Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Žilina uspela aj v druhom zápase baráže (VIDEO) (FOTO)

zdroj: Hokejportal/Adrián Danaj
13.3.2019 20:09 TASR

Hokejisti domáceho MsHK DOXXbet Žilina vyhrali v druhom zápase baráže o Tipsport Ligu nad HK Dukla Ingema Michalovce 4:1 a v sérii hranej na štyri víťazstvá vedú 2:0. Tretí zápas je na programe v sobotu v Michalovciach.


MsHK DOXXbet Žilina – HK Dukla Ingema Michalovce 4:1 (1:1, 0:0, 3:0)
Góly:
20. Podešva (Bagin), 44. Rud. Huna (J. Ručkay, Matejka), 57. Húževka, 59. Jankovič (Podešva) – 13. Valečko (Róth). Rozhodovali: Novák, Adamec - Valo, Frimmel, vylúčení: 4:2, navyše: Košecký (Michalovce) 5+DKZ za podrazenie, presilovky: 1:0, oslabenia: 0:0, 1059 divákov
/na zápasy 2:0/

Žilina: Fučík – Matejka, Kučný, Jankovič, Dubeň, Piegl, Bagin, Turian, Mar. Hudec – Rud. Huna, Húževka, Jenčík – Bárta, J. Ručkay, Milý – Hvila, Podešva, Beránek – Dom. Rehák, Surovka, Ondruš

Michalovce: Trenčan – Korenko, Kolba, Novický, Košecký, Valečko, Bdžoch, Mesároš – Mašlonka, Piatak, Giľák – Róth, Linet, Safaralejev – Boiko, Cútt, Dvurečensky – Hamráček, Toma, Chalupa - Gavrik

Domáci začali druhý barážový duel lepšie a Trenčan bol častejšie v permanencii, ako domáci Fučík. Aktivitou hýrili všetky žilinské útoky, ale ani jeden sa nedokázal gólovo presadiť, hoci šancí na to mali pomerne dosť. Hostia zavítali pred domácu bránu iba sporadicky, ale v 13. minúte sa ako prví tešili z gólu, keď Róth našiel prihrávkou pred bránu obrancu Valečka, ktorý otvoril skóre. Michalovčania po góle ožili, vyrovnali hru a zaskočení domáci sa s tým nevedeli niekoľko minút vyrovnať. V závere tretiny však hostia ponúkli domácim presilovku a polminútu pred odchodom do šatní dorazil Baginovu vyrazenú strelu od modrej za Trenčana Podešva.

V úvode druhej tretiny vrátili Žilinčania súperovi presilovku, ale ten ju nedokázal využiť, hoci niekoľko situácií pred Fučíkom nemalo ďaleko od gólu. Žilinčania boli potom aktívnejší, snažili sa dostať do vedenia, ale Trenčan podržal svoj tím. Potom sa karta obrátila, aktivitu prevzali na hokejky Michalovčania a domáci si pýtali svojou pasivitou gól. Navyše museli od 37. minúte čeliť presilovke hostí. Bránili sa však dobre a Hvila na jej konci ešte skúsene kľučkami vyšachoval hostí a strelou preveril Trenčanovu pripravenosť.

Aj v záverečnej dvadsaťminútovke si hostia aktivitou vynútili tlak a šance, lenže Žilina tentoraz na to zareagovala najlepším možným spôsobom. V 44. minúte poslal Ručkay puk pred bránu na nepokrytého kapitána Hunu, ktorý poslal svoj tím prvý raz v zápase do vedenia. "Vlci" sa potom síce museli brániť presilovke, ale ustáli ju a do rovnakej výhody sa v 48. min. dostali aj oni. Po vyše minúte presilovky však Košecký pri mantineli vyradil tvrdým zákrokom z hry domáceho kapitána Hunu, ktorého museli odniesť z ľadu na nosidlách. Žilinčania hrali síce 53 sekúnd presilovku o dvoch hráčov, ale otrasení ju nedokázali využiť a v pokračujúcej výhode na konci päťminútového trestu sa po faule Jenčíka sily na ľade vyrovnali. Michalovce sa snažili o vyrovnanie, ale nedostávali sa do výraznejšieho tlaku a strely z diaľky Fučík pochytal. V 57. minúte po vyhratom však Húževka dokázal puk cez dvoch obrancov dostať až pred Trenčana a v páde ho aj prekonať. Hostia potom 109 sekúnd pred koncom skúsili hru bez brankára, ale domáci po vyhratom buly a šťastnej strele Jankoviča upravili do prázdnej brány na konečných 4:1 a vedú v barážovej sérii 2:0 na zápasy.

Stanislav Škorvánek st., tréner Žiliny: "Druhý zápas v sérii bol pre nás ťažký. Michalovce mali dobrý pohyb, ale my sme začali lepšie a prvých desať minút sme mali územnú i streleckú prevahu. Nedali sme však gól my, ale súper. Zápas bol od stavu 1:1 typický pre play off, vyrovnaný a hralo sa o to, kto dá ďalší gól. Strelili sme ho my, poistili sme vedenie ďalším a zvíťazili sme. Výhru si veľmi ceníme a tešíme sa z nej."
Miroslav Chudý, tréner Michaloviec: "Dnešný zápas sa mi trochu ťažšie hodnotí, pretože sme si nezaslúžili prehrať. Prvá tretina nebola z našej strany ideálna, hoci sme šli do vedenia. Hrali sme však ustráchane. Po prvej tretine sme si v kabíne niečo povedali a obraz hry sa zmenil. V druhej tretine sme boli lepším tímom a mali sme veľa šancí, ktoré sme nepremenili. V tretej tretine sme si prakticky dali vlastné góly, zabrzdili nás tresty a oslabenia. Musíme sa nachystať na domáce zápasy. Verím chlapcom, zistili sami, že pokiaľ hrajú so zdravým sebavedomím, že nie sú o nič horší."

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


nnestor

 

asi to uz nepojde. velka skoda
13.3.2019 - 20:40
+6

chimli

 

Žilinskí tréneri majú veľký problém namotivovať hráčov, aby zapli na plné obrátky. Aj dnes tak na pol plynu, niektorí žoldnieri(Hvíľa, Ručkay, Jančík)možno tak na 25%. Uvidíme ako dopadne zatiaľ najlepší hráč ZA, Huna, vidiečan ho zostrelil na primitíva.Zatiaľ nie je o čom.
13.3.2019 - 20:43
+18

cartman

 

pocuvaj ty sedlak martinsky, zalez to tej vasej plesnivej sopy v martine a oslavuj druhe miesto, uz daj pokoj nasej dukle
13.3.2019 - 22:12
+14

BesneKiwi69

 

Nedzvihli mu podporu tá sebe tú honi svoje ege sedlák z Martina
14.3.2019 - 12:19
+3

kvoky8578

 

Plesnivý di tak jedine ty!!!
14.3.2019 - 18:59
0

HokejBJ

 

Už daj pokoj konečne, keby niekto písal takéto veci o tichom klube, ako by si reagoval?
13.3.2019 - 22:31
+4

HokejBJ

 

*tvojom
13.3.2019 - 22:38
0

Tricko30

 

Ako presne niektorý cudzí hráči to majú pas ale taký Rudo huna huzevka klobúk dole ako maslonka ty turista uplakany čo kroscekujes hráča keď sa dávno raduje z gólu a ty dáš hunovi kroscek a ani sa nebavím o Tom čo spravil kosecky na ruda hunu .dva nula na zápasy je to brnkacka
13.3.2019 - 20:49
+8

paloMSHK

 

Brnkačka to nie je hráme rybník. Dnes pochvala jedine pre Fučíka, Hunu a Reháka ktorý každé striedanie makal na 100%. Jediné šťastie že Michalovce sú zatiaľ jalové ale bez Hunu u nich to bude s takýmto prístupom ťažké ale stále som presvedčený že max 4:1 na zápasy.
13.3.2019 - 20:54
+7

doc.koniferum

 

Dnes som v Žiline bol a videl som to takto:lepší nevyhral.Po druhej tretine mohli hostia viesť takých 3 či 4:1 a nikto by nič nepovedal.Pri pohľade na domácich som mal pocit,že sa kukám na našich vo finále prvej ligy,keď nás súper dusil,ale góly sme dávali my.Hokej to nebol zlý no od zápasu v ktorom ide o extraligu by som čakal viac od oboch aktérov a to o dosť.Michalovce to môzu kludne vyrovnať/mozno otočiť.Ale musia premienať šance a mať na hokejkach vacsiu rozvahu či chladnokrvnosť.PS:kedysi vychýrená žilinská klobása už zďaleka neni to čo bolo.Akoby som jedol gumu.V Martine máme o dosť lepšiu.Sedel som v strede medzi fans MI a jeden ich fanúšik sa výsledok dozvie pravdepodobne zajtra.Ten "obracal" takým tempom,akoby to malo byť posledný krát v živote.
13.3.2019 - 20:55
+32

paloMSHK

 

Súhlasím s tebou v tom že mohli kľudne viesť o 2-3 góly nebyť brankára. Ale zlá klobása? v ktorom bufete si bol?
13.3.2019 - 21:05
+3

doc.koniferum

 

Zo strany od tréningovej haly.
13.3.2019 - 21:08
+1

paloMSHK

 

Tam som teda X rokov nebol ale som z toho prekvapený. Dole v hokejke a na druhej strane nemá chybu.
13.3.2019 - 21:20
+1

LenTak93

 

na tej strane má tie bufety zrejme niekto iný, pretože už počas sezóny sa mi stalo, že tam bola klobása drahšia ako dole v Hokejke a bola aj chuťovo horšia
13.3.2019 - 21:47
0

doc.koniferum

 

Tou Hokejkou myslíš bar pod tribúnou za bránkou,kde sa lístky predávajú?Resp pri pokladni?
14.3.2019 - 6:17
+1

paloMSHK

 

Áno presne tam
14.3.2019 - 7:45
+1

doc.koniferum

 

A ešte dodám,ani feferónky (baranie rohy) k nej neboli,iba slabý chren.
14.3.2019 - 15:58
0

ŠKP

 

Neschvalujem tento format. Obrovske nevyhody pre prvoligistu a prakticky cesta do najvyssej sutaze nemozna. Muzstvo vystavene z play off proti extraligistovi ktory dva tyzdne oddychoval. Este aj vyhoda domaceho prostredia. Uz len kvoli oziveniu ligy jednoznacne posledny automaticky vypadnutie a vitaz play off prvej ligy priamy postup. Aspon by to vitazstvo v prvej lige malo ovela vacsiu hodnotu. Tato nesympaticka Zilina by uz davno bola dole.
13.3.2019 - 20:57
+39

FanusikZamkov

 

Treba si to vybojovať na lade. Nehľadajme výhovorky.
13.3.2019 - 21:02
+8

ŠKP

 

Toto by nebolo na lade?
13.3.2019 - 21:28
+16

forwardPP

 

Dobre ale prečo by mal byť zvýhodňovaný tím, ktorý hral extraligu? Baráž, môže byť ale v takomto formáte je dosť nespravodlivá pre 1.ligistu.
13.3.2019 - 22:38
+5

hokejkaDca

 

Nezmysel. Ma byt priamy postup. Nemozu sa zrovnavat v barazi 1.ligovy kader a kader extraligovy. Ved su aj ine pravidla pri tvoreni kadrov. Navyse ak by bol priamy postup, tak je tu letna prestavka. Pocas leta si 1.ligista kader vybuduje na extraligovej urovni. Lenze aby si ten kader na extraligovej urovni vybudoval musi klub dostat sancu extraligu hrat. Baraz velka sanca nie je. To je sanca len na oko. Baraz je v skutocnosti podvod na 1.ligistoch.
14.3.2019 - 9:57
+8

BesneKiwi69

 

Tak jak si to vybojovalo vaše B čko ty tajtrliku
14.3.2019 - 12:22
+1

MojNazor

 

Suhlasim ,priamy zostup a priamy postup by oživili obe ligy. V extralige by bola vacsia chtivost neostat na chvoste a v 1.lige by bolo tiez živsie a bojovnejsie ked by moznost postupu do Extraligy by bola o 100% realnejsia.
13.3.2019 - 21:08
+20

tomas71

 

Mne sa páčil formát kde hrali medzi sebou dva najhoršie tímy z tipsportligy a finalisti prvej ligy. Tam to bolo fajn, hralo sa 12 zápasov, v ktorých sa kvalita musí ukázať.
13.3.2019 - 21:48
+2

cartman

 

ani tento format nie je ok, priamy postup, priamy zostup... koniec... a budem to tvrdit aj keby nahodou niekedy MI skoncili posledne... najpopularnejsia timova hra na svete nic ine nepozna, neviem preco hokej vymysla
13.3.2019 - 22:40
+4

Nemehlo

 

Mi chces povedat ze nevies o barazach vo futbalovych ligach?
14.3.2019 - 8:46
+1

fanpp

 

Súhlasim, len treba u nas brať ohľad na to, že medzi extraligou a 1 ligou je taky velky roziel ako mozno v žiadnej inej krajine, ČR, Nemecko, Švajčiarsko. Kedy už prva liga u nás je poloamatérska. Záleží od finančnej stability klubu, či by dokázal prežiť s extraligovými nákladmi a nebol by fackovací panák. Plus klub, ktorý by vypadol z extraligy by sa mohol dostat do dosť zlej situácie a verím, že by prišiel o vela sponzorov a mohol by mať veľké problémy dostať sa spať. Príklad, postupili by Michalovce na úkor žiliny. MI by zistilo po sezóne, že na to nemá finančne a tým padom ani kvalitou na lade a žiline by hrozil krach hokeja a možme si škrtnú dva kluby a začať volať do Polska a Vsetína, aby sme doplnili extraligu.. A tak Žilina si zasa "zahra" extraligu s hráčmi, kt. sa nechytia v iných kluboch v lete a Mi sa budú snažiť zasa o postup.
14.3.2019 - 8:58
+2

Urpiner16

 

Nikto pred začiatkom sezóny nebude dávať v 1.lige viac prachov do toho keď vie že to skončí na baráži.Ak by sa pravidlá zmenili a bola tam vízia že keď vyhrá niekto súťaž pôjde do tipsportligy tak je tam motivácia zákonite napumpovať viac sponzorov,peňazí a nákup kvalitnejších hráčov to si treba uvedomiť fan PP.Treba rozlišovať a ver mi ak by to tak bolo tak i tieto Michalovce majú už počas tohto ročníka kvalitnejší káder o tom som presvedčený.
14.3.2019 - 9:08
+4

miso1925

 

dnes bez nasadenia,srdiecka,chciena odflaknuty zapas max. 20% vykon napriek tomu 2:0 na zapasy,dnes keby hralo proti nam trosicku schopnejsie muzstvo v druhej tr.dostaneme min 4 goly.neveril som ze takyto ubohy vykon/najslabsi za x rokov co som od ziliny videl/bude stacit na pohodlne vitazstvo,howk
13.3.2019 - 21:05
+5

LENIN76

 

Tento systém je absolútny blud... Posledný z extraligy priamy zostup(trest)... Víťaz prvej ligy priamy postup(odmena)... A nie ešte nejaká nezmyselná baráž pre prvoligistu.. To je choré... Žilina si počkala na vyšťavene Michalovce... Zlý system
13.3.2019 - 21:06
+17

Urpiner16

 

Konečne v tomto už nie som sám.Ja za priamy postup bojujem už roky.Česká republika to už od budúceho ročníka odklepla.
13.3.2019 - 21:13
+4

HokejBJ

 

Vraj SZLH chce tiež zaviesť tento formát+ predposledný baráž
13.3.2019 - 22:34
+3

emoxx1

 

Dúfam, že sú citrónové dní spočítané a zväz to aj zavedie.
14.3.2019 - 8:07
+2

Handlo

 

Neboj vas sa to aj tak netyka.
14.3.2019 - 8:30
+10

chimli

 

Si zabil.
14.3.2019 - 8:34
0

Nexus

 

bojuješ v diskusii na HP?
14.3.2019 - 8:24
+2

LENIN76

 

FanúšikZamkov.. Áno treba si to vybojovať na ľade ale nie takto ale za férových podmienok... Prečo MI hrali nezmyselný baráž... Tak potom ju mala hrať aj Žilina... Alebo si výkonom počas sezóny na ľade vybojovať existenciu v extralige... Či?
13.3.2019 - 21:17
+2

FanusikZamkov

 

O akej neférovosti tu píšeš? Vedeli Michalovce že sú také pravidlá na začiatku sezóny? Vedela. Súhlasila s takýmito pravidlami? Áno. O čom tu rozprávame.
13.3.2019 - 21:31
+1

ŠKP

 

Preboha ty co davas, co Michalovciam ine ostavalo?
13.3.2019 - 21:35
+8

forwardPP

 

Jemu, je zbytočné niečo vysvetľovať, tento chlapec je tak stratený, že to ani možné nie je.
13.3.2019 - 22:39
+7

LENIN76

 

chlapče ja som reagoval na tvoju poznámku že si to treba vybojovať na ľade... presne tak ale za rovnakých podmienok.. akože co s tým majú robiť hráči MI keď je schválený de8lny systém... tak dajme rovno že víťaz prvej ligy musí pred tým než bude hrať baráž s posledným extraligistom odohrať ešte 100 zápasov a potom s konštatujeme že mali si to vybojovať na ľade co plaču... A keby nesúhlasili s takými pravidlami? Mali na výber? Trosku sudnosti... Opakujem sa ide o de8lny systém v ktorom je víťaz prvej ligy v nevýhode... Bez ohľadu na to o aké mužstva ide
13.3.2019 - 21:46
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
HokejBJ

 

NZ mali mužstvo na TL vtedy. My a oni sme si vtedy s prstom v nose dávali 1 ligu, takže žiadna zhoda náhod to nie je. Vtedy sme mali obidvaja postúpiť. NZ s týmto kadrom tak či tak uhrala TL, veď doma dali Piešťanom 7 gólov!
13.3.2019 - 22:36
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
miso1925

 

99% prispevko o tom istom prečo baraž?no lebo su take pravidla a tu to nezmenite.keby bolo 0:2 na zapasy nikto by to tu neriesil.
13.3.2019 - 21:23
+6

LENIN76

 

Mišo... to nie je proti Žiline nemám s ňou absolútne žiadny problém... systém jednoznačne zvihodnuje extraligistu...uz keď baráž tak ok budiz... Ale prečo prvoligista hra o jednu baráž navyše?
13.3.2019 - 21:28
+2

miso1925

 

ok ale ked budu v extralige michalovce a skoncia posledne potom by mali iny nazor na baraz?je a bude baraz nevie aky ma vyznam to tu uz dva dni rozoberat,mozno keby nehrali divadlo z martinom na sedem zapsov mali by viac energie ale love su love za plny stadion.
13.3.2019 - 21:50
+6

blazon

 

Preco by menili nazor. Ak by boli posledny aj oni a bola by zmena v pravidlach, tak by sli dole. Vacsia motovacia v oboch ligach. Ano omiela sa to tu dookola. Treba ist za tym a nie len pisat na HP. Malo kto asi tu bude taky, kto suhlasi s danou barazou a zavedenym systemom. Ale pri vsetkej sudnosti, zatoto predsa ZA ani MI nemoze. Takze je to cele zbytocne sa opat a opat rozpisovat. Bavte sa hokejom radsej.
13.3.2019 - 22:27
+1

Jančo66

 

Dnes to bol des. Ale vyhra je doma. Ten MI hrac si to mohol odpustit Huna najlepsi hrac Ziliny. Dufam ze bude OK.
13.3.2019 - 21:39
+5

Big Bear

 

Zatial dost sklamanie. Dva zoldnierske timy uplne bez naboja. Zaujimave ako Zilina poctivo dodrziava svoj system do bodky, bez vacsich chyb. A tento polozaspaty profesorsky hokej im na to s prehladom staci. Mal by uz zasiahnut Maslonka s nejakymi kuskami co sa naucil z NHL ked uz vsetci zase kazia hokej
13.3.2019 - 22:03
+8

JohanHV71

 

Žilina bojuje, veď sa chce zachrániť to je logické,naši chcú postúpiť je to logické. A diskutéri z Martina si honia svoje egá na tejto sérii, lebo sezóna pre nich skončila. Veď hrá vám ešte juniorka, chodťe povzbudte chlapcov a zabudnite na zatrpknutosť voči ZA a MI. Ja tiež fandim svojím, mám pocit, že sú pravidlá proti nám a sme znevýhodnení, ale bohužial, vedelo sa to všetko od začiatku sezóny, tak hráme, kým sme v hre. Myslím, že dnes sme ukázali, že medzo extraligov a 1.hl nie je až taký velkú rozdiel, a to ma aj napriek prehre teší.
13.3.2019 - 22:22
+6

chimli

 

Po finále l.ligy som jasne deklaroval, že budem fandiť ZA a aj som napísal prečo.Je zaujímavé, že ti vadia názory v diskusiách hlavne od MT fans, tie podporné pre MI z celého Východu (a pod.)ti samozrejme nevadia.
Ak ste chceli byť na ZA lepšie pripravení, mali ste rozbiť MT na nulu, ako ste sľubovali celú súťaž, v ktorej ste vraj nemali súpera. Teraz ho konečne máte, ten sa trápi sám so sebou a na super galakticos zo Zemplína to zatiaľ stačí , v pohodke.
13.3.2019 - 22:33
+18

HokejBJ

 

Hej nemali súpera, čo mi to pripomína
13.3.2019 - 22:47
+4

BesneKiwi69

 

Mu pripomeň sedlakovy baráž z BJ kedy v siedmom zapase vtej ich stodole čo ani wc nemajú im naši pred koncom pustili zápas
14.3.2019 - 12:30
0

kvoky8578

 

Sedláķ v Mt je dosť wc len tam kde sú nepúšťajú hostí aby nevznikli problémi!!!Tak nepiš chujoviny lebo vi ste dva roky dozadu mali šopu v ktorej bola roky aj tržnica sa mi zdá!!!a keď pršalo tak jak v sprche bolo na chodbách to si už zabudol!!!
14.3.2019 - 19:12
+1

blazon

 

Vies: co ma na tebe tesi? Ze si spoznal par slovicok ako je Zemplin, MI a mozno si si to aj pozrel na googli, co to je a kde to je. A to je fakt uspech!
14.3.2019 - 16:06
+1

chimli

 

Ešte viem, že tam kdesi máte takú špinavú veľkú kaluž!
14.3.2019 - 17:45
0

hugosBB

 

Tesim sa na den ked prvy z 2 ligy postupi priamo a posledny z tipsport vypadne toto teraz je velky nezmysel...
13.3.2019 - 22:22
+5

cartman

 

Baraz je vseobecny sportovy nezmysel, uz aj nasi "bratia" cesi, ktori nas ako-tak naucili hrat hokej to pochopili. A to tam boli podmienky pre prvoligistu uplne inak postavene. Ale my sme spiatocnici, my najlepsie vieme ako sa to ma robit!
13.3.2019 - 22:31
+6

Cia

 

Neviem o tom ze sa tento rok nebude v cechach baraz a ako viete ze sa bude hrat od buducej sezony na slovensku? Vsetky prispevky okolo toho su teda v tomto momente zbytocne ale najlepsie je kydat na Slovensko aki sme spiatocnicky
14.3.2019 - 3:26
0

Urpiner16

 

A nie sme spiatočnícky?Sa choď pozrieť do čiech ako tam sa pristupuje k rozhodcovskej problematike a aké sú tam nároky na výkon rozhodcov že nie sú sto rokov za opicami ako u nás.A ty nevieš že nebude baráž?Tak spinkaj ďalej a radšej sa nevyjadruj keď si neinformovaný.
14.3.2019 - 8:46
0

Cia

 

"Neviem ze sa tento rok neebude hrat baraz" myslel som ze citat vies ale ty vies len rypat a dokola len svoje
14.3.2019 - 10:21
0

Nemehlo

 

Ale v tom pripade by postupil prvy po zakladnej casti, alebo vitaz playoff?
14.3.2019 - 8:51
0

LevieSrdce

 

Hlavu hore Dukla: nič nieje stratené a myslím si že doma to date len treba davať goly pretože šance máte len to nevyuživate!
13.3.2019 - 22:51
+4

cartman

 

My sme velky Zemplin! Nikdy nezabudnem na tie futbaly v 90tych rokoch v HE!
13.3.2019 - 23:01
+1

dejvidBB

 

5+DKZ za podrazenie? Videl som uz hocico ale toto nie
13.3.2019 - 22:58
+1

cartman

 

toto bola uplna chujovina, k tomu sa tazko vyjadrovat lebo by to podla miestnych tvrdasov bolo iba vyplakavanie
13.3.2019 - 23:03
+3

paloMSHK

 

Taká chujovina že Rudo Huna bezvládne ležal po tomto zákroku na ľade a odnášali ho na nosidlách z ľadu..
14.3.2019 - 7:50
+3

Mato-Mi

 

Bol to nestastny moment, nastastie nebol v rychlosti. Huna pred strelenim druheho golu ovela tvrdsie atakoval nasho obrancu, ktory ak by ostal lezat na lade, tak sa zrejme tiez piska 5+DKZ.
14.3.2019 - 9:38
+3

Tricko30

 

Maťo mi a že prepnuty uplakany maslonka dá radujucemu hráčovi kroscek po strelení gólu to bolo čo lebo okrem toho krosceku ani neviem že tento hrdina čo zosmiešňoval hráčov Martina že len vyhadzujú puky vôbec dva dni hral.a nerevte tu vsetcia bola baráž štyri mužstvá bolo zle je dve mužstvá je zle ok nech vypadáva posledný ale pravidla sú nastavené tak sa hrá baráž.a u niektorých hráčov Michaloviec mi príde že to majú na háku a sú radi keby nepostúpili aspoň majú isté miesto v kádri aj budúci rok čo pri postupe by nemuselo byť.
14.3.2019 - 11:03
+2

Mato-Mi

 

Neobhajujem Maslonku, poukazujem na meter rozhodcu a ako malo staci k tomu, aby bol hrac vyluceny DKZ. Pravidla baraze su nastavene tak ako su, s tym nespravime nic. Ja osobne nevidim ten obrovsky rozdiel medzi poslednym v EL a vitazom 1. ligy. Su to vyrovnane zapasy, s tym rozdielom, ze ZA vie sance vyuzit, zatial co sa my trapime.
14.3.2019 - 12:55
+2

LenTak93

 

je to v pravidlách
13.3.2019 - 23:44
+2

Kuto10

 

Vidno priepastný rozdiel medzi ligami, baráž je podľa mňa fair play, ak chce niekto postúpiť tak musí zdolať extraligistu, ináč tam nemá čo robiť, neraz prvoligista postúpil , viď SNV Kežmarok a BB ...nech to dokážu aj MI , ale nemajú na to kvalitu
13.3.2019 - 23:50
+7

lišiak1

 

netrep sprostosti, potom by podla teba bolo fer aj keby vo futbale sa hrala baraz, v taliansku, spanielsku, anglicku, ziadne tri timy dole, ale este hrat baraz kazdy jeden, to o com to je?
ale jasne, ozve sa trapko z lm, ktoreho mansaft je v lige len do poctu a ide tu obhajovat neobhajitelne.
baraz sa od dalsej sezony zrusi, lintner skonci na urade prace a dukla si v extralige bude podavat tragedov ako su lm, dt, nz.
dovi
14.3.2019 - 0:04
0

Martin_Gajdosik

 

Mám taký pocit, že jediný a najväčší tragéd si tu ty, kamarát
14.3.2019 - 1:03
+7

lišiak1

 

neviem z coho mas taky pocit, ale ja ta v tom kludne necham zit dalej.
no kto tvrdi ze ta baraz ma zmysel a je spravodliva tak je dement a miestna homolobby sa tu kludne moze vypluskovat hoci aj tisic pluskami, argumenty mam narozdiel od nich ja. dovi.
14.3.2019 - 1:54
+2

Nemehlo

 

Ale ja nemam zasa pocit,ze vo futbale sa hra play off o vitaza. Tu by mohol priamo postupit tym z 8 miesta co je dost odveci
14.3.2019 - 8:55
0

rasti_assez

 

Rovnako by si mohol povedat ze je nefer ked hra Otawa,dlhodobo najslabso tim NHL resp. Slovan KHL.Vacsinou futbal prebera prvky hokejoveho modelu,napr.playoff v holandsku,videorozhodca,pocitanie asistencii.Nic z toho vo futbale pred 20timi rokmi nebolo.V hokeji,kde nie je mozne tak lahko profitovat na obchode s hracmi je dlhodoba stabilita dolezita a preto je baraz lepsia.Viac sa berie ohlad na historicke okolnosti.Napr. Zilina patri medzi 5 timov, ktore su nepretrzite v lige najdlhsie.Ked v MI zacinal hokej,Zilinsky klub mal 50 rokov a 15 rokov uz hral na krytom stadione.
14.3.2019 - 6:40
+9

cartman

 

Ja si pamatam ako priepastne ste hrali 1. ligu, ze ste cez MI v playoff nevedeli postupit. Vy ked ste postupovali do TL tak ste mali kvalitu na lepsi priemer 1 ligy. Tak hlavne ty z LM tu bebluzni o fair play a kvalitach. SNV, KK, BB - to bolo este v praveku kym sa nezacala TL totalne oddelovat od 1. ligy a koncepcne siel SVK hokej postupne do prdele. Odvtedy nikto nepostupil cisto sportovou cestou. Opakujem pre madarov, ze ani oni!
14.3.2019 - 6:14
+3

Nexus

 

to bude asi tým, že v LM okrem prvej sezóny nemalo záujem postúpiť, lebo športovou cestou to momentálne pri tomto formáte z prvej ligy možné nie je a vyhadzovať zbytočne peniaze ako vyhadzujete na platy hráčov vy, nedávalo žiadny zmysel... my sme radšej dali možnosť hrať vlastným odchovancom, ale to ti nemôže nič hovoriť, keďže snáď jediný poriadny odchovanec u vás stojí akurát tak na striedačke
14.3.2019 - 8:44
+3

Donald Trump

 

Ak vravíš o Šechnom tak ten je odchovanec Prešova
14.3.2019 - 13:20
0

Nexus

 

dokonca ale sorry, toto som si poplietol teda
14.3.2019 - 15:22
0

lišiak1

 

v presove sa len narodil, ale s hokejom zacinal u nas a aj zit ostal u nas takze uz tu tolko nebullshituj.
14.3.2019 - 18:40
0

Donald Trump

 

Pozerám, že tento chlapík má buď psychické problémy alebo jednoducho nevie zniesť, že intergalaktické Michalovce prehrávajú 2:0 v sérii.
Chlape upokoj sa a to nevravím len na tento príspevok, dá sa diskutovať aj slušne a nie na každého útočiť ako ty v každej diskusii
14.3.2019 - 20:34
0

doc.koniferum

 

Ty si aj včerajší zápas videl?To po prvé.Lebo žiadny rozdiel tam nebol,jednoducho domáci dali viac gólov.Po druhé,usudzuješ z prvého zápasu?Ten je vždy nepodstatný,skôr oťukávací.Druhy a tretí je vždy najdôležitejší.Po tretie,moc by som na tvojom mieste nerozoberal,či systém je alebo neni spravodlivý.Asi si zabudol,ako ste sa dostali do extraligy.Nezabudaj,že o rok môžte byť na mieste Žiliny vy a o dva kľudne na mieste terajších Michaloviec.Ked vidím ako prežívate,nevidím to úplne nereálne.
14.3.2019 - 7:54
+6

chimli

 

Borovička, ty neskutočne trepeš, v tejto fáze súťaže sa nehrá na umelecký dojem a kto zahodí viac šancí. Rozdiel je teda podstatný, ZA hrá jednoducho a premieňa šance! A opakujem, hrajú na pol plynu, na údržbu a zatiaľ im to stačí.

Je zaujímavé, ako sa tým MI pcháš do análu, dokonca si s nimi aj fandil, fakt nevídané. Vrtaš do LM, DT, NZ, tieto mužstvá si na rozdiel od mantákov z MT Lintnerligu udržali, teda zatiaľ, bez výraznejších problémov.
Ešte by ma zaujímalo, ako si pri tom fandení s vidiečanmi videl ten likvidačný zákrok na HUNU, tancoval si nejaký vychodniarsky taneček radosti?
14.3.2019 - 8:33
+7

doc.koniferum

 

Sklamem ťa,nefandil som s nimi.Len som tam ticho sedel a pozeral sa.Ďalej,ani lístok som si účelovo nekúpil ku nim.Pýtal som si "niekde na sedenie" a oni mi predali na tribnu "K" čo som ani netušil,kde je kým mi usporiadateľ nevysvetlil,že medzi MI fans.Mne to bolo viac menej jedno,kto vyhrá,takže tak.Podla teba je vŕtanie,ak napíšem ako sa LM dostali do extraligy?Ďalej,kde som kedy vrtal do DT?Do NZ som si vypil,nehádam sa-ale prehnane nie.A ak je mi nejaký klub sympatický,napr MI,to je podľa teba pichanie sa do zadku?Počúvaj ty si iný macher.99% fans z MT to Michalovciam praje.Tak to sú podľa teba všetci vtierky?
14.3.2019 - 8:55
+1

chimli

 

Môžeš mi tých 99% Martinčanov, ktorí držia palce MI postupne vymenovať? Napísať tých 4000 mien nebude pre teba žiadny problém.
Aj MT sa raz dostal do Extraligy zvláštne a doteraz to MT fans pripomínajú, nič nové.
14.3.2019 - 9:03
+5

doc.koniferum

 

Stačí čítať diskusie.Ani u nás v MT na tribúne som nepočul/nestretol človeka,ktorý by im neprial.
14.3.2019 - 9:08
+2

chimli

 

To ti mám napísať,koľkí nefandia MI?

Skúsme iný príklad, MT by hral baráž s Humenným a Michalovčania by držali palce MT, pretože MT ich vyradil.A nie susedovi. To akože vážne?
Je až smiešne, ako niektorí MT fans neviem to ani správne nazvať, dajme tomu nenávidia hokejovú ZA. Prečo sa máme porovnávať práve so ZA?
14.3.2019 - 9:22
+4

doc.koniferum

 

Pozri,každý máme nejaký obľúbený športový klub,ktorému z akéhosi dôvodu fandíme.Ty máš tiež určite taký a rozhodne si nemyslím,že sa im pcháš do zadku.Skrátka ti je ten klub niečím sympatický.Ja napr Michalovce sledujem a fandím im od sezóny 1999/2000,kedy sme sa naposledy stretli v jednej súťaži.My sme postúpili,oni skončili pri chvoste.A môžem ja za to,že sme sa po toľkých rokoch opäť stretli v jednej súťaži a ešte k tomu vo finále?No nemôžem.Napr osobne čo poznám ľudí ktorí chodia na hokej,Dukle fandí každý jeden.Či už kolegovia,kamaráti alebo okolo mňa sediaci na tribúne.Kazdy nech fandí komu chce.Ja som bol v ZA na baráži aj keď hrali s Bardejovom a aj vtedy mi to bolo viac menej jedno.
14.3.2019 - 9:46
+1

doc.koniferum

 

oprava o NZ som si rypol...
14.3.2019 - 9:09
0

mamih

 

Na Teba chimli je zbytočné reagovať, ale už niekoľkokrát tu trepeš o likvidačnom zákroku na Hunu, Ty si pozeral iný zápas? Bol to "nešťastný moment", dokonca sa "vylučovalo" až po čase, tak prestaň dookola trepať nezmysly, a vôbec sa Ti čudujem, že túto sériu sleduješ, radšej sa venuj rodine... je to Tvoja vec, ale ja by som určite nesledoval sériu ZA - MT, ale si len provokuj a píš si čo chceš, "nemáme súpera" a podobné žvásty vychádzali v prvom rade z radov MT, ale už je to za nami, opadli emócie, len niekto sa nevie zmieriť s 2.miestom... Pekný deň Ti prajem
14.3.2019 - 12:45
+1

chimli

 

Nešťastný moment je, keď spadne lietadlo a všetci zahynú. Zákrok Košeckého bol brutál hokejkou na chrbát a krk Hunu, bohužiaľ, neskoro reagovali aj rozhodcovia, asi nevideli zápas NR-TN.
Keď niekto fauluje vychodňára, ide o vraždu, ak fauluje vychodňár, ide o nešťastný moment.
14.3.2019 - 14:17
+4

fifofrogy

 

Ono si hokej aj videl ? Napríklad ten včerajší ? Či si pozeral hokej Budapešť Zvolen a tam vidíš ten priepastný rozdiel ? Lebo tam evidentne je ale túto v tejto sérii vôbec nie dokonca si stojím za tým že včera boli Michalovce určite lepším mužstvom po ďalšie keď postupovali tebou mienené mužstva boli v nižšej lige nejake obmedzenia na mládež či legionárov ? O akej kvalite píšeš ? Môžeš aj menovite ? Lebo ono keď to čítam to len tak že šup niečo vypustiť do vetra .
14.3.2019 - 13:52
+2

Žilinčan

 

?? : To nemôžeš myslieť vážne, že Mi boli vcera lepšie. Tie ich presilovky, jedna katastrofa. Mali problém vôbec udržať sa v pásme.. Chlapci si zvyknutí na pola
14.3.2019 - 17:17
+2

miso1925

 

ano boli jasne lepsie v druhej tretine sme poriadne nevysli s pasma neviem ci si sa dival lebo vcera sme hrali velmi biedne
14.3.2019 - 18:15
0

Žilinčan

 

Áno, bol som tam. A to strany hostí som nevidel suvislu akciu. My sme tiež nehrali bohviečo, ale stačilo aj to. 4:1 je velavravny výsledok
14.3.2019 - 22:44
0

Žilinčan

 

Ale aby som bol objektívny, 10 minút druhej tretiny som bol na vedľajšej ploche, tie posúdiť neviem
14.3.2019 - 22:45
0

Handlo

 

Co tu vyplakavate , uplakani , vyplakani plackovia bolo jasne uz od zaciatku ze bude baraz a je to v 90% hokejovych ligach na svete, uz neplacte plackovia. Fnuk fnuk
14.3.2019 - 0:07
+11

Donald Trump

 

Ja si naopak myslím, že najvýhodnejšie (nehovorím, že v našich podmienkach aj reálne) je aby sa liga uzatvorila a mohol si do nej podať prihlášku kto chce, ak splní určité podmienky a bude dokladovať určité financie, ako mala alebo ešte aj má KHL, kde bolo minimum myslím 10 miliónov €, tak by sa to nastavilo aj tu na nejakú reálnu minimálnu sumu.
Na druhej strane by tu zrejme vznikol problém, že 1. liga by tým prišla o záujem divákov keďže by sa o nič nehralo a na druhej strane, či by si na Slovensku našlo aspoň 10 mužstiev ktoré by vedeli tie peniaze garantovať a aj reálne mať.
Takto by podľa mňa bolo najlepšie, ak nie zrušiť baráž úplne tak aspoň mali medzi sebou hrať play out posledný štyria ako v 1. lige a prvá osmička play off. Tá kvalifikácia o play off bola podľa môjho názoru úplne zbytočná.

No aby som napísal aj niečo k zápasu, tak mám naozaj pocit akoby Žilina hrala buď na pol plynu alebo akoby sa do toho nevedeli hráči dostať, no vyhráva v sérii 2:0 a uvidíme čo prinesie víkend. Michalovčanom sa nedá uprieť snaha a bojovnosť, no treba ukázať viac ak chcú Vlkov zdolať.
14.3.2019 - 0:29
+2

matoguco

 

Fandím v tejto sérií Michalovciam, zápasy som ale nevidel. Viacerí tu píšu, že prehral včera lepší ale to sa stáva. S jedným streleným gólom sa ťažko vyhrávajú zápasy. Kvalitatívny rozdiel medzi Žilinou a Michalovcami je nezanedbateľný. Snáď ešte Michalovce zabojujú a sériu otočia, i keď to bude nesmierne ťažké a Žilina si to pravdepodobne postráži. Držím palce MI!
14.3.2019 - 7:41
0

LuukyBB

 

"Výkonný výbor na čtvrtečním zasedání rozhodl, že od sezony 2019/20 zavádí sestup nejhůře umístěného klubu už po základní části extraligy a mezi elitu přímo postoupí vítěz play off první ligy."

Tak toto bude extrémne zaujímavé. 1.liga bude mať v play off poriadny náboj.
Celkovo asi žiadny systém postupu/zostupu v hokeji nieje ideálny. Vidieť to po celej Európe ako sa stále systém danej ligy mení.

Pre mňa najhorším riešením je uzavretie ligy.

Priamy postup / zostup by bol veľmi zaujímavý, atraktívny, ale dôležité je, aby bol funkčný.

Český klub vypadne a bojuje o návrat.
Slovenský klub keď aj náhodou vypadne, tak bojuje o prežitie.

Opakujem sa, ale opäť, ja si želám kvalitnú 1.ligu, kde budú aspoň štyri zdravé bojaschopné kluby.

14.3.2019 - 12:56
+4

Donald Trump

 

Ono je problém v priamom postupe aj v tom, že si stačí porovnať ako sú české 1. ligové kluby ekonomicky silné, nedá sa to porovnávať s našou 1. ligou a niekedy ako sa vraví motyka vystrelí a môže vyhrať mužstvo ktoré je ekonomicky nestabilné a budúcu sezónu by ligu ani nedohralo. Nevravím, že baráž je spravodlivá, no určite musia byť nastavené nejaké podmienky pre postup a nestačí len či schválime alebo neschválime štadión, príklad je napr. SNV, štadión na Slovenské pomery veľmi pekný, no finančne to dobré nie je.
14.3.2019 - 13:27
0

LuukyBB

 

Presne tak. Súhlasím do bodky. V českej 1.lige je + - 6 klubov, ktoré by u nás mohli kľudne hrať extraligu. Celkovo ich 1.liga je výborná a oproti našej žiaľ diametrálne kvalitatívne rozdielna.
Je to zaujímavé sledovať, že vo futbale vie nováčik prekvapiť, dokonca niečo uhrať, ale v hokeji je obtiažne sa vôbec zachrániť. Zaujímavý formát mali vo Švédsku kedysi. Dva najhoršie z "extraligy" + štyri najlepšie z "1.ligy", systémom doma vonku. Zaujímavé a aj atraktívne. Tento formát, ale už opäť zmenili. Katastrofálny formát má švajčiarska liga... posledné 4 kluby hrajú o to, aby sa vyhli posledným dvom miestam. V tej "predbaráži" o nič nejde a tak to aj vyzerá.
14.3.2019 - 13:53
0

Athotis

 

Ten formát bol aj u nás ,že posledné dve mužstvá s extraligy hrali baráž s prvými 4 s prvej ligy...vtedy Zvolen postúpil spolu so Skalicou do extraligy
14.3.2019 - 19:38
+1

chimli

 

Slovenská l.liga je nastavená pravidlami a obmedzeniami maximálne tak na výchovu mladých hráčov a odkladisko starších hráčov, ktorí už zrejme nemajú na vyššiu súťaž a v tejto lige môžu dožiť hokejový dôchodok. Ak linterligisti ťažko zháňajú sponzorov, l.liga ešte ťažšie a nič na tom nezmení ani priamy postup, ktorý sa zdá v očiach fans tou jedine správnou a spravodlivou cestou. Kluby v l.lige majú 3-5 krát nižšie rozpočty ako v Lintnerlige. To je obrovská priepasť, to sa nezmení z roka na rok, možno v BA.
14.3.2019 - 14:06
+1

rasti_assez

 

Asi mas pravdu.Len doplnim, ze je este horsim smutnejsie, ked za jeden klub nastupuje 8 kanadanov.Dvojnasobny majster a vychova mladych nulova.Ku tomu maju najlepsieho trenera mladeze.Vsade v europe pochopili ze limit treba.V Cesku moze hrat 6 cudzincov,vo Svajci 5.O limite na juniorov ani nehovorim.Skoda,ze neaplikujeme cely cesky model.Ked si porovnam vychovu mladych najlepsimi klubmi vo Svedsku,Fin alebo aj Cze a u nas je to na zaplakanie.
14.3.2019 - 17:18
+2

Athotis

 

Ono tu uz priamy zostup bol a vyzeralo to tak že aj tak s mužstva čo postúpilo ostala hrať vtedy extraligu max. jeden päťka.... Keď MI nevedia poraziť ani slabú ZA tak nemajú na to hrať Tipsport ligu a keby išli priamo hore je veľká pravdepodobnosť že s úplne iným teamom ako vyhrali prvu ligu a je dosť možné že by tam prešlo veľa hráčov práve zo ZA....rozdiel medzi prvou ligou a Tipsport ligov je veľký proste a ak chce niekto priamy postup treba aby sa prvá liga výrazne pozdvihla aj za cenu že by malo aj tam hrať viac legionárov
14.3.2019 - 19:35
0

taksatunga

 

zmena formatu: ja by som to urobil tak, ze posledni dvaja z extraligy a prvi siesti z druhej ligy by hrali pavuka a vitaz by hral extraligu (predposledny z extraligy vs. 6. z druhej ligy, posledny z extraligy vs 5.z druhej ligy atd). Klasicke playoff.
14.3.2019 - 14:58
+1

Urpiner16

 

Zmena formátu týmto spsobom by som upravil.Prvý z 1.LIGY priamy postup a ostatné môže byť zachované.
14.3.2019 - 15:27
+1

lišiak1

 

spravit to tak ako je to vo futbale, prvy postup priamo a druhy baraz s predposlednym.
potom sa ukaze ta kvalita a ten "priepastny rozdiel", medzi ligami, ktory ale nejako zahadne v zapasoch za s mi vobec nevidno, ale neva
14.3.2019 - 19:03
0

Tricko30

 

Lišiak dva nula na zápasy rozdiel asi v niečom bude čo povieš.
14.3.2019 - 19:07
+2

lišiak1

 

ano, rozdiel je v tom, ze ste narozdiel od nas haluzaci, ale ani haluz nie je nekonecna
14.3.2019 - 20:39
0

miso1925

 

ked je niekto neschopny dat gol zilina zato nemoze ze im staci hrat na 30% a aj tak vyhravat 2:0,vcera jeden z najhorsich vykonov za posledne roky aj tak sme vyhrali asi bude problem niekde na vychode. či?
14.3.2019 - 20:48
0

lišiak1

 

dalsi klamar a konspirator, ze vraj ste hrali na 30%, a to si si z akeho prsta vycucal?
hrali ste tolko kolko sme vam dovolili hrat.
a my sa vas ako vidis nebojime, nehrame ziadny beton, ale otvorenu hru.
nasi mali bohuzial len 2 dni pauzy a tak tretie tretiny kondicne odisli.
plus mame dlhodobo zranenych 2 najlepsich obrancov a prave vdaka tomu vasi dokazali uhaluzit nejake goly.
u nas sa ale predposeriete uz pred zapasom, po nedeli bude podla mojich vypoctov 2:2 a ide sa odznova.
ale to ze vy mate po 2 tyzdnoch pauzy total zregenerovany mansaft, tak to je to fer ako hovado, a inak co huna?
tipujem ze v sobotu uz bude fit ako rybicka, vsadil by som si na to.
14.3.2019 - 20:56
0

miso1925

 

ano dovolili ste nam minimum a je 2:0,kto už by sa ziliny bál,mysliš že v extralige nehrali pred plnym hladiskom?prečo by sa mali posra.?ak ste zavysli od dvoch hracov co chcete hrat v extralige,
15.3.2019 - 0:00
+3

Messi99

 

Nič v zlom no rozhovor s trénerom Michaloviec. Žilina so šťastím ,boli sme lepší , keď hráme ako máme sme lepší aj hráč neviem už ktorý nemáme šťastie.Si úprimne priznajte na Žilinu nemáte darmo plačete. To sa nedá počúvať všetko je na vine aj počasie len nie Michalovce.
14.3.2019 - 19:23
+4


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 19.5.2019 02:53
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Žilina000000:00
2.Martin000000:00
3.Topoľčany000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Skalica000000:00
6.Humenné000000:00
7.Bratislava000000:00
8.Levice000000:00
9.Trnava000000:00
10.P.Bystrica000000:00
11.Nové Zámky B000000:00
12.Sp.Nová Ves000000:00
Aktualizované: 19.5.2019 03:57
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 19.5.2019 03:57
TímZVVPPPPSkóreB
Michalovce62226430180:22382
Nitra62243332169:18581
L. Mikuláš62210437177:23967
Skalica62174437146:25463
Žilina62127538150:26755
Zvolen6270550134:31323
Aktualizované: 19.5.2019 03:57
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 22.5.2019 15:08
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 22.5.2019 15:08
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 22.5.2019 15:08
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 22.5.2019 15:08
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 22.5.2019 15:08
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 22.5.2019 15:08

Bleskovky

Najlepší strelec Sukeľ: "MS mi dali veľmi veľa do budúcnosti"

Matúš Sukeľ má za sebou asi najvydarenejšiu sezónu v kariére. Presadil sa v drese Slovana Bratislava v KHL, svojimi výkonmi v príprave si vybojoval miesto na domácich majstrovstvách sveta a s piatimi gólmi sa stal najlepším strelcom slovenskej reprezentácie v Košiciach. Dvadsaťtriročný útočník nazbieral bohaté skúsenosti a verí, že ich využije v ďalšej kariére.
pred 10 min. - TASR

Pre zraneného fínskeho centra Luostarinena sa šampionát skončil

Fínska hokejová reprezentácia sa vo zvyšnom priebehu MS bude musieť zaobísť bez Eetu Luostarinena. Dvadsaťročný center utrpel v piatkovom zápase košickej A-skupiny proti Veľkej Británii (5:0) zranenie kolena a už opustil dejisko šampionátu. Doma vo Fínsku sa podrobí ďalším lekárskym vyšetreniam.
18.5.2019 19:26 - TASR

Davidson sa stal novým prezidentom New Yorku Rangers

John Davidson, bývalý riaditeľ hokejových operácií organizácie Columbusu Blue Jackets, sa stal novým prezidentom New Yorku Rangers. Hlavnou úlohou 66-ročného Davidsona bude dostať Rangers späť medzi elitu. Bývalý brankár nahradí na pozícii Glena Sather, ktorý bude v klube pôsobiť ako poradca majiteľa.
18.5.2019 12:04 - TASR

Freibergs dostal trest za zákrok na Gudasa, proti Rusku nenastúpi

Lotyšský hokejový obranca Ralfs Freibergs dostal od disciplinárnej komisie IIHF jednozápasový trest za nedovolený zákrok na Radka Gudasa vo štvrtkovom dueli MS s Českom (3:6). Svojmu tímu tak bude chýbať v sobotňajšom súboji bratislavskej B-skupiny proti Rusku.
17.5.2019 19:22 - TASR

USA dopísali na súpisku útočníka Kunina z Minnesoty

Káder hokejovej reprezentácie USA na MS na Slovensku doplnil útočník Luke Kunin z Minnesoty Wild. Na svojej webovej stránke to oznámilo vedenie americkej federácie USA Hockey. Dvadsaťjedenročný Kunin začal sezónu na farme "divochov" v Iowe, po odohratí 25 zápasov v AHL ho povolali do prvého tímu.
17.5.2019 16:01 - TASR

Kandidátmi na najlepšieho GM trio Armstrong, Sweeney a Waddell

Finalistami ocenenia pre najlepšieho generálneho manažéra NHL 2018/2019 sú Doug Armstrong zo St. Louis Blues, Don Sweeney z Boston Bruins a Don Waddell z Caroliny Hurricanes. Informoval o tom oficiálny portál zámorskej hokejovej profiligy.
17.5.2019 11:35 - TASR

Niederreiter má po vypadnutí Caroliny záujem posilniť Švajčiarsko

Švajčiarsky hokejista Nino Niederreiter chce posilniť národný tím na MS. Dvadsaťšesťročný útočník pôsobí v NHL v drese Caroliny Hurricanes. Klubové povinnosti mu skončili po domácej prehre s Bostonom 0:4 a vyradení v 3. kole play off. V základnej časti tejto sezóny odohral 76 zápasov s bilanciou 23+30.
17.5.2019 10:58 - TASR

Jim Schoenfeld sa lúči s New York Rangers

Jim Schoenfeld končí vo funkciách viceprezidenta a asistenta generálneho manažéra tímu zámorskej hokejovej NHL New York Rangers. Bývalý obranca strávil u "jazdcov" v rôznych pozíciách sedemnásť sezón. "Za takmer dve dekády prešiel Jim prakticky všetky stupne organizácie.
16.5.2019 20:32 - TASR

Dallas podpísal s obrancom Lindellom novú zmluvu na šesť rokov

Obranca Esa Lindell podpísal s tímom zámorskej hokejovej NHL Dallas Stars novú šesťročnú zmluvu v celkovej hodnote 34,8 milióna dolárov. "Podpis zmluvy zverejnili týždeň pred 25. narodeninami fínskeho hráča," informuje agentúra AP. Od príchodu do Dallasu v roku 2012 strelil Lindell v 239 zápasoch 24 gólov a pridal 53 asistencií.
16.5.2019 19:20 - TASR

Landeskog už pricestoval na Slovensko

Švédsky hokejista Gabriel Landeskog pricestoval vo štvrtok ráno do Bratislavy a je k dispozícii už na popoludňajší duel B-skupiny majstrovstiev sveta proti Rakúsku (16.15). Obhajcovia titulu ním zaplnia zostávajúce miesto na súpiske a podľa trénera Rikarda Grönborga ho využijú už v nadchádzajúcom zápase. Informovala o tom oficiálna stránka šampionátu. ...
16.5.2019 13:39 - TASR

Archív krátkych správ »
ŠTATISTIKY MS 2019 SLOVENSKO

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

23. 05. 2019
Kanada - Švajčiarsko o 16:15
Rusko - USA o 16:15
Fínsko - Švédsko o 20:15
Česko - Nemecko o 20:15

Odohrané zápasy

21. 05. 2019
KanadaUSA
3:0REPORT
ŠvédskoRusko
4:7REPORT
SlovenskoDánsko
2:1 SNREPORT
NórskoLotyšsko
1:4REPORT
FínskoNemecko
2:4REPORT
ČeskoŠvajčiarsko
5:4REPORT

Najviac bodov

William NylanderSWE17 bodov
2.Kučerov N.RUS15
3.Voráček J.CZE15
4.Frolík M.CZE14
5.Mantha A.CAN12

Najlepší strelec

Jevgenij DadonovRUS7 gólov
2.Frolík M.CZE7
3.Mantha A.CAN7
4.Hörnqvist P.SWE6
5.Kakko K.FIN6

Najlepší brankár

Andrej VasilevskijRUS94.57 perc
2.Niederberger M.GER94.17 %
3.Lankinen K.FIN93.86 %
4.Dahm S.DEN92.75 %
5.Schneider C.USA92.41 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.Kanada736:1118
2.Fínsko722:1116
3.Nemecko718:1815
4.USA727:1514
5.Slovensko728:1911
6.Dánsko718:236
7.Francúzsko714:342
8.Veľká Británia79:412
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Rusko736:721
2.Česko739:1418
3.Švédsko741:2115
4.Švajčiarsko727:1412
5.Lotyšsko721:209
6.Nórsko719:336
7.Taliansko75:482
8.Rakúsko79:401
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola