Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
MS
  Momentálne bez zápasov
NHL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ZBALIŤ

Diskusia: Vyšehradský pohár - Poprad postúpil do semifinále, stop pre Žilinu

11.10.2017 20:41 TASR

Poprad vyhral oba štvrťfinálové zápasy s UTE Budapešť. Po víťazstve u súpera 4:1 uspel aj doma v odvete výsledkom 5:1 a postúpil do semifinále.


Obsah správy nie je v archíve...
Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


emoxx1

 

Gratulácia do Popradu. Ako jediný ste uhájili česť našej ligy, pokiaľ este nejakú má...
11.10.2017 - 20:49
+9

TomNzFan

 

O čom točíš prosim ťa ??.
11.10.2017 - 20:57
+1

Frey77

 

Aj o vás
11.10.2017 - 21:03
+36

MARTIN_JUH

 

Asi o tom ze Poprad ako jediný vyhral riadnym rozdielom narozdiel od Nitry ci Zámkov
11.10.2017 - 21:24
+12

88Backo

 

Vie niekto semifinálove dvojice?Či bude žreb?
11.10.2017 - 20:49
0

ed

 

pavuk: http://www.visegradhockey.hu/stats/playoffs/#/1804
11.10.2017 - 21:12
+4

JohnnyNoMoney

 

zaujímavé. Nitra ako víťaz SVK tabuľky a DVTK ako víťaz tej maďarskej sa stretnú už v semi. Asi trochu nedomyslené.
11.10.2017 - 22:37
+2

martin182

 

nitra hra s fehervarom, poprad s miskolcom
11.10.2017 - 22:50
0

miro-nr

 

ako si na to prišiel?
11.10.2017 - 23:28
0

martin182

 

https://m.facebook.com/visegradkupa/photos/a.1117816918320155.1073741828.1065262956908885/1162743343827512/?type=3&source=48
12.10.2017 - 7:42
+2

Frey77

 

Dovolím si tvrdiť, že naši v polovičnej zostave, zvládli oba zápasy s prstom v zadku. Tá akcia Konig, Svitana, Abdul, to bola iná lahôdka!
11.10.2017 - 20:55
+2

Westlund32

 

Caladi v Budapešti? máji podpíšeme zmluvu polke augusta prepustime kvôli údajnej operáci a o mesiac pol hra v Budapešti
11.10.2017 - 20:58
+2

funky7

 

Tu operáciu mal skôr
11.10.2017 - 21:02
0

Chamois13c

 

Caladi celkom vynikal ale tak v takom time to nie je zas taky problem, na konci zapasu kecal este s Jurinym zvlastna situacia no teraz by u nas sa uz tazko vopchal ale hral solidne
11.10.2017 - 21:33
0

Big brother

 

Cely pohar je uplny nezmysel.
11.10.2017 - 21:06
+7

antinamor

 

Peniaze za ev. výhru v tom nezmyselnom pohári sa ale zídu.
11.10.2017 - 21:10
+3

mitoO

 

Kolko je to?
11.10.2017 - 21:13
+1

Big brother

 

To musi byt nehorazne zavratna suma hovadina na n-tú.
11.10.2017 - 21:20
+2

Tomino

 

Vyhra je vyssia ako v CHL ...cize ano hovafina na ntu ked to nehra pukla
11.10.2017 - 21:25
+27

Chamois13c

 

Jop asi tak tiez som počul ze financne sa to oplati viac ako CHLka a sanca vyhrat pre PP alebo NR je dost velka ak budu chciet ale presnu cenu netusim kolko sa da vyhat love
11.10.2017 - 21:28
+4

mitoO

 

Teda kolko?
11.10.2017 - 21:28
+5

Dracik_18

 

čo myslíš dozvieš(me) sa sumu ?
11.10.2017 - 21:32
+1

mitoO

 

Predpokladam, ze nie.
11.10.2017 - 21:34
+2

Dracik_18

 

uvidíme čo vygúglia
11.10.2017 - 21:40
0

emoxx1

 

Veľa hráčov často rozpráva, že hokej hrajú pre ľudí a nie pre peniaze. Niekde tu by som hľadal odpoveď.
11.10.2017 - 21:47
+1

mitoO

 

Konkretne jeden hrac, sa k tomu vyjadril, ze to hraju, lebo musia. Konecny.
11.10.2017 - 21:51
+2

toso1891

 

Jeho mančaft tak hraje aj domácu súťaž....
11.10.2017 - 22:03
+4

mitoO

 

Ale je to zastupca hracov. Je prezidentom SIHPA.
11.10.2017 - 22:08
+1

Fandime

 

mitoO: Zeby Oliver Pravda hral este hokej? Dopln si info, on uz je prezident SIHPA!
12.10.2017 - 4:35
+2

mitoO

 

Dik za doplnenie infa, priznam sa, ze som tuto zmenu ani nepostrehol. Stale je vsak Konecny clenom vykonneho vyboru SIHPA.
12.10.2017 - 7:16
+2

Big brother

 

A trener Ziliny sa tiez v lete vyjadril, ze je to hovadina.
11.10.2017 - 22:10
0

Chamois13c

 

Ved ako keby zilina nadeli tym madarom riadne vyprasky a potom povie ze je to turnaj pod uroven chapem ...ale takymto alibistickym stylom nie, nemali sa prihlasovat a hotovo naco teraz mudruju ze to nechcu hrat
11.10.2017 - 22:20
+11

Big brother

 

Trener Škorvanek tam tim neprihlasil...to uz bola rozhodnute pred nim.
11.10.2017 - 22:23
+1

Chamois13c

 

Ale vedenie tak rozhodlo a preto trener a hraci to maju akceptovat...ale treba tiez potoknut ze madarske timy to beru vaznejsie ako nase
11.10.2017 - 22:27
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Big brother

 

No daj tie ciastky uzasne...

Keby Dukla namiesto pripravy s kvalitnymi ceskymi supermi uprednostnila madarske timy, tak by ma asi vystrelo...
11.10.2017 - 21:29
+1

funky7

 

Čo si tým chcel povedať , že tie zápasy pomohli Dukle ?
11.10.2017 - 21:39
0

Big brother

 

Ze je lepsie sa konfrontovat s českymi ako madarskymi timami. Logicky, nie?
11.10.2017 - 21:49
+3

funky7

 

To súhlasím ale keď niekto fasne aj od maďarov ?
11.10.2017 - 23:07
0

Big brother

 

Tam ide aj o ten pristup aky maju k tym zapasom.
12.10.2017 - 7:21
0

funky7

 

Chceš mi povedať že keby zámky mali lepší prístup k zápasu tak vyhrajú ? Prosím ťa pekne tomu ani sám neveríš
12.10.2017 - 9:43
0

Big brother

 

Žilina.
12.10.2017 - 9:48
+1

88Backo

 

Ja som počul o 50 000€ za výhru
11.10.2017 - 21:51
0

triezvy supler

 

tak naco: hraju take zapasy, ktore odflaknu?..co im to da?
12.10.2017 - 9:34
0

lubfito

 

To spýtaj samotných hráčov. Prečo profesionálny športovec fláka zápasy? Keby sa ako GM dozviem že hráč môjho klubu, respektíve tréner dávajú do médií blbé vyhlásenia, tak by si u mňa na koberci vypočul pár nepekných slov.
12.10.2017 - 9:52
+1

miro-nr

 

Sa čudujem,že Ťa už davno nevystrelo
11.10.2017 - 22:00
+4

Big brother

 

Dovoliš mi vyjadrit svoj nazor?
11.10.2017 - 22:13
0

miro-nr

 

Nič v zlom ,ale Tvoje názory su kadial vietor tadial plášť.

Ked ste hrali baráž som si myslel ,že ťa kleplo-ani si sem nepáchol.
Aby som Ti nekrivdil,daval si komenty aspon po članky o junioroch a doraste.
Teraz ťa je plný HP. Kludne si vyjadruj nazor kedy len chceš a aky len chceš.Ja len ,že kvituješ čo ti vyhovuje a opačne!
11.10.2017 - 23:27
+23

ferari550

 

sak Big brother, vsetko vie a vsade bol, lebo je z trencina, kde sa hra najsamlepsi hokej minimalne v europe.
12.10.2017 - 5:37
+5

Big brother

 

Povedal chlapec z NR....
12.10.2017 - 7:30
0

ferari550

 

to je teda argument hodny trencana
12.10.2017 - 12:55
+5

Big brother

 

Mirko zas od veci ako vzdy uz som ti vysvetloval ze preco som na hp nechodil.

Nauc sa prijat nazor druhych, ty sa hras na strasne chytreho, ale diskutovat absolutne nevies. Proste si stojim za tym, ze ten pohar je hovadina strasna a aj navsteva aku ste naposkedy v NR mali o tom svedči.
12.10.2017 - 7:25
+1

miro-nr

 

ale ja ti tvoj názor neberiem,a možno ked ešte 800 X napíšeš,že ten pohar je hovadina tak o tom presvedčíš aj Riša
Ta navšteva v NR je podla mojho nazoru zapríčinená niečim iným,nie tým že tu hral madarský klub.
12.10.2017 - 9:07
+3

Big brother

 

Ja nepotrebujem nikoho presviedcat. Ja sa praveze rad necham presvedcit, ze to hovadina neni.
12.10.2017 - 9:15
+1

miro-nr

 

ak vam to pojde ako doteraz(TN)tak sa o rok o tom presvedčíš!
12.10.2017 - 9:21
+1

Big brother

 

Ale my tam nemusime hrat ked nechceme (dufam ).

A ako sa o tom presvedcim? Ja som videl dva zapasy toho pohara.
12.10.2017 - 9:24
0

HKMpelemele

 

To, ze ty nechces, neznamena, ze nechce aj Dukla
12.10.2017 - 11:49
0

Big brother

 

Ja som len napisal, ze ak tam nebude Dukla chchciet hrat, tak nemusi.
12.10.2017 - 12:51
0

ymemsreves

 

Ty nazor nevyjadrujes len si bachol do vetra nieco a nemas to ani podlozene...to by somskor nazval vyryvanim prinajlepsom si skratka hlupy
12.10.2017 - 7:09
+1

Big brother

 

Nicim podlozene? Toto si snad robis prdel vidis pristup hracov k zapasom? Vidis navstevnost? Co viac chces hlupačik???
12.10.2017 - 7:26
0

ymemsreves

 

Hm no neviem nasi vyhrali 4:1 a 5:1 ok divakov bolo malo to suhlasim ale uz ti tu pisali ze je za to slusna financna odmena tak co vlastne riesis a preco ta to tak strasne rozculuje ved vy tam nehrate tvoj tim tam nekorculuje z donutenia tak uz tu nerob sasa zo seba prosim pekne...
12.10.2017 - 7:39
+5

Big brother

 

Tu finančnu odmenu len z brucha vystrelili

A mna to nerozculuje, ja normalne diskutujem a vyjadril som si svoj nazor. Snad mozem. Vies co znamena diskutovat?
12.10.2017 - 7:52
0

ymemsreves

 

Ano z brucha ju vystrelili lebo ty si povedal...zial skutocnost je taka ze ozaj tam odmena je ci tomu veris ci nie...a ano viem co to znamena diskutovat...dal si svoj nazor a takmer kazdy ti tu nieco vyargumentoval takze myslim ze uz sme podiskutovali a uz s tym daj pokoj vehementne sa tu snazis presvedcit o svojom nazore aj zbytok ludi no vidis ze si.mimo...cize ty uz nediskutujes ale trolluje tu...
12.10.2017 - 8:07
0

Big brother

 

Ja som nepovedal, ze odmena neni, ale ze ta suma 50 000 je zrejme z brucha vystrelena.

Ja som dal svoj nazor a nikto mi ho ne argumenroval... ja som napisal dovody preco je ten pohar nezmysel a argumenty boli take, ze "lepsie ako hrat baraz", "nestaraj sa ked tam Dukla neni" a pod. Proste uplne is veci. A ty sa tiez nauc normalne diskutovat. Bude to lepsie.

12.10.2017 - 8:25
0

miro-nr

 

mam taky pocit-z čítaneho-že diskutovať vieš len Ty
Lenže ked niečo skritizuješ 50krat -tak to ,milý môj,už diskusia nie je .

Ak vieš čítať tak som pisal-ako príprava VP v pohode,my NR sme mali v príprave turnaj vo švajčiarsku a v rakusku s ovela lepším odsadením ako mal TN na rona cupe -takže zasa si len trepal do vetra.
A tieto PO zapasy VP su podla mňa dobrou "záplatou"po tom čo sa v EL zrušil hrací den utorok.
Ešte niečo k tomu chceš?!
To ako k tomu pristupujú slovenský učastníci je ich problem,no ked stretneš Riša v TN tak sa ho osobne spýtaj aky prínos má pre SK hokej tento pohár-bol to jeho vymysel,tak Ti to určite rád vysvetlí.
12.10.2017 - 9:04
+5

Big brother

 

My sme nemali v lete len Rona cup. Ja pisal Trinec, Vitkovice, 2x Olomouc. Nehovoril som konkretne o Rona cupe. Ja riša nestretavam, preto vediem diskusiu tu. Ked si ten turnaj zastavas, tak asi vies preco.
12.10.2017 - 9:19
0

miro-nr

 

zastávam?! Akceptujem ho!
Na rozdiel od Teba čo ho prakticky ohovaraš!
12.10.2017 - 9:25
0

Big brother

 

Pisem nazor, neohovaram. Mozno sa z toho pohara vykluje nieco lepsie v buducnosti, ale v sučasnej podobe je to take ake je. Este nedavno kluby zamietli vstup jedneho madarskeho klubu do ligy a teraz zrazu je super, ze sa konfrontujeme pomaly s polovicou madarskej ligy.
12.10.2017 - 9:30
0

miro-nr

 

pred nedavnom si bol za vstup prakticky treťoligoveho Vsetina do EL ?! Zaujímave názory maš!
12.10.2017 - 10:15
0

Big brother

 

Bol som za to, dokonca sim bol aj za vstup polskeho timu. A nemal som nic ani proti prichodu madarskeho klubu. Ani nemam.
12.10.2017 - 10:35
+1

lubfito

 

Ahoj velkej brachu. Skúsim to dať sem.
Je úplne evidentné, že toto nie je tutti frutti turnaj. Ale poďme po poriadku.
Tento turnaj treba brať ako projekt do budúcnosti. A to v dvoch rovinách.
Jedná sa tu o prípadnom pribratí maďarských mužstiev do TL. Ani Lintner sa tým netají že by v budúcnosti mohli ligu rozšíriť o nejaké mužstvá keďže zatiaľ kkluby túto snahu vetujú. Treba toho strašne veľa o týchto kluboch zistiť a na to je Vyšehradský pohár ako stvorený. Či už športová kvalita, zázemie, organizačné schopnosti, cestovanie a podobne.
Druhá rovina sa nesie v čisto športovom duchu. A hrá sa pre peniaze. Samozrejme že 50,000 je vycucané z prsta (ak má dotyčný info priamo z klubu, ospravedlňujem sa) No tá suma je naozaj zaujímavá, lebo aj náš GM sa vyjadril že sa oplatí hrať tento turnaj.
Čo sa týka návštev, hovorím čisto za NR. Ale my sme mali celkom slušné návštevy, až kým u nás nenastali problémy o ktorých teraz nebudeme diskutovať. No dovtedy bolo toto v úplnom poriadku.
A čo nás na tom baví? Hokej.Až do posledného zápasu, by som to (a toto prosím ber s nadhľadom) prirovnal k MS niekedy okolo rokov 2000-2005,kedy SVK repre bila slabé teamy. Pozeráme tých svojich. Za seba poviem že si všímam hlavne mladých a nemôžem povedať že by ma to nebavilo.
Za mňa teda asi takto
12.10.2017 - 9:10
+10

Big brother

 

Diky. Konecne normalny prispevok.
12.10.2017 - 9:20
0

forwardPP

 

Ja som myslel,že skôr ťa vystrelo,keď ste bojovali do posledného zápasu s Detvou o udržanie,a veľa nechýbalo a "značka" by hrala prvú ligu. Prípravne zápasy s maďarskými mužstvami,sú oveľa príjemnejšia starosť.
11.10.2017 - 22:43
+10

funky7

 

Keby Dukla bola na konci tabuľky tak by písal úplne niečo iné
11.10.2017 - 23:09
+3

Adrumko

 

keby dukla bola na konci tabulky..tak by chalan nepisal nic...ako vyzdy..
12.10.2017 - 6:18
+3

Big brother

 

Uzasne ked sa chlapci nemate o co opriet, tak pisete uplne mimo temu citas to po sebe? Ja napisem ze ten turnaj je hlupost a ty, ze je to lepsie ako hrat o zahranu ako super, tak ha vam gratulujem
12.10.2017 - 7:29
0

RebelMemoryPP

 

Preboha co ty tu riesis nechapem..tak je turnaj a co..mame medzinarodnu konfrontaciu..je to prvy rocnik..je moznost vzhladom aj na zapas hviezd ( dobra spolupraca s inymi ligami) ze sa ucastnici Vysegragu stanu aj kluby s kvalitnejsich lig budu v tom aj vacsie peniaze..ber to ako hlupost ale spamovat tu diskusiu je trochu odveci..mozno pre dalsie roky budes rad ak by trencin hral v tomto hlupom pohari..
12.10.2017 - 8:10
+4

Big brother

 

Ale akych kvalitnejsich lig? Keby su tam rakuske timy, tak ok.
12.10.2017 - 8:27
0

ymemsreves

 

Ale ved vsetko nejak zacina zo dna na den ani NHL nevznikla
12.10.2017 - 8:35
0

Sunkafit

 

Ja dufam ze ho budeme hrat kazdy rok
12.10.2017 - 8:20
0

Big brother

 

A mozem sa spytat co ta na tom bavi? (normalne sa pytam, lebo ma to zaujima, tak normalne uz diskutujme...)
12.10.2017 - 8:32
0

forwardPP

 

Mne je jedno aký máš názor na ten turnaj,ale písať,že by ťa vystrelo ak by ho hral Trenčín. Tak to je dosť prestrelené!
P.S. dávaj pozor aby ťa nevystrelo budúci rok.
12.10.2017 - 8:40
+2

Big brother

 

Keby mame v priprae namiesto zapasov proti Trincu, či Vitkoviciam cestovat do Madarska, tak by ma to trochu vytočilo.
12.10.2017 - 8:46
0

Athotis

 

neboj sa aj toho sa dockas
12.10.2017 - 8:57
+3

Big brother

 

Dufam, ze nie.
12.10.2017 - 9:00
0

Athotis

 

ak sa dostanete do semifinale tak ten pohar nabuci rok hrate na 100%
12.10.2017 - 9:02
0

Big brother

 

Asi tazko, kto nas donuti tam hrat?
12.10.2017 - 9:21
0

miro-nr

 

ak budeš o učasti TN rozhodovať Ty tak asi niGdo

Teraz už vážne,načo je toto dobré,či by ste tam hrali rozhodne vaše vedenie ,nie Ty,tak už prestaň,dakujem.
12.10.2017 - 9:28
+3

Big brother

 

Ved ja si len myslim, ze ten pohar nebudu cgciet hrat.
12.10.2017 - 9:34
0

Big brother

 

Ja len ze netreba pisat ze by sme ho hrali na 100%, ked ho v minulej sezony niektore timy idmietli.
12.10.2017 - 9:35
0

funky7

 

Nieže donúti, vy to budete chcieť hrať
12.10.2017 - 9:49
+2

Big brother

 

si robis prdel... Zvolen, Kosice to preco nechceli hrat?
12.10.2017 - 10:36
0

Big brother

 

Ja verim tomu, ze Dukla Trenčín nebude chciet hrat Visegradsky pohar.
12.10.2017 - 10:43
0

Athotis

 

Lintner
12.10.2017 - 14:08
0

Big brother

 

Tak to sotva.
12.10.2017 - 17:34
0

miro-nr

 

naruhaj sa,lebo vas potrestá
12.10.2017 - 18:16
0

Athotis

 

turnaj nie je hlupost a ma ukazat to ako na tom madarske muzstva su oproti nasim....zatial ukazuje ze este sme troska pred nimi ale ten rozdiel nie je az taky ako v minulosti...ja ma taky dojem ze ten Miskovec alebo Stolicny Belehrad tu nasu ligu keby chceli tak do par rokov by ju dokazali vyhrat ...samozrejme s minimom madarskych hracov
12.10.2017 - 8:48
+2

potocik

 

Ja uplne suhlasim, totiz v madarsku su peniaze, ktore by sa nam hodili.
12.10.2017 - 8:53
+1

ErikHKM

 

Chalani z Popradu Ako hral Majdan ?
11.10.2017 - 21:12
+2

funky7

 

Čo hovoríte na tých juniorov ?
11.10.2017 - 21:14
0

Chamois13c

 

Tak Majdan bol to prenho po dlhsom case prvy zapas navyse hral v utoku s juniorom a hlavne sme mali nahrate takze sa tam dneska len tak otukaval cize tazko hodnotit uvidime az na ligu...za mna osobne nikto z tych juniorov nejak moc nevynikal v pohodke sme si to postražili bola to dnes len formalita a ideme dalej , hlavne ze sa nikto nezranil
11.10.2017 - 21:26
+2

funky7

 

43 dnes najlepšia z juniorov podľa mňa
11.10.2017 - 21:40
+1

sspp

 

mne sa pačil Olejnik
11.10.2017 - 21:51
0

funky7

 

Čo vravíš na 69?
11.10.2017 - 22:14
+1

ErikHKM

 

Fajn poloha
11.10.2017 - 22:15
+35

sspp

 

to bol ten bez menovky jeho som si moc nevšimal tak neviem zaujal ma Olejnik dobre korčulovanie rychli a dohraval aj suboje dobry predpoklad ma
11.10.2017 - 22:53
0

DaArtist

 

Dominik Panáček: Bol to Dominik Panáček...celkom aktívny hráč, ale hlavne na striedačke, kde neustále diskutoval s hráčmi z A-čka, čiže žil s lavičkou a tak to má byť - naberal skúsenosti...Mimochodom v doterajšom priebehu juniorskej súťaže je najlepším strelcom popradského tímu s piatimi gólmi...
12.10.2017 - 10:09
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Chamois13c

 

Ale v semifinale by to uz mohlo mat celkom dobru uroven , ostali v hre 4 timy ktore vyčnievali nad ostatnymi vramci Višegradu a verim ze slovenske manchafty pojdu do finale
11.10.2017 - 21:50
+2

Big brother

 

Pane boze. Ja som si napisal svoj nazor. Ved zapasy s madarskymi ligistami su pre nas neatrakrivne, ved to vidis na navstevnosti a rovnako aj na samotnom pristupe k zapasom. Ja pevne verim ze Dukla v tomto pohari vystupovat nebude.
11.10.2017 - 22:21
+4

forwardPP

 

No lebo zápasy s francúzskymi, a českými prvoligistami sú oveľa zaujímavejšie.
11.10.2017 - 22:39
+16

Big brother

 

Třinec, Vítkovice, 2x Olomouc...a ano aj zapasy proti ceskym prvoligistom su zaujimavejsie.
12.10.2017 - 7:34
+1

forwardPP

 

Veď ale aj ostatné tímy hrali zápasy s kvalitnými tímami a zapojili sa aj do Visegrad cup-u.
12.10.2017 - 8:41
+3

ferari550

 

minuly rok by si hral aj s mongolmi, len aby ste sa zachranili
12.10.2017 - 5:39
+11

Big brother

 

Boze chlapče kolko maš rokov?
12.10.2017 - 7:35
+1

PavolRajtar

 

10 tisic postup do semi, dalisch 10 tisic postup do finale, a 30 000 pre vitaza. O to ide vo Vysehrade.
12.10.2017 - 13:03
+8

forwardPP

 

No tak to je zaujímavá čiastka,to by tu mohol Vandas ostať celú sezónu.
12.10.2017 - 13:13
+2

miro-nr

 

čo na to povie velký brácha
12.10.2017 - 13:22
+1

cipulis

 

Myslienka VP pohara je velmi dobra, snad bude kazdym rokom vacsia kvalita, lebo toto co je teraz tak je len odvar, ale vsetko nejako zacat musi hlavne aby na to boli prachy
12.10.2017 - 15:10
0

Big brother

 

No zavratne sumy, normalne sa mi z toho ava zatočila.
12.10.2017 - 17:35
0

Prostars

 

postrehli sme veru,skus teda si kusok oddychnut.
12.10.2017 - 18:35
+1

Chamois13c

 

Ja si myslim ze v case ked sa tazko zhanaju sponzory a kluby nemaju na rozdavanie je to pekna ciastka a uz len kvoli tomu sa to oplatilo hrat ! Predpokladam ze to finale dame 20 tisic alebo 30 do klubovej kasy je super
12.10.2017 - 13:26
+2

miro-nr

 

ked to zrataš tak víťaz ma 50000 !!
12.10.2017 - 13:30
0

PavolRajtar

 

dokopy pre vitaza je to 50 litrov. Finale, kde sa bude hrat o 30 litrov prakticky bude určite zaujimavé.
12.10.2017 - 13:31
+1

mitoO

 

To uz je fakt zaujimave. Dik.
12.10.2017 - 13:27
0

ymemsreves

 

ktovie ci teraz brother nezmeni nazor a buducu sezonu mu nebude vysehrad dobry
12.10.2017 - 13:27
0

miro-nr

 

ešte aby nešiel na sekretariát lobovať za VP
12.10.2017 - 13:31
+2

Big brother

 

Nebude.
12.10.2017 - 17:36
0

lubfito

 

Tak fakt nekecali.
Nuž niekto sa buchol po vačku, klobúk hore
Čo by za to bolo cukríkov
12.10.2017 - 13:41
+2

lubfito

 

Tak teda sorry Backo88, dobre si počul
12.10.2017 - 13:43
+2

Chamois13c

 

Ale bez srandy to finale bude mat naboj play off a mozno aj viac ked ide o taketo prachy
12.10.2017 - 13:49
0

lubfito

 

Tiež si to myslím. Dúfam že dovtedy sa odrazíme od dna. Inak si to zoberiete bez poriadneho boja
12.10.2017 - 14:21
0

Tomino

 

Jak oni? sak budeme hrat s Dvtk miskolc
12.10.2017 - 18:13
0

Prostars

 

neviem,ale asi o 3 miesto sa nehra.
12.10.2017 - 18:36
0

ymemsreves

 

Koko bolo divakov ???
11.10.2017 - 21:57
0

Kuree

 

+-500
11.10.2017 - 22:03
0

simi0990

 

511
11.10.2017 - 22:04
+1

cokolad

 

keby sa do tej sutaze podarilo prepasovat aj nejake aspon druholigove ceske timy tak by to mohlo byt zaujimavejsie...tak su radi len Poliaci a Madari..slovenskym klubom to nic neda
11.10.2017 - 22:41
0

hefky

 

Slovenským klubom to nič nedá a dva zo štyroch vypadli tak mne s toho vychádza že sme na tom rovnako ako maďari a čokoľvek iné beriem ako výhovorku.
11.10.2017 - 23:28
+10

mar11

 

Cokolad, prečo sú radi Poliaci ?
12.10.2017 - 6:34
+1

Dzunkes

 

pekne Poprad...vyfuknite to madarom
12.10.2017 - 0:13
+1

Athotis

 

nechceli sme madarske muzstvo do ligy lebo su slabe a hla uz nas v pohode vyklepavaju aj madari
12.10.2017 - 6:09
0

Adrumko

 

Zilina..krasny vysledok..ozaj.. dvakrat prehrat s priemernym madarskym teamom nie je nic ine nez haMba, haMbuuuca...
12.10.2017 - 6:22
0

MARTIN_JUH

 

podľa mňa to není haMba lebo Žilina sa už pri domácom zápase vyjadrila že toto není ich priorita a nevyzerali že to chcú vôbec hrať čiže tie výsledky podľa toho aj vyzerali
12.10.2017 - 7:07
+1

Tricko30

 

Adrumko tebe ta zilina lezi v zaludku ona zato nemoze ze hrate amatersku sutaz ona nie a miskolc je madarsky majster tak ma daleko od priemeru ale nevadi kam teraz idete do humpolca hrat alebo kde.vedenie chcelo hrat pohar hraci to mali na haku takze asi tak
12.10.2017 - 7:34
+1

Adrumko

 

lezi mi v zaludku lezii veru..a vzdy aj bude..
12.10.2017 - 13:54
0

Divak2

 

Nejde o hanbu ale nieco v tom klube skripe. Nie je tam pohoda a sudrznost. Zasahy do zostavy, nezmyselne angazovanie drahych hracov pricom sa vedelo s akymi prostriedkami sa da ratat. Nasledny tlak na trenerov a rozbitie koncepcie. Do toho financne problemy ked ani vystroj poriadnu nedostanete. Kto robil sport na vrcholovej urovni tak vie, ze toto sa rozdychava tazko. Teraz ten tim potrebuje podporu fanusikov. A nie prazdne tribuny a nadavky. A ti mladasi obzvlast. Alebo budete radsej tliekat priemeru z cudziny ako vychovat daco poriadne doma? O take zilinske ci slovenske??? Hmm
12.10.2017 - 7:46
0

RebelMemoryPP

 

Zapas som nevidel ale vysledok tesi aj vzhladom na zostavu v ktorej sme hrali..predlzena vitazna seria pokračuje zatial..s kym hrame v pohari dalej..?? ak je odmena 50tisic tak to sa oplati vyhrat..ale necakal som pred turnajom v lete ze najlepsie 4 muzstva budu 2 slovenske a dva madarske..Zilina aj Zamky nasej lige urobili haMbu..
12.10.2017 - 7:25
+2

ymemsreves

 

Nerozumiem velmi podla akeho.kluca to hodnotite ze je to haMba...tie madarske muzstva nie su az take tragicke vsetky napriklad zamky mali tazkeho supera mozno ani my by sme cez nich nepresli ktovie...za to ze madarsky narodak je slaby tak neznamena ze nedokazu niektore ich kluby poskladat dobre muzstvo...keby slovensky klub prehral napriklad s barysom astana je to hanba ze su to kazasi ??? Alebo prehrat s medvescakom zahreb je hanba lebo su to chorvati ??? Podla mna je to sport a stat sa moze aj to ze prehrafavorit a nie je to haMba...
12.10.2017 - 7:55
+5

Divak2

 

Tak veru. Suhlasim s tebou.
12.10.2017 - 8:02
0

potocik

 

Suhlas, tie muzstva sa daju poskladat neskutocne. Rozpocet oba muzstva maju na urovni mozno vysie ako nase.
12.10.2017 - 8:19
0

RebelMemoryPP

 

Hovorim o lige ze je to haMba pre nasu ligu vramci reklamy na nu nie pre kluby,teraz miesas hrusky s jablkami ako Zahreb ci astanu ktori hraju abo hrali ine ligy..kvalitny hraci sa vykaslu prist do nasej ligy ked v madarsku vidia vysiu kvalitu ako u nas rovnako nas bude vnimat aj europa a kvalitne ligy,ze nase kluby su slabucke..
12.10.2017 - 8:42
+2

ymemsreves

 

Ja som to dal pod teba ale myslel som to vseobecne...no pozri ak je skutocnost taka ze tie kluby maju lepsie zazemie tak je logicke ze hraci tam hrat pojdu a skrz to zazemie a sponzorov som otvoreny spajaniu s hun a pl tiez sportova stranka sa ukazujr celkom v pohode teda myslim to tak ze min. 3 konkurencieschopne muzstva by vedeli postavit...neviem ako vy ale osobne by som zilinu a taku detvu ozelel na ukor kcalitnych madarskych klubov
12.10.2017 - 8:50
+1

potocik

 

Zas suhlas, co to za clanok, ze je to tu na urovni
12.10.2017 - 8:56
0

Divak2

 

Tak ale ten zaver si si mohol odpustit. ZA, DT ci ktokolkvek patri do nasej ligy. Treba zvysovat kvalitu a nie furt nadavat od pc ci tv ale chodit na stadiony.
12.10.2017 - 9:04
+1

ymemsreves

 

Divak dosad si tam miesto za alebo dt koho chces aj nas trebarz...viem si to predstavit tak ze extraliga by bola nadnarodna a 1.ligy potom narodne s tym ze by pokojne mohla byt potom baraz netvrdim ze by sa to malo uzavruet ako napr nhl
12.10.2017 - 9:16
0

Divak2

 

OK chapem. Len to mas zacarovany kruh. Malo divakov = malo reklamnych partnerov = nizke zdroje do rozpoctu = malo a nula marketingovej podpory = nizsie platy hracov = nizsia celkova kvalita hry a sutaze = horsie vysledky = netrpezlivost vedenia a divakov = malo divakov. Kto to rozsekne?
12.10.2017 - 8:53
0

Big brother

 

Tak zas Zamky mali proti sebe tim z EBELky, nemyslim si ze je hanba s nimi ptehrat. A Zilina ta to odflakla viac menej umyselne.
12.10.2017 - 8:34
0

stan-PP

 

Big Brother, jednou kratkou vetickou jake diskusne vlakno otvoril klobuk dolu
12.10.2017 - 8:47
0

miro-nr

 

aké,ako vždy
12.10.2017 - 9:13
+3

Big brother

 

Ja som len chcel napisat svoj nazor na ten pohar a chcel som si precitat nazory tych, ktori tento pohar zastavaju. Chcel som zistit ake to má plusy. Lebo na prvy pohlad mi ten pohar pride taky o nicom, lebo nevidim nic dobre na konfrantacii s madarskym hokejom. Na druhej strane nechcem tvrdit, ze do buducna to nemoze byt atraktivny turnaj. Napr. ked by sa doň zapojili rakuske timy, mozno 2-3 polske tak by to hned inak vyznelo. Uvidime do buducna, ale momentalne to vyzera skor tak, ze ze to v ramci pripravy + moznost dat vacsi priestor mladikom. A takisto navstevnost zatial je slaba. Ale uvidime co bude v buducnosti.
12.10.2017 - 9:48
0

lubfito

 

Keby na tom zamakajú a získajú silného sponozora, tak tento projekt by mohol byť zaujímavý pre celý stredoeurópsky priestor.
Netvrdím že by sa sem pchali teamy z CZ extraligy, no pár CZ prvoligistov ktorí by pomýšľali na privirobenie si, by sa mohlo zapojiť.
Ale najprv musí pár rokov prejsť a získať si fanúšika aspoň u nás. Bez ľudí na štadióne to nemá zmysel, to je proste fakt.
12.10.2017 - 9:57
+1

ymemsreves

 

keby si to formuloval takto tak by s tebou kazdy normalne diskutoval tak sa netvar dotknuto teraz a nabuduce sa takto slusne opytaj a diskusia bude vyzerat uplne inak...snad si to nebral moc osobne pekny den
12.10.2017 - 10:21
+1

Big brother

 

Ja sa netvarim dotknuto ale musel som to preformulovat, lebo reakcie niektorych boli vyslovene detinske.
12.10.2017 - 10:40
0

ymemsreves

 

poznas to...ako sa do hory vola tak sa z hory ozyva
12.10.2017 - 10:51
+4

forwardPP

 

Kanadské bodovanie PP hráčov vo Visegrad cup-e:
Mlynarovič 6+1
Svitana 2+5
Abdul 2+2
Matej Paločko 2+2
Vandas 1+3
Ježek 3+0
König 2+1
Bogoslovsky 2+1
Lichanec 0+3
Rapáč 0+3
Heizer 1+1
Štrauch 1+1
Bondra 1+1
Ignatov 0+2
Davydov 0+2
Brejčák 0+2
Fabian 0+1
Vikharev 0+1
Zadražil 0+1
12.10.2017 - 9:54
+4

PriBin@

 

Nitra podpisala 2 brankarov Laco a Lawson. Konci Hruska
12.10.2017 - 14:50
0

rasti_assez

 

Obrana Ziliny sa na to vyflakla.Nepomohol ani Tomek,ked dostal viac golov ako Mikolas.Madari nemali ziadne pochopenie pre nas system pohodicka-za-brankou-kaficko-cigaretka a vybehli na nas v oboch zapasoch,chlapci sa nestihali divit.
12.10.2017 - 17:16
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

+ Novinky 2018Vrátane Play-Off tričiek NR a NZ

Bleskovky

Dallas predĺžil zmluvu s obrancom Johnsom

Hokejový klub zámorskej NHL Dallas Star predĺžil o tri roky zmluvu s obrancom Stephenom Johnsom. Výška kontraktu je 7 miliónov USD. Dvadsaťšesťročný Johns získal v 75 zápasoch uplynulej sezóny 15 bodov (8+7). V tíme mal najviac zblokovaných striel (155) a bol aj lídrom v počte bodyčekov (201).
včera o 07:39 - Michal Bruner / TASR

Sutter ukončil trénerskú kariéru v NHL, užíva si voľno

Darryl Sutter, ktorý hokejistov Los Angeles Kings doviedol k dvom ziskom Stanleyho pohára, ukončil trénerskú kariéru v NHL. V stredu túto informáciu priniesol portál Sportsnet.
20.6.2018 21:19 - Michal Bruner / TASR

Obranca Benning predĺžil spoluprácu s Oilers o ďalšie dve sezóny

Vedenie klubu zámorskej NHL Edmonton Oilers predĺžilo o ďalšie dva roky spoluprácu s obrancom Mattom Benningom. Dvadsaťštyriročný hokejista sa dohodol s "olejármi" na novej zmluve, ktorá mu garantuje 1,9 milióna dolárov za sezónu.
20.6.2018 14:01 - / TASR

Tippett sa pripája k skupine budujúcej klub v Seattli

Bývalý tréner hokejistov Dallasu Stars a Arizony Coyotes Dave Tippett posilnil štruktúry vznikajúceho klubu NHL v Seattli. V spoločnosti Seattle Hockey, ktorá chce založiť v prístavnom meste na severozápade USA profiligovú organizáciu, bude podľa agentúry AP pracovať ako konzultant.
19.6.2018 08:33 - / TASR

Boston si na ďalšie dva roky upísal Grzelczyka

Generálny manažér Don Sweeney informoval, že obranca Matt Grzelczyk predĺžil s klubom zámorskej NHL Boston Bruins zmluvu o dva roky. Zarobiť by mal 2,8 milióna dolárov. V sezóne 2017/2018 odohral 61 zápasov, v ktorých nazbieral 15 bodov za tri góly a dvanásť asistencií.
16.6.2018 21:12 - Michal Bruner / TASR

Ottawa suspendovala asistenta GM Leeho, obvineného z obťažovania

Vedenie klubu zámorskej hokejovej NHL Ottawa Senators suspendovalo asistenta generálneho manažéra Randyho Leeho, ktorý čelí obvineniu z obťažovania. Ako uviedla agentúra AP, Lee mal 30. mája v Buffale počastovať oplzlými poznámkami a následne chytiť za rameno 19-ročného šoféra hotelového shuttle busu. Na súde 6. júla obvinenie z obťažovania odmietol. Generálny manažér "senátorov" Pierre Dorion v piatok oznámil, že klub dočasne suspendoval Leeho, ktorý tak nemôže vykonávať svoju činnosť v Ottawe a ani vo farmárskom tíme v Belleville.
16.6.2018 15:36 - Michal Bruner / TASR

Caggiula predĺžil kontrakt s Oilers o ďalšie dva roky

Kanadský hokejista Drake Caggiula bude v NHL naďalej obliekať dres Edmontonu. Podľa portálu sportsnet. ca sa dohodol s vedením Oilers na novom dvojročnom kontrakte.
15.6.2018 10:50 - / TASR

Vegas Golden Knights podpísali kontrakt na rok s Macekom

Nemecký hokejista Brooks Macek podpísal dvojcestný kontrakt na rok s účastníkom NHL Vegas Golden Knights. Oznámil to generálny manažér tímu George McPhee.
13.6.2018 09:46 - Michal Bruner / TASR

Zomrel dvojnásobný víťaz Stanleyho pohára Johnny McKenzie

Vo veku 80 rokov zomrel dvojnásobný víťaz Stanleyho pohára Johnny McKenzie. Niekdajší hokejista Bostonu Bruins podľahol dlhotrvajúcej chorobe. Bývalý útočník odohral v zámorskej NHL dokopy 692 zápasov, okrem Bostonu pôsobil tiež v Chicagu Blackhawks, Detroite Red Wings a New Yorku Rangers.
11.6.2018 13:35 - / TASR

Oilers si upísali dánskeho útočníka Russella

Vedenie klubu NHL Edmonton Oilers podpísalo ročný kontrakt s dánskym hokejistom a účastníkom tohtoročných MS Patrickom Russellom. Dvadsaťpäťročný útočník odohral uplynulé dve sezóny na farme "olejárov" v Bakersfielde, v nižšej súťaži AHL odohral v minulom ročníku 68 zápasov s bilanciou 14 gólov a 13 asistencií. V siedmich dueloch na MS v drese Dánska nebodoval.
9.6.2018 11:37 - / TASR

Archív krátkych správ »
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
zimná hokejová škola
Evysledky.com - live športové vysledky