Diskusia: Slovan zdolal na úvod sezóny Trenčín
Hokejisti Slovana Bratislava zvíťazili v piatkovom zápase 1. kola Tipos extraligy nad Duklou Trenčín 4:1.
Slovan Bratislava - Dukla Trenčín 4:1 (0:0, 1:0, 3:1)
Góly: 24. Urbánek, 42. MacKenzie (Takáč, Preisinger), 43. Jääskeläinen (Yogan, Rapuzzi), 59. Takáč (Gašpar) - 55. Paukovček (Beták, Valach). Rozhodovali: Snášel, Orolín – Ordzovenský, Šoltés, vylúčení: 9:8, presilovky: 2:1, oslabenia: 0:0, 2641 divákov.
Slovan: Gudlevskis – MacKenzie, Golian, Gachulinec, Sersen, Valach, Maier, Štajnoch Gašpar, Harris, Takáč – Jääskeläinen, Rapuzzi, Yogan – Zigo, Preisinger, Matoušek – Urbánek, Kytnár, Sukeľ
Trenčín: Valent – Crinon, Kudla, Martiška, Starosta, Lemcke, Nemčík, Miklovič, Nátny – Tybor, Mikyska, Krajč – Valach, Paukovček, Rehuš – Beták, J. Švec, Minárik – Krajčovič, Honzek, Stránsky
Slovan hral hneď v úvode zápasu presilovku, veľké šance v nej zmaril Valent najskôr Rapuzzimu a po ňom aj Jääskeläinenovi. Brankár Trenčína potom zasiahol aj pri šanci Gašpara. V početnej výhode hrali potom aj hostia, ale nedali si pozor na Kytnára. Útočník Slovana išiel sám na bránku, ale Valenta neprekonal. V prvej tretine boli domáci lepší, ľahšie sa dostávali do pásma, ale gólovo sa napokon nepresadili. Najväčšiu šancu hostí mal Krajč, ale v nájazde ho Gudlevskis vychytal.
V druhej tretine mal prvú šancu opäť Krajč, ale nedal. Krátko na to sa pred Valenta natlačil Urbánek a hoci bol faulovaný, poslal Slovan do vedenia. Dukla sa potom tlačila dopredu, oproti prvej dvadsaťminútovke zlepšila prechod do pásma, ale nedokázala si vytvoriť gólovú šancu. V 34. minúte mal Slovan ďalšiu početnú výhodu, dvakrát mohol zvýšiť jeho náskok Zigo. Stav sa nezmenil ani po brejku Harrisa, puk z jeho hokejky vytesnil brankár Dukly ramenom. Ešte väčšiu šancu mal Takáč, ale ani on sa v nájazde nepresadil.
Slovan rozhodol o triumfe na začiatku tretieho dejstva. Najskôr trafil v presilovej hre MacKenzie a o 32 sekúnd neskôr aj Jääskeläinen. Trenčín mohol znížiť po nájazde Betáka, ale Gudlevskis sa nedal prekabátiť. Trenčínu potom nevyšli ani ďalšie príležitosti no v presilovke 5 na 3 "vojaci" predsa len znížili. Lotyšského brankára prekonal Paukovček. V závere si však Slovan poistil svoj prvý triumf v sezóne, presadil sa Takáč.
Róbert Döme, tréner Slovana: "Odohrali sme celkom solídny zápasy, až na nejaké fázy v tretej tretine. Som spokojný, ako sme hrali v oslabeniach. Trenčín je nebezpečný a vedeli sme, že budú hrať až do konca. Ale dnes sme boli o niečo lepší."
Ján Pardavý, tréner Trenčína: "Gratulujem Slovanu k víťazstvu. My sme sa tešili, ale náš výkon nebol ideálny. Málo tlačili dopredu, mali sme veľmi veľa vylúčených a tým nám niektorí hráči vypadli z tempa. Aj keď sme dostali presilovku, hrali sme miestami až katastrofálne. Prebudili sme sa až za stavu 0:3."
- frantapriklep
- Ja sa priznám, že som čakal väčší rozdiel. Tých absencii bolo veľa a tak som čakal, že belasí vyhrajú jednoznačne. Ale Dukla mala viacero dobrých úsekov, len tá koncovka. Len Rado Tybor mohol dať tri góly. Na druhej strane skvelý výkon Valenta, ktorý podržal pri šanciach belasých.
Tí v konečnom dôsledku o kusok lepši a to víťazstvo je zaslúžené, ale Dukla hrala sympaticky vzhľadom k zostave.
Na štadióne 2600 divákov, čiže o 100 viac, ako keby zvolili OTP. Vtedy by kusok menej zarobili, na druhej strane by nenasrali stovky antivaxerov. Nuž bude to pre kluby ťažká dilema, čo zvoliť. - 24.9.2021 - 21:34
- +15
- gabby
- antivaxer ak vaxer je tiez ...
nebud politik Franto bud clovek a vesmir bude zase v rovnovahe 🙏🏻😊
- 24.9.2021 - 21:46
- +2
- gabby
- no a uz som za madara
nevadi kazdy je len clovek a kazdy je omylny
tot prvy odstavec
- 24.9.2021 - 21:50
- 0
- frantapriklep
- Žiaden človek nedokáže dať toľko lásky človeku, ako dokáže dať len človek človeku.
- 24.9.2021 - 21:54
- +6
- gabby
- A.D.
- 24.9.2021 - 21:54
- +1
- RhimeSBA
- Dalo by sa na to pozrieť aj tak, že sa zachovali spoločensky zodpovedne a prinieslo im to aj 100 divákov navyše.
A to by asi mala byť priorita... - 24.9.2021 - 22:09
- +55
- pifel
- +
- 24.9.2021 - 23:00
- +2
- OUTBLAST
- 😂😂😂
- 24.9.2021 - 23:43
- +6
- LacoTN
- Spoločensky zodpovedne?: Dalo by sa na to pozrieť aj tak, že sa zachovali diskriminačne. Segregácia ako v USA, keď diskriminovali černochov. Ak by zaočkovaní nemohli prenášať Civid, mala by tvoja úvaha aspoň logiku.
- 25.9.2021 - 7:22
- +17
- bigi
- Pozdrav jakobina a jemu podobne sracky
- 25.9.2021 - 7:40
- +24
- Pukky
- Toto nie je diskriminácia, pretože máš možnosť výberu. Diskriminácia by to bola, ak by si tú možnosť nemal, napríklad pre tvoju národnosť, alebo farbu pleti.
- 25.9.2021 - 7:44
- +12
- RhimeSBA
- Ty netušíš čo tie slová znamenajú.
Ľuďom, čo sa očkovať môžu a neurobia to, nerozumiem.
Ale z vás, čo máte plnú hubu segregácie a Dávidovych hviezd, tak z vás mi je doslova zle.
Netušíš čo je to byť segregovaný, netušíš, aké dopady na životy ľudí má to správanie dnes, nieto ešte v dňoch, o ktorých hovoríš..
Najvtipnejšie na tom je, že sa týmto najviac oháňajú ľudia, čo nakoniec vypisujú All lifes matter... - 25.9.2021 - 9:27
- +21
- pupo
- Očkovanie chráni v prvom rade samého. Každý má možnosť sa zaočkovať a teraz by sme sa mohli konečne pohnúť a prestať ľudí rozdeľovať. Kto to nechce žije s rizikom a má na to právo, tých rizík je v živote viac a žijeme s nimi a nikoho to netrápi. Keď si súkromná firma zada pravidla len pre ockovanych tak to je Ok, samozrejme nesie riziko strát zákazníkov.
- 25.9.2021 - 9:41
- +4
- dusanTN
- Ano, tym, ze som ockovany chranim seba sameho. Ale ide to ruka v ruke s faktom, ze tym ze som chraneny ja, tak nezaberiem miesto v nemocnici niekomu inemu a sam za seba odlahcim doktorov a sestricky.
- 25.9.2021 - 9:48
- +8
- RhimeSBA
- Ja by som asi naozaj potreboval počuť, čo vedie človeka k rozhodnutiu neočkovať sa.
To štandardné kolečko, ktoré je všade, si odbijem hneď, nech sa môžete pospolu chytať:
Očkovaná osoba má nižšiu pravdepodobnosť, že sa nakazí a že ponesie takú vírusovú nálož, aby nakazil iných (symptomaticky).
Samotný problém nie je len covid, ale aj preťaženie zdravotníckeho systému na ktoré môžu nadúmrtiami doplatiť aj iní.
Tak, to by sme mali... - 25.9.2021 - 9:52
- +7
- -BBB-
- Ja ti odpoviem ..
1) nizka inteligencna vybava
2) uverenie dezinfo scene, kedy radsej verim tribunalu absolventov skoly zivota ako poprednym svetovym vedcom
3) ziaden kontakt s virusom /okolie, kamarati, rodina/
4) niesom ovca a za tym si stojim
5) lebo Matelko /ten uz podla mna moze aj za navysujuce sa umrtia na deltu v USA, Kanade ci Rusku
Ako povedal Čekan - tuto skupinu presvedci uz len to, ked im na to zomrie coskoro niekto blizky, velmi blizky, smutne na tom bude len to, ze pre toho co to neda, uz bude neskoro. Este tych ockovacich latok bude malo a bude sa na ne cakat.
Uvidis.
Ukazka inteligencie danej skupiny bola nedavno vidiet pri jednom clanku, ktory ma pobavil, ked nemocnice v BA kraji vydali stats za prve dva septembrove tyzdne, kde vydali to, ze z hospitalizovanych pacientov na Covid v BA kraji, je 93% nezaockovanych .. a dezinfo-scena dezolatov nabehla a ako jeden kricala - "Jasne, ale kolko z toho bolo ockovanych, to nenapisu" .. to sa len pousmejes a povies si, ze aky je krasny den - 25.9.2021 - 10:02
- +18
- RhimeSBA
- Ale akože vážne, úplne bez toho, aby som kohokoľvek chcel zhadzovať, by som sa chcel s takýmto človekom porozprávať.
Pár osobných diskusii za sebou mám a nepochopil som to. - 25.9.2021 - 10:11
- +2
- -BBB-
- No uprimne ,, ja mam v relativne blozkom okoli len jedneho coveka /vdakabohu/ co sa nedal .. ale tam je tazka debata.. nakolko on sa neda testovat, lebo chip, on sa neda ockovat, lebo by umrel, on volil Kotlebu, on schvaluje anektaciu Krymu Ruskom ... etc.. to su proste, teda nebudem pausalizovat, to je clovek, co je v podstate strateny v zivote, v priestore a v realite. A to mu v decembri min, rok zomrel 65 rocny otec, v papieroch ma dovod umrtia COVID-19 a jeho reakcia je taka, ze si to vymysleli, ze to uz davali do papierov kazdemu. Ze ten jeho otec nebol lieceny na ziadne choroby, ze mu nic nebolo je v tomto momente pre neho info nepodstatna. Tam fakt nie je cesta. Bohuzial.
- 25.9.2021 - 10:20
- +8
- sk.miso.sk
- Presne toto som chcel odpísať na tvoj pôvodný koment vyššie. Takých ľudí nepresvedčí ani to, keď im na covid zomrie niekto blízky lebo presne toto bude ich reakcia...
- 25.9.2021 - 12:26
- +5
- racmaster
- bbb, ktorych poprednych vedcov sveta myslis?
tychto 57?:
https://assets-global.website-files.com/606d3dece4ec3c3866cc798a/60a5ff1fd9f50f42f696aec6_23%20Fifty%20Seven%20Top%20Scientists%20and%20Doctors.pdf
ci myslis sabaku, batovu?
alebo pekovu a turanka? pozrel si si rozhovor s turankom, teda clovek, co je farmakolog, imunolog, vakcinolog, Prof. RnDr. DSc CSc, ktory ma rok do dochodku a preto moze povedat aj veci, ktore si mladi karieristi nemozu dovolit? mimochodom v tak uzkej obci odbornikov za ten cas pozna vsetkych, co sa tam mihli. v tom rozhovore vravi, ze ktoru ti vsetci vedci, co nas kazdy den v TV presviedcaju o tom, ze vakcinacia je spravna vec?? kde sa vzali. on ich vobec nepozna za 40 rokov v branzi...
Rozhovor s vědcem prof. RNDr. Jaroslavem Turánkem, CSc ...
https://www.svedomi-naroda.cz › r...
alebo myslis len tych poprednych vedcov sveta, ktorych ti pustaju v tzv nazorovo nezavadnych mediach za ucelom vyvolat v tebe zdanie, ze vsetci su len za a teda aj ty by si mal byt...? - 25.9.2021 - 15:17
- +6
- Mato-Mi
- Aj Harabin je sudcom 40 rokov a neverim mu, ze vyhral volby. Ani mu neverim, ze na juhu Slovenska je 11.000 migrantov. Dokonca mu ani neverim, ze na pumpach su ihly napustene HIV.
- 25.9.2021 - 15:21
- +14
- ZOOMER
- http://tenisovysvet.sk/nemoze-hrat-kvoli-zdravotnym-problem-po-ockovani-lutujem-ze-som-podstupil-vakcinaciu-priznava-chardy/?fbclid=IwAR0nINWFeHGnlz6QXSBbfr79rKHu376eIUWfZnf6QjzmV-wtJBK9zHGRqgU
- 25.9.2021 - 17:20
- 0
- ZOOMER
- A to Chardy patri medzi spicku tenisu,takze...
- 25.9.2021 - 17:20
- 0
- Mato-Mi
- Ano, neziaduce ucinky su spojene s kazdym liekom, s kazdym ockovanim. Este nieco?
- 25.9.2021 - 17:36
- +5
- ZOOMER
- jj,maju ale nie take ze nemozu sa venovat svojmu povolaniu,este nieco odbrnik z Michaloviec?
Inak pekne Tsitsi to pomenoval,ja to vidim podobne
"Vakcíny ešte neboli doposiaľ dobre otestované, pretože je to niečo nové a má to viacero vedľajších účinkov. Poznám pár ľudí, ktoré mali výraznejšie problémy, ale nie som proti očkovaniu. Nevidím však dôvod, aby ľudia podobní môjmu veku boli už teraz očkovaní,“ priznal Tsitsipas v auguste." - 25.9.2021 - 17:38
- +2
- Mato-Mi
- Tsitsipas je rovnaky odbornik na vakciny ako aj ty
uz si nasiel tych 12.000 mrtvych v Nemecku po ockovani? Ci pockam este do stredy?
- 25.9.2021 - 17:47
- +4
- ZOOMER
- Nasiel aj poslal som ti,ahaaaaaa takze uz nemas co povedat na to? Nooo super,som rad ale tak Michalovce sa nemozu porovnavat sKE bbrainom tak chapem ze uz nemas k tomu co povedat
- 25.9.2021 - 17:49
- +1
- Mato-Mi
- Poslal si mi dokaz o 12.000 mrtvych Nemcoch? Poslal si link na zemavek, kde bol clanok, v ktorom sa pisalo o 3000 ludoch
chapem, ty si ides stale svoje.
- 25.9.2021 - 18:04
- +2
- ZOOMER
- Inak,spadol som z bicykla asi pred tyzdnom a bol som pri obvodnej pre nejaky recept,ukazal som jej cerstvy papier z protilatok a ako laik som sa jej opytal ci je pravda co hovori napriklad Richard Kollar alebo pan Sabaka,ze ti co mali slabi covid a niesu ockovani tak ci im delta ktora nesie mnohonasobne vyssiu virusovu naloz sposobit to iste aj keby som to nemal.
Jej odpoved usmev a za tym,ze aj keby som mal 5 tak kazda imunitna rekacia s tymi malom protilatok virus znici alebo neutralizuje.
Takze tak odbornik z Michaloviec,ked dostanem deltu ti napisem ak o tom budem vediet a si mozme porovnat priebehy
Inak si vybavujem ze "očkovanie" aj ja+testiky mam for free ale v KE sa skoro nevyzaduje ockovanie ani test ani nic takze zatial si myslim ze mam podobny zivot ako ockovaniA nikto nikde ma neobmedzuje
BTW
- 25.9.2021 - 17:55
- 0
- Mato-Mi
- Hej hej, ty s oblubou svoje zazitky ides generalizovat, ze tak to je v kazdom jednom pripade. Vidis, ja som bol vcera na kave v Ke, na Kovacskej a casnik sa pytal, ci sa viem preukazat dokladom potrebnym o OTP. Ale ty zrejme chodis po sidliskovych krcmach a tam od stamgastov nepytaju nic, chapem
a este aj na hokeji vcera SBS pri vstupe kontrolovala doklady, aby ludi pustili na stadion. Ked budete hrat zapas doma, tak daj vediet ako si sa preukazal na stadione.
- 25.9.2021 - 18:03
- +3
- ZOOMER
- No ved ano,to sa spytaju niekde ale ked povies ano tak nebudu od teba pytat ci to realne mas
- 25.9.2021 - 18:05
- 0
- Tyna85
- Na štadión v KE ta nepustia ak sa nepreukazes OTP. Určite im nebude stačiť len tvoje slovo. Ja mám problémy keď užijem antibiotikum ktoré obsahuje penicilín. To ale neznamená, že teraz všetci naokolo budú mať. Ja po vakcíne nemám žiadne problémy a ani ľudia ktorých poznám. Jednoducho každý reaguje na lieky inak, to ale neznamena, že sú zle.
- 25.9.2021 - 18:26
- +4
- racmaster
- zrejme hovoris o kratkodobych problemoch, vsak?
- 25.9.2021 - 18:35
- 0
- crazy44
- Nepustia? Si si istá? Minulú sezónu som chodil do skyboxov a teraz chodím rovnako bez testu aj očkovania
- 25.9.2021 - 18:56
- +2
- ZOOMER
-
Naco sa im tu vyjadrovat na take o ktorych nevedia chapes? Oni si myslia ze im v tv zaspievaju ze bez ockovania ani na krok a tak to je,pritom realitu nevidia.
Ale aspon niekto kto o tom vie a neni to odomna lebo by som bol klamar no - 25.9.2021 - 19:03
- 0
- Tyna85
- Mňa kontrolovali aj moju mamu aj ľudí vedľa. Tak neviem či by ťa pustili keby si im povedal hej mám a nič neukázal.
- 26.9.2021 - 11:03
- 0
- Tyna85
- Na zápase proti MI kontrolovali pred vstupom doklady OTP. Neviem kam si chodil ty ale takú skúsenosť mám ja.
- 26.9.2021 - 11:02
- 0
- bigi
- Tak si precitaj vedlajsie ucinky takeho ibalginu su daleko horsie. Ale to ze nikoho nepoznas ze nimi trpel este neznamena ze nimy nikto netrpel. A moze to byt tenista a moze to byt bars kto.
A k tomu testovaniu vakcin co povedal tstsipas radsej nech sa venuje tenisu to mu ide dobre a nech radsej mlci ked nic o tom nevie - 25.9.2021 - 18:06
- +3
- racmaster
- to su lieky, ktore presli serioznym testovanim a dlhorocnym pouzivanim. to nemozes porovnavat s mRNA latkou, ktora je experimentalna, nikdy predtym sa na ludoch nepouzivala a na testovanych zvieratach sice najprv fungovala, ale nakoniec vsetkym sposobila smrtelne komplikacie. preto mRNA technologiu mnoho koncernov, ktori s nou experimentovali ukoncili ako slepu ulicku...
- 25.9.2021 - 19:35
- 0
- racmaster
- bola to reakcia na toho bbb, co tvrdi, ze obozretni ludia sa nedaju ockovat nie kvoli tomu, ze su obozretni, ale preto, ze neveria vedcom.
problem je, ze sa najde principialne rovnake mnozstvo vedcov, ktori budu mat opacny nazor a to v akejkolvek otazke, pokial zoberies do uvahy dostatocny casovy horizont.
cize on tvrdi, ze vedci tvrdia ano a hlupaci tvrdia nie. ja som mu ten argument vyvratil prikladom 57 svetovych vedcov, plus par domacich vedcov. myslim, ze dostatocne. dajme tomu, ze hrame argumentacne karty. mas vyssiu ako 57+2?
btw, pozrel si si ten rozhovor s turankom? je tam vela faktickych veci, ktore su vseobecne zname. napriklad toxicita lipidov, v ktorych je spike protein zabaleny, aby bol aky taky stabilny... aj tak musi byt pri -70C...
napriklad vznik krvnych zrazenin, ktore proste neni mozne rozpustit a budu ti kolovat v tele do smrti, az kym nesposobia upchatie a pretrhnutie nejakeho uzkeho miesta v krvnom obehu.
zrejme to bude vo svale, kedze tych je najviac, ale moze to byt aj v plucach, srdcu alebo mozgu. asi vies, co by v takom pripade nasledovalo...
cize pokojne sa ti to moze stat o 10 rokov, co sa ale urcite pripise tvojmu nezdravemu zivotnemu stylu, pripadne genetickej predispozicii a nikto nikdy nedokaze opak.
fakt je ten, ze krvne zrazeniny su problem kazdeho starnuceho cloveka. a toto sa s tym zrata. problem je, ze na tento typ zrazeniny ti heparin nezaberie.
to je len jedna vec z toho, co tam vravi. cize hovorit na zaklade sledovania markizy a jej hosti, ze vakcina je zarucene ok a vsetci odporcovia su zaostali neznali veci popierajuci vedu je maximalne simplicitne a definuje to uroven obmedzenosti jedinca, ktory sa tymto nazorom prezentuje.
chcel si argument. dufam, ze uprimne. tak tu mas par! ponor sa do toho, zacni patrat a zistis, ze je ich ovela ovela viac.
ako so vsetkym. cim viac vies, tym viac vies, ze nic nevies... a ked si si isty, ze si sa rozhodol spravne, zrazu sa ukaze ake obrovske podcenenie situacie to z tvojej strany bolo.
alebo sa na to vykasli a proste ma nejako vysmej, mas tam na to smajlikov, pouzi napriklad oblubeny alobal, co si davam vecer okolo hlavy, aby mi ufoni necitali myslienky, alebo cokolvek ine. kreativite vysmechu sa medze nekladu, najst daco nebude take tazke, ako si dostudovat argumenty protistrany za ucelom objektivizacie rozhodnutia.
sice - ty uz si asi to rozhodnutie spravil, cize teraz uz asi nebudes chciet hladat a patrat, lebo co ked nahodou dojdes k nazoru, ze si nespravil dobre a vziat sa to nazad uz neda?
teraz sa ukaze, ci chces patrat po pravde, alebo sa len utvrdit v tom, ze ju mas ty. - 25.9.2021 - 18:33
- +2
- Mato-Mi
- Mozes sem dat tvrdenie aj 104 + 2 vedcov. Stale je to menej, nez vedcov, ktori vidia pozitiva ockovania. Kludne ver vedcom, ktori su proti ockovaniu. Mozem jednu otazku na teba? Veris tomu, ze USA dostali ludsku posadku na Mesiac?
- 25.9.2021 - 18:45
- +2
- racmaster
- mas nejaky zoznam tych, ktori su za? da sa najst, lahko, ale ty si si nedal namahu. napriek tomu tvrdis, ze vedci tvrdia vakcinam ano. no evidentne nie...
- 25.9.2021 - 18:53
- +1
- Mato-Mi
- Samozrejme, ze vacsina vedcov je za, inak by nebola spustena vakcinacia. Ci si myslis, ze na zaklade vyskumu minority vedcov sa vyvinula vakcina? Stale si mi neodpovedal, veris pristatiu astronautov USA na Mesiaci?
- 26.9.2021 - 0:31
- +1
- racmaster
- mas nieco, cim by si svoje tvrdenie potvrdil? aspon zoznam 60 vedcov?
ja som dal menoslov, ty tvoj dojem z markizy. - 26.9.2021 - 8:05
- +1
- Mato-Mi
- Myslis si, ze existuje menny zoznam vedcov, ktori vyslovili svoje za ockovaniu?
dezinformacne weby funguju na principe mennych zoznamov svojich teorii. Cize zoznam vedcov nemam. Teraz mi ty odpovedz na moju otazku.
- 26.9.2021 - 9:25
- +1
- racmaster
- cize nemas ziaden dokaz, ze taki vedci existuju, ziadneho nepoznas ani len menom, napriek tomu si myslis, ze su a maju tvoj nazor.
otazka, da sa byt este poslusnejsia ovecka pochodujuca na porazku? - 26.9.2021 - 11:54
- +1
- Mato-Mi
- To, ze som sem nedal menny zoznam vedcov, nie je dokazom toho, ze ziadny nie su. Ale s individuom ako si ty, ktory ani zo slusnosti nevie odpovedat na jednoduchu otazku, sa asi nema zmysel dalej bavit. Ides si stale svoje, je tu zopar ludi, ktorych ohuris svojim mennym zoznamom, urcite aj na FB by si bol oblubeny na urcitych dezinformacnych strankach tybu badatel a pod.. A nezabudni mat posledne slovo, ako si tu rozprasil vsetky ovecky, ktore veria v ockovanie
skoda, ze si ovce na druhej strane barikady neuvedomuju, ze su ovce.
- 26.9.2021 - 12:05
- 0
- racmaster
- stavim sa, ze ty tomu veris, lebo iste dakde su spusty vedcov, ktori to tvrdia. sice nevies kde nevies kto, nevies kolko, ale sak markiza by ta neoklamala a na markize bolo, ze jeden maly krok pre cloveka...
- 26.9.2021 - 22:10
- 0
- Mato-Mi
-
Cize neveris, ok. Evidentne mas Markizu napozeranu viac nez dost. Jednoducho si clovek, ktory ma vlastne "fakty" v hlave. No nic, nabuduce uz budem vediet, ze reagovat na kazdeho sa neoplati.
- včera - 14:45
- 0
- Pukky
- Pozrel som si to teraz. Klinicke štúdie mrna vakcin zatial napr. Gullian Barre syndrom nepotvrdili, pričom uvádza sa napr. pri vakcíne na tetanus alebo záškrt. Ak si neochrnul do týždňa po aplikácii vakcín, tak nie je pravdepodobne, že sa to stane neskôr len pre očkovanie proti Covid. Účinná látka obsiahnutá v mrna sa v tele vstrebe za pár dní a ak si nemal problém, tak ťažko predpokladať neskoršie zdravotné problémy iba nasledkom vakcinacie. Ale pre spokojnosť si každý môže po vakcinacii spraviť krvné testy a vyšetrenie vnútorných orgánov, aby vedel, ako na tom je. Neviem, čo bude v budúcnosti, ale nepredpokladám masívne vymieranie očkovanych. Na druhej strane covid v súčasnosti nepovažujem za dôvod na nový lockdown najmä pre neefektivnost a obrovské materiálne a morálne škody. Vakcinacia je efektívnejší boj.
- 25.9.2021 - 17:29
- +7
- Jimmy Tulipan
- ahoj: Kľudne mi napíš SS ak máš záujem.
Nemám s tým problém, ale nechcem tým zasierať diskusiu. - 25.9.2021 - 23:07
- 0
- dusanTN
- Dalsia dobra ukazka inteligencie, ale v tomto pripade uz nebezpecnej, bola situacia, ked maleho chlapca pokusal pes, otec (antiruskar, antiockovanec) ho vzal do nemocnice kde ho vyzvali aby si dal rusko led chce ist so synom dnu. Ked si ho odmietol dat, lekar navrhol, ze osetri iba syna a otec pocka vonku. Otec tam narobil cirkus a chlapca zobral zraneneho prec. Ked si uz otec nedokaze pre svoj chory mozog dat rusko na par minut kvoli zranenemu synovi, tak je to s nami fakt velmi zle.
- 25.9.2021 - 11:22
- +5
- Hr4...
- Predstav si, že som sa nenašiel v žiadnom bode a predsa som nezaockovany. Prečo? Zatiaľ mi to nijako vážne nenarúša život. A skúsenosť s + som mal na jar.
- 25.9.2021 - 22:48
- +1
- fany
- -BBB- 13.9 2021 v BA 12 slovom DVANÁSŤ ľudí s Covidom.
- 26.9.2021 - 23:01
- 0
- Pukky
- Rôzni ľudia môžu mať rôzne dôvody, pre ktoré by som ich vôbec nezatracoval a už vôbec nehádzal do jedného vreca. Veľa ľudí môže mať autoimunitne alebo iné ochorenia, pre ktoré majú strach sa očkovať. Sú ľudia, ktorí čakajú na to, ake následky sa ešte môžu objaviť po očkovaní novou, zatiaľ neodskúšanou vakcínou. Je to ich právo a ja, ktorý som sa dal očkovať po prekonaní covidu, tolerujem ich názor a právo vybrat si rovnako, ako od nich chcem len to, aby mi nenadávali preto, že som sa dal očkovať. Sú najnovšie štúdie, ktoré tvrdia, že ak si prekonal covid, tak ti na približne rok stačí jedna dávka vakciny a ostatné sú zbytočné, dokonca riziká 3ej dávky v takom pripade prevyšujú benefity. Preto hneď neodsudzujem neočkovanych,ale vždy si vypočujem ich dôvody. Sú ľudia, ktorí sa boja ihly. Je to smiešne, ale keď som sa pred rokom preočkoval proti tetanu, tak mi lekárka povedala, že veľa ľudí to odmieta len z tohto dôvodu. Alebo mám známu, ktorá pracuje ako predavačka obdeň a bojí sa, že ak by mala po vakcíne pár dní teploty, tak stratí prácu. Proste máš množstvo dôvodov ľudí, ktorí sú v zložitých životných situáciách a jednoducho dávajú prednosť niečomu inému, než my dvaja. Ale samozrejme odsudzujem ľudí, ktorí rozširujú neoverené informácie a strašia vymyslenymi následkami. Častokrát sú to ale očkovaní ľudia, ktorí rôznym spôsobom profitujú na šírení takých nezmyslov.
- 25.9.2021 - 10:37
- +6
- pupo
- Plne s tebou súhlasím,som tiež ockovan ale určite neodsudzujem ľudí ktorý niesu jak to niektory robia.
- 25.9.2021 - 10:42
- +1
- -BBB-
- Pozor, tu ale nieje problem to co pisete Vy.. kazdy ma slobodne pravo sa neockovat, tak ako ste sa Vy, My rozhodli sa dat ockovat.
Problem je to, ze ked sa slobodne rozhodli neockovat, na co maju plne pravo, tak zrazu maju enormny problem na seba prevziat zodpovednost za to rozhodnutie a teda znasanie dosledkov toho rozhodnutia. Lebo proste viem a vidim to na celom svete, ze ked sa ockovat nedam, tak proste stracam uplnu slobodu .. a to robis s plnym vedomim a svedomim, ked sa rozhodujes vackinu neprijat. Cize na jednej strane oni chcu, aby sme tolerovali to, ze sa nedaju, ale na druhej strane nechcu tolerovat obmedzenia.. a takto proste to nefunguje,, vdakabohu. - 25.9.2021 - 10:46
- +10
- pupo
- Ja mám veľký problém s tým že sa sloboda zrazu rozdeľuje podľa toho či som ockovany alebo nie a jak ľahko to prebehlo.
Niesť zodpovednosť a následky nieje to iste jak sloboda - 25.9.2021 - 10:51
- +3
- -BBB-
- Takze sloboda. Oki, ako je obmedzena sloboda? Alebo inak, ake riesenie by si navrhol ty, ak by si mal tu pravomoc, ako sa s tou pliagou vysporiadat a pritom zabezpecit co mozno najmenej mrtvych? A este aby si zachoval slobodu, ktoru tvrdis ze je potlacena..
- 25.9.2021 - 11:02
- +2
- dusanTN
- Pocas lockdownu boli obmedzeni vsetci. Okrem toho je naozaj zaujimave sledovat, ako sa momentalne pojem "sloboda" ohyba. Vela ludi si tento pojem zacina mylit s pojmom anarchia alebo inymi slovami "mozem si robit co chcem, kedy chcem, ako chcem. Mozem ist kam chcem a povedat co chcem a nechcem za to niest nasledky"
- 25.9.2021 - 11:31
- +7
- pupo
- Všade máš zákony podľa tých sa riadim a dodržiavam ich. Prvý lockdown chápem a nemám s ním žiaden problém jednoducho situácia ktorá tu nebola ale po roku ešte????
- 25.9.2021 - 11:36
- 0
- batman
- Uz je po epidemii? Nevidis to?
- 25.9.2021 - 13:03
- +3
- RhimeSBA
- Prečo ideš porovnávať 2 kvalitatívne rozdielne veci? Boli zaočkovaní ľudia mimo lockdown?
- 25.9.2021 - 11:33
- 0
- Aladár Miazga
- hovorí Ti niečo pojem "vyššia moc" ?!
- 25.9.2021 - 11:43
- 0
- -BBB-
- Ak by som len z casti uveril tomu co sa snazis podat, co chapem a v zasade suhlasim, tak by na SVK bolo zaockovanych cca 85% obyvatelstva na komplet a sme za vodou.. ale nemame ani 50% ... cize vacsina naroda ma autoimunitne ochorenia, boja sa ihly a boja sa o pracu, ci argumentuju neoverenou vakcinou, ktora ja na svete od r.2012? Asi to tak nebude, ze? Staci si len pozriet par videi napr. - Obcianskeho tribunalu a prides na dalsiu skupinu ludi, ktora v zasade medzi neockovanymi dominuje ,, pardon za vyraz, ale inak to napisat neviem, je to proste jebnutost.
- 25.9.2021 - 10:43
- +6
- Pukky
- Ale ja som iba uviedol zopár príkladov, nie všetky. Samozrejme, že sú rôzne skupiny ľudí. Ale uvedom si, že nie každý dokáže spracovať a vyhodnotiť informácie, ako my dvaja. Množstvo ľudí ma z rozličných príčin ako genetika, životospráva, prostredie v ktorom žijú a podobne rôzny inteligenčnú úroveň a jednoducho rozumejú iba jednoduchým heslám a tvrdeniam. Nedokážu pochopiť napríklad rozdiel medzi smrtnosťou a úmrtnosťou, úlohu spike proteínu alebo ako a kde sa tvoria protilatky, ako fungujú a prečo aj mladí ľudia môžu mať ťažké priebehu. Oni za to v podstate nemôžu a tak ako reagujú na očkovanie, často reagujú aj na iné nové veci v ich živote. Preto ich mám odsudzovať. Tych ludi nezmeníme. Navyše očkovanie skôr treba podporiť osvetou, nie odsudzovaním. Pozitívne emócie priťahujú, negatívne odpudzujú
- 25.9.2021 - 10:55
- +5
- MackoPu
-
- 25.9.2021 - 12:41
- 0
- dusanTN
- Ludia cakajuci ake vedlajsie ucinky bude mat "neodskusana" vakcina si podla coho urcili obdobie, po ktorom si povedia, ze vakcina je bezpecna?
- 25.9.2021 - 11:16
- +4
- Pukky
- To sa treba opýtať ich, nie mňa. Ale ja takých poznám, ty nie?
- 25.9.2021 - 11:20
- 0
- RhimeSBA
- No..a toto je napríklad jeden z dôvodov, prečo by som sa chcel rozprávať s nimi a nie s tebou.
Vlastne vôbec nerozumiem, prečo si sa chopil slova a začal byť ústami neočkovaných.
Tie všeobecné dôvody predsa poznám, hýbem sa po rovnakom svete ako ty. - 25.9.2021 - 11:35
- +1
- Pukky
- Áno, máme na to rovnaký pohľad a zhodneme sa vo všetkom podstatným. Ja som len chcel ukázať, že sú neockovaní, ktorí majú objektivny dôvod. Ale áno, väčšina nechce bez rozumného vysvetlenia.
- 25.9.2021 - 11:49
- +1
- RhimeSBA
- Hypotetický strach z ihly nie je "objektívny" dôovod už povahy toho pocitu
- 25.9.2021 - 13:26
- +1
- Pukky
- Veď áno. Je to ale niekoho prekážka. Čo je pre nás dvoch nepochopiteľné, je pre niekoho neprekonateľné.
- 25.9.2021 - 14:15
- +3
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- MackoPu
- (Argumentacne) Topiaci sa aj ihly chytaju.
- 26.9.2021 - 9:20
- +1
- omen
- suhlasim, obavam sa vsak, ze ti ludia by to pochopili az vtedy ak by zazili realnu segregaciu, holokaust ci fasizmus, ktorym sa tolko ohanaju... ako sa asi citia realny nositelia Davidovych hviezd ked vidia vysmiateho Blahu tliachat o holokauste
- 25.9.2021 - 10:27
- +3
- Mato-Mi
- Tak nejak. Napisem hlupost, ale doprial by som tym ludom, aby zazili holokaust, segregaciu, nosenie zltych hviezd a podobne svinstva, ktore su sucastou dejin ludstva. A po tom, co by si to zazili na vlastnej kozi, by som im povinne nariadil nosit rusko a ockovat sa. Mam pocit, ze ziadny z nich by ani len necekol nieco o neslobode a holokauste a genocide. Jednoducho, mame sa prilis dobre, tak ludia vymyslaju a citaju hluposti, ktorym veria. V 1969 nikto nepochyboval o tom, ze Armstrongova noha sa dotkla povrchu Mesiaca. Po zavedeni internetu o tom pochybuje obrovske percento ludi. A takto je to so vsetkym.
- 25.9.2021 - 11:52
- +3
- Pukky
- Aj v roku 1969 o tom pochybovalo množstvo ľudí, len si nevedel ich názor, ani to, koľko ich je práve preto, že nebol internet.
- 25.9.2021 - 12:16
- 0
- soli
- Takže nemôžeš vedieť, že v 1969 o tom pochybovali a koľko ich bolo
- 25.9.2021 - 12:20
- 0
- Pukky
- Nenapadlo ťa, že práve preto sa to dá zistiť. Mnohí z popieračov už žili aj vtedy a názor nato nezmenili do dnešného dňa. 😉
- 25.9.2021 - 12:35
- 0
- soli
- To mi teda fakt nenapadlo
- 25.9.2021 - 12:53
- 0
- rasticek
- Problém je v tom, že ľudia sa boja toho, čomu nerozumejú. A keď sa niečoho boja, tak to ani nechcú. V staroveku sa báli búriek a bleskov, tak si vymysleli bohov hromu, ktorí sa na nich hnevali. Dnes (ako si napísal) "Množstvo ľudí ma z rozličných príčin ako genetika, životospráva, prostredie v ktorom žijú a podobne rôzny inteligenčnú úroveň" a nerozumejú prečo sa má niekto lepšie a niekto horšie, tak uverili hovadinám o svetových sprisahaniach atp. Takýmto ľuďom, povedzme lahšie ovplyvnitelným, budeš asi ťažko vysvetľovať, v čom je dôležitosť očkovania, keď nechce/nevie pochopiť ani to "jako už teraz v stredu vedia, že náš okres bude budúci týždeň červený"
A vystupovanie našich politických lídrov tomu tiež nepomáhajú. - 25.9.2021 - 14:27
- +3
- racmaster
- to by znamenalo, ze 2 miliony slovakov sa rozumie do mRNA technologie, takze preto sa dalo zaockovat.
musis si robit skusku spravnosti na svoje tezy. tato napriklad zdanlivo plati z jednej strany, no skuska spravnosti ti nevyjde... cize zdanlivo dobra teoria je nakoniec naprd, lebo si ju nedomyslel a nepreveril. - 25.9.2021 - 18:49
- +1
- rasticek
- Ja sa do mRNA technológie nerozumiem. Pozrime sa na to ale takto, už mám akurát tak dosť zákazov vychádzania a podobných sprostostí, ale čo dokážem ja ako obyčajný anonymný pisálek urobiť pre to, aby k tomu už nedošlo?
Môžem sa zaočkovať a naivne veriť našim politikom, ktorí slúbili že pri dostatočnej zaočkovanosti už zákazy vychádzania nebudú. - 25.9.2021 - 22:32
- 0
- rasticek
- Ale ešte toľko som chcel. Určite to neber tak, že by som chcel teba alebo niekoho presviedčať o tom čo si myslím. V niektorých veciach čo píšeš nižšie s tebou súhlasím, sám som bol dlho presvedčený že sa zaočkovať nedám, neskôr som názor zmenil a teraz to vidím takto. Čas ukáže kto z nás mal pravdu
- 25.9.2021 - 23:55
- 0
- racmaster
- proste si bol donuteny, znasilneny sa dat zaockovat. samozrejme sofistikovane, metodou sun tzu - art of war...
citujem knihu dvakrat starsiu ako biblia: ak ta ludia nechcu pocuvat, zober im, co maju a postupne im to davaj nazad. budu ta za to milovat a splnia ti vsetko, co chces...
vtip je v tom, ze im nemusis dat nic navyse... najprv sa totiz zdalo nemozne prehovorit ludi, aby si dali do tela pichnut experimentalny geneticky modifikovany preparat.
napadne to pripomina situaciu, ktoru opisujes. najprv ti zavreli krcmy, potom stadiony, obchody, skoly a teraz spravis vsetko, aby si to dostal nazad.
ale vazim si, ze si to takto narovinu priznal a nesnazis sa trapne retrospektivne dokazat, ze si spravil dobre a ze to bolo tvoje slobodne, odborne rozhodnutie. tym trpi vacsina.
ludi ako ty je malo. - 26.9.2021 - 8:13
- 0
- Aladár Miazga
- Nezaberie nič, iba osobná skúsenosť. Tak ako v iných životných situáciách.
Múdry človek sa učí na cudzích chybách,
hlúpy človek sa učí na tých vlastných ... - 25.9.2021 - 11:42
- +3
- RhimeSBA
- Staré dobré časy segregácie černochov v USA?
- 25.9.2021 - 9:44
- +1
- -BBB-
- Tiez mi chybaju ,, ale hold, musime sa prisposobit situacii, ina moznost hold nieje. A peknu sobotu ti prajem.
- 25.9.2021 - 9:50
- +1
- -BBB-
- LacoTN: Ja len jednu otazku a prosim odpovedaj pravdivo ak na to mas odvahu - kolko mas rokov?? zaujimalo by ma naozaj aka vekova kategoria pri opatreniach co platia po celom svete a na SVK su este oproti inym statom stale "jemne" to nazyva segregaciou, ci dokonca fasizmom. Ci ti ludia vobec vedia, co tie dve slova znamenaju.
- 25.9.2021 - 10:36
- +2
- rasticek
- Inak toto je pravda. Mám kamaráta ktorý žije na Sri Lanke, pracuje ako ozbrojená stráž prístavu a akurát včera sme riešili, že už je mesiac zavretý v byte, nevie koľko ešte bude, pretože majú brutálne tvrdý lockdown, situáciu horšiu než Taliansko na začiatku pandémie a zlepšenie nevidno.
- 25.9.2021 - 14:32
- +2
- fany
- A to ani po mesiaci BRUTÁLNE TVRDÉHO LOCKDOWNU sa nič nezlepšilo??? Tak tomu snáď neveríš.
- 26.9.2021 - 22:48
- 0
- bigi
- No kedze ste hrali proti nam tak sa nemozes stazovat na koncovku. Lebo dneska hlavne v prvej tretine mal tn kolotoce zadarmo. Len ta efektivita.
Este jedna poznamka, vela ludi tu nadavalo na presilovky slovana a tusim dnes dal v nich tri goly a stvrty pri avizovanom vyluceni. Stacilo len strielat - 25.9.2021 - 0:10
- +5
- frantapriklep
- Podľa nadpisu pokojne mohli Trenčania vyhrať
- 24.9.2021 - 21:35
- 0
- DENISO6
-
V takejto zostave na Slovan nemáme a to sa aj ukázalo...potešil Valent..Rado mi pripomínal Hecla ten tiež bol šikovný a kvalitou prečnieval ale nie a nie dať gól ale verím že mu to začne padať. Gratulácia Slovanu - 24.9.2021 - 21:36
- +1
- 88Backo
- Kto všetko vám chybal?
- 24.9.2021 - 21:53
- +1
- frantapriklep
- E.Švec, Meszaros, Urban - Bezuch, Šťastný, Berisha
- 24.9.2021 - 21:56
- +6
- Marchand63
- Nadherne dresy Slovan
- 24.9.2021 - 21:40
- +4
- 88Backo
- Vegas Bratislava😀
- 24.9.2021 - 21:52
- +7
- omen
- dnes to vyzeralo tak akoby hralo Vegas proti Calgary
- 24.9.2021 - 21:55
- +13
- B-MO
- tiez som rozmyslal koho mi to nase pripominaju a v livke ked to spomenuli tak blik jasneee
- 24.9.2021 - 22:01
- +2
- Cvikelka
- Nuž juniorka a prvá liga čo hrá za TN tak nemôžeme čakať nič iné.
- 24.9.2021 - 21:42
- 0
- batman
- Slovan zdolal Duklu / Bratislava zdolala Trencin.
- 24.9.2021 - 21:42
- +6
- RhimeSBA
- Dukla je v lige nejednoznačné pomenovanie, uvedomuješ si to, že?
- 24.9.2021 - 22:10
- +17
- batman
- Ale no tak
- 24.9.2021 - 22:17
- +3
- RhimeSBA
- Veď je to tak..Dukla zdolala Slovan je proste nejednoznačné, či sa ti to páči alebo nie...
- 24.9.2021 - 22:29
- +4
- MackoPu
- To by sa nesmelo pisat rovnako aj predtym, pred MI.
- 25.9.2021 - 11:23
- 0
- gabby
- ooo Rado 🧐🤔🏒 inak zapas ako na zaciatku ligy... hore dole bezmozgu a vyhral ten co dal 4... nevadi liga zscala bude lepsie
- 24.9.2021 - 21:43
- +1
- pucoo
- Tak neviem, ja som na tom hokeji bol. Pri všetkej úcte, bol to boj Slovana vlastne proti sebe a proti brankárovi Valentovi. Trenčín občas zahrozil, ale už po prvej tretine to malo byť 4:1. Koncovka belasých katastrofálna a bohužiaľ, útok Yogan, Rapuzzi, Jäskilainen (či ako sa píše) zatiaľ najslabší. Aj keď dal Joona gól. Slabý dôraz, malo striel od obrancov, presilovky mdlé ( aj keď sme z nich dali dva góly). Dobre hral štvrtý útok, Zigo bude túto sezónu platný, na Gašpara si už všetci budú dávať pozor. Obrana vcelku fajn. Tri body na úvod potešia.
- 24.9.2021 - 21:52
- +8
- B-MO
- tu nemusis pri vsetkej ucte, vacsinou sme vzhladom na nas kader podobny priebeh aj ocakavali napr.ja som pisal ze pod 5 inkasovanych to bude ok a nebyt Valenta tak to kludne mohlo byt aj o 3 viac takze za tu koncovku by som ich nevinil
- 24.9.2021 - 22:06
- +1
- Strnco1
- Pisete, hovorite, ze drete cely cas neskutocne. A potom predvediete taketo hovno. Dovi
- 24.9.2021 - 21:57
- +4
- Hokejman
- Zápas fajn, som rád, že sme vstúpili víťazne do novej sezóny. Vyjadrím sa ale k jednoznačne najhoršiemu elementu zápasu, a to boli naše dresy: Niet väčšej ukážky malosti a sedlačiny nášho "GM-taxikára", ako na storočnicu napľuť na tradičné klubové farby a spraviť z toho túto "Slovan Golden Knights" sračku. Bez ohľadu na to, či sa nám v tejto sezóne podarí, alebo nepodarí získať titul, budú naše "zlatom vyšívané" dresy kritizované - a plným právom. Pevne dúfam, že to boli len špeciálne dresy pre otvorenie sezóny, inak budem musieť pred každým našim zápasom ísť na výplach žalúdka...
- 24.9.2021 - 22:02
- +15
- RhimeSBA
- Je to tretia sada...
- 24.9.2021 - 22:12
- +5
- Hokejman
- Uf, to si ma fakt upokojil, vďaka...
- 25.9.2021 - 7:08
- +2
- B-MO
- som zvedavy co povedia fanusikovia na nase zlte ..nic take extravagantne, ale take trochu zvlastne na moj vkus
- 24.9.2021 - 22:15
- +2
- pucoo
- Ale ako špeciálne dresy sa to dalo pochopiť, ale nápad dať mená hráčov zlatou farbou, ktorá hádzala odlesky jak sviňa, mohol spáchať len ťažký mentálny atlét...
- 24.9.2021 - 22:16
- +6
- BlackCrow
- J.L. z KE ?
- 25.9.2021 - 6:59
- +1
- Dukla_Trenčín_38
- No ja som strašne zvedavý čo by si povedal na našu žltú sadu dresov
možno prehodnotis názor aj na tie vaše
- 24.9.2021 - 22:55
- +2
- OUTBLAST
- Náhodou mne sa tie vaše žlté páčia
- 24.9.2021 - 23:45
- +3
- Flak108
- No bud ich miluješ alebo opak..za mňa je to veľké sklamanie..tie dresy z prípravy...tých je škoda..
- 24.9.2021 - 23:48
- 0
- B-MO
- mali nieco doseba ale aj tie boli take nedokoncene..
- 25.9.2021 - 10:20
- 0
- bigi
- Ako mne sa tiez nepacili, ale je to tretia sada dresov k storocnici klubu tak to tak aj berem
- 25.9.2021 - 0:14
- 0
- -BBB-
- Ale no .. zase brr .. 100 ludi, 100 chuti ,, to ze sa to tebe nepaci, neznamena, ze niekomu inemu sa to nemoze pacit.. takze nemozes to takto pausalizovat.
- 25.9.2021 - 9:53
- 0
- Hokejman
- To máš pravdu, ešte to logo fajn, ale stojím si za tým, že tá zlatá je sedlačina...
- 25.9.2021 - 20:20
- +1
- Vojto83
- Gratulacia do Bratislavy. Chalanom nie je co vyčítať. Nechali tam všetko,bojovali. Ale kvalita sa casto nedá oklamať. V tejto situácii by sme museli premeniť doslovne každú šancu, aby sme bodovali. A my sme nedali tri nájazdy. Obrana bola taka, aká mala byť, pri tých skúsenostiach. Co sa tyka útoku, mrzí ma, že chalani neskusali častejšie strieľať príklepom a vsetko sme hrali na tece. Sme ľahko citatelni. Ale ako pisem. Možno sk by sme hrali v plnej zostave, vyzeralo by to inak. Neviem, co hceme robiť s prvým útokom, chyba nám tam krídlo, to vsetci vieme. Ale asi si ho nemôžeme dovoliť. Tým pádom ale musíme očakávať, že to bude dlhodobé trápenie. Dnes totiž okrem obrany haproval aj utok. Od Rada Tybora čakám viac, aj keď to bol len prvý zápas. Podľa mňa sa rozbehne. Stačí jeden vydarený, apas a pôjde to. V nedeľu opäť nečakám nič slávne, bude to boj. To isté, čo dnes. My proste musíme hrať v kompletnom zložení,aby sme mohli myslieť na to, ze budeme bodovať pravidelne aj so silnými mužstvami.
- 24.9.2021 - 22:09
- +2
- Miso26
- Zápas jednookého so slepým. Pri takýchto výkonoch by si na Slovane a Dukle dnes zgustla polovica ligy. Dukla má absolútne katastrofálnu maródku a viacero absencií bude zrejme dlhodobých, takže tam sa dnes podobný výkon očakával. Od Slovana trochu prekvapil. Slovanisti pekné dresy. Neviem, čo na ne hovoria domáci fans, najmä tí konzervatívnejší. Farebnosť je iná ako obvyklé klubové farby, ale na jednosezónne výročné dresy sa to hodí a zberateľov asi potešia. Urbánek veľmi pekný gól, potiahol puk ako starý mazák, hlavne posledné zamiešanie puku. Z Dukly si zaslúži pochvalu Valent, dlho svojich držal v hre. Z hráčov v poli najlepší Minárik. Vzhľadom na to, že na neho nie sú očakávania ako na top hráčov, robí nadplán. V hlbokom lese je Rado Tybor. Ten nielen, že neprestrelí brankára, ale netrafí ani bránu. V nedeľu čakám podobné trápenie. Volalo sa po obrancovi a útočníkovi, teraz budú musieť prísť už aj z objektívnych dôvodov.
- 24.9.2021 - 22:16
- +5
- frantapriklep
- Prečo Tybor v lese? Dostal sa do troch veľkých šancí. Len nedal. Ale nepovedal by som, že herne je v lese.
- 24.9.2021 - 22:23
- +9
- Izo
- Keď bol na ľade Miklovič , tak to bol pruser...
Za to potešil výkon Krajčoviča a miestam aj Honzek.
Bohužiaľ doplácame na to že už nemáme farmu DCA , inak by tu dnes bol aj Ilenčik alebo Ferenyi.
Inak neviete prečo nehráva ten junior Dudas ? Asi po 2 zápasoch v príprave sa vytratil , pritom nehral tak zle.
- 24.9.2021 - 22:16
- +2
- frantapriklep
- Ilencik hra v Mikulasi a Ferenyi v Zámkoch
- 24.9.2021 - 22:24
- +2
- Izo
- Viem kde hrajú.
Pri takej marodke by si v Dukle zahrali momentálne až až - 24.9.2021 - 22:46
- +3
- Kelthuzad123456
- Za mna slabota..hlavne v utocnej faze od oboch muzstiev..diery v obrane neskutocne...ale najtrapnejsie mi prisli dresy Slovana..100 rokov a zabudlo sa na belasu farbu...ze mena su na bielom podklade zltou, resp. akoze zlatou farbou je len maly fail na tytchto replikach dresov Vegas Golden Knights. Nuz nieco sa nepodarilo.
- 24.9.2021 - 22:22
- +2
- Kelthuzad123456
- este dodatok..Ten Tybor je celkom slusny Chanzentoeter...asi preto putoval v Čechach z jedneho mancaftu do druheho a nikde nevydrzal dlho.
- 24.9.2021 - 22:26
- 0
- Izo
- Určite ak sleduješ hokej vieš že bol o neho v CZ stále záujem a mal tam aj zmluvu.
Len chcel hrať doma momentálne 🙂
V CZ pól sezóny Třinec, 3 sezóny Vitkovice a 6 sezón Pardubice (z toho dve polovičné , takze sumár 5).
Na cestovateľa slušne celkom 👍🏻 - 24.9.2021 - 22:52
- +7
- Strnco1
- Este dodatok. Si mimo chlapce.
- 24.9.2021 - 22:58
- +8
- MackoPu
- Ved ho nechajte, skusil a nevyslo.
- 25.9.2021 - 20:29
- +3
- Izo
- Čo potom taký cestovatelia ako Takač , Preisinger , Jääskeläinen , MacKenzie 😃
- 24.9.2021 - 22:59
- +15
- iHC
- Za posledné 3 sezóny priam ukážkový…
- 26.9.2021 - 9:52
- 0
- ZOOMER
- Ta ked Takac je cestovatel tak Majdan je potom co?
- 26.9.2021 - 9:55
- 0
- Dukla_Trenčín_38
- 🤦♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️
- 24.9.2021 - 22:59
- +4
- WOLF 27
- Potkan ze sa nehaanbi nie som ZV ale je to hanba
- 24.9.2021 - 23:52
- +1
- Flak108
- Od začiatku samé vylúčenia..už som mal pocit, že pískajú každý prd..aj to vylúčenie 5 na 3..to bol dobrý vtip..ale slovan zaslúžene vyhral..premenil šance, od začiatku aktívnejší.. v sobotu sme hrali tvrdo do tela, dohravali súboje..dnes sme hrali trosku priposrato..boh vie čím to je.. k zraneniam sa nevyjadrujem..dokedy sa budeme tváriť, že je všetko v poriadku a je to iba smola..? Človek sa chce ísť pozrieť na seniorov a nie na kosikarov..
- 24.9.2021 - 23:54
- +1
- bigi
- A inac, co na to Aneta? :mrgrren:
- 25.9.2021 - 0:30
- +7
- Tehelnepole
- Hovorí si, že verila nesprávnemu mužstvu
- 25.9.2021 - 6:44
- +1
- miško DUKLA
- https://www.ticketportal.sk/event/HK-DUKLA-Trencin-HK-Dukla-Ingema-Michalovce
Ľudia kupujte tie lístky✋
Nech to nieje hanba hneď na prvom zápase sezóny že nedokážeme ani 1500 vypredať. Nikto nevie kedy už sa nebude dať chodiť na hokej. - 25.9.2021 - 6:44
- +2
- LacoTN
- To máš ťažke.: Nálada v spoločnosti odzrkadľuje záujem o hokej. Ľudia sa viac rozdeľujú ako spájajú... .
- 25.9.2021 - 7:32
- +2
- racmaster
- ludia sa nerozdeluju, ludi rozdeluju...
- 25.9.2021 - 9:00
- +4
- RhimeSBA
- Ľudia 😂
- 25.9.2021 - 9:53
- +7
- -BBB-
- presne .. preto som sa pytal
Pretoze to je presne system komunikacie danej skupiny, ako ich niekto rozdeluje, ale stale neviem kto ich rozdelujeKedze v zasade sa kazdy rozdeluje sam svojim rozhodnutim..
- 25.9.2021 - 9:55
- +4
- ekaver
- nevysvetlíš, idú svoje
- 25.9.2021 - 9:57
- +1
- -BBB-
- Ani sa uz o to nesnazim .. ich vyskoli coskoro cas a nastavi im zrkadlo.
- 25.9.2021 - 10:03
- +2
- ekaver
- včera som čítala veľmi pekný rozhovor so škótskym hercom
o mlčiacej väčšine- Johnom Hannahom - 25.9.2021 - 10:57
- +2
- -BBB-
- tak je pravda ze hasterenim im nahravame,, preto toho treba nechat.
- 25.9.2021 - 10:59
- 0
- racmaster
- kto ich rozdeluje?: ludia, ktori ich chcu ovladnut, zotrocit vo svoj prospech. rozdel a panuj.
aby sme sa nezamotali v ludia vs ludia... mame tu elity, ktore sa stali elitami tak, ze ludi ovladli a vykoristili. niekto sa vie bicyklovat, iny vie malovat, spievat a niekto vie ovladat davy. prisiel na to, ze rozdeleny dav sa lahko manipuluje a ako inak - vyuzil to vo svoj prospech. ten dav nema ani sajnu, ze bol zmanipulovany, mysli si, ze ma vlastny nazor. ked to aj zisti, uz bude pozde...
ten dav sa teda nerozdeluje sam z vlastnej vole, rozdeluju ho ludia, ktori z toho profituju. a ktori to su? no je ich vela, ale najuspesnejsi su v tom ti, ktorym sa vo svoj prospech podarilo ziskat najviac majetku povodne patriacemu tomu davu... - 25.9.2021 - 19:44
- +4
- MackoPu
- Facepalm.
- 25.9.2021 - 20:29
- +4
- worth
- Počkaj, to nehovorí o smerakoch?
- 26.9.2021 - 11:44
- 0
- MackoPu
- A bude ako-tak zabezpecene aspon zakladne dodrziavanie opatreni, alebo to bude ako v priprave ?
- 25.9.2021 - 13:49
- 0
- miško DUKLA
- Myslím, že to absolútne nerozhoduje o tom či tam ľudia prídu alebo nie...
- 25.9.2021 - 16:03
- 0
- MackoPu
- Tak to si zle myslis. Ja tam napriklad nemienim byt za exota s respiratorom.
- 25.9.2021 - 18:48
- 0
- Dukllaaa TN
- Dnes žiaľ sme doplatili na náš lazaret keby boli všetci fit tak by to dopadlo inak ale veď na tí zranenia sme už zvyknutý dnes bolo vidieť kto je lepší ale aj napriek tomu sme bojovali a to sa mi páči ale ak budem úprimní okrem spolupráce tybor-mikyska sa mi to nepáčilo po tom treťom góle som to račej vypol ale zas nech len nekritizujem tak dostali sme najťažšieho možného súpera na začiatok ale aj cez to sme boli ako tak vyrovnaním tímom verím že v nedeľu to vide a budeme sa tešiť z prvej výhru. DUKLA DO TOHO!
- 25.9.2021 - 9:16
- +2
- kamenný pavúk
- vidim to tak ze ked sa niekto zraneny vrati do zostavy tak sa zrani niekto dalsi a takto to pojde celu sezonu (ako sme si uz zvykli)
co je vsak horsie tak sa bojim ze tyborovi nepojde lebo takto to u nas byva ze aj keby prisiel mcdavid tak tu zapadne, je vela prikladov vybornych hracov ktorym to u nas neslo a inde hviezdili (nehovorim ze to takto bude aj teraz ale hrozi to lebo skusenosti nepustia) - 25.9.2021 - 9:26
- +3
- MackoPu
- Nevidim to tragicky: Nic extra sme neukazali, ale to ani Slovan, hoci bol o kusok lepsi. Potencial oboch muzstiev je realne vacsi. Mali sme premenit aspon jeden samostatny najazd z troch.
Zranenia uz skoda komentovat.
Uspech bol aj to, ze sme videli cely zapas v YV, hoci obraz bol biedny
Z novych sa mi pozdaval Minarik a fr.obor v obrane (ked sa rozohra a vyvaruje kiksov).
Celkovo mam pocit, ze si v obrane budu robit poriadky a bude to tam lietat. - 25.9.2021 - 11:21
- 0
- dusanTN
- Ak nenajdeme do prveho utoku kvalitne kridlo, tak sa bude moct Mikyska s Tyborom aj pretrhnut. Velmi mam chyba pravak na presilovke, ktory ma dobru strelu z prvej. Crinon bude podla mna fajn. Vcera si robil respekt pred branou aj za branou. Nepochopil som preco sa hrac Slovana, ktory dostal 2 min. za nesportove spravanie, tak rozculoval po tom, ako sa snazil hitovat Crinona za brankou a sam odletel. To druhe vylucenie Crinona muselo byt. Tam proste zatiahol rucnu brzdu.
- 25.9.2021 - 11:28
- +1
- dukla15
- Treba povedať že Crinon podkuroval kvalitne ale, páčil sa mi ako čistil priestor a hral do tela myslím si že ked sa rozohra a Frigo si ho zobere do opateri (co si myslim že už zobral) tak to môže byť kvalitka už len ked spomeniem ako siel pri Frigovy výkonostne hore Brodeur či ako sa volal tak verím že toto bude podobny prípad
- 25.9.2021 - 12:50
- +1
- bigi
- Tak on bol "prepnuty" uz pri rozkorculovani, daval si tam sam hity s mantinelom
- 25.9.2021 - 18:20
- 0
- MackoPu
- Tak to sa mi paci
- 25.9.2021 - 18:49
- +4
- richardd6
- Slovan nenastúpil s dvomi hráčmi U20, poprípade majú byt vynechané 2 miesta na súpiske, bude trest?
- 25.9.2021 - 15:14
- +1
- omen
- ako bolo zodpovedane v inom vlakne uzivatelom len_tak: "Mal na súpiske jedného hráča 2001 a mladší - Golian a jedno miesto mal neobsadené (2002 a mladší)."
- 25.9.2021 - 15:20
- +1
- richardd6
- Nemusia byt pod 2002 až?
- 25.9.2021 - 15:26
- +3
- RhimeSBA
- Musia...
- 25.9.2021 - 15:43
- +1
- RhimeSBA
- Tak nakoniec nie, bola aktualizácia na jedno miesto pre hráča U20 (2002) - to sme mali prázdne, a jedno pre U20 alebo U21 (2001), čo bol Golian.
- 25.9.2021 - 16:15
- +1
- MackoPu
- Aby ste sa nehadali a mali to zo spravnej a nie starej smernice:
Smernica: 1.7. Hokejistom U – 20 je hokejista družstva Klubu narodený v roku 2002 a mladší, a má slovenskú štátnu príslušnosť.
Smernica: 7.3. Klub v záujme podpory štátnej športovej reprezentácie v ľadovom hokeji berie na vedomie, že na súpiske družstva Klubu
pre každý zápas Extraligy sú garantované dve miesta pre Hokejistov U20.
Na tieto dve garantované miesta na súpiske, Klub nemôže zapísať iného Hokejistu. Porušenie tejto povinnosti je považované za
neoprávnený štart Hokejistu a je disciplinárnym previnením Klubu.
Zostava Slovanu: Golian(2001) + volne miesto.
Cize Slovan sa dopustil disc.previnenia neopravneneho startu. - 25.9.2021 - 23:06
- +1
- MackoPu
- Ale Slovan moze byt v klude, lebo za to v disc.poriadku ani nie je trest, co by stal za rec (zastupcovi muzstva bububu...).
- 25.9.2021 - 23:11
- 0
- MackoPu
- V papieroch DK som to nevidel, hoci nejako extremne som to nehladal. Videl som len zmienku o treste pre hraca (v tomto ripade nezmysel) a funkcionara.
Ale priznam sa, tiez mi je o divne. Mozno sa to spomina este inde. - 26.9.2021 - 9:24
- 0
- Mato-Mi
- Minulu sezonu v zapase proti TN, TN striedacka dala podnet, ze sme nedodrzali pravidlo o povinnom starte mladych hracov. Myslim si, ze zaver bol taky, ze to bol neopravneny start, ale trest nam nebol udeleny ziadny.
- 26.9.2021 - 9:27
- +1
- mitoO
- Klub z Michaloviec reagoval, že pravidlá neporušil.
„Práve naopak, my sme nasadili do poľa dvoch korčuliarov, ktorí spĺňajú tieto podmienky -Pavla Regendu a Dávida Mudráka a dokonca Jakuba Hrubovského ako druhého brankára. Nevidíme dôvod k akejkoľvek sťažnosti," uvádza sa v správe na webe Dukly Michalovce. - 26.9.2021 - 9:36
- +1
- MackoPu
- Tak som to teda v tom pekle a chaose na SZLH webe dohladal. Je to fakt za trest tam cosi hladat.
Jedna ohladne trestov vec je disciplinarny poriadok a druha vec je sutazny poriadok, kde je uvedene len toto:
"6.13.1 O výsledku zápasu, ktorý sa neodohral alebo bol predčasne ukončený po čakacej
dobe, alebo v ktorom došlo k previneniu družstva alebo oboch družstiev, rozhodne SZĽH, ktorý môže:
6.13.1.1 ponechať výsledok dosiahnutý na ľadovej ploche (ihrisku)
6.13.1.2 kontumovať zápas v prospech jedného z družstiev
6.13.1.3 obojstranne kontumovať zápas
6.13.1.4 nariadiť nový zápas
6.13.1.5 nariadený zápas dohrať za súčasne stanovených podmienok
6.13.1.6 zápas nezapočítavať, t.j. Považovať ho za neodohraný"
Takze si mozu hodit kockou.
A okrem toho uz tam presne vidim, coho sa bude Slovan (nezmyselne) chytat - je tam zase jedna vec zbytocne nepresna
- 26.9.2021 - 10:13
- +1
- omen
- gratulujem, tiez som to hladal a k tomuto som sa nedopracoval...
- 26.9.2021 - 11:02
- 0
- RhimeSBA
- Inak nájsť aj tú smernicu bolo za trest, trvalo mi to asi pol dňa. Vyššie som sa spoľahol na iný zdroj (btw. tiež bol na webe SZĽH, potom to stiahli).
Anyway, podľa tej aktuálne na webe sme pravidlá porušili, to je fakt..ako hovorím, búrka v pohári vody - pokojne nech vám tie 3 body dajú, rozhoduje sa tu o hovne... - 27.9.2021 - 20:43
- 0
- MMXXII
- Este to moze dopadnut aj BA -3, TN 0
https://www.hokejportal.net/?q=clanok/86809/pro-hokej-vyhovel-namietke-nitry-poprad-pride-v-tabulke-o-tri-body - včera - 9:00
- 0
- RhimeSBA
- Takže gratulka k 3 bodom pre Duklu nakoniec..vidíte, ake to bolo jednoduché, stačí banda neschopných v štruktúrach a je to
- 25.9.2021 - 15:43
- 0
- richardd6
- Prokop píše že musia byt dvaja 2002 a mladší alebo voľne miesta tak neviem
- 25.9.2021 - 18:52
- +2
- MackoPu
- ?
- 25.9.2021 - 18:49
- 0
- richardd6
- Dohoda medzi klubmi aj v smernici je napísané že za U20 hráča sa berie hráč narodený od 2002, čiže Slovan to nedodržal.
- 25.9.2021 - 19:02
- +4
- dusan1980
- Nase zostavenie utokov mi nedavalo ziadny zmysel.
Pre mna je jednoznacne prvy center Paukovcek.
Celkovo to rozlozenie sily … takto sa utoky skladali 20 rokov dozadu.
Mikyska nema co v tejto forme robit v prvom utoku.
Honzeka zase topime vo stvrtom.
Minarik podla vykonu tiez ma byt vyssie ako v tretom.
Za mna by som to postavil takto
Honzek Paukovcek Tybor
Minarik Mikyska Valach
Krajcovic Svec Rehus - 26.9.2021 - 9:18
- +1
- lanti
- Mikyska ti dal dnes jasnú odpoved prečo je v prvej lajne nato že je bez formy tak celkom dobre . Už sa neviem dočkať keď bude vo forme . Roztrhá štatistiky .
- 26.9.2021 - 23:24
- 0
- dusan1980
- Mne dal odpoved Honzek nie Mikyska
Pisal som nech mu daju sancu vyssie a hned sa to ukazalo ako spravne
Ale zase neberem ze sa niekomu moze pacit.Mne vadi jeho obranny pristup a vozenie pukov zbytocne
Bodaj by chytil formu ale obojstrannu a budme prvy kto ho tu pochvali - včera - 11:50
- 0
- strojar
- Honzek super.
Ale bez Mikysku by to nebol dokázal. - včera - 12:57
- 0
- dusan1980
- Ano suhlasim,preto by sa mali generacie hracov v utokoch mixovat.Mladí maju dravost ,odvahu
Starsi zas rozum ,prihravku atd...
Na Slovensku je v mode mladych zasit v stvrtom utoku s dalsimi mladymi a dat im ice time 4 minuty
Posledne dva roky sa to nastastie meni a potom tak to aj vyzera ked hra repre juniorska...ze sa na to da pozerat konecne
A ukazuje sa ze tí chalani na to maju pod spravnym vedenim a spravnym hernym systemom - včera - 13:30
- +1
- strojar
- Práve kvôli tomu, čo si napísal v úvode, bol projekt U20 vážnou chybou.
Tam sa totiž mladí nemali pri kom učiť. - včera - 14:09
- 0
- dusan1980
- Respektive
Krajcovic Svec Krajc
a vo stvrtom Rehus atd
Nemyslim tym ze by Rehus nemal na viac ale sily by boli lepsie rozlozene na styri utoky
a generacie hracov v jednotlivych utokoch tiez
Ale tak je to moj nazor len
Zodpovednost za nominaciu ma trener ale tym padom aj zodpovednost za herny prejav - 26.9.2021 - 13:57
- +1
- Tehelnepole
- Moja troška k zápasu.
Vzhľadom na zostavu Trenčína a na famózneho Valentu, ste obstáli.
Naša povinná výhra. - 26.9.2021 - 14:46
- +1
- FanusikZamkov
- Slovan už začína znova. Výhovorky ako hrom . To čo Slovan predvádza je absurdistan: https://sport.aktuality.sk/c/tjv6clc/hc-slovan-sa-brani-pred-kontumaciou-nestandardne-a-neprofesionalne/
- 27.9.2021 - 18:34
- 0
- MackoPu
- Nic ine sa cakat nedalo.
- 27.9.2021 - 19:56
- 0
- RhimeSBA
- Ale veď si tie 3 body zoberte, je to že úplne smiešne
- 27.9.2021 - 20:40
- +5
- Riava
- Pravda je taká, že tie body vám zrejme aj tak chýbať nebudú. Káder na to máte.
- 27.9.2021 - 20:43
- 0
- RhimeSBA
- Vieš čo, do PO nám určite chýbať nebudú.
Odohrali sme 2 zápasy, v oboch sme boli jasne lepší. Či budeme mať zajtra body 3, alebo 6, to je v 50 zápasovej sezóne totálne nepodstatné. Ak Dukla tie body potrebuje, nech ich má - 27.9.2021 - 20:46
- +3
- Strnco1
- Tvoj Bratislavsky alibizmus je citit az na vychod.
- včera - 9:13
- +7
- omen
- ved o to bude rozhodovat i Valasek, takze netreba sa bat, ze by to Slovanu preslo lahko... inac v konecnom dosledku je to trochu smiesne z tej amaterciny Slovan tam vdaka becku mohol dopisat mladikov plnu r.t Sice ich kvalita je otazna ale i preto je dobre ze hraju SHL
- 27.9.2021 - 20:36
- +3
- dusan1980
- Za mna...musime si to vyhrat na lade a nie za zelenym stolom...
Ked to skontumuju tak OK
Ale ovela dolezitejsie je dat do poriadku herny prejav.
Za mna ked aj prehrame ale hrame moderny hokej s castou strelbou a hlavne dorazkou,rotacie v pasme,podpora utoku obrancami ci uz rotaciami alebo z druhej vlny,podpora obrany utocnikmi,vysoke napadanie...to su veci ktore ma potesia...potom vyhr budu prichadzat. - včera - 11:57
- 0
- strojar
- Rozhodnutie malo padnúť včera. Kde je?
Inak vôbec nejde o tento konkrétny zápas. Ide o to či sa budú alebo nebudú dodržiavať pravidlá. Všetkými a budú platiť pre všetkých. - včera - 13:00
- 0
- Nerkio
- Štvrtok poobede …zmenili to
- včera - 13:01
- 0