Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Zachovať smer

zdroj: TASR
22.5.2019 14:20 Pavol Rajtar / HokejPortal.sk

Nie, nie. Titulok určite nie je vecou politiky. Z predstavenia Slovenska na záverečnom turnaji MS prevláda už druhý rok po sebe dobrý pocit, hoci výsledku niet.


Výsledkový cieľ znova nesplnený. Tak ako vždy od roku 2014. Vrátane dvoch ZOH a šiestich MS. Nepríjemný fakt. Pocit z hry? To už je iná pieseň. Nevieme, či sme národ smoliarov, alebo nám chýba víťazná mentalita. Možno ide len o hlúpu zhodu náhod. Stratili sme však schopnosť dotiahnuť sľubne rozbehnuté veci do konca. Počnúc rokom 2014 a troma gólmi od Francúzov v poslednej tretine, či ešte predtým gólom Jágra v samom závere dobre rozohraného zápasu s Čechmi. Pokračujúc Ostravou 2015, kde sme proti priemerným Nórom stratili zápas z priebežného stavu 2:0. Málo k úspechu chýbalo aj v Petrohrade 2016, no nezdary v Dánsku 2018 a v Košiciach 2019 bolia z tohto celého najviac. Pretože za predvedený hokej si reprezentácia zaslúžia aspoň jeden štvrťfinálový prienik. Ak nie v Kodani, tak teraz v Košiciach už bezpochyby. Deväť sekúnd v Dánsku, dve sekundy v Košiciach s Kanadou, pol minúta s Nemeckom, odvážnejšia rozhodcovská píšťalka proti Fínsku. Netreba to rozoberať viac, prečo soliť stále čerstvé hokejové rany? Jedna vec sa nastolenému trendu Šatanom a Ramsayom uprieť nedá. Hráme dobrý hokej. Lepší ako predtým. Na troch veľkých turnajoch pod Ramsaym výkon Slovenska postupne rástol, čo sa nedá povedať o jeho dvoch predchodcoch. Tandem Šatan - Ramsay presvedčil, že krok s elitou vieme držať napriek chýbajúcej kvalite a generačnej obmeny sme schopní aj bez strachu o vypadnutie. Konečne sme hrali dostatočne rýchlo, priamočiaro, moderne a najmä, v každom jednom zo siedmich zápasov sme si za predvedenú hru zaslúžili body. S USA všetky tri, s Fínskom minimálne jeden, s Kanadou takisto, s Nemcami sme mali vyhrať. Žiaľ, nehrá sa na zásluhy, stále platí, že hokej je hra gólov. Čo bude ďalej? Otázka je otvorená. SZĽH čaká kongres, zväz bude mať zrejme nového šéfa, takisto reprezentácia nového manažéra a trénera. Ukazuje sa však, že trend zámorského šéfa reprezentačnej lavičky nie je zlý. Je to smer, ktorý by sme mohli ešte dve-tri sezóny zachovať. Bolo by to pre naše dobro.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: MSMS 2019 Slovensko


strojar

 

Smer NIE.
22.5.2019 - 14:27
+32

HkmDetva

 

Sas, Olano, Spolu, AS to uz vobec nie
23.5.2019 - 9:39
+10

BlackCrow

 

gratulujem ti magian
23.5.2019 - 9:59
+11

HkmDetva

 

Ďakujem
24.5.2019 - 11:41
+2

strojar

 

Pekná hra mužstva na pozeranie bez výsledného efektu.
Veľa mladých a PERSPEKTÍVNYCH hráčov, ktorí do jedného ukázali, že môžu byť budúcnosťou slovenského hokeja.
22.5.2019 - 14:30
+3

Jokila39

 

SMER musí ísť do preč
22.5.2019 - 14:32
+22

hokejfanda

 

bože ľudia nepchajte všade politiku!!!
22.5.2019 - 18:23
+9

zubo

 

To si mal napisat Palovi
22.5.2019 - 20:06
0

JA_98

 

vcelku nešťastný nadpis, mňa tiež napadol hranol a spol.
22.5.2019 - 23:34
+3

HkmDetva

 

Hranol si ty
23.5.2019 - 9:39
+4

rasticek

 

A inak spávaš v pohode?
23.5.2019 - 18:35
+2

Pretorian81

 

Perfektný názov
22.5.2019 - 14:35
+8

BretPit

 

pán Rajtár ten titulok ma normálne vystrašil aj vytočil naraz...čitanosť a sledovanosť máte dobru,druhykrát trošku citlivejšie
22.5.2019 - 14:37
+6

kaviarista

 

Smer ano, ale Sm€r nie
22.5.2019 - 14:38
+13

Tino

 

hoci nam: kvalita , rozdielovi hraci chybaju tieot mS ukazali ze vieme hrat konkurencieschopne pri zmysluplne nastavenom a udrzatelnom systeme aj s najsilnejsimi...chyba stale vela veci, ale to su problemy systemove, ktore trener a Gm neodstrania, ti musia dostat to najlepsie z materialu ktory maju k dispozicii,zaroven musi fungovat vzajomna / obojtranna dovera hraci - RT....a tento RT sa tesi dovere hracov, niektori si to stale predstavuju ako holubnik ale drviva vacsina chce robit co sa im povie...
22.5.2019 - 14:44
+1

Nihal

 

Podciarkol by som tvoj zaver, ze hraci chcu robit co sa im povie ako to neraz zaznelo z ust samotnych hracov.
Ak aj nasledny realizacny tim bude mat taku istu podporu, verim, ze aj vysledky sa coskoro dostavia.
22.5.2019 - 14:49
0

Tino

 

tak hraci: ktori hraju vyspele ligy vidia a vedia aky je rozdiel ked sa hra system a team sa pripravuje na supera nez ked hrame rybnik a supera nestudujeme...nemusia byt myslitelia aby chapali aky zasadny je to rozdiel, sami musia citit ulavu ked vedia co maju robit nez ked sa im tak nejednoznacne povie chodte tam ahrajte...je to ako s detmi aj pre ne je oslobodzujuce ked vedia co, ako,odkial pokial mozunked su nastavene jasne pravidla, mantinely
22.5.2019 - 15:16
+1

taksatunga

 

co je lepsie - hrat atraktivne a nepostupit, alebo hrat disciplinovany strojovy hokej a nie ani tak pre oko divaka, ale postupit (ako napr. nemecko)
22.5.2019 - 15:06
0

doc.koniferum

 

ešte by som doplnil:nejaký ten rok dozadu som tvrdil (a zrejme viacerí sme boli),že máme dosť našich trénerov,načo cudzinec!?teraz tvrdím jedno,nás slovák trénovať nemôže a už vôbec nie nejaký vyslúžilec v pokročilom veku.to isté platí aj o funkcionárskom poli.staré gardy ako fero hossa,šupler a im mnohí podobní môžu maximálne vyjadriť svoj názor či nezáväzne poradiť,no v žiadnom prípade niečo riadiť!oni sú mysľou 30 rokov dozadu,možno viac.používajú zastarané metódy z ich ešte hráčskych čias akoby dnes bol hokej taký,ako vtedy.omyl!svetový hokej je dnes úplne inde a náš hokej musia riadiť ľudia,čo idú buď s dobou alebo robili hokej vo svete.hudáček má síce pravdu,že my sme slováci a hrať na krásu je nám blízke no dnes už len toto robiť na ľade nestačí.popri tej kráse nám musí niekto jednak všepovať buldočiu povahu ako majú nemci či češi-tí hrajú 60 minút do plných,no a zároveň niekto,kto nám tu našu slovenskú povahu vybije z hláv.takí napr američania idú do plných aj keby bola minúta do konca a prehrávali by 0:5.mne len dve naše mená pripadajú do úvahy pri kormidle:pri mládeži javorčík a pri áčku za nejaký ten rok országh.ako funkcionár šatan či bondra.a to je málo.v skratke:najväčší problém vidím v našej povahe.
22.5.2019 - 15:09
+31

Imfeld

 

Országh nemoze este trenovat repre si myslim
22.5.2019 - 17:44
0

doc.koniferum

 

však som aj napísal,že za nejaký ten rok.
22.5.2019 - 18:21
+1

HkmDetva

 

Nasral si si do ust stare gardy ako Supler nemozu Ramsay neni stara garda? Supler nerobil vo svete?
23.5.2019 - 9:44
0

doc.koniferum

 

Nasral si si ty.prečítaj si to ešte raz.pomaly a hlavne skús tomu pochopiť.
23.5.2019 - 11:23
+2

topska

 

Supler nemoze trenovat vobec
23.5.2019 - 19:42
+1

strojar

 

"takí napr američania idú do plných aj keby bola minúta do konca a prehrávali by 0:5"

Včera s Kanadou bolo 0:3 a 24 minút do konca a Američania sa na to kompletne vyprdli.
22.5.2019 - 15:14
+4

amaskiea BLOG

 

hore som ti dal dve plusky - ten prvý príspevok bol aj vtipný, aj som s ním súhlasil, ale aj na ten druhý príspevok som dal plus, hoci ja mám iný názor, ale za to, že to bol tvoj autentický názor (aj s náznakom ostňa, ale to nevadí), a tu už zase začínaš svoju hru so slovíčkami...
22.5.2019 - 15:19
+6

strojar

 

To nie je hranie so slovíčkami.
Je jednoducho fakt, že aj tie najlepšie, najkvalitnejšie a NAJDISCIPLINOVANEJŠIE mužstvá (v každom športe) majú fázy a aj celé zápasy kedy nie sú ani najlepšie, ani najkvalitnejšie a už vôbec nie NAJDISCIPLINOVANEJŠIE.

Netýka sa to iba slovenskej nátury, ani konkrétne kritizovaného mozgového akrobata s číslom 79.
22.5.2019 - 15:25
+3

amaskiea BLOG

 

Áno, iste. Ale nechápeš, že potreboval určitú hyperbolu, aby mohol názorne vyjadriť to, že sú tímy, ktoré majú rýchle korčulovanie, tvrdosť, dôraz, nasadenie... oveľa viacej v krvi, v porovnaní s nami priam zautomatizované? Čo by dosiahol, keby bol začal tým, že žiadne mužstvo nemá len silné fázy, aj takí Amíci vypustia zápas... akurát ty by si bol možno spokojnejší, a možno ani to nie.
22.5.2019 - 15:36
+4

strojar

 

Ale veď tvrdíme to isté.
Len pekne prosím nezovšeobecňovať.
Ak GM, tréner, hráč, televízny expert (ďalšie si doplň podľa vlastnej úvahy) robí veci prevažne dobre, to ešte neznamená, že ak niečo poserie, tak to nemožno kritizovať.
S dovolením, použijem ako príklad vystúpenie Marinčina na týchto MS. Hral výborne, ale s Nemeckom to zaklal totálne. To sa jednoducho nedá a nesmie obísť. V konečnom dôsledku to bol nie kamienok, ale kameň, do mozaiky príčin, ktoré nás stáli postup do štvrťfinále.
To je tá tenká hranica. Toto bola oveľa dôležitejšia súčasť "neúspechu" ako kecy mozgového akrobata..
Verím, že pochopíš čo chcem povedať.
22.5.2019 - 16:06
+3

Tehelnepole

 

ja umrem

amaskiea a strojar sa zhodli.

Mám z vas radost chlapci a nie je to vobec ironicky myslene.
Ste osobnosti tohoto portalu. (okrem inych)

22.5.2019 - 16:23
+4

amaskiea BLOG

 

nabudúce bojujem s Banášovou o otoA
22.5.2019 - 17:08
+3

amaskiea BLOG

 

tak nerobím si žiadne nároky, ale predpokladal by som, že to si si u mňa všimol, že ja pokladám kritiku za prospešnú, takže skritizujem kľudne hocičo, aj to, na čo mám celkovo pozitívny názor. Na týchto MS som konkrétne Marinčina pochválil a potom za ten skrat som ho skritizoval, bez okolkov. Sekeru, niekoľkokrát, od začiatku až do konca som ho na týchto MS len kritizoval - a je to môj najobľúbenejší hráč.
Kľúčové chyby hráčov, ktoré nás stáli zápas, ale aj hocijaké iné, treba vo vlastnom záujme kompletne rozobrať do posledného šróbika, žiadne ohľady, a ide sa ďalej, všetci ako znovuzrodení, vrátane "hriešnikov", teda ešte okrem primárneho efektu, že všetci sú analýzou poučení do budúcna.
Prístup Hudáčka nie je chyba, ale úmysel (ak by snáď aj boli spočiatku nejaké pochybnosti o "vážnosti" jeho úmyslov, tak samotný Hudáček svojimi dvomi "dovysvetleniami" akékoľvek pochybnosti dokonale vyvrátil ), navyše vo veci, ktorá je našou asi najväčšou slabinou - v tom zmysle je to skôr systémová hrozba do budúcna, takéto javy ak chceme úspešne potláčať (potlačiť úplne sa nám ich nepodarí nikdy), tak k ich prejavom neexistuje žiadna tolerancia. Ja samozrejme súhlasím s tým, že Hudáček nie je jediný problémový hráč u nás, ale to mu predsa nemôže dávať nijakú imunitu, naopak, práve preto s ním treba jednať bez kompromisov. Sám dal dobrú príležitosť ukázať aj všetkým ostatným "špekulantom", že si musia dávať lepší pozor na krk. Žiaľ, túto príležitosť sme nijako nevyužili, skôr sme ostatným "špekulantom" ukázali, že môžu v pohode špekulovať aj ďalej, že im nehrozí ani len také riziko, ktoré by sami predpokladali.
22.5.2019 - 17:05
+4

Maross NR

 

este si oprav "šróbik" na "skrutku", to vies, toto strojári nemusia
..ale inak suhlas
23.5.2019 - 8:00
0

KrebsKandidat

 

Ok, amici mozno vypustili polovicu prehraneho zapasu, posledneho v skupine, s istou ucastou v stvrtinale a ked mali jasne, ze cestuju do BA.
Ale to porovnavas s nedorziavanim taktiky v zapase, ked sme este boli v hre o stvrtfinale?
22.5.2019 - 21:27
0

strojar

 

7:1
22.5.2019 - 23:08
0

doc.koniferum

 

strojár bez mučenia sa ti priznám,že včera som američanov nepozeral.ale z princípu sa určite zhodneme,že väčšinou idú vždy do plných a ja si naozaj nepamätám zápas,kde by sa na to vyprdli.včerjašok nehodnotím-nevidel som.určite aj ty ale súhlasíš,že táto vlastnosť im je vlastná.
22.5.2019 - 15:39
0

strojar

 

S poslednou vetou samozrejme nemám problém súhlasiť.
Ale tak ako slovenčina aj toto pravidlo, že ZVYČAJNE idú naplno, má výnimky. Včera jednu predviedli.
22.5.2019 - 15:57
+2

Tino

 

a kolem: a kolem o tom co je zvycajne bol jeho prispevok
22.5.2019 - 16:05
+3

strojar

 

je bol?
22.5.2019 - 16:15
+1

liskin10

 

strojar: problém v zápase USA:CAN bol hlavne aj v tom, že CAN ich k ničomu nepustila. Bolo vidieť zúfalú snahu u hráčov USA, ale CAN ten zápas hrala ako z "partesu"
23.5.2019 - 9:50
0

strapo129

 

Ako dalej ?: Uprimne po OH a minulorocnom sapmionate som si povedal ze az na par dobrych zapasov bola nasa hra taka ako vzdy. Problem s prvou prihravkou od obrancu, prechod cez stredne pasmo, presilovka katastrofa, ten novy system o ktorom kolovali legendy som tam nevidel.

Po tychto majstrovstvach som maximalne spokojny. Ze par zapasov nevyslo, co s tym teraz. Zapas proti Kanade si budem riadne dlho pamatat. Chalani sa poucia a na buduce to daju.Aj vo vyhlaseniach (teda az na jedno) je jasne ze to maju aj v hlavach v poriadku. Vsetci dreli, dreli pre team. Nikto sa na nic nevyhovaral. Lebo my uz nemame individuality ako bol Satan, Palfy, Bondra starsi. Teraz mame team, ktory tam necha vsetko.

Netreba zabudat ze tieto prenosy pozeraju nase mozno buduce hviezdy. A aj vdaka Borisovi vedia o malickostiach , ktore treba dodrziavat (hokejka dole, ziadne obluciky, ...). Vdaka hracom vedia ze zakladom nie je kolko bodov mas ale ci hras pre team. To moze mat do buducnosti ovela vacsiu cenu ako jedno stvrtfinale.

Spolu vyhravame, spolu prehravame !!!
22.5.2019 - 15:21
+42

jh12

 

Musime si uvedomit, ze nie vzdy je Slovensky produkt (domaca odroda) to najlepsie pre nasinca. Trenerko nam ukazal ze su aj kvalitnejsie produkty, teda "trendy". Ja by som sa drzal tohto trendu aby sme sa mohli o par rokov radovat z aspon zemiakovej placky. Smer je dobry, trend je dolezitejsi. Slovaci maju sice v rukach kombinacny hokej, ale horsie je ze maju v hlavach ega. A par takychto hlaviciek moze po kongrese zrusit nielen smer ale aj trend.
22.5.2019 - 16:06
+2

strojar

 

S tou zemiakovou plackou je to skvelý nápad.
Ale ja sa z nej chcem radovať hneď.
Už aj idem čistiť krumple a smažím.
22.5.2019 - 16:13
+2

njanja

 

Zemiaková placka? Dal by som si...
22.5.2019 - 20:46
+5

Tehelnepole

 

joooj zemiakova placka... jeziiiiiiiiiiiiiiiiiiiis
23.5.2019 - 9:16
+2

strojar

 

Ale som si včera dal.
23.5.2019 - 12:33
0

Tehelnepole

 

ste ma sicke nasrali

dnes vecer si ich zrobim aj ja, nech mi v noci bok vyvali..
23.5.2019 - 13:42
+1

GZA

 

Presne tak, sklamanie, či nie, pre mňa je podstatné, že v zápasoch s USA a CAN som mal z našej hry miestami zimomriavky, a veru si nepamätám, kedy naposledy sa mi to stalo predtým. Dúfam, že si udržíme nastavený KURZ.
22.5.2019 - 16:11
+8

Dan88

 

Neviem či to sem už niekto dával, ale celkom fajn rozhovor s trénerom..
https://www.idnes.cz/hokej/ms-2019/craig-ramsay-hokej-slovensko-rozhovor.A190520_476804_ms-hokej-2019_tof
22.5.2019 - 16:13
+8

Tehelnepole

 

Dakujem Dan88, vdaka za link.
22.5.2019 - 16:21
+2

strojar

 

Sranda. Cherchez la femme.

"Ani své paní jsem nejprve nic neřekl. Až druhý den jsem se zmínil a ona povídá: „Tak jedeme.“ V penzi se mi líbilo, ale ona říká: „Tohle musíš vzít.“ Tak jsem to vzal. Dělám, co se mi nakáže."
22.5.2019 - 16:34
+3

Tehelnepole

 

Tiez som si to vsimla, to je take mile.
23.5.2019 - 9:15
+1

jh12

 

Takže mě zdejší láska k hokeji nezaskočila. Rád jezdím i na ligu. Třeba v Nitře je rachot, lidi se baví.
22.5.2019 - 16:38
+9

blue-311

 

Tak to je perfektny rozhovor.
22.5.2019 - 17:39
+2

Kurolišek

 

Tak som si to celé prešiel a nebudem vymenovávať pozitíva... tie sa tú omieľajú dookola a sú všeobecne známe. Čo by som mu ja ako Kanadskému trénerovi vyčítal zhrniem na pár bodov: Olympijské hry v Korejskej republike. Rozhodujúci zápas proti Slovinsku, stav 2:2. Všetci vieme že na štvrťfinále potrebujeme výhru za 3body. Čo do čerta má znamenať že to neriskneme proti takému súperovi ako Slovinsko odvolať brankára? Videli sme to aj tieto MS keď Švajčiari nemali čo stratiť a tak odvolali brankára. Čo sme mi mohli stratiť? Dostať USA v osemfinále? Hoci by sme hrali aj proti Nórsku rovno poviem za ten risk sme to mali skúsiť. Rok 2019 znova si neberieme oddychový čas proti Nemecku po góle na 2:2, všetci vedia počítať len my nie. Tieto 2 veci kde mohol zasiahnuť do hry a pokúsiť sa zmeniť chod hry neurobil. Netvrdím, že by sme isto uspeli. Dokonca je možné že Slovinci by nám dali gól do prázdnej brány (tak ako ich dali napr. Švédi Švajčiarom) ale už len to že sme to neskúsili ukazuje, že vplyv na výsledky SR nevie už počas zápasu výrazne ovplyvniť. Môj názor. Všetko ostatné, organizácia hry, prístup k zápasu atď, atp. všetko fajn. Ale tieto veci by som práve od Kanadského trénera očakával. Fakt dodnes nepochopím príčinu držaniu bodu Slovincom - môžme si ho namaľovať niekam do pamätníčka.
22.5.2019 - 17:19
+3

Kurolišek

 

Mimochodom je celkom možné že ak by Slovinci dali ten gól do prázdnej tak hráme s nimi rematch (tak ako sme nakoniec museli hrať proti USA).
22.5.2019 - 17:21
0

Standacik

 

stačilo aby Starosta nenapálil zo štyroch metrov do brankára
22.5.2019 - 17:54
0

Kurolišek

 

Riešim ako mohol zasiahnuť do hry. To že sme mali vyhrať nad Slovinskom v riadnom čase bez nejakých nervov ani nehovorím. Ale na konci proste nechápem našu reakciu na tento pre nás nepriaznivi stav. Odvolať brankára a boli by 2 možnosti: Dáme gól - hráme štvrťfinále. Dostaneme gól a tak hráme proti Slovinsku osemfinále. Predĺžením sme nič nezískali, naopak prehra po ňom urobili minitabuľku kde sme posunuli USA na 2.miesto a dostali ho za súpera.
22.5.2019 - 17:57
+1

blue-311

 

Mozno trochu mimo temu, ale myslim ze by sme mali podpisovat trenera vzdy na olympijsky cyklus. T.j. zmluva do konca zimnej olympiady. Potom vyhodnotit a bud pokracovat (co by ale v nasich podmienkach bolo asi nepredstavitelne), alebo podpisat noveho trenera a znova do konca dalsej olympiady. Trener potom moze 4 roky pracovat na koncepcii a “vychovat” si hracov, kde prirodzenym vyvrcholenim jeho prace bude olympiada.
Tieto zmluvy na dve-tri sezony mi nedavaju zmysel, akceptujem to len v prechodnom (krizovom) obdobi, ake bolo napr. pred nastupom Ramsayho do funkcie.
22.5.2019 - 17:46
+2

blue-311

 

Este doplnim, ze som za zachovanie kanadsko-americkeho trenera, snad by mohol pokracovat aj p. Ramsay.
22.5.2019 - 17:47
+6

moke19

 

za mňa európsky tréner, alebo Rus, a GM na štýl Ota Sýkoru (alebo Miro Zálešák?)
22.5.2019 - 18:57
+1

Standacik

 

to už si musíš robiť srandu
22.5.2019 - 20:33
+11

moke19

 

nie
23.5.2019 - 6:57
0

HeyYou

 

Rus
23.5.2019 - 7:25
+2

moke19

 

z princípu?
23.5.2019 - 10:58
0

HeyYou

 

preco sa pytas, podla seba..?

tuho rozmyslam a nenachadzam krajinu, ktora viac mrha svojim hokejovym talentom ako rusko, umiera na krasu a zije vo svete vlastnej jedinecnosti s hlavou strcenou v nejakej sovietskej minulosti, ved oni od cias bykova nevedia najst trenera ani pre seba, ich vysledky su vzhladom na moznosti a pravidelnu ucast ich elity zle, co nepochybne suvisi s kvalitou ruskych trenerov a ty nam sem ides nejakeho pchat?
23.5.2019 - 15:19
+3

moke19

 

Som pisal bud.. alebo, ciže tak
23.5.2019 - 19:03
0

redwings

 

Zmente ten nadpis: skoro ma šľahlo
22.5.2019 - 20:16
+2

Vyskereny Citricus

 

Suhlasim a dufam, ze trener zostane. Na druhu stranu, urcite mu chyba rodina a vnucata. A hlavne bolo by dobre, keby sa na Slovensku vyprofilovala aj nova generacia kvalitnych trenerov. Aspon tych mladeznickych.
22.5.2019 - 21:20
+2

stewart71

 

Potencionálna zostava:
Konrád, Rybár, Húska

Sekera, Černák
Jaroš, Marinčin
Ďaloga,Fehervary
Čerešňák,Bodák
Koch, Čajkovský
Grman, Michal Ivan

Tatar,Hrivík,Pánik
Jurčo, Krištof,Buček
Cehlárik, Sukeľ, Lantoši
Studenič, Daňo, Líška
Hrehorčák, Roman, M. Pospíšil
K. Pospíšil, Rúžička, Gríger
Lunter ,L. Hudáček, Bondra
Bakoš, Viedenský, Lamper
Hecl, ( Reway)

Verím že nejako z tejto partie môžeme namiešať vo Švajčiarsku štvrťfinále



22.5.2019 - 22:44
+6

fany

 

Pospíšilovci a Hudáček sú už OUT. Majú veľké jazyky
22.5.2019 - 22:59
+1

Standacik

 

*Potenciálna
22.5.2019 - 23:41
+3

stewart71

 

Ďakujem
23.5.2019 - 9:12
+1

flipper

 

SMER už prosím nie! Skúsim stručne: Tam kde sme si roky mysleli, že netlačí, tak tlačí, že Janko? Denis mal chytať asi skôr, či? Obrana super, Seko mi prišiel apatický, ale svoje si odohral... Černák skvelé, Marinčin, no jeho sebavedomie predbehlo jeho výkon... Chápem "Bedkoka"...Čajo, Koch prekvapili, Ďalo škoda... Útok, mladé pušky, Sukeľ, Líška, Studenič, majú na NHL... Bojovníkov menovať nebudem, asi ich všetci poznáme....
24.5.2019 - 6:42
+1

Bacilek

 

Ja si myslim ze najst momentalne uplne idealneho trenera pre nas bude tazke

Ramsey je skvely teoretik, clovek s charizmou a hromnymi znalostami, ale nemyslim si ze je momentalne najvhodnejsi kouc, v niektorych zapasoch a nielen na tychto MS mohol reagovat flexibilnejsie, podla mna sa uz jeho vek a to ze bol velmi malo ako prvy kouc proste prejavilo

Cestu aby bol prvy kouc by som uz nezvolil, zasial semienko, svoju ulohu podla mna perfektne splnil, tu misiu aby to svoje odovzdal co najviac mladym trenerom naplnil podla mna do bodky, Podkonicky a Pardavy s Droppom to mozu praktikovat v lige, Petrovicky by uz mal skusit niekde prveho trenera, Orszagh sa tiez uchyti a trener bude raz urcite aj Handzus

Idealny pre Ramseyho by bol naozaj ten mentor, nech si zije v Kanade, uziva dochodok, nech obcas zasleduje zapasy extraligy aby mal hruby prehlad, nech doleti k turnajom cez rok, ved su 3-4 a potom MS, nech posleduje trening, ma prihovor k hracom, poradi co to mladym, kludne by som ho ako externeho pracovnika platil, on by bol doma a takto by nsm ak by to zdravotne zvladal kludne pomohol, viem si ho aj predstavit ze by pripadne dosiel na 2 tyzdne a porobil par stazi a prihovorov v niektorych extraligovych kluboch k hracom ..u tych co by mali samozrejme zaujem...alebo ešte lepsie: takto by posobil ako mentor pri U18 a U20...

Podla mna uz na samotnej lavicke Acka vhodny nie je

Problem je ze niekto idealny sa tam dat neda

Ja by som skusil aj ked by to bol trochu risk Podkonickeho, okrem skusenosti ma podla mna vsetko, Orszagh to sam este robit nechce, Petrovicky neviem ci na to niekedy bude vobec mat a ostatni maju este menej skusenosti ako Podkonicky

Ini slovenski treneri nemaju modernu v krvi, Pokovic ma podla mna predsa len iny pohlad na hokej, nejaky Cech by to cele otocil, kvalitny Fin alebo Sved mi nenapadaju, este sa naozaj ponuka neatraktivna ale nie uplne zla myslienka s Hanlonom

Ja by som toho Podkonickeho skusil

Sam som zvedavy ci to Sarky skusi na prezidenta, male svetielko blika, ze on verim neni povaha co by to zabalil, on repre miluje a je ochotny ist do rizika, byt prezident to su aj osobnostne ambicie, to laka vzdy

Ked by nesiel kandidovat a vyhralo by IQ-Alko kridlo okolo Palffyho, Suplera a Rusnaka tak sme navzdy lost a pomahaj nam kto chces...

Viem si predstavit ze by taketo kridlo pri ktorom sa bojim ze by sa mu dostalo podpory aj od Visnovskeho (z ktoreho mam strasne zmiesane pocity) bolo schopne oslovit na trenera Acka Cigera s asistentom Bacom (len s jednym !!! lebo oni by boli ini !!!, hralo by na city a slovenske srdiecko, 20-ku by trenoval Supler a 18ku Tibor Visnovsky...uplne ten scenar vidim...nic proti Zdenovi ale zit len z toho co zazil ako hrac a vo volnom case nerobit nic ine ako chodit na ryby...neviem ako by mal nas hokej posunut...Zigo by si asi vzal GMko alebo by to ponukol Pukalovicovi...

Za mna

Satan prezident
GM Handzus pre Europu
GM Hascak pre zamorie (vratane sledovania vsetkych juniorov)
Mentor reprezentacii: Ramsey
Couch: Podkonicky
Asistenti: Petrovicky, Droppa (ten specialista na obrancov a obrannu hru tam proste tento rok chybal), Lasak

Couch U20: Javorcik popripade Strbak

Couch U18 Strbak popripade posunut Lipianskeho vyssie lebo tu generaciu pozna

P.S. nezabudnime zo zamoria k juniorom vytiahnut Dominika Bartecka
24.5.2019 - 8:37
+2

Tehelnepole

 

RamsAy: Ramsay
24.5.2019 - 8:44
+2

Bacilek

 

Sorrec 8) ramsay
24.5.2019 - 8:49
0

kaviarista

 

Nemôžeš hodnotiť koučing, kým nie si sám na lavičke. Ani ty, ani Šupler. Na obrazovke ako divák nepočuješ, ako reaguje lavička. Obrazom dostaneš tak 5% informácií pre hodnotenie a aj to musí byť v zábere aspoň na krátky čas aj tréner.

Väčšinou prídu mudrlanti s koučingom vtedy, keď sa prehrá a nezoberie sa timeout. Timeout je celkovo preceňovaný. Za 30 sekúnd už nevymyslíš nič svetoborné z taktického hľadiska. Jediný praktický účel (cca 95%) timeoutu je, že sa vydýchajú kľučoví hráči.

Takisto neznášam to hádzanie špiny na Cígera. Na hlavného trénera repre síce nemá, ale to, čo robia s Igorom Libom je obrovská vec. Skús vybudovať hociakú firmu s aspoň 2 zamestnancami a potom prestaneš takto znevažovať ľudí.

Craig Ramsay má na to, aby robil hlavného trénera ešte minimálne 2 roky. Po všetkých stránkach.

A Miro Šatan musí ostať pri slovenskom hokeji doživotne. V akejkoľvek funkcii .
24.5.2019 - 9:30
+4

Bacilek

 

Neslo mi len o time out, ked najviac horelo s USA Rusi mali ku koncu pri power play Ovechkina a vsetky hviezdy, my sme tam mali 4.formaciu...myslim ze vtedy boko prave potrebne aby tam boli najskusenejsi Panik s Tatarom, lebo predsa len vtedy sa v takom useku posere a panikari vacsina hracov ak si to neodbyli v NHL kde to zazivaju dennodenne...na tie konce zapasov mohol Ramsay reagovat pruznejsie

A co sa tyka Time outu ja si naopak myslim ze sa to podcenuje, ak mas natrenovane na treningu specialne situacie ci uz gol po buly rychlo dat alebo nedostat je time out velka zbran, zamorske timy su v tom experti,
24.5.2019 - 21:44
+1

Ol!ver

 

Zdeno Ciger možno nemá na to, aby viedol repre A, ale napísať, že vo voľnom čase chodí na ryby, je urážkou jeho práce s deťmi a dorastom.
24.5.2019 - 10:10
+6

Bacilek

 

Preco prekrucas Oliver ? Nikde som nenapisal ze znevazujem jeho pracu s detmi

Ano venuje sa detom za co ho maximalne cenim, ale slo mi o to ze moderny trener sa vzdelava, nemyslim si ze to Ciger robi uz len stylom treningom ake s repre robil a potom stylom hry

Myslel som na to vzdelavanie, ze radsej ide na ryby ked ma volno a skor zije zo skusenosti z minulosti

Akonahle pride kritika kouchingu Cigera kazdy hned vytahuje jeho pracu s detmi..co to ma s danou temou spolocne ???

To co robia s Libom klobuk dole ale uplne off topic
24.5.2019 - 21:39
0

Bacilek

 

A rovnako som nazoru prestanme uz hovorit o skolach hokeja, vsetky vyspele repre timy maju uz celkovu filozofiu rovnaku:

Tlak na jednotlivca bez ohladu na post aby zvladal vsetky zakladne cinnosti

Tlacenie vsetkych cinnosti do rychlosti a priamociarosti

Tlak na hru po strate kamzite aktivna obrana od vsetkych a pri ziskani puku (okamzite aktivny utok od vsetkych)

Uz uplna nevyhnutnost obrancov utocit a tym co najviac precislovat

V utocnom pasme relativna volnost a tlak na branku, kto pretlaci boj o brankovisko vyhrava zapasy

Tento system podla mna doviedli do dokonalosti Kanadania na MS 2016...ten system a to muzstvo na MS bolo doteraz pre mna jediny dokonaly stroj za vsetky tie roky co sledujem hokej, absolutna spicka a o tom muzstve by mal byt zaznam do encyklopedie ako hrat hokej...zacali to uz v 2015 a doviedli do dokonslosti v 2016....

(Inak ako absolutne absurdum of absurdum a dokaz co to znamena kanadsky hokej je fakt ze z tohto dokonaleho stroja za na World Cup v tom istom roku dostali len 2 hraci !!! Duchenne a Perry....jasne ze to bolo trosku ovplyvneme tim ze tam bol u23 team kde stratili napr. McDavida ale aj tak je to haluz)

Kazde repre chce takto hrat, su male detaily, ale v zasade je to zelanie kazdeho trenera, to neni ziadna veda a vidi to aj laik, ziadna konkrerna skola uz neexistuje, je len jedna moderna, rozdiel je v hracskom materiali

A zatial co my mozme uspiet len ak zapadnu vsetky skladacky a mame mantinely, vyspele timy hranice nemaju lebo prave ten hracsky material sposobi ze genialny hrac nad ten system co sa vyzaduje spravi v kritickej ch vili nejaku nadstavbu a spravi ten rozdiel

My nemame hracov ktori ked sa lame zapas, vsetci maju penu okolo huby, vsetci chcu a vsetci kricia strielaj aj ked je pred hracom hluk 5 tiel, urobi to ze v poslednej sekunde sa rozhodne ibak, nevystreli ale nahra k tycke volnemu utocnikovi ktory dava do prazdnej (kolkokrat to uz bolo aj toto MS, kolko sme mali tiez takych moznosti)

Az ked budeme mat material a v tom materiali takychto nadstavbovych hracov, az ked zapadnu vsetky dieliky skladacky plus bude material, az potom zacneme vyhravat zapasy v ktorych dame 3 tycky, v ktorych padne na nas deka, v ktorych nas negativne ovplyvnia rozhodcovia, az potom prestaneme pouzivat slova ako smola, stastie, osud, vyssia sila, zranenie klucovych hracov a podobne

To su slova timov ktore maju limity a my tam sme a este dlho budeme, vyspele timy sa nad podobnymi slivami nezamyslaju ale idu dalej, nezastavuju sa, veru to ako beznu sucast hry
24.5.2019 - 9:28
+1

kaviarista

 

Dokonalý hokej hrala Kanada na olympiáde v Soči, takže nič nemohlo začať v roku 2015 . Tie nasledujúce roky z toho systému ešte žili.

Neexistuje na svete lepší študijný materiál, ako všetky zápasy Kanady na OH 2014.
24.5.2019 - 9:52
0

Bacilek

 

Ok nazor, podla mna to o rok a najmä o 2 vylepsili, obrannu hru v 2016 doteraz nic neprekonalo...ani Sochi
24.5.2019 - 21:46
0

liskin10

 

bacílek: jednu podstatnú vec si nespomenul v tvojom súhrne hry moderného hokeja.
Potreba dokonale vedieť KORČULOVAŤ a vedieť zvládať všetky činnosti opísané v rýchlosti.
Myslím, viem aj zo skúseností, že táto činnosť je u nás dosť zanedbávaná a potom nie sme schopní (hlavne v mladších kategóriách) konkurovať iným mužstvám.
24.5.2019 - 11:06
+1

luciakanky

 

nie je smer ako smer

Zlatí chlapci určite chcú pomôcť nášmu hokeju, určite majú kopec skúseností, ktoré môžu odovzdať, ale nemyslím si, že by ich mali odovzdávať už "hotovým" hokejistom. Ich miesto by malo byť pri mládeži, učiť ju základy aby do Ačka chodili hotoví hráči. Ramsay nám ukázal smer a teraz je len na nás či sa ho budeme držať. Možno by bolo fajn keby ešte rok potiahol, pričom by mal jedného dvoch stálych asistentov, ktorí by potom prevzali jeho miesto.
-určite teraz nebude prospešné aby sa vo vedení udiali veľké zmeny a k moci sa dostala opozícia lebo tým pádom budeme len prešľapovať na mieste a veriť v priaznivé naklonenie hviezd.
27.5.2019 - 12:27
0

nerorome

 

Čert (hokejová "opozícia", ako ju nazval včera večer v štúdiu RTVS po finále Valábik) nikdy nespí. Viď https://sport.aktuality.sk/c/398747/priama-rec-jergusa-bacu-musime-ist-nasou-vlastnou-cestou/. Radšej bez komentára...
27.5.2019 - 12:35
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 16.6.2019 02:52
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Žilina000000:00
2.Martin000000:00
3.Topoľčany000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Skalica000000:00
6.Humenné000000:00
7.Bratislava000000:00
8.Levice000000:00
9.Trnava000000:00
10.P.Bystrica000000:00
11.Sp.Nová Ves000000:00
12.SR 18000000:00
Aktualizované: 16.6.2019 03:55
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 16.6.2019 03:55
TímZVVPPPPSkóreB
Michalovce62226430180:22382
Nitra62243332169:18581
L. Mikuláš62210437177:23967
Skalica62174437146:25463
Žilina62127538150:26755
Zvolen6270550134:31323
Aktualizované: 16.6.2019 03:55
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 18.6.2019 16:47
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 18.6.2019 16:47
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 18.6.2019 16:47
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 18.6.2019 16:47
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 18.6.2019 16:47
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 18.6.2019 16:47

Bleskovky

Slovenky zdolali Česko 2:1 a budú hrať o účasť vo finále

Slovenské hokejbalistky zvíťazili v utorok vo svojom poslednom zápase v základnej skupine na MS v Košiciach nad Českom 2:1. V tabuľke majú zverenky Mariána Hambálka na konte 8 bodov a v skupine skončia najhoršie na treťom mieste. Obhajkyne titulu z Česka už na zlato nemôžu dosiahnuť. Slovenky sa v stredu a vo štvrtok stretnú s USA resp.
pred 20 min. - TASR

Eakins sa stal hlavným trénerom Anaheimu Ducks

Klub zámorskej hokejovej NHL Anaheim Ducks angažoval do pozície hlavného trénera Dallasa Eakinsa. Ten na lavičke nahradí dočasného kouča Boba Murrayho, ktorý viedol tím od februára po odvolaní Randyho Carlylea. Pätdesiatdvaročný Američan pôsobil počas predošlých štyroch rokov ako hlavný tréner na farme Ducks v tíme nižšej AHL San Diego Gulls.
včera o 19:32 - TASR

Philadelphia vykúpi zo zmluvy obrancu MacDonalda

Kanadský hokejový obranca Andrew MacDonald nebude pokračovať vo Philadelphii Flyers. Vedenie klubu zámorskej NHL ho totiž vykúpi zo zmluvy. MacDonald zaťažoval platový strop piatimi miliónmi dolárov.
včera o 09:47 - TASR

Hagelin sa dohodol s Washingtonom na novom štvorročnom kontrakte

Švédsky hokejista Carl Hagelin sa dohodol s klubom NHL Washington Capitals na predĺžení zmluvy. Nový štvorročný kontrakt mu celkovo vynesie 11 miliónov dolárov, v priemere tak za sezónu zarobí 2,75 mil. USD.
včera o 09:18 - TASR

Määttä sa sťahuje z Pittsburghu do Chicaga, opačným smerom Kahun

Fínsky hokejový obranca Olli Määttä bude v novej sezóne NHL obliekať dres Chicaga. Vedenie Pittsburghu Penguins ho vymenilo do tímu Blackhawks za nemeckého útočníka Dominika Kahuna a voľbu v 5. kole tohtoročného draftu. "Jastrabi" chceli vystužiť svoje obranné rady po tom, čo druhú sezónu po sebe nepostúpili do play off.
16.6.2019 08:28 - Michal Bruner / TASR

LA King vykúpili zo zmluvy Phaneufa

Tím zámorskej hokejovej NHL Los Angeles Kings vykúpil zo zmluvy obrancu Diona Phaneufa. Tridsaťštyriročný kanadský veterán mal kontrakt platný ešte dve sezóny. Aktuálnu sedemročnú zmluvu v hodnote 49 miliónov USD podpísal Phaneuf v roku 2013 s Torontom, odkiaľ ho po troch rokoch vymenili do Ottawy.
15.6.2019 22:05 - Michal Bruner / TASR

Ruský obranca Ľjubuškin predĺžil o rok kontrakt s Coyotes

Vedenie klubu NHL Arizona Coyotes sa dohodlo s ruským obrancom Iľjom Ľjubuškinom na predĺžení spolupráce. Dvadsaťpäťročný hokejista, ktorý sa mohol stať obmedzeným voľným hráčom, podpísal s "kojotmi" nový ročný kontrakt. Detaily zmluvy nie sú známe.
15.6.2019 08:36 - Michal Runák / TASR

Vo veku 81 rokov zomrel bývalý fínsky reprezentant Juhani Wahlsten

Vo veku 81 rokov zomrel v nedeľu bývalý fínsky hokejový reprezentant Juhani Wahlsten. Bývalý kapitán "Suomi" sa zapísal do histórie fínskeho hokeja predovšetkým na MS v roku 1967, keď sa dvomi gólmi podieľal na prvom víťazstve Fínska nad Československom. Po skončení kariéry pracoval Wahlsten ako tréner a funkcionár. V roku 2006 ho uviedli do Siene slávy Medzinárodnej hokejovej federácie (IIHF).
11.6.2019 15:41 - / TASR

New Jersey podpísalo zmluvu so Švédom Boquistom

Klub zámorskej hokejovej NHL New Jersey Devils podpísal trojročný nováčikovský kontrakt so švédskym útočníkom Jesperom Boqvistom. Dvadsaťročný krídelník odohral uplynulé dve sezóny vo švédskej lige v tíme Brynäs IF. V 55 zápasoch minulého ročníka strelil 13 gólov a pridal 22 asistencií.
10.6.2019 22:22 - Michal Bruner / TASR

St. Louis v šiestom zápase finále bez suspendovaného Barbaševa

Disciplinárka hokejovej NHL suspendovala útočníka St. Louis Blues Ivana Barbaševa na jeden zápas za úder do hlavy Marcusa Johanssona z Bostonu Bruins. Informovala o tom agentúra AFP. Dvadsaťtriročný Rus zasiahol súpera v prvej tretine piateho zápasu finálovej série play off.
8.6.2019 08:21 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »
ŠTATISTIKY MS 2019 SLOVENSKO
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola