Diskusia: Vyhlásenie APHK a združenia oddielov a klubov 1. HL
VYHLÁSENIE ASOCIÁCIE PROFESIONÁLNYCH HOKEJOVÝCH KLUBOV A ZDRUŽENIA ODDIELOV A KLUBOV 1. HL
„Vítame rozhodnutie Ústredného krízového štábu SR, ktorý neschválil návrh priam likvidačných obmedzení pre slovenský šport i hokej. Bez ďalšej štátnej kompenzácie je však štart TIPOS EXTRALIGY i Slovenskej hokejovej ligy naďalej ohrozený, keďže kluby sú závislé aj od príjmov zo vstupného. Rozhodnutie Ústredného krízového štábu SR preto vnímame ako prvý krok na ceste predísť likvidácii slovenského profesionálneho športu. Veríme, že ho vláda nenechá padnúť na dno a profesionálny športu tu bude naďalej. Očakávame ďalšie ústretové kroky k športovým klubom. Aktuálne opatrenia na zabránenie šírenia koronavírusu s povolenou kapacitou maximálne 500 divákov na zimných štadiónoch naďalej výrazne ovplyvňujú činnosť športových klubov, ktoré prichádzajú o veľkú časť svojich príjmov. Kluby sú totiž závislé vo veľkej miere aj od vstupného od divákov, je to významná položka ich rozpočtov. Sme pripravení s kompetentnými zástupcami štátu ďalej diskutovať o kompenzáciách za znížený počet fanúšikov. V Česku sú kluby oveľa bohatšie, napriek tomu dostávajú kompenzácie od vlády. Máme k dispozícii exaktné dáta i návrhy na kompenzácie pre ďalšie rokovania. Veríme, že spoločne s predstaviteľmi vlády nájdeme riešenia, ktoré zabránia rozkladu profesionálneho športu i hokeja na Slovensku.“
Rubrika: Slovensko
- Frey77
- Vodca, ktorý tu v Marci blekovtoval, uzatváral okresy a ľudí zatváral do lágrov, videl hnev ľudí, tak boj s hnusobou takticky hodil na Ducha Svätého s Mikasom. Tí prišli s týmto návrhom, dokonca Duch Svätý to vehementne 30min obhajoval na Ta3. No Vodca zbadal hnev ľudí, percentá mu idú dole ako domino, tak sa ide hrať na záchrancu, z tých dvoch urobí totálnych blbcov a ako inak ako cez FB vyhlási, ako on nenechá padnúť šport a kultúru
Že pol roka mal zástupcov športu na saláme a vôbec nereflektoval ich ponuky na stretnutie, je už jedno. Urobilo sa malé bububu a otočil o 180 stupňov
A zasa on nič, to druhí sú zlí a ja spasiteľ
Hlavné je, aby tentokrát aj so svojím klonom Hegerom konečne splnili aj to, čo teraz vyhlasujú! Áno, šport celkovo a nie len hokej potrebuje pomoc, aj keď to tu niektorí nechcú ani za čo pripustiť a príde mi to, ako by sa tešili že to ide do.....
- 15.9.2020 - 13:06
- +26
- dufus
- 12:52 vyjde článok a ty už 13:06 píšeš a komentuješ ,a stále to isté
presne ako píšeš :nie len hokej potrebuje pomoc.... - 15.9.2020 - 13:20
- +28
- FanusikZamkov
- Frey77 Tento aspoň pochopil že pre šport v tomto prípade hokej treba niečo urobiť. Ja by som rád videl že v týchto ťažkých časoch pre hokej čo urobil SZĽH na čele s Mirkom Šatanom. Vieš čo mlčal ako voš pod chrastou. Alibisticky sa skryl a vyčkáva ako sa to vyvinie. Je to totálne alibistické a pre hokej zahanbujúce. Ostatný prezidenti športových zväzov sa vyjadrili- pripojili k boju za záchranu športu. Na celej čiare sklamal .
- 15.9.2020 - 13:30
- 0
- Nemehlo
- SZLH klubom dalo peniaze, ktore nemuselo? Ci to si si nevsimol?
Taktiez sa chysta im odpustit startovne?
Nehces aby ti Satan rano zavolal na 5 minut kazdy den, ze co robil vcera a co bude robit dnes? - 15.9.2020 - 14:10
- +8
- FanusikZamkov
- Nie nemá mi čo zavolať ma si robiť svoju robotu pre ktorú bol zvolený. Tých 50 000 eur nie on dal klubom ale zväz aj to zo zisku ktorý pomohli vytvoriť aj kluby. On sa im odvďačil tak že keď ide klubom o existenciu tak mlčí a zvolí vyčkávaciu taktiku. Nie je to prvý krát čo sa takto zachoval . Za druhé už konečne by si sa mohol zobudiť preto že v ohrození bol aj kvalifikačný turnaj reprezentácie na olympijské hry. A on je aj managerom reprezentácie. Nie je jeho povinnosť sa ozvať? V ohrození bola príprava SR 21 ktoré sa pripravujú na decembrové MS. Nie je jeho povinnosť sa ozvať? Tak potom načo tam je? APHK má bojovať za to aby sa mohol kvalifikačný turnaj uskutočniť? Absolútny alibizmus z jeho strany. Absolútne nemá nato aby bol prezidentom SZĽH. Žial toto je skutočnosť.
- 15.9.2020 - 14:39
- +2
- Nemehlo
- Precitaj si jeho odpoved na otazky, ale ty am vidis len tu s ryzou. Chodi rokovat, zatial sa nedari. Nechapem preco by mal plakat do medii. Aby si povedal, ze je neschopny nieco vyrokovat, myslis si, ze toto mu treba? A ano dal to VV, chces povedat, ze nie je clenom VV. Mas pocit, ze prezident zvazu ma nejaku pravomoc co sa tyka penazi?
- 15.9.2020 - 14:44
- +4
- strojar
- Ty si prečítaj jeho odpovede.
Nič, zabalené v zlatistom alobale. - 15.9.2020 - 16:11
- +1
- gabi98
- Clovece, čo príspevok to Satan .
Minule bola možnosť sa ho pýtať na HP. Nepostrehol som tam tvoj nick.
Ked sa mas voči niekomu postaviť, a to ani len nie zoči-voči, tak pustíš do gatí , hrdina. - 15.9.2020 - 14:50
- +24
- strojar
- Matovič nepochopil, že pre šport treba niečo urobiť. On má šport na háku.
Narcis z Trnavy pochopil jediné:
Percentá idú dole, treba stádu predviesť nejaký zázrak.
Tak zhovadil odborníkov, ktorých doteraz velebil a tvrdil, že oni sú jediní, ktorí rozhodujú, zároveň zhovadil kamoša Krajčiho, ktorého osvecuje Duch Svätý a po vzore Ježiša Krista vykonal zázrak.
Neprišlo však k zmŕtvychvstaniu, iba zatiaľ nespustili rakvu do hrobu.
Igor robí takéto zázraky na počkanie a oblbnutých veriacich jeho cirkvi je ešte stále dosť. Bohužiaľ. - 15.9.2020 - 16:08
- +16
- moke19
- Ty si za akú stranu?
- 15.9.2020 - 18:32
- +4
- NZ Hockey
- Kasle na sport - zle je
"Otoci o 180 stupnov" a podpori sport - zle je
Tazko diskutovat s takymito co maju proste komplex z tejto vlady, ktora si "dovolila" potupne porazit ich cervenych skorumpovanych milacikov. - 15.9.2020 - 13:48
- +31
- Frey77
- No okrem statusu na Fb, ešte šport nijako nepodporili, či? Mýlim sa?
- 15.9.2020 - 14:32
- +15
- Frey77
- A červených nechaj, tí tu už nie sú, Naka si robí svoje. Mňa zaujíma tato vláda babrakov, plagiatorov, uchylov, náboženských fundamentalistov a úplne neschopných ľudí ako Remisova a spol. Smer je na smetisku a Igor mu s otvorenou náručou beží oproti
- 15.9.2020 - 14:35
- +13
- LuukyBB
- Existujú rôzne skupiny ľudí, ktorí majú prehľad v politike. Niektorí ľudia sa tým dokonca živia. Niektorí to majú ako hobby popri práci a čítajú knihy a sledovať politiku ich baví. Niektorí tárajú o niečom tak odveci, že keď takýto názor napíšu, tak sú tej prvej a druhej skupine len a len na smiech. V tom Tvojom príspevku je toľko ohnutej pravdy, že ani neviem čo skôr vybrať. Ale najlepšie sú asi tie klesajúce percentá pán odborník. Tak sa teda pýtam, ako si môžeš myslieť, že v bare takejto krízy by mohla najväčšia vládna, a teda aj premiérska strana, rásť ? Počas akejkoľvek krízy si žiaľ pohneváš istú časť a skupinu ľudí, alebo dokonca aj svojich voličov. Aké politické kroky Ti + - udržia percentá ? Helikoptérové peniaze, aby si si akurát v tej chvíli polepšil aspoň na pár dní, alebo ako si to predstavuješ ? Ja nie som volič OĽANO, ale je komické plakať,že nič nerobia, a keď niečo urobia, tak opäť plakať, že to kvôli percentám. Riešenia počas Covid krízy, sú len nepríjemné, alebo ešte horšie. Ideálne riešenie neexistuje
- 15.9.2020 - 14:58
- +33
- LuukyBB
- * nie v bare, ale v čase. Autocorrect
- 15.9.2020 - 15:03
- +2
- strojar
- Okrem nejakých Sulíkových opatrení urobili houno.
- 15.9.2020 - 16:13
- +4
- McBryan
- spomeň si nato hovno: keď pôjdeš diaľnicou do Košíc
- 17.9.2020 - 12:18
- 0
- strojar
- Si si istý, že vieš na čo si reagoval?
- 17.9.2020 - 12:29
- 0
- ctibor
- Veď sú tam preboha 6 mesiacov aj s cestou počas recesie a COVIDu. Čoby si už čakal?
- 15.9.2020 - 18:15
- +1
- strojar
- Vládnutie.
Nie fejsbukovanie. - 15.9.2020 - 18:38
- +11
- ctibor
- O tom fejsbukovani by si asi ty mal mlcat.
A ano, ale Matovicov facebook nie je cela vlada. A ani Kollarove honcovanie nie je cela vlada. Hodnotme ich po 4 rokoch a uvidime, ze ake vysledky budu. Nie po 6 mesiacoch. - 15.9.2020 - 19:32
- +4
- strojar
- Prečo by som ja mal mlčať o infantilných až primitívnych fejsbúkových výlevoch predsedu vlády?
- 15.9.2020 - 20:07
- +4
- ctibor
- Nie si nahodou poslanec mestskeho zastupitelstva v Nitre, ktory cely svoj pracovny cas travi na Hokejportali, kde zlahcuje Covid, buzeruje ludi za gramatiku a hra sa na najmudrejsieho?
- 15.9.2020 - 20:22
- +19
- MackoPu
- Trochu sebareflexie by nebolo ?
- 15.9.2020 - 20:38
- +6
- strojar
- Pýtal som sa prečo by som ja mal mlčať o infantilných až primitívnych fejsbúkových výlevoch predsedu vlády.
- 15.9.2020 - 21:21
- 0
- ctibor
- No ja ti odpovedam. Tak ako Matovic, aj ty si plateny z verejnych zdrojov, aby si vykonaval pracu vo verejnom zaujme ludi. A tak ako aj on, tak aj ty sa v online priestore neprezentujes najprikladnejsie. Takze tuto poznamku si si jednoducho mohol odpustit.
- 15.9.2020 - 21:45
- +11
- speedman
- Veď ti odpovedal.
- 16.9.2020 - 8:20
- +2
- McBryan
- pretože vieš mlčať aj pri zlodejinách SMERU: preto
- 17.9.2020 - 12:20
- 0
- strojar
- To tvrdíš na základe čoho?
- 17.9.2020 - 12:28
- +1
- McBryan
- na základe toho istého ako ty tvrdíš, že okrem sas opatrení urobili hovno
- 17.9.2020 - 17:43
- 0
- fonte
- Hej, vsetko hodime na koronu.
Ty budes svedok matovicov, ze? Ja cakat nemusim, uz vidim ako zobrali dochodcom, pracujucim a rozdali bankarom. Tak to bude pokracovat.
Ako su ministri kuric, kadernik, babkoherecka atd. Na to nepotrebujem 4 roky, aby mi bolo jasne, ako to dopadne.
Mne to bolo jasne uz pred volbami.
Vsetko pada na hubu, nevidis, co sa deje? - 15.9.2020 - 20:58
- +4
- MackoPu
- Co zobrali dochodcom ? To, co Fico priznal, ze bolo ucelovo schvalene kvoli volebnym percentam tesne pred volbami bez toho, aby bolo v rozpocte ? V reale maju dostat nasobne viac ako minule. Ten minister "kuric" aspon vidno, ze riesi veci, na ktore sa sralo dlhe roky. A vdaka tomu kuricovi dnes nezehlis stranicku knizku.
Ale tebe je to aj tak jedno, lebo si nedovidis dalej od nosa. - 15.9.2020 - 21:02
- +9
- fonte
- Ty si jednoduchy
, pad opony celej sa odohral v Moskve.
Kuric bol stbak pod krycim menom domovnik, co to zas melies. Len figurka, ako aj ostatni. Prevraty sa robia za oponou. Ty decko. - 15.9.2020 - 22:33
- +2
- MackoPu
- Daj radsej nieco mudre k tym Ficovym dochodkom.
Jasne, ze to bol len jeden clovek z X a ze to nebola len lokalna zalezitost. Ale bez tych figuriek by sa to neodohralo. Ale s tou Moskvou sa mylis, to bolo riadene Sorosom a zidojastermi. - 16.9.2020 - 8:40
- +3
- fonte
- Zas len dokazujes svoju prizemnost. Vies, kto je Soros, co je open society, ake ma aktivity? Nie, len trepes. Sam stary simecka sa priznal, ze nebyt Sorosa, tak Meciara neporazia. Sam Soros chce zrusit vsetky hranice a vytvorit multikulti spolocnost vsade. To je jeho agenda, to su lahko vyhladatelne udaje.
A ano, bol tu aj pred 89. stretaval sa s Havlom.
Caputova robila v jeho mimovladke 15 rokov. Co tam robila? On si vychovava ludi, aby robili jeho agendu, aj univerzitu ma. Kde ty zijes ?
To je dalsi lahko overitelny fakt.
Takych politikov je x. Ty nemas ani sajnu, ako to funguje, politika, jej pozadie, nic.
Napises pubertacky stupidny drist, ktory ti natlacil do hlavy nejaky psychopat s vrecom na hlave, alebo juuutuber, to je tak vsetko, lebo si duchom malicky.
A potom to opakujes.
K tym ficovym dochodkom. To bol schvaleny zakon, to sa nedohodli na dvore. A nasobne viac dostanu, ako dostali je tvoje dalsie klamstvo.
Uz na mna ani nereaguj, ty prvok. - 16.9.2020 - 12:09
- +3
- Nemehlo
- Mam pocit, ze tebe tlacia do hlavy dristy na facebooku a youtube viac ako komukolvek inemu.
- 16.9.2020 - 12:31
- +9
- fonte
- Tak vies, kto je ten Soros, aspon si si vygooglil uz? Alebo budes dristat to iste? Ty nemehlo.
- 16.9.2020 - 12:50
- +1
- amaskiea BLOG
- veď si nám to už povedal sám: Soros, netvor jeden, si vychováva ľudí, ktorí všemožne bránia tomu, aby nás Prepitý Hormón alebo predtým Krvavé Paprče doviedli cez trojeurovú valorizáciu dôchodkov k definitívnemu blahobytu...
- 16.9.2020 - 13:05
- +7
- RhimeSBA
- Bomby šupy..raz tu zo seba už znalca spravil..
Tá interpretácia Šimečkovych slov úplne mimo dobový kontext je fakt úžasná
"A ty vieš, že nebyť multikulti žida z blízkeho východu, nebolo by kresťanstvo?" - 16.9.2020 - 12:55
- +4
- fonte
- Takze soros a jezis boli rovnaki
A ty vole
- 16.9.2020 - 13:02
- +1
- RhimeSBA
- A toto, milé deti, sa volá demagógia
- 16.9.2020 - 13:14
- +12
- fonte
- Porovnavat Sorosa a jezisa, to je na kazajku
- 16.9.2020 - 14:09
- 0
- amaskiea BLOG
- čítanie s porozumením ti vôbec nejde, ale zmanipulovaní sme my ostatní...
- 16.9.2020 - 14:25
- +7
- RhimeSBA
- Tak si skúsil 2x. Škoda, že ja som to ani raz neurobil.
- 16.9.2020 - 14:34
- +6
- MackoPu
- A to, ze to nebolo v rozpocte znamena naviac v "predkoronovom" rozpocte. Ktory pocital s inymi prijmami.
- 15.9.2020 - 21:03
- +1
- ctibor
- Ne, som volic SaS, ktora je vo vlade s roznymi populistami, ktorym slovensky volic dal svoj hlas. Bohuzial...verim, ze o 4 roky sa tam konecne uz dostanu strany, ktore su aj pripravene vladnut.
A wtf? Zobrali dochodcom a dali bankarom?Co? Skus si dostudovat elementarne znalosti ekonomiky a verejnej spravy a a aj to, ze co sa dialo v januari tohto roku.
- 15.9.2020 - 21:43
- +8
- fonte
- Sas? Pre boha ziveho. Ved Sulik je totalny primitiv, antisocialny netvor a ako ekonom je uplna nula. Ta jeho agenda vrati slovensko do feudalizmu.
Navyse je zjety stale a potom oblizuje mikrofony v radiu. Co ten uz natrepal, to je neskutocne. Aj dnes zas.
Ano zobrali dochodcom a dali bankarom. To je holy fakt. Navyse Sulik predal za par eur doslova energetiku na vychode a robi poskoka nemeckym firmam, ktorym robi lokaja.
Uz len to, ze bol pri Miklosovi hovori za vsetko. Dostuduj si ty. Ten clovek chce minimalnu mzdy zrusit a vsetky vyhody zobrat pracujucim, zdanit dochodky a rusit sviatky a kadejake otrokarske zakony. - 15.9.2020 - 22:26
- +5
- gabi98
-
- 15.9.2020 - 22:35
- +8
- Nemehlo
- Predal energetiku? pokial viem stat nepredal nic, akurat nemci predali nemcom. A Slovensku zaplatili, ze tento predaj umoznilo s tym, ze Slovensku stale ostalo pravo tie akcie kupit.
Dochodcom nic nezobrali, lebo nic nemali iste a kazdy to vedel. Teda ty nie, lebo si specialny.
A SaS nie je len Sulik. - 15.9.2020 - 23:15
- +8
- ctibor
- Ako keby som Blahu pocul...
- 16.9.2020 - 7:44
- +10
- LuukyBB
- Presne tak ctibor... Normálne tam cítim Blahov rukopis. Aj sklon písma by sedel
... a ešte sa tu ide púšťať do pomerne komplikovanej transakcie ohľadom predaja predkupného práva v energetike... Ach...
- 16.9.2020 - 8:31
- +3
- fonte
- Co z Blahovych tvrdeni nieje pravda? Vypichni konkretne. A o tom, ze je komunista mi nehovor, to ma nezaujima. Odkryva spinu na druhu stranu, co je potrebne.
- 16.9.2020 - 9:53
- 0
- Nemehlo
- Pozri sa ako minule zavadzal ohladom 4 americkych vojakov napriklad.
- 16.9.2020 - 10:21
- +5
- LuukyBB
- Posledné zavádzajúce video ohľadom vojakov u USA je skalopevne vyvrátené. Špiní svet, ku ktorému sa hlásime. Obhajuje režimy, v krajinách kde sú bežne popierané ľudské práva a akékoľvek demokratické princípy. Obhajovať to môže hocijaký psychopat, ale on v tejto obhajobe dokonca ohýba pravdu. Snaží sa vykresliť východný svet ako ten správny a západ ako to veľké zlo. Prispôsobuje sa tomu, na koho cieli svoje demagógie. Spoločne s elitou z ĽSNS patrí jednoznačne medzi najväčšie slovenské politické dno. Ja viem ľudia, ako ty fakty nevedia ani len spracovať, nie to ešte ich prijať. Je úplne zbytočné s tebou strácať čas. Našťastie už nastáva generačná obmena, a komunistov už bude menej a menej.
- 16.9.2020 - 10:28
- +8
- fonte
- Vybrali ste tu najvacsiu hovadinu, ale dobre, v tomto uznavam, ze ciastocne zavadzal. Totiz teraz planuju pre tych vojakov samostatnu legislativu, to znamena, ze si budu moct robit, co chcu a nase zakony, policia, sudy na nich nebudu.
To v akom state sa toto deje? Blaha obcas zavadza, tak 10 percent. Co sa tyka ostatneho, prepojenia na mimovladky, odkryvanie spiny na modrych zlodejov, tak ma pravdu, vsetko sedi.
To uz ale vy nechcete vidiet. Tie dristy o komunistoch si nechaj. Teraz tu mas kapitalistov, ovladaju vsetko, nase uz nieje nic. Ludia robia za par supov pre zahranicne korporacie, zerieme odpoad zo zapadu v kadejakych tretotriednych marketoch. To je raj na zemi.
Samozrejme energie mame jedny z najdrahsich v unii, vies aj povedat preco? Nie, len opakovat zomri drisy. Ja stracam cas s tebou, nie opacne. Aj s tymi opickami okolo. - 16.9.2020 - 11:55
- +2
- mitoO
- A co ti brani podnikat, aby si robil sam na seba?
- 16.9.2020 - 12:06
- +9
- Nemehlo
- A k tomu predaju nemas nic? Blaha je demagog najvacsi akeho tu mame. Len drista aby si nahanal politicke body.
Ja si kupujem Slovenske potraviny ci uz v obchode, alebo na trhu (ok na trhu su obcas madarske). Ale vies kde je problem, pozri sa kde koncili dotacie pre polnohospodarov. Plochy bez urody, bez nejakeho pestovania. U talianskych kamaratov a podobne. A k tym energiam, nemal 12 rokov pod palcom regulovanie cien energii pod sebou smer? Pokial viem slovensko vlastni 51% akcii v kazdej z 3 distribucnych spolocnosti. Taktiez, SMER, ktoreho je Blaha sucastou odkupil naspat stratove casti SPP.
A ja naprikald s tebou nestracam cas, ja sa bavim na tom ako ti nedochadzaju veci a hadzes to na svetove sprisahania. - 16.9.2020 - 12:15
- +11
- mitoO
- Ceny energii u nas nie su az taky problem. Problemom su distribucne poplatky.
https://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php?title=Electricity_price_statistics/sk - 16.9.2020 - 12:30
- +1
- fonte
- Demagog, iste, ked chyba argument, dame nalepku. 51 percent ti nic nezarucuje, v telekome mame 51 percent, ale v dozornej si odhlasuju nulu pre stat, tam sa rozhoduje. Doteraz nevyplatil telekom statu nic, ziadnu dividendu. Tu je to to iste, manazovat si to budu sami a slovensko dostane zas nulu. Preco predali elektrarne vobec? Co sa tyka polnohospodarov, problem je zlozitejsi. Ano, smer neurobil nic, uplne suhlasim. Lenze tam ide o uniu, ktora da francuzovi a nemcovi dotaciu ovela vacsiu, ako nasi polnohospodari. Ti potom podliezaju cenu, lebo na to maju. A tak sa tu pestuje repka, lebo ta je vyhodnejsia. To je o v pristupovych zmluvach, co robil miki k eu, tam je co, kolko kde moze vyrabat. Ani to nevies urcite. Robko ale pokracoval veselo, o tom ziadna hadka.
A svetove sprisahia, to je vsetko, co vies, dalsia tupa nalepka, lebo nemas o problematike ani sajnu, ako tu dokazujes uz velmi dlho.
Nevies nic, absulutne, ako to funguje u nas, nie este ako sa tvori globalna politika. Ty sprisahanie. Si decko. - 16.9.2020 - 12:45
- +1
- mitoO
- Sulik predal elektrarne?
- 16.9.2020 - 12:46
- +4
- Nemehlo
- Som decko, ved mam rodicov. Kazdy je decko. Na to, ze som decko sa mam dobre. Mam vlastny byt (aj ked podla teba ho vlastni banka), mam dobru pracu a vlastne mam vsetko co chcem, takze nemusim plakat ako ty. Najprv ma zdrbez z analepky a potom to jednou ukoncis. Pekne pokrytectvo z tvojej strany. A este raz k tomu predaju energetiky nieco nebude?
- 16.9.2020 - 13:02
- +4
- fonte
- Si decko, nicomu nerozumies. Debata s tebou ma vzdy ten isty koniec. Zacnes nalepkovat. Napisal som, ked nevies citat, tvoja chyba. Uz koncim. Je to ako vysvetlovat opici archimedov zakon.
- 16.9.2020 - 13:06
- 0
- warn1ng
- "Demagog, iste, ked chyba argument, dame nalepku." Toto si napisal pred dvadsiatimi minutami hore pod nemehla. A teraz tu ides niekomu vypisovat decko? Tak isto davas nalepku, tak tu nepoucuj.
- 16.9.2020 - 13:11
- +5
- RhimeSBA
- Nehovoriac o tom, že už prvé slovo tej vety bola nálepka, nebolo treba čakať ani 20 min
- 16.9.2020 - 13:21
- +2
- fonte
- Tych, co opakuju nalepky, volam decko. Jednoduche
Ale pokial nejde o zivot, nejde o nic, tak klud a mier. Ja som len smutny, ked vidim, kam sa to ruti a ze ludia vedia malicko, preco sa mame tak zle a nechaju sa manipulovat.
Ja kazdemu chcem len to dobre, ver mi. - 16.9.2020 - 13:41
- 0
- gabi98
- To tvoje presvedčenie, ze len ty poznáš pravdu o fungovaní sveta a všetci okolo teba sme otrokmi “Matrixu” je obdivuhodne, ty decko
- 16.9.2020 - 13:45
- +10
- fonte
- Vsetci sme otroci a ty mi nic nehovor, minule si sam priznal, ako dobre ti ide, ze taras
- 16.9.2020 - 13:58
- 0
- RhimeSBA
- Demagogy - political activity or practices that seek support by appealing to the desires and prejudices of ordinary people rather than by using rational argument.
Top strop si to sem teraz poslal - 16.9.2020 - 13:46
- +2
- fonte
- To je sarkazmus, zas nechapes
- 16.9.2020 - 14:01
- 0
- RhimeSBA
- "Doteraz nevyplatil telekom statu nic, ziadnu dividendu."
Fond národného majetku následne v júli minulého roku zvolal mimoriadne valné zhromaždenie, kde nemecký akcionár súhlasil s vyplatením dividend avšak iba vo výške 130 mil. eur a Slovensko tak získalo prostriedky v objeme 63,7 mil. eur.
https://ekonomika.pravda.sk/ludia/clanok/198949-statu-sa-opaet-nepodarilo-vytiahnut-dividendy-zo-slovak-telekomu/
- 16.9.2020 - 13:11
- +4
- fonte
- Prepac, dali nejake omrvinky, moja chybicka, teraz skus najst kolko zarobili tu celkovo a ci stat dostal 51 percent z toho zisku.
Este aj nazov clanku, ktory si sem hodil hovori, ze sa statu nepodarilo vytiahnut dividendy. - 16.9.2020 - 13:53
- 0
- gabi98
- A keby si skúsil ty najst nieco na podloženie tvojic fantazmagórii ?
To asi nie , čo ? - 16.9.2020 - 13:57
- +7
- Nemehlo
- No nic asi budem musiet napisat script, ktory sa za mna bude pytat pod kazdym jeho prispevkom, ze ako to bolo s predajom VSE.
- 16.9.2020 - 14:03
- +6
- RhimeSBA
- No len vieš..tvoj výrok hovoril niečo úplne iné..a trvalo mi asi 5 sekúnd, aby som zistil, že nehovoríš pravdu.
Pregooglime si všetky tvoje výroky? - 16.9.2020 - 14:29
- +3
- fonte
- Povedal som, ze nulu. Radsej budem pouzivat slovo omrvinky, lebo ma tu chytate za slovicka, pricom podstata je rovnaka.
Teda pregoogli, za cely cas, ako maju nemci telekom, kolko percent z divident, co mal stat ako 49 percentny vlastnik dostal. Kolko sa to priblizilo tej nule. A samozrejme nie vseto zisk oznacia ako zisk. Aj tak.
Potom mi povedz, ze klamem.
- 16.9.2020 - 14:52
- 0
- amaskiea BLOG
- "nie všetok zisk označia ako zisk" - toto by si vedel aj konkrétnejšie?
- 16.9.2020 - 15:08
- +2
- MackoPu
- Ujo, stavias to do polohy, akoby si DT vyplacal pravidelne dividendy a stat nedostal nikdy nic. Co je nezmysel. Bud dostavaju z balika dividend pomerne alebo nikto. A ked ma stat mensinu 49%, tak bohuzial moze skakat len do tej vysky. Ak DT nasiel sposob, ako ulievat nieco prec, tak sa to malo davno riesit inde a nie tu.
A uz vobec netusim, preco by mal dostat stat za svojich 49% 51% dividend. - 16.9.2020 - 15:29
- 0
- RhimeSBA
- Toto som s ním vôbec nechcel otvárať. Má tu priestor na dojmológiu...
- 16.9.2020 - 15:34
- +3
- MackoPu
- Sorry, ze som pokazil zabavu
- 16.9.2020 - 15:52
- +1
- fonte
- Pomylil som sa, nie 51, ale 49, to je cele. Obycajny preklep. Oni do tej vysky neskacu, ani neskakali. Papa.
- 16.9.2020 - 16:06
- 0
- MackoPu
- Super,ze si sa vyjadril k tomu najmenej podstatnemu.
- 16.9.2020 - 19:28
- +2
- sumobb
- Luky ele budú potomkovia a tí budú takí istý ako ich otcovia.Len çakajú na priležitost otočiť to znovu. To by si sa divil koľko by bolo kolaborantov.
- 16.9.2020 - 12:50
- +1
- LuukyBB
- Potomkovia tu sú. Tomu sa nevyhneme. Dôležité je, že počet komunistov a ich pohrobkov klesá. Na druhej strane, mladá krv sa konečne začala viacej zaujímať o dianie. Keď som mal dvadsať, tak sa o dianie zaujímalo minimum rovesníkov. Teraz vždy keď som bol na mítingu, alebo na nejakej zaujímavej debate, tak som tam videl plno mladších ročníkov. To je dobré znamenie. Najťažší boj bude bude boj s HOAXmi. A tej nahráva fakt, že stačí mať pripojenie na internet, dať si na profilovku kvietky a ľudia dovtedy bez schopnosti vytvoriť jednu jedinú súvislú vetu môžu začať trollovať, a zdielať absolútne klamstvá, alebo vety vytrhnuté z kontextu.
- 16.9.2020 - 13:36
- 0
- MackoPu
- Dobre citanie k ranajkam
Pokracuj, aj kolegovia sa bavia. - 16.9.2020 - 8:36
- +5
- MackoPu
- Dochodky zdanit
- 16.9.2020 - 8:41
- 0
- fonte
- Ano, zdanit dochodky, nastuduj si, absurdne, ze?
- 16.9.2020 - 9:42
- 0
- MackoPu
- Ano, papalasi by si svoje dochodky zdanit zasluzili za to sedenie na zadku na svojich teplych flekoch. Hlavne, ked ich podostavali spolu s odstupnym a obratom nastupili ako civilni zamestanci. Ale to je asi cele, co k tomu dodam. Sorry, "skolu zivota" nestudujem
- 16.9.2020 - 15:19
- 0
- ctibor
- WTF...co ty tu tliachas za nezmysly?
- 16.9.2020 - 15:54
- +2
- mitoO
- Co predal?
- 16.9.2020 - 11:43
- 0
- RhimeSBA
- "Otrokárské zákony" = "zrušiť minimálnu mzdu a sviatky"
- 16.9.2020 - 12:59
- +1
- Sunkafit
- ja by som bol zvedavý ake zlozenie vlady by bolo podla tvojich predstáv....asi by sme sa pobavili
- 15.9.2020 - 16:11
- +5
- Kamzík18
- Čo by mal urobiť Matovic aby si bol spokojný?? Vytlačiť bankovky a naliať milióny do každého klubu? 12 rokov slovenský šport chátra ako aj všetko ostatné a to nebola žiadna kríza žiadna pandémia ani mor ani nič.. Len jeden jediný vírus Smer-sd.. Ale áno za všetko môže matovic.. Už používajte hlavy ľudia konečne, nemáte ich na šiltovky..
- 15.9.2020 - 14:39
- +29
- MiroHKM
- Nestaval by som to do polohy Smer vs Matovič. už 30 rokov sa na slovensku pre šport robí veľké guľové...
- 15.9.2020 - 15:12
- +1
- warn1ng
- Ono na Slovensku sa vzdy robilo velke gulovu. A aj to co sa urobilo, bolo len tak "na oko". Ci bol pri vlade ten, ten alebo onen. Nemam rad toto pausalizovanie, ten urobilcpre sport viac ako henten. Urobili akurat tak velky prd a aj to malo co sa urobilo sa urobilo len pre to aby sa na tom niekto nabalil.
- 15.9.2020 - 15:20
- +4
- Sunkafit
- presne tak
- 15.9.2020 - 16:13
- 0
- Frey77
- Vieš čo? Napr sadnúť so zástupcami klubov a športov za jeden stôl a rokovať, áno to by mi stačilo. Nie ich 6 mesiacov úplne ignorovať a keď videl, že prichádza tlak verejnosti, športovcov,.... tak to dať na spasiteľa. Do teraz pre šport neurobil nič! A nejaký status nášmu športu nepomôže. Vieš čo by som bral? Aby v prípade opatrení, poskytli klubom financnu pomoc vo výške priemernej návštevy z minulej sezóny, ako je to napr v ČR. Ver, že kluby rozhodne milión do každého klubu nechcú, kľudne napíš Ľudovi, on ti rad vysvetlí ako formu pomoci predostreli, len nik sa ňou do teraz vôbec nezaujímal. A len pre rozšírenie tvojich obzorov,colosvetova finančná kríza v roku 2008,to až také nič zasa nebolo, ale možno si len mladý a nepamätáš. A áno, samozrejme že sa urobilo veľmi veľa vecí zle, kto kradol, nech mu zabuchaju na dvere, s tým plne súhlasím
- 15.9.2020 - 15:41
- +6
- strojar
- Čo by mal robiť Matovič?
Mal by namiesto písania sprostostí po fejsbúku začať vykonávať funkciu predsedu vlády. - 15.9.2020 - 16:15
- +8
- Sunkafit
- ved ty robíš to isté
- 15.9.2020 - 17:55
- +13
- strojar
- 1. Nie som predseda vlády.
2. Nie som na fejsbúku.
3. Nevypisujem sprostosti. - 15.9.2020 - 18:41
- +4
- Sedko NR
- 1. Si poslanec v NR
2. Si na hokejportali
3. Vipisuješ sprostosti tu
PS: nechal som ti tam chybu aby si sa mohol realizovať v tom čo ti ide najlepšie. - 15.9.2020 - 20:41
- +13
- Nemehlo
- To, ze je poslancom je este ok. Len tie miestecka v mestkych podnikoch je horsia vec tam ma urcite viac prace ako je poslancovanie. Aj ked neviem ci teraz este v nejakom sedi.
- 15.9.2020 - 21:07
- +1
- strojar
- Čiže vieš o mne hovno.
- 15.9.2020 - 21:24
- 0
- Nemehlo
- Viem o tebe len to co bolo o tebe verejne dostupne pred par rokmi a odvtedy si sa nezmenil, len zhorsil.
- 15.9.2020 - 23:17
- +6
- strojar
- 1. Nie som predseda vlády.
2. Nie som na fejsbúku.
3. Nevypisujem sprostosti. - 15.9.2020 - 21:23
- 0
- KrebsKandidat
- 3. zvlast nie na Facebooku
4. niekedy si bod 2. vyrovnavam HP - 15.9.2020 - 23:48
- 0
- Endstand
- Mam otázku. Ak by dovolili 50% kapacitu ale s tým ze Sun povinné ruská nonstop bez výnimky, zavreté bufety a naozaj prísne dodržiavanie 2m odstupy (žiadna tlačenica pred vchodom ale rada až ku lidlu), zavrete krčmy 1km od štadióne v čase zápasu a zákaz fajčenia. Dodržiaval by si to? Lebo mi príde u teba ze just nie... A nie matovic je hrobas športu ale ľudia ktori také veci naschvál budú ignorovať.. Ako na pohári fanklub..
- 16.9.2020 - 23:03
- +3
- fany
- Tie 2 metrové odstupy sa nedodržiavajú NIKDE,vôbec NIKDE a pri 50% to ani nie je možné.
- 16.9.2020 - 23:11
- +1
- Endstand
- Aj kebyže meter a 30%obsadenost.. V Poprade sa pred zápasom všetci s prepáčením najebu prd vchod jak prasce. Fakt nerozumiem prečo už aj mimo covidu tam neboli pásky ako na letisku nech to ma kus kultúru.
- 16.9.2020 - 23:17
- +2
- snapshot
- Tak Matovic zacal stracat podporu a hlavne ludia sa zacinaju proti tomu burit. Tak najskor pritiahne a potom popusti. A takto to bude stale. Zvyknime si.
Inak aj na cely COVID si musime zvyknut to nebude ze v decembri tu nebude. Alebo v Januari. - 15.9.2020 - 14:15
- +4
- paljuka
- Hokejove kluby maju po vacsine zadarmo stadiony, resp. za nejake euro... som zato aby stat pomohol mladezi ale urcite nie aby sa skladal Acku na drahych hracov... ak to nejake kluby nezvladaju zatiahnut s majstrovskymi kadrami nech podpisu len to na co maju... a je mi jedno ci sa jedna o Chovana v Ke Skokana v PP Southorna v Mi alebo Rapaca v Slovane...
50 000 od SZLH, startovne odpustene nieco kapne od Tiposu aj Tipsportu za prenosy, ale zas necakajme ze stat vykompenzuje vsetko... Okrem hokeja su aj ine sporty ktorym treba pomoct, par manazerov sa seredne preratalo a v jednom kuse len nariekanie clovek cita potom kazdu chvilu... - 15.9.2020 - 14:31
- +23
- Sunkafit
- presne takých manažerov može robiť hocikto
- 15.9.2020 - 16:15
- +2
- strojar
- Je prekvapujúce, že pri svojich schopnostiach nemáš žiadny hokejový klub.
Ty by si to vedel manažovať s prstom v zadku. - 15.9.2020 - 16:41
- +3
- Sunkafit
- veru tiež sa čudujem
- 15.9.2020 - 17:56
- +3
- Sedko NR
- Ide po tebe
- 15.9.2020 - 20:42
- +1
- Sunkafit
- Viaaaac
- 15.9.2020 - 20:52
- +2
- paljuka
- vobec mi tu nejde o Skokana len dal som len priklad kto mi prvy napadol a je mi fakt jedno ktory klub, ak dotacia tak len na mladez... kto na to nema nech si podpise hracov v Acku takych ktorych dokaze utiahnut a hlavne v pripadoch ked stadion ma zadara...
vratane Kosic, aj Popradu atd - 15.9.2020 - 17:41
- +1
- topska
- Ja respektujem tieto nazory ale preco zase chceme na Slovensku zaviest nieco co bude unikatom? Vsade vo svete podpisuju hracov aj kvalitnych kedze vedia ze tie dotacie od statu dostanu a bez problemov a protestov ich aj dostali. U nas isli dole z rozpoctom vsetci az na Michalovce (Slovan neberiem), nikto tu teraz nejde nalievat peniaze do hracov lebo korona lebo sanca...Proste sportove kluby na Slovensku chcu to co normalne funguje aj v krajinach ktore su na nasej urovni. Ale nie, my tu budeme teraz nadavat na kluby, kazat im juniorov a uz vobec nechceme od nich aby dostali peniaze, nad cim sa inde ani nezamyslali aby bol problem.
- 15.9.2020 - 18:50
- +7
- Frey77
- Veru,palec hore
- 15.9.2020 - 19:01
- +1
- FanusikZamkov
- Topska súhlas s tvojim príspevkom. A vieš prečo chcú zaviesť niečo čo bude unikátom? Nuž preto lebo oni nie sú športový fanúškovia a šport si zmýlili s politikou.
- 15.9.2020 - 20:54
- 0
- paljuka
- Po prve nemozem povedat ze sa stotoznujem s touto vladou ale povedzme si ze po 12 rokoch vladnutia tej bandy asi toho vela na rozhadzovanie nemaju, ked uz malo sa sponzorstvo davno riesit inak
po druhe ak tak vlada by mala okamzite zasiahnut a vytvorit motivacny zakon pre sponzorov ohladom odpisania dane ked uz a nie rozhadzovat peniaze len tak kadejak a ak tak len cielene na mladez
po tretie na Slovensku nie je len hokej je plno sportov ktore su totalne podfinancovane a reprezentuju nas super tak preco by mal byt len hokej ten vyvoleny? A ak tak podla akeho kluca to maju delit? Podla priemernej navstevy, mame individualne sporty kde ludia nechodia...preco hokej zasponzorovat elitnych hracov a napriklad florbal dat nejaku almuznu?
K tym statom okolo ked uz porovnavame mas zistene ako je to napr. v Cechach? Platia si tam kluby stadiony, alebo ich maju zadara, vies aky je presne ten system tam financovania? Ja info nemam uprimne pisem len ako by to bolo spravne podla mna...
A posledna otazka ak pridu peniaze od statu ako by si ich rozdelil aby to bolo spravodlive? Michalovce Detva pracuju s inym mnozstvom mladeze ako napr vy a urcite ako aj my, rovnym dielom? Vyhraju kluby ktore zivia hlavne Acko a mladez maju fakt minimum.
Podla priemernej navstevy? Zase sa bude citit 70% ligy ukrivdena lebo 2 kluby zhrabnu najviac a niektore kluby len omrvinky...
A tu je aj dovod preco neuznavam take spolocne projekty ako Pro hokej APHK a podobne, preto sa mi paci cesta Slovanu momentalne idu do rizika ale nikto sa na nich prizivovat nebude a ani slovan nebude odkazany na nikoho a tak by to malo v profesionalnom sporte fungovat len v prvom rade by sa museli nastavit zakony ohladom sponzoringu...
Vyciciavanie samosprav miest a statu je take zufalstvo a prezitok z 90 rokov nastavit ruku zobrat a vyplakavat...
Vadi mi to aj u nasho vedenia ale davam im cas ze sa spamataju a pojdu inou lepsou cestou...
U vas predsa ked si pisal ze hraci isli dole s poziadavkami a ze tie zmluvy maju v pohode relativne nenarocne, stadion mate od mesta zadarmo tak kde je problem? Viete ist na usporny rezim a ked sa divaci vratia hoc aj december januar posilnite resp. dorovnate... Vas nebude zmykat najomne za stadion ci tam bude 1 divak alebo 4000... - 15.9.2020 - 21:05
- +3
- topska
- Pockat bavime sa o kompenzaciach pocas korony. To su tie iste kompenzacie ako v celom svete co sa tyka sportu. Ja nikde netvrdim ze treba zabudnut na mladez. Chcem to co funguje vsade. A neviem skadial si zobral ze tie peniaze pojdu len do hokeja, ved ide o vsetky sporty. Dalej velmi nechcem rozoberat dalsie temy, mna zaujalo len to, ze tu su diskuteri ktori su proti tomu aby prisli kompenzacie do profesionalneho seniorskeho sportu, vec ktora je samozrejmostou vsade.
Mozem sa vyjadrit k poslednemu odstavcu. Nam nejde o najomne, to mas pravdu. My sme sli dole rozpoctovo ci uz pri hracoch alebo inde. My chceme tiez to co maju vsade vo svete ako samozrejmost, podporu v tychto casoch zo strany statu. Problem je ze my teraz mame take vypadky nie len zo vstupneho ALE AJ OD SPONZOROV KEDZE TI LUDIA NA HOKEJI NEBUDU. Nechceme nic ine ako maju poliaci, cesi, madari, UKRAJINCI, RUMUNI atd...To iste chcu futbalisti, basketbalisti, volejbalisti atd. Ako to kto prerozdeli to uz je na kompetentnych. Vzdy bude niekto ukrivdeny. Teraz kvoli tomu nevidim dovod aby tie peniaze do profi sporti nesli. Ano, nesmie sa zabudat na mladez (u nas je to ale prepojene v PP. My tie peniaze do mladeze davame aj zo seniorskeho rozpoctu). Preto ja navrhujem aby sa vacsina z toho zisku z MS co ostal rozdelil v novembri prave tam. - 15.9.2020 - 21:24
- 0
- FanusikZamkov
- Paljuka ja ti nebudem oponovať ale nech ti oponuje tento článok kde môžeš zistiť prečo by mala vláda podporiť šport a vtom aj hokej.https://komentare.hnonline.sk/komentare/861757-ako-sport-doplaca-na-stat?fbclid=IwAR0kwpe-Zwa4Cb72I6lYXErtJGU9OdPNJWPx9-v5pa_wnb1FT7iuWJVEki8 Dúfam že ten pán so svojím názorom je pre teba dôveryhodný a vie čo píše.
- 15.9.2020 - 21:28
- 0
- MackoPu
- Pekny clanok. Len tazko posudit, nakolko su tie cisla aktualne, ide o 10rokov stare veci a ten pan tiez ma svoje zaujmy.
Ale nepodporit sport je kazdopadne velmi kratkozrake. - 15.9.2020 - 22:14
- 0
- paljuka
- Ja som za podporu sportu od statu ale stat nemoze byt dojna krava nemoze len tak rozhadzovat peniaze hlava nehlava... v prvom rade maju byt nastavene zakony motivacne pre sponzorov aby tie peniaze radi davali do sportu ano menej odvedu na dani ale zaroven to bude spravodlive lebo to bude konkurencne prostredie a sport dostane tolko akych sikovnych manazerov bude mat...
Ved sa uz kus preberme z toho komunistickeho navyku ved stat to zaplati, ulohou statu je v prvom rade vytvorit zdrave podnikatelske prostredie ferovo nastavene a zvysok je uz o ludoch...
zial za 30 rokov sa to prostredie nevytvorilo vsetky vlady na to srali tak sa teraz necudujme dosledkom... - 15.9.2020 - 22:25
- 0
- speedman
- Štát nemôže byť dojná krava a podnikatelia obetný baránok.
- 16.9.2020 - 8:24
- 0
- topska
- Ale ako rozumiem presne kam mieris a respektujem to aj ked si tu potom dost zabrusil do inych veci
Aj to je cesta. No momentalne by sme boli asi jedinecni ak by sme v sporte kompenzovali len straty v mladezi. A ked spravis jedno rozhodnutie pre cely sport, nemozes teraz vylucit hokej lebo ved tu treba dat mladezi. Alebo kludne basketbal. Toto je komplexny balik pre seniorov. Ano, nech sa riesia aj vypadky v mladezi. Ak o to niekto ziadal.
- 15.9.2020 - 21:46
- 0
- paljuka
- otazka znie kolko je v rozpocte realne a ako by kompenzovali aj ostatne sporty... Ackove muzstva sa daju paradne podporit zo strany statu odpisom dani zo sponzorstva a vela podnikatelov tie peniaze radsej nalej do sportu... uz to bude len o sikovnosti manazerov kto si kolko urve...
a ako si predstavujes tu kompenzaciu? Nasi keby podpisali muzstvo za 2 miliony s tym ze minuly rok bola priemerna navsteva cca 5500 a teraz by tvrdili ze pocitali s 5000 predanymi permami po dajme tomu 200 eur tak bolo by to za teba ok aby sme tie peniaze od statu dostali? Nevadilo by ti ze sme kvazi vykradli ligu o najlepsich hracov hrali by sme o titul a ty by si sa na to skladal zo svojich dani?
Ja chcem vediet od teba kde je ta hranica podla teba kde je to ok a kde je to uz vydzubavanie so systemom?
Chcem ti tym naznacit a schvalne nebudem menovat kluby to si uz dopln sam ze niektore kluby k tej situacii pristupili zodpovedne skresali rozpocty podpisali to naco mali a na kompenzacii by toho vela nedostali a su kluby ktore pocitali s tym ze predaju minimalne 3000 periem nabili majstrovsky kader uz behom jula absolutne nepremyslali do predu a teraz to ma za nich hasit stat?
- 15.9.2020 - 22:15
- 0
- topska
- Ano suhlasim s odpisom dani atd. Ale neviem asi sa nechapeme. Ja a vlastne vsetky zvazy a vlada teraz riesi momentalnu situaciu. Nie co bude, ake su zakony atd. To je uplne odlisna tema. Teraz sa ide riesit kompenzacia kvoli Covid.
Ja nechcem a vlastne to povedali aj kompetentni ze sa nebudu hradit vsetky straty. Netahajme tu platy hracov, tvorbu kadrov. To s tym nema nic spolocne kolko penazi pojde do klubov. Toto si asi zle pochopil. Tu sa jedna o stratu penazi kvoli obmedzeniu poctu divakov. Nie prevzatie zmluv, ide sa riesit s najvacsou pravdepodobnostou ten kluc podla navstevnosti. Cize ak by sme v Poprade podpisali hracov nie za ja neviem 500 000 ale 1 000 000 tak dostaneme rovnako. Nikto nebude za nikoho hasit teraz nekompetentne kroky a prestrelene rozpocty. - 15.9.2020 - 22:38
- 0
- paljuka
- Ok tak mi napis teda ten spravodlivy kluc... lebo ked tak pozeram priemerne navstevy z minulej sezony suverenne najviac dostanu Kosice a Slovan celkom fajn na tom budu este Michalovce a zvysok tie sumy budu podstatne nizsie...
Ak toto prejde bude zase kopa placu ake to je nespravodlive...
Po dalsie kto a ako vycisli hodnotu straty na sponzoroch co daju menej resp nic kedze ich reklamu nikto neuvidi?
Ine peniaze si mozu zapytat Kosice a Slovan pri priemernej navsteve 5500 divakov cca ako nejaky klub ktory sa hybe do 2000 divakov...
Tak potom uz ostava len urobit priemer vysky vstupneho kazdeho klubu z minulej sezony(vratane vsetkych zliav) krat priemerna navsteva a krat pocet domacich zapasov ked bude hrat kazdy klub doma a to beriem ze stat by odskodnoval po konci kazdeho mesiaca ak by opatrenia trvali dlhodobo a nie na konci sezony... 2000 cca priemerna navsteva, par stoviek hore dole krat cca 5 eur vstupne 10 000 za jeden domaci zapas, nemyslim si ze to niektore kluby spasi... hlavne nie tie ktore mali uleteny sen ze stadion vypredaju permami, bez akychkolvek zliav a za sialene ceny...
- 17.9.2020 - 10:54
- 0
- mitoO
- taki ziadaju preplatenie hracskych zmluv
- 17.9.2020 - 10:56
- 0
- mitoO
- Ďalšie stovky ľudí sú v karanténe, čakajú na výsledky, respektíve na testovanie. Napríklad v dedine Svätoplukovo musí byť v izolácii vyše deväťdesiat osôb, ktoré prišli do kontaktu s miestnym kňazom.
Zdaju sa mi tie kostoly rizikovejsie momentalne ako zimne stadiony. - 15.9.2020 - 16:18
- +5
- poseidon
- Ááá už sme doma, opäť tu máme HP covid strašiaka miťa. Ale už začína chápať.
- 15.9.2020 - 18:22
- +4
- mitoO
- ja chapem stale
- 16.9.2020 - 0:04
- +1
- ElwisNR BLOG
- Bolo by zaujímavé zistiť ako to robili kluby v minulosti keď sa návštevnosť pohybovala v nízkych číslach aby to kluby vôbec prežili.
MAC BUDAPEŠŤ
Priemer na zápas v sezóne 2018/19: 666
DETVA
Priemer na zápas v sezóne 2017/18: 572
L.MIKULÁŠ
Priemer na zápas v sezóne 2017/18: 929
ŽILINA
Priemer na zápas v sezóne 2017/18: 825
- 15.9.2020 - 16:58
- +3
- paljuka
- velmi zaujimavy dotaz
mohol si kludne pokracovat v menovani klubov
vypichol si prave tie ktore nenariekaju alebo len minimalne
ale najdu sa aj take ktorych priemerna navsteva kedysi bola 1500-1700 a teraz nariekaju ako keby mali posledne roky vypredane...
Nech kazdy vyskakuje len do takej vysky na aku ma... - 15.9.2020 - 17:10
- +1
- ElwisNR BLOG
- To by bolo dlhé písanie,ale dá sa to ľahko nájsť.Ja som sa snažil iba poukázať,že sú kluby kde bola priemerná návštevnosť pod 1000 divákov a dokázali fungovať a prežiť,lebo v krízových podmienkach pracujú dlhodobo.Možno by to bolo naozaj zaujímavá ako to vôbec pri takej návštevnosti dokážu ustáť.
- 15.9.2020 - 17:46
- 0
- paljuka
- Jasne ze sa to da su to kluby ako som pisal co maju zadara stadiony, podpisuju na to na co maju nemaju velke oci plus mladez je na minimalnej urovni...
ja tvrdim mladez treba podporit nech nezakrpatie a Acko bud na to mam alebo nemam a hrajem s mladymi hracmi, hlavne v tejto situacii... cakat s nastrcenou rukou ze to stat vsetko zaplati je chore... - 15.9.2020 - 17:54
- +1
- topska
- Mladez podporena bola a aj este bude v novembri zo zisku z MS
- 15.9.2020 - 19:21
- 0
- nerorome
- Diskusnú "cigánsku férovku" nazvať trpezlivosťou ? Jedného demagóga musia riešiť až toľkí diskutéri ? Jeho nepresvedčia a on sa svojimi názormi demaskoval sám, takže podľa mňa zbytočné vlákna sa tu ťahajú...
- 16.9.2020 - 15:24
- +4
- amaskiea BLOG
- je úplne v poriadku riešiť cigánskou férovkou každého, kto ťa ako jednotlivca opakovane napáda zozadu
- 16.9.2020 - 15:50
- +1
- Tehelnepole
- Netreba
- 16.9.2020 - 16:05
- +1
- BieloModra
- No nic my trolovia to mame tazke
teda ja aby som bola konkretna lebo ja som vraj covid trol
no nic idem ja prezistit ako to my mame s tou Skalicou
- 16.9.2020 - 16:12
- 0
- fonte
- Ty si mi napisala, ze som v zahranici a ze si chodim domov dat robit zuby. A to mal byl argument este
Uz sa neboj, uz s tymito debatami nebudem stracat cas, uroven diskusie je tu ako niekde na zomri, tolko mentalnych atletov, ale na slovensku som si uz zvykol. Papa.
- 16.9.2020 - 16:16
- 0
- BieloModra
- Nuz a este si aj nepamatas...precitaj si diskusne prispevky a to ze si si to vyiahol na seba je len tvoj problem ved zavadas ako sa ti to hodi raz si von raz doma raz pracujes raz podnikas niekedy ani nevies " de domov tvuuj" a spravne nestracaj cas niekde v politickych diskusiach ti to snad pojde lepsiesmy sme tu fanusikovia hokeja a nie nastojcive politicke kreatury pa paa
- 16.9.2020 - 16:29
- +4
- fonte
- To som ja nikde nepisal. To si si ty nejako vydedukovala. Ale mas pravdu, nechal som sa uniest. Uz sa to nestane.
- 16.9.2020 - 16:34
- 0
- BieloModra
- Rozumiem
ja uz som si vybrala pred 2 tyzdnami
- 16.9.2020 - 16:10
- 0
- BieloModra
- nerorome, Tehelnepole: máte pravdu
- 16.9.2020 - 15:29
- +1
- kaiser
- No....
- 16.9.2020 - 23:56
- 0
- kaiser
- Idem sa vizliecť....
- 17.9.2020 - 0:05
- +1
- Lukash_ke
- No... V Cechach planuje Tipsport Extraliga vlastny stream. Denny pass 99Kc, tyzdenny pass 250Kc. Kupujuci si bude moct zvolit "svoj tim" a percento z predaja pojde priamo klubu. Zatial sa to stretava s vlnou kritiky kvoli pomeru cena : kvalita a moznosti platit, kedze absentuje napr. balik zapasov svojho oblubeneho klubu na sezonu. Sezonny pass Cesi mat nechcu kvoli neistote ci sa kvoli Korone sezona dohra.
Kazdopadne Cesi maju generalneho sponzora Tipsport a taktiez sa da za 30Kc stavku mesacne pozerať ligu cez Tipsport, napriek tomu nemaju problem ist do streamovania aj na vlastnu päsť. Uplne ine zmyslanie nez u nas. - 17.9.2020 - 9:39
- 0
- Endstand
- Capitals maju stream na huste.tv ..vsetko sa da...
- 17.9.2020 - 11:02
- 0
- Big brother
- Tažko možeš porovnavat Česko so Slovenskom, oni jednak nemajú také divácke obmedzenia ako my a dalšia vec, že dostali dotácie. To, že idu predavat streamy je fajn, ale oni tie základy majú postavené inde.
- 17.9.2020 - 11:06
- 0
- mitoO
- Momentalne im uz idu zrusit statie a ktovie, co bude dalej, ked im to bude rast.
- 17.9.2020 - 11:16
- +1
- nerorome
- Momentálne ale platí - 1000 divákov + polovica zo zvyšnej kapacity (státie je zrušené), čiže napr. na Sparte to bude cca 8000 divákov a na väčšine ostatných štadiónov od 3 do 5 tisíc divákov. viď napr. ttps://www.hokej.cz/telh-je-konecne-tady-nejista-sezona-bude-bez-sestupu-a-s-nutnymi-omezenimi/5051056
- 17.9.2020 - 12:27
- 0
- nerorome
- https://www.hokej.cz/telh-je-konecne-tady-nejista-sezona-bude-bez-sestupu-a-s-nutnymi-omezenimi/5051056
- 17.9.2020 - 12:34
- 0
- mitoO
- Nie je to tak, ze doteraz bolo 1000 + polovica zo zvysnej kapacity (vratane statia)?
Fakt neviem, pytam sa, lebo to statie rusia az teraz. - 17.9.2020 - 12:41
- 0
- nerorome
- V tom článku zo včera, čo som dal link, už státie uvádzajú ako zrušené, ale zvyšok zostal nezmenený.
- 17.9.2020 - 12:45
- 0
- mitoO
- Aha, ano je to tam. Tak zatim to maju relativne fajn. Najma ked porovnam s nami.
- 17.9.2020 - 12:55
- 0
- flint.SI
- V okrese Skalica dnes 20 nových prípadov, zlé jazyky trvdia že je to v hokejovom klube...
- 17.9.2020 - 11:20
- 0
- BieloModra
- Hm......vieme otazka znie ze co s tym. Nemame so Skalicou odohrany zapas
- 17.9.2020 - 11:23
- 0
- mitoO
- vyhrali ste kontumacne
- 17.9.2020 - 11:27
- 0
- BieloModra
-
- 17.9.2020 - 11:28
- 0
- fany
- Ak by to aj boli hokejisti, tak by ma zaujímalo, či o tom aspoň tušili a koľkí majú aspoň priznaky chrípky. A ďalšia vec. Prečo netestuju predavačky? Ti garantujem, že by sa ich našlo pozitívnych dosť aj s príznakmi, ale jednému ujovi by chýbali teplé rožky, tak radšej neriskuju. Hokejista ma nakazí, predavač nie. Na toto zreba tri vysoké školy, inak to nevymyslis.
- 17.9.2020 - 11:31
- +1
- Nemehlo
- Testuju ludi, ktory maju kontakt s niekym kto uz bol otestovany. Ak ten niekto nepovie, ze bol nakupovat tam a tam, tak nebudu testovat predavacky. A predavacky vacsinou maju rusko a plexisklo pred sebou tak isto ako ma rusko zakaznik. Cize sanca na prenos je zmensena.
Mojej priatelke volala hygiena, ze mala kontakt s nakazenou. Povedali jej, ze ju bud poslu na testy a daju nas do karanteny, ale kedze to bolo tyzden po tom co sa stretli a u nas sa nneprejavili priznaky tak navrhli, ze to nebudu riesit a ze sa mame ozvat, kebyze mame priznaky. Takze sme v klude mohli byt bezpriznakovi prenasaci a nikoho to netrapilo. - 17.9.2020 - 12:12
- 0
- Tehelnepole
- Ono to absolutne nemaju pod kontrolou, poznam este jedne priprad, kde to uplne sfusovali.. cela regionalna hygiena
- 17.9.2020 - 12:15
- 0
- fany
- Jasné ,že nemajú.Podľa tohoto,ešte žiadny nakazený nebol v obchode.
- 17.9.2020 - 16:00
- 0
- Nemehlo
- Stale nechces pochopit, ze tento virus sa prenasa kvapockami a tym ,ze v obchode su povinne ruska sa tychto kvapociek do vzduchu dostava mensie mnozstvo? Ci mas pocit, ze ludia v obchodoch kychaju, kaslu a pluju kade tade? Inak nie je to az tak nakazlive, kamoska s priznakmi nenakazila za dva tyzdne priatela s ktorym zije.
- 17.9.2020 - 17:14
- +2
- fany
- Nie nechápem.V marci,keď sa to začalo predavačky nemali ani plexisklá,ani rukavice ,ani rúška a denne sa premlelo 2 krát viac bláznov ako teraz,lebo nakupovali múku a droždie.Ani vtedy nebola ani jedna predavačka testovaná ani dodnes nevieme o nejakom zavretom obchode kvôli pozitívnemu testu predavačky.A neuveríš,ale zákazníci v obchodoch kašľali,či kýchali ako nič a dokonca aj predavačky chodievajú do práce so sopľami,takisto ako v hociktorom odvetví,aby vôbec prežili v tomto bananistane.
- 17.9.2020 - 18:57
- +2
- Nemehlo
- Inak ja som nezachytil nikde, ze by bola povinnost informovat o tom kto je chory a kde robi. Takze ako vies, ze nebola nakazena ziadna predavacka?
- 17.9.2020 - 19:29
- +2
- fany
- Neviem prečo sa hráš na blbého,keď vieš ,že mám pravdu.
- 17.9.2020 - 19:43
- 0
- strojar
- On sa na blbého nehrá.
- 17.9.2020 - 22:01
- +1
- Nemehlo
- Uz mi vysvetlis ako sa dokaze vyliecit clovek z chripky, ked na nu neexistuje liek?
- 17.9.2020 - 23:22
- +1
- fany
- Presne tak isto ako z corony. Ak má chrípka horší priebeh a napadne pľúca,tak ide človek do nemocnice ako s coronou.
- 17.9.2020 - 23:53
- +1
- Nemehlo
- Ale ved som sa pytal tuto pana co sa vcera vykadil do vedlajsej diskusie aby v opitosti nasral ludi a pripomenul si orgazmus z mladosti.
- 18.9.2020 - 9:34
- 0
- fany
- A ja som Ti rada odpovedala.
- 18.9.2020 - 9:44
- 0
- mhc23
- Nemôžu testovať predavačky lebo to by museli zatvoriť obchod a keďže na Slovensku sú väčšinou záhraničné tak si to nemôžu dovoliť ako by to vysvetlili
- 17.9.2020 - 17:54
- +1
- topska
- Nic nemusia vysvetlovat. Tu sa nebavime kto chce ci nechce sa dat testovat, to dostanu prikazom.
- 17.9.2020 - 21:06
- 0
- MackoPu
- Zase to zle "zahranicie"
- 17.9.2020 - 22:41
- +2
- mitoO
- https://www.eliteleague.co.uk/article/927-eihl-board-suspend-2020-21-season
- 17.9.2020 - 11:42
- 0
- BieloModra
- No a tak sme nad vyhlasenim Langa krutili hlavami
- 17.9.2020 - 12:09
- 0
- nerorome
- Štátny tajomník MVVŠ SR Husár avizuje 3 možné schémy kompenzácií pre šport - refundáciu strát na vstupnom (niečo podobné ako v ČR pre hokej) , minimálnu pomoc (max. výška je iba 200 000 €) alebo náhrada ušlých tržieb (málo pravdepodobný model). Avizuje, že straty sa nebudú kompenzovať na 100%, ale že schémy (napr. prvé dve) sa budú dať aj kombinovať. Sumy na to určené sú však "vo hviezdach"... Som zvedavý, ako dnešné stretnutie zhodnotia športové zväzy.
- 17.9.2020 - 19:50
- 0
- yaro.s
- Veď to musí stačiť.
Kluby si rozdelia 1,6 milióna od Tiposu.Teraz, keď je pomoc do tých 200 tisíc,to sú ďalšie peniaze,potom im štadióny platia mestá.To už asi nariekať nemusia, či sa mýlim?
Ak áno a stále to nestačí, tak museli byť väčší blázni, než som si myslel - 18.9.2020 - 8:00
- 0