Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Zvolenčanom sa bronz máli, prezident Mráz: "Neskrývam sklamanie"

zdroj: TASR
15.4.2019 13:32 TASR

Prezident hokejového tipsportligového klubu HKM Zvolen Dušan Mráz netají sklamanie z neúčasti tímu vo finále Tipsport ligy. Zvolenčania stroskotali v semifinálovej sérii na HK Nitra, čo znamenalo nenaplnenie predsezónneho cieľa.


Mráz to uviedol v rozhovore pre klubovú stránku.

Zvolenčania patrili k ašpirantom na finále, v základnej časti sa s Banskou Bystricou dlho "naťahovali" o prvú priečku. Napokon postúpili do vyraďovacích bojov z 2. miesta a hoci vo štvrťfinále zdolali MAC Budapešť, v sedemzápasovej semifinálovej sérii bola nad ich sily Nitra. " Nie som si istý, či som už úplne predýchal naše vypadnutie po siedmom semifinálovom zápase. S pánom Plavuchom, hráčskym manažérom sme si postavili jasný cieľ - vyskladať tím, ktorý bude úspešný v základnej časti. Ideálne ju vyhrať, alebo skončiť na druhom mieste a následne v play off postúpiť do finále. Na splnenie tohto cieľa sme zo strany akcionárov museli zabezpečiť dostatok financií a pán Plavucha zasa adekvátnych hráčov. Ako sa neskôr ukázalo, s hráčmi sa nám to nepodarilo. Bol som presvedčený o veľkej hráčskej kvalite v našom družstve a tá kvalita tam istotne aj bola. Ale čo spraviť s túžbou samotných hráčov vyhrať? To sme nemohli ovplyvniť. Hráčske zmluvy sa končia až 30. apríla, hráči sú platení, ale už nehrajú. V tom je moje sklamanie a nemám chuť ho skrývať. Ak súčasní akcionári ešte nájdu motiváciu pokračovať, o čom sa rozhodne do začiatku mája, budeme musieť v prvom rade stavať na charaktere. Ale to už je iná téma," uviedol Mráz.

Púť Zvolenčanov vyraďovacími bojmi sa tak skončila rovnako ako v sezóne 2017/2018. Avšak zatiaľ čo vlani bola sezóna hodnotená ako úspešná, tentoraz sa semifinálové vypadnutie, aj napriek bronzovej medaile, klubu máli. Prezident klubu však našiel aj pozitíva, ku ktorým patrí aj trénerský progres. "Pomocou skúseného asistenta v osobe Fína Raima Summanena, ktorý okrem A-družstva pôsobil ako tréner aj pri mládeži, sme chceli pozdvihnúť úroveň všetkých našich trénerov. Myslím si že, aj na základe spätnej väzby od mládežníkov a aj samotného Andreja Podkonického, sa tento cieľ podarilo splniť," poznamenal Dušan Mráz.

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Westbeast0

 

Cítiť z tohto vyjadrenia dosť veľké sklamanie... Spravil túto sezónu pre titul asi všetko čo bolo v jeho silách, ale asi necítil rovnakú odozvu z druhej strany... Bola by škoda ak by to zabalil, liga potrebuje silný Zvolen.
15.4.2019 - 13:50
+10

nerorome

 

Máme v kádri jednoducho málo odchovancov (a podotýkam aj vodcovských typov do PO) a trebárs aj málo cezpoľných, ale srdciarov (ako napr. Rapáč v Nitre). Keď to porovnáme napr. s BB či hlavne NR, tak to povestné "srdiečko" nebolo určite našou silnou stránkou.
15.4.2019 - 13:56
+9

FP-Romanides

 

Bohužiaľ nás to mrzí všetkých, mohlo to byť skvelé vyvrcholenie sezóny, bitka o Hron, najväčšie slovenské hokejové derby... Takto sa finále zdegradovalo na nadplán jedného zdecimovaného mužstva a povinnú jazdu majstra. Hľadať chyby určite treba, veď Zvolen to tesne pred bránami finále nezvládol nie prvý krát. Snáď sa to raz podarí a dočkáme sa pohronského finále.
15.4.2019 - 14:02
+50

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
slapstick44

 

Nitra postupila zasluzene, lebo vyhrala styri zapasy. O tom ziadna. Je ale pravda, ze vzhladom k sucasnej situacii v time pod Zoborom, by bola seria Bystrice so Zvolenom vyrovnanejsia. A zrejme, aj s prihliadnutim na regionalne derby, vypatejsia.

15.4.2019 - 15:55
+8

dejvidBB

 

Ty mu ides pisat nieco o zasierani diskusii
15.4.2019 - 16:15
+13

Big brother

 

Radšej uvidim vo finale vzajomne kluby ako Trenčín, Košice, Nitra, Martin.
15.4.2019 - 16:50
+20

bohin85

 

tak si ich tam predstav ked ich tam rad uvidis...
15.4.2019 - 20:46
+2

banka100

 

To zdecimované mužstvo zdolalo zvolen, tak je tam právom. Ale to uz nevysvetlis nejakým jednoduchým ľuďom z bb.
15.4.2019 - 19:03
+5

Es5

 

FP-Romanides: Za vsetko moze NITRA
15.4.2019 - 20:17
+3

vzdy.na.statie

 

Neviem, mam taky pocit, ze sa pocas sezony nieco stalo a v satni to podla mna nefungovalo, ale mozno sa mylim.
15.4.2019 - 14:32
+2

rocknrollf

 

.: Aj ja si to myslim.
15.4.2019 - 18:10
0

Nechtasilasprevadza

 

Skoda ze Spirko mal to zranenie a dufam ze trenerska dvojica tam zostane
15.4.2019 - 15:25
+2

Hrobar

 

Tiez dufam, ze duo Podkonicky - Summanen ostane.. Andrej tento rok zazil (myslim si) najviacsi trenersky progres.
15.4.2019 - 15:54
+4

slapstick44

 

Podkonicky is the new Vlado Orszagh. Bolo by pekne vidiet dvoch najprogresivnejsich trenerov odvekych rivalov ako partakov v narodnom muzstve.
15.4.2019 - 15:57
0

Dzunkes

 

Podkonicky ostava Sumanen nie
16.4.2019 - 15:17
0

Kaita Waikiki

 

zas ten mraz...: aj minuly rok nariekal, tazko predychaval, bol znechuteny, nevedel ci bude pokracovat a potom tam aj tak nasypal poctivo zarobene peniaze...toto leto to nebude ine
15.4.2019 - 15:38
+5

pinto1000

 

Kde Dušan narieka? Povedal to priamo ako chlap a ani len náznakom tam nebolo nič uplakané... Bronz je tento rok málo! Kapišto?
15.4.2019 - 15:59
+12

LAUDEO

 

bohuzial bolo tam niekolko hracov ktori si prevetravali dresy boli len do poctu
15.4.2019 - 16:16
+9

McAmont

 

Pár hráčov plus Plavucha ako neschopný manažér... Raimo ak som zachytil info podpísal na ďalšie 2 roky
15.4.2019 - 16:28
+4

88Backo

 

Tak nečudujem sa,keď do toho naliali nekrestanske prachy a vyleje ich mužstvo čo má mensi rozpočet o viac ako polovicu
15.4.2019 - 16:51
+3

Big brother

 

Len dokedy ich to bude bavit davat do hokeja peniaze...
15.4.2019 - 16:54
+3

88Backo

 

No veď o tom sám hovorí...BB do toho vrazila posledné roky tiež veľké prachy,ale oni na rozdiel od Zv zbierajú tituly...
15.4.2019 - 18:15
0

Chamois13c

 

Mrazovi sa vobec necudujem myslim si ze do toho dal tuto sezonu 120 percent namahy a financii a tim bol asi najsilnejsi za posledne roky aj ked 3miesto je pekne
15.4.2019 - 16:54
+7

pinto1000

 

Som rád že sa tu objavili článok o HKM aspoň môžeme s odstupom a už bez emócií zhodnotiť sezónu. Aj keď mňa osobne to bude mrzieť ešte veľmi dlho... Ale je to len šport
Začnem od samého konca a to (skoro) vypredaným štadiónom! Ľudia zo Zvolena a kde ste boli doteraz?
A k sezóne: aj keď nebola úspešná rozhodne nemôžme povedať že bola zlá! To určite nie! Ale mužstvo ukázalo dve a veľmi odlišné tváre. Do zápasu v Košiciach jednu ale potom sa ukázala tá druhá... Ano v športe a v hokeji je vec bežná že jeden dva zápasy dokážu celé mužstvo úplne zmeniť však sa pozrime na Tampu Bay! Ale na rozdiel od Tampy sme dostali na jeseň výstrahu ktorú sme nevyužili...
Už od vtedy bolo vidieť že v útoku nemáme okrem Rasťa Špirka hráča ktorý by to vo chvíľach keď sa nedarí zobral na seba a "urobil" zápas...
Ach s akou nostalgiou som spomínal na Kamila #17 počas PO...
Skvele a tom som vedel sa ukázal Mitchell! Je až neuveriteľné že tento človek ešte pred pol rokom ani nevedel že existuje nejaký Zvolen! Takto sa rvať za Zvolen som nevidel žiadneho odchovanca! Nuž kapitána v AHL nerobí hocikto...
Samko Petraš? Paráda! Ak Dušan hovorí o charaktere tak toto sú výstavne kusy! Ináč spomenul by som som ďalšieho vhodného a to Jura Juríka! Na PO by sa veľmi veľmi hodil. Horšie je to však s hráčmi od ktorých sa očakávali góly a body! 81, 21 a 71 (a 89 ešte o dva levely nižšie). Oni mali ťahať ofenzívu ale a to si povedzme na rovinu skutek utek... Už počas štvrťfinále som hovoril že ak sa nám strelci nezobudia cez Nitru to nedáme... Už s Ujbudou to bolo zlé a reči že až v semi sa začne hrať môže vyplodiť len hlupák... Ak by sme to v druhom zápase nedali na nájazdy a hlavne ak by sme miesto Maďarov mali Trenčín tak neviem neviem...
Proste a jednoducho titul nemáme pretože nám zlyhali útočníci! Nie sú to zlí hokejisti to určite nie su to ako sa hovorí tzv.rozdielový útočníci ktorí by mužstvo potiahli k titulu. Bohužiaľ! Otázny je aj štýl..Najma presilovky tiki taka v Play Off v roku 2019...no neviem...
Obrana ok! Brankár ok! Aj keď doteraz neviem prečo Rúžička nedostával viac príležitosti. Možno aj na presilovky mohol nahradiť stále dookola to isté robiaceho Miša...
Proste o osude sezóny rozhodol fakt že sme sa na konci prestupov neprišli jeden-dvaja útočníci!
15.4.2019 - 16:58
+27

RytierZV

 

presne tak
15.4.2019 - 18:33
+3

GZA

 

Môže byť...
16.4.2019 - 0:20
0

ajwen77

 

Za mňa slabá osobnosť v podobe kapitána, Sisovskeho odutost hrať druhé husle, Handlovsky-Kytnar-Vandas len branie ako práca nič navyše, zranenie spirka, a tlačenie Skapskeho v play-off.

Verím že Pochopili ze vlasto nezvláda pozíciu keď treba hrať o všetko.

Nebola zlá sezóna skôr poučná a treba veriť že p. Mráz to nezabali a s akcionármi to skúsia opäť pretože potom bude vo zvolene zle nedobre.

Nesadli veci v kľúčových fázach a aj Tom je šport. Prežret neúspech a ísť opäť hore.

Ďakujem a teším v auguste.


15.4.2019 - 17:07
+10

RytierZV

 

suhlas
15.4.2019 - 18:33
0

LAUDEO

 

uvidime kto ostane a kto pojde prec - no moj nazor min. 7 hraci by uz nemali byt v klube preto ze nehrali skoro nic - no menovat ich nejdem
15.4.2019 - 17:10
+1

ErikHKM

 

Handlo Andris Roman ostávajú na 99%kanadania idu prec ostatne pozdejsie sa dozviete
15.4.2019 - 19:53
+1

HkmDetva

 

Nevedia zas kanadana udrzat ach jaj
15.4.2019 - 20:13
0

HKMZvolenHKM

 

Tak Handlo ma este 2sezony u nas a Drgon 1: .
15.4.2019 - 21:09
0

GZA

 

Uf, tak Handlo nech sa zobudí ale, nie že ja mám v Péčku, aj tak budem oslavovať titul, veď som bystričan.
16.4.2019 - 0:23
0

LAUDEO

 

pripis si dalsi CHOVAN , TOMEK ostava
16.4.2019 - 13:15
0

andrado-zv

 

to je super sprava !
16.4.2019 - 13:44
0

LAUDEO

 

uvudime tak za 2 mesiace ale min, 12 hracov
tu nebude -hmm
16.4.2019 - 14:30
0

Brambor

 

Zvolen je smutný? No fajn... a keby prehrali finále tak by bola akože spokojnosť? Nechápem. Také ciele, skončiť druhý, uhrať finále. Pre mňa osobne bolo finále veľký zážitok ale sklamanie po prehratom 7 zápase bolo rovnaké ako keby sme padli so Zvolenom na 7 zápasov v semifinále. Jasné s odstupom času je 2.miesto jasne lepšie to je jasné ale takto ako to prezentuje ako keby v tom bol taký rozdiel. Keby že hovoril: Urobili sme pre titul všetko a preto nás vyradenie už v semifinále mrzí - nepoviem.
15.4.2019 - 18:07
+2

Hadimistr

 

Veľmi veľké sklamanie: Ak nie najväčšie

Aj sám podkonicky to povedal

Ze v kľúčových momentoch mal dávať dôležité góly

No kto???

Vandas jednoznačne

Ešte by bolo zaujímavé vedieť koľko zaraba.

15.4.2019 - 18:33
+3

88Backo

 

12 litrov...To mi povedal jeden bývalý hráč Zv po sérii...neskutočné prachy,u nás má toľko jeden komplet útok dokopy
15.4.2019 - 18:50
+8

Hadimistr

 

12: Má Haščák v ke.

To mi príde až úplne prestrelene..., šialene.. ak by naozaj mal Vandas 12 000.

15.4.2019 - 18:57
+2

mitoO

 

Neverim, ze Hascak mal pomaly raz tolko ako Nagy. Take platy boli v KE moz o este vtedy, ked tu bol Slovan.
15.4.2019 - 19:03
+5

Hadimistr

 

Myslíš že Nagy má, mal .

Všetky zmluvy v extralige sú do 30.4.

Skade máš že má Nagy koľko ? Len 6-7?
15.4.2019 - 19:08
+1

mitoO

 

Jasne, este ma. Ale uz sa dohralo, Laci skoncil klubovu karieru, tak som napisal mal.
15.4.2019 - 19:14
0

hkpp22

 

Hej 120 ma mesacne kua kde na tie sumy chodite....
15.4.2019 - 19:11
+1

mitoO

 

Vyzera to, ze ZV dali mozno este vacsie prachy do muzstva ako BB.
15.4.2019 - 18:58
+2

banka100

 

Vyhnat ho zasranou metlou. Taketo peniaze si nezasluzi ziadny hrac na slovensku. Potom sa C udujeme ze je tu veľa cudzincov. Pazravost slovenských hráčov nemá hranice.
15.4.2019 - 19:09
+1

Senn

 

toto je blbost
15.4.2019 - 19:19
0

Hadimistr

 

Tiež si myslím.

Môžu mať najlepší hráči Zvolena 6-7-8-9 tisíc mesačne...

Ale Vandas 12 000 ???!!!!!

Ak by to naozaj bola pravda.. a ak sa nemýlim v Vandas v play off = 12 zápasov 1 gól 3 asistencie..

Proti Nitre 0 gólov.

Veď vo zvolene určite skončil a v budúcej sezóne bude rád ak mu dá 4000 niekto v extralige...
15.4.2019 - 19:37
+1

Urpiner16

 

To tu fakt riadne práši v makovici klubom že solia také peniaze slovenským hráčom z ktorých si to mnohí nezaslúžia.A že obmedziť cudzincov ktorí sú lacnejší,kvalitnejší a poctivejší v prístupe k zžpasom či iným povinostiam.
Tak podľa tohto lepšie nakúpiť 6_7 kanaďanov z AHL a doplniť mužstvo dorastencami a mladými hráčmi.A takýchto zmrdov čo pýtajú takéto peniaze nech si idú hoc aj do Ulanbátaru pretože takto tu poriadok myslím profesionálny za odvedené peniaze aj adekvátna robota nikdy nebude.Ja by som vám dal 8000 ale po hlave.
15.4.2019 - 19:48
+6

UssKe

 

Boha , nevieš písať bez výkričníkov ??
15.4.2019 - 19:52
+2

88Backo

 

Prišiel z cz ligy,za 6 by hral aj doma v PP
15.4.2019 - 20:17
0

LipoPP

 

Áno za 6 by hral za PP.. ale tie mu Poprad nevedel dať tak šiel do Zvolena.
15.4.2019 - 20:22
+1

trevor

 

Vandas urcite tolko nemal. V zakladnej casti patril herne medzi top troch nasich utocnikov. V PO bol vynulovany rovnako ako 90% nasich dalsich utocnikov.
15.4.2019 - 20:55
+2

LipoPP

 

Vandas mal 6ku
15.4.2019 - 19:33
0

Senn

 

ano, toto som pocul aj ja uz davnejsie... uz som to pisal ale za tie prachy (aj ostatni) sme tu mohli mat tiez 2 utoky plne kanadanov ako bystrica... tam beru kanadania 5ku plus byt, auto atd
15.4.2019 - 19:46
0

HkmDetva

 

Na chrbte
15.4.2019 - 20:17
+4

Urpiner16

 

A to Vandas za tie peniaze mal aj pozlátenú hokejku?
15.4.2019 - 19:11
+3

ErikHKM

 

Neboj sa 12tisic nemal urcite zas sme neni Petrohrad mal na nase pomery pekné peniaze ale 12tisic nie urcite Kanadania tiez vela nemali ale platili sa im poistky tie sa drahé ale tiež nehrali zadarmo
15.4.2019 - 19:57
+4

LeonardoDavinChi

 

Tu niekto plesne uplnu blbost (Backo) a vsetci sa toho chytate. 12k nemal ani zdaleka. Tak tych 12k nerieste.
15.4.2019 - 23:07
+1

HKMZvolenHKM

 

Hlavne udrzat Mitchella a dat mu C ......: Handlovsky,,Obdrzalek,,Šisovsky,,Zuzin,,Vandas bez formy ich goli nam chybali a Zelenaka s Hraskom nechcem vo ZV ani vydiet...ak sa akcionari nepochlapia tak zasa 4-5-6 miesto je nase na dlhsiu dobu....treba sa vydat cestou BB - vyhodit Plavuchu a kupit kanadanov
15.4.2019 - 20:14
+3

HKMZvolenHKM

 

Štadion by sa mal zacat uz prerabat?: ževraj budeme hravat zatial v ZH....
15.4.2019 - 20:26
+1

mitko16

 

No to som zvedavy, ten štadión v ZH sa pomaly dokončuje a vyzera to clekom slusne
15.4.2019 - 21:13
+2

mitko16

 

Alebo mozno uz aj je dokončený, neviem naisto
15.4.2019 - 21:16
0

JANOBB

 

Chlapci: netarajte o platoch, ked o tom nic neviete. Najviac vo ZV dostal hrac 5 500 €, ziadnych 12000.
Mraz nie je idiot.
15.4.2019 - 21:51
+3

Lokomotiv

 

Priznám sa, u mňa bolo sklamanie z nepostupu do finále veľké. Sklamanie z prípadného 2. miesta by bolo oveľa menšie a to najmä z toho dôvodu, že pri vypadnutí v semifinále sú myšlienky o tom, že súťaž ďalej pokračuje, ale už bez nášho mužstva.
Takisto je ale pravda, že som s tým ako skončíme v duchu rátal, ale nechcel som tomu veriť. To pramenilo najmä z predošlých zápasov v základnej časti a štvrťfinále. Góly sme síce dávali, ale ťažko. Myslím, že najmä typovo neboli hráči povyberaní ideálne. Zuzin, Vandas, Obdržálek, Šišovský, Handlovský - čakal som od vás chlapi viac, oveľa viac.
V minulej sezóne ma veľmi mrzel odchod Coffmana, túto sezónu to bude asi Fraser, aj keď nie až tak. Bol by som veľmi rád, keby sme udržali väčšinu zo skupiny Drgoň, Tomek/Skapski, Kytnár, Chovan, Špirko, Kelemen, Petráš a možno Poyhonen - ten hral celkom dobre, záležalo by od limitu legionárov.
15.4.2019 - 22:27
0

GZA

 

Súhlas...
16.4.2019 - 0:31
+1

Tomas10

 

Pre mňa to bolo sklamanie asi najvacsie od prehrateho finale pocas vyluky so Slovanom...teraz ani nesledujem finale teda pozrem vysledok a koniec...snad o rok budeme mat silny kader a ten titul vybojujeme ...pan Mraz verím že to nezabalite...aj napriek velkemu sklamaniu z mojej strany chcem podakovat Celemu HKM Zvolen za bronz...Rad by som tu videl Mitchella,Frasera,samozrejeme Rasto Spirko,Miso Chovan,Milan Kytnar,Marko Poyhonen,mozno niektori nebudu suhlasit ale aj Misa Vandasa by som tu rad videl aj buducu sezonu...Snaď aspon polovica ostane...
15.4.2019 - 22:44
0

pinto1000

 

Čo sa skladby mužstva pre budúcu sezónu týka tak preferovať jednoznačne fyzicky dobre pripravených hráčov, rýchlych korčuliarov ktorí preferujú jednoduchý priamočiary hokej tzv.všetko na bránu...
A rozhodne nie hráčov ktorí ešte pred prázdnou branou špekulujú komu prihrať. A je mi u prdele odkiaľ tí hráči budú! Nech sú 10 z Kanady, 5 z Fínska a ostatný hoc aj z Mongólska! A za Zvolen musia makať a dať mu všetko či je to rodák zo Saskatchewanu alebo ho splodil Zvolimir s cheerleaderkou... Je mi to skutočne šuma fuk! Chcem titul a chcem vo finále o rok poraziť Bystricu! Ostatné ma nezaujíma...
16.4.2019 - 0:13
+2

fany

 

Hej ,hej.5 Mitchellov,5 výstavných Petrášov ,2 Skapskich,3 Vandamov,2 Pufhalov a môžeš hrať s Maďarmi o záchranu.Ja byť na mieste Tomeka, Vandasa, Kytnára či Handlovského,tak zoberiem 5 slivák a ani sa neotočím.Toto čo tu vyprodukovali vraj fanúšikovia,tak to je jeden veľký G..
16.4.2019 - 0:56
+3

ajwen77

 

Ty zober seba a už sa tu neukazuje v ďalšej sezóne... Ďakujem.
16.4.2019 - 5:12
+16

33800

 

16.4.2019 - 7:45
0

fany

 

ajwenko ja sa už NEUKAZUJE túto sezónu.Na treťotriedne zázraky ja peniaze nevyhodím.Handlovský,Kytnár a Vandas sa môžu len zabávať na takých ako Ty.Dali viac ako tretinu gólu,ale ak máš lepších ,skús poradiť,pán Mráz rád zaplatí.
16.4.2019 - 18:29
0

Athotis

 

akosi skoda že v PO zrazu nič
16.4.2019 - 18:32
+1

fany

 

No to škoda je,hoci 4 góly Handlovského ....A treba sa spýtať trénerov,prečo nedokázali vytlačiť z tohoto mužstva viac.Všetci potichúčky obchádzate Andreja,ale veľká chyba je aj na jeho strane.Hlavne si nemal nechať diktovať somariny typu-Hraško na tribúnu.
16.4.2019 - 18:53
0

Athotis

 

Hraško spravil zápas pred tým dve hrúbky čo nás stáli výhru...tak že tam bol právom
16.4.2019 - 19:04
+1

fany

 

Si si istý čo píšeš?Zápas predtým sme vyhrali. Dokonca 4:1,tak aké 2 hrubky???
16.4.2019 - 21:07
0

BlackCrow

 

Kytnára čakám v Košiciach.
16.4.2019 - 6:52
+3

Selvo

 

Kytnar nech len ostane vo Zvolene.
16.4.2019 - 8:05
+1

BlackCrow

 

Prečo ?
16.4.2019 - 8:22
0

advokatiss

 

Lebo Kytnar je talizman neuspechu
16.4.2019 - 8:40
+1

BlackCrow

 

zlé charakterové vlastnosti ?
16.4.2019 - 9:05
0

Urpiner16

 

Dobré ale nemajú víťazného ducha.
16.4.2019 - 9:10
0

BlackCrow

 

tak sa tu dohodnite....
16.4.2019 - 9:15
+1

advokatiss

 

Nie je mu sudene vyhrat, preto pre tych co chcu titul nie je spravna volba. Talizman na tituly ste pustili pred 3 rokmi.
16.4.2019 - 9:19
+1

Westbeast0

 

A druhý talizman pred dvomi...
16.4.2019 - 9:21
+1

advokatiss

 

Mozno myslime toho isteho hraca len som asi netrafil roky Ale rozhodne dakujeme Kosiciam
16.4.2019 - 9:24
0

BlackCrow

 

Je na ceste domov. Je to jasná vec.
16.4.2019 - 9:26
0

advokatiss

 

Češo je doma u nas
16.4.2019 - 9:28
0

advokatiss

 

Teraz mi az doslo koho si myslel ty Ano aj za toho dakujeme
16.4.2019 - 9:26
+1

BlackCrow

 

Jasne a češík u nás nesplnil očakávania. Bakoš o ňom raz prehlásil že to bude druhý Handzuš. Nevydalo..
16.4.2019 - 9:33
+1

Selvo

 

Nemali by sme donekonečna stále dopĺňať mužstvo priemernými hráčmi s diskutabilnou nevyrovnanou výkonnosťou . Ale je to iba môj názor . Rešpektujem aj tvoj.
16.4.2019 - 9:18
0

Urpiner16

 

Podľa mňa ste urobili chybu tým že ste pred sezónou doplnili káder o žilinčanov.Odtiaľ bol len jeden ťah dobrý a to brankár Tomek.Ostatok ten pleps čo bol naučený hrávať o záchranu nemá na to aby bol rozdielový v tipsportlige.
16.4.2019 - 9:26
+4

BlackCrow

 

V poho, len som sa pýtal.
16.4.2019 - 9:27
0

pinto1000

 

Tak tie tvoje kone už len budú mať veeeeeeľa titulov...
16.4.2019 - 16:15
0

fany

 

Hej Petráš s Mitchellom budú mať titul,ale jedine ak prestúpia do maďarskej ligy.A to Petráš hokej vie hrať,len si bral s Mitchella to najhoršie a ešte ho tu aj chválite.Chyba Podkonického,že ho nesekol včas.A taký blud,že Zuzin,Šišovský mali ťahať ofenzívu A obrana v pohode.Áno,ale až potom čo Vandame s Pufalom prestanú robiť kolíky.Vyhadzujete Zeleňáka a to bolpri 2 góloch na 100 minút strávených na ľade,kdežto hentí pri štyroch.
16.4.2019 - 18:47
0

GZA

 

Že Zvolimír s cheerleaderkou
16.4.2019 - 12:51
0

cmxx

 

Od odchodu Brabenca nemame top centra a bez toho sa do finale nedostaneme nieto este titul.A bez spolocnej letnej pripravy tiez nie tam budujes kondicku a hlavne kolektiv malo hracov sa dokaze dostatocne pripravit individualne na sezonu co bolo tiez vidiet tuto sezonu.
16.4.2019 - 1:21
0

Selvo

 

Pán Mraz ,ak chcete úspech nemôže na striedačke stať Podkonicky. Takého teatralneho plačkoša a frajera sa len tak nevidí .To nie je tréner pre mužstvo ktoré má najvyššie ciele. Obklopujete sa profesionálmi, nie kamarátmi .
16.4.2019 - 6:06
0

Selvo

 

Obklopujte sa profesionálmi ......
16.4.2019 - 6:19
0

matrin

 

Do podkonickeho nam neskac.
16.4.2019 - 6:28
+7

dejvidBB

 

Skodna je ta ktora dohadzuje stroskotancom fleka a este si od nich za to pyta nejake to vsimne.
16.4.2019 - 9:32
+3

Urpiner16

 

Veď je náš tak robí pre nás nadprácu.
16.4.2019 - 9:39
+1

Urpiner16

 

A Šatan nie?
16.4.2019 - 10:04
0

Lokomotiv

 

Toto je čo za výplod?
16.4.2019 - 15:43
0

frantapriklep

 

Tak pán Mráz urobil veľa pre úspech, do mužstva sa vrazilo dosť peňazí, takže nečudo, že je sklamaný. Ale je to šport, niekedy ani peniaze, ani dobrý úmysel, výsledok nezaručia. Možno bude finále vo Zvolene o rok.
16.4.2019 - 13:16
+1

Dzunkes

 

Duso len este to vydrz s nami lebo bez teba bude zvolensky hokej na dne!
16.4.2019 - 15:30
+4

dany444

 

Tak pre mňa veľké sklamanie, sklamaný som bol už minulú sezónu, ale táto ma sklamala na celej čiare. Ale to je už obohratá pesnička, jednoducho Zvolen a play off nejde dokopy, to je skoro každá sezóna to isté, základnú časť väčšinou odohráme s prstom v nose, ale v play off končíme. Čo s tým nevie vo Zvolene asi nikto. Keď písali na jeseň, že Zvolen si hrá svoju ligu a podobne, len som si vzdychol, že na takéto somariny je ešte skoro, liga vlastne začína až v play off a tú určite zmrvíme, čo sa aj stalo, už ku koncu základnej časti sme odchádzali a keby sme nehrali posledný zápas so Žilinou, neskončili by sme ani druhí. A povedzme si pravdu, našťastie sme hrali vo štvrťfinále s Budapešťou, ktorá sa uspokojila s tým, že postúpili /čo stále prizvukoval aj ich tréner/ a ani s nimi sme nehrali nejako exkluzívne. Nechcem si predstaviť, keby postúpil Miškolc, to by bolo pre nás oveľa ťažšie. A ďalšia vec, ako je možné, že Bystrica a Nitra má nos na kanadských hráčov a my nie? Veď v podstate nás zo semifinále vyradili kanadskí Nitrania. Aj keď zasa, a to sme znova pri tom nešťastnom zvolenskom play off, aj keď máme perfektného hráča zo zámoria, ako v minulej sezóne Coffman, tak v základnej časti exceloval a v play off si ani neťukol. Rovnako v tejto sezóne Vandane, ktorý hral veľmi dobre, no ako končila základná časť, odchádzal výkonom rovnako ako celé mužstvo. Jediný kto bol OK je Mitchell, ktorý sa asi fakt potreboval rozohrať, toho by som vo Zvolene ponechal. Takisto nám v plasy off chýbali aj Chovanove góly, no nemôžeme mu nič vyčítať, veď celú sezónu strieľal góly a v play off mal prihrávok na góly ako maku, len tie góly, ale to sme už zasa pri tom - Zvolen a play off. A p. Mrázovi sa nečudujem, že je sklamaný, keď každé play off pokazíme. No ak odíde, bojím sa, že skončíme ako Žilina.A ˇkde sú tie časy, keď sa hovorilo, že Zvolen je bašta slovenského hokeja? To už dávno neplatí, tou je teraz bohužiaľ Bystrica. Viem, že Zvolen NIKDY, fakt NIKDY 5 krát po sebe vo finále nebude a aby získal 3 tituly po sebe? To je absolútne sci fi, toho sa vo Zvolene nikdy nedožijeme.
Ale čo už, my zvolenskí fanúšikovia veríme, že p. Mráz a spol. neodídu a my budeme na náš Zvolen chodiť stále a veriť, že sa snáď niekedy podarí získať ďalší titul. Takže od septembra znova na našom štadióne a na huste.tv znova budeme fandiť našim, veď je to len šport a my náš HKM ZVOLEN máme radi. Zvolen do toho!!!
17.4.2019 - 10:40
+1

fany

 

Miško vo svojej kariére dal práve túto sezónu najviac gólov.Tak ako aj Handlovský a skoro aj Vandas,či Kytnár. Treba si priznať,že chyba bola inde.
17.4.2019 - 19:50
0

trevor

 

Takze to, ze chlapci v PO vyhoreli ako fakla zakryjes ich peknymi statistikami v zakladnej casti. Hmm aka to symbolika, ze presne tento isty pripad Coffman z minulej sezony (najviac golov v ZC) si zniesla pod ciernu zem, ked vyhorel v PO. To je nam nahodicka, ze chalanisko je Amik vsak?
17.4.2019 - 21:31
+2

fany

 

Hej??? Tak sa nato pozri naopak. Coffa ste vychválili do nemoty vlani,hneď by ste si ho nechali,keby nemal celý Zvolen na háku a prestup vybavený už počas PO.Prečo teraz nechválite Kytnára? Jáááj on je SLOVÁK.To je nám náhodička. A potom nám chýbali góly zraneného Špirka a hlavne Šišovského,ktorý bol z nejasných dôvodov kdesi v štvrtom útoku.Ostatní si odohrali +- svoje.Kto zostavoval mužstvo??? Peniaze boli,tak prečo nenakúpili kvalitu???Ešte raz.Mali sme PARÁDNE slovensko-české mužstvo(kľudne by som ich nechala všetkých)+ samozrejme najlepší obranca Poyhonen. Keby sme miesto Pufhala nechali Janisa a Vandaneho vymenili za Jura Juríka,tak cez Nitru prejdeme.
17.4.2019 - 22:48
+1

trevor

 

Tak my sme v PO nemali utok, slovenski a ceski tahuni a rozdielovi hraci neexistovali, ale vlastne keby sme nemali Pufahla a Vandana v obrane tak prejdeme cez NR. Mne dekel asi odleti do Novych Zamkov.
17.4.2019 - 23:56
+1

fany

 

Celú sezónu ,vlastne dve mi tu vymývate mozog,že bez zámorských hráčov BB nedáme.Tí akože rozdieloví hráči mali byť z Kanady.OK.Prišli piati.Všetci traja obrancovia nám v PO boli zbytoční asi ako moje príspevky tu na HP.Len to nepriznáte. Skapski v bránke hoci v podstate nespravil nejaké okaté chyby, nechytil nič naviac,to by zvládol aj Tomek.A keď zažmúrim obe oči tak v PO si Mitchell odohral svoje,ale rozdielový hráč zďaleka nebol.Miesto piatich preplatených,zbytočných Kanaďanov 2-3 ťahúnov z Európy a je to.Inak dobre som zachytila,že Bučeka ako MLADÉHO hráča nikto nechcel???Tak znova šup sa do Kanady hľadať treťotriednych hráčov,len potom neplačte.
18.4.2019 - 8:51
0

trevor

 

Vandana ja kritizujem odvtedy ako mu odišla produktivita, pretože svoju slabšiu defenzívu dovtedy nahrádzal prínosom vpredu. Pufahl ani nehral, toho ani nemusíme hodnotiť. Mitchell nebol rozdielový hráč, ale bol ťahúň v PO a keby nimi boli aj tí, od ktorých sa to čakalo, tak hráme finále. Na začiatku sezóny a ešte asi raz počas sezóny si napísala, že ak budeme mať titul vyhrá nám ho brána a exkluzívny útok. Som rád, že si priznala, že Skapski náš problém nebol, lebo nebol. Ten náš exkluzívny útok nám teda ten titul nevyhral. Útok s jedným Kanaďanom, ktorý to v PO ťahal. O čom sa tu teda bavíme? A buď v kľude, z týchto Kanaďanov tu hrať ďalšiu sezónu nebude hrať pravdepodobne nikto.
18.4.2019 - 9:23
0

Urpiner16

 

Hráči ako Handlovský,Holovič?To sú tí rozdieloví?Domáci Zuzin v semifinále to bolo čo?Tie prudké nepresné prihrávky doslova polopríklepom by nespracoval ani Crosby.Jedine Obdržálek s Mitchelom ako tak znesú prísnejšie kritériá.
18.4.2019 - 9:32
0

trevor

 

Rozdieloví hráči mali byť hráči prvých dvoch útokov a to konkrétne Handlovský, Vandas, Chovan, Kytnár Obdržálek a áno aj Mitchell, keďže prišiel ako posila z AHL. Smola bola, že sme prišli o Špirka. Za mňa to splnil v PO jedine Mitchell, nikto iný. Aj keď Mišo Chovan ešte tie svoje asistencie urobil, ale tiež mu to nešlo tak ako sa čakalo. Holovič, Zuzin, Petráš a Kelemen rozdielovými hráčmi nie sú a Šišovský pôsobil trošku oduto vo štvrtom útoku, ale aj od neho sa čakalo viac po minulej sezóne.
18.4.2019 - 9:51
0

fany

 

Obdržálek ??? Vo Zvolene to nepriznajú,lebo teta Fany Ale je pravda,že aj Petr má naviac.Inak dnes mi banskobystričania riadne hrajú na strunu
18.4.2019 - 21:10
0

Suchár

 

za mna len tolko: https://www.youtube.com/watch?v=vMKZquwU1ag
17.4.2019 - 20:55
0

fany

 

A ešte len ,aby bolo jasné.V produktivite v prvej desiatke v BB 6 zámorských hráčov,NR 4 zámorskí hráči,ZV 1 JEDEN zámorský hráč. HKM 8 SLOVÁKOV z toho TRAJA odchovanci.Tak neviem kto pohorel jak fakľa.
17.4.2019 - 23:00
+1

dany444

 

Mne zasa je úplne jedno, či sú tí hráči zo Slovenska /aj keď samozrejme som rád, keď hrá čo najviac hráčov zo Zvolena/ alebo niekde zo Senegalu, hrajú za Zvolen a to je pre mňa hlavné. Ja som len písal, že ako je možné, že posledné sezóny ťahajú Bystricu a Nitru zámorskí hráči a tí, ktorých dotiahneme k nám nie, možno teraz okrem Mitchella, ktorý zahral dobre v play off /a ako som písal, keď aj zahrajú dobre v základnej časti, v play off zhoria ako fakľa/. Takže fakt neviem, kde je vo Zvolene chyba a ešte raz hovorím, ja nerozlišujem, či je hráč od nás zo Slovenska či Čiech /priznám sa, že ja českých hráčov beriem stále ako našich/, Európy alebo sa jedná o zámorského hráča. Ale oni najlepšie vedia, že bič plieska až na konci ligy, však to hrá väčšina z nich nie prvý rok, takže fakt neviem, kde je u nás chyba.
18.4.2019 - 9:25
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 16.6.2019 02:52
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Žilina000000:00
2.Martin000000:00
3.Topoľčany000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Skalica000000:00
6.Humenné000000:00
7.Bratislava000000:00
8.Levice000000:00
9.Trnava000000:00
10.P.Bystrica000000:00
11.Sp.Nová Ves000000:00
12.SR 18000000:00
Aktualizované: 16.6.2019 03:55
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 16.6.2019 03:55
TímZVVPPPPSkóreB
Michalovce62226430180:22382
Nitra62243332169:18581
L. Mikuláš62210437177:23967
Skalica62174437146:25463
Žilina62127538150:26755
Zvolen6270550134:31323
Aktualizované: 16.6.2019 03:55
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 18.6.2019 15:08
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 18.6.2019 15:08
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 18.6.2019 15:08
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 18.6.2019 15:08
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 18.6.2019 15:08
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 18.6.2019 15:08

Bleskovky

Eakins sa stal hlavným trénerom Anaheimu Ducks

Klub zámorskej hokejovej NHL Anaheim Ducks angažoval do pozície hlavného trénera Dallasa Eakinsa. Ten na lavičke nahradí dočasného kouča Boba Murrayho, ktorý viedol tím od februára po odvolaní Randyho Carlylea. Pätdesiatdvaročný Američan pôsobil počas predošlých štyroch rokov ako hlavný tréner na farme Ducks v tíme nižšej AHL San Diego Gulls.
včera o 19:32 - TASR

Philadelphia vykúpi zo zmluvy obrancu MacDonalda

Kanadský hokejový obranca Andrew MacDonald nebude pokračovať vo Philadelphii Flyers. Vedenie klubu zámorskej NHL ho totiž vykúpi zo zmluvy. MacDonald zaťažoval platový strop piatimi miliónmi dolárov.
včera o 09:47 - TASR

Hagelin sa dohodol s Washingtonom na novom štvorročnom kontrakte

Švédsky hokejista Carl Hagelin sa dohodol s klubom NHL Washington Capitals na predĺžení zmluvy. Nový štvorročný kontrakt mu celkovo vynesie 11 miliónov dolárov, v priemere tak za sezónu zarobí 2,75 mil. USD.
včera o 09:18 - TASR

Määttä sa sťahuje z Pittsburghu do Chicaga, opačným smerom Kahun

Fínsky hokejový obranca Olli Määttä bude v novej sezóne NHL obliekať dres Chicaga. Vedenie Pittsburghu Penguins ho vymenilo do tímu Blackhawks za nemeckého útočníka Dominika Kahuna a voľbu v 5. kole tohtoročného draftu. "Jastrabi" chceli vystužiť svoje obranné rady po tom, čo druhú sezónu po sebe nepostúpili do play off.
16.6.2019 08:28 - Michal Bruner / TASR

LA King vykúpili zo zmluvy Phaneufa

Tím zámorskej hokejovej NHL Los Angeles Kings vykúpil zo zmluvy obrancu Diona Phaneufa. Tridsaťštyriročný kanadský veterán mal kontrakt platný ešte dve sezóny. Aktuálnu sedemročnú zmluvu v hodnote 49 miliónov USD podpísal Phaneuf v roku 2013 s Torontom, odkiaľ ho po troch rokoch vymenili do Ottawy.
15.6.2019 22:05 - Michal Bruner / TASR

Ruský obranca Ľjubuškin predĺžil o rok kontrakt s Coyotes

Vedenie klubu NHL Arizona Coyotes sa dohodlo s ruským obrancom Iľjom Ľjubuškinom na predĺžení spolupráce. Dvadsaťpäťročný hokejista, ktorý sa mohol stať obmedzeným voľným hráčom, podpísal s "kojotmi" nový ročný kontrakt. Detaily zmluvy nie sú známe.
15.6.2019 08:36 - Michal Runák / TASR

Vo veku 81 rokov zomrel bývalý fínsky reprezentant Juhani Wahlsten

Vo veku 81 rokov zomrel v nedeľu bývalý fínsky hokejový reprezentant Juhani Wahlsten. Bývalý kapitán "Suomi" sa zapísal do histórie fínskeho hokeja predovšetkým na MS v roku 1967, keď sa dvomi gólmi podieľal na prvom víťazstve Fínska nad Československom. Po skončení kariéry pracoval Wahlsten ako tréner a funkcionár. V roku 2006 ho uviedli do Siene slávy Medzinárodnej hokejovej federácie (IIHF).
11.6.2019 15:41 - / TASR

New Jersey podpísalo zmluvu so Švédom Boquistom

Klub zámorskej hokejovej NHL New Jersey Devils podpísal trojročný nováčikovský kontrakt so švédskym útočníkom Jesperom Boqvistom. Dvadsaťročný krídelník odohral uplynulé dve sezóny vo švédskej lige v tíme Brynäs IF. V 55 zápasoch minulého ročníka strelil 13 gólov a pridal 22 asistencií.
10.6.2019 22:22 - Michal Bruner / TASR

St. Louis v šiestom zápase finále bez suspendovaného Barbaševa

Disciplinárka hokejovej NHL suspendovala útočníka St. Louis Blues Ivana Barbaševa na jeden zápas za úder do hlavy Marcusa Johanssona z Bostonu Bruins. Informovala o tom agentúra AFP. Dvadsaťtriročný Rus zasiahol súpera v prvej tretine piateho zápasu finálovej série play off.
8.6.2019 08:21 - Michal Bruner / TASR

Buffalo si udržalo najlepšieho strelca, Skinner podpísal lukratívnu zmluvu

Vedenie hokejového klubu NHL Buffalo Sabres sa dohodlo na predĺžení zmluvy s Jeffom Skinnerom. Dvadsaťsedemročný útočník podpísal lukratívny kontrakt na osem rokov, ktorý mu zaručí priemerný príjem 9 miliónov dolárov za sezónu. Sabres o tom informovali na svojom twitteri.
8.6.2019 08:09 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »
ŠTATISTIKY MS 2019 SLOVENSKO
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola