Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
MS
  Momentálne bez zápasov
NHL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Zámky vyhrali v Detve po predĺžení (VIDEO)

10.9.2017 19:38 TASR

Detva sa po prvý raz predstavila v extralige na domácom ľade. Divákov víťazstvom nepotešila, získala však proti Novým Zámkom aspoň bod.


Obsah správy nie je v archíve...
Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


JohnnyNoMoney

 

Popravde čakal som 297 divákov
10.9.2017 - 19:52
+12

mamih

 

Posledné roky v 1.lige poopravím 299 divákov...
10.9.2017 - 20:19
+11

Dracik_18

 

a to preto si čakal ,lebo si vedomostné tupý
11.9.2017 - 7:28
+4

KurierNz

 

ale Detva paradny vykon tiez...skoda, ze sme v prvej tretine nevyuzili tie sance co sme mali...Deyl dnes chyby v obrane gol na 2:1 jeho...atmosfera na stadione bola aj cez Huste paradna...tesim sa, ze sme vyhrali aj ked len v predlzeni...
10.9.2017 - 19:54
+11

fifofrogy

 

Po pravde veľké sklamanie v histórii prvý zápas tohoto klubu v najvyššej súťaži a není vypredané ? Čakal som že tam bude bitka o to dostať sa na zápas ale ani ťuk ... ale aby bola aj pochvala v rádiu komentátor meral hladinu hluku s technikom a vraj cez 80dB takže aspoň atmosféra musela byť fajn k záveru len toľko že gratulácia k prvému historickému bodu !
10.9.2017 - 19:56
+8

Čipčalove kohúty

 

Historicky 1. zápas v extralige a 900 divákov? Koľko bude chodiť o mesiac? Také kluby ako Detva v extralige nemajú čo hľadať. Ale takto to vyzerá keď hrajú ligu len preto že nikto iný sa nenájde.
10.9.2017 - 20:07
+72

Sunkafit

 

Podpis
10.9.2017 - 20:11
+6

Zubo27

 

Netáraj. Keď na to naškriabali peniaze, majú hráčov, vedenie funguje, prečo by nemohli hrať ligu? Kto môže zato, že v Skalici a Martine to dojebabrali? Detva vyššie návštevy ani mať nebude. Celé okolie odjakživa v extralige fandilo Zvolenu, tak čo čakáš? Detva je príjemné spestrenie ligy. Aspoň zatiaľ.
10.9.2017 - 20:14
+18

stary mantinel

 

900 ludi urcite nebolo to je kazdemu jasne. viac k tomu nie je co. a ty kohutik vodovodny staraj sa o svoju dubnicu a vsetkych veteranov kt sa do nej vratili lebo v onom case zanechala dubnica taku hanebnu stopku ktoru neprekona nik. inak dnes odusevneny bojovny vykon. zamky nic extra ale vyhrali gratulacia aj ich fans kt dobre fandili. z 2 zapasom prehry o gol. v ke par min pred koncom dnes po predlzeni. co by za ten bod dal zvolen hahaha.
10.9.2017 - 20:15
+8

fanda89

 

Hlavne ze v Dubnici mate furt vypredanu arenu
10.9.2017 - 20:16
+6

Čipčalove kohúty

 

No tak určite sa za našu návštevu nemusíme hanbiť, práve naopak. Ja len chcem povedať že hokej by sa mal hrať pre ľudí avšak u vás je to len nezmar jedného vždy triezveho pána.
10.9.2017 - 22:52
+1

Oriond

 

Ahoj, Detva nemá ani 20 000 obyvateľov a prišlo cca 1000 ľudí, čo je 5% obyv. Zober si takú Nitru, má cca 80 000 a bolo 3000 (aj keď zas beriem, že už bolo vypredané). Ale je to 3,75%. Ďalej Košice, 230 000 obyv. a prišlo 3000, čo je len 0,013% !!! Takže prosím nič nehovor.
A ak si prečítaš aj prechadzajúce komenty, tak zistíš, že aj tých 900 ľudí stačilo na to, aby tam bola atmosféra jak hrom


10.9.2017 - 20:18
+12

mamih

 

Netrep bludy, vždy ste mali okolo 299 divákov a teraz trochu viac, si dobrý matematik, ale skús rozmýšľať, keď je to možné v iných mestách sú aj iné športy, ale nielen to ale aj kultúra, takže "percentá" si nechaj pre seba.. Ste v lige, tak sa nevyhováraj a hrajte pre tú skupinku, ktorá príde z okolia od ZV cez BB až po DT... Ináč sa teším, bez "výsmechu", že máte prvý bod. Len tak ďalej, treba dokázať, že aj inde sa vie hrať dobrý hokej ako okre "bášt".. Ale s tými divákmi stačí... je to bieda, ale to nie je to najdôležitejšie!
10.9.2017 - 20:24
+7

Sunter

 

Ty sa radšej venuj svojim mihaľovciam a podaj ignacovi tabletku pod jazyk,keď zase vypadnete. Inak nechápem prečo surso takto odrbava na počte divákov. Bolo na 80percent plné čiže zhruba 1400ludi.na také malé mestečko ok.kludne nech to potvrdia nz fanúšikovia,ktorých musím pochváliť hlavne za ich slušné správanie a super fandenie. Každopádne atmosféra bola parádna. Gratulujem zamkom k výhre a našim za bojovnosť a prvý bodík v lige.pome detva.
10.9.2017 - 20:46
+6

mamih

 

To si ty ten v červenej vetrovke?? Pevné zdravie, a prestaň s tými počtami, si trápny, pred tým, lebo nie je kamerový systém, teraz čo?? Chuck Noris?? Ži si svoj sen a ináč som Ti zaželal úspech, ale ty to nevieš pochopiť a ani to nečakám, ešte stáleš píšeš pod 3 či 4 nickmi??
10.9.2017 - 20:52
+5

Sunter

 

O čom tocis chlapce?evidentne si ešte nerozchodil vypadnutie s detvou choj si smrdiet niekam inam
10.9.2017 - 20:55
+3

mamih

 

Od teba som nič iné nečakal, to je to čo Tvoj "šéfko" povedali, že tu v DT bude lepšie prostredie... kultúrnejšie či ako povedali..., mne je DT ukradnutá aj to, že sme vypadli, my si hráme to, načo máme... Tvoj koment o smrdení svedčí o Tvojej "obmedzenosti", nevieš reagovať vecne, tak píšeš len to, čo vieš...píš si ďalej pod 4 nickmi s Tvojou červenou vetrovkou, je in, či zmenil farbu?? Dobrú noc
10.9.2017 - 21:01
+5

lestat21

 

Mamih: Detva ta nezaujma a stale reagujes a nu resp. ich. Inak hokej a atmosfera super, bodaj by sme mali taku vo Zvolene.
10.9.2017 - 21:04
+4

mamih

 

Ja reagujem stále?? Tak ty si poriadne mimo, maximálne v minulej sezóne, keď tu písali bludy...
10.9.2017 - 21:07
+2

mamih

 

Som si chcel prečítať komenty o DT, fakt v dobrom, ale opäť písať o divákoch také bludy, tak to je tek pre Vás DT v poriadku, trochu objektivity nezaškodí..
10.9.2017 - 21:09
+1

lestat21

 

Citat este viem a vidim tu tvoje reakcie na tie bludy co tu pise nejaky nevybureny detvanec. Ak ta len detva a ten ich veduci trapi, tak potom musis mat velmi biedny zivot
10.9.2017 - 21:24
+5

mamih

 

Hahaha písal som, že ma niekto z DT trápi? Používaš ženské zvraty, ako stále reagueješ, čo nie je pravda... Len som si myslel, že po postupe do EXT sa tu nevudú vypisovať bludy ohľadom supergalaktickej DT... Dobrú noc, možno ty máš biedny život, ja nie, ale nereagovať na "bludy" je znakom tiež nejakej.... Všetko dobré prajem
10.9.2017 - 21:35
+1

lestat21

 

Ta Detva...Reagujes takmer na vsetko okolo detvy,skus citat po sebe...podobne aj tebe
10.9.2017 - 21:42
+2

mamih

 

NA DT som nereagoval veľmi dlho, tak netrep, prepáč už ani nebudem, keď Ti vadí iný názor, ako Vášho "prezidenta", toto si chcel/a/ dosiahnúť? Máš čiarku... Bingo, rob si čo chceš, kecaj o čom chceš mňa nezaujímajú klamstvá, ktoré aj Ty obhajuješ....
10.9.2017 - 21:57
+1

Sunter

 

Zase si tu
10.9.2017 - 21:45
+3

marko4

 

v cervenej vetrovke: je Lakota alias stary mantinel, predtym chimenkovci forever atd...
10.9.2017 - 20:58
+5

mamih

 

Aj sunter bude...
10.9.2017 - 21:03
+1

marko4

 

je to : vysoko pravdepodobne...
10.9.2017 - 21:05
+2

stary mantinel

 

pocuvaj ma ukrajinec. pisem ti to posledny krat. nie som lakota ani ziaden veduci. dokonca sa s nim ani nepoznam. ak mas problem s citanim a chapanim na to nie je hp.
10.9.2017 - 21:07
+3

marko4

 

este nam tu napis: ktory hrac NZ sa "valal v strku" ako si to daval na fb v serii s Michalovcami...
10.9.2017 - 21:10
+6

mamih

 

mantinel ostane mantinelom, to stačí, ešteže sa nevalal v strku, fakt silné slová, skús Ty pomoc niekde inde... a ešte, že ste naložili "žene" tzv. "barišni", ešte toto daj ty chudák....
10.9.2017 - 21:13
+5

stary mantinel

 

ked budem vediet po ukrajinsky, rusky alebo po romsky co su najcastejsie pouzivane jazyky v tvojom okoli tak ti to napisem aj v tom jazyku. v slovencine tomu bohuzial nechapes. venuj sa radsej zapasu s pb alebo tt. to su vase zapasy.
10.9.2017 - 21:16
+5

mamih

 

Veľmi vtipné... Keď nestačia argumenty, prichádza na rad "inteligentné" okienko v ktorom si doma...Hovoriť o jazykoch iných národností to je super, neviem ani po rómsky, ani ukrajinsky, ale rozumiem a viem sa dorozumieť rusky, anglicky, nemecky či taliansky, asi to je málo k Tvojej slabej slovenčine... Drž sa!
10.9.2017 - 21:39
+6

stary mantinel

 

mamih to bolo markovi. prestan sa strapnovat v teme dr nz a venuj sa svojim mi.
10.9.2017 - 22:08
0

mamih

 

Ďakujem za upozornenie, DT je už DR? Mne len vadí klamstvo a zavádzanie napr. s divákmi, s ostatným súhlasím, dokonca aj s tým, že fandím DT, čo som napísal, aby dokázala, že dobrý hokej sa hrá aj inde ako v iných mestách ako v "baštách", ale to Ty asi nechápeš, a ani nechceš pochopiť. Budem sa venovať MI, neboj sa! Dukla forever!
10.9.2017 - 22:13
+1

Sunter

 

A ty si maroš solensky obyčajný internet hero
10.9.2017 - 21:12
+2

mamih

 

HaHaHa ako si sa cítil, keď si udrel "barišňu?"... Dobré, nie?? Chudáčik...
10.9.2017 - 21:15
+1

marko4

 

Maros Solensky: je jeden super chalan, ktoreho osobne poznam a ktory ma ine starosti ako hp. Uz minule si si ma pomylil s inym Marosom, maserom MJ, ale skusaj dalej...
10.9.2017 - 21:15
+4

mamih

 

Myslím si, že hrať "formu" nevydržia dlho... príde moment, kedy sa tí "inteligenti" prejavia...
10.9.2017 - 21:17
+2

Sunter

 

niekoho tu niečo ešte stále bolí. Ps:čo bolí to prebolí
10.9.2017 - 21:25
+1

marko4

 

tak urciteeee...
10.9.2017 - 21:27
+3

LenTak93

 

Prečo potom nie je tento údaj v oficiálnom zápise?
10.9.2017 - 21:44
+1

mamih

 

Ale zbytočne, toto a podobne si užijete s touto skupinou "najlepších"! A ešte k tomu bude bonus... zbití hráči, či barišne...
10.9.2017 - 21:59
+1

mamih

 

A čakaj, že ten istý človek sa z DT zjaví aj pod niekoľkými možno až 4 nickmi, ale to zistíš..
10.9.2017 - 22:09
+1

Standacik

 

Tým, že uvádzate nesprávne číslo len dehonestujete ligu
11.9.2017 - 8:38
+3

ctibor

 

Ale tych 984 divakov by malo byt pravdive....co je smutne.
11.9.2017 - 9:39
+2

Oriond

 

Áno, 299, hoci popravde bolo takmer vždy viac, ale kvôli poplatkom za sbs a pod. sa udával vždy oficiálny počet pod 300. Viem, nie je to na chválu, že sa tak klamalo, ale iba objasňujem situáciu, prečo bolo vždy divákov tesne pod 300. Ja na to teda nie som moc hrdý, že sa tak klamalo...
Mňa potešila ale atmosféra a dobrý hokej teraz, takže bavme sa hokejom
10.9.2017 - 22:11
+3

Big brother

 

Percentuj si kolko chceš, ale dnešna navšteva jednoznačne len potvrdzuje, že Detva do extraligy nepatrí.

Ale to je jedno, ste tam, tak si to uzivajte.
10.9.2017 - 20:26
+14

enriko21

 

V Trencine divacka navstevnost co potvrdi?Ste hokejova basta a v minulej sezone vas tam chodilo cca 2000 a to aj stadion mate atraktivnejsi a vacsi,sa mi paci ako kazdy hodnoti druheho a co ma doma na to sa ani nepozrie
10.9.2017 - 20:45
+14

Big brother

 

Nerozumiem čo s tym ma Trenčin.
10.9.2017 - 20:49
0

enriko21

 

skus porozmyslat...
10.9.2017 - 20:51
+2

Big brother

 

Maš pocit, ze Trencin nepatri do extraligy?
10.9.2017 - 20:54
+4

enriko21

 

nic take som nenapisal,ty tu na zaklade navstevnosti sudis kto patri do extraligy a kto nie,nieco taketo by som si ja dovolil napisat len ak by som mal na svojom zimaku fulku!
10.9.2017 - 21:01
+4

Big brother

 

Ja to zhrniem takto...proste som očakaval, ze v Detve po postupe do extraligy bude nejaka euforia a ludia zaplnia štadion a nie ze pride 900 ludi.
10.9.2017 - 21:11
+6

mpavl

 

Amen..
10.9.2017 - 21:29
+1

emoxx1

 

Mne zas príde logické, že z každej strany sa na DT hrnuli plné fúriku hejtov, príprava nevyšla úplne podľa predstáv a ľudia zrejme mali za to, že budú fackovacím panákom. No ak Holopupkáči budú podávať výkony ako v prvých dvoch zápasoch, tak si podporu okolia získajú.
10.9.2017 - 21:44
+6

Tehelnepole

 

Navstevnost predsa nie je kvalifikacny predpoklad prava na ucast v extralige. Tak ako ani tvoje naplnene ci nenaplnene ocakavania. Big Bro vacsinou svoje nazory a stanovuska vies lepsie argumentacne obhajit. Teraz to skor vyznelo arogantne a povysenecky. Naco?
10.9.2017 - 22:12
+2

Dracik_18

 

presne toľko koľko chodilo minulu sezónu u Vás

už sa zmier s tými dvoma prehrami ...Vilko to síce zariadil s Citrónom aj s funkcionármi LM ,ale baráž ste dali tak už kľud
11.9.2017 - 7:31
+2

kwok BLOG

 

hej všetci to zariadili mali ste vyhrať v TN, bolo to čisto na vás...
11.9.2017 - 8:05
+4

Dracik_18

 

to sme mali ,ale boli sme frustrovaný pískaním trenčianskými rozhodcami proti Vám ,posledný zápas ..na to nezabudnem ako obranca z LM vynadal Lokšikovi do sku*rvených k*k*tov miesto 10 osobnému trestu dal 2 minútky DT hráčovi
11.9.2017 - 8:13
+4

LuukyBB

 

Počúvaj, Ty tu vždy niečo zaperlíš... po 1. Mám pocit zo záberov, že bolo viac, ale keby aj nie dám Ti po 2. To napíšeš Ty ? Tie návštevy posledné roky v Trenčíne sú totálne biedne... vy môžete hrať teda extraligu ? Z histórie, ktorú máte sa celý život žiť nedá. Nie je to tak dávno čo bolo u Vás 1200 divákov... vieš je ľahké tu kopať, kritizovať, ale bolo by dobré keby si to písal aspoň s troškou rozumu. Oni sa snažia a hrajú ligu, nemusíš im fandiť, ale maj aj kúsok rešpektu v sebe. Detva nieje veľká ako Trenčín. Dosť ľudí z Detvy kedysi chodilo fandiť do Zvolena. Jednoducho ešte tam nieje taká tradícia. Chce to čas. Hlavne na ZV,BB,NR a možno aj KE budú mať plný dom.
10.9.2017 - 20:47
+16

Big brother

 

Nehnevaj sa, ale byt bystričanom tak drzim hubu. Hrali ste o titul, krasny hokej, mate viac obyvatelov, my sme hrali hrozne...a chodilo len o čosi menej ludi ako u vas. Tak netrapoš tu.

Vobec...nerozumiem o co tu podaktorym ide...ja tvrdim zr Detva do extraligy nepatri...snahu im neberiem. Bez nej by tam neboli.
10.9.2017 - 20:52
+6

zvboy

 

Radšej klub so skromnejšími podmienkami a snahou ako keby sa mala mapa extraligy pomaly zužovať.. a či tam patrí Detva alebo nie musíš to predýchať. Chýbalo kúsok a bola by tam na úrok Dukly
10.9.2017 - 20:58
+9

Big brother

 

Prečo predychat, ja tym netrpim, ja som iba napisal nazor. Tak ho predychajte podaktori.

10.9.2017 - 21:01
+2

Dracik_18

 

že ty netrpíš
11.9.2017 - 7:32
+2

matrin

 

tvrdíš že Detva do extraligy nepatrí. Súhlasím za predpokladu že by Martin ostal v lige. Nakoľko ale Martin musel skončiť, Detva je zo správneho - športového hľadiska prvá v rade ktorá do extraligy patrí. To zasa tvrdím ja. A zatiaľ je určite oživením, už sa teším na derby
11.9.2017 - 12:09
+6

doc.koniferum

 

tak v Trenčíne dva roky dozadu bolo aj pár návštev pod 1000divákov.Ale nečudujem sa ľuďom,vtedy hrala Dukla naozaj zle.
10.9.2017 - 21:04
+1

lestat21

 

Treba dodat ze dnes hral aj ,,dedidnsky'' futbal a to tiez ma vplyv na navstevnost aj ked nie velku, tí chalani co hraju chodia tiez fandit. Minuly vikend to bolo podobne v BB ked hrali o 14:00
10.9.2017 - 21:44
+2

Urban Horn

 

Musím souhlasit s Big Brotherem.Hrát nejvyšší hokejovou soutěž se stadionkem pro tisíc lidí je ostuda.Takové stadiny mají v ČR týmy,co hrají okresní přebor.A nějaké přepočítávání na procenta obyvatel je argument mimo mísu.Kdyby Detva mela 1000 obyvatel a stadion měl kapacitu 50lidí,vytěšovali byste se z toho,že na zimák chodí 5%obyvatel a jaká byla super atmosféra?To je takovej argument,jako když budu v zimě ve sněhu běhat nahej po lese a nadávat,že mi je zima.V Trenčíně možná mají taky zoufalé návštěvy a starý stadion,ale když o něco půjde,tak je slušná kapacita k naplnění.
Nemám nic proti Detve a proti jejich fanouškům,věřím,že dokážou vytvořit fajn atmošku a dýchají pro klub,jen nechápu SZLH,že pustí takové stadiony do Tipsport ligy,tam co se rýče stadionů asi žádné podmínky nejsou.Letos WSM liga v ČR bude mít vyšší průměrnou návštěvnost,než Slovenská Tipsport liga.Vím,že Vy s tím nemáte co dělat,to je jako když si někdo stěžuje pokladním v obchodě na ceny,ale házet tady procenta a mluvit o neskutečné atmosféře mi přijde trochu přitažené za vlasy.Hezký den
11.9.2017 - 9:36
+6

Sedko NR

 

Porovnávať Nitru 3000 a Detvu 900 je trošku silné kafé
10.9.2017 - 20:30
+7

enriko21

 

v com je to ine?oba stadiony boli skoro vypredane,ja rozdiel nevidim
10.9.2017 - 20:47
+5

Eduardo

 

Plný súhlas s Oriond.Nieje taMba v Detve 900 na prvý zápas ale 3-jka v NR a KE a 2-jka v BB.Kto pozná Detvu a vie aká je tam priemerná mzda sa nečudujem že ľudia dajú prednosť na podpolaní svojím statkom,kravám,lúkam prednosť pred hokejom!Aj by išli ale majú iné priority ako mešťania...Detve patrí veĺký obdiv a nie osočovanie, stači pozrieť na MT,SI,PN a nie ešte Prešov a Michalovce,SNV či Nemenné...Detva hor sa do boja mi v BB sme hrdí na Vás a nedajte sa!!!
10.9.2017 - 22:04
+4

pinto1000

 

Oriond ale takto to brať nemôžeš aj keď máš pravdu. Bo potom by na Rangers malo chodiť 250.000 a na futbal v Tokiu pol milióna divákov.
10.9.2017 - 22:17
+4

ŠIMIKE

 

zas tieto prepocty ? omg
11.9.2017 - 9:04
+2

greendeath

 

Ake 0.013....?neviem,ale % som sa ucil takto...230tis=100%...1%=2300... 3000÷2300=1.3% ci ako?
11.9.2017 - 11:01
0

Urban Horn

 

0,013% a ještě se se třema vykřičníkama??Tak to tam muselo být atmoška úplné hromobití včetně kulových blesků,podle toho počítání Ta kalkulačka,která tohle spočítala,asi moc nefunguje.Chudáci lidi z Košic,na tohle ani nemohou mít argumenty..Hezký den
11.9.2017 - 13:45
+1

emoxx1

 

Pokiaľ si niektorý obrancovia Detvy pri rozohrávke uvedomia, že už nehrajú 1. Ligu, tak môžu prísť aj lepšie výsledky.
No tak či tak, dnes pekný výkon Detvy a zaslúžený 1. Bodík.
10.9.2017 - 20:14
+4

fandaxxx

 

detva: emoxx1.s tym sa da suhlasit.ono predsa len je tam dost vyrazny rozdiel medzi extraligou a 1.ligou.a na tych chlapcov to badat.snad dalsimi zapasmi ziskaju nejake skusennosti.ale pre mna zatial po tych dvoch zapasoch celkom prijemne prekvapenie v podani DETVY.
10.9.2017 - 20:30
+3

michaelfrolík

 

Velmi skaredy hokej na kinder ihrisku.
10.9.2017 - 20:33
+3

chimli

 

Takže, DT ostáva získať ešte 29 bodov.
10.9.2017 - 20:42
+2

zvboy

 

Nepovedal by som že Detva bude mať viac bodov po 2 kolách ako Zvolen Držím palce Detva už len kvôli tým individuam čo si sem len chodia kopnúť.. Vidíme sa v piatok na derby
10.9.2017 - 20:54
+10

fanda55

 

Tak ale Detva je malé mesto, akú návštevu ste tam čakali. Buďme realisti aj s návštevou aj s bodmi, dnes je bod cenný.
10.9.2017 - 21:16
+3

Dzunkes

 

Podpis: Asi viac nez v NR alebo KE
10.9.2017 - 21:24
+1

rippo

 

Detva fans: V prvom rade chcem pogratulovať Detve k prvému bodu. Hokej komentovať nemôžem lebo som ho nevidel ale viem sa vyjadriť k fanúšikom.
Detvania veľká poklona od fanúšika NZ. Išli ste tiež celý zápas a boli ste nám veľkým súperom. Ale slušné fandenie celý zápas, ale tiež stále ste išli celý zápas a tak to má vyzerať. To že ste mali toľko divákov? Ja som sa pozeral a bolo dosť divákov na hokeji. Malý štadión ale bolo tam dosť ľudí. Dúfam že sa ešte takto uvidíme. Bolo veľmi dobre u vás.
10.9.2017 - 21:39
+8

stary mantinel

 

diky aj vas bolo pomerne dost a bolo vas pocut. tak to ma vyzerat na tribunach a dufam ze ste sa citili dobre. dufam ze sa k tomu nebudu vyjadrovat michalovski nevzdelanci lebo to je rovno ma vymazanie prispevku a pri opakovanom offtopic aj bane.
10.9.2017 - 21:46
+7

Bilingo

 

Mám len otázku na Zámčanov aj keď nesúvisí s týmto zápasom.
Prezeral som si rozlosovanie 1. ligy a neviete mi niekto povedať, prečo prvých 10 zápasov hrá vaše "Béčko" vonku, keď nie všetky zápasy by sa krížovali so zápasmi "Áčka"?
10.9.2017 - 23:30
0

enriko21

 

Zrejme je to kvôli reklamám na mantineloch a ľadovej ploche,1.liga má iných sponzorov ako TL a tuším tam bol problém
10.9.2017 - 23:35
+2

Bilingo

 

Vďaka za info, som pomerne zvedavý na zloženie kádra
11.9.2017 - 12:33
0

Dracik_18

 

pekne ste sa tu vygrcali : k hokeju ..prvá tretina dosť slabá , NZ veľa presiloviek hrali a využili len jednú , hokej sa hral v podstate len na jednu bránku ..DT sa podarilo dákym zázrakom vyrovnať ....druhá tretina to už bolo o inom lietalo sa hore dole, bojovalo sa korčuľovalo sa , boli šance na jednej, a druhej strane ..DT dala gól na 2:1 šance boli aj na zvýšenie náskoku , žiaľ Gašpar spravil školácku chybu ,asi si myslel ,že hrá stále prú ligu proti poslednému mužstvu , jeden EXT hráč nemôže ísť sám s pukom cez bránkovisko hráči NZ chladnokrvne využili chybu-2:2...tretia tretina bola hore dole ,ale viacmenej bolo to opatrne ,keďže nikto nechcel inkasovať ...predlženie je lotéria ...podľa mňa zaslúžená remízka ....atmosféra bola super , aj sme si vymenili s fanúšikmi NZ komplimenty ....samozrejme gratulácia k dvom bodom do NZ

piatku sa trocha bojím ,že sa na nás ZV chytí

11.9.2017 - 7:27
+2

FanusikZamkov

 

Dracik_18 a fanúškovia Detvy gratulujem k prvému bodu v TL . Na tie neprajné príspevky si treba zvyknúť a nevšímať si to. Vlani toto isté bolo snami. Takže treba to vydržať. Nech Vás teší že máte viac bodov ako stálica TL Zvolen nech Vás teší že máte toľko bodov ako Žilina .Mužstvo nech pracuje na sebe ďalej a dovolím si tvrdiť že u vás sa nebude súperom ľahko bodovať. Nech sa Vám darí.
11.9.2017 - 7:51
+2

FanusikZamkov

 

enriko21 to snáď nemyslíš vážne s tými reklamami. To vážne si myslíš že pri každom zápase B mužstva by sa mali meniť reklamy sponzorov TL na sponzora 1 ligy ? Vieš vôbec akú prácu vyžaduje menenie reklám na ľade? To mi chceš povedať že vlani keď prvú ligu hral martin s B mužstvom menil reklamy na lade pri každom zápase B mužstva? Ak je to pravda tak potom sa nečudujem že Martin dopadol tak ako dopadol .Táto námietka a dôvody prečo musí hrať B mužstvo NZ prvých 10 zápasov vonku ako žart týždňa. Nuž ale na Slovensku je všetko možné. V každom prípade ak toto je ozajstný dôvod prečo musí prvých 10 zápasov odohrať B mužstvo vonku tak potom je to obrovský diletantizmus riadiaceho orgánu TL a riadiaceho orgánu 1 ligy. Potom naozaj tí ľudia nepatria do tých orgánov lebo škodia slovenskému hokeju.
11.9.2017 - 7:35
+1

enriko21

 

Niečo podobné sme v NZ zažili minulú sezónu pes sa hral prípravný zápas Slovensko-Rusko , všetky reklamy sa pred a po zápase menili ak sa pamätáš.Iny dôvod nevidím prečo by NZB hralo 10kol vonku a potom doma
11.9.2017 - 7:50
+2

kwok BLOG

 

tak tento tvoj dôvod je dobrý, určite sa nebudú premaľovávať reklamy
11.9.2017 - 8:59
0

Aasen36

 

V Martine : Sa ľad nemenil
11.9.2017 - 8:13
0

FanusikZamkov

 

enriko21 raz za sezónu sa to dá urobiť .Ale spočítaj si to koľko kôl sa hraje v 1lige a vynásob si to dvomi a dostaneš číslo koľko krát treba premaľovávať reklamy na lade.No a prečo vynásob dvomi pred a po zápase to treba robiť. Tak že treba uvažovať. No a o tom ani nehovorím že sponzor reprezentácie a sponzor 1 ligy sa nedá porovnávať.
11.9.2017 - 8:06
0

rasticek

 

Detvanci: Môj milovaný Luky Říha kde skončil?
11.9.2017 - 9:03
+3

riko-mt

 

V poľsku hrá
11.9.2017 - 11:47
+1

rasticek

 

Tolká škoda
11.9.2017 - 15:05
0

PASCALDUPUIS

 

s Dudasom to ako vyzera na kolko je out cca?
11.9.2017 - 10:03
0

TomNzFan

 

To by som sa aj ja rad dozvedel .
11.9.2017 - 10:52
0

michaelfrolík

 

Dudas nie je zraneny, iba tucny
11.9.2017 - 13:14
0

PASCALDUPUIS

 

A je este vôbec v Nz?
11.9.2017 - 13:31
0

wedro

 

Gratulácia k prvému historickému bodu v extralige!

Musím spomenúť jedného hráča DT a to je Juraj Milý (male torpédo)
Už prvom zápase v KE hral výborne a podľa mňa jasne najlepší hráč DT momentálne.

Takže tak.

Takže tak.

11.9.2017 - 14:33
+3

FanusikZamkov

 

Dudas je v NZ štvrtý deň trénuje pomaly sa dostáva do toho mal zlomené rebro aj v nedeľu doobeda bol na rozkorčuľovaní takže začína s trénovaním.
11.9.2017 - 14:38
0

sepinko

 

Detva musi na zaciatku sezony zabrat a prekvapit superov a zbierat body, kym ostatne tìmy este sa "zohravaju" a ladia formacie. Gratulacia k prvemu bodu.
11.9.2017 - 16:39
0

dusik1313

 

nechápem prečo si celé Slovensko berie do úst Detvu a jej štadion a návštevnosť...táto liga potrebuje aj kluby ako je Detva, aj s takým štadionom aký majú, aspoň tam mladí dostanú niaky ten priestor, na rozdiel od Zámkov kde je Slovákov pramálo, tak to sa dopredu neposunieme, jednoznačne by sa nám zišlo obmedziť počet legionárov, povedzme na maximálne 5...v žiline dlhé roky ludia nemajú záujem ísť na štadion, v Poprade to isté, vo Zvolene takisto a všetci tu riešia len Detvu...splnila podmienky, nech platí svojich hráčov tak ako má a načas, netvorí dlhy a dá priestor mladým Slovákom a budme všetci radi že tam je...nikto iní, snád v budúcnosti okrem Michaloviec, túto ligu už hrať nebude mať záujem a hlavne si ju nebude môcť dovoliť...prečo? lebo náš hokej živorí, a zákon o športe pomohol športu asi tak ako ludom z Titanicu nafukovačka...
12.9.2017 - 3:04
+3

KurierNz

 

17 Slovakov z 29 hracov je pramalo?
12.9.2017 - 5:59
0

stary mantinel

 

tak aby sme boli trošku v obraze. NZ mali z 21 hráčov na súpiske 11 slovákov. z toho prvá lajna-2 slováci, druhá - NULA slovákov, 3 - štyria, 4 lajna - 5 slovákov. to koľko slovákov hralo dôležitú úlohu v hre NZ si videl sám. DT z 21 hráčov až 17 slovákov. sú to len štatisticky ale čo je málo a pramálo ti musí byť jasné. inak kováč chytal fakt výborne.
12.9.2017 - 8:48
0

PASCALDUPUIS

 

a nechapem preco si beries ty do ust Zamky. Keby aj Sucharda mal z 29 hracov 29 legionarov je to vylucne jeho vec a teba do toho nic
12.9.2017 - 8:42
+4

Peter HC-NZ

 

Gratulácia DT k bodíku.V 1 tretine to NZ mohli rozhodnúť a nasúkať tam gólov ako proti ZV.DT strašne podržel brankár klobúk dolu.
12.9.2017 - 14:38
0

fandaxxx

 

detva-nz: mas pravdu.prva tretina v rezii NZ ale bolo to sposobene aj velkym poctom vyluceni na strane Detvy.druha tretina,hlavne po gole na 2:1 si myslim,ze trocha navrch mala Detva.boli tam sance a k by boli premenili tak myslim,ze tri body by boli ostali doma.ale napreike tomu im detvanci darovali bod.Gaspar si asi neuvedomil,ze nehra 1.ligu a take ,,srandicky,,sa kruto trestaju.tretia trenina uz bola taka opatrna z oboch stran,nikto nechcel urobit chybu.ale v tych dvoch zapasoch si myslim Detva ukazala potencial,uvidime ako dalej.som uz zvedavy na piatok vo Zvolene.to bude zaujimave.moj osobny nazor je zatial je slabsim clankom Detvy obrana.tam by to trebalo,pokial by sa dalo dvoma,tromi bekmi vystuzit.
12.9.2017 - 15:29
0

GrandePietro

 

Do Zvolena : by mala ísť celá Detva ak majú možnosť a ak sú srdciari, tak minimálne 500 by ich malo byť vo Zvolene a čo sa týka tých legionárov v mužstvách našej ligy ,tak žial ani sa tomu nedá čudovať.... rus tu zahrá za 16000, česi, severania, zámorský hráči za 20 -25 000 a Slovák si vypýta 30 -55000 ročný zárobok , tak potom nech sa nikto tu nečuduje, že v našej lige kolko zahraničných hráčov tu hrá,ked sú podstatne lacnejší ako domáci
13.9.2017 - 21:21
0

dusik1313

 

no náhodou ja Zámkom fandím odkedy je tam Salija, Varga a Špirko ...a takisto si vážim aj pána Suchardu že tím dostal až z druhej ligy do extraligy...a kludne môžte mať aj 29 legionárov, povedzme že pre ligu to bude prínos a oživenie ale pre slovenský hokej je to nulový prínos s 29 legionármi...ale tu nejde len o Zámky, legionármi sa to len tak vemží v celej lige...len tvrdím že jednoducho potrebujeme aj takéto tímy ako je Detva kde majú priestor hráči ktorý by si napríklad v Zámkoch, Košiciach či iných mužstvách nezahrali...
14.9.2017 - 2:52
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

+ Novinky 2018Vrátane Play-Off tričiek NR a NZ

Bleskovky

Pastrňák obhájil prvenstvo v ankete Zlatá hokejka

David Pastrňák obhájil prvenstvo v ankete Zlatá hokejka o najlepšieho českého hokejistu uplynulej sezóny. Útočník Bostonu Bruins zvíťazil suverénne so ziskom 659 bodov pred Jakubom Voráčkom z Philadelphie Flyers (562) a svojím klubovým spoluhráčom Davidom Krejčím (518). "Je to pre mňa veľká česť opäť vyhrať túto anketu.
pred 20 min. - TASR

Hoffman zažil v priebehu niekoľkých hodín dve výmeny (2)

Ottawa 19. júna (TASR) – Niekoľko hodín po výmene z Ottawy poslal klub zámorskej hokejovej NHL San Jose útočníka Mikea Hoffmana do tímu Florida Panthers. Sharks pridali Floride voľbu v siedmom kole draftu 2018 a získali voľbu v druhom kole 2019 spolu s voľbou v štvrtom a piatom kole 2018, informoval portál tsn. ca.
včera o 19:51 - TASR

Tippett sa pripája k skupine budujúcej klub v Seattli

Bývalý tréner hokejistov Dallasu Stars a Arizony Coyotes Dave Tippett posilnil štruktúry vznikajúceho klubu NHL v Seattli. V spoločnosti Seattle Hockey, ktorá chce založiť v prístavnom meste na severozápade USA profiligovú organizáciu, bude podľa agentúry AP pracovať ako konzultant.
včera o 08:33 - TASR

Boston si na ďalšie dva roky upísal Grzelczyka

Generálny manažér Don Sweeney informoval, že obranca Matt Grzelczyk predĺžil s klubom zámorskej NHL Boston Bruins zmluvu o dva roky. Zarobiť by mal 2,8 milióna dolárov. V sezóne 2017/2018 odohral 61 zápasov, v ktorých nazbieral 15 bodov za tri góly a dvanásť asistencií.
16.6.2018 21:12 - Michal Bruner / TASR

Ottawa suspendovala asistenta GM Leeho, obvineného z obťažovania

Vedenie klubu zámorskej hokejovej NHL Ottawa Senators suspendovalo asistenta generálneho manažéra Randyho Leeho, ktorý čelí obvineniu z obťažovania. Ako uviedla agentúra AP, Lee mal 30. mája v Buffale počastovať oplzlými poznámkami a následne chytiť za rameno 19-ročného šoféra hotelového shuttle busu. Na súde 6. júla obvinenie z obťažovania odmietol. Generálny manažér "senátorov" Pierre Dorion v piatok oznámil, že klub dočasne suspendoval Leeho, ktorý tak nemôže vykonávať svoju činnosť v Ottawe a ani vo farmárskom tíme v Belleville.
16.6.2018 15:36 - Michal Bruner / TASR

Caggiula predĺžil kontrakt s Oilers o ďalšie dva roky

Kanadský hokejista Drake Caggiula bude v NHL naďalej obliekať dres Edmontonu. Podľa portálu sportsnet. ca sa dohodol s vedením Oilers na novom dvojročnom kontrakte.
15.6.2018 10:50 - / TASR

Vegas Golden Knights podpísali kontrakt na rok s Macekom

Nemecký hokejista Brooks Macek podpísal dvojcestný kontrakt na rok s účastníkom NHL Vegas Golden Knights. Oznámil to generálny manažér tímu George McPhee.
13.6.2018 09:46 - Michal Bruner / TASR

Zomrel dvojnásobný víťaz Stanleyho pohára Johnny McKenzie

Vo veku 80 rokov zomrel dvojnásobný víťaz Stanleyho pohára Johnny McKenzie. Niekdajší hokejista Bostonu Bruins podľahol dlhotrvajúcej chorobe. Bývalý útočník odohral v zámorskej NHL dokopy 692 zápasov, okrem Bostonu pôsobil tiež v Chicagu Blackhawks, Detroite Red Wings a New Yorku Rangers.
11.6.2018 13:35 - / TASR

Oilers si upísali dánskeho útočníka Russella

Vedenie klubu NHL Edmonton Oilers podpísalo ročný kontrakt s dánskym hokejistom a účastníkom tohtoročných MS Patrickom Russellom. Dvadsaťpäťročný útočník odohral uplynulé dve sezóny na farme "olejárov" v Bakersfielde, v nižšej súťaži AHL odohral v minulom ročníku 68 zápasov s bilanciou 14 gólov a 13 asistencií. V siedmich dueloch na MS v drese Dánska nebodoval.
9.6.2018 11:37 - / TASR

Český tréner Václav Sýkora posilnil realizačný tím HK Soči

Český hokejový tréner Václav Sýkora zamieril do Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL). V klube HK Soči sa stal asistentom hlavného trénera Sergeja Zubova. Sýkora sa do KHL vracia po necelých troch rokoch, na konci októbra 2015 skončil na striedačke Čerepovca.
7.6.2018 17:29 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
zimná hokejová škola
Evysledky.com - live športové vysledky