Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Zlatá výmena pre Šoltésa, Ďatelinka vyzdvihol kolektív

zdroj: TASR
17.4.2019 08:36 TASR

Ak by niekto na prelome rokov povedal hokejistovi Dávidovi Šoltésovi, že sa v apríli bude tešiť z majstrovského titulu, neveril by.


Dvadsaťštyriročný útočník začal sezónu v Košiciach, no po tom, ako sa s "oceliarmi" nedohodol na predĺžení spolupráce, odišiel v januári do Banskej Bystrice v rámci výmeny za Jána Sýkoru. V drese "baranov" odohral 22 duelov s bilanciou 5 gólov a 7 asistencií a dočkal sa zlatej medaily v Tipsport Lige, prvej v kariére. Jeho spoluhráč Ivan Ďatelinka má väčšiu zbierku, s Bystricou má skúsený obranca všetky tri tituly.

Šoltés si oslavy po záverečnej siréne užíval, niekoľko spoluhráčov ho pri rozhovore oblialo šampanským. "Určite by som tomu neveril, ak by mi to niekto povedal pred mojou výmenou. Som veľmi šťastný, že som sa dostal do Bystrice. Je to neuveriteľný moment," opísal pre TASR svoje pocity.

V Košiciach odohral v tomto ročníku 31 zápasov s bilanciou 7+8. S "oceliarmi" viackrát rokoval o predĺžení spolupráce, ale podľa predstaviteľov klubu mal inú predstavu o svojom ďalšom pôsobení. Košice potom dostali konkrétnu ponuku na výmenu a Šoltés sa na konci prvého mesiaca tohto roka ocitol v drese Bystrice: "V Bystrici som našiel skvelý kolektív a manažment. Sú tu výnimoční chalani a som za to všetko veľmi rád."

Tretí titul s "baranmi" oslávil Ivan Ďatelinka. Skúsený obranca je v tíme štvrtú sezónu. "Je to výborné, tešiť sa po sezóne s týmito ľuďmi je niečo fantastické, dreli sme na to, aby sme zvíťazili v poslednom zápase, je to skvelé. Každý titul je špecifický a sprevádzajú ho určité momenty. Nerád by som ich porovnával. Všetky boli náročné, každý v niečom inom," povedal Ďatelinka pre TASR.

Asistent trénera Ivan Droppa po finále chválil kolektív, rovnaký názor mal aj Ďatelinka. Podľa neho všetko fungovalo, ako malo: "Mali sme silné osobnosti, ale ťahali sme jeden druhého. Takže individuality by to bez nás ostatných nezvládli." Tridsaťšesťročný zadák si po piatom zápase odfúkol, Bystričania po prehre vo štvrtom stretnutí mohli očakávať zmŕtvychvstanie Nitry. "Hovorili sme si, že to musíme dať. Od pondelka sme sa na to pripravovali mentálne i psychicky," povedal na záver Ďatelinka.

 

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


SmrtkaBA

 

To bola chyba Kosicanov pustit Soltesa a Bartanusa. S Bucekom asi najlepsi hraci Play Off.
17.4.2019 - 9:23
+7

BlackCrow

 

U nás nefunguje nič už 2 roky čiže dve kvapky v mori..
17.4.2019 - 9:28
+2

UssKe

 

Šoltés hral v KE tuto sezónu veľké hovno moja zlata . A Bartanus pri odchode z KE bol porcelán .
17.4.2019 - 10:15
+11

LenTak93

 

?
17.4.2019 - 10:57
0

forwardPP

 

Všetci hrajú v Košiciach zle aspoň podľa teba ale keď odídu sa im darí.
Náhoda?
17.4.2019 - 11:25
+2

TomsKE

 

Lenze soltes naozaj nehral dobre. Bol iny ako minule sezony
17.4.2019 - 12:28
+4

PaliBB

 

Dajte dakoho aj buducu sezonu k nam
17.4.2019 - 18:11
+1

STARS

 

za Faileho kludne aj troch
17.4.2019 - 21:51
0

PaliBB

 

Barosa dostanete
18.4.2019 - 6:59
+2

TomsKE

 

Simička?
17.4.2019 - 22:25
0

STARS

 

Bol by to náš Trojsky kon pre nich
18.4.2019 - 9:43
+2

PaliBB

 

Prečo nie? Veď aj brúsič korčulí potrebuje asistenta.
18.4.2019 - 13:59
0

weefoe

 

Kedy pochopíte, že Šoltés v KE už nechcel hrať? Preto išiel preč.
17.4.2019 - 11:08
+13

Selvo

 

Čo sa to v tých našich Košiciach deje?
Šoltés “ už nechcel hrať za Košice “ Bartanus “ nechce hrať za Košice “
Bartoš- ikona a srdciar nechce pracovať za Košice a radšej odíde do Michaloviec, další srdciar Šimurda už nechce pracovať za HC Košice , Ihnacak s Vodilom už nepracujú za HC Košice .... kde je problém ?..
17.4.2019 - 12:02
+3

UssKe

 

Ihnačák už skončil ?
17.4.2019 - 12:22
0

Ricardinho13

 

Odkiaľ máš, že Bartoš ide do Michaloviec?
A k tomu Bartanúsovi len toľko, že on hrať za Košice chcel aj naďalej, lenže vedenie ho nechcelo.
17.4.2019 - 13:18
+4

Selvo

 

To že Bartanus nehraje v Košiciach je parketa bývalého športového, nie vedenia.
17.4.2019 - 15:53
+1

BlackCrow

 

Áno, to vieme. Čakáme ho naspäť doma keďže športový už došportoval.
17.4.2019 - 21:48
0

advokatiss

 

Ked sa mu tak u nas paci ako hovori, tak by nebolo od veci tu ostat aj buducu sezonu. V zakladnej casti kludne druhy utok na playoff posun do tretieho. Len asi ambicie su vacsie a bude chciet zahranicie.
17.4.2019 - 9:35
+2

NightPP

 

Nech sa tento príspevok nikoho (hlavne Baranov) nedotkne no ak má naša liga takto fungovať ... že ten kto má prachy má aj moc (titul) tak sa nedivme že sme krajina kde hokej fakt upadá.
Áno radosť na strane víťaza trošku zaslepuje a samozrejme že to bude obhajovať.
No ja tam nevidím žiadne + pre slovenský hokej.
Dristy a porovnávanie s NHL si nechajte pre seba ... veď to sa v podstate ani nedá porovnať.My nie sme krajina ako Kanada alebo USA že na MS môžme poslať aj výber U23 a uhráme dobrý výsledok.
Nám treba ísť cestou dávania šance hlavne našim hráčom.V lepšom prípade dorastencom,juniorom.
Bodaj by bol v každom tíme hráč ako je Buček.
Lebo momentálne je obraz našej ligy fakt len odzrkadlením stavu tohto štátu.
A to sa netýka teraz konkrétne len BB.
U nás proste nieje motivácia vychovať hráča pre repre ale radšej zaplatiť drahý káder a vyhrať ligu lebo ide o to EGO.
Ešte raz, nechcel som sa nikoho dotknúť no je to môj pohľad na túto tému a bohužial sa to len potvrdzuje.
17.4.2019 - 9:55
+14

advokatiss

 

Mne to pride, ze je to skoro vsade rovnake k to ma najviac prachov vyhrava tituly. Ci uz je to v Cechach, kde prva 6 v tabulke su najbohatsie kluby v lige a jedine Olomouc vystrelil a Sparta je neschopna. Rovnako aj v KHL. Ostatne ligy az tak nesledujem, tak neviem ci tabulka odraza aj financne moznosti klubov ale neprepokladam, ze sa to velmi lisi od nasej ligy.
17.4.2019 - 10:03
+3

NightPP

 

Zase porovnávaš neporovnateľné ... V Čechách je tých bohatších klubov o dosť viac a myslím že aj s tou mládežou to už zobrali kúsok z inej strany.
17.4.2019 - 10:10
+1

advokatiss

 

Preco neporovnatelne ? To, ze je ich tam viac ? Vsak za posledne obdobie dajme tomu 5 rokov vzdy vyhrali ti najbohatsi.
17.4.2019 - 10:17
+2

NightPP

 

Dobre ... ale ide aj o to kde tie peniaze investujú.
Zaplatia hráčov ale pri nich sa ťahajú aj mladý.
A stačí si pozrieť zostavy Třinca,Brna,Liberca a rozdiel musí vidieť každý.
17.4.2019 - 10:31
0

advokatiss

 

A co sa tyka mladeze, tam by sme si mali zobrat priklad z Ciech, kde 1.liga ma uroven a vychovava hracov pre extraligu popripade pomaha extraligovym teamom s prechodom ich juniorov do muzskeho hokeja. Na Slovensku mi pride, ze sa to vobec nedeje.
17.4.2019 - 10:21
0

NightPP

 

No nedeje lebo aj tam ide skôr o vlastné EGO ako nejakú podporu mladých hráčov
17.4.2019 - 10:34
0

weefoe

 

A ešte príklad z Maďarska, kde prachy na mládež, sa k tej mládeži aj dostanú.
17.4.2019 - 11:11
0

renderers

 

No ked to ja napisem tak ma vsetci nenavidia...lebo pisem fakty...a stojim si za tym..aj teraz...ak VITAZ ligy nema koho dat na ms niekde je chyba....a tym nemyslim teraz vymenovat VSETKO slovenske co v bb hralo ze moze ist...TAK ISTO "mozu ist" aj 20ti z pp.....momentalne ANI JEDEN SK BB HRAC NEMA NA REPRE....pritom si myslim..ze v tom klube by aj taky vandas ziaril lebo sa tam pracuje dobre..to netvrdim ze nie...podla mna by aj zo svitanu vyzmikali raz tolko ako u nas v pp...ale oni proste nechcu ist slovenskou cestou a to je nieco co mi celkom vadi...
17.4.2019 - 10:07
+4

BourBon

 

Ide o to akym sposobom to napises. To je cele. Kazdy moze mat svoj nazor, a je povinnostou ostatnych ten nazor respektovat. Ale ak ho podas formou, akou ho podavas Ty (pri vsetkej ucte), tak sa necuduj ze pre ostatnych nie si partnerom do diskusie.

NightPP to napisal takou formou, ze sa nikto nemoze citit dotknuty. Ty casto volis utocnu agresivnu formu, a to asi nie je najstastnejsie riesenie.
17.4.2019 - 10:50
+10

forwardPP

 

Keby len agresívnu. Jeho príspevky sú iba posmešky,urážanie, osočovanie.
17.4.2019 - 11:26
+4

MitoBB

 

renderers: poprad 20 slovakov ani nemal ale ok, nejdem ťa chytať za slovíčka, v podstate som si povedal, že už nebudem ani reagovať nikdy na teba.

Ber si príklad. Ty to možno nemyslíš zle, ale napíšeš to totálne zle a mimo a nemá to žiadnu inú výpovednú hodnotu, len uraziť alebo zosmiešniť. Možno v tom je rozdiel, prečo s tebou nediskutuje ani jeden človek na HP.

A k veci ešte: To nie je o jednom klube ani o najvyššej lige. to je komplet hokej na slovensku na prd. Vždy (v 95% pripadoch) vyhráva ten s financiami. To je podľa mňa OK, že BB ich má ZA nie, tak tak to aj vyzeralo v tabuľke. Jediné čo môžem súhlasiť je to, že by bolo pre náš hokej lepšie, keby sa naozaj zapracovali 2-3 mladí chalani každú sezonu do tímu, no je to BIZNIS. SUKROMNY HOKEJOVY KLUB. Na výchove a príprave mladých sa má podieľať hlavne niekto iný. Za toto Kovala ani BB viniť nikto nemôže.

Vezmi si taký REAL Madrid, PSG a pod... - nakupia za stovky milionov eur. Je to bežné všade. Na druhú stranu moja neobľúbená Barcelona tiež nakupuje, no popri tom si vychováva mladých. To je lepšia cesta, no nikomu to zazlievať nemožno. U nás trpí hokej celkovo. a BB nie je na vine.

a ešte pre teba rengerers: z NR pôjde Buček, z BB podľa mňa na to má Lunter. Hral výborne. Pred cca 3 rokmi sme do repre doniesli Lampera, Luntera, Ziga, Matoušeka a Rosandiča. Dobre, nikto nehrá NHL a pod...ale vtedy na to mali a boli tam. Tak isto aj Buček a Lantoši môžu o 3 roky hrať niekde v Kazachstane. Proste Túto sezonu sme nikoho nepriniesli NO A ČO Nedá sa každý rok. Nikto nemôže povedať, že BB je na prd kvoli 1-2 sezonam bez nádejnej hviezdy do 23 rokov...
17.4.2019 - 11:14
+5

renderers

 

.....niekedy pisem trosku agresibne to priznavam...boha ked ja raz neviem udrzat nervy na uzde jak vidim vysledky tej repre...
17.4.2019 - 12:16
+4

BourBon

 

Ved ale poloz si otazku. V extralige mame 10 plnohodnotnych slovenskych klubov, v prvej lige dalsich 11. To je priblizne 460 hracov ktori pravidelne hraju prvu a druhu najvyssiu sutaz. Naozaj je taky problem, ak jeden klub z tych 21 ma na supiske medzi 24 hracmi 8 cudzincov? Keby Bystrica nemala ziadnych legionarov, a tych 7 kanadanov a 1 amika nahradila mladymi Slovakmi, to by bol nejaky velky impulz k tomu, aby sa dvihol slovensky hokej?

Hovorime o velkom pocte klubov a o velkom pocte hracov (niekolko stoviek). Ja naozaj netusim, preco je problem, ked jeden klub z toho mnozstva sa vyda inou cestou. Su ine kluby ktore idu cestou domacich hracov. Napriklad aj Poprad, Trencin, Nitra. Pochopil by som keby sme sem tahali nekvalitnych legionarov, ale ti ktori hraju za nas su v popredi osobnych statistik. Sutaz obohacuju.

Ci hra za Bystricu 1 kanadan, 5 kanadanov alebo 8 kanadanov. Nic sa dramaticky nezmeni.

17.4.2019 - 12:41
+1

renderers

 

Ono to je natom najhorsie ze v podstate vsetky kluby hladaju kvalitu v zahranici a nie vzdy sa to podari a potom tu je legionar ktory drzi miesto nejakemu mladikovy ktory by zahral to iste...napr taky mcdowel a kopa kopa inych...no zase na druhej strane..nasi mlady chlapci su proste slaby a to je fakt a za spicom sveta budeme zaostavat coraz viac a viac...zacarovany kruh....podla mna nieje spravne.ked muzstvo tahaju na komplet zahranicny hraci..ale zas ruku na srdce..ved ich ani nema kto nahradit...
17.4.2019 - 14:27
+2

renderers

 

Jedina sanca je v tom ze peniaze treba investovat do mladeze nie do kanadanou...no je mi kasne ze to malokto urobi...to je ako keby koval vymenil titul na nejakych ziakov ktory mu ho mozno o 10rokov vyhraju.....lenze bez toho sa uz nikdy nasa repre nevrati tam kde bola niekedy...ked kluby budi nakupovat v zahranici a nie snazit sa vychovat...a to ze 3 4 kluby idu vyslovene s "domacimi" je malo....
17.4.2019 - 14:31
0

BourBon

 

No len realita je taka ze ti kanadania kolkokrat beru porovnatelne alebo dokonca este menej ako rovnako kvalitni slovaci.

Takze ten pohlad na vec, ze Koval vraza velke peniaze do zahranicnych hracov, tazko povedat ci je spravny. Vela by neusetril keby namiesto nich boli Slovaci.

Tiez si treba uvedomit, ze pokial nejaky kanadan berie naozaj velke peniaze, tak v pripade takej Bystrice napriklad Faille, Asselin ci Higghs su tak produktivni ako Nagy. A ten velke peniaze urcite v Kosiciach bral. Takze v takom pripade je uplne jedno z hladiska penazi, ci je slovak ci kanadan. Za kvalitu sa plati.
17.4.2019 - 15:29
+2

luciakanky

 

snáď po prvýkrát vidím od teba normálny príspevok. Ja neviem, ale asi sa BB viac oplatia treťotriedni Kanaďania, ktorí nie sú takí drahí ako naše "hviezdy" možno keby dávali popri Kanaďanoch viac šancí svojim juniorom tak by to bolo fajn.
17.4.2019 - 12:36
0

Render 77 Nr

 

Ja si myslim ze Bb robi dobre hokej vid ze su treti krat majstri akurat by mohli kazdu sezonu nejaky talen stiahnut k sebe to jedno odkial aby sa poducil od tych borcov zo zahranicia to by bolo super .
17.4.2019 - 13:01
+1

Mawerik

 

renderers víťaz ligy nemá koho dat na MS?Je tam Lamper, Lunter, Bartánus, Šoltés, Matoušek Češík, Ďatelinka..Urcite toto budú platnejší hráči ako Svitana.
18.4.2019 - 8:36
+2

Urpiner16

 

Pripíš si tam ešte obrancu Slobodu.Ten rýchlostne či kvalitnou streľbou od modrej alebo periférnymi prihrávkami Sersena bez problémov vytlačí zo zostavy.Repre u nás nie je o kvalite ale o menách ktoré už dávno tam nemajú čo robiť.
18.4.2019 - 8:51
0

renderers

 

Ano...presne tak isto moze ist aj paukovcek mlynarovic zavrapan takac atd atd...ale u teba to je v poho ty uz dlhsie mimo....asi jediny ktory fakt mooozno..je sloboda...
18.4.2019 - 9:01
0

Urpiner16

 

Okrem toho tvojho nového loga by ti mal niekto naliať do hlavy aj rozum.O týchto hráčoch som písal z Popradu junáčik preto že by boli osožnejší v zápasoch so švédmi a nemeckom ako nepoužiteľný Chovan či zranený Špirko.
18.4.2019 - 9:17
+1

to je jedno

 

Asi to bude nepopulárne, ale pre mňa má oveľa väčší význam limitovať skôr počet cudzincov, ako dať povinné kvóty pre mladých hráčov. Ak je totiž niekto naozaj dobrý, do kádru sa skôr-či neskôr dostane (áno viem, že sme na Slovensku). To platí hlavne pre mužstvá zo stredu a konca extraligovej tabuľky, kde peňazí nie je na rozdávanie. Cudzinec ak má byť v kádri, musí byť rozdielový. Skôr sa mi však páči martinská cesta, kde sa po páde na hubu buduje odznova, predovšetkým so skúsenými odchovancami a hráčmi, ktorí prešli mládežníckymi tímami a zjavne to funguje. Dúfam, že viaceré družstvá na to prídu aj skôr a inou cestou ako finančnými problémami a krachom.
17.4.2019 - 10:08
+1

NightPP

 

Nemyslím že to tu tak funguje ... že kto je napr. v juniorke dobrý tak sa do Áčka určite dostane ale je to tvoj názor.
17.4.2019 - 10:16
0

Urpiner16

 

A keď pred pár rokmi mali peniaze iba Košice a pozbierali to najlepšie z ligy vtedy si sa čo neozval popradčan?
17.4.2019 - 10:44
+8

NightPP

 

Ako vieš že som sa neozval???A pozooor asi ťa prekvapím ale písal som vtedy niečo podobné aj v súvislosti s KE resp. Slovanom.
17.4.2019 - 11:20
+2

fanpp

 

Zase same hejty. Nesuhlasim. Staci sa pozriet kolko hracov bolo z nasej ligy na minulorocnych ms. Urcite je tam vela adeptov aj tento rok. A nie malo. Bucek, Lantosi, Lunter, Lamper, Bondra. To tu uz dlhe roky nebolo!
Za druhe majitelia klubov pozeraju na vlastny uspech a zarobok z klubu. A nie na potreby slovenskeho hokeja. Tu treba hladat chybu inde v kvotach szlh a podobne
17.4.2019 - 11:17
+1

NightPP

 

Keď počujem slovo "hejt" tak ma až "napne" !!!
Ešte že máme Ľuda čo premýšľa kúsok inak ako ty
Úspech to áno ... ale za akú cenu,tak tam sa už ukazuje charakter každého jedného "menežera"
17.4.2019 - 11:27
0

fanpp

 

pozri sa na to takto, ty keby si bol majitel firmy zamesnas si nejakeho ucna, ktorý ti bude rok, dva tri robit, kym nieco zacne zarabat, alebo si zamestnas specialistu zo zahranicia, ktorí ti bude robit kvalitne zakazky a tvorit zisky od prveho mesiaca??
Ja sa zas nezastavam žiadnej situacia a boli tu moje prispevky, v ktorých som jasne pisal, že v poprade by mal vyhrany titul legionarmi trpku prichut, lebo sme odjakziva zvyknuty, ze gro mužstva tvoria odchovancia ja dufam, ze to tak ostane navzdy, hoc by som sa titulu nikdy nedozil, aaale ty tu narazas na sukromný klub, ktorý si moze vybrat lubovolnu viziu, lebo je to platené zo sukomných penazi a Koval a spol. potrebujú zarobit na seba a nie robit saskou a vychovavat, aby sa potom nasa politcka smotanka mohla prist odfotit s chlapcami pri nejakom úspechu.
A za ďalšie, voláme tu po mladých, ktorý sa na každou turnaji uz par rokov pripravujú na 1 slovom JEDEN zapas pravdy s kazachstanom, talianskom a spol. aby sme nevypadli z elity. Mysli, ze koval by nebol radsej, aby vytiahol z juniorky 5-tich Slovakov, ktorí by mu urobili každý jeden 35 bodovú sezonu a dal by im 1500 eur a miesto nich musí zaplatit 5 kanadanov, ktorý su 7-8 násobne drahsí?? Proste mladí nie su a nemaju na to. Aj nás kundrik, ktorý je asi najlepsi junior tam proti bystrici len lietal po lade ako odtrhnutý vagon a bolo jasné, že na tuto uroven jednoducho este nemá. Je to síce talent ale v casoch Hascaka, Lapsanskeho, Vandasa by sme o nom mozno ani nevedeli.
17.4.2019 - 11:50
0

NightPP

 

Veľmi rýchlo zabúdaš ... aj Lapšanský,Skokan či Vandas začínali podobne
A hádam nejdeš porovnávať učňa s hokejistom kedže škola ťa pripravuje na život,zamestnanie a pod. bez vidiny že z toho niečo sama bude mať.
Kdežto hokejistu by si mal každý klub vychovávať s vidinou nejakého profitu.
To je sakramenský rozdiel !!!
A mladí na to nemajú a nikdy mať nemajú ak sa s nimi nezačne pracovať aj tak že sa budú lepší posúvať vyššie
17.4.2019 - 13:59
0

fanpp

 

Kundrik (20 rokov)tuto sezonu podla elite 33 zapasov 2 body
Lapšanský 29 rokov..čiže 9 sezonu dozadu 39 zápasov 18 bodov
Skokan 30 rokov..čiže 10 sezon dozadu 32 zápasov 18 bodov
Vandas 28 rokov..čiže 8 sezon dozadu 36 zapasov 33 bodov

Je to úplne to isté, je v Sp. Sobote hokejová škola? Je. Pripavujú tam deti uz od mala na život hokejistu. Tak ako inde je to zamerané na jazyky a podobne. A to s mladežou si dovolim tvrdit ze pracujeme ako malo ktorý klub na svk + trenčín. Ale aj tak sme museli siahnut na Buzzea, Millera, Minera, lebo mladí na to jednoduché nemali a dostavali príležitosti po celú sezonu.
17.4.2019 - 14:57
+1

NightPP

 

Zabúdaš s kým hrali vo formáciach títo hráči
Ale nespochybňujem že kvalita bola kúsok vyšsia no keď budeme mladých ako je napr. aj Kundril zakopávať po junuorskej kariere a budú tu chodiť tebou spomenutý hráči tak sa náš hokej neposunie nikdy nikde
17.4.2019 - 15:47
0

fanpp

 

Kundrik aj Václav stravili nie malo zapasov v 1 utoku s Mlynarovičom a Svitanom, tak zas lepších sme hadam ani nemali s kym by mohol hrat...
17.4.2019 - 16:09
0

NightPP

 

A Lapšo napr. s Krotákom.
Aj Paločko mal viac bodov s Arnem ako keď hral teraz v prvom útoku.
17.4.2019 - 16:34
0

slapshot

 

Ale ako môžeš porovnať Kundrika ktorý je 4. Center s Lapsanskym,Vandasom a Skokanom ..... on neni na zbieranie bodov
18.4.2019 - 12:19
0

Brasidas

 

Pises tu sympaticke myslienky, ale v bode "profitu" s tebou trochu nesuhlasim. Castokrat sa stane, ze ak uz klub niekoho vytiahne, tak je o sezonu/dve v kvalitnejsej lige. Mozno sa raz vrati dohrat karieru v materskom klube, ale vacsinou z toho ma klub akurat uznanie. Preto vnimam pozitivne krok zvazu odmenovat kluby na zaklade poctu hracov a kvality lig, v ktorych im hraju odchovanci
17.4.2019 - 22:50
0

luciakanky

 

to, že je zrazu v repre a na ms toľko hráčov z ligy je podľa mňa do určitej miery spôsobené aj tým, že v kvalitnejších ligách nemáme toľko hráčov ako v minulosti
17.4.2019 - 12:41
+2

lukasbb

 

smutne je ze zahranicny hraci menej pytaju ako nasi a zahranicny su o triedu aj o dve lepsi ako nasi mega slovaci
17.4.2019 - 11:24
+1

MaLoMe

 

A aky máš návrh, keď podľa teba by nemali rozhodovať peniaze? Áno, teoreticky je možné to robiť tak, ake sme to robili keď sme boli deti. Hokejky na jednu kopu a bude sa rozhadzovat na 10 kopiek. Každý bude hrat tam kde bude mať hokejku. Sorry za ironiu, ale žijeme vo svete, kde peniaze rozhodujú o všetkom.
17.4.2019 - 12:27
0

NightPP

 

Jasné a pointa ti celkom ušla lebo podľa tvojej logiky by mali byť aj Fíni či Švédi v takej istej situácii ako my ...
Lenže oni zrejme vedia s tými peniazmi nakladať tak ako sa má.
17.4.2019 - 12:46
0

MaLoMe

 

Neušla, ale ty si sa zameral iba na jeden aspekt. Peniaze. V NHL zaviedli platový strop a aj tak sú lepšie a horšie kluby. Pritom teoreticky majú všetci rovnaký budget.
Ja ti poviem čo nevidíš. Ak je niekto dobrý, tak ostatní sa mu snažia priblížiť. BB ťahá slovenský hokej, pretože ostatné tímy sa mu chcú dorovnať. TN odmieta cudzincov, PP si tiež zakladá na tom, aby u neho hrali odchovanci. Tie kluby budu makat, aby sa priblížili BB. Možno nevyhrajú, ale prínos pre SK hokej je práve to zlepšovanie.
17.4.2019 - 13:59
+1

NightPP

 

Vidíš a zase si niekde inde ...
A prečo by napr. aj BB nemohla byť dobrá a vzorom pre ostatné kluby v tom že vychováva výborných mladíkov?
Prečo má byť úspech v našej lige založený len na tom kto koľko vrazí do legionárov a nie kto má koľko hráčov z vlastnej liahne?
Platový strop urobili v podstate presne pre tento prípad o ktorom hovorím celý čas ja
17.4.2019 - 14:04
+1

MaLoMe

 

Dovolím si tvrdiť že BB mala túto sezónu na súpiske viac odchovancov ako väčšina tímov v lige. A ďalších slovenských hráčov čo tu hrajú viac sezón.
17.4.2019 - 16:18
0

PaliBB

 

Lebo vychova mladych hracov stoji nie len peniaze ale aj cas.
17.4.2019 - 18:14
0

NightPP

 

A?
17.4.2019 - 22:16
0

BourBon

 

Ja mam skor pocit, ze nie preto mame slabych mladych hracov, lebo u nas hraju Kanadania, ale preto u nas hraju Kanadania, lebo mame slabych mladych hracov. To ze mame nedostatok talentov predsa nie je dosledok toho ze za BB v zapase nastupi 8 kanadanov.

Myslim ze ludia si davaju do spojitosti mlady hrac = nadejny talent. Co bohuzial nie je vzdy pravda. Problem je uz v zaciatkoch, 8-10 rocny chlapci, pristup rodicov, financie. Problem je v 15 rocnych chlapcoch, ktori dnes su uplne ini ako v 90tych rokoch. Nemaju trpezlivost, nechcu driet, neznesu viac nez to potrebne minimum. Predsa uz v 15-16 rokoch je vidiet, kto je talent a kto na to ma.

Potom sa necudujme ze 18-20 rocny chlapci nehraju extraligu. Samo Bucek je zjav. Je jedinecny. Ale nie je to tim, ze by dostaval sancu na ukor zahranicnych hracov. Je to tym, ze chlap to ma v hlave zrovnane, ze maka, urcite viac ako na 100%, ze nepodvadza pri treningu sam seba, raz chce hrat NHL, robi pre to vsetko a vysledok sa dostavi. A aj ddostavil.

Kombinacia talentu, usilovnosti a trpezlivosti ho dostala do A timu Nitry, a jeho vykony v play off len potvrdili jeho talent. A hral by aj v A time Bystrice, popri kanadanoch, mozno aj v II. utoku. Pretoze je dobry.

Bystrica takeho Buceka nema. Keby takeho mala, hral by, o tom nepochybujem. Ale to ze sa tu prehanaju Asselin s Faillem nie je dovod, preco mladi hraci v Bystrici na to nemaju.

Nie nadarmo sa hovori neustale o mladezi, o pristupe uz v detskych kategoriach. Hraci ako Hossa, Gaborik ale aj Handzus ci Zednik uz v 20 rokoch boli niekde uplne inde. Nie preto ze u nas vtedy nehrali kanadania, ale preto ze hokeju podriadili vsetko.
17.4.2019 - 10:39
+21

forwardPP

 

Presne tak,tým že obmedzímé počet cudzincov, neznamená,že zrazu sa nám tu objaví veľa talentov.
17.4.2019 - 11:28
+3

NightPP

 

Pozri ... stačí sa porozprávať s mladými trénermi o tom ako sa zmení prístup, sebavedomie, psychika hráčov po tom čo nastúpi(dajú gól) za Áčko.
Jasné ... nie z každého bude hneď druhý Šatan,Demitra no my už inú možnosť prakticky nemáme a ver tomu že aj z toho dôvodu že tu hraje príliš veľa legionárov nám v zahraniči klesá kredit "hokejovej krajiny".
17.4.2019 - 11:39
0

forwardPP

 

Zmení... Nezmení mňa celkom zaujíma aj juniorská liga a občas na tie zápasy chodím s pár hráčmi sa aj poznám. Takže,približne viem ako to funguje. Pre príklady nemusíme ísť ďaleko. Napr.Krempaský v 18 rokoch už hral medzi seniormi,teraz patrí medzi najhorších obrancov v juniorské!!!
Ďalej Václav,nevidím progres. A tak ďalej. Proste ak tie kvality majú šancu v A dostanú. Len nemôžme čakať 3roky nech talent ukážu. Václav, Krempaský napr. zlyhali úplne.
Ale zase napr. taký Česánek, Valigura určite šancu dostanú v budúcej sezóne takisto by mal Olejník,proste s tými hráčmi treba pracovať už skôr napr. Ja by som bol zato aby aspoň v príprave dostali šancu hráči ako Markus Suchý,Mešár,Šotek 15 ročný chalani ktorí patria medzi talenty a záleží na klube a samozrejme na nich ako budú pracovať.
17.4.2019 - 14:00
+1

NightPP

 

Preto píšem že nie z každého bude Šatan ... Ale ako píšeš bez šance ktorú dostanú sa nikdy vyššie nedostanú.
17.4.2019 - 16:02
0

urpinik

 

Presne tak a kvóty na juniorov si myslím to si chce zväz len kryť chrbát veď o xy rokov bude 18 alebo 20 ešte na horšej úrovni ako teraz (príklad) verejnosť bude ešte viac nervózna a zväz odpovie:my sme kvóty dali otočte sa na kluby!!! veď sú tam celé roky tí istí len si menia menovky na dverách
17.4.2019 - 17:28
0

Urpiner16

 

Tak,tak.Keby Janko Sýkorovie hral kolektívne,nesebčil,neutápal sa v kľučkách a ešte som mu na námestí dohováral tak mohol doma oslavovať titul a nie v Košiciach recyklovať.Sám si je vina.Ale kto chce kam pomôžme mu tam.Šoltés zapadol veľmi dobre.Hral tak ako sa má a náš štýl hry mu sedí.
17.4.2019 - 10:52
+1

tulen - kosice

 

nechajte si : aj mareka,aj dávida ... chytili sa,nechceli hrať v košiciach a majú to,čo chceli ... nech si to analyzuje vedenie,či robia naozaj všetko pre košický hokej alebo už vytriezveli a zistili,že sa to jednoducho kecá v niekde v bare ...
ps. dávid je mladý a hlavne prd ukázal v košiciach ... chytil sa v bb,takže nech sa kľudne presťahuje a diktuje kovaľovi a spol.
17.4.2019 - 11:43
+11

Urpiner16

 

Neviete či sú a o koľkej dnes na námestí oslavy?
17.4.2019 - 12:21
0

Westbeast0

 

Zajtra, mám taký pocit že o 16-tej... Dnes by sa tam asi všetci nedotackali, viacerí ešte dnes okolo obeda blúdili po meste...
17.4.2019 - 12:39
0

TomsKE

 

David ma trosku sklama pristupom ale ok. Nie sme v jeho hlave, nevieme co sa stalo, uz je to jedno. Ja mu uprimne prajem uspesnu karieru. Nech sa mu dari
17.4.2019 - 12:34
+4

kolombo

 

Ktovie možno aj on bol v Košiciach sklamaný a bol rád že zmenil šatňu. To je ťažko hodnotiť. Ja som rád z tej výmeny, Bystrici pomohla. Šolty síce zatiaľ nie je rozdielový hráč ale kvalita a potenciál v ňom je. Zatiaľ sa javí ako dobrý pracant. Niečo na štýl Lampera. Uvidíme čo bude ďalej.
17.4.2019 - 16:20
0

Jokila39

 

Pán Wedro 2.6. napísal : Šimiček ako hráč si zahral NHL a v EU Top ligy.
Tento kanadan maximálne AHL a v EU exotické destinácie ako Škótsko,Dánsko fakt TOP ligy v EU.
Tréner ktorý v minulej sezóne skončil na 9 mieste v Dánskej lige hh.
Keby že prichádzal ako úradujúci majster ale takto ?
Mimochodom
Šimiček Ako tréner za tú krátku kariéru dokázal získať majstrovský titul a doviedol Znojmo do finále EBEl ligy ! ktorá je o triedu kvalitnejšia liga ako Dánska liga.!!!


Takže tak.








17.4.2019 - 16:06
+2

Jokila39

 

DAN CEMAN ĎAKUJEME !!!
To tu ale bolo hejtov keď prichádzal, teraz nikto nič všetci tíško
17.4.2019 - 16:08
0

UssKe

 

A ty ho ako berieš naozaj vážne ?
17.4.2019 - 17:03
+6

PaliBB

 

.
17.4.2019 - 18:16
0

mitoO

 

Ak by sa aj vymena neuskutocnila, skoncilo by to cele rovnako.
17.4.2019 - 16:24
+7

Impulse2

 

Ja Dávida nepoznám osobne,ale môj rodinný príslušník áno,a mne povedal len toľko,že Dávid chcel odísť,ale nebolo mu to dovolené,kedže si ho ešte Košice chceli udržať čo najdlhšie.Asi si vo vedení všimli,že Dávid nehrá tak ako by mal,tak mu navrhli trade do BB za Janka ktorý tiež v BB podľa komentárov kolegov z BB napríklad Urpinera alebo veľa ďalších,nehral tak akoby mal,takže tento trade bol veľmi dobrý.Dávidov hlavný dôvod z Košíc bol ten,že sa chce v kariére posunúť ďalej,a BB bola dobrá voľba z dôvodu že je farmou Slovana a možno čakal že si ho všimnú Takže toľko k tomu.
17.4.2019 - 16:59
0

PaliBB

 

Lebo u nas nedrzime nasilu talenty a dovolime im rozvijat sa dalej.
17.4.2019 - 18:17
0

Impulse2

 

Vy nemáte žiadne talenty,to je ten problém
18.4.2019 - 10:18
+2

Urpiner16

 

Pomenuj radšej váš problém prosím ťa a nezaoberaj sa našimi starosťami.Vy ich máte až,až ako čečiny v lese.
18.4.2019 - 10:29
+1

dejvidBB

 

Ze aj reagujes na to dieta
18.4.2019 - 11:53
0

Impulse2

 

Pomenujem vaše problém,že nemáte talenty ako my S tými odchovancami sa chváliť,to aj my máme takých hráčov ktorými sa vy chválite a čo z toho,nič.
Zigo išiel do Česka a jak tam rýchlo prišiel tak rýchlo sa z tamať vrátil.
19 2 2 4

Matoušek to isté,v Litvínové 46 zápasov a 5 bodov dokopy
46 2 3 5

Lunter v Slovane extra nezažiaril... 12 bodov z 50 zápasov je málo na to ako ste ho chválili.

Lamper slabota 9 bodov z 44 zápasov.... V repre s takým výkonom je lepší aj rýchlejší Sersen so Štajnochom ako on

A ostatní sa nepozreli ani z ligy takže pohodička vy odchovanci,dobré čísla majú tí vaši odchovanci,samozrejme že vás ťahali turisti.
18.4.2019 - 12:07
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 18.8.2019 02:51
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava000000:00
2.Žilina000000:00
3.Levice000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Martin000000:00
6.Topoľčany000000:00
7.Skalica000000:00
8.Sp.Nová Ves000000:00
9.P.Bystrica000000:00
10.Trnava000000:00
Aktualizované: 18.8.2019 03:56
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 18.8.2019 03:56
TímZVVPPPPSkóreB
Michalovce62226430180:22382
Nitra62243332169:18581
L. Mikuláš62210437177:23967
Skalica62174437146:25463
Žilina62127538150:26755
Zvolen6270550134:31323
Aktualizované: 18.8.2019 03:56
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 19.8.2019 18:50
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 19.8.2019 18:50
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 19.8.2019 18:50
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 19.8.2019 18:50
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 19.8.2019 18:50
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 19.8.2019 18:50

Bleskovky

Carolina vyhrala boj o Priskieho, podpísala s ním dvojročný kontrakt

Americký hokejový obranca Chase Priskie podpísal dvojročnú nováčikovskú zmluvu s klubom NHL Carolina Hurricanes. Kontrakt mu na profiligovej úrovni vynesie 832. 500 amerických dolárov za sezónu, okrem toho mu prináleží aj podpisový bonus 185.
včera o 09:40 - TASR

Canucks predĺžili spoluprácu s generálnym manažérom Benningom

Vedenie klubu zámorskej hokejovej NHL Vancouver Canucks predĺžilo spoluprácu s generálnym manažérom Jimom Benningom. "Kosatky" dĺžku novej zmluvy nezverejnili, podľa Ricka Dhaliwala zo športovej stanice Sportsnet je kontrakt minimálne dvojročný. Päťdesiatšesťročný Benning sa ujal funkcie v roku 2014 a má pred sebou poslednú sezónu pôvodnej zmluvy.
17.8.2019 11:20 - TASR

Obranca Calgary Välimäki si poranil koleno, čaká ho operácia a dlhá pauza

Fínsky hokejový obranca Juuso Välimäki utrpel počas letnej prípravy na novú sezónu NHL vážne zranenie pravého kolena a bude chýbať svojmu zámorskému klubu Calgary Flames bližšie neurčený čas. Podľa TSN si 20-ročný Välimäki roztrhol predný knížny väz a bude musieť podstúpiť operáciu. Pauzovať bude zrejme mesiace, vynechá tak nielen štart ročníka, ale výraznú časť celej sezóny.
13.8.2019 10:41 - TASR

Florida v marci vyvesí pod strop Luongovu jednotku

Vedenie klubu zámorskej hokejovej NHL Florida Panthers si uctí svojho dlhoročného brankára Roberta Luonga. Štyridsaťročnému Kanaďanovi, ktorý v júni oficiálne ukončil bohatú profiligovú kariéru, v novej sezóne slávnostne vyvesí pod strop domovskej haly jeho dres s číslom 1. Ceremónia sa uskutoční 7. marca 2020 pred domácim zápasom s Montrealom Canadiens.
12.8.2019 16:18 - TASR

Columbus Blue Jackets a Werenski sú blízko k podpisu novej zmluvy

Hokejový klub NHL Columbus Blue Jackets sa s najväčšou pravdepodobnosťou dohodne s obrancom Zachom Werenskím na predĺžení zmluvy. Dvadsaťdvaročný Američan by mal podpísať nový kontrakt ešte pred septembrovým kempom. Momentálne je obmedzeným voľným hráčom.
8.8.2019 10:31 - TASR

Edmundsonovi prisúdili na arbitráži ročný kontrakt na 3,1 milióna dolárov

Obranca Joel Edmundson si v nasledujúcej sezóne v drese tímu NHL St. Louis Blues zarobí 3,1 milióna amerických dolárov. Ročný kontrakt v tejto výške mu stanovil nezávislý arbitrážny sudca na pojednávaní v Toronte.
7.8.2019 07:34 - TASR

Kanada "18" - Švajčiarsko "18" 8:0 na Hlinka Gretzky Cupe

Kanadská hokejová reprezentácia do 18 rokov deklasovala v utorkovom zápase A-skupiny medzinárodného turnaja Hlinka Gretzky Cup v českom meste Břeclav švajčiarskych rovesníkov 8:0. V "béčku" v Piešťanoch Rusi zvíťazili nad Švédmi 3:0.
6.8.2019 17:54 - TASR

Rusko "18" - USA "18" 6:2 na Hlinka Gretzky Cupe

Ruská hokejová reprezentácia do 18 rokov zvíťazila v pondelňajšom zápase medzinárodného turnaja Hlinka Gretzky Cup v Piešťanoch nad americkými rovesníkmi 6:2. Kanada si v českom meste Břeclav poradila s Fínskom 6:0. Hlinka Gretzky Cup hokejistov do 18 rokov: Fínsko - Kanada 0:6 (0:3, 0:1, 0:2), Rusko - USA 6:2 (0:2, 4:0, 2:0).
5.8.2019 18:02 - TASR

Hill podpísal nový jednoročný kontrakt s Arizonou

Vedenie tímu zámorskej hokejovej NHL Arizona Coyotes sa dohodlo na jednoročnom dvojcestnom kontrakte s Adinom Hillom. Dvadsaťtriročný brankár v uplynulej sezóne pôsobil prevažne na farme Arizony v tíme nižšej AHL Tucson Roadrunners.
4.8.2019 10:02 - TASR

NY Rangers vykúpili Shattenkirka zo zmluvy

Vedenie klubu NHL New York Rangers vykúpilo amerického obrancu Kevina Shattenkirka zo zmluvy. Tridsaťročný hokejista, ktorý počas pôsobenia u "jazdcov" ďaleko zaostal za očakávaniami, mal ešte dva roky platný kontrakt. Ten mu garantoval priemerný ročný plat 6,65 milióna dolárov.
2.8.2019 10:13 - TASR

Archív krátkych správ »
ŠTATISTIKY MS 2019 SLOVENSKO
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola