Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Zvolen podľahol v derby Bystrici

zdroj: TASR
4.10.2019 20:47 TASR

Hokejisti HKM Zvolen prehrali v 9. kole Tipsport Ligy v stredoslovenskom derby s HC'05 iClinic Banská Bystrica 3:4.


HKM Zvolen - HC'05 iClinic Banská Bystrica 3:4 (2:2, 0:1, 1:1)
Góly:
11. McPherson (Corrin, Trotter), 20. B. Mráz (Kelemen, Lowney), 43. B. Mráz (Špirko) – 15. Ďatelinka (Šoltés, Bartánus), 16. Jääskeläinen (Hickmott, Wahl), 33. Kabáč (Ďatelinka, Gabor), 52. Wahl (Hickmott, Jääskeläinen). Rozhodovali: D. Konc st., Fridrich – Krajčík, J. Konc ml., vylúčení: 4:9, navyše: J. Brejčák 10 minút za napadnutie hlavy a krku, Nemčík 10 minút za nešportové správanie sa (obaja Banská Bystrica), presilovky: 2:0, oslabenia: 0:0, 3890 divákov

Zvolen: T. Tomek (59.-59. Hollý) – Lowney, Švarný, Maier, Drgoň, Betker, Corrin, Fatul – B. Mráz, Špirko, Kelemen – Thompson, Preisinger, Handlovský - McPherson, Trotter, Bonis – Marcinek, M. Halama, S. Petráš

Banská Bystrica: Beskorowany – Southorn, Mihálik, J. Brejčák, Ďatelinka, Biro, Nemčík, Petrinec – Jääskeläinen, Hickmott, M. Lunter - Lamper, A. Šťastný, Šoltés – Bartánus, Wahl, Fafrák – Gabor, Bubela, Kabáč

Pod Pustým hradom videli diváci od začiatku zaujímavý hokej s množstvom šancí na oboch stranách. Úvod začali Zvolenčania náporom, skúšal to Marcinek z pravej strany a Lowney od modrej nastrelil žŕdku. Na opačnej strane zaujal prienik Lampera, dobre sa natlačil pred bránku, no neskóroval. Potom mieril tesne vedľa navrátilec po zranení do zostavy Miloš Bubela. Domáci napokon využili hneď prvú presilovku v jedenástej minúte. Po strele Corrina sa puk odrazil od zadného mantinelu pred McPhersona a ten bez prípravy pálil do odkrytej časti bránky – 1:0. Bystričanom sa podarilo vyrovnať v 15. minúte. Po vyhratom buly sa ujala strela Ďatelinku spoza kruhu, tečovaný puk skončil za Tomekom. Hostia potom ťažili z tlaku skončenej presilovky štyroch proti trom, voľný Jääskeläinen našiel priestor pri ľavej žrdi a poslal majstra do vedenia. Bryndziarom sa však podarilo vyrovnať 44 sekúnd pred prestávkou, po prihrávke Kelemena zostal pred bránkou nepokrytý Bruno Mráz a pokoril Beskorowanyho.

V strednom dejstve posadila Zvolenčanov na nohy presilovka, v nej mali šance Corrin, McPherson a Trotter, no nepresadili sa a potom v ďalšom nápore už v piatich proti piatim neuspeli Trotter a hlavne Marcinek, ktorý sa dostal pred gólmana HC '05, no zoči – voči nemu neuspel. Postupne začali vystrkovať rožky aj 'barani' a vyplatilo sa im to. V 33. minúte od modrej vystrelil Ďatelinka, Tomek puk iba vyrazil a Kabáč z pravej strany zakončoval pohotovo – 2:3. Následne o pár sekúnd neskôr mal veľa priestoru Jääskeläinen, strieľal však iba do žŕdky. Zvolenčanov mohli mrzieť dve nevyužité presilovky do druhej prestávky, no najväčšiu príležitosť mali pri rovnovážnom počte síl na ľade, keď sa Corrin šikovne preštrikoval pred Beskorowanyho, ale nepokoril ho.

V tretej tretine pokračovali domáci v aktivite, najprv Handlovský neuspel z dvoch metrov a po ňom sa neujala ani delovka Betkera spoza kruhu. Bystričania napokon doplatili na nedisciplinovanosť, pretože Zvolen dokázal využiť presilovku , keď Mráz napriahol spoza kruhu presne k žrdi a vyrovnal na 3:3. Následne hral aj ďalšiu, v nej nevyužili príležitosti McPherson, Širko a Maier. A napokon 'bryndziari' na to doplatili. Majster udrel hneď z prvého protiútoku, po prihrávke Hickmotta Wahl nezaváhal pred odkrytou bránkou – 3:4. V zostávajúcich minútach sa domáci pokúšali vyrovnať, hráči spod Urpína striehli na protiútoky, z jedného z nich mohol Jääskeläinen pridať piaty gól, no proti bol skvelý Tomek. V závere Zvolenčanom nevyšla ani hra bez brankára, hoci mali drvivý tlak, takže z troch bodov sa tešili hostia.

Andrej Podkonický, tréner Zvolena: „Mne sa tento zápas hodnotí ťažko, pretože sme podali veľmi dobrý výkon a od polovice zápasu sme si vytvorili veľmi veľa šancí. Žiaľ nevyužili sme mnoho z nich. V tretej tretine sme dominovali, ale dali sme o gól menej než súper. Som hrdý na tento výkon. Dúfam, že v ňom budeme pokračovať aj naďalej. Teda že takýto tímový a bojovný výkon podáme aj v ďalších zápasoch.“
Dan Ceman, tréner Banskej Bystrice: „Tento zápas mal všetko čo mal mať, čiže góly, dobrý defenzívny aj ofenzívny hokej i fanúšikov na štadióne. Nechýbali ani kontroverzné rozhodnutia , príliš veľa sa toho dnes na ľade dialo. Súperovi sme však nechávali aj príliš veľa priestoru v strednom pásme a potom mali veľa práce naši obrancovia. Viackrát nás podržal brankár Beskorowany. Som rád, že obrancovia veľa zložitých situácii okolo bránky vyriešili. Dobre sme zvládli aj oslabenia, hoci sme v nich inkasovali dva góly. Zápas mohol skončiť hocijako, vyhrali sme napokon my, za čo som nesmierne rád.“

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


FP-Romanides

 

4.10.2019 - 21:04
0

Juslan

 

Parádne derby pokazili len ochotnícke vystúpenia a rozhodcovské verdiky. Pre tento pocit z výhry napriek nevôli mnohých zúčastnených na ľade rivala sa oplatí byť fanúšikom Iskry.
Kvalitný prenos Sport 2 kazili táraniny komentátorov, ktorí nerešpektovai ani opakované záznamy.
4.10.2019 - 21:05
+27

matrin

 

Takze nevolu mnohych zucastnenych na lade rivala si si uzil cez prenos spolu s rozculovanim sa na komentatorov
5.10.2019 - 9:08
+4

borussia

 

Internet,tv,popcorn fanusik
5.10.2019 - 12:15
+2

Athotis

 

Z našej strany to vôbec nebolo zle ,aj keď sme prehrali ,pazravsky brankár klobúk dolu čo dnes pochytal (Tomek uč sa) aj keď niekdy mal som dosť šťastie, atmosféra na parádu a hokej tiež mal všetko čo má mať...takze ja aj napriek prehre spokojnosť
4.10.2019 - 21:06
+11

ivo455

 

výborný zápas: z oboch strán....škoda že rozhodcovia ho trošku pokazili. Nie že by pískali zle, ale strašne strašne prísne.
Gabor, Kabáč, Bubela ..dnes vynikajúco, vedeli zaútočiť ale hlavne dobre napádať a nedovoliť založiť zvolenčanom útok..
Śpirko je mozog hry Zvolena a Kelemen to je hráč, ktorého som ešte nevidel aby mal spojené pery
+ čakal so viac divákov
4.10.2019 - 21:07
+7

Westbeast0

 

Na ten stvty utok som uplne zabudol, hraju momentalne paradne. A co je velky rozdiel oproti minulej sezone, vyhybaju sa zbytocnym faulom(Gabor, Kabac).
4.10.2019 - 21:09
+2

Westbeast0

 

Podla mna paradne derby, vyhral stastnejsi... Zvolen nevyuzil svoju sancu ked na trestnej boli Brejcak s Nemcikom 10 minut, + neskor Datel(bohuzial, ten opat jeden z najslabsich). Ale tie kiksy vzadu, toho je kazdy zapas strasne vela, to snazenie sa vyviest puk proste nefunguje. Nechcem rypat do vykonu rozhodcov, ale ak pisete ze bystricania hrali prilis tvrdo, ja si zase myslim ze zvolencania tam viac subojov trochu prifilmovali, z coho potom pramenila frustracia... Ale vyslovene ten zapas myslim neovplyvnili, Zvolen mal tych presiloviek k dizpozicii dost, mali ich len vyuzit. Seria BB vyhier vonku je pekna, ale obavam sa ze v Budapesti budu chybat sily a moze skoncit. PS: Besko je pan, ako som pisal na zaciatku, s nim v brane je stale sanca ze nieco uhrame.
4.10.2019 - 21:07
+8

matrin

 

Prifilmovali? Akoze myslis situaciu ked zvolencania isli 2 na 1 a bystricky obranca nastavil utocnikovi nechutne koleno, a nasledne sa vas hrac pri mantineli bezdovodne zvali a je vyrovnany stav na lade?
5.10.2019 - 9:12
+2

Westbeast0

 

Neviem ktoru situaciu myslis, ak myslis faul datelinku kolenom a nasledne dohratie Lampera na mantinel, to piskane ako faul nebolo... Ja spomeniem "rybycku" Trottera aj ked uz bol nanho signalizovany faul, to bolo uplne zbytocne a Nemcikovi vtedy praskli nervy(po navrate z trestnej 10 minut za nesportove spravanie). Dalej ta situacia ked si (neviem ktory hrac Zvolena to bol) v suboji s Datelinkom chytil jeho hokejku a dal ňou sam vysoku hokejku. Toto bolo pekne vidiet v zazname. Nieco take som videl naposledy asi 5 rokov dozadu v nizsej zamorskej sutazi. Urcite sa rozhodcovia upiskli aj na druhu stranu, ale toto boli veci uplne zbytocne.
5.10.2019 - 9:26
+2

matrin

 

Nejdem sa tu zbytocnr vypisovat, pockame si na zaznam a potom mozme ist na to
5.10.2019 - 9:49
0

Westbeast0

 

Ok, suhlasim. Kazdopadne, tak ako vyhrala vcera BB, tak moze Zvolen vyhrat najblizsie u nás. A tak to ma byt, mne sa tie nase vzajomne zapasy posledne sezony pacia najviac spomedzi vsetkych superov. Skoda ze minuly rok nevyslo to finale.
5.10.2019 - 10:19
+1

matrin

 

Aj mne
5.10.2019 - 11:36
0

matrin

 

Mal som na mysli kabaca nasledne ako velmi ochotne isiel na zem v suboji s thompsonom.. cas 1.14.25 az 1.17.00 aj komentatori sa smiali z toho akoze krosceku.
5.10.2019 - 13:14
+2

Urpiner16

 

Kto to komentoval?
5.10.2019 - 17:20
0

Bystrican7

 

Dnes parádny hokej z oboch strán...A akoby povedal Štefan Há. My sme VY-HRA-LI!
4.10.2019 - 21:07
+3

ajwen77

 

Gratulujem BB aj z hovna sa dá upliesť bic... Rozhodcovia klasika... Derby je derby.
4.10.2019 - 21:07
+6

HKMpelemele

 

Dnes našim chlapcom nemôžem a ani nechcem nič vyčítať. Hrali super, busili, snažili sa, no mali sme smolu. Aj také zápasy sú, nevadí. Hlavu hore a treba stavať na takých výkonoch ako dnes.
Gratulujem Bystrici k bodom.
P.S.: Nemcik, Lamper a Brejcak do kazajky a odizolovat ich od normálnych ľudí. Dakujem
4.10.2019 - 21:08
+12

bbiskra

 

Pribal im Kelemena s Petrasom bude im veselsie
4.10.2019 - 21:11
+32

HKMpelemele

 

Nehovorím ze oni sú nejakí svätci, ale dnes im tak neprepinali v žiadnom prípade
4.10.2019 - 21:30
0

bohin85

 

Nie nie. V ziadoooooom...
4.10.2019 - 22:22
+5

Dzunkes

 

bohuzial s Petrasom suhlasim
4.10.2019 - 22:44
+3

ivo455

 

sa smejem: to je hokej, Brejčák a Lamper nič zlé neurobili...trošku emócie treba, kukni čo vyvádzal v NHL Kane, neviem tu by dostal asi doživotie
ja som rád že Kelemen je taký, škoda že ich nemáte takých kelemenov viac..proste má sa hrať tvrdo, treba aj provokovať, občas šarvátka a tak...samozrejme žiadna zákernosť, ale takéto veci čo dnes boli tak to je normálna súčasť hokeja
4.10.2019 - 21:36
+8

Cia

 

Ivo n slovne napadnutie Ziga a umyselny atak na hlavu Petrasa je jednoznacna zakernost nie je co obhajovat
4.10.2019 - 21:38
0

HKMpelemele

 

Ako píšeš, žiadna zakernost. Škoda, že si to mnou spomenuti hráči neuvedomujú
4.10.2019 - 21:41
+1

Myšo

 

Som oveľa spokojnejší s predvedenou hrou, vyhrážky pokutami zjavne pomohli. Jediné čo ma mrzí je, že nás porazili druhou "strelou" v tretej tretine po našej dominancii (však nedáš dostaneš). Škoda no hra ide hore a to je momentálne najdôležitejšie.
4.10.2019 - 21:09
+2

Zubo27

 

Ja som strašne smutný. Zvlášť v tretej tretine sme Pažravú krútili ako na ringišpíri... škoda no. Je mi chalanov ľúto, sezóna je dlhá, snáď ich táto prehra nepoloží. Mančaft máme dobrý.
4.10.2019 - 21:09
+12

fibonaci05

 

Ze krutili....no dobre
4.10.2019 - 21:27
0

HKMpelemele

 

Pozri si strely na bránu v tretej tretine a prehodnot svoj príspevok
4.10.2019 - 21:29
+6

Zubo27

 

Veru krútili kamarát, keď ste dali gól, v tom momente to bola vaša druhá strela na bránu, pred tým ste mali sakramentský problém sa dostať vôbec z pásma.
4.10.2019 - 21:35
+4

Cia

 

Zuvo a preto je ten hokej krasna hra
4.10.2019 - 21:36
+2

Zubo27

 

Veď ja nič nevravím, plen s tebou súhlasím
4.10.2019 - 21:39
+4

Zubo27

 

*plne
4.10.2019 - 21:39
+1

Hrobar

 

strely 14:4 v 3 tretine, 47:27 v celom zapase ... ty objektivita
4.10.2019 - 21:53
+7

borussia

 

Nechaj ho zaslepene cetecko ked postupi capitals zacne chodit na zvolen ako pred postupom pazravej
5.10.2019 - 12:25
+1

RHZV

 

A nie ?....vyhral šťastnejši , Vaši určite na výhru nemali, ALE GRATULUJEM. Ináč pekné derby , atmodféra tiež, vždy mi to tu príde take lepšie ako v Bystrici , bez urážky, ale Zvolenčania sa vedia asi viace zomknuť, resp. zmobilizovat a vidno to aj na atmosfére
4.10.2019 - 21:56
+5

lukasbb

 

A ty už si bol v BB na derby ???
4.10.2019 - 22:00
+8

RHZV

 

...nie , preto som to tam asi napísal,lebo som tam nikdy nebol ...bol som tam určite viacej ako ty tu
4.10.2019 - 22:04
+7

lukasbb

 

No neviem neviem bol som dosť krát u vás ale tým že máte väčší štadión a neviete ho poriadne naplniť tak to nieje dala extra atmosféra okrem toho naši vašich každé derby prekričia u vás
4.10.2019 - 22:08
+6

rasťoZv

 

Pil si?
4.10.2019 - 22:11
+4

lukasbb

 

Tak prepáč
4.10.2019 - 22:13
+3

rasťoZv

 

Neospravedlňuj sa, kľudne si vypi
4.10.2019 - 22:15
+4

lukasbb

 

Dám si jedno hádam
4.10.2019 - 22:22
+2

KrebsKandidat

 

Krásne ste sa dohodli
4.10.2019 - 23:22
+2

borussia

 

viac zakricia chlapy z dvoch fiatov ako pauravci vcera
5.10.2019 - 12:28
0

OhavLAX

 

Tebe ide karta sa strašne smejem
5.10.2019 - 13:08
0

lukasbb

 

Pauravci ??? Tak sa volá Zvolenský fan klub ?
5.10.2019 - 15:20
0

warn1ng

 

Skor by som to pripisal väcsiemu stadionu. Ja ako zvolencan musim uznat ze bystricania vzdy pridu do ZV v hojnom pocte. Vsak bodaj by nie, ked to maju na skok
4.10.2019 - 22:02
+1

hkmmanZV

 

Aj do BB by chodili vo väčšom počte a aj iné mestá. Ale tam to vymysleli na parádu s tým sektorom. Tam nemá šancu nikto spraviť poriadny výjazd.
4.10.2019 - 22:05
+6

warn1ng

 

To suhlasim. Ale nebavia ma tieto dotahovacky ze kto spravi lepsiu atmosferu, kto sa viacej zomkne a pod... Obidva tabory maju svoj podiel na vynikajucej atmosfere. A tieto dotahovacky su uplne zbytocne. Moj nazor.
4.10.2019 - 22:09
+7

RHZV

 

Tam je to čista tragédia,sektor aký je , žiadna úcta , resp. rešpekt voči hosťujúcim fanúšikom
4.10.2019 - 22:11
+1

borussia

 

Sektor maju mensi ako hajzle vo zvolene
5.10.2019 - 12:29
+1

OhavLAX

 

5.10.2019 - 13:08
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
RHZV

 

...nie to sa určite porovnávat sa neda , preto firmy sa sťahuju do Zvolena, aj mondfild teraz išiel do mŕtveho mesta ...continental , zos, bucina , doprastav , strabag, mliekarne, geis , gls, dru, daj ty ,čo je u Vas ...daj som zvedavý
4.10.2019 - 22:50
+1

Wurezv

 

Este aj sad-ka je nasa
4.10.2019 - 22:58
+2

RHZV

 

4.10.2019 - 22:58
+3

Westbeast0

 

Ale generalny je zase Bystrican...
4.10.2019 - 23:04
+1

lukasbb

 

Stačí ísť na námestie do BB tam je furt plno vo zvolene ani cez vianočné trhy tam nie sú ľudia
4.10.2019 - 23:04
+4

RHZV

 

...tak si ich držte a žite si, máš prehĺad asi lepsi ako u Vás a nám dajte pokoj ...mier , my sa nesťažujeme až na plaváreň a kúpalisko , ktora dúfam už hádam bude
4.10.2019 - 23:09
0

lukasbb

 

No mám lebo kdeže mám od vás frajerku tak som tam často
4.10.2019 - 23:16
0

Athotis

 

Chúďa dievča
5.10.2019 - 1:09
+9

bohin85

 

Ano mas pravdu zvolen co sa tyka firiem a obchodov prekvita.. Za chvilu to budete mat tam zastavane obchodmi az po kovacovu podla toho co som videl... Otazka je ci je to vyhra vobec..
5.10.2019 - 10:31
0

Hrobar

 

Naco to riesite, stranka o hokeji a ideme riesit podmienky mest.
5.10.2019 - 10:34
+5

urpinik

 

Presne tak
5.10.2019 - 12:13
0

Mawerik

 

Hrobar: Lebo vy Zvolenčania stále len plačete keď hráte proti BB že Bystrica má šťastie, že ma legionárov, že vy ste lepší, ale to že BB sú majstri 3 krát po sebe a úplne zaslúžene a dominantne to neuznáte..Proste BB je za posledných 5 rokov jasne lepšia od Zvolena po každej stránke, kto toto neuzná tak je zaujatý alebo nerozumie hokej. Treba mat rešpekt k súperovi a uznať dominanciu v Tipsportlige za posledné roky!!Nie len plakať a vyhovárať sa!!Ked Zvolen bude majster tak uznám že je lepší ale bohužiaľ za posledných 6 rokov nebol ani vo finále, lebo proste na to nemali. Treba sa na veci dívať objektívne a reálne!!Rešpekt voči súperovi!!
5.10.2019 - 19:29
+4

sallem

 

Hodnoti sa tu posledny zapas, a v nom bol Zvolen lepsi, ale hra sa na goly.
5.10.2019 - 20:13
+2

Hrobar

 

Ty o čom točíš ? Ty si už ako zaseknutý gramofón, stále dookola to isté. Kde som ja neuznal BB a jej tituly ? Každý z nich vyhrala zaslúžene. Ale to je vlastne tebe jedno, ty si čisto zakomplexovaný človek, ktorému ide iba o trolovanie. Hráš sa tu ako si nad vecou a pritom sám píšeš bullshity. Pekný večer.
5.10.2019 - 23:18
0

Mawerik

 

bohin85: Čím prosím ta Zvolen prekvitá?akých firiem to myslíš trápny Geis, krachujúcu bučinu a mliekaren?Vo Zvolene nejde ani Európa lebo je tam slabá kúpna sila!!Ako povedal Mečiar - Zvolen je bezvýznamné mesto v ktorom okrem hradu nič nie je!!!
5.10.2019 - 19:41
+1

Mawerik

 

RHVZ: Takze čo je v BB hej?Kvalitný pivovar Urpiner, Alfa Bio, Biotika, Doka, Zeppelin, Harmanecké papierne, BCF, Stredoslovenské vodárne a kanalizácie - Veolia, Cargotech Slovakia, Burgmaier precision Slovakia, AS Traiding, I.K.M, Tlačiarne BB, Trendwood TWD, hlavná centrála daňového Úradu SR, GAMO - informačné technológie, Softip, MED-ART, Štátny archív SR, Lesy SR, Centrála Slovenske pošty SR, Najväčšia nemocnica na Slovensku, Stredoslovenský srdcovo - cievny ústav, Armádny športový klub Dukla, Orange a.s, hlavná budova O2, MB TECH, Urád priemyselného vlastníctva SR, Slovenská Sporiteľňa, Špecializovaný súd a ďalšie významné inštitúcie..nehovoriac o významných osobnostiach Zvolen nemá ani zďaleka toľko osobností ako má Bystrica. Keď si frajer pošli číslo a rad si dám s tebou osobnú debatu ktoré mesto je významnejšie a úspešnejšie!!!
5.10.2019 - 19:14
+2

Athotis

 

Počkaj to myslíš tie harmanecke papierne čo sú v harmanci? a ze prečo vás volajú pazravci
6.10.2019 - 13:15
0

GZA

 

Ty si si už dosť dávno nevrzol, pravda?
5.10.2019 - 1:47
+1

Myšo

 

lebo zato ten váš futbal kamaratko tak to je veľká frajerina, ty veľkomesto..
5.10.2019 - 2:19
+2

Mawerik

 

Myšo: Tak futbal v BB má oveľa väčšiu tradíciu, históriu a oveľa väčšie úspechy ako Zvolen!!A to samozrejme aj iné športy, či basketbal, hádzaná, atletika, biatlon, bežecké lyžovanie, skoky na lyžiach, plávanie!!V každom jednom športe je Bystrica úspešnejšia!!Tak to proste je a to je realita!!
5.10.2019 - 19:34
+1

Athotis

 

Myslíš tu duklu čo 1969 presťahovali komunisti s Brezna aby ste aspoň hrali krajské majstrovstvá? Ten zvyšok okrem kolektívnych športov máte len vďaka Dukle a tá je u vás lebo sa komunisti rozhodli...A daj teraz aj tych rodákov...Ale priamo s Pazravej nie s dedín ktoré ste k sebe pripojili za posledných 100 rokov
6.10.2019 - 13:21
+2

Mawerik

 

Myšo: A nehovorím že Bystrica je veľkomesto, ale je krajšie, významnejšie, navštevovanejšie, väčšie a lepšie mesto ako Zvolen!!A tak to je a aj vždy bude!!!
5.10.2019 - 20:06
+2

trevor

 

Gratulujem, v tejto diskusii si dokazal, ze mas jednoznacne najvacsi...az taky, ze ti tlaci aj tam kde by nemal.
5.10.2019 - 20:57
+6

Mawerik

 

trevor: A ty si čo dokázal? , Tebe asi nemá čo tlačiť a kde tlačiť
5.10.2019 - 21:27
+1

RHZV

 

Ty si sa teda riadne vydaril.Ty si riadne zakomplexovany človek , teba museli asi v minulosti veĺmi týrať.
5.10.2019 - 21:33
+2

Mawerik

 

RHVZ: Za to ty si sa asi nevydaril..Na takýchto retardoch ako si ty sa môžem zasmiať , Nemáš argumenty tak tu potom urážaš..V odbornej debate by som ta hneď sundal ty panáčik..Vidno že ty si ešte z toho Zvolena ani nevytrčil päty..rátam že si nejaký chudáčik čo zarába 600 EUR mesačne a potom si tu honí svoje ego..Na argumenty odpovedať nevies..
5.10.2019 - 22:35
+1

RHZV

 

Teba by som rad stretol a vytrel si s tebou rit
5.10.2019 - 22:36
+1

Mawerik

 

RHVZ: Daj telefónne cislo..nápises mi koľko máš rokov?
5.10.2019 - 22:48
0

trevor

 

Mas nieco aj k zapasu? Takychto skrachovancov, ktori si do hokejovej diskusie pridu pomastit internetove ego a napisat 4 z piatich prispevkov o tom ake je ZV ubohe mesto ale k hokeju nemaju nic, mam najradsej. Mne osobne je luto, ze po vsetkych tych rokoch na HP tu musim citat cim dalej tym viac zakomplexovanych prispevkov ako napr. tie tvoje.
5.10.2019 - 21:44
+2

Mawerik

 

trevor: Tvoj retardovaný kolega RHVZ tu píše nezmysly ale nedá mi nereagovať..Aké zakomplexované?Čo z toho čo som napísal nie je pravda?
5.10.2019 - 22:25
+1

RHZV

 

Co ti mam ty debilko písať aky si jeb.uty, však to uz vies
5.10.2019 - 22:28
+2

Mawerik

 

RHVZ: Ty retard tak sa stretnime keď nie si posr..., viem len to že si jeb.uty ty a ešte aj posra.ý, Koľko máš rokov mi prezrad?
5.10.2019 - 22:41
0

RHZV

 

Napis spravu, ja som pisal.
5.10.2019 - 22:45
+2

trevor

 

Nehnevaj sa na mna, ale fakt si tu potrebujes dokazovat, kolko firiem je v BB a kolko vo ZV, kolko ludi je v BB a kolko vo ZV, ake nakupne centrum a kolko sportovych klubov je tam a tam? Ano, BB je vacsie mesto s viacej moznostami, ale riesit to tu po kazdom hokejovom derby (a teraz nemyslim len teba) a vykrikovat si kto je viac je pre mna proste zakomplexovanost jednotlivcov.
5.10.2019 - 22:40
+1

Mawerik

 

trevor: Ale ja som s tým nezačal, tuto debatu začal tvoj retardovaný kolega RHVZ, on písal že BB je mŕtve mesto, nemá žiadnu úctu k superovi..napíšt to prosím ta jemu a nie mne!!Asi trosku je chlapček mimo, žiadna pokora, slušnosť, len tu píše nezmysly!!Asi nevie prehrávať!!Musi byt chlapček strašne zakomplexovaný!!!
5.10.2019 - 22:46
0

matrin

 

Kde to pisal? Nikde to nevidiet.
6.10.2019 - 8:24
+3

Westbeast0

 

Tak tak, dúfam že keď príde admin tak celé toto vlákno zmizne... Ak si chcú dať silní chlapci po nose, nech si píšu do správ a nie sem, tu to nikoho nezaujíma.
5.10.2019 - 23:00
0

Hrobar

 

Pochybujem, že to už vymažú. Ide to tu celý deň a nič. Aspoň sa tu poniektorí pekne vyfarbili a tu už nelomcujú emócie po zápase, tu už to je za triezva.
5.10.2019 - 23:21
0

Ivo

 

Ty vole...toto je ťažká diagnóza
5.10.2019 - 7:40
+5

vinedine78

 

A týmto si sa ku nemu pridal aj ty. Ako sme rýchlo išli hore. No, si odborník.
5.10.2019 - 6:58
0

warn1ng

 

Pekna schyza.
4.10.2019 - 22:30
+1

hkmmanZV

 

Minuly rok ste vypredali tú búdu pre psa 1x. Nevypredali ste ju ani na finále.
Bol by som veľmi rád, ak by sa ten štadión pre 13 tisíc ľudí postavil práve u vás. Teším sa na tu neskutočnú atmosféru, ktorú bude na 13 tisícovom štadióne vytvárať 2500 ľudí.
Keď ste hrali okolo 8. miesta, mali ste priemernú návštevnosť 1500 ľudí. Keď sa tam znova vrátite, bude ta atmosféra ešte lepšia.
4.10.2019 - 22:32
+18

Westbeast0

 

Vymazat poprosim, zbytocny prispevok v zatial kludnej diskusii...
4.10.2019 - 22:45
+1

Tomas10

 

Mewerik s cim sa hra hokej s loptou alebo pukom?
4.10.2019 - 22:47
+2

OhavLAX

 

Netráp ho isto si myslí že s barbienami
4.10.2019 - 22:50
+2

Mawerik

 

Tomas10: No vo Zvolene asi s loptou
5.10.2019 - 19:47
0

KrebsKandidat

 

Zaujímavé, asi každý okrem teba by povedal, že atmosféru spravíš lepšie na menšom štadióne než na väčšom.
4.10.2019 - 23:25
0

GZA

 

Ale už si chytro vytiahni tú ruku z nohavíc...
5.10.2019 - 1:45
0

rasťoZv

 

Teda krútili a riadne. Druhú a tretiu tretinu malo byť dávno rozhodnuté. Ale na keby sa nehrá, hrá sa na góly, takže gratulácia na predmestie. Dnes bolo krásne vidieť keď jeden brankár podrží a druhý nie. Hrali sme pekný hokej, chalanov mi bolo trošku aj ľúto...
4.10.2019 - 22:07
+4

Westbeast0

 

To krutenie ale z casti ovplyvnili tie tresty dvoch obrancov(Brejcak, Nemcik- obaja upne zbytocne) na 2+10 minut + neskor Datel na 2 minuty... Na tom sa hadam zhodneme
4.10.2019 - 22:15
+3

rasťoZv

 

Určite áno, ja ale hovorím aj o druhej tretine.
4.10.2019 - 22:16
+3

OhavLAX

 

Ako ze tvrdiť že ste nemali kalypso v poslednej tretine až do roku je dosť odvážne, ste boli oproti zvolenu také labuťky
4.10.2019 - 22:26
+1

borussia

 

Si Asi slepy alebo si pozeral rugby na eurosporte
5.10.2019 - 12:24
0

urpinik

 

Aj slávia bola lepšia a brali sme body tak to bolo aj včera
5.10.2019 - 12:35
0

Lokomotiv

 

Naša hra sa mi páčila, aj napriek prehre a mnohým nepresnostiam, či chybám. To pôjde.
4.10.2019 - 21:10
0

burnzie

 

Brejčák po tom incidente so Zigom som čakal,že ťa to kus zmení ale tá premotivovanosť a agresivita za hranicou....Čajánek zo Zlína by vedel rozprávať.. Inak výhra v derby poteší síce len cez stream zo zahraničia ale bolo na čo pozerať.
4.10.2019 - 21:10
+6

bbiskra

 

Co ho ma zmenit tvrdy obranca sa ma menit na babovku???co mu Petras urobil???uhol sa a mohol sa Jano dobabrat na mantinel ze by bolo zle
4.10.2019 - 21:49
+11

Athotis

 

V prvom rade hra bola dávno inde keď ho chcel na ten mantinel narazit
4.10.2019 - 22:47
+1

OhavLAX

 

Ale však len o 15 metrov
4.10.2019 - 22:50
+1

Westbeast0

 

Bol to zbytocny zakrok, to je jasne... Ale puk nebol az tak daleko podla mna, kedze Petras mal hlavu dole(teda aspon myslim ze sa znazil hrat puk)... Napr. hit pred koncom na Joonu bol podobny, az na to ze mal hlavu hore. Tam bol dokonca puk uz davno pri brankarovia v sanci bol uplne iny hrac. To bol late-hit ako z ucebnice.
4.10.2019 - 22:58
+2

borussia

 

Len chuj moze obhajovat Brejcaka sorry
5.10.2019 - 12:34
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
lukasbb

 

Najlepší bol ten bryndzoš čo si datelinkovou hokejkou dal facku
4.10.2019 - 21:11
+20

matrin

 

15 pluskari plus ty k ocnemu..
5.10.2019 - 9:20
+4

matrin

 

Cas 1.31.40 v zazname pre slepuchov z BB.
5.10.2019 - 13:01
+3

lukasbb

 

Veď tam je Edo s komentátorom
5.10.2019 - 15:24
+1

matrin

 

Sorry 1.51.40
5.10.2019 - 17:03
+1

trevor

 

Facku si daj ty s pozri si to este raz, bol to jasny Datelov faul.
5.10.2019 - 20:59
+1

lukasbb

 

Tak si to pekne spomalene pustite chlapci
6.10.2019 - 10:24
0

matrin

 

Tak si to pekne spomalene ty pusti
6.10.2019 - 12:30
+1

trevor

 

McPherson dal ruku na jeho hokejku, lebo mu ju chcel reflexivne v suboji trosku pridrzat, ale pohyb hokejkou hore urobil Datel. Snad si nemyslis, ze hracovi, ktory drzi hokejku pevne v dvoch rukach len tak v sekunde jednou rukou zdvihnes hokejku a drbnes si s nou este aj po hlave. To by musel mat potom Datelinka miesto ruk riadne vechte. Ale verim, ze si to napisal len na odlahcenie a nazbieranie par plusiek, lebo toto si vazne mysliet nemohol
6.10.2019 - 13:14
+2

bohin85

 

Barani gratulacia zvolen pekna hra ale dnes sme vytazili z minima maximum... Minus rozhodcovia a ti vasi herci zvolencania... Tak isto ti ktori predzapasovej diskusii pisali ze budu radi ak nedostaneme debakel poprosim verejne sa priznat ospravedlnit sa a na buduce zavriet radsej hu... Usta.. Dakujem..
4.10.2019 - 21:11
+5

HKM fan33

 

Pekny zapas na zaciatok sezony a grarukacia do BB: Tomek to co bolo ? Si odmietol na lad na konci? Snad nie .... Brankarska jednotka zial neposobi ako jesnotka... ako team mame priestor ist hore a to ma tesi... pome Zvoleeeen...
4.10.2019 - 21:16
+2

Wurezv

 

Neodmietol, to bola podkanova taktika, aby si oddychli hraci bez timeoutu...logika
4.10.2019 - 22:54
+3

borussia

 

Pil si?
5.10.2019 - 12:35
+1

JANOBB

 

Zápas výborný z oboch strán.: Dúfam, že aj diskusia bude podobná.
Dnes sme vyhrali, nabudúce môže vyhrat Zvolen.
Športu zdar.

PS: škoda len, že nebolo vypredané, zápas mal vysokú úroveň.
4.10.2019 - 21:17
+4

Ivo

 

Dnes ZV dobre...na tímy ako BB zatiaľ nemáme...ale ešte nie je koniec...tie chyby v obrane sú do neba volajúce...a v bráne to tiež je ako na hojdacke....
4.10.2019 - 21:17
+4

Hrobar

 

Ja si myslim, ze sme boli o nieco silnejsi ako BB Ale ako hovoris tie chyby v obrane ... Pri 3. gole Drgon bol riadne dezorientovany.
4.10.2019 - 21:38
+1

njanja

 

Videla som len necelé dve tretiny, ale zápas ako remeň. V tretej to bol pred našou bránou riadny kolotoč, nechty už nemám... Ale dali sme to. Trošku ma mrzí premotivovanosť niektorých našich hráčov, ale zase derby je derby. Besko dnes na parádu.
4.10.2019 - 21:18
+5

dejvidBB

 

Krajcik to je co za zjav? Toto bol dneska jeho show.
4.10.2019 - 21:25
0

Cia

 

Velmi dobry zapas dokonca som neprepol ani na NHL v Prahe a dpozeral do konca jedine co mi vadilo bol Brejcakov umyselny atak hlavy ten chlapec by mal so sebov nieco robit
4.10.2019 - 21:34
+2

burnzie

 

Presne tak obávam sa ale, že sa to nezmení ego nepustí
4.10.2019 - 22:23
+1

Cia

 

So sebou
4.10.2019 - 21:35
+2

Tomas10

 

Nemyslim ze prehra po takom vykone niekoho boli...vyborny zapas...gratulacia do BB...minimalne bod sme si urcite zasluzili...ideme dalej...Hkmmmmm
4.10.2019 - 21:35
+5

komar

 

Už 8my zápas a my stále nemáme v ZV brankára...
4.10.2019 - 21:36
+3

rocknrollf

 

Derby:: Taaak nepochopil som to striedanie brankarov v ZV a za mna Southorn je slaby ako caj...
4.10.2019 - 21:41
+1

srd.com

 

Tomek vykorculoval k striedacke, ale trener ZV nezobral oddychovy cas a tak muselo nasledovat striedanie brankarov.
4.10.2019 - 22:01
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
IvoHKM

 

Vyborný zápas aj atmosféra. A ten kolotoč v tretej tretine paráda. Dokonca aj vhadzovania sme vyhrali
4.10.2019 - 22:10
0

Eduardo

 

Konecne malo derby zase iskru a atmosfera dnes na predmesti super! Si to dnes u Vas uzil!!! obom muzstvam aj vsetkym fans dnes na zimaku!!!
Dnes sme boli stastnejsi a mali aj vela stastia v tej tretej tretine a Besko je famozny!
Datel dnes zase hviezil zial,toto je kapitan amen-tma...
4.10.2019 - 22:33
+2

tuke26

 

zvolen ma mančaft horší ako minulu sezonu a najhoršie na tom je ze zase bez charakteru ako to zhodnotil dusko po minulej sezone toto nie je mančaft na titul bohuzial na titul nemaju gule pažravá ich ale zase má a myslim si ze ich zase caka titul,zvolen bez odchovancov s gulami nikdy nič neuhra je mi s toho smutno prachi nie su všetko.
4.10.2019 - 22:45
+3

ajwen77

 

Vela si pil?
4.10.2019 - 22:46
+1

OhavLAX

 

A prachy?
4.10.2019 - 22:51
0

OhavLAX

 

Úprimne som dnes bol smutný a aj šťastný, vykričal som sa, z chuti si zakričal gól a dvíhalo ma zo sedačky..výsledok však mrzí a po priebehu zápasu dvojnásobne..hra sa zlepšuje, začínajú vystrkovať rožky aj hráči ktorí zo začiatku nehrali nijak oslnivo, vidím systém, vidím že medzi hráčmi začína vznikať chémia, vidieť však aj to že v zápase vieme vypnúť, že obrana ešte pokrivkáva a Tomek má zatiaľ nestabilné výkony a dostáva veľa zbytočných gólov, teda ten tretí,to bol klenot..verím však v to že sa poučíme, takéto zápasy musia tím ešte viac zoceliť a v dôležitých zápasoch to bude presne opačne, dnes sa na nás lepila smola, treba však aj naďalej ísť šťastiu naproti a nevzdávať sa..musím ešte vyzdvihnúť dve veci 1)tie kolotoče čo mala bystrica dnes vážne chutili 2) Brejčákov zákrok sa nedá nijako ospravedlniť, proste toto bolo hrubo cez čiaru a je jedno či sú v hokeji emócie, či to bol Petráš, kakaové rezy, alebo John bon Jovi, skrátka kto hľadá v tomto nejaké obhajoby nemá v hlave niečo v poriadku
4.10.2019 - 22:46
+2

Dzunkes

 

Je pravda ze velke pohronske derby ale na nas az slusna navsteva (samozrejme mohlo byt aj viac) dnes trocha stastia chybalo
4.10.2019 - 22:46
+1

trevor

 

Skoda toho, nepamatam si ze by sme niekedy takto tocili barance ako miestami v druhej a celu tretiu tretinu. Dnes tam bola emocia, osobne suboje, atmosfera. To co sa dvakrat odrazilo pred prazdnu branu superovi, chybalo nam. Keby sa to odrazilo nam, mame jednoznacne tri body. Vyhral stastnejsi, ale aj tomu treba ist naproti. Dnes sa opat potvrdilo, ze toto je jedine a najlepsie derby v nasej lige.
5.10.2019 - 0:21
+8

U.Rannio

 

Zaujímavý zápas, ale i veľmo zaujímavé prekáračky zvolensko - bystrické, človek, keď to číta tak sa musí buď rehotať alebo mu rozum musí zastať z takých k.k.t..n.
Mám ešte dotaz na soudruha admina alebo soudruhov adminov - načo sú dobré tie tabuľky pod kanadským bodovaním , čiže najlepší strelci ligy, keď tam je veľké H-o-v-n-o o strelcoch ligy, ale znova je tam hodené celé kanadské bodovanie. A tak isto ten bordel o brankároch a ich %-tuálnej úspešnosti,
Ďakujem.
5.10.2019 - 0:26
+2

kolombo

 

Gratulujem Barani, tri body sú doma a tiež gratulujem obom tímom k zaujímavému a kvalitnému hokejovému predstaveniu. Pochválil by som bystrickú štvrtú formáciu hrali aktívne, robili veľa čiernej roboty pre svoj tím, boli nebezpeční aj smerom dopredu a za to všetko boli odmenení aj gólom. Páčilo sa mi, že sme nepanikárili v tretej tretine, aj keď na môj vkus sme nechali hrať Zvolen dosť aktívne, pričom mali dosť striel a aj niekoľko šancí. Mali sme však trochu rozhodenú obranu a súper asi aj cítil šancu po vyrovnaní takže to mohlo zavážiť. Na svoju šancu sme si však v tretej tretine počkali a podarilo sa nám ju premeniť. Mrzí ma, že sme dostali až dva góly v oslabení, lebo doteraz nám išli oslabenia parádne. Na druhej strane rozhodcovia skočili Zvolenu na viaceré filmárske vložky a hráči sa s tým ťažšie vyrovnávali. Je škoda, že tím ako Zvolen s ich kvalitou si pomáha aj takto na čele s predstavením Podkonického v závere s čachrami s brankármi a predlžovaním oddychového času. Už je to ale jedno, hokej mal náboj a celkovo sa na to dobre pozeralo a aj sme vyhrali. Este raz gratulujem Iskra!
5.10.2019 - 0:39
+3

warn1ng

 

Asi sme pozerali iný hokej, pretože mne sa zdá že keď menil Podkan brankára, rozhodca nám nedal timeout.
5.10.2019 - 9:14
+1

kolombo

 

Veď práve, že nedal, tak tréner začal čachriť s brankármi aby časový priestor vznikol. A potom ešte predlžovanie oddychového času...
5.10.2019 - 14:41
0

black33

 

No treba byť aj trošku objektívny. Zvolen bol lepší o tom žiadna. My sme mali celkom dosť šťastíčka podporeného Beskom. Neskutočný brankár klobúk dole , nedaj boh by sa zranil tak neviem čo by sme robili
5.10.2019 - 0:46
+2

rasťoZv

 

Takže nie sú všetci z predmestia slepý
5.10.2019 - 8:55
+7

Juslan

 

SlepÝ boli pásikaví keď vám žrali tie herecké vložky.
Mám dojem že minimálne raz do týždňa trénujete vo Zvolenskej činohre.
5.10.2019 - 9:15
+9

matrin

 

Uz ste s tym trapni. A riadne. Sa pozri ako ste zakerne hrali, samw late hity, same lakte.. nestihali ste.. praveze vas rozhodca este podrzal.
5.10.2019 - 9:27
+9

sallem

 

Neplač vkuse
5.10.2019 - 9:38
+6

rasťoZv

 

Tebe by nezaškodilo tú činohru zopárkrát navštíviť, určite by to obohatilo Tvoj život.
5.10.2019 - 10:13
+1

borussia

 

Jedno ctcko nam koval nepreda do satne
5.10.2019 - 12:39
+1

OhavLAX

 

A napríklad tu sekeru ktorú tam dal jeden z vašich zvolenčanovi, len tak tak že na ňom nezlomil hokejku ako obhájiš?
5.10.2019 - 13:09
0

Westbeast0

 

Naco sa tu takto dotahovat? Tak isto neodpiskali jasnu sekeru na Mihalika minutu pred koncom... Proste rozhodcovia spravili chyby na jednu aj druhu stranu, ale zapas vyrazne neovplyvnili..
5.10.2019 - 13:19
+1

matrin

 

Ta bola ale uz po preruseni hry
5.10.2019 - 13:28
0

lukasbb

 

Nuž asi by šiel gajan do brány
5.10.2019 - 1:00
0

blablabla

 

OT: Žiak a Räsänen budú kedy fit?
5.10.2019 - 2:30
0

advokatiss

 

Obidvaja nebudu este dlhu dobu fit. A moj osobny nazor je, ze Räsänen tu uz hrat nebude.
5.10.2019 - 9:42
0

blablabla

 

Bol sa "odreagovať"?
5.10.2019 - 11:03
0

advokatiss

 

To asi nie, ved aj ked sa nanho pozries tak neni sanca aby jemu predali alkohol Pred zacatim uz sutaznych zapasov povedal Droppa, ze je len chory ale odvtedy nebol na lade a Ceman teraz povedal, ze este ani dlho nebude.
5.10.2019 - 11:17
+1

blablabla

 

Škoda no lebo Žiak sa javil ako dobrý obranca. Uvidíme ako to všetko dopadne. Snáď budu obaja v poriadku lebo máte občas medzery v tej obrane. Nech sa darí
5.10.2019 - 11:21
0

advokatiss

 

Obidvaja sa mi v priprave pozdavali ale co uz no. To sa ani netreba cudovat tym medzeram v obrane, ked nasi obrancovia nemaju take ulohy, ktore plnia celu karieru. Ani jeden tam nie je ofenzivny obranca a ich palicova technika nie je nic extra, jedine u Southorna vidiet tahy, ze to s pukom vie. Ked sa ta obrana doplni ofenzivnym obrancom a bude fit Ziak a Rasanen tak sa neobavam o nasu obrannu hru, ked hraci budu hrat na to co su zvyknuti.
5.10.2019 - 11:32
+1

blablabla

 

No toho ofenzívneho obrancu vám treba ako soľ hoci Southorn to vie potiahnuť ale čo som čítal tak ľudia píšu ze je to salamista.. Faktom je ze minulé sezóny ste mali obrancov typu Maione, Marshall
5.10.2019 - 11:40
0

advokatiss

 

Ja mam pre Southorna slabost a aj napriek tomu si mysli, ze ked bude treba tak dokaze byt najlepsi ako v playoff. My ani nepotrebujem bodovo takych ako boli Maione a Marshall ale potrebujeme obrancu, ktory to vie nadpriemerne s pukom a ma kvalitnu rozohravku, nemusi bodovat ako utocnici.
5.10.2019 - 12:36
0

blablabla

 

To je jasné. A inak ako sa ti pozdavaju Kabáč a Gabor? Podľa mňa oproti minulým sezónam hokejovo vyrástli a skvelo si plnia svoje úlohy
5.10.2019 - 13:21
+1

advokatiss

 

Po ich prvej sezone som v tej druhej cakal od nich ovela viac nez co predviedli ale tuto sezonu prislo to co som cakal pred rokom. Cize spokojnost.

Verim im, ze ak sa im vydari bodovo sezona zaroven nastane progres vo vykonoch a ostanu u nas aj dalej, tak jeden aj druhy by mohli prejst do prvych dvoch formacii. Jeden do prveho, druhy do druheho kde by doplnili stralca a tvorcu hry ako ta bojovna zlozka vo formacii s ulohami ako hra pri mantinely, ako ti co by isli pred branu, zastali by sa prvoutokovych hracov, otvarali priestor pre tych sikovnych v utoku. Toto od nich ocakavam. Ako priklad im mozu byt Skalicky, Zigo, Lamper. Cize da sa to.
5.10.2019 - 13:47
0

blablabla

 

Samozrejme, sú ešte mladí a budú napredovať. Včera sa mi páčil výkon Bubelu aj keď sa trocha ešte hľadal
5.10.2019 - 13:53
0

advokatiss

 

Ja som zapas nevidel ale pre Bubelu to bol celkovo 3. zapas v sezone aj to roztahane na jeden v priprave dalsi v lige majstrov a teraz.
5.10.2019 - 14:04
0

blablabla

 

A brankár za posledné roky asi najlepší aký tu bol
5.10.2019 - 15:15
0

advokatiss

 

Rozhodne
5.10.2019 - 16:02
0

dusan1980

 

ZV a BB klobúk dole
Tento zápas sa mí viac páčil ako nasledujúci Chicago Philadelphia
Fakt super.Uroven finále play off
5.10.2019 - 6:16
+3

VladoBB

 

Gratulujem BARANI!!!: Parádny zápas, so šťastným koncom!
BESKO, klobúk dole, takýto brankár v našej lige ešte nebol.
...a čo sa týka tých akože kolotočov, áno bola tam snaha o kolotoče, no nič z toho nebolo, skôr som mal pocit, že ich BARANI s prehľadom eliminovali...
...ale tým v žiadnom prípade nechcem spochybniť kvalitné derby, kde oba tímy predviedli parádny hokej.


5.10.2019 - 6:28
+3

HKMpelemele

 

Keď som videl ako vám v tretej tretine tie puky tancovali popri bránkovej ciare, neviem ci to bolo až s takým prehľadom... Ale budis
5.10.2019 - 7:27
+6

Urpiner16

 

Hokej som nevidel pre turistiku.Včera plný košík zdravých hríbov a ešte výhra našich.Vydarený deň.
5.10.2019 - 7:19
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Suchár

 

ako píšete viacerí, včera nevyhral lepší, ale šťastnejší

hokej výborný, atmosféra parádna

vidíte chlapci, dá sa prehrať so cťou


5.10.2019 - 8:52
+2

urpinik

 

Dovolím si tvrdiť besko najlepší brankár ligy s ním sa dá titul vyhrať aj 4 krát po sebe
5.10.2019 - 9:35
+2

bach

 

Bola to fantastická reklama na TL.ZV bol lepší,ale nech berie body iným(velmi im to prajem),na naše nech nesiahajú.Malo by ich to nabudiť a pokračovať v nastolenom nasadení.
5.10.2019 - 9:44
+1

Palipen

 

Skvelý zápas, vynikajúca atmoaféra. Dlho som nevidel toľko ľudí v ZV na hokeji jediné negatívum je ten bufet...amaterizmus najhrubšieho zrna...v BB máme napr 3 bufety na A tribúnu, tu je jeden, do ktorého chodí celá B tribúna + ľudia zo státia a robia tam prosím pekne 2 baby na jednej pípe...choré, mohli by ste sa v ZV zamyslieť a aspoň na takéto zápasy to posilniť...čo sa týka hry, prvá tretina podľa mňa herne v náš prospech, škoda gólu do šatne. Druhá tretina hodne vyrovnaná, ale viac z hry mal ZV no a tretia, tam som sa už len modlil. Momentálne máme 7 zdravých obrancov...keď som videl, že prvých 12-13 minút v tretej tretine sme hrali, kvoli trestom Nema a Breja na 5 obrancov a to : Petrinec, Biro(náš najslabší obranca, to nech radšej dajú šancu dákemu juniorovi), Mihalik, Ďatel, Southorn...no fakt som sa len modlil, aby sme ten kolotoč ustáli. Môžeme ruky nohy bozkávať Beskovi, že nás podržal a následne Wahlov gól z brejku...keby sa toto stane opačne, že doma takto točíme ZV a následne nám šupnú gól, asi mám veľké nervy. Takže treba brať štastné 3 body s pokorou a gratulácia za výkon do ZV (máte skvelé mužstvo, ale chýba Vám lepší brankár) niečo aspoň na úrovni Mcintyre-a (či ako sa ten chalan písal) .
5.10.2019 - 10:00
+7

rasťoZv

 

Veľmi podobne som to videl aj ja. Brankára máte výborného to je fakt.
5.10.2019 - 10:12
+1

sallem

 

Velmi trefne napisane. A s Tomekom mas bouzial pravdu, nechyti nic navyse. Taky gol, co dostal treti od BB by nemal dostat brankar jeho kvalit, a za mna Holly posobil istejsim dojmom v predchadzajucich zapasoch.
5.10.2019 - 10:13
0

matrin

 

Neboj Tomek najde formu, a je super ze mame aj kvalitnu dvojku
5.10.2019 - 10:24
+3

Hrobar

 

Vdaka za objektivny komentar, takych je tu dost malo. Tam hore su povacsinou dost sracky Od vas, ale aj od nas.
5.10.2019 - 10:20
+2

warn1ng

 

Ak chcete vidiet ako dod*bat inak vynikajuci zapas so vsetkym co k hokeju patri, porovnavanim udov a dotahovanim ze jeden tim simuluje a v druhom su zase psychopati, nech sa paci podte sa pozriet do diskusie Zvolen-Banska Bystrica. Handrkovat sa o uplnych sprostostiach co s hokejom nemaju nic spolocne, len si tym niekto lieci komplex ci z jednej strany alebo z druhej. Je mi z vas na grc niektorych.
5.10.2019 - 10:55
+1

fany

 

Tomek nechytí nič naviac???Tak to som bola včera asi na inom zájazde.Nebyť Tomeka ,tak máme minimálne +TRI.Však taký prievan pred bránkou ako bol včera ,to som už dávno nevidela. Najpozerateľnejší obranca včera FATUL. Nie za trestnú lavicu,ale za nevracanie sa dozadu,by pokuty len tak fŕkali.Rozhodcovia podľa mňa sami nevedeli čo pískali,ale určite nám neuškodili.A čo sa týka Handlovského,ktorého podľa mojich už predsezónnych predpokladov vyhadzujete zápas,čo zápas,tak áno rýchlosť nemá(bohužiaľ mnohí ju majú,ale nevyužívajú a to je oveľa horšie).Zato všetci čo včera CHCELI vidieť,tak určite videli,koľko pukov vybojoval v našom obrannom pásme.Hokej mal svoj náboj.
5.10.2019 - 11:30
+1

sallem

 

Aj Drgona spomen, vcera hral otrasne.
5.10.2019 - 12:21
+1

fany

 

Teraz možno neuveríš čo napíšem,ale Adamovi z celého srdca prajem,aby ho od nás vyhodili.A najlepšie priamou cestou do Košíc.Čo páni chceli ,to dosiahli.Toľko ja k Drgoňovi a jeho otrasnej hre.
5.10.2019 - 14:43
0

rasťoZv

 

Od nás? Prosím nepridávaj sa k nám. Však fandíš iným, tak už si konečne neber Zvolen do papuľky. Ďakujem.
6.10.2019 - 12:53
+2

fany

 

Keďže fandím Adamovi a žijem vo ZVOLENE,tak to mám úplne správne.A keďže ja som ovca nikdy nebola a od decka mám svoje názory,tak ma mrzí,ale tú radosť Ti nespravím.
6.10.2019 - 20:15
0

sallem

 

A s Handlovskym mas pravdu, ale ono uz ked ti trosku pohrozia tak sa aspon na tu BB uz nabudis dako navela
5.10.2019 - 12:26
+1

urpinik

 

Pani daný dnes mi to už nedá vy máte doma asi dva programy federativny a slovenský veď zv sem ťahá dosť kvalitných legionárov a vy radčej buďte obhajovať hráčov "ktorí"sú priemerní ale hlavne Slováci s vašim prístupom by naši mladí hráči nevideli kde svetový hokej ide a behali by po mužstvách ako kolotočiari veď sa trošku zamyslite nad tým prajem pekný den
5.10.2019 - 12:42
+1

borussia

 

A uz sme vsetci Tomek je boh vsak funny vsetko polapa akebo ze nie
5.10.2019 - 12:43
+1

borussia

 

Tak to zhrnirm best players Tomek Fatul Handlovsky
5.10.2019 - 12:44
+1

trevor

 

Keby co i len jeden nas zamorak hral v utoku to co Handlovsky, tak si tu vylievas srdce po kazdom zapase aky odpad zo zamoria tu je. Handlovsky momentalne moze kazdemu jednemu zamorskemu utocnikovi zavazovat korcule. Ale nepochvalime ani jedneho, naopak vyzdvihneme dva puky, ktore Handlovsky ziskal v nasej tretine. Prepac, ale to je take tvoje.
5.10.2019 - 13:14
+4

fany

 

Trevor a akože to hrajú,tí zámoráci? Majú spolu 3 najlepší útočníci 22 bodov,z toho 11 gólov. Chovan,Vandas,Zuzin-traja slovenskí útočníci,ktorí sa porúčali po sezóne z HKM bodov 30 a z toho 11 gólov.Pochválim Lownyho,v rozkorčuľovaní a počas prestávok parádne kúsky stváral s pukom a skutočne ma bavil.Ale keď v prvej tretine mu nikým nebránený Špirko klepal na prihrávku a on vystrelil puk hore do siete a šiel striedať,tak mi hneď vlasy narástli o 10 cm.A pozri.Ja pochválim koho ja chcem,vy tiež vyhadzujete koho chcete.
5.10.2019 - 15:01
+1

trevor

 

A Handlo ma kolko bodov?
5.10.2019 - 15:42
+1

warn1ng

 

To tu miesas hocijako. Porovnavas minulu sezonu s tou terajsou. Pokial viem tak otazka od trevora bola na Handlovskeho. Kolko bodov ma v tejto sezone Handlovsky a kolko maju McPherson, Trotter a Bonis? Fakt je ten ze tebou nenavideny zamorsky utok urobi väcsinu roboty v utoku. Ostatne sa na nich nechytaju (zatial). Tak kde je potom chyba? Na strane zamorskeho utoku? A je dost smutne ze tu vyzdvihujes vybojovane puky od Handlovskeho ale co vcera stvaral bystrickej obrane McPherson, tak na to uz akosi zabudame, ze? A ze kto tu ma klapky na ociach.
5.10.2019 - 16:01
+1

fany

 

A kto sa má na nich v útoku chytať? Však všetci čo by mohli,tak vyleteli,alebo radšej sa porúčali sami.S kým ich chceš porovnávať?No napíš sem,rada sa poučím. Chceš porovnávať 20 ročných chalanov s Kanaďanmi????A za tú väčšinu roboty v útoku aj zoberú väčšinu,ale obrovskú väčšinu peňazí na platy.
5.10.2019 - 16:59
0

trevor

 

Pytam sa este raz na porovnanie Handlovskeho so zamorskymi utocnikmi.
5.10.2019 - 17:16
+2

sallem

 

Neodpovie ti
5.10.2019 - 18:12
+1

warn1ng

 

Vandas, Zuzin ani zdaleka nedosahovali minulu sezonu vykonnost McPhersona. ANI ZDALEKA! Jediny hrac u ktoreho naozaj lutujem ze isiel prec je Miso Chovan. Nikto viac. Ved predsa si vyzdvihovala vcerajsi vykon Handlovskeho tak myslim ze je jasne s kym ideme porovnavat zamorakov.
5.10.2019 - 17:27
0

fany

 

Myslíš toho McPhersona čo mal ťažko na háku pri štvrtom góle?Dobre videl,že Wahla nikto nebráni a niekomu imaginárnemu to ukazoval hokejkou.Stál ako socha.Keby toto spravil niekto iný,tak to tu ani nechcem čítať.A čo presne včera tomu supergalaktickému útoku bránilo dať góly? Nejaký Mráz dal dva.A keď sme pri Handlovskom,vybavte mu odchod aj s Tomekom. Možno by boli aj vďační.
5.10.2019 - 21:40
0

trevor

 

Tretikrat sa pytam na porovnanie Handlovskeho a zamorskych utocnikov. Dakujem vopred.
A uz ked sme pri tom kde bol Drgon/Kelemen pri tretom Tomekovo/Kabacovom gole?
5.10.2019 - 21:51
+1

warn1ng

 

Handlovsky mal tazko na haku asi tri zapasy pred zapasom s BB, cize asi tak. A aj ked urobil McPherson nejaku chybu, v utoku bol jeden z najlepsich. Je super ked sa Bruno prebral, kde bol tie zapasy predtym kde sme mohli ruky nohy bozkavat zamorskemu utoku inak by sme dostali tazku kefu. A odmietam s dalej bavit s tzv. "odbornickou do hokeja" ktora po jednom vydarenejsom zapase tu vychvaluje Handlovskeho ktory mal salam parky od uvodu sezony, ale ide tu jednu chybu vycitat McPhersonovi. Asi taka si ty odbornicka do hokeja.
5.10.2019 - 22:24
+2

fany

 

Ukáž mi, kde presne a kedy som ja vychvaľovala Handlovského.Môžeš kľudne aj z minulej sezóny.NIKDY!!!Si nemýl pojmy s dojmami.Skús tú jednu chybu vysvetliť pánovi z vedenia čo si skoro vlasy vytrhal po tom góle.
5.10.2019 - 22:58
0

warn1ng

 

"Zato všetci čo včera CHCELI vidieť,tak určite videli,koľko pukov vybojoval v našom obrannom pásme." V tom pripade by pan z vedenia mal uz davno vytrhane vlasy po chybach Handlovskeho popripade Fatula. (Ano Fatul je mladas, tomu to ani nevycitam, potrebuje zapasovu prax.)
6.10.2019 - 8:28
0

lukasbb

 

Však handlo je náš
6.10.2019 - 10:25
0

sallem

 

Ty si tak jednoducha
6.10.2019 - 10:18
0

OhavLAX

 

S tým fatulom nesúhlasím pred gólom vylucenie hasil obranca za neho, učí sa ale zatiaľ to je dost neisté a s Tomekom súhlasom že tam mal pár pekných zákrokov, ale potom to zažil tým tretím gólom..je pekne že chytí niečo navyše, ale prd platné keď dostane gól zo sprostosti
5.10.2019 - 13:49
0

fany

 

A v prvej tretine si videl ako hasil Švárneho kiks? Ja nikde netvrdím,že bol najlepší,ale najpozerateľnejší. Vzhľadom k veku,hral parádne a lietal aj s Halamom neuveriteľne.
5.10.2019 - 14:48
0

trevor

 

Lietal od bystrickych hracov paradne to mas pravdu, ale za to nemoze samozrejme, to je vekom.
5.10.2019 - 14:51
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.10.2019 02:59
TímZSkóreB
1.B. Bystrica1235:2226
2.Slovan1239:2525
3.Zvolen1142:3121
4.Košice1132:2321
5.Trenčín1129:2719
6.Michalovce1128:2718
7.Poprad1131:2816
8.Budapešť1136:3616
9.Miškovec1232:3316
10.Detva1133:3414
11.Nitra1127:3512
12.N. Zámky1127:379
13.L. Mikuláš1117:506
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava 12902159:3529
2.Topoľčany12810341:2826
3.Martin12621345:3523
4.Sp.Nová Ves13710552:4623
5.Dubnica12620444:3722
6.Skalica13511650:3718
7.Levice13502645:5017
8.Žilina12411632:3715
9.P.Bystrica13311837:5312
10.Trnava12201934:647
11.SR 184000410:270
Aktualizované: 17.10.2019 02:38
TímZVVPPPPSkóreB
1.Dukla12901247:2228
2.Poprad13810461:3526
3.Nitra12802255:3526
4.B. Bystrica12720338:2325
5.Zvolen12700548:6121
6.Košice13513449:3820
7.Martin13600734:3718
8.Žilina13320829:5113
9.SR 1814311938:5412
10.Skalica13310936:6211
11.Slovan13212834:5110
Aktualizované: 14.10.2019 02:38
TímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra14921269:3332
2.Košice121010149:1532
3.Poprad11902042:2029
4.Slovan14900549:3327
5.Dukla12710446:2723
6.Trnava12601539:3419
7.Martin12520538:4219
8.Púchov12603353:3218
9.B. Bystrica12600637:2918
10.Michalovce11300827:529
11.Žilina12211822:489
12.Spišská12210922:528
13.Skalica12201921:467
14.L. Mikuláš120101119:702
Aktualizované: 14.10.2019 02:38
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 18.10.2019 11:29
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 18.10.2019 11:29
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 18.10.2019 11:29
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 18.10.2019 11:29
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 18.10.2019 11:29
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 18.10.2019 11:29

Bleskovky

Američan Hohmann sa vrátil do Banskej Bystrice

Tipsportligový hokejový klub HC '05 iClinic Banská Bystrica angažoval 26-ročného amerického útočníka Casona Hohmanna. Ten sa vrátil do známeho prostredia, v sezóne 2017/2018 pomohol "baranom" k majstrovskému titulu. Klub informoval o staronovej posile na oficiálnej stránke.
pred 20 min. - TASR

Tréner Bokroš nahradil v Martine Spišiaka, skončil aj Somík

Vedenie slovenského hokejového HK VITAR Martin angažovalo na pozíciu hlavného trénera Ernesta Bokroša. Skúsený kormidelník nahradil Róberta Spišáka, ktorý v klube skončil pre nie ideálny herný prejav mužstva. Premiéru v novom klube absolvuje v piatkovom zápase 13. kola Slovenskej hokejovej ligy, v ktorom sa Martinčania predstavia v Spišskej Novej Vsi.
pred 30 min. - TASR

Zykov si nezahrá 20 zápasov za porušenie antidopingového programu

Vedenie zámorskej hokejovej NHL suspendovalo ruského útočníka Vegas Golden Knights Valentina Zykova na 20 zápasov za porušenie antidopingového programu. Zykov podľa generálneho manažéra "zlatých rytierov" Georgea McPheea užil prípravky, ktoré neboli schválené klubom a vedenie o tom neinformoval.
o 09:26 - TASR

Straubing - Mannheim 5:1 v nemeckej lige

Výsledok štvrtkového zápasu nemeckej hokejovej ligy: Straubing - Mannheim 5:1.
včera o 21:45 - TASR

Lulea – Leksands 4:3 vo švédskej lige, Hrivík 1+0

Vo štvrtkovom zápase 11. kola švédskej hokejovej ligy prehral Leksand na ľade tímu Lulea HF 3:4. V drese hostí si pripísal gól slovenský útočník Marek Hrivík. výsledky: Brynäs IF - IK Oskarshamn 4:1, Djurgardens IF Hockey - Skelleftea AIK 1:3,Färjestad BK - Rögle BK 5:3, Frölunda HC - Vaxjö Lakers HC 6:5 pp, Linköpings HC - Örebro HK 2:5, Lulea HF - Leksands IF 4:3, Malmö - HV 71 3:4 sn.
včera o 21:38 - TASR

Tréner Stavjaňa po 11 zápasoch skončil v Zlíne, nahradil ho Svoboda

Vedenie českého extraligového klubu PSG Berani Zlín odvolalo z funkcie hlavného trénera Antonína Stavjaňu. Skúsený kormidelník, ktorý prišiel pred sezónou 2019/2020 z Nitry, viedol mužstvo v 11 zápasoch. Zlín v nich získal iba 6 bodov a je na poslednom 14. mieste tabuľky.
včera o 21:28 - TASR

IFK Helsinki – Kärpät Oulu 4:3 pp, brankár Rybár asistoval

Vo štvrtkovom zápase fínskej hokejovej ligy prehral Kärpät Oulu s brankárom Patrikom Rybárom a útočníkom Michalom Krištofom na ľade IFK Helsinki 3:4 po predĺžení. Slovenský gólman asistoval pri góle Miku Pyoralu na 3:3. výsledok: IFK Helsinki – Kärpät Oulu 4:3 pp /za hostí Rybár 0+1/.
včera o 20:36 - TASR

Záborský i Grman prispeli asistenciami k výhre SaiPy vo fínskej lige

Slovenskí hokejisti v drese SaiPy Tomáš Záborský a Mário Grman prispeli gólovou asistenciou k domácej výhre svojho tímu nad JYP Jyväskylä 2:1 v stredajšom zápase najvyššej fínskej súťaže. Rozhodujúci gól, na ktorý prihral Grman, padol 61 sekúnd pred koncom riadneho hracieho času.
16.10.2019 20:14 - TASR

TPS Turku - KooKoo 1:4 vo fínskej lige

Hokejisti KooKoo zvíťazili v utorňajšom zápase fínskej ligy na ľade TPS Turku 4:1 Liiga - výsledok: TPS Turku - KooKoo 1:4.
15.10.2019 21:26 - TASR

Hjalmarsson má prasknutú ihlicu, Arizone bude chýbať tri mesiace

Zámorský hokejový klub NHL Arizona Coyotes sa na dlhší čas musí zaobísť bez služieb švédskeho obrancu Niklasa Hjalmarssona. Podľa The Athletic má prasknutú ihlicu a mimo hry bude približne tri mesiace. Tridsaťdvaročný zadák sa zranil v sobotňajšom zápase proti Coloradu Avalanche, keď zblokoval strelu Erika Johnsona.
15.10.2019 09:09 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

18. 10. 2019
L. Mikuláš - Košice o 17:00
Michalovce - Budapešť o 17:30
Poprad - Trenčín o 18:00
Zvolen - Nitra o 18:00
N. Zámky - Detva o 18:30
20. 10. 2019
B. Bystrica - Poprad o 16:00

Odohrané zápasy

13. 10. 2019
DetvaSlovan
2:4REPORT
MichalovceZvolen
2:5REPORT
BudapešťL. Mikuláš
6:0REPORT
PopradN. Zámky
1:0REPORT
NitraB. Bystrica
1:2REPORT
MiškovecTrenčín
2:4REPORT

Najviac bodov

Jordan HickmottBBY16 bodov
2.Haščák M.KOS15
3.Zigo T.SBA15
4.Chovan M.KOS15
5.Jääskeläinen J.BBY13

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS11 gólov
2.Zigo T.SBA9
3.Langkow C.MAC8
4.Jääskeläinen J.BBY8
5.Bonis K.ZVO7

Najlepší brankár

Matej TomekTRE95.56 perc
2.Košarišťan A.KOS94.62 %
3.Beskorowany T.BBY93.67 %
4.Brust B.SBA93.58 %
5.Rajna M.MIS92.88 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
KB Sports