Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Vyšehradský pohár: Nitra bližšie k finále, Poprad s prehrou (FOTO)

14.11.2017 21:06 TASR

Výsledky prvých zápasov semifinále Vyšehradského pohára:


HK Poprad - DVTK Jegesmedvék 2:3 (0:2, 1:1, 1:0)
Góly:
23. A. Kroták, 56. Dinda - 12. Miskolczi, 15. Leppanen, 32. Sakaris

Zostava Popradu: Corbeil – P. König, Š. Fabian, Ježek, Davydov, Česánek, D. Šterbák, Dinda, Krempaský – Štrauch, Mlynarovič, P. Svitana – Hvila, Heizer, Šitikov – R. Rapáč, Lichanec, Abdul – Kroták, Matej Paločko, Matúš Paločko

Fehérvár AV19 - HK Nitra 1:3 (1:1, 0:1, 0:1)
Góly:
6. O. Latendresse - 20. T. Mikúš, 21. Paulovič, 48. Paulovič

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


.Iceberg.

 

dobre prevetrali dresy ... a niekto si aj zarobil ...
14.11.2017 - 21:12
+2

antinamor

 

Ach tá disciplína. Asi sme nepoučiteľní, hrať polovicu zápasu v oslabení, 2 x dokonca 3:5 a ešte nakoniec vyhrať, to je sila. Faktor P+K+M bol dnes rozhodujúci. Odvetu si dúfam nepokakáme ako naposledy s MTK.
14.11.2017 - 21:12
0

Tokino

 

Prepac ale niektore vylucenia boli trapne a pani rozhodcovia boli hanbou.Lawson paradny vykon, ale cele muzstvo zahralo slusne, bez tolkych opor vyhrat na lade ucastnika EBELky je super
14.11.2017 - 21:16
+21

Sunkafit

 

Suhlas
14.11.2017 - 21:18
+1

antinamor

 

Prepáčil som ti.
14.11.2017 - 21:20
+5

Tokino

 

Tak super
14.11.2017 - 21:40
+1

NRfan

 

Moc sa netes, nabuduce uz nemusi byt taky ustretovy.
15.11.2017 - 11:51
+1

Chamois13c

 

Des,hroza, bezradnost priserna sucinnost formacii, otrasne presilovky aj oslabovky...najlepsi nas hrac Dinda, velmi zla pozvanka na piatok. Zas na druhu stranu ak zabojujeme vonku poriadne tak by sme to mali uhrat...p.s nejako to na tie medvede nevieme najprv prehra s Detvou a teraz miskolc nevadi verim ze to piatok vyzehlime! Vedenie budicek akutne treba zohnat obrancu...hlavne ze mame 15 foreardov
14.11.2017 - 21:14
+3

Frey77

 

Bratu, ako prepáč, ale pri prvom góle to kopyto bol sam za bránou,čistý puk na hokejke, mal možnosť si vybrať kadiaľ to vyhodí, samozrejme si vybral tak, že bol z toho gól. Neschopný prihrať na meter a ak mi ideš tvrdiť, že bol napriek tomu lepší ako Lukáš, ktorý bol všade, nahrával, strieľal, rozdával krásne hity, tak potom končím s hokejom
14.11.2017 - 21:38
+2

Chamois13c

 

Frey: Bratu vybral sisi z toho mojho prispevku to najmenej dolezite ...
14.11.2017 - 22:11
+5

Dzunkes

 

som pozeral ten PP a drzal slovenskym klubom palec ale pruhovani trocha cudne piskali
15.11.2017 - 18:53
+2

Tomino

 

Dnes v pohodovom tempe smensi isli za vitazstvom, rozhodcov nekomentujem.. Milion vymyslenych vyluceni snazili sa pomahat domacim..nasi hraci sa niekedy az smiali co to piskaju
14.11.2017 - 21:17
+2

22.4.2016

 

Najkrajsi akcia pri druhom gole. Preco tie zmeny cisel u hracov? Dakujem tomu co hodil link ze som mohol sledovat zapas. Vdaka.
14.11.2017 - 21:19
+1

Tomino

 

Ziadna zmena cisel.. Dresy su z minulej sezony .. Len sa prelepili mena hracom
14.11.2017 - 21:23
0

Westlund32

 

Kde majdan? záhadné ticho okolo neho druhý zápas nehral bez určená dôvodu,je smutné vidieť že maďarský mužstvo hrshe leidue presilovky ako my, keby Hrame na 10 útokov, nás trénerský mag dá Arneho do toho 10 útoku na 5 sekúnd
14.11.2017 - 21:21
+4

forwardPP

 

Neviem kde si sa ty pozeral ale arne hral dosť,ty mág ktorý potrebuje stále si kopnúť do Ozimáka.
14.11.2017 - 21:32
+5

Westlund32

 

Aké kopanie?si prečítaj. http://prvaliga.sk/clanok-Krotakovi-sa-na-Spisi-zapacilo-v-1--lige-si-este-chce-zahrat .sám Arne povedal ak dostane šancu,keby bolo všetko poriadku tak sa tak nevyjadrí
14.11.2017 - 23:01
+1

forwardPP

 

A nedostal ho?
14.11.2017 - 23:11
+1

mitoO

 

Taky hokejista, ikona klubu, v jeho poslednej sezone v tipsportlige ma mat ten priestor automaticky, nie sa onho "strachovat", resp. hrat 10 minut za zapas.
15.11.2017 - 9:56
+3

forwardPP

 

Ikona klubu je,za to mu patrí vďaka. Ale o priestore automaticky? S tým nesúhlasim,ak sú lepší hráči ako on tak si ten priestor zaslúžia oni. A neviem o tom,že by mal nedostatok priestoru.
15.11.2017 - 10:04
+2

Westlund32

 

Ta ikona včera viacej ukázala ako nás ruský mega útočník z khl, Arne odohral 3zapsdy dva góly rus dvojnásobne viac zápasov a jeden gol
15.11.2017 - 10:24
+6

forwardPP

 

Nevravím,že nie. Ale včera hral dosť aj presilovky. Ale takisto treba brať do úvahy,že dva útoky hrajú dobre ja by som ich určite nemenil a to
Svitana-Mlynarovič-Štrauch
Bondra-Vartovník-Abdul
Do oslabení by som takisto nedával a neviem koľko zápasov by vydržal v tempe ak by bol najvyťažovanejší útočnik.
15.11.2017 - 11:09
+2

Chamois13c

 

forward : S tym suhlas tebou spomenute 2 utoky musia ostat pokope...momentalne by som dal do ruk čierneho petra (SNV na par zapasov) paločkovcom a mozno lichancovi...čiže 1.svitana-mlynky-štrauch 2. shitikov-heizer-hvila 3. krotak-rapač-majdan 4.bondra-vartovnik-abdul 5.lichanec-palocko-palocko ...uvidime v piatok aka bude zostavička, no majdan udajne zraneny teraz
15.11.2017 - 12:36
0

forwardPP

 

Tak zase to je tvoj názor. Ja by som zase vymenil tvoj druhý útok za Paločko,Paločko,Lichanec. Výkony Heizera,Shitikova,Hvilu sa mi nepozdávajú.
15.11.2017 - 13:28
+2

Frey77

 

Ja by som práveže Samovu formáciu okamžite prehádzal, veď hrajú otrasne, hlavne Svitana už soluje ako keby bol Crosby
15.11.2017 - 12:50
+2

forwardPP

 

No čísla hovoria niečo iné. A hlavne Svitana je nad úroveň ostatných útočníkov. Včera to zase ukázal krásnou náhravkou na gól Dindu.
15.11.2017 - 13:26
+1

ctibor

 

Preco by mal mat 45 rocny hrac automaticky priestor? :-o
15.11.2017 - 10:08
+2

mitoO

 

Ale no tak, Krotak nie je nejaky odkundes, minulu sezonu mal najviac golov v PP, takisto najviac bodov so Zagrapanom (ten odohral o 3 zapasy viac) a tuto sezonu nastupi na 2 zapasy s "priestorom" 10 a 12 minut?
Takze ano, mal by mat automaticky priestor a ak by sa videlo, ze na to nema, tak kludne tie minuty okresat.
My sme tak minulu sezonu pozametali s Bartosom.
15.11.2017 - 10:23
+11

Foam of Waterfall

 

lebo zrovna on je akosi uz automaticky lepsi?
15.11.2017 - 12:07
+2

Chamois13c

 

Suhlasim s Mitom... tu nejde o žiadne zasluhy alebo ulavy, tento 45 ročny chlap si poctivo odmakal letnu pripravu a v zapasoch ako jeden z mala ten gol dať vie a to aj napriek tomu ze je po zraneni a ma toho v poslednom čase malo odohrate, včera dostal dost priestoru uvidime ake to bude v lige
15.11.2017 - 12:03
+6

celabinsky meteorit

 

prehrame s madarmi , dokonca ani nie s ucastnikom ebel, a ty tu vyplakavas ze si chceme kopnut do ozimaka?
15.11.2017 - 12:41
+1

Frey77

 

Vážení páni "hokejisti". Tu v PP sa dlhé roky robil hokej tak,ako robil, hráči hrali častokrát zdarma, ale hrali! Chlapci moji, tu prišiel pojem ako Slovan Bratislava a každý zápas sa klepal o výsledok, v drvivej väčšine odchádzal z PP s dlhým nosom! Vy? Vy ste nehodni nosiť dres PP! Jediní, kto si to po dnešnom zápase zaslúži, bol mnou nechcený Lukáš Hvila! My, fanúšikovia PP sme museli prekusnut prehru s NZ 5-0,potom ste chlapci zo seba urobili klaunov a zapísali sa do histórie ligy prehrou v Detve, aj to sme prekusli, ale dnešok už nie, dnes už stačilo! To čo ste dnes dokázali je nič iné, ako hanba! Hanba a snáď naj. potupa pre fanúšika PP! Trénerský mág nacvičoval presilovky cez prestávku tak, že sme v 5 na 3 ani len nevystrelili na bránu v poslednej tretine! Zmar, nemohucnost, bieda! Prvá päťka v lese, v druhej Shit-ikov ako keby nebol, z tretej, ktorá nám ako jediná slapala, vynechá Vartovnika, štvrtá sú korčuliari. A dnes by som korunu "muž zápasu" venoval Lichancovi, za jeho dva nezmyselné vylúčenia, sme doplatili dvoma gólmi! Hlavne ten druhy úplne nezmyselný faul vo vlastnej oslabovke, za to by som ho ešte dnes pobalil, inak dúfam, že Majdan už sa. Viem, že vy veľkí profesionáli máte názor fanúšika v...... tak aspoň my sa budeme hanbiť za vás! PS pán Jurinyi, to je ta hra, ktorou chcete prilákať ľudí na štadión a za ktorú chcete 5eur?!Nechajte si ju
14.11.2017 - 21:26
+22

NightPP

 

Bože Frey ... ty to berieš strašne tragicky.
Nechápem že ťa dokážu prehry(predvedená hra) takto rozladiť.
Úplne zbytočne sa znervozňuješ.
Je to šport ... raz sa darí a raz nie.
14.11.2017 - 21:32
+5

Frey77

 

Áno, beriem. Prehrať doma s Maďarmi, to je nič iné, ako pluvanec tým 320 fans čo sme tam boli kamoš! Na to nie je ospravedlnenie
14.11.2017 - 21:35
+7

NightPP

 

Maďari čo majú zrejme vyšší rozpočet ako my.
Žilina od nich dostala doma 1:5.
A to Žilinu nepokladám za slabý tím.
Ale hovorím takto sa znervózňovať pre hokej je na tvoje zamyslenie.
14.11.2017 - 21:41
+2

Frey77

 

Mňa nezaujíma ich rozpočet, mňa zaujíma, čo ukázali, resp neukázali naši! Okrem 3min druhej tretiny, neukázali nič! A Žilina má už nazaujima vonkoncom
14.11.2017 - 21:46
+6

NightPP

 

Tak načo tam chodíš ak ti nič neukážu?
Znervozňovať sa?
Veď keď máš zapotreby ich potrestať za to ako hrajú ostaň doma a máš ušetrené.
14.11.2017 - 21:56
+1

cipulis

 

Asi preto ze ma rad hokej, to co dnes nasi predviedli je hanba a na pokuty, miesto toho aby zapli v 1 tretine a potom kontrolovali zapas tak dotahuju a zbytocni vyceravaju svoje sily + Corbeil jednoznacne ukazal ze nasa jednotka je Ivanov
14.11.2017 - 22:02
+7

NightPP

 

Lenže keď hrajú ako hrajú?
To čakáte že ich herný prejav sa zmení?
Jednoducho niečo tam asi nie je v poriadku.A ak to je Ozimákom tak nech ide ale hovorím ak potom začnu zrazu hrať tak je to len ďalší o*eb ako sa zbaviť tréneta čo od nich vyžaduje na sebe makať.
Tak ako napr. Jaško.
Jeho vtedy tiež každý odvolával a teraz by sme ho zrazu chceli.
15.11.2017 - 5:12
+2

RebelMemoryPP

 

Jaska neodvolaval nikto iba hraci a nepacilo sa to ani fanusikom..
15.11.2017 - 9:43
+3

NightPP

 

Ale zase nehovor ... našli sa aj takí ktorí boli radi že odišiel.
15.11.2017 - 10:57
+1

RebelMemoryPP

 

Samozrejme..
15.11.2017 - 11:46
0

Frey77

 

Šiel som, aby som videl výhru našich, vcelku som sa tešil na ten zápas a ešte viac na Duklu. No po včerajšku ma nejak prešla chuť. Videl si, ako hrali Huni presilovky a ako my?! To ich naučil tréner, ten náš ich za rok nenaučil nič. Inak, asi prvý krát som videl človeka, ktorý by za popradský klub aj dýchal, ísť zo zápasu totálne znechuteneho a vytoceneho! Píšem o Františkovi Ž. Za mňa palec hore tým pár ľuďom, že ich pri tej presilovke 5 na 3 vypiskali, žiaľ, ja pískať neviem
15.11.2017 - 4:37
+5

NightPP

 

Ver tomu že Fera pozmám veľmi dobre.
Znechutený možno áno ale nikdy by nepísal veci ako ty chlape.
A tam je ten veľký rozdiel.
15.11.2017 - 5:15
+2

triezvy supler

 

nepripustas si: ani nahodou, ze proste je ten Miskolc lepsi...ci zijes z minulosti?...tak to nefunguje...
15.11.2017 - 9:33
+1

ymemsreves

 

tuto sezonu som zatial ani ja velmi nenasiel nejaku extra chut ist na tie zapasy,...skor tam idem zo zotrvacnosti a zatial som vynechal asi najviac z posledne roky ale velmi to nelutujem....zapasy na ktorych so bol tak co sa tyka predvedenej hry boli nuda ci sme vyhrali ci prehrali...keby nebolo mozne brat pivo na tribunu tuto sezonu tak by som asi velmi tazko hladal dovod na zabavu na nasich domacich zapasoch...myslim ze je cas sa obzerat po novom trenerovi...tu nastava podobny problem ako mali v kosiciach s tomkom...body sice su aj postavenie v tabulke je dobre...ale radost z hokeja a predvedenej hry absentuje...
15.11.2017 - 11:50
+7

Frey77

 

Inak v čase Slovana mal ten tak cca 10 násobne vyšší rozpočet, ako my v PP A 9 z 10 zápasov u nás prehral. Tak tu na mňa vôbec nechoď s takýmito vecami. Nižšie píšeš o trénerovi. Ten chlap je tu rok, ešte raz, rok! Ten chlap si mal možnosť urobiť letnú prípravu podľa seba, vyskladať mužstvo podľa seba(že je typologicky zložené úplne celé zle vedia všetci), za rok ich nenaučil ani len jeden vzorec na presilovke, ani náznak nejakého systému, aby naša hra mala nejakú tvar! Rok je dlhá doba, či?! Za mňa rozhodne poslať ako piateho trénera do NR!
14.11.2017 - 22:01
+6

Patomato

 

a to kedy boli take roky že 9z10 zapasov slovan u nas prehral?vyrovnane zapasy to boli lebo presne to srdce nahradilo talent kupeny za peniaze,ale vždy tie zapasy boli 50:50
14.11.2017 - 22:21
+2

NightPP

 

Tiež by ma zaujímalo kedy tu ten Slovan toľko krát prehral?
Lebo fakt okrem jednej dvoch sezón tu Slovan hral dominantne a mali sme čo robiť aby sme vyhrali.
Pozri ja ti napíšem len jedno ... vždy len tréner tréner ... áno je zodpovedný za hru to je pravda.
Ale je zaujínavé že sme dokázali hrať aj dobré zápasy a zrazu nevieme?
To mi je zaujímavé.
15.11.2017 - 5:20
+3

mitoO

 

Pozrel som sa na tie vase domace zapasy so Slovanom (od 2004/2005) a dominantne hral Slovan v PP 2 sezony, 2 sezony to bolo na rovnako a 4 sezony bol lepsi Poprad.
15.11.2017 - 10:08
+1

NightPP

 

Ok beriem speť ... ale skôr som to myslel tak že Slovan tu nikdy nechodil brániť a zápasy neboli také jednoznačné ako spomína Frey.
Áno za éry Laca Nagya sme Slovan doma jasne prehrali no to bolo fakt len pár zápasov.
15.11.2017 - 10:54
0

Patomato

 

lepši ano ale 9z10 vyhral PP???
15.11.2017 - 13:25
0

ohlo123

 

On je z LV,nestrkaj nam ho.
15.11.2017 - 5:59
0

celabinsky meteorit

 

frey ma pravdu. zato ty tu melies od 9 k 5.
15.11.2017 - 12:45
0

NightPP

 

A odkial vieš že má pravdu???
Lebo sa to zhoduje s tvojím názorom ... ???
15.11.2017 - 18:03
+2

forwardPP

 

Ten prvý faul bol zbytočný,ten druhý sa nečudujem,že mu praskli nervy keď dostane 3krát krošček bez povšimnutia rozhodcu. Neviem či ich chce prilákať takou hrou,ale návštevnosť je vyššia ako minulú sezónu.
14.11.2017 - 21:36
+1

Frey77

 

Sa tam 20 sekúnd nedokáže postaviť z ľadu, rozhodca to púšťa, oplacanie bola čisto jeho hlúposť, mal si ho počkať v stave 5 na 5,nie poslať tím do 5 na 3.
14.11.2017 - 21:48
+1

ten čo nevie

 

presne tak a ten mag na striedacke tak to je analfabet darmo sa utešujete ine to nebude kym tu bude trenovat on
14.11.2017 - 21:44
+3

NightPP

 

Napíšem to tu po roku ešte raz(aj tak viem že tu to bude asi ako hádzať hrach na stenu) ... trénovali tu už fakt dobrí tréneri (napr. Jaško,Jančuška a pod.)
Vždy šli ako prví na "odpis" a po výmene trénera ... čarovný prútik a už zrazu vedeli hrať a dokonca aj z presilovky dať gól.
Ak by sa toto zopakovalo tak mňa na zimáku neuvidí už nikto lebo to fakt nie je znak toho že liga sa posúva hore no skôr stojí na mieste a stagnuje.
Keď si budú hráči rozhodovať a týchto veciach tým že budú sabotovať zápasy.
14.11.2017 - 21:52
+5

sspp

 

nepišem že či sabotuju to ma nezaujima len ked ich nedokaže niečo naučiť tak nech to necha lebo ich ešte nič nenaučil žiadny system nič a to nespominam radšej oslabenia a presilovy ved to nieje možne hrať to čo hrame boha
14.11.2017 - 22:22
+2

NightPP

 

Tak ty premýšľaš čo píšeš?
Veď keď to sabotujú tak ich môže učiť čo chce a aj tak budú hrať na hovno ...
A ak to tak je nedivím sa že(v globále) sme tak v zadku ako sme ...
Že keď sa hráčom nechce trénovať tak prestanú hrať aby odpálili trénera.
15.11.2017 - 5:24
+1

sspp

 

hračoch si vyberal trener sam tak asi mal k nim nejaku doveru tak si nemyslim že by ho chceli odpalkovať aj ked možne je všetko skor si myslim že nevie trenovať ale to je moj nazor
15.11.2017 - 10:28
0

NightPP

 

Tak neviem možno trénovať nevie no čo ja viem tréningy sú fakt dobré ... no je rozdiel viesť tréning a zápas to uznám.
15.11.2017 - 10:48
+2

cipulis

 

Casto krat prehanas ale dnes ti davam za pravdu, 1 tretinu hrame uplne hovno aby sme potom nahanali vyhru ktoru sme aj tak nespravili, po tomto vykone by mali padnut pokuty aby sa hraci spamatali, toto doma chceme hrat ? vsetci pisu ze keby prislo 2500 divakov plnila by sa kassa ale takou hrou bude chodit stabilna 1000-cka ktoru nam moze mister Tricko tisko skryty v kute zavidiet,... nasi utocnici sa ukorculuju jak taki volovia miesto toho aby lietal puk lietaju oni + nieje mozne aby sme sa do pasma nevedeli dostat inak ako nahodenim puku
14.11.2017 - 21:48
+1

cipulis

 

+ konig to je traged na pohladanie ten neodstavi ani svoj vlastny tien
14.11.2017 - 21:50
+8

ohlo123

 

Uz viete,preco sme sa ho zbavili?A poniektori vasi tu boli z neho nadseni.
16.11.2017 - 5:52
0

Fanusik hokeja

 

Stale nechapem co ste cakali od Majdana..??
14.11.2017 - 22:07
+2

Chamois13c

 

Fanusik hokeja: Co sme cakali od majdana? Hmm zeby goly,produktivitu ...mas ty blbe otazky
14.11.2017 - 22:20
+3

Fanusik hokeja

 

Len neviem ci od toho spravneho sa to cakalo..v BB mal dobrych nahravacov na goly, potom isiel robit karieru do Allsvenskan kde zial neuspel ako nas najlepsi strelec ligy a vo ZV mu teda tiez velmi neslo to jeho motanie sa na modrej a cakanie na prihravku..potom chcel ist zase do zahranicia zial nevydalo opat..A teraz cakame zazraky??
14.11.2017 - 22:32
0

Chamois13c

 

Vo ZV mu neslo? Preboha spravil 40b a teda bol velmi produktivny...zacinam mat pochybnosti o tvojej objektivite
14.11.2017 - 22:58
+1

Fanusik hokeja

 

Hmmm 14g Uz teraz maju minimalne 10 hraci nasej ligy polovicu tychto bodov..a to je len november..
14.11.2017 - 23:15
0

8sweet8

 

Zv teda majdan nic moc preto som bol rad ze sem nesiel ... slabota hrac
14.11.2017 - 23:49
0

rajmok17

 

Boze aspon netaraj... Na zaciatku mu neslo, ale potom patril k najlepsim..
15.11.2017 - 18:48
+2

88Backo

 

Neuveriteľný výsledok na ten priebeh zápasu,respektíve cirkusu zo strany maďarských rozhodcov...vylúčenia 1-14 z toho mali domáci 2 presilovky 5na3 vyše jednej minúty,polovica totálne vymyslené,takto tendenčne sa nepíska už ani v horskej lige za pár eur doma by som im to vrátil aj s úrokmi,neaky Lauffe s Jonakom by ich dali aj na 2 tretiny do oslabenia,tí dvaja nemajú problém
Inak Skvelý Lawson a naša efektivita,pri toľkých oslabeniach sme hádam premenili kazdu druhú šancu v zápase
14.11.2017 - 21:27
+2

miro-nr

 

stačí ak to budú pískať tí istí rozhodci a budu vylučovať pri každom zhíknutí publika
14.11.2017 - 21:29
+4

Foam of Waterfall

 

len aby ste čkavku nedostali
15.11.2017 - 11:51
+1

Tokino

 

Podla mna dohodnuty trening na oslabovky,lebo mame najhorsie v lige .Cely tento turnaj je jeden omyl, kde sa iba zrania hraci,dufam,ze ho vidime naposledy
14.11.2017 - 21:48
+1

antinamor

 

Prepáč, prečo omyl? 50 litrov sa hodí, nie?
14.11.2017 - 21:53
+6

Tokino

 

Niekedy nie su peniaze vsetko.Ked chces vybudovat znacku potrebujes aj uroveň,prestiz,kvalitu a nie turnaj kde rozhodckvia piskaju ako na hornej dolnej a bojis sa po zapase aby si neratal straty...
14.11.2017 - 21:59
+1

NRfan

 

Znacka .... znacka .... kde som to uz len videl?
15.11.2017 - 11:54
+6

Foam of Waterfall

 

no, asi niekde po ceste zrejme
15.11.2017 - 12:08
0

rijko

 

No u vas veru nie
15.11.2017 - 12:50
0

rajmok17

 

Na farme?
15.11.2017 - 18:50
+3

stan-PP

 

tak to je mooooc to co tam vyvadzali ti pasikavi ***? 1:14 no to je na zalobu wow .. hrat pol zapasu v oslabeni, zvladli ste to paradne klobuk dolu.. toto zrejme aj nas caka na tyzden v Miskolci
14.11.2017 - 22:10
+3

88Backo

 

Najlepšie vylúčenia boli,keď Lucianimu zakopol hráč o nohu a dal nás do troch alebo keď Mezei vyhadzoval puk z takej trmy vrmy puk z pásma a nechtiac trafil hráča hokejkou do tváre,ktorý mu klacal niekde pri vajciach za vysokú hokejku pritom presne to isté sa stalo 2 minúty predtým na druhej strane ked takto trafili Ordzovenskeho a ani neprerusil hru No škoda slov,niektoré "fauly" sa nedali objaviť ani z opakovaného záberu
14.11.2017 - 22:22
0

stan-PP

 

pani tak to uz je moc ked dakto zakopne a este ide aj von ten o koho zakopol fuha no brutal to musel byt normalne lutujem ze som nekukal radsej vas, uz len ten pomer vyluceni hovori za vsetko.. to ste museli mat pri streame komediu a nervy v jednom pani a co vasi hraci a treneri ved mna by *eblo tam 100 pro za take tendencne piskanie.. ze ste to zvladli fakt respekt
14.11.2017 - 22:26
+4

miro-nr

 

už sa z toho hrači smiali
14.11.2017 - 23:28
0

Tokino

 

A versteegova rit v 3.tretine ako napadnutie...
14.11.2017 - 22:28
0

88Backo

 

Ako nedovolené bránenie ešte by som to pochopil,keďže si ho obhodil,ale skôr to bol ukážkový hit
15.11.2017 - 8:12
0

Tokino

 

čistý hit jednoznacne!Ale napadnutie?!
15.11.2017 - 10:27
0

Foam of Waterfall

 

no veď napadol ho čistý hit, tak za tú myšlienku dostal trest, čo na tom nerozumieš?
15.11.2017 - 12:09
+1

tep

 

U nás by to 2/3 pískli tiež, ako "pád pod nohy" lebo toto zas nebolo celkom košér, moc nízko ho trafil, na kolená cca (aspoň ja som mal ten pocit z opakovačky) a to je veru faul.
Ale Mezeiová vysoká hokejka bola asi topka
Inak, asi som odbehol, kto mi povieš, čo bolo v 28minúte, ked dostal Korím 2min za zdržovanie hry?
Vyhodil ponad plexi (ktorého tam teda moc nemali)
15.11.2017 - 15:39
+2

Foam of Waterfall

 

sa na to vysral, keď videl, ako pískajú
15.11.2017 - 11:50
+1

hello, havarju

 

Tých 1-14 je prehnané. Húni mali 4 vylúčených (z toho jedno bolo vzájomné), pričom v prvej presilovke sme vyrovnávali na 1:1 a ten 4 vylúčený sa na trestnú lavicu ani nedostal, lebo sme dali gól na 3:1 pri avizovanom vylúčení. Počet našich vylúčení som nespočítal, ale je pravda, že vylučovali za somariny a na druhej strane nevylučovali.
16.11.2017 - 7:46
0

miro-nr

 

to je take tažke pre TASR tam napísať aspon počet vylúčených a goly v presilovkach to maju fakt tak vela práce ,že nestíhajú,či čo !
14.11.2017 - 21:27
+2

miro-nr

 

Bleskovky: Nitra postúpila do finále Vyšehradského pohára

pred 10 min. - TASR

14.11.2017 - 21:34
+9

Tomino

 

No co vedia viac ako my
14.11.2017 - 21:36
+2

Foam of Waterfall

 

nabudúce už len vymenia dátum
15.11.2017 - 11:54
+1

forwardPP

 

Majdán zase nehral? Mohol by ho vymeniť Buc.
14.11.2017 - 21:37
+3

cipulis

 

Snad ho vymenil Hvila
14.11.2017 - 21:44
+2

Frey77

 

Za mňa uhod ako prasti. Buc famózne 3 asistencie v 12 zápasoch,aby nám ten vytrhol tŕň z paty. Navyše ten pôjde tam, kde mu dajú aj o 100eur viac ako v PP
14.11.2017 - 21:51
0

cipulis

 

baran baran Buc jedine do BB
14.11.2017 - 21:54
+6

trogar27

 

hrat pomaly polku zapasu v oslabeni a vyhrat na lade ucastnika EBEL ligy nie je vobec zle ..niektore vylucenia boli naozaj divne,to ale nic nemeni na veci,ze faulujeme dost casto a treba s tym nieco robit..inak bol zapas celkom fajn,dufam,ze sa nikto nezranil,pri tej nasej marodke by nam teraz citelnejsie chybal kazdy jeden hrac..

v odvete verim,ze si naskok ustrazime a vo finale si to rozdame s Popradom

14.11.2017 - 21:56
+1

stan-PP

 

neuveritelne Madarom s 20 rocnym brankarom nedat nielenze gol v 2 minutovej presilovke 5 na 3 ale dokopy ani neohrozit branu to je moc.. Miskolc nas doslova vyucil dnes, neviem ci doslo od nas k podceneniu ze sme si mysleli ze v treningovom tempe ich dame, dost ma zaskocili, dohravaju suboje a maju system ktory dodrziavaju od zaciatku do konca, neskutocne nas nonstop napadali 2 aj 3-ja pri rozohravke cely zapas, system maju nauceny na jednotku, k tomu smrtiace presilovky v ktorych nas vyskolili, a teraz u nich to bude este tazsie ked budu takto vylucovat Madari za vsetko jak dnes Nitru lebo k tomu urcite dojde.. poprosim Vartovnika a Bondru naspat do zostavy, do toho utoku ani uz netreba sahat, Arne vyborne, do brany v piatok Ivanov(verim mu ovela viac) a hadam podame uplne iny vykon
14.11.2017 - 22:08
+2

Patomato

 

dnes musím s Freyom suhlasiť,za taketo krasokorčulovanie mam ešte platiť?Chapem že hračom po marodke to par zapasov potrva kym naskočia do tempa ale aby bolo 15 hračov z 20 v lese?takouto hrou divakov odhanaju a nie lakaju.Rozhodcovia ako vždy uplne mimo-to ked hrač leží na zemi,kludne možu donho pichať hokejkou?strkania zo zadu ked je hra uplne inde a hrač to nevidí,uplne normal
14.11.2017 - 22:08
+2

Chamois13c

 

Paradoxne v lese neboli ti co su po marodke ...
14.11.2017 - 22:22
+6

Es5

 

My sme dokazali vyhrat aj ked rozdodca mal iny ciel Doma im dufam pekne za tie vymysli nalozime!
14.11.2017 - 22:15
0

RebelMemoryPP

 

ked som sa tak zamyslal pocas zapasu,ze aky system mame nadstaveny k tomu aby sme dosiahli gol,tak neprisiel som na nic..dnes u mna jedine Lukas Hvila a Riso Rapac aj ked bol po chorobe videl som u neho snahu..v tomto turnaji sa hra na skore,tak prehra o gol zas nie je taka tragedia pokial by sme sa naucili branit oslabovky,alebo hrali disciplinovane..DVTK doma budu hrat otvorenejsie z coho by sme mohli tazit,no v kazdom pripade bez ohladu na rozpocty a podobne bludy dnes sme zaostali za mojim ocakavanim a som si isty ze ten herny prejav sa nezmeni ani v lige..keby som fanusik Trencina poviem uz teraz ze sa tesim na piatok ale ako fanusik Popradu mam zmiesane pocity..
14.11.2017 - 22:29
+1

vlado.1989l

 

Ste sa mali prihlásiť aspoň na kontinentálny pohár, odkiaľ je možnosť sa kvalifikovať do ligy majstrov, nie na tieto šmejdové turnaje, kde sa každý bojí zranenia...
14.11.2017 - 22:32
+3

Chairon

 

šmejdove turnaje kde vitaz zhrabne 50 000 eur takze si myslim ze je o co hrat a hraci dostanu za vyhru urcite premie
14.11.2017 - 22:39
+3

vlado.1989l

 

Treba si vykalkulovať aj náklady za ten turnaj, či už výjazdy alebo náklady na zorganizovanie zápasov...
14.11.2017 - 22:59
+5

8sweet8

 

Tak tak .. navyse ked pride tak 300ludi na zimak tak este aj elektrika + sbs a dalsie naklady hadam aj previsia zisk zo vstupneho ... z tych 50K ak bude daky zisk tak budu kluby spokojne
14.11.2017 - 23:50
0

Norik

 

kto vyhra: urcite zarobi.. Ostatny asi nie.
15.11.2017 - 8:24
0

Athotis

 

a nasej lige sa kolko zaraba?
15.11.2017 - 11:56
0

Foam of Waterfall

 

myslíš oficiálne?
15.11.2017 - 12:09
0

strojar

 

Záleží ako mužstvo odohrá zápas s dvadsiatkou.
15.11.2017 - 13:16
+1

marko0073

 

dnes rozhodli o zapase presilovky ...madari ich zahrali paradne hybali sa menili miesta co sa o nasich neda povedat hraju to moc staticky bez pohybu .... lubo dinda dnes podla mna paradny vykon ...fabian slaby nevladze konig sa snazi hrat to naco nema vela kazi pri rozohravke .. krotak lietak po lade ako kedy mal 20 rokov parada snazil sa ... corbeil vydno ze mu chyba zapasova prax taky neisty bol ... skoda nevadi chlapci hlavy hore v piatok to bude podla mna uplny inh vykon ako dnes ..
14.11.2017 - 22:48
+2

marko0073

 

hups mam tak par pravopisnych chyb uvedomujem si to zbadal som ich uz neskoro
14.11.2017 - 22:51
0

greendeath

 

Pekne Nitra : Aspon niekto drzi svk hokej na tomto bezvyznamnom turnaji hore.
15.11.2017 - 0:16
+4

NRfan

 

To je tak brate, niekto hra na bezvyznamnom turnaji, niekto v bezvyznamnej lige.
15.11.2017 - 11:57
+4

greendeath

 

Naco chodit okolo horúcej kase Martina bezvýznamná liga, Nitra -turnaj... Obom sa darí... Tak sa tešme...
15.11.2017 - 13:04
0

NRfan

 

Nitre sa pripadnych 50.000 hodi, ale rozumiem, pre MT su to len take "chcehtaky".
15.11.2017 - 19:15
+5

8sweet8

 

OT: https://m.facebook.com/HSCCsikszeredaOfficial/photos/a.554211394706258.1073741830.215122518615149/1346779962116060/?type=3&source=48


AK som tomu spravne pochopil tak ten scastlivy mal ist do slovanu ale odmietol ich .. takze to bola pravda ziadna extraliga
15.11.2017 - 0:17
+1

lubfito

 

Teraz si polož otázku, ktorý hráč by odmietol KHL a radšej zostal v MOL lige?
15.11.2017 - 8:11
0

33800

 

Je rozdiel ist do klh,lebo to moze byt aj petrohrad, a rozdiel ist do slovana ktory ma vyborne referencie , myslim ze sa uskromni s istymi 5000e ako by mal cakat napr 7000e neistych od slovanu...
15.11.2017 - 8:23
0

lubfito

 

Skôr ide o to, že do žiadneho Slovanu nemal ísť a Detva sa mu nepozdávala na toľko aby prestúpil.
15.11.2017 - 8:34
0

8sweet8

 

Tak preco pisu o slovane ?? No lebo v tom asi daco pravdy bude ... keby mal ist do detvy tak nenapisu tri prispevky ako ma ist do slovanu
15.11.2017 - 9:01
+1

Dracik_18

 

A prečo bol na jednom treningu b DT ?
15.11.2017 - 10:15
+3

ohlo123

 

Lebo zablúúdil.
15.11.2017 - 12:24
+1

lubfito

 

Dobre sme uhrali, ustáli sme kopec oslabení a trio Krištof, Paulovič, Mikuš si išli svoje.
Doma im treba naložiť do batôžku čo sa zmestí a hor sa do finále!
Pome
15.11.2017 - 8:13
0

stan-PP

 

chlapi Majdan ma narazene rameno, vcera mal mat rezonanciu, vysledok vsak neviem..toto som sa dozvedel, Brejcak by mal v piatok hrat a Jachym a McDowell su chori ale vedenie veri ze budu fit,uvidime
15.11.2017 - 8:40
0

fanpp

 

fanúšikovia PP: Začínam byť presvedčený o tom, že v Poprade máme najhorších fanúšikov zo všetkých náročných fan táborov na Slovensku. My hádam, keby sme vyhrali titul, tak si niekto neodpustí, že to bolo nezaujímavým štýlom hry, že aj tak sme zakopli v Detve atď...
Ani sa nedívím, že keď hráčovi ponúkne nejaký klub o 100 e viac, tak ide..ako bolo spomenuté vyššie.
Žiadna úcta ku klubu, k hráčom. Chcete vyhrávať celú sezónu, byť stále v top forme??? To nedokážu ani NYR Rangers, ani Manchester, Real Madrid..
V lige sme pár bodov za 2 miestom, vo Visegrade sa hrá na góly, stále sme v hre o finále!!! pred mesiacom sme hrali hokej, kde sa každý ukájal a rátal sériu vyhraných zápasov. Prídu dve prehry a je hotovo. Smutné a pre mňa nepochopiteľné. To si zas prídem prečítať, keď v piatok vyhráme s Trenčínom akí sme už zasa užasní...
15.11.2017 - 8:58
+19

RebelMemoryPP

 

Toto co pises je hlupost..vezmime si to z opacnej strany..co by si dokazal vcera u nas pochvalit alebo v zapase s Detvou ci v Novych Zamkoch..?? ci to ma fungovat tak ze ked nie je co pochvalit tak byt radsej ticho a spievat ody len ked sa zadari vyhrat..?? samozrejme ze k sportu patria aj prehry aj to ze je super lepsi..ale pohlad na nasu hru je neuspokojivy bohuzial hlavne v utocnom pasme sa neskutocne vytrapime..
15.11.2017 - 9:53
+2

forwardPP

 

Kritika je v pohode po nevydarenom zápase,ale konštruktívna. Nie ako to tu predvádzajú niektorí fans,že ak sme prehrali v NZ,že zbytočne sa robí hokej v PP lebo sme prehrali v NZ. Tak to je podľa mňa choré.
15.11.2017 - 10:02
+6

fanpp

 

Ahoj, ty v práci nemávaš slabší deň, keď sa ti nedarí, deň, kedy si povieš, že byť šéfom, tak si za dnešok nevyplatíš ani mzdu? ja poviem narovinu, že také dni mám.
Teraz k hokeju ..hra a prejav neuspokojí v každom zápase. V kádri sa obmenilo xy hráčov, hádam najviac v histórií nášho klubu. Nie je to jednoduché pre hráčov, ani trénera. Odišiel Vandas, ktorému sa darilo, nahradil ho Majdán,ktorý sa pripravoval na úplne inú sezónu, zo strany fanúšikov bol tlak, aby ho hneď nahradil a dával góly.
Osobne som rád, že skončil p. Razin, nakoľko tá ruská cesta sa mi veľmi nepozdáva. Chytil sa akurtá davydov a ivanov. Z toho počtu a množstva hráčov.
Majdána vyzerá, že už vystriedal Hvila, takže káder si musí sadnúť a to chvíľu trva. Pozitívum je že k Mlynarovičovej formácií Ozimák našiel Vartovnika s Bondrom a Abdulom. Uzdravil sa Arne, čo môže byť zbrať na presilovky, ako to ukázal aj včera. Rapáč s Hvilom budú mať určite do hokeja chuť. Zatracovaného Lichanca trošku chápem a lutujem. Je to tak isto hráč, ktorý vie dať gól a toho roku nehral ešte asi ani jednu presilovku. Teraz sa hrá o guličky, sezóna začína od februára, treba veriť. Liga je tak vyrovnaná, že tento rok môže vyhrať družstvo, ktoré skončí kludne na 6 mieste po ZČ.
15.11.2017 - 11:02
+1

stan-PP

 

ako myslis ze vystriedal Majdana Hvila? nevystriedal ho pisal som vyssie ze Majdan je zraneny, ma narazene rameno a mal rezonanciu, bude hrat normalne dalej za nas, a nevystrieda ho ani vo formacke lebo po prichode Majdana opat sa Shitikov posunie nizsie
15.11.2017 - 11:25
0

Chamois13c

 

Len potom stoji za zvaženie či ma zmysel tu držať ostrielaneho KHL borca v 3-4 formácii...podla mna nie, hrači s životopisom Shitikova by mali byt v našej lige tahunmi ak nie su nevidim dovod aby tu hral... netvrdim zatial že hra zle, skratka nejako ta chemia v utoku nefunguje ale ako bolo spomenute stale hra s niekym inym tak to ma blbe
15.11.2017 - 12:17
+2

stan-PP

 

tak tak suhlasim do bodky.. moc mu to nejde a presne legionar ma byt niekde inde vykonmi, hlavne ked ide o hraca KHL co vela odohral.. ani podla mna neni hrac do 3-4 formacky, takych tu mame viac nez dost.. vedenie mu stale veri, ale uvidime lebo aj ja som od neho ako legionara cakal ovela viac
15.11.2017 - 12:23
0

Chamois13c

 

Uvidime mam pocit ze niekto je tu navyše mame vela utočnikov a určite nie zrovna lacnych a naopak malo kvalitnych obrancov..tak keby 2 utočnici odidu a 2 obrancovia pridu bolo by to vyvaženejsie mozno..ale rozhodne si myslim ze majdan a shitikov by este mali dostat sancu aspon 5-10 zapasov, neverim ze zabudli hrat hokej ...Hvila si svoje miesto zastane ale aj on musi davat goly a bodovať
15.11.2017 - 12:30
0

Westlund32

 

No ťahame Rusov na 95%boki horší ako domáci, Ruský hráči majú problém sa presadiť iných európskych mužstvách vyspelom veku nepoznám žiadneho rusa ktorý by ťahal dajaky mužstvo Európe.oni sú zvyknutí na niečo iné ako nájdu Európe abo niekde inde
15.11.2017 - 12:42
0

MANO

 

Shitikov lacny nebude a drzat tu hraca ktory je neproduktivny a nicim nevynika od tych hracov ktorych tu uz mame je zbytocny luxus.
15.11.2017 - 12:47
0

RebelMemoryPP

 

treba si ale uvedomit ked sa hodnotia fanusikovia Popradu ako ti najhorsi v sirokom okoli,tak na druhej strane ake rany dostavaju ti najhorsi fanusikovia..od potupnej prehry v playoff v Nitre,cez nevyrazny az katastrofalny TP kde ani sa nepostupilo do finale,ani o tretie miesto sa nezahralo dobre..nasledne debakle v Novych Zamkoch v Detve prehra s Madarmi,ako samozrejme ze prehry patria k hokeju ale toto je podla mna priliz silna kava ano clovek ma obcas zly den v praci uznavam ked sa pozrieme na to jednotlivo,ale ze by mala cela smena v praci zly den je myslim nie casty jav..ja tu nie som od toho aby som vyvodzoval dosledky prace trenera,ale ked sa nad tym zamyslis ako pisem ze zly den mat jednotlivec a zle dni mat cele skupiny ludi je rozdiel..hraju dva zapasy za tyzden vo vseobecnosti obcas sa trafia 3 a zeby tolko zlych dni mat ako skupina ludi je rarita..ak sa na to chceme pozriet z toho tvojho pohladu ze ma clovek slabsi den..a toto nepovazujem moc za argument ze sa vymenilo xy hracov ktori si musia sadnut a zohrat sa,pretoze od MAJA sa podielaju na spolocnej priprave chodili na tury na gulase na akcie,maju spolocne treningy (ti co nechceli mali obrovsky problem) a nakoniec sa zisti,ze spolocnu pripravu po mesiaci ligy bude mat polovica kadra a polovica kadra pre rozne priciny bude prec..?? hlboko davno pred tym nez sa zacali pripravne zapasy sme mali podpisanych hracov na vsetky formacie a napriek tomu sa v priprave skusali dalsi hraci,na to vsetko doteraz nevieme zahrat jednu normalnu solidnu presilovu hru abo oslabovku..to cele obdobie beriem ako plytvanie casom a prostriedkami a za to podla mna nenesu vinu ani nespokojni fanusikovia ani hraci ale niekto kto to diriguje..ozaj nechcem nad nikym lamat palicu,ale ked sa na to pozeram kusok hlbsie nevidim problem len v nespokojnych fanusikoch...
15.11.2017 - 13:32
+5

forwardPP

 

Po minulé roky za Jančušku sme hrali presilovky dobre a efekt z toho bol taký,že hrali sme na takých istých pozíciach v tabuľke ako teraz.
15.11.2017 - 15:02
+2

fagaf

 

Dneska Paločkovci a Lichanec za SNV . Varto nehrá.
15.11.2017 - 14:43
0

fagaf

 

Tak namiesto Lichanca je Jachym.
15.11.2017 - 16:23
0

Chamois13c

 

Fagaf: No to by znamenalo ze asi nebudu hrat piatok za PP naopak Vartovnik urcite..drzim palce urcite vam pomozu chalani
15.11.2017 - 16:34
0

fagaf

 

Matúš 2 góly , Matej 1 asistencia a Jáchym 3 asistencie. Zatiaľ.
15.11.2017 - 18:54
+2

Patomato

 

možu hrať 4 zapasy v týždni
15.11.2017 - 19:59
0

Chamois13c

 

Ale čim je to že sa tu viac presadzuju zámoráci ako rusi ??? mne to pride nelogicke ved rusom by mal byt nas europsky hokej blizsi ... aj styl hokeja aj vacsia plocha nerozumiem tomu ale mozno je problem v mentalite ze su taki salamisti a mozno zamorski maju vacsiu chut po uspechu alebo neviem
15.11.2017 - 12:48
+1

SIXINO

 

zámorský hráči sú naučený makať ...rusi to berú úplne opačne ..celá veda
15.11.2017 - 12:54
+4

Big brother

 

Zamorski hrači idu vacsinou na Slovensko, aby sa predali a posunuli do lepšej ligy. Rusi podla mna takto nezmyslaju.
15.11.2017 - 13:11
+2

Chamois13c

 

Dajme tomu ale hrači ako Shitikov alebo Monya uz prišli sem po niekolkych sezonach v KHL...čiže tam ta motivacia niekam sa posunut velka asi ozaj nie je
15.11.2017 - 13:16
+1

Peter NZ

 

ÚOT-úplne od témy: Dnes má jeden bývalý majster sveta 40 rokov a tu na HP o tom ani bodka.Všetko dobré,Citón.
15.11.2017 - 12:56
+1

Chamois13c

 

Presne Peti a ešte že Raenko odchadza z NZ nikde to tu nie je ...citronis všetko najlepšie
15.11.2017 - 13:09
0

Peter NZ

 

Tu ešte ani to nie je,že Dubinin odchádza,nie to ešte Rayenko.A na zápasoch doma by som miesto bohovskej "supertomboly" navrhol supertipovačku-"Kto bude ďaľší."
15.11.2017 - 13:30
+2

PASCALDUPUIS

 

15.11.2017 - 13:57
+1

Foam of Waterfall

 

tip: Šitikov
15.11.2017 - 15:08
0

PPHK

 

Na Popradsekj FB stránke bol oznam, že majiteľ premium permanentky, si môže priviesť známeho, kamaráta, brata, priateľku atď... a cena lístka bude 1€. V komentároch pod týmto oznamom sa rozčuľoval jeden chalan, ktorý doviedol piatich známych, a akcia bola samozrejme na jeden lístok a za tento hokej, zaplatil 21€. Otázka pre tých, ktorí tam boli: stál ten hokej za tých 21€? Pretože ja som tam bol, a je mi ľúto toho chalana, že za toto vôbec platil. Dúfam, že je vedenie spokojné so zárobkom, a tých 21€ dobre investujú. Včera mi hráči hokej úplne znechutili. Keď som si kupoval v lete permu, tak som nečakal, že budú hrať o titul, ale dúfal som, že minulú sezónu nezopakujú. Už je tretina súťaže za nami a neviem či si vôbec všimli, že sa liga začala. Týždeň nehrali súťažný zápas (okrem tých čo nastúpili za SNV) a včera niektorí nevládali napr. Fabo (u neho je to už asi vekom) ale prečo nevládali korčuľovať Mlynarovič s Lichancom? Paločkovci nevedia nájsť cestu z lesa, pán Štrauch nepresvedčil asi ani sám seba. Dinda, Krempaský, včera ich podľa mňa predčil mladý Česánek. Síce si ešte veľa veci nedovolí, ale nič nepokazil a hlavne nepanikáril, keď sa k nemu dostal puk. Najlepší hráč (alebo jeden z tých lepších) 45 ročný Arne, ktorý po zranení strčil korčuliarsky, a hlavne rýchlostne, mladých do ritného otvora. Ale kto sme mi fanúšikovia, aby sme sa sťažovali? Veď my iba platíme za vstupné, permy, tomboly, pivo, hot-dogy, bagety... Potom doma si človek číta reakcie pod článkom, a ak si niekto dovolí napísať niečo negatavíne, tak ho rýchlo PP trhači usmernia. Nedajbože by napísal niečo Tričko, hneď majú oči červené a vyteká im pena z úst. Ale podľa nich, oni sú tí praví a verní svojmu klubu. Im nevadí, že to, za čo platia je len grc, občas zabalený v trojbodovom sáčku. A možno niektorí ani neplatia, alebo majú lístok z fanklubu a tvária sa, ako veľmi podporujú klub. Veľa víťazstiev bolo šťastných, samozrejme šťastie k hokeju patrí, len teraz sa ukazuje, že pre to šťastie treba aj niečo urobiť. A že toho treba urobiť viac, ukázali zápasy v NZ a DT, doma so ZV aj LM. Takže milé vedenie, neviem či ste včera očakávali 4500 divákov, ak áno, tak rozumiem obmedzeniu akcie na jeden lístok, a ak nie, tak potom nerozumiem. Alebo tých zvyšných 4280 ľudí niekde uviazlo?
15.11.2017 - 15:06
+9

fanpp

 

To hádam nemysliš vážne? 21 eur za 5 lístkov. Nechcete aby este sbs-kári každému čo vošiel na zimák dávali 5 eur??? A to mi prišlo ešte divné, že to pisal chalan, ktorý žije v zahraničí. Pokial to je Rovniková Guinea, tak chápem. Skús íst na hokej niekde v zahraničí, či si kúpiš lístok za 4 eura. no comment
15.11.2017 - 15:15
+7

Frey77

 

Aha, pán sa v danom príspevku našiel
15.11.2017 - 16:50
+2

gta98

 

Listky nie su drahé, ale ja som napriklad na hokeji nebol uz asi mesiac. A vieš co? Nechýba mi to, taka je pravda.. A pomaličky aj tu prispievam coraz menej, nema to absolútne ziaden zmysel, nech uz je pravda kde len chce, či v zlom trénerovi alebo v hráčoch. Je to celé jedno veľké divadlo, hraci sa tu striedajú ako ponožky, sak ja uz ani poriadne netusim kto to vlastne u nas hra. Potom tie záhady okolo Sucheho aj Arneho. A tiez ta neschopnosť zahrat presilovku.. A tak ďalej.
Ale je mi to uz aj jedno, chapem ze su ludia ktori maju zmysel života v hokeji a nevedia si predstaviť bez neho žiť, teda pardon, bez hokeja si neviem predstavit žiť ani ja, ale bez PP ano, bez divadla a pretvárky si to predstaviť viem. A peniaze za permicu si nechajte, par krat este pojdem pozriet, či je to stále to isté. Zas do Trinca nie je až tak ďaleko, aby sa nedalo ist pozriet raz za mesiac na cesku extraligu.

Neseru ma prehry, nechodim na hokej kvoli bodom, chodim tam kvoli zábave, chodim tam pretoze chcem vidieť hru. Vysledok si mozem pozriet vecer v novinách.. Tak mi nehovorte o tom ze mam byt rad za výsledok, iba ma tym utvrdzujete v tom co si o tom celom myslim.
15.11.2017 - 17:56
+7

RebelMemoryPP

 

Bingo kamarat,presne toto je dobodky popisany problem v nasom hokeji..na mna jeden reagoval,ze za Jancusku sme hrali presilovky dobre,ale boli sme na tom istom mieste ako teraz..proste ak mam byt zvedavy na to kde sme v tabulke ci kolko mame bodov,tak to zvladnem aj o 21:09 na stranke s vysledkami zapasov..
15.11.2017 - 18:23
+5

forwardPP

 

No vidíš a problém máš vyriešený,nemusíš sa trepať na zimák.
15.11.2017 - 20:33
+1

RebelMemoryPP

 

omyl,nemam problem vyrieseny..mna okrem toho vysledku zaujima aj hokej a nie len to ze hraci maju vyplaty tak je vsetko vporiadku..chodim na hokej 20 rokov ked to vyjde casovo tak aj na zapasy vonku a pokial mam potrebu sa vyjadrit k niecomu co nie je dobre v ramci hry tak to urobim,ty ani tebe podobni mi v tom nezabrania ani neodradia..nepatrim k ludom co budu slepo tlieskat hracom,len preto ze maju od vedenia vyplaty ale na hru sa neda pozerat..v prvom rade si treba uvedomit a rozlisit skutocnosti a to su..fungovanie klubu (ktore v minulosti bolo katastrofalne) a predvedena hra (ktora je katastrofalna teraz) daj si tieto veci dokopy a aky zistis vysledok z pohladu fanusika..?? respektive ake ocakavania ma mat fanusik..?? klub sa ozdravil hracov netrapia platy,mozu hrat venovat sa hokeju a ponukaju toto..?? a ked to niekto skritizuje tak sa do neho pustia ludia s tym ze co by chcel ved klub je zdravy..to mi pride ako naco mat naroky na hru,staci ze existujeme..( a tak vypada aj ta hra) ale bohuzial nie kazdy je s tymto stotozneny..
15.11.2017 - 21:11
+3

forwardPP

 

No tak to už je tvoja vec,že ťa trápi štýl trénera akým hráme. Ale keď to napíšem,pod každý zápas,nič sa nezmení. Ja proste nemám za potreby sa tu rozčulovať ako iný,ktorí majú nudný život a jedine ako si ho chcú vylepšiť je,že budú naši hokejisti hrať pekne a stále vyhrávať.(nevravím,že to je tvoj prípad),a už vôbec nemám za potreby robiť to čo predvádzajú sspp,ten čo nevie,westlund a to urážať Ozimáka,to už vôbec nepochopím kedy ich on urazil??? Ale oni asi patria do tej skupiny ktorú som spomenul vyššie.
15.11.2017 - 21:51
+1

RebelMemoryPP

 

neriesil by som take nieco ako je..nudny zivot a sukromny zivot a podobne veci,ludia maju svoje zivoty a maju sovje zaluby ci konicky ktorym sa venuju,budme radi za kazdeho fanusika ktory je,lebo ako sa vidi je ich na stadione dost malo..toto muzstvo co mame ma urcite svoj potencial len to bohuzial nejak nefunguje co a tyka dizajnu,myslim ze to vystihol jeden chalan od nas ked to prirovnal ku Kosicam a Tomkovi,mali s nim aj titul,aj hrali hore,ale aj tak vladla neposkojnost pri fanusikoch,lebo chceli na ten potencial co mali viac..nie sme v tomto nijak vynimocny ani my..
15.11.2017 - 22:13
+3

sspp

 

16.11.2017 - 10:48
+2

forwardPP

 

Pozri si svoje príspevky,keď si nepamätáš.
16.11.2017 - 12:28
+2

ymemsreves

 

gta98 hovoris mi z duse ja tiez nejak ten hokej neriesim a ani ma to ozaj netrapi lebo som si povedal ze budem radsej v praci ako za kazdu cenu sa tam snazit dostat a potom aj tak muka...
15.11.2017 - 18:32
+3

gta98

 

Ako som rad, ze takto nejako to vidi viacero ludi, len bol by som ešte radsej keby sa to aj nejako poriesilo. Ako? No nech sa kompetentni skúsia zamyslieť. Ak oni nevidia problem, je zbytocne čokoľvek pisat.
15.11.2017 - 19:26
+2

forwardPP

 

Veď si to už vyriešil,nechoď na hokej ani ďalej.
15.11.2017 - 20:33
+1

Frey77

 

To čo je riešenie?! Fanúšik k fanúšikovi a kto bude na štadióne? Takto mi len napíš, podľa teba, pre koho hrajú hráči ten hokej?! Pre koho sa to robí?! Teda vo svete, lebo je pravda, že na SVK nie
15.11.2017 - 20:43
+4

forwardPP

 

Nerobí sa to len pre teba!!! Alebo cca 30-50 ľudí ktorý sú nespokojný s hrou,potom je tam cca 800ľudí ktorí chodia na ligu stále okrem 20. A ďalších 500 až1000 zaujímaju výsledky a Košice,a klub nemôże vyhovieť každému ak sa ti nepáči nechoď prídu iní ľudia pre ktorých robia ľudia hokej.
15.11.2017 - 21:39
+2

sspp

 

tebe to dobre kuruje v tej hlave
16.11.2017 - 10:49
+2

forwardPP

 

Že to vravíš práve ti,ktorí nedokážeš dať normálnu ofpoveď iba takúto somarinu.
16.11.2017 - 14:17
+2

Frey77

 

Kto príde? Neviem kde sedíš a je mi to jedno, no kolo mňa sedia ľudia ktorí majú svoje miesta x rokov a sú doslova znechutení tým, čo vidia. A chodia tam preto, prečo aj ja, lebo čakajú zlepšenie, ktoré pod Ozimakom ale nepríde
16.11.2017 - 17:36
0

ymemsreves

 

Tazko povedat v com to je mozno sme cakali trocha viac resp robili sa nejake kroky v lete kedy sme sa tvarili ze vieme co robime ale podla mna sa ukazalo ze tie kroky boli vystrelmi do prazdna...mnoho ludi z rady fanusikov vtedy pisalo ze tie kroky su na povazenie ale davala sa dovera najma trenerovi kedze prezentoval seba ako hlavnu autoritu a vedenie ho podrzalo...zatial vsak neboli vyvodene voci nemu nejake dosledky mozno som prehnal to ze ozimak ma ist prec uplne ale mozno by som mu aspon obmedzil kompetencie ved take muzstvo co mame teraz ked to pritiahnem za vlasy by zlozil kazdy pp fanusik kedze nakoniec aj toho hvilu sme zobrali a hraci ktorych dotiahol on su takmer vsetci prec...prichody a odchody tiez system hry tolko omielane presilovky...to su veci co sa s nami tiahnu uz od obdobia spred play off minuleho roku...a to ma on v kompetencii co si este aj dost uzurpoval a lipol na tom aby bolo vsetko ako chce on co sa tyka sportovej stranky...neviem ako to je len to nejako vnimam mozno sa mylim ale tak to vidim
15.11.2017 - 20:46
+1

PPHK

 

Som rád, že si si vybral to podstatné. Ja som si kúpil permu a som rád, že som podporil klub, ale za tú podporu aj niečo očakávam, no nedostávam to. Ak to dostávaš ty, tak sa teším s tebou. A áno, mali by si ľudí čo prídu vážiť. A ako? Tým, že sa minimálne naučia aspoň presilovku 5 na 3! Keď tu hrali Košice, prišlo cez dvetisíc ludí a ako sa im odvďačili? Betónom... Keby ten hokej stál za to, tak ani nespomeniem, že sa sťažoval, a možno by sa ani nesťažoval, kto vie... Mimochodom,to, že robí v zahraničí ešte neznamená, že sa musí rozhadzovať. Ale to je na inú debatu. A hlavne sa mi páči, že napíšeš no comment pod tvoj comment.
15.11.2017 - 19:40
+1

PPHK

 

Aha, lístok na spartu za 4,40 http://www.hcsparta.cz/zobraz.asp?t=jednorazove-vstupenky či to nie je v zahraničí? Iba kecáš a ani sa neunúvaš si minimálne zistiť, koľko stojí lístok u susedov.
15.11.2017 - 19:42
+1

forwardPP

 

Ja tam vidím sumu okolo 10 € ??
15.11.2017 - 20:32
+1

PPHK

 

Riadok neskončil pri 10€ https://imgur.com/ec9F9sS
15.11.2017 - 22:12
0

forwardPP

 

No len by ma zujímalo,čo je to.až tá 5 kategória.
15.11.2017 - 23:03
+1

Foam of Waterfall

 

No dovol,ma s Trickom dat do 1 vety,ze ti nie je opacne uviaznut inak mohli,aj ked teda na pristavnom bola nehoda az dnes
15.11.2017 - 17:30
0

Westlund32

 

Inakšie dôležitá vec conma trápi už dlhšie,mohli opraviť schody na C1 , včera keď som šiel dole na jeden som stúpil počul som ako praskol,sú dosť nebezpečné momentálne.viem vo to je ľad čo schodov akrd si človek narazí zadok nič príjemné to není
15.11.2017 - 15:41
+1

Belzebub

 

nesledoval som tak neviem, ale podla štatistík 1-14 je jasné že húni si pískali svoje a napriek tomu sme vyhrali. Dúfam že neposereme domácu odvetu a pojdeme do finále.
15.11.2017 - 17:32
+2

Patomato

 

Ja si myslím že 5€ je malo,mali dať aspon 15-20€ a potom by hrali bez divakov a v klude by po zapase povedali že hrali dobre aj kopec šancí mali ale dobre zachytal brankar + im puky odskakovali,lad bol šmyklavy ...
15.11.2017 - 20:02
0

Chamois13c

 

V sporte hovoril Stolc že riadne na treningoch drtia tie presilovky ale ze ked vidi vysledok radsej to uz nebudu trenovať ... ach jaj
15.11.2017 - 21:15
+1

mar11

 

Buc do PP .
16.11.2017 - 12:04
+3

Westlund32

 

Dúfam že Majdan Plus Shitikov pôjdu
16.11.2017 - 12:11
+2

stan-PP

 

minimalne Majdana prec neposlu.. mozno pojde Rusak kedze ako legionar je fakt mimo
16.11.2017 - 17:44
0

sspp

 

hmmm
16.11.2017 - 12:27
0

forwardPP

 

Tak ak je to pravda,potešil by som sa. Samozrejme na celú sezónu.
16.11.2017 - 12:31
+2

Chamois13c

 

Tiez by som sa potesil, avsak by to pre niekoho znamenal koniec ...
16.11.2017 - 16:58
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


drazba

Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga
TímZSkóreB
1.Trenčín2163:3250
2.Košice2269:5144
3.B. Bystrica2286:5343
4.Zvolen2167:5837
5.Poprad2260:5937
6.Nitra2173:6335
7.Žilina2259:5831
8.N. Zámky2254:6626
9.L. Mikuláš2144:5521
10.SR 201632:7013
11.Detva2239:8111
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica211520481:4549
2.Michalovce211242395:4846
3.Prešov201231478:4843
4.Topoľčany211041668:5139
5.Dubnica211023679:6037
6.Bratislava20813855:6129
7.Sp.Nová Ves215331073:9424
8.N. Zámky B206021254:9120
9.Trnava204021450:8014
10.P. Bystrica193011549:9610
-Orange 206012317:254
Aktualizované: 19.11.2017 06:03
tímzvvppppskóreb
1.Nitra201520381:4549
2.Dukla201331384:6046
3.B. Bystrica21933661:5736
4.Košice191012668:6734
5.L. Mikuláš20912886:8231
6.Slovan20911966:5730
7.Martin20911964:6330
8.Poprad20830968:7330
9.Žilina21813968:6629
10.Skalica206021246:6620
11.Zvolen205101459:7417
12.Spišská192021531:728
Aktualizované: 19.11.2017 06:03
tímzvvppppskóreb
1.Slovan201231488:4743
2.Dukla201302575:3641
3.Košice201212574:5040
4.Poprad201121675:4938
5.Skalica201201770:5237
6.L. Mikuláš201023553:4237
7.Nitra20932683:6435
8.Zvolen20831856:6131
9.Spišská20821976:6829
10.Púchov20821953:5829
11.B. Bystrica19631957:5825
12.Martin208011162:7325
13.Trnava207111157:7524
14.Michalovce206131056:7523
15.Žilina195021246:7317
16.Prešov201001930:1303
Aktualizované: 19.11.2017 06:03
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad3426501145-5490
2CSKA Moskva3118705100-5169
3Jokerit Helsinky291920588-4864
4Lokomotiv Jaroslavl3214501082-8255
5Torpedo Nižnij Novgorod3413301262-7351
6HK Soči3313301280-9050
7Spartak Moskva3211701286-8149
8Dynamo Moskva3411701477-7549
9Severstal Čerepovec3312401267-7849
10HC Dinamo Minsk3211301662-7341
11HC Viťaz348201978-10033
12HC Slovan Bratislava328101864-10731
13Dinamo Riga312502048-8920
Aktualizované: 19.11.2017 18:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Ak Bars Kazaň311810888-6560
2Avangard Omsk321550983-5458
3Barys Astana3215408102-7958
4Neftěchimik Nižněkamsk331620980-8458
5Avtomobilist Jekatěrinburg3115301091-7154
6Metallurg Magnitogorsk3213401186-8451
7Salavat Julajev Ufa3415101590-9150
8HK Sibir Novosibirsk3211501560-7144
9Traktor Čeljabinsk3111401464-8043
10Amur Chabarovsk309401169-7841
11Red Star Kunlun3111101361-7741
12Admiral Vladivostok328401674-8136
13Lada Toljatti327102057-8127
14Jugra Chanty-Mansijsk323701856-10327
Aktualizované: 19.11.2017 18:46
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad3426501145-5490
2CSKA Moskva3118705100-5169
3Jokerit Helsinky291920588-4864
4Ak Bars Kazaň311810888-6560
5Avangard Omsk321550983-5458
6Barys Astana3215408102-7958
7Neftěchimik Nižněkamsk331620980-8458
8Lokomotiv Jaroslavl3214501082-8255
9Avtomobilist Jekatěrinburg3115301091-7154
10Metallurg Magnitogorsk3213401186-8451
11Torpedo Nižnij Novgorod3413301262-7351
12Salavat Julajev Ufa3415101590-9150
13HK Soči3313301280-9050
14Spartak Moskva3211701286-8149
15Dynamo Moskva3411701477-7549
16Severstal Čerepovec3312401267-7849
17HK Sibir Novosibirsk3211501560-7144
18Traktor Čeljabinsk3111401464-8043
19Amur Chabarovsk309401169-7841
20HC Dinamo Minsk3211301662-7341
21Red Star Kunlun3111101361-7741
22Admiral Vladivostok328401674-8136
23HC Viťaz348201978-10033
24HC Slovan Bratislava328101864-10731
25Lada Toljatti327102057-8127
26Jugra Chanty-Mansijsk323701856-10327
27Dinamo Riga312502048-8920
Aktualizované: 19.11.2017 18:46
Tímzvvpprpppskorebody
1St. Louis Blues21114570-5531
2Winnipeg Jets19111464-5127
3Los Angeles Kings2093662-4626
4Nashville Predators1992660-5724
5Vegas Golden Knights1883664-5623
6Chicago Blackhawks2082861-5322
7Calgary Flames1965858-6222
8Dallas Stars2091958-6121
9Vancouver Canucks2090851-5721
10Minnesota Wild1990856-5120
11San Jose Sharks1891845-4120
12Colorado Avalanche1881862-6219
13Anaheim Ducks1871752-5219
14Edmonton Oilers20431150-6416
15Arizona Coyotes22131554-8511
Aktualizované: 19.11.2017 18:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning20132380-5232
2Toronto Maple Leafs2195779-6328
3Columbus Blue Jackets2066759-5125
4New Jersey Devils1983563-6025
5Pittsburgh Penguins2274859-7525
6New York Islanders19101671-6224
7Washington Capitals2174961-6623
8Detroit Red Wings2082860-5422
9Ottawa Senators1862462-5922
10Carolina Hurricanes1871653-5120
11Philadelphia Flyers2071856-5620
12New York Rangers2072963-6720
13Boston Bruins1980751-5720
14Montreal Canadiens21531151-7418
15Florida Panthers19611059-6916
16Buffalo Sabres20411146-7114
Aktualizované: 19.11.2017 18:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 19.11.2017 18:46

Bleskovky

HC Nové Zámky - MHK 32 Liptovský Mikuláš 0:4 v 21. kole - sumár

HC Nové Zámky - MHK 32 Liptovský Mikuláš 0:4 (0:0, 0:1, 0:3) Góly: 27. Paukovček (Rapáč), 41. Langhammer (Patka, Pacalaj), 44. M. Sukeľ (Kriška, Uram), 56. Piatka. Rozhodovali: Fridrich, Kubuš - Kacej, Synek, vylúčení: 7:5, navyše Cetkovský 5+DKZ OT za napadnutie hlavy a krku, Hruška 4+10 minút za pästný súboj a hrubosť - Laco 4+10 minút za pästný súboj a ...
pred 10 min. - TASR

HK Dukla Trenčín - HC'05 Banská Bystrica 4:2 v 21. kole - sumár

HK Dukla Trenčín – HC'05 iClinic Banská Bystrica 4:2 (2:0, 0:0, 2:2) Góly: 14. Hecl (Sojčík, Hossa), 15. Hecl (Pač), 52. Varga, 60. Sojčík – 41. Bublea (Hohmann, Bartánus), 51. Mihalik (Gründling, Surový). Rozhodovali: Hejduk, Úlehla – Blümel, Šefčík, vylúčení: 1:3, navyše: Lamper (Banská Bystrica) 10 minút OT za napádanie rozhodcov, presilovky: 1:0, oslabenia: 0:...
pred 20 min. - TASR

Kloten - Bern 1:2 v nedeľnom zápase švajčiarskej ligy

Výsledky nedeľných zápasov najvyššej švajčiarskej hokejovej súťaže: Kloten - Bern 1:2, Zürich - Davos 1:3
pred hodinou - TASR

Matoušek prispel gólom k domácej výhre Litvínova nad Jihlavou 3:0

Slovenský útočník Tomáš Matoušek prispel v nedeľu jedným gólom k domácemu víťazstvu hokejistov Litvínova nad Jihlavou 3:0 v stretnutí 23. extraligového kola. Bol pre neho prvý v prebiehajúcej sezóne najvyššej českej súťaže. Česká extraliga - 23. kolo: HC Sparta Praha - HC Oceláři Třinec 2:1 (1:0, 1:1, 0:0) Góly: 15. Pavelka, 39. Forman - 37. Kovář HC Verva Litvínov...
pred hodinou - TASR

Boston a Chicago sa v roku 2019 stretnú pod holým nebom

Hokejisti Chicaga Blackhawks a Bostonu Bruins sa v januári 2019 stretnú v tradičnom zápase Winter Classic pod holým nebom. Duel NHL sa uskutoční v univerzitnom meste Notre Dame v štáte Indiana na štadióne s kapacitou 80.000 divákov. Pre Chicago to bude už štvrtý zápas v rámci série Winter Classic.
o 10:32 - Michal Bruner / TASR

Ambri-Piotta - Kloten 6:3 v sobotňajšom zápase švajčiarskej ligy

V sobotňajšom zápase najvyššej švajčiarskej hokejovej súťaže zvíťazil domáci Ambri-Piotta nad Klotenom 6:3. výsledky: Ambri-Piotta - Kloten 6:3, Langnau - Lausanne 3:5, Biel - Lugano 4:2, Bern - Fribourg-Gottéron 5:2
včera o 22:03 - / TASR

KalPa Kuopio - Ilves Tampere 3:2 vo fínskej lige, Godla s víťazstvom

Hokejisti KalPa Kuopio aj so slovenským brankárom Denisom Godlom v akcii zvíťazili v sobotňajšom zápase fínskej Liigy na domácom ľade nad Ilves Tampere 3:2. Liiga - výsledky: IFK Helsinki - SaiPa Lappeenranta 5:4 pp, Jukurit Mikkeli - Ässät Pori 2:3 pp, KalPa Kuopio - Ilves Tampere 3:2, KooKoo Kouvola - Pelicans Lahti 6:1, Lukko Rauma - TPS Turku 2:1, Tappara Tampere - Hämeenlinna 4:0, Jyväskylä - Sport Vaasa 5:2
včera o 18:43 - / TASR

Frölunda - Örebro 3:1 v sobotňajšom zápase švédskej ligy

Hokejisti Frölundy zvíťazili v sobotňajšom domácom stretnutí švédskej SHL nad Örebrom 3:1. V zostave hostí nechýbal slovenský útočník Libor Hudáček, ale nebodoval. SHL - výsledky: Frölunda - Örebro 3:1, Brynäs - Malmö 5:3, Växjö - Skelleftea 4:2, Färjestad - Rögle 4:2, Karlskrona - Djurgaarden 1:0, Mora - Lulea 3:2
včera o 17:41 - / TASR

Výsledky nemeckej DEL - piatok

Augsburg - Kolín nad Rýnom 7:4, Düsseldorf - Iserlohn 6:1, Eisbären Berlín - Ingolstadt 6:1, Krefeld - Mannheim 6:2, Mníchov - Schwenningen 2:5, Straubing - Wolfsburg 4:5 pp a sn.
17.11.2017 22:03 - Michal Bruner / TASR

Piatkové zápasy švajčiarskej ligy

výsledky: Davos - Biel 3:2, Fribourg - Langnau 4:2, Lausanne - Zürich 2:5, Zug - Ambri-Piotta 4:2.
17.11.2017 22:01 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
ŠTATISTIKY TIPSPORT LIGA 2017/18

Najbližšie zápasy

21. 11. 2017
SR 20 - Nitra o 17:00
23. 11. 2017
L. Mikuláš - SR 20 o 17:00
B. Bystrica - Košice o 17:30
Žilina - Trenčín o 18:00

Odohrané zápasy

17. 11. 2017
DetvaN. Zámky
4:2REPORT
NitraZvolen
3:2REPORT
L. MikulášKošice
2:4REPORT
PopradTrenčín
1:2REPORT
B. BystricaŽilina
4:0REPORT

Najviac bodov

Michal KrištofNIT25 bodov
2.Hohmann C.BBY24
3.Surový T.BBY20
4.Uram M.LMI20
5.Paulovič M.NIT19

Najlepší strelec

Matej PaulovičNIT14 gólov
2.Handlovský L.ZIL13
3.Bubela M.BBY11
4.Kafka P.KOS10
5.Šišovský P.ZVO9

Najlepší brankár

Michal ValentTRE95.64 perc
2.Laco M.NIT93.58 %
3.Tomek T.ZIL93.34 %
4.Foltán F.NIT92.98 %
5.Habal V.KOS92.92 %
Články SIHPA na HokejPortáli »