Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Slováci postúpili do Pekingu po triumfe nad Bieloruskom (FOTO)

zdroj: Hokejportal.net/Matúš Zeťák
29.8.2021 19:58 TASR

Slovenskí hokejoví reprezentanti postúpili na ZOH do Pekingu. V rozhodujúcom zápase na finálovom turnaji olympijskej kvalifikácie v Bratislave zdolali v D-skupine Bielorusko 2:1. Slovákom stačila na postup aj remíza, v 5. minúte ich poslal do vedenia presilovkový gól Petra Cehlárika.


Bielorusi vyrovnali dve minúty po prvej prestávke zásluhou Jegora Šarangoviča. V závere zápasu spečatil slovenský postup gólom do prázdnej bránky Libor Hudáček.

Do Pekingu sa kvalifikovali okrem hráčov SR aj Dáni a Lotyši, ktorí uspeli vo svojich kvalifikačných skupinách. ZOH sa v čínskej metropole uskutočnia od 4. februára - 20. februára 2022, konečnú dvanástku účastníkov tvoria okrem troch úspešných kvalifikantov Kanada, USA, Rusko, Švédsko, Fínsko, Česko, Nemecko, Švajčiarsko a domáca Čína.

Pre slovenských hokejistov to bude šiesta účasť na ZOH, predtým na hrách štartovali v roku 1994 v Lillehammeri, v Turíne 2006, vo Vancouveri 2010, v roku 2014 v Soči a pred tromi rokmi v Pjongčangu.

kvalifikácia ZOH 2022 - D-skupina (Bratislava):

Slovensko - Bielorusko 2:1 (1:0, 0:1, 1:0)
Góly:
5. Cehlárik (Hrivík), 58. Hudáček (Studenič) - 22. Šarangovič. Rozhodovali: Öhlund (Švéd.), Tscherrig (Švaj.) – Ondráček (ČR), Zunde (Lot.), vylúčení: 8:7 na 2 min, navyše Sapego 5+DKZ za vrazenie na mantinel, presilovky: 1:0, oslabenia: 0:0, 7105 divákov (vypredané).

Slovensko: Konrád – Marinčin, Jaroš, Čerešňák, Gernát, Grman, Kňažko, Nemec, Ďaloga – Jurčo, Hrivík, Cehlárik – Lantoši, Ružička, Pospíšil – Daňo, Studenič, Hudáček – Gríger, Roman, Slafkovský

Bielorusko: Taylor – Bailen, Sapego, Solovjov, Lisovec, Gotovec, Koljačonok, Korobov, Jerjomenko – Šarangovič, Komarov, Stas – Platt, Pare, Prince – Protas, Kodola, Bujnickij – Demkov, Pavlovič, Usov

Aktivita Slovákov od úvodu zápasu zamestnávala obranu súpera, pomohla k tomu aj skorá presilovka. Veľkú šancu v nej mal Hudáček a po ňom aj Jaroš a Pospíšil, Taylor si pripísal prvé dôležité zákroky. Po návrate vylúčeného Bielorusa na ľad fauloval Slafkovského obranca Sapego a dostal päťminútový trest a do konca zápasu. Oslabenie súpera využili Slováci už po 33 sekundách, presne namieril Cehlárik - 1:0. Na ľade potom pribudlo nervozity, z čoho pramenili vylúčenia, v oslabení hrali aj Ramsayho zverenci. V 15. minúte utiekol po ľavom krídle Ďaloga, ale v dobrej pozícii trafil len do brankára. Rovnako dopadol aj Pospíšil o minútu neskôr, Taylor jeho pokus vytesnil vyrážačkou.

Bielorusi vyrovnali v úvode druhého dejstva. Šarangovič sa výborne zorientoval v skrumáži pred bránkou a poslal puk do siete popod Konrádovo telo. Potom sa opäť vylučovalo, Konrád sa zapotil pri pokuse Platta. Hokejisti Bieloruska boli od polovice zápasu o niečo aktívnejší, no veľkú šancu mali Slováci, konkrétne Pospíšil. Korčuľoval sám na brankára, zakončil tvrdo strelou, ale Taylor ju vykryl. Ďalšiu šancu mal Lantoši, ale puk dostal tesne pred brankárom a nemal už čas na lepšie zakončenie. Brankára neprekonal ani Hudáček, ktorý dostal puk na vrchol kruhov. Šancu mal na druhej strane aj Korobov, slovenská obrana odvrátila puk v poslednej chvíli.

V tretej tretine hrali najskôr presilovku Bielorusi po vylúčení Studeniča, najťažší zákrok vytiahol Konrád po strele Šarangoviča. Slováci sa dostali do vážnejšej šance v 49. minúte, po závare v útočnom pásme zakončil Lantoši vedľa. S pribúdajúcimi minútami sa čakalo viac ofenzívneho úsilia od Bielorusov, po Lantošiho chybe nevyužil šancu Platt. Hostia museli na postup zvíťaziť a v závere zápasu vsadili všetko na jednu kartu. Odvolali brankára dve a pol minúty pred koncom a Hudáček nemal problém trafiť. Jeho gól poslal Slovákov definitívne na ZOH.

Marek Hrivík, kapitán SR: "Naša hra bola lepšia od zápasu k zápasu. Ako tím vieme hrať, dokázali sme to. Opäť sa takto môžeme zísť pred olympiádou a môžeme uspieť."
Peter Cehlárik, útočník SR: "Stretli sme sa v rýchlosti, bolo ťažké sa dať dokopy za taký krátky čas. Ale boli sme pripravení od prvého zápasu. Nebolo to jednoduché, ale zvládli sme to."
Nick Bailen, obranca Bieloruska: "Bol to nielen najťažší zápas na turnaji, ale pre mňa osobne možno aj v kariére. Veľmi som túžil ísť na ZOH. Ale Slováci majú dobrý tím a my sme napriek veľkej snahe neboli úspešní."
Libor Hudáček, autor víťazného gólu: "Užívame si to. Bola super atmosféra na domácom ľade a sme radi, že sme to dotiahli do postupového konca. Bielorusi búšili, my sme hrali umne a ustrážili si to vďaka Konrádovi. Tlak počas zápasu bol veľký. Vydali sme zo seba všetko a sme radi, že to dopadlo ako to dopadlo."

 

konečná tabuľka kvalifikačnej D-skupiny:

1. SLOVENSKO 3 3 0 0 0 9:3 9 *
-------------------------------------
2. Bielorusko 3 1 0 0 2 6:5 3
3. Rakúsko 3 1 0 0 2 7:8 3
4. Poľsko 3 1 0 0 2 3:9 3
* postup na ZOH

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


JR4

 

Gratulujem šampióni! Hrali ste srdcom aj hlavou za Slovensko a to si cením najviac. Páni ja vám všetkým tlieskam spolu s realizačným tímom ste to dotiahli tam, kde sme to všetci chceli...
29.8.2021 - 20:06
+21

len_tak

 

Toto bolo o pubický chlp: Sláva víťazom, česť porazeným.

Libor Hudáček

:slovenako2:
29.8.2021 - 20:07
+23

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Kepo_96

 

Konradovi by mali premerať nohavice….
29.8.2021 - 20:07
+9

fakir

 

Libor je PAN
29.8.2021 - 20:16
+4

SANSharks

 

super: správa do tejto doby
Tento tím vyzerá naozaj silný plus keď ešte posilníme tak bude dobre..síce sme na začiatku obrody hokeja na slovensku ale budúcnosti sa nebojím.
29.8.2021 - 20:08
+20

p_adre

 

ZOH 2022: Výborne, budú bezsenné noci a ťažké vstávanie na nočný hokej
29.8.2021 - 20:08
+10

rogalo

 

Nočný hokej? Veď to bude pomaly v ideálnom čase. Je tam koľko 6/7 hodinový rozdiel? Čiže ak sa bude hrať o ôsmej večer, tak u nás budu dve hodiny poobede
29.8.2021 - 20:17
+16

p_adre

 

Do rici: Máš pravdu!

Už nebudem písať pod vplyvom (emócií, samozrejme)
29.8.2021 - 20:20
+7

rogalo

 

Som zvedavý ako zahrajú Číňania. Podľa mňa to bude nedôstojné
29.8.2021 - 20:21
+11

p_adre

 

Ešte môžu rozdať pasy Kanaďanom?
29.8.2021 - 20:26
+1

gallup nr

 

Alebo nedat nikomu viza a OH turnaj vy-hrat🙂
29.8.2021 - 20:35
+19

Marchand63

 

Cina pusta teraz k sebe len tich co maju cinsku vakcinu 😀.
29.8.2021 - 20:39
+3

topska

 

Riesilo sa to ci to takto nedopadne ale strana o tom nechce ani pocut
29.8.2021 - 20:39
+1

AgentCooper

 

Ak bude hrat Cina iba s original cinanmi, tak 15+, v pripade hracov z NHL v dresoch Kanady a USA 25+.
29.8.2021 - 20:51
+7

VSŽ Košice

 

14 hodina je ideálny čas pre koho? Tých čo idú z rannej alebo na poobednú?
30.8.2021 - 5:36
+6

strojar

 

Pre nás dôchodcov.
Po dobrom obedíku hodinka spánku a šup sa k telke na hokej.
30.8.2021 - 6:04
+9

zomi

 

Kto by to povedal, že dôchodca. A ja že zrelý päťdesiatnik...
30.8.2021 - 19:41
+1

rogalo

 

Pre väčšinu asi lepšie ako o tretej ráno. Dobrý čas to je pre administratívnych pracovníkov čo majú Homeoffice
30.8.2021 - 7:32
+1

Captain

 

Pre tých čo sedia v kancelárii a môžu v robote pozerať hokej 🖐
30.8.2021 - 10:22
+1

matus93

 

Sme tam ? Sme .. verím, že táto kvalifikácia nám jasne ukazala, že je lepšie makať priebežne a dosahovať výsledky, aby sme ju nabudúce hrať nemuseli .. dnes sa patrí pogratulovať a verím, že griger bude OK jeho útok v závere celkom chýbal ..
29.8.2021 - 20:08
+6

chuanpablo

 

Kto moze posilnit tim na Olympiade?: Tatar, Panik, Sekera, Cernak, Halak?
Je tam vobec este niekto?
Charu uz asi nezoberu...
29.8.2021 - 20:09
+1

Dracik_18

 

Nemôžu ...klub ich nepustí ...
29.8.2021 - 20:14
+14

AgentCooper

 

O ucasti hracov rozhoduje vedenie NHL, nie samostatne kluby. Bud pojdu vsetci alebo nikto.
29.8.2021 - 20:17
+20

Dracik_18

 

Áno videli sme 🙂
29.8.2021 - 20:39
+9

AgentCooper

 

O ucasti hracov NHL na ZOH rozhoduje vedenie ligy.

O ucasti hracov V KVALIFIKACII na ZOH rozhodovali hraci samotni na zaklade odporucani z klubov, vyznamnu ulohu zohrali aj moznosti jednotlivych zvazov zaplatit za tychto hracov poistky.
29.8.2021 - 21:59
+1

P24

 

Tak ono. Vedenie nhl sú majitelia klubov, takže....
29.8.2021 - 22:18
0

AgentCooper

 

Takze co? Dobre vies, ako to je... Bud sa cela liga dohodne a hraci NHL budu na olympiade. Alebo nepojde nikto a ziadne vyjednavanie s jednotlivymi klubmi o jednotlivych hracoch nebude. Mozno s vynimkou hracov v AHL, ak bude mat nejaka repre silneho GM ako bol svojho casu Peter Stastny u nas.
29.8.2021 - 23:17
+1

Ol!ver

 

🤣
29.8.2021 - 22:24
0

chuanpablo

 

Klub???
Momentalne sa dohaduje Nhl s IIHF. Mali to oznamit do konca augusta. Jedna sa o 3 tyzndoch pauzy.
Kde mas, ze nejaky klub nieco nedovolil?
29.8.2021 - 20:19
+3

Marchand63

 

Sice sa este nedohodli ale: Kanada už vymenovala Jona Coopera, kouča Tampa Bay Lighting za hlavného trénera javorových listov na zimnej olympiáde.
29.8.2021 - 23:15
+1

Axon

 

Fehervary
29.8.2021 - 22:45
+1

crosbynko

 

No chvalabohu. Tretiu tretinu sme zvladli a nepustili sme Bielorusko zbytocne do velkeho tlaku. Nebolo to jednoduche tieto posledne dni ale sme tam a to sa pocita!
29.8.2021 - 20:09
+2

hawkie

 

Ako to len zhodnotiť..: Ráta sa výsledok, a ten je teda hlavný. Cesta - ak je dobrá, poteší. Cesta bola ale bola trošku náročnejšia. Ale tej kritiky na hráčov je nenormálne neúrekom. Niekoľko mojich postrehov (z tých cca 60 minút, čo som videl zo všetkých 3 zápasov):
- bola veľká chyba zmeniť 1. útok z MS (Lantoši -> Jurčo) - Tomáš viditeľne nestíhal (vyložene mi pripomínal Adama Lišku, ktorý je hráč len na 4. útok), Robo sa pre zmenu tiež dosť (vy)trápil, a tiež mu to nešlo (záblesky tam boli)
- povestná "baba" ide Ramzesovi, že 1. útok po 2 zápasoch nevrátil do pôvodnej podoby z MS
- Jurčo celkovo za mňa sklamanie , toto nie je Tomáš z MS 2018 (tam bol vynikajúci)
- Čerešňák TOP obranca - je vynikajúci, a nechápem, prečo hrá LEN českú ligu
- Gernát a Marinčin tiež skvelý, nezaostával ani Jaroš...
- Nemec a Slafkovský sú špeciálne kapitoly - títo boli skvelí!
- veľká škoda zranenia Kelemena, ten mi v dnešnom zápase chýbal
- opäť sa ukázalo, ako veľmi tím potrebuje Hudáčka vo forme, ktorý vie byť tým povestným x-faktorom a rozhodovať zápasy
- absolutérium patrí Konrádovi, pre ktorého platí to povestné príslovie o vínku - čím je Braňo starší, tým je lepší

Ďalej by som hráčov nehejtil. Optimum to nebolo, ale ráta sa výsledok

Dodatok - vrú vo mne rôzne pocity, keď vidím na lavičke Podkana .
29.8.2021 - 20:09
+43

hawkie

 

skvelí* (jejda, toto je hrubka, ktorá sa mi veľmi dávno stala naposledy )
29.8.2021 - 20:11
+3

Cia

 

A este jedna hrubka nehodnot vykony hracov ako divak tomu moc nerozumies nechaj to na odbornikoch ty mozes akurat napisat ci ta hokej bavil alebo nie to je vystup pre divaka
29.8.2021 - 20:16
+5

emoxx1

 

Divák platí, tak môže aj hodnotiť. To, že to nie je odborné a z toho hodnotenia reálne nevyplýva nič je druhá vec.
29.8.2021 - 20:19
+14

hawkie

 

@emoxx1 - nevyplýva? Je pravda, že to malo byť (primárne) len zhrnutie z môjho pohľadu , ale v skrytosti tam vidieť, kto by mohol byť potenciálny na OH .

@Cia - prečo by som nemohol hodnotiť? Veď na to sú komentáre , snažím sa hodnotiť konštruktívne (t.j. bez hejtu). Viem, že nie som na lavičke (pomaly) 10. asistent trénera (veď mám dačo iné vyštudované ...), ale svoj pohľad si hádam ešte môžem povedať .
29.8.2021 - 20:37
+7

emoxx1

 

Nevyplýva v zmysle, že z tých rečí sa aj tak následne neskladá zostava, ani nemení taktika. Proste je to logické, že divák hodnotí, len sa tá diskusia premiestnila. Kedysi sme si tie hodnotenia rozprávali pri pive, dnes si pokecáme v diskusii.
29.8.2021 - 21:15
+2

Sunkafit

 

Na stadione tomu chybali vacsie emocie
30.8.2021 - 0:26
0

chuanpablo

 

s Jurcom suhlas, mali ich prehodit aspon pocas zapasov, ked nasi stagnovali.
29.8.2021 - 20:12
+7

Render 77 Nr

 

Jurco veľké sklamanie skoro každý súboj prehral co sa stým chalanom stalo ? A Daňo tiež nič moc škoda ich .
29.8.2021 - 20:16
+5

Matej8199

 

Daňo ? V súbojoch veľmi silný, na puku tiež, do kombinácie celkom dobre. Podľa mňa zahral Daňo nadpriemer v tejto kvalifikácii
29.8.2021 - 20:22
+34

Cia

 

Mna Dano bavil jediny spieval hymnu
29.8.2021 - 21:35
+7

Bizzaremifo

 

Dnes aj Hudáček
29.8.2021 - 21:53
+1

Sunkafit

 

Suhlas
30.8.2021 - 0:26
0

pejOliver

 

Jurčo slabucky mal by ozaj prehodnotiť návrat do Eú kde bude hrať plno a bude to na ňom vidieť ako naši eú hráči a ne ponieverat so po NHL ahl
29.8.2021 - 21:15
+5

pupo

 

Prva lajna si nesadla, Druha mala problémy v defenzíve ale zas pre tých chalanov to boli prvé zápasy po mesiacoch. Nehovoril by som že niekto vyslovene sklamal
Mna najviac prekvapil Dano zo zámorských hráčov bol na tom korculiarsky najlepšie
Bielorusi odohrali spolu s výhrou nad Švédmi na MS asi svoj najlepsi tohtoročný zápas a hlavne jak sme hrali v tretej tretine treba chalanom poďakovať
29.8.2021 - 20:22
+10

pohodaci

 

No, TRIUMFOM by som to nenazval, aj rakušanmi sme sa vytrápili, ale dôležité je , že sme postúpili ....
29.8.2021 - 21:42
+2

pupo

 

Takýto turnaj nieje len o kvalite. Okrem 1,5 tretiny sme ten turnaj a súperov dominovali,bohužiaľ nie vždy výsledkovo ….
29.8.2021 - 21:49
+4

Standacik

 

Navzdory niektorým slovenským "tiežfanúšikom" sa podarilo hráčom postúpiť na Olympiádu
29.8.2021 - 20:10
+13

Rolba

 

oleeoleee ja šťaastna zemepán
29.8.2021 - 20:10
+3

fifofrogy

 

Gratulácia hodnotiť nebudem hokej len z tých pár minút čo som mal možnosť zhliadnuť ale zaujala situácia z trestnej lavice kedy sediaci Bielorus okamžite ešte sa ani nestihol utrieť a už mu bolo posunuté rúško a v zápätí na to Slovenský hráč na trestnej bez rúška ? ...môže mi to nejako niekto logicky vysvetliť ???
29.8.2021 - 20:10
+1

sk.miso.sk

 

nebol to zrovna ten čo si išiel odsedieť ten 5 minútový trest?
29.8.2021 - 20:11
+13

frantapriklep

 

Lebo biely Rus tam mal sedieť 5 min
29.8.2021 - 20:12
+7

AgentCooper

 

Samozrejme.

Vyssi trest 5 alebo 10 min - na turnajoch IIHF povinnost mat rusko na TL.
Nizsi trest 2 min - odsedi sa bez ruska.
29.8.2021 - 20:16
+17

fifofrogy

 

No ty môj duch tak toto fakt konečná väčšiu tuposť som už dávno nečítal ale ďakujem za vysvetlenie páni 👍
29.8.2021 - 20:19
+11

mitoO

 

Veru, blud riadny
Nieco podobne, ako na v KE na turnaji, zopar ludi plakalo, ze ludia nemaju ruska, pricom to bolo len pre zaockovanych.
29.8.2021 - 20:29
+6

fifofrogy

 

Očkovaní neočkovaní vakcíne nikomu nedáva to že nemôže byť nosič prenášač vírusu či skončiť s vírusom v nemocnici preto práve tí mi vadia najviac lebo si myslia že ak už mám v sebe vakcínu už môžem všetko ...to vidieť pri rôznych podujatiach kultúrnych športových atď no žiaľ odnesieme si to všetci a stále mám pocit akoby som videl okolo seba nesmrteľných a vôbec si nikto z nich aj dnes na štadióne neuvedomuje že ak o mesiac zrušia vstupy na športoviská a bude opäť že vláda atď nie za to si môžeme my samí ako správame k sebe a ostatným ... žiaľ presne kvôli tejto väčšine sa vyhýbam miestam a akciám kde som chodieval predtým veľmi rád.
29.8.2021 - 21:09
+6

mitoO

 

Mo, pisem, ze tam boli len ockovani, zo staffu zas kto sa nedal zaockovat, jeho vec. Ved premorujeme aj tak.
Tu sa rozculovat na hokejovom zapase a deti s ucitelmi poslat do prvej linie Smiesne.
29.8.2021 - 21:15
+2

fifofrogy

 

Máš pravdu neriešme to uvidíme čo nás čaká a užívajme si skvelý postup našich hráčov 🙂👍
29.8.2021 - 21:16
0

Tino

 

ockovanie: neockovanie je kolem a kolem o statistike...kolko ludi z oboch kategorii skonci v nemocnici, resp. budu PN a ochromia biznis ...no a vzdelani ludia maju za to ze z kategorie zaockovani to bude dramaticky nizsie, neverbalna komunikacia je ze covid tu s nami bude este dlho mozno navzdy treba sa s nim naucit zit, no a ludia sa ucia...+pat kolem a kolem civilizovany svet to robi velmi velmi podobne.
29.8.2021 - 21:16
+1

mitoO

 

posledna vec k tomu, pozrime sa na skoly a vsetky ostatne opatrenia su potom smiesne
29.8.2021 - 21:42
0

Tino

 

skoly: su o prioritach...musime zacat zit ako pred a skolstvo je sektor kde je to akutne potrebne hociajs vedomim ze to bude mat nasledky
29.8.2021 - 21:52
+2

mitoO

 

Iste, ale vybodnut sa tam na vsetky opatrenia znamena, ze vsetky ostatne su smiesne.
Vybodnut sa na preplatenie pandemickej PN v plnej vyske znamena, ze vsetky ostatne opatrenia su smiesne (totizto nikto, kto ma beznu teplotu, kasel a sopel nepojde na testy, ak ma riskovat 55% zo mzdy na dva tyzdne). Je toho viac, ale je fakt smiesne, ze hokejista na trestnej si dava rusko Tomu nerozumiem. Co ine ako vysmech moze toto opatrenie schytat.
29.8.2021 - 22:04
+1

Tino

 

jo: ucime sa ,niektoreveci mozu byt nedomyslene alebo sa tak javit...nastavovat co ano a za akych okonosti a co nie budeme este hodne dlho a bude okolo toho vela diskusie, nedorouzmeni hejtu nepochopenia , cirkusu pre cirkus...
29.8.2021 - 22:15
+1

mitoO

 

Staci sa nespravat ako prd vo vesmire a nastavovat to tak, ako je to inde.
A to neplati len o dnesku. Velmi mi chyba spolocna EU covid politika.
29.8.2021 - 22:18
0

Tino

 

politika: preto nie je zatial nic skutocne jednotne spolocne...agendu zdravie si chceli clenovia riesit samostatne no a ked pride pandemia vyzera to takto...drvivu vacsinu robimecez to vsetko v zhode so susedmi ale su nejake ulety aleto asi vsade, casom sa to utrasie bude to dlhe narocne ale nakoniec sa zjednotime aj v tomto
29.8.2021 - 22:25
+3

soli

 

A robíme to tak, ako inde.
30.8.2021 - 8:25
0

miko 75

 

No veď je tam minister za sas,tak čo sa čudujes,oni sú za premorovanie.
29.8.2021 - 22:32
0

mitoO

 

Mne premorovanie az tak nevadi, najma, ak sa covidu v najblizsej dobe aj tak nikto nevyhne. Len tie dalsie opatrenia su trochu smiesne a neverim, ze nejako pomozu predlzit premorovanie, o co sa asi snazia. Najma, ak to nikto nedodrzuje, pretoze to nikto nekontroluje. Drzme si klobuky, jedeme z kopca
29.8.2021 - 23:20
0

miko 75

 

Vieš si predstaviť, že by povedali, že do školy iba zaockovaní, alebo s testom, šak baby ľudia vyskočili z kože, veď to tu už bolo.
30.8.2021 - 0:10
0

julo

 

A divaci bez ruska..
29.8.2021 - 20:21
+2

fifofrogy

 

Toto vôbec nemá zmysel vôbec nejako komentovať ...žiaľ hlúposť vládne po celom svete opatrenia na smiech a aj toto že 5 minút áno 2 minúty nie čiže fakt len sa usmiať a už len sa nechať unášať tým čo nám títo zodpovední spoluobčania na jeseň opäť za "darček" prinesú
29.8.2021 - 20:26
+5

Sunkafit

 

Opatrenia na stadione...pokial som nemal doteraz coronu tak uz ju isto mat budem
30.8.2021 - 0:29
0

frantapriklep

 



Výborne chalani, misia splnená. V zápase sme boli o kusok lepši a mali o niečo viac šancí, miestami dôležitosť zápasu zväzovala ruky. Trochu lepšie presilovky a premieňanie šancí a mohlo to byť pokojnejšie. Ale v globále spokojnosť, turnaj sa zvládol a snáď si chalani zmerajú sily naozaj v skvelom turnaji s hráčmi NHL.

V budúcich zápasoch by som rozhodne posunul Slafka vyššie, kde by bol oveľa platnejší. Ten chalan sa mi páči stále viac.

Konečne aj fanúšikovia na tribúnach zažili hokejovú radosť.
29.8.2021 - 20:10
+22

kaviarista

 

v podstate ja si chodim do diskusii precitat len tvoj komentar a potom hajde spat
29.8.2021 - 20:21
+7

fanda55

 

Veľká vďaka Konradovi za udržanie chladnej hlavy v tých sanciach súpera. Keďže sme spalovali šance, koledovali sme si, ale našťastie to nejako vyšlo.
29.8.2021 - 20:11
+11

Marchand63

 

Tesim sa, ze sme postupili a verim, ze to chalani nevybojovali odmietacom repre. /Aj ked velmi neverim, ze ked budu chciet dojst, ze ich repre odmietne/. Potesili ma Konrad, Hudacek, Slafkovsky, Pospisil a naopak silno sklamali Lantosi a Daloga.
29.8.2021 - 20:12
+7

TuriecMT

 

Dakujeme chlapci a gratulujem
29.8.2021 - 20:12
+9

alex77

 

Konrad si zasluzi hyckanie a opateru....
29.8.2021 - 20:15
+23

miko 75

 

Chvalabohu sme v Pekingu,ale poslednú tretinu som si statočne obhryzal nechty.
29.8.2021 - 20:16
+5

emoxx1

 

No nejak sa to zvládlo. Tomu Slovenskému vozeniu puku v útočnom pásme asi nikdy neprídem na chuť, ale vyhralo sa, tak OK.

29.8.2021 - 20:16
+5

zomi

 

Mňa zasa iritujú krížne prihrávky našich v obrannom pasme cez spleť súperových hokejok.
30.8.2021 - 19:35
+1

emoxx1

 

Áno... aj to...
31.8.2021 - 14:12
0

fanda55

 

Z NHL Sekera a Černák. To stačí. Možno ešte Jaro Halak do brány. Zdeno ma už odsluzene a Panik s Tatarom moc ofenzívu nerozhybu, to nie sú rozdielovi hráči.
29.8.2021 - 20:18
+2

ridlley

 

Fuha, akoze vynechat Tatara by bol pekny luxus
29.8.2021 - 20:20
+30

fanda55

 

No neviem, ako môžeš to vidieť inak, nehadam sa, ale v mojich očiach veľký rozdiel s nim a bez neho v zostave nevidím.
29.8.2021 - 20:28
+3

juromt

 

...: Daj si na jednu stranu Jurca, Dana a na druhu Tatara a Panika a ak nevidis rozdiel nechaj hokej radsej tak.
29.8.2021 - 20:44
+24

miko 75

 

Ja rozdiel vidím,ale za prístup nech tam idú tí, čo to vybojovali.
29.8.2021 - 21:05
+10

ridlley

 

A co napr. taky cajkovsky alebo fehy? V ich pripade by si to ako riesil? Ani ich nebrat?
29.8.2021 - 21:56
+1

miko 75

 

A ty čom?
Fehy tam bol,ale sa zranil,toto ideš porovnávať?
29.8.2021 - 22:30
+5

ridlley

 

A cajkovsky? Ten tam nebol vobec, toho tiez nebrat?
29.8.2021 - 22:44
+1

Marchand63

 

Uz to zbytocne hrotis. Keby si chcel, tak z kontextu pochopis, ze myslel nebrat hracov ktori odmietli lebo nechceli.
29.8.2021 - 23:04
+11

miko 75

 

Dík, aspoň sa nemusím namáhať.
29.8.2021 - 23:49
+6

FeroMotyka

 

Nech tam idú ti najlepší.
29.8.2021 - 22:08
+3

pepa78

 

…to by bolo : take faux pas, ako sa nespytat Vinca Lukaca na jeho nazor na hocico
29.8.2021 - 22:20
0

emoxx1

 

Voči hráčom ktorých tam máme určite rozdielový sú. Aspoň Tatar bez debaty.
29.8.2021 - 20:20
+10

Senn

 

urcite.. Tatar a Panik so zaradenou trojkou su niekde uplne inde ako zvysok nasich chlapcov, jednoznacne tam musia byt
29.8.2021 - 20:20
+8

kaviarista

 

Pospisil: je lepsi hokejista ako obidvaja. K nemu len treba najst do repre dvojicku ako Cehlo s Hrivikom a treti do partie by mohol byt hocikto s momentalnou formou. Mali by sme 2 rovnocenne utoky na svetovej urovni a to sa da uz hrat iny hokej. Ak jeden utok nema svoj den, potom nie je nikto iny, kto urobi zapas. Kanada alebo Rusko maju vzdy 4 taketo utoky
29.8.2021 - 20:41
+3

p_adre

 

Tatár určite aj bude zdravý tam bude.
Hráč aj do kabíny do partie.
29.8.2021 - 20:21
+2

p_adre

 

*ak
29.8.2021 - 20:22
0

chuanpablo

 

Ak tam bude Tatar, tak urcite aj Panik. V repre drese maju spolu odohrane hodne. Nepotrebuju sa zohravat.
Tatar bude este vacsia posila ako Liborko a Panik vacsia posila ko Jurco. Navyse su zohrani, takze nieje o com.
29.8.2021 - 20:26
+3

hawkie

 

Tatar-Hudáček-Pánik za mňa ideálna prvá formácia (na MS 2019 im to išlo spolu super, Libor navyše vyzrel - korčuľuje skvelo, a dáva do toho toľko drzosti, čo maličký Johnny "Hockey" Gaudreau ).

K tomu druhá formácia Cehlo-Hrivo-Lanti (tá z MS 2021), doplniť o ďalšiu silnú 3. a 4. formáciu (4. formácia nemusí byť čisto obranná).
29.8.2021 - 20:32
+6

strojar

 

TATAR.
Ten hokejista sa volá Tomáš TATAR.
Tatári žijú pár sto km východne od Moskvy.
29.8.2021 - 21:14
+3

Dracik_18

 

A sme doma 😉😁😁
29.8.2021 - 21:18
+8

p_adre

 

volá sa to autocorrect 🤷‍♂️
29.8.2021 - 21:26
+6

zomi

 

Navyše Sekera je po operácii, ktovie ako bude pripravený v termíne ZOH.
Takže nakoniec nám zostáva až jeden z NHL Erik?
30.8.2021 - 19:38
0

Cvikelka

 

🖕ŠARANGOVIČ🖕
29.8.2021 - 20:18
+22

fank one

 

Ten by sa nám na OH celkom hodil
29.8.2021 - 20:26
+2

gabby

 

teraz si klesol na uroven tych na ktorych si pocas zapasu isto nadaval gratulujem
29.8.2021 - 20:26
+4

Cvikelka

 

gabby: Ja?
29.8.2021 - 20:42
0

Bielomokry

 

Dziękujęmy bardzo
29.8.2021 - 20:20
+15

strojar

 

Trefa.
29.8.2021 - 21:15
0

nerorome

 

29.8.2021 - 21:25
+4

miko 75

 

Čo systém?(chyby už opravovať nemôžeš, keďže si ich sám vyrobil už veľa)
29.8.2021 - 21:28
+8

strojar

 

Pýtaš sa čo systém?
Hovno.
29.8.2021 - 22:30
0

miko 75

 

Nemusíš sa v príspevku podpisovať.
30.8.2021 - 0:08
+49

mitoO

 

S prehladom vyhrana skupina. Parada.
29.8.2021 - 20:21
+3

Goethe

 

Gratulujem! Dúfam, že sa aspoň polovica hráčov predstaví na OH. Čo sa týka výkonov, tak som sklamaný z Jurča, Ďalogu, Daňa, Jaroša. Studenič dopláca stále na svoju nepresnú mušku a aj podľa mojho názoru mu toto skríži plnohodnotnú cestu v NHL. Lantoši tiež mohol viac ukázať. Palec hore pre Hudáčeka, Konrada a Čerešňaka.

PS: Dúfam, že sa Tatar nebude brať automaticky na OH, keď sa teraz na to vyprdol
29.8.2021 - 20:26
+6

Ketchup_Boy#81

 

Neviem mňa napr Jaroš potešil
29.8.2021 - 23:19
+6

pejOliver

 

Podľa mňa Daňo na to akú mal úlohu hral vydarenú kvalifikáciu
30.8.2021 - 10:26
+5

zomi

 

Len keby ešte k tomu dal jeden dva góly - šance, či polo šance na to mal dosť - videli by sme koľko by tu bolo na neho chvály. Darmo: Hokej ako aj iné kolektívne športy je o detailoch. A produkciu je u jednotlivcov oveľa viac vidieť, ako oddanie síl a výkonu pre mančaft.
30.8.2021 - 19:28
0

ElwisNR

 

Super zaslúžene chlapci postúpili!Ja by som moc so zostavou nevymyšlal nakoľko na nejaké experimenty a zmeny nemáme čas ani hráčov a jadro mužstva musí tvoriť táto partia z Bratislavy.Dúfam že toto by mohol byť reštart reprezentácie druhý Sheffield a pri troche šťastia aj Lillehammer.
29.8.2021 - 20:27
+9

gabby

 

vyhrali sme postupili sme a tak je vesmir znovu v rovnovahe
29.8.2021 - 20:27
+7

Tip-Top

 

Gratulujem chalani naši! Nepozeral som cely zápas, ale kolko mal Simon Nemec icetime?
Celkovo som trosku sklamaný, ze nebol vôbec nasadzovany na PP, a pritom je z našich obrancov na PP najlepší...
29.8.2021 - 20:29
+5

miko 75

 

Dnes nehral vôbec,hrali sme na 7 obrancov.
29.8.2021 - 20:32
+11

fanda55

 

Nemec dnes nehral.
29.8.2021 - 20:33
+1

hawkie

 

Hmmm, Ďalogu okrem rýchlosti strčí do vačku vo všetkom , ale asi chceli ísť na istotu (t.j. nezopakovať scenár z MS 2019).
29.8.2021 - 20:39
+6

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
jozosvk

 

Dakujem za postup, som rad, ze opat nebudeme chybat na ZOH. Podla mna tam jednoznacne ptarime a hlavne v obdobi, ak tam bude CIna, co bude urcite nedostojne voci hokeju.
Nechcem nikoho vyzdvihovat, ale istotu som mal v Kondradovi, Ceresnakovi a som rad, zte dozrel Hudacek...aj vsetci ostatni boli fajn a verim, ze aj napriek roznym okolnostiam nemohlo ist niekotri dalsi hraci, verim, ze na ZOH pojde to najlepsie. V obrane velmi posilni Cernak, v utoku Tatar, brankarov mame dobrtych aj v EU, Halaka by som nevolal...
Este raz vdaka za ZOH, neviem si predstavit OH bez Slovenska...
Uz teraz sa ale tesim na U 210 v decembri a MS U18 - to nepodcenit a zavolat to najlepsie.
29.8.2021 - 20:32
+6

pupo

 

Bez hráčov s NHL by sme podľa mna mohli napodobniť Nemcov.
29.8.2021 - 20:36
+1

pokemon33

 

Gratulacia,sme na OH...od zajtra odpocitavam dni do Pekingu
29.8.2021 - 20:35
+4

Adriano23

 

K dianu v zapase asi skoda co pisat. Prestrielali sme ich 39:22. V tretej k tretine sme ich k ziadnemu obrovksemu naporu nepustili. Tento tim ma vysoky charakter a silu. Doplneny o hracov co chybaju kvalita este vzrastie.

Podme si pozriet potencialnych hracov co nas mozu reprezentovat na OH:

V Brankovisku mame najvacsiu kvalitu aku sme kedy mali, do toho je tam az niekolko adeptom, ktori by v minulosti boli jednickou a teraz sa asni nemusia dostat na supisku: Konrad, Halak, Tomek, Rybar, Huska, Godla ... (Hudacek).
Obrana taktiez najlepsia aku sme kedy mali a to aj co sa tyka kvality a aj hlbky. (Chara), Cernak, Sekera, Fehervary, Ceresnak, Marincin, Jaros, Gernat, Cajkovsky, Daloga, Grman, Rosandic, (Knazko, Bucko, Nemec, Ivan, Janosik, Koch ...)
V utoku sme vyse dekady nemali tolko talentu a skillu. Na domacich MS v roku 2011 nas vekovy priemer bol 31,5 roka. Kde uz vazne bolo citit, ze pani to sice stale maju v rukach, ale proste rychlost abstenovala. No ale spat k OH. V skupine nas cakaju svedi, fini a lotysi. Sice lotysom vychadza kvalitna mlada generacia na cele s Balcersom a Abolsom, ale aj tak nas tim bude papierovo miernym favoritom. Uvidime ako na tom sme v porovnani s najlepsimi. V roku 2014, kde boli naposledny hraci z NHL, to bol kruty pohlad na nasu hru, verim ze sa zatych osem rokov aspon nieco pohlo vpred.
No a k tym utocnikom, tak centrov mame po dlhej dobe znovu velmi kvalitnych a kreativnych: Hrivik, Hudacek, Ruzicka, Griger, Roman, Kristof, (Dano). Na nase pomery, nevidana kvalita. Taktiez aj kridla preukazuju pomerne slusnu zrucnost a rychlost: Tatar, Panik, Studenic, Lantosi, Cehlarik, K. a M. Pospisilovci, Jurco, Dano, Kelemen, Krivosik, Liska, Skalicky, Slafkosky, Bakos, Holesinsky, Regenda, (Fasko-Rudas, Okuliar...).

Tento tim ma nato, aby nieco ukazal aj na somotnych OH a prekrocil svoj tien ...

Na zaver iba dodam, ze chlapci vdaka, aj ked to bol nervak, cele 4 dni, tak stalo to zato sa na vas pozerat
29.8.2021 - 20:38
+29

Kurolišek

 

Bielorusi prestrieľali Poľsko 46:19 a čo z toho? Ta prehra spôsobila, že na konci museli odvolať brankára. Úplne nezmyselne si sťažili situáciu. Taká analógia našich s Naganom keď sme museli vyhrať nad Kazachstanom ale hlavne z MS 2007 keď sme takto vyhrali 4:3 (gólom do prázdnej). Avšak náš výkon nebol až tak skvelý ako píšeš... hlavne 2. tretinu Bielorusi boli všade.
29.8.2021 - 20:54
+2

Adriano23

 

Vidim ze si to pochopil
29.8.2021 - 21:07
+12

pupo

 

Bielorusi hrali prvé 4 tretiny na turnaji veľký prd a ak by ich Rakúšania v druhej tretine svojou blbostou nevrátili do zápasu tak by sme oslavovali asi už v piatok. Je to ich mentalita a preto už vypadli a minule MS skončili posledný keď porazili Švédov a prehrali s GB.To mužstvo sa podľa mna pohybuje okolo 12-14 miesta a sem tam vedia prekvapiť,ale aj vybuchnut
29.8.2021 - 21:09
+7

Kurolišek

 

Ja len hovorím, že rozprávať o tom že sme Bielorusov prestrieľali po vyhratom zápase je fajn ale tento faktor nerozhoduje zápas. Ak by nám tam niečo spadlo tak si to môžme strčiť za klobúk tak ako Bielorusi. Výkon nebol dobrý v druhej tretine a v treťom to bolo o tom kto dá gól. Našťastie Bielorusi museli (sami si za to môžu) a tak sme to vedeli urvať aj takto. To čo si písal o Bielorusku platí tak trochu aj u nás... plávame okolo 9.miesta a občas vieme prekvapiť niekoho z TOP6. Pravidelne však od roku 2013 končíme mimo play-off. Tento rok sa nám to podarilo ale aby sa to dialo pravidelne to ešte bude kopec práce. Čo potvrdil aj tento turnaj kde sme sa reálne trápili s týmom z B kategórie, dominovali nad tímom čo hraje IB (céčko) a jediný súper z elity nás vytrápil tak že to až zle bolo. A to ten tím skončil na posledných MS posledný. Treba si ceniť tento postup ale nezabúdať, že ak chceme byť v top8 tak jednoznačne nemôže byť pre nás problém sa dostať do top12 (čo je počet tímov na olympiáde).
29.8.2021 - 21:20
+2

pupo

 

My sme 9 od nástupu Ramseyho keď porážame súperov ktorých musíme porážať,predtým to bolo pár rokov horšie…. Platilo o nas by som preto povedal, my nemáme vďakabohu od Ramseyho taký prístup aký mali Bielorusi napríklad proti Poľsku alebo v prvej tretine proti AUT.
V druhej sme hrali zle ale v tretej sme boli lepším a BLR držali v šachu,to že mali šance (hlavne po našich chybách) je jasne. Bohužiaľ sme im nevedeli odskočiť a tak sme ich držali v zápase, to iste proti Aut ktorým stačilo 8minut aby nás obrali o bod.
29.8.2021 - 22:01
0

Kurolišek

 

Bohužiaľ občas máme... spomeň si Hudáčkové: Máme to v povahe a náš rozlúčkový zápas s Lacom Nagy keď sme si robili na ľade čo sme chceli a vlastne Godla nám to zachránil pri presilovkách. Prehry proti Nemecku a Kanade alebo proti Slovinsku na olympiáde... zbytočné vylúčenia na konci zápasov. Máme toho dosť čím sa zrážame dole. Koľko zápasov už pod Ramsay sme prehrali doslova v poslednej minúte. Takže áno zlepšili sme sa ale stále sme ten tím čo sa vie vytrápiť sám so sebou. Možno práve táto nová mladá nastupujúca generácia bude konečne tá čo podobné blbosti prestane robiť.
29.8.2021 - 22:10
+3

pupo

 

Áno viem čo myslíš , naša pút na MS začala už pekne vo Viedni prehrou proti AUT a odvtedy bolo podobnych výbuchov kopa
29.8.2021 - 22:22
+3

BaW

 

Prosím ťa, ako si prišiel do zátvorky na meno Hudáček ? Ešte stále nestačilo ? Ani po týchto MS ?
Obrana: Prečo najväčší talent medzi obrancami Nemec do zátvorky, zvlášť keď odohral výborne MS, teraz kvalifikáciu na OH a do tímu Rosandič ???

Za mňa ináč kvalifikácia OK. Ale zas nejakú superpríbeh z toho robiť netreba.
Splnili sme povinnosť, ale práce je, keď nechceme stagnovať.
29.8.2021 - 22:49
+4

Tehelnepole

 

Adrana ber s reyrvou, co ten vcera stvaral v LIVke sa len tak nevidi. Nechaj...caka na pochvalu od Zomiho.
30.8.2021 - 8:32
+1

Adriano23

 

Od ludi ako zomi, pochvala urcite potesi. Mame sa od neho co ucit, mna nevynimajuc...

PS: Veru, necakal som, ze jeden ironicky koment v livke ta tak rozrusi, ze mi ho teraz budes pripominat na vecne veky
30.8.2021 - 18:00
+1

Tehelnepole

 

Nie.
Len mi tam nešlo do hlavy. Ty taký ozaj výborný diskutér. Vlastne si ma nasral.


Ale všetko ok
30.8.2021 - 18:52
+1

Adriano23

 

Ale prosim ta, zbytocne sa nenechaj vytocit od "obycanjnych" anonymnych diskuterov, nech som to ci uz ja respektive ktokolvek, nestoji to za to Co sama aj tak dobre vies.

Inac dakujem za kompliment.
30.8.2021 - 19:13
0

jofo1

 

To sme na tom fakt uz dost biedne ked nasich hokejistov chvalime uz aj za stastne vitazstvo doma nad muzstvom na rozhrani A a B skupiny.
29.8.2021 - 20:39
+6

pupo

 

Tu niekto zaspal dobu my už nejsme v silnej šestke ani osmičke…
29.8.2021 - 20:46
+29

TonyClifton

 

Podla mna sme momentalne 8-9 na svete. Spolu s Nemcami. Ano, Nemci maju teraz lepsie vysledky, ale stale si myslim, ze papierovo nie su lepsi, ako sme my.
30.8.2021 - 10:18
0

pupo

 

My sme aktuálne za nemeckom to je jednoducho realita. Nehovorím že proti ním nemôžeme vyhrať (na MS19 sme ich museli dať)ale sú papierovo lepší a hlavne majú vyššiu individuálnu kvalitu v ofenzíve
30.8.2021 - 10:23
+2

TonyClifton

 

Su o cosi lepsi v brane a maju Draisaitela. Inak tam nejaky velky rozdiel nevidim. V obrane mame urcite lepsich hracov my, neviem ci tam teraz Nemci maju vobec nejakeho obrancu, ktory hrava pravidelne NHL. Hej, maju teraz niekolko super mladych hracov na cele so Stuzclem, ale 12:2 z HG cup mi naznacuje, ze im uz vydarena generacia konci a prichadza nasa.
30.8.2021 - 13:49
0

pupo

 

Výsledky u juniorov sú divoké, vyhrali sme tuším aj 9-2 nad nim v zostave s Draisaitlom Kahunom Tiffelsom.
Stüzle bude nadpriemerný hráč v NHL na neho je radosť sa pozerať. Peterka Reichel Stüzle Bokk Seider sú veľké talenty k tomu majú dosť silnú strednú generáciu Kahun Kühnhackl Michaelis Bergmann Tiffels Wolf Tuomie Pföderl Eisenschmid Macek atd. a samozrejme Draisaitl jeden s naj hráčov na svete.
V obrane okrem Seidera nemajú veľkú hviezdu tu sme možno papierovo lepší ale stále majú dostatočnú kvalitu.
V Draisaitlovi a Stüzlem majú hráčov ktorý rozhodujú zápasy my takú kvalitu zatiaľ nemáme.
Hovoril som že ich dobehneme ale pár rokov to ešte potrvá ,taká je realita Nemci majú s čoho vyberať a aj ich ligový vyber má dostatočnú kvalitu/mentalitu aby obstál na MS a dostal sa do 1/4finale.
30.8.2021 - 14:26
0

TonyClifton

 

Mne sa skor zda, ze oni su v poslednych rokoch skratka lepsi v tom, ze dokazu z toho timu vytazil uplne maximum. V tych klucovych zapasoch to casto vedia zlomit na svoju stranu, zatialco my sme experti v tom, ako dostat rozhodujuci gol v poslednej minute zapasu. Cele by sa to dalo najlepsie ilustrovat zapasom na domacich MS. Cely zapas sme boli lepsi a potom prisli posledne minuty, spravili sme dve chyby, dali nam dva goly a dovi, cau.
30.8.2021 - 15:00
0

pupo

 

V tom zápase ich poslal na kona nás najskúsenejší hráč a take zápasy rozhodujú rozdielový hráči,Tam sme boli jasne lepší ale hra sa na víťazstvo….
Oni vždy dokázali vyťažiť maximum to je ich mentalita/povaha, teraz majú aj dostatočnú kvalitu.
30.8.2021 - 15:13
0

p_adre

 

No veď my nie sme ani v TOP8 už dávnejšie tak nás teší 3 zápasy, 3 výhry
29.8.2021 - 20:47
+7

miko 75

 

Vinco si to ty?
29.8.2021 - 21:03
+18

Eduardo

 

Dnes sa mi pacila tak hra nasich ze keby aj prehrame smolne tak im odpustim!
Super chlapci a Hudy show !!!
29.8.2021 - 20:40
+2

maček

 

Jediný triumf, ktorý široko ďaleko vidím, je triumf môjho kardiovaskulárneho systému, že ma z toho neskolil infarkt.
29.8.2021 - 20:41
+21

jozosvk

 

Presne, tu pomoze len jedno, bude prestat sledovat hokej, ale ked ho milujes, tak by si trpel este viacej a hlavne si neviem predstavit, ze vies , ze sa hra zapas a nevidis ho...tie nervy by boli este vacsie...potom skor uplne vypnut a nevediet, ze sa nejaky hokej hra
Druha moznost, ked uz si kardiovaskularny system nicime stresom, tak mu doprajme nieco dobre, co mu prospeje - sport, pohyb, ryby, zelenina, orechy a trochu sa to mozno vykonpenzuje. Pri pohybe a sporte plati vsak jedna zasada, tiez to nebrat moc vazne a nesleodvat casy pri behu, cyklistike, turistike, pretoze ja uz aj tam mam niekedy nervy...

Takze tesme sa na dalsie zapasy, urcite pridu aj smutne chvile, avsak teraz sa vsak tesme uz na Vianoce a nasu U20 a potom ZOH, U 18 a MS.
29.8.2021 - 20:52
+5

miko 75

 

Orechy ,nie že by neboli zdravé, ale že si fanúšik Bukovského? Ten nimi chcel vyriešiť aj covid.
29.8.2021 - 21:02
+7

jozosvk

 

Fanusik nie som ziadneho cloveka, len fanusik sportu...cely zivot som orechy nejedol, teraz si ich pridavam do kazdeho jedla skoro...
Neviem, ci nimi chcel vyriesit Covid, ja som ale Covid aj cela moja rodina vyriesil davkami D-ka a napriek tomu, ze som D suplementoval asi do maja a potom neustale vonku na slnku, dnes po merani mam priemerne hodnoty a ziadne predavkovanie. Neviem si predstavit tych, ktori su pocas dna v letnych mesiacoch zvareti alebo nesportuju a pocas roka vobec nesuplemntuju D-cko, tam musi byt naozaj deficit poriadny...
D-cko som spoznal asi pred 12 rokmi, ked som riesil jednu tazku zlomeninu a poradil mi ho chirurg a taktiez aky vplyv ma na imunitu.
29.8.2021 - 21:15
+3

Marchand63

 

Neprecenoval by som to Decko, aj ked je to dolezity suplement.
29.8.2021 - 21:19
+5

jozosvk

 

Neprecenujem urcite, avsak ak vidim, ze niektori clenovia rodiny maju deficit (ak ked mierny) a pritom brali cez zimu davky D-ka, avsak predpisovo, tak je to dost podstatne.Kazdemu odporucam si urobit rozbor a sam uvidi, ako dopadne.
Ako som pisal, ja som suplemetoval cez zimu D ko 10 000 IU asi 4x tyzdenne dokopy asi 7 mesiacov, potom so prestal a naozaj dost slusne bol na slnku, a teraz v auguste merania ukazali, ze som v priemere a ani zdaleka sa nepriblizil hornym povolenym hodnotam. V januari zmeriam opat a uvidime...
29.8.2021 - 21:26
+3

miko 75

 

Aj D-ečko mal Bukovský v portfóliu
29.8.2021 - 21:26
+3

jozosvk

 

SOm rad, ze ludia ho postupne spoznavaju - to D-ko, ja som ho spoznal po tazkej zlomenine v roku 2009. Vtedy so sa dostal aj k informacii, ako D vplyva na imuinitny system. Som rad teda, ze tento vitamin zacina spoznavat aj odborna aj laicka verejnost
29.8.2021 - 21:30
0

Tino

 

ked sa: to s bukym spustilo vyzeralo to ako nedorozumenie...on to tlacil na prevenciu cez zdravy zivotny styl dostalo sa mu kritiky ,ze takto pandemiu nevyriesis, on sa zatvrdil zamotal sa v nezmysloch opat ho vysmiali , pranierovali a typek sa definitivne podla man vyslovene z jesitnosti pridal k autoritam ktore krmia dezole...ako dietolog je skvely , to co hovori fakt funguje ....velmi by chcel aby takto ludia fungovali realita je ze takto funguje do 10%
29.8.2021 - 21:33
+6

miko 75

 

A tam mal zostať,pri diétach, keď je teda v tom dobrý a nie miešať sa do niečoho o čom nemá ani páru (virológ,infektolog)
29.8.2021 - 21:42
+9

Tino

 

mne to: spciatku prislo fakt ako nedorozumenie...zit zdravo je dolezite,takato prevencia je fakt funkcna...problem je, ze ked tu raz pandemia je a zdravo zije sotva stvrtinaa z nich polovica si to len domysla je to co hovori nefunkcne dokonca nebezpecne...mali ludia ktori si svojezdravie intenzivne plundrovali x rokov si zmyslia ze pobyt na slniecku, nejake vitaminky viac zeleniny nez bezne a sme zahojeni
29.8.2021 - 22:00
+4

miko 75

 

Jasné,zo všetkým súhlasím,ale aby som sa pridal k dezolátom a antivaxerom iba z trucu a nepochopenia,no neviem to je na vrátenie diplomu.
29.8.2021 - 22:26
+5

Tino

 

mozno: je typek prepnuty ale mne pride ze je jesitny a zatvrdeny + zamotany v pletke z ktorej nevie von
29.8.2021 - 22:35
+1

jozosvk

 

Kto je to antivaxer? Patria tam aj ti, ktori nie su zaockovani voci Corone? Pytam sa, pretoze mam rad presne definiticie a nie medialne propagandy a zatial mi nikto nevie povedat, co to znamena antivaxer...
Napriklad nie som zaockovany proti chripke, ani neplanujem, ani proti corone, ani neplanujem, ani proti kliestovej encefalitide-planoval som, ale na zaklade informacii som od toho upustil, proti tetanu som zaockovany, sam som sa nahlasil, lekarka zabudla a neriesila...tak teda, som ja antivaxer alebo nie?
29.8.2021 - 22:49
+3

miko 75

 

Antivaxer je ten čo vakcíny už zo zadady odmieta a šíri o nich bludy a nepravdy,nie každý,čo sa nechce dať očkovať je antivaxer, mám kamaráta a kolegu, čo by sa nikdy nedal očkovať proti chrípke, má dobrú imunitu,otuzuje, chorý nebol niekoľko rokov, lenže pri pandémii neváhal ani chvíľu, keďže nemyslí iba na seba,ale aj na iných zraniteľnejšich, očkovanie v pandémii je úplne niečo iné,ako očkovanie proti kliešťom a pod.
30.8.2021 - 0:04
+9

jozosvk

 

A dezolat, to je kto? Zase nejaky novy vyraz na scene?
29.8.2021 - 22:51
+6

miko 75

 

To je väčšinou volič lsns,republiky a pod.
30.8.2021 - 0:06
+15

Dzunkes

 

Ale ten hit na Slafkovskeho bol nepekny...hlavne ze bude OK
29.8.2021 - 20:44
+5

Kurolišek

 

Som nervami v pi... ani sa mi nechce písať čo sme ako sme kde sme. Sme tam ok... teším sa. Natrápili sme sa ako kone a ja som chalanom vďačný že mi nespôsobili infarkt. Moc to prežívam.
29.8.2021 - 20:50
+3

jozosvk

 

Nie si sam, takto dobrovolne trpim uz asi od 1985 az 1986, ked ako6 rocny som prvykrat chytal nervy, ked CSSR prehravalo v decembri nad ZSSR - pohar Izvestia - tak nejako sa to volalo, normalne som si aj poplakal a odvtedy to prezivam az moc...skusal som aj dat si panak pred zapasom, ale to nepomaha...skusal som nepozerat zapas, este horsie...pritom je to len sport a o par dni uz ten vysledok nikto neriesi...
29.8.2021 - 20:58
+2

Kurolišek

 

Veru vytrpel som si od roku 1987... cez Calgary, 1992 a Fínov, cez MS "C" kde sme prehrávali 0:2 s Ukrajinou... Lotyšov v roku 1994, Olympiádu a prehru v predĺžení s Rusmi. JE toho moc. Takže viem, že stačí málo a úspech ktorý sme brali ako samozrejmý sa obráti v prach. Chvalabohu za túto výhru. Veľmi si prajem aby sme aj tam niečo ukázali.
29.8.2021 - 21:13
+3

jozosvk

 

V tom 1994, ked sme museli porazit Bielorusov, po remize s Ukrajinou 2:2 a Kazachstanom 0:0, nam velmi pomohol prichod Kolnika a Hascaka, avsak stale sa bojim, ze nam ten druhy gol do posunutej branky nakoniec Proti Bielorusko (2:1) neuznaju
29.8.2021 - 21:18
+2

Kurolišek

 

Ja myslím, že kritické to bolo práve v zápase s Ukrajinou... ak by sme ho prehrali tak zápas s Bieloruskom by už nič neriešil. Strácali by sme na nich až 3body (vtedy bol dvojbodový systém). Takto sme sa na nich "len" dotiahli a rozhodol teda tento vzájomný zápas. Veľmi ťažký turnaj ktorý by som určite označil ako oveľa ťažší ako túto kvalifikáciu. Posunutá bránka? Kto si dnes spomenie že za stavu 1:1 a presilovke 5v4 nám rozhodcovia "odpustili" vylúčenie.
29.8.2021 - 21:24
+1

jozosvk

 

Alebo neodpiskane podrazenie na Lotyskeho hraca v zapase B skupiny v roku 1995, tesne predtym, ako Satan dal asi najkurioznejsi gol v historii SVK reprezentacie. To bol gol, ktory by nam aj Cesi zavideli z pohladu nahodneho golu
29.8.2021 - 21:28
+3

Kurolišek

 

no práve... často sa tu píše že Česi majú šťastie. Za posledné roky koľko toho šťastia mali? Naši? Stači si spomenúť od roku 2012 cez rok 2013 (s 10 bodmi do play-off) alebo aj rok 2017 (gól Hudáčka pri odvolanom brankárovi alebo Dánska výhra nad Talianskom) či tento rok kde nás 1x posunulo do play-off výsledok iného zápasu (hej viem mali sme v rukáve zápas proti ČR ale všetci vieme ako naše zápasy často vyzerajú). Buďme radi ako je. Tento rok teda úspešný - postup do play-off od roku 2013 a postup na olympiádu.
29.8.2021 - 21:35
+5

Ottawa38

 

Si 79? Tak to sme rovesnici. Pamätam si zapas na MS 1985 s Kanadou...prezival som to ako divy...a asi vtedy ma to chytilo,trva to az doteraz
29.8.2021 - 21:39
0

Kurolišek

 

Ja som 78 Takže sme všetci rovesníci
29.8.2021 - 21:40
0

jozosvk

 

Veru tak
29.8.2021 - 22:10
+2

rijko

 

Tak tak!
29.8.2021 - 23:25
0

Tino

 

dalogovi: nejde, slabsie to bolo uz na MS, marek je ale dric prekona to a do OH bude oporou...brana skvela, obrana tiez v utoku sa potykame s katastrofalnou koncovkou...my vyrabame nervaky pretoze sme malo efektivni...neviem co sa s tym da robit pravdupovediac
29.8.2021 - 20:54
+6

ridlley

 

Marek tam snad nebude, ak pridu aj cernak s cajkovskym a mozno sekera.
29.8.2021 - 21:11
+6

Tino

 

ma: pol roka aby sa rozbehol a podla mna sa rozbehne...o tom ci pojde na OH zrejme rozhodnu zranenia.
29.8.2021 - 21:19
+1

ridlley

 

To je pravda, ale ak pojdeme v plnej sile, tak tam urcite miesto pre neho nebude. To by museli vypadnut 2-3 obrancovia a potom mozno. Este na fehyho som zabudol. Ten je tiez urcite pred nim.
29.8.2021 - 21:39
+1

Tino

 

velmi: rad by som sa dozil obrany v plnej sile
29.8.2021 - 22:01
+1

hawkie

 

Osobne to nevidím ružovo s Marekom, sú tam lepší obrancovia, a je ich dosť... Černák, Jaroš, Marinčin, Čerešňák, Gernát, Fehérváry a aj Grman... a dokonca aj skvelí Kňažko s Nemcom ho preštia.
29.8.2021 - 21:36
+3

MaxSBA

 

GM
@miro81s
"Som veľmi rád, že nemusíme hľadať nového trénera aj generálneho manažéra. Craigovi sa predlžuje zmluva na ďalšiu sezónu. To znamená, že tím povedie na olympiáde v Pekingu, aj na svetovom šampionáte vo Fínsku."
29.8.2021 - 20:55
+51

miko 75

 

Výborná správa.
29.8.2021 - 20:57
+17

Eduardo

 

Mne je ho aj sem tam.luto...
Ze na starobu nema pokoj a musi s nami prezivat tieto zapasove "stastne" trapenia...
Stacila jeho.reakcia po.zapase s Rakuskom tesne po zapiskani konca na striedacke...ako keby si ..."Boze...zase som zostarol a xy rokov pri Vas...
29.8.2021 - 21:04
+19

Kelo17

 

Ešte že mu už nemá čo výpadnúť z hlavy....myslím vlasy
30.8.2021 - 22:30
0

topska

 

Ja som absolutne nechapal tie reci Satana ci inych (aj novinarov) o tom ze kto nas bude trenovat najblizsi rok. Ved ta zmluva bola takto postavena dlhodobo. Ja som si jednu dobu normalne zacal mysliet ze ju upravili a ta opcia tam nie je.
29.8.2021 - 21:05
+1

jh12

 

otazne ale je ci Craig este vobec chcel pokracovat. Predsa len zmluva je papier a Craig ma svoj vek a mohol poziadat o ukoncenie...
29.8.2021 - 21:41
0

topska

 

Kedze pokracuje tak to nie je otazne
29.8.2021 - 22:05
+1

TOPmanager

 

Skvelá správa!
29.8.2021 - 21:18
+2

nerorome

 

Krek je boCH
29.8.2021 - 21:21
+5

rastislavke

 

Na šrot sme ich neroz..ali: ale týpek, čo napadol Slafkovského si to zaslúžil. Sme tam a nebolo to až také zlé ako sme možno čakali. Vďaka všetkým, čo prišli a reprezentovali. Na olympiádu sme postúpili vďaka Konrádovi a Liborovi, ktorý svojou drzosťou a ťahom na bráne rozhodol o našich víťazstvách vo všetkých troch zápasoch.
Čaká nás zaujímavý turnaj a snáď sa nám podarí uhrať nejaký pekný výsledok.
29.8.2021 - 21:00
+8

rastislavke

 

*by si to zaslúžil (snáď mu to oplatia v nejakom ďalšom prípravnom zápase)
29.8.2021 - 21:05
+5

Ejo

 

HGC, kvalifikácia, MS20, OH, MS18, možno seniorské MS. Nemca a Slafkovského čaká teda náročná repre sezóna.
29.8.2021 - 21:10
+20

pupo

 

Môžu si oddýchnuť keď budú plnoletý 😂
29.8.2021 - 21:24
+7

ridlley

 

Slafko s Nemcom podla mna nepojdu na OH. Teda Simon ma tak 5% sancu a Slafko tak 10% mozno..
29.8.2021 - 21:43
+6

FeroMotyka

 

Nemec podľa mňa bez šance ak sa niekto nezraní. Keď nedostáva šancu teraz tak si neviem predstaviť ako sa tam nacpe s Černákom, Čajkou, Sekerom či Fehym.
29.8.2021 - 22:16
0

miko 75

 

Nemec sa nikde necpe, keď ho nominujú pôjde, keď nie bude pokorne makať a trénovať ďalej.
29.8.2021 - 22:22
+21

ridlley

 

Teda v tom pripade, ak pojdu aj hraci z nhl samozrejme
29.8.2021 - 21:44
+1

DavePP

 

Ešte aj ligové zápasy. Riadna porcia zápasov. Len ak by im to malo uškodiť a nevládali hrať už toľko zápasov, tak radšej ich nebrať na toľko turnajov. Aby im to neuškodilo vzhľadom k tomu že sú mladý a v živote nehrali taký počet tak ťažkých zápasov. Ale ak to budú zvládať, určite ich treba dať. Spolu s Mešárom to môže byť o pár rokov naša hlavná ,,ťažná sila" 🙂😀
29.8.2021 - 22:12
+2

nerorome

 

Ja sa chcem všetkým (od Konráda po posledného člena realizačného tímu) poďakovať, že sa môžem zase tešiť na národný tím na ZOH.
29.8.2021 - 21:19
+22

Marchand63

 

Na OH v skupine dame Lotysov a Svedov, s Finmi uhrame remizu a postupime z prveho miesta.
29.8.2021 - 21:20
+5

matis444

 

OH: Víťazi skupín a najlepší z druhých do štvrťfinále, zvyšných osem predkolo.
29.8.2021 - 21:20
+3

Kurolišek

 

Skupina je jedno... tam je dôležité koho dostaneme v play-off ak by sa to podarilo aby to konečne nebol nejaký ťažký súper (2014- ČR, 2018- USA) tak by ma to veľmi potešilo. Pritom bude stačiť možno "málo" - poraziť Lotyšsko.
29.8.2021 - 21:27
+4

cappycathy

 

Fuuu bola to tesnotka, ale zvladli sme to. Nemali to jednoduche lebo sezona este len zacina a formu este len ladia. Dufam ze Griger bude okej, ako ajdufam ze Slafko vstane rano z postele, lebo ten chrbat mal riadne ohnuty.

Tešme sa na Peking....je čas si dať nejakú pekinskú kačičku
29.8.2021 - 21:30
+8

strojar

 

Raz darmo, keď máš systém, ani takí špičkoví súperi ako Rakúsko, Poľsko či Bielorusko ti nemôžu robiť najmenší problém.
https://www.youtube.com/watch?v=VjURwYcQlb8
29.8.2021 - 21:34
+5

Kurolišek

 

Ja viem, že máš výhrady ale.. Ramsey má konečne aj výsledky. A tým postup do play-off a úspešná kvalifikácia na OH určite je. Kľudne môžeš nesúhlasiť ale predtým si sám hovoril, že teba neteší systém ale výsledky. Tak ich tu máš tento rok.
29.8.2021 - 21:39
+32

miko 75

 

Raz darmo, keď si chuj,tak si proste chuj.
29.8.2021 - 22:23
+47

gaspi

 

To mas tak ked ti bezvyznamna funkcia zatemní mozog, a mas potom pocit ze si expert na vsetko s potrebou vsetko komentovať
30.8.2021 - 10:03
+8

Žlto-zelený

 

Zaslúžené víťazstvo, zaslúžený postup...keby nás nesklamala efektivita, tak všetky tie tri zápasy vyhráme určite s vyšším skóre...boli sme od každého súpera o level lepší, len tá spomínaná efektivita...keby napríklad s BLR vyhráme o 3 góly, nikto nič nemôže povedať...💪 🇸🇰 🇸🇰 🇸🇰 💪...pozdrav z Levíc.
29.8.2021 - 21:34
+5

FeroMotyka

 

Keby, keby a keby bol Máj a nie August...
30.8.2021 - 8:20
+4

hello, havarju

 

veru, keby sa dalo aj Motyka vystrelí...
30.8.2021 - 9:44
+2

kolombo

 

Gratulujem chlapci, bol to velmi dobry turnaj z vasej strany. Tri zodpovedne a sebavedome vykony, zasluzeny postup. A Bielorusi si uz len za prejav nezasluzili ucast na OH.
29.8.2021 - 21:51
+3

rasti_assez

 

Uz len poslat poliakom bednu sampanskeho a mozeme ist na OH otestovat ako obstoji ten nas legendarny system proti SWE,FIN,...
29.8.2021 - 22:14
+1

Tino

 

ak budu: mat hracov z NHl tak rybnik hokej je cesta hodne kaskaderska, resp neista, pride mi to ako ze naco chodit do prace, loteria jecesta ved vzdy niekto vyhra
29.8.2021 - 22:19
+4

rasti_assez

 

Mozno ten system dovtedy nejako vylepsia, aby necrashoval po prvom vyluceni ako na poslednych MS.A pri tom chodeni do prace mi to navyse pripada aj tak, ze nielen loteria je cesta, ale aj cesta je loteria.Tak teda zelam chlapcom na OH, hlavne nech sa nam v zdravi vratia.
29.8.2021 - 22:25
+2

Tino

 

osobne: nedostatky idu mimo system a jeho moznosti...chciet od hracov aby boli zodpovedi, disciplinovani a sebavedomi zaroven je vec ktoru si hraci musia vstepovat od detstva takto musi mysliet cela spolocnost...s tym nic nenarobime mozeme ale nehrat rybnik, nespoliehat sa naloteriu kto na sebe pracuje sa ma tak ze loteriu nepotrebuje, vobec loteriu neriesi loteria je kolem a kolem pre lemplov
29.8.2021 - 22:32
+3

rasti_assez

 

Tak na tejto urovni by ts disciplina a zodpovednost uz mohla byt aj samozrejmostou.Rovnako ako by mohol System trochu aj ratat s tym, ze ziaden clovek nie je dokonaly, ale obcas aj chybuje.Tusim sa aj ludsky faktor v systemoch kritickeho riadenia tak zohladnuje.Teda ze na kazdych 10 vykonanych ukonov po primeranom oddychu a pri maximalnej sustredenosti clovek urobi jednu chybu, resp. nezmyselny ukon.
29.8.2021 - 22:55
+1

Tino

 

prave: preto chceme mat systeme ze chybujeme , system vie toto a nejake dalsie nedostatky zkryt,zlahcit...proti najlepsim nestaci ani system tam uz treba aby boli jednotlivci koncentrovani ,ale ten system nad dava prilezitost mutit vodu.
30.8.2021 - 7:28
+1

P24

 

Ja len dúfam, že GM repre už rieši trejd nejakých 2-3 bekov za 2-3 útočníkov. Napr. S rusmi. Sobrance by sme totiž mohli.ist na oh aj s touto. A to mame ešte v zálohe fehyho, Černáka, sekeru a teoreticky charu. Za to utok ....
29.8.2021 - 22:21
+4

Ol!ver

 

Marinčin s Jarošom určite nemajú na to, aby hrali prvú obranu OH tímu, ktorý chce byť úspešný na turnaji, kde budú hráči NHL, a to nemyslím ako nejaký hejt...
29.8.2021 - 22:35
+3

rastislavke

 

prvá obrana je: Černák - Sekera to je myslím jasné, ak sa nič nestane
29.8.2021 - 22:44
+2

P24

 

myslím, že sa s nimi do prvej obrany ani neráta. berme to takto:
Černák - Fehy
Sekera - Marinčin
Jaroš - Čerešňák
Kňažko, Nemec, Grman, Gernát, teoreticky Chára. Ak sa nejak zázračne preberie, tak aj Ďaloga
29.8.2021 - 22:46
0

Ol!ver

 

"Sobrance by sme totiž mohli.ist na oh aj s touto."
29.8.2021 - 22:51
+2

Ol!ver

 

Inak prehoď Čerešňáka (ako praváka) so Sekerom alebo Marinčinom a absolútne súhlasím.
29.8.2021 - 22:53
+1

Kurolišek

 

Chára potom ako neprišiel už na pár repre zrazov a ani na túto kvalifikáciu vo svojom veku nemá čo robiť v repre. V roku 2014 sme kvôli nemu nechali Šatana doma a čo sme predviedli na olympiáde radšej nebudem ďalej rozpisovať. Mám ho rád, dokonca ma napadlo že by sa z repre mohol rozlúčiť v tejto kvalifikácii. Lenže neprišiel. Komu by mal zobrať miesto podľa teba? Mladým hráčom?
29.8.2021 - 23:23
+4

rastislavke

 

to s tým Šatanom je mimo: určite sme nedopadli 2014, tak zle kvôli Zdenovi... to či príde je na ňom ako sa bude cítiť. Tiež som toho názoru, že asi skôr nie, ale ak sa bude hrať na NHL rozmeroch, bude mať formu a vôľu, tak prečo nie?
29.8.2021 - 23:27
+4

Kurolišek

 

Nedopadli sme zlé kvôli tomu, že neprišiel Šatan... ale kvôli tomu čo tomu predchádzalo, ako to bolo prezentované a tím to poznačilo. Všetko sme prehrali. Odvtedy Chára nehral ani jednom MS. Ty hovoríš keď bude mať formu a vôľu.. ja si myslím že to druhé stratil už dávnejšie a to prvé už tiež nemá.
30.8.2021 - 0:02
+5

P24

 

Pindať na Cháru potom, čo prišiel na ms v petrohrade aj helsinkách, pričom v oboch prípadoch to boli mužstvá, ktoré odchádzali an turnaj s minimálnymi očakávaniami a už postup zo skupiny bol v podstate nad plán.....to chce buď zlú pamäť alebo veľmi zvláštne návštevné kritéria. Určite bude aj teraz plakať, ak ho v jeho veku a pri súčasnej celosvetovej situácii nezoberieme do mužstva, ktorého cieľom je ísť od zápasu k zápasu.
30.8.2021 - 0:17
+14

Kurolišek

 

Pozri do roku 2014 patril medzi mojich najobľúbenejších ale to čo sa stalo pred olympiádou, počas nej a jeho vyjadrenia ma len utvrdili v tom, že už neráta s tým, že by mal hrať za repre. Aj teraz bol jeden prvý kto sa "poďakoval" za pozvánku do repre. Bez nejakých ďalších zjavných dôvodov. Nič nekydám, len si myslím že po dnešku nemá čo robiť v olympijskom výbere. Od roku 2014 ubehlo fakt veľa času - táto kvalifikácia mohla byť jeho rozlúčkou s repre. Ako prvý ju odmietol.
30.8.2021 - 8:58
+3

MackoPu

 

Kritizovat za odmietnutie 4x rocnu legendu NHL, to je silna kava.
30.8.2021 - 18:03
+6

FanusikZamkov

 

Nie. To je nenávisť voči Chárovi zato že si dovolil Šatana zastaviť dovoleným spôsobom. Je otrasné ako niektorý prispievatelia ponížiť hráča ktorý niečo odviedol a odvádza v NHL.
30.8.2021 - 20:11
0

mhc23

 

A veď vtedy koľko Šatan nehral zápasov, či za meno mal ísť on a nie Chára čo hral polku sezóny? A na tej OH celkovo všetci hráči nehrali dobre. Teraz len tak tak prešli kvalifikáciou, keby Bielorusi vyčkali a neskôr dali dole brankára tak by na OH boli oni a nie Slovensko. Ledva vyhrali nad Rakúskom a Bieloruskom čo chcú zahrať na OH
30.8.2021 - 11:17
+1

nerorome

 

30.8.2021 - 11:19
+2

pupo

 

Áno Satan tam mal ísť a mal byt vlajkonosičom, tu poctu si za svoj prístup k repre zaslúžil! Neriešim ten spor ktorý vtedy vládol a naše vedenie ktoré zlyhalo,jednoducho Miro si to zaslúžil aj bez zápasu
30.8.2021 - 11:42
+1

zomi

 

Ak bude hrať Fehy v NHL, v čo verím, tak prvá obranná dvojica je jasná. Všetko je ešte dosť ďaleko, ale neznamená, že tu takéto úvahy nemajú miesto.
30.8.2021 - 19:50
0

zomi

 

Ja by som ešte nezatracoval Čajkovského...
30.8.2021 - 19:51
0

Kurolišek

 

Na záver dovoľte mi jednu vec. Už nikdy nechcem zažiť že ide olympiáda a naši tam chýbajú. I keď sa to vraj doteraz nestalo rok 1998 a 2002 tak možno kľudne považovať. Predturnaj - ten hanebný výmysel kde sme ani nemohli mať tých najlepších by nemal byť nikdy zabudnutý. Buďme radi že od roku 2006 podobné veci nemusíme riešiť. Odvtedy si vždy zahráme na turnaji medzi najlepšími. Preto je tento postup skutočný. Nie ako v roku 1998 a 2002. Je mi ľúto, že hlavne v roku 2014 sme si tu účasť na olympiáde málo vážili. Preto dúfam, že hráči si tento boj zapamätajú a o to viac tam zabojujú. Zamrzeli ma slová Cháru, ktorý v roku 2014 povedal, že ho mrzí výsledok z olympiády ktorá môže byť pre Slovensko na dlho posledná. Dnes som si na to znovu spomenul. Dúfam, že nikoho nenapadne volať Haláka a ani Cháru na tento turnaj.
29.8.2021 - 22:22
+10

pupo

 

Podľa mna sa budúcej kvalde na ZOH 2026 nevyhneme.
29.8.2021 - 22:29
+2

P24

 

ťažko povedať. chcelo by to v najbližších troch rokoch aspoň 2 krát postup zo skupiny a dúfať, že nemci nespravia ďalší zázrak na ľade v Pekingu. Blbé je, že ďalšie zoh sú v taliansku, čiže zas to organizátorské miesto bude kvázi navyše
29.8.2021 - 22:40
+2

pupo

 

Nemcov nepreskocime a pomôže im to štvrte miesto s tohtoročných MS. Sme na dobrej ceste ich dobehnúť ale pár rokov to ešte asi potrvá…
30.8.2021 - 7:30
0

Kurolišek

 

Kvalifikácia nieje problém - ak sa zvládne... problém pre nás by bolo ak by sa vymyslelo niečo na spôsob predturnaja (1998 a 2002).
29.8.2021 - 23:19
+3

Riava

 

Super, gratulácia
30.8.2021 - 0:27
0

24Palffy24

 

Hrači na ZOH: Halak
Konrad

Černak
Sekera
Fehervary
Čajkovsky
Gernat
Čeresnak
Nemec

Tatar
Ruzicka
M.Pospisil
Slafkovsky
Hudacek
Hrivik
Cehlarik
Panik
Lantosi
Roman
Kelemen
Pospisil
30.8.2021 - 0:56
+2

pupo

 

Zoh s hráčmi NHL je sviatok hokeja, bez nich to má ledva kvalitu MS.
Bez hráčov s NHL určite stúpnu naše šance na 1/4finale a môžeme napodobniť Nemcov a brat placku
30.8.2021 - 7:37
+1

Vladko1

 

Nikto nespomína Martina Bakoša, ten by tam mal byť tiež
30.8.2021 - 8:41
+2

hawkie

 

A mne tam chýba buď Mišo Krištof, alebo Dávid Gríger (podľa mňa obaja lepší centri, ako Miloš Roman - všetka česť, hrá skvelo).

Do obrany ešte Jaroš a Marinčin.
30.8.2021 - 9:41
+1

TonyClifton

 

Akoze v obrane bude Simon Nemec namiesto Charu?
30.8.2021 - 10:21
0

BieloModra

 

tesim sa ze sme vyhrali a postupili... ako sa hovori posledny krok byva najtazsi.... aaaaaaaaaaa veru ze som sa zapotila od nervov viac ako niektori nasi utocnici

ide to aj bez velkych hviezd... tomuto mančaftu je radost fandit
30.8.2021 - 7:12
+3

Marchand63

 

Podla mna kriterium velkej hviezdy zo slovenskych hracov vo svete splna uz len Big Z a scasti Halak, Cernak a Tatar, ostatni su tuctovi v ligach kde posobia.
30.8.2021 - 8:45
+3

BieloModra

 

asi mas pravdu... ja osobne som trosku rozpacita aj z vykonu Jurca
30.8.2021 - 9:06
+2

pupo

 

Podľa mna veľkú hviezdu už nemáme.
Tatar musí potvrdiť v NJ svoje prvé sezóny s Montrealu a potom je nadpriemerným hracom.
Halak uvidíme koľko zápasov dostane ale už je len veľmi dobrý back up ktorý hra možno poslednú sezónu v zámorí.
O Zdenovi sa nemusíme baviť ale hviezda už nieje
Cernak dúfam že bude ešte napredovať potom má predpoklad sa stat hviezdou
30.8.2021 - 9:34
+1

zacharias

 

Pacil sa mi herne Hrivik, jeho vyzrety herny prejav a prehlad ako v obrannom tak aj v utocnom pasme mi pripominal velmi Maja Hossu aj postavou.
Naopak sklamal Marek Daloga. Kazdopadne gratulacia k postupu, jednoznacne na olympiadu patrime a verim chlapcom, ze zopakuju Lillehammer so stastnym koncom v QF
30.8.2021 - 8:42
+6

Kelo17

 

Ehm..takže, Ďaloga, obrana dostala 1gol na zápas, to je trapas...Daloga hral 3-4obranu ,ano vie hrať svoju hru,ale ak mu kreig dal ine plany, tak sa musi prisposobiť...ano, nehodí sa do SYSTEMU , tak ok, treba mudať stopku...?????
30.8.2021 - 21:23
0

MackoPu

 

Tiez nechapem, odkial sa berie zrazu ta kritika. From hero to zero.
Nezmysel. Hral standardne, akurat si nedovoloval tie jeho vylety.
30.8.2021 - 21:50
+1

Urpiner16

 

Musím pochváliť Konráda.Vyriešil mnoho ošemetných situácii veľmi dobre a hlavne mu nevypadávali puky lebo pred našou bránkou často nejaký bielurus striehol na dorážku lebo za stavu 1:1 určite vám viacerým stískalo riťkou no Konrád bol včera mužom večera aj keď smotanu zlízol strelec turnaja.
30.8.2021 - 9:19
+4

BieloModra

 

nie len vcera
30.8.2021 - 9:54
0

Urpiner16

 

Dobre keď ma chytáš za slovíčka tak si môžem myslieť že ti stískalo riťkou.
31.8.2021 - 4:01
0

BieloModra

 

ved ja to ani nepopieram a podla mna nas v zapase s BLR bolo hodne
31.8.2021 - 9:42
0

Adrumko

 

postup je vo vrecku a to sa pocita...celkovo hokej taky klasicky augustovy az na vcerajsi zapas teda..na OH sa trocha posilnime a ideme si po medailu
30.8.2021 - 10:33
+1

Bacilek

 

Skoda ze tam ku koncu nebol Cajkovsky a nezmasakroval Komarova, toho hajzla z duse neznasam, ale Jarosa tiez ruky svrbeli

Nechapem ako niekto nemoze uniest prehru, spravodlivu pregru, nepamätam si ze by nasi hraci niekedy z frustracie vyvolali len tak iu koncu zapasu bitku, nepamatam si to ani od Finov Svedov Cechov... Ale BLR a CAN pravidelne

Po Kanadanoch najviac nenavidim Bielorusov, vzdy ale vzdy provokuju a hraju zakerne aj v obycajnych pripravnych zapasoch

Nikdy by som ich uz nevolal na ziadny turnaj a pripravak

Su to totalne špiny

Radsej si na Slovakia Cup fakt zavolajme Madarov alebo Poliakov, od Bielorusov uz navzdy ruky prec, henten prepnuty polomongol skoro vypol Slafkovi karieru, tlieskam mu

Cely SZLH by si mal dat podmienku ze od BLR navzdy ruky prec
30.8.2021 - 11:01
+9

TonyClifton

 

Ja si zase pamatam, ako sme kedysi davno dostali na konci rozhodujuci gol a Svehla toho protihraca z nervov skroscekoval pri mantineli a boli aj viacere podobne situacie. Ale je pravda, ze si nepamatam, ze by sme niekedy odisli a odmietli si podat ruky so superom. To uz je ina sedlacina.
30.8.2021 - 15:19
0

rasti_assez

 

Asi je to tazke byt profesionalnym obcanom ako ti kanadania, ten tlak je upne iny.
31.8.2021 - 0:09
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 27.9.2021 12:13
TímZSkóreB
1.Nitra944:2621
2.Michalovce926:2420
3.Slovan935:2719
4.Poprad937:2816
5.Zvolen933:2716
6.Košice927:2613
7.B. Bystrica925:2713
8.Spiš. N. V921:2310
9.L. Mikuláš922:2710
10.N. Zámky925:329
11.Trenčín921:299
12.Prešov920:406
TímZVVPPPPGB
1.Humenné10720141:1925
2.Topoľčany8610132:1320
3.Žilina9602135:1820
4.Skalica8420239:2416
5.Žiar10501428:2516
6.Trnava10411444:4315
7.Dubnica10410533:3214
8.P. Bystrica8401318:2213
9.Brezno10401521:3713
10.Martin10212528:3710
11.MK Slovan9211525:419
12.Levice9100818:343
SR 187011514:313
Aktualizované: 16.10.2021 09:16
TímZVVPPPPGB
1.Poprad9700243:1721
2.Banská Bystrica8422033:2418
3.Nitra8511132:2618
4.Skalica8420231:2116
5.Trenčín8411235:2815
6.Slovan8401332:2513
7.Košice9302426:2611
8.SR 184210115:88
9.Žilina8022421:356
10.Zvolen9111621:416
11.Martin9000915:530
Aktualizované: 7.10.2021 13:45
TímZVVPPPPGB
1.B. Bystrica10611241:2821
2.Slovan8610130:1820
3.Púchov10610327:2120
4.Skalica8601137:1419
5.Nitra10520334:2619
6.Zvolen10511342:2818
7.Poprad10502336:2317
8.Košice10411432:3515
9.Trnava10500530:4015
10.Trenčín10311532:2712
11.Martin10301628:4810
12.Michalovce8120511:217
13.Žilina8101619:384
14.Sp.Nová Ves10001919:511
Aktualizované: 7.10.2021 13:59
TímZVVPPPPGB
1.Humenné10720141:1925
2.Topoľčany8610132:1320
3.Žilina9602135:1820
4.Skalica8420239:2416
5.Žiar10501428:2516
6.Trnava10411444:4315
7.Dubnica10410533:3214
8.P. Bystrica8401318:2213
9.Brezno10401521:3713
10.Martin10212528:3710
11.MK Slovan9211525:419
12.Levice9100818:343
SR 187011514:313
Aktualizované: 16.10.2021 09:16
Tím ZVVPPPPGB
1.Fehérvár10700334:2321
2.Ľubľana9602133:2220
3.Dornbirn9421228:2417
4.Salzburg9420330:2216
5.Znojmo9500435:3015
6.Klagenfurt9403229:2515
7.Bolzano9411330:3315
8.Bratislava8320329:2413
9.Innsbruck10320525:3513
10.Villach8310427:2311
11.Val Pusteria10212525:3610
12.Graz9203425:359
13.Linz10122522:349
14.Viedeň9210618:248
Aktualizované: 17.10.2021 07:36
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 27.9.2021 12:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 27.9.2021 12:13
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 27.9.2021 12:13

Bleskovky

V Mníchove je už 16 hráčov nakazených koronavírusom

Už šestnásť hokejistov nemeckého klubu Red Bull Mníchov sa nakazilo koronavírusom. Pozitívne testy vyšli aj šiestim členom realizačného tímu a vedenie najvyššej súťaže DEL odložilo Mníchovčanom už tri zápasy. Prvé prípady koronavírusu sa v mníchovskej kabíne vyskytli v sobotu a neuskutočnilo sa ani nedeľné stretnutie s Norimbergom.
pred 20 min. - TASR

Domi má zlomené rebro, Columbusu bude chýbať 2-4 týždne

Hokejistom Columbusu Blue Jackets bude najbližšie dva až štyri týždne chýbať v zámorskej NHL zranený Max Domi. Dvadsaťšesťročný útočník utrpel v sobotnom víťaznom zápase proti nováčikovi Seattle Kraken (2:1 pp) zlomeninu rebra. Klub ho v pondelok zapísal na listinu zranených hráčov.
o 12:29 - TASR

FHR nesúhlasila s vymenovaním Kovaľčuka za generálneho manažéra na ZOH

Predstavitelia Ruskej hokejovej federácie (RHF) nesúhlasili s vymenovaním Iľju Kovaľčuka za generálneho manažéra reprezentácie na ZOH 2022 v Pekingu. Vymenovali ho za manažéra vzťahov s hráčmi NHL.
o 12:01 - TASR

Krídelník Tampy Kučerov utrpel zranenie v dolnej časti tela

Ruský hokejista Nikita Kučerov bude chýbať tímu NHL Tampa Bay Lightning bližšie neurčený čas. Krídelník dvojnásobného obhajcu Stanleyho pohára utrpel vo víkendovom zápase NHL proti Washingtonu Capitals zranenie v dolnej časti tela, informovala agentúra AP.
včera o 21:39 - TASR

Kopitar, Ovečkin a Stamkos hviezdami prvého týždňa

Hviezdami prvého týždňa nového ročníka hokejovej NHL sa stali útočníci Anže Kopitar (Los Angeles Kings), Alexander Ovečkin (Washington Capitals) a Steven Stamkos (Tampa Bay Lightning). Informoval o tom oficiálny web súťaže.
včera o 19:58 - TASR

Štrnásť hráčov Mníchova sa nakazilo koronavírusom

Štrnásť hokejistov nemeckého klubu Red Bull Mníchov sa nakazilo koronavírusom. Pozitívne testy vyšli aj piatim členom realizačného tímu a vedenie najvyššej súťaže DEL odložilo stredajší zápas proti Adleru Mannheim. Prvé prípady koronavírusu sa v mníchovskej kabíne vyskytli v sobotu a neuskutočnilo sa ani nedeľné stretnutie s Norimbergom.
včera o 16:50 - TASR

Zranený Kakko bude chýbať Rangers minimálne tri zápasy

Hokejisti New Yorku Rangers sa budú musieť minimálne do konca prebiehajúceho tripu zaobísť bez útočníka Kaapa Kakka. Dvadsaťročný Fín má problémy v hornej časti tela a klub NHL ho v nedeľu zapísal na listinu zranených hráčov. Podľa trénera "jazdcov" Gerarda Gallanta vynechá Kakko zvyšok tripu, ktorý pokračuje zápasmi na ľade Toronta.
včera o 09:59 - TASR

MacKinnon mal opäť pozitívny test na koronavírus, neodcestuje na trip

Útočník Colorada Avalanche Nathan MacKinnon mal pozitívny aj ďalší test na koronavírus a nebude môcť odcestovať s tímom na nadchádzajúci trip v NHL. Dvadsaťšesťročný hokejista s určitosťou vynechá duely na ľade Washingtonu, Floridy a majstrovskej Tampy Bay. Informoval o tom portál sportsnet.
včera o 09:24 - TASR

Ružička pomohol dvoma asistenciami k výhre Stocktonu

Slovenský hokejový útočník Adam Ružička pomohol dvoma asistenciami k výhre Stocktonu Heat v nedeľňajšom zápase zámorskej AHL nad Tucsonom Roadrunners 3:2. Jeho spoluhráč Martin Pospíšil nebodoval. Brankár Adam Húska nastúpil na prvý zápas v novej sezóne, predviedol 40 úspešných zákrokov, no nezabránil tesnej prehre svojho Hartfordu Wolf Pack so Springfieldom.
17.10.2021 10:20 - TASR

Bolzano - Székesfehérvár 4:3 v 10. kole

Hokejisti Bolzana si v sobotnom dueli 10. kola ICE Hockey League poradili so Székesfehérvárom 4:3. Maďarský tím napriek tomu vedie súťaž o bod pred Ľubľanou. IHL - 10. kolo: BW Linz - Valpusteria 4:3, Bolzano - Székesfehérvár 4:3.
16.10.2021 22:00 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

21. 10. 2021
Slovan - Poprad o 18:00
22. 10. 2021
L. Mikuláš - B. Bystrica o 17:00
Spiš. N. V - Košice o 17:30
Michalovce - Prešov o 17:30
Zvolen - Trenčín o 18:00
Nitra - N. Zámky o 18:00

Odohrané zápasy

17. 10. 2021
PopradNitra
3:4 PPREPORT
L. MikulášSpiš. N. V
3:1REPORT
PrešovSlovan
2:4REPORT
MichalovceB. Bystrica
1:0 PPREPORT
N. ZámkyZvolen
1:4REPORT
TrenčínKošice
5:2REPORT

Najviac bodov

Patrik SvitanaPOP16 bodov
2.Tvrdoň M.NIT15
3.Takáč S.SBA14
4.Buček S.NIT13
5.Skokan D.POP13

Najlepší strelec

Samuel BučekNIT8 gólov
2.Zuzin P.ZVO7
3.Šiška J.NZA7
4.Klhůfek P.KOS7
5.Bartánus M.KOS6

Najlepší brankár

Dominik RiečickýKOS93.97 perc
2.Melicherčík M.SNV93.85 %
3.Honzík D.NIT92.53 %
4.Lackovič J.NZA92.11 %
5.Tomek T.POP91.89 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov