Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka odkazujúca na dražby na HP Ikonka najnovšie v diskusii
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Bačo dostal dvojzápasový dištanc, Bubela neodohrá tri stretnutia

zdroj: hokejportal.net/ -
29.12.2024 16:04 TASR

Senát profesionálneho hokeja (SPH DK SZĽH) pozastavil po vianočných kolách Tipos extraligy činnosť dvom hráčom. Niekoľkozápasový dištanc obdržali Róbert Bačo a Miloš Bubela z HK Nitra.


Bačo sa previnil vo štvrtkovom stretnutí na ľade Nových Zámkov, ktoré deklasovali obhajcov titulu 8:1. Dvadsaťjedenročný útočník dostal za fyzické napadnutie rozhodcu stopku na dva zápasy a musí zaplatiť pokutu vo výške 200 eur. K incidentu došlo v 54. minúte duelu, Bačo po oddelení hráčov udrel jedného z čiarových rozhodcov päsťou do oblasti brucha.

Bubelovi udelili trojzápasový dištanc za faul kolenom na Samuela Takáča, ku ktorému došlo v sobotnom súboji so Slovanom Bratislava (2:3 pp). Tridsaťdvaročný krídelník bol vylúčený v predĺžení, ktoré sám vydobyl vyrovnávajúcim gólom z 51. minúty. Informácie priniesol portál hockeyslovakia.sk.

V prípade Bubelu sa Nitra odvolala. "O potvrdení alebo nepotvrdení trestu bude rozhodovať arbitrážna komisia SZĽH. Do jej verdiktu môže Bubela nastupovať v zápasoch Tipos extraligy. Podobné prípady nie sú v tejto sezóne novinkou. V decembri sa už rovnaký postup aplikoval napríklad aj pri treste pre obrancu Slovana Senu Acolatseho," uviedol oficiálny profil ligy na sociálnej sieti Facebook.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


6911

 

Aby mu vytrávilo.
29.12.2024 - 16:22
+3

blacksmith

 

Že to bol faul, o tom žiadna. Že Miloš spravil uplnú blbosť, o tom žiadna. Podľa spomalených záberov to však v žiadnom prípade nebolo koleno a ani noha. Bolo to rameno a telo na 2 min. Neviem aké kamery teda používajú pri posudzovaní trestov. Bolo to hrubé pochybenie pri určovaní výšky trestu.
29.12.2024 - 16:26
+9

M4TO

 

Bolo to jasne koleno, ktore zjavne videlo x ludi z x pohladov, takze si to skus pozriet este raz. Bolo to inak jasne vidno aj v tv.
29.12.2024 - 16:31
+37

AVEMNE

 

Priamo na zápase som hovoril čisté koleno...po opakovackach sa to určite povedať nedá
29.12.2024 - 18:39
0

tulen - kosice

 

súhlasím: verejné ospravedlnenie pred plnou arénou a naštartovaným autobusom ... a za poškodenie dobrého mena 200-litrové vrece jadérok
29.12.2024 - 16:32
+3

Westbeast0

 

Takze DK udeli trest 3 zapasy za "faul kolenom", ale niektori tam dokonca ani zakrok kolenom nevidia... Treba si to pozriet nezaujato a vsimat si lave koleno, nie rameno...
29.12.2024 - 16:46
+10

MackoPu

 

To je taky folklor, ze niektori fanusikovia nevidia.
29.12.2024 - 19:59
0

Corgi77

 

Dôležité je, že ty vidíš vždy všetko a nám to vysvetlíš potom.
29.12.2024 - 21:01
+4

sloniik

 

A niektori vnasaju svetlo do diskusii a casto je ta ziarovka pekne vypalena.
29.12.2024 - 21:14
+7

sloniik

 

Su zabery, kde to vidno naozaj nie je, ale su, kde ten dotyk, podla mna, bol. Kazdy si z toho vezme iba to svoje. A kedby uz aj to koleno nebolo, ten laket pod chranice tiez nebol moc koser. Milos mal krvave oci, cely zapas mal potrebu nieco protihracom vracat, toto bolo vyvrcholenie.
29.12.2024 - 21:18
0

radopKE

 

Také, ako všade inde. Keby vaši mali tablet, možno by sa na to vedeli pozrieť zo svojho pohľadu. Takto musia veriť pohľadu druhých…
29.12.2024 - 17:06
0

Strnco1

 

Ty budes jeden z tych, ktori skandovali jeho meno v tej plechovej búde vsak? : - )
29.12.2024 - 20:47
+1

Voevoda

 

Bol to cisty konar, aj ked to nebolo z niektorych pohladov na videu jasne
29.12.2024 - 23:07
0

peters

 

..uz pred par zápasmi v Bystrici dal nebezpecne dole nastavenym kolenom nasho Wedmana, i ked ho netrafil, takze nieco tam nebude ok?!
29.12.2024 - 23:13
+2

Urpiner16

 

V hlave to nemá v poriadku.Ten trest je slabý.
30.12.2024 - 17:31
0

tulen - kosice

 

trafil som: počet stop zápasov a dúfam, že doteraz robí kolečka okolo arény
29.12.2024 - 16:34
+1

ElwisNR

 

Ako by nebolo toho málo...Skoro každý zápas je v mužstve niekto nový.Super že máme také zásoby hráčov.
29.12.2024 - 16:48
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
radopKE

 

Ak máš na mysli Acolasteho, tak ten už najbližší zápas nebude hrať…
29.12.2024 - 17:04
0

strojar

 

1. Je trápne, ale typicky slovenské, ako "funguje" udeľovanie trestov senátom.
2. Udelelenie dvojzápasoveho trestu viacnásobnému recidivistovi Acolatsemu je zlý, ale veľmi zlý a nepodarený pokus o vtip.
29.12.2024 - 17:12
+11

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
jaja11

 

Nepi toľko, škodí to Tebe
a aj nám....
29.12.2024 - 17:43
+7

Bielomodry

 

Dobre to je..Vytiahneme,dalsie nove talenty-15 ročne..
29.12.2024 - 17:04
0

Podarcis

 

… z Mikuláša, Piešťan, Martina, Ružinova… 😜
29.12.2024 - 17:06
+22

Nerkio

 

Inak ,minule toto Chrenko pekne vysvetlil…Ponuku dava len hracom kde nieje moznost hrat extraligu.Nedava ponuku juniorom napriklad Trencina,Slovanu ci Popradu …a ano Nemec bol vynimka
29.12.2024 - 17:23
+1

Podarcis

 

To je všetko síce pekne, ale čo vlastní odchovanci… čo tak zainvestovať peniaze, čas, energiu aj do vlastnej mládeže?
29.12.2024 - 17:26
+2

Bielomodry

 

Podarcis: Mas pocit,ze NR ma malo svojich odchovancov.?
29.12.2024 - 17:31
+2

Podarcis

 

Mladých, a to nielen do 20 rokov, čo by niečo dosiahli … áno mám … ale možno sa mýlim, tak uveď pár čo hrajú 3-4 najlepšie ligy sveta …
29.12.2024 - 17:44
+5

Bielomodry

 

Staci,ze sa vedia korculovat?
29.12.2024 - 17:47
0

Podarcis

 

Vďaka za výstižnú odpoved. Pekný večer 🤪
29.12.2024 - 17:48
+2

Athotis

 

Chrenko by mal zapracovať na tréningovej hale ,aby mali tie deti kde hrať a trénovať
29.12.2024 - 18:44
+1

roa

 

Podarcis: Košice desiatky rokov brali najväčšie talenty z Prešova, Popradu, Mikuláša či B. Bystrice a všetka česť, že z nich vyrástli veľké hokejové osobnosti a teraz to vyčítaš Nitre.
29.12.2024 - 17:48
0

Podarcis

 

To nebola výčitka! Práve naopak, ale stále sa tu pohrda Košicami, ktoré majú XY odchovancov a to aj z tebou spomínaného obdobia, ktorí hrali repre … ale čo vychovala Nitra z vlastnych pre veľký hokej?
29.12.2024 - 17:51
+3

roa

 

Asi ti rozumiem, ty si reagoval na to "Vytiahneme ďalšie nove talenty-15 ročne", čo vyznelo akoby to boli Nitrianski odchovanci.
29.12.2024 - 17:58
0

Podarcis

 

Áno, vyznelo to tak …
29.12.2024 - 18:02
+1

Bielomodry

 

Ale vsetko,co ide okolo Nitry,je Nitra..HP je tiez Nitra
29.12.2024 - 18:11
+2

BieloModra

 

Keby kwzdy klub venoval tolko pozornosti vlastnej mladezi ako Nitra, tak by nebola obava o buduce roky SK hokeja
29.12.2024 - 18:20
+2

Podarcis

 

A kde sú teda tí vaši odchovanci?
Prečo potom ťaháte “dorast” a mladých (20+) z celej republiky?
29.12.2024 - 18:26
+4

P24

 

Skôr by som sa opytal: Prečo ti mladí do Nitry prídu.
29.12.2024 - 18:31
+7

Podarcis

 

Pretože nemáte peniaze na lepších Slovákov tak beriete mladých kde sa dá (ale ešte raz zdôrazňujem, že sami páči taketo riešenie a máte moje uznanie a rešpekt, že to neriešite iba “veteránmi” … a Stavjana vedel výnimočne pracovať s mladými (uvidíme čo s nimi teraz Kmeč), bola to z núdze cnosť a vďaka Stavjaňovi a okolnostiam vám to prinieslo 1 titul.
Keby ste mali viac love, tak u vás miesto nich hrá Holesinsky, Solensky, Krivosik, Bodak…..
29.12.2024 - 18:43
+4

BieloModra

 

S hracmi ktorych menujes vobec nemas pravdu🫣
29.12.2024 - 18:46
+3

P24

 

Prepáč, ale netuším, čo chceš povedat: A podľa mňa to nevieš ani ty sám. Začneš juniorkou, skončíš pri áčku, spomenieš dorast argumentuje Krivošikom a Solenskym, jednoducho to celennedava zmysel. Nie je hanba občas priznať, že ok, strekilnsom vedľa. Ja sám som to tunsoravil niekoľkokrát. Určite to je dostojnejsie, než sa zamitavat vo vlastných nezmysloch.
29.12.2024 - 18:58
+7

Podarcis

 

Pýtal si sa, odpovedal som … to že nečítaš s porozumením nie je môj problém 😜
29.12.2024 - 19:00
+3

P24

 

Neodpovedal.
29.12.2024 - 19:04
0

Podarcis

 

Tak potom naozaj nevieš citát … skusim ti to tu skopírovať ešte raz 😉
“Pretože nemáte peniaze na lepších Slovákov tak beriete mladých kde sa dá … a Stavjana vedel výnimočne pracovať s mladými ….”
Čiže v skratke: dávate kvôli málo peniazom viac príležitosti mladým ako inde, tak sú ochotní ísť ku vam …
29.12.2024 - 19:11
+3

BieloModra

 

Nie...v NR plati: dat sancu, zdokonalit, posunut
29.12.2024 - 19:19
+4

69roman

 

Vidíš a o tomto je biznis za málo zoberieš vysperkujes za viac predsa tak to v dnešnom svete chodí a ver tomu že by som ti vymenoval dosť odchovancov Nitry ktorý v hokeji niečo dosiahli !!!
29.12.2024 - 20:37
+2

Podarcis

 

Bavime sa v pritomnom case...
29.12.2024 - 21:21
+1

sloniik

 

V pritomnom case ziaden odchovanec este v hokeji toho vela nedosiahol, kedze maju vacsina prvu sezonu v Acku 😁
29.12.2024 - 21:22
+1

miro-nr

 

V pritomnom čase im dajte priestor v A mužstve a nebudú musieť chodiť hrať do Nitry. Aké jednoduché
.
29.12.2024 - 21:48
+1

Podarcis

 

Az na to ze v pritomnom case ti najlepsi z KE hraju v Nhl, Ahl, Juniorskych a univerzitnych ligach za morom, a co vasi?
29.12.2024 - 22:10
+3

Nerkio

 

Napriklad,jedneho si coskoro mozes pozriet v brane na MS20
29.12.2024 - 22:23
+2

miro-nr

 

Ale veď nech tých čo spomínaš ,že Nitra posťažovala z celého Slovenska zostanú hrať doma a nech im ich materské kluby dajú možnosť hrať extraligu ! Ako to toam ešte viac po lopate napísať aby si to pochopil aj s tým tvojim maličkým mozočkom ??
1.1.2025 - 0:23
+1

miso_col

 

Hlavne Bodák a Solenský 😀 pane bože, týchto dvoch ani keby tu chcú hrať zadarmo
29.12.2024 - 19:12
+2

KrebsKandidat

 

To je take slovenske, nam tu niekto zavudi este aj to, ze mame menej penazi. Budem to brat ako kompliment.
29.12.2024 - 20:32
+1

KrebsKandidat

 

zavidi
29.12.2024 - 20:40
0

Podarcis

 

Iste, len neviem co viac, ci to 5. miesto, ci tie natery co teraz dostavate, ci tych odchovancov v NHL, AHL, KHL, CZ ... 🤣
29.12.2024 - 20:41
+2

Bielomodry

 

Podarcis: Si celkom vtipna osoba..
29.12.2024 - 20:50
+2

KrebsKandidat

 

Sa teraz chvalis alebo stazujes, ze mas este i na vyber?
29.12.2024 - 20:52
+2

majklsong

 

Komu fandis odkial si.
29.12.2024 - 23:20
0

majklsong

 

Podarcis
29.12.2024 - 23:22
0

BieloModra

 

Myslis nasu majtrovsku juniorku ano?...hraju v nej a postupne su zapracovavani do Acka, samozrejme sancu dostavaju len ti najlepsi napr. Chrenko...otazka skor toji tak, preco mas potrebu to spochybnit a ako som pisala ten dorast k nan chodi rad. Nas GM sa vyjadril, ze skor tie decka musi odmietat, lebo zaujem prevazuje moznosti
29.12.2024 - 18:43
+1

Podarcis

 

Tak prečo tí majstri nehrajú v Acku? Prečo tam hrajú mladí z Mikuláša, Brezna, Bratislavy, Košíc… ?
29.12.2024 - 18:48
+6

BieloModra

 

Skus to lepsie sledovat...
29.12.2024 - 19:03
+2

Podarcis

 

Sledujem, ale popravde ako tak viac hrá z mladých odchovancov Chrenko… ostatní si moc neškrtli …
29.12.2024 - 19:18
+2

BieloModra

 

Dava NR sancu aj vlastnym? Dava a bude davat...bodka
29.12.2024 - 19:20
+1

Podarcis

 

Ok, ale v takejto miere ak nie ešte väčšej a pri takomto uhle pohladu to potom platí aj o Košiciach s oveľa väčším efektom pre SVK hokej … 😎 a bolo/je zbytočne tu hejtovat Kosice kvôli mladým …
29.12.2024 - 19:24
+5

BieloModra

 

Paneboze🤣
29.12.2024 - 19:30
+2

Cia

 

Preco sa s nim pries ked to nechape napismu skratka ze tie diamanty este len brusiteh
30.12.2024 - 2:44
0

Bielomodry

 

Prosim a kto hejtuje Kosice?
29.12.2024 - 19:31
+1

Podarcis

 

🤦🏽‍♂️
29.12.2024 - 19:37
0

topska

 

Chrenko, Valent, Lendak, Marinov, Ferkodic, Molnar...Nechcem ist velmi viac do minulosti lebo predsa len to vedenie tam nie je az tak dlho a predsa len to trva.
29.12.2024 - 18:54
+8

BieloModra

 

Zbytocne
29.12.2024 - 19:03
+1

omen

 

Matus Lisy?
29.12.2024 - 17:26
+2

Nerkio

 

Matusa nekontaktoval
29.12.2024 - 17:34
0

omen

 

ale ponuku mu dali... ci on plati Nitre?
29.12.2024 - 17:36
0

Nerkio

 

Neplati…ale kontovat moze aj hrac nasho Gm
29.12.2024 - 17:38
0

omen

 

a on mu da potom ponuku hrat za Nitru... Ved ho mohol i odmietnut... ja viem, slovickarim (a mierne podpichujem)
29.12.2024 - 17:48
0

Nerkio

 

Vies dobre ze od teba znesiem
29.12.2024 - 17:52
0

Podarcis

 

Tam ich je viac 😉
29.12.2024 - 17:40
0

Bielomodry

 

To je jedno,nech je aj z Hornej Dolnej,ale Nitra z nich robia hviezdy,ci sa to niekomu paci ,ci nie .
29.12.2024 - 17:30
+4

BieloModra

 

Od vsade kde nemaju moznost hrat v Acku extraligy...koniec koncov kazdy klub moze
29.12.2024 - 18:18
+1

roa

 

Vy môžte brať aj z klubov čo majú Áčko v Extralige, nie je to zakázané a nemusíte to nikomu vysvetľovať.
29.12.2024 - 19:16
+2

BieloModra

 

Ale tak vidis, ze miesto toho aby sa niekto zamyslel co moj klub tu bude riesit NR
29.12.2024 - 19:28
+4

roa

 

V Nitre to robíte tak dobre s mládežou, že vám to iní závidia.
29.12.2024 - 19:49
+3

Norik

 

To tahanie talentov do Nitry...: Lebo tu krasne vidiet,ze mlady dostanu sancu a mozu si urobit dobru poziciu pre draft.
Uzitok maju aj mlady aj Nitra.
A talenty z Nitry? Najlepsi sa presadia, ty "slabsi" idu do inych klubov...
Vedenie to ma tak nastavene a prinasa to ovocie. Neviem preco by to mali menit.
29.12.2024 - 19:16
0

Podarcis

 

Súhlasím so všetkým a nemusia nič meniť … prvotná pointa bola inde …
29.12.2024 - 19:21
0

strojar

 

Odvolá sa a hrá ďalej.
Podľa vzoru Acolatse.
29.12.2024 - 17:06
+6

ElwisNR

 

Stalo sa
29.12.2024 - 17:11
+6

omen

 

takze idete aj vy robit taketo spinave triky? fuj, takto sa znizovat na uroven Slovana a Michaloviec
29.12.2024 - 17:21
+8

Norik

 

Suspenduju nam 2 hracov,: mame hracov na ms20, dake zranenia...
Ale budeme sa tu hrat na fair-play..
Sorry, ale toto by neurobila ani horna-dolna...
Mne sa to nepaci,ja som nekritizoval toho vasho hriesnika. Takze vyuzili to iny,vyuzijeme to asi aj my.
29.12.2024 - 19:20
0

KrebsKandidat

 

A ja ze budes spokojny, Slovan po dlhsom case udava trendy v lige...
29.12.2024 - 20:35
+2

omen

 

bohuzial tiez sme to skopirovali z Michaloviec
29.12.2024 - 22:01
0

KrebsKandidat

 

Tak nic no
30.12.2024 - 2:23
0

NasHokej97

 

Podľa vzoru Daugavinša
29.12.2024 - 17:13
+4

roa

 

Bubela sa neskloňuje podľa vzoru Acolatse, ale podľa vzoru hrdina.
Daugavins podľa vzoru chlap a
Acolatse nemá vzor.
29.12.2024 - 18:26
+2

RhimeSBA

 

Ten Bubelov faul bol teda skutočne hrdinský...
29.12.2024 - 22:04
+2

aMigos2

 

presne tak som to vcera povedal v diskusii po zapase😀 a este Bubela streli vitazny gol proti BB
29.12.2024 - 18:32
0

OUTBLAST

 

Ale predpokladám že tvoja triaška aj tak nepominula...🤔
29.12.2024 - 20:58
0

strojar

 

Keby hral za Slovan dostal od senátorov diplom.
29.12.2024 - 17:08
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
matus53

 

odvolali sa...tak zajtra bude Bubela hrať
29.12.2024 - 17:11
+1

Deividson.

 

Takze bude reinkarnovany Backo a ide backy z NR pozadovat kontumaciu ako v pripade Acolatseho? 🙂
29.12.2024 - 17:17
+15

Tokino

 

Teraz to začnú všetci zneuživať a dobre nech sa na to poukáže zruši tato somarina.Mne sa to vôbec nepáči ani teraz v prípade Bubelu
29.12.2024 - 17:28
+3

Deividson.

 

To je jasna vec Uz po Daugavinsovi to nemalo byt mozne.
29.12.2024 - 17:35
+1

jaja11

 

Už len z princípu vychcanosti iných by som to odvolanie v prípade Bubelu podal, zároveň po nadobudnutí platnosti trestu naparil i klubový stop aspoň na dva zápasy.
V prípade Bača sme to neurobili.....
29.12.2024 - 17:39
0

OUTBLAST

 

Bača dostal trest za inzultaciu rozhodcu či? To by nebolo moc vhodné sa odvolávať a byť rád že to nebolo viac..aj Pekáč dostal jeden zápaa stopku a to len vyčíčoval rozhodcovi a klub sa neodvolával?
29.12.2024 - 21:01
+1

Fandimhokeju

 

Navrhujem, každé mužstvo má možnosť jedného odvolania do konca sezóny a od novej sezóny nulová tolerancia.
29.12.2024 - 17:52
+1

jaja11

 

Skôr bol reinkarnovaný Acolatse.
Bačka nechaj na pokoji, ten na vývoj zápasov, v ktorých nemal hrať Acolatse, nemal vplyv...
29.12.2024 - 17:35
+1

Westbeast0

 

Nie, ale ak da náhodou zajtra Bubela gol, som zvedavy ako po zapase Kmec vysvetli ze dal gol hrac co ma udeleny trest na 3 zápasy...
29.12.2024 - 18:02
+2

fanda55

 

Je úplne jedno, či sa odvolala Nitra alebo predtým Slovan. Keď existuje takýto nezmyselný systém, ktorý to umožňuje, prečo to klub nevyužije. V prvom rade nech zrušia nezmysly, pretože udeľovanie trestov, na ktoré každý kašle je smiesnym zrkadlom disciplinárky. Kluby robia len to, čo im je umožnené.
29.12.2024 - 18:11
+1

Tokino

 

a potom vždy skrátia dľžku trestu o polovicu 😁
29.12.2024 - 18:16
+1

Jakub_Thrashers

 

Priznám sa, že nerozumiem týmto výhradám a tvrdeniam o diere v systéme.

Keď už máme dvojinštančné disciplinárne konanie, tak treba rátať s tým, že odvolací orgán môže uložený trest aj zrušiť. V prípade, že by prvostupňový orgán nepriznával odkladný účinok, hráč by trest zákazu činnosti vykonal (t.j. Nehral by) a až následne by odvolací orgán rozhodol o zrušení pôvodneho trestu, tak by efekt tohto rozhodnutia bol nulový, lebo k samotnému vykonaniu (neskôr zrušeného) trestu už došlo. Aké tu navrhujete riešenie? Je totiž prakticky len jediné: zaviesť jednoinštančné disciplinárne konanie.

Mimochodom, všimnite si, že pri peňažných trestoch senát odkladný účinok nepriznáva. Prečo? Lebo tam pri zrušujúcom rozhodnutí odvolacieho orgánu sa ľahko zariadi reparácia (pošlú sa peniaze späť danému previnilcovi). Pri trestoch zákazu činnosti to však možné nie je.

Tie debaty o tom, že kluby podávajú náročky odvolania, lebo majú ťažkých súperov, mi prídu trochu pritiahnuté za vlasy. Nespochybňujem, že takto kluby možno niekedy premýšľajú, ale ak teda pripustíme, že je iné stáť dva zápasy proti Zámkom a Mikulášu a dva zápasy proti Košiciam a Spišskej, tak potom tým spochybňujeme význam takýchto trestov per se.

A na tie tresty nikto nekašle. Ak odvolací orgán potvrdí prvostupňové rozhodnutie, tak ten hráč bude naozaj tých XY zápasov stáť.
29.12.2024 - 19:23
+14

RhimeSBA

 

Je to tak, toto podpisujem v plnej miere. Tiež nechápem, prečo to tu taký počet diskutérov považuje za "dieru" a problém.
29.12.2024 - 20:12
+1

Pukky

 

Tak hlavne to nie je diera, alebo medzera v pravidlách, ale konkrétne upravený postup pri rozhodovaní o disciplinárnom previnenia. To, že hráč, alebo klub využil svoje právo, ktoré mu disciplinárny poriadok priznáva, nemôže byť dôvodom na jeho kritiku. Teda v rozumnej spoločnosti by to nemalo byť.
29.12.2024 - 20:32
+4

RhimeSBA

 

Áno, ja s tým súhlasím príde mi to celé úplne v poriadku a nie je mi jasné, prečo to tu diskutujúci vyhodnocujú ako problém. Preto aj bola diera v úvodzovkách.
29.12.2024 - 21:35
0

Pukky

 

Tiež som tie tvoje úvodzovky pochopil. Len som chcel reagovať na pogrom, ktorý sa tu zbytočne spustil.
Aj keď osobne by som tomu vášmu "Ayrtonovi" pridal ďalšie 3 zápasy.
29.12.2024 - 21:54
0

RhimeSBA

 

Za to, ako tie svoje prepnutia opakuje dokola by som to celkom pochopil.
29.12.2024 - 22:00
+1

KrebsKandidat

 

Na co ma zvaz senat, ktory ma promptne rozhodovat, ked promptne aj rak o nicom nerozhodne? Udeli trest o ktorom aj tak nakoniec rozhodne ina instancia. Mne nejde do hlavy toto.
29.12.2024 - 20:39
+2

Tomino

 

Potrebovali volakde usadiť ďalších kamarátov ..
29.12.2024 - 20:47
0

RhimeSBA

 

Veď viacstupňové konania sú úplne obvyklé v rôznych oblastiach života. Priznávam, že neviem, či to je bežné v hokeji, ale pochopiteľné to pre mňa je úplne.
29.12.2024 - 21:39
0

sloniik

 

Otazne, ale je, ci jeho fungovanie je take, ake by malo byt. Ak ano, potom je to ok, ak nie, zbytocne sa vytvaraju rozne domnienky 🤷‍♂️
29.12.2024 - 21:49
0

RhimeSBA

 

Aké domnienky? Veď sa pri všetkých trestoch úplne drží voda - všetci majú rovnaké podmienky, neudiala sa nijaká odchýlka.
29.12.2024 - 22:01
0

sloniik

 

Napr. domnienky ohladom moznosti odvolavania sa a moznosti hrat zapasy bez trestu. Ak by senat dokazal skoro okamzite reagovat, nemuselo sa stat, ze by hrac hral s trestom na krku.
29.12.2024 - 22:39
0

RhimeSBA

 

Ale to predsa nie sú nijaké domnieky, ale jasne nastavené pravidlo. Voči prvostupňovému rozhodnutiu je možné sa odvolať a odvolanie má odkladný účinok.

To sme späť na začiatku, že nerozumiem, kde vidíš problém. Môžeš s tým nesúhlasiť, to je OK, ja len nerozumiem prečo a ty si teraz začal argumentovať kruhom.
29.12.2024 - 22:43
+2

sloniik

 

Senat sa chvalil, ze promptne bude riesit zalezitosti nan posunute. A presne o toto ide, ci chce senat rozhodnut rychlo v konkretnych pripadoch. Alebo sa odvola, napr. v pripadoch odvolania sa, na to, ze ved to je v pravidlach, mame cas. Ziaden kruh.
29.12.2024 - 22:53
+1

jaja11

 

Jakub_Thrashers: Svojho času v Košiciach Nitra dostala gól
v predĺžení a prehrala zápas.
Podala sťažnosť ako bol gól dosiahnutý a bolo jej vyhovené odvolacou komisiou, gól nemal platiť,rozhodcovia dostali trest.
Tu bol presne ten nulový efekt v tom Tvojom dvojinštačnom odvolacom konaní!
Napíš mi aký efekt sa bude aplikovať, keď Acolatsemu potvrdia pôvodný trest? Nabudúce keď už bude môcť hrať a rozhodne zápas
v predĺžení mu dodatočne neuznajú gól?
29.12.2024 - 21:02
+1

Mato-Mi

 

Efekt taky, ze ak mu potvrdia trest, tak nenastupi na dany pocet zapasov.
29.12.2024 - 21:41
0

-BBB-

 

On ale dostal zakaz "hrat dva zapasy" .. nedostal zakaz "dat gol v predlzeni" ..
Cize odvolaci organ mu to potrvdil a teraz bude stat proti NZAM a BB. Senatu ide o STOP na dva zapasy, nie o STOP na dva najblizsie zapasy proti konkretnym timom, je to sice debilina, ale je to tak ..
Ano, je to blbost, a narozdiel od rhimeho (ale inak chapem plne aj jeho postoj a pohlad), ja s tym nesuhlasim a proste by som v hokeji zaviedol jednoinstancne posudenie zakrokov a rozhodnutie sudu okamzite pravoplatne, bez moznosti dovolania, ale tak to je moj nazor .. To ze Accolatse je prepnuty a mal dostat viac ako STOP na dva zapasy sa bavit nemusime. Rovnako ako za umyselne hranie kolenom na supera s ucelom zranit ho, su tri zapasy rovnako smiesne.
Ale k povodnej veci, Bubela dostal STOP na tri zapasy, NR sa odvolala /poprosim Paliho po zapase s BB polozit otazku Kmecovi, ci uz pochopil, ako hrac v treste moze hrat, alebo stale tomu nerozumie/, takze Bubela nastupi na dalsie dva zapasy a potom mu to odvolaci organ potrvdi a bude tri zapasy stat.
Tak krasne ako aktualne karma NR dobehla /hlavne tedy par fans, ktorym aj 78x vysvetleny fakt nebol hlavou nejak pobraty a nechapali tomu/ sa len tak nevidi ..
30.12.2024 - 8:12
+8

RhimeSBA

 

Súhlas.

Inak teda ja neviem, či s tým súhlasím, asi si na to či by konanie malo byť viacstupňové nemám názor..

Len to nevnímam ako dieru a ak to tak je nastavené, tak ani ako problém, keďže pravidlá sú jasné a platia pre všetkých rovnako.

Keď to zmenia na jednu inštanciu, budem s tým rovnako okej 😀
30.12.2024 - 8:55
+1

strojar

 

Nože popíš ako tá karma dobela Nitru.
30.12.2024 - 12:50
0

maček

 

že si jej fanúšik....
30.12.2024 - 15:10
+4

maček

 

Plne podporujem dvojstupňové konanie s možnosťou odvolať sa, ale uplatnil by som rovnaký princíp ako pri trénerskej výzve počas zápasu: namietaš ofsajd? je to tvoje právo, ale ak sa ofsajd nepotvrdí, dostávaš automaticky 2 minúty za zdržiavanie hry.
V tomto prípade by som navrhoval po potvrdení prvostupňového rozhodnutia odvolacím orgánom automaticky zvýšiť spopku o 50% zaokrúhlené smerom hore (v prípade stopky na jeden zápas by sa po neúspešnom odvolaní zvýšila stopka z jedného na dva zápasy, bo stáť pol zápasu navyše je hovadina) takže po neúspešnom odvolaní by boli zo stopky na 2 zápasy zápasy 3. Z 3 zápasov by bolo 5, zo 4 by bolo 6. Obmedzilo by sa tým špekulatívne odvolávanie.
A skracovanie trestov by som zrušil úplne. Ako sa má totiž hráč osvedčiť, že už nebude robiť také kraviny, keď bude sedieť na tribúne. Na tribúne je každý dobrý ako med.
30.12.2024 - 15:09
+2

BieloModra

 

Robo s Milosom to dobre poondiali....toto fakt timu pomoze
29.12.2024 - 18:24
+1

sloniik

 

Uz ta vidim...: "Milosko, bol si zly chlapec ☝️"
29.12.2024 - 21:33
0

fakir

 

Presne takú diskusiu som očakaval keď vyšiel članok o h...e
29.12.2024 - 18:40
0

Sedko NR

 

Toto pravidlo je jednoducho neskutočný nonsens, možný len u nás. Rada tento precedens nestopla pri Daugavinšovi a teraz to budú tlačiť pred sebou minimálne do konca sezóny. Neskutočné...
29.12.2024 - 18:55
+1

sloniik

 

Hlupe pravidlo a je jedno, ci to vyuzili Michalovce, Slovan, alebo teraz Nitra. Ak hrac dostal stopku, nech ju ma. Rozumiem, ze odvolanie vyriesi presetrenie, ale tak potom nech ten senat, ci ako sa volaju, zasadne rychlo (tak ako slubili, ak sa nemylim) a rychlo rozhodnu, ci bol trest udeleny spravne, alebo nie. A nebude sanca, aby hrac hral, ci nehral nejake zapasy, ak kym sa nerozhodne zaverecne.
29.12.2024 - 20:00
+6

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Standacik

 

Čiže ukrivdene sa môžu cítiť tímy, ktorých hráči nedostali dištanc, a všetci hráči im môžu nastúpiť
29.12.2024 - 20:47
+1

Baco11111

 

Ja tú mládež nejako veľmi nesledujem, mne len z toho vyplýva že NR majú zrejme najlepší scuoting v mládežnických kategóriach, čo svojho času úspešne realizovali VSŽ pri sťahovaní talentov z junioriek. Mne len príde že niekedy sa klub snažil o vytvorenie vlastnej hráčskej základne a dnes je tá motivácia z úplne iných dôvodov. Chápem že je iná doba ale takýto systém mi príde tak trochu parazitický, čím z toho nechcem obviniť vedenie NR len chcem poukázať na to že v systéme výchovy mládeže je systémový problém.
29.12.2024 - 21:03
+1

sloniik

 

Paraziticky system je silne slovo, podla mna. Ale ono by to asi tak aj malo byt v ramci regionov. Mozno potom, aby nikto nespominal parazitizmus, by bolo dobre mat v extralige krajske mesta a mensie kluby v ramci kraja by krajskemu dodavali svoje top young guns. A potom by nikto nenadaval 🤷‍♂️
29.12.2024 - 21:14
0

Baco11111

 

Nemuselo by to kopírovať hranice samospráv ale profit by mali pociťovať aj primárne liahne talentov, kde sa odvádza kvalitná práca s mládežou a nie len konečný príjemca benefitov. Chrániť vlastný hráčsky potenciál by mal byť prioritou SZĽH, čo samozrejme nezabráni odlivu top talentov do zahraničia, ale mohla by to byť cesta k rozšíreniu slovenských odchovancov v navyššej súťaži.
29.12.2024 - 21:37
0

apa

 

To s tými odvolačkami začína byť pekne svinstvo v našom hokeji.Ja by som bola to keď sa klub odvolá na arbitrážnu komisiu a tá mu dokáže že sa hráč previnil tak nedostane navrhovaný dištanc 3 zápasy,ale 5 zápasov potom by kluby prestali špekulovať.
29.12.2024 - 21:12
+1

Fandimhokeju

 

Niečo podobné som navrhoval aj ja. Nejak to doklepať do konca základnej časti s pôvodným pravidlom. S tým, že každé mužstvo bude mať len jednu možnosť to využiť, aby to bolo spravodlivé. A na playoff to úplne zrušiť, veď všetci tvrdia, že to je nová súťaž.
Podobne aj od nasledujúcej sezóny.
29.12.2024 - 21:30
0

Baco11111

 

Celkom nechápem to stým obmedzením na jedno odvolanie. Skôr by som bol za systém sokolieho oka, ak sa dva krát odvoláš a ani raz neuspeješ, potom strácaš nárok na ďalšie, to by bolo efektívnejšie aj spravodlivejšie
29.12.2024 - 21:46
0

Fandimhokeju

 

Každé mužstvo by malo do konca základnej časti len jednu možnosť podať odvolanie. Tie, ktoré to využili by už takú možnosť nemali.
30.12.2024 - 0:24
0

maxiM

 

stopka pre hraca ma byt trestom hraca, alebo klubu? Podla mna to je trestom hraca, takze je jedno od ktoreho kola si ho odsedi.
30.12.2024 - 6:04
0

-BBB-

 

A preto o tom rozhodne klub pripadnym podanim, ci nepodanim odvolania
30.12.2024 - 8:14
0

Malina2019

 

V článku sa nespomína aj klub HKM Zvolen ktorý sa takisto odvolal voči trestu Halberta za krosček na Bjalončíka.
https://www.hockeyslovakia.sk/userfiles/file/disciplinarna_komisia/2024-25/26_12_2024_Uznesenie%20-Nathanael%20Benjamin%20Halbert.pdf
Problém nie je senát, ktorý podľa všetkého si svoju prácu robí dobre ale skôr odvolací orgán ktorou je arbitrážna komisia, ktorá by mala asi o odvolaniach rozhodovať skôr.
30.12.2024 - 8:46
+2

bobozv

 

Odvolajte sa ako Slovan a bude hrať 😃 iba že by bol rovnaký meter na každého
30.12.2024 - 12:01
0

RhimeSBA

 

Veď sa odvolali, čítal si článok? Čo z toho robíš nejakú Slovan tému?
30.12.2024 - 12:04
+1

radopKE

 

Nechaj ho. On sa teraz zobudil...
30.12.2024 - 12:11
0

strojar

 

Nie je to žiadna "Slovan téma".
Je to téma idiotizmu na Slovensku.
30.12.2024 - 12:52
+2

WTF

 

Presne tak,a každý klub ktorý postavil hráča v treste,by mal prehrať kontumacne,od Michaloviec po Bratislavu
30.12.2024 - 13:47
0

RhimeSBA

 

Iste..keby tým hráčom bežal trest, tak by to tak malo byť. Ale žiadny z nich v treste nebol. Odvolanie má odkladný účinok..
30.12.2024 - 15:54
0

33

 

Neviem aké kamery používajú rozhodcovia,: pretože som si pozrel uvedený zákrok niekoľkokrát, kamarát bol priamo na štadióne oproti stretu hráčov a potvrdil mi, že faul kolenom to absolútne nebol, ako aj úvahou, či to bol vôbec faul pretože Bubela hral telom. To že je Takáč chatrný, to je druhá vec.
Moj záver z videného a počutého je, že faul na 5 + DKZ to určite nebol, už vôbec nie kolenom a tiež som si nie celkom istý, či to faul vôbec bol. Podľa mňa nie. Môj nazor.
30.12.2024 - 13:35
+3

axxel

 

Ty aj s kamarátom by ste mali robiť v komisii a rozhodovať o výške trestov
30.12.2024 - 14:26
+3

33

 

To som: nenapísal. Pozri lepšie.
30.12.2024 - 15:46
+1

33

 

Ty si tam videl koleno??: Ja nie!
A myslím, že sám nebudem.
PS: Vyjadril som svoj nazor.
Irónia indivídua ako ty ma však vôbec neprekvapuje.
30.12.2024 - 15:50
+2

axxel

 

Dobre
30.12.2024 - 16:16
0

BieloModra

 

©️®️ na "dobre"....🤣
30.12.2024 - 16:23
0

Render 77 Nr

 

Tak inak 33 keď si nič nevidel to znamená že náš hráč dostal trest len tak lebo je z NR to fak takto niekto rozmýšľa?
30.12.2024 - 16:59
+1

33

 

Opakujem. Videl som hru Bubelu telom.: Koleno som tam nevidel preto rozmýšľam za čo bol vlastne vylúčený. Rozhodca ukázal jasne faul kolenom, no aj v TV pri opakovačku tam koleno nebolo vidieť.
Včera som pozeral NHL a podivných nazvem to hitov tam bolo za zápas asi 200. Naši rozhodcovia by sa tam asi upiskali na smrť.
Ako som písal, je to moj nazor, no podľa mna faul kolenom nie.
30.12.2024 - 17:33
0

Westbeast0

 

https://x.com/Lewysko/status/1873042229914116193
V case 0:10 vidieť lavu nohu Bubelu smerujucu na koleno Takaca, tomu v case 0:11 po kontakte "odhodi" ľavú nohu dozadu... Je tazke to tam nevidiet... A dalej by ma zaujimalo, preco po tom "nefaule" Takac zapas nedohral a nehral ani dalsi zapas...
1.1.2025 - 13:23
0

strojar

 

Prečítaj si odôvodnenie trestu v uznesení Senátu:
"ľahko zranil protihráča"
1.1.2025 - 14:33
0

Westbeast0

 

Ja to viem... Pytal som sa to kolegu vyssie, ze ak ho teda netrafil kolenom, co ine mu moze byt?
1.1.2025 - 19:41
0

apa

 

Lenže toto odvolávanie môže mať aj taký efekt že napr. v play-off vo finálovej sérií v šiestom zápase zraní súperovi najlepšieho hráča (strelca)tak že ten už do ďalších bojov nezasiahne a mužstvo vypadne a faulujúci hráč bude hrať ďalej pokiaľ ho nepotrestá arbitrážna komisia.
30.12.2024 - 13:58
0

RhimeSBA

 

Áno, môže..takže môže po zranení najlepšieho strelca tímu A poslať niekoho na zranenie najlepšieho strelca tímu B.

Mimochodom, ak pošlem 13. útočníka zraniť najlepšieho hráča súpera a tomu sa trest aktivuje okamžite, načo ti to bude?
30.12.2024 - 15:56
0

apa

 

Kde píšem že to musí byť trinásty útočník čo zraní.
1.1.2025 - 13:21
0

RhimeSBA

 

Ja viem, že netvrdíš..ja sa pýtam, načo ti bude okamžitá platnosť trestu, ak najelpšieho hráča jedného mužstva zraní zbytočný hráč toho druhého?

Proste predpokladáš zlú vieru úplne.
1.1.2025 - 18:39
0

apa

 

A ešte,každé mužstvo nemá ,,B,, mužstvo.
1.1.2025 - 13:22
0

RhimeSBA

 

Huh? Čo s tým má B mužstvo?
1.1.2025 - 18:40
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

SVK

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
TímZSkóreB
1.Košice44146:10885
2.Spiš. N. V44144:11785
3.Nitra45157:14078
4.Slovan45145:13375
5.Žilina44142:12973
6.B. Bystrica44125:11969
7.Michalovce45127:13066
8.Poprad45136:12465
9.Trenčín44121:13164
10.Zvolen45140:14457
11.L. Mikuláš45123:13555
12.N. Zámky44103:19929
TÍMZVVPPPPGB
1.Prešov3731105141:5595
2.Žiar n. Hronom3726128151:9982
3.Skalica3822529150:9278
4.Dubnica38222212109:10172
5.Humenné37194311123:8768
6.Topoľčany37166213141:12162
7.P. Bystrica37163513120:11159
8.Levice38103619109:13742
9.Bratislava379432191:12938
10.Detva378542096:13238
11.Trnava378142569:13930
12.Trebišov384462487:13826
SR 18173001437:829
Aktualizované: 9.2.2025 22:18
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200012:06
2HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín2110010:45
3HC Košice HC Košice210108:64
4MHA Martin MHA Martin210105:54
5VLCI Žilina VLCI Žilina2100110:73
6HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad201104:43
6HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava201104:43
8BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica210017:103
9MHKM Skalica MHKM Skalica201015:52
10MMHK Nitra MMHK Nitra201016:82
11HKM Zvolen HKM Zvolen200114:101
12HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200020:120
13JOJ ŠPORT Slovensko 18 JOJ ŠPORT Slovensko 18000000:00
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
Celkové - Základná časť EXD (Základná časť)
TímZVVpPpPSkóreB
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200018:16
2BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica220006:06
3HC Košice HC Košice220006:26
4HKM Zvolen HKM Zvolen2110012:55
5Draci Liptovský Mikuláš Draci Liptovský Mikuláš2100113:63
6MMHK Nitra MMHK Nitra210018:63
7HK Spišská Nová Ves HK Spišská Nová Ves2100110:93
8MHA Martin MHA Martin210014:43
8MHKM Skalica MHKM Skalica210014:43
10HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava210019:103
11HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad210016:83
12HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín210016:133
13VLCI Žilina VLCI Žilina200115:121
14HOBA Bratislava HOBA Bratislava200022:60
15MŠK Púchov MŠK Púchov200020:60
16HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200021:180
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
TÍMZVVPPPPGB
1.Prešov3731105141:5595
2.Žiar n. Hronom3726128151:9982
3.Skalica3822529150:9278
4.Dubnica38222212109:10172
5.Humenné37194311123:8768
6.Topoľčany37166213141:12162
7.P. Bystrica37163513120:11159
8.Levice38103619109:13742
9.Bratislava379432191:12938
10.Detva378542096:13238
11.Trnava378142569:13930
12.Trebišov384462487:13826
SR 18173001437:829
Aktualizované: 9.2.2025 22:18
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
a

Bleskovky

Hráčmi týždňa sú Hagel, Demko a M. Tkachuk

Hráčmi uplynulého týždňa v zámorskej NHL sa stali útočník Brandon Hagel z Tampy Bay Lightning, brankár Thatcher Demko z Vancouveru Canucks a útočník Matthew Tkachuk z Floridy Panthers. Informoval o tom oficiálny web profiligy. včera o 19:51 - TASR


Allen havaroval pod vplyvom alkoholu, polícia ho zatkla

Kanadský hokejista Cam Allen čelí viacerým obvineniam po tom, čo pod havaroval vplyvom alkoholu. Dvadsaťjedenročný obranca spôsobil nehodu v kanadskom meste London, pričom privolaná polícia našla jeho prázdne vozidlo a stopy krvi. Informovali o tom zámorské médiá. včera o 09:47 - TASR


Fíni na Turnaji štyroch krajín bez Ristolainena, nahradí ho Matinpalo

Fínska hokejová reprezentácia sa na nadchádzajúcom Turnaji štyroch krajín v Montreale a Bostone (4 Nations Face-Off) bude musieť zaobísť bez Rasmusa Ristolainena. Obranca Philadelphie sa odhlásil z podujatia zo zdravotných dôvodov, v NHL vynechal uplynulé tri zápasy pre zranenie v hornej časti tela. V kádri "Suomi" ho nahradí Nikolas Matinpalo z Ottawy. 9.2.2025 18:48 - TASR


Třinec vyhral nad Karlovými Varmi 2:1, skórovali Dravecký i Daňo

Hokejisti Třinca vyhrali v nedeľnej dohrávke 37. kola českej extraligy nad Karlovými Varmi 2:1. Góly domácich strelili Slováci Vladimír Dravecký a Marko Daňo, prvému menovanému asistovali krajania Libor Hudáček a Miloš Roman. Úradujúci majstri vyhrali po troch dueloch a poskočili na dvanáste miesto v tabuľke, Karlove Vary sú šieste. 9.2.2025 18:01 - TASR


Česi na záver Švédskych hokejových hier s výhrou nad Švajčiarskom

Českí reprezentanti vyhrali v záverečnom nedeľnom zápase Švédskych hokejových hier nad Švajčiarskom 3:0. V prípade výhry domácich Švédov nad Fínmi v riadnom hracom čase si pripíšu na treťom turnaji série Euro Hockey Tour celkový triumf. 9.2.2025 14:24 - TASR


Barzal absolvoval operáciu a Islanders bude chýbať šesť týždňov

Útočník zámorského hokejového klubu NHL New York Islanders Matthew Barzal absolvoval menší operačný zákrok zraneného kolena a svojho tímu bude chýbať približne šesť týždňov. Informáciu priniesol web tsn.ca, ktorý sa odvolal na Pierra LeBruna. 9.2.2025 12:20 - TASR


Doughty nahradí Pietrangela v nominácii Kanady na Turnaji štyroch krajín

Hokejový obranca Drew Doughty dostal nomináciu do kanadského výberu na februárový Turnaj štyroch krajín v Montreale a Bostone (4 Nations Face-Off). Hráč Los Angeles Kings nahradí v tíme Alexa Pietrangela z Vegas Golden Knights, ktorý 26. januára oznámil, že na prestížnom podujatí štartovať nebude. 9.2.2025 09:32 - TASR


Fíni vyhrali aj druhý duel Švédskych hokejových hier, Česko zdolali 3:0

Fínski reprezentanti vyhrali v sobotnom zápase Švédskych hokejových hier nad Českom 3:0. Na treťom turnaji série Euro Hockey Tour tak zvládli priamy súboj o priebežné vedenie v tabuľke, keďže na úvod zdolali Švajčiarsko 1:0 pp a sn. 8.2.2025 14:18 - TASR


Ukrajinci zdolali na turnaj Vlada Dzurillu Nemcov 7:3

Ukrajinskí hokejoví reprezentanti do 18 rokov zaznamenali úspešný vstup do Turnaja Vlada Dzurillu. V piatkovom zápase v Piešťanoch triumfovali nad nemeckou osemnástkou 7:3. Najbližšie sa stretnú v sobotu s domácim výberom. Nemci prehrali oba svoje zápasy na turnaji so skóre 4:12. 7.2.2025 14:42 - TASR


Fíni zdolali Švajčiarov po nájazdoch na Švédskych hokejových hrách

Českí reprezentanti úspešne odštartovali svoje pôsobenie na Švédskych hokejových hrách, treťom turnaji série Euro Hockey Tour. V štvrtkovom zápase v Štokholme zvíťazili nad domácim výberom 4:1. V tabuľke im patrí priebežné prvé miesto. Fíni zdolali v Langnau výber Švajčiarska 1:0 po samostatných nájazdoch. "Helvéti" mohli uchmatnúť bod navyše už v úvodnej minúte predĺženia, ale presný zásah Calvina Thurkaufa neuznali. Severania sa tak v tabuľke posunuli na druhú priečku, Švajčiari sú tretí. 6.2.2025 22:40 - TASR


Viac správ v archíve...

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

11. 02. 2025
Michalovce - N. Zámky o 17:30
12. 02. 2025
Košice - Trenčín o 17:30
Žilina - Spiš. N. V o 17:30
Nitra - Poprad o 18:00
L. Mikuláš - Zvolen o 18:00
Slovan - B. Bystrica o 18:30

Odohrané zápasy

02. 02. 2025
ŽilinaNitra
1:5REPORT
ZvolenN. Zámky
4:3 SNREPORT
TrenčínSpiš. N. V
3:4REPORT
PopradL. Mikuláš
3:0REPORT
SlovanMichalovce
2:3REPORT
31. 01. 2025
NitraTrenčín
0:4REPORT

Najviac bodov

Andrew CalofPOP54 bodov
2.Cracknell A.POP50
3.Josling S.TRE46
4.Jones N.TRE45
5.Ford C.SNV44

Najlepší strelec

Adam CracknellPOP30 gólov
2.Krastenbergs R.MIC28
3.Olson K.ZVO26
4.Josling S.TRE25
5.Jones N.TRE24

Najlepší brankár

Dominik RiečickýKOS95.14 perc
2.Rabčan E.BBY93.53 %
3.Grigals G.TRE92.72 %
4.Vay Á.POP92.23 %
5.Mitens M.SNV91.6 %