Diskusia: Arizona predčasne ukončila zmluvu s Ružičkom
Klub zámorskej NHL predčasne ukončil zmluvu so slovenským útočníkom Adamom Ružičkom. Stalo sa tak po tom, čo ho klub v piatok po kontroverznom videu umiestnil na nepodmienenú waiver listinu s cieľom ukončiť s ním spoluprácu. Kontrakt mu mal pôvodne vypršať 1. júla.
Išlo o reakciu klubu na video, ktoré sa v piatok na chvíľu objavilo na jeho verifikovanom konte na sociálnej sieti. Ružičku je na ňom vidno za miskou, na ktorej je čiara z neznámeho bieleho prášku a platobná karta. Predstavitelia klubu z Arizony zatiaľ nechceli situáciu bližšie komentovať. Hráčska asociácia NHLPA môže počas nasledujúcich 60 dní podať v mene Ružičku sťažnosť voči rozhodnutiu Coyotes.
Sezóna 2023/2024 bola pre Ružičku posledná v rámci dvojročného kontraktu v celkovej hodnote 1,525 milióna dolárov. Slovenský útočník je v prebiehajúcej sezóne NHL druhý hráč, s ktorým niektorý z klubov ukončil zmluvu cez nepodmienenú waiver listinu. Prvým bol kanadský útočník Corey Perry, s ktorým sa takýmto spôsobom rozlúčil klub Chicago Blackhawks. Obaja následne získali štatút neobmedzeného voľného hráča, Perry už medzičasom zamieril do Edmontonu.
Dvadsaťštyriročný Ružička sa do Arizony presťahoval koncom januára z Calgary Flames, keď si ho Coyotes stiahli z waiver listiny. V tíme nového zamestnávateľa nastúpil iba na tri zápasy bez bodového zisku, v uplynulých dvoch dueloch bol iba na tribúne. Pred prestupom hral väčšinou až vo štvrtom útoku Flames, v ktorých drese počas tejto sezóny nazbieral tri góly a šesť asistencií v 39 zápasoch. V kanadskom klube celkovo počas štyroch rokov odohral 114 duelov s bilanciou 14 góly a 26 asistencií. Calgary ho draftovalo v roku 2017 zo štvrtého kola.
Oficiální instagram Adama Ružičky, hráče Arizony Coyotes. Co sakra blbne? ??@Lewysko pic.twitter.com/sCI4jJHbUw
— Tomáš Novotný (@tomasnovott) February 23, 2024
- SlovakRanger
- Ako urobil obrovskú hlúposť ale verím, že si (doslova) neodfúkol kariéru jednou neuváženou chybou a že nebude jeho prvou myšlienkou ísť skúšať šťastie do KHL. Nie je žiadnym tajomstvom, že v NHL nie je jediným ale je zatiaľ prvým, ktorý to dal na storyčko
- 24.2.2024 - 21:16
- +11
- aMigos2
- Pojde do KHL na sto péro a ak by isiel ku švagrovi tak by som sa nečudoval
- 24.2.2024 - 21:25
- +8
- SlovakRanger
- Tiež sa zastávam názoru, že hranie so švagrom preňho bude veľmi lákavé, no zároveň dúfam, že po tomto prúsere nájde v sebe aspoň toľko sebareflexie, aby mu došlo, že KHL po takomto videu je absolútne a konečné kariérne harakiri.
- 24.2.2024 - 21:28
- +8
- Mato-Mi
- Karierne harakiri(sepuka)?
Ved u nas nemame problem s hracmi z khl, ani v Nemecku.
Cize klub si este moze najst. - 24.2.2024 - 21:35
- +1
- SlovakRanger
- Keď sa na to dívaš takto tak samozrejme, angažmán si ešte v Európe nájde aj s takto divokým životopisom, len neviem či DEL alebo dokonca aj tá naša Extraliga nie sú presne ekvivalent kariérnej samovraždy, vzhľadom k tomu, že pred rokom hral prvý útok NHL, chápeš.
- 24.2.2024 - 21:41
- +7
- belo
- Uz je jasne preco vypadol z toho prveho utoku NHL.
Khl bude jeho logicka volba.. Alebo liptov? - 24.2.2024 - 21:52
- +1
- roman
- Nie je to jasné. To čo robil teraz mohlo byť následkom straty dôvery a formy.
- 24.2.2024 - 22:05
- +8
- belo
- Ano aj toto moze byt..
- 24.2.2024 - 22:35
- 0
- blablabla
- Čajkovský
- 24.2.2024 - 23:37
- +1
- aMigos2
- Vystrelená ruža Vystrelil si krasny koniec v NHL, NHLPHA po nom ani nesiahne, pochybujem po takom videu. A on sam musi byt v hroznom stave ked sa pokusil o taku sebadestrukciu … Hold, uz len pevne verit, ze ho nezavolaju do repre, ze sa ostatni poucia a aspon davky zminimalizuju.
A zaroven Adam dufam, ze sa spamatas do zaciatku novej sezony, lebo od dnes mas prazdniny. - 24.2.2024 - 21:23
- +6
- Vojto83
- Medvidek z Bogoty v NHL definitívne skončil. Môže za svojou kariérou spraviť hrubú čiaru.😁 Neviem, ci mal náš šport niekedy takého mentálneho lumena, co by si dokázal doslova za par sekúnd svojou hlúposťou zničiť kariéru.
- 24.2.2024 - 21:25
- +10
- gigi
- Podľa mňa je možne , ze si tuto sezónu už nikde nezahrá.
- 24.2.2024 - 21:26
- 0
- aMigos2
- Nemoze si uz nikde zahrat, prestupove obdobie uz skoncilo vsade
- 24.2.2024 - 21:27
- +12
- gigi
- Ja myslím, všeobecne nie NHL tam je jasné, že dohral.
- 24.2.2024 - 21:34
- +2
- aMigos2
- ved vsade sa uz pomaly bude hrat playoff takze nikam uz nemoze ist 😀
- 24.2.2024 - 21:38
- +2
- joefrey55
- Snad spisska alebo mikulas poskytne pomocnu ruku svojim restart programom.
- 24.2.2024 - 21:31
- +22
- Fandimnasim
- Od včera som si prečítala množstvo komentárov nielen tu ale aj na sieťach ale ja neviem ľudia Adam nezničil kariéru a reputáciu reprezentácii či NHL. On ju zničil sebe. On sa s tým musí popasovať a ustáť to čo ho čaká. Podľa mňa ho zobralo čo spravil lebo už na tom videu bolo vidno že je pod vplyvom a že to pravdepodobne natočil pre niekoho alebo partiu a chcel to poslať do chatu ale pridal to ako story. Ak však oľutuje a bude sa liečiť v čo dúfam a držím mu palce tak ešte v pohode môže mať hokejovú kariéru a normálny život. Aj keď tento prešľap sa s ním bude viesť. Práveže ak to urobí tak aj tým bude pre mladých vzorom že aj z takých veci sa dá dostať. Veď si zoberte koľko hercov, športovcov, spevákov či známych osobností si v mladosti alebo aj vo vyššom veku prešli problémami, závislosťami či liečeniami a dostali sa z toho a stali sa z nich hviezdy , či vyhrali oscarov. Treba mu dať druhu šancu.
- 24.2.2024 - 21:34
- +37
- roman
- Súhlasím, druhá šanca prichádza s pokorou a tvrdou prácou. Je to len na ňom.
- 24.2.2024 - 22:07
- +8
- dusanTN
- To by sa musel vzdat jeho podarenej skupinky, ktora cele leto vymeta kluby v BA.
- 24.2.2024 - 23:48
- +2
- Fandimnasim
- Len či sa ta podarená skupinka nevzdá je jeho. V takýchto prípadoch sa ukáže kto je kamarát a kto nie.
- 24.2.2024 - 23:49
- 0
- dusanTN
- Ta skupinka si uziva rovnake dobroty ako on. Jedine ak by zacal rozpravat pred policiou.
- 24.2.2024 - 23:55
- 0
- Fandimnasim
- Ja to skôr myslím v inom zmysle, že pre nich môže prestať byť zaujímavý keďže si naštrbil kariéru a už sa o ňom verejne vie. Neviem do akej miery sú v tej skupinke tie kamarátstva pravé. Ale ak sa bude chcieť z toho dostať takú skupinku mu ani netreba.
- 25.2.2024 - 0:02
- +3
- roa
- Za tento príspevok Ti môžem len zatlieskať, lebo toto čo predviedli niektorí vo vedľajšej diskusií bola stoka plná urážok, znevažovania a nadávok.
- 24.2.2024 - 22:56
- +6
- Velkybrtok
- Otázka je ako on sa k tomu postaví
- 25.2.2024 - 0:10
- 0
- Kamzík18
- Ja si myslím že určite ho to mrzí, došlo mu to a najradšej by za tým všetkym urobil “hrubú čiaru” 😀
- 24.2.2024 - 21:43
- +4
- AndrejTN
-
Nechajte ho dýchať !!!
😏😂 - 24.2.2024 - 21:50
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- hello, havarju
- A šak on to nejako predýcha..
- 24.2.2024 - 22:00
- +1
- Cvikelka
- A môže sa už pripravovať na MS. 🤣😂
- 24.2.2024 - 22:08
- +2
- Senn
- welcome to KHL
- 24.2.2024 - 22:12
- +1
- VyhodnarzKosicoch
- Tak aspoň je vidieť, že NHL nie je nič iné len nástroj na "tlačenie" peňazí a nezaujíma ich, či pri tom náhodou neohrozia zdravie hráča. Nie je predsa normálne, aby malo toľko hráčov z NHL psychické problémy a aby následne kvôli tomu končili zdrogovaní, niektorí aj horšie...
- 24.2.2024 - 22:12
- +8
- emoxx1
- Ty čo zas dávaš...
- 24.2.2024 - 22:17
- +25
- Kamzicibobek
- Ty sa vyznas...
- 24.2.2024 - 22:17
- +2
- VyhodnarzKosicoch
- Nehovorím, že sa to nemôže stať aj inde. Ale čírou náhodou sa to väčšinou stáva v NHL. Už aj u nás máš rovno dva príklady: Réway a Ružička.
- 24.2.2024 - 22:22
- +2
- emoxx1
- Revayovi sa tam čo stalo?
- 24.2.2024 - 22:23
- +6
- VyhodnarzKosicoch
- Veľmi dobre vieš ako to psychicky nezvládal a na čom skončil.
- 24.2.2024 - 22:28
- +2
- emoxx1
- Podľa mňa si teraz vymýšľaš. Preto to nevieš pomenovať, lebo sa to nestalo. On v NHL nikdy nehral a v AHL bol len na 5 zápasov. Naviac jeho problémy začali už dávno pred tým v Sparte. Následne pokračovali vo Švajci. Potom rok pauza. Načo je toto dobré. Čo máš z tohoz že si tu stále vymýšľaš?
- 24.2.2024 - 22:34
- +42
- VyhodnarzKosicoch
- A nie je náhodou AHL len farmárskou ligou NHL? Tebe ťažko niečo vysvetliť, aj tak to vždy prekrútiš.
- 24.2.2024 - 22:36
- +2
- emoxx1
- Za tých 5 zápasov tam stihol pochovať kariéru? Nezačali problémy už pred tým v Sparte a následne vo Fribourgu? Praveze pokojne vysvetľuj. Je jasné z že si nachytal sám seba tak vysvetľuj.
- 24.2.2024 - 22:39
- +24
- VyhodnarzKosicoch
- Okej, dobre. Ale aj tak je to mimo toho o čom bol môj prvý príspevok.
- 24.2.2024 - 22:43
- 0
- emoxx1
- Nie je to OK. Keď si už strelil capa, tak stačilo rovno napísať z sorry, pri ňom som sa zmýlil a zavrel by si ďalšiu debatu.
Tvoj problém spočíva v tom, máš potrebu za každú cenu robiť názorovú protiváhu v diskusii. Bohužiaľ tú protiváhu robíš nasilu. Máš dojem že kvantita príspevkov vyváži ich kvalitu a keď chceš udrieť klinec po hlavičke, tak si v kľude aj vymýšľaš ako teraz. Len aby to bolo trefné a úderné. To je jediný dôvod prečo tu zakaždým skončíš za vola. Keď chceš byť názorová protiváha, tak argumentuj vecne, fakticky a nie za každú cenu aj v témach kde nie si doma... - 24.2.2024 - 22:50
- +41
- Masalskis
- Emox môžem ťa poprosiť o názor či sie ružička zavrel definitívne dvere do NHL?
Mne sa nezdalo už to že po 10 dňoch bez ľadu je človek mimo formu a potrebuje cca 7-10 sa dať dokopy. Už vieme prečo? Hrával som hokej, čiže aj po týždni bez ľadu sa dal odohrať zápas, hlavne ak dodržiavas životosprávu a udrzujes sa kondične, nebolo to ideálne ale dalo sa to - 24.2.2024 - 23:34
- 0
- emoxx1
- Ja naozaj neviem posúdiť. Videli sme v NHL milión druhých, občas aj tretích šancí, no zároveň urobil niečo čo ešte nikto pred ním.
- 24.2.2024 - 23:44
- +2
- pupo
- Ty si poriadne mimo! V AHL naňho netlačili keďže sa vrátil po ročnej pauze a mal tam všetko aby sa dal dokopy, problém bol že tam nič nezarábal…
- 24.2.2024 - 22:54
- +1
- roman
- Zasa si raz dkonale si predviedol ignorovanie faktov. Podobne ako si to robil na predošlom nicku.
- 25.2.2024 - 0:03
- +12
- VyhodnarzKosicoch
- Áno. V tom prípade s Réwayom som sa pomýlil. Priznávam. Ospravedlňujem sa. Ale za tým prvým príspevkom si stojím.
- 25.2.2024 - 6:01
- 0
- roman
- Vieš kde je problém? Že si to uznal až keď som ťa na to upozornil ja. Emoxx1 to napísal *absolútne* zrozumiteľne a ty si dokola mlátil prázdnu slamu, jak vždy.
- 25.2.2024 - 8:15
- +2
- VyhodnarzKosicoch
- Ale veď som mu napísal, že okej dobre. Čo viac odomňa žiadaš?
- 25.2.2024 - 8:28
- 0
- roman
-
Z brucha... niečo takéto. Jasnosť a presnosť aby bolo presne zrejmé, čo tvrdíš alebo obhajuješ. Otvorenosť a flexibilita, byť otvorený k novým informáciám a byť ochotný prehodnotiť svoje stanoviská, ak sa objavia presvedčivé dôkazy. Objektivita. Stručnosť. Sústrediť sa na kľúčové body, neignorovať ich, len preto, že sa ti nehodia. Vyhýbať sa zbytočným odbočkám alebo opakovaniu toho istého dokola v ďaľších príspevkoch. Radšej nenapíš nič, ak už nemáš čo povedať. - 25.2.2024 - 8:50
- +3
- VyhodnarzKosicoch
- Veď hovorím. Emoxxx mi tie presvedčivé dôkazy dal a ja uznávam, že som sa mýlil.
- 25.2.2024 - 8:52
- 0
- roman
- Uznal si to až keď som ťa na to upozornil ja. A na toto stačilo napísať trebárs, že *ok*.
- 25.2.2024 - 8:55
- +2
- chefe
- Tiež mi vypadli na čom reway skapal,.ale bol to liek na psychické problémy. Keď sa užíva podľa predpisov, tak je okej. No liek je navrhnutý na pomalé uvoľňovanie. Keď ho niekto rozmrvi, tak sa uvoľňuje aktívna látka rýchlo a v podstate funguje ako droga. Používa sa aj od bolesti.
- 24.2.2024 - 23:03
- +3
- DeL
- Nepripisoval by som individuálne zlyhanie lige, svinstvá sú všade vo svete, ak si slabý kus v zlej partii bohužiaľ podľahneš a je jedno či NHL,KHL...
- 25.2.2024 - 1:42
- +1
- Dumber
- NHLPA momentalne zdruzuje 750 hracov. Kolko ich ma psychicke problemy?
- 25.2.2024 - 15:48
- 0
- Tizo
- tak faktom ostava ze wada by pri kontrole zapiekla tie masiny na testovanie.
- 25.2.2024 - 12:33
- 0
- antinamor
- Čiže za Ružičkovu "bielu lajnu SNP" môže NHL? Zlá, nenásytná NHL? Fú, já ti nevím Karle.
- 24.2.2024 - 22:24
- +7
- errko
- Ak nezvlada NHL, nema sa tam tlacit! Mohol celu karieru prdkat v Olomouci a mal by pokoj. To co je za nazor?
- 24.2.2024 - 22:35
- +18
- Dracik_18
- Borovičku nasávaš ?
- 24.2.2024 - 22:39
- +11
- FP-jakubj
- inhaluje
- 24.2.2024 - 22:59
- +11
- Mato-Mi
- Som ani nevedel, co vsetko sposobuje NHL. A hraci z celeho sveta sa tam stoj co stoj chcu vsetci dostat.
Ak by mali tvoje poznatky, tak ostanu doma.
- 24.2.2024 - 22:41
- +12
- VyhodnarzKosicoch
- Za tie milióny za sezónu a slávu sú ochotní obetovať aj svoje psychické zdravie. Ale toto nespôsobuje len NHL, toto spôsobuje každá jedna liga, ktorá vytvára veľký tlak na hráčov, keďže veľkej časti líg záleží len na výkone, na produktivite, pretože z toho zarábajú.
- 24.2.2024 - 22:46
- +2
- VyhodnarzKosicoch
- Ty máš tú KHL tuším aj v....
- 24.2.2024 - 23:00
- +5
- Mato-Mi
- Sa ta normalne pytam, lebo sa zjavne vyznas do problematiky vplyvu hokejovych lig na psychiku hracov. Nikto fundovanejsi tu momentalne nie je.
- 24.2.2024 - 23:02
- +12
- VyhodnarzKosicoch
- Samozrejme, že aj v KHL sa vytvára tlak na výkon.
- 24.2.2024 - 23:05
- +2
- Mato-Mi
- A maju hraci psychicke problemy aj v khl? Beru drogy aj tam?
- 24.2.2024 - 23:11
- +4
- Pukky
- A ako mu NHL spôsobila psychické problémy? A ak ich má, prečo ich rieši drogami? Prečo nejde za psychoanalytikom? A prečo ja sa vôbec s tebou bavím?
- 24.2.2024 - 22:45
- +5
- VyhodnarzKosicoch
- Ako mu spôsobila psychické problémy? Už som to tu spomínal-tlakom na výkon. Ďalej, chcel by si, aby išiel psychicky chorí človek sám za psychoanalytikom... ty sa aj počúvaš? Takýto človek len tak sám od seba za psychoanalytikom nepôjde. A prečo to rieši drogami...no lebo nevidí inú cestu. To je niečo podobné ako, keď niekto prežíva ťažké obdobie(finančné, rozvod), tak sa ide opiť do krčmy.
- 24.2.2024 - 22:53
- +4
- gigi
- Súhlas, ľudská psychika je nevyspytateľná a hlavne posledné spomenuté si zažilo viacero ľudí a kto nezažil tomu sa ti ľahko hovorí aké to je.
- 24.2.2024 - 22:56
- +1
- Tyna85
- Nesúhlasím, je dosť ľudí ktorí si uvedomili, že majú problém a vyhľadali pomoc.
Za to, že on nie neznamená, že každý rieši svoje psychické problémy ako on. - 25.2.2024 - 13:56
- 0
- VyhodnarzKosicoch
- Nepovedal som, že každý. Väčšina si nevie priznať, že vôbec nejaký problém má.
- 25.2.2024 - 14:29
- 0
- Tyna85
- Napísal si, že taký človek sám od seba nepôjde vyhľadať pomoc. Čo je klamstvo. Lebo sú ľudia ktorí sami od seba pôjdu vyhľadať pomoc.
- 25.2.2024 - 14:42
- 0
- doc.koniferum
- Človek by povedal,že svojho času v sprostostiach v našich končinách takého Lukáša Říhu neprekoná asi nik.A predsa.Očividne život za veľkou mlákou nie každý zvládne resp neni pre každého
- 24.2.2024 - 22:13
- +4
- Radovan123
- Aspoň ponaučenie pre všetkých do budúcna. Ked si nechcete pokaziť dobrý večer. Mobil neberte so sebou.
- 24.2.2024 - 22:39
- +4
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- gigi
- Ja to napíšem takto rieši sa tu ružička akoby sa neviem ako zrútil celý svet. Čo už stalo sa, jemu samému mu prajem aby sa z toho dostal. Dnešná doma žiaľ často sa takýchto vecí týka ponúka neskutočne možnosti takýchto zlozvykov a podľahne tomu doslova kde-kto. Ľudia dnes mávajú problémy, ktoré kedysi neboli tak rozšírené presne ako sa to tu niekde spomenulo príklad mnohých herci speváci športoví atď. Drogy sú samozrejme svinstvo. Zaujímavosťou, ale je že sú vo veľkom rozšírené práve USA. Stačí si pozrieť niektoré zábery z veľkých miest ako los Angeles na tých ľudí popri cestách, mnohí sú pod vplyvom omamných látok natoľko ako už v máloktorej krajine tejto našej planéty. A samozrejme aby som len nekritizoval ten asistenčný program v NHL je skvelá vec, čo si samozrejme zaslúži uznanie je to len dobrá vec.
- 24.2.2024 - 22:48
- +4
- FP-jakubj
- Najdi si historiu Ciny a najdes tam par opiovych vojen- dokonca po jednej dala Cina do prenajmu Hong Kong Britom. Drogy stali za vznikom mafie Yakuza v Japonsku. Zlaty trojuholnik- problemy v Barme a okolitych krajinach. V Juznej Amerike dokonca lavicove strany vyuzivaju financie od drogovych kartelov na financovanie svojej kampane a sireniu svojich svetonazorov.
- 24.2.2024 - 23:22
- +5
- emoxx1
- Keď na to človek pozerá takto, tak legalizácia drog by vedela pekne zamotať čiernu ekonomiku....
- 24.2.2024 - 23:27
- +3
- FP-jakubj
- Len za predpokladu, ze sa pocet konzumentov nezvysi na taku uroven, az to zacne sposobovat problemy- Thajsko,Cina a dalsie krajiny by o tom vedeli rozpravat a s prichodom tranqu aj USA.
- 24.2.2024 - 23:54
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- FP-jakubj
- Neexistuje 100% zachranna siet pri drogach. Musis proste ty sam prestat. Problem takej legalizacie je v naslednej turistike, ktora urobi bordel- Amsterdam napriklad alebo to sposbi problemy v celej krajine-Thajsko.
- 25.2.2024 - 0:22
- 0
- roman
- Thajsko tazko porovnavat s Holandskom, tam su drakonicke tresty za drogy.
- 25.2.2024 - 0:38
- 0
- JR4
- No ani nie...
https://youtu.be/cBYryDFLO4Y?si=7OBwVgSvrou5Dv1P - 25.2.2024 - 7:43
- 0
- roman
- Najprv som napísal že to ani nebudem pozerať, a že každý kto mi pošle ako argument namiesto normálneho (ako tak dôverhodného) zdroja link na youtube, fb alebo tiktok dostane rovno ban.
A potom som si pozrel, že je to ABC news Australia. A kukol začiatok a teraz mi to hrá na pozadí. To že marihuanu v Thajsku dekriminalizovali, som netušil. Takže hej, už sa dajú porovnávať s Holandskom.
Stále by som ale bol radšej za jednoduchý komentár. Že ju dekriminalizovali v Thajsku pred dvomi rokmi. Prípadne *key points* z videa. - 25.2.2024 - 8:21
- 0
- roman
- 15 minút into video, rozhovory s ľudmi, všetci sú zatiaľ šťastní. Ešte to má ďaľších 15 min. mám čakať na zvrat?
- 25.2.2024 - 8:37
- +1
- roman
- V podobnom duchu sa to nieslo po celý čas, boli tam nejaké obavy lekarov, a čo na to mládež. ale všeobecný dojem, Thajku to pomohlo, ľudia sú spokojní.
- 25.2.2024 - 8:53
- 0
- Kopcansky Palachar
- Nechcem vam moc kecat do diskusie, ale vsetci top adiktologovia z okolia tvrdia, ze prohibicia nie je riesenie a nikam nevedie. Vid napr. vznik mafie a nasledky ked svatuskari z USA v dobrej viere a s dobrym umyslom zakazali alkohol. Kokain, ci marihuana by mohli byt kludne regulovane. Na kokse fici cely zapadny svet. Plus dane mozu byt pouzite na prevenciu a pripadne nasledky. Zapadnym statom unikaju zo systemu rocne radovo stovky miliard a tie sa prepieraju po celom svete. Kartely a mafie su bohatsie a mocnejsie nez si vie vacsina ludi predstavit. Ta problematika je zlozita. To, ze u nas je sialeny pristup aj k trave je len a len preto, ze tento narod vela chlasta a alkoholova lobby tu nedovoli ziadnu travu. Nikdy. Isli by proti svojim ziskom. Aj za cenu toho, ze ludia skoncia na dlhe roky v base. Cez dane ludia platia nemale mesacne naklady na 1 vazna, o znicenych zivotoch ludi, co si robili masticky a "dobrotivy" sused, ci nenapadny policajt v civile behajuci v okoli zahradiek ci vinohradov, ich udal, skoda reci.
Adam potrebuje pomoc, bude to mat tazke, ale je to na nom ako sa k tomu postavi. To co spravil je dostatocnym trestom a vysmech ani hejt nepotrebuje. Potrebuje podporu. Tak sa ako ludia k tomu postavme. Ale ak bude Adam pokracovat s tou svojou partickou "kamaratov" dalej, nema sancu. /Takmer/ Vsetci pisu o zniceni kariery ako keby ta kariera bola najdolezitejsia na svete. Nie, najdolezitejsie je aby sa dostal z tych problemov ako clovek.
PS pre tych co sa im nepaci regulacia pripominam, ze v nasledkoch na okolie a spolocnost ako taku je najhorsou drogou v nasej spolocnosti nadmerne z extremne uzivanie alkoholu, resp.aj tvrde drogy ako heroin samozrejme, ale tych uzivatelov je relativne malo. Pritom regulacia alkoholu napriklad aspon tak, ze si nemozes kupit prakticky kdekolvek by na zaciatok stacila. Ale to by sme chceli prilis. Treba omilostit gaunerov hlavne. Co tam po prostacikoch. "Volic je .ovno" /JH/. - 25.2.2024 - 9:46
- +8
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- roman
- Vyššie som písal, že ocením, keď človek dá stručne *key point* z vecí čo zdieľa ako argument.
- 25.2.2024 - 10:09
- +1
- JR4
- OK prepáč Roman len som ráno vstal a nechcelo sa mi to rozpisovať. Preto som to poslal takto jednoducho. Ani ja som to donedávna vôbec netušil a preto som poslal daný link odkiaľ som sa ja dozvedel, že sa to už trochu porovnáva teraz a legislatíva sa mení aj v Thajsku 🖖
- 25.2.2024 - 10:22
- 0
- roman
- Ono je to dosť geniálne, keď si predstavím, že donedávna ti tam hrozilo dlhé väzenie a trest smrti a bolo úplne jedno či si bol odtiaľ, alebo cudzinec. Aj v tom videu chlapíci išli do basy kvôli marihuane ktorú prevážali pre dílerov a po 4 mesiacoch ich oslobodili a zahladili trest. Uvidíme kam sa to uberie, ale celkový dojem z videa je, že turizmus to po covide nakoplo a nepostrehol som, že by to zmenilo celkovú atmosféru v krajine k horšiemu. Mimochodom, podobný dojem som mal aj z Holandska, aj keď cudzia studená krajina, podobne ako Nemecko. Vždy som sa cítil doma až keď som prešiel za hranice a bol konečne v Čechách
- 25.2.2024 - 10:40
- 0
- JR4
- Aj mňa to dosť šokovalo, keďže som aj cez Thajsko lietal do Sydney a viem ako striktne to hlásili v lietadle atď. Každopádne to vypadá tak, že ani po viac ako roku od schválenia som sa to ja dozvedel asi pred týždňom a ty a mnoho ľudí asi dnes, takže sa asi Thajsko nezmenilo až tak moc... Presne ako píšete treba riešiť záchranné siete pre ľudí ktorí tomu úplne prepadli a ešte prepadnú.
- 25.2.2024 - 10:51
- 0
- roman
- Logicky, ak je niečo dekriminalizované, alebo legalizované, musí štát začať riešiť aj tieto veci.
- 25.2.2024 - 10:44
- 0
- FP-jakubj
- V Thajsku vzdy rozdelovali drogy do 4 kategorii, takze tvrde tresty tam za marihuanu neboli nikdy- vacsina trestov je od 2-10 rokov s tym, ze vcasinou ta pustia skor a musis zaplatit este pokutu. Tvrde tresty tam boli, ak si cez Thajsko pasoval drogy dalej a najma tie tvrde-heroin,kokain alebo opium pre ich vyrobu.
CO sa tyka nejakej siete, predpokladam, ze v Thajsku bude, akurat si ju budes musiet zaplatit- to narazime na jadro pudla, pretoze vacsina obyvatelov si ju nebude moct dovolit. Tu marihuanu povolili kvoli turistom a aby ludom umoznili zarobit si na zivobytie. - 25.2.2024 - 13:31
- 0
- emoxx1
- Tema závislosti sa od začiatku sezóny riešila v podcastoch o NHL(najskôr zahraničných a neskôr aj našich) pomerne často. Debatu spustil pomerne veľký počet hráčov zaradených do asistenčného programu. Z tohto predpokladám, že je len otázka času kým sa debata rozprúdi takže že samotnej NHL už nebude stačiť hlava strčená v piesku.
Čo ma viac zaráža, že u nás sa pomerne málo hovorí, čo ten asistenčný program znamená. Tu sa to napíše vždy tak honosne, že každý má dojem, že chlapec ide do nejakého super sanatória, kde sa o neho postarajú odborníci platený z programu. V realite je to v prvom rade taká PR ochrana pred médiami a vyradenie z platového stropu. V praxi dostane hráč zaradený do programu poradcu cez telefón a liga mu ponúkne anonymné telefonické linky. No problém si musí riešiť sám. Aspoň to takto vyplýva z dostupných info. Bolo by možno fajn keby nejaký novinár túto tému spracuje aj v našich končinách nech máme jasnejšie čo to ten program je, lebo tu mám podozrenie , že nie je všetko zlato, čo sa blyští... - 24.2.2024 - 23:09
- +7
- pupo
- To s novinármi bol dobrý vtip
- 24.2.2024 - 23:12
- 0
- roman
- Nebol. Novinárska robota spočíva aj v investigatíve témy, hľadaniu info a kontaktov a v spracovaní témy pútavým spôsobom. Navyše na rozdiel od "alternatívnych novinárov" majú úctu k pravde.
- 25.2.2024 - 0:00
- +8
- FP-jakubj
- Mna by napriklad celkom zaujimalo, ako to je u nas- pretoze v sportovych kluboch byva napriklad k nasiliu blizko a viacere krajiny s tym neuspesne bojuju.
- 25.2.2024 - 0:05
- 0
- roman
- Huh?
- 25.2.2024 - 0:18
- +1
- FP-jakubj
- https://sportnet.sme.sk/spravy/hokej-kanada-sexualne-skandaly-drogy-znasilnenie/
Nieco na tento styl - 25.2.2024 - 13:37
- 0
- roman
- Toto je už trošku bulvárik, predpokladám, že urobený od stola. ;-/ Neprečítal som, lebo žiaľ nemám predplatné.
- 26.2.2024 - 0:00
- 0
- roman
- Máme.
- 25.2.2024 - 0:18
- 0
- pupo
- Mám na to iný názor, ale rad sa nechám presvedcit.
- 25.2.2024 - 0:20
- +1
- roman
- ŠlSlovenskí športoví novinári publikujú v športových rubrikách a na šport zameraných médiách. Už som ho dlho nevidel, ale pokiaľ viem aj denník Šport doteraz vychádza. Ako ešte potrebuješ byť presviedčaný. Kupuj, čítaj. Minimálne aj spravodajské servisy agentúr TASR a SITA musia písať športoví redaktori. Zatiaľ to ešte nepíše umelá inteligencia.
- 25.2.2024 - 0:35
- +2
- pupo
- Keď sme už u hokeja mne tam chyba kvalitný novinár čo sa hokeju naozaj rozumie, nie fanúšikovský pohľad a zhodnotenie.
- 25.2.2024 - 0:42
- +1
- roman
- Palo Rajtar hokeju rozumie a verím, že ten by ti vedel povedať ďalšie mená.
- 25.2.2024 - 0:46
- +1
- pupo
- Súhlas , ale neho som nebral jak novinára, keď ním je tak moja chyba
- 25.2.2024 - 0:48
- 0
- evgeni71
- ono to podľa mňa nie je úplne pravda že by mu dali číslo na poradcu a šmitec. na čo zabúdaš je že ten program nie je len NHL ale aj NHLPA a to si teda nemyslím že by asociácia takto "vybavila svojho"
- 25.2.2024 - 0:27
- 0
- patkof
- Tzv: Sfúkol zmluvu zo stola
- 24.2.2024 - 23:46
- +1
- Slimo
- Jasne jasne je psychicky zle lebo zla NHL. Co vam sibe ludia ? Ten urobil taku exkluzívnu čiaru, že aj Escobar by si povedal. Hej chlapče vidno, že mas odšnupane toho dost.
Hrac ktorému sa za kariéru podarilo max tak 10 zápasov zahrat ako tak dobre, nemá mat čo tlak. Je len obycajne číslo a nikto si ani len nevsimne, že uz v lige nehrá. Drzim palce v ďalšej kariére. Ale bude to mať ťažké, sakra ťažké lebo bez fetu mozno nezahrá dobre 10 zápasov uz nikdy v zivote + je mozne ze v inej lige aj ta nejaka dopingová kontrola hrozi 😁 - 25.2.2024 - 0:25
- +3
- pupo
- Keď si to ešte raz prečítaš a nemáš vypité tak zistis že si to správne opísal prečo ma hráč čo je na hrane NHL tlak
- 25.2.2024 - 0:28
- 0
- Slimo
- Tlak môže mat hráč, ktory je produktivny čakajú sa od neho body a zrazu mu to nejde. Tu by som to pochopil, že ho to postrehne. Aha takze ak si na hrane NHL zacni fetovat lebo ten “tlak” ktory je mimochodom iba stretnutie s realitou,to ti pomoze. Ružička bol cely cas jedna velka anomália ktora sa zázrakom dostala do NHL.
- 25.2.2024 - 0:42
- +1
- pupo
- Zázrakom sa dostaneš do nhl na jeden zápas na viac potrebuješ kvalitu.
- 25.2.2024 - 0:46
- 0
- Slimo
- Rešpektujem tvoj názor. U mna vzdy bol a bude anomália.
- 25.2.2024 - 0:52
- 0
- Pukky
- Chlapec zjavne nechápe, že drogy v prípade rúžičku sú príčina všetkých jeho problémov a nie jeho následkom.
- 25.2.2024 - 8:02
- +3
- ZtrykoSlazoU
- tiez som to vcera riadne prestrelil: kolozvarskou kapustou
pomoooc - 25.2.2024 - 1:00
- +2
- Captain
- Ja mám úzkosť z toho, že sa mi stane to isté, že verejnosti neprístupné fotky, ktoré posielam do DMs omylom pridám na story. Instagram by sa mal nad sebou zamyslieť
- 25.2.2024 - 8:54
- 0
- -BBB-
- Vzdy rozmyslam nad tym .. ako musi byt clovek jednoduchy, aby mal potrebu posielat fotky, ktore by nerad videl na svete vobec kamaratom? To je nejaka uchylka? Pochvalit da kamaratom, ako som blby?
pretoze svojho casu aj isty zamestnanec RTVS tiez len kamaratom poslal zvukove video Merciaka z OH, ako nadava rezii v BA ,, len kamaratom a ako to dopadlo? Video je viralne, zamestnanec dostal hodinovku.
Som rad, ze kamaratom natolko veris, ze to co nechces aby nikto videl, raz ked budu oni mimo , neposlu niekam inam .. Ze pozri, "ako kamarat je sprosty" .. - 25.2.2024 - 9:34
- +3
- pupo
- Jediná možnosť je keď si fakt naj*bany, to že takéto videa a fotky sa raz dostanú na verejnosť je takisto známe.
- 25.2.2024 - 9:59
- +1
- roman
- Som rád, že v roku 2001 sme ešte nefičali na smartphonoch a insta storkách...
- 25.2.2024 - 10:06
- +4
- -BBB-
- to nie je o dobe podla mna .. to je o ludoch .. aj keby tie INSTA stroky boli ked sme boli mlady, kedze sme rovnako mlady, tak sme neboli natolko vymlety, aby sme natacali na mobily kraviny, ktore vyvadza kazdy clovek a potom vesali na socialne siete ..
Vravi sa, ze clovek si blizkych kamaratov vybera podla toho, aby mu vyhovovali ich nazory na zivot, napr. aj druh humoru, ci osobne sympatie a porozumenie,, atd .. preto napriklad v mojej najblizsej partii nikoho ani nenapadne, nech sa deje cokolvek, vytahovat mobil a nieco fotit ci nahravat .. lebo preco preboha? - 25.2.2024 - 10:09
- +3
- Captain
- takže fetujete s kamaratmi inkognito
- 25.2.2024 - 10:16
- +3
- evgeni71
- je to presne dobou, boli rovnako vymleti len o tom vedeli len oni
- 25.2.2024 - 10:20
- +3
- pupo
- Tak je to o možnostiach a tie jednoducho neboli keď sme vyrastali. Každý ma skupinu na mobile kde sa posielajú fotky videa ktoré by ľuďom na verejnosti boli trapne. To že to dal na IG bola ľudská blbosť keď ho prekabátila technika pod poriadnym vplyvom niečoho …
- 25.2.2024 - 10:18
- 0
- HeyYou
- kazdy nie. ja nemam ani smartfon a da sa s tymto hendikepom v pohode zit
- 25.2.2024 - 11:49
- +3
- hello, havarju
- To je somarina. Plno ľudí má mobily a sociálne siete a nikomu neposielajú hovadiny.
- 25.2.2024 - 13:02
- +2
- hello, havarju
- A to hlavne z toho dôvodu, že vlastne ani nemajú aké..
- 25.2.2024 - 13:04
- +2
- amaskiea
- vedieť toto skôr mohol som sa ukázať už dávnejšie
- 25.2.2024 - 10:34
- +2
- roman
- Party Holandsko, 30hod cesta, kinedryl... zopár beligckých pív... Romanko sa po krátkom spánku posadí na posteli automaticky sa otočí doľava rovno, doľava rovno otvorí dvere na záchode ako doma a ciká z prvého poschodia smerom dolu schodmi niekde tam kde je stolík organizátorov. Pretože nie je doma, ale venku medzi ľudmi, len je trochu mimo a ide na automatiku. Niekto spravil fotky, nikdy ich nezverejnil. Na druhý deň party, ráno celý vysmiaty sa pýtamo organizátora, že čo nové? A on, že nič nezvyčajné, "but you were so fucking stoned, that you pissed from the stairs...". Oh yeah...
- 25.2.2024 - 10:35
- +4
- roman
- p.s.: dvere tam samozrejme neboli, a nehulil som.
- 25.2.2024 - 10:45
- 0
- Tizo
- dnes uz by sa na tebe urehnavali detiska niekde v cinskej dedine ked by kukali viralne video z IG.
- 25.2.2024 - 13:00
- +1
- miko 75
- Mladí ľudia nevedia bez Instagramu fungovať,nie všetci,ale väčšina,hlavne dievčatá, všetko fotia a všetko hneď vešajú na net,fakt chorá doba,doknca tie úspešnejšie sa tým aj celkom dobre živia.
- 25.2.2024 - 10:23
- +4
- luciakanky
- Ja ho neľutujem, je pre mňa rovnaký feťák ako každý iný. Buď sa spamätá alebo nie, je dospelý je to na ňom, sám sa dostal tam kde je. Nie je jediný človek čo má problémy, je pod tlakom, ale priemerne inteligentný človek to nebude riešiť drogami.
Ľúto mi je jeho rodičov a rodiny, ale Adama nie - 25.2.2024 - 10:50
- +4
- Vojto83
- Presne tak! Uplne do bodky sa s tebou stotožňujem. Čítam tu o tom, aké je to ťažké, ako je pod tlakom a pod. No... Ak by to bolo naozaj len o tlaku, tak by museli byť napríklad vsetci kardiochirurgovia museli byť na drogách. Lebo tam ide naozaj o všetko. Chalan evidentne ešte v živote nemal veľké problémy a ani mu ich samozrejme neprajem. Ale nie je mi ho ľúto. Ľutujem jeho rodinu a ďalších ludi, ktorí pre jeho kariéru veľa obetovali. A ktorí ho majú fakt radi a záleží im na ňom. Tých mi je naozaj ľúto, lebo sa musia fakt trápiť. On? Bol frajer, keď fúkal ako pri dychovke a zverejnil to. Ak má ešte aspoň kúsok cti a sevaucty, bude bojovať. Ak už nie za seba, tak za tých, co mu verili. Ak nie, je to slaboch.
- 25.2.2024 - 11:11
- +7
- Liri
- A ty odkiaľ vieš či ti kardilogovia raz neskončia v drogách, nikdy nevieš ako dopadne človek a akú ma psychiku. Všetko je to v psychike. Niekto ma takú psychiku, že prekoná hocijaké problémy a niekto ma takú, že podľahne či alkoholu alebo drogám. Vidím, že veľa ľudi nevie nič o psychike jedinca
- 25.2.2024 - 11:31
- 0
- Fandimnasim
- V NHL sú myslím, že všetci hráči pod tlakom. Záleží ale aj od intenzity toho tlaku. Hráči musia podávať výkony keďže nikdy nevedia čo sa stane a z AHL, univerzit či junioriek sa tlačia ďalší hráči ktorí ich môžu nahradiť. Každý sme iný a každý ho zvládame inak. Niekto si ho nepripusti, niekto s ním pracuje a niekto sa mu zase poddá. Nie je to až tak dávno keď bol Adam v prvej lajne a chvíľami bol hviezda a istú dobu bol najlepší v zbieraní bodov na zápas v NHL. Ale netrvalo to dlho. Hranica medzi úspechom a pádom je veľmi tenká. Mne je ľúto aj jeho a aj jeho rodinu. Ale ako som písala vyššie je to na ňom a druhú šancu si zaslúži.
Neviem či ste to zachytili ale aj Maxim Štrbak si prechádzal ťažkými časmi keď prešiel na univerzitu a vyhľadal pomoc. Prikladám článok https://sportovy.cas.sk/clanok/2899811/strbak-prehovoril-o-psychickych-problemoch-nemal-som-chut-robit-nic-bol-som-strateny/
My si ani nevieme predstaviť čím si ti chalani a hlavne tí mladí prechádzajú. Nie je to len o zápasoch. - 25.2.2024 - 11:36
- 0
- pupo
- Ľutovať ho nemusíme, to video je preňho trest do konca života a je len na ňom či si vstúpi do svedomia alebo skončí jak podobne prípady.
- 25.2.2024 - 12:05
- +1
- Tyna85
- Ale veď podľa jedného diskutujuceho. Ľudia s psychickými poruchami nikdy nevyhladaju pomoc sami...
- 25.2.2024 - 14:08
- 0
- Tizo
- neboj aj taky doktor chlasce ci taha. ale nikto ho nevyhodi lebo na doktorov nemaju ahl...
- 25.2.2024 - 13:04
- +1
- Liri
- Tak to by si sa čudovala aj priemerne igelitný človek skončí pri drogách keď ma slabú psychiku a väčšinou takí sa dostanu rýchlo k tomu.
- 25.2.2024 - 11:29
- 0
- marco32
- na jeho obhajobu: spravil neuvazeny krok a urcite sa tym bude zaoberat NHLPA ... teraz je pre nich ale dolezite zistit o aku latku sa konkretne jednalo ... v amerike je totiz bezne ze aj antibiotika ci lieky od bolesti dostanete v prasku v ampulke ... mohol kludne brat nieco na nejake drobne zranenie priamo od kluboveho lekara ... no podal to formou akou podal a clovek co ma byt vzorom detom musi predsa mat urcite spravanie... Arizona ho mozno pustila len z moralnych dovodov a vyslala signal hracom v kabine ze taketo veci tolerovat nebude ... on bude niest nasledky no ak ho NHLPA oslobodi tak je jasne ze sa nejednalo o navykovu latku ako si to tu vsetci podavate ... vsak staci ked ocika papierik a z toho sa urobi zaver
- 25.2.2024 - 12:46
- +1
- -BBB-
- tak antibiotika, ano?
Ach jo .. slovač, slovač ... ATB mu dal klubov lekar, sam mu ich v ampulke doniesol a preto siel hned po videu na waiver a nasldne s nim ukoncili zmluvu.. a to vsetko pre ampulku s ATB od klubu ... su to ale hajzli v tej ARI. Bodaj by ich porantalo v tej Arizone vsetkych, za to ze ublizili takemu dobrakovi ako je nas Adamko. - 25.2.2024 - 13:11
- +7
- miko 75
- 🤣🤣🤣 Toto nemyslíš vážne, že? Veď bol na tom videu úplne mimo, takže ATB to určite neboli.
- 25.2.2024 - 13:51
- +3
- emoxx1
- NHLPA ani neštekne. Im naozaj nevyhovuje aby sa táto téma otvárala hlbšie...
- 25.2.2024 - 13:58
- +2
- Corgi77
- Ten bol dobrý.
Ale keďže 50% slovákov verí konšpiráciam, tak možno s tým na Slovensku aj uspeješ - 25.2.2024 - 15:06
- +6
- belo
- NHLPA riesi hracov NHL a nie mna, teba alebo Adama Ruzicku.
- 25.2.2024 - 17:17
- 0
- djoker
- čuduje sa ešte niekto, že slováci najviac veria konšpiráciam v EU,...
- 25.2.2024 - 17:36
- 0
- marco32
- chlapci ... co tak citat s porozumenim??? nikde som nenapisal co bolo obsahom ani som nerobil konspiracne teorie ... len som popisal ako to funguje v USA ... ale gratulujem Vam mate svoj svet 😉
- 25.2.2024 - 20:05
- +3