Diskusia: 9.kolo 2.ligy: Levice s prvou výhrou, nebodovala už len Gelnica
V sobotu 23.11.2024 sa v druhej hokejovej lige odohrali zápasy 9.kola.
Skupina A
HK Slovan Levice 5 - 3 HO HAMIKOVO O.Z Hamuliakovo "B" (0:1, 2:2, 3:0), 33 divákov
Góly: Likhachev, Gellen 2, Šebestín, Hofer - Paleček 2, Prexler
Zostavy: Levice - Hamuliakovo
HK Iskra Partizánske 3 - 4 sn MHA Martin (1:1, 1:0, 1:2, 0:0), 459 divákov
Góly: Peniaška, Káčer, Gašparovič - Barto, Poliaček, Paulíny, rozh. náj. Fúčela
Zostavy: Partizánske - Martin
HC Dukla Senica 8 - 1 HC Prievidza (3:1, 2:0, 3:0), 1050 divákov
Góly: Kristín 2, Klučiar 2, Šmach, Jarolín, Šmach, Čagan - Greschner
Zostavy: Senica - Prievidza
HK Bratislava 1 - 4 MŠK Púchov (1:1, 0:1, 0:2), 75 divákov
Góly: Chovan - Deneš, Hudík, Shisterov 2
Zostavy: Bratislava - Púchov
Tím | Z | V | Vp | Pp | P | Skóre | B | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | HC Dukla Senica | 9 | 9 | 0 | 0 | 0 | 49:14 | 27 |
2 | MŠK Púchov | 9 | 7 | 0 | 1 | 1 | 55:19 | 22 |
3 | MHA Martin | 9 | 5 | 2 | 0 | 2 | 57:24 | 19 |
4 | HK Bratislava | 10 | 6 | 0 | 0 | 4 | 41:37 | 18 |
5 | HK Iskra Partizánske | 10 | 3 | 0 | 1 | 6 | 41:37 | 10 |
6 | HO HAMIKOVO O.Z Hamuliakovo ("B" družstvo) | 9 | 3 | 0 | 0 | 6 | 35:47 | 9 |
7 | HC Prievidza | 9 | 1 | 0 | 0 | 8 | 27:66 | 3 |
8 | HK Slovan Levice | 9 | 1 | 0 | 0 | 8 | 24:85 | 3 |
Skupina B
MHK AUTOCAR Dolný Kubín 5 - 2 HK Slovan Gelnica (1:1, 3:1, 1:0), 577 divákov
Góly: Bodorík, Jonák 2, Kollárik, Hančiak - Gurčík, Šumichrast
Zostavy: D.Kubín - Gelnica
HK Brezno 2 - 9 HKM Rimavská Sobota (1:1, 0:5, 1:3), 470 divákov
Góly: Heckl, Babkovič - Trnka 3, Halás 3, Dreisig, Ščurko 2
Zostavy: Brezno - R.Sobota
HK Sabinov 3 - 6 MHK Kežmarok (2:4, 0:0, 1:2), 140 divákov
Góly: Goffa, Duplinský 2 - Slivka, Cvengroš, Krigovský, Bednarčík, Jabrocký, Pavlov
Zostavy: Sabinov - Kežmarok
Tím | Z | V | Vp | Pp | P | Skóre | B | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | HKM Rimavská Sobota | 8 | 6 | 0 | 1 | 1 | 53:23 | 19 |
2 | MHK AUTOCAR Dolný Kubín | 8 | 6 | 0 | 0 | 2 | 40:23 | 18 |
3 | HK Bardejov | 7 | 5 | 1 | 0 | 1 | 38:13 | 17 |
4 | MHK Kežmarok | 8 | 4 | 0 | 0 | 4 | 30:29 | 12 |
5 | HK Brezno | 8 | 4 | 0 | 0 | 4 | 25:31 | 12 |
6 | HK Sabinov | 8 | 1 | 0 | 0 | 7 | 17:61 | 3 |
7 | HK Slovan Gelnica | 7 | 0 | 0 | 0 | 7 | 11:34 | 0 |
Rubrika: Slovensko
- GB11
- 33: Diváku
To už hráčov bolo viacej
- 23.11.2024 - 23:36
- 0
- blaznivyir
- Ako sledujem, tak už v tej Senici nechodí toľko ľudí ako kedysi. Prezident klubu sa vyjadril, že z ekonomického hľadiska mu postup vyššie netreba, ale tu sa presne ukazuje, že nič netrvá večne a keď nie sú ambície, tak časom to nikoho nebaví, lebo ľudia chcú vidieť a zažívať športové úspechy. Ale tlieskam, za to čo v Senici dosahujú.
- 24.11.2024 - 7:58
- +6
- Mandrake
- Presne tak. A toto sa stane ak sa sútaže uzatvoria,alebo zavedú baráž.
- 24.11.2024 - 11:29
- +4
- topska
- Co sa stane? Ved aj teraz idu hore kluby ktore chcu. Prave naopak, moze sa systematicky pracovat bez tlaku a aj s mladsimi. Pisat o tomto pri druhej lige...
- 24.11.2024 - 12:02
- 0
- doc.koniferum
- V najnižšej súťaži je to bezpredmetné.v 1 lige tam už asi máš pravdu.topska to dobre napisal
- 24.11.2024 - 12:05
- 0
- Mandrake
- Tak som to myslel, že v extralige a shl
- 24.11.2024 - 12:08
- 0
- topska
- Nesuhlasim. Navstevnost v extralige barazou nejako extra nepadne, ani uzatvorenim. Ked sa prehrava ludia nechodia. V prvej lige? Akoze kde bude menej? Presov? Nie, ide o vitazstvo v sutazi, nasledna moznost baraze alebo ak sa uzavrie liga tak by isli hore ak by na to mali. Skalica to iste, Humenne? Ludia chodili aj vtedy a chodili by aj potom. Ini postupit nechcu. Skor sa tam nakupia zbytocne drahsi hraci, nedostavaju priestor domaci. Lebo sa boja zostupu. Potom krachuju, nedohraju, nenastupia...aj toto su obavy. Fakt neviem ako by toto malo a kde konkretne odradit ludi od toho aby na hokej chodili. Sak prvu ligu moze hrat kto chce a hore chcu ist jeden, dvaja max traja. A to je zazracny rocnik. Hore nech ide ten kto na to bude v extralige mat. Este raz, uzavretie extraligy by s najvacsou pravdepodobnostou neznamenala ze nikto hore nemoze ist. Prave naopak. Ukazes ze na to mas herne v prvej lige a ak na to mas aj finacne a pod. tak hore proste pojdes. Toto ma odradit ludi?
- 24.11.2024 - 12:39
- 0
- doc.koniferum
- to píšeš mne?
- 24.11.2024 - 12:42
- 0
- mirec04
- Ok, ale baráž, potom rovnaké podmienky pre tímy v extralige a SHL. Ináč je to nefér súťaž s vopred známym výsledkom.
- 24.11.2024 - 13:30
- +5
- topska
- Pockat tak teraz neviem ako by si to chcel spravit. Teda na ukor prvej ligy obmedzit pocet legionarov v extralige ja neviem na troch styroch, nemat legionarov brankarov a odpalit si tak kvalitu ligy alebo navysit pocet legionarov v prvej lige na ukor mladych? Lebo inak rovnake podmienky len tazko budes mat. Sposob baraze by som samozrejme upravil na nieco ine ako to bolo doteraz.
- 24.11.2024 - 14:33
- 0
- mirec04
- Mal by si iný názor, ak by sa tvoj klub snažil dostať do extraligy.
Je to skrátka nefér.
Spravodlivejší model s počtom legio a mladých sa dá jednoducho nájsť, keď sa chce. - 24.11.2024 - 14:40
- +3
- topska
- No este ho nikto nenavrhol ale ak sa najde budem len rad
- 24.11.2024 - 14:57
- +1
- doc.koniferum
- nevidím ale že najmenší problém v tom,aby mali obe súťaže rovnaké pravidlá a popri tom dávali príležitost mladým.uz kto akých hráčov v oboch ligách dotrepe do mužstva je každého šikovnosť. vlastne kde je napísané a podľa akého vzorca by mali dostávať šancu mladí apriori v 1 lige?kde je napísané,že iba tam by sa mali zohrávat a naberať skúsenosti?lebo niekto môže tvrdiť nech hrajú extraligu,tá im dá viac keďže je kvalitnejšia a dá im viac ako 1 liga.a
bude mať pravdu aj on. - 24.11.2024 - 14:50
- 0
- topska
- Tvoj nazor, za mna velky problem a skonci vela slovakov pripadne odidu do zahranicia
- 24.11.2024 - 14:57
- 0
- doc.koniferum
- však do zahraničia odchádzajú už teraz a už mnoho rokov
- 24.11.2024 - 15:31
- 0
- topska
- Super, tak potom nech skoncia alebo odidu dalsi...Tak toto fakt nie, dakujem. Preco? aby sme tu uprednostnovali prvu ligu pred inymi? Kde to tak vo svete funguje? Vsade ma svoje ulohy. Toboz ak postupit chce resp. vobec moze nad tym uvazovat 1-3 kluby? Scestne. Sak jasne, neznicme tu ligu ale nech ma pre nas hokej prospech. Nie je prvorada. Vsade vo vyspelom hokejovom svete sa osvedcilo ak pomaha tej najvyssej, juniorom a hokeju celkovo. Pozri sa na Cesko, Svajciarsko, Skandinaviu ci dokonca Nemecko. Nie ze odchadzaju mladi tak nech skoncia, ved to tu mame roky.
- 24.11.2024 - 15:37
- 0
- doc.koniferum
- kde ja týmto tvrdením,že tým sa uprednostňuje 1 liga?to si naozaj ešte niekto myslí,že nasadzovaním mladých keď aj v nižšej súťaži ich na Slovensku udržíš?to naozaj niekto tak naivný,že tomuto verí?
- 24.11.2024 - 16:04
- +2
- topska
- Ved ked bude hrat viac legionarov tak nebudu hrat. Alebo menej. Cista matematika. Tak skoncia alebo odidu ja neviem...do polska alebo nizsich lig vo francuzsku. Jasne ze tomu verim lebo poznam x hracov co preto skoncilo. Lebo nemali priestor. Ty fakt chces zvysovat pocet legionarov v prvej lige? Po vzore koho?
- 24.11.2024 - 16:24
- 0
- doc.koniferum
- ale veď čo klubom bráni dávať priestor mladým?Nitra s tým problém nemá napr
- 24.11.2024 - 16:36
- +4
- topska
- bavime sa o prvej lige cely cas, ty si pisal ze by si tam zvysil pocet legionarov
- 24.11.2024 - 17:53
- 0
- Demon
- Pisal, ze baraz pri nerovnakych podmienkach, je nefer. A v tom ma, samozrejme pravdu.
Rozhodni sa, ci chces kvalitu, priestor pre mladych, alebo ferovost voci prvoligistom.
Lebo ak chces uzavretie ligy, ci baraz s nerovnakymi podmienkami, tak ferovost nebude.
A uzavretie ligy rozhodne extralige na kvalite neprida. Niektori daju sancu mladym, ini zas - vediac, ze im nic nehrozi - stavia na Tvrdonov, Linetov, ci inych veteranov, s diskutabilnou kvalitou pre najvyssiu sutaz. A k nim donesu najlacnejsich importov, ktorych najdu, aby si prdkali extraligu s rozpoctom na urovni vreckoveho priemerneho stredoskolaka. A aj ked budu v lige fackovacimi panakmi, budu spokojni a v teplucku. - 24.11.2024 - 18:51
- +2
- topska
- Ako ja suhlasim ale proste momentalne u nas ale ani v zahranici nevidim moznost a ani dovody to urobit s rovnakymi pravidlami. Len preto ze fanusikovia par klubov maju motivaciu chodit na zimak aby priamo postupili. Lebo bud uskodis vyysej lige alebo tu budeme mat vela legionarov v prvej lige ktora by podla mna mala mat svoj vyznam. a to ukazuju aj priklady zo zahranicia. A ano, ak baraz tak ju zmenit.
Ak budu fackovacimi panakmi tak vyhadzov... - 24.11.2024 - 19:58
- 0
- Tip-Top
- V prvej lige navýšiť limit na 4 importov, v baráži by tim z extraligy nemohol mat v zapase ziadneho importa.
Teda tim z prvej ligy 4 ako cez sezónu, a tím z extraligy 0. Vtedy by to bolo ako tak spravodlivé, aj ked stale by na 80% zvitazil tim z extraligy. Predpokladam však, ze extraligisti by takúto baráž nechceli 🤷. - 24.11.2024 - 15:16
- +3
- doc.koniferum
- ale no.to už preháňaš
- 24.11.2024 - 15:32
- 0
- topska
- Akoze spravodlive? Preco by sme mali uprednostnovat prvoligistov?
- 24.11.2024 - 15:38
- 0
- mirec04
- A prečo maju byt zvyhodneni extraligisti?
Rovnaké pravidlá pre všetkých - 24.11.2024 - 18:28
- +2
- Aasen36
- Herne: To chceš ako ukázať v 1.lige že na to máš?
To je nezmysel.
Finančne na to nemajú ani extraligové kluby (splátkové kalendáre, nevyplatený výstroj a pod.), tak čo by si žiadal od provligistu?
Uzavretá extraliga je na Slovensku blbosť.
- 24.11.2024 - 13:50
- +4
- topska
- Pockat pockat...Tak ak na to financne nemaju ani na takej urovni koho maju vymenit cize tym tvrdis ze by v tomto mali vacsie problemy tak potom nie je kardinalna blbost podla toho co pises ten priamy postup? Preco ich tam teda chces ked na to nemaju? Ved presne o toto mi ide. Ze hore maju ist len ti ktori na to financne maju a ak na to hore niekto nema nech ide dole. Splatkove kalendare existuju vsade vo svete, riesia sa dobrovolne.
Herne: To chceš ako ukázať v 1.lige že na to máš?
No ze ju vyhras alebo si tam medzi najlepsimi. Teda si preukazal aku taku vykonnost a boj o prve priecky. Tak potom na co sa ta prva liga hra ak neukazem ze mam na to poskladat kvalitny kader a vyhrat nad konkurenciou teda viem hokej robit? Tak ju nehrajme ak je nezmysel tam vyhravat. Ved aj teraz ju musis vyhrat aby si isiel hore. - 24.11.2024 - 14:31
- 0
- Aasen36
- Skúsim ešte raz: ak som medzi top3 klubmi v 1.lige a po jej skončení, že mám všetko vyrovnané tak môžem ísť do extraligy, kde nie všetci majú vyrovnané záväzky?
To snáď aj sám uznáš že je blbosť. - 25.11.2024 - 14:16
- 0
- topska
- Ale to nech si urcia kompetentni ze aky by bol kluc. Ja hladam nejake moznosti ako v tomto posunut nas hokej. Nech sa o tom diskutuje, odborne najlepsie. Splatkove kalendare a dohody s dodavatelmi...To povedzme si pravdu, toto tu nebude nikdy ciste. Riesim skor to ci sa na nich vobec dohodnes. Proste splnenie licencnych podmienok. Nevidim nejaky extra problem v tom ze ak prvoligista ma nejaky splatkovy kalendar dohodnuty dobrovolne z oboch stran a vie garantovat jeho plnenie a aj plnenie inych financnych a sportovych zalezitosti tak preco by takto hore nemohol ist. A pozor, splatkove kalendare casto nie su na krku samotneho klubu ale niekoho ineho.
Ktore kluby nemaju vsetko vyrovnane? Myslim sucasne kluby, nie nejake podlznosti z minulosti kde to napachali ini...Podla mna ich vela nenajdeme. Ale suhlasim, podme to riesit. - 25.11.2024 - 14:46
- 0
- HokejBJ
-
uplne jednoducho ich odradí to ze tam nevidia víziu ísť do vyššej ligy. Uz som to preberal s veľa fanúšikmi a každý jeden mi potvrdil ze by na hokej prestal chodiť keby sa z danej ligy nedá postúpiť vyššie športovou cestou. Choďte vy všetci čo tak chcete uzavrieť ligu si urobiť prieskum po slovenských štadiónoch ze ci by chodili fanúšikovia na hokej. A toto sú tiež také dôvody. Akoze kto núti niekoho nakupovať hráčov nasilu len aby nevypadli? Keď na to nemajú tak nech idú o ligu nižšie, pozri ako toto pomohlo Ziline, Prešovu Humennému. A tiež klamstva ze kvôli tomu išli platy hore lebo sa vypadáva... platy išli hore kvoli tomu lebo je tu limit na legionárov a preto sú Slováci drahší lebo od nich závisí úspech, nie ze sa vypadáva. A keby zavriem extraligu, tak komu by pomohlo keby každý rok koncil bud LM alebo NZ posledný s 20 budovou stratou? Akože ze by dávali mladým priestor? Mladý potrebujú rast pri kvalitných spoluhráčoch a nie pri drevach, za koho hral Nemec, Mesar, Cernak, za tímy co sa dostali do finále alebo skončili s nimi posledný? Za mňa už keď silou mocou uzavrieť SHL , premeniť ju na farmu ligu a medzi eztrsligou a SHl nechať vstup otvorený, ma to svoje muchy ale na konci dňa brutal pomohlo lige ze tam prišla SNV, tak isto ze tam je Žilina a ze tam v budúcnosti pravdepodobne pride aj Skalica ci Prešov. Treba zmeniť filozofiu, podpisovať mladých Slovákov z SHLky na striedavé štarty a postupne ich zapracovať do kádra nie ze len cez letnú prípravu a potom ich vyhodia lebo nevedia sa presadiť
- 24.11.2024 - 18:18
- +3
- topska
- Este raz...Hore by sa dalo ist...Aj toto bol jeden z navrhov. Ak na to niekto ma a vyhra ligu tak ide hore. Ak niekto v extralige sklame a vyprdne sa na to a nebude si plnit povinnosti tak dole. Rozumies? Ja neviem kolkokrat to musim napisat aby si to napriklad ty neprekrutil. O kom sa bavime? V tej prvej lige? Dvoch troch muzstvach? Niekedy o jednom, dvoch? Tak ved nech to vyhraju a sup s nimi do extraligy ked na to maju. V com je toto zly navrh? A nie, prec su casy ze by sa na to vyprdli muzstva v extralige. A vypustia to...Ak by bola baraz a vypustili by to a rozpredali kader tak by mali problem aj v barazi. Lebo prec su casy ze by ti prislo 8 hracov niekedy na konci len kvoli barazi. Vyprdnu sa na to ti hraci, ti kvalitni. A muzstvo by letelo. Ak sa na to vyprdnu tak sa na to vyprdnu aj sponzori napriklad ak by sa nevypadavalo. Toto by sa ti nepacilo?
Striedave starty...Super! Ale to nie je take jednoduche lebo na to musia pristupit hlavne prvoligisti. Ale kludne.
Ja nehovorim o talentoch v extralige ktore maju na draft. Mne ide o ten dalsi sled hracov. Ktori pri navyseni poctu legionarov v prvej lige v mladosti priestor nemali. alebo by ho mali nizsi.
Mesar, Nemec, Cernak hrali v kluboch ktore nebojuju o posledne miesta a dreva v muzstve by nemali. Preto tam hrali. Preto si tie kluby vybrali. A hrali kedy? Ked bola baraz...Aj vtedy. A hrali by aj keby bola liga takym sposobom uzavreta. Lebo ak by mali hrat v time ktory sa na to vyprdne tak tam nebudu ale budu inde. Alebo by ten klub z ligy tak ci tak letel lebo sa na to vykaslal. Toto je pre mna cesta. - 24.11.2024 - 18:30
- 0
- kelnička
- Velmi ale ze velmi si protirečíš...
- 24.11.2024 - 19:34
- +2
- topska
- V com? kludne podebatujem
- 24.11.2024 - 19:58
- 0
- kelnička
- 1.skus konkretne kolko mladsich hracov vyslo z 1.ligy,kolko v nej za posledne roky dostalo priležitosť?ja si naposledy psmätam mladeho Barton a to uz
je nejaky ten rok.
2.ako konkretne pomaha mladym napriklad nizsia suťaž vo Švajčiarsku?
3.kedy naposledy si videl nejaky zapas 1.ligy? - 24.11.2024 - 21:11
- +1
- topska
- Kto dostal z mladych prilezitost v prvej lige? My sme pravidelne hracov z PP posielali ci uz do Levic, Presova ale aj inde. Mnoho hracov si preslo prvou ligou. Sam M. Handzus je zastancom ze tam by mali naskocit a vyhrat sa medzi muzmi. Ved aj teraz na supiskach prvoligovych klubov je ich dost. Neviem kto je Barton.
Ako pomaha mladym nizsia sutaz vo Svajciarsku? No ze ju hraju aj ked Svajciari su v tomto extrem a sami riesia zmeny...Resp. by mali ak sa dohodnu. Lebo im to tam prerastlo cez hlavu. Kazdopadne tam maju limity na legionarov a prisne.
Snazim sa pravidelne, niekedy aj pracovne. Ale tuto sezonu sledujem zapasy pomenej. Kvoli presovu ale casto. Minulu sezonu kvoli Pikes nonstop. - 24.11.2024 - 21:25
- 0