Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Z dvoch mien možno plný zápisník, chválil Branislav Varga

zdroj: Jakub Homola
10.8.2019 23:01 Pavol Rajtar / HokejPortal.sk

Hlinka Gretzky Cup 2019 je minulosťou. Znova sa vrátil na miesto, kde mu to svedčí vari najviac. V Piešťanoch slovenská „osemnástka“ síce nehrala o medaily, ale výkonmi potešila. O turnaji i o projektových plánoch sme hovoril s manažérom tohto výberu Branislavom Vargom.


Často sme sa stretli s názorom, že išlo o najlepšie slovenské výkony na tomto turnaji možno za jednu dekádu. Oprávnená chvála?

„Minimálne vďaka výsledkom je to hodnotenie na mieste. Takisto aj za predvedenú hru, kde chlapci ukázali obrovské srdce. Potrápiť Ameriku, Švédsko a potvrdiť dobré výkony aj na konci so Švajčiarskom, to o niečom svedčí.“

Hrala táto osemnástka aj takticky inak ako v rokoch predtým?

„Tri týždne hráči dostávali do seba taktické pokyny a myslím si, že do veľkej miery sa to prejavilo na našej hre a výsledkoch.“

zdroj: Jakub Homoľa FOTO

Vštepujete im toľko omieľaný systém, ktorý je daný z áčka?

„Už vlani sa stalo to, že všetci tréneri mládežníckych kategórií začali spolupracovať s trénerom Ramsayom. Detaily znova priniesol aj súčasný kouč „dvadsiatky“ Róbert Petrovický. Tréneri naprieč mládežníckymi výbermi ťahajú za jeden povraz. Na 90% sa teda snažíme o rovnaký hokej ako áčko. Samozrejme, nejaké vlastné know-how do toho každý tréner vnesie, to je normálne. Ale ideme vo všetkých ročníkoch jedným smerom.“

Predsa len nemrzí chýbajúca výhra nad elitným tímom, na ktorú už dlho čakáme?

„Keby nám pred turnajom niekto povedal naše výsledky, asi by sme to brali. Ale videli sme priebehy zápasov, trebárs s Ruskom sme boli celý čas lepší, so Švédmi sme tiež siahali na tri body. Trochu sa nám teda máli, že v skupine z toho nakoniec boli tri prehry.“

Viete vypichnúť niečo, čo vás potešilo počas tohto týždňa najviac?

„Kolektívny duch tímu. Zišla sa vynikajúca partia hráčov, ktorá ťahala za jeden povraz. Naozaj som za celé týždne nepočul, že by sa niekto za chrbtom ohováral. Do každého zápasu sme išli so silnou víťaznou túžbou, hráči vôbec nemali porazeneckú náladu.“

A mínusový okamih?

„Len ten výsledok, dva remízové zápasy sme prehrali, chýbalo nám šťastie.“

Samotní hráči tvrdia, že počas turnaja sa k nim možný záujem skautov nedostáva. Platí to aj o realizačnom tíme?

„Nechcel by som menovať, ale viem, že niektorí chlapci tu naozaj zaujali. Skauti sa nás na niektoré mená pýtali, najmä na charakterové vlastnosti hráčov. Všeobecne to poviem tak, že skauti sa prišli pozrieť na možno dve konkrétne mená, ale v konečnom dôsledku odídu domov možno aj s plným zápisníkom nových mien.“

Nemusíme byť skautmi a odborníkmi, aby sme videli rozdielový potenciál prvej formácie s Chromiakom, Fatulom, Myklukhom, či Kňažkom. Ako ste vnímali jej výkony?

„Zabrali v momentoch, keď to tím potreboval. Preto sú prvé formácie veľakrát vážené a nasadzované v dôležitých momentoch. Zvládli to teda, aj keď nebodovali konštantne. Títo chalani nepôjdu do nášho projektu, pôsobiť budú vo svojich zahraničných kluboch, respektíve v prípade Chromiaka to bude seniorský hokej. Budeme im držať palce, verím, že na konci sezóny vrátia „osemnástku“ do áčkovej kategórie.“

zdroj: Jakub Homoľa FOTO
Po tomto turnaji možno dvojnásobná škoda, že im vyšlo béčko?

„Áno, lebo sa môžu merať aj s najlepšími. Nevadí. V krajinách ako sme my to naozaj záleží od ročníka. Títo chalani budú musieť elitnú kategóriu vybojovať späť.“

Zaujali ste nominovaním jedného hráča ročníka 2004, konkrétne Šimona Nemca. Čo vás k tomu viedlo?

„Vlani som ho mal v „pätnástke“. Poznal som ho. Tréner mal svoje referencie takisto. Zapáčil sa nám aj v prípravnej  v konfrontácii medzi „osemnástkou“ a „sedemnástkou“. Našou víziou v projekte bude robiť aj akýsi rozvojový program pre hráčov, u ktorých cítime, že majú na zaujímavú seniorskú kariéru. Nebáli sme sa teda tejto nominácie a zhostil sa úlohy najmladšieho hráča turnaja viac ako dobre.“

S projektom sú teraz aké ďalšie plány?

„Momentálne máme v projekte štyridsať hráčov. Celkovo sme ich oslovili približne šesťdesiat, štyridsať z nich vyjadrilo záujem o projekt. Do konca augusta urobíme výber. Základné jadro máme už vytypované, ale sú aj voľné okienka a chalani sa o to športovo pobijú. Chceme nielen hráčov s rokom narodenia 2002, ale aj 2003 a zopár chlapcov s rokom narodenia 2004. Znovu nám pôjde o rozvoj hráčov naprieč všetkými kategóriami.“

Program zápasov už poznáte?

„Áno, prvých 20 zápasov budeme hrať juniorskú ligu so zopár zápasmi v prvej lige. Od novembra to budú čisto len seniorské zápasy v prvej lige. So všetkými medzinárodnými turnajmi čaká „osemnástku“ v tejto sezóne 68 zápasov.“

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


SmrtkaBA

 

Ukazuje sa aka pliaga bol predosly trenersky stab.
10.8.2019 - 23:05
+6

FP-ferko

 

Fenes je akoze novinka sa smejem.
11.8.2019 - 8:06
+4

Kapitán Očivid

 

manazer sa pocas rozhovoru akosi rozbehol: najprv sme len potrapili rusov a o par otazok dalej uz sme boli proti rusom cely cas lepsi...no neviem neviem
11.8.2019 - 11:20
+5

Ol!ver

 

Kto si?
11.8.2019 - 12:17
0

len_tak

 

DuklaTN, Kamenný pavúk, Kaita Waikiki
11.8.2019 - 13:05
+4

Ol!ver

 

Nejak je namierený proti určitému typu ľudí v SVK hokeji...
11.8.2019 - 13:41
+3

Jakub_Thrashers

 

Nemyslím si, že by Očivid bol voči niekomu namierený. Len obľubuje upozorňovanie na nekonzistentnosť odpovedí respondentov. Aj mňa naučil si vážiť a premyslieť každé jedno slovo.

A aj s tými účtami je to v dvoch prípadoch IMO strela mimo.
11.8.2019 - 14:50
+2

matrin

 

Aj Fatul bude hrat tento rok seniorsky hokej...
11.8.2019 - 14:07
0

Don papa

 

Aj Kolenič a Stacha podpísali A cko
13.8.2019 - 7:27
+1

bach

 

Dorasteneckej lige chýbajú kvalitní hráči,ktorí odišli do zahraničia,a ešte jej zoberieme 25 najlepších.Kto tam ostane hrať?Aká tam bude kvalita? cca 50 dorastencov je len v Česku.
11.8.2019 - 16:56
0

topska

 

V U18 stopercentne nebudu hrat hraci z dorasteneckej ligy...Ved najlepsi 15- rocni hraci uz hravaju juniorku nie to 16 a 17 rocny.
11.8.2019 - 17:10
0

len_tak

 

15 (U16) ročný hral v juniorke (extraliga) minulú sezónu 1 a tých 16 ročných (U17) bolo možno 15.
11.8.2019 - 17:42
0

topska

 

ja myslim ze teraz budu hrat Ved len v Poprade to budu priblizne styria ak nie viac.
11.8.2019 - 18:35
0

bach

 

A to ešte chceme akademie,a tie zozbierajú hráčov a dorast bude jasný.
11.8.2019 - 20:14
0

consigliere

 

Kvalita slovenskej juniorky a dorastu bude úbohá. Je to fakt. Odhad že vyše 50 chlapcov 2001-2005 bude hrať v zahraničí je ešte dosť optimistický. Bude ich viac. Juniorku a dorast bude hrať veľa chlapcov ostaršených aj o dva roky, hlavne preto že chýbajú počty. Inak s tým “boomom” že 15 roční majú hrať extrligu mužov, čo sa tu v posledných dňoch rozpútal, nebláznime preboha, pribrzdime.
11.8.2019 - 20:05
+3

bach

 

50 hráčov 2001-2005 je len v Česku,ešte rátajme Švedsko ,Fin aj Severnú Ameriku...,
Ano,preťeky kto najmladší nastúpi do TL je trapné.
11.8.2019 - 20:13
0

Big brother

 

A sme doma. A o čom som vravel? jednoducho to najlepšie ide preč, tym padom je kvalita juniorskej ligy taká aká je...preto byt hviezdou v tejto lige vobec nič neznamena, je to len základ. To najlepšie je vačšinou vonku.
11.8.2019 - 20:28
0

topska

 

Ale tak nech nieco zvaz robi aj preto, aby bola propagovana a "viditelna". Marketing v tomto smere je uplne nulovy. Mozno to bude zniet ako extrem, ale preco by nemohli fungovat aspon nejake zakladne streamy. Kludne aj jedna nejaka staticka kamera a pod.

A uplny zaklad a jednoducha vec je nejaky web o mladeznickych ligach. Pripadne spolupraca so "sukromnym". Nemusia to byt platy redaktorom. Ved zvaz ma velke mnozstvo partnerov pri mladezi. Neverim ze cez orange atd sa nebudu dat vybavit pre redaktorov nejake tri styri compy, diktafon, nejake pausaly aby mohli vyvolavat hracom a pod...Je obrovske mnozstvo veci ako vedia prilakat nejakych redaktorov. Umoznim im nejake cesty na repre turnaje, nejaku moznost vycestovat do zamoria a stretnut sa s nasimi hviezdami, vstupenky atd atd. Kolko mame zurnalistik na slovensku? Ved u mna praxovali studenti zadarmo na kadejakych weboch a nemal som problem ich zohnat. Mat toto v zivotopise nie je vobec na skodu len tam treba zavolat na tie skoly alebo obetovat pol dna a navstivit ich.

Je problem spravit nejake videa na youtube alebo dokumenty o najvacsich talentoch pripadne nejakych ja neviem bratskych dvojiciach, najlepsich formaciach a pod? Ved ked je hlinka alebo nejake mladeznicke MS tak stupa sledovanost aj nasich hracov na eliteprospects, isto nie som jediny kto si aj googli ci hlada videa o jednotlivych hracoch na youtube...Len na Slovensku sa napise x clankov o hviezdach jednotlivych timov a hladaju redaktori rozne videa, obrazky, clanky...Vo svete ich kolko musi byt...Tak trochu ukazme nasich chlapcov co mame doma.
11.8.2019 - 20:50
0

caput rerum

 

Áno SZLH a jeho marketingove aktovity v oblasti mladeze su 100 rokov za opicami a mozno aj za Mogolskym zvazom hokeja. Este Jakub Homola sa snazil a celkom to slo, ale vraj ani on pre SZLH uz nepracuje.
11.8.2019 - 21:04
0

topska

 

ved nam nefunguje ani web prvej ligy
11.8.2019 - 21:12
0

Jakub_Thrashers

 

Streamy na mládeži sú teoreticky možné, pretože kluby majú povinnosť v Extralige juniorov a Extralige dorastu nahrávať zápasy. Lenže narážame tu na iné úskalia. Marketingové práva držia jednotlivé kluby a pokiaľ ich neprevedú na zväz, tak zväz de facto nemôže tieto zápasy zobchodovávať vysielaním na internete. Kluby by im v tom totiž mohli zabrániť a to, že sa nebavíme o nejakej hypotetickej situácii, svedčí skúsenosť z roku 2013, keď Bystrica neumožnila vstup na zimák technikom huste.tv, ktoré chcelo odtiaľ vysielať 3. a 4. zápas finálovej série Extraligy juniorov.

Okrem marketingových práv však narážame aj na ďalšie problémy. Len samotná kamera na stream totiž nestačí. V zásade sú dve možnosti – stream bude mať na starosti technik, ktorý si bude prenášať signál z kamery do počítača a odtiaľ ho bude odosielať na streamovací server, čo vytvára náklady na ľudské zdroje a potrebu zaučenia týchto technikov. Druhá možnosť, ktorá je podstatne jednoduchšia, je nákup enkodovacích zariadení, ktoré okrem enkódovania dokážu súčasne odosielať signál priamo do YouTube a streamovať. Potom by okrem kameramana nebol potrebný ďalší človek, pretože by si kameraman len zapol takéto zariadenie (napr. Teradek VidiU), nastavil na ktorú prednastavenú YouTube udalosť chce, aby sa signál odosielal, a stream už beží. Ide však o veľmi jednoduchý spôsob streamu, nie je možné tam do obrazu pridať nič navyše, bol by to teda stream z jednej kamery, bez permanentného časomeru, replayov a pod. Ale aj tak by to bolo celkom drahé, pretože napr. Teradek VidiU stojí okolo 800 USD, pričom je potrebné ešte kúpiť potrebnú kabeláž a zabezpečiť internetovú konektivitu. Ostáva tu navyše aj ďalšia otázka, ktorá súvisí s prvým odsekom – kto tieto náklady má znášať? Zväz alebo kluby?

Niekto tu spomínal kamery na zimákoch. Celkom dobrá poznámka. Nemal som možnosť vidieť, aká kvalita záberov tam je, ale tie kamery majú slúžiť na sledovanie tréningového procesu mládeže. Nepredpokladám, že zábery zo statickej kamery by boli dostatočné na vysielanie zápasov tak, aby z toho mal divák dostatočný pôžitok. Mňa osobne by sa nebavilo pozerať na fish-eye záber, kde by som vedel rozoznať len farby dresov hráčov. Ešte na okraj si ja neodpustím svoju poznámku, že som celkovo voči tomuto projektu kamier trochu odmeraný, keďže sa pri ňom bavíme o celkom silnom zásahu do osobnostných práv aj detí, ktorý nemusí byť úplne ľahké "ospravedlniť" oprávneným záujmom.

Pokiaľ ide o riporty zo zápasov mládeže... Na to, aby to mohlo nejako efektívne fungovať, tak by všetky webové stránky klubov museli fungovať pod rovnakým CMS, tak ako to je v Česku, kde snáď až na Vítkovice, všetky weby hokejových klubov Tipsport Extraligy, prevádzkuje eSports, s.r.o., ktorá je prevádzkovateľom onlajnov. Nie je tak problém so zaúčaním ľudí, lebo redakčné systémy na klubových webstránkach sú rovnaké a môžu sa organizovať spoločné školenia. No v provm rade, títo ľudia sú platení. To je absolútny fundament. Je úplne naivné si myslieť, že by zväz alebo nebodaj kluby našli toľko zanietencov, aby tým boli pokryté všetky kluby hrajúce aspoň Extraligu dorastu a Extraligu juniorov. To je vylúčené. Za šesť rokov existencie SlovakProspects.com sme boli zhruba piati. Všetci sme síce písali zadarmo, bez nároku za odmenu, no postupom času všetci "poodpadávali". Čiže ak aj nájdeme do niektorých klubov fanatikov zadarmo, tak vedz, že tí by to vydržali robiť maximálne pár mesiacov. Klubový web nemôže stáť na dobrovoľníkov. Navyše odmeňovanie týchto redaktorov má aj výhodu v tom, že sa následne po nich môže vyžadovať dodržiavanie určitých kvalitatívnych štandardov, čo by pri práci zadarmo asi možné veľmi nebolo (skĺzlo by to do polohy "radšej brak ako nič"). A odmena v podobe cesty na repre turnaje či ciest do zahraničia je už trochu na úrovni Rozborilovho Modrého z neba a devalvuje reprezentáciu naozaj na úroveň výletníkov (snáď len tie vstupenky by asi mohli fungovať).

Videá na youtube, alebo nebodaj dokumenty sú tiež fajn, ale napr. pri súčasných personálnych kapacitách na zväze to je mimoriadne náročné. Veď len natáčanie jednej 30-sekundovej reklamy môže trvať bežne až osem hodín. Na jednom repre zraze vie byť niekedy problém nájsť čo i len hodinu na to, aby sa niečo s chalanmi natočilo bez toho, aby sa im zasiahlo buď do odpočinku, alebo do ich tréningového programu. A ak sa aj ten čas nájde, tak v rámci neho nie je možné robiť nejaké zázraky. Teoreticky by sa to dalo robiť mimo reprezentačných akcií, ale to už také jednoduché nie je, pretože hráči sú potom roztrúsení po celej republike. To jednak zvyšuje logistickú náročnosť celého natáčania a súčasne znemožňuje robiť určitý druh výstupov, na ktorý sú potrební dvaja a viac hráčov (ako spraviť "funny" video s dvomi hráčmi, keď jeden je z Popradu a druhý zo Žiliny?)

Razím teóriu, že kto chce, hľadá spôsoby, kto nechce, hľadá dôvody. Nebudem sa diviť, keď niekto nadobudne pocit po prečítaní tohto príspevku, že ja sám hľadám skôr dôvody. Ale nie, naozaj nechcem alibisticky sa vyhovárať a dávať od týchto vecí ruky preč. Práve naopak, dovolím si povedať, že za posledné dva roky sa toho spravilo dosť – začali sa vyrábať streamy zo všetkých zápasov reprezentácií na území Slovenska, zvýšila sa informovanosť o mládežníckych reprezentáciach, keď prakticky pred každým turnajom bol rozhovor s trénerom reprezentácie, keď bol turnaj na Slovensku, tak bol riport zo zápasu, videorozhovory... Takýto obsah pritom vôbec nie je štandardom ani v zahraničí. Ja pevne verím, že sa aj mojou prácou podarilo nastaviť určitú latku, ktorá sa nebude v ďalších rokoch podliezať. Napokon, pokiaľ ide o stream, tak ten sa za ten rok, čo to funguje, posunul kvalitou spracovania celkom výrazne nahor.

A pokiaľ ide o web... Áno, bolo by super, keby aj na Slovensku fungovala obdoba hokej.cz, čo je vlastne zväzový web. Zrejme sa aj niečo podobné chystá, keďže na ostatnom zasadnutí VV prezentovali zástupcovia Marketingu SZĽH členom VV nejakú víziu. To už však v súčasnosti ide mimo mňa a môžem sa tak len domnievať o čo konkrétne šlo.
11.8.2019 - 23:17
+3

topska

 

No super, dakujem za reakciu, takto si to nejako predstavujem Neviem ci si este nejako aktivny na zvaze, skor som vycitil ze nie, no ak by bolo treba s niecim takym okolo mladeze v Poprade pomoct, urcite sa hlasim. Ci sa uz jedna o nejake clanky, rozhovory alebo ine texty ci dokonca nejake jednoduchsie videa a podobne obrazove dokumenty. V dnesnej dobe to viem natocit aj na mobil ci nase nejake kamery ktore mame na to v Poprade. Urcite by som to presadil kedze by islo o reklamu nasich hracov, klubu, prace s mladezou. Ak bude zaujem nech sa mi niketo kompetentny ozve kludne priamo na moj mail milostoporcer@gmail.com. Skusim sa aj informovat ohladom toho webu ako a ci to vobec vznika u nas na klube kedze toto som vobec nezaznamenal.
11.8.2019 - 23:34
0

Big brother

 

Raz sa rozpíšem a podrobne napíšem o slovenskom mladežnickom hokeji. Nech to pochopú čo najviac fanušikov, lebo viacerí tu na HP v tom majú guláš.
11.8.2019 - 20:30
0

gta98

 

Budem cakat
11.8.2019 - 20:52
0

bach

 

Orange zrušil Orange cup,pre 4HT.Nevidel v tom zmysel,aj ked to bola úžasná vec,aj ked len na tretinky.Treba nového sponzora.Statické kamery už niektoré štadiony majú,už je to len otázka prenosu.Tu sa len ostaršuje a to je zlá cesta,chlapci hrajú proti o 20kg ťahším a 20cm vyšším.
11.8.2019 - 21:07
+2

consigliere

 

Naopak, ostaršovanie musí byť, ak sú fyzické parametre, len to netreba extrémne znásilňovať, čo sa zdá že sa v niektorých prípadoch deje.
12.8.2019 - 10:00
0

fany

 

Ako to myslíš fyzické parametre?Na začiatku sezóny rozdelíš chalanov podľa výšky a váhy?10 ročný 155 cm bude hrať za šiestakov a 13 ročný 145 cm za štvrtákov?U detí hokejistov ,je práveže výška niekedy na škodu.Či len toho 10 ročného dáš k šiestakom a ten 145 cm bude sedieť na striedačke,lebo ešte nenarástol?Vieš čo je to ostaršovanie? Tlačenkáreň a robenie zlej krvi medzi deťmi.Samozrejme česť výnimkám,keď sa skutočne nájde talent čo mu je jeho veková kategória malá.
12.8.2019 - 10:46
+1

topska

 

Boze ty vies tak poprekrucat veci co niekto iny napise Ja uz chapem rpeco s tebou nechcu ludia diskutovat
12.8.2019 - 14:41
+3

fany

 

So mnou nechcú diskutovať?Kto?Tí čo neradi počujú pravdu?Si ma rozplakal.Minulý týždeň som si prisadla do kupé vo vlaku k ľuďom z BB. Medzi rečou tam spomenuli hokej a už to išlo.Takmer za 2 hodiny sme pospomínali hokejistov od Blavy až po Košice,snáď od ročníka 1940.Bonus na záver.Pán ktorý osobne poznal desiatky hokejistov konštatoval,že ani sa mu nesnívalo,že takto fajn môže prebiehať cesta vlakom a na ženu prehľad neuveriteľný Ale nevadí.Ja nič neviem,som hlúpa a hokejisti sa so mňa smejú.A keď to napísali na HP,tak je to pravda a ja som sa s tým už naučila žiť
12.8.2019 - 16:30
0

nyytymaki BLOG

 

ja žasnem normálne ty si sa tu pochválila,prihriala vlastnú polievočku,že aká si Funy
13.8.2019 - 8:16
0

fany

 

Keď mňa tu nikto nemá rád.
13.8.2019 - 23:49
0

consigliere

 

Hrozná znôška nezmyslov.
12.8.2019 - 15:34
0

topska

 

pochopenie pisaneho textu 3 percenta
12.8.2019 - 15:50
0

Bacilek

 

Ale ved ked sa len ostaršuje tak hraju len ti ostaršení medzi sebou nie ? Ved preto sa ostaršuje lebo ti o 20 kg tazsi a 20 cm vyssi nie su...
12.8.2019 - 8:07
0

kokino

 

...: Ostaršovanie je len dôsledok toho,že niesú deti.Kedysi sa neostaršovalo,až na výnimky,ak bol niekto výnimočný talent.Dnes je to len o nedostatku detí a dokazovania si,že je niekto lepší.Pritom to robí len zlú krv,či medzi deťmi,tak aj medzi rodičmi.
12.8.2019 - 13:47
+3

topska

 

No pockat ale to neplati o vsetkych kluboch. Napriklad v Poprade mame problem s poctom len v jednom jedinom rocniku aj to je taky co ani ligu este nehra. Inak musime posielat hracov aj mimo PP.
12.8.2019 - 14:43
+1

Kaede BLOG

 

Ostarsovanie: V reprezentacii u18 je bezne, ze svedski alebo finski hraci maju nejake zapasy aj medzi muzmi a minimalne juniorku hraju uz myslim vsetci. Asi tazko im budeme schopni konkurovat, ak budu potencialni kandidati na nasu repre hravat v slovenskej dorasteneckej lige.
12.8.2019 - 14:58
+2

topska

 

V celom svete sa desatrocia ostarsuje len na Slovensku je to zle, demotivuje to deti a rodicia ziskavaju agresivne sklony Ved ja nevravim ze vsade to je uplne ciste ale teraz teda na to nedoplatia hadam talenty a nenechame ich robit 3,5 bodu na zapas medzi rovesnikmi kde postupne zo seba budu davat tak 50 percent a neposunu sa dalej.
12.8.2019 - 15:05
+6

bach

 

topska: rešpektujem tvoj názor,ALE,ostaršovať treba 1,2 ale nie 6 hráčov.Potom sa stane že ostaršení sa zaseknú v juniorke.Dobehnú ich chlapci,ktorí boli priemerní.Kokino má pravdu,viem že v PP robíte s mládežou skvele,hráte turnaje v Čechách a vidno to.Ste s TN naj na SVK.Ale šikovní by nemali 3,5 bodu na zápas,keby jeho ročník neodchádzal do cudziny a akademii,neskôr do projektov.Medzi slepími je jednooký hviezda.
12.8.2019 - 20:29
0

topska

 

Chapem ze keby tu ostala kvalita tak to nemaju. Ja vsak pisem o aktualnej situacii. A je sprostost ostarsit hraca ktoremu ten postup vyssie nic neda. Resp. ak teda mu to da menej ako byt v doraste. Lebo inak si neviem vysvetlit co povazujes za to zaseknutie sa. Ak ma priestor tak nemoze upadat v starsom rocniku. Ak upada, nech ide naspat. Ak ale nestagnuje tak nech ho dobehnu slabsi, ved aj o to ide. Ze urobi priestor inym dorastencom ktori sa naopak zlepsia lebo hraju vyssie patky. Ale chapeme sa, nie je dobre ak hore ide chalan ktory na to nema resp. v takom pocte, ze to ma velmi negativny vplyv na nizsie rocniky. No stale sa pytam, kedze to ostarsenie je dlhodobo prezentovane ako pozitivna vec v inych aj uspesnejsich krajinach, tak preco je to u nas problem? Toto mi hlava nebere. Ved vsetky krajiny hokejovo posuva vpred sustredenie sa na individuality. Ak teda na to ma 6 hracov tak je super ze hraju tazsie zapasy vo vyssej konkurencii (ak maju priestor). Ved tak to funguje desatrocia aj pri inych sportoch. Ci ym sme niecim ini?
12.8.2019 - 20:39
+2

bach

 

Češi majú v ligách Slovákov a aj RB Salzburg,to im kvalitu zvyšuje.U nás je to naopak,ostaršovaním sa snažíme zvýšiť kvalitu,ale nie vždy sa to podarí.
12.8.2019 - 20:46
0

topska

 

Samozrejme nie vzdy sa to podari zlepsit kvalitu hraca ale stale u mna a aj vsade prevladaju plusy nad minusmi. No najdu sa aj negativne pripady
12.8.2019 - 21:00
0

bach

 

Keby boli 7ht kvalitné,tak si 6tak pri nich ani neškrtne.Ale ked otec vybaví ostaršenie a bude hrať,tak 7mak,ktorý začal s hokejom ako 6ročný nemá natrénované ale je pohybový talent,sedí a nerozvýja sa v zápasoch,lebo mu miesto zobral mladši.Potom ked to vidí,vykašle sa nato a skončí s hokejom.A toto s deje hlavne v mladších ročníkoch.3HT,4HT.
12.8.2019 - 21:07
0

topska

 

Samozrejme toto je zle
12.8.2019 - 21:23
0

bach

 

Som rodič ktorý vodil dieťa na všetky možné kempy a selecty napr. Petrohrad a môj syn síce pohybovo nevie ani gate ale je vyhratý,3tiak patril medzi naj,lebo bol každy deň na lade,každy tyždeň a každý mesiac.Ostatný boli možno rýchlejší,ale strelu a sťahovačku mal bezkonkurenčne najlepšiu,dokonca ako jediný strielal príklepom,lebo sa to naučil v Bolzane.Treneri ho davali do prvého útoku a bol najlepší strelec.Vybavil som mu ostaršenie a medzi o rok staršími už nebol najlepší,ale jeho sťahovačka a príklep ho dostali do druhého útoku.Detí bolo 25 mladšich ako syn 6ti a na zápasy chodili 16+2 brankári.My 6ti sme zobrali miesto starším a tešili sa akí sme dobrí.Nenominovaný sedeli doma a my sme hrali.Potom sme stagnovali a dobehli nás aj deti z nášho ročníka.Treningy v kempoch už neboli,lebo sme nestíhali.Starší ostali 15ti a do dorastu museli prísť z iného mesta a my sme s hokejom skončili,lebo sme nezapadli do našho ročníku.

Aj takto to môže dopadnúť s tým ostaršovaním.
12.8.2019 - 21:37
0

topska

 

chapem, skoda
12.8.2019 - 21:44
0

bach

 

Škoda je tých hráčov,ktorí nedostanú šancu sa rozvýjať.Príbeh nieje celkom pravdivý,čo ma teší,v BB hráme aj 2 ligu 5+6 a 7+8,kde sa môžu aj slabší dostať hore,čo je skvelé.Nie každí má rovnakú štartovaciu pozíciu.Už len ked niekto začne neskôr korčulovať,alebo nechodí po kempoch,tak to v takom veku vidno.
Každemu treba dať šancu.
12.8.2019 - 21:51
+1

fany

 

A hneď aj odpoviem topskovi,hoci so mnou sa nedá diskutovať.Vieš prečo to nefunguje u nás?Lebo u nás to nie je o tom ,že vynikajú,ale o tom,že sú od otca.A ďalšia vec.Kto a na základe čoho tie talenty s nábehom do NHL vyberá?Tréneri?Neviem ako inde,ale u nás deti trénujú bývalí hokejisti a hoci niektorí sú aj vysoko inteligentní,neverím,že majú schopnosť niekde v 10-tich rokoch odhadnúť super talent.Keby hej,tak sa už dávno živia ako agenti.Alebo sa o tom rozhoduje v kancli?A keď sa z 18-tich detí ostarší zo šesť,tak to už je na smiech.Lebo keby si to skutočne tí chalani zaslúžili,lebo skutočne nato majú,tak to by v našich mládežníckych kategóriách asi vypadalo inak.To čo napísal bach od hora až dole je číro-čistý fakt,to by som už ani ja lepšie nenapísala
12.8.2019 - 23:59
+1

topska

 

Kto kde napisal ze treneri u nas vyberaju nejake talenty s nabehom na NHL? To niekto tvrdi? To si si zase nejako vyfabulovala ale ok U vas vo Zvolene ostarsuju hracov "od otca"? Existuje super portal kde to mozes vsetko vyrozpravat a ver tomu ze sa to nenecha len tak. dalito. Obratila si sa na niekoho kompetentneho pri takych pripadoch? Toto je potrebne. Stale pisem ze s tym nesuhlasim, ak su to pripady kedy na to hraci nemaju. Dobre teda, priznam sa ze ja som stale hovoril o ostarsovani od dorastu (resp. ze tu alebo do juniorky pridu mladsi). Nie nejake piate, sieste a podobne rocniky kde vytiahneme pripravkarov. Tam sa to tazko odsleduje kto je tam preto ze je od otca. A teda co sa tyka dorastu a juniorky (a tam mladsie rocniky) tak vidim velmi velmi vela chalanov ktori si to zasluzia. Teraz hadam nebudeme dusit v osmicke ci v kadetoch chalanov ktori maju na dorast ci dokonca juniorku, kde dokazu pravidelne bodovat a su prospesni...Len kvoli tomu ze na slovensku su nejaki skorumpovani treneri. To sa kde potom posunieme...Kto vie kde by bol teraz pri takom pristupe Gaborik, Tatar a pod...O to mi ide. Ze teraz ked podla teba sa ostarsuje ja neviem vo Zvolene alebo kde si to zazila nepravom, tak bude mat napriklad u nas Mesar v 8. rocniku ci kde to spada, kadetoch 3-4 body na zapas. Ved potom si ludia uvedomte, ze ich tu neudrzime!!! Dosiahnete to ze nam odidu v tej osmicke prec! Lebo im tie zapasy a treningy v nizkej konkurencii nic nedaju! Pojdu do ceska, finska, svedska kde budu hrat medzi starsimi. O to tu ide, ze talenty udrzat doma a umoznit im suboje v konkurencnom prostredi. Lebo pridu na MS U18 potom po prvom roku v juniorke ci dokonca z dorastu a dostanu latu od kazdeho aj od nemcov, bielorusov a ja neviem koho lebo ti sa konfrontuju so starsimi. Chapeme sa?
13.8.2019 - 0:38
+2

bach

 

Ano,jeden dvaja hráči v kadetoch doraste,ale to čo sa tu robí je podla mna na škodu veci.O Dalito viem svoje aj o prípade toho pána so šikanovaným dieťaťom z BB.
13.8.2019 - 6:41
0

fany

 

Teraz Ti napíšem len toto,lebo odchádzam.Večer viac.Ten pán z BB čo píšem vyššie,povedal zaujímavú vetu."Pochybujem,že v dnešnej dobe ,by sa zo Zedníka,či Handzuša stali takí hokejisti ako boli.Deti z učiteľských či rozvedených rodín ťažko."Čo k tomu dodať.
13.8.2019 - 10:33
+1

fany

 

Napr.jedno ostaršovanie sa toť nedávno riešilo aj na zväze,bola podaná oficiálna sťažnosť.Síce potichúčky,ale v prospech sťažovateľa.Inak,niektoré deti nie sú len od otca,ale aj od matky.Udeľovali sa u nás ceny pracant mesiaca(určite vieš).Vybehla mamička do kancla za pánom(už tu na moju radosť nie je),že prečo ešte nebol jej syn.A na druhý mesiac,hádaj kto bol? keby za mnou prišiel takýto rodič,tak by som povedala:"Chceli sme vášho syna vyhlásiť za hokejistu ROKA,ale keď vám stačí aj mesiaca...."A kde máš ísť hlásiť takéto veci.Veď to všetci vedia.Najväčší problém sú RODIČIA.Kým sa im nezamedzí prístup k trénerom.....ach ,škoda rečí.U nás sa už aj rodičia pobili medzi sebou.A k tomu utekaniu. Hneď jeden príklad od nás.Ivan hral už od 15-tich za mužov,hoci zaostával neuveriteľne.Proste to bolo preňho obrovské sústo,ale držali ho tam ako kliešťa.A aj napriek tomu odišiel do Ameriky.Čo podľa Teba ešte preňho mohli v klube spraviť,aby ostal?A to chalanisko je skromný a makač,ale netreba tlačiť kapustu do suda,keď je plný.Tam ,kde je teraz,by sa mohol kľudne dostať aj bez týchto zákrut a možno sme práve aj kvôli tomu prišli o iného reprezentanta.Práve z tohto ročníka KAPITÁN sekol s hokejom v cca 14-15 r.Pre rodičov obrovský šok,lebo chalan hokej miloval.Proste ostaršovanie je minimálne po kadetov somarina a ubližuje to na všetky strany.Samozrejme,keď piatak je vlastne ako šiestak,len šiel neskôr do školy,tak to je o inom.Tréner je tam od toho ako učiteľ v škole.Aj najlepšieho musí zaujať a ak sa nudí,tak mu naložiť.
14.8.2019 - 0:40
0

topska

 

Ale ja nepisem o tom, ze hrac odide do zamoria ked ho draftuju do CHL. Odidu skor. Lebo budu hravat ako osmaci s osmakmi aj ked maju jasne na viac, kadeti za kadetov a dorastenci za dorastencov. Takto som myslel ze to beriete. A opakujem, som proti prktikam ktore si vymenovala. Avsak kvoli nim teraz nezakazeme ostarsovanie hadam uplne. Ved by na to doplatili ti slusni, cestni a naozaj talentovani. Na tom za zhodneme?
14.8.2019 - 0:49
0

fany

 

A toto dám zvlášť.Netýka sa to hokeja,ale k téme výberové deti,to sadne ako riť na šerbeľ.Alergici na mňa nečítajte!!! Mám dcéru,ktorej odborníci odporučili odklad do školy.Mne!!!Hahaha.V septembri pekne do školy.Na rodičku učiteľka-ďaľší odborník. Jáááj nie je sociálne zrelá,mala zostať ešte v škôlke.Druhý ročník.Učiteľka-dcéra už predbehla aj deti čo vedeli čítať pri nástupe do školy(a ona nepoznala ani všetky písmená).Tretí ročník-dcéra na zámku vyhlásená z cca 350 detí OSOBNOSŤ školy 1.stupeň.Štvrtý ročník-na konci roka nezmyselné delenie detí a výber NAJMÚDREJŠÍCH do výberovej triedy. Hahaha. Na počudovanie mnohých som odmietla,aby tam zaradili moje dieťa.Lebo ja mám doma dieťa obyčajné,možno viac šikovné,ale určite nie výberové.5 ročník-monitor.Dcéra v obyčajnej triede 90% a 87,6 %.Priemer v škole okolo 60%,celoslovenský možno 65%.A Čo tie výberové deti?Ale ockovia v kravatách sa nosia aké majú múdre deti,chodia až do VÝBEROVEJ triedy.Umieram smiechom. 6 ročník- dcéra na krajskom kole v prednese povesti,zbiera doma diplomy už pomaly na kilá a ešte sa prihlási na olympiádu z dejepisu.Som myslela,že sranduje,lebo história ju vôbec nezaujíma,ale rada sa zabáva.Nemusím písať kto vyhral.Kde boli tie VÝBEROVÉ DETI?Nemala by som ju ostaršiť?Čo má chúďatko robiť v triede so štvorkármi,ktorí nevedia ani pravopis a ona píše príbehy do školského časopisu.Proste niekto musí byť aj najlepší a ja si to nechávam moje dieťa užiť.Pomaličky deti rastú a každý sa vyvíja inak.Treba ich nechať,nech bojujú medzi sebou.Veď tí rodičia berú radosť deťom z víťazstva,ohrozujú vlastné deti(ja som zažila ako zrámoval môjho spolužiaka,len o rok starší chalan a komplikovaná zlomenina).Taký 15 ročný chlapček nemôže ísť ani do súboja s dospelým chlapom,tak sa len uhýba a to na hre vidieť.A prosím Ťa.Koľkože mi už máme tých žiačikov v Čechách,vo Švédsku,či Fínsku?Akurát tam na Slovákov čakajú.To len rodičia majú veľké oči.Tí čo nato majú,tak si tam zaplatia nejaké školy,ale potom sa 90% s pokorou vráti na Slovensko.A ak raz za rok vyskočí skutočný talent,tomu je naša extraliga aj tak malá a odíde. Ostaršovanie robí viac škody ako osohu.Zlá krv medzi deťmi,medzi rodičmi,medzi trénermi a rodičmi.Mohla by som písať celú noc príklady.DOBRÚ NOC.
14.8.2019 - 2:29
0

topska

 

dobre...mas iny nazor vo velkej vacsine sa s nim nestotoznujem ale tak mozno preto ze mas vela negativnych skusenosti tie ti zobrat nemozem
14.8.2019 - 2:38
0

FP-ferko

 

Pekne zhrnuté,ale nie len od otca hlavne od agenta napr.všetci chlapci od kamzíkov majú agenta od 13 rokov.A ten im vybavuje priestor na ľade. Nehovorím že nie sú šikovní,ale má to svoje čaro.
13.8.2019 - 7:37
+1

consigliere

 

Tak toto si prestrelil, úplný blud. Žiadny agent im priestor nevybavuje, Poprad vie, čo má, a podľa toho s tým správne nakladá, len to netreba niekedy preháňať.
13.8.2019 - 12:32
0

FP-ferko

 

Keď myslíš tak OK.
13.8.2019 - 12:58
+1

topska

 

klamstvo
13.8.2019 - 13:56
0

Don papa

 

Ostarsovanie: Ostarsovanie vzniklo hlavne pre to, že sú slabé ročníky a potrebujú doplniť, aby mohli hrať súťaže. To je čo sa týka tých nižších ročníkov. Časom však z toho vznikol fenomén a rodičia majú pocit, že je to samozrejmost a keď dieťa nehrá o ročník vyššie, tak je to krivda.A čo sa týka ostarsovat kadetov 15 r.do juniorky, kde hrajú aj proti 20 ročným je podľa mňa už prehnané. Ak motyka vystrelí, tak sa na Slovensku nájde 1 možno 2 s fyzickými a mentalnymi parametrami čo to ustoja. A ak už sa aj nájdu, tak radšej pôjdu hrať do zahraničia. Ale tam ich nikto nepostaví hneď do Juniorky a musia si to zaslúžiť. A ďalší faktor ostarsovania je rodič sponzor klubu. Aby bol 15 ročný brankár 3 v extralige mužov?
13.8.2019 - 8:00
+1

Aston Villa

 

U18: Otazočka:nemyslite ze chlapcov co posobia v strukturach klubov co maju A-muzstvo v 1.lige ich to nebude tahat do projektu?
13.8.2019 - 11:22
0

Don papa

 

Projekt : Každý chlapec by bol rád, keby ho zobrali do projektu. Preto makaju a snažia sa, aby sa niekde dostali. Lenže tento projekt je celý riešený nešťastne. 1.je polovica augusta a ešte nikde nevyšlo kto v projekte bude.2.Ty s ambíciami už si dohodli kluby hneď po sezóne, takže do projektu nepôjdu. 3.min.polovica z tých čo hrali na Hlinka cupe tam nepôjdu,lebo idú buď do zahraničia, alebo budú hrať ex.ligu juniorov s možnosťou skúsiť pár zápasov u mužov či už 1.ligu ,alebo extraligu. 4.z toho vyplýva, že tam dajú úplne iných chlapcov ako plánovali a keď prídu MS tak im podakuju a poslu ich domov a zavolajú všetkých čo odišli von popr.ostali hrať na SR za mužov. Aká zmena po projekte 20 a nasadzovania hráčov ala Bokroš?
13.8.2019 - 20:40
0

topska

 

Polovica tam ide urcite. A vie sa aj kto tam pojde asi tiez lebo teraz maju dalsie sustredenie a tam si ich vyberu. Bol medializovany aj presny menoslov. A aky rozdiel vidim ja? No ze dostanu sancu na muzsky hokej v prvej lige o dva a viac rocni hraci. Ze sa budu formovat a nejako posuvat vpred chalani maldsi, u ktorych sa to este ako tak da. Polovica z Hlinku je super cislo, vacsinou sa po turnaji rozutekalo navyse okrem tych co uz to malo iste ovela viac hracov. Teraz sme aspon par z nich udrzali. Ja tomu projektu davam sancu a vidim v nom ovela vacsi zmysel ako pri dvadsiatke. Lebo tu nejde az tak o tu samotnu repre ale aj o posunutie vpred chalanov v mladsom veku.
14.8.2019 - 0:18
0

Aston Villa

 

U18: Ja narazam na to ci ty chlapci co su v klube co ma Acko v prvej lige sa na to nevyseru.Ak este oni ostanu v klube tak potom to uz bude velmi slabučky team.A co si myslite ci to nie je pre nich viac ako posobit v B-C teame U18.
14.8.2019 - 8:33
0

Aston Villa

 

U18: Lebo vsetci pisete ze to clapcom pomoze pri raste. Ale ak bude U18 to co boli NZ-B v lige a budu chlapci dostavat laty od kazdeho tak to im to znechuti hokej moj nazor.
14.8.2019 - 8:47
0

fany

 

Tak,toto je aj môj názor.Radšej najlepšia medzi najhoršími ako najhoršia medzi najlepšími.Chalan čo sa v tom výbere nedostane do prvých dvoch formácii,bude viac vysedávať a nie hrať a prestane ho to baviť.Medzi svojimi by sa vybláznil do sýtosti.
14.8.2019 - 12:33
0

topska

 

No hlavne budu mat neporovnatelne kvalitnejsie treningy podla nejakej vizie akou maju hravat nase repre a pod inymi trenermi. A za NZ B hravali juniori novych zamkov ktori by asi ani nehrali ani extraligu juniorov + malicko seniorov slabsej kvality. Osemnastka nebude nejako vynikat ale urcite desiatky pravidelne nedostane.
14.8.2019 - 13:08
0

topska

 

tu je dalsi vyber s minimum hracov ktori boli na hlinkovi a ktori budu bojovat o miesto vo vybere. https://www.hockeyslovakia.sk/sk/article/osemnastka-po-hlinka-gretzky-cupe-nezahala-caka-ju-treningovy-kemp-a-pripravny-zapas
14.8.2019 - 13:06
0

Aston Villa

 

U18: Podla tychto mien to vyzera na Slovanosticko Popradko Bystricky team.Aspon ja to tak vidim. Smidzar do A-teamu Martina to iste Litavec Ačko Trnava aj Žilinsky chlapci Ačko ziliny ak sa to u nich da doporiadku.Suma sumarum slabučka U18.
14.8.2019 - 14:44
0

poseidon

 

To bude asi ten "projekt U18". Naozaj také béčko...
14.8.2019 - 14:47
0

topska

 

Ale to nie su vsetci co tam budu hrat, nejake mena tam chybaju co viem tie lepsie Aspon dufam ze sa nic nezmenilo
14.8.2019 - 15:00
0

Aston Villa

 

Kto by tam este mohol prist ak tam niesu vsetci???
14.8.2019 - 15:07
0

Aston Villa

 

Tak narychlo ma napadaju tieto mena Kolenič,Faith a Jamrich ale ani oni to tam nezachrania. Mozno este R.Nemec ale on asi ostava pri Ačku v Skalici. Ci este niekto moze posilnit 18??
14.8.2019 - 15:11
0

topska

 

No mala tam ist cca polovica z hlinku. A ja v tomto vybere polovicu nevidim. Ale to somsa len docital viackrat zo strany Fenesa
14.8.2019 - 15:18
0

consigliere

 

Topska: všetci chápeme, že pri chlapcoch z Popradu máš určité predsudky, čomu triezvy človek rozumie a nezazlieva ti to. Ostaršovanie je fakt dobrá vec a chlapci /a nielen z PP/ si to zaslúžia,ale musí to mať svoju mieru. Nemôžeš jednoducho preskočiť rovno z dorastu k mužom a vynechať juniorksú kategóriu. To by šlo možno v 5,6,7 triede, tam je to fyzicky možné. Ty si naozaj myslíš že Mešar a Šotek poprípade Nemec z Nitry majú na mužskú kategóriu, veď v juniorke neodohrali v podstate ani minútu. Maj rozum prosím ťa, načo tlačiť na pílu, chlapcom to môže len ublížiť. Na záver jeden príklad : Myslíš, že sa napr. Vlado Mihálik bude v zápase pýtať niektorého z tých chlapcov v súboji pri mantineli ako sa volá, koľko má rokov a koľko váži ? Opakujem sa, ale naozaj by Jurínyi ani Chrenko nemali zbesilo lámať zbytočné rekordy.
13.8.2019 - 12:27
+4

topska

 

To som nikdy nepovedal ze maju dorastenci rovno na muzsky hokej. Aj ked u nas to vlastne nieco podobne uz bolo ked Cesanek takmer preskocil juniorku. On ako dorastenec zacal trenovat s muzmi a hned hraval aj acko aj juniorku. Ale ja som nikde nenapisal ze maju 15-rocni hravat acko! Ja pisem o ostarseni v mladezi o jeden rocnik. Sancu ale mozu medzi muzmi dostat na nejaky zapas hore spomenuti ak na to budu mat. Ale nie v patnastich bez juniorky. To je pripad Soteka ktory uz ma sezonu v juniorke celu za sebou. A nevravim ze to ma byt hned prve kolo. Ak bude fyzicky ok v juniorke a bude tam dominovat plus bude na treningoch super tak nech ju dostane. Inak nie. Ak ma hrat v 15 ci 16 rokoch za acko hrac, musi to byt mega talent.

Cela moja debata je o tom, ze ked budeme v mladezi drzat TALENTY a TOP HRACOV co prerastli svoju vekovu kategoriu tvrdohlavo vo svojich rocnikoch lebo niekde sa to robi necestne, tak to budeme jedina hokejova ci sportova krajina ktora tak cini a neudrzime si doma nikoho. A to je velmi nebezpecne zmyslanie. Lebo bud ich zadusime v malej konkurencii alebo odidu von skoro vsetci dobri.
13.8.2019 - 14:03
+1

PwPIETROO BLOG

 

Netvrdil by som, že hráč nemôže preskočiť rovno z dorastu k mužom a vynechať juniorku. Napríklad Martin Nečas bol z dorastu vytiahnutý do Áčka a za celú kariéru odohral v juniorke jeden jediný zápas. A nevyzerá, že by mu to uškodilo.
13.8.2019 - 21:03
+4

consigliere

 

Porovnávaš porovnateľné ?
14.8.2019 - 8:51
0

mirec04

 

Suhlasim, len podotknem, ze Sotek nema za sebou celu sezonu v juniorke, dokonca nema este ani 1 zapas ako Mesar
13.8.2019 - 14:48
0

topska

 

Sorry neviem preco pisem Sotek a nie Mesar
13.8.2019 - 15:07
0

bach

 

topska : každý máme trochu pravdy,ale máš pravdu že talent v doraste sa má ostaršiť.
13.8.2019 - 21:00
0

topska

 

ja si myslim ze my si rozumieme
14.8.2019 - 0:19
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 18.8.2019 02:51
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava000000:00
2.Žilina000000:00
3.Levice000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Martin000000:00
6.Topoľčany000000:00
7.Skalica000000:00
8.Sp.Nová Ves000000:00
9.P.Bystrica000000:00
10.Trnava000000:00
Aktualizované: 18.8.2019 03:56
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 18.8.2019 03:56
TímZVVPPPPSkóreB
Michalovce62226430180:22382
Nitra62243332169:18581
L. Mikuláš62210437177:23967
Skalica62174437146:25463
Žilina62127538150:26755
Zvolen6270550134:31323
Aktualizované: 18.8.2019 03:56
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 23.8.2019 04:38
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 23.8.2019 04:38
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 23.8.2019 04:38
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 23.8.2019 04:38
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 23.8.2019 04:38
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 23.8.2019 04:38

Bleskovky

Islanders podpísali ročnú zmluvu s Derickom Brassardom

Hokejový klub zámorskej NHL New York Islanders podpísal jednoročnú zmluvu s centrom Derickom Brassardom. Finančné podmienky zainteresovaní nezverejnili. Tridsaťjedenročný Kanaďan v minulej sezóne hral v Pittsburghu, Floride aj Colorade, v 70 dueloch nazbieral 23 bodov (14+9). Celkovo má na konte v profilige 786 duelov (176+275). V tíme Senators už hral aj v ročníkoch 2016/2017 a 2017/2018. Počas kariéry obliekal aj dresy Columbusu a New York Rangers. Informovala agentúra AP.
včera o 10:57 - TASR

Ottawa podpísala novú 6-ročnú zmluvu s útočníkom Whiteom

Hokejový klub zámorskej NHL Ottawa Senators podpísal šesťročnú zmluvu s americkým útočníkom Colinom Whiteom. Dvadsaťdvaročný pravý krídelník ročne zarobí 4,75 miliónov USD. Účastník MS 2019 na Slovensku odohral za Senators v minulej sezóne 71 zápasov, v ktorých nazbieral 41 bodov (14+27).
21.8.2019 22:29 - TASR

Víťaza zo ZOH 1980 Pavelicha obvinili z napadnutia

Bývalého amerického hokejistu Marka Pavelicha obvinili z napadnutia. Člen víťazného tímu zo ZOH 1980 zaútočil minulý týždeň kovovou tyčou na svojho suseda a spôsobil mu početné zlomeniny. Šesťdesiatjedenročný niekdajší útočník povedal vyšetrovateľom, že obeť napadol po tom, ako mu niečo naliala do piva.
21.8.2019 18:14 - TASR

Tréner Zacharov sa vracia na lavičku bieloruskej reprezentácie

Novým trénerom bieloruskej hokejovej reprezentácie sa stal Michail Zacharov. Päťdesiatsedemročný kouč nahradil vo funkcii Andreja Sidorenka, ktorý národný tím dokázal priviesť späť do elitnej kategórie MS. Zacharov trénoval bieloruskú reprezentáciu už v rokoch 2003-05 a 2010. So zväzom podpísal dvojročný kontrakt, čiže by mal viesť národný tím aj na domácich MS v roku 2021 - Minsk ich usporiada spoločne s lotyšskou Rigou. Informáciu priniesla oficiálna internetová stránka Bieloruského hokejového zväzu. Bielorusi sa na budúcoročných MS vo Švajčiarsku stretnú v základnej A-skupine v Lausanne aj so Slovenskom.
20.8.2019 14:50 - TASR

Ničuškin sa dočkal zmluvy, šancu mu dá Colorado

Ruský hokejista Valerij Ničuškin, ktorého po konci minulej sezóny vyplatilo vedenie Dallasu Stars zo zmluvy, sa dočkal v NHL ďalšieho angažmánu. Dvadsaťštyriročnému útočníkovi dá šancu klub Colorado Avalanche, s ktorým podpísal ročný kontrakt na 850. 000 dolárov.
20.8.2019 08:41 - TASR

Carolina vyhrala boj o Priskieho, podpísala s ním dvojročný kontrakt

Americký hokejový obranca Chase Priskie podpísal dvojročnú nováčikovskú zmluvu s klubom NHL Carolina Hurricanes. Kontrakt mu na profiligovej úrovni vynesie 832. 500 amerických dolárov za sezónu, okrem toho mu prináleží aj podpisový bonus 185.
18.8.2019 09:40 - TASR

Canucks predĺžili spoluprácu s generálnym manažérom Benningom

Vedenie klubu zámorskej hokejovej NHL Vancouver Canucks predĺžilo spoluprácu s generálnym manažérom Jimom Benningom. "Kosatky" dĺžku novej zmluvy nezverejnili, podľa Ricka Dhaliwala zo športovej stanice Sportsnet je kontrakt minimálne dvojročný. Päťdesiatšesťročný Benning sa ujal funkcie v roku 2014 a má pred sebou poslednú sezónu pôvodnej zmluvy.
17.8.2019 11:20 - TASR

Obranca Calgary Välimäki si poranil koleno, čaká ho operácia a dlhá pauza

Fínsky hokejový obranca Juuso Välimäki utrpel počas letnej prípravy na novú sezónu NHL vážne zranenie pravého kolena a bude chýbať svojmu zámorskému klubu Calgary Flames bližšie neurčený čas. Podľa TSN si 20-ročný Välimäki roztrhol predný knížny väz a bude musieť podstúpiť operáciu. Pauzovať bude zrejme mesiace, vynechá tak nielen štart ročníka, ale výraznú časť celej sezóny.
13.8.2019 10:41 - TASR

Florida v marci vyvesí pod strop Luongovu jednotku

Vedenie klubu zámorskej hokejovej NHL Florida Panthers si uctí svojho dlhoročného brankára Roberta Luonga. Štyridsaťročnému Kanaďanovi, ktorý v júni oficiálne ukončil bohatú profiligovú kariéru, v novej sezóne slávnostne vyvesí pod strop domovskej haly jeho dres s číslom 1. Ceremónia sa uskutoční 7. marca 2020 pred domácim zápasom s Montrealom Canadiens.
12.8.2019 16:18 - TASR

Columbus Blue Jackets a Werenski sú blízko k podpisu novej zmluvy

Hokejový klub NHL Columbus Blue Jackets sa s najväčšou pravdepodobnosťou dohodne s obrancom Zachom Werenskím na predĺžení zmluvy. Dvadsaťdvaročný Američan by mal podpísať nový kontrakt ešte pred septembrovým kempom. Momentálne je obmedzeným voľným hráčom.
8.8.2019 10:31 - TASR

Archív krátkych správ »
ŠTATISTIKY MS 2019 SLOVENSKO
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola