Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
EXL
  Momentálne bez zápasov
NHL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Bystričania prijali titul rozpačito, Droppa: "My za to nemôžeme"

zdroj: TASR
16.3.2020 21:14 TASR

Hokejisti HC '05 iClinic Banská Bystrica prijali svoj štvrtý majstrovský titul rozpačito. Rozhodnutie Ligovej rady o jeho udelení vzbudilo dávku nevôle a nesúhlas s týmto krokom už vyjadrili strieborní Slovanisti aj bronzoví Košičania, ktorí si odmietli prevziať medaily.


Asistent trénera "baranov" Ivan Droppa nie je zo situácie nadšený: "Nikto z nášho klubu nemôže za to, že nám takto 'priklepli' titul. Je potrebné, aby sa z toho všetci kompetentní poučili," uviedol pre TASR.

Banskobystričania tak získali nielen Pohár Dušana Pašeka za prvenstvo v základnej časti, ale aj Pohár Vladimíra Dzurillu pre víťaza play off, čo z nich robí staronového majstra Slovenska. Vášne nielen fanúšikovskej obce vzbudili fotografie "baranov" z námestia v Banskej Bystrici, na ktorých majú okrem oboch trofejí aj majstrovské tričká. Zverenci Dana Cemana sa v nich zvečnili po spoločnom posedení v jednej z banskobystrických reštaurácií. "V prvom rade chcem vyvrátiť fámy o tom, že išlo o oslavu titulu. Dôvodom nášho stretnutia bolo zakončenie sezóny. O tom, že sme ho získali sme sa dozvedeli približne vtedy, keď sa konalo to posedenie, možno pár hodín predtým. To 'priklepnutie' titulu nemalo žiadny vplyv na to, že sme sa my takto tesne po sezóne stretli a oficiálne sa rozlúčili. Bolo to bežné zakončenie sezóny s ľuďmi, ktorí sa pričinili o to, že počas nej všetko v klube fungovalo ako malo. Na tričkách je napísané 'Vyhrali sme čo sa dalo,' a nie náhodou tam nie je nápis 'Majster Slovenska 2020." A hoci sú tam zobrazené štyri tituly, tak ten čerstvý je výrazne menší," povedal Droppa.

Riaditeľ Pro-hokeja Richard Lintner sa pri udelení titulu pre Banskú Bystricu odvolal na súťažný poriadok Tipsport ligy. "Ten nám ukladá povinnosť, že ak ukončíme súťaž (t.j. že ju len neprerušíme) sme povinní vyhodnotiť záverečné poradie družstiev. Na základe tohto poradia sme povinní oceniť prvé tri družstvá, odovzdať putovný pohár a jednotlivcom medaily a zároveň vyhlásiť majstra Slovenska. Nijaké iné riešenie v predpise neexistuje, preto tento krok nebol žiadnymi rozhodnutím, ale len povinným procesom," uviedol Lintner na instagrame.

Droppu mrzí, že jeho tím čelí nepríjemným narážkam. Zo strany fanúšikov iných tímov sa ozývajú hlasy, aby aj hráči Banskej Bystrice odmietli medaily tak ako spravili v Slovane Bratislava a Košiciach. "Za to, že nám takpovediac 'priklepli' titul nemôže nikto z našich hráčov, trénerov ani funkcionárov. Ak je to tak napísané v pravidlách, tak s tým nikto z nás nič nevie urobiť. O tom, či je to správne alebo nie, môžeme ďalej polemizovať. Pre vedenie ligy z toho vychádza odkaz, že sa z toho poučiť tak, aby prípadné zrušenie súťaže v budúcnosti z nariadenia tzv. vyššej moci malo iné dôsledky. Keby Ligová rada rozhodla, že ten titul nebudeme mať, tak by nikto z Banskej Bystrice neplakal. A nič na tom nemení ani fakt, že sme patrili k najväčším favoritom. Naše najväčšie sklamanie je v tom, že sme nedostali príležitosť hrať a obhájiť prvenstvá z nedávnych sezón. Zároveň toto celé považujem za nepodstatnú vec, ktorá je v tieni udalostí, ktoré sa momentálne dejú vo svete i na Slovensku," dodal Droppa.

Práve s vidinou majstrovského titulu zamieril do Banskej Bystrice Martin Kriška. Dlhoročný líder Liptovského Mikuláša túžil vo veku 35 rokov po prvom veľkom úspechu kariéry a hoci jeho meno figuruje v menoslove majstrovského tímu, nepovažuje sa za víťaza ligy. "Necítim sa ako majster, keďže všetci vieme, ako sa o tom titule rozhodlo. Nerozhodlo sa na ľade, ale za okrúhlym stolom, preto ani neviem, či je dôvod na nejaké gratulácie. Pri príchode do Banskej Bystrice som mal inú víziu. Pre mňa to mohol byť prvý titul. V mojich predstavách osláv bolo plné námestie, takto sme na ňom boli sami," poznamenal. Kriška chápe aj odmietnutie medailí v podaní Slovana a Košíc: "Keby sme boli my na ich mieste, tak by sme to asi vnímali podobne. Je ťažké sa k tomu vyjadriť. Myslím si, že za týchto okolností by to vždy bolo tak, že by víťazný tím bol spokojný s takýmto rozhodnutím a všetci ostatní by protestovali."

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Abc

 

.: "Za to, že nám takpovediac 'priklepli' titul nemôže nikto z našich hráčov, trénerov ani funkcionárov. Ak je to tak napísané v pravidlách, tak s tým nikto z nás nič nevie urobiť...."

V podstate ste sa obetovali a ten titul prijali...
16.3.2020 - 22:05
+48

werder59

 

oni nemozu zato ze im dali titul, ale MOZU zato ze si ho nechali resp ho dobrovolne nevratili, takze tak ci tak budu celemu slovensku/svetu na smiech,

Nezabudnite nam v lige majstrov urobit dobru reklamu šašovia
17.3.2020 - 8:44
+40

Abc

 

.: Mam skoro pocit,ze im ho Ligova rada doslova vnutila... No ano, na LM si este vyzobru dotaciu, ked im ten titul nasilu vnutili...
17.3.2020 - 9:42
+12

ajwen77

 

Keď už s týmto súhlasí akýkoľvek fanúšik BB tak potom konečná
17.3.2020 - 12:36
+4

SmrtkaBA

 

Tento rok nebudu udelene ziadne vysokoskolske tituly, potom co HC BB si po zasluhach prebrala vsetky tituly.
17.3.2020 - 9:55
+23

NRfan

 

V prvom rade chcem vyvrátiť fámy o tom, že išlo o oslavu titulu. Dôvodom nášho stretnutia bolo zakončenie sezóny.

https://imgur.com/r0jYzyL/
17.3.2020 - 9:58
+49

FP-Tommynko

 

Smerácke praktiky...oni len pili Colu a neoslavovali: Je mi ľúto bystrických fanúšikov...oni jediní za to nemôžu.
17.3.2020 - 10:48
+8

SmrtkaBA

 

O tom, že sme ho získali sme sa dozvedeli približne vtedy, keď sa konalo to posedenie, možno pár hodín predtým.

Ano, tak pocas posedenia ste sa to dozvedeli, alebo par hodin pred tym? Alebo nalejeme si cisteho vina a mozno to bolo par-dni-pred-tym?
17.3.2020 - 11:09
+11

antinamor

 

A tričká si vyrobili pri vínečku.
17.3.2020 - 12:37
+5

FP-bigi

 

no vsak mali posednie a koval im doniesol biele tricka a farbicky a povedal im ze si ich maju pokreslit ako chcu
17.3.2020 - 15:39
+2

jozino

 

Inak ten obrazok: to uz je tiez vizitka - majstrovsku trofej, pomenovanu po velikanovi nasho hokeja odovzdat v nejakom pajzli
18.3.2020 - 10:13
0

NRfan

 

Zacina ma matat obava, ci v tomto pripade nebola naplnena skutkova podstata trestneho cinu znasilnenia.
17.3.2020 - 10:30
+7

VSS Košice

 

Odrazu sa odvolavaju na pravidla ale ked slo prestupy po termine alebo zakon o sporte tak v tedy ich nezaujimali .
Jdu blejt velebnosti ...
16.3.2020 - 22:33
+87

iskra6791

 

Nepi toľko bude Ti lepšie...
17.3.2020 - 7:46
+2

VSS Košice

 

Skus vyvratit moje tvrdenie
17.3.2020 - 10:00
+6

bach

 

Hlavne nik nevyvrátil konanie HC 05 BB,a ty teraz píšeš nezmysli.
To aj ja môžem napísať,že KE nemal regulérne tituli,lebo nedodržal zákon o športe a prestupy po termíne.A ešte pridám,že ukradol iným mužstvám hráčov.Ozaj,a váš lad nebol podla regul IIHF,bol velmi tenký.
17.3.2020 - 10:04
+1

Tehelnepole

 

Ahoj Bach.

Nic v zlom, ale.. nechces si dat tak... pol dna pokoj od HP a diskusii tu? Na zaciatku, par dni dozadu si sa este drzal ked si hajil HC05 a titul. Mne s apaci ak ma niekto opacny nazor a haji ho relativne na urovni.
Ale to co predvadzas tu teraz... stracas trosku na glanci. AKo vazne, Bach, bez urazky a ironie, fakt sa na chvilku stiahni, ukludni emocie. V dobrom. Ok?
17.3.2020 - 10:08
+18

bach

 

iritujú ma už tie invektívy na BB a Kovala.Vieš,som 2 týždne doma,nakazili nás BL tak sme v karanténe.Navarené mám,do mesta sa nedá ísť,deti sú preč,tak píšem.A prispôsobujem sa hlavne východnému obyvatelstvu tu na HP.
17.3.2020 - 10:12
+3

Tehelnepole

 

Mi hovor, tato situacia s covidom tiez neprispieva..
17.3.2020 - 10:22
0

bach

 

Tehelnepolo: máš pravdu,dám na tvoju radu....
17.3.2020 - 10:19
0

Tehelnepole

 

sprav to.
17.3.2020 - 10:21
+2

VSS Košice

 

Mali ste hracov SZCO ? Mali, takze ste nerespektovali zakon o sporte. Prestupili k vam hraci po termine ? Ano , prestupili.Tak ake nezmysli ?
17.3.2020 - 10:14
+12

bach

 

VSŽ: takže vravíš o tejto sezone?Bud si istý že sme mali všetko v poriadku.p.Koval si na to dal sakra pozor.A to že je teda super právnik.
17.3.2020 - 10:17
0

SmrtkaBA

 

Precitaj si VSS prispevky este raz, a hlavne pouzi mozog. Sa tu strapnujes, az mi ta zacina byt luto!
17.3.2020 - 11:14
+8

-BBB-

 

nechces sa ist vydychat a zacat reagovat na prispevky, az ked im pochopis, resp. budes chapat citanemu textu?? a nebudes za kompota? .. ber ako radu
17.3.2020 - 11:33
+8

SmrtkaBA

 

Tlieskam, skoda, ze nemas diskutera na rovnakej urovni.
17.3.2020 - 11:13
+3

mitoO

 

Majstriiiii! Ďakujeme všetkym, ktorí ste nás podporovali! MY SME MAJSTRIIII NOOAAAČOOO
16.3.2020 - 22:35
+31

mitoO

 

Kriska sa ako majster neciti, pekne fakt.
Zato Samko Mlynarovic si vycapi, ze: "Historia sa nepyta, titul je doma."
16.3.2020 - 22:39
+51

bombahk

 

Tak kriska odohral za bb minimum zápasov, žiadne PO aj tak je majster.
17.3.2020 - 7:52
0

ŠKP

 

Nech sa Samo nehneva ale toto je vysmech vsetkym hracom HK Poprad a jeho fanusikom. Je rodakom, je odchovancom, vie dobre ako o tu o ten titul vsetci usilujeme a on sa ide tesit z niecoho co sa ani nestalo. Histora sa Samo bude pýtať ešte velmi velmi dlho.
17.3.2020 - 8:12
+29

wedro

 

On bol len na hosťovaní že?

Keď bude budúcej sezóne naspäť v PP.
Dajte mu to pekne pocítiť.

Jednoducho ukázal vám fanúšikom a hráčom prostredník.


Takže tak.
17.3.2020 - 8:18
+3

ŠKP

 

Nech si ostane v tej Bystrici aj s jeho "titulom"
17.3.2020 - 8:19
+31

gta98

 

Myslim, ze buducu sezonu tu ani nebude. Nieco som pocul, nejdem nic nikomu pisat ani do ss, ale uvidite neskor. To co napisal, ze historia sa nepyta.. po tom co som pocul od dobreho zdroja mi vsetko do seba zapada uplne presne.
17.3.2020 - 9:21
+2

Popradcan9

 

Prostredník?: A to, že ho vlastní fanúšikovia vytlačili z klubu, kde hral niekoľko sezón a rozhodoval zápasy, kde bol aj keď mohol ísť hrať do iného klubu ale ostal, lebo chcel s Popradom vyhrať titul už nie je ukázanie prostredníka??? Ľudia zobuďte sa. Nadavali ste na neho až ste ho vy a úžasný p. Mikula vytlačili z Popradu. Rovnako ako vy aj on túžil získal titul. Získal síce od stola, ale tešil sa čo je pochopiteľne, lebo tak by sa tešili všetci, čo by boli v ich pozícii a je zbytočne písať, že nie..ak sa cítite ukrivdení od sama, začnite najskôr od seba a od vedenia ako ste sa k nemu vy zachovali. Popradskí fanúšikovia nadávajú na každého. Na lapša aké náklady, že nehral za Poprad a zrazu sa vrátil a bol už super. Na každého večne nespokojní ľudia z Popradu nadavate, takze nič nové. Tiež si myslím, že titul sa nemal udeliť, ale udelil sa na základe pravidiel, ktoré boli určené dávno pred začatím sezóny a pred tým, ako bolo jasne, ktorý klub bude víťazom základnej časti. A súhlasili s tým všetci majitelia klubov, takze to musíme akceptovať a snáď ďalšiu sezónu už budú ide pravidla..ak teda nejaká bude, keďže sú dôležitejšie veci ako titul a to zdravie ľudí a radšej ako tu nadávať na mlynkyho a titul by ste mali na doktorov z Popradu, ktorí ošetrovali namiesto toho aby boli v karanténe.
18.3.2020 - 7:02
+1

fany

 

18.3.2020 - 11:18
0

SmrtkaBA

 

Pochybujem, ze si ten chalan este niekde na Slovensku zahra hokej okrem BB.
17.3.2020 - 11:16
+4

forwardPP

 

Mňa veľmi sklamal týmto konaním.
17.3.2020 - 10:24
+3

pinto1000

 

A jeho výplata v hrácom automate...
17.3.2020 - 13:05
+1

Radovan123

 

tak kedy: O tom, že sme ho získali sme sa dozvedeli približne vtedy, keď sa konalo to posedenie, možno pár hodín predtým.
16.3.2020 - 22:41
+3

wedro

 

. O tom, či je to správne alebo nie, môžeme ďalej polemizovať. Pre vedenie ligy z toho vychádza odkaz, že sa z toho poučiť tak, aby prípadné zrušenie súťaže v budúcnosti z nariadenia tzv. vyššej moci malo iné dôsledky. Keby Ligová rada rozhodla, že ten titul nebudeme mať, tak by nikto z Banskej Bystrice neplakal




Takže tak.
16.3.2020 - 22:47
+2

RR-HC-KE

 

Pre vedenie z toho vychadza odkaz, ze dakujeme stacilo. Zlozte funkcie a chodte co najskor prec, ziadne poucenie, apod.
A nove vedenie hned po nastupe nech vykona take zmeny, aby sa to uz neopakovalo.
16.3.2020 - 22:53
+9

omen

 

opat si viem tu situaciu uplne predstavit... smutiaci hraci BB si sadli spolu aby trochu zapili smutok z toho, ze sezona nepokracuje, lebo fakt boli favorit a isla im karta... Tu do miestnosti vtrhol Lintner a Koval... Lintner zacne kricat na hracov, ze si MUSIA prebrat medaily a pohar inak ich vsetkych zazaluje za to, ze nedodrzali sutazny poriadok a nielen ze budu platit sudne poplatky ale i nedostanu premie Tu sa nesmelim pohladom pozrie na Kovala, ktory zatial zamykal dvere, ci to povedal spravne Koval sa hrdo vystrie a v rukach uz drzi tricka dodajuc, ze aha co nasiel pred dvermi
16.3.2020 - 23:49
+50

Rebel74

 

Ešte donútil aj hráčov pridať storky na instagrame
17.3.2020 - 7:50
+8

NRfan

 

https://imgur.com/r0jYzyL/
17.3.2020 - 10:02
0

FP-Mordovarik

 

Trosku nepreháňaj. Proste sa skončila sezóna. Legionári museli kvôli korone čo najskôr odcestovať kým sa dalo. Tak bola rozlúčka. Ktorá by bola stejne či by bol titul alebo nie.
17.3.2020 - 10:51
+1

P24 BLOG

 

ked uz tu ligu musite krvit, tak sa aspon pritom ludom nemusite smiat do ksichtu mila hc 05
17.3.2020 - 0:08
+11

Big brother

 

MRÁZ
"Už na stretnutí extraligových klubov u nás vo Zvolene prezentoval pán Koval, že Banská Bystrica by podľa neho mala byť majstrom ligy"

ale nikto z Bystrice za to nemože ako rozhodla ligova rada, že Ivanko
17.3.2020 - 7:41
+40

88Backo

 

Natom som sa veru najlepšie pobavil,keďže všetci poznáme Kovala ...
17.3.2020 - 8:19
+5

Tehelnepole

 

Som velmi zarazena vyjadrenim Luptaka z Detvy, Novymi Zamkami a oboma madarskymi klubmi. Hm.
17.3.2020 - 10:06
+8

-BBB-

 

Vidis a ked som vcera napisal, ze BB , TD a NZAM je vedenie zhruba na rovnakej IQ rovine, tak nejaka slepica si otvarala papulu .. a dobehlo ju to ..
17.3.2020 - 11:00
+20

-BBB-

 

*DT
17.3.2020 - 11:30
0

fany

 

Počúvaj Ty primitív slovanistický,príď a pôjdeme my dvaja na IQ testy Ty šašo vygumovaný.Teba tiež dobehlo to vákuum v makovici.Si myslíš,že čím viac nadávok Tým vyššie IQ? Jedine na HP.95% obyvateľov má ťažko v paži nejaký titul a vy sa tu požerte inteligenti.
17.3.2020 - 12:29
+3

Tehelnepole

 

Eeeej Fany. To si prehnaka. A mmchd BBB je vseyko ale nue primitiv. Davaj si pozor.
17.3.2020 - 12:58
+3

fany

 

Na koho si mám dávať pozor???Na právnika čo mi nadáva do slepíc,že mám papuľu a ľuďom určuje IQ od počítača??? No už sa idem prebaliť
17.3.2020 - 13:06
+1

-BBB-

 

Klud, na mna si davat pozor nemusis ,, mne si ukradnuta.. totalne A tvoje citove vylevy rovnako..
17.3.2020 - 13:08
+8

fany

 

Preto,že som Ti ukradnutá ,tak ma spomínaš.
17.3.2020 - 13:16
+2

radopKE

 

Že ty ju potajomky miluješ?
17.3.2020 - 16:33
+2

-BBB-

 

ako kona !!! neskutocne
18.3.2020 - 12:21
0

-BBB-

 

na co by som chodil na testy s tebou, ked aj tento prispevok tvoju inteligenciu vystihuje dokonale ,, pragmaticky vzane, oponentura dokazovo ti nejde .. ale zi si svoj svet .. pre mna si proste ukvakana slepica have a nice day ..
17.3.2020 - 13:07
+13

fany

 

No, lebo z Tvojho inteligencia len tak srší. INTELEGUÁN.
17.3.2020 - 13:09
+2

Tehelnepole

 

mozes prpsim prestat byt pasivne agresivna a zacat sa chovat a prestat urazat Bbb a inych? Ku mne si slušná, ved to vies.
17.3.2020 - 13:19
+1

fany

 

Už som tu zažila hocičo,ale aby ma usmerňovala najagresívnejšia žena na Hp,tak to už ma dostáva do kolien.Si prečítaj Tvoje príspevky,príspevky BBB a moje a začni od seba.ĎAKUJEM!!! 16.4 2005.
17.3.2020 - 13:25
+4

Tehelnepole

 

Fany, ja dobre vien, ako som tu "hviezdila". Vrlmi sa snazim od posledneho konfliktu vystupovať slusne. Podla mna nieje nikdy neskoro zacat byt dobry. A preco som sa snažila ti pomoct? Bola si jedna z mala, co si sa ma zastala a utesila si ma. Bola som ti vďačná. To je cele.
17.3.2020 - 14:07
+1

MiroHKM

 

BBB:
Píš si tu tie tvoje komenty ja rešpektujem každý názor, každý máme iné skúsenosti a informácie, tak môžme rôzne veci vnímať inak, ale elementárna slušnosť by mala byť u každého samozrejmá a ak s tým máš problém a urazaš tu ľudí mal by si sa zamyslieť, či by nebolo lepšie tu ešte niečo do budúcna písať...
17.3.2020 - 14:53
+1

-BBB-

 

U mna elementarna slusnost plati na ludi, ktory nou rovnako oplyvaju .. zbytocne budem prasatu hovorit o sobote, ked v piatok ide na porazku ..
18.3.2020 - 12:21
+3

fany

 

Inteleguan a ešte chce byť aj vtipný. Moja ľavá topánka je slušnejšia ako Ty. A ešte musíš doštudovať ako vyzerajú domáce zvieratá, ale chápem v Ba si sliepku videl iba ak v polievke.
18.3.2020 - 13:00
+2

doc.koniferum

 

si sa vyfarbil.
17.3.2020 - 13:08
+4

pinto1000

 

Si zarazená vyjadrením Luptáka?
No to snáď nie...
17.3.2020 - 13:13
+1

Hanzal61

 

Všetci sa ktomu vyjadrili negativne okrem NZ a DT..... Strašny vysmech a jak povedal Branko este sa fotit vopred urobenych trickach je vysmech a Paštinsky opat sme sa celosvetovo preslavili..... Čo Vam poviem len asi tolko ze BB od novej sezony to bude mat velmi tazke kde pride a to vdaka človeku co Vas vedie a postoju ako sa k tomu postavili ze akoby Vam to nanutili.... Toto je vyoperovana chrbtova kost v BB.
17.3.2020 - 10:06
+9

Tehelnepole

 

Hanzal, a tie vyjadrenia "madarov"? Ako keby nechceli mat svoj nazor, lebo su tu hostami alebo co. Neviem.
17.3.2020 - 10:09
+3

Hanzal61

 

To nechapem ani ja
17.3.2020 - 10:20
+2

strojar

 

Ja chápem.
Splácajú svoj "dlh" Vyškerenému manažérovi, ktorý ich sem pretlačil.
17.3.2020 - 14:51
+2

NRfan

 

Podla mna sa nechcu miesat do nasich vnutornych sraciek.
17.3.2020 - 10:47
+8

P24 BLOG

 

Asi tak
17.3.2020 - 11:24
+5

NRfan

 

Uplne sa stotoznujem s nazorom Roba Pukalovica.
17.3.2020 - 10:14
+5

forwardPP

 

Inak kedy Lintner nerozhodol tak ako chcel Koval?
17.3.2020 - 10:31
+6

tep

 

Hmm čo ten Imre a Lupták ?
17.3.2020 - 10:36
+2

Urpiner16

 

Ak nie je v pravidlách na niečo myslené a chýba to tam tak by kompetentní mali používať zdravý sedliacky rozum.To znamená neurobiť rozhodnutie ktoré poškodzuje celú súťaž a jej renomé ako doma tak i v zahraničí.Taká klauzula či veta v stanovách by nemala chýbať.To znamená že by sa odvolali v súťažnom poriadku na nepoškodzovanie dobrého mena súťaže zakotvené v súťažnom poriadku.Čiže rozmenené na drobné neudeliť titul ani medaile nikomu ak to nemáme striktne v pravidlách ale na článok ktorý som opomenul pre nepoškodzovanie dobrého mena súťaže.Týmto rozhodnutím poškodili nielen dobré meno súťaže ale i meno Vladimíra Dzurilu kde otázka cti a čestnosti spojená so spravodlivosťou by mala byť na prvom mieste pred unáhleným a poškodzujúcim rozhodnutím.
17.3.2020 - 6:55
+6

luciakanky

 

na čo sa trápi dákym obhajovaním, miestni tu majú jasno, celú BB popraviť.
mne by nevadil ani tak ten titul, viem pochopiť aj to posedenie, ak je pravda, že počas neho sa to dozvedeli, mne vadí to čo sa robilo na FB a IG, to bola neúcta voči celému hokejovému Slovensku, stačilo napísať bol nám priklepnutý titul a hotovo a nie tam dávať také statusy aké dávali.
17.3.2020 - 6:55
+8

M4TO

 

Dozvedeli sa to na posedeni ale tricka mali uz preistotu aj s dalsou trofejou vyrobene a mali ich na sebe aspon nebud naivna
17.3.2020 - 9:13
+14

tep

 

Hmm ako to volajú, "sila príťažlivosti"? Vyslali vesmíru svoje túžbu (tričkami) a vesmír sa im v zápätí odvďačil (titulom)!!
17.3.2020 - 10:38
+3

NRfan

 

Nie, uplne stacilo ten titul (pohar a medaile) jednoducho neprebrat, a uverejnit spravu, ze by to voci ostatnym nebolo fer.

Aporpo neucta hokejovej BB uz davno vzala nohy na plecia ked ste primitivne na namesti posmesne skandovali meno hraca supera, ktory v tej dobe uz koli zdravotnym problemom davno nehral.
17.3.2020 - 10:19
+16

luciakanky

 

Nehadz vseetkych do jedneho vreca
17.3.2020 - 15:08
0

Ottawa Senators

 

To co sa dialo na socialnych sietach len odzrkadluje charakter a pristul dvoch muzov na cele BB hokeja.
Tie statusy tam nedava niekto mimo klubu, s tymu statusmi sa vas klub ztotoznuje...
17.3.2020 - 11:05
+10

Ottawa Senators

 

*stotoznuje
17.3.2020 - 11:16
0

luciakanky

 

Klub mozno hej, ale myslim si, ze vacsina fans nie, tak by bolo fajn rozlisovat
17.3.2020 - 15:09
0

sumobb

 

Titul asi nemal byt pridelený a medaily s vyrazeným ročníkom sa dali odniest do zberu a bolo by aspon na flaštičku a na prípitok na zdravie.Pán Bakoš na to vaše včerajšie vyhlásenie-mohli by ste sa nižšie v tabulke preskakovať do nekonečna,ale BB by ste nepreskočili.BB bola v súčasnosti najlepšie mužstvo v TL a môžete sa aj na kolomaž rozliať v tej zúrivosti a nenávisti.My neplačeme zato vy niektorí tu už dlho roníte slzy v každej diskusii od rána do večera.Hráči za to nemôžu čo sa udialo tak ich neosudzujte.Vážení už ste zabudli na Slovan a aféru s peniazmi a vedením aj na Košice s tou pitkou?Teraz už máte iný objekt na pranierovanie však!A tak to vyzerá že niektorým z vás ide len o to.UŽ SA NEBAVME HOKEJOM.ale len aroganciou a urážkami.
17.3.2020 - 7:13
+7

Rebel74

 

Aroganciu ukázala BB za to, že prebrala titul, ktorý jej nepatrí. Plus tie statusy na FB a IG ako keby sfúkli niekoho vo finále 4:0 na zápasy. Už sa to nesnaž obhajovať. Len sa strápňuješ.
17.3.2020 - 7:55
+24

KrebsKandidat

 

Hraci nemaju pravo na sukromie / sukromny zivot?
17.3.2020 - 8:55
+2

Tehelnepole

 

SumoBB,

mal si skoncit prvou vetou. Zvysnym výšplechom si zmietol všetko to dobré v prvej vete.
Len doplním, že hokejisti galaktickeho klubu HC05 BB mohli spravit zo svojej pozicie to, ze by sa kazdy sam verejne za seba vyjadril ze zlatu neprijima resp. nechce titul Majstra SR takto.
Neurobil to ani jedne (zatial) a to este som pocula od jeneho hokejistu galaktickeho HC05 ze keby bol iny klub na ich mieste, tiez by nik nic nevracal. Dovolim si nesuhlasit a toto je krasny priklad ze podla seba sudim Teba.
Este raz - vy fandovia za to nemozete. Viem ze vam to prekaza a veim ze vam prekaza ten lov a sproste vysmechy tu na HP. AKo fanusicka SLovana ktora si vyziera tieto veci odkedy je SLovan... nuz, zvyknes si. Bojovat mozes len slusnostou, ono to casom zaberie.
17.3.2020 - 9:02
+10

Cylo24

 

Ty mas iq tak 87 maximalne
17.3.2020 - 11:58
+5

sumobb

 

No 87 je este dost.Vies kolko má IQ mechurnik?Nevieš-no 4 a tolko maš ty.Cylo-24 by som ti určite nedal.
17.3.2020 - 17:58
+1

FP-bigi

 

ano bola najlepsie v ZC ale to mala dokazat aj v PO a to sa nestalo. vies kolko takych najlepsich po ZC bolo aj v nasej lige v historii? a titul nakoniec neziskali a vies preco? lebo sa rozhodovalo o tom na lade a nie za zelenym stolom. lebo papier s menami znesie ale realita byva dost casto ina
17.3.2020 - 15:57
+2

peters

 

Niekedy mam pocit, ze tu uz mame okrem Korona virusu aj pandemiu nenavisti. Davaju pred vas umyselne cervene sukno a vy búšite, navzajom sa hecujete a robi vam to dobre. To ci mal byt vyhlaseny majster je na diskusiu a tiez sa skor priklanam, ze nie, ale zas chapem obidve strany. Podstatne vsak je, ze hraci a fanusikovia su snad posledni, kto za to moze. Ako hrac by som sa tomu potesil normalne prirodzene a asi by som neriesil slovicka “spravidla”, alebo ake este ine pravne formulacie tu riesite. Myslim, ze nikto z hracov a ani vedenia nebol arogantny, namysleny a nezhadzoval ziadny iny tim. Ruku na srdce, ako by ste sa zachovali na strane BB hracov, myslim 99% z nas rovnako s pokorou. Dalsia vec je, ze si fakt myslite, ze Satan by s niecim suhlasil len tak?, no nemyslim si. Cela vec je nestastna, ale pozrite objektivne na to z obidvoch stran a trochu s nadhladu pred tym, ako zas zacnete za kazdu cenu kopat, nenavidiet. Tolko moj nazor, mozno je poznaceny tym, ze som bystrican, mozno keby to bolo opacne, citil by som to ako vy. V kazdom pripade chapem aj vasu druhu stranu.
17.3.2020 - 7:15
+9

Akademik

 

peters: v podstate sa dá s Tebou súhlasiť, lenže tu sa stal precedens s ktorým by šéf SZLH a nikto s kompetentných jednoznačne súhlasiť nemali. Nemali priznávať titul nakoľko sa druhá a rozhodujúca časť súťaže kde majú kluby potvrdiť svoju výkonnosť a postavenie z prvej časti sa vôbec nehrala, takže nemá byť titul za čo udelený. To si mali uvedonmiť kompetentní ľudia či už zo SZLH a hlavne z BB a jednoznačne mali takýto krok SZLH a Ligovej rady odmietnuť. Dávam palec hore Slovanu a Košiciam.
17.3.2020 - 7:51
+3

VladoBB

 

Súhlasím aj s týmto názorom Krišku:

"Myslím si, že za týchto okolností by to vždy bolo tak, že by víťazný tím bol spokojný s takýmto rozhodnutím a všetci ostatní by protestovali"

...podľa mňa bolo by to tak! Ale netvrdím, že to je správny postoj k veci.

Bezohľadu na rozhodnutie LR,to pre NIKOHO neskončilo dobre, ale teraz treba hlavne prežiť túto katastrofu...
17.3.2020 - 7:24
+4

Big brother

 

Teraz Droppa hovorí, že nikto z tímu za rozhodnutie ligovej rady nemože...ale to čo hovoril Koval tesne pred rozhodnutím, ako sa toho domáhal a takisto čo vravel krátko po rozhodnutí ako vehementne obhajoval neobhajitelné, to už nespomenie. Ďalšia vec, teraz Droppa hovorí, že to neboli oslavy, pričom Koval predtým povedal, že oslavy budu a takisto neskor budu aj s fanušikmi a tiež nezabudol sa vychvalovat, že vyhrali štvrtý titul po sebe. A teraz sa tu Droppa bude hrat na obeť...hrozné
17.3.2020 - 7:37
+30

iskra6791

 

Hrozné je stále tu ospevovať do okola to isté už s tým prestaňte....
17.3.2020 - 7:51
+5

Big brother

 

Teraz som sa vyjadroval k Droppovi, to je zas dalšia novinka.
17.3.2020 - 7:56
+14

FP-Tomike

 

Iskra6791: A pre koho to je hrozne? Pre tých čo titul vyhrali za zeleným stolom? Toto sa bude spominat ešte roky rokúce , zvykaj si
17.3.2020 - 8:05
+6

Big brother

 

https://sportky.zoznam.sk/g/271215/banska-bystrica-prijala-titul-rozpacito-nemozeme-za-to-ze-nam-to-takto-priklepli?image=554345#galeria

a tato fotka tiež hovorí za všetko... ešte aj ten Droppa tam celý natešený natahuje ručičku so štyrmi prstami.
17.3.2020 - 8:05
+13

tulen - kosice

 

a čo teraz ide : koval company obhajovať ? ...
17.3.2020 - 7:49
+2

thovthKe

 

Aľaľa:
Odhlasovanie majstrovského titulu pre ehm, ako sa ten spolok volá...jaj Bystrica Kovaľova, bola mierne napísané susscrofovina. Následne "obhajovanie" tejto fasoviny, bolo ako kyslý citrón, trápne, hlúpe až dementné (ergo obhajovať sa "nič iné nám predpisy neumožnili, museli sme" o tom svedčí), ale toto "nesúhlasné" stanovisko všetkému len naložilo osliu korunu.
Nechceli sme, nepýtali sme, neoslavovali sme, v podstate pre vyšší princíp hodnôt ligy obetovali sme sa len.
17.3.2020 - 8:01
+3

templar

 

Chudáci Bystrickí, najskôr sú odzadu znásilnení a akoby toho nebolo dosť, ešte sa im aj smeje celý hokejový národ...
17.3.2020 - 8:07
+14

ElwisNR BLOG

 

Toto je hanba ligy a výsmech slušným fanúšikom.Bystrica nešportovým spôsobom získala za pomoci Lintnera a spol. niečo čo im vôbec nepatrí iba preto aby mohli svoje egá potešiť 4.titulom za každú cenu.Ak by mali kúsok morálky tak už keď nedokázala LR rozhodnúť-dohodnúť sa ako vo väčšine vyspelých krajinách(je na smiech ak sa tí ktorí tvoria pravidlá neskôr na ne odvolávajú že inak to nešlo) a neudeliť titul prípadne mohli ho Bystričania s pokorou odmietnuť ako HC alebo Slovan a zachovat si morálny kredit u všetkých.Takto bude titul za sezonu 19/20 iba škvrnou v ligovej historii.
A výhovorka o tričkách so štyrmi titulmi na tričku bez napíšu Majster Slovenska 2020 s najmenším pohárom by mala mať čestné miesto v histórii.
17.3.2020 - 8:09
+16

wedro

 

Droppa : Načo sa vyjadruješ keď nevieš klamať?!

Teraz vyzeráte spolu kovalom ako taký dvaja....


Ja by som chcel skôr vyjadrenie Multi talentovaného čava Koval junior.
Nech sa neskrýva za Droppu.


Takže tak.
17.3.2020 - 8:15
+9

Corgi77

 

Že titul prijali rozpačito, je hlavne vidieť na tej už legendárnej fotke z námestia kde všetci ukazujú na ruke 4 a medaile okolo krku.
Toto sa už s vami povezie, a bude sa to podávať z generácie na generáciu ako BB získala v roku 2020 titul
17.3.2020 - 8:29
+16

crystalmeth

 

Stale to mozu este vratit.
17.3.2020 - 8:44
+1

NRfan

 

Toto sa uz neda vratit.
17.3.2020 - 10:31
+6

bach

 

Je ešte aj iná fotka(legendarna) ako z námestia a Mlynkyho z baru?
Mudrák...
17.3.2020 - 9:49
0

julo

 

Je
17.3.2020 - 9:53
+1

bach

 

Kde,nemam facobuk
Na našej stranke ani zmienka o titule...
17.3.2020 - 9:55
0

FP-Mordovarik

 

Nebude to jeden trosky
koser titul, o ktorom sa tak rozpráva z generácie na generáciu. Týka sa aj iných športov aj iných krajín. A týka s aj tímov hrajúcich tu.
17.3.2020 - 11:35
0

Tehelnepole

 

Vazeni funkcionari a hokejisti HC05!Vzdy je moznost volby. Vzdy. A pre mna ste luzri kazdy jedne z vas, kto verejne nevrati zlatu medjalu alebo eodmietne titul apson sam za seba.
Fanusikovia Banskej Bystrice su jediny, ktori za to realne nemozu a realne nemozu vratit titul ci medajle, toto gesto nemaju ako prejavit, ale vy z vasej pozicie ano. Je mi z vas zle. Este raz - netyka sa fandov.

Aj profesionalita by mala mat svoju etiku!
17.3.2020 - 8:38
+49

dyno13

 

Bolo by vhodne aby sa kluby dohodli, a nepodali prihlasku buducu sezonu. Nech Lintner da Kovalovi a BB aj piaty titul . A kazdemu jednemu "majstrovi z BB " zelam aby ho uz nikdy ziadny Slovensky klub neanazoval
17.3.2020 - 8:42
+5

bach

 

dyno: nikdy som si tak neprial titul,ako si ho prajem 2020/2021.
Zavrieť vám všetkým ústočka.
17.3.2020 - 9:52
+2

VSS Košice

 

To sa nestane , smer prehral volby ...
17.3.2020 - 10:01
+19

bach

 

To sa stane,Koval je s Kolarom,ale ty si daleko,k tebe to ešte neprišlo.
17.3.2020 - 10:07
0

NRfan

 

A co to bude? Chlapec ci dievca?
17.3.2020 - 10:49
+28

Rebel74

 

Nerob, skoro mi zabehol obed
17.3.2020 - 11:51
+2

Ottawa Senators

 

Mam taky pocit, ze ty obycajny clovek ako vsetci ostatni, ktorych tu uz roky okradaju ludia na cele statu, by si aj zivot polozil za tohto oligarchu. Ten sa moze len smiat a medlit si ruky aki su niektori ludia hlupi.
17.3.2020 - 11:09
+11

88Backo

 

Mladší?Ten mi vždy pripadal ako buzna
17.3.2020 - 14:28
0

maček

 

Ty bláho, veď ty si práve priznal, že vyhrávate tituly po politickej linke Keď nie so SMERom, tak so SMERodina.
Tomu sa povie kúzlo nechceného.
19.3.2020 - 10:53
+1

Big brother

 

Nezevries tým ustocka. Toto už nevymazes aj keby ste vyhrali ďalšie 3 tituly, toto sa proste stalo, to nezmazes.
17.3.2020 - 10:16
+15

tep

 

Proste sa to zapíše do hokejových dejín ako "majster bez spoteného dresu"...
17.3.2020 - 11:33
+4

dyno13

 

Neboj vy si titul mozte uz ken kupit . Alebo dostat od Lintnera .. ste hanbou ligy.
17.3.2020 - 10:26
+7

doc.koniferum

 

ak to bude športovo,kľudne.ale priznaj,že tá kritika je opodstatnená.
17.3.2020 - 13:10
+2

maxiM

 

Prosim vas, ma tipsport liga vlastny sutazny poriadok, alebo sa riadi sutaznym poriadkom SZLH? Ak ano, je na to niekde link?
17.3.2020 - 8:46
0

vladoKE

 

Ha ha ha .: Ja som tú dámu neznásilnil, potkla sa a ako padala strhli sa jej šaty, ktoré mi rozopli zips a ona dopadla takto rovno mindžou na môjho ftáka....BB fraška.
17.3.2020 - 8:46
+10

becko10

 

Myslím si, že BB by si mala najať profesionálnu PR agentúru na zdôvodňovanie "titulu". Pretože to vyjadrenie Droppu a aj ostatných z BB je na úrovni výhovoriek malého dieťaťa. V každom normálnom fanúšikovi určite prevláda zhnusenie a smútok zo situácie, kde traja pajáci rozhodnú o titule od stola.
17.3.2020 - 8:54
+2

strojar

 

Takýmito vyjadrenia mi typu Droppa robia zo seba ešte väčších blbcov než za akých boli doteraz.
A vo svojich prázdnych hlavách si to ani nie sú schopní uvedomiť.
17.3.2020 - 8:56
+14

FanusikZamkov

 

U pána Dropu nie je toto prvé nepochopiteľné vyhlásenie. On je schopný s Kovalom vybaviť všetko za zeleným stolom .Našli sa. Tu je článok čo vyhlásil keď LM kupoval licenciu od Piešťan. Čo chceme od takého to človeka ktorý uznáva to že sa že sa neoplatí vyhrať kvôli postupu 1.SHL . Lacnejšie to stojí ak sa kúpi licencia. Takýto ludia pracujú v Slovenskom hokeji. Alarmujúce. Tu je článok: https://sport.aktuality.sk/c/232773/ivan-droppa-o-navrate-l-mikulasa-kupa-licencie-je-lacnejsia-cesta/ Každý nech si urobí úsudok. Asi aj tento Majstrovský titul bol lacnejší.
17.3.2020 - 11:57
+4

ekaver

 

Čím ďalej, tým to viac a viac "vylepšujú!"
17.3.2020 - 9:04
+5

jersey

 

Mna najviac pobavil klucovy hrac BB Hricina Odohral tam nejakych 6 zapasov ale prvy mal fotky z pivom v ruke a tričkom na sebe, samozrejme potom vysmiaty jak lečo povycapoval foto vsade kde sa dalo... čo uz len toto je za i.d.i.o.t.a. mi povedzte... ku ostatnemu je sa skoda vyjadrovat, vsetko uz bolo povedane a napisane, toto nema obdobu v normalnom svete...
17.3.2020 - 9:06
+30

jersey

 

pochopitelne S pivom
17.3.2020 - 9:09
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
alikoj93

 

Nebude to tým z kade je rodákom ? Poradím ti, začína to na K a konci na E
17.3.2020 - 9:55
0

VSS Košice

 

Aj v KE sa najdu ehm ako vsade , napr . v bb su to koval, juslan ,jokila ,bach a pod.
17.3.2020 - 10:04
+11

bach

 

Bol si niekedy v BB? Ja v KE ano a hlavne po 22:00 sa tam zmyšlanie ludí mení.
17.3.2020 - 10:08
+1

Tehelnepole

 

Bach, to aj v Bratislave na Obchodnej ulici.
17.3.2020 - 10:10
+2

bach

 

Prisám bohu tam všade.
17.3.2020 - 10:13
0

Gargamel123

 

poznas ten o tom: ako vsetci jazdili v protismere
17.3.2020 - 12:00
+6

FP-lacerta21

 

Len v Bystrici sú 24 hodín non stop superinteligenti....
Sa tu už 3 dni pohoršuješ že na hp vás tu urážajú obviňujú posmievajú sa Vám a že fanúšikovania Bystričania za to nemôžu že to klub a čo ty?
Urážaš Kosice mesto obyvateľov ???
Ty môžeš ?
Vy z bb môžete ?
Z akého titulu?
Chlape posrali ste to u vás aj s vedením hokeja a ty to proste nezvládal psychicky
17.3.2020 - 12:10
+7

juromt

 

...: Z toho titulu co im pritukli
17.3.2020 - 12:56
+4

Zubo27

 

Koval to dobre vedel. Už po stretnutí vo Zvolene sa do médií vyjadroval, že oni sú víťazi ligy. Ten titul si potom neskôr vyžobral a je to všetkým nad slnko jasnejšie. Droppa trepe ako riť v noci. Na to, aby s čistým svedomím mohli tvtdiť, že o ničom nevedeli, je to až priveľa náhod. Kovalove vyhlásenia do médií, spoločné posedenie, tričká, a hlavne ochotné prijatie pohára. Ak je to tak, Pažravá by nemala mať aký koľvek problém vzdať sa toho pohára, čo zjavne má. Už si ho proste prirátali ako štvrtý do poradia. Hanba! A ešte jedna vec. Ten pohár nesie meno vynikajúcejo Slovenského hokejistu. Bol to hrdina na ľade a všetko čo dokázal, dokázal jeho prístupom a zmyslom k fair play. Toto je akurát tak spláchnutie jeho odkazu pre nás a zneváženie toho, že ten pohár nesie jeho meno. Fuj. Gratulujem Bystrici k tomu, že sa stali suverénne najnesympatickejším a najoprhovanejším hokejovým klubom na Slovensku. Slovan bol vždy Slovan a vždy sme si naň zanadávali, ale takéto špinavosti nikdy nerobil!!! Je mi len ľúto fanúšikov, ktorí majú zmysel pre férovosť v športe, že ich milovaný klub sa zachoval takto mamonársky. Mňa osobne ako fanúšika by to veľmi mrzelo a škrelo...
17.3.2020 - 9:15
+29

duri

 

Tak majstrovske gesto neprislo, ani neviem preco ma to neprekvapilo
17.3.2020 - 9:20
+5

tep

 

Pretože sú len "technickí majstri"..
17.3.2020 - 11:24
+1

Jimmy Tulipan

 

Mňa by zaujímalo kde sú tí Bystričania čo tu hovorili, že to len pár pisálkov na HO má s tým ich "titulom" problém.
Hlavne po prečítaní si denníka šport a vyjadrení ľudí z hokejové prostredia.
Pekne to povedal Pukalovic a aj Pastinsky (aj keď sú aký sú)..
17.3.2020 - 9:23
+6

peto137

 

Najlepsi bol aj tak Granko.. este aj v trencine maju p.lintnera za ....
17.3.2020 - 11:17
+2

Hc-Ke-1

 

HANBA
17.3.2020 - 9:28
0

Lubos7771

 

BBY GRC...: a PRO Hokej na čele s citronikom sa môže hanbiť že toto dopustili
17.3.2020 - 9:35
+3

coolin

 

Bohuzial v tej BB stale na majstrov nedozreli hoc maju 3 tituly.
17.3.2020 - 9:38
+13

NRfan

 

popravde 2.
17.3.2020 - 10:42
+3

FP-Mordovarik

 

Len jeden. Tých dvoch sme sa velkodusne vzdali v prospech Nitry ako ceny útechy keď už nevedia nad BB vyhrať.
17.3.2020 - 10:59
0

NRfan

 

Vy by ste sa nevzdali ani koronavirusu.
17.3.2020 - 11:07
+20

FP-Tommynko

 

BB a veľkodušne + vzdali mi nejde nejako dokopy....
17.3.2020 - 11:09
+6

Chamois13c

 

Dropa povie ze vyhrali vsetko co sa dalo, problem je ze oni vyhrali aj to co sa NEDALO a tu vznika problem a nasratost vsetkych fanusikov hokeja okrem par zaslepenych baranov ...
17.3.2020 - 9:47
+8

Hanzal61

 

Toto je uz uplne bez chrbtovej kosti toto je uz uplne cez ciaru!!!!
17.3.2020 - 9:51
+6

julo

 

Cisty grc tento klub a ludia kolo neho

#mysmebarani #vyhralismecosadalo
NOAACOOO
17.3.2020 - 9:52
+14

bach

 

julko: ano my sme barani. No a čoooo
17.3.2020 - 9:57
0

palacinka

 

o rok sa na tom budeme len smiať: samozrejme, nie všetci
17.3.2020 - 9:56
0

blue-311

 

Iba Chuck Norris: A Banska Bystrica dokazu ziskat titul bez odohratia jedineho zapasu play-off
17.3.2020 - 10:00
+22

bach

 

Vtipnejší vyhráva.
Pod dalej,si smiešny.
17.3.2020 - 10:05
+1

Tehelnepole

 

Nahodou, toto bolo celkom mile a vtipne. Bach...
17.3.2020 - 10:09
+5

Ricardinho13

 

Zahoď klávesnicu na týždeň aspoň. Si vtlačený v každej diskusii pod každým druhým komentárom pomaly.
17.3.2020 - 10:55
+17

thovthKe

 

A jeje: Už máte odpoveď na tú tupú otázku či hráč z Ke, vrátil medailu?
17.3.2020 - 14:32
+3

Byron

 

To fakt sa idú hráči tešiť z takéhoto titulu?
17.3.2020 - 10:16
+13

NRfan

 

A preco nie? Ved predsa vyhrali vsetko co sa dalo.
17.3.2020 - 10:50
+3

FP-Tommynko

 

Počkaj ešte keď vyhlásia majstra v F1...to budú fotečky z BB
17.3.2020 - 11:10
+5

tep

 

Tiež sa o tom dozvedia náhodou pri "posedení"?
17.3.2020 - 11:36
+2

Corgi77

 

A úplne náhodou už budú mať všetci rovnaké tričká na sebe.
17.3.2020 - 12:19
+4

tep

 

Tie náhody sú fakt nevyspytateľné!
17.3.2020 - 12:50
+2

Dracik_18

 

Viac takýchto rozhovorov ...
17.3.2020 - 10:18
+3

LukasNR

 

Britská kráľovná odlieta do karantény. Hneď ako udelí titul sir Banskej Bystrici....
17.3.2020 - 10:19
+16

hello, havarju

 

V Británii makajú na kolektívnej imunite, tam nemajú karanténu.
17.3.2020 - 10:41
0

FP-bigi

 

skvor BB dostane titul lady lebo vyjebala s kazdym
17.3.2020 - 16:09
+2

ŠKP

 

Toto uz fakt nemoze byt pravda. Po tych tlakoch celej hokejovej verejnosti si stale ist svoje to uz vazne nema obdobu. Aj keby to teraz po par dnoch urobili bolo by to len prazdne gesto ale aspon by bolo spravodlivosti ucinene za dosť.
17.3.2020 - 10:20
+3

LukasNR

 

Nemôžu stíhať reagovať. Keď preberajú neustále ocenenia. Len dnes majú na programe. Detská miss, Najlepší kontrabas a prvé miesto v súťaží o najlepšie papierové lietadielko.
17.3.2020 - 10:26
+22

NRfan

 

Zajtra doobeda ma byt vraj vyhlasenie vysledkov sutaze "Mr. Froggy - vypucene oci" - podla poslednych prieskumov ma vraj JUDr. nedostizny naskok a tento titul takpovediac uz vo vrecku.
17.3.2020 - 10:55
+5

Rebel74

 

Asi sa naučil od Kaliňáka
17.3.2020 - 11:37
+1

tep

 

S mottom "kúpili sme, čo sa dalo"?
17.3.2020 - 11:39
+5

omen

 

jasne, ze si stale idu svoje... ved to jednoducho musi... Koval ich stale drzi za (nieco) Podla mna Lintner teraz horuckovito rozmysla ako udelit strieborne a bronzove medaile, lebo ak to neurobi, tak porusi sutazny poriadok... ten totiz nepozna, ze muzstvo odmietne mediale, len ze riadiaci organ OCENI... Takze Lintner teraz beha bud po BA alebo KE a snazi sa hracov ocenit
17.3.2020 - 10:51
+3

NRfan

 

Kosickych ale ocenil, aj ked mu to vratili. Zato BA tusim medaile ani neprebrala.
17.3.2020 - 11:09
0

FP-Mordovarik

 

Správne.
17.3.2020 - 11:14
0

FP-Mordovarik

 

To je ako keby prebrali úplatok a o týždeň ho vrátili s výrazom my nič.
17.3.2020 - 11:15
+1

RR-HC-KE

 

V BA to chcel osobne Lintner odovdzat, tak zavolal a poslali ho do prec. A preto to do KE poslal len postou. Takze ked to do KE prislo, tak to obratom poslali spat.
BTW. Ako nieco posles naspat, ked to ani nemas ?
17.3.2020 - 11:41
+7

Ketchup_Boy#81

 

No co uz tato liga podlieha Kovalovi na to si musime zvyknut. Nech to ten saso Citron premenuje na Koval liga. Co sa tyka toho ze predstavitelia klubov boli jednoznacne proti udeleniu titulu aj tak si vrchnost urobila po svojom ze pan Koval? A netreba zabudat na Lintnera ktory hlasoval za a jeho hlas rozhodol v podstate, ma strach z Kovala bohuzial. Droppa ma stupidne vyhovorky tipu zmeskal som do skoly lebo nejak nezvonil budik. Pre mna za mna aj s takym titulom, ja by som im ho aj dal, aj tak s takym titulom si mozu vytapetovat zachod, najhorsie su tie ich oslavy vsade jak si preberali pohar a tesili sa jak majstri a potom tie trapne fotky hracov s poharom a komentare typu sme majstri no a co, historia sa pytat nebude vsak Mlynarovic? hanba a Kovalove velkolepe vyhlasenia ze sme prvy klub so 4 titulmi v rade jupi. Toto je na tom to najnechnutnejsie a preto BB klesla na moralne dno. Dakujeme BB inak uz to riesia aj v Cesku osobnosti aj media a je to totalny vysmech a fiasko pre nas
17.3.2020 - 10:23
+4

luciakanky

 

Prečo mmi nezobrazuje príspevky, ktoré sú bez akýchkoľvek urážok a keď ich dám odoslať tak sa systém tvári, že je všetko ok? robí mi to už cca týždeň
17.3.2020 - 10:27
0

wedro

 

Handzuš,Orszagh,Zednik.

Čo si myslia o Kovalovi k jeho unfair gestu.

Ako by sa oni zachovali keby boli hráč, tréner?

HP redakcia kontaktujte ich.


PS: Viete čo bolo skôr vesmír? (smiech) správne HC 05 Banská Bystrica Koval vybavil.


Takže tak.
17.3.2020 - 10:31
+5

Urpiner16

 

A čo na to Harabín tu nezaznelo ešte.
17.3.2020 - 10:34
0

FP-bigi

 

hrabin az teraz pochopil ze on NE-VY-HRAL
17.3.2020 - 16:12
+3

hoKEjka

 

"Myslím si, že za týchto okolností by to vždy bolo tak, že by víťazný tím bol spokojný s takýmto rozhodnutím a všetci ostatní by protestovali." Ach vy ste fakt jednoduche hlavy baranie.. budte uz radsej ticho.
17.3.2020 - 10:54
+5

ElwisNR BLOG

 

Mali by zmeniť ten slogan po tomto čo predviedli za aktuálnejší možno na: My sme klavni no a čoó
17.3.2020 - 11:11
+3

peto137

 

Co trepete, vsak ste si to pytali ako male dieta cukrik, a p. Lintner ako poslusny mopslik vasho majitela nacupital s poharom a medailami.. hanba vsetkym trapnym "sportovcom".. hanbu vsak niektori nemaju a lintner je este stale sefom prohokeja??? Vysmech celej "lige", dostal ju na uroven rozhofovania polskej ligy a este aj v jeho rodnom trencine sa z neho smeju..
17.3.2020 - 11:12
+4

peto137

 

Myslim, ze niektori "velikani" z Bystrice svojimi vyjadreniami uz prekonavaju nasho este stale predsedu parpamentu.. a to uz je veru co povedat.. hovori sa, ze v politike si skoncil, ked si na smiech, neviem ci to plati aj v sporte, ale myslim, ze hokejova Bystrica uz bude odteraz na smiech vsetkym.. a lintner,zial, tiez.. lintner von.. mimochodom, je este stale vo funkcii, akcionari (okrem bystrice, zamkov a detvy) ho este nevyrazili???
17.3.2020 - 11:23
+5

Urpiner16

 

Keby na načele prohokeja bol človek ktorý nikdy nehral hokej ale je len nastrčená a zvolená figúrka príklad z bankového či iného ekonomického prostredia skrátka mamonár tak by som u neho pochopil aspoň to že to udelil preto lebo nevie rozoznať základnú časť od play off.Ale Lintner čo bol súčasťou titulu majstra sveta 2002 zo Švédska?To mi hlava neberie.Teraz sa ukazuje že ani úspešní hráči v hokeji na Slovensku nie sú zárukou férového riadenia súťaže akou je tipsportliga.
17.3.2020 - 11:24
+4

peto137

 

Tesim sa zo vsetkych normalnych bystrickych fanusikov.. takyto "titul" nemozu brat vazne.. a zaroven mi je ich luto, lebo objektivne mali fakt najlepsie muzstvo s najvacsou sancou na titul..
17.3.2020 - 11:35
+3

Tehelnepole

 

Clovece Urpi, celkom trefna poznamka.
17.3.2020 - 13:01
+2

hello, havarju

 

Už sme to písali aj v predchádzajúcich debatách s Westbeastom, že tí čo to obhajujú nikdy nerobili šport a ako to dokáže urobiť Lintner a teraz dodávam taktiež to, že to, že sa niekto teší z takéhoto titulu je už absolútne nepochopiteľné.
17.3.2020 - 13:12
+2

strojar

 

To, že niekto vie dobre búchať do puku nijako nezaručuje, že vie niečo riadiť.
Dokonca ani hokej.
17.3.2020 - 15:03
0

gabby

 

Ivan: ale aj charakter rozhoduje nielen vedenie ligy
17.3.2020 - 11:45
+4

Tino

 

prijatie pohara: za titul s medialami sa mi javilo v case ked k tomu doslo ako trapne, nedostojne...nizsie sa uz nedostaneme som si hovoril, cerstve info z BB hovoria ze chalani v BB nezahalaju a darovanemu konovi na zuby nepozeraju, skoda fakt skoda ze v BB niet tej autority ktora by malym ludom vysvetlila tak aby to prijali ze toto je fakt vazne velmi vela nedostojne.
17.3.2020 - 11:46
+3

Tizo BLOG

 

Mozno by nebolo od veci opytat sa zednika, orszaga ci handzusa. Aj ked o tom poslednom si po akcii hricina nerobim iluzie.
17.3.2020 - 12:11
+5

Tino

 

to by bolo len : obojsmerne jatrenie dalsich ran, rad by som poznal ich nazor ale povedany v neformalnej debate , v tejt osituaci isa dockame skor nejakeho diplomatickeho vyjadrenia....BB robia vela veci dobre , najma co sa hokeja tyka su spicka na SVK ak osa zda, ale komunikovat nevedia a komunikovat tuto situacia tak ak oto robia je zufalstvo, uz zacina uvazovat ze je to nejaka kontrolovana zlomyselnost z ich strany , resp recesia v lepsom pripade...nie je mozne aby boli hromadne tak velmi vyplachnuti, toto uz nie je len o egu, ktore maju iste velke, situacia je fakt nedostojna a to najmenej co mozu urobit je ze budu ticho a nejako neviem ako sa poksuai zvratit existujuci stav na zaciatok....nebude to doveryhodne , vacsina si povie ze to bolo vynutene a bude to pravda, ale bude to apson cestne smerom k lige a superom ktoru hraju, ktoru si tym co robia a ako to robia nevazia.
17.3.2020 - 12:40
0

fany

 

A vo svojich spomienkach môžu začať 16.4 2005
17.3.2020 - 12:51
+1

Gargamel123

 

Tréner Bystrice: Je čo oslavovať, titul sme si zaslúžili: kokos ten tam zapadol.

A ze chce ist vyssie,no sak pojde,do Brezna.
17.3.2020 - 12:17
+9

Tino

 

oslavovat : maju co islo im to dobre oslavit to co realne dosiahli vlatsnymi silami je fajn...oslavovat titul je total fail, oslavovat toto je ako keby im tam niekto hromadne lobotomiu vykonal....cakal som ze v BB maju aspon neiktori viac cti.
17.3.2020 - 12:45
0

dk

 

?: ako by to vyzeralo keby prisla tato epidemia po tretom kole extraligy. aj vtedy by vyhlasili majstra s tym ze ho predsa musia vyhlasit?
17.3.2020 - 11:57
+5

HA RA Bin Ladin

 

Zjavne ano, dostali by to michalovce.
17.3.2020 - 15:22
+4

Radovan123

 

toto je inak velmi zaujimava otazka a nabude by ju trebalo smerovať Lintnerovi či by stale papiere nepustili
18.3.2020 - 19:12
+1

Gargamel123

 

Chlapci mali posedenie a tu zrazu naokolo idu medaile,tricka a majstrovsky pohar.Tak si vybehli pre foto,no a cooooo.

Droppovi aj prsty vykrutilo upne ze nahodou.
Dokonca jeden,malicek,je vyrazne mensi...
https://easycaptures.com/fs/uploaded/1276/1966784528.jpg
17.3.2020 - 12:11
+17

Corgi77

 

Chcem sa v kľude najesť a už druhýkrát mi skoro zabehlo. Prestaňte už.

17.3.2020 - 12:22
+5

FP-Mordovarik

 

Ja som už jedol. Jahňací gulasik. Aj ten vyvrátil od smiechu.
17.3.2020 - 13:50
+1

Renderers.

 

Vsak koval onho bojoval..ty nanuteny saso pajaci ...ale zas na drubej strane..do umeleho klubu len umely titul
17.3.2020 - 12:17
+7

weefoe

 

Toto bolo pekné podpichnutie
17.3.2020 - 18:02
+1

HA RA Bin Ladin

 

Hanba. Vygrcali ste sa na cely hokej. Lintnera som sa zastaval, ale uz stacilo. Z pravneho hladiska sa o jeho vyhovorku neda opierat. Proste zprznil ligu ako sa len dalo.
17.3.2020 - 12:18
+3

BlooD

 

Mrzi hlavne to ze je to velmi nefer..niektory hraci tvrdo bojovali napriek roznym zraneniam, v bolestiach, sebazaprenim aby na tom titule mali meno...a niekto si ho proste kupi...ale hej ste majstri noa co...
17.3.2020 - 12:20
+4

fany

 

Slovanisti mali prednostné právo.Teraz to už môže urobiť "hocilenkto".
17.3.2020 - 12:38
0

wedro

 

Bondra, Šťastný,Alfredsson a ďalší velikáni svetového hokeja.
koľko sezón sa snažili aby vyhrali SC nakoniec sa im to nepodarilo.
V našej lige Krotak.

Príde Koval a jednoducho si vyplaka titul!!!

Lintner sa sám diskvalifikoval ak má v sebe trošku svedomia ktoré mu nedáva spávať by mal sám odstúpiť.



Takže tak.
17.3.2020 - 12:40
+5

Hanzal61

 

Hoši citali ste co povedal trener BB? Ja uz nemam sil nato ale poviem jedno, Važena komunita z BB vy to mate zpečatene a lebo Vas riadia bez chrbtaci!!?
17.3.2020 - 12:31
+4

Urpiner16

 

Uvedom si jedno že Ceman je zamestnancom zamestnávateľa na Slovensku.Proti vetru sa šťať dá ale obcikáš si nohavice.
17.3.2020 - 12:39
0

Tehelnepole

 

no hej, ale ze by bol Ceman odkázaný na Kovala? Ved ten si najde job kdekolvek.
17.3.2020 - 13:03
+3

NRfan

 

Ozal, pokracuje s vami aj v buducej sezone?
17.3.2020 - 14:05
0

Hrobar

 

V BB riadi nejaky zaujimavy virus
17.3.2020 - 13:31
+3

JANOBB

 

Hanzal: ale Ja toto čítam od Tba 80-krát.
OK, už Vieme, že sme všetci pre teba kkti.
17.3.2020 - 17:40
+1

weefoe

 

A zjavne nie len pre neho...
17.3.2020 - 18:03
+2

JANOBB

 

Ano: aj pre inych fans.
Vsetci nas nenavidia, budeme pocuvat ina stadionoch iba nadavky....
Stvrty ci piaty den necitam nic ine.
Hlavne ze proti BB fans nic nemame.
Cize ja ked pojdem s dcerou na hokej do napr. KE, tak bude moja dcera pocut aky som KKot. Super.
Ďakujem vopred vsetkym.
17.3.2020 - 19:31
0

matus93

 

Definitívne vyfarbenie od kovala ešte len príde .. keď posunie miestenku do CHL lebo nemá peniažky alebo si vypýta opäť od zväzu ako minulú sezónu .. veľkoklub
17.3.2020 - 12:42
+8

peto137

 

A potom bude platit sest patiek.. spekulanti vychcanecki.. a ich prisluhovaci..
17.3.2020 - 22:06
0

amaskiea BLOG

 

ktovie prečo som si zrazu spomenul na Hudáčkove dovysvetlenia dovysvetlení počas minulých MS...
17.3.2020 - 12:46
+4

Gargamel123

 

kde to: najdem
17.3.2020 - 13:19
0

Hanzal61

 

https://sport.aktuality.sk/c/440070/trener-banskej-bystrice-dan-ceman-o-kontroverznom-titule-zasluzili-sme-si-to/ blbecek
17.3.2020 - 13:32
+2

Gargamel123

 

som myslel: tie hudackove
17.3.2020 - 13:51
0

hello, havarju

 

Presne ako v rámci hesla: Kto sa neteší s nami, sa teší proti nám!

Je na všetkých kluboch ako sa k tomu teraz postavia. Ale z celého vyplýva zatiaľ len jedno zistenie: Ani to, že liga išla pod krídla SZĽH jej v prešľapoch nepomohlo.
17.3.2020 - 12:56
+3

Kamzík18

 

Ten pocit keď ti vnútia titul a ty s tým nič nemôžeš spraviť....
17.3.2020 - 12:56
+2

becko10

 

Ďalší článok o BB bude s nadpisom: Kovaľ, Ceman, Droppa atď.: Museli sme titul prijať, inak by nás Lintner vyhodil z ligy.
17.3.2020 - 13:14
+3

Urpiner16

 

Myslím si že ak by sa hralo play off vychádza mi z toho najpravdepodobnejšie finále BB-KE čo sa týka formy v poslednej časti v nadstavbe.
17.3.2020 - 14:01
0

Big brother

 

Prosim ta prestan už čo by bolo keby bolo. Ešte daj presný vysledok serie.
17.3.2020 - 14:10
+5

Urpiner16

 

Séria 0:0 čakáme na začiatok prvého stretnutia.Rozhodujú Śtefík,Konc,Baluška.Najväčšie esá našej tisportligy.Tretí rozhodca je tam navyše preto aby dbal na zvýšený počet polámaných hokejok počas stretnutia ako čistič ľadovej plochy.
17.3.2020 - 14:24
0

Big brother

 

A možno by ste vypadli v semifinale s Popradom. Nikdy nevieš ako by to dopadlo...je to uplne jedno teraz.
17.3.2020 - 15:34
+2

stasek

 

Všetci dobre vieme že titul by napokon Bystrica získala. Keby sa nedarilo Koval by to u Balušku so Štefíkom vybavil, tak ako mnohokrát.
17.3.2020 - 14:20
+3

thovthKe

 


A úplne stačí ak v najbližšej sezóne sa fans poberie na teambulding presne v čase ako tam Bystrica Kovaľova hosťovať bude.
17.3.2020 - 14:37
0

strojar

 

Mňa by veľmi zaujímalo kam sa stratil prezident SZĽH Miroslav Šatan.
Vyzerá to, že odvtedy, čo sa trápne cez médiá doťahoval s primátorkou Prešova, prešiel do ilegality.
Neviete či je ešte naozaj prezidentom SZĽH?
Vyjadrí sa už konečne alebo aj on sa chce stať pajácom typu Lintner?
17.3.2020 - 15:10
+5

weefoe

 

A to by zaujímalo aj mňa kde je a ako hlasoval. Prípadne vyjadrenie, ako sa bude hlasovať o titule budúci rok...
17.3.2020 - 18:06
+1

marcel

 

Oooj: ..chudacikovia..Vy zato nemozete...mozno nie..ale odmietnut ste to mohli...ci ani za toto nemozete?
17.3.2020 - 15:23
+1

FP-bigi

 

ten clovek tak preukazatelne klame az je to neuveritelne.a co je este tragikomickejsie na tom je ze si protireci. holt aky majitel taky staf. Holt charakter a chrbtovu kost si nekupis na vsetko ostatne je tu mastercard.
keby aspon dzali hubu ale oni sa v tom svojom hovne budu sparat a vsetkych naokolo budu presviedcat ze je to slahackova torta
17.3.2020 - 15:38
0

makrela

 

My sme majstri no a coooooo!!!: Slovan v lige ani nemal byt, oni su ti posledni co si tu mozu usta otvarat!

V novej sezone sa mozu vsetky muzstva predviest, makat o titul od zaciatku, nielen cez PO, aby neboli potom prekvapeni ak sa to tu znovu zaviri.

Boh s nami...
17.3.2020 - 15:51
+2

makrela

 

Este nieco...VSETCI STE PLACKOVIA a utrite si soplik
17.3.2020 - 15:55
+2

Tehelnepole

 

mas divnu frekvenciu prispievana...marec 2019 a 5 prispevkov
17.3.2020 - 15:57
+4

makrela

 

No a co teraz? ...je to predsa moja vec kedy budem prispievat...
17.3.2020 - 16:01
+2

Tehelnepole

 

Myslim si, ze rozhodne je, Majrelz. Nemyslis?
17.3.2020 - 16:27
0

NRfan

 

Len v tom style pokracuj a ani nebude.
17.3.2020 - 16:45
0

makrela

 

Nemozem si napisat svoj nazor? ...take slovenske
17.3.2020 - 16:50
+2

Tehelnepole

 

jasne ze mozes, frekvenciu si urcis sam...
17.3.2020 - 16:55
0

weefoe

 

Ty máš názor?!?
17.3.2020 - 18:08
+4

Tizo BLOG

 

On sa specializuje len na blbosti. Ked ziadnu nema neprispieva.
17.3.2020 - 16:57
+4

weefoe

 

V ďalšej sezóne si s vami vytrie väčšina riť...
17.3.2020 - 18:07
+1

makrela

 

Tak ako si mi s vami utierame uz par rokov?
18.3.2020 - 12:14
+1

borussia

 

http://www.hkmzvolen.sk/clanok/my-za-nemozeme?fbclid=IwAR3_w0yTCUEhERZC4IjLYx84yadu6d1_Bs2iav2gSquGLQQz-fvUXmLT6Lg
17.3.2020 - 16:11
+7

makrela

 

Koval hokejovu legislativu nevymyslel, ani za nu nemoze.....treba plakat nad inym stolom aby sa tato situacia v buducnosti nezopakovala...
17.3.2020 - 16:18
+3

Abc

 

„My za to nemôžeme...“ No a čoooo...
17.3.2020 - 16:20
+5

makrela

 

Utri si slzy...
17.3.2020 - 16:23
+2

RHZV

 

Koval je obyčajný chrapúň bez chrbtovej kosti
17.3.2020 - 16:26
+11

makrela

 

Chrapunska je hokejova legislativa....
17.3.2020 - 16:33
+2

weefoe

 

ani nevieš čo to znamená...
17.3.2020 - 18:08
+3

makrela

 

Hlavne ze ty vies...
17.3.2020 - 18:22
+1

Tehelnepole

 

mas zvysenu frekvenciu prispievania
17.3.2020 - 16:33
+6

makrela

 

Aj to je zle? ...tak sa uz rozhodni...
17.3.2020 - 16:41
+2

Big brother

 

Makrela, ty si fakt také tupelo? ved už bolo x krát vysvetlované, že to nie je pravda, že museli určit majstra, to je čistá lož. V taktomto prípade ho vobec určite nemuseli.
17.3.2020 - 16:43
+6

makrela

 

Ano, vsetci klamu len ty mas pravdu.....utri si slzy
17.3.2020 - 16:47
+2

Big brother

 

To je kto tí všetci? poplašený Lintner? Ved fakty nepustia, je tam to slova "spravidla", to neociganiš. Vyjadri sa k tomu teda, argumentuj.
17.3.2020 - 17:24
+5

makrela

 

Vies vyznam slova "spravidla"?
17.3.2020 - 18:30
+1

Big brother

 

Ano viem ty ho vieš? Tak mi ho vysvetli
17.3.2020 - 18:57
+2

Big brother

 

A ešte dodám. Keby neviem čo to slovo znamená, tak sa k tomu vobec nevyjadrujem. Slovo "spravidla" znamena "obvykle" resp. "ak sa niečo vynimočné neudeje" a pod. A prave to vynimočné sa stalo, ale ukončit sezonu pred koronavirus je niečo nezvyčajné, vynimočné...takže toto je prave to, kedy mala byt tá vynimka. Lebo práveže to slovo "spravidla" znamená, že to nemusí byt povinnost. Už rozumieš?
17.3.2020 - 19:04
+2

makrela

 

Ja tomu rozumiem ale ty asi nie......presne ako pises, nemusi to byt povinnost ale MÔŽE!
17.3.2020 - 20:23
+1

Big brother

 

Tak toto snad nemysliš važne ved ked raz niečo nemusí byt povinnost, tak jednoducho to nemusí byt povinnost. Ano, možu byt tímy ocenené, ale podstatné je to, že za nezvyčajnych okolnosti NEMUSIA. A teraz bola prave ta nezvyčajna okolnosti. A preto Lintner klamal (alebo je padnutý na hlavu) ked vravel, že nebolo na vyber. Rozumieš už?
18.3.2020 - 7:11
+1

makrela

 

Spravidla si kazdy spravi vyklad tohoto slova po svojom a nezmenis to ty ani ja
Zmier sa s tym, sme majstri 4x po sebe a budeme aj piaty krat .....pekny den velky brat
18.3.2020 - 7:26
+1

Big brother

 

Slovo "spravidla" si nemože každy vysvetlit po svojom, to sa tažko myliš..toto slovo má jasný význam. Slovo "spravidla" znamená, že "zvyčajne", resp. "za normalnych okolnosti" a teda neznamená to, že "povinne" ako si ty mysliš. Toto je tvoj tažky omyl Prave to slovo "spravidla" vylučuje slovo "povinne", čiže vobec neboli povinní ocenit mužstvá.

A toto nebol titul, toto bola čistá fraška a dufam, že vam to karma vrati a čoskoro vypadnete do druhej ligy, nech je pokoj.
18.3.2020 - 7:36
+4

makrela

 

ty si sam odpovedas a stale tomu nechapes
" Prave to slovo "spravidla" vylučuje slovo "povinne", čiže vobec neboli povinní ocenit mužstvá." ...neboli povinni ale mohli, co aj spravili
Dufam ze veris aj v boha ked veris v karmu
18.3.2020 - 7:52
+1

Big brother

 

Ja som nepovedal, že NEMOHLI. Ja som reagoval na to, že niekto (Lintner) povedal, že MUSELI, resp., že nebolo na vyber. A toto je lož.
18.3.2020 - 17:47
0

makrela

 

Vzdy je na vyber ked sa pouziva slovo spravidla

Titul nam uz nik nevezme,ci sa ti to paci alebo nie....

..
radsej nam pogratuluj a nemudruj tu
18.3.2020 - 18:22
+1

Big brother

 

Dufam, že to vravíš so značnou dávkou humuru Lebo toto s titulom nemá nič spoločné žiadny nemáte, len ste sa strápnili.
18.3.2020 - 19:04
0

makrela

 

Podla mna mame, ved cely HP ide rozdrapit od navstevnosti vdaka nasmu stvrtemu titulu po sebe

....stale cakam od teba gratulaciu
18.3.2020 - 19:18
+1

VSS Košice

 

iba hovado moze prijat oslavovať a chvaliť sa titulom majstra ktorý si nevybojoval ...
18.3.2020 - 19:24
+6

makrela

 

Suhlasim s tebou...
18.3.2020 - 19:30
0

Big brother

 

Toto neni titul, to je trapas a hanba.
19.3.2020 - 6:57
+3

makrela

 

Zavist
19.3.2020 - 10:07
0

MackoPu

 

Pocuj makrela, nie si nahodou udena ?
Lebo Koval isiel po tom titule ako po udenom (v preklade pre media - nic sa nedalo robit, museli sme ho akceptovat), tak pozor na neho.
18.3.2020 - 22:38
0

makrela

 

Nemam chut na teba ani reagovat, prepac
18.3.2020 - 22:53
0

MackoPu

 

Dik
19.3.2020 - 0:05
0

maček

 

No veď si ani nereagoval
19.3.2020 - 11:14
+3

NRfan

 

Co ine si od neho cakal?
19.3.2020 - 11:43
0

makrela

 

Ps: dopraj, bude ti dopriate? ..ty karma
18.3.2020 - 7:53
+1

FP-bigi

 

nie vsetci len koval a jeho poskok citron
17.3.2020 - 17:43
+2

weefoe

 

Presne také isté lajno aké si obliekalo dres s Barancom...
17.3.2020 - 18:09
0

mitoO

 

Kym neprisiel Koval, nic extra "netrebalo" vymyslat, boli pravidla, v ktorych nikto nepotreboval hladat diery a vyuzivat ich vo svoj prospech. Hral sa hokej na lade, dne to vyzera tak, ze vyhrava ten, kto ma lepsieho pravnika.
17.3.2020 - 16:52
+6

makrela

 

Ved ale tak to funguje na celom slovensku, nielen v hokeji......preto treba reformy, reformy a znovu reformy....
17.3.2020 - 16:56
+2

Tehelnepole

 

Reformy.
17.3.2020 - 17:04
0

mitoO

 

Treba sa zbavit takych pravnickov z veducich funkcii v hokeji.
17.3.2020 - 17:08
+5

Big brother

 

MitoO, ale tu to nebolo o pravnikovi, Koval tam nenašiel žiadnu dieru, to len tí traja su babraci, ktorí vobec nepochopili tú "akožedieru"
17.3.2020 - 17:25
0

mitoO

 

Sak si precitaj vyjadrenie Mraza, Koval bol od zaciatku presvedceny, ze titul je ich, ako uz presvedcil Lintnera, to si kazdy mozeme domysliet
17.3.2020 - 17:41
+3

Big brother

 

Už sme sa o tom bavili.
17.3.2020 - 18:57
0

ElwisNR BLOG

 

Ja začínam mať podobný pocit.Lintnera aj kluby má Koval v hrsti a vie že nikto proti nemu nepôjde teraz sa za každým predpisom alebo nariadení skrýva Koval.Lintnera mi je trochu aj ľúto možno to myslí aj dobre a niektoré veci sa mu podarili ale momentálne je v situácii kde ho Koval tlačí k múru a je toho už moc.Lebo robiť v takej atmosfére kde sa rozhodnlo o titule iba preto lebo sa všetci boja prípadnej žaloby ak by Bystrica nemala titul alebo bol v nemilosti klubov zato že kluby by nemuseli doplácať hráčom peniaze ak by ligu iba prerušili a zabaliť to do pozlátka tým že aspoň dostanú málu časť za umiestnenie nieje nič-moc.Lintnerovi teda jeho situáciu a tlaky na neho vôbec nezávidím ale od toho tam je aby to riešil a k Bystrici sa je aj škoda vyjadrovať.
18.3.2020 - 0:36
+1

peto137

 

Nevymyslel, len si ju vyklada ako sa mu zachce a vlezdoprdelnik mu vychadza v ustrety jeho trapnym bezcharakternym, nelogickym a tupym vykladom..
17.3.2020 - 22:01
+1

aladino

 

Nezostali svojmu menu PAŽRAVÁ nic dlzny
17.3.2020 - 16:14
+4

makrela

 

Aj predmestie malo niekedy patrit pazravej
17.3.2020 - 16:24
+1

Spiro37

 

Cirkus KOVAL: V skratke povedané už sa nebudem kričať Cirkus Slovan ale Cirkus Koval.
17.3.2020 - 16:25
+1

makrela

 

takze plackov okrem nitrancanov mozme volat aj trencanov, blahozelam ...kto sa ku nim prida?
17.3.2020 - 16:32
+1

VSS Košice

 

na rybu si až moc ukecaný
17.3.2020 - 16:52
+6

Tehelnepole

 

a smrdi na kilometre
17.3.2020 - 16:55
+4

VSS Košice

 

tak to on a ja som uz vyhodil rúsko a zobral nove
17.3.2020 - 16:59
+1

makrela

 

Pil si?
17.3.2020 - 17:14
+2

VSS Košice

 

ano, nezomriem predsa od smadu
17.3.2020 - 17:19
+3

FP-bigi

 

plackov mozes nazvat vsetkych napriec extraligovim spektrom, ale poznas to ze vsetci ste blazne len ja som lietadlo, a to sa aktualne hodi na teba jak rit na serbel
17.3.2020 - 17:45
+2

spartacus

 

Mali ste vratit medajli ako to urobili KE a BA !!
17.3.2020 - 16:35
+1

makrela

 

Ked skoncime druhy resp. treti tak vratime, neboj sa....
17.3.2020 - 16:39
+1

RHZV

 

To by sa nemohli volať Pažravá
17.3.2020 - 16:40
+1

VSS Košice

 

Koval a spol , dnes o 18:40hod na CT sport ide zaznam jedneho zapasu tak by ste si ho mali pozrieť aby ste vedeli ako sa bojuje o titul na lade a nie za stolom
17.3.2020 - 17:02
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Abc

 

.: Budem tam zaznam z rokovania Ligovej rady ?
18.3.2020 - 18:51
+1

JANOBB

 

Nie: z teambuldingu HC KE
18.3.2020 - 22:26
0

Abc

 

.: Aj tam sa rozdavali nejake tituly ? Skoda, ze nesiel uplnou nahodou okolo Lintner s poharom ako na teambuildungu BB
19.3.2020 - 9:40
+4

makrela

 

Mozno aj isiel, preto sa dozrali a vsetko zdemolovali
19.3.2020 - 11:01
0

VSS Košice

 

je tam zaznam tohtročneho finale ?
p.s. nejaký pseudo klub na čele s klamarom nam nesiaha ani po členky !
18.3.2020 - 19:26
+2

makrela

 

Nie, iba kamerovy zaznam z hotelovej pijatiky...teambuilding KE 2020
18.3.2020 - 19:36
+2

VSS Košice

 

chapem že malý bezvýznamný provinčný klub ako kovalova bystrica sa chce vyrovnať najúspešnejšiemu slovenskému klubu vo všetkom ale to sa mu nepodarí ani keby sme mu išli oproti
18.3.2020 - 20:13
+4

makrela

 

Cobolo tobolo... pre teba uplne vystizne ...taka bezvyznamna bystrica sa styrmi titulmi po sebe urcite nevyrovna galaktickemu klubu

V piti a demolovani sa vam urcite n nevyrovname, v tom ste majstri vy

Myslis ze dame pat titulov po sebe?
18.3.2020 - 20:43
+2

VSS Košice

 

však ste nedali ani 4
18.3.2020 - 21:01
+4

makrela

 

Ked to ty povies
18.3.2020 - 21:05
+2

NRfan

 

to je realita, zmier sa s tym.
19.3.2020 - 11:50
+2

Dracik_18

 

Veruže hotel lux by vedel povedať ..ach Iči to vedel
18.3.2020 - 23:05
0

VladoBB

 

...VSS, to je záznam pre vás, veď tie vaše komunisticko-rezešovské tituly už dávajú iba vo filmoch pre pamätníkov.

Nebyť predčasného ukončenia ligy, tak opäť plačkáte po 1.kole PO.

Takto máte aspoň adekvátnu výhovorku, a tu na HP máte priestor na majstrovský dialóg v grcaninách....

2017 majster
2018 majster
2019 majster
2020 majster
18.3.2020 - 22:11
+4

Gargamel123

 

Dalsi co si nevsimol: neznu revoluciu.

PS: este tu nikto nepozoval nahy okrem kotlebovcov v BB virivke
a stvortitulovy otec so synom.
19.3.2020 - 1:17
+5

makrela

 

Je zaujimave ze tu najviac placu kosicania .... vy ste si naozaj mysleli ze by ste presli prvym kolom PO
19.3.2020 - 10:53
+1

Gargamel123

 

Ty v tej tvojej tekvici toho vela nemas,okrem sajrajtu.
19.3.2020 - 13:04
+3

makrela

 

Galaktikos
19.3.2020 - 13:07
+1

Jimmy Tulipan

 

Galaktikos 10
Koval 3+1 :-*

"VSS, to je záznam pre vás, veď tie vaše komunisticko-rezešovské tituly už dávajú iba vo filmoch pre pamätníkov."

Ten nas klub poznaju aj mimo SR hranic...ked sa v CR spytas na BB, budu na teba kukat ako na debila...
19.3.2020 - 13:23
+1

Gargamel123

 

polovicu bb kraja som pretiahol: ale ty nemaj strach
tvoja mat to urcite nebola
no skus sa opytat miestneho vajdu
19.3.2020 - 15:10
0

makrela

 

Trofeje si si zobral so sebou do kosic?
19.3.2020 - 17:27
+1

Gargamel123

 

tebe by som tiez: rozbil kakac
19.3.2020 - 19:05
+1

makrela

 

Niekto je tu prihriaty
19.3.2020 - 19:10
+1

Gargamel123

 

ja to nie som
19.3.2020 - 20:33
0

makrela

 

Pred chvolou si tvrdil nieco ine homosko
"
Gargamel123
tebe by som tiez:rozbil kakac
dnes - 19:05"
19.3.2020 - 20:55
+1

Gargamel123

 

to stale plati
s homo teoriou si prisiel ty
19.3.2020 - 23:48
+1

MaxSBA

 

ty si čo za mantáka?
20.3.2020 - 14:32
+1

Urpiner16

 

Vy to snáď máte v génoch napádať vulgárne tie rodiny s dotyčným kto mu ide proti srsti.To si už hádam piaty z KE od koho toto vidím.
20.3.2020 - 6:52
+1

makrela

 

Komplexnuty vychod inak argumentovat ani nevie
20.3.2020 - 9:04
+1

Gargamel123

 

pisem za seba: no ty mas v genoch napadat vychod,ke,takze...
20.3.2020 - 14:16
+1

ZOOMER

 

V košickom hoteli Crystal zomrel cudzinec, lekári preveria, či mal koronavírus, informujú aktuality.sk. Podľa portálu mal muž cestovateľskú anamnézu, strávil dva mesiace v Číne. Malo by ísť o Američana s ťažkou cukrovkou.
17.3.2020 - 17:28
0

weefoe

 

Už prestaňte tu publikovať túto BB čvargu a ich chrapúňske vyjadrenia (myslím tým Kovala,Cemana,Super-hrdinských hráčov a realizačný tím). Vytvorte im majstrovský web a nech tam onanujú do nemoty akí sú neprekonateľní a úžasní, a že si zaslúžia všetko vyhrať za akýchkoľvek okolností.
To, že vyhrali Pohár majstra v súťaži, v ktorej neodohrali ani jeden zápas nikdy nebudú chcieť pochopiť, lebo nechcú, lebo nemajú na to kapacitu a žiadnu sebareflexiu .......je to jedno.
FAKT STAČILO BB lúzy.
17.3.2020 - 17:34
+2

LONDO

 

Vážení: Veril som ,stál na chodníku ,keď bojoval ,,hajzel,,myslím Riško ,že človeku ,ktorý nie je odkázaný na nikoho ,že vyvedie nie len hokej z bahna ,ale on nás doviedol,ešte väčšieho hnoja ,bahna ako sme boli,žial zo zlatých ,neni jediný , teraz verím ,že po skorumpovaných sudcoch príde aj na skorumpovaných politikoch a funkcionárov ,lebo ak nie tak bude žumpa pokračovať ,a ľudia sa ešte väčšmi zaučnú nenávideť ,príklad naša diskusia ,to je ich ciel,lepšie sa vládne rozhádanému národu
17.3.2020 - 17:43
+1

peto137

 

Harabin vyhral volby a bystrica titul..
17.3.2020 - 22:08
+2

makrela

 

a koronavirus je biologicka zbran
18.3.2020 - 7:29
+1

Urpiner16

 

Neboj nič.Od piatku to berie do svojích rúk Igorko.Urobí internetovú anketu a všetko podľa želania ľudí dá do poriadku šmahom ruky za pár dní.
18.3.2020 - 18:00
0

makrela

 

Igorko a jeho vlada plna odbornikov slusnym ludom pomoze....ale kam?
18.3.2020 - 18:25
+2

Gargamel123

 

vyckaj: uz coskoro
18.3.2020 - 19:25
0

makrela

 

Neviem sa dockat...
18.3.2020 - 19:39
+2

julo

 

Keďže sa Tipsport Liga, najvyššia slovenská súťaž, musela tiež ukončiť, prezident nášho hokeja sa pozastavil vo vyjadreniach aj pri tom, či je správne, aby sa z titulu tešili hráči Banskej Bystrice. „Ja by som si z úcty k všetkým ostatným hráčom takýto ‚právny‘ titul neprevzal. Nemá športovú hodnotu. Predpis je zastaralý a podľa môjho názoru umožňuje dvojitý výklad. Ligová rada titul udeliť spravidla môže, ale nemusí. To, že ho po telefonickom hlasovaní pridelila Banskej Bystrici, síce neporušilo pravidlá, ale môže to naštrbiť vzťahy medzi klubmi samotnými. V takejto mimoriadnej situácii, ktorá snáď od druhej svetovej vojny nenastala, by som ja osobne udelil iba pohár Dušana Pašeka pre víťaza základnej časti,“ uzavrel Šatan.
18.3.2020 - 23:07
+2

makrela

 

Bravooo, jeden z mala ktory pozna vyznam slova spravidla....
....mam podobny nazor ako ty ale rozdiel je v tom ze nam dvom ten titul nikto neprideli takze ho ani nemusime vracat

....cim skor sa s tym ludia zmieria tym skor sa im bude lepsie spat

...veka zdravia vsetkym

18.3.2020 - 23:15
+1

Big brother

 

Preboha, ja to tu už vysvetlujem niekolko dní čo znamena slovo "spravidla". Ty podla mna nemožeš byt svojpravny Ved ti vysvetlujem už po niekolkykrat, že slovo "spravidla" znamená, že "zvyčajne", "ak nie su nezvyčajné okolnosti"...preto tvrdím už po dvadsiatysiedmykrát, že je absolutna lož ked Lintner tvrdil, že nebola ina možnost. Bola! Za tychto okolností bola a jednoznačne sa mala využit tato možnost titul neudelit, lebo to je absolutne hlupost.

A nie je to o zmierenie sa s niečim, toto sa s vami povlečie dlho. Tu nejde ani tak o titul, tu ide o ten princip, že sa jeden človek zachoval uplne ako rozmaznane decko (Koval) a další človek ako uplny neznaly hlupak (Lintner). O to tu ide. Tento titul sa ani neráta, ten vam len uškodí.
19.3.2020 - 6:53
+7

makrela

 

Uz nenariekaj ...sam si protirecis v tom co pises, rozhodli ako rozhodli a ty a ani vsetci zavistlivci na HP s tym nic neurobite

Tak a teraz mi ponadavaj, ponadavaj aj na vsetkych bystricanov, na citrona, koronu, fica a mozno sa ukludnis....
19.3.2020 - 10:20
+1

strojar

 

Česi na to majú veľmi trefné označenie:
Přizdisráč.
18.3.2020 - 23:20
+3

MackoPu

 

Vyborne, konecne nieco k teme.
Takze potvrdil nase slova a aj to, ze sa to dalo riesit zrejme inak. Co uz mimochodom potvrdil aj Citron. Takze kde nastala chyba ?
Kto teda riadi sutaz v skutocnosti ?
19.3.2020 - 0:04
+1

Gargamel123

 

mafiansky: stat
19.3.2020 - 1:18
+1

Urpiner16

 

Dúfam že o tri roky povieš niečo iné.Nie výhovorky lebo Fico,lebo korona.
19.3.2020 - 6:45
0

makrela

 

S Borkom na cele?
19.3.2020 - 11:02
+1

Big brother

 

Ved o tom vravim, že Lintner a Koval klamali a týmto klamstvom získali Bystrici titul. Toto tu nemá v historii slovenského športu obdobu.
19.3.2020 - 6:54
+1

strojar

 

Ku Kovalovi a Lintnerovi sa svojim stanoviskom pridal aj Šatan.
19.3.2020 - 8:40
0

amaskiea BLOG

 

to hráš na PS?
19.3.2020 - 9:52
+1

Big brother

 

Podvodom ziskany titul.
19.3.2020 - 6:55
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
NRfan

 

ale pravdive.
19.3.2020 - 11:56
0

Big brother

 

"Bystričania prijali titul rozpačito - my za to nemožeme"

Koval: "titul by mal byt udeleny Bystrici"

komedia
19.3.2020 - 7:08
+6

makrela

 

....daj este karmu, to ti ide
19.3.2020 - 11:06
+1

-BBB-

 

ME vo futbale tento rok nebudu. Titul majstrov Europy vo futbale udelia Banskej Bystrici. Gratulujeme !
19.3.2020 - 21:04
+3

MaxSBA

 

Dokonca Bystrica vyhrá aj ružový dres na Gire !
20.3.2020 - 14:34
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
VSS Košice

 

jasne a koval ukradne všetky pohare co mam doma
20.3.2020 - 19:39
+4


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
TímZSkóreB
1.B. Bystrica55180:109120
2.Slovan55191:118108
3.Košice55163:114106
4.Poprad55170:13199
5.Trenčín55167:13993
6.Zvolen55186:15291
7.Michalovce55152:15778
8.Nitra55149:15777
9.Miškovec55148:15877
10.Budapešť55158:20163
11.N. Zámky55143:18859
12.Detva55131:20656
13.L. Mikuláš4878:18635
A SKUPINAZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava4836156233:106115
2.Martin48293412178:12697
3.Topoľčany482310213157:12691
4.Skalica48214419166:14375
5.Dubnica48205320146:15273
6.Sp.Nová Ves48213420159:15673
B SKUPINAZVVPPPPSkóreB
7.Žilina50263318177:13687
8.Levice50193325170:18466
9.P.Bystrica50123530128:19147
10.Trnava5091436140:26033
SR 18292102649:1538
Aktualizované: 28.2.2020 23:06
play-outZVVPPPPSkóreB
1.Martin5302030:1711
2.Skalica5310122:1711
3.Trnava5211121:129
4.Michalovce5300227:259
5.P. Bystrica4010313:212
6.Dubnica400046:270
Aktualizované: 8.3.2020 14:55
TímZVVPPPPSkóreB
1.Martin56216425150:17979
2.Spišská55132733142:20650
3.Michalovce55143236147:21950
4.Žilina55123436111:22546
5.Skalica5585339106:23837
6.L. Mikuláš5642347110:29216
Aktualizované: 8.3.2020 14:57
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 4.4.2020 13:47
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 4.4.2020 13:47
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 4.4.2020 13:47
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 4.4.2020 13:47
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 4.4.2020 13:47

Bleskovky

Dauphin predĺžil o rok zmluvu s Montrealom

Kanadský hokejista Laurent Dauphin a klub NHL Montreal Canadiens sa dohodli na predĺžení spolupráce. Nová ročná dvojcestná zmluva mu prinesie 700. 000 amerických dolárov, pokiaľ bude v sezóne 2029/2021 nastupovať v profilige.
pred 30 min. - TASR

Junosť Minsk obhájil titul v bieloruskej lige, získal miestenku do LM

Hokejisti tímu Junosť Minsk obhájili titul v najvyššej bieloruskej súťaži a získali právo účasti v nadchádzajúcom ročníku Ligy majstrov. V piatom súboji finále play off zdolali na domácom ľade Soligorsk 3:2 po predĺžení a celú sériu ovládli 4:1 na zápasy. Bieloruská liga ako jediná z hokejových súťaží na svete pokračovala aj počas pandémie nového koronavírusu.
o 07:09 - TASR

Třinec predĺžil zmluvu s trénerom Varaďom o sedem rokov

Vedenie českého hokejového klubu Oceláři Třinec oznámilo pokračovanie spolupráce s hlavným trénerom Václavom Varaďom. Úradujúci majster s ním predĺžil zmluvu o sedem rokov, informoval klubový web "oceliarov". Štyridsaťtriročný Varaďa pôsobí pri A-tíme Třinca od leta 2017.
včera o 16:53 - TASR

Kazaň hlási problémy so skladbou tímu na budúcu sezónu

Generálny riaditeľ hokejového klubu AK Bars Kazaň vyjadril obavy zo skladby tímu pre sezónu 2020/2021. Rafik Jakubov priznal, že sa v čase pandémie koronavírusu nemôže oprieť o podporu hlavného sponzora klubu. Jakubova citoval portál championat.
včera o 13:15 - TASR

Švajčiarsky obranca Berni sa upísal Columbusu

Švajčiarsky hokejista Tim Berni podpísal trojročnú nováčikovskú zmluvu s klubom NHL Columbus Blue Jackets. Ten draftoval 20-ročného obrancu v roku 2018. Účastník dvoch juniorských MS doteraz nastupoval v najvyššej domácej súťaži v drese Zürichu, za ktorý odohral v predčasne ukončenom ročníku 45 zápasov s bilanciou štyri góly a sedem asistencií.
včera o 10:18 - TASR

Vedenie Vítkovíc sa dohodlo s hráčmi na znížení platov o polovicu

Vedenie českého hokejového klubu HC Vítkovice Ridera sa dohodlo s hráčmi na znížení marcových a aprílových výplat o 50 percent a so všetkými zamestnancami o 40 percent z aprílového príjmu. Extraligista pristúpil k tomuto kroku v dôsledku krízy spôsobenej pandémiou nového koronavírusu.
včera o 08:13 - TASR

Senators ohlásili prepúšťanie zamestnancov a znižovanie platov

Klub zámorskej hokejovej NHL Ottawa Senators pristúpil z dôvodu pandémie nového koronavírusu k dočasnému prepúšťaniu zamestnancov a k zníženiu platov. Majiteľ "senátorov" Eugene Melnyk v oficiálnom vyhlásení oznámil, že organizácia od nedele zredukuje počet zamestnancov na plný úväzok.
včera o 07:49 - TASR

Eberle je za ukončenie sezóny:

Útočník Jordan Eberle z tímu New York Islanders vyjadril názor, že by sa mala hokejová liga v zámorí ukončiť. NHL je momentálne zastavená pre pandémiu koronavírusu do odvolania.
2.4.2020 22:30 - TASR

Růžička bude v novej sezóne hlavný tréner Hradca Králové

Hokejistov českého extraligistu Mountfield Hradec Králové povedie v novej sezóne ako hlavný tréner Vladimír Růžička. Spolu s bývalým koučom českej reprezentácie už nebude na striedačke Tomáš Martinec. Ten trénoval východočeský tím pred príchodom Růžičku a spoločne potom vytvorili dvojicu s rovnocennými kompetenciami.
2.4.2020 17:27 - TASR

Vydarený predĺžil s Motorom České Budějovice zmluvu o ďalší rok

Slovenský hokejový obranca René vydarený bude v kariére aj naďalej pokračovať v Motore České Budějovice, ktorý si zabezpečil postup do extraligy. Tridsaťosemročný bývalý slovenský reprezentant podpísal s klubom novú ročnú zmluvu.
2.4.2020 12:16 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

15. 03. 2020
TrenčínKošice
0:0REPORT
SlovanPoprad
0:0REPORT
B. BystricaZvolen
0:0REPORT
DetvaMiškovec
0:0REPORT
NitraBudapešť
0:0REPORT
MichalovceN. Zámky
0:0REPORT

Najviac bodov

Jindřich AbdulSBA62 bodov
2.McPherson A.ZVO58
3.Trotter B.ZVO58
4.Haščák M.KOS55
5.Mikyska J.TRE55

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS33 gólov
2.Zigo T.SBA27
3.Alderson B.TRE26
4.Stupka V.BBY24
5.Sofron I.MAC24

Najlepší brankár

Matej GajanBBY94.5 perc
2.Brust B.SBA93.66 %
3.Košarišťan A.KOS93.44 %
4.Beskorowany T.BBY92.98 %
5.Melicherčík M.BBY92.86 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov