Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Trenčín angažoval kanadského útočníka Reddicka

zdroj: youtube
31.12.2020 12:02 TASR

Kanadský hokejový útočník Kruise Reddick sa stal novou akvizíciou HK Dukla Trenčín. Premiéru v novom drese by mal absolvovať v nedeľňajšom zápase Tipos extraligy na ľade Nitry rovnako ako fínsky obranca Janne Jalasvaara. Klub o tom informoval na oficiálnej stránke.


Reddick pôsobí v Európe od roku 2016, keď po účinkovaní v zámorskej univerzitnej súťaži zamieril do Švédska. Následne odohral tri sezóny za britský tím Guilford Flames v EIHL. V ročníku 2019/2020 dosiahol v 46 zápasoch bilanciu 11 gólov a 30 asistencií.

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


dukla15

 

Som rád že niekto prišiel ale toto nechápem už hlavne kvôli fyzickým parametrom však tak malých hráčov čo máme túto sezónu sme hadam nikdy nemali.. to ako sa nenašiel na trhu trošku robustnejší silový útočník? A absolútne nechápem to a zas ťaháme z anglickej ligy v ktorej by bol možno hviezda aj hráč z juniorky, hráča čo podla mna nebude posila teda skôr nemam z toho dobrý pocit, ale bodaj by mi vytrel zrak verím v to...
31.12.2020 - 12:14
+12

Big brother

 

Tak to máš o Anglickej lige trochu zlú mienku a asi si trochu zaspal dobu Aj Ackered prišiel z Anglickej ligy, pričom bol minulu sezonu Reddickovym spoluhráčom.
31.12.2020 - 12:20
+4

dukla15

 

No skôr ju moc ju nemusím
To ale nemení na veci že to chcelo nejakého silového robustnejšieho útočníka, ale však uvidíme ako sa ukáže na ľade.
31.12.2020 - 12:28
+2

Big brother

 

Ja neviem, ale ja našim trenerom verím. Zo skuseností z minulosti vidím, že vedia čo robia.
31.12.2020 - 12:32
+1

MR

 

Hmm neznalost ani nie len potreba spochybnovat. Ackered prisiel z anglickej ligy je jeden z top obrancov v lige, z toho isteho muzstva. Reddick tam bol leader..
31.12.2020 - 23:31
+2

BaW

 

Tak určite je o dosť slabšia, ale keď si pozrieš jeho čísla v tej lige - sú dobré. A keď si zoberieš tohto hráča, to je taká kanadsko - americká specialita, veľa menších hráčov odpísali a pritom juniorskú kariéru mal dobrú. Ja si tiež myslím, že aj keď tá liga je slabšia, ale, že tam majú pár cca 20 hráčov zaujímavých pre naše kluby. On môže byť jeden z nich.
2.1.2021 - 17:53
+1

Big brother

 

Tento podpís chápem tak, že zrejme z utočníkov niekto odíde, lebo mi to tam príde trochu preplnené, ked ešte berieme do uvahy, že sa vráti Chromiak po MS.
31.12.2020 - 12:22
+1

dusanTN

 

Zaujímalo by ma, kam ho chcú tréneri zaradiť.

Útoky Okuliar - Kettunen - Berisha a Hecl - Paukovček - Bezúch snáď nebude rozdeľovať. Do tretieho pripadajú hráči ako Rehuš, Valach, Sojčík, Chromiak, Sádecký. No som zvedavý.

Ešte mi napadlo či z Rehuša nechcú urobiť už úplne beka.
31.12.2020 - 12:33
+1

Big brother

 


1. Valent
2. LaCouvee
3. Latkóczy (?)

1. Starosta – Ackered
2. Jalasvaara – XXX (dočasne Stacha?)
3. Bokroš – Lemcke
4. Bečár – Zeleňák
5. Rajnoha - E.Švec

1. Okuliar – Kettunen – Berisha
2. Hecl – Paukovček – Bezúch
3. Valach – Rehuš – Reddick
4. Sojčík – Švec – Sádecký
5. Krajč – Ferenyi – Kukuča
6. Haščák

Sládok (?), Chromiak (?)
31.12.2020 - 12:33
+1

Izo

 

Chromiak a Stacha ostávajú. A snimi aj ,,asi,, Bečár.
Sojčík zatiaľ do DCA sa pôjde rozohrať. Dlho bohužiaľ nehral.

Latkoczyho si vyhoď a nahraď ho Gábrišom.
31.12.2020 - 12:40
+5

Big brother

 

Ved kludne nech sa Sojčík rozohrá v Dubnici, ked sa neciti ešte na extraligu. V tom problem nevidím.
31.12.2020 - 12:42
0

fanexpertrepre

 

Chromiakovi začína OHL až vo februári, a počul som šumy že by sa mal vrátiť.
Ale neviem kde by sa do takej nabitej zostavy zmestil. Žeby návrat do dubnice tak ako to avizovali ešte pred tým ako išiel hrať za Duklu?
1.1.2021 - 14:54
0

Izo

 

veľa klubov OHL oznamilo že tuto sezónu ani nezačne.
Pravdepodobne nebude ani OHL. WHL to isté zjavne.
Chromiak a Stacha budú v Trenčíne hrať.
2.1.2021 - 2:01
+1

gaspi

 

https://youtu.be/zWO36L4W2Eg
31.12.2020 - 12:41
+4

Big brother

 

Sebe?
31.12.2020 - 12:43
0

Miso26

 

Tak je to vonku. Uvidíme, čo predvedie. Calle ho odporučil už dávnejšie. Snáď bude mať podobné výkony a s kratším nábehom formy. Na môj vkus další trpaslík, resp. vzrastom nie veľký hráč podobný Berishovi. Ale stále je v hre posledný kúsok do skladačky, náhrada Sládoka, a to nemusí byť za každú cenu bek, ale kľudne útočník s menším icetimom, ktorý sa bude vedieť postaviť v presilovke pred bránkovisko.
31.12.2020 - 12:42
+3

dukla15

 

Mohol by si nam dat vodítko o koho by sa mohlo jednať... pripadne do spravy...
31.12.2020 - 12:56
0

MR

 

Odporucaju vacsinou legendy, skuseni hraci... takto to v hokeji moc nefunguje ako pises. Ine info rozhoduju o angazovani hracov
31.12.2020 - 23:36
+2

Izo

 

už jedine darovať Košiciam Kukuču , Zeleňáka a Rajnohu a zobrať si od nich Nemčíka
31.12.2020 - 12:53
+2

33800

 

Alebo bellusa
31.12.2020 - 15:50
+2

Adam138

 

Nechajte si ich nevymenime
31.12.2020 - 17:13
+3

Big brother

 

Ale Nemčík je tiež taky kurič.
31.12.2020 - 18:39
0

jozino

 

Trencania, nezacinate to uz trochu prehanat?
31.12.2020 - 12:57
+2

Dukla_Trenčín_38

 

Ani trošku.. mali by sme??
31.12.2020 - 13:54
+1

jozino

 

Uz by ste sa mali krotit trosku s tymi nakupmi. Branko asi dostal na Mikulasa novy pausal s neobmedzenymi volaniami do zahranicia a utrhol sa z retaze
31.12.2020 - 14:13
+6

MackoPu

 

Zase v NR ?
31.12.2020 - 12:59
+1

KrebsKandidat

 

No a? Aspon goly budu, mozno...
31.12.2020 - 15:18
0

Flak108

 

No už sa neviem dočkať kedy budú všetci hráči na ľade pekne po hromádke zdraví a vo forme. Snáď túto sezónu..
31.12.2020 - 13:01
+1

Chamois13c

 

Zaujimavy hrac ktory v time Guildfordskych plamenov zaznanenal viac ako bod na zapas a bol tam nesmierne oblubeny, posilnujete riadne duklaci len fluktuacia je obrovska clovek uz straca prehlad
31.12.2020 - 13:02
+1

Big brother

 

Ved to je na zmätenie superov
31.12.2020 - 13:04
+3

Gargamel123

 

RED: DICK
31.12.2020 - 13:03
+8

Izo

 

1. LaCouvee
2. Valent
3. Gábriš

1. Lemcke – Ackered
2. Jalasvaara – Stacha
3. Bokroš – Starosta
4. Zeleňák

5 Bečár - Ilenčík


1. Reddick – Kettunen – Berisha
2. Okuliar – Rehuš – Valach
2. Hecl – Paukovček – Chromiak
4. Bezúch – Švec – Sádecký
5. Krajč


Rajnoha , E.Švec , Chatrnúch , Sojčík ,Haščák , Ferenyi , Kukuča - smer DCA

Sládok , Ďurina PN

Po návrate Sojčíka je možné dať Rehuša ako obráncu.
Hrá tam lepšie ako Rajnoha alebo Zeleňák.


Do tohto mužstva už len treba Nemčíka alebo Belluša
31.12.2020 - 13:25
+2

Big brother

 

Si pekne poprehadzoval dobre funguje utoky
31.12.2020 - 13:38
+4

jozino

 

tiez nerozumiem preco by mal Okuliar ist do druhej lajny, ked je momentlane vas tahun a novy hrac, neodskusany, ktory hral naposledy ktoviekedy hned do prveho utoku Toto mi hlava neberie.
31.12.2020 - 14:17
+10

MR

 

Reddick je center
31.12.2020 - 23:38
0

matoguco

 

Zbytočnosť. Nevravím, že to nebude dobrý hráč. Chcem len povedať, že podľa mňa dosť zbytočný podpis, lebo útočníkov máme dosť a ja by som radšej videl viac šancí pre Kukuču, Ferényiho, Haščáka ako cudzinca. Budeme sa opäť po tejto sezóne čudovať, že tu mladí nebudú chcieť zostať.
Skôr ako bude niekto frlfať, že som fanúšik chcel posilu alebo a frflal som, že sa neposilujeme, tak ja som o posile do útoku v tejto sezóne nepísal, iba o posile do obrany a prišiel Janne.
V každom prípade, dúfam, že Reddick bude posilou a bude sa mu dariť. Je to maličký hráč ale snáď bude o to väčší bojovník a produktívny hráč.
Welcome Kruise!
31.12.2020 - 13:37
+2

Big brother

 

Ale ved mladí šancu dostavaju stále, ved aj Kukuča, Ferenyi. Ale čo nemožeš od nich čakat, že budú lídri. Akože ešte chvilu mi tu niekto pite krv tým, že Kukuča nedostáva šancu Ferenyi detto, akože priestor na lade majú. Okuliar alebo Hecl so Sádeckým (keď boli v ich veku), tak na lade posobili ovela lepšie. Nemože každého mladého hráča vodit za ručičku...proste máš priestor na lade, tak sa ukáž. Hotovo, to nie je žiadna veda.
31.12.2020 - 13:48
0

matoguco

 

Tak v prvom rade netuším Big prečo ty máš potrebu stále šialene presadzovať, ba dokonca často aj vnucovať svoj názor. Úprimne mi je to jedno a rob si čo chceš.
1. Nevidím, že by som písal o tom, že budú lídri.
2. Nevidím, že by som písal o tom, že nedostávajú šancu.
3. Nikde som nepísal, že Hecl a Sádecký dostávali viac šancí.
4. Okuliar je v ich veku a dostal oveľa viac šancí, aj ich lepšie využil, lebo je to jednoducho lepší a vyspelejší hráč.

A teraz k tomu čo píšeš. Šancu tí mladí dostávajú, hrajú síce menej minút ale hrajú. Pre nich je dôležité práve to, že hrajú! Ale ak sem budeme ťahať Reddickov, Berishov a "Kamikadzeov" a mladí budú sedieť na tribúne a v tom najdôležitejšom veku nehrať, tak nie ďakujem! Reddick, Berisha, ... tu v nasledujúcej sezóne nebudú, na 99% tu nebude ani Okuliar, nebude tu ani xy ďalších, ale tí mladí, ak budú hrať, dostanú šancu sa vyhrať a zlepšia sa, tak tí tu byť môžu a môžu časom tvoriť kostru tímu. Nevravím, že im ideme podávať pomocnú ruku všetkým, treba nechať hrať tých, ktorí na to majú. Tí, ktorí nemajú na Tipos ligu nech hrajú v Dubnici alebo v juniorke (ak im to vek dovoľuje). Koncepčná práca je o výchove, nie o nakupovaní a la Bystrica pred 3-4 rokmi, kde je BB teraz? Vtedy si nevychovali dosť mladých pri tých skvelých cudzincoch a teraz na to doplatili. Dopadne tak aj my, ak nedáme tím našim hráčom poriadnu šancu povyrásť a naučiť sa od tých lepších. Nehovorím, že z Ferényiho bude niekedy Hrivík, mne stačí ak to bude hráč ako Rehuš, ktorý vie brániť, vie útočiť, je to dobrý extraligový útočník (v súčasnosti aj obranca). Ale sakra nenechajme Haščáka, Ferényiho, Ďurinu, či "..." sedieť na tribúne a nekašlime na nich. Toto vedie presne tam, kde je teraz BB a tam, kde budeme potenciálne aj my. Trenčín je predkladaný ako výstavná skriňa mládeže na Slovensku ale prečo sa Faško-Rudáš, ako Bystričan v našej juniorke presadil v Áčku až v BB? Prečo Regenda hrá veľmi dobre v Michalovciach, hoci v juniorke ako Michalovčan pôsobil aj u nás? Lebo im dali šancu! U nás sa tiež dáva šanca mladým, to nevravím že nie ale je tých šancí podľa mňa málo. Jasné treba s nimi pracovať, nikto sa nenarodil hokejovým Bohom ani poloBohom. Chce to čas a veľa úsilia ale to je prirodzené. Treba týchto našich mlaďasov postaviť do útoku, kde si budú mať s kým prihrať a učiť sa, nie ich hodiť troch do štvrtého útoku v zmysle "na zahrajte si, len nechybujte a ešte aj bodujte". Zväzovať im takto na začiatku ruky? Jasné, že sa niektorí aj boja niečo ukázať, lebo pochybia a hneď je zle ale paradoxne častokrát proti nim hrajú oveľa lepší a skúsenejší hráči a tu je chyba. Nie v tom, že by na to nemali ale jednoducho bez skúseností, možno s trochou "posr*tia" sa boja niečo ukázať a vlastne sa to veľmi ani nedá.
Pred sezónou sa tu písalo o tom aký máme skvelý tím, ako ideme pomaly na prvú štvorku a podobne. Ja som bol za kritika, lebo som si dovolil tvrdiť, že za 6. miesto budeme radi. A hľa, zatiaľ som nebol úplne mimo. Nevravím, že ma naše umiestnenie teší ale sme na 8. mieste a na vytúžené 4. miesto strácame 12 bodov. Keď sa teraz na juniorských MS nevypadáva, tak všetci tu píšu o tom, že treba dať šancu dorastencom, ktorí na to majú ale prečo to neurobíme aj v Tipos lige? Prečo neprečkáme sezónu s tým čo máme, čo si vychováme a nenecháme mladých dozrieť? Na MSJ to ide, v lige nie. Zaujímavý postoj, keďže hráči na MSJ idú práve z klubov ...
Nevravím teda o tom, že tí naši mladíci nedostávajú šancu, píšem o tom, že by nemali byť, v sezóne v ktorej sa nevypadáva uprednostňovaní hráči z anglickej alebo neviem akej inej ligy na úkor hráčov, ktorí by mali tvoriť kostru tímu v budúcnosti - našich hráčov.

Ja viem, Big Brother, že ty ma nepochopíš, že budeš zase len oponovať, lebo tvoj názor je svätý a ostatní sme len tvoji poddaní a mali by sme ťa počúvať a vzývať ale úprimne mi je to jedno!
Ďakujem ti, že si ma konečne povzbudil napísať svoj názor
1.1.2021 - 12:28
+10

Big brother

 

Ja som tvoj názor pochopil, ale nemožem sa s tym stotožnit.

1) Neviem prečo sem spomínaš Faška-Rudáša a Regendu. Regenda sem prišiel do juniorky na konci sezony ako 17 ročný, aby mal kde dohrat sezonu. Teraz v Michalovciach dostal šancu ako 20 ročný odchovanec. Necitiš v tom rozdiel? U náš v jeho veku bežne mladé taletny dostavajú šancu a nikto sa nad tým nepozastavuje. Do Trenčína vtedy prišiel len na koniec sezony, aby mal kde hrat a nespájal s našim klubom buducnost. Faško-Rudáš tu bol ako 16 ročný, v Bystrici dostava šancu ako 20 ročný hráč so skusenostami s WHL. Zas necítiš ten rozdiel? Ako haloo ved to čo píšeš je scetné, nehnevaj sa na mna

2) Máš pocit, že mladí nehrajú? Opakujem, hrajú...niekto tú šancu využíva a už v mladom veku sa javí velmi dobre - Hecl, Sádecký - hrali tušim v druhom utoku s Hossom. ked sme hrali finále, Okuliar - líder tímu, Stacha v minulej sezone, Krajč - čoraz vačšiu doveru dostáva, Valach - už v mladom veku ukazuje aký je dobrý strelec. Títo hráči sa prezentovali už v mlavom veku velmi dobre...ale šancu dostavaju aj hráči, ktorí trochu zaostávajú - Kukuča, Ferenyi - Kukuča dostávala šancu aj v presilovkách, Ferenyi tiež hráva pomerne dost, oslabenia, len vidno, že musí ešte zapracovat hlavne na korčulovaní a celkovo sa vyhrat. Nemožeš teraz proste očakávat, že polovica tímu budú hráči do 22 rokov, to je nezmysel. Ved vieme o čom je play off, už z minuloste dobre vieme ako sme doplatili na úzky káder, ked sa nám nejakí hráči zranili. Ako opakujem, nikto z mladých sa nemože citit ukrivdený, že by dostával málo šancí.

3) B.Bystrica - popri legionároch zo zámoria hralo v Bystrici viacero šikovných mladíkov, ktorí hokejovo vyrazne povyrástli a - Rosandič, Matoušek, Lunter, či Lunter. Nevravím, že boli tovarnou na vyrobu hviezd, ale zas tvrdit, že by tam mladí boli vystavený mimo hru sa tiež nedá.

Celkovo ide o to, že ty biješ na poplach a to bezdôvodne. Ved Ferenyi stále hrá, Ďurina je zranený, Haščák teraz dostal prvý krát šancu v áčku (aj ked mal minulu sezonu otrasnú a preto s ními ani na MS20 od začiatku nikto nerátal). Ja som toho názoru, aby mladí dostávali šancu v áčku a aby sa ukazali najlepšie ako vedia a veru že viacerí sa aj ukazujú, neboja sa ničoho, hrajú hokej - Stacha, Sádecký, Hecl, Okuliar, Krajč. Ale su tu hráči, ktorí zaostávajú a podla mojho nazoru by mali začat niečo zo sebou robit, aby nedopadli ako napr. D.Hudec, ktorý bol 5-6 rokov prakticky na tej istej urovni. Netvárme sa teraz, že napr. Ferenyimu, či Kukučovi niekto zvazuje ruky a podobne, to je nezmysel.

Nehovorím, že moj nazor je sväty, ale vidím, že v Trenčíne šancu mladí chalani dostávajú, kludne možme byt príkladom aj pre iné kluby...ale som za to, aby sme mali čo najširší káder, aby sme neboli len klubom, ktorý bude dávat šancu mladým a tým to hasne, ale aby sme boli pripravený. Čo sa týka našho umiestnenia, tak to momentálne neriešim, mali sme otrasny vstup do sezony, ale dvihli sme sa. Ako som aj pred sezonou tvrdil, tak tvrdim aj teraz, že pre nás je ciel byt v prvej šestke a vyhnut sa predkolu play off. Len momentálne nás vo vykonoch brzí obrana, ale tak snad sa to už príchodom fína, či Starostu zlepší. A na záver ešte raz - pochopil som ta.
1.1.2021 - 13:25
+2

matoguco

 

1) Nevidím na porovnaní Faška-Rudáša, Regendu alebo Okuliara veľký rozdiel. Viem, že tí chalani pochádzajú z iných miest, iba Okuliar je Trenčan. To beriem. Dôležité je, že tí chalani dostali šancu, lebo sa niekde vyhrali a teraz tú šancu majú. Kde má tú prax nabrať Ferényi, Ďurina, Krajč a pod., ak im tú šancu nedáme doma. Jasné, ako som písal hviezdy NHL z nich hneď nebudú ale keď sa im dá čas, tak za 2 roky môžu byť v pohode tam, kde je Sádecký ale bez adekvátnej šance to nepôjde. Kukuča dostával priestor to je pravda, zatiaľ ten svoj potenciál nevyužil ale priestor musí dostávať stále
Nejde o to, že by som chcel tých mladých pretláčal, ja vravím o tom, aby nesedeli na tribúne na úkor Reddicka, atď..

2) O šírke kádra sa baviť môžme dookola, prídeme na to, že názor máme rovnaký, lebo tiež si myslím, že káder by sme mali mať širší, lebo tie zranenia nás jednoducho neobchádzajú ale skôr sa kopia. Nemôžem to očakávať, že tím nebude poskladaný z tak mladých hráčov? A kedy ak nie teraz? Podľa mňa vhodnejšia sezóna ako tá, v ktorej sa nevypadáva nebude.

3) Bystrica si vychovala hráčov, nepovedal som, že nie ale pri koncepčnej práci a nie bohapustom nakupovaní by si ich vychovali viac a teraz by ich tí hráči mohli ťahať. Nechcem aby sme doplatili na to isté, že teraz sa tešíme už roky, že sme vychovali Sádeckého, Hecla, Stachu ale keď by títo 3 po sezóne odišli, tak nám tu opäť nikto nezostane. Okuliar Valach sú iné prípady, keďže prešli juniorkami v zámorí ale Valach je tu druhú sezónu a práve to je ono, tí chalani tu musia zostať, musia cítiť, že tu tú šancu dostanú, ak by sme ho boli zakopali minulý rok, tak tento rok to pravdepodobne skúsi v mladom tíme BB alebo niekde inde, kde bude vidieť, že bude hrať. To sa nám môže stať aj s týmito chalanmi a nebolo by to dobré. Rozhádžme tých mladých po útokoch a nech sa učia. Teraz, keď sa presunul Sádecký do štvrtého útoku aha, zrazu aj Ferényi hrá lepšie, lebo tam má niekoho aspoň trochu konštruktívnejšieho ako Jožka Šveca (pri všetkej úcte, mám toho chlapa rád a je to kvalitný obojsmerný útočník ale max do tretej lajny, skôr štvrtej). Aj Švec pri nich hrá lepšie. Tak to má vyzerať.

Príchodom Reddicka ale opäť niekto vypadne zo zostavy a pochybujem, že to bude napríklad Švec, Sádecký alebo niekto z tých starších, vypadnem iba jeden z tých mlaďasov. Pri návrate Rehuša do útoku a návrate napríklad Valacha, tak už neviem, či ešte napríklad Ferényi alebo Haščáka dostanú šancu.

O prípade ako D. Hudec sa nemusíme baviť, u neho sme skoro všetci videli, že na to nemá a povedal by som, že trpezlivosti s ním bolo až príliš.
Nenapísal som, že im niekto zväzuje ruky ale tlak na nich vyvíjaní im ich zväzovať môže pritom by mohli hrať pod menším tlakom, ak by mali lepších spoluhráčov pri sebe. Fakt by ma zaujímalo akoby si sa cítil ty, keby hráš vo štvrtok útoku s ďalšími dvomi skoro juniormi a nastúpi proti tebe formácia typu Haščák-Skokan-Svitana. Nevravím, že sa ich budú báť, to nie ale tlak na nich vyvíjaní im tie ruky zväzovať môže a všetci vedia, že hlavne ten gól nemajú dostať, nie, že ho majú dať Musia bojovať, šancu im nechcem dávať "zadarmo" ale nech hrajú a učia sa.

Naše momentálne umiestnenie je obrazom toho začiatku a samozrejme toho, že tie zranenia ničia každú príležitosť sa zdvihnúť. Mne napríklad prišlo zbytočné zobrať aj hráča ako je Zeleňák alebo Enrik Švec. Stačil by nám aj jeden + jeden junior. Radšej by som videl viac šancí pre Janíka, bol by možno o niečo horší ale vychovával by sa vlastný hráč. Máme troch obrancov (Rajnoha, E.Švec, Zeleňák) na rovnakej úrovni a tá ich úroveň je asi taká, že v lepších tímoch by všetci hrali maximálne siedmeho obrancu, v horších tímoch tretiu obranu. Tu mi tiež trošku chýbala koncepcia ale viem, že Branko robil čo mohol.

Som rád, že si ma pochopil.
1.1.2021 - 14:50
+2

Big brother

 

V podstate ked to čítam, tak vo vela veciach sa zhodneme. Akurát nechcem, aby sme boli tým klubom, ktorý si povie, že "dajme šancu mladým, lebo sa nevypadáva". Podla mna tu šancu im musíme dávat stále a to v rozumnej miere, aby sme zároveň aj mali šancu na úspech.

A inak ja predsa suhlasím s tým, aby aj Ferenyi dostával šancu, aj ked vidím, že iný mladíci vhupli do seniorského hokeja lepšie. Ja si Ferenyiho pamatam z juniorky a velmi sa mi tam pačil, ale jednoducho on si to tiež musí asi trochu v hlave zrovnat (pre jeho dobro). Lebo ono zas tvarit sa, že je mladý a treba mas s ním trpezlivost, neviem no. Ked vidím ako vhupli do áčka iní hráči ako napr. Stacha, Džugan, či Krajč. Ale opakujem, fandím mu, ale zas čakat teraz tri roky, kým sa začne zlepšovat...

A suhlasím s tým Zeleňákom, podla mna zbytočný podpis, ale to bolo asi už z núdze, rychlo podpísat nejakého obrancu, ktorý by hned naskočil do tímu.

Uvidíme ako to bude, ale ja cítim, že treneri mladých šancu davat chcú, ale cítim aj to, že chcú byt uspešní a šírka kádra bude preto doležitá. A napr. ja osobne by som Haščáka nechal vyhrat tento rok v Dubnici, vobec by mu to neuškodilo...
1.1.2021 - 15:12
+1

miško DUKLA

 

Zostava:
Valent, LaCouvee, Gabriš

Ackered, Lemcke
Starosta, Jalasvaara
Bokroš, Zelenák
Bečár, Rajnoha (Stacha)

Berisha, Kettunen, Okuliar
Hecl, Paukovček, Bezúch
Reddick, Rehuš, Valach
Kukuča, Švec, Sádecky (Sojčík)

nah. Ferenyi, Krajč, Haščák (Chromiak)

Presilovka 1: Ackered - Berisha, Reddick, Kettunen, Okuliar
Presilovka 2: Jalasvaara - Hecl, Paukovček, Valach, Bezúch

Oslabovka 1: Starosta, Lemcke - Sadecký, Paukovček
Oslabovka 2: Zeleňák, Bokroš - Rehuš, Švec

Skúsim aj ja...
31.12.2020 - 14:26
0

Big brother

 

Starostu by som určite na presilovky dával, jeho pokoj, prehlad a rozvaha v rozohrávke su na nezaplatenie. Starostu si daj na presilovku a Jalasvaaru na oslabovky.
31.12.2020 - 14:30
+1

miško DUKLA

 

Kľudne toľko len moje fantázie😁
31.12.2020 - 14:33
0

Izo

 

Strosta 39r a Jalasvara 36r určite nebudú spolu.
Možno tak na oslabovke ale inak v hre 5 na 5 nie.
31.12.2020 - 14:59
+3

MR

 

Vecar nemoze hrat za Duklu chce ist na univerzitu za more a nemoze mat ani 1 profi start to iste Latkoczy
31.12.2020 - 23:40
0

miško DUKLA

 

Prečo teda hráva druhú ligu Bečár? A áno Chromiak ako náhradník pretože nikto nevie ako to je s jeho odchodom...
1.1.2021 - 11:02
0

topska

 

Druha liga nie je profesionalnou
2.1.2021 - 19:39
0

MR

 

Chromiak ako nahradnik ??? to nepises vazne???
31.12.2020 - 23:42
+2

fagaf

 

Do SNV: https://www.eliteprospects.com/player/44938/drydn-dow
31.12.2020 - 14:31
0

junior92

 

Starosta Ackered
Okuliar Kettunen ?Berisha?

Jalasvaara Lemcke
Hecl Paukovcek Bezuch

Bokroš Stacha
Valach Rehus ?Reddick?

Zelenák Ilencik
Sojcik Svec Sadecky

Rajnoha,Svec,Becar
Kukuca,Krajc,Ferenyi,Hascak


31.12.2020 - 14:39
+1

jakub1212

 

Reddick bude podobne ako Berisha dalsi nevyrazny, priemerny kanadan v time Dukly (herne vynikat nebude). Nechcem lamat nad nim palicov ale ked si pozrieme akych kanadanov maju ostatne mancafty (rozdielovych) tak dukla bude mat z kanadskej narodnosti najhorsich v lige.
31.12.2020 - 14:55
+2

jakub1212

 

Berisha 6 zapasov 3+3 (mimo zapasu s NR kde hral dobre a mal aj 2+1) tak je absolutny priemer v hre 5 na 5 z hracov TN...-3 plus/minus, chodi na 1.presikovku..neviem mozno mam len ja taky pocit, ale uz aj tie cisla zo Znojma hovoria za seba
31.12.2020 - 15:10
+2

Big brother

 

Ale Berisha praveže ma niečo do seba, pači sa mi jeho tah na bránu. To, že mal minuly rok slabé štatistiky je pravda, ale bola to jeho prvá sezone v Europe. Pozri na Aldersona, ten mal takisto podobné štatistiky v tej istej lige aj Berisha a aké mal potom u nás... 6 zapasov a 6 bodov nie je taká katastrofa
31.12.2020 - 15:17
0

Big brother

 

A ešte jednu vec, aj ked sme včera odohrali ako tím zlý zápas, tak napr. Berisha tam mal zaujimavé momenty, dostal sa do dobre šance v druhej tretine, kde sa predral cez brankara, v tretej tam zas dobre odobral puk a dostal sa do nebezpečného zakončenia. A tušim ešte v prvej tam prihraval tušim Kettunenovi do šance. Nie som jeho advokat, ale jednoducho sa mi v Dukle pozdáva, je čiperná s dobrým zakončením. Akurát mu chyba viac pokoja na hokejke.
31.12.2020 - 15:28
0

Big brother

 

A nemám rád ked teraz niekto ide robit nejaké rozdiely, delit hráčov na kanadanov, nekanadanov, severanov, mongolcov. Jednoducho sme jeden tím. Pozri aké štatistiky mal napr. Livingston v Anglicku alebo Louis. Pozri aké mal čísla v Anglicku Ackered. Toto sú uplne zbytočné keci. Fanušikovia by sa na vela vecí pozerali uplne inak, keby sa zverejnuju platy hráčov.
31.12.2020 - 15:24
+1

jakub1212

 

Ked tak uvazujem, cudzinec musi byt lepsi ako domaci to plati vsade vo svete, nedavno v CR kritizovali prave cudzincov (nejaky Francuz putoval z klubu do klubu), ze pokial nema hrat 1 patku nech hra radsej domaci mlady hrac. Je Berisha viac ako priemer Dukly?? Bude rozhodovat zapasy? Na slovane nestala jeho chyba body? Mozme polemizovat skratka za mna toto neni O'donnell,Ranford, McPerson, Lalancette, Cox, Winqiust a mozem pokracovat dalsimi menami
31.12.2020 - 15:50
0

moke19

 

jakub, veď ok, nech si kluby berú koho chcú, veď sú to súkromné firmy. Ale, pred sezónou tu všetci krachovali, paprčky natrčené smerom na zväz, a toto čo sa tu deje posledné 2-3 mesiace, tak to prepáčte, to sa chápe veľmi ťažko (a to príjem zo vstupného je v nedohľadne).
Tento príspevok adresujem fanúšikom všetkých klubov, akúkoľvek súvislosť s klubom Dukla Trenčín absolútne popieram.
31.12.2020 - 16:21
0

HockeyBender

 

*drunk*

U Miklíkovcov sa už veselo silvestruje pozerám.
31.12.2020 - 16:33
0

moke19

 

staus tlčhuba Ťa ospravedlňuje, ja som písal k veci. posledný odstavec bol pre Bigiho Brothera, on náš humor pozná, myslím, že s tým problém mať nebude.
Chlapi, všetko dobré v budúcom roku. Všetkým!
31.12.2020 - 16:44
0

KrebsKandidat

 

Tak vsetkym klubom alebo vsetkym - 1?
31.12.2020 - 17:05
0

Big brother

 

No čo som pučul, tak napr. Lemcke tu hrá zas 1500 eur.
31.12.2020 - 17:12
0

MR

 

Tento rok tym ze sa nehra v USA a Kanade su platy zdeformovane kluby az take rozpocty nemaju. Legionari zacinaju byt lacnejsi ako porovnatelni domaci hraci
31.12.2020 - 23:46
0

Big brother

 

Tak ale pozoor. McPherson, či Ranford su aj finančne určite drahší ako Berisha. O to ide. Tvrdit to, že zahraničný hráč musí byt o triedu lepší ako domáci je prežitok. To su uplne nezmysle. Klub musí robit všetko pre to, aby bolo čo najuspešnejší, obmedzovat sa na domacich hráčov len preto, aby bolo dodržané tvoje spomenuté "pravidlo" je nezmysel. Berisha je šikovný, má bod na zapas...netvrdím, že mu tento priemer vydrží do konca sezony, ale je to hráč, ktorý vie strielat goly a na slovenskom trhu moc takych teda nevidím.
31.12.2020 - 17:10
+1

HCKEFANS

 

Keven Veilleux
André Deveaux
Andrew Radjenovic
Brandon Alderson
Jake Coughler
Mathieu Brodeur
Justin Lemcke
Connor LaCouvee
Aaron Berisha
Kruise Reddick
---
Mal by to byť 10-ty Kanadan,ktorý bude hrať za Trenčín. Vynechal som niekoho Trenčania?
31.12.2020 - 15:01
0

Miso26

 

McCormack
31.12.2020 - 15:22
+2

HCKEFANS

 

ok dik.
31.12.2020 - 20:14
0

Handlo

 

Mimo temu: V sipkach koho tipujete na vitaza? Ja dufam ze Iceman to da.
31.12.2020 - 15:02
0

bez nicku BLOG

 

MvG bol sipku od vyradenia a nakoniec to vyhra
31.12.2020 - 15:39
+2

Chamois13c

 

Šípkyportál treba zriadiť chlapci popularita tohto sportu starych pupkatych panov nabera na popularite
31.12.2020 - 17:38
+7

fanpp

 

Prajem za mňa veľkému sympaťákovi Garymu Andrersonovi
31.12.2020 - 19:25
+2

Handlo

 

No neviem, pre mna sympatak nie je. Aj teraz ma konflikt so Suljovicom ze hra pomaly. Napr Gawlasa obvinil s podvadznia lebo tiez hra pomaly a to Anderson je velky vzor Gawlasa.
31.12.2020 - 22:47
0

tn

 

A price je ako vzor sympataka??? To snad nie.
1.1.2021 - 1:07
+1

tn

 

A ja osobne by som to strasne doprial Chizzymu
1.1.2021 - 1:11
0

dusan1980

 

Ja to vidim nasledovne po premysleni
Valent
La Couvee
Jalasvaara Stacha
Ackered Bokros
Starosta Becar
Lemcke Zelenak
Rajnoha do DCA
Utoky
Okuliar Kettunen Berisha
Hecl Paukovcek Bezuch
Valach Rehus Reddick
Sojcik Sadecky Chromiak

v zalohe Svec Ferenyi
Treneri
Hlavny kouc XXXX( Gregor; Ceman?)
asisten Pardavy
Frigo vzhladom an to co hrame v obrane out
Brano sport manager venujuci sa okrem hracov aj rovnakemu systemu od ziakov az po A muzstvo
Prial by som si aby sa nas prejav podobal na Svedsky juniorsky ... Toto by mal zarisdit sportovy GM
31.12.2020 - 15:24
+1

Miso26

 

V zálohe síce Švec, Ferenyi, ale podľa mňa si tam (resp. priamo v zostave) zaslúži byť Krajč. Ten hrá výborne.
31.12.2020 - 15:26
+4

Hanzal61

 

Jožka Šveca nedavaj do zalohy hrača jeho typu potrebujeme....
31.12.2020 - 16:20
+1

fanpp

 

Nikto nevie lepšie likvidovať súperových hráčov ako udrzbar
31.12.2020 - 19:26
+2

Miso26

 

A presne z toho máme najväčšiu radosť. Len je tých likvidácií málo.
31.12.2020 - 20:42
+5

rijko

 

Daj mena dvoch,ked uz pristanem na tvoju hlupu hru.
1.1.2021 - 11:49
+2

Big brother

 

Provokater Ulrych?
1.1.2021 - 11:51
+2

topska

 

Koho zlikvidoval?
2.1.2021 - 19:42
0

Big brother

 

Hovorim provokater Ulrych, nie likvidátor. Ale zlikvidoval Daňa.
2.1.2021 - 19:56
0

topska

 

Tak si to mal napisat zrozumitelne. Nemyslis vazne ze ho zlikvidoval...Hadam to nechces porovnavat
2.1.2021 - 20:00
+1

Big brother

 

Ved má zlomenú ruku, kvoli tomu musí vynechat kemp. Čo si tu nahovarame, Švec aj Ulrych oblubujú osobné suboje, žiadny rozdiel vo vnímaní hry u nich nevidím.
2.1.2021 - 20:02
+1

MackoPu

 

Nikto ?!?
1.1.2021 - 15:03
+1

laugo29

 

Svec a Krajc do zostavy plus Nemcik alebo Bellus a Holenda, Pardo uz to dotiahne tuto sezonu si myslim a s Frigom suhlasim, Branko len GM a venovat sa hracom
31.12.2020 - 16:59
+1

jakub25

 

Nemčík, Bellus to odkiaľ máte?
1.1.2021 - 0:18
0

fanpp

 

S tou obranou by ani kúzelník nič neurobil, to je výsledok skôr GM a jeho práce.
31.12.2020 - 19:53
0

Tizo BLOG

 

tieto prichody a odchody a 50 hracov za sezonu to je nocna mora statistikov..
31.12.2020 - 23:31
0

HCKEFANS

 

Dam ti za pravdu. Ked som sa nato pozrel,tak som napocital 161 Kanadanov,ktory posobili len cisto v Slovenskych kluboch. Je to veru dost.
1.1.2021 - 0:00
+2

Okejhokej

 

Komu to prospeje: A trenčiansky juniori nemajú kde hrať, môžu to zabaliť, juniorka bude až o rok. Berte si príklad z Nitry a to neverím, že juniori v Trenčíne sú slabší ako v Nitre.
1.1.2021 - 0:30
+2

DENISO6

 

Kamarát DUKLA je ta posledná ktorá si ma od niekoho brať príklad v nasadzovaní juniorov. To ozaj nemate vôbec žiadny prehlad keď takuto volovinu napišeš??
1.1.2021 - 9:17
+18

Big brother

 

Ja už ani neviem, či sa mam smiat alebo plakat
1.1.2021 - 11:42
+3

lanti

 

S prepáčením ste tu už všetci tak drbnutí alebo čo na tie hlavy??????

Ešte koľkokrát tu budete písať tento trashtalk, pozri si najprv koľko mládežníkov u nás hrá a potom sa vyjadruj.

A za ďalšie sleduj si vlastný klub a ku druhému sa nevyjadruj, keď niesi zdatný a nevidíš do kuchyne.

Ďakujem. Mám dosť .
1.1.2021 - 12:08
+4

MackoPu

 

Az na to, ze NR to ma ako z nudze cnost a zatial im to vychadza.
1.1.2021 - 15:05
+3

Nerkio

 

Prečo si myslíš že to mame ako z budúce cnosť ??
1.1.2021 - 15:20
+1

Nerkio

 

Oprava -núdze
1.1.2021 - 15:21
0

sumobb

 

Nerkio-to z budúce cnosť bolo nahodou dobré.
1.1.2021 - 15:45
0

MackoPu

 

Myslel som, ze kvoli nizsiemu rozpoctu najma teraz.
1.1.2021 - 18:11
+2

Janci

 

toto robili v barážovej sezone robia aj to teraz doplňovačka každý mesiac a kým sa zohrajú za ten čas bude aj koniec sezony a výsledok bude max štvrťfinále a nepozeratelný hokej proste hnus , HK Dukla Trenčín rok čo rok tam má vela juniorov, vela šancí mladým hráčom si to pozri , načo by sme si mali brať príklad keď to praktizujeme každú sezónu ? keď príde zahraničný hráč do Dukly tak sa tu vyroja od druhých fans kecy "daj tááám juniora" však tam dávame nemaj boja díky že sa zaujímate o Nás
1.1.2021 - 8:39
+3

Big brother

 

S tym zohravaním by som to tak čierne nevidel, ved prve dva utoky už mame zohraté, tam sa možno ani nič už menit nebude.
1.1.2021 - 11:53
0

patuso

 

Bečar vylucil moznost nastupit za A muzstvo Dukly skrz univerzity...po MS sa vracia do projektu U18
1.1.2021 - 12:02
+3

Kapitán Očivid

 

spojenie bečár - univerzita: takze to len tolko k teme vychova mladeze

becara chapem ale chapem aj kluby ze vychovavat mladych hracov je vlastne zbytocne ked kazdy (nielen lepsi) aj tak odide a kluby z toho nic nemaju (ako napr vo futbale)
1.1.2021 - 12:07
+2

Big brother

 

Dukla rozmyšla trochu inak, ked sa Bečár vonku presadí, tak to bude další produkt Dukly a spraví nám dobré meno. Takto zmýšlajú, čiže podla mna nikto nie je urazený, ked sa nejaký mladík rozhodce odísť von. Koniec koncov, vždy sa može vrátit naspäť do Dukly (ako napr. Rajnoha, Hecl, Sádecký, Okuliar, Haščák, či Kukuča). Ono to tak v podstate aj vačšinou býva.
1.1.2021 - 12:14
+5

Kapitán Očivid

 

v roku 2021 stale pisat o nejakom dobrom mene klubu?: ak myslis v zamori tak to ma takmer kazdy na haku, nejaky klub na slovensku, kto si cielene nebude hladat tak to nikdy nezist ze becar (hocikto iny) je z dukly,

aj teraz je vacsina rada ked vie ze hossa, demitra,chara,gaborik su z europy, a ak nie su z ruska tak netusia o nejakom slovensku a dukle trencin

za par rokov o tychto veteranoch uz nebude skoro nikto vediet

fanusikovia dukly by uz mali prestat zit z nejakeho dobreho mena klubu, rataju sa uz len vysledky a uspechy klubu a nie jednotlivcov

ano becar sa mozno vrati ale mozno aj nie, medzitym
1.1.2021 - 13:19
+3

Big brother

 

Pozor, nepochopil si ma celkom Je nehovorím o fanušikoch, ja hovorím o tom akú motiváciu má vedenie Dukly (bolo to prezentované). Jednoducho aj tým čo odídu, tak fandia, aby sa presadili, to je tá motivácia Švehlu a spol. pracovat s mladežou, aby vychovali čo najviac kvalitných hráčov, ktorí budu hrat kvalitné ligy, či reprezentovat Slovensko. Samozrejme, ked sa objavia hrači čo to v buducnosti Dukle vratia o to plus (ako Radivojevič, či Starosta - prípadne tak plánuje urobit aj Záborský).
1.1.2021 - 13:31
+1

Kapitán Očivid

 

verim ze uspechy odchovancov potesia kazdeho: ale nemyslim ze toto ma byt ciel akehokolvek vedenia alebo dokonca ze to ciel sucasneho vedenia

ved aj branko musi skladat muzstvo aby uspelo a nie aby pomohol jednotlivcom k lepsiemu zivotu (v konecnom dosledku)

ak sa to druhe podari tak dobre ale nemoze to byt motivacia vedenia profesionalneho hokejoveho klubu
2.1.2021 - 15:45
0

Big brother

 

Cielov má klub viacero. Klub to prezentoval, motivácia je daná, neohrozená. Cielom sú úspechy ačka a zároveň vychova hokejistov pre kvalitné zahraničné ligy. Branka by som neplietol do toho, Branko je športový manažér a zároveň asistent trénera áčka, jeho hlavnou prácou je byť uspešný s áčkom. Ale potom sú v klube ďalší ludia, ktorí pracujú s mladežou a tí zas majú motiváciu vychovat hokejistov pre kvalitné zahraničné ligy a pre reprezentáciu. Ono je to v podstate jednoduché. Každý v klube má nejakú motivíciu.

A inak, Bečárov prípad je velmi krásny, lebo každému musí byt zrejmé, že Bečár keby teraz nastupil za áčko, tak nebol lídrom, nebol by hlavným zdrojom úspechu áčka. Tým zdrojom može byt niekedy v buducnosti, teraz určite nie. Čiže aj z toho dôvodu jeho volba nemusí nikoho mrziet, sú tu další chalani čo čakajú na šancu.
2.1.2021 - 15:59
0

Petulo_TN

 

Džugan: Vedeli by ste mi niekto prosím povedať že ako to je s tými univerzitami a hráčmi.Bečár nemože hrať za Duklu lebo by nemohol ísť na univerzitu. Ak sa nemýlim tak Džugan hral v Dukle a potom išiel do USHL. Moc sa nevyznám v tých súťažiach ale mala by to byť amatérska sútaž. Ak sa nájde niekto, kto mi to trošku vysvetlí že aké su tam rozdiely budem rád.
1.1.2021 - 18:06
0

Standacik

 

USHL nie je univerzitná súťaž.
1.1.2021 - 18:43
+2

Big brother

 

Myslím, že Bečár by mohol za Duklu nastupit, ale nemože mat podpísanú profesionalnu zmluvu. Aj Holešinský odohral jeden zapas za Žilinu a neskor hral NCAA.
1.1.2021 - 19:03
+1

Nerkio

 

Ešte neviem naisto, kde budem hrať po MSJ, ale pravdepodobne sa vrátim do ‘osemnástky’. Môj sen je ísť hrať na univerzitu do Ameriky. Znamená to, že nemôžem hrať profesionálny hokej za mužov. Do Trenčína by som vlastne ani nemohol ísť,” vysvetlil Bečár.
1.1.2021 - 19:07
+1

Big brother

 

Ja viem, čítal som to. Ja hovorím Holešinského príklad.
1.1.2021 - 19:59
+1

Nerkio

 

Škoda zebry mladý si idu tak krvopotne zahraničnú juniorku
1.1.2021 - 20:39
0

topska

 

Dva zapasy odohrat moze ci?
2.1.2021 - 19:44
+1

Big brother

 

Tuším 2 alebo 3.
2.1.2021 - 19:55
0

patuso

 

Bol rozhovor s J.Sladkom ze o tyzden ho caka kontrolny RTG a podla neho sa urci dalsia liecba..ale ze mesiac bude este urcite mimo
2.1.2021 - 10:35
+1

33800

 

Kde bol ten rozhovor?
2.1.2021 - 14:26
0

patuso

 

Detva s nim robila rozhovor a uverejnili to na ich stranke Fejsbuku
2.1.2021 - 14:46
0

Nerkio

 

https://sport.aktuality.sk/c/476202/trencan-simon-becar-pozitivne-prekvapuje-na-ms-juniorov-ale-za-a-tim-dukly-hrat-nebude/
2.1.2021 - 14:48
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen43147:10886
2.Poprad43162:10984
3.Michalovce43134:10084
4.Slovan43128:10082
5.Nitra43139:14173
6.Detva43134:12370
7.Trenčín43147:11369
8.Košice43126:10965
9.N. Zámky43109:11950
10.B. Bystrica43116:14850
11.Miškovec43100:15340
12.L. Mikuláš4393:21218
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3629214175:6292
2.Martin36212111127:10368
3.Sp.Nová Ves36194211115:9867
4.Topoľčany36183411120:9664
5.Dubnica34170413117:10455
6.Levice36123516101:11647
7.Humenné3512251691:11845
8.P.Bystrica3510602096:13342
9.Skalica34101519100:11840
10.Trnava3610102597:13932
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 27.2.2021 19:12
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3629214175:6292
2.Martin36212111127:10368
3.Sp.Nová Ves36194211115:9867
4.Topoľčany36183411120:9664
5.Dubnica34170413117:10455
6.Levice36123516101:11647
7.Humenné3512251691:11845
8.P.Bystrica3510602096:13342
9.Skalica34101519100:11840
10.Trnava3610102597:13932
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 27.2.2021 19:12
A SKUPINA
Tím ZVVPPPPGB
1.Bolzano6410124:1718
2.Klagenfurt5201216:169
3.Salzburg6210317:208
4.Viedeň5112120:187
5.Fehérvár6200423:297
 
B SKUPINA
Tím ZVVPPPPGB
6.Bratislava7311219:1818
7.Dornbirn7212219:2018
8.Villach7500226:1816
9.Graz7300414:2013
10.Linz7310421:1911
11.Innsbruck7111420:248
Aktualizované: 1.3.2021 08:14
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 1.3.2021 03:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 1.3.2021 03:13
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 1.3.2021 03:13

Bleskovky

Matthews opäť trénuje, Toronto nevylúčilo jeho štart proti Edmontonu

Americký hokejový útočník Auston Matthews sa opäť zapojil do tréningu Toronta Maple Leafs a v NHL by mohol nastúpiť už v noci na utorok na ľade Edmontonu Oilers. Najlepší strelec súťaže (18 gólov) nehral v nedeľňajšom zápase s "olejármi" pre zranenie zápästia. Toronto aj bez neho vyhralo 4:0.
o 11:02 - TASR

Najlepším útočníkom mesiaca február Jaškin, nováčikom Kostin

Český hokejový reprezentant Dmitrij Jaškin z Dinama Moskva sa stal najlepším útočníkom KHL za mesiac február. Dvadsaťsedemročný najlepší strelec súťaže zopakoval podobný kúsok z novembra minulého roka. Jaškin dal v deviatich februárových zápasoch 7 gólov a pridal šesť asistencií.
o 10:33 - TASR

Malmö Redhawks – Lulea HF 5:3 vo švédskej lige

Výsledok nedeľného zápasu švédskej hokejovej ligy: Malmö Redhawks – Lulea HF 5:3.
včera o 19:59 - TASR

Mníchov – Straubing Tigers 6:3 v 22. kole DEL

Výsledky nedeľných zápasov 22. kola nemeckej hokejovej DEL: HC Red Bull Mníchov – Straubing Tigers 6:3, Iserlohn Roosters – Düsseldorfer EG 3:0.
včera o 19:54 - TASR

Rögle BK - Skelleftea AIK 4:2 vo švédskej lige

Hokejisti Djurgardenu zvíťazili v sobotňajšom zápase švédskej SHL na ihrisku Frölundy 3:2 po predĺžení. SHL: Frölunda HC - Djurgarden IF 2:3 pp, HC Linköping - Örebro HK 4:2, Malmö Redhawks - HV 71 Jönköping 3:2, Växjö Lakers - Lulea HF 3:2, Rögle BK - Skelleftea AIK 4:2.
27.2.2021 20:18 - TASR

Schwenningen Wild Wings - ERC Ingolstadt 2:1 pp a sn v nemeckej DEL

Hokejisti Schwenningenu zvíťazili v sobotňajšom zápase 22. kola nemeckej DEL nad Ingolstadtom 2:1 po samostatných nájazdoch. DEL - 22. kolo: Schwenningen Wild Wings - ERC Ingolstadt 2:1 pp a sn.
27.2.2021 20:15 - TASR

Buffalo mesiac bez brankára Ullmarka, Eichel nenastúpi proti Flyers

Švédsky hokejový brankár Linus Ullmark v službách Buffala Sabres bude pauzovať so zranením v dolnej časti tela minimálne mesiac. Kapitán tímu Jack Eichel nenastúpi na sobotňajší zápas NHL s Philadelphiou Flyers a jeho zdravotný stav budú aj naďalej pozorne monitorovať. V bránke Sabres sa predstaví Carter Hutton, chrbát mu bude kryť Jonas Johansson.
27.2.2021 19:30 - TASR

Augsburg - Straubing 3:6 v nemeckej DEL

Hokejisti Straubingu zvíťazili v piatkovom zápase 21. kola nemeckej DEL na ľade Augsburgu 6:3. DEL - 21. kolo: Augsburg Panther - Straubing Tigers 3:6.
27.2.2021 07:31 - TASR

Fehérvár - Bolzano 5:6 v skupine o nasadenie do play off

Hokejisti Villachu zvíťazili v 6. kole kvalifikačnej skupiny o play off IHL na ľade Grazu 5:1. S 13 bodmi sa tým vyrovnali svojmu súperovi, ktorý je na priebežnom 3. mieste skupiny. Líderská pozícia patrí tímu Bratislava Capitals o skóre pred Dornbirnom. V skupine o nasadenie v play off si hráči Bolzana upevnili prvú priečku, keď zvíťazili nad Fehérvárom 6:5.
26.2.2021 22:16 - TASR

Bremerhaven - Eisbären Berlín 5:3 v nemeckej DEL

Hokejisti Bremerhavenu zvíťazili v piatkovom zápase 21. kola nemeckej DEL doma nad Eisbärenom Berlín 5:3.
26.2.2021 21:23 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

02. 03. 2021
L. Mikuláš - Trenčín o 17:00
Michalovce - Miškovec o 17:30
B. Bystrica - Detva o 17:30
N. Zámky - Poprad o 18:00
Slovan - Košice o 18:00
Nitra - Zvolen o 18:00

Odohrané zápasy

28. 02. 2021
ZvolenTrenčín
2:3REPORT
MiškovecB. Bystrica
3:2 SNREPORT
L. MikulášN. Zámky
1:3REPORT
PopradMichalovce
2:3REPORT
DetvaSlovan
3:4REPORT
KošiceNitra
3:1REPORT

Najviac bodov

Marcel HaščákPOP59 bodov
2.Svitana P.POP49
3.Chovan M.KOS49
4.Tvrdoň M.NIT46
5.Skokan D.POP45

Najlepší strelec

Marcel HaščákPOP34 gólov
2.Klhůfek P.KOS28
3.Tvrdoň M.NIT22
4.Bondra R.ZVO21
5.O´Donnell B.SBA20

Najlepší brankár

Tyler ParksSBA93.76 perc
2.Karjalainen A.TRE92.96 %
3.Sholl T.DEV92.85 %
4.Tomek T.MIC92.78 %
5.Riečický D.KOS92.62 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov