Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
MS
  Momentálne bez zápasov
NHL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Zvolen si poradil s Košicami (VIDEO)

6.10.2017 20:21 TASR

Zvolen doma už po prvej tretine vyhrával nad Košicami 3:1. Výhru potvrdil gólom v tretej tretine Ďaloga.


Obsah správy nie je v archíve...
Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
chaser

 

Gratulujem ZV, Koyš snáď bude v poriadku
6.10.2017 - 20:33
+1

dejvidBB

 

Zas sa zranil?
6.10.2017 - 20:52
0

HKMpelemele

 

ano, asi 10s pred koncom
6.10.2017 - 20:55
0

skipler

 

Je v poriadku sám to po zápase povedal
6.10.2017 - 21:50
+2

UssKe

 

Gratulácia ZV. Vaši maséri nebudú musieť ani prať dresy taká to bolo brnkačka. Naši dnes asi zostali na donovaloch a poslali hrať za seba nejakých turistov..
6.10.2017 - 20:33
0

adept

 

Takze tak
6.10.2017 - 20:34
+1

Altsohl007

 

Dneska jednoznacne lepsi. Mohlo padnut aj viac golov ako padlo. Neviem stale mi to pride ze nam chyba strelec , lebo tych sanci mavame v zapasoch dost len ta finalna faza. Ale vykon sa mi vcelku pacil, mam pocit ze konecne zacali dohravat suboje a pridali na tvrdosti. Len tak dalej, nadviazat na tento vysledok a hru a snad budeme pomaly stupat a jv tabulke.

P.S. To co predvadzal komentator na huste to bolo neco strasne. Hlaska vecer "Nove Zamky vyhravaju v Detve vysoko nad Nitrou"
6.10.2017 - 20:35
+20

hkmzv95

 

Komentátor na huste riadny exot "Spoluhráč nahráva spoluhráčovi a ten nahral spoluhráčovi a zvolenčan dáva gol"
6.10.2017 - 20:40
+6

rasticek

 

Teraz som zbežne pozrel highlighty...to čo za exota komentovalo?
6.10.2017 - 22:09
+1

hkmzv95

 

Na začiatku povedal, že center tretieho útoku je Raisov namiesto Steena
6.10.2017 - 22:21
0

CanadiensHockey

 

Najlepsi bolked Cofman vozil puk po lade a on Tavoda pri puku stale puk v drzani Tavodu a Tavoda na striedacke.
6.10.2017 - 22:14
+4

hkmzv95

 

6.10.2017 - 22:20
0

HKMpelemele

 

Dnes to bol z nasej strany konecne pekny, kolektivny vykon cely zapas sme boli lepsim muzstvom a na skore sa to mohlo odzrkadlit este viac. Skoda tej nasej nestastnej koncovky. Verim ale, ze po tomto zapase sa uz chytime, chalani si zacnu verit a pojdeme hore. Nova posila sa podla mna ukazala v dobrom svetle. Na to, ze chalan prisiel na obed, tak ukazal prehlad v hre a jeho prihravky maju oci. Este aj s Finom, co ma prist zajtra by mohli byt dobrymi posilami. Kosice ma trosku sklamali, ale zranenia robia svoje. Dufam, ze Koys bude v poriadku a rychlo spat na lade.
P.S.: Huste, robte prosim prisnejsie vyberove konanie na komentatorov. Nech aspon sklonovat vedia po slovensky spravne.
6.10.2017 - 20:35
+3

Altsohl007

 

Vies aj konkretne meno toho fina ktory ma prist?
6.10.2017 - 21:07
+1

matell157

 

Immonen
6.10.2017 - 21:13
0

Altsohl007

 

Tych je celkom dost na eliteprospects
6.10.2017 - 21:15
+1

HKMpelemele

 

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=3217 mal by to byt tento
6.10.2017 - 21:14
+1

Altsohl007

 

Hmm tak tento vyzera celkom dobre
6.10.2017 - 21:16
0

HKMpelemele

 

uvidime, radsej cakajme menej a mozeme byt len milo prekvapeni
6.10.2017 - 21:29
0

MartinZV

 

Áno je to on
6.10.2017 - 22:20
0

hkmzv95

 

Dnes to bol výkon na 1ku. Prišiel Steen a ak príde ten fínsky center, tak chápem, prečo Luky Jurík začal bojovať Ale nie dnes naozaj každého pekný výkon dokonca aj Ťava zahral dobre. Košice dosť odovzdane asi im tam ozaj chýbaju Hovorka, Nagy atď..
6.10.2017 - 20:38
0

Dzunkes

 

Tolko prazdnych bran co sme nedali sa len tak nevidi 8-1 kludne mohlo aj byt...Lukas dnes 1+1 z KE jednoznacne Soltes najlepsi vsade bol atd
6.10.2017 - 20:40
+2

Dzunkes

 

1+2 dokonca,oprava
6.10.2017 - 21:37
0

ErikHKM

 

Vynikajúco že sme vyhrali Novakov gól bol krásny len tak ďalej chalani potrebujeme body ako soľ čím skôr aby sme boli hore
6.10.2017 - 20:44
+2

paljuka

 

brutal tragedia z nasej strany predpokladam ako som tak pozeral na Koysa tak dalsi minus jeden hrac na dlhsie obdobie...
momentalne sme v takom stave ze to vidim ze Detva sa na nas chyti...
tak slabucke Kosice s tolko zranenymi hracmi som uz davno nevidel...

a to som si myslel pred sezonou ze konecne budeme mat brutal siroky kader...
ak sa nevrati niekto z klucovych hracov tak v nedelu ista prehra...
6.10.2017 - 20:44
+2

LenTak93

 

Široký káder je, ale keď vypadnú 4 útočníci, po dnešku možno 5, tak je to v riti. Vrábeľ, Novotný a Petráš sa mali zohrávať v Prešove a nakoniec sú už skoro mesiac pevnou súčasťou nášho Ačka, dokonca sme dnes museli povolať juniora. Viac ako dnešná prehra ma serú tie zranenia, to už nie je normálne...
6.10.2017 - 20:47
+4

LenTak93

 

a ďalšia vec, ak aj hráme s mladými, tak dosť často sa stáva, že musíme zápas otáčať alebo prehrávame ako dnes a Jančuška tam necháva točiť 3 útoky, aby sme na to nedoplatili
6.10.2017 - 20:48
+1

Jančo66

 

Jančuška aj u nás točil tri formácie cez ZČ. Až ku koncu ZČ dostávala viac miesta aj mladá lajna.
6.10.2017 - 22:05
+1

paljuka

 

tomu nerozumiem ani ja preco niekedy silou mocou tocime len 3 formacie...hraci mi pridu totalne mimo dnes 3. tretina polovica mrtva ziadne korculovanie Zvolen nehral ani proti polovicnym Kosiciam a fakt sme dnes mohli kludne lignut aj 10...

Ak sa nam aj vrati par hracov po zraneni bude to trvat kym sa rozohraju zohraju strata v tabulke narasta a neviem ci bude v nasich silach uhrat lepsie ako 3. miesto po zakladnej casti...

6.10.2017 - 20:55
+1

BlackCrow

 

A na čo nám bude lepšie ako to tretie ? Nech sa tam naháňa Trenčín s Bystricou či Popradom. Je mi jedno ako skončíme po základnej časti. Play off je iná liga.
6.10.2017 - 21:02
+2

paljuka

 

nejde ani tak o konecne umiestnenie ako to ze sa bojim hernej mizerie na par tyzdnov podobnej tej dnes...ak nastupime takto s lepsie pripravenym muzstvom tak budeme za fackovacieho panaka a neskonci to len pri 4 goloch
6.10.2017 - 21:07
+1

BlackCrow

 

Chápem. Nepozerá sa na to dobre ale. Čakali sme asi iný začiatok ligy. Je treba zvládnuť zápas v Detve. Keby som bol trenér, obetujem zápas vo Zvolene aby si plejmejkri doliečili kašlíky a mohli nastúpiť. Ľahšieho súpera už v lige niet a nebodovať tam by znamenalo prehĺbenie "blbej nálady".

6.10.2017 - 21:26
+6

Urpiner16

 

Len aby ste v play off nenaháňali zajaca za chvost keď bude treba vyhrávať aj vonku.
7.10.2017 - 9:30
+1

nyytymaki BLOG

 

Dnes top vykon,od všetkých na ľade.Totalny hokej a obrana bola nekompromisná,škoda len jalovej koncovky.Nebyt Lundstroma tak je desat
6.10.2017 - 20:46
+1

tulen - kosice

 

to koľko promile si mal,keď si písal tento koment ? ... by si top výkon nespoznal ani keby si sedel na zápase slovan - medveščak
7.10.2017 - 12:02
+3

nyytymaki BLOG

 

"od všetkých na ľade" neznamená,že medzi nich patrili aj Ukrajinci.
Práveže vtedy som bol triezvy,neskôr bola ruka hore
7.10.2017 - 12:54
+3

HKm

 

Dnes jediné zle bol hlásateľ na štadióne. Zahlásenie gólov po 5 minútach trasúsim tichím hlasom a žiadny replay na kocke. Už teraz sa teším na nedeľu.
6.10.2017 - 20:50
0

Lokomotiv

 

kocka je pokazená
6.10.2017 - 20:55
0

Hrobar

 

však ho hneď na začiatku vypískali
6.10.2017 - 21:00
0

MartinZV

 

Tak to oneskorené hlásenie vyplýva z toho že po novom v tejto sezóne sa musí čakať vždy na oficiálne potvrdenie od videorozhodcu ktorý musí potvrdiť strelca aj asistentov až potom ôže hásateľ oznámiť. Aj Máriovi predtým to preto tiež toľko trvalo a dosť sa sťažoval na to ale tak čo už no takto to vymysleli...Preto napríklad aj na HP resp. onlajnoch to niekedy trvá kým nabehne strelec a asistenti
6.10.2017 - 22:24
+1

MartinZV

 

*môže
6.10.2017 - 22:25
0

zvboy

 

Mário sa kedy vráti bez neho to nie je ono
6.10.2017 - 22:26
0

MartinZV

 

No popri iných povinnostiach bohužiaľ pár zápasov vynechá Minule bol jeden chlap na skúšku ako dočasná náhrada (veľmi dobrý hlas aj dynamika a má skúsenosti s moderovaním) no bohužiaľ nevedia sa s ním zatiaľ nejak dohodnúť. Ale dúfam že sa to čoskoro vyrieši lebo počúvať toho uspávača hadov je fakt strašné...
6.10.2017 - 22:57
+1

Hrobar

 

Najlepsie ked dneska hovoril zostavy ked mu to stale vypadavalo
6.10.2017 - 23:05
0

burnzie

 

ja si pamätám keď ste mali ešte komentátora čo bol dlhé roky ešte ked BB nebola v EL a väčšina od nás aj fandila ZV .....no ešte hlásil čo si pamatätám keď bola BB prvý rok v EL potom ste mali neviem koho asi ten Mário spomínaný no my máme tiež pani čo hlási už niekoľko rokov čo si zaslúži absolutórium v BB no tie mená zámorských hráčov tie zložitejšie sa jej nie vždy podarí správne vysloviť ..chllpík čo ju zastupoval tak sa mi pozdával do budúcna by som si ho vedel predstaviť u nás
6.10.2017 - 23:13
+1

pinto1000

 

Ten pán čo dlhé roky u nás hlásil bol p. Bartík ale jeho cesta týmto svetom sa skončila v r.2009 tá pani čo je (nenapadne ma jej meno) u vás je proti nemu juniorka :- ináč jeden známy po vašom titule povedal že nikomu neprial ten titul v BB tak tak ako jej.
7.10.2017 - 7:43
+2

hkmmanZV

 

Jožko robil hlásateľa od roku 76, dlhých 33 rokov
7.10.2017 - 8:41
+4

MartinZV

 

A potom je tu legendárny pán Šindler ktorý meral čas ešte predtým než ho vôbec vymysleli
7.10.2017 - 10:39
+2

zvboy

 

no ten už nie je.. ale máš pravdu
7.10.2017 - 12:40
+2

MartinZV

 

Veď jasné to predsa viem česť jeho pamiatke Ale to bola tiež taká ikona naša
7.10.2017 - 12:49
+3

Juslan

 

Myslím že tú juniorku budeš musieť odvolať keď sa dozvieš od kedy tá pani funguje v BB! Tá sa bez veľkých rečí v hokeji vyzná lepšie ako väčšina veľkohubých "odborníkov" v týchto diskusiách.
7.10.2017 - 8:54
+1

HKMpelemele

 

hovoril, ze oproti panovi Bartikovi je juniorka. Pochybujem, ze tam je od sedemdesiatych rokov...ak ano, tak klobuk dolu
7.10.2017 - 9:23
+1

Juslan

 

Mal som na mysli tých 33 rokov. Ja nechcem uviesť presnú informáciu od kedy tá pani funguje ale mám dojem že sa to k tým 33 rokom blíži a o juniorke nemôže byť ani reči.
7.10.2017 - 9:50
+1

pinto1000

 

Joooj veď ale sa toho slova juniorka nechytaj až tak vážne! Nebolo to myslené v zlom!
7.10.2017 - 10:40
+1

Lokomotiv

 

By ma zaujímalo koľko dostanú za jeden zápas. Ale keď som videl na akých stoličkách tam sedia tí časomerači, to je tiež hanba. Stoličky ako pre prvákov na ZŠ v roku 1982.
6.10.2017 - 23:14
0

MartinZV

 

Hlásateľ neviem ale trestomerač (čiže ten otvára dvierka na trestnej) má 7 alebo 7.50 na zápas. SZĽH má na to tabuľky kde kde je presne napísané koľko ktorí domáci usporiadatelia dostávajú
7.10.2017 - 9:18
+1

LenTak93

 

Veď môže prísť k oprave, ako za starých čias, nie? Resp. doplnenie.
6.10.2017 - 23:24
+2

pinto1000

 

Z našej strany dnes veľmi dobrý bojovný výkon! Na druhej strane však musím povedať že takto priam katastrofálne som Košice hrať ešte nevidel...ale taký je šport! Teraz sa dobre pripraviť na Zámky a cestovať tabuľkou už len hore!
6.10.2017 - 20:53
0

UssKe

 

Myslim ze prisiel cas na to aby Rusic a Zubar zacali hladat nahradu za Koysa. Boh vie ako dlho bude out a my uz nemame cas cakat na jeho uplne uzdravenie.
6.10.2017 - 20:56
0

Pacan

 

Zase musi Pacan čakať na Koyša.
6.10.2017 - 21:22
0

Pacan

 

Zubár nech nič uz radšej nezhana lebo tie posily katastrofa A Rusič môže hladac huby v lese, veď Lang sám o nom povedal ze jeho výhoda je ze nerozumie hokeju.Strasna potupa toto hovoriť .Slabota od kedy tam Lang z Rusicom a Zubekom.
6.10.2017 - 21:45
+6

UssKe

 

Tak zhanaj hracov,sponzorov ty ked si taky mudry.
6.10.2017 - 21:47
+6

TomsKE

 

Kessel je katastrofálna posila?
7.10.2017 - 4:54
+1

romantom8

 

posili su podla mna fajn ale treba si uvedomit ze hrame bez 4-5 klucovych hracov takze hru a aj vysledky treba brat s rezervou. mne osobne skor chyba tvrdost nasich obrancov neviem kde sa vytratila
7.10.2017 - 7:27
+1

AaronEkblad

 

Baca vyzera byt ukludneny po tom ako mu Sladok upravil fasadu
7.10.2017 - 8:47
+3

romantom8

 

no a dalsia vec podla mna Jenco nemoze hrat prvy utok lebo si tam s nikym nerozumie plus jeho spalovanie sanci, samozrejme chapem ze tam nieje koho dat
7.10.2017 - 7:28
0

Achilles

 

On si s niekým nerozumie v kazdom útoku
7.10.2017 - 12:20
+3

LenTak93

 

Pozri sa, ako sa darilo formáciam Jenčík-Pašek-Haščák a Spilar-Bartoš-Jenčík.
7.10.2017 - 12:42
+1

Achilles

 

Ešte Jencik-Bulik-Dravecky vytiahni, akurát ja rozprávam o súčasnej situácii
7.10.2017 - 14:36
+4

pysta111

 

Podla mna by si idealne s Vincom Lukacom sadol .
7.10.2017 - 19:07
0

HKm

 

Jurik 1+2
6.10.2017 - 20:59
+4

pinto1000

 

Jurík 1+1
6.10.2017 - 21:27
0

Athotis

 

hej 1+1 pri to poslednom nebol na lade
6.10.2017 - 22:04
0

MartinZV

 

Čo dodať Asi len toľko že sme dnes tých gólov mohli dať aspoň dvakrát toľko Ďakujeme za pekný výkon a dôležitú domácu výhru presne takýto zápas sme potrebovali v ktorom sme od začiatku dominantní a konečne dáme góly a v pohode to uhráme. Teraz potvrdiť s NZ a 20kou
6.10.2017 - 21:04
0

Lokomotiv

 

Dnes podľa mňa najlepší výkon Zvolena doteraz, na Košiciach bolo poznať, že im nejakí hráči chýbajú, ale nehrali úplne zle. My sme mali naozaj kopu vyložených šancí, takže skóre mohlo byť vyššie, ale to rovnako platí pre Košice, ktoré takisto nevyužili zopár tutoviek.
6.10.2017 - 21:13
+4

MatoZV

 

Najvacsim uspechom dnesneho zapasu nie su 3 body, ale cerstvy vietor a nadej pre zvolenskeho fanusika, ze tato sezona nemusi byt este v pase. Stale sme po dnes skoncenej prvej sestine totizto len 1 bod pred SR20 (ktora odohrala menej zapasov), tak hrozne sme zacali sutaz. Na druhej strane posledne 2 zapasy v TN a doma s KE ukazali (TN prvy, KE keby dnes u nas vyhrali su druhe), ze vieme posobit na lade v urcitych a to nie kratkych casovych usekoch viditelne lepsie nez top muzstva ligy. Nepolavit!
6.10.2017 - 21:14
+4

Hrobar

 

dneska to bola v našej réžii
Konečne prišiel center - ktorého sme potrebovali a nato, že prišiel len dnes tak sa veľmi dobre orientoval na ľade. Inak tieto formácie čo dnes hrali si veľmi dobre sadli. Najmä Coffman-Steen-Ďaloga. Nič proti Košiciam, ale dnes to bol ešte milosrdný výsledok. Climie aj keď inkasoval gól - tak všetko s takou istotou chytal + jeho rozohrávky boli fakt pekné.
6.10.2017 - 21:15
+2

Dzunkes

 

Jo a Misko Chovan zlate rucicky
6.10.2017 - 21:38
+2

MartinZV

 

Tak sám vravel že nehral ligový zápas od februára keďže vtedy skončil jeho tím v lige a vstával o 3 ráno tuším čiže po tom všetkom si myslím že dosť slušný výkon a už to bude iba lepšie
6.10.2017 - 22:19
0

Nechtasilasprevadza

 

Konečne takýto zápas sme potrebovali a dnes LJurik na paradu
6.10.2017 - 21:18
+3

domaca slivka

 

Košická hra otras doslova na vracanie...
6.10.2017 - 21:19
0

WTF

 

Košice slabé ako 5x vyluhovany čaj
6.10.2017 - 23:16
+2

domaca slivka

 

V dnešnom zápase minimálne 7x vylúhovaný čaj...
6.10.2017 - 23:23
+1

rijko

 

Uz na Dukle hral Zvolen dobre.dnes sa to len ukazalo.
6.10.2017 - 21:19
+2

julo

 

Hrajú totálny hokej,vyššie sa môžme dočítať..
7.10.2017 - 13:16
+2

Urpiner16

 

Hej ako vy s Danom Koncom v hlavnej úlohe.
7.10.2017 - 14:05
+1

BlackCrow

 

Že Ti to nie je blbé ty verklík. Čuduj sa potom že ti pri každej príležitosti niekto omláti o gebuľu na bystricu voľnejšie. Jak male dzecko bazmek........
7.10.2017 - 15:44
+8

Urpiner16

 

On stále začína ako posledne tak že tak.
7.10.2017 - 20:26
0

trevor

 

Dobre, ze Lukas boduje, prichadza komkurencia, bude musiet driet a bojovat o miesto a to je spravne. Uvidime ci pride ten fin a ako sa ukazu obaja, dnes Steen v pohodicke, bude mat prehlad, ale ziadny bombarder to nebude. Potrebujeme este jedneho nadpriemerneho strelca a ak sa novi centri chytia tak to snad pojde. Hlavne s nimi KOMUNIKUJTE. Treba tam naozaj niekoho, kto sa im bude aktivne venovat v anglictine, otazkou je ci Mikula nevie aj lepsie anglicky ako ten sved s finom dnes dobry vykon, treba potvrdit dalsie zapasy doma plus s dvackou. V obrane stale dost horime, ale lepsi sa to.
6.10.2017 - 21:26
+2

riskohrasko1

 

a čo na to wedro? takže tak
6.10.2017 - 21:27
+3

domaca slivka

 

wedro sa najprv musí poradiť so zúbkovou vílou...
6.10.2017 - 21:34
+1

TomsKE

 

Trapne...
7.10.2017 - 13:42
+1

domaca slivka

 

trápne...
7.10.2017 - 14:55
+1

UssKe

 

Wedro by tu mohol mať svoju vlastnú rubriku ako mávali Mojsejovci. Čo na to wedro. A rozdával by ocenenie
Bulo týždňa
6.10.2017 - 21:38
0

domaca slivka

 

Pacan zatiaľ veľké ale veľmi veľké sklamanie...Takouto hrou neviem či sa v Košiciach ohreje do Vianoc...
6.10.2017 - 21:27
+2

UssKe

 

Ohreje sa lebo uz teraz nema kto hrat.
6.10.2017 - 21:29
+5

domaca slivka

 

Budeme ho sledovať ako zdochýna na korčuliach...
6.10.2017 - 21:33
+2

RebeccaBlack

 

Lebo nedava goly?milion čiernej roboty spravi.je to lepšie v nasom time jednoznacne.u nas su problem tie zranenia.ved kazdy zapas hrame v inej zostave.to sa tak neda
6.10.2017 - 23:15
+7

domaca slivka

 

samé výhovorky aspoň, že tie sa dajú však?
6.10.2017 - 23:22
+1

TomsKE

 

Prečo výhovorky? Veď ma pravdu. 10 zápasov, 6 asistencií zase nie je vôbec zle, obzvlášť keď sa pozrieš na to ako hra celé mužstvo. Určite by mu pomohlo, ak by dal nejaký ten gól, ale hra určite dobre. Hokej nie je len o góloch.
7.10.2017 - 5:03
+7

domaca slivka

 

Práveže hokej je o góloch...pokiaľ viem tak sa hrá na góly...
7.10.2017 - 10:01
+1

TomsKE

 

Ty si si asi logol trochu viac domacej ako tak vidim.. tak este raz:

Hokej nie je LEN o goloch. Nepisem ze nie je o goloch. Pisem ze to nie je LEN o goloch. Chapes?
7.10.2017 - 10:07
+2

domaca slivka

 

Lenže vyhráva sa na góly...chápeš?
7.10.2017 - 10:13
+1

UssKe

 

A góly niekto musí aj pripraviť...chápeš?
7.10.2017 - 10:45
+6

domaca slivka

 

Lenže Pacan sem neprišiel robiť čiernu robotu...jeho sem dotiahli za účelom bodovať a dávať góly...
7.10.2017 - 9:59
+4

LenTak93

 

Ozaj? Marcinko tu hral úplne to isté, nenápadný, ale vynikajúci center. Nemal u nás veľa bodov, ale každý ho tu mal rád. A to isté je David.
Teraz mal Marcinko výborný štart v českej lige a má našliapnuté na výbornú sezónu. Už má 12 bodov a to napr. u nás urobil 28 bodov v jednej sezóne. Treba si uvedomiť, že každá sezóna je iná. A hoc David neboduje tak často, jeho práca pre tím určite nie je zbytočná.
7.10.2017 - 10:04
+2

domaca slivka

 

Pacana sem dotiahli ako najlepšieho strelca ECHL... dotiahli ho sem aby bodoval a skóroval a nie na čiernu robotu...
7.10.2017 - 10:10
+2

TomsKE

 

No vsak Pacan boduje ak si si nevsimol.
7.10.2017 - 10:30
+6

domaca slivka

 

6 asistencii 0 gólov v 10 zápasoch... Čakalo sa od neho omnoho viac...
7.10.2017 - 10:33
+2

UssKe

 

Zbytočne mu to vysvetľuješ. On má svoju názor. Sice blbý ale má
7.10.2017 - 10:16
+2

domaca slivka

 

Múdre názory máš len ty to mi je jasné...
7.10.2017 - 10:18
0

UssKe

 

To nevravím. Ale ty v každom príspevku útočíš na Pacana. Prečo nevyhadzuješ aj Hovorku? Ten tiež prišiel dávať góly a zatiaľ má štatistiku 1+5.
7.10.2017 - 10:31
+2

domaca slivka

 

Radšej dať priestor v slovenskom mužstve slovákovi ako kanaďanovi s rovnakou produktivitou...
7.10.2017 - 10:38
+5

sob3k

 

Radsej dat priestor mladsiemu hracovi, ako starsiemu, ktory sa lahko zrani...
7.10.2017 - 14:51
0

fanda55

 

Bez Madara a Hovorku je to ťažko,maródka Košice brzdí, potom sú tie výkony a výsledky ako na hojdačke.
6.10.2017 - 21:33
+3

CanadiensHockey

 

Konecne pekna hra z nasej strany ale pravdupovediac dnes sa KE prisli do ZV s prepacenim vyprdiet miestami to vyzeralo ako no nech to je uz za nami. Uvidime co ZV ukaze dalej. Najlepsi hrac zapasu i ked bez bodu opat COFFEE nadherny pohyb po lade.
6.10.2017 - 22:01
+2

zvboy

 

myslím že až teraz uvidíme pravého coffeeho na kridle.. pekne zi sadli so steenom.
6.10.2017 - 22:17
0

trevor

 

Tak ci si sadli je dost skoro hodnotit. Uvidime aky typ hraca bude ten Immonen ak pride. Stale dufam, ze to ale nie je vsetko a hladame aj strelca na kridlo, pretoze tito centri ziadni strelci nebudu.
6.10.2017 - 22:28
0

hkmzv95

 

strelcov máme len sa musia prebudiť COFFY, Chovan, Obrdžálek, možno aj Šišo s Matisom. Ale všetci spomenutý hrajú dobre. Ale tak jeden hráč typu Klhufek by prísť mohol. Mohli sme toho Asuchaka ešte pár zápasov skúsiť
6.10.2017 - 22:56
0

trevor

 

Nikto z nich nie je strelec, aj ked nehraju zle. Chyba nam hrac s vacsou rutinou v zakonceni.
6.10.2017 - 23:00
0

Tomas10

 

Tak dneska som bol na hokeji...a musim povedat ze Zvolen hral naozaj dobre...hlavne sa mi pacila hra do tela...ale aj technicky sme Kosice prehravali...aj posila sa mi dneska pozdavala Steen hral dobre...a ako kazdy pisal konecne je to center...dneska aj Lukas chytil druhy dych...tak po nejakych 8 pivach Zvolen do toho !!!
6.10.2017 - 22:19
+1

lesslie69

 

Už dvaja tréneri padli,Milan,aby si nebol tretí.
7.10.2017 - 7:41
+3

UssKe

 

Ja dufam ze neodide. Kazdy rok menime trenerov. Koncepcia je u nas nepoznany pojem. Od hattricku tu bolo tusim 9 Trenerov a ani jeden z nich nevydrzal viac ako dva roky.
7.10.2017 - 7:54
+1

LenTak93

 

A tak je to aj z časti chyba košického diváka, ktorý všade dookola nadáva na košický hokej, mení hráčov po každom zápase a vyhadzuje trénera každý mesiac. Ak sa k tomu pridá viacero prehier, divák na štadióne začne bučať, pískať, na FB a hokejportali začínajú reči, ako verní prestávajú chodiť na hokej. Vedenie nakoniec vždy podľahlo tlaku okolia a vidíme, ako to skončilo. Po odchode Slovana nám Tomko ako jediný urobil titul, keď začal sezónu a aj ju dokončil. Okrem nej sa teda ešte nestalo, aby tréner, ktorý začal, aby tú sezónu aj dokončil.
Všetko tu zlyhalo a aj dnes divák namiesto podpory mužstvu a samotnému klubu začína vyťahovať staré známe frázy. A nechce vnímať širšie súvislosti, neakceptuje fakty, on chce 56 víťazných zápasov počas sezóny, 12 v play-off a potom, aby mu titul doniesli možbo eše rovno do obývačky... Takým štýlom nebude nikdy znova plno ľudí v Košiciach na štadióne.
7.10.2017 - 9:10
+7

UssKe

 

Veru. Pamatam sa ako po odchode slovana vedenie chcelo omladit kader, chceli stavat na mladych hracov ktory mali pod Rulikom rast. Ale prislo par prehier divaci samozrejme zacali byt nervozny a po par mesiacoch bol Rulik prec a po sezone sa uz nepokracovalo v koncepcii pretoze ludia chceli len a len titul. A potom prisiel Tomko potom Oresum,Cada atd. Hlavne Oremus mal dostat podla mna aspon trochu viac casu.
7.10.2017 - 9:23
0

UssKe

 

*ktori mali ,nervozni
7.10.2017 - 9:30
0

LenTak93

 

Neviem, či prave Oremus, ale Rulík určite.
7.10.2017 - 9:47
+1

sob3k

 

Nie je to nahodou tak trosku, ze Rulik nemal kabinu a jeden z vtedy vysokocenenych hracov mal s nim osobny problem?
7.10.2017 - 14:55
0

BlackCrow

 

Rulíka je škoda tak či tak. Bol to pre mňa šok keď sa porúčal. Som si istý že teraz sa niečo podobné nestane.
7.10.2017 - 15:46
0

HKm

 

Oscar Steén
http://www.hkmzvolen.sk/clanok/oscar-steen-mam-dobry-pocit-odohrali-sme-vyborny-zapas
7.10.2017 - 9:43
+2

wedro

 

V HC Košice momentálne šarapatí maródka : Milan Jančuška, tréner Košíc: "Oproti štvrtkovému zápasu sa nám zranili ďalší dvaja hráči Hovorka a Čížek, takže keď to zrátam, je to päť hráčov základnej zostavy, a to je priveľa.

súhlasím že je to priveľa (toto obdobie je pre KE mužstvo ako zakliate)
K zápasu len toľko p.Jančuška to dobre zhodnotil.

Ale vyjadrím sa k neoprávnenej kritike D.Pacanovi.
fanušik sleduje góly a asistencie hráča.
Ale keď sa niekto na to pozerá odbornejším okom sleduje detailnejšie veci na lade tak vidi že David je prínosom pre mužstvo momentálne ma streleckú smolu (včera trafil žŕdku). Ako hore dobre spomenuli chalani je prínosom pre mužstvo.
Jeho góly ešte len prídu všetci v tom verime.
Chápem že sú naňho vysoké očakávania keďže prichádza nálepkou najlepší strelec ECHL.

Takže tak.




7.10.2017 - 9:53
+3

TomsKE

 

Bohuzial isty "fanusik" sa pozera len na goly a nie na asistencie wedro.
7.10.2017 - 10:12
0

UssKe

 

Pamatam sa ako nam v mladosti hovorieval trener Brunclik ze asistencia je viac ako gol . Tak teraz neviem ci ma pravdu nejaky "fanusik" alebo legenda KE hokeja .
7.10.2017 - 10:40
+2

hcpozitiv

 

Beeeďo Brunclíík len "škoda" že PÁN tréner zažil chlapcov čo vedia aj zakončiť lebo dnes by niektorým útočníkom nie len hokejky dolámal.
7.10.2017 - 12:00
+2

UssKe

 

Beďo po nás hádzal hojky keď sme ho naštvali Dúfam že stále pracuje pri KE mládeži pretože deťom má čo dať.
7.10.2017 - 15:49
0

Tristo

 

Pacan: Takze ak zobereme 5 posil , strelcov a vsetci budu vyborny lebo odvedu perfektnu ciernu robotu , pytam sa ako budume vyhravat . Kto tie goly bude davat ??? Same keci . PACAN sem prisiel ako TOP strelec a to sa od neho ocakava , je to posila a ak posila neplni to co ma naco nam ju . Bojovnikov a ciernych robotnikov je v hokeji vagon , ale strelcov je malo . Ale zda sa ze ani toto sme zatial nenasli . A este k tym odbornikom co to sleduju (tu ciernu robotu ). Nechcem povedat kam by som odbornika kopol , keby mi po prehratom zapase hovoril o perfektnej ciernej robote "posily" co prisla goly davat ...
7.10.2017 - 19:17
0

domaca slivka

 

Presne tak ale niektorým to nevysvetlíš...alebo to nechcú pochopiť...
7.10.2017 - 19:57
0

LenTak93

 

Vymenuj mi 5 hráčov v Košiciach s lepšou úspešnosťou na buly a s takým počtom čiernej práce. Vďaka.
7.10.2017 - 20:37
+2

domaca slivka

 

Lenže Košice ho nepodpísali na čiernu robotu ale na strieľanie gólov brali ho ako strelca...a rolu strelca zatiaľ absolútne nezvláda a nespĺňa...
7.10.2017 - 20:42
0

LenTak93

 

Reč je o strednom útočníkovi, tzv. centrovi: “Konkrétne na tento post sme hľadali vhodného hráča. David patril v minulej sezóne k najlepšie bodujúcim hráčom v celej ECHL. Bude to jeho prvé pôsobenie v európskom tíme. Má dobrý hokejový vek a verím, že náš klub bude pre neho novou výzvou v jeho hokejovej kariére. K nášmu mužstvu sa pripojí 1. augusta.”

Tak mi povedz odkiaľ máš tie tvoje dristy...
7.10.2017 - 21:10
+3

BlackCrow

 

Z domácej slivky ?
7.10.2017 - 21:20
0

domaca slivka

 

Aha a centri nedávajú góly a sú len na čiernu robotu?
7.10.2017 - 21:25
+1

LenTak93

 

Boduje, vyhráva buly, získava puky, no bohužiaľ, nedáva góly (tie nedával veľmi ani v príprave) a ty si z toho vedľa.
7.10.2017 - 22:10
+1

TomsKE

 

Presne tak, ale niektorym to nevysvetlis.
7.10.2017 - 21:38
0

Tristo

 

Pacan: Ak by sa tymto riadila NHL tak su kde? presne tam kde slovensky hokej . Ved on este sa chyti , ved on bude bodovat . Ano mas absolutnu pravdu komplexny hrac je super . Ale ak nedavas goly , nerozhodujes zapasy naco sme ta brali . Dam ti iny priklad pretekas na Skodovke chces vyhravat a kupis si BMW . Ale zistis ze ma taky isty slaby motor ako Skodovka . A tvoj argument je ze ma lepsie sedadla a klimu ... KOHO TO ZAUJIMA ??? Kupoval si to BMW lebo si chcel vyhrat . A my sme zobrali strelca Pacana , lebo sme potrebovali niekoho kto by mal davat goly . Nikto nepopiera ze tie cinnosti ktore si vymenoval predtym niesu plusom . Ale to je len to povinne co ma mat ... a ta nadstavba pre ktoru prisiel do Kosic je kde ???(goly) Kazdopadne zamyslel by som sa nad tym ci vedenie neurobili marketingovu chybu a do role strelca ho oni nedostali. Ale zas ako pracanta na ciernu robotu by ho tu nedostali , lebo takych je tu dost . Sancu by som mu dal . Ale pride cas ...
8.10.2017 - 0:23
+1

domaca slivka

 

Presne tak...
8.10.2017 - 6:11
0

LenTak93

 

Ani ty a ani domaca slivka ste mi tu nedali ani jedno meno iného pracanta a hráča s lepšou úspešnosťou na buly v KE. Takže reči typu "pracantov je tu dosť" sú potom mimo.
8.10.2017 - 12:32
+2

lucano22

 

Presne tak, absolútny súhlas. Snáď budú chlapci čoskoro fit a konečne sa rozbehneme. V pohode im ešte dávam čas. Hráči sa uzdravia ustálila sa útoky a môžme ísť nato. A verím že to bude iný hokej z našej strany.
7.10.2017 - 13:19
+2

apa

 

Už typické vyjadrenie Jančušku mohli sme streliť kontaktný gól ale že súper mal predtým minimálne päť tutoviek to nejako zabudol spomenúť,keby Zvolen len
50% využil šance ktoré mal tak asi by sa Košice veľmi ťažko vracali do zápasu.
Ale pri jeho aj minulých vyjadrení kde nevie uznať hru a šance súpera
sa ani nečudujem.
7.10.2017 - 10:45
0

marco32

 

najprv k zapasu ... Jurik to je ciste zlo ... ale na druhej strane 85% na buly za zapas je dost dobry protiklad ... gol ho hadam nakopne k lepsim hernym vykonom ... Daloga opat nesklamal co striedanie to isiel naplno chcelo by to viac icetimu ... Sisovsky ukazuje hlad po hokeji a po zraneni sa mu celkom dobre dari ... Ivan hodne herne podrastol a aj jeho prejav je dobry sice este cas od casu spravi nejaku kravinu ale ak sa neschiti do USA ako cernak tak by sa casom mohol slusne vypracovat ... teraz ku kadru : po vyradeni niektorych hracov sa konecne HKM trosku otriaslo z nedobreho uvodu ... uz som to pisal davnejsie ... cesta na zvysenie kvality ligy nejde cez legionarov ... ano zvysia konkurenciu ale kvalitu nemusia ... podla mna cesta pre nas hokej su juniori ktory ked nedostanu priestor medzi seniormi tak sa nedokazu presadit a casto chodia hravat do zahranicia 2-3ligy za par drobnych ... ale schvalujem pravidlo ze pre prvu ligu ze v kadri musi byt 7hracov do 23r
7.10.2017 - 11:11
+1

zvboy

 

Ivan nehra včera a ani par zapasov dozadu
7.10.2017 - 12:43
0

julo

 

V Detve bude mať kto nastúpiť,alebo tam ideme s juniorkou?
7.10.2017 - 12:39
0

TomsKE

 

Tak sa suska, ze domaca slivka sa chysta obut korcule (vraj kolieskove, neviem) a strelit zo 4 goliky aby Pacan videl, ako sa hra!
7.10.2017 - 13:12
+12

domaca slivka

 

Trápne...
7.10.2017 - 13:34
+1

TomsKE

 

Trapne...
7.10.2017 - 17:15
+2

HKMpelemele

 

http://hkmzvolen.activit.sk/clanok/do-hkm-mieri-jarkko-immonen
7.10.2017 - 15:14
0

granlund84

 

Jancuska už mi lezie na nervy s tými výhovorkami. Chýbalo nám 5 hráčov zákl. zostavy. Ale ved každému raz niekto chýba, preto máme dosť široký káder a šancu môžu dostať mladí. Ak je taký tréner ako o sebe myslí tak nech začne robiť stým čo má a nech ta hra začne mať tvár lebo zatiaľ je to stále také košické z rokov 2015-17.
7.10.2017 - 16:13
+3

UssKe

 

Ano kazdemu niekto chyba ale nam chybaju najlepsi hraci. Nagy,Hovorka,Hricina atd a kazdy zapas hraju hraci v inych formaciach. Keby napr. Nitre chybal Luciani,Kofola,.. tak by tiez ich trener vravel to co Milan.
7.10.2017 - 16:38
+3

Urpiner16

 

Jančuška sezónu neskončí.Po Detve?
7.10.2017 - 16:34
+2

andyd

 

Košice: Košice majú priemerné zloženie mužstva aj na SVK pomery. Výsledky možno sa niekomu nezdajú zle alebo hra, možno niekto si myslí že sa ešte posily rozohraju. Omyl. Oproti ostatným sa Košice neposilnil, len doplnili káder. Základ ostal. A ten je tiež slabý.
8.10.2017 - 12:07
+1

BlackCrow

 

A maslo tiež zdraželo.
8.10.2017 - 12:44
+4

TomsKE

 

A šušká sa aj o chlebe!
8.10.2017 - 13:31
+2


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

+ Novinky 2018Vrátane Play-Off tričiek NR a NZ

Bleskovky

Tréner Trotz odišiel z Washingtonu: "Splnili sme náš jediný cieľ" (2)

Hokejový tréner Barry Trotz informoval v pondelok o svojom rozhodnutí nepokračovať na striedačke Washingtonu Capitals v NHL. V uplynulej sezóne doviedol klub z hlavného mesta USA k premiérovému zisku Stanleyho pohára. Päťdesiatpäťročný Trotz pôsobil vo Washingtone štyri sezóny, počas ktorých získal so zverencami dve Prezidentské trofeje (2015/2016, 2016/2017) za ...
včera o 21:38 - TASR

Tréner Trotz odišiel z Washingtonu, Capitals: "Zarmútilo nás to"

Hokejový tréner Barry Trotz informoval v pondelok o svojom rozhodnutí nepokračovať na striedačke Washingtonu Capitals v NHL. V uplynulej sezóne doviedol klub z hlavného mesta USA k premiérovému zisku Stanleyho pohára. Päťdesiatpäťročný Trotz pôsobil vo Washingtone štyri sezóny, počas ktorých získal so zverencami dve Prezidentské trofeje (2015/2016, 2016/2017) za ...
včera o 21:24 - TASR

NHL: TRÉNER TROTZ SA ROZHODOL ODÍSŤ Z WASHINGTONU

Hokejový tréner Barry Trotz informoval v pondelok o svojom rozhodnutí nepokračovať na striedačke Washingtonu Capitals v NHL. V uplynulej sezóne doviedol klub z hlavného mesta USA k premiérovému zisku Stanleyho pohára. UPOZORNENIE: Správu rozširujeme o ďalšie informácie.
včera o 21:18 - TASR

Boston si na ďalšie dva roky upísal Grzelczyka

Generálny manažér Don Sweeney informoval, že obranca Matt Grzelczyk predĺžil s klubom zámorskej NHL Boston Bruins zmluvu o dva roky. Zarobiť by mal 2,8 milióna dolárov. V sezóne 2017/2018 odohral 61 zápasov, v ktorých nazbieral 15 bodov za tri góly a dvanásť asistencií.
16.6.2018 21:12 - Michal Bruner / TASR

Ottawa suspendovala asistenta GM Leeho, obvineného z obťažovania

Vedenie klubu zámorskej hokejovej NHL Ottawa Senators suspendovalo asistenta generálneho manažéra Randyho Leeho, ktorý čelí obvineniu z obťažovania. Ako uviedla agentúra AP, Lee mal 30. mája v Buffale počastovať oplzlými poznámkami a následne chytiť za rameno 19-ročného šoféra hotelového shuttle busu. Na súde 6. júla obvinenie z obťažovania odmietol. Generálny manažér "senátorov" Pierre Dorion v piatok oznámil, že klub dočasne suspendoval Leeho, ktorý tak nemôže vykonávať svoju činnosť v Ottawe a ani vo farmárskom tíme v Belleville.
16.6.2018 15:36 - Michal Bruner / TASR

Caggiula predĺžil kontrakt s Oilers o ďalšie dva roky

Kanadský hokejista Drake Caggiula bude v NHL naďalej obliekať dres Edmontonu. Podľa portálu sportsnet. ca sa dohodol s vedením Oilers na novom dvojročnom kontrakte.
15.6.2018 10:50 - / TASR

Vegas Golden Knights podpísali kontrakt na rok s Macekom

Nemecký hokejista Brooks Macek podpísal dvojcestný kontrakt na rok s účastníkom NHL Vegas Golden Knights. Oznámil to generálny manažér tímu George McPhee.
13.6.2018 09:46 - Michal Bruner / TASR

Zomrel dvojnásobný víťaz Stanleyho pohára Johnny McKenzie

Vo veku 80 rokov zomrel dvojnásobný víťaz Stanleyho pohára Johnny McKenzie. Niekdajší hokejista Bostonu Bruins podľahol dlhotrvajúcej chorobe. Bývalý útočník odohral v zámorskej NHL dokopy 692 zápasov, okrem Bostonu pôsobil tiež v Chicagu Blackhawks, Detroite Red Wings a New Yorku Rangers.
11.6.2018 13:35 - / TASR

Oilers si upísali dánskeho útočníka Russella

Vedenie klubu NHL Edmonton Oilers podpísalo ročný kontrakt s dánskym hokejistom a účastníkom tohtoročných MS Patrickom Russellom. Dvadsaťpäťročný útočník odohral uplynulé dve sezóny na farme "olejárov" v Bakersfielde, v nižšej súťaži AHL odohral v minulom ročníku 68 zápasov s bilanciou 14 gólov a 13 asistencií. V siedmich dueloch na MS v drese Dánska nebodoval.
9.6.2018 11:37 - / TASR

Český tréner Václav Sýkora posilnil realizačný tím HK Soči

Český hokejový tréner Václav Sýkora zamieril do Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL). V klube HK Soči sa stal asistentom hlavného trénera Sergeja Zubova. Sýkora sa do KHL vracia po necelých troch rokoch, na konci októbra 2015 skončil na striedačke Čerepovca.
7.6.2018 17:29 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
zimná hokejová škola
Evysledky.com - live športové vysledky