Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Zvolen prehral doma po štvrtý raz za sebou

zdroj: FB/Dukla Trenčín
3.11.2019 18:28 TASR

Hokejisti HKM Zvolen prehrali v Tipsport Lige štvrtý domáci duel za sebou. V nedeľu podľahli v stretnutí 20. kola absenciami zdecimovanej Dukle Trenčín 1:2.


HKM Zvolen - Dukla Trenčín 1:2 (1:0, 0:1, 0:1)
Góly:
18. Thompson (Trotter, Corrin) - 21. Mikyska (Švec, McCormcak), 48. Alderson (Mikyska). Rozhodovali: Baluška, Korba - Synek, Jobbágy, vylúčenia: 8:10 na 2 min, presilovky: 1:1, oslabenia: 0:0, 1386 divákov

Zvolen: T. Tomek – Lowney, Švarný, Betker, Corrin, Drgoň, Maier, Tomko, Fatul – Marcinek, Petráš, Tibenský – Chlepčok, Špirko, Štrauch – McPherson, Trotter, Bonis – Thompson, Mráz, Kelemen

Trenčín: M. Tomek – McCormack, Rajnoha, Stacha, Starosta, Sládok, Kajínek, Dužek – Alderson, Mikyska, Valach – Bartovič, Sádecký, Džugan – Chromiak, Švec, Ďurina – Krajč, Kováčik, Maniaček – Ferényi

Zvolen začal proti oslabenému Trenčínu aktívne, ale ako prvý musel vážnejší zákrok po delovke Aldersona vytiahnuť domáci Tomáš Tomek. Dukla potom ožila, Mikyskov prienik ostal bez strely a po prihrávke Bartoviča junior Džugan sám pred brankárom trafil iba do neho. V 13. minúte sa do prečíslenia dostal opäť Trenčín, pokus Bartoviča však znova zneškodnil Tomáš Tomek. V závere prvej časti sa dostali k šanciam aj domáci - Drgoň ešte v dorážke neuspel, no Thompson v 18. minúte vďaka zámorskej spolupráci s Trotterom a Corrinom využil presilovku - 1:0.

Hneď v úvode druhej tretiny Trenčín vyrovnal, keď sa pred bránkou domácich najlepšie zorientoval Mikyska - 1:1. Vzápätí mohla Zvolen opäť "nakopnúť" presilovka, v nej mal po strele Špirka pred sebou odkrytú časť bránky Trotter, no nedokázal skórovať. Na ľade bojovnosť prevládala nad kvalitou. Hostia sa dostávali do šancí iba sporadicky, v polovici zápasu ich v presilovke mohol znova dostať Kajínek, no Matej Tomek bol pozorný. Zvolen mal v závere druhej časti navrch, no bez efektu.

Trenčín mohol strhnúť vedenie na svoju stranu v 43. minúte, Valach ale samostatný únik zoči-voči Tomášovi Tomekovi nevyužil. Na druhej strane mali hostia o tri minúty neskôr šťastie, pretože Bonis v presilovej hre trafil iba konštrukciu bránky Trenčína, čo potvrdil aj videorozhodca. Skóre sa tak menilo až v 48. minúte, keď chybu Maiera vo vlastnom pásme využil Miksyska, prihral Aldersonovi a ten upravil na 2:1 pre Duklu. Zvolenčania sa potom tlačili dopredu, ale proti pozornej obrane súpera sa nedokázali presadiť a nevyrovnali ani v záverečnej hre bez brankára.

Andrej Podkonický, tréner Zvolena: "Zase sme dali iba jeden gól a preto sme prehrali. Musíme nájsť cestu k tomu, ako znovu začať dávať góly. Musíme začať od jednoduchých vecí. Tých presiloviek sme mali v tomto zápase sedem, dali sme len jeden gól. Mohli sme aj rozhodnúť, no po obrovskej chybe sme inkasovali druhý gól a už sme nedokázali nájsť cestu k vyrovnávajúcemu zásahu. Chýba nám viac streľby a agresivity do bránky. Ide prestávka, cez ktorú chceme na nedostatkoch pracovať. Aj na súbojoch jeden proti jednému a rovnako tak aj na tom, aby sme hrali viac srdcom. Takto nemôžeme hrať."
Ján Pardavý, tréner Trenčína: "Je to pre nás veľké víťazstvo v tomto zložení, v akom sme tu boli. Podali sme bojovný výkon. Zvolen mal fázy zápasu, v ktorých nás dokázal zatlačiť. Najťažšie nám bolo v druhej tretine počas jednej päťminútovky, v ktorej sme robili chyby. Puk bol v podstate stále v našom pásme. Náš brankár Tomek nás výrazne v tomto stretnutí podržal. Zblokovali sme aj veľa striel súpera, mali sme aj trošku šťastia pri niektorých zakončeniach hráčov Zvolena. Dali sme napokon ten rozdielový gól. Bolo to o tom jednom góle a dali sme ho napokon my po chybe súpera."

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


trevor

 

Ako som pisal, nechat tu McPhersona, Trottera a Betkera, ostatok zo zamoria buduci tyzden nasadit na lietadlo. Slovaci v kadri su sice este tragickejsi, ale novych kvalitnejsich tolkych nezozenieme.
3.11.2019 - 18:45
+13

HKMpelemele

 

Tak tak
3.11.2019 - 18:52
0

Johny

 

Suhlas
3.11.2019 - 19:02
0

8sweet8

 

Corrin top bek podľa mňa
3.11.2019 - 21:13
0

OhavLAX

 

mne osobne dnes corrin dvíhal tlak najviac
3.11.2019 - 21:40
+9

Hasan13

 

Neviem co sa deje, ci je to kriza, alebo opat zle poskladany kader za velke prachy. Co myslite Zvolenčania?
3.11.2019 - 18:46
+6

Onko654

 

A napadlo tu niekoho že sa možno niečo deje v kabíne a ti hráči to robia naschvál ako sa deje kdekoľvek inde kde nechcú trénera ???
3.11.2019 - 18:50
+1

ErikHKM

 

Káder není zle poskladaný zápasov je ešte dosť ale keď nedajú kanadania góly a neboduju tak ako keby nemá kto iný prevziať zodpovednosť na seba asi tak by som to napísal,.. Zmeny budú si myslím nechajme sa prekvapiť
3.11.2019 - 18:51
+1

OhavLAX

 

no mne Erik úprimne príde, že je úplne zle poskladaný, ale na to máme asi každý svoj názor
3.11.2019 - 18:54
+7

ErikHKM

 

Tak tak ja ti tvoj názor neberiem..
3.11.2019 - 18:55
+1

rijko

 

Presne si to myslim aj ja po dnesnom zapase s vami.jediny kto vedel pritlacit a naozaj hrat dobre boli cudzinci,akurat dnes im ale nepadlo.
3.11.2019 - 19:29
+1

fany

 

Káder nie je zložený zle.Káder je poskladaný KATASTROFÁLNE!!!Už sme k treťotriednym zámorákom potrebovali len treťotriednych slovákov. A vieme na KLUBE aj rátať????Zámoráci dali 24 DVADSAŤŠTYRI gólov,dohromady 55 sme dali.Rozdiel 31.To dal KTO? Mickey Mouse?
4.11.2019 - 16:20
0

OhavLAX

 

23 gólov dali 4 zámorský útočníci(5,75 priemer na hráča)
1 gól 1 zámorský obranca...
29 gólov dali Slovenský útočníci (3,2 priemer na hráča)
2 góly 2 slovenskí obrancovia
..chcem tým len povedať, že ak sú toto treťotriedny zámoráci, tak toto sú piatotriedny európania Slovenského pôvodu, stačí len uhol pohľadu..
Možno by ti pomohla zmena, lebo si neustále ako obohratá platňa. Začni prijímať s otvorenou mysľou názor iných fanúšikov a skús si z toho niečo zobrať, pretože je tu dosť veľa diskutujúcich, ktorí ti po hokejovej stránke majú čo ponúknuť a sú vážne rozumní a sčítaní...hokej sa uberá inou cestou, Slovenský hokej spal 20 rokov a kvalitných hráčov je jednoducho málo a tí čo sú kvalitní pýtajú veľa, takže zámorskí hráči boli a aj budú súčasťou skladania mužstiev tu na Slovensku, pretože kvalita chýba..a neťahaj ihlu na platni zase po piesňach Zuzin, Puliš, Šišovský, Kytnár, Chovan, proste poďme ďalej
4.11.2019 - 20:28
+2

fany

 

20 gólov dali 4 slovenskí hráči Špirko,Halama,Mráz,Kelemen.A to si pozri ,že mladý Halama má o 100 minút menej na ľade ako hviezdy a SEDEM gólov.Nebyť Bonisa tak majú priemer priemer pod štyri.Traja Slováci bez Halamu nad štyri.Takže obohraté platne o zámorákoch mate vy.
4.11.2019 - 20:56
0

OhavLAX

 

Kyle Bonis (pre mňa hráč, ktorý nebyť jeho dvoch spoluhráčov, nemá ani polovicu bodov) - 17 bodov
Allan McPherson (podľa mňa hráč, ktorý spĺňa merítko legionára, do toho všetkého neustále vidím, že na ľade lieta a snaží sa) - 17 bodov
Brock Trotter (špílmacher) - 20 bodov

Marco Halama (vážne pre mňa odchovanec , ktorý ide rok od roka úžasne hore, jeho hra ma veľmi teší) - 10 skvelých bodov, už teraz má viac bodov ako minulú sezónu a to má ešte tri zápasy k dobru

Bruno Mráz - 11 bodov
Rastislav Špirko - 10 bodov
Miloš Kelemen (upozorním na to, že tento hráč hral v prvom útoku, priestoru mal dosť) - 7 bodov

zámorský útok má dokopy 54 bodov, takže rečí o treťotriednych legionároch na mieste nie sú, treba si pozrieť aj kolónku asistencií, nie len gólov..

Avšak - nie každý zámorák čo sem príde je dobrý, mne osobne nešmakuje Corrin, Lowney, Thompson, Bonis, Minulé roky Vandane mal síce body, ale herný prejav nula bodov, Ross na jeho výpady do útoku doplácal obranca v dvojici, ale bol proste produktívny, Coffmann bol skvelý hokejista, ale sklamal tým že už bol dohodnutý pred play off v SUI a odflákol play off..Pufahl, Aschusak - bieda, ..áno sú tu aj zámorskí hráči, ktorí nespĺňajú to čo by legionár mal..Len mi prosím ťa vysvetli, čo máš proti tým, čo na to herne majú
4.11.2019 - 21:59
+1

OhavLAX

 

to že je podľa mňa káder poskladaný zle som už niekde spomínal v tomto s tebou súhlasím
4.11.2019 - 20:32
0

OhavLAX

 

Dnes úprimne ľutujem všetkých ľudí, ktorí boli na zimnom, štadióne, ďalej seba, pretože takú psychickú tryznu som nezažil ako mi pamäť siaha a samozrejme všetkých ľudí pri televíznych obrazovkách..dnes som opustil štadión predčasne, chcem sa ospravedlniť hlavne Ivanovi Švárnemu, niekomu vtedy ukazoval, niečo rukou, asi že má ísť po puk on, tak som šiel po ten puk ja, Ivan čakaj, potom vám to prihrám, na päty, alebo o tri hokejky ďalej, skúsim na slepo, alebo vám to vzduchom pošlem na hruď..Pobaliť sa môže takmer každý..Corrin sa nemusí ani baliť, ten môže ísť rovno v drese, nech len prejde šrégom cez trávu na výpadovku a opustí Zvolen..Spolu sme HKM
3.11.2019 - 18:46
+13

8sweet8

 

A poprosim každý otvorte si oči čo zač ten Špirko je každý čo poznáte osobne /zo šatne/ viete čo za človeka to je tak prosim uz nehejtujte ma zaňho a zistite si reálne skutočnosti aky to človek je dakujem
3.11.2019 - 21:25
+5

OhavLAX

 

a prečo to išlo podo mňa? však ja prispievam aktívne len túto sezónu a so špirkom som ti mám pocit nič nevyčítal ja ľudí zo šatne nepoznám napríklad vôbec, čiže všetko čo som sa dočítal dnes, alebo za posledné týždne tu sú pre mňa novinky
3.11.2019 - 21:40
0

8sweet8

 

Len aby si to iný precitali prepáč že som to dal odveci
3.11.2019 - 23:38
+1

Gargamel123

 

3.11.2019 - 18:47
0

erco1999

 

NADPLAAAAAAN

Teraz vazne. Necakal som 3 body ani nahodou. Ale vzhladom na to aky "nehokej" hral Zvolen tak sme si 3 body zasluzili. Teraz pekne doliecit zranenia a pripravit sa na Bystricu
3.11.2019 - 18:47
+7

mili28

 

nooo, nadplan... ani by som to tak nebral po prehre v LM!
4.11.2019 - 8:02
0

erco1999

 

Ano, ale ta prehra v LM ma az tak nesere ked sme vyhrali tu.. Liptaci su sympaticke muzstvo a radsej darovat body im ako Zvolenu
4.11.2019 - 13:06
0

UssKe

 

Príde Michel a bude dobre Zvolenčania .
3.11.2019 - 18:48
0

Urpiner16

 

Nie.Príde BB a budeme vidieť starý dobrý Zvolen.
3.11.2019 - 18:50
+6

trevor

 

S Miklikom ani nezartuj
3.11.2019 - 18:50
+1

Johny

 

Chyba ti tam "t" a "l", Mitchella si myslel, vsakze?
3.11.2019 - 19:07
+3

fany

 

Fuj, ja som zas čítala miesto e a.
4.11.2019 - 16:22
0

OhavLAX

 

toto a určite aj lepšie mohli hrať mladý Marco, ktorého dali radšej an autogramiádu a mladý Kolenič, dnes ma potešil Chlepčok
3.11.2019 - 18:48
+2

ErikHKM

 

Marco je zranený
3.11.2019 - 18:49
+2

OhavLAX

 

asi by aj tak zahral lepšie
3.11.2019 - 18:50
+1

ErikHKM

 

Dnes som maximálne sklamaný prehrať sa dá ale nie takýmto spôsobom a to nechcem ponizit Duklu ani by som si to nedovolil ale prišli hrať juniori a dorastenci a ti nás vyucili z efektivity.. Toto co sme predviedli hlavne poslednú tretinu to bol otras.. Gratulujem do Trenčína mladíci a bojovnosť nás porazila
Neviem co sa ide robiť ci nás zas obyčajných fanusikov budú chciet zaslepit bezplatným vstupnym alebo co ale zajtra bude perno.. Ako ja Vás HKM nikdy neopustim v dobrom aj v zlom ale ak nemáte nechať na ľade bojovnosť srdce pre HKM tak budú musieť padať hlavy.. Nebudem prekvapeny ak by náhodou chcel sám Andrej abdikovat ale zamna by som bol rad keby ostane
Ta repre pauza nám snad pomôže.. Nech žije Zvolen navždy v srdci HKM
3.11.2019 - 18:48
+2

Dzunkes

 

ako sam hovoril sam pochybujem skor vedenie ho
3.11.2019 - 18:51
+2

fany

 

Ak nechce náhodou niekto abdikovať zhora,tak Andrej aj tak odíde.
4.11.2019 - 16:24
0

sliacan

 

hokejportal.net/?q=clanok/podkonicky-skoncil-vo-zvolene/95704
3.11.2019 - 18:48
+24

ErikHKM

 

??
3.11.2019 - 18:54
+4

laugo29

 

Dnes by asi vo Zvolene vyhrali vsetci(mozno aj kazdy prvoligista).
No ku nasej Dukle: s 9 hracmi pod 21 rokov,prist do Zvolena a nechat dusu na lade a doviezt si plne tri body za domacej atmosfery si zasluzi obrovsky obdiv!
Respekt Dukla! nepocital som ani s jednym bodom dnes,no zase ste mi vytreli zrak vasou neskutocnou bojovnostou. Vyliecit bolacky cez pauzu a podme skusit nahanat Slovan na cele tabulky
3.11.2019 - 18:49
+17

borussia

 

By som to vyhadzal vsetko na cele s tym kaprom ci ako sa to vola ryba?
3.11.2019 - 18:50
+2

ErikHKM

 

To je najväčší traged by ti vedeli chalani povedať keby som mohol ale nemôžem..
3.11.2019 - 18:52
+1

Dzunkes

 

tak Plavucha bol nakobiec este lepsi s minulorocnym kadrom ako Rybar s tymto...krasne len tsk dalej a padneme na dno uplne
3.11.2019 - 18:55
+7

borussia

 

Urcite bol akurat nezohnal centra na play off
3.11.2019 - 19:12
+1

ajwen77

 

Čo nemôžeš... Môžeš.. Kks toto je to. Bulvár športu chyba. Nikto nič nepomenuje ako je. Prečo odišiel Mišo, atď atď. Nikto nič a radšej si to nechá pre seba. Tieto potkanove drísty dookola a hráčske taktiež. Proste celé zle...
3.11.2019 - 19:05
+2

Dzunkes

 

Minuly rok bol vyhodeny Lusnak zosypali sme sa teraz Preisinger a zas to iste...neviem no ale od zapasu s DT to islo prudko dole vodou..tam sa muselo nieco udiat len kazdy mlci!
3.11.2019 - 19:07
+2

ajwen77

 

Zisti prečo odišiel Mišo a pochopíš a aj mne išla sánka dole
3.11.2019 - 19:09
+4

FP-luboszv

 

prečo to nedáte sem prečo Mišo odišiel?
nech vedia všetci..robíte tajnosti ako tí naši hokejisti
3.11.2019 - 19:15
+24

Venum33

 

Chces vediet preco odisiel miso ? Lebo sa nezbiesol zo spirkom a dotoho aj andrej robil prievan mne sa zvolenske kroky nikdy nepacili odkedy vyhodili juraska ...
3.11.2019 - 19:34
+6

FP-luboszv

 

tak potom nie je o čom...
ja som bol nerád ked odisiel miso a este k tomu aj Kytnár...
celé zle
3.11.2019 - 19:36
+1

Senn

 

ano toto s tym Spirkom je pravda, uz sme to riesili niektoru diskusiu dozadu
3.11.2019 - 19:39
+1

Venum33

 

Ja yo pisem len pre tych ktory tk necitali ale tych problemov tam bolo viac ale toto bol najvaznejsi
3.11.2019 - 19:41
+1

Senn

 

Jj, ja len potvrdzujem, lebo kadajake blbosti sa tu siria, €€€
3.11.2019 - 19:43
0

Dzunkes

 

chudaka Misa dneska odviezli na nositkach ktovie co je s nim
3.11.2019 - 20:02
+1

pysta111

 

mal by byt v poriadku, je tu uz clanok k tomu
3.11.2019 - 20:10
0

ajwen77

 

Zas ale čo hrali obaja?? V Tom to žiaľ nieje... A v čom to je ma zaráža o to viac...
3.11.2019 - 19:45
0

Urpiner16

 

Chýba tu Pinto 1000.Ten má nos na intuíciu vždy do vlastného tábora.Posledne písal že ten váš lodivod nie je ten čo by mal viesť mužstvo.
3.11.2019 - 19:10
0

archie

 

Admin preco si nepustil prispevok?
3.11.2019 - 19:13
+2

ajwen77

 

Asi tak.. 4 zápasy nič nezmenil čiže u mňa prvý. S ním 2 zamoraci plus Slovak a uvidíme.
3.11.2019 - 19:13
0

ErikHKM

 

ajwen niektoré veci sa z teamu, nevytahuju.. Radšej my zmaž admin, komentár a bude pokoj
3.11.2019 - 19:49
0

ajwen77

 

Prečo.. toto je problém.. držme huby a zabalme to teraz... Kks musia sa vytiahnuť lebo sa nevyriešia...
3.11.2019 - 19:52
+1

ErikHKM

 

No chap to tak ze poznám chalanov a niečo sme si sľúbili a hotovo ľudia tu niečo píšu ja to tu nebudem písať ak to chápeš tak budem rad..
3.11.2019 - 20:03
0

ajwen77

 

Chápem... Sľub je sľub, no treba to riešiť nie tlačiť to ako balvan..
3.11.2019 - 20:05
+1

Hrobar

 

To co spomenul ajwen sa uz vie istu dobu, a myslim si, ze je spravne, aby aj ostatni vedeli, ze sa nieco dialo-deje v klube. Nemozeme sa tvarit, ze je vsetko Okay, ked nie je. Nastastie to uz aj Drgon v rozhovore nacrtol. Je to jeden tim, nesmu byt vsetci egoisticki.
3.11.2019 - 20:01
+1

Strnco

 

Parada chlapci nasi. Hanba Zvolenu ze vobec fanusikov nema. 3x za cely zapas Zvolen...ostuda. To bol ozaj nadplan dnes za 3 body, velka spokojnost. Nech sme v plnej sile a 15steho vsetci na zimaku. Pome Dukla
3.11.2019 - 18:52
+16

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
ErikHKM

 

Ale no budme slušný.. Nak si píše co chce.
3.11.2019 - 19:01
0

B-MO

 

takze ich chvalis? hanit hracov za vykony je ok ale fanusikov uz nie?
3.11.2019 - 19:07
+2

Strnco

 

Bububu. Teraz budes mat 500 plusiek. Kazdy jeden Zvolensky fanusik ti ich da.
3.11.2019 - 19:12
+5

GZA

 

Uz si si dohonil?
3.11.2019 - 19:52
+6

OhavLAX

 

Ešte večer kakao a vianočka s maslom a tvoj deň bude vyvrcholením pozemského bytia..Tvoj život musí byť strašne tristný.
3.11.2019 - 22:25
+1

archie

 

Si trapny.videl a pocul si co bolo na zapase s paštikarmi...na to sa trencin nezmoze nikdy.teraz nehovorim o hokeji.ale tribunach....zial dnes to bolo iba zrkadlo vykonu
3.11.2019 - 19:10
+6

borussia

 

V trencine choreo tak 10 ks maximalne
3.11.2019 - 19:14
+3

Big brother

 

Nestrapnuj sa, nesiahate trenčianskym fans ani po členky.
3.11.2019 - 21:11
+22

Tomas10

 

A????
3.11.2019 - 22:20
+3

borussia

 

Nechaj ich oni su fandovia ako v belehrade ta ich atmosfera na stadione je elektrizujuca a nezabudnutelna
3.11.2019 - 22:29
+2

OhavLAX

 

Každý jeden z nás je fanúšik Zvolena, podielame sa na tom svojim časom, hlasivkami a aj peniazmi na vstupnom..Tak nechápem čo je toto za osočovanie ľudí za to kto ma aký fanklub, kto koľko kričí, kto koľko bubnuje, to akože my tu diskutujúci za to môžeme, že koľko ľudí chce fandiť u nás vo fanklube? Ste ako malé deti
3.11.2019 - 22:29
+6

Big brother

 

A čo teraz? Ja reagujem na hentoho, nie na teba.
4.11.2019 - 6:10
+1

Tomas10

 

A? Naco reagujes? Ci si chces pomerat kto ma vacsieho?
4.11.2019 - 10:20
+2

OhavLAX

 

A ja reagujem na teba, pretože sa chováš ako kojenec a útočíš s plnou plienkou na iného zvolenčana
4.11.2019 - 11:07
+1

Spajky

 

3.11.2019 - 22:29
0

Strnco

 

Archie tak ten bol dobry ste sa rozohnili normalne.
3.11.2019 - 19:15
+8

B-MO

 

co tam take bolo na co sa trencin nezmoze? skoro ste vypredali zimak?
3.11.2019 - 19:49
+4

Strnco

 

Nechaj ho kamo
3.11.2019 - 19:56
+3

OhavLAX

 

Formičky, piesok, bábovka, vanilkové mlieko a spať, lebo ti tiež to povzbudzovanie nerobí zjavne dobre
3.11.2019 - 22:40
0

Dzunkes

 

Tu treba zmena nejaka a repre pauza to nespravi
3.11.2019 - 18:52
+1

ufák

 

pekne chlapci a teraz rýchlo vycikať a spať,bo ráno do školy
3.11.2019 - 18:54
+25

mamina

 

Neuveriteľné! Tri body, s ktorými sa absolútne nerátalo... Podľa počutého naši fandovia vytvorili vo Zvolene pre Duklu domácu atmosféru... vyliečiť boľačky, oddychovať a potom ideme na to!!
DUKLA FOREVER!!
3.11.2019 - 19:01
+16

zvolencan1

 

Atmosféru spravili dobrú, ale hneď po úvodnom buly prvý chorál "Zvoleeen, mesto k...tov" - na čo je to dobré??
3.11.2019 - 21:17
+8

trevor

 

Co chces od jednoduchych ludi?
3.11.2019 - 21:22
+10

petino12

 

Bolo pocut aj Trencanov niekedy, ale rozhodne nespravili domacu atmosferu.
3.11.2019 - 23:24
0

mili28

 

v telke to tak vyzeralo...
4.11.2019 - 8:04
+2

starosta

 

V telke vyzerá veľa vecí inak ako v skutočnosti naozaj je.
4.11.2019 - 9:16
+1

14thomas

 

Gratulujem Dukla nádhera
3.11.2019 - 19:03
+5

Big brother

 

Toto som nečakal, v takejto zostave na lade Zvolena vyhrat, tak to je paráda. Ale vidno, že chalani su mentalne dobre nastavení.
3.11.2019 - 19:04
+7

Big brother

 

...a vdaka bohu, že je tu repre pauza.
3.11.2019 - 19:05
+2

ekaver

 

vidíš, a ja som to tušila
3.11.2019 - 19:29
+1

Dzunkes

 

No...za 4 DOMACE zapasy 3 goly ledva...utok neexistuje ..niekde na rybacke asi tak
3.11.2019 - 19:04
+1

Vojto83

 

Sú zápasy keď sa moje pocity dajú zhodnotiť jediným slovom. Hrdosť! Dnes som hrdý na každého jedného chalana z nášho kádra, som hrdý rovnako tak na našich fanúšikov ktorí tam boli. Nikto nič nevzdal, ani v situácii v ktorej sme. Žiadna ľútosť. Prišli bojovať ako pravá armáda. A ja som sa opäť poučil. Bol som si istý, že dnes skrátka nemôžeme bodovať. Ja sa našťastie veľmi často mýlim. Obrovská vďaka za to, že všetci do jedného ukázali, čo je to zlto-cervene srdce. Vždy vravím, že každý zápas začína od stavu 0:0, ale dnes som to videl inak. Presne takéto situácie ukazujú charakter teamu. Som hrdý na to, že fandím Dukle. A bol by som aj v prípade, že by sme po tejto drine prehrali. Tak isto mi chalani otvorili oči, lebo som tvrdil ze nemáme na to vyhrať nad nikým z prvej štvorky. Mali sme tu o tom debatu a musím sa ospravedlniť Big Brotherovi. Keď nemám pravdu, nemám ani problém si to priznať. A strašne ma teší, že som ju nemal.
3.11.2019 - 19:05
+14

enforcer92TN

 

Chlapci klobuk dole
3.11.2019 - 19:10
+2

Lokomotiv

 

Gratulujem Trenčín, boli ste lepší. Čo sa deje vo Zvolene to neviem, ale myslím že nič dobré
3.11.2019 - 19:14
+3

Johny

 

Čo je vela, to je moc! Strasny grc hrame posledne zapasy... Takto sa zvykne hrat ked nie su vyplaty alebo ked sa chce odpalkovat trener... Motanie sa po rohoch, ziadna strelba, ked tak mala domov brankarovi na hrud aby nahodou gol nepadol, bezduche odkorculovanie zapasu, prihravky nikomu... Neviem, ale nieco mi tu proste smrdí
3.11.2019 - 19:14
+2

Senn

 

ryba smrdi od hlavy, ci ako sa to hovori
3.11.2019 - 19:20
+3

Suchár

 

asi nebudete so mou suhlasit: ale Andreja by som urcite nechal, a do satni dal klobuk s menami hracov. Piati, ktori si vytiahnu papierik so svojim menom, podakovat a vypadnut!!! Je jedno ktori to budu. Zvysok kadra doplnit kosikarmi, a v januari doplnit vhodnymi typmi na PO
3.11.2019 - 19:15
+3

Dzunkes

 

Z klobuka...a horucku si si zmeral?
3.11.2019 - 19:17
+3

pysta111

 

tak z prilby
3.11.2019 - 19:42
+5

starosta

 

Kosikari majú každým zápasom menej príležitosti. Hrajú niekoho kone. Petráš, Tibenský, Mráz, Marcinek a v poslednom čase aj Kelemen. To zahrajú aj juniori.
3.11.2019 - 19:19
+4

borussia

 

Zapalky nebudeme tahat.Logicka hadanka
3.11.2019 - 19:33
0

pysta111

 

suhlasim, andreja ponechat a k nemu nazad Summanena, mozno je vybusny a hracom vynada ale pod takym trenerom aspon je disciplina podla mna
3.11.2019 - 19:43
+3

Dzunkes

 

Zaujimave kombo by bolo...Mikula + Raimo Summanen
3.11.2019 - 20:33
+4

pysta111

 

to by veru bolo tornádo kondicia ako lusk a disciplina ako na vojne
ale kazdopadne k Andrejovi by niekto taky skuseny s pevnou rukou mal prist aby sa aj Andrej mal od koho ucit a zaroven troska disciplina do kabiny
3.11.2019 - 20:35
+1

Dzunkes

 

Ja viem...by si videl tie rychle pasy a kombinacie na jeden dotyk a teraz?pomala nahravka a tomu este potom preskoci hokejku puk...take veci sa predtym nestavali aspon nie tak casto ako teraz!
3.11.2019 - 21:59
0

pinto1000

 

Ak po dnešku ešte ostane na striedačke ten pseudo tréner tak seriem na celý hokej.
Mám len jedny nervy a zdravie a to si zničiť nemienim. A začínam dosť pochybovať aj o zdravom rozume niekto...
Zatiaľ nemenujem ale ak nepríde k zmenám.
A všetkým čo nadávajú na našich zámorákov odkazujem touto cestou že sú to pohlavné údy. Sa pozrite čo hrajú Slováci! Čo hrá Špirko, Kelemen a ďalší? A vy si budete vetrať hubu na McPhearsona alebo Trotter? Všetci vo Zvolene im môžete ďakovať! Bez nich by HKM bol posledný!
POSLEDNÝ!!!
3.11.2019 - 19:18
+11

OhavLAX

 

nikto si tu v celej diskusii na trottera a Mcphersona neobtrel ústa, práveže si všetci myslia, že títo hráči sa vymykajú priemeru a mali by zostať
3.11.2019 - 19:24
+4

pinto1000

 

Áno ale tieto príspevky čítajú aj ľudia ktorí sem neprispievajú...
A pozri FB HKM...
3.11.2019 - 19:27
0

FP-luboszv

 

presne tak....s tými zámorskými hráčmi súhlasim....keby nás nepotiahli sme v prdeli...kelemen nula bodov...ten chce dať gol aj spoza brany asi...strašne isiel dole
ale kľudne by som vymenil lowneyho za mitchella...ten by tam aspon niekomu hubu rozbil za tie strkanice...ale lowney za frasera....schweningennu sa nedari...
3.11.2019 - 19:28
0

Senn

 

boze mne normalne rozum zastava co sme spravili s tym Mitchellom, nic ine ako amaterizmus sa to neda nazvat
3.11.2019 - 19:30
+3

Senn

 

Kelemen protekcne decko tam bude aj keby sa co deje, Bonis,Corrin, Thompson,Lowney mozu kupovat air canada ked pridu zo stadiona, Bruno Mars tiez zbytocny aj s Drgnom, vlastne polovica toho teamu stoji za velke H... ale ideme na titul jak kazdy rok dpc
3.11.2019 - 19:28
+4

pinto1000

 

Tak tak! My sme majstri! Ale škoda že len papulou a júli a nie v apríli...
3.11.2019 - 19:34
+3

Hrobar

 

Tych zamorskych, ktorych si vymenoval okrem Bonisa (prenho je miesto do tretieho utoku) samozrejme prec + Petras, Mraz. Kelemen max. 4 utok a Halama moze kludne ist do 1. so Spirkom a este s nejakym ???? utocnikom, ktory im bude pasovat a este jeden k McPhersonovi a Trotterovi - najlepsie nejaky stabiliny "sniper". Chyba mi tu typ Coffmana, ktory sa neboji to cele zobrat na seba a skusit to, vsak tak nam neraz vyhral zapasy.
3.11.2019 - 19:41
+4

Senn

 

Bonis sice ma goly ale pre mna je absolutne nevyrazny, nieco ako Vandane minuly rok, september dobre a potom nic. Mitchella spat, nejaky hrac na styl Coffmana a proste doniest nejakeho cecha na styl Khulfka a mozno to pojde...
3.11.2019 - 19:46
+1

trevor

 

Bonis je nie nevyrazny, ale strateny. On v medzihre neexistuje, vies o nom len ked mu Trotter alebo McP prihraju do sance. Okamzite by som ho menil za O’Donnella z Kladna, ktory tam hra stvrty utok. To je snajper jak hovado, minuly rok spolu s Trotterom rozhodovali vsetky zapasy Dornbirnu.
3.11.2019 - 19:58
+2

8sweet8

 

Chlapci lenže mi tu máme problém nahradime kanadanov ale slovákov ako nahradime ? Kto príde miesto petrasa marcinka spirka atd ktorý sú absolútne mimo a v lese ? Kto príde miesto nich ? Odídu a na ich miesto bohužiaľ vďaka limitu ani nemá kto prísť
3.11.2019 - 21:12
0

Dzunkes

 

mne chyba na modrej Lacike Cierny
3.11.2019 - 20:32
+1

borussia

 

Suhlas kelemen petras maier maximalne maju na topolcany Mraz Strauch drgon spirko v lese tak kanadania sa prisposobili ostatnym
3.11.2019 - 19:35
+3

azzurri

 

Zvolen dokončili ste domácu sériu ... ked neviete vyhrať s mužstvom čo malo polovicu dorastencov tak neviem s kým potom.plus tie vaše presilovky.to čo bolo?pekny grc čo ste hrali.kedy meníte trénera?
3.11.2019 - 19:18
+1

dusan1980

 

Vsetci tu pisu ze to necakali, ja osobne som mal tusenie.
Aj ked hrame s mladymi je to ta ista zostava co proti Zamkom kde sme hrali dobre a ked sa zachytaju brankari preco nie? Uz Milan Bartovic v rozhovore pred zapasom hovoril ze aj ked sme oslabeni prisli sme bodovat.
Najviac ma pobavil moderator rtvs ktory zahlasil ze to vyzera ako keby veduci zajazdu Starosta zobral so sebou triedu na vylet
Dnes super vykon od nasich ktori fakt makali na 110 percent.Niekedy sa to dalo riesit jednoduchsie , hlavne strielat castejsie namiesto vozenia puku ale aj tak super.
Vobec nesuhlasim s Laugom ze by vo Zvolene vyhral kazdy.Podla mna sme to doslova dosiahli nasim vykonom.
Dnes najvacsie absolutorium pre Jozka Sveca a Mateja Tomeka.
Chalani maju potencial.Zohnat k nim hracov od ktorych sa mozu ucit a bude to dobre.
Super chlapci !!!!! Urobili ste mi naladu
3.11.2019 - 19:22
+7

Dzunkes

 

Jezisi keby tento momentalne slaby Zvolen zapol aspon o 20% tak by nestihali pri ucte vsetkym tak zas nerobme taketo reci
3.11.2019 - 19:29
+7

ajwen77

 

Tak prečo nezapli?? Toto mi vŕta v hlave. Pretože ak nie tréner tak potom kto?? Hmmm... Kto je najväčšia hviezda ktorá podpísala ako prvá a po nej sa naši nosný hraci prakticky rozutekali po SVK.
3.11.2019 - 19:32
+4

hkmzv95

 

Zas nerobte z toho spirka takého debila. Všetci ste ho tu do nebies chválili, keď v play off proti TN nechal dušu na ľade. Nezdá sa mi, že by robil on rozbroje
3.11.2019 - 20:28
+3

ajwen77

 

Niekedy sa veci ťažko chápu .
3.11.2019 - 20:29
0

Suchár

 

Vsetci nie
3.11.2019 - 20:30
0

Tomino

 

Ti starí všade robia problémy, u nás to bol štumpel, v ke to bol nagy, vo zv to vyzerá že špirko atď..
3.11.2019 - 20:32
+5

Traktorik

 

Slovo 10nasobneho masjtra SR a CSR
3.11.2019 - 19:43
+2

Igor123

 

keby sme dali gol v LM neprehráme ...keby keby čo som si všimol u vás to škrípe už dlhšie a tento zápas to asi len vyvrcholil ...no offense
3.11.2019 - 20:07
+1

Dzunkes

 

Vsak ja nehovorim ze nie to mas pravdu
3.11.2019 - 20:17
0

laugo29

 

napisal som: asi kazdy! a nie kazdy, zvolen je v obrovskom lese, ale ako tak hrali, no my sme bojovali, a sam som povedal ze Klobuk dole,takze asi si ma zle pochopil
3.11.2019 - 19:31
+1

borussia

 

Vy ste hrali riadny rybnik ale na zvolen to staci
3.11.2019 - 19:37
0

palec101

 

...rybník??? tak fajn teda
3.11.2019 - 19:48
+2

kurtsteiner

 

Ty mas rybnik tusim v hlavicke
3.11.2019 - 21:05
+6

borussia

 

Sorry dukla hrala hokej ako Boston takze zv prehral o gol tak to super vykon
3.11.2019 - 21:22
+1

kurtsteiner

 

Nic to nemeni na tom co som napisal.
3.11.2019 - 22:06
+2

Tomas10

 

Dosť bolo srandy....začnite konať!!!
3.11.2019 - 19:30
0

dusan1980

 

Keby pes netoto tak by ho roztrhlo.
My sme zapli a ZV nezapol a preto sme vyhrali.
To mam najradsej tieto keby.....
Keby sme my zapli tak sme majstri
3.11.2019 - 19:31
+8

borussia

 

No uvidime po sezone kde skonci slavna dukla lebo za poslednych asi12 rokov dali finale a to tak vsetko
3.11.2019 - 19:38
+2

dusan1980

 

Uvidime...
3.11.2019 - 19:42
+4

Big brother

 

Nemrnči už, prehrali ste s béčkom Dukly, tak to tak aj ber a nenavažaj sa do našich.
3.11.2019 - 19:45
+40

kurtsteiner

 

No ved dobre.
3.11.2019 - 21:18
0

rasťoZv

 

Presne tak, dnes ste vyhrali úplne zaslúžene a je jedno prečo.
3.11.2019 - 19:41
+6

mitoO

 

Karma
3.11.2019 - 19:48
0

Hrobar

 

ale prosim ta
3.11.2019 - 19:49
0

rasťoZv

 

Aká fešáčik?
3.11.2019 - 19:59
+1

Urpiner16

 

Tak ja si myslím že Detva má lepšieho trénera a to bez srandy.
3.11.2019 - 19:38
0

starosta

 

Luptak?.. dosť pijea chyba je ze len nemá licenciu
3.11.2019 - 19:48
+3

Urpiner16

 

Aký Ľupták čo to trepeš.Pújdeš k Turkovi.
3.11.2019 - 19:50
0

starosta

 

Turko je len postavička. Taká istá ako bola vo Zvolene.
3.11.2019 - 19:55
+3

Urpiner16

 

Mýliš sa.Turek je český stratég.Pamätám sa keď ste nemali taký káder ako my a vždy vedel ušiť dobrú taktiku.I teraz s tým mužstvom aký má tak nemá zlé výsledky.
Váš tréner je veľmi preceňovaný a to sa časom ukáže v plnej nahote.
3.11.2019 - 19:59
+2

pysta111

 

jemu u nas vysla jedna sezona tym ze si sadli hraci medyi sebou, v muzstve neboli hviezdy a islo sa kolektivne zapas od zapasu a hrala sa vyslovene ofenziva skoro bez branenia dalsia sezona uz bol prepadak s kamaratmi ako Knyazev Rezac a podobne individua kedze neboli hraci co by davali goly ako sezonu predtym, v DT je to rodinne a su tam hraci dobrej ligovej kvality co v muzstvach nedostali poriadne priestor a tam ho maju tak ukazuju svoju kvalitu a potencial bez tlaku titulu
3.11.2019 - 20:16
+3

pinto1000

 

Podkonického preceňuje Mráz a jeho pätolízači ktorí mu na všetko prikyvujú.
3.11.2019 - 20:22
+3

ajwen77

 

Asi tak... Za mňa on nesie vinu že sme neboli vo finále . Ako aj za toto... Proste ja som za pomenovanie veci a nie omáčky okolo toho.
3.11.2019 - 20:30
+1

fany

 

TY TO MÁŠ RIADNE DOMÝLENÉ.
4.11.2019 - 16:33
0

apa

 

To tvrdím aj ja že je preceňovaný tréner a dobre že s neho nerobíme modlu.Treba si vypočuť rozhovor Haščáka prečo sa mu tak darí v bodovaní preto lebo tréner im naordinoval systém ktorý má hlavu aj pätu,Bezskorovaného výrok prečo je v tabuľke prvý,lebo všetci dodržiavajú trénerov systém a pomáhajú obrane.Ale mi tvrdím hráme od začiatku bez systému či v bránení či v presilovkách.Hráme na náhodu a spoliehame sa na zámorských hráčov že niečo vymyslia.Žiadny nacvičený signál len doviezť puk do súperovej tretiny a tam nám hádam to padne.Zbytočné držanie a vozenie puku, včasné a rýchle neodovzdanie puku kde ho hráč prihrá vtedy keď je atakovaný a prihrá nepresné.Mužstvo musí mať nacvičené prihrávky, signály ale to u nášho mužstva nevidím.Treba si uznať že sme trénera trochu precenili zatiaľ nemá na hl.trénera.Je aj nemysliteľné,aby sa stále vyhováral na hráčov že nesplnia príkazy a na disciplínu potom je je slabý tréner a vedenie že nedokážu zjednať nápravu.

4.11.2019 - 8:38
+2

MartinZV

 

Len si spomeňte ako Országha vyhadzovali z Bystrice prvé sezóny. Vedenie ale ukázalo trpezlivosť a dokázali si vychovať schopného mladého trénera.
4.11.2019 - 12:17
+1

nyytymaki BLOG

 

to maš pravdu,ja som za Podkana rád,ale uznaj,je ten kader poskladaný správne?
Emocie 0,agresivita 0,priamočiarosť 0
4.11.2019 - 13:23
0

pinto1000

 

Mýliš sa. Jožko Turek je veľmi dobrý tréner. Pôsobí skutočne trošku ako postavička ale to neznamená že ho hráči nerešpektujú.
3.11.2019 - 20:17
+5

starosta

 

Ja som o rešpekte hráčov nič nenapísal. Ja som napísal že je postavička v niekoho rukách ako bol aj vo Zvolene.
3.11.2019 - 20:39
+2

Nechtasilasprevadza

 

Po prve treba rozhodit zamorsky utok v hre 5 na 5 na presilovky ich ponechat po druhe zmenit zalozenie utokov po tretie zakazat to hrat vsetko v rohoch a potom pridu vyhry
3.11.2019 - 19:54
0

fanda55

 

Vidím, že Podkonickeho slová padli na úrodnú pôdu
3.11.2019 - 19:41
+2

MartinZV

 

https://www.facebook.com/hkmzvolen/videos/467334067242195/
3.11.2019 - 19:46
+15

starosta

 

Tak ten sa s tým nemaznal
3.11.2019 - 19:53
+1

ajwen77

 

Krásne povedané ale čo s tým.. ak si to nevyriešia medzi sebou tak neviem..
3.11.2019 - 19:56
+1

sliacan

 

"jeden za vsetkych, vsetci za jedneho, pokial toto nebude, tak mozeme ist do riti s celym hokejom" tak toto drgon absolutne vystihol, o tomto to skratka je.
3.11.2019 - 19:59
+7

HKMpelemele

 

Tieto Drgonove slová len potvrdzujú to, čo už všetci dlho tuším... V tej našej kabíne je to prehnite
3.11.2019 - 20:06
+2

fanda55

 

No tak toto bolo chlapsky povedané, takže kabína ma problém
3.11.2019 - 20:15
+1

Myšo

 

Dnes Drgo po zápase povedal, že je to rovnaké ako vlani v decembri no ja si to nemyslím...vlani v decembri sa nás bála celá liga a keď prišla kríza všetci vedeli, že keď sa z nej dostaneme budeme opäť valcovať...nemáme chovana ktorý spravi celé ihrisko sám a vymysli geniálnu prihrávku nemáme strelca ako bol vlani Kytnár nemáme špirko ktorý sa na ľade nechá sj zabiť za Zvolen a nemáme beštiu v obrane ako bol Fraser ktorému sa s rešpektom ustupovali aj SBSkári v Nitre(videl som na vlastné oči pred zápasom play off)...namiesto toho máme tím o ktorom všetci hovoria že ide na titul no reálne ešte nič svetoborné neukázal a máme bandu hráčov bez zápalu a iskry v očiach, ktorých pravidelne strkajú do vrecka kolenič s chlepčokom...a navyše si z trénera zjavne robia všetci p**u lebo on mesiac hovorí že nestrieľame a len si nahrávame z rohov prihrávky ktoré prečíta aj rolbár z miškovca a oni to robia veselo ďalej...
3.11.2019 - 20:11
+15

trevor

 

Az na to, ze z tej minulorocnej krizy sme sa do konca sezony uz uplne nedostali.
3.11.2019 - 20:15
+2

Nechtasilasprevadza

 

Ano minuly rok sme mali super kader a ak sme dopadli v play off?
3.11.2019 - 20:30
0

Hrobar

 

Minulorocny kader bol na titul, len chalani neboli na to nastaveni
3.11.2019 - 20:31
+7

Urpiner16

 

Minuloročný káder s takým Stavjaňom by to finále dal.Tam sa ukázalo to čo sa tu spomína.Stavjaňa s horším kádrom prešiel cez rozum Podkonickému.
3.11.2019 - 20:38
+6

Zubo27

 

To čo dnes Drgoň povedal po zápase je nad slnko jasnejšie. Keď raz niekto nemá záujem hrať pre tím a dodržiavať nejaký systém, nejaké pokyny, tak prosím, nech sa zbalí a odíde. Je mi jedno, či je to ten alebo onen. Ale dnes som na ľade nevidel nič z toho, o čom Podkonický už tri zápasy hovorí na každej pozápasovej tlačovke. V Andrejovi nie je problém, hovorte si čo chcete.
3.11.2019 - 21:50
+1

fany

 

Akože nie.Má byť chlap a otvoriť si ústa na správnom mieste.
4.11.2019 - 16:36
0

Zubo27

 

A čo urobil zle?
4.11.2019 - 17:09
0

sallem

 

Trener musi zase trosku aj vediet co si moze dovolit povedat, a co nie ..... Ty ked nakydas na kolegyne, tak tym nenarusis Tesco chemistry, ale toto je trosku ine.....
4.11.2019 - 17:52
+2

fany

 

Ja mám kolegyne? A kolega Andreja je KTO?Ja som hovorila o pánoch,čo mu kafrú do toho,kto bude na ľade.Inak mňa v práci volali ODBORÁRKA.Vieš čo to znamená???
4.11.2019 - 21:02
0

GZA

 

Tak tak, vyhodiť polovicu tímu a pribaliť k nim aj trénera. A verím, že horšie to nebude.
3.11.2019 - 20:15
0

ahoj555

 

skoda veril som ze dnes zvolen vyhra ale co ma tesi tak rasto spirko ma prist pomoct martinu do extraligi tak zvolencania buduci rok verim tomu ze sa stretneme
3.11.2019 - 20:24
+3

Dzunkes

 

Velmi som zvedavy po repre znova doma s NZ
3.11.2019 - 20:45
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Myšo

 

pardon nie mesto ale oblasť...
3.11.2019 - 20:50
0

Dukla naj

 

Tu nejde ani o to koľko vás príde na štadión ale tu ide o tú atmosféru. Ja nehovorím že v TN že vždy tá najlepšia a že sa spieva stále ale aby za celý zápas sa tri krát zaspievalo Zvolen a ešte zo dva pokriky to je na domáci tím málo a to bol váš kotol celkom zaplnený. Už len z toho princípu že sa nedarí tak treba to mužstvo podporiť a nie tam stáť ako stĺp a dívať sa, tak nech do toho kotla ani nechodia. Aj u nás v TN sú taký ale keď nespievajú alebo to nepoznajú aspoň začapkajú s rukami a aj to pomôže ale bohužiaľ dneska to bolo strašne divné a áno bolo nás počuť viac ako vás. Nenavážam sa do nikoho len ma to tak napadlo.
3.11.2019 - 21:28
+2

hkmzv95

 

Možno to bude niečo spoločné s tým ze posledne dva zápasy mali chalani atmosféru, hodnú play off a to nepreháňam. A nič
3.11.2019 - 21:32
+3

Dukla naj

 

Možno vieš ale dva zápasy prišlo 4 tisíc alebo viac ľudí a na nás príde len 1 300?? Chápem že možno až tak nepritahujeme ľudí ako KE a Slovan ale aj tak je to myslím málo a to ste 4 v tabuľke nerypem ani nič len mi to proste nejde do hlavy.
3.11.2019 - 21:39
+1

Senn

 

ty si asi tiez zaspata sipkova ruzenka, aj 1300 bolo vela dnes na to vsetko co sa deje
3.11.2019 - 22:27
+1

Dukla naj

 

Ako myslíš to je tvoj názor ja ti ho neberiem princko.
3.11.2019 - 22:36
0

OhavLAX

 

Skrátka posledné tri zápasy prišlo v priemere 3800 ľudí cca..tieto tri zápasy sme dali dokopy tri góly a náš herný prejav bol vážne žalostný, ľudia fandili, hnali našich hráčov dokonca sa kričalo aj na sedení čo tu nie je zvykom, boli vlny, bolo všetko skvelý fanklub..nemôžeš čakať, že toto čo si dnes videl u Zvolena budú ľudia trpieť donekonečna
3.11.2019 - 22:49
+3

Myšo

 

nebudem sa tu vyhovárať ale posledné dva zápasy tá atmosféra naozaj stála za to (cez 4000 na oba) a nepomohlo to..sú to spojené nádoby, hráči potrebujú energiu z tribún a tribúny potrebujú impulz z ľadu a odtiaľ posledné dva týždne nič neprišlo jedine že si náš obranca legionár nechal naložiť od dorastenca z TN a ešte so sklonenou hlavou odišiel (ja som si najprv myslel, že hm mladý odvažny skusil a teraz vyfasuje priučku, no ked som videl koniec tej situácie tak WTF)...to je asi najlepšia ilustrácia momentálneho nastavenia hráčov
3.11.2019 - 21:36
+2

Big brother

 

Ale to s tymi Košicami...hrači platili vstupné fanušikom, možno že nie každý hráč sa s tym stotožnil a preto tu podporu ani tak nebrali...ked im museli platit za to, aby prišli. Ale to už len taká myšlienka, že nemuselo to mat až taký dobrý vplyv.
3.11.2019 - 21:48
+1

Dukla naj

 

Akože ani u nás pozri prehrali sme doma s DT a v piatok v LM ale tí ľudia prídu nie je vždy 3 000 ľudí ale tých 2 000 je skoro vždy. Čo sa týka hráčov tak proste ti kanaďania su taký aj u nás máme napr. Aldersona ktorý vie zahrať super, má aj emócie vie sa radovať s tímom ale niekedy je úplne bez nálady žiadna emócia a ani radosť ale proste to sú kanaďania ale za to Coughler tak ten je skoro úplný opak tie emócie a tak nie je tak bodovo plodný ale zasa tímu dáva niečo iné.
3.11.2019 - 21:50
+1

borussia

 

NR Ok oni uz davno nie
3.11.2019 - 20:52
+1

Big brother

 

Ty najlepšie vieš, že áno, tak tu už nerob zo seba blbečka čísla nepustia.
3.11.2019 - 21:08
+8

borussia

 

Nemal si uz buvat
3.11.2019 - 21:24
+1

lanti

 

borussia: evidentne nevieš prekusnúť prehru...
3.11.2019 - 21:34
+7

dusan1980

 

Ty sa najprv rozhodni ci si Borussia alebo Zvolen a potom ako druhu vec si pretri oci a este raz sa pozri na svetelnu tabulu
Zvolen : Dukla juniori 1:2
Paxo
4.11.2019 - 8:09
+4

Izo

 

to DN je čo prosím ťa ?
3.11.2019 - 21:16
+3

kurtsteiner

 

To su nervy
3.11.2019 - 21:26
+1

Igor123

 

Dubnica Nová
3.11.2019 - 21:28
+6

Myšo

 

Dobrú Noc
3.11.2019 - 22:30
0

Myšo

 

Dobrú Noc
3.11.2019 - 22:31
+1

Jaroslav-TN

 

Tak nakoniec sme Zvolen zdolali, kto by to povedal pred zápasom. Mladíci sa nedali a drali ľad. 3 body máme hor sa odpočívať a do liečiť
3.11.2019 - 21:01
+1

8sweet8

 

Teraz ina otázka chlapci že čo robiť ok máme tu limit a s ním obrovský problém... nemôžme vyhodiť hráčov ako petras marcinek lebo nemáme koho miesto nich... spirko absolútne mimo vyhodime ho a miesto neho kto ? Nemáme proste absolútne čo robiť sme bohužiaľ pretlaceny ku stene
3.11.2019 - 21:07
+1

Big brother

 

Angažovali ste hračov ktorym ste verili, tak s nimi treba hrat a počkat si kym sa na trhu objaví niečo zaujimavé.
3.11.2019 - 21:13
+3

8sweet8

 

Nemá sa čo objaviť tento nezmyselný limit kazí kvalitu súťaže bohužiaľ... bohužiaľ nemáme skade ťahať kvalitných slovenských hráčov jednoducho niesu
3.11.2019 - 21:18
+1

Big brother

 

Nezmyselný? Čo je 7 legionarov malo? Každý má rovnaké podmienky, mali ste v lete siahnut po tych kvalitnych slovakoch a bolo by. Angažovali ste Petráša a jemu podobnych, peniaze ste vrazili do legionarov.
3.11.2019 - 21:26
+10

8sweet8

 

Veď hej ale zbytočne podľa mňa celý limit načo to je kvôli čomu ?
3.11.2019 - 21:28
0

Big brother

 

Aby hravalo čo najviac slovákov a aby sme mali čo najvačšiu zakladnu hokejistov. Kedysi bol limit 4. Teraz je 7 málo?
3.11.2019 - 21:34
+7

Dzunkes

 

Sweet ma ale tentoraz pravdu si myslim...kto to "zneuzival" jedine BB a my minulu sezonu..ak sa nemylim tento limit to cele pokazil
3.11.2019 - 22:09
0

8sweet8

 

Ide O to ze kvôli limitu nemôžme nikým posilniť lebo nieje nikto voľný zo slovenských hráčov
3.11.2019 - 22:40
0

Tomino

 

Veru tak, pravda, ja by som kašlal na celý limit veď je to "len" dohoda ktoré nieje ani na papieri
3.11.2019 - 22:54
0

Big brother

 

Ved ste mohli v lete posilnit, hračov volnych bolo dost. Ja nechapem, ved určite sa neskor niekto na trhu objaví, je to už o šikovnosti manažera to poskladat, tak aby to sadlo.
4.11.2019 - 6:15
+2

mitoO

 

Presne tak, co to za napad mat 7 legionarov od leta, najma ked vtedy boli slovaci volni. Nie limit je zly, ale sportovy manazer Zvolena to prekombinoval. Teraz im ostava len cakat, ci sa niekto zo Slovakov v zahranici neuvolni, pripadne pomenit zahranicnych.
4.11.2019 - 9:56
+5

Big brother

 

Koho mate manažéra? Treba vyvodit dosledky.
4.11.2019 - 6:49
+3

Izo

 

vieš na druhej strane by tu bolo v TN možno ďalších 5 čechou kvalít ako napríklad Niko , Osina atď. a nikto by nepoznal alebo resp. by nedostal šancu taký Džugan , Ďurina ,Valach
3.11.2019 - 21:30
+5

snapshot

 

Limit je vyborna vec. Za to, ze vas porazili juniori a dorast limit cudzincov nemoze.
Zhodit prehru na limit je iny level uz
3.11.2019 - 22:19
+9

Dzunkes

 

Tu nejde len o tento jediny zapas kamos
3.11.2019 - 22:37
0

Traktorik

 

Kaslite na limit, venujte sa radsej mladezi a bude mat odkial cerpat vase Acko aj svk repre
4.11.2019 - 8:10
+7

Zubo27

 

Toto je trefné, aj keď mi je po tomto trochu smutno, ale je to tak. Treba pracovať s mládežou.
4.11.2019 - 17:12
0

pysta111

 

petrasa marcineka kludne nahradi aj kolenic s mladym halamom ci chlepčokom spirka tazsie nahradit ale tiez sa urcite najde slovak ktory ma uz nejaku sezonu za sebou a hla v CZ a bodovo ci herne mu to nejde a prospela by mu mozno vymena ale na to su manažéry aby riesili vymeny hostovania co je v zahranicí bezné tu je to rarita, vyhovarat sa na limit a ze akeho slovaka sem dotiahnut je alibisticke, poriadny manažér ci skaut si s tym musí poradiť a duplom ked v klube su peniaze
4.11.2019 - 9:37
+1

Mako1

 

Andrej pri vsetkej ucte k tebe ale potrebujes k sebe este starsieho a skusenejsieho trenera lebo ti to prerasta cez hlavu ja viem ze si rodeny srdciar a treba sa spytat hracov ze ci uvedomuju koho farbi haja a kto ich plati a kto si to nevie uvedomit nak taha kade lachsie a je jedno ci hra v prvej alebo v stvrtej patke,lebo bez srdca a tymovosti sa hokej neda hrat.
3.11.2019 - 21:09
+3

Urpiner16

 

Andrej nie je z tých čo by si dal radiť od starších.On totiž i v repre občas suploval vehementne i Ramsaya ktorý len gúľal očami a to je iný kaliber trénera.
3.11.2019 - 21:23
+1

HKMZvolenHKM

 

Presne o tomto mi písal aj Švárny čo povedal Drgoň : že sa za 17r čo hrá ešte nestretol s takýmto prístupom hráčov ==hrajú sami za seba nazbierať čo najviac bodov aby sa mohli čo najlepšie predat,,žiadna tímovost a hra srdcom pre fans Zvolena, predlžovať si striedania atd...Vôbec nechcú hrat to čo Andrej povie atd....Zbierajú body,ale rozje...i celú kabínu tak čo teraz dalej???som zvedavý čo spravý vedenie......
3.11.2019 - 21:32
+9

Hrobar

 

Egoizmus nici timoveho ducha, je to smutne, ze sa to prave deje u nas, kolko rokov ku nam chodili hraci, co si to tu neskutocne uzivali a snazili sa spravit v ramci svojich moznosti maximum pre tim. Ak nechcu pocuvat pokyny nadriadeneho, tak nech tahaju kadelahsie a je jedno, kto to konkretne je.
3.11.2019 - 21:40
+6

Suchár

 

Hrobar: uplny suhlas+
3.11.2019 - 21:45
+1

Dzunkes

 

Kedy ti pisal Ivan ?
3.11.2019 - 22:10
0

HKMZvolenHKM

 

Ja som mu pisal po zapase s DT: a on mi odpísal....
3.11.2019 - 22:26
0

Senn

 

tak ich poslat dpc vsetkych... to je sila
3.11.2019 - 22:35
0

Mako1

 

Poslat jedneho neprajnika na vystrahu ostatnym prec a nebat sa povedat do eteru ze je rozbijac kolektivu aby mal problem si najst nove posobisko.
3.11.2019 - 21:54
+1

Urpiner16

 

Len niekto si tých hráčov vybral a nesie za ten marazmus tiež svoj podiel viny.Nesprávny výber a individualisti to nie je len maslo hráčov.
3.11.2019 - 21:57
+2

Zubo27

 

Ja sa len čudujem, že Slovan na poslednú chvíľu zbúchal ľaľa ho aký mančaft, a my sme to skladali v podstate od jari a zjavne sme sa nepotriafali presne tak ako sme chceli...
4.11.2019 - 17:14
0

Jokila39

 

Spirko-Bartanus výmena ? Beriete ?
4.11.2019 - 16:52
0

HKMZvolenHKM

 

Nie to pribrate pr..a si nechajte: .
4.11.2019 - 17:16
+1

33800

 

Som si isty ze bartanus podobne ako spirko este nepovedali posledne slovo. Su to skuseni borci a vedia si formu naplanovat
4.11.2019 - 18:48
0

Jokila39

 

Fuu tak teraz mi napadlo .. Bartanusa nechcete za Hlinku meniť ?
4.11.2019 - 19:56
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 17.11.2019 03:03
TímZSkóreB
1.Slovan2274:4052
2.Košice2268:4642
3.B. Bystrica2055:3441
4.Zvolen2060:4736
5.Trenčín2063:5133
6.Michalovce2151:5433
7.Miškovec2053:4530
8.Detva2157:6127
9.Poprad2051:5526
10.Nitra2050:5526
11.Budapešť2162:8024
12.L. Mikuláš2234:8219
13.N. Zámky2150:7816
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava 2014042103:5346
2.Topoľčany201250368:4546
3.Martin211222582:6142
4.Dubnica201121677:6238
5.Sp.Nová Ves211110978:7535
6.Skalica21922880:6033
7.Žilina218111152:5627
8.Levice217021267:9423
9.P.Bystrica215111454:8518
10.Trnava214011659:10113
11.SR 187000713:410
Aktualizované: 21.11.2019 02:41
nadstavba AZVVPPPPSkóreB
1.Nitra2200010:46
2.B. Bystrica211007:45
3.Poprad2101014:1124
4.Košice2010111:142
5.Zvolen200114:71
6.Dukla200024:100
nadstavba BZVVPPPPSkóreB
1.Žilina220008:46
2.Trnava210105:54
3.Martin210016:43
4.Skalica210014:63
5.Slovan201015:52
6.P. Bystrica200024:80
Aktualizované: 18.11.2019 02:40
TímZVVPPPPSkóreB
1.Košice221721285:3656
2.Nitra241521696:5250
3.Poprad221413476:5047
4.Púchov221414390:4845
5.Trnava221321683:4944
6.Dukla221212773:4940
7.Slovan241131978:6340
8.B. Bystrica221120970:4637
9.Michalovce229011251:7728
10.Martin227221159:7627
11.Spišská225111551:8518
12.Skalica225111539:8018
13.Žilina223111735:9712
14.L. Mikuláš220112030:1080
Aktualizované: 18.11.2019 02:40
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 21.11.2019 12:02
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 21.11.2019 12:02
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 21.11.2019 12:02
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 21.11.2019 12:02
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 21.11.2019 12:02
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 21.11.2019 12:02

Bleskovky

Jarošova asistencia nestačila, Belleville prehral na ľade Manitoby 1:2

Slovenský hokejista Christián Jaroš asistoval na gól Jordana Szwarza v zápase jeho tímu Belleville Senators na ľade Manitoby Moose v AHL. Belleville však prehral 1:2. Jaroš okrem asistencie zaznamenal aj päť streleckých pokusov, spolu s útočníkmi Morganom Klimchukom a Drakeom Bathersonom najviac z celého tímu.
pred 4 hod. - TASR

Hathaway dostal za pľuvanec na Gudbransona trojzápasový dištanc

Útočník Garnet Hathaway z Washingtonu Capitals dostal od vedenia zámorskej hokejovej NHL trojzápasový dištanc za opľutie obrancu Anaheimu Erika Gudbransona v pondelňajšom vzájomnom dueli. Emócie vzbĺkli po "hite" Brendana Leipsica na centra hostí Dereka Granta za bránkou Washingtonu. Do bitky sa ihneď zapojil aj domáci Hathaway, ktorý napokon za pľuvanec putoval predčasne pod sprchy. Gudbranson ho tesne predtým udrel už v momente, keď rozhodcovia oboch "kohútov" držali rukami od seba.
včera o 21:39 - TASR

New Jersey poslalo skúseného brankára Schneidera na farmu do AHL

Skúseného hokejového brankára Coryho Schneidera si z listiny nechránených hráčov nevybral žiaden klub NHL a tak ho vedenie New Jersey Devils poslalo na farmu do Binghamtonu. Tridsaťtriročný Američan sa bude snažiť nájsť stratenú formu v nižšej zámorskej súťaži AHL.
včera o 13:28 - TASR

Davos - Lugano 3:2 vo švajčiarskej lige

Hokejisti Davosu zvíťazili v utorňajšom zápase najvyššej švajčiarskej súťaže na domácom ľade nad Luganom 3:2. NLA - utorok: Davos - Lugano 3:2, Ženeva - Rapperswill 6:2.
19.11.2019 22:23 - TASR

Frölunda zdolala v odvete osemfinále Färjestads BK 8:2 a postúpila

Hráči švédskeho hokejového klubu Frölunda Indians zvíťazili v utorkovej odvete osemfinále play off Ligy majstrov nad Färjestads BK 8:2. Prvý duel síce domáci tím prehral 3:6, no po odvete sa teší z postupu do ďalších bojov.
19.11.2019 21:00 - TASR

Třinec - Kometa Brno 6:3, v dohrávke 15. kola českej ligy

V dohrávanom stretnutí 15. kola najvyššej českej hokejovej ligy zvíťazili hráči Třinca nad Kometou Brno 6:3. Domácim k plnému bodovému zásahu pomohli gól a dve asistencie slovenského obrancu Martina Gernáta, ďalšie dve asistencie pridal útočník Patrik Hrehorčák.
19.11.2019 20:32 - TASR

New Jersey umiestnilo brankára Schneidera na listinu nechránených hráčov

Vedenie New Jersey Devils umiestnilo brankára Coryho Schneidera na listinu nechránených hráčov. Ak po ňom nesiahne žiaden z ďalších klubov zámorskej hokejovej NHL, poputuje na farmu do Binghamtonu v AHL. Schneider má s "diablami" platný kontrakt do konca sezóny 2021/2022 s ročným platom 6 miliónov dolárov.
19.11.2019 09:17 - TASR

Útočníka Buffala Okposa vyradil z hry otras mozgu

Hokejistom Buffala Sabres nepomôže v najbližších zápasoch NHL útočník Kyle Okposo. Klub potvrdil, že Okposo utrpel otras mozgu, už štvrtý v priebehu necelých dvoch rokov. "Dobu absencie nespresnili," informuje oficiálny portál NHL.
18.11.2019 21:52 - TASR

Hráčmi týždňa sa stali útočníci McDavid, MacKinnon a obranca Yandle

Hráčmi uplynulého týždňa v zámorskej hokejovej NHL sa stali center Edmontonu Oilers Connor McDavid, útočník Colorada Avalanche Nathan MacKinnon a obranca Floridy Panthers Keith Yandle. Informoval o tom oficiálny web súťaže. Najproduktívnejšieho hráča "olejárov" McDavida vyhlásili za prvú hviezdu týždňa, keď v troch zápasoch zaznamenal desať bodov.
18.11.2019 19:54 - TASR

Jurčo dvoma gólmi prispel k triumfu Bakersfieldu

Slovenský hokejista Tomáš Jurčo sa veľkou mierou podieľal na víťazstve Bakersfieldu na ľade Colorada Eagles 3:2 v AHL. Dvadsaťšesťročný útočník strelil v noci na nedeľu dva góly, vrátane víťazného a stal sa prvou hviezdou duelu. Najprv 40. minúte vyrovnal, v úvode tretej tretiny rozhodol víťazstve Condors.
17.11.2019 11:07 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

22. 11. 2019
B. Bystrica - Budapešť o 17:30
Michalovce - Trenčín o 17:30
Košice - Poprad o 17:30
Zvolen - L. Mikuláš o 18:00
N. Zámky - Nitra o 18:00
Miškovec - Slovan o 18:30

Odohrané zápasy

19. 11. 2019
KošiceL. Mikuláš
8:0REPORT
18. 11. 2019
BudapešťMichalovce
1:3REPORT
17. 11. 2019
SlovanNitra
4:1REPORT
MiškovecKošice
3:1REPORT
L. MikulášDetva
2:3REPORT
TrenčínBudapešť
9:2REPORT

Najviac bodov

Marcel HaščákKOS29 bodov
2.Zigo T.SBA25
3.Abdul J.SBA25
4.Chovan M.KOS24
5.Mikyska J.TRE24

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS19 gólov
2.Bonis K.ZVO13
3.Sýkora J.DEV13
4.Zigo T.SBA13
5.Langkow C.MAC12

Najlepší brankár

Matej TomekTRE94.46 perc
2.Adorján A.MIS94.17 %
3.Beskorowany T.BBY93.93 %
4.Košarišťan A.KOS93.82 %
5.Rajna M.MIS93.58 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
KB Sports