Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Zvolen zdolal Žilinu a vyrovnal sériu (VIDEO)

19.3.2017 20:53 TASR

Hokejisti HKM Zvolen vyhrali v druhom zápase štvrťfinále play off Tipsport Ligy na ľade MsHK Žilina 3:2 a sériu hranú na štyri víťazstvá vyrovnali na 1:1.


Obsah správy nie je v archíve...
Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Hrobar

 

Najviac sa mi páčilo ako na konci pekne RTVS zaostrila na tých "výtržníkov", ktorí hádzali poháre po hráčoch HKM. Som zvedavý, či to bude niekto riešiť.
19.3.2017 - 21:04
+49

pysta111

 

Zakazat takym údom vstup na vsetky zimaky a asponpo tisicke pokuta!
19.3.2017 - 21:05
+10

Hrobar

 

+ jeden zápas kontumačka
19.3.2017 - 21:06
+7

patres24

 

Len aby vas vo zv neskontumovali ako nas v mt
19.3.2017 - 21:14
+4

misik

 

Kazdy riesi divakov,ja som sedel v stvrtej rade pri tom a zacalo to uplne inak.Skoda ze to nemam natocene co stvaral pred odchodom do satni Pulis,vrieskal na ludi buchal o mantinel a rukami provokoval a potom sa tam zbehli aj divaci a zacali hadzat veci.Hrac dobry ale aj dobry k....
19.3.2017 - 22:03
+22

hefky

 

To poznam z nasich dvoch serii zo Zvolenom
19.3.2017 - 22:10
+1

zvboy

 

takze tie odpadky co hadzali vase individua na lad hned po odpiskani za to moze tiez Pulis?
19.3.2017 - 22:13
+19

pysta111

 

On to vlastne po nich hadzal a o i mu to len vracali
19.3.2017 - 22:22
+15

vitazoslavlopata

 

Veru veru Puliško to je kategória sama o sebe. To ale v žiadnom prípade neospravedlňuje žilinských podľudí, ktorých sme mali možnosť vidieť v priamom prenose.
19.3.2017 - 22:14
+11

Tricko30

 

Boze hodilo tam plastove pohare a robite stoho vedu ale to ze tam pulis provokoval to nik nevidi a tu idu martincania vykrikovat minuly rok ked hadzali po tomekovi vsetko co mali po ruke bolo dobre.nikto nikoho nenapadol tak tu zas nerobme z komara somara.celu bitku odstartoval vsemozny lusnak ktory si mysli ze je panboh cez zapas ukazuje fakere divakom a potom sa cuduju.aspon ze tavo natrieskal tomu vymetencovi co si mysli ze je najvacsi bitkar na slovensku
19.3.2017 - 22:22
+2

topska

 

ty si myslis ze to bolo ok? uz je k dispozicii aj videozaznam na fb tak tam vidno, ze usporiadatelia neurobili nic, aby s tym divaci prestali. Ste v podmienke, som zvedavy aky trest bude
19.3.2017 - 22:29
+15

miso2488

 

Tak musí si obhájiť,to čo spravil.
19.3.2017 - 22:33
+4

Martin213

 

ich usporiadatelia pravidelne nevidia co robia ich 'fans'. Ale ked si mozu udriet tak vyuziju vsetky moznosti, najlepsie, ked obet lezi na zemi, toto sa im paci najviac. A ujo V. ajtak obhajuje co robia a vsetko maju pod kontrolov.
20.3.2017 - 22:46
0

ErikHKM

 

Bitku neodštartoval Lusnak neklam a keď vravíš že si tam bol tak sa pozeraj poriadne a nezavadzaj tam po odpískaní Handlovsky dohral Lusnaka pusti si to aj zo záznamu keď chceš
19.3.2017 - 22:38
+3

dynamit90

 

Tricko, ty uz sa aj sam pred sebou nehanbis
20.3.2017 - 13:37
0

bryndziarka87371

 

Aha, tak kvôli Pulišovi dostal Andersons novinami po hlave hej ?
19.3.2017 - 22:54
+11

MartinZV

 

Možno mu ich chcel dať ten chlap len prečítať lebo tam bolo dačo dobré alebo tam chcel od neho podpis
19.3.2017 - 22:59
+7

mtmartin

 

je úplne nepodstatné čo vykrikuje aj vy vykrikujete na hráčov ale videl si nejakého hráča že by zobral vodu a začal po divákoch striekať ? :O ... proste máte neschopné vedenie a neschopných usporiadateľov a viete sa len vyhovárať čo kde kto ale to že ste vyšťatí ako líšky si nepriznáte... Pokuta ľuďom a tak isto klubu a zákaz vstupu fanúšikom keď si to za 100 rokov neviete dať do poriadku tak pykajte všetci!!!
19.3.2017 - 23:00
+10

Divak2

 

Taki blbci sa najdu su vsade.To je iste percento populacie. Spomente si toho chudaka z BB v priamom prenose minuly rok. Chyba je ze zlyhavaju usporiadatelia a sbs. Preco sa na kultivovanych stadionoch nechodi s jedlom a pitim do hladiska? A nepodava sa tvrdy alkohol? Stale sa tocime okolo toho isteho a to je predstavenstvo MsHK...
20.3.2017 - 7:28
0

bigi BLOG

 

kde na kultivovanych stadionoch sa nechodi do hladiska s pitim?
20.3.2017 - 11:26
0

pysta111

 

Kosice a u nas pokial viem toez je zakaz
20.3.2017 - 12:05
+1

Frey

 

Poprad
20.3.2017 - 12:52
+1

maček

 

Len by som rád pripomenul slová nebohého Maroša Krajčiho, ktoré vyriekol na adresu takýchto ľudí: Lúza. Ešte stále sa vám zdá, že to prehnal ?
Gratulijem Zvolenu, gratulujem Martinu, nič lepšie sa pre zdramatizovanie sérií nemohlo stať. Lesslie a Zasi prepáčia, Košice to aj tak dajú, ale budú musieť aj dresy trochu prepotiť.
19.3.2017 - 22:22
+6

Foam of Waterfall

 

Neboheho?
20.3.2017 - 8:05
+2

maček

 

básnická licencia, Maroš skončil v HC Slovan Bratislava
20.3.2017 - 14:56
+1

Foam of Waterfall

 

Uz mi je jasne,hoci taky zvlastny epiteton sa mi to javil...
20.3.2017 - 16:30
0

Juslan

 

Nemá náhodou ZA podmienečne prerušený trest za divákov?
Čo by mohlo a malo nasledovať po tomto incidente v priamom prenose?
20.3.2017 - 8:16
+1

amaskiea BLOG

 

Kontumácia zápasu vo Zvolene v prospech Žiliny?
20.3.2017 - 9:40
+3

Handlo

 

Zvolen mal 3 strely 3 goly tomek uz by si mal oddychnut, Michal Novak klobuk dole na rozcvicke napadnut jura jurika o 2 hlavy mensieho a potom napadnut Handlovskeho o hlavu mensieho a narazil na Jana , Jano Tavoda si krall
19.3.2017 - 21:04
+6

patres24

 

To vazne???
19.3.2017 - 21:09
+1

zvboy

 

no zasa tie strely 3 neboli..
19.3.2017 - 21:10
0

pysta111

 

Ked jurik ani handlovaky nenaraatli tak bohuzial...2 tretiny ligu su od novaka nizsie o hlavu
19.3.2017 - 21:10
0

8sweet8

 

Hej hej a koho ešte ? Podla mňa aj trénera vášho napadol a aj brankára
19.3.2017 - 21:12
+7

ErikHKM

 

Aj kustóda je rozdiel napadnúť a podpichovať sa a čo má spoločne pri hokeji že je o hlavu nižší ? Či si má ten hráč povedať toho nedohravam lebo ja mám 185cm a on 170? Blbosť nie ?
19.3.2017 - 21:15
+6

Athotis

 

jaskaaaa a v polke tretej tretiny 29:20 na streli pre Zvolen
19.3.2017 - 21:11
+28

sspp

 

ale ked dvaja zelinčania napadli jedneho zvolenčana pri branko to bolo feeer hej?
19.3.2017 - 21:34
+4

folvy

 

Veď si skontroluj co pises,keď pises cez mobil
19.3.2017 - 21:35
+4

sspp

 

19.3.2017 - 21:54
+1

Hossa

 

Neoxiduj stale na diskusii Ziliny a Zvolena a sustred sa aby vas Nitra zajtra zase nevyklepala
19.3.2017 - 22:01
0

Athotis

 

a inak ako vlastne bola ta bitka? lebo aj Handlovky dostal za nu do konca zapasu...takže asi tak nevinne v tom nebol
19.3.2017 - 21:40
0

juromt

 

....: Tu treba ale jasne povedat ze hraci do 175cm su prsne Miskova cielova skupina. Na nich sa tento fejsbukovy bitkar vyprofiloval. Akurat ze raz ho aj ten o hlavu nizsi slovanista zmlatil ako maleho chlapca
20.3.2017 - 12:39
+2

paganizmus17

 

Môj celkový pohľad: žilinu nemám rád čo sa týka fanúšikov tam je tá rivalita zilina vs bb z futbalu a kvôli priateľstvám s bb je aj s nami takže tak .... čo sa týka hok. mužstva žiliny som rád že po dlhšej odmlke poskladali dobré mužstvo ....... Hovorku vychytali chalan po minulom trápení v cz sa v Ke neujal a chytil druhý dych vidno že ho to baví a chce pre mužstvo úspech, pravý kapitán.....
Zápas: podľa mňa to to neznieslo kritériá zápasov play off vyspelej ligy ..... kopec ale strašný kopec nepresností dosť často to nemalo ani tempo .... mužstvo zv páčil sa mi pohyb Mráza, Zuzina a technika Khulhufka, zo začiatku parádne hral aj Síkelov útok čo som si myslel že Síkela je drevo riadne..... obrana nikto ma nezaujal nepáčili sa mi Krejčí a Hraško, brankár v pohode
PS: nadštandardná bitka na našu ligu priznám sa Janovi som držal viac palce ako Novákovi a tie údery tri riadne šupy na hlavu to by málokto zniesol plus to potľapkanie na konci mne bolo ozaj sympatické
19.3.2017 - 21:05
+4

advokatiss

 

Tavoda tlieskam, konecne ten saso dostal ,o co si uz dlhu dobu koledoval.
19.3.2017 - 21:05
+31

8sweet8

 

Saso si tu tak ty počkaj ten Saso v semifinále ukáže vašim kde je sever
19.3.2017 - 21:12
+3

ErikHKM

 

Kľud pani je to šport ešte sme tak neni ani my semifinále je veľmi ďaleko ešte
19.3.2017 - 21:16
0

paganizmus17

 

neviem čo tu bolo zmazané ale tak nechcel som nikoho uraziť takto to pre mna je a to že žilinských fans nemám rád to neznamená že sa teraz idem snimi dade na zimáku lomiť
19.3.2017 - 21:20
+2

Rebel74

 

Sever je predsa v Poprade
19.3.2017 - 21:28
+2

sspp

 

19.3.2017 - 21:38
+3

pysta111

 

Saso je tavoda okrem premotivovanosti a prilisneho chcenia mu hokejovy panbozko vela nenadelil a zasluzil by si obcas tiez pekne na budku aj z cias ked hraval u nas
19.3.2017 - 21:34
+9

tuke26

 

je tak isto premotivovaný ako novák je predsa plaiof a keby nechcel tak to by bolo zle a ci mu nadelil alebo nenadelil má odohratých viac ako 300 zápasou TL takže asi nieco vie ked je onho stále záujem ,poviem ti to rovno bol by som nesmierne rád keby bol vo zvolenskom drese v tomto pleiof.
19.3.2017 - 21:47
+1

pysta111

 

Ja nie, kiksuje striedanie ci striedanie aj ked u nas bol aim sa ho zastaval ale vidim ze za tych par sezon sa nezmenil ano ako 9.obranca kludne nech tam nabehne nalozit rozhodcovi alebo niekomu ked treba ale inak k puku by som ho nepustal
19.3.2017 - 22:05
0

JohnnyNoMoney

 

Férová bitka ? Vy ste mimo všetci čo to tvrdíte alebo čo ? HRDINA JANKO Ť. tam nabehne ako tretí do bitky od chrbta. Podchytí si súpera ktorého ide biť a ten zistí že sa s ním má biť až keď už dostáva po papuli

ŤAVODA úplný lúzer prepatý keď sa chce s niekým biť nech tam ide ako chlap na férovku. Si pozrite highlight zo zápasu ako tam HRDINA JANKO nabehol. Ukončil to až potom čo mu doplo že si to budeme môcť pozrieť všetci v pokoji zo záznamu.
19.3.2017 - 22:26
+24

Rumcajz

 

Taketo iste ferove bitky vytvaral Novak a konecne prislo aj nanho! Este ze nehrate zajtra lebo chudakovi by sa kvoli tym hrciam nezmestila hlava do prilby
20.3.2017 - 0:08
+7

Foam of Waterfall

 

Oni zajtra hraju,on je totiz fan NR
20.3.2017 - 8:06
0

juromt

 

...: Misko si Tavodu mohol odchytit uz davno ale to by ten Misko nikdy neurobil. Tavoda sa zachoval spravne, hadam nedovoli aby z lidrov svojho muzstva mlatil nejaky superov drevak.
20.3.2017 - 12:44
+2

pysta111

 

Ale ked sa ten lider nevie spravat a vypusta z hu y bars co tak my ju treba troska napravit handlivsky bol aj v bb ked hraval provokater a pako
20.3.2017 - 18:55
+1

Bielomodry

 

advokatiss: Nerobilo by Ti problém to povedať tomu šašovi do očí,pravda?
20.3.2017 - 5:55
+2

advokatiss

 

A preco by mi to malo robit problem povedat mu to do oci ?
20.3.2017 - 8:37
+2

sedo

 

Ťavoda je jednoducho úbožiak a primitív lebo Mišo mal rozrobený súboj s Huževkom a ten zbabelec od Ťavodov skočil na Miša zo zadu lebo zočivoči by sa posral.Chudák jeden a dufam že vo Zvolene už nikdy nebude hrat.
20.3.2017 - 16:45
+2

AaronEkblad

 

Dufam ze Zilina hra do konca play off bez fanusikov.
19.3.2017 - 21:05
+8

Matjusko

 

A kedy hrali pred fanusikmy?
19.3.2017 - 21:38
+24

fabregas001

 

ako tam môžeš dať tvrdé y?
19.3.2017 - 23:03
+9

MartinZV

 

ako nyč
19.3.2017 - 23:30
+28

Foam of Waterfall

 

Tvrdost fans sposobuje tvrde y
20.3.2017 - 8:07
+3

sedo

 

máš pravdu: oni majú individua s iq pod -10
20.3.2017 - 23:34
0

JohnnyNoMoney

 

Dnes sme videli 2 veľmi rozdielne závery zápasov. KE-MT domáci pôsobili na konci dosť odovzdane a v podstate tam nebolo žiadne napätie z pohľadu nestranného diváka. Ale tento ZA:ZV koniec zápasu to už môžeme označiť ako regulárne PO. Tlak na konci + gól + bitka. Tak by to malo vyzerať (samozrejme nemyslím tých kreténov čo tam pľuvali na hráčov a hádzali tam na nich veci na konci to bola už stoka, ale tak na kamere sú takže...) Ďalšie zápasy budú o to zaujímavejšie
19.3.2017 - 21:05
+5

MartinZV

 

Ja poviem len jedno veľké ďakujem chalani a po dnešku si želám viac než čokoľvek iné aby sme ich vyradili...
19.3.2017 - 21:05
+8

Foam of Waterfall

 

Neboj,vyradime ale v tom pripade by bodlo,aby vyhral aj MT,potom by sme hrali s NR a zas ich poslali na BB spravne namotivovanych
19.3.2017 - 21:11
+3

schnek

 

Pekne od teba ze nas uz vidis vo finale, ale tam vedie este velmi dlha a tazka cesta. Najskor sa este musime pobit o semi a potom uvidime co dalej, ak postupime.
19.3.2017 - 21:21
0

disi

 

vari by ste nešli do finále?
19.3.2017 - 21:29
+2

Foam of Waterfall

 

Isli,ale realne na to nemame obranu...
19.3.2017 - 21:36
0

Athotis

 

Ani utok
19.3.2017 - 21:37
0

Foam of Waterfall

 

No urcite utok viac nez obranu...to,ze Zuza a Rado zahadzuju sance ako na podnose,Jurikovi sa nechce a par hracov nehra,sa totiz da do semi riesit,ale obrana ma s prizmurenim oboch oci 3 riadnych obrancov,a s tym sa neda...
19.3.2017 - 21:43
0

8sweet8

 

Nemáme obranu ? Nemáme útok? Vám prepína? Bože môj tento tím je ešte kvalitnejší ako minulý rok takže tu netraposte
19.3.2017 - 21:49
+2

authorZV

 

Žilinský možno
19.3.2017 - 21:52
0

MartinZV

 

Nooo...dalo by sa polemizovať. Hlavne pokiaľ ide o útok.
19.3.2017 - 21:53
0

Foam of Waterfall

 

V utoku hej,v obrane nie...
19.3.2017 - 21:54
0

8sweet8

 

AJ v obrane !!! Tento tím má na to vyhrať posledný zápas!!
19.3.2017 - 22:11
+1

pysta111

 

Ano utok je nabity kridlami no nemame centrov ktory by im pripravovali sance
19.3.2017 - 22:06
0

disi

 

u nás posledný zápas ste hrali ako z hokejovej knihy...
19.3.2017 - 21:43
0

Foam of Waterfall

 

To by som netvrdil,skor vam islo poslabsie...
19.3.2017 - 21:54
+1

8sweet8

 

Tak 5 zápas série očakávam bez divákov lebo to bola opäť hanba co predviedli!!! Miso Novák jediný co sa nebojí sa pobiť dnes dostal ale nabudúce to môže byť naopak dávam ti klobúk dole !!!
19.3.2017 - 21:05
+8

Dan_o92

 

škoda Žilina...nabudúce hrať celý zápas ako posledné 1-2 minúty...krásna bitka,Janči výborne a dúfam,že vás to nabudí...nabudúce rýchlejšia reakcia usporiadateľov poprosím
19.3.2017 - 21:06
+1

lampi99

 

a akých usporiadateľov?
19.3.2017 - 21:43
+2

ErikHKM

 

SBS typu ty si dôchodca taký neochrania ani fanúšikov a ani hráčov veď ten pán vo veste radšej nič nerobil aby náhodou neobchytil od tých pánov pod vplyvom alkoholu
19.3.2017 - 21:49
0

zvboy

 

Dnes paráda.. Bodík je..
inak Mišo Ivan dúfam že už nezasiahneš do tohto play off.
Hovorka pán hráč ..
Ťava dobre napratal Novákovi ale páčilo sa mi ako sa potľapkali a išli preč.. na žilinské tribúnové individuá škoda reči.. teraz vyhrať doma obidva..jedine
19.3.2017 - 21:06
+4

dejvidBB

 

Tavoda , konecne dostal co si zasluzil. Hovorka pan hrac, makac riaden, strasne vidno ako chce vyhrat. A dufam ze vdaka rtvs, identifikujete tu zgerbu a dostane zakaz vstupu na stadiony.
19.3.2017 - 21:07
+13

disi

 

ťavoda mal zostať u nás...veľká škoda ho...
19.3.2017 - 21:30
+1

dejvidBB

 

Presne, ja som bol jeho zastanca stale. Kiezby sa vratil po sezone.
19.3.2017 - 21:32
+1

advokatiss

 

Radsej keby sa Biro vratil po sezone. A zo Ziliny Cizek s Handlovskym.
20.3.2017 - 8:38
0

ErikHKM

 

Na parádu doma ich snáď porazime a do ZA pojdeme s náskokom 3:1 ..čo sa týka konca zápasu tak bitka dobrá je to PO tak to má byt ale ešte viac má potešilo ako si chalani tľapli úcta k súperovi tam predsa má byt ale ja osobne som zvedavý ako sa posúdi incident pri odchode do šatni keď tam ozrani sa hrali na Hulka a Rockyho tvare tam bolo vidno síce nenapadli nikoho chvalabohu ale nejaký trest si zaslúžia si myslím
19.3.2017 - 21:08
+4

hefky

 

Myslím si že Tava sa zachoval veľmi športovo kedže Novak mal tržné rany na hlave a určite preto bitku ukončil potlapkanim.
19.3.2017 - 21:30
0

MHC098

 

Nech sa nikto nehneva ale clovek aby sa bal ist na zilinsky zimak.Ked nie su napadany fanusikovia hosti tak potom samotny hostujuci hraci.To co sa udialo na konci len svedci ze bezpecnost na zilinskom zimaku je na urovni nasich kamier.Ale Tavoda pekne dal na budku Novakovi
19.3.2017 - 21:08
+21

RomanZa

 

Neprehanaj. V januarovom derby sedel na Acku pan v Mt drese. Ked hrala u nas BB, tiez na Acku sedeli v BB drese traja. Vcera sedeli Zvolencania mimo sektoru hosti.
Mna zas kolega v praci, je z Mt, upozornil, aby som nechodil do Mt mimo sektoru hosti v drese MsHK, lebo, podla neho, ludia su rozny a mohol by som dostat aj v ukrivdenom Mt.
19.3.2017 - 21:26
+2

MHC098

 

Ked uz spominas to derby opytaj sa chalanov co boli v bufete ze ako volne sa mozes po vasom zimaku pohybovat.U nas ked boli naposledy 5 nitrania stali rovno na juznej vedla fanklubu a cuduj sa svete nic sa im nestalo este debatovali z ludmi od nas.Neviem si u vas predstavit stat hostujucich fans vedla fanklubu jaj pardon vas fans na hokej nechodi
19.3.2017 - 21:37
+1

zvboy

 

aj ja chodim pravidelne do MT na hokej v zv drese..a bez problemov sa da podebatovat..
19.3.2017 - 21:41
+1

ErikHKM

 

Aj ja bol som tam zo synom v dresoch žiadny problém som nemal v MT a ani v BB jedine čo my raz len bolo povedané na štadióne v Skalici že nič v zlom my neprajú ale že šál si mám schovať pre istotu ale ani tam nebol problém
19.3.2017 - 21:51
0

topska

 

v zivote som nemal problem v Martine a to som tam bol x krat ako fanusik popradu
19.3.2017 - 21:45
+3

RomanZa

 

No ja mam Za dres a to je iny pribeh. Nemal som problem v Nr, ani v Ke, a ani v BB, taktiez v Tn.
Na druhu stranu nechcem, aby sa tu nahanali carodejnice. Vieme v Za velmi dobre, ako tu niektore zalezitosti stoja za hovno. Preto udalosti z minulosti sluzia ako memento, ale nemali by sluzit ako provokacia.
19.3.2017 - 21:51
+2

authorZV

 

Tak to si ich tí vaši dementi asi nevšimli, ináč by už ležali v nemocnici. Mal som tu česť vidieť tých vašich pseudofanúšikov naživo a stačilo
19.3.2017 - 21:50
0

HKMpelemele

 

Zapas som nevidel, ale vysledok potesil...dolezity bod. Dakujem chalani
19.3.2017 - 21:09
0

marek25

 

..: dokedy sa usporiadatelia v ZA budu tvarit, ze sa nic nedeje? nechapem naco cakaju, alebo si nebudem vyhadzovat kamaratov?
19.3.2017 - 21:10
+13

gta98

 

To co bol za odpad na konci zapasu? A neboli to Poliaci, uz sa nedá ukázat na druhých. Takze: klubu dat ozaj mastnu pokutu, nakolko to vobec nezvladli, tam keby niekto vytiahol bombu tak by ju aj stihol spravne pospajat a odpálit kým by prisli tí invalidi v oranzovych vestach, takze za toto mastna pokuta nakolko taketo problémy tam neboli zdaleka prvý raz. A potom tých dementov identifikovat a dat im dozivotny vstup na hocijake sportoviska, toto nebolo ziadne chvilkove vzplanutie, ale vedomy čin, takze bude treba niest následky. A toho mladého fagana co tam na konci zapasu pri rozhovoroch s trenermi ukazoval fakere do kamery aspon prefackat, zasran drzý. Mám pocit, ze v Ziline najst ludi aspon s priemernym iq je ozaj náročný ukol. Kým doteraz mi bolo celkom jedno kto postupi a stale tvrdím, ze mi to je jedno, hlavne nech postupi ten co bude ozaj lepsi, tak za toto asi zacnem mierne drzat Zvolenu. Zilinsky tím je ozaj kvalitný a dobre zohrany, ale pre taketo spravanie ludi im nemozem drzat palce.
19.3.2017 - 21:11
+37

JohnnyNoMoney

 

"a dať im doživotný vstup na hocijaké športoviská"
19.3.2017 - 21:18
+9

gta98

 

Pisal som to z mobilu a rýchlo, ale uznavam, ze som to napisal akoby som ja sám mal iq 50 samozrejme dozivotny zákaz vstupu. Dufam, ze s tym nemáš problem
19.3.2017 - 21:26
+4

Foam of Waterfall

 

Aj ta predposledna veta je ako od Ica Seatovica
19.3.2017 - 21:28
+2

Nitraaa

 

Neviem co bolo ubohejsie zo strany ZA fanusikov, ci to oblievanie na zaver alebo ten jeden pokrik opakujuci sa dlhych 60minut ...
19.3.2017 - 21:12
+26

Altsohl007

 

Hlavne ze vcera ich nebolo ani pocut ked od nas bol vyjazd.
19.3.2017 - 21:15
0

MartinZV

 

Tu by som ale aj zase zdrbal trochu RTVS lebo ich cit pre umiestnenie mikrofónov na štadióne je niekedy fakt hrozný. Znelo to ako by to tých pár ľudí čo kričalo malo rovno pred ústami a bolo ich počuť viac než komentátora
19.3.2017 - 21:23
+5

nastro

 

v prvom rade jediny na konci kto si zasluzil dostat na budku bol Hrasko a to Tavodu absolutne nemusim... Novak to koordinacne nezvladol, preto vyfasoval
19.3.2017 - 21:12
0

ErikHKM

 

Hrasko ? Za čo ? Za to že po góle sa pustil do Tavodu ?
19.3.2017 - 21:18
+1

Foam of Waterfall

 

Hrasko to spravil dobre,jediny,co v obrane ma rozum...To skor Hovorka si zasluzil preplesk,bol dost premotivovany...Novak zahral teatro,vedel,ze na Tavodu nema parametre a to teatro zbadal aj Tavoda,preto si hned tlapli...
19.3.2017 - 21:20
0

nastro

 

presne tak, vsak padol gol, tak absolutne nemal dovod tahat Tavodu resp. ho sotit... opat sa opakujem, ze Tavu absolutne s jeho stylom nemusim...

Pena - Novak Tavodu rozbije ked suboj ustoji - ved si sam videl, ze mal koordinacny problem, lebo tam nabehol ako velka voda... no a Tavoda bol naspidovany po potycke po skorovani
19.3.2017 - 21:34
0

Foam of Waterfall

 

Ten gol v zavere,to bola Hrachova frustracia,2 naraz branit a po takom dlhom striedani,to je problem...inak ale bol jediny,kto hral v obrane,co bolo treba,len sudi ho dost potopil s tym cistym hitom,to mu muselo znechutit hru.ked konecne Hovorku predpisovo odhituje,tak ten mameluk ho vyluci...a co sa tyka fightu,Novak mal nieco s prilbou,takze Tavodu len oblapil a dostaval do drzky...vedel,co robi,kedze tu bitku chceli vsetci...
19.3.2017 - 21:48
0

8sweet8

 

Podľa mňa si to este raz rozdajú chlapci a už teraz sa na to teším
19.3.2017 - 21:52
0

ErikHKM

 

Podľa mna nie či uz Jancuska alebo Mikula budú ich krotiť aby neoslabili team
19.3.2017 - 22:00
+2

8sweet8

 

Je to PO môžeš robiť čokoľvek ale nervy neustriehnes
19.3.2017 - 22:15
0

juza

 

Pripadá mi veľmi smiešne, že po prvom zápase ste Nováka vynášali do nebies, aký je on veľký bojovník, že naň nikto v exlige nemá, každého zloží. A ľa, prišiel Janko Ťavoda a zmietol ho z povrchu zeme v štýle Zdena Cháru. Po takom ťažkom náklade mu zrejme bolo viac do plaču a od hanby sa išiel prepadnúť, náš veľký bojovník a ťažký bijca o kategóriu ľahších a slabších hráčov.
Čo sa týka divákov, nemalo by sa to stávať, aby bol súper zahádzaný plastovými fľašami, ale atmosféra bola naozaj v závere vybičovaná do krajnosti. Všetci nadávajú, na žilinských fans, ale akoby strácali pamäť a zabúdali, čo sa dialo niekedy na stretnutiach BB a ZV. Nie je to jediný prípad a nielen na žilinskom štadióne. Konečne, sú tam nejaké kamerové záznamy a s nespratníkmi sa dá urobiť poriadok, tak ako sa urobil s tzv. ultras, ktorých hokej nezaujímal a chodili tam iba kvôli rivalite fans a provokáciám a... už nechodia.
20.3.2017 - 9:13
+1

disi

 

Dobre si napísal...Dialo sa to aj u nás, ale už si stým dali rady, ten dilino čo oblieval pivom bol vyvedený, pokutovaný a potrestaný, na hokej sa nedostane...A za?
20.3.2017 - 9:48
+1

dejvidBB

 

Ten chlap co oblial pivom, chodi na hokej.
20.3.2017 - 11:47
+1

antinamor

 

Žeby si Koval a spol. kadili do pusy? Nemal byť dotyčný pivohádzač exemplárne potrestaný?
20.3.2017 - 14:48
0

Foam of Waterfall

 

Mozno mu odpustili druhu polku trestu...
20.3.2017 - 16:32
0

disi

 

dúfam že to nie je pravda!!!!
20.3.2017 - 16:27
0

dejvidBB

 

Je to pravda, ako oblial hraca dostal trest a nechodil a od zaciatku sezony na hokej chodi a mal by sedavat tam kde sedel aj predtym.
20.3.2017 - 17:05
0

authorZV

 

ano ano, aj ZV a BB bývali bitky, ale pred vyše 20 rokmi. My sme sa na rozdiel od vás niekam posunuli
20.3.2017 - 10:29
+5

Athotis

 

Homer s Plechanovom su zraneny?
19.3.2017 - 21:13
0

pinto1000

 

Homera a Rusáka nechal Mikula doma vo Zvolene. Nedostali sa do zostavy.
19.3.2017 - 21:26
0

MartinZV

 

Homera ozaj mohol zobrať miesto Ivana
19.3.2017 - 21:27
+1

Athotis

 

to preco? Homer a Plechanov nam dneska v zavere chybali pred branou
19.3.2017 - 21:30
+4

Altsohl007

 

Ten hnus co predviedli vasi fanusikovia v zavere,mali by sa hanbit. Raz za rok pridu na hokej a aj to sa nevedia spravat... Emocie patria k hokeju ale odtial potial. Mali by sa venovat radsej fandeniu.
19.3.2017 - 21:14
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Tricko30

 

Gratulacia do zv takto sa hra play off zapas hovorte si kto co chce ale konecne seria troska vybicovana takto ma vyzerat play off.novak konecne dostal riadnu do budky ale najvacsi dilino zo zv je lusnak.misko nevedel pri bitke kde je sever janci tlieskam.ak vyhrame jeden vo zv sobotu tu bude peklo.gratluacia do zv dnes zaslusene
19.3.2017 - 21:15
+1

Altsohl007

 

Ake peklo myslis?
19.3.2017 - 21:17
+5

ErikHKM

 

Ak peklo na ľade Ok lebo peklo v hľadisku asi ťažko
19.3.2017 - 21:52
0

Altsohl007

 

No ved prave preto sa na to pytam. Lebo v hladisku za dva zapasy toho moc nepredviedli teda. Vcera bolo pocut len PNG a dnes sa akurat tak vyfarbili poniektori na konci. A to je asi tak vsetko.
19.3.2017 - 21:57
0

authorZV

 

Zbijú všetkých aj vlastne ženy
19.3.2017 - 21:56
+4

Handlo

 

A aj petras dostal co si zasluzil a este hrasko by mal dostat po hlave
19.3.2017 - 21:18
+3

HKMpelemele

 

Vsetci nasi by si zasluzili nie? A vasi su svatci...
19.3.2017 - 21:22
+11

Ottawa Senators

 

Áno, Novák už pred štadiónom napadol 5 ľudí, na rozkorčulovaní napadol 3 Žilinských hráčov a aby toho nebolo málo ty by si nariadil ešte aj to, aby polovica Zvolenského tímu dostala po hlave, podľa toho čo sme videli na konci, najlepšie pivom po hlave.
Ide ti karta.
Dúfam, že séria sa najbližšie bude sťahovať už za stavu 1:3. Držím palce Zvolen.
19.3.2017 - 21:24
+28

HKMpelemele

 

Pocul som, ze Novak ked rano vstal v hoteli, tak hned bezal na recepciu aby napadol recepcnu
19.3.2017 - 21:41
+16

Pietro10

 

Bože Novák sa hlavne už v KE aj v NR tváril ako Bob Probert našej ligy a dnes ho Ťavoda konečne trošku uzemnil tak sa nečuduj, že viacerim prišlo troska smiesno
19.3.2017 - 21:54
+3

nastro

 

v Košiciach ho parádne uzemnil Podkonický ... dúfam, že si pamätníci na to spomínajú
19.3.2017 - 21:59
+1

Foam of Waterfall

 

Velmi dobre inak,dnes do Podkana tiez volakto huboval zo ZA,kto to bol?
19.3.2017 - 22:02
0

Pietro10

 

Mne sa páčilo najmä ako si ulietaval na výhovorke, že má zakázané sa biť haha keby bol kľúčovy obranca niekedy tak to chápem.. Najviac precenovany obranca v histórii ligy snáď
19.3.2017 - 22:07
+2

8sweet8

 

Netrep Novák patrí k najlepším obrancom u nás dúfam že už má teraz zmluvu na stole bojovník na po hľadanie
19.3.2017 - 22:25
+2

motonomad

 

Tebe asi kupim listok na kickbox
19.3.2017 - 23:19
0

folvy

 

Tričko nebol si v telke
19.3.2017 - 21:19
+28

miro-nr

 

myslíš ze by sa priznal
19.3.2017 - 21:21
+2

sspp

 

pridu aj poliaci?
19.3.2017 - 21:40
+1

ErikHKM

 

Prídu z Jablonky predávať pred zimak kabáty
19.3.2017 - 21:53
+4

totik

 

Piaty zapas by som dal bez divakov. Zilina sa nepoucila ze treba SBSku. Ked im zavru stadion na po, tak mozno im dopne, ze aha, treba SBS. Aby tam dve minuty hadzali na hracov veci a nikto k nim neprisiel...

Je mi luto slusnych fanusikov, ktori pridu o zapas. V telke ste vsak videli tych co to tam hadzali. Tak ak to nevyriesi klub mozte to zobrat do vlastnych ruk.
19.3.2017 - 21:16
+7

Foam of Waterfall

 

Ta posledna veta znie drsne
19.3.2017 - 21:30
0

totik

 

Tak hovorili mi... ze dievcatam sa pacia taki chlapci
19.3.2017 - 21:32
+2

Foam of Waterfall

 

To hej,ale na chlapcov si potom musis davat bacha
19.3.2017 - 21:33
+1

MartinZV

 

-Počul som že máš rada drsných chlapcov
-Áno
-Nechcem sa chváliť ale minule som vošiel do Tesca dverami ktorými sa má vychádzať
19.3.2017 - 21:34
+10

totik

 

Ja som vcera klamal pri vyplnovani jedneho dotaznika. Uviedol som, ze mam cestujem na papierovy listok. Mal som vsak eletricenku
19.3.2017 - 21:39
+1

Foam of Waterfall

 

Mam cestujem...co?
19.3.2017 - 21:49
+1

totik

 

To mam je tam navyse
19.3.2017 - 21:53
+2

Athotis

 

kedze dostali trest 2 zapasy bez divakov a mali len jeden ,tipujem ze boli v podmienke a teraz im to uz zauctuju vsetko... ale osobne tomu neverim a dako to Pro-Hokej zahra do autu
19.3.2017 - 21:33
+2

Altsohl007

 

Mali by byt potrestany konkretny ludia,sak na to su tam tie kamery a teraz aj tie televizne. Identifikovat a zakaz vstupu, vybavene. Posilnit SBS. Hrat bez divakov je blbost v PO a uskodi to obom stranam.
19.3.2017 - 21:46
+1

ErikHKM

 

Presne koli pár jedincom by nemali trpieť všetci
19.3.2017 - 21:54
0

RomanZa

 

Urcite budu potrestani ludia. Rovnako dopadli ludia z januaroveho derby proti Mt. Boli PZ SR obzalovani a rovnako aj SBSka, budu sa podielat na splateni pokuty voci MsHK od Prohokeja. Takze aj tento incident bude takisto rieseny. Su tam kamery, takze je vsetko snimane.
19.3.2017 - 21:58
+1

Dzunkes

 

Hrasko teraz uz Lusnak...uz pomaly cely team Zvolena
19.3.2017 - 21:17
+2

8sweet8

 

Inak co je s plekhanovom? Nechápem prečo nehrá nebodaj ho nás "mladý talent" co je pri každom góle vytlačil zo zostavy... inak na budúcu sezónu poprosím ťavu do ZV mne sa veľmi jeho štýl spolu s misom Novákom paci hrajú tvrdo zákerne neboja sa pobiť presne štýl hráča co super a fanúšik súpera nemá rád...
19.3.2017 - 21:17
+2

kaiser

 

Ťavoda nech si ostane tam kde je
19.3.2017 - 21:22
+3

Dzunkes

 

podpis
19.3.2017 - 21:23
0

8sweet8

 

Ja by som ho tu pokojne rad videl v tejto našej bojazlivej obrane ... už v polke zápasu mal niekto naložiť premotivovanému hovorkovy no jediný kto sa našiel bol Petras a rýchlo to aj skončilo
19.3.2017 - 21:28
+1

Divak2

 

Neviem ci premotivovanemu Hovorkovi. Pride mi nervozny lebo mu uz az tak nejde a potom hra jednak agresivne a jednak z mojho pohladu pre obranu supera strasne citatelne. Takmer vzdy riesil situaciu v utocnom pasme rovnako. Strela z prvej strela z prvej...Akoby mu vyplo hlavu. Ja neviem, mne sa nepacil vcera.
20.3.2017 - 7:40
0

Foam of Waterfall

 

Ked uz zakerneho,tak to radsej Slovaka
19.3.2017 - 21:31
0

Athotis

 

Ja ho tu nechcem
19.3.2017 - 21:34
0

hefky

 

Tavoda určite nehrá zákerne a je to veľký bojovnik keď ol v PP tak sa mi veľmi pozdával.
19.3.2017 - 21:35
0

nastro

 

ano bojovnik je velky, ale casto premotivovany a vo Zvolene na moj vkus robil vela taktickych-zbytocnych chyb
19.3.2017 - 21:41
0

sqider

 

Ha Ha HA nemala Žilina niekoho menšieho na bitku s Novákom?
19.3.2017 - 21:18
+1

Foam of Waterfall

 

Skoda,ze Novak nie je Baca alebo Kriska
19.3.2017 - 21:31
0

divak

 

Ťava je kral: S Novakom si vytrel zadnicu vo velkom style
19.3.2017 - 21:19
+6

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
KurierNz

 

Male tucne decka co skacu do hokejistov na konci...to sa moze stat len v Ziline...Imre povie, ze im v podstate gratulovali, alebo, ze tam ani neboli...expert na bezpecnost na stadionoch...
19.3.2017 - 21:20
+14

granlund84

 

V ZA kedy znížili kapacitu na 3000??
19.3.2017 - 21:20
+2

Fanisko

 

Naj 1/4 seria. Ma to grady.. ZA ziska pozicane vo Zvolene.
19.3.2017 - 21:21
+3

burnzie

 

Gratulácia Zvolenu ! Taký opatrný nervózny zápas....táto séria bude ešte zaujímavá ! Na konci férovka ako sa patrí no tých pár chuligánov čo hádzali po hráčoch ZV kadečo možné by mali dostať nejakú pokutu alebo zákaz...v ķútiku duše dúfam , že MT urobí zázrak a postúpi nech hráme s nimi a potom ešte bude ako taká teoretická šanca na derby finále
19.3.2017 - 21:24
+1

Wixen

 

sa bojis BB-ZV semi: Myslim ze barani by mohli mať problémos
19.3.2017 - 22:37
0

burnzie

 

Nie, že mohli mali by sme určite... derby je nevyspytateľné no samotné finále by malo veľký cveng
19.3.2017 - 23:04
+1

Topkanonier 86

 

za opatovne vycinanie ZA fanusikov navrhujem riadiacemu organu skontumovat najblizši zapas vo zvolene, ved kamery tam asi nie su
19.3.2017 - 21:24
+6

Foam of Waterfall

 

Ale v prospech ZV,nie?
19.3.2017 - 21:32
0

toso1891

 

Zvolen parádička, zvládnuť domáce zápasy a vyklepat ich aj u nich doma jak nedeľné rizečky a konečne celé Slovensko videlo čo sa deje na tribúne v zeline..kde boli usporiadatelia??? Snáď to disciplinarka porieši..
19.3.2017 - 21:27
+3

zvboy

 

ako je už bežným zvykom na Slovensku.. nič sa nestalo..skutok sa nestal .. a život ide ďalej
19.3.2017 - 21:30
+2

pysta111

 

Kde? Ved doma v telke bol hokej na co by tam mrzli?
19.3.2017 - 21:41
+1

CistaPravda

 

Chalani z HKM: dajte si teraz pozor, pan Imre nahuckal divakov, aby urobili z toho rizikovy zapas, tak si doma dajte radsej doporiadku kamerovy system, aby to zle nevypalilo
19.3.2017 - 21:28
+14

Handlo

 

Novak hral dobre najlepsi obranca zvolena ale myslel si ze neni nad neho v potyckach jurika uz napadnul na rozcvicke do hovorku vela razy skakal do konecneho ale JANO TAVODA SI KRAL SKVELA PRACA
19.3.2017 - 21:29
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
gta98

 

Pravda? Potom by som uz aj chápal, preco ho vacsina Zvolencanov nechce spat aj ked hrou mi bol v PP velmi sympaticky.
19.3.2017 - 21:48
+1

pysta111

 

Lebo jurikovi ide huba ked nema a potom place u rozhodcu
19.3.2017 - 21:42
+5

Matjusko

 

Banda ubohych zilincanov .Najvac nesympaticke muzstvo v lige.Gratulacia zvolen super skoda mohli ste aj vcera
19.3.2017 - 21:29
+11

Nechtasilasprevadza

 

Dnes rozhodujúci faktor 1-Baroš -2- disciplína -3-forćeking
19.3.2017 - 21:35
0

Handlo

 

Vo zvolene musime oba vyhrat, dnes to neslo nikomu
19.3.2017 - 21:35
+1

MartinZV

 

https://www.facebook.com/presilovka/videos/1428451307185191/?autoplay_reason=gatekeeper&video_container_type=0&video_creator_product_type=2&app_id=350685531728&live_video_guests=0
19.3.2017 - 21:37
+7

dejvidBB

 

Bitku nemas nahodou?
19.3.2017 - 21:47
0

MartinZV

 

https://media.joj.sk/embed/9ee23e33-7330-4310-b067-148eb7e5d7e2?autoplay=0

tu
19.3.2017 - 22:30
+1

Dukla_Trenčín_38

 

Ten Hovorka ako fakt? Petráša biť na ľade a ešte akože burcovat tým fanúšikov?? Je to "hrdina" nebudem sa čudovať keď vo Zvolene dostane dobrú nakladačku alebo aspoň taký poriadny strom
20.3.2017 - 9:41
+2

HKMpelemele

 

no bitku nema velmi od koho dostat, jedine ze Hrasko by ho trosku narazil...
20.3.2017 - 9:58
+2

zvboy

 

hraško ho čisto odohral a včera a boli z toho 2 min.. takže asi taký pohľad na čisté narazenie
20.3.2017 - 10:04
+2

HKMpelemele

 

tak to je uz ina vec, ktoru neovplyvnime nijak...ale za toho Petrasa by Hovorku mohli premasirovat...hoci aj za 2 minuty
20.3.2017 - 10:22
+3

juza

 

Petráš si totálny nárez zaslúžil. Obidva zápasy predvádzali so svojim kolegom Lušňákom , aj nestranným divákom posmešky a provokácie a vrcholom bol faul na Hovorku, ktorý mu bol spočítaný rozhodcami na 2 min. a Hovorkom pár tvrdšími zauchami.
20.3.2017 - 11:06
+2

HKMpelemele

 

a Hovorka si teda nic nezasluzil vsak?
20.3.2017 - 11:15
+5

juza

 

Hovorka dostal tiež 2 min.
20.3.2017 - 11:23
+1

Mirco22

 

Gratulácia do zvolena .. dúfam že do "divadla" sa budete vracať za stavu 3:1
19.3.2017 - 21:41
+1

pinto1000

 

Neviem čo tu hovoríte všetci ako Ťavoda naložil Novakovi!!! Mišovi prilba poranila ucho takže to malo rýchly koniec...Ináč keď mal Hovorka a Lusňák konflikt mali si to vyriešiť medzi sebou a Ťavoda tam nemal čo ísť riešiť...Keď sa tam vyrútil Novakovi neostávalo nič iné len sa s ním spárovat bo ozaj nemáme na takéto veci nikoho iného! Ináč je to síce len môj názor ale osobne dúfam že si Ťavoda už nikdy Zvolenský dres neoblečie!!!
19.3.2017 - 21:41
+25

Handlo

 

Co to rozpravas ?
19.3.2017 - 21:43
+1

AaronEkblad

 

Pravdu
19.3.2017 - 21:51
+12

Handlo

 

Tak sa s tebou stavim o 1000euro ze novak tam bol skor ako tavoda beries? Novak napadnul handla a potom tam prisiel jano ho zlikvidovat
19.3.2017 - 21:55
+3

Athotis

 

a predpokladam ze ho napadol zo zadu, vsak?
19.3.2017 - 21:57
+5

pysta111

 

Tak asi mal dovod si co vyjasnovat s handlovskym oricom davoda doslova vyskocil na novaka OD ZADU! Cize vas hrdina tavoda nevie ani z oci do oci vyzvat do bitky
19.3.2017 - 22:00
+2

8sweet8

 

Ale treba uznať že keď si Jano všimol že miso ma problém s prilbou tak prestal doňho busit a potlapkali sa ...
19.3.2017 - 22:07
+3

pysta111

 

Takpodla mna novak nemal ani nejako iniciativu sa s nim bit ked uz od zadu bol zpacifikovany a pravdepodobne uz po tom ataku od zadu mal roztate to ucho alebo co to mal za zranenie...
19.3.2017 - 22:13
+1

pinto1000

 

Áno máš pravdu Novák tam bol ale biť sa nechcel!!! Dôvod? Počas PO sa to nehovorí ale Mišo má zranenú ruku(prst)!!!
19.3.2017 - 22:49
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Rumcajz

 

Zranenu ruku a preto tam startoval po zilinskom hracovi ze? Sa mi zda ale kazde PO je daky zraneny chudacik a nemoze sa bit ze?
20.3.2017 - 0:15
0

88Backo

 

Sak tu fotku zlomeného prstu dal aj na fb,tak to nebude také tajomstvo
Čudujem sa ze sa išiel biť so s zlomeným prstom
20.3.2017 - 7:20
+1

ErikHKM

 

Treba ti to po PL preložiť ? Veď dobre napísal
19.3.2017 - 21:56
0

nastro

 

moja rec
19.3.2017 - 21:45
0

Dzunkes

 

Hovorka si to pytal priam a Pato mu vyhovel
19.3.2017 - 21:49
0

dejvidBB

 

Prilba poranila ucho na to ucho dostal pekne 4 mierene ak nie aj viac
19.3.2017 - 21:51
+2

pinto1000

 

Dávid a to si kde videl tie 4 mierene? Bo čo som počul v RTVS toho moc vidieť nebolo...či to ukazovali v pažraveskej CNN tj. TV Hronka?
20.3.2017 - 18:11
0

joppo

 

kamarát ty si pozeral aký hokej, keď mali konflikt Hovorka s Lušnákom tak poza ních letel ako širon Novák a skočil po Konečnom, vzápätí po Novákovi skočil Ťavo a výsledok bol taký ako bol, žiadná prilba mu naspôsobila zranenie, ale 3 presné rany ho rozložili, takže neviem kde si videl, že by Tavoda riešil niečo okolo Hovorku, keďže sa to odohrávalo pod nami tak ti to preposielam lepšie ako RTVS, no a čo sa týka tých expertov čo hádzali poháre po vaších chalanoch, tak nikto z vás nevidel tie provokačné gestá od vášho veľkého kapitána mr. Puliša pri odchode do kabín, takže tu bola vo veci akcia - reakcia...
19.3.2017 - 22:14
+5

Athotis

 

tak si to asi zle pozeral kedze po konecnom nikto neskocil
19.3.2017 - 22:17
+1

Handlo

 

Pulis je provokater cislo 1
19.3.2017 - 22:17
+2

ErikHKM

 

Nič v zlom ale ty si provokatér číslo 2 čo príspevok tak len ako sa všetci zlý len vy ste najlepsi
19.3.2017 - 22:24
+4

ErikHKM

 

Každá minca má dve strany nebolo to náhodou tak že pri odchode hráčov začali lietať poháre nadávky a Pulis im ukázal nejaké gestá ?pytam sa iba nebol som tam tak ti čo ste boli povedzte
19.3.2017 - 22:23
0

Athotis

 

na čo sa pýtaš? myslíš že ti povedia pravdu?
19.3.2017 - 22:25
+2

RomanZa

 

Pravda je to, co uvidis v zazname. Nie to, co povie ten alebo onen.
19.3.2017 - 22:30
+1

OMG

 

Nepi na hokeji, alebo si potom pozri aspoň záznam. A nehádzal náhodou Puliš pivo po fanúšikoch? A k vašim neviniatkam, ako radšej pomlčím, lebo má vymažú.
19.3.2017 - 23:04
0

Foam of Waterfall

 

Zachvilu sa tu docitam,ze Rado palil rakety po zilinskych zenach s detmi a tak bolo po nom treba hodit nejake defenzivne plastove pohare
20.3.2017 - 8:13
+4

Dzunkes

 

radsej toho Homera mohol zobrat akok Ivana,na PO sa viac hodi
19.3.2017 - 21:42
+1

paloMSHK

 

Neviem oproti včerajšku o dosť slabší zápas dlho som v ňom hladal náboj PO. Inak vyrovnaný match, zvolen dal šťastný gól na 1:2 ale dnes pochválim ich obranu, strašne málo šancí sme dnes mali. Hra bola strašne rozkúskovaná, to čo predvádzali pásikaví pri buly na obe strany no comment. Jančuška klobúk dole že dal 5 min pred koncom power-play. Škoda že to tam nepadlo ale dnes asi ZV o ten gólik lepší. Tie individuá som si pozrel teraz na TV a hanbím sa za nich. Katastrofa fakt. Myslím že najvyrovnanejšia séria a verím tomu že v sobotu u nás minimálne za stavu 2:2. Gratulácia do ZVOLENA.
19.3.2017 - 21:46
+4

ErikHKM

 

paloMSHK: a aj si ich spoznal ??
19.3.2017 - 21:57
+1

paloMSHK

 

Žiaľ mená neviem...
19.3.2017 - 22:11
0

ErikHKM

 

Tak oni nemuseli byt ani zo ZA ti ľudia mohli byt z okolia
19.3.2017 - 22:25
0

paloMSHK

 

ErikHKM to je úplne jedno, tvária sa ako "fans" Žiliny a toto na štadión jednoducho nepatrí. Potom vyzeráme pred všetkými ako chliev a ja sa rozhodne nemienim medzi nich zaradiť. Chodím na hokej so synovcom a neterou máme dresy fandíme a užívame si zápas. Slúbil som im že prídeme aj k vám na jeden zápas ale práve kvôli takýmto zvieratám nemám odvahu ich tam vziať. A to si o nikom zo ZV nemyslím nič zlé.
19.3.2017 - 22:43
+3

ErikHKM

 

Pozri ja môžem aspoň za seba povedať sedávam u nás na B2 veľa krát sa stane že tam príde aj fanúšik hostí a pokial ja viem nikdy sa tam nikomu nič nestalo takze ja si myslím že v pohode môžeš k nám prísť aj s deckami
19.3.2017 - 22:49
+2

RomanZa

 

Ja jedneho ano
19.3.2017 - 22:28
0

ErikHKM

 

Mal by si mu dohovoriť
19.3.2017 - 22:40
0

RomanZa

 

To je tazke, je dospely a ma svoje vizie a pohlad. Urcite si teraz spytuje svedomie. Ach jaj. Tolko emocii, ani neviem co na to.
19.3.2017 - 23:12
0

paloMSHK

 

To meno treba dať okamžite von, nech si znáša následky
19.3.2017 - 22:44
+2

RomanZa

 

Sem? To nie je spravne. Bol by som stihany. Kamerovy system bude vyhodnoteny a uvidime, co z toho bude.
19.3.2017 - 23:16
0

paloMSHK

 

RomanZa: určite nie priamo tu, to by bolo zbytočné. Ak bude treba tak len kompetentným. Tí ľudia ktorí prišli na hokej si nezaslúžia trpieť kvôli pár idiotom.Emócie k športu patria, aj ja zakričím keď mám nervy. Ale hádzať po hráčoch súpera plastové poháre a trieskať tam ako zmyslov zbavený je spodina.
19.3.2017 - 23:38
+1

Foam of Waterfall

 

Stihany za co?
20.3.2017 - 8:15
0

defender BLOG

 

Dnes sme videli tú lúzu, od ktorej sme v KHL ušetrení... Presne o tejto lúze hovoril Maroš Krajči. Už ste to konečne pochopili??? Ostatní fanúšikovia trpia pre túto lúzu, s ktorú si klub nevie rady... sú na kamere, tak by nemal byť problém s identifikáciou.
19.3.2017 - 21:47
+7

Hasan13

 

https://www.youtube.com/watch?v=fl2OmYh0VTs&t=108s.

Nemam dobry sluch. Prosim ta mohol by si mi z tohto videa napisat, čo krici cely stadion slovanistov? Dakujem.
19.3.2017 - 21:51
+16

Handlo

 

https://youtu.be/W07W1aCmRUQ ja som rad ze uz tu nehra takato neviem co to nazvat este 100 stupienkov pod luzou
19.3.2017 - 21:56
+6

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
mathushino

 

Velmi nevhodný koment - či si nepamätás ako ste si vo finále s nami podpálili skoro zimak v Ružinove lebo nejaky typek tam buchol delobuch? Alebo ako ste este na starom nepelovi hádzali po našich parky a pivo ? .. ta lúza je rovnaká vsade takze hádzať tu take reči je take .. uhm divne ..
19.3.2017 - 22:09
+10

defender BLOG

 

nevyťahuj tu veci čo boli... my už toto našťastie riešiť nemusíme... nemáme si s tých časov čo závidieť... My už žijeme v inej dobe... Naplno sme využili potenciál štadiona, ktorý ste nám zaplatili, a podobné veci sa už u nás nedejú
19.3.2017 - 23:13
0

Hasan13

 

Je to tym, ze ste prisli o rivalov, ničím iným. Radulov a Marcinko zevraj do Slovana, to si počul?
19.3.2017 - 23:15
+4

8sweet8

 

Radulov?
19.3.2017 - 23:22
0

Hasan13

 

Nerieš. Defender, ktorý ma kratku pamat a ohýba fakty aby vyznel chrumkavo ti to vysvetlí.
19.3.2017 - 23:26
+3

Foam of Waterfall

 

ta ina doba bude asi nova doba,po vystupe z eliny....
20.3.2017 - 8:16
+3

HKMpelemele

 

20.3.2017 - 10:05
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
paloMSHK

 

+ ešte taký dodatok ma napadol, keď zvolenčania odchádzali z ľadu za mantinelom sedel jeden vozíčkar a ukazoval vašim nech mu hodia puk. Valenta mu ho hodil a dali ťukes cez plexisklo. Pekné gesto
19.3.2017 - 21:54
+25

zvboy

 

tak to má byť.. však sme ľudia a šport má spájať nie rozdelovať
19.3.2017 - 22:00
+5

MartinZV

 

19.3.2017 - 22:00
+1

Handlo

 

Valenta a Klhufek spravni hraci ziadne zakernosti provokacie
19.3.2017 - 22:02
+2

ErikHKM

 

Tých provokatérov je aj na Vašej strane dosť nie len na našej
19.3.2017 - 22:26
+1

HKMpelemele

 

To je pekne..a sport by mal prinasat hlavne taketo momenty
19.3.2017 - 22:09
+4

Athotis

 

https://media.joj.sk/embed/9ee23e33-7330-4310-b067-148eb7e5d7e2?autoplay=0

tu je ta bitka

zacal to Hovorka ked po odpiskani osolil Lusnaka ,potom sa tam do toho chcel pripliest Handlovksy po tom nasledne skocil Novak a na Novaka sa zo zadu zavesili Tavoda a este zilinska sedmicka...takze hrdina Tavoda zacal Novaka bit odzadu
19.3.2017 - 22:03
+13

Handlo

 

Handlovsky len okolo korculoval a novak sa nanho vrhol ako blazon a tavoda bitka ferovka a rozbil novaka hovorka s lusnakom to zacal marek dohratim ale tak ho dohral novak vela razy v zapase
19.3.2017 - 22:09
+4

Athotis

 

ano len korculoval ..preto este Novakovi pustil dne ked ho drzal Tavoda... a dohratie Hovorku by som bral keby sa po nom nerozbehol uz po zaverecnej sirene
19.3.2017 - 22:12
+1

pysta111

 

Ferovka zozadu? . Vy ste tam na kysuciach asi uz prepity a s iq tavodu :-!
19.3.2017 - 22:16
+6

dejvidBB

 

Ved to je typicka ferovka zozadu pre Novaka, tak teraz sa to trosku obratilo.
19.3.2017 - 22:31
+6

RomanZa

 

Na kysuciach?
19.3.2017 - 22:32
0

JohnnyNoMoney

 

Podľa tohto vidieť mieru demencie ktorá na tomto portály stúpa "férovka" jak sa patrí. Od chrbta + tretí do bitky.
19.3.2017 - 22:35
+1

bez nicku BLOG

 

Miso dostal na budku to treba priznat, ALE Tavoda tam nanho naskocil jak zmyslov zbaveny, vobec nebol nato Novak pripraveny ze pojde do bitky s nim a tak bol hned odzaciatku v nevyhode a dostal nalozene.
19.3.2017 - 22:14
+5

Athotis

 

presne si to vystihol...to ziadna ferovka nebola aj ked si myslim ze Tavoda by mu nalozil aj pri nej
19.3.2017 - 22:16
+1

8sweet8

 

Nemyslím že by mu naložil
19.3.2017 - 22:26
+2

Rumcajz

 

Nalozil aj na dve vlecky by sa zmestilo.
20.3.2017 - 0:17
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Foam of Waterfall

 

No hlavne ak by ten niekto bol z NR
20.3.2017 - 9:37
0

miso2488

 

Možno,že on to zažíva stále.
20.3.2017 - 10:53
+2

topska

 

vyzera byt taky rozhodeny od zaciatku co tu pise na HP
20.3.2017 - 11:09
+3

Tricko30

 

Si normalny handlo korculoval okolo a novak tam prikorculoval a zacal ho bit nato prisiel janci a rozlozil ho ako maleho chlapca najvacsieho bitkara v lige v tejto serii bude veselo a popradcania co tu kydate na zilinu kukajte na svoje muzstvo aby ste vobec nitre dali gol galakticos
19.3.2017 - 22:31
+4

Athotis

 

aaaaano ....ze okolo korculoval ,tak preto ho tam siel ciarovy odtahovat
19.3.2017 - 22:35
+2

sspp

 

počkaj pojdeš do kubach tam ti naložia
19.3.2017 - 22:49
+2

poprader

 

Ja nemusim kukat na PP takých zapasov v playoff som na rozdiel od vás videl viac než dosť za 10 rokov čo ste hrali baraž a viac vybičované zapasy aj s hromadnou bitkou ne čo sa dvaja hladkaju a zbytok pozera. a mimochodom tričkoland galaktikos zelinsky este neskoncilo stvrtfinale
19.3.2017 - 23:24
+2

Dzunkes

 

tak sa ma spievat hymna ako teraz vo Winipegu
19.3.2017 - 22:06
+1

zvboy

 

to bol tiež dobrý fail a hanba tá hymna
19.3.2017 - 22:18
+2

gta98

 

https://youtu.be/meLpuF9UMvk keby to bolo takto, tak by som sa nenahneval
19.3.2017 - 22:26
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
forzaitalia

 

Inak som si myslel,ze tomu jancuskovi sibe ked tak skoro 5 min. do konca odvolal brankara a ono mu to skoro vyslo.to je velke umenie zvolena nedat 5 min. gol do prazdnej branky
19.3.2017 - 22:21
0

ErikHKM

 

Tak ZA tu Powerplay zahrala skvele my sme len na zakázané vyhadzovali ešteže sme to udržali
19.3.2017 - 22:42
0

forzaitalia

 

Esteze a mozno skvele,ale skor zvolen hral katastrofalne poslednych 5 min.
19.3.2017 - 23:00
0

Foam of Waterfall

 

No,lebo Rado ma neatakovany puk na hokejke a nenatiahne ho na prazdnu branu,ale nahrava
20.3.2017 - 8:19
0

Handlo

 

Dobre bez emocii : zvolen zasluzene vyhral uplne zasluzene, divaci odsudzujem hodene pohare ale nadavky su na kazdom stadione chodim vsade vonku a vzdy bolo sk zilina alebo urazky na jancusku a k tej bitke na konci kto tvrdi ze tavoda ho nerozbil vo ferovke je blazon
19.3.2017 - 22:35
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Handlo

 

Preco tam nabehnul teda novak?
19.3.2017 - 22:45
0

JovanyMT

 

Som zvedavý ako zasiahne riadiaci orgán voči správaniu fanúšikov. Kamery máte v Zeline?
19.3.2017 - 22:36
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
enforcer92TN

 

Tavoda
19.3.2017 - 23:01
+2

dobrezrobil

 

Uf, ťažko reagovať po takomto zápase.. som veľmi rád, že sa nám podarilo splniť cieľ vyhrať v žiline aspoň jeden zápas.. v zápasoch je vidno, že sa vedie velmi taktický boj dvoch velmi kvlaitných trénerov, všetky tie time outy, dlhé power play, dokonca dnes Mikula napísal úplne inak útoky ako hrali a čerešnička bola, keď veľmi šikovne poslal na konci druhej tretiny Petráša za Hovorkom zabrnkať na nervy, avšak zámer nie tak uplne vyšiel lebo dostali len po 2 minúty.. kto hral hokej v ZV a pozná trénera Mikulu tak vie, že cieľ bol aby dostal Hovorka 2+10 a polka tretej tretiny pokoj od neho .. nuž aj o tomto je play off, teším sa na zápasy v ZV jediná škoda, že nám to vyšlo v strede týždňa..
19.3.2017 - 23:27
+3

Foam of Waterfall

 

Nebonzuj taktiku,teraz to uz nepouzijeme tak lahko,kua
20.3.2017 - 8:20
+1

MatoZV

 

Mne sa to dnes z nasej strany velmi pacilo. Napriek tomu, ze sme hrali vonku a napriek tomu, ze skore dotahoval super a nie my, tak hre 5 na 5, len skonstatujem, ze tam bola viac nez mierna prevaha HKM, proste zv lepsi na puku, lepsi pohyb. Toto konstatovanie vsak neplati v presilovkach, tam je zilina lepsim muzstvom, a krasne sa to ukazalo v inak tazkej presilovke 6 na 5, kde nas 5 minut dusili a vytazili skoro z toho 2 goly. Hovorka je pre mna jednoznacne tvar tejto serie. Nikdy som sa na neho nejako nefocusoval, ale sakra, musim povedat, chyba, tohto hraca by som vo zvolene buducu sezonu chcel mat. Super drive za uspechom. Bude pre nas cest ho vyradit vo stvrtfinale, comu inac absolutne verim, po tom co som videl dnes. Z HKM kebyze mam vypichnut jedneho, tak dnes si vyberiem Sikiho, ktory zahral svoj nadstandard, zatial najlepsie v jeho kariere u nas vyuzival svoju vacsiu postavu na drzanie puku najma v utocnej tretine, a aj ked to este nie je tak vymakane, tak robi pre Mikulu presne tu istu pracu, co v majstrovskej sezone Kalla.
19.3.2017 - 23:50
+2

MartinZV

 

Áno inak toto presne by som aj ja chcel vyzdvihnúť hru nášho 4. útoku dnes veľmi veľmi dobrá plnili si presne tie úlohy čo by mali navyše z toho bol aj gól čo je pridaná hodnota a páči sa mi ich nasadzovanie na prvé útoky súpera takto to má v playoff vyzerať
19.3.2017 - 23:55
0

8sweet8

 

Tak ako som ho tu nechcel sikiho tak nechápem za dva roky veľké zlepšenie co tu nehral oveľa kvalitnejší silný na puku využíva svoje prednosti vypracováva šance je ho vidieť
20.3.2017 - 7:29
0

Iveta Chovancova

 

Mne sa pacilo, ako Pulis sepkal rozhodcovi a ten mu vravi:nahlas hovor, urcite nechcel koli mikrofonu.
20.3.2017 - 0:15
+4

tomino10

 

Ked vas tu tak citam fans zvolena , nechceli by ste nahodou aby ziline zavreli stadion,kvoli tomu ze petras s novakom dostali po hube..Jeden tu pisal ze to bolo vopred dohodnute.Vasne vzplanuli pre spominane veci lusnak novak
20.3.2017 - 0:49
0

Foam of Waterfall

 

Nie,kvoli bitke na lade sa stadiony nezatvaraju,len kvoli impotentnej sbs a jedincom v hladisku na urovni pokrocilej subnormy...
20.3.2017 - 8:23
+1

Urpiner16

 

Tak ja len dùfam po včerajšku že postúpi Zvolen lebo nerád by som išiel do Žiliny v skafandri a prilbou kozmonauta.
20.3.2017 - 7:54
+2

Foam of Waterfall

 

Mas doma skafander a prilbu?
20.3.2017 - 8:24
0

disi

 

Veď hrá v tej reklame..Odfoť a predaj...
20.3.2017 - 9:58
+1

cy2kz

 

No ty vole, včera jsem se vydržel dívat celou druhou třetinu. To fakt byla reklama na hokej Nejlepší moment byl asi ten, jak dalo žilinské "C"éčko na budku tomu borcovi ze Zvolena....
Kdyby propustili v RTVS komentátory a pustili Fajn rádio, udělali by líp a toho šaška s el. tužkou bych taky kopl do prdele.
20.3.2017 - 8:08
+2

Athotis

 

to asi preto "že ten šaek el.tužkou" je od vás
20.3.2017 - 8:13
+3

MartinZV

 

Pri puku sú hosťá á doviďeňá dopočuťá
20.3.2017 - 10:54
+6

cy2kz

 

Vono je úplně jedno, odkud je
20.3.2017 - 12:35
0

Achilles

 

Aspoň jedna séria má náboj play off medzi tými diétnymi zápasmi
20.3.2017 - 8:33
+3

tomino10

 

Presne tak pozeral som bystrica-zamky, nitra-poprad a nabojom mi to nepripominalo play off zapasy
20.3.2017 - 11:24
+1

Sir Bo881

 

: A čo povie teraz Imro Valášek, že to naša SBS opäť zvládla, všetko bolo v najlepšom poriadku?
20.3.2017 - 8:50
+2

Vsz1985

 

Minulú sezónu : Síce súhlasím s tým, že by v Žiline mali urobiť poriadok s fanúšikmi. Minulú sezónu sa rovnako správali fanúšikovia Martina po prehre. Hádzali fľaše po hráčoch súpera. Išlo o bežný zápas v strede sezóny. Vtedy to tu ľudia obhajovali. Že vraj fanúšikovia mali na na to právo, lebo hráči súpera provokovali. Nepáčilo sa mi správanie Martinských fans vtedy a nepáči sa mi ani správanie Žilinských fans. To na štadióny nepatrí. A nepáči sa mi ani dvojitý meter ktorí tu niektorí máte. Čiže nahrajte tu, že iba v Žiline sú takí fans. Určite sa nájdu aj v Martine aj v Košiciach by sa našli. Na starom štadióne určite, pretože si pamätám zápasy keď niektorí hádzali po hráčoch Slovana.
20.3.2017 - 9:20
+2

Handlo

 

Zaujimave aki moralisti zvolencania ale u nich sa uz na derby aj strielalo z pistole a hadzali ine predmety a na kazdom stadione by sa to zvrhlo po tych provokaciach a este raz JANCI TAVODA SI KRAL , novak si zase vyskoci napr na jurika pri rozcvicke
20.3.2017 - 9:31
0

zvboy

 

vidno že si na tom derby bol keď sa strielalo
20.3.2017 - 10:06
+4

HKMpelemele

 

podla mna ho postrelili
20.3.2017 - 10:24
+7

HKMpelemele

 

strielalo z pistole dobry si...a Tavoda je kral suckerpunchov
20.3.2017 - 10:10
+5

Dracik_18

 

to bolo za čias Černáka ..v tej dobe to bolo normálne

inač nestrieľalo sa never všetkému
20.3.2017 - 10:18
0

authorZV

 

strieľalo sa, granáty sa hádzali....
20.3.2017 - 10:33
0

ErikHKM

 

Vtedy bolo 15 ľudí mŕtvych a 180 ťažko zranených ty trapko tu píšeš samé kkt ako Novak Jurika bil na rozcvičke ako Jancuskovi nadával take vymysli a keci mám najradšej tam sa venuj svojim hracom ako napr Hovorka Holovic podrypavaci na ľade hokejisti dobrý ale podrypavaci aby som len na Vašich nehundral od nás je to tiež Pulis a L.Novak a to sa my nepáči
20.3.2017 - 10:34
0

Foam of Waterfall

 

Ty si ako Zilincan chodil v 1995 na derby ZV - BB? No necudujem sa,ze mas z toho potom take uchvatne spomienky
20.3.2017 - 14:20
+2

Tricko30

 

Neviem ci este vyskoci bude rad ak tu zbombovanu lebenu vopcha do prilby majster sveta
20.3.2017 - 9:53
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
miso2488

 

Môže,mi niekto vysvetliť ako tento človek,ktorý neustále porušuje pravidlá diskusie sa tu môže ďalej a ďalej takto vyjadrovať?
20.3.2017 - 10:57
+4

topska

 

Som chcel napisat ze mozno chodil na vysku s niekym z vedenia HP ale sam tomu neverim Kolegovia z novinarskeho fachu asi tiez nebudu, len sa bojim ci Tricko fakt nema nieco so slovenskym resp. zilinskym hokjeom lebo to sme potom dost zle na tom s tymto sportom
20.3.2017 - 11:12
+1

Foam of Waterfall

 

Nuz,a kto nas bude zabavat?
20.3.2017 - 14:22
0

Aasen36

 

Hovorka, Hovorka: obyčajný provokatér, ktorý včera na konci zápasu to celé spôsobil.
Hokejista fajn, no správanie má na úrovni puberťáka.
A ešte by som chcel vedieť, či si rozhodcovia všimli ako jeden zo ZA hráčov vyhodil do hľadiska Zvolenskú prilbu a rukavicu (poslúžili ako suvenír jednému mladému mužovi)a či za to bude potrestaný.

Pre tých, čo sa pýtajú čo robím v tejto diskusií nakoľko som z MT: Na oboch zápasoch som v ZA bol.
Nech v tejto sérií vyhrá lepší
20.3.2017 - 9:58
+4

Handlo

 

Preco nenapises ako idu vsetci po hovorkovi ako pu udenom?
20.3.2017 - 10:08
0

Aasen36

 

Pretože: som si to nevšimol.
Vždy začal Hovorka, aj včera.
20.3.2017 - 10:22
+3

HKMpelemele

 

Handlo, pozrel som si tvoje prispevky...takze to zhrniem: za nasich su provokateri a zakeraci: Novak, Hrasko, Petras, Pulis, Lusnak. Plus napadaju hracov pri rozcvicke, nadavaju vasmu trenerovi, provokuju tribuny a nasi fanusikovia strielaju po ostatnych. Ale to, ze Hovorka provokoval cele dva zapasy, bil na zemi leziaceho Petrasa a nasledne sa tam burcoval ako keby zabil nejakeho tyranosaura, Tavoda v priebehu dvoch tyzdnov napadne od zadu dvoch nasich hracov, Jurika pozname dobre zo zvolenskych cias aky je to provokater, vas hrac pri bitke vyhadzuje do hladiska vystroj nasho hraca, fanusikovia sa spravaju ako opice a leju pivo a pluju na nasich hracov, tak to je len vsetko kvoli nasim zakernym zlym Zvolencanom vsak? a vy ste len anjelikovia, ktorych kazdy vyprovokuje a mali by nas za to poriadne potrestat...
20.3.2017 - 10:37
+19

Handlo

 

Neskutocne si to vsetko prifarbil vybral si len to co sa ti hodilo
20.3.2017 - 10:42
+2

HKMpelemele

 

nemusel som prifarbovat, len som vyberal z tvojich prispevkov. jedine co si odsudil, boli fanusikovia, no aj tam si hned podotkol, ze to je tak vsade. a co ostatne som prifarbil?
"Sa tvaril cez zapas ako bobby orr vyskakoval tam do o hlavu mensich cez zakladnu cast hovoril konecnemu ze ho zabije jancuskovi nadaval do kktov, ale som rad ze dostal priucku ale podla zvolencanov sa vlastne ani nechcel bit iba bezdovodne napadnul handla"
"Pulis je provokater cislo 1"
"Handlovsky len okolo korculoval a novak sa nanho vrhol ako blazon a tavoda bitka ferovka"
"A aj petras dostal co si zasluzil a este hrasko by mal dostat po hlave"
toto su tvoje slova, bez prifarbenia...nezdaju sa ti trosku neobjektivne?
20.3.2017 - 10:47
+9

Handlo

 

Vsetko bolo pisane na novaka za cim si stojim s zazil som to na vlastne oci/usi to ze pulis je provokater o tom snad neni pochyb co by robili na ostatnych stadionoch keby napr hovorka po vyhre ziliny zacal buchat hokejkou o mantinel a provokovat ludi gestami odpovies mi prosim?
20.3.2017 - 11:01
0

Vsz1985

 

Handlo. Zbytočne to riešiš. HKMpelemele je naj(ne)objektívnejší z celého Zvolena. Vyberá si iba to čo potrebuje, čo mu vyhovuje. Pokiaľ hráč Zvolena niekoho neprizabije tak je schopný tvrdiť, že skutok sa nestal.
20.3.2017 - 11:11
+1

HKMpelemele

 

ty si sem zas prisiel tvrdit svoje pravdy?
20.3.2017 - 11:17
+6

Foam of Waterfall

 

Ked to napíšeš Ty,tak to ani smiesne nie je...
20.3.2017 - 14:24
0

HKMpelemele

 

ty si myslis, ze u nas hraci neprovokuju fanusikov? ze hraci inych muzstiev to nerobia? velakrat sa to stalo a nasi sa takto vyprovokovat nedali. a ked uz spominas jednu stranu mince, ze nasi su prokovateri, tak preco to nepovies aj z druhej strany. Tavoda je este horsi ako Novak, Jurik s Hovorkom su minimalne taki isti ako Pulis..tak neviem preco tu pises kto by si zasluzil dostat po hlave a ako kazdy len Zilinu provokuje, ked mate takych istych provokaterov v time ako my..
20.3.2017 - 11:14
+4

Handlo

 

Tavoda horsi ako novak? Uz len toto co si napisal nemienim s tebou diskutovat,
20.3.2017 - 11:16
0

HKMpelemele

 

Tavoda - 38z, 3 body
Novak - 52z, 20 bodov + 2 zapasy v Topolcanoch s 5 bodmi.
+/- maju priblizne rovnake s tym, ze Novak hral podstatnu cast sezony v slabej Dukle a Tavoda v BB. To len tak na margo hernych cinnosti.
a v provokovani, bitkach a napadnutiach hracov su na tom presne tak isto. Prepnuty vie byt aj jeden aj druhy...cize ano, Tavoda je horsi.
Ale ty vies len rozdavat hejty na druhych, ked ti niekto napise nieco na ZA, tak to uz pravda nie je....cize ja aj keby som este viac s tebou mienil diskutovat, tak sa to ani neda...
20.3.2017 - 11:24
+7

Vsz1985

 

HKMpelemele ale vyberáš si to čo ti vyhovuje a zakaždým ospravedlňuješ správanie hráčov Zvolena!!! A všetci ostatní sú zlí a chudáci Zvolenčania sa musia vždy len brániť. Som zvedavý koľko zlých bude hrať zrazu za Bystricu alebo Nitru ak postúpite
20.3.2017 - 11:18
0

HKMpelemele

 

Vsžtko, vobec neospravedlnujem Zvolencanov..ja provokacie a zbytocne napadania a podobne veci odsudzujem. ci to uz bol Zvolencan alebo iny. Nikde som tu nenapisal, ze nasi hraci su svati a viem, ze sa tam najdu poriadni provokateri. Len som poukazoval na to farizejstvo Handla, ze na nasich to zle vidi, ale na svojich uz nie. Neviem ako jasnejsie to mam napisat.
20.3.2017 - 11:27
+7

miso2488

 

Pretože Hovorka okrem toho,že je výborný hráč,je aj riadny provokatér a šašo.
20.3.2017 - 10:55
+7

Tricko30

 

V poprade takeho hokejistu ako je hovorka ani nemate ale sasov tam mate dost ozaj gola sa kedy chystate dat v seprembri alebo kedy
20.3.2017 - 11:09
+3

miso2488

 

o 3 roky
20.3.2017 - 11:18
+2

miso2488

 

A mesiac s názvom seprembr ani nepoznám !
20.3.2017 - 11:19
+2

topska

 

hej hej, idete hore, my vam uz ani na chrbat nevidime Vcera som skoro ohluchol pri sledovani vasho zapasu Inak obdivujem vas repertoar pokrikov, fakt ako pestry ho mate
20.3.2017 - 11:22
+2

Tricko30

 

Som zvedavy dnes na atmosferu z pp bojim sa aby som nemusel stisit zvuk tam bude urcite atmosfera jak vinko.
20.3.2017 - 12:35
0

topska

 

ok, pustim si po zapase pre porovnanie vas druhy zapas a nas dnesny a mozeme sa potom o tom porozpravat. Schvalne, ze ci sa vam aspon priblizime poctom pokrikov A to pride podla mna aj menej ludi ako vas prislo
20.3.2017 - 13:48
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Foam of Waterfall

 

Nie,skor jeden mH,teda miliHovorka,lebo jeden Hovorka je uz prilis velka jednotka
20.3.2017 - 14:29
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Adrumko

 

inak ...mimo reci..precital som si celu diskusiu noo to si fakt nikto nevsimol ten trapas na zaciatku ked male dievcatko v ruzovom drese islo spievat akoze nazivo hymnu?..
20.3.2017 - 10:16
+2

MatoZV

 

no my slovaci sme total amateri v ceremoniach pri vsetkych moznych prilezistostiach, nikdy sme nemali vlastne kralovstvo, v tom bude pes zakopany. Anglosasi toto maju zmaknute do detailu, chcelo by to co to sa od nich priucit.
20.3.2017 - 11:31
+1

dufus

 

a komentátor v RTVS že je to paráda spievať hymnu na živo.....
a druhý zábavný moment,ked sa brankár Žiliny sťažoval Koncovi že aj včera mu stáli hráči Zvolena v bránkovisku...
odpoved Konca :ja neviem, bol som včera v Košiciach....
20.3.2017 - 13:38
+10

Adrumko

 

presnee ten komentator RTVS to uplne zabil...
20.3.2017 - 14:36
0

Dzunkes

 

kto by to povedal: Uz vyse 300 prispevkov
20.3.2017 - 10:25
0

Handlo

 

Chodil som do bb do skoly a na derby vo zvolene za cias ked za bb hraval bambuch tak lietali aj zapalovace
20.3.2017 - 10:32
0

zvboy

 

koľko si ich hodil ty?
20.3.2017 - 10:46
+12

topska

 

zlodej krici, chytte zlodeja? Ty si tiez riadny expert, patris medzi urcitu smotanku tu na HP...Cize vsetko v poriadku hej zo strany vasich fans a HLAVNE tych usporiadatelov tam? Odsudzujem akekolvek provokacie zo strany hracov smerom k divakom ale toto je uz asi privela nie? Ste v podmienke, viete ze je to play off a mate problemy s fanusikmi a toto este tu budete zlahcovat a obhajovat? Dobre, boli to plastove pohare, nebolo nikomu ublizene ale u vas by ste mali tak robit minimalne do konca sezony ze na toto nikto ani nepomysli. Kazdy a jeden klub dostal "z hora" mail s tym, co maju kluby splnit pre play off resp. co odporucaju klubom nerobit. Medzi to patrilo napriklad odporucanie nepredavat alkohol na zimaku. Cakalo sa ze nieco take sa moze u vas zopakovat a vy dovolite mat pivo na tribune? To by som ako prve zakazal. Nemyslis?
20.3.2017 - 11:19
+2

Handlo

 

Ja som to odsudil ale pisem ze aj po tom co robil pulis sa fakt necudujem tym ludom ze vypenili na ziadnom stadione by neostali chladni
20.3.2017 - 11:27
0

topska

 

kolkokrat sa to stalo tuto sezonu napriklad? Myslim ze ani raz...Tym padom su vsade normalnejsi fanusikovia alebo az taki provokateri nie su...
20.3.2017 - 11:43
+3

Handlo

 

Co som bol vonku vsade okrem zamkov, tak vsade sa kricalo sk, zilina okrem kosic nehadzalo sa nic na lad ale nikdy nerobili zilncania to co pulis
20.3.2017 - 11:48
0

topska

 

Nikde sa nic nehadzalo na lad, aj ked hral pulis a to odohral tuto sezonu x zapasov...v poprade sa s. zilina tento rok nekricalo ani raz...To co predviedli ti vasi chalani a usporiadatenia som nezazil roky, okrem vasich zapasov a jedneho tusim zvolenskeho
20.3.2017 - 12:33
+1

HKM69

 

No ja si pamätám z minulého roku práve Tavodu, keď napadol teraz už vášho J.Jurika a dostal 2. min za hrubost, sedel som za trestnou akurat a ZV fans samozrejme piskot naňho a zakričali že "nehanbíš sa" tak Jano sa vyskeril a tukal si po čele pri pohľade na nás, taketo provokácie sa stávajú..
20.3.2017 - 13:28
0

roro

 

Divaci: Ano súhlasim,pri provokovaní ak bolo,nikto netlieska súperom.Len Žilinsky fanušik,vie že najbližšie si musí doniesť aspoň kamene alebo dlhšie železné tyče,aby dočiahli na hráčov-ked vedia že sa to asi može a že ich nikto nezastaví.Pišete tu viacerí ohľadom problemových fanušikov Žiliny,že sú na Žilinskom štadione problémy s vlastnou bezpečnosťou hosťujucich fanúšikov.Nebol som nikdy na hokeji v žiline,takže neviem posúdiť.Ak je to pravdá,tak organizácia Žilinského hokeja je úboha.žilina hrá celú sezónu dobry hokej,má pár skvelých hráčov na čele s Hovorkom,im fandím ale debilné vedenie+najdebilnejší fanušikovia-robia pre mna žilinské mužstvo najmenej zaujímavým mužstvom na Slovensku.A to mám na mysli aj prípravky,ženy ......Ked príde výjazd fanušikov hociktorého mužstva do Zvolena-majú vlastný chránený sektor,podľa počtu 1 alebo dva bufety a WC.Vstup na štadion vlastným vchodom do svojho sektoru
20.3.2017 - 12:13
+1

Foam of Waterfall

 

Ale pockaj,ked ja vypenim
20.3.2017 - 14:30
0

Foam of Waterfall

 

Jaaaj,takze v '95 si tam nebol,ci?
20.3.2017 - 14:31
0

HKm

 

Dôležité je že zo ZA sme sa vrátili s výhodou domáceho prostredia v pomere 3:2 a nik sa vážnejšie nezranil Očakávam vyrovnané zápasy a divácku podporu lepšiu ako bola v ZA.
20.3.2017 - 11:15
0

ErikHKM

 

Doma vyhráme tipujem 4:2 a 3:1
20.3.2017 - 11:49
0

wedro

 

Tavoda vs Novak
Miško prehral na body
Ale čo sa mi páčilo Tavoda po pästnej výmene poťlapkal Miša tomu sa povie fair play hra.

Táto séria bude ešte zaujímavá
20.3.2017 - 13:12
0

Handlo

 

"Všetci sme boli na ľade, vznikla tam šarvátka. Najskôr sa trhali Marek Hovorka s Patrikom Lušňákom, to som neregistroval. Potom sa však skutočný bitkár Mišo Novák pustil do Lukáša Handlovského. Handlo je strelec, treba si ho chrániť. Je to moja robota, s Novákom sme si to vysvetlili ručne-stručne. Všetko však bolo fér, potom sme si podali ruky. Dal som mu len najavo, že si to nemôže dovoliť v ďalšom zápase," objasnil pozápasovú nervozitu vysoký bek.
Janci si borec
20.3.2017 - 13:25
+1

HKM69

 

Handlo ty si polep plagátmi Tavodu detskú izbu keď si doňho zaľúbený...
20.3.2017 - 14:51
+4

Urpiner16

 

Imre ako ďaleko musia ešte u vás chuligáni zájsť aby sa stala ozajstná tragédia?Už je toho priveĺa nemyslíš?
20.3.2017 - 14:01
+2

Vsz1985

 

A čo také sa včera udialo? Lebo nikdy nikde predtým sa fľaše po hráčoch súpera nikdy nehádzali však! Prvý raz v histórii hokeja na celom svete sa to stalo včera v Žiline. Priveľa je akurát toho plaču okolo.

20.3.2017 - 14:15
+2

Foam of Waterfall

 

Strasne tomu rozumies,asi uplne,ze vobec...ale tentokrat Poliakov s nozmi uz na zimak nepustime...
20.3.2017 - 14:33
+5

Athotis

 

po prvy krat sa to stalo muzstvu ktore malo za divakov podmienku
20.3.2017 - 15:06
+4

Vsz1985

 

HKMpelemele. Celé to zhrniem. Niektoré tvoje príspevky naozaj vyzerajú tak, aby si ospravedlňoval akékoľvek správanie hráčov Zvolena a zakaždým sú zlí iba hráči súpera. Je play off a emócie pribúdajú. Novák sa pustil do Handlovského. Preto sa zapojil Ťavoda. Hovorka, Handlovský? Najproduktívnejší hráči Žiliny a ťahúni celého tímu. Však prečo nie ich odstaviť úplne však. Minimálne znervózniť. Spôsob sa vždy nájde. A Lušňák? Podľa mňa oveľa väčší provokatér je Lušňák ako je Hovorka. Lušňák má dojem, že mu patrí celý ľad a že si môže dovoliť úplne všetko.

K ostatným poviem.
1. Vyplakávanie nad kontumáciou v Martine. Niektorí to ešte stále nevedia prežiť. Údajne si to Žilina "zariadila" tú kontumáciu. Načo by to robila, keď tie tri body ani nepotrebovala. A do Martina nie je zase až tak ďaleko.

2. Správanie sa fanúšikov Žiliny po včerajšom zápase. Spomenul som správanie sa fanúšikov Martina po prehre uprostred minulej sezóny. Tiež hádzali fľaše po hráčoch súpera. Takže nielen fanúšikovia Žiliny sú zlí (aj uznávam, že by si Žilina mala spraviť poriadok s fanúšikmi)
Takže sa nehrajte, že na iných štadiónoch okrem Žiliny sa fľaše po hráčoch súpera nikdy nehádzali a hádzať už nikdy nebudú.
20.3.2017 - 14:05
+2

HKMpelemele

 

neviem, ci nechapes alebo to nechces pochopit. neospravedlnujem Zvolencanov, len hovorim, ze ani Zilincania nie su svati (ked uz Handlo za vsetkym zlym videl len nasich)...ty komentujes moje prispevky, ale tiez si z nich vyberas len to, co chces vidiet ty. Tak prosim, kasli na to a uz na mna nereaguj, ked som taky neobjektivny
20.3.2017 - 14:14
+2

Handlo

 

Klobuk dole pred tebou
20.3.2017 - 14:16
0

Foam of Waterfall

 

Este raz...ked o moresoch ZA tiezfanusikov (aby som oddelil od normalnych,aj taki su) vies velke smradlave,naco sa tu hras na superobhajcu ZA? Takze pelemele je neobjektivny,len dalsich x fans z BB,MT,NR a pod. maju podobný nazor asi nahodou,ze?alebo moznoze ako je kazdy z nich zvolensky,tak ich to pokazilo,len svojstojna Zilina odolava a nikdy inak a co sa tyka Tavodu,toho pozname zo ZV predsa len lepsie,a Handlovsky je tiez Novozvolencan,takze tiez nie je neznamy...ale v KE o tom niektori vedia asi viac,ze?
20.3.2017 - 14:40
+5

Vsz1985

 

Tak teraz dobre čítaj!!!!! Ja sa nehrám na žiadneho obhajcu Žiliny. Nepáči si mi správanie fanúšikov Žiliny a mali by si urobiť poriadok. Ale viem aj že podobné incidenty ako bol včera v Žiline s fľaškami, sa diali napríklad aj v KOŠICIACH kedysi. A minulú sezónu aj v Martine a môžu sa stať hocikde. Nielen v Žiline. To vy sa tu hráte na moralistov a na všetko máte dvojitý meter Žilina a ostatní. Kto je bez viny nech prvý hodí kameňom!!!!!

1. Keď hrali Košice v Žiline, bez problémov sme s partiou chodili po štadióne a dali si pivo v pohode sa porozprávali s niektorými fanúšikmi Žiliny. Žiaden problém nebol. Prečo?

2. Vy sa tu hráte, ako keby včera po prvý raz histórii ligy sa v Žiline hádzali fľaše po hráčoch. Ako keby sa to na iných štadiónoch nikdy nestalo. Nech sa páči do Martina tam sa to tiež stalo. Znova. Kto môže povedať, že na inom štadióne okrem Žiliny sa už žiadny incident nestane, či už na tribúnach alebo na ľade? Nikto. Kto je bez viny nech prvý hodí kameňom!!!!

3. Vy sa tvárite akoby Zvolenskí hráči boli svätý a vždy hrajúci fair play. Aj Vašim hráčom môže prepnúť. Martin Mráz, keď naložil rozhodcovi Lauffovi. Také niečo som dlho nevidel a dlho už neuvidím, aj keď to bolo už dávno. Vy však robíte s Ťavodu a Handlovského pomaly vrahov. Myslím si že na Mráza nemajú. A Vaši ctení hráči sú neviniatka.

4. To neustále vyplakávanie nad tou kontumáciou. Ktorú si Žilina údajne vybavila, hoci body z nej ani nepotrebovala. Jasné Lintner zariadil pre Žilinu alebo pre Trenčín? Či ako to bolo?

5. Ideš mňa kritizovať. Jasné všetci čo nadávajú na Žilinu sú teraz OK. Pre vás, lebo nadávajú na Žilinu. Som fakt zvedavý ak bude semifinále Zvolen - Bystrica, na ten "zvírený prach" v prípade, nejakých bitiek a unfair zákrokov na jednej či druhej strane. Už sa teším na Vašu diskusiu a hlavne na tie slovné prestrelky.





20.3.2017 - 15:23
+1

adept

 

Tak vlastne koľko tých kameňov mám hodiť?
20.3.2017 - 15:58
+4

topska

 

Pre boha ty si co zac Chces sa tu hrat na objektivneho diskutera a napises, sak nevadi, sak sa to dialo aj v minulosti...To akoze fakt? Vsetci okolo slovenskeho hokeja (neviem ci ty si nejak zapojeny do tohto diania ale po minimalne tomto prispevku o tom pochybujem) sa snazia aby sme toto vyhnali prec zo zimakov. Ako tu mozes vobec len spomenut nieco take na ci uz ich obranu alebo z hocijakeho ineho dovodu, ze sak to sa dialo atd? Ako pise adept vo svojom komente na teba: Kolko tych kamenov teda mam hodit? (ak chapes )A chapes ty vobec preco to tu vsetci pisu? Lebo sa to este tuto sezonu nestalo, v minulej tusim raz nieco take a teraz sa to stalo muzstvu, ktore je v podmienke kvoli presne tym istym problemom, cize zle zabezpecenie hracov alebo fanusikov, nedostatocna bezpecnostna sluzba...Pan valasek sa vssade mozne kajal, ze sa uz nic nezopakuje podobne. Pytam sa co pre to urobil? Videl si to video? Uz chapes preco tu fanusikovia asi kazdeho a jedneho klubu v extralige (aj inde) vypisuju a odsudzuju to? Preco to spominaju fanusikovia Ziliny tu, na ich fb, v inych diskusiach a v drvivej vacsine su z toho aj oni znechuteni? Ci akoze vsetci su v lese len ty, tricko a spol mate pravdu a ste moralne nad nami?
20.3.2017 - 16:10
+2

Foam of Waterfall

 

dvojity meter? mam ti sem skopirovat z livky tvoje komentare,ktore priam srsia zaujatostou proti ZV? no a ked o poliakoch s nozmi,utokoch na ZV aj BB fans,bordelu v BB,kvoli ktoremu ich nepustili na zimak,podmienke a nazoru imreho a inych suvisiacich veciach,ktore da stali posledný rok a pol (v KE a ZV podstatne dlhsie nic take nebolo),+ trt vies,tak preco sa tu hras na akoze nezavisleho obhajcu ZA?
20.3.2017 - 16:40
+1

topska

 

ved to, keby to pisal o hocikom inom, ziadne muzstvo nemalo poslednu dobu take problemy s vlastnymi fanusikmi ako ZA...Plus najvacsie preslapy v organizacii a zabezpeceni...(nemyslim teraz na kamerovy system) Kazdy to tu odsudzuje s triezvymi podla mna komentmi, az na par exotov sme sa vsetci zhodli a pride hen moralista
20.3.2017 - 16:44
0

HKMpelemele

 

nuz a ked sa mu opovazis nieco napisat, tak si neobjektivny
20.3.2017 - 17:06
0

Vsz1985

 

Ja som moralista? A ja som zaujatý voči Zvolenu? A čo ste potom vy? Ja hráčov Žiliny ani fanúšikov nezastávam a ani ich neobhajujem. Akurát je okolo pár fľašiek priveľa plaču, ako keby sa na iných štadiónoch nikdy fľaše nehádzali. Tak si založte združenie a webovú stránku "Všetci proti Žiline" anti Žilina fanklub. S heslom:"Kto chce nadávať na Žilinu je vítaný." Napísal som vlastnú skúsenosť zo štadióna v Žiline, keď som tam bol. Moralizujete iba vy. No a čo, že staré veci. Ako keby sa na iných štadiónoch neodohral žiadny incident. Iba v Žiline. Normálnym fanúšikom Žiliny sa to tiež nepáči. A sami to priznali. A čo majú robiť, pre pár blbcov?
20.3.2017 - 21:29
0

Athotis

 

pan zaspal v roku 1985?

21.3.2017 - 5:29
0

Foam of Waterfall

 

A este k tomu Mrazovi,to si cital nejaku postarsiu reportaz alebo si aj pocul,v ktorej serii sa to odohralo?
20.3.2017 - 16:45
0

trevor

 

Veľmi dôležité, že sme uchmatli zápas, ale doma to bude ťažké, ZA má dobrých útočníkov a o tom sme sa už túto sezónu doma presvedčili. Čo sa ostatného týka, PO je preto naj časť sezóny, pretože 90% hráčov ani divákov taký adrenalín a emócie ako v PO nezažijú od septembra do konca základnej časti. To, že diváci vykrikujú na hráčov a nadávajú im je fakt, to, že hráči sú pod tlakom a emóciami opätujú divákom občas to, čo si zaslúžia. Akcia sa rovná reakcia. Nemalo by sa ale stávať to čo na konci pri odchode hráčov ZV do šatne, toto bolo totálne amatérske od usporiadateľov v ZA a dokonca si myslím, že sa im to aj rátalo bohužiaľ. Čo sa týka bitky, tak objektívne jednoznačne top celé začal Hovorka, ktorý po siréne úmyselne dohral Lušňáka, takže ho tu neobhajujte, keby to bolo opačne a urobil by to Lušňák tak si tu dušu vyplačete. Objektívne treba priznať, že Handlovský (alebo kto to bol) nič také neurobil, len Lušňákovi išiel niečo povedať (na čo nemal vôbec dôvod, lebo Lušňák nič nespravil). Vtedy tam nabehol Novák a pustil sa do neho, čo tiež nemusel, stačilo slovne. Samozrejme Ťavoda je natoľko labilný, že okamžite po Novákovi skočil zozadu a strhol mu prilbu, dostal ho do predklonu a začal nakladať, takže ak niekto tvrdí, že toto je fér bitka, tak ho ľutujem. Ako som napísal, akcia sa rovná reakcia, všetko úmyselne vyprovokoval Hovorka, potom prilial trošku zbytočne oheň Novák a zaklincoval to Ťavoda. Ak majú obaja gule (tie majú, ale myslím guráž), tak za rozhodnutého stavu série si to rozdajú, tentokrát už len medzi sebou. Aj pre toto je PO to na čo čakáme celú sezónu a keby to nebolo asi by nás to ani nebavilo (ani tieto diskusie emotívne)
20.3.2017 - 14:26
+17

HKMpelemele

 

+
20.3.2017 - 14:33
+1

vzdy.na.statie

 

Myslim, ze Tavoda sa s Novakom este stretne, ale v inom momente na lade.
20.3.2017 - 14:38
0

zvboy

 

klobúk dolu
20.3.2017 - 15:02
0

Tomas10

 

No aj plzen otacala v zavere zapasu...tak to je najvyssia moja vyhra...inak tipujem vacsinou iba jeden zapas za 100 euro raz do mesiaca...ale teraz si hovorim ze skusim viac zapasov...potesi...
20.3.2017 - 16:11
0

HKMpelemele

 

aku mavas uspesnost priblizne, ked davas po jednom zapase? a ake kurzy davas?
20.3.2017 - 16:15
0

Tomas10

 

Uspesnost hmmm....takto ti poviem do roboty chodit musim takze je to ako na hojdacke...vyjdu 3 tikety po sebe teda tri mesiace mas vyherne a potom ti zase tri mesiace po sebe ujdu...nebudem si tu vymyslat ze len vyhravam...ale samozrejme dolezity je system aspon podla mna...proste dam za viac a bud vyjde alebo nevyjde...raz za mesiac je to v pohode za viac penazi...ale tento tiket ma naozaj potesil...po pravde som neveril ze to moze vyjst...a kurz minimalne 2 a vyssie...
20.3.2017 - 17:00
0

HKMpelemele

 

tak ako to mi bolo jasne, ze do roboty asi chodis len ja som v minulosti nad podobnym systemom rozmyslal a myslel som si, ze je to celkom tipovanie na istotu...ked das po jednom zapase za vyssiu sumu a bude to nejake prilepsenie. No hned prvy zapas mi usiel, tak ma to znechutilo a vykaslal som sa na to tak preto ma zaujimalo, ako sa ti dari
20.3.2017 - 17:11
0

ErikHKM

 

Mne včera tiket za 890€ vyšiel
20.3.2017 - 18:57
0

kaiser

 

Na 890e či za 890e,lebo ak za,tak idem robiť k vám...
20.3.2017 - 21:12
+1

ErikHKM

 

Za 10€ som podal vyhral som 890€ takto to malo byt napísané
21.3.2017 - 8:07
0

MartinZV

 

Kua ja som dneska trafil Liberec, BB, Budejovice a dva zápasy fínskej 2. ligy a PP som dal víťaz zápasu 1 ach
20.3.2017 - 21:21
0

Juslan

 

Ešte neboli na základe udalostí v Žiline vyhodnotené nasledujúce zápasy vo Zvolene ako rizikové ?
Mohla by sa zopakovať situácia z Martina...
20.3.2017 - 15:04
0

Handlo

 

Alebo nam nepojde chladenie a si zapas presunieme vsak
20.3.2017 - 15:16
+1

LenTak93

 

400 príspevkov v diskusií... a že vraj tieto mužstvá nemajú fanúšikov
20.3.2017 - 15:25
+2

Handlo

 

Playoff sa vyhecovalo
20.3.2017 - 15:36
+1

LenTak93

 

len dúfam, že to bude pekná séria na 7. zápas by som išiel rád
20.3.2017 - 16:44
+1

Altsohl007

 

Nam bude stacit siesty nech to pekne doma ukoncime
20.3.2017 - 18:25
0

aaaaa

 

No konečne aspoň zápas , kde boli nejaké emocie a vyzeralo to že už je tu fakt play off . Lebo ostatné série zatiaľ dosť priteplené . K Bitke začal to Hovorka , potom Novák nezmyselne sa vrhol na Handlovského , ktorý nie je bitkár a jasné , že ked to videl Tavoda tak sa zastal spoluhráča a tam sa už nerieši či odzadu či odpredu v NHL by to bolo tiež takto .
20.3.2017 - 17:31
+1

Handlo

 

Milan jancuska : Odlišný názor mal tradične impulzívny lodivod žilinských vlkov Milan Jančuška. „Celý duel zvolenskí hráči provokovali, aj spomínaný záver je ich zásluha. Samozrejme, prišla adekvátna odozva a zdôrazňujem, že bude vždy takáto, ak chcú naďalej provokovať,“ razantne zakričal, pričom spomenul aj meno najväčšieho provokatéra z radu bryndziarov. „Zoberte si nejakého Petráša, čo si on dovoľuje? To je škandál. Ešte sa musí veľa učiť takýto chlapec.“ Po skončení tlačovej konferencie ešte priostril. „Keby som bol ja na ľade, tak určite zápas nedohrá.“
20.3.2017 - 17:37
+3

ErikHKM

 

To si čítal kde ? Lebo ja som čítal len jedno jeho vyjadrenie po zápase na tlačovke či si si zas vymyslel ?
20.3.2017 - 18:58
0

ErikHKM

 

Novak je taký istý ako Tavoda na bitku a tvrdú hru dobrý inak v ostatnom sa priemer
20.3.2017 - 19:29
+1

ErikHKM

 

Aha už som to čítal tak Milanko už asi má sedy zákal keď take bludy vypúšťa že my sme provokovali ? Cely zápas ? Tak toto môže fakt len taký človek povedať a Samo Petráš ? Tam troska zabrnkal ne nervy Hovorkovi a už dáva vyjadrenia že by nedohral ten Vás tréner je fakt na smiech ..
20.3.2017 - 19:04
+2

Tricko30

 

Poviem ti jedno cely zapas provokovali len ty dvaja hrdinovia zo 4 utoku slovana petras lusnak nikto iny dohravali sa suboje na obe strany ale co stvaraju henty dvaja majstri sveta to je sen aby hentaky sopliak provokoval cely zapas holovica je moc
20.3.2017 - 19:40
0

ErikHKM

 

Už som to pisal včera provokatéri sa aj u Vás aj u nás v každom Teame sa nájdu taký hráči to snáď nechceš vyvrátiť lebo už fakt potom neviem či ste zaujatý alebo zakomplexovaný
Ale take vyjadrenia aké má Vás tréner nemá žiadny v našej lige výprava ako keby mu ruky a nohy odťal
20.3.2017 - 20:04
0

HKMpelemele

 

Milan ma reci ako keby on nieco svetoborne dokazal...ach
20.3.2017 - 20:21
0

MartinZV

 

Škoda že tam za nás bol Staš a nie Mikula alebo Podkan to by mohla byť celkom sranda
20.3.2017 - 21:30
+1

HKMpelemele

 

to by bola smiesna tlacovka
21.3.2017 - 7:18
0

adept

 

Milanko jednoducho nevie prehrávať. Na Slovensku každý vie, že jeho vyjadrenia netreba brať vážne. A vlastne nielen na Slovensku
https://www.youtube.com/watch?v=EqrgMi8nTGw
20.3.2017 - 20:04
+4

ErikHKM

 

20.3.2017 - 20:25
0

ajwen77

 

Tak teraz ako mne vyvalilo dekel.... Vedel som ze je klobuk ale az takýto.... Fuuuuuuuu no asi ani nezaspim....
20.3.2017 - 21:51
0

Foam of Waterfall

 

taaaak, sa vyfarbil chlapec, ako v Biedronke na rannom nakupe, ale u nás v ZV on nie jest nasz kolezko, mieszko, takže nech u nás "nešuka klutne"
20.3.2017 - 22:34
0

Topkanonier 86

 

to je sedlak
21.3.2017 - 10:47
0

keith111

 

Snáď Žilina vyhrá obidva zápasy vo Zvolene.
20.3.2017 - 18:26
0

zilincan1908

 

No to je vyplakavania uz cele slovensko ma mindraky a len duuufa nech sa nieco stane v Ziline na hokeji nech nieco spravia fanusikovia nech potom mozu tu sa ukajat a pisat ako sme najhorsi klub na SK najhorsi fanusikovia ze u nich sa to nedeje a neviem co .. vsetci su deprimovany z toho ako sme skoncili dobre v tabulke tak teraz si musia kopnut v diskusii do Ziliny aj keby sa nic nestane tak si nieco najdu ..
20.3.2017 - 18:27
+1

tuke26

 

toto je konecne hokej tam sa ozajstný chlapi aj pobiju a vy teplosi aspon mate o com kecat ,tato diskusia je obyčajná buzerandská traposina.
20.3.2017 - 22:39
0

HKMpelemele

 

Takyto negramotny degenerat, co nevie pisat, tu ide nieco pisat na druhych
21.3.2017 - 7:19
0

ErikHKM

 

Buzerant ta ráno obuva
21.3.2017 - 8:10
+4

tuke26

 

tak teba ráno musi obuvat tvoja stara ci stary
21.3.2017 - 9:15
0

ErikHKM

 

Blázon ostane blaznom dajte mu BAN
21.3.2017 - 9:21
+2

HKMpelemele

 

najskor sa nauc pisat a az potom utoc na normalnych diskutujucich
21.3.2017 - 11:34
0

ErikHKM

 

A keď nevie ani písať a ani diskutovať ??
21.3.2017 - 13:53
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


drazba

Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga
TímZSkóreB
1.Trenčín2372:3656
2.Košice2475:5747
3.B. Bystrica2493:6046
4.Nitra2384:6541
5.Zvolen2273:6040
6.Poprad2361:6237
7.Žilina2463:6731
8.L. Mikuláš2351:5726
9.N. Zámky2354:7026
10.SR 201834:8014
11.Detva2341:8711
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica221620488:4652
2.Michalovce221342399:5049
3.Prešov221431492:5249
4.Topoľčany221141672:5442
5.Dubnica221023781:6437
6.Bratislava21913874:6432
7.Sp.Nová Ves225331176:9824
8.N. Zámky B216021357:11020
9.Trnava224021655:9514
10.P. Bystrica213011750:11110
-Orange 207112326:267
Aktualizované: 21.11.2017 04:58
tímzvvppppskóreb
1.Nitra221720390:4955
2.Dukla221431497:7049
3.Košice211112774:7437
4.B. Bystrica21933661:5736
5.Slovan221021974:6135
6.L. Mikuláš221012992:8934
7.Martin211011969:6433
8.Žilina22913973:6832
9.Poprad22832974:8132
10.Skalica226121353:7422
11.Zvolen225101662:8417
12.Spišská212021739:878
Aktualizované: 20.11.2017 04:54
tímzvvppppskóreb
1.Slovan221431497:5149
2.Poprad221321685:5244
3.Košice221312678:5643
4.Dukla221303680:4442
5.Skalica221311778:5842
6.Nitra221042688:6640
7.L. Mikuláš221023754:4837
8.Zvolen221031867:6737
9.B. Bystrica21831974:5831
10.Spišská228211179:7929
11.Púchov228211158:6729
12.Martin229011265:7628
13.Michalovce227131161:8026
14.Trnava227111358:8024
15.Žilina216031250:7621
16.Prešov221002133:1473
Aktualizované: 20.11.2017 04:54
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad3527501149-5793
2CSKA Moskva3219705106-5472
3Jokerit Helsinky302020591-4867
4Lokomotiv Jaroslavl3516501189-8661
5Torpedo Nižnij Novgorod3614401266-7556
6Spartak Moskva3412701391-8552
7Dynamo Moskva3512701479-7552
8Severstal Čerepovec3412501272-8251
9HK Soči3413301383-9650
10HC Dinamo Minsk3311301664-7642
11HC Viťaz358301983-10435
12HC Slovan Bratislava338101868-11232
13Dinamo Riga332602152-9422
Aktualizované: 24.11.2017 17:35
Tímzvvpprpppskorebody
1Ak Bars Kazaň331910896-6964
2Neftěchimik Nižněkamsk341720985-8661
3Avangard Omsk3415601087-6060
4Barys Astana34154010106-8958
5Avtomobilist Jekatěrinburg3315301195-7955
6Metallurg Magnitogorsk3513401390-9352
7HK Sibir Novosibirsk3413501570-7550
8Salavat Julajev Ufa3515101690-9650
9Traktor Čeljabinsk3313401469-8149
10Amur Chabarovsk3210501175-8146
11Red Star Kunlun3211101462-8141
12Admiral Vladivostok338401774-8336
13Lada Toljatti337102061-8628
14Jugra Chanty-Mansijsk343702059-10927
Aktualizované: 24.11.2017 17:35
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad3527501149-5793
2CSKA Moskva3219705106-5472
3Jokerit Helsinky302020591-4867
4Ak Bars Kazaň331910896-6964
5Lokomotiv Jaroslavl3516501189-8661
6Neftěchimik Nižněkamsk341720985-8661
7Avangard Omsk3415601087-6060
8Barys Astana34154010106-8958
9Torpedo Nižnij Novgorod3614401266-7556
10Avtomobilist Jekatěrinburg3315301195-7955
11Spartak Moskva3412701391-8552
12Dynamo Moskva3512701479-7552
13Metallurg Magnitogorsk3513401390-9352
14Severstal Čerepovec3412501272-8251
15HK Sibir Novosibirsk3413501570-7550
16Salavat Julajev Ufa3515101690-9650
17HK Soči3413301383-9650
18Traktor Čeljabinsk3313401469-8149
19Amur Chabarovsk3210501175-8146
20HC Dinamo Minsk3311301664-7642
21Red Star Kunlun3211101462-8141
22Admiral Vladivostok338401774-8336
23HC Viťaz358301983-10435
24HC Slovan Bratislava338101868-11232
25Lada Toljatti337102061-8628
26Jugra Chanty-Mansijsk343702059-10927
27Dinamo Riga332602152-9422
Aktualizované: 24.11.2017 17:35
Tímzvvpprpppskorebody
1St. Louis Blues22124578-5833
2Winnipeg Jets21121569-5729
3Nashville Predators21103668-6228
4Vegas Golden Knights20103672-6027
5Los Angeles Kings2293865-5226
6Vancouver Canucks22110861-6125
7Calgary Flames2175862-6425
8Chicago Blackhawks2182863-5623
9Minnesota Wild21100864-5923
10San Jose Sharks20101850-4523
11Colorado Avalanche2092869-6523
12Anaheim Ducks2182860-6023
13Dallas Stars221011061-6523
14Edmonton Oilers22531259-7418
15Arizona Coyotes24231659-8913
Aktualizované: 24.11.2017 17:35
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning21133383-5434
2Toronto Maple Leafs2395881-6929
3Columbus Blue Jackets2277763-5329
4New Jersey Devils2184569-6628
5New York Islanders21102777-6926
6Washington Capitals23841067-7225
7Pittsburgh Penguins2374961-8025
8New York Rangers2292972-6824
9Detroit Red Wings2282965-6423
10Carolina Hurricanes2081758-5922
11Ottawa Senators2062664-6722
12Boston Bruins2081754-5922
13Philadelphia Flyers2271961-6521
14Montreal Canadiens23531254-8019
15Florida Panthers21621163-7318
16Buffalo Sabres22411352-7914
Aktualizované: 24.11.2017 17:35
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 24.11.2017 17:35

Bleskovky

HK Poprad ukončil spoluprácu s Rusom Šitikovom

Vedenie hokejového tipsportligového klubu HK Poprad ukončilo spoluprácu s útočníkom Dmitrijom Šitikovom. Ruský legionár odohral 7 zápasov, v ktorých strelil jeden gól a na ďalší prihral. Klub o zmene v kádri informoval na oficiálnej stránke.
pred 20 min. - TASR

Montreal vymenil T. Mitchella do Los Angeles

Vedenie klubu NHL Montreal Canadiens poslalo hokejového útočníka Torreyho Mitchella do Los Angeles výmenou za podmienenú voľbu v 5. kole budúcoročného draftu. Ak sa Kings v tejto sezóne prebojujú do play off, zmení sa voľba na štvrtokolovú. Canadiens ju stratili v minulej sezóne pred uzávierkou výmen, keď za ňu získali z LA krídelníka Dwighta Kinga.
o 09:31 - Michal Bruner / TASR

Výsledky nemeckej DEL - streda

výsledky: Pinguins Bremerhaven - Eisbären Berlín 1:4, Düsseldorfer EG - Straubing Tigers 3:2, Iserlohn Roosters - Kolín Haie 5:4 pp a sn, Schwenningen Wild Wings - Grizzlys Wolfsburg 0:2
22.11.2017 22:01 - Michal Bruner / TASR

Krefeld - Norimberg 1:2 sn v nemeckej DEL

Hokejisti Norimbergu so slovenským obrancom Milanom Jurčinom v zostave vyhrali v utorok v zápase 23. kola nemeckej DEL na ľade Krefeldu 2:1 po samostatných nájazdoch. výsledky: Adler Mannheim - EHC Red Bull Mníchov 1:4, Krefeld Pinguine - Norimberg Ice Tigers 1:2 pp a sn, Augsburg Panther - ERC Ingolstadt 1:2 pp a sn
21.11.2017 22:02 - / TASR

Rögle - Örebro 6:1 v utorkovom zápase švédskej ligy

Hokejisti Rögle zvíťazili nad Örebrom vysoko 6:1 v utorkovom domácom stretnutí švédskej SHL. SHL - výsledky: Rögle - Örebro 6:1, Malmö - Frölunda 2:3 pp a sn, Växjö - Färjestad 2:4, Linköping - Brynäs 4:3 pp, Lulea - Skelleftea 1:3
21.11.2017 21:33 - / TASR

Záborského Tappara podľahla lídrovi fínskej ligy Kärpätu Oulu 1:3

Hokejisti Kärpätu Oulu zvíťazili v utorňajšom šlágri fínskej Liigy nad Tapparou Tampere 3:1, vďaka čomu zvýšili náskok na čele tabuľky na sedem bodov. V drese Tappary sa bodovo nepresadil slovenský útočník Tomáš Záborský. Liiga - výsledky: Kärpät Oulu - Tappara Tampere 3:1, SaiPa - Ässät Pori 1:3, TPS Turku - Ilves Tampere 4:1, Vaasan Sport - Pelicans Lahti 7:5
21.11.2017 20:07 - / TASR

Dallas bez Methota a brankára Lehtonena

Hokejistom Dallasu Stars bude štyri až šesť týždňov chýbať v NHL obranca Marc Methot. Tridsaťdvaročný zadák bude pauzovať po artroskopickej operácii kolena, ktorú absolvoval v nedeľu. Stars sa takisto musia dočasne zaobísť aj bez fínskeho brankára Kariho Lehtonena, ktorému manželka porodila syna.
21.11.2017 13:51 - / TASR

Eisbären Berlín - Krefeld Pinguine 4:3 v nemeckej DEL

Hokejisti Norimbergu so slovenským obrancom Milanom Jurčinom v zostave vyhrali v nedeľu v zápase 22. kola nemeckej DEL doma nad Straubingom Tigers 2:1 po samostatných nájazdoch. výsledky: Schwenningen Wild Wings - Pinguins Bremerhaven 5:2, Iserlohn Roosters - Adler Mannheim 1:0, Norimberg Ice Tigers - Straubing Tigers 2:1 pp a sn, ERC Ingolstadt - Düsseldorfer EG 1:3, Grizzlys Wolfsburg - Augsburger Panther 5:3, Kolín Haie - EHC Red Bull Mníchov 2:6, Eisbären Berlín - Krefeld Pinguine 4:3
19.11.2017 21:16 - / TASR

Kloten - Bern 1:2 v nedeľnom zápase švajčiarskej ligy

Výsledky nedeľných zápasov najvyššej švajčiarskej hokejovej súťaže: Kloten - Bern 1:2, Zürich - Davos 1:3
19.11.2017 18:00 - / TASR

Boston a Chicago sa v roku 2019 stretnú pod holým nebom

Hokejisti Chicaga Blackhawks a Bostonu Bruins sa v januári 2019 stretnú v tradičnom zápase Winter Classic pod holým nebom. Duel NHL sa uskutoční v univerzitnom meste Notre Dame v štáte Indiana na štadióne s kapacitou 80.000 divákov. Pre Chicago to bude už štvrtý zápas v rámci série Winter Classic.
19.11.2017 10:32 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
ŠTATISTIKY TIPSPORT LIGA 2017/18

Najbližšie zápasy

24. 11. 2017
Nitra - Detva o 18:00
25. 11. 2017
Trenčín - Nitra o 17:00
26. 11. 2017
N. Zámky - B. Bystrica o 16:00
Košice - Žilina o 16:30

Odohrané zápasy

23. 11. 2017
ŽilinaTrenčín
2:5REPORT
B. BystricaKošice
5:3REPORT
L. MikulášSR 20
3:2 SNREPORT
21. 11. 2017
SR 20Nitra
0:7REPORT
19. 11. 2017
ŽilinaNitra
2:4REPORT

Najviac bodov

Michal KrištofNIT28 bodov
2.Hohmann C.BBY25
3.Surový T.BBY24
4.Paulovič M.NIT23
5.Coffman T.ZVO21

Najlepší strelec

Matej PaulovičNIT16 gólov
2.Handlovský L.ZIL13
3.Bubela M.BBY12
4.Kafka P.KOS11
5.Šišovský P.ZVO10

Najlepší brankár

Michal ValentTRE95.46 perc
2.Foltán F.NIT93.78 %
3.Laco M.NIT93.58 %
4.Košarišťan A.LMI93.16 %
5.Tomek T.ZIL93.08 %
Články SIHPA na HokejPortáli »