Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
ELH
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Kladno prebilo Michalovce i Košice, Košarišťan túžil po zahraničí

zdroj: TASR/ -
26.6.2020 17:17 Pavol Rajtar / HokejPortal.sk

Slovenský hokejový brankár Andrej Košarišťan, ktorý už okúsil aj reprezentačný dres na niekoľkých turnajoch v rámci sezóny odchádza zo slovenskej najvyššej súťaže. Nielen o tom, prečo prijal ponuku z Chance ligy hovoril nový brankár Kladna v rozhovore pre náš web.


Kedy bolo vo vašich očiach jasné, že z Tipsport ligy odídete?

„Ťažká otázka. Presne ani neviem, kedy to bolo. Z mojej strany bola jasná snaha ísť von. I keď tých ponúk nebolo veľa. Po pár dňoch som sa však rozhodol, že to beriem a skúsim to. Teším sa do Kladna veľmi.“

Otázku upresníme, kedy ste mali jasno v tom, že v Košiciach pôsobiť nebudete?

„To bolo jasné až v momente podpísanej zmluvy s Kladnom.“

zdroj: TASR

Koľko slovenských klubov vás ťahalo do kádra?

„Bolo ich pár. Michalovce, o tých asi viete. Dá sa povedať, že záujem mali Košice a ešte jeden tím, ktorý nechcem menovať. Zase až tak veľa toho u nás nebolo, lebo niektoré tímy majú svoje jednotky, ktoré si podržali a v iných kluboch nie sú situácie ideálne.“

Ponúklo Kladno lepšie podmienky ako Michalovce?

„ Zaludná otázka (s úsmevom). Michalovce momentálne ponúkajú top podmienky na Slovensku. Málo klubov vie dnes na Slovensku ponúknuť také podmienky a takému množstvu hráčov ako Michalovce. Tak to je. Na druhej strane som až tak nerozmýšľal nad peniazmi. Sústredil som sa na to, aby som sa dostal von a prijal takú ponuku, ktorá bude mať hlavu a pätu a niečo mi to dá aj do budúcnosti.“

Vieme si predstaviť, že nejaký laik z facebooku sa môže čudovať, že idete iba do nižšej českej súťaže. Ako by ste týmto ľuďom odpovedali?

„Veľmi dobrá otázka, na ktorú rád odpoviem. Otvorene poviem, že situácia je dnes taká, že naša liga v Európe veľký kredit nemá. To znamená, že nie každý hráč sa z nej ľahko dostane do zahraničia. Je to aj môj prípad. Prišla však táto šanca. Viem, že v Chance lige budem pre Čechov viac na očiach a budem sa odtiaľ snažiť posunúť. Je to môj cieľ. Preto hrám hokej. Nielen pre peniaze, ale aj pre osobný úspech a kariérny posun.“

Nemusí to byť len o snahe sa zviditeľniť, s Kladnom môžete ísť priamo do extraligy. To je lákavá výzva, nie?

„Je tam určite aj táto možnosť. Kladno ambície netají. Liga však bude náročná, nebudeme tam jediní so snahou postúpiť. Čakám náročnú sezónu plnú ťažkých zápasov.“

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


Markos

 

Veľa šťastia košo
26.6.2020 - 17:23
+6

Dinko

 

Ďakujeme a veĺa úspechov v novom pôsobisku
27.6.2020 - 12:13
+1

Izo

 

ten rozdiel repre brankárov.
Košarišťan do 2 CZ
Tomek do 1 Fínskej.
Myslím že pokiaľ neprejde do 1 CZ , alebo návrat na SK , tak repre pozvánku si zabil sám...
26.6.2020 - 17:27
+41

Gargamel123

 

Co ma robit: ked sa NHL neozyva.
26.6.2020 - 17:30
+13

snw

 

Uplny suhlas.. Hudy ,Rybar ,Ciliak ,Godla,Tomek..A uvidime ako nam vystrelia mladici doma
26.6.2020 - 17:33
+2

Gargamel123

 

V ceskej lige keby ho chceli: tak uz je davno podpisany.
Ale tak skusa dalej takto,vsetka cest.
26.6.2020 - 17:41
+6

topska

 

Ten rozdiel je hlavne vo veku
26.6.2020 - 17:33
+1

Gargamel123

 

na brankara: je stale zaciatocnik
26.6.2020 - 17:38
+1

dusan1980

 

Podla mna je Kosaristan vyborny brankar a prajem mu uspesne dalsie sezony.Aj v repre dobre chytal.
Urcite mal na to aby isiel do extraligy ceskej ale tak sympaticke je to ze sa snazi prebojovat.
27.6.2020 - 15:34
0

doc.koniferum

 

Kladno,to je to mesto, Kladno,to je... Inak mesto nič moc no štadión pekný.
26.6.2020 - 17:42
+3

Izo

 

YO YO Band - Kladno , toto si spievaš ?
26.6.2020 - 17:46
0

doc.koniferum

 

áno presne toto si spievam. .
26.6.2020 - 18:27
0

Gargamel123

 

Ale do Prahy: kamenom dohodis.Podla mna parada mestecko.
26.6.2020 - 17:48
0

doc.koniferum

 

Ale v Praze je to sto krát lepší...kedysi som tam robil,tak môžem zhodnotiť.Este je tam pekný športový/atletický areál,inak fakt nič moc.A máš pravdu.Do Prahy je to asi ako z Martina do Žiliny.
26.6.2020 - 18:46
+2

azzurri

 

Dobre pises až na to,že neisiel do kladna obzerať krásy mesta .dostal dobru ponuku tak je tam
26.6.2020 - 20:56
0

doc.koniferum

 

ja sa nehádam.len som zhodnotil,ako to mesto na mňa pôsobilo.
26.6.2020 - 21:16
+1

azzurri

 

Ani ja sa nehádam
27.6.2020 - 10:01
0

Radovan123

 

takpovediac už to je širšie predmestie prahy
26.6.2020 - 18:48
0

Gargamel123

 

Maju aj didzinu : aj striptiz neboj.
Na Slovensku by to bolo 3 naj mesto.
26.6.2020 - 19:42
+3

LeonardoDavinChi

 

hneď po Bratislave a Senci
27.6.2020 - 3:27
0

N-R-N-R

 

A Fekišovciach..
27.6.2020 - 7:38
+5

fany

 

Akurát cestujem do Senca, už sa teším na tú krasotu
27.6.2020 - 9:21
+1

Gargamel123

 

Vobec sa nehadam: mal som pripomenut ze poctom obyvatelov.

http://www.sodbtn.sk/obce/statistika_obce.php
27.6.2020 - 13:54
0

Fanusik2002

 

Andrej sa vyjadril presne a výstižne,že naša liga nemá kredit v Európe.
A v momentálnej situácii sú Slovenský hráči spokojný aj s treťou Nemeckou ligou,alebo druhou Francúzskou.
Kladno je podľa mňa dobrá voľba.
Andrej je mlady brankar a má dostatok času.
26.6.2020 - 17:46
0

Tomo8ZV

 

No mlady uz ani moc nie, pred vianocami bude mat 27. Ale inak suhlas.
26.6.2020 - 17:49
+9

Ricardinho13

 

My to pekne krásne postupne po 1 hráčovi rozpúšťame.
Najhoršie na tom celom je, že vedenie svoju totálnu neschopnosť zakrýva a bude zakrývať len koronavírusom.
26.6.2020 - 17:46
+17

snw

 

Ako ked ste už neudrzali Zelenaka..Budete asi mat stastie ze sa nevypadava..
26.6.2020 - 17:56
+2

Gargamel123

 

kto je zelenak:

26.6.2020 - 17:58
+6

ajwen77

 

:d :d
26.6.2020 - 18:38
+2

Gargamel123

 

Ale ved to je paradna prilezitost: prebudovat muzstvo a hlavne klub.Naco vyplakavat.
Na tom mozeme len ziskat do buducna.Len treba poctivo robit.
Tu si bolsevik zmyslel a zacal tahat rudu z ruska,to nemohlo trvat vecne.
Ako chvalabohu za ten rozvoj mesta,v tom case tu cesi nakopli region financne aj mentalne,ale treba sa prisposobit.
Ono sa to za tie roky dalo pekne zmanazovat.
Co narobime,ked mame take strany a vlady a zlodejina je narodny sport...
26.6.2020 - 17:57
+8

Ricardinho13

 

Áno súhlasím, len jediný kto vyplakáva v tomto prípade je vedenie a to je na tom najsmutnejšie.
Bolo tu už veľa krát napísané, že sa malo na to pripraviť už pár rokov dozadu, ale nepripravilo sa a teraz všetko zhadzuje na koronu. To mi príde totálne neprofesionálne, lebo neviem o žiadnom vedení tímu v našej lige, ktoré by vyplakávalo momentálne viac ako to naše.
26.6.2020 - 18:05
+12

mitoO

 

Vyplakava a nema ani tolko odvahy povedat, ze seniorske muzstvo mat nebudeme.
26.6.2020 - 18:16
+1

matus93

 

Myslíš ?
26.6.2020 - 19:18
0

mitoO

 

dufam, ze to tak nebude
26.6.2020 - 19:33
+1

Ricardinho13

 

Tlačia to pred sebou a odkladajú na čím neskorší termín.
Do dnešného dňa nerozumiem, čo ešte robí vo vedení Šťastný, ktorý má naložené na výplatnej páske určite poriadne.
26.6.2020 - 19:38
+2

jimbo

 

15k
26.6.2020 - 19:44
+1

matus93

 

Údajne čaká, kedy sa uvoľnia peniažky aby mohol podpisovať .. zas šťastný rieši káder nie sponzorov .. a tým, že ak sa to bude skladať tak to bude päť minút po dvanástej .. tak sa jeho kontakty zídu ..
26.6.2020 - 19:50
+5

ZOOMER

 

a co tu donesie? Z druhej ceskej ligy?
26.6.2020 - 19:59
+3

matus93

 

Toš záleží od toho kedy bude definitívne jasne, aka je naša budúcnosť
26.6.2020 - 20:08
+1

Gargamel123

 

dostanu nakoniec balik od zvazu: aj so slovanom,mozno aj bb,a bude cirkus zasa
ktovie,ci to uz nemaju aj dojednane
26.6.2020 - 20:33
+1

HkmDetva

 

Potom nech dostanu vsetci... Samozrejme nie rovnym dielom.. Lutak si tiez musel ist aj na mesto prosit aby mohol hrat.. To je len priklad. Nejde o to kolko stratil za tie dva zapasy ale o to ze mal zavrete vsetky podniky.. Takze ano ak by ste dostali napr vy slovan bb a tn tak cirkus bude a ver tomu ze od mraza
27.6.2020 - 1:37
0

fany

 

Akože nie rovnakým dielom??? Dostať peniaze len tak a potom sa rehotat, to dokáže každý.
27.6.2020 - 9:24
+2

HkmDetva

 

Neviem si predstavit ze by sme dostali rovnako ako ba,zv,ke
27.6.2020 - 14:38
0

HokejBJ

 

Nemusím takých čo za každú cenu chcú chodiť do zahraničia aj za cenu slabšej ligy...
26.6.2020 - 17:58
+6

jaro77

 

To myslíš vážne, že slabšia liga?Keď budú na Slovensku súpisky podobne MI tak potom bude úroveň našej ligy lepšia, ale momentálne je to bieda.
26.6.2020 - 18:15
+5

HokejBJ

 

Hej myslím to vážne je lepšia ako 1 Česká... A prečo si to myslím? Už niekoľko rokov hráči čo tu chodia z 1 ligy hovoria že je lepšia a myslím že hráči vedia sami lepšie
26.6.2020 - 18:27
+9

BaW

 

Čo či myslí vážne ?? Tento chlapík HokejBJ, je jeden z toho najlepšieho, čo tu medzi týmito sr.čkami píše normálne. Ešte urob z 1.ČR ligy lepšiu alebo čo i len vyrovnanú ligu. Ako včera som čítal od nejakého "odborníka" tu - že DEL 2 porovanteľná s našou. OMG.
26.6.2020 - 23:10
+4

topska

 

sak si precitaj clanok preco tam siel, je tam blizsie k extralige...Na Slovensku mu ani skvele vyony nepomohli k takemu angazmanu, ak ich potvrdi v Cesku pojde hore
26.6.2020 - 18:36
+5

HokejBJ

 

26.6.2020 - 18:49
+2

doc.koniferum

 

1 česká slabá súťaž.Az na pár výnimiek.Kladno,Vsetín,Poruba,Přerov,Chomutov, Jihlava,Prostejov, minuloročné Budejovice a možno ešte pár ďalších by sa v našej extralige nestratili.A že by neboli len do počtu,na to vezmi jed.
26.6.2020 - 18:52
+6

HokejBJ

 

Max len Kladno, neviem podla čoho si tu dal tieto tímy keď Poruba bola tuším druhá po zc a vypadla vo Vyšehrade proti Poľskemu tímu. Budejovice súhlasím, ale tieto tímy by v minulej sezóne boli na úrovni Detvy alebo NZ
26.6.2020 - 19:46
+6

cy2kz

 

Poruba letos hodně posílila. A nezapomínej na kluby jako Frýdek-Místek a Benátky, které jsou prakticky farmou extraligových klubů. A na rezervu jsou to hodně slušný manšafty.
26.6.2020 - 21:01
+5

HkmDetva

 

Tak u nas rezerva parkrat aj vyhrala prvu ligu
27.6.2020 - 1:42
+2

doc.koniferum

 

Ej chlape,máš slabý prehľad o tejto súťaži.a to s tou Detvou si trafil riadne vedľa.
26.6.2020 - 21:14
+9

HokejBJ

 

Možno s prehľadom to je naopak
26.6.2020 - 21:25
+1

HokejBJ

 

Hráči, ktorí prídu z 1 českej vždy hovoria, že naša liga je kvalitnejšia, a keď to hovoria hráči čo sami tu ligu hrajú tak to asi je pravda
26.6.2020 - 21:26
+4

doc.koniferum

 

A akí hráči?takí čo tam na viac nemajú.preco sa potom nedostanú do českej extraligy?tak vezmu aj našu najvyššiu súťaž.predsa len,je "najvyššia",lenže na Slovensku.a samozrejme,že nepovedia "prišiel som do horšej" súťaže.to by išli proti sebe.sorry,nemáš pravdu.
26.6.2020 - 22:14
+14

HokejBJ

 

Ty nemáš pravdu, podľa čoho si si to zistil... Chomutov by sa nestratil v našej lige? Zadlženi tím hrany na odchovancov, Poruba dokonca 7 po zc, aj Sokolov alebo Kadan by hrala u nás play off asi. Jednoducho naša liga je lepšia ako 1 Česká, tak to je Budejovice by našu ligu síce pohode hrali (aj Kladno) ale to je tak všetko
26.6.2020 - 23:26
+5

doc.koniferum

 

podľa čoho som zistil?no napríklad aj podľa toho,že niekoľko ich zápasov som videl.ty si ich koľko videl?tipujem ani jeden.
27.6.2020 - 11:54
0

doc.koniferum

 

oprava:1 česká liga neni slabá súťaž.
26.6.2020 - 21:15
+4

HkmDetva

 

Nikto nehovori ze je slaba ale nasa najvyssia isla tiez hore..
27.6.2020 - 1:43
+5

HkmDetva

 

Tieto timy okrem poruby a prerova hrali kedysi aj extraligu niektori nedavno ini davno
27.6.2020 - 1:40
0

BaW

 

Vezmeme jed. Nestratilo, ale súťaž je to rozhodne slabšia.
27.6.2020 - 13:39
+2

yaro.s

 

Je slabšia.
Prvá osmička v našej lige je vyššie oproti Chance lige.
Ale sú tam tri mužstvá, ktoré by hrali v našej lige určite hore.
27.6.2020 - 13:47
0

doc.koniferum

 

Videl si nejaké zápasy Chance ligy na vlastné oči?
27.6.2020 - 14:46
0

yaro.s

 

Samozrejme Vsetín, Porubu, FM, Jihlavu.
FM párkrát.Má to úroveň, ale tvrdiť, že je to lepšie ako u nás v tipsportlige nie je pravdou.
27.6.2020 - 14:49
+2

matus93

 

Košo ... veľa šťastia .. etablovať sa a potom buď o stupeň vyššie alebo ďalej povedzme na sever .. držím palce
26.6.2020 - 17:59
0

Gargamel123

 

Na sever sa tam uz velmi neda,Koko: rin,Litomerice,Usti nad Labem.Ked nemyslis PP...
26.6.2020 - 18:03
0

yaro.s

 

Veľmi veľa zápasov v predlžení a hlavne samostatných nájazdoch Ke vyhrali práve vďaka nemu.Tá dlhá séria bez prehry to bola vo veľkej miere jeho zásluha.Bez neho by sa aj to mužstvo z minulej sezóny motalo niekde okolo piateho miesta.
Veľká strata, ale nech sa darí...
Situáciu v klube škoda komentovať.
26.6.2020 - 18:16
0

ZOOMER

 

Takze ta "tlacovka" co tu pisali nebola alebo kacica to bola len? Lebo nic oficialne ani nehlasili tak sa len pytam
26.6.2020 - 18:25
0

sjske44

 

Tak HC Košice niejako nechápem stále plaču že nejdú hrať ligu ale už je to 3 hráč (Zuzin, Hraško, Košarištan) ktorý hovorí že mal ponuku od nás .
26.6.2020 - 18:30
+2

mitoO

 

to asi take, ze hral by si za nas zadarmika?
26.6.2020 - 18:34
+8

Radovan123

 

Lebo ako si si mohol prečitať vyjadrenie Langa tak zistiš že oni chcu takpovediac všetko zadarmo. Najväčšia drzosť je stale pre mna list o odpusteni dlhov
26.6.2020 - 18:47
+3

yaro.s

 

Jedine, žeby dopredu podpísal vedeniu list o odpustení dlhov
Pravda je taká, že čosi sa tam na papieri skladá a čaká sa na to, koľko a či budú peniaze, ale možno sa len ten papier hodí potom rovno do koša.
26.6.2020 - 19:02
0

HkmDetva

 

Ale nie do Andreja ci?
26.6.2020 - 19:24
0

Ricardinho13

 

O Zuzina bol záujem ešte niekedy v januári februári pred play-off a koronou.
To, že chceli aj Košarišťana je na jednej strane fajn, ale Lang chcel aj Draisaitla naďalej za trénera a udržať tu Haščáka, Chovana a spol. lenže rychlo pochopil, že ani jeden z nich tu neostane.
26.6.2020 - 19:35
0

LenTak93

 

Draisaitl nemá problém ostať a trénovať mladíkov, ale musí to mať zmysel
26.6.2020 - 20:50
+5

Ricardinho13

 

A kto ho zaplatí?
27.6.2020 - 7:39
+2

HkmDetva

 

Asi to zatial funguje ma ustnej baze kym nevedia kolko im mozu dat tak jasne ze radsej beru hraci istotu ak maju ponuku
27.6.2020 - 1:46
0

Big brother

 

Podla mna to má trocho domylené, z našej ligy sa viacero hráčov dostalo do kvalitnej ligy.
26.6.2020 - 18:49
+6

gabby

 

so slovenskym pasom zas tak moc ich velu nebolo to mu davam za pravdu... legionari to hej to suhlasim zase s tebou
26.6.2020 - 20:10
+1

HkmDetva

 

Bondra Lantosi Bucek Tomek to len tak z brucha co mi napadlo
27.6.2020 - 1:49
+5

oli76

 

Len z brucha si vymenoval trošku mladších hráčov a len jedného brankára, ktorý bol len tak mimochodom draftovany do nhl, čo mu v zahraničných ligách dodáva neuveriteľný kredit. Pre brankára, čo chytal celý život na Slovensku to nie je také ľahké sa niekam vyššie zo Slovenska dostať. Ako môžeme vidieť aj v posledných rokoch v našej lige, poratal by si ich na prstoch jednej ruky a ani tu by si nepotreboval celú... Plus v českej lige si brankárov kluby držia a málokedy sa tam objaví miesto pre nejakého nového cudzinca....úplne chápem, že keď nevidel po takých sezónach cestu zo Slovenska, tak to chce aspoň skúsiť nejak inak. Konieckoncov, preto ten hokej hrá, aby sa posúval ďalej a nie aby zostal v Michalovciach za dobré peniaze, kde si ho ďalší rok nikto nevšimne, či?
27.6.2020 - 7:48
0

HkmDetva

 

Reagoval som na gabbyho co hovoril ze so slovenskym pasom sa malo hracov dostalo z nasej do kvalitnej ligy... Nebola tam rec o veku ani o poste
27.6.2020 - 13:42
0

Big brother

 

Ďalej napr. Krištof, Konrád, Tybor.
27.6.2020 - 10:13
+2

oli76

 

Nemôžeš porovnávať panebože hráčov s brankármi... A áno Braňo Konrád je akurát ten na tej jednej ruke...
27.6.2020 - 10:57
0

Big brother

 

Toto čo si napísal je pekná hlúposť. Prečo by som to nemohol porovnávať? A prečo je brankárov menej čo išli do záhradnej kvalitnej ligy? No tri krát hádaj...logicky asi preto, že ich je menej

Ale dá sa to...Murin, Hudáček, Konrád, Rybár, Kostur, Tomek, Melicherčik.
27.6.2020 - 12:09
+2

Vyskereny Citricus

 

Nepochopim. Ten hrac nemal zlu sezonu, je to reprezentacny brankar, ma stabilne vykony a stabilne statistiky vysoko nad tym co da od golmana ocakava. Preco ide do druhej ligy?
26.6.2020 - 19:12
+20

matus93

 

Jednak trh.. po tejto kríze to nie je ideálne .. možno zohralo v tom úlohu aj to, že čakal ako to bude u nás v KE .. a možno nemá takého šikovného agenta ..
26.6.2020 - 19:17
+7

HkmDetva

 

Ak sa chce Kladno vratit hore tak citi sancu
26.6.2020 - 19:25
0

Dzunkes

 

...ten nespomenuty klub bude Bystrica
26.6.2020 - 19:34
+2

patuso

 

Andrej sa urcite v sezone objavi aj na supiske niekoho z najvyssej sutaze....ved v Cechach je na dennom poriadku striedave starty
26.6.2020 - 19:34
+4

Gargamel123

 

tak striedavo moze startovat: aj v tretej najvyssej,nikdy nevies
ked ma robit dvojku
26.6.2020 - 19:47
+3

MiroHKM

 

Myslím že má na viac, ako Kladno, pre mňa veľmi zvláštne rozhodnutie.
26.6.2020 - 20:18
+12

yaro.s

 

On veľmi chce do zahraničia a keďže nejako to nevychádzalo, tak to skúsil takto.Ke bral ako odrazový mostík.
čas ukáže, či to bol dobrý krok, ale ľahké to nebude.
Neviem, aké sú jeho možnosti tam.Kladno asi ho bude chcieť počas celej sezóny, ak pomýšľajú na návrat.Zbrojí aj Poruba, aj iní.
Nezdá sa mi, žeby v budúcej sezóne chytal vyššiu súťaž než druhú ligu.

26.6.2020 - 20:31
+1

Stano55

 

V Košiciach naj posledný zhasne...
26.6.2020 - 20:41
+9

yaro.s

 

Niet čo zhasnúť,tam sa už ani nesvieti
26.6.2020 - 20:49
+2

Stano55

 

Tak naj aspoň zabuchne dvere...
26.6.2020 - 21:01
+2

werder59

 

uz ani dvere niesu
27.6.2020 - 5:15
+7

Miki2308Rj

 

Vybyvali sme steelku??
27.6.2020 - 7:34
+2

fany

 

Predali ste do Detvy na WC.
27.6.2020 - 9:25
0

HkmDetva

 

Ale co ich vtedy Jendrol rozbil?
27.6.2020 - 14:01
0

Swarowski

 

Pre mňa podivné rozhodnutie.: Videl som ho v európskej top4 pre repre na najbližšie roky (spolu s Rybár, M.Tomek a Godla), do 2. najvyššej českej súťaže nemôžu chodiť reprezentačné pozvánky, už len z princípu sa uprednostní niekto z domácej ligy...
26.6.2020 - 20:58
+12

Gargamel123

 

Chlapec zvazoval: prestup KE-Mi,
bez urazky,aka to je ambicia
26.6.2020 - 21:11
+2

HkmDetva

 

Istota
27.6.2020 - 1:51
+1

Ricardinho13

 

Ficova
27.6.2020 - 7:40
+1

Urpiner16

 

Myslíš taká istá ako dobehla bystrozrakého?
27.6.2020 - 8:03
0

HkmDetva

 

Pentovicova
27.6.2020 - 14:02
+1

Gargamel123

 

Na papiery: mozno.
27.6.2020 - 13:57
0

Chamois13c

 

Zhrnme fakty keby ide do MI hral by kvalitnejsiu ligu a mal zrejme aj lepsie peniaze... Po dlhych sezonach v nasej lige ale chapem ze chcel zmenu roky bezia, akurat som cakal ze pride ponuka z cze extraligy, nech sa mu dari
26.6.2020 - 22:39
+5

BaW

 

Typické: Typický blbý slovák. Nehovorím, že naša liga má úroveň NHL, KHL, Švédskej, Fínskej, AHL Českej a NLA, no po týchto ligách už konkurovať môže a keď rátam je to číslo 8-9 na svete. Čo majú potom hovoriť v Rakúsku, Lotyšsku, Bielorusku, Dánsku alebo ešte ďalej v Taliansku, Maďarsku, Francúzsku.....
A najlepšie na tom je, že z jeho potenciálom prestúpi do 1.českej, ktorá je slabšia ako naša. Ty kredit....
Áno budete tu niektorí vypisovať, že si počká rok a je v ČR najvyššej, ale aj tak. Ide o princíp a o tú blbú mentalitu nakakať si na svoje.
26.6.2020 - 23:07
+21

HkmDetva

 

Vzdy lepsie ako by isiel do Kraluv Dvur
27.6.2020 - 1:53
+5

KeFanKe

 

Súhlas!...to už radšej fakt mohol podpísať Michalovce
27.6.2020 - 6:47
+5

BaW

 

Mohol kľudne tie Michalovce, aj keď som kritik tej ich politiky cez tento stav, ale aspoň by ostal doma pre domácu ligu. Viete, dá sa to napísať aj ináč. Ja tiež trénujem ( nie hokej ) a dostal som ponuku z ČR z nižšej ligy, lepšie platenú samozrejme ako na Slovensku ( Áno čechov je viac, je to o kúsok bohatší štát, čo je dané aj historicky a majú inú politiku financovania športu ). Ale v živote by som nepovedal, že je to športovo lepšie. Športovo to je horšie ako to mám doma - platené lepšie a na túto mentalitu som narážal.
27.6.2020 - 13:44
+1

yaro.s

 

On nešiel do Kladna kvôli peniazom.V Michalovciach by mal viac.
Má o chvíľu 27 a chce sa posunúť.Keďže lepší klub sa neozval, tak zvolil túto cestu.Tam bude na očiach, má šancu na ich extraligu.
Ani česká extraliga liga pre našich hráčov, ktorí majú ambície nie je ten hlavný cieľ.
Lenže jedna výborna sezóna v nej väčšinou = možnosť prestupu do ešte kvalitnejšej a platenej ligy.On to chce skúsiť, má najvyšší čas.
27.6.2020 - 14:30
+1

iHC

 

Súhlasím. Najlepšie na tom je, že svoj vlastný a dobrovoľný (podľa mňa však hlúpy) krok označuje ako vynútený - že zo slovenskej ligy sa aj tak nedá inak, lebo je zlá. Take PR aké urobil lige - na nezaplatenie... len prečo potom Abdul dal z tej zlej ligy KHL atď.
27.6.2020 - 6:48
+3

Ricardinho13

 

Asi Košo trošku potreboval vypustiť paru z toho sklamania, že očakával konkrétnu ponuku z lepšej zahraničnej ligy po minulej a predminulej sezóne, ktorá mu vyšla a nič také zaujímavé neprišlo.
Tak si potreboval kopnúť do našej ligy, snáď sa mu uľavilo.
27.6.2020 - 7:43
+2

BaW

 

Presne tak ako píšeš. Je to o mentalite. Keď máš hlavu v poriadku, trpezlivosť, tak bezproblémov z našej ligy môžeš prestúpiť do ČR v pohode aj do Sve a Fin. Hoc, radšej by som bol keby spojenie "môže prestúpiť" sme riešili iba v spojitosti z NHL a ostatní by ostávali v našej lige. Ale to už som asi nenažratý
27.6.2020 - 13:57
+1

lišiak1

 

presne tak, tymto krokom sa definitivne zakopal.
28.6.2020 - 16:09
0

Urpiner16

 

Len pozor.Košo je dobrý brankár ale nie taký aby mohol vyskakovať meter do luftu.Má i dosť nedostatkov a bude to mať ťažké.
27.6.2020 - 8:06
+2

oli76

 

Ale veď on povedal, že naša liga nemá v zahraničí taký kredit, čo má veľkú pravdu. Nepovedal, že je zlá alebo horšia ako druhá najvyššia česká. Zase trošku čítania s porozumením by neuškodilo. Btw. nedostatky máme každý
27.6.2020 - 8:30
+1

mitoO

 

https://www.kosiceonline.sk/den-velkeho-rozhodnutia-sa-blizi-oceliari-veria-v-pomoc-kosicanov
27.6.2020 - 8:35
0

yaro.s

 

Aj kvôli ekonomike klubu je Steel aréna dôležitá.
Je síce drahá, ale výnosy z nej pre klub sú veľké.Len tých 4 tisíc divákov ak by som rátal, dokáže klubu po odrátaní nákladov priniesť veľmi pekné peniaze.Crowka tiež nie je zadarmo a výnosy z nej by boli malé.
Zase pre majiteľov Steelky výpadok okolo tridsať percent, ktorý im ročne vykrýva klub, tiež nie je malý. Obe strany majú dôvod k dohode.
Treba vydržať nejakú dobu, nebude to až také zlé ako by to niekto rád videl.
Všetko zlé je na niečo dobré, aspoň sa vie, že veci v sponzoringu sa musia zmeniť.
27.6.2020 - 9:14
+2

ajwen77

 

Mne to príde že im.he to malo... Žiadna spokojnosť aspoň niečim. Buď všetko alebo nič... Ten váš Lang je proste neschopný kompromisu.
27.6.2020 - 10:33
+1

Gargamel123

 

Langa sa nezastavam: ale v KE je stale ina chobotnica.Aj okolo steelky.
Ludia nadavaju na primatora,ale som si isty,ze keby bol aj tisickrat lepsi,tak si chlapec ani neprdne.
27.6.2020 - 14:03
+7

Urban Horn

 

To HokejBJ-
Nemám potřebu se vymezovat o kvalitě či nekvalitě lig a neberu za relevantní ublížené názory hráčů,kteří doufali ,že se dostanou do české extraligy a když se jim to nepovedlo,byli rádi za nejvyšší slovenskou soutěž,přeci jen,v hokejovém CV zní nejvyšší národní liga lépe.Tobě keby nějaký ten hráč povedal,že Bardejov by "rozdrvil" aj hocikterý klub NHL tak tomu veríš,protože je to "názor hráča".Jednoduchá sportovní psychologie je o tom,že hráč v novém klubu a v novém prostředí nebude kydat na své nové působiště ,které mu dalo možnost se hokejově uplatnit a dává mu mzdu.Patří to k týmovému PR a další věcí je,že novináři záměrně touží po senzacechtivých článkách,jež přitahují pozornost a čtenost.Každý hráč,který se nějakým zpusobem v rozhovoru "vymezí",pro ně má cenu zlata.Ale může to velmi narušit týmovou výkonnost.Hokejista,který ctí pravidla,ví,co má odpovíádat,když si dobře všimneš,všechny ty rozhovory jsou tak nějak podobné.. A pokud je někdo příliš svojský,rozhovor nedává a jeho roli převezme tiskový mluvčí.Apropo ve smlouvě jsou různé klauzule,např.o tommže hráč se nesmí vymezovat vůči svému týmu a ani později ho špinit.Pokud by tomu tak bylo,nikde jinde už by si pak nezahrál..Co se týče porovnání Chance ligy a Tipsport ligy,v mém bezvýznamném srovnání je to tak nějak podobné.PR Chance ligy je na docela dobré úrovni,některé kluby jsou farmou extraligových týmů,Jihlava do tří let by měla mít nádhernou multifunkční arénu za cca 850mil.kč,tam už je rozhodnuto,Kladno po sezoně začne s další fází rekonstrukce za cca 300mil.kč(nová střecha,vnější plášt,vniřní prostory.atd.),Vsetín nedávno rekonstruoval,Poruba má nádhernou arénu,stejně jako Frýdek-Místek,Litoměřice a Chomutov.Podobně jako Přerov,či Ústí nad Labem.Samozřejmě,týmy jako Benátky,Kadaň,Sokolov či Kolín si nějaké ambice na postup do extraligy nedělají,zázemí by nikoho ze zdejší diskuse asi "neohúrilo"Co se týče sportovní kvality,Kladno,Jihlava,Vsetín,by hráli na vršku Tipsport ligy,o tom jsem přesvědčen.Chance ligu mám napozorovanou celkem dost,z pár zápasů lepších týmů Tipsort ligy mám ten pocit,že v Chance lize je to často spíše boj a taktika,než herní vyspělost.Tipsport liga má jiný projev,je tam více dynamiky a méně taktiky.Z tohoto pohledu mi přijde slovenská nejvyšší soutěž pozeratelnější.Je to něco asi jako AHL versus KHL,kvalita lig srovnatelná(užšší kluziště),ale herní projev odlišný.Spousta hráčů v Chance lize bojuje o to ,aby se dostali do Extraligy,někdy to má vliv na herní vyspělost týmu.To se bavíme o týmech z nižšších pater,hráči Kladna,Jihlavy,Vsetína,primárně bojují za svůj klub a vyšší herní kvalita týmu je znát.Kdybych musel zvolit na sledování zápas mezi Chance ligou a Tipsport ligou,zvolím druhou možnost.Nejvyšší soutěž mezi sebou přináší i vyšší rivalitu týmů,Slovan-Košice,Slovan-Trenčín,Zvolen-BB,Košice-Poprad,Nitra-BB,to v Chance lize prostě není.Toť můj bezvýznamný názor.Hezký den
27.6.2020 - 9:54
+12

Gargamel123

 

Netreba porovnavat ligy: ale komplet "balik".Zvykneme tomu hovorit "celkova infrastruktura".
A tam ma cesko stale jednoznacne navrch,podla mna brutalne.
Ekonomika,zazemie,stadiony,fanusikovska zakladna,aj mimohokejovy zivot...
27.6.2020 - 14:26
+4

cappycathy BLOG

 

Na konkurencnom webe vysiel rozhovor s Langom, spomeniem len par veci, zvysok si najdite

1, agresivny splatkovy kalendar do konca roka
2, ze Kosicania budu moct prispiet na transparentny ucet
3, ze Crowka sa im zo vstupneho neoplati a chcu sa dohodnut s SA

.... vyberte si sami...
27.6.2020 - 10:54
+3

hoKEjka

 

Zobrat o peniaze od ludi namiesto zhanania sponzorov. Toto je ultra neschopnost. To sa teraz zobudili?
27.6.2020 - 11:47
+6

mitoO

 

ja im nieco poslem urcite
27.6.2020 - 11:49
+2

hoKEjka

 

Poslem aj ja a hned v prvu hodinu, o to ale nejde. Hovorim hlavne o chybajucich sponzoroch.
27.6.2020 - 11:57
0

LenTak93

 

Žobrali už prostredníctvom dražby. Zbierku mali aj v iných extraligových mestách. Ale treba si ešte kopnúť, že?
27.6.2020 - 11:50
+4

ZOOMER

 

Aj z Popradu nám príde pár centov si myslím
27.6.2020 - 12:00
+5

Daewo_KS

 

Nuz.. u nas je to zobranie, inde zbierka / sympaticka snaha pomoct klubu
27.6.2020 - 12:00
+4

HkmDetva

 

Niektore kluby dostali pomocnu ruku od mesta, ine mesta pytaju peniaze od klubov... Vyberte si
27.6.2020 - 14:24
+2

thovthKe

 

Očakávanie vs realita: Od tohto vedenia klubu sa čakalo, povedzme niečo úplne iné ako ponúka.
Viac rokov sa už spomína že USS znižuje podporu klubu, takže ak sa dnes tvária, že čo to za novina, tak o čom je reč?

Ok, nech spravia z klubu "akciovku", možno fans pomôžu a zakúpia si akcie. Samozrejme aj s hlasovacím právom, ale toto asi nebudú riskovať.
27.6.2020 - 21:15
+1

yaro.s

 

Keď chcú isť do Steel arény, tak musia zaplatiť celú jej prevádzku.
Nie 500 ako predtým, ale milión, lebo iné akcie v nej nebudú.
Pre majiteľov Arény sú dve možnosti:alebo ju zavrú a zminimalizjú náklady, alebo ju otvoria a chcú mať zaplatené celé.
Keďže iné akcie nebudú, chcú to celé od hokeja.
Takže reálne to tam veľmi nevidím, aspoň nie na začiatku.
Ja určite prispejem, aj keď voči tomu vedeniu mám výhrady...
27.6.2020 - 12:50
+1

LenTak93

 

Nevidím dôvod, aby hokej znášal všetky náklady. Čiže, ak by tam HC nehral, príde nejaký jeden koncert, tak to celé majú zniesť zase oni? Blbosť.
27.6.2020 - 13:01
+5

yaro.s

 

To ani ja.
Ale majitelia Steelky tak rozmýšľajú.
Sú tam rokovania, tak možno ešte šanca nejaká je, že sa môžu dohodnúť.
Treba prečkať tie časy, prídu aj lepšie.Len teraz treba klub nejako podržať.
Vráti sa po čase aj podpora z US Steel, len už treba pracovať, aby to nestalo len na ňom.Tam, keď sa dnes človek pozrie na sponzorov, tak buď sú tam produktoví, ktorí priamo peniaze nedávajú, alebo 70 percent z tých, čo reálne peniaze prinesú sú Us Steel a firmy napojené na neho.
Aj iní nám ukázali cestu, netreba ďaleko ísť.
Potenciál tu je, treba ho využiť v budúcnosti.
27.6.2020 - 13:12
+1

Gargamel123

 

alebo konecne vyebat: havrila vemme kliku
27.6.2020 - 14:04
+3

matus93

 

Požiadali vôbec ako nájomca o ten 50% príspevok od štátu ? Keďže steel aréna je prenajímateľ hc sú nájomca .. tá schéma, ktorá je po novom schválená krásne sedi ci ?
27.6.2020 - 13:28
0

yaro.s

 

Funguje tak, že štát pomôže nájomcovi toľkými percentami, koľko mu prenajimateľ odpustí.
Keby teoreticky majitelia Steel arény odpustili 50 percent, čo je najviac čo môže, tak štát by mal prispieť 50 tiež.
V tom prípade by klub neplatil nič a Steel Aréna by dostala iba polovicu, čo by sa im zdalo málo.
Ešte sú možné iné schémy 30-30, alebo napríklad 20-20, alebo 40-40 a zbytok môže nájomca splácať ďalšie 4 roky.
Na to však Steelka určite nepristane.
27.6.2020 - 13:37
+1

matus93

 

To beriem, ale steelka tiež mohla požiadať o pomoc skrz poklesu tržieb, keďže vlastne poklesli o 100% či ? Ako nehovorím, že to sú horibilne prachy .. ale osobne si myslím, že aj steel aréna by mala byt naklonená dohode s hc .. nakoľko povedzme si úprimne už pred vypuknutím tejto krízy nebolo nejako extra koncertov a iných podujatí v steelke a keď ešte nedajbože sa nedohodnú s hc .. tak to havrila môže rovno zavrieť podľa mna ..
27.6.2020 - 13:52
0

yaro.s

 

Myslím si to isté, hokej je pre ňu stále najväčší partner.
Je to 27 percent tržieb, čo je veľa od jedného zákaznika.
Keď už je tam ľad, tak sa zarába aj od iných.
Keď sa nedohodnú, zostane im už len plakať na pleciach štátu.
Takto sa to dá trochu poplátať a spoliehať sa, že sa časy zlepšia a budú aj iné akcie.
Istotu dopredu teraz nemá nikto.
Lenže oni rozmýšľajú asi ináč.
27.6.2020 - 14:15
+1

HkmDetva

 

Mozu od statu pytat len za
Obdobie ked bolo zavrete kvoli corone
27.6.2020 - 14:32
0

JohanHV71

 

Jak praví klasik: "Konec tréninku" .. "Styďte se" ... "Každej den se styďte, že hrajete Chance ligu"
27.6.2020 - 12:45
+5

Radovan123

 

michalovce budu mať "len" o 50% viac financií na vyplaty
27.6.2020 - 13:57
+1

Gargamel123

 

Tak nic proti michalovciam: teraz,za to oni nemozu,ani ziaden iny klub.
Ale ked som vcera zbadal tu tristobytovu delltomamazmentsku
zlodejsku shvinu tak by som ich vsetkych oplu,osja,oshtal,orygal
takych ludi ked u nas neuvidim vtedy budem hrdy na svoj klub
a neprebije to ani ziaden medzigalakticky titul

https://easycaptures.com/fs/uploaded/1379/6152621328.jpg
27.6.2020 - 14:17
+1

UssKe

 

https://www.hckosice.sk/novinky/zachranarske-prace-v-hc-kosice-pokracuju
27.6.2020 - 17:23
0

marcel

 

..hi..: ..10 rokov som si na kazdy zapas kupoval listky...pred touto nedokoncenou sezonou som si povedal: “kupim si permu”- “uz som po skole,’
mimo intraku”.. ...no,,1-va perma v mojom zivote skoncila zapadnuta prachom ????‍♂️????????ach taaa irooonia ????drzim Vam palce...kebyze to bude Crow Arena v nasledujucej sezone..uz som stary nato aby som sa zakradal na zapas cez Garaz rolby ako v roku 1998???????????? lepsie skoncit ľu
27.6.2020 - 19:44
+1

UssKe

 

Menej chlastat .
27.6.2020 - 20:08
+4

BlackCrow

 

Skúsiť byť menej retardovaný a viac vnímať realitu.
27.6.2020 - 21:53
0

UssKe

 

S tebou som sa nebavil
27.6.2020 - 22:05
+5

Prima

 

Veľa šťastia Košo v novom pôsobisku.
27.6.2020 - 17:26
0

OceliarKE

 

Pri plánovaní sezóny pre A-tím HC Košice začína v porovnaní s všetkými klubmi extraligy (s výnimkou Slovana) s deficitom cca. 1 000 000 Eur za prenájom ľadu + cca. 330 000 záväzkami (cca. 200 000 na Steel arénu) z minulej sezóny.
27.6.2020 - 17:47
0

marcel

 

Hmm: No, vyzera to tak, že nasledujúca sezona, ak ju vôbec začneme, bude hlavne o prežití...????‍♂️
27.6.2020 - 19:20
0

granlund84

 

Bludy a výhovorky. Áno HC platí 500tis za prenajom Steelky a dajme tomu ze Michalovce neplatia nič ale trosku matematiky. Kosice navštívilo túto sezónu cca 141000 divákov pri cene lístku cca 9€ je zisk 1269000€, Michalovciam prišlo cca 93000, najdraší lístok 6€ to je 558576€. Rozdiel vyše 700tis...viem ze moje počty nie sú presné ale doteraz čítam len samé výhovorky
27.6.2020 - 22:17
+4

iHC

 

Takže, všetko čo sa vyberie na vstupnom je zisk hovoríš? Myslím, že akákoľvek ďalšia diskusia je v tejto chvíli zbytočná....
28.6.2020 - 8:57
+4

warn1ng

 

Samozrejme ze nie. Ale v niecom pravdu ma, nemyslis? Byt Kosicanom, pytam sa kde su vsetky zisky z minulej sezony.
28.6.2020 - 9:18
+1

LenTak93

 

Platia si Michalovce štadión? Majú Michalovce tak širokú mládežnícku základňu ako Košice? Vy zabúdate, že v Košiciach to nie je iba o A mužstve.
28.6.2020 - 11:22
+3

yaro.s

 

Veru tak, ja proti Mi nemám nič ani náhodou, ale ľudia si musia uvedomiť, HC KE je predsa len iná organizácia.Veľkosťou, aj podmienkami.
Vedeniu vyčítam, že nedokázali získať iných sponzorov v predchádzajúcom období.Tých plačkov z nich viac robia novinári, než je skutočnosť.
HC Ke by druhú vlnu bez protiopatrení dopredu jednoducho neprežili.
Pri tých nákladoch by zbankrotovali.Tu je opatrnosť na mieste.
My ešte len začneme sezónu a potrebujeme 650 tis. na mládež a 500 za halu.To je viac než rozpočet Mi za celú minulú sezónu.
A k tomu treba peniaze pre mužov.V KE majú potom vždy podmienky, zázemie, ktoré hráči chvália.
Inde, keď príde duhá vlna,mužstvá rozpustia, štadión zatiahne mesto, teda všetci a ide sa ďalej.ďalšiu sezónu znova.
Tak KE rozmýšľať si nemôžu dovoliť.
Neporovnávajme KE a Slovan s inými, to je niečo iné.
Kvalitou kádra sa mužstvá s Ke porovnávať môžu, ale podmienkami zázemím, starostlivosťou o hráčov to je iná liga.
Teda bola...
29.6.2020 - 14:39
0

granlund84

 

Následky predčasne ukončenej sezóny

• Strata príjmov zo vstupného cca. 500 000 Eur.
Zdroj HC kosice. Takže, z posledného zápasu a neurceneho počtu zápasov v play off hovorí HC o strate 500tis. Tomu sa ako dopracovali?? Suma 1,2mil za 27 zápasov základnej časti není vôbec nereálna, nakoľko dvakrát hrali so Slovanom, mňa prvý zápas stal 14€, druhý dokonca 20€. Písal som spravu HC kosice nech zverejnia výpočty z predaja lístkov túto sezónu, odpoveď som doteraz nedostal
28.6.2020 - 10:48
0

SpeedyGonzales

 

mohol by som poprosiť o detailnejšiu analýzu kalkulácie "141000 divákov pri cene lístku cca 9€"??

Akým "kľúčom" si sa dopracoval k čislu 9€? Sú v tom zarátaní permanentkári? Sú v tom zarátané aj rodinné zľavy, detské lístky, balíčky 2+1, lístky "zadarmo" pre školy a pod.?
28.6.2020 - 9:28
+3

yaro.s

 

Jasné, že nereálna suma.
Ponad 2000 permanentkárov za oveľa menej na zápas, kopu lístkov pre sponzorov a pri akciach.
A tých 2000-2500 ďalších zaplatia v priemere max. tak 6-7 eúr.
V iných mestách sa na kluby skladajú iní ľudia.
Aj tí, čo chcú, aj tí, čo nechcú.Z rozpočtu všetkých.
V MI je v skutočnosti najväčším sponzorom mesto.
U nás nie, tak verím, že pri zbierke dajú iba tí, čo chcú a nebudú sa potom sťažovať tí, čo dať nechcú.

28.6.2020 - 9:44
+1

OceliarKE

 

Plus sú tu ďalšie zisky v prípade Michaloviec, príjem z občerstvenia, kdež to v Košiciach ide všetko súkromnej kateringovej firmy
28.6.2020 - 11:52
0

Nemehlo

 

Vies co je zisk?
28.6.2020 - 15:51
0

VSŽ Košice

 

Česko 260 nových prípadov
Ak keď niesom nadšený ako to vedenie HC potentovalo myslím že príde na ich slová.
28.6.2020 - 9:59
+2

yaro.s

 

Je rizikom hrať bez toho, aby to nebolo poistené na prípad výpadku príjmov od divákov.Tam musí byť možnosť plateného sledovania, keby znovu zakázali divákov.Na to by sa malo myslieť.
Ináč všetci budú musieť mužstvá rozpustiť.
Plačú, lezú mi s tým občas na nervy, ale v mnohom majú pravdu.
28.6.2020 - 10:10
0

MaToooo

 

Vedenie HC sa len toci....nemaju peniaze tak vymyslaju preco nehrat...najprv sa neoplatilo hrat pre tisic divakov...ked to zvysili na 50% kapacity nasli si nieco ine..vsetky kluby hladaju moznosti ako hrat, len Hc ako nehrat.Este som od nich nepocul nic pozitivne, ziadne riesenie len plac a vyhovorky pripadne cierne scenare...to co predvadzaju je neskutocna hanba. Pevne verim ze buducu sezonu, ak este HC Kosice bude, zacnu s novym vedenim
28.6.2020 - 11:02
+2

julo

 

Bude buduca sezona?
28.6.2020 - 11:05
0

VSŽ Košice

 

Pýtaš sa sezóna, alebo HC v sezóne?
Podľa mňa je to v oboch prípadoch 50 na 50
28.6.2020 - 11:10
0

Yuro81

 

: OT: Stavjaňa podpísal v NR... opäť je vesmír v rovnováhe
28.6.2020 - 11:44
+3

STARS

 

po dlhsom case sledujem nas klub a coze to? my sa uz rozkladame ?
28.6.2020 - 13:16
+2

Tino

 

ak: by po lete/priebehu leta prislo na druhu silnu vlnu opatrenia budu vo vztahu k sport a kultura tvrde a urcite dlhodobe...nakoniec to moze pre HCKE vypalit tak ze prerobia najmenej.
29.6.2020 - 14:07
0

matus93

 

Chovan odchádza tiež asi .. Zvolen mu želá všetko dobre v NOVOM pôsobisku .. som zvedavý na stredu ...
29.6.2020 - 14:34
0

marty_pp

 

čo je v stredu
29.6.2020 - 14:42
0

OceliarKE

 

Streda
29.6.2020 - 16:50
+2

ZOOMER

 

Tlačovka košická
29.6.2020 - 17:20
0

Jimmy Tulipan

 

HC má tlačovku kde sa dozvieme čo ďalej...
29.6.2020 - 17:50
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen619:1313
2.Nitra413:912
3.N. Zámky413:88
4.Michalovce416:128
5.Košice415:117
6.Poprad311:56
7.Detva416:176
8.Trenčín514:176
9.Slovan411:152
10.Miškovec46:122
11.B. Bystrica48:172
12.L. Mikuláš24:100
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Viedeň7500232:1516
2.Graz7410225:1714
3.Salzburg6400223:1512
4.Klagenfurt7400315:1412
5.Fehérvár7311227:2712
6.Bolzano5301118:1310
7.Innsbruck8301422:2910
8.Bratislava5210215:198
9.Linz9210623:298
10.Dornbirn6110411:195
11.Villach6100513:263
Aktualizované: 25.10.2020 09:44
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

Fleury sa dohodol s Carolinou na novej zmluve a vyhol sa arbitráži

Obranca Haydn Fleury podpísal dvojročný kontrakt s klubom zámorskej NHL Carolina Hurricanes v hodnote 1,3 milióna dolárov. Vyhol sa tak arbitrážnemu konaniu, ktoré malo byť na programe 8. novembra. Informovala agentúra AP.
pred 30 min. - TASR

Chlapík podpísal dvojcestný kontrakt s Ottawou

Český hokejový útočník Filip Chlapík podpísal ročný kontrakt s klubom zámorskej NHL Ottawa Senators. Dvojcestná zmluva mu môže pri zotrvaní v prvom tíme vyniesť 735-tisíc dolárov, v prípade preradenia na farmu do AHL jeho plat klesne na 70-tisíc dolárov. Klub o tom informoval na oficiálnej stránke.
pred hodinou - TASR

Bertuzzi dostal od arbitráže ročnú zmluvu na 3,5 milióna dolárov

Kanadský hokejista Tyler Bertuzzi si na arbitrážnom konaní s tímom NHL Detroit Red Wings "vysúdil" ročnú zmluvu v hodnote 3,5 milióna amerických dolárov. Informoval o tom portál TSN. Dvadsaťpäťroćný útočník sa ako obmedzený voľný hráč nedohodol s Detroitom na novom kontrakte, keď podľa zámorských médií žiadal 4,25 milióna na rok.
pred 2 hod. - TASR

Ambri-Piotta - Zürich 5:2 v utorňajšom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Ambri-Piotta v zostave so slovenským útočník Stanislavom Horanským zvíťazili v utorňajšom domácom zápase švajčiarskej ligy nad Zürichom 5:2. výsledky: Ambri-Piotta - Zürich 5:2, Langnau - Fribourg 3:4 pp, Lausanne - Lugano 2:1 pp, Servette Ženeva - Bern 5:3.
včera o 22:31 - TASR

Färjestad - Rögle 2:5 v utorňajšom zápase švédskej ligy

Hokejisti Rögle zvíťazili v utorňajšom zápase švédskej ligy na ľade Färjestadu 5:2. výsledky: Färjestad - Rögle 2:5, Leksand - HV 71 1:3, Malmö - Skelleftea 3:2 pp, Örebro - Brynäs 3:0, Oskarshamn - Frölunda 3:2.
včera o 21:46 - TASR

Colorado podpísalo štvorročnú zmluvu s obrancom Devonom Toewsom

Klub zámorskej hokejovej NHL Colorado Avalanche sa dohodol na štvorročnej zmluve s obrancom Devonom Toewsom. Colorado ho získalo pred dvoma týždňami z New Yorku Islanders výmenou za výbery v 2. kole draftu v rokoch 2021 i 2022. Dvadsaťšesťročný bek podpísal kontrakt vo výške 4,1 milióna dolárov ročne a vyhol sa arbitráži, ktorá bola naplánovaná na 31. októbra.
včera o 19:40 - TASR

Hráč EHC Biel-Bienne má koronavírus, celý tím musel ísť do karantény

Švajčiarsky tím EHC Biel-Bienne musel ísť na desať dní do karantény po tom, ako mal jeden z jeho hokejistov pozitívny test na nový koronavírus. Vedenie ligy odložilo všetky štyri zápasy klubu v najvyššej súťaži, ktoré mal odohrať do novembrovej reprezentačnej prestávky počnúc utorňajším domácim duelom s Rapperswilom.
včera o 16:08 - TASR

Obranca Daley ukončil kariéru, bude pôsobiť v manažmente Pittsburghu

Kanadský hokejový obranca Trevor Daley ukončil vo veku 37 rokov aktívnu kariéru. Po nej bude pôsobiť ako poradca pre hokejové operácie v klube NHL Pittsburgh Penguins. Informovala o tom oficiálna stránka "tučniakov."
včera o 09:58 - TASR

Salzburg získal bývalého hráča NHL Skilleho

Rakúsky hokejový klub Red Bull Salzburg z nadnárodnej Ice Hockey League získal do svojich služieb bývalého hráča NHL Jacka Skilleho. Tridsaťtriročný krídelník odohral v dresoch Chicaga Blackhawks, Floridy Panthers, Columbusu Blue Jackets, Colorada Avalanche a Vancouveru Canucks 368 zápasov základnej časti s bilanciou 43 gólov a 41 asistencií.
26.10.2020 12:51 - TASR

Buffalo sa tesne pred arbitrážou dohodlo s Ullmarkom na ročnej zmluve

Klub zámorskej hokejovej NHL Buffalo Sabres sa dohodol na podmienkach novej zmluvy s brankárom Linusom Ullmarkom. Ten bude hrať v tíme ďalší rok za 2,6 milióna dolárov. Buffalo sa tak vyhlo arbitráži, ktorá bola naplánovaná na pondelok.
26.10.2020 08:04 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

30. 10. 2020
Michalovce - L. Mikuláš o 17:00
Detva - N. Zámky o 18:00
01. 11. 2020
N. Zámky - Slovan o 16:00
Poprad - L. Mikuláš o 17:00
Detva - Košice o 17:00
02. 11. 2020
Košice - Trenčín o 18:00

Odohrané zápasy

27. 10. 2020
KošiceL. Mikuláš
5:1REPORT
25. 10. 2020
MichalovceN. Zámky
3:4REPORT
23. 10. 2020
N. ZámkyMiškovec
0:0REPORT
KošiceMichalovce
3:4 PPREPORT
20. 10. 2020
N. ZámkyZvolen
1:0 SNREPORT
KošiceMiškovec
4:1REPORT

Najviac bodov

Rastislav GašparDEV9 bodov
2.McPherson A.ZVO8
3.Puliš R.ZVO7
4.Nuutinen M.ZVO7
5.Baránek M.KOS7

Najlepší strelec

Marek BartánusMIC5 gólov
2.Puliš R.ZVO5
3.Lalancette C.MIC4
4.Gašpar R.DEV4
5.Charbonneau J.DEV4

Najlepší brankár

Henri KiviahoNZA94.29 perc
2.Cowley E.NIT94.04 %
3.Rahm R.ZVO92.62 %
4.Rajna M.MIS91.73 %
5.Valent M.TRE90.48 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov