Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Zámčania získali vytúžené víťazstvo (VIDEO)

11.3.2018 19:59 TASR

Nové Zámky si vybojovali postup do play off, na ľade Nitry triumfovali 3:2.


Obsah správy nie je v archíve...
Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Dzunkes

 

ako ste mohli
11.3.2018 - 20:00
0

Sunkafit

 

Darcek ste dostali...v play off to tak uz nebude
11.3.2018 - 20:01
+2

gozamky

 

ďakujeme za darček, naozaj ste nám pomohli, fakt je ten, že sa to urobilo naozaj blbo, mohli ste nechať sedieť prvé dve lajny a postaviť 3 brankára.To by sme vás naozaj o gól zdolali a vyzeralo by to.Hráčom NZ to prajem, ale tá liga ide už totálne do kelu, len som zvedavý na zajtrajšiu disciplinárnu komisiu, to bude ešte len sranda ,všetko na zvracanie páni majitelia extraligy aj vedenie zväzu.
12.3.2018 - 11:47
+3

frotto

 

Dufam ze vsetci pohorseni ostanu na Play off doma a nebudu zaberat na stadione miesto.
11.3.2018 - 20:01
+15

KurierNz

 

Je to doma...bude paradne stvtfinale..
11.3.2018 - 20:01
+3

bez nicku BLOG

 

To bola saskaren..nechapem, preco sme nenechali aspon oddychnut 1.utok, ked o vysledku bolo rozhodnute uz dopredu podla vsetkeho..
Takisto nerozumiem, v com su pre nas NZ lepsie ako LM, ked sme sa takto rozhodli resp. dohodli. Na zapasy to mame 3-3.
Jedine co mi dava zmysel, ze sa nejak dohodli na max 5zapasov s tym, ze NZ su spokojny ze si zahraju playoff miesto playout..

Co ma vsak ovela viac znepokojuje je BB v semi. Cely cas sa ratalo s tym, ze to bude TN alebo KE, pripadne ZV, ale ze z toho napokon v poslednej chvili zide Bystrica, to ma fakt nenapadlo.

Kazdopadne, bude to velmi zaujimave PO a uz sa tesim, ked to zacne.
11.3.2018 - 20:02
+10

ErikHKM

 

No ešte ta BB neni v Semi pozor nato ..
A ja si nemyslím že to Vaši pustili
11.3.2018 - 20:03
+9

bez nicku BLOG

 

Ale bude, max 5zapasov. KE su tuto sezonu slabucke a BB by sa viac trapila napr s Popradom.
11.3.2018 - 20:05
0

miro-nr

 

Ešte aby nevypadli všetci prví štyria!
Naši so Zamkami moc nevedia,Zvolen so ZA tiež na zvaženie.
Trenčín podla mna padne s PP a
BB s KE je otvorené.

Budeme sa velmi čudovať po 1.kole,uvidíš!
11.3.2018 - 20:13
+5

6911

 

Vykonný výbor má v pláne finále - TN BB .
11.3.2018 - 20:19
+24

Dracik_18

 

Tebe veľmi udrelo
11.3.2018 - 21:37
+2

miro-nr

 

a možno ani nie
11.3.2018 - 22:01
+4

Dracik_18

 

Dal som zleho smaila ..myslel som to v dobrom
12.3.2018 - 8:06
0

Nitran

 

Gratulacia do Zamkov. Dufam ze tych mantakov vyradite v PO.
11.3.2018 - 20:03
+3

88Backo

 

Jak som písal po prehre s Detvou,že v nedeľu si na tu prehru nechcem pamätať,tak ďalší uterek chcem v Zámkoch osláviť postup,keď sme to dnes takto dojebabrali,čo nás ešte môže mrzieť...
Ale treba dnes uznať,že Zámky si to dnes vydreli na ľade a dali do toho viac srdiečka aby si zahrali play off
11.3.2018 - 20:03
+8

simon22 BLOG

 

neklam sa... : pustili ste to a vyhodili mikuláš.. prečo?? lebo zámky využívate pre mládež ako farmu.. takže čo tam po športovom výkoke a fair play.. aj my sme kedysi dohodnuto prehrali aby sme vyhodili mimo play off slovan.. nie ste o nič lepší..
11.3.2018 - 20:22
+7

sloniik

 

Suhlasim, ale taka Bystrica si to tiez celkom fajn zariadila. Takze je nas tu viac spekulantov :lol
11.3.2018 - 20:26
+4

simon22 BLOG

 

bystirca??: fakt si myslíš že chcela košice a potom vás??? lebo ak tn postúpi cez poprad.. semifinále bude NR-BB a ZV-TN... nemyslíš že z druhého meita by to mala bb omnoho jednoduchšie?? žilinu a potom zv??
11.3.2018 - 20:29
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
bez nicku BLOG

 

Ked si pozries na vzajomne zapasy BB - ZV resp BB - NR, tak mas odpoved..
11.3.2018 - 20:37
+2

simon22 BLOG

 

ale ba..: z druheho miesta by mali žilinu a potom si už nevyberieš.. takto hned košice?,
12.3.2018 - 8:00
0

simon22 BLOG

 

a ešte: ved tú NR budú maž v semifinále ak postúpia cez košice.. takže neverím, že to takto chceli
12.3.2018 - 8:02
0

sloniik

 

Presne ako pise bez nicku.
11.3.2018 - 20:41
+2

Sunkafit

 

Vyhodili Mikulas sak nedokazali splnit svoju psiu ulohu vyhraz v Za
11.3.2018 - 20:45
+1

kurtsteiner

 

Namiesto toho aby hrali v ramci fairplay a snazili sa poctivo postupit do semifinale,snazia sa roznymi kluckami ulahcit si stvrtfinale a za cenu postupu do semi pustili dalej zamky.tlieskam naj moralistom,z naj klubu naj mesta.
11.3.2018 - 21:01
+7

NRfan

 

To sedi ... od Trencana!
11.3.2018 - 21:12
+20

Ottawa Senators

 

Od fanúšika klubu, ktorému by za normálnych okolností hrozilo aj vylúčenie z ligy to sedí.
Hovoriť striebro, mlčať zlato
11.3.2018 - 21:20
+23

kurtsteiner

 

Ale ale,ty ked komentujes mas pravo,ja nie.to bolo moralistov po nedavnych udalostiach,kde su dnes?kde je faiplay srači?ake normalne okolnosti?o com tocis?sami nitrania tu nizsie pisu o tom aky grc ste predviedli.vy budete drbat do druhych,vy bohorovni?
11.3.2018 - 21:33
+9

tep

 

Správne píšeš, sami si to kritizujeme a je tu sebareflexia, to u vás nebolo moc badať, ale celkovo, Tn aj tak v tejto kauze, v rámci diskusií bol viac v pozadí a o dosť viac si to zlízli BB ako TN diskutéri... Aspoň čo som volným okom postrehol.
11.3.2018 - 21:38
+11

simon22 BLOG

 

13.6 Hosťovanie hokejistu v zmysle tohto článku môže byť povolené len na jednu sezónu a to minimálne na 15 dní a maximálne do konca súťažného obdobia.
13.7 Na konanie o striedavom štarte hokejistu sa vzťahujú primerane ustanovenia o hosťovaní
tohto poriadku. 13.23 Hosťovanie podľa tohto článku sa uplatní aj na hosťovanie hokejistov vo veku do 23
rokov z družstva, ktorého klub je členom SZĽH pôsobiacim v zahraničnej súťaži vekovej
kategórie dospelých, najvyššej úrovne súťaže, organizovanej členským zväzom IIHF, ktorý je
účastníkom najvyššej kategórie Majstrovstiev sveta IIHF v ľadovom hokeji do družstva extraligy seniorov.
vidíš tu niekde niečo o porušení trenčínom??? Vidíš tu odvolávku na nejakú smernicu?? ja nie.. a už vôbec nie s dátumom ktorý je pre tento ročník neplatný.. teda 15.2.


12.3.2018 - 8:08
+1

bohin85

 

Asi tak
11.3.2018 - 21:55
0

Ottawa Senators

 

Za normálne okolnosti považujem neobchádzanie pravidiel.
Šak vyjadri sa, vyjadri sa. Ja náš výkon neobhajujem ako ty vašu značku ale technicky, nášmu tímu nikto nedokáže, že ten zápas pustil, tiež by som bol radšej ak by sme ho dnes vyhrali.
Ale ty a simon ste sem hneď prišli, dvaja šaškovia. Tvárite sa ako by Nitra bola prvá v histórii, ktorá si vyberala súpera.
Veľmi slabý argument prísť sem vybíajť si zlosť, že ťa niekto vytočil pred pár dňami.
11.3.2018 - 21:59
+9

kurtsteiner

 

Pozri,evidentne nechapes pisanemu,mas s tym problem,ok v pohode.len tu nepis o obchadzani pravidiel.tie porusene nijako neboli.technicky nedokazatelne,prakticky jasne a pochopitelne.ak je od nas ubohe prist sem a komentovat nieco,co je potom od vas prist do diskusie o trencine a robit tam vševedov?ty moralista pokruteny.
13.3.2018 - 7:41
+1

kurtsteiner

 

Hovorit striebro,mlcat zlato?co si sa toho nedzal par dni dozadu?vtedy to neplatilo?ked si tu krakal ako chora vrana....
11.3.2018 - 21:34
+6

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
simon22 BLOG

 

táraš dve na tri..:
13.6 Hosťovanie hokejistu v zmysle tohto článku môže byť povolené len na jednu sezónu a to
minimálne na 15 dní a maximálne do konca súťažného obdobia.
13.7 Na konanie o striedavom štarte hokejistu sa vzťahujú primerane ustanovenia o hosťovaní
tohto poriadku.
13.6 Hosťovanie hokejistu v zmysle tohto článku môže byť povolené len na jednu sezónu a to minimálne na 15 dní a maximálne do konca súťažného obdobia.
13.7 Na konanie o striedavom štarte hokejistu sa vzťahujú primerane ustanovenia o hosťovaní
tohto poriadku.
13.23 Hosťovanie podľa tohto článku sa uplatní aj na hosťovanie hokejistov vo veku do 23
rokov z družstva, ktorého klub je členom SZĽH pôsobiacim v zahraničnej súťaži vekovej
kategórie dospelých, najvyššej úrovne súťaže, organizovanej členským zväzom IIHF, ktorý je
účastníkom najvyššej kategórie Majstrovstiev sveta IIHF v ľadovom hokeji do družstva
extraligy seniorov.
12.3.2018 - 8:06
+1

KrebsKandidat

 

Prestan prosim Ta zahovnievat este aj tuto diskusiu citovanim toho isteho xy krat. Ak ta to bavi, chod prosim do prislusnych diskusii.
Vopred dakujem
12.3.2018 - 11:19
+5

blue-311

 

Mna vymazete, ale to ze tento pako tu uz dva tyzdne dava furt ten isty prispevok do 20-tich diskusii Vam nevadi co?
12.3.2018 - 12:02
+3

batman

 

Fakty trošku prekážajú tomu honu na TN a BB, však?
12.3.2018 - 12:45
+2

KrebsKandidat

 

POdla mna to ciste nie je a nie je to ferove hnied z viacerych hladisk, okrem ineho ani z pohladu hracov, ktory odohrali vacsinu sezony a teraz ich vytlaci niekto zo Slovana.
Ale, co je hlavne, berie to chut na hokej, takze, kludne si to rieste dokolecka dokola v diskusiach pod clankami s touto temou.
Toto by mala byt diskusia o vcerajsom zapase NR NZ.
12.3.2018 - 14:35
+1

blue-311

 

Mojko ukaz mi kde ja robim hon na farmy ohladom prestupov. Len mi vadi ze to do nemoty dava vsade kde sa objavi.
12.3.2018 - 16:52
0

Burzum Black

 

Za všetko môže Lintner! Tfuj!!!
11.3.2018 - 22:17
0

88Backo

 

Mikulas sa vyhodil v prvom rade sám
12.3.2018 - 0:48
0

22.4.2016

 

Ci to hraci pustili alebo nie,(ja to skor otazka na nich), no podla predvedenej hry to tak vyzera.Mikulas,ako pises, sme nevyhodili, lebo na postup mas celu sezonu,nie len posledny zapas v ZC.
12.3.2018 - 5:16
0

aaaa

 

pochybujem že na ľade
11.3.2018 - 20:47
+1

Sunkafit

 

Jedine co ma sere je ze v semi to bude BB alebo Ke
11.3.2018 - 20:04
+1

KurierNz

 

Najprv to semi musite dat
11.3.2018 - 20:05
+3

bez nicku BLOG

 

11.3.2018 - 20:07
+1

Sunkafit

 

Pekny vtip uvidis
11.3.2018 - 20:08
+3

KurierNz

 

Budeme sa snazit z toho spravit realitu...
11.3.2018 - 20:11
+1

6911

 

O to sa ty neboj.
11.3.2018 - 20:19
+5

ibanaPO

 

Kuriernz si srandista, tes sa ze sme vám to pustili. Teraz tu budeš robiť hrdinu a pomaly by chcel byť vo finále, ale mňa osobne by takéto víťazstvo netesilo. Naši hrali ako po chrípke a evidentne váš púšťali a to ma série, lebo nz si po nezaslúžili.strašne ma nastali , .......
11.3.2018 - 20:30
+3

BITCH PLEASE

 

netrep. dostali ste na budku
11.3.2018 - 22:36
+1

Es5

 

KurierNz: Nieco za nieco

Vy mate PO a my mame postup do semi
11.3.2018 - 21:04
0

KurierNz

 

A ked to tak nebude? Nedodruzali sme dohodu a Kovacik nas da na DK? Robite teraz z vasich hracov a trenerov curakov chlapci....jednoznacne dnes vasi nemali taku motivaciu ako nasi, vyvarovali sa zbytocnym zraneniam...a myslim si, ze LM by vam mohol viac vyhovovat na PO ako nasi...
11.3.2018 - 21:18
+1

Es5

 

Dovolime vam vyhrat stvrty zapas(cize jediny) a doma Vas doklepneme rozdielom 2 tried.LM je daleko a nenaplni stadion v NR ako fanuskovia co spievaju o nejakom zelenom faluse. 5.4.2018 odohrate posledny zapas v sezone a roztapate
11.3.2018 - 21:43
+3

miro-nr

 

Ak postupime tak bude Poprad!
11.3.2018 - 20:14
0

Arthur Dent

 

Presne: to som povedal aj jednemu domacemu v Poprade, ked sme sa po zapase chvilu bavili.

Ale nech je to ako chce, majster musi porazit kazdeho. POME NITRICKA!!!
11.3.2018 - 20:23
0

simon22 BLOG

 

ano??? : asi sotva.. ak postupi trenčín cez poprad bude mať zvolen a vy bystricu...
11.3.2018 - 20:25
+1

miro-nr

 

ešte nikto nepostupil ! Je to len moj tip a aj ZV to nebude mať jednoduche so ZA . A my tiež nie.
11.3.2018 - 20:36
+2

ErikHKM

 

To je jasne ja osobne mám rešpekt pred každým súperom ale myslím si že tu Žilinu dáme to by som nebol asi správny fanúšik keby si myslím opak
11.3.2018 - 20:44
0

hello, havarju

 

Presne - aj toto vobec nie je nerealne
11.3.2018 - 20:48
0

Bahno

 

Pukance a cola nachystane, playoff-oví konspiratori poďte na to
11.3.2018 - 20:04
+3

bez nicku BLOG

 

Inak, 4.sezonu po sebe rovnaky super v poslednom kole ZC aj v 1.kole PO?
11.3.2018 - 20:04
+1

Es5

 

11.3.2018 - 21:06
0

NR CERT

 

A POMEEE...KONŠPIRACIE URÁŽKY KALKULACIE teším sa na tie komentáre
11.3.2018 - 20:04
+1

Frey77

 

Super ste naložili Citronovy, palec hore!
11.3.2018 - 20:04
+24

miro-nr

 

Malo
11.3.2018 - 20:15
+6

Frey77

 

Ale lepšie, ako nič!
11.3.2018 - 20:21
0

tep

 

Tuším aj troška očervenel, ladil s kravatou, či?
11.3.2018 - 20:24
0

Frey77

 

Tak v TV bolo vidno, že mu je to dosť nepríjemné
11.3.2018 - 20:41
+1

antinamor

 

Zamrzol mu úsmev?
11.3.2018 - 20:57
0

Ottawa Senators

 

Vdaka za zakladnu cast. Malo kto by to cakal v novembri. Velmi ma ale mrzia 2 prehry s "barazistami" v poslednych 3 kolach.
Stvrtfinale dame.
11.3.2018 - 20:04
+2

hello, havarju

 

Pocas celej sezony som mal pocit, že inak hráme proti silnejším a inak proti slabším
11.3.2018 - 20:51
0

Dracik_18

 

Hráčov to nemrzí ,hlavne tie dve otočky
11.3.2018 - 21:40
0

NRfan

 

STOP oje..vacstvu, vychcanosti a nefer praktikam!!!: Hnus a grc! Tolko k dnesnemu zapasu.
11.3.2018 - 20:04
+30

NR

 

ked si vyberaju supera ostatne muzstva,vtedy je to v poriadku?ja by som to takto tragicky nebral.
11.3.2018 - 20:16
+4

Nitraaa

 

Preco si chceme vybrat supera ktory nas 3x porazil namiesto supera ktory nas neporazil ani raz a dal nam v sezone tak 4 goly ...
11.3.2018 - 20:18
+2

ibanaPO

 

Porazili nás 3x, ale sa pozri ako sme hrali v kazdom tom zápase. Salam parky v kazdom zápase.
11.3.2018 - 20:32
+1

Dzunkes

 

akoze nie??: samozrejme,ze to nie je v poradku
11.3.2018 - 20:19
+3

NR

 

Si nepamätáš jak s nami Svedi dostali 5ku na OH? Oplatilo sa im to vtedy?
11.3.2018 - 20:24
+1

martin182

 

ja nepamatam.. 3:0 bolo
11.3.2018 - 22:18
+1

NRfan

 

Tvrdim to snad niekde?
11.3.2018 - 20:35
0

bohin85

 

Nr presne toto je ten problem..moralisti spadli ste do tej istej zumpy.. "ked si ini vyberaju superov"no..tak uz ste aj vy ra stoka..presne tato logika..ked ini tak aj ja.. a tu je ten problem..!!!
11.3.2018 - 20:45
0

NR

 

A čo nejdete diskutovať do diskusie BB? Sa tu preberá len tento zápas...tam to bolo čisté? Ja osobne som chcel Mikulas aby postúpil.
11.3.2018 - 20:48
+3

bohin85

 

Diskutujem aj tam.. tam bol dnesny zapas cisty..skor tie munule nie
Takze ked je nitricka zla tak sa vravi heš heš a vsetko ide do stratena?
11.3.2018 - 21:10
0

sloniik

 

ale tu nikto netvrdi od nas, ze to bolo ciste. ale chcel si si kopnut. tak mozes ist spinkat
11.3.2018 - 21:23
+1

bohin85

 

Spinkalo by sa mi ovela lepsie keby sa splnilo to za co ste sa bili pred zapasom do prs
Posielat spinkat ma vies..ale skus ako chlap priznat ze ste v tom istom moralnom bahne ako ti ostatni ktorych ste tam posielali ...
11.3.2018 - 21:58
0

sloniik

 

Mne sa nepacilo, ze sme vypustili zapas a tak pomohli NZ k postupu (aj ked tu pomoc nakoniec nepotrebovali). Ja inych nesudim, nepotrebujem si nic dokazovat
12.3.2018 - 12:28
0

NR

 

Ako vieš že bol čistý a tu vieš že pustený?
11.3.2018 - 21:29
+2

kurtsteiner

 

Hore si ma za toto dodrbal?
11.3.2018 - 21:36
+1

gozamky

 

súhlas!!!
12.3.2018 - 14:03
0

Dzunkes

 

ale nehovorte,ze keby ste chceli tak date NZ s prstom v nose
11.3.2018 - 20:05
+3

fanusikuspechu

 

ano dame v prstom v nose...ved sme sa tam dnes len vozili...fakt som necakal ze NR sa k niecomu takemuto znizi...
11.3.2018 - 20:08
+4

bohin85

 

Tak vidis.. ja som to cakal.. preto som aj dal dvojocku..lebo nr sa hra na anjelikov.. ale su to tiez len ludia zijuci na slovensku
11.3.2018 - 20:46
0

Sunkafit

 

Nie ale bolo vidiet ze hra muzstvo ktore neide za vytazstvom proti timu ktory ma noz na krku
11.3.2018 - 20:19
+2

ErikHKM

 

Máš tam hrubicu
11.3.2018 - 20:26
+2

MartinZV

 

Išli tvrdo za tým výťazstvom
11.3.2018 - 20:46
+3

antinamor

 

Keby jednu.
11.3.2018 - 20:59
+1

Es5

 

Pise na mobile
11.3.2018 - 21:08
0

Sunkafit

 

Aj keby som nepisal
11.3.2018 - 21:15
0

22.4.2016

 

Neviem ci to bolo pustene, no ked sa nato pozrieme, tak posledne dva zapasy sme prehrali z 9 a 8 v tabulke. Snad ako hokejisti vravia : p.off je ina sutaz. Vela stasti Nitricka.
11.3.2018 - 20:05
+1

miro-nr

 

s 10. a 8.
11.3.2018 - 20:16
0

22.4.2016

 

Mylit sa, je ludske. Sorry , aj zo skoly davno prec , clovek uz nevie ani ratat.Inac zdravim MIRO-NR
11.3.2018 - 20:20
0

TurnerSVK

 

co ste pokakaní z bystrice alebo ke v semi preboha? ked chceme titul treba zdolat kazdeho.
11.3.2018 - 20:06
+3

borzak

 

Chlapi z fanklubu ako ste to kricali na nz ze konci sa vam sezona??? Dajte si kazdy facku a neurazajte furt supera a tie mad kur.y ste si mohli odpustit tiez.
11.3.2018 - 20:07
+35

NR CERT

 

S týmto s tebou úplne súhlasím trápne a zbytočne ale čo by si čakal už to neni ten fans ktorý býval
11.3.2018 - 20:13
+18

Sunkafit

 

Mohli by sa aspoň zlozit na blanu na bubon....
11.3.2018 - 20:20
+1

speedman

 

Súhlas!!
11.3.2018 - 20:18
0

tep

 

No to veru hej, tieto národnostné rýpačky z duše neznášam... Stačilo ponadávať do sedlákov a tak, to by bolo lepšie
11.3.2018 - 20:27
+2

Bahno

 

Tak tak, niektoré “chorale” by sa patrilo vypustiť z repertoáru.
Jednak zo slušnosti a účty k súperovi, ale aj preto, že tam chodi vela deti.
11.3.2018 - 21:01
+1

button

 

Toto torzo fanklubu je katastrófa. Namiesto urážania NZ, ste mali s otvorenýmí ústami pozerať ako sa povzbudzuje. Oni neprestali celý zápas, bez ohľadu na to, či vyhrávali alebo prehrávali. Pre mňa naj fans hostí, čo sem chodí. A mám ich rada aj preto, že nám jediní nenadávajú do maďarov.
11.3.2018 - 21:31
+19

NZ Hockey

 

Gratulujem chalani k postupu do playoff!

Okej bola to holomajzna ale tak neklamme si nebola ani prva ani posledna v hokeji ani v sporte vseobecne.

Uprimne velmi sa tesim na seriu prave s NR a zelal som si vas uz minuly rok kde to tesne nevyslo. Predsa nase vzajomne zapasy mali vzdy naboj, emociu, ked to asi daleko nedotiahneme tak nech je na co spominat, kto vie kolko bude na to sanci

Takze vidime sa stvrtok tesim sa
11.3.2018 - 20:09
+6

NzSlovak

 

Jj: Sam neviem, ci to bolo pustene, dohodnute alebo rozhodla vacsia tuzba po vyhre.

Kazdopadne play-off to bude kvalitne, a dost vyrovnane.
11.3.2018 - 20:09
+2

sloniik

 

Dakujem za uspesne ukoncenie zakladnej casti. Zamky, Bystricu... barsco rozdzigame a ked nie bude skor konec. Ale nebude, Nitra do toho!
11.3.2018 - 20:10
+3

Acorgonka

 

Hanbite sa !!!!: "Aktivni " fanusikovia pri televizoroch!! Kazdy jeden klub co dnes prehral si moze za to sam vratane LM...ake ody po piatku tu boli a teraz idete hanit? Nitrianski akoze fanusikovia chodte do prdele s takymi recami vid lajfka! Corgoni hrali na oko? Podla mna nie nezabudnite prist na zimak pocas PO a cudovat sa ako jarinovia aky tam hluk! Uzurpujte si miesta co ste celu sezonu ignorovali! Nezabudnite mavat salmi ak dake mate!
11.3.2018 - 20:10
+15

KrebsKandidat

 

hanbit by sa mali v prvom rade ti dobraci, ktori sa opat zaprezentovali vulgarizmami...
11.3.2018 - 20:16
+3

Acorgonka

 

Nie je v mojej moci riesit to kazdy je zodpovedny sam za seba
11.3.2018 - 20:22
0

NRfan

 

A riesit fanusikov, ktori maju iny pohlad na to co sa deje uz v tvojej moci je???
11.3.2018 - 20:40
+7

Acorgonka

 

Nie vobec to nie je v mojej moci ale mam rovnake pravo vyjadrit sa a zc mam odstatu PO je pre mna sviatok a fandim aj v nepohode a ak si sa cisto nahodou v mojich slovach nasiel sorry ze to nemozem
11.3.2018 - 20:53
0

miro-nr

 

v akej nepohode,ved naši si svoje dnes v pohode uhrali,či Ty si to nevidela?!
11.3.2018 - 21:01
+3

Acorgonka

 

praveze ja som to videla Mirec
12.3.2018 - 7:03
0

NRfan

 

Tak sa vyjadruj k zapasu a nie ku fanusikom!!! Ti totizto tuto frasku nespachali. To tvrdsie jadro fanusikov co sa tu negativne vyjadruje do vlastnych radov chodilo na hokej ked si ty este nebola ani v plane a vidi ten hokej trosku v sirsich suvislostiach. To ze si to chodis odstat je chvalyhodne, ale to este z teba lepsieho fanusika nerobi. Za mna osobne radsej sto nadavajucich fanusikov, ktori sa rano vedia pozriet na seba do zrkadla a ktori jasne poukazu na spinavosti, ktore vidia ako niekoho, kto sa bucha do hrude kolko toho pre klub odstal a kritiku vyjadri iba vtedy, ked sa to netyka jeho samotneho alebo klubu, ktoremu fandi. Nic v zlom.
11.3.2018 - 21:07
+13

Acorgonka

 

veru nic v zlom proste som sa vyjadrila a tak to aj citim.. mne budes pisat ze sa mam vyjadrit k zapasu?ano aj ja by som bola byvala radsej keby vyhrali ale zhodnotit zapas citujem: STOP oje..vacstvu, vychcanosti a nefer praktikam!!!: Hnus a grc! Tolko k dnesnemu zapasu koniec citatu je podla teba koser ?.... a koment o tom ze ty si chodil na hokej alebo teda to jadro ked ja este nebola v plane je mimo ake sirsie suvislosti spominas ? ty uz dopredu vies ako ideme pohoriet... ty vies viac ako hraci a treneri tusim ale oka... na situaciu vcerajsieho zapasu mame iny pohlad
12.3.2018 - 7:00
+1

NRfan

 

1. Ano je to koser, tykalo sa to okolnosti, ktore vyustili vo vcerajsiu frasku, t.j. hodnotim hokej, nie fanusikov.

2. Preboha o akom pohoreni to v suvislosti so mnou pises? Kde tvrdim, ze ideme pohoriet?

3. Ano mame iny pohlad, lebo nevnimas prave tie sirsie suvislosti, iba si si to tam prisla odstat a v tom lepsom pripade sem tam nieco zakricala, v tom horsom pripade vacsinu casu cumela do mobilu ako 99% z vas.
12.3.2018 - 12:59
+1

Acorgonka

 

ked myslis ale mozes si byt isty ze nemas pravdu teda co mna sa tyka ja by som si nedovolila hodnotit cloveka co nepoznam ty to dokazes a aby som nebola zase obvinena ze som ruzovy spam prajem ti pekny den
12.3.2018 - 13:11
0

NRfan

 

Naozaj nedovolila?: ja by som si nedovolila hodnotit cloveka co nepoznam

...

""Aktivni " fanusikovia pri televizoroch!! ... Nitrianski akoze fanusikovia chodte do prdele s takymi recami vid lajfka!"
12.3.2018 - 13:25
+1

Ferrari

 

v tvojej moci je asi len chytiť varešku a postaviť sa za sporák a nie tu moralizovať a posielať niekoho do prdele. Dosť čo tu zbytočne spamuješ diskusiu. Nie každý mohol byť dnes na hokeji. Veľa ľudí má aj občas aj iné povinnosti ako hokej, kde nám o nič nejde. Áno, pozeral som to v TV a čo?
11.3.2018 - 23:34
+3

Acorgonka

 

ja spamujem? daj mi jeden priklad a bud taky dobry a nechaj si svoje sexistocke poznamky pre seba
12.3.2018 - 7:01
+4

Bielomodry

 

Acorgonka: Neako si sa rozohnila...Ale spravili sme to okato..Píš si čo chceš...
11.3.2018 - 21:03
+7

Acorgonka

 

presne tak .) ved pokojne to hodte na mna okato neokato nestotoznujem sa s tym nazorom
12.3.2018 - 7:37
+1

Bielomodry

 

Áno presne tak,chýba je v Tebe
12.3.2018 - 12:18
+1

ElwisNR BLOG

 

Super aj Nové Zámky sú nitrianske.
11.3.2018 - 20:10
0

Darthik

 

Gratulujem Zamky: Tesime sa aj v sturove
11.3.2018 - 20:10
+3

FanusikZamkov

 

Darthik ďakujeme. Zároveň ďakujeme všetkým hráčom za splnenie celosezónneho cieľu. Myslím že je to veľké zadosť učinenie pre hráčov ktorých nie raz tu vyhadzovali a urážali. Dokázali ste odpovedať tým najlepším spôsobom. Marek myslím že teraz už veríš že to tvoje rozhodnutie bolo unáhlené. Vďaka ti že si sa dal prehovoriť a dole klobúk pred tebou.
11.3.2018 - 20:27
0

NZ Hockey

 

Tak tak Marek by este mohol potiahnut sezonu v tej 4.tej lajne idealny hrac tiez aj na oslabovky
11.3.2018 - 20:32
+1

reproš

 

Neiveritelne.
Neviem komu pogratulovat.
11.3.2018 - 20:13
+3

Dzunkes

 

11.3.2018 - 20:16
0

NR

 

ja sa chcem len pripomenut Mirovi : https://scontent.fbts3-1.fna.fbcdn.net/v/t34.0-12/28722045_10210943780646712_34577163_n.jpg?oh=b32f04d14a38ce09a096d7f9929884ed&oe=5AA73A8D
11.3.2018 - 20:14
+13

miro-nr

 

len či nam to aj bude niečo platné uvidíme neskor.
A niekto tu ZČ vyhrať musel
11.3.2018 - 20:43
0

Es5

 

Nikto nechcel tak sme nakoniec museli my
11.3.2018 - 21:18
0

Mudrc

 

Za toto divadlo dúfam ze Nitra vypadne
11.3.2018 - 20:15
+8

6911

 

skutok sa nestal
11.3.2018 - 20:22
0

Es5

 

To nebol hokej?
11.3.2018 - 21:19
+1

rasticek

 

Pexeso, kamarát
11.3.2018 - 21:36
+2

Nerkio

 

K dnešku toľko ,po druhej tretine padol v kabíne Nr rozkaz prehrať ....sám
11.3.2018 - 20:15
0

NR_peter33

 

Toto je grc: Čo tu všetci píšete...prehrali sme a čo?? Vo štvrtok to bude úplne iná Nitra ako dnes, lebo už nám o nieco pôjde, dnes nám nešlo o nic tak čo ste čakali?? Neverím rečiam o dohode a predaní zápasu, proste nám nešlo o nič, zámkom o všetko
11.3.2018 - 20:16
+6

Tokino

 

Je to o pristupe.Zbytocne si kazia naladu pred PO a davaju NZ sancu.NZ vyhrali posledne 3 zapasy a my sme mali kolisave vykony.Uvidime ako sa pripravime na stvrtok.
11.3.2018 - 20:18
0

NR_peter33

 

To je druhá vec, ale 99% príspevkov je tu dnes úplne trápna..
11.3.2018 - 20:21
+2

Acorgonka

 

Nam sedi zasluzene Jud na lavicke chyta dvojka a secia sa cuduju a pohorsuju a to este my mozeme za LM co sa dopracoval kde je sam....neuveritelne!
11.3.2018 - 20:24
+4

pribina01

 

Acorgonka: Prepac, ale ked zaplatis celej rodine listky a aj musite aj nieco jest pit, kolko Ta vyjde taka navsteva stadiona v NItre? Prides oslavit prve miesto , ved je to super moznost ako sa navnadit na PO, Co vsak vidia a pocuju deti? Nadavky z fanklubu, stale to iste o SLovane, o rozhodcoch , atd... Vidia hracov, co sa tam proste korculuju bez stipky toho,aby dokazali presvedcit tu rodinu ,aby prisla aj opat... Spravny fanusik vie ocenit kvalitu a nie hulvatstvo a podraz zo strany hokejistov. Ked vedeli,ze prehraju, tak mali spravit aspon to, ze mali ludi pustat zadarmo. Lebo aby rodina za to vysolila aj 50 eur za jedno nepodarene divadlo v prostredi ako na zapase Hornej a Dolnej...tak to ver, ze opat nepridu...a o tom to je....
11.3.2018 - 21:04
+19

bohin85

 

Nie nie..psssttt.ved to je najlepsi faaans
11.3.2018 - 21:12
+1

pribina01

 

Bohin85: Uprimne som vazne chory a chcel som i tak prist 130 km autom a co by som videl a zazil? len by ma uz odnasali do marnice....Proste skutocny fanklub sa sprava uplne inak, to iste klub. Chvalil som pracu Chrenka a Kovacika, ale toto je fakt patka ako vysita, za dnesne divadlo. Skoda toho. Pekny vecer
11.3.2018 - 21:17
+4

bohin85

 

Myslim ze kym sa nezmenia sposoby celkovo na slovensku tak sa neoplati investovat cas peniaze a ako v tvojom pripade zdravie uz duplom nie koli divadlu a fraske ako v tomto ligovom hokeji je bezne vidiet.. len vela ludi na cele aj so mnou OBCAS to nepochopia.. ja tiez lutujem ze tych x zapasov doje.kanych hlavne von co sa tyka bb som cumel na miesto na svojho sina ktory ma volal x krat "tata tata"radsej na tych akoze profi sportovcov ktori sa snazia akoze vzdy dat do toho srdiecko a podobne dristy..preto niekedy treba dat aj prejav nevole a nespokojnosti aj svojmu.milovanemu klubu len aby sa mozno veci pohli dopredu..ale hlavne pohli.. nejakym sposobom...
11.3.2018 - 21:26
+1

bohin85

 

*syna
11.3.2018 - 21:59
+1

galerio

 

To je naozaj nehoráznosť, daj to na súd!

11.3.2018 - 21:40
+1

Acorgonka

 

a co ja ako radovy fanusik s tym mozem urobit? mas pocit e obhajujem hulvatstvo? ja obhajujem vcerajsiu prehru? ja som sa vyjadrila k "fanusikom" co sa tu vyjadruju spôsobom horsim ako ktorykolvek fanusik na stadione a sam dobre vies ze ja som kriticka a priama
12.3.2018 - 12:19
0

fanda55

 

Keď ste znechutení, na PO sa ani neunuvajte a potom keď postúpime, nekrutte salom ako hrdí fans. Vyhrali ZC a to sme boli v októbri v srackach, kým neprišiel Stavjana. Rýchlo zabúdate, veľmi rýchlo a idete im pomaly do kokotov s prepáčením nadávať? Vy ste fanúšikovia? Kalkulovali sme, no a co? A ini nie? Všetci ste tu svätí asi. Frasky v lige boli a budú, mohli sme si vybrať, vybrali sme. Zámky sú derby,super atmosféra, bude to mať náboj, blízko seba. Keď to chceme vyhrať, musíme zdolať každého. Medzi NZ a LM moc veľký rozdiel není. Možno len v sympatiach. Tak hlavne kľud a sustredme sa na PO. Liptakom držím palce, aby sa udržali!
11.3.2018 - 20:18
+18

pribina01

 

Fanda55: To ako myslis vazne? Divakov mali pustat na stadion zadarmo, za to,co urobili. Tak odfklaknuty vykon sa len tak nevidi, Od uvodu jasny zamer nehrat nic. Tebe by sa pacilo,keby zaplatis za kino a namiesto ocakavaneho trhaku TI tam pustia predstavenie , ktore by si nikdy nepozeral? Uvedom si, ze Hokej sa robi pre ludi ,a ked Ti toto predvedu hraci, tak Ta to musi jednoducho znechutit, Taketo dohody sa robia cely cas za vlady cerveneho indiana....a preto je to cele na prt. Odpalili MIkulas, na ktory to realne vedia hrat....len aby Nitra nevypadla vo stvrtfinale....ako sa vravi..karma je zdarma....len tolko
11.3.2018 - 20:30
+13

draply

 

absolútny súhlas !
11.3.2018 - 20:42
+1

NzSlovak

 

Pogratulujte: Vasmu fan-clubu, ktory po zakroku lotyša kričal čisto slovenskemu fan-clubu NZ - s...... madari. Myslim ze do tych madarov by si nemali tieto dve mesta nadavat, hlavne ked jedineho madarskeho hraca ma prave Nitra
11.3.2018 - 20:19
+20

Yuro81

 

nebud precitlively, este sa toho nakrici a nakoniec si podame ruky a ideme na pivo
11.3.2018 - 20:26
+2

tep

 

Veru, s tým maď.. to bolo mimo, pokojne mohli kričať radšej kur... zo zámkov, alebo také niečo.. No, toto aj mne osobne lezie na nervy..
11.3.2018 - 20:32
+2

ibanaPO

 

Sille je hráč nz a má maďarské občianstvo. Najskôr si zistí fakty keď niečo tresknes.
11.3.2018 - 20:38
+2

ohlo123

 

+Ondrusek ma madarske obcianstvo,predsa vieme,koho sme vam predali!
11.3.2018 - 20:48
+1

NzSlovak

 

Takze : Vlastne vsetci traja madari v tomto zapase su alebo boli Nitrancania. Este lepsie
11.3.2018 - 21:21
+1

ohlo123

 

Igen!
11.3.2018 - 21:43
+1

Norik

 

Alebo: Všetci 3 Maďari v zápase boli, alebo su zamerania.. . Len dodám, že nás Kovács má predkov, vaši sille a ondrusek majú aj občianstvo.
11.3.2018 - 21:43
0

kali mero

 

A kde hrali predtým?hm..
12.3.2018 - 12:05
0

dejvidBB

 

Kde je bojovnik za spravodlivost fanusikzamkov? Dnes bolo vsetko s kostolnym poriadkom?
11.3.2018 - 20:23
+4

BITCH PLEASE

 

Určite je spity niekde v mikrone
12.3.2018 - 8:19
0

FanusikZamkov

 

Bitch Pleas toto si trafil veľmi vedľa totiž som antialkoholik. Za svojím názorom si stojím a aj budem stáť. Lintner s Kovalom sú obrovskou čiernou škvrnou tejto súťaže. Koniec koncov ste včera videli a počuli reakciu divákov. Žiaľ keď už VIP osoby vo Zvolene sa vyzývajú na férovku počas zápasu tak to je smutné. Ak toto prospeje slovenskému hokeju tak potom to treba celé zavrieť.Toľko k tomu . Toto je môj posledný príspevok k tejto záležitosti a nazáver áno mám radosť že sme sa dostali do play of a tým pádom hokej v NZ sa môže ďalej rozvíjať. Možno bitch please ty nemáš radosť ja mám na rozdiel odteba .
12.3.2018 - 10:54
+1

blue-311

 

antialkoholik. Koniec.
12.3.2018 - 12:01
+4

tep

 

Ja zas poznám kopec anti-antialkoholikov!
12.3.2018 - 14:30
+1

Anyag

 

NR Peter33 presne tak jak hovorís Štvrtok to bude iné ale HC NZ to dà
11.3.2018 - 20:23
+1

NR_peter33

 

Neviem čo HC NZ dá, ale s Nitrou nepostúpi určite
11.3.2018 - 20:31
+1

Tokino

 

Dnes sme boli jalovi,bez chuti,korculovania,zrazania.NZ hrali zdravo tvrdo,korculovali a zasluzene vyhrali,gratulujem.V PO to bude este tazsie rakze hraci musia zmenit svoj pristup inak to nepojde.Hlavne nasa 1.lajna absolutne neviditelna,bez stavy.Takze oddychnut a bojovat!
11.3.2018 - 20:23
+1

pribina01

 

Priatelia: Tak ci tak, ak sa chce robit sport fer, tak taketo vysledky tomu nepomahaju. Foltan v brane bola hned lahodka na realne videnie, ako to skonci. Proste ked chce byt liga cista, taketo vysledky v poslednom kole, kde si vyberiem muzstvo, je fakt nestastne. Sami ste videli, ze Nitra nesla do branky, nehrali svoju hru,preco asi? Fandim hokeju a nie takemuto .... Stazuje sa na praktiky vedenia BB, ale ak bolo toto ciste, tak ja do zajtra vyzdraviem. Mozete sa akokolve snazit to ospravedlnit, no je to neospravedlnitelne. Bud chceme hrat vsetci rovnako alebo sa podvadzajme a tlapkajme si po ramenach,ako je to skvele....
11.3.2018 - 20:24
+9

bohin85

 

Suhlas.. ak to bude takto stale je to o tom vykrikovani kto je vacsi podvodnik..
11.3.2018 - 21:13
+1

antinamor

 

Mne sa páčil Foltán keď pri záverečnom podávaní rúk so širokánskym úsmevom ála Citrón potľapkával kamarátov zo Zámkov. Po prehratom zápase mohol prejaviť aspoň trošku empatie s nami, fanúšikmi, ktorí sme merali cestu na štadión a aspoň naoko sa tváriť nasrdene resp. smutne ak už nie nešťastne z prehry. Ale možno on vie najlepšie, prečo rozdával úsmevy na všetky strany.
11.3.2018 - 21:21
+6

Tricko30

 

Tu zilinu co vsetci vyhadzuju z ligy si dnes na rozdiel od nitry zachovala svoju tvar.to bola komedia v priamom prenose okate hlavna vec ze vsetci kydali na zilinu ako to pusti lm
11.3.2018 - 20:25
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Nitraaa

 

Mozno veril tomu ze to pustia tak nesiel podla tych prestrihov bol stadion v ZA vypredany , tak ako celu sezonu
11.3.2018 - 20:41
0

JAkiLM

 

Ja som napriklad rad ze nam to ani PP ani ZA nepustili. Ze to bolo do posledneho kola vsetko otvorene zial pre nam to nevyslo. Gratulujem NZ nikto tieto spekulacie nedokaze. Zial. Moj nazor podla toho co som videl, tak to NR pustila tiez by ma ako fanusika mrzelo ze moj team ako vitaz ZC urobi toto ked hra posledny zapas doma a bude oslava. Dufam ze playout dame. Pri vyrovnanosti ZC je mozne v PO vsetko mozne. Ja budem fandit Zvolenu paci sa mi ich hokej.
11.3.2018 - 21:42
+3

pribina01

 

JakiLM: Drzim Vam palce a ospravedlnujem sa za tu saskaren, ktora Vas dnes stala POff
11.3.2018 - 21:45
+3

JAkiLM

 

Pribina01 Dakujeme. Tak ono vacsiu cast sezony sme bojovali o PO nevyslo neboli sme o nic horsi ako NZ zial marodka zranienia. Nas hokej po vacsine nebol okulahodiaci ale bojovalo sa. Treba aj teraz zabojovat a zachranit extraligu. A rok zmenit ludi co vedu LM hokej. Tito neschopaci nedokazali dotiahnut ani podpis so St. Nicolausom ktory sa potom upisal ako sponzor 1. Ligy
11.3.2018 - 22:06
+1

P24 BLOG

 

nj nj: takze hned k veci. hrali sme naplno? jasne, ze nie. uz len preto, ze sme nechali oddychovat kofolu s lawsonom. bez urazky, ale bolo by asi divne, keby v pristupe nevidiet rozdiel medzi muzstvom, ktoremu o nic nejde a muzstvom, ktore hra o zivot. jednoducho aj s tym treba pocitat. zdanlivo horsie vylosovanie sa moze nakoniec ukazat ako lepsie. hlavne vo futbale kde sa nehrava PO sa to uz xkrat potvrdilo. kazdopadne rozhodne som si ovela viac prial mikulas. ok. takto usetrime za cestu a ubytko, no nz nam sedi ovela menej. navyse je tam omnoho vacsie riziko zraneni. a na zaver aj pre ligu je lepsie, ked sa ucasnici PO co najviac menia. mne sa odnas najviac pacil raisko. z foltana moze byt dobry brankar a rozhodne ma vacsi vyznam pomoct v raste jemu, nez lacovi, ktory uz lepsi nebude a momentalne su s foltanom na podobnej urovni. na zaver uz len tolko, ze tie madrske k..vy sme si mohli odpustit. nebol to ziaden likvidacny faul. tak. teraz hura na PO, zamky vybavit co najrychlejsie a s co najmensim poctom zraneni. semi totiz bude drsne. mozno predcasne finale
11.3.2018 - 20:27
+6

dufus

 

týmto príspevkom by som sa chcel ospravedlniť všetkým liptákom....to čo sa odohralo v nitre nepotrebuje komentár...chodím na hokej cca 35 rokov ,ale takúto špinavosť som nevidel ani za paštinského šéfovania,ja osobne som dnes bol na poslednom zápase
11.3.2018 - 20:27
+12

Yuro81

 

... a co sa take stalo ?
co dnesny vysledok ovplyvnil ?
kto cakal ze sa v zapase o nic rozkrajame ?
11.3.2018 - 20:30
+5

NRfan

 

Na to, ze si vystudoval VS by si mohol aspon trochu vediet citat medzi riadkami.
11.3.2018 - 20:45
+3

Yuro81

 

tvoju zbytocnu poznamku si mohol zamenit za odpoved na jednu z otazok.

neviem co tu vsetci revete. vyhrali sme zaklad a odjazdili posledny zapas o nic. aky to ma alebonema dopad na tabulku nas nemusi zaujimat.
11.3.2018 - 22:46
+1

NRfan

 

Takze si to naozaj vobec nepochopil. Clovece, ale ved tu vobec nejde o tabulku!!!
12.3.2018 - 6:28
0

Yuro81

 

Ja som to pochopil skor ako sa to stalo.

Na ten zapas som uz isiel s tym, ze NZ budu bodovat. Je to logicke a kto cakal nieco ine nema nadhlad nad celou sitaciou v akej sa muzstva ocitli.

Kosela je blizsia ako kabat a seci co tu bedakate ste sa v zivote x-krat v tomto zmylse zariadili. Tak neviem preco teraz kamenujete klub, hracov...
12.3.2018 - 7:54
+3

Sunkafit

 

Presne tak
12.3.2018 - 9:38
0

NRfan

 

Zeby preto, ze je to nefer a ferovost by mala byt v sporte prvorada? Chlapci nadavat na Kovala a Lintnera to nam ide, horsie je to uz ked ide o vlastnu kuchynu, co?
12.3.2018 - 13:02
+2

Yuro81

 

Ja ma peknu novu kuchynu, bilu v jemne rustikalnom style. Som spokojny.
12.3.2018 - 13:43
0

bohin85

 

Pozri si PP ako sa v zapase o nic isiel rozkrakat moralista
11.3.2018 - 20:50
0

miro-nr

 

prestan už,prečo sa nerozkrajala BB ?!
11.3.2018 - 21:03
+5

bohin85

 

Bb sa praveze dnes isla rozkrajat.. skor sa prepocitali v minulych zapasoch
11.3.2018 - 21:14
+1

miro-nr

 

ved aj naši posobili ,že sa idu rozkrajať ale len posobili
11.3.2018 - 21:22
0

bohin85

 

Nasich bb zvyknem kritizovat ked na to se.u..ale dnes isli celkom skoro na plno :p
Skoro...
Ale odflaknut to neodflakli...
11.3.2018 - 22:02
0

Maross NR

 

ja len a tie predchadzajuce odflaknute zapasy neovplynili tabulku?
je jasne, ze ten, kto ma nahrate a iste miesto, aj vzhladom na pocetnost zapasov v poslednych tyzdnoch a hlavne posledne kolo pred PO, nepristupi k tomu nikdy 100%, ci uz vedome alebo v podvedomi ..
..kedze nase posledne zapasy nie su o tom, ze by sme superov bili, je aj celkom naivne si mysliet, ze vzhladom na okolnosti musime tento zapas na beton vyhrat, najma proti superovi, ktoremu ide o zivot.. aj na to by sme mali pri komentovani mysliet, je to tiez jedna z moznosti
..cize moralne bahno dosiahne len ten, ktory je favorit a prehra v poslednom kole
12.3.2018 - 7:02
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
antinamor

 

Možno sa len Bystrica nešla... rozkrájať
11.3.2018 - 21:24
+1

P24 BLOG

 

ale noooooo: mam tu zacat spominat na sezonu, ked sme s martinom bojovali o udrzanie?
11.3.2018 - 20:32
0

P24 BLOG

 

alebo este lepsie: tie nase vyhry nad slovanom, ked sme sa plantali na spodku tabulky....pardon tanulky
11.3.2018 - 20:38
0

pribina01

 

P24: Hadam nechces porovnavat dobu spred desiatich rokov? Za desat rokov sa malo zmenit zmyslanie fanusikov, vedenia a i ostatnych. Bohuzial dnes bolo len od fanklubu nadavky, urazky a od hokejistov divadlo, ktore je neospravedlnitelne.... Proste kto obhajuje podvod tak nech si da selfie s Kovalom a Lintnerom, pretoze nikto z Vas teda nema moralne pravo piskat na ludi, co konaju len to,co obhajujete....pekny vecer
11.3.2018 - 20:42
+4

P24 BLOG

 

ja som toto nenapisal: chodím na hokej cca 35 rokov ,ale takúto špinavosť som nevidel ani za paštinského šéfovania,ja osobne som dnes bol na poslednom zápase
11.3.2018 - 20:51
+4

pribina01

 

P24: Mam vnutorny pocit, ze je najvyssi cas zacat uplne odznova, proste novu sutaz s klubmi i so zahranicia, nove vedenie ligy a i szlh, bez uplnej ocisty to nepojde, jasne stanovene pravidla, budget pre kazdy klub, ktory musi zlozit na zaciatku sezony ako zabezpeku. Takto to bude neustale podrazanie fanusikov, poslednych , kt. este ostali...
11.3.2018 - 20:55
+5

NRfan

 

100 krat + keby som mohol.
11.3.2018 - 20:55
0

pribina01

 

dufus: asi tak, este to tu obhajuju,pritom to bol podvod na skutocneho fanusika. V poslednom zapase, kde pride tolko fanusikov, sa ma trhat lad a nema sa pozerat na tabulku. Nic vzlom, ale takto obhajuju podvody Kovala niektore individua....myslel som,ze Nitra uz dozrela, fanusikovia, ze vidia veci ako maju, zrejme nie.... a do zrkadla pravdy sa boja pozriet i ony...skoda
11.3.2018 - 20:33
+3

ohlo123

 

Myslel som,ze ty a NITRA MILA NITRA,ste ini fanuskovia-taki najvacsi .Nevadil ti podvod v 2006,preco ti to dnes prekaza?
11.3.2018 - 20:45
+1

pribina01

 

ohlo123: od roku 2006 preslo 12 rokov, bijete sa za to, aby bolo vsetko koser ,spravne a podla pravidiel a toto je podpasovka, po ktorej uz nema nikto narok vraviet ,aby ked nieco Koval a Lintner povedia, i ked to bude loz, ze nech to vysetria....len tolko
11.3.2018 - 20:51
0

P24 BLOG

 

jezis prestante tu afektovat: ta prehra s detvou? alebo ten zapas s mikulasom ked tam dochodza uram robil z nasich hracov kuzele? jednoducho nam v tomto zapase o nic neslo, skusali sme veci, akoby to bol pripravak a hold to nevyslo.
11.3.2018 - 20:55
+3

Sunkafit

 

Suhlas
11.3.2018 - 21:21
+1

ohlo123

 

Pribina01-ja som reagoval na znechuteneho Dufusa,s tebou suhlasim vo vsetkych bodoch obzaloby.
11.3.2018 - 21:01
+1

pribina01

 

ohlo123: Sorry, tak som to nepochopil , vies, som dost vazne chory, i napriek tomu som chcel prist.... Co by som z toho mal? len to, ze po dnesku by mi bolo este horsie a ten pocit, ked uz Nitra nie je hokejove mesto, ale mesto , ktore sa vyrovnalo BB, fakt hneva...Verim, ze sa to napravi, ale uprimne fakt to chce uplny restart celeho hokeja na Slovensku, dufam , ze sa toho este dozijem....Vsetko dobre
11.3.2018 - 21:07
+2

miro-nr

 

aj ked s tebou suhlasim ,mam pocit že prehanaš !
Aj BB pustila nejaky ten zapas !
A nestavaj Kovačika s Kovalom na jednu uroveň-to si fakt pripískol.
11.3.2018 - 21:24
+4

pribina01

 

Miro-nr: ANi nie, len ma nahnevalo, ako sa zachovali k ludom, co im verili. Nespravili to po prvykrat. Preto si treba realne uvedomit, ci to ma zmysel sa klamat. Kovacika a Chrenka som proste obhajoval a daval za priklad ,ako ma hokej napredovat, ale za toto by sa mali ospravedlnit a prvy domaci zapas venovat fanusikom stym, ze bude vstup zadarmo....tak by to bolo spravne
11.3.2018 - 21:30
+1

bohin85

 

Dufus..respekt
11.3.2018 - 20:49
+2

NITRAONTOUR

 

Nevadí o miesto naviac myslím si že tá jedna hlava tam veľký rozdiel nespraví..
11.3.2018 - 21:06
+2

hkmzv95

 

Citrón bol pekne kyslý
11.3.2018 - 20:28
+2

bohin85

 

Nezvyknem sa vyjadrovat k inym zapasom ale dnes ste vsetci moralisti z nr uvideli ze ta vasa poctiva neskazena nitricka je. Taky isty moralny odpad ako 90percent slovenska a ze sa nechate uplatit suchym rozkom... takze ak vas bude niekedy este tlacit v oku koval lintner a ostatni najhorsi oj.bavaci na svete tak si spomente na tuto vasu dnesnu frasku.. a dufam ze ta karma ktoru vy tak radi omielate a zelate aby dobehla ine muzstva za tie akoze spinavosti ktore si radi berete do ust dobehne tentoraz vas..
11.3.2018 - 20:29
+5

pribina01

 

Bohin85: Ale to im nevysvetlis, teraz su hrdinovia, ale po takejto fraske budu este nadavat, ze preco to Zamkom pustili....CHcem sa ospravedlnit za vsetkych ,co obhajuju loz, ony nevedia ,co cinia...
11.3.2018 - 20:39
+2

miro-nr

 

čo tu splietaš karmu(BB bohyňu spravodlivosti) ved ak by existovala ,tak už v BB ani štadion nemate !
11.3.2018 - 20:53
+4

bohin85

 

Ano ano..hlavne ze vy by ste mali 20tisicovu arenu postavenu co...po dnesku ostane novy datum v pamati.. 11.3.2018 pod nazvom"den kedy najmoralnejsie muzstvo dostalo ""po papuli""
11.3.2018 - 21:19
+3

Sunkafit

 

Ty uboziak...hralo muzstvo ktoremu o nic neslo proti muzstvu ktoremu islo o vsetko...precitaj si to sto krat...po papuli ty moralista..keby existuje karma tak tam kde mate stadion je len diera v zemi
11.3.2018 - 21:29
+7

Norik

 

Treba: Vedieť, kedy prestať reagovať. To že dnes to skočilo,ako to skončilo, už neurobíme nič. Čím viac budeš obhajovať aj podľa mňa toto divadlo, tým budeme viac osočovani. Priznajme chlapsky, že to nemuselo byť úplne čisté, že nám dobré vzťahy s nz stoja za tento výsledok. Načo sa hádať a míňať energiu. Radšej priznám a nebudem za nafukanca ako niektorý fans BB, obhajujuci kovalove prehrešky. .
11.3.2018 - 21:52
+5

JANOBB

 

Norik: ...ale to je úplne normálne, presne ako píšeš, prečo by ste nepomohli NZ, keď si to môžete dovoliť a sú vám bližší. Nech aj v NZ majú PO.
Ale to čo sa deje u nás, to je jeden odporný hnus, diletanstvo a arogancia.
Ja seriem na celý BB klub. Nech vypadnú v prvom kole, to si za toto všetko želám.
11.3.2018 - 22:49
+9

miro-nr

 

Ale no,ved teba to prejde ked vyradíte KE ,a prachy nie su všetko zdravie je ovela cennejšie,ver mi!
11.3.2018 - 22:55
+1

JANOBB

 

Mirko: ..mňa to už prešlo. Kašlem na nich, to úplne vážne. A jasné, že prachy nie sú všetko, ale se...ie ma, že som zvládol také zápasy, a naši ma položili. To ťa naserinká, nemyslíš?
11.3.2018 - 23:21
+1

miro-nr

 

Jasne ,že ano. Aj ja som p.čoval a nadaval aj na zapas v Detve aj dnes,ale nič nezmením.Bohužial.
A s tým zdravím to myslím vážne.
Mam dosť svojich problemov,viem o čom píšem,kto to neskusi na vlastnej koži,tomu sa to ťažko vysvetluje. Drž sa.
11.3.2018 - 23:26
+2

JANOBB

 

Drž sa aj Ty: ...a teda hlavne hodne zdravia želám.
11.3.2018 - 23:40
+2

Sunkafit

 

Veru
12.3.2018 - 9:39
0

Tricko30

 

Ani ziline o nic neslo a lm to nepustilo nato my co povies
11.3.2018 - 21:53
0

bohin85

 

Na to ti povie ten sunkafitik len ze si uboziak..lebo ine racionalne a normalne na to nema co povedat...(nic v zlom odomna)
11.3.2018 - 22:05
+1

Ferrari

 

nepustili ste im? a ten jeden bod, ktorý by im stačil v prípade prehry NZ?
12.3.2018 - 1:31
0

bohin85

 

Uboziak si jedine ty a ti tvoji charakterni hracikovia.. nie ja... opakujem..popradu o co slo dnes????!!ano dobre si povedal..muzstvu co o nic neslo..preto to aj tak skoncilo..!!!a vaz slova..ja som ti z ri.ky nevypadol...
11.3.2018 - 22:04
0

miro-nr

 

ale spravaš sa tak akoby si vypadol
11.3.2018 - 22:20
+1

bohin85

 

Nespravam..nic som take nenapisal..a hlavne nikoho neurazal priamo
11.3.2018 - 22:26
0

bohin85

 

A este pred tymako nazves niekoho uboziak tak si este raz precitaj co mas v profile napisane..tu jednu vetu..tak sa podla toho riad a potom urazaj druhych
11.3.2018 - 22:11
+1

Sunkafit

 

Nenecham ta tu zasrat celu diskusiu a bavit sa s tebou budem ako chcem
12.3.2018 - 6:13
+1

bohin85

 

Lebo co..lebo diskusie o nitricke nemozu byt zasrate ale vy mozete zasierat vsetky ostatne??!!
12.3.2018 - 8:57
+1

miro-nr

 

Netrep a prestan už, zaujimave ,že vo vašej diskusii k zapasu s PP si priznal,že vaši ten zapas vypustili a tu sa ich zastavaš že hrali ako o život-ty si obyčajny primitív čo sem prišiel vrtať a rypať! Nie si ty tunelár?!
12.3.2018 - 10:25
+2

bohin85

 

Trosku lepsie citaj ked uz citas nasu diskusiu..pisem tam ze prave s pp sa celkom snazili a ze do.ebali zapasy pred tym nie tento posledny..ked uz mudrujes tiez...
13.3.2018 - 0:12
0

bohin85

 

Boa vas sa clovek ani dotknut..ale vy kydat osocovat a buzerovat mozte vzdy vsade a vsetkych !
13.3.2018 - 0:13
+1

Sunkafit

 

Ty musis mat iny amok lebo nic
12.3.2018 - 10:53
+1

motonomad

 

Gratulácia do Zámkov. Ukázali ste vôľu, bojovnosť a nič ste nenechali na náhodu a postup ste si postrážili
11.3.2018 - 20:29
+3

KurierNz

 

Diky...od teba to beriem...dezim palce v barazi...snad sa Uram da dokopy a zahra vam tam nieco, na lade vam je platnejsi ako na lavicke...
11.3.2018 - 20:39
0

blue-311

 

Som sice z dnesnej prehry nas**ty, ale ked sa nato pozrieme realne tak hral tim ktoremu v podstate o nic neslo proti timu ktoremu slo o vsetko. Gartulacia do Zamkov, dnes ste hrali naozaj dobre a v zavere ste to ubojovali.

Mna vobec netesi ze budeme hrat prave s NZ, zapasy s nimi su takmer vzdy nervak. Ale ked chceme byt majstri musime zdolat vsetko co pride do cesty.

Pome Nitra
11.3.2018 - 20:29
+1

bohin85

 

A este vsetka cest par jedincom v livke z nr ktori si tuto frasku uvedomili...
11.3.2018 - 20:30
+3

miro-nr

 

uvedomili si to všetci,len malokto to prizná
11.3.2018 - 20:54
+2

bohin85

 

No.. a to by uribilo vela z nich chlapov kedy by si to priznali.. takto vacsina urobila zo seba len s.acikov
11.3.2018 - 21:29
0

boledo00

 

Napriek tomu že som Nitrančan tak musím povedať že také úbohé povzbudzovanie som ešte v Nitre nezažil. Jediné čo našemu Fan klubu išlo dobre boli nadávky na súperových fanúšikov, rozhodcov. Vo všetkom ostatnom nas predčili fanúšikovia NZ. Začínam mať obavy kam to v takejto atmosfére NR fans dotiahne...
11.3.2018 - 20:35
+15

blue-311

 

To je jednoduche, fanklub stoji za hovno uz par sezon. Cely zapas si idu svoje a okrem nadavok na supera alebo rozhodcov nedokazu reagovat na vyvoj hry. Esteze to sem tam zoberie do ruk druha strana Acka.
11.3.2018 - 20:39
+8

Sunkafit

 

Dnes sa nam na druhej strane moc nechcelo ...pozitivum dnes nebolo dokola stale my nebudeme tichoooooo blablablabla blaaa
11.3.2018 - 20:57
+1

miro-nr

 

asi si myslia ,že spívať je lepšé ako povzbudzuvať
11.3.2018 - 21:10
0

MackoPu

 

Tak si to dobre zapamataj, ked budu niektori od vas zase raz poucovat inych, aby si to vedel zopakovat
11.3.2018 - 20:50
+1

Es5

 

Kinder mobil zoona
11.3.2018 - 21:27
0

MartinZV

 

Nemáte niekto video z toho ako sa pískalo na Riša?
11.3.2018 - 20:47
0

Ottawa Senators

 

Len sa z toho všetci neurobte
PS. strojar má to video.
11.3.2018 - 20:49
+8

MackoPu

 

On si kvoli tomu doniesol megafon.
11.3.2018 - 21:27
+3

hkmzv95

 

huste/video/zaznam a hned na konci stretnutia to bolo
11.3.2018 - 20:49
0

fanda55

 

Kalkulácie sú súčasť športu, či sa vám to páči alebo nie. Svedom to v Turine 2006 vyhralo zlato, mali ľahšieho súpera, kým my hrdinovia sme vypadli, hlavne že sme makali. A inde je tiež kopu prípadov. Iste, není to zrovna fér, samozrejme, ale šport dávno nie je čistý, je to biznis, tak netreba moralizovať. Aj o Tom je bohuzial sport a hokej. A to či dobehne niekoho karma sa uvidi. Niekto vďaka kalkulácií vyhra veľký úspech. Fraška to bola, samozrejme, dokonca v prenose, ale nebola prvá ani posledná! Tak to chodí
11.3.2018 - 21:04
+6

Standacik

 

hej chceli sa vyhnúť čechom vo štvrťfinále tak si česi na nich počkali v semi..
11.3.2018 - 21:10
0

fanda55

 

Chceli hrať so Švajčiarskom a zápas s nami totálne odflakli. Česi na to nemali, rozbili ich tuším 7:3 či tak nejak, len my sme sa z Čechov posrali miesto toho, aby sme ťahali na Svajc, kde bola uznaj väčšia šanca vyhrať a hrať o medailu.
11.3.2018 - 21:17
+1

Standacik

 

ak by prehrali naši tak by skončili tretí v skupine?
11.3.2018 - 21:54
0

Rebel74

 

Ľudia vám to dnes dobre *ebe na hlavy, toľko idiotín som už dlho nečítal. Ešte napíšte, že Soroš zaplatil Novým Zámkom play off
11.3.2018 - 21:06
+2

pribina01

 

Rebel74: Keby si sa snazil vidiet veci realne, videl by si, ze to bola fraska. Inak by si rozmyslal a vravel, keby si tam bol s rodinou, zaplatis dost penazi a uvidis tim,kt. na to serie a pritom si chcel detom ukazat, ako hraju Vitazi ligy!!!!! co by Ti na to povedali deti? Tatino, co je to ten sk. Slovan a preco sa tam korculuju a nerobia nic? takto sa za klub nebojuje...prave naopak...
11.3.2018 - 21:11
+1

Rebel74

 

To vážne to teraz ideš hrať na peniaze a na deti? Ja som na zápase bol, bolo to vyrovnané. Áno, nešli sme sa roztrhať, ale hovoriť, že sme to NZ pustili je úplne smiešne. V zápase v ktorom nám o nič nešlo a NZ boli riadne namotivované lebo museli trhať ľad aby sa do PO dostali. A tie vulgarizmy odsudzujem tiež, s tým s tebou súhlasím.
11.3.2018 - 21:17
+4

pribina01

 

Rebel74: Moralne pravo kazdeho cloveka je, ked si nan zaplati 3000 ludi, tak nema co nebojovat....skus to napriklad v praci....sef TI da vyplatu a Ty odflaknes jeden den...ake by boli nasledky?
11.3.2018 - 21:22
+1

Rebel74

 

Prepáč, ale ja som nemal pocit, že naši hráči na ľade nebojovali. Ak ty hej, je to tvoj názor, nikto ti ho neberie
11.3.2018 - 21:32
+2

jardis21

 

Ten náš fans je ozaj čistí grc,počuť ich len keď sa nadáva súperovu fansu alebo keď dávajú slovanistu.Alebo mávať súperovým salom to im ide ale našimi vlajkami po prvej tretine nemá kto mávať.
11.3.2018 - 21:06
+3

fanda55

 

Nie, Soros zaplatil BB titul ti Kalkulovali najlepšie, tak im to poradil
11.3.2018 - 21:08
+2

Rebel74

 

A čo akože vykalkulovali?
11.3.2018 - 21:12
+1

fanda55

 

No čo to nevidíš, vykalkulovali slabucke Kosice, 4:0 na zápasy, potom Nitru, čo na nich nevie hrať 4:1 a vo finále Trencin 4:2 a je to ľahké ako facka (ber s nadhľadom)
11.3.2018 - 21:15
0

DB_9

 

Nechapem komentare moralistov, ako teraz nepraju Nitre postup a podobne. Netvrdim, ze to nebolo pustene, aj ja si myslim,ze bolo. Ale hralo sa x predoslych zapasov, ktore rozhodli, ze dnes hrali NZ proti muzstvu, ktoremu o nic neslo a to rozhodlo. Ano, hrali sme doma, prislo vela ludi a citia sa oklamani. Ja som fanusik United, a pamatam si, ako v poslednom kole vyhralo muzstvo hrajuce o zachranu na Old Trafforde, lebo United o nic neslo a oslavovali titul. Bystrica minuly rok v Trencine, tento rok v LM. Mozem menovat x dalsich pripadov.
Pozrite sa na to racionalne, Nitra sa nechcela zranit, ma supera, s ktorym budu dobre zapasy, ktory je blizsie a na ktoreho pride o trochu viac divakov. Pre vacsinu za vas bola Nitra len muzstvo, ktore sa zbavilo podvodom dlhov a plackovia a teraz ste chceli, aby vlastne isli sami proti sebe?
11.3.2018 - 21:16
+5

pribina01

 

DB_9: Prave preto sa na Slovensku nic nezmeni, preto, ze najprv moralizuje jedna strana, ze to nie je mozne, oklamalo sa, ziadaju napravu, potom spravia podvod a sami to obhajuju a to som Fanusik Nitry...
11.3.2018 - 21:20
+1

DB_9

 

Ja to neobhajujem,ale niektori tu z toho robia vacsiu vec ako je. Ale aky podvod? Ze prehralo muzstvo, ktoremu o nic neslo s muzstvom, ktore o nieco hra? LM sa dostal do situacie, ked to nemal vo vlastnych rukach, nikoho ineho vinou, len jeho. My to pripada, ako pri nejakom podujati, kde hra repre Slovenska, a po prvom zapase kazdy pri tabulke s kalkulackou, kto s kym musi vyhrat, a podobne. Nikto iny si za to nemoze, len LM, lebo sa dostali do situacie, ked to nemali vo svojich rukach.
11.3.2018 - 21:44
+5

pribina01

 

DB_9: Preto to uz nie je sport , kde sa maju ludia bavit, ale biznis, kt stoji sa tacky hnoja....
11.3.2018 - 21:49
+1

fanda55

 

Šport je v prvom rade biznis, až potom šport. Či sa niekto aj na hlavu postaví, takto to je a aj bude.
11.3.2018 - 21:55
+2

pribina01

 

Fanda55: Cize obhajujes podvody a klamstva v mene biznisu?
11.3.2018 - 21:59
+2

DB_9

 

Profesionalny sport je biznis, ci sa nam to paci,alebo nie. A dnes ostal fanusik sklamany, hlavne fanusikovia LM, co chapem, ale myslim,ze fanusikov Nitry to rychlo prejde. Maju derby, super vzdialeny polhodinu cesty autom, klub nizsie naklady na cestovanie, na ubytovanie..
Som si isty, ze sa este ludia bavit budu. Myslim, ze aj fanusikovai LM sa budu bavit, playout by mali zvladnut a aj tam moze byt par kvalitnych zapasov.
11.3.2018 - 22:04
+2

Yuro81

 

uplny suhlas, vela placu pre nic !
11.3.2018 - 23:17
+1

Sunkafit

 

Podpis
11.3.2018 - 21:31
0

88Backo

 

West Ham s Tevezom a po sezóne prestúpil práve do scumchestru
12.3.2018 - 1:03
0

riha248

 

Tak teraz som moc zvedavý na najväčších motalistov na slovenskú naor. na takého Mira alebo backa
11.3.2018 - 21:16
0

Nerkio

 

Neviete niekto koľko budú stať lístky na štvrtok piatok?respektivne o koľko budú drahšie??
11.3.2018 - 21:23
0

motonomad

 

Stalo sa. Dalo sa to čakať. Ja na Nitru nemám ťažké srdce (možno trochu ale v spím sa z toho). Logicky si vybrali súpera ako víťaz ZČ keď tu možnosť mali. Nie je to síce pekné ale nedá sa s tým robiť nič. Liga je dlhodobá súťaž a naši to dlhodobo na tu baráž aj hrali. Len mi bolo čudné že v prestávkach nášho zápasu som si na huste mohol prepnúť na vás zápas a tam nejazdil a roba ale padali góly aj keď zápasy začali v rovnakom čase? Kde sa to pozdržalo?
11.3.2018 - 21:29
+4

pribina01

 

motonomad: Prajem Vam ,aby ste to Play out zvladli a verim, ze o rok Play off date a budete ciernym konom sutaze.
11.3.2018 - 21:50
0

emoxx1

 

Tak v 1. tretine bol v NR čistý hit od Milama ktorý hráč NZ ťažšie rozdýchaval. Tam sa to natiahlo pár minút.
11.3.2018 - 22:42
+1

motonomad

 

Vďaka za odpoveď
12.3.2018 - 6:52
0

Es5

 

Tak ako som pisal.Bude vypredane aj v NR a aj v NZ aj ked Sucharda bude pytat 15e za listok(Nitrancania 20 V Nitre ocakavam vypredany zapas c.2!Dnes sme si zatrenovali a zistili kde ma NZ slabe miesto(Baros vreco derave).
11.3.2018 - 21:31
+1

VivaLaNitra

 

Gec: Maximalne suhlasim s ludmi, ktorí sa citia ako podrazení. Sport by sa mal vzdy robit naplno, bez ohladu na (ne)dolezitost zapasu. Mne osobne pride NZ ako menej sympaticky super. Prepnuty Novak, ktory nevie rozdychat kopacky z Nitry dodnes mava bezne zasrete, ale v PO, kde je postavenie v ZC nepodstatne bude hrat jak vymetenec nato by som si aj podal. Neprekvapilo by ma keby z tobo vzide zranenie. Aj dnes bolo vidiet ze ma problem s Paulovicom. Nahodou si snupne viac ako inokedy a mam silne obavy co pride. Neviem zaco som dnes dal 9eur ale ak planovali takuto frasku mohli povedat a znizit vstupne...mali sme ich rozdupat a nechat sportovych bohov a ZA s LM nech urcita co bude. Akakolvek dalsia politika v sporte je len klamanie fanusika a to si nezasluzime!!! To co sa hadzalo na BB celu sezonu sme dnes my krasne napodobnili. Len aby sa nam tieto kalkulacie a milodary nevypomstili lebo PO sa moze velmi lahko skratit. Nie som hejter ale nemam rad zbytocne pustanie zapasov
11.3.2018 - 21:35
+16

pribina01

 

VivaLaNitra: Respekt a ucta a este raz sa ospravedlnujem fanusikom Mikulasa.
11.3.2018 - 21:43
+3

KurierNz

 

Ani si nehral, ani si tam nebol...tak za co sa ospravedlnujes?
11.3.2018 - 21:52
+6

VivaLaNitra

 

Velmi jednoduche.....zato, ze sme sa nechali vtiahnut presne do toho, co sme vycitali iným....a hlavne preto, ze od vedenia, hracov ci trenerov take ospravedlnenie nikdy nepride.
11.3.2018 - 21:56
+7

pribina01

 

VivaLaNitra: Nema to vyznam , ten kto to bude obhajovat , to nebude chciet pochopit a pre ostatnych....zbytocne....Je mi to luto, kedze som chcel videit fer zapas, no videl som len frasku.... aku som videl uz x krat v roznych sportoch. Skoda reci...Pekny vecer vsetkym
11.3.2018 - 22:01
+3

VivaLaNitra

 

pribina01: Absolutne ta chapem a mam z toho presne rovnake pocity. Pekny vecer aj tebe.
11.3.2018 - 22:03
+2

P24 BLOG

 

ak by to tak naozaj bolo: preco len fanusikom mikulasa?
11.3.2018 - 22:04
+1

pribina01

 

P24: Mas pravdu, vsetkym fanusikom myslene na Mikulas, lebo pre neferovost im uslo PO....
11.3.2018 - 22:15
0

NRfan

 

Nieze fanusikom Mikulasa, ale hlavne VLASTNYM fanusikom! Ak podviedli nejakych fanusikov, tak najma tych Nitrianskych.
11.3.2018 - 22:29
0

P24 BLOG

 

aspon cekujte na co reagujem: KurierNz
Ani si nehral, ani si tam nebol...tak za co sa ospravedlnujes?
VivaLaNitra
Velmi jednoduche.....zato, ze sme sa nechali vtiahnut presne do toho, co sme vycitali iným....a hlavne preto, ze od vedenia, hracov ci trenerov take ospravedlnenie nikdy nepride.
11.3.2018 - 22:39
0

VivaLaNitra

 

Chapem co chces povedat, principialne by to malo byt kazdemu, kto tento sport ma rad, respektive kto na ten stadion chodi vo viere, ze uvidi ze jeho tím zahra najlepsie ako vie kazdy zapas.
12.3.2018 - 7:56
0

PASCALDUPUIS

 

Toto porovnavanie si cic..., ze kto je mensi madar nechapem. Kto madar neni ten si povie, ze sa ho to netyka a kto madar fakt je tak ho tym nikto neurazi
11.3.2018 - 21:50
+1

SamcoNr

 

Predané nepredané proste toto nebola naša hra bolo to vidieť uz po prvej tretine plus lawson na striedačke Judd odichoval toto bolo uz jasne ,z našej strany nudný hokej uvidíme vo štvrtok keď bude po prvej tretine 3:0 Pome do nich
11.3.2018 - 21:56
0

VivaLaNitra

 

Vies co je najvacsi joke? Ze zato ani prachy nie su. Co uz by nam len NZ ake peniaze mohli dat. Dane, nie predane! Do NZ to je na skok asi, inak neviem. Alebo chlapcom uz nechutia syrove nite, ale slabsim superom ako LM urcite nie su!!!!
11.3.2018 - 22:01
0

alic245

 

Ako hrali juniori?
11.3.2018 - 22:02
0

blue-311

 

To vazne dokazes napisat tento prispevok, ale najst si vysledok zapasu juniorov ti robi problem?
11.3.2018 - 22:19
0

Tomino

 

2:3 prehrali
11.3.2018 - 22:22
0

miro-nr

 

nehrali ,ved vyhrali v ZA nedavno! A postupili
11.3.2018 - 22:23
0

miro-nr

 

tak to som nevedel ,že dnes hrali
11.3.2018 - 22:28
0

Es5

 

miro-nr: Ty musis mat stranu zavislost pisat na HP Je jedno ci vies alebo nevies ty pises
11.3.2018 - 22:34
+3

miro-nr

 

Ja to mam na rozdiel od teba aspon bez BANov-aspon zatial
11.3.2018 - 22:50
0

Es5

 

A zas si napisal nieco nepodlozene.Vies nevies pises
11.3.2018 - 22:55
+2

miro-nr

 

ale pravdivé
11.3.2018 - 23:04
+1

JANOBB

 

odpoved: Ja neviem, mňa skoro jeb....o keď hrala Bystrica. Potom som si musel dať tabletku a teraz pozerám do plafóna, ojedilele píšem na HP.
Ale ako hrali juniori neviem.
11.3.2018 - 23:12
0

P24 BLOG

 

asi takto: podla logiky niektorych z vas je podvod aj ked sa muzstvo, ktore minutu pred koncom vyhrava, nehrnie do utoku, ale brani. dnes, a nie len dnes, to bolo z nasej strany o tom, ze sme si mohli dovolit vyskusat nejake veci A HLAVNE moznemu superovi v PO zas ine veci neukazat. cisto teoreticky sme dnes mohli nalozit zamkom desat. ak by LM prehral po 60 minutach, ziskali by sme zbytocnu vyhru a superovi do PO zbytocne odlryli karty. takto naopak vieme, co mozme cakat od hracov, ktori inak nie su vitazeni, ak budu musiet v pripade zraneni nahradit klucovych hracov. resp ake signaly skusat, ak nezafunguju tie overene
11.3.2018 - 22:21
+1

NRfan

 

Cize mam tomu rozumiet tak, ze nasi superi v PO s nami budu hrat prvy krat v zivote a nevedia co od nas mozu ocakavat, pretoze sme im to v POSLEDNOM zapase schvalne neukazali?
11.3.2018 - 22:31
+2

P24 BLOG

 

skor to bolo smerovane k tomu, ze mozme vyskusat ine veci a hracov
11.3.2018 - 22:36
+1

miro-nr

 

tak ja len dufam že Šiška a Rzavský ostanu tam kde boli dnes
11.3.2018 - 22:51
+1

P24 BLOG

 

: tak o tom asi debata nieje, ale podla mna, nasim skutocnym prvym utokom do PO bude Kofola-cibino-kovacs/lantosi/mikus
11.3.2018 - 23:10
0

JAkiLM

 

Ako mozes napisat ako fanusik Nitri ze by ste ziskali “ zbytocnu vyhru “ ? To je aka ?
11.3.2018 - 22:51
0

speedman

 

Jediné, o čo v tomto zápase Nitre išlo, bolo, aby sa nikto nezranil. Výsledok je bezvýznamný. A vy tu z vlastných hráčov robíte tupé figúrky. Zo Stavjaňu poskoka. Pohľad do Krištofovej tváre - pred odchodom do kabín - ten by ste mali mať pred sebou všetci, čo tu píšete konšpiračné sprostosti.
11.3.2018 - 22:21
+4

Acorgonka

 

presne tak! : pesne si napisal postreh co sa sem hodi, trefny!.....
12.3.2018 - 7:17
+3

Maross NR

 

to je teraz v mode, ked si predstavim kolko takych prispevkov bolo pocas celej sezony ..

a druha vec je ta, ze niektore nicky podla ich vyjadreni, celu sezonu nekomentovali vitaza zakladnej casti, ale muzstvo bojujuce o postup do PO
12.3.2018 - 7:24
0

blue-311

 

Celu sezonu tu niektori predvadzate saskaren ale dnes Vam tu naozaj pekne kvapka na karbid...
11.3.2018 - 22:32
+3

KurierNz

 

11.3.2018 - 22:41
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Es5

 

My sme isli na 50 ale oni museli ist na 100%.Odtrenovane a odsledovane.Dnes sme si pozreli hru NZ a zistili sme na com musime este popracovat.
11.3.2018 - 22:58
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Menonenidolezite

 

Mino z Ivanky pri Nitre? No este ze tak, lebo tento choral bude NAVZDY (minimalme u mna) spajany s fcspartak trnava a derby so slovanom. Futbal,ak by niekto nevedel. K zapasu nitra-zamky resp.akekomukolvek timu v hokeji pokial sa nehra proti slovanu je viac ako nevhodny, aj keby spievate o hovienku...
11.3.2018 - 23:37
0

P24 BLOG

 

nie: z ivanky je miňo uhrík. miňo mazurek je zo spisskej belej. spominanu nevhodnost si samozrejme vsetci uvedomuju, uz ztoho boli vyvodene konzekvencie. zavazne stanovisko cochvila zasle riaditelovi zemegule princezna fantagiro
11.3.2018 - 23:47
0

miro-nr

 

z Ivanky?! Z Komjatíc ,ked už tak
11.3.2018 - 23:54
0

P24 BLOG

 

tak na nrsr mapisane bydlisko nitra, cize ivanka. kde sa hentaky exoti rodia je druha vec. tipujem nejaku tragediu z extazu v hviezdokope ubuntu
12.3.2018 - 0:13
0

Menonenidolezite

 

Hej. Vidim, ze komentare vyssie su uz zmazane. Sak ako spievajte si co chcete, sloboda slova. Naposledy som to pocul na futbale tt-ba cize v Nitre na hokeji ma to prekvapilo. A nech som spravodlivy, tento choral v ramci obsahu je nevhodny v kazdom sporte, v kazdom meste.
11.3.2018 - 23:57
0

Palinz

 

Len aby nás táto výhra nestála nejakého dobrého hráča.
11.3.2018 - 23:15
0

6911

 

šimuna
12.3.2018 - 5:17
0

Ottawa Senators

 

Štvrťfinále v Nitre za 6 € na státie, ak budem chcieť ísť do NZ, ako hlboko budem musieť siahnuť do peňaženky? Bude to 10 alebo to Sucharda vypáli ešte vyššie?
12.3.2018 - 1:52
+1

Tomino

 

Aby to nebolo aj +-15€
12.3.2018 - 6:19
+1

PASCALDUPUIS

 

Kolko je na sedenie?
12.3.2018 - 7:29
0

miro-nr

 

tuším 12 najdrahší lístok
12.3.2018 - 10:21
0

Acorgonka

 

Cenník:

Státie: 6 eur jednodňový , 11eur dvojdňový (ušetríte 1 euro)

Tribúna A,B: 1,2.rad: 6 eur jednodňový, 11 eur dvojdňový (ušetrené 1euro)

Tribúna A,B: 3-6.rad: 9 eur jednodňový, 16 eur dvojdňový (ušetrené 2 eurá)

Tribúna C, 4-6.rad: 6 eur jednodňový, 11 eur dvojdňový (ušetrené 1 euro)

Tribúna C, 1-3.rad: 7 eur jednodňový, 12 eur dvojdňový (ušetrené 2 eurá)

Tribúna B, 7-15.rad: 12 eur jednodňový, 21 eur dvojdňový (ušetrené 3 eurá)


12.3.2018 - 10:26
0

Menonenidolezite

 

Ja mam pocit,ze minulu sezonu to bolo 7€ vsetci,ale neni som si isty. Velky skok od tejto sumy hadam nebude.
12.3.2018 - 7:50
+1

NZ Hockey

 

Minuly rok na BB playoff bolo 10 € a urcite aj kvoli tomu pocet divakov bol sklamanim tusim okolo 800 len a to v tu dobu ked sme bojovali o playoff chodilo viac ludi ako teraz. Cize viac ako 10 necakam hlavne ak bude zas 0-2 na zapasy, ak ale ponecha 7€ tak myslim kludne moze byt vypredane.
12.3.2018 - 13:25
0

Ottawa Senators

 

Neverím, že to ostane 7.
Pravdepodobne to pôjde aj u vás hore. Ak to ale bude viac ako 10 eur, tak to už porozmýšľam či pôjdem a to som nevynechal ešte ani jeden náš vzájomný zápas.
12.3.2018 - 15:13
0

NZ Hockey

 

Viac to nebude tomu neverim cakam tych 10. A nevymyslaj ze neprides dojdi a mozme cinknut
12.3.2018 - 16:06
0

roki11

 

kalkulácie , vypúšťanie zápasov : Ja sa tejto tragikomédie zvanej SVK hokej nemienim zúčastňovať. Sledovať to po očku sledujem a je mi z tohto športu u nás smutno....
12.3.2018 - 9:45
+1

NITRA MILA NITRA

 

Ako dalej: Poprosím ak má niekto rozpis zápasov až po finále nech to sem hodí.Treba začať plánovať smeny aj dovolenky.Dakujem.POME-NITRA
12.3.2018 - 11:42
0

NZ Hockey

 

https://www.hockeyslovakia.sk/sk/stats/results-date/616/tipsport-liga?All=True
12.3.2018 - 13:09
0

Urpiner16

 

Zámčani nechcem rýpať ale opýtam sa.Budete takto bojovať aj v prvom kole?To odstúpanie obrancov NR pred útočníkmi NZ pred brankárom no smial som sa ako nikdy.
12.3.2018 - 13:00
+2

NRfan

 

Ale hej, zapas-dva uhraju, aby to nebolo az take okate.
12.3.2018 - 13:28
0

Urpiner16

 

No ten český tréner NZ sa po vyhratom zápase tváril tak vážne že myslí aj ďalej nielen na prvé kolo.
12.3.2018 - 13:35
+1

Yuro81

 

Počíta tu niekto s tým, že Zámky môžu túto sériu vyhrať ?
Lebo je to možné... Tváriť sa že nie by bolo veľmi hlúpe vzhľadom na nie až tak dávny príbeh s Žilinou.
12.3.2018 - 14:03
0

Sunkafit

 

Nie
12.3.2018 - 15:08
0

Ottawa Senators

 

Kvalita je na našej strane, o tom sa nedá ani len pochybovať. Poznámka, že nie tak dávny príbeh so Žilinou? Koľko má tento tím spoločné s tým, ktorý hral proti Žiline vtedy?
Úlohu favorita v Play off zvládame dobre.
Už sa stalo tradíciou, že každý rok sa fanúšikovia boja prvého kola ale chvála bohu, hráči nie.
2013 - Trenčín 4:0
2014 - Zvolen 4:0
2015 - Martin 4:1
2016 - Žilina 4:0
2017 - Poprad 4:0
Jasné pre Zámky je toto derby cennejšie, vedia sa na to viac vyhecovať ale kvalita a skúsenosti sú na našej strane. A v play off platí vždy dvojnásobne, že naši fanúškovia sú 6. hráčom na ľade.
12.3.2018 - 15:28
+2

JANOBB

 

Yurko: Ja po výsledkoch Bystrice už počítam so všetkým.
Dokonca aj s tým, že ak náhodou budem pozerať zápas BB - Ke, tak ma možno aj jeb.......e
12.3.2018 - 16:58
+2

prorok

 

Yuro81: Ďakujeme!
12.3.2018 - 14:17
0

Urpiner16

 

Nitrania tak či tak sa môžu tešiť na výborné semi či už KE alebo BB čo ale hrá do karát mužstvám TN,PP,ZV ako pravdepodobne možných kandidátov na finále.
12.3.2018 - 15:29
0

NRfan

 

Este teoreticky aj PP.
12.3.2018 - 16:13
0

Urpiner16

 

A ty nevieš čítať či ako?
12.3.2018 - 18:12
0

miro-nr

 

A ty nevieš ratať ak postupi PP ,tak v pripade postupu NR sa stretnu v semi ,či ako?
12.3.2018 - 18:29
+1

NRfan

 

Ak ma PP byt kandidat na finale, musi prejst (okrem ineho) aj cez stvrtfinale a v takomto pripade (samozrejme za predpokladu ze pojde dalej aj NR) by to bol pre NR semifinalovy super. Je snad tato postupova matematika pre teba pritazka, ci ako?
12.3.2018 - 20:54
0

motonomad

 

Na etapy som sa prehryzol touto plodnou diskusiou keď som sa vyspal do našej barážovej reality. Pribinovi a spol ďakujem za kajanie ale neupadajte na duchu a užívajte si svoj klub a možno neskôr aj majstrovské oslavy. Včerajšok padne do zabudnutia, no celá sezóna s výsledkom LM dúfam že nie a naštartuje to potrebnú rekonštrukciu celého klubu. Okrem toho sa môžme baviť hokejom ešte 6 krát v našej kôlničke. Možno sa aj dobre stalo
12.3.2018 - 18:10
+1

motonomad

 

A zabudol som: FanúšikaZamkov srdečne pozdravujem
12.3.2018 - 18:11
0

FanusikZamkov

 

Ďakujem motonomad za pozdrav. Možno budeš prekvapený ale aj napriek tomu že NZ vyhrali v Nitre férovým alebo neférovým spôsobom si stále stojím za svojím názorom. Som presvedčený že pravidlá majú platiť pre každého rovnako. Myslím si že včerajšia odozva publika na Lintnera ukázala že nie som sám kto má taký názor. Ja vám prajem aby zajtra DK rozhodla v súlade s pravidlami a tým pádom ste sa mohli aj vy tešiť z play of. Ak DK nerozhodne v súlade s pravidlami vám prajem aby ste si v play out vybojovali aj naďalej účasť v tipsport lige aj napriek tomu že sa budete môcť cítiť právom ukrivdený rozhodnutím DK. Viac sa k tomu už nechcem vracať preto že nechcem opakovať môj názor do nekonečna. Ešte snáď jedna poznámka v denníku SME je dobrý článok k súčasnému stavu v slovenskom hokeji.
12.3.2018 - 18:57
+1

motonomad

 

V akom play off človeče? Sme úplne zaslúžene v baráži. A ak by by sa stala akákoľvek anomália tak snáď sa z toho play off tešiť nebudem. Veď by nás obrali o zápasy navyše
12.3.2018 - 19:38
0

Lemonik

 

Pribina a ľudia s podobným názorom. Neviem ci si niekedy robil šport ale z tvojich príspevkov vyplýva ze nie. Keďže to tu už písal p24 alebo speedman a asi si nepochopil tak ti to vysvetlím inak. Áno ak v práci spravím plan na 100% za 20 dní a posledný deň budem robiť na 10% tak mi šéf poda ruku a povie super práca plan splnený. A nerieši co som robil ten posledný den. Ďalšia vec ak chceš dostať to co máš napísané presne ako si povedal chod do kina budeš vedeť presne co sa udeje. Ale v športe to tak nefunguje aj posledný výhra s prvým preto je to šport. Nitra zobrala šancu Mikulásu co vám preskakuje? Prečo dali ostatné mužstva v predposlednom kole náskok Nitre 4 body? Sezóna netrvá jeden zápas tiež rozlosovanie nerobila predsa Nitra. Jedine s čím s tebou súhlasím je ze akože fans je čistý otras a hanba!! Nadávať na Zámky ktoré nám v jednom zápase ešte kričali na konci Nitra. Proste otras.
12.3.2018 - 21:26
+1

scissorbill

 

Ja len dúfam, že rovnaký nadhľad budeš ponúkať aj v prípade, keď takto, ako sme my vy..bali s Mikulášom, vy..jebe niekto s nami...

Športoval som veľmi významnú časť svojho života, dokonca v kolektívnom športe, ale nikdy sme sa neznizili k tomu, aby sme takto potupne hazardovali so svojou cťou...

Je to obrovská škvrna na cti HK Nitra a akékoľvek doterajšie snahy o férové podmienky pre všetkých padajú do roviny absurdity...
12.3.2018 - 22:31
+3

Lemonik

 

To mi vážne chceš takúto sprostosť natlačiť že my sme vy..bali s LM. Chod prosím ta a povedz to aj Košičanom aj Popradcanom. A ešte raz si precitaj môj príspevok o LM lebo asi si nedočital. Takisto potom BB vy..bala s NZ keďže prehrala v LM. Kokos tak toto je ozaj moc aký ste poniektorí múdri a všetko viete. PS: nikto nerobí na 100% každý deň ked nemusi ruku na srdce. Ale možno ty áno.
12.3.2018 - 23:02
0

Maross NR

 

toto snad nemyslis vazne? kolko nasich poslednych zapasov si videl? v akej forme sme ich hrali?
co je na tim necpohopitelne, ze do posledneho kola, ked mas istotu prveho miesta, ci aj vedome ci v podvedomi 100% tomu nedas, lebo vies, ze Ta caka PO a nikto sa zranit nechce ..a navyse proti Tebe stoji supúer, ktory ide na 100%, lebo musi vyhrat
..Ti sibe, ze NR vyj...ala s LM? my mozeme za to, kolko bodov ziskal?
na konci sutaze je tabulka po ZČ, ktora ma 56 kol, slovom päťdesiat šesť zápasov
13.3.2018 - 8:37
+2

JANOBB

 

Hokej, hokej, hokej: Vážení priatelia,
nech už je ako je, kalkulovali všetci, netreba sa tým už zaoberať akurát si človek môže poškodiť zdravie.
Ja dúfam, že už je dokalkulované a v play off uvidíme slušné a dramatické hokeje. Ruku na srdce. Veď je to jediná možnosť ako vidieť aspoň nejaké "hokejové napätie", keďže sme sa ho na olympiáde nedočkali.
Všetkým Vám prajem hodne trpezlivosti, umu, rozvahy a fandime hokeju.
PS:poprosím tích, čo mi chcú nadávať aby na príspevok nereagovali.
PS 1: Zostáva nám dúfať, že po tom všetkom, čo tu bolo v poslednom období, bude aspoň play off malou náplasťou na hokejovej duši toho ktorého fanúšika.
Pozdravujem JANOBB
12.3.2018 - 21:46
+4


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 16.9.2018 05:08
TímZSkóreB
1.Košice524:915
2.N. Zámky519:712
3.L. Mikuláš414:99
4.Trenčín412:97
5.B. Bystrica412:157
6.Zvolen313:66
7.Nitra415:126
8.Poprad412:126
9.Detva512:166
10.Miškovec518:236
11.Budapešť49:144
12.Žilina516:233
13.SR 20610:310
TímZVVPPPPSkóreB
1.Martin4301016:1010
2.Michalovce3300016:29
3.Skalica3210016:58
4.Bratislava3201017:57
5.Sp.Nová Ves3120012:77
6.Dubnica3101113:134
7.P.Bystrica301209:104
8.Prešov4100313:143
9.Humenné301028:132
10.Topoľčany301024:102
11.Trnava3001210:171
12.N,Zámky B300022:290
-Orange 20210017:83
Aktualizované: 21.9.2018 04:51
tímzvvppppskóreb
1.Dukla8710037:1423
2.Poprad8510237:2217
3.Nitra8411229:2015
4.B. Bystrica8411224:2115
5.Slovan8401335:2513
6.Košice8312228:2313
7.Žilina8221323:2111
8.Skalica8200610:306
9.L. Mikuláš8101621:414
10.Martin8100717:443
Aktualizované: 20.9.2018 04:52
tímzvvppppskóreb
1.Dukla8710037:1023
2.Košice8602035:820
3.Poprad8520134:1919
4.Slovan8511129:1618
5.Púchov8420229:1516
6.L. Mikuláš8500329:2715
7.Spišská8401327:2313
8.B. Bystrica8400417:2212
9.Skalica8301420:3010
10.Nitra8210520:278
11.Michalovce8200622:306
12.Žilina8102514:335
13.Martin8100719:343
14.Zvolen800087:450
Aktualizované: 20.9.2018 04:52
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad5640705227-97138
2CSKA Moskva56359011175-89124
3Jokerit Helsinky56294015151-108103
4Lokomotiv Jaroslavl56269018148-12999
5Torpedo Nižnij Novgorod56236019116-12789
6HK Soči56227020130-13887
7Spartak Moskva56227022153-14685
8Severstal Čerepovec56189019131-14582
9Dynamo Moskva56199023134-13980
10HC Dinamo Minsk56205028112-12973
11HC Viťaz56174027131-16067
12HC Slovan Bratislava56153031119-18758
13Dinamo Riga5697031105-15350
Aktualizované: 23.9.2018 00:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Ak Bars Kazaň56311018158-126101
2Metallurg Magnitogorsk56248017150-13595
3Avtomobilist Jekatěrinburg56256017165-13795
4Traktor Čeljabinsk55266019126-11994
5Neftěchimik Nižněkamsk56273019135-13594
6Salavat Julajev Ufa56265020151-13993
7Avangard Omsk56227019146-11688
8Amur Chabarovsk56218018132-14188
9HK Sibir Novosibirsk56238023136-13587
10Barys Astana56195025148-16474
11Admiral Vladivostok56165030120-14563
12Red Star Kunlun55154029101-14360
13Lada Toljatti56124034105-14950
14Jugra Chanty-Mansijsk5671003293-16748
Aktualizované: 23.9.2018 00:46
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad5640705227-97138
2CSKA Moskva56359011175-89124
3Jokerit Helsinky56294015151-108103
4Ak Bars Kazaň56311018158-126101
5Lokomotiv Jaroslavl56269018148-12999
6Metallurg Magnitogorsk56248017150-13595
7Avtomobilist Jekatěrinburg56256017165-13795
8Traktor Čeljabinsk55266019126-11994
9Neftěchimik Nižněkamsk56273019135-13594
10Salavat Julajev Ufa56265020151-13993
11Torpedo Nižnij Novgorod56236019116-12789
12Avangard Omsk56227019146-11688
13Amur Chabarovsk56218018132-14188
14HK Soči56227020130-13887
15HK Sibir Novosibirsk56238023136-13587
16Spartak Moskva56227022153-14685
17Severstal Čerepovec56189019131-14582
18Dynamo Moskva56199023134-13980
19Barys Astana56195025148-16474
20HC Dinamo Minsk56205028112-12973
21HC Viťaz56174027131-16067
22Admiral Vladivostok56165030120-14563
23Red Star Kunlun55154029101-14360
24HC Slovan Bratislava56153031119-18758
25Dinamo Riga5697031105-15350
26Lada Toljatti56124034105-14950
27Jugra Chanty-Mansijsk5671003293-16748
Aktualizované: 23.9.2018 00:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Nashville Predators82421118267-211117
2Winnipeg Jets8243920277-218114
3Vegas Golden Knights82391224272-228109
4Anaheim Ducks8235925235-216101
5Minnesota Wild8238726253-232101
6San Jose Sharks82351027252-229100
7Los Angeles Kings82341129239-20398
8Colorado Avalanche8235830257-23795
9St. Louis Blues82331132226-22294
10Dallas Stars8233932235-22592
11Calgary Flames8228935218-24884
12Edmonton Oilers82241240234-26378
13Chicago Blackhawks8226739229-25676
14Vancouver Canucks8225640218-26473
15Arizona Coyotes8220941208-25670
Aktualizované: 23.9.2018 00:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82421223296-236113
2Boston Bruins8241920270-214112
3Washington Capitals82381126259-239105
4Toronto Maple Leafs82371226277-232105
5Pittsburgh Penguins82331429272-250100
6Philadelphia Flyers82311126251-24398
7Columbus Blue Jackets82301530242-23097
8New Jersey Devils82331129248-24497
9Florida Panthers8238630248-24696
10Carolina Hurricanes8230635228-25683
11New York Islanders82251037264-29680
12New York Rangers82241039231-26877
13Detroit Red Wings8222839217-25573
14Montreal Canadiens8224540209-26471
15Ottawa Senators82181043221-29167
16Buffalo Sabres8219645199-28062
Aktualizované: 23.9.2018 00:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 23.9.2018 00:46

Bleskovky

HC Olomouc - Kometa Brno 1:2 pp a sn v dohrávke 3. kola českej ligy

Hokejisti Komety Brno zvíťazili v sobotňajšej dohrávke 3. kola českej ligy na ľade Olomouca 2:1 po nájazdoch. V bránke domácich odchytal celý zápas Slovák Branislav Konrád. Česko - 3. kolo: HC Olomouc - Kometa Brno 1:2 pp a sn (0:1, 0:0, 0:0 - 0:0, 0:1) Gól: 58. Burian - 17. Mueller, rozh. nájazd Kašpar /B. KONRÁD odchytal za domácich celý zápas/
včera o 19:50 - Adrián Danaj / TASR

HV71 Jönköping - Lulea 5:2 vo švédskej lige

Hokejisti HV71 Jönköping zvíťazili v 3.kole švédskej ligy nad Lulea HF 5:2. Za domácich nastúpil v obrane aj slovenský reprezentant Martin Fehérváry. V zápase Frölunda - Mora sa predstavil v drese hostí ďalší Slovák Marek Ďaloga, jeho tím zvíťazil 4:3. SHL - 3. kolo: HV71 Jönköping - Lulea 5:2, Malmö Redhawks - Färjestad BK 4:1, Frölunda Göteborg - Mora IK 3:4, HK Örebro - Djurgarden IF 2:8, Rogle BK - Brynäs IF 0:4, AIK Skelleftea - Timra 3:2 pp, Växjö Lakers - HC Linköping 0:1 pp
včera o 18:09 - Adrián Danaj / TASR

Smoleňák sa dohodol na ročnej zmluve s Hradcom Králové

Český hokejový útočník Radek Smoleňák bude pokračovať v kariére v extraligovom Hradci Králové, kde už pôsobil v minulom ročníku od začiatku decembra. Bývalý hráč bratislavského Slovana si cez leto hľadal nový angažmán, ale nakoniec sa dohodol na ročnej zmluve s Mountfieldom. Kontrakt umožňuje hráčovi odchod do iného tímu, uviedol klub na svojom webe.
včera o 12:51 - Michal Bruner / TASR

Lugano na úvod švajčiarskej ligy doma zdolalo Davos 3:1

V piatkovom úvodnom kole švajčiarskej hokejovej ligy vyhralo Lugano na domácom ľade nad Davosom 3:1. výsledky: Ambri-Piotta - Zug 1:2, Biel - Ženeva 3:0, Zürich - Bern 1:2 pp, Lugano - Davos 3:1, Langnau - Rapperswil 5:2, Fribourg-Gottéron - Lausanne 1:5
21.9.2018 22:09 - / TASR

Mannheim - Norimberg 4:2 v 3. kole nemeckej DEL

Hokejisti Norimbergu Ice Tigers prehrali v piatkovom zápase 3. kola nemeckej najvyššej súťaže na ľade Mannheimu 2:4. Za hostí hral slovenský obranca Milan Jurčina, no nebodoval. DEL - 3. kolo: Adler Mannheim - Norimberg Ice Tigers 4:2, Eisbären Berlín - Penguins Bremerhaven 5:2, Grizzlys Wolfsburg - Straubing Tigers 2:5, Kolín Haie - ERC Ingolstadt 1:2, Krefeld Pinguine - Iserlohn Roosters 6:5 pp, EHC Red Bull Mníchov - Augsburger Panther 2:1, Schwenninger Wild Wings - Düsseldorf EG 0:3
21.9.2018 22:05 - / TASR

Linköping - HV 71 5:1 vo štvrtkovom zápase švédskej SHL

Hokejisti Linköpingu sú na čele švédskej SHL po štvrtkovom triumfe nad HV 71 5:1. V drese hostí sa už predstavil aj slovenský obranca Martin Fehérváry. SHL - 2. kolo: Linköping - HV 71 5:1, Brynäs - Frölunda 3:4 pp, Färjestad - Skelleftea 1:2 pp, Lulea - Örebro 2:3 pp a sn, Mora - Malmö 2:1 pp, Djurgarden - Rögle 5:2, Timra - Växjö 2:1
20.9.2018 21:37 - / TASR

Hämeenlinna s Krivošíkom a Brejčákom prehrala s IFK Helsinki 2:6

Hokejisti HPK Hämeenlinna prehrali vo štvrtkovom zápase fínskej ligy na ľade IFK Helsinki 2:6. V drese hostí nastúpili Slováci Ján Brejčák a Filip Krivošík, no do bodových štatistík sa nezapísali. Liiga - štvrtok: IFK Helsinki - HPK Hämeenlinna 6:2, TPS Turku - KooKoo 6:3
20.9.2018 20:02 - / TASR

Reinhart podpísal s Buffalom dvojročný kontrakt

Kanadský hokejista Sam Reinhart podpísal dvojročný kontrakt s klubom zámorskej NHL Buffalo Sabres. Za jednu sezónu zarobí 3,65 milióna dolárov. Dvadsaťdvaročný útočník bol od 1. júla po vypršaní zmluvy so "šabľami" obmedzeným voľným hráčom.
20.9.2018 07:45 - Adrián Danaj / TASR

Krivošík prispel asietenciou k triumfu Hämeenlinny vo fínskej lige

Slovenský hokejista Filip Krivošík prispel jednou asistenciou k triumfu HPK Hämeenlinna nad Ässätom Pori 4:2 v stredajšom dueli fínskej ligy. Liiga - streda: Hämeenlinna - Ässät Pori 4:2 /za domácich Krivošík 0+1/, JYP Jyväskylä – Jukurit 1:4, KooKoo - Tappara Tampere 8:3, SaiPa - Ilves Tampere 4:1
19.9.2018 20:14 - Michal Bruner / TASR

Obranca Nurse podpísal s Edmontonom nový dvojročný kontrakt

Vedenie klubu NHL Edmonton Oilers podpísalo s obrancom Darnellom Nurseom dvojročný kontrakt v celkovej hodnote 6,4 milióna dolárov. Dvadsaťtriročný hokejista mal štatút obmedzeného voľného hráča, rovnako ním bude aj po vypršaní novej zmluvy v roku 2020. Informáciu priniesla na svojom webe televízna stanica TSN.
18.9.2018 07:16 - / TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

23. 09. 2018
Nitra - Trenčín o 17:00
Žilina - B. Bystrica o 17:00
Zvolen - N. Zámky o 17:00
Košice - Poprad o 17:30

Odohrané zápasy

21. 09. 2018
MiškovecZvolen
0:5REPORT
N. ZámkyKošice
2:3REPORT
DetvaL. Mikuláš
1:2REPORT
B. BystricaNitra
6:5REPORT
TrenčínBudapešť
4:3 PPREPORT

Najviac bodov

Ladislav NagyKOS8 bodov
2.Špirko R.ZVO7
3.Svitana P.POP7
4.Ručkay H.NZA6
5.Pospíšil T.NZA6

Najlepší strelec

Rastislav ŠpirkoZVO5 gólov
2.Nagy L.KOS5
3.Pospíšil T.NZA4
4.Ručkay H.NZA4
5.Fafrák M.S204

Najlepší brankár

Andrej KošarišťanNZA95.07 perc
2.Habal V.KOS94.58 %
3.Skapski M.ZVO94.12 %
4.Gračnar L.POP92.52 %
5.Kislicyn A.LMI91.43 %
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
zimná hokejová škola