Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HokejPortal
podcast
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Zvolen vezie zo Zámkov všetky body, domáci tréner hromžil na tlačovke (VIDEO)

zdroj: hokejportal/Vladimír Chramazda
4.1.2019 21:04 TASR

Hokejisti Zvolena uspeli v Nových Zámkoch.


MHC Mikron Nové Zámky - HKM Zvolen 3:4 (0:0, 0:4, 3:0)
Góly:
42. Fábry (Jurík, Dundáček), 51. Fábry (Henderson), 59. Andersons (Rogoň, Štrauch) - 22. Zuzin (Michal Chovan), 27. Vandas (Kytnár), 34. Kytnár (Handlovský, Vandas), 39. Mitchell (Ulrych). Rozhodovali: Lokšík, Valach - Krajčík (všetci SR), Pálkővi (Maď.), vylúčení: 2:3, presilovky a oslabenia: 0:0.

Nové Zámky: Košarišťan (39. Kristín) - Andersons, Kudla, Dundáček, Zaťko, Ordzovenský, Novák, Henderson, Hatala - Pospíšil, Hruška, Štrauch - Ručkay, Zbořil, Jurík - Šimun, Urban, Nejezchleb - Rogoň, Fábry, Bajtek

Zvolen: Skapski - Fraser, Pöyhönen, Ulrych, Drgoň, Zeleňák, Vandane, Růžička, Pufahl – Handlovský, Kytnár, Vandas – Obdržálek, Michal Chovan, Zuzin – Šišovský, Špirko, Mitchell – Andrisík, Petráš, P. Halama

Súboj tabuľkových susedov začal vo svižnom tempe, no v úvodných piatich minútach sa ani jeden z tímov nedostal do výraznejšieho zakončenia. Až potom skúšal šťastie zadovkou domáci Ručkay a na druhej strane rovnako Mitchell. Dobrú šancu spálil Obdržálek, ktorý spomedzi kruhov dorazil spoluhráčovu strelu, no neuspel. Napriek rýchlej hre tak v úvodnom dejstve gól nepadol.

Úvod druhej tretiny patril hosťom zo Zvolena. Zuzin prijal medzi kruhmi prihrávku od Chovana a švihom zblízka prestrelil Košarišťana. V 28. minúte sa potvrdilo známe nedáš – dostaneš. Kým domáci nevyužili dobrú príležitosť po prihrávke spoza bránky, na druhej strane si zachoval chladnú hlavu Vandas a bekhendom zasunul puk poza chrbát domáceho brankára. Po Skapského chybe v rozohrávke mohla ohroziť zvolenskú bránku Fábryho formácia, no nestalo sa. Po chvíli tak opäť udreli hostia – tentoraz sa presnou strelou presadil Kytnár. To však nebolo zo strany Zvolena všetko, necelú minútu a pol pred koncom tretiny pri nájazde dvoch na jedného uspel Mitchell a po prvý raz v sezóne vyhnal Košarišťana z bránky.

Tretie dejstvo začali lepšie Novozámčania – Fábry zakončil z pravého kruhu a puk sa zastavil až v sieti zvolenskej bránky. Postupne nabrala hra na obrátkach a bolo jasné, že domácim strelený gól pomohol. Ručkayov pokus tesne minul súperovu bránku a Bajtekovi chýbalo v skrumáži trochu šťastia. Podarilo sa to však opäť Fábrymu, ktorý zadovkou zužitkoval Hendersonove nahodenie puku na bránku. Domáci mohli vzápätí streliť aj tretí gól, keď Zbořil našiel krížnou prihrávkou Šimuna, no ten nedokázal usmerniť puk za Skapského chrbát. 80 sekúnd pred koncom vyhrali hostia v útočnom pásme buly, puk sa dostal k Andersonsovi a ten ho príklepom poslal do siete. Hostia tak viedli už iba o jediný gól a domáci sa odhodlali k hre bez brankára. Na výsledku sa však už nič nezmenilo. Na konci zápasu sa ešte pobili Fraser s Urbanom.

Milan Jančuška, tréner Nových Zámkov: "Spokojný som len s treťou tretinou. Takto keby sme hrali celý čas, tak výsledok by bol iný. Prvé dve tretiny boli katastrofálne. Vo všetkom sme boli pozadu. Takéto dve tretiny sa nesmú opakovať. Škoda tej tretej tretiny. Mali sme šance na zvrátenie výsledku a mohli sme dostať zápas do predĺženia. Samozrejme, incident na konci zápasu ma mrzí. Vieme, čo za hráča je Fraser. To, čo si dovolil, to je vrchol. Som veľmi zvedavý, ako sa to dorieši, pretože z jeho strany to bolo úmyselné."
Andrej Podkonický, tréner Zvolena: "Myslím si, že prvé dve tretiny sme hrali veľmi dobre, boli sme lepším tímom, čoho výsledkom boli štyri góly v druhej tretine. V tretej tretine sme v tom chceli pokračovať, no neviem, prečo sme ustúpili. Zámky zvýšili obrátky, začali hrať tak, ako to dokážu. Boli agresívni, tlačili sa do bránky a my sme sa zbytočne začali báť o výsledok. Skoro sme prišli o tie tri body. Chcem poďakovať chalanom za výborný výkon a za tri body."

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


adept

 

Fraser
Krásne natrhol Urbanovi prdel.
4.1.2019 - 21:11
+52

Johny

 

Fraser je zviera
4.1.2019 - 21:16
+5

NZ Hockey

 

Natrhol prdel ?
Videl si to vôbec ?
4.1.2019 - 21:17
+11

ajwen77

 

Dok.k.l sa s neho. Po klakdone dohral tak pocítil... Nebuď zas uskoprsi. A na vášho netrenerera čo hovoríš??
4.1.2019 - 21:18
+6

NZ Hockey

 

Fraser sice vyhral ale nebolo to jedným dvoma údermi ani zďaleka práve naopak, na to že Urban absolútne neni bitkár na rozdiel od Frasera tak pohoda.

Čo sa trénera týka my ho aspoň nevyhadzujeme po každom zápase .
4.1.2019 - 21:24
+3

warn1ng

 

Uplne trepes piate cez deviate s tym trenerom. Jednoducho nechces priznat ze tomu vasmu gargamelovi praskli nervy a potreboval si ich vyventilovat.
4.1.2019 - 21:25
+6

NZ Hockey

 

Čo mám priznať však si to asi videl či ?
4.1.2019 - 21:26
+1

LenTak93

 

a Fraserovi nepraskli? TH ako vyšitý a stopka min. v jednom zápase
4.1.2019 - 21:46
+2

ajwen77

 

Za čo?? Že zhodil rukavice a že sa Urban DOS..L??

Nebolo to zákerné nebolo to nefér proste dostal čo si zasluzil
4.1.2019 - 21:47
+4

LenTak93

 

PRAVIDLO 141 - NADMERNE HRUBÁ HRA

I. Hráčovi, ktorý začne bitku, bude uložený trest v hre.
4.1.2019 - 22:04
+4

rajmok17

 

Ty turista, on ju nezačal, Urban najskôr udrel Mitchella
4.1.2019 - 22:10
+18

strojar

 

Začal.
4.1.2019 - 23:04
+9

rajmok17

 

Bránil Mitchella, ktorého predtým udrel Urban.
4.1.2019 - 23:18
+3

strojar

 

Takže začal.
Som rád, že súhlasíš.
5.1.2019 - 7:58
+2

sallem

 

Kto koho udrel prvý, ty intelektuál?
5.1.2019 - 8:05
+1

rajmok17

 

Ty si naozaj z iného sveta...
5.1.2019 - 8:43
+3

ajwen77

 

A kto u nás??? Nieje bitkár tak nerib s neho obeť a s Fraisera prepnuteho... Zastal si Urbanovu hlúposť na ktorú myslím že to Urban pocítil a v utorok to budú dobre nervy.
4.1.2019 - 21:26
+4

hradnaveza

 

Vy ste tých trénerov už vyhodili akurát dosť. Ďalšia perla od odborníka zo zámkov.
5.1.2019 - 13:30
0

KurierNz

 

Jediny netrener je Podkonicky...cele to koucuje Fin...Podkan tam len tlieska, alebo si hryzie nechty...
4.1.2019 - 21:32
+8

Hrobar

 

trepes
4.1.2019 - 21:33
+3

sedo

 

Nechaj ho,oni maju tupca zreleho na psycho ale ked su spokojní...
4.1.2019 - 21:42
+5

Marek77

 

hahaa nerad sem prispievam prevazne su tu plackovia a podobne tipky ale ty si extra trieda dnes ti tlieskam myslim ze viac k tebe netreba vsetci priemerny belosi pochopia....samozrejme ty skor nie ale klobuk dole pred tebou
4.1.2019 - 21:36
0

pinto1000

 

Kurier nič v zlom ale láskavo keď o tom vieš hovno nevyjadruj sa k tomu
4.1.2019 - 22:19
+1

FanusikZamkov

 

Ajwen77 pýtam sa bol si na zápase? Lebo podla tvojej otázky asi nie. Vieš o tom váš tréner počas tretej tretiny hlavne pred koncom provokoval divákov a chcel do nich hodiť umelú fľašku? Vieš o tom že Jančuška mu išiel zagratulovať k víťazstvu a on sám veľký Podkonický napadol Jančušku? Ty sa ideš pýtať na nášho trénera ? Nezmýlil si sa? Som zvedavý či Podkonického počiny či bude riešiť disciplinárka tak ako riešila disciplinárka Jančušku. No a nazáver Podkonický je hodný svojej prezývky ktorú má. Ináč gratulujem k víťazstvu hlavne za výkon v druhej tretine a preto bola zaslúžená.
4.1.2019 - 21:55
+4

NZ Hockey

 

To je zbytocne pre nich je chory Jancuska a Podkonicky pohodak
4.1.2019 - 21:59
+1

ForzaHKM

 

Tebe asi totálne preplo. Ty chceš porovnávať Podkonickeho s Jancuskom? A ty vôbec vieš kto je Podkonický? Ale už naozaj,hrajte si tam ten futbal a hokeju dajte pokoj. Hokeju vôbec nerozumiete.
4.1.2019 - 22:22
+7

NZ Hockey

 

No co sa trenerstva tyka to ich fakt nemozeme porovnavat
4.1.2019 - 22:26
+4

FanusikZamkov

 

Možno podla teba hokeju nerozumieme ale inteligencii a chovaniu rozumieme. Či je to Podkonický alebo vaši slušný diváci v Miškovci by sa mali vedieť chovať.
4.1.2019 - 22:29
+2

ajwen77

 

Ty si fakt mimo... Toto vyťahovať...

Príď do ZV a poučíme ťa o inteligencii fanúšikov...

Čiže všetko ok len náš tréner začal... Fraiser bez priciny...

Ahhhhh radšej nič.
4.1.2019 - 22:31
+2

FanusikZamkov

 

Za prvé Fraiser lepšie ak s tým počítaš že bude minimálne jeden zápas stáť . Za druhé Podkonický ešte pri odchode zagratuluje Fraiserovi k bitke tak je to úbohé veľavravné o inteligencii Podkonického. Ja ho dávam na úroveň jeho prezývky.
4.1.2019 - 22:44
+2

Hrobar

 

Lebo Jancuska by ho karhal.. Bud aj sebakriticky.. Jancuskom biju emocie - to sa moze, ale ked Podkonicky nieco preziva - tak uz je hovado...
4.1.2019 - 22:47
+2

Hrobar

 

preco som napisal sebakriticky - to sam neviem
4.1.2019 - 22:47
0

FanusikZamkov

 

Podla teba zato že Podkonický niečo prežíva tak môže divákom sa vyhrážať že ich napadne s fľaškou umelo hmotnou a volať divákov na férovku? To snáď nie.
4.1.2019 - 23:00
+2

ajwen77

 

A?? Veď si bránil spoluhráča tak sa zobuď.

Prečo by mal stať???

Potom Gargamela budeš mať na tribúne.
4.1.2019 - 23:00
0

FanusikZamkov

 

Za to že to bolo napadnutie po skončení zápasu a ešte k tomu odhodenie rukavíc a úmyselné.
4.1.2019 - 23:04
0

ajwen77

 

A?? Za to že sa Urban DOS..

Už nebude naivný. Čo robil podkonicky vidíš len ty ale isto mu negratulovali diváci tak nebuď trol.
A napadnúť fľaškou je dosť smiešne.
4.1.2019 - 23:07
0

kali mero

 

ajwen77: Dúfam že si bol na zápase?
4.1.2019 - 23:11
0

ajwen77

 

Nie..mal som??
4.1.2019 - 23:12
+1

FanusikZamkov

 

Nie je smiešne tak sa zachoval.
4.1.2019 - 23:14
0

ajwen77

 

Neviem neriešim...ak budú nejaké kamerové zabery beriem... Žiaľ rám bolo vidno jedine vaseho G

Ale stale neviem prečo by mal stat Fraiser.
4.1.2019 - 23:15
0

FanusikZamkov

 

Pozri si zápis o stretnutí aké tresty dostal .
4.1.2019 - 23:37
+1

ajwen77

 

Pozrel.. a?? Jedine ak má už 5 väčších žiadne TH tam nevidím. Teda??
4.1.2019 - 23:45
0

ajwen77

 

Ale to ho nerieši nikto len na automaticky stop na1 zápas. To je celé.
4.1.2019 - 23:55
+1

antinamor

 

Môže byť aj neúmyselné zhodenie rukavíc? Len sa pýtam.
4.1.2019 - 23:11
0

Acorgonka

 

Moze...ale musia byt a dve cisla vacsie
5.1.2019 - 8:08
+9

MartinZV

 

Spisovne je správaniu, nie chovaniu, Chovať môžeš ovce.

A o správaní a inteligencii fanúšikov by som nerozprával, tí vaši sa dnes predviedli hádzaním piva na nášho hráča a nie len tým.
5.1.2019 - 0:13
+6

FanusikZamkov

 

Ešte snáď jedna poznámka čo som dnes videl od Podkonického asi jemu preplo a nie mne.
4.1.2019 - 22:31
0

ajwen77

 

Nesudim no zo záberov bolo vidno iné....
4.1.2019 - 22:34
0

hradnaveza

 

a aky futbal, ved ten maju este horsi ako hokej.
5.1.2019 - 5:33
+1

kali mero

 

Presne ako píše FanusikZamkov ja som osobne som bol blízko toho ako p.Podkonický urážal divákov a ešte bližšie ako zaútočik na Jančušku krvavými očami a to teraz neobhajujem Jančuškové správanie lebo to dosť prchký človek.Ale majte svoju pravdu hlavne tý čo tu mudrujú cez HP a pozerali zápas cez Riedke
4.1.2019 - 22:35
+2

ajwen77

 

Určite bez príčiny...nehadam sa ale nesedí mi to na neho.

Ale možno im len nerozumel lebo vie lepšie anglicky.. sorry muselo.
4.1.2019 - 22:39
+3

adept

 

Tebe odporúčam nepoužívať "translate.google" na písanie slovenského textu.
4.1.2019 - 22:58
0

ajwen77

 

Ďakujem. Vyskúšam...
4.1.2019 - 23:02
0

adept

 

A tebe zase odporúčam lepšiu orientáciu na HP. Si tu dosť dlho na to aby si si všimol, že reakcia nebola na teba, ale na kolegu z juhu. Táto moja odpoveď ukazuje ako to vyzerá, keď reagujem priamo na teba.
4.1.2019 - 23:17
+2

ajwen77

 

Mne to mobil tak ukazuje sorry..

Už sa tu strácam v tých prispevkoch, gargameloch a podobných
4.1.2019 - 23:22
+1

HKMZvolenHKM

 

hej videli sme to viacerý == DOSTAL PARADNE NA BUDKU ==: zaslužene
4.1.2019 - 21:26
+12

michaelfrolík

 

Az tak paradne, ze nemal ani jeden sram a fotil sa s detmi pred kabinou
4.1.2019 - 21:30
+4

NZ Hockey

 

Nechaj ich ved oni to videli udajne
4.1.2019 - 21:34
+4

ajwen77

 

A musel mať šrám??? To dokazuje že nedostal??

Aj môj bože ..
4.1.2019 - 21:38
+4

michaelfrolík

 

Napísal, že dostal parádne na búdku. Asi teda nedostal, či?
4.1.2019 - 21:40
+2

ajwen77

 

Podľa mňa dostal... Ale keď nie o.k. ale nehejtujte že prepnuty fraiser.
4.1.2019 - 21:42
0

HKMZvolenHKM

 

nie každá bitka je o šrámoch,,,: zastal si spoluhráčov takže u mna klobuk dole.....a vy si kludne zastávajte to 2m poleno
4.1.2019 - 21:37
+5

michaelfrolík

 

Tak aspoň nejaké využitie má tá vaša kanadská kužeľka.
4.1.2019 - 21:42
+5

BraeheadClub

 

Mne sa páči ako všetci Zvolenčania sú namäkko z toho Fraser-a, ale to, že Urban ani nezhodil rukavice si nikto nevšimol. To sa potom fajnovo bije.
4.1.2019 - 21:39
+4

MartinDT

 

Sladok ho rozbije tak ako aj Ulrycha... su to len tiene
4.1.2019 - 21:41
+9

Athotis

 

4.1.2019 - 21:42
+6

ajwen77

 

Jisteeeeeeeer
4.1.2019 - 21:45
+2

HKMZvolenHKM

 

Martin no nestrapnuj sa:: kedy dal jožo - Ulrychovi to pri podavani ruk ked ho chytil za dres a stiahol na lad tien si jedine TY,,daj si slaninu,,cibulu a choj spat...
4.1.2019 - 21:52
+6

nastro

 

jozko bol posraty ked ho vyzyval Deveaux, a cela DT to obhajovala ze nechcel oslabit tim... ono na tychto veciach je sranda, ze ked sa to otoci,tak zrazu zistis, ze bitkari sa zacinaju venovat hokeju a su to len huckane pusinky... ved povedzme si ze absolovat pomaly kazdy druhy zapas mastenicu (jedno ci vyhras-prehras) do dvoch sezon z hokejom skoncis
5.1.2019 - 13:09
0

JANOBB

 

No to si: celkom nemyslim, skôr to bude naopak.
4.1.2019 - 21:56
0

Lokomotiv

 

Ty si tiež len klasická mentálna subnorma
4.1.2019 - 22:59
0

pinto1000

 

A kedy že Sladok rozbil Ulrycha?
4.1.2019 - 23:17
0

FP-Tommynko

 

Sládok je legenda
5.1.2019 - 9:59
0

ajwen77

 

A čo mu ich mal dať dole kustod... Veď to že ich nezhodil svedčí o jeho ubohosti že provokuje a ked príde odozva sa po....
4.1.2019 - 21:43
+2

warn1ng

 

Ale preco ich nezhodil ? Hm ? Cely zapas sa podpichovali, nakonci Urban podrazil Chovana a dal ranu Mitchellovi, tak preco sa nechcel pustit do bitky s Fraserom ? Fraser bol ready.
4.1.2019 - 21:43
0

ajwen77

 

Nevysvetlis... Nedostal nič sa nestalo nemal šrám. Fotil sa s deťmi.
4.1.2019 - 21:45
+7

sedo

 

nezhodil,lebo sa posral...
4.1.2019 - 21:45
0

HKMZvolenHKM

 

tak to hej,ked nevieš či si máš chytat rit aby ti ho... nevypadlo alebo zhodit rukavice : ale tam bol frajer ked dohral slabšieho hráča po odpískaní,,2m poleno
4.1.2019 - 21:46
+1

michaelfrolík

 

Dohral? Zachytil vášho kapitána korčuľou. Tak to bolo teda naozaj hrozné podrazenie. Urban to asi plánoval týždeň... Ibaže... Ibaže by bolo známe, že Mišo Chovan je hokejový tanečník a vykrúca sa jedna radosť. Choď sa radšej nadýchať čerstvého vzduchu.
4.1.2019 - 21:51
+9

AaronEkblad

 

A ty zober lieky a chod spat
4.1.2019 - 21:53
+2

ajwen77

 

Podaj si ručičku s Gargamelikom
4.1.2019 - 21:53
+6

HKMZvolenHKM

 

ja sa nemám prečo nadychovat to práveže treba vám lebo to neviete prežret :
4.1.2019 - 21:55
+1

michaelfrolík

 

My sme ok, aspoň ja. Pozrel som si to naživo, zo záznamu a nevidím tam žiaden problém. Ak ten váš hráč dostane TH a bude riešený DK, je všetko ok.
4.1.2019 - 22:00
+2

ajwen77

 

Keď bude riešiť Fraisera tak Gargamela co?? Čo to je o.k.
4.1.2019 - 22:13
0

ErikHKM

 

Chovan je jeden z naj hráčov aký hrajú v lige Urban mu môže zatiaľ len sekundovať a šnúrky viazať ber to z nadhľadom
4.1.2019 - 22:06
+7

KurierNz

 

Hej hej...vidno to je v ich kariernych statistikach...si smiesny aj s nadhladom...
4.1.2019 - 22:11
+4

ErikHKM

 

Smiešny ste tu vy zato čo tu zas predvadzate podaktorí
Dve tretiny jeden team na ľade či sa ti to páči alebo nie
A čo sa týka pána Jancusku nepoznám ho nesúdim ho ale neni to už moc ??
4.1.2019 - 22:14
+2

michaelfrolík

 

Ja Chovanove hokejove kvality nespochybňujem, ale to, že je asi jeden z najviac simulujúcich hráčov je fakt. Narážal som na to.
Btw. skús si porovnať ich čísla v českej extralige...
4.1.2019 - 22:13
+7

ErikHKM

 

Ja neporovnávam Česku ligu napísal som že Chovan je jeden z naj hráčov aký hrajú momoentalne v lige nie v Čechách
4.1.2019 - 22:15
0

ErikHKM

 

A ano dám ti za pravdu občas padne aj keď nemusí ale v minulých rokoch to bolo podstatne viac z jeho strany ako teraz a v lige sa nájdu aj iný hráči čo radi obetavo padajú
4.1.2019 - 22:17
0

fany

 

Za 35 t.minút to stálo
4.1.2019 - 21:17
+1

ajwen77

 

A???
4.1.2019 - 21:19
+2

Corgi77

 

Natrhol slabé slovo. Však s nim pozemtal ľad.
4.1.2019 - 23:20
+8

ánry

 

presne hentaké opice táto liga potrebuje!!! nech si nájde sebe rovného tam by už taký frajer nebol...
5.1.2019 - 0:47
+1

MartinZV

 

Fraser 193cm, 100kg.
Urban 202cm, 109kg.

Koho si má nájsť?
5.1.2019 - 6:56
+22

warn1ng

 

Ja viem, Hulka a toho kamenného muža z Fantastickej štvorky
5.1.2019 - 7:08
+7

michaelfrolík

 

Ale Urban nie je bitkár. Keď sa do neho (alebo do Mitchella?) pustil malý Bajtek, nejako zostal skamenený...
5.1.2019 - 12:45
+2

trevor

 

Bajteka by jeden aj druhy zatlkol do zeme to snad nemyslis vazne, ze by sa ho mal Mitchell alebo nebodaj Fraser, ktori sa bili s naj bitkarmi v AHL resp. NHL bat.
5.1.2019 - 12:55
+6

michaelfrolík

 

Toto je argument? Lebo AHL a NHL su boxovacie profiligy, že?

Btw. to si ani nemal vytiahnuť, o to vtipnejšie sú ich výkony na ľade.
5.1.2019 - 13:17
+2

Hrobar

 

vtipnejšie ? ty si vtipný
5.1.2019 - 13:21
+3

trevor

 

Nie ja reagujem na to, ze jeden z nich ostal ako skameneny z Bajteka. Po prve Bajtek nie je ziadny bitkar, takze nechapem, preco by z neho mal ostat niekto ako skameneny. To je cele.
5.1.2019 - 13:37
0

sallem

 

Toto nemyslis vazne, vsak?
5.1.2019 - 14:19
0

kurtsteiner

 

Ja som myslel ze sa bili chalaniska....
5.1.2019 - 10:36
0

AaronEkblad

 

Dufam ze v utorok vo Zvolene to bude mat pokracovanie a natrhne prdel dalsiemu Zamcanovi.
4.1.2019 - 21:13
+2

JANOBB

 

Gratulácia priateľom: do ZVOLENA
Konecne bryndziari.
4.1.2019 - 21:14
+18

HKMZvolenHKM

 

Janko: Dakujeme: ..
4.1.2019 - 21:19
+2

JANOBB

 

Nie je začo: už som si začínal myslieť, že sa niečo vo ZV deje ale som presvedčený že to bola chvíľkové kríza.
4.1.2019 - 21:31
0

sedo

 

kua dlhá chvílka...
4.1.2019 - 21:47
0

HKMpelemele

 

Dnes sme si za dve tretiny určite zaslúžili vyhrať, no tretiu sme riadne pokašľali. To by sa nám nemalo stávať. Ale za prvé dve tretiny tlieskam a dúfam, že budeme pokračovať v takej hre. Fraser pekne Som zvedavý, či nebude bitka aj na tlačovke
4.1.2019 - 21:14
+2

ajwen77

 

Fraiser super.
2 tretiny super.
Posledná hrať obranu nevieme na, tak čo.
Jancuska no comment a zamcania ak si ho zastávate tak amen.

A FANY andersons dal gól...a no a cooooooo 8.1 ťa čakám na zimáku.
4.1.2019 - 21:15
+1

Sunkafit

 

Pancuska je na hlavu uz davno z neho si nic nerobte len sa smejte
4.1.2019 - 21:33
+7

Sedko NR

 

Horšie je, že tým nakazil aj fanúšikov...
4.1.2019 - 22:28
+4

Dzunkes

 

Jancuska by sa uz mohol krotit
4.1.2019 - 21:15
+1

sedo

 

LIEČIŤ je to správne slovo...
4.1.2019 - 21:48
+10

warn1ng

 

Zapas sme mali 2 tretiny pevne v rukach, bohuzial 3. tretinu sme sa rozhodli branit a tak to aj dopadlo. Nakonci este bonbonik v podani Frasera (Urban musi mat stiahnuty kakáč este teraz ) No a cele to zaklincoval Gargamel svojim pozapasovym extempore.
4.1.2019 - 21:16
+2

NZ Hockey

 

Gratulácia do Zvolena , dnes sme vám to prakticky darovali, toto bol náš o parník najhorší výkon celej sezóny.
A nič na tom nezmení ani posledná tretina.

Uznanie si zaslúži Urban ktorý ustál provokácie zvolencanov snáď každé striedanie a hoci vôbec neni bitkár jak prepnuty Fraser tak ani na konci si nespravil hanbu.
4.1.2019 - 21:21
+6

ajwen77

 

Nie nespravil... Že dohral po odpískaní, a keď prišiel nás pomstiť spoluhráča tak ani pos.ato nezhodil rukavice... tlieskam mu ako vášmu Gargymu
4.1.2019 - 21:23
+6

warn1ng

 

Prepnuty Fraser? Ako no comment... Videl si co urobil ten vas Urban pri konci zapasu. Ani sa necudujem ze tam Fraser nabehol.
4.1.2019 - 21:23
+2

NZ Hockey

 

Videl si čo robili každé striedanie Urbanovi?
4.1.2019 - 21:24
+4

MartinZV

 

A videl si aj čo robil on a čím to začalo pri prvých striedaniach?
5.1.2019 - 6:59
+1

loki12

 

obycajna salonka je chovan nic take hrozne mu neurobil urban a uz hned dobre ze ne cela striedacka vybehla ako vam ako zvolencanom sa to pacit bude a o tom to je.. mate svojho sladka tak si ho uzivajte tn mal tiez takeho a milovali ho nic ine v tom nie je len nezabudnite sledovat aj jeho hru a nie len to ci do niekoho skoci po zapase alebo nie
5.1.2019 - 0:01
+2

Lokomotiv

 

Prirovnávať Frasera ku Sládkovi, si komický Vidno že nevieš, ten chlap hokej hrať vie Ale tak popíš si..
5.1.2019 - 0:05
+4

ErikHKM

 

loki salónka ktorá vedie v bodovaní ligu aj vy by ste chceli takú salónku
5.1.2019 - 7:39
+2

JANOBB

 

Loki: ale uznaj, že ho fakt urban už nemusel atakovať, veď už bolo po zápase.
PS: nechcem sa s tebou hádať, nič má vlastne do toho ani nie je, vyjadrujem len svoj názor ako fanúšik hokeja.
5.1.2019 - 10:24
0

Athotis

 

Tak najprv tam zbytocne niekoho dohral po odpiskani ,potom tam strcil este do nasho ked mu vravel ze toto sa nerobi... tal co cakal? Salonky?
4.1.2019 - 21:26
+1

trevor

 

Nesuhlasim s tebou, pretoze to boli vzajomne postuchovania, raz to Skapski prehnal, na citlive miesta je to unfair. Koniec vsak vyprovokoval Urban, ktory pustil prvy Mitchellovi a tak niesol nasledky, nic viac nic menej.
4.1.2019 - 21:26
+1

NZ Hockey

 

Suhlasim s tebou ze zaver vyprovokoval Urban, no bol to len vysledok celeho zapasu, kedze skoro kazde striedanie ho tam prave Mitchell komicky maly pri nom osekaval a provokoval a Urban mu to samozrejme vracal podobne ako na zaver. Taktiez ako pises Skapski pred ocami rozhodcov a nepotrestane. Urbanovi sa preto nemozno cudovat, rovanko ako sa necudujem Fraserovi ze sa zastal.
Ten privlastok som Fraserovi dal za veci pocas zapasu.
4.1.2019 - 21:47
0

ajwen77

 

Bežné veci ako vaši hráči... Normálne.. áno skapski ho sekol ale zas tak tragické to nebolo no že to nevideli rozhodcovia čo už... Proste vypaty zápas a teším na utorok...

Ale jancuska fakt zas ide svoje.
4.1.2019 - 21:51
0

nyytymaki BLOG

 

Chuda Urban,tesne predtym ako mu Skapski premasiroval gule hokejkou,tam Urban otoceny chrbtom k brankarovi vliezol do brankoviska nikym neatakovany,cisto provokativna vec.Toto videl aj sudi,preto neregoval ani na skrat Skapskeho.
4.1.2019 - 21:53
+3

NZ Hockey

 

Jaj tak cize ked hrac prejde cez brankovisko tak je v pohode mu drbnut po guliach
4.1.2019 - 22:03
+2

ajwen77

 

Zas také to nebolo ako sa tváril...ale bolo a mali to rozhodcovia potrestať, a že potom bol podráždení a neustále koniec za to nik nemôže ani p.Gargamel... či?
4.1.2019 - 22:05
+1

KurierNz

 

Kasli na nich...predmestie Bystrice jednoducho neprestis...
4.1.2019 - 22:05
+3

Hrobar

 

LOL
4.1.2019 - 22:06
+2

ajwen77

 

Áno áno... A vy rozumiete?? Či používate Google translate
4.1.2019 - 22:07
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
fantasykilla

 

použi rozum a šípku vedľa mňa
5.1.2019 - 0:34
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
borussia

 

Predmestie bb ty kolonia madarska
4.1.2019 - 22:56
+2

OhavLAX

 

teba som spočiatku mal za normálneho diskutéra s rozumnými postrehmi, ale aký inteligenčný žobrák sa stal z teba za posledný rok to sa len tak nevidí
4.1.2019 - 23:34
+1

DB_9

 

Hovoríš o vašom slávnom Koššovi,že? Ten ide po každom, kto sa mihne okolo jeho "územia".
4.1.2019 - 22:09
+3

tep

 

Košo poľuje aj za bránkou, ak sa dá, nikdy nezaváha a hodí bránku do tváre protihráča!!!

Ale vážne, to sú skraty v zápasoch, mimo ľad to môžu byť vyrovnaní a v pohode ľudia.. Ale nevravím že všetci...
5.1.2019 - 13:23
0

nyytymaki BLOG

 

On nepresiel,on tam proste ritou vpalil a atakoval Skapskeho,umyselne.
4.1.2019 - 23:20
+1

trevor

 

Ale co take urobil Fraser pocas zapasu? V prvej tretine ked ho Urban sotil na branu tak ho siel Fraser premasirovat. Ale potom som si vsimol uz len postuchovanie s Mitchellom (ano Mitchell bol aktivnejsi, mimochodom v AHL sa tiez pobil s takto velkym hracom, jemu to tiez problem nerobi). Na konci Mitchell isiel len dohovorit Urbanovi a ten mu pustil co sme uz videli obaja. Urban to mohol urobit radsej cez zapas, ale po klaksone vyvolal len dalsiu reakciu. Aj ked povedzme, ze trochu chapem, ze mal nahromadene emocie uz dlhsie.
4.1.2019 - 21:58
0

NZ Hockey

 

Urbana som uz samozrejme videl v par zapasoch a zdaleka nema tendenciu k provokaciam ci bitke, dnes si ho nasiel Mitchell a to sa viezlo cely zapas so zaverom na konci. To je cele
4.1.2019 - 22:15
0

trevor

 

Dve tretiny bolo na lade jedno muzstvo a Zamky este dojedali salat s reznom. Tretiu tretinu samozrejme stary dobry HKM a nase branenie vysledku. Dufam, ze na PO pride kvalitny center, tajne dufam v Sukela a miesto Zelenaka defenzivny bek, lebo ten je v pralese. Ak aj nie, snad aspon Roman tam naskoci. Fraser na konci palec hore za zastatie si spoluhraca. V nedelu dolezity zapas s PP, treba zabrat ako dnes prve dve tretiny. Ku Jancuskovi sa nema zmysel vyjadrovat, vieme o nom svoje.
4.1.2019 - 21:23
+4

Dzunkes

 

lepsie by som to nenapisal! +
4.1.2019 - 21:25
+3

NzSlovak

 

Pozrite: Ked tam je to prasiatko na striedacke pripravene odychnute naskocit na lad a zacat mlatit Urbana, ktory ma za sebou dlhe striedanie, tak to nemohlo inak dopadnut. Urban nieje ziadny bitkar, ani provokater a Zvolenske halušky si ho vybrali len kvoli tomu ze ma cez 2 metre.
Inak zapas najnizsej moznej kvality, ktoru sme v NZ doteraz videli.
Chlapci Zamski, stale sme s vami!
4.1.2019 - 21:25
+3

warn1ng

 

Ibazeby to prasiatko hralo v tom case to iste striedanie. Skus si to pozriet este raz.
4.1.2019 - 21:27
+5

trevor

 

To prasiatko hralo cely zapas v prvej obrane a na konci bolo na lade takmer stale vratane poslednej minuty ked ste mali tlak, radsej si ty trosku oddychni
4.1.2019 - 21:29
+4

fantasykilla

 

no, a tu presne vidno ako tu trieskate dve na tri. Fraser je v prvom útoku, jeden z najvyťaženejších hráčov, ktorý aj v tomto momente bol na ľade. Hore je video, kuk naň a každý nech si urobí názor, či je Urban bez viny.
4.1.2019 - 22:39
0

KurierNz

 

Skoda...ale hrat len poslednu tretinu sa neda...takto peychicky labilny tym ako ma Zvolen majstrom nebude...
4.1.2019 - 21:26
+5

RHZV

 

...ja si myslím , že NZ budú majstri , však oni majú psychicky najlepšieho trénera ,hráčov a najvyspelejších fanúšikov....gratulka domov
4.1.2019 - 21:34
+39

KurierNz

 

Bystrica bude majster zase...
4.1.2019 - 21:36
+15

sedo

 

Jančuška: je majster cctov všade kde sa ukáže ako trener!
4.1.2019 - 21:51
+3

nyytymaki BLOG

 

Peychicky nebude,zato ty si labilny az az a to po kazdej prehre tvojho mega mancaftu.
4.1.2019 - 21:55
+5

klepi

 

Jančuška je psychopat.Ale inak som rád že trénuje u nás, aspoň je sranda
4.1.2019 - 21:27
0

Palinz

 

V poslednej tretine ste si to na nich natrenovali takže vo Zvolene 0:5 pre zámky
4.1.2019 - 21:29
0

warn1ng

 

Pre nezainteresovanych. Pozrite si par sekund zapasu a posudte kto je psychicky labilny https://huste.joj.sk/hokej/slovensko-1/kluby/hc-nove-zamky/udalost/12960-mhc-nove-zamky-hkm-zvolen
4.1.2019 - 21:29
+4

Palinz

 

A prečo nehrá Jurasko a Jakubek?
4.1.2019 - 21:30
0

HKMZvolenHKM

 

ale ani ten váš nebude pekne dlho: ...
4.1.2019 - 21:31
0

ForzaHKM

 

Urban, Jancuska...
4.1.2019 - 21:32
+1

ajwen77

 

Ako ZAMCANIA myslel som že ste normálnejsi ale hejtovat na hráča ktorý na len zastal spoluhráča a obhajovať trénera ktorý psychicky úplne mimo je dosť na mňa....

Príďte v utorok do ZV donesiem vám visinky
4.1.2019 - 21:32
+1

trevor

 

Pan Jancuska co sa ma doriesit? To, ze si Fraser isiel zastat spoluhraca? Tak toto je sila
4.1.2019 - 21:38
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
NZ Hockey

 

Nerozkope Jancusku ?
To ako fakt tu tolerujeme takyto odpad prispevkov?
4.1.2019 - 21:57
+4

warn1ng

 

To naozaj ideme tolerovat tvoje prispevky o Fraserovi, ktory je podla teba prepnuty za to ze isiel branit spoluhracov ?
4.1.2019 - 21:59
+3

NzSlovak

 

Hh: Povedat na niekoho, ze je prepnuty a niekoho chcet rozkopat je trochu rozdiel nemyslis? Pekne baník si pýtaš
4.1.2019 - 22:07
+2

ajwen77

 

S týmto súhlasím... To bolo moc.
4.1.2019 - 22:08
0

warn1ng

 

Ja netvrdim ze to nieje rozdiel. Ale naozaj budte trosku realisti v tych Zamkoch. To co urobil Urban aj Gargamel bolo jednoducho zbytocne. Ale samozrejme nikomu neprajem aby ho dokopali.
4.1.2019 - 22:16
0

pinto1000

 

Veď ale nechytajte sa zas každého slova...to bol slangový vyraz rozkopať.
4.1.2019 - 22:24
0

FanusikZamkov

 

warn1ng Bol si na zápase? Nezmýlil si si Jančušku s Podkonickým? Videl si ako sa zachoval Podkonický? Asi nie lebo keby si videl tak sa vyjadríš ináč . Ver tomu. Podkonický by mal vedieť že umelo hmotné fľašky sú na pitivo pre hráčov a nie na hádzanie po divákoch. Mal by sa to naučiť a hlavne ke´d mu ide súper ( tréner súpera ) gratulovať tak ho nenapadnem. Patrí to k inteligencii .
4.1.2019 - 22:24
+3

Hrobar

 

ako vies, ze mu siel pogratulovat?
4.1.2019 - 22:25
0

FanusikZamkov

 

Podával mu ruku čo je znamenie toho že chce zagratulovať. Možno že on to ešte nevie čo to znamená. Musí sa to doučiť.
4.1.2019 - 23:17
+1

warn1ng

 

Teraz ťa možno zaskočím, ale bol som na zápase. A jedine čo som videl bolo ako pán Gargamela išlo roztrhnúť od jedu. Naozaj som nič viac nevidel.
4.1.2019 - 22:26
+1

fany

 

4.1.2019 - 23:13
0

loki12

 

skus okuliare a uvidis lepsie
5.1.2019 - 0:06
0

DB_9

 

Je to veľký pán ten Jančuška, Podkonický ho ide napadnúť a na tlačovke sa ešte on ospravedlní, to som si o ňom nemyslel
4.1.2019 - 22:28
+1

ForzaHKM

 

P. Jancuska. Prepáčte, ale vy ako človek a ako osoba nepotrebujete pomoc? Lebo ak ano, môžem vám pomôcť. Pohybujem sa v tejto brandzi a mam podobných pacientov. Verte mi...
4.1.2019 - 21:48
+25

ajwen77

 



4.1.2019 - 21:52
+1

antinamor

 

Môžeš začať hráčom HKM Frazierom, toho máš po ruke, niežeby pán Bolo-nebolo nejakú tú pomoc nepotreboval.
4.1.2019 - 23:19
+5

ForzaHKM

 

Už som to dnes písal. Tam u vás na juhu bavte sa futbalom. Tomu športu rozumiete, ale hokej... tam ste dosť mimo.
4.1.2019 - 23:31
0

antinamor

 

Tak ako chceš, začni teda od seba, až potom si zober na mušku toho drevorubača.
4.1.2019 - 23:45
+5

Lavega

 

Vo Zvolene ani nepočuli o hokeji ked v NZ sa už hral hokej!!!
5.1.2019 - 8:21
+1

HKMpelemele

 

....čo ja viem, tak aký taký hokej tam hráte tri roky...zas si dávaj pozor na to, aké kluby porovnavas
5.1.2019 - 8:35
+16

hkmmanZV

 

Bože, však aj Kaufland má na Slovensku väčšiu tradíciu ako váš klub
5.1.2019 - 9:07
+18

hkmmanZV

 

Aj dlhšiu
5.1.2019 - 9:10
+13

Lokomotiv

 

Nože nám vysvetli, prečo by mal začať "hráčom HKM Frazierom". To som veľmi zvedavý.
5.1.2019 - 3:08
0

MartinZV

 

Keď už chceš o niekom písať, aspoň sa nauč správne jeho meno.
5.1.2019 - 7:07
+1

shadow

 

Aspoň tam boli 20minut emócie, trochu zahŕňala pachuť 2 prehajdakanych tretin. Zv nás počas nich do ničoho nepustil, vo všetkom o triedu rychlejsi, v súbojoch silnejší alebo sme boli až natoľko zbytočne ustrachani?!
A jasne, ze ani pitchi neuzname, že primát bol v "práve" Hold, body idú MCbryndziarom, budeme si ich musieť doniesť späť. Jedine Zámky!
4.1.2019 - 21:55
+3

ajwen77

 

Odpusti si primityvnosti ok??
Vedsieho mali v TN a v DT stále majú.

Podľa mňa
4.1.2019 - 21:58
0

DB_9

 

Každé mužstvo potrebuje takých hráčov, čo sa pobijú a zastanú spoluhráčov, ale Fraser bol prepnutý už v Nitre. Keď dostal dve minuty za niečo, čo sa mu nepáčilo, tak robil ako nepríčetný (rozhodca mu nepochopiteľne nedal 2 minúty) a musel ho ísť vlastný spoluhráč na trestnú lavicu upokojiť. Neskôr zase pri góle Nitry dal krosček a ešte další úder nejakého hráčovi Nitry.
Ale treba aj takých hráčov.
Neviem ale Plačkoška riešiť, nech sa najskôr pozrie na seba, ako sa správa a potom nech rieši incidenty vyplývajúce z hry. Na staré kolená by sa už mohol naučiť správať ako človek na tej striedačke.
4.1.2019 - 22:00
+3

MartinZV

 

Tak za to, za čo mu vtedy chceli dať dve minúty, by vyvádzal asi každý.
5.1.2019 - 7:09
+2

NzSlovak

 

Jaj: Ukamenujte ho. Budte radi, ze sa v tej lige niečo deje. Áno ste víťazi dnes i na lade i v diskusii, máte argumenty ako nik. Dokonca máte navrch aj fyzicky, a nasich rozmetiete i v utorok. Pestami, nohami, hlavne ze budete víťazi
4.1.2019 - 22:01
+1

HKMZvolenHKM

 

emocie prestne o tom to je,,nemerajme si gule je to šport - vydíme sa v utorok : a ak chce niekto z NZ z HP príst a dat si pivko kludne mu ho zoberiem....====== FRASEEEER ======
4.1.2019 - 22:11
+1

ajwen77

 

Pridám sa...
4.1.2019 - 22:14
+1

JANOBB

 

Chlapi: pozeral som celu druhu a tretiu tretinu, hokej celkom fajn. ZV 3 tretinu slabšie, NZ lepší - hrať jednu je však malo.
Urban - zbytočný zákrok v úplnom závere, sám si to vykoledoval, Fraser sa zachoval ako každý bitkár, ktorý by bol v tom čase na ľade. Nekritizujte ho zbytočne, pustil sa do o hlavu vyššieho Urbana, ktorému nedal šancu a nemal by ju ani keby zhodil rukavice. Mitchell vedel udrieť, tak mohol aj Frasera....ale sa asi fakt do.......
4.1.2019 - 22:12
+34

ajwen77

 

+++
4.1.2019 - 22:15
+2

trevor

 

Presne tak, kazdy bitkar by na jeho mieste v danej situacii urobil to iste, ci Selleck, Sladok, Bellus atd a dokonca aj pseudobitkar Novak za svojej najlepsej ery. Ale to nevysvetlis. Ak ho bude riesit DK nech sa paci, ale neurobil nic, co sme v nasej lige xy krat nevideli.
4.1.2019 - 22:19
+1

ErikHKM

 

JanoBB : absolútny súhlas
4.1.2019 - 22:19
+1

HKMZvolenHKM

 

Janko je jeden z najnormálnejších BB na HP: Dobru noc všetkým a športu zdar
4.1.2019 - 22:20
+2

ForzaHKM

 

JANO BB +++
4.1.2019 - 23:11
+1

loki12

 

janko indulonu netreba?
5.1.2019 - 0:07
+1

JANOBB

 

Loki: prečo? Ja sa nepcham do riti ZV a ani nekritizujem NZ. Mne sa hokej páčil, škoda že NZ hrali len 3 tretinu. A Urban? Jeho zákrok so sirénou bol podľa mna zbytočný.
PS: a okrem toho, vždy som fandil v prvom rade BB a potom ZV. Za to sa na mna nehnevaj a nehľadajme vo mne ritoleza. Ja to teda fakt nepotrebujem. Rad som ta poznal.
5.1.2019 - 0:24
+6

starosta

 

Škoda len tej tretej tretiny. Dve tretiny neškodné Zámky a nakoniec strach o výsledok. Fraser na paradu
4.1.2019 - 22:13
0

starosta

 

Inak vysvetlí mi niekto čo je to za trest pre Frasera 60:00. 5+20 (pastny suboj, hrubosť ) a 60:00. 10 minút bitka? nie je toho akosi veľa?
4.1.2019 - 22:19
0

ajwen77

 

Pozri kto pískal
4.1.2019 - 22:25
0

fantasykilla

 

pri týchto našich teplých pravidlách môže byť rád, že nedostal podmienku a 100 hodín VPP
4.1.2019 - 22:43
+1

ajwen77

 

10 asi zhodenie rukavíc.
4.1.2019 - 23:03
+1

trevor

 

Inak chlapci zo ZV - co s tou nasou rekonstrukciou zimaku? Nemalo sa uz makat od oktobra na urcitych veciach?
4.1.2019 - 22:25
0

Hrobar

 

vsak mame kocku =D
4.1.2019 - 22:26
+1

trevor

 

A dve nove rolby
4.1.2019 - 22:36
0

Hrobar

 

Ale tie su fakt huste - aj s tymi puklicami
4.1.2019 - 22:37
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Hrobar

 

Btw. Vami tie emocie dobre biju.. Vyspite sa a potom mozte rozumne diskutovat
4.1.2019 - 22:41
0

pysta111

 

Z toho co som videl Urban si na budku zasluzil, najprv po odpiskani dohra jedneho hraca budis ale potom este do dalsieho skoci tak to uz si zasluzi konfrontaciu a urcite tam nepojde Chovan ale niekto kto ma na to parametre, bitka to bola podla mna ferova urban dostal a Frasier troskausel silu vynalozit jez ho zlozil, co sa stalo medzi striedackami, Gargamel je pacient sam o sebe to vie lazdy co hokej sleduje viac nez dve sezony no Podkan je tiez burlivak a nenecha si brnakat po nose a tak ako na lade si vedel spoluhraca zastat vie si hracov zastat aj ako trener... vdaka za 3 body a snad v najblizsom zapase so susedmi z juhu to nebude daka zbytocna mastenica
4.1.2019 - 22:49
+5

HKMZvolenHKM

 

pozrel som si to ešte viac krát tu bitku a Urban zaslužene : Fraser na parádu dal mu riadne na budku
4.1.2019 - 22:49
+2

Chamois13c

 

ja si myslím že Zámky su predovšetkým aj vdaka Jančuškovi tam kde su , i ked ma vybušny prejav bez pochyby je to jeden z najlepších trénerov v lige to potvrdzuje už dlhe roky...
4.1.2019 - 22:55
+8

JANOBB

 

Svojim sposobom: máš pravdu. Je taký aký je, slabý tréner to však určite nie je aj keď to niekedy preženie.
Ale kto nakoniec nie. Veď si aj my pozrime niekedy naše príspevky, tiež sa necháme niekedy “uniesť “. Či?
4.1.2019 - 23:00
+5

Dukla naj

 

Nechcem rýpať ale chcem sa spýtať tých čo boli na štadióne čo sa tam vlastne stalo cez zápas aj po ňom a hlavne ta tlačovka ak viete niekto?? Ďakujem
4.1.2019 - 23:01
+1

warn1ng

 

Odpoveď HKM na moju otázku ohľadom údajného ataku Podkana na fanúšikov: Dobrý večer. Počas vypätého záveru sa dnes toho veľa udialo, no terčom verbálnych (aj pivných) útokov boli najmä naši hráči zo strany domácich fanúšikov. Reakcie zo strany členov nášho tímu sme nepreverovali a hoci išlo o dôležitý a vypätý zápas a emócie k hokeju patria, odmietame akékoľvek násilné či vulgárne prejavy fanúšikov smerom k hráčom či trénerom, no aj naopak.

Prečo potom fanúšikovia Nových Zámkov hovoria len o Podkonickom ale nie o fanusikoch NZ ? To je dobrá otázka
4.1.2019 - 23:26
+5

Hrobar

 

lebo to im nesedi s ich vyrokom, ze na vine je len Podkan a Frasier
4.1.2019 - 23:32
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
trevor

 

Presne to som chcel napisat. Podkana sa zastavat nechcem, pretoze ak robil smerom k fanusikom emocne prejavy, to by ako profesional nemal. Ale sme na Slovensku a nikto ma nepresvedci o tom, ze akykolvek hrac alebo trener zacne fakovat fanusikov nad striedackou len tak sam od seba. Fanusikovia na slovenskych stadionoch su totalni hulvati bez stipky respektu k sportovcom superov (cest vynimkam samozrejme). A aj ked v tomto pripade nemam pravo sudit, nepochybujem, ze akcia vznikla na strane fanusika. Ale ako som napisal, Podkan ako trener a profesional by sa mal odosobnit. Aj ked niekedy sa mozno neda cudovat..
4.1.2019 - 23:42
+2

BITCH PLEASE

 

Je pravda,ze fanusikovia NZ su velmi nevyspeli. Naozaj sa v kuse treba vyhovarat na rozhodcov a pytat si faul za kazde narazenie na mantinel? Je tiez pravda, ze minimalne dve tretiny vulgarne kricali po superovi.

Ako fanusikovia sa mame este velmi vela co ucit.
Dalsia vec - par minut do konca zapasu, tlacime na supera, chceme vyrovnat a fanklub zacne s tym pomalym choralom. Namiesto rychleho a uderneho povzbudzovania.

Ale aj nieco pozitivne - tu tretiu tretinu sme pekne lietali po lade. Dufam, ze si ten vykon hraci prenesu do dalsieho zapasu.
5.1.2019 - 0:05
+5

rippo

 

Ty si bol na akom zápase keď fanklub vulgárne kričal na súpera? Kričalo sa na konci akurát tak. A keď sa tu nepáči ako to robí fanklub môžeš prísť a dať radi. Poprípade stáť tam pred nimi.
Ten chorál je aký je ale kľudne sa k prvej časti môžu pridať aj jadierkári a hnať ich spolu s fanklubom.
Ďalšia vec je že opakovanie každú chvíľu pokriku Zámky je dosť blbé. A aj tak sa nie vždy pri ňom nechytajú všetci jadierkári
Ale očakávam že teda prídeš k nim a predvedieš čo je v tebe
6.1.2019 - 13:44
0

kali mero

 

rippo: Nechaj tak BITCH PLEASE vie všetko najlepšie.Asi by mal zobrať klub do vlastných rúk a riadiť to tam.Možno budú raz naj klub v SR pod jeho vedením
6.1.2019 - 14:30
0

Wurezv

 

K tomuto prispevku sa rad pripojim, dnes ma kolegovia zo zamkov zobrali na hokej, inak som zvolencan aby bolo jasne..dva rady nadomnou sedel jeden madarsky clovek s iq asi pod nulou ako je von..a po prvom gole co sme dali som samozrejme vykrikol gol a vtedy to zacalo.."ty co sa tesis ty buzerant", nepomahalo ani to ze sa kolegovia zastavali, kedze som rozumel asi 10% ich rozhovoru, len mi v rychlosti prekladali, ze co chodia s buzerantami na hokej, atd...a ten isty clovek attackoval aj nasu striedacku vulgarizmami, ci uz zo zaciatku typu "vandas..." az na koniec po celu striedacku...ale to je mi uprimne jedno, skor som bol sklamany, lebo kvoli hokeju som precestoval europu a s takymto niecim som sa este nestretol..
5.1.2019 - 0:08
+5

fany

 

A chodíš Ty vôbec na hokej?Príď v utorok na B a ak budeme prehrávať,to budeš počuť.Aj Vandas bude....,aj Chovan bude....,aj Potkan bude.....A to priamo od zvolenských fanúšikov.A choď si do BB zakričať gól a keď budeš len buzerant ,tak dobre dopadneš.A nechcela som sa zapájať,ale nedá mi.Keby sa presne toto isté stalo ,len miesto Chovana Puliš,miesto Mitchella Murček,miesto Urbana Ulrych a na miesto Frasera Sládok,tak od fantastických fanúšikov Zvolena by bol Sládok 10 krát CO....10krát na psychiatrii,15 krát v Kremnici.
5.1.2019 - 0:28
+9

Wurezv

 

A ty si nejaka mudra, nie?? V zivote som necital nezaujimavejsi komentar...dakujem, ze nebudes odpovedat, dovi..
5.1.2019 - 0:37
+24

warn1ng

 

Môžeš mi vysvetliť načo sem trepes Detvu. Riešime tu zápas s NZ a ty tu začneš riešiť tvojich oblubencov z Detvy.
5.1.2019 - 6:22
+1

ForzaHKM

 

Ale už vážne Fany,neprispievat viac do diskusií. Prosím.
5.1.2019 - 7:18
0

fany

 

Tak toto Ti bohužiaľ nemôžem sľúbiť.Ja rada narúšam vašu harmóniu.Si tu hrkútate ako hrdličky.A sliepočka sa tiež chce vyjadriť.
5.1.2019 - 11:26
+2

ErikHKM

 

Fany :Ja mám na B permu áno máš pravdu občas padnú nadávky ale že by stále ľudia hresili a nadavali hracom tak to nie jedine čo pod nami sedia traja starsi pani a spopod bundy si vyťahujú fľaštičku tak či sa vyhráva prehráva tým to je jedno ti hrešia všetkým od rozhodcov až po komentátora
Takze zas si si len vytrhla z kontextu čo potrebuješ
Hreší sa všade na každom štadióne či u nás či v Čechách či v Nemecku nerob zas z toho takú kovbojku a zas z ľudí zo Zv a okolia že sa hulvati všetci
5.1.2019 - 7:48
+1

fany

 

Prečo to píšeš mne???Ja som reagovala na Wurezv. Napísal si vlastne to čo ja a pozerám,že ja som sliepka.Prečo nenapíšeš fešákovi,že je načuchorený kohút a trepe.Mne je z vás do smiechu.Jeden má otca vo výbore,druhý bol až v Kanade,tretí za hokejom precestoval Európu.A výsledok-ja som sliepka a najhorší fans je v NZ. Musím si zohnať tú rožovku.
5.1.2019 - 11:18
+3

warn1ng

 

Ty čo tu trepeš ? Erik ti nikde nenapisal ze si sliepka. Tak tu neplec nieco co tu do tohto komentaru nepatri, dobre ? A ako sa podla teba zachovali fans NZ ked po nasich hadzali piva a ine predmety ? Ci to ta nezaujima ? Hlavne ze dal tvoj Andersons gol, ze ? Ale to ze prve dve tretiny im pekne varil v obrane, to ti uz nevadi. Aj tak by si ho chcela vo Zvolene do prvej obrany. A najlepsie by bolo aby vymenil toho "psychopata" Frasera Lebo uplne bezdovodne zbil Urbana. Prosim ta, nahlas si trvaly pobyt v NZ a chod fandit tam, vo Zvolene uz o teba nikto nestoji, ani hraci.
5.1.2019 - 11:26
+2

fany

 

Počuj synu.Ty tu čo pletieš Andersonsa.Ja som ho nespomenula za 2 dni ani raz. blablabla Nájdi,kde som ho dala do prvej obrany.V živote ani raz blablabla. Kde som nazvala Frasera psychopatom??? blablabla Ešte raz zavolaj na tlačové HKM a daj vyhlásenie ku mne blablabla Ty poznáš 40 000 ľudí,že o mňa nik nestojí?Však 39 000 ani nevie,že nejaký šašo POZOR sa tu hrá na niečo blablabla.
5.1.2019 - 11:37
+2

warn1ng

 

No comment, radšej.
5.1.2019 - 12:05
+2

sallem

 

Tebe podla mna len niekto vysypal zrno do klavesnice a ty dobes a dobes a dobes....
5.1.2019 - 14:22
+2

kali mero

 

warn1ng: Jedno pivo a sáčok jadierok presne,tak neviem čo tu trepeš ty
5.1.2019 - 14:28
0

kali mero

 

warn1ng: A bolo to iba po Fraserovy
5.1.2019 - 14:30
0

ErikHKM

 

To že mám otca vo výbore to si tým ako načo narážala ? Písal som to tebe preto lebo si napísala nak ide na B a že tam uvidí ako sa nadáva dal som ti za pravdu ale len vtom že nie všetci ľudia tam hrešia že je tam skupina ktorá hreší stále a na všetkých či tam hra Dukla Bystrica im to je jedno hrešia a hrešiť budú a ja som nenapísal nikde že si citujem sliepka to by som si ani nedovolil len má štve to že stále len tých našich zámorských hráčov odsudzuješ znevazujes ich ešte sa ani poriadne neni na ceste do Zv a už sa všetci zlý lebo Kanaďania
Mne sa náhodou páči že mame takého ako je Fraser že sa zastane spoluhráča tak ako bol dakedy v Dukle Bombic alebo Hanzal alebo v Slovane Lazo nebáli sa zhodiť rukavice a zastať sa spoluhráča taký hráč nám chýbal v ZV a ešte aj hokej vie hrať nie sa len bit
5.1.2019 - 12:57
+3

Athotis

 

ty ides sliepocka sa zhovadujes stale viac a viac
5.1.2019 - 8:19
+7

fany

 

A prečo to teba trápi fešáčik ???Sliepka je aspoň užitočná,narozdiel od Tvojich prízemných poznámok.
5.1.2019 - 11:19
+3

NZ Hockey

 

Presne tak nech skúsi ísť len do NR kde ho ani nepustia s klubovým šálom mimo vlastného sektora či obleju pivom prípadne postrcia ked tlieska svojim určite aj v BB sa s ním objímajú keď zv da gól to len tie zle Zámky alebo ten slávny zvolensky výjazd do Miskolca jak sa tam zachovali k miestnym ale hlavne že pán precestoval Európu očividne prvýkrát opustil vráta svojho slávneho zvolencoka odpadnem
5.1.2019 - 14:27
+5

ErikHKM

 

Prečo hadzes všetkých fanúšikov do jedného vreca ?
Ja osobne mám kamarátov aj v BB aj v NR aj v KE podpichovacky sú ale že by sme si ruky nepodali to sa ešte nestalo pokojne si podám ruku aj stebou aj poldeci si dám stebou nie všetci sa chodia mlátiť na štadióny apropo bitku v Miskolci nevyvovali originál fans Zvolena ale Ultras BB doteraz nechapem kedy sa snimi naši skamosili
5.1.2019 - 14:39
+2

NZ Hockey

 

Vsetkych nehadzem tiez mam tam znamych len pisem co sa da zazit aj na inych stadionoch aby sme tu nepisali ze to len v Zamkoch.
Tiez som za dobre vztahy s fans supera a nemam tiez problem si strngnut s tebou zas to vobec.
5.1.2019 - 15:06
0

ErikHKM

 

Ok tak v utorok u nás ? Pozývam ta
5.1.2019 - 15:31
0

NZ Hockey

 

Dakujem rad by som no neslubujem neviem ci stiham z prace pripadne doriesime cez spravu
5.1.2019 - 15:44
0

Wurezv

 

Brany zvolencoka som opustil este ked vy ste drzali v rukach miesto hokejky, kukuricu..pred rokom ste zistili co je hokej a podla toho sa aj chovate...je to len sport, kazdy ma narok fandit komu chce a ked mas s tym problem, tak byvam v okrese nz, tak ti to rad poviem aj osobne, ked uz sa chces navazat...
5.1.2019 - 14:49
0

NZ Hockey

 

Najprv napises "som zvolencan aby bolo jasne" potom okres nz potom ze si precestoval europu kvoli hokeju hoci podobne aj horsie sa stava uz aj na stadionoch nasej ligy proste tolko nezmyslov ze radsej si to najprv ujasni sam so sebou osobne...
5.1.2019 - 15:11
+2

Wurezv

 

Comu nechapes prosim ta?? Som zvolencan ktory dva roky zije v nz...a ktory navstivil viac stadionov v europe...co si mam ujasnovat...po madarsky ti to neviem napisat...staci ked si spocitas dva plus dva...
5.1.2019 - 17:24
+1

fany

 

Aspoň vidíš ,aké to mám s nimi ťažké.
5.1.2019 - 17:31
+2

ErikHKM

 

Vy snami alebo my svami ?
5.1.2019 - 19:54
+1

blue-311

 

Chudak zase musel vytiahnut nieco o Nitre. Navyse trepes blbosti, bezne tam chodia fans inych timov a problemy nie su. Ak sa teda vyskytli nejake problemy v zapasoch s NZ, kde bude asi problem?
5.1.2019 - 17:28
+2

NZ Hockey

 

Ked mi to bolo odovodnene SBS ze si nedaju na zodpovednost ze sa mi tam kvoli tomu salu nieco stane tak kde je asi problem ?
5.1.2019 - 18:08
+2

topska

 

Ale toto maju nariadene "z hora" ze nemozes ist mimo sektor s vecami s logom hostujuceho muzstva...To ze na niektorych stadionoch sa to nedodrzuje je druha vec. U nas v PP sa premavali aj Slovanisti v dresoch po stadione a v zivote nebol ziaden problem
5.1.2019 - 18:19
0

NZ Hockey

 

no u vas som tak tiez bol a uplne v pohode aj inde, aj u nas taki chodia dokonca na playoff minuly rok vedla sedela skupinka nitranov v saloch a capiciach a pohoda
5.1.2019 - 18:22
0

blue-311

 

ved ty trepes piate cez deviate. To nema s fans nic spolocne, je to pokyn SBS ktory musis (mal by si) respektovat.
5.1.2019 - 19:51
+2

NZ Hockey

 

A ked oblievate pivom zeny podotykam zeny s detmi za to ze fandia superovi ci ich postrkavate aby nefandili ani to nema predpokladam s fans nic spolocne
5.1.2019 - 22:18
+1

blue-311

 

To je len vyplod tvojej chorej hlavy
6.1.2019 - 11:00
0

NZ Hockey

 

To je čo som osobne zažil na zápasoch u vás ty chorá hlava
6.1.2019 - 12:07
0

Wurezv

 

Ano, takto hra tym, bojuje kazdy za kazdeho a urban?? Na toho neviem ani nic pekne povedat..to nie je len tento zapas, a konecne si zasluzil to co mu patri, za tie vsetky provokacie no a hlavne "ja nic, ja sa len tvarim ako mesiacik na hnoji"...a ze je mitchell komicky maly proti nemu?? Ved ten by mu viac natrhol rit ako fraser..no nic dostal vychovnu, vidime sa zamcania v utorok...
4.1.2019 - 23:29
0

milo182

 

bolo nebolo
5.1.2019 - 0:05
0

NewCastle

 

Gratulacia do ZV k 3 bodom. Nasi zaspali uvod. Verim ze odvodveta vo ZV bu tentoktat uspesna pre nas. Pome Zámky
5.1.2019 - 0:45
+1

burnzie

 

tak ten Fraser uff budí rešpekt záver bol hustý ...
5.1.2019 - 1:45
+2

Wurezv

 

Brent??? Si to naozaj ty??
5.1.2019 - 8:58
0

sallem

 

Urban dostal o co si koledoval, nic viac, nic menej. Gargamel opat nesklamal.
5.1.2019 - 8:03
+7

Lavega

 

Fraser je vymetenec
5.1.2019 - 8:23
+1

HKMpelemele

 

Ďakujeme za objasnenie
5.1.2019 - 9:15
+5

richardd6

 

Hádam sa dočkáme bitky Fraser - sladok alebo novak konečne bude mastenica
5.1.2019 - 9:27
0

HKMpelemele

 

Bitky s Novakom sa už asi nedočkas...
5.1.2019 - 11:35
0

vlado.1989l

 

Neviem prečo sa vzrušujete, Fraser je zvyknutý z NHL, že chráni najlepších hráčov ligy, Urban zbytočne dohral Chovana a dostal to čo mu patrí. A práve na takúto robotu je konečne vo ZV niekto kto sa nebojí zhodiť rukavice a chrániť naj hráčov nielen klubu ale aj extraligy. Škoda že niektorý diskutujúci z NZ v živote nevideli zápas v NHL, kde je to bežné, ale videli maximálne Maďarskú ligu v ktorej hrávali.
5.1.2019 - 9:40
+19

sallem

 

Skor to bolo za ten sucker punch na Mitchella. Misovi nespravil nic tragicke, a aj ked to bolo prameniace z frustracie, bolo to zbytocne.
5.1.2019 - 10:26
0

warn1ng

 

Myslim ze nie, ked si pozries zaznam, tak Fraser uz bol rozbehnuty na Urbana hned po faule na Chovana. Ale urcite mu pridal este aj uder na Mitchella.
5.1.2019 - 11:20
+1

NzSlovak

 

Zamky: Tu nejde o to kto videl aký zápas a v akej lige. Vlastní fanúšikovia vždy budú stáť na strane vlastného hráča. Všetkým vám vadí, že naši fanúšikovia sú "nevzdelaní", ale tí sa nájdu všade. Každý sa pozrime najprv na seba. Vy ste mali tých prešlapov "fandov" tiež dosť. Ja som rád, že z klubu, ktorý hral ešte v roku 2014 druhú ligu je dnes klub, ktorý vytvára vášeň aj v mestách, kde hráte špicu omnoho dlhšie. Či chcete/nechcete sme oživením ligy či hrou, emóciou ale aj atmosférou na našom štadióne. MIER
5.1.2019 - 12:12
+11

HKMpelemele

 

To si pekne napisal
5.1.2019 - 13:15
0

kali mero

 

vlado.1989l: Máš pravdu kámo tlieskam ti.My v NZ povetšinou nemáme TV a 50% ani nevie čo je NHL.Asi sa presťahujem zo ZV je to vyspelé mesto s vyspelými obyvateľmi
5.1.2019 - 14:43
+1

vlado.1989l

 

Som rád že si to priznáte, málokto si to prizná. Inak prekladač v tvojom prípade musí horieť ako slovenské vlaky.
5.1.2019 - 16:24
+7

kali mero

 

vlado.1989l: Vidím,že ty budeš asi svetlá výnimka vo ZV.Myslel som to ironicky ale tebe to google asi neprekladá v tej tvojej hlavičke makovičke
5.1.2019 - 18:47
0

Pietro46

 

Všimol som si,že nášmu mužstvu veĺa volna neprospieva,ťažko sa potom rozbiehajú.V tretej tretine to už bolo ono,tak som im prial vyrovnanie.Žial,nemali sme toĺko šťastia na konci ako napríklad Poprad,alebo Nitra.Nevadí v utorok treba dokončiť tú tretiu tretinu zo Zámkov,nemyslím tým bitku!
5.1.2019 - 13:14
0

BlackCrow

 

plakať môže doma
5.1.2019 - 13:22
0

FanusikZamkov

 

Já odporúčam hlavne Zvolenčanom aby si prečítali článok na stránke www.zoznam.sk v ktorom sa píše kto bol iniciátor a agresor (doslovne tieto slová sa tam píšu) v tejto bitke.
5.1.2019 - 13:23
+1

paaali BLOG

 

A kto to pise ty zoznam.sk ? Boze, ved uz v druhej tretine si Urban s Fraserom dohadovali bitku a kludne sa potlapkali po nohaviciach a isli na buly.
5.1.2019 - 13:29
0

warn1ng

 

To sa naozaj ideme riadiť podľa portálu sportky.sk zaujimave. Vsak ten Fraser bol naozaj ako zmyslov zbavený, isiel biť bezbranneho Urbana ktorý nic neurobil. Vsak ten Chovan po klaksone padol na lad len tak... a Mitchell sa sam udrel do tvare ach novozamocka komedia.
5.1.2019 - 14:04
+3

BITCH PLEASE

 

bavis sa s clovekom - FanusikomZamkov. Na to ber ohlad
5.1.2019 - 14:16
+1

ajwen77

 

Po prečítaní tohto článku je tam ako čo doslova??
Že vas Gargamel povedal niečo čo jeho hlávka vymyslela??

Myslel som že ty si objektívnejší a nie ako dôchodca čo vidí biele mysi
5.1.2019 - 15:08
0

FanusikZamkov

 

Ja som ti jasne napísal že ktoré slová sú tam ak chceš ešte raz ti ich napíšem iniciátor a agresor. Možno ty vidíš biele myši poprípade nevieš čítať po slovensky. Ja som ťa neurážal a vyprosím si to aj od teba aby si ma neurážal. Za ďalšie včera si si pýtal dôkaz tak som ti napísal stránku kde nie ja to píšem ale novinár a vidím že ani to nestačí. To už na to treba prispievatelku Fany ktorá vám to asi vysvetlí. Prosil si si dôkaz ja som poslal týmto pre mňa je to uzavreté. No a čo sa týka dôchodcu tak pre vás je typické kopať doňho ako v Miškovci.
5.1.2019 - 15:39
+1

ajwen77

 

Príď utorok ti to vysvetlím ho, bo si ideš svoje .
Žiadny dôkaz tam nieje iba hlasy trénerov.
Pošli konkrétny link a nie na stránku všeobecné...

Je mi to jedno všetci vidia ako to je a bolo nie ako vy z NZ len seba a Vaško prepnuteho G

Čo bolo v miskolci dom odsúdil ako aj náš úžasný PNG čiže nemám čo ďalej k tebe.
5.1.2019 - 15:46
0

Hrobar

 

neries ho.. on si pojde stale svoje.
5.1.2019 - 16:22
0

ajwen77

 

Asi sú s FANY rodina.
5.1.2019 - 16:36
0

fany

 

Počúvaj ajwenko,tebe sa už musí aj snívať so mnou.Hráš sa tu na sladučkého a pritom si úplný ..... Si ešte raz prečítaj čo si napísal v Live a potom sa zamysli.Ak máš čím.
5.1.2019 - 17:54
+1

FanusikZamkov

 

Nie to asi novinár hodnotil podla videa a podla toho čo videl. Dúfam že po zhliadnutí videa disciplinárkou to asi aj Fraserovi vysvetlia dostatočne a spočítajú mu to.
5.1.2019 - 14:14
+1

ErikHKM

 

Čo mu majú spočítať ? Iniciátor celého bol od Vás Urban nebyť podkopnutia Chovana asi pisem asi sa nič nestane
Ak mu dá Disciplinarka dištanc bude to cele na smiech bola to bitka jeden na jedného hotovo neskočil ani zo striedačky na ľad bol tam možno minútu nie ako starý ujo tvrdí ze Podkonicky ho poslal na ľad ale dobre mu to povedal Jancuska si pôjde stále svoje ale plakať môže doma
5.1.2019 - 14:24
+4

FanusikZamkov

 

ErikHKm pre druhý krát nech Podkonický nie na striedačke dáva takéto pokyny ale v šatni. Lebo pri striedačke nie je sám včera tam boli aj iné osoby. Takže troška rozumu do hrsti.
5.1.2019 - 14:31
+1

warn1ng

 

Mi nechceš povedať že Podkonicky prikázal Fraserovi zbit Urbana. Fraser to určite v tom súboji pri mantineli počul. Najskor si pozri záznam. Podkonický s tou bitkou nič nemal. Vyplynulo to z faulov Urbana.
5.1.2019 - 14:37
0

ErikHKM

 

To mi chceš povedať že Andrej dal pokyn Fraserovi choj sa pobiť ? Lebo je Urban na ľade ? To sa mi nechce veriť všetko odštartoval Urban tým dohranim po sirene netvrdím že by sa nič nestalo do hláv nikto nevidí ale bol to spúšťač všetkého
5.1.2019 - 14:41
0

advokatiss

 

A keby aj dal pokyn a co je na tom ?
5.1.2019 - 14:52
+3

HKM69

 

Presne tak, pokyn dal aj Jančuška predminulý rok Ťavodovi aby spacifikoval Nováka, tam to bolo pekné vidieť...
5.1.2019 - 15:38
+4

ForzaHKM

 

To akí jednoduchí ľudia sú tam v NZ. AKO PREPÁČTE MI.Ale toto sa už nedá ďalej čítať.
5.1.2019 - 21:53
0

Ottawa Senators

 

Ty si vacsi komediant jak Jozo Procko, ufnukany novozamcan.
5.1.2019 - 15:46
+6

vladimski

 

Nieje novinár ako novinár....
5.1.2019 - 14:30
0

ajwen77

 

Ty si ako mimo... Chlapče.. a zaujatý ako Maďar v kukurici. Kks
5.1.2019 - 14:59
0

ajwen77

 

Za čo disciplinárka?? Žiadny TH. Iba ak by dal podnet Gargamel aj to by bol na smiech ..

Tak už bud nezaujatý a pozri si to este raz.
5.1.2019 - 15:03
+1

totik

 

Po precitani diskusie som cakal, ze Fraser tam nabehol so sekerou a mlatil supera na zemi. A pritom si len vymenili par uderov, nic specialne. Skor je zaujimave, ako niektori nadavali na nove pravidla, ze z hokeja je balet, a potom sa nadava pri prvej bitke a ide sa udelovat distanc...
5.1.2019 - 14:27
+20

ErikHKM

 

Máš odomna plus
5.1.2019 - 14:42
+1

BITCH PLEASE

 

nariekaju tu ako slovenski raperi. uz je to trapne
5.1.2019 - 14:48
+1

ajwen77

 

+++
5.1.2019 - 15:01
0

topska

 

Ja som strasne rad ze som si tento rok vybral Nove Zamky ako druhy klub ktory sledujem...Toto je fascinujuce
5.1.2019 - 17:36
0

michaelfrolík

 

Nejaké postrehy: Osobne si myslím, že ak sa budeme chcieť niekam posunúť, prípadne zamiešať v play-off karty, bude nutné priniesť dvoch kvalitných obrancov. A hlavne niekoho, kto začne dirigovať presilovky na modrej. Obrancov potrebujeme a ak sa nevráti Juraško, čo je žiaľ dosť reálne, tak je to nevyhnutnosť. V obrane sa mi nepáči Henderson, ktorý je, podľa mňa, o dosť platnejší ako útočník a ak by sa s ním počítalo aj do budúcej sezóny, bolo by fajn prerobiť ho natrvalo na útočníka. Je veľmi silný na puku, má výbornú prihrávku a prehľad, vie získať puk pri mantineli... Veľké nedostatky vidím v 3. a 4. obrannom páre, tam by bolo dobré niečo vymyslieť. Taktiež skúsiť už zajtra tie pozmenené formácie, ktoré zdá sa, že si dosť sadli. Rozbitie útoku Jurík - Zbořil - Ručkay už muselo prísť... Predpokladám, že zajtra sa do zostavy vráti Jakúbek, ktorý nahradí zraneného Nejezchleba.
5.1.2019 - 17:27
+2

Dzunkes

 

Zvolen konecne ma niekoho kto sa vie zastat spoluhraca,brankara a uz je potrebne ho sundat
5.1.2019 - 17:35
+1

warn1ng

 

V športe na RTVS špekulujú že či tam Podkan nepustil Frasera len na tu bitku. Redaktor RTVS zjavne nasledoval zápas. Možno by potom hovoril niečo iného.
5.1.2019 - 20:07
0

warn1ng

 

Možno preto ten záber strihli len na tu bitku. Lebo keby tam strihnu aj to čo jej predchádzalo tak by si všetci ľudia všimli, že Fraser tam hral peknu minútu a situácia vyplynula z hry.
5.1.2019 - 20:19
0

FanusikZamkov

 

warn1ng čítal si môj príspevok kde som písal že Podkonický by mal mať rozum v hrsti a dávať takéto pokyny v kabíne a nie na striedačke lebo pri striedačke boli aj iné osoby. Neveril si mi. Neveríš ani RTVS? Pomaly sa schádzajú dôkazy.
6.1.2019 - 11:47
+2

warn1ng

 

Ja verím tomu čo som videl, a fakt je ten že Fraser minimálne minútu hral. Kedy mu to mal Podkonický prikázať akože ? Neviem či v Nových Zámkoch nevidíte, alebo vidíte len to čo chcete vidieť. Skús si pozrieť záznam.
6.1.2019 - 13:26
0

trevor

 

Jasne, ze mu to neprikazal, su to dristy a na rtvs to vobec tak nevyznelo a ani to tam nikto netvrdi. Zase sa robi zbytocna bublina.
6.1.2019 - 13:31
0

rasťoZv

 

Tak RTVS momentálne neverím určite Klamú v priamom prenose len sa tak práši a to vôbec nemám na mysli tento konkrétny prípad.
8.1.2019 - 16:39
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 17.3.2019 02:48
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Michalovce000000:00
2.Martin000000:00
3.Topoľčany000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Skalica000000:00
6.Humenné000000:00
7.Bratislava000000:00
8.Levice000000:00
9.Trnava000000:00
10.Považská Bystrica000000:00
11.Nové Zámky B000000:00
Aktualizované: 17.3.2019 03:52
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 17.3.2019 03:52
TímZVVPPPPSkóreB
1.Michalovce57215328166:20676
2.Nitra57203331150:17469
3.L. Mikuláš56180335151:21757
4.Skalica56143435127:23752
5.Žilina56115535132:24748
6.Zvolen5660347114:28418
Aktualizované: 18.3.2019 02:28
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 18.3.2019 17:03
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 18.3.2019 17:03
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 18.3.2019 17:03
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames7239521256-20695
2San Jose Sharks7236721258-22294
3Winnipeg Jets7134825243-21188
4Nashville Predators7332927219-19587
5Vegas Golden Knights7233727220-20085
6St. Louis Blues7231627207-19882
7Dallas Stars7231629181-17880
8Arizona Coyotes7227930195-20078
9Minnesota Wild7330430199-21477
10Colorado Avalanche7228329229-22374
11Chicago Blackhawks71221030241-26073
12Edmonton Oilers72211133204-23771
13Vancouver Canucks72201032196-22370
14Anaheim Ducks7423735173-22769
15Los Angeles Kings7118738168-22758
Aktualizované: 18.3.2019 17:03
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning72431213283-190114
2Boston Bruins72321120216-18595
3Toronto Maple Leafs7237624259-21691
4New York Islanders72321023206-17391
5Washington Capitals7233923248-22591
6Pittsburgh Penguins7333624249-22088
7Carolina Hurricanes7134525212-19685
8Columbus Blue Jackets7231928220-21084
9Montreal Canadiens7231628212-21281
10Philadelphia Flyers7227829222-24178
11Florida Panthers72221028234-24276
12Buffalo Sabres72191232200-23371
13New York Rangers7221731202-24169
14New Jersey Devils7322537204-24963
15Detroit Red Wings72151037195-24760
16Ottawa Senators7220541213-26356
Aktualizované: 18.3.2019 17:03
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 18.3.2019 17:03

Bleskovky

Výsledky nedeľňajších tretích zápasov štvrťfinále play off DEL

Augsburg Panther - Düsseldorf EG 3:4 /stav série: 1:2/ Kolín Haie - ERC Ingolstadt 3:2 pp /stav série: 1:2/ Adler Mannheim - Norimberg Ice Tigers 4:1 /stav série: 3:0/ EHC Red Bull Mníchov - Eisbären Berlín 4:1 /stav série: 2:1/.
včera o 21:42 - Adrián Danaj / TASR

Jyväskylä - Lukko Rauma 4:1 v 2. zápase predkola play off fínskej ligy

Hokejisti JYP Jyväskylä zvíťazili v nedeľňajšom druhom stretnutí predkola play off fínskej Liigy na domácom ľade nad Lukko Rauma 4:1 a vyrovnali stav série na 1:1. Druhý zápas: Saipa Lappeenranta - Ilves Tampere 3:2 pp /stav série: 1:1/.
včera o 19:25 - Adrián Danaj / TASR

Zug do semifinále play off švajčiarskej ligy

Hokejisti Zugu postúpili do semifinále play off švajčiarskej hokejovej ligy, keď v sobotu vyhrali na ľade Lugana 5:4 po predĺžení a v sérii dominovali 4:0 na zápasy. Servette Ženeva - Bern 1:2 /na zápasy: 2:2/ Ambri-Piotta - Biel 2:1 /na zápasy: 1:3/ Langnau - Lausanne 1:2 /na zápasy: 1:3/ Lugano - Zug 4:5 pp /konečný stav série: 0:4/.
včera o 07:26 - Michal Bruner / TASR

Eisbären Berlín - Red Bull Mníchov 4:0 v play off nemeckej ligy

Výsledky piatkových druhých zápasov štvrťfinále play off nemeckej hokejovej ligy: Düsseldorf EG - Augsburg Panther 4:1 /stav série: 1:1/ ERC Ingolstadt - Kolín Haie 4:3 pp /stav série: 1:0/ Norimberg Ice Tigers - Adler Mannheim 2:4 /stav série: 0:2/ Eisbären Berlín - EHC Red Bull Mníchov 4:0 /stav série: 1:1/.
15.3.2019 22:25 - Michal Bruner / TASR

Ďaloga sa podieľal gólom na víťazstve Mory, Fehérváry s asistenciou

Hokejisti HV 71 zvíťazili vo štvrtkovom dueli švédskej SHL nad Linköpingom jasne 4:0. Slovenský obranca Martin Fehérváry prispel k výhre domáceho tímu jednou asistenciou. Mora IK zvíťazila nad Timrou IK na domácom ľade 5:3. Slovenský bek Marek Ďaloga sa na výhre podieľal jedným gólom. Výsledky: Färjestads BK - Djurgardens IF 2:3 pp, Frölunda HC - Brynäs IF 5:2, HV 71 - Linköpings HC 4:0 /FEHÉRVÁRY (HV 71) 0+1/, Lulea HF - Växjö Lakers HC 3:2, Malmö Redhawks - Örebro HK 3:1, Mora IK - Timra IK 5:3 /ĎALOGA (Mora) 1+0/, Rögle BK - Skelleftea AIK 2:3
14.3.2019 21:45 - Adrián Danaj / TASR

Šimek si pretrhol kolenné väzy, vynechá zvyšok sezóny

Český hokejový obranca Radim Šimek z tímu San Jose Sharks si už v tejto sezóne pravdepodobne nezahrá. V utorkovom zápase NHL proti Winnipegu (5:4) si pretrhol predný krížny a postranný väz v pravom kolene a v najbližšom čase podstúpi operáciu. Dvadsaťšesťročný Šimek nastúpil v aktuálnej sezóne v 41 zápasoch, v ktorých strelil jeden gól a pridal osem asistencií.
14.3.2019 21:22 - / TASR

HPK Hämeenlinna - Tappara Tampere 3:1 vo fínskej Liige, Záborský 0+1

Hokejisti HPK Hämeenlinna zvíťazili vo štvrtkovom stretnutí fínskej Liigy na domácom ľade nad Tapparou 3:1. Pri jedinom presnom zásahu hostí asistoval slovenský útočník Tomáš Záborský. Slovenský brankár Dominik Godla pomohol KaiPe Kuopio k víťazstvu na domácom ľade nad Kärpätom Oulu 4:3 po predĺžení. Výsledky: HPK Hämeenlinna - Tappara Tampere 3:1 /ZÁBORSKÝ 0+1/, IFK Helsinki - Ässät Pori 4:1, Ilves Tampere - Lukko Rauma 2:5, Mikkelin Jukurit - KooKoo 3:4 pp, KalPa Kuopio - Kärpät Oulu 4:3 pp /GODLA (KalPa) odchytal celé stretnutie/, Pelicans Lahti - Vaasan Sport 5:1, TPS Turku - Saipa Lappeenranta 5:2.
14.3.2019 20:25 - / TASR

Mannheim - Norimberg 7:2 v 1. zápase štvrťfinále play off nemeckej DEL

Hokejisti Norimbergu prehrali v prvom zápase štvrťfinále play off nemeckej DEL s Mannheimom 2:7. Nepomohla im ani asistencia slovenského obrancu Milana Jurčinu. Mannheim - Norimberg 7:2 (za hostí Jurčina 0+1) /na zápasy 1:0/ Mníchov - Berlín 3:2 pp /na zápasy 1:0/.
13.3.2019 22:27 - Michal Bruner / TASR

Kölner Haie - ERC Ingolstadt 2:6 v play off nemeckej ligy

Výsledky utorkových prvých zápasov štvrťfinále play off nemeckej hokejovej ligy: Augsburger Panther - Düsseldorfer EG 7:1, Kölner Haie - ERC Ingolstadt 2:6.
12.3.2019 22:13 - / TASR

Örebro HK - Mora IK 4:1 vo švédskej lige

Výsledky utorkových zápasov švédskej hokejovej ligy: Djurgardens IF – Frölunda HC 4:2, Färjestads BK - Lulea HF 3:0, Linköpings HC - Brynäs IF 3:2 pp, Malmö Redhawks - Rögle BK 3:0, Örebro HK - Mora IK 4:1, Timra IK - HV 71 3:5, Växjö Lakers HC - Skelleftea AIK 1:2 po sn
12.3.2019 21:31 - / TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

18. 03. 2019
Nitra - Trenčín o 18:00
Košice - Poprad o 18:00
19. 03. 2019
Žilina - Michalovce o 17:30
20. 03. 2019
Trenčín - Nitra o 18:00

Odohrané zápasy

17. 03. 2019
B. BystricaDetva
4:0REPORT
ZvolenBudapešť
3:1REPORT
MichalovceŽilina
3:0REPORT
16. 03. 2019
TrenčínNitra
1:4REPORT
PopradKošice
1:5REPORT
MichalovceŽilina
3:2 PPREPORT

Najviac bodov

Éric FailleBBY72 bodov
2.Chovan M.ZVO68
3.Nagy L.KOS61
4.Higgs B.BBY59
5.Lantoši R.NIT58

Najlepší strelec

Ladislav NagyKOS34 gólov
2.Buček S.NIT30
3.Asselin G.BBY30
4.Kytnár M.ZVO29
5.Blackwater J.NIT29

Najlepší brankár

Matej KristínNZA95.01 perc
2.Vay Á.MIS94.85 %
3.Košarišťan A.NZA93.24 %
4.Habal V.KOS93.14 %
5.Vošvrda T.POP93.01 %
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov