Diskusia: Limity hromadných podujatí sa v októbri meniť nebudú
Pri kultúrnych a športových podujatiach bude naďalej platiť pri interiérových akciách obmedzenie kapacity na 500 ľudí a pri exteriérových 1000 ľudí.
Počas pondelkového zasadnutia ústredného krízového štábu o tom informoval predseda vlády SR Igor Matovič.
V prípade športových akcií v zelených oblastiach budú účastníci sedieť v každom druhom rade, v červených v každom štvrtom rade. Občerstvenie nebude dovolené. Nepríde tak k päťnásobnému zníženiu maximálne povoleného počtu divákov. V piatok po rokovaní Pandemickej komisie vlády SR sa navrhlo sprísnení opatrení ohľadom hromadných akcií so zákazom podujatí nad 1000 divákov a interiérových nad 500 divákov. V súčasných zelených okresoch malo prísť k obmedzeniu maximálneho počtu osôb v exteriérových hromadných podujatiach na 200 osôb s povinnosťou nosiť rúško a v interiérových hromadných podujatiach na maximálne 100 osôb. V oranžových a červených okresoch malo prísť ešte k výraznejšiemu obmedzeniu - v exteriéri maximálne 100 osôb, resp. v interiéri 50 osôb.
Do týchto počtov sa počítajú len diváci, nie hráči, tímy a organizátori. "Odkedy bolo avizované pandemickou komisiou, že sa hromadné podujatia dosť zásadným spôsobom sprísnia od 1. októbra, boli sme vo veľmi intenzívnom kontakte, aby sme prišli s riešením. Dohodli sme sa, že bez ohľadu na to, ako sa nám podarí presvedčiť ústredný krízový štáb o tom, že by sme nemali až takto zásadne skresať počty prítomných, chceme podať pomocnú ruku športovej aj kultúrnej obci. Po zasadnutí ústredného krízového štábu, ktorý ešte zasadá, sme chceli informovať, že s naším návrhom sa nám podarilo uspieť a pravidlá budú také, že budú de facto platiť opatrenia v platnosti od 1. septembra," povedal Matovič.
Štát chce pomôcť športovým klubom aj finančne. Kľúč podľa čoho prerozdelí financie sa ešte len hľadá. "Je podstatné, že podávame pomocnú ruku. Preto sme boli v intenzívnej komunikácii so športovcami. Potrebujeme nájsť čo najadresnejšie opatrenia. Športu umožníme mať tam divákov, hoci si uvedomujeme, že to nie je plná kapacita. Stále dolaďujeme finálny kľúč podpory," povedal minister financií Eduard Heger.
Športové zápasy a súťaže boli od 1. septembra na Slovensku zaradené medzi rizikové podujatia s tzv. "superšíriteľmi" nového koronvírusu. Po zasadnutí konzília odborníkov na Úrade vlády SR minister zdravotníctva Marek Krajčí a hlavný hygienik Ján Mikas potvrdili opatrenia ohľadom hromadných akcií so zákazom podujatí nad 1000 divákov a interiérových nad 500 divákov. Tiež sa rozhodlo, že opatrenia sa budú pravidelne prehodnocovať na zasadnutiach odborného konzília.
Od 1. júla sa na Slovensku povolili športové súťažné podujatia s viac ako tisíc účastníkmi za podmienky dodržania šachovnicového sedenia. Športové kluby mohli za dodržania tejto požiadavky a zabezpečenia kontrolovaného vstupu a výstupu návštevníkov naplniť tribúny maximálne do 50 percent kapacity štadióna. Konzílium odborníkov tak vyhovelo požiadavkám športových zväzov, ktoré apelovali na vládu, aby zvýšila počet účastníkov na súťažných podujatiach. Už od 6. júla však vošli do platnosti upravené pravidlá so sedením v každom druhom rade ako dôsledok porušenia hygienických nariadení počas šlágra futbalovej Fortuna ligy v Dunajskej Strede. Nové opatrenie bolo prezentované zároveň ako ústretový krok s predpokladom zjednodušenie kontroly plnenia nariadení zo strany organizátorov hromadných podujatí.
Na Slovensku došlo ešte 9. marca k plošnej výluke športového života. Ústredný krízový štáb SR a dosluhujúca vláda Petra Pellegriniho vydali nariadenie okamžitého zákazu usporiadania všetkých športových podujatí v krajine. Opatrenie bolo vydané predbežne na dva týždne, postupne sa však rozšírilo splynutím s ďalšími mimoriadnymi opatreniami proti šíreniu koronavírusu nového typu (ochorenie COVID-19). Športová uzávera začala platiť hneď na druhý deň v utorok a len v prebiehajúcom týždni sa dotkla 44 zápasov najvyšších súťaží najvýznamnejších kolektívnych odvetví. Zrušili sa tiež už nachystané domáce šampionáty v behu na lyžiach, strelectve zo vzduchových zbraní, v atletických viacbojoch a v squashi. O šesť týždňov neskôr otvorili na Slovensku vonkajšie športoviská bez šatní a sociálnych zariadení. V rámci prvej fázy uvoľňovania opatrení sprístupnili zariadenia pre rekreačný šport a tréningy vrcholových športovcov v bezkontaktných odvetviach. Teda tenisové kurty, golfové ihriská, atletické dráhy, hrádze pre cyklistov, cyklistické dráhy i BMX-trate, vodnoslalomárske kanály, kanoistické areály, strelnice, či motoristické okruhy.
Od 20. mája boli v rámci štvrtej fázy otvorené vnútorné plavárne a športoviská pre organizované športové kluby. Zároveň sa otvorilo aj prevádzkovanie kontaktných športov vo vonkajších priestoroch. K vstupom na plavárne a do športových hál pre verejnosť došlo začiatkom júna a od 3. júna sa opäť povolili všetky športové súťaže a podujatia v krajine, k návratu divákov došlo v júli.
Rubrika: Slovensko
- DavePP
- Uľavilo sa mi, že sa budú dať zorganizovať všade zápasy, ale stále to je žalostne málo.
- 14.9.2020 - 18:42
- +6
- HokejBJ
- Čo má teší je to že konečne dostanú kluby finančnú kompenzáciu keďže majú na to nárok lebo je to obmedzenie ich podnikania. Miestny HP ekonómovia to ale neschvaľuju
- 14.9.2020 - 18:49
- +5
- DavePP
- Najradšej by som bol na štadióne, ale ak sa s nimi náhodou už viac nepohne momentálne v tomto, tak ťa finančná kompenzácia je podľa mňa nutnosť, lebo liga inak asi nezačne. Ale máš to z nejakého zdroja? Rad by som si to prečítal.
- 14.9.2020 - 18:53
- +1
- HokejBJ
-
čítal som že ešte sa nevie podľa akého kľúča budú peniaze rozdeľovať ale teraz ani za boa neviem kde to bolo ale hľadám ďalej
- 14.9.2020 - 19:07
- +2
- DavePP
- Už som to aj ja započul v telke.
- 14.9.2020 - 19:56
- 0
- yaro.s
- Kučera to spomínal.
Napr. aj v tomto článku na konci, kde "kritizuje" hokej, že dostal najviac a sa ozýva.
https://sport.aktuality.sk/c/460259/karol-kucera-vracia-uder-slovenskym-hokejistom-taku-vyznamnu-podporu-nedostal-ziadny-sport/ - 14.9.2020 - 19:59
- 0
- strojar
- Kluby dostali nejaký chimerický prísľub od človeka, ktorý svoje sľuby štandardne nedodržuje.
- 14.9.2020 - 20:58
- +21
- JuloBB
- Táto vláda "odborníkov" prijíma rozhodnutia ktore zastavujú nielen rozum ale aj život.
Niektoré vedia ľudia vyhodnotiť ihneď a ich mäsové protesty tieto rozhodnutia rýchlo menia, ako napríklad koronavírusové opatrenia.
Nenapraviteľné škody však vznikajú pri rozhodnutiach "osvietených" ktoré ľudia vyhodnotia až s odstupom času.
- 15.9.2020 - 9:31
- +4
- doc.koniferum
- mne nie.šport sa robí pre ľudí.toto je akoby nula.keby kompenzácia bola aj neviem aká, byť na štadióne je na nezaplatenie.
- 14.9.2020 - 19:48
- 0
- DavePP
- Tak aj ja by som bol najradšej na štadióne. To každý. Ale určite je to lepšie, než by mala skončiť liga. Po mesiaci si myslím, že pustia viac ľudí. Ja som rád že sa bude hrať, a ak sa nedostanem na štadión, aspoň si pozriem ten prenos. Ten prvý mesiac nejak vydržím.
- 14.9.2020 - 19:59
- +5
- mno
- omyl: Šport sa robí kvôli ziskom. Ako sponzorov tak aj športovcova tých okolo nich. Ľudia sú až na poslednom mieste.
- 14.9.2020 - 20:39
- +1
- Big brother
- Keby sa tak niekomu chce ten problém hlbšie riešit, určite by na takych štadionoch ako má Slovan, či Košice mohlo byt viac ludí. Dovolím si tvrdit, že 1500 ludí v Košiciach by bolo menej nebezpečných ako 500 ludí v Detve, či v Mikuláši.
- 14.9.2020 - 18:44
- +29
- julo
- Tak urcite.a ak sa objavia nejake poztivne pripady medzi tymi 4000 tak testovat ich a dohladavat vsetky kontakty bude kto?
- 14.9.2020 - 19:38
- +16
- cipulis
-
- 14.9.2020 - 20:04
- +1
- HokejBJ
- Keď budu mať všetci rúška a budú sa dodržiavať pokyny tak je fakt mala šanca že sa tam niekto nakazí
- 14.9.2020 - 20:10
- 0
- julo
- Jo,videli sme v pp,mi ako sa nosia ruska,dodrziavaju nariadenie a to tam mali 250 divakov..
- 14.9.2020 - 20:15
- +10
- HokejBJ
- Tyvole tak sa budú proste!
- 14.9.2020 - 20:22
- 0
- HokejBJ
-
Inak teba strašne štve že hokejové kluby dostanú peniaze čo
- 14.9.2020 - 20:22
- 0
- julo
- TOTo si si kde precital ?
- 14.9.2020 - 20:26
- 0
- HokejBJ
- Aah mam taky pocit lebo je tu taka skupinka čo sú tak nepriamo proti tomu
- 14.9.2020 - 20:39
- 0
- HA RA Bin Ladin
- Ano, lebo sport nie je len hokej- a ten ocividne nezivori podla lahkovaznych supisiek a poctu legionarov. Navyse samotna zmluva s tipsportom je dost velka podpora. Su tu ine sporty ktore doslova zivoria a su na pokraji zaniku. Ak by prehnana podpora hokeja mala sposobit ze ostatne sporty defacto zaniknu- dakujem- neprosim.
- 15.9.2020 - 7:41
- +3
- HokejBJ
-
hokejovým klubom zakázali podnikať čiže majú právo na finančnú kompenzáciu a prečo tyvole, s kadiaľ si nabral že by pre iné športy by nič nezostalo
- 15.9.2020 - 12:03
- 0
- cipulis
- A Nitru co nespomenies ako sedeli šachovnicovo jeden vedľa druhého,v PP stal fanklub pokope a teraz sú všetci zakovidovani
- 14.9.2020 - 20:27
- +1
- julo
- To mi je luto.nemali tak stat
- 14.9.2020 - 20:28
- +1
- cipulis
- Ale hovno nikomu nič nieje, v NR nemali sedieť jeden vedľa druhého a neboli by v červenej zóne však
- 14.9.2020 - 20:37
- +1
- Hasan13
- Ty si zaspal dobu? Ved sachovnicovo sa nesedi uz dva mesiace. Sedi sa kazdy druhy rad tak ako v nitre.
- 14.9.2020 - 20:46
- +7
- cipulis
- U nás sedelo 380 ľudí šachovnicovo, takže poctivo sa u vás sedelo každý druhý rad?
- 14.9.2020 - 20:52
- 0
- hello, havarju
- Máte pravdu obaja. Sú dve možnosti. Buď šachovnicovi alebo každý druhý rad, môžu si vybrať.
- 14.9.2020 - 21:10
- 0
- fany
- Jedno aj druhé sprostosť. Kde sú zachované 2 metrové rozostupy?
- 14.9.2020 - 21:21
- +1
- topska
- Nie, boli presne nariadenia.
- 14.9.2020 - 21:30
- 0
- Sunkafit
- Ano kedze na to dohliadala SBS a miesta boli opaskovane to ze u vas su cocoti co nevedia par ludi dat do poriatku Nitra nemoze
- 14.9.2020 - 21:21
- +1
- cipulis
- No v TV som videl tiez cocotov potom
- 14.9.2020 - 21:52
- +1
- topska
- U nas to bolo tiez opaskovane a sadnut si inak sa nedalo
- 14.9.2020 - 22:25
- 0
- topska
- Aj u nas sa zacalo kazdy druhy rad a potom pri 500-ke to bolo sachovnicovo
- 14.9.2020 - 21:31
- 0
- mitoO
- Len to statie bolo cudne.
- 14.9.2020 - 21:40
- 0
- cipulis
- Cudne je ze nikomu nič nieje, nechcem to obhajovať je to pre všetkých niečo nové a všetci robíme chyby treba sa z toho poučiť
- 14.9.2020 - 21:57
- 0
- mitoO
- V PP v podstate nemate pozitivnych, cize cudne to nie je. Ale mozno ak by dosiel niekto z Vitkovic, tak by sa to prejavilo.
- 14.9.2020 - 22:38
- 0
- cipulis
- Tak na nule niesu nikde a ako by sa to prejavilo pri 1 pozitívnom je dosť diskutabilné
- 15.9.2020 - 6:45
- 0
- zahorak009
- Dovolím si oponovať. Ak si zoberieme oficiálne grafy,tak napr. okres Poltár mal posladný nález 20.7.,Krupina 7.8.,či Bánovce 21.8.. Do dnešného dňa je do dosť dlhá doba,aby boli vyliečení.To sa ale v grafoch už neuvádza,veď treba ľudí čo najviac strašiť,napr.uvádzaní všetkých nakazených od začiatku "pandémie",z ktorýcj je už ale dosť veľké množstvo vyliečených.
- 15.9.2020 - 10:04
- +3
- cipulis
- Toto všetko uvádzas len potvrdene osoby,by ma zaujímalo ak by sme dali urobiť testy 1000 bezpritnakovym ľuďom bez zahraničnej anamnezy koľkým by vyšiel pozitívny test
- 15.9.2020 - 11:17
- +1
- Lukash_ke
- Presne taky test by ma tiez zaujimal. Otestovat 1000ku v kazdom kraji a mame doveryhodne data.
- 16.9.2020 - 12:03
- 0
- samajamado
- Sorry, ale ked si otvoris napriklad Aktuality tak v baneri mas pocet aktualne nakazenych+novych. Po rozkliknuti vidis celkove cislo a aj pocet vyliecenych. To, ze sledujes media, ktore zavadzaju a siria paniku je tvoja chyba a tym, ze ich sledujes ich v tom podporujes.
- 15.9.2020 - 11:39
- 0
- zahorak009
- Iste,rôzne média uvádzajú primárne rôzne kritéria. Príklad - ak si otvoríš v mobile Pravdu,tak prvé zbadáš "infikovaní 5768"... Až po rozkliknutí zistíš,koľko bolo testovaných,počet obetí,hospitalizovaných a naposledy počet vyliečených.Aktuálny počet nakazených neuvádzajú... Takto sa masíruje mozoK
Aktuality proti tomu uvádzajú počet v súčasnosti nakazených,takže určite sú objektívnejšie. Ale zas tie grafy,resp. mapka z ktorých som uvádzal tie okresy je tiež z Aktualít. A tam sú uvedené stavy od začiatku,bez vyliečených či mŕtvych. - 15.9.2020 - 12:27
- +2
- mitoO
- A to preboha komu takto masiruju mozog?
- 15.9.2020 - 12:31
- +1
- zahorak009
- Dobre,možno nie vyslovene masáž,ale psychologický ťah určite. Záleží,aký uhol pohľadu dané médium prezentuje. Pravda prezentuje ako prvý pohľad - infikovaní:5768.A majú pravdu,od začiatku bolo zistených toľko infikovaných. Ale aktuálny stav neuvádzajú vôbec. Toto je pohľad pesimistický.
Naopak Aktuality uvádzajú ako prvý pohľad - infikovaných 2516. A tiež majú pravdu,keďže uvádzajú aktuálny počet nakazených.Ale je to iný pohľad, tzv.realistický.
A vzhľadom na to,že mádia majú moc ovplyvňovať mienku národa,ide ak nie o priamu masage,tak aspoň o psychoťah - 15.9.2020 - 14:04
- +2
- mitoO
- Ale tak snad kazdy vie scitat a odcitat.
- 15.9.2020 - 14:48
- 0
- zahorak009
- Iste.Ale v prvom momente to robiť nik nebude a v ďalšom si dá tú námahu možno polovica...
Ide o ten uhol pohľadu.Vieš jak to je - pesimista vdí pohár skoro prázdny,optimista skoro plný a realista naplnený do polovice... - 15.9.2020 - 15:11
- +2
- Lukash_ke
- no nie, nevie
- 16.9.2020 - 12:05
- 0
- hello, havarju
- v prípade sedenia sa odporúča zabezpečiť sedenie s výnimkou osôb žijúcich v jednej
domácnosti tak, že medzi obsadenými miestami ostane jedno miesto neobsadené, pričom
sekvenciu obsadenia sedadiel odporúčame v radoch alternovať - 14.9.2020 - 21:47
- +2
- topska
- Ok dik
- 14.9.2020 - 22:25
- 0
- miško DUKLA
- Asi nevieš ako sa testuje alebo podobne... pretože 4000tis. ľudí by nešli testovať takto to nefunguje.
- 14.9.2020 - 20:20
- 0
- cipulis
- A bolo by veselé koľko z ľubovoľných 4000 testov by malo pozitívny test na covid bez náznaku ochorenia
- 14.9.2020 - 20:28
- 0
- mno
- Ak sa objavia medzi 4 tisíckami : pri kapacite 8 tisíc, je to ako keby sa objavili inde Z 500 povolených pri kapacite tisíc. Kto má taký štadion?
- 14.9.2020 - 20:42
- +1
- mno
- To je druhoradé: Počty podľa kapacity štadionov. Inak to nemá žiadnu logiku.
- 14.9.2020 - 20:40
- +1
- batifo
- Keby si na takej omsi niekedy bol, tak by si vedel, ze si napisal totalnu kravinu
- 14.9.2020 - 21:44
- 0
- fonte
- Na slovane 10 055, v ke 8347, vsetko ostatne je blaznovstvo
- 15.9.2020 - 8:25
- 0
- warn1ng
- Dakujeme za nazor, posielame klucenku.
- 15.9.2020 - 8:29
- +7
- fonte
- Dukla Trencin poprosim
- 15.9.2020 - 11:43
- 0
- iHC
- Teším sa na sľubovanú logickú obhájiteľnosť 1000/500 bez ohľadu na kapacitu. Rovnako ako na vysvetlenie každého 4tého radu.
- 14.9.2020 - 18:45
- +8
- fonte
- Ale prosim ta, staci, ze povedia, ze je to preto, lebo medved biely a vacsina populacie bude diskutovat, ci mu zafarbit kozuch ma modro, alebo na cierno, tak absurdne to cele je.
- 15.9.2020 - 8:31
- +1
- SVKevo93
- A už by stačilo.. Von do ulíc, všetci a bez rúšok. Obmedzovanie na slobode, kvôli obnoži obyčajnej chrípky s miernejšími príznakmi tejto neschopnej vláde evidentne vyhovuje, lebo doteraz nič normálne nespravila. Toto z dlhodobého hľadiska nemôže skončiť dobre. Najvyšší čas, aby ovce porozmýšľali ako ďalej aby fakt.. DOBRE BOLO..
- 14.9.2020 - 18:46
- +39
- doc.koniferum
- skús si kuknúť toto krátke video:https://m.facebook.com/watch/?v=2667604633558870&_rdr
- 14.9.2020 - 21:01
- +2
- poseidon
- Ovca si ty a tých 31 lajkov. Alebo 30, pokiaľ si si jeden dal sám.
- 14.9.2020 - 21:34
- +3
- mitoO
- Nie. Ovce ste vy, co to spochybnujete a ignorujete. Sebecke ovce.
- 14.9.2020 - 21:40
- +36
- poseidon
- Dal som ti plus, btw. ja nespochybnujem covid, netvrdím že tu nie je, len to že to nie je žiadna hrôza a treba s tým normálne slušne a bez nejakých extra obmedzení žiť. To je všetko a dúfam že si môj názor na túto hystériu pochopil. Nebuď ovca.
- 14.9.2020 - 22:00
- +9
- mitoO
- Ja niesom ziaden hysterik, ale ludia nerespektujuci nariadenia momentalne skodia slovenskemu hokeju viac, ako ti, ktori si to posrate rusko na hokeji nasadia. Sebecky skodia. A ako ovce pocuvaju hlupakov, ktori si vymyslaju pribehy na FB, kadejakych tupych poslancov, ktori si karieru spravili na nenavisti a kadejakych sarlatanov, ktorym momentalne nejde kseft a to je pre nich najdolezitejsie.
- 14.9.2020 - 22:15
- +25
- doc.koniferum
- ten hlupák na FB videu čo som poslal má odkrútené roky vo svojom medicínskom odbore.ty si nejaký doktor-špecialista?
ak áno,presvedč nás o nepravosti tvrdenia toho pána.a nie,netvrdím,že mu verím.mám na to neutrálny názor. - 14.9.2020 - 22:57
- +2
- mitoO
- Nepozeral som to video, cize neviem, kto tam je. Odpovedal som inemu cloveku. Ale je fajn, ze si sa tam nasiel.
- 14.9.2020 - 23:14
- +6
- doc.koniferum
- čiže som hlupák,ovca a neviem čo ešte podľa teba.díky za kompliment.
- 14.9.2020 - 23:19
- 0
- Lukash_ke
- ak mysils to video co ma 54 sekund ako promo tak tam nepovedal v podstate nic
- 15.9.2020 - 0:20
- +2
- doc.koniferum
- skús to prvé v poradí,cca trojminútové:https://m.facebook.com/watch/?v=773847153444207
- 15.9.2020 - 1:19
- 0
- samajamado
- 1 z 1000 doktorov povie opacny nazor a ideme ho vsetci pocuvat. Som rad, ze si sa v tom hornom prispevku nasiel a ozval.
- 15.9.2020 - 11:42
- +1
- mhc23
- 1 z 1000? No ja poznám viacerých čo majú na to všetko iný názor
- 15.9.2020 - 14:06
- +1
- doc.koniferum
- keby si netrepal.
- 15.9.2020 - 20:01
- +1
- Radovan123
- Myslím si že všetci sa delíme na ovce len jedny sú čierne a druhé biele keďže nad nami je jeden bača kt. nas aj tak ma v jednej ohradke.
- 14.9.2020 - 21:43
- +2
- forwardPP
- Naňho by sedelo.
- 15.9.2020 - 9:48
- 0
- bwpow
- Len klud. Coskoro je tu vakcina a po nej mozno povolia aj 1500/1000 a kazdy treti rad a aj tretinku pivo, ale maximalne jedno za prestavku. A pukance len s karamelom.
- 14.9.2020 - 18:51
- +9
- erik24
- len klud, vakcina bude na jeden druh korony a korona mutuje, cize...klud, budu nas zatvarat donekonecna...
- 14.9.2020 - 19:13
- +7
- forwardPP
- A to ty už vieš odkiaľ?
- 15.9.2020 - 9:50
- +1
- HokejBJ
- Tiež som proti obmedzeniam ako 30 ľudí na svadbe a pod. Ale absolútne nechápem prečo niekomu vadia ruska preboha. Celkovo vďaka ruskam sa neprenasaju choroby, známa ktorá pracuje lekárni hovorila že odkedy sa zaviedli ruska tak nikto z nich nebol chorý keďže sa nemali ako nakaziť
- 14.9.2020 - 18:51
- +35
- MackoPu
- Pretoze im vadia veci z principu-antisystemovost.
Logiku tam nehladaj. - 14.9.2020 - 20:31
- +21
- Adam138
- Na to že to je obycajna chrípka s miernejsimi príznakmi zomrelo na ňu celkom dosť ľudí
- 14.9.2020 - 18:51
- +36
- borussia
- Ani nie ked si vezmeme kolko starych ludi umiera na chripku ci zapal pluc
- 14.9.2020 - 19:10
- +12
- hello, havarju
- Koľko? V USA zomiera na chrípku a komplikácie s ňou spojené priemerne 36 tis. ľudí ročne. Na Covid tam zomrelo za pol roka takmer 200 tis.. Keď sme u nás robili na jar opatrenia, tak tam všetko fungovalo. S opatreniami začali neskoro.
- 14.9.2020 - 20:03
- +28
- WinnipegJets
- na vyťahovanie chrípky im stačia čísla zo slovenska, inde nie je zjavne
- 14.9.2020 - 20:18
- +3
- Byron
- Ide o biznis, keďže na Covid idú ťažké $ za každého pacienta.
- 14.9.2020 - 20:31
- 0
- Handlo
- Hej lenze tych 36 tisic je umrtie priamo na chripku. A tych 200 je taka statistika ze zomre clovek je covid pozitivny tak hned statistika ze obet covidu. Aj ked tam zastrelia cloveka otestuju je pozitivny tak hned obet covidu.
- 14.9.2020 - 20:33
- +9
- hello, havarju
- To je veľmi logické. Inak by to ani nemohlo byť naozaj, že.
- 14.9.2020 - 20:57
- +4
- Radovan123
- Tak potom je zrejme v USA silnejší vírus alebo väčší počet slabých ľudí keďže im idú úplne do neba percenta od priemeru iných štátov pri priemernej úmrtnosti na chrípku a covid-19
- 14.9.2020 - 22:04
- 0
- hello, havarju
- To nie je len USA. Sú štáty, ktoré majú aj väčšiu úmrtnosť, len som nezistoval údaje o chrípke. USA sú 11 v počte úmrtí na 1 mil. Obyvateľov. Slovensko je 154. Aj to hovorí o tom, že tie opatrenia mali u nás účinok. Hlavne to, že sme ich mali od začiatku.
- 14.9.2020 - 22:23
- +3
- Radovan123
- No a to je to že krajina ako USA ktorá má aktuálne najviac nakazených je až 11. v počte úmrtí na 1 mil. Takže je ťažko hovoriť o úmrtnosti na covid-19 keďže nikde nie sú presne štatistiky prečo je také číslo tu a niekde úplne iné. Ako som nižšie spomínal veľa krajín malo a ešte ma problém s triedenim ľudí ktorí zomreli na covid-19 alebo ho len mali. A to ti vie pekne skomolit čísla a pri množstve nakazených vo svete aj percento úmrtnosti stúpne
- 14.9.2020 - 23:01
- +1
- hello, havarju
- Štatistika je štatistika, nie je dokonalá. Okrem nej však nemáš nič, len výmysly.
To, čo som porovnával je počet úmrtí a nie smrtnosť, keďže aj Borussia pisal o počte ľudí, ktorí zomreli na chrípku.
A prečo budú tie čísla počtu úmrtí v rôznych krajinách rôzne som už písal - rôzne opatrenia - rôzne počty úmrtí. - 14.9.2020 - 23:13
- +2
- zahorak009
- Alebo rôzna úprava štatistík,viď Britániu,kde úpravu priznali.
- 15.9.2020 - 10:14
- +2
- HokejBJ
- No tak toto je tiež ťažko povedať keďže v zahraničí stačilo len to že si bol pozitívny na Coronu a hneď už ťa zapísali medzi tých mŕtvych pri tom príčina smrti mohla byť úplne iná. Snáď len my
štáty v strednej Európe sme boli jediný kto zarataval ľudí ktorí reálne umreli na Coronu - 14.9.2020 - 19:18
- +5
- BlooD
- o nič viac ako po minule roky
- 14.9.2020 - 19:27
- +4
- SVKevo93
- http://www.uvzsr.sk/index.php?option=com_content&view=article&id=3804:chripkova-sezona-20182019-sa-skonila-chripka-mala-mierneji-priebeh-celotatnu-chripkovu-epidemiu-sme-v-sr-nezaznamenali&catid=126:chripka&Itemid=112
NECH SA PACI precitajte si koľko ľudí ochorie a zomrie na sezónnu chrípku /2019/ a porovnajte si to so SMRTIACOU PANDEMIOU, ktorá je tu teraz. Vďaka médiam sa tu šíri panika a strach. Ľudia umierajú na iné závažné odložené operácie, bežné ošetrenie a podobne...
- 14.9.2020 - 20:30
- +4
- mitoO
- Co si vlastne chcel ukazat?: 157644 pripadov chripky, 123 hospitalizovanych a 40 zosnulych s chripkou.
vs
385 928 pripadov korony,
129 hospitalizovanych len v tomto momente a 38 umrti nie len s koronou, ale potvrdenych na Covid-19. - 14.9.2020 - 21:58
- +4
- poseidon
- Čo si akože tým chcel povedať? Jediný rozdiel je to, že sa nakazí viac ľudí. 80 % covid positive nemá žiadne alebo minimálne príznaky, 10% slabšie ako chrípka, 8 podobné chrípke. Chalanko, sa preber a nešír tu hoaxy, aký máš dôvod šíriť strach a paniku na tomto fóre?
- 14.9.2020 - 22:07
- +7
- poseidon
- 385 928 prípadov korony? Kde? U nás? Chlape ty si choď vyčistiť hlavu
- 14.9.2020 - 22:11
- +4
- mitoO
- Kua sry, to som zle okopiroval, samozrejme 5580.
Ved by to nedavalo zmysel ten moj prispevok s cislom 300k - 14.9.2020 - 22:30
- +4
- mitoO
- Ten edit sa tu snad raz zriesi.
- 14.9.2020 - 22:31
- +1
- mitoO
- A to ani neriesim, ze je leto a zima a sychravo a malo slnka este len pride.
- 14.9.2020 - 21:58
- +1
- mitoO
- Este dodam, vy popieraci nedokazete pochopit jednu vec, ze nam korona moze odrovnat totalne zdravotny system a bude problem liecit ine choroby, urazy, planovane operacie. Lebo nas zdravotny system absolutne ledva stavany na beznu chorobnost, ktoru mame, nie este na nieco nove. Ak bude viac bezpriznakovych logicky bude viac priznakovych a viac v nemocnici a kedze je to infekcna choroba, bude problem s umiestnenim pacientov a so zdravotnym personalom, ktory kedze sa bude starat o nich, bude chybat inde. Ano, ty budes mat soplik max, ale iny sa nedostane na svoju operaciu doprdele. Ked uz neriesis tych starych, ktori by este mozno rok dva mohli pozit.
- 14.9.2020 - 22:04
- +17
- mitoO
- namiesto "absolutne" som mal napisat "je".
- 14.9.2020 - 22:06
- 0
- mhc23
- Nikto nepopiera ten vírus ale ten tu už bude a treba sa s tým naučiť žiť. A od marca do apríla sa robili operácie, vyšetrenia, nerobili. Koľko ľudí zomrelo lebo nemali príznaky covid a neboli ošetrení a je ich určite viac ako zomreli na covid
- 14.9.2020 - 23:32
- 0
- MackoPu
- Nechod tak do hlbky, pomotas ich este viac
Napr. pekne su tie cisla uvedene do suvislosti tuto: https://vedator.space/preco-media-nepisu-aj-o-pocte-umrti-na-rakovinu-ci-pri-autonehodach/ . Ale pochybujem, ze to aj takto po lopate postaci. - 14.9.2020 - 23:38
- +2
- fanke27
- Nerád tu miešam tému politiky a korony ale keďže teba považujem za normálneho inteligentného diskutéra a viac menej aj súhlasím všeobecne s tým, že je ľahké všetko kritizovať ale podstatné je, že tu ide o vyšší záujem, ktorý si vystihol vo svojom príspevku, s tým všetkým súhlasím, aj s tým že je potrebné robiť opatrenia skrz nedostačujúce zdravotnícke zázemie ale napriek tomu kritizujem našu vládu lebo zásadne kroky sa robia zle. Len tak v skratke. Hranice boli od začiatku slabo kontrolované a teraz sú ešte slabšie. Nehovoriac o tom, že sme dovolili vycestovať dovolenkárom alebo pracujúci sú málo kontrolovaní. To je najväčší zdroj korony pre Slovensko na ktorý sa kašle. Naopak tu vláda intenzívne rieši a džube do ľudí vrámci Slovenska. Toto je choré, áno je potrebné sa chrániť, nosme rúška ale život vrámci Slovenska mal fungovať normálne, obmedziť na maximum sa mali hranice. My to robíme naopak, obmedzujeme sa vrámci štátu a hranice prehliadame.
A druhá chyba je, že ak sú už obmedzenia, tak mali fakt výraznejšie pomáhať finančne ľuďom, ako je tomu v Česku, ja napr podnikám tiež a od začiatku som dokopy nevidel nič, lebo na môj prípad podnikania nemám nárok na príspevok aj keď mi obmedzili zo začiatku podnikanie na 100%. Plus tu ľudí stresujú s kontrolami z hygieny. To je choré.
Nech v prvom rade uzatvoria hranice a potom sa môžme baviť o nariadeniach vrámci štátu - 15.9.2020 - 8:31
- +2
- samajamado
- Amen
- 15.9.2020 - 11:48
- 0
- opeKE
- Dobre napisane... Ale si uvedomme, ze tento stat ma problem kapacitne s uzavretim hranic + sa hned ozvu vselijake mimovladky a ludia typu Berka, ze sa tym obmedzuje ich osobna sloboda si ist nakupit do sparu v kittsee aby v BA nepomreli hladom. Dovolenkari su len mala cast problemu, hlavnou castou su sezonny pracovnici a pracovnici v automobilivom priemysle (aka novodobi otroci) zo Srbska a Ukrajiny. Tito su problem myslim zo zdravotneho hladiska. Co sa tyka ich prinosu pre pracovny trh nemam nic proti nim.
- 15.9.2020 - 12:08
- 0
- kelnička
- Ibaze sa tu opomina jeden zavazny fakt.ak je Covid skutocne pandemia...tak ako je pandemia definovana tak dnes uz by sa tu nejake zavretie hranic neriesilo.Covid ziadna pandemia nie je.spravit z nej pandemiu bolo politicke rozhodnutie aby mali politici rozviazane ruky na celu tuto saskaren.
- 15.9.2020 - 13:21
- +2
- Nemehlo
- Ved najprv Cinskej vlady, potom presvedcili Taliansku a Spanielsku, nasledne ich nasledovala Velka Britania, Brazilia, USA. Ostatnym europskym krajinam neostavalo nic ine ako suhlasit, lebo by na nich uvalili sankcie. A najnovsie si potrebuje strach a moc posilnit Indicka vlada. A este ani Putinovi nestacilo aku ma poziciu v Rusku tak si ju tiez tymto krokom umocnil. A vsetkym im to zaplatil George s Billom. Jednoduche. Ale najlepsie je, ze George presvedcil svojho najvacsieho obdivovatela Orbana, nech uzavrie hranice.
- 15.9.2020 - 14:05
- +6
- Lukash_ke
- Cinskej vlady? A neznie ti to nejak divne? Ta cinska vlada, ktora bola kritizovana, ze zavaznost virusu a realne cisla dlho ututlavala? S kozou na trh ohladom vaznosti situacie Cina vysla az ked pocty nakazenych zacali evidovat v zahranici.
---ehm... takto som isiel reagovattriggol si ma s tou cinou
potom som si to precital cele a bliklo mi, ale schvalne postujem aj tu cast vyssie
- 16.9.2020 - 12:12
- +2
- gabi98
- Jaj tak ono je spolitizované.
Potom Ok, to vela veci vysvetľuje. - 15.9.2020 - 16:55
- 0
- kelnička
- Ak to co sa za cca poslednych 15-20 rokov udialo vo WHO,to ako sa zmenili pravidla na urcovanie Pandemie,to aky vplyv na to mali ludia z Novartisu napriklad ,aj to ako sa uz viac ako desatrocie zaobchadza s koronou nenazveme politikou tak potom ano vsetko sa deje "prirodzenou" cestou...
- 15.9.2020 - 17:19
- +3
- Bonati
- Neblazni. Toto im nepíš... To im Matkiza, aktuality, sme a dennik N zabudli napisat...
- 15.9.2020 - 21:12
- +1
- strojar
- KAŽDÝ zdravotný systém je stavaný na štandardnú chorobnosť.
Preto má pri epidémiách či pandémiách KAŽDÝ zdravotný systém problémy.
KAŽDÝ.
Pre tvoju informáciu, na potrebné vyšetrenia a operácie sa ľudia kvôli (neodôvodnemému) covidovému šialenstvu nedostali už v predošlých mesiacoch. - 15.9.2020 - 9:00
- +5
- Bonati
- Toto sme počúvali cely marec, april... ???? Bože akí ste niektorí vymeteni... Otvor oči a popozeraj sa okolo seba. Ja nevidím žiadnu pandemiu, len divadlo a šírenie strachu z niečoho, čo tu nieje.
- 15.9.2020 - 21:08
- +1
- antinamor
- Tak obnoži říkáte Kefalíne. Okrem toho, že slovo obnož je nespisovné resp, neexistuje (správne je odnož), 900 000 mŕtvych ľudí na COVID-19 celosvetovo je pohoda? Niektorí ste naozaj nepoučiteľní. Ale tak to vyzerá, keď ovce tebe podobné začnú o niečom, o čom nemajú ani poňatia, filozofovať.
- 14.9.2020 - 18:59
- +11
- LenTak93
- 900 000 mŕtvych NA covid? dolož to, lebo ak by sa v minulosti robili pri každom úmrtí testy aspoň na chrípku u starého človeka, tak tiež by to číslo išlo hore
teraz sa testuje každý a eviduje sa to, aj keď to nemusela byť prvotná príčina - 14.9.2020 - 19:23
- +9
- antinamor
- https://news.google.com/covid19/map?hl=sk&mid=%2Fm%2F06npd&gl=SK&ceid=SK%3Ask
- 14.9.2020 - 20:12
- +1
- LenTak93
- opäť si mi tu dal celkovú štatistiku
je rozdiel, ak niekto zomrie NA covid a ak niekto zomrie S covidom - 14.9.2020 - 22:38
- +2
- MackoPu
- Ok, ako rozlisis, ze ten zapal pluc je Covid a nechytil ho inde ?
Preco stale robit z doktorov uplne blbych ? Lebo konspiratori si tym nieco obhajuu a potvrdzuju ? Aj priemerny doktor musi vidiet, ci by pacient zomrel bez kovidu a jeho priamych komplikacii. A ked nie v 100%, tak 95% pripadov.
Ked ma niekto nejaku inu diagnozu a zrazu sa jeho stva prudko zhorsi, ma zname priznaky a nebodaj zomrie, je viac nez jasne, ze co je pricinou. V tej chvili je covid priamou pricinou smrti, lebo bez tej infekcie by zil dalej. - 14.9.2020 - 23:33
- +4
- strojar
- "Ked ma niekto nejaku inu diagnozu a zrazu sa jeho stva prudko zhorsi, ma zname priznaky a nebodaj zomrie, je viac nez jasne, ze co je pricinou. V tej chvili je covid priamou pricinou smrti, lebo bez tej infekcie by zil dalej."
Môžeš prezradiť ako si dospel k tomuto "vedeckému" poznatku? - 15.9.2020 - 9:04
- +5
- Danny23
- Strojar ty si expert na všetko. Nechceš ísť k Pellegrínimu do strany?
- 15.9.2020 - 10:49
- +2
- Frey77
- Expertov na vsetko ma predsa Igor
- 15.9.2020 - 11:03
- +4
- Athotis
- Napíš ti to takto , na svete zomrie x tisíc ľudí na HIV , do štatistiky sa dá že umrel na HIV ,ale v skutočnosti priamo na HIV nezomrel a každý zomrel na nejakú pridruženu chorobu. Ale keby nemali HIV na tú chorobu ako je napr. zápal pľúc by ani jeden nezomrel
- 15.9.2020 - 9:21
- +5
- Radovan123
- Už len Rakúsko a VB mali veľké problémy so štatistikou pri úmrtnosti na covid-19 keďže nijak to netriedili tak aj človek kt. Zomrel na motorke bol zapísaný ako obeť covid-19 a vo VB takto až 5000 ľudí vyradili zo zoznamu a to len papierovo(kde videli že zomrel pri autonehode, atď.) a ešte kopu ľudí ostalo kt.nebola vykonaná pitva pre presnejšie určenie smrti.
- 14.9.2020 - 19:48
- +3
- mitoO
- Aj ked zvelicujes, nieco pravdy na tom bude. V krajinach, kde uz nestihali riesit pitvy, tak korona pozitivny bol urceny ako mrtvy na Covid.
Len ci si tam pocitas aj rozvojove krajiny, kde ludia tiez umierali na Covid a nikto ich nepocital, pripadne krajiny, kde to tajili.
Najhorsie je, ked to spochybnuju konspiratori aj u nas, kde sa pitvy robia. - 14.9.2020 - 19:56
- +4
- Patomato
- tohto týždna bol rozhovor so sudnym lekarom a tam to jasne vysvetlil že iba v par krajinach sa robí pri každom umrtí na covid pitva.Väčšinou sa vychadza zo zdravotných zaznamov ktore píšu lekari a velakrat sa ludia dostanu k doktorom už v katastrofalnom stave.To nieje infekcia či nador že to lekar dokaže popísať ako sa covid v obeti vyvíja.
- 15.9.2020 - 10:18
- 0
- hoKEjka
- Cely svet je v prdeli, vsade su brutal obmedzenia ale nie to nasa vlada je na vine. Ludia zapnite si hlavu
- 14.9.2020 - 19:37
- +11
- miko 75
- Keď nebol internet,iba tvoji najbližší vedeli, že si tupý,jak koľajnica.
- 14.9.2020 - 21:06
- +5
- spartacus
- Jasne lebo opatrenia a kovid je iba na slovensku
- 14.9.2020 - 21:25
- +1
- GB11
- Velice písal na fb jak bude bojovať. TENTO človek a celé Slovensko na čele s higienkmi, ktorý nežijú život sú neschopní !!!! A ešte “zavreli” ČR
- 14.9.2020 - 18:49
- +4
- erik24
- ty si mal byt zavrety...neviem kde si to zobral, mali nam to nechat otvorene...
- 14.9.2020 - 20:09
- +1
- Sunkafit
- Ty si mal byt ty
jujujuj
- 14.9.2020 - 20:18
- +7
- BieloModra
- Vy co mate v tej Skalici aky problem v time? Dnes u vas nehrame
- 15.9.2020 - 9:24
- 0
- GB11
- Netuším už sa o to nezaujímam ale teraz je moderný covid
- 15.9.2020 - 10:53
- 0
- KrebsKandidat
- A este bude za hrdinu, ten nas Igor
- 14.9.2020 - 18:50
- +3
- mno
- vy až doteraz: Nezmýlili ste si náhodou športovú rubriku s politickou?
- 14.9.2020 - 20:47
- +1
- KrebsKandidat
- 1. nie som prvy ani posledny, kto to spomenul
2. je to reakcia na jeho vyjadrenie, preco nemozu prejst take prisne opatrenia, kde sa pasuje za zachrancu sportu a teda to je prispevok k sportu a teda hokeju - 14.9.2020 - 22:41
- +1
- MaxSBA
- No myslím že teraz je čas riešiť platené prenosy. Zápasy sa odohrať môžu keďže hráči atď kľudne do počtu sa zmestia. Len u nás žiaľ nemožné v lige ,keďže máme blbu zmluvu s Tipsportom.
- 14.9.2020 - 18:50
- +5
- chimli
- Ziadny Mikas, ziadna komisia, ziadne konzilium, o vsetkom ohladom Covid rozhoduje zle lieceny trnavsky pacient.
- 14.9.2020 - 18:51
- +24
- poseidon
- Presne, mal by tú Viedenskú kliniku navštevovať častejšie.
- 14.9.2020 - 21:06
- +4
- forwardPP
- To si ty?
- 15.9.2020 - 9:55
- +2
- Mato-Mi
- 500 je lepsie ako 50, ale...Stale si myslim, ze to mohlo ist aspon na 50% kapacity stadiona.
- 14.9.2020 - 18:52
- +9
- HA RA Bin Ladin
- To by znamenalo uvolnenie opatreni oproti septembru.. to by nepreslo cez úkš..
- 15.9.2020 - 7:47
- 0
- MaxSBA
- Nebudete mať 500? Ja som asi trošku mimo ako to je?
- 14.9.2020 - 18:57
- 0
- bwpow
- Hej, je to 500 v interieri v zelenych a 250 v orandzovych/cervenych regionoch? Chvilu isiel na TA3 chybny titulok, tak ma to zmiatlo.
- 14.9.2020 - 19:10
- +1
- bwpow
- Tak nie, bude to 500 stale a bude len rozdiel v obsadenych radoch. Zjavne to na TA3 na chvilu poplietli vsetko dokopy.
- 14.9.2020 - 19:14
- 0
- OceliarKE
- Podpiseme 500 novych hracov z radov fanusikov.
- 14.9.2020 - 19:17
- +3
- Pietro10
- Hlasim sa ako center 15tej lajny
- 14.9.2020 - 20:05
- +2
- mitoO
- Presov uz ma strechu
- 14.9.2020 - 19:08
- 0
- topska
- Sorry, nesiel som dlhsie
- 14.9.2020 - 19:42
- 0
- mno
- na : Jazere
- 14.9.2020 - 20:49
- 0
- zasi
- máš na mysli tú pracovnú plachtu či čo to som tam videl natiahnuté?
- 14.9.2020 - 23:26
- 0
- BieloModra
- My mozeme do Sale ako na wc
nie je to podla predpisov ake su na extraligu ale to sa urobi
a kocka chybat nebude tu nema vic extraligovych klubov
- 14.9.2020 - 19:11
- +2
- BieloModra
- Viac
- 14.9.2020 - 19:13
- 0
- Athotis
- Tu sa hráme na počty ľudí a na národnej púti ich bude tak 100 tis. a to už nás katolícky štát netrápi
- 14.9.2020 - 19:01
- +3
- nerorome
- Nebude. Vraj. Biskupi vyzvali veriacich, aby nechodili. Matovič samozrejme ide...
- 14.9.2020 - 19:16
- +1
- miko 75
- Nebude,iba toľko čo vojde dnu,aj to iba obmedzene a vonku bude ohradeny priestor,kde pustia max 1000 ľudí a koniec, vchádzať sa tam bude cez ohradené zábradlie,s ruskami a dezinfekciou, keď si zoberieš, že tam bývala účasť okolo 20000 a viac,tak je to nič.
- 14.9.2020 - 21:14
- 0
- MaxSBA
- Takže 500 ľudí na štadióne a nerátajú sa ani hráči a tak ďalej.
- 14.9.2020 - 19:06
- 0
- BieloModra
- 500...no tesim sa aj ked je to pramalo tak dufam ze budeme roztruseni aspon na dve tribuny lebo 500 v NR na jednej tribune to jd cesta do pekla lriamo hygienikovi na lopatu....a ked uz tam budeme pkprosim vas fanusikovia Corgonov ruska aj na nosteky nie ako niektori
Snad sa este podari cosi vyboxovat a vymysliet ako naplnit klubovu kasu - 14.9.2020 - 19:06
- +9
- fanhokej28
- A to že sa v nákupných centrách denno denne od rána do večera premelie omnoho viac ľudí je v poriadku ?? Celé je to len šaškáreň ako zásterka na pád ekonomiky ktorý by aj tak prišiel a kto to ani po takom časom nechápe tak nech si kúpi budík.
- 14.9.2020 - 19:06
- +6
- Athotis
- Ja sa čudujem že sa ešte nájde nejaký blbec čo toto napíše.... V obchodoch máš ešte stále regulované kolkooze byť Max. ľudí v jednom čase
- 14.9.2020 - 19:08
- +8
- fany
- V ktorých obchodoch? A kto to kontroluje? V obchodoch nemáš veľakrát ani dezinfekciu.
- 14.9.2020 - 19:50
- +5
- warn1ng
- Tak v tych obchodoch co som ja bol, bola dezinfekcia teda vsade. Ale ludia na to...
- 14.9.2020 - 19:51
- +11
- julo
- Neviem ja som tu dezinfekciu videl asi vsade.Ak ju niekde nemaju odporucam hlasit na ruvz
- 14.9.2020 - 19:54
- +7
- fany
- Jaj videl. Ale mne sa stalo už aj u lekára, že to bolo prázdne.
- 14.9.2020 - 20:00
- 0
- julo
- Jaj tak sa tu budeme chytat za slivicka...hovorim.ak niekde nie je treba ich na to upozornit ,nahlasit..
- 14.9.2020 - 20:11
- +1
- mno
- trebalo: naplniť
- 14.9.2020 - 20:50
- 0
- Athotis
- Napr. v tom čo robím máme vyxapene na dverách že max. 8 ľudí a keď je viac všetci poslušne čakajú vonku
- 14.9.2020 - 21:44
- +1
- Danny23
- V ktorých obchodoch nemáš dezinfekciu?????
- 15.9.2020 - 10:53
- 0
- fany
- No napr. v Kauflande, či Lidli sa mi to stalo nie raz.
- 15.9.2020 - 20:08
- +1
- mitoO
- Dolezite je, ze sa do toho konecne pocitaju len divaci.
- 14.9.2020 - 19:08
- +2
- nerorome
- Takže momentálne na ligovom hokeji maximálne 500 divákov (do počtu by sa nemali počítať hráči, realizačné tímy, rozhodcovia...). Je jedno, či na štadióne s kapacitou 10000 alebo 3000 divákov, jedno či je okres na "zelenom" alebo "červenom" semafore. Jediný rozdiel medzi "zeleným" a "červeným" štadiónom má byť, že v zelenom sa môže sedieť v každom druhom rade, v červenom v každom štvrtom... Som zvedavý, aká kombinácia napadne permanentne krízový ústredné pandemický štáb "Matovič" nabudúce. Nepokazme im to #tyvolelogikadostavanafrak"
- 14.9.2020 - 19:13
- +6
- MaxSBA
- Zatiaľ buďme radi aj za to. Vidíš že sa to stále mení.
- 14.9.2020 - 19:15
- +5
- penepi
- Akože kašlať na to, že tie nariadenia nemajú žiadnu logiku, radšej skloňme hlavy a nechajme si po nich skákať, lebo mohlo byť aj horšie? Treba bojovať ďalej za percentuálny podiel, toto je len ďalšie debilné rozhodnutie tých diletantov.
- 14.9.2020 - 19:37
- +3
- bwpow
- Mohli dat radsej v zelenych regionoch sachovnicovo a v cervenych diamantovo
- 14.9.2020 - 19:15
- 0
- Bonati
- V zelených dúhovo ????
- 15.9.2020 - 21:36
- 0
- wedro
- Už nechcem počuť plač od tatier a Zemplína.
Musím pochváliť Košičanov su najzodpovednejši.
Sme v zelených číslach.
Aj 1000 divákov kľudne.
Takže tak. - 14.9.2020 - 19:15
- +2
- BieloModra
- Takto tyzden naspat sme si toto rozpravali a v NR a aha ho
- 14.9.2020 - 19:38
- +4
- noano
- uz si s tym takze tak trapny. Ale to si asi neuvedomujes ,kedze si sam seba neuvedomujes.
- 14.9.2020 - 19:59
- +2
- mitoO
- V kazdom pripade pytat 20€ na ligu na kazdy zapas, to za chvilu aj limit 500 bude vela.
- 14.9.2020 - 19:18
- +1
- Mato-Mi
- tak tak, mam dat na ligu cez 500€ za listky, tak to porozmyslam, ze nemusim byt na kazdom zapase.
- 14.9.2020 - 19:23
- 0
- Mato-Mi
- Drazba listkov ceny listkov este navysi, pokial sa nemylim. Iba ak by sa teda robila holandska drazba
- 14.9.2020 - 19:34
- +2
- WinnipegJets
- o to lepšie pre klub nie? podľa mňa by to bolo fajn takto pustiť 500 lístkov
- 14.9.2020 - 20:22
- 0
- tomas71
- nooo s tym nasim kadrom sa nebojim, ze sa na zimak nedostanem, aj keby sme v cervenej farbe
- 14.9.2020 - 19:19
- +1
- OceliarKE
- No kedze sa ten pocet ucastnikov nevztahuje na hracov, trenerov a organizatorov podujatia tak tym padom sme v Kosiciach na pohodicke. Tu je totiz pravidelne na stadione z 6000divakov minimalne aspon 3000 trenerov. Len ci to na konziliu prejde
- 14.9.2020 - 19:20
- +6
- lišiak1
- malo, ale lepsie ako nic.
od tych psychopatov som skor ocakaval uplny lockdown a breakdown - 14.9.2020 - 19:21
- +1
- BieloModra
- Uprimne?...ty si ocakaval a vyhlasoval tiez kadeco a miestami som mala pocit ze si psychopat
- 14.9.2020 - 19:36
- +26
- Maross NR
- Nie miestami, stále.
- 14.9.2020 - 20:13
- +5
- BieloModra
- To nic to ma eq precislila mas pravdu
- 14.9.2020 - 20:30
- +3
- WOLF 27
- nic sa nevyriesilo malo to ist na 25 % kapacity aspon ,realne ide 300 listkov max 400 do predaja a to je žalostne malo
- 14.9.2020 - 19:24
- +2
- nerorome
- V ZV tuším predali cca 500 permíc, čiže u nás je už asi vypredané
- 14.9.2020 - 19:29
- +1
- MaxSBA
- Veď sa nerátajú hráči ani zvyšok. 500 ľudí je 500 ľudí
- 14.9.2020 - 19:29
- +3
- topska
- To je jedno, mas sponzorov napriklad a pod.
- 14.9.2020 - 19:45
- 0
- MaxSBA
- Veď do tých 500 ľudí by sa nemali rátať sponzori nie? Viem že hráči ani personál by sa nemal.
- 14.9.2020 - 20:01
- 0
- topska
- No ale sponzor nie je hrac ani usporiadatel
Sponzor je divak. To by sme mohli mat 4000 ludi na zimaku a brat vsetkych z vagonky a inych firiem kto chce lebo sak je sponzor
- 14.9.2020 - 20:41
- +1
- MaxSBA
- tak cca koľko by mohlo byť? 400 u nás?
- 14.9.2020 - 21:09
- +2
- topska
- To ti teraz neviem vobec povedat ale urcite viac. Pisal som vseobecne, kazdy klub to bude mat inak. Niektore uz rozdali sponzorom permy, my nie.
- 14.9.2020 - 21:30
- 0
- warn1ng
- Tak a teraz mozu kluby (okrem Slovana) lutovat ze podpisali zmluvu s Tipsportom na exkluzivne vysielacie prava. Isli za "rychlymi peniazmi" a teraz mozu plakat. Mohol si kazdy klub zobchodovat svoje prava sam, spravit si PPV system kde by im isli peniaze priamo na ruku, bez nejakych prostrednikov. Jedine Slovan mal rozum a prava si zobchoduje sam. I ked mozno APHK najde sposob ako sa vyvliect aj z tejto zmluvy. Zeby nas cakal dalsia asociacia?
- 14.9.2020 - 19:30
- +1
- Senator BLOG
- uz to vidim, kolko by z toho ppv vyzbierali. len by sa tu objavovali ziadosti o link na stream
- 15.9.2020 - 8:01
- 0
- omen
- vysialce prava cez internet s Tipsportom ma skrz SZLH uzavrete i Slovan... tato zmluva s nezrusila... uzavrete nie su televizne prava, ktore teraz sa snazi zobchodovat APHK
- 15.9.2020 - 13:02
- 0
- spartacus
- Pre tych co tu vypisuju ze Matovic znici sport
https://m.facebook.com/groups/218596259250152?view=permalink&id=327630678346709 - 14.9.2020 - 19:30
- 0
- mitoO
- co tam je? Ukaze len skupinu
- 14.9.2020 - 19:34
- +1
- Flak108
- Ešte je otázka, či vláda pustí nejaké to euro pre kluby ako náhradu vstupného..
- 14.9.2020 - 19:31
- 0
- warn1ng
- Tak vo vyhlaseni bolo ze ano. Len sa hlada kluc kolko komu priradit. Ja si myslim ze to bude podla kapacit zimakov.
- 14.9.2020 - 19:35
- +1
- Flak108
- To by bolo asi najrozumnejišie riešenie. Dať návštevnosť aspoň na 15% kapacity štadióna a ostatok doplatiť. Zachoval by sa aj hokej a korona by bola relatívne pod kontrolov. Ešte by bolo fajn, zaregistrovať ľudí ktorí prídu na zimak a dodržiavať poctivo opatrenia. Potom by sa mohli hygienici strčiť do....
- 14.9.2020 - 19:39
- 0
- mitoO
- Tak vraj vsetko nedoplatia, kedze Tipos atd., ale ze najpravdepodobnejsie budu urcovat podla cien a navstevnosti.
- 14.9.2020 - 19:42
- +1
- Flak108
- Však to mi príde najsprsvodlivejsie.
- 14.9.2020 - 21:20
- 0
- penepi
- Hm?: Ak bude región zelený, bude sedenie na kultúrnom podujatí bez limitov, v červenom regióne budú sedieť v každom druhom rade. Pri športe v zelenom regióne budú sedieť diváci v každom druhom rade, v červenom v každom štvrtom rade. „Keď si zavraždíme kultúru a šport, bude po pandémii, ale budeme nekultúrni a nebudeme sa venovať športu,“ povedal premiér.
https://dennikn.sk/2039549/matovic-opat-zrusil-krajciho-opatrenia-zvysil-pocty-divakov-pri-sporte-aj-kulture - 14.9.2020 - 19:31
- 0
- mitoO
- 500 aj 1000 plati aj pre kulturu.
- 14.9.2020 - 19:36
- 0
- penepi
- Áno, už mi docvaklo. Pekná hlúposť.
- 14.9.2020 - 19:37
- +1
- becko10
- Nepochopím tých, ktorí tu obhajujú tých bigotných hlupákov. Tí tak kašlú na šport, im sú prednejšie ombše, púte a záchvaty ducha svätého.
- 14.9.2020 - 19:48
- +7
- fany
- Tak mali sme 500 a 1000 a všetci somrali. Potom lgi vyhlásil 50 a 100 od 1.10.Tyzden nato to veľkoryso zvýšil na 500 a 1000
. Kto normálne rozmýšľa, tak vidí, že Matovic sa silno zabáva.
- 14.9.2020 - 19:57
- +6
- fany
- A teraz mi prišlo definitívne zle. Matovic skoro so slzami v očiach vravel aké sú svadby vysoko rizikové. Pred 2 týždňami sa dobre zabával.
- 14.9.2020 - 20:04
- +3
- ajwen77
- Tak vieš on uz má po. Malo to byť jednoznačne bez konzumného a polovica kapacity.
- 14.9.2020 - 21:48
- +1
- Dzunkes
- parada...ja idem zaciatkom oktobra na jednu
- 14.9.2020 - 23:10
- 0
- Mato-Mi
- Nejdem tu Igiho obhajovat, ale on neprisiel s obmedzenim 50 a 100. S tym prisiel ten minister, co ho Boh obklopil ako bublinky a cez usta prehovoril
Igi uz prisiel hasit, lebo vidiel, ze bublinkovy minister to zenie do sraciek. Keby mohol, tak by zacal aj carodejnice upalovat.
- 14.9.2020 - 20:06
- +9
- becko10
- Igorko vôbec nehasil, on len dal ruky preč od "zodpovednosti", ten blb je predsedom vlády. A ten blb chcel počas prvej vlny zatvoriť celú krajinu. Takže sa len teraz urobil dobrým policajtom, pretože už videl koľko ľudí sa už proti tým opatreniam ozýva.
- 14.9.2020 - 20:20
- +6
- Radovan123
- On dobre vie Co sa dialo a čo mal v pláne minister lebo v podstate všetko ide cez neho. To že on dáva od všetko ruky preč a nakoniec príde ako spasiteľ je len jednoduché využívanie situácie a naháňanie preferencií. Som zvedavý na ďalšiu debatu s ministrom zdravotníctva keďže na TA3 dvadsať minút obhajoval prečo a ako a zrazu príde Igi a ide mu úplne oproti
tak dúfam že chlapci si to vyjasnia nabudúce aspoň týždeň dopredu lebo sú aktuálne za...
- 14.9.2020 - 21:28
- +2
- MackoPu
- Ale niektorych riadne naserie, ze sa tu Matovic zbytocne hejtoval tyzden, ako zabil navstevou 50 ludi sport a zrazu to stopne, ze ?
A je uplne jedno, ake ma na to dovody.
Teraz je pre zmenu hejt, ze je "spasitelom". Uz sa preboha rozhodnite, ci ide o sport, Matovica, alebo si schuti zahejtovat. - 14.9.2020 - 23:29
- +2
- strojar
- 1. Matovič tvrdil, že on s tým nič nemá, o všetkom rozhodujú odborníci, ktorým sa do toho nebude miešať.
2. Odborníci rozhodli. (Aj keď si o odbornosti ich rozhodnutia myslím svoje)
3. Obrovské množstvo ľudí tieto opatrenia nasrali a dali to verejne najavo.
4. Igor z Trnavy zbystril pozornosť, lebo preferencie mu idú prudko dolu.
5. Igor z Trnavy, verný svojmu naturelu, sa vysral na svoje predošlé vyjadrenia a v podstate otnámil, že JEHO odborníci tomu nerozumejú a LEN ON (podobnosť s Vladimírom je čisto náhodná) musí prísť zachrániť Slovensko.
6. Igor z Trnavy rozhodol, že športu naodstaví kyslík úlne, ale nechá ho priškrtený, aby ako-tak mohol dýchať.
7. Ovce sú nadšené. Igor z Trnavy opäť vykonal ďalší z nepreberného množstva svojich zázrakov. Ježiš Kristus má nástupcu. - 15.9.2020 - 9:18
- +6
- Nemehlo
- Igor z Trnavy a dalsi ti pozicali loga. Vtedy boli dobri?
- 15.9.2020 - 12:04
- 0
- strojar
- Máš to poletené. To neboli parlamentné voľby.
Igor z Trnavy mi nepožičal nič.
To ja som im požičal svoje meno. - 15.9.2020 - 16:25
- 0
- MackoPu
- A co ze si tu nerobil osvetu doteraz, ked ho vsetci mali za hrobara sportu.
Matovic je narcis a casto sasek, ale nezodpovedny nie je.
Neviem, ci ma vyznam komentovat nieco, ked 80% su tvoje fikcie. - 15.9.2020 - 21:28
- +2
- Shinody33
- Dufam, ze pri rozdelovani financnej podpory/kompenzacie sa bude brat do uvahy i to, kolko ktory subjekt odvadza/odvadzal do statnej kasy.
- 14.9.2020 - 20:02
- 0
- bwpow
- Presne, mali by kazdemu klubu vratit vsetky odvody na daniach a socialke za ostatny rok a vyhlasit to za podporu
- 14.9.2020 - 23:59
- 0
- Vojto83
- Takže si to zhrnme. Sprísnili opatrenia, bolo povedané 1000/500. Potom ich sprísnili opäť na 100/50.Na co "premiér" vyhlásil, že sa mu to nezdá, tak to vrátili na počty, ktorými to sprísnili predtým... Krásne zahrane. Pacient je vo vážnom stave na prístrojoch. My ho odpojime a keď bude tesne pred smrťou, skúsime ho opäť zapojiť. Samozrejme to prezentujeme tak, že sme mu pomohli. Lebo nezomrie hneď, ale o pár dní. Keby sme ho normálne liečili a pridali dávku liekov, mohol by sa časom z toho dostať. Ale nie. Veď prečo. Toto fakt prezentujú ako pomoc? Véd to len vrátili tam, kde to bolo...
- 14.9.2020 - 20:02
- +12
- nerorome
- Ale už sa spomínajú aj finančné kompenzácie. To je minimálne pokrok oproti predchádzajúcemu obdobiu, keď sa riešili pre šport iba otázky počtu osôb na štadiónoch.
- 14.9.2020 - 20:13
- +3
- poseidon
- Konecne sa nasli aspoň poslanci SaS, ktorí zvolali rokovanie o kompenzáciách. Od katolibanu OĽaNO sa to čakať nedá.
- 14.9.2020 - 20:30
- +6
- Maross NR
- Aj zodpovednosť nás ľudí by sa mala vrátiť do marca, apríla a ani by sme tu toto nemuseli rozoberať. Treba začať od seba.
- 14.9.2020 - 20:15
- +19
- julo
- Veru
- 14.9.2020 - 20:18
- +1
- erik24
- malo to byt kazde druhe miesto na stadione...cize 50% z kapacity...korona tu s nami bude aj po vakcine, atd. ako chripka, samozrejme opatrenia nejake treba, nic nezlahcujem, nenadavam, ale na druhu stranku, ludia... treba rozmyslat triezvo... aj xy lekarov a odbornikov povedalo, ze je to nafuknute, zbytocne pritiahnute za vlasy...neuvedomujete si, ze sa zvysi nezamestnanosť, tlak na obycajnych ludi, ktori maju hypoteky, pozicky, atd. ktori budu makat aj za menej, postupne sa znížia platy, atd. a na ludi bude vacsi tlak, aby makali za menej, aby dokazali splacat, alebo si myslite, ze aj splatky sa budu donekonecna odkladat? cize dokedy budeme cakat, zatvarat a obmedzovat? na jesen sa prida klasicka chripka, virozy, prechladnutia, atd. a co potom? ako to budeme riesit, vsetko so vsetkym... a hovorim, nepodcenujem nic, dodrziavam rusko, umyvam si ruky, jem zdravo (aj ked posledne styri tyzdne..), dostatocne spim, sportujem, turistikujem, doplnam vitamkny ako sa da, prirodnou cestou aj sem tam bylinky, atd. aby som udrziaval imunitu v pohode...ale na druhu stranku sa viacej urobit neda...budeme zatvoreny doma, tak nam imunita pojde do... treba byt aj medzi ludmi aj v prirode, aj vsade...
- 14.9.2020 - 20:21
- +3
- erik24
- pre tych ktori tvrdia, ze nepoznaju cloveka s covid..ja som mal styri kolegyne, ktore mali tazky priebeh tejto choroby...nieje to ziadna sranda potom, mali velke problemy s dychanim, vysoke teploty, atd. ale aj im pride, ze tie opatrenia uz su prehnane a ze treba aspon skusit normalne zit. cize 50% kapacity stadiona pustit na zimaky...
- 14.9.2020 - 20:24
- +6
- consigliere
- Ja sa pohybujem medzi staršími ludmi a poznám cca 10 čo mali túto silnejšiu chrípočku, ale ani jeden nemal horší priebeh ako práve obyčajná chrípka, polovica z nich bez symptómov. Tak si vyber...
- 14.9.2020 - 20:27
- +3
- erik24
- pisem, poznam styri, popisal som ako to mali moje kolegyne...ale ako som aj napisal, aj oni su za normalny zivot... tak ako aj ja..aj ked treba dodziavat zakladne pravidla pre udrziavanie svojho zdravia, imunity...ale to je vzdy na jesen...vzdy...
- 14.9.2020 - 20:39
- +6
- pinto1000
- A ty máš koľko rokov Eríček? 92? A tie kolegýne sú z domova dôchodcov?
- 15.9.2020 - 0:25
- 0
- erik24
- nemam 92, mam 30...baby mali od 34-40
- 15.9.2020 - 6:24
- +2
- erik24
- dakujem za mile oslovenie ☺️ prajem pekny utorok
- 15.9.2020 - 6:25
- +1
- erik24
- ak som to co si napisal len preto, ze som napisal, ze niekoho poznam, ok, som, ale povedal som pravdu... ak preto, ze nesuhlasim s tym, aby nas dalej obmedzovali, alebo nepustili na stadion alespon 50% kapacity, tak ok...nemam problem s nazormi inych...ak som preto co som napisal .... prosim... aj to je urcita forma demokracie ☺️ to co si napisal o mne...
- 15.9.2020 - 6:28
- +2
- Nemehlo
- Kym nebudu oni niekoho poznat, pripadne to sami nebudu mat. Tak je to vymyslene a ty klames.
- 15.9.2020 - 12:06
- +1
- erik24
- pre klamara kazdi klamar... aj to ma zivot naucil...pre nepoctiveho vsetci podozriví...atd...
- 16.9.2020 - 10:28
- 0
- poseidon
- Ach jaj. Ovce sa dnes najedli. Matovič : “vstúpil som do toho a nesúhlasil som.” Krásne to zahral, politicky. Už len čakám ako sa ten smieško Kučera k tomu pridá, a bude si nárokovať zásluhy
No ale aspoň niečo pre šport. A pre ovečky toto - vidíte, čo dokáže tlak ľudí. A predstavte si čo všetko by dokázali davy ľudí v uliciach...
- 14.9.2020 - 20:22
- +10
- Bizzaremifo
- Tu to máme...vláda babrakov a diletantov, ktorí vzdy najprv vyhlasujú (najlepšie cez sociálne siete), potom rozmýšľajú, rokujú a následne dementuju.. najvyšší štátni činitelia by mali prichádzať s konkrétnymi a adresnymi riešeniami za ktorymi si stoja a tie by mali byť nemenné...toto zoskupenie svojimi neuvazenymi vyhlaseniami absolútne stráca rešpekt a autoritu..
- 14.9.2020 - 20:34
- +1
- mno
- nehnevaj sa Igorko: Aj ked som ťa volil, ale uršiť plošne pošty divákov na kkeji, bez ohľadu na kapacity štadionov je totálna kravina.
- 14.9.2020 - 20:37
- +3
- KurierNz
- Pre vas je aj toto v piho...vsak mate rozpocet bez divakov...ste jediny klub, ktory bude tuto sezonu v pluse...
- 14.9.2020 - 21:03
- 0
- V_S_Z
- Spása : - ) A z tej kompenzácie výjde aj na pár desiatok hokejok ?
- 14.9.2020 - 20:38
- +1
- richardd6
- A čo je pravdy, že pacient, ktorý prekoná covid má dlhodobo postihnuté pľúca rôznym zvrasnenim a podobne útvary,
- 14.9.2020 - 21:02
- +1
- poseidon
- Hlavu! Covid najviac postihuje hlavu! Vymetá ľuďom mozog. A potom píšeš,to čo píšeš.
- 14.9.2020 - 21:10
- +3
- Radovan123
- Aj pri zápale pľúc môžeš mať dlhodobé následky a niektorí ho mali aj trikrát a žijú normálne bez problémov. Je to iba čisté tlačenie negatívnych dopadov na zdravie pri tom je minimálne riziko že sa ti niečo také stane. Samozrejme potom treba rátať s pridruženími chorobami ako pri každom onemocneni.
- 14.9.2020 - 21:38
- +4
- Nemehlo
- Ved covid sposobje obojstranny zapal pluc u niektorych pacientov a to je najvacsi problem.
- 14.9.2020 - 23:03
- +1
- Radovan123
- A v koľkých prípadov ho spôsoby a následne aj spôsoby trvale následky a pri najhoršom smrť?
- 14.9.2020 - 23:06
- 0
- mitoO
- Je prinajmensom zaujimave, ze popieraci maju zvacsa hrozny pravopis. Bol by som zvedavy na prieskum, ktory by obsahoval informaciu o veku a vzdelani oviec pocuvajucich sarlatanov a prospecharov.
- 14.9.2020 - 23:20
- +9
- MackoPu
- Skola zivota...
- 14.9.2020 - 23:27
- +5
- Radovan123
- Čo spochybnujem? A k pravopisu ja si dokážem priznať chybu a aj keby som vyštudovaný učiteľ slovenčiny nikdy by som druhého neurazal na zaklade Pár chýb v texte alebo slovosledu.
- 14.9.2020 - 23:34
- +1
- Nemehlo
- (pocet hospitalizovanych + pocet mrtvych)/ (pocet infikovanych + random cislo nezistenych)
- 14.9.2020 - 23:23
- 0
- strojar
- Všetky kategórie, ktoré si uviedol, majú na Slovensku štatisticky nevýznamné hodnoty.
- 15.9.2020 - 9:21
- +2
- Nemehlo
- Pri pocte ludi na Zemi, je statisticky bezvyznamna v podstate kazda smrt. Len ti ludia maju aj pribuznych a tam ide statistika bokom.
- 15.9.2020 - 12:08
- +2
- Nemehlo
- Infection with SARS-CoV-2 begins when respiratory droplets containing the virus enter your upper respiratory tract. As the virus multiplies, the infection can progress to your lungs. When this happens, it’s possible to develop pneumonia.
- 15.9.2020 - 12:09
- 0
- gabi98
- Nemyslim si, ze tomu rozumie.
Ani slovenčinu neovláda a ty na neho ideš anglictinou. - 15.9.2020 - 13:09
- +3
- Nemehlo
- Mam taky pocit, ze studoval v JuEsEj.
- 15.9.2020 - 14:08
- 0
- gabi98
- Očividne mu to vela nedalo.
- 15.9.2020 - 14:53
- +1
- strojar
- Citovať vieš. Problém máš evidentne s pochopením.
"can progress" - MÔŽE
Môže. Ale aj nemusí.
O tomto víruse zatiaľ vedia lekári tak málo, že akékoľvek zovšeobecňovanie je obyčajné šarlatánstvo. - 15.9.2020 - 16:34
- +2
- Nemehlo
- a aky je rozdiel medzi: "moze sposobit" a "u niektorych pacientov sposobi" ? lebo to su vyznamovo velmi podobne vety. ci nie?
- 15.9.2020 - 19:30
- 0
- strojar
- A niektorých pacientov nespôsobí.
- 15.9.2020 - 20:01
- 0
- Nemehlo
- a ja ze ked u niektorych sposobi, znamena ze u vacsiny nie. Ale ok som nevedel, ze mas obrovske problemy s logickymi vyrazmi
- 15.9.2020 - 20:21
- +2
- strojar
- Zaujímalo by ma kde je dnes tých 52 protestujúcich fešákov, ktorí zachraňovali slovenský hokej.
Hossa zrejme zachraňuje svoje maziarne, Gáborík vystupuje v televíznej šou, po Handzušovi sa akoby zľahla zem,...
Žiadne rozhovory, žiadne silné reči. Už je asi všetko v poriadku. - 14.9.2020 - 21:22
- +4
- topska
- Koval: Od mája sa stal štatutárom občianskeho združenia pre mládež, čiže od prípraviek až po juniorku, Michal Handzuš. Je zodpovedný za všetky procesy v mládežníckom hokeji. Medzi oboma subjektmi je zmluva o združení a navonok budeme stále vystupovať ako jeden klub HC´05. Aj keď sme boli minulých rokoch veľmi úspešní v profesionálnom hokeji, cítili sme potrebu oživiť aj prácu s mládežou novými ľuďmi a postupmi.”
- 14.9.2020 - 21:27
- +3
- strojar
- Aha, jasné.
Má toľko starostí, že si nevšimol, do akej predel sa rúti slovenský šport a konkrétne hokej, v krajine riadenej takým spôsobom, že aj Kocúrkovo je bližšie k zdravému rozumu. - 15.9.2020 - 9:24
- +1
- worth
- Bodaj by všetci títo nimandi robili pre Slovensko toľko čo ty
- 15.9.2020 - 11:48
- +2
- FanusikZamkov
- Aj tieto diskusné príspevky pod týmto článkom potvrdzujú jednu skutočnosť . Z tejto web stránky sa stala politická web stránka. Je až obdivuhodné ako sa na tejto stránke neguje športová stránka. Ako sa neguje logické myslenie a ničí sa športové zameranie. Do dnešného večera tu pre každého fanúšika hokeja a kluby svietil umieráčik. Viem a stým súhlasím že po dnešnom zmiernení opatrení ani jeden klub nemôže od radosti vyskakovať že vyhrali ale na konci tunela začalo svietiť svetlo nádeje že Slovenský hokej sa z najhoršieho dostane von. Dnešné rozhodnutie že limity sa ani 1.októbra nebudú meniť a dokonca sa nebudú do toho započítavať hráči,tréneri ,rozhodcovia čiže v hľadisku môže byť 500 divákov dosial ani toľko nemohlo byť lebo v limite boli započítaný hráči,tréneri,rozhodcovia . Dokonca vláda začala jednať o kompenzácii klubom. A na to čo sa tu deje v diskusiách ?Popiera sa nutnosť nosenia rúšok, popiera sa nutnosť dodržiavania vzdialenosti 2m , popiera sa existencia pandémie a podobne. Absolútne nechápem že opatrenia dodržiavať nechceme ale tu vyplakávame že nám ničia šport. Nie náhodou my fanúškovia ho ničíme? No a ešte jedno nepríjemné zistenie že ten kto najviac by mal bojovať za svoj šport v tomto prípade hokej a síce SZĽH a jeho prezident ho nechali na pospas osudu . Neunúvali sa ani len vyjadriť v boji za prežitie Slovenského hokeja a zvolili taktiku bude ako bude. Veľmi smutné zistenie a toto by malo byť výstražné svetlo pre všetky kluby že v problémoch do akej mieri sa môžu spoľahnúť na zväz a jeho prezidenta. Myslím že absolútne sa nemôžu spoľahnúť. Žiaľ toto je krutá realita.
- 14.9.2020 - 21:32
- +3
- topska
- Precitaj si satanove odpovede v diskusii tu na hp v clanku kde mu davali fans otazky. Mozno sa nieco dozvies.
- 14.9.2020 - 21:46
- 0
- fany
- Ja som sa pri tej mojej fakt dobre zabavila. Škoda aj reagovať. A to, že dnes povedal Igi iné ako včera neznamená, že to bude platiť aj zajtra.
- 14.9.2020 - 21:58
- +2
- topska
- Vobec som nereagoval na Igiho a ani nebolo mojim umyslom vyzdvihovat alebo zhadzovat Satana. Pomohol som so zdrojom urcitych informacii.
- 14.9.2020 - 22:23
- +1
- FanusikZamkov
- Topska ja nie som zvedaví na to či je zemiaky,ryžu a iné osobne a súkromné veci. Mal sa verejne,jednoznačne vyjadriť tak ako sa vyjadrili prezidenti ostatných športových odvetví. Možno pre teba stačí keď odpovedal niektorým fanúšikom ale oficiálne sa nevyjadril. Je to krutá realita a je to neospravedlniteľné.
- 14.9.2020 - 22:20
- 0
- Nemehlo
- Naco by boli verejne vyhlasenia, ked este nic nevyjednal? Ci ma napisat aj kedy bol kakat? Aby bol fanusikzamkov spokojny a v pokoji spinkal?
- 14.9.2020 - 23:24
- 0
- topska
- Nie nestaci mi to a neviem co pre to robi momentalne aby bolo lepsie. Ale zase az tolko tych jednoznacnych vyjadreni zo strany prezidentov ostatnych sportovych odvetvi som teda nevidel...Z unii lig, klubov a pod ano. Prezidenti sa spojili a vydupali si buduci tyzden sedenie na vlade co viem.
- 14.9.2020 - 23:32
- 0
- topska
- No mam nazor ze pre vylepsenie situacie mal robit viac
- 14.9.2020 - 23:33
- 0
- hello, havarju
- Nie je na Tom nič čudné, že sa tu diskutuje ak o politike. Článok je o vyjadreniach politikov a bohužiaľ tento rok zasiahla politika do športu veľkou mierou a nie je to ani chyba politikov ani športu.
Táto diskusia je tým úplne logická. - 14.9.2020 - 22:06
- +3
- Dzunkes
- ale bordeli,herne,kaviarne,diskoteky to nezavrie kde sa tlacia ozraty na seba...zalud
- 14.9.2020 - 23:12
- +3
- MackoPu
- V kaviarni ozratY ?
- 14.9.2020 - 23:26
- +1
- doc.koniferum
- ja som už bol aj v kebabe.
- 14.9.2020 - 23:43
- 0
- MackoPu
- Aj si sa tlacil sam na seba ?
- 14.9.2020 - 23:45
- 0
- doc.koniferum
- nie,boli sme tam vtedy len dvaja.ten druhý vyzeral ešte horšie.doteraz si pamätám,že ten kebab bol hnusný.
- 15.9.2020 - 0:02
- 0
- MackoPu
- Tak to si moc nebol opity, ked si vnimal kebab a este si to aj pamatas
- 15.9.2020 - 20:39
- 0
- topska
- No tie prve tri pripady mi nejako nesedia na to aby sa tam tlacili ozrati na seba
V bordeli teoreticky moze byt dajaky grupac ale herne?
- 14.9.2020 - 23:35
- 0
- bwpow
- Bol si uz niekedy v herni? To je asi jedine miesto, kde ludia dobrobovolne dodrziavaju socialne distancovanie
Nestava sa, aby boli obsadene dva automaty vedla seba. A este sa vsetko kvalitne dezinfikuje cigaretovym dymom
- 15.9.2020 - 0:03
- 0
- HkmDetva
- Ten pocit ked tancujuce ovce na hrobe novinara idu nadavat do oviec nespokojnym volicom svojich oviec ... to nevymyslis
- 15.9.2020 - 2:18
- +3
- Kuči
- No, mňa hlavne vytáča: tá hra na "dobrého" a "zlého" - ale tak prepad na 18% robí svoje (+ ukázať, že keď to nerobím ja, tak to je celé zle).
Každopádne, ak som to správne čítal, je to také z extrému do extrému. Pandemicka komisia navrhovala obmedzenie v zelených krajinách pri kultúrnych exteriérových podujatiach - krízový štáb to nechal bez akéhokoľvek obmedzenia (t.j. môžem robiť festival pre x tisíc ľudí?). Jasné, že väčšina športov je interiérových - ale nevidím veľmi rozdiel medzi inou vonkajšou akciou a takým futbalovým štadiónom alebo sledovaním atletiky (na otvorenom štadióne).
Ohľadom toho kľúča - dúfam, že to bude reálne pomoc a nebude to taký trapas ako Fond vzájomnej pomoci, ktorý sa rozbehol po 4-5 mesiacoch a treba písať srdcervúce príbehy, aby odtiaľ človek dačo dostal (čiže hádam tá pomoc bude jasná a nebude to o tom, že si klub bude musieť dačo drankať).
Každopádne uvidíme, ako to bude vyzerať v budúcnosti. - 15.9.2020 - 7:25
- 0
- yaro.s
- Oni chcú podporiť celý šport nejakým spôsobom, všetkých športovcov.
A koľko sa môže újsť hokeju, keď podľa nich už im cez Tipos 1,6 milióna dali? Asi už veľa nie, na to sa spoliehať nedá.To už kluby predpokladám skúšajú nájsť peniaze kde sa dá, aj mimo vlády.
My, ktorí máme nejaké podnikanie o tej podpore vieme svoje...
Fakt netreba mať ružové okuliare, bohužiaľ.
- 15.9.2020 - 9:12
- 0
- Nemehlo
- Hokejove kluby funguju stylom co dostanu to minu, preto hocijaka pomoc pod rozpocet - sponzorske zmluvy bude pre kazdeho nedostatocna.
- 15.9.2020 - 12:12
- 0
- KrebsKandidat
- Keby hokejove kluby mali rocne 5 melonov, verim tomu, ze vacsina z nich usetri. Ale ked mas rozpocet ani nie polovicu, ako z toho usetrit a postavit ako tak konkurencie schopny kader?
V lige nejde len o to, zucastnit sa ale aj dosiahnut vysledky. Ktory sponzor bude donekonecna vyhadzovat financie na tim, ktory ma problemy sa zachranit v lige?
- 15.9.2020 - 13:04
- 0
- Nemehlo
- Keby bol spraveny dobry akon o sponzorstve tak by tato debata mala zmysel. Kluby sa dohodli, ze sa nevypadava, je v takom pripade problem nechat nastupovat par mladsich lacnejsich hracov? Mas pocit, ze take Michalovce skladali kader, ako keby boli vo svete nejake problemy?
Ak nejaky klub ide davat na zmluvy hracom rovnake financie ako v minulom roku tak nerobi nieco zle? Klesa nam ekonomika, to logicky znamena, ze do zabavy (kultura, sport) pojde menej penazi. Ako od obcanov tak od firiem. - 15.9.2020 - 14:00
- 0
- KrebsKandidat
- Pytal som jednu vec, ako si predstavujes, ze maju kluby setrit. Z toho co ty vravis, mam pocit, mozno mylny, ze tvrdis, ze kluby vzdy len rozhodzavali peniaze.
Pokial mlady a lacnejsi hrac odohra zapas slusne, nevidim v tom problem. Pokial taky hraci nie su, problem to je. Aj ked sa tuto sezonu nevypadava, asi by bolo dobre, aby liga mala aj nejaku uroven.
Michalovce poskladali kader, podla toho, kolko prachov zohnali od sponzorov a mozno predpokladane vstupne (kedze som to do detailu nesledoval, tak nemozem tvrdit na 100%, ze s peniazmi zo vstupneho ratali alebo nie). Ale toto je rozhadzovanie prachmi?
- 15.9.2020 - 14:35
- 0
- Nemehlo
- Nikde netvrdim, ze rozhadzuju. Minaju tolko kolko maju, akurat tento rok si naplanovali, rovnako ako mali minuly rok, pripadne viac. Co urcite v poriadku nie je. Nevravim, ze si kluby maju odkladat horibilne sumy, ale kazda firma by mala byt pripravena na 1-3 mesacny vypadok, proste sa to obcas stane.
- 15.9.2020 - 14:48
- 0
- strojar
- Prezradím ti jednu starú slovenskú múdrosť:
Takú radu za riť kladú. - 15.9.2020 - 16:38
- +1
- KrebsKandidat
- Ked to takto rozvnies, tak ok, rozumiem. A skoro suhlasim. Stale ale velmi zalezi na tom, ako si sponzori postavia zmluvu (co cakaju od klubu, ktotory sponzoruju).
A ano, ospravedlnujem sa za nie celkom rychle pochopenie - 15.9.2020 - 23:33
- 0
- strojar
- Štáty fungujú tak, že minú nielen to to, čo dostanú, ale ešte aj viac.
Už mnoho rokov všetky. - 15.9.2020 - 16:36
- +1
- Nemehlo
- Toto tvoje klamstvo je lahko vyvratitelne. Najdes krajny ktore hospodaria vyrovnane, dokonca aj take, ktore maju rozpoctovy prebytok.
- 15.9.2020 - 19:32
- 0
- gabi98
- https://e.dennikn.sk/1865474/horsie-ako-slovensko-hospodarilo-vlani-len-6-krajin-eu-prebytok-malo-az-16-krajin/
- 15.9.2020 - 21:17
- 0
- MackoPu
- No, som zvedavy, co na to pan Fuzik. Ked tu tak rad chyta za slovicka.
- 15.9.2020 - 21:25
- 0
- strojar
- Škoda, že tomu nerozumiete.
- 15.9.2020 - 21:28
- +1
- MackoPu
-
- 15.9.2020 - 22:00
- +1
- gabi98
- Isteze, pán Poslanec.
Mozno by ste konečne mohli prestať písať sprostosti na hokejportal a viac sa sústrediť na robotu. - 15.9.2020 - 22:10
- +2
- strojar
- Juj, či si ty ostrý.
- 16.9.2020 - 9:12
- +1
- KrebsKandidat
- Viete preco je Slovensko najbohatsi stat sveta?
Kradne sa tu uz od 1948 a stale je z coho. - 15.9.2020 - 23:34
- 0
- Ozzie
- Nic v zlom ...: Ale denne si tu pridem precitat clanky, samozrejme kliknem aj na diskusiu. Vzdy tu boli normalni ludia s nazormi ale aj tupela. Ale kolko sa tu dokazete poslednu dobu hadat to je az neuveritelnee ...
- 15.9.2020 - 7:44
- +6
- RudoNR18
- Ale pre nas normal/tupela.. Neviem kde sa zaradit
je to sranda citat... Teda aspon pre mna..
- 16.9.2020 - 8:43
- 0
- crystalmeth
- A co si myslite,tak pridu v novembri.co ste naivni..
- 15.9.2020 - 8:38
- 0
- marco32
- co sa ma stat stane sa ci uz s koronou alebo bez nej ... hlad a aj chripka zabiju rocne viac ludi ako korona ... vsetko je to o tom ze sa par jedincov boji smrti a robia paniku ... ale na kazdeho raz pride ako sa hovori nik nie je tak velky aby sa do truhly nezmestil ... financne nahrady pochovaju sport ako taky ... smutna realita nas este len bude cakat za par rokov ked zistime kam sa posunie sport vo svete a kam u nas vdaka opatreniam vlady
- 15.9.2020 - 9:14
- +1
- yaro.s
- Nejde o smrteľnosť toho vírusu, ale môže úplne skolabovať zdravotníctvo, Pri veľkom počte nakazených s vážnejšími príznakmi, nasleduje kolaps.
Nemocnice, ani personál to nemá šancu zvládnuť.Úplne to znefunkční sytém, nie obmedzí ako sme mali, ale zlikviduje na dlhší čas.Krajina ako my, sme v tom veľmi zraniteľní.
My nie sme Čína, kde vybudujú nemocnicu na zelenej lúke za týždeň...a svoje sme videli v Taliansku, Španielsku, New Yorku, aj inde.
Toto je problém, nie priamo úmrtnosť pri nakazení vírusom.
- 15.9.2020 - 9:22
- +4
- cipulis
- Ja verím tomu ze u nás také niečo nehrozí.
- 15.9.2020 - 11:26
- +2
- Tino
- mrzi: ma postoj niektorych klubov, ako pokazeny verklik sa mnohi predstavitelia svk klubov odvolavaju na AT, resp CZ...za seba psiem, AT a CZ nam nemozu byt v nicom prikladom, v CZ sa to vymklo z ruk v AT sa to vymkinat zacina, ich opatrenia su iste pekne pre ludi ktorym je vsetko jedno, hladia si svoje hlava nehlava, ale z protiepidemiologickeho hladiska je to co robia tieto 2 krajiny nedostatocne, resp to nefunguje....mozeme hrat divadlo ako oni, lebo prave toto tieto krajiny robia a neskor to kompletne cele zavriet ako na jar, alebo to budeme robit cestne, sice nepopularne , ale cestne....
- 16.9.2020 - 9:30
- +4
- Tehelnepole
- Kiezby...
- 16.9.2020 - 9:36
- 0
- mhc23
- Ako sa im to vymklo z rúk už tým Čechom? Že o mnoho viac ľudí testujú? Keby na Slovensku testujú čo tam tak sú úplne iné čísla. Kým oni budú za vodou a čísla im za chvíľu budú klesať tak na Slovensku bude sa stále stáť na tom istom
- 17.9.2020 - 2:41
- 0
- MackoPu
- Ale netrep. Cesi mali pri vcerajsom cisle pomer 1:10 testov. Dnes maju 2000, pocet testov zatial neznamy.
V srpnu počet testů za den pouze jednou překročil 10 000, kdežto minulý týden laboratoře od úterý do čtvrtka provedly každý den více než 15 000 testů, v pátek rekordních 19 000. - 17.9.2020 - 6:54
- +2
- KrebsKandidat
- Nuz, daj sem denny pocet testov na Slovensku. Som zvedavy, ci sa aspon priblizime cechom (i po zohladneni rozdielu v pocte obyvatelov).
- 18.9.2020 - 17:32
- 0
- MackoPu
- To si vie dohladat kazdy, kto chce, v lubovolnej dennej tlaci, nerob zo mna sekretarku.
- 19.9.2020 - 0:08
- +1
- strojar
- Tvrdé opatrenya.
- 17.9.2020 - 12:11
- +1
- fonte
-
- 18.9.2020 - 20:39
- 0
- VSŽ Košice
- Každý realista musí očakávať pri tom keď čísla rastú zo dňa na deň a hlavne keď v CZ už máme vlastne premorenie, tak sa situácia bude meniť a skôr k horšiemu. A hlavne v záujme hokejistov nech sa kluby postavia k situácii realisticky a miesto tlakov na vládu ukončia hráčom zmluvy a dajú im možnosť hľadať si inú prácu a myslím že u mnohých to nebude hokej.
- 17.9.2020 - 9:17
- +3
- fany
- Teraz tomuto nerozumiem. Takže na Slovensku, kde je toho najmenej rozpustiť, aby si mohli hľadať tam, kde budu ohrozenejsi. V Poľsku sa už hrá a Polskom nás vždy strašili, aké je nebezpečné a Igi tam ešte aj deti zo škôl zobral a prechadza sa po preplnených uliciach v Poľsku bez rúška a ešte to púšťa na FB.
- 17.9.2020 - 9:24
- +1
- VSŽ Košice
- Áno pri tom plači a zúfalstve klubov a hokejistov som za výrazné posunutie začiatku sezóny alebo úplného zrušenia čo je logickejšie lebo platiť ich bez hrania je asi ešte horšie. A či budú hrať v ligách čo budú fungovať alebo v práci na Slovensku veru nie je na mne.
- 17.9.2020 - 9:39
- +2
- juromt
- ...: ano pracovny trh je momentalne nakloneny tomu ze sa na nom bez problemov uplatnia stovky nezamestnanych hokejistov. wake up.
- 17.9.2020 - 9:48
- 0
- fany
- Vecne, odborne a slušne
- 17.9.2020 - 9:57
- +1
- VSŽ Košice
- Koľko vsadíš na to že sa mýlim a čo píšem vyššie nebude obyčajná realita?
- 17.9.2020 - 12:21
- 0
- fany
- Pozri,Matovič je neriadená strela a preto je jasné,že toto nedopadne dobre.Kým bude premiér,tak už som si nie istá,či nezakáže aj slnku zajtra vyjsť.
- 17.9.2020 - 16:12
- +2
- VSŽ Košice
- Prepáč nebola to otázka na Teba
ale "juromt"
- 17.9.2020 - 21:00
- 0
- MackoPu
- Prosim ta nerev, keby si pocuvala napr. teraz o 15:00 tlacovku na TA3 kde bol kopec veci zhrnutych a vysvetlenych, vratane stavu a opatreni v okolitych statoch, tak by si videla, ze sme na tom este dobre.
- 18.9.2020 - 17:20
- +1
- mitoO
- Ja toho Krajciho a jeho ducha svateho fakt nemusim, ale dnes sa mu ta tlacovka podarila. Velmi dolezite bolo upozornenie, ze aj ked sa neprijimaju tvrdsie opatrenia, bolo by dobre, aby si tie opatrenia urobili ludia sami.
Takto ak by to fungovalo, tak na hokeji mozme mat s kludom 50% kapacity. - 18.9.2020 - 20:47
- +1
- MackoPu
- Tiez ho tak mam zaradeneho
Ta tlacovka bola fakt dobra.
- 19.9.2020 - 0:12
- 0
- strojar
- Ten Procházka ťa musí poznať.
https://www.youtube.com/watch?v=SuIQlxiB8LE - 17.9.2020 - 9:31
- 0
- MackoPu
- https://www.lidovky.cz/nazory/flegr-virus-neni-nejhorsi-nepritel-mame-mesic-od-relativni-pohody-ke-katastrofe.A200913_180243_ln_nazory_sed
https://www.novinky.cz/koronavirus/clanek/cislo-r-roste-hrozi-plosne-exponencialni-sireni-40336345
https://www.novinky.cz/domaci/clanek/na-aro-prijimame-uz-jen-pacienty-s-covidem-pise-reditel-uherskohradistske-nemocnice-40336368
„Vyvarujte se akcí, na kterých je velké množství lidí a nezesměšňujte situaci slovy o šikaně a 'chřipečce'. Nepodceňujte ji, je skutečně vážná,” dodal ředitel - 17.9.2020 - 10:17
- 0
- nerorome
- Keď sme už v Čechách, tak názory sa v lekárskych kruhoch rôznia: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/koronavirus-v-cesku-hana-rohacova-primarka-nemocnice-na-bulovce-covid-19-tu-zustane.A200916_084731_domaci_chtl.
A k Flégrovi sa napr. vyjadrila, že šíri poplašné správy. Tak si človeče vyber... - 17.9.2020 - 11:20
- 0
- nerorome
- Na Aktuality.sk novinár Dag Daniš napísal podľa mňa na naše pomery dosť kontroverzný komentár k danej téme: https://www.aktuality.sk/clanok/822534/komentar-daga-danisa-zastavme-sirenie-hysterie-su-tu-aj-dobre-spravy/.
- 17.9.2020 - 11:51
- 0
- MackoPu
- https://primar.sme.sk/c/22490170/odfotili-plucne-bunky-napadnute-koronavirusom.html
- 18.9.2020 - 17:21
- 0
- MackoPu
- To je ten, co povedal, ze na konci mesiaca z 2000 moze byt 4000 denne ?
A sup, 3000 uz je na druhy den... - 18.9.2020 - 17:19
- 0
- speedman
- Toto povedal 13.9: V minulém týdnu byl denní přírůstek pozitivně testovaných 1095 osob, v nadcházejícím týdnu bude zákonitě už minimálně 4000 osob a v tom dalším už více než 10 000 osob.
Takže mu to docela vychádza.
A ty píšeš akoby sa sekol o mesiac. - 18.9.2020 - 20:21
- 0
- MackoPu
- Ja s nim skor suhlasim, ak si to pochopil opacne. Inak teraz pozeram zaznam debaty a Bukovsky nesklamal...
- 19.9.2020 - 0:07
- 0
- MaxSBA
- ale ved česi to mali na háku od začiatku, my sme mali rúška v obchodoch už v apríli a všade v interiéri. sa im nedivím,že im to stúpa.
- 19.9.2020 - 0:14
- 0
- MackoPu
- Cim dalej pocuvam Bukovskeho, tym viac si tu hlavu bucham. On sa tam o.i. s virologom hadal o slovickach, ze co je to pandemia
To je pre neho podstatne. Je mi uplne jasne, preco si robi biznis , aky si robi. Na to treba prislusnu argumentacnu slizkost. A brutal mi to pripomina par borcov odtialto
- 19.9.2020 - 0:28
- 0