Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
EXL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: J.Hudáček ukončil reprezentačnú kariéru - AKTUALIZOVANÉ

zdroj: -
4.6.2021 15:15 TASR

Slovenský hokejový brankár Július Hudáček ukončil po MS v Rige reprezentačnú kariéru. Po návrate zo šampionátu vyjadril sklamanie z prístupu v národnom tíme a z toho, že nedostal šancu chytať vo štvrťfinále proti USA (1:6).


"Áno, v reprezentácii som skončil," povedal slovenským novinárom po prílete z MS. "Nebudem chodiť okolo horúce kaše. Bol som veľmi sklamaný. Treba mať trochu úctu a rešpekt. Realizačný tím vedel, že sú to moje posledné majstrovstvá sveta. Dovolím si tvrdiť, že som si zaslúžil chytať vo štvrťfinále. Nechcem to nazvať, že za odmenu, ale za všetky tie roky som si to tvrdo vybojoval. Trošku ma odpílili. Išiel som na majstrovstvá sveta, chcel som si zahrať pod trénerom Ramsaym, veľmi sa mi páči systém, ktorý pod ním hráme. Je to moderný hokej. No teraz nemá zmysel ďalej pokračovať. Ak tam nie je cítiť dôveru, je to zbytočné..."

Po zranení Branislava Konráda sa Július Hudáček chopil šance. Štartoval v piatich dueloch na MS, pričom vychytal tri víťazstvá, pričom proti Dánsku si udržal čisté konto (2:0). Priznal, že cítil veľmi trpkú príchuť po tom, ako mu tréneri oznámili, že nebude chytať proti Američanom. Príležitosť dostal Adam Húska, ktorý inkasoval šesť gólov. "Bol to tak či tak môj posledný šampionát. Chcel som ešte zabojovať o olympiádu, ale už to nemá zmysel. Budem chlapcom držať palce, rád si ich pozriem v televízii," potvrdil 32-ročný brankár, ktorý sa predstavil na siedmom svetovom šampionáte. Na štyroch MS si aj zachytal: "Boli to krásne zážitky, rád som chodil do národného tímu. Treba mať však úctu a rešpekt. Chodil som do reprezentácie 13 rokov a myslím si, že som si ten štvrťfinálový zápas zaslúžil za odvedené výkony. Adam chytal proti Američanom dobre, nemal šancu gólom zabrániť, je jedno, či by som bol v bránke ja, alebo on. V prvej tretine nás rozobrali, chvíľu mi ho bolo aj ľúto. Adam však odchytá takých zápasov ešte veľa, kým u mňa tréneri vedeli, že sú to moje posledné majstrovstvá sveta."

Pri Hudáčkovom hodnotení slovenského účinkovania na MS 2021 prevažujú pozitíva. "Urobilo sa štvrťfinále, čo bol cieľ. Nejaká spokojnosť tu teda je. Momentálne nemáme mužstvo na to, aby sme prešli ďalej," zhodnotil hru slovenského mužstva. K svojmu individuálnemu výkonu dodal: "Boli tam dobré i horšie zápasy. Jasné, dostať od Švajčiarov osem gólov je veľa, ale iba pri jednom bola reálne šanca gól chytiť. Inak to neboli veľmi chytateľné veci. Nemali sme robiť zbytočné fauly. Naopak proti Dánom sme podali jeden z najcennejších výkonov." Podľa neho mali MS zo slovenského pohľadu dve strany: "Na jednej boli veľmi dobré zápasy, na druhej strane slabšie. Štvrťfinálový patril medzi tie ťažšie. Zo striedačky som to videl tak, že Američania majú asi najlepšie mužstvo na turnaji a bol by som prekvapený, keby to nevyhrali." Aj MS v Rige ukázali, že slovenský hokej má budúcnosť: "Mladí chalani, ktorí dostali šancu, hrajú veľmi dobre. Treba v tom pokračovať. Sami videli, že keď nastupovali proti najlepším, že sa majú ešte veľa čo učiť. Mala by to byť pre nich motivácia. Verím, že v budúcnosti budú dosahovať väčšie úspechy."

Hudáček neskôr pre TASR upresnil, že nekončí v národnom tíme kvôli tomu, že by sa cítil byť urazený. Na tom, že MS v Rige budú jeho posledným svetovým šampionátom, sa dohodol už pred ich štartom s generálnym manažérom reprezentácie Miroslavom Šatanom. "Rozhodol som sa ukončiť reprezentačnú kariéru kvôli tomu, že už mám svoj vek a rodinu, potrebujem sa jej venovať. Boli to krásne časy, som za to vďačný. Bola to pekná reprezentačná kariéra. Som za to rád, bola to dobrá skúsenosť. Vždy som išiel hrdo reprezentovať. Nekončím z dôvodu, že by som bol nejaký urazený alebo ukrivdený. Áno, bol som nahnevaný, že som nemohol chytať vo štvrťfinále, lebo to rozhodnutie bolo urobené trochu bez rešpektu, keďže sme si to vybojovali. Ale nie je to tak, že by som bol urazený a preto končím," dodal brankár, ktorý uplynulé tri sezóny pôsobil v Spartaku Moskva.

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


Dukla_Trenčín_38

 

Neplač : Vďaka..
A takto sa profesionál nespráva Julo...
4.6.2021 - 15:18
+73

ajwen77

 

Darmo ked chces HUDASHOW a nemozes ju urobit... Dakujem ti no takto plačkat... 😤
4.6.2021 - 15:38
+5

Dukla_Trenčín_38

 

On teraz predviedol MEDIAHUDASHOW 🤣🤣🤣
4.6.2021 - 15:43
+8

ajwen77

 

Lebo zapasova mu nebola dopriata... Darmo su brankari vhodny len ba klubovu uroven.
4.6.2021 - 16:34
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Akademik

 

???: ... Tak sa správajú tí čo robia na základe lobizmu. Niekde v diskusii som čítal spojitosť s Vújtkovcami??? Tento lobizmus čo tu teraz funguje prostredníctvom šéftrénera brankárov,GM a jeho asistenta a agentami z ISM a Sport Invest Hockey je na grc. Pozri kto zastupuje napr. Húsku, Kelemena, Jánošíka, zistíš prečo sa to deje. Hudáček nie je môj libling, ale konečne niekto poukázal na praktiky a ako sa robia výbery reprezentácií.
4.6.2021 - 17:25
+21

HokejBJ

 

Veru katastrofa. Kedysi v 2014-2017 sme bežne hrali semifinále medaile len tak lietali ale odkedy je tam Šatan a výbery sa robia takto špinavo sme postúpili len raz do štvrťfinále
4.6.2021 - 17:35
+17

Goethe

 

Presne toto je to čo roky tvrdím, ak nemáš dobrého agenta, tak môžeš hrať aj ako Boh ale dostane prednosť ten, ktorý ma dobrého agenta s kontaktmi. Funguje to tak, že ty pomôžeš mne a ja naopak tebe. Čistý biznis aj v našej reprezentácii.
4.6.2021 - 17:51
+7

HokejBJ

 

Bože. A prečo sme nehrali štvrťfinále pominulé roky? Keď sa asi takto minule roky nerobilo a dnes hej?
4.6.2021 - 18:14
+9

Akademik

 

Hokej BJ: .. robilo aj predtým, ale vtedy tlačili na pílu a tlačili hráčov čo vedeli a nie ako teraz vymyslených aby pomotali rodičom hlavičky čo majú na lobing
4.6.2021 - 20:07
+4

Sunkafit

 

Fiha a ktoze taky skveli ich nehral?
4.6.2021 - 18:52
+13

Akademik

 

Sunkafit: .. prečítaj si koho vyradili a koho donominovali a nájdeš odpoveď
5.6.2021 - 11:14
+1

Sunkafit

 

napiš ich sem
5.6.2021 - 11:59
+4

Akademik

 

.. nie som tvoja sekretárka nájdi si
5.6.2021 - 12:32
0

MaxSBA

 

skôr nevieš.
5.6.2021 - 13:01
+6

bigi BLOG

 

Je by som videl jednu chybu, to ze sa hned na zaciatku zapisat na supisku vsetkych. Mali by vacsinpriestor reagovat. Trebars s ruzickom
5.6.2021 - 17:19
0

emoxx1

 

Podľa mňa nad ním vôbec neuvažovali. Vedeli už 2 týždne pred MS, že 19.5. bude hrať posledný zápas. Neviem, či on odmietol, alebo to chceli staviť na chalanov, ktorých mali očekovaných v bubline.
5.6.2021 - 21:58
+2

Akademik

 

Goethe: ... trafil si presne ...
4.6.2021 - 20:01
+1

yogi

 

Napis mena tych co “hraju ako Boh” a nedostali sa do repre..diky
5.6.2021 - 9:04
+3

Dukla_Trenčín_38

 

Takže týmto tvojim zhodnotenim máš pocit že Ramsay je tam len akože nejaká babika?? Prestaň brať to čo berieš.. máš pocit že on by so sebou nechal takto zametat?? Myslím že to by si nikto z realizačneho tímu nedovolil...🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️
4.6.2021 - 18:35
+16

Akademik

 

Dukla_Trenčín_38: to nie je o Ramsym ten ani nevie koho mu tam nanominujú, jemu to je jedno to urobia menovaní pánkovia, on má zaplatené a tak robí s tým čo tam príde,
4.6.2021 - 20:10
+3

HokejBJ

 

4.6.2021 - 20:16
+13

Bizzaremifo

 

4.6.2021 - 21:26
+7

Dukla_Trenčín_38

 

Neber už to čo berieš alebo zmeň dilera prosím ťa
4.6.2021 - 21:36
+3

Akademik

 

Dukla_Trenčín_38: ...ak si myslíš, že ak niekto vie trošku viac ako ty, tak niečo berie? Asi si zrejme z tej komunity ty, viem, že vy v TN máte pohľad na hokej ako vždy "lebo Dukla TN - všetci pijú ...." poďme k brankárovi Húskovi- prečo chytal on a nie Huda šou ? kto draftoval Húsku? kto zastupuje Húsku? Odpoveď draftovaný Rangers? zastupuje ho ISM-čo likviduje SVK hokej. Teraz ďalšie, kto robi pre Rangers? asistent GM. Jednoduchá tajnička vyriešená je ISM = zviditeľniť a zvýšiť kredit Húsku ak by sa podarilo USA poraziť a on zachytal podstatne lepšie. Odporučil to ako všetko GM jeho asistent a tým aj seba lebo mu zrejme tečie do topánok nakoľko tam v Rangers vymieňajú všetkých. Chcel Húskovi pomôcť tak mu zrejme pomohol ??? Ako sa uvidí!!!
4.6.2021 - 22:40
+2

HokejBJ

 

Jooj ty náš vseved ktorý vie ako jediný krutú pravdu o SK hokeji. Tak my vysvetli potom prečo sme minule roky nehrali štvrťfinále keď sa vtedy vyberalo podľa výkonnosti a ďalšia vec prečo sme potom s takým výberom získali 12 bodov a postúpili do štvrťfinále? Keď nám všetci likvidujú slovenský hokej? Či Hascak ako scaut v Rangers vybavil?
4.6.2021 - 22:51
+6

Akademik

 

Hokej BJ: ... každá pravda, ktorá poukazuje na nevhodné praktiky je krutá a zle sa počúva, čítaj poseidona a ak si stále neveriaci Tomáš. Bež sa spýtať hráčov v 18 tke aké sú tam praktiky, to že tí dvaja pánkovia si tu zriadili monopol a rodičom nasľubujú a oblbujúich čo pre ich deti vybavia, ktorí im to pekne papajú je tvrdá realita. Čo asistent GM vybavil v Rangers neviem napísal som len súvislosť prečo chytal Húska a nie Huda šou. Hudyho neberiam ako 100% jednotku ale bohužiaľ na týchto MS bol keď sa Braňo zranil a preto mohol byť ako voľba č. 1 na štvrťfinále minimálne od 2 tretiny nakoľko Húska sa necítil konfortne. V tomto čase sa dalo ešte zo zápasom niečo urobiť ak by tam naši tréneri nepozerali len do tabletu čo rozhodca dobre alebo zle odpískal, výsledok je aj odraz ich koučingu
5.6.2021 - 9:01
+2

yogi

 

Kasli na to..si tu na haMbu
5.6.2021 - 9:06
+5

Akademik

 

yogi: nemyslím si že práve ja som na haMbu a už konečne by sa na takéto praktiky nemalo kašlať. Je na čase aby na týchto pánkoch bolo ukazované prstom a ešte jedného z BB, lebo oni kategorizujú hráčov a vytvárajú dojem dobrého a zlého agenta lebo od xyz sa nedostal do repre ale od pánkov ano /čítal som tu kdesi na tomto fóre, že nedostal sa lebo nemal dobrého agenta/ a konečne aby kompetentní začali konať a nie s nimi pachtlovať ako napísal poseidon, oblbujú deti, rodičov, Sú všade na boli vydený v bublinách výberov, na Selektoch, zrazoch mládežnických výberoch, jednoducho oni mohli a rodičov pošlú domov nakoľko vraj je alebo bol zákaz. Myslíš si, že tie decká z 18 tky, zo Selktov a pod. doma nehovoria, veľmi sa mýliš. To sú verejné tajomstvá pred ktorými si úmyselne kompetentní zakrývajú oči... konšpirujme prečo asi....???? povedz lebo medveď a je vybavené. Vieš radšej budem tu na hanbu, môžeš/te/ napísať čokoľvek takto to funguje a je jedna jedna z príčin, že máme len jednu lajnu, ktorá je odskočená a týmto nemôžu povedať máš čas a ostatní sú len pešiaci uvedených pánkov aby im vylepšili ich priemerný a podpriemerný kredit a možno našli miesto v kluboch mimo SVK.
5.6.2021 - 9:35
0

Sunkafit

 

slovensko je malý trh a kto tých hračov ma zastupovať janko hraško? Ved to pokryje 5 ludí aj s futbalom tak čo?
5.6.2021 - 12:05
+1

HokejBJ

 

Tak mi odpovedz už konečne na otázku prečo máme teraz lepšie výsledky keď sa robia tieto praktiky a v minulosti keď sa toto nerobilo tak sa výsledky nemali žiadne
5.6.2021 - 9:24
0

fany

 

Praktiky BOLI, SÚ, AJ BUDÚ. A žiadne výsledky nie sú. Proste sme na vlne a to je všetko. Mne sa len páči, že zostavili tím😂Však hrať išli tí čo boli ochotní. Najlepší bol Haščákov skaauting😂Chalani hanbu neurobili.
5.6.2021 - 9:32
+1

Akademik

 

fany: ... boli ale nie také ako teraz a o skautingu nehovorme lebo žiadny nebol nakoľko sa nedalo cestovať, tie kidy netreba počúvať.
5.6.2021 - 10:15
0

strojar

 

Preboha živého, aký skauting?
Koho vyskautoval?
5.6.2021 - 18:37
+2

Akademik

 

Hokej BJ: kedy máme lepšie výsledky? teraz, myslíš na tieto MS, no ak by na týchto MS nepostúpili zo skupiny tak by to bolo ešte horšie ako to v skutočnosti je. Čakal som od Teba iné, že sa opýtaš aké obdobie minulosti mám na mysli, takže, neberiem do úvahy obdobie od roku 2002 doteraz nakoľko od tohoto obdobia úspechu hokeja kompetentní pochopili, že hokej je jeden veľký biznis a tak poďme na to, takže slovo minulosť ber do roku 2002 potom nastalo toto temno pre SVK hokej a nebude lepšie tak skoro tomu ver. Realitu a zrkadlo pravdy kde sa nachádzame poznali až v štvrťfinále. Od štvrťfinále začali MS A kategórie. To čo sa tu snažia kompetentní a jeho podržtaška/ky/ v štúdiu tlačiť všetkým do hlavy považujem len za ľúbivé keci. Rýchlejšie korčuľujú, hrajú lepšie hokejkou, hrjú piati hore dole už ako si si mohol všimnúť vedia aj Briti, Taliáni, Kazaši ... Je len na škodu, že sa nevypadávalo aby sa potvrdil ten smer ako všetci o akomsi smere hovoria. Dobré bolo, že dali šancu mladým, mali dobré aj horšie a zlé veci v hre ale bolo by to tak aj vtedy ak by sa vypadalo??? boli by nominovaní? Nie som o tom presvedčený a myslím si, že nie. Takže si treba nalievať čisté víno a nie čučo!!!
5.6.2021 - 10:11
0

hees

 

8 miesto nie je lepší výsledok, ale kozmetická úprava umiestnenia.
5.6.2021 - 10:34
+1

Akademik

 

hees: .... súhlas ...
5.6.2021 - 11:04
0

Sunkafit

 

kto zastupuje kazachov britov talianov?
5.6.2021 - 12:07
+2

Akademik

 

Sunkafit: bavíme sa o slovákoch ak si nepostrehol a SVK hokeji,
5.6.2021 - 12:35
0

sKEta

 

lepsie vysledky ? ved ak by SWE si to nepokaslali tak skoncime max. 9 ako skoro vzdy za poslednych 5 rokov a take laty ako sme dostali sme nedostali uz dlho
PS ten pristup k QF zapasu bola cista hanba ani neviem kedy naposledy sa skoncil QF zapas takym debaklom
5.6.2021 - 14:55
+1

strojar

 

Aké lepšie výsledky?
5.6.2021 - 18:36
+1

Dukla_Trenčín_38

 

Prečo Húska? Lebo Huskovi štýl hry USA by viac mohol vyhovovať keďže tam pôsobí... Húska ma už aj bez týchto MS nasliapnute na výbornú zámorský kariéru a do prvého tímu Rangers je len otázkou času kedy sa dostane.. A ak ešte uvažujes prečo zobrali Husku a nie Tomeka... Tomek bude chytať v európe bol už v repre a majú ho odskusaneho pritom Husku ešte nemali šancu skúšať keďže vždy mal ešte sezónu... je pekne že to skladas ako skladacku ale robíš s komara somara..
5.6.2021 - 14:54
+2

Akademik

 

Dukla_Trenčín_38: ... to sú také reči, že ten chytá tam a ten tam ak je to brankár, ktorý má kvalitu a hlavne formu tak nech chytá, čo o Húskovi sa nedá povedať na týchto MS. Ako má našliapnuté do NHL je zatiaľ vo hviezdach, aby ho počas draftu nevymenili a aj to môže byť jeden z dôvodov prečo vôbec bol na MS a chytal v QF. Neviem či mu to skôr neuškodilo ako pomohlo, uvidíme,nechám sa prekvapiť. V QF Hudáček mal od druhej tretiny jednoznačne ísť do bránky nakoľko Húska nebol v pohode. Tomekovi mali dať jednoznačne šancu a nepamätám si že by ho až tak veľmi skúšali až jeden zápas za mužov odchytal.
5.6.2021 - 16:39
0

bigi BLOG

 

Trepes tu dame blbosti od veci. Tak ti polozim jednu otazku.bol hudacek na tychto MS lepsi ako huska?
5.6.2021 - 17:17
0

Akademik

 

big BLOG: nemyslím si že Húska bol lepší, obidvaja boli na MS pokiaľ sa Konrád nezranil ako jeho komparzisti, pre Hudáčka hovorili veľké skúsenosti a v tomto zápase mohli zohrať rolu. Som presvedčený, že vedenie špekuľovalo /skaut Rangers/ a odporučil aby chytal a tak chcel Húskovi pomôcť aby sa ukázal proti USA a tak mal lepšiu pozíciu do kempu novej sezóny ale neviem neviem aby to nebolo naopak a už počas draftu ho nevymenili
6.6.2021 - 8:46
0

strojar

 

Húska nebol lepší ako Hudáček.
A výkonom vo štvrťfinále si k posunu do NHL určite nepomohol. Čo je škoda.
6.6.2021 - 10:02
0

bigi BLOG

 

Ja som ti polozil inu otazku nez to na co si odpovedal, ale ok. Ty tvrdis ze skusenosti hovorili pre hudacka. Ok ja ti to neberem ale zase ja tvrdim ze skusenosti s hudackom hovorili proti nemu a naopak skusenosti hudku so zamorskym hokejom hovorili pre neho. A nechaj si tie konspiracie pre niekoho ineho. To debate nepomaha
6.6.2021 - 15:05
0

poseidon

 

Nebojme sa to pomenovať úplne presne : Lašák je ruka v ruke s Bielčíkom so Sportinvestu, chodia spolu na kadejaké mecheche a všade kde sú repre zápasy si spolu hrkútajú v hľadisku. Podobne trénera U18 Feneša “držia za gule” už spomínaný Bielčík (Sportinvest) a Sakáč (ISM). Obaja vymetajú všetky repre zrazy od U15 po U20, a snažia sa votierať do priazne trénerov. darí sa im to. Prím hrajú len deti, ktorých majú podpísaní títo dvaja, zvyšok je len do počtu, napriek tomu že niektorí z nich sú oveľa kvalitnejší. Lejme si čisté víno, priatelia.
P.S. : nemám syna, ani príbuzného, čo hrá tento šport
5.6.2021 - 0:26
+7

Akademik

 

poseidon: ... ani ja nemám syna čo hrá hokej ale mám veľa priateľov čo tam synov majú ... preto som napísal taký príspevok lebo už by pred tými pánkami mali kompetentní prestať zatvárať oči, že nič nevidia...
5.6.2021 - 11:10
+1

Sunkafit

 

tak je to takmer všade...nič čudne v tom nevidím
5.6.2021 - 12:08
0

poseidon

 

Tak potom ti gratulujem. Nas hokej podla toho aj vyzera.
5.6.2021 - 12:30
+3

poseidon

 

Plus nemas ponatia o tom co sa deje pod lubivou skrupinou
5.6.2021 - 12:32
0

Akademik

 

Sunkafit: ... si na veľkom omyle, takto to funguje na Slovensku, Česku a Rusku a ďalších post komunistických krajinách, korumpovanie je v týchto krajinách národným športom ešte pred hokejom a futbalom...
5.6.2021 - 12:37
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
AndrejTN

 

OMEGALUL
4.6.2021 - 15:19
+7

Sunkafit

 

Julo ukrivdeny ked v repre bol vzdy max len priemer...nedokaze ani odist ako reprezentant...hanbu si robi sam
4.6.2021 - 15:19
+85

LukasNR

 

Nie Julko nezaslúžil. Za zásluhy sa dava fľaša, plaketa možno bomboniera. Ak si chcel hrať za zásluhy treba osloviť kolegu od vedľa Lobotku. Ten sa prihovorí u Tarkovica....
4.6.2021 - 15:19
+84

M4TO

 

Na tychto ms huska lepsi nebol, cize zasluzil
4.6.2021 - 15:20
+76

Dukla_Trenčín_38

 

Ale no...
4.6.2021 - 15:21
+8

pravdomluv

 

Mozno by bol keby ho skusenejsi a starsi kolega Hudacek motivoval. Co ocividne po tomto vyplakavani ani raz neurobil.
4.6.2021 - 15:44
+26

sebot

 

Ani horsi
4.6.2021 - 15:47
+23

crazy44

 

Súhlas.
4.6.2021 - 15:54
0

bigi BLOG

 

Ale ani horsi takze nrzasluzil. Treneri sa rozhodli aj podla toho ze huska chyta v zamori, presne ako sa rozhodli pre hudacka proti rusku
4.6.2021 - 16:19
+29

Sunkafit

 

+27na blud...chytal lebo trener sa tak rozhodol..tam to zacina a aj konci
4.6.2021 - 16:27
+5

M4TO

 

Nikde nespochybnujem trenerovo rozhodnutie napisal som to zo subjektivneho pohladu.
4.6.2021 - 18:47
0

strojar

 

Tréner sa rozhodol. Tréner má na to právo.
Ale za svoje rozhodnutie má aj zodpovednosť.
Voľba brankára na štvrťfinále trénerovi nevyšla.
(Pripomínam, že aj ja som bol za to, aby chytal Húska. Akurát, že ja nie som dobre platený reprezentačný tréner.)
4.6.2021 - 18:58
+4

Hokejman

 

Ramsay tam chcel dať Hudáčka, ale po prečítaní tvojich komentárov tu na HP bol jeho jednoznačnou voľbou Húska...
4.6.2021 - 19:23
+5

HPfan

 

Voľba brankára nebola v tomto zápase rozhodujúca a nemyslím si že nevyšla, dokonca si myslím že aj pred gólmi v 1.trerine nás Huska podržal a za tie inkasovane nemohol. Prehrali sme zápas ako team a Hudaček sa ma správať ako teamovy hráč, ale on očividne potrebuje individualnu pozornosť.
Julko je skratka fajn showman a aj golman, ale nie je to teamovy hráč. Kolektívny šport na najvyššej úrovni nie je o zasluhach. Na to sú exhibície.
5.6.2021 - 0:02
+11

strojar

 

Neviem či si si všimol, ale Slovensko už na MS skončilo.
5.6.2021 - 6:40
0

HPfan

 

Neviem z čoho si usúdil, že som si tento fakt nevšimol, ale každopádne prajem peknú sobotu. 😊
5.6.2021 - 9:43
+4

ctibor

 

Voľba brankára nevyšla akože čím?
5.6.2021 - 9:21
+1

frantapriklep

 

Tým že Húska neurobil nič zázračné. Priemerný výkon.
5.6.2021 - 11:14
0

worth

 

Neviem ale kde je garantované, že Hudáček by zachytal lepšie.
5.6.2021 - 14:33
+3

KrebsKandidat

 

Nic zazracne? Tak to sme asi pozerali dva rozdielne zapasy. Hned o oslabeni o dvoch hracov mal dva paradne zakroky.
5.6.2021 - 15:11
0

JR4

 

Zaslúžil či nezaslúžil? Ukrivdený či neukrivdený? Toto sa v hokeji predsa nenosí! Tu predsa ide o to kto má kľúče od miešačky a o to čo je v záujme tímu. A nikto opakujem nikto nemôže stavať svoje EGO pred záujmami celého tímu. A o tom čo je v záujme celého tímu musí rozhodovať stavbyvedúci, lebo on má kľúče od miešačky a nie jeden z robotníkov Julo, Adam či Braňo. Samozrejme musí potom aj on znášať všetky námietky a následky svojich rozhodnutí. Vždy však je na prvom mieste slovo stavbyvedúceho, nikdy nie robotníkov a musí to tak zostať...
4.6.2021 - 17:02
+1

strojar

 

O spustení miešačky bezpochyby rozhoduje ten, kto má od nej kľúče.
Taký malý problém je v tom, že s iným robotníkom sa dohodol, že si môže odísť zo stavby kedy chce.
4.6.2021 - 19:02
+2

JR4

 

Máš na mysli robotníka #8? Ak áno, tak táto dohoda bola urobená ešte pred nástupom robotníka na stavbu a ani vtedy si nemohol odísť kedy chce, lebo musel dodržiavať dohodou. Dohoda bola jasne daná dopredu, to či bola výhodná je už druhá vec, ale dohody by sa podľa mňa mali plniť. Niekedy sa určite robia aj chyby, ale treba si ich v prvom rade najprv rozanalyzovať a snažiť sa to urobiť nabudúce bez chýb a to vôbec nechcem tvrdiť, že #8 bola chyba. To či to bola, alebo nebola chyba to už nech rozhodnú iní ľudia a odborníci a nie my fanúšikovia strojár. Určite ešte treba tieto MS poriadne rozanalyzovať. Verím, že prišiel nový impulz a snáď si nebudeme hrať dookola Slobodnú Európu a pohneme sa ďalej a nebudeme stagnovať. Náš hokejový dom musí pomaly rásť, ale kým ho postavíme určite ešte urobíme aj zopár chýb...
4.6.2021 - 20:28
0

GB11

 

Tam sa prihovára Veronika s Danielkou
4.6.2021 - 19:02
0

sKEta

 

netrep vies velmi dobre ze nominaciu podpisuje Kovacik
5.6.2021 - 14:58
0

emoxx1

 

Julo ďakujeme. Hodnotenie výkonov v repre len podľa čísel je veľmi povrchné. Verím, že si odovzdal vždy najviac ako si v tej chvíli vedel. Cením si, že si povedal na rovinu čo máš na srdci, aj keď bolo jasné aký je väčšinový názor. Prajem všetko dobré v budúcej kariére.
4.6.2021 - 15:21
+72

LukasNR

 

Jasne samozrejme preto to tu v tomto štáte tak vyzerá. Preto sme po 10 rokoch uhrali štvrťfinále. Lebo zásluhy, lebo niekto niekoho pozná, lebo zohľadnime meno a nie výkon. On sa nato ešte urazi. Neuveritelne. Totalitne pokrutenie spoločnosti je stále obrovské.
4.6.2021 - 15:24
+56

emoxx1

 

Nie som si istý, či si pochopil čo píšem a či si svoju odpoveď trošku neunáhlil.
4.6.2021 - 15:26
+10

LukasNR

 

Neunahlil. On sa sťažuje že ho nepostavili na základe nejakých zásluh. Takto to v športe nemôže fungovať. Ak sa chceme posunúť. Toto musí zo spoločnosti zmiznúť.
4.6.2021 - 15:28
+41

emoxx1

 

To je mne úplne jedno na čo sa sťažuje. Ja mu z pozície fanúšika ďakujem a nehodlám hodnotiť na základe čísel do akej miery bol prínosom. To, že sa sťažuje je jeho názor. Ani netvrdím, že s ním súhlasím, ale zároveň nevidím dôvod prečo by si mal vymýšľať diplomatickú zlátaninu, pokiaľ to takto úprimne myslí.
4.6.2021 - 15:32
+11

LukasNR

 

No práve to ze to tak úprimne pokrývene myslí je to najhoršie.
4.6.2021 - 15:35
+9

LukasNR

 

Pokrivene oprava.
4.6.2021 - 15:37
+2

emoxx1

 

Všetko je vec názoru, len týmto zmýšľaním je potom pokrivená aj táto debata. Za neutrálne poďakovanie za reprezentovanie a za úprimnosť som to hneď "schytal". To som si tiež kúsal do jazyka a mal som rozpísané niečo iné. Nakoniec som si povedal, že už končí a je úplne jedno čo si o tom myslím, no stačilo, že nie som automaticky proti. Nakoniec mi ten Julo s úprimnusťou vychádza lepšie, lebo aspoň vie za čo mu naložia.
4.6.2021 - 15:49
+28

racmaster

 

co to ty trepes chlape, sa vzpamataj!!! pokrivene je, ked farar pretiahne 7 rocneho ministranta, nie ked brankar ide do repre za zasluhy.

za co ine by mal ist? za datum narodenia, zostatok na ucte, ci prislusnost k tvojej sekte????

jasne, ze nominacia sa robi podla toho, kto si to zasluzi. schvalne som ti napisal to slovo, aby si videl kmen slova, od ktoreho su obe odvodene. zasluhy, zasluzit si, zasluzi.

a co do toho pleties totalitu, sak ani jeden z tychto ludi nezazili totalitu, niesu nou formovani. ak maju akukolvek vadu charakteru, je to deformacia sposobena demokraciou a volnym trhom, nie totalitou.

totalitou boli formovani hraci ako liba, lukac, rusnak, stastni, bondra, palffy, demitra. nie hudacek. sa zobud ty pako neschopny pocitat.
4.6.2021 - 19:05
+10

racmaster

 

totalita
4.6.2021 - 19:06
0

bigi BLOG

 

Takze za zasluhy vravite sudruh, ja ze za to kto ma aku altualnu formu a komu sedi styl supera
4.6.2021 - 19:15
+12

racmaster

 

a ked ma aktualnu formu dobru, tak si ZASLUZI?
4.6.2021 - 19:21
+2

bigi BLOG

 

Tak je to na zaklade formy a nie za zasluhy
4.6.2021 - 22:19
+5

racmaster

 

ci si zasluzi alebo nie je dane sumou vela faktorov, jeden z nich je forma, styl, osobnost, mindset, ochota reprezentovat, profesionalita. to su tie zasluhy.
5.6.2021 - 8:38
+3

bigi BLOG

 

Zasluhy je to co tvrdi hudacek ze mal chutat preto co vsetko odviedol pre repre. Zasluhy nie je to ze ma chytat ten s aktualne najlepsou formou. A moze si slovickarit so slovom "zasluhy" kolko len chces
5.6.2021 - 10:34
+1

LukasNR

 

Bozaj ma v rit. Pre admina to není nadávka ale pozvanie túto pre pána.
4.6.2021 - 23:47
+1

HeyYou

 

velebnosti, ako ste sa rozvrkočili, to sa nesmie takto nahlas takto pozyvat
4.6.2021 - 23:50
+2

racmaster

 

zalez do klastora a daj pokoj detom!
5.6.2021 - 8:40
+1

Sunkafit

 

Nema charakter reprezentanta a teraz to len potvrdil
4.6.2021 - 15:46
+15

SmrtkaBA

 

Sunkafit nema charakter slusneho fanusika a teraz to len utvrdil...
Prosim ta, ked sa raz Ramsey rozhodol, ze Hudacek je reprezentant Tak to prosim ta respektuj. On je trener a zalezi na nom koho nominuje to reprezentacie a na jednotlive zapasy. Sunkafit nerozhoduje o tom kto ma hrat a uz vobec nie kto ma charakter reprezentanta.
4.6.2021 - 16:47
+17

Sunkafit

 

Ja nerozhodujem o nicom...ale napisem si to co chcem a tebe odkazujem zalez kde si bola doteraz lebo hokeju sa nerozumies ani nebudes
4.6.2021 - 18:55
+6

poseidon

 

Nerob tpzo seba kapitálneho debila. V poslednej dobe sa ti to enormne darí.
5.6.2021 - 0:35
+3

Sunkafit

 

chod odhalovať nekalé praktiky a nestaraj sa o urazenú žienku
5.6.2021 - 12:10
+1

bigi BLOG

 

Presne on je trener a zalezi koho nominuje, a ked to ma respektovat sunkafit, tak esteviec to ma respektovat hudacek a ked ma probl to respektovat, tak to svedci o jeho timovom duchu
4.6.2021 - 19:17
+4

strojar

 

"Takto to v športe nemôže fungovať. Ak sa chceme posunúť. Toto musí zo spoločnosti zmiznúť."
Plný súhlas. Za podmienky, že rovnako sa bude pristupovať aj k reprezentantom, ktorí potrebujú z reprezentácie predčasne odísť kvôli súkromným záležitostiam.
4.6.2021 - 19:09
+1

thovthKe

 

Neviem: Ak "nevesta" plánovala rok, dva svadbu tak mladoženáč, len tak by neriskol tichú domácnosť už v svadobnú noc
Ak tréner, vedenie vopred vedeli a akceptovali tento postup
čo je na to divné?
5.6.2021 - 20:46
0

dejvidBB

 

Hudashow novy level.
4.6.2021 - 15:22
+18

hokejfanda

 

Každý normálne zmýšlajuci jedinec pochopil prečo s Američanmi chytal Húska. Ale nie Julko si myslel, že mu v štvrtfinále naša výprava prichystá červený koberec, po zápase dá Huda-show a potom mu ešte Šatan so slzami v očiach poďakuje za prínos pre repre.

Julko nečuduj sa, že si skončil ako si skončil.
4.6.2021 - 15:23
+53

Sunkafit

 

Pozor nie on by potom uvazoval o OH!
4.6.2021 - 15:48
+2

strojar

 

Jedinec pochopil.
Jedinec zároveň videl, že Húska chytal slabo.
(Pripomínam, že aj ja som ho chcel v bránke. Lenže ja si môžem myslieť čo chcem. Ja za zostavu nie som ani zodpovedný, ani dobre platený.)
4.6.2021 - 19:13
+2

si_rofl

 

Julo dikes
4.6.2021 - 15:24
+3

buchlo

 

Dokazem to pochopit, dnes su uz aj tridsiatnici stari a neperspektivni, teda na Slovensku.
Julo , este raz diky za zapas s Danskom, to mala byt rozlucka, potrebovali ta za vola.
4.6.2021 - 15:25
+9

pravdomluv

 

JezusMaria co len budeme teraz robit s tolkymi mladymi talentovanymi brankarmi ako su Huska, Tomek, Godla alebo este mladsimi Latkoczy, Belanyi, Kozel my ta Julo jednoducho potrebujeme! 🤡
4.6.2021 - 15:26
+9

Cia

 

Slovo talentovani by som vymenil za priemerni ale na rozdiel od Jula s perspektivou rastu
4.6.2021 - 16:29
+3

pravdomluv

 

Tak ci je niekto priemerny alebo talentovany nezavisi od tvojho nazoru cize si mozes menit co chces za co chces.
4.6.2021 - 17:55
+2

Cia

 

To iste plati pre teba ze su talentovani je tvoj nazor ked si si vsimol nenapadal som ho len som napisal ze JA by som ho nahradil inym takze si vobec nemusel reagovat
4.6.2021 - 19:23
+3

pravdomluv

 

👍
4.6.2021 - 21:18
0

HokejBJ

 

Julo : To vôbec takto nezobral ako prezentovali miestne slovenské médiá že urazene a pod, má pravdu keď cíti že mu tréneri neveria tak zbytočne to siliť na druhu stranu ten výrok o štvrťfinále bol dosť odveci, nespomeniem si teraz na žiadneho NHL brankara kto by takto reagoval keď ho nedali na play off ako jednotku
4.6.2021 - 15:26
+15

Vojto83

 

Vďaka za snahu, ale takéto typy ako je on, podľa mňa do repre kabíny ani nepatria. Urazene decko. Aj keby bol hneď dvojkou alebo trojkou, je veľkou cťou sa do repre vobec dostať. Pred MS kritizoval mladíkov, teraz sa urazil. Mohol by kľudne chytať ako Brodeur,za mňa nemá s takou povahou v repre co robit. Žiadny hráč nie je viac, ako team. On to zjavne nepochopil. Vďaka za repre štarty, za to co v nich odchytal. Ale viac len slová klasika. Dovidenaaa dopocutaaa.
4.6.2021 - 15:28
+73

jozosvk

 

SUHLAS!
4.6.2021 - 18:42
+1

gabby

 

trefne
4.6.2021 - 20:57
+2

doc.koniferum

 

unáhlené a zbŕkle rozhodnutie
4.6.2021 - 15:28
+2

gta98

 

Zvlastna reakcia, ktovie co prifarbili novinari a ake bolo ozajstné vyjadrenie. Kazdopadne nekonci Brodeur, zeby sme mali vyhlasit statny smutok. Prezijeme to. Vdaka za odvedenu pracu Julo. Mam tak trochu pocit, ze RT sa aj uvolnilo, ze ho uz nemusia viac volat.
4.6.2021 - 15:31
+9

strojar

 

Ani keď končil Brodeur nikto nevyhlásil štátny smútok.
4.6.2021 - 19:15
0

Sani

 

Julo si asi vysluzi vela hejtu, ale ja sa nechcem k tomu pridavat....

Nebol spokojny, ze sa nedostal na MS19, nebol spokojny ani, ze sa nestal jasnou jednotkou na MS21...a proste tato nespokojnost v nom bublala, verim ze s tym aj bojoval, ale proste chrobak hlodal a presakovalo to von...Toto podla mna vnimal aj nas realizacny team a paradoxne mozno prave preto ho na stvrtfinale nepostavili...Lebo bol mentalne nastaveny, ze za zasluhy ako konciaci brankar je proste privilegovany....co je samozrejme uplne zly mindset...

Julo si to mozno neskor aj sam uvedomi a s odstupom casu to bude vnimat inak...Vdaka za to, co odychtal pre reprezentaciu, ale rozlucka tentokrat bez ohnostroja.
4.6.2021 - 15:32
+12

p360t

 



Keby zostal pri tom, že "nie je cítiť dôveru", tak si poviem: OK, skončil, vďaka za robotu.

Ale aby bol výrok "Adam však odchytá takých zápasov ešte veľa, kým u mňa tréneri vedeli, že sú to moje posledné majstrovstvá sveta" argument, prečo má práve on chytať, tak to je, ufff. Ja ani neviem, ako to vysvetliť. Ťažký pád z jahody; zrážka s vlakom; vystúpenie z autobusu za jazdy...?
4.6.2021 - 15:34
+16

BlackCrow

 

Toto je zbytočné Julo.. Kariéra v repre určite nebola super truper aby si si zaslúžil chytať 1/4..

Jano sa usmieva okolo celej hlavy..
4.6.2021 - 15:35
+15

cy2kz

 

Kdyby chytal Konrád, mluvil by stejně?
4.6.2021 - 15:35
+14

Dukla_Trenčín_38

 

No veru ťažká otázka.. Ale osobne si myslím že keby Braňo bol fit tak jasná jednotka by bol on a vo štvrťfinále ani nepochybujem
4.6.2021 - 15:37
+6

dusan1980

 

Juľko ma problem s egom evidentne.
Nebolo to najhorsie ale aby toto rozpraval to by si ani Hasek nedovolil.
Julko a Liborko ... dvaja problemoví hraci
Vies co Julo ... ver ci never ale aj vela fanusikov si vydychlo
Dakujeme za dobre veci a .... skus slovicko pokora najst v slovniku cudzich slov
4.6.2021 - 15:36
+36

helmut600

 

Pokorny je osel. Chtel chytat. 10 x uz bylo jasne, ze na reprezentaci nema, ze tam neumi proste zachytat, nepodrzi. Nikdy nemel uplne mega super zapas jako napr. Lasak nebo na MS junioru proti USA ten golman ted si nemuzu vzpomenout na jmeno ale potom byl myslim i v Litvinove. Vubec ho tam nemeli brat. Suma sumarum za posledni 2 sampionaty z brankaru Ciliak, Rybar, Huska, Hudacek, Konrad nikdo neukazal extra super tridu ktera je pro uspech potrebna stejne jako na MS 2012 mel myslim Laco a nebo roky pred tim Lasak. Ti borci umeli chytnout tutovky a ne jenom jednu. Takovej golman ted chybi. Ale nebude to trvat dlouho a najde se urcite. Rekl to tak jak to cejti. Na tom nevidim zase nic spatnyho. Na rovinu, normalne, od srdce. Jestli je to vhodne nebo ne je mu asi jedno. Ma vydelano vic nez vy vsichni dohromady tady v tehle diskuzi a ma Vas vsechny vite kde ?
4.6.2021 - 15:50
+19

hees

 

helmut600 máš pravdu...Ale je rozdiel turnajový brankár a klubový brankár. Klubový podáva priemerné výkony za klub, kde nie sú veľké výkyvy výkonov. Turnajový podáva v malom množstve zápasov nadpriemerný výkon ak v jednom stroskotá z 8 dostane občas hlúpy gól, ale niečo chytí aj navyše čo by klubový brankár nechytil. A my SR potrebujeme niekoho, kto chytí navyše všetko, aby sme šli hore niečo ako Lašák. A preto niekde bolo vyjadrenie, že Hudáček chytá zle po tom čo dostane veľa gólov. Že by to povedal Lašák v štúdiu...niekde som to zachytil, alebo to povedali Česti v štúdiu ich neviem teraz, ale s tým suhlasím. Treba niekoho kto chytí všetko a nepustí veľa gólov, lebo to pôsobí na psychiku. Ale vyhrané zápasy a dobre odchytané stretnutia mu nikto neberie. Chcelo to o maličký kúsok viac a nie uraziť sa. Treba na sebe pracovať nič nie je zadarmo.
4.6.2021 - 16:00
0

hees

 

Čiže možno aj toto pomohlo k urazeniu nášho brankára...si myslím, že to tiež nebolo nejaké pekné vyjadrenie na jeho adresu, aj keď sa trafilo presne ako klinec po hlavičke a súhlasím s tým...ale možno by som sa za toto urazil, ale nie za to, že by som nechytal. Za mňa šlo o to predať Húsku dobrým výkonom proti USA, aby sa do budúcnosti uplatnil a s tým asi rátal Craig, alebo to bola proste taktika a nie úplne problém s Hudáčkom.
4.6.2021 - 16:02
+2

Lukash_ke

 

Turnajovy a klubovy brankar je vymysel miestnych stamgastov, nebud smiesny.
4.6.2021 - 17:00
+8

KrebsKandidat

 

Asi to take jednoznacne nebude. Su brankari, ktori sa na turnaj vedia skoncentrovat lepsie ako na dlhodobu sutaz. A naopak. A potom su brankari, ktori hviezdia v jednom i druhom
4.6.2021 - 17:06
0

bigi BLOG

 

Takze miestny stangasti, hmmm kazdy jeden hrac aj trener ti povie ze je rozdiel turnaj a dlhodoba sutaz. Ale miestnu stamgast lukash ide tvrdit opak
4.6.2021 - 19:20
+1

Lukash_ke

 

Dakujem, tak uz viem, ze turnaj a dlhodoba sutaz nie su to iste.
4.6.2021 - 19:42
+3

MackoPu

 

4.6.2021 - 21:41
0

Atlan

 

len pre doplnenie ten brankar na ktoreho si nevies spomenut bol Janus
4.6.2021 - 16:17
+1

helmut600

 

Jo diky. Nemohl jsem si vzpomenout
5.6.2021 - 8:39
0

KrebsKandidat

 

Co ja viem, s tym Konradom. Olomouc nie je prave prave hviezdny klub (bez urazky, mne osobne je sympaticky) a predsa ma tam Brano ma obstojne cisla. Takze urcite vie vytiahnut aj nezvykle zakroky.
Co sa tyka Hudaceka. Je sklamany, ze nechytal stvrtfinale, pretoze je toto jeho posledna akcia za reprezentaciu. Cize, trocha aj chapem jeh o vyjadrenia. Asi kazdy by sa chcel s repre rozlucit zapasom, kde nastupi.
Podla mna sa tu prosto zbytocne robi senzacia ohladom vyjadrenia hraca, ktory konci a celkom urcite si na koniec kariery v reprezentacii zelal uspesnejsi koniec ako nadel. A ten dostal od ceske ho timu.
4.6.2021 - 16:37
+6

LukasNR

 

Ďalší problém. Tvoj koniec príspevku. Športovci zabúdajú že sú vlastne platený komedianti pre masu ľudí na ktorú ju zámerne cielená reklama. Nie my sme tu pre nich ale oni sú tu pre nás. Samozrejme aj bez nás by mohli športovať ale po práci.
4.6.2021 - 16:39
+6

Dracik_18

 

Libor je aký problémový hráč ?
4.6.2021 - 15:56
+2

Cia

 

Vyjadrenia po ms 2019 my nie sme na amicky hokej a chcel hrat nieco ine ako CR vyzadoval
4.6.2021 - 16:37
+4

moke19

 

s týmto som s Liborom súhlasil aj ja, nášmu naturelu je blízko severský, ruský alebo český hokej.
5.6.2021 - 11:35
+2

KrebsKandidat

 

Libor mal par nestastnych vyjadreni ako napriklad na domacich MS o dovolenke.
A tiez spravil strasnu hlupost v playoff vo Svedsku.
4.6.2021 - 16:44
+2

enforcer92TN

 

4.6.2021 - 15:36
+1

hees

 

Kámo ty si mal hlavne namotivovať tvojho kolegu a pomôcť ďalšej generácii a nie sa sťažovať. Boli ste tam ako tím a mali ste vyhrať ...tu sa ukazuje, že jablko bolo možno aj prehnité a preto Vám stačilo štvrťfinále. Snáď si to rozmyslíš. To, že šiel Húska bolo preto, lebo sme mali ciel štvrťfinále a možno sme chceli Húsku predať do budúcnosti niekam, aby z neho mohol byť ďalší ty ...Prečo si mu neskúsil pomôcť nie je krajan? Takéto vyhlásenia robia len zlú vodu...Povedzme si jasne chytal si prd, máš zlú úspešnosť aj tak ta tu ľudia bránili a máš svojich fanúšikov tak máš aj zodpovednosť za ďalšie generácie hokejistov...Toto si u mňa pokašlal takto sa neodchádza zo ctou. Takéto vyhlásenie by nedal ani Brodeur, lebo by vedel, že sa začína od seba a keď brankára striedajú nemá byť urazený, ale o to viac na sebe pracovať.
4.6.2021 - 15:39
+12

Tizo BLOG

 

cize chceme predat husku tak ho dame a niekto je pre to urazeny tak je zly. no ja neviem ale repre nema byt agentura.
4.6.2021 - 18:50
+4

M4TO

 

Zbytocny prispevok kedze nevies ako to medzi huskom a hudackom bolo
4.6.2021 - 19:00
0

Norik

 

Trosku usmevne.. : V clanku, kde konci Hudacek v repre, je na konci reklama Nike, kde je vyskereny Lasak (taky skodoradostny usmev) .. Nahoda? "😄😄😄"
4.6.2021 - 15:42
+22

Dukla_Trenčín_38

 

Neviete: Ci po ďalších MS skončí aj Libor?? 🤣🤣
4.6.2021 - 15:42
+4

Gargamel123

 

takych hracov ako libor potrebujeme
ale pocitam ze pocas kvaldy si bude doliecovat zranenie...
4.6.2021 - 16:20
+4

Ol!ver

 

Celkom egocentrik, ale aj smoliar, mal v repre smolu na okolnosti, ale niekedy sa mal viac sústrediť na svoje výkony a nie na (aj niekedy) smolné okolnosti. A to bola jeho osudová chyba.
4.6.2021 - 15:42
+3

sloniik

 

Jeho urodzenosť je viac ako tímový úspech. Ach Julo, Julo...je síce fajn, že si to takto na rovinu povedal, čo ťa trápi, ale... No nič, dikesky za tvoju robotu v bráne a nech sa ti darí v klube.
4.6.2021 - 15:42
+1

hees

 

Tu ma dosť mrzí, ze nechytával za SR reprezentáciu viac Peter Budaj to bol človek, z ktorého sršala pokora. Možno nie najlepší brankár, ktorého SR malo, ale aspoň mohol učiť základy pokory.
4.6.2021 - 15:43
+47

strojar

 

Na chytanie v reprezentácii netreba pokoru, ale HLAVNE výkonnosť.
4.6.2021 - 19:20
+4

chatarhk

 

Ty môžeš hlavne ďakovať, ze vôbec si na ms bol. Priemerný brankár, ktorý na ms nikdy nič nedokázal. Hotovo a páči sa mi, ze si s repre skončil.
4.6.2021 - 15:45
+16

Yuro81

 



No tak to brzdi, teraz trepeš. Priemerný na svetové a ale už na európske pomery.

Koľko máme aktívnych brankárov ktorí tiež toľko "nikdy nič nedokázali" ?

4.6.2021 - 15:52
+9

hees

 

Ja to nechápem kde je česť. Pred 20 rokmi by bol rád, keby zaväzuje topánky hviezdam aké sme mali ...teraz sa takto správa reprezentant s naším znakom na hrudi? To je už asi problém generácii, ktoré si nič nevážia.
4.6.2021 - 15:46
+5

Gargamel123

 

zasa vychytal najdolezitejsie zapasy na turnaji
a v utorok zahlasili, ze bude chytat, v stredu ze to nie je iste... to uz som tusil,ze daju husku
4.6.2021 - 15:56
+9

hees

 

Zásluhy mu neberiem. Vyhlásenie za mňa veľmi nešťastné a zbytočné a znechutilo ma to proti nemu. Aj keď nechytal nič svetoborné vôbec som proti nemu nebol zaujatý a tiež som si myslel, že ide proti USA. Potom som to bral, že viac menej chceme Húsku predať dobrými výkonmi proti USA a nie ako, že sme poslali Hudáčka do péčka ... Keď sa takto vyjadruje kto vie či tam nebola aj zlá voda za toto a to ma mrzí. Chalani pôsobili ako tím čo učí nové generácie hrať hokej ...A verím, že Húska sa chcel len učiť pri brankároch.
4.6.2021 - 16:09
+1

Cia

 

Vycytal? S uspesnostou 87,39%? Pred nim v uspesnosti aj brankari BLR,KAZ,DEN,GBR a to mali raz tolko zasahov ako on v hodnoteni predposledne miesto za nim uz len brankar ITA ale ten mal omnoho viac zakrokov ved toto je relevantny udaj o vykonnosti brankara
4.6.2021 - 16:45
+2

strojar

 

Što takoje "vycytal"?
4.6.2021 - 19:22
+1

Kocando444

 

To mu tvrdo vycitali
4.6.2021 - 21:35
0

moke19

 

hviezdy spred 20-tich rokov potopili celú jednu generáciu, resp. zastavili generačnú výmenu v repre, nakoniec plač sme v 2012 videli. A to som si ich vážil, žiaľ postupná výmena mala začať už v 2007-2008,
5.6.2021 - 11:42
+3

MarekTn

 

Uplne rozumne to vyriešil. A pre ,,fanúšikov" proti Rusku chvála neviem kam ho posielali potom niečo sa nepodarí hudacek von to je skôr komplex z hudacka..... pseudofanusikobia čo komentujú len MS k tomu len toľko.Julo aj keď niekedy to fakt nebolo ono pomohol si vždy a dakujeme
4.6.2021 - 15:54
+7

LAUDEO

 

ach boze hudacek mne osobne chybat nebude on nie tip ma MS uz to bolo vidiet aj na min. sampionatoch - viem ze si nemame z coho vyberat ale ao ze HUDACEK za mna nie
4.6.2021 - 15:56
+3

martin_aston

 

Výkon či zásluhy?: V štvrťfinále sa chytá za zásluhy? Nie podľa aktuálnej výkonnosti?

Tomu sa povie rozlúčka. Hudashow way...
4.6.2021 - 15:57
+1

Cia

 

No neda sa povedat ze Huskove vykony boli lepsie ale asi rozhodla perspektiva
4.6.2021 - 16:47
+2

martin_aston

 

Myslím, že Húska bol lepší. Nehovorím, že chytal olympijskú extra triedu. Ale chytal lepšie. Možno s výnimkou čítania hry mimo bránu. V tom je Hudáček dobrý.
Naviac, Húska chytal v AHL, takže aj keby chytali veľmi porovnateľne, tak jeho výber do štvrťfinále proti USA dával zmysel.
4.6.2021 - 18:36
0

crazy44

 

Podľa aktuálnej výkonnosti? Tak potom mal chytať Hudáček.
4.6.2021 - 18:13
+3

martin_aston

 

Nemyslím si: Hudáček podľa mňa chytal slabo. Netvrdím, že je zlý brankár. to by nechytal KHL. Ale v reprezentácii jednoducho nechytá dobre. Naviac, Húska chytal v zámorí, takže na americký štýl hry bol lepšie pripravený.
4.6.2021 - 18:33
0

strojar

 

A tá Húska chytala dobre?
4.6.2021 - 19:24
0

crazy44

 

A Huska chytal potom ako keď Hudy slabo? Perfektne bol pripravený.
4.6.2021 - 19:41
+1

hawkie

 

Moc to dávate na vrub brankárovi namiesto toho, aby ste skrátka, hoši, uznali, že nás jednoducho Američania vo všetkom prešťali, a hrali naozaj lepšie, a tá ich výhra (akokoľvek krutá) 6:1 bola zaslúžená.
4.6.2021 - 21:46
+2

mhc23

 

A keď chýtal Hudáček a sa prehralo tak za to mohol on a nie celý tím aha. A teraz keď prehrali tak za to nemohol už Húska
5.6.2021 - 12:54
+4

martin_aston

 

Dovolím si nesúhlasiť. Ani jeden z brankárov nepodal extra výkon. Väčšinu z toho, čo mali chytiť, chytili. Ale chytili iba málo z toho "naviac", napríklad ako Húskov zákrok v 1. tretine proti USA. To bola extra trieda. Ale bolo toho málo. A to môže vyhrávať zápasy.
Keď Česi vyhrali olympiádu, bol to Hašek vs svet. Nehovorím, že všetci vždy tak zachytajú. Len poukazujem, že je to možné.
5.6.2021 - 13:41
0

martin_aston

 

Keď nastúpil dochytať prvý zápas, bolo vidieť, že je neistý, ale v podstate čo mal, pochytal (aj keď nervozitu bolo vidno, aj ju priznal).
Ja nehaním Hudáčka, reprezentoval, snažil sa. Ale jednoducho to nebolo dobré.
Zároveň, je tu bod, ktorý otvoril Hudáček v minulosti a má podľa mňa pravdu. Ako sa môže bývalý brankár (nech je to zrovna naša legenda) rovno po ukončení kariéry stať reprezentačným trénerom brankárov? Kvalita výberu aj prípravy je tomu priamo úmerná. Preto som rád, že na poslednú chvíľu prišiel Kosa, verím, že už s repre ostane. A že sa to na brankárskom poste už na ďalšom turnaji pozitívne prejaví.
5.6.2021 - 13:26
0

martin_aston

 

Oprava: Keď nastúpil na prvý zápas (Švédsko)... Tam na začiatku bolo vidieť na zákrokoch, že sa hľadá (ale chytal dobre).

Dochytával s Čechmi.
5.6.2021 - 13:35
0

LAUDEO

 

ako ze vychytal 1 zapas ok ale to neni len o jednom zapase
4.6.2021 - 15:58
+1

crazy44

 

1 zápas?
4.6.2021 - 16:00
+8

rogalo

 

Ani sa Lasakovi necudujem, preco ho nechcel viac krat nominovat, resp. aj teraz radsej odisiel ako keby ho mal vziat. Takto sa reprezentant nesprava. Pamatam si ako pred sampionatom zvozil mladych hracov, ze hraju naivny hokej. Nemiesto toho ich mohol povzbudit, poradit im a nie davat taketo vyhlasenie do medii. Dakujeme, ale do buducna to takto bude asi lepsie.
4.6.2021 - 15:58
+9

BaW

 

Ešte vyplakávaj: Brankár so skúsenosťami z KHL a podľa čísiel jeden z najlepších brankárov ( slovákov ) v Európe musí pôsobiť úplne ináč ako - 87,8 - 84,4 - 87,4 pokiaľ chytá "celé" šampionáty a podčiarkol si to neprofesionálnym plačlivým koncom.
Takže ďakujeme a som rád, že to dopadlo nakoniec takto.
4.6.2021 - 15:59
+10

wedro

 

ĎAKUJEME: Máš obrovský podiel že 🇸🇰 si zahralo na MS po 8️⃣ rokoch play off.

V zápase proti 🇷🇺 si ukázal že patríš medzi top brankárov v 🇪🇺.
Bol to dôležitý zápas ktorý ukázalo že tie 3 body boli bonusove
Tiež som toho názoru že RT urobilo chybu nenominovať na štvrťfinále proti 🇺🇲.

Treba si priznať že brankári z východu to majú ťažké podobne aj Staňa vždy len robil dvojku a pritom bo lepší brankár ako Lašak...




Takže tak®️


4.6.2021 - 16:02
+13

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Chairon

 

Menej alkoholu prosim
4.6.2021 - 18:37
+7

Alo

 

4.6.2021 - 16:04
+3

Myšo

 

Tu bude ešte sranda : Idem po popcorn
4.6.2021 - 16:04
0

Pukky

 

Ako fanúšik Košíc mám Jula rád, ale ako fanúšik slovenskej hokejovej reprezentácie musím uznať, že tento koniec ma vôbec nemrzí. Každý hokejista by mal rešpektovať rozhodnutie trénera a nie teatrálne vyhlasovať koniec v reprezentácii po turnaji, ktorý dopadol najlepšie za posledných 8 rokov.
4.6.2021 - 16:06
+23

Deividson.

 

Julo ty huncut jeden. Uz som ho tu pochvalil a urcite si aj pochvalu zasluzi za vykony v zapasoch s Ruskom a Danskom, tie zapasy nas dostali dalej. Kazdopadne rozhodnutie je vzdy na treneroch a ziadne komunisticke chytanie za zasluhy nemoze byt. Takto moze kseftovat inde. Nech sa dari v klubovej kariere.

My si tu inak navravame, ze v brankovisku nas pata netlaci, ja si myslim opak. Nemame uz brankara v NHL resp. mame dosluhujuceho Halaka a potom siroko daleko nic. Mozeme sa akurat modlit aby z Husku, Durneho, Hrenaka ci Tomeka vyrastol aspon kvalitny europsky brankar, na NHL to nebude ani u jedneho.
4.6.2021 - 16:08
+12

Tizo BLOG

 

ale kapitalisticke chytanie lebo potrebujeme niekoho predat uz byt moze?
4.6.2021 - 18:54
+1

Cia

 

Nie predat ale mlademu dat moznost ziskavat skusenosti to bol podla MNA dovod nominacie pri rovnakej vykonnosti
4.6.2021 - 19:27
+1

HA RA Bin Ladin

 

Hlavny dovod bol podla mna ten, ze Huska chyta v zamori a lepsie pozna zamorsky hokej. Ratali s tym ze sa im osvedcil Hudy na Rusov lebo ich pozna a tak sa im osvedci aj Huska lebo pozna americke tahy.. nevydalo
5.6.2021 - 8:36
0

Deividson.

 

Mas na to dokaz alebo su to vyplody tvojej bujnej fantazie?
4.6.2021 - 23:44
+1

ctibor

 

Kam akože predať? Do Rangers? Či kam?
5.6.2021 - 9:28
+1

Ochránca Svätyne

 

Julo je nas najlepsi europsky brankar dlhe roky a tento jeho emotivny nazor je vysledkom asi viacerych rokov, nie len tohto jedneho stvrtfinaloveho zapasu, takze treba to brat trocha z nadhladom. bola tam dlhorocna nedôvera, nepozyvanie do reprezentacie, ked dominoval v KHL a vyustilo to uprednostnenim Husku vo stvrfinale tychto MS (Huska Jula nevytlacil vykonmi, navyse sa asi urobila pred stvrfinale narychlo zmena na brankarskom poste a ktovie z akeho dôvodu). za mna logicky krok ukoncit reprezentacnu karieru, kedze je dlhodobo nechceny. od internetovych odbornikov tiez dostaval väcsinou miesto dakujem iba nadavky, prciom ti internetovi treneri nevedia, ze v tych zapasoch s takym timom by nevyhraval ani Jano Laco. prajem mu aby nadalej dominoval v europskych ligach a dokazoval svoju kvalitu 
4.6.2021 - 16:10
+25

Great!

 

On niekedy dominoval v europských ligách?..

To, že chytá v priemerných tímoch europských líg je dominancia?
5.6.2021 - 0:31
+4

Ochránca Svätyne

 

dominoval v europskych ligach z hladiska slovenskych brankarov. ktory iny slovak sa môze pochvalit tym, ze chytal 3 sezony v SHL a 4 v KHL a pritom vsade byt jednotkou? navyse s peknymi cislami. v Hudackovych casoch nikto, predtym Rasto Stana napriklad alebo Jano Laco
5.6.2021 - 20:04
+3

Ochránca Svätyne

 

a len tak mimochodom v Örebre prvy rok bol najlepsi brankar SHL
5.6.2021 - 20:07
+2

iqac

 

Hovorí sa, že žiadny hráč nie je viac ako klub. Myslím, že žiadny hráč nie je viac ako repre platí minimálne dvojnásobne. Ak chcel uprednostniť svoje osobné ambície pred dobrom repre, nemal tam čo robiť.
4.6.2021 - 16:12
+3

devilsNR

 

Julo ale takto sa to nerobí do psej matere...
Vyhlásenie o konci repre mohlo prísť pred MS, dokonca aj po zápase s Dánskom takto je to len a len truc...
Chcieť chytať PO zápas za zásluhy je iba zlatý klinec do truhly. Daj to do médií v KHL po 7.zápase. Toto môžeš chcieť tak v priateľskom zápase
4.6.2021 - 16:15
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
belo

 

Julo v prvom rade vdaka za vsetko.

Postavil ego nad team. nechytal zle, ale ako tu uz spominali ini, potrebujeme mat schopnost chytit nieco navyse.
Jedine pozitivum ohladne ukoncenia repre kariery Jula vidim v tom ze uz sa na diskusnych forach nebude rozoberat preco ho tam beru.
4.6.2021 - 16:21
+1

Hanzal61

 

jak male usmrkane decko a toto veru profik nerobi.....
4.6.2021 - 16:23
+5

bAzO47

 

Ako by povedal klasik: "To sa tak nerobí, do psej matere!"
4.6.2021 - 16:24
+4

buchlo

 

Hudy, ze si sa ty na tie MS nevyoné. SWE by hrali zajtra semifinale.
4.6.2021 - 16:26
+1

Mudrc

 

Hudacek ani Huska : Tam nemali čo robiť !

Zlá nominácia na post brankára !

Máš pravdu Julo v tom že je jedno či by si tam bol ty alebo Huska. USA nás rozobrali na súčiastky lebo tak slabo až na facku sme ešte nehrali.
4.6.2021 - 16:30
+3

Hrobar

 

A kto by tam potom mala byť, ak nie Hudy a Húska?
4.6.2021 - 16:40
+3

Ketchup_Boy#81

 

On asi myslel Konrád, Konrád a Konrád
4.6.2021 - 19:16
+1

tommy909

 

A koho by si teda nominoval ty? a
Julo, absolutne neprofesionalny pristup, tym si vynegoval vsetko to dobre na tychto MS. Myslim si, ze Huska lepsi nebol. Ale od toho tam nie si, aby si rozhodoval kto pojde chytat.
4.6.2021 - 16:44
+2

PeterLucky

 

Hudackovci vzdy, bohuzial, doplacali na to co maju v hlave. Cisto zrucnostami su to super hokejisti, ale...
4.6.2021 - 16:44
+18

KrebsKandidat

 

Toto podpisem. Obaja brati a obcas najprv hovoria az potom premyslaju.
4.6.2021 - 16:46
+3

FeroMotyka

 

A ešte ho tu niekedy obhajujte. Pfuj, presne aj pre toto ho nemalo veľa ľudí rado a nie je náhoda, že si to všimol aj Lašák. Keď zachytá ok, tak sa nezabudne pochváliť a pripomenúť nejaký svoj zákrok a keď sa mu zápas nepodarí, tak je to vždy spoluhráčmi, zlé bránia, moc sa vylučujú a pod.
4.6.2021 - 16:44
+9

FanusikZamkov

 

Ja sa tu divím z niektorých príspevkov. Chceli sme postúpiť medzi štyroch najlepších? Ak áno tak sme v tomto zápase nemali predávať Húsku. Mali sme postaviť nášho najlepšieho brankára v Europe ktorý chitá KHL. Buď nám ide o výsledok v tomto prípade o postup medzi najlepších štyri mužstvá alebo o skauting niekoho-osobný prospech. Uznať treba že nám vychytal víťazstvo v zápase s Ruskom ale aj Dánskom. Som znechutený z ponižovania jeho osoby v niektorých príspevkoch . Neviem či to je poďakovanie za výborný výkon v zápase s Ruskom ale že je to nedôstojné voči nemu to je isté. Pre ilustráciu v zápasoch s Ruskom a Dánskom sme dostali jeden gól. Boli to najdôležitejšie zápasy. Za to ho nazvať odkundesom alebo inými nevhodnými slovami absolútne cez čiaru. Julo ďakujeme za predvedené výkony a myslím si že fanúškovia by mali ináč sa poďakovať za výkony a nie tu dehonestovať tvoju osobu a vytvárať tu nejakú proti Hudáčkovský linč len preto že si vyjadril svoje pocity. Máš na to právo.
4.6.2021 - 16:46
+16

Deividson.

 

Aha, takze on ma pravo urazit trenersky stab, ze sa zle zachoval a zle rozhodol, ale fanusikovia nemaju pravo povedat, ze trepe, ci ako?

Ako moze povedat, ze Huska takych zapasov este odchyta vela? To co je za zvast?
4.6.2021 - 16:53
+16

FanusikZamkov

 

Deividson je zaujímavé ty spomínaš -píšeš že urazil trénerský štáb svojim vyhlásením hoc nepovedal jedno krivé ,špatné slovo. Skratka fanúškovia môžu urážať jeho osobu napr.odkundes a podobne ale on nemôže svoje pocity vyjadriť. Je to zaujímaví pohľad žiaľ veľmi pokrivený z tvojej strany. Nezabudni ešte raz to zdôrazňujem má levý podiel na postupe medzi najlepších osem mužstiev.
4.6.2021 - 17:10
+4

nyytymaki BLOG

 

Ľ.Štúr sa odregistroval z HP.
4.6.2021 - 17:32
+28

strojar

 

Jáj, takže fanúšikovia majú právo trepať čo im slina na jazyk prinesie.
Zato Hudáček má iba právo držeť hubu.
4.6.2021 - 19:35
+5

Deividson.

 

Čo je držeť hubu?
4.6.2021 - 23:45
+7

Merkúr

 

poprosím zapísať do HP slovníka "chorá"
5.6.2021 - 12:10
0

leomessi

 

Julo: ďakujeme za uprimnosť ...
my budeme tiež k tebe uprimní a mozeme zodpovedne skonstatovsť , ze tvoja vykonnost bola vzdy priemerna , preto nechapem preco žiadaš špecislne zaobchadzanie , resp preco si myslis , ze proti USA si mal stať v branke ...
90 % republiky si to nemyslí , alebo sa pozri pod statusy na FB , kde sa píse o tvojom konci v repre ... nie je to veru pekné čítanie ...
Ale Julo , vieš ako to býva , uprimnost za uprimnosť
Verejnosť ti na socialnych sieťach vystavila vysvedcenie , resp odpočet tvojho posobenia v repre ...
4.6.2021 - 17:00
+7

Senator BLOG

 

Merat nieco na zaklade komentov na fb, kde si 90 percent ludi vylieva svoju frustraciu z vlastneho zivota, nato by som sa neodvolaval
4.6.2021 - 17:23
+14

Urpiner16

 

A Hudáček si mohol vylievať svoju frustráciu na trénerov?Toto sa kde vzala táto móda čo nectí profesionálneho športovca?Tak sklapni.leomessi si to dovoliť môže ale Hudáček by to robiť nemal.
4.6.2021 - 17:36
+5

Senator BLOG

 

Ty si uz tusim slopal
4.6.2021 - 17:42
+7

Urpiner16

 

Pravda sa zle počúva ja viem.
4.6.2021 - 17:58
+1

BlackCrow

 

Že áno
4.6.2021 - 18:25
+2

crazy44

 

Kedy on nechlastal.
4.6.2021 - 18:16
+2

Sunkafit

 

Tak tak
4.6.2021 - 19:01
0

thovthKe

 

"ze tvoja vykonnost bola vzdy priemerna": a vaša úvaha je úplne podprienerná
5.6.2021 - 20:49
0

7777777

 

Rok 2019 :
"Obľúbený brankár pokračoval tým, že reprezentoval vždy rád a nikdy nemal problém prijať akúkoľvek úlohu v tíme: „Bral som to ako možnosť odovzdávania svojich klubových skúseností v rodnej krajine. Bola to vec cti a dobre som si uvedomoval, že práve reprezentácia ma už v mládežníckych kategóriách posunula výkonnostne nahor.“ Julo potvrdil, že na každý jeden turnaj chodil vždy s radosťou a jeho cieľom bolo chytať na MS."
Akakolvek uloha v time, asi sa odvtedy toho dost zmenilo
4.6.2021 - 17:05
0

JURINO

 

Večne nespokojný bol tento Julo v repre, raz mu vadil Lašák, inokedy to, že nechytal v niektorom zápase. Len sa trápil.. Ešte jedného takého sme mali. Edo Hartmann, ten tiež každý rok v spomienkach na časy minulé plače, ako ho nevyhlásili za najlepšieho brankára MS C-kategórie. Obaja majú spoločné aj to, že s nimi v bránke naša repre nič veľké nevyhrala.
4.6.2021 - 17:05
+5

KrebsKandidat

 

Postup z C-ka je malo?
4.6.2021 - 17:09
+1

JURINO

 

Pri tých hráčoch, ktorých sme v oných 90. rokoch mali k dispozícii, to bola povinnosť. No aj tá sa nerodila úplne ľahko. Napríklad aj vinou lacných gólov, keďže bránu v repre hájili Edo alebo Dragan. Čo teda neboli gólmani medzinárodnej top úrovne. Aj keď im nechcem krivdiť.
4.6.2021 - 17:15
+2

errko

 

a tie lacne goly padli pri remize 0:0, 2:2 alebo vitazstve 2:1? muselo ich byt neurekom...
4.6.2021 - 17:19
+1

JURINO

 

Uvedení dvaja giganti brankárskeho remesla z 90. rokov nechytali len na MS C alebo B kategórie, ale aj na prvých šampionátoch samostatnej reprezentácie v elitnej kategórii a na ZOH v Lillehammeri napríklad, alebo na predolympijskej kvalifikácii v Shefielde. Zo Svetového pohára ´96 si pamätám skôr Romana Megu.
4.6.2021 - 17:29
0

errko

 

ok to uz beriem, ale prvotny prispevok sa viazal vyslovene ku kategorii C ...
4.6.2021 - 17:30
+2

Tizo BLOG

 

v tom lillrehameri ci vo viedni to bola tiez hotova tragedia co sa golov tyka.
4.6.2021 - 19:00
+1

KrebsKandidat

 

To je tiez pravda
4.6.2021 - 17:51
0

Urpiner16

 

Hudáček si za to môže sám že dostal príležitosť Húska pretože s čechmi nechytil dva dni predtým ale že ani vzduch.S USA keby aj chytal Hudáček tak by to inak nedopadlo ako prehrou tak isto.Svojím vyjadrením len opäť potvrdil moje slová pred šampionátom že do tejto partie absolútne nezapadá.
4.6.2021 - 17:16
+1

Sedko NR

 

To je samé ja ja ja. Keby sa nezranil Braňo odchytal by 1-2 zápasy a zas by sme tu čítali toto. Huda show treba robiť v klube, repre je o tíme no jaksi to Julo nikdy nechápal, vždy po každom ms mal takéto vyhlásenia. Ďakujem neprosím.
4.6.2021 - 17:16
+6

errko

 

no a co ze odchytal vyborne zapasy s RUS a DEN... ale tie by zrejme rovnako odchytal aj Huska, Dahm, Genoni atd... proste vtedy sme slapali ako team a ked slape team, brankar chyta tiez. Po jednom debakli sa otriast dokazes, no po dalsom s Cechmi som nemal vobec pocit, ze Julo bude chytat stvrtfinale. A brankar by sa mal vediet ukazat zrovna vtedy, ked teamu nejde. A na to si za posledny tyzden nejako nespominam...
4.6.2021 - 17:17
+1

pablob26

 

Za zasluhy sa uvadza do siene slavy a nie na zapas. Je to kvalitny branka na klubovej urovni v repre to uz take nebolo. Samozrejme vdaka za kazdy zapas v narodnom time.
4.6.2021 - 17:20
0

kelnička

 

Priemerný brankár?
Tak potom treba spomenúť aj priemerného trénera,priemernú polku mužstva a priemerné výkony.
Aj tento rok ich tam bolo dosť.no Hudáčka bolo treba nechať vykúpať.ved to ho len zabudol šéfko vystriedať ho riešil iné problémy.
4.6.2021 - 17:21
+9

gerlach

 

Julo doparoma. Som tvoj fanúšik ale komu to prospeje také vyjadrenie? Špinavé prádlo sa neperie na verejnosti. Aj ked si mal možno pravdu, ale nie takto. Neprofesionálne tliachačky. Škoda.
4.6.2021 - 17:22
+3

patkof

 

Dobrý brankár ale egoista ktorý myslí len na seba nie na celý tím
4.6.2021 - 17:25
+5

mafiaPC

 

Hlavne dufam, ze buduce MS uz budeme mat mladsieho progresivnejsieho trenera a nie holohlavu mumiu
4.6.2021 - 17:28
+3

errko

 

uz vidim ako sa tam postavi Pardavy s Podkonickym a budu posobit ako Pesan ... mame mladeho progresivneho trenera schopneho pripraveneho to zvladnut? Ci zavolame Vinca, ved presne v studiu predvidal ako to bude vyzerat s Rusmi
4.6.2021 - 17:35
+1

nyytymaki BLOG

 

Tak si vytiahnime z klobuka Ireno Bihari,ten by mohol byt mladsi progresivny
4.6.2021 - 17:36
+7

mafiaPC

 

Hudackovci obidvaja su divne povahy, takze nic neocakavane v podani Jula sa neodohralo. A co sa tyka Libora, ano je to hracicka na lade, ale do kabiny si myslim, ze tiez nie moc vhodny hrac.
4.6.2021 - 17:29
+3

WildRose

 

Hudáček sa mi nepozdával nikdy a páči sa mi systém ktorý zaviedol Ramsay.

Ale tento trénerský tím nedokáže zaobchádzať z brankármi. Hudáčkek dostal 8 od Švajčiarov, chytal celý zápas. A postavili ho aj na nasledujúci zápas. Vychytal nulu. Vtedy ho posadili.

Ostané majstrovstvá? Rybár chytal proti Kanade dobre. Nasledujúci deň sedel. Od vtedy brankári nevedeli zachytať.
4.6.2021 - 17:37
+1

Urpiner16

 

Fínsky brankár Olkinuora chytá tiež v Rusku za Magnitogorsk ale toto by si on v živote nedovolil takto opľuť trénerov ak by ho nepostavili.
4.6.2021 - 17:47
+4

Lubos7771

 

Hudaček... Konečneee!! : Ako bez urážky ale dobre zrobil... Už by sa len trápil v repre a úprimne jeho výkonnosť mala klesajúci trend.
4.6.2021 - 17:50
+2

rasťoZv

 

Tak ako si chytal v repre, tak si aj odišiel Julo. Nedôstojne. Klubová kariéra výborná, v repre to bola bieda a k tomu tá sebareflexia Škoda
4.6.2021 - 18:04
+5

frantapriklep

 

Proste je aj umenie vedieť odísť...

Julo odchytal na turnaji dobre zápasy s Ruskom aj Dánskom, ale aj veľmi zle zápasy so Švajčiarskom a Českom. Sebakritika sa ale nedostavila, on si proste zaslúžil ...

Nuž čo už, mohli si ho ľudia pamätať inak, nie ako ufňukanca...
4.6.2021 - 18:17
+8

Kocando444

 

Slovami z Jaru Cimrmana: Můžeme o tom vést spory, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co s tím můžeme udělat...

Nechcem to nazvať, že za odmenu, ale za všetky tie roky som si to tvrdo vybojoval. Nechcel to tak nazvat ale nazval to tak. Keby si to trooooosku rozmyslel mohol to povedat tak ze by sa takto vyplakal ale nevysiel by z toho jak …
Treba mu ale podakovat ale takychto egoistov v teame asi netreba. Keby mal kvalitu Haska a povie nieco taketo tak to ako tak beriem, ale stale treba brat do uvahy to ze TRENER robi zostavu a nie hraci (take roky sme tu mali). Ked sa trener rozhodne postavit do brany rolbara Joza pretoze sa mu paci jeho tricko je to na zodpovednost trenera. Ramsey sa rozhodol pre Husku tak asi na to mal dovody, tak Julo ak sa nechces stazovat a hrat za zasluhy tak prijmi fakt, ze je to trenerove rozhodnutie a respektuj ho a neplac tu. Mozno keby si nevyfasoval 4 banany od Cechov a 8 od Svajcov mohol si chytat 1/4 finale a vyhrali by sme, mali by sme nulove dane a zlata tehlicka by bola v kazdej rodine
4.6.2021 - 19:03
0

Tizo BLOG

 

zas diskusia plna hokejovych haterov. kopnem si a idem dalej. ta komedia s brankarmi bola fakt nezvladnuta. dovera rt vo vykony brankarov bola nulova. vychytal rusov aj danov. ano svajc nevysiel tam ale oni fukli skoro kazdu strelu do branky a tam mal striedat. bolo logicke dat ho do branky aj proti usa. kedze ale aj nasi treneri verili vo vitazstvo ako nase stavkove kancelarie rozhodli sa pre biznis s huskom.lebo ved mozno nieco chyti navyse. co sa tiez nestalo. repre nema byt agentura na predaj hokejistov. na to maju svojich agentov.
inac julo vdaka. nebyt tvojich vykonov tak sa vobec nebavime kto mal hrat stvrtfinale. hrali by ho svedi.
4.6.2021 - 19:10
+7

Cia

 

Zabudol si na Cechov?
4.6.2021 - 19:34
0

pepa78

 

Ty biznis kazdy kto si dovidi dalej od nosa: chape, preco chytal Huska…
4.6.2021 - 21:17
0

frantapriklep

 

Švajčiari to fukli do bránky, preto to nechytil?

Sú to lapaji ti Švajčiari.
5.6.2021 - 11:18
0

tomino10

 

Julo Julo : Jedine co nerozumiem sú nejaké zásluhy,že sa chcel lúčit z repre kariérou vo štvrťfinále MS kde na to vskutku nieje priestor. Keď chce dať rozlúčku nech si vypreda štadión niekde na vychode najlepšie Snv alebo Košice a tam nech si robí hudashow až do rána. Ale takáto rozlúčku by urážala pravé rozlúčky ozajstných lídrov a srdciarov ktorí milovali repre dres a málokedy povedali nie. Čo sa žiaľ o Julovi povedať určite nedá. Diky za snahu reprezentovať dik za tieto ms zápasy proti Rus a den skutočne podržal, ale dajme šancu iným na brankárskom poste nás určite topánka netlačí. P.S Už len to ako sa Julo teraz prezentuje a ukazuje je znakom, že je a bol nevyzrety reprezentant.
4.6.2021 - 19:20
+1

dast

 

Julo, ty pampeliska samoluba, ublizena, egocentricka, prestan robit sceny a spravaj sa ako chlap!!! Ano, niektore zapasy v repre ti vysli, ale niektore zase nie, vesmir a ani nic ine sa voci tebe nespriahli
4.6.2021 - 19:24
+1

vzdy.na.statie

 

Este, ze to povedal az po prilete, inak by ho nechali v Rige.
4.6.2021 - 19:32
0

pepa78

 

Julo !!! Mohol si si po tomto svojom vystupeni: Hodit jednu Hudashow na voziku pre batozinu a ver, ze by som ta za to prvykrat pochvalil nezabudni zobrat svoje cakypaky na komplet, nech uz tam viackrat nesmrdis
4.6.2021 - 19:33
0

Urpiner16

 

Je jedno kto by chytal s američanmi.Prehrali by sme tak či tak.Amíci boli nad naše sily.Bohužiaľ.
4.6.2021 - 20:07
+2

maček

 

A Kto chytá v žite?
4.6.2021 - 20:38
+1

bigi BLOG

 

Salinger
4.6.2021 - 22:25
+5

maček

 

Ďakujem
5.6.2021 - 9:08
0

matus93

 

Nechápem toľko hejtu .. veď kto trocha sleduje ďusa a jeho kariéru tak vie, že už od čias v Košiciach mal výkonnosť takú, že ak makal cely mansaft aj on zatiahol roletu, ak sa pred ním chaosilo tak aj on nebol až taký istý a dostal aj lacné góly .. momentálne nemáme brankára level Laco v najlepších rokoch a budeme si musieť asi počkať, no súhlasím s ním, že to nasadzovanie brankárov v repre je posledné roky take všelijaké .. keď si pozrieme domáce MS - tak sme zobrali ciliaka a Rybára a ich výkony nás nepodržali .. teraz ak nechceli brat hudacka respektíve mu nedôverovali tak mu to mali narovinu povedať a zobrať Konráda Godla / Tomek a huska a bolo by po probléme .. každopádne faktom je, že Hudaček prispel k postupu keď vychytal Rusov a zatiahol roletu proti danom .. cize reálne očakával, že dostane šancu vo 1/4finale nič nečakane ... áno na výsledku by sa na 99% nič nezmenilo pretože tím hral ako hral a brankár nebol našim 1/4 finálovým problémom ... ale Hudaček je typ brankára, ktorý má rad vyhecovany tím , vyhecované zápasy, vtedy je vo svojom živle a to predsa museli vedieť aj treneri, ktorí ho tam brali a nasadzovali ..
4.6.2021 - 21:19
+8

Tino

 

nesuhlasim: s julom ale budem rad ak ukonci karieru na svk idealne samozrejme v ke.
4.6.2021 - 21:23
0

Dredlox

 

A čo na to halak v Bostone?
4.6.2021 - 22:08
0

amaskiea BLOG

 

Urazenecké kecy si mohol ušetriť - neprofesionálne.
4.6.2021 - 22:47
+6

HeyYou

 

som cakal, ze ty budes viac kamenovat
niezeby som s tebou teraz nesuhlasil
4.6.2021 - 23:53
0

amaskiea BLOG

 

aha, myslis asi kvoli druhemu podarenemu H. - Liborkovi. No, mozno ma Julo nenakrkol az tak, lebo aj ked place, tak v podstate len za seba, hoci aj nejaka slinka pri tom zasiahla aj inych... Pracujuci inteligent L.H. mal ambiciu hovorit za akysi vychodoeuropsky hokej a dokonca aj za tamojsich/tunajsich fanusikov - co si zelaju oni vidiet, a dokonca navrch ze on im to je schopny poskytnut, plus dve "opravy" (ak nie aj viac, uz nepamatam presne), v ktorych dokazal akurat to, ze nie je schopny ani dodatocne pochopit, kde je chyba.
Oproti tomu je terajsi vystup J.H. len taky nevinny prebrept
5.6.2021 - 9:07
+1

bwpow

 

Julo, kasli na tych nevdacnych fanusikov SZLH. Pod pekne domov do Kosic, tu budes vzdy milacikom tribun.
4.6.2021 - 22:49
+1

Urpiner16

 

Hej a potom tie kecy budeme musieť znášať v tipsportlige.To hej.
4.6.2021 - 23:31
+4

crazy44

 

Nikto ťa nenúti to čítať. Daj si poldeci a budeš kľudný.
5.6.2021 - 11:08
+1

hoKEjka

 

Normalne sa divim, ze sa najde co len jeden clovek co sa zastane toho vecne uplakaneho nafukaneho egoistu
4.6.2021 - 23:27
0

Great!

 

Tento Šašo ..Celú kariéru pôsobil ako plačko, a teraz to zaklincoval. Myslel som, že jeho najväčší prešľap v repre bolo verejné kritizovanie spoluhráčov za výkon (hoci on sám v drvivej väčšine nikdy nepodržal). Avšak teraz dokázal prekonať sám seba.

Celkovo dobrú atmosféru v repre tíme úplne zakopal týmto ego tripom. Bez štipky nadhľadu. Na ten však potrebuje človek vyzrieť a J. Hudáček je stratený prípad. Jedného dňa ho spôsob ako opustil repre bude ľudsky mrzieť, ale každý sme si strojcom svojho osudu. A v podstate, tak mu treba.
4.6.2021 - 23:35
+9

strojar

 

Akú atmosféru v tíme máš na mysli?
Slovenský tím už na MS skončil.
5.6.2021 - 6:52
+2

maček

 

Práve tak, ako raz skončí aj každé volebné obdobie.
5.6.2021 - 9:18
+4

JR4

 

Pozor, pozor tento šampionát stále prebieha, nikto tiež nevie povedať ako to dopadne, ale ja budem každopádne opäť fandiť Slovensku ako celému tímu. Nikdy nie jednotlivcom. Takže pome veštci Slovensko do toho!
5.6.2021 - 9:28
0

strojar

 

Tak veru.
Múdro hovoríš, aj keď v tvojom prípade je to divné.
Mne už štyri skončili. Teraz beží piate.
5.6.2021 - 18:53
+1

amaskiea BLOG

 

Hm, už štyri ti skončili. A na konci každého si ostatných kolegov oplul ako Julo? ...vlastne, že sa vôbec pýtam
5.6.2021 - 19:39
+1

strojar

 

Keby si nebol takýto nebezpečný, zákerný a nezodpovedný zmrd, bol by si iba smiešny.
6.6.2021 - 6:11
+3

amaskiea BLOG

 

to je dobre, že ti toto utkvelo v pamäti
6.6.2021 - 11:38
+1

Great!

 

Ked nájdeš po super svadbe nevestu v posteli s iným, tak ti zostane pachuť v ústach.

Podarená akcia, ale ten záver.

Chápeš?
5.6.2021 - 10:10
+1

micu79

 

Stana robil skoro stale dvojku a nevyplakaval vazil si ze moze reprezentovat slovensko a takych hracov si budem vzdy vazit.
5.6.2021 - 0:05
+8

krejzi

 

Presne. Stana roky chodil robit Lasakovi dvojku. Ziadne vylevy nic. Profesionalny pristup.
5.6.2021 - 9:44
+4

Gargamel123

 

zas stana je ina povaha
tan mumle aj teraz pomedzi zuby
ze mu nikto nerozumie
5.6.2021 - 11:14
0

jozino

 

Vykony mal raz paradne, raz poslabsie, za to ho nekritizujem, ale po tomto vyleve chvalabohu ze konci v repre. Od Rusov sa ocividne dost priucil v otazke egocentrizmu. Tiez priklad hodnotenia muzstva: Hrivik a Cehlarik "Som hrdy na tento team, vsetci makali." Hudacek: "Tento team nemal sancu postupit cez USA". Takyto namyslenec robi v kabine viac zla ako dobra aj keby chytal ako Brodeur v najlepsich rokoch. A som velmi rad, ze "za zasluhy" si sa do branky nedostal, mily urazeny Julko
5.6.2021 - 9:19
+5

Vyctorya

 

Julo Julo reprezentácia má byť na výkony nie za odmenu. Adama si mal podporiť a podržať nie sa hádzať o zem. Keď si bol ty mladý brankár tiež sa k tebe tak správali? Krásne vydno ako roky v Rusku škodia človeku aj na mozog.
5.6.2021 - 11:02
0

fagaf

 

Do SNV: Julo ✊🥅💙
5.6.2021 - 11:30
0

crazy44

 

Do Košíc 🧡🖤
5.6.2021 - 12:40
0

buchlo

 

No, Ďuso, vyzera to tak ze sekta na HP ta podozrieva, ze si chcel v noci pred zapasom z USA vankusom udusit Husku , aby si mohol chytat, samozrejme, nepodarilo sa ti to a teraz kopes ako zmyslov zbaveny.Ty si sa nikdy nemal stat repre brankarom, mal si kysnut v KHL!Díra nestastna.
5.6.2021 - 11:42
+1

Mokion

 

.
Kedysi som diskusie na HP čítal rád, lebo sem-tam prispievali aj ľudia, ktorí vo svojom živote videli aj viac ako 1000 zápasov a nie len 3 naživo a 12 v telke.
Dnes sú tu samé hejty a šteky.
Oceňované sú už len vtipné bonmoty.
Trpký koniec jednej komunity.
5.6.2021 - 11:59
+4

racmaster

 

kedysi bol internet zelena luka, na ktorej sa dal postavit cely novy svet.

dnes je to ta ista zelena luka, akurat zasrata do metrovej vysky.

zlom nastal v momente, kedy sa na internet mohol dostat kazdy.
5.6.2021 - 13:17
+2

amaskiea BLOG

 

My hlúpi môžeme iba ľutovať, že ste si vy múdri neudržali exkluzivitu - na HP aj na internete. ...Teda, mohli by sme ľutovať, keby sme vedeli rozlíšiť vás múdrych od nás hlúpych a doceniť váš prínos na rozdiel od nášho, ale nevieme, lebo sme holt hlúpi.
5.6.2021 - 13:22
0

buchlo

 

, ono je to uplne naopak, mudra sekta , ktorej si aj ty akoze clenom uspesne rozbija svojin ponizovanim ostatne vedlajsie nazory. Nie je Vas vela, ale ako sa hovori , je Vas poriadne pocut.
5.6.2021 - 13:42
0

amaskiea BLOG

 

múdra sekta a ponižovanie v jednej vete, podarené
5.6.2021 - 13:58
+1

buchlo

 

No, sekta moze byt mudra, ale aj obmedzena vo svojej obmedzenosti.
5.6.2021 - 14:25
0

amaskiea BLOG

 

Aj teraz ťa ponižujú?
5.6.2021 - 14:27
0

buchlo

 

Trocha si pomozem.

Ked sa budes snazit porozumiet vsetkym, nepochopis nic.Ked sa budes snazit porozumiet sebe, pochopis vsetkych.
5.6.2021 - 14:41
0

amaskiea BLOG

 

Ty si si porozumenl a už teda chápeš všetkých?
5.6.2021 - 14:59
0

Tehelnepole

 

Si ako kňazi ktori lutovali vynález pána Guttenberga, že teraz sa už nauci citat a pisat kazdy.
5.6.2021 - 17:09
+1

U.Rannio

 

Drahý Július! Výborne si odchytal zápas proti Rusom, máš najväčšiu zásluhu na troch bodoch z tohto zápasu. Vychytal si nulu proti Dánom, vďaka, ale uvedom si, že za zásluhy sa dáva taký Leninov rád, či v našich končinách skôr Rád Klementa Gottwalda, či na Slovensku Husákov rád, ale automaticky chytať štvrťfinále, tak to neviem neviem, či má byť za zásluhy. Najmä ak si výborný klubový brankár, ale čo sa týka turnajov, tak, keď sa pozrieš do minulosti, tak to bol iba priemer. Ja síce som nebol na mieste trénerov, ale proti USA by som postavil Húsku, keďže chytá v Amerike.
Drahý Július, aj keď si ohlásil koniec v repre, tak ti v klubovom i osobnom živote prajem len to najlepšie, nech sa Ti darí.
5.6.2021 - 13:40
+1

mitoO

 


za zasluhy teda.
Vychyta postup zo slupiny, viaceri mu to tu uznaju, ale ok za zasluhy sa nerobi nominacia na zapas, dame tam teda Husku, vraj podla aktualnej formy (akej?), nepostupime a vsetci su spokojni, ze nechytal Hudacek.
Ja uz neviem fakt.
6.6.2021 - 13:17
+3

mitoO

 

*skupiny
6.6.2021 - 13:17
0

luciakanky

 

Na jednej strane, vzdy sa k nemu spravali zvlastnw v repre, roky bol trojka, max dvojka. Na druhej strane, na mna posobi ako jesitny clovek, ktoreho ego je vacsie ako cely tim.
A vobec by ma neprekvapilo leby robil zlu krv v satni. Na striedacke vzdy sedel zduty.
Ale vdaka za to, ze prisiel vzdy ked mohol, vdaka na vyhru nad Ruskom a ciste konto v zapase s Danskom.
Nas problem podla mna nie je v brane, ono tazko sa zapasy vyhravaju s jednym, dvoma golmi
5.6.2021 - 14:35
+3

KrebsKandidat

 

Fini v stvrtfinale
5.6.2021 - 15:17
+4

luciakanky

 

Vynimka 😀raz za cas sa da vyhrat s jednym golom ale nie pravidelene
5.6.2021 - 17:01
0

BBJANO

 

Nebudem to zvlašť rozpusovať.: Sme s hokejom tam, kde sme, kde patríme. K brakárom asi len to, že ani Húska v ničom naviac nepresvedčil.
Hudaček nie je moj oblubenec, ale myslim, ze svojim vyjadrenim neplakal, len chcel poukazat na praktiky v slovenskom hokej.
Bohuzial ma aj pravfu.
6.6.2021 - 8:36
+7

mitoO

 

Bohuzial, tu je vacsina spokojnych s tym, ze zasah do muzstva a postavenie Husku do brany v 1/4 bolo ok aj napriek prehre, lebo Hudacek.
Huska raz mozno bude lepsi ako Hudacek, velmi mu to prajem, robit vsak pokusy v klucovom zapase a rozhodit tim sposobilo, ze sme nepostupili.
Samozrejme, ak by sme vyhrali, trener brankarov by bol mag, Huska narodny hrdina. Bohuzial nevyslo, tak je Hudacek, ktory nechytal cocot.
To nevymyslis, to je zivot.
6.6.2021 - 13:26
+3

BlackCrow

 

Bratm hudy je cocot lebo sa ozval. Urazene buchol dvermi.. Ak by povedal diky za fasa jazdu, bolo mi cťou ale už nevolajte, skončil by ako víťaz.. Takto skončil ako lúzer zo sedmičkou od šmatlavých Čechov..
6.6.2021 - 14:05
+4

mitoO

 

jj, vsetci, co sa ozvu, su ccti, budme vsetci ticho, zivot je krasny, vsetko idealne.
6.6.2021 - 14:19
+2

amaskiea BLOG

 

nie, nie všetci, ale napríklad tí, ktorí si myslia, že dôvodom nominácie do QF môžu byť celoživotné zásluhy
6.6.2021 - 14:28
+4

mitoO

 

Ano Hudacek hovoril o celozivotnych zasluhach
6.6.2021 - 14:34
+2

amaskiea BLOG

 

"Realizačný tím vedel, že sú to moje posledné majstrovstvá sveta. Dovolím si tvrdiť, že som si zaslúžil chytať vo štvrťfinále. Nechcem to nazvať, že za odmenu, ale za všetky tie roky som si to tvrdo vybojoval."
6.6.2021 - 15:06
0

mitoO

 

No ved rovno povedal, ze nie za odmenu. Este to aj napises
Vychytal nam postup Huska alebo Hudacek?
6.6.2021 - 15:26
+2

amaskiea BLOG

 

Ja som nepísal, že za odmenu, za zásluhy ("zaslúžil") - prečítaj si to poriadne. MitoO, lacno a okato to zaonačuješ.
6.6.2021 - 15:40
+2

dominator97

 

tie diskusie o hudackovi su brutalne...tu to napriklad uz mozes rovno vzdat lebo tu neuspejes...
6.6.2021 - 15:39
0

BlackCrow

 

ja nie som spokojný že chytal Húska a asi to bolo prekvapenie pre všetkých.. Ale šéfom je Fantomas. Rozhodol a hotovo.. Nedôstojné, detinské..

Tak som si myslel že by som ho ešte rád videl v našom drese. Po tejto mediálnej hnačke verím že už si ho nikdy neoblečie..
6.6.2021 - 14:40
+1

bigi BLOG

 

Ozvat sa moze ale nie stylom mal som chytat za zasluhu co som vsetko pre repre urobil
6.6.2021 - 15:00
+2

bigi BLOG

 

A v com bol pokus dat tam husku? Nikto netvrdi ze huska je lepsi ako hudacek ale ani to ze hudacek je lepsi. A rozhodovat sa medzi dvomi vyrovnanymi brankarmi. Uspel ten co ma viac skusenosti so zamorskym hokejom. Co je na tom take tazke pochopit? Apropos po vyhlaseni hudacka ze tam mal ist za zasluhy tak to rozhodnutie bolo spravne. Povedme si uprimne toto nebolo hudackove prve vyjadrenie kde ukazal ze nie je timovy hrac.
Hudacek nie cocot preto ze nechytal ale preto ako sa chova a zachoval
6.6.2021 - 14:58
+2

mitoO

 

Neuspel
6.6.2021 - 15:27
0

amaskiea BLOG

 

A zase len manipulácia - uspel v nominácii, Hudáček neuspel a neustál to.
6.6.2021 - 15:42
0

bigi BLOG

 

Miso ti to vysvetlil

Uspel kto neuspel bol prave hudacek a o tom je cela tato diskusia
6.6.2021 - 18:23
+1

Dinko

 

Hudy, vďaka za všetko, nech sa darí v ďalšej kariére a aj v osobnom živote
6.6.2021 - 11:44
+1

BBJANO

 

Mito: suhlasim
6.6.2021 - 13:44
0

Kendy76

 

S ním alebo bez neho, je to naozaj šuma-fuk
11.6.2021 - 11:08
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

MS 2021 - Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.Rusko728:1017
2.Švajčiarsko727:1715
3.Česko727:1813
4.Slovensko717:2212
5.Švédsko721:1410
6.Dánsko713:159
7.Veľká Británia713:314
8.Bielorusko710:294
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.USA721:818
2.Fínsko719:1017
3.Nemecko722:1412
4.Kanada719:1810
5.Kazachstan722:1810
6.Lotyšsko715:169
7.Nórsko717:218
8.Taliansko711:410

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen50179:125103
2.Michalovce50155:11399
3.Poprad50186:13395
4.Slovan50146:11594
5.Nitra50163:15689
6.Detva50156:14480
7.Trenčín50169:13479
8.Košice50148:12875
9.N. Zámky50132:14061
10.B. Bystrica50135:17157
11.Miškovec50118:18147
12.L. Mikuláš50105:25218
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
Tím ZVVPPPPGB
1.Bolzano000000:00
2.Klagenfurt000000:00
3.Salzburg000000:00
4.Viedeň000000:00
5.Fehérvár000000:00
6.Bratislava000000:00
7.Dornbirn000000:00
8.Villach000000:00
9.Linz000000:00
10.Innsbruck000000:00
11.Graz000000:00
12.Znojmo000000:00
13.Ľubľana000000:00
14.Val Pusteria000000:00
Aktualizované: 15.5.2021 12:50
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 23.5.2021 21:52
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 23.5.2021 21:52
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 23.5.2021 21:52

Bleskovky

Spezza podpísal ročný kontrakt s Torontom

Kanadský hokejový útočník Jason Spezza podpísal ročný kontrakt s klubom NHL Toronto Maple Leafs. Nová zmluva mu vynesie 750-tisíc amerických dolárov. Klub o tom informoval na oficiálnej stránke.
včera o 22:10 - TASR

New Jersey sa dohodlo na novej zmluve s Bastianom

Klub hokejovej NHL New Jersey Devils sa dohodol s útočníkom Nathanom Bastianom na ďalšej spolupráci. Pravý krídelník podpísal zmluvu na dva roky za 1,65 milióna dolárov. Bastian odohral prvú kompletnú sezónu v NHL a zaznamenal v nej 10 kanadských bodov v 41 zápasoch.
15.6.2021 18:01 - TASR

NY Rangers povedie tréner majstrov sveta Gallant

Novým trénerom hokejového tímu NHL New York Rangers sa podľa viacerých zámorských zdrojov stane Gerard Gallant. Na lavičke "jazdcov" nahradí Davida Quinna, ktorého klub odvolal 12. mája po tom, ako jeho tím skončil na piatom mieste Východnej divízie a nepostúpil do bojov o Stanley Cup. Gallant v NHL naposledy viedol Vegas Golden Knights.
15.6.2021 08:55 - TASR

Evans napreduje, Montrealu by mohol byť k dispozícii ešte v sérii s Vegas

Kanadský hokejista Jake Evans by sa mohol vrátiť do zostavy Montrealu ešte v semifinálovej sérii play off NHL s Vegas Golden Knights. Dvadsaťpäťročný útočník utrpel otras mozgu počas prvého zápasu finále Severnej divízie, keď ho nešetrne poslal na ľad Mark Scheifele z Winnipegu.
13.6.2021 08:47 - TASR

Columbus povedie nový tréner Brad Larsen

Brad Larsen sa stal novým trénerom Columbusu Blue Jackets. Účastník NHL to oznámil na svojej webovej stránke. Larsen podpísal s klubom zmluvu na tri roky.
11.6.2021 07:44 - TASR

Edmonton predĺžil o dva roky zmluvu so Shoreom

Kanadský hokejový klub NHL Edmonton Oilers uzavrel novú dvojročnú zmluvu s útočníkom Davidom Shoreom. Ročne si zarobí 850. 000 dolárov, v stredu o tom informovala organizácia "olejárov".
10.6.2021 08:47 - TASR

Norrisovu trofej dostane jeden z tria Hedman, Fox, Makar

Trofej Jamesa Norrisa pre najlepšieho obrancu v NHL v sezóne 2020/2021 získa jeden z trojice Adam Fox, Cale Makar a Victor Hedman. Vednie NHL o tom informovalo na svojom oficiálno webe.
9.6.2021 19:13 - TASR

Najužitočnejším hráčom sa stal Šipačov, ceny získali aj Dacjuk či Hartley

Ruský hokejista Vadim Šipačov sa stal najužitočnejším hráčom Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL) v sezóne 2020/2021. Útočník Dinama Moskva získal okrem najprestížnejšej individuálnej ceny aj miesto v najlepšej šestke sezóny, v ktorej bol so 74 kanadskými bodmi najproduktívnejší hráč. Ocenenia získali aj útočník Pavel Dacjuk, ktorý bol vyhlásený za najlepšieho veterána sezóny, či Bob Hartley, ktorý triumfoval v trénerskej kategórii.
9.6.2021 13:33 - TASR

Švédsky brankár Fasth ukončil kariéru

Švédsky hokejový brankár Viktor Fasth ukončil vo veku 38 rokov aktívnu kariéru. Jej vrcholmi boli titul majstra sveta z roku 2017 či viacero individuálnych ocenení z MS 2011 na Slovensku.
8.6.2021 21:52 - TASR

Mastertonovu trofej získa Dumba, Lindblom alebo Marleau

Kandidáti na zisk Mastertonovej trofeje v hokejovej NHL sú Matt Dumba, Oskar Lindblom a Patrick Marleau. Cena sa udeľuje za vytrvalosť, športový prístup a oddanosť hokeju. Obranca Minnesoty Dumba získal v minulom ročníku King Clancy Trophy za jeho humanitárne aktivity.
8.6.2021 21:49 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

06. 06. 2021
FínskoKanada
2:3 PPREPORT
USANemecko
6:1REPORT
05. 06. 2021
FínskoNemecko
2:1REPORT
USAKanada
2:4REPORT
03. 06. 2021
RuskoKanada
1:2 PPREPORT
FínskoČesko
1:0REPORT

Najviac bodov

Peter CehlárikSVK10 bodov
2.Brown C.CAN10
3.Kirk L.GBR9
4.Henrique A.CAN9
5.Hofmann G.SUI8

Najlepší strelec

Liam KirkGBR7 gólov
2.Hofmann G.SUI6
3.Jensen N.DEN5
4.Ruotsalainen A.FIN5
5.Mangiapane A.CAN4

Najlepší brankár

Cal PetersenUSA95.96 perc
2.Säteri H.FIN95.52 %
3.Reideborn A.SWE94.57 %
4.Samonov A.RUS94.37 %
5.Niederberger M.GER93.85 %
Korčule Hyperlite Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov