Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: SHL: Aký má názor favorizovaná trojka na opätovné zavedenie baráže?

zdroj: HC Topoľčany
31.7.2021 11:39 Ivan Harčár / HokejPortal.sk

S najväčšou pravdepodobnosťou budú znova prvoligové kluby vystavené nepríjemnému strašiaku menom baráž. Dva roky mali od tohto slovíčka pokoj.


Baráž bola najčastejšou prekážkou absolútneho prvoligového suveréna v tom, aby rozprávkový ročník aj patrične zakončil, a to postupom do extraligy. K jej pozastaveniu došlo pred sezónou 2019/20. Slovenskú hokejovú ligu vtedy ovládla Bratislava, ale pre vypuknutie pandémie koronavírusu nebolo možné sezónu dohrať. Postupujúci tak ostal vo hviezdach. V minulom ročníku už nič nebránilo tomu, aby sa sezóna celá uskutočnila. Na čele bola dlhodobo Žilina, no pod Dubňom všetkým ostali oči pre plač, pretože sa medzi elitu napokon vyšvihla Spišská Nová Ves. Pár dní je známe, že priamy postup zatiaľ nebude. Ako tento stav vníma favorizovaná trojica na postup Žilina, Martin a Topoľčany? Hokejportal.net sa pýtal čelných funkcionárov.

Rastislav Chovanec, predseda predstavenstva Vlci Žilina: "Podľa mojich informácii, či bude baráž, alebo nie, má rozhodnúť budúci týždeň Výkonný výbor. Prednesieme požiadavku, kde budeme žiadať o priamy postup. Následne to bude v rukách deviatich členov Výkonného výboru, ako rozhodnú. Aký bude nasledujúci postup v prípade, ak ostane naša prosba nevypočutá, sa bude odvíjať od piatkového rokovania. Keď už nebude žiadna iná cesta, budeme žiadať, aby mali barážoví účastníci vytvorené rovnaké podmienky. V SHL-ke platí, že nemôžeme mať brankára legionára, na súpiske môžu byť iba štyria cudzinci či sedem hráčov do 23 rokov. Chceme, aby sa naším podmienkam prispôsobil aj súper z extraligy."

Milan Murček, riaditeľ HK Martin: "Nie je to správna cesta. Nesúhlasíme s týmto rozhodnutím, ale berieme ho ako skutočnosť. Myslím si, že sme to nemali ako ovplyvniť. Aj keď sme niečo do toho povedali, náš názor ostal nevypočutý. Ešte raz opakujem, je to zlé, ak sa bude hrať baráž." 

Ervín Mik, prezident HC Topoľčany: "Samozrejme, zo športového zreteľa je najlepším riešením nechať to otvorené, teda nech sa priamo postupuje i zostupuje. Myslím si, že za tento návrh je 99% tímov. Iné podmienky sú v extralige a u nás. V konečnom účtovaní baráž nie je rovnocenná. Nevieme, ako sa to uzavrie. Záverečné stanovisko vyriekne Výkonný výbor.“

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko 1.liga


HKMT

 

Martin : medzi favorizovanou trojkou? Dobre no
31.7.2021 - 11:42
+13

majster N

 

hk diakova chce postupit len kecami....uz od druhej ligy to bola a je len demagogia o postupe do extraligy nic viac
1.8.2021 - 22:24
0

Senator

 

Za mna by ligu mal hrat kazdy, kto ukaze ze nato ma zazemie. Nieco ako v nhl
31.7.2021 - 12:05
+12

LenTak93

 

presne tak, som zvedavý, dokedy sa bude ustupovať prvoligovým klubom

jednoducho zavrieť extraligu a bude hrať ten, kto na to bude mať hlavne finančné podmienky a zázemie
žiaden priamy postup, prepánajána
31.7.2021 - 12:16
+6

doc.koniferum

 

s odstupom časom s tebou aj ako tak súhlasím.len ak sa to uzavrie,o čo vlastne tí prvoligisti budú hrať?mne tam chýba motivácia.kompromis je asi fakt tá baráž.kto chce,nech si to vybojuje.ale nech majú aj prvoligisti rovnaké podmienky už počas základnej časti.nedostatok dobrých slovenských hráčov je problém pre extraligistov,brankári slováci ani nehovorím.tak čo už potom majú povedať prvoligisti pri tých obmedzeniach?nemyslím si,že sa SHL len ustupuje.skôr sú jej hádzané polená pod nohy.dokonca si myslím,že práve v časoch keď sa priamo vypadávalo/postupovalo mala extraliga väčšiu šťavu.tí slabší sa viac museli ometať.
31.7.2021 - 12:37
+18

LenTak93

 

kedy sa priamo vypadávalo/postupovalo? ak sa nebavíme o nejakých sezónach, kedy sa upravoval formát najvyššej súťaže

a tuším to niekde spomínal Chovanec zo Žiliny, ale oni by s uzavretím súhlasili, ale musel by to zväz finančne vykompenzovať
a to je už otázka, treba nastaviť aj v SHL také pravidlá, ktoré umožnia klubom prežiť a zvyšovať úroveň súťaže a hlavne, budu veľkou pomocou pre slovenský hokej skrz to, že budú dávať priestor mladým hráčom a pomôžu s ich adaptáciou v seniorskom hokeji
31.7.2021 - 12:42
+1

doc.koniferum

 

To už bolo dávnejšie.ale bolo.ako vravím,aj s tebou súhlasím.ale aká je tam motivácia?napr Murček z MT raz spomunul,že keď sa 2 roky dozadu špekulovalo s uzavretím,mnohí sponzori uvažovali sa na to vykašľať.a to všeobecne,nie len v MT.takto to na Slovensku asi nikdy nebude fungovať.tiez diváci.mne je jedno akú súťaž hráme,netrhá ma zo sna preto,že sme o súťaž nižšie.každý hrá tam,kde si zaslúži.ale ak sa na to pozriem mojimi očami,tak nepôjdem na štadión ak viem,že v lige sa o nič nehrá.a taká je väčšina.tak ale hádať sa preto nebudeme.
31.7.2021 - 12:52
+8

HokejBJ

 

Môžeš mi vysvetliť prosím že ako si to ty vlastne celé predstavuješ ako by potom fungovali kluby v 1 lige po finančnej stránke? Že kto by to potom celé financoval? A nevidím ja reálny logicky dôvod prečo by sa mala liga uzavrieť. Vo Švédsku sa hraje baráž v Česku sa priamo vypadáva a normálne fungujú, vo Švédsku popritom vedia dávať v nižšej lige priestor mladým. Vždy tu čítam od tých istých ľudí ako treba extraligu uzavrieť a nikdy som sa nedočital aké reálne výhody by to prinieslo ale hlavne že ju treba uzavrieť
31.7.2021 - 13:36
+5

LenTak93

 

v Česku sa priamo vypadáva dočasne, aj tam už prebehli úvahy o uzavretí súťaže

uzavretím súťaže a kontrolou jasných pravidiel vieš docieliť zvyšovanie kvality, pretože to nebude iba o športovej kvalite, ale aj o tom, aby dané kluby mali vytvorené zázemie
aby sa nestalo, že ligu budú hrať kluby ako Detva, ktorá, bohužiaľ, za ten čas nič extralige nedala
aj prero merozumiem, prečo ideme znova iba SVK cestou v extralige

a nemyslím si, že zväz by mal kompletne financovať kluby, ale nájsť model, ktorý bude zúčastneným vyhovovať
31.7.2021 - 13:48
+2

HokejBJ

 

Tak ale keď sa priamo vypadáva a postupuje tak máš jasne určené pravidlá kto kedy opustí ligu a kto si ju zahraje. Proste najhorší tím ide hrať o ligu nižšie a najlepší z nižšej ligy o ligu vyššie, hotovo jasne všetkým. Keby sa ta liga uzavrela tak by v tom určite boli zmätky neustále by bol niekto urazený že prečo práve my máme ísť nižšie alebo prečo práve my nejdeme hore ale oni a oni. A s tou Detvou to bola totálna náhoda teraz v 1 lige nemáš žiadny tím na štýl Detvy a navyše aj v zahraničí hrajú najvyššiu ligu menšie mesta aj vo Švédsku a nie len v hokeji. A ešte som zabudol spomenúť ako to mali v Česku atraktívne keď mali priamy zostup keď tuším v poslednom kole ešte nebolo iste kto vypadne a reálne vypadnúť mohli 3 timy a tie zápasy boli vypredané mali aj celkom slušnú sledovanosť v TV. Proste išlo sa na doraz do konca. Viac výhod ma priamy zostup ako uzavretie podľa mňa ja napríklad tam aj teraz keď si mi to napisal nevidím nejakú realnu výhodu čo by nám fakt že pomohla.
31.7.2021 - 14:19
+14

FilipkoPP

 

Do bodky súhlasím plus keby je liga uzavretá tak reálne si neviem predstaviť koniec sezóny... Lebo 2 tímy ktoré by nehrali o play-off a vedeli by to skôr tak sa na to na konci môžu vyprdkat a "predať" pol kádra konkurencii lebo im už o nič nejde...
31.7.2021 - 16:04
+5

LenTak93

 

Pozri sa, ja ťa nebudem presviedčať a ani vytĺkať z hlavy tvoj pohľad.
Ale priamy zostup a priamy postup by veľmi vplýval na kvalitu ligy a to by da v dlhodobejšom meradle mohlo odrzkadliť.
Uvediem príklad - keďže je to šport, môže sa udiať čokoľvek. SHL by vyhral úplnou náhodou tím z 8. miesta, ktorý by na postup vyššie nejako najprv ani nemysel. Podmienky a zázemie sú ako niekde na dedine na futbale.
Zriekne sa účašti v najvyššej súťaži? Postúpi niekto iný?
Prehnal som to s 8. miestom, stať sa však môže čokoľvek a hlavne, môže to byť aj z vyššieho miesta.
Prosto extraliga musí mať aj nejaké inŕ podmienky na vstup ako tie športové, bohužiaľ. Inak nám liga zakape.

Priamy zostup/postup nič nerieši a je možno ako dočasné riešenie, určite nie trvalé.
1.8.2021 - 9:50
0

nnestor

 

1.8.2021 - 10:54
+2

HokejBJ

 

Ty si reálne myslíš že toto by sa stalo? nikdy v 1 ligu nikto takto nevyhral. A vlastne načo robiť taky chaos v tom kto kedy by bol vymenený keď môžeš zaviesť priamy zostup vďaka ktorému by vždy vypadol najhorší tím po sezóne a každému by to bolo jasné prečo. Vieš si predstaviť kebyže sa kluby dohodli že pošlú dole tím na 9 mieste a hore by isiel tím ktorý by prehral finále? Však by sa funkcionári neustále navzájom hádali každý by konspiroval prečo to je tak tak. A vlastne stále by som sa chcel dočítať aké výhody by uzatvorenie ligy prinieslo. A odkiaľ vieš že by to zvýšilo kvalitu ligy lebo okrem toho že by ti vraj zvýšilo kvalitu ligy som sa reálne nedočital ako by to zvýšilo tu kvalitu.
2.8.2021 - 0:20
+1

bigi

 

a opacny priklad liga sa uzavre, par timov bude hrat o titul ostatne budu mat vsetko iste a iba si to odohraju a aby usetrili tak ani kvalitu neponuknu vsak nic sa nedeje v buducej sezone hrame dalej ligu
2.8.2021 - 9:30
+1

mitoO

 

O tom uz LenTak pisal:

bez názvu...
aké tri roky s 15 bodmi? absolútne nechápeš, o čom píšem

pre nechápavých to dáme veľkým

UZAVRIEŤ SÚŤAŽ A HRAŤ JU BUDÚ IBA KLUBY, KTORÉ BUDÚ SPĹŇAŤ FINANČNÉ PODMIENKY A ZÁZEMIE NA NAJVYŠŠIU SÚŤAŽ.

Žiadne prdkanie si...

Napísal: LenTak93 / 1.8.2021 : 9:54 [X]
2.8.2021 - 9:33
0

bigi

 

pod formulkami financne podmienky a zazemie sa da skryt vsetko mozne
2.8.2021 - 10:08
0

Stormzy009

 

O čom to píšeš,že Detva nebola žiadnym prínosom? Však niekolko hráčov ktorí nedostali priestor inde ho dostali v DT a odtial sa dostali aj do repre. Takisto tam Lupták priniesol aj pár na slovenské pomery TOP cudzincov. Určite niesom fanúšik Detvy,ani Luptáka. Ale keby mal taký rozpočet ako najlepšie kluby, kludne by mohol hrať aj finále. Lebo za peniaze aké mal posledné roky poskladal dobrý team.
2.8.2021 - 10:06
+1

mno

 

poniektorí : naše súťaže prirovnávajú k NHL a s jej štruktúrou. Iba že NHL má úplne iné zázemie aj organizáciu ako súťaže tak ak na nich naväzujúcich dalších záležitostí.
1.8.2021 - 12:43
0

HokejBJ

 

Pochybujem že by zväz vedel financovať všetkých 12 klubov sám
31.7.2021 - 13:39
+1

emoxx1

 

OK, zatvorme extraligu a nech hrá len kto na to má, ale teda urobme to poriadne. Klub musí deklarovať, že na to má pred sezónou, ale nie fiktívnym rozpočtom. Nebudú sa akceptovať žiadne meškanie platov. Hráči budú mať stanovenú minimálnu mzdu, ako to v uzavretých ligách býva zvykom. Snáď to budú vedieť splniť aspoň 4 kluby.

Docieliť stav aby nebola liga dehonestovaná podmienkami aké mala Detva sa dá aj inak. Napr. podmienkami na štadión pri vstupe ktoré sú z neznámych dôvodov u nás iba "akože". Netreba na to ani baráž, ani uzavretie ligy.
31.7.2021 - 16:42
+15

LenTak93

 

Presne tak, úplne súhlasím.
1.8.2021 - 9:45
+1

Big brother

 

Zatvorit ligu, ale treba si uvedomit čo by tie podmienky čo si dal znamenali. Nestabilita. Niektoré kluby, ktoré do velkej mieri stoja na 1-2 sponzorov možu z roka na rok padnut ako gace. Ty si im tými podmienkami nedal možnost utiahnut si opasok v tažších časoch a rovno si ich dal na smrt.
1.8.2021 - 11:04
0

ZOOMER

 

To asi narazas na KE,ale pride covid jak teraz 45 vlna,58 variant,nassa vlada si nezoberie lieky a moze byt aj po 120 sponzoroch kedze sa vsetko dotkne vsetkeho.

Keby sa kazdy vsetkeho bal,tak ani nevyjdeme vonku lebo ma zrazi auto,lebo vonku lieta srsen a jeho ustipnuitie je smrtelne vo vacsine pripadov. Takze tolko k tomu.
1.8.2021 - 11:06
+1

Big brother

 

Vobec som nenaražal na Košice.
1.8.2021 - 11:10
+2

LenTak93

 

Veď ale o tom to je. Aj v NHL ak nemáš peniaze, tak sa sťahuješ alebo končíš.
Utiahnuť opasok ale určite môžu.
1.8.2021 - 11:20
0

Big brother

 

Tak myslím, že NHL funguje trochu inak, tam aj tie bohaté kluby ťahajú tie menšie. Samozrejme všetko by to bolo o tom aká laťka by sa nastavila. Jednoducho nemohlo by to byt také benevolentné, aby to razom bez problémov splnilo 18 klubov a zas ani nie tak prísne, aby sme sa nedostali do stavu, že by ligu hralo 5 klubov Velmi sa mi však páči myšlienka stanovenia minimálneho platu, ale samozrejme týkat by sa to nemalo mladíkov do 22-23 rokov.
1.8.2021 - 11:38
0

LenTak93

 

určite a napr, aj prestupový bodový systém ako v exEBEL

ale tak...
1.8.2021 - 13:05
0

buchlo

 

Baraz je blbost , ak peniaze hybu svetom , tak nech hybu aj hokejom. ZA ma peniaze na vyssiu sutaz a mala by po vyhre v SHL postupit priamo.
31.7.2021 - 12:07
+8

fifofrogy

 

Už roky tvrdím že baráž je tuposť na entú no stále sa nájdu takí čo tvrdia že je to spravodlivé no ak je táto baráž spravodlivá tak ja mám opäť sladkých 17r....ono občas mi hlavou prebehne že ten kto robí tie pravidlá aj myslí či to len tak pri pive sa chlapci po 7 otočenom dohodnú že tá urobme to tak tá dobre tá ty Ďuri dobre tá tak bude .
31.7.2021 - 12:12
+4

Mato-Mi

 

Baraz by bola spravodliva, ak by boli pre obe muzstva rovnake podmienky. Posledny von, prvy dnu. Ci uz na to mat bude, alebo nie. Myslim ekonomicky.
31.7.2021 - 12:15
+18

IIHF

 

Presne tak. Pripadne vzdy hovorim ze ked chcu baraz a nejako to "vzrusenie" tak nech si ju zahraju tak ako vo futbale posledny extraligista s porazenym finalistom ked im to tak k stastiu chyba...
31.7.2021 - 12:16
+13

kimi2028

 

Podmienky sú rovnaké. Nikto nebráni mať napr. na súpiske 7 legionárov, nikto nebráni mať vyše 30 hráčov ako majú extraligisti bežne a nie len smiešnych 18-20. Prvoligisti chcú postup za čo najmenej peňazí. Extraligisti fungujú práve naopak a dávajú do toho veľa peňazí. Vezmite si,že extraligisti platia skoro dvojnásobný počet hráčov, platia legionárov, a preto si nezaslúžia si priamo zostúpiť a tiež dôsledky ako také, že budú hrať ligu samé nesympatické kluby ako vo futbale. Je naša futbalová liga kvalitná? Nie, nie je... Nechcem, aby z najvyššej súťaže sa stal slabý odvar finančne podvýživených klubov...
31.7.2021 - 13:37
+1

erik24

 

kamarat a ty by si platil 3 legionarov navyse, ak by nemohli hrat, alebo by hrali kazdy druhy zapas? pozeraj sa na to optikou prvoligovych klubov, ake rovnake podmienky? ked sa rozhodne extraligista ze podpise 7 legionarov, moze ich pouzit vsetkych naraz, ak sa rozhodne platit viac, je to jeho volba, ale ak aj take kluby boli v extralige, tak mali max dvoch navyse a to su extraligove kluby...nie kluby prvej ligy ..
31.7.2021 - 13:48
+8

kimi2028

 

Veď ja sa pozerám na to optikou prvoligistov. Tá sa mi nezdá mať postup za minimálne peniaze práve najsympatickejšia. 1. ligu vyhrať nie je problém. Vyhraje ju ten, kto chce ju vyhrať. Takú má slabú kvalitu, ale hrať niečo zaujímavé v extralige je už ťažšie. Tradičné kluby vedia priniesť zaujímavý hokej a tie menej tradičné tak je to horšie. Tiež je to nefér voči klubom, ktoré si vybojovali ligu práve v baráži...
31.7.2021 - 14:10
0

juromt

 

...: Ty tu pustas take kraviny az je skoda na to reagovat
31.7.2021 - 20:20
+19

kimi2028

 

Hlavne, že ty tu píšeš samé múdre príspevky. Len sa pousmiať nad tebou kamarát. Si hlúpy juro, veľmi hlúpy. Iné názory ako je ten tvoj nevieš prijať, to robia len hlupáci... Ja som tu dal len to, že prvoligista môže mať tiež 30 hráčov, 7 legionárov atď. Nikto nebráni mať tých legionárov viac a za tým si stojím... V extralige majú 2-3 legionárov naviac pred najdôležitejšiou časťou sezóny bežne. Nevidím dôvod, prečo by nemohol mať 2-3 naviac aj prvoligista, čo chce hrať extraligu. Teda pokiaľ ju chce skutočne hrať.
2.8.2021 - 13:38
0

Mato-Mi

 

Nie su rovnake podmienky pre prvoligistov. Presli sme si tym, vieme co znamena hrat baraz. Uz len nevyhoda zacinat u supera. A to je to najmenej. V prvej lige mas nizsi pocet legionarov.
31.7.2021 - 13:49
+3

U.Rannio

 

Aj keď platíš 1333 legionárov, ale hráš veľké h.o.v.n.o a zametáš na chvoste ligy, tak tam nemáš čo robiť a máš vypadnúť o poschodie nižšie. Je zaujímavé, že zubami-nechtami sa držia v lige tí ( ústne ju ochraňujú tí , čo vždy majú na kahánku, ako hovoria za riekou Moravou)
31.7.2021 - 14:15
+3

emoxx1

 

Pokiaľ tvrdíš, že podmienky majú rovnaké, tak nemáš o našom hokeji šajnu.
31.7.2021 - 16:42
+20

bigi

 

cize prvoligisti si podla tvojej sprostej logiky maju platit legionarov na lavicke? a to celu sezonu ak by nahodou isli do nbaraze mohli by ich vtedy pouzit. to ako vazne?
2.8.2021 - 9:35
+2

kimi2028

 

Nehovorím celú sezónu, ale stačí 2-3 mesiace na playoff Extraligisti, čo chcú niečo uhrať platia na playoff bežne 2-3 najviac občas aj štyroch a nevyplakávajú... Navyše môžu prísť aj zranenia legionárov tak aspoň kvalita ligy ako takej by bola lepšia. Aj legionár sa môže zraniť a tak predpokladám, že by to ublížilo. Práve naopak, kto chce niečo uhrať musí myslieť aj na zranenia. Škoda napr. že niet Bardejova v lige, ten bol poctivý klub, ktorý nič neoklamal a myslel na všetko. Vedel postaviť 5 formácii a tak. Také kluby v 1. lige chýbajú...
2.8.2021 - 13:49
0

juromt

 

...: kiez by vsetko bolo tak jednoduche ako ty.
2.8.2021 - 13:56
+2

topska

 

Ziaden extraligovy klub si neplati troch ci styroch legionarov navyse...uz dvaja navyse su extrem. Lebo tu nejde len o platy. Musis zaplatit aj poplatok za to ze tu legionar bude vobec hrat + samozrejme oni su najviac nakladni co sa tyka leteniek, uvytka, stravy atd atd. A to nepisem o inej administrativnej zatazi.
2.8.2021 - 14:03
0

kimi2028

 

Možno akurát tak letenka, ale tie nie sú drahé a raz sa dá to. Ubytovanie a strava sú také, aké majú iní členovia tímu. U nás ubytúvajú sponzori za symbolické sumy... Pred vyvrcholením platia tak ako som písal, lebo chcú mať dobre mužstvo počítajú s tým, že sa niekto môže aj zraniť. Len môj klub platil asi 4 navyše, ale jedného uvoľnil preč tesne pred playoff. Môžeš porátať, že neklamem aj ti vymenujem ich krásne(Erkinjuntti, Molder, Koluzs, Southorn, Hickmott, Loius, McCormack, Lehtonen, Lalancette, Korhonen, Ventela). Nové Zámky mali tiež 3-4 naviac...
2.8.2021 - 14:40
0

topska

 

Este ten poplatok teda Za registraciu legionarov sa plati. Len ono ide aj o to ze ci ten legionar podpise ak vie ze sa budu rotovat alebo bude na tribune...
2.8.2021 - 14:43
0

bigi

 

A ktoryze su to extrsligisti?
2.8.2021 - 18:52
0

erik24

 

mozno by bolo fajn umoznit prvoligistom na playoff aby mali rovnake podmienky ako ucastnici extraligy...cize aj brankara legionara aj 7 legionarov... tym padom by bolo playoff kvalitnejsie a aj by boli podmienky v barazi rovnake a mladi hraci by sa vyhrali v zakladnej casti dostatok, aj tak kto na to ma sa posiluje pred playoff vo vsetkych ligach ...
31.7.2021 - 13:41
+2

erik24

 

cize zakladnu cast prvej ligy nechat podla sucastnych podmienok, na playoff zmenit na extraligove podmienky... kluby prvoligove aj usetria, aj budu kvalitnejsie na playoff, niektore ligy v Europe v medzicase skoncia alebo v ECHL niektore nepostupia do playoff a prvoligove kluby podla financii posilnia... ako som napisal, mladi sa vyhraju v zakladnej casti, playoff bude kvalitnejsie a baraz bude ferova...
31.7.2021 - 13:45
+1

MHC80

 

cize pred PO vyhodit vsetkych mladych a brankara a nabrat kanadanov, ktory celu sezonu nevedeli zohnat robotu?
31.7.2021 - 13:55
+6

erik24

 

aj tak sa timi posilňujú pred playoff o slovakoch...
1.8.2021 - 9:03
0

mno

 

ja by som k tomu: ešte čosi aj doplnil. Nemusia mať prvoligisti ani tých 7 legionárov. Môže byť aj naopak. Tak, že extraligisti by mohli na baráž použiť len štyroch legionárov a povinne zaradiť zvýšený, vopred určený počet mladých do 20 rokov do baráže.
1.8.2021 - 12:55
0

MHC80

 

vzhladom na rozdielne pravidla v skladbe kadra je to nefer voci prvej lige
31.7.2021 - 13:49
+6

armagedon8

 

Podľa čoho sa určila táto “favorizovaná trojka”? Žilinu beriem za favorita ale opomenuli ste ďalšie tímy…
31.7.2021 - 13:51
+2

LenTak93

 

autor článku (IIHF) sa už zapojil do debaty, tak sa pýtajte rovno jeho
31.7.2021 - 13:54
+2

Žilinčan

 

Uzavretie extraligy je maximálna hlúposť. Videli sme poslednu sezónu ako hral LM keď vedeli že nemltu vypadnúť. No a pre prvoligove kluby ktoré majú finančné zázemie na to aby postúpili, by to bolo likvidačné
31.7.2021 - 13:57
+6

michaelfrolík

 

Ktore su tie prvoligove kluby, ktore maju financne zazemie na to aby postupili?
31.7.2021 - 19:55
+1

Žilinčan

 

? : Žilina má lepšie finančné zázemie ako SNV ktorá postúpila do extraligy. Ale to dobre vieš ak čo i len trochu sleduješ prvoligový hokej
1.8.2021 - 13:15
+1

Hr4...

 

To stále niektorí ľudia nevedia prekusnut, že nás v PO vyradila SNV? Naozaj?

Najskôr sa tu vypisovalo, ako nevadia tesne výsledky ,že ide o stav série. Zrazu sa tu píše o nejakom zázemí. Možno bolo lepšie ale vyhrala SNV a tá mala celé leto na to, aby splnila všetky podmienky pre extraligový hokej. Či aké zázemie myslíš? Počet firiem v meste? Počet obyvateľov? Alebo čo je to zázemie ...ak ma pamäť neklame SNV nehrá hokej na rybníku a z pohľadu diváka majú krajší zimak ako ZA, aspoň za mňa ...

Smeješ sa z LM ,asi si zabudol ako hrala extraligu ZA keď sa potacala nie na posledných ale doslova na poslednom mieste. Úplne obmedzené názory ...
1.8.2021 - 17:57
+7

Žilinčan

 

Asi nevieš čítať s porozumením. Ja som dávno prekusol to, že postúpila SNV a nie Žilina. Nikdy som z toho nemal mindraky. Par nevydarených zápasov, stáva sa. K zázemiu. Mládež v extralige, dve ľadové plochy. Štadión písať nejdem, ten mate tiež v pohode. Ďalej.. Smejem sa z LM? Píšem ešte raz, čítaj poriadne a s porozumenim. To ze LM hrala celú sezónu na chvoste je holý fakt. Nepotrebujem sa z niekoho smiať. Ďalej: Žilina hrala veľmi dlho v extralige, kľudne si mohol spomenúť aj titul. Ale kedze si obmedzený, napíšeš len to, že boli poslední
3.8.2021 - 16:22
0

michaelfrolík

 

Hovoril si kluby, mnozne cislo. Cize pokracuj, cakam.
2.8.2021 - 2:37
0

LenTak93

 

Neviem, či sa dočkáš. Každý fanúšik prvoligistu bude snívať o extralige a ja to chápem, ale reálne má záujem o najvyššiu súťaž vážne asi len Žilina. A robia sa tu pre baráž nejaké kotrmelce...
2.8.2021 - 6:32
0

Žilinčan

 

Oprava: Momentálne asi len jeden klub, Žilina
3.8.2021 - 20:06
0

kingston

 

posledny vypadava, prvy postupuje...: takto a nijako inak. a nechat to tak aspon 10 sezon. to je najferovejsie. nemenit format kazdy druhy rok. chcete silnu sutaz a dobry produkt,tak nastavit pravidla ktore budu platit dlhodobo. ina cesta nie je. slovenske sportove sutaze su raritou vo svete. futbal, hokej ci hadzana mali uz viac formatov ako sutaze v Burkina Faso.
31.7.2021 - 14:19
+16

U.Rannio

 

Uzavretie ligy je blbosť, hrať sa na NHL. Ako som napísal vyššie, najviac operujú s uzatvorením ligy tí , čo najviac zametajú na chvoste. A už len dávať našej hokejovej ligy nejaké prívlastky (suprelatívy), keď kvalitou, aj keď mnohí príspievajúci majú iný názor, naša liga nič moc. Dávať jej do názvu ex-, super-, extra- a nejaké ďalšie (galaktická) prívlastky je blbosť, pokým nebudeme aspoň posledných 10 rokov hrať finále MS alebo OH a naše mančafty nebudú všetko biť skoro na nulu v každom zápase všetkých možných turnajov kam pôjdu, aj na ligu "majstrov". Potom môže mať naša najvyššia hokejová liga nejaký prívlastok pred tým -liga. Teraz si zaslúži tam mať iba 1. hokejová liga. Tie ostatné pod ňou ďalšiu číslovku.
31.7.2021 - 14:30
+9

HokejBJ

 

31.7.2021 - 15:14
+2

Maxim_SN

 

Nie som za uzavretie ligy, občasná obmena tímov je obom ligám len na prospech. Mne by sa pozdával model, že by poslední dvaja extraligisti šli ako dva najvyššie nasadení priamo do play-off SHL (z nej by teda do PO šli len prví šiesti). Je to elegantné aj spravodlivé riešenie - posledné tímy extraligy by mali stále motiváciu sa snažiť a výrazne by to zvýšilo aj atraktivitu PO SHL.
31.7.2021 - 14:30
+7

Bizzaremifo

 

Tento formát sa mi páči.
31.7.2021 - 22:38
+1

MudreTrdlo

 

Ja by som dal skôr Dubnicu do favorizovanej trojky ako Topolčany..
31.7.2021 - 15:25
+4

nnestor

 

Ešte stále ťa hnevá to play off?
1.8.2021 - 13:26
0

Tricko30

 

Toto je banánová republika vsak dva týždne to uz vsade hovorili ako hotovú vec ze je baráž a zrazu to ešte není iste ak bude baráž treba dat rovnaké podmienky
31.7.2021 - 16:52
+5

milmikus

 

Harlem nepostupil a od teba mal byt rok pokoj.Baraz nebaraz era Ziliny skoncila a cez baraz nepostupi dalsich 10 rokov nikto.
Vdaka bohu za to.Kto by uz bol len zvedavy na 480 divakov na extraligovom zapase v Ziline😢
1.8.2021 - 22:46
0

Žilinčan

 

No práve : Ale v 600 v niektorých nemenovaných Ti prekážať nebude. Komplex Žilina stále žije 🙂
3.8.2021 - 16:27
0

Žilinčan

 

Naopak, éra Žiliny ako dlhodobého účastníka extraligy neskončila.Možno Budeš musieť rozdychavat takto o rok ty
3.8.2021 - 20:08
0

weslo

 

Nad MT som uz zlomil palicu. Z toho nic nebude. Ked sa rozhodnem ist na hokej, bude to kvoli klobase. Jaj hop, aj bufet uz zrusili.... 😁☝️
31.7.2021 - 17:07
+1

doc.koniferum

 

nemám dopredu palicu.obmena kádra bola nevyhnutná-ak tam mieriš,že koľko ich odišlo.ale tí čo prišli aspoň na papieri nevyzerajú vôbec zle,skôr naopak.ja sa skôr bojím,ako to tréner zvládne.
31.7.2021 - 17:42
0

doc.koniferum

 

oprava:nelám dopredu palicu
31.7.2021 - 18:51
0

Tricko30

 

Ale sa smejem ako Košičan tu melie o uzavretí extraligy minuly rok by si sa Košičanom ani zastruhany vlas do zadku nevosiel a teraz tu melie o uzavretí extraligy a co by to malo aký význam aby sa tam napríklad lm prdkal 3 roky s 15 bodmi
31.7.2021 - 18:07
+11

LenTak93

 

aké tri roky s 15 bodmi? absolútne nechápeš, o čom píšem

pre nechápavých to dáme veľkým

UZAVRIEŤ SÚŤAŽ A HRAŤ JU BUDÚ IBA KLUBY, KTORÉ BUDÚ SPĹŇAŤ FINANČNÉ PODMIENKY A ZÁZEMIE NA NAJVYŠŠIU SÚŤAŽ.

Žiadne prdkanie si...
1.8.2021 - 9:54
0

Big brother

 

To si fakt myslíš, že ked je niekto nechápavý a ty to isté napíšeš vačším písmenami, tak to už potom pochopí? Nepletme si nechapavých so slepými
1.8.2021 - 11:06
+1

LenTak93

 

čo ty vieš, možno má problém aj so zrakom
1.8.2021 - 11:21
+1

mno

 

uzavretie ligy je hlú posť: My nie sme NHL. Po žiadnej stránke. Aj ked sa poniektorí po nej chcú opi čiť.
K tomu vyššie. Ak niekto napíše svoj názor, ešte neznamená, že sa mu má zastrúhavať vlas. Ten nech si zastruháva každý za svoj klub. Aj ked s uzavretím ligy ani ja nesúhlasím.
1.8.2021 - 13:07
0

mivym2

 

By ma zaujimalo takto ďaleko do začiatku sezóny ,kto už vie a podľa čoho určiť zrovna tieto tri kluby že sú favoriti? Niekto vyveštil z gule? Chachacha!
31.7.2021 - 18:35
+2

Lubino14

 

Realne ma na postup ZA. Ostatok su tak akurat taky pantneri na zahratie si par zapasov medzi sebou. Co z toho , ze by aj postupil niekto iny a v polovici sezony zahlasi nemame peniaze a budeme tam kde stale.
31.7.2021 - 19:13
+2

wilkinson22

 

Presne tak,.... Aj minuli rok to tak bolo, a dúfam že aj budúci atd.
31.7.2021 - 20:31
+5

mno

 

reálne aj pred rokom mala na postup: a so spišskou sa nerátalo. Ale realita je vždy iná ako akési predpovede a favorizovanie pred začiatkom.
1.8.2021 - 13:09
0

fandaxxx

 

MARTIN: V tom case sa predpokladala uspesna era v Martine...https://www.youtube.com/watch?v=8CcVRvKKnPA
31.7.2021 - 19:28
0

VSŽ Košice

 

Jednoznačne sa baráž hrať má, nemože sa s z poloamatérskej súťaže postupovať priamo. Samozrejme súhlasím že do baráže sa má vstúpiť za rovnakých podmienok s legionármi atď.
31.7.2021 - 19:29
+1

azzurri

 

Ano baráž môže byt ale nech ju hra porazený finalista z 2 ligy a predposledný z 1 ligy
1.8.2021 - 10:53
+3

FanusikZamkov

 

O akých rovnakých podmienkach tu rozprávame? Toto čo sa deje v Slovenskom hokeji nemá obdoby. Najprv nech sa spraví v SHL a celkovo v slovenskom hokeji poriadok. O akých rozdielnych podmienkach tu hovoríme keď tu do extraligy postúpi vymyslený klub ktorý dva ba dokonca tri roky nemal hokejové mužstvo. Či sa niekto hnevá alebo nehnevá prispievateľ Tričko má pravdu. Žilina odohrá celú sezónu ,má mládež má mužský hokej hraje play of o postup do najvyššej súťaže a jemu nedovolia postúpiť a novo vzniknutému klubu ktorý by mal začať od najnižšej súťaže hneď dovolia hrať v najvyššej súťaźi. O akých podmienkach tu hovoríme keď tu každý rok takýmto potupným spôsobom postúpi do najvyššej súťaže nejaký klub. Spomeňme si ako postúpil LM,ako postúpila Detva ako teraz vznikol Prešov. Absolútne mimo fair play. Nerozprávajme o rovnakých podmienkach . V slovenskej lige si robí každý čo chce.
31.7.2021 - 20:02
+9

wilkinson22

 

Zase miesas jablká z hruskami len aby si si mohol kopnúť do zväzu, čo má zväz spoločne že Luptak sa presunul s licenciou do iného mesta, všetci vedeli že v DT to nemá budúcnosť PO je iný trh.
31.7.2021 - 20:30
+5

FanusikZamkov

 

Nemiešam jablká s hruškami. Kto je riadiacim orgánom najvyššej súťaže?
31.7.2021 - 20:37
0

mitoO

 

ligova rada
31.7.2021 - 22:21
+2

MudreTrdlo

 

a FanusikZamkov nema co povedat, nakolko zistil, ze extraligu neriadi zvaz ale APHK
1.8.2021 - 21:56
0

FanusikZamkov

 

Múdre Trdlo k tomuto tvojmu príspevku ozaj už nemám čo povedať . Prosím ťa presveč sa či si napísal pravdu lebo si na smiech. Poradím ti skontroluj si načo je ligová rada. Chceš zosmiešniť druhú osobu ale s tvojou nevedomosťou sa pritom zosmiešňuješ sám. Takže skontroluj si to či to čo tvrdíš je pravda.
2.8.2021 - 7:48
0

Captain

 

Nevadi, zamky za par rokov tiež padnu do shl a už sa nebudeš musieť rozčulovať
2.8.2021 - 9:19
0

Lubino14

 

Fanusik radsej nepis nic ako tieto zvasty co tu davas a sa nedaju citat . Jasne ze miesas hrusky s jablkami uz len s tym PO si trapny. Majitel si moze licenciu dat kde chce aj do Švošova.Len bohuzial ty tak zakomplexovany ze si to nevies ani vygooglit.
31.7.2021 - 20:42
+4

FanusikZamkov

 

Lubino 14 kto je majiteľom licencie? Ktorý orgán zväzu prideľuje licenciu? Nože napíš.
31.7.2021 - 21:07
0

mitoO

 

Nemoze dat, kde chce. Ale on svoj klub prestahoval do ineho mesta. To nie je novovzniknuty klub. Vsetky zavazky predsa prebral, majitel je rovnaky, len sa hra v inom meste. Ak by sa ten klub nevolal HC 05 Detva, ale Slovenski medvedi, tak by to nikomu neprislo cudne
31.7.2021 - 22:24
+4

FanusikZamkov

 

Takže podľa teba keď je licencia majetkom Luptáka ako je možné že ligová rada rozhoduje o pridelení licencie? Ako je možné že ligová rada môže zobrať licenciu klubu keď je to majetkom Osoby v tomto prípade Luptáka alebo klubu? Ďalšou anomáliou je tvrdiť to že to nie je novovzniknutý klub. Veď tento klub konkrétne v Prešove neexistoval . V Prešove 3 roky sa nehral mužský hokej. Takéto tvrdenia sú totálnym zavádzaním.
1.8.2021 - 7:13
+1

mitoO

 

Kde som napisal, ze licencia je majetkom Luptaka?
Licencia je majetkom SZLH a odstupenie licencie si precitaj v licencnej smernici.
Ok, je to novovzniknuty klub, myslel som to tak, ze ten klub je prestahovany, prevzal vsetky zavazky. Ale ak chces slovickarit, ano je to novy klub. A co?
1.8.2021 - 9:00
+3

FanusikZamkov

 

Tak sme konečne dospeli k tomu že licencia nie je majetkom Luptáka ani klubu HC 05 DETVA. Aj v tom sme dospeli že je to nový klub. Aspoň v určitých bodoch máme rovnaký názor. No a včom nemáme rovnaký názor to je že Prešov potom nemal dostať licenciu na Extraligu. Mal to zväz prideliť Žiline nakoľko bol druhým finalistom SHL. Ak si kluby a samozrejme majitelia predávajú alebo prenášajú licencie tak to dopadne ako v prípade Detvy ktorá už druhý krát takýmto nefayr play spôsobom urobil z majetku zväzu-licencie zdrap toaletného papiera. To isté LM keď si kúpil licenciu z Piešťan. Zo Žiliny ktorá svedomite a poctivo sa snaží postúpiť naspäť do najvyššej súťaže zväz urobil šaša. Je to nedôstojné. No a z pohľadu kupčenia prenášania licencie sa len podporujú nekalé spôsoby majiteľov klubu a síce keď prestane dotovať mesto príklad hokej tak si zoberiem licenciu do ďalšieho mesta kde sa to zneužije na politické ciele napríklad pred voľbami do mestského zastupiteľstva. Takźe je to nedôstojné a hlavne poškodenie práv ostatných klubov ktoré sa snažia o postup pdla súťažného poriadku. Ak vedel zväz zobrať B.B. titul tak aj tu mal zasiahnúť.
1.8.2021 - 9:54
+1

topska

 

Pocuvaj ma, zvaz sa musi riadit aj nejakymi pravidlami IIHF v tejto zalezitosti resp, tym co je v zakonoch. Ty si to predstavujes tak ze my na Slovensku si tu teraz vymyslime zase nieco nove lebo sa ti nepaci hento a toto. Ale takto to nemoze fungovat.
1.8.2021 - 12:42
+2

FanusikZamkov

 

No mne sa zdá že áno vymýšľame.
1.8.2021 - 14:10
0

topska

 

A o to ide, tebe sa zda ale my si to vieme dohladat
2.8.2021 - 9:46
+1

mitoO

 

Pozri, SZLH ma nejaku licencnu smernicu, je dohladatelna, pdfko je z minuleho roka zo septembra, predpokladam, ze aj predtym to bolo nieco podobne, cize sa to nerobilo kvoli Presovu. Cize ak sa dodrzala licencna smernica, v com ako vidis problem? Mali ju nedodrzat a urobit tak, aby sa to pacilo tebe, jozkovi, ferkovi, trickovi?

Aj LM mohla preniest licenciu na novy Cankyho? klub, len ti nechceli prevziat zavazky, tak to VV SZLH neodobril.
Nechapem, co je na tom zle.
Zilina normalne vypadla, nevybojovala si postup, bohuzial. Mozno ak by velmi chceli, mali tlacit na to, aby sli do ligy miesto Miskolca, ktovie, ci az tak velmi chceli ist do EXL.
2.8.2021 - 9:06
+1

Captain

 

Na zaklade tohto komentara usudzujem že si retardovany
2.8.2021 - 9:21
+2

Captain

 

FanusikZamkov: .
2.8.2021 - 11:37
0

FanusikZamkov

 

Captain asi po tomto príspevku nie rád urážam ale to slovo retardovaný práve prislúcha tebe . Totiž kľudne a hlavne logickým rozmýšľaním prečítaj moje príspevky. Totiž nikde som nespomenul že sa prevod-predaj licencie udial nie v súlade so smernicami pre udelenie licencie. Preto som aj napísal že mal do toho zasiahnuť zväz. Prečo? Totiž táto smernica dáva možnosti na nekalé praktiky ktoré už som na inom miesto v mojich príspevkoch uviedol. Sezónu čo sezónu sa tu s licenciami robia čachre machre. A ja práve na to poukazujem že najprv toto by sa malo zastaviť. Určité veci by sa mali v smernici konkretizovať. Že ty to nechápeš že pre teba je to vysoké pochopiť ja za to nemôžem.
2.8.2021 - 12:37
0

LenTak93

 

čo je nekalé na tom, ak sa majiteľ rozhodne, že chce presunúť klub inde?
2.8.2021 - 13:51
0

FanusikZamkov

 

Zbytočná námaha klubov ktoré čestne chcú postúpiť do najvyššej súťaže. To že také kluby ktoré to spravia takým spôsobom ako LM,Detva,Prešov sa vysmejú do očí klubom ktoré sa snažia čestným spôsobom postúpiť. V tomto prípade Žiline. Preśov sa dostal bez boja bez celosezónnych finačných investícií do najvyššej súťaže. Chapíto Len tak 93. Je porušená rovnoprávnosť klubov.
2.8.2021 - 14:37
0

LenTak93

 

čo nie je čestné na tom, že majiteľ presunie klub do iného mesta? stále nechápem
je to jeho vôľa a robí sa to vo svete takmer všade

2.8.2021 - 14:55
0

bigi

 

Ako sa dostal presov bez boja, bez celosezonnych investicii atd? Neurobila to detva? A to ze sacdetva prestahovala na tom nic nemeni.
2.8.2021 - 18:58
0

Nemehlo

 

Licencia sa viaze na mesto? od kedy? Alebo kebyze sa Kosice premenuju a zacnu hrat v Crow arene tak tiez budes namietat? Ked hral Slovan mimo nepelu neublizil vtedy niekomu z prvej ligy kto chcel postupit?
4.8.2021 - 14:09
0

LenTak93

 

ako postúpili Hradec Králove do českej extraligy?
2.8.2021 - 10:44
0

bigi

 

licenciu ma zvaz a detva splnila vsetky podmienky na to aby jej ju zvaz udelil, a ked ju dostala tak sa prestahovala do PO co tomu nechapes
2.8.2021 - 9:53
+1

7777777

 

Pre extraligový klub, ktorý nemá vysoké ambície (stačí play off) je baráž samozrejme výhra. Môžu hrať pol sezony na pol plynu (nizsie naklady) a potom pred barazou posilnit. (klasika) Je jasne, ze ak by sa vypadavalo napriamo, extraligista by musel viac investovať do kádra, no nemuselo by to priniesť koniec koncov želaný efekt. (väčšie zadlzenie)
31.7.2021 - 20:43
+2

Kurolišek

 

Keď si hore... tak nechceš ani baráž. Keď si dole rád by si priamy postup. Poznáme to. Som rád, že Žilina to tiež pozná.... ozaj, takú šancu ako mali tento rok, tak skoro nebude.
31.7.2021 - 20:45
0

Strnco

 

Ten Martin tam je riadny fail 😀
31.7.2021 - 21:22
+3

Betarik

 

kto by tam mal byt povazska ty sasko?
1.8.2021 - 9:33
+2

matis444

 

Skor si myslim, ze kazdorocny automaticky zostup by ublizil klubom. Extraligovy team musi vynalozit ovela vacsie financie aby bol konkurencie schopny.
Ked kazdy rok ale naozaj ze kazdy, niekto zostupi, tak to vytvori situaciu, ze vacsina tychto „zrazu prvoligistov“ si ponesie cast dlhov z extraligy do prvej ligy (kde samozrejme pride k odlivu sponzorov) a bude musiet najskor financne stabilizovat klub aby mohol opat bojovat o postup.
31.7.2021 - 21:33
+3

7777777

 

Suhlasim so vsetkym a chyba teraz prijem so vstupneho. Mozno by bolo fajn to robit stylom KHL, ze klub vypadava na zaklade dlhodobejsich vysledkov a novy, nech postupuje priamo bez baraze do ligy. Citácia z jedneho článku : "Rada riaditeľov zverejnila svoj verdikt po svojom stredajšom zasadnutí. O vylúčení Lady a Jugry rozhodla na základe dlhodobého ratingu, ktorý posudzuje komplexnú schopnosť klubov pôsobiť v lige. Rebríček zahŕňa športové i ekonomické ukazovatele. Lada a Jugra obsadili v tejto sezóne v základnej časti posledné dve priečky v tabuľke Východnej konferencie a boli na chvoste aj v dlhodobom trojročnom rebríčku. "
31.7.2021 - 22:05
+3

bigi

 

ale vdaka barazi ten extraligovy klub nemusi byt az tak konkurencie schopny, staci ked prejde barazou. svojho casu by o tom vedela pisat litanie taka zilina
2.8.2021 - 9:59
+1

Žilinčan

 

No daj, koľko bolo tých sezón
3.8.2021 - 16:31
0

bigi

 

minimalne 5
4.8.2021 - 7:34
0

Žilinčan

 

4. Ale musíš si uvedomiť to, že Žilina bola v extralige dlhé roky bez vypadnutia. Medzitým boli aj úspešne sezóny. To už samozrejme nespomenieš
4.8.2021 - 20:25
0

Dominios

 

v podstate mas pravdu, ale treba to zobrat aj z druhej strany
ak si ten klub z EL priniesol nejake dlhy, prave SHL ako (financne) menej narocna sutaz mu poskytne priestor na to, aby dlhy vyrovnal a pracoval na navrate spat

a tu je pes zakopany, pretoze na Slovensku je toto zacarovane koleso: hras EL ale nemas peniaze? zle vysledky, problemy, zostup... potom si nizsie, mensie naklady, ale sponzorov este menej a teda sa situacia sa vlastne nemeni az kym klub nezmeni majitela alebo nezanikne... to vyuzije niekto sikovnejsi, "vytvori" novy klub alebo "preda/presunie" licenciu a tak stale dookola. Nechcem sa dotknut ziadneho klubu, ktoreho sa tato stat tyka, konstatujem to ako vseobecny fakt.

Riesnie? Asi kompromis vsetkeho v tejto diskisii uz napisaneho. Uzavreta sutaz nema zmysel, kym vsetky kluby nebudu 100% deklarovat (a dodrziavat!) nejake standardy. Nielen stadiony, ale hlavne ziadne dlhy a adekvatne platy (nacas). Dlhodobo. Niekto moze namietat, ved vsak to uzavrime a kto to nebude zvladat, tak pojde do prec a pride niekto iny. Lenze ktory klub to bude? Na zaklade coho? A sme v tej istej debate ako teraz, ale este viac zpolitizovanej... Takze kym tu nieje dostatok financii po celej krajine na profi sutaz, tak tu musi fungovat nejaky spravodlivy model postupu/zostupu. Aky je najlepsi, to neviem posudit, uprimne sa v nizsich ligach a pomeroch tam velmi nevyznam. Subjektivne som najvacsim zastancom priameho postupu, pripadne nejaky hybrid kde posledny priamo zostupuje a predposledny hra baraz. Mozno ohrozenie 2 klubov by tlacilo trochu viac na sportovu kvalitu aj tych slabsich. Ale zase nemoze 8 klubov postupit do PO a zvysok hrat len o zachranu, to tiez nie je v poriadku, kde je nejaky "bezpecny stred tabulky" potom ze...

Ospravedlnujem sa za slohovy elaborat a vdaka vsetkym ktori to docitali az do konca (pisem z mobilu tak sorry za viacero preklepov)
2.8.2021 - 10:01
0

Žilinčan

 

Uzavretie ligy nemá v žiadnom prípade zmysel. A za žiadnych okolností. Ako by k tomu prišiel klub z prvej ligy ktorý chce ísť vyššie a ma na to? Ja čo by sa vlastne hrala prvá liga?
3.8.2021 - 16:35
+1

Mato-Mi

 

Dlhe roky sa hrala liga na to, aby vitaz nedokazal porazit posledneho extraligistu
3.8.2021 - 17:10
0

Žilinčan

 

Áno, určite si pamätáš ako ste cez Žilinu postúpili. Ale to je už minulosť. Vtedajšia Žilina mala ísť dolu. A vy hore. Aj keď to bolo takto na tých akože 7 zápasov. Určite si videl, hlavne ten posledný
3.8.2021 - 20:10
0

mno

 

žilinčan: to v druhej časti príspevku v prípade baráže veľmi trefne a správne vyjadril.
1.8.2021 - 12:37
0

Žilinčan

 

Ďakujem. Píšem to práve preto, lebo u nás v Žiline to berú poctivo, majiteľ do hokeja vraža dosť peňazí lebo chce postúpiť do extraligy. Keby sa uzavrela, vykašle sa na to a odíde. Tým pádom by aj liga bola zasa o nieco slabšia
1.8.2021 - 13:29
0

Tizo

 

a co tak urobit to ako vo finsku? kto na to ma a splni podmienky ide hore..ale samozrejme podmienky. stadion, financie (napriklad uz pred sezonou mat na ucte urcity objem prostriedkov alebo garantovane zmluvy), mladez...ked na to bude na slovensku mat 6 klubov tak 6. ked 15 tak 15...ked je to extraliga tak to musia byt extra kluby... ked prvoligista pripravi kader na postup tak nech tu sutaz po splneni podmienok hra..ak extraligista pride o prachy a nebude mat na sutaz ide automaticky dole..
2.8.2021 - 0:19
+4

kimi2028

 

Ono ide hlavne o to, že Slovensko nemá na to, aby postavilo 16 kvalitných mužstiev. Slovensko môže mať tak 10 mužstiev a dosť. Aj tých 12 klubov, čo máme teraz je veľa, lebo každý musí mať vyše 20 Slovákov. Kvalitných 250 Slovákov niet na Slovensku...
2.8.2021 - 13:26
0

Žilinčan

 

V takomto prípade by SNV bez juniorky postúpiť Nemohola
3.8.2021 - 20:11
0

wilkinson22

 

Túto sezónu už máme juniorku takže toto pravidlo splname
4.8.2021 - 13:56
0

Žilinčan

 

Ale pri pustupe ste nemali čiže v takom fínsku by ste ísť vyssie nemohli. Len reagujem na príspevkok vyššie. Nie ze sa niekto na mňa za to zasa urazí
4.8.2021 - 20:27
0

Standacik

 

čo tu miešaš finsko
4.8.2021 - 21:30
0

Stormzy009

 

Myslím si,že sa nemusíme už vo všetkom snažiť byť ako v Amerike,kde je všetko o peniazoch. Uzávera ligy by bola totálna blbosť. Nech sa rozhodne na lade, športovo. Nie podla toho,kto kolko zaplatí,hoci može hrať velké h...ale má peniaze. Ved to je na športe zaujímavé,že chudobný može poraziť bohatého,malé mesto vačšie,chudobný klub bohatý. Načo z toho robiť ešte vačší biznis. Ak má byť baráž,tak jednoznačne za rovnakých podmienok pre každého.
2.8.2021 - 10:18
0

Sesto6

 

Na zapasy moze chodit 500 ludi, prejdeme do oranzovej farby a moze ist 250 a najneskor v novembri zakazu zapasy pre divakov uplne.
Skor je spravna otazka, ci sa bude liga vobec hrat, lebo pez divakov nie su prijmy. Vlani tie zapasy vyzerali ako ked sa stretnu partickari, ktori si za to ale musia platit.
2.8.2021 - 11:12
0

Mato-Mi

 

Stadiony v zelenych okresoch sa mozu zaplnit na 50% kapacity stadiona. V pripade zhorsenia situacie, moze byt v interieri 1000 ludi v oranzovych a horsich okresoch. Neviem, odkial triafas ty svoje cisla, ale triafas ich zle.
2.8.2021 - 11:59
0

topska

 

Pockat ale vies v akej diskusii si? SHL nie je najvyssia sutaz Ci to uz zmenili aj pre nizsie sutaze?
2.8.2021 - 12:03
0

Mato-Mi

 

Vyhlaska kategorizuje divakov na extraligovych a prvoligovych? Ak je to tak, mea culpa a ospravedlnujem sa. Ale potom vyvstava otazka pre B. Kollara, ci toto nie je delenie ludi na extraligovych a prvoligovych. Na Slovensku nedopustime, aby boli ludia kategorizovani.
2.8.2021 - 12:47
0

topska

 

No ide o profesionalne a amaterske sutaze. Prave tu sa ozvala napriklad druha futbalova liga, ze ved oni su tiez profi. Napriklad to neplati ani pre Hlinkov memorial. Tam moze ist tiez len 500. Ja fakt neviem o tom ze by si to SHL vydupala inak. Aj teraz citam:

Zmeny pre športové podujatia najvyšších súťaží
Podmienky platné pre tieto športové podujatia budú platiť aj pre medzinárodné súťaže organizované medzinárodnou športovou federáciou na základe účasti klubov najvyšších súťaží
Platnosť negatívnych výsledkov testov sa stanovuje na 24 hodín pred začiatkom podujatia. Nutné je preukazovať sa PCR alebo LAMP testami, už nie antigénovým testom. Negatívny výsledok testu je možné nahradiť dokladom o očkovaní alebo dokladom o prekonaní COVID-19.
Maximálny počet účastníkov je stanovený na 50 % kapacity divákov. Podmienka najviac 2000 divákov v exteriéri a najviac 1000 v interiéri ostáva v platnosti pre žlté a horšie okresy. Pre zelené okresy sa táto podmienka ruší.
2.8.2021 - 12:57
0

Mato-Mi

 

A kde by som sa docital o inych cislach platnych pre nizsie sutaze?
2.8.2021 - 13:21
0

Mato-Mi

 

V zmysle vyhlasky 233/2021, ktora v § 1 odst. 1 zakazuje hromadne podujatia...kde sa okrem ineho pise aj o cislach 1000/500 exterier/interier. Ale v suvislosti s § 1 ods. 1 treba brat na zretel aj § 3 odst. 1, ktory hovori o tom, ze tento zakaz a s nim suvisiace obmedzenie 1000/500 sa nevztahuje okrem inych ani na SHL. Vychadzajuc z toho, mam za to, ze pre prvu ligu platia rovnake usmernenia, ako pre TL. Ak ma niekto iny nazor, sem s tym.
2.8.2021 - 13:40
0

Sesto6

 

Zelene okresy tu budeme mat maximalne do navstevy papeza. A potom ideme tak, ako to uz mame nacvicene.
3.8.2021 - 22:12
0

Baco11111

 

Mne z celej diskusie vychádza, že koľko ľudí toľko chutí, koľko právnikov toľko právnych názorov a koľko "ukrivdených" fanúšikov toľko komplexov.
Rieši sa tu x možných scenárov, ako by mala vyzerať prelínačka medzi EXL a SHL ale nik nerieši podstatu.
Podľa mňa je fudamentálnym problémom to že do vypúšťania rybníka majú veľkú možnosť zasahovať samotné kapre z neho. Nechcem ani náhodou aby boli kapre z tohto procesu vylúčené, ale aby sa nastolil taký stav že o tom nemôžu v konečnom efekte rozhodnúť samotné kapre, ale aby na výsledok bol potrebný širší konsenzus. Druhým problémom je že sa každoročne niečo reviduje, menia sa podmienky čo absolútne rozleptáva elementárnu konzistentnosť právnej platformy v SZĽH. Proste namiesto striktne vymedzených pravidiel a právomocí sa tu každoročne objavujú nejaké hokejové novotvary, ktoré nie sú vždy transparentné a pre verejnosť dostatočne čitateľné a tak si rok čo rok recyklujeme názorovú roztrieštenosť a motáme sa v bludnom kruhu pri vymýšľaní kolesa či teplej vody.
No a aby som aj ja prispel svojou troškou do mlyna tak podľa mňa je baráž v momentálnej situácii nespravodlivá a úvahy o uzavretí EXL úplne scestné. Ak by sa precízne zadefinovala povaha licencie, jej hodnota a kľúč podľa ktorého by bolo jednoznačne jasné kto a v akom poradí má na získanie licencie nárok v prípade ak by jej držiteľ nemal záujem v danej súťaži pôsobiť.
Naúpríklad, ak by SHL vyhral klub ktorý nemá ambíciu pôsobiť v EXL tak by od klubu ktorý by podľa kľúča mal na licenciu nárok zinkasoval sumu ktorá by sa rovnala hodnote licencie. Hodnota licencie by nemusela byť pevne stanovená ale mohla by byť každoročne aktualizovaná podľa aktuálneho reitingu súťaže, čiže čím kvalitnejšia súťaž, tým drahšia licencia. Tým pádom by mal výherca SHL okrem titulu aj zaslúžený bonus ak nie je v jeho možnostiach utiahnúť EXL. Na druhej strane by vypadavajúci z EXL vedel koľko ho to bude stáť keď by sa dostal do situácie že si bude musieť licenciu zaplatiť, ja by som sa nebránil situácii ak by prvým na rade bol porazený z SHL a až potom by bol rad na vypadavajúceho z EXL. Jednoducho win win situácia pre obidve súťaže, na jednej strane je motiváciou prípadný bonus a na druhej strane sa nedostať do situácie aby som ten prípadný bonus nemusel zaplatiť.
Takýto prístup by sa mohol uplatňovať vo všetkých súťažiach pod hlavičkou SZĽH, samozrejme s prihliadnutím na hodnotu danej licencie, jednoducho aby systém platil rovnako pre všetkých, bez výnimiek.
Licencie by boli vo výhradnom vlastníctve SZĽH s ktorým by ho zdieľali kluby podľa presne definovaných podmienok aby nevznikali kontrovezie ako pri momentálnom presune klubu z DT do PO.


2.8.2021 - 11:12
0

FanusikZamkov

 

Topska asi ste nepochopili môj príspevok. Obhajovať nekorektnú smernicu licencie je dosť od veci. Totiž táto smernica je zneužívaná každý rok to značí že pred každou sezónou. Práve preto som v predošlých príspevkoch napísal že v Slovenskom hokeji si každý robí čo chce. Preto som napísal v predošlých príspevkoch že do tohto by zväz mal zasiahnuť. Je evidentné že sezónu čo sezónu táto nejasná smernica je zneužívaná. Keď toto niekto nepochopí tak tomu ozaj nie je pomoci hlavne vtedy keď sa uchýli k urážkam.
2.8.2021 - 12:19
0

topska

 

Ale pochopil si ze tu smernicu si niekto nevymyslel len tak ale ze ma povod v niecom nadriadenom z IIHF a podobnych miest?
2.8.2021 - 12:24
0

FanusikZamkov

 

Súťažný poriadok, licenčné smernice si tvoria zväzy podľa svojho uváženia. V každom štáte je to ináč.
2.8.2021 - 12:40
0

topska

 

Ale vsetko ma niekde povod, prave ze my sme si toho az tak vela nezmenili
2.8.2021 - 13:30
0

LenTak93

 

a preto to v takom Česku majú rovnako dedo, už netrep nezmysly
2.8.2021 - 13:51
0

topska

 

KHL, Svajciarsko...
2.8.2021 - 14:04
0

FanusikZamkov

 

Nemajú rovnako. Len si to prezri.
2.8.2021 - 14:40
0

Baco11111

 

Samozrejme že istá forma licenčného poriadku je daná ale nie je tam zadefinované nič také o čom sa vyššie zmieňujem ja a v konečnom dôsledku jedno nevylučuje druhé. V tejto forme licenčný poriadok iba stanovuje podmienky ktoré musí klub splniť aby mu bola licencia pridelená a možnosti kedy mu môže byť odobratá. Úplne tam absentuje vznik nároku na licenciu pre postupujúceho z nižšej súťaže. Potažmo postupujúci musí splniť podmienky EXL ak tam chce hrať, ak nie nárok mu automaticky prepadá. Moja myšlienka sa uberá smerom že výhrou v PO by mal vzniknúť automaticky nárok na podanie žiadosti o licenciu na úkor vypadavajúceho a tento nárok by bolo potrebné náležite ohodnotiť a to spôsobom ktorý by motivoval, tak finalistov PO SHL ako aj kluby ktorým hrozí čierny peter v EXL, k maximálnemu úsiliu v obidvoch súťažiach. Každý bude vedieť do posledného zápasu že stále o niečo hrá a že to má aj nezanedbateľnú hodnotu. Preto by hodnota nároku na licenciu nemala byť symbolická ale naopak motivačná. SZĽH by v tomto hral iba rolu garanta aby sa veci diali podľa, doteraz neexistujúcich, pravidiel. Vyriešilo by to problém či niekto má alebo nemá financie na EXL, baráž by bola tým pádom nepotrebná a obidve súťaže by mohli mať na sebe nezávislý súťažný poriadok, lebo ten v momentálnej situácii robí z baráže neférovú súťaž o možnosť hrať v EXL. Ty mi sem dávaš link na to čo tam máme, ja píšem o tom čo by tam mohlo byť a urobilo by to raz a navždy v tomto ohľade poriadok a stanovilo by to mantinely v ktorých by sa hralo dlhodobo. Preto som v úvode môjho prvého príspevku najprv odkázal na to aby sa vytvorila v rámci SZĽH platforma kde by sa o štruktúre hokejových súťaží rozhodovalo v širšom konsenze a nie aby v tom hrali prvé husle kluby EXL ktorým sú ostávajúci členovia zväzu poväčšine ľahostajný a berú ich iba ako nutné zlo.
2.8.2021 - 16:27
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 27.9.2021 12:13
TímZSkóreB
1.Slovan1140:2825
2.Nitra1149:3123
3.Michalovce1130:3023
4.Košice1140:2919
5.Zvolen1139:3619
6.B. Bystrica1131:3018
7.Poprad1242:3616
8.Trenčín1230:3715
9.L. Mikuláš1127:3511
10.Spiš. N. V1123:3211
11.Prešov1128:4411
12.N. Zámky1127:3810
TímZVVPPPPGB
1.Žilina13903155:2430
2.Humenné13720448:3325
3.Topoľčany12710441:2523
4.Skalica11620349:3122
5.Žiar 13701537:3222
6.P. Bystrica12602430:3420
7.Martin13512541:4219
8.Trnava14431654:5619
9.MK Slovan13511642:5318
10.Dubnica13421641:4317
11.Brezno13501727:5016
12.Levice122001029:486
SR 188011615:383
Aktualizované: 27.10.2021 20:37
TímZVVPPPPGB
1.Poprad9700243:1721
2.Banská Bystrica8422033:2418
3.Nitra8511132:2618
4.Skalica8420231:2116
5.Trenčín8411235:2815
6.Slovan8401332:2513
7.Košice9302426:2611
8.SR 184210115:88
9.Žilina8022421:356
10.Zvolen9111621:416
11.Martin9000915:530
Aktualizované: 7.10.2021 13:45
TímZVVPPPPGB
1.B. Bystrica10611241:2821
2.Slovan8610130:1820
3.Púchov10610327:2120
4.Skalica8601137:1419
5.Nitra10520334:2619
6.Zvolen10511342:2818
7.Poprad10502336:2317
8.Košice10411432:3515
9.Trnava10500530:4015
10.Trenčín10311532:2712
11.Martin10301628:4810
12.Michalovce8120511:217
13.Žilina8101619:384
14.Sp.Nová Ves10001919:511
Aktualizované: 7.10.2021 13:59
TímZVVPPPPGB
1.Žilina13903155:2430
2.Humenné13720448:3325
3.Topoľčany12710441:2523
4.Skalica11620349:3122
5.Žiar 13701537:3222
6.P. Bystrica12602430:3420
7.Martin13512541:4219
8.Trnava14431654:5619
9.MK Slovan13511642:5318
10.Dubnica13421641:4317
11.Brezno13501727:5016
12.Levice122001029:486
SR 188011615:383
Aktualizované: 27.10.2021 20:37
Tím ZVVPPPPGB
1.Ľubľana12902149:2929
2.Fehérvár12801342:2725
3.Klagenfurt12523239:3122
4.Salzburg13442336:2822
5.Innsbruck13530536:4321
6.Znojmo12600645:3918
7.Dornbirn12422436:3818
8.Bratislava12421536:3817
9.Villach11420539:3516
10.Viedeň12411626:2615
11.Bolzano11411535:4215
12.Graz12313536:4614
13.Val Pusteria12212728:4310
14.Linz12123626:4410
Aktualizované: 26.10.2021 08:47
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 27.9.2021 12:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 27.9.2021 12:13
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 27.9.2021 12:13

Bleskovky

Dinamo Riga - SKA Petrohrad 4:5 pp a sn v stredajšom zápase

Hokejisti lídra Západnej konferencie KHL z Petrohradu zvíťazili v stredajšom zápase na ľade Rigy 5:4 po samostatných nájazdoch. KHL - sumár: Dinamo Riga - SKA Petrohrad 4:5 pp a sn (1:1, 1:3, 2:0 - 0:0, 0:1) Góly: 12. Radil, 40. Meija, 43. Cibuskis, 51. Scarlett - 14. Zykov, 24. Morozov, 30. Marčenko, 40. Kemppainen, rozh. sam. nájazd Kuzmenko.
včera o 21:20 - TASR

Chicago má na covidovej listine 5 hráčov, Blues zapísali O'Reillyho a Saada

Koronavírusové problémy v kádri hokejového Chicaga sa prehlbujú. Blackhawks zapísali na covidovú listinu ďalších dvoch hráčov - kapitána Jonathana Toewsa a Fína Henrika Borgströma. Dvojica centrov doplnila trio Patrick Kane, Jujhar Khaira a Riley Stillman, ktorých klub NHL zapísal na covidový zoznam už dávnejšie. Na ňom sú aj tréneri Marc Crawford, Tomas Mitell a Jimmy Waite. Problémy s koronavírusom sa dotkli aj dvojice opôr St. Louis. Blues umiestnili na covidovú listinu kapitána Ryana O'Reillyho a ďalšieho útočníka Brandona Saada. Podľa trénera "bluesmanov" Craiga Berubeho bude O'Reilly chýbať mužstvu najmenej desať dní, dĺžka neúčasti Saada nie je zatiaľ stanovená.
včera o 13:51 - TASR

NY Islanders podpísali štvorročnú zmluvu s Johnstonom

Kanadský hokejový útočník Ross Johnston predĺžil kontrakt s tímom zámorskej NHL New Yorkom Islanders o štyri roky do sezóny 2025/26. Dvadsaťsedemročný krídelník zarobí milión dolárov za rok. Johnston pôsobí v drese "ostrovanov" od roku 2015, v NHL odohral dokopy 92 zápasov, nazbieral 15 bodov (7+8) a 214 trestných minút.
včera o 10:15 - TASR

Malmö - Skelleftea 1:6 vo švédskej lige

Hokejisti Malmö prehrali v utorkovom zápase švédskej SHL so Skellefteou 1:6. výsledky: Malmö - Skelleftea 1:6, Oskarshamn - Rogle 1:2 pp
26.10.2021 21:12 - TASR

Stan Bowman v Chicagu skončil pre kauzu sexuálneho obťažovania v klube

Stan Bowman sa v utorok vzdal funkcií generálneho manažéra a prezidenta klubu hokejovej NHL Chicago Blackhawks. Odstúpil pre kauzu, v ktorej vyšetrujú bývalého trénera zo sexuálneho obťažovania dvoch hráčov v roku 2010. Dočasným generálnym manažérom bude Kyle Davidson, vo vedení organizácie už nezostal nikto z inkriminovaného obdobia.
26.10.2021 21:00 - TASR

Jukurit - TPS Turku 3:0 vo fínskej Liige

V utorkovom zápase fínskej hokejovej Liigy vyhral Jukurit nad TPS Turku 3:0. Liiga - výsledky: Jukurit - TPS Turku 3:0, Lukko Rauma - KooKoo 0:3
26.10.2021 20:01 - TASR

Avangard Omsk - SKA Petrohrad 1:5 v pondelkovom zápase

Hokejisti SKA Petrohrad zvíťazili v pondelkovom zápase KHL na ľade Avangardu Omsk 5:1. KHL - sumár: Avangard Omsk - SKA Petrohrad 1:5 (1:0, 0:3, 0:2) Góly: 4. Gricjuk - 27. a 59. Kuzmenko, 22. Lehtonen, 25. Chusnutdinov, 59. Zykov
25.10.2021 21:10 - TASR

Connor, McDavid a Sorokin hviezdami druhého týždňa

Kyle Connor z Winnipegu, Connor McDavid z Edmontonu a Iľja Sorokin z New Yorku Islanders sa stali najlepšími hráčmi uplynulého týždňa hokejovej NHL.
25.10.2021 21:10 - TASR

Stillman a Khaira z Chicaga museli nastúpiť do karantény

Dvaja hokejisti Chicaga Blackhawks museli v nedeľu nastúpiť do karantény v súvislosti s pandémiou koronavírusu. Obranca Riley Stillman a útočník Jujhar Khaira sa pridali k opore tímu a hviezde NHL Patrickovi Kaneovi. Vedenie Chicaga informovalo, že do izolácie nastúpil aj asistent trénera Marc Crawford.
25.10.2021 11:07 - TASR

Ottawe sa zranil už tretí center, získala Gambrella zo San Jose

Novou posilou hokejistov Ottawy sa stal útočník Dylan Gambrell, ktorého Senators získali zo San Jose výmenou za voľbu v 7. kole budúcoročného draftu NHL. Dvadsaťpäťročný Američan by mal "senátorom" pomôcť zaplátať dieru v strede útoku po tom, ako sa im zranili centri Colin White (vykĺbené rameno), Clark Bishop (problémy v dolnej časti tela) a naposledy Shane Pinto.
25.10.2021 08:54 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

29. 10. 2021
N. Zámky - Michalovce o 17:30
Spiš. N. V - Zvolen o 18:00
Nitra - Košice o 18:00
Slovan - Trenčín o 18:00
Poprad - L. Mikuláš o 18:00
Prešov - B. Bystrica o 18:00

Odohrané zápasy

24. 10. 2021
SlovanN. Zámky
3:0REPORT
KošiceZvolen
6:2REPORT
Spiš. N. VB. Bystrica
1:2 SNREPORT
PrešovL. Mikuláš
4:3 SNREPORT
PopradMichalovce
2:3REPORT
TrenčínNitra
3:2REPORT

Najviac bodov

Patrik SvitanaPOP18 bodov
2.Tvrdoň M.NIT17
3.McPherson A.KOS17
4.Takáč S.SBA16
5.Harris B.SBA16

Najlepší strelec

Samuel BučekNIT9 gólov
2.Klhůfek P.KOS8
3.Šiška J.NZA8
4.Skokan D.POP7
5.Hrnka T.NIT7

Najlepší brankár

Dominik RiečickýKOS94.01 perc
2.Melicherčík M.SNV93.55 %
3.Honzík D.NIT92.53 %
4.Lackovič J.NZA92.52 %
5.Tomek T.POP91.89 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov