Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Zámky napriek dramatickému záveru porazili Nitru (VIDEO)

6.10.2017 21:04 TASR

Nové Zámky viedli doma nad Nitrou už 6:1. V tretej tretine začali hostia sťahovať, no vyrovnať sa im už nepodarilo.


HC Nové Zámky - HK Nitra 6:4 (3:1, 2:0, 1:3)
Góly:
8. M. Jass (Raenko, Šimun), 13. Šimun (Plášil), 17. Dubinin (Varga), 30. Zbořil (Cetkovský, Špirko), 31. Šimun (M.Jass, Plášil), 41. K. Jass (Raenko, Plášil) - 16. Blackwater (Luciani), 48. Krištof (Rzavský), 50. Ručkay (Blackwater, Ordzovenský), 54. Mikúš (Blackwater, Pupák). Rozhodovali: Jonák, Lokšík - Synek, Kacej, vylúčení: 8:12, navyše: Kovačevič 5+DKZ za zhodenie rukavíc - Cope 5 +DKZ za hrubosť, Luciani 5+2+DKZ za hrubosť, Friedmann 10 minút za nešportové správanie, presilovky: 3:2, oslabenia: 0:0, 1945 divákov.

Zostavy:
N. Zámky:
Kováč – M. Jass, Plášil, Prapavessis, Salija, Kovačevič, Hain, Deyl, Šimek – K. Jass, Šimun, Raenko - Zbořil, Špirko, Cetkovský – Varga, Dubinin, Surovka – Lantoši Rehák, Fábry
Nitra: Hartzell (13. Foltán) – Rais, Mezei, Milam, Ordzovenský, J. Kováčik, Pupák, Versteeg, Korím – Paulovič, Krištof, Cope – Luciani, Šille, Blackwater – H. Ručkay, T. Mikúš, Rzavský – Štumpf, Kollár, Friedmann

Prvé tohtosezónne regionálne derby na juhu Slovenska začalo v rýchlom tempe, už v siedmej minúte zatuhlo domácim fanúšikom, keď sa Nitranom skoro podarilo spoza brány pretlačiť puk za Kováčovu bránu, ten bol však pohotový. O minútu neskôr hrali domáci prvú presilovku a 13 sekúnd pred jej koncom sa presadil príklepom od modrej Maris Jass. Fyzicky náročný hokej pokračoval aj naďalej. V 13. minúte rozjasal domáce tribúny po druhýkrát Lantoši, ktorý z ostrého uhla zaskočil Hartzella. Ten sa dal následne vystriedať Foltánom. Už o tri minúty sa menilo skóre opäť, ibaže na druhej strane. Luciani ponúkol puk ako na podnose Blackwaterovi, ktorý ho pohodlne poslal na Kováča. V úvodnej tretine sa akoby roztrhlo vrece s gólmi, pretože ubehlo iba niekoľko sekúnd a Novozámčania udreli po tretí krát. Tentoraz sa presadil Varga, z brejku mohol pokračovať v kanonáde Zbořil, no tiesnený nevyzrel na Foltána. V záverečných minútach úvodnej tretiny nabrala hra na obrátkach, brankári si však pokryli svoje teritórium.

Úvod druhej tretiny sa niesol v rýchlom tempe, hra sa prelievala zo strany na stranu. Veľkú príležitosť mal domáci Salija, jeho švih si však nenašiel cestu za Foltánov chrbát. Domáci tréner si vzal oddychový čas a jeho zverenci naplnili jeho pokyny v podobe ďalších dvoch presných zásahov. Najprv sa presadil Zbořil, aby ho po 69 sekundách napodobnil svojím druhým presným zásahom v zápase Šimun. Hra sa postupom času priostrovala, na rad prišli aj pästné potýčky. Ako prví putovali vzájomne pod sprchy Kovačevič a Cope, oboch kohútov nasledoval o niekoľko okamihov Nitran Luciani, ktorý sa pustil do domáceho Špirka.

Do záverečnej časti hry vstúpili Novozámčania presilovou hrou, ktorú po 29 sekundách využili vďaka zakončeniu Kobu Jassa. Na päťgólový náskok domácich hokejistov zareagoval po Rzavského prihrávke Krištof. Aj v nasledujúcich minútach si Nitrania vypracovali niekoľko dobrých príležitostí. Blackwater ešte v 50. minúte neuspel, no o niekoľko sekúnd sa to podarilo Ručkayovi. Nitrania mohli pridať i ďalší gól, ale Kováč ukázal skvelý postreh a orientáciu v bránkovisku. Hostia však neskladali zbrane a 6 minút pred koncom znížili Mikúšom na rozdiel dvoch gólov. V záverečných minútach už gól nepadol a tri body tak ostali v Nových Zámkoch.

Hlasy trénerov:

Ladislav Lubina, tréner Nových Zámkov: "Myslím, že dnes sa znova ukázalo, že hokej sa hrá 60 minút. Dve tretiny sme celkom poctivo plnili úlohy, ktoré sme si stanovili a dostali sme sa do vedenia. I vstup do tretej tretiny bol dobrý, dali sme šiesty gól. Zdanlivo rozhodnuté stretnutie, podotýkam zdanlivo, a za stavu 6:1 sme máličko poľavili, urobili sme niekoľko faulov. Súper bol na presilovke veľmi silný, dal nám tri góly a razom sme sa začali báť o výsledok. Myslím si, že posledných päť minút sa mohlo stať čokoľvek a som rád, že sme to ustáli. Chcel by som poďakovať hráčom za tie dve tretiny a bol by som rád, keby sme na ne v nedeľu nadviazali."

Andrej Kmeč, tréner Nitry: "Dnešný zápas a niektoré jeho fázy sme nezvládli, či už herne alebo emočne. V prvej tretine sme dostali veľmi lacné góly. Do toho prvého gólu bol zápas vyrovnaný, možno sme mali aj trošičku navrch ale po prvom góle sme sa psychicky rozsypali a nevedeli sme to zastaviť. V tretej tretine sme sa našťastie trochu vrátili do zápasu, mali sme nejaké šance, ale ten rozdiel bol už obrovský. Výkyvy v našich zápasoch sú veľmi veľké a to nás potom stojí body. Momentálne sme v takom stave, že ani bežné zápasové veci nevieme správne vyriešiť. Čaká nás veľa práce a niektoré veci sa už musia jednoducho zmeniť."

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


ris

 

Nitra ma problem na brankarskom poste ale vacsi problem pre NR su ti dvaja zmrdi v pasikavom.Je mi z nich na zvracanie.Ked sa hra finale ligy,tak pre ich neobjektivitu treba rozhodcov zo zahranicia.Loksik s Jonakom su hanbou nasej ligy.Ako dlho este???!!!
6.10.2017 - 21:17
+5

Ottawa Senators

 

Rozhodcovia vobec nie su taky problem...
6.10.2017 - 21:20
+8

miro-nr

 

Načo do toho ťaháš rozhodcov?!
Problem je hra v obrane,rozohravka obrancov,sustredenie hračov a hlavne zohratosť!
6.10.2017 - 21:24
+2

88Backo

 

Rozhodcovia ten zápas dnes ten zápas práveže jasne skur... ale nie sú problémom našich prehier vonku
6.10.2017 - 21:34
0

miro-nr

 

prestaň ,prosím ťa!Kolko krát nas poškodili ovela viac a vyhrali sme s prehladom. Hadam nechceš povedať,že jeden neodpískany faul na Rzavskeho zavinil,že sme prehrali 4:6
Inokedy tu suložia ešte viac!!
Tam sa pozri ako hrame v obrannej hre,ved ja trpnem prikaždom utoku súpera. Brankarov neriešim,pokial sa nezlepšíme v obrane môže za nas chytať aj Budaj a bude to stale rovnaké!
6.10.2017 - 21:41
+11

Tokino

 

Je pravda ze nasi obrancovia nie su dorazni,necistia priestor pred brankou,nepomahaju brankarovi a cuvaju vo vlastbom pasme az kym nepustia utocnikov "do kuchyne".
6.10.2017 - 21:44
+2

robin1

 

Presne tak. Náš najväčší problém je naša obranná hra. Nielen obrancov, ale aj útočníkov.
6.10.2017 - 22:37
0

Belzebub

 

absolutne nemáš pravdu
7.10.2017 - 0:48
0

rasticek

 

Počkajte, nikam nechoďte, idem si pre pukance
6.10.2017 - 21:18
+11

NRfan

 

Kamarat to si mal mat uz davno pripravene, nikto tu na teba nebude cakat.
6.10.2017 - 21:21
+11

Es5

 

Dones si aj vodu lebo sa mozes s nimi zadr.....
6.10.2017 - 21:26
+5

trogar27

 

Zamky nas vyskolili,vyhrali absolutne zasluzene,nasim sluzi ku cti,ze to nezabalili a bojovali az do konca..atmosfera vyborna vdaka obom fanklubom,len tych nadavok z nasej strany mohlo byt menej-to ma dost mrzi..
tipujem,ze nasi dostanu ultimatum zabrat s BB,ak sa nepodari,nejake zmeny nastanu
6.10.2017 - 21:21
+2

Es5

 

v TV boli pocut len nadavky na Nitru
6.10.2017 - 21:28
+1

Tokino

 

Co k tomu napisat?Grat do NZ.Nemame brankarov,ktori nic nechytia taky Hartzell je velke sklamanie.V obrane nemame vobec tvrdych a doraznych bekov Milam,Kovacik,Ordzo,Pupak do suboja ani nepachnu a necistoa priestor pred brankou.V utoku pozitivum Kristof,Paulovic inak NIC.Friedmann, Versteeg uz mali byt zbaleni,ked toto maju byt legionari tak dovi dopo.Chce to zasahy a zmeny do muzstva,nemame chut,iskru a zaujem pobit sa o vysledok.Dnes aj rozhodcovia carovali Spirko,Salija bez trestu?Nakonci krv a ziadne 4 min vylucenie?Hanba rozhodcom...My potrebujeme nutne zmeny a hraci by si mali zacat vazit podmienky ake maju a zacat hrat.
6.10.2017 - 21:22
+2

FP-Tommynko

 

Hrame ako baletky, bez chute a chcenia, nikto pred branou supera, strely do prveho braniaceho hraca. Andrej zufaly a brankari deravi.
6.10.2017 - 21:22
+1

pifel

 

No kto vyhodi prvy trenera ?
6.10.2017 - 21:23
+1

Es5

 

Jaaaa dakujeme stacilo.Chudy dnu bude sa pit
6.10.2017 - 21:29
0

88Backo

 

Len Kováčik s Chrenkom majú to právo
6.10.2017 - 21:40
+2

pifel

 

Myslim z diskutujucich
6.10.2017 - 21:52
0

blue-311

 

Hovoril som ze Luciani je dobry hrac ale dost labilny a ani dlho netrvalo aby sa prejavil. To co dnes predviedol pri odchode do kabiny bolo trapne.

Vykon standardny ako v inych zapasoch vonku, treba s tym nieco robit.

Rozhodcovia tiez nezostali nic dlzni svojej povesti.

Domaci hrali vyborne a divaci klobuk dole (hore, dolava, doprava)
6.10.2017 - 21:24
+1

Tokino

 

Luciani boduje proti slabsim ale ked treba zabrat vtedy je neviditelnt a hlavne ziadna defenziva
6.10.2017 - 21:27
0

ohlo123

 

Mas pravdu,BB je slaba.
6.10.2017 - 21:33
+3

Tokino

 

Jeden zapas inak nic.Ked treba zlomit zapas proti silnemu protivnikovi a je nepriaznivy stav ani ho nevidis...
6.10.2017 - 21:36
+1

miro-nr

 

ty mudrc a koho z NR vidíš ked treba zlomiť zapas?? Mikuša,Krištofa,Heňa ?!
Ved nevidieť nikoho.
Máme hračov čo mali aspon hrať svoj štandard a hraju akoby hrali 1.ligu-ved ani do štvrteho útoku niesu dobrí,lebo niesu schopný sa zrážať.
Pokial nebude tretí hráč(nie kus)do utoku s Juddom a Lucim tak nič svetaborné nepredvedú!
Zatial maju záblesky jedine Judd,Luci a Krištof,ako tak Paulovič(ale tej je strašne pomalý)ostatok hrá ako keby sa im vobec nechce.
O obrane je škoda reči,tá utoku nepomože ani za mak,ved si nevedia ani prihrať.
6.10.2017 - 21:47
+1

Tokino

 

Pocuj mudrc ukludni sa.Mam svoj nazor na Lucianiho a hotovo.To ze nemaju ziadny system v obrane a v utoku snad je Kmecov problem a hrho zodpovednost
6.10.2017 - 21:50
0

miro-nr

 

sory za mudrca,ale kto iný sa presadil proti tým -podla teba-"slabším"mužstvám?
V obrane žiadny líder ,v utoku tiež nie,brankarom nejde(teda Ericovi,Halo a Foltan su druhotriedni brankari)trener len čumí do blba.Ved cele mužstvo je v amazonskom pralese.Len my čakáme kedy sa z neho dostanú aspon jednotlivci.
6.10.2017 - 22:00
0

ohlo123

 

Preco si si zobral do meritka Lucianiho proti slabsim?Preco proti tym slabsim neexcelovali nedoceneni Rzavsky,Sille,Kollar,Siska?Komu dal vlastne ten Paulovic 7 golov?Naco je vlastne Kovacik jednym z najlepsie platenych v muzstve,ked nevie dat gol tym slabsim?Uvedom si,ze sme momentalne my tí slabsi a priemerni.
6.10.2017 - 21:51
+4

Tokino

 

Ma byt rozdielovy hrac.Snad to necakas od Teba menovanych.Nuz Kovacik je pre mna sklamanie
6.10.2017 - 21:55
0

ohlo123

 

Ale on je rozdielovy hrac,videl si tabulku strelcov a produktivity?Je tam Janko Ferko zo ZA,alebo Anthony?Nikto sa nebude na konci sezony pytat,ze komu dal tolko golov(tym slabsim?),ale ze bol numero uno v lige.
6.10.2017 - 22:00
+3

miro-nr

 

nesiahaj im na hráčov s prehladom ,lebo ťa zožerú
6.10.2017 - 21:57
+3

miro-nr

 

Nedal BB dva goly?! Ja si myslím,že už bol riadne frustrovaný a Špirko si pekne "nabehol".Zbytočne rypal.
Nemame hrača k Lucianimu a Kofolovi,bohužial.Kofola v poslednej dobe dosť soluje,no súperi ho už prekukli a ked ho zdvoja tak je strata puku istá. Treba už riešiť prejav hry,ktorý je -povedzme si pravdu-otrasný.
6.10.2017 - 21:34
+2

88Backo

 

Najmä Sille tam je pri nich otrasný,jednozcne sa treba zbaviť niekoho adeptov je haba dej a priniesť kvalitného hráča do 1.utoku
6.10.2017 - 21:42
+1

KurierNz

 

Krasne derby... so vsetkym, co k tomu patri...
6.10.2017 - 21:25
+11

lubfito

 

6.10.2017 - 22:26
+5

Sunkafit

 

Trapas
6.10.2017 - 21:28
+1

miro-nr

 

Divakom na štadione sa musel zápas páčiť-mal všetko čo do derby patrí,bojovnosť,vela golov,bitky.Samozrejme domaci fans boli spokojnejší!
6.10.2017 - 21:28
+6

fanda55

 

V prvom rade gratulujem súperovi, víťazstvo NZ bolo absolútne zaslúžene. Čo sa týka tých šašov v pruhovanom. Poznáme ich roky, vieme o nich, zbytočne na nich poukazovať či ich dokonca viniť za prehru, to nejde v žiadnom prípade. Ďalšia vec. Mužstvo nefunguje ako celok, nefungujú jednotlivci. Kým sa tu spustí lavína príspevkov koho vyhodiť a ako upratať, poviem len toľko. Miro s Tomášom nie sú hlupáci. A nie sú ani slepí, určite aj oni dobre vidia, na ktorých postoch (schválne nebudem menovať) nás najviac tlačí topánka. Je toho ale viac čo nefunguje. Vykony sú z kolo na kolo horšie,, takže asi treba zacat niečo robit a tým nemyslím nezmyselné prehadzovanie útokov. Takže nechajme to na nich, neverím, že im to je ľahostajné. Na záver chcem pochváliť aj atmosku, mne sa prvé derby v sezóne páčilo. Malo naboj, stavu, grády, aj tie bitky patria k hokeju. Aj keď to možno Luciani prehnal, Spirko nemusel vyryvat doňho, ale dobre, nechajme to.
6.10.2017 - 21:28
+11

FP-Tommynko

 

Pekne zhodnotene
6.10.2017 - 21:31
+1

Big brother

 

Ja co som videl vaše zapasy, tak ste hrali dobre, len ste nepremiemali šance, tak ako proti nam. Ten tim ma kvalitu.
7.10.2017 - 1:06
+1

NZ Hockey

 

Vďaka chlapci až na posledných 10 minút s prehľadom o triedu lepší.
Chápem že taký výsledok je ťažko znášať ale Luciani nepatrí na ľad ale na kliniku...
6.10.2017 - 21:30
+5

Tokino

 

A Spirko mame za zasteru...
6.10.2017 - 21:31
+25

PASCALDUPUIS

 

ved dobre spravil, preco by sa mal nechat vylucit do konca zapasu ked moze brnknut na nervy psychicky labilnemu talianovi ? a ziskat PP pre svoj tim
6.10.2017 - 21:36
+19

Ottawa Senators

 

Ano aj takto sa da obhajit spravanie sraca...
6.10.2017 - 21:38
+19

nemfe63

 

Luciani= bitkár
Špirko = pán hokejista
6.10.2017 - 22:11
+13

Ottawa Senators

 

Ano moze byt, ked ty povies.
6.10.2017 - 22:14
+2

NRfan

 

To si vycital z aktualnej tabulky produktivity?
6.10.2017 - 22:17
+12

Jurik

 

To si dobre zadrel
Bitkár Luciani 10z-8+7
Hokejista Spirko 10z- 0+5
6.10.2017 - 22:27
+17

ferari550

 

ano luciani bitkar ale aj pan hokejista
7.10.2017 - 11:12
+3

NZ Hockey

 

Chalani ak si myslite ze Spirko provokoval a chcel sa bit tak si v klude pozrite situaciu zo zaznamu na huste. Cele to zacalo zbytocne tvrdym hitom Lucianiho na Spirka ked ho prakticky zbural, nasledne jak ich oddeloval rozhodca tak Spirko dostal od Lucianiho dve cez hubu (v skutocnosti mimo zaberu tam boli min. dalsie dve) hoci on neatakoval vobec, nasledne sa Spirko opravnene po tychto uderoch stazoval u rozhodcov a cela fraska bola dokonana ked sa Luciani pustil do Spirka hoci ten ani nezhodil rukavice a ocividne sa nechcel bit a nasledne prevedenie bitky vyzlecenim dresu a udermi niekam na ladviny takuto primitivnost snad ani netreba komentovat.
7.10.2017 - 1:56
+4

miro-nr

 

a medzi tým načo provokoval po celej dlžke ladu?
A na 213 to davali,tam to bolo tiež lepšie vidieť ako na riedkom.
PS:čo je to zbytočný hit ??!!
7.10.2017 - 4:20
+5

blue-311

 

V tomto kontexte je zbytocny hit definovany ako hit superovho hraca na hraca domacich

jasne ze ho provokoval ved to bolo vidiet, ale tak ako u nas maju casto ludia problem zlozit bielomodre okuliare u nich zase zelene...
7.10.2017 - 7:19
+6

michaelfrolík

 

Miro, Luciani do neho vletel ako prepnuty. Pozri kde mal ruky. Ja chapem, ze frustracia rovi svoje, ale keby sa Spirko neuhne, tak ho odnasaju do nemocnice. Ja mam rad tvrdy hokej, vela sledujem zamorske ligy, ale toto bolo cez ciaru.
7.10.2017 - 9:02
+5

ferari550

 

ak by to bolo cez ciaru, tak ver ze rozhodca by ho velice rad vylucil, lenze tentokrat rozhodca nemal narok.
7.10.2017 - 11:15
0

NZ Hockey

 

Presne tak, po prehre vlastneho timu sa to asi vnima inak a teda je tu zbytocne sa hadat. Ferova bitka bola Cope vs Kovacevic tak to ma vyzerat, nie jak toto ked sa jeden ani nechce bit ani nezhodi rukavice a druhy ho zakerne zmlati
7.10.2017 - 15:03
0

Blafakmt72

 

ako ho provokoval ,že mu dohováral to je normálne aj teba v robote keď niekto rozčúli tiež sa snažíš si to vydiskutovať a nebiješ sa hneď , Rasťo nieje bitkár, toto keby mu urobil v mt ten makaron tak by bol zavesení na Bejkovéj vlajke tomu ver!!!!!
7.10.2017 - 11:17
+1

Sunkafit

 

jujuj je z martina pome trapošiť
7.10.2017 - 11:52
+3

miro-nr

 

no možno raz v NR budeme hrať aj 2.ligu
možné je naozaj všetko,hlavne na slovensku
7.10.2017 - 11:57
0

KurierNz

 

Vsak hrate v NR 2.ligu...neznas mapu?
7.10.2017 - 12:32
+3

miro-nr

 

to su amateri čo to hraju pre potešenie a dokonca pred rokom odmietli postupiť vyššie
7.10.2017 - 23:44
0

ferari550

 

Hit na Spirka bol cisty a potom Spirko provokoval a schovaval sa za rozhodcu ako posraty maly chlapec. ze dostal na budku je jeho vina a samozrejme problem.
7.10.2017 - 11:14
+1

xaxa

 

Odkiaľ vieš že provokoval , iba sa ti to hodí tak napísať , možno mu fakt len chcel dohovoriť , niekomu sa bitky páčia , niekomu nie , ja mám radšej goly a pekné akcie , mohli by vilúčiť kľudne každého kto má snahu sa byť, vôbec by to nevadilo , natiahnite si tam v NR namiesto mantinelov povrazy a môžete sa mlátiť od rána do večera , každý ma nato svoj názor , toto je ten môj
7.10.2017 - 12:18
+3

22.4.2016

 

Neobhajujem nikoho,no ked niekomu dohovaram ( ako ze) tak sa neschovavam za rozhodcu.Ci?
7.10.2017 - 13:02
+2

antinamor

 

Takto to funguje v našom svete. Zjavne inak to vníma pán Špirko a komunita novozámčanov. Pokiaľ sa nechcel biť, nerozumiem načo naháňal Lucianiho. Mal zaliesť na striedačku a lízať si rany alebo ego, ktoré zjavne utrpelo viac.
7.10.2017 - 13:38
+5

miro-nr

 

Mať 47 rokov a tak biednu slovenčinu
To si mal radšej napisať po madarsky a dať do prekladača-aj ten by urobil menej chýb
7.10.2017 - 23:46
0

michaelfrolík

 

Cisty? Pozri kde mal ruky...
7.10.2017 - 12:52
+2

Tokino

 

Tu ide o to ze aj on mal byt vyluceny
6.10.2017 - 21:42
+9

miro-nr

 

ked brnkáš niekomu na nervy ,tak musíš očakavať ,že aj on ti nejaku "brnkne",no Špirko zaujal polohu dieťaťa v maternici ,tak už hadam brnkať nebude
6.10.2017 - 22:03
+3

88Backo

 

Od čias Urama,ktorý zahral mŕtveho chrobaka a nechal za zmlatit je Špirko najväčší sralo za posledné roky,takto si nakadit do trenek pred hráčom čo ma meter dvadsať to som ešte nevidel
6.10.2017 - 21:38
+24

tep

 

Okrem zlatej prilby máme v ročníku 2017/18 novinku a to je "Ružová prilba"
Kto je tento rok bude nosiť na hlave?
6.10.2017 - 21:43
+15

Prostars

 

možu si ju rozdelit Matousek ju moze hrdo nosit v cechach a Handlovskym u nas
6.10.2017 - 22:30
+4

tep

 

Ale zas, ja som robil to isté, na PS one, ešte v NHL 2001 tuším, vyprovokoval som bitku, nechal sa zbiť a mal som 3min presilovku, lebo som dostal vždy len 2min za hrubosť.
6.10.2017 - 22:55
+2

Prostars

 

asi viaceri hráči hraju PS
6.10.2017 - 23:07
+1

KurierNz

 

Spirko ma rovnaku vysku...jednoducho nezhodil rukavice a milionu fantasy trenerov ziskal bodi za Lucianiho
6.10.2017 - 21:44
+1

Sunkafit

 

Mohol aspon odkorculovat alebo co takto som sa citil trapne za oboch
6.10.2017 - 21:46
+3

Tokino

 

Mozno aj sam Luciani hra fantasy a dal si sam na seba
6.10.2017 - 21:46
+2

PASCALDUPUIS

 

btw Spirko ma 1 bitku v kariere, Luciani 29
6.10.2017 - 21:49
+2

PASCALDUPUIS

 

podla hockeyfights ofc nerucim za to
6.10.2017 - 21:50
0

Tokino

 

Provokovat,kricat na niekoho minutu cez cele klzisko a potom sa skovat do klbka je blbe,fakt srac
6.10.2017 - 21:52
+7

Jurik

 

Nato že má jednu bitku v kariére dosť provokoval a dovoľovali si za chrbtom rozhodcu. Keď ich nechali tak Spirko obe ruky na hlavu a kričal jaaaaj mama moja nechaj ma.
6.10.2017 - 21:53
+8

juromt

 

...: Aspon nevyplakava do medii ze tam ma uskrabol tam ma pichol prstikom a pod ako Misko Novakeje najvacsi inetrnetovy fighter nitrianskej gistorie ktoreho upratal hrac sotva vyssi od Lucianiho
6.10.2017 - 22:18
+2

Es5

 

Luciani dava zadarmo masaze chrbtice
6.10.2017 - 21:52
+1

nemfe63

 

áno, je aj masérom ale potom prečo chce hrať hokej ?
6.10.2017 - 22:14
+3

NRfan

 

Ma to ako hobby ... taku bokovecku.
6.10.2017 - 22:18
+2

Es5

 

To si privyraba na fantasy lige
6.10.2017 - 22:23
+2

Hasan13

 

Dnes sme dve tretiny hrali zle. Gratulujem Zamkom s dvoma nebrankarmi sa to neda vyhrat. Napriek tomu ze my sme boli slabucki neboli sme dnes najslabsi clanok tohto zapasu. Loksik Jonak starnu rozhodcovsky dochodok by mali zacat poberat urgentne a najlepsie od zajtra.Dnes hrubymi chybami ovplyvnili zapas. Posudenie suboja salija rzavsky ako ciste nemozli mysliet za stavu 2:1 vazne. Jasna 5ka pre saliju. Spirko nahanajuci Lucianiho po cistom hite od nasej branky az po branku supera vyprovokuje bitku kde si ani neudrie a vysleok je nasa 5 minutova oslabovka zaver friedmann krv v ustach namiesto jasnej 4 minutovej presilovky dostane friedmann desinu. Pani prihovani dnes sebareflexia a odovzdajte dresy
6.10.2017 - 21:31
+7

PASCALDUPUIS

 

Ked je ferova bitka vsetko v poradku ale Luciani vyzeral ako keby mu preplo a co este vyvadzal pri odchode do kabin ...
6.10.2017 - 21:32
+2

Hasan13

 

Co presne bolo na bitke spirko luciani neferove? Ze spirko hadam minutu o tu bitku prosil?
6.10.2017 - 21:38
+15

PASCALDUPUIS

 

ako prosil ? takychto strkanic je v zapase x a nie kazde sa musi koncit bitkou
6.10.2017 - 21:45
+1

NRfan

 

Ale no tak. Pred samotnou bitkou bol aktivny proti Luccianimu az az, avsak ked prislo na lamanie chleba zachoval sa naozaj zbabelo. Ovela viac ucty (aj supera) by si vysluzil, ak by sa k tomu postavil ako chlap, hoc by tu bitku aj prehral.
6.10.2017 - 21:53
+6

miro-nr

 

strkaníc-ved za nim išiel celu dlžku klziska a stale pindal!
6.10.2017 - 22:06
+4

88Backo

 

Nuž kde začať...: V prvom rade to bol výborný zápas,kopa gólov,emócie,bitky a tragikomicki rozhodcovia...
Ako inak vonku nás potopili brankári a naša katastrofálna disciplína...z tých 6golov minimálne polovica totálne lacných,neni zapas co nas vonku brankár nepotopil,keď si v rychlosti spomeniem,V Tn prvá dva,v Ke prvý,dnes druhý,v Žiline no katastrofa,po týchto góloch sme hneď v prdeli a to mužstvo musí naháňať zajaca za chvost...Nebol zápas aby nás niekto jasne prevalcoval,bud su to Brankári,laxnost v obrane alebo útočníci zahodia aj nemožné...Dnes sme najmä 3.tr ukázali,že hráči hokej hrať vedia!Len mám už obavy či Kmeč dokáže z tohto mužstvá maximum,stále dokola tie isté chyby,mi to pripadá ako neake dedinské mužstvo čo doma bije rad radom a von si to len ide odohrať z povinnosti
Na záver mi nedá spomenúť tých dvoch komediantov čo dnes spravili zo zápasu zbytočnú kovbojku,hneď na začiatku vylúčia Pupaka,ktorého super udrel pred jeho očami do tváre za nedovolené bránenie:svieti?: 1-0...Odpustia jednoznačný hrubý faul Saliju na Rzavskeho,ktorého rozpleskol na mantineli a pol zápasu nebol schopný pokračovať v hre miesto 2+10 alebo 5×dkz vhadzovanie v našom pásme a gól na 3-1 wtf???Potom si to Cope ferovo rozda so superom
A obaja na 5+dkz za 20s bitku,atď???Hneď nato Špirko si s Lucianim skočia do vlasov,Špirko provokuje až dovtedy pokiaľ mu Luciani nenalozi a vylúči len Lucianiho,wtf???Z toho gól na 5-1...Samozrejme ked Mezei dohral hráča videl to aj chrbtom k bráne,gól na 6-1...Dokedy budú tito sasovia ešte kaziť hokej fakt nechápem,prečo sa kluby nespoja a nezačnú ich vetovat???Na záver gratulácia do Zámkov,u nás sa už musí niečo začať diať,lebo takto to už dalej nemôže ísť,to ako si to rozoberajú po zápasoch nech si Kmec strci za klobúk,keď sa nič nezmení za 2 roky...
6.10.2017 - 21:32
+3

chimli

 

Celkom zaujímavé, po dlhých rokoch sa na HP môžeme dočítať ako sa Nitričke opäť ubližuje z rozhodcovského košiara. Teda, akože výraznejšie, lebo rozhodcovia škodia NR z presvedčenia.
Čo sa týka Špirka, zrejme tomu kanadskému Rockymu Balboovi niečo vyštekal, inak si len ťažko predstaviť také náhle zatmenie mysle. Nepamätám sa, že by sa Špirko počas kariery pobil a to hral proti iným inteligentom ako je ten špagetár.
6.10.2017 - 21:49
+15

NRfan

 

Ti poviem ze by si bol inak happy, keby si bol aspon taky spagetar.
6.10.2017 - 21:59
+5

Belzebub

 

zato ty si riadny úbožák
7.10.2017 - 1:19
0

enforcer92TN

 

Za bitku dava 10 min tusim len zlaty Baluska
6.10.2017 - 22:18
+1

88Backo

 

Ale veď práveže v poslednej dobe to už rozhodcovia netrestali tak hlúpo...zhodili rukavice dali si 1-2 po hube,10 minút vychladli na tresnej a hrali ďalej...to len
títo dvaja babraci to vyriešili takto
6.10.2017 - 22:59
+3

LenTak93

 

Naštuduj si, aké tresty sú práve za zhodenie rukavíc a vlastne celé pravidlo o bitkách a zistíš, ako si mimo.
7.10.2017 - 9:46
+4

ElwisNR BLOG

 

Škoda hráči hazarduju s trpezlivosťou fanúšikov no pomaly sa bude treba zamyslieť ako ďalej mužstvo hrá výrazne pod svoje možnosti
6.10.2017 - 21:33
+1

Dzunkes

 

Nitra to ste pohnojili a to som veril Vam i BB inac vsetko mi vyslo
6.10.2017 - 21:46
0

Jurik

 

Luciani fauluje,Spirko nasledne opláca a provokuje. Obaja sa pobijú a trest dostane len Luciani. Wtf? Luciani je horkokrvny hráč ale niektoré opičky si môže odpustiť. Chudák Hartzel, ten má takú hrubú deku na sebe, že bude ťažké ju zhodiť. Keby mu aspoň obrana viac pomáhala keď je momentálne v riti. Útoku chýba efektivita ale hadam časom sa zobudia. Netreba to riešiť horúcou hlavou a hneď vyhadzovať, ale niečo sa udiať musí, slovami klasika, asi je zaprdena kabína.
6.10.2017 - 21:49
+1

Ottawa Senators

 

Spirko sa nebil, nezhodil rukavice len sa schulil do klbka.
6.10.2017 - 21:52
+1

88Backo

 

No pokiaľ tam bol čiarovy aj s hlavným tak sa zahanal cez nich,keď odišli a nechali ich sa pobiť až potom naložil do gatí a schulil sa...
6.10.2017 - 23:01
+2

nitra2014

 

Bohuzial Slovák, Macík, Laliberte, Valent veľmi chýbajú, títo sa ani nedajú nahradiť. Pán Kováčik predali ste Macíka, dostali ste zaňho peniaze, tak ich investujte do nového brankára a nového trénera. Nitra potrebuje staršieho a skusenejšieho trénera ako bol Stavjaňa, na čo ešte pán Kováčik čakáte, posledné výsledky 4:6, 3:4, 1:4, 4:10 - dostali sme 24 gólov za 4 zápas, hlavná vec, že vstupenky sú drahé. Takýmito výsledkami stratí Nitra divákov a taktiež sponzorov. Budíček !!!!!!
6.10.2017 - 21:53
+11

ris

 

Jonak nie je len o dnesnom zapase.Ked hra Nitra a piska Jonak,Nitra ma automaticky viac vylucenych hracov ako super.Vzdy!Staci pozriet statistiky poslednych sezon.To nie je nahoda.
6.10.2017 - 21:58
+1

nitra2014

 

Ano pán trener Kmeč presne ste to vystihli v komentáre po zápase "niektoré veci sa musia zmeniť" a hneď aj začnite, ale od seba - konečne skončite.
6.10.2017 - 21:58
+3

pifel

 

Gratulujem tusim si prvy.
6.10.2017 - 22:37
+1

88Backo

 

Povedz jeden dôvod prečo by Kmec mal zostať,keď nedokáže pripraviť mužstvo na xty krát aby zahralo vonku neaky vychcany hokej ako hrá napr Dukla,na výhru im stačia v priemere 2-3 góly doma aj vonku,nám ani koľkokrát už ani 4 nestačili?Koľkokrát začíname zápas,že ešte sedíme v autobuse?Nato ne tam práve tréner aby ušil správnu taktiku a odnaucil svojich hráčov neduhy,no u nás za 1.5 roka absolútne žiadna zmena,práveže to ide do väčších hovien a to najväčšie bude,keď prehráme aj v Detve,to bude rovno dno žumpy
6.10.2017 - 23:12
+7

Es5

 

Skoda ze hrame ako hrame.Bude slaby kurz na Detvu.
6.10.2017 - 23:35
0

speedman

 

Filozofia klubu je hrať nátlakový hokej atraktívny pre divákov.
7.10.2017 - 13:28
0

Juzeq11

 

Dokedy budeme v bránke trpieť to americké NEMEHLO? Odkedy prišiel do Nitry, tak mu neviem prísť na meno. Vôbec mi nepasuje. Akože nechcem hovoriť že ostatok mužstva hrá dobre, ale NEMEHLO je TOP
6.10.2017 - 22:08
+3

Jurik

 

Minulý rok sa vyhadzovalo nemehlo Valent a Hartzel bol poloboh. Teraz tí istí velebia Valenta a hania Hartzela. Veľmi jednoduchi ľudia sú niektorí.
6.10.2017 - 22:34
+11

6911

 

Nehodnoť diskutujúcich...: Skús sa zamyslieť a uznať , že ten amík v súčasnej forme nestojí ani za prd.
6.10.2017 - 22:59
0

JozoNR

 

Kovacik tiez nehra ani prd..vyhodime ho? Ani Mezei..vyhodime ho? Chlapci vy by ste len vyhadzovali vsetko a po polovici sutaze by ste za nimi zas plakali
7.10.2017 - 8:32
+5

6911

 

To si videl , alebo počul ?
7.10.2017 - 18:42
0

Juzeq11

 

Prečítaj si poriadne. Od začiatku mu neviem prísť na meno, je pre mňa NEMEHLO
6.10.2017 - 23:00
0

michaelfrolík

 

Po taktickej stránke dobre zvládnutí zápas. Priklonilo sa na nás konečne šťastie v zakončení. Škoda tej zbabranej 10-minutovky, chvalabohu sme to ustáli.
6.10.2017 - 22:22
+6

michaelfrolík

 

Omg, zvládnutý*
6.10.2017 - 22:23
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Sunkafit

 

Ako chces
6.10.2017 - 23:17
+1

miro-nr

 

a ja že-lepšie byť madar ,ako biť Špirka
6.10.2017 - 23:18
+2

michaelfrolík

 

lepšie vyhrať vojnu, ako bitku
6.10.2017 - 23:18
+3

miro-nr

 

ved totok - ten titul
6.10.2017 - 23:21
0

Sunkafit

 

uvidiš tu vojnu na konci sezony
7.10.2017 - 8:02
0

lubfito

 

Tak v prvom rade sa chcem poďakovať za dnešnú pohostinnosť dvom chlapcom z NZ, Kuriér a pán Frolík. Títo dvaja ľudia sú
Do Zámkov som prišiel s malou dušičkou že by sme mohli vyhrať po predĺžení a celkom som im veril.
No po prvej tretine som v hlave skonštatoval, že som to musel zakliať. Pred začiatkom sezóny som napísal že Nitra má obranu. No s prepáčením ho*no má. Máme len mená a s tými sa musí pracovať, na nich sa musí šiť taktika.
Naopak, v Zámkoch pracoval útok na jednotku. Napádali nás v obrannom pásme, v presilovke všetci do brány. A vychádzalo im to. My sme rovnako potrebovali body, no potentovali sme sa.
Z Nových Zámkov sa mi páčili Jassovci, naozaj veľmi bojovný výkon. Naši presný opak, prosím vysvetlite niekto Copovi a Lucianimu, že aj keď cítia krivdu, sú tu na body do tabuľky, nie na body do Tipsportligovej aplikácie, dobre?
V dobrej atmosfére sme sa dočkali dobrého výkonu Nitry, keď sme dostali šiesty gól. Hru sme dvihli a tu sa musím zastaviť pri Krištofovi, ktorý jediný nemá výkyvy v zápasoch. Ten ide a ide jak píla. Zápas za zápasom. To je tak, keď sa chlapec naučí korčuľovať.
A neviem čím to je, ale vždy keď hrá Heňo zlý zápas, skóruje.
Takže neviem, je to kostrbaté, nefunguje chémia a robíme chyby. No na druhej strane vieme hrať aj neuveriteľne dobre a potočiť súpera jak nikto. Len to nedokážeme hrať 60 minút.
PS: ten brankár ozaj tancoval
6.10.2017 - 22:48
+12

michaelfrolík

 

Radi ťa uvidíme aj nabudúce.
6.10.2017 - 22:57
+4

KurierNz

 

Na zdravie kamarat
6.10.2017 - 23:02
+4

miro-nr

 

kedy hral Heňo tuto sezonu dobrý zápas?
Podla tvojej uvahy mal dať gol v každom zápase
6.10.2017 - 23:02
+2

lubfito

 

ale no, mal aj zápasy kde nepokazil každú prihrávku okrem jednej
6.10.2017 - 23:23
+1

miro-nr

 

ono je ťažko najsť niekoho komu nejde,ked nejde skoro všetkym
Čakám,že po zapase s BB už príde aj k lietaniu triesok.
Niečo na "výstrahu",lebo pohovory s hráčmi to je ako hrach na stenu hádzať.
Ak by bolo vidieť aspon postupné zlepšenie,tak OK,ale ide to od deviatich k piatim
6.10.2017 - 23:39
0

88Backo

 

Inak chcel by som vedet prečo zas nehral Hruška ale Versteeg ano napr?Hruška konečne odohral v stredu slušný zápas a dnes sa námestí do zostavy ...
Za ďalšie načo som zabudol,je minúta a pol do konca,buly v pásme a Kmec sa bojí odvolať brankára?No čo sme už mohli stratiť?či je to 7-4 alebo 6-4 je uplne jedno,aspoň sa mohol ešte pokúsiť o zázrak no nemal nato už gule po niekoľkokrát,nepochopiteľné...
6.10.2017 - 23:05
+2

6911

 

Tááák, prípravu po libereckom vzore by sme mali za sebou. Už to chce len vyšperkovať trénerom z Liberca.
6.10.2017 - 23:29
+1

krofak

 

Tak tuto sezonu dpstal aj liberec par nakladov?
7.10.2017 - 0:04
0

Belzebub

 

tá špina bratislavská Jonák nas poškodil hovorte si čo chcete ale je to tak nebudem to písať lebo v podstate to už bačko napísal za mna.Hlavne prva tretina bola darovaná dva gole im darovali páni pruhovaní a jeden im daroval náš brankár a bolo po zapáse ale pruhovaní žiarili dalej až do konca zápasu. Dvaja komedianti Jonák a lokšík nechápem jak možu furt pískať našu ligu ved já by som im nedal pískať ani na dedine, škoda že ho nestretnem na ulici.Ešte taká zaujimavosť všimli ste si jak nás volal jeden z komentátorov že sme Nitriančania tuším 3 krát.
7.10.2017 - 2:00
0

tep

 

Hej Pašek nás tak oslovil
A už som to dokonca aj na dvojke pri futbale, alebo na huste zachytil pár krát, že komentátorom ušlo.. Bol to taký balzam pre uši
7.10.2017 - 7:38
+2

88Backo

 

Este som zabudol na tu vysokú hokejku na Friedmana,chalan rozťatá brada,krvavý dres a ti dvaja chumaji zato dajú 2 minúty!!!ako môže takáto zgerba piskať nasu ligu???
7.10.2017 - 8:45
+1

ohlo123

 

Tomáš,ten Friedmann dostal 10 min.za nesportove spravanie(buchol od zlosti hokejkou po plexi).Taky Juro Štefanka,keby mu hento vyvedie Jonak,tak ho asi prizabije.
Pre STROJARA,aby predoslo zbytocnym hadkam:Luciani a Cope neboli poslednych 5 minut na lade.
7.10.2017 - 9:48
+7

Garet

 

HK NITRA: Obrana derava utok neefektivny a hlavne brankar nepodržiii už dlhšiu dobu pretoze dostavame hned lacne gole a potom uz nevieme otočiť.... na nedelu znovu vytiahnuť Hala do brány stratit uz nemozme musiime získať.... HK Nitra do toho...
7.10.2017 - 2:53
0

antinamor

 

Ja skôr vidím rezervy v obrannej hre celého mužstva aj keď treba uznať, že prichádzajú aj relatívne lacné góly, ktoré by bežne mal brankár kryť. Obrancovia, ktorí boli minulý rok lídrami tento rok stagnujú. Príklad Jamie, ktorý prevyšoval ostatných hráčov v obrane, naviac bol produktívny, je nevýrazný, neviem nakoľko ho limituje chrbát ale to nie je ten starý Milam z majstrovskej resp. vlaňajšej sezóny. Braňo ako kapitán by mal ísť príkladom a vyvarovať sa nezmyselných faulov, ktoré zrážajú celé mužstvo. A Jožko Kováčik asi najviac zaostáva za očakávaniami. Veľa sme si od neho sľubovali, ale v Brne asi dobre vedeli, prečo ho uvoľnili po majstrovskej sezóne. Keď sa k tomu pridá salám-párkový prístup mnohých útočníkov, pre ktorých je obranná hra neznámy pojem, výsledky sú potom len zrkadlom tejto skladačky.
7.10.2017 - 8:11
+3

Robert NZ

 

To vyplakávanie z Nitri ako vás rozhodcovia poškodili to o čom tu píšete v prvej tretine ste mali byť 2x vylúčený za faul pri vašej striedačke potom neskôr na druhej strane v strednom pásme. V tretej tretine v našom obrannom pásme ste mali mať ďalšie vylúčenie. V tretej tretine ste mali aspoň 5x neodpískaný ofsajd...
7.10.2017 - 7:40
+5

KurierNz

 

Zostanme pri tom, ze mali preslapy na obe strany...ale, zeby ovplyvnili nejak vyrazne zapas, to nie...
7.10.2017 - 8:02
+5

Robert NZ

 

Presne tak, nemali to jednoduché bol to rýchly hokej.
7.10.2017 - 8:10
0

Juslan

 

Prečítal som si všetky diskusie a tradične ako vždy sa najviac plače v Nitre, za nimi sú Košice.
A teraz ma roztrhajte... aj tak hneď po začiatku nového zápasu sa znova rozplačete!
7.10.2017 - 8:42
+11

ohlo123

 

Citim tu nejaky smrad z BB,zlaty RUMCAJZ s URPINEROM.
7.10.2017 - 9:43
+9

NR-Sebastian

 

a vy sa kam radite, ked ste s nami prehrali finale, to bolo tolko nareku, ze sa to nedalo citat, ale do vlastnych radov sa tazko pozera, ze ? ?
7.10.2017 - 11:42
+7

Sunkafit

 

tradicne k zapasom nič len smradlave bučanie stareho chujka
7.10.2017 - 11:54
+5

Es5

 

Juslanko v nedelu sa priprav prides o ucet pokecaaaaaaame kto place
7.10.2017 - 15:05
0

Juslan

 

Jasné, rozhodcovia vás budú poškodzovať od prvej minúty, ak budete prehrávať tak budete zase vyhadzovať a ak náhodou vyhráte tak ste predsa majstri!
Ja už len čakám kedy okrem hráčov, trénerov a rozhodcov začnete vyhadzovať z ligy aj súperov...
7.10.2017 - 17:41
+1

NR-Sebastian

 

Na zaciatok by stacilo keby vyhodime teba z tejto diskusie
7.10.2017 - 18:07
+7

Norik

 

ja osobne: moc kmeca nemusim. Ale podrzal by som ho. Urobil by som skor rez kadrom a skusil to restartovat. Nitra je v krize, nech dostane kmec sancu dostat sa z nej. Vyhodil by som 4 hracov, ktory nemaju adekvatny pomer cena-vYKon a doniesol nadpriemernych 1-2 hracov a doplnit juniormy (boli majstri, tak kvalita tam bude). Samozrejme brankara. Erik sa mi nepaci od "spackaneho" finale. Tiez som mal radsej Valenta ako Harzela. Nevadi, je zaciatok, do play off sa treba rozohrat. Vtedy zacina sutaz. Teraz to mozme mat ako pripravu. Ten hokej z nasej strany nie je az taky zly. Radsej prehrat(vyhrat) 6:4, ako 2:0.
7.10.2017 - 8:23
0

Fanda NR

 

Aby sme sa vôbec do play off dostali treba začať hrať hokej. Ten hokej čo nás zdobil doma aj vonku. My namiesto toho hovno hráme doma a vonku je to celé zle, proste sa na to nedá pozerať. Vlaňajšok bola čisto čistá Stavjaňova zotrvačnosť, ale teraz keď sa obmeniel káder je jasne vidieť, že tréneri im nemajú čo dať. Ani jeden z nich. Verím, že v mužstve je dostatok kvality na tretie-štvrté miesto po ZČ, nakoľko aj ostatní svoje kádre slušne doplnili a liga sa zasa o niečo vyrovnala. Brakársky post je to čo by bolo treba riešiť, ostatné by mohlo ostať. Ale dôležitý je tréner s autoritou, systémom hry, taktikou a schopnosťou reagovať keď sa mužstvu nedarí, alebo prehráva. Verím, že vedenie nespí a hľadá náhradu.
7.10.2017 - 9:33
+1

Sunkafit

 

aby sme nepostupili do play off museli by sme cuvať a hrať z palicami miesto hokejok tak tu nedramatizuj
7.10.2017 - 11:55
0

FP-Romanides

 

Zápas som pozeral, ako nezainteresovaný divák môžem povedať že po dvoch tretinách bola Nitra na uterák ale v poslednej sa zdvihla. Od bodov ju obral prepnutý Luciani, ktorý ako šialený mlátil Špirka po ľadvinách. Toto by sa v lige stávať nemalo a dúfam že bude adekvátne potrestaný, možno 3-4 zápasy nech stojí keďže je to prvý krát. Inak sa mi zápas páčil, nechýbali góly ani emócie. Teším sa na zajtra, bolo by treba Nitre vrátiť prehru z prvého kola, naši budú po nešťastnej prehre v Poprade nabudení.
7.10.2017 - 9:23
+6

NR-Sebastian

 

ani sa necudujem, zen nic nehraju,ked im to nevie povedat: ANTHONY LUCIANI:

Aké boli pre vás prvé dva mesiace strávené na Slovensku?

„Užil som si ich, najmä kvôli fanúšikom, sú famózni. Motivujú ma, nedokážem poľaviť, keď ich počujem. Prišiel som do vrúcneho prostredia, chlapci v kabíne sú fantastickí. Jediný problém je, že tréner dáva pokyny v slovenčine. Nemám z toho nič, ale nesťažujem sa.“

Potrebujete preklad, alebo vám stačí vidieť, čo tréner počas tréningu alebo oddychového času nakreslí?

„Kresbou si len domyslím, čo hovorí, ale veľa podobných herných variantov som sa naučil už počas pôsobenia v Nórsku. Mal som tam problém dohovoriť sa, musel som si veľa vecí domyslieť. V Nitre mám výhodu. Niektorí chlapci hovoria po anglicky, pomáha mi najmä ‚Mezi‘ (Branislav Mezei) alebo ‚Timo‘ (Timotej Šille). Navyše chlapci zo Severnej Ameriky, ktorí hrali v Nitre aj v minulých sezónach, už čo-to po slovensky rozumejú.“
7.10.2017 - 13:43
0

miko 75

 

Tak už vieme prečo hráva Šile s nimi,vie po anglicky,nevadí že k nim nepatrí
7.10.2017 - 13:56
+4

NRfan

 

Zial na tom poste by sme viac potrebovali utocnika, ako tlmocnika.
7.10.2017 - 18:17
+1

miko 75

 

Presne tak,Slovák nevedel anglicky a nevadilo to,lebo mal kvalitu na centra prvého útoku.
7.10.2017 - 18:24
0

Tokino

 

Ked sa chce Kmec ako mlady trener posuvat preco nechodi na nejake kurzy anlictiny ked tu mame zahranicnych hracov.
7.10.2017 - 14:19
+1

miro-nr

 

lebo vie po rusky
7.10.2017 - 23:51
0

Ottawa Senators

 

A to som si včera všimol ako Kmeč niečo dohováral Blackwaterovi, ten si olízol pery, prikývol mu jak truľko a išiel na vhadzovanie. Aj preto som si myslel, že angličtina je samozrejmosť. Respektíve mala by to byť samozrejmosť ak hlavní ťahúni mužstva sú spoza mora...
7.10.2017 - 18:15
0

Urpiner16

 

U nás tento problém chvalabohu nie je.Vlado aj Rišo na lavičke špeciálne dávajú pokyny či už anglicky alebo slovensky.
7.10.2017 - 14:14
+1

blue-311

 

Dakujeme ze si nam to objasnil. Velmi nam to pomohlo.
7.10.2017 - 15:00
+8

antinamor

 

7.10.2017 - 16:05
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga
TímZSkóreB
1.Trenčín1339:1534
2.B. Bystrica1248:2827
3.Košice1334:2925
4.Poprad1338:2924
5.Zvolen1338:3621
6.Nitra1346:4817
7.N. Zámky1333:3616
8.L. Mikuláš1327:3216
9.Žilina1237:3714
10.SR 201025:4312
11.Detva1316:481
TímZVVPPPPSkóreB
1.Prešov11900246:1827
2.Michalovce11711253:2524
3.Skalica10710242:2323
4.Dubnica11611335:2521
5.Topoľčany11421430:3117
6.Sp.Nová Ves11312540:4813
7.Bratislava10400625:3412
8.N. Zámky B10400625:4812
9.Trnava10200822:386
10.P. Bystrica10200832:546
-Orange 205012215:214
Aktualizované: 15.10.2017 05:52
tímzvvppppskóreb
1.Dukla12921057:3132
2.Nitra12920155:3031
3.Martin12701438:3022
4.Košice12512438:4019
5.L. Mikuláš12511547:5218
6.Slovan12510635:3417
7.B. Bystrica12332433:3517
8.Zvolen12500747:4715
9.Poprad11330535:4315
10.Skalica12302727:3511
11.Žilina11302635:4511
12.Spišská12102918:435
Aktualizované: 16.10.2017 04:49
tímzvvppppskóreb
1.Dukla141001359:2531
2.Skalica14901450:3228
3.Košice14811455:3727
4.Slovan14721350:3326
5.Nitra14712457:4025
6.L. Mikuláš14712434:3225
7.Poprad14711546:3724
8.Zvolen14621543:4223
9.Púchov14621542:4123
10.Spišská14620555:4422
11.Michalovce14512639:5019
12.B. Bystrica14430742:4418
13.Martin14501841:5116
14.Trnava14311934:5212
15.Žilina14302937:5811
16.Prešov141001320:863
Aktualizované: 16.10.2017 04:49
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad2318300100-3362
2Jokerit Helsinky181420160-2347
3CSKA Moskva201250361-3146
4Torpedo Nižnij Novgorod221120741-3939
5Lokomotiv Jaroslavl221020757-6137
6Dynamo Moskva239401056-5435
7HK Soči22920758-6235
8Severstal Čerepovec22730848-5831
9HC Dinamo Minsk228101142-4928
10HC Viťaz247101359-6826
11HC Slovan Bratislava235101246-7522
12Spartak Moskva214401251-6221
13Dinamo Riga221201832-738
Aktualizované: 17.10.2017 17:19
Tímzvvpprpppskorebody
1Ak Bars Kazaň201310364-4544
2Avangard Omsk221140764-3841
3Metallurg Magnitogorsk221030666-5739
4Avtomobilist Jekatěrinburg221120864-4838
5Barys Astana221110867-5437
6Neftěchimik Nižněkamsk211010650-5536
7Red Star Kunlun221010848-5135
8Salavat Julajev Ufa2210101062-5733
9Traktor Čeljabinsk228201042-5530
10Amur Chabarovsk22630949-6128
11HK Sibir Novosibirsk217201141-4826
12Admiral Vladivostok225201147-6223
13Jugra Chanty-Mansijsk222501241-7519
14Lada Toljatti224101533-5516
Aktualizované: 17.10.2017 17:19
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad2318300100-3362
2Jokerit Helsinky181420160-2347
3CSKA Moskva201250361-3146
4Ak Bars Kazaň201310364-4544
5Avangard Omsk221140764-3841
6Metallurg Magnitogorsk221030666-5739
7Torpedo Nižnij Novgorod221120741-3939
8Avtomobilist Jekatěrinburg221120864-4838
9Barys Astana221110867-5437
10Lokomotiv Jaroslavl221020757-6137
11Neftěchimik Nižněkamsk211010650-5536
12Dynamo Moskva239401056-5435
13Red Star Kunlun221010848-5135
14HK Soči22920758-6235
15Salavat Julajev Ufa2210101062-5733
16Severstal Čerepovec22730848-5831
17Traktor Čeljabinsk228201042-5530
18HC Dinamo Minsk228101142-4928
19Amur Chabarovsk22630949-6128
20HK Sibir Novosibirsk217201141-4826
21HC Viťaz247101359-6826
22Admiral Vladivostok225201147-6223
23HC Slovan Bratislava235101246-7522
24Spartak Moskva214401251-6221
25Jugra Chanty-Mansijsk222501241-7519
26Lada Toljatti224101533-5516
27Dinamo Riga221201832-738
Aktualizované: 17.10.2017 17:19
Tímzvvpprpppskorebody
1Chicago Blackhawks82371323244-213109
2Minnesota Wild8242725266-208106
3Anaheim Ducks8240623223-200105
4Edmonton Oilers82371026247-212103
5St. Louis Blues8238829235-21899
6San Jose Sharks8238829221-20199
7Calgary Flames82321333226-22194
8Nashville Predators8235629240-22494
9Winnipeg Jets8233735249-25687
10Los Angeles Kings82251435201-20586
11Dallas Stars8228637223-26279
12Arizona Coyotes82201042197-26070
13Vancouver Canucks82191143182-24369
14Colorado Avalanche8214856166-27848
Aktualizované: 17.10.2017 17:19
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451019263-182118
2Pittsburgh Penguins82401021282-234111
3Columbus Blue Jackets82391124249-195108
4Montreal Canadiens82331426226-200103
5New York Rangers8240828256-220102
6Ottawa Senators82341028212-21498
7Toronto Maple Leafs8233727251-24295
8Boston Bruins8238631234-21295
9New York Islanders8233829241-24294
10Tampa Bay Lightning82321030234-22794
11Philadelphia Flyers82251433219-23688
12Carolina Hurricanes8228831215-23687
13Florida Panthers82231236210-23781
14Detroit Red Wings82171636207-24479
15Buffalo Sabres8225837201-23778
16New Jersey Devils82181040183-24470
Aktualizované: 17.10.2017 17:19
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 17.10.2017 17:19

Bleskovky

Canadiens definitívne rozviazali kontrakt s veteránom Streitom

Švajčiarsky hokejový veterán Mark Streit a klub NHL Montreal Canadiens sa vzájomne dohodli na rozviazaní kontraktu. Tridsaťdeväťročný obranca sa predtým odmietol hlásiť na farme v AHL, kam ho chceli "Habs" poslať. Informovala o tom stanica TSN.
včera o 21:16 - Michal Bruner / TASR

Las Vegas zaradilo Fleuryho a Marchessaulta na listinu zranených hráčov

Nováčik zámorskej hokejovej NHL Vegas Golden Knights v pondelok zaradil brankára Marca-Andreho Fleuryho a útočníka Jonathana Marchessaulta na listinu zranených hráčov. Fleury sa zranil v noci na sobotu, keď inkasoval úder kolenom do hlavy od útočníka Detroitu Red Wings Anthonyho Manthu. Odvtedy s tímom netrénoval.
včera o 07:58 - / TASR

Výsledky švajčiarskej ligy

Výsledky sobotných zápasov najvyššej švajčiarskej hokejovej súťaže: Biel - Kloten 4:2, Langnau - Bern 0:2, Lugano - Davos 4:3, Zürich - Zug 7:3
14.10.2017 22:13 - / TASR

Výsledky fínskej ligy - sobota

Hokejisti Kärpätu Oulu zvíťazili v sobotňajšom domácom stretnutí fínskej ligy nad KalPou Kuopio 3:2. Slovenský brankár Denis Godla sedel iba ako náhradník na striedačke hostí. Liiga - výsledky: Ässät Pori - Hämeenlinna 2:5, Ilves Tampere - Pelicans Lahti 1:4, Kärpät Oulu - KalPa Kuopio 3:2, SaiPa Lappeenranta - Lukko Rauma 1:0
14.10.2017 18:56 - / TASR

Linköping - Frölunda 2:3 v sobotňajšom zápase švédskej ligy

Hokejisti Frölundy zvíťazili v sobotňajšom zápase švédskej ligy na ľade Linköpingu 3:2. SHL - výsledky: Skelleftea - Brynäs 1:2, Linköping - Frölunda 2:3, Djurgaarden - Mora 6:0, HV 71 - Färjestad 2:4, Karlskrona - Växjö 1:3
14.10.2017 17:53 - / TASR

Streit sa odmietol hlásiť na farme Montrealu, zvažuje ďalšie možnosti

Švajčiarsky hokejový veterán Mark Streit sa odmietol hlásiť na farme, kam ho chcel poslať jeho klub NHL Montreal Canadiens. Tridsaťdeväťročný obranca sa neuplatnil v prvom tíme "Habs", tí ho vo štvrtok zaradili na waiver listinu, odkiaľ si ho ale nevybral žiadny tím. Ako informovala agentúra AP, Streit bude v nasledujúcich dňoch zvažovať ďalšie možnosti.
14.10.2017 10:36 - Michal Bruner / TASR

Výsledky švajčiarskej ligy

Ambri Piotta - Lausanne 2:1 Bern - Zürich 3:4 pp EHC Kloten - Servette Ženeva 1:2 Fribourg - Lugano 1:4 Zug - Biel 3:2 pp.
13.10.2017 22:03 - Michal Bruner / TASR

Výsledky piatkových zápasov nemeckej hokejovej ligy DEL

Adler Mannheim - Iserlohn Roosters 2:5 Bremerhaven - Augsburger Panther 3:4 ERC Ingolstadt - Grizzly Wolfsburg 3:0 Kolín - Düsseldorf 3:2 pp Norimberg Ice Tigers - Krefeld Pinguine 3:2 Straubing Tigers - Mníchov 2:5.
13.10.2017 21:48 - Michal Bruner / TASR

Växjö - Karlskrona 5:0 v piatkovom zápase švédskej ligy

Hokejisti Växjö zvíťazili v piatkovom zápase švédskej ligy nad Karlskronou hladko 5:0.
13.10.2017 21:17 - Michal Bruner / TASR

Montreal sa chce zbaviť veterána Streita

Klub NHL Montreal Canadiens sa chce zbaviť švajčiarskeho hokejového veterána Marka Streita. Tridsaťdeväťročný obranca sa neuplatnil v prvom tíme "Habs", tí ho vo štvrtok zaradili na waiver listinu dúfajúc, že si ho z nej vyberie iný záujemca.
13.10.2017 10:24 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »
zimná hokejová škola
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
ŠTATISTIKY TIPSPORT LIGA 2017/18

Najbližšie zápasy

17. 10. 2017
Žilina - B. Bystrica o 18:00
19. 10. 2017
Poprad - SR 20 o 17:00
20. 10. 2017
Košice - B. Bystrica o 17:30
Detva - Nitra o 18:00

Odohrané zápasy

15. 10. 2017
B. BystricaTrenčín
5:2REPORT
PopradKošice
0:1REPORT
NitraŽilina
2:3REPORT
DetvaZvolen
0:5REPORT
L. MikulášN. Zámky
1:3REPORT

Najviac bodov

Anthony LucianiNIT16 bodov
2.Krištof M.NIT16
3.Hohmann C.BBY16
4.Bubela M.BBY14
5.Ölvecký P.TRE14

Najlepší strelec

Matej PaulovičNIT9 gólov
2.Luciani A.NIT8
3.Šišovský P.ZVO7
4.Brittain J.BBY7
5.Bubela M.BBY7

Najlepší brankár

Michal ValentTRE95.83 perc
2.Corbeil M.POP93.54 %
3.Lundström J.KOS93.3 %
4.Lassila T.BBY93.24 %
5.Kováč V.NZA92.92 %
Články SIHPA na HokejPortáli »