Diskusia: Americký útočník Johnson sa vrátil do Nových Zámkov
Americký hokejista Ben Johnson bude opäť pôsobiť v drese slovenského extraligistu HC Nové Zámky. Klub o tom informoval na oficiálnej stránke.
Dvadsaťdeväťročný útočník odohral v minulej sezóne za tím 50 zápasov v základnej časti a získal 40 bodov (15+25), v play off nastúpil v piatich zápasoch a zaznamenal dva góly a tri asistencie. "Ben je výborný hráč, ale v prvom rade skvelý človek. Je ochotný urobiť pre mužstvo čokoľvek a to si na ňom nesmierne ceníme. Keď preto prišla šanca, neváhali sme o neho zabojovať. Teší nás, že je späť v organizácii ´Býkov´,” vyhlásil tréner Novozámčanov Erik Čaládi.
Johnson pred ročníkom 2023/24 posilnil druholigový nemecký klub Krefeld Pinguine, no jeho pôsobenie v tomto mužstve nemalo dlhé trvanie. Vedenie Krefeldu sa s Johnsonom dohodlo na rozviazaní kontraktu. Dôvodom ukončenia zmluvy mala byť hráčova minulosť. V roku 2016 bol odsúdený za znásilnenie.
Centra draftoval v roku 2012 klub New Jersey Devils z 90. miesta, ale do NHL sa nepresadil. Jeho kariéra sa predtým odvíjala v nižších zámorských súťažiach, predovšetkým v ECHL. Svoju hráčsku kariéru už dvakrát prerušil, keď v rokoch 2016 až 2018 vynechal dve sezóny a nehral ani v ročníku 2020/2021.
- Filipnz
- Super presne toto sme potrebovali je to veľmi dobrý korčuliar navyše aj produktívny . Som zvedavý že kto pôjde preč z legionárov .
- 13.11.2023 - 8:49
- +7
- doc.koniferum
- https://sportweb.pravda.sk/hokej/extraliga/clanok/688130-novy-spoluhrac-rewaya-stat-sa-nim-ma-fin-odsudeny-za-znasilnenie-v-klube-by-sa-zaradil-k-problemovym-typom/
- 13.11.2023 - 19:55
- +1
- CORGI
- Keď im to nevadilo minulý rok, tak je jasné, že im to nebude ani tento.
A on sám sa odvtedy zmenil a je z neho slušný človek. - 13.11.2023 - 8:57
- +18
- michaelfrolík
- Co im nevadi? Ze sa ako 18 rocny nechal na diskoteke vy**cit od nafetovanej 16 rocnej baby? Chalan si za to, co je na Slovensku, bohuzial, bezna vec, odsedel 3 roky, zaplatil rodine odskodne 2 miliony dolarov a rozlucil sa s NHL karierou.
- 13.11.2023 - 8:58
- +31
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- michaelfrolík
- nam/mi
- 13.11.2023 - 9:22
- +1
- -BBB-
- Cize on tvrdil, ze islo iba o oralny sex .. Ale ze lekari dokazali, ze mala aj pohlavny sty a ze bola cela krvava, a ze bola aj dobita, cim sa jasne preukazalo, ze islo o nasilny trestny cin, ti nevadi ..Cize ak je toto pre teba na SVK bezna vec, tak budes riadny "mongol" .. Ako ti Breadman napisal, skus si nastudovat o tom viac, nez spravis opat verejne zo seba debila ..
Bol odsudena za nasilny trestny cin znasilnenia, co mu sud dokazal .. Ale tebe ocividne staci, ze on povedal, "len ma vyfajcila a aj to dobrovolne" .. ach jo. - 13.11.2023 - 9:27
- +47
- michaelfrolík
- Kde sa prosim ta pise o tom, ze bola dobita? Postni sem link aj konkretny citat sudu, vdaka.
- 13.11.2023 - 9:34
- +5
- DraciaTlama
- daj si do Google Ben Johnson rape, crime
Alebo chod na wikipediu
Odsúdenie za sexuálne obťažovanie
V marci 2013 bol Johnson obvinený z dvoch prípadov sexuálneho napadnutia v súvislosti s dvoma samostatnými incidentmi, ktoré sa údajne odohrali vo Windsore. Prvá sa stala proti 16-ročnému dievčaťu v toalete nočného klubu Mynt počas oslavy na konci sezóny Spitfires na Deň svätého Patrika. Johnson ju prinútil vykonávať orálny sex v kúpelni, kým bola intoxikovaná predtým, ako ju znásilnil, čo spôsobilo vaginálne krvácanie.[7][8] V priebehu vyšetrovania sa prihlásila druhá žena vo veku 20 rokov a povedala polícii, že bola tiež sexuálne napadnutá Johnsonom v toalete v druhom bare pred týždňami.[9] Dňa 1. septembra 2016 bol uznaný vinným z obvinenia súvisiaceho s udalosťami v nočnom klube Mynt.[10] V ten istý deň Devils iniciovali proces ukončenia Johnsonovej zmluvy.[11] Dňa 25. októbra 2016 bol odsúdený na 3-ročné väzenie za sexuálne napadnutie.[12] - 13.11.2023 - 9:47
- +16
- michaelfrolík
- Ja som sa pytal BBB, ktory napisal “ a ze bola aj dobita”, uplne jasne, aby mi sem zacitoval a prilozil link, odkial cerpal tuto mudrost.
Naozaj som nepotreboval od teba, aby si mi sem skopirovala prelozenu wikipediu cez google translate (usmevne). Viem po anglicky a o tomto pripade som si minuly rok nastudoval asi vsetko verejne. - 13.11.2023 - 10:04
- +6
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- michaelfrolík
- Okej, cize nic nemas… No na rozdiel od teba ovladam anglictinu dost dobre a preto mi nerobilo problem precitat si viacero zdrojov aj so vsetkymi stanoviskami sudu.
- 13.11.2023 - 9:46
- +5
- DraciaTlama
- No tak nam to tu prednes a pouc nas nevedomych ako to bolo, kedze to mas nastudovane.
- 13.11.2023 - 9:48
- +13
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Kyto55
- Tu fanúšikom odrazu ani nevadí pýtať si do reprezentácie hráča, čo slintal po rubľoch.
- 13.11.2023 - 8:59
- +42
- BieloModra
- nuz to mas tak pockame na odpovede prezidenta zvazu, sam Zvaz sa jasne nevyjadril, dokonca cinovnici jeho VV v tom problem nevidia, nuz preco by si to fanusikovia nezelali. Ja napr. s tym vobec nie som ok, ze si takto dokazal prehajdakat karieru a vratil sa bez toho aby zabojoval, nezovseobecnovala by som to
- 13.11.2023 - 10:05
- +4
- Corgi77
- Ben je hlavne skvelý človek.
Sem tam nejaké výtržnosti a znásilnenie ale však fasa chalan to je.
Sme radi že je v našej lige takéto malichernosti neriešime. Tu hrajú vrahovia,antisemitisti, vytržnici,kolaboranti, tí čo šikanujú postihnutých a tak ďalej.
Och.Prečo?
- 13.11.2023 - 8:55
- DraciaTlama
- Corgi, +1
- 13.11.2023 - 8:56
- +7
- BieloModra
- podpis
- 13.11.2023 - 8:56
- +5
- Mato-Mi
- A na homofobov su zabudol.
- 13.11.2023 - 9:00
- +28
- Marchand63
- Sem tam 😂. Zavri zenu a dcery v pivnici.
- 13.11.2023 - 9:04
- +5
- Raccoon
- Dam sice nepopularny nazor, ale predsa. Ked ides polonahy na diskoteku, kde su sami nadrzani zufalci co tam idu len kvoli tomu jednemu, mozes to tak trochu cakat, ze ta niekto sexualne napadne. Aj ked nasilnika to nijako neospravedlnuje, ja by som asi mal problem pustit dceru v 16 rokoch oblecenu ako stetinu niekde von v noci. Aj za cenu “zleho” otca.
- 13.11.2023 - 9:54
- +29
- Tyna85
- Ako vieš čo mala na sebe oblečené? Lebo čo som bola minulý týždeň na diskotéke tak tam baby boli oblečené normálne, že tričko, nohavice mikina. A zároveň oblečenie nemá nič spoločné s tým či ťa niekto znásilní alebo nie. Ak si normálny také niečo ťa ani nenapadne urobiť. A znásilnenie sa ti kľudne môže stať aj keď ideš z práce domov. Nie je to o obeti ale o násilníkovi.
- 13.11.2023 - 11:16
- +33
- DraciaTlama
- Asi si nepostrehla, ze Raccoon jasn enapisal, ze
"...Aj ked nasilnika to nijako neospravedlnuje,... "
s tym co napisal Raccoon ja osobne suhlaism. - 13.11.2023 - 11:20
- +3
- Tyna85
- Ale oblecenie nespôsobí znásilnenie. To sú také tie reči, že bola polonahá tak si za to môže aj sama. Ja s ním nesúhlasím, lebo to hádže časť viny na obeť a to je blbosť.
- 13.11.2023 - 11:58
- +20
- DraciaTlama
- ...ja som tak jeho príspevok nepochopila
- 13.11.2023 - 12:14
- +2
- Tyna85
- Ako to násilníka neospravedlňuje ale zároveň si za to vlastne môže obeť sama lebo bola vyzivavo oblečená. Make it make sense.
V 21. storočí ešte stále písať o vyzivavom oblečení ako jedného z dôvodov znásilnenia je už dosť smutné. Vyvrátené to bolo mnohými obeťami sexuálneho násilia. A zároveň to z mužov robí zvery čo sa nedokážu kontrolovať keď vidia odhalené časti tela. Škodlivé pre všetkých. - 13.11.2023 - 17:17
- +10
- bigi
- ja nie, on okrem toho napisal ze si za to obet vlastne moze sama, co je absolutna blbost
- 13.11.2023 - 15:34
- +3
- Mato-Mi
- Aby som si ozrejmil, neobhajujes ho, ale moze si za to vlastne sama, lebo bola polonaha, co vlastne ani nevies, lebo si ju v ten vecer nevidel.
Ci ako to mam chapat? - 13.11.2023 - 11:32
- +9
- Raccoon
- Nie, nemoze si zato sama, zle si to pochopil.
- 13.11.2023 - 11:56
- 0
- Mato-Mi
- "Ked ides polonahy na diskoteku, kde su sami nadrzani zufalci co tam idu len kvoli tomu jednemu, mozes to tak trochu cakat, ze ta niekto sexualne napadne."
Pripustme moznost, ze bola polonaha. Stale mi unika pointa tvojho prispevku. Odsudzujes ho, ale... - 13.11.2023 - 12:08
- +8
- DraciaTlama
- Ak mozem Mato,
myslim ze Raccoon myslel to, ze tomu isla " v ustrety"
Nikdy nezabudem na mojho znameho, robil v oblasti sluzieb poskytovania bezpecnosti a ochrany.. Karin - zena sa neubrani, jedina ochrana je predchadzat istym situaciam a minimalizovat mozné nebezpecnestvo.
Tym je pre mna povedane vsetko. - 13.11.2023 - 12:15
- +4
- Mato-Mi
- Aby som tomu porozumel, tak mala ostat doma a nic by sa jej nestalo?
Ci mala ist oblecena v skafandri?
Vsetci si pamatame pripad, ktory sa stal v BA, ked ten zdravotnik nadrogoval svoju obet. Ta polonaha nebola, to vieme s istotou a predsa sa to stalo.
Nie, oblecenie za znasilnenie nemoze. - 13.11.2023 - 12:18
- +11
- DraciaTlama
- Asi sa nerozumieme
Oblecenie ako take samo o sebe za to nemoze.
Ale spravanie a chovanie 16 rocneho dievcata v klue kde sa podava alkohol, sypu sa drogy nenapadne do drinkov aby obet bola malatna a podobne je situacia ktora jasne hra v prospech predatora.
Dievca/zena musi byt opatrna a predchadzat tymto veciam ak sa da.
Osobne is myslim, ze 16 rocna baba nema co robit v nocnom klube.
Ked idem neskoro vecre z mest aodmiv, idem taxikom.
Nejdem MHD.
- 13.11.2023 - 12:22
- +4
- Mato-Mi
- Presne tam som sa chcel dostat, oblecenie za to nemoze, preto aj poukazovanie na to, ze bola polonaha(co nevieme), je mimo misu.
A chcel som len podotknut, ze v pripade znasilnenia, za to vzdy moze pachatel, nikto iny!
Preto sa mi nepacil kontext Racoonovho prispevku, ktory sa snazil podsunut myslienku, ze dotycna za to mohla, lebo sa objavila v klube, ze on by svoju dceru polonahu nepustil nikam.
Teraz sa ta nechcem nijako dotknut, ale ked si mala 16, nechodila si na diskoteky?
Ja som teda chodil, ano viem, som chlap, ale nijako som neznizoval riziko, ze mozem dostat na hubu, co na kazdej jednej diskoteke hrozilo.
A za tych x rokov, s mojim ksichtom, ma typek napadol len raz, zo zadu. Po mojej obrane, utiekol.
Neda sa predist vsetkemu, preto som aj spomenul nedavny pripad toho zdravotnika.
- 13.11.2023 - 12:41
- +5
- DraciaTlama
- Hm...
Asi ta uz rozumiem.
Tak tu sa asi nedohodneme.
Myslim si, ze 16 rocna baba nema co robit vnocnom klube.
Oblecenie, priestor (klub), alkohol su pre mna rizikove faktory znasilnenia a je to zvysene nebezpecenstvo ze sa stanem obetou.
Tebe ako chlapovi nikdy hrozit znasilnenie hrozit nebude. Je mozne ze kao muz to nevie svnimat inak. Neviem.
Raccoon predsa napisal, ze znasileneni eni eje nijak ospravedlnitelne ani keby bola oblecena ako Mata Hari.
J ahovorim o predchadzani.
Ale ok, nech si citatelia smai vyberu ako sa na danu ved divaju.
p.s.: Na diskoteky som chodila s podmienkou ze osm o 10:00 musela byt doma a bez alkoholu. - 13.11.2023 - 12:48
- +1
- Mato-Mi
- Tak aspon to mame vysvetlene.
Ale pozor, tvrdit, ze chlapovi nikdy znasilnenie hrozit nebude, je nie tak celkom pravda. Jednak preto, ze ho moze znasilnit iny chlap a jednak su aj zdokumentovane pripady, kedy zena znasilnila chlapa. Ano, je to par pripadov, ale su.
Asi si chodievala na diskoteky o malo rokov skor nez ja, ale u nas zacinali diskoteky cca 21:00-22:00 a to by si tym padom u nas vela pesniciek nestihla - 13.11.2023 - 12:55
- +1
- evgeni71
- to je ako povedať nešoféruj, znížiš riziko byť súčasťou nehody
- 13.11.2023 - 12:57
- +5
- bigi
- ok tocime sa tu okolo toho cisla 16, tak ho zmenme na 18 co sa tym zmeni, stale je tu rovnake riziko len obet je starsia
- 13.11.2023 - 15:40
- +1
- Yxcvbnm
- Aj keby je tam zenska len v podprsenke, chlap nema ani len pravo sa jej akokolvek dotknut pokial o to sama nestoji. To, ze ty si mala striktnych rodicov a nikam ta nepustali a dali ti do hkavy tento nazor, ze ak sa budes obliekat ako stetka tak ta chlapi mozu znasilnit je presne problem danych ludi co to takto pripisuju na vinu zene. Som mladsi rocnik a bezne sme ako 16r chodili do barov pit a zabavat sa. A nikdy nikoho v naej partii nenapadlo babu do niecoho nutit. Obliekaju sa tak ako sa im paci a nam chlapom to nedava ziadne naroky si k nim dovolit nieco viac ako ony same dovolia ci chcu. Kym to budu ludia ako ty a Racoon takto hadzat na ne nic sa v nasej spolocnosti nezmeni. Ich oblecenie je ich volba, nam to nedava ziadne pravo rozhodovat za ne, aj keby boli nahe doprcic. To su stale tie rodove stereotypy, kde chlapi boli hlavy rodin a platilo len ich slovo a ze a mohla tak ticho suchat nohami a posluchat manzela. Kym sa toto v rodinach nezmeni, mladi muzi si stale budu mysliet, ze zeny su len nejake handry za to, ze sa vyzyvavejsie oblecu.
- 13.11.2023 - 16:43
- +7
- DraciaTlama
- Tak snazim sa, len ma nenechaj teraz v tom samu lebo potrebujem to dat do kontextu aby sme sa rozumelu.
- 13.11.2023 - 12:23
- +1
- Raccoon
- Presne ako pises vyssie, treba tomu predchadzat, lebo takym spravanim si zvysujes sancu, ze sa dostanes do problemov. Opat opakujem, ze utocnika to nijako neospravedlnuje, ale ja by som sa tiez takym situaciam najradsej vyhol.
Myslim, ze Mato chape ako to bolo pisane, len to chcel trochu otocit a presvedcit ma, ze som myslel ine ako som napisal. - 13.11.2023 - 12:29
- +3
- DraciaTlama
- Mato ma rad vysvetlene nedorozumenia az do detailov. Neberiem to osobne. V tomto je Mato velmi korektny.
Takto vie diskutovat aj Amaskiea.
Su to vyzvy
- 13.11.2023 - 12:31
- +2
- Raccoon
- Dik za ozrejmenie, budem vediet
- 13.11.2023 - 12:41
- 0
- Mato-Mi
- Ja som na prvu pochopil tvoj prispevok, ale ako som uz pisal, prislo mi mimo misu poukazovat na jej oblecenie, nakolko nevies, co mala na sebe.
- 13.11.2023 - 12:42
- +6
- -BBB-
- Sa divim ze sa tym padom, podla tejto logiky nestava najviac znasilneni na plavarnach a kupaliskach, tam tie kocka maju na sebe len plavky .. nevraviac vo wellnes, kde su aj bez plaviek ...
AKo ospravdelnovat nasilnikove konanie oblecenim obete, je velmi plytke .. velmi plytke. - 13.11.2023 - 13:29
- +9
- Raccoon
- Neviem kto ospravedlnuje nasilnika, asi ty. Kedze ja som viac krat napisal, ze ho to neospravedlnuje.
- 13.11.2023 - 14:17
- +1
- -BBB-
- Ano ty,, presne TY !!! Lebo zlahcujes sposob konania a istu davku viny hadzes aj na to, ako bola oblecena,, hypoteticky.
- 13.11.2023 - 14:27
- +9
- RhimeSBA
- Ja akože tiež rozumiem tomu, čo sa snažíš povedať a rovnako ako Maťo s tebou (a ani s Karin) nesúhlasím.
Možno útočníka na prvú dobrú neobhajuješ, čo je v poriadku (hlbšie ako prvú signálnu vynechám, inak by som tu musel písať dizertačku).
Na druhej strane nastsvuješ ženám mantinely práve kvôli správaniu agresorov, čo je absurdné. Nemali by sme ašpirovať na to, aby sa "človek milión" správal podľa pravidiel nastavených útočníkom.
Jasné, rozumiem, prevencia a máme jednoduché riešenie, akurát že nie - najväčsieho počtu znásilnení sa dopúšťajú osoby, ktoré žena poznala..v zmysle prevencie je teda diskotéka v 16-tich do mrtva bezpečnejšie miesto, ako rodinná oslava, kde je ujo Jaro..dokonca bezpečnejšia ako svadba..
Čo teraz?
Inak, neplatí ani to, že si "takým správaním si zvyšuješ šancu..." - vieme z výskumov, že percepcia medzi ľuďmi tomu čo tvrdíte zodpovedá. Výskumy na koreláciu oblečenie/znásilnenia sa mi na rýchlo nájsť nepodarilo, ale čím si môžeme pomôcť sú počty znásilnení medzi krajinami. Ak by vaše tvrdenia mali platiť, potom by malo byť v "západných" krajinách viac znásilnení ako inde, čo sa nepotvrdzuje. Ďalším problémom je, čo je to vyzvývavé oblečenie (príliš individuálna kategória), čo ktorá krajina považuje za znásilnenie a podobne.
Naozaj sa vás nesnažím napadnúť, ponížiť a ani zhodiť..skôr sa snažím poukázať na to, že i keď to značná časť spoločnosti vníma intuitívne rovnako ako vy, čísla toto nepotvrdzujú takmer vôbec. - 13.11.2023 - 16:05
- +9
- Tyna85
- Presne tak, znásilnenie sa deje aj v krajinách kde sú ženy zahalené od hlavy po päty a na diskotéky nechodia.
Dodnes si pamätám prípad ktorý sa stal tak 11 rokov dozadu v Indii. Kde mladú ženu v autobuse znásilnila partia chlapov. Pričom v tom autobuse bol aj jej priateľ no nemal šancu niečo urobiť. - 13.11.2023 - 17:25
- +2
- DraciaTlama
- RhimeSBA,
rozumiem Ti a vimam Ta, citam Ta a si pochopeny.
Tuto ozaj "drzim" s Racoonoom.
Ja radsej predchadzam nez riesim na mieste.
Ono to suvisi aj s vlastnou skusenostou (nie, nic tak extremne s anestalo) ale nezaduce obtazovanie mame asi kazda za sebou.
Som za aminimalizovanie moznosti ataku. - 13.11.2023 - 18:40
- +1
- RhimeSBA
- To je v poriadku..ja sa snažím povedať, že oblečenie a diskutéka s pravdepodobnosťou znásilnenia súvisí probližne tak, ako jedenie ovocia s obezitou cukor je v jablku aj v cole, no iba jedno z toho je skutočne problém.
Ty si, samozrejme, ži ako uznáš za vhodné. - 13.11.2023 - 18:49
- +1
- DraciaTlama
- kiezby vsetky diskusie hoc s opacnym postojom boli ako tato nasa
- 13.11.2023 - 18:53
- +1
- Yxcvbnm
- Opat to prvym odstavcom ospravedlnujes a tocis sa v tom istom dokola co sa ti tu snazia ini vysvetlit, ze opat tymto vinu znasilnenia hadzes na zenu
- 13.11.2023 - 16:44
- +2
- Liri
- Ty to berieš tak. Aj sudca v Nemecku odôvodnil keď sírčan znásilnil 10-ročné dievča a dostal LEN 3 roky, že to dievča to chcelo tak preto dostal len 3 roky.
- 13.11.2023 - 11:50
- 0
- DraciaTlama
- Mozes dat nejaky link?
- 13.11.2023 - 11:50
- +2
- Mato-Mi
- Preco si sla pre priklad do Nemecka a Syrcana?
Stacilo ostat na Slovensku, kde farara za obdobny "prehresok" poslu na inu farnost. - 13.11.2023 - 12:10
- +7
- DraciaTlama
- Farari a ich pedofilne zlociny su tiez debata sama o sebe.
- 13.11.2023 - 12:25
- +3
- Mato-Mi
- To suhlas, ale je to tak, ze sa u nas stali pripady, kedy boli dotycni farari "preveleni" na inu farnost.
- 13.11.2023 - 13:38
- +1
- RhimeSBA
- Lebo imigrant v krajne s "Wilkommenkultur" je viac sexy, ako biely slovenský konzervatívny kňaz..
Ako je to s tou trieskou a brvnom?
Desivé je, že aj keď to cirkev nedokáže ututlať, tak z toho tí ľudia lezú s podmienkami..a nemusí to byť ani jednorázový akt znásilnenia ale zneužívanie po celé roky. - 13.11.2023 - 15:34
- +2
- doc.koniferum
- stávajú sa aj opačné prípady.niektorí mladí chalani si vôbec nevážia čo im život privedie do cesty.že ja som také šťastie nemal:https://www.topky.sk/cl/11/2618773/Zvrhla-ucitelka-mala-sex-so-ziakmi--Jeden-mal-len-13-rokov--hrozi-jej-brutalny-trest--Sialene--ako-ich-zvadzala
- 13.11.2023 - 15:19
- +1
- hawkie
- To je epizóda z filmu s Adamom Sandlerom?
https://www.youtube.com/watch?v=IC21keB1yaM - 13.11.2023 - 15:26
- 0
- Mato-Mi
- Co ja viem, ci mozeme hovorit o stasti. Pozerame sa na to z pohladu dospeleho cloveka, ale nevies, co to moze vyvolat u dietata.
A popravde, neviem si predstavit, aby ma zvadzali ucitelky, ktore ucili na ZS mna :bleh: - 13.11.2023 - 15:27
- +2
- evgeni71
- ja by som ich rozhodne pár našiel
- 13.11.2023 - 15:29
- +2
- Mato-Mi
- Tak, zial, nie kazdemu sa zadarilo
- 13.11.2023 - 15:34
- +1
- Mato-Mi
- 13.11.2023 - 15:49
- 0
- doc.koniferum
- kamarát ty máš veľmi biedny zmysel pre humor.si muž alebo žena? väčšina to predpokladám vzala s nadsázkou
- 13.11.2023 - 18:19
- +1
- DraciaTlama
- Bolo to nevhodne a sproste.
- 13.11.2023 - 18:30
- +1
- RhimeSBA
- Hodíš sem článok o znásilnení, spojíš to so štastím a nazveš to humorom?
Dobre tak ty to tak naďalej nazývaj a ja to budem naďalej považovať za nechutné - 13.11.2023 - 18:31
- +2
- doc.koniferum
- hovorí ti niečo pojem "čierny humor"?DracejTlame tiež?Lebo čierny humor sa páči obrovskému množstvu ľudí a ja mám konkrétne taký najradšej.Lenže to neznamená,že človek v skutočnosti také veci aj uznáva.Skôr naopak, normálny človek to nikdy nebude uznávať,resp utrpenie druhých.Mato-Mi aj Evgeni71 to pochopili a keby si moje príspevky pozorne čítal ja som sa tu v skutočnosti nikdy nesmial z utrpenia iných.
- 13.11.2023 - 19:13
- +1
- RhimeSBA
- Hovorí, dokonca ho mám rád. Tvoj príspevok zaň nepovažujem a naďalej mi príde nechutný.
Ale to je v poriadku, nevyžadujem od teba aby si so mnou súhlasil, ani o tebe netvrdím, že si sa niekedy smial z utrpenia iných. Zhodnotil som ten príspevok podľa mojich štandardov. - 13.11.2023 - 19:26
- +1
- doc.koniferum
- Tak som rád.ja som presvedčený o tom,že obaja máme na vec rovnaký názor,len ja som to prezentoval inak.
- 13.11.2023 - 19:46
- +1
- evgeni71
- čierny humor je ako nohy, niekto ho má a niekto nie
- 14.11.2023 - 7:40
- +1
- somrak
- 🤣 hneď som si spomenul na jeden skvelý nórsky film: Kurz negatívneho myslenia 😉 kto ešte nevidel, tak vrelo odporúčam 🌚
- 14.11.2023 - 9:44
- 0
- Kuree
- To je ten čo mal ísť na 100 % do Popradu?
- 13.11.2023 - 9:08
- +13
- braniiislav
- áno, ale zamietli mu víza do Schengenu. Kvôli tomu, že minulý rok bol v Schengene nejaký čas nelegálne.
- 13.11.2023 - 13:24
- +2
- Tom11
- Najlepsi center v lige je spat. Ten chalan je úplne inde tak kvalitného hráča ako on v lige ťažko hľadať, ohromne sa teším že je znova u nás aj skrz to že mame o jedného legionára naviac 🙂
- 13.11.2023 - 9:20
- +4
- Nerkio
- Ja som u nás hneď minimálne jedného našla .A to Sahir Gill dokonca rovnako center.A aj v dalších kluboch nájdeš fakt kvalitných hráčov .
- 13.11.2023 - 9:32
- +2
- bigi
- kto poveal ze je najlepsi? to ukaze az sezona. apropos ani minulu sezonu nebol najlepsi
- 13.11.2023 - 15:43
- +1
- Nexus
- To sa ešte tešte čo sa nám chystá do LM
- 13.11.2023 - 9:21
- +4
- BieloModra
- no uz sa nieco sepka o tom odsudenom finovi
- 13.11.2023 - 9:27
- +6
- HKMfactor
- Čiže jeden grázel ide nahradiť druhého grázla? ( Som tu čítal, že vraj Miller odchádza)
- 13.11.2023 - 14:05
- 0
- BieloModra
- zatial to klub oficialne von nedal (myslim Miller-a teraz) ako ma ponuky a dost velke promo mu uz urobili aj ja som citala ze by mal ist smer KHL. Ci bude spominany fin angazovany a ci to bude nahrada prave za neho, to si musime pockat
- 13.11.2023 - 14:16
- +1
- Jakubq43
- Neviem či útočník nahradí obrancu
- 13.11.2023 - 14:28
- +1
- BieloModra
- hej hej rozumiem, zle som sa vyjadrila... grazel ako grazel
- 13.11.2023 - 14:34
- 0
- BieloModra
- mozno ich budete mat oboch
- 13.11.2023 - 14:35
- +4
- Gerlach2655
- Nexus: Myslis toho finaka co je nepravoplatne odsudeny tiez za znasilnenie?
- 13.11.2023 - 9:28
- +2
- trevor
- Plus alkohol za volantom.
- 13.11.2023 - 9:31
- 0
- Nexus
- https://www.leijonat.com/2023/11/09/yle-raiskauksesta-tuomittu-severi-lahtinen-sai-sopimustarjouksen/?fbclid=IwAR1HaIbnFn3f419FRUPHiHvN9Wo2DlJAWc2duuSFJGbv3PXkybaht1PxEfU
- 13.11.2023 - 9:33
- 0
- Nexus
- Ale tak zase na jeho obranu, aspoň čo som sa dočítal, je rozsudok ešte neprávovplatný, čiže ako by naši soudruzi povedali, ctime si prezumpciu neviny
A slečinka bola asi tiež dobre na mol
https://www.iltalehti.fi/smliiga/a/5fbb9742-35c9-462e-9e10-ee65508591e1?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR0AU6ZzsiRRp-yQydp34hI5tvGPMazObbMTurolzdEwqzd7JpltgoULm9A#Echobox=1696936364 - 13.11.2023 - 9:38
- +1
- Gerlach2655
- Cize v LM mu date sancu a budete dufat ze to nebude naozaj pravoplatne neskor,inak sa bude musiet pratat hm aj ked je otazne ake rychle su tam sudne konania
- 13.11.2023 - 9:51
- +3
- Nexus
- Či mu dá Lupták šancu..., hold s tým my v LM nič nespravíme
- 13.11.2023 - 10:00
- 0
- BieloModra
- kazdy normalny fanusik hokeja po tej biede co ste mali v LM a stali ste fanusikovsky za klubom, by vam doprial a aspon tu na HP vam ludia zelali, aby ste sa pozviechali. Prichodom vasho "veducka" vas moralne potiahol na to dno kde ste boli, ale vysledky aj vdaka hracom o ktorych sa bavime
- 13.11.2023 - 10:00
- +4
- BieloModra
- mate
- 13.11.2023 - 10:01
- 0
- Mato-Mi
- Toto, co sa nam dostava do ligy, je krasne zrkadlo nasej spolocnosti.
Ludom nevadia moralne, ci zakonne previnenia, dolezite je, ze sa pekne usmieva, je sympaticky a v tomto pripade, ze vie hrat hokej.
Chcel som sa opytat, Zamcania, aj on patril medzi tych, ktori sa zvykli po zapase modlit na lade? - 13.11.2023 - 9:32
- +34
- palor6932
- On sa modlil a ini sa pripajali
- 13.11.2023 - 9:36
- +4
- BieloModra
- modli sa nas Robby Jackson
- 13.11.2023 - 9:37
- +4
- TomNzFan
- Modlil sa s nim aj v Nz
- 13.11.2023 - 9:40
- +2
- BieloModra
- ano, zachytila som to
- 13.11.2023 - 9:41
- +2
- Marchand63
- Mato...on je naozaj svetla vynimka ked napravnovychovny ustav niekoho napravi. Ano on bol inociatorom modlitieb, ma podcasty o krestanstve. Nie je to len nejaka farizejska viera. Bohuzial minulost si uz nezmeni, ale buducnost moze robit lepsou.
- 13.11.2023 - 9:38
- +23
- Mato-Mi
- Ok, dakujem za ozrejmenie.
- 13.11.2023 - 10:00
- +1
- HKMfactor
- Vidím tých amerických kresťanov, obzvlášť v rámci politiky, mentálne v stredoveku, obmedzovanie žien, hejtovanie gayov, puška v ruke, ale poďme sa modliť. Možno je tento výnimka, ale pochybujem.
- 13.11.2023 - 14:08
- +4
- somrak
- drvivá väčšina sociologických štúdií potvrdzuje to čo všetci vidíme aj v realite: že vo všeobecnosti sú najmoralnejsi (z viacero aspektov morálky) práve ateisti a celkovo občania z najsekularnejsich krajín = Škandinávskych - ľudia tam najmenej veria na bludné konšpirácie, sú najempatickejsi k sociálne slabším či imigrantom a ich postoj ku KHL od začiatku vojny je tiež pekne názorne odlišný od Slovenska...
v tomto videu napríklad sú aj presné čísla, grafy, štatistiky a porovnania ľudí najrozšírenejších vierovyznaní sveta: https://youtu.be/sRAjw2f2Xsg?si=YOdFsOMYn4RyqssU - 13.11.2023 - 19:35
- +3
- Filipnz
- Najprv sa modlil iba Johnson a Jackson potom sa postupne pridávali aj ostatný
- 13.11.2023 - 9:54
- +2
- juromt
- ...: Ano podla mna treba takychto ludi odstrcit na okraj spolocnosti. Idealne im nieco vytetovat na celo aby im nedajboze niekto niekedy dal v zivote este sancu.
- 13.11.2023 - 10:15
- +9
- Mato-Mi
- Nie, to som vobec nenapisal. Som za druhe sance, ak dotycny olutuje, napravi sa, ale nie len recami.
Preto som rad za Marchandov prispevok. - 13.11.2023 - 10:19
- +4
- juromt
- ..: tak potom pardon
- 13.11.2023 - 10:24
- 0
- Filipnz
- Ukludnite sa tu . Áno to čo urobil bolo strašne ale už trest si už odpikal . Keď sem prvy-krát prišiel bál som sa že bude taký ako v minulosti ale milo ma prekvapil. Momentálne je to naozaj fajn človek ktorému je lúto toho čo urobil (to ho samozrejme neospravedlňuje ) ale dostal druhú šancu a viužil ju .Navyše teraz čaká dieťa zo svojou priateľkou takže to ukazuje že už neni tím z minulosti
- 13.11.2023 - 9:35
- +11
- omen
- Za mňa by tento človek nemal byť braný ako úžasný a už vôbec ho nevyzdvihovat Ale zároveň je pravda, že je to človek ktorý v živote využil svoju druhú šancu a fakt sa snažil zmeniť svoj život na rozdiel od takého Millera A tam teda vidím dôležitý rozdiel
- 13.11.2023 - 9:52
- +9
- frantapriklep
- Veľa ľudí sa potkne, niekto mierne, niekto viac. To čo spravil, bolo samozrejme nechutné. Dostal svoj trest, otázka je teda, ako brať človeka po vypršaní trestu. Dať mu druhú šancu, alebo ho proste odpísať?
Ako vidieť aj v tejto diskusii, viacerí takú vec nehodlajú odpustiť ani po vypršaní trestu. Znamená to, že človek, čo spraví zlý skutok, už by nemal mať právo žiť? - 13.11.2023 - 10:16
- +12
- zasi
- dostal trest a aj si ho odpykal
,teda je relatívne čistý
ale že by som ho teda staval na piedestál nech mu tlieskajú tisíce ľudí,to zrovna nie
chcel som len povedať že mu právo žiť neberiem,len ma zaráža prečo mu tú druhú šancu nechcu dať aj doma - 13.11.2023 - 10:29
- +9
- Flak108
- Ono je to take komplikovane.
Jasne, druhú šancu by mal dostať každý.. ale nemyslím, že by to mala byť verejnosti známa osoba, ktorá môže byť vzorom pre mladých ľudí.
Nedajboze si ten mladý človek, ktorý nieje ešte úplne rozhladeny, ospravedlní svoje ciny vďaka tomu, že to spravil aj jeho vzor a sme tam, kde sme nechceli byť. - 13.11.2023 - 10:49
- +8
- DraciaTlama
- Suhlasim
- 13.11.2023 - 11:20
- +1
- frantapriklep
- Chce robiť svoju prácu. Tak ako odsúdený inžinier chce po návrate robiť inžiniera, tak aj hokejista chce hrať hokej. To je to, čo vie, čím si dokáže zarobiť peniaze na riadny život. Možno naopak práve osveta medzi mladými ľuďmi bude znamenať, že také činy mladí nikdy nespravia, lebo budú vidieť, že sa za to pyká.
- 13.11.2023 - 12:22
- +5
- Big brother
- Dobrú osvetu spravili v Krefelde, kde s ním rozviazali zmluvu.
- 13.11.2023 - 12:28
- +5
- frantapriklep
- Čiže patríš medzi zástancov toho, že odsúdený človek po návrate nemá právo zaradiť sa do normálneho života.
- 13.11.2023 - 12:32
- +5
- Big brother
- Má, ale keby mám firmu, tak takého zamestnanca v žiadnom prípade nepodpíšem.
- 13.11.2023 - 12:33
- +3
- frantapriklep
- Tak sa dohodnime na to, že ty ho do svojho klubu nepodpíšeš, ale iným túto možnosť neber.
- 13.11.2023 - 12:37
- +3
- Big brother
- A ako to ja komu beriem? Veď ja tu nejdem volať po zmene zákonov, že nikto nemože podpísať trestného zločinca. Ja to tu iba odsudzujem, to je všetko.
- 13.11.2023 - 12:42
- +4
- Big brother
- Ešte ja tu budem zlý, lebo toto odsudzujem a spochybnujem to, že človek, ktorý bol odsúdený za znásilnenie je skvelým človekom. No tu už niektorým dobre šibe
- 13.11.2023 - 12:48
- +2
- frantapriklep
- Ty odsudzuješ jeho právo pracovať a žiť normálny život. Je to správne?
- 13.11.2023 - 12:55
- +2
- Mato-Mi
- Pokial som to pochopil, tak Big nespochybnuje ziadne jeho pravo, len ho odsudzuje.
- 13.11.2023 - 12:56
- 0
- frantapriklep
- V tom je aký rozdiel?
- 13.11.2023 - 12:59
- 0
- Mato-Mi
- Ako svojim odsudenim konkretneho cinu z mojho moralneho hladiska zabranim dotycnemu slobodne zit a pracovat?
- 13.11.2023 - 13:01
- +1
- frantapriklep
- Našťastie nijak tomu nezabráni, len ukáže ako by to riešil on. Že on by mu proste pracovať a žiť normálny život nedovolil.
- 13.11.2023 - 13:06
- +1
- Mato-Mi
- U neho vo firme a preto ma Johnson slobodnu volbu pri vybere zamestnavatela, kde budu akceptovat jeho minulost, co sa v tomto pripade stalo.
Mame teraz odsudit Krefeld, lebo im prekazala jeho minulost? Lebo to potom aj niektori zamestnavatelia su zli, lebo pozaduju bezuhonnost u svojich zamestnancov? - 13.11.2023 - 13:15
- +1
- frantapriklep
- U neho vo firme nie. V NZ nie, v Krefelde nie. Také sú jeho stanoviská v tejto diskusii.
Kde teda môže pracovať? Môže vôbec pracovať a zaradiť sa do normálneho života? - 13.11.2023 - 13:22
- +1
- Mato-Mi
- Moze pracovat slobodne vsade tam, kde mu to umoznia a v NZ mu to umoznili. Nic na tom nezmeni ani moralne odsudenie z Bigiho strany.
- 13.11.2023 - 13:37
- +1
- DraciaTlama
- A etika zas fasla na frak
- 13.11.2023 - 13:39
- +1
- Big brother
- Ja neviem čo na tom nechapeš. Jednoducho odsudzujem to, keď niekto angažuje človeka, ktorý bol odsúdený za znasilnenie...ja by som to nespravil. Ako môžeš napísať, že ja by som mu normálny život žiť nedovolil? Veď som to jasne vysvetlil. Odsudzujem zločincov, nechcem aby reprezentoval takýto človek môj klub.
- 13.11.2023 - 13:56
- +2
- Big brother
- To je už na ňom. Keď niekto spraví to čo spraví, tak to jednoducho ľahké mať nebude.
- 13.11.2023 - 14:10
- +1
- frantapriklep
- Takže to môžeme uzavrieť, že proste u teba na normálny život šancu nemá. Zbytočne sme tu dali 15 príspevkov medzitým. Bolo to zrejmé už o 12:28.
- 13.11.2023 - 14:25
- +1
- Big brother
- Ako u mňa? Šancu na normálny život má, prečo by nemal.
- 13.11.2023 - 14:27
- 0
- zasi
- hocikde
pozri napíšem ti to z mojej pozície
mňa môže o moju pozíciu pripraviť a špak odhodený na zlom mieste a ver tomu že už by som sa tam nemohol vrátiť ani po odpykaní trestu
ale mám kvantum možností pracovať v inom sektore
ja to proste vidím tak že človek s takým cajchom by proste nemal byť na očiach verejnosti aj keď neviem koľko krát svoj čin oľutoval - 13.11.2023 - 14:23
- +3
- Big brother
- A tiež...povedzme si uprimne. To, že to oľutoval je úplne pochopiteľné, kedže to je poľahčujúca okolnosť.
- 13.11.2023 - 14:31
- 0
- zasi
- oľutovanie mohlo byť aj úprimné ,to mu proste neberme,nevieme to
všetko ostatné čo som napísal ale platí aj nadalej,teda aspoň v mojom svete - 13.11.2023 - 14:37
- 0
- Big brother
- Áno, mohlo by byť, len by som sa tu tým moc neoháňal.
- 13.11.2023 - 14:43
- 0
- KrebsKandidat
- Lenze tym, ze odcuzujes zamestnavatela, ktory zoberie cloveka, ktory si trest odsedel, vlastne popieras to, ze si povedal, ze aj odsudeny clovek ma mat moznost pracovat (toto suvetie je otrasne, priznavam). Pretoze sudis takeho zamestnavatela. V tom si protirecis.
- 13.11.2023 - 14:42
- +1
- Big brother
- Neprotirečím si. Odsudzujem to, keď niekto angažuje takého človeka do svojho klubu. Existuje x iných zamestnaní.
- 13.11.2023 - 14:50
- 0
- Mato-Mi
- Skusim to vysvetlit zo svojho pohladu. Ak ja budem hladiet na jeho zamestnavatela ako na odsudeniahodny pripad, to este neznamena, ze dotycnemu odoberiem pravo na to slobodne sa zamestnat.
- 13.11.2023 - 14:50
- 0
- KrebsKandidat
- Nerozumiem tomuto pristupu
- 13.11.2023 - 14:56
- +1
- Mato-Mi
- To je jedna vec, druha vec je, ze mu nic nebrani slobodne pracovat.
- 13.11.2023 - 14:59
- 0
- Cia
- Po prve jeho minulost poznal Krefeld uz pri podpise. Po druhe urcite si nevidel dokument o rozviazani jeho zmluvy takze nevies ci je to tam uvedene. Po tretie je mozne ze si uveril ze to ked niekto napisal ze dovodom by "mala" byt jeho minulost je pre teba faktom ktory sa nachadza v rozviazani. Temto fenomen sa objavuje vo vsetkych tvojich mimohokejovych prispevkoch priklad Khl je fonancovana ruskou vladou a vela inych ktore niekto napisal a ty si och prevzal ako fakt. Urcite nie si ekonom Khl alebo funkcionar Krefeldi ktory podpisoval rozvoazanie zmluvy tak prosim never vsetkemu co kto napise
- 13.11.2023 - 14:07
- +1
- Big brother
- Hlavne, že ty vieš všetko
- 13.11.2023 - 14:11
- 0
- Big brother
- Ty si funkcionár Krefeldu a zaroveň ekonóm KHL?
- 13.11.2023 - 14:13
- 0
- Big brother
- Neodsudzujem, to si kde vyčítal? Ja odsudzujem, že klub podpísal takeho človeka a ešte k nemu povie, že je skvelý človek.
- 13.11.2023 - 13:52
- +2
- Yxcvbnm
- Ktovie ako vedu tie znasilnene baby normalny zivot. Ako im to mohlo sposobit psych. traumy v partnerskom zivote napriklad. Tu sa naraza na to, akych hracov tu kluby podpisuju a ako fanusikovia jasaju
- 13.11.2023 - 16:55
- 0
- bigi
- a ty zase neber moznost sa na taky klub pozerat cez prsty.ale ono problem je v tom ci chceme alebo on je medialne znama osobost a tie nevedu normalne nazvyme to "anonymne" zivoty. cize inac sa na druhu sancu pozeras na inziniera (ako si spominal) a inac trebars na hokejistu. o tom inzinierovi to takmer nikto nevie o hokejistovi to edia vsetci. a dostava sa s tym krizom ktory si nesie aj do medii a v konecnom dosledku moze byt brany ako priklad pre mladych, este ked sa mu tlieska
- 13.11.2023 - 15:52
- +1
- Mato-Mi
- To uz nech si kazdy zodpovie, len treba rozlisovat medzi umyselnym trestnym cinom a nedbanlivostnym.
- 13.11.2023 - 13:18
- +2
- Big brother
- Tak ako píše Maťo, oni sa dopustili nedbanlivostného trestného činu, Johnson sa dopustil zločinu. To je vskutku veľký rozdiel.
- 13.11.2023 - 13:59
- +4
- bigi
- nozme veist o tom debatu, ale najprv by sme si mohli ale uvodomit rozdiel medzi umyselnym a neumyslenym TC, ci?
- 13.11.2023 - 15:56
- +1
- Flak108
- Inzinier ale nieje vzor pre mladých ľudí. A pri osvete, to máš pravdu ale tiež si myslím, že v dôsledku alkoholu a dlhsieho vedenia niektorých jedincov to proste nestačí. Proste by som nechcel aby mal môj syn za vzor takého človeka. Však sa môže zamesnat inde kde nebude na ociach kľudne v hokejovom prostredí.
- 13.11.2023 - 13:26
- 0
- HcKosiceeeeee
- Celý čas tu hovoríme o Ľuptákovi akých hráčov berie do ligy a potom si prečítam toto. Klesli sme veľmi hlboko...
- 13.11.2023 - 10:32
- +3
- Mario zlemije
- Buď sa tu bude písať o hokeji alebo chcem byt Admin a mazať to !
Veď to neni normálne už Calof 200+ komentov o vojne
Johnson o priestupku.
Kde je téma k hokeju ??
Máte pocit že toto je iný portál ???
Už dosť naozaj!
- 13.11.2023 - 11:19
- +28
- DraciaTlama
- Nove Zanky anagzovali hokejistu, ktory ma v registri trestný cin.
Myslim si ze to suvisi a je to k hokeju.
Nepiseme tu predsa o tom, ci ma rad burger alebo halaszle. - 13.11.2023 - 11:22
- +12
- Mario zlemije
- Dračica : K hokeju ? 50+ ako sa tu predbehujete kto ma pravdu co urobil ???
Toto už dávno nie je o hokeji!
A ako admin by ste to mali mazať a nie ešte sa predbehovat že toto co mate na jazyku budete vypisovat. - 13.11.2023 - 11:27
- +6
- DraciaTlama
- Mas pravo na svoj nazor.
- 13.11.2023 - 11:37
- +1
- NZ Hockey
- A Johnson nemá právo na druhú šancu?
- 13.11.2023 - 22:42
- 0
- Yxcvbnm
- Opytaj sa tych obeti zneuzitia
- 13.11.2023 - 23:14
- +4
- NZ Hockey
- Vidíš presne jak vravíš, ale tu ho odsudzujete vy moralizatori bez jedinej chybičky v živote, keď on za tu chybu zaplatil všetkým možným čo sa len dalo vrátane top kariéry a k tomu sa zmenil na úplne iného človeka, ale potom prídete vy a svojími trápnymi príspevkami o niečom s čím nemáte absolútne nič spoločné tu nakydate presne ako ty ako poslední farizeji.
Dúfam že si spolu s miestnou morálne dokonalou uderkou na seba hrdý. - 14.11.2023 - 0:25
- +12
- Yxcvbnm
- Ja som veru nikdy nikoho neznasilnil, takze mam pravo ho za dvojnaosobny tragicky omyl odsudit. Je neuveritelne ako vacsina muzov dokaze znasilnenie bagatelizovat a este z nas co na to poukazujeme a odsudzujeme to robit farizejov a moralistov. Sa nad sebou zamysli. Tento clovek mohol pracovat v klude v nejakej podpornej skupine pripadne napravat podobnych mladych faganov, ked je trazu taky osvieteny a zmeneny. A nie ho tu ospevovat. Si ani nedokazes predstavit s cim sa mozno tie zneuzite baby musia pasovat cely zivot. Ale vidno ta mentalita v Nemecku a tu. Tam ho nechceli, tu Slovaci vyskakuju 2 metre
- 14.11.2023 - 12:07
- +3
- PPPPoprad
- Nechutné. Áno, aj jeho činy, ale pre mňa rovnako nechutné aj odsudzovanie od miestnej "Bohorovnej" úderky. A ešte to samozrejme netreba zabudnúť spojiť s našim folklórom ako sme zlí a ako by ho nikde inde nepodpísali (pričom v Kansase odohral celú sezónu a vedenie Krefeldu s jeho podpísaním tiež nemalo žiadny problém).
Mám tiež v blízkom okolí osobu, ktorá bola obeťou rovnakého činu. Páchateľ nebol nikdy potrestaný a svoj čin nikdy neoľutoval, no táto osoba mu odpustila. A nesmierne si to na nej vážim. Nechodí s krvavými očami po svete a nehovorí, ako by títo ľudia mali navždy sedieť v base a nedostať druhú šancu. Namiesto toho sa angažuje v oblasti prevencie.
Ben Johnson dostal druhú šancu, ktorú si podľa mňa zaslúži. A ak niekto nevidí rozdiel medzi zločincom a človekom, ktorý spraví chybu, odpyká si za ňu trest, ľutuje ju a úprimne zmení svoj život, tak nie je o nič lepší. - 13.11.2023 - 11:23
- +27
- DraciaTlama
- Preco nebol potrestany?
- 13.11.2023 - 11:24
- +2
- Big brother
- To by aj mňa zaujímalo. Asi si interpretoval trochu po svojom. Celý jeho príspevok je hlúpy, veď aj iný zločinec si môže svoj trest odpykať. Veď aj on spáchal zločin,nie?
- 13.11.2023 - 11:42
- +8
- Dracik_18
- On nesedel ?
- 13.11.2023 - 12:12
- +1
- Big brother
- Mne sa ľúbi, že vždy keď príde do nejakého tímu hráč takého typu, tak ho opisujú ako skvelého človeka. Veď trochu úcty k fanušikom by to chcelo.
- 13.11.2023 - 11:36
- +12
- Handlo
- Hej presne 😂, a ako obhajoba je ze ten hrac uz hrac nerobi tie veci, podla miestnej logiky pojdem asi niekoho znasilnit , potom si odpykam trest a ak nebudem pokracovat v znasilnovani budem absolutne super clovek.
- 13.11.2023 - 11:48
- +6
- frantapriklep
- A ako by si si to predstavoval, aby ho opísali?
- 13.11.2023 - 12:20
- 0
- Big brother
- Pravdivo. Napr. má zlú minulosť, ale je to kvalitný hokejista, s ktorým sme v predchádzajúcej sezóne nemali žiadne problémy.
Keby ti znásilnil dcéru, tak mu podáš ruku, lebo to pred súdom oľutoval (logicky) a povieš, že je skvelý človek? - 13.11.2023 - 12:26
- +8
- DraciaTlama
- Big toto ides strasne... toto.. jezis len to napoisat je strasne, keby mu zna.. nie..tadiatlo preboha nie
- 13.11.2023 - 12:27
- +1
- Big brother
- Ja len chcem poukázať na to, že to nebola chyba typu nafúkal za volantom, ale znásilnenie. U nás je to zločin s hornou hranicou trestnej sadzby 10 rokov.
- 13.11.2023 - 12:30
- +7
- frantapriklep
- To sú hypotetické otázky, nad ktorými sa radšej nemienim zamýšľať.
Keby s daným hráčom mali v minulej sezóne problémy, tak by logicky s ním nechceli ďalej spolupracovať. Takže zverejnili to, ako ho poznajú. V minulej sezóne nikto na Slovensku nevedel o jeho minulosti a žiadne podobné názory, ako tu čítame dnes, nekolovali. Všetci si pochvalovali, že zvýšil úroveň ligy.
Čo sa zmenilo? Len informovanosť o jeho minulosti. Za ktorú bol potrestaný. - 13.11.2023 - 12:36
- +4
- Big brother
- Čiže keď je niekto dobrý hokejista, tak može aj zabiť človeka...veď odsedí si a zdvihne úroveň ligy. Tak potom o akej osvete tu vravíš. Keď ho podpísali, tak ho podpísali, ja to odsudzujem. Je mi oveľa bližšie to ako sa k tomu postavil Krefeld.
- 13.11.2023 - 12:41
- +1
- bigi
- https://www.hokejportal.net/?q=clanok/americky-utocnik-johnson-podpisal-zmluvu-s-hc-nove-zamky/120391/diskusia
- 13.11.2023 - 16:03
- 0
- Big brother
- Áno, vlastne veď v kabíne je pohodový chlapík, s nikým sa neháda, na zimáku v Zámkoch ešte upratovačku neznasilnil, tak je skvelý človek
- 13.11.2023 - 11:51
- +2
- Marchand63
- Ty mas riadne leco v hlave.
- 13.11.2023 - 12:04
- +24
- Big brother
- Ironicky som to myslel.
- 13.11.2023 - 12:19
- 0
- Hr4...
- Keby len on
- 13.11.2023 - 12:58
- +1
- Gerlach2655
- Co spravil Johnson je bezpochyby zle a odsudeniahodne.
Mna ale celkom zaujalo uz co naskrtol PP Insider vo vedlajsej diskusii, ze Johnson neprisiel do Popradu (myslim ze mal dokonca aj zmluvu podpisanu) z dovodu ze mu neboli udelene víza. O cca 3 tyzdne nato uz Johnson nema problem s vízami a podpisuje do NZ vie mi niekto aspon trochu znaly a kompetentny toto vysvetlit? Nie je to od johnsona nejaka,,Barošovina" ? - 13.11.2023 - 12:39
- +5
- fagaf
- Imre si ho vyplakal. Keď mu ušiel Robby.
- 13.11.2023 - 12:44
- +1
- braniiislav
- myslím, že len naši v PP nechceli 3 týždne čakať na neistý výsledok. ale to si len myslím.
- 13.11.2023 - 13:32
- 0
- Gerlach2655
- Braňo: Dobry postreh, moze to byt aj tak... len vysledok je taky ze kdezto zamky noveho centra maju tak my ho stale hladame, uz vyse mesiac ho hladame... A nie som si isty ci do piatka stihne nejaky prist
- 13.11.2023 - 13:52
- +1
- NightPP
- A to ešte Slovan podpísal Poiriera o ktorom sa tiež hovorilo v spojitosti s PP.
- 13.11.2023 - 13:56
- +1
- Marchand63
- Zjavne su v NZ sikovnejsi ako v PP
- 13.11.2023 - 14:17
- +4
- fagaf
- No evidentne niesu šikovnejší. Keďže nemôže hrat za NZ.
- 15.11.2023 - 13:56
- 0
- Majiteľ internetu
- Ha ha ha: Ver tomu ze môže hrať a aj bude.Tom to smere Nz nie sú lajdaci a neschopný.
- 15.11.2023 - 14:21
- 0
- cipulis
- Toto ma tiež napadlo, ale na druhu stranu ma sa tu trápiť radšej nech sa mu darí v Zámkoch.
- 14.11.2023 - 8:34
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- ZtrykoSlazoU
- pacia sa mi: aj tie ambicie ratafaka plachtu stat sa novym ministrom kultury
- 13.11.2023 - 13:23
- +2
- braniiislav
- ok, trest si už odpykal, oľutoval to, je z neho teraz dobrý človek, už niekoľko rokov bez záznamu, už bol potrestaný za to čo urobil, zaslúži si druhú šancu.
Ale: je treba si kvôli nemu špiniť meno, robiť hanbu klubu, lige a celej krajine? Keď na výber sú desiatky hráčov na podobnej úrovni? Zničiť si reputáciu, a nielen sebe, ale aj lige ako takej? Ja by som len z toho dôvodu hráčov ako on nepodpísal. A v neposlednom rade z úcty k fanúšikom, ktorí si niečo podobné v minulosti mohli tiež prejsť a sú obeťami.
PS: To sa netýka tohto hráča osobne, ale všetkých "kontroverzných, ktorých je v našej lige akosi veľa. - 13.11.2023 - 13:31
- +10
- Nerkio
- Výborne napísané .Je smutne že naša liga sa stala zbernym košom pre hráčov ktorych si vyspelé ligy pod svoju značku nezoberú .
- 13.11.2023 - 13:41
- +7
- Yxcvbnm
- Predne vystihnute
- 13.11.2023 - 17:04
- 0
- Poprad_eskape
- Pritom všetci, čo ho tu obhajujú, musia dobre vedieť, že každá normálna súkromná firma vyžaduje od svojho budúceho zamestnanca bezúhonnosť. V štátnej sfére to isté. A to nemusí byť ani CEO, alebo prednosta. Bežný zamestnanec, ktorý vôbec nebude tak pretriasaný ako hokejista v najkvalitnejšej lige v rámci hokejovej krajiny.
Ale naša liga sa rozhodla brať všetko, asi s nejakou víziou zvyšovania hokejovej kvality. Ja už som dal viackrát najavo, že hokej a body nie sú všetko, no očividne na Slovensku prevláda názor, že keď je dobrý makač, nech hrá. Pán Ježiš ti odpustil, choď v pokoji. Bohu vďaka. Chlieb a hry. To tu vyhráva v každej oblasti spoločnosti. - 13.11.2023 - 13:47
- +6
- Big brother
- Tak, tak...veď nás sa nič netýka...ospravedlnime tu aj Putina - až kým nezačne bombardovať Slovensko...ospravedlnime aj Johnsona - kým neznasilní niekoho nám blízkeho. Sme my taký jednoduchý národ.
- 13.11.2023 - 14:05
- +3
- Raccoon
- Cital som si vysie tvoju debatu s Frantom a uz viem co mi nesedi. Napisal si, ze by si ho nevzal k sebe do firmy, lebo bol trestany za znasilnenie. Respektujem, je to tvoja volba. Tiez si vyjadril, ze ho nechces ako fanusik v svojom klube, tiez respektujem.
Ale zaujalo ma, preco teda odsudzujes vsetkych, ktori by sa rozhodli to s nim skusit a dat mu este sancu? Akoze su jednoduchi, moralne skazeni atd atd. Toto mi pride cez ciaru. Franto sa ta pytal, kde sa ma zamestnat a co ma robit aby mohol este zit. Tak sa este raz pytam, kde sa ma zamestnat a co ma robit, ked kazdy co mu da sancu je podla teba jednoduchy moralny odpad. Podla mna je lepsie nech pracuje a snazi sa uzivit ako by mal dalej povedzme kradnut a kto vie co, lebo mu nikto neda robotu. - 13.11.2023 - 14:30
- +9
- Poprad_eskape
- Má za zamestnať u zamestnávateľa, ktorý neberie do úvahy minulosť zamestnanca. Sú aj takí zamestnávatelia. Hokejový klub NZ sa tam zaradil.
Slušný zamestnávateľ ho nezamestná. Lebo slušný zamestnávateľ má na jeho miesto desať ďalších bez záznamu v registri trestov (ako písal Branislav) - 13.11.2023 - 14:34
- +4
- Big brother
- Kde som ja písal o nejakom morálnom odpade? Ešte raz to vysvetlím...odsudzujem to, že niekto angažuje takého človeka do svojho klubu...ako som už napísal - nevolám po zmene zákonov v tom zmysle, že nikto odsúdený za zločin by sa nemohol zamestnať, veď to je hlúposť. Ja som povedal, že ja by som takého človeka čo niekoho znásilnil nezamestnal vo svojej firme. Ale to neznamená, že ho nemože zamestnať niekto iný. Len to, že ho zamestnal hokejový klub, to odsudzujem. Keby to spravím ja, tak tiež by som prišiel o prácu - pochopiteľne. Tiež by som nemohol robiť to čo chcem a musel by som robiť niečo iné. Ale nemôžeš tu odomna chcieť, aby som vravel, kde sa má zamestnať, veď ja neviem čo by chcel robiť.
- 13.11.2023 - 14:40
- 0
- Big brother
- Áno.
- 13.11.2023 - 14:51
- 0
- Big brother
- A pri akom zamestnaní nemáš na to právo?
- 13.11.2023 - 16:20
- 0
- RhimeSBA
- Pri každom, ktoré svojou povahou toto zisťovať neumožnuje.
- 13.11.2023 - 16:23
- +1
- Yxcvbnm
- Moja susedka ked isla do OVB musela tiez doniest papier, ze nie su voci nej vedene ziadne sudne tahanice a ma cisty register. Neni to nic nezvycajne. Mozno niekde na stavbe by to veduci nepytal
- 13.11.2023 - 17:09
- 0
- Mato-Mi
- Informaciu o bezuhonnosti zamestnavatel nesmie pozadovat, okrem pripadov, ak ide o pracu, pri ktorej sa v zmysle osobitneho predpisu bezuhonnost vyzaduje. Tak nejak to je v Zakonniku prace.
- 13.11.2023 - 14:58
- +1
- Poprad_eskape
- Jedna vec je, čo na papieri môžeš a nemôžeš a druhá vec je, že vo viacerých firmách si robia sitá ešte o level vyššie a keď nájdu nejakú starú fotku, kde opitý sedí uchádzač na zemi na nejakej nevinnej párty, tak má problém. Iné vyšetrovania sa dejú, hlavne u ľudí, ktorí dávajú všetko online, je to dosť jednoduché. Takže otázka, či ho môže/nemôže podľa zákonníka práce. Proste mu nepovieš, že nezamestnáme ťa, lebo máš záznam v registri.. povieš mu, že sorry, uprednostnili sme iného uchádzača
- 13.11.2023 - 15:13
- +1
- RhimeSBA
- A ako to asi tak zistíš?
Ak informáciu nesmieš požadovať (aka výpis z registra trestov), tak o tom vôbec nemusíš vedieť. - 13.11.2023 - 15:23
- 0
- Poprad_eskape
- No veď jasné, že keď nezistíš, tak nevieš. Len hovorím, že iné veci sa zisťujú, nie také, čo je všeobecne známe.
Samozrejme, keď trestanec zatají, tak potom asi nezistia, keď sa nemôže. Mňa všade pýtali. Dal som. Musíš sa spýtať niekoho, kto má záznam, že ako to chodí, a ako to poprípade ojekabátiť. Alebo napíš Harabínovi ako ochrancovi ľudských práv trestancov. - 13.11.2023 - 15:37
- +1
- Raccoon
- To bolo celkovo v kontexte prispevku nad tebou od escape, ktory tvrdil nieco v style, ze kazda slusna firma nezamestna trestaneho cloveka a dal si mu za pravdu. Tak preto moja reakcia, ze kde ma pracovat, pochopil som to tak, ze nielen ako hokejista skoncil ale rovno ako clovek, lebo nikto slusny by mu uz nemal dat pracu. Kazdopadne ako pisem, respektujem, ze konkretne ty by si ho nezamestnal ani nechcel vidiet v drese svojho klubu, len to pravo neber inym a neoznacuj ich za jednoduchych a neslusnych
- 13.11.2023 - 14:57
- +2
- Big brother
- Ja som to myslel celkovo, že na Slovensku je veľa jednoduchých ľudí, ktorí sa tvária, že keď sa ich to netýka, tak je to OK. Ja sa pýtam, kde máš tu hranicu napr. ty, kedy by si ho nepodpísal?
- 13.11.2023 - 15:01
- +1
- -BBB-
- Keby mu dal dole takto sestru, matku, kamaratku, frajerku, ci manzelku, ak tu stoji v prvej rade oportunistov .. to je uplne jasne,, ale kedze je to nejaka 16rocna americanka, co este bola nevhodne oblecena, tak je to OK ,, a treba mu dat sancu.
- 13.11.2023 - 15:06
- +2
- Big brother
- Presne na toto som narážal.
- 13.11.2023 - 16:21
- +1
- Raccoon
- To je tazko povedat vo vseobecnosti. Zalezi pripad od pripadu, ale pre mna je dolezite len jedno. Ci sa ten clovek zmenil a skutocne olutoval svoj cin alebo by to spravil znovu, pripadne iny trestny cin. Na to ho treba poznat, cize nemozem povedat, ze nasilnika by som podpisal a vraha nie. Ja by som mal napriklad problem aj s clovekom, co ani nebol trestany ale viem, ze pije a potom doma mlati zenu, ktora sa boji cokolvek povedat. Cize mna by zaujimalo akym clovekom je teraz a nie pred xy rokmi, ked spravil chybu. Ktory si aj odpykal. Asi tak.
- 13.11.2023 - 15:14
- +1
- bigi
- mna by zaujimalo ako chces zistit ze to skutocne olutoval?
- 13.11.2023 - 16:10
- +1
- Big brother
- Čiže keby ti znásilnil ženu, uveril by si, že sa zmenil, tak by si mu podal ruku, dal by si mu plat 6000 mesačne a do medií by si povedal, aký je to skvelý človek.
- 13.11.2023 - 16:24
- 0
- SOMNZ
- Presne si to napísal, si pravdepodobne veľmi jednoduchý človek. Rozoberať tú 200 príspevkoch to co ste rozoberali minulý rok. Hral tu v Michalovciach, spišskej, Detve aj iný slovenský odsúdený hráč a všetko bolo v poriadku
- 13.11.2023 - 16:42
- +1
- bigi
- a vies o tom ze to nebolo v poriadku a bolo to tiez kritizovane ako toto, to ze vy si to zrazu potreujete niecim ospravedlnit znamena len to ze sami viete ze ste stupili do exkrementu
- 13.11.2023 - 17:10
- +5
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- SOMNZ
- A nikto to neospravedlňuje, len hral u nás aj minulú sezónu, vtedy sa toto riešilo tiež preto nevidím dôvod to tu rozoberať znova.
- 13.11.2023 - 17:29
- +1
- Mario zlemije
- To znamená že taký clovek už v živote nemôže žiť normálny život a nemôže ho nik zamestnať ?
Je nútený zas niekoho dobodat na zastávke aby išiel opäť sedieť lebo si nevie zarobit na živobytie?
- 13.11.2023 - 14:40
- 0
- Mato-Mi
- Zaujimava uvaha. Kde je v diskusii napisane, ze takehoto cloveka nesmie nikto zamestnat?
Na margo toho uz len dodam, ze bezuhonnym sa clovek moze stat, ak o to poziada v zmysle zakona o zahladeni odsudenia a splni zakonom stanovene podmienky. - 13.11.2023 - 14:48
- +3
- Mario zlemije
- Ja sa to pýtam Poprad eskape. Mne netreba Maťo odpovedať
- 13.11.2023 - 14:55
- 0
- Mato-Mi
- Tak sa ospravedlnujem, ze som sa zapojil.
- 13.11.2023 - 14:59
- 0
- Poprad_eskape
- Toto si kde vyčítal? To ako pracuje niektorých fantázia je fascinujúce.
- 13.11.2023 - 15:05
- 0
- Poprad_eskape
- A odpoviem ti, aj keď je to tu už viackrát spomenuté, či naznačené. Ale aby si nepovedal, že sa vyhýbam odpovedi.
Môže sa zamestnať. U zamestnávateľa, ktorý na tieto veci neprihliada. Ja som už mal viacerých, a ani jeden by ho nezamestnal. Ale samozrejme, že aj trestanci majú právo na prácu a na zaradenie do života. Keď si sa na to pýtal. Len to už je ich vec, ich reklama. - 13.11.2023 - 15:08
- 0
- zasi
- bijete sa tu do prs za druhú šancu pre trestaného človeka
a čo obeť?
preniesla sa cez tú traumu?
našla si ona normálnu prácu?našla si normálneho partnéra?
čo ak nemôže mať deti?
zaujímal sa vôbec niekto aj o to dievča?
či ona nie je skvelá športovkyňa ,tak čert ju ber? - 13.11.2023 - 15:12
- +4
- Poprad_eskape
- Ti napíšu, že "sa nemala obliecť ako ku.va." Smutné vskutku. Keď toto niekto povie, obed sa mi vracia.
- 13.11.2023 - 15:15
- +4
- zasi
- tak potom zrušme označenie HOMO SAPIENS
a vráťme sa k HOMO EREKTUS
aj keď v tomto prípade išlo o erektus iba na jednej časti tela - 13.11.2023 - 15:21
- +2
- Poprad_eskape
- Jak HOMO? jako HOMO? Keď už tak HETERO!
- 13.11.2023 - 15:39
- +1
- Pejko
- Pri angažovaní tohto hráča sa mi hneď v hlave vynára tento post od Imreho
https://x.com/imrevalasek/status/1715725251181527273?s=46&t=K4MWCzHz_jPVxgu-Et6zrQ
Preplácanie sa teda nekonalo a všetko je v pohode, keď ide “domov”? 🤔 - 13.11.2023 - 13:37
- +2
- VSS Košice
- Clovek co dokaze napadnut a znasilnit dieta si druhu sancu zasluzi akurat tak v uranovej bani . Bodka.
- 13.11.2023 - 15:10
- +3
- tulen - kosice
- super diskusia: ruské ruble / doláre vám smrdia a treba všetkých treba exkomunikovať ... násilníci sú in ... dajme teraz niečo na tému izrael - palestína
- 13.11.2023 - 15:43
- +1
- hawkie
- Navrhujem radšej diskusiu o niečom pozitívnejšom, napr. o jedle . 2 otázky k tomu...
1. Kurací alebo teľací kebab je lepší?
2. Patrí ananás na pizzu, alebo je to smrteľný gastronomický hriech? - 13.11.2023 - 16:24
- 0
- zasi
- na otázku č.1 odpoveď neviem nejedol som
otázku č.2 treba položiť v echt talianskej pizzerii,a ak ju opustíš bez šefkucharovho noža v chrbte,tak si môžeš gratulovať - 13.11.2023 - 16:34
- 0
- FP-rivaldo7
- slovensky youtuber to teraz urobil v michelinskej talianskej neapolskej restike, dokonca si doniesol vlastny ananas. odporucam skuknut
- 14.11.2023 - 7:20
- 0
- Mato-Mi
- 1. neviem
2. je to hriech, ale kazdy nech je take, ako mu chuti.
Neviem, ci poznas youtubera PPPitra, ale on to teraz spravil. Siel do Neapola, do michelinskej restiky a porusoval tam vsetky pravidla, ale ked si siel do obchodu kupit ananas, aby si ho mohol dat na pizzu, tak to uz majitel restiky nevydrzal - 13.11.2023 - 16:44
- +1
- hawkie
- Ad. 2 - ja som v tomto radikál a moc demokraciu nepripúšťam - malo by to byť protizákonné ...
Jo, Peťa Popluhára poznám, najlepší jútuber na Slovensko , o tom videu som nevedel, ale skukol som, a paráda - 13.11.2023 - 20:06
- +1
- Mato-Mi
- Forza Juve na konci uz bol hrot
- 13.11.2023 - 20:19
- +3
- evgeni71
- v Neapole som bol a objedla som si pizzu s ananásom (nie lebo som ju chcel ale chcel som vedieť čo na to čašník) no a samozrejme ma vyfakoval.
Lenže, o 5 min neskôr išiel okolo mňa s pizzou a na nej hranolky. To je podľa mňa na vraždu a nie ananás - 14.11.2023 - 7:43
- 0
- DraciaTlama
- Hranolky na pizzi?
To je skandal. - 14.11.2023 - 7:51
- +1
- evgeni71
- "myslím že začíname naozaj skvele. Boli naozaj zmätený"
čo to je za chlapca? celkom dobrú angličtinu má - 14.11.2023 - 8:25
- 0
- evgeni71
- pána beka i
- 14.11.2023 - 8:46
- 0
- Big brother
-
1. Teľací
2. Patrí - 13.11.2023 - 17:15
- +2
- amaskiea
- 1. a 2. - nežerte furt tie gebuziny:
1. teľací šnicel s viedenským šalátom
2. základná pizza margherita je najlepšia - (znovu)objavíte tam pôvodné chute, ktorým prekvapivo nechýba nijaký iný doplnok, ale to možno dnešný jazyk, ktorý má chuťové poháriky značne otupené všelijakými omáčkami a inými priemyselnými dochucovacími atrakciami a fintami nerozozná len tak hneď z fleku, bez predchádzajúcej kúry spojenej s návratom k prirodzenej chuti jedla...
p.s.: Satinského cibuľa na masti je najväčšia vychytáFka svetovej gastronómie! - 13.11.2023 - 17:48
- +1
- BieloModra
- Telaci rezen striedno vyklepany ziadny tenucky papier, chrumkava jemna struhanka, zemiakova kasa a paradajkovo cibulovy salat
Ananas bez oblohy na pizzu uuurcite nie - 13.11.2023 - 17:58
- 0
- amaskiea
- tak ja len preto, že tam mal to teľacie, a chcel som, aby to bola úplná klasika, inak ja osobne by som pri rezni uprednostnil bravčový a na tom viedenskom šaláte, ešte aj zohriatom, trvám
Ale paradajkovo cibuľový šalát môžem akokoľvek, aj samotný a ten sladko-kyslý nálev z toho na záver vypijem do poslednej kvapky ako malinovku - 13.11.2023 - 18:04
- 0
- BieloModra
- Zohriaty salat...🙈...nie su potom tie zemiaky take soploidne? ale tak proti gustu...ten salat je liek to suhlasim
- 13.11.2023 - 18:11
- 0
- amaskiea
- vôbec nie, aj ja som mal prvýkrát obavy, ale skutočnosť bola nad moje očakávanie, rakušáci veďá čo robá, teplom rozkvitá chuť, to isté platí napríklad aj pri cesnaku v oleji, chorváti to vždy robia studené, teda aspoň ja som to vždy mal u nich takto, ja to z domu zase poznám za horúca, tá chorvátska verzia mi v porovnaní s tou mojou z domu pripadá ako dve neorganicky spojené prísady, teplé je to krásne chuťovo prepojené do jedného celku a ešte vybudeného tým teplom
Ale náš klasický majonézový šalát musí byť studený, nebudeš zohrievať majonézu predsa, to je jasné. - 13.11.2023 - 18:23
- 0
- BieloModra
- S tym cesnakovym olejom to je jasne a teraz si mozeme ist dat ten chleba s mastou a cibulou
- 13.11.2023 - 18:42
- 0
- bigi
- mastny chleba s cibulou, to je tzv stupavsky hamburger
- 13.11.2023 - 19:08
- 0
- BieloModra
- Je to proste klenot ponukaju ho aj vo Vlkolinci
- 13.11.2023 - 19:36
- 0
- zasi
- jedálny lístok v talianskej pizzerii:
500g pizza margarita..............................10,60€
500g pizza toscana................................12,20€
500g pizza boloneza...............................11,90€
:
:
:
:
200g pizza havaj..................................250€
- 13.11.2023 - 16:57
- +6
- riskohrasko1
- Viac ako samotná kvalita hráča sa tu rieši jeho násilnícká minulosť.Samozrejme hluposti ako oblečenie a podobne tento čin neospravedlňujú ,na strane druhej ,bol za to odsúdený ,svoj dlh spoločnosti splatil a jediný kto má právo mu neodpustiť je znásilnené dievča.Tak už nemoralizujte a zamerajte sa na hokej.
- 13.11.2023 - 17:33
- +10
- VSS Košice
- HC KE sa zamerali na trenera a predlizili kontrakt s Danom o dalsiu sezonu
- 13.11.2023 - 17:53
- +1
- riskohrasko1
- Výborná správa :kosice:
- 13.11.2023 - 18:05
- 0
- zasi
- Prepač Rišo
Tu si dovolím nesúhlasiť
Vyrušuje ma pri sledovaní hokeja keď na ľade vidím hráčov ako Ščurko,Miller,Johnson či teraz aj ten fin v LM a som za to aby sa robil tlak nech sa podobné podpisy v budúcnosti nedejú - 14.11.2023 - 13:12
- +4
- Jakubq43
- Fín v LM ešte nie je istý
- 14.11.2023 - 13:36
- 0
- zasi
- Dufam že ani nebude
- 14.11.2023 - 13:45
- +1
- riskohrasko1
- Určite áno ,ja niesom proti ,len mi pride zbytočné to do nekonečna omielať.Čo nieje zakázané je dovolené.(žiaľ)
- 14.11.2023 - 13:56
- 0
- Baco11111
- Nenašiel som v sebe silu dočítať túto diskusiu v ktorej sa pes naháňa za vlastným chvostom.
Tak len chcem odľahčiť trošku tému. Je jeden vtip v kde jeho pointou je, že ten jediný kvázi mozgový závit na mozgu záhoráka vo foramldehyde nie je v podstate mozgový závit ale iba otlak od baretky. No a mne to tu tak trochu pripadá že je tu celkom dosť adeptov ktorým to spôsobuje tesná gloriola v súčinnosti s vierou vo vlastnú výnimočnosť ktorá nedopustí aby dotyčný v živote urobil niečo čo by musel ľutovať. - 13.11.2023 - 19:01
- +3
- amaskiea
- ...napríklad niečo nepochopiť?
- 13.11.2023 - 19:11
- +1
- Baco11111
- Keď dvaja robia to isté nikdy to nie je to isté. jednoducho nepochopím úzkoprsých moralizátorov ktorý bez mihnutia oka dokážu vyniesť rozsudok založený na správach tých pravdovravných médií a nepripustiť nič iné. Ja sám sa nesnažím nikoho súdíť a ani nejako ospravedlňovať prehrešky dotyčných, len mi príde v súvislosti s tým čo sa vo svete deje, niekoho odsudzovať bez toho aby mal s tým osobnú skúsenosť, jednoducho nejaká šablóna na to nefunguje, nič nie je čierne alebo biele.
- 13.11.2023 - 19:48
- +8
- amaskiea
- Čiže bez toho, aby som mal osobnú skúsenosť so znásilnením, nemám mať názor na násilníka, inak som moralizátor s čierno-bielou šablonou. Počuj, si si úplne istý, že to nie si ty, čo tu paušálne odsudzuje ľudí, ktorých ani nepozná, na základe čierno-bielej šablony?
- 13.11.2023 - 20:40
- +7
- bigi
- aha takze uz nie len obet si za to moze sama, teraz za to mozu uz aj media, som zvedavy kto dalsi pride s niecim novym kto vsetko za to moze a ze on je vlastne len obet systemu
- 14.11.2023 - 6:24
- +4
- Mato-Mi
- Rozsudok sme nevyniesli my, ale prislusny sud. Ziadne media. Ci aj sudca sa riadil mediami?
- 14.11.2023 - 6:40
- +6
- Breadman
- 14.11.2023 - 10:01
- 0
- Prima
- Zakomplexovani tu píšu o hlupostiach,ktoré tu už boli písané ešte minuly rok. Neviem aký význam má hrabať sa v jeho minulosti. Prišiel kvalitný hráč s manželkou,ktorá je v druhom stave . Vedenie mu vytvorilo podmienky s ktorými je spokojný a to je hlavne. Tak nemoralizujte.
- 13.11.2023 - 19:52
- +6
- Yxcvbnm
- Zakomplexovani? V com konkretne?
- 13.11.2023 - 20:51
- +9
- -BBB-
- Cize ak clovek odsudi nasilnika, tak je zakomplexovany, ano? Zaujimave zmyslanie mate tam v NZAM
- 14.11.2023 - 8:44
- +8
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Tyna85
- Zjavne nemôžeš mať názor na to čo urobil.
- 14.11.2023 - 10:46
- 0
- -BBB-
- Ja ako tu citam si robim nazor na viac ludi a hlavne mam nazor na hokej v NZAM .. po takomto podpise len treba dufat, ze do par rokov tato "dedinka" pojde do riti z hokejovej mapy, lebo taketo podpisy dehonetuju celu SVK ligu a robia jej zle meno ..
- 14.11.2023 - 11:31
- +4
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Prima
- -BBB-: Čudné je,že sa k tomu opäť vyjadrujete,keď minulý rok sa k tomu kde kto vyjadril. Čo keby sme sa začali hrabať v minulosti mnohých z vás čo tu moralizujete? On nie je verejná osoba. Svoje komplexy si treba riešiť niekde inde.
- 14.11.2023 - 11:29
- +4
- Yxcvbnm
- Ty si normalne asi an hlavu. Opat sa pytam, ake komplexy mame mat? Komplexy, ze my sme nikhoo neznasilnili ci aku mas prosim ta logiku v tvojom bezvyznamnom komentari?
- 14.11.2023 - 12:09
- +4
- Prima
- Komplex Nové Zámky.To nevieš pochopiť z toho čo som napísal? Bezvýznamný si akurát ty . Teba tu nikto nerozumela akej chceš rozoberať Jonsona,tak jeho športovú stránku.
- 14.11.2023 - 13:02
- +1
- Yxcvbnm
- Ja som vas klub sledoval celu dobu pokial vas trenoval Majoross takze ja naozaj z vas nijaky komplex nemam. Radsej keby si sa zamyslal kde vidia asi slusni ludia problem co da tyka angazovania podobnych hracov
- 14.11.2023 - 13:49
- +1
- Prima
- Ligu hrajú aj gambleri,alkoholici,bitkari,aj inak odsúdení za drobné prehrešky. Hráči,ktorí bijú ženy.... mohol by som pokračovať,aké toto čo sa tu deje proti Jonsonovi už prekračuje všetky medze. Nepatrí sa na HP rozoberať jeho súkromie obzvlášť preto,lebo minulý rok už k tomu bolo popísané dosť.
- 14.11.2023 - 14:09
- +3
- Nerkio
- Neberies to až priliz osobne? Tak isto sa písalo na Millera a tak isto by sa písalo aj na Fína čo sa šepká v Lm .
- 14.11.2023 - 14:16
- +3
- Prima
- Ono sa šepká aj nejaká bitka medzi hráčmi v jednom klube a nerozobera sa to,lebo je to ich interná záležitosť.
- 14.11.2023 - 14:20
- 0
- Mato-Mi
- A ked o tom bude clanok, tak tu bude o tom diskusia.
- 14.11.2023 - 14:28
- +2
- DraciaTlama
- Presne tak!
- 14.11.2023 - 14:30
- +1
- Prima
- Nerkio: Podľa teba je normálne ak sa na tréningu pobijú hráči jedného klubu? Molnara odsudzovali a vyštvali ho z ligy a ty to ideš bagatelizovať. Kde je potom hranica morálky? Nemáme rovnaké videnie a nemá zmysel sa k tejto téme vôbec ďalej vyjadrovať.
- 14.11.2023 - 14:55
- +4
- Nerkio
- Spýtam sa .Vážne ideme toto porovnavat ??
- 14.11.2023 - 14:59
- +2
- zasi
- Ty ešte máš odvahu tu niečo písať o begatelizovaní?
- 14.11.2023 - 15:14
- +4
- Yxcvbnm
- Nemam viac slov nanho. Bral som ako slusneho diskutera z Nz. To co tu predviedol a co obhajuje mi uz viac nestoji nanho akokolvek reagovat, lebo kazdym dalsim komentarom sa zahrabava hlbsie a hlbsie
- 14.11.2023 - 19:18
- +2
- DraciaTlama
- Hranica morálky? Tam kde aj profesionalita by mala mať svoju etiku.
Jednoducho - nepochopím, že klub angažuje hráča s takýmto ľudským zlyhaním. - 14.11.2023 - 15:18
- +3
- Mato-Mi
- Podla mna, porovnavat bitku medzi spoluhraci, so znasilnenim maloletej je absolutne cez ciaru.
Uz len z trestnopravneho hladiska, kde taka facka na ulici moze skoncit napomenutim na okresnom urade, kdezto za znasilnenie sa ide brucat. Ak sud nie je skorumpovany a su tam nepriestrelne dokazy. - 14.11.2023 - 15:18
- +4
- Prima
- Netrep. Ja nie som hlupák aby som nevedel o čom píšem ako poniektorí a o co tu ide.
- 14.11.2023 - 16:22
- 0
- Mato-Mi
- Ak nie su hlupak, co som ja nikde nenapisal, tak sa nesnaz tieto dve veci ani len porovnavat.
- 14.11.2023 - 16:50
- +3
- bigi
- Ak nie si hlupak tak nam zakomplexovanym vysvetli o co tu ide 🙊🙈🙈
- 14.11.2023 - 17:00
- +1
- zasi
- Môžem písať len za seba,tak ti napíšem o čo ide mne
Ide mi o to ,aby moje peniaze nepodporovali hráčov s podobnou reputáciou
Ja viem že primárne idú do "môjho"klubu,ale na zápas treba dvoch,čiže podporujem aj súpera a to mi vadí
Teraz daj ty svoj názor o čo tu vlastne ide - 14.11.2023 - 17:17
- +2
- zasi
- Takže keď si dospelí chlapi dajú dve po papuli,je to to isté ako znásilnenie neplnoletej osoby?
Toto už je ačohentizmus ako vyšitý - 14.11.2023 - 14:35
- +2
- Tyna85
- Ako nie je verejná osoba? Veď je to hokejista ktorého verejnosť pozná. Preto aj je známe čo urobil a koľko rokov za to od súdu dostal.
A kľudne sa môžeš hrabať v mojej minulosti, nikdy som neurobila nič také ako on. - 14.11.2023 - 13:18
- +4
- Prima
- Keďže nepracuje v štátnych službách nie je verejne činná osoba.To sú politici a ti ktorí zastávajú nejaké funkcie kde sú platení znašich daní. Pracuje v súkromnej firme ako hokejista. Ako som už písal je tu s manželkou a očakávajú prírastok do rodiny . Treba hodnotiť jeho športové kvality a nie tu rozoberať to čo bolo popísané mnohokrát.
- 14.11.2023 - 14:16
- +3
- DraciaTlama
- Spoločenské postavenie osoby a verejný záujem
Súkromie verzus verejný záujem
Spoločenský status osoby výrazne ovplyvňuje mieru záujmu o jej súkromný život. Je vždy dôležité zodpovedne posúdiť, či odhalenie podrobností zo súkromného života je odôvodnené, alebo nie. Status nesúvisí len s tým, do akej miery je daná osoba verejne známa, ale aj s typom verejnej funkcie, ktorú zastáva.
Účel publikácie
Zverejnenie podrobností o súkromnom živote konkrétnej osoby môže byť dôležitou súčasťou informovania o veci, ktorá je vo verejnom záujme. Novinári a médiá preto majú určitú slobodu rozhodnúť sa, zverejnenie ktorých podrobností je nevyhnutné z hľadiska materiálu, ktorý spracúvajú. Rovnako platí, že niektoré súkromné informácie môžu zverejniť aj súkromné osoby zúčastňujúce sa verejnej diskusie o dôležitých spoločenských témach.
Ani v prípadoch, keď je zverejnená súkromná informácia predmetom verejného záujmu, nemôže osoba, ktorá ju publikuje, zverejniť viac, než je vyslovene nevyhnutné.
Verejní činitelia
Osoby vykonávajúce verejné funkcie, napr. politici či političky, ale aj iné známe osobnosti („celebrity“), by mali byť pripravené znášať väčšiu mieru zásahov do súkromia ako „bežní“ jednotlivci. Obzvlášť to platí v čase výkonu verejnej funkcie.
PRÍKLAD Médiá môžu informovať o závislosti známeho speváka od drog, pretože je vzorom mnohých tínedžerov. Podobne opodstatnená by bola správa o poslancovi, ktorý sa plaví na jachte počas dovolenky sponzorovanej spoločnosťou, ktorá vyhrala verejné obstarávanie.
Súkromné osoby
Súkromný život osôb, ktoré nezastávajú verejné funkcie, je chránený prísnejšie než súkromie verejných činiteľov. Verejný záujem spojený s ich povolaním či spoločenským statusom, ktorý by odôvodnil zásah do súkromného života, je totiž spravidla nižší.
Obmedzenia
Oprávnenosť zvýšeného verejného záujmu o záležitosti určitých osôb neznamená, že ich súkromný život nie je nijako chránený. Právo na súkromie prináleží aj verejným činiteľom.
Zverejnenie podrobností o ich súkromnom živote je potrebné zodpovedne zvážiť, pričom do úvahy treba brať rolu, ktorú sa rozhodli zastávať v spoločnosti, aj verejný záujem, ktorý s ňou súvisí. V prípade sporu musia autori a vydavatelia, ktorí zverejnili informáciu zo súkromia, preukázať:
ako a prečo zverejnená informácia súvisí s verejným záujmom;
že neboli zverejnené žiadne informácie nad rámec nevyhnutného verejného záujmu.
PRÍKLAD Pokiaľ už čitatelia majú dostatok informácií o závislosti a liečbe ministra, pre dôveryhodnosť správy nie je nevyhnutné zverejniť fotografie, ako v nemocnici podstupuje lekársky zákrok.
Verejný záujem alebo zvedavosť?
Pokiaľ určitá správa zasahuje do súkromného života dotknutej osoby, autor alebo vydavateľ musia dokázať, že zverejnenie správy bolo nevyhnutné pre informovanie spoločnosti o záležitosti verejného záujmu. Verejný záujem si však netreba zamieňať so zvedavosťou. Komerčný záujem či pobavenie niektorých čitateľov založené na senzácii alebo na špekuláciách vo väčšine prípadov nie je možné považovať za legitímny verejný záujem.
PRÍKLAD Ak je jediným účelom zverejnenia určitých fotografií zo súkromia známej osoby uspokojenie zvedavosti čitateľov istého časopisu, neprispeje to k všeobecnému dialógu o témach spoločenského záujmu. Zásah do súkromia tejto osoby tak v tomto prípade nie je opodstatnený.
https://www.humanrightsguide.sk/sk/oblasti/sloboda-prejavu-a-media/sloboda-prejavu/ochrana-sukromia/spolocenske-postavenie-osoby-a-verejny-zaujem
Cize mne z toho vychadza ze je verejne znama osoba. - 14.11.2023 - 14:23
- +2
- Prima
- Z 10000 ľudí ho spozná tak 20 a aj to zamčamov. On nepatrí medzi verejne známe osoby. Netreba si pliesť pojmy s dojmami.
- 14.11.2023 - 15:00
- 0
- DraciaTlama
- Kámo amálku s decimálkou si tu pletieš ty, ištenem!
- 14.11.2023 - 15:17
- +3
- zasi
- Tak vieš,pretrčať sa pred tisíckami ľudí s menom na chrbte je inkognito ako sviňa🤣
Tam sa ani politici nechytajú - 14.11.2023 - 15:25
- +4
- DraciaTlama
- Veru.
Obávam s aže Prima nepochopil celkom význam verejne činá osoba a verejne známa osoba (celebrity, športovci,...)
- 14.11.2023 - 15:28
- +4
- Tyna85
- Ďakujem, že si mala snahu mu to vysvetliť.
- 14.11.2023 - 16:38
- 0
- DraciaTlama
- Dakujem Tyna za podporu.
Vazim si to. - 14.11.2023 - 17:19
- +1
- bigi
- Verejne cennia a vetejna respektive verejne znama osoba su dva rozlisne pojmy
- 14.11.2023 - 17:01
- 0
- bigi
- Vidis minuly rok sa k tomu kde kto vyjadril a vy sye ho napriek tomu opat podpisali. Takze asi to u vas nepochopili a preto sa l tomu opat vyjadruje. A co je o n ak nie vetejna osoba? Jediny kto tu ma komolex si ty a tebo podobny v zmyslani
- 14.11.2023 - 16:57
- +1
- Majiteľ internetu
- Totálne zbytočne:: Riešiťit, urážať vie každý ale fakt je že to nezmenite že je tu Johnson a bodka. Zámčanom nevadí majiteľovi duplovane a Valasek odviedol dobrú prácu a bodka.Spravil to čo PP nevedel a bodka.
- 13.11.2023 - 23:07
- +7
- mitoO
- Kazdy riesi najradsej cudzie veci. Ze tu nebolo tolko moralne cistych ludi, najma z hlavneho mesta, ked mali za trenera cloveka, ktory vo volnom case bijaval casnicky v podnikoch.
Tam sa riesila jeho trenerska nekompetentnost, nie (zlahcene napisane) buranstvo, ci nezvladana agresivita. - 14.11.2023 - 10:48
- +5
- DraciaTlama
- bíjaval
waw
Doeme atakoval casnicku. Raz.
Tie diskusie si pamatam a nespominamsi na jedineho diskutera z belaseho ci ineho tabora, ktory by to schvaloval.
A porovnanvat atak na casnicku s tym co urobil Johnson je akoze OK? - 14.11.2023 - 10:52
- +1
- mitoO
- Neporovnavam. Len upozornujem, ze pri svojich kakaniciach je kazdy ticho. Najlepsie sa riesia cudzie.
- 14.11.2023 - 10:54
- +1
- DraciaTlama
- takze mame byt ticho hej?
vsetci hej?
a vyjadrovat sa len k svojim pruserom hej?
- 14.11.2023 - 10:57
- +2
- TomNzFan
- Nie ,ale uz si sa k tomu vyjadrila pred rokom prvy krat ked prisiel Ben do nz a myslim ze stacilo ...
- 14.11.2023 - 11:15
- +4
- Mato-Mi
- Nastastie, mozeme vyjadrit svoj nazor, aj bez tvojho suhlasu.
- 14.11.2023 - 11:18
- +6
- TomNzFan
- S kludnym svedomim ,ale nie dokolecka dokola to iste pre krista pána 🤦
- 14.11.2023 - 11:43
- 0
- Mato-Mi
- Ty tu tiez dookola pises o tom istom
Plne akceptujem, ze ti to vadi. A to je tak vsetko.
Dokolecka dokola si predstavujem tak, ze by sa to tu rozoberalo kazdy tyzden. - 14.11.2023 - 12:06
- +4
- TomNzFan
- Napisal som niekde ze sa nesmies vyjadrit ? Pytala si sa ci ta byt vsetci ticho ,odpovedal som nie ,ale dodal som ze asi raz stacilo ,pride mi to scestné...
- 14.11.2023 - 11:29
- 0
- DraciaTlama
- Pozri.
Ak by som v kazdej LIVKE pisala ze tam mate tohoto hraca, v kazdej diskusii pod clankom o zapase NZ ze takehoto hrace tam mate.. tak to beriem.
Ale clanok bol o tom ze ste ho angazovali. Tak som sa vyjadrila.
Ako kazdy iny.
Citis ten rozdiel?
Vies co mi ale chyba?
Ze tu nie je ani jeden NZ fanusik, ktory by konanie svojho klubu odsudil. Ani jeden. Je to odporne a nechutne. - 14.11.2023 - 12:26
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- kamenný pavúk
- predbezne zhrnutie diskusie: zena bola vyzyvavo oblecena takze johnson je obet: OFF sportswear, s.r.o. si zas mädli ruky, cim vacsie eso prestupi do nasej ligy tym lepsia diskusia, tym viac dukatov
(och, sam som do nej pristupil)
nestihol som to cele precitat ale dufam ze sa tu objavil aj tento nazor: ak bol johnson pod vplyvom alkoholu alebo nebodaj drog tak vlastne za to nemoze a zas je iba obetou - 14.11.2023 - 15:05
- +2
- NZ Hockey
- Len ťa doplním : Johnson bol za tú otrasnu vec potrestaný, právoplatne odsúdený, obetiam vyplatil milióny, prišiel o top kariéru pravdepodobne v NHL a navyše sa ako človek úplne zmenil.
Áno ten skutok to nevráti a nezmaze ale rozhodne sa mu to neprepieklo a potrestaný bol viac ako drvivá väčšina ľudí čo toto spraví tak čo ešte viac od neho chcete rovno ho zabiť či zamknúť niekde na kraj sveta?
Nemôže po všetkých týchto trestoch robiť aspoň takto okrajovo niečo keď už vrcholovo nie? - 14.11.2023 - 18:31
- +3
- zasi
- nepochopil
od neho nechceme nič
chceme aby SK kluby nepodpisovali hráčov s podobnou minulosťou a nekazili ešte viac už aj tak pošramotené meno ligy - 14.11.2023 - 18:44
- +6
- Spence
- Podľa fínskych médií je už Lahtinen v LM podpísaný, to je neskutočné, aké zjavy sa v našej lige tento rok objavujú, aj keď Ščurko nastavil latku tak vysoko (respektíve nízko) že to už asi neprekoná nič... Ale možno Ľupták ešte prekvapí a niekde vypátra nejakého sériového vraha-hokejistu...
- 14.11.2023 - 15:36
- +2
- DraciaTlama
- Tak tento sarkazmus Ti vysiel.
Taky smiech cez slzy. - 14.11.2023 - 15:48
- +1
- Dracik_18
- Ščurka "vypátral" starý Gmitter
- 14.11.2023 - 17:11
- 0
- Filipnz
- Uzavriem to.Johnson kedysi urobil velkú a nechutnú chybu.Ale trest si odpikal a zaslúžene.Každý by si však mal zaslúžiť druhú šancu a Ben nieje vinimka. Teraz to silno ľutuje a navyše sa fakt zmenil k lepšiemu . Čaká dieťa a to len dokazuje že ten chlap sa zmenil . Samozrejme máte právo ho odsudzovať za to čo urobil ale rešpektujte aj to kým je teraz . Ja som z jeho podpisu rád pretože ide o dobrého hokejistu ktorý je dôkazom toho že aj sprostý človek sa môže zmeniť na fajn chlapa .
- 14.11.2023 - 16:26
- +2
- RhimeSBA
- Ako to, že jeho partnerka čaká dieťa dokazuje, že sa zmenil?
Akože ja neviem, či áno, či nie..ale teda ako tehotenstvo podporuje tvoj argument, to netuším. - 14.11.2023 - 17:00
- +5
- DraciaTlama
- To sa tu nenajde jediny fanusik NZ ktory by toto odsúdil? To nie je ani jeden jediny?????
- 14.11.2023 - 17:28
- +1
- Filipnz
- Jeho meno je samozrejme poškvnené a aj ja by som bol rád keby prišiel legionár ktorý neurobil to čo on . Ale trest si odsedel a začal od nuly. A momentálne je z neho úplne normálny čovek
- 14.11.2023 - 17:43
- +2
- DraciaTlama
- aj ja by som bol rád keby prišiel legionár ktorý neurobil to čo on: Filip, aspoň že takto si to...OK.
- 14.11.2023 - 17:44
- +2
- Filipnz
- Dúfam v to . To že s ním tá žena je asi znamená že už neni taký kokot . Plus keď si s ním už aj spravila dieťa tak si myslí že už sa fakt chce stať normálnym človekom
- 14.11.2023 - 17:47
- +2
- Yxcvbnm
- Rozum sa mi zastavuje nad tymito NZ fans. Cakam co tu este napisu, aku bombu
- 14.11.2023 - 19:26
- 0
- SOMNZ
- Urcite sa nájde ale čeliť ďalším 350 komentom ? Nestojí to nikomu za to.Na chlapca sa to valí s každej strany a tu v diskusii to komu pomôže? Nepotrebujem sa tu hádať s nikým a presviedčať ľudí o mojej pravde. Pre mňa je to ukončené. Je to dobrý hokejista, spravil chybu, zaplatil za ňu a vezie sa to s ním celý život.
- 14.11.2023 - 17:50
- +2
- DraciaTlama
- A nevadí Ti že ho klub angažoval?
TEBE TO NEVADI????? - 14.11.2023 - 17:51
- +4
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- SOMNZ
- Môžem povedať že mi to nevadí, hral u nás aj minulý rok. V prvom priblížení mi bolo také divné, keď hrali v extralige hráči s pokryvenou minulosťou, ale keď si uvedomím, že mám v okolí ktorí sa ocitli na šikmej ploche aj si odsedeli rok dva za to ze si dali po papuli a neskatulkujem ich. Mal som aj ja nehodu kde som nebol na vine a zomrel pri nej človek. Som zlý? Musia posúdiť tí čo má poznajú... Asi toľko.
- 14.11.2023 - 18:05
- +2
- DraciaTlama
- Nie si zly.
Bola to nehoda. - 14.11.2023 - 18:15
- +2
- Tyna85
- A komu konkrétne táto diskusia škodí? Jemu určite nie, keďže si ju nevie ani prečítať.
- 15.11.2023 - 9:49
- +1
- Nerkio
- https://x.com/jvitek94/status/1724470392578781531?s=46
- 14.11.2023 - 18:11
- 0
- strojar
- Tupé a primitívne násilie je NEAKCEPTOVATEĽNÉ.
Voči žene dvojnásobne.
Ale nemôžem si odpustiť poznámku:
Nepamätám si takéto hromadné odsúdenie, keď niekoľko rokov hral najvyššiu slovenskú hokejovú súťaž VRAH, ktorý kvôli peniazom siedmymi bodnými ranami premyslene zabil človeka. - 14.11.2023 - 18:14
- +6
- DraciaTlama
- Nezabil.
ZAVRAŽDIL.
A násilie je násilie, voči mužovi či žene, žiadne DVOJANSOBNE neexistuje. - 14.11.2023 - 18:51
- +4
- strojar
- Existuje. Dám ti na to hokejový príklad.
Síce ich nepoznáš, ale keby si poznala aspoň hokejové pravidlá, vedela by si, že ten rozdiel je zásadný. - 14.11.2023 - 19:34
- 0
- DraciaTlama
- Ako malé chlapča.
A just existuje. Aj nôžkou dupne
Rozkošný si
- 14.11.2023 - 19:34
- +5
- bigi
- v tom ze mas uz slabu pamat ta ospravedlnuje tvoj vek, ku ktoremu v niektorych pripadoch zabudanie patri
- 14.11.2023 - 19:18
- +3
- Corgi77
- V tomto sa mýliš. Ja si pamätám, že dosť sa to tu riešilo keď Detva postúpila do ligy, a on tam hrával.
- 15.11.2023 - 10:00
- +1
- Mato-Mi
- Tak tak. Riesilo sa to, ci isiel do Dt, ci k nam. V DT mu dokonca spravili transparent, ked hral tusim za Presov(?)
- 15.11.2023 - 10:05
- 0
- DraciaTlama
- Nuz, ale to si on neprizna
- 15.11.2023 - 12:19
- +3
- Mato-Mi
- Mozno si len nepamata.
- 15.11.2023 - 12:31
- 0
- DraciaTlama
- Bigimu písal ze ma stále veľmi dobrú pamäť.
- 15.11.2023 - 12:55
- +3
- Flak108
- On ma skvelu pamat.
- 15.11.2023 - 12:56
- 0
- Mato-Mi
- Dakujem za upresnenie.
- 15.11.2023 - 12:58
- +1
- Dracik_18
- 15.11.2023 - 13:33
- 0
- richardd6
- Petgrave bol zatknutý pre podozrenie z neúmyselného zabitia a ostáva vo väzbe …
- 14.11.2023 - 18:19
- +2
- BieloModra
- Toto je tiez velmi smutne....
- 14.11.2023 - 19:39
- +2
- fagaf
- Prepustili ho na kauciu.
- 15.11.2023 - 20:38
- 0
- PopradskyInsider
- Takze vraj Johnson ani za NZ nemoze hrat takze som zvedavt ako to cele dopadne s nim
- 14.11.2023 - 21:57
- +4
- Nerkio
- Prečo nemôže ??
- 14.11.2023 - 22:02
- 0
- Filipnz
- Prečo nemôže hrať.Ak je to kvôli legionarskemu počtu tak to sa dá vyriešiť
- 14.11.2023 - 22:17
- +1
- VSS Košice
- Imre malo preplatil
- 16.11.2023 - 7:05
- 0
- LenTak93
- lol to bude ešte sranda
- 15.11.2023 - 8:03
- +2
- PopradskyInsider
- kluby sa dohodli na hostovani do konca sezony, takze tento problem je vyrieseny, ale stale nechapem, ako mu mohli vybavit pracovne viza, ked mu ich zamietli
- 16.11.2023 - 14:59
- +2
- Filipnz
- No tak to bude ešte zaujmavé.Ale do piatku to dúfam bude vyriešené
- 15.11.2023 - 8:43
- +1
- Gerlach2655
- Treba spravit vymenu johnson jendek, ked uz je na zvaze ben vedeny ako hrac popradu 😄 a vsetci budu spokojni
- 15.11.2023 - 9:22
- 0
- Filipnz
- Lepšia by bola výmena:Jendek-Ondrušek🙂
- 15.11.2023 - 11:31
- +1