Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Výkonný výbor SZĽH odporučil udeliť Slovanu licenciu

zdroj: TASR/Pavel Neubauer
1.8.2019 12:55 TASR

Výkonný výbor Slovenského zväzu ľadového hokeja (SZĽH) odporučil Ligovej rade udeliť tipsportligovú licenciu pre HC Slovan Bratislava.


Vedenie "belasých" predstaviteľom SZĽH vydokladovalo, že sa so všetkými bývalými hráčmi a funkcionármi dohodlo do 1. augusta na vyrovnaní finančných záväzkov. Všetky podklady teraz preskúma Ligová rada, tá v prípade súhlasného stanoviska pošle celú vec späť na VV SZĽH, ktorý schváli udelenie licencie.
Slovan na rokovaniach s vedením SZĽH potvrdil, že sa dohodol s 63 hráčmi a členmi realizačného tímu na vyrovnaní záväzkov. So zvyšnými štyrmi, ktorí požadovali vyplatenie celej dlžnej sumy naraz - brankárom Marekom Čiliakom a útočníkmi Dávidom Bucom, Tomášom Hrnkom a Patrikom Lamperom - uzavrel dohodu tesne pred dedlajnom. Splnil tak poslednú podmienku na štart v najvyššej slovenskej súťaži, keďže už predtým uhradil mestu vyše miliónový dlh za prenájom haly. S udelením licencie pre sezónu 2019/2020 za splnenia stanovených podmienok súhlasili už v utorok všetky kluby Tipsport Ligy.
"Výkonný výbor si predvolal všetky strany. V uplynulých dňoch sme boli v kontakte so zástupcami Slovana, ktorí preukázali formálne splnenie podmienok, to znamená, že sa dohodli aj s poslednými štyrmi hráčmi. Zatiaľ vieme o dvoch hráčoch, ktorým fyzicky aj peniaze nabehli na účet, zvyšní dvaja deklarovali, že im ešte peniaze neprišli, ale to je normálna vec, že bankové prevody môžu trvať dlhšie. Slovan tak dostal odporučenie, aby prišiel návrh zo strany Ligovej rady na udelenie licencie," uviedol po štvrtkovom zasadnutí VV generálny sekretár SZĽH Miroslav Valíček. 
Ligová rada sa bude snažiť spracovať návrh čo najrýchlejšie, t.j. počas najbližších dní. Licencia by mala byť udelená najneskôr tri dni pred štartom súťaže. Ligová rada by mala byť od 1. augusta funkčná, jej členmi budú prezident SZĽH Miroslav Šatan, šéf Pro-Hokeja Richard Lintner a Igor Guryča. "V najbližších dňoch sa stretnú so zástupcami Slovana, s ktorými si prejdú jednotlivé zmluvy. Formálne to treba celé spracovať. Myslím si, že do týždňa by to mohlo byť v celku. Do 15. augusta by sme mohli ako výkonný výbor zasadnúť a formálne udeliť licencie pre všetky seniorské súťaže - Tipsport Ligu, prvú ligu i druhú ligu," povedal Valíček.
Slovan sa po konci v KHL prihlásil do Tipsport Ligy, aby sa však mohol vrátiť do najvyššej slovenskej súťaže, musel uhradiť svoje dlhy, respektíve sa dohodnúť s hráčmi na splátkových kalendároch. Člen predstavenstva Juraj Široký ml. sľúbil, že všetky podlžnosti budú vyplatené najneskôr do konca apríla budúceho roku, t.j. do konca nadchádzajúcej sezóny, pravidelnými mesačnými splátkami. Bratislavčania medzitým začali aj s prípravou na ľade na novú sezónu, pod zmluvou majú takmer dvadsať hráčov.
"Situácia okolo Slovana je veľmi citlivá. Aj po dohodách je objem finančných prostriedkoch stále na úrovni 2,3 milióna eur, ktoré treba do konca sezóny v splátkových kalendároch uhradiť - jednu časť do 31. decembra, druhú do 30. apríla," spresnil Valíček. Členovia VV SZĽH sa zaoberali aj situáciou, že by Slovan v priebehu sezóny meškal s vyplatením dlžnej sumy. "Jedna vec je právna. Dlhy sa stávajú platné v celej výške a môže nasledovať konkurz. Tá hrozba pre Slovan je veľmi veľká. Na druhej strane nechceme ohroziť ani chod ligy. Ak by nastali počas sezóny problémy, museli by sme Slovanu licenciu odobrať." Vtedy by však bola licencia odobratá aj juniorke či dorastu Slovana, čo by ohrozilo chod mládežníckych súťaží.
Ďalšie kluby, ktoré podali prihlášku na tipsportligovú sezónu 2019/2020, by nemali mať problém s udelením licencie. V médiách v uplynulých dňoch rezonovala situácia v Nových Zámkoch. Hráčsky agent Tomáš Krejčí spochybnil nárok Nových Zámkov dostať súhlasné stanovisko s účinkovaním v Tipsport Lige, podľa hokejportal.net malo byť dôvodom nevyplatenie financií trojici hráčov - Čechovi Richardovi Nejezchlebovi, Lotyšovi Janisovi Andersonsovi a Kanaďanovi Mathieuovi Hendersonovi. "Čo sa týka Nových Zámkov, predvolali sme si pána Krejčího, ktorý medializoval určité správy. Mal deväť hráčov, z toho šesť bolo vyplatených, zvyšní traja sú v sporovej časti. Nejde u nich o celú výšku platu, ale iba o časť výšky. Deklarovali sme, že nie sme orgán na to, aby sme posudzovali právnu argumentáciu sporovej časti pohľadávok. Súhrnne bolo hráčom Nových Zámkov na mzdách vyplatených vyše 600.000 eur, z toho iba maličké percento je sporové. Z hľadiska licenčnej smernice to nebráni tomu, aby prišlo k udeleniu licencie Novým Zámkom," vysvetlil Valíček.

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


mirec04

 

Tak a je to oficialne
1.8.2019 - 13:09
+2

vzdy.na.statie

 

no nic idem do pivnice cvicit choral sskkkk slovaaan vitajte spat, naajlepsii kamarati ste...
1.8.2019 - 13:10
+41

trnVoku

 

aj ja...Vitajte v me..ieste kde vás majú všetci radi!
1.8.2019 - 15:13
0

Duri_L

 

Tak a teraz vsetci smelo "EEEESKA SLOVAN...."
1.8.2019 - 13:11
+39

doc.koniferum

 

osobne prídem na Slovan z Martina do Košíc (ak nebudú v práci).Môžme si zakričať spolu.
1.8.2019 - 14:03
+5

patrik444

 

ja by som sa moc netešil. chudobný sponzorský SVK koláč sa bude ešte viac deliť. ani zvýšený divácky záujem o našu ligu neprinesie klubom viac peňazí,pretože za tých 7 rokov bez Slovana nepribudla žiadna nová aréna a ani sa nezväčšili kapacity existujúcich. ruské peniaze do Slovana nehrozia, tie chodili iba kvôli KHL a poslednú sezónu neprišli vôbec...., čiže Slovan bude papkať iba tie peniaze, ktoré sa tu točia v hokeji a budú v podstate chýbať všetkým. pribudnú iba emócie v zápasoch, ale z toho sa funkcionári a ani hokejisti nenajedia....
1.8.2019 - 16:07
+12

bigi BLOG

 

clovek uz ani nevie ci sa ma smiat alebo plakat pri takychto.
ked je slovan v KHL tak je zly lebo kradne sponzorov extralige a ked ide slovan do extraligy tak zase kradne sponzorov extralige
2.8.2019 - 9:22
+7

Acorgonka

 

len treba dodat ze na dodrziavanie splátkových kalendarov sa bude dohliadat a v pripade ich neplatenia, bude v sezone licencia odobrana a sezona sa dohra bez Slovana
1.8.2019 - 13:12
+14

radopKE

 

Alebo Slovan sezónu dohrá a licencia sa mu odoberie potom. Aj s touto možnisťou pracujú.
1.8.2019 - 13:19
+6

Acorgonka

 

ja som zachytila len to co som napisala ale tak ak to tak je uz dopredu im treba povolit uzdu
1.8.2019 - 13:26
+2

radopKE

 

Teraz som si pozrel prenos tlačovky a doslovne to tam takto povedal.
1.8.2019 - 13:28
+1

Acorgonka

 

oukej beriem, tak tiez nie koser
1.8.2019 - 13:32
0

mno

 

to je : asi len vtip
1.8.2019 - 14:15
+1

Acorgonka

 

naznacujes ze vykonny vybor SZLH je particka vtipkarov ?
1.8.2019 - 14:18
+2

GB11

 

Naozaj si myslíte že by Slovanu zobrali licenciu v rozbehnutej sezóne? Ale prosím Vás Slovan nieje Detva
1.8.2019 - 15:21
+1

Athotis

 

A? ked vedeli Vám zobrať , prečo by nemali vedieť aj im?
1.8.2019 - 17:42
+1

GB11

 

Nikto na Slovensku nieje Slovan
2.8.2019 - 1:21
0

bohin85

 

to urcite
1.8.2019 - 16:43
0

Frey77

 

Smiech cez slzy. Viac k tomu snáď netreba dodávať
1.8.2019 - 13:13
+28

Tehelnepole

 

....ale ved sa tesite, no, sak s aneondejte, dievcata achlapci, netvarte sa, ze ste neni radi, tak uplne trosicku v kutiku duse.
Chybali sme vam.



Ved aj vy nam.
1.8.2019 - 13:13
+10

MaxSBA

 

Mne sa nezdá že by sme vám chýbali. Keby bola možnosť tak ostanete radšej v khl , extraliga bola len posledná možnosť.
1.8.2019 - 13:15
+70

Radovan123

 

Ale čo im ine zostava...
1.8.2019 - 13:18
+4

Tehelnepole

 

Mozeme sa prosim uz drzat pozitivnej vlny?
1.8.2019 - 13:20
+4

NRfan

 

Pozitivna vlna by bola keby ste sa nepchali do "srandaligy".
1.8.2019 - 14:40
+22

Tehelnepole

 

Nuz, ako vidis, pchame sa, tesime sa a vy sa tesite ze ste vypchati.
1.8.2019 - 14:40
+1

lubkik

 

pozitivna vlna a aj zimomriavky mnou prejdu akonahle pride slovan do BB a nasou drevenou budou sa bude niest hromadne eeeeeeeešškááááááááá slovááááááán ...
2.8.2019 - 19:10
+2

Acorgonka

 

ale ved my sa neondieme predsa ja len dufam ze velkohubci budu drzat klapacky a zmieria sa aj s TL ja neviem asi sa uz tesim ked doprajeme slovanistom po tom marazme, konecne blazeny pocit a usmev z vyhry.) a pripomenieme vam ake to je pripadne vyhravat
ja som vdacna za Sukela a Lisku.... jaaa sa budem ovladat
1.8.2019 - 13:31
0

Mark21

 

Jesné ja sa teším, bude super liga.
1.8.2019 - 14:15
0

Athotis

 

ja by som bol radsej keby ste hrali predsa len v tej KHL.... bez vas to tu bolo takééééééé , no čistejšie
1.8.2019 - 17:44
+14

Hasan13

 

Začiatok bude mat Slovan krutý, ale verím, ze casom to opadne a kluby budu makat na tom, aby sme mali nielen plne zimaky ale aj zimaky s kultivovaným fandením tak ako sa na rok 2019 patrí. Možno naivné, ale príde to časom. Verím tomu.
1.8.2019 - 13:17
+5

Radovan123

 

si myslim že pokial všetko bude v rámci pravidiel tak bude aj kultivované fandenie
1.8.2019 - 13:21
+1

Pepe#27

 

Ked cloveka svrbia prsty ale potom si povie, ze "kasli na to"...
Tak zazehnali sme pad a snad to bude pre nas priuckou. Aj ked pri nasom "vedeni"...
Dufam, ze vedenie ligy bude monitorovat plnenie tych splatkovych kalendarov a nejak sa nejak z tych sraciek dostaneme uplne a klub sa skonsoliduje.

Ale nakoniec predsalen, zdravim vsetkych, vy viete ktorych...

1.8.2019 - 13:17
+14

NR

 

Lažo neoprasi korcule?
1.8.2019 - 13:36
+4

Pepe#27

 

Daj pokoj. Ja som ho nikdy nemal rad.
Jano Pardavy ho vystihol na 100%.
1.8.2019 - 13:44
+4

Tino

 

plz: odkaz kde pardavy hovori o lazo
1.8.2019 - 14:02
+1

Rebel74

 

Toto je klenot v truhlici slovenského hokeja toto video to nikdy neomrzí
1.8.2019 - 14:40
+3

jannes

 

ty si sráč ty zmrd ukludníme emócie
1.8.2019 - 14:42
0

Lukash_ke

 

Keď raz začneš registrovať uklu-uklu už to nejde nepočuť
1.8.2019 - 23:45
0

belo

 

1.8.2019 - 22:10
0

hkmzv95

 

YouTube lazo vš pardak
1.8.2019 - 14:10
0

taksatunga

 

Len ako to prezije belasi ultras, ktory tu kedysi na prveho maja dali clanok ze sa chcu vratit do extraligy a potom sa smiali, ze to bol prvy april, ze oni by uz do sranda ligy v zivote nesli, hrat proti dedinam bez atmosfery a divakov. To uz by vraj hrali radsej ebel ligu...
1.8.2019 - 13:19
+44

taksatunga

 

prveho aprila samozrejme
1.8.2019 - 13:20
+2

ten čo nevie

 

nooooo už im aj srandaliga dobra papagajom
1.8.2019 - 14:20
+6

Acorgonka

 

alebo "prekrasny" zartik o novej sade triciek fanshopu kde boli odfotene tricka TL klubov s odporicenim: na umyvanie podlahy nuz...
1.8.2019 - 13:23
+20

moke19

 

tak vidíš, chceš byť vtipný, a ešte aj to poserieš
1.8.2019 - 13:41
+5

taksatunga

 

ako povieš
1.8.2019 - 13:46
+4

mno

 

teraz : sú radi, že do tej podľa nich svojho času odpadovej ligy môžu. Hoci sa to otočilo a odpadom je slovan. Aj s jeho vedením
1.8.2019 - 14:18
+27

ten čo nevie

 

hlavne to vedenie
1.8.2019 - 14:46
0

FAQIU

 

Ved posledne roky uz hrali prd aby atmosféra bola jak na dedinakom futbale. Sa pocitalo s navratom.
1.8.2019 - 14:47
+3

RhimeSBA

 

Koho tá banda detí vôbec zaujíma.
1.8.2019 - 15:28
+2

GB11

 

NEČEKANE:
1.8.2019 - 13:20
0

FP-Romanides

 

Dobre tomu chápem že sledovať sa bude iba platenie splátkových kalendárov? To znamená že Slovanu stači platiť splátkové kalendáre a platy hráčov možu zase nechať tak a po sezóne uzavrieť nové splátkové kalendáre? Nie je to tak trochu začarovaný kruh?
1.8.2019 - 13:22
+6

Acorgonka

 

doslovne bolo na tej tlacovke povedane ze na platenie splátkových kalendarov sa bude dohliadat a ak nie zoberu im licenciu... nic o plneni si zavazkov nadchádzajúcej sezony
1.8.2019 - 13:25
+3

mirec04

 

budu sa sledovat vsetky zavazky, aj aktualne
1.8.2019 - 13:33
+1

Acorgonka

 

ok
1.8.2019 - 13:35
+4

LenTak93

 

Dúfam ale, že vsětkých klubov.
1.8.2019 - 13:38
+6

mno

 

ak by aj nie: tak je to len bl bosť hráčov, ktorí sa im upísali. Ja ich prvý ľudovať nebudem.
1.8.2019 - 14:20
+3

iHC

 

Riešili sa existujúce problémy. Nie virtuálne. Plus, tak ako každý klub aj Slovan má povinnosť rešpektovať aj predpisy SZĽH. A nepochybne, tak ako pri iných luboch, aj pri Slovane sa na to bude dohliadať.
1.8.2019 - 13:48
+1

KeFanKe

 

Čakal vôbec niekto iný verdikt ?
1.8.2019 - 13:22
+14

omen

 

par vynimiek sa naslo... niektorí teraz cakaju, ktorých 8 muzstiev odmietne nastupit
1.8.2019 - 13:36
+13

iHC

 

Čakajú iba tí, ktorí majú vždy dobré info.
1.8.2019 - 13:49
+2

Acorgonka

 

a pritom je to taka somarina(aspon dufam) koniec koncov kluby mali podstatne lepsie info ako bezny fanusik a urcite s moznostou Slovana v lige ratali a pripravili sa na to( vramci moznosti a pri plnej zodpovednosti)
1.8.2019 - 13:55
0

pekovic

 

Ja si myslím, že najlepšie riešenie. Tí hráči už nejaké peniaze dostali, plus ešte nejaké snáď dostanú. Keby Slovanu nepredĺžili termín, ako si tu mnohí želali, chlapci by nedostali vôbec nič.
A aj pre ligu bude snáď ten príchod plusom.
1.8.2019 - 13:26
+7

ElwisNR BLOG

 

Super Slovan má zaujímavé mužstvo liga bude zase vyrovnanejšia stúpne návštevnosť rivalita výjazdy pre mňa pozitívum
1.8.2019 - 13:28
+5

NR

 

Zelam si prve kolo na Slovane
1.8.2019 - 13:36
+3

trnVoku

 

aby ste plakali hneď v prvom kole?
1.8.2019 - 14:16
+3

YogiNR

 

Lepšie by bolo ich mat doma.
1.8.2019 - 14:40
0

FP-mareno

 

Toto si na HP vsimam uz davnejsie. Aku rivalitu ma Slovan s Nitrou? Odohrali sme spolu jednu! PO seriu v ktorej ste prehrali 4:0 na zapasy a to bolo vsetko. Neexistuje ani jeden jediny zapas, v ktorom o niecom realne islo, co sme spolu odohrali. Najcastejsie zrejme spominate na ten, ked si jeden vygumovanec potreboval nieco dokazat na clenovi siene slavy IIHF. Rivalita bola/je najma s Kosicami a Trencinom. Ale s Nitrou?
1.8.2019 - 14:16
+23

trnVoku

 

Nitra má rivalitu s každým. S Nitrou nikto.
1.8.2019 - 14:20
+56

88Backo

 

To malo byť akože vtipné ?!
1.8.2019 - 14:26
+2

bigi BLOG

 

vtipne nie ale pravdive
1.8.2019 - 14:36
+33

Tehelnepole

 

a Ty nebud utlocitny furt
1.8.2019 - 14:39
+1

trnVoku

 

toto má byť akože hecovačka? no čakal som viac
1.8.2019 - 14:42
0

radopKE

 

... ale pravdivé.
1.8.2019 - 15:15
+2

Pepe#27

 

Asi tak.
1.8.2019 - 14:31
0

Tehelnepole

 

osobne is myslim ze Nitra z aposledne roky isla ohromne dopredu, a sice nebola pre nas RIVAL ako KE, ZV ci Ufoni, urcite ju tuto sezonu ako RIVALA brat budeme.
1.8.2019 - 14:40
+6

Pepe#27

 

Uz som tu raz pisal kam pre mna patria BB a NR.
Viac sa opakovat nebudem, zbytocne by tu mnohim navreli zily a zacali by znova brechat...
Pre mna budu zaujimave zapasy s KE, TN ci ZV.
1.8.2019 - 14:55
+6

miro-nr

 

Vidím,že ako vam odobrili licenciu ,tak ste zasa tí štekajúci psi

Chlapci Bratislavskí,len pred par dnami ste boli na dne žumpy ,no akosi rýchlo vám narástli krídla !!
Fakt nieje nad sedláka z Bratislavy ,ste skrátka nepoučitalní egoisti

Vitajte v lige a dobre počúvajte tu "lúzu"na ostatných štadionoch- po siedmych rokoch si vas vychutnajú
1.8.2019 - 15:14
+26

trnVoku

 

lúza sa na adresu Slovana odbavovala aj keď bol v KHL. Nič nové
1.8.2019 - 15:23
+4

Tizo BLOG

 

Vieme stale ta luza vypredala nepelu...
1.8.2019 - 18:28
0

Pepe#27

 

Uz som Ta zdravil vyssie...
1.8.2019 - 15:30
+2

mischo82

 

pozeram, ze casy sa zmenili ked sme tu neboli a nejak vam narastli kridla, najviac tu steka luza z Nitry, nebodaj mate strach, ze budete opat nezaujmavy klub ako to bolo pred tym
1.8.2019 - 15:39
+14

blue-311

 

Takze odklepli Vam navrat a uz zase ste ti stari “dobri” arogantni slovanisti?

Neexistuje ziadna rivalita medzi slovanom a nitrou, ale tie kecy o luze si mozes odpustit.
1.8.2019 - 16:40
+13

crosbynko

 

Akurat ze uz nie je rok 2012.
1.8.2019 - 16:26
+1

burnzie

 

A kde patria BB a NR asi nizsie ako Slovan však podľa vás naše tituly bez Slovana v lige nemajú žiadnu cenu....
1.8.2019 - 17:17
+2

burnzie

 

Hlavne, že ste dostávali nakladačky po 3 roky v príprave s KHL teamom a to si pozri alé zostavy za vás nastúpili vtedy nás mal veľký Slovan sfúknuť no opak bol pravdou zase tu budú reči ako pre Slovan je všetko okrem titulu neúspech... fandím radšej nech HC Bratislava s normal vedením ide hore a nie HC Váhostav.... Ja nerozumiem ako môžte byť zaslepený a podporovať toho Štbáka roky ste neurobili protest voči nemu....
1.8.2019 - 17:27
+8

Tnkovac

 

Boha lebo Julko Koval zarobil čestne hlavne jeho schránky na Cypre hovoria v prospech neho alebo dodávanie predraženej techniky do zdravotníctva ... neboj sa Julko ešte nemá taký vplyv našťastie a ak sa zmení vláda ani nebude mať ... ale keby ho mal tak charakterom je taký istý ako Jurko ....
1.8.2019 - 18:02
+9

bigi BLOG

 

uz som to tu raz pisal ale napisem to aj tebe osobitne. Tituly z vas rivala nespravia, aj ked je to evidentne tvoje zbozne prianie
2.8.2019 - 10:10
0

NRfan

 

Suhlasim. Pravu rivalitu ziskas kvalitnou "masazou" superovych zubov hokejkou.
2.8.2019 - 19:58
0

Athotis

 

Prečo ZV? my s vami rivalitu nemame , my mame na to nasich severnejsích susedov a tak trochu aj tých západnejsich
1.8.2019 - 17:48
+1

HkmDetva

 

Asi si nechodil na hokej ked bol slovan v lige
2.8.2019 - 12:41
0

Athotis

 

Práveže chodil....ale chodil som aj v 80tich a 90tich rokoch na hokej a to čo bolo pár finálových sérii sa tým derby s BB nemôže rovnať....detto čo bolo tie dve sezóny keď sme hrali v prvej lige s vami niekedy v 90tich rokoch
4.8.2019 - 5:50
0

Tizo BLOG

 

Ja sa zase tesim ked vas vyklepe detva. Tak ako uz vsetkych ostatnych.
1.8.2019 - 18:24
+2

KrebsKandidat

 

mali ste ostat v KHL, vratili ste sa a za 3 dni uz zase sekate frajerov (cest fanusikom, ktori vedia co je nadhlad)
1.8.2019 - 21:36
+2

tn

 

A vieš kam patrí slovan pre zvysok slovenska? A hlavne s takýmito vašimi velkohubymi rečami? Pre mňa slovan už vôbec nebude zaujímavý super. Väčšina si pamata čo ste tu dokazovali s vašim stbakom predtým. Ale momentálne s vami vstupuje do ligy aj ta odporna familia a jej spôsoby ovládania a manipulovania zo všetkým a všetkými.
2.8.2019 - 15:41
+4

DB_9

 

Skoro ako Slovan v KHL.
1.8.2019 - 15:03
+2

FacSKA

 

Za tych par rokov ako ste tu neboli je z tych vasich rivalov "z historie sa zit neda", "maximum stvrtfinale" a "stadion bez atmosfery" uz len "znacka" a vy ste este dnes rano v podstate existovali len v nasich spomienkach a teraz nam tu ides rozpravat kto je pre teba rival...
1.8.2019 - 21:40
+1

iHC

 

Každopádne aj klub ich berie ako rivala - viď vyššia cena vstupného na NR. Asi to bude vzdialenosťou (najbližšie ligové mesto?).
1.8.2019 - 14:22
+4

mischo82

 

presne tak, zapasy s Nitrou spadali do kategorie nudnych, nezazivnych ako to bolo v pripade so zelinou,lm, spisskou,kezmarkom apod.
1.8.2019 - 14:27
+2

88Backo

 

V tej dobe Nitra nehrala o špicu ako posledných 7 rokov...
1.8.2019 - 14:32
+2

Acorgonka

 

kasli na to po prehrách a debakloch v KHL pani na HP mlcali treba si teraz ulavit bude aj horsie
1.8.2019 - 14:37
+20

Tehelnepole

 

mozeme sa vsetci ukludnit?
1.8.2019 - 14:39
0

Acorgonka

 

urcite
1.8.2019 - 14:45
0

FP-Romanides

 

Treba si uvedomiť že liga sa zmenila odkedy Slovan odišiel. Vznikli nové rivality a zaujímavé dvojičky. Pre Slovan bude najväčším rivalom vždy KE a potom možno Trenčín, pre Bystricu to bude Zvolen a Nitra.
1.8.2019 - 14:49
+8

Tehelnepole

 

ale sak ok, tesim sa na nove pomery
1.8.2019 - 15:03
0

Hasan13

 

Súhlasím. Novodobá rivalita NR-BB tú nemôže nikto odškriepiť. Netrvá rok, ani dva. Za mna porazit BB je emočne viac ako porazit ZV ci TN. Slovan a Kosice beriem ako dve naj značky na Slovensku, takze to sa dá rovnat pocitovo s BB.
1.8.2019 - 15:03
+4

NRfan

 

Potkany zacinaju vyliezat.
1.8.2019 - 14:46
+3

FP-mareno

 

Ano. A ja vam gratulujem, ze ste sa posunuli vyssie, dokonca raz aj najvyssie. Bodaj by taky progres urobilo aj viac muzstiev. Ako to ale suvisi s rivalitou so Slovanom?
1.8.2019 - 14:42
+1

Bizzaremifo

 

frajeri...ste možno trošku zaspali dobu v tej KHL...veľa vecí sa zmenilo na našich rybníkoch za tých pár rokov..
1.8.2019 - 14:48
+5

RhimeSBA

 

Ešte raz. Nitra sa posunula výrazne hore. Ako to ale súvisí s rivalitou so Slovanom?
1.8.2019 - 15:31
0

Bizzaremifo

 

nijako..to, že sa veľa vecí zmenilo je fakt .. časom sa možno rozšíri aj váš zoznam rivalov ..
1.8.2019 - 15:34
+1

hees

 

njn momentalne skor plati ze pre Slovan je Nitra rival opacne nie to je fakt...pre Nitru je Slovan nejaky provincny Cinsky KHL klub kde nevedia hodit puk na zahajeni zapasu
3.8.2019 - 10:46
+2

zahorak009

 

Tak určiteeeeee
4.8.2019 - 14:36
0

strojar

 

Neboj sa.
Veď my vieme, že tradičným a dlhoročným rivalom Slovana je Traktor Čeljabinsk.
1.8.2019 - 15:45
+15

Tizo BLOG

 

Pockajte si na sezonu uvidite. Mozno najdete noveho rivala v detve alebo pestbudine.
1.8.2019 - 18:34
+1

NR

 

On tam niekde pise o rivalite NR - BA?
1.8.2019 - 15:16
0

RhimeSBA

 

Implicitne určite áno.
1.8.2019 - 15:32
0

ElwisNR BLOG

 

Mal som na mysli rivalitu celkovo v lige či s TN KE ZV TN NR BB BA tych zápasov s emóciami bude viac než dosť.A osobne spomínam najradšej na to keď Hecl dostal v NR na búdku
1.8.2019 - 18:10
0

KrebsKandidat

 

ja ti neviem, napriklad Skoliak v drese BA v Nitre ekne vyvadzal
1.8.2019 - 21:34
0

KrebsKandidat

 

k tej rivalite, SBA sa bude snazit zbierat body v inej sutazi ako Nitra ci Detva?
1.8.2019 - 21:40
0

HkmDetva

 

Na Zvolen nezabudaj
2.8.2019 - 12:37
0

P24 BLOG

 

a moze to zacat: napr taky miro pupak si pamata napr este aj toto https://www.youtube.com/watch?v=2ohzgCXc94M
1.8.2019 - 13:29
+2

weefoe

 

...a čo taký Döment vs Chmelo, to bola "férovka"
1.8.2019 - 13:45
+2

Tehelnepole

 

a Chara prizabil Satana

a Baca zbil Satana
1.8.2019 - 13:49
+3

Athotis

 

Chára Šatan to bola trošku iná liga
1.8.2019 - 19:02
+5

ElwisNR BLOG

 

Presne
1.8.2019 - 18:15
0

cy2kz

 

Nechte stranou: všechnu zášť, pomluvy, výsměch a položte se si otázku, zda je pro extraligu dobré mít v ní Slovan, nebo ne...
1.8.2019 - 13:33
+4

Kurolišek

 

Asi tak... ale zas ani Znojmo by nebolo zlé. Ak Vás to tam prestane baviť, tak miesto sa nájde
1.8.2019 - 13:35
+2

P24 BLOG

 

to nie e len o zasti a vysmechu. ano vacsina ludi sa na slovane jednoducho potrebuje odventilovat a dat mu poriadne vyzrat vsetky tie kecy o nasej lige, ktore si pocas svojho slavneho posobenia v khl neodpustili ludia z radov jeho funkcionarov, hracov a fanusikov (rozhdone nie vsteci, dokonca vobec nie vacsina). ja osobne sa na zapasy sba s nitrou tesim, ale zaroven sa aj bojim, co prinesie prichod rodiny sirokych do exl. ta liga nebola pod lintnerom dokonala. diali sa chyby a uroven tiez nebola najvyssia, ale rastla. prichodom sba do exl prichadza do prohokeja klan, ktory bol pri kazdom jednom svinstve na tomto uzemi za poslednych 40 rokov. 1 - bezcharakterni stbaci a karierny komunisti, ktori nikdy nemali ziadnu ideologiu okrem vlastneho zisku. mlatili tento narod, okradali ho a este mu aj dokazovali, ze bez nik nic nezmoze? bol medzi nimi siroky. 2 - prevracaci kabatov, ktori este pocas revolucie zacali zakladat biznis, lebo vdaka svojej kariere v strane a stb mali najlepsie kontaky na zapade a vedeli ako funguje kapitalizmus? bol medzi nimi siroky. 3 - pseudopodnikatelia z 90tok, ktori vyuzivali oslabenie statu a neznalost beznych ludi, tak okradali stat aj ludi napr cez harvardske fondy? bol medzi nimi siroky. 4 - mafiani, ktori sa po 98 prisali okamzite na novych ludi, znova okradali stat, ludi, korumpovali kde sa dalo, a to v situacii, ze ani grecko nebolo v takej prdeli, jak vtedy my? zas bol medzi nimi siroky. 5 - mafiani, ktori si zalozili smer-sd, aby si vytvorili paralelny stat s vlastnymi pravidlami? zas bol medzi nimi siroky. ja rozhodne netvrdim, ze vsteci funkcionari, ci majitelia v exl kluboch su chodiaca cnost. mnohi maju za usami a mnohi, keby mali prostriedky a kontakty, tak robia rovnake svinstva, ale prichodom sba prichadza do prohokeja koncentrovane zlo poslednych 40 rokov
1.8.2019 - 14:00
+49

cy2kz

 

Ten popis sedí na 3/4 "úspěšných" polistopadových podnikatelů ve věku 50+. Včetně našeho premiéra.
1.8.2019 - 14:16
+8

enforcer92TN

 

Ved vsetci bohaci v CZ/SVK pochadzaju z toho obdobia. Kto si neodrezal svoj kus kolaca, tak je dnes prinajlepsom v strednej socialnej triede.
1.8.2019 - 14:26
0

P24 BLOG

 

prepac, ale ako mozes tvrdit o ludoch, ktori boli napr v 80kach studenti, v 90kach boli napr v usa, ci zapadnej europe a domov sa vratili niekedy okolo 2002, ze maju za sebou rovnaky pribeh. a ano existuju taky.
1.8.2019 - 14:36
+4

RhimeSBA

 

Tých úspešných príbehov sa sem dá vymenovať hocikoľko..
1.8.2019 - 15:33
0

P24 BLOG

 

tak pozor: ad1 - jurajko nebol hocaky stbal. bor riaditelom washingtonskej rezidentury. inak povedane, riadil tu najdolezistejsiu zahranicnu bunku stb. pises, ze sa tu takychto uspesnych pribehov da napisat hocikolko, tak sa pytam, kolko slovakov riadilo americku bunku v usa. p.s. a obszvlast slovansiti by na to mali byt citlivy, ekdze to bol evidentne rpave siroky, ktory mal na starosti popri vstekych ceskoslovenskych hokejstoch, ktori emigrovali, aj bratov stastnych
ad2 - ano, mnohi tu za ten cas dokazali pristupit na pravidla hry, ci uz smrakov, hzdsakov, ruskovcov... lenze siroky ten smer priamo zakladal, takze opat sa priamo pytam. kolko ludi na slvoensku moze povedat, ze oni smer priamo vyslovili, fica, ci kalinaka si pramo vytipovali a pod?
ad3 - vsetci dobre vieme, kto bol prezidentom zvazu pred sirokym (neratajme toho docasneho na cca pol roka). ja si teda rozhodne nedovolim tvrdit, ze to nebola samovrazda (aj ked stbacke zbavovanie sa ludi, vyzeralo presne takto), ale samovrah si nikdy (aj ked casto nie vedome) nevybera miesto skutku nahodne. a ja vysoko pravdepodobne, ze to bol prave tlak, sposoby a zamery sirokeho ,ktore mali vyrazny podiel na tom ,ze sa stalo, co sa stalo
2.8.2019 - 11:25
+1

P24 BLOG

 

rozhodne nie. skus si predstavit, ze do ceskej exl by prisiel klub vlastneny niekym, kto v sebe spaja babisa, kozeneho, vratislavom mynarom, vynasob to dvoma, pridaj miroslava stepana a potom mozno dostanes sirokeho. neviem napr o tom, ze by sa v cr stalo, ze niekto vlastni stavebnu firmu, zije v pdostate len zo statnych zakazkach a napriek tomu neplati svojich zamestnancov a dodavatelov. a ked to vyzera, ze to uz praskne, tak sa schvali zakon, ze stat odkupi pohaldavky, vyplati vyritelov do 50 percent, za co dostane isty pocet akcii vo firme. vysledok - ludia, ktori pracovali a dodavali pre vahostav maju 50 percent z toho, co mali dostat a technicky si to vlastne zaplatia sami zo svojich dani. stat ani tri roky po tejto akcii nema ani len jednu akciu vahostavu, a ked ma firma zverejnit meno konecneho uzivatela vyhod, tak do psoeldnej moznej chvile zatlka, ze je to pan siroky l
1.8.2019 - 14:34
+7

thovthKe

 

A čo slávna, šikovná NAKA?:
Ono pri tom odrbe ala Váhastav sa pozabúda, že NDS zaplatila všetky vykonané práce Váhostavu. Široký kolektív majiteľov fy, následne tie prachy "stopil", jednoducho peniaze od štátu vzal, dodávateľov nevyplatil.
Teda štát (verejné zdroje) zaplatili za jednu cestu raz plnú sumu, a potom ešte prihodil 50%, aby eštebák s rodinou nemusel na Bahamách hladovať.

Smutné je, že pod výhovorkou "podpora klubu, značky" má tento súdruh v Ba toľko priaznivcov. Možno príklad trnavských futbalových fans, by si mohli papagáje pozrieť.
1.8.2019 - 17:39
+4

Dalmatiner1

 

Nesponzoruje cesku extraligu nahodou Penta?
Trosku sudnosti pls. u susedov je trava rovnako zelena, len Slovaci si myslia nieco ine...
1.8.2019 - 18:20
0

thovthKe

 

Ja som nepísal o sponzoringu ligy, ale o tom ako Váhostav neváhal a staval. (teda ako zhrabol prachy a dlhy štátu nechal)
1.8.2019 - 19:02
+2

Dalmatiner1

 

Sory pripol som to k inemu prispevku. Chcel som komentovat obligatny hoax, ze v cesku by ludia tohto typu nemohli byt v ceskej extralige.
Autor bol P24
1.8.2019 - 19:06
0

P24 BLOG

 

sponzor ligy a majitel klubu su dve rozne veci.
1.8.2019 - 21:46
0

Dalmatiner1

 

A co? Gorila leje peniaze do ceskej sutaze z ukradnurych zakaziek a privatizacii. A majitelia to s radostou prijmaju. To je realita.
Este horsie, lebo ovplyvnuju celu ligu a nie len klub...Tak sa obcas pozri aj na suvislosti a postavicky za oponou.
1.8.2019 - 21:55
0

P24 BLOG

 

to: ze je riadny rozdiel byt sponzorom a byt akcionarom, ale je evidentne, ze napriek kecom vacsiny z sba fans, ako je to s rozvidcikom blbe, radsej tu bduete vymyslat milion dovodov, ako ho ospravedlnit. ake kratkozrake, ake slovenske
2.8.2019 - 11:08
0

Dalmatiner1

 

Bohuzial klames. Najdi mi tu jeden prispevok, ktory ho adoruje.
2.8.2019 - 12:34
0

P24 BLOG

 

tak to mi njaskor napis ty, kde tvrdim, ze ho adorujes?
2.8.2019 - 12:44
+1

Dalmatiner1

 

“radsej tu bduete vymyslat milion dovodov, ako ho ospravedlnit”

Klames a rozmyslam ci je to zamer, alebo len hlupost. V kazdom pripade teda po Slovensky, kto Sirokeho ospravedlnuje. Nech sa paci nakopiruj sem ten prispevok
2.8.2019 - 12:54
0

P24 BLOG

 

fakt si tu ideme vysvetlovat rozdiel medzi slovami adoracia a ospravdlnovanie?
2.8.2019 - 12:56
+1

Dalmatiner1

 

Kopiruj, moralista. Mozes jednoducho dokazat ci si klamar, alebo nie...
2.8.2019 - 12:59
0

P24 BLOG

 

este raz, kde pisem, ze ho adorujete?
2.8.2019 - 13:01
0

Dalmatiner1

 

Ok, kontextu pri slove adorovat nerozumies.
Tak kopiruj mi prispevok fanusika Slovanu, ktory ospravedlnuje Sirokeho tak ako si nas tu obvinil. Alebo vies co kasli na to. Ak mas dat seriozny argument chytis sa veci, ktorym este aj zbla nerozumies. A teraz to budes opakovat dokola. Pa, pa...
2.8.2019 - 13:30
0

P24 BLOG

 

aky kontext? jednoducho adorovat a ospravedlnovat su dve rozne slova














3.8.2019 - 11:05
+1

Dalmatiner1

 

Prosim ta ukaz mi jedneho priaznivca Sirokeho v Slovane. Chodim tam desiatky rokov a nepoznam ani jedneho. Odkial cerpas svoje zdroje?
1.8.2019 - 18:57
0

thovthKe

 

Ak fanúšikom nevadí majiteľ, dá sa z toho usúdiť že "súhlasia s ním".
Ak v Trnave vadil fanúšikom Poor, tak to zvykli verejne dať najavo, aj keď Spartak je pre nich určite aspoň toľko ako pre vás Slovan.
Keď bol Š. (ešte ako šéf hokeja) na hokeji v Ke, tak odozva na jeho prítomnosť bola jemu adekvátna.
Ak príde na Slovan....
1.8.2019 - 19:04
+1

Dalmatiner1

 

To su teda velmi zjednodusene dedukcie. Trnavackom bol moralny profil Pora uplne ukradnuty. Islo im o to ako hra Spartak.
Protestuje niekto v Chelsea proti Abramovicovi? A dalsim kreaturam v majitelskych strukturach najvacsich svetovych klubov? A protestovali v KE proti Rezesovi? Ze vzdy moralizujeme len o tych druhych?
O Sirokom nemam ziadne iluzie, ale tvrdit ze ma u nas priaznivcov je jednoducho loz.
1.8.2019 - 19:12
+2

thovthKe

 

No však ok.:
Netvrdím, že komplet fanklub Slovan = fanklub Široký. Ale väčšina je v podstate "rada" že ten šikovník stále klub zabezpečí.
Je to zbytočné doťahovanie, ale napr. R. v Ke neboli často v zhluku fans, spoločne oslavujúc (ok toto je skôr iný kmotor aj iný šport)

Teda späť. Napísal som ako Váhostav beztrestne odrbal štát o prachy. Nemal som v úmysle zaťahovať do toho fanúšikovanie (aj keď bez mučenia priznám, že som si rýpol).
Ale na rybníkoch už to tak chodí.
1.8.2019 - 19:46
+3

noano

 

Trnavcanom nebol moralny profil Poora vobec ukradnuty.
2.8.2019 - 16:51
0

Byron

 

Bože hlavne že keď totálny okrádač Rezeš pchal milióny do VSŽ a hrali ste LM vtedy ste všetci držali hubu a krok napĺňali štadión a tešili sa tak tu nerob múdreho.
1.8.2019 - 20:07
+1

miro-nr

 

Bavime sa o prítomnosti!


Či ty ešte chodíš do školky a teraz budeš ukazovať prstom:To on začal!?
1.8.2019 - 20:13
+4

bigi BLOG

 

bavime sa o farizejstve to je trosku rozdiel
2.8.2019 - 10:19
0

noano

 

bavime sa o pritomnosti lebo minulost nevyhovuje?
2.8.2019 - 16:52
0

miro-nr

 

Minulosť koho ,alebo čoho-SBA Tá bola vždy zahalená ruškom tajomstva,chrapunstva,zakerností,zákulisných špinavých ťahov a podobne. Čo ma SBA"za ušami" nemaju všetky ostatné TL mužstva dokopy !
2.8.2019 - 20:13
+5

jakubj

 

Takym klubom bol Liberec cez Kellnera
1.8.2019 - 19:54
0

ptr421

 

Z bývalých majiteľov HC Sparta..Speychal podozrivý zo stámiliónových (Kč) daňových únikov v ČKD. Jeho predchodca Charouz mal prednedávnom v kancli raziu z podobného dôvodu, len tentokrát v Škodovke. Súčasná generálna riaditeľka HCS je bývalá asistentka MUDr. Ratha (áno, toho s miliónmi v krabici od vína) a osoba, ktorá sa ohriala v predstavenstve pošty myslím celé dva dni.
Vsetín za Zubíka ani nemá zmysel rozoberať.
1.8.2019 - 22:52
0

FAQIU

 

Este sa môže stať: , ze sa objavi nejaka kominukacia cez threema
1.8.2019 - 14:55
+2

Tino

 

nie som nadseny: z toho ze Siroki budu kecat do toho ako funguje liga, ale co splnit mali splnili, SBA lige chybal, s SBA to bude podla mna o 50% zaujimavejsia liga...
1.8.2019 - 13:35
+4

Bizzaremifo

 

neviem či im dávať v súčasnosti až takýto vysoký kredit..liga si prešla po ich odchode kadečím, ale stabilizovala sa..dokonca sa vytvorili noví rivali a rozhodne kvalita zápasov sa z roka na rok zlepšovala...čiže liga je zaujímavá aj bez Slovana.. samozrejme ich príchodom to bude ešte lepšie...ale 50% je asi až príliš nie?
1.8.2019 - 14:53
+4

Tino

 

ok: tak 45 ...sba je lakadlo, po tomto divadle to bude duplom, plus do ligy pribudne konecne hlavne mesto, viac oci, viac zaujmu medii....co ma zaujima najviac je aky efekt bude mat sba na tok penazi to ligy, klubom, lebo toto je alfa omega
1.8.2019 - 17:37
0

Bahno

 

Nikto Vám nedá toľko, Koľko Vám SLOVAN sľúbi ...
1.8.2019 - 13:36
+8

duklaHK

 

vie mi niekto povedat podrobnejsie ako to bolo s MT a SI? ja ze splatkovym kalendarom odzvonilo
1.8.2019 - 13:37
0

MACEK40

 

skalica nenastupila na 3 zapasy a v martine neviem ci to mal vobec kto zaplatit
1.8.2019 - 13:41
+1

Radovan123

 

ale pri tomto tíme sa vie že tam su peniaze preto podla mna dostavali tolko možnosti
1.8.2019 - 13:57
+5

zahorak009

 

Pokiaľ viem, tak Martin neponúkol splátkové kalendáre.
1.8.2019 - 15:47
+1

stewart71

 

Ja sa tiež teším, takto chalani určite dostanú nejaké peniaze, či všetky ukáže až čas, ale určite lepšie riešenie ako by mal klub dajme tomu vyhlásiť bankrot, teda aspoň pre nich. Slovan skladá zaujímavé mužstvo, kvalita TL pôjde určite vyššie a verím, že aj návštevnosť. Tak nech to už začne
1.8.2019 - 13:38
+6

Bahno

 

Návštevnosť min zo začiatku určite pôjde hore.
Vela ľudí si príde zaspievať staré známe a utrúsiť niečo aj na Širokého.
1.8.2019 - 13:41
+2

roro

 

Slovan: Takže SLOVAN predsa len ide na Slovenské turné.Aleš,Humberto,Kludský,Slovan
1.8.2019 - 13:40
+5

Kopitar11HKPOPRAD

 

Bude spievankovo po celej lige
1.8.2019 - 13:42
+14

V_S_Z

 

Takže 13 účastníkov, 60 kôl? Zápasy 2x doma 3x von resp. 3x doma 2x von?
1.8.2019 - 13:45
+2

LenTak93

 

tak, ako tomu bolo v minulej sezóne
škoda je to ale v prípadoch BA-KE, či TN-BA, tam jeden domáci zápas bude niekomu chýbať
1.8.2019 - 14:27
0

patrik444

 

ajjaaaajaaajaj: 1) dlhy ostali a stále veľké z 3 mega sa to znížilo na 2 mega + nová sezóna
cca 2-3 mega a sponzori iba ak z SVK...
2) nová zmluva s mestom nie je, prípravné zápasy sa hrajú všetky vonku...
3) káder sa mení ako na hojdačke. hráči s "confirmed" kontraktom z neho vypadnú zo sekundy na sekundu viď eliteprospects.com ...
čo však čítam, tak všetky kluby v SR majú rovnaké problémy. odchádzajú zákon o športe, licencie si schvaľujú zamestnávatelia samy sebe a hráči sú mimo akejkoľvek ochrany a možnosti sa brániť...




1.8.2019 - 13:47
+2

Pepe#27

 

2.) pracuje sa na novej, vonku hrame (aj) kvoli volejbalu na Nepelovi.
3.) dalsi hraci si v rokovani a niektori cakaju na udelenie licencie
1.8.2019 - 13:50
+2

patrik444

 

hráči: obrana je v 8 ks a skoro 4 útoky, marek viedenský asi podpíše
ľúto mi je filipa bobála, ktorý bol na súpiske a už nie je. uvidím ako dopadne matej tóth, ktorý tam ešte figuruje...
1.8.2019 - 14:40
+1

Pepe#27

 

Matej Toth uz moze zase "chodit"...
1.8.2019 - 14:57
0

AdamNR

 

Dufam, ze im to kazdy klub da uz na rozcvicke vyzrat
1.8.2019 - 13:49
+5

mischo82

 

ked uz sranda liga, skoda, ze uz ne bez Sirokeho, ale niektore veci neovplyvnime
1.8.2019 - 13:49
+2

rocknrollf

 

Hm:: Barani ziskat 4-ty titul aj so Slovanom v lige...vyzva ako prasa
1.8.2019 - 13:52
+3

newMHCfan

 

Fiha Clovek by neveril ake lahke je dnes prist k trom milionom za par dni....
1.8.2019 - 14:01
+8

Tehelnepole

 

ak máš široké možnosti a bezchrbtovú kosť....
1.8.2019 - 14:04
+8

mno

 

os : rať vás. Aj s tým pokračujúcim banda hokejom a ligou.
1.8.2019 - 14:14
+6

jakubj

 

Myslím, ze uz ta fotka hovorí vela. Niekto v obleku, niekto jak Majka z Gurunu v kraťasoch a košeli. Ak toto je vedenie ligy, tak nevidím veľmi svetlé zajtrajšky.
1.8.2019 - 14:17
+5

Hischier

 

Extraliga pôjde hore, o tom niet pochýb. Možno by časom aj mohli odísť maďarské kluby. Zostava Bystrica, Košice, Slovan, Zvolen, Nitra, Trenčín sľubuje množstvo zaujímavých zápasov nielen v PO. Bolo by skvelé keby mala liga taký náboj ako v minulosti lebo v širších súvislostiach to pomôže aj reprezentácii. Ako tak čítam tak sa dosť ľudí chystá ponižovať Slovan už pri rozcvičke, čo mi prišlo najprv také úbohé, predsa hráči za majiteľa nemôžu, ale na druhej strane to rozprúdi atmosféru, zápasy budú mať náboj a hráčov to vyhecuje ešte k lepším výkonom
1.8.2019 - 14:18
+1

mno

 

Pôjde hore: To určite. V podrazoch a zákulisných machináciách asi. Madari do toho samozrejme nezapadajú. Lebo ich nerobia.
1.8.2019 - 14:32
+4

hefky

 

Dodaj Poprad u nás keď prišiel Slovan tak vzd bolo horúco
1.8.2019 - 14:34
0

Hischier

 

Ospravedlňujem sa, samozrejme aj Poprad má kvalitný tím. Takže už od prvého kola PO to budú veľmi silné dvojice.
1.8.2019 - 14:38
0

MaxSBA

 

https://www.youtube.com/watch?v=Cv-8LjeIqZU

pamätné
1.8.2019 - 15:08
0

Senn

 

vsade kde prisli bolo horuco.. aj v Ziline
1.8.2019 - 15:08
0

strane

 

Financie: Pravda je taká, že v minulosti dochádzalo k sporom fanúšikov. To čo bude pri zápasoch so Slovanom si neviem ani predstaviť. Keď VV hokeja rozhodol, tak ako rozhodol, je potrebné riešiť i zvýšenú ochranu. Bolo by zaujímave, keby sa VV vyjadril, ako bude tieto zvýšené náklady klubom hradené!
3.8.2019 - 11:15
0

Bizzaremifo

 

..kľudne si tam pridaj madarov a PP
1.8.2019 - 14:57
0

mno

 

bol to alobal alebo keš?: Či komu ako?
1.8.2019 - 14:30
+2

UssKe

 

Gratulujem , vitajte v lige

Teším sa na naše zápasy .
1.8.2019 - 14:31
+3

matus93

 

Zabudol si ... dúfam, že máte veľké tašky
1.8.2019 - 15:27
0

UssKe

 

Ten dnešný nákup bude ťažký

Tribúny a hráči sme jedno telo

odstrelime vás ako nabité delo

Vy ste Slovan a vy ste tam doma .
1.8.2019 - 16:58
0

MatoZV

 

Ako to bude vyzerat s tym neparnym poctom teamov teda? Po sezone myslim. Jeden hore, ziadna baraz? Ak by to mal byt Martin. Tak som za! Ale baraz posledneho s druhym celkom 1Ligy by mala ostat, lebo sa dole nebude o nic bojovat. A co sa planuje s tymi Poliakmi? Nejako je ticho o tom.
1.8.2019 - 14:57
+2

Senn

 

tak teda vitajte papagaje, liga mozno pojde hore ale tie odrby tu ale vobec nechybali
1.8.2019 - 15:10
+6

kolombo

 

Slovan vitaj späť v lige. Teším sa na zápasy lebo prichádza tradičný a silný klub. Myslím ale, že to bude mať oveľa ťažšie ako keď odchádzal pretože liga je už iná. Už tu nie sú len dve silné mužstvá, už ich je tu viac a každý z nich cíti šancu na celkové víťazstvo. Verím že ľudia na oboch stranách nebudú premotivovaní a zvíťazí šport a zdravý rozum. Tak nech už začne liga!
1.8.2019 - 15:13
+4

Zubo27

 

Posledná veta v článku: Z hľadiska licenčnej smernice to nebráni tomu, aby prišlo k odobraniu licencie Novým Zámkom... podľa tejto vety by teda mohla byť Zámkom odobraná licencia, tak teraz ako vlastne?
1.8.2019 - 15:17
+2

FanusikZamkov

 

Ešte raz si prečítaj tú poslednú vetu.
1.8.2019 - 15:40
0

PavolRajtar

 

Precital ju povodne dobre. Valicek sa splietol.
1.8.2019 - 15:59
+1

miro-nr

 

Takže su splatkový kalendár je len v dvoch splátkach?! Zaujimave by bolo kolko % ma byť vyplatených hračom v decembri a kolko % v apríli ? Tiež som zvedavý či to budu kontrolovať !
1.8.2019 - 15:23
0

Ottawa Senators

 

Papagáj nedzodchol.
1.8.2019 - 15:24
+4

Urpiner16

 

Nie papagáj.Ale Lenin je večne živý v týchto končinách od roku 1948.
1.8.2019 - 16:36
+1

strojar

 

A vieme už kedy sa liga začína a akým systémom sa bude hrať?
1.8.2019 - 15:26
0

Tehelnepole

 

13.9.
1.8.2019 - 18:10
0

strojar

 

A odpoveď na druhú časť otázky?
1.8.2019 - 20:37
0

Tnkovac

 

V najbližších dňoch sa dozvieš
1.8.2019 - 21:36
0

radopKE

 

Všetci, čo tu pixujete na Slovan, budete stáť prví v rade na lístky. Konečne budú v tejto emočne suchej lige skutočné emócie. Nech sú prinajmenšom také, ako pri ich poslednom tiltule v lige.
1.8.2019 - 15:27
+8

Pepe#27

 

Ale tak zase pred zapasom pivecko chutilo...
Po zapase sme sa sice "posekali" ale su to fajn spomienky, teda myslim stretka popri hokeji...
1.8.2019 - 15:35
+4

LenTak93

 

možno z toho bude ďalšia chata
1.8.2019 - 15:37
0

Bizzaremifo

 

asi píšeš za seba a váš klub v posledných rokoch ..emócie v iných kluboch a na iných zápasoch určite boli ..
1.8.2019 - 15:37
+3

crosbynko

 

Mozno ze vas Slovan konecne vytrhne z letargie, ktoru posledne tri sezony predvadzate.
1.8.2019 - 16:25
+1

ten čo nevie

 

ja chodim pozerať na svojich nie na supera slovan mi nechybal už len pre tie velkohube reči ked odchadzal a teraz sa tu plazia aby mali kde hrať si mysliš že teraz nebudu suche zapasy?kolko dva ked bude hrať slovan
1.8.2019 - 16:30
+3

noano

 

chybal ti Slovan len si to nikdy nepriznas.
2.8.2019 - 16:48
0

MackoPu

 

Emocie tu boli viac nez dostatocne aj bez Slovana.
1.8.2019 - 18:32
+6

jannes1

 

Tak neviem na akú ligu si ty chodil, ale odchodom slovana určite "emočne" liga nestratila Skôr naopak, tých "emočných" zápasov a sérií tu bolo požehnane
2.8.2019 - 7:37
+2

jozef152

 

To sa dalo čakať. Šatan stratil si kredit. To je svinstvo čo ste spravili a to len pre to že je to Slovan
1.8.2019 - 15:47
+1

BretPit

 

Páči sa mi, akože veľký Slovan, slávny atď a ako sa triasli do poslednej chvíle, aby sa dostali naspäť do ligy, ktorú podľa nich prerástli aspoň o dve tri triedy, a teraz sú späť a všetko sa vráti do starých skorumpovanych koľají, lebo terajšie vedenie Slovana je toho žiarivým príkladom, oni to inak ani nevedia,tak teda vitajte, čo už s tým narobime, mne ste osobne nechýbali
1.8.2019 - 16:12
+9

ten čo nevie

 

srandaliga prerastla velky slovan
1.8.2019 - 16:26
0

burnzie

 

Súhlas finále v roku 2005 je toho príkladom resp aj semi nebohý Demitra sa vyjadril čo si myslí o Štbákovi... Veď to čo vtedy pískal Lauff bolo na....
1.8.2019 - 17:21
+10

Dalmatiner1

 

Tomuto sa hovori selektivna pamat.
A este Sorosa do toho priber...
1.8.2019 - 17:29
+4

burnzie

 

A nemám pravdu? Resp s Demitrom nesúhlasíš povedal len pravdu o tej šlinavosti a korupcii Šorokých
1.8.2019 - 17:39
+6

Dalmatiner1

 

Vcera som to napisal. Slova hokejistu po emocionalnej prehre nie su ziaden dokaz. Dokazali(podla mna) len to, ze to vtedy Demo nezvladol. Celu seriu som videl. Nasledne sme porazili Zvolen a tam nikto nevyplakaval.
O Sirokom nemam, ziadne iluzie, ale miesas hrusky z jablkami...
1.8.2019 - 17:42
+6

Senn

 

coze? cely Zvolen vie ze to bolo predane finale
1.8.2019 - 19:38
+3

Byron

 

Jasné v BA vyhrali aby potom doma prehrali. Vám to pekne hrabe detičky.
1.8.2019 - 20:11
+1

miro-nr

 

Na Teba v diskusiach sa teším viac ako na SBA v lige,s tebou tu bude sranda
1.8.2019 - 20:17
+15

HkmDetva

 

Ano lebo chceli este zarobit na stavkovej a na vstupnom
2.8.2019 - 13:01
+1

bigi BLOG

 

ano vsetci vieme ze niektory tam videli autobus s BA SPZ atak si vydedukovali ze zvolen to predal za autobus. ale tak ten handzus zednik a oros ukazali vtedy bystricke srdiecko a nedopriali vyhrat zvolenu titul
2.8.2019 - 10:25
+1

Senn

 

nie prepac, zalezeni pastikari sa vynorili po 6 ci kolko rokoch agonie a teraz vedia vsetko
2.8.2019 - 14:28
+3

HeyYou

 

ty si mal v case toho finale 10 rokov, nepochybne vies ako to vsetko bolo
2.8.2019 - 16:24
+5

bigi BLOG

 

To su tie urban legend, ktore sa dedia z pokolienia na pokolenie, kde ty si jasnym prikladom. vies o tom vsetko a mal si pri tom 10 rokov aj to svedci o vsetkom
5.8.2019 - 7:42
0

Athotis

 

Máš slabú pamäť potom ...aj Handzuš vtedy povedal že do takejto ligy už nikdy nepríde...tá sezóna čistá nebola a od nás boli niektorí hráči aj napriek finálovej prehre pekne vysmiaty
1.8.2019 - 19:39
+5

Dalmatiner1

 

Nemam.
Pocuval som vtedy na druhy den vsetky rozhovory a aj ten s Handzusom. Nic taketo tam nezaznelo. A na argumenty ala cely Zvolen vie a a pod. sa reagovat nechystam...
Mna by fakt hnevalo na mieste Handzusa a spol, ze by ma niekto obvinoval z predaja finale...
1.8.2019 - 19:53
+1

KrebsKandidat

 

a ano Visnovsky nepovedal, ze Orszagh mu koleno narazil naschval, ze nie
1.8.2019 - 21:50
+1

Dalmatiner1

 

To su presne tie emocie, ktore netreba brat vazne.
1.8.2019 - 21:58
0

Athotis

 

Handzuš a nikto nikdy neobvinoval ,ale taký Križan to je už iná kapitola
4.8.2019 - 5:54
0

KrebsKandidat

 

tiez si dobre pamatam, ked hrac SBA drzal Trencana o mantinel a von siel aj tak hrac Dukly, takze z tohto pohladu mi Slovan nechybal ani nahodou
1.8.2019 - 21:49
+1

bigi BLOG

 

naco sa k tomu zybtocne vraciat, aj tak vzdy uvidis len to co chces, ale zaujimave ze nespomienies ze v 7 zapase dukle uznali gol po odpiskani, preco? nespomenies ani to ze hoosa dal tabacekov kroscek do ksichtu a este sa cudoval ze bol vyluceny a po zapase vyplakaval ze sa to piska ako nabasketbale prerazanie atd atd...
2.8.2019 - 10:27
0

MackoPu

 

To by jeden blil. Vy mate jedine stastie, ze zaznamy z tohoto nie su niekde verejne dostupne. Ono je okrem toho, co sa dialo, velmi zaujimave aj kedy sa to dialo, vzhladom na priebehy zapasov. Kroscek je fajn novinka.
2.8.2019 - 10:59
+2

amaskiea BLOG

 

Ale sú, nech sa ti páči, aby si mohol posúdiť sám, nakoľko je to reálna skutočnosť, alebo len bublina vzniknutá na základe momentálne nezvládnutých emócií určitých nesporných autorít a následne enormne nafúknutá časom do megalegendy na úrovni rozprávok starej matere zo stredného považia:
https://www.hockeyslovakia.sk/sk/stats/matches/68/st-extraliga/match/19313/overview

A v podstate novinka je aj ten gól po odpískani, keďže to sa nikdy nespomína, lebo výrazne deštruuje celú legendu, ale keby to bolo naopak, tak práve to by bol najväčší tromf a zlatý klinec celého toho kolosálneho komplotu voči tímu o de facto jednom elitnom útoku a jednom podpriemernom trénerovi, pravda
2.8.2019 - 12:22
+3

mannheim

 

Mám celú sériu na DVD.
2.8.2019 - 13:00
+1

bigi BLOG

 

zaznamy s toho su a ma ich dost vela tn fans aj z HP.
5.8.2019 - 7:43
0

tn

 

Naozaj veríš tomu že ste všetky vaše tituly vyhrali iba na ľade???? Koľko máš rokov?
2.8.2019 - 15:47
0

amaskiea BLOG

 

Zaujímavá otázka:
To že vy v TN tiež iba veríte opaku (aspoň teda neviem že by ste doteraz prišli s nejakými vecnými dôkazmi) je niečo celkom iné, lebo to je pravda, však?
2.8.2019 - 16:11
0

tn

 

nebudem nic dokazovat, je mi to jedno, bol som pri jednom rozhovore a odvtedy mam nazor. Ale prezrad mi ty. Comu sa da viac uverit? Ze prave v tie sporne momenty, mali niektori hraci a rozhodcovia slabsiu chvilku, alebo ze vas "ctihodny" veduci posielal po satniach svojich poskokov? Ale vies co nechaj tak. Je jasne ze co nedokazes sa nikdy nestalo, aj ked to vidis na vlastne oci. Tuto temu som uzavrel uz kedysi a neviem vlastne ani preco som zasa zacal. Asi preto ze sa toto vsetko s vami vracia. Neviem ako, ale zbavte sa stbaka a bude vacsi klud.
2.8.2019 - 16:21
0

amaskiea BLOG

 

Ale ja vôbec od teba nechcem, aby si niečo dokazoval, ja som len poukázal na tvoj jednostranný prístup, keď v podstate robíš to isté, čo vyhadzuješ na oči inému. Skrátka tým vaším skalopevným presvedčením, že spravodlivosť je bezvýhradne a exkluzívne na vašej strane, škodíte najviac sami sebe.
O Širokom a jeho praktikách ja nemám žiadne ilúzie. Skôr naopak.
2.8.2019 - 16:37
+1

bigi BLOG

 

otazka je co je pdla teba sporny moment. lebo ako vysie pisem sporny moment, spominal aj hossa o tom prerazani v basketbale, a pri tom to bol cisty a jasny faul
5.8.2019 - 7:49
0

bigi BLOG

 

anijeden nas titul sa nyvhral na lade to uz by si mohol vediet. kazdy jeden je zpochybnovany prehratou stranou, ono je to totizto jednoduchsie zvalit na druheho ako na svoju neschopnost.
nemusime sa bavit o kazdom staci spomenut nas ostatny titul v extralige. tam uz ta story zludovela ako od vedlajsieho stoli v karčme 3 chlapy....
alebo to ako sme vtedy kupili miklika, draveckeho a tabaceka aby prehrali zapas. ale tak miklik je ostrstreec ten v predlzeni bol taky husty ze dokazal naschval dat tycku. a to nehovorim o tom ze v 6 zapase kosice vyhravali 2:0 a to vystrelili raz na branku aj to odpolky, ale jasne kupene. vsetko sme kupili
5.8.2019 - 7:48
0

tn

 

Samozrejme, najcistejsi klub s najcestnejsim majiteľom na svete. Cenu fair-play máte už teraz doma.
5.8.2019 - 8:10
+1

gabi98

 

“Na Bystricu volnejsie”
1.8.2019 - 20:48
+5

burnzie

 

Toto je už trápne s tou BB voľnejšie...
2.8.2019 - 15:26
+1

NRfan

 

Co je trapne na FAKTE?
2.8.2019 - 20:01
+5

Jokila39

 

Neviete niekto dnešnú zostavu LM proti PP ?
1.8.2019 - 16:30
0

Urpiner16

 

O rok si zas povieme o tých dlhoch.Tak papkajte tých néékačov čo némajú kde stupit né?
1.8.2019 - 16:30
+4

burnzie

 

ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉŠŠŠ....
1.8.2019 - 17:18
+3

Hischier

 

Ty si naozaj chorý človek.
1.8.2019 - 21:01
+3

maček

 

ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉŠŠŠ.... TTÉÉÉÉÉÉÉÉÉ.... BBÁÁÁÁÁÁÁÁk !!!
To si chcel skandovať ?
Kľudne. Je to pravda a máte právo kedykoľvek na to poukazovať.
Ale ak by si si chcel zakričať ten primitívny pokrik s Bratislavou, tak ako ti povedal nižšie Hirschi - si duševný mrzák.
2.8.2019 - 19:36
+3

Urpiner16

 

Potupnejšie je už len:
Sparták,Sparták.Trnava do teho,Trnava do teho♡.
2.8.2019 - 19:43
0

Dalmatiner1

 

Dakujeme vam za zaujem prejaveny aj pocetnostou prispevkov v tejto diskusii. Vieme, ze sme chybali:
a)”luze” - predsa len sa vrieska nadavky lepsie ked vidia hracov na lade. Ale treba ocenit, ze ste to dokazali aj bez toho
b) normalnym fanusikom tim netreba nic vysvetlovat
Liga bude kepsia, budete mat vdaka Slovanu vacsie trzby a casom hadam pochopite, ze nenavist a spochybnovanie vsetkeho nie je cesta pre rozvoj a normalitu.
Ja si hlavne zelam, aby Slovan hral na Nepelovi a splatil poctivo kazdy cent co dlzi.
1.8.2019 - 17:27
+2

roro

 

Jasné: Jasné že na Nepelovom štadióne-kde inde, veď aj Nepela bol teplý
1.8.2019 - 17:39
+4

Dalmatiner1

 

Mna by velmi prekvapilo ak by vrieskacom nevadili aj tepli. Vdaka za osvetlenie...
1.8.2019 - 17:49
0

strojar

 

Ty synček, si určite nechýbal nikomu.
1.8.2019 - 20:35
+6

Dalmatiner1

 

Milacik nie si ty si tu vedeny ako zakladna jednotka oblubenosti ?
A vidis ja sa tesim na kmunalneho polika z maleho mesta
1.8.2019 - 21:04
+8

krofak

 

Lebo ty si z velkomesta!Tieto sproste reci blavakov mi vobec nechybali.Myslite sio sebe ze ste nieco viac a pritom serete rovnake hovna ako mi na "dedinach".Mam vela kamaratov v Ba a ziadny sa nikdy nehral na nieco viac.To len anonymita tu robi z ludi gerojov.Zi si vo svojom sne ze si nieco viac ked si z "velkomesta".Len by ma zaujimalo s kade su tvoji rodicia ty "velkomesto"!
1.8.2019 - 22:37
+6

Dalmatiner1

 

Hovori ti nieco ironia? Na znevazujuci prispevok podivneho cloveka som odpovedal. Nenadaval som, hoci nie som nikoho syncek. Ze je tu povolene robit si srandu len zo Ślovana ...
Stay cool
2.8.2019 - 7:21
+1

Urpiner16

 

Aká sranda?Veď to čo robí ten klub za vášho mececenáša to je skôr do plaču a hamba slovenského hokeja na čo dopláca zvyšok Slovenska.Dúfam že raz spravodlivosť zvíťazí aj v týchto končinách a leninovi tu navždy odzvoní.
2.8.2019 - 7:57
0

bigi BLOG

 

a oto napise fanusik BB, ale teba ospravedlnuje len to ze mas v sebe
2.8.2019 - 10:29
+2

krofak

 

Aka ironia?Odkedy vam odklepli miesto v lige uz ste stred galaxie.Vsetko sa toci okolo slovana.Velkohube vyhlasenia kto sme.To vam ide.
2.8.2019 - 9:07
+4

Dalmatiner1

 

Nuz zostanem pokojny. 80% aktualnych prispevkov uraza fanusikov Slovana. Ok. Ak to ma aspon nejake opodstatnenie tak dokazem diskutovat a argumentovat. Nazor hadam v tejto vyvhadzajucej liberalnej dobe nemusime mat rovnaky, ci?
Prestante moralizovat ak mate kybel masla na hlave. Presahuje to vsetky medze. Dostali sme sa do situacie, ze ked som sa isiel pozriet na kamosovho syna v mladsom doraste mimo BA tak na tie deti vrestali nadavky jak blazni. A potom sa divite, ze niekto pouzije ironiu so smajlikom? Mohol by som byt ovela priamejsi coby ludia ako ty ihned zneuzili na pokrytecke moralizovanie. Budte normalni a nevyvolavajte nenavist.
2.8.2019 - 10:26
+4

Athotis

 

Ale nooooo neplač toľko už ...ja viem v KHL vám všetci ubližovali a teraz vám aj na tom zlom Slovensku budú všetci ubližovať
4.8.2019 - 7:10
+1

Urpiner16

 

S bystrozrakým splatiť a ďalej bez dlhov tak to určitééé.
1.8.2019 - 17:36
+4

Pepe#27

 

Ty co chytas wifinu raz za hodinu?
Net sa dnes da aj domov zaviezt
Alebo s Eduardom este na "TOM" pracujete?
1.8.2019 - 17:44
+2

strojar

 

Môžeš prezradiť čím sa dá tá wifina zaviezť?
Dá sa to aj na káričke alebo treba niečo väčšie?
1.8.2019 - 20:33
+10

mitoO

 

strojar


Múdro hovoríš, preklep.
Preklep nie je neznalosť slovenského jazyka.
1.8.2019 - 21:25
+5

Tnkovac

 

Ty si musel byť riadne šikanovaný od tvojej slovenčinárky ... radšej sa venuj plneniu svojho mandátu a menej času tu na hokejportali lebo si neskutočne trápny ... svoj komplex menejcennosti si vyventiluj pri odpovediach ...
1.8.2019 - 23:10
+11

Nixon

 

Sudruzi estebacki maju uz aj nejaky rozpocet na nasu ligu? Ci to si len tak pozbierali hracov a zas sa riadia pravidlom, ze ak nebudu penezi tak nebud mat hraci co do huby? Lebo lacnych hracov nemaju a tvaria sa ze vsetko je tak ako ma byt. U nas podla rozpoctu aj hracov nakupuju co im kasa dovoli a oni to beru ako? Toto by ma zajimalo, finacny plan a pod. Ci to este novych sponzorov neupovedomili, ze sa musia skladat na sekeru z par rokov do zadu aj ked budu v srandalige? Ci zas sa im na tie 3 melka poskladame my, cela republika?
1.8.2019 - 17:53
+7

Dalmatiner1

 

A kto by ti mal podla teba tu na HP na toto odpovedat?
1.8.2019 - 17:57
+2

MackoPu

 

Tak hadam bude konecne klud par tyzdnov.
1.8.2019 - 18:33
+1

tn

 

Aj rozhodcovia pôjdu na splátkový kalendár?
1.8.2019 - 19:59
+5

miro-nr

 

Ti su už dva mesiace predplatení

Ozaj bude aj rozhovor s Bakošom "medzi sezonami" ako bol so všetkymi manžermi TL mužstiev?
1.8.2019 - 20:19
+3

noano

 

kapesniček?
3.8.2019 - 11:10
0

caput rerum

 

Niektorým tu rastú krídla a hlavne jazyky. Budiž. Ale bože mlyny melú...
1.8.2019 - 22:06
+3

consigliere

 

Hlavne chrbtové kosti by sa mohli poriadne vyvinúť.
1.8.2019 - 22:10
+2

mischo82

 

nech bože da...
1.8.2019 - 22:56
0

erinyes

 

Taffe, Brust a Chip - viac krát aj tu bolo prezentované, že žiadne splátky nepodpíšu.... teraz o nich ani ťuk, akurát že so všetkými sa dohodli....

by ma celkom zaujímalo ako sa dohodli so zámorskými a prečo na to oni pristúpili.

bolo o tom niekde zmienka ?
1.8.2019 - 23:57
+2

Tino

 

dobry: postreh...mozno b nejaky pisalek mohol skusit "obehat" zahranicnych hracov ...ze ako boli vybaveni, ci teda su vybaveni skutocne?
2.8.2019 - 10:11
0

bigi BLOG

 

predstav si ze pdpisali splatkove kalendare, dostali 30% hned a ostatne na splatky
2.8.2019 - 10:31
0

strojar

 

Slovan už tých splátkových kalendárov napodpisoval.
2.8.2019 - 10:50
+1

bigi BLOG

 

a zase si trafil odveci, ale to uz je u teba zvykom
5.8.2019 - 7:51
+1

amaskiea BLOG

 

a ktorí sú to teda tí štyria (či koľkí), ktorí neustúpili a teda im Slovan vyplatil všetko. Ja som myslel, že títo k nim patria ...či ako to je?
2.8.2019 - 12:24
0

Acorgonka

 

ti ktorí odmietli splátky boli: štvorica Marek Čiliak, Dávid Buc, Tomáš Hrnka a Patrik Lamper o legionaroch je ticho teda na verejnosti
2.8.2019 - 12:31
+2

amaskiea BLOG

 

ďakujem
2.8.2019 - 12:38
0

Acorgonka

 

zamalicko, kusok nizsie mas link citaj
2.8.2019 - 12:42
0

amaskiea BLOG

 

zas až natoľko sa mi v tom vŕtať nechce, asi to aj tak nič podstatné nezmení na mojom pohľade na to, kto sú tí zlí a kto SME tí dobrí
2.8.2019 - 13:15
0

Acorgonka

 

rozumiem ti....zelam vam aby ste sa niekedy zbavili skodnej a mali radost z hokeja ako hrdi fanusikovia
2.8.2019 - 13:21
+1

Tino

 

mne : to tak pocitovo nesedi...nechce sa mi verit ze zahranicni hraci do jedneho podpisali nejake splatkove kalendare, ze sa nezatali a neriesili to tak ako Ciliak napr...mam podozrenie ze so zarhanicnymi hracmi resp dlhom voci nim to bdue este pokracovat dalsim divadlom
2.8.2019 - 14:07
+1

amaskiea BLOG

 

šak nech, to by mohol byť napríklad ten legitímny dôvod, pre ktorý Zväz pošle Širokých po roku aj tak dopreč
2.8.2019 - 14:37
0

zomi BLOG

 

Doprec ich moze poslat akurat pravoplatny sud...
2.8.2019 - 15:57
0

amaskiea BLOG

 

myslím z ligy
2.8.2019 - 16:00
0

Nihal

 

A preco nie? Zato ze su zahranicni, tak akoze nepodpisu ked im pipne 60k euro na ucet a siroki povedia ze dalsich 60k dostanu v dvoch dalsich splatkach?
Ved jeden z nich jasne povedal, ze Siroky je milionar podla agenta a tak nebude problem s peniazmi.
Naozaj nechapem ten uhol pohladu, ze vsak zahranicni, tak urcite na to nepristupia a cudujeme sa, ze Slovaci sa zapreli a oni nie.
Nie je vsetko na zapad lepsie.
3.8.2019 - 23:41
0

luciakanky

 

toto je šokujúce, toľko sa to odkladalo a prekladalo až kým slovan dáko všetkých neukecal
2.8.2019 - 6:54
0

BlackCrow

 

a vám zostali oči pre plač. Vám v tomto prípade znamená všetkým bystričanom(kám)
2.8.2019 - 9:36
+3

FP-Romanides

 

Vieš mi vysvetliť prečo by bystričanom mali ostať oči pre plač? Evidentne nerozumieš situácii v HC BA, nerozumiem tomu ani ja ale len tak skúsim pošpekulovať: HC Bratislavu kúpili spoločne Ďurkovič (Iclinic) a Koval (HC 05 BB), Ďurkovič má dve tretiny klubu a Koval jednu tretinu. Túto sezónu bude HC BA fungovať ako bystrická farma a hráči budú pendlovať hore dole. Cieľom HC BA je postup do tipsportligy, čo sa s klubom stane potom nevieme. Možno Koval Ďurkovičovi svoj podiel predá a Iclinic bude mať vlastný tím v lige, možno to bude celé úplne inak. Kovalova snaha o vypnutie Slovana bolo len o získaní bratislavských sponzorov a divákov. Myslím že zatiaľ nie som ďaleko od pravdy. Čo s tým teda majú spoločné bystričania a bystričanky a prečo by im mali ostať oči pre plač? Ak tomu dobre chápem tak sme získali silnú farmu a potencionálny partnerský tím v lige. Je to dôvod na plač?
2.8.2019 - 13:38
+3

emoxx1

 

Koval HCB nekúpil. Vlastníkom HCB je MUDr. Ivo Ďurkovič a Imrich Antal. Predpokladá sa pomer 70% Ďurkovič a 30% Antal, ale tie pomery sú len špekulácia. Štatutárom je Ďurkovič. Antal je jeden z pôvodných majiteľov klubu. Ďalší dvaja predali svoj podiel Ďurkovičovi.

http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=227220&SID=2&P=0

Koval podľa jeho priznania v článku na HP sa na riadení klubu podieľa a podľa doterajších zákulisných ťahov tam má veľké záujmy. No majetkovo s klubom nie je zatiaľ nijako previazaný.

No na záver opäť zopakujem, že pokiaľ bude chcieť s HCB viesť zakopovú vojnu proti Slovanu, tak si pýli konár pod sebou, keďže na HCB chodilo aj veľa Slovanistov. Niektorý zo zvedavosti, niektorý len preto, že sú fanatici do hokeja a keď bol Slovan dlho na tripe tak vybehli.
2.8.2019 - 13:59
+1

FP-Romanides

 

Tak som nebol ďaleko od pravdy. Opakujem teda svoju otázku: prečo by mali zostať bystričanom oči pre plač? Veď nás netrápi koľko divákov chodí v bratislave na hokej a ani bratislavskí sponzori. Kovalove záujmy v HC BA sa nás netýkajú, my sme len získali farmu ktorá nám pomôže s hráčmi v období zranení.
2.8.2019 - 14:09
+1

emoxx1

 

Na to s mňa nepýtaj. Nič také som nepovedal. No farma to môže byť len taká akože... Oficiálne farmársky resp. béčkový tím nemôže postúpiť. Takže tu sa to trošku bije. Buď je HCB farma, alebo ide na postup. Obe naraz sa nedá. V tom druhom prípade môžu hráči pendlovať len do konca prestupového obdobia.
2.8.2019 - 14:14
0

FP-Romanides

 

Asi áno, podľa mňa aj preto Koval nefiguruje oficiálne ako vlastník.
2.8.2019 - 14:18
0

MackoPu

 

Pyli Co raz bolo videne, uz nemoze byt "odvidene"
4.8.2019 - 0:56
0

Badboy87

 

Gratulujem SZLH: https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fsport.aktuality.sk%2Fc%2F406780%2Fdavid-buc-hc-slovan-bratislava-hc-bratislava-hokej-slovensko%2F&h=AT1yc6zmGTCXwm12iJxcuApGBrg5pOgDufXsRicVZIpGa-CgygrHDDtbmQrts5Nj_eipKhpZKu2_4RXzKb0v1uwaSULGszNtnxCOiM8JbN2pt8JZvCXsU7TMf1qlGswmqVloFQ0
2.8.2019 - 8:27
+2

Urpiner16

 

Nuž keď si zlikvidovali futbalové derby svojou nenažranosťou futbalové derby Slovan-Inter či Petržalka tak sa dožijú možno derby v hokeji.
2.8.2019 - 9:37
0

Dalmatiner1

 

Dobry rozhovor aj o rivalite. Odporucam hlavne slova Borisa Valabika. https://youtu.be/XBJOubl0UCY
2.8.2019 - 10:55
0

LuukyBB

 

Som strašne zvedavý ako sa Slovanu podarí nasýtiť hladného bratislavského diváka. Zo začiatku som mal pocit, že tá KHL bola pre pravého fanúšika, časom už opäť len taká tá klasická spoločenská udalosť. Bolo to vidieť aj naživo aj zo záberov z TV kamier. Držím palce HC Bratislava, nech sa časom dostane do ligy. Len škoda, že je to taký "klub v tieni" a asi nikdy nebude mať nejaký obrovský fans potenciál. Celé je to také temné, také zahmlené, tak teda uvidíme čo všetko sa ešte udeje. Jedno je isté. Hlavné mesto, vraj hokejového štátu, by malo mať v extralige minimálne jeden klub. Ideme ďalej. Sledovať čo sa bude diať
2.8.2019 - 11:10
+3

Dalmatiner1

 

Bude to tazke. Ak by Slovan odisiel z KHL pred dvomi sezonami dnes by mal ovela jednoduchsiu situaciu. Divaci si zvykli na kultivovane prostredie a skvelu uroven hokeja + cast kapacity tvorili navstevnici zo Slovenska, Ceska, Rakuska a aj Madarska. Nahradit to v tejto chvili bude v zakladnej casti nemozne. Okrem toho Slovan musi ziskat sponzorov, lebo ako je vsetkym normalym ludom zname Siroky velmi nema chut pretacat svoj peniaze v Slovane. A tahat tuto sezonu len zo svojich podla mna nebude. Teda mozno jednu, ale potom je nevyhnutne klub stabilizovat. Je este otazka ci Nepela, alebo nie, ta suma je nech uz si myslime o stavbe co chceme sialena. HC Bratislava zostane v BA podmienkach len okrajovym. Niekto to tu uz velmi pekne pekne zargumentoval. Otazka penazi v sporte je u nas ta najdolezitejsia. Zahranicni akcionari zvacsa sponzoruju domace teamy a nasim je to zase zvacsa jedno - cest vsetkym sponzorom sportu uz nech to robia z akehokolvek dovodu.
2.8.2019 - 11:28
0

mannheim

 

Tá neuveriteľná Širokého arogancia. Toho človeka zrejme doslova vzrušuje platenie záväzkov poslednom možnom termíne, poslednej možnej minúte, posledným možným spôsobom, akým to len ide. Keby sa raz musel živiť svojimi reálnymi schopnosťami, neprežil by mesiac.
2.8.2019 - 13:04
+6

Tehelnepole

 

až mesiac?
2.8.2019 - 13:13
+1

amaskiea BLOG

 

tak najprv by museli vymreť všetci chudí...
2.8.2019 - 13:30
+1

hello, havarju

 

To sa mýliš. Takýto ľudia prežijú čokoľvek, dokážu oklamať kohokoľvek akýmkoľvek spôsobom.
2.8.2019 - 13:30
+2

amaskiea BLOG

 

len vo vhodnom prostredí, napr. v postkomunizme
2.8.2019 - 13:34
+3

hello, havarju

 

Aj ty sa mýliš
2.8.2019 - 23:19
+1

Dalmatiner1

 

Mam iny nazor. Na rezidenturu do Washingtonu sa ani sa socializmu uplny hlupaci nedostali. Problem je ak svojuinteligenciupouzijes na temne ucely. Vid Penta, Fico a spol. Clovek ako on sa uplatniza akychkolvek spolocenskych zriadeni...
Niekde som cital, ze vraj udal vlastnu mamu. Neviem 100% ci to je pravda, ale udavacom sa vodi dobre za kazdeho rezimu
2.8.2019 - 14:51
0

Urpiner16

 

No neviem či by takýto pán v kalábrii u cosanostri ktorá si potrpí na presný termín pri neplatení robil takého geroja a všetko mu prechádzalo.
2.8.2019 - 19:38
0

mitoO

 

K atraktivite supera: Cena jedného zápasu pre permanentkára tak vyjde od 4,30 do 8,90 eur, resp. od 5 do 10,40 eur pre nových. Pre porovnanie, ceny individuálnych zápasových vstupeniek budú od 6 do 13 eur v bežnom predpredaji, resp. do 15 eur pri derby zápasoch (HC Košice, Dukla Trenčín, HK Nitra).
3.8.2019 - 11:22
0

miro-nr

 

To si dal ceny lístkov akeho klubu?
3.8.2019 - 14:38
+2

mitoO

 

SBA
3.8.2019 - 14:47
0

emoxx1

 

Ale nebol by som prekvapený keby aj na iných štadiónoch bude stáť Slovan viac ako ostatný...
3.8.2019 - 15:54
0

Acorgonka

 

Sme pre SBA big3 asi
3.8.2019 - 18:07
+3

P24 BLOG

 

ma hlavne prekvapuje, ze tam nie je banska
3.8.2019 - 20:30
0

trevor

 

Mna skor prekvapuje, ze tam nie je ZV, pre Slovan je urcite vacsi rival ako BB ci NR.
3.8.2019 - 20:49
0

emoxx1

 

Rivali možno. Ale mňa viac prekvapuje, že sú tie zápasy označené pojmom DERBY. Pokiaľ správne rozumiem významu toho slova, tak je oprávnene v tej skupinke len NR.
3.8.2019 - 21:00
+1

miro-nr

 

Bigi a Pepe Ti to o chvílu vyvrátia
3.8.2019 - 21:03
0

emoxx1

 

Derby je zápas najblížších susedov. Všetko ostatné sú len rivali a šlágre kola. To je proste fakt. Za to, že to slovo nevie mnoho ľudí používať už ja nemôžem...
3.8.2019 - 21:25
+5

strojar

 

Derby je zápas tradičných rivalov.
Môžu, ale vôbec nemusia, byť najbližší susedia.
3.8.2019 - 21:39
+1

emoxx1

 

Mýliš sa...
3.8.2019 - 21:41
+3

maček

 

Význam slova „derby” v Slovníku slovenského jazyka

derby neskl. stred. (angl.) šport.

1. veľké konské dostihy;

2. zápas dvoch miestnych súperov: pražské, bratislavské d.
3.8.2019 - 22:14
+2

emoxx1

 

Tak ešte prísnejšie ako som si myslel a derby to nemá nikto...
3.8.2019 - 22:17
0

miro-nr

 

Dalo by sa napísť iba ak "zapadoslovenské derby" - s troškou nadhladu S TN tiež a a KE je to slovenské derby ,ale to je potom s každym slovenským mužstvom ,takže taak,či tam -NEJAK MI TO NEVYCHÁCHA
4.8.2019 - 8:40
0

strojar

 

Jasné.
Real s Barcelonu nie je derby.
4.8.2019 - 9:24
0

emoxx1

 

Nie je... To je Elclasico...
Zrovna od teba ako chodiacej na enciklopedie pravopisu a vyzývateľovi po čítaní textu s pochopením by som takúto neznalosť vo význame slov nečakal.
4.8.2019 - 10:37
+1

strojar

 

To je vůl.
Prej kaviárový toyoty.
4.8.2019 - 11:23
0

emoxx1

 

Nájdi mi prosím kde označujú slovom DERBY nejaký iný zápas ako zápas rivalov v užšom regióne.

Ja futbal moc nesledujem. No v NHL sa stretávam s New Yorským derby, Pensilvánskym derby, Califormským derdy. No zápasy Canadians-Bruins, čo sú si historicky najväčší rivali ako derby nikto nenazýva.
Trošku prestávam chápať načo robíš to divadielko. Veľa ľudí na Slovensku to slovo používa nesprávne, tak si stačí len priznať, že aj ty nemôžeš vedieť všetko.
4.8.2019 - 11:40
+2

Acorgonka

 

Velmi spravne tento rocnik bude ako velka pardubicka s taxisom poriadna zabijacka inak ano ako emoxx pise slager a derby je rozdiel kapanek na figu to v Slovane napisali asi este nerozlisuju tie vzdialenosti tak dobre ved Slovensko je male ....
4.8.2019 - 12:54
+2

trevor

 

Beriem to tak, ze derby je v tomto pripade len zle interpretovane. Mysleli tym rivalitu, aspon si myslim.
3.8.2019 - 21:24
0

emoxx1

 

Na to som narážal. Samozrejme pre fanúšika Slovana bude zaujímavejší zápas s TN, alebo KE ale derby to nie je. Maximálne tak nejaké "tabuľkové" keby sa prihodilo. Myslím, že tento neduh sa tu zachoval z obdobia federálnej ligy, kde mali dlhú dobu zastúpenie iba tieto tri kluby a v rámci federálu šlo o "Slovenské derby". Pokiaľ to povie fanúšik v diskusii, tak sa nad tým povznesiem, ale v tomto prípade to zle interpretuje samotný Slovan na svojej stránke a oni by si to už mohli postrážiť.

Čo sa týka rivality, tak NR si túto obojstrannú pozíciu musí ešte vybojovať. Tam je holá pravda, že Slovan odišiel z ligy v dobe, keď ešte NR nebola súper takého rangu. No jedny PO séria vie spustiť kadečo
3.8.2019 - 21:40
+1

MackoPu

 

Z trucu. Ale inak riadnu palku skusaju.
4.8.2019 - 0:57
0

Acorgonka

 

Nuz ktoze ho vie akym losovanim nahodnych 12 cisel na to dosli
4.8.2019 - 12:56
0

miro-nr

 

Výkonnostne z big3 pre slovan už asi dávno vypadol Trenčín,Košice posledne štyri roky mizéria,Nitra je pre nich len provinčný tím a čerešnička na koniec prečo by sa mal rodiť SBA medzi nejakú big3-4 ked posledné roky robili ovela viac haMby ako zveladovali meno klubu?!
Takže sa tu da niečo určovať len podla histórie ,ale aj ta je v poslednom čase "zatláčaná"do úzadia na zaklade multikultúry

Všetci štartujú od základnej čiary,dufam ,že všetci si budú rovní(v pravidlách a ich dodržiavaní)a tých pár egoistov tu v diskusii-je jedno z akého fanklubu-bude najlepšie ignorovať!

Bavme sa hokejom,nadavajme na rozhodcov(ked si to zaslúžia),no hlavne diskutujme na úrovni!
3.8.2019 - 21:14
0

FanusikZamkov

 

Toto je pre NZ fanúšikov dobrý príspevok.
3.8.2019 - 11:59
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ

Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 23.8.2019 11:51
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava000000:00
2.Žilina000000:00
3.Levice000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Martin000000:00
6.Topoľčany000000:00
7.Skalica000000:00
8.Sp.Nová Ves000000:00
9.P.Bystrica000000:00
10.Trnava000000:00
Aktualizované: 23.8.2019 11:51
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 23.8.2019 11:51
TímZVVPPPPSkóreB
Michalovce62226430180:22382
Nitra62243332169:18581
L. Mikuláš62210437177:23967
Skalica62174437146:25463
Žilina62127538150:26755
Zvolen6270550134:31323
Aktualizované: 23.8.2019 11:51
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 23.8.2019 21:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 23.8.2019 21:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 23.8.2019 21:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 23.8.2019 21:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 23.8.2019 21:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 23.8.2019 21:46

Bleskovky

HK Poprad - Michalovce 2:3 sn v piatkovom zápase o Tatranský pohár

V piatkovom zápase o Tatranský pohár zvíťazili hokejisti Michaloviec nad Popradom 3:2 po samostatných nájazdoch. Tatranský pohár - sumáre: DVTK Jegesmedvék Miškovec – Comarch Cracovia 3:2 (2:0, 0:2, 1:0) Góly: 2. Beach, 8. Reszegh, 55. Rodman - 35. Kapica, 39. Mikula HK Poprad - Michalovce 2:3 sn (1:1, 1:1, 0:0 - 0:1) Góly: 8. Bjalončík, 29. Štrauch - 9. Dalhuisen,...
pred 30 min. - TASR

Islanders podpísali ročnú zmluvu s Derickom Brassardom

Hokejový klub zámorskej NHL New York Islanders podpísal jednoročnú zmluvu s centrom Derickom Brassardom. Finančné podmienky zainteresovaní nezverejnili. Tridsaťjedenročný Kanaďan v minulej sezóne hral v Pittsburghu, Floride aj Colorade, v 70 dueloch nazbieral 23 bodov (14+9). Celkovo má na konte v profilige 786 duelov (176+275). V tíme Senators už hral aj v ročníkoch 2016/2017 a 2017/2018. Počas kariéry obliekal aj dresy Columbusu a New York Rangers. Informovala agentúra AP.
včera o 10:57 - TASR

Ottawa podpísala novú 6-ročnú zmluvu s útočníkom Whiteom

Hokejový klub zámorskej NHL Ottawa Senators podpísal šesťročnú zmluvu s americkým útočníkom Colinom Whiteom. Dvadsaťdvaročný pravý krídelník ročne zarobí 4,75 miliónov USD. Účastník MS 2019 na Slovensku odohral za Senators v minulej sezóne 71 zápasov, v ktorých nazbieral 41 bodov (14+27).
21.8.2019 22:29 - TASR

Víťaza zo ZOH 1980 Pavelicha obvinili z napadnutia

Bývalého amerického hokejistu Marka Pavelicha obvinili z napadnutia. Člen víťazného tímu zo ZOH 1980 zaútočil minulý týždeň kovovou tyčou na svojho suseda a spôsobil mu početné zlomeniny. Šesťdesiatjedenročný niekdajší útočník povedal vyšetrovateľom, že obeť napadol po tom, ako mu niečo naliala do piva.
21.8.2019 18:14 - TASR

Tréner Zacharov sa vracia na lavičku bieloruskej reprezentácie

Novým trénerom bieloruskej hokejovej reprezentácie sa stal Michail Zacharov. Päťdesiatsedemročný kouč nahradil vo funkcii Andreja Sidorenka, ktorý národný tím dokázal priviesť späť do elitnej kategórie MS. Zacharov trénoval bieloruskú reprezentáciu už v rokoch 2003-05 a 2010. So zväzom podpísal dvojročný kontrakt, čiže by mal viesť národný tím aj na domácich MS v roku 2021 - Minsk ich usporiada spoločne s lotyšskou Rigou. Informáciu priniesla oficiálna internetová stránka Bieloruského hokejového zväzu. Bielorusi sa na budúcoročných MS vo Švajčiarsku stretnú v základnej A-skupine v Lausanne aj so Slovenskom.
20.8.2019 14:50 - TASR

Ničuškin sa dočkal zmluvy, šancu mu dá Colorado

Ruský hokejista Valerij Ničuškin, ktorého po konci minulej sezóny vyplatilo vedenie Dallasu Stars zo zmluvy, sa dočkal v NHL ďalšieho angažmánu. Dvadsaťštyriročnému útočníkovi dá šancu klub Colorado Avalanche, s ktorým podpísal ročný kontrakt na 850. 000 dolárov.
20.8.2019 08:41 - TASR

Carolina vyhrala boj o Priskieho, podpísala s ním dvojročný kontrakt

Americký hokejový obranca Chase Priskie podpísal dvojročnú nováčikovskú zmluvu s klubom NHL Carolina Hurricanes. Kontrakt mu na profiligovej úrovni vynesie 832. 500 amerických dolárov za sezónu, okrem toho mu prináleží aj podpisový bonus 185.
18.8.2019 09:40 - TASR

Canucks predĺžili spoluprácu s generálnym manažérom Benningom

Vedenie klubu zámorskej hokejovej NHL Vancouver Canucks predĺžilo spoluprácu s generálnym manažérom Jimom Benningom. "Kosatky" dĺžku novej zmluvy nezverejnili, podľa Ricka Dhaliwala zo športovej stanice Sportsnet je kontrakt minimálne dvojročný. Päťdesiatšesťročný Benning sa ujal funkcie v roku 2014 a má pred sebou poslednú sezónu pôvodnej zmluvy.
17.8.2019 11:20 - TASR

Obranca Calgary Välimäki si poranil koleno, čaká ho operácia a dlhá pauza

Fínsky hokejový obranca Juuso Välimäki utrpel počas letnej prípravy na novú sezónu NHL vážne zranenie pravého kolena a bude chýbať svojmu zámorskému klubu Calgary Flames bližšie neurčený čas. Podľa TSN si 20-ročný Välimäki roztrhol predný knížny väz a bude musieť podstúpiť operáciu. Pauzovať bude zrejme mesiace, vynechá tak nielen štart ročníka, ale výraznú časť celej sezóny.
13.8.2019 10:41 - TASR

Florida v marci vyvesí pod strop Luongovu jednotku

Vedenie klubu zámorskej hokejovej NHL Florida Panthers si uctí svojho dlhoročného brankára Roberta Luonga. Štyridsaťročnému Kanaďanovi, ktorý v júni oficiálne ukončil bohatú profiligovú kariéru, v novej sezóne slávnostne vyvesí pod strop domovskej haly jeho dres s číslom 1. Ceremónia sa uskutoční 7. marca 2020 pred domácim zápasom s Montrealom Canadiens.
12.8.2019 16:18 - TASR

Archív krátkych správ »
ŠTATISTIKY MS 2019 SLOVENSKO
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola