Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: 2.kolo FIN SHL: Hostia vezú domov vedenie 2:0

zdroj: Vlci Žilina/facebook.com
9.4.2021 20:10 Ivan Harčár / HokejPortal.sk

Slovenská hokejová liga mala v piatok 9.4.2021 na programe 2.kolo finále play-off.


SHL 2020/21 - 2.kolo FIN - Piatok 9/4/21

ŽILINA - SPIŠSKÁ NOVÁ VES 3:5 (0:3, 3:1, 0:1) - STAV SÉRIE: 0:2

Góly: 22. Safaralejev (Cíger), 37. Drtina (Safaralejev, Koyš), 37. Jurčík (T. Urban, Koyš) – 9. R. Rapáč (Hvila, Černý), 10. Černý (Giľák), 12. Lahtinen (Česánek), 30. M. Chovan, 60. Vartovník, Rozhodovali: M. Novák, Rojík - Vyšný, Jurčiak, Vylúčení: 6:7, navyše Skladaný (Žilina) 5+DKZ za napadnutie hlavy a krku, Presilovky: 0:3, Oslabenia: 0:0, Strely: 49:24, bez divákov.

Žilina: Mikoláš - Dubeň, Lenďák, Jaborník, Malina, Pacalaj, Drtina, Fatul - Jurčík, Markovič, Koyš - O. Mikula, Skladaný, Š. Petráš - Safaralejev, Linet, Cíger - Jakubík, T. Urban, Macek - S. Rehák.

Tréner: Dušan Gregor.

Spišská Nová Ves: M. Melicherčík - M. Chovan, Dow, M. Knižka, Fabian, M. Pichnarčík, Ordzovenský, Česánek - Džugan, Černý, Giľák - R. Rapáč, Tyczynski, Hvila - Moučka, Vartovník, Lahtinen - I. Novák, Češík, Piačka - G. Olejník.

Tréner: Miroslav Mosnár.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko 1.liga


Quantum77

 

Spišska srdcom cele playoff. Prajem im to. Martinčania robili chyby v semifinale a teraz aj vo finale
9.4.2021 - 20:08
+46

Radovan123

 

Gratulujem Spišská
9.4.2021 - 20:09
+8

Tizo BLOG

 

pome novejša!!! 👍
9.4.2021 - 20:09
+13

GB11

 

Tričko: je na uterák ...
9.4.2021 - 20:11
+30

Bielomodry

 

Super Špišska..Len tak dalej.
9.4.2021 - 20:11
+4

divak

 

Nezostava nam nic ine len pogratulovat Spisskej a verit, ze vonku sa seria vyrovna.
Myslim si, ze Zilina podcenila post brankara a aj obrana je derava. V základnej casti to az tak nebolo citit, lebo sme vsetko valcovali vpredu.
9.4.2021 - 20:11
+9

Marchand63

 

Asi tak, titul vyhrava obrana. Ale dnes vas zabilo to 5 minutove oslabenie a nasledne Markovicove vylucenie. Tam ste kludne mohli dost este jeden gol naviac.
9.4.2021 - 20:20
+6

fandaxxx

 

zapas: gratulacia spisiaci.vcera som ich kritizoval za presilovky,dnes to odcinili ale nervak to bol po tych dvoch rychlych goloch ZA na 4:3.tak este dva vitazne zapasy spisiaci a bude to fajn.
9.4.2021 - 20:13
+6

Kamzík18

 

Super Novejša!!! Paráda
9.4.2021 - 20:14
+4

Daewo_KS

 

Tak toto je velka vec, ze SNV vyhra vonku obidva zapasy asi necakal nikto.

Netreba sa ale tesit predcasne, po dalsich dvoch zapasoch moze byt v pohode stav serie vyrovnany.
9.4.2021 - 20:15
+18

Bizzaremifo

 

Určite môže, tiež sa však hovorilo po prvom zápase, že ich v druhom vlci prevalcujú...
10.4.2021 - 8:04
+5

fandaxxx

 

ZA: Bizzaremifo.vies udivovali ma niektore prispevky pred finale,ake to bude jednoznacne pre ZA.ano mozno ich viedla k tomu suverenna ZAC.A le je tu uz otrepane klise,ze v PO sa zacina nova sutaz,zacina sa od nuly a pod.a je to pravda.netvrdim ze SNV je uz v EX ale ak nepostupi ZA kto tu bude pozerat na ZC ?Snad archivari a kzdy tu vravel o suverennej kvalite na strane ZA.ale zober si SNV.Nie je tam malo hracov co maju odohrane stovky zapasov v nasej najvyssej sutazi,v zahranycnych ligach,presli si bojmi v PO v tych sutaziach tak ze ta kvalita a skusennosti si myslim su aj o trocha vacse na strane spisiakov.tak drzim palce Novejsia .vitazmi ale budete az vyhrate stvrty zapas.zatial je to este len polovica.vela stastia.KE drzia palce SNV.
10.4.2021 - 10:29
+4

fandaxxx

 

ups: nejak mi to ,,y,, sa tam vloudilo.zahranicnych
10.4.2021 - 10:41
0

Cataflan

 

Žilina celu sezonu majstri sveta a teraz toto ....
9.4.2021 - 20:16
+13

fanexpertrepre

 

A čo iné si ty myslíš. Gregor vôbec nevie kaučovať, majú tam žoldnierov z celého Slovenska ktorí sú ešte k tomu slabí, a nechápem čo tam ešte robia Rehákovci. Nech sa pán Gregor ukľudní a prestane hulákať, možno ho rovno aj vykázať zo štadióna. Potom sa to možno zlepší.

PS: Mikula, Urban, Skladaný odovzdajte výstroj a skladaný aj post športového manažéra.
9.4.2021 - 20:34
+6

Žilinčan

 

Mali prehrávať zápasy počas základnej časti alebo ako si to myslel?
9.4.2021 - 21:03
0

MudreTrdlo

 

Lepšie by bolo keby prehrali par zapasov v ZČ než vo finále..
9.4.2021 - 23:00
+5

juromt

 

...: Tesi sa cela spisska plus jeden Zilincan
9.4.2021 - 20:18
+4

ten čo nevie

 

bude zaujimave co sa stane v ziline ked postupi borovicka a nie toaletak😄😄😄
9.4.2021 - 20:19
+3

Maxim_SN

 

Čo by sa malo stať?
9.4.2021 - 20:22
+1

ten čo nevie

 

to neviem🤔🤔
9.4.2021 - 21:14
+2

Hc-Ke-1

 

4:0 poďte SNV
9.4.2021 - 20:21
+4

matell157

 

Tričko: Žiješ? Kľud je to len šport
9.4.2021 - 20:21
+6

nnestor

 

Prečo si z neho robíš srandu?
10.4.2021 - 2:00
+1

Radovan123

 

on sa sam zosmiešnil a my sa teraz iba z toho smejeme
10.4.2021 - 2:18
+9

fifofrogy

 

Niet čo dodať krásne Spišiaci !
9.4.2021 - 20:22
+3

FanusikZamkov

 

Obrovské sklamanie z hry Urbana, Lineta a Drtinu. Ordzovenský ešte ako tak ale Žilina si myslela že súper sa porazí sám. Pre takéto výkony tréneri NZ vyradili z kádra Urbana aj Drtinu.
9.4.2021 - 20:22
+2

doc.koniferum

 

presne tak.urban+drtina vynikajú tak výškou,inak na ľade skôr zavadzajú.
9.4.2021 - 20:31
+2

FanusikZamkov

 

Mali by byť osobnosťami v mužstve ale svojou hrou to nedokazujú podotýkam v 1 SHL.
9.4.2021 - 20:38
+1

duri

 

Prvá polovica zápasu vyrovnaná, spisska si išla svoju klasiku hra to na čo má a úžasne to funguje, proste využívajú šance. Druhu polovicu zápasu Žilina jednoznačne lepsia, ubranene aj s kúskom šťastia.
Naši majú o triedu (možno aj dve) lepšieho brankára a to môže rozhodnúť. Ale ešte to bude veľmi ťažké. So stavom 3:1 po domácich zápasoch budem úplne spokojný.
9.4.2021 - 20:22
+1

MHC80

 

Spisska porazila Martinske acko, martinske becko nevyzera byt silnejsie
9.4.2021 - 20:23
+16

Žilinčan

 

Martinske áčko ma už dávno roztopene 🙂
9.4.2021 - 21:06
+7

Langenbrunner

 

Ale s pocitom, ze zobrala 2 zapasy Spisskej. Co si Zilina, zial este povedat nemoze
10.4.2021 - 3:56
+5

LenTak93

 

Žilina je vo fináke, čo si, žiaľ, v Martine povedať už nemôžu.
10.4.2021 - 9:28
+8

N-R-N-R

 

Len či jej to bude stačiť 🤔
10.4.2021 - 10:34
+5

TonoS

 

SNV super, takto sa bojuje o extraligu. Dúfam, že to doklepete a budúcu sezónu sa prídem pozrieť na ďalšie derby do Steelky. Držím palce v ďalších zápasoch.
9.4.2021 - 20:23
+5

matoguco

 

Opäť gratulácia do Spišskej! Základom bola skvelá presilovka pri vylúčení Skladaného (ak sa nemýlim). Kvalitný hokej na prvú ligu.
9.4.2021 - 20:23
+2

hokej255

 

Výborný zápas. Spišská dáva do toho viac srdca. Pacalaj najväčší šašo. Safaralayev hra výborne. Spisska pozor na zranenia pretože už ste prišli o dvoch výborných obrancov Hancaka a Romanaka čo by tam narobili poriadky a dnes Fabian a Cesanek mali ťažké zákroky.
9.4.2021 - 20:24
+3

HA RA Bin Ladin

 

Veru spisska to ma dobre nakrocene.. sice sa asi extralige z dlhodobeho hladiska tak dolho neohreju ako by sa "ohriala" zilina, prave preto- nech si to ludia tam uziju
9.4.2021 - 20:25
+3

Ochránca Svätyne

 

zeby Blcha potiahol spissku do extraligy? : ) môze byt, SNV by doniesla viacej emocii a väcsi fanusikovsky potencial, na druhej strane zilina by na tom bola asi lepsie ekonomicky. uz by mohli byt odteraz vzdy taketo priame postupy do extraligy bez baraze. 1-2 timy budu v extralige asi vzdy kusok slabsie pri pocte 12, tak nech sa kludne menia kazdy rok..
9.4.2021 - 20:25
+9

MudreTrdlo

 

Žilina?! kde je svorka?! kde je to jasné 8/12? rozpadá sa?

Jasný postup Spišskej, pán Gregor to nezvláda nakolko hráčom stále deklaruje, že neni nad nich.

Spišiaci držím palce. "Vlci" sa rozpadajú. O rok bude prvá liga bez postupu a je po seniorskom hokeji v Žiline..
9.4.2021 - 20:27
+5

Jančo66

 

Ale zase kľud trdlo. Majiteľ síce deklaroval, že jasný cieľ je postup, ale určite to neplánuje zabaliť po prvom neúspechu a hlavne, stále nie je koniec série. Boli už aj otočky z 0:3 na 4:3.
9.4.2021 - 20:34
+7

MudreTrdlo

 

Jančo66: Takže ak nepostúpi Žilina bude ten klub na vrchole aj keď sa minimálne 5 rokov nebude postupovať do play-pff ako to tvrdí Buddy?
9.4.2021 - 23:02
+3

Žilinčan

 

A potom si sa zobudil s rukou v slipoch Nostradamus 🙂.A zasa martincan žijúci celý život v komplexe zo slova Žilina.🙂 Dve prehry doma sme nečakali ale nevadí, ide sa ďalej. Rozhodla prvá tretina a tie dve vylúčenia. V hre 5 na 5 Spišská nič neukázala. Tretia tretina bago, ale bránkar podržal. No a ta zahodena tutovka na konci zápasu tomu dala bodku. Zo spišskej doniesť požičané a ide sa ďalej. Dôležité bude, kto vyhrá posledný zápas sezóny
9.4.2021 - 20:54
+3

Jančo66

 

Toto snáď nie je možné. Mikoláš aj Romančík si môžu hodiť kockou, kto je väčšie vreco. Všetko vyrážajú alebo púšťajú lacné puky. Keby tam dnes postavia kužeľ, alebo drevenú lavičku, tak by tam padlo mozno rovnako gólov. Žilina mala dobrý vstup do zápasu a až do momentu, kým neprišiel skrat u Skladaného. Faul to síce bol, ale určite nie na 5+dkz. Fabian už ukázal, že keď treba, vie sa rýchlo zložiť k ľadu a teatrálne sa zvíjať a o dve striedania makať ako keby sa nič nestalo. Včera sme to prehrali hlavne v hlavácg, no dnes Spišská od polovice druhej tretiny skoro nevyšla z vlastného pásma, ale stačilo to. Zbytočne sa ale budem rozpisovať. Brankársky post sme proste podcenili. Obrana sem tam tiež kvalitne podkurkuje. Chlapci si musia vstúpiť do svedomia a hlavne si uvedomiť, že stále sa to dá otočiť. No už to nebude také jednoduché ako keby je 1:1.
9.4.2021 - 20:28
+3

MudreTrdlo

 

Romančík nikdy nebol a nikdy nebude dobrý brankár pre play-off. O rok druhá liga alebo nech si nájde normálne zamestnanie...
9.4.2021 - 23:03
+3

doc.koniferum

 

žiadne poškodenie rozhodcom domácich ako písali fans v livke.ale lajdáctvo,laksnosť a biedny výkon domácich v prvej tretine rozhodli.hokej trochu lepší ako včera,ale aj tak bieda.finále spred dvoch rokov MI-MT bolo niekde úplne inde ako toto.ale aj série ZA-Dubnica,ZA-PB,MT-HE.este aj finále tretej/druhej ligy pár rokov dozadu Dubnica-Humenné mi prišlo lepšie.
9.4.2021 - 20:28
+1

HKMT

 

Tak ono spraví dosť aj to ze sa hrá tento rok bez divákov čiže moc by som to neporovnaval
9.4.2021 - 20:48
+3

Gargamel123

 

Nestaci ze:
od buducej sezony
nas aj bude bit...
9.4.2021 - 20:30
+3

Kurolišek

 

Gratulácia na Spiš... ani nechcem vedieť koľko ľudí by prišlo na zápas do Spišskej.... :/
9.4.2021 - 20:31
+6

duri

 

Hlavne koľko peňazí by to bolo pre klub , to veľmi mrzí. Ale keby to zvládli, tak verím že 3k by bol priemer ak by sme nehrali ako LM tento rok
9.4.2021 - 20:36
+5

Jančo66

 

Ešte ste ani nepostúpili, a u kalkuluješ, koľko ľudí bude chodiť na extraligu.
9.4.2021 - 20:39
+5

Standacik

 

reč je o finále šaško
9.4.2021 - 20:53
+22

emoxx1

 

Gratulácie do SnV. Výsledok po dvoch zápasoch prekvapivý, ale prajem im to. No treba zostať s nohami na zemi. Kým nie je vyhratý 4. zápas, tak to nič neznamená.
9.4.2021 - 20:34
+13

fagaf

 

Ďakujem kamoško🤙✌
9.4.2021 - 20:43
+1

juromt

 

...: Wilkinson to ako si Fabian vyvalal 5+DKZ ti uz nevadilo? Ale Mozno som len tvoje pohorsenie nad tym simulantom nepostrehol
9.4.2021 - 20:35
+2

fagaf

 

Juromt: Ty teľa údržbárske, videl si žeby toho Fabiána odniesli na nosidlách ako toho vášho simulanta? Odišiel po vlastných asi aj preto pokračoval v hre.

9.4.2021 - 20:42
+5

HKMT

 

Barto sam avizoval ze nositka nechce ale lekár to videl inak keď už tak
9.4.2021 - 20:49
0

juromt

 

...: Si sa pekne opustil hlupacik
9.4.2021 - 21:26
+3

fagaf

 

Ty si opustený už dávno.
10.4.2021 - 4:22
+2

fabregas001

 

Opustil ho az po tom qko rozhodca udelil 5 plus dokonca .... dovtedy sa ani nepohol a kazdy si myslel ze ide rovno do nemocnice .... o 2 minuty uz bol na lade .... to iste urobil aj v prvom zapase ale tam to bolo take okate ze mu to rozhodcovia nezozrali .... pisal som to aj livke pre mna Fabian je hrac fair play roka v uvodzovkach .... a este je tusim kapitanom ... tak toto je ozaj vzor
10.4.2021 - 20:46
+2

MaxSBA

 

ale no juro, si pozeral iný zápas.
9.4.2021 - 20:43
+8

wilkinson22

 

Tak neodviedli ho na nositkach bol tam úder hlavy o mantinel ale keď si myslíš že to nafilmoval mne to je fuk
0:2 😂😁
9.4.2021 - 20:47
+1

juromt

 

...: Jaj, ty mrncis len ked z toho nemate profit. Ked si vasi vyvalaju presilovky je to v poriadku.. chaapem
9.4.2021 - 21:30
+3

wilkinson22

 

Ešte raz postavil sa na svoje odišiel sám nie na nositkach, keď to spravil Šatan na MS proti Švédsku tak si to vtedy isto kvitoval ešte po návrate dal aj gol
9.4.2021 - 21:38
+6

Roy33

 

Fabian môže byť všeličo ale simulovať som ho za 15 sezón u nás nevidel...
9.4.2021 - 21:13
+15

snw

 

Co je s Hancakom?
9.4.2021 - 20:36
+4

doc.koniferum

 

A bolo to práve pod trénerom Gregorom,keď sme po biednych výkonoch v play off hneď prvá dva domáce zápasy proti Skalici prehrali.Potom dva u nich vyhrali a sériu otočili.Ja som kľudný,nič neni stratené.Len vlci musia hrať inak.No mám pocit,že zatiaľ je od nich najviac vidno len martinčanov (Markovič,Pacalaj,Cíger)okrem Skladaného.
9.4.2021 - 20:48
+2

HA RA Bin Ladin

 

Skladaného bolo dneska vidno až až dá sa povedať že jeho zápas
9.4.2021 - 21:02
+5

doc.koniferum

 

teraz ako to myslíš?
9.4.2021 - 21:18
0

HA RA Bin Ladin

 

3 goly po jeho zakroku dnes rozhodli zapas...
9.4.2021 - 21:44
+3

joppo

 

nesúhlasím s tebou, najviac je vidno a najlepší náš hráč je Jurčík, a ten jediný spĺňa kritéria hry v play of
9.4.2021 - 21:23
+3

opeKE

 

Hra Ziliny do tela 0 ...emocie 0 ...Pratanie priestoru pred brankarom a robenie poriadku 0. S kludom mozem povedat, ze na vianocnom turnaji o pohar starostu obce Cana davame do hry viac emocii a aj to cistenie priestoru pred brankarom si dovolim povedat je lepsie
Ako Kosican sa ale tesim a viac fandim SNV kazdopadne ako vsetci som takyto priebeh a stav 0:2 po dvoch zapasoch necakal vobec.
9.4.2021 - 21:02
+11

Žilinčan

 

Vidíš, a s takýmto mizerným nasadením Žiliny sa Spišská strachovala o výsledkok až do konca zápasu
9.4.2021 - 21:09
+2

wilkinson22

 

Tu si horšími jak tričko, ten sa už ukludnil, ale ty....
Keby vám nechýbala pokora dnes to mohlo byť po dvoch zápasoch naopak
9.4.2021 - 21:16
+2

fandaxxx

 

zilincan: wilkinson22.tomu sa hovori frustracia tazko to niektori nesu ze je to 0:2 a nie naopak.ale ako povedal vyssie Emox.este nie je nic vyhrate.
9.4.2021 - 21:22
+2

Žilinčan

 

Ja niesom hráč Žiliny to po prvé.a co sa týka hráčov, je to skôr o nasadení a nie o pokore. Možno o zle zvolenej taktike trénera. Ja morálne príspevky reagujem normálne. Skus pozornejšie čítať. Je tu veľa provokatérov z iných miest. Myslím ze voči niektorým som slušný až príliš
9.4.2021 - 21:22
+2

opeKE

 

Nechcel som ja napisat o nasadenim aby som nebol napadany. Presne ako si to vystihol! Mizerne nasadenie. Mat parametre ako Urban tak odo mna vsetko odlieta. A jasne SNV sa strachovala ved je to finale. Uvidime moze to byt kludne 2:2. Akurat mi to pripomina seriu KE s MT v ich poslednej sezony ako hrali KE laxne a mali to v pazi.
9.4.2021 - 21:37
+1

Žilinčan

 

Nikto zo Žilinčanov Ťa tu nebude napadať za normálne príspevky. Všetci vieme že momentálne naši dobre nehrajú a majú na viac. Narozdiel od spišskej ktorá je vo forme
9.4.2021 - 22:24
+3

aaaa

 

--: nehraju dobre, lebo nemaju formu,alebo sa niečo deje v kabine?
10.4.2021 - 14:19
0

gabby

 

Novejsa do ligy
9.4.2021 - 21:14
+2

ovca8

 

Gregor=tupelooo: Gregor je tupelo... na každej tlačovke ponižuje hru súpera, dnes to nezvládol po zapase... trosku prilejem benzín do ohňa ... v pravý čas dufam ze to číta
9.4.2021 - 21:19
+8

Tricko30

 

Gregor je tupelo?však povedal cistu pravdu Fabián sa tam valal pomaly mu isli volať záchranku a za minútu je na ľade ako keby sa nic nestalo dedko mas 40 rokov si paradny hokejista mas super kariéru za sebou tak nerob na staré kolená zo seba Saša hrate dobre aj bez tvojho simulovania ci vxera ci dnes ste vyhrali zaslúžene tak sa nevalaj a hraj ako chlap. Žilinčania takto sa to nehra do psej matere keby spravi nejaký slovanista to co vcera spravil dzugan pred vašou lavickou ho výnesu zo zimaka a vy tam sedíte ako zmoknute kúry.takto sa play off nehra gratulujem spišskej
9.4.2021 - 21:26
+4

wilkinson22

 

Prial by som ti vidieť ako sa Pišta vyzerá pod výstrojov, kopec mladých hráčov u nás aj u vás by nechápali, ako môže taký dedí tak vyzerať, nie je tip hravo čo sa zbytočne váľa po ľade keby mu nič nebolo tak sa tam nevala, ked si myslíš že je simulant tvoj problém a Gregorov,
9.4.2021 - 21:34
+16

joppo

 

sorry, ale ani ja s tým nesúhlasím ako sa Fabian choval, ak dostal úder do hlavy, 2 či 3 minúty leží na ľade ako zastrelený a potom sa hrdinsky postaví a odide na striedačku, tak pre mňa je to simulovanie, v opačnom prípade by musel ísť na vyšetrenie hlavy pre prípad otrasu mozgu a nie že za 2 striedania je na ľade a korčuľuje ako by sa nič nestalo ...
9.4.2021 - 21:45
+9

milmikus

 

S cim ty suhlasis alebo nie je uplne jedno.
Bol to zakerny faul.Treti hrac v suboji nema co hladat.
To ci to Fabian ustal je uplne bezpredmetne
9.4.2021 - 21:52
+15

joppo

 

ja som nikde nepísal že to faul nebol, samozrejme že bol, ale mne sa len nepáčilo to divadlo ktoré po tom nasledovalo ...
9.4.2021 - 22:30
+3

milmikus

 

To si vazne myslis ze hrac ako Pista potrebuje hrat divadlo.
Hral u nas takmer celu karieru a nikdy nesimuloval.Tvrdy chlap ktory neuhol zo ziadneho suboja.
Skladany tam letel od modrej v plnej rychlosti ako blazon do suboja v ktorom nemal co hladat.
Mohlo to skoncit ovela horsie!
9.4.2021 - 22:39
+12

fabregas001

 

Odporucam ti pozriet video z prveho zapasu ... tam sa ho nas hrac dotkol jednym ramenom, dovolim si tvrdit ze ho len skriabol a toto iste teatro zahral ... asi si myslel ze to dokaze zahrat tak ako vcera ale rozhodca mu nenaletel ... a ak aj po tom povies ze ani to nesimuloval tak sa nemame o com bavit ...
10.4.2021 - 20:59
0

wilkinson22

 

Lakeť v rebrach a vyrazený dych to bolo herectvo
10.4.2021 - 22:08
0

wilkinson22

 

Je to váš názor, faul to bol rozhodca sa rozhodol aký trest udelí, ZA mala na konci tretej tretiny 4 min presilovky ( pri tom to druhé vylúčenie Dowa bola zvláštne), kde poriadne neohrozila bránku tak hľadajte príčinu prehry niekde inde v údajnom simulovanú Faba
9.4.2021 - 21:55
+8

fabregas001

 

Ako nic v zlom ale ked si to nevidel, tak to len preto ze si fanusik svojich ... keby to spravil niekto iny z naseho muzstva ver mi ze by si to inak vnimal .... toto iste spravil aj v prvom zapase ... uplne bezhybne lezal na lade a ked videl ze rozhodca nebude vylucovat tak sa postavil a hned hral .... to iste aj vcera ... nehybne lezal na lade, rozhodca dal 5 plus dokonca a az potom sa postavil a o dve minuty bol na lade ... akoze ty to fakt nevidis? Aj ked tu niekto napisal ze ho 15 rokov nevidel filmovat a mozno je to aj pravda ale toto bolo divadlo a v kutiku duse to vies aj ty len si jeho fanusik tak si ho ako svojho zastavas .... neviem, mne to je proti srsti ... v PO sa pouzivaju praktiky ako provokovanie alebo to co spravil tusim Dzugan ci Gilak alebo neviem ako sa volal ten co sa tesil pred nasou striedackou po strelenom gole ... napriklad to patri k hokeju a k vybicovaniu ale toto filmovanie je trapne a to podla mna nepatri k hokeju .... zvlast ak to spravi stary hrac co ma byt prikladom pre mladych a tusim ze je to aj vas kapitan ... takto sa chova kapitan mi chces uprimne povedat? ...
10.4.2021 - 20:55
0

poprader

 

Na Fabiána nešahaj to pán na rozdiel od teba. Až dokážeš čo on potom kritizuj.
9.4.2021 - 23:27
+10

milmikus

 

Zhrniem to do bodov.
1)Hruby faul Skladaneho,treti hrac v suboji zo zadu.Pista je tvrdak
dalsich x hracov by skoncilo v nemocnici.
2)Pacalaj cely zapas nahana Riciho ktory ho ma totalne na haku.
3)Co predvadza Gregor je chore a myslim ze tym ublizuje len svojmu muzstvu
4)Blcha bez komentara
5)Srdce Spisiakov je obdivuhodne tolko zblokivanych striel si nepamatam kedy som naposledy videl.

Na zaver stale drzim palce Novejsi ale ak maju taky lazaret v obrane ako tu bolo spominane kludne sa to moze otocit cele.
9.4.2021 - 21:28
+13

Urpiner16

 

Spišská často lavírovala i v minulosti na pomedzí 1.ligy a Tipsportligy.Prajem im to.
9.4.2021 - 21:29
+2

ovca8

 

V jednom mas pravdu takto sa o titul nehrá!!! Nie každý zákrok 5dkz znamená ze hráč nemôže nastúpiť spat do zápasu! Rozhodca posúdil nebezpečný útok zo zadu keby to pustil by sa to pískali ako basket, v dalších zápasoch to môže byt opačne. Tričko peace ...
9.4.2021 - 21:29
+1

Ferike

 

No ja neviem,chýbajú mi tu príspevky Trička a Handla. Čože sa to len deje v tej Za, keď už aj skalný neprisievajú?
9.4.2021 - 21:30
+3

greendeath

 

Nejak sa martincanom nechcelo do extraligy ani v semifinale a ani teraz vo finale ...
9.4.2021 - 21:34
+9

Adam138

 

Takto sa bojuje o Postup do extraligy Snv krásne už len 2
9.4.2021 - 21:48
+8

sam96x

 

SNV: Paráda, som neveril, že bude 2:0 pre nás po dvoch zápasoch. Škoda tých dvoch gólov na konci druhej tretiny, ktoré vrátili Žilinu do zápasu. K tomu faulu asi toľko, podľa mňa to bolo celkovo od Skladaného zbytočné, neviem prečo do neho takto vletel, od tak skúseného hráča by som to nečakal. To posunutie bránky bolo diskutabilné, neviem sa k tomu vyjadriť.
9.4.2021 - 22:14
+1

patkof

 

Dúfam že teraz to číta ten mudr. ktorý do mňa hučal keď som po prvom kole štvrťfinále písal že Žilina sa nechytá na SNV. 👌 Seriál asi bude mať zlu koniec 😂 dávam tomu rok a Žilina je tam kde bola, na dne
9.4.2021 - 22:34
+6

Žilinčan

 

Sklamem Ťa. Žilina to ma rozpracované na dlhšiu dobu. Aj keby teraz nepostúpili.Mohol si radšej niečo k zápasu. Takto si sa iba zhovadil 🙂
9.4.2021 - 22:39
+2

patkof

 

Jak povieš. Len ono to veľmi nevyzerá žeby rátali s možným neúspechom vo finále
10.4.2021 - 5:15
+3

doc.koniferum

 

rozpracované mať môže,ale nevieš čo bude zajtra a zvlášť na Slovensku.vies ako to tu chodí,dnes je tak a zajtra inak.a Slovák vie toho nasľubovať až až.
10.4.2021 - 6:59
+1

Žilinčan

 

To ale potom môžeme povedať o každom mužstve, nielen o Žiline. Čiže tieto predpovede ako Žilina skončí su smiešne
10.4.2021 - 7:34
+3

kelnička

 

Rozpracované na dlhšiu dobu to áno.ale nie v prvej lige.ak sa nepostúpi majú problém.
10.4.2021 - 7:37
0

Žilinčan

 

A budu na dne však? Ako všetky mužstva ktoré hrajú prvú ligu..
10.4.2021 - 7:46
0

Atlan

 

netvrdili to svojho casu aj v Bardejove ked sa snazili o postup do najvyssej sutaze?
10.4.2021 - 10:53
+4

Žilinčan

 

Netuším.. Ale o Žiline sa to hovorí stále že končí. Vi futbale to počúvame pravidelne od Trnavakov, a teraz sa to ide rozšíriť aj tu.. Čo ma prosím Ťa spoločne Žilina a Bardejov? Tieto konšpiračné teórie vedia vždy pobaviť
10.4.2021 - 11:07
+1

wilkinson22

 

Vieš čítať s porozumením, napísal že aj Bardejovcania tvrdili že je to projekt na viac rokov a ako skončili?
10.4.2021 - 11:16
+2

KrebsKandidat

 

Ono to vyzera, ze vie citat a i rozumie textu a preto sa pyta, preco by sa situacia z Bardejova mala zopakovat v Ziline. Co je dobra otazka.
10.4.2021 - 11:19
+3

Atlan

 

len som poukazoval na vyhlasenia ze ZA bude stabilne silna a zastabilizovana aj dalsie roky...to ze to tak vyzera dnes neznamena ze to tak bude aj zajtra obzvlast na Slovensku kde sport nema na ruziach ustlane
10.4.2021 - 11:30
0

KrebsKandidat

 

Tak chapem, ze u nas je skepsa, nie len v sporte, na mieste. Na druhej strane, nie vzdy je to tak a snad to nebude ani v tomto pripade. Ak sa v Ziline bude dlhodobo robit s hokejom tak to predsa nebude na skodu.
Zatial snad nie je nutne fanusikom Ziliny kazit nadej do buducnosti, zvlast ked sa im vo finale zatial velmi vyhravat nedari.
10.4.2021 - 17:03
+1

Atlan

 

nechcem aby to vyznelo ze ich hned zatracujem len som skor chcel krotit prehnany optimizmus
11.4.2021 - 19:33
+1

KrebsKandidat

 

Mat taky pocit, ze po dvoch prehranych zapasoch vo finale nie je velmi mudre krotit prehnany optimizmus
12.4.2021 - 14:37
0

fany

 

Veľmi to nesledujem, ale teším sa s "nepodareným" Melicherčíkom.
9.4.2021 - 23:17
+2

Zubo27

 

Ty kokso, priznám sa, že toto je pre mňa riadne prekvapenie... Ja som jednoznačne favorizoval Žilinu, tvrdil som, že neverí, že by v Play off nejaký tím dokázal Žilinu 4x zdolať... ale normálne Spišiaci, kalap dolu. Ešte ste síce nevyhrali, ale máte k tomu blízko. A ja veru, budem vám držať palce. V Žiline sa síce snažia robiť hokej lepšie ako v minulosti, preto aj tie jednoznačné slová o postupe od začiatku, ale... nak si ešte trošku od extraligy oddýchnu. Treba im väčší hlad po extraligovom hokeji, aby sa tam vytvorilo stabilné fanúšikovské jadro, nie zase prázdne tribúny. Pome Spišiaci, ešte 2x vyhrať a bude to, polovica roboty je už za vami!!!
9.4.2021 - 23:26
+7

HA RA Bin Ladin

 

Tak to aj ja cítim.. v spisskej by bol vacsi boom- a to je vzdy take mile .. a seriál by mal pokracovanie - 2. sezónu
10.4.2021 - 7:44
+5

Adrumko

 

len aby nakoniec nemal viac casti ako Krok za krokom
12.4.2021 - 6:29
0

blablabla

 

Ja som si to až teraz pozrel, ten Pacalaj na konci to čo bolo? on ako obranca si zbehol pred vhadzovanim do kruhu odkiaľ poslal preč svojho spoluhráča aby si užil tých 5 sekúnd slávy a obsekal Piačku? Už počas zápasu som si všimol že išiel cely čas po Rapacovi
10.4.2021 - 1:22
0

BaW

 

Niektorí píšu o prekvapení, ale....: Už som o tom písal pred play-off, že sa rieši len Žilina a Martin, ale Spišská môže postúpiť.
Neviem, prekvapenie....Nechápem.

Však káder spišiakov

Hviľa - roky veľmi produktívny hráč extraligy, sezóna v ČR extralige

Jakub Černý - 11 sezón v českej extralige a 1 sezóna vo fínskej najvyššej

Richard Rapáč - 6 sezón v slovenskej extralige a 4 v českej najvyššej

Štefan Fabian - 21 sezón v slovenskej extralige

Hančák - 10 sezón v slovenskej extralige

Lahtinen - 3 sezóny vo fínskej najvyššej lige

Moučka - 2 sezóny v českej extralige

Češík - 13 sezón v slovenskej extralige, dokonca donedávna člen širšieho kádra reprezentácie

v bránke

Melicherčík - 9 sezón v našej extralige, 2 sezóny v českej extralige, člen kádra KHL....

Do toho dobre hrajúci legionári ako Tyczynski, možno jeden z troch najlepších mladých poľských hráč súčasnosti....

Kanaďan Dow, najproduktívnejší slovenský hráč z minuloročných MS juniorov - Džugan.....

Neviem. Žilina má samozrejme tiež dobrých hráčov, ale nejaké obrovské prekvapenie, keďže má S.N.Ves takýto káder - to by som tak nepovedal.
A keď zoberiem potenciál fanúšikovský, možno bude aj z tohto hľadiska lepšie, keď postúpi tím z východu.

10.4.2021 - 1:24
+33

blablabla

 

A k Češikovi by som ešte doplnil že je jeden z rekordérov čo sa týka majstrovských titulov v extralige, ak sa nemýlim. Čo značí že títo hráči už majú odohrané niečo v play-off na ktoré tiež určite treba skúsenosti
10.4.2021 - 1:27
+14

BaW

 

Presne tak.
10.4.2021 - 1:28
0

ovca8

 

Aj hancak tuším ma 5 v slovane
10.4.2021 - 20:58
+2

Žilinčan

 

Je to prekvapenie keď si pozrieš tabuľku po základnej časti a bodový rozdiel medzi týmito dvoma mužstvami. Preto sa píše o prekvapení. Ten fanúšikovsky potenciál, čo ja viem. Eufória opadne po pol sezóne, zvlášť ak nebudú výsledky a návštevy budú maximálne priemerne. V tom by som rozdiel nevidel. SNV nieje Nitra
10.4.2021 - 7:39
0

richardd6

 

Hlavne že v Žiline budete mat vypredané ak nebudú výsledky
Bohu vďaka za Žilinu
10.4.2021 - 8:35
+5

fandaxxx

 

SNV: Ja by som k tomu zoznamu este pridal co sa tyka odohranych zapasov v najvyssich sutaziach este Pichnarcika,Chovana.
10.4.2021 - 11:04
0

Big Bear

 

Cerny, Lahtinen, Blcha (aj s tym jeho obligatnym 1 lacnym golom z dialky kazdy zapas) podla mna vasi naj hraci.. Hlavne u Cerneho prekvapive. Hancak detto. Tyczynski mi trochu pripomina Spirka, ak pojde do EXL bude musiet este zmocniet, ale ma na to. No vsetci v tvojom prispevku do toho davaju skusenosti, srdce a vodcovske schopnosti. Vlckovia maju velky problem
10.4.2021 - 12:48
0

FP-Tommynko

 

Zabudol si na Ordza
10.4.2021 - 13:03
+2

HkmDetva

 

Premna velke prekvapenie ale nech postupi novejsa lebo je zatial lepsa
10.4.2021 - 7:45
0

Žilinčan

 

Nesúhlasím že SNV je zatiaľ lepšia. V hre 5 na 5 určite nie. Pozri si koľko krát vystrelili na bránku keď sa hralo v plnom počte. Ak bude hrať Žilina bez vylúčení, nemal by byt problém vrátiť sa späť do série.
10.4.2021 - 7:52
+1

rasti_assez

 

No na tie strely, stylom dvakrat krivo, raz mimo,resp. ked sa Ciger neunavne snazi prestrelit pukom Nelichercika,ktoremu tam stacilo stat a ani nemusel ukazat extra zakroky, by som zase az taky hrdy nebol.
10.4.2021 - 9:18
+5

doc.koniferum

 

na strely sa nehrá.váš útok možno je dobrý,ale aj jalový zároveň.myslim,v Spišskej to konečne zlomíte.
10.4.2021 - 13:44
+1

HkmDetva

 

Aj my sme Poprad prestrielali a bolo nam to prd platne
11.4.2021 - 5:50
0

Spišiak

 

Či sme lepší alebo nie je teraz asi jedno. Kľudne nech sme aj herné slabší ak by sme postúpili fanúšikovia by im to odpustili 😃
10.4.2021 - 8:28
+2

Žilinčan

 

Ano, súhlasím. Hrá sa na víťazstva. A prvý zápas ste boli o ten gól lepší
10.4.2021 - 8:34
0

Spišiak

 

Ono je ťažko hodnotiť prvý zápas že kto bol lepší lebo bol to tak rozkúskovaný s množstvom vylúčení že je to ťažko zhodnotiť.

Povedal by som že vyhral efektívnejší tím. A ako bolo spomínané rozhodol brankársky post.

Včerajší zápas som nevidel takže nehodnotím 😃
10.4.2021 - 9:00
+1

richardd6

 

Melichercik zatiaľ na hrad
10.4.2021 - 8:33
+1

rasti_assez

 

Dobra praca trenerov.Spisska neskutocne dobre branila.Som mal pocit, ze su tam stale siesti.Fabianovi prajem skore uzdravenie.
10.4.2021 - 8:56
+1

ovca8

 

gregor ze po zapase chcel napadnut rozhodcov...tupelooo...nezvlada to v hlavicke
10.4.2021 - 9:24
+5

sam96x

 

Emócie, proste nie sú zvyknutí prehrávať. Im poškodilo, že vyhrali tak suverénne základnú časť, mi pripomínajú Tampu z pred dvoch rokov.
10.4.2021 - 10:32
+2

cigerko

 

Najväčší tréner na Slovensku🇯🇴: Poprosím Žilinčanov nech pustia nezostríhanu tlačovku po zápase nech vidia fanúšikovia Žiliny čo to je za primitíva ten tréner Gregor ako nadáva. Uráža hráčov súpera smeje sa keď rozpráva hosťujúci tréner.Dušan ty si bol nie len pre mna ale preveľa ľudí čo prišli s tebou do kontaktu ako psychopat a nie tréner ,mal by si sa dať liečiť.Keby náhodou Spišiaci postúpili. Tak verím že zasenebudeč trénovať min.5 rokov.👎
10.4.2021 - 10:12
+9

fandaxxx

 

TLACOVKA: Da sa niekde pozriet ta tlacovka??
10.4.2021 - 10:37
+1

rasti_assez

 

Ved to napis sem, co konkretne to bolo, nech vieme co povedal.On sa takto smeje pri kazdej tlacovke, nemyslim si ze je to nieco zakerne.
10.4.2021 - 10:37
+1

rasti_assez

 

Veru nezatrenuje.A jeden z jeho klucovych hracov si tiez nezahra min do konca sezony za zranenie protihraca.
10.4.2021 - 10:56
0

Lolik88

 

Prišlo nám do pošty:

🗣 “Dobrý deň prajem. Rozhodol som sa napísať na váš klub a chcel by som veľmi pekne poďakovať hlavne pánovi Gregorovi ako aj pánom kustódom, ktorí mi včera neskutočne pomohli. Ako veľký fanúšik hokeja som meral cestu zo Zvolena k vám aby som získal podpisy vašich "vlkov" a tesne pred Žilinou mi do auta vletela črepina z protiidúceho kamióna. Na štadión sa mi s problémami podarilo dôjsť ale auto bolo nepojazdné na cestu späť domov. Prvého človeka čo som stretol bol pán tréner Gregor ( na ktorého čítam spŕšku kritiky od "tiež hokejových fanúšikov"...) a bez váhania mi prisľúbil pomoc. Priviedol ma k šatni kde páni kustódi boli ku mne ako cudziemu človeku nesmierne ochotný mi pomôcť a hneď mi dávali kontakty na možné autoservisy. Auto sa mi podarilo spojazdniť a touto cestou chcel by som Vás veľmi pekne poprosiť poďakujte touto formou za mňa pánovi Gregorovi a pánom kustódom za obrovskú chuť pomôcť. Nesmierne si to vážim a držím vášmu klubu v boji o postup palce stav 0:2 nič neznamená. Máte skvelé mužstvo a nesmierne dobrých ľudí v tíme. O rok sa vidíme v súbojoch HKM Zvolen- Vlci Žilina✊✊✊😉”

10.4.2021 - 10:36
+11

HkmDetva

 

takze sa moze chodit na hokej?
11.4.2021 - 5:53
+3

Standacik

 

Som tiež zo SNV, ale takto za všetkých normálnych ľudí by som poprosil, niektorí zo SNV neprovokujte zbytočne
10.4.2021 - 10:39
+3

Tricko30

 

Ja sa tu najviac smejem na tragedoch martinskych ako sa radujú ze zilina prehráva zo súperom ktorých ich vyradil a nedovolil im postúpiť do extraligy.to len na Slovensku sa nájde zopár takýchto na hlavičku co fandia súperovi co vyradil jeho milovaný klub.chalani z MT vy sa modlite az to zilina otoci lebo budúci rok co mam info bude este silnejšia aj keď sa nepostupi tak sa modlite až vypadnú z prvej ligy lebo tam budete traposit aj ďalšie sezóny.a co take povedal ten gregor len cistu pravdu chudacisko Fabián vyzeral ze potrebuje sanitku a za minútu hral čisté simulovanie ale beriem je to play off urobil to skúsené ako starý mazak a rozhodca mu to zožral aj s navijakom a o vylúčení markovica to je škoda hovoriť to sa môže zato vylúčiť len na Slovensku nevadí chalani treba to otočiť a to bude náreku na hokejportali od Bratislavy až po Michalovce budu tu vsetcia revat.ak postupi Spišská treba jej za zagratulovat a ja to aj urobím ale este neni koniec
10.4.2021 - 11:04
+1

Lolik88

 

A teraz poďte všetci do Trička chlapci ako to vy viete.. Človek napíše pravdu, ale ľudia si pôjdu stále svoje. Hraj, bojuj za Žilinu
10.4.2021 - 11:12
+1

greendeath

 

Presne taaaak tricko iba praudu!
10.4.2021 - 12:06
+15

wilkinson22

 

Už keď tak Fabian nehral celú tú presilovku čo svojim simulovaním zariadil, a pri tom hraje pravidelne presilovky, a nastúpil tesne pred koncom tretiny to sú len fakty s ktorímy ty nevieš pracovať, len niečo trepnes, ale.argumenty žiadne
10.4.2021 - 11:14
+3

rasti_assez

 

Je velkonocne obdobie,ako povedal Gregor po prvom zapase.Ked Pan Jezis vstal zmrtvych za tri dni, moze aj hrac po uraze hlavy,ktory par minut bezvladne lezi nalade, zase po par minutach lietat po lade akoby nic.
10.4.2021 - 11:15
0

greendeath

 

Je uplne normalne,vsade vo svete,ze ten co prehra v play off dopraje svojmu superovi aby tu ligu vyhral...ono sa to potom lahsie stravi,ze sme prehrali s vitazom i ked mne osobne to je jedno...
10.4.2021 - 12:05
+4

milmikus

 

Dufam ze teba sa nadobro zbavime.
Odporucam kazdemu precitat si Trickove prispevky mesiac,dva dozadu.
Ako je na tom Spisska?Ved to boli tragedi na cele s Ricim neshopnym atd.
Ty si jeden z dovodov preco tak silno drzim Spisiakom palce aby bol od teba zase na fore pokoj.
10.4.2021 - 13:06
0

Tricko30

 

Milmikus prosím ta ty spávas stym rapacom ci co každý jeden príspevok aký je to dokonalý hokejista pritom je to prvoligový hrac ked postupi Spišská tak trištvrte muzstva si tam ani nepinkne v extralige na cele stym úžasným rapacom
10.4.2021 - 13:47
0

majster N

 

daj si tabletku tielko....uz si videl zelinarov v extralige v polke sezony....prvoligovy hrac a polaka snv si ani nepinkne? to mi je ta luto,lebo zatial ty co si ani nepinknu tu tvoju galakticku zilinu nepustili knicomu 0:2 tielko 0:2
10.4.2021 - 17:02
+4

KrebsKandidat

 

Ale ak postupia, tak pustupia vyhrou na lade, prave nad "tvojou" Zilinou.
A ten osobny utok je mimo temy.
10.4.2021 - 17:05
+1

milmikus

 

Vies aky je rozdiel medzi nami.Ze ty len utocis a urazas vsetkych naokolo.
Miesto toho aby si uz konecne sklapol a pochvalil aj protivnika tak len ukazujes aka si 0la.
Chlap po dvoch rokoch nastupil na lad a dotiahol Spisiakov do finale ako GM a hrac v jednej osobe.
V Poprade bol moj oblubeny hrac a tesim sa z jeho uspechu.
Toto je moj posledny prispevok na tvoju adresu.
Si totiz len strata casu a je mi ta uprimne luto.
10.4.2021 - 18:56
+6

tomMHC

 

Veď ten chlapec je retardovaný, to tu vie hádam každý. Nemá to v hlave v poriadku. Už mu tečie do topánok, chytá sa každej voloviny...tipujem že po druhom zápase plakal tak hodinu do vankúšika
10.4.2021 - 18:27
+3

majster N

 

tricko...ty si tu uz ako matovic v parlanemte totalny saso portalu.....kazdy normalny martincan na na haku daku zilinu....a skus si to pozriet z ineho pohladu,skor budem fandit teamu ktory vyradi moje muzstvo,aby som si mohol povedat ze sme vypadli s postupujucim do extraligy....to len ty mas oci krvave pri martincanoch,aj to len tu na portali...doma si urcite zalezeny pod perinkou ty borec....jedina tragedia je tvoja existencia
10.4.2021 - 16:59
+3

HkmDetva

 

Neboj skonci Tabacek a Markovic pojde kam patri
11.4.2021 - 5:56
0

fandaxxx

 

Fabian: pamatam si tiez jeden moment z PO KE-NR.Vtedy tvrdy muz nasej EX zramoval kosickeho hraca.ten odisiel do satne a vyzeralo to ze mu sezona skoncila.ale do dalsej nastupil.po rozhovore s lekarom,ako sa citil osobne,jednoducho ak mu to dovoloval zdravotny stav nastupil do dalsieho priebehu.co je na tom divne,ze hrac po takom otrase sa po niekolkych minutach pozviecha.a co poznam Pistu,urcite nepotrebuje na svoju reklamu nejake simulovanie.robite tu z komara somara.
10.4.2021 - 11:35
+4

wilkinson22

 

Mám pocit že Zilincania potrebujú nájsť vinníka svojej prehry, na miesto toho aby pozreli do svojich rádov tak ho hľadajú vo Fabovy, čo už vinník sa musí nájsť,
10.4.2021 - 11:48
+14

rasti_assez

 

Ano, kazdy ma hranicu inde.Napr.Sloboda z Bystrice po zakroku toho Kanadana odisiel na striedacku po svojich a doteraz lezi na jiske.Alebo Sekeras v Petrohrade, skoncil v nemocnici ale finale uz hrat chcel na revers a nasu skodu.Nevie to posudit rozhodca,ktory nema na hlave CTcko, neviem ani ja.Tych 5 min. bolo v danej situacii ked sme sa bali o zdravie hraca asi spravodlivych.
10.4.2021 - 11:52
+8

wilkinson22

 

Konečne niečo rozumné, rozhodca sa musel rozhodnut hned, keď videl úder do hlavy tak čo mu ostávalo, ale robiť z Fabiana herca, ako z Neymara je už privela
10.4.2021 - 12:08
+2

Žilinčan

 

Áno, to bolo. Rozhodca nevie posúdiť ako je to s tým hráčom danej chvíli. V tomto ostal ležať z jediného dôvodu. Aby zariadil 5 minútovú presilovku miesto dvoj minútovej, ktorá by nastala ak by normálne odišiel a nehral tam divadlo. Je to o charaktere hráča. Nikto mi nepovie že tam ležal z iného dôvodu, keďže za pár minút hral ako keby sa mu nič nestalo. Ono sa ani nestalo
10.4.2021 - 12:34
+1

fandaxxx

 

fabian: ja neviem,niektori ludia si idu svoje.uz tu bolo par prispevkoch tak sa nebudem opakovat.spytam sa Ta inak.hral si niekedy hokej?nevravim uz o profesionalnom.prial by som Ti zazit taky naraz na mantinel(a to nikomu neprajem nic zle),ci by si hned vyskocil na lad.telo,organizmus potrebuje urcite nejaky cas na nakopnutie.ci vsetky zabery aj z inych lig,si myslis ze hraci tam lezia nekolko sekund,minut aby si tam dali slofika??urcite v tom case nerozmysla hrac ci udeli rozhodca 2 alebo 5 minut.
10.4.2021 - 12:45
+3

Žilinčan

 

Bol to faul ktorý sa mal piskať. Ak by sa postavil a normálne odišiel, bola by presilovka 2 minúty Stále dookola to isté..
10.4.2021 - 12:52
+3

milmikus

 

Ty si stale neuvedomujes zavaznost toho faulu.
Ze Skladany bol v plnej jazde a trafil hraca ktory bol v suboji s inym.
Ci 5 minut sa nedava za druh zakroku ale podla poctu minut kolko lezis.
Toto je totalne pod ciaru riesit Fabian a nie Skladaneho!
10.4.2021 - 13:03
+2

fandaxxx

 

faul: no Ty by sis sa po takom naraze otrepal ako ked pes vyjde z vody a isiel by si normalne na striedacku.pisal som uz o viecerych faktoroch po takych narazoch,tak to je posledne co na Teba reagujem ohladom toho,lebo asi to nechces pochopis.a dam ruku do ohna ze od Fabiana neslo o ziadne simulovanie.
10.4.2021 - 13:06
+1

sam96x

 

Ono on má 40 rokov, kľudne môže mať iné zdravotné problémy, Skladaný to urobil zbytočne, neviem načo do neho tak vletel.
10.4.2021 - 13:10
0

hokej255

 

Fabian určite nesimuluje. Bol to čistý faul môžte si to všetci pozrieť znova. Nebol to prvý takýto faul od Skladaneho.
10.4.2021 - 20:27
+1

wilkinson22

 

Otrepem ti hlavu o matinel v plnej rýchlosti som zvedavý ako dlho tak budeš ležať ty,🙄
10.4.2021 - 12:46
0

Žilinčan

 

Myslíš že by si mal na to odvahu? Skludni hormon chlapče sa správaj sa slušne.
10.4.2021 - 12:50
+2

wilkinson22

 

Strach a peniaze som nikdy nemal 🤣🤣🤣 ako sa u nás hovorí, 😁
Ja som kľudný a to nebola vyhrazka bola to len hypotetická poznámka keď si to zobral osobne tak sa ti ospravedlňujem že s písaného textu to vyšlo inak ako som to myslel 😉
10.4.2021 - 13:01
0

fandaxxx

 

zapas: wilkinson22.keby si fakt priznali ze to bola riadna ----tina od tak skueseneho hraca ako je Fero Skladany.a to bol dolezity moment vo vyvoji zapasu,kde SNV dala tri goly v presilovke.paradoxne,ktore im den predtym vobec nesli
10.4.2021 - 12:51
+1

wilkinson22

 

Presilovky im nešli ani vcera, veď z posledných 5 min. Hrali 4 min. presilovku plus powerplay
10.4.2021 - 13:03
0

fandaxxx

 

presilovky: ja som myslel o presilovkach SNV
10.4.2021 - 13:15
0

fandaxxx

 

tvrdy muz: Ten tvrdy muz,som zabudol napisat,bol Martin BACA
10.4.2021 - 11:41
+1

fandaxxx

 

zapas: este jeden postreh k vcerajsiemu zapasu.kto ho sledoval dufam ze mi da za pravdu.uprimne poviem,neviem kto to bol co spolukomentoval ten zapas,ale velmi rozumne ,triezve hodnotenia na sposob,system hry oboch muzstiev.napriek tomu ze fandil ZA vedel vytknut zle veci ZA ale nezabudol aj pochvalit dobre,ale to robil aj na strane SNV.fakt kalap dolu chlope
10.4.2021 - 14:04
+2

Standacik

 

určite lepšie než týpek v prvom zápase ktorý bol ako Steven Hawking
10.4.2021 - 14:10
+2

fandaxxx

 

prvy spolukomentator: tak pravdu povediac tiez som oci prevracal ked zacal rozpravat o vlkoch,svorkach a pod.
10.4.2021 - 15:35
0

Žilinčan

 

Je to klubový kanál nie verejnoprávna televízia. Ty buď len rad, ze si to mohol sledovať zadarmo
10.4.2021 - 18:29
+2

fandaxxx

 

zapas: dakujem velmi pekne.Ty si to nesledoval??ci si bol v tej oranzovej veste priamo na stadione?my v KE sme ani pri vypredanej Stelke nemali tolko usporiadatelov povedal som len svoj nazor na komentatorov.ak si si nevsimol,dal som svoje uznanie tomu chlapikovi v druhom zapase.
10.4.2021 - 19:19
+1

Lubino14

 

Na Tricka a jeho reakcie som si casom zvykol.Je pravda , ze ma niekedy ine pohlady na dane veci a niektorim Vam tu dviha zlc , ale niektore nazory ma OK.Ale co som si vsimol , ze tu ma v posledne dni dost velku konkurenciu v podobe Zilincana. Niekedy mi to pride ako keby mal Tricko dva profily. Zilincan , je pekne ze takto hrdo fandis svojej ZA , ale bud tak troska ludsky a neliec si tu komplexy utocenim na inich , resp na hracov. Ak budes mat v zivote odrobene alebo odohrane to co Pista potom tu mozes vypisovat take pixoviny aky je simulant a podobne. Z tvojich silackych vyjadreni mam dojem , ze by sa ti nic nestalo , ale v skutocnosti mam dojem , ze by ta tam skladali ako rubikovu kocku. Ak sa nerozumies hokeju tak ho pre nesleduj.
10.4.2021 - 14:42
+2

Žilinčan

 

Lubino14 ma odhalil : Konšpiracie nemajú konca ako tak čítam.. Takže ja som vlastne Tričko len pod iným nickom.. Čo ty o mne vieš? Koľko ja mam v živote odrobene? Nikdy v živote som nemal komplexy, ten hore mi nadelil tolko, že som spokojny a ďakujem mu za to. Skladali by ma tam ako rubrikovu kocku? Skôr nie,keďže mam troška iné výškové a pravdepodobne aj vahove parametre, ale keď si myslíš, dajme tomu. Bol to faul, ale ani zďaleka nie taký ako tu píšu niektorí. Pozri si to viackrát na YouTube.Hokej sledujem už nejaký ten rôčik, presnejšie asi 20 rokov. Netvrdím ze som odbornik na všetko, ale mam svoj názor ktorý si tu občas dovolim napísať. Bez krvavých oči. Čo sa o niektorých z Vás povedať neda
10.4.2021 - 18:27
0

Žilinčan

 

Už sa o tomu nebudem ani ja viac krát vyjadrovať. Každý máme svoj názor. Naši mali v závere dve presilovky ktoré nevyužili. Tam je príčina včerajšej prehry.
10.4.2021 - 18:34
0

fabregas001

 

verím že ty nie si Tričko, lebo som si nevšimol ani jednu gramatickú chybu (myslím tvrdé a mäkké i) čiže za teba dám ruku do ohňa že ty tričko nemôžeš byť
10.4.2021 - 22:56
0

erik24

 

kedze som Popradcan a do Spišskej je to na skok, prial by som to Spišskej, na druhu stranku, dolezite by bolo, ci by nasli dostatok financii na extraligu...Zilina by s tym problem mat nemala, kedze ma za sebou silneho sponzora...na druhu stranku, ci uz postupi jeden alebo druhy tim, som zvedavy ako to vysklada novy ucastnik extraligy, pretoze sa uz tak ta kvalita rozdeli este do dalsieho timu v extralige, uplne s prvoligovym kadrom hrat extraligu nepojde...ako aby to malo zmysel...kazdopadne som zvedavy, ako toto cele skonci, mozno Ziline nevyhovuje ten tlak, predsa len, ciel bol ich postup, jasne to deklarovalo vedenie ich, za favorita ich povazovali hokejovy odbornici a aj stavkove kancelarie a vacsina fanusikov...cize tlak z kazdej strany na hracov aj trenerov a v tom sa niekedy tazko pracuje potom...
10.4.2021 - 15:01
+5

Dzunkes

 

Velmi mudro 👍🏻
10.4.2021 - 17:21
+1

richardd6

 

Snv by mala dostatok financií na extraligu
10.4.2021 - 17:58
+1

fandaxxx

 

HOKEJ: OT.Akurat sledujem play off v ruskej KHL.V Moskve skoro plny stadion,ziadne rozostupy,ruska sem tam niekto ma....tam nemaju covid???
10.4.2021 - 19:21
0

FanusikZamkov

 

Sú očkovaný napríklad Sputnikom V. Také jednoduché je to pochopiť.
10.4.2021 - 19:29
0

topska

 

Ano ale preockovanych maju dokopy 4,7 percenta populacie...Vsetkym co tam je k dispozicii.
10.4.2021 - 19:41
+4

FanusikZamkov

 

No já som presvedčený že je to väčšie percento.
10.4.2021 - 20:22
0

topska

 

Tak si to vygoogli, co sa ockuju tajne ci co?
10.4.2021 - 21:21
0

rasti_assez

 

Oni to asi ani vo vacsej miere nepotrebuju.Pri ich hustote obyvatelov,ked su v ruskej federacii republiky ako Jakutsk, kde je 0,3 obyv na km2, co je 500 krat menej ako ma Slovensko.Rovnako je vtipne davat za priklad severske staty, v podstate izolovane, s nizkou hustotou, strukturou priemyslu s velkou pridanou hodnotou.My priamo susedime s 5timi statmi s rovnakym alebo horsim stavom sirenia epidemie, ked sa premelie z vychodu na zapad, severu na juh denne nekontrolovatelne mnozstvo ludi ,tovaru a prihranicnych pendlerov ci zivnostnikov vandrujucich po europe, aby uzivili seba a svoje rodiny,vo velkych fabrikach sa tlaci za pasmi mnozstvo domacich muklov a ukrajinskych,rumunskych ci balkanskych gastarbeiterov.
10.4.2021 - 20:56
+1

lišiak1

 

jasne, a preto nedavno bol vypredany stadion na luznikach s drvivou vacsinou ludi bez rusok.
tu sa budeme hrat na covidpandemiu asi az dokedy posledny nezhasne.
10.4.2021 - 21:59
0

richardd6

 

Dúfam, že v utorok kupujeme nové televízory na extraligu
10.4.2021 - 20:53
+1

fabregas001

 

diskusia plno zaujatých ... ja viem že vám Tričko lezie v žalúdku a kopu komentujúcich si ho tu teraz vychutnávate ako aj nás ostatných čo fandíme rovnakému klubu ako on .... jasne, fanúšikov Martina chápem, že si nás vychutnávajú, tak to ma byť je medzi nami rivalita ... ostatní z iných miest hlavne komentujú aby si vychutnali Trička ... ale k veci ... polovica z vás tu píše (podľa mňa zo zaujatosti) že Fabián nikdy nesimuloval je to pán hráč atď., zároveň špinite Gregora atď.... rešpektujem Fabiána, áno dokázal v kariére veľmi veľa a nesiaham mu ani po členky kebyže v prvom zápase nespravil totožnú vec ako teraz v druhom po kontakte Skladaného tak nepoviem ani jedno slovo ... ale dal som si trošku námahy a našiel som to simulovanie v prvom zápase ... https://www.youtube.com/watch?v=7VZgZDTqSHI .... pozrite na čas 2:03:00 a počkajte aj na opakovaný záber 2:04:50 ... ak vám toto neprišlo ako simulovanie tak už neviem ... a práve kvôli tomuto mám názor taký, že to simuloval aj včera ... keby sa toto nestalo v prvom zápase tak ho neobvniním zo simulovania teraz z druhého zápasu ... ale je to veľmi okaté keď to isté spraví v dvoch po sebe idúcich zápasov zvlášť v tom prvom zápase je vidieť že tam pomaly ani kontakt nebol ...
10.4.2021 - 21:23
+3

wilkinson22

 

Písal som vyššie vsumaj si ten lakeť pod rebrá a z mohol mať vyrazený dych, to len Žilinský ironmani zvládajú nárazy 85 kilovych chlapov v plnej rýchlosti odzadu keď to nečakajú, Gregor im zakáže ešte sa váľať po ľade
10.4.2021 - 22:12
+2

fabregas001

 

okey, zase narážka na žilinských ironmanov ... nejdem konverzovať keďže vidím že s tebou by bola konverzácia asi taká ako s tričkom
iba reakcia k vyrazenému dychu ... sám som futbalista, čiže vyrazených dychov som mal XY krát a pri vyrazenom dychu by si inak vyzeral a navyše by ti pomohli spoluhráči dať sa buď na špičky alebo ťa vystrieť .... mal som raz tak vyrazený dych že som dokázal ešte protihračovi ukázať a povedať že mám vyrazený dych nech ma vystrie a to už bolo fakt pri takom že som cítil že je zle ... ale rešpektujem tvoj názor a neurážam Fabiána, len tvrdím že simuloval minimálne v tomto videu ... ale keďže sa to náhodne dva krát po sebe stalo tomu istému hráčovi tak ho podozrievam aj z tohto druhého zápasu ... môj názor, skús aj ty mňa rešpektovať a nehádajme sa tu a hlavne neurážajme ironmanov
10.4.2021 - 22:28
+1

wilkinson22

 

Rešpektujeme tvoje názor ale ja sa ti snažím vysvetliť že Fabo nie je hráč ktorý potrebuje simulovať, verím tomu keby mu nič nebolo tak tam neleží a keď ho už podozrievala so simulovaním tak si pozri poriadne ten druhý naraz, ale dobre našli ste si obetného baranka za vaše zle vykony, len sa nepozriete do vlastnej šatne skoda
10.4.2021 - 22:59
+1

fabregas001

 

veď ja netvrdím že za naše prehry môže práve toto ... za prvú prehru a čiastočne aj za druhú prehru si môžeme hlavne sami a to hlavne kvôli slabým výkonom našich brankárov a celkovo našej obrannej hry ... ale či v tom druhom zápase to bolo simulovanie alebo nie, tak sme v tej oslabovke (aj keď sa k nej pridal ešte Markovičov trest, ktorý bol tiež prinajmenšom diskutabilný, ale ten neriešim lebo to vie len on sám či tu bránu posunul schválne alebo nie) dostali 3 góly, čiže dosť ovplyvnila zápas a to asi uznáš aj ty, že aj keď to bolo na začiatku, tak s tým stavom 0:3 už málokedy niečo vieš spraviť ... a keď si pozrieš moje staršie príspevky, tak ja som našich brankárov kritizoval aj pri víťazstvách či už proti považskej alebo dubnici .... čiže nie som z tých, čo by slepo zastávali svojich hráčov a hanili druhých .... ale ako som už vyššie písal, bola by to vcelku veľká náhoda že sa toto stalo 2 krát po sebe tomu istému hráčovi a dva krát s tou istou reakciou (minútku dve si poležím bezhybne na ľade, uvidím ako čo rozhodca a potom sa postavím a idem hrať) ... proste je to môj názor a verím, že keby to spravil náš hráč tak by som minimálne bol ticho a radšej by som sa k tomu nevyjadroval akoby som ho mal obhajovať ... i keď vo futbale je simulovanie na bežnom poriadku tak k hokeju mi to nepasuje a hlavne nie k takému skúsenému hráčovi s Céčkom na hrudi ... keby to bol možno iný hráč nejaké mladé ucho tak okey nemá rešpekt atď... ale od Fabiána by som toto nečakal a preto ma to prekvapuje, tak ako aj iných, ale ako som vyššie písal na náhody moc neverím ...
10.4.2021 - 23:30
+1

wilkinson22

 

Tvoj názor ti neberiem, ani ja Markoviča posúdiť neviem, ja som si všimol že ide na trestnú až keď sa za ním zavreli dvere,
10.4.2021 - 23:33
0

Lubino14

 

cize konstatujes ,ze je simulant co je krive obvinenie a tym padom je to trestny cin , ktoreho si sa dopustil ty.
10.4.2021 - 22:17
0

fabregas001

 

sorry, ale z týchto rečí som už vyrástol a neviem ako to súvisí s témou bavme sa ako dospelí a nie ako 15 roční fagani cez sociálne siete ako napríklad ja ťa zbijem, ja ťa udám, ja podám na teba trestné oznámenie, ja to poviem ockovi atď nemám ti k tomu iné čo povedať ... ak si mi týmto chcel nahnať strach alebo niečo podobné tak dpce sa bojím že mi zajtra NAKA zaklope na dvere dnes už nezaspím prečo si mi toto spravil?
10.4.2021 - 22:52
+4

lišiak1

 

pekne spisska
10.4.2021 - 21:59
+1

Chamois13c

 

Takze konfrontacie lisiaka 1 s tricko 30 v novej sezone asi predsa nebudu, skoda tesil som sa na to spisskej samozrejme drzim palce hra tam kopu ex kamzikov
11.4.2021 - 8:36
+3

Pretorian81

 

Zajtra Vlci treba ukázať výkon ako v základnej časti Pondelkový duel veľa napovie takže zdravo sa naštvať a bojovať..držíme palce v BJ
11.4.2021 - 11:24
+1

dukla1991

 

Novák: Ja len toľko, že mi príde zvláštne, že Novák bol potrestaný v extralige a nesmie pískať štvrťfinále extraligy. Ale finále SNL môže pískať. To potom je aký trest. A iba taká malá poznámka. Tesne pred faulom na Fabiána, išiel Markovič sám na bránu a obranca Spišskej ho tam sekal hokejkov aj po chrbte a toto rozhdcovia sa tvárili, že je to ok, pritom minimálne raz tomu Markovičovi kvaltne šľahol tou hokejkou. Takže iba toľko. Celá finálová séria sa mi zdá veľmi zvláštna a aby neboli niektorí ľudia ešte prekvapení na konci...
11.4.2021 - 19:23
+4

Žilinčan

 

Áno, bolo tam toho viac. Ale škoda to tu písať.Niektorí nepochopia
11.4.2021 - 20:10
+1

Standacik

 

koľko krát ho sekol hokejkou?, nebolo to len raz a to už v momente kedy mu puk utiekol?
11.4.2021 - 20:10
0

fandaxxx

 

ZA-SNV: https://vlcizilina.hockeyslovakia.sk/sk/article/podavame-podnet-na-rozhodcovsku-komisiu-videa-v-clanku
11.4.2021 - 19:40
+1

richardd6

 

Úplne trápne, dúfam, že vytrepu spisiaci plackov
11.4.2021 - 20:13
+3

miso1389

 

takze sme spadli na uroven nitry tam tiez casto podavaju protesty,aj tak je to už jedno na vysledku sa nezmeni nič,zajtra hrat hokej a nie sediet na trestnej a bude to v pohode.
11.4.2021 - 23:31
0

fandaxxx

 

ZA-SNV: Topiaci sa aj slamky chyta
11.4.2021 - 19:42
0

wilkinson22

 

Na Slovensku sa objavil nový zvierací druh Vlcko plačúci, je jasné že svojim podnetom ZA nič nezmenia ale pre nich pred pondelkovym "existenčným" zápas takto nepriamo vyvyjaju tlak na rozhodcov, aby sa vám to nevypomstilo,
11.4.2021 - 19:42
+1

Jančo66

 

fuuuha, tak na tom videu zozadu a zhora pohlaď na bránku je jasne vidno, ako to bolo s posunutou (vyhodenou bránou) s osadenia. No a ten Markovičov nekontrolovaný pád bol isto úmysel...
11.4.2021 - 20:19
0

Standacik

 

a všimaj ako tam žilinčan sekol spišiaka
11.4.2021 - 20:24
0

Jančo66

 

tak mal ist von žilinčan, ale to čo spravil čiarový akože..
11.4.2021 - 20:26
0

Standacik

 

tak sa tu ohaňate sekerou na markoviča a od vás sekeru tiež neodpiskal..
11.4.2021 - 20:31
0

wilkinson22

 

Myslím že to bolo v prvom zápase keď Lahtinen by dával do prázdnej bránky keby ho ZA obranca nezahakoval nechce sa mi to hľadať
11.4.2021 - 20:33
0

Jančo66

 

Prosím mňa z tej skupiny vynechaj dobre? Jediné čo som kritizoval bolo to, že nás nepodržali brankári a raz som uletel na jedného od vás, čo písal o návštevnosti. Takže peace.
11.4.2021 - 21:23
0

Žilinčan

 

Jasne ze nebol. A táto situácia dosť ovplyvnila zápas.Za stavu 0:3 sa už ťažko dohaňa
11.4.2021 - 20:40
0

fandaxxx

 

ZA-SNV: Plackovia zo ZA.a co sa tak pozriet aj na video.ked ste od 52 minuty hrali v kuse dve presilovky,styri minuty v kuse,potom este power play.idealna sanca otocit zapas.toto video nezverejnite???.uz sa nestrapnujte.nic este nemate stratene tak bojujte na lade a nie vyplakavanim a hladanim pricin prehier vsade inde len nie u seba.
11.4.2021 - 20:22
+3

Tricko30

 

Vsak to narazenie Lendaka bolo horšie ako fabiana len stym rozdielom.ze nas sa tam nevalal ako keby umieral a stevkovi neni nic a Lendak ma tvar riadne dorychtovanu ale beriem robia to dobre Spišiaci plaču valaju sa a rozhodca im to papka ale je play off a každý používa zbrane na aké má
11.4.2021 - 20:50
+2

richardd6

 

2:0 pre snv len toľko k tomu
12.4.2021 - 8:43
+1

Jančo66

 

Je jedno čo už bolo. Stav série je 0:2. Chalanov povzbudil aj Ultras, tak snáď zaberú a po utorku bude 2:2 a zavrú ústa všetkým čo im tak neprajú.
11.4.2021 - 21:24
0

Pretorian81

 

Vyrovnať seriu !! Aj my z Bardejova fandíme Vlkom
12.4.2021 - 9:12
+2

wilkinson22

 

Ty!!! z BJ fandia vlkom 😉
12.4.2021 - 11:51
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen50179:125103
2.Michalovce50155:11399
3.Poprad50186:13395
4.Slovan50146:11594
5.Nitra50163:15689
6.Detva50156:14480
7.Trenčín50169:13479
8.Košice50148:12875
9.N. Zámky50132:14061
10.B. Bystrica50135:17157
11.Miškovec50118:18147
12.L. Mikuláš50105:25218
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
Tím ZVVPPPPGB
1.Bolzano000000:00
2.Klagenfurt000000:00
3.Salzburg000000:00
4.Viedeň000000:00
5.Fehérvár000000:00
6.Bratislava000000:00
7.Dornbirn000000:00
8.Villach000000:00
9.Linz000000:00
10.Innsbruck000000:00
11.Graz000000:00
12.Znojmo000000:00
13.Ľubľana000000:00
14.Val Pusteria000000:00
Aktualizované: 15.5.2021 12:50
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 1.3.2021 03:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 1.3.2021 03:13
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 1.3.2021 03:13

Bleskovky

Bennett si za narazenie Colemana nezahrá jeden zápas

Hokejový útočník Floridy Panthers Sam Bennett dostal za narazenie Blakea Colemana z Tampy Bay trest na jeden zápas. Svojmu tímu tak bude chýbať v druhom súboji 1. kola play off NHL, ktoré je na programe v noci na stredu. Informoval o tom web NHL.
včera o 09:51 - TASR

Švajčiarsky brankár Schmid dostal trojročnú zmluvu od New Jersey

Klub zámorskej hokejovej NHL New Jersey Devils sa dohodol na trojročnej spolupráci s brankárom Akirom Schmidom. Dvadsaťjedenročného Švajčiara si "diabli" vybrali v 5. kole draftu v roku 2018 zo 136. pozície.
17.5.2021 19:20 - TASR

MacKinnon by mal stihnúť 1. kolo play off

Hokejisti Colorada by mali mať v 1. kole play off NHL k dispozícii na Nathana MacKinnona. Dvadsaťpäťročný útočník vynechal štyri z posledných piatich zápasov základnej časti pre zranenie v dolnej časti tel. Pred pondelkovým štartom série so St. Louis však už trénoval na ľade.
16.5.2021 08:59 - TASR

Lotyšsko – Švajčiarsko 1:2 v príprave

V prípravnom zápase pred hokejovými MS 2021 zvíťazilo Švajčiarsko nad Lotyšskom 2:1. sumár: Lotyšsko – Švajčiarsko 1:2 (0:1, 1:0, 0:1) Góly: 37. Dzierkals - 1. Simion, 55. Hofmann
15.5.2021 21:20 - TASR

ČR - Rusko 4:0 na Českých hrách, domáci vyhrali turnaj v Prahe

Hokejisti Česka zvíťazili v záverečnom zápase Českých hier nad Ruskom 4:0. Domáci turnaj tak zakončili bez prehry a vyhrali ho so ziskom 8 bodov. Rusi skončili s tromi bodmi na poslednom štvrtom mieste o skóre za Fínskom.
15.5.2021 17:53 - TASR

Švédsko - Fínsko 3:2 na Českých hrách

Švédski reprezentanti zdolali v sobotnom zápase Českých hokejových hier Fínov 3:2. Na podujatí v rámci Euro Hockey Tour dosiahli prvé a jediné víťazstvo. České hokejové hry /Praha/: Švédsko - Fínsko 3:2 (1:0, 0:1, 2:1) Góly: 7. Froden, 49. Hallander, 59. Rasmussen - 60. Sallinen
15.5.2021 13:19 - TASR

Zub predĺžil zmluvu s Ottawou o dva roky

Ruský hokejový obranca Arťom Zub bude v zámorskej NHL naďalej pôsobiť v Ottawe Senators. S kanadským klubom sa dohodol na predĺžení zmluvy o dva roky. V sezóne 2021/2022 zarobí 1,75 milióna USD, v ďalšom ročníku 3,25 milióna.
15.5.2021 10:25 - TASR

Nemcov posilnia Rieder, Bergmann a Gawanke

Nemeckú hokejovú reprezentáciu posilní pred MS v Lotyšsku Tobias Rieder. Útočník Buffala Sabres sa pripojí k tímu priamo v Rige. Okrem 28-ročného Riedera sa na šampionáte v nemeckom drese predstavia aj dvaja hráči pôsobiaci v AHL - Lean Bergmann a Leon Gawanke.
15.5.2021 09:29 - TASR

Lotyšsko - Švajčiarsko 0:3 v príprave

Švajčiarski hokejisti zvíťazili v piatkovom prípravnom stretnutí pred svetovým šampionátom v Rige nad Lotyšskom 3:0. Švajčiari budú vo štvrtok 27. mája súperi slovenských reprezentantov v A-skupine MS. prípravný zápas pred MS Lotyšsko - Švajčiarsko 0:3 (0:1, 0:2, 0:0) Góly: 9. a 21. Simion, 30. Ambühl.
14.5.2021 20:17 - TASR

Karlsson opustil tím Kazachstanu, nahradil ho Jeremejev

Brankár Henrik Karlsson sa podľa portálu shaiba. kz rozhodol opustiť tréningový kemp hokejovej reprezentácie Kazachstanu. Trénerský štáb sa namiesto neho rozhodol povolať na MS do Rigy Demida Jeremejeva z HK Temirtau.
14.5.2021 12:26 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

21. 05. 2021
Rusko - Česko o 15:15
Nemecko - Taliansko o 15:15
Bielorusko - Slovensko o 19:15
Kanada - Lotyšsko o 19:15
22. 05. 2021
Dánsko - Švédsko o 11:15
Nórsko - Nemecko o 11:15

Odohrané zápasy

Najviac bodov

Najlepší strelec

Najlepší brankár

Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov