Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Traja členovia ČR 20 mali pozitívne testy po zápasoch so SR, Slováci sú v karanténe - AKTUALIZOVANÉ

zdroj: TASR
28.7.2020 20:54 TASR

Traja členovia českej hokejovej reprezentácie do 20 rokov mali pozitívne testy na nový koronavírus po trojici prípravných zápasov so slovenskou "dvadsiatkou". Slovenský zväz ľadového hokeja (SZĽH) dostal o prípade informácie z českej strany a momentálne sa situáciou zaoberá. TASR o tom informoval hovorca SZĽH Peter Jánošík.


Nemenovaná trojica mala pozitívne testy po príchode do svojich klubov. Slováci odohrali trojicu prípravných duelov s Českom v Sportcentre Lužánky v Brne v piatok, nedeľu a v pondelok. Zverenci trénera Róberta Petrovického v nich prehrali postupne 2:6, 0:4 a 1:3. "O situácii boli upovedomení aj všetci hráči a členovia realizačného tímu slovenskej juniorskej reprezentácie. Nateraz zostávajú v karanténe a rovnako budú postupovať podľa pokynov hlavného hygienika," informoval SZĽH.

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Mládež


elnino3101

 

Korinavirus!!!! : Už všetkým úplne prepína...To nech testujú všetkých na sezonnu chrípku, ktorá má väčšiu úmrtnosť ako tento vírus, ktorý sa im v laboratóriách očividne nepodaril.... Imunita ľudí ich zaskočila.....
28.7.2020 - 21:24
+18

topska

 

Prosim ta aspon si zisti cisla pred tym ako zacnes mudrovat. Na chripku zomrie rocne cca 450 000 ludi. Je jul a na koronu zomrelo 660 000 ludi.
28.7.2020 - 21:34
+77

Endstand

 

A 1,5 mesiaca bola cela Európa zavretá doma..
28.7.2020 - 21:37
+6

mitoO

 

Lebo v ITA to kapalo rad radom, este aj dnes maju epidemiologovia malo info o korone, nieto vtedy.
28.7.2020 - 21:40
+11

azzurri

 

Presne tak,keby nebola ...
28.7.2020 - 21:41
+5

elnino3101

 

azzuri: Je vidno na com si vychovaný. Ži si v svojom omyle. Treba otvoriť oči a poobzerať sa okolo seba a nie iba pasívne prijímať informácie z médií, ktoré majú s koronou jasný cieľ nadiktovany im ich majiteľmi. Ale toto je hokejová diskusia....
28.7.2020 - 21:45
+5

topska

 

Toto je hokejova diskusia...Prvy prispevok elnino cisto o hokeji. Co teda tie pocty? Podotykam ze pri chripke nie su ziadne opatrenia, karanteny a pod.
28.7.2020 - 21:50
+31

azzurri

 

Ano to tiež jeho pekný omyl .nam káže o hokeji a on to tu začal o korone ...D)
28.7.2020 - 21:52
+5

HeyYou

 

nejake opatrenia su aj pri chripke, napriklad zavrete skoly, to sa deje celkom bezne.
28.7.2020 - 22:28
+1

topska

 

No to hadam nejdeme porovnavat kolko je tych skol zavretych a na ako dlho s tymto
28.7.2020 - 22:35
+4

HeyYou

 

ja to neporovnavam, reagoval som ciste na to, ze pri chripke nie su ziadne opatrenia, co je samozrejme blud
28.7.2020 - 22:38
+2

azzurri

 

Tak ano,ale asi skor preto,že nemajú koho učiť ako preto,že by sa tej chrípky báli
28.7.2020 - 22:36
+3

doc.koniferum

 

je také porekadlo:pravda je niekde uprostred.ale poďme sa baviť,koľko je u nás mŕtvych,koľko je u nás ľudí ležiacich na jiske+na ventilácií.a sme doma.zahraničie je už o inom.
28.7.2020 - 23:32
+4

kurtsteiner

 

Ked sme teda pri tych počtoch.na slovensku rocne zomrie 800 ludi na chripku,na koronu kolko?a neskusaj nieco s opatreniami,tie su 2 mesiace uvolnene a co sa stalo?leda hovno kamo...
29.7.2020 - 15:44
+1

topska

 

Ja pisem o svete nie o Slovensku. My tu nemame malariu ci ine choroby a len preto nevravim ze nie su problemom
29.7.2020 - 15:48
+3

Maross NR

 

Môžeš sa očkovať proti chrípke? Môžeš síce oponovať, že tiež nevieme ako mutuje Aká je inkubačná doba? Atď.. stále to ideme porovnávať s chrípkou?
29.7.2020 - 19:08
+5

azzurri

 

Neviem kto sa mýli .ked podľa teba zomrelo na sezónnu chrípku viac ľudí na svete ako na koronu tak neviem kde žiješ,ale určite v peknom omyle.je jedno aký má cieľ,čo je v médiách,ale fakty nepustia
28.7.2020 - 21:50
+3

LukasNR

 

Predpokladám ze si vysoko úspešný človek. Pracuješ v oblasti vedy, strojného inžinierstva alebo v o vysokom biznise ako riadiaci manažér co ma všetko pod palcom. Ak nie tak zato môže svet. Lebo ty vidíš za oponu informácií a vieš ako funguje svet....
29.7.2020 - 0:02
+18

Sunkafit

 

Darmo skola zivota
29.7.2020 - 9:03
+7

Big Bear

 

A na Slovensku kolko umrie rocne na chripku a kolko na koronu? A kolko na zapal pluc sposobeny bakteriami. Len u pneumokokov okolo 2500+. To mas 7 umrti denne. Uz sme tu potom mali desatrocia hystericky skakat z okien a kazdy den pocuvat cisla a miesta umrti.
28.7.2020 - 21:51
+11

azzurri

 

Ano na Slovensku menej,ale celosvetovo už viac na koronu.a dalsia vec,že keby sa nerobili opatrenia proti korone tak ktovie ako by to tu bolo.na sezónnu chrípku sa žiadne opatrenia nerobia,žiadne ruska,väčšia dezinfekcia nič a proti korone sa toho robí dosť,dokonca bolo skoro všetko dlho zatvorené.takze sa to ťažko porovnáva,lebo korona nemala voľný priebeh ako sezónna chrípka
28.7.2020 - 22:00
+7

mitoO

 

nevysvetlis
28.7.2020 - 22:01
+8

elnino3101

 

Opatrenia!!! : O čom to píšeš???? O akých opatreniach??? V nákupnom centre chodíš s nahubkom ako pes lebo na teba útočí vírus a ľudia ktorí sedia v kaviarni vedľa ktorých prechadzas nemusia mať rúška tak ma vírus zákaz vjazdu???? Úplne vám niektorým vymyli mozgy a o tom im vlastne ide aby ľudia verili všetko čo povedia bez používania zdravého rozumu....
28.7.2020 - 22:06
+25

tn

 

jedine co je na tomto smutne je, ze takych ako ty je viac
28.7.2020 - 22:08
+83

LukasNR

 

Až moc.
29.7.2020 - 0:03
+8

kurtsteiner

 

Sorry,ale ma pravdu.
29.7.2020 - 15:45
+1

topska

 

Hovorime o opatreniach ktore boli. Ved v niektorych statoch bolo zakazane vobec z domu ist. Jedine do obchodu.
28.7.2020 - 22:12
+6

elnino3101

 

topska: Myslel som si o tebe že si inteligentný človek... Ty si myslíš že tie opatrenia boli kvôli corone???? Neboli náhodou preto, aby sa zastavila celosvetová ekonomika a nastolil sa tu novy systém???? Pouvazuj a začni používať zdravý rozum. Prajem ti to aby si našiel pravdu.. N
28.7.2020 - 22:17
+3

topska

 

Ale v tomto sa ja hadat s tebou nebudem. Ide o to ze tie opatrenia vo svete boli a preto zomrelo omnoho menej ludi.
28.7.2020 - 22:19
+6

-BBB-

 

A aky system sa tu teda nastolil? Vyvsetli Nam neznalym,, nech vieme ako uvazujes.. Co sa zmenilo v politickom systeme vo svete? Ako celosvetova ekonomicka kriza vzhladom ku korone ovplyvnila system napr. na SVK, v CZE, alebo aj v spomenutej ITA? .. Aktulane v USA trhaju cisla ako nikde inde, ako sa tam meni system? Aky novy system tam bude? Budu vo svete vladnut ufoni? CI zacne znova doba opic? Budeme ako na planete opic?
28.7.2020 - 22:22
+51

elnino3101

 

BBB: otvor oči... Začni používať zdravý rozum... Prestaň sa kŕmiť TV Markizou a vyhľadaj si iné zdroje informácií a nájdeš odpoveď na svoje otázky..
28.7.2020 - 22:25
+4

tn

 

Preco by sme mali nieco hľadať ked ty to vies. Takze nam prosim napis, aky sa tu nastolil novy system?
28.7.2020 - 22:28
+29

-BBB-

 

cize nevies odpovedat,, myslel som si .. klasika, ked mas vyargumentovat svoje kraviny, tak pouzivas oblubenu odpoved "magianovcov" .. "nepocuvaj media, rozmyslaj" .. poviem ti tajomstvo.. jeden z Nas dvoch je zblbnuty jak hovadi,, dam pomocku,, ja to niesom.. monu mienku a nazory netvori ani markiza, ani ine medium, mne staci sledovat co sa deje, rozmyslat, vidiet a pocuvat .. tebe ocividne staci, ked si precitas to vase oblubene periodikum a to staci aby si bol zblbnuty .. gratulujem..
28.7.2020 - 22:28
+45

elnino3101

 

BBB: POČÚVAJ... Toto sa nedá vysvetliť v diskusii na hokejoprtal.sk. Keď si myslíš že toto čo ti hovoria v médiách je pravda tak si šťastné ži na vo svojom omyle. A nech oni rozmýšľajú za teba a ty prijimaj hotové informácie bez akejkoľvek logickej analýzy a syntézy. Potom to takto vyzerá....
28.7.2020 - 22:36
+7

tn

 

zatial to vyzera tak, ze ziadnu logiku a dokonca ani informacie nemaju tvoje prispevky. Aky novy system sa tu nastolil?
28.7.2020 - 22:39
+38

kurtsteiner

 

Co nedokazes pochopit?naco je zastavenie ekonomiky?
29.7.2020 - 15:47
+1

Nemehlo

 

Kedy uz pochopite, ze ekonomika sa zastavila na celom svete? Ci sme mali vyrabat auta, len tak nech niekde stoja? Alebo ako si to predstavujes v krajne ktora zije z vyvozu a nikto od nej nema momentalne potrebu kupovat?
29.7.2020 - 16:09
0

burnzie

 

Pozri sa som teraz v NL pracovne všade je kríza ale tu neexistuje ako u nás, že by krátili plat alebo v takej miere prepúšťali alebo robili haló s opatreniami
29.7.2020 - 16:15
0

Nemehlo

 

Zaujimave, kamos z UK prisiel na slovensko, lebo ho z prace poslali domov a platili mu 80%, poznam aj dalsieho takeho v UK, dokonca dvoch. Ja napriklad som v praci nepocitil nic, akurat len to ze sedim doma. V spanielsku bol zakaz vychadzania ako aj v taliansku, to nie su opatrenia?
29.7.2020 - 16:23
+2

cuchorko

 

ano v UK po vyhlaseni lockdownu bolo vsetko pozatvarane a pracovali len keyworkers. to znamena potravinarstvo,vyroba drogerie a iny nevyhnutny spotrebny tovar zdravotnictvo,nevyhnutne sluzby a stat hned od zaciatku lockdownu platil vsetkym ludom ktori nemohli pracovat kvoli korone 80% ich priemerneho platu. napriklad british tobacco platili svojim ludom 100% mzdy. ja som napriklad pracoval cely cas lebo robim v potravinarstve.
inac bolo v uk vsetko pozatvarane ani ludia nesmeli jazdit v autach pokial neisli do prace, do obchodu alebo k lekarovi. v obchodoch mohol byt len urcity pocet ludi na meter stvorcovy.
29.7.2020 - 22:18
+1

Maross NR

 

Tak je jasné, že sme mohli byť lepšie pripravení aj ekonomicky, keby sme nepresrali najlepšie roky tým, že namiesto znižovania deficitu sme ho navyšovali.. a opatrenie smerom ku kvalite života nebolo prijaté žiadne, lebo sociálne balíčky sú kategória o inom..
29.7.2020 - 19:11
+1

Athotis

 

ja robim na SK v SK firme a nekrátili mi plat kvôli corone , dokonca kedže sme boli zaveratý takmer mesiac a sme platený od tržby ,nas majitel nas zaplatil tak ako by sme predavali a boli otvorený , lebo si nasu robotu vazi a my si vazime za to jeho....manzelka pracuje v hoteli a ta je od zaciatku corony na statnej OCR , ale kedze je to 80% a robí 15km od domu tak to vychadza na stejno , ked odratam co precestuje...
30.7.2020 - 9:30
+2

-BBB-

 

Tak este raz a uz naúposledy,, v skratke,, ako sa zmenil ci meni svetovy system? Cakam vecnu odpoved, podlozenu argumentom, pripadne odkazom na vysvetlenie.. podme len k SVK, aby si to mal jednoduchsie,, ako sa "vymyslena korona" a ekonomicka kriza s nou spojena, zapisala na zmene systemu na SVK? Ako sa ten system zmenil? Bud daj vecnu odpoved, alebo nezacinaj debatu, na ktoru nemas inteligencne ani nahodou .. Dakujem.
28.7.2020 - 22:39
+22

elnino3101

 

BBB: Ty si neskutočne naivný človek. Ty si myslíš, že za 3 mesiace sa zmení niečo v systéme ktorý sa tu budoval skoro 60 rokov??? Napísal som že sa začína budovať nový systém. Svetová ekonomika bola pred krachom. Banky sú vo vlastníctve pár mocných a bohatých ľudí. Títo ľudia sa rozhodli zmeniť systém. A následky na Slovensku??? Počkaj do jesene, keď sa začne hromadné prepúšťanie vo veľkých fabrikách.
28.7.2020 - 22:51
+7

-BBB-

 

Aha, cize par bohatych na svete, co vlastnia banky, menia system, aby sa na SVK prepustali ludia vo fabrikach .. ok ,, dobra myslienka.. pod dalej ,, este daj aspon jeden vecny argument .. stale ale neviem aky system nas caka, to Nam nepovies? nebudu peniaze? Budeme platit cim? krvou a organmy? Polticky system vo svete sa zmeni a vzniknu kralovstva, kde majitelia bank budu krali a my poddani? Ci aky system bude .. Lebo tych pravnych systemov moc nieje, tak ktory nas caka? nech viem kam sa zaradit..
28.7.2020 - 22:56
+17

elnino3101

 

BBB: Mňa sa už nepýtaj. Chod sa opýtať pani prezidentky. Ona ti to vysvetli. Véd si očividne jej volič ????????????
28.7.2020 - 23:00
+3

-BBB-

 

neskutocne ma zasypavas argumentami .. si jasny, vecny a presny .. len skoda ze si tu dneska zo seba spravil debila ..
28.7.2020 - 23:02
+73

mitoO

 

tobsu taki trtkovia, boja sa kadecoho, najma cipovania, ale za 100€ mesacne by si ten ich vymysleny cip nechali dat aj do zadku.
28.7.2020 - 23:25
+25

racmaster

 

BBB: najvacsi momentalny problem, ovela vacsi, ako globalne oteplovanie, jadrova vojna, ci yellowstone je - ako to uz chodi ovela prozaickejsi.

je nim to, ze najvacsia svetova ekonomika je zadlzena na hrane unosnosti. podla vsetkeho, uz tento dlh, ktory dnes ma nebude schopna splatit. pritom ten dlh dalej neskutocnym tempom narasta. potrebuju ten dlh nejakym sposobom odpisat, cize zlikvidovat, cize nesplatit. ale ako nesplatis najvacsi dlh sveta bez toho, aby to sposobilo presny opak toho, co potrebujes a sice to, ze by ti uz nikto nepozical?

zda sa, ze riesenie sa naslo. pozri si strukturu toho dlhu. najvacsiu ZAHRANICNU cast, cca 25 percent dlzia cine. tu obvinili, ze sposobila tuto pandemiu a smeruje to k odpisaniu tohto dlhu.

este vacsiu DOMACU cast, v podstate vacsinu celkoveho dlhu dlzia svojim vlastnym ludom formou tzv treasures, cize statnych dlhopisov predavanych svojim vlastnym ludom ako americku formu dochodkoveho sporenia. cize polopatisticky, cely americky rast bol pohanany astronomickym dlhom. kym si bolo z coho poziciavat, amerika si poziciavala stale viac a viac, pozri si graf z oficialnych dostupnych zdrojov, dojde ti ako velmi...

a teraz nastal cas ho splacat. lenze neni z coho. uz hodnu dobu sa splaca z dalsich novych dlhov, formou, ze stare uvery sa splatia novymi, este vacsimi...

no a zrazu tu mame pandemiu, ktora vznikla v cine a zabija najma dochodcov. napodiv, najviac tych americkych, kde sa to nedari nijak raz zastavit, ako vo zvysku zaostalejsieho sveta...

druha moznost je, ze je to len nahoda. tak si vyber.
29.7.2020 - 7:31
+8

Frey77

 

Tlieskam. A doplním, že ten vírus je tak super bomba nebezpečný, že pokiaľ sa neotestujes, tak ani nevieš, že ho máš
29.7.2020 - 8:08
+5

Sesto6

 

V Taliansku zomrelo 200 zadravotnikov, po 2 svetovej nemali taky konflikt kde by za take kratke obdobie zomrelo viac vojakov. V Amerike tiez pribudaju biele topanocky pred americkym kongresom, ktore tam Unia sestier dava na uctenie si kolegov, ktori sa v praci nakazili koronavirusom a potom mu aj podlahli
29.7.2020 - 12:45
+2

Sani

 

...narozdiel od El nina a Fonteho, co su obycajni ozembuchovia, tak ty mas aspon nejaku konstrukciu...aj ked celkom nedrzi po kope, lebo skrz ekonomicku krizu sa tie staty prepadaju do este vacsich dlhovych spiral, namiesto toho aby ich koronou vyriesili....

...nebolo by jednoduchsie tie dlhy riesit pekne po starom - roztopit v inflacii...?
29.7.2020 - 9:05
+5

fonte

 

Ty saso, mna si do huby neber, mne mozes tak vykat akurat.
Pri us steele som vas argumentacne rozparal a tu ste zas mimo.
Vysvetlovat ale sprostym detom, ktori ine nevedia len druhemu nadavat do konspiratorov nieco a zaroven to pouzivat ako hlavny argument je pre mna strata casu.
Nerozumiete nicomu. V nicom. A mozte si navzajom davat plusky a utvrdzovat sa v televiznych teoriach, lebo ste tupi ako tago.
Je vas tu ozaj pekna doba zmastencov.
29.7.2020 - 13:55
+4

Nemehlo

 

Co si nas? Usiel si z tej debaty po asi 20 zbytocnych prispevkoch, kde si mal minimum faktov. Ale ked to povazujes za rozprasenie ok. A si mi neodpovedal na jednoduchu otazku, ze ake mas vzdelanie.
29.7.2020 - 14:21
+5

fonte

 

Pre boha, len sa neodvolavaj na nejake vzdelanie, ani nepis, kde si studoval. Nerob tej skole hanbu. Ved nevies ani pisany text pochopit.
Ja som napisal komplet fakty, jasne, strucne, ale prisla banda blbcov, co citovali Eichlera(to je ako opytat sa malcharka na gorilu) a pisali o pomeroch za meciarovej ery od dennika sme Ti hladaju zbrane v Iraku doteraz Asi tolko faktov bolo v tych kravinach.
Samozrejme som sa stiahol, lebo sa tazko hadat s niekym, ktory nema elementarne znalosti ani podnikania, ani politiky, ani nicoho.
Tu meliete o korone tiez to iste. Televizne dristy. Nikto nikde chory, ziadne mrtvi, ziadne pitvy, ziadni hospitalizovani. Zakonom splnene podmienky nesplnene, nic. Len nejake testy, to je vsetko.
Ale to vam kotrbam staci. A potom konspirator, vysoka skola zivota a vulgarizmy. To je vsetko. Zomri ementi.
29.7.2020 - 14:31
+2

Nemehlo

 

Neviem kolko krat ti musm napisat, ze televiziu nepozeram, dokonca ani necitam slovenske media okrem sportu. Zjavne to nevies pochopit. A vzdelanie chem vediet prave preto, aby som vedel ake mas elementarne znalosti ty. Je to jednoducha otazka, nech viem napriklad aky mas matematicky a ekonomicky aparat.
29.7.2020 - 14:43
+3

fonte

 

Odpovedz na tieto otazky, ty aparat.
Boli dodrzane kochove postulaty?
Bolo dorzane zakonne podmienky na vyhlasenie epidemie/pandemie?
To iste na zakaz vychadzania?
Ozaj, vies, ako rozhodol rakusky ustavny sud?
Ak je teda epidemia, kde su vsetci ti "chori"(pozitivne otestovany, nic ine)?
Nemocnice su prazdne, nikto nikoho nepozna, co by mal nejaku koronu, z tych co otestovali pozitivne ma mizive percento nejake priznaky...
Odpovedaj a hlavne sa zas neuchyluj k zbytocnym osobnym otazkam, ktore nic s temou nemaju.
29.7.2020 - 15:45
+1

Nemehlo

 

Za prve, ak sa chces pytat odpovedaj na polozene otazky ako prvy. Za druhe poznam cloveka, ktory koronu mal a mal aj priznaky. Pandemiu na slovensku nemame pre vcasne opatrenia. Kedze pracujem pre medzinarodnu firmu, mam kolegov s ktorymi komunikujem denne, niektorym dokonca umreli rodinny prislusnici. Neviem o tom, ze by sme na Slovensku mali zakaz vychadzania. Co ma rakusky US so Slovenskom? Odpovedal som ti na vsetky otazky, na ktore som v tento moment odpovedat vedel. Nech sa paci mozes odpovedat ty mne na ovela jednoduchsie otazky.
29.7.2020 - 15:50
+3

fonte

 

Takze nevies odpovede. Ani jednu. Aha, ty poznas cloveka, co mal koronu A co ked mal nadchu?
Ako je mozne, ze niekoho, koho oznacia ako "choreho" ani nezakasle? Ze je to drviva vacsina?
Kochove postulaty nic?
Nastuduj si!!!
Ten zakon nic? Ani ustavny sud?
No rakusky US ma vela, kedze rozhodol podla zakona, co sa tu nestalo.
Samozrejme, nic nevies, absolutne, takych vas tu je ako maku. Nemate elementarne znalosti nicoho, len sa tu rozdrapujete a este urazate ludi okolo a sami seba oznacujete ako tych mudrych.
Nemam na Vas cas uz, ani chut tu tukat s vami.
Pozri si vyjadrenie Dr. Vaclava Jordana, na youtube, je to cesky lekar zo svajciarskej kliniky.
Alebo Mudr.Adamkovej, primarky kliniky mikrobiologie v prahe. A dalsich x inych lekarov.
A nastuduj si pravo, kedy sa moze vyhlasit vynimocny stav a vsetko, co sa tu udialo, ci to bolo vobec zakonne. Ked to budes mat, tak sa sem vrat a mozme sa bavit, to iste plati aj pre tie deturence, co tu mudruju.
29.7.2020 - 16:01
+2

Nemehlo

 

Zasa si neodpovedal na ziadnu otazku. A utocis. A ako vedela dana osoba, ze to nebola nadcha? No nadcha nema priznaky, ktore dana osoba mala. A dana osoba je k tomu lekar. Takze, ty si studujes youtube a si najmudrejsi na svete z neho, ok nehadam sa. Uz sa dozviem kde si studoval? A ano nestudoval som pravo ani medicinu, preto neovladam dane temy. Teba sa tiez nebudem pytat na matematiku a programovanie, lebo by sme skoncili, ale mozno si videl na youtube ako sa programuje, alebo pocita, takze asi mas vacsie vzdelanie tymto smerom ako ja. Ked sa niekedy nebudem vediet pohnut v praci pridem si po radu od internetoveho odbornika.
29.7.2020 - 16:07
+4

fonte

 

29.7.2020 - 16:42
0

Nemehlo

 

Dakujem za vecnu diskusiu v ktorej si dokazal odpovedat na 0 otazok, nezabudni sa nabuduce pochvalit ako si ma argumentacne znicil.
29.7.2020 - 16:49
+4

fonte

 

Ja som ti dal kopu otazok, na ktore si neodpovedal, ani na jednu. Vecnych.
Zatial co ty sa pytas na uplne kraviny s temou nesuviace.
Ano, znicil som ta. Bez debaty
29.7.2020 - 16:59
+4

Nemehlo

 

Na ktoru odazku som neodpovedal?
29.7.2020 - 17:04
0

fonte

 

Ani na jednu. Ani v jednej teme.
Len sa ma pytas na vzdelanie a ci nepoznam niekoho, kto robil v us steel, ako keby to malo nejaku pricinnu suvislost.
Ty aparat
Farbu trenirok sa ma nechces spytat? O com sa chces ty so mnou bavit? Pouzivas osobne dojmy namiesto argumentu. A napisem ti znova, ano argumentacne som ta znicil. Este sa ma opytaj, ci nemam rybicky a potom napis, ze neodpovedam.
29.7.2020 - 17:09
+1

Nemehlo

 

Ja sa s tebou nechcem bavit o nicom, lebo sa to neda. Len si kratim pracovny cas robenim si srandy zo stareho hlupacika, ktory si mysli, ze je najmudrejsi vo svojej dedine.
29.7.2020 - 17:14
+3

fonte

 

Ty sa mozes len hadat, argumenty nemas, len trepes. A ja som mlady a fesak. Hlupacik si sam, zodpoveda tomu tvoje meno aj fotka. Ty mudrlantik slaboduchy.
29.7.2020 - 17:18
0

Nemehlo

 

Ja mam 32 a ty si mlady a vravis mi, ze deturence. Niekde je chyba.
29.7.2020 - 17:23
+1

fonte

 

A ty sa bavis na mne
29.7.2020 - 17:46
0

-BBB-

 

Pan sa chce bavit vecne,, hura, tak podme na to ..
Kochove postulaty.. ano bod. c.1 a c.2 dodrzany bol vzdy a vsade, na celom svete, bez toho by nemohla prist legitimna diagnoza a jej zistenie, bod c.3 a c.4 urcite nie, snad necakas, ze niekto i v labpratornych podmienkach to bude davat do zdraveho cloveka, ale verim a nepochybujem ze u primatov to tostovali aj tieto dva body / ci s tym suhalsim je vec druha/...
Na SVK pandemia, ani epidemia vyhalsena nebola, ale inak podla platnych zakonov vyhlaseniu pandemieúepidemia musi predchadzat vyhlasenie nudzoveho stavu, ktory vyhlaseny bol .. cize aj keby vyhlasili pandemiu, dodrzali platnu ustavu ..
Viem ako rozhodol US v AUT ,, zrusil nariadenie vlady a poukazal ze to bolo obmedzenie osobnej slobody, nakolko AUT ustava neumoznuje vyhlasit nudziovy stav na celu republiku, ale musi jasne ohranicit odkial pokial .. cize keby to vyhlasili od bodu A do bodu B a bola by v tom rozmezi cela republika, sud by vyhrali, lebo by dodrzali ustavu, cize ten clovek co bol za to zodpovedny aj priznal chybu a odstupil .. nic to ale nema s tym, ze to bola len pravnicka klucka zle vylozeneho ustavneho zakona ..
Kde su vsetci ti choti? No ja poznam troch co to mali a vsetci boli v domacej karantene 14 dni , po nich nanovo otestovani a uz boli negativny .. budem radi ze zijeme na SVK, kde ta obranyschopnost jedincov, vdaka dlhodobemu vystavovaniu roznych chrikovych virusov je natolko odolna, ze mame vacsina co to mali, budu mat, relativne slabe priznaky, na dokonca bez priznakov ..
Nikto nikoho nepozna? Ze ty nikoho nepoznas, neznamena ze nikto nikoho nepozna .. na SVJ je to pomerovo 1:5000 (cca) , cize percento ze prave ty poznas niekoho je mizive ..
A ze mizive percento ma nejake priznaky? To je chyba? Ci to znamena ze je to vymysel?
Chlapce, ty si tak mimo, ze to soce snazis zaoblait do nejakych mudrych reci, ale znalost, schopnost, ci inteligencia ti nestaci nazorovo na to, aby si argumentacne porazil niekoho, kto tu halve vie pouzit, je scitany, ma prehlad a nepotrebuje aby mu niekto iny nalieval rozumy do hlavy .. co je cisty tvoj pripad.. pre mna ukoncena tema, nema to s tebou vyznam, lebo skoncime opat na tom ako vcera s inym pacošom, ze pozeram Markizu, verim mainstream mediam a nemam svoj nazor.
29.7.2020 - 16:07
+6

fonte

 

No jasne, ze ukoncena. Si jednoduchy, ale rozdrapujes sa.
Vynimocny stav bol vyhlaseny nezakonne.Ziadna zakonna pricina neexistuje, ani neexistovala.
Prvy bod z kochovych postulatov. Mikroorganismus musí být pozorován ve všech nemocných jedincích a v žádném zdravém.

Ty debil, to znamena, ze ti ludia musia byt chori, nie ze im urobia nejaky test, ze su pozitivni a o dva tyzdne, ze negativni. To neznamena, ze boli chori, len ze im urobili nejaky test. Ty nechapes pisany text, tak si tupy a vykladas si to po svojom. A mna volas chlapce?
Zoberiem partiu 30 ludi, poviem im, ze maju virus, necham ich 14 dni doma a potom im poviem, ze su zdravi. Oni ani nezakaslu, ani nevedia, ze im nieco je.
Toto ty povazujes za splnenie toho postulatu? Ty aj citas po sebe?
Rakusky sud rozhodol, ze bolo protiustavne zatvorit male obchody, to iste sa stalo u nas.
Ty saso.
29.7.2020 - 16:57
0

Nemehlo

 

Mame rovnake zakony ako Rakusania, ci preco sa stale ohanas Rakuskym US? Debil je diagnoza, ku ktorej mas vzhladom na svoje vyjadrovanie asi najblizssie ty. Ako som uz pisal, poznam cloveka, ktory prekonal covid a dokonca mal aj priznaky.
29.7.2020 - 17:07
+4

fonte

 

Keby ho uhryzla besna vevericka a mal by penu na hube a otestovali by ho, tak by si si myslel, ze pena na hube je virus. Asi tolko o tom vies. Debil je medicinsky vyraz. Nastuduj si. Potom je este imbecil a idiot. Takze je to este lichotka.
Zatvorit male obchody, nechat ich pokapat zatial co velke nechat kralovsky zarobit je ake?
No teba sa nebudem pytat. Ano, ponozky mas cierne.
29.7.2020 - 17:14
0

kubinho

 

Taketo nepochopenie zakladnej vyrokovej logiky ako u teba som davno nevidel
3.8.2020 - 7:19
0

-BBB-

 

---Nikto nikde chory, ziadne mrtvi, ziadne pitvy, ziadni hospitalizovani.---
myslim, ze toto uplne staci na to aby si clovek spravil nazor na teba, a na to aku mas mentaln vyspelost, resp. v tomto momente nevyspelost ..
29.7.2020 - 14:55
+11

Tehelnepole

 

toto bol moment kedy som si povedala, ze nemam silu s nim debatovat...
29.7.2020 - 15:14
+3

fonte

 

Netrep, odpovedaj.
29.7.2020 - 15:21
0

-BBB-

 

Vies kedy sa odpoveda? Ked clovek dostane otazku,, ty si zaidnu otazku nepolozil, len si napsial ako tem magor vcera, ze korona je vymysel,, tak o som chces diskutovat? Ked v podstate v par spravach tu zo seba verejne spravis debila? Tak na co s tebou budem debatovat, ked argumenty nemas, nevies cielene odpovedat ty na to ked sa clovek nieco spyta, len fabulujes a dokazujes aky si mimo,, tak na co budem s tebou debatovat? Aby som z teba spravil debila? To zvladas s prehladom aj sam ..
29.7.2020 - 15:34
+10

fonte

 

Aha, takze si z toho prispevku nezaznamenal nejasnosti. A mne budes nadavat. Dalsi, co ani pisany text nevie pochopit a este sa rozdrapuje. Pre boha, to ste z jednej dediny?
No dam ti este 5 minut, mozno na to prides.
29.7.2020 - 15:47
0

Nemehlo

 

Este ohladom zeleziarni ti dam jednu jednoduchu otazku. Kolko tvojich znamych a clenov rodiny, pracouje, alebo pracovalo v Kosickych zeleziarnach, ze vies lepsie posudit podmienky ake boli a su vo firme?
29.7.2020 - 14:58
+1

fonte

 

Je uplne jedno, ci sa tvojim trom, piatim, alebo aj 27 kamaratom zlepsili podmienky.
Ide o sposob, akym bolo vsz "predane" us steelu, za aku cenu, kolko potom investovali, zarobili, kolko ludi prepustili, ake dotacie dostali, atd.Toto su legitimne otazky.
Ak sa to vsetko spocita, je jasne, ako to bolo. A uz sa k tomu nemienim vracat. Dokazov je x, bud to vidis, alebo nie.
Ja nemam chut sa s tebou hadat. A tvoj nazor je irelevatny. Je to tvoj nazor. S tym, co sa stalo to nema nic
29.7.2020 - 15:25
+1

Nemehlo

 

Neodpovedas mi na otazky. Takze sa v podstate ani nebavime. Ja nemam ziadnych kamaratov, ktory robia pre USS. Nemas inak informacie o predaji z tych medii ktore sam zatracujes? Takze to mohlo byt aj uplne inak ako to ty vidis (samozrejme, zartujem). Ja sa nehadam, ja len chcem aby si prisiel na to, ze v tvojom prejave a argumentaciach je nieco zle. A pre mesto KE sa nemohlo stat nic lepsie ako, ze to predali USS, ale to ty nemozes vediet.
29.7.2020 - 15:34
+4

Tino

 

takze: pri USS si nas argumentacne rozparal ...vazne ze chlape konecna ak toto myslis vazne
29.7.2020 - 15:44
+6

-BBB-

 

Ty uz si sa aspon dostal do fazy, ze "korona existuje" ale povzniesol si to na uroven, ze ju v podstate Cinania vyrobili na poziadakvu USA, aby im pomreli dochodcovia, kedze im musia platit dlhy na ktore nemaju Teraz neviem ci je horsie toto, alebo to co tvrdil pacient pred tebou, ze "korona je vymysel" ..
Odporucam obcas otvorit, precitat si Forbes, myslim, ze nebude na mieste negovat tento ekonomicky platok, kde je krasny clanok, myslim ze to bol 06/2020, kedy sa vyjadruje popredny ekonom WHO, ktory prave riesi dopady ekonomickej krizy korony na svetovu ekonomiku /na prekvapenie sa tam nespomina zmeny systemu na svete/, kde aj vysvetluje, ze USA , teda presnejsie ludia okolo Trumpa /na ktoreho asi kazdy normalny ma svoj nazor/ prisli s teoriou vzniku virusu v CHIN laboratoriach, cim chcu odpustit dlh ,, a vies ze im cinania ukazali velky prostrednik a uroky dalej nabiehaju? .. Ak toto uz je ake fluidum osobnosti, ked niekoho napadne, ze vytvorime virus, ktory v zasade zabija starych a chorych a my im nemusime platit statne dlhopisy Ludia, preboha, co beriete?
29.7.2020 - 9:10
+5

racmaster

 

poprve, nikde som nepisal, ze ten virus vyrobili cinania a uz vobec nie na objednavku usa. cinania nemaju motiv na nieco take.

po druhe, ekonomicke skody sposobene pandemiou su len malym zlomkom dlhu usa. ked navyse zoberies ocistny charakter krizy a V scenar, vsetky tieto skody sa vynahradia 100x.
29.7.2020 - 10:17
+3

-BBB-

 

Ako bavit sa o tom, ze to riesi z casti dochodovu reformu napr v ITA, ci v USA sa bavit nemusime,, ale nazyvat to cielenou vecou je trosku cez hranu, nemyslis?
ANo ty si nenapisal ze to vyrobili v CHIN na objednavku USA - "no a zrazu tu mame pandemiu, ktora vznikla v cine a zabija najma dochodcov. napodiv, najviac tych americkych, kde sa to nedari nijak raz zastavit, ako vo zvysku zaostalejsieho sveta... " ,, cize poukazujes na co? Ze by v USA to tiez vedeli korigovat, ale nechcu? Ze si cielene nechavaju umierat ludi, lebo dlh? ... Vazne?
29.7.2020 - 10:28
+2

racmaster

 

neuveritelne, co?
29.7.2020 - 11:10
+1

-BBB-

 

neuveritelne je len to , ze takej kravine veris ..
Dovodom umierania takeho mnozstva americanov je za 1) je ich vela, cize ten pocet proste bude vyssi, matika nepusti, daj si do tabulky mrtvych na SVK a mrtvych v USA, a pomer obavetelov a pokus sa to matematicky vyrovnat v pocte obyvatelov a nasledne vynasobit koficient mrtvych k pomeru obyvatelov, budes prekvapeny, ze sa dostanes tak na 2/3 cisiel USA a prave tu 1/3 ti spravili opatrenia za 2) americania su znami tym, ze na vsekto kaslu, ze im proste nikto nebude nic diktovat, lebo som american a ja si budem robit co chcem, tak ziadne opatrenia dlhodobo nemali, takze to je vysledok a za 3) proste take kvantum chorych, ktori narazovo vznikli, proste nemas ako liecit, kedze na to nemas lekarske a lozkove kapacity, nema ich ani USA... ci myslis, ze keby na SVK boli trojciferne cisla v zaciatkoch, ze nasich 70 plucnych ventilatorov a 512 miest na JISkach ten napor zvladne? Nie, ako budem parafrazovat moju sesternicu, inak lekarku v Bergame /uz tu raz spomenutu/,, "stojis na chodbe kde je 50 pacientov s koronou, potrebnych na ventilaciu a ty mas 20 pristrojov a rozhodujes podla veku, sily, rodiny, a inych anamnez, ktorich 20 prezije a ktorych 30 zomrie .. hras sa v zasade na boha, lebo cisla nepustia.. stale opakujem, budme radi ze sme na SVK, kde ten narod je uvedomely a ze nas konzilium lekarov proste zavrelo doma .. len tu si to nikto nevazi, ved korona neexistuje .. ale dal si tomu ceresnicku, USA si nechava umierat cielene starych ludi, lebo dlhy .. tu fakt konci akakolvek vecna debata, ked ides tuto kravinu tvrdit.. Kde by sa k tomu hrabal nejaky Watergate.
29.7.2020 - 11:25
+7

racmaster

 

realita je daleko bizarnejsia, ako fikcia.

co sa tych ventilatorov tyka, 2/3 ludi ventilator nepreziju. dojde k nezvratnemu poskodeniu pluc. cize jeho nasadenie je otazne. rusko napriklad namiesto ventilatoru prave kvoli tomu napaja kritickych pacientov na mimotelny obeh, kde im okyslicuju krv externe.

ale inak ja som za opatrenia. nerad vidim, ako sa vsetko otvara, uvolnuje, pritom je coraz viac pripadov a to este neprisiel november, idealne pocasie na sirenie plus smrtelny kokteil s chripkou...

najma nerad vidim, ako si rozmaznany lud mysli, ze ma pravo ist na dovolenku kde sa mu zachce a kedy sa mu zachce. ved koronavirus nezabil nikoho, koho poznaju. tak nebudeme zivorit kvoli tomu.

prva vlna sa sem dostala najma preto, ze tato rozmaznana banda sa vyrazila lajkovat do alp. vobec sa nepoucili. prislo leto a to iste k moru...
29.7.2020 - 14:57
+5

-BBB-

 

v tomto sa bezvyhradne zhodneme .. bez srandy.
29.7.2020 - 15:01
+3

amaskiea BLOG

 

obzvlášť, keď sme si za 4 mesiace opatreniami už dodrbali ekonomiku, tak teraz to celé otvorme, aby sme mali aj my aspoň 10 (keď nie rovno 100 alebo 1000) mŕtvych denne, a aby tak celým výsledkom tých 4 mesiacov vysedávania doma bola naozaj iba tá dodrbaná ekonomika a nič iné
Mne to celý čas akosi nesedelo, že my, Slováci, by sme boli v niečom na špici, furt som tomu nemohol akosi uveriť, až teraz, keď sme sa rozhodli celé 4 mesiace vymeniť za 10 dní lacnej dovolenky pri mori, mi to konečne príde typicky slovensky je..., ehm, typicky slovenské
29.7.2020 - 16:33
+3

racmaster

 

4 mesiace nemozu dodrbat ekonomiku.

upresnim. 4 mesiace nemozu dodrbat zdravu ekonomiku. ak akykolvek podnik skrachoval za 4 mesiace, alebo dokonca za 1 mesiac, tak sa jednalo o walking dead podnik. zil len vdaka napojeniu na umele dychanie, srdce, krvny obeh atd...

kazda kriza ma ocistny charakter. prve znici ekonomicke subjekty, ktore su najchorsie. sice to vyzera drsne a generuje to modlu dnesneho systemu - nezamestnanost a pokles HDP, ale v skutocnosti je to dobre.

ked vlk zozerie choru srnku, dava tym zvysnemu stadu vacsiu sancu prezit. to iste v ekonomike, dnes mas obrovske mnozstvo subjektov, ktore ziju len na dlh. dokopy nevyprodukovali nic, len stratu. pri zivote ich drzi schopnost splacat stary dlh novym. walking dead. v casoch konjunktury scenar udrzatelny aj 10 rokov, ba aj viac. problem je, ze zdrava fimra nema sancu rast, lebo jej trhovy podiel drzi takyto zombie.

cize, ked mi niekto povie, ze stihol skrachovat pocas par mesiacov pandemie, ja sa pytam. kde je rezervny fond? kde je zisk z minulych rocnych zuctovacich obdobi??? neni? dobre ti tak. cau, parky... dalsi zombie dole.
29.7.2020 - 22:20
+4

fany

 

Ten posledný odsek
29.7.2020 - 22:25
0

Sani

 

...v tomto mas pravdu...ale mozno si si vsimol, ze vyspely svet sa uz pravicovych pravd a tejto rychlej ocisty boji jak cert kriza....zbesilo pumpuju granty, pozicky, helikopter money...cize to co ty popisujes sucasna kriza (resp. reakcie na nu) prehlbuju a nie ze riesia...namiesto ostreho a hlbokeho V-scenaru, vytvarame sice menej bolestivu, ale zdlhavu, plizivu L-krivku...Skratka oberame sa o moznost vysokeho rastu na dlhe obdobie...


Uz nastavaju aj take haluze, ze americania co dostali helicopter money (tusim 1200 dolarov), tak s tym zacali gamblit na akciovych trhoch...a random pokupili aj akcie skrachovanych firiem...cize bezcenna firma v bankrote emitovala nove akcie, lebo ludia ich nepochopitelne zacali kupovat....

Teda tvoja teoria, ze Corona bola umelo vyvolana na ekonomicku ocistu, dost pada na tom, ked krajiny formou dotacii a poziciek udrzuju pri zivote hlavne tie zombie podniky...dokonca vela takych podnikov, ktore by uz za normalnych okolnosti boli out sa teraz budu prikryvat Coronou...

30.7.2020 - 8:39
0

racmaster

 

ta teoria na tom vobec nepada. tie granty rozdavaju z dalsieho dlhu. a ten je coraz tazsie ziskat. cize musia zrazit svoj dlh, ozdravit verejne financie. to je proste len prechodne obdobie. tie vyplatene peniaze su vlastne len naklady na spravu dlhu a jeho odburanie. potrebuju teraz ludi udrzat v akomtakom klude, kym virusik nespravi, na co bol nadizajnovany.
30.7.2020 - 11:38
+1

Tino

 

suhlasim: s poslednym odstavcom, corona spustila davove vyplakavanie...urvat so spolocneho si chce kadekto a kadekto sa tiez rozhodol tvrdit ze podnikanie mu zruinovala corona ...neviem ako to bolo v inych krajinach ale na SVK sa plakalo uz po par tyzdnoch, ze koncime...treba nas zachranovat, drankalo sa v podstate hromadne, vytvaral sa stale vytvara tlak na stat aby pomohol lebo vraj konecna....viem si predstavit zacinajuce podnikanie, kapitalovo nedostatocne vybavene ze ma velke problemy....ale aby niekolko rocne,mnohorocne podnikanie malo problemy po 1 mesiaci je tazko uveritelne...resp ak ano je to bud loz, alebo to bolo na totalku chore, resp rovno podvodne podnikanie....
30.7.2020 - 9:37
+3

Sunkafit

 

Konecne poriadna diskusia toto tu uz dlho chybalo
29.7.2020 - 9:09
+4

hoKEjka

 

Boze ty si ale kralovsky debil
29.7.2020 - 6:25
0

azzurri

 

Neboj žiadny krach neohrozí,FED a ECB peniaze vytlačia kolko bude treba,ale mat nejaké bitcoiny a iné alty nie je zle
28.7.2020 - 23:03
0

MajoNR

 

Presne tak
28.7.2020 - 23:35
0

fonte

 

Prestan, co nevidis, ze ta tahaju na svoju uroven, to je prilis zlozite na ich zomri kotrby.
29.7.2020 - 0:25
+1

HeyYou

 

a ktore su to tie pravdomluvne media, z ktorych nam doporucujes syntetizovat?
28.7.2020 - 22:39
+3

-BBB-

 

zem a vek napriklad To nevies?
28.7.2020 - 22:40
+3

rasťoZv

 

Jednej skupine nadávaš, zosmiešňuješ, druhú velebíš. Mimochodom ako si prišiel na to, že pravda je na tvojej strane?
30.7.2020 - 16:30
+1

Tehelnepole

 

Žeby zdravý rozum?
30.7.2020 - 16:32
+1

rasťoZv

 

Ved práve, strašne chýba ten starý dobrý sedliacky rozum. Som rok výroby *73*, ale čo sa deje v tomto chorom svete je na plač. Za socíku nás vymývali fest dobre, ale ako teraz vyplachujú mladých tak to je iná káva. To čo by si pred dvadsiatimi rokmi predpokladala za nepredstaviteľné máš dnes na tanieri ako skutočnosť: Celkom seriózne Ťa budú presviedčať že ježko je lasica.
30.7.2020 - 19:10
0

Gargamel123

 

poznam ludi,ktori su za toto plateni: no to zjavne nie je tvoj pripad,ti si jednoducho maria
28.7.2020 - 22:40
+2

elnino3101

 

Ty budeš vychovaný v kaviarni u Havrana. Jasná stopa.
28.7.2020 - 22:53
0

Gargamel123

 

ja sam som: havran
28.7.2020 - 22:57
+1

29kubko10

 

A ja jastrab ale nie pred žiadnou chorobou, pandémiou netreba zatvárať oči. Treba na to poukazovať, riešiť atď. Lebo nikdy nevieme, že koho sa to môže dotýkať.
28.7.2020 - 23:02
+2

BlackCrow

 

Vitaj starký.. Tak dlho si sa maskoval..

Muak!
29.7.2020 - 5:14
+1

Kristepane

 

ty dufam, ze mas este menej ako 18 a dorasties, lebo to co splietas je wau ... jasne, je jul, podla oficialnych cisel je najviac umrti zo vsetkych chorob na svete jednoznacne uz dnes kvoli covid19, ale nejaky chmulo z hornejdolnej ako ty to cele prekukol a odhalil supertajny plan a tvrdi, ze je to cele nezmysel ... ved uz sa takto verejne nestrapnuj
28.7.2020 - 22:29
+14

strojar

 

Tie jeho konšpirácie sú samozrejme hlúposť.
Ale trebárs na maláriu zomrie KAŽDÚ MINÚTU jeden človek.
29.7.2020 - 11:22
+2

-BBB-

 

ano, ale malariu nezastavis oaptreniami ako dokazes eliminovat koronu, aj na rakovinu ludia umeiraju, aj na ine choroby,, ale nedokazes to hygienou a zodpovednostou obmedzit ,,, hehadzme duagnozy do jedneho vreca.. ci myslis ze keby rakovina sa dala obmedzit nosenim ruska a zodpovednostou na minimum, tak tie ruska nosiem od narodenia do smrti a radi .. myslim ze kadzy ma v okruhu rodiny a znamych co im rakovina niekoho vzala .. tak neptrep aj ty kraviny.
29.7.2020 - 11:28
+7

strojar

 

Napísal som dve vety.
Ktorá z nich je kravina?
29.7.2020 - 11:38
0

-BBB-

 

bavime sa o korone a o opatreniach proti sireniu a ty ides porovnavat s malariou?
29.7.2020 - 12:33
+12

strojar

 

Myslíš, že umrieť v mladom veku na maláriu je oveľa lepši ako v pokročilom na koronu?
30.7.2020 - 8:40
+2

Sani

 

Strojar, co sa vlastne touto malaria-argumentaciu snazis povedat...? Ze ked existuju aj horsie choroby, tak Coronou si mame "oblubit" a nechat volne posobit...?
30.7.2020 - 8:51
+1

strojar

 

Snažím sa o to, aby každý aspoň skúsil používať vlastný rozum.
Podmienkou samozrejme je, že nejaký má(š).
30.7.2020 - 9:19
+1

Sani

 

...mne z tej argumentacie stale vychadza len klasicke zlahcovanie, ze su aj horsie a smrtnejsie choroby, tak z Corony sa nezblaznime a nechajme ju volne posobit...

Pokial si mal na mysli nieco ine, tak nemohol by si to prosim rozmenit na drobne aj pre tych, co neboli pozehnani darom rozumu (ja)...?



30.7.2020 - 9:33
+4

-BBB-

 

to ja netvrdim ,, malaria je rovnako problem . .ale bavili sme sa tu o tom, co je korona a ako jej predchadzat ,, cize spojenie, ze denne umieraju ludia aj na malariu, je argument na co?? denne umeiraju ludia na rozne choroby, ale nedokazes im predist disciplinou a hygienou a zodpovednostou ..
30.7.2020 - 8:54
+1

topska

 

Na malariu zomrie cca rovnaky pocet ludi ako na koronu tento rok (samozrejme je to odlisne podla roku)
29.7.2020 - 14:44
0

strojar

 

Akurát, že to je KAŽDÝ rok už dlhé desaťročia.
30.7.2020 - 8:38
+1

azzurri

 

Tie tvoje zdroje sú určite nejaké konspiratorske zdroje .takze radsej ta Markíza,aj ked ja ju nepozerám
28.7.2020 - 22:30
0

speedman

 

Skúsil som a naozaj. Hneď to pomohlo. Nielen že som našiel odpovede, ale už ani nemám otázky.
29.7.2020 - 7:11
+10

Maross NR

 

29.7.2020 - 7:56
+2

azzurri

 

On bude asi nejaký konšpirátor D)
28.7.2020 - 22:28
+1

-BBB-

 

on neni konspirator, na to nema mentalnu vybavu, aby nieco take vymyslel,, on je len zblnuty magianovec, ktory veri tomu co cita v ich periodiku .. takych je dost, nastastie to nieje mienkotvorne, vdakabohu ... vsak stacilo pocuvat toho ich voccu ked sa ho na to pytali, bolo to to iste, len v blederuzovom, bez argumentov, nazorov, len ako pokazeny rapkac dokola to iste .. trepu bludy, ale nevedia ich ani obhajit, ani vysvetlit.
28.7.2020 - 22:31
+25

ajwen77

 

Takto... : https://youtu.be/ijL5itjgVxs
29.7.2020 - 12:23
0

batman

 

Neplet nas do toho, prosim. My, ufoni, mame dost roboty s hokejom, nieto este vladnut vo svete.
29.7.2020 - 19:45
+2

hoKEjka

 

Ach takze dalsi kotlebovsky taraj co trepe o novom poriadku. Chvalabohu je takych len par percent a nikto s vami nechce mat nic spolocne.
29.7.2020 - 6:21
+2

miko 75

 

Ďalší, ktorému skratoval nanočip... už dávno to hovorím, národ nám hlúpne, takých konšpirátorov a blbcov,ako si ty je stále viac.
29.7.2020 - 7:18
+6

Sunkafit

 

Novy system
29.7.2020 - 9:05
+1

azzurri

 

Poukazujes na detaily,zas zakázať sa všetko nemôže.neboli náhodou tie kaviarne dosť dlho zatvorené?+bari,reštaurácie,disco atd.dalej neboli dosť dlho zatvorené hranice?nebola karanténa?ci to nie sú podľa teba žiadne opatrenia?
28.7.2020 - 22:13
+2

black33

 

Čo teda navrhuješ? Aby sa v nákupných centrách nenosili rúška vôbec za to že v kaviarni ich nemajú? Hmm múdro mohol by si robiť radcu našim štátnym hygienikom.. Logika ala 5 ročné dieťa nepochopím
28.7.2020 - 23:12
+5

GZA

 

Ty si asi jeden z kategórie: nepri*ebeš-nevysvetlíš
29.7.2020 - 0:49
+3

julo

 

Ty si cely vymyty
29.7.2020 - 1:00
+1

hoKEjka

 

A znova to poucovanie o zdravom rozume. Preco stale ti najvacsi pajaci maju stale potrebu poucovat vacsinu o svojej “vynimocnosti”
29.7.2020 - 6:19
+2

Endstand

 

Ježiši.. Tak rusko by si mal mat aj v restike a kaviarní (aj čašníci ho majú) to ze to nik nekontroluje je fajn.
Všetky tie opatrenia neboli kvôli tomu aby si vyhubil vírus ale aby si spomalil prenos. Teda na miestach kde ti to rusko neprekáža (ako napr. Obchodak, lekáreň, pumpa) rusko nosíš v restike nie. Možno tak nakazís o polovicu menej ludi..
Fakt som nevidel kvôli sezónnej chrípke aby skolabovala nemocnica.. A ok beriem ze v Číne to mohli zmanipulovať.. Ale myslíš si že aj v ITA? US?
Možno predsa len s vakcínou by sa mali dávať aj dajaké nanocipy.. Pre vás konkrétne..
29.7.2020 - 7:54
+2

Frey77

 

Tie ruska, ktoré nosí 90% populácie, má účinnosť 0,0000000.Aby si sa nenakazil a tak isto to nerozširoval, tak by si potreboval respirátor, minimálne PPF 3.No a keď človek vidí ľudí, ako ide sám v aute a dobrovoľne si ničí zdravie opätovným vdychovanim vlastného CO2, tak mu je smutno smiešne
29.7.2020 - 8:11
+2

mitoO

 

opatovnym vdychovanim co2
29.7.2020 - 8:37
+14

miko 75

 

Miňo si to ty?
29.7.2020 - 9:35
+12

jh12

 

tebe nakomplet preskocilo, tak tupe nazory som cital naposledy, ehm na facebooku vcera ... cele zle toto
29.7.2020 - 11:50
+4

kubinho

 

este sa toho chyti Kellner a PPF bude potrebovat cely svet
29.7.2020 - 14:19
+2

Endstand

 

Skus si sfuknut sviečku na čím väčšiu vzdialenosť s Ruskom, respirátorom a so šatkou a potom bez.. Uvidíš ci to je rovnaké.. Nikto netvrdí že to je 100% ochrana ale to ani kondóm a používajú ho ľudia ????
29.7.2020 - 14:48
+4

-BBB-

 

toto vcera skusil aj ten odsudeny nacek Mazurek, ze nebude vdychovat svoje CO2, uz chapem kde beries te svoje drbnute nazory
29.7.2020 - 14:54
+7

Ottawa Senators

 

On sa tu už dávno vyfarbil dohneda.
To sú tie správne média, ktoré on konzumuje a nás ostatných, ktorí napríklad dodržiavame opatrenia považuje za hlupákov.
29.7.2020 - 16:34
0

mhc23

 

Ako vieš koľko zomrelo na koronu keď sa nerobia pitvy. Predstav si, že v Nemecku spravili pitvy 600 ľuďom a nezomreli na koronu a v úmrtnej správe mali, že zomreli na koronu.
29.7.2020 - 7:31
+2

julo

 

29.7.2020 - 7:35
+11

Sunkafit

 

Je to tu pecka
29.7.2020 - 10:30
0

HA RA Bin Ladin

 

to je taky kec pre tupych.. pitevna sprava ma.svoj postup, zistuje sa okrem ineho bezprostredna pricina umrtia - a ake faktory k nej viedlo. Takze defacto mas pravdu- priamo na koronu nikto neumrel, vacsinou je to zlyhanie srdca zapricinene koronou a inymi faktormi.
29.7.2020 - 9:25
+5

feo

 

NYTimes: tu mas cisla nadmernych umrti, v niektorych statoch vyssie, ako reportovani mrtvi s COVID, a netrep s pitvami: https://www.nytimes.com/interactive/2020/04/21/world/coronavirus-missing-deaths.html hned ta prva tabulka
29.7.2020 - 11:29
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Frey77

 

Pri všetkej úcte ku každej obeti, 660tis zo skoro 8miliard..... Pandémia bola napr Španielska chrípka kde sa nakazilo cca 500mil ľudí a okolo 50mil ich umrelo. U nás sme dokonca žiadnu pandémiu nemali, za to ekonomiku sme dostali na sekeru 12miliard v tomto roku a prepad 11% HDP, toto je horší vírus
28.7.2020 - 21:53
+7

topska

 

Tak zase ako sa riesi malaria vo svete a zomrie na nu rocne tolko ludi ako na koronu (niekedy menej), na aids zomrelo 770 000
28.7.2020 - 22:02
+1

HA RA Bin Ladin

 

Spanielska chripka by zdaleka nemala v dnesnej dobe tolko obeti. Vyuzila vojnove obdobie a biedny stav zdravotnictva.
29.7.2020 - 9:26
+6

fonte

 

Povedali televizoree?
28.7.2020 - 23:24
+1

strojar

 

Slovensko:
Priemerne 1503 úmrtí ročne (3%) a 816 v období chrípkovej epidémie sú pripísateľné chrípke.

To je údaj ÚVZ z roku 2018.
29.7.2020 - 11:13
0

bombahk

 

Vymyslené čísla, len toľko.
29.7.2020 - 13:07
0

burnzie

 

Preboha zrusme vsetky sporty aj na 20 rokov lebo nejaka corona ved uz to neni normalne to sa ako ma zastavit zivot rakovina a pod su ovela horsie a skutocne choroby a tie sa len a len odkladaju preventivky tiez stomatolog tiez lebo neni to nevyhnutne teraz je corona treba sa chranit uz dokedy budu takto saskovat nerozumiem
29.7.2020 - 14:04
+2

julo

 

To ma neprekvapuje ze tomu nerozumies...
29.7.2020 - 14:59
+12

burnzie

 

Ešte ty si tu chýbal takže podľa teba je uplne ok ze ostatne vysetrenia operacie sa kvoli korone posuvaju a odkladaju...to praveze nie je normalne a je na zamyslenie mudrlant
29.7.2020 - 15:56
+1

ZOOMER

 

Odkladali sa len tie,co nemuseli byt v ten cas. Tie co museli byt sa robili A tych na Slovensku neni az tak vela.
29.7.2020 - 16:03
+1

fany

 

Teraz sám neveríš čo si napísal.
29.7.2020 - 16:18
+1

ZOOMER

 

Ja to viem.
29.7.2020 - 16:22
+1

topska

 

Ale poznam x ludi co boli na operaciach a poznam lekarov co aj v pp normalne operovali ked to bolo potrebne aby ten clovek neumrel
29.7.2020 - 16:22
0

ZOOMER

 

No však všade to tak bolo,ved logicky ked niekto ma nevyhnutnu operaciu tak co mu povedia ze je korona ze nemozu teraz? Napriklad ja poznam z okolia zena 30 rocna dostala akutny zapal slepeho creva pocas korony a operovali ju bez problemov. Ved rozmyslajte ludia....
29.7.2020 - 16:32
+1

fany

 

A ja poznám pána,čo ho neoperovali,len držali na infúziách,potom prepustili domov akože OK a keď mu po 2 týždňoch prasklo,tak hííííkali.A ten 46? ročný chlapík čo sa ani s problémami so srdcom nedostal cez dvere,len mu PANI lekárka povedala,že nech nedramatizuje a pridá si o tabletku naviac a po ceste domov dostal infarkt a zomrel?A to predpisovanie liekov a antibiotík cez telefón?A kamoškina stará mama čo zomrela,lebo 2 dni predtým jej na pohotovosti povedali,že tie vysoké horúčky treba vyležať a na druhý deň jej v inej nemocnici povedali ,že už prišla neskoro.A v BB na detskom pri odborných ambulanciách,kde bežne si nemáš kde sadnúť,tak teraz môžeš ležať?Korona ich vyliečila,len škoda,že orgány sa nenávratne poškodia.Ty si možno počul,ja reálne zažila.Takže mne ťažko vysvetliť.
29.7.2020 - 17:38
+3

mitoO

 

Taketo pripady sa bohuzial stavaju aj bez korony.
29.7.2020 - 18:14
+1

fany

 

Tak ja neviem o tom,že bez korony by sa lieky predpisovali cez telefón.
29.7.2020 - 21:34
0

Nemehlo

 

Zasa sme pri argumentaci, ze niekto nieco nevie tak sa to nemoze diat. Odkedy existuju elektronicke recepty, nie je problem si nechat predpisat liek cez telefon. Chodit predsa, koli tomu, ze mi dochadza liek, ktory uzivam pravidelne k lekarovi, len aby mi dal papierik, je zbytocne a casovo nevyhodne pre vsetky strany.
30.7.2020 - 9:02
+1

-BBB-

 

Ano, ty nevies, tak je to pravda Moj otec, ako srdciar a diabetik si nechava predpisovat e-recepty uz roky ,, ale nerobi sa to, kedze o tom nevies Prosim ta , netrep !!
30.7.2020 - 9:19
+1

mhc23

 

Len, že je rozdiel keď telefonický predpíšu liek, ktorý už x rokov berieš ako nejaké antibiotiká
30.7.2020 - 12:54
0

-BBB-

 

nefabuluj ,, napisala si :
Tak ja neviem o tom,že bez korony by sa lieky predpisovali cez telefón.
Nepisala si o ziadnych druhoch liekov .. odpoved si dostala , funguje to dlhodobo..
30.7.2020 - 13:06
+1

fany

 

Až nato, že mhc23 len pochopila čo píšem.
30.7.2020 - 22:40
0

ZOOMER

 

Toto neni chyba statu ale daneho lekara.
29.7.2020 - 18:48
+1

topska

 

Ale to su individualne chyby
29.7.2020 - 18:53
+1

julo

 

Jasne ze sa operovalo.niektorym ale nevysvetlis..
29.7.2020 - 16:33
+2

Hadimistr

 

Za rok 2020 , do dnes aktualne cca 660 tisic mrtvych za 7 mesiacov, do konca roka 2020 bude urcite 1,2 -1,5 miliona: Umrtnost okolo 4-5 %.

Mlady, zdravy clovek na to NEZOMIERA !!!!!

duplom profi sportovci, ved len nhl hracov malo koronavirus cca 40 urcite a nie ze nikto nezomrel, ani len v nemocnici asi nikto z nich nebol, tyzden lezat v postely a boli uplne ok.

Vek + celkovy zdravotny stav v akom sa nachadzas je smerodajny.

Tie opatrenia co su, su najma o ochrane starych a chorych.

Ak by dostalo koronavirus 100 80 rocnych ludi ktory jednak uz maju teda 80 rokov, + kazdy z nich by mal kopu roznych ochoreni, tak z takych by zo 100 zomrelo podla mna 50.

Ak by malo koronavirus 10 000 , 25 rocnych fyzicky uplne zdravych profesionalnych sportovcov. Podla mna by zomrel 1 z 10 000.

Ved preboha tv noviny, internet, media, uz o tom informuje a cele to zacalo zaciatkom marca... to je uz necelych 5 mesiacov !!!!

To fakt taketo info neviete, nevies?? elnino3101 , na teba hlavne reagujem....
29.7.2020 - 14:31
+3

kurtsteiner

 

Ako vies ze zomreli na koronu?lebo napisali?hm?fakt to všetko žerieš ako hádžu?vies,korona vyliečila celú planetu.nikto nezomrel na rakovinu,cukrovku,infarkt atď..len na koronu.
29.7.2020 - 15:42
0

ZOOMER

 

rakovina,cukrovka,infakrt neni infekcne,zomreli na koronu vsteci ktory su v tych statistikach. Nemuselo ist priamo na koronu ze typek mal zapal pluc a odisli mu pluca ale ak sa virusu paci v tele a vidi nieco oslabene tak zasiahne to tam,srdce,pecen neviem co.Preto moze pacient zomriet na zlyhanie srdca,alebo neviem co. Takze nemusi to byt priamo virus,virus moze nieco loslabit nejaky organ v tele a vtedy bum
29.7.2020 - 15:49
+3

racmaster

 

presne tak. hadimistr. zabudas na to, ze z tych 10 000 mladych zdravych ludi, ktorym naozaj nic nehrozi, ked dostanu covid, bude na jesen mat 2000 chripku. a zrazu to budu uz len mladi, nie zdravi ludia. kombinacia chripky a covidu sposobuje velmi tazky priebeh, stovky z nich dostanu sekondarnu infekciu zapal pluc a mas zrazu smrtelne nebezpecny kokteil u cloveka, co este pred tyzdnom bol mlady a zdravy - covidom neohrozitelny. ak to aj prezije, bude mat trvale poskodenie pluc, v niektorych pripadoch dokonca aj srdca a vaskularneho systemu. nezvratne.

ak si myslis, ze tym to konci, tak sa mylis. takto postihnuty mlady clovek, ktory to prezije, bude mat protilatky proti covidu. tie vsak uz po niekolkych mesiacoch miznu, cize o pol roka ho uz nebude chranit nic. ak dostane znova covid, tak uz to nebude mlady zdravy clovek, ale mlady clovek s trvale poskodenou dychacou, alebo kardiovaskularnou sustavou, cize maximalne rizikova skupina.
31.7.2020 - 8:10
0

azzurri

 

Zaspal si pár mesiacov?to sa mozno hovorilo na začiatku,ale asi si si nevšimol,že na koronu zomrelo už viac ľudí a to este nemá korona za sebou ani rok.
28.7.2020 - 21:40
+2

azzurri

 

A neviem komu teda prepína ...
28.7.2020 - 21:40
+1

-BBB-

 

Padol si na hlavicku? Ostali nasledky? Nevadi, aj na teba svoieti slnko,, utekaj na sever ITA, okolie Bergama, vyvsetlovat ludom tam ze korona je vymysel ... ked prezijes lyncovanie, tak pochopis, aky si debil.
28.7.2020 - 21:55
+31

elnino3101

 

BBB: Bol si tam???? Či to máš z Markízy???? Nebudem sa s tebou hádať. Ani ta presviedčať. Máš rozum aspoň si myslím tak ho začni používať a nie slepo veriť všetkému čo ti povedia v správach a na internete určite média....
28.7.2020 - 22:02
+2

mitoO

 

Problem je, ze ty nemas rozum. A ani milion otaznikov ti uz nepomoze.
28.7.2020 - 22:06
+44

tn

 

A ty si tam bol?
28.7.2020 - 22:07
+5

elnino3101

 

tn: Mam tam sesternica a mam info z pravej ruky. To ze na respiračné choroby zomrelo v mesiaci marec a apríl 2019 v tom regióne viac ludi ako na covid v roku 2020 vám už v médiách nikto nepovie....
28.7.2020 - 22:14
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
gta98

 

Ja sa vam cudujem chalani, ze mate chut mu odpovedat.
28.7.2020 - 22:29
+6

weefoe

 

Takže si postavil Covid versus Všetky respiračné choroby? Vieš aj diagnózy.. koľko respiračných chorôb poznáš?
V jednom máš pravdu, že netreba všetkému slepo veriť a je nutné kvalitne filtrovať, ale prečo ty slepo veríš len v ružovom?
28.7.2020 - 22:40
+3

Rolba

 

všetky svetové média sa proti tebe spikli a vymýšľajú si veci,, jedine tie kotlebovske konšpirátorské stránky majú pravdu.. Kks, už by ste práve vy konšpirátori mali začať používať rozum, lebo to sa nedá čítať čo splietate. Inak mi ešte vysvetli čo vy kotlebovci vlastne chcete, lebo najprv ste chceli vystúpiť z eu, uzavrieť sa...A keď sa uzavreli hranicu tak protest že sa porušujú vaše práva na smiech všetci
28.7.2020 - 22:12
+14

-BBB-

 

Dam ti odpoved,, moja sesternica tam robiu lekarku,, cize ano, nebol som, ale mam info z prvej ruky, ver si comu chces, sleduj media ako chces,, ale ak mi tu ides tvrdit ze korona bebezna choroba, ako chripka, tak si proste jebnuty,, viac k tomu nemam co povedat ... nadavajme na Matovica kolko chceme a aj na jeho lekarske konzilium, ale vdaka nim Nam este ziju rodicia, niektorym stari rodicia .. zi zblnuty jak tago .. pocitam ze aj ty si presvedceny ze 5G ti ublizi .. a rovnako ze vakcina obsahuje chipy,, to by vela vysvetlovalo .. vzdy vo mne kypi zlc pre kretenoch ako Ty, ktori tu ide presviedcat ludi, ze korona je medialny vymysel, ale ze umieraju ludia po celom svete, je vlastne normalne .. ale ako som pisal, aj na teba svieti slnko .. takym ako ty, vzdy prajem len jedno ,, bodaj by tvoj blizky dostal koronu, skoncil na plucenj ventilacii, zubata mu klopkala na celo a nech sa potom z toho dostane, aby som nikomu nezelela smrt a potom sem prides s pokorou a sam napsies, "som kokot" ..
28.7.2020 - 22:12
+85

peters

 

Dobre napisane, ja by som len doplnil, ze s virusom by nebol problem, keby bol na to liek, resp.vakcina, ale problemom je, ze ta vakcina nie je a preto ta opatrnost, kedze to nemame pod kontrolou. Na konspiratorov nereagujem, nema to zmysel.
28.7.2020 - 22:34
+10

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Aladár Miazga

 



skoro som si cvrkol
28.7.2020 - 22:47
+3

elnino3101

 

BBB: Ani sa nečudujem čo píšeš, keď som si pozrel kde žiješ.
28.7.2020 - 22:43
+2

Daewo_KS

 

Nehadaj sa tu s celym svetom. My vsetci sme zaostali, zmanipulovani, nepouzivame vlastny rozum, milujeme TV Markizu a ich spravodajstvo, na ktore bezhranicne nedame dopustit. S nami je to marne.

Zato ty, ty si jediny osvieteny, bystry, ty ako jediny poznas pravdu.

Tak si uzi tuto jedinecnost. Nas vsetkych si uz presvedcil.
28.7.2020 - 22:49
+12

-BBB-

 

to je ten argument zmeny systemu kvoli "vymyslenej korony" ?? Dost chabe.. skus este raz..
28.7.2020 - 22:50
+6

MANO

 

Ja ti chcem osobne podakovat za zabity cas pri takych kretenoch ako tuto pan od magiana... ja osobne na toto nemam silu ,preto ocenujem ludi ktori na toto dokazu minat cas a energiu. A vdakabohu aj za uzivatelov HP kde evidentne zatial prevlada pricetnost ludi nad takymi ako on.
28.7.2020 - 23:02
+7

-BBB-

 

ja by som to zhrnul tak, ze aj napriek spektrrom fanusikov napriec SVK, kde sa nezhodneme v tituloch, hracoch, repre, nazoroch na hokej ci hracov, ci cokolvek co sa tyk ahokeja, tak tak dolezita a zasadna vec ako je pandemia, zdravie, tak vsetci sme tu normalny, vsetci vieme vyuzit vypln hlavy spravnym sposobom a ze tu je jeden ustreleny pablb, je len plusom ,, najhorise na tom je, ze on je tak presvedceny a svojej pravde, ze vobec nevidi, ako sa tu kazdy na nom rehoce a tuka si na celo ..
28.7.2020 - 23:06
+20

LukasNR

 

Tvoju sesternicu aj teba určite platí jasterci splodenec z pekla.
29.7.2020 - 0:07
+1

Sunkafit

 

Krasne napisane...nemazte to
29.7.2020 - 10:35
0

racmaster

 

dosledok pohodovej prvej vlny. mali sme z nej viac skody jak uzitku. po prvej vlne, ked prakticky nikto neochorel a z toho nikto len skoro nikto ani neumrel, tak dnes proste nevysvetlis vsetkym tym popieracom nebezpecenstva, ze sa daco naozaj deje. to je fakt, prva vlna na slovensku im dala taky tromf do ruk, ze az ked sa tu vsetci zoserieme z druhej, pochopia, ze si s nim mozu akurat utriet rit.

dovtedy bojujes prehratu bitku. bohuzial. vacsina ludi si nedovidi na spicku nosa. ti osvietenejsi dovidia par metrov okolo seba, mala skupina dovidi do dialky a len par malo tych, co si daju zalezat dovidia aj za roh. ty si daleko, ale este si musis dat zalezat.
29.7.2020 - 22:30
0

weefoe

 

Ja tam mám rodinu, ktorá tam žije a zažila a zažíva niečo, o čom ty vieš všetko zjavne len z Markízy a internetu.
28.7.2020 - 22:37
0

greendeath

 

Aj som to chcel cele zmazat... : Ale zas obrat ludi o zabavu co na tu junak dal nebudem
28.7.2020 - 23:37
+2

-BBB-

 

vsak prave .. niekedy treba nechat vyfarbenu sprostost jedinca .
28.7.2020 - 23:39
+2

LukasNR

 

Neopovaz sa ????
29.7.2020 - 0:10
+2

Tehelnepole

 

Ty kokos, precitala som si to cele a smejem sa cez slzy.
Ako mozu existovat jedince ako elnino 3101 ci racmaster a podobni? Ved toto ani nie je chore ale uz skor deviacia spojena s imbecilizmom. A takito ludi amaju volebne pravo a pravo sa mnozit?
Krista boha jezis nazaretsky...
Obdivujem BBB ze sa na to dal.
29.7.2020 - 10:46
+8

Miki2308Rj

 

tiež sa čudujem ako môžu takýto existovať, ale existujú a zober si že je ich cca 10 % na SVK.
29.7.2020 - 11:32
0

HeyYou

 

10%, to by sme sa mali keby tu bolo len tolko hlupakov. ja napriklad viem, ze na svk sa 70% ludi hlasi k sekte, ktora tvrdi, ze svet vznikol za 6 dni a nejaka zidovka pred 2 tisic rokmi porodila bez sexu trojjedineho boha , ani na to nechcem mysliet, lebo ma to skutocne naplna hrozou. v tomto svetle su nejake bezduche internetove dristy prilezitostnych virologov vlastne uplne pochopitelne a nikoho to nemoze prekvapit. ludia su jednoducho nachylni verit roznym bludom, zrejme je to v ich mentalnenj vybave a obavam sa, ze hoci aj spickove skolstvo na tom nic nezmeni.
29.7.2020 - 18:15
+4

Hadimistr

 

Trojjediny boh?? Zaujimavy ,,novotvar": Objasnim ti to trochu, JEZIS KRISTUS nie je Boh, je to Syn Boha, Bozi syn a zakladatel Rimokatolickeho nabozenstva, to ze existoval zil, existoval je DOKAZANE. Rovnako tak Buddha (zakladatel Buddhizmu) , ci Prorok Muhammad (zakladatel islamu, boh v islame = ALLAH a ten nema nijaku podobu, nie je to clovek, Je to Boh, co si pod tym predstavis je uz aj dost na fantazii kazdeho cloveka)..

Samozrejme ze kopa toho co sa pise v biblii,najma v starom zakone je uz dnesnou vedou 100% vyvratene.

No aj tak byt 100% ateista, mysliet si ze nijaka vyssia moc, vyssia sila, ktora stvorila vesmir a zakony v nom, pricom tuto silu mozes kludne nazvat aj BOHOM, mysliet si ze absolutne nic take neexistuje je aspon pre mna naozaj sila a rovnaka ,,zadebnenost ako verit ze Boh stvoril Svet za 6 dni a na siedmy- v nedelu oddychoval"

Nie je na skodu mat ako sa hovori v niektorych veciach OTVORENU MYSEL.

Ta nasa veda , nie nasa slovenska ale celosvetova si mysli ako uz je daleko , ake pokroky urobila za poslednych 200 rokov, pritom stale nevie zdaleka ani len 1% o vesmire + stale este clovek nebol ani len na uplne najblizsej planete, na Marse....
29.7.2020 - 20:32
+1

HeyYou

 

napisal som to presne, mal by si viac studovat katechizmus ty truhlik
otec, syn a duch si tri entity a zaroven jedno, na to nestaci otvorena mysel, treba jej uplnu absenciu
29.7.2020 - 20:45
+1

Nemehlo

 

Prave z toho dovodu, ze si ludia nevedeli vysvetlit vedecky niektore javy, vznikli nabozenstva. Preto clovek, ktory vie, ze dnesna veda nevie este vysvetlit vsetko si nebude mysliet, ze za to moze imaginarna osoba, ale vie, ze dnesna veda este nema dostatok prostriedkov na objasnenie danych javov. Taktiez nabozenstva, najma stary zakon priniesli nejake normy spravania, ktore v dnesnej dobe by mal clovek brat ako samozrejmost (aj ked sa to tak nedeje) a zaroven nedostatky tychto noriem si upravuju staty zakonmi.
30.7.2020 - 9:09
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
hoKEjka

 

Preboha mam tam rodinu. Ty sedlak co ani nevystrci paty zo svojej hornejdolnej diery a ide tu poucovat o svete...
29.7.2020 - 6:28
+3

Render 77 Nr

 

Mam jednu otázku na vás poznáte osobne okolí že ma alebo mal niekto Koronu? Dik lebo u nás zatial chvála Bohu nikoho nepoznám a ani nikto so známych iba o tej plage čítam dik za odpoveď.
28.7.2020 - 23:30
0

-BBB-

 

poznam troch co to mali v mojom okoli ,, vsetci cestovatelska anamneza, kedze podnikam napriec celym svetom, kd emam partnerov.. ja sam som podstupil tri krat test a raz test na protilatky, neprekonal som to /zatial/ .. ale odpoved je ano, poznam ..
28.7.2020 - 23:36
+8

Render 77 Nr

 

Ešte že dik za odpoveď.
28.7.2020 - 23:40
+1

Nemehlo

 

Taktiez moja kamoska si tym presla, nie na SVK. Myslim si, ze nastastie tu mame dost male pocty na to aby si niekoho poznal priamo, predsalen mame par tisic pripadov z 5mil ludi. Tam je sanca, ze niekoho priamo poznas dost nizka.
29.7.2020 - 11:53
0

Sunkafit

 

Chod do luzianok nakazenych som nestretol ale stretol som negativne testovanych
29.7.2020 - 10:40
0

Render 77 Nr

 

Ja som priemyselnom dúfam že to tam neprelezie z Lužianok .
29.7.2020 - 12:22
0

julo

 

Ja tiez poznam dvoch,jedneho lekara a jedno dievca z Budapesti ona konkretne bola chora 3 tyzdne..
29.7.2020 - 16:49
0

LukasNR

 

Ďalší negramotny idiot. To je taky problém si uznať ze si hlúpy v oblasti medicíny a nestrapnovat sa tu.
29.7.2020 - 0:01
+5

Mato-Mi

 

elnino - absolvent vysokej skoly zivota, odbornik na virusy. Daj dokaz o tom, ze Covid je laboratorny virus, ktori vymysleli ludia a elity to zneuzili na ovladnutie sveta. Co som cital clanky, tak laboratoria po celom svete, nezavisle od seba potvrdili, ze COVID nie je laboratorny virus. A ty si prisiel na tu tajnu informaciu, ze to zli zli ludia vymysleli tento virus. Ach jaj, najviac sa kritickym myslenim ohanaju ludia, ktori uveria kazdej sprostosti, ktoru si najdu na internete, alebo si pozru video na youtube.
29.7.2020 - 10:41
+2

mannheim

 

Tak to tiež nie je celkom pravda. Tragédi, čo majú na svojich konšpiráciách vystavané svoje mikrosvety, sú jedna vec. Ale bolo by férové povedať aj bé, že aj v epidemiologických kruhoch sa názory na pôvod, vznik, priebeh, a na ďaľšie aspekty okolo korony veľmi líšia a častokrát sú protichodné.
29.7.2020 - 12:42
+1

ŠIMIKE

 

ta ceska virologicka to celkom dobre vysvetlovala v niekolkych relaciach preco si mysli si to bolo laboratorne vyrobene..ale zas nikto netvrdi ze to niekto vypustil schvalne
29.7.2020 - 13:11
+3

ŠIMIKE

 

*ze to ..omg
29.7.2020 - 13:20
0

Nemehlo

 

Isto sa aj stazujes ako malo zarabas, dam ti radu ako usetris +- 150 Eur pre svoj rodinny rozpocet rocne. Zrus si internet, zjavne mas problemy s jeho pouzivanim. Nepotrebujes ho k zivotu. Radsej si kup mesacne o 12 piv viac, urcite ti to spravi lepsie, ako ked ta budu mat vsetci za debila.
29.7.2020 - 12:00
0

MaxSBA

 

ked už sme prehrali tak sme im poslali aspoň koronu
ale nie, nech sa uzdravia.
28.7.2020 - 21:27
0

crosbynko

 

No som zvedavy kto vyhra tento korona zapas. Aby sme este nemali my viacej.
28.7.2020 - 21:47
0

Kurolišek

 

Ak by to povedali o našich tak aspoň trochu by to vysvetľovalo tie chabé výkony (nie výsledky o ktoré nejde v príprave).
28.7.2020 - 21:28
+1

HkmDetva

 

snad sa nebozkavali s nasimi...
28.7.2020 - 21:46
0

UssKe

 

A sú aj reálne chorí alebo sú “len” pozitívni ?
28.7.2020 - 21:48
0

starosta

 

Tak vážna choroba, že vám ju musia zistiť aby ste vedeli že ju máte..
28.7.2020 - 21:51
+17

HkmDetva

 

aj rakoviny musia zistit
28.7.2020 - 21:56
+9

starosta

 

Ale z nej sa nejdeme s prepáčením posrať.. Je to svinska choroba a žijeme s ňou denno denne.
28.7.2020 - 22:00
+1

tn

 

Aha. Takze, ak nie som svina a chcem sa spravat aspon trosku zodpovedne, aby som neohrozil rizikove skupiny (ktorych je dost), tak som sa z toho akoze posral?
28.7.2020 - 22:06
+21

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Aladár Miazga

 

Ideme ! Všetci sú z nej posraní. Žiaľ bojuje sa s ňou a skúma sa dlhé desaťročia, kým táto pliaga je novinka a zobrala to útokom. Na toto ohrození ľudia zomierajú do pár dní od nakazenia. A mnohí tí čo to prekonajú budú mať pravdepodobne doživotné následky. Vieme o nej ešte málo.
28.7.2020 - 22:19
+4

julo

 

Rakovina je infekcna ? paneboze kolko sprostych ludi je na svk.
29.7.2020 - 1:02
+9

rasti_assez

 

Asi jedina choroba, ktoru ti nemusia zistit je hlupost. Bohuzial jej nasledky najviac nepocituje pacient, ale pribuzni, okolie, diskutujuci...V pripade korony koli par blbcom aj cely narod, ako spomenul dnes rano jeden pan vo vlaku.
28.7.2020 - 22:30
+2

Tehelnepole

 

Starosta, zelam Ti tu koronu z celeho srdca. Ta ta ironia prejde.
29.7.2020 - 10:47
0

starosta

 

Ty musíš mať tiež IQ hrdzavého drôtu..

PS: Ja ti zlé priať nejdem.
29.7.2020 - 12:20
+10

Tehelnepole

 

Ja ti neprajem nic zle, naopak, a potom napis, ako bolo. Ak to teda prezijes.
29.7.2020 - 12:50
0

Nemehlo

 

A ved sam si napisal, ze to nie je nic zle a vazne. Tak ake zle ti praje?
29.7.2020 - 12:55
+4

Tehelnepole

 

presne tak
29.7.2020 - 12:57
0

starosta

 

Ani zapálené hrdlo nie je nič vážne a neprajem to nikomu.. Proste karma príde, karma vráti.
29.7.2020 - 13:03
+2

Tehelnepole

 

cim ta otec zrobil....
29.7.2020 - 13:04
+1

starosta

 

29.7.2020 - 13:07
+2

starosta

 

A ako vidno na tebe si otec zjavne nedal záležať..
29.7.2020 - 13:10
+5

-BBB-

 

tak si ujasni, je to nebezpecne, ci to nieje nebezpecne,, lebo sa uz motas sam vo svojej blbosti ..
29.7.2020 - 12:56
0

Tehelnepole

 

dakujem ze si zvyraznil pointu
29.7.2020 - 12:57
0

starosta

 

Nie je
29.7.2020 - 13:04
0

Tehelnepole

 

tak si to uži
29.7.2020 - 13:04
+1

mhc23

 

Predstav si, že môžeš dostať taký zápal pľúc a budeš mať do konca života problémy ale nebude to covid a neprajem ti to. Mala som kolegyne, ktoré dostali také chrípky, že sa ani z postele nepostavili. Zrazu všetci zomierajú na covid a iné choroby neexistujú. Aj v Nemecku mala byť jedná nemocnica plná a bola prázdna až poloprázdna. Média davajú čo im vyhovuje. A v Taliansku to tiež také nebolo ako prezentovali média.
29.7.2020 - 13:44
0

jh12

 

a ake to bolo v taliansku? a tiez ake to bolo v DE? lebo ak si spravne cital, o com teda pochybujem, tak v DE svoje rozhodnutie neskor pozmenili a vyuzivaju viac nemocnic ...
29.7.2020 - 13:52
0

88Backo

 

Traja s koronou a ešte nás aj 3x porazili s prstom vzadku
28.7.2020 - 22:00
+9

Gargamel123

 

Hlavnésprávy: portal...
28.7.2020 - 22:38
+1

8sweet8

 

Už aj 1 hráč sk pozitívny
28.7.2020 - 22:41
+1

Vyskereny Citricus

 

S koucingom pana Petrovickeho neporazime Cechov ani keby mali vsetci hraci supera lepru.
28.7.2020 - 22:49
+3

-BBB-

 

Lepra je blbost , neexistuje ,, je to vymyslene ,, never tomu co citas, tie prehry sa nestali, to nam len media tlacia do hlavy, my sme vlastne tych cechov rozjebali a Petrovicky to na nich usil paradne tu taktiku ,, bol si tam? videl si to? nesmies verit tomu co citas .. prisla zmena systemu s Petrovickym.
28.7.2020 - 22:53
+60

tomas71

 

29.7.2020 - 8:22
+1

HA RA Bin Ladin

 

Aha... cize doping! :-o To musi byt kontumacia vsetkych 3 zapasov!!!
28.7.2020 - 23:43
0

fonte

 

Este aj na tych detoch zarabaju.
28.7.2020 - 23:45
0

LukasNR

 

Ôk v diskusii som sa dozvedel. O zmene svetového poriadku. Idem kuknúť na ulicu ci už Židia inštalujú obriezkomaty. Aby nás mohli zotrocit.
29.7.2020 - 0:05
+33

fonte

 

Jezismaria, to ozaj?
29.7.2020 - 0:26
0

Sunkafit

 

Kamarata obrezali uz na zakladnej skole...uz vtedy sa na to chystali
29.7.2020 - 10:42
0

Mato-Mi

 

Lukas: toto je zatial koment dna. Plusko mas
29.7.2020 - 10:47
0

pribina01

 

HM: Neprispievam tu často. No táto diskusia, ktorá sa rozprúdila, ma nenechala chladného. Sám mám zničené pľúca a som onko pacient. V podstate už podľa doktorov nadsluhujem pár mesiacov. Každému, kto opovrhuje covidom a týmto vážnym ochorením, by som doprial pár hodín v koži ľudí, čo si prežívajú peklo. Osobne viem o štyroch ľuďoch, čo zomreli v priebehu pár týždňov v bytovke môjho priateľa. Ak sa pýtate, že či niekto pozná niekoho, kto to prekonal, tak mi verte, buďte šťastní, že zatiaľ nepoznáte. Táto choroba spraví z človeka buď mŕtveho alebo invalida, čakateľa na nové pľúca. Som v kontakte s doktormi, čo nahlasujú úradom počet nakazených a denne sú to desiatky len v Salzburgu. Preto Vás prosím, nezľahčujte to. Aj tu sa ľudia správajú mimo práve preto, že veria informáciam hlupákov, kt. klamú jedna radosť. Keď už budete mať tú chorou, je neskoro. Ja už zdravie nikdy mať nebudem a doslova je zázrak, že ešte žijem, no i tak žijem zodpovedne...Skúste to aj VY a hlavne treba si chrániť to najvzácnejšie - ZDRAVIE! Držte sa, FANDA HOKEJa.
29.7.2020 - 4:42
+64

kamenný pavúk

 

HODTE NANHO DEKU!: na elnino3101
29.7.2020 - 8:12
+3

Urpiner16

 

Česi nie sú teraz bezpečná zóna a keby niet našich väzieb tak neviem,neviem.
29.7.2020 - 8:17
0

Tino

 

covid 19: bude este roky mutit konspiracne vody, tema prilis zlozita ...najma pre absolventov vysokej skoly zivota, dohladavajucich alternativne fakty v mediach ktore ludom otvaraju oci .... mal som inych favoritov pre tohtorocnu konspiracnu sezonu, moj tajny tromf boli 5G siete tu sa vyssie spomenuti absolventi citia silni ,lenze covid sa zda byt pritazlivejsi, tajomnejsi...najma to ockovanie a s tym spojene zotrocenie je proste nepriestrelna pecka a ked to jeden idiot nazivo v TV spojil s bibliou vec bola vybavena .....
29.7.2020 - 9:36
+9

-BBB-

 

myslis toho idiota, ktory rad citoval Bibliu a ked mu jo Vovacic dal do ruky, aby to tam ukazal, co cituje, tak zo seba po sty krat spravil debila verejne?
29.7.2020 - 9:50
+3

-BBB-

 

*Kovacic
29.7.2020 - 9:52
+1

mitoO

 

Davno hovorim, ich treba do diskusnych relacii pozyvat stale, jednak je to sranda a po druhe, verim, ze po tych diskusiach sa aspon zopar pomatencom v hlavach vyjasni, co su zac.
29.7.2020 - 10:02
+3

-BBB-

 

ja som to tiez vravel 100 krat, ze mne osobne vadi, ze Magian je v TV malo, keby bol viac, tak svojim primitivizmom a totalnym vseobecnym neprehladom by sa pochovaval viac a viac ..
29.7.2020 - 10:12
+2

Tino

 

poznas: nejakeho fanusika zaveseneho na tejto klike?/ja to nezuzujem, len na kotleba gang, sympatizanti si migruju krizom krazom z lava do prava, hore dole to nie je len o Magian, ze ani nahodou/...chcem povedat, ze skalneho fanusika takeho zhovadenie nevyrusuje, su pripraveni, Kovacic a system ktory predstavuje su inteligentni nepriatel , im nevadi ze tliape kraviny, pokial bude hovorit cca to co chcu pocut bude zaujimavy...Kolteba by si a je to paradox uznavam poskodil keby zacal hovorit nieco ine, okamzite by dostal nalepku kolaboranta mainstreamu a skoncil....konkurencia v segmente ktory obsluhuju je silna, nemoze si typek dovolit drzat sa faktov, pracovat s realitou,cim teda nechcem tvrdit ze by to robit chcel
29.7.2020 - 10:35
+1

Miki2308Rj

 

ver tomu že jeho fanúšikov to neodradí. on keby povedal že pri zjedení exkrementu budeš imúnny proti chorobám (zámerne nepíšem COVID lebo oni na to neveria), tak oni by to jedli takže jedine čo je dobré na tom že ho tam volajú je to že sa aspoň my ostatný zasmejeme napr. nad znakom šelmy
29.7.2020 - 11:37
+1

Tino

 

pozor: aj na toto maju odpoved...mainstream ma inu bibliu, tzv podvrh, falosnu knihu a tak okolo toho...ta skutocna, povodna, spravna/toto mam na diskusiach o biblii najradsej, vacsina veriacich nema sajn ako sa zbierka pribehov davali dokopy v akom case, akym procesom sa tieto pribehy upravovali, schvalovali aby sme ich konecne mali take ake ich pozname poslednych povedzme 1000 rokov ...tak v tej sa pise o kadecom ,v podstate o com chces.
29.7.2020 - 10:13
0

-BBB-

 

tak ja uz som si zvykol ze odpoved maju konstante rovnaku, "my to nevidime spravne, pocuvame media, nepouzivame svoju hlavu" .. takze to ze maju aj vlastnu bibliu je len ceresnicka na torte ..
29.7.2020 - 10:17
0

Sani

 

...nie, v tomto pripade sa odvolal na symboliku znaku selmy, co si do dnesnej doby prelozil ako nezpecenstvo ovladania prostrednictvom cipov....

...nepoznam, ziadnych lumenov, ktori by si po tejto relacii povedali, ze tak to toto uz je privela...skor naopak...a preto si nemyslim, ze je stastne povysit tieto bludy na legitimnu debatu v prime-time....
29.7.2020 - 10:46
0

Tino

 

jo: ako pisem vyssie skalnych taketo kecy nevyrusuju....komunikovat s touto skupinou sa stale ucime, neviem ci sa to niekedy naucime, ci sa to vobec da.
29.7.2020 - 10:57
0

Mato-Mi

 

Tino: dam konspiraciu. Podla mna, Covid vymysleli operatori, aby odviedli pozornost od 5G sieti, cez ktore budu ovladat pocasie a ludi
29.7.2020 - 10:48
0

crosbynko

 

Ale ved Covid a 5G sa da krasne spojit. Ved 5G vyzaruju Covid do prostredia preto ich v UK zacali podpalovat ci ako to bolo. Ja neviem us
29.7.2020 - 11:25
0

Tino

 

zatial: nesmele ale naznaky som uz zaznamenal...pojitkom je/bude ESET
29.7.2020 - 11:33
0

Nemehlo

 

Pokial viem tak testovaci 5g vysielac je v BB. nemam pocit, ze by v BB rastol pocet nakazenych. Ale ked sa pozriem na Magiana tak nieco na tej skodlivosti mozno bude.
29.7.2020 - 12:57
+1

crosbynko

 

Neviem ci tito konspiratori vedia ze ten tam je uz od jula 2019
29.7.2020 - 14:38
+2

P24 BLOG

 

drahá HP komunita, potreboval by som v súvislosti s touto diskusiou pár odpovedí: 1 - vám už došli gastráče od sorosa?
2 - ten covid, ktorý vlastne neexistuje, to je ten istý, ktorý už bol čínska tajná zrbaň, ruská tajná zbraň, americká tajná zbraň ...
3 - kurňa chlapi ďe robíme chybu? zas tu organizujeme supertajné spiknutie, zapájame do toho CIA, homolobby, ňevím koho ešte, a nakoniec nás zas prekuknú hľadači pravdy z mindžároviec pod otupnom, ktorí v živote neopustili hrancie okresu.
4 - ktoré savo je najlepšie ako prevencia? čisté alebo s nejakou príchuťou?
5 - nerobí si z nás/vás tutok pán elnino tak torchu p..u? lebo toto mi príde ako príliš priehľadný trolling?
29.7.2020 - 10:19
+3

Tehelnepole

 

1. Né.
2. Myslim ze je to najmä sorošova zbraň.
3. nuž, my holky na takéto nemáme čas bo variť musíme a detváky opatrujeme
4. uriťe to s prímesou vône, neh ti z huby nesmrdí né?
5. p24, obavam sa, ze jedince ako elnino to myslia smrtelne vazne a to je na tom ta tragedia a neznesitelna lahkost bytia.
29.7.2020 - 10:50
0

P24 BLOG

 

ďakujem
29.7.2020 - 11:18
0

Tino

 

k: bodu 5...skalneho od trolla, alebo recesistu nerozoznas, pisu rovnako ale rozumiem ti, normalne sa clovek brani prijat fakt, ze takto mozu ludia uvazovat....ale mozu, myslia to vazne, takito ludia skutocne existuju....a ked sa s nejakym stretnem nazivo vzdy napadne ma napadne kde ma tlacitko off/on , ako sa vypina, resp ci ide aspon vyskratovat.
29.7.2020 - 11:30
+2

Miki2308Rj

 

ešte ti poradím jednu vec. Skús sa takýchto ľudí opýtať kde sú ty imigranti a gayovia o ktorých strašili (Kok.tleba a Harabín) pred prezidentskými voľbami. Čapútova je prezidentka viac ako rak a oni tu zatiaľ niesu. Vtedy uvidíš ako začnú hapkať
29.7.2020 - 11:45
+1

Tino

 

dik: za radu...a pytal som sa ze kde teda su, odpoved no tu su, tajne samozrejme, ale su tu a toto je 100%tne ...im nezalezi na tom ci to tak je, ale mohlo by to tak byt a tejto predstave prisposobia vlastnu realitu....mne konkretne vysvetlovali ze v KE na Cordakovej budu migranti, ze kde teda nebolo este clekom clear...ale bud to sa postavi nieco nove/kolo coho si vytvorili dalsi dovod nenavidiet/ alebo sa vystahuju nejaki ludia/aj okolo toho sa vystaval pribeh o nenavisti....take ze podme teda na cordakovu ze kde to tam kua je, nefunguje, nepojdu vedia ze je to hovadina ale...mohlo by to tak , byt, podhodila im to nejaka autorita ktora si ich pasie , ktorej bezhranicne veria lebo hovori cca to co chcu pocut na rozne temy a v tom momente ked to ta autorita povedala sa to stalo pravdou.....
29.7.2020 - 12:02
+2

Miki2308Rj

 

tak toto že mali byť v KE som ani nevedel odtajnená informácia zrejme
29.7.2020 - 12:08
0

Tino

 

toto si zilo: svojim zivotom v case ked si robil kapman panko ktory sermoval 11k migrantmi cestujucimi na SVK...mam trosku podozrenie aj vzhladom k tomu kto ma o Cordakovej presviedcal, ze autorom myslienky bol team okolo praveho prezidenta, ak nie rovno on sam,aj preto ze o tejto novinke viedli huzevnate debaty ludia z prostredia justicie v KE.... kde ma Pista silny ale ze fest silny support.
29.7.2020 - 12:23
0

-BBB-

 

Neda mi ... kedze korona neexistuje, Schipulin ako osoba je tiez asi mainstream, plateny Sorosom.: --------------

anton_shipulin
Привет, друзья!

Многие из вас знают, что моя семья сейчас в Сочи. О том, что жена и дети приболели, тоже знаете. Отношения у нас с вами доверительные, поэтому решил рассказать все сам.

В этом году отправил Луизу с детьми и тещей в Сочи, чтобы они отдохнули, покупались в море, пока я работаю в Москве. Приезжал к ним только на выходные. Сначала заболела наша малышка Мира: поднялась температура до 39, других симптомов не было. Потом с температурой слёг я, следом — теща и жена. Нас это насторожило, и мы на всякий случай сдали тест на коронавирус. Результат, увы, положительный. У всех кроме Димы врачи диагностировали COVID-19. Мира, я и теща переносим болезнь в легкой форме, Луизу госпитализировали. Очень надеюсь, все восстановимся быстро. А пока находимся на самоизоляции.

Что хочу сказать вам. Можно не верить в коронавирус, видеть в этом мировой заговор, можно ругать власть за ограничительные меры, можно их не соблюдать по принципу «назло маме отморожу уши». Но заразиться может каждый, а ваше здоровье, здоровье близких только в ваших руках.

Российские курорты сейчас переполнены. По своему опыту говорю вам — в Сочи яблоку негде упасть! Людей просто тьма. Ни о какой социальной дистанции и говорить не приходится. Поэтому если вы решили отдохнуть на море, то будьте в 10 раз внимательнее и осторожнее. А вообще лучше побыть дома. Берегите себя!

---- /pre tych co nevedia rusky/

"Najprv to prepuklo u dcéry. Mire vystúpila teplota na 39 stupňov, ale to bol jediný príznak. Potom som dostal teplotu ja, nasledovala svokra a napokon moja žena. Všetci sme spozorneli a pre istotu sme sa nechali otestovať na COVID-19. Výsledok bol pozitívny okrem môjho syna. Louise museli hospitalizovať, my ostatní máme iba mierne symptómy, dúfam, že budeme všetci v poriadku,"
29.7.2020 - 10:41
+1

Mato-Mi

 

Mili a vazeni,
po precitani celej diskusie som velmi rad za to, ze vacsina ludi je stale racionalne uvazujuca. Uz som myslel, ze konspiratori zacinaju prevladat, ale chvalabohu, po precitani diskusie ma zalial pocit optimizmu, ze to s nami este nie je take zle. Tlieskam vam vsetkym, teda vsetkym nie
29.7.2020 - 10:51
+14

Rolba

 

ono to nie je zle, akurát ľudia nemajú nervy a silu bojovať s konšpirátormi a tak radšej tí normálni z diskusií vymizli a ostali tam len tí jednoduchší. Potom to vyzerá že prevládajú, no je ich našťastie menšina. Ja som sa minule odhodlal v jednej diskusii na jeden taký boj, polhodinu sa z jedným naťahoval stále len pýtal argumenty, keď som mu nejaké dal tak že on to neberie ako argument a on nedal žiadne proste som to vzdal s takými to vôbec nemá zmysel oni si idú svoje a sú presevedčení o svojej pravde. Len fakt nerozumiem prečo tak ľudia otupievaju
29.7.2020 - 12:01
+3

Nemehlo

 

Ono najhorsie na tom je, ze si myslia, ze ich je vacsina. Lebo vsetci v ich okoli maju podobne nazory. Nedochadza im, ze nikto iny sa s nimi nechce bavit, lebo vie, ze to nema cenu.
29.7.2020 - 13:00
+7

Jari Kurri

 

Mato, zial trochu prihasim tvoj optimizmus.. Ano, vdakabohu aspon tu na HP zatial zda sa prevladaju ti normalni. Ale staci zabrdnut na niektore ine diskusie a budes sa cudovat, ako dokazu byt takyto "elninovci" vypluskovani do neba a ti normalni zase vyminuskovani... Dokonca aj vo svojom okoli stretavam stale viac hentakych pacientov. Az do placu..
29.7.2020 - 12:39
+3

Mato-Mi

 

Rolba: je to tak, ako pises.
Jari Kurri: ano, na inych forach sa to hemzi cudakmi, preto som rad, ze tu je to zatial v norme. Par jednotlivcov sa vsak najde, ale to je prirodzeny percentualny vyskyt
29.7.2020 - 12:51
0

MaxSBA

 

no toto sa riadne tu zamotalo.
29.7.2020 - 11:32
0

fany

 

Ja by som sa len PROSÍM PEKNE ÚCTIVO chcela popýtať.A to už prečo sa robili tie testy PO a nie pred???A prečo sa robia testy po príchode na Slovensko legionárom a musia ísť povinne do karantény a chalanisko slováčisko ako repa čo bol 2 týždne v niektorej z tých krajín ako legionár pochádza si spokojne trénuje s ostatnými slováčiskami?
29.7.2020 - 13:00
+4

Tehelnepole

 

29.7.2020 - 13:05
0

MaxSBA

 

Ach fany, ty tých legionárov vopchaš všade
29.7.2020 - 13:17
+4

warn1ng

 

To este bude problem ze sa investuje do testovania legionarov a nie nasich
29.7.2020 - 13:34
+2

kubinho

 

co my vieme, kam vsade si tych legionarov vopchala
29.7.2020 - 14:49
0

fany

 

Ja som ich nevopchala nikde. A vieš, že traja zo štyroch mojich srdcoviek sú legionári, ale to sa už nehodí do vašich dristov. A podľa predpokladov som sa logickej odpovede nedočkala, lebo taká ani neexistuje
29.7.2020 - 16:24
0

Urpiner16

 

Je to zo strany čechov obrovská nezodpovednosť ak zanedbali pri vzniknutej situäcii niečomu čomu sa dalo ohľadom pozitívne testovaných zabrániť.
29.7.2020 - 13:44
+3

FP-Romanides

 

Šialená diskusia, je až neuveriteľné čomu niektorí ľudia dokážu veriť a čo dokážu vypotiť. Klubúk dole pred -BBB- ktorý sa aspoň pokúsil proti tým konšpirátorom bojovať a diskutovať ale v podstate to nemá cenu, to musí každý rozumný človek vidieť. Niektorí ľudia proste veria na nadvládu bohatých židov, chemtrails, 5G žiarenie, čipovanie vo vakcínach a že si američiania sami zvalili dvojičky. Ono nech si každý verí čomu chce, bojovať treba hlavne proti zdrojom týchto hoaxov, proti plátkom ako Zem a Vek a proti ruskej propagande, klamstvám a cieleným dezinformáciám. Lenže na internete je to ťažké.
29.7.2020 - 15:10
+14

burnzie

 

To su vysvetli ostatným tárajom tu...veľmi trefne napísané robia z korony niečo ako keby nás to išlo zahubiť všetkých pritom x chorôb je oveľa horších
29.7.2020 - 16:13
+2

julo

 

Si si z toho vycital nieco co tam ani nenapisal
29.7.2020 - 16:34
+12

MANO

 

To je proste neuveritelne co tato skupina ludi dokaze vypotit..
29.7.2020 - 16:47
+2

tn

 

Prepac za tuto otazku, ale teraz chcem spoznat tvoj charakter. Takze predpokladam ze si zdravy a v plnej sile. Dakemu virusu sa ty vysmievas. Citis sa trosku zle ale ved to nic nie je. Nakazis dost ludi, pretoze teba dake nosenie rusok a trochu rozostupy strasne obtazuju. Z tych co nakazis mozno niekto pojde na jis a mozno aj niekto na komplikacie jeho diagnozy a korony zomrie. Naozaj je ti to uplne jedno?
29.7.2020 - 22:35
+2

HeyYou

 

zbytocne hras na city teraz, ono ten nesmierne uslachtily pocit, ze zachranujes bezbrannych ludi naokolo je casovo obmedzeny, skonci sa v momente, ked ta tie opatrenia pripravia o zivobytie, v tomto nie je nutne pozovat pred okolim
30.7.2020 - 5:56
+2

mhc23

 

Prečo potom aj cez chrípku nenosíš rúško? Lebo aj obýčajná chrípka môže zabiť človeka čo má oslabenú imunitu
30.7.2020 - 13:02
+1

julo

 

To ako vžne ete niekto porovnáva chrípku s covidom?

Počas chrípkovej sezóny 2018/2019 nahlásili všeobecní lekári v SR 1.470.680 ARO, z toho chrípku a chrípke podobné ochorenia (CHPO) v 157.644 prípadoch.Vírus chrípky bol potvrdený u 40 zosnulých...Vieš si predstaviť čo by tu bolo pri takých počtoch nakazených koronavírusom?Odpovedať nemusíš,rečnícka otázka
30.7.2020 - 14:48
+1

julo

 

+ak sa nemýlim proti chrípke existuje vakcína,aj keď zrejme bez nanočipu,ale existuje
30.7.2020 - 14:56
0

burnzie

 

Presne tak ale budú tu trepať že covid je oveľa nebezpečnejší, že rozdrbe orgány plúca obličky a pod
30.7.2020 - 15:08
0

julo

 

Ale naštastie tu stále máme burnzieho a spol. a napíšu nám ako to je v skutočnosti
30.7.2020 - 15:42
+3

Sani

 

Konspiracie: ...volakedy to bol v podstate "zabavny, fantasmagoricky zaner" ale Rusi a socialne siete to dostali na uplne iny level....castokrat som v debatach v mensine a obkluceny (uz sa nejedna len o nevzdelanych ludi)....ked im vravim, ze ludia neblaznite....tak sa dozviem, ze som Zidmi zmanipulovana ovca....

Mam nervozitu z toho, kam sa toto cele bude uberat a ze sa to coraz viac odzrkadli vo volbach....
29.7.2020 - 18:33
+4

Vyskereny Citricus

 

Uz sa z tych konspiracii nepotentujte. Nech si kazdy pise co chce a comu veri, myslim ze niekedy za slobodnych cias sa tomu hovorilo sloboda slova. Lenze mediami zmanipulovana soroshaved musi kazdej inej teorii co sa jej nehodi do narativu budovania svetlych liberalnych zajtrajskov davat nalepku konspiracia, ruska propaganda, pritom ste to vy kto nariadenia proti sireniu pandemie okazalo hromadne porusujete, vid protesty isteho rasistickeho hnutia BLM(Burn, Loote, Murder)
29.7.2020 - 22:08
+4

Sani

 

...ked povazujes ohybanie faktov, kreativne vyklady historie a sirenie nenavisti za slobodu slova...tak to mas trochu pomylene...

...ale velmi sa mi paci, ked sa ludia obdivujuci autokraticke rezimy, zacnu ohanat slobodou slova...
30.7.2020 - 8:46
+5

-BBB-

 

v zasade ked nacek hovori o slobode prejavu
30.7.2020 - 8:49
+3

Vyskereny Citricus

 

O akych nackoch to tu tliachas, pismeno? Poniektori obyvatelia "tejto krajiny" historicky velmi radi podliehate zrudnym ideologiam, asi to mate vstiepene geneticky. Najprv fasizmus, potom komunizmus, teraz liberalny idiotizmus.
30.7.2020 - 10:30
+5

Tehelnepole

 

Ty si tak zbytocna virtualna existencia...
30.7.2020 - 10:39
0

-BBB-

 

nehovoril som o tebe, ale napr. o Magianovi, Mazurekovi, ci inych nackoch v LSNS, ktory tliachaju o slobode prejavu, hoci zaznavaju system, ktory slobodu prejavu utlacal a netolerovat,, ale ked si sa v tom nasiel, tak si len trafena hus co zagagala ..
30.7.2020 - 10:41
+3

Tino

 

pisat: slobodne o nejakej alternativnej pravde, ktoru napr my povazujeme ta absolutny blud mozes len v liberalnom prostredi, ktorym tym opovrhujes...dockas sa posmeskov, kritiky, hafo nazorovych oponentov ale napises a povies co chces....ak sa nedotknes prav 2. strany, ale aj to sa da sikovnym manevrovanim rozchodit ...vyplakavani a nadavanim na liberalne hodnoty si pilis konar pod sebou samym...splietat o liberalnej sikane, liberlanych fasistoch a tak podobne je aktualne trendy,paci sa to najma malym ludom , nie celkom dobre zorientovanym v terminologii, pojmoch....ten kto si ta pasie vie preco si u teba vypestoval absurdny pocit ohrozenia zo strany liberalov.
30.7.2020 - 9:54
+8

Daewo_KS

 

Perfektny prispevok, naozaj.
30.7.2020 - 13:10
0

caput rerum

 

Som zdesený, koľko je v tejto diskusii hokejových fanúšikov s vymytým mozgom. Myslel som, že slovenský národ je na tom lepšie s mentálnou kapacitou. Koronavirus je tu, bude tu a treba sa s ním naučiť žiť !
29.7.2020 - 21:14
+5

Urpiner16

 

No k veci.Píšem tu iba ja kritiku na čechov a nik sa nezamýšľa nad tým prečo pochybili.Ak by sme to spôsobili my slováci tak to si vieme nasrať do vlastného hniezda.Nato by sa tu určite viacerí ozvali všakže?A pán Petrovický by sa mal zamyslieť nad svojím stereotypným koučovaním kde za tri zápasy žiadna pozitívna zmena.Či zas to slovenské klišé:Musíme sa z toho poučiť?Obávam sa že sa z toho nepoučil nik ani sám Petrovický ani hráči.A opäť sa vrátim k tej korone.Som si istý že ak by sme to my zavinili a nie česi to by tu bolo pičungov.
30.7.2020 - 7:45
+2

fany

 

Ja som sa slušne opýtala, prečo si tie testy robili PO. Odozva žiadna. Keby ich nerobili vôbec, tak by život išiel ďalej a nič by sa nedialo.
30.7.2020 - 7:50
+2

mhc23

 

Veď to, že nikto by ani nevedel, že nejakí 3 Česi mali coronu. Keď už chceli hrať tak mali spraviť pred zápasmi testy a nie po.
30.7.2020 - 13:05
+1

emoxx1

 

Testovali ich kluby po príchode z repre zrazu. Logický postup. Aj nas firma testuje pred spustením výroby.
30.7.2020 - 13:18
0

topska

 

Testuje sa aj v kluboch, naprikad aj deti pred sustredenim
30.7.2020 - 13:35
0

MaxSBA

 

„V rámci predbežných prvých požiadaviek na predobjednávanie vakcín, sme požiadali o 3 milióny vakcín,“ oznámil rezort Mareka Krajčího.



pôjdete sa očkovať?
30.7.2020 - 13:31
0

Tino

 

znamenie: selmy, nanocipy,zotrocenie.... moj odhad ak dobrovolne do 30%, nasilu s brutal cirkusom 70%, zo skupin oznacenych ako rizikove 50%.
30.7.2020 - 13:37
0

MaxSBA

 

ja ak to bude nebude "predražené" alebo niečo by som išiel, ale ak za to budú pýtať masívne sumy kašlem na to
30.7.2020 - 13:42
0

Tino

 

ak to spoplatnia : znizia % zaockovanych to je myslim celkom ocakavany efekt spoplatnenia...ze to bdue psoplatene nie je iste skor si mylsim, ze EU najrpv zaockuje rizikovych zadarmo nasledne vsetky tiez zadarmo , je mozne ze v prvej vlne nebudu mat rizikovi free
30.7.2020 - 14:00
0

emoxx1

 

Tak, teraz firmy na testy zamestnancov míňajú niekoľko fúrikov peňazí, aby neohrozili výroby za niekoľko miliónov €. Takže viem si predstaviť, že aj spoplatnená vakcína bude mať svojho odberateľa. Firmu výjde predsa len lacnejšie zaočkovať celú osádku, ako všetkých testovať každé 2-3-4 týždne.
30.7.2020 - 14:06
0

Tino

 

jo: ale to sa tyka len ludi zamestnanych vo firmach ktore pojdu takouto cestou...mozno 1/4 obyvatelstva
30.7.2020 - 14:23
0

strojar

 

A aké 3 milióny vakcín objednal náboženský fanatik?
Veď zatiaľ žiadna vakcína proti covidu neexistuje.
30.7.2020 - 15:09
+1

emoxx1

 

To je zatiaľ len predobjednávka. Nejaké sú už v testovaní, tak nech v prípade, že by prešli do reálneho predaja s nami rátajú. Asi tak by som vnímal tu správu.
30.7.2020 - 15:18
0

ZOOMER

 

Tomas Prokop
@Lewysko
·
32 min
Pozitívom je, že zo slovenskej reprezentácie do 20 rokov idú zatiaľ dobré správy. Polovica tímu už absolvovala testy na COVID-19 negatívne, nikto nie je chorý a nemá symptómy.
30.7.2020 - 14:19
+2

rasťoZv

 

Škoda že tie dobré správy nie sú z hokejovej stránky.
30.7.2020 - 16:10
+1

ZOOMER

 

Tak aj jeden pozitívny zatiaľ
https://sport.aktuality.sk/c/454729/koronavirus-ma-po-zapase-s-ceskom-aj-slovensky-hokejista/?fbclid=IwAR2VacuHCv3YidSgh01T0aYps2bxRwfthppJMFCZH0My9UL1mZO8dQqpwzU
30.7.2020 - 17:11
0

fany

 

Umres, keď Ti oznámia staro-nové meno v HKM
30.7.2020 - 22:32
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen619:1313
2.Nitra413:912
3.Poprad311:56
4.Michalovce29:56
5.Detva416:176
6.Trenčín514:176
7.N. Zámky39:55
8.Košice27:63
9.Slovan411:152
10.Miškovec46:122
11.B. Bystrica48:172
12.L. Mikuláš13:50
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Viedeň7500232:1516
2.Graz7410225:1714
3.Salzburg6400223:1512
4.Klagenfurt7400315:1412
5.Fehérvár7311227:2712
6.Bolzano5301118:1310
7.Innsbruck8301422:2910
8.Linz7200517:236
9.Bratislava4110211:165
10.Dornbirn6110411:195
11.Villach6100513:263
Aktualizované: 19.10.2020 12:28
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

Ambri-Piotta - Lausanne 2:3 pp v utorňajšom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Ambri-Piotta v zostave so slovenským útočníkom Stanislavom Horanským prehrali v utorňajšom domácom zápase švajčiarskej ligy s Lausanne 2:3 po predĺžení. výsledky: Ambri-Piotta - Lausanne 2:3 pp, Biel - Bern 3:4, Langnau - Rapperswil 0:1.
včera o 22:22 - TASR

TPS Turku - Ilves Tampere 1:4 v utorňajšom zápase fínskej ligy

Hokejisti Ilvesu Tampere zvíťazili v utorňajšom zápase najvyššej fínskej súťaže na ľade TPS Turku 4:1. výsledok: TPS Turku - Ilves Tampere 1:4.
včera o 19:59 - TASR

Jakupov zamieril z Chabarovska do Omska

Ruský útočník Nail Jakupov zmenil pôsobisko v rámci Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL). Z Amuru Chabarovsk zamieril do Avangardu Omsk za finančnú kompenzáciu. Informovali o tom oficiálne stránky oboch klubov.
včera o 18:49 - TASR

Nordström podpísal ročnú zmluvu s Calgary

Švédsky hokejový útočník Joakim Nordström podpísal ročný kontrakt s klubom NHL Calgary Flames. V novom pôsobisku zarobí 700-tisíc dolárov. Klub potvrdil angažovanie 28-ročného centra na oficiálnej stránke.
včera o 08:21 - TASR

Arizona si poistila služby útočníka Fischera

Americký hokejista Christian Fischer podpísal s klubom NHL Arizona Coyotes kontrakt na dva roky. V organizácii pôsobí celú svoju profiligovú kariéru, po skončení sezóny 2019/2020 bol obmedzeným voľným hráčom. Dvadsaťtriročný útočník si v 56 zápasoch predchádzajúceho ročníka pripísal šesť gólov a tri asistencie.
19.10.2020 19:40 - TASR

Ottawa uzavrela kontrakt s brankárom Daccordom

Kanadský hokejový klub NHL Ottawa Senators uzavrel trojročnú zmluvu s brankárom Joeyom Daccordom. Dvadsaťštyriročný Američan odchytal zatiaľ v profilige len jeden zápas v sezóne 2018-19. Daccord v prvom roku platnosti kontraktu zarobí 700. 000 dolárov v NHL a 175.
18.10.2020 12:55 - TASR

Blues podpísali nováčikovský kontrakt so svojou draftovou jednotkou

Vedenie hokejového tímu NHL St. Louis Blues uzavrelo trojročný nováčikovský kontrakt s Jakeom Neighboursom, ktorý bol ich prvou draftovou voľbou. Blues si osemnásťročného útočníka vybrali v prvom kole z 26. miesta. Kanadský krídelník odohral v juniorskej súťaži WHL celkovo 122 zápasov, v ktorých nazbieral 98 bodov (34+64).
18.10.2020 12:39 - TASR

Grzelcyk sa dohodol s Bostonom na novej zmluve a vyhne sa arbitráži

Americký hokejista Matt Grzelcyk sa vyhne arbitráži, keď sa dohodol s Bostonom Bruins na novej zmluve. Dvadsaťšesťročný obranca podpísal s klubom NHL zmluvu na štyri roky v celkovej hodnote 14,75 milióna dolárov.
18.10.2020 08:38 - TASR

Obranca Ceci podpísal ročnú zmluvu s Pittsburghom

Kanadský hokejový obranca Codi Ceci podpísal ročnú zmluvu s klubom NHL Pittsburgh Penguins. Nový kontrakt mu vynesie 1,25 milióna dolárov.
18.10.2020 06:58 - TASR

Davos - Rapperswil 9:2 v sobotnom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Davosu triumfovali v sobotnom domácom zápase švajčiarskej ligy nad Rapperswilom presvedčivo 9:2. Výsledky: Ambri-Piotta - Zug 1:2 pp a sn, Biel - Zürich 1:5, Davos - Rapperswil 9:2.
17.10.2020 22:25 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

23. 10. 2020
N. Zámky - Miškovec o 18:00
Košice - Michalovce o 18:00
25. 10. 2020
Michalovce - Zvolen o 16:00
B. Bystrica - L. Mikuláš o 17:00
Trenčín - Košice o 17:00
27. 10. 2020
B. Bystrica - N. Zámky o 17:30

Odohrané zápasy

20. 10. 2020
N. ZámkyZvolen
1:0 SNREPORT
KošiceMiškovec
4:1REPORT
18. 10. 2020
ZvolenKošice
5:3REPORT
N. ZámkyTrenčín
5:1REPORT
16. 10. 2020
MiškovecTrenčín
2:3REPORT
11. 10. 2020
N. ZámkyNitra
3:4REPORT

Najviac bodov

Rastislav GašparDEV9 bodov
2.McPherson A.ZVO8
3.Puliš R.ZVO7
4.Nuutinen M.ZVO7
5.Obdržálek P.NZA6

Najlepší strelec

Radovan PulišZVO5 gólov
2.Klhůfek P.KOS4
3.Lalancette C.MIC4
4.Hrnka T.NIT4
5.Gašpar R.DEV4

Najlepší brankár

Henri KiviahoNZA94.79 perc
2.Cowley E.NIT94.04 %
3.Rahm R.ZVO92.62 %
4.Rajna M.MIS91.73 %
5.Valent M.TRE90.48 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov