Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Nový ročník s 12 tímami. Miškovec už nepokračuje

zdroj: facebook
26.7.2021 16:02 TASR

Do súťažného ročníka 2021/2022 Tipos extraligy nenastúpi maďarský DVTK Jegesmedvék Miškovec, ktorý odohral v najvyššej slovenskej hokejovej súťaži tri sezóny.


"Ligová rada SZĽH dnes rozhodla o formáte súťažného ročníka 2021/22," informuje Tipos extraliga o novinkách na sociálnej sieti. Nováčikom súťaže bude HK Spišská Nová Ves, HC 07 Detva nahradí HC 21 Prešov.

Základná časť Tipos extraligy s dvanástimi účastníkmi bude mať 50 kôl, z toho 6 regionálnych počas vianočných sviatkov. Prvých šesť tímov postúpi automaticky do štvrťfinále play off, mužstvá zo siedmeho až desiateho mieta tabuľky odohrajú predkolo o dve miestenky. Pre jedenásty tím sezóna skončí a dvanásty odohrá baráž s víťazom Slovenskej hokejovej ligy (SHL).

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Pukky

 

Škoda, oživili súťaž. Aj keď v našom prípade to znamená o 4 prehry v sezóne menej. 😉
26.7.2021 - 16:15
+11

fanpp

 

pre mňa zaujímave rozšírenie ligy, len bohužial ten divacky nezáujem tam to negoval, polská strana by bola v tomto asi viac zaujimavejsia, teda ak by mala vôbec o niečo take zaujem
26.7.2021 - 16:22
+2

topska

 

Myslis si ze na Poliakov by chodilo na Slovensku viac ludi?
26.7.2021 - 16:44
+2

fanpp

 

v Polsku na Slovákov
26.7.2021 - 16:49
+10

topska

 

No ale to moze byt klubom viac menej jedno kolko ludi pride v Polsku alebo v Madarsku (ak porovnam tie navstevy). Atmosfera bola v Miskolci super, co ocenili hraci, treneri, novinari, funkcionari a aj fans na vyjazdoch. V Polsku? No neviem neviem
26.7.2021 - 17:21
+15

doc.koniferum

 

v poľsku je divácky záujem o hokej až keď o niečo ide.kym je základna časť je tam nezáujem.
26.7.2021 - 17:33
+2

topska

 

Presne tak, tam su tie navstevy tragicke.
26.7.2021 - 18:08
+4

doc.koniferum

 

zasa ale je pravda a predstavme si teoreticky napr v našej lige Nowy Targ.Blizko Slovenska,ľudí by to mohlo lákať.ale načo sa vôbec o tom bavíme,keď nevieme či by nejakí poliaci vôbec mali záujem
26.7.2021 - 18:40
+1

topska

 

Nechceli doteraz platit. Bolo blizko k tomu aby u nas hral urcity repre vyber (skor mladsi) ale zvaz na to nechcel uvolnit peniaze a taky Sanok sa rozhodol radsej hrat 2. ligu.
26.7.2021 - 18:47
+1

fanpp

 

A čo Sanok? Tam chodilo 1500 ľudí na Sabinov a spol
26.7.2021 - 18:56
+1

topska

 

Sanok extraligu hrat nechcel
26.7.2021 - 19:04
0

fanpp

 

Narážal som na návštevy, na ktoré sa Miskolc nechytal ani v extralige
26.7.2021 - 19:14
+3

topska

 

Ano ano chapem ale ten Sanok bol nerealny a ak by aj niekto teoreticky mohol splnat podmienky na ucast v nasej lige tam tie navstevy boli nizsie ako v Miskolci (co ma vacsina polskych klubov) alebo velmi podobne. Sanok ma tiez kapacitu 3000 ale tam si myslim ze by chodilo dost ludi.
26.7.2021 - 19:21
0

doc.koniferum

 

chodiť mohlo ale tu miešame hrušky s jablkami.keby mali peňazí,tak určite neuprednostnia našu 2 ligu.tam sa asi muselo tiež veselo šafáriť ako u nás v Martine.kedysi poľská špička a zrazu radšej hrajú s Gelnicou,Sabinovom...
26.7.2021 - 19:49
0

BaW

 

Poľská a Maďarská špička presne patrí do 2.ligy, keď vôbec.
26.7.2021 - 22:57
+4

topska

 

Myslis kvalitou alebo zazemim alebo administrativne?
26.7.2021 - 23:08
0

doc.koniferum

 

kvalitou by sa poľská v našej extralige nestratila.ale to fakt len hŕstka klubov.
27.7.2021 - 9:06
0

topska

 

Pise o spicke a druhej lige
27.7.2021 - 9:59
0

doc.koniferum

 

Teraz mám konkrétne na mysli špičku poľskej najvyššej súťaže.tri max štyri kluby.
27.7.2021 - 10:22
0

vlado.1989l

 

Konečne Maďari von z ligy, okrem peňazí neponúkli vôbec nič. Nahradenie Detvy Prešovom je výborný krok pre tretie najväčšie mesto na Slovensku a zvýši to divácky záujem o ligu. Dúfam že experimenty o zahraničných účastníkov ukázali to, že to nebol a ani nebude dobrý krok.
26.7.2021 - 16:30
+21

mareckoSVK

 

Súhlasím, konečne bez Maďarov. Žiaden prínos pre ligu.
26.7.2021 - 16:32
+10

azzurri

 

Aj ja súhlasím.konecne bez maďarov
26.7.2021 - 18:48
+5

topska

 

Bol si v Miskolci ked pises ze neponukli nic?
26.7.2021 - 16:44
+33

Chamois13c

 

Mna osobne tie zapasy s nimi absolutne nebavili nemalo to grady, stale som mal pocit ze hrame na 60% a ze sa prisposobujeme ich hre a vlani sa nam to vypomstilo ked sme s nimi stratili este aj kopec bodov, nebyt miskolca mozno by sme vyhrali zakladnu cast tam sme pred vianocami chytili najvacsiu krizu ked sme s nimi 2x doma po sebe prehrali asi za 4dni ak z toho kluby mali vyznamne peniaze tak chapem ze ekonomicky pre nase kluby boli uzitocni ale po sportovej stranke pre mna nie
26.7.2021 - 16:59
+3

LenTak93

 

zápasy s MAC možno také boli, ale proti DVTK určite nie
26.7.2021 - 17:02
+10

topska

 

Tvoj pohlad, ja najdem dost pozitivnych elementov ako som napriklad pisal vyssie. Ci uz podmienky pre kluby na ich zapasoch alebo pre fanusikov. No to je na dlhsie. Ja som to napisal tak ako som to napisal (ci tam bo) prave kvoli tomu co to dalo mne. Neuveritelne mi budu chybat tie navstevy Miskolca. Ale kazdy to berieme zo svojho pohladu.
26.7.2021 - 17:23
+6

ElwisNR

 

Presne keď už ideme hodnotiť DVTK tam boli od neho aj horšie mužstvá v lige a ukázalo sa že vaic ako 1/2 klubov má horšie zázemie a podmienky ako DVTK a to nehovorím o tom že dokázali podpísať hráčov ktorých by niektoré naše mužstvá nevedeli zaplatiť.
26.7.2021 - 19:03
+5

Chamois13c

 

Chalani jemine mozem mat svoj vlastny pocit zo zapasov s miskolcom ? 😂 Dovolte mi to prosim... Ja nehodnotim zazemie ani vsetko okolo toho ale zapasy ako take ktore ma s nimi vobec nebavili. Co sa tyka sportovej stranky okej neboli najhorsi ale patrili k tym horsim ved play off nehrali ani raz
26.7.2021 - 19:52
+5

HokejBJ

 

Mohli mať zázemie na úrovni aj NHL ale proste kvalitu to neprinieslo ani návštevy. Len peniaze. Niektorí si tu neuvedomujú že oni sa ani raz nedostali do play off a v minulej sezóne boli fackovaci panák. Tie podpisy im boli teda na dve veci
26.7.2021 - 21:03
+4

GrandePietro

 

Myslím si že klub ktorý za 3 sezóny chytí vyše 200 bodov určite nemôže byť fackovaci panáčik
27.7.2021 - 4:45
+3

vlado.1989l

 

Nie nebol som, a čo také ponúkli, čo by nemohol ponúknuť napr. MT, ZA a pod., okrem nezáživných a pre diváka neatraktívnych duelov? Ale je to vec názoru, experiment skončil po 3 rokoch fiaskom.
26.7.2021 - 19:47
+3

topska

 

Mna to tam bavilo viac ako v Martine a Ziline a aj tie podmienky tam boli ale ze neporovnatelne pre mna ked som tam prisiel hoci aj ako fanusik. A bolo tam lepsie zazemie ci podmienky aj pre kluby.
26.7.2021 - 19:58
+11

LenTak93

 

tak ale načo sa vôbec bavíš o tom s niekým, kto videl zápas DVTK maximálne cez stream? bodaj by bolo takých klubov v lige viac, ale holt... niekto sa díva iba na národnú rovinu
ja som zato, aby sme v našej lige dávali veľký priestor Slovákom, nech náš hokej ide dopredu, ale v sučasnej situácií už nevieme konkurenciu viac rozšíriť a v tom boli Maďari fajn
čo už, možno raz, keď naši pochopia, že extraliga s 8 či 10 tímami je nuda
26.7.2021 - 22:07
+3

topska

 

Odpovedal mi na otazku tak som v ramci slusnosti odpovedal aj ja
26.7.2021 - 22:20
+1

HokejBJ

 

Musíš sa tých Maďarov furt zastávať tkks. Okrem peniazi nič. Divacky neboli vôbec atraktívny, ani kvalitou, ani u nich neboli návštevy boh vie čo. A mohli tam mat neviem akú dobrú atmosféru ale ten štadión nie je vhodný najvyššej ligy keďže je malý proste a pre mňa za mňa nech tam majú neviem aké dobre pivo a klobásu a ešte neviem čo tam bolo tak strašne super. A tiež píšem dopredu že mohli tam neviem ako fantastický pracovať v tom klube keď aj tak to tu kvalitu neprinieslo a ani play off. DVTK by bol dobrý do 1 ligy
26.7.2021 - 21:00
+5

topska

 

Tvoj nazor, nevyvratil si mi nic co sa mi na tom pacilo (alebo klubom). A nikde som ani nespochybnil to co povazujes za minusy ty. Tkks ved som sa ho spytal ci tam bol. Do prvej ligy by boli dobry pre teba, mas na ten nazor pravo ale rozhodujuce je co chcela hokejova obec ktorej sa to tyka viac ako to ci teba serie ze neboli v play off. Musis oddelit fanusikovsky pohlad a tie ine ktore tvoria nas hokej.
26.7.2021 - 21:22
+1

BaW

 

Maďari ani Poliaci nemajú čo robiť v slovenskej extralige pre Boha. Ani v 1.lige bez klúču postupu z 2.ligy.
26.7.2021 - 23:00
+8

topska

 

Tvoj nazor. O tom my dvaja ale nerozhodujeme.
26.7.2021 - 23:07
+3

greendeath

 

v com mali lepsie zazemia ako Mt,Za?Normalne sa pytam.
26.7.2021 - 23:17
0

topska

 

Co som si ja vsimol osobne tak starostlivost o hostujucich fanusikov od parkovania cez presuny na zimak a naslednu starostlivost tam. Stadion na vyssej urovni aj pre tych fans. Lepsie zazemie pre zastupcov hostujucich klubov, novinarov. O pohosteni, bufetoch, zachodoch a pod ani nepisem. Osobne sa mi aj viac pacili satne ale nebol som teraz v Martine (ani v Ziline po vypadnuti) tak neviem ci sa to tam nejako rapidnejsie nahodou nezlepsilo. Absolutne neporovnatelna kultura fans ci miestnych ludi vseobecne (to som asi na Slovensku nikde nezazil). Pocit bezpecia...Nebudem riesit podmienky pre domacich hracov, neviem ci vobec nejaki miestni hrali za zilinu alebo martin ale mali ich vytvorene naozaj na top urovni.
26.7.2021 - 23:34
+4

HokejBJ

 

že pocit bezpečia. Všade inde sa asi bijeme navzájom na štadiónoch mam taky pocit. Je to úplne normálny štadión s malou kapacitou nepreháňaj zase aj keď som tam nebol ale opisujes to ako keby naše stadiony boli nejaké stodoly podoprete doskami aby nespadli oproti ich štadiónu. Ja som rad že máme normálne jednonárodnú ligu tak ako väčšina vyspelych hokejovych krajin.
27.7.2021 - 0:05
+2

topska

 

Nebol si tam ale ja prehanam. Prosim ta nepodsuvaj mi tu veci ktore som v zivote nepovedal a ktore si ani nemyslim. Debatuj normalne alebo na mna nereaguj. Co chces vlastne dnes tu so mnou docielit? Mam klamat alebo pisat co si nemyslim a ked sa niekde citim lepsie tak budem vyzdvihovat Martin kde bol stale nejaky problem alebo Zilinu kde som musel ist na zachod vonku a opriet to o treningovu halu lebo usporiadatel mi povedal ze tam neni alebo je zamknuty lebo tam v ten zapas neboli divaci ? Bud rad z poslednej veci, nikde ti to neberiem. Ja budem tiez rad ked budeme mat kvalitnu jednonarodnu ligu. Ale ja pisem o zimaku! Tak neviem co to tu pleties.
27.7.2021 - 0:15
+5

topska

 

A ja ti gratulujem ze si sa citil na Slovensku alebo inde na hokeji maximalne bezpecne. Asi sme boli na odlisnych zimakoch alebo zapasoch lebo ja to ako pravidlo teda neberiem ani nahodou. A v Miskolci som ten pocit mal vzdy. To neznamena ze som ho mal vsade mimom Slovenska, to ani nahodou.
27.7.2021 - 0:17
+3

HokejBJ

 

Bože sa urážaš hneď hej presne ja ti beriem názor presne tak. Ináč tie dva kluby nehrajú extraligu (zatiaľ) čo si vymenoval. Ale tak rozmyslam ze vlastne čo si ty chcel dokázať vlastne týmito príspevkami. Lebo pár ľudí tu napísalo že konečne idú preč pretože nepriniesli kvalitu a ani divácky záujem a ty sa ich zástavaš tým ze majú parádne záchody a bufet. Čiže toto je dôvod prečo tu mali zostať či ako to vlastne mam chápať?
27.7.2021 - 1:26
0

topska

 

A ty citas aj diskusiu ci len reagujes hned na co ti pride vhod? Pytal sa ma na zazemie greendeath V POROVNANI S MT A ZA tak som mu odpovedal. Keby si si dal tu namahu a cas tak by si zistil ze ich z ligy ak by to bolo na mne vyhadzujem a to dokonca skor ako tak cinil zvaz. Ja sa neurazam, nejaky anonym z HP to nedocieli. Mna prekvapuje ako reagujes a vlastne ma to aj bavi Na rozdiel od teba si tu vymenime nazory bez kopania a nezmyselnych reci o drevenych budach a vieme ich akceptovat a ak nesuhlasime tak si to snazime objasnit. A hlavne, citame co ini pisu aby to davalo zmysel co tu vypustime (aspon v dnesnej zatial prekvapujuco slusnej debate).
27.7.2021 - 1:51
+2

HokejBJ

 

Ale však ja viem že si mu odpovedal na otázku že čím majú lepšie zázemie ako v martine a v ziline. Ale aj vyššie pises o podmienkach na štadióne čiže ja sa pytam že či toto je dovod prečo tu mali ostať? Lebo vacsina ludi ktorá ich nechcela v našej lige tak vždycky hovorili o tom že nepriniesli kvalitu a čo si ja pamätám alebo aj teraz si vždy ich bránil tým ze ako super je na ich štadióne. Ináč ja sa tu akože nevyjadrujem slušne? Nadávam ti nejako? Vždy píšem svoj názor na tvoj názor
27.7.2021 - 2:25
0

topska

 

Ja som vzdy tvrdil ze treba pozerat aj na to co chcu kluby kedze ta situacia nebola v nasej lige co sa tyka financii dobra pred ich vstupom. A Madari naliali do kazdeho klubu na nase pomery luxusne peniaze. Pred minulou sezonou som povazoval ich zotrvanie stale za ok aj kvoli peniazom ale tie uz boli v mensom obnose a nenaplnili ani moje ocakavania co sa tyka kvality. No to som chapal, korona je svina v tomto a kedze oni sa orientuju skor na hracov ktori su zo zamoria alebo zo zahranicia (aj ti co maju obcianstvo) tak na to doplatili nepekne. No snazil som sa ukazat co konkretne ja vidim ako pozitivum a co konkretne mozu ako pozitivum vidiet kluby, hraci, funkcionari, zvaz a pod. A ver tomu ze tie rozdiely boli v urcitych veciach (aj zazemie) v niektorych pripadoch az priepastne. Ale ze tu zatiahnes nejake stodoly (ano, mame na Slovensku zimaky ktore tak vela ludi volalo) a vkladas mi ich do pismen ja za slusnu debatu s vlastnymi nazormi nepovazujem. Tam si ziaden nazor na tuto temu nedal preto som reagoval ako som reagoval. Este raz a naposledy (co sa docitas aj v tejto diskusii). Nie momentalne ani tieto veci o ktorych som tu s ludmi debatoval nie su pre mna dovodom aby v nasej lige za tych podmienok ktore ponukali klubom a kvalite ligy zostali.
27.7.2021 - 2:36
+1

LenTak93

 

takže radšej budeš v budúcnosti rád, ak sa do extraligy dostanú kluby hoc ako Detva, kde nebude záujem o hokej, podmienky žalostné, ale preto, že je to slovenský klub, tak budeš v pohode?
tu nejde o záchody, ale Miškolc mal pre hráčov top podmienky a aj pre divákov, určite ale tá kapacita samotného štadióna bola mínusom

podľa mňa bude super, ak sa kvalita bude na Slovensku sústrediť do 8-10 finančne silných klubov, ktoré doplnia silné zahraničné
konkurenciu na 12, resp. viac tímov momentálne nemáme

a experimentovať v extralige znova s Detvou, Dubnicou, Topoľčanmi, fuuu, radšej nie
27.7.2021 - 6:31
+4

GrandePietro

 

Lenže my tam už nejaký ten rok nepatríme a to si treba uvedomiť, teda česť výnimkám
27.7.2021 - 4:43
0

DeL

 

Kks riešime "catering" a kto ako vyzdobil šatňu, pritom si stačí uvedomiť, že okrem Česka naši susedia neponúkajú po hokejovej stránke ani trt.
27.7.2021 - 0:17
+2

DeL

 

Sorry EBEL má ešte akú takú svoju úroveň...
27.7.2021 - 0:22
0

topska

 

Ale na toto presne sa ma pytal tak to riesim. Co mam ja napriklad ako fanusik Popradu ked tam pridem riesit? Kolko vychovali mladych hracov, ci tam maju vyskolenych trenerov, ci maju dobru uroven ziackych sutazi, ci bolo 2000 ludi na zapase Fradi s Brasovom 4 dni predtym alebo kolko Madarov draftovali do OHL? Nie, to ma v tom momente nezaujima. Riesim ci sa tam budem citit dobre, ci bude vyrovnany zapas a ci donesieme nejake body (co bolo v nasom pripade velmi tazke ), ci bude dobre vino a zranica, ci ma tam opat privedu az priamo na miesto a ukazu mi kde su hajzle a ci sa mi opat budu domaci prihovarat a pokecame. A ked tam pridem s klubom tak zase ine veci. Ja absolutne neriesim v tejto debate prinos Miskolca po kvalitativnej stranke na lade alebo kolko ludi v PP na nich chodilo. To bolo slabe. Ale kludne mozem riesit manazerske a ine klubove strukturalne zazemie a ich pristup ci pomoc pri mojej hokejovej cinnosti. A to sa mi podobne ako pri kazdej navsteve v akejkolvek pozicii Miskolca velmi pacilo. Ale teraz nechceli platit a kedze nemaju taku kvalitu aby som ich tu chcel zadarmo tak nech hraju inde. Spravne rozhodnutie a myslim ze malo prist skor lebo kompetentni urcite vedeli ako to asi dopadne.
27.7.2021 - 0:34
+2

bigi

 

fuu pisat ze ich stadion nie je vhodny na extraligu, tak pokracujme v tomto priklade aj so slovenskymi klubmi. ktore podla teba vyhovuju extralige?
27.7.2021 - 7:36
+3

GrandePietro

 

Tomuto sa musím zasmiať, u nás tak možno maximálne polovica ligy má doslova staré štadióny a žiaľ nemajú na ich obnovu
27.7.2021 - 21:03
0

Endstand

 

Za mňa hlavne to bolo rozšírenie ligy a nie 10x v sezóne vidieť michalovce Košice.. teraz je poprad na strede tak banskú Zvolen Mikuláš... polovica sezóny je o ničom bo každý vie ci sa dostane do pláž off..bodaj by boli 2 maďarské a 2 poľské kluby v lige..+12 nasich
28.7.2021 - 13:37
0

LenTak93

 

okej, takže slovenská liga s 8-10 tímami a dookola to isté som zvedavý, dokedy by vás to znova bavilo
26.7.2021 - 17:02
+15

VSŽ Košice

 

8-10?? O ktorej sezóne píšeš?
26.7.2021 - 18:55
+2

LenTak93

 

ak budeme chcieť udržat ligu po finančnej a kvalitatívnej stránke, s 12 slovenskými tímami to nepôjde
aj zväz naznačil návrat k 10, takže...
26.7.2021 - 19:19
+4

Sunkafit

 

Budu ta chytat za slovicka ze si neratal sr20....ano 10 nikdy viac
27.7.2021 - 8:11
+1

jozosvk

 

Suhlas, od zaciatku som bol proti, bol som aj proti, aby Slovan isiel do KHL, nakoniec sa ukazalo, ze som mal pravdu a nie len ja, ale mnozstvo fanusikov na hokejportal, boli sme sice hatovani, ale o to nejde...podporme slovensku ligu, mladez, celkovo pohyb, to, co sa deje, je jedna velka katastrofa,hlavne na zaciatku roka 2020 obmedzovanie pohybu deti, mladeze, verim, ze raz za toto niekto ponesie zodpovednost...
27.7.2021 - 21:50
+1

Kukulkan

 

Aj mne budú chýbať tie ich výjazdy 4 bubny 3 ľudia... Chvala bohu...Radšej Martin v lige!!!!
26.7.2021 - 16:31
+17

HKMT

 

Fakt tlieskam tomu že obnovili baráž koho toto mohlo napadnúť to zas bude motivácia pre kluby z 1.ligy aby sa dostali po naročnej sezóne a PO do baráže kde ich bude čakať extraligista ktorý už sa bude môct dávno pripravovať na baráž
26.7.2021 - 16:32
+8

Sunkafit

 

aj tak okrem ziliny mozu ostatny už len snivať
26.7.2021 - 16:38
+2

Aasen36

 

Daj: Ešte nejaké prognózy, nech sa ani liga nemusí začínať.
26.7.2021 - 16:59
+7

Sunkafit

 

kludne dam stačí sa na hokej pozerať par rokov
26.7.2021 - 20:37
+1

Aasen36

 

Mne : Nemusíš rozprávať že sa mám pozerať na hokej.
Dovolím si tvrdiť že cez rok vidím tak stovku zápasov už niekoľko rokov po sebe.

Takže milá šuMka, daj ešte zo 3 prognózy na NHL, Tiposligu a ICEHL nech sa ušetria peniaze a sezóna nemusí začínať.

#samozvanyodbornik
28.7.2021 - 6:37
+3

HKMT

 

Zilina NeZilina aká je spravodlivosť v tom ze 12 tým bude už vo februári vedieť ze bude hrať baraž na moze sa nato pripravovať pričom v 1.lige budú tuhé boje aby sa vobec dostali unavený do baraže
26.7.2021 - 17:02
+10

topska

 

Tak toto vobec nemusi byt vyhoda!
26.7.2021 - 17:24
+1

doc.koniferum

 

šunka keby si netrepal.aj naposledy všetci videli ZA v extralige a ako to dopadlo?puk je pre každého okrúhly rovnako a myslím 1 liga tohto roku nebude mať suverénneho víťaza po základnej časti ako naposledy.
26.7.2021 - 17:37
+1

Sunkafit

 

je dobre že vas este viera neopustila...mna už by to nebavilo
26.7.2021 - 20:38
+1

Jimmy Tulipan

 

Aj minulý rok okrem Ziliny mali ostatní len snívať...
26.7.2021 - 21:20
+1

Sunkafit

 

Nie nemali SnV bola jasny kandidat na finale
27.7.2021 - 8:12
0

Čipčalove kohúty

 

Na tento ročník sa veľmi teším. Detva nemohla extralige nič ponúknuť a Maďari ani nehovorím. Namiesto nich Prešov a Spišská budú veľkým oživením. Jediné čo ma hnevá je baráž, kde prvoligista má omnoho ťažšiu pozíciu pre prísne pravidlá 1. ligy. Môj typ:
1. Slovan
2. Košice
3. Poprad
4. Zvolen
5. Trenčín
6. Nitra
7. Michalovce
8. B. Bystrica
9. Prešov
10. N. Zámky
11. L. Mikuláš
12. Spišská n/V
26.7.2021 - 16:34
+1

topska

 

Do baraze mozete nastupit podla rovnakych pravidiel ako extraligista
26.7.2021 - 16:45
+2

GB11

 

Už je dávno uzavreté prestupové obdobie. (jedine posilniť pred PO)
Každý lepší hráč už má nejaký tím

Extraligista má v tomto 90% výhodu

Je to nefér ale inak sa to spraviť nedá keď sú inakšie podmienky v 1 lige a extralige ...
26.7.2021 - 16:52
+3

topska

 

Ja tomu rozumiem ale vela ludi o tom nevie. Ja som za to aby prva liga fungovala na vychovu hracov. Fer nefer pozeram na to z uplne ineho uhla.
26.7.2021 - 17:25
+3

nnestor

 

Veď z časti aj funguje
28.7.2021 - 19:59
0

petino12

 

A vies si to predstavit v praxi? Ked este vo finale musia hrat podla pravidiel prvej ligy... Teoria je jedna vec. Realita nieco ine.
26.7.2021 - 16:53
0

LenTak93

 

a čo navrhuješ? ale keďže sme sa pomaly dopracovali do stavu, že v extralige máme takmer všetkých, ktorí tam postúpiť v posledných rokoch chceli, tak je na čase sa zaoberať tým, aby sa konečne extraliga uzavrela a z SHL bola čisto farmárska súťaž za presne daných pravidiel a finančných odmien
26.7.2021 - 17:11
+3

bigi

 

Lepsie je automacky zostup/postup
26.7.2021 - 17:51
+17

Sunkafit

 

suhlas
26.7.2021 - 20:39
+1

HokejBJ

 

Ale myslíš si že by tie kluby za takýchto podmienok tu 1 ligu vôbec hrali? Lebo tu nesme vo Fínsku
26.7.2021 - 21:07
+1

Čipčalove kohúty

 

My rozhodne na extraligu nemáme. Ide celkovo o to, že žiaden prvoligista nebude kupovať zahraničných hráčov len čisto na baráž.
26.7.2021 - 17:16
0

bigi

 

Slovensky brankari. Poctu cudzincov. Atd uplne rovnake pravidla
26.7.2021 - 17:50
+1

snw

 

Neverím že skončíme na poslednom mieste. Ale posledná 4 tipujem takto. Bystrica Spišská Zámky,LM. Prešov bude hrať prvú 6tku podľa mňa.
26.7.2021 - 19:47
0

nitranitricka27

 

Regionalne skupiny sú rozdelené takto: Západ: Slovan, Nové Zámky, Nitra, Trenčín
Stred: Banská Bystrica, Zvolen, Liptovský Mikuláš, Poprad
Východ: Prešov, Spišská Nová Ves, Košice, Michalovce
26.7.2021 - 16:53
+1

lukiasko

 

To keď už sa Poprad do východu nezmestí
Ale na druhej strane lepšie ako mať 16 zápasov za sezónu s Michalovcami
26.7.2021 - 17:01
+7

rasti_assez

 

Tam sa uz pocita do Slovenska aj Podkarpadska Rus, ktoru nam Iči u Rusov vybavil.
26.7.2021 - 20:50
+1

Mato-Mi

 

Konecne sa niektorym PPcanom splnilo to, ze nie su vychod
26.7.2021 - 17:04
+32

gta98

 

Konecne si to niekto hore uvedomil!
26.7.2021 - 22:58
0

Mato-Mi

 

Ale ti hore asi nepoculi PPcanov hovorit a sklonovat podla vychodniarskeho vzoru hroch v akuzative
27.7.2021 - 10:05
+1

pravdomluv

 

Mne v lige chýbať určite nebudú. Aj keď je pravda, že vedeli zatopiť každému súperovi. Takému Popradu sa ale môže uľaviť, že sú preč.
26.7.2021 - 16:53
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Tricko30

 

Baráž je kravina aj keď roky Žiline zachránila krk ale keď ma byt baráž tak mali byť rovnaké pravidlá ako v extralige žiadne obmedzenia ze slovenský brankár a mlady hraci a podobne aby mali rovnaké podmienky a nesúhlasím z príspevkom od prispievatela len tak ze aby prvá liga bola len farmárska a nehralo sa tam o nic ty kde žiješ ved polka muzstiev v extralige je rado ze zaplatí svoje mužstvo nie ešte živiť farmárske muzstva ci akú máš predstavu ze zilina bude tlačiť peniaze do muzstva a bude niekomu robiť farmu troska si mimo vtomto
26.7.2021 - 17:32
+6

topska

 

Neviem Tricko o akych extraligovych muzstvach pises o akej polovici ale viac ako polovica klubov by farmu mat chcela.
26.7.2021 - 17:34
+1

buchlo

 

A aj by tie farmy spolufinancovala? , napr. polovicou rozpoctu? Alebo len posielali mäso na rozohratie?
26.7.2021 - 21:25
+2

LenTak93

 

áno, tak nejako
nehovorím, že Žilina by s tým nemala problém, ale pri finančnej kompenzácií by to vedela akceptovať, veď bol s nimi rozhovor

a podmienky v baráži budú rovnaké pre extraligistu a aj prvoligistu
26.7.2021 - 18:13
0

doc.koniferum

 

si si istý,že tie podmienky budú rovnaké?
26.7.2021 - 20:19
0

LenTak93

 

budú, keďže sa bude riadiť pravidlami pre extraligu
26.7.2021 - 22:03
0

Tizo

 

skoda madarov ale bez druheho madarskeho klubu to uz nemalo taku stavu. myslienka to bola dobra, ozivila ligu ale doba tomu nie velmi praje. uvidime ale aj bez nich zaujimavu sutaz tohto roku.
26.7.2021 - 19:07
+3

WinnipegJets

 

Na konkurencii je inak zaujímavý rozhovor so Záborským kde hovorí aj o konkrétnych ponukách zo slovenska
26.7.2021 - 19:24
+2

LenTak93

 

vymýšľa si
26.7.2021 - 19:42
+2

Urpiner17

 

Diablov syn, klamár jeden hnusný odporný, ale my mu to odpustíme
26.7.2021 - 20:16
+15

ZOOMER

 

Zaborsky nevie o svete
26.7.2021 - 20:27
+2

VranaKE

 

Mne sa to nepaci ako dlho cakame na Zaborskeho, Parshina. Aby sme nakoniec neskoncili s holou onou...Sujou.
26.7.2021 - 21:19
+5

julo

 

Vsak Parshin uz na stanici,ne?
26.7.2021 - 22:47
+2

VranaKE

 

Neviem ci tam dosiel. Podla mojho zdroja na Twitteri, bol len na letisku.
26.7.2021 - 22:56
+1

nerorome

 

Miškovec končí v pravý čas. Už minulú sezónu stáli poväčšine ich výkony za prd a teraz sa im úplne rozpadol aj vlaňajší káder.
26.7.2021 - 20:35
+1

fifofrogy

 

Tak toto je pre mňa osobné veľmi smutná správa ...krásny štadión divácky záujem o zápasy výhodná poloha no proste hokejové mesto so všetkým no žiaľ táto Maďarska anabáza dlho netrvala a tým sa aj ukázalo že zahraničná cesta akýmkoľvek smerom je vlastne absolútne bezvýznamná akýmkoľvek smerom ...len jedného sa týmto pádom bojím aby sa liga nehrala ďalší ročník či ob ročník s desiatimi účastníkmi lebo to bude podľa mňa úplný "zánik" záujmu o najvyššiu súťaž.
26.7.2021 - 21:05
+5

rasti_assez

 

Ak bol problem v tom ucastnickom poplatku,mohli im tu sumu za ucast teraz odpustit a nechat moznost vypadnutia,uz raz zaplatili.
26.7.2021 - 21:10
0

topska

 

Platit museli kazdy rok ak chceli hrat, uz minulu sezonu dali menej. Nevidim ziaden dovod im to odpustat s tym ze mozu vypadnut (co sa ani legislativne nedalo) kedze by sa potom tak ci tak zbalili. Prvu ligu by nehrali a nase kluby by z toho teda nemal nic.
26.7.2021 - 21:18
+3

rasti_assez

 

Asi ano, hoci su oni teraz zjavne v tazkej situacii, nakoniec asi ako vsetci.Dost neprijemne mi to tak evokuje tu mentalitu ze nikomu nic nedame len tak resp. nic neodpustime, koli ktorej nami Madari po starocia pohrdali.
26.7.2021 - 23:09
0

topska

 

My sme im takto pomohli minuly rok Uz sa nedalo velmi zjednavat, cakali sme strasne dlho. Oni sa tiez museli rozhodnut co, vycuvali z toho par dni skor lebo Erste liga potrebovala vediet presne ako sa bude hrat.
26.7.2021 - 23:40
+1

sam96x

 

Inak čo sa týka televíznych práv, tak zase RTVS a Sport TV? Mohli by dávať na RTVS prenosy z každého kola.
26.7.2021 - 21:22
+3

LenTak93

 

veď nevedeli spustiť športový kanál ani na OH, tak neblázni
26.7.2021 - 22:02
+9

emoxx1

 

Spustiť ho vedeli, ale...
27.7.2021 - 9:23
0

FanusikZamkov

 

Topska súhlasím s tvojim názorom . Pozrime si posledný draft pred pár dňami. Draftovaný jediný slovenský hráč - Demek aj to v štvrtom kole zo 128 miesta. Pre zaujímavosť Česi mali draftovaných 8 hráčov. To je obrovský rozdiel. Evidentný rozdiel v práci a v systéme práce s mladými.
26.7.2021 - 21:40
0

topska

 

A to teda maju cesi riadne vela svojich problemov aj vo vychove...V prvom rade by mali zrusit tie ich tabulky
26.7.2021 - 21:55
+1

FanusikZamkov

 

Ja netvrdím že nemajú. Áno majú problémy vo výchove mládeže ale my máme troj štvornásobne viac problémov.
26.7.2021 - 21:57
0

FanusikZamkov

 

Snáď to poukazuje že nie nákup najdrachších hokejok bol potrebný ale asi zmena systému práce s mládežou. Drahá hokejka ešte nenaučí hrať mladých hokej.
26.7.2021 - 21:55
0

Standacik

 

zmena systému práce, resp. snaha o ňu tu je odkedy behal fín po slovensku. Bohužiaľ, kluby a obstarožní tréneri vedia čo je pre náš hokej najlepšie
26.7.2021 - 22:00
+2

FanusikZamkov

 

Aby som to ešte viac zviditeľnil že ako zaostávame tak tu dám časť jedného článku kde je zosumarizované nakoľko sme zaostali a ako nás predbehli jednotlivé zväzy voľakedy nehokejových národov. Smutné čítanie. Kanada mala tradične najviac draftovaných hráčov - 82. Kluby si vybrali aj 50 Američanov, 29 Rusov, 24 Švédov, 14 Fínov. Kluby si vybrali aj osem Čechov, najvyššie Columbus v 3. kole (69.) Stanislava Svozila z Brna. V drafte uspeli aj štyria Nemci a Švajčiari, traja Bielorusi a po jednom výbere mali okrem Slovenska aj Nórsko, Veľká Británia, Ukrajina a Kazachstan.
26.7.2021 - 22:17
0

Riava

 

Som presvedčený, že väčšiu atraktivitu a najmä spravodlivosť by priniesol systém základnej časti, v ktorom by po 4 zápasy hral každý s každým (2 razy doma a 2 razy vonku) a následne by sa rozdelila tabuľka na 2 tabuľky podľa umiestnenia od 1. miesta do 6. miesta a od 7. miesta do 12. miesta.
Následne by v nadstavbe hrala lepšia skupina každý s každým raz doma a raz vonku. Takým istým systémom by hrala aj slabšia skupina.
Z môjho pohľadu by to bolo zaujímavejšie a spravodlivejšie.
26.7.2021 - 22:15
+4

BaW

 

Chvala Bohu: A už nikdy viac tieto "pokusy".
26.7.2021 - 22:55
+7

strojar

 

Jediný prínos z účasti Maďarov v lige boli peniaze z Orbánových dotácií.
Orbán už nedal, Maďari končia.
Aké jednoduché.
Konečne.
27.7.2021 - 6:43
+4

FanusikZamkov

 

Strojar ak toľko dá na šport naša vláda ako Orbánová dáva na šport potom nedopadne napríklad tak draft mladých hráčov ako dopadol( jediný draftovaný) alebo nedopadne tak Nitrianský futbal ako dopadol( III liga) nedopadne tak naša futbalová reprezentácia ako dopadla na EU. Takže urobme si poriadok najprv doma a potom kritizujme druhých.
27.7.2021 - 7:22
+2

bigi

 

orban to ma ako politicky boj.
apropos kolko mali madari draftovanych hracov? myslis ze nr dopadla tak preto ze ju nepodporoval stat ako orban v madarsku? alebo nr doplatila na nieco uplne ale ze uplne ine?
a dopadli madari na eure lepsie ako nasi? herne ai ano ale vysledkovo nie
27.7.2021 - 7:51
+5

FanusikZamkov

 

Bigi rozdiel medzi súpermi Maďarska a Slovenska na EU obrovský a Maďari aj herne aj výsledkovo obstáli.
27.7.2021 - 10:12
0

Dracik_18

 

Výsledkovo mali o bod menej než Slovensko ...z maďarskej skupiny všetci vyleteli v osemfinále ..u nás sa Španielsko dostalo do semifinále ...
27.7.2021 - 12:02
+4

hujederek

 

Lebo ich Magyari vyšťavili!
27.7.2021 - 22:01
0

Captain

 

Funkciou štatu neni podporovať šport. Prečo by mal niekto kto sa o hokej/futbal vobec nezaujima svojimi daňami financovať kluby? Nech su funkcionari šikovní a nech si hľadaju sponzorov medzi firmami a ne čakať na štatne dotacie
27.7.2021 - 9:04
+2

FanusikZamkov

 

Potom hráčov má právo majiteľ klubu nepustiť do reprezentácie? Captain poriadna debilina . Nehnevajsa ale je to úplne vedľa. majitteĺ klubu bude vychovávať hráčov bude svoje peniaze vrážať do športu a štát tu bude vyskakovať ako sa stara o šport absolútne rozmýšľanie mimo reality. Ale na Slovensku je to tak.
27.7.2021 - 9:28
0

Captain

 

A teda prečo by mal človek ktory sa nezaujima o hokej platiť zo svojich dani vyplatu hokejistovi v klube?
27.7.2021 - 9:39
+1

Mato-Mi

 

Lebo dane su nastavene tak, ze sa z nich plati vsetko. V kostole som nebol 25 rokov a tiez prispievam na ich financovanie. Nejazdim ani po dialnici TN-BA a tiez bola postavena a je udrziavana za moje peniaze...atd atd.
27.7.2021 - 9:43
+7

Captain

 

No ale tak nastavene byt dane nemaju. 😂 Dialnica je druha vec, z nej profitujes aj ty aj ked sa ti to nezda. Ale hobby ako su sport, umenie ci tie kostoly, to je cisto sukromna zalezitost a nerozumiem naco by sa do toho mal montovat stat. Ja si myslim ze u nas je to celkom dobre ze ked stat da nejake peniaze cez zvaz do hokeja tak idu maximalne na mladeze aj ked tento korona rok to bolo inak. Ale ked tu niekto chvali madarsko ze jaka parada ze stat dava peniaze do vrecka sukromnym spolocnostiam- klubom, a potom este miskovec a budapest z tychto penazi zaplatia slovenskym klubom aby mohli hrat nasu ligu tak to je cele na hlavu postavene. Tak to dopadne ked sa stat montuje do toho co si sukromna sfera dokaze ošefovať sama. Peniaze madarskeho danoveho poplatnika skoncia ako vyplata slovenskeho hokejistu, no co si zvolili to maju.
27.7.2021 - 10:25
+1

Mato-Mi

 

Pozri sa na Miskovec z pohladu vyvoja hokeja v Madarsku. Stat nalial peniaze, aby sa Miskovec dostal do lepsej ligy, kde by zbieral skusenosti a tym padom pozdvihol aj hokej v Madarsku vychovou hracov pre reprezentaciu. Ale pri daniach to nefunguje tak, ze si vyberiem, co chcem dotovat. V konecnom dosledku nie je pre mna dialnica TN-BA nijak prospesna, dokonca ani ziadny obchvat Bratislavy. Ale takto sa rozmyslat neda. Apropo, od cias mojho studia na VS, ludi upozornujem, ze slovne spojenie danovy poplatnik je nezmysel. Vyhadzovali kvoli tomu ludi zo skusok na Slovensku su poplatnici a danovnici, ale nemozno spajat tieto dva terminy do jedneho. A inak, stat dotuje vela sukromnych firiem z mojich/nasich dani, formou ulav na daniach a pod.
27.7.2021 - 11:26
+3

hello, havarju

 

takže ani zdravotníctvo by nemusel dotovať, môže byť súkromné, ani školstvo by nemusel, mohli by byť súkromné, a asi aj tie cesty by mohli byť súkromné .... či?
27.7.2021 - 12:17
0

Captain

 

No šak mohlo by byť a je to na diskusiu ale tu sa bavime o sporte, a ja som toho nazoru že sport, umenie či naboženstvo alebo ine hobby by nemali byť financovane zo štatneho. To očividne provokuje socialisticke vnimanie, ked si ludia na slovensku myslia že štat by mal zasahovat a regulovat kazdy aspekt ludskeho zivota.
27.7.2021 - 12:34
0

Mato-Mi

 

A co sportoviska pre deti?
27.7.2021 - 12:38
0

Captain

 

To suvisi so školstvom to je na diskusiu
27.7.2021 - 12:42
0

Mato-Mi

 

Ako suvisi umele ihrisko so skolstvom? Tiez nie som zastanca, aby sa stat montoval do vsetkeho, ale tato problematika je na tak dlhu diskusiu, ze by sme sa v nej dostali az po lov tresiek v Baltskom mori ja som napriklad za zrusenie DPH
27.7.2021 - 13:13
0

Captain

 

Ako športoviska pre deti suvisia so školstvom? 🙄🙄🙄porozmyslaj

A zrušiť dph? Čo si kotleba 😂😂😂
27.7.2021 - 13:19
+1

Mato-Mi

 

Ano, ako sportoviska pre deti suvisia so skolstvom? Co ma spolocne umele ihrisko na futbal pod bytovkou so skolstvom?
28.7.2021 - 14:25
0

hello, havarju

 

Presne tak, prišiel si na to - je to vôľa spoločnosti, čo bude dotovať a čo nie. A nie že ty povieš, že takto presne by to malo byť. Tvoj názor je, že športové kluby by štát nemal dotovať a FanúšikZámkov hovorí, že by mal...
27.7.2021 - 12:39
0

Captain

 

Lenže nazory nie su relativne, jeden nazor je lepši ako druhy. (Ten moj je lepši 😂) podľa neho ma štat vyzbietať peniaze na daniach, spracovať ich, kde treba ďalšie peniaze na byrokraticky aparat ktory to všetko spracuje, ďalej potrebuješ uradnika ktory rozhodne o tom komu tieto peniaze pojdu a komu nie, tu vždy skonči niekto ukrivdený a navyšej je tu vysoky potencial korupcie. Niektory klub sa nemusi nijako snažiť stači mať kontakty na štatnych uradnikov.

Bez zasahu štatu si klub vybavi sponzora firma, ktora ma zaujem podporovat sport plati priamo peniaze klubu, žiadne sa nestratia v byrokratickom aparate a firma za tieto sponzorske peniaze dostane reklamu. Nie je potrebna žiadna tretia strana- štat.
V prvom pripade idu peniaze od človeka/firmy- ktora nemusi mat vobec zaujem o ten konkretny sport štatu, ktory nasledne posiela dotacie klubu.
V druhom pripade idu peniaze z firmy priamo do klubu, žiadne peniaze sa nestratia, žiadna korupcia nehrozi a funkcionari sa musia snažiť robiť veci čo najlepšie aby sponzorov ziskali.
27.7.2021 - 12:56
0

hello, havarju

 

Pekne si to opísal, to "všetci" vieme. Ale na to, aby si si presadil názor - sú voľby, kde sa volia tvoji, naši zástupcovia strán, ktoré majú svoje programy, podľa ktorých by títo tvoji zástupcovia mali štát riadiť. A ak by to mali títo zástupcovia v programe tvoj názor, tak by tak mali štát riadiť.
Ale vôľa (voľba) ľudí je zrejme iná...
27.7.2021 - 13:08
0

FanusikZamkov

 

Captain vidím že v tom máš obrovský chaus . Ale že obrovský to je isté. Je to téma na dlhšiu debatu ktorá by nemala existovať na tejto stránke lebo je to politická téma a nie športová. Myslím si že by ti prospela debata s nejakým súkromníkom ktorý vytvára pracovné miesta pre občanov Slovenska a možno by si zistil aké nenormálne odvody odvádzajú súkromníci štátu. Je absurdné že sa vyhováraš na cirkev ale nevidíš že štát podporuje politické strany podľa toho ako uspeli vo voľbách. Pritom majú napríklad 1000 členov dokonca sú strany ktoré majú pod sto členov ale dostávajú obrovské financie na svoju činnosť .To už nevidíš že tie financie idú nie zo štátnych peňazí ale z daní všetkých súkromníkov. Navyše po politickej stránke sa prideľujú zakázky-projekty svojim lojálnym podporovateľom viď Široký zas len hradené z daní občanov a pritom poriadne predražené aj 20-30 násobne. Ty práve vidíš cirkev,šport ktoré sú zo štátu minimálne dotované. Ale dotácie strán kde sú obrovské peniaze to už nevidíš? Nesleduješ každý deň aké sumy podlácania sa vyplavujú na povrch ? Ty ideš poukazovať na podporovateľov športu a pritom 100 násobne väčšie sumy lietajú po politickej stránke? Nechápem tvoj postoj. Niekto tu použil ako vzor dialnice . Už sa tam nalialo toľko peňazí že už z toho zbohatlo veľmi veľa stranníckych členov že už z toho mali postaviť dialnice dvojnásobne dlhé ako je trasa Bratislava -Košice. Pritom nie sme schopný spojiť dialnicou mestá Bratislavu-Košice. Tu sa poukazuje na Orbána ale pritom že dotuje šport spojil dialnicou aj Bratislavu s Košicami. Nemyslíš si že sme na posmech? Ale snáď stačí toľkoto lebo toto je hokejová stránka a nie politická. Žiaľ keď človek tu číta nelogické príspevky ktoré postrádajú realitu tak treba reagovať lebo realitu treba uviesť na pravú mieru.
27.7.2021 - 13:41
0

Captain

 

Si sa asi zblaznil, veď ty si tu začal s orbanom😂. Na jednej strane ospevuješ štat že miňa peniaze na šport na druhej strane sa ti nepačia vysoke odvody a že štat mina peniaze na politicke strany a dialnice. Chaos v hlave maš ty 😂😂
27.7.2021 - 13:48
+2

FanusikZamkov

 

Nie nezbláznil som sa len som poukázal nato že z tých daní sa dá normálnym spôsobom aj šport dotovať aj dialnice stavať aj o dôchodcov sa starať nie tak ako to robil 12 rokov Fico a spol. Keď ti napíšem skutočnosť tak tu ma nazveš bláznom. je to reakcia človeka ktorý stratil argumenty.
27.7.2021 - 13:54
0

Captain

 

Ešte raz a skus čitať s porozumenim. Ty si začal s orbanom a potom plačeš že niekto začal riešiť politiku. Ale si to prave ty čo to začal 😂. V predchadzajucom komentari som ti napisal ake protichodne nazory v sebe chovaš ale ty si tieto argumenty očividne nerozluštil keď tu pišeš že som argumenty stratil 😂. Možno keby si zastaval nejaky konzistentny nazor nemusel by si uražať 😉
27.7.2021 - 14:05
+1

FanusikZamkov

 

Captain skontroluj si kto tu spomenul Orbána. Ja som len reagoval na tento príspevok : strojar


Jediný prínos z účasti Maďarov v lige boli peniaze z Orbánových dotácií.
Orbán už nedal, Maďari končia.
Aké jednoduché.
Konečne. Čas tohto príspevku 6.43. dnes. Nenapísal som nič protichodné. Napísal som toto: Tu sa poukazuje na Orbána ale pritom že dotuje šport spojil dialnicou aj Bratislavu s Košicami. Vieš čítať? Kde tam je čo ti tu tvrdíš:Ty si začal s Orbanom a potom plačeš že niekto začal riešiť politiku. Nevadí máš právo na svoj názor ale už na tvrdenie vecí čo som nenapísal nemáš právo.
27.7.2021 - 14:38
+1

Captain

 

A vôľa spoločnosti môže byť aj vyvraždiť 6 milionov židov a neznamena že je to spravne
27.7.2021 - 13:04
0

hello, havarju

 

to je už trochu dosť silný extrém na porovnanie
27.7.2021 - 13:13
0

Flak108

 

Niekoľko mesiacov dozadu tu bol v komentoch rozhovor s ekonómom, ktorý vysvetľoval investície do športu zo štátu. Už si presne nepamätám ten model ale v konečnom dôsledku sa ta investícia niekoľko násobne vrátila po zrátaní všetkých daní, ktoré zaplatia fanúšikovia a športovci v nákupoch spojených s športom.
27.7.2021 - 13:22
0

Captain

 

Ano lenže tie peniaze sa vratia štatu a nie ľudom. To su take lavicove ekonomicke modely… zdaňovanim k blahobytu
27.7.2021 - 13:30
0

bigi

 

Ale tak dane nastavene nie su a ani n maju byt, to kto povedal ze by sa z nich malo platit vsetko? Bohuzial cirkev sa plati lebo nie je odlucena od statu, cize ci sa ti to paci alebo nie su to zamestnanci statu. To ze tou dialnicou nejazdis ty neznamena ze nou napriklad nejazdi tovar pre teba atd...
27.7.2021 - 13:10
+1

Mato-Mi

 

Nie su u nas dane zakladnym prijmom statu za ucelom uhrady verejnych vydavkov? Ze su u nas zle nastavene dane, to je mi jasne. Tu dialnicu som uviedol ako priklad, ze z mojich dani su financovane veci, ktore nevyuzivam, nemusim vyuzivat. Ale pojdem ad absurdum. Ak budem zit v obci Kolbasov a dom zdedim po starych rodicoch, ktori ten dom postavili svojpomocne v roku 1946, nabytok si kupili tiez v tom roku. Chladnicka je z roku 73, televizor nemam, ani ziadnu inu elektroniku. Auto som si kupil z Ukrajiny, stareho Zaporozca. Zeleninu si dopestujem sam, chlieb si tiez peciem. Maso nejem. Cize mi je ta dialnica na dve veci Ja nenadavam na financovanie cirkvi. Oproti dotacii na sport, dostavaju tusim o polovicu menej.
27.7.2021 - 13:21
0

bigi

 

Tak inac sportove kluby su sukromne podniky. Stat ma zabezpecovat ine veci
27.7.2021 - 20:02
+1

Mato-Mi

 

Aj KIA, aj US Steel, aj ine podniky su sukromne a stat ich dotuje.
27.7.2021 - 20:21
0

bigi

 

Ale davaju statu protihodnotu
28.7.2021 - 6:58
+1

Mato-Mi

 

Vidis, si proti dotovaniu sukromnych spolocnosti, ale uz to ides delit, tej spolocnosti ano, tej ano, tomu nie, tomu tiez nie, tamtemu ano. A hokej ziadnu protihodnotu nedava?
28.7.2021 - 7:25
0

bigi

 

lebo tie firmy nie su dotovane priamo, ale skor ulavami co je tiez rozdiel.
28.7.2021 - 8:41
+1

Mato-Mi

 

To je jedno ako ich dotujes, v konecnom dosledku ide o peniaze, ci ich zaplatis priamo ako stat danej firme, alebo jej das danove ulavy, cim de facto nezarobis do statneho rozpoctu. O peniaze prides ako stat tak, ci tak.
28.7.2021 - 9:07
0

bigi

 

prides ako prides, ked vdaka tym ulvam tym firiem nakoniec dostanes do statneho rozpoctu viac tak si vies zratat + a -. lebo tie ulavy nedavas len tak pre modre oci
28.7.2021 - 10:31
+1

Mato-Mi

 

Ulavy davas preto, aby ta firma zachovala vyrobu a aby sem vobec prisla a neklesla zamestnanost v danom regione. Ja nevidim rozdiel v tom, ci je dotovana KIA, alebo hokejovy klub. Klub zarobi na vstupnom, z coho odvadza dan, bufety zarobia na konzume, z coho odvedu dan a tym padom zarobi aj stat + maju pracu SBS, dodavatelia, usporiadatelia...
28.7.2021 - 10:41
+1

bigi

 

no a spocitaj kolko vxtvori ten klub napat penazi a kolko tie dotovane podniky a porovnaj si to z dotaiami ci uz pripadnymi priamimi alebo nepriamimi.
apropos kto je sponzorom ligy? nie je to nahodou statna firma?cize podporil stat sj kluby. dalej stat porporil uss a tie podporuju kosicy hokej cize stat nepriamo podporil aj ke hokej
29.7.2021 - 7:35
0

Mato-Mi

 

Tu nejde o to, kto kolko vytvori, bavime sa o dotovani sukromnych firiem. Ty si proti tomu, aby stat dotoval sukromne hokejove kluby. Ale opomenul si ine sukromne firmy, ktore stat dotuje. Punktum.
29.7.2021 - 7:43
0

bigi

 

debata bola o tom ze stat by mal podporovat kluby ako sukromne spolocnosti a ano som proti tomu a naopak som ti sem hodil priklad ze stat to dokonca robi.
to ze dava stat ulavy je nieco ine ako priama podpora, hlavneked naopak za to nieco dostava co sa o kluboch povedat neda
29.7.2021 - 8:47
0

strojar

 

Neviem aké oči majú majitelia Jaguar Land Rover. Možno sa nájde niekto aj s modrými očami.
Zato viem, že tento štát priamo fyzicky investoval viac ako tri štvrte MILIARDY eur. A vytvoril tým mnoho pracovných miest. Pre Ukrajincov a Srbov.
28.7.2021 - 18:52
0

fifofrogy

 

Príklad tiež nejazdím áutom málokedy verejnou dopravou ale na opravu ciest niekomu kto ešte aj spí v aute tiež musím prispieť atď ...ono chápem a viem ako si to myslel a zhruba tiež súhlasím s tebou že štát ako na cirkev tak isto ani na šport okrem mládeže a školskej infraštruktúry nemá čo prispievať !!! Tak ako píšeš nikto ani mne sa na firmu neskladá s tým že mám otrčenú ruku k mestu že plať mi toto odpusť mi toto a ešte mi štát a mesto prispej staraj sa o moje miesto podnikania a ja chcem ešte top pracovníkov ktorým budem platiť tisíce € ! Úplný súhlas ale to je téma na podstatne dlhšie .
27.7.2021 - 11:41
0

bigi

 

Kolkokrat sa stalo ze majitel hracov nepustil? A prezilo sa to. Aj ked sa to snazili schovat za rozne floskule. Apropos kluby maju svoje nadriadene organizacie.
27.7.2021 - 13:12
0

hello, havarju

 

Samozrejme - ani o kultúru sa mnoho ľudí vôbec nezaujíma, prečo by svojimi daňami mali financovať divadlá ...
27.7.2021 - 9:37
+2

Captain

 

Veď samozrejme ze by nemali nech si zarabaju na vstupnom
27.7.2021 - 9:47
+1

topska

 

A to niekde takto na svete funguje ze stat z dani nejakym sposobom dotuje len to co vsetkych zaujima? Alebo vzdy len vacsinu ludi?
27.7.2021 - 9:57
+1

Captain

 

Nevšimol som si žeby kluby z nhl, khl či shl viseli na štatnom cecku a plakali kedy dostanu dotaciu
27.7.2021 - 10:08
0

topska

 

Reagujem na tu kulturu
27.7.2021 - 14:19
+1

topska

 

A teda KHL...Tam by som o statnom cecku bol veeeelmi opatrny
27.7.2021 - 14:20
+1

Captain

 

Ano tam kluby vlastnia oligarchovia podporujuci putina
27.7.2021 - 14:23
0

matoguco

 

Konečne info o lige. Miškovec ligu podľa mňa trošku oživil, teda aspoň pre mňa. Pre mnohých ďalších nie, to je každého názor. Ja som rád, že konečne sa pozná formát ligy a vie sa ako sa bude hrať. Baráž je podľa mňa podraz pre prvoligistov ale to na Slovensku inak nebude. Tie regionálne kolá počas Vianoc sú dobrý nápad, to ma celkom teší, lebo to znamená, že sa bude dať aj vycestovať k súperom, ak budú na štadiónoch diváci a nemusí človek pol dňa cestovať z jednej strany republiky na druhú
27.7.2021 - 7:57
+1

Flak108

 

Regionálne kolá : Dávajú zmysel. Snáď sa cez sviatky dotrepe viac fanúšikov na výjazd a kluby viac zarobia na vstupe ale pre mňa to bolo aj o tom, že mám konečne čas ísť napr.na východ do Micigenu kde cesta trvá 6hodin a v normálnom pracovnom týždni to je o dosť komplikovanejšie.
27.7.2021 - 9:34
0

blazon

 

Miskovcu je skoda. Neviem ako ine kluby, ale k nam do KE chodila velka partia fans a vedeli urobit OMNOHO!!!! lepsiu a kulturnejsiu atmosferu ako hociktory klub ktory tu volate naspat, hlavne MT. Tak isto ako topska spominal, vyjazdy tam mali svoje caro a opat urcitu kultivovanost. To vela klubom a majitelom chyba.
27.7.2021 - 9:34
+15

FP-rivaldo7

 

inak podľa platnej vyhlášky sa športového podujatia môže zúčastniť výhradne len domáci fanúšik čiže na výjazdy zabudnite...
27.7.2021 - 14:30
0

fany

 

Takže len domáci a zaočkovaní. Tak to za viac ako 1000 ľudí na štadióne ani bojovať netreba.
27.7.2021 - 17:25
+2

topska

 

Ake pocetne vyjadzy to pre pana k vam chodili?
27.7.2021 - 17:34
0

fany

 

Pre pána a kde ja píšem o výjazdoch.
27.7.2021 - 17:43
0

topska

 

Lebo sa to v usmerneniach vztahovalo len na vyjazdy. Nemozes listok predat len osobe s trvalym bydliskom vo Zvolene...
27.7.2021 - 17:48
0

topska

 

Kazdopadne cele to tam mas popletene aj o tych zaockovanych a aj o domacich. Zbytocne zavadzanie.
27.7.2021 - 18:03
0

Mato-Mi

 

Netrep! Kde sa pise len o zackovanych?
Novela zakona 355/2007, ktora bola prijata tento vikend znie takto:
1.V § 48 ods. 4 sa za písmeno y) vkladá nové písmeno z), ktoré znie:„z) dočasné podmieňovanie vstupu do prevádzkových priestorov zariadení, v ktorých dochádza k zhromažďovaniu osôb a vstupu na hromadné podujatia preukázaním sa vstupujúcich osôb
potvrdením o absolvovaní očkovania proti ochoreniu COVID-19, alebo potvrdením o prekonaní ochorenia COVID-19 alebo potvrdením o negatívnom výsledku testu na ochorenie COVID-19,“.
Cize nie len ockovani, ale aj ti, ktori prekonali a ktori maju negativny test. Dalej bola prijata vyhlaska UVZ, ktora hovori o vstupe divakov na stadion, podmienka je ockovanie, alebo negativny test. 1000 divakov v interieri bude platit v zltych a horsich okresoch, nie v zelenych.
27.7.2021 - 18:00
+1

topska

 

Vies to najst v tej vyhlaske? Ja som to tam nevidel
27.7.2021 - 17:41
0

FP-rivaldo7

 

§5, odst.10 písmeno e)
organizátor je povinný zabezpečiť prítomnosť divákov len z domáceho tímu,
28.7.2021 - 7:22
0

TeR

 

Zaujímalo by ma, kto je považovaný za "diváka domáceho tímu"...
28.7.2021 - 8:05
0

MackoPu

 

Kratkozraky bez okuliarov, co dovidi len po vlastnu modru a sedi za branou.
28.7.2021 - 8:58
+3

FP-rivaldo7

 

nebudu to kontrolovat. jednoducho neotvoria hostovsky sektor ani neposkytnu listky pre fans hosti. z toho teda vyplyva ze sa hostia na stadion dostanu jedine tak, ze sa prederu v pokladni a uchmatnu si niekolko kusov z 1000 listkov pre domacich. teda klasicke vyjazdy bude organizovat zbytocne...
28.7.2021 - 9:31
+1

topska

 

Kapacita 1000 ludi bude len ak nebude okres zeleny a aj to sa podla zakona ma zmenit ze nad ten pocet budu pusteni ockovani. Ale to si este pockajme par dni. Zistoval som si to o tych hostujucich fans ale toto by sa tiez malo podla vsetkeho este menit.
28.7.2021 - 13:36
0

Riava

 

Sú ďalšie indície, že plne zaočkovanými bude možné plniť štadióny aj nad 50 % kapacity?
S tými hosťujúcimi fanúšikmi sa to dá obísť, pretože nik nedokáže napríklad Bratislavčanovi, že nie je fanúšik Prešova. Ešte tu máme aj fanúšikov dobrého hokeja, ktorí chodia na zápasy nezaujate, teda chcú vidieť najmä dobrý hokej bez nadŕžania niektorému z dvoch súperiacich tímov. Toto môžu zrušiť vo vyhláške.
30.7.2021 - 13:31
0

topska

 

Ale my sa bavime o vyjazdoch
30.7.2021 - 13:38
0

Riava

 

Áno, rozumiem, že sa jedná o možnosť fandenia v sektore hostí. Dávam za príklad to, že kto chce, tak cestu si na štadión súpera oblečený v civile nájde, preto to nie je potrebné obmedzovať vôbec
30.7.2021 - 14:34
0

mitoO

 

uz to vyzera tak, ze niektore okresy idu do zltej a ba kraj - cely do zltej
30.7.2021 - 14:39
0

topska

 

Ale teraz je nova smernica, ty si to vybral z tej spred mesiaca.
28.7.2021 - 13:49
0

topska

 

Sorry citujes spravnu
28.7.2021 - 13:57
0

FP-rivaldo7

 

jasne ze spravnu
30.7.2021 - 9:12
0

Romanides

 

Nerád spamujem ale neviem nájsť článok o príchode Bergera do BB. Nechce sa mi veriť že ECHL hráči Saracino a Thow majú samostatne články a Berger - AHL hráč nič.
27.7.2021 - 20:52
0

jozosvk

 

BTW, vsetci zaockovani prosim na stadiony, mna uz nepustia, sice som kovid prekonal, vyska protilatok ako Everest, ale v septembri som menejcenny...verim, ze ma nahradite aspon pri zapasoch SVK juniorov...do zahranicia sa este nejako prepasujem, aj ked AnG test mi SVK neuznava a nevyda mi preto ani Covid Pass...hanba...verim, ze to raz skonci, skoncil Hitler, skoci aj toto!!! treba len pockat a byt trpezlivy...vsetkym - ockovanym, neockovanym, bielym alebo ciernym, zdravym alebo chorym,. veriacim alebo ateistom zelam vsetko dobre a hlavne vela sportu!!!
27.7.2021 - 22:03
+3

LenTak93

 

do zahraničia sa v pohode dostaneš vlakmi, tam sú kontroly minimálne
27.7.2021 - 22:10
0

Mato-Mi

 

Preco by ta nepustili? Ak mas potvrdenie o prekonani Covidu, tak ta pustia.
28.7.2021 - 7:29
0

MackoPu

 

Tak toto bola nazorna ukazka. Zabudol si napisat, ze je chaos.
28.7.2021 - 7:33
0

WinnipegJets

 

Covid sa podľa mňa nezastrelí
28.7.2021 - 8:46
0

KrebsKandidat

 

Do zaciatku ligy sa kludne moze stat, ze sa objavi nova studia o dlzke "udrzania" protilatok po prekonani. Uz teraz sa hovori, ze to je 9 mesiacov a nie len 6 (a povodne ratali len 3 mesiace).
28.7.2021 - 14:19
0

MackoPu

 

Do zaciatku ligy bude hlavne uplne ina situacia a nie lepsia. Takze tieto debaty su z pohladu hok.fanusika zatial zbytocne.
28.7.2021 - 21:28
0

KrebsKandidat

 

Tak nic no
28.7.2021 - 21:39
0

LenTak93

 

pekne sa do predlžuje, len nech naši makajú, to by som mal september a október free a potom by som si mohol dať J&J
29.7.2021 - 7:47
0

ZOOMER

 

Je samozrejme ze niektorym ludom drzia protilatky dlhsie,ale problem je ten,ze na Slovensku sa nevysetruju tak ako by mali,vo vacsine si za to platis ty ak to nemas po znamosti alebo nepoznas dobre svoju pani doktorku a dalsi problem je ten,ze pri tej kapacite testov co mame a to este nevyuzivame vzdy na maximum sa stale najde ludia medzi ktorych patrim aj ja,ktori mali virus v sebe ale kym ich objednali na test tak mi vysiel negativny uz.
+Neni este stanovena nejaka hodnota protilatok ktora ta chrani a este pri delta variante ktory ma mnohonasobne vyssiu virusovu naloz.

Takze na tieto veci by som sa nespoliehal.
29.7.2021 - 9:01
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 27.9.2021 12:13
TímZSkóreB
1.Nitra1047:2823
2.Slovan1037:2822
3.Michalovce1027:2820
4.Zvolen1037:3019
5.Košice1034:2716
6.Poprad1140:3316
7.B. Bystrica1029:2916
8.Trenčín1127:3512
9.L. Mikuláš1024:3110
10.Spiš. N. V1022:3010
11.N. Zámky1027:3510
12.Prešov1024:419
TímZVVPPPPGB
1.Žilina12803148:2327
2.Humenné12720344:2825
3.Topoľčany10710239:1923
4.Žiar12701435:2822
5.Skalica10520344:2919
6.Trnava12421549:4917
7.Dubnica12420638:3916
8.Martin12412537:4016
9.Brezno12501626:4316
10.MK Slovan11411536:4715
10.P. Bystrica10402424:3214
12.Levice111001024:443
SR 187011514:313
Aktualizované: 22.10.2021 22:17
TímZVVPPPPGB
1.Poprad9700243:1721
2.Banská Bystrica8422033:2418
3.Nitra8511132:2618
4.Skalica8420231:2116
5.Trenčín8411235:2815
6.Slovan8401332:2513
7.Košice9302426:2611
8.SR 184210115:88
9.Žilina8022421:356
10.Zvolen9111621:416
11.Martin9000915:530
Aktualizované: 7.10.2021 13:45
TímZVVPPPPGB
1.B. Bystrica10611241:2821
2.Slovan8610130:1820
3.Púchov10610327:2120
4.Skalica8601137:1419
5.Nitra10520334:2619
6.Zvolen10511342:2818
7.Poprad10502336:2317
8.Košice10411432:3515
9.Trnava10500530:4015
10.Trenčín10311532:2712
11.Martin10301628:4810
12.Michalovce8120511:217
13.Žilina8101619:384
14.Sp.Nová Ves10001919:511
Aktualizované: 7.10.2021 13:59
TímZVVPPPPGB
1.Žilina12803148:2327
2.Humenné12720344:2825
3.Topoľčany10710239:1923
4.Žiar12701435:2822
5.Skalica10520344:2919
6.Trnava12421549:4917
7.Dubnica12420638:3916
8.Martin12412537:4016
9.Brezno12501626:4316
10.MK Slovan11411536:4715
10.P. Bystrica10402424:3214
12.Levice111001024:443
SR 187011514:313
Aktualizované: 22.10.2021 22:17
Tím ZVVPPPPGB
1.Fehérvár10700334:2321
2.Ľubľana9602133:2220
3.Salzburg10430331:2218
4.Dornbirn9421228:2417
5.Znojmo9500435:3015
6.Klagenfurt9403229:2515
7.Bolzano9411330:3315
8.Bratislava9321329:2514
9.Innsbruck10320525:3513
10.Villach8310427:2311
11.Val Pusteria10212525:3610
12.Graz9203425:359
13.Linz10122522:349
14.Viedeň9210618:248
Aktualizované: 20.10.2021 08:47
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 27.9.2021 12:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 27.9.2021 12:13
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 27.9.2021 12:13

Bleskovky

Ajoie - Lausanne 2:6 vo švajčiarskej lige, Gernát 0+1

Hokejisti Lausanne zvíťazili v sobotnom zápase 19. kola švajčiarskej ligy na ľade Ajoie 6:2, jednou asistenciou k tomu prispel slovenský obranca Martin Gernát. výsledky: Ajoie - Lausanne 2:6 (za hostí M. Gernát 0+1), Bern - Davos 3:6, Ženeva - Langnau 3:2, Fribourg-Gottéron - Ambri-Piotta 3:1, Biel - Rapperswil 4:2, Lugano - Zug 2:6 jpŠvajčiarsko-SR-Hokej-liga-19....
včera o 22:17 - TASR

HC GROTTO Prešov naďalej zbrojí, angažoval českého útočníka Michnáča

Slovenský hokejový extraligista HC GROTTO Prešov angažoval 23-ročného českého útočníka Alberta Michnáča. V tíme trénera Ernesta Bokroša ide o tretiu novú tvár v priebehu siedmich dní po obrancovi Erikovi Rajnohovi a útočníkovi Jánosovi Vasovi. Klub informoval o novej akvizícii na sociálnych sieťach.
včera o 22:02 - TASR

Wisla Krakov - Slask Vroclav 0:5 v 12. kole poľskej ligy (4)

Futbalisti Rakówa zvíťazili v sobotnom zápase 12. kola poľskej ligy nad doma nad Termalica Nieciecza 3:2. výsledky: Raków Czestochowa - Termalica Nieciecza 3:2 /za hostí R. Gergel od 81. min, S. Štefánik na lavičke náhradníkov/, Lechia Gdansk - Górnik Zabrze 1:1 /D. Kuciak za domácich odchytal celý zápas/, Pogoň Štetín - Jagiellonia Bialystok 4:1, Wisla Krakov - ...
včera o 21:58 - TASR

Féherváryho prvý gól v profilige nezabránil prehre Capitals s Calgary (2)

Slovenský hokejový obranca Martin Féherváry si otvoril strelecký účet v NHL. Dvadsaťdvaročný hráč Washingtonu Capitals v druhej tretine sobotného domáceho stretnutia s Calgary znížil na 2:3 po asistenciách Toma Wilsona a Alexandra Ovečkina. Slovenský reprezentant dosiahol prvý gól vo svojom jedenástom zápase v profilige.
včera o 21:48 - TASR

Skelleftea - Oskarshamn 2:3 vo švédskej lige

Hokejisti Malmö zvíťazili v sobotnom zápase švédskej ligy doma nad Frölundou 4:3 po predĺžení. výsledky: Rögle - Lulea 3:1, Färjestad - Timra 4:1, Linköping - Brynäs 3:0, Malmö - Frölunda 4:3 pp, Leksands - Växjö 2:3 pp, Örebro - Djurgaarden 4:3 pp, Skelleftea - Oskarshamn 2:3.
včera o 20:56 - TASR

HC Innsbruck - HC Znojmo 2:1 v 12. kole

Hokejisti Innsbrucku zvíťazili v sobotnom dueli 12. kola ICE Hockey League nad Znojmom 2:1. IHL - 12. kolo: HC Innsbruck - HC Znojmo 2:1.
včera o 19:44 - TASR

Trio hráčov Blackhawks vrátane Kanea vynechalo tréning pre covidový protokol

Hokejový útočník Patrick Kane vynechal pre covidový protokol sobotný tréning Chicaga Blackhawks. Informoval o tom klub NHL v oficiálnom komuniké. Z rovnakého dôvodu absentovali aj ďalší útočník Ryan Carpenter a obranca Erik Gustafsson.
včera o 18:39 - TASR

Iserlohn Roosters - Grizzlys Wolfsburg 5:2 v nemeckej lige

Hokejisti Iserlohn Roosters zvíťazili vo štvrtkovom zápase 15. kola nemeckej ligy nad Grizzlys Wolfsburg 5:2. výsledok: Iserlohn Roosters - Grizzlys Wolfsburg 5:2.
21.10.2021 22:38 - TASR

Thornton dostal od ligy maximálnu možnú pokutu

Oddelenie pre hráčsku bezpečnosť NHL potrestalo hokejistu Floridy Joea Thorntona pokutou 1875 dolárov. Skúsený útočník sa previnil v utorkovom derby s Tampou, v ktorom v závere prvej tretiny zasiahol Borisa Katchouka hokejkou do citlivých miest. Pokuta 1875 dolárov je najvyššia možná podľa kolektívnej zmluvy.
21.10.2021 07:59 - TASR

Edmonton umiestnil brankára Smitha na listinu zranených hráčov

Hokejisti Edmontonu Oilers prišli na dlhší čas o svoju brankársku jednotku. Mikea Smitha trápia problémy v dolnej časti tela a kanadský klub ho v stredu zaradil na listinu zranených hráčov NHL. Na jeho miesto povolal z farmy Stuarta Skinnera, informovala agentúra AP.
21.10.2021 07:45 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

24. 10. 2021
Prešov - L. Mikuláš o 17:00
Poprad - Michalovce o 17:00
Trenčín - Nitra o 17:00
Spiš. N. V - B. Bystrica o 17:30
Slovan - N. Zámky o 18:00
Košice - Zvolen o 18:00

Odohrané zápasy

22. 10. 2021
ZvolenTrenčín
4:3REPORT
NitraN. Zámky
3:2 PPREPORT
Spiš. N. VKošice
1:7REPORT
MichalovcePrešov
1:4REPORT
L. MikulášB. Bystrica
2:4REPORT
21. 10. 2021
SlovanPoprad
2:1REPORT

Najviac bodov

Marek TvrdoňNIT17 bodov
2.Svitana P.POP17
3.Buček S.NIT15
4.Takáč S.SBA15
5.Skokan D.POP14

Najlepší strelec

Samuel BučekNIT9 gólov
2.Šiška J.NZA8
3.Klhůfek P.KOS7
4.Skokan D.POP7
5.Hrnka T.NIT7

Najlepší brankár

Dominik RiečickýKOS93.98 perc
2.Melicherčík M.SNV93.21 %
3.Honzík D.NIT92.53 %
4.Lackovič J.NZA92.11 %
5.Tomek T.POP91.89 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov