Diskusia: Brankár Patrik Bartošák posilnil Spišskú Novú Ves
Český brankár Patrik Bartošák zamieril do extraligového klubu HK Spišská Nová Ves, s ktorým sa dohodol na zmluve do konca prebiehajúcej sezóny. Účastník hokejovej Tipos extraligy o tom informoval TASR v tlačovej správe.
Skúsený 30-ročný hráč pôsobil v tejto sezóne v Hradci Králové. V jeho drese odchytal 17 stretnutí, v ktorých dosiahol úspešnosť zákrokov 91,9 percenta s priemerom dvoch gólov na zápas. V minulosti si obliekal aj dres Nižnekamska, Pelicans Lahti, či Třinca. "Sme radi, že sa nám podarilo Patrika podpísať do konca sezóny a ukázať našim fanúšikom, že chceme historickú sezónu zakončiť bojom o najvyššie miesta. Priniesť do Spišskej Novej Vsi brankára takých obrovských hokejových kvalít nebolo jednoduché, ale po viacerých osobných a telefonických stretnutiach sme našli zhodu a vidina bojovať o titul bol zlomovým bodom, prečo sa rozhodol prijať našu ponuku. Získavame tak rozdielového brankára top európskej kvality. Minulý rok sa nám niečo podobné podarilo príchodom Martina Réwaya a verím, že tento podpis nás posunie kvalitatívne aj výsledkovo ešte o povestný kúsok vyššie. Verím, že fanúšikovia ocenia našu snahu a v domácom zápase privítajú ´Bartesa´ ako sa patrí. Držím mu palce a prajem čo najviac víťazných zápasov v našom drese," uviedol generálny manažér klubu Richard Rapáč.
Bartošák sa predstavil aj v národnom tíme Česka na MS 2019 na Slovensku. V roku 2013 ho draftovalo Los Angeles Kings v 5. kole zo 146. miesta, ale v profilige sa nikdy nepredstavil. Na konte má 35 zápasov v AHL, obliekal si dres Manchesteru Monarchs.
- mitoO
- Pekne, dalsi nasilnik?
- 8.2.2024 - 17:01
- +36
- Dukla_Trenčín_38
- To je ten problémový? 🤔🤔🤦🤦Za posledné roky mám pocit že "vhodný" typ do kabíny tak teda Spišská nech sa vám s ním darí v boji o titul 🙂
- 8.2.2024 - 17:01
- +18
- Dan88
- Veľmi som sklamaný z tohto podpisu..alkohol ešte ako tak, veď podáme mu pomocnú ruku a snáď to bude okej, ale bitie priateľky, otca, otcovho brata a ďalších rodinných príslušníkov je totálne cez čiaru..
Veľmi som si želal, aby sme nepodpísali do brány Hudáčka, po jeho podpise v Nemecku som si vydýchol no nie na dlho..
Kritizovanie Millera a zároveň podpísanie Bartošáka je veľmi chybný krok a protirečenie, a nie ani vychytaná nula v rozhodujúcom finálovom zápase by nezmenila môj názor a úspech (ktorý vôbec nemusí prísť) nie je všetko..
Najviac mi je ľúto, že moja nádej o správnom hodnotovom nastavení nášho vedenia je riadne naštrbená.. - 8.2.2024 - 17:02
- alabik
- Tak to teda myslím smrteľne vážne !!!
- 8.2.2024 - 17:10
- +2
- miko 75
- Tak potom máš pokrivený charakter.
- 8.2.2024 - 17:11
- +53
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Mato-Mi
- Aj jeho otec si vymyslel, ze ho napadol?
A obhajovat jeho konanie prikladom s Kollarom? - 8.2.2024 - 17:10
- +23
- mikisk
- Možno. Prečítaj si čo povedala vtedy jeho mama. Bol odsúdený? Bol odsúdený v USA za napadnutie? Či tuto už neaplikujeme prezumpciu neviny ako pri masérovi?
- 8.2.2024 - 17:25
- +9
- Mato-Mi
- Respektujem prezumpciu neviny. Ale verim jeho otcovi, verim klubom, ze nie bezdovodne rozviazali zmluvu s tymto brankarom.
- 8.2.2024 - 17:29
- +5
- Tyna85
- Nie len dostal zákaz sa k nej priblížiť. A asi aj jeho otec si vymýšľa že.
- 8.2.2024 - 17:10
- +24
- Dan88
- Určite sa jeho vlastný otec (bol na PN po útoku syna), otcov brat, jeho priateľka, priateľkyni rodičia spriahli proti nemu 🤦🏻♂️
- 8.2.2024 - 17:11
- +28
- Martin3Archi
- Miller bol
Odsúdený
Lucenius tiež
… bol za niečo odsúdený Bartošak? Či to
Sú zas len reči jedna babka povedala … - 8.2.2024 - 17:15
- +1
- Tatry7
- Áno,jedna babka povedala Arci. Bože môj dobrý, ved použi Google s jeho menom.Veď musel zdrhnúť z USA, lebo mu tam hrozí basa!Ale samozrejme všetci sa spikli proti SNV,sú to bludy3,ktoré dokonca šíri aj jeho otec
- 8.2.2024 - 17:21
- +43
- HF1989
- Podľa niektorých sa proti SNV vždy všetci spiknu keď prehra.
- 8.2.2024 - 18:55
- +7
- Tatry7
- A vždy im každý ubližuje.
- 8.2.2024 - 21:49
- +3
- Mato-Mi
- V pripade Jencika ti stacilo, ze niekto pocul, ze krical opica. A to ti stacilo na to, aby si oznacil Jencika za rasistu(rasizmus). Odsudeny Jencik za rasizmus nikdy nebol, dokonca ani potrestany od DK.
Ale tu v tomto pripade uz potrebujes odsudzujuci rozsudok? - 8.2.2024 - 17:22
- +27
- mikisk
- Krásne, že dva roky robíš to, z čoho obviňuješ kolegu.
- 8.2.2024 - 17:30
- +6
- Dan88
- Viem, že si zaslepený fanúšik a praješ si úspech klubu, ale neobhajuj neobhájiteľné..
- 8.2.2024 - 17:24
- +8
- sebot
- Rapac si protireci casto.
- 8.2.2024 - 18:38
- +20
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- kralmato
- Dúfam že už nebudeš tlieskať pri víťazných dakovackach lebo si to rapacovci nezaslúžia
- 8.2.2024 - 18:47
- 0
- HF1989
- Twitter veľa znesie, ale pravda úplne iná.
- 8.2.2024 - 18:54
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- BlackCrow
- nerev
- 8.2.2024 - 19:55
- +1
- duklaMI
- To je choré ľudia čo tu riešite.. pokiaľ Bartošak buše chytať tak, ako sa od neho očakáva, nerozbije kabínu, tak nemoze nikto na tento krok povedať ani jedno krivé slovo. Klub si je urcite vedomý, ze s Bartosak moze sposobit isté problémy, ak sa tak stane, tak s nim klub jednoducho rozviaze zmluvu. Zbytočne tu niečo viac riešiť.
- 8.2.2024 - 20:20
- +6
- duklaMI
- bude*
- 8.2.2024 - 20:21
- +1
- Nerkio
- Skús dať do budúcna tuto radu aj vášmu vedeniu!
- 8.2.2024 - 20:36
- +6
- Mato-Mi
- Budem naivne verit tomu, ze nieco podobne nebudeme musiet riesit pri nasom vedeni.
Aj ked, jeden nikdy nevie. - 8.2.2024 - 20:40
- +2
- Nerkio
- Amen.Aj keď si neviem predstaviť že tým že mame muzstbo vždy stavané na výchovu mládeže by sme podpísali takéhoto “učiteľa”
- 8.2.2024 - 20:43
- 0
- aMigos2
- nic, aby si mohli navzajom doduvat a byt kamosi s informaciami, co by tak Prokop spravil, toto robi furt
- 8.2.2024 - 17:09
- +29
- majco
- Bude hrať mrtvého chrobáka.
- 8.2.2024 - 17:18
- +23
- Pukky
- Popýta ho o Bartošákov dres😀
- 8.2.2024 - 17:19
- +5
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- HF1989
- Hádam napíše nejaký komentár v ktorom tento krok skritizuje.
- 8.2.2024 - 18:57
- +1
- Sedko NR
- To určite
- 8.2.2024 - 19:24
- +1
- Sedko NR
- Jeho twit stojí za to, spraviť to iné kluby ktoré nemá v láske tak to rieši dva týždne. Takto sa nič nestalo
- 8.2.2024 - 19:24
- +11
- Tatry7
- Predstav si,že by toto urobil PP
- 8.2.2024 - 21:50
- +2
- Mato-Mi
- Hovori sa, ze liga je vyrovnana. Ale upadok tu predsa len badat...
- 8.2.2024 - 17:03
- +52
- Zmrzlina
- Vyrovnanosť sa nerovná kvalita.
- 8.2.2024 - 18:00
- +2
- Mato-Mi
- To ja ani netvrdim.
- 8.2.2024 - 18:12
- 0
- Zmrzlina
- Ja som potvrdil len tvoje slová, že vyrovnaná a zároveň upadajúca... žiaľ.
- 8.2.2024 - 21:05
- 0
- 23Alexander23
- https://isport.blesk.cz/clanek/hokej-tipsport-extraliga/439977/bartosakovy-prusvihy-domaci-nasili-a-konec-v-usa-alkohol-i-napadeni-taty.html v lm by ss mu viac páčilo, medzí svojími 😁
- 8.2.2024 - 17:04
- +6
- TommY_D
- Tu je vidno aké je Slovensko krásne a zároveň malé. Už aj slovenskí twitterovy bojovníci za hrabro a neposkrvnenosť národa svätý Rapáčovci prizmuria jedno alebo v tomto prípade aj obe oči, len aby sa dostavil úspech. Ale tak aspoň je zábava a je to prinajmenšom komické pri všetkých tých rečiach pokiaľ to bolo u iných tímoch. Za toto je aspoň LM sympatický že keď už sa takto znižuje aspoň sa na nič nehrá.
- 8.2.2024 - 17:05
- +66
- TommY_D
- Ešte by som doplnil že o čo je toto menej horšie ako Miller, ktorý aspoň bol maloletý (afaik)
- 8.2.2024 - 17:06
- +31
- Martin3Archi
- 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
- 8.2.2024 - 17:05
- 0
- SteelKE87
- 🤮
- 8.2.2024 - 17:07
- +12
- HcKosiceeeeee
- Nebudem napádať jeho kvality, lebo je to kvalitný brankár. Spišskej určite pomôže. Takisto si myslím, že Rapáč to nemyslí zle. Ale nie som si istý, že človek s takouto minulosťou, dúfam, že nie budúcnosťou, bude vrhať dobrý tieň na našu ligu.
- 8.2.2024 - 17:08
- +5
- strojar
- Na ligu?
- 9.2.2024 - 7:02
- 0
- miko 75
- Hokejové kvality má,ale tie ľudské...🤮
- 8.2.2024 - 17:09
- +17
- 23Alexander23
- Lm snv robia znasej ligy khl(kriminálna národná liga)😁😁
- 8.2.2024 - 17:09
- +6
- 23Alexander23
- Kriminálna hokejová liga
- 8.2.2024 - 17:09
- +6
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Izo
- V Hradci ukončená zmluva kvôli alkoholu. Neprišiel občas na tréning a raz ani na zápas.
V LA Kings ukončená zmluva , lebo škrtil a mlátil priateľku a vyhrážal sa jej smrťou. Polícia ho pustila von na kauciu.
Dočítame sa zajtra niečo aj v médiách a bude hejt koho podpísali ? Alebo ostane teraz ticho… - 8.2.2024 - 17:11
- +34
- Zmrzlina
- Jediná nádej pre funúšika v SN je tá, že netrafí ani do SN
- 8.2.2024 - 18:02
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Cvikelka
- Brankár útočníkom.
- 8.2.2024 - 17:13
- +45
- michaelfrolík
- Morálne zásady sa stratili v Smižanoch.
- 8.2.2024 - 17:13
- +38
- mitoO
- stojime si za slovom: Richard Rapac @RRapac •13/11/2023
Millera sme dostali do ponuky vsetky kluby. U nás napríklad mohol hrat bez nároku na mdu
len za ubytovanie a stravu.
Napriek tomu sme ho nevzali pretoze máme urcite morálne zásady. Toto ale prekonava angazovanie jeho ci Johnsona o parník. - 8.2.2024 - 17:14
- Bambino13
- Vidieť tu len ako hodnoty stoja sa vidinou úspechu.
- 8.2.2024 - 17:41
- +3
- luciakanky
- Rapacovci sa tvária ako svatusikovia, ktorí ako jediní majú na vsetko správny názor a pritom sú presne takí istí ako zvyšok, ak ide o úspech tak zásady a morálka ide bokom
- 8.2.2024 - 17:51
- +46
- Tatry7
- A všetci im ubližujú....
- 8.2.2024 - 17:59
- +22
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- ioio32
- Len ich predbehla realita. Tak ako Klop raz povedal , že nikdy nekupi hráča za obrovské milióny . Najlepšie je starať sa do svojich záležitosti
- 8.2.2024 - 19:49
- +1
- NasHokej97
- Bitkár tam zapadne
- 8.2.2024 - 17:16
- +6
- Zmrzlina
- Z(a)bije Blchu jednou ranou?
- 8.2.2024 - 18:04
- +3
- uiii
- Hm, tak toto mě hodně mrzí. Golman top a když bude sekat latinu (a třeba opravdu bude, kdo ví), tak vás posune. Jste pro mě stále neokoukaným týmem, který rád sleduji, oblíbil jsem si vás a užívám si hru především vašich legionářů, ale tohoto člověka já bych nezaměstnal. No, naštěstí o tom nerozhoduju
- 8.2.2024 - 17:17
- +4
- Rimo
- Vďaka za informácie a iný pohľad, myslím, že viacerí zo SNV nie sme s takýmto podpisom spokojní
- 8.2.2024 - 17:25
- +11
- sam96x
- Bohužiaľ, ja z tohto podpisu vôbec nie som nadšený, ako kvalita to je neúprosná, to bez debaty, ale povahovo to nie je ok, nehovoriac o tých prešľapoch v minulosti. Tento rok s ním Hradec ukončil zmluvu kvôli tomu, že sa nedostavil na niekoľko tréningov, hlavne, aby sa niečo podobné nestalo tiež u nás.
- 8.2.2024 - 17:17
- +11
- Corgi77
- Skôr som myslel že pôjde do LM, ale tak s pokriveným a násilníckym charakterom nemajú problém ani v Spišskej ako vidím.
Hlavná vec že Rapáč sa chvalil ako nepodpísal Millera. S tými alibistami sa nám nejako roztrhlo vrece na Slovensku. Od politiky až po manažérov. - 8.2.2024 - 17:17
- +33
- Westbeast0
- Vykradaci, tento mal ist do Mikulasa!
- 8.2.2024 - 17:18
- +16
- Marchand63
- Tento hra za chlast, ubytovanie a jedlo su mu free.
- 8.2.2024 - 17:21
- +13
- Tatry7
- A aj "prevetrať" nos nie je zlé
- 8.2.2024 - 17:31
- 0
- Tatry7
- Niečo podobné,ako náš center v LM. Tiež mal dávno chytať v NHL, je to proste talent, o tom žiadna a toto môže byť pre SNV obrovská posila,kvalitatívne naj brankár ligy!Len čo, keď v dutine lebečnej he vákuum a tento chlap je fakt vymetený že na kompletku!
Áno, možno bude dávať v SNV super výkony,ale keď si niekto myslí, že také isté nebude podávať aj v miestnych baroch,s miestnymi devami, je prosto veľmi naivný - 8.2.2024 - 17:19
- +5
- Filipnz
- Hlavne že fanúšikovia rysov tu nadávali keď sa k nám vrátil Johnson ktorý si trest odsedel a momentálne je z neho srdečný a milý človek. Snáď odsúdite aj tento príchod.
- 8.2.2024 - 17:19
- +34
- HF1989
- Jasne že nie, stačí sa prečítať komentáre na Fb. Ja ale tento príchod odsudzujem, sú aj veci dôležitejšie ako výhry.
- 8.2.2024 - 19:00
- +5
- Martin3Archi
- Johnson bol právoplatne odsúdený človek … to ísť Miller … ak smiem vedieť za čo
Bol odsúdený Bartošak? Aky dostal trest a kedy sa konal súdny proces ? - 9.2.2024 - 8:53
- 0
- FP-rivaldo7
- bol odsudeny za domace nasilie a von ho pustili na kauciu
- 9.2.2024 - 8:57
- +19
- Podarcis
- Bartosak mal sedieť, ak je pravda čo sa o ňom píše !!!…. ale čisto technicky a pre poriadok … buď sa niečo zmenilo v právnom systéme 🤪… alebo píšeš hlúposti … v žiadnom právnom štáte totiž nepustia odsúdeného na žiadnu kauciu … to by po svete behalo plno usvedcenych odsúdených vrahov, podvodníkov, mafiánov … len preto že majú prachy a ‘“vykupia sa z basy”…
Pravdepodobne bol vazobne stíhaný, ale nebol z obvinenia usvedčený … a v takom prípade aj v americkom právnom systéme ho sudca môže pustiť na kauciu …
Čiže čisto technicky sa musí na obvineného ale neusvedceneho a súdne neodsudeneho vzťahovať prezumpcia neviny do času odsúdenia súdom … 😜 - 10.2.2024 - 14:06
- 0
- Podarcis
- Bohužiaľ ma minimálne čiastočne pravdu… je smutne, že ak je to čo sa tu o Bartosakovi pravda, že ten chlap už dávno nesedí … ale opakujem, odsúdeného sa nedá pustiť na žiadnu kauciu … len vazobne stíhaného, ale na toho sa zasa vzťahuje prezumpcia neviny …
- 10.2.2024 - 14:10
- 0
- FP-jakubj
- Reway je tiez komplikovana povaha, mozno dokazu Bartosakovi nejak pomoct, aby sa vedel lepsie ovladat. Rozumiem, me za sebou nejake delikty. Ale na to tu mame opravne prostriedky, aby sme aj tychto ludi vedeli vratit do zivota.
- 8.2.2024 - 17:20
- +2
- HcKosiceeeeee
- Noo, to majú aj v Česku...
- 8.2.2024 - 17:21
- +5
- Tatry7
- Nedokázali to nikde,ale v SNV bude sedieť zavretý v reťaziach čakať na zápasy a tréningy
- 8.2.2024 - 17:33
- +9
- FP-jakubj
- Zalezi to od terapeuta resp psychologa a dalsich ludi. V nasich koncinach je prave problem v tom, ze na tychto ludi sa divaju vsade cez prsty- nemaju tak motivaciu zmenit sa, pretoze maju problem najst pracu, zaclenit sa, potom je pre nich zlocin riesenie, ako sa opat dostat do vazenia. Nasilie je do velkej mery tolerovane, ale zeby sa s tym nieco robilo sa velmi povedat neda.
- 8.2.2024 - 18:03
- +1
- TommY_D
- A obhajene to bolo takto:
"rešpektujem a plne rozumiem aj tomuto pohľadu a kritike…mňa v osobnom rozhovore a po telefonáte s viacerými jeho spoluhráčmi z Pelicans alebo Hradca presvedčil, že plusy prevládajú nad mínusmi z minulosti."
😂😂 Takže je jedno čo spravil a aký je človek stačí že hokejové plusy prevažujú nad minusmi - 8.2.2024 - 17:21
- +26
- TommY_D
- Mohol by už niekto nakresliť kde je tá čiara aby sme neboli zmateni 🥹
- 8.2.2024 - 17:22
- +2
- FP-jakubj
- Mas ludi, co dokazu vyhrat nad zavislotou od alkoholu a mas aj ludi, ktori to nedokazu- prestaneme teda pomahat alkoholikom?
- 8.2.2024 - 17:29
- +1
- Demon
- Ale tak nehrajme sa na to, ze je toto nejake sebaobetovanie a pomoc trapiacemu sa cloveku, bojujucemu so zavislostou.
Ked sa niekto bije do prs za svoje moralne hodnoty a kritiziuje iny klub, ze vezme hraca s minulostou, aku mal Miller a potom spravi nieco podobne, tak je to pokrytectvo a oportunizmus.
Kazdy ma pravo angazovat koho chce - ako Mikulas, tak aj Spisska, tak aj ktorykolvek iny klub - a je (aj) na fanusikoch, ako sa k tomu postavia. Ale toto je vodu kazem - vino pijem. - 8.2.2024 - 18:11
- +9
- FP-jakubj
- Ja neobhajujem Rapaca, iba poukazujem na to, ze aj tymto ludom treba pomoct- tu si kazdy napise, ze ho nepochopi, ale ludska psychika je nieco, comu este velmi nerozumieme a nevieme, aku mal vychovu, zivot a podmienky- niekoho to posilni, iny sa potrebuje vybit- ak mal brata autistu, tak mu nezavidim, obzvlast v puberte je to neskutocna divocina, ktora sa casto da prezit len s pomocou liekov- specialne u chlapcov.
- 8.2.2024 - 18:14
- +2
- Yxcvbnm
- Zaraza ma, ze taketo veci citam prave od teba
- 8.2.2024 - 18:28
- +3
- FP-jakubj
- Moja mama bola psychologicka a pracovala s velkym mnozstvom ludi, takze viem, ake je to niekedy strasne jednoduche z nasho pohladu, ale ked by si videl, co vsetko sa deje v rodinach a co vsetko si deti nosia v sebe, s cim sa musia tak nejak vyrovnat, tak by si sa na vec dival inak.
Ja som na strednej bol aj vo vaznici cez taky skolsky socialny program, kde som videl zase zivot vazna. Na vyske som zase byval na intraku, kde holcina robila bakalarku na tuto temu, tvarila sa, ze ma rozne zaznamy v TR a skusala, ci ju zoberu do pracovneho pomeru. Jej uspesnost bola pod 25% a to aj pri tych najlahsich skutkoch. V Nemecku som bol parkrat tiez pomahat socialnym pracovnikom s byvalymi vaznami a tiez hovorili, ze najvacsi problem je tam prave s prijatim v spolocnosti, preto pre nich robili taky program, kde sa stretavali, rozoberali skusenosti a aj si pomahali. Toto je velmi dolezite, pretoze casto nasilie u muzov je prave spojene s tym, co clovek prezil v minulosti resp tym, ze nevie zvladat svoju osobnost v istych situaciach- ak s nimi pracujes, tak sa dokazu ovladat a viest normalny zivot. A to tu nespominam pedofilov a podobnych ludi. - 8.2.2024 - 18:39
- +6
- nigol
- Aha, takže to že naše kluby týchto hráčov berú, máme brať ako prejav dobročinnosti, dobré vedieť...
- 8.2.2024 - 18:56
- +1
- FP-jakubj
- Beriem, ze klub je sukromna spolocnost a ta si moze robit, co chce. Su take, ktore s probacnymi uradnikmi spolupracuju a davaju im dalsiu sancu. Ale pokojne sa nad tym mozes pohorsovat.
- 8.2.2024 - 19:02
- +1
- nigol
- My sa nerozumieme. Je mi jasné že títo ľudia to majú po návrate ťažké sa uplatniť a treba im pomáhať. Ale toto nie je ten prípad. Kluby ich zobrali, lebo to boli voľní, kvalitní hokejisti na ktorých mohli ušetriť a nie preto že by im chceli pomôcť.
- 9.2.2024 - 12:37
- +3
- FP-jakubj
- Aj to je moznost, nemas peniaze, ale je volny kvalitny hrac. Beries na seba riziko, no ak by to riziko nikto nechcel podstupit, tak je situacia urcite horsia.
- 9.2.2024 - 12:59
- 0
- BieloModra
- uplne presne rozumiem tomu, co tu pises a ano mas pravdu. Priklanam sa ale k nazoru, aky tu popisuje Nigol. Ani jeden hokejovy klub nemoze v tomto smere a pravom vyzname slova, suplovat pracu psychologa a psychiatra, ked vacsina klubov nema ani poriadneho mentalneho kouca, v case ked je vynalozeny maximalny tlak na vysledok, v case ked v klube ako takom vladne nervozita. Hokejovy klub nie je komunitne centrum ci liecebna ani jeden manazer, trener ci spoluhrac sa takemu cloveku nebude a nemoze venovat 24h denne ani ho strazit aby nepil, neflakal sa a pod.
- 9.2.2024 - 13:33
- +2
- FP-jakubj
- Klub ako zamestnavatel je tu na to, aby mu dal prilezitost sa realizovat s vedomim, ze ma nejake svoje klady a zapory.
Ina vec je praca terapeuta ci probacneho pracovnika, ktory s nim potom bude mat sedenia- urcite si niektori pamatate serial Monk, kde s detektivom pracoval terapeut, ale stale pritom robil konzultanta pre policiu. Ak by to robit nemohol, sedel by doma a cucal do steny, pricom by casom zrejme prisiel aj o dom. - 9.2.2024 - 13:45
- 0
- evgeni71
- no ale práve preto robil iba konzultanta a nie policajta/detektíva (ako predtým)
- 9.2.2024 - 21:23
- +1
- DraciaTlama
- Toto je zaujímavé.
Normálne...sa musím zamyslieť. Niečo na tom je...HM. - 8.2.2024 - 22:09
- +1
- Corgi77
- Milý chalan pokiaľ mu neprepne a niekoho nezabije. Potom sa vyspí z toho a zasa je fasa chalan.
- 8.2.2024 - 17:31
- +16
- Kosican59
- neprepne? chcel by som vidiet teda ako by si konal keby sa ti vyhrazali ze ti zabiju rodinu. isiel by si sa s nimi bit ze? posral by si sa a urobil by si to iste
- 8.2.2024 - 19:26
- +1
- Nerkio
- Toto nemyslis vážne?Takze vražda je riešenie???
- 8.2.2024 - 19:30
- +9
- Corgi77
- Jasné úplne rovnako. Ty si pekne mimo.
Vlastne však už hej, pome sa zabijat veď máme nový trestný zákon. Už sa to oplatí za nejakú trápnu podmienku. - 8.2.2024 - 22:02
- +9
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Nerkio
- Môžeš tu prestať konečne riešiť politiku?Nato sú vyhradené iné diskusie
- 8.2.2024 - 22:08
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- richardd6
- A opýtaj sa aký je keď si vypije, čo je to za človeka
- 8.2.2024 - 17:36
- 0
- Mato-Mi
- Neviem aky je clovek. Ja ho stale vnimam ako cloveka, ktory zavrazdil ineho.
- 8.2.2024 - 17:42
- +2
- Tatry7
- Povedz ty,u vás hral
- 8.2.2024 - 17:46
- +1
- FP-rivaldo7
- v spolocnosti ostatnych je mily (: ale bal by som sa s nim zostat sam v miestnosti
- 9.2.2024 - 8:34
- 0
- Spišiak
- Každopádne budem držať palce po športovej a hlavne po životnej stránke.
- 8.2.2024 - 17:24
- +1
- 7777777
- 8.legionar v Spišskej ?
- 8.2.2024 - 17:24
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- tulen - kosice
- tak si počkáme: čo na to rapkáče , jozo37 , moralisti a admini hp
- 8.2.2024 - 17:25
- +13
- Nerkio
- Rapacovci sa už obhajujú u Runaka
- 8.2.2024 - 17:26
- +17
- tulen - kosice
- najhoršie : je, že len dokázali , že sú strašní
a amatéri
- 8.2.2024 - 17:35
- +22
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- TurnerSVK
- Rapáč týmto znegoval všetko čo pred tým povedal, takže jeho brať vážne už určite netreba. Na druhých rozpráva, sám robí to isté.
- 8.2.2024 - 17:25
- +41
- Podarcis
- Co k tomu dodat bratia R.??? Hadam len ten pribeh o trieske v cudzom oku a brvne vo vlastnom... 🤦
- 8.2.2024 - 17:26
- +32
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Slimo
- Poprosim moralistov konkretne pána R.Rapáča, B.Rapáča, Prokopa , Radosu a ďalších, teraz máte priestor verejne odsúdiť podpísanie násilníckeho alkoholika do SK extraligy. Dočkáme sa ?😁😁 asi nie že
- 8.2.2024 - 17:31
- +44
- hawkie
- V tomto prípade by som z toho asi Radosu vynechal
, ten podľa mňa bude kritik toho.
Ale Rapáčovci za mňa veľké sklamanie... Prokopa nehodnotím, ten je oportunista a najmä narcis. Ani konfrontovať ho nemôžeš, lebo hneď začne chrliť okolo seba oheň, ako keby mu šliapneš na kurie oko - 8.2.2024 - 20:46
- +20
- richardd6
- Maximálne nesúhlasím s týmto podpisom. Toto už je moc, jedna vec keď človek pije, druha keď je agresívny psychopat. Cele zle.
- 8.2.2024 - 17:32
- +22
- Vencislav123
- Velký znechucení z Rapáčovců. Po dnešku už jsou to pouze největší pokrytci široko daleko. Moralizovat ostatní kluby to jo, ale pro vlastní úspěch by dokázali podepsat i vraha... oh wait, to už se dřív stalo. Já myslel, že to byla pouze chyba, která se již nebude opakovat, ale evidentně jim jde pouze kázat vodu a pít víno. OSTUDA
- 8.2.2024 - 17:33
- +62
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Fanusik23
- Toto je celkom silná káva tento prestup prekonal angažovanie millera o parník...
- 8.2.2024 - 17:37
- +17
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Makru
- https://twitter.com/michal_runak/status/1755622203486277720
tu mate, ja sa zabavam celkom - 8.2.2024 - 17:39
- +5
- LenTak93
- Bude protest?
- 8.2.2024 - 17:39
- +3
- Dukla43
- @RRapac •13/11/2023
Millera sme dostali do ponuky vsetky kluby. U nás napríklad mohol hrat bez nároku na mzdu
len za ubytovanie a stravu.
Napriek tomu sme ho nevzali pretoze máme urcite morálne zásady.
Teda prosiim o vysvtelenie o čo je lepši/ horši moralne od millera?
Rapač je do vtedy dobry a správny pokiaľ sa jedna o ine kluby, ked ide o Spiššku tak Bartosak je spoko..
- 8.2.2024 - 17:40
- +16
- Rimo
- Robo si to ty ? 🙃
- 8.2.2024 - 17:55
- 0
- Dukla43
- Čo?
- 8.2.2024 - 18:00
- +2
- Makru
- Močiť od úst autistovi a rok ho týrať je presne to iste všakže.
Ja Bartosaka neobhajujem urobil v živote kopec chýb ale po stretnutiach sme usúdili že sa chce zmeniť a že je na to pripravený.
Vie že je to jeho posledná sanca a my sme sa rozhodli ako xy ďalším tu šancu dať.
Rapáč 2024 - 8.2.2024 - 17:41
- +1
- TurnerSVK
- Toto obhajovanie a porovnanie s Millerom je uplne scifi
ved taku istu sancu dali aj Millerovi pretoze usudili ze sa zmenil a ze je to jeho mozno posledna sanca znova restartovat karieru, ale jasne.. ked ide o iny klub je to odpad.. akonahle sa jedna o Spissku tak uz je to v podstate v poriadku dat sancu hentakemu odpadu
a dost by som porozmyslal ci ten Barotsak neurobil ovela horsie veci ako Miller.. Risko klesol na uplne dno.
- 8.2.2024 - 17:44
- +40
- LenTak93
- S Brankom usúdlili na základe telefonátu spoluhráčom.
Prečo nezavolali radšej vedeniu HK, Třinca alebo fínskeho Lahti? Došiel kredit? - 8.2.2024 - 17:47
- +29
- FP-rivaldo7
- alebo jeho otcovi...
- 9.2.2024 - 8:36
- +3
- FanOfNorth
- veru ze nie, byt hlupak v puberte a byt hlupakom v 30rokoch je sakra rozdiel...
- 8.2.2024 - 17:45
- +22
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Airbag0910
- Ale podla Prokopa je prípad Millera omnoho horší (aj keď to co robil tak nad tým sa tiež Zdravý rozum pozastavuje hoci jedinou akou takou ospravedlňenkou je ze to robil ako 15-16 ročný pubertiak) než to keď niekto v 30tke fyzicky týra oca, manželku a bohvie koho, a sada opitý a pod vplyvom drog do auta
- 8.2.2024 - 20:53
- +10
- hawkie
- Veď toto, súhlasím. Akože, prašť jak uhoď... "Čím horšie, tým lepšie", či ako sa tomu hovorí?
Práve preto to nechcem porovnávať, že "Millerov prípad je omnoho horší!" Čím to bolo horšie? Na základe akých kritérií? Je to objektívne kritérium?
Z môjho pohľadu sú oba prípady veľmi zlé. V prípade SNV by to podľa mňa bolo viac obhájiteľné, keby Rapáčovci sa v minulosti nehrali na etalón morálky (sklamali ma), ale je to nešťastné časovanie s nešťastnými vyjadreniami podporené novinármi, ktorí vyložene sklamali svojím postojom (Prokop... a Runák ma veľmi nepríjemne prekvapil). Hanba im. - 8.2.2024 - 21:09
- +7
- Dukla43
- Škrtiť ženu vyhražať jej smrťou, zastviť ožraty a zdrogovaný na benzinke a vyhražať sa samovraždou podľa mna z morallneho hladiska nie je o nič lepšie… Miller to robil ako pubertiak ( skor sa mohol zmenit) kedze bartosak mal prešľap s alkoholom pred 2 mesiacmi.
- 8.2.2024 - 17:45
- +13
- FP-jakubj
- Vacsinou to je nasledok vychovy a prostredia, prejavit sa moze kedykolvek.
- 8.2.2024 - 18:09
- 0
- Makru
- Richard je pravda, že močit do ust je zvrátene a odsúdenia hodne! ale vy aj s bratom ste si do nich prave riadne nasrali!
toto je top odpoved na to - 8.2.2024 - 17:54
- +34
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Makru
- Neni zač, sorry, že som ťa pod to nepodpísal
- 8.2.2024 - 18:17
- +1
- Slimo
- Neblázni 😁 ale tak uznaj moze taku blbost Rapac napisat? Neobhájiteľné
- 8.2.2024 - 18:25
- 0
- Makru
- tiez sa mi nechce verit co pisu
- 8.2.2024 - 18:31
- 0
- ioio32
- Ten Rapac si nejak púšťa do úst . Či ? Opravte ma
- 8.2.2024 - 17:43
- +6
- Makru
- https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=ytMLOfqiodI&embeds_referring_euri=https%3A%2F%2Ftwitter.com%2F&source_ve_path=MzY4NDIsMjM4NTE&feature=emb_title
- 8.2.2024 - 17:46
- +5
- Marchand63
- Rapac mu mozno len nerozumel, ked sa rozpravali.
- 8.2.2024 - 17:48
- +1
- Johny
- Ďalší, ktorému pes prepína rádio 😂
- 8.2.2024 - 19:05
- +8
- Wana
- Fet je svet a svet je fet...
- 8.2.2024 - 19:46
- +7
- Objektivnost
- vonku teplo, na vikend su predpovede 15 stupnov, ale v SNV mozno zasnezi...
- 8.2.2024 - 23:29
- +1
- matus93
- Svérázný gólman Patrik Bartošák má další velký problém – podle informací webu Sport.cz údajně před pátečním extraligovým zápasem s Kladnem pod vlivem alkoholu havaroval.
K Bartošákově kauze se nyní poprvé vyjádřil i jeho zaměstnavatel z Hradce Králové.
„Klub v tuto chvíli může sdělit pouze to, že se hráč nedostavil na páteční dopolední trénink a také na sraz před večerním zápasem proti Kladnu," stojí v tiskovém prohlášení Mountfieldu.
Len aby ste na Spiši vedeli kebyže v play off nepríde na zápas .. šance spisskej na titul po tomto paradoxne výrazne klesli podľa mna .. 🙂 - 8.2.2024 - 17:49
- +13
- sam96x
- Toto angažovanie môže mať úplne opačný efekt, bohužiaľ.
- 8.2.2024 - 17:54
- +4
- FP-jakubj
- To zalezi od neho, moze sekat dobrotu, ak bude chciet a bude sa s nim pracovat. Z diskusie mam pocit, zeby mu mali nariadit galeje na 20 rokov a vylucit navzdy zo spolocnosti.
- 8.2.2024 - 17:57
- +1
- Dukla43
- Pridal som na fb stranku pod prispevok komenatar “ @RRapac •13/11/2023
Millera sme dostali do ponuky vsetky kluby. U nás napríklad mohol hrat bez nároku na mdu
len za ubytovanie a stravu.
Napriek tomu sme ho nevzali pretoze máme urcite morálne zásady”
A preslo 45 sekund a hned som zablokovaný😂🤡🤡 myslel som že Mašlonka je majster sveta dokazovania si, ale Rapač hoo asi obehol - 8.2.2024 - 17:53
- +39
- TurnerSVK
- Maslonka nezije socialnymi sietami, spomedzi vsetkych manazerov v lige je jediny Rapac, ktory cita 24/7 diskusie na kazdej stranke (aj tu).. ja by som na to ako manazer cas nemal a ani by ma to nebavilo, na to su tam ludia z marketingu
- 8.2.2024 - 17:55
- +13
- FanOfNorth
- to su ti cestni a moralni ludia, tolerantni, demokraticki
- 8.2.2024 - 17:57
- +7
- mitoO
- Nie, to su len rapacovci, mas x ludi, ktori to odsudili aj zo snv. Tak nezovseobecnuj. Tito ale uz mozu moralizovat maximalne tak doma, neuveri im nikto.
- 8.2.2024 - 18:00
- +22
- FanOfNorth
- sak to bolo venované im, ake zovseobecnovanie? risko a branko
- 8.2.2024 - 18:35
- 0
- mitoO
- Tak sry.
- 8.2.2024 - 19:03
- 0
- FanOfNorth
- phodicka
- 8.2.2024 - 19:24
- 0
- HF1989
- Podliezaci ktorých si vycvičili aby im písali len pekne komentáre
- 9.2.2024 - 9:23
- 0
- aRt
- Nevycvicili. Len vsetko ostatne, podla slov inych, tam zmazali
- 9.2.2024 - 11:26
- +4
- Rimo
- Takže si to ty 😅
- 8.2.2024 - 18:54
- +7
- HF1989
- Len pekne komentáre môžeš písať, pri troche šťastia dostaneš aj srdiečko
- 8.2.2024 - 19:05
- 0
- ZtrykoSlazoU
- som zvedavy, ako zvlada trashtalk
- 8.2.2024 - 17:53
- +7
- Zmrzlina
- SN sa mení na LM?
- 8.2.2024 - 17:55
- +1
- FP-rivaldo7
- cez repre pauzu prebehla fuzia
- 9.2.2024 - 8:40
- +2
- wedro
- Poviem to tak komu sa tento podpis nepáči je to jeho vec...
SNV minule play off práve na brankarskom poste Pohorelá keďže melicherčikovi došla para v semifinále.
Takzetak®
- 8.2.2024 - 17:56
- 0
- Pukky
- Ty si zase nič nepochopil.
- 8.2.2024 - 18:06
- +30
- wedro
- ?
- 8.2.2024 - 18:18
- 0
- Pukky
- Ani po druhýkrát😀
- 8.2.2024 - 19:40
- +16
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Gerlach2655
- Ja si neviem predstavit ako si GM SNV dokaze obhajit tento podpis potom co verejne kritizoval podpis millera ci hracov z khl v inych kluboch a teraz podpise bartosaka... Toto je tak neskutocne odporne,farizejske a pokrytecke nemam slov 🤢 uz mi pisali 2 kamosi zo snv ked sa to dozvedeli ze radsej budu dochadzat na hokej do pp,ze toto nedokazu podporovat...RR si dal teraz gol do vlastnej branky,nieco neobhajitelne...
- 8.2.2024 - 18:02
- +35
- FP-jakubj
- Postoj urcite farizejsky, ale ver tomu, ze v Kanade dokazu aj tych hracov zaclenit naspat do spolocnosti. SIce sa to mnohym zda divne, ale dostanu tresty, tie si odpykaju, bude s nimi pracovat personal, ktory sa na tieto veci specializuje. Argumentuje sa tu autizmom, ale takeho cloveka nedokaze zdaleka zvladnut kazdy a preto casto ziju len s jednym rodicom- pomoc veskera zadna. Su casto tercom sikany aj v tunajsich rodinach, len sa o tom tolko nehovori.
- 8.2.2024 - 18:07
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- LevTiger
- Bartošaka v ziadnej civilizovanej lige nechcu,takze nebol velky problem ho podpisat.
Cakam kedy nejaky nas klub prilaka tych mladych kanadanov obvinenych zo skupinoveho znasilnenia.
- 8.2.2024 - 18:03
- +4
- NZ Hockey
- No taký Carter Hart tam by zrejme mnohí manažéri zabudli na svedomie
- 8.2.2024 - 21:09
- +1
- Fanusik23
- Najviac ma baví prokop ako sa teraz tvarí ako keby sa nič nestalo😄 keby ide do lm tak už píše aká to je hanba na sto rokov teraz sa tvári presne ako alibista mimochodom presne takýchto alibistov prednedávnom ostro kritizoval teraz je ním sám
- 8.2.2024 - 18:04
- +40
- mitoO
- no, ten ma sklamal, dokonca robi acohentistu 🤦
- 8.2.2024 - 18:06
- +15
- mitoO
- @TondaWawrzacz
Já jsem vaši práci v SNV obdivoval. Vždy jsem měl pocit, že máte klub postavený na těch správných morálních hodnotách. Ale tohle je zklamání. Tento člověk měl tolik průšvihů, dostal několik druhých šancí, ale vždy to skončilo špatně
@Lewysko
a keď ste podpisovali Bučeka rovno z Ruska, to bolo ako?
@TondaWawrzacz
Jako jak jsem já reagoval? Samozřejmě jsem s tím zásadně nesouhlasil. Lze to tady dohledat. Dokonce jsem psal i sportovnímu řediteli a tiskové mluvčí.
- 8.2.2024 - 18:10
- +16
- TommY_D
- Ach jaj 😂 už tam len chýba čo robil keď USA bombardovalo juhosláviou. Je to fakt smutné ako v tejto našej krajine si nikto nevidí dalej od nosa
- 8.2.2024 - 18:16
- +21
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- TurnerSVK
- na twitteri su vsetci kamosi s Rapacom pretoze ako jediny manazer v lige si tam so vsetkymi dopisuje takze tam netreba cakat ze nejaky novinar ohodnoti tento podpis ako velky preslap alebo kakanie do ustocek
- 8.2.2024 - 18:43
- +22
- Aladár Miazga
- Písal som to už dávnejšie. Prokop ako novinár má informácie, v tom je dobrý. Ale po povahovej stránke je to taký ješitný trtko. Keď mu niekto napíše pravdu, tak je schopný sa buď oduť, útočiť, alebo radšej hrať mŕtveho chrobáka.
- 8.2.2024 - 19:11
- +35
- penepi
- Ako športový novinár je kvalitný, ale inak je veľmi arogantný. Dostal trochu "moci" tým, že má relatívne veľké publikum, a už sa cíti ako pánboh. A vystupovanie v tejto veci to len potvrdzuje, úsmevné.
- 8.2.2024 - 19:41
- +25
- omen
- mi tiez pride smiesne, aky je tento podpis "game changer" ale keby podpisal niekto napr. Hudacka, tak uz by bol ohen na streche...
- 8.2.2024 - 19:55
- +16
- Nerkio
- Mna zarazilo že tohto porovnáva s Bucekom.Ako Bucek podpísal KHL ale nieje agresor ktorý mlátil hlava nehlava polovicu rodiny.
- 8.2.2024 - 19:57
- +25
- bigi
- asi je jedno ci to robis sam, alebo len propagujegujes vojnu vrazdenie mucenie atd..
- 9.2.2024 - 7:43
- 0
- hawkie
- No jedno to určite nie je, to si teda nalejme čistého vína...
- 9.2.2024 - 8:07
- +3
- bigi
- ano kazde je ine, ale v tom co je horsie teda urcit "vyhercu" neviem
- 9.2.2024 - 9:27
- 0
- FP-jakubj
- Hudacek za svoju blbost alebo nevedomost moze za 100%, pretoze toto moze zmenit.
U Bartosaka bude iny problem- bud drogy alebo nejaka nevysporiadana trauma z minulosti, s ktorou sa nevyrovnal- s tym musi bojovat sam, ale moze mu pomoct terapeut, kazdopadne je to ako choroba- nemozes za nu resp urcite za to nie je 100% zodpovedny. - 9.2.2024 - 10:45
- 0
- Mato-Mi
- Ale branie drog, ani pitie alkoholu, nie je polahcujuca okolnost.
- 9.2.2024 - 10:47
- +8
- FP-jakubj
- Ako sa to vezme, ked uz sa dostanes pred sud, tak ten nariadi vysetrenie psychiatrom alebo psychologom a popise sa diagnoza. Ked sa vytiahol Scurko-Podľa súdu konal v stave zníženej príčetnosti, prihliadol na posudok psychiatra Petra Fedorčuka, podľa ktorého bol v ťaživej životnej situácii a pociťoval ohrozenie dôležitých hodnôt.
Preto dostal trest, aky dostal.
Ale ano, ak sposobis napriklad dopravnu nehodu, tak je to pritazujuca okolnost- bohuzial nie vzdy ide dotycny aj na vysetrenie resp nemusi spolupracovat. - 9.2.2024 - 10:57
- 0
- HF1989
- Známy z Ba mi hovoril, že na hokeji sa v jeho blízkosti nedá sediet. Najmúdrejší, všetko vie z tribúny, v jendom kuse všetko komentuje
- 8.2.2024 - 20:18
- +17
- ajwen77
- Kto je Prokop 🤔🤔🤔
- 8.2.2024 - 22:20
- +3
- Objektivnost
- v podcaste s marusiakom fakt ukazuje ,,kvality". Nedokaze vyprodukovat 2 suvisle vety bez toho aby tam 10x nespomenul akozeee, akoo, noooo...ako nejaky deviatak na ZS, ked odpoveda pri tabuli.
- 8.2.2024 - 23:37
- +10
- sspp
- presne este ze je tam marusiak lebo ten koktavec ma tam irituje
- 9.2.2024 - 13:48
- +3
- LevTiger
- Vsetci normalni fanusikova SNV zatlacte na klub tak ako v Kladne,nech tento brankar nechyta,lebo sme uz naozaj na smiech.
- 8.2.2024 - 18:07
- +13
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Tatry7
- Máš pravdu,vy v SNV 2x tak.Nakoľko Hudáček de facto nič neurobil,kdežto človek, ktorý bije ženy,vlastnú rodinu,....je len to,čo ráno naložíš do porcelánu.
- 8.2.2024 - 18:24
- +17
- Fanusik21
- Sa pozri kde ty Česi podľa teba,, Dementi,,sa nachádzaju v hokejovej kvalite !!
Ale tebe to aj tak zbytočne budú ľudia vysvetľovať 🧐🙂
- 8.2.2024 - 18:26
- +3
- Fanusik21
- Isteže..
A každým ďalším rokom sa im vzdialujeme pomaličky ešte viac..
Keď skončia ešte hráči ako
Bartanus
Chovan
Svitana
Starosta
Atď...
Tak už nebude ani stačiť 7 legionárov limit tak pôjde rapídne dole liga ešte 🙂 - 8.2.2024 - 18:39
- +3
- aRt
- A potom si precitas ze zahranicni hraci su lacnejsi ako domaci a porovnas si takeho Fejesa s Lunterom a nejde ti to do hlavy ze to moze byt pravda
- 8.2.2024 - 18:43
- 0
- HcKosiceeeeee
- Písal som o rovnako kvalitných hráčoch. Zdá sa ti, že Fejes a Lunter sú rovnako kvalitní?
- 8.2.2024 - 18:49
- +1
- Demon
- Lebo Slovakov je malo a kvoli limitom musia byt podpisani vo vysokych poctoch, takze ti lepsi, az priemerni, si mozu klast podmienky.
Zahranicnych hracov vyberas z ovela vacsieho zoznamu a tak sa tam vzdy niekto najde, kto bude podhodnoteny, vzhladom na vykony.
Predpokladam, ze ti najlepsi su stale jasne drahsi, nez vacsina Slovakov. - 8.2.2024 - 18:52
- +3
- aRt
- Potom sa netreba cudovat ze niektori zacnu mat na salame ked zistia ze tvojmu spoluhracovi co nic nehra davaju raz tolko
- 8.2.2024 - 19:03
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Breadman
- Hanba.
- 8.2.2024 - 18:14
- +3
- aRt
- "Rozprával som sa s @RRapac aj @BranislavRapac pred podpisom o angažovaní Patrika Bartošáka, z herného hľadiska ich chápem. Môže to byť titulová posila, z morálneho je to horšie. Musia sa pripraviť na to, že keď sa teraz k hocičomu ozvú, hodia im to na oči."
Toto je od Prokopa taka Satanovka... - 8.2.2024 - 18:17
- +22
- KI
- Moralisti Rapacovci sa ukazali, ze moralizuju vtedy, ak im je to vhodne. Tento chlapik je na rovnakej urovni ako Miller, ak nie na horsej dokonca.
- 8.2.2024 - 18:19
- +15
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- richardd6
- Nevidíš si ďalej ako od nosa očividne
- 8.2.2024 - 18:33
- +34
- alabik
- Ešte menej .
- 8.2.2024 - 18:33
- 0
- KI
- Počúvaj ma, aké sú pre teba morálne hodnoty v živote?
Lebo toto čo tu predvádzaš nemá obdobu - 8.2.2024 - 18:38
- +15
- alabik
- Aké sú moje morálne hodnoty ?
Napr. to, že ak niekto odsudzuje Hudáčka, že hral v KHL, tak ten istý človek nech odsúdi všetkých Američanov a Kanaďanov, ktorí hrajú v KHL - ku dnešnému dňu je ich tam cca 60.
Moje morálne hodnoty sú postavené na prezumcii neviny, t.z. že keď niekto nebol právoplatne odsúdený, tak ja ho nebudem lynčovať, ako vy tu každý druhý !!!
Ako hovorím v inom príspevku, ktovie koľkí z tých moralistov sú v súkromí obyčajní gauneri !!! - 8.2.2024 - 18:57
- +4
- FP-rivaldo7
- ze sa otec mohol samoudriet, auto mu tiez samohavarovalo.-.. treba to vysetrit
- 9.2.2024 - 8:44
- +4
- Nerkio
- Veď aj žena si to možno len vymyslela (tak mi napísal jeden čo už tu nieje)
- 9.2.2024 - 8:46
- +1
- DraciaTlama
- Neodpíšeš ma BAN
- 9.2.2024 - 10:12
- +6
- DraciaTlama
- Oprava: Strojar,
Akabik Ti neodpíše, má ban.
Tam v predošlom príspevku je preklep. Neodpíše.
Nie "neodpíšeš". - 9.2.2024 - 11:08
- +1
- Sedko NR
- Škoda. Neodpíšeš máš BAN by znelo lepšie.
- 9.2.2024 - 12:29
- +11
- KI
- Morálka (z lat. mos = vôľa, predpisy, mravy) je sústava regulátorov správania človeka (hodnôt, noriem, cieľov, ideí a podobne) vo všetkých sférach jeho spoločenského života, ktorých účinnosť sa opiera o moc verejnej mienky.
Morálka je súbor uznávaných mravných noriem vyplývajúcich z určitého chápania mravných hodnôt, ich povahy a hierarchie. V podstate, bez ohľadu na filozofické prúdy, môžeme charakterizovať morálku ako spoločenský jav, presnejšie ako oblasť ľudskej skutočnosti vymedzenú protikladnosťou dobra a zla a s nimi spojenými normami správania sa človeka v obklopujúcom ho svete, v spoločnosti, vo vzťahu k iným ľuďom či k sebe.
Morálka, čiže morálne hodnoty s prezumpciou neviny absolútne nesúvisia. A to už z dôvodu, že prezumpcia neviny je zadefinovaná v ústave a v zákone.
- 8.2.2024 - 19:10
- +5
- Rimo
- Na základe komentárov je to evidentné 😆
- 8.2.2024 - 19:00
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- KI
- Ľudia, ktorí má poznajú vedia, že nie som zastancom slniečkárov.
- 8.2.2024 - 19:52
- 0
- Dukla43
- No ved ked. Všetko ostatne uz blokli😂
- 8.2.2024 - 18:26
- +3
- Velkybrtok
- Jedna veľká hanba najprv kritizuje keď Miller podpísal v LM a teraz privedie rovnaký grc a zrazu to je v pohode
- 8.2.2024 - 18:23
- +4
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- aRt
- malo vykricnikov davas
- 8.2.2024 - 18:26
- +5
- FilipkoPP
- Zo športového hľadiska je to skvelý podpis pre SNV aj pre ligu.
Z morálneho je to až smutné ako si Riško nasral do úst a obhajuje neobhájiteľné...
- 8.2.2024 - 18:25
- +16
- aRt
- Brano si ho objahuje ze je to jeho podpis
- 8.2.2024 - 18:26
- +1
- FanOfNorth
- oni su jak pat a mat
- 8.2.2024 - 18:39
- +7
- Skiparkžembarok
- S kerbashianom vymetú všetky bary
- 8.2.2024 - 18:30
- +4
- Tatry7
- Ver mi,že tam nie len Kerbashian vymetá bary a obháňa miestne devy
- 8.2.2024 - 18:38
- +5
- snw
- Obhana? To že sa zburali pri jeremiho rozlúčke znamena že obhana?
- 8.2.2024 - 20:24
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Senn
- a ze si prave rapac nasral do huby, tak to ma vobec neprekvapuje
- 8.2.2024 - 18:35
- +5
- Mareeek
- Nechapem tych ludi, sak ano, ked takeho hraca podpisal tak nasral si do ust, na druhu stranu Brankara takych rozmerov potrebujeme, som spokojny, no smutny,
- 8.2.2024 - 18:34
- 0
- omen
- hm, takze"máme urcite morálne zásady" povedali... "verím že tak ako v minulosti budeme klubom ktory pomôže k “restartu” kariéry" tvrdili... zaujimave, ze toto nepovedali i Millerovi... ci za nim sa im nechcelo vycestovat? tam sa nechcelo volat spoluhracom? zaujimave, ze ho nik nechcel v ceskej extralige, preto urcite vsetci manazeri ci spoluhraci o nom hovorili len pekne... niekedy je mlcat zlato a keby sa netvarili ako etalon moralnosti, tak len pokrutim hlavov
najviac je mi vsak smutno zo slovenskych novinarov na twitteri... ja neviem ci preto, ze Rapacovci su taky nunu, tak toto je v poriadku Byt agresivny a mlatit okolo seba ludi je predsa lepsie ako hrat hokej v KHL co i len jeden zapas...
- 8.2.2024 - 18:34
- +29
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Makru
- ako vaši zlatí rapacovci
- 8.2.2024 - 18:37
- +28
- FanOfNorth
- citaj s porozumenim
- 8.2.2024 - 18:42
- 0
- Tatry7
- Ja pevne verím, že to Rapkáči idú u vás na ich veľkého kamaráta Tibora z PP. Moralisti,ktorí mu chodili bonzovať vlastných spoluhráčov...
- 8.2.2024 - 18:43
- +9
- Pukky
- A ktovie, čo si ty vlastne zač?😋
- 8.2.2024 - 19:38
- +1
- Mato-Mi
- Isto si chcel pouzit slovo humanista?
- 8.2.2024 - 18:51
- +3
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Demon
- Kritizovalo by ich urcite ovela menej ludi, keby sa poredtym neboli sami stavali do pozicie, ze su etalon moralky.
Teda nanominovali sa do skupiny "humanistov a liberalov" a nasledne urobili krok, ktory s tymi vyhlaseniami nekoresponduje.
Dokonca taky, ktory mozno dat do priamej paralely ku krokom ineho klubu, ktory za to kritizovali. - 8.2.2024 - 18:56
- +7
- BlackCrow
- Spadla klec R&R
Rozmohl se nám tady takový nešvar - 8.2.2024 - 18:47
- +18
- Demon
- Az trochu lutujem, ze nemam twi...teda X, lebo to by dnes bolo urcite "počteníčko".
A nie len od samotnych bratov, ale aj inych vysokoprofilovych X-akov, ktorych samozvana pozicia neochvejnych moralistov dostava zabrat. - 8.2.2024 - 18:48
- +3
- hawkie
- Volaj to prosím len Twitter
Na nový názov od hentoho narcistu s egom (EM) v podobe nič nehovoriaceho písmena X neskočím. Bola to geniálna soc. sieť, kým tam nevstúpil ten ozembuch... - 8.2.2024 - 20:57
- +10
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- FP-jakubj
- Pri rodinke R sa ale riesi ich farizejsky postoj- kvitujem, ze dali snacu takemu rewayovi rovnako ako Kosice. ALe preco potom za podobny pristup kritizovali LM?
- 8.2.2024 - 19:05
- +4
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Aladár Miazga
- Prišlo na moje slová, že Rišo Rapáč je obyčajný tajtrlík. Vždy všade len fňukal, a teraz keď má mať z toho osoh jeho klub, tak neexistujéééé ...
- 8.2.2024 - 19:05
- +45
- Tatry7
- Ale veď ja to píšem už dávno a mnoho fans ma za to preklína, lebo vraj hral za nás,tak nemôžeš.Ale že tento človek za čias Turbotemna chodil bonzovať vlastných spoluhráčov, ktorí sa v šatni sťažovali na to,že im meškajú výplaty,to je asi prejav charakteru.Rapáč áno,pozdvihol SNV hokej z popola, ale jeho prejav a to všetko,je na úrovni balkánskeho manažéra z Albánska.
- 8.2.2024 - 22:00
- +11
- pucoo
- No a svojho času nás tu kameňovali, keď náš niekdajší GM hovoril o manažéroch balkánskeho typu 😁
- 8.2.2024 - 22:47
- +2
- Nitraaa
- Moralizovat ostatnych a pritom mat sam pokryvenu moralku je na Slovensku narodny sport . Rapacovci by sa hodili do politiky , tam takych potrebuju ako sol
- 8.2.2024 - 19:13
- +37
- aRt
- Prosim ziadni dalsi sportovci do politiky pls
- 8.2.2024 - 19:18
- +5
- FP-jakubj
- Nemyslim si, ze ine povolania su vacsia vyhra. Vid teraz ta myslitelka z NZ, co bola riaditelkou skoly a teraz jej dali trafiku na ustave Dionyza Stura.
- 8.2.2024 - 19:21
- +1
- HcKosiceeeeee
- Však má na to vzdelanie. Čo akože riaditeľka už nemôže byť nič viac iba riaditeľka alebo čo?
- 8.2.2024 - 19:25
- 0
- Standacik
- riaditeľ niečoho nie je vzdelanie, ale pracovná pozícia
- 8.2.2024 - 19:26
- +5
- HcKosiceeeeee
- A to som kam napísal? Čítaj s porozumením.
- 8.2.2024 - 19:27
- 0
- Standacik
- bez názvu...
Však má na to vzdelanie. Čo akože riaditeľka už nemôže byť nič viac iba riaditeľka alebo čo?
Napísal: HcKosiceeeeee / 8.2.2024 : 19:25 - 8.2.2024 - 19:31
- +2
- HcKosiceeeeee
- Vzdelanie som myslel skôr ako vysokú školu a tak. Veď riaditeľkou asi nebude nevedelaná osoba.
- 8.2.2024 - 19:32
- 0
- Standacik
- Viď Robert Vittek a Tipos
- 8.2.2024 - 19:33
- +13
- HcKosiceeeeee
- Tak vieš. Môžu si tam dosadiť koho chcú. Pritom ten Vittek vôbec nemusí byť nejaký človek, ktorý k tomu nemá čo povedať.
- 8.2.2024 - 19:35
- +1
- Standacik
- čiže v tomto prípade na to netreba mať vzdelanie?
- 8.2.2024 - 19:40
- +10
- aRt
- Keby si ty vedel kto kde kazdy robi riaditela, lebo je dobry kamarat s niekym...
- 8.2.2024 - 19:34
- +5
- FP-jakubj
- https://media.giphy.com/media/v1.Y2lkPTc5MGI3NjExMWlnbWJ6OHphcTVmdnQzOHJhZ3A3ZzJ3M21zNmkwNjQxdDN1ODN0MSZlcD12MV9pbnRlcm5hbF9naWZfYnlfaWQmY3Q9Zw/4KLv24CPUoZ0I/giphy.gif
- 8.2.2024 - 19:48
- 0
- FP-jakubj
- Ty by si si s nou mohol podat ruku, pretoze ste obaja uplne mimo realitu.
- 8.2.2024 - 19:29
- +14
- aRt
-
- 8.2.2024 - 19:31
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- FP-rivaldo7
- no to radsej nie, politik Skokan naposledy inicioval peticiu za zakaz pochodu alpskych skriatkov po Poprade... trafeny pukom
- 9.2.2024 - 8:47
- +4
- pepan95
- Možno sa dočkáme scenára Hudaček-Kladno
alebo žeby nie?
- 8.2.2024 - 19:19
- 0
- Nerkio
- Určite nie …
- 8.2.2024 - 19:20
- +5
- Lubino14
- tu nemaju na to gule
- 8.2.2024 - 19:30
- +3
- Demon
- Kedze ich klubovy fb bol ocisteny od disidentov a ich "hanebneho neopravneneho hejtu", aktualne tam jasne vidiet, ze 100% "verejnej mienky" je jednoznacne za jeho prichod a chvali tento uzasny krok kluboveho vedenia.
- 8.2.2024 - 19:31
- +11
- aRt
- titul je titul
- 8.2.2024 - 19:31
- +2
- FP-rivaldo7
- villa nova patriots nepojdu proti klubu
- 9.2.2024 - 8:48
- 0
- penepi
- Má to aspoň jedno pozitívum - po dnešku stratilo bratské duo akékoľvek právo moralizovať, respektíve to im nikto neberie, ale už ich aspoň ani tá slušná časť verejnosti nebude brať ani trochu vážne. Doteraz som mal len Riška za večne ukrivdeného trtka, ale Braňo píše, že to bolo jeho rozhodnutie, takže tiež krásne morálne flexibilný jedinec.
- 8.2.2024 - 19:31
- +34
- pupo
- Obhájili si Scurka čo očakávaš? Prokop každý zápas keď bol na Slovane napísal že v lige nemá čo robiť, hádaj kedy ho to prestalo baviť.
- 8.2.2024 - 19:41
- +4
- penepi
- Prokop hlavne polovicu zápasov na Slovane čumí do mobilu a potom častokrát úplne nezmyselne hodnotí individuálne výkony. Arogantný ješiťák.
- 8.2.2024 - 19:43
- +33
- pupo
- Hlavne sa hokeju prd vyzná
- 8.2.2024 - 19:48
- +21
- Standacik
- Fandiť budem naďalej, ale s tŕpkou príchuťou
- 8.2.2024 - 19:34
- +4
- DraciaTlama
- No, evidentne je trh s hráčmi prázdny.
Tak čo majú robiť?
Teraz vážne. Zodpovednosť je na vedení klubu.
Pokial ich morálny kompas ukazuje, že pre nich je to OK, tak my t môžeme prijať dvomi spôsobmi:
1. Verejne vyjadriť nevôlu, ignore zo strany fanklubu, a pod.
2. Zanadávať si za klavesnicou a ísť na hokej.
Je na každom,ako sa (je)prejaví. - 8.2.2024 - 19:37
- +1
- FP-jakubj
- No ked sa dnes otvaraju Pandorine skrinky, podla mna moze dostat sancu, ale je dolezite, aby ho mal niekto pod kontrolou v zmysle, ze chodi na nejake sedenia pripadne ma probacneho, pretoze uplne v pohode nebude. Potrebuje sa z toho dostat a nejake nadavanie mu uplne nepomoze- alebo teraz zacneme okrikovat alkoholikov a podobnych ludi?
- 8.2.2024 - 19:51
- +1
- DraciaTlama
- FP,
asi somsa nevyjadrila jasne.
Píšemo slušným,nenásilným,verejnom, občianskom vyjadrení činovníkom klubu že s tým nesúhlasím.
Postoj fandov na stránke klubu či FB.
Nie jemu dávať na zápase. - 8.2.2024 - 19:59
- +1
- Kamzík18
- Neviem, myslim že pri podpise akéhokoľvek hráča by mali zvážiť nielen tie hokejové dovednosti ale aj ľudské, morálne atď.. myslieť že niektorým podpisom sa dá “pošpiniť” meno klubu, nahnevať vlastných fanúšikov a pod… nuž ja ti nevím..
- 8.2.2024 - 19:40
- +4
- MHC80
- mozno najvacsia hviezda ligy, mozno najproblemovejsi hrac ligy
- 8.2.2024 - 19:42
- +4
- Cia
- GM Janosik brankar Janosik tak co cakat?
- 8.2.2024 - 19:45
- 0
- LukašŠariš
- Tento: Skôr pasuje do LM ku pánovi Ľ. Každopádne Riško má tiež "dobrý nos"
- 8.2.2024 - 19:46
- +3
- JohanHV71
- Dobrý nos má hlavne Bartošák
- 8.2.2024 - 19:49
- +11
- Tatry7
- Riško je na rovnakej vlnovej dĺžke, ako pán Róbert. Lebo ja som nikdy v histórii ligy nevidel,aby GM stál na striedačke (mimo ineho) a tam vulgárne častoval rozhodcov a hráčov súpera,to je hodne tak HK Azerbajdžan
- 8.2.2024 - 22:03
- +12
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- omen
- inac ja uz len cakam kedy sa podari niekomu podpisat u nas tych kanadskych reprezentantov, ktory su podozrivi zo znasilneni... este tiez nie su odsudeni Treba im dat sancu
To budu ini game changeri
- 8.2.2024 - 20:02
- +19
- Wana
- Som nevedel že GM Spišskej je Chrapač...
- 8.2.2024 - 20:05
- +10
- Tatry7
- A ešte aká....
- 8.2.2024 - 22:04
- 0
- majco
- Prokop,Runák a Toth-Vaňo ako ste zrazu stíchli.Naši ludia fungujú aj v novinárskych radoch.Ako ste sa predbiehali v príspevkoch a odbavovali sa na Hudáčkovi.Zrazu ste ticho a dávate si klobúčiky do statusov.Morálny kompas máte nastavený bohužial iba na jeden smer.
- 8.2.2024 - 20:05
- +41
- Sedko NR
- Čo sa týka Prokopa nechápem , že to ľudí prekvapuje. Stačí ho chvíľu čítať a človeku dojde čo je zač
- 8.2.2024 - 20:15
- +23
- Airbag0910
- Pravda, Runak ma v tomto sklamal ale u Prokopa sa to dalo asi čakať
- 8.2.2024 - 20:18
- +22
- Sedko NR
- Tak tak.
- 8.2.2024 - 20:32
- +2
- Jimmy Tulipan
- Toth-Vano celkom v pohode dal.
Runak snal klobucik a Prokop len ukázal čo sa o ňom uz vedelo.
Takisto ako bratia má plnú hubu morálky, iba ak sa im/mu to hodí. - 8.2.2024 - 20:49
- +19
- bigi
- aj runak v diskusi povedal ze to zle napisal a ze ten klobucik mal byt v uvodzovkach
- 9.2.2024 - 7:57
- +3
- Izo
- Zrazu keď ide aj na nich hejt od ľudí nie len tu na H.P. a FB , ale aj na platforme X , tak si ,,žehlia,,.
Lebo sa boja že prídu o sledovateľov… - 9.2.2024 - 9:38
- +18
- hawkie
- Totika poznám aj osobne (z jednej amatérskej florbalovej ligy
), a dlhodobo si myslím, že ako novinár (hoci stále dosť mladý) patrí ku kvalitným (aj napriek mladému veku). Je slušný, inteligentný, trošku aj taký geek. Arogantný Prokop mu nesiaha ani po členky... Maťo najmä nemá vybudované také konexie, ako Prokop, aj na Twittri je menej konfliktný.
https://twitter.com/Totik96/status/1755640269934932031 - tuto sa napr. za seba vyjadril, hoci to nebolo tak kritické, ako by sme tu viacerí očakávali. Tiež sa mi to nepáči, ale jeho by som asi v takej miere nekritizoval... - 8.2.2024 - 21:04
- +10
- dominator97
- pise ale, ze sa ich nesnazi zastavat, pritom robi opak...
- 8.2.2024 - 22:15
- +2
- totik
- Teraz ma zaujíma kto si.
(ten geek beriem ako pochvalu)
Ja s Rapáčovcami nemám žiaden vzťah. S Braňom som sa v živote nerozprával a s Rišom som sa stretol len raz pri natáčaní jednej relácie. Správ som si s každým vymenil len pár a aj to keď som riešil pracovné veci.
Čiže u mňa to nie su žiadni moji ľudia.
A prečo som nekritizoval tak ostro ako napríklad pri LM tam vysvetľujem.
Hudáček je za mňa iný prípad, práve kvôli minulosti a faktoru Rusko a KHL, čo je pre mňa oveľa horšie ako toto.
Možno som sa vyjadril zle a nemal som tam písať nič ďalej po tom, že s tým nesuhlásim. Chcel som ale vysvetliť ako vidím ja ten rozdiel medzi tým, keď takého hráča podpíše LM a SNV.
Asi od obeda od kedy som sa to dozvedel som nad tým podpisom rozmýšľal a uvažoval či a čo k tomu napísať. A stále nad tým rozmýšľam, lebo chcem veriť a verím, že Rapáčovci si to naozaj 100x premysleli a veria, že naozaj ľutuje čo urobil a že naozaj mu veria, že sa zmení.
Možno je to z mojej strany naivné, možno to nie je dobré. Možno o týždeň o mesiac oľutujem, že som nemal iný názor.
Ale oni sú pre mňa jedni z mála ľudí v našom hokeji, u ktorých mám nádej v ich morálne hodnoty a to, že toto naozaj robia s dobrým úmyslom.
Za svojich pár rokov kariéry a najmä od covidu a začiatku vojny ma už toľko športovcov svojimi názormi sklamalo, že je vo mne možno aj nejaký odpor pripustiť si ďalšie sklamanie alebo sa mi možno mierne posúvajú morálne hranice, aby to ďalšie sklamanie neprišlo? Sám neviem a stále nad tým rozmýšľam.
Ale aby to zaznelo aj jasne, ten podpis sa mi nepáči a nesúhlasím s ním a zle ho odkomunikovali. Mali verejne hneď pri predstavení priznať, že áno prichádza hráč s takouto a takouto minulosťou a berieme ho kvôli tomuto a tomuto. Toto za mňa nezvládli.
Možno je to slabé vyhradenie sa a mal by som byť ostrejší. Úplne chápem, ak má niekto takýto názor.
A ak si myslíte, že si za toto zaslúžim kritiku tak pokojne, ja budem len rád, aspoň si pozriem aj iné názory, čo ma môže len posunúť. Ale prosím slušne a konštruktívne. Kričanie a nadávanie nikomu nepomôže. - 8.2.2024 - 23:58
- +22
- hawkie
- Napíšem Ti potom PM
A pohoda Maťo, netráp sa tým. Isto budú aj takí, čo budú kritizovať, a ja pochopím, že v tom chceš vidieť aj dobro (a veríš úsudku/plánu Rapáčovcov - ok, legit názor), a to je dobré
Na druhej strane, ja dám taký netriviálny príklad morálnej dilemy (a to som sám brutálnym odporcom moskaľov/vatnikov) - koho prípad je horší - Bartošáka alebo Jula Hudáčka? Osobne napr. nemám vedomosť o tom, žeby Julo zbil svoju manželku alebo otca; veď kks, má deti, snaží sa ich (verím tomu) dobre vychovať. Popri tom si robí tú svoju trápnu huda-show, ale osobne verím tomu, že on to robí úprimne pre fanúšikov, lebo to asi má v krvi, že ich chce tým zabávať. Robil to v KHL, robí to aj v DELke. Epizóda KHL ale je tá, ktorá pri ňom hodí najviac výkričníkov...
Viem, strašne debilný príklad, ale tým chcem len to zdôrazniť, že Bartošákove činy z minulosti by sa nemali brať na ľahkú váhu. - 9.2.2024 - 0:13
- +2
- totik
- Do tohto porovnávania asi fakt nechcem ísť. Respektíve nie som si istý ani jednou odpoveďou.
Hudáček sa ale kritizoval za to, že tam podpísal zmluvu a ja osobne som potom reagoval na jeho vyjadrenie. To bolo podľa mňa zlé na veľa úrovniach.
A áno, Bartošákove činy sa na ľahkú váhu nemôžu brať. Dostal už milión šancí a veľakrát zlyhal, ublížil viacerým ľudom.
Každopádne áno, keď už ho zobrali tak mali povedať čo urobil, "neschovávať" to a vysvetliť prečo ho berú.. Kritizovaní sú zaslúžene. - 9.2.2024 - 0:23
- +4
- FP-jakubj
- Treba povedat, ze do Bartosaka sa kopne jednoduchsie- uz ma zapis za domace nasilie, potom problem s drogami a trestne oznamenie za napadnutie od otca- Ten otec sa ale vyjadril, ze tym chce synovi pomoct. Ci uz Bartosak nezvlada sport po psychickej stranke alebo mu skodia drogy, s ktorymi nevie prestat, tak by sa nemal odsudzovat- je to smutny pohlad, kolko ludi vie Bartosaka odsudit, ale kolko latentnych alkoholikov je na Slovensku? Kolko je u nas domaceho nasilia, ktore sa neriesi? Treba povedat, ze pomoc alkoholikovi resp cloveku zavislemu na drogach alebo s psychickymi problemami je tazke, pretoze v prvom rade on sam si musi uvedomit, ze ma problem a chciet s tym nieco urobit. Ono to je tak aj s domacim nasilim, su zeny, ktore mozes pokojne izolovat od nasilnika a ony utecu a vratia sa k nemu. Nie vsetkym sa da pomoct, ale ked spolocensky sa uznsieme, ze tym ludom nepomozeme, tak ich odsudime vsetkych- bud sa upiju alebo niekoho zabiju a skoncia vo vazeni.
Hudacek je iny pripad, on balansuje na hrane, na jednej strane si sype popol na hlavu, na druhej podava na kritikov trestne oznamenie a ked ma svoj postoj vysvetlit, tak radsej utecie- vid cesky novinar a jeho otazky. Je to taky ten policajt, ktoremu pride zena nahlasit domace nasilie, on to zaeviduje a posle ju domov. Vlastne je to celkovo problem Slovenska, nevieme riesit problemy a neschopnost z minulosti.
Zoberte si, milion prispevkov, kopete do seba, lebo Rapacovci najskor kopali do LM a teraz zase vy kopete do nich. Pritom problem je vyssie popisany, Bartosak ma nejake prolemy, moze ich riesit, ale potrebuje vidiet aj nejake svetlo na konci tunela. Mozno k tomu svetlu nedojde, ale tak uz to v zivote je, no nema zmysel tym ludom neist naproti so svetlom. Tak ako pomahame alkoholikom a dokazu sa vyliecit, tak by sa malo pomahat aj ludom s psychickymi problemami.
Na zaver by som mozno vytiahol riesenie pandemie- vsetci hovoria, zeby sme si mali sadnut za stol a zhodnotit postupy a riesenia.
Co spravime na Slovensku? Urobime komisiu z ludi, ktori su uplne mimo- lekar, ktory ma specializaciu ortopedia, pravnici, co absolutne nemaju sajn o prave a podobne individua. Pripadne ten kuchar M.H., ktory za LSNS chce zastavit WHO, to je myslim pekny priklad Slovenska, kuchar ide poucovat ludi s x rokmi praxe a relevatnym vzdelanim, ako sa to ma robit. Samozrejme, ze ked problemy nechame riesit cloveka bez akychkolvek znalosti, tak to dopadne katastroficky. No a na Slovensku tak riesime mnoho problemov. - 9.2.2024 - 10:40
- +4
- Tyna85
- Ak má taký problém s alkoholom a drogami, myslíš že by nebolo lepšie pre neho najprv si vyriešiť svoje problémy a až potom ďalej hrať hokej?
Lebo zatiaľ všetky pokusy o druhú šancu zlyhali a to popritom aj hral. Či aj ten stres zo zápasov, výkonov nie je ten spúšťač.
Zároveň je otázka ako si už písal či sám si uvedomuje, že má problém a chce to riešiť. - 9.2.2024 - 11:26
- +5
- FP-jakubj
- Moze byt, ze prestavka od sportu by mu pomohla- vid clanok
https://sport24.pluska.sk/hokej/ostatne/co-prezradil-psycholog-bartosakovom-lieceni-nizsie-padnut-nemohol
Urcite je otazkou, aku podporu bude mat v SNV, pretoze evidentne potrebuje niekoho, kto s nim bude pracovat. Moze to zvladnut, existuje totiz viacero pristupov, ale je to aj na nom, aby nepodlahol. - 9.2.2024 - 11:53
- +1
- FP-jakubj
- Je tu este jeden clanok, ak by mal niekto aj idnes predplatne
https://www.idnes.cz/hokej/extraliga/patrik-bartosak-psycholog-zdenka-sladeckova-problemy-psychika-alkohol-prerusena-kariera.A191118_175249_hokej_cig - 9.2.2024 - 11:54
- 0
- Objektivnost
- Už prestaň konečne zasierat diskusiu nespočetným množstvom príspevkov o tom ake obete su alkoholici a fetaci. Staci to napísať 1-2x a nie dookola to tu omielat. Az mas takú brutálnu potrebu pomáhať, tak zacni robiť psychológa a realizuj sa kolko ti hrdlo raci. Tu je to uz otravné
- 9.2.2024 - 12:32
- +8
- FP-jakubj
- Dakujem za tvoj prispevok, ako vidis, niektori ludia su otvoreni diskusii a tak diskutujeme.
- 9.2.2024 - 13:01
- +5
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- DraciaTlama
- Objektívnosť: FP Jakub"nezasiera" diskusiu a mne osobne jeho príspevky prinášajú výborný pohľad ny vec z iného uhlu pohľadu. Pokiaľ s nim nesuhlasis, argumentuj ale neurazaj. Resp. ho nečítaj.
- 9.2.2024 - 13:03
- +4
- Tyna85
- Nemusíš to čítať, ja som sa pýtala a som rada, že mi odpovedal. Tak kľud.
- 9.2.2024 - 13:14
- +2
- Objektivnost
- Velmi rad by som jeho prispevjy nečítal, ale ked prida do 1 diskusie konkretne a presne 23!!! príspevkov o tom istom, neda to preskočiť. Diskusia tu nema funkcionality na skrytie prispevkov od diskutujucich.
- 9.2.2024 - 13:38
- +2
- Tyna85
- Stále máš možnosť to nečítať. Dá sa to úplne jednoducho preskočiť. Nerob drámu z ničoho.
- 9.2.2024 - 14:36
- +2
- Westbeast0
- Keby sem prišli tento prestup obhajovať sami Rapáčovci, nerobili by to lepšie...
- 9.2.2024 - 12:49
- +4
- DraciaTlama
- Totik,
Krasne napísané. Ja ti to verím.
A áno ak vy to odkomunikovali ako si baznacil, bola by úplná nálada.
Nuž šetria na dobrom PR. - 9.2.2024 - 7:58
- +2
- Nerkio
- Totik za toto klobúk dole.Treba ale chápať aj nás.Duo R si týmto podpisom a tuto reakciu doslova koledovali a necudovala by som sa keby ze sa teraz ozve Luptak alebo predstavitelia Humenného a dali by im ochutnať ich vlastnú medicínu,zaslúžili by si.
- 9.2.2024 - 0:14
- +20
- omen
- fakt klubuk HORE, ze ste prisli sem do "jamy levovej" vyjasnit svoje statusy... ale neda mi... "Hudáček je za mňa iný prípad, práve kvôli minulosti a faktoru Rusko a KHL, čo je pre mňa oveľa horšie ako toto" Ak si postavim vedla seba cloveka, ktory je zmateny a nechape co spravil a skor sluzi ako "uzitocny blbec" a cloveka, ktory mlati svojich bliznich a sadne za volant opity... nemam o com
- 9.2.2024 - 7:50
- +10
- totik
- Aj pre Gerlach2655 nižšie.
Nemyslel som to tak, že jeden čin je horší ako druhý. To v podstate potom riešim aj nižšie s Hawkie.
myslel som to tak, že keby podpísali hráča z KHL tak pri tom ako vystupujú by som tam zrejme nevedel nájsť pochopenie a to by bolo pre mňa horšie
+ ja som u Hudáčka reagoval na jeho vyjadrenie - 9.2.2024 - 9:00
- +2
- bigi
- nesuhlasim v tom ze nema o om. clovek ktory ide dobrovolne propagovat vojnu zabijanie vrazdenie mucenie, znasilnovanie zien a deti (nech si to sam pred sebou obhajuje ako len chce)je na tom rovnako ako ten co priamo napada svojich blizkych alebo soferuje napity. v com je podla teba ten clovek iny?
- 9.2.2024 - 9:30
- +2
- FP-jakubj
- Na alkoholizmus existuju predispozicie, nie je to tak, ze sa niekto stane alkoholikom. Vacsinou to ma nejaky spustac- bud v tom ludia vidia riesenie nejakeho problemu alebo to maju naucene ako zvyk- ked vidis denne otca popijat a bit mamu, tak sa sanca zvysuje aj u teba, ze budes pit ci mat skolny k nasiliu. Tie vzorce spravania z domova jednoducho podvedome preberame.
Hudacek ale za svoju blbost moze sam, pretoze neprijima argumenty od ludi, ktori toho vedia viac nez on. Hovori sa tomu Dunning Kruegerov syndrom - 9.2.2024 - 10:49
- +4
- bigi
- predispozicia je jedna vec druha je ci sa tym alkoholikom stanes, takze stale si za to moze sam, apropos u bartosaka je ten alkohol ta najmensia vec
- 9.2.2024 - 16:22
- 0
- FP-jakubj
- Snazim sa len povedat, ze tych faktorov je niekolko a netreba hned ludi odsudzovat- ako to robi vela ludi aj tu v diskusii, ktori zivot vidia zrejme ciernobielo- bud si nas alebo proti nam.
- 9.2.2024 - 16:26
- +1
- bigi
- ono prvy problem celej tejto diskusie je v tom co rapacovci pisali ohladne inych klubov ktore brali problemovych hracov.
a za druhe faktorov moze byt viac ale zalezi len na tebe samom ako sa k tomu postavis. a alkoholizmus je v podstate choroba ale taka za ktoru si mozes sam - 9.2.2024 - 20:00
- +1
- FP-jakubj
- Suhlasim s prvym odstavcom, vyssie som pisal prispevok s podobnym obsahom.
To samozrejme ano, ale nie kazdy ma rovnako silnu volu- niekto dokaze prestat fajcit, iny potrebuje naplaste. Keby sme vsetci boli takto rezilientni, tak nemusis kopec zavislosti liecit. Na alkoholizmus maju predispozicie ludia, ktorych rodicia nadmerne pili. - 9.2.2024 - 21:15
- +1
- DonCorleone
- Bohužiaľ pre Vás Martin, toto vaše vyjadrenie bolo veľmi nešťastné. Samozrejme chápem, že ten účet na Twitteri/X je osobný a prezentujete tam svoje vlastné názory. Ale obhajovať sa tým, že im veríte lebo máte podobné zmýšľanie si trochu odporuje s prácou novinára, ktorá by mala stáť na faktoch a nie na pocitoch alebo domienkach. Vystáva potom otázka čo všetko by ste im bol ochotný uveriť a ako veľmi viete byť objektívny ohľadne bratov R a celého hokeja SNV. Myslím si, že to čo spravil Bartošák je porovnateľné s tým čo urobil Miller a môj osobný názor je, že si to zaslúži rovnako ostrú kritiku akú ste predviedli s kolegami Runákom a Prokopom keď LM podpísal Millera (čo bolo samozrejme tiež morálne strašné rozhodnutie). Je mi ľúto, že ste sa nechal opantať nejakou zhodou názorov v iných oblastiach života a subjektívne ste tento príchod veľmi jemne odsúdil. Považoval som Vás za rovného človeka, ktorý vie odsúdiť všetko nemorálne konanie a nie to selektovať podľa toho, kto má aký názor na svet.
Každopádne Vám prajem veľa úspechov v ďalšej novinárskej kariére a pevne dúfam, že si z toho všetci zoberieme ponaučenie a prestaneme glorifikovať niektorých GM. Pretože ako sa ukázalo včera ani jeden z nich nie je lepší ako ten druhý alebo tretí. Ak je vidina víťazstva, tak sa strácajú morálne zásady a ohýbajú chrbtice v každom klube. - 9.2.2024 - 8:01
- +14
- totik
- Vysvetľujem v tom tweete prečo som k tomuto pristúpil inak. Podľa mňa by sme mali prihliadať aj na minulosť ľudí.
Ale ako som povedal, možno sa na to pozerám zle. - 9.2.2024 - 9:03
- 0
- DonCorleone
- Ja netvrdím, že sa pozerajme na Ľuptáka nejako inak ako doteraz. Tie jeho kauzy sa s ním budú tiahnuť až do konca jeho "kariéry" a úplne zaslúžene. Ale sám vravíte, že treba prihliadať na minulosť ľudí. Jeden ako 15 ročný šikanoval spolužiaka odporným spôsobom. To je samozrejme nepriateľné a nechutné. Druhý zbil ženu, za čo ho LA Kings vyhodilo. Ďalej zbil vlastného otca, šoféroval opitý a aj pod vplyvom iných návykových látok. Neprišiel na tréningy a dokonca aj zápas. A toto všetko vykonal ako svojprávny dospelý chlap. Za mňa to sú úplne rovnaké prasačiny, ak si to dám do porovnania. A predsa ste ako novinári zvolili úplne inú rétoriku, ktorá stojí na tom, že jeden z bratov povie, že volal s XY ľuďmi a aj so samotným hráčom, ktorý sa chce zmeniť. To nie je dobrý argument. Hlavne keď Millerovi nechceli dať šancu sa zmeniť. Bartošáka nedali dokopy v USA ani v Čechách a môj názor je, že ho nedajú dokopy ani v SNV. Ale predpokladám, že keď z toho bude titul, tak to bude stáť za to a bude sa celá SNV velebiť.
- 9.2.2024 - 9:26
- +13
- FP-jakubj
- Ked hovoris o svopravnosti, tak kvoli nej na neho otec podal to trestne oznamenie. SUd by nariadil vysetrenie u psychologa a psychiatra a podla ich doporuceni by nasledne mal postupovat- ci uz s plnou alebo obmedzenou pravnou sposobilostou.
- 9.2.2024 - 10:51
- 0
- DonCorleone
- Zjavne sa teda vyznáš do psychológie, keďže mama v odbore pracovala. Ty teda tvrdíš, že toto čo robil Bartošák môže byť choroba. Tak potom môže byť aj to čo robil Miller choroba? Alebo sa mýlim? Zaujíma ma tvoj názor na to.
- 9.2.2024 - 11:02
- +3
- FP-jakubj
- Precital som si nieco o jeho pripade, dvaja sikanovali postihnuteho spoluziaka- dostali sa pred sud a boli odsudeni- tu sa ale noznicky otvaraju- kym ten druhy sa rodine osobne ospravedlnil, tak Miller splnil len to formalne ospravedlnenie- nemyslim si, zeby on mal nejaku chorobu, inak by mu cinnost stopli po vysetreni, ktore nariadil sud. Moze byt, ze je rasista- pred 80 rokmi by v USA nemal problem, no dnes je to velmi citliva temu a najskor kvoli tomu s nim viacere kluby radsej prerusili kontakty. U nas rasizmus ale nie je az taka tema, takze siel do Mikulasa a odtial sa presadil do KHL. U Bartosaka mozes vidiet sinusoidu, raz je hore, potom dole, u Millera toto nevidiet a nezda sa, zeby mal teraz nejake problemy.
- 9.2.2024 - 11:43
- +1
- DonCorleone
- A vieš nejako potvrdiť, že sa Bartošák ospravedlnil priateľke? Lebo podľa tejto teórie, by mohol byť Bartošák sexista, ak by teoreticky mohol byť Miller rasista. Ale inak vďaka za tvoj komentár a snahu ale ja nevidím rozdiel medzi nimi dvomi. Jediní je ten, že Miller išiel do LM a Bartošák ku vám.
- 9.2.2024 - 12:31
- +4
- DonCorleone
- *Jediný
- 9.2.2024 - 12:50
- +1
- FP-jakubj
- https://isport.blesk.cz/clanek/blesk-sport/371690/exkluzivne-bartosakova-pritelkyne-promluvila-o-nasili-i-rozchodu.html?fb_comment_id=2514379705298311_2514732758596339
Mozes si to precitat, vlastne aj ked nanho otec podal to trestne oznamenie, popisuje to v style, volal mi otec jeho zeny, aby som tam siel lebo Patrik opat vystraja, vtedy sa mali pohadat a mal ho tresnut o dvere vedlajsieho bytu.
U zien je to niekedy sporne, pretoze nasilnika dokazu obhajovat, no pri nom stoji aj rodina a neviem, ci je to nahoda, ked Blesk pisal, ze krizy mava vzdy v novembri.
Zaujalo ma, ze sud teda domace nasilie v LA nepotvrdil napriek tvrdeniu policie. Je tam teda trochu hmly v tom, ako to v skutocnosti bolo- ale pri Bartosakovi vnimam tu krivku, raz je hore a inokedy je dole. Miller svoje konanie vzdy lutuje v style, ako ked ti to poradi pravnik, spravis to najnutnejsie, ale chyba tam ten krok, kedy by si si povedal, ano verim mu, ze sa zmeni. Samozrejme, niektori toto dokazu zahrat, ale to by bolo na inu debatu
- 9.2.2024 - 12:57
- +1
- Demon
- Tak ale toto je uz inak zjavne pouzivanie dvojakeho metra.
Bartosaka tu dookola obhajujes psychcickymi problemami a hentakymi vplyvmi a ako mu treba pomoct a u Millera sucho skonstatujes, ze "moze byt, ze je rasista".
No to moze byt, ale moze aj byt, ze je to len blbec, ktory bol v puberte velky frajer.
Ale tiez moze byt, ze sa ho snazis vykreslit v co najhorsom svetle, aby pri nom Bartosak vyzeral, ako ten lepsi, teda "mensi problem". - 9.2.2024 - 14:15
- +6
- FP-jakubj
- Musis si uvedomit, ze Miller je American a tam je rasizmus vnimany uplne inak ako u nas. Vsetky kluby z NHL s nim ukoncili akukolvek hoc aj potencionalnu spolupracu- vyplatili ho z podmienok a hotovo. Dostal snacu v Mikulasi a potom odisiel do Ruska, kde pokojne moze hrat hokej- nemusi to byt nutne zly clovek, ale jeho postoj k jeho cinu sposobil, ze sa kluby zariadili tak ako sa zariadili- spolupachatel sa tomu cernochovi ospravedlnil aj osobne, cize urobil krok navyse oproti tomu, co mu nariadil sud.
Bartosak mal viacero problemov, popravde som nerobil dlhodobu resers, co vsetko z toho nakonic bola pravda a co len nanho niekto vytiahol, kazdopadne ma problemy, riesi ich a podporuje ho v tom aj rodina. Miller svoju sancu dostal mimo USA, ak by pre nas bol alkohol a domace nasilie taka no go tema ako rasizmus v NHL, tak by som ten hnev na Bartosaka pochopil, ale takto, kde u nas nie je velky problem prakticky nic- na Slovensku som dokonca pocul, ze korupcia je nastroj budovania silneho statu. Covid pre polovicu ludi neexistoval, alkoholizmus a domace nasilie, nie je problem, teraz sme vyriesili trestne sadzby. Na Slovensku prave nevieme priznat, ze nejaky problem mame, pretoze ho minimalne tak 1/3 alebo 1/2 hned spochybni, ze existuje. Preto to tak na Slovensku aj vyzera. - 9.2.2024 - 14:41
- +2
- Tyna85
- Ja som sa včera dozvedela od jednej pani, že na Slovensku máme LGBTQ propagandu všade denne na úradoch, školách, parlamente a v TV. A zároveň vraj na LGBTQ ľudí nikto neútočí to si len vymýšľajú.
Všetko sa dá spochybniť ak niekto vidí len to čo chce vidieť. - 9.2.2024 - 14:58
- +4
- FP-jakubj
- Korupcia sluzi na budovanie silneho statu resp na najvyssich miestach neexistuje, Covid nie je infekcna choroba a plne nemocnice boli len kvoli kseftom. Ta skupina ludi, ktora toto tvrdi je dost velka a vsadepritomna, popisal som to v poslednom prispevku o problemoch s tabulkami.
- 9.2.2024 - 15:02
- +5
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- roman
- Keby som si robil dezolé bingo, tak už by som ho mal. Takže, sbohem a dík za ryby.
- 10.2.2024 - 4:20
- +4
- strojar
- Toto sa mi páči.
Prihodiť do Bartošákovho násilníctva, alkoholizmu a fetovania troška covidu, troška korupcie na Slovensku, troška Fica a je to vybavené.
Bartošák je fajn chalan, nepopieral covid, nekorumpuje a ani nepodporuje Fica. - 9.2.2024 - 15:45
- +3
- FP-jakubj
- Od teba necakam pochopenie zlozitych problemov, ked ti robia problem aj omnoho jednoduchsie
- 9.2.2024 - 16:05
- +14
- amaskiea
- nemieša, len treba vnímať, prečo uvádza aj tie iné okolnosti, pomiešal to mechanicky dokopy strojar, aby to mohol proti nemu použiť, taký bežný strojarov argumentačný klam
- 9.2.2024 - 18:45
- +10
- strojar
- A zase tá istá stará páska.
Už to vymeň. - 10.2.2024 - 8:03
- 0
- amaskiea
- to chce určite veľa malichernosti v sebe, aby si za toto vydržal tak dlho urazený, čo?
- 10.2.2024 - 8:28
- +4
- strojar
- Tú pásku nezabudni vymeniť.
Máš ju zadrhnutú. - 10.2.2024 - 9:52
- 0
- Tyna85
- To vieš jak ego bolo zranené 😀
- 11.2.2024 - 13:35
- +4
- FP-jakubj
- Ak ta to viac zaujima, nastuduj si nieco o reziliencii. Ja uz som tu povedal vsetko.
- 9.2.2024 - 21:25
- 0
- Gerlach2655
- Hudacek ktory sice hral khl ale ktory zije usporiadanie s rodinkou slusny zivot bez skandalov je horsi ako bartosak co svoju rodinu tlkol,chlastal a fetoval ? Ako prepac dalej som tvoj prispevok ani necital...zijeme v nejajej asi fakt zvratenej dobe...
- 9.2.2024 - 8:50
- +25
- FanOfNorth
- tiez ma to fascinuje
nestacim sa normalne divit, co niektori dokazu zo seba vyplut
- 9.2.2024 - 13:26
- +1
- Gerlach2655
- A este chalan za to dostane od miestnych moralnych autorit pochvalu,clovek uz nevie ci ma plakat alebo sa smiat 😅 nemam velke iluzie o ludoch uz
- 9.2.2024 - 13:36
- +4
- FP-jakubj
- Pretoze Bartosak ma evidentne problem, ktory sa snazi riesit- niekedy mu to ide lepsie, inokedy horsie.
Hudacek je taka specialna epizodka, premyslam, k comu by som ho prirovnal. On ma pred sebou problem, ale nevidi ho a ked ho nanho upozornis, tak ti tvrdi, ze ten problem neexistuje. A v tom spociva prave to nebezpecenstvo- ak sa budes tvarit, ze problem nemas, tak je to horsie, ako zlyhavat v jeho rieseni. - 9.2.2024 - 13:47
- +2
- FanOfNorth
- nebezpecenstvo dokonca... pre koho? pre koho je hudacek nebezpecenstvo preboha? ... za to bartosakovi ked nepojde, alebo bude riesit svoj problem horsie ako pises, tak je v nebezpecenstve muzstvo, ludia okolo neho
- 9.2.2024 - 14:16
- +5
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- FanOfNorth
- to bolo pisane ako holy fakt, nie ako ironia, ani vtip
- 9.2.2024 - 14:35
- +6
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- FP-jakubj
- O realiach z Ruska som tu nedavno pisal, tak si to najdite medzi mojimi prispevkami, pripadne si najdite diskusie o Hudackovi.
Skusim to popisat jednoducho
Problemy hokeja na Slovensku
1.malo hracov
2.stare stadiony
3.slaby marketing
4.malo penazi
5.nizka uroven vzdelavania trenerov
6.nizka uroven vzdelavania rozhodcov
7.dopln vlastne
Ked ktokolvek vytiahne akykolvek z vyssie uvedenych problemov, tak je
1.slnieckar
2.policajt
3.sorosovec.
4.americky agent
5.gestapo
6.dopln vlastny nazov nepriatela
Tie problemy som len tak strelil a aby sme neboli offtopic, ale ktokolvek vytiahne nejaky zavazny problem, narazi hned na skupinu ludi, ktora hned vytiahne karticky z druhej tabulky. Takto nejak vyzera riesenie akychkolvek problemov na Slovensku, vedie sa nekonecna diskusia, pretoze argumenty nie su, ale boj musi byt. Teda argumenty nie su, pretoze na Slovensku moze kuchar vysvetlovat infektologovi, ako je on mimo a treba ho lyncovat. - 9.2.2024 - 14:59
- +8
- strojar
- Ešte si v prvej kategórii zabudol
8. Nízka úroveň fanúšikov
- 9.2.2024 - 15:53
- +1
- evgeni71
- veru, ešte že si sa pripomenul
- 9.2.2024 - 21:29
- +7
- radopKE
- Vtipné? Nie. Ale pravdivé.
- 9.2.2024 - 18:22
- 0
- Wana
- Ani fň by som nepovedal keby ho podpíšu pred sezónou s vyhlásením: Podpísali sme Patrika aj napriek jeho minulosti. Pri podpise sme si dali jasné pravidlá, ktorých sa bude musieť držať. Otestujeme si ho už aj počas letnej pripravy. Je to možno jeho posledná šanca. Každý si za určitých okolností zaslúži druhú, tretiu šancu. Ale toto je čistá Chrapáčovina ísť za úspechom aj cez mŕtvoly ehm obete domáceho násilia... Toto je šport, v mladých má formovať morálno-vôlove vlastnosti. Decká v Spišskej dostali pekný vzor...
- 8.2.2024 - 20:12
- +33
- DraciaTlama
- Wana,poTpis
- 8.2.2024 - 20:15
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- aRt
-
- 8.2.2024 - 20:18
- +3
- Demon
- Preco sa durdis?
Lebo ludia 2 sebestrednym pokrytcom, ktori maju castu potrebu sa verejne vyjadrovat a ich nohsledom, s ktorymi si vzajomne hladkaju ega, teraz vyhadzuju na oci, ze nie su take jagave hviezdy, za ake sa sami povazuju a maju dvojaky meter na "tych druhych" a "svojich ludi"? - 8.2.2024 - 20:22
- +9
- aaaaaa
- Prečo mi bol zase vymazaný normálny príspevok ...sú tu horšie príspevky a nič ale už aj tu sú si rovný a rovnejší 😅
- 8.2.2024 - 20:20
- +3
- DraciaTlama
- Aaaaaa, mrkla soto.
Vymazané to bolo spravne.
- 8.2.2024 - 20:23
- +2
- aaaaaa
- Dôvod ?
- 8.2.2024 - 20:24
- 0
- DraciaTlama
- Progresivci,dezolati,hudacek a celý ten príspevok je osocujuci.
Nižšie si to napisal slušne.
Vidíš že sa to dá. - 8.2.2024 - 20:35
- +3
- aaaaaa
- No typická vlastnosť tých tzv.najmoralnejsich ...či už novinárska elita , ľudia typu Rapač a podobne .
Čo vždy dokazu dať 20 príspevkov , napísať tri články keď idú o niečom poučovať a presadzovať jediný správny názor a kazdy kto má iný je zaostalý , dezolat a podobne .
Ale ak sa to týka ich , tak zrazu áno morálne nie úplne ok ale chápem situáciu vzhľadom na boj o titul alebo radšej ani žiadny koment .
Rapač kririzoval všetkých a nakoniec zoberie hráča ešte horšie čo sa týka morálky ...keďže Miller a spol tie veci vykonali ako deti ( neospravedlňuje ich to ) ... Ale Bartošak mláti ženy , otca ako dospelý muž a opakovane !!! - 8.2.2024 - 20:24
- +22
- aRt
- Co twitteri, ale ten fb spiskej je strasna clownfiesta
- 8.2.2024 - 20:28
- +14
- NasHokej97
- Normalne grcám z toho
- 8.2.2024 - 20:40
- +2
- aRt
- ked uz sa bavime o X.. pobavil ma tento tweet https://twitter.com/KevinKisel/status/1755643717208207803/photo/1
- 8.2.2024 - 20:56
- +6
- Riky21
- Ovtorim Xko a tam nemenovany novinar dava klobucik. Co si akoze myslel, ze podpisat takeho hraca je nejak narocne? Ved Miller bol v tom istom klube ochotny hrat za stravne listky.
- 8.2.2024 - 20:40
- +21
- Sedko NR
- Ešte označí Rapača s tým, že čaká niečo viac k tomu
to asi hovorí za celý ten novinárov twit
- 8.2.2024 - 20:45
- +5
- omen
- lomcuje vo mne hnev a ak idem cez ciaru kludne ma vymazte... pred chvilou odhlasoval parlament, ze znasilnene zeny ak ho nenahlasia hned, tak si asi vymyslaju, tak skratili cas nahlasenia (kto prisiel do kontaktu s obetou znasilnenia a vie aku to sposobuje bolest a traumu, je mu na zvracanie) a niektu tu obhajuje domaceho nasilnika a novinari pred tym davaju klubucik dole.... pre mna je to jedna banda... hnusoby hnusne
- 8.2.2024 - 21:13
- +45
- hawkie
- +
- 8.2.2024 - 21:19
- +3
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Nerkio
- Ty vážne nemáš dosť??
- 8.2.2024 - 21:35
- +2
- Maross NR
- tipujem, že HCKosiceeeee
- 9.2.2024 - 7:20
- +12
- DraciaTlama
- Ano
- 9.2.2024 - 7:45
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- julo
- Klobucik , a win-win pre obe strany..
- 8.2.2024 - 21:16
- +12
- Zmrzlina
-
- 8.2.2024 - 21:40
- +1
- supovic1
- Som veľmi sklamaný z tohto podpisu. Zvyčajne veci nekomentujem, ale toto ma donútilo prihlásiť sa. Áno, toto je naša historická sezóna a vychutnávam si naše pôsobenie v nej, ale takto preraziť morálno dno?! To za ten možný úspech určite nestojí. Z môjho pohľadu to bola chyba a poškodí to nielen klub, ale aj ligu.
- 8.2.2024 - 21:45
- +12
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- BieloModra
- Mna by naozaj zaujimalo co si ty v reale za cloveka, nemusis odpovedat ale mam dobru radu, spusti sebareflexiu
- 8.2.2024 - 22:56
- +13
- BieloModra
- ty reagujes podla toho ako treba podkurit v diskusii? alebo tedaa pamatas si co pises ?: HcKosiceeeeee
Nebudem napádať jeho kvality, lebo je to kvalitný brankár. Spišskej určite pomôže. Takisto si myslím, že Rapáč to nemyslí zle. Ale nie som si istý, že človek s takouto minulosťou, dúfam, že nie budúcnosťou, bude vrhať dobrý tieň na našu ligu.
včera - 17:08
+5
odpovedať
Nepoškodí to ligu. Keď mohol chytať v Česku a ich ligu to nepoškodilo, tak našu už vôbec nie.
- 9.2.2024 - 7:14
- +8
- Mato-Mi
- Bingo!
- 9.2.2024 - 7:26
- +2
- BieloModra
- a to je jeden den, jedna diskusia, rozdiel cca 4 hodiny. To že je to sifistikovany troling bol jasne uz po dvoch diskusiach, ale ze urobi takuto chybu to som necakala
- 9.2.2024 - 7:29
- +8
- DraciaTlama
- Vyborny postreh!
- 9.2.2024 - 7:45
- +5
- BieloModra
- vzdy sa zavesi na cloveka co mu bude robit uzitocneho idiota. Alabik mu uz nepomoze, ten ma totiz BAN. Verim, ze si to vsimnu aj ini diskuteri a nebudu mu sekundovat. Ignoracia je v tomto pripade riesenie.
- 9.2.2024 - 7:51
- +5
- DraciaTlama
- Presne tak.
A to som mu na začiatku fandila, že bol originálny,na druhom brehu ale slusny. No nic,chalan to ma zrátané. - 9.2.2024 - 7:53
- +1
- HcKosiceeeeee
- Ako raz povedal Mato-MI : Ako moje vyjadrenie k situácii berte len to, čo je na vrchu diskusie, ostatné už neriešte.
- 9.2.2024 - 8:05
- +1
- HcKosiceeeeee
- Beriem na vedomie.
- 9.2.2024 - 8:10
- 0
- DraciaTlama
- To teda ber.
- 9.2.2024 - 8:13
- +1
- Standacik
- vyhodia ta dverami, ty vojdeš komínom.
- 10.2.2024 - 11:10
- +3
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Mato-Mi
- Kiezby si sa radsej neregistroval, ak mas prispievat len takymto stylom.
- 10.2.2024 - 11:16
- +2
- Standacik
- a tento rétor obvini dračiutlamu, že pred ňou bol tento portál oveľa lepší
- 10.2.2024 - 11:23
- +4
- Mato-Mi
- Zhodou okolnosti sa registroval par hodin po udeleni BANu HcKosiceee
- 10.2.2024 - 11:27
- +3
- Standacik
- veď vieme odkiaľ vietor vanie
- 10.2.2024 - 12:08
- +2
- Nerkio
- Dostal ale už prešiel reinkarnáciou a je tu zas
- 10.2.2024 - 13:10
- +2
- Dracik_18
- No aspoň bude zábava 😁
- 10.2.2024 - 14:38
- 0
- Standacik
- inač páči sa mi, že keď vedieš dlhé argumentácie proti dezolátom, tak sa nakoniec vždy ukáže, že sú to absolútni radikáli
- 10.2.2024 - 13:14
- +5
- Mato-Mi
- Ale tu to trvalo dlhoooo
- 10.2.2024 - 13:18
- +2
- Mato-Mi
- S touto otazkou sa obrat na admina.
- 10.2.2024 - 13:41
- 0
- Standacik
- veď si prečítaj jeho komentáre
- 10.2.2024 - 13:42
- 0
- amaskiea
- tiež nás nič nenapadá
- 10.2.2024 - 13:53
- 0
- BieloModra
- a tak by som povedala, ze mas velku pravdu v tom, ze si sa zaregistroval len na to, aby si vyjadril nazor. Uz si vyjadril aj si sa odprezentoval....pekny den
- 10.2.2024 - 11:57
- +7
- BlackCrow
- Es Burrito pendejo ridiculo..
Burrito entiendes?
Burrito!! - 10.2.2024 - 14:49
- +3
- Standacik
- „Čože si za mátoha?
Ak si dobrô, chváľ Boha! —
Pokoj boží pokojným
s požehnaním prehojným:
lež ak neznáš pokoja,
naučí ťa zbroj moja.
A varuj sa mojich rúk:
Ja som víťaz Valibuk. - 10.2.2024 - 14:55
- +3
- BieloModra
- 👌...naparaadu
- 10.2.2024 - 19:33
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Standacik
- Inač bolo by lepšie nechávať komentáre vo vlákne, lebo potom iný nezainteresovaný kontext toho čo píšeme.
Alebo je tu druhá možnosť, čo by som ale nerád, a to mazať celé vlákno - 11.2.2024 - 8:57
- +2
- HcKosiceeeeee
- Nevidím veľmi dôvod odpovedať, pretože nech poviem hocičo, tak mi nebudeš veriť. Ale pravdou je, že len jeden človek.
- 9.2.2024 - 8:15
- 0
- BieloModra
- ok, to mi staci
- 9.2.2024 - 8:19
- +3
- Mato-Mi
- Mozes mi sem skopirovat tento moj vyrok?
Nejak si neviem spomenut, v akej suvislosti som ho napisal(?) - 9.2.2024 - 8:45
- +1
- HcKosiceeeeee
- Snažil som sa ho nájsť, ale máš tu strašne veľa príspevkov, takže by mi to zabralo možno hodinu a na to čas nemám.
- 9.2.2024 - 9:09
- +1
- Standacik
- Myslim, ze ti to zaberie urcite menej casu v porovnani s tym mnozstvom casu, co vyhodis na pisanie tychto striel do vlastneho kolena
- 9.2.2024 - 9:54
- +20
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Tatry7
- Bratia už dávno odhalili svoju tvár,už ako hráči. Ale veľa ľudí to vidieť, počuť nechcelo.Lebo človek, ktorý chodí bonzovať svojich spoluhráčov, je za mňa žumpa
- 8.2.2024 - 22:16
- +15
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- sam96x
- Síce máme super posilu, ale za to sme schytali slušný shitstorm, a oprávnene. Načo nám bolo toto treba.
- 8.2.2024 - 22:38
- +24
- BieloModra
- Fanusik za to nemoze...
- 8.2.2024 - 22:49
- +1
- sam96x
- To bolo myslené na klub celkovo, toto je za mňa veľké riziko a môže to dopadnúť dosť zle.
- 8.2.2024 - 22:51
- 0
- BieloModra
- Rozumiem v nespravny cas, nespravne rozhodnutie
- 8.2.2024 - 22:53
- +1
- DavePP
- Z jednej strany nejdem súdiť, nepoznám hráča, každý má nárok na ďalšiu šancu ak má záujem pracovať na sebe. Nebyť tých reči predtým, ani nejak neriešim tento podpis. Ale týmto si strašne nasral do úst a celkom sa na tom bavím 😃 To sa snáď ani nedá obhájiť pri tých predošlých rečiach. 😃
- 8.2.2024 - 23:00
- +7
- Nerkio
- https://tvnoviny.sk/sport/clanok/879716-ani-rewaya-nikto-nechcel-manazer-spisskej-o-podpise-problemoveho-ceskeho-reprezentanta-rozhovor ja sa chcem spýtať,v čom sa Reway v Snv zmenil??ved mal rovnaké problémy.Rišo chce klamat nás alebo už klame sám seba??
- 9.2.2024 - 0:20
- +20
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Jimmy Tulipan
- Riesi reprezentaciu. Nemá čas napísať na twitter tri vety
vsak nebude kritizovať kamoša.
- 9.2.2024 - 3:27
- +8
- Gerlach2655
- Nechapem porovnavacky rewaya s bartosakom ,spolocne maju len to ze su problemovi. Lenze mato ublizoval akurat tak sam.sebe kdezto bartosak druhym...
- 9.2.2024 - 8:54
- +14
- Qwixik
- Spojenie Bartošak/ Majdan/ Vandas/ Kerbeshian bude vražedne. Pálenka bude tiecť potokom 😂 inac super posila, chalan keby to ma v hlave chytá v NHL
- 9.2.2024 - 0:48
- +5
- Dzunkes
- takze Bartosak dosiel do SnV na poziciu jednotky??a Melichercik co?
- 9.2.2024 - 6:37
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- richardd6
- S kým rokujeme o rozviazaní kontraktu?
- 9.2.2024 - 8:13
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- FP-rivaldo7
- šoférovať pod vplyvom, pobiť sa v tradičnej rodine, zbiť američanku... ten bude mať na Slovensku veľa fanúšikov, dobrý ťah riško...
- 9.2.2024 - 8:57
- +16
- strojar
- Z charakteristiky Patrika Bartošáka:
Veselý, v kolektíve obľúbený. - 9.2.2024 - 9:41
- +4
- PagiSNV
- Mňa mrzí že odfajčia Melicherčika, ktorý tu urobil kus dobre roboty. Podľa môjho názoru ak by Melicherčik chytal pravidelne tak do playoff má top formu ako každý rok. Vie sa nato dobre pripraviť a namotivovať sa. Striedanie brankárov občas nie je na prospech. Zaujímal by ma názor trénera ale asi je v tomto rozhodovaní nepodstatný. Uvidíme ako to dopadne.
- 9.2.2024 - 11:17
- +5
- Standacik
- Teda s Marcleom chcu teraz rozviazat zmluvu?
- 9.2.2024 - 11:29
- 0
- Zmrzlina
- Nech tak spravia a český brankár to ukončí sám, no a budú tam kde chceli
- 9.2.2024 - 13:22
- +1
- Standacik
- to by sa ti pačilo
- 9.2.2024 - 14:30
- 0
- Peto148
- Presne tak Marcel by sa do tempa a do pohody určite dostal o tom nepochybujem, otázka ale je, či by súhlasil byť ako 2ka v momentálnej situácii
- 9.2.2024 - 12:47
- +2
- 23Alexander23
- Bola by totálna blbosť pustiť Melichercika, týmto posilniť konkurenciu
- 9.2.2024 - 15:09
- +3
- alfikus
- Čiže Marcel do PP ?dve muchy jednou ranou hneď zabite
- 9.2.2024 - 13:02
- +1
- Rapkáčik43
- Tiež mi to napadlo, PP by získal skúseného brankára na post dvojky
- 9.2.2024 - 13:47
- 0
- Standacik
- odkiaľ maš?
- 9.2.2024 - 14:30
- 0
- alfikus
- To je moja recnicka otazka a dohad...nie fakt
- 10.2.2024 - 13:46
- 0
- Standacik
- tak rečnícka otázka vyzerá trochu inak, resp, keby nebola druhá časť vety, bola by to rečnícka otázka s jasnou odpoveďou na ňu
- 10.2.2024 - 14:41
- 0
- alfikus
- Dobre pán učiteľ
- 10.2.2024 - 14:55
- 0
- Standacik
- o toto mi ale nešlo: skôr o obsah, nie o formu
- 10.2.2024 - 14:56
- 0
- Slimo
- Ja mám riešenie. Po každom zápase kde bude Bartošak na súpiske mu treba dat fúkať a urobit test na drogy. Jednoduché a účinne
- 9.2.2024 - 14:13
- +4
- evgeni71
- len či príde na ten zimák fúknuť
- 9.2.2024 - 21:30
- 0
- J4kuubbb
- RUMOURS
DATE PLAYER FROM TO SOURCE
09/02/2024 Olivier Archambault (F) HK Spisska Nova Ves Unknown
Nejdem ja tu nic sirit, ale toto je zaujimave ohladom snv - 9.2.2024 - 18:53
- +2
- sam96x
- No dúfam, že to je len rumour, inak budem dosť nahnevaný.
- 9.2.2024 - 19:30
- +1
- Dukla43
- Na každom rumours na elite je minimalne trosku pravdy.
- 9.2.2024 - 19:54
- +1
- Dukla43
- Čo ja viem, tak to čo bolo myslené od RR že aj ked maju hrci podpissane na ďalšiu sezonu inde tak sa maju sustrediť bolo prave na neho..
- 9.2.2024 - 19:58
- 0
- HcKosiceeeeee
- Mne to príde také zvláštne. Podľa mňa hráč predsa nevypustí zápasy len preto, že má niekde podpísané. Veď stále tam môže byť riziko, že ten u koho podpísal ho môže práve za to vypustenie zápasov vyhodiť(rozviazať s ním zmluvu).
- 9.2.2024 - 20:01
- 0
- Dukla43
- Tak vidiš, že asi sa niečo deje. A neviem či je pre Snv prospešnejši prave on alebo bakos..
- 9.2.2024 - 20:02
- 0
- Jachym
- Tak,len dúfajme, že až po sezóne, pretože vymeniť najlepšieho hráča ligy za kontroverzného brankára pred play-off je prinajmenšom bláznivé, keď nie priamo hlúpe.
- 9.2.2024 - 20:28
- +3
- fagaf
- Lenže ten tvoj arči by tu tiež nehral. Keby...
- 10.2.2024 - 9:24
- +1
- Daewo_KS
- Keby co?
- 10.2.2024 - 13:48
- 0
- Spišiak
- Nebol tiež kontroverzný ale nie v takej miere ako Bartošák
- 10.2.2024 - 17:48
- 0
- Daewo_KS
- V akom smere? Ozaj ma to zaujima.
- 10.2.2024 - 19:29
- 0
- Dukla43
- Ľubi vypiť
- 11.2.2024 - 21:48
- 0
- aRt
- Prokop uz dal dokopy komentar..
https://twitter.com/Lewysko/status/1756374176556793968 - 10.2.2024 - 21:15
- +4
- FP-jakubj
- Problem je v tom, ze mi tu ziadnu moralku resp cestnost nemame- krestanske ponimanie uz zdaleka nie je take rozsirene a socialisticka moralka- kto nekradne okrada svoju rodinu, strielat ludi na hraniciach povolene- vlastne kazdy si ju nastavil podla seba a vobec to nie je nejak jednotne- podla toho vyzeraju aj diskusie tu alebo realita v state- pokojne nech si tieto veci upravi liga, tak ako to maju profi sutaze v USA.
- 11.2.2024 - 12:23
- +2
- pupo
- Teraz som videl že ma blokol🙈
- 11.2.2024 - 18:08
- +6
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Martin3Archi
- Takže zrušená zmluva s Bartošakom …
- 11.2.2024 - 21:11
- +4
- Zmrzlina
- Rýchly koniec: Odmietol zdravotnú prehliedku
V SN ostala len HANBA! - 11.2.2024 - 21:16
- +22
- BieloModra
- Zdroj o odmietnutej prehliadke?....
- 11.2.2024 - 21:29
- 0
- Zmrzlina
- České Hokejové aktuality na Facebooku.
- 11.2.2024 - 21:34
- +2
- Mareeek
- Mam kontakt priamo do klubu, nepoviem kto mi to povedal nakolko asi by som nemal, ale odmietol zdravotnu prehliadku, mam to priamo z klubu, no nehovorim ze to je pravda, nazor si urobi kazdy
- 11.2.2024 - 22:42
- +2
- Standacik
- Ved je to vsade na internetoch
- 12.2.2024 - 7:21
- 0
- sam96x
- Takže nás Bartošák obalamutil, že ma to neprekvapuje.
- 11.2.2024 - 21:40
- +3
- omen
- to nie je mozne, ved sa s nim Rapac osobne stretol a dokonca obvolal jeho spoluhracov a trenerov a vsetci potvrdili aky je to fasa chlap
- 11.2.2024 - 22:06
- +41
- Standacik
- Aspon trenera brankarov možu pozhanat, kym nezačne plazoff
- 11.2.2024 - 21:41
- 0
- Dukla43
- No ja som zvedavy na vyjadrenie, kedže BR sa za neho postavil a po tolkych rozhovoroch sa ho rozhodli podpisat.. len asi sa ho brano zabudol opytať, že kedy naposledy fetoval.
- 11.2.2024 - 21:45
- +27
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Jachym
- No bože,tak sa Braňo sekol, radšej teraz ako neskoro.Tiež im nemôže vyjsť každá posila.Doteraz sa im to s cudzincami celkom darilo.
- 11.2.2024 - 22:08
- 0
- Dukla43
- Ale šak jasne že nemusi, ale oni maju najvačšie reči či už pri Gerlachovi jak šiel do Pp alebo pri Millerovi do Lm tak som zvedavy co zajtra napisuu na fb.
- 11.2.2024 - 22:10
- +16
- Jachym
- Tak budú musieť viac vážiť slov.Z vlastných chýb sa človek najviac poučí
- 11.2.2024 - 22:15
- 0
- Slimo
- No boze Braňo sa nesekol. Išiel na istotu ved mal vsetko zistené, akurat mu brankár ukázal stredný prst s Pa Pa. Otazka je ci bratom stálo zato rozbit cele mužstvo v tak dobre rozbehnutej sezóne. Kazdopadne gratulujem. Pohar uz vyhrali ( doplne si aky) 😁
- 11.2.2024 - 22:23
- +4
- BieloModra
- Asi tak
- 11.2.2024 - 22:25
- +2
- amaskiea
- Nie, veď všetci vieme, že u nás keď niekto povie, že preberá osobnú zodpovednosť, tak sú to len prázdne reči bez obsahu, nič sa nedeje.
- 12.2.2024 - 6:54
- +10
- Zmrzlina
- Presne, všetko bude v poriadku
- 12.2.2024 - 8:28
- 0
- BieloModra
- nie nie
klub je este mlady (extraliga), musia sa este vela ucit napr:
Manazer ma menezovat
Hrac ma hrat
trener ma trenovat
a nie ze GM riesi treningovy proces, skautuje detto Brano...
je tam asi iny chaoz ked musia otvorene priznat, ze museli podebatovat s hracmi a trenerom co budu posobit od buducej sezony mimo SNV. Vsetci vratane nas tu na HP su na hlavu a siria sa tu bludy, rozpravka ako vysvetlenie.... ako pomohli MR?... ako ccu pomoct tomuto?... On vyhlasil, ze zodpovednost berie na seba.. on ako hrac?? a tak sa im len vracia to co davaju - 12.2.2024 - 9:52
- +4
- Jachym
- Ale veď sa učia a aj na vlastných chybách.V klube pracuje pár ľudí, majú viacero funkcií a Braňo okrem iného aj skautuje, že Rišo je na striedačke?V minulosti to pomohlo,v tejto sezóne tam bol v poslednom zápase.To, že s Bartosakom prestrelili vedia veľmi dobre aj sami
- 12.2.2024 - 10:06
- 0
- BieloModra
- pozri, dost si davaju zalezat na tom aby slapal marketing... ked si pozries vas " den s rysom" konkretne s Kale... tam jasne vidis ze RR angazuje ako poradca... ved mate(zatial) spickoveho trenera a nie je potrebne sa mu do toho miesat... ci preco? trener po sezone konci tak treba ukazat ze to nevie?... sorry na mna to tako posobi
- 12.2.2024 - 10:12
- +1
- BieloModra
- a za mna to uzatvorim takto: podla extraligovej legenty "chyba (mu)im pokora"
ak viem hodnotit pracu inych, riesit ich postoje, musia vediet zvladat aj kritiku a v tomto pripade viac nez opravnenu.
- 12.2.2024 - 10:15
- +1
- BieloModra
- blikacky blikaj
- 12.2.2024 - 12:38
- 0
- Zmrzlina
- Pukance: u Melicherčíkovcov kopcom
- 11.2.2024 - 22:11
- +3
- mitoO
- snad rychlo rozviazu zmluvu
- 11.2.2024 - 22:23
- 0
- mitoO
- Tak nic
Brano zle overil.
- 11.2.2024 - 22:16
- +13
- Dracik_18
-
- 12.2.2024 - 6:17
- 0
- Duri_L
- No tento skoncil rychlejsie nez zacal
kazdopadne hanka pre SNV ostava
- 11.2.2024 - 22:18
- +6
- Duri_L
- *hanba
- 11.2.2024 - 22:18
- +1
- hawkie
- Hudáček vibes
- 11.2.2024 - 23:40
- +1
- Radovan123
- :RapacCringe:
- 11.2.2024 - 22:58
- +2
- FP-rivaldo7
- bojkot čurania, toto sme tu ešte nemali.
- 11.2.2024 - 23:51
- 0
- patkof
- Predsa len : Dnes snažilo
- 11.2.2024 - 23:54
- 0
- patkof
- *snežilo
- 11.2.2024 - 23:54
- 0
- Zmrzlina
-
Snežíí - 12.2.2024 - 0:03
- +3
- aRt
- Toto im bolo treba?
- 11.2.2024 - 23:32
- 0
- patkof
- HK SnV: Hanebný Klub Spišska Nová Ves
Pekne pomaly sa ukazuje aký su títo dva bratia pisalkovia a rapkači. V poprade to velmi dobre vieme od čias turba 😀
- 11.2.2024 - 23:53
- +20
- Hokejovyfanusikvychodu
- Tak, tak. Konečne si môžu ľudia, ktorí s nimi nemali tu "česť" aj osobne spraviť názor. Nielen vypisovať na sociálne siete a tváriť sa ako stelesnia morálky a realita iná.
- 12.2.2024 - 0:10
- +9
- patkof
- Niekedy mi prišlo že vlastne oni hokej vymysleli 🤡
- 12.2.2024 - 0:13
- +7
- Hokejovyfanusikvychodu
- A nevymysleli? Nesranduj
- 12.2.2024 - 0:18
- +3
- BieloModra
- Stručne o sebe: Košice, Humenné, Terebeš, Michalovce
takto dako? - 12.2.2024 - 8:51
- +7
- Standacik
- Hneď mi to zapasovalo
- 12.2.2024 - 8:58
- +2
- BieloModra
- daarmo
nie sme tu uplne vsetci ze na budku
- 12.2.2024 - 9:02
- +1
- BieloModra
- a potvrdzuje sa mi ze teda Burito to nebude, jednak sa registroval skor ako dostal henten BAN, je drsny ironicky vulgarny.... toto je uuuplne o inom
- 12.2.2024 - 9:03
- +1
- NasHokej97
- Tak tento bol riadny game changer
- 11.2.2024 - 23:55
- +12
- Duri_L
- Toto bol skor "shame changer"
- 12.2.2024 - 0:26
- +13
- Dzunkes
- Toto bolo tiez celkom rychle
- 12.2.2024 - 6:40
- +1
- BieloModra
- tak trvalo to trosku dlhsie ako naposledy u vas
- 12.2.2024 - 7:47
- +1
- trevor
- To áno, ale vieš, že to nie sú ani okrajovo porovnateľné situácie
- 12.2.2024 - 8:56
- 0
- BieloModra
- jasneee
ja len ze stane sa.)
- 12.2.2024 - 9:00
- 0
- radopKE
- A to som tu pár dní dozadu čítal dlhosiahle psychologické litánie,ako mu treba dať šancu,lebo každý má nárok na druhú šancu a hlavne,keď sa chce zmeniť. No zjavne sa asi zmeniť nechce...
- 12.2.2024 - 7:09
- +2
- aRt
- To ale nemeni nic na tom co jakub zo psychologickej strany pisal..
- 12.2.2024 - 10:15
- +2
- Wana
- Neodchytil Luptak Bartošaka niekde na benzínke na D1?
- 12.2.2024 - 8:19
- +2
- -BBB-
- Kua a to som sa ani nestihol vyjadrit k tomu vratarovi a uz tam nieje .. tu fakt nikto nic negarantuje ??? ... Ale tak na druhej strane, kto ma pozna, vie aky mam nazor na oboch Rapacovcov /asi aj preto som u nich na X zaBANovany
/ Ako klobuk dole, ako robia hokej v SNV s tym malom penazi, o tom sa bavit nemusime ... ale po ludskej a charakterovej stranke .... aj tento pripad je toho dokazom ...
- 12.2.2024 - 8:36
- +10
- Standacik
- Z mojej strany definitívna rezignácia
- 12.2.2024 - 8:58
- 0
- LenTak93
- https://hksnv.sk/patrik-bartosak-nas-nakoniec-neposilni/
Pekná rozprávka. - 12.2.2024 - 9:17
- +7
- NightPP
- Oficiálne stanovisko klubu a komentáre hneď vypnúť...
Keď treba prezentovať svoje svetonázory,tak kľudne aj na stránke iného klubu,ale keď sa karta kúsok obráti a treba prijať sebarelfexiu už tam odvaha zrejme chýba.
Ja som za Spišskú v lige veľmi rád, ale to bratské duo by si malo v hlavách urobiť riadny poriadok. - 12.2.2024 - 9:25
- +20
- HF1989
- Oni si totiž nedokážu priznať chybu a ich egá by nezvládli rozdychať negatívne komentáre. Ich môžeš len a len chváliť. Napíš niečo negatívne a si najväčší nepriateľ
- 12.2.2024 - 10:14
- +1
- FP-jakubj
- Mna by zaujimalo, v com spravili chybu? V CR citam, ako to Bartosak rychlo zabalil, ale praju mu, nech si da chlapec hlavu do poriadku. Tu citam len vysmech na SNV, akoze preco? Kvoli vyjadreniam v minulosti?
- 12.2.2024 - 10:31
- 0
- aRt
- Teraz neviem ci je vacsi fail to ich moralizovanie Millera a nasledne angazovanie Bartosaka alebo to mazanie komentarov ci preventivne rovno vypnutie komentarov pri oficialnom stanovisku..
- 12.2.2024 - 10:39
- +2
- miko 75
- Predsa neodmietneš zdravotnú prehliadku, keď vieš, že si čistý,to dáva logiku,nie...😄
- 12.2.2024 - 9:56
- +4
- PopradskyInsider
- Kerbashian ponuknuty klubom na vymenu.
- 12.2.2024 - 10:09
- +5
- miko 75
- Takto dopadol aj v Nitre, najprv parádny hráč a potom zrejme životosprávou výkony dolu, až bol nechcený.
- 12.2.2024 - 10:12
- 0
- amaskiea
- Tak nakoniec neposilnil ...Spišskú, ale seba Spišskou
- 12.2.2024 - 12:50
- +5
- Zmrzlina
-
- 12.2.2024 - 14:23
- 0