Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Šatan po zvládnutom turnaji: Stále patríme medzi špičku

zdroj: TASR
30.8.2021 08:36 TASR

Slovenskí hokejoví reprezentanti si na ZOH 2022 v Pekingu zahrajú v C-skupine proti Švédsku, Fínsku a Lotyšsku.


V kádri trénera Craiga Ramsaya by mali byť aj hráči z NHL, to však podľa generálneho manažéra Miroslav Šatana ešte nie je úplne definitívne. Isté však je, Slováci po Lillehammeri (1994),  Nagane (1998), Salt Lake City (2002), Turíne (2006), Vancouveri (2010), Soči (2014) a Pjongčangu (2018) budú pod olympijskými kruhmi bojovať po ôsmy raz. Pri účasti v Nagane 1998 a Salt Lake City 2002 ich o štart na hlavnom turnaji obrala neúspešná kvalifikácia v dejisku hier.

Podľa Šatana to ukazuje, že slovenský hokej patrí stále medzi špičku. "Budeme na ZOH, hráči odolali tlaku a stresu, ktorý kvalifikácia priniesla. Nebolo to jednoduché hrať naplno v auguste. Malo to svoje úskalia, sme preto na hráčov hrdí," povedal Šatan.

Dramatický zápas s Bieloruskom (2:1), ktorý držal 7105 divákov v napätí až do konca, prežíval emotívne aj tréner Ramsay: "Myslel som si, že po 50-tich rokoch v tomto biznise budem nad vecou, ale veľmi som to prežíval. Trochu som sa bál, aby sme nedopadli ako na MS 2019 v Košiciach, aby sme teda zvládli aj ten kľúčový zápas. Bolo to veľmi ťažké, ale zvládli sme to a ja som na hráčov veľmi pyšný."

Slováci boli s Bielorusmi lepší, no v druhej tretine ich súper v niekoľkých momentoch pritlačil. Šance však boli na oboch stranách. Bielorusi to potom skúšali aj tvrdosťou, niekedy až prílišnou. "Očakával som ťažký zápas. Bielorusi hrali na hrane, ale čakal som, že to budú takto skúšať. Bol to taktický, aj tvrdý zápas. Som rád, že sme to ustáli," spokojne konštatoval Šatan.

Do Pekingu sa kvalifikovali okrem hráčov SR aj Dáni a Lotyši, ktorí uspeli vo svojich kvalifikačných skupinách. ZOH sa v čínskej metropole uskutočnia od 4. februára do 20. februára 2022, konečnú dvanástku účastníkov tvoria okrem troch úspešných kvalifikantov aj Kanada, USA, Rusko, Švédsko, Fínsko, Česko, Nemecko, Švajčiarsko a domáca Čína. Na hrách by mali štartovať aj hráči z NHL, definitíva však ešte nepadla. "Dohoda medzi MOV, IIHF a NHL ešte nebola uzavretá, takže je to stále otvorené. Chceli by sme tam mať čo najlepšie mužstvo," povedal Šatan.

Na zimnej olympiáde by si mohli zahrať aj viacerí mladíci, ktorí sa ukázali v dobrom svetle už na májových MS v Rige. V kvalifikácii však Slovensko potiahli opory. "Som rád, že nám rastú mladí hráči a verím, že takéto výkony budú predvádzať aj naďalej. Brankár Braňo Konrád podal kvalitné výkony, bol hráčom turnaja a rovnako aj Libor Hudáček," zhodnotil Šatan.

Generálny manažér reprezentácie vysvetlil, prečo Slováci neodohrali pred turnajom žiadny prípravný zápas. "Príprava nebola ideálna, keďže sme sa stretli len na pár dní. Ale kluby mohli uvoľniť hráčov len na jeden týždeň. Je otázka, akí hráči by mohli prísť na prípravný zápas. Preto to pre nás nemalo význam."

Šatan tiež potvrdil, že kanadský kouč Ramsay zostane pri mužstve aj po ZOH: "Hľadať trénera v marci po ZOH by bola hlúposť, teraz automaticky zostane až do konca sezóny. Nemusíme hľadať trénera ani manažéra."

Pred ZOH ešte reprezentáciu čakajú prípravné turnaje. V tomto roku sa Slováci predstavia na Nemeckom i Švajčiarskom pohári. "Na tieto turnaje pozveme hráčov, ktorí boli v širšej nominácii aj pre kvalifikáciu. Nepotrebujeme vidieť Cehlárika či Hrivíka. Ale uvidíme, akú budú mať hráči zo širšej nominácie sezónu," dodal Šatan.

zloženie skupín na ZOH 2022 v Pekingu:
A-skupina:
Kanada, USA, Nemecko, Čína
B-skupina: ROC, Česko, Švajčiarsko, Dánsko
C-skupina: Fínsko, Švédsko, SLOVENSKO, Lotyšsko

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Reprezentácia


theck

 

Musíme sa zhodnut že sa nam po dlhšej dobe formuje vcelku silný tým s hráčov v EU.
30.8.2021 - 9:30
+39

doc.koniferum

 

podľa mňa hráme to isté,ako na MS.často pekný hokej,ale neefektívny.čo my sa nadreme na jeden poondený gól je neskutočné.toto jediné mi vadí a trvá to už nejaký ten rok.mne sa ale tento turnaj a systém páčili omnoho a neporovnateľne viac,ako MS.v každom zápase musíš ísť do plných,každý zápas je existenčný a často hneď prvý.viď bielorusko.stačí prehajdákať prvý zápas a nemusí ti stačiť vo zvyšku turnaja ani plný možný bodový zisk.na MS prehajdákaš prvý,často aj druhý zápas a nič sa ešte nemusí diať.to je v porovnaní s kvalifikáciou o ničom.tu sa každý bod ráta.
30.8.2021 - 11:29
+4

gaspi

 

to ze na gol potrebujeme 100 šancí trvá 30 rokov minimálne!!
30.8.2021 - 17:26
+2

MARTIN.T

 

Áno, v spoločnosti Poľska, Rakúska a Bieloruska patríme rozhodne medzi špičku
30.8.2021 - 9:40
+26

BieloModra

 

a vsimol si si prekopany kader... uplne iný typ hracov, vsimol si si aky smerom sa ubera nasa hra a kto v nej dostava sancu.... ano zmena a nastup novej generacie nam dava nadadej ze opat budeme hrat s top timami. Týmto zmenam treba fandit
30.8.2021 - 9:52
+56

Yuro81

 

To je tak ako robiť sa za vtipného za každú cenu a nakoniec byť trápny.
30.8.2021 - 10:02
+56

Ejo

 

A na to tu už jedného uja máme.
30.8.2021 - 12:36
+11

JR4

 

*ch
30.8.2021 - 12:43
+5

Yuro81

 

NE-jedného. Bohužiaľ.
30.8.2021 - 21:39
+1

strojar

 

Tak, tak.
Je vás naozaj dosť.
31.8.2021 - 9:34
0

Dr.Zincica

 

M.S. odpovedal vopred pre hromziacich a nedovtipnych na adresu preco hra ten a ten v pripravnom zapase-
^Na tieto turnaje pozveme hráčov, ktorí boli v širšej nominácii aj pre kvalifikáciu. Nepotrebujeme vidieť Cehlárika či Hrivíka. Ale uvidíme, akú budú mať hráči zo širšej nominácie sezónu.^
30.8.2021 - 10:00
+8

ElwisNR

 

Myslím že so Šatanom sa dá iba súhlasiť hľadať trénera v marci je hlúposť ako fanúšika by ma ako hl.tréner a nástupca potešil nejaký kanaďan keď už ideme touto cestou a na škodu by to nebolo.Aj názor že sme medzi 12 mužstvami na OH môžem len súhlasiť lebo patríme medzi širšiu špičku účasť na Olympijskom tutnaji nieje samozrejmosť a nám by podľa mňa vyhovoval turnaj bez nhl hráčov boli by sme viac konkurencieschopní.
30.8.2021 - 10:04
+8

Vojto83

 

Presidento ma pravdu. Stále patríme medzi špičku. Včera to bolo na infarkt. Ale povedzme si otvorene, je super, ze sme tam. Títo chalani sú kvalitní, ale nie je to naša zlatá generácia. Na tu ďalšiu si budeme musieť ešte počkať. Dúfam, ze par rokov... Inak včera mi ten zápas pripomínal nás posledný duel v C kategórii. Tiež by mi ani zastruhany vlas do riti nevosiel. Bolo to ťažké ustáť najmä v hlavách. Pre hráčov, ale aj pre mnohých z nás fanúšikov. Myslel som si, ze s vekom príde aj to, ze dokážem byt nad vecou. Ale nie. Mam 38 a stale je to o tom istom. Ale zvládli sme to. My všetci. Teda dúfam, že nikto nie je hospitalizovaný s infarktom, alebo kazajkou. Tešme sa na OH. Ešte pár viet, co sa tyka trénera. Som rad, ze Ramsey pokračuje. Je to chlap na správnom mieste a s kvalitou akú mame, dokázal veľké veci. Posunul našu hru na iný level. Ma systém a veľmi dobre sa na to pozera. Samozrejme nie vždy, obcas sú aj blbé dni. Ale to je normálne. Rozmyslam, kam by som ho zaradil v mojom pomyselnom rebríčku trénerov našej repre. A neviem, ci nie úplne na vrchol. Áno, pán Filc bude navždy zlatý. Ale so zlatou generáciou. A mam pocit,že sa vtedy dalo dokázať ešte viac. Myslím v tých rokoch. Pán Vujtek tiež spravil z ničoho niečo. Ešte ma napadá pán Supler. Ten to mal velmi ťažké, formovať našu uplne prvú repre postupovať s nou zo suterénu. A k tomu rozprávkový Lilehamer, kde sme písali skoro sci-fi príbeh. Je ťažké vyberať medzi trénermi. Ale už teraz je isté, že keď Ramsey raz odíde, nechá tu veľmi veľa z toho, čo nás ucil. Klobúk dole pred ním. Aj pred chlapmi, co to včera zvládli.
30.8.2021 - 10:04
+31

TonyClifton

 

Filc je sympatický clovek a vsetka cest za tie uspechy, ale naozaj by ma zaujimalo, co za hokej by sme hrali, keby nas trenoval Ramsey naprikolad v rokoch 2002-2008. Mam silny pocit, ze tych medaili by bolo viac.
30.8.2021 - 13:38
+17

zomi

 

Ja mám niekoľko desať rokov viac a som nad vecou, ale keď hrá SVK nie som. Objektívny to som, ale ako vždy vravím: Milujem hokej, ale Slovensky nado všetko. Nedám naň dopustiť a prežívam naďalej infarktové zápasy... Aj s ďalšími tvojimi vetami súhlasím, ale pri pive by sme ich ešte istotne rozviedli. Nebudem sa do široká rozvíjať, len si prejdem svoje značky a niektoré začiatky viet( keď záujmu celé)aj prečítam na niečo odpoviem. Teraz sa tešme.
30.8.2021 - 15:03
+4

kocsma

 

Keďže veľa z vás zaspala a nedala von krutú, prekrutú realitu tak som sa ja ako prvý rozhodol dať dole ružové okuliare a vysvetlím vám ako to je. Bielorusko tam malo C a Rakúsko s Poľskom B a to aj tak s prizmurenymi očami, takže tu máte krutú realitu a mali by ste si dat dole tie červené okuliare. Fenešovy agenti!!!!!!!?
30.8.2021 - 10:06
+10

Bianconeri

 

Keďže tento tvoj príspevok nedokážem zaradiť,či je ironický,alebo trolling,dávam ti D,bohužiaľ si neprešiel.
30.8.2021 - 10:18
+25

Atlan

 

s Dckom by presiel...treba dat Fx
30.8.2021 - 11:26
+9

Laci

 

D-čko je ok...
DELETE
30.8.2021 - 19:39
0

Hanzal61

 

Tak ty si uplne mimo ked toto povies.....
30.8.2021 - 10:34
+3

moke19

 

nuž neviem, mimo si Ty
30.8.2021 - 18:32
0

Tizo

 

ake c malo bielorusko? c vyber? a kto mal prist backa prezident aby bolo acko?
30.8.2021 - 18:45
0

pupo

 

Príprava nebola ideálna, keďže sme sa stretli len na pár dní. Ale kluby mohli uvoľniť hráčov len na jeden týždeň. Je otázka, akí hráči by mohli prísť na prípravný zápas. Preto to pre nás nemalo význam."

Miro takéto veci musíš dávať von mesiac pred turnajom, aby si upokojil verejnosť pre ktorú zas zlyhalo vedenie
30.8.2021 - 10:19
+7

dusan1980

 

Je pravda ze moderny hokej sme hrali tak cca 2 tretiny.
Velakrat sme hrali dost po rohoch ale tak je zaciatok sezony.
Leto...
Mne sa velmi pacili mladí hraci,je vidiet ze maju nieco ine v krvi a ja by som sa nebal vobec dat im sancu vo vacsom pocte .
Slafkovsky ,Nemec,Mesar zo starsich Knazko,Stacha uhraju to iste co starsi a mozno lepsie....
Slafkovsky hral vyborne
Co ma negativne prekvapilo ako lahko nas dokazali napriklad Bielorusi pritlacit a ako sme boli statickí a zlaknutí v tych situaciach.
Ale tak ako pisem vyssie ,leto ,ziaden pripravak atd ...
Budme teda radi za postup a som si isty ze sa to bude pocas sezony zlepsovat

30.8.2021 - 10:30
+4

Ketchup_Boy#81

 

Presne tak dusan..nepochopitelne sa nechavame v hre 5 na 5 stiahnut a byt pod tlakom v pasme, v 2 tretine pri viacerych takychto situaciach nas poriadne zavreli a nikto, fakt ale ze nikto nenapadal hraca s pukom a to bolo 5 na 5 Bielorusi okamzite dostupovanie k nasim, dokonca v oslabeniach atakovali hraca s pukom. Toto este nemame zvladnute. Inak je hra pozeratelna, mame kvalitnych hracoch, staviame to na rychlosti a kombinaciach, este je co zlepsovat ale zaklad je fakt dobry
30.8.2021 - 10:38
+7

Tino

 

jj: v momente ked BLR pritlacili sa SVK zacali akoby opustat, namiesto discipliny jasnej organizacie hry sme padali do kolektivneho chaosu...neviem ci to bude len zaciaktom sezony, takto panikarit nie je celkom normalne.
30.8.2021 - 10:40
+4

BlackCrow

 

"tíha okamžiku" jj, napísal si to správne a bolo to pekne viditeľné. Ale na to že je koniec augusta a za protivníka nám osud doprial naspídovaného Lukašenka to bolo v pohode.
30.8.2021 - 11:12
0

Tino

 

to je jedno: aky super naspidovani BLR nie su naspidovani FIN...potrebujeme popracovat na to co a ako hrat ked super pritlaci, s tym treba pocitat, bezna herna situacia a potrebujeme to riesit chladnokrvne
30.8.2021 - 12:13
+2

Lukash_ke

 

ono ked sa cela lavicka BLR dohodne, ze vybehnu na lad a zacnu busit a slapat a hrat natlakovo a vsetci si tak nastavia hlavy, tak to zatrasie aj s Kanadou, nieto s nasimi borcami kde poniektori stale zbieraju skusenosti. Jedna-dve nezdarene prihravky su potom voda na mlyn superovi. Trvalo to chvilu dlhsie kym sme sa z toho spametali, ale nasli sme recept, akonahle vyjde nejaka utocna kombinacia tak sa psychika da opet doporiadku. BLR bol fakt tazky a kvalitny super a podla mna sme to zvladli velmi dobre.
30.8.2021 - 12:48
+3

Tino

 

BLR: urcite nie su lahky super, ale my nesmieme panikarit ani pri tych najlepsich, nie ste tych fakt nie lahkych
30.8.2021 - 14:36
+2

zomi

 

Podľa mňa bude to začiatkom sezóny, ale aj tým, že kolektív ešte nie vyzretý. Najmä v takýchto veciach, keď treba zmeniť rytmus hry. Tréneri na lavičke niečo im môžu povedať, ale sú jednoducho v takom momentálnom rozpoložení, že to nejde. Ale badať, že sa mužstvo vyvíja...Chalani, keď v budú hrať ešte viacej ťažkých zápasov a niektorí sa dostanú do NHL, budú tam hrať a budú aj produktívny, tak potom to bude iný level.
30.8.2021 - 15:10
0

LAUDEO

 

Patrime medzi spicku? to sa uvidi az po olympiade
30.8.2021 - 10:31
+2

Tino

 

podla : vysledku z poslednych MS medzi spicku patrime.
30.8.2021 - 10:40
+9

kolombo

 

Otazka je co berieme ako svetovu spicku. Ci A kategoriu, ci prvych 8, prvych 6 alebo len 4. Tym ze v hokeji su dost velke vykonostne rozostupy aj v A kategorii tak aj pri tychto muzstvach mozes spravit viac kategorii. Na jednej strane sme sa dostali na poslednych MS medzi top 8 timov (aj ked len tesne) no nasledne nam Americania ukazali ze su od nas aj daleko lepsie timy kedze nas sfulki ako sviecku. Ja beriem svetovu spicku ako top 5-6 muzstiev a k nim mame este hodny kus cesty pred sebou. A zaroven napr ti Americania ale aj ine top muzstva nemali velmi vela lepsich hracov v na majstrovstvch. Takze berme to triezvo, postup na OH je super ale tam to bude o dve triedy tazsie ako bolo toto.
30.8.2021 - 13:06
+2

bigi

 

Hmm a teraz polozim otazku su svedi svetova spicka alebo nie? Lebo podla rebricka IIHF su 8
1.9.2021 - 19:45
0

topska

 

7. predsa nie?
1.9.2021 - 19:50
+1

LuukyBB

 

Laudeo, čo si predstavuješ pod pojmom špička ? Medaila každý rok z MS za posledných napríklad 5 rokov ? To nemajú ani Česi, Švajčiari alebo dokonca USA. A aj tak ich považujem za momentálnu špičku. Teoreticky môžeme za špičku považovať krajinu, ktorá pravidelne hráva MS bez toho, že by dostávala náklady, resp. hrá o 1/4 finále. Kedysi pre niekoho možno nepredstaviteľné, ale ak budeme napríklad pravidelne balansovať na hrane postupu / nepostupu do 1/4 finále + pravidelná účasť na OH, tak logicky patríme medzi mierne širšiu špičku
30.8.2021 - 10:55
+11

pupo

 

Špička sú pre mna Swe Fin USA Kan Rusko, potom CZE s menším odstupom Sui, Nemci sú pravom na 8 mieste.
30.8.2021 - 11:02
+1

nerorome

 

Hlavní adepti na Peking 2022 (je to širší okruh, keďže stále nie je isté, či ZOH budú aj s hráčmi z NHL/AHL): Brankári: Halák, Konrád, Rybár, Húska, M. Tomek, Godla
Obrancovia: Chára, Sekera, Černák, Fehérváry, Čajkovský, Čerešňák, Marinčin, Jaroš, Gernát, Ďaloga, Kňažko, Š. Nemec, Grman, Rosandič, Jánošík
Útočníci: Tatar, Pánik, Jurčo, Daňo, Lantoši, Hrivík, Cehlárik, Studenič, A. Ružička, K. Pospíšil, M. Pospíšil, L. Hudáček, Kelemen, Gríger, Slafkovský, M. Roman, Skalický, Krištof, Liška, Bakoš, M. Lunter, Krivošík, M. Sukeľ
30.8.2021 - 10:38
+12

Ketchup_Boy#81

 

Este Buc 😂😂 ale nie, fakt to co si napisal do bodky suhlasim, to najkvalitnejsie co mame, uz si len vybrat, snad nebudeme mat vtedy vela chalanov zranenych, hlavne to nie..
30.8.2021 - 10:41
+4

Adriano23

 

Nie je co dodat nerorome.
30.8.2021 - 18:04
0

zomi

 

Snáď ešte David Bondra, ale asi skôr až na MS, či pri neúčasti NHL a AHL- karov? Tak isto uvidíme, ako sa budú v sezóne ukazovať v repre akciách Buček a Regenda. Obaja sú podľa mňa s veľkým potenciálom. Len záleží ako budú na tom po zdravotnej stránke a pod. Inak, súhlas...
1.9.2021 - 18:04
0

Adriano23

 

Urcite aj s nimi sa v sirsom kontexte pocita. Ale predpokladam, ze na olympijse hry budu vychadzat z tejto kvalifikacie a poslednych dvoch MS a tam Bucek s Regendom nehrali. To by asi museli mat excelentnu pol sezonu a fazonu ako hrom. Ale mozem sa mylit
1.9.2021 - 18:12
+1

zomi

 

Samozrejme, že som pri písaní týchto mien myslel na to, že to by musel byť bomba posun v ich výkonnosti a forme. Lebo myslím si, že Krek má svoje osvedčené mená a mnou spomínaní do jeho košiara nepatria. To len taká menšia nostalgia na tých hráčov si so mnou zahrala.
1.9.2021 - 18:45
+1

Cotillion

 

To ze patrime medzi spicku je sice fakt, ale je to povedane len to A. Treba povedat aj B, ze tam sice patrime ale zaostavame. Konkretny nas problem je imho v tom, ze aj superi nas beru tak, ze tam patrime a patricne tomu nastavuju svoju hru - tj vsetci, co su za nami neotvoria hru a ti co su pred nami nas nejak vyrazne nepodcenia. A my zasa nemame dost skillu, aby sme bezproblemovo prekonali zatvorene obrany slabsich teamov ale teda ani dost kvality, aby sme s top6 mohli hrat otvorene, utocne zapasy.

Sme sice v spicke, ale zhruba na rovnakej urovni ako Nemci ci Svajciari - obcas mozme vyhrat nad top6, obcas mozme prehrat so slabsimi a malokedy, ak vobec niekedy, mame lahky zapas. Samozrejme mozme sa bavit o tom, kto medzi tymito troma teamami je na tom globalne lepsie, ale v konecnom dosledku tam podla mna nie je viditelny nejaky uplne zasadny rozdiel.
30.8.2021 - 11:02
+7

Vyskereny Citricus

 

V kvalifikacii sme odohrali tri zapasy, hrac ktoreho chcelo 90% hokejportalovych "odbornikov" vyhodit z repre uz pred tromi rokmi mal vitazny gol proti Rakusku, Bielirusku a asistenciu na vitazny gol proti Polsku. Ale ked tuto dopletenu (ne)hokejovu komunitu slusne upozornite na defekty myslenia ich nazorovej bubliny, admin maze ako handra tabulu. Asi aby vas miestna "slusna" jomunita tiezfanusikov neukamenovala..
30.8.2021 - 11:05
+10

Dan88

 

Tiež ma to napadlo, že veľa diskutujúcich ho už nikdy nechcelo vidieť v repre..len kvôli hlúpemu a nepochopenému vyjadreniu počas zápasu v rozhovore, ktoré ešte zbytočne nafúkol Valábik..
U neho by vraj dohral a teraz ho celý turnaj vychvaľoval..
30.8.2021 - 11:16
+5

hawkie

 

To, že sa správal v minulosti ako správal, je pravda, ktorá nanešťastie patrí k jeho povahe (ak sa teda bavíme o Liborovi Hudáčkovi), ktorá je nanešťastie v ich rodine zakorenená (to, aké vyjadrenia dával Julo je kapitola sama o sebe).

Na druhej strane, táto vec mi pripadá totálne nafúknutá - na Libora tu vôbec nebolo toľko hejtu, ako to tu schytávajú najmä Krištof, Daňo, Ďaloga, Studenič a Lantoši (to sa skrátka nedá porovnať, hokejportal sledujem už dlho).

To, že pre repre je Libor veľmi dôležitý, to vieme dlhodobo, ale jedno nevylučuje druhé (t.j. aj keď môže byť šikovný hokejista (čim teda Libor bez pochýb je), neznamená, že ho treba zobrať "aj cez mŕtvoly"). Treba tiež dodať, že ako reprezentant by sa mal nejakým spôsobom správať a dávať si pozor na vyjadrenia (reprezentuje krajinu, nie seba). Jeho vyjadrenie počas MS 2019 bolo naozaj nešťastné, ale osobne mám za to, že v kritických situáciách sa preukáže skutočná povaha človeka, a tuto sa preukázala... on to skrátka v sebe má ("Strašne sme ich roz*****i" ani nehovorím ). Ale čo už, život ide ďalej - osobne verím, že manželstvo a narodenie syna ho posunuli trošku ďalej .
30.8.2021 - 11:25
+2

kocsma

 

Môžem vedieť, že ako sa to Libor Hudacek v minulosti správal? A že ako vieš, že majú nejakú povahu zakorenenu v rodine? Poznáš jeho rodičov? Ale viacej ma zaujíma ako že sa to on správal v minulosti
30.8.2021 - 13:57
+5

pupo

 

To že Hudy je srandickar vie kazdy, prácu na ľade však niekedy bral podobne, hrajkal sa s pukom,bavil sa až moc svojou hrou a ľahko sa daval vykoľajiť. Chýbala mu ta priamociarnost ktorú ukazuje posledné roky a presne to s neho robí lídra.
Riešiť tu jeho povahu alebo rodičov je blbosť, Hudy nikdy nebol problémový
30.8.2021 - 14:49
+2

pupo

 

Kritika Valabika bola správna a na mieste, že to Hudy nemyslel zle a povedal to viac menej na rovinu je síce pravda,ale presne takýto prístup nás stal výsledky a jeho lepšiu kariéru.
Libor je konečne líder o ktorého sa môžeme oprieť a potvrdzuje to na ľade!Od prestupu do Liberca sa zmenil
30.8.2021 - 11:25
+4

ánry

 

Vallábika netreba brať vážne...
31.8.2021 - 0:14
+1

burnzie

 

Mňa len desí ak odíde Craig, že ho nahradíme napr Petrovickým Oremusom a pod bez urážky na trénera Ačka ani jeden ešte nemá aj z tých čo rotovali popri Craigovi na repre akciách verím, že angažujeme eštw niekoho zo zámoria či severu
30.8.2021 - 11:38
+8

pupo

 

Nájsť trénera bude najväčší problém a na silu tam brat Slováka nemá zmysel,tak kvalitného trénera ešte nemáme….
30.8.2021 - 11:45
0

wilkinson22

 

Ja si myslím že budúcim repre trénerom je Pardavy
30.8.2021 - 11:49
+1

lanti

 

Ten nech ostane pri našej Dukličke
30.8.2021 - 12:01
0

hawkie

 

Petrovického by som práve bral, časom by sa mohol priučiť aj tomu, ako získať autoritu (navyše, má charakter, čo mi pri Podkonickom chýba). Ale tiež si myslím, že skôr či neskôr pôjde Pardák, lebo je tam najčastejšie...
30.8.2021 - 12:02
+4

Chamois13c

 

Píkej pardavy
30.8.2021 - 15:37
0

Janci

 

ak by sme patrili medzi najlepšie tímy Sveta , nehrali by sme kvaldu na zimnú olympiádu
30.8.2021 - 12:04
+5

Mato-Mi

 

Po dlhych dlhych rokoch sme museli bojovat o olympiadu najma kvoli tomu, ze uz nepatrime medzi spicku, kedze spicka postupuje na OH priamo. Po 8 rokoch sa nam na MS podarilo postupit medzi spicku. Nie, naozaj uz do nej nepatrime.
30.8.2021 - 12:24
+8

rogalo

 

Keby nasilu netlačili Činu na OH, tak by sme mali priamy postup. Takto sme museli hrať kvalifikáciu
30.8.2021 - 13:41
+4

Mato-Mi

 

To nie je o tlaceni nasilu. Organizatorska krajina ma pravo nasadit vlastne muzstvo do sutaze. Nagano-ucast domacich bola, Turin-ucast domacich bola, Juzna Korea-ucast domacich bola.
30.8.2021 - 13:48
+4

AgentCooper

 

Videl si niekedy hrat Cinu hokej? Myslim original Cinu zlozenu z original cinanov, nie fejkovy cinsky Kunlun. Nad nimi sa da vyhrat iba dvojciferne, ved aj vo svojej kategorii MS dostali naposledy od Chorvatov 7 a vyhrali iba nad slabuckym Belgickom.

Mimochodom, zda sa, ze maju obrovsky problem:

China is facing the possibility of being kicked out of the 2022 Winter Olympics ice hockey tournament which it is hosting. The Chinese ice hockey federation at this point is refusing to even use naturalized players from the Chinese based KHL Kunlun Red Star club (who would at least make sure China is competitive), as the federation and the owners of KRS are basically at war. The IIHF is now SHAMEFULLY offering to waive its own player eligibility rules and allow China to use last minute naturalized non-Chinese foreigners in an effort to spare China utter embarrassment.
30.8.2021 - 15:13
+2

Mato-Mi

 

Co meni na veci to, ci som videl, alebo nevidel hrat Cinu hokej? Ani Juznu Koreu som hrat nevidel a aj tak mali muzstvo na domacej olympiade. Jednoducho to tak je nastavene, ze usporiadatelska krajina ma pravo postavit vlastne muzstvo.
30.8.2021 - 15:53
0

strojar

 

Já jem vaší píču taky neviděl a předse věřím, že je máte.
30.8.2021 - 19:31
+3

Tehelnepole

 

ty ješ jeho piču?
31.8.2021 - 8:45
+13

strojar

 

Zase si si dala na raňajky vtipnú bratislavskú kašu?
31.8.2021 - 9:35
+1

Tehelnepole

 

aha ho, dôchodca sa zavzdušnil
31.8.2021 - 10:35
+7

zomi

 

Presne tak. Je to tak aj v iných športových odvetviach...
30.8.2021 - 15:19
+1

WOLF 27

 

Že medzi špicku😂, stále hovorím že tento pán mal po kauze hokejky byť dávno preč trápenka s Rakúskom , s Bieloruskom ledva ledva uvidí tu špičku keď od USA fasnu laty😂
30.8.2021 - 14:47
+2

Vojto83

 

Zasekol si sa niekde pred tridsiatimi rokmi ak si myslíš, že rakusania a bielorusi sú slabí a nie sú nebezpeční. Napísal si to tak, ako keby sa nevedeli korčuľovať. Chlape, chce to trosku pokory.vuz dávno nie sme majstri sveta. Vazme si tento postup. Nebola to samozrejmosť. Mohlo to dopadnúť aj inak. A áno, stále sme v širšej špičke. Teraz nie v užšej ako kedysi.
30.8.2021 - 14:59
+20

wilkinson22

 

Na vlcka ani netreba reagovať zbytočné si deries displej alebo klávesnicu
30.8.2021 - 15:08
+10

Kurolišek

 

Tak schválne si pozrite čo píšu Česi na sport.cz o tom, že patríme medzi špičku. Vždy som si myslel, že sme nacionalisti a tak... ale toto čo je tam to je fakt výkvet. Tí by boli najradšej keby sme boli v béčku niekde.
30.8.2021 - 16:38
+1

Mato-Mi

 

Myslis internetove diskusie?
30.8.2021 - 17:24
0

Adriano23

 

Nepridu mi uplne namieste tvrdenia, ze nic ine ako bezproblemovy postup sa neocakaval a podobne tvrdenia ...

V prvom rade. Sice bielorusi skoncili na poslednych MS na poslednom mieste, ale zdolali svedov a s cechmi prehrali po predlzeni. Mali smolny zapas s britmi kde boli jasne lepsi, ale prehrali. Preto tvrdenia ze slabucki bielorusi mi pridu uplne bezpredmetne. Na jednu stranu pred vzajomnym duelom ci uz pred MS, alebo teraz sa pisalo aky kvalitnu supisku maju na cele so Sarangovichom, ci dalsimi hracmi, ktori patria k tahunom svojich muzstiev v KHL (Prince, Bailen, Kodola,...). Pamatam si este pred MS ako sa tvrdilo, ze obranu maju lepsiu ako my, zrazu uz maju tragicku obranu. Brankar ich vzdy na MS drzi nad vodou. Maju mladych hracov najma v obrane, ako Yeryomenko, Solovyov, Sapego, Kolyachonok ktori hravali v AHL/ECHL ci KHL. Do toho Protas sa zacina presadzovat. Hraju agresivny styl, neraz az za hranou pravidiel, ci zdraveho rozumu. Sam Bailen sa vyjdril ze toto bol jeho najtazsi zapas v zivote a je to hrac co uz ma nieco odohrane, a dovolim si tvrdit, ze nie len u nas na supiske, ale napriklad aj u takych cechov ci svajciarov by mal mieto iste, aj keby mali to najlepsie k dispozicii. Skoda ze tu nikto nenapisal, ze sme mali jasne najmladsi kader v kvalifikacii s vekovym priemerom 25 rokov, este bielorusi mali nieco cez 26, ostatni vyse 27. V tretej tretine ked dali do toho vsetko, sme ich drzali na uzde a prave my sme mohli rozhodnut. Kazdopadne velka cest k bielorusom co zo seba dali. Sami tvrdia, ze to bol ich najlepsi zapas za poslednych 5 rokov. Pritom ako som uz spomenul na MS remizovali s cechmi, ci porazili svedov. Hrali az za hranicami svojich moznosti, ale aj tak boli slabsi a vyhrali sme zasluzene. Hralo sa o vsetko. V dalsich dvoch skupicha sice vyhrali dani nad normi a lotysi nad frantikmi, ale zapasy boli vyrovnanejsie a dokonca vitazne celky boli prestrielane. Pre zaujmavost za danov hrali Ehlers, Bjorkstrand, Boedker, True, Blichfield, Jensen, Russel, REgin ... detto za lotysov Balcers, Abols, Blueger, Bukarts, ...

Ja si naopak dovolim tvrdit, kebyze hrame kvalifikaciu na predosle OH, tak nepostupime. Detto aj sucasnu, keby neprisla zmeny aka prisla, bolo by to "zaujmavejsie" a urcite nie tak pozeratelne ako teraz. Samozrejme chyb tam bolo dost, je strasne vela veci na ktorych musime pracovat, ale zrazu po vojne vypisovat ako nic ine sa neocakavlo mi pride najma po tych komentoch pred kvalifikaciou hodne usmevne a najma "kam vietor, tam plast". Dost ludi tu nasim neverilo, pritom v kazdom zapase sme supera vyrazne prestrielali a mali navrch, jasne boli pasaze kedy prevzal iniciativu super, ale pre pana ved sa hralo o vsetko. Kazdy chce byt na olympiade. A na rakuskej, ci bieloruskej supiske neboli iba tretotriedni hraci.

Bol by som zvedavy, ako by sme hrali a kto by bol na supiske za predoslych trenerov, ale podla toho co som vidaval, tak predpokladam ze mena ako Cingel, Kudrna, Mikusovci, Gerhat, Vydareny ci aj Jurcina by zrejme boli realitou a tak korculiarsky a "ofenzivny" hokej by sme ani nahodou nehrali. Ale podaktori by zrejme boli spokojni.

A ano urcite patrime ku sirsej spicke. Hodne by som bol zvedavy ako by hrali napriklad taki nemci, ktori su v rankingu na 5 ci stvrtej priecke. Celkom na poslednych MS sa v skupine trapili a ani nahodou ci uz proti lotysom a podobnym krajinam nedominovali. Tatkiez na MS ked sa hrali u nas tak sme 55 minut dominovali, boli jasne lepsi a pritom za nich hral ci uz Draisatil, Kahun, Michaelis, Tiffels ... Treba si uvedomit, ze najuzsia spicka je o 4 resp 5 krajinach aj to az na kanadu musi hrat skoro to najlepsie. Ten hokej sa hodne vyrovnava, najma co sa tyka korculovania a ak superovi zachyta brankar, tak je velky pruser na svete

Na zaver iba znovu napisem, ze je kopec veci co zlepsovat, ani nohodou nepatrime k najuzsej spicke, preto musime este tvrcie makat a najma byt sudrzni a nie vyhladavat kauzy a rozbroje. Pretoze iba "ja" mam patent na rozum a iba "ja" viem ako sa to robi a samozrejme iba "ja" to robim najlepsie. Ked sa tohto zbavime, posun v akejkovlvek oblasti bude zakonity ...
30.8.2021 - 17:54
+14

pupo

 

Bielorusov si pekne zhodnotil, tento turnaj presne ukázali čoho sú schopní. Prehrať s Poliakmi a byt proti nám rovnocenným superom. To jak sme sa po zlom začiatku v druhej tretine dokázali vrátiť do zápasu a odohrať tak kvalitnú tretiu,kalap dole pred našimi. Progres bol badateľný od prvého turnaja pod Ramseym,bohužiaľ veľa ľudí sleduje len výsledky a drží sa toho že takýchto súperov (Ger,Sui)sme predsa porazali…
K Nemcom toľko tento rok mali len ligový vyber k dispozícii a aj s toho im tam chýbali hráči a jak hovoríš nedominovali ale predsa len v pohode sa dostali do 1/4finale a tam by cez iného súpera než Sui neprešli ,ale dostali ich a hrali o medaile
30.8.2021 - 18:48
+1

hees

 

Nerobí náhodou Bielorusko tiež generačnú výmenu? Na MS vždy mávalo najstarší výber zo všetkých ...tak ma zaujíma kedy ju robia, urobili či budú robiť.
30.8.2021 - 20:45
0

pupo

 

Konečne sa zbavili Kosticynovcov, ich 18ka mala 2018 a hlavne 2019 slušne výsledky. 20ka síce vypadla 2018 ale tam prehrali tuším o gól proti Sui a Cz.
na generačnú výmenu to asi nestačí ale majú určite väčši potenciál než Nóri
30.8.2021 - 21:36
0

Tehelnepole

 

Velmi dobre napisane Adriano.
31.8.2021 - 8:44
+1

poseidon

 

O tom či patríme medzi špičku, je možné so Šatanom polemizovať, neviem akú úzku alebo širokú špičku mal na mysli. Každopádne herný prejav našich sa oproti obdobiu spred 4-5 rokov výrazne zlepšil a páči sa mi. Implementácia 17-18 ročných mladíkov bola v tom období takmer nemožná a je vidieť, že Nemec, Slaf aj Knažko sú hráči do prvých troch útokov aj v tíme ktorý sme mali teraz v BA.
Druhú vec čo by som podotkol…bol som sa pozrieť uplynulý týždeň na Slovensku na pár štadiónoch na mládežnícke prípraváky a turnaje (juniorka, dorast) v mestách, ktoré majú extraligové tímy a niet čo chváliť. Po 04/05kách je opäť medzera a kvalita tých zápasov bola úbohá. Niektorí chlapci nevedia poriadne korčuľovať, skills na veľmi biednej úrovni. Tomuto sa treba teraz venovať, primárne a ihneď.
30.8.2021 - 19:04
+7

ánry

 

nechcel som to komentovať, ale ke´d som si prečítal Tvoj príspevok tak mi to nedá. Čo urobil zväz preto aby minulý rok ohla mládež hrať? Nič! ešte aj tím, ktorí sa snažili organizovať nejaké zápasy hádzali polená pod nohy, bonzovali ich na hygienu a bránili v súkromnej organizácii a pritom sa dali organizovať dvojdňové podujatia za prísnych hygienických podmienok! Zväz, ale dal ruky preč! Kľudne sa mohlo hrať! Stačilo vytvoriť skupiny a hrať po víkendoch turnajovým spôsobom! Ale to by chcelo vykonať nejakú činnosť a pohnúť rozumom... oveľa ľahšie bolo sa na to vysrať a čakať! Hlavne, že zlatí chlapci si poposielali svoje deti po celom svete kde sa dalo hrať! Všetci sa tu rozplývate nad Slafkovským, Nemcom a Kňažkom, títo sú výnimoční a je radosť sa na nich pozerať, ale čo ďalej potrebujeme 40 kvalitných hráčov nie troch! Potrebujeme vychovať v každom ročníku minimálne 10 hráčov svetovej úrovne nie troch! Potom budeme patriť do špičky teraz sme len na chvoste a držíme sa zubami nechtami...
31.8.2021 - 0:31
+3

pupo

 

Kedy sme vedeli vychovať v každom ročníku 10 hráčov svetovej úrovne?

Po celom svete kde sa dalo hrať-môžem sa spýtať kde napríklad ?
31.8.2021 - 4:35
+4

ánry

 

Ok priznávam 10 je nereálne ale mali by sme k nemu blížiť. Hrali vo švédsku, fínsku, usa. ale to je čo Ťa na mojom komente trápi? To, že sa zväz vysral na celú mládež to Ťa netrápi?
31.8.2021 - 14:13
+1

pupo

 

Okrem pár krajín sa nehralo nikde takze sa nachádzame v dobrej spoločnosti. To že sa zväz musí aj vládnym rozhodnutiam podriadiť ti určite nikto nemusí vysvetľovať že,ale hlavná vec zväz sa vysral na mládež 🤦

31.8.2021 - 14:27
+2

poseidon

 

Kde je vôľa je aj cesta. Mali sme tu desiatky milionov testov, kludne sa mohli vyuzit aj na sport. Nemusim ti vysvetlovat, ze filozofia vladnej chamrade bola - najlepsie je vsetko zakazat, aby mali pokoj. Premýšlaj pupo
31.8.2021 - 21:56
+2

ánry

 

poseidon: podpis a dodám, že Šatan svojou osobnosťou mohol vydupať iné podmienky. taliani napr. trénovali a šport ako taký mal obrovské vínimky a bolo to vidno na OH!
31.8.2021 - 22:11
+1

Adriano23

 

presne tak preto sa alspka liga hrala, preto napriklad taky Zlnka isiel do projektu, lebo juniorka vo finsku hrala celu sezonu. Detto Petrovsky s Grochom prisli z ciech, lebo chceli este viac hrat. Nemecka juniorka odohrala stovku zapasov. Kanadske juniorky hrali vsetky o dusu, vo svedsku sa hralo snad aj na vianoce ... uz by to trosku chcelo aj menej fabulovania a pozriet sa realna na veci take ake su. Asi si si nevsimol ze na slovensku pocas covidu si sa bal ist vyniest smeti bez testu, aby ta niekto "neudal". Chod prosim ta niekam s tym ze Satan so svojou osobnostou mal nieco vybavit. Ked ani deti nemohli ist do skol. Ludia sa bali ist do nemocnice na ine vysetrenia ci operacie.

Keby aspon neboli rozhovory s mladimi hracmi ako Stacha, Zlnka, Petrovsky, Chromiak... tak ti niekto aj uveri, ale mas smolu. Ak ti nieco hovori Oktagon MMA tak sam Novotny sa vyjadroval, ze to co od nich na slovensku vyzadovali a nulove kompenzacie za straty (a co vsetko byvali premier sluboval) tak to zlate cesko ... Asi si si ani nevsimol ako sa trener U18 Petr stazoval ze aj oni to mali pocas covidu hodne narocne, ale kedze ty mas lepsie info, tak zrejme trenovali kazdy den ... Daj este nieco na dobru noc
31.8.2021 - 22:50
+7

pupo

 

žasnem že sa naozaj nájdu ľudia ktorý úplne odignorujú realitu a trepnu tu kde je vôla je aj cesta…
Pozrel som sa na elite Fíni Švédi odohrali 15-25 zápasov a to 20ka a najvyššia súťaž ostatne to po pár zápasoch zrušili,Nemci takisto hrali len pár zápasov. Jedine kde hrali celu sezónu je asi Švajčiarsko.
Čakám na argument keď to mohli Švajčiari dať prečo my ne, Satan/vedenia zlyhalo 😬
1.9.2021 - 8:18
+3

poseidon

 

Súhlasím, keby sa zväzu chcelo, vyrieši to tak aby mládež hrala aj minulú sezónu, príklady pre komentár pupo nižšie : nemecko, svajciarsko, finsko, rakusko.
31.8.2021 - 11:25
+3

pupo

 

Tak Nemci zrušili ligu začiatkom novembra https://www.junghaie.de/dnl-spielplan.aspx

31.8.2021 - 12:32
+2

Cabaneblazni

 

Absolútna svetová špička sú tí najlepší, kde nie je takzvaná 'hokejová priepasť'. Tam rozhodne nepatríme. To je neobhájijitelné akýmkoľvek dlhým príspevok. Posledných 10 rokov sme jedno priemerné až podpriemerné mužstvo A kategórie. Žiaden tento náš hokejista by si momentálne v špičkovej repre tých najlepších nezahral. Je veľmi potešujúce, že sme sa na OH dostali. Verme v lepšie zajtrajšky.
31.8.2021 - 8:57
+3

strojar

 

Ak pod špičkou rozumieme účastníkov MS najvyššej kategórie, tak sme jej súčasťou.
Ale ak hovoríme o skutočnej špičke najlepších na svete a niekto tvrdí, že sme v nej, tak klame. Je smutné, že to robí prezident SZĽH.
31.8.2021 - 9:41
+2

pupo

 

V skutočnej špičke nejsu už ani naši susedia.
31.8.2021 - 9:55
+1

TonyClifton

 

Tak snad je uplne jasne, ze Satan tou spickou nemysli top6 svetovych timov. Treba citat s porozumenim.
31.8.2021 - 10:24
+3

pupo

 

Silná šestka už neexistuje
31.8.2021 - 10:40
0

TonyClifton

 

Ako sa to vezme. Urcite, cesky hokej isiel dole a je to uz iny level ako kedysi, ale stale je podla mna jasne o ktorych siestich krajinach sa rozpravame, ked hovorime o top6.
31.8.2021 - 11:07
+1

strojar

 

Teší ma, že ty vieš čítať s porozumením a vykladať čo tým Šatan myslí.
Takže čo myslí Šatan tou špičkou?
31.8.2021 - 10:51
+2

TonyClifton

 

Kazdy, kto sleduje Satanove vyjadrenia a rozhovory vie, ze Satan nezije na Marse a velmi dobre vie, ze sme zacali za tou uzsou spickou vyrazne zaostavat. Takze ked povie, ze stale patrime medzi spicku, urcite tym nemysli, ze sme v jednej skupine s Kanadou a Svedmi. Takze ano, obvinovat ho z klamstva je ked mam byt mierny...nedorozumenim. A ano, postupom do stvrtfinale MS a postupom na OH ukazujeme, ze stale patrime medzi sirsiu spicku, cize medzi krajiny v tej druhej vlne, ktora tlaci na tych najlepsich.
31.8.2021 - 11:02
+4

Cabaneblazni

 

Teraz si to vystihol vo svojom príspevku, patríme do skupiny druhej vlny.
31.8.2021 - 11:06
0

pupo

 

Jemu to nevysvetlíš nechaj tak.
Veľa ľudí bralo kvalifikáciu jak samozrejmosť a chvalabohu sme ju zvládli, ten hejt aj od bývalých expertov si nechcem predstaviť keby sa to nepodarilo….
31.8.2021 - 11:06
+2

TonyClifton

 

Navyse si uz zaciname trochu idealizovat tie nulte roky, ako keby sme kazdemu vzdy nadelili sedmicku. S Bielorusmi to boli vacsinou pomerne tesne vysledky a problemove zapasy. Aj v casoch, ked sme mali omnoho lepsich hracov ako teraz.
31.8.2021 - 11:22
+2

ánry

 

je to úžasné, že postúpili! je to úžasná motivácia pre celý hokejovú mládež. Je to po marazme z minulej sezóny pre mnohých ako pokropenie svätenou vodou. Druhá vec je špička o ktorej hovorí Šatan...
31.8.2021 - 14:20
+2

strojar

 

Ja som sa ťa nepýtal čo svojim vyjadrením Šatan nemyslí, ale čo ním myslí.
31.8.2021 - 12:09
+1

TonyClifton

 

Pozri, v zasade su na turnajoch tri skupiny muzstiev. TOP timy, ktore realne hraju o titul, druha vlna, kde su timy, ktore sa snazia prekvapit a potom ostatni, ktori su radi, ze tam vobec su. My sme sa postupne prepracovali z prvej skupiny na hranu druhej a tretej. Satan s Ramseym dokazali to, ze nas vratili do tej druhej skupiny, takze uz nechodime posrati, ci nahodou neskoncime posledni, ale mame nejaku nadej, ze by sme mozno mohli aj prekvapit. A podla mna Satan mysli prave toto. Ze patrime na olympiadu a ze dokazeme postupit do stvrtfinale MS. A to nas zaraduje do sirsej svetovej spicky. Momentalne je to asi nase maximum, ale verim, ze ked budu o slovenskom hokeji rozhodovat ludia ako Satan, tak sa mozno casom opat prepracujeme k tomu, ze sem-tam vyhrame aj nejaku medailu.
31.8.2021 - 14:01
+3

strojar

 

No vidíš.
Takže my dvaja sa zhodli, že Slovensko nepatrí medzi špičku. Druhá skupina, ako si to celkom správne zadefinoval, je DRUHÁ, ergo nie špička. Tam sa môže raz Slovensko prepracovať, keď sa zíde dobrá generácia. Ale s úzkou základňou, akú Slovensko má, nie je šanca, aby bolo súčasťou špičky trvale. To si treba uvedomiť, zobrať to ako fakt a tešiť sa z hokeja, ktorý (všetci, čo sme tu na HP) máme radi.
1.9.2021 - 4:44
+3

ánry

 

Neviem kto ho obviňuje z klamstva? Ja obviňujem celý zväz a aj jeho, že sa vysrali minulú sezónu na mládež a ak to spravia aj túto tak sa môžeme pripraviť na výpadok nie jedného alebo dvoch ročníkov ale možno aj piatich...
31.8.2021 - 14:17
+2

TonyClifton

 

Strojar ho obvinuje z klamstva. To, ze zvaz dodrziaval platne predpisy urcite nie je dovod na kritiku. To, ci mohol urobit viac v ramci platnych predpisov neviem posudit.
31.8.2021 - 14:26
+1

ánry

 

Ver mi , že mohol! Lebo na súkromnej báze sa turnaje a zápasy hrali aj počas opatrení. Len stačilo si ich prečítať a prispôsobiť sa. Síce dovtedy, kým sa do toho neobul KK a nezačal robiť problémy. KK je vládny poslanec a člen výboru pre šport.
31.8.2021 - 22:09
+2

Cabaneblazni

 

Hej, špickov budeme nazývať prvých 10 - 20 mužstiev. Potom to slovo tam nemá čo hľadať.
31.8.2021 - 10:53
0

TonyClifton

 

Vobec nemusime hovorit o 20 muzstvach. Pod Ramzesom ukazujeme, ze patrime medzi 10 najlepsich krajin a to je sirsia spicka.
31.8.2021 - 11:10
+1

strojar

 

Za posledných 25 rokov sme v tej prvej desiatke (okrem dvoch výnimiek) boli vždy.
Aj bez Ramzesa.
31.8.2021 - 12:13
+2

nerorome

 

Zase KLAMEŠ. Od roku 1996 sme na horšom ako 10. mieste skončili viackrát ako "okrem dvoch výnimiek". A pričinili sa o to vždy rôzni hlavní tréneri..
Rok 2002 (ZOH) - 13. miesto (Filc)
Rok 2008 (MS) - 13. miesto (Šupler)
Rok 2010 (MS) - 12. miesto (Hanlon)
Rok 2014 (ZOH) - 11. miesto (Vujtek)
Rok 2017 (MS) - 14. miesto (Cíger)
Rok 2018 (ZOH) - 11. miesto (Ramsay)
31.8.2021 - 13:04
+16

Tehelnepole

 

Dobre si ho zotrel
1.9.2021 - 11:22
+4

Cabaneblazni

 

Povedzme, že si veľmi tolerantný k slovám-širšia špička. Zvlášť ak si uvedomíš koľko krajín sa tomuto športu reálne a náležite kvalitatívne venuje.Pre mňa Slovensko patrilo k širšej špičke v minulosti. Dnes sme horší priemer A kategórie. Nič to nemení na tom, že verím v lepšie zajtrajšky. Ps: ďalej už to je len slovičkarenie.
31.8.2021 - 11:22
0

kelnička

 

Ty špička.hlavne že druhá najvyššia súťaž nepozná 2.septembra formát,rozlosovanie, formát ani ako sa bude postupovať...Ty špička
2.9.2021 - 9:18
+2


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 27.9.2021 12:13
TímZSkóreB
1.Slovan1140:2825
2.Nitra1149:3123
3.Michalovce1130:3023
4.Košice1140:2919
5.Zvolen1139:3619
6.B. Bystrica1131:3018
7.Poprad1242:3616
8.Trenčín1230:3715
9.L. Mikuláš1127:3511
10.Spiš. N. V1123:3211
11.Prešov1128:4411
12.N. Zámky1127:3810
TímZVVPPPPGB
1.Žilina13903155:2430
2.Humenné13720448:3325
3.Topoľčany12710441:2523
4.Skalica11620349:3122
5.Žiar 13701537:3222
6.P. Bystrica12602430:3420
7.Martin13512541:4219
8.Trnava14431654:5619
9.MK Slovan13511642:5318
10.Dubnica13421641:4317
11.Brezno13501727:5016
12.Levice122001029:486
SR 188011615:383
Aktualizované: 27.10.2021 20:37
TímZVVPPPPGB
1.Poprad9700243:1721
2.Banská Bystrica8422033:2418
3.Nitra8511132:2618
4.Skalica8420231:2116
5.Trenčín8411235:2815
6.Slovan8401332:2513
7.Košice9302426:2611
8.SR 184210115:88
9.Žilina8022421:356
10.Zvolen9111621:416
11.Martin9000915:530
Aktualizované: 7.10.2021 13:45
TímZVVPPPPGB
1.B. Bystrica10611241:2821
2.Slovan8610130:1820
3.Púchov10610327:2120
4.Skalica8601137:1419
5.Nitra10520334:2619
6.Zvolen10511342:2818
7.Poprad10502336:2317
8.Košice10411432:3515
9.Trnava10500530:4015
10.Trenčín10311532:2712
11.Martin10301628:4810
12.Michalovce8120511:217
13.Žilina8101619:384
14.Sp.Nová Ves10001919:511
Aktualizované: 7.10.2021 13:59
TímZVVPPPPGB
1.Žilina13903155:2430
2.Humenné13720448:3325
3.Topoľčany12710441:2523
4.Skalica11620349:3122
5.Žiar 13701537:3222
6.P. Bystrica12602430:3420
7.Martin13512541:4219
8.Trnava14431654:5619
9.MK Slovan13511642:5318
10.Dubnica13421641:4317
11.Brezno13501727:5016
12.Levice122001029:486
SR 188011615:383
Aktualizované: 27.10.2021 20:37
Tím ZVVPPPPGB
1.Ľubľana12902149:2929
2.Fehérvár12801342:2725
3.Klagenfurt12523239:3122
4.Salzburg13442336:2822
5.Innsbruck13530536:4321
6.Znojmo12600645:3918
7.Dornbirn12422436:3818
8.Bratislava12421536:3817
9.Villach11420539:3516
10.Viedeň12411626:2615
11.Bolzano11411535:4215
12.Graz12313536:4614
13.Val Pusteria12212728:4310
14.Linz12123626:4410
Aktualizované: 26.10.2021 08:47
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 27.9.2021 12:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 27.9.2021 12:13
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 27.9.2021 12:13

Bleskovky

Florida vyhrala aj siedmy zápas, Edmonton s prvou prehrou

Hokejisti Washingtonu Capitals prehrali v nočnom zápase zámorskej NHL doma s Detroitom Red Wings 2:3 po predĺžení. O výhre hostí rozhodol v 62. minúte Dylan Larkin. V drese Capitals skóroval Alexander Ovečkin, ktorý natiahol svoju bodovú sériu od začiatku sezóny na sedem duelov (8+5). Slovenský obranca domácich Martin Fehérváry odohral takmer 19 minút a zaznamenal...
pred 2 hod. - TASR

Dinamo Riga - SKA Petrohrad 4:5 pp a sn v stredajšom zápase

Hokejisti lídra Západnej konferencie KHL z Petrohradu zvíťazili v stredajšom zápase na ľade Rigy 5:4 po samostatných nájazdoch. KHL - sumár: Dinamo Riga - SKA Petrohrad 4:5 pp a sn (1:1, 1:3, 2:0 - 0:0, 0:1) Góly: 12. Radil, 40. Meija, 43. Cibuskis, 51. Scarlett - 14. Zykov, 24. Morozov, 30. Marčenko, 40. Kemppainen, rozh. sam. nájazd Kuzmenko.
včera o 21:20 - TASR

Chicago má na covidovej listine 5 hráčov, Blues zapísali O'Reillyho a Saada

Koronavírusové problémy v kádri hokejového Chicaga sa prehlbujú. Blackhawks zapísali na covidovú listinu ďalších dvoch hráčov - kapitána Jonathana Toewsa a Fína Henrika Borgströma. Dvojica centrov doplnila trio Patrick Kane, Jujhar Khaira a Riley Stillman, ktorých klub NHL zapísal na covidový zoznam už dávnejšie. Na ňom sú aj tréneri Marc Crawford, Tomas Mitell a Jimmy Waite. Problémy s koronavírusom sa dotkli aj dvojice opôr St. Louis. Blues umiestnili na covidovú listinu kapitána Ryana O'Reillyho a ďalšieho útočníka Brandona Saada. Podľa trénera "bluesmanov" Craiga Berubeho bude O'Reilly chýbať mužstvu najmenej desať dní, dĺžka neúčasti Saada nie je zatiaľ stanovená.
včera o 13:51 - TASR

NY Islanders podpísali štvorročnú zmluvu s Johnstonom

Kanadský hokejový útočník Ross Johnston predĺžil kontrakt s tímom zámorskej NHL New Yorkom Islanders o štyri roky do sezóny 2025/26. Dvadsaťsedemročný krídelník zarobí milión dolárov za rok. Johnston pôsobí v drese "ostrovanov" od roku 2015, v NHL odohral dokopy 92 zápasov, nazbieral 15 bodov (7+8) a 214 trestných minút.
včera o 10:15 - TASR

Malmö - Skelleftea 1:6 vo švédskej lige

Hokejisti Malmö prehrali v utorkovom zápase švédskej SHL so Skellefteou 1:6. výsledky: Malmö - Skelleftea 1:6, Oskarshamn - Rogle 1:2 pp
26.10.2021 21:12 - TASR

Stan Bowman v Chicagu skončil pre kauzu sexuálneho obťažovania v klube

Stan Bowman sa v utorok vzdal funkcií generálneho manažéra a prezidenta klubu hokejovej NHL Chicago Blackhawks. Odstúpil pre kauzu, v ktorej vyšetrujú bývalého trénera zo sexuálneho obťažovania dvoch hráčov v roku 2010. Dočasným generálnym manažérom bude Kyle Davidson, vo vedení organizácie už nezostal nikto z inkriminovaného obdobia.
26.10.2021 21:00 - TASR

Jukurit - TPS Turku 3:0 vo fínskej Liige

V utorkovom zápase fínskej hokejovej Liigy vyhral Jukurit nad TPS Turku 3:0. Liiga - výsledky: Jukurit - TPS Turku 3:0, Lukko Rauma - KooKoo 0:3
26.10.2021 20:01 - TASR

Avangard Omsk - SKA Petrohrad 1:5 v pondelkovom zápase

Hokejisti SKA Petrohrad zvíťazili v pondelkovom zápase KHL na ľade Avangardu Omsk 5:1. KHL - sumár: Avangard Omsk - SKA Petrohrad 1:5 (1:0, 0:3, 0:2) Góly: 4. Gricjuk - 27. a 59. Kuzmenko, 22. Lehtonen, 25. Chusnutdinov, 59. Zykov
25.10.2021 21:10 - TASR

Connor, McDavid a Sorokin hviezdami druhého týždňa

Kyle Connor z Winnipegu, Connor McDavid z Edmontonu a Iľja Sorokin z New Yorku Islanders sa stali najlepšími hráčmi uplynulého týždňa hokejovej NHL.
25.10.2021 21:10 - TASR

Stillman a Khaira z Chicaga museli nastúpiť do karantény

Dvaja hokejisti Chicaga Blackhawks museli v nedeľu nastúpiť do karantény v súvislosti s pandémiou koronavírusu. Obranca Riley Stillman a útočník Jujhar Khaira sa pridali k opore tímu a hviezde NHL Patrickovi Kaneovi. Vedenie Chicaga informovalo, že do izolácie nastúpil aj asistent trénera Marc Crawford.
25.10.2021 11:07 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

29. 10. 2021
N. Zámky - Michalovce o 17:30
Spiš. N. V - Zvolen o 18:00
Nitra - Košice o 18:00
Slovan - Trenčín o 18:00
Poprad - L. Mikuláš o 18:00
Prešov - B. Bystrica o 18:00

Odohrané zápasy

24. 10. 2021
SlovanN. Zámky
3:0REPORT
KošiceZvolen
6:2REPORT
Spiš. N. VB. Bystrica
1:2 SNREPORT
PrešovL. Mikuláš
4:3 SNREPORT
PopradMichalovce
2:3REPORT
TrenčínNitra
3:2REPORT

Najviac bodov

Patrik SvitanaPOP18 bodov
2.Tvrdoň M.NIT17
3.McPherson A.KOS17
4.Takáč S.SBA16
5.Harris B.SBA16

Najlepší strelec

Samuel BučekNIT9 gólov
2.Klhůfek P.KOS8
3.Šiška J.NZA8
4.Skokan D.POP7
5.Hrnka T.NIT7

Najlepší brankár

Dominik RiečickýKOS94.01 perc
2.Melicherčík M.SNV93.55 %
3.Honzík D.NIT92.53 %
4.Lackovič J.NZA92.52 %
5.Tomek T.POP91.89 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov