Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Vošvrda zostane v Poprade, predĺžil zmluvu o dva roky

zdroj: Ivan Harčár/hokejportal.net
26.6.2020 09:03 TASR

Český hokejový brankár Tomáš Vošvrda bude aj naďalej pôsobiť v HK Poprad. S vedením "kamzíkov" sa dohodol na predĺžení spolupráce o ďalšie dve sezóny. Klub o tom informoval na oficiálnej stránke.


Vošvrda prišiel do Popradu v lete 2018 po dvojročnom pôsobení v nižšej nemeckej lige. V drese "kamzíkov" sa mu počas dvoch tipsportligových sezón individuálne darilo a bol brankárska jednotka tímu. "S vedením klubu sme sa o predĺžení zmluvy rozprávali už počas prvej reprezentačnej prestávky. Zhodli sme sa na tom, že záujem je obojstranný. Pred Vianocami sme si už povedali, za akých podmienok a na konci januára sme sa dohodli. Bolo veľmi jednoduché sa dohodnúť. V Poprade sa s manželkou a dcérou cítime veľmi dobre a nič nám tu nechýba. Momentálne si vôbec neviem predstaviť, že by som bol niekde inde," uviedol Vošvrda pre klubovú stránku.

Český brankár zotrval v Poprade aj napriek viacerým zahraničným ponukám. "Už počas sezóny mi volali z nemeckej DEL 2, kde potrebovali brankára s nástupom ihneď a tiež z českej extraligy, kde chceli dva kluby vytvoriť rovnocennú dvojicu gólmanov. Chcem sa ospravedlniť všetkým fanúšikom, čo mi písali správy s otázkami kde budem chytať, ale mali sme s vedením Popradu dohodu, že sa to zverejní v správny čas. Bohužiaľ nastala situácia, aká nastala, a všetko sa oneskorilo a zverejňuje sa to až teraz," poznamenal.

Vošvrda patril počas uplynulých dvoch ročníkov k najvyťaženejším brankárom Tipsport Ligy. "Ja potrebujem chytať 90-95 percent zápasov. Menšia porcia nie je pre mňa ideálna, preto nepôjdem do brankárskej dvojice. Keď vypadnem z tempa, potrebujem aspoň päť zápasov, aby som sa vrátil do pohody. Je to pre mňa lepšie odchytať veľa a spoluhráči vedia, čo môžu odo mňa očakávať. Spolupráca je vtedy lepšia a lepšia."

Zaujímavosťou je, že Vošvrda sa okrem profesionálnej kariéry venuje aj práci hráčskeho agenta. "Zmluvu už podpísalo 14 chlapcov, ešte mi ostáva jeden brankár a dvaja skúsení obrancovia nad 35 rokov. Bolo to ťažké obdobie, kluby nevedeli, čo očakávať. Ale aj hráči pochopili, že ideálna je nejaká tá stredná cesta a teraz sú šťastní, že majú angažmán a môžu sa celé leto pripravovať na sezónu," poznamenal Vošvrda pre hkpoprad.sk.

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Dino79

 

Supeeeeeeeer....
26.6.2020 - 9:12
+4

Akademik

 

???: agent a profesionálny aktívny hráč ???? to sa môže diať len na SVK... stret záujmov ako vyšitý .... asi mu nič nehovorí morálny a etický kódexe športovca, športového odborníka ani nehovorím...
26.6.2020 - 10:40
+7

MaxSBA

 

Mat tvoj problém.
26.6.2020 - 10:51
+18

Akademik

 

???: myslíš, že to je môj problém ??? určite nie jeho a klubu ...ja by som sa o také niečo nepokúšal a nie ešte sa stým chválil ... ale aký človek taká reč ... ale klub by sa mal s tým zapodievať... ja ako tréner by som zvážil jeho post a bolo by mi jedno kto to je... profesionál sa správa inak pri výkone svojej aktívnej profesionálnej práci. Anarchia na Slovensku pokračuje.
26.6.2020 - 11:24
+4

fanpp

 

Ty si dobre mimo...
26.6.2020 - 11:45
+21

DavePP

 

Fakt nevidím v tom žiaden problém. Je to jeho osobný život. Pozerá aj na to, čo bude robiť po kariére a pracuje na tom už teraz. Aby po kariére mal prácu, ktorá ho baví. Fakt na tom nevidím nič zlé. Nerieš také veci.
26.6.2020 - 11:52
+23

MaxSBA

 

Tam si rieš Bystricu. A tu neoxiduj.
26.6.2020 - 11:54
+14

advokatiss

 

On je náš ?
26.6.2020 - 12:12
0

MaxSBA

 

Pozri si jeho príspevky.
26.6.2020 - 12:20
0

MaxSBA

 

Neviem či je presne váš ale je to akademik
26.6.2020 - 12:22
+11

ten čo nevie

 

Svoju robotu v branke si odvedie dobre takze to jeho vec co robi pomimo
26.6.2020 - 11:56
+15

Frey77

 

Ty o čom prosím ťa pekne?! Tak to takí hráči napr v NHL su čo, keď každý z nich má x svojich biznisov?
26.6.2020 - 11:59
+1

Akademik

 

Frey, to si pekne napísal, hráči NHL investujú svoje zarobené peniaze do budúceho biznisi a tento si ich popri ako aktívny hráč pomimo zarába, ozaj prirovnanie
26.6.2020 - 17:39
+4

Endstand

 

Nesi tak trochu dement?
Fakt si myslis ze klub toto nezvazil? Resp. ze im to robi poza chrbat? Myslim si dokonca ze je tam aj nejaka dohoda s klubom kde vytazia obe strany.. Nieco cca ze poprad cez jeho agenturu uprace hracov, ktori sa u nas nechytia a on si po 2 sezonach nevypytam 10k na mesiac...
26.6.2020 - 17:47
+3

Akademik

 

Enstabd: či to robí poza chrbát nemyslím si, len mu to tolerujú, to by čo bolo aby klub sa dohodol s agentom, sa počúvaš??? agent je ten čo je protipól pre klub rovnako nie jeho partner, úžas čo sa tu dozviem a dokážete vyprodukovať a obhajujete neobhájiteľné, a či som dement- k tomu len toľko podľa tvojich vyjadrení čo čítam, že človek tvojho typu by ma urazil len vtedy keby ma pochválil,
26.6.2020 - 19:47
0

MaxSBA

 

ja neviem čo ťa tak serie, naozaj.
26.6.2020 - 19:53
+2

Patomato

 

zaujímave: ked pracujem ako vodič a donesiem šefovi ponuku na dobrý lísing či vyhodnu kupu auta-čo je natom zlé?ked predavam v obchode a predavame chlieb po 2 € a ja si myslím že ho dokažem dodať lacnejší a lepší - čo je natom zlé?
hokej je jednoducho biznis a naozaj nechapem o čo Ti ide.Su ovela horšie veci ktore hrači vo svojom volne robia a kluby to radšej ignoruju resp.riešia to interne
26.6.2020 - 20:08
+3

Akademik

 

???: ... dobrý šéf ti poďakuje a pripomenie ti, že tvoja práca je robiť vodiča na 100%,
27.6.2020 - 8:01
+1

PPHK

 

Presne tak, "dobrý šéf" ti navyše dá reťaze na ruky a nohy, aby si si veľmi nevyskakoval, klapky na oči, aby si hľadel iba správnym smerom a ako bonus ti zapchá ústa, aby si neotravoval.
27.6.2020 - 10:04
+1

neasi

 

Chceš povedať, že on svoju prácu nevykonáva na 100%????!
27.6.2020 - 20:12
0

Endstand

 

Ty si nejaky biedny kvazi agent a prebral ti vosvrda hracov inak ai to nvm vysvetlit
27.6.2020 - 2:55
+2

Akademik

 

???: to, že napíšem svoj názor na niečo ešte neznamená, že to robím ani nemám potuchy a neviem koho tento človek zastupuje, viem len jedno, že ak by som bol hráč tak by som dobre zvažoval komu dám moje práva alebo práva môjho dieťaťa.


27.6.2020 - 9:23
0

Endstand

 

No lebo normalnemu cloveku je to jedna da dva tri prispevky a ty si tu zasral celu diskusiu tymto... Proste tvoj nazor je 1:100 tak smola a zmier sa s tym
27.6.2020 - 10:04
+6

topska

 

Uz by aj stacilo ak ta mozem poprosit, je to slusna debata. Svoj nazor si na to dal, vacsinou sa s nim nestotoznujeme. Nekazme to tu lebo sa to vyhroti
26.6.2020 - 17:54
+3

hefky

 

Netaraj a pozri si jeho rozhovor z predcasu kde vysvetloval ze agentura je vedlajsia a napriklad v den zápasu vobec nic neriesi len hokej. A ze vela veci mu robi (hlavne uctovnych) manzelka aby sa on mohol sustredit na hokej.
26.6.2020 - 12:37
+5

Akademik

 

hefky ak by si vedel čo môže profesionálny hráč robiť vo svojom voľnom čase a čo nie, aké činnosti môže a aké nemôže robiť tak takúto vec nenapíšeš
26.6.2020 - 15:04
+2

hefky

 

Ja som ho napisal co povedal on a to ze mu to naši tolerujú asi vedia že je na toľko profik ze si ustrazi "konflikt záujmov"
26.6.2020 - 15:12
+3

topska

 

Cize ak je to tolerovane a dokonca vitane klubom tak stale je to problem? (klub vyuziva jeho sluzby)
26.6.2020 - 15:44
+2

PopradskyInsider

 

sam povedal v rozhovore pre dennik sport, ze klienti vedia, ze ho nemaju kontaktovat v den jeho zapasu, inak je im k dispozicii
26.6.2020 - 12:16
+4

topska

 

Aky stret zaujmov? A hrajuci trener nie je vacsi stret zaujmov?
26.6.2020 - 12:19
+9

topska

 

Nie je to ani nahodou prvy ani posledny pripad, ved hrajucich agentov je naj vo svete vela (aj na Slovensku)
26.6.2020 - 12:20
+7

Akademik

 

???: vážení, nemienim sa s vami dohadovať .... vyslovil som len svoj názor...je to proti športovej etike, morálke a že to je stret záujmov počas hráčskej kariéry ma nepresvedčí nikto, ... už je viac agentov na slovensku ako hráčov. Ako tréner by som to netoreloval a ako majiteľ či GM alebo športový riaditeľ určite nie. Zisti si koho z PP zastupuje a ako to môže fungovať v kolektíve... netrpel by som to, Takýto ľudia degradujú dôstojnosť práce agenta nakoľko je to všade vo svete certifikovaná práca na základe vzdelania a nie len hráčskych skúseností. Tento človek zneužíva svoje postavenie a pozíciu v klube a hráči sa boja ozvať.
Topska vo svete by veľmi rýchlo zatvoril dvere z vonku ... neexistuje taký prípad o ktorm sa vie.
26.6.2020 - 13:07
+2

MaxSBA

 

počuli sme slovo Akademikovo, amen.
26.6.2020 - 13:08
+12

Akademik

 

si ten ktorého sa to týka, že...
26.6.2020 - 14:37
+1

MaxSBA

 

samozrejme
26.6.2020 - 14:44
0

MaxSBA

 

to,že ty by si niekoho netoleroval, nás nezaujíma. Chytá u nás spoľahlivo, nie je dôvod na zmenu. Asi toľko k tomu. Tvoj názor a náš názor na teba.
26.6.2020 - 13:09
+7

Akademik

 

rešpektujem každý relevantný názor a ten tvoj taký nie je, to, že chytá spoľahlivo som nespochybnil a ani som nikde nenapísal, že treba zmenu,píšeš od veci a zámerne odchádzaš od podstaty môjho príspevku.
26.6.2020 - 15:00
+3

topska

 

Ja si nic nemusim zistovat, ja to viem No dobre respektujem tvoj nazor ale je podla mna mimoriadne prehnany a nezaklada sa na realnych konturach kedze tu riesis negativny dopad na klub a pravda je presne opacna.
26.6.2020 - 13:25
+2

Akademik

 

topska skúsenosti nepustia a všetko čo som napísal vychádza zo pravidiel tejto práce, preto som dal odkaz na link. tam vznikol pojem a práca agenta u nás je len anarchia lebo sa to na SVK toleruje. Pokiaľ budeme všetci ticho a len pritakávať a ísť ako ovce z ohrady a späť na povel tak to bude fungovať tak ako to funguje a tak to má správny "SMER". Nemyslím si, že treba tolerovať anarchiu.
26.6.2020 - 14:53
+2

Bizzaremifo

 

veľmi, veľmi to prehánaš..kolektív v PP funguje výborne, nemá to žiadny dopad na kabínu.. s takýmto názorom tu určite nepochodíš..
26.6.2020 - 14:10
+3

Akademik

 

???: to si vážne o tom presvedčený ???? nemáš pravdu
26.6.2020 - 15:02
+5

MaxSBA

 

ty si v kabíne,že vieš aký tam je vzťah? či trepeš od slova do slova?
26.6.2020 - 15:17
+3

Akademik

 

stačí ak ti odpoviem len, že viem a ostatné si mysli čo chceš, nemám vo zvyku si vymýšľať tomu ver... časom zistíš možno sám
26.6.2020 - 15:42
+3

MaxSBA

 

blablabla... ty toho vieš asi ako to,že kedy bude koniec sveta.
26.6.2020 - 16:11
+6

Akademik

 

obhajuješ tak obhajuj ja ti t neberiem ale čo som napísal si za tým stojím, a to je fakt už všetko,
26.6.2020 - 16:40
+3

MaxSBA

 

ak si skončil,tak som rád, nikomu to tu neprekáža okrem teba, až mám pocit,že si nejaký agent.
26.6.2020 - 16:47
+2

gta98

 

Asi mu Vosvec odziera z kolaca. No koho by to nestvalo. Akurat s takymi kecami nepochodi u fanusikov.
26.6.2020 - 16:56
+3

Akademik

 

ver, že mne on z koláča mebude v žiadnom prípade obžierať, pre fanúšikov ako vidím na tebe je to super, aby si po pár zápasoch nevykrikoval na neho aby vypadol z bránky ako to viete ak sa chvíľu nedarí.
26.6.2020 - 17:50
+1

MaxSBA

 

Staraj sa o seba. Nás tu tvoje drísty nezaujímajú
26.6.2020 - 18:16
+8

Akademik

 

len aby to časom nebola veľká prekážka v PP, za moju osobu, ak by som bol agent tak by som ho vyhľadal aby som sa s ním porozprával, ak by som bol hráč tak by som ho určite nechcel ako agenta nakoľko obidve práce vyžadujú 100% nasadenie.
26.6.2020 - 17:47
0

corthez

 

Čo to dristas jake 100% nasadenie, hore si písal že ti na to treba školu to už su riadne perly... Hlavne keď píše že nemá ani 20 hráčov pod sebou
26.6.2020 - 21:08
+6

Akademik

 

???: ak drístam tak drístam správne neviem koho zastupuje ani ma to nezaujíma,určite však viem, že by som dobre zvažoval ako hráč komu odstúpim svoje práva na zastupovanie a ako rodič aj apráva na zastupovanie môjho dieťaťa.
27.6.2020 - 9:28
0

PPHK

 

Čo keby si to zvažoval potichu a neotravoval?
27.6.2020 - 10:01
+11

Akademik

 

???: a ty prečo otravuješ a dokonca ani čítať ti to nikto nekáže a ešte aj reaguješ
27.6.2020 - 13:52
0

MaxSBA

 

skôr tu otravuješ ty. Ved sa tie tvoje výlevy nedajú ani číťať.
27.6.2020 - 13:54
+6

PPHK

 

Akademik - 22 príspevkov
PPHK - 3 príspevky

Otázka pre teba, hádam budeš vedieť odpovedať. Ktorý z nás dvoch je otravný?
28.6.2020 - 9:59
0

Lubino14

 

pphk: zjavne si nepochopil citanemu textu co napisal maxo
28.6.2020 - 10:20
+1

MaxSBA

 

ved ja reagoval na Akademika.
28.6.2020 - 11:40
0

PPHK

 

zjavne si si nevšimol, že čítanemu textu som zjavne porozumel a zjavne som reagoval na Akademika, ináč by bol môj príspevok pod Maxom zjavne posunutý...
28.6.2020 - 17:50
0

Frey77

 

Ako ja nechápem, ako toto môže mať vplyv na kabínu ????
26.6.2020 - 15:05
+2

topska

 

Chceli ho ako jednotku v ceskej extralige ci v Nemecku...Ale ano, len na Slovensku je to bordel a stred zaujmov, tam by to bolo ok
26.6.2020 - 17:32
+3

neasi

 

Jasné už chápem, ty si ten ktoré nezastupuje, ale veľmi by si chcel, však?
Len ho oslov, určite ti rád pomôže.
27.6.2020 - 20:16
0

Izo

 

a možno nemá tých hráčov ani u nás v extralige.
Pametam si ako Lintner hral za Duklu a tiež bol Agent , napríklad Olveckého mal pod sebou.
26.6.2020 - 14:42
+1

Akademik

 

má hráčov z PP a Lintner... nerobil oficiálne agenta, veľmi rýchlo toho nechal a Olveckého nemal
26.6.2020 - 15:13
0

Izo

 

rok 2014 a jeden článok - Lintner manažérsky zastupuje okrem iných aj útočníka Slovana Petra Ölveckého a minulý rok pomáhal so zháňaním kontraktu Miroslavovi Šatanovi.
Takže naozaj nemal Petra pod sebou ?

https://hokej.pravda.sk/khl/clanok/310028-lintner-mal-som-premyslene-ako-sa-budem-tesit/
26.6.2020 - 17:23
+3

Akademik

 

Tu máš dôkaz, že si privlastňuje niečo čo sa nezakladá na pravde prečítaj si článok, nie je tak starý rok 2015 a Lintnerovo vyjadrenie je z r. 2014.
https://sport.aktuality.sk/c/192095/rich-winter-stretnutie-s-cigerom-ma-stalo-zmluvu-s-jagrom/
preto píšem o tzv agentoch, ktorích je už viac ako hráčov lebo zavádzajú verejnosť a hlavne hráčov, rodičov mladých hráčov lebo si privlastňujú nie čo im nepatrí. Vravím ti, že viem o čom píšem a prečo. Komentáre ktoré moje príspevky spochybňujú, pousmejem sa a myslím si svoje. Mám veľa argumentov k tomu šo píšem, že sa zakladajú na pravde.
26.6.2020 - 18:08
+1

hefky

 

Ty si nejaky urazený agent ktorému pravdepodobne prebral pár hráčov
26.6.2020 - 20:59
+7

MANO

 

jednoznacne, kto iny by mal zaujem rozpitvavat takuto vec
26.6.2020 - 21:04
+5

MaxSBA

 

tiež mám ten pocit,že je to nejaký agentík,ktorému prebral Tomáš hráčov a je z toho zdrvený pretože nikto iný to nerieší len on
26.6.2020 - 21:05
+3

LeonardoDavinChi

 

Je to proti platnej legislatíve? Porušuje zákon? Má hokej spísaný aspoň etický kódex? TY nemáš oporu absolútne v ničom, argumentačne zlyhávaš a odvolávaš na tvoju subjektívnu a veľmi pochybnú morálku. Pritom sám prejavuješ závisť. Kozák predával rúška, Šimon predával zápasy (údajne), Takáč prenajíma byty, Laco Nagy je taktiež rentiér, Koval je agent a majiteľ klubu, Vujtek bol trener a syn je agent ... Podľa tvojej logiky ti nájdem v každom prípade stret záujmov. Takže, ak nemáš do čoho pichnúť a zbytočne sa v tebe hromadí zášť tak zovri päsť a niečo s ňou urob, choď na box, zabehať si alebo pokojne aj do Srdiečka (môžeš aj inam, to bol len návrh).
27.6.2020 - 3:24
+8

Akademik

 

???: ak nie je registrovaný a certifikovaný je to proti platnej legislavíve, https://www.nhlpa.com/the-pa/certified-agents
Nikto tu nepredložil fakta, že robí podľa uvedených pravidiel, len bla bla bla ako je to jedno čo robí a odvolávate sa na Vujteka, Kozáka a neviem koho. ...tvoj nick aj zodpovedá tomu výtvoru čo si napísal teda namľoval a zrejme tvoj obor je umenie a nie šport, čítaj čo píšem a potom argumentuj, lebo od veci odpovedáš. Hokej je šport s tým dúfam súhlasíš ... ano? či aj to nie je prevda?? tak tu si prečítaj čo je kódex športovej etiky,
Kódexu športovej etiky schválené ako odporúčanie Výboru ministrov členských štátov Rady Európy z roku 1992 revidované v roku 2001 - teda aj tento orgán argumentačne zlyhal podľa teba.
27.6.2020 - 14:24
+2

corthez

 

Čo my máme s NHL?
28.6.2020 - 13:21
+3

LeonardoDavinChi

 

ad. 1 - keďže chápem elementárnej logike, trochu chápem právu a taktiež viem po anglicky, vysvetli prosím argument s NHLPA a p. Vošvrdom. Pretože ak si niekto z diskutujúcich myslel, že si hráčsky agent, tak toto muselo každého utvrdiť v tom, že takýto primitívny argument by hráčsky agent nepoužil.
ad. 2 - keďže moju osobnosť prirovnávaš k virtuálnemu "nicku", tak si prirovnám aj ja. Prívlastkom "akademik" sa môže častovať len člen akadémie vied, resp. umení. Je to najvyššia vedecká hodnosť. Bohužiaľ, ty nespĺňaš ani elementárne prvky študenta akademika. Laxná a primitívna argumentácia bez zrejmých súvislostí, bezpredmetné osočovanie, závisť, atď.. Toto nie sú parametre akademika.
ad. 3 - absolútne jasne všeobecná športová etika ani zďaleka nejde okolo úpravy hokejových agentov. Hovoril som špeciálne o HOKEJOVOM ETICKOM KÓDEXE.
ad. 4 - ak by to porušovalo legislatívu, tak to Vošvrda nerobí!!!

Pokojne tu propaguj svoje hlúposti, no prosím, neosočuj Vošvrdu za niečo, čo sa zrodilo len v tvojej hlave. Tú treba používať aj na rozmýšľanie, nie len na nosenie okuliarí.
28.6.2020 - 22:30
+3

Nemehlo

 

KEd mas vela argumentov tak ich pouzi, lebo zatial si napisal len, ze to je tvoj nazor a to nie je argument.
27.6.2020 - 10:59
+1

Akademik

 

nemehlo - prečítaj si moju odpoveď leonardovidavincimu, tam máš odpovede na tvoju požiadavku

https://www.nhlpa.com/the-pa/certified-agents

Kódexu športovej etiky schválené ako odporúčanie Výboru ministrov členských štátov Rady Európy z roku 1992 revidované v roku 2001
27.6.2020 - 14:28
+1

Mario zlemije

 

Už mu dajte Ban lebo mi pukne bandaska
27.6.2020 - 15:23
+5

Nemehlo

 

No nemam pocit, ze by pravidla NHLPA teda hracskej asociacie zastupujucej hracov muzstiev NHL mali nejaky celosvetovy dopad.
A ktory bod tebou uvedeneho kodexu porusuje?
27.6.2020 - 17:16
+1

PopradskyInsider

 

IIHF a NHL su riadne rozdielne
27.6.2020 - 17:39
+5

podtatranec

 

Nedá mi nenapísal I D M E N A T I T U L!!!
26.6.2020 - 12:33
+9

Markos

 

To idete vždy pred sezónou
26.6.2020 - 17:31
+2

EliteProspectt

 

Asi si to veľmi nepochopil.. Nevadí
28.6.2020 - 13:25
+5

Big brother

 

To bola asi tutovka, podla jeho vyjadrení.
26.6.2020 - 9:17
+1

Enzo

 

Super video a predstavenie podpisu zmluvy nuž niekto to robiť vie a trojnásobný majster SR predstaví nového hráča zdieľanim článku stránky hokejovýsvet a neunúva sa vydať ani oficiálny článok keď sa budú predávať permanentky to už bude 7 príspevkov každý deň ..
26.6.2020 - 9:23
+13

Wilder

 

Informovanosť fanúšikov je u nás dlhé roky na poslednom mieste a už sme si zvykli ,že o hráčoch sa skôr dozvieme z rečí ako od klubu...
26.6.2020 - 9:51
+3

Haxito

 

Teraz začíname my
26.6.2020 - 9:26
+5

Bizzaremifo

 

Pecka, základný kameň úspechu ..
26.6.2020 - 9:39
+2

PopradskyInsider

 

Teraz to rozbali Poprad
26.6.2020 - 9:39
+6

Kamzík18

 

skvelá správa, pome ďalej
26.6.2020 - 9:39
+2

Chamois13c

 

Pecka podpis a rovno na 2 sezony, lepsie sme zacat ani nemohli skvely brankar je zaklad! A to ze vlani udajne odmietol bb a teraz zv a dalsie zahranicne ponuky hovori aj o charaktere a oddanosti voci nasmu klubu, dakujeme P. S len ten druhy brankar co k nam pride asi nebude nadseny z toho ze tomas chce odchytat 90-95% zapasov
26.6.2020 - 9:51
+11

Westlund32

 

Ponuka ktorá sa neodmieta Tipsportlige : Je nie pre každého sú dôležité len €
26.6.2020 - 9:55
+6

fanpp

 

Sportovy zivot ako fanusika HK Poprad a Liverpool FC bol za mojich 31 rokov tazky. Ale na to prave sa oplati pockat. Po vcerajsku sme na tahu!
26.6.2020 - 9:55
+19

snw

 

Surak sa vracia zrejme domov a PP padol. Vyzera to že sa budu diať aj u nás veľké veci
26.6.2020 - 9:56
+1

lukiasko

 

Nechcem mudrovať ale nehovorilo sa o Šurekovi ?
26.6.2020 - 14:50
0

MANO

 

nie , bol to Surak
26.6.2020 - 15:22
0

topska

 

No offence ale tebe uz v tomto medzisezonnom obdobi nieco vyslo z tych info?
26.6.2020 - 15:46
0

snw

 

Jasna vec Ze Trenčan odide z mi a ze tam skonči aj Surak..Uvidiš
26.6.2020 - 16:03
0

topska

 

Viem ze k nam nejde cize je viac ako pravdepodobne ze ide k vam
26.6.2020 - 16:13
+1

blablabla

 

mozes mi napisat spravu ak o niecom vies, budem rad
26.6.2020 - 18:33
0

pepan95

 

Super poTpis,Rychlik asi bude dvojka tých 5-10% odchyta aj on
26.6.2020 - 10:02
0

Chamois13c

 

Pepan : No cotijaviem rychlik na tomasa tlak nespravi, vlani Halo tiez nespravil a tomas chytal slabsie v tom case ako pri nechvatalovi konkurencia byt musi... Surak udajne ma teraz nejake zranenie
26.6.2020 - 10:17
0

HkmDetva

 

A co Kristin
26.6.2020 - 10:24
0

noano

 

takze Rychlik dvojka, Osobak trojka, ci v juniorke?
26.6.2020 - 17:53
+1

TatranecPp

 

Takáč....: Teraz kľudne porovnám... Zahraniční hráč ukázal ako sa chová v klube..nie všetko sú eur.. Zahraniční hráči ukazujú domácim kto má aké srdiečko....
26.6.2020 - 10:04
+3

fanpp

 

S tymto prispevkom musim suhlasit a stale mi to vrta hlavou, preco je to tak. Neraz nasi legionari a cezpolni vychvaluju chod v klube, mesto, ambicie vid Vosvrda, Erving, Zagrapan, Preisinger a pod a trhaju sa u nas za zmluvami a hraju v nasom drese ako o zivot. A pri tom by sme z vlastnych odchovancov, ktori by boli mixom z reprezentantov, skusenostami a mladikmi vyskladali urcite najsilnejsi utok v lige, aj ked chapem ze mat vsetkych nasich doma by bolo asi cez rozpocet.

Haščák-Buc-Svitana
Vandas-Skokan-Lapšanský
Takáč-Mlynarovič-Štrauch
Paločko-Bjalončik-Paločko

Raz by som strasne chcel vidiet tento utok u nas a verim, ze sa tak aj stane. Vedenie pracuje k spokojnosti a buduje si postupne doveru
26.6.2020 - 10:44
+8

Denisoo6

 

Tak my z Trenčína by sme mohli za poslednych X rokov skladať naše vysnívané formácie z nasich odchovancov.. no bohužial realita a kvalita našej sútaže tomu zabraňuje.
26.6.2020 - 11:05
+2

fanpp

 

Tak ja som uvidiedol nasich odchovancov, ktori vsetci hraju v nasej lige ale v inych kluboch. Neratal som hracov ako Griger, D. Bondra a spol. ktorych je jasne ze maju este vyssie ambicie
26.6.2020 - 11:12
+4

Akademik

 

???: z hráčov čo spomínaš sa trhal len Vošvrda lebo mu tolerujú stret záujmov, Zagrapan chcel ísť preč, prečo nešiel vie len on a Erving nikde som zatiaľ nečítal o jeho opakovanom podpise zmluvy lebo mu tolerujú stret záujmov.
26.6.2020 - 11:30
+1

Chamois13c

 

Mamo ty si odkial prisiel este ze nam to ma kto vysvetlit
26.6.2020 - 11:33
+14

fanpp

 

Ty uz by si sa mohol aspon raz stretnut so svojim rozumom..
26.6.2020 - 11:46
+8

MaxSBA

 

Tebe o čo ide? Jaký stret záujmov? Si pil s Urpinerom?
26.6.2020 - 11:57
+9

gta98

 

Toto je uz pekne zufale od teba? Co ta serie na PP? Chod plakat do kuta.
26.6.2020 - 12:35
+9

Bizzaremifo

 

Tričko??
26.6.2020 - 14:14
+5

jozino

 

ale no tak. Ved tricko je uz nas Spomen na zaver sezony
26.6.2020 - 18:31
+3

EliteProspectt

 

Tebe riadne leží PP v žalúdku.. ach bože čo ešte zo seba nevypotíš
26.6.2020 - 14:17
+5

PopradskyInsider

 

Zagy bol ustne dohodnuty uz od Vianoc
26.6.2020 - 15:00
+4

topska

 

Nezavadzaj, Zagrapan uz daavno zmluvu u nas dohodol, nikde nechcel ist a Rigu odmietol sam. Erving ma aky stret zaujmov? Nechapem preco dnes toto tu vypisujes. Ved si vsetky tie info vies overit.
26.6.2020 - 15:48
+6

PopradskyInsider

 

Erving sa chce posunut do lepsej ligy. Inak na Poprad neda dopustit
26.6.2020 - 15:56
+6

Frey77

 

Keď vyhrám Eurojackpot, tak na rok Ta trim palce Ešte Grigera tam daj
26.6.2020 - 12:09
+9

Voevoda

 

Ja ti to vysvetlim, cezpolni maju u nas lepsie platove podmienky ako odchovanci. Ak si myslis ze trepem tak sa skus porozpravat s niektorymi z odchovancov.
26.6.2020 - 13:37
+1

Bizzaremifo

 

cezpoľný tu ide ako posila, tzn..že by mal mať aj väčšiu kvalitu/plat aspoň teda na konkrétne posty .. domáci, ak má kvalitu a chceme ho udržať dostane tiež adekvátny plat..to mi príde fér..
26.6.2020 - 14:16
0

Frey77

 

Neviem, mal niekto viac ako mal napr Svitana? Ci chceš porovnávať Zagrapana s Matejom Palockom, Ullrycha s Cesankom,.....
26.6.2020 - 15:07
+2

MANO

 

uuplna blbost
26.6.2020 - 15:23
+1

JohanHV71

 

Ono zas, nechcem znehodnocovať, ale nepovedal by som, že je to len o prachoch a srdiečku. Ako bolo vyššie spomenuté, možno nie v každom klube by boli stotožnení s jeho agentskou prácou popri aktívnej kariére.
26.6.2020 - 11:45
+2

Frey77

 

O co ide ako, nechápem A keď ma hráč x firiem, to je ok?
26.6.2020 - 12:10
+3

fanpp

 

Aky to ma dopad, ked zohna nejakemu tretotriednemu cechovi angazman v 3 nemeckej lige??
26.6.2020 - 12:26
+1

topska

 

U nas je to mimoriadne vhodna dvojkombinacia kedze vie najst vhodny angazman hracov s ktorymi nie sme spokojni resp. o nich uz nemame zaujem no nechceme aby ostali bez klubu
26.6.2020 - 12:27
+9

Chamois13c

 

Ono zvlastne to moze byt napr v pripadoch keby ma klienta ktoreho posunie ku konkurencii v nasej lige, myslim ze spominal ze je agent aj pre adama trencana ten by siel do zv asi s nim aj bez neho, vosvrda ale hlavne riesi pre hracov angazmany v zahranici co nam moze byt fuk
26.6.2020 - 12:53
0

topska

 

Adam Trencan by k nam nesiel, ten chce viac chytat. Je dobre ze ma nasich mladych a vlastne takto ma resp. do buducna aj bude mat aj nas klub "svojho" agenta tak ako to maju ine kluby.
26.6.2020 - 12:56
+3

Chamois13c

 

Ked zvolen donesie nejaku kanadsku kvalitu do brany tak tiez nwm ci tam bude az tolko chytat
26.6.2020 - 12:59
0

topska

 

No a potom tu je druhy dolezitejsi faktor...V tom nas Zvolen prebije
26.6.2020 - 13:01
+5

Chamois13c

 

To je v pohode som zvedavy ci nasi skusia ako dvojku mladasa alebo skor spolahlivost a skusenosti, skor asi to prve
26.6.2020 - 13:23
+6

topska

 

Moj osobny nazor je zacat s Rychlikom a pocas pripravy sa ukaze ci na to ma. Ale zase ja som v tomto extremny co sa tyka priestoru mladasom
26.6.2020 - 13:35
+3

Frey77

 

Prečo, super nápad. Nech sa chalan ukáže a keď sa chytí, dvojku môže robiť kľudne, ved pred play off môžme podpísať skúseného brankára.
26.6.2020 - 15:08
+2

MANO

 

tam by to muselo byt aj dolozene nejakym striedavym startom v prvej lige
26.6.2020 - 15:24
+1

topska

 

Urcite, nemoze v jeho veku len trenovat
26.6.2020 - 15:49
0

Gargamel123

 

No uz provokujes: na nasom fb!!!

https://easycaptures.com/fs/uploaded/1378/7189797578.png
26.6.2020 - 16:42
+4

topska

 

Gulas mam rad ale ja som Miloš
26.6.2020 - 16:58
0

Chamois13c

 

Nie zla myslienka ale vieme ako to dopadlo vlani s halom a predtym s pajpachom... Nehovoriac o tom ze ked sa vosvrda nebodaj zrani tak sme v dobrej srajde lebo zohnat narychlo podobne kvalitneho brankara je narocne
26.6.2020 - 16:49
0

topska

 

Vosvec si zozenie nahradu sak je agent
26.6.2020 - 16:58
+1

Chamois13c

 

OK nic som nepovedal s odstupom casu je naozaj vtipne ako vosvrdu niektori odpisali po jeho prvej priprave ked prisiel gracnar ze je ako sito a teraz si ho nevieme vynachvalit a nirkolko sezon mame stabilnu jednotku
26.6.2020 - 17:06
+2

Nemehlo

 

No a ja v tomto vidim problem, ked na Vosvrdu nikto netlacil, tak sa podla mna malo snazil.
27.6.2020 - 11:02
0

topska

 

A to bolo kedy? Lebo v tom obdobi o ktorom pise tak praveze vtedy bol dokonca dvojkou
28.6.2020 - 13:38
0

Nemehlo

 

No neviem ci sa mi to pletie, ale potom co odisiel Grancar, kym neprisiel Nechvatal tak mal opat slabsie obdobie, ale mozno sa mi to pletie cele.
29.6.2020 - 15:26
0

DavePP

 

Paráda, rovno na dva roky Fajne mi to spríjemnilo ráno
26.6.2020 - 10:06
+3

gta98

 

Som velmi rad, Tomas je nielen super brankar ale aj skvely chlapik. A navyse 2 roky, parada.
26.6.2020 - 10:15
+6

snw

 

nebude synotip po telenskom vašim novym sponzorom?
26.6.2020 - 10:15
+2

fanpp

 

Nebude. Uz bol.
26.6.2020 - 10:19
0

snw

 

Myslim si ze Michalovce ,Vy,Zvolen na tom budete celkom dobre čo sa tyka sponzorov..Mate to vyriesene celkom fajn no nebyt Telenskeho tak neviem si predstaviť či by ste fungovali(nebrať v zlom) pripad košic a uss
26.6.2020 - 10:25
+3

fanpp

 

Určite. Nedavno to sam Jurinyi zase raz potvrdil, ze len vdaka Telenskemu sme tam kde sme. Keby sa pridala vo vacsom Tatravagonka a mesto bolo by to minimalne raz tak lepsie.
26.6.2020 - 10:47
+4

ten čo nevie

 

Presne tak a je to hrozba tak sk uss treba to viac poistit keby si to mohli odpisovat tak sponzorov by bolo vsade viacej
26.6.2020 - 10:57
+2

MaxSBA

 

Konečne aj my
26.6.2020 - 10:27
0

Westlund32

 

Takže už nemusíš na fb iným klubom chváliť podpisi
26.6.2020 - 12:46
+2

MaxSBA

 

veru, už som závidel
26.6.2020 - 13:04
+6

ten čo nevie

 

To je zla vlastnost zavidiet ????
26.6.2020 - 13:21
0

ten čo nevie

 

Otazniky namiesto smajlika co toto je
26.6.2020 - 13:22
0

MaxSBA

 

vulgárny smajlík
26.6.2020 - 13:30
+3

ten čo nevie

 

Nie len som ho daval z mobilu tak asi preto
26.6.2020 - 14:43
0

Gargamel123

 

to uz hej: takito pristup ku klubu a fanusikom
26.6.2020 - 10:45
+4

noano

 

-píšeš ako retardovaný
29.6.2020 - 13:14
0

MANO

 

urcite maximalna spokojnost s tymto podpisom v celej nasej hokejovej komunite A nepametam sa kedy naposledy dostal hrac v Poprade zmluvu na 2 roky.
26.6.2020 - 12:51
+7

Westlund32

 

https://youtu.be/rzfO7GuSmGc
26.6.2020 - 15:20
+8

Frey77

 

Tomáš je ťažký frajer(myslím to v dobrom slova zmysle), inteligentný, s nadhľadom, klobúk dole pred ním!Ten má k PP oveľa iný vzťah, ako niektorí naši odchovanci.
26.6.2020 - 17:12
+3

Endstand

 

Kedybudu na predaj permamentkyyyy!
26.6.2020 - 16:34
0

Gargamel123

 

perma: co...
26.6.2020 - 16:42
+2

topska

 

Chceme este chvilu pockat aj ked tie peniaze potrebujeme...Momentalne je to tak ze by sa mohli predavat len sachovnicovo...Riesime to ako by to bolo najlepsie pre fanusikov.
26.6.2020 - 16:59
0

ŠKP

 

Som zvyknuty na svoje miesta. Berieme pravidelne 4 permy a pred touto sezonou sme to chceli navysit na 5 ale toto sachovnicove sedenie nam to totalne rozbije. Sedime spolu viacmenej rodina a rodinní známi preto by som nevidel problem v tom aby sme mohli byt pokope ale toto asi neprejde.
26.6.2020 - 18:12
0

topska

 

Presne preto vyckavame resp. hladame riesenie lebo si uvedomujeme presne to o com pises
26.6.2020 - 18:18
0

fany

 

Ja absolútne nevidím problém.2 kúpiš v 7 rade,šachovnicovo nad nimi 3.A ste spolu a ešte máte priestor.
26.6.2020 - 23:53
0

iHC

 

A potom sa do predaja uvoľní zvyšok a namiesto priestoru máte šancu získať nových kamarátov, ktorí si permy medzi vás kúpia. Tak si to predstavuješ? Alebo si snáď myslíš, že do konca sezóny bude kapacita obmedzená na 50%?
27.6.2020 - 6:44
+2

fany

 

Hľadáš problém tam kde nie je. Ja Ti spravím logistiku. Máš cisla 3 5 7.Novi kamaráti si kúpia 4 6. Tak vy si sadnete na 3 4 5 a oni 6 7.A s tým uvoľňovaním nerataj. Budeme radi, ak sa vôbec bude hrať.
27.6.2020 - 7:51
+2

LenTak93

 

akurát, že 4 a 6 si kúpia v inej rade, ale nevadí
27.6.2020 - 9:32
+4

fany

 

Ja hovorím o jednom rade. O troch starych a dvoch novych kamaratoch. A z tej pätice starych budú dvaja sedieť pod Tebou. Však toje aj lepšie, lebo inak 1 z 5 na seba ani nedokrici.
27.6.2020 - 12:19
0

iHC

 

Vidíš to veľmi jednoducho. Zarátaj do toho predkupné práva (ktoré v podstate garantuje každý klub pri kúpe permanentky) a tiež fakt, že permy sú nezriedka držané roky rovnakými osobami na rovnakom mieste. Príklad - máme 4 permy už viac sezón na miestach, ktorých sa nemienim vzdať. Okolo nás sú tiež všetko permanentkári, ktorí si svoje miesta platia už x sezón. Toto šachovnicou nevyriešiš. Plus, osobne benefit šachovnice nevidím - alebo mi chce niekto tvrdiť, že na vstupe, bufetoch, schodoch, wckach, atď. bude tiež šachovnica (alebo odstupy)? Tento druh sedenia je skôr také “akože” opatrenie. Aby sme niečo robili. Osobitne zbytočné na futbale, kde sedíme aj tak vonku.
27.6.2020 - 15:54
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Mato-Mi

 

Suhlasim, ze ta sachovnica je blbost + nikto neriesi stojacich divakov. A ano, v bufete a na wc uz nikto sachovnicu neriesi. Idealnejsie riesenie je ako v CR, kde dovolili sediet ludom vedla seba v jednom rade, s tym, ze rad pod nimi bude volny. Kedze podla ich vypoctov, sa kvapocky prenasaju najma dychanim a dychame rovno pred seba. Ale zas mozu nadavat permanentkari, ktorych rad bude volny a tym padom pridu o svoje miesta
28.6.2020 - 18:27
0

cipulis

 

A už sa vie aký bude rozpis sútaže, ci cena sa strelí od brucha.
27.6.2020 - 6:42
0

mitoO

 

3 muzstva su stale otazne. Mozno by slo nieco robit s poctom zapasov, aby nebol taky rozdiel, ale topska pisal, ze s takym niecim sa nerata zatial.
27.6.2020 - 9:04
+2

topska

 

Nie ze sa nerata...ja osobne som nevidel sutazny navrh na taky pocet. Ja som toho vela nevidel
27.6.2020 - 9:29
0

Rapkáčik43

 

Presne tak, keď chodíme spolu rodina+ ľudia čo sme spolu každý deň v práci... to sachovnicove sedenie neviem neviem jak to bude vyzerať
26.6.2020 - 19:36
+2

Westlund32

 

Podľa mňa tu to sezónu vela ľudí nekúpi permanentky, hocikedy sa môže stat ze zase bude stopnúťa súťaž ábo sa bude musieť hrať bez divákov, pokiaľ není vakcína na coronu tak je všetko neisté co bude ako bude
27.6.2020 - 8:50
+2

mitoO

 

Nasi na to davali navrh, ale boli tu akurat tak vysmiati.
27.6.2020 - 9:04
+1

FanusikZamkov

 

MitoO dávali návrh začať od decembra len či to bol rozumný návrh a hlavne z akého dôvodu. Nechcem polemizovať ale keď Šťastný dá takéto vyhlásenie kde sa zahráva myšlienkou neprihlásenia do súťaže je na uváženie ten dôvod. Mňa mrzí že taká stálica slovenského hokeja ako Košice sú uvažuje s takouto myšlienkou tam s vedením niečo nie ja vporiadku. Tu je jeho vyjadrenie: https://www.hokejovysvet.sk/clanok/47857/situacia-v-hc-kosice-zviazane-ruky-manazera-stastneho-a-otaznik-nad-prihlasenim-do-ligy
27.6.2020 - 9:50
+4

mitoO

 

Uplne iny navrh mam na mysli - PPV, co by bolo fajn aj pre nas fans.

K tomu, co pises ty, pre KE by bolo najlepsie zacat od decembra, ked to inym klubom nevyhovuje, tak maju KE smolu proste.
27.6.2020 - 9:56
+2

FanusikZamkov

 

Tak som potom pochopil. Ospravedlňujem sa . Dúfam že to v Košiciach to dopadne dobre.
27.6.2020 - 10:05
0

Selvo

 

MitoO , začiatok SVK ligy by mal aspoň trochu kopírovať začiatky líg v Európe . Asociacne repre prestávky v Novembri a Decembri, medzinárodné turnaje Slovenskej reprezentácie , MS U20 v decembri atd. Liga na to musí myslieť , aj Šatan aj Prohokej na záujmy slovenskej reprezentácie a Slovensko .Nebudeme mať hráčov na tieto turnaje ak by bolo podľa Košíc začať hrať v Decembri. Od Košíc sa očakávajú rozumne výstupy ktorých obsahom je väčší rozmer ako iba pozerať na seba.
28.6.2020 - 18:11
+1

mitoO

 

Ale jasne, skusili, nevydalo. Bola to hlupost od zaciatk uz, aj ked sa mi to zdalo najprv ako ok napad.
Ked si clovek premysli suvislosti, tak totalna hlupost.
28.6.2020 - 18:52
0

Selvo

 

Jasné, rozumiem. Ale musime nastúpiť do ligy ako ostatní . Hoci s priemerným platom na hráča 2000€ x 22 hráčov mesačne je to 44tis za 9 mesiacov 396.tis. Bolo by to o milión menej na hráčov ako vlani. Trénerov tiež lacných Simurda Bartos nech zoberú po 3tis tak je to spolu s
hráčmi + 54.tis
Keď vynecháme sezónu odídu od nás navždy sponzori aj ti ktorí by dali aj za terajšej situácie .
28.6.2020 - 19:09
0

mitoO

 

Ano, bol by to koniec, jedine, ze by to zobral niekto uplne iny.
28.6.2020 - 23:02
0

Selvo

 

Áno:
Jednoducho história si bude pamätať že v sezóne koronakrizi bol dopad na náš klub väčší ako u ostatných ale zabojovali sme, zmobilizovali sa a nastúpili hoci so slabším kádrom a mladými hráčmi . Veď sa nevypadava . A o rok na 100 rocnicu sa nám to všetko vráti pretože ak nepôjdeme do ligy tuto sezónu sponzori aj fanúšikovia to tomuto vedeniu zrátajú !


28.6.2020 - 23:11
0

marty_pp

 

NOVINKY: Tak čo? Dnes žiaden nový podpis? Som myslel, že sa to už rozbehne
29.6.2020 - 12:23
+1

MaxSBA

 

však načo dalsích mame brankara a útočníka to stačí
29.6.2020 - 12:36
+1

DavePP

 

Ja od rána som v očakávaní, či dnes zberejnie ďalšieho
29.6.2020 - 12:41
0

DavePP

 

zverejnia*
29.6.2020 - 12:41
0

Lenka27

 

Tento tyzden by mali byt zverejnene dve mena
29.6.2020 - 12:51
+3

DavePP

 

Bodaj by to boli Svitana s Dalhuisenom
29.6.2020 - 13:17
+1

MaxSBA

 

si optimista riadny
29.6.2020 - 13:48
0

DavePP

 

No rozmýšľal som ci nenapíšem Ervinga Tak vieme ako to je so Svitanom, takže ak by sa rozhodol ostať, tak by to veľmi potešilo
Ale tento týždeň budú s veľkou pravdepodobnosťou iné mená.
29.6.2020 - 13:52
0

MaxSBA

 

stačil by Haky a Skokan
29.6.2020 - 14:02
0

DavePP

 

Peter Cehlarik asi ide do Európy, tak on by potešil
29.6.2020 - 14:09
+1

topska

 

Nebude to zatial tak ze kazdy den meno ale svojim sposobom sme to uz zacali Tento tyzden sa vsak bude s najvacsou pravdepodobnostou nejake meno(a) zase predstavovat
29.6.2020 - 12:52
+4


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen619:1313
2.Nitra413:912
3.Poprad311:56
4.Michalovce29:56
5.Detva416:176
6.Trenčín514:176
7.N. Zámky39:55
8.Košice27:63
9.Slovan411:152
10.Miškovec46:122
11.B. Bystrica48:172
12.L. Mikuláš13:50
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Viedeň7500232:1516
2.Graz7410225:1714
3.Salzburg6400223:1512
4.Klagenfurt7400315:1412
5.Fehérvár7311227:2712
6.Bolzano5301118:1310
7.Innsbruck8301422:2910
8.Linz7200517:236
9.Bratislava4110211:165
10.Dornbirn6110411:195
11.Villach6100513:263
Aktualizované: 19.10.2020 12:28
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

Gurjanov podpísal s Dallasom nový dvojročný kontrakt

Ruský hokejista Denis Gurjanov podpísal s Dallasom Stars nový dvojročný kontrakt. V nováčikovskej sezóne bol s 20 gólmi najlepší strelec tímu zámorskej NHL. Na základe novej zmluvy zarobí ročne 2,55 milióna USD.
pred hodinou - TASR

Čech Simon podpísal ročný kontrakt s Calgary

Český hokejový útočník Dominik Simon podpísal zmluvu s Calgary Flames. Nový kontrakt mu vynesie 700-tisíc dolárov. Klub potvrdil angažovanie 26-ročného centra na oficiálnej stránke.
pred 2 hod. - TASR

Virtanen sa dohodol s Vancouverom na novej dvojročnej zmluve

Kanadský hokejista Jake Virtanen sa dohodol na novej dvojročnej zmluve s klubom zámorskej NHL Vancouver Canucks. Tá mu zabezpečí celkovo 5,1 milióna amerických dolárov. Dvadsaťštyriročný Virtanen sa podpisom kontraktu vyhol arbitráži.
pred 5 hod. - TASR

Rus Kulikov sa na rok upísal New Jersey

Ruský hokejový obranca Dmitrij Kulikov bude v kariére pokračovať v New Jersey Devils. S klubom zámorskej NHL sa dohdol na ročnom kontrakte v hodnote 1,15 milióna amerických dolárov. Uplynulé tri sezóny strávil 29-ročný hráč vo Winnipegu Jets, v minulom ročníku odohral v základnej časti 51 zápasov s bilanciou 2+8, v play off pridal štyri duely (0+2).
o 07:51 - TASR

Zürich - Zug 3:6 vo štvrtkovom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Zugu zvíťazili vo štvrtkovom zápase švajčiarskej ligy na ľade Zürichu 6:3. výsledok: Zürich - Zug 3:6.
včera o 21:58 - TASR

HV 71 - Brynäs 6:4 vo štvrtkovom zápase švédskej ligy

Hokejisti HV 71 zvíťazili vo štvrtkovom domácom zápase švédskej ligy nad Brynäsom 6:4. výsledky: Färjestad - Örebro 7:3, HV 71 - Brynäs 6:4, Lulea - Leksand 5:2, Rögle - Frölunda 5:4, Växjö - Malmö 4:3.
včera o 21:34 - TASR

Tappara Tampere - Ässät Pori 5:3 vo fínskej lige

Vo štvrtkovom stretnutí fínskej hokejovej ligy zvíťazila Tappara Tampere nad Ässätom Pori 5:3.
včera o 20:18 - TASR

Brown sa dohodol na zmluve s Ottawou a vyhne sa arbitráži

Kanadský hokejista Connor Brown sa vyhne arbitráži. So svojím klubom NHL Ottawou Senators sa dohodol na trojročnej zmluve, ktorá mu zabezpečí celkový príjem 10,8 milióna dolárov.
včera o 18:31 - TASR

Carolina angažovala brankára Bibeaua a obrancu Shorea

Vedenie Caroliny Hurricanes angažovalo Antoinea Bibeaua a obrancu Drewa Shorea. Obaja podpísali ročné kontrakty. Klub o tom informoval na sociálnych sieťach.
včera o 17:41 - TASR

Viacero hráčov Klagenfurtu malo pozitívne testy na koronavírus

Viacero hokejistov rakúskeho Klagenfurtu malo pozitívne testy na koronavírus. Nemajú žiadne symptómy ochorenia COVID-19, poputujú však do karantény. PCR testom sa podrobilo celé mužstvo EC-KAC vrátane trénerov a členov realizačného tímu.
včera o 16:03 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

23. 10. 2020
N. Zámky - Miškovec o 18:00
Košice - Michalovce o 18:00
25. 10. 2020
Michalovce - Zvolen o 16:00
B. Bystrica - L. Mikuláš o 17:00
Trenčín - Košice o 17:00
27. 10. 2020
B. Bystrica - N. Zámky o 17:30

Odohrané zápasy

20. 10. 2020
N. ZámkyZvolen
1:0 SNREPORT
KošiceMiškovec
4:1REPORT
18. 10. 2020
ZvolenKošice
5:3REPORT
N. ZámkyTrenčín
5:1REPORT
16. 10. 2020
MiškovecTrenčín
2:3REPORT
11. 10. 2020
N. ZámkyNitra
3:4REPORT

Najviac bodov

Rastislav GašparDEV9 bodov
2.McPherson A.ZVO8
3.Puliš R.ZVO7
4.Nuutinen M.ZVO7
5.Obdržálek P.NZA6

Najlepší strelec

Radovan PulišZVO5 gólov
2.Klhůfek P.KOS4
3.Lalancette C.MIC4
4.Hrnka T.NIT4
5.Gašpar R.DEV4

Najlepší brankár

Henri KiviahoNZA94.79 perc
2.Cowley E.NIT94.04 %
3.Rahm R.ZVO92.62 %
4.Rajna M.MIS91.73 %
5.Valent M.TRE90.48 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov