Diskusia: Bratislava Capitals doma podľahla Viedni
Hokejisti iClinic Bratislava Capitals prehrali v piatkovom domácom zápase 31. kola IHL s tímom Viedeň Capitals 2:5. Zverenci Petra Draisaitla nestačili na rakúskeho súpera ani v pondelok, keď na jeho ľade podľahli tesne 2:3.
Po 26 odohraných zápasoch majú na konte 29 bodov a sú na 9. mieste tabuľky. Najbližšie sa 3. januára predstavia v Linzi proti domácemu Steinbachu Black Wings.
IHL, 31. kolo:
iClinic Bratislava Capitals - Viedeň Capitals 2:5 (0:0, 1:3, 1:2)
Góly: 40. Ahl (Čajkovič), 57. Hults (Culkin, Ahl) - 21. Wukovits (Lakos, Vause), 29. Loney (Lakos, Wukovits), 39. Hartl (Wall), 51. Fischer (Hartl), 52. Loney (Flemming). Rozhodovali: Baluška, Hronský - Jedlička, Konc, vylúčení: 7:7 na 2 min, navyše Bohunický (Bratislava Capitals) 10 min za nešportové správanie, presilovky: 1:0, oslabenia: 0:0
Bratislava Capitals: Coreau – Culkin, Guimond, Finn, Šedivý, Ďurkech, Bohunický – Čajkovič, Hults, Ahl – Miklík, Bubela, Lapšanský – Fortier, Higgs, Hudec – Bezák, Buc, Lipiansky
Viedeň Capitals: Starkbaum – Lakos, Wall, Leduc, Fischer, Flemming, Piff, Bauer, Hackl – Loney, Vause, Wukovits – Hartl, Nissner, Richter – Kittinger, Grosslercher, Artner – Peter, Antal, Cijan
Úvodná tretina priniesla rušný hokej a viacero šancí pred oboma bránkami. O čosi strelecky aktívnejší boli hráči bratislavského tímu, ale Starkbauma neprekonali a ani hostia nevyzreli na domáceho brankára Coreaua. V 26. sekunde prostrednej časti sa Viedenčania dočkali, Lakos nahodil puk na bránku a Wukovits ho tečom poslal za chrbát Coreaua - 0:1. Hostia pretavili svoju prevahu do druhého gólu v 29. minúte, keď pod hornú žŕdku ukážkovo zavesil Loney - 0:2. Keď Hartl šikovným tečom zvýšil už na 0:3, nevyzeralo to s Capitals dobre, presný zásah Ahla 32 sekúnd pred koncom druhej tretiny ich však udržal v hre. Odpor domácich definitívne zlomili dva góly v záverečnej časti, ktoré spečatili tretiu prehru Bratislavčanov za sebou.
ďalšie piatkové výsledky:
Fehérvár AV19 - Black Wings Linz 5:4 pp
Graz 99ers - KAC Klagenfurt 2:6
HC Innsbruck - Dornbirn Bulldogs 2:4
Red Bull Salzburg - HC Bolzano 4:5 pp a sn
Rubrika: ICE HOCKEY LIGA → BA Capitals
- Dzunkes
- Culkin by si mohol udrzat nervy na uzde a nefaulovat tolko
vela stastia do dalsich bojov
- 1.1.2021 - 20:28
- +7
- Atarista
- V prvú tretinu to vyzeralo na celkom dobrý zápas zo strany BA Caps. Potom doplatili na maródku a zbytočné vylúčenia obrancov. Škoda, ale ide sa ďalej. Dobrá správa je, že aj Graz a aj Innsbruck prehrali a tak 8. miesto je stále na dostrel.
- 1.1.2021 - 20:41
- +1
- doc.koniferum
- Asi som pozeral iný zápas.Podla mňa to bol veľmi biedny zápas.Minimalne zo strany BA určite.
- 1.1.2021 - 21:01
- +4
- Atarista
- A napísal som niekde, že hrali dobre? Akurát prvá tretina vyzerala nádejne.
- 1.1.2021 - 21:02
- 0
- strojar
- A ďalšie dve beznádejne.
- 2.1.2021 - 15:25
- 0
- MaxSBA
- ešte nech sa rozlúčia s Bezákom. Neviem na čo tam je.
- 1.1.2021 - 20:48
- +4
- ncaahockey
- Tak ako je tento tim nekoncepcne zlozeny, to nema ani hlavu ani patu. Mix vsetkeho a nicoho. 3/4 z kadra tam nema co robit, pretoze bud uz maju svoj vykonnostny vrchol za sebou alebo ho ani nikdy nedosiahli. Ten dnesny vykon fakt taky ziadny, nevidel som tam ani naznak niecoho hokejoveho, nejakeho srdiecka alebo emocie. Nerad kritizujem a chapem ze aj hraci ako kazdy z nas si moze prechadzat horsim obdobim zivota alebo vykonov na lade, ale velmi tazko sa na to pozera. Samozrejme, su tam hraci, ktori maju potencial a hraju momentalne pod svoje moznosti, na druhej strane ani Draisaitl nie je carodej a nemyslim si, ze by urobil nejaky zazrak s tymto. Pokial tam budu hraci, ktori tam nemaju co robit, tak to pojde dole vodou. Pasek von. Hned.
- 1.1.2021 - 21:07
- +8
- Atarista
- Problém je v tom, že momentálne majú málo obrancov. Romančík, Boldižár a Chovan maródujú. Mali tak iba 5 bojaschopných obrancov a kritickú situáciu museli poriešiť povolaním Durkecha. Aj dnes na to trochu doplatili, čo správne pomenoval komentátor RTVS.
- 1.1.2021 - 21:20
- +2
- Dzunkes
- hocikoho ineho by si mohol Ceco zobrat
- 1.1.2021 - 21:30
- 0
- burnzie
- Pamätáte si na stenu Ďurkech Ďurák? to bola dvojka
- 2.1.2021 - 0:06
- 0
- BaW
- A na čo na úroveň ligy niečo medzi našou extraligou a prvou ligou volať niekoho iného. To je taká, že priliehajúca posila na túto súťaž.
- 2.1.2021 - 0:46
- +3
- Danny23
- No neviem, ale tento zápas mal úroveň kapustnicového turnaja niekedy okolo Štefana s hráčmi s priemerom piateho vypitého piva. To ako naozaj ešte niekto ide vyzdvihovať úroveň tejto súťaže nad slovenskú extraligu? Káder domácich je na úrovni našej B.Bystrice bez urážky! Zdá sa mi, že kamarát sponzor daroval hračku Pašekovi, aby sa on mohol hrať na manažéra. Iní zmysel po dnešku tento projekt nedáva (pri všetkej úcte).
- 1.1.2021 - 21:18
- +25
- Sunkafit
- Miklik mal mozno vacsi priemer aj tak
- 1.1.2021 - 21:34
- +3
- ncaahockey
- Suhlas. Tento projekt nie je zla idea, len ju dostali do ruk nespravni ludia. Pritom ta rakuska liga je marketingovo na super urovni, ale ten potencial Capitals podliezli totalne
- 1.1.2021 - 22:41
- +6
- BaW
- Marketingovo môže byť aj Japonská liga lepšia ako naša, alebo česká. Ale to s kvalitou ligy nemá nič.
- 2.1.2021 - 0:48
- +9
- Kapitán Očivid
- a co je na tom marketingovo super?: napr pre teba, pre mna alebo pre niekoho tu na slovensku-hokejportali
pripadne ak mas skusenost alebo info tak to mozes rozvinut opacne, v com je to prinos pre rakuskeho alebo talianskeho divaka - 2.1.2021 - 10:02
- +1
- ncaahockey
- Myslel som to skor z pohladu zaangazovanosti roznych subjektov pri lige ako celku alebo pri jednotlivych kluboch. Napr. spolocnost RedBull a dalsie ine vacsie spolocnosti ktore podporuju kluby alebo ligu. Tiez tie mzdy hracov su tam vo vseobecnosti na celkom slusnej urovni. Je to tam aj viac profesionalnejsie by som povedal a to nehovorim teraz len ako fanusik ale aj podla vyjadreni niektorych hracov s ktorymi som mal moznost hovorit, ktori posobili este v EBELke.
- 2.1.2021 - 11:31
- +2
- pupo
- RedBull v Rakúsku je len farmou Nemcov či už vo futbale alebo hokej!
To že sú markentingovo na inej úrovni atd. je blbosť. Áno sú schopny viac platiť a starosť o hráčov je na vyššej úrovni ale to je asi všetko a vyplýva to skôr s toho že Rakúsko je na inej úrovni než Slovensko - 2.1.2021 - 12:09
- +1
- ncaahockey
- Neviem o akej farme ty hovoris. Ide skor o investicne zaujmy Redbullu, ktore su rovnako ako v nemeckych sportovych kluboch (vid napr redbull mnichov hokej alebo lipsko futbal), tak v rakuskych (hokej plus futbal salzburg). To, ci davaju viac penazi do nemecka alebo rakuska nevie nikto okrem nich, takze neviem aku farmu tu splietas. A kludne si pozri oficialnu stranku tej rakuskej hokejovej ligy a tam uvidis tu marketingovu uroven cez zainteresovane subjekty. My mozeme byt radi za kaufland a tipos. A ostatne kluby ziju z malich sponzorov ktori im hadzu drobne. Naopak rakuske timy su v tomto trocha na inej urovni. A ano samozrejme ze to vyplyva z toho ze v rakusku je zaujem o sport na inej urovni. Ale ked spocitas vsetky tieto aspekty tak to zvysuje marketingovu uroven tej ligy
- 2.1.2021 - 12:17
- +3
- pupo
- Pozri si prestupy len futbalistov zo Salzburgu do Lipska, doteraz ich bolo 20.
Mníchov posiela juniorov a perspektívnych hráčov do Salzburgu. Pre RedBull je rakúsky trh “nevýznamný”, mníchov a lipsko sú pre nich jasnou prioritou a preto postavia v Mníchove multifunkčnú halu v spolupráci s Bayernom.
Ich Liga má podobne problémy jak naša či sa to týka sponzorov, bankrotom niektorých mužstiev atd.
https://www.skysportaustria.at/neue-oeehv-fuehrung-bestaetigt-viele-problemfelder-zu-loesen/ - 2.1.2021 - 12:45
- 0
- pupo
- O tom že ich národné mužstvo hlavne mládež je vo väčších sračkach než my sa ani nemusíme baviť
- 2.1.2021 - 12:49
- +1
- pupo
- Prečítal som si pár článkov čo sa týka ich ligy. Ebelke po 17 rokoch odišiel hlavný sponzor ErsteBank a televízny partner Servus TV po 10 rokoch (RedBull stanica). A to všetko ešte pred Koronou. Aj Rakúšania sú radi že dostali stavkovu spoločnosť keďže im chýbalo v apríli 1,5Mio.
- 2.1.2021 - 16:20
- +1
- strojar
- Troška tvoje múdrosti zostručním.
Tá čokoláda síce za veľa nestojí, ale má pekný strakatý obal. - 2.1.2021 - 15:30
- +2
- BaW
- Ale akú to má súvislosť s kvalitou hokeja ??
Keď v Japonsku oslovíš napríklad firmu Suzuki a bude sponzorovať marketing ligy, zápasy japonskej ligy sa budú vysielať v USA aj na Slovensku aj v Rusku, dostaneš tu kúpiť ich kartičky a dajú tomu názov príklad "Best Suzuzki Hockey League" a tričko 3D "BSHL" ti budú posielať každé Vianoce, tak čo ? Ten hokej bude lepší, ako napríklad tu, čo sa týka takej značky ako je Slovan, alebo v čechách Sparta ?
Ako ti kolega píše nad mnou, kde sú peniaze tam je marketing ligy. Na to naviazané taktiež rozpočty, alebo akési si ligové "potrebné" rozpočty, bez ktorých ťa nepustia do súťaže.
Čo je na tom "cool", že Rakúsko má o niečo lepší marketing ako Slovensko, keď ich ekonomika je jednoducho vyššie...? Treba sa pozrieť na to z tohto pohľadu. Nie hladkať po hlave leva, že má hrivu....... - 3.1.2021 - 0:00
- +1
- BaW
- A na vyjadrenia tunajších hráčov sa vieš čo.......Žiaľ naši hráči, keď idú aj do Talianska, tak keď tam majú dobrý hotel, viac peňazí - povedia ti frázu, že "prvý traja účastníci tamojšej súťaže by si v pohode zahrali extraligu" - To je už taká pragma
.
- 3.1.2021 - 0:02
- +1
- pupo
- Práveže priestor by som povedal máš na Slovensku vyšší, keďže hokej má veľký priestor v médiách to v Rakúsku nemáš.
- 2.1.2021 - 16:47
- 0
- moke19
- mám iný názor, svk firmy, ktoré majú obchodné aktivity v Rakúsku dajú radšej capsba, ako klubom tu, pretože tu z toho nič nemajú.
- 2.1.2021 - 20:18
- 0
- pupo
- Ibaže hokej nemá ten priestor v Rakúskych médiách jak u nás.
Iclinic bol reklamným partnerom rakúska na MS U20, reklamu mali na prilbách.
Nehovorím že sa to slovenským firmám neoplatí, ale reklamny/mediálny priestor máš na Slovensku vyšší keďže je hokej s futbalom najpopulárnejší šport. To že je u nás iný daňový sponzoringu tiež treba povedat - 2.1.2021 - 20:48
- 0
- topska
- Iclinic tam bol roky ako sponzor Viedne (?). Maju tam ale take zakony ze v tom mali problem pokracovat. Preto tam isla Bratislava.
- 2.1.2021 - 20:58
- +1
- Zubo27
- Presne tohto názoru som aj ja. Nechcel som sem písať, ale toto bol poriadne slabý odvar zápasov z našej ligy... prednedávnom som pozeral zápas Slovan - Zvolen, ktorý sme nakoniec viacerí hodnotili ako nie bohvieaký, v porovnaní s prvým zápasom týchto dvoch súperov vo Zvolene. Teraz som mal možnosť zhliadnuť zápas na tom istom ľade, a myslel som si, že zle vidím... s ocom sme vydržali pozerať pol zápasu. Akože, ľudia, neraz som čítal vaše príspevky po zápase Capitals tu v diskusii, a nechápal som, ako môžete tvrdiť, že zápasy našej ligy sú v porovnaní s Rakúskou na zaspatie. A po videní včerajšieho duelu to nechápem ďalej. To ako vážne? Možno majú Rakúšania lepší trh, možno má Salzburg a Viedeň peniaze a vedia sa aj v lige majstrov vopchať niekomu do zadku, ale pri všetkej úcte... toto, čo som včera videl sa určite so zápasmi našej ligy porovnávať nedá. Rýchlosťou, nasadením, ničím proste... ďakujem, neprosím. Ak mal fakt Slovan záujem o takúto súťaž, na úkor našej ligy, tak je to fakt len o porovnávaní vtákov, že Slovan si predsa môže dovoliť niečo viac, ako len našu ligu, oproti ostatným klubom. Nehnevajte sa nikto na mňa, ale toto, čo som včera videl, mi definitívne utvorilo obraz o IHL. A ďakujem, neprosím.
- 2.1.2021 - 8:13
- +5
- Atarista
- Sorry, ale hodnotiť celú ligu na základe jedného zápasu, v ktorom oba kluby hrali s oklieštenými zostavami a po novoročných oslavách, nie je celkom objektívne. Uznávam, že včera to bola poriadna bieda, ale aj z našej ligy by som náhodne vedel vybrať zápasy, pri ktorých by som radšej pozeral bulharskú hokejovú ligu. Ak sa má niečo hodnotiť, tak po dlhodobejšom a systematickejšom pozorovaní.
- 2.1.2021 - 8:55
- +5
- Zubo27
- Je pravda, že okrem zostrihov (ktoré ma tiež nijako neohúrili) som ešte zápas tejto ligy nevidel. Dám si tú námahu, a pozriem si ja teda ešte nejaké zápasy. Určite sa ešte pripomeniem. Aj tak si ale myslím, že keby sme boli aspoň tak hrdí na našu ligu, ako je kopa Slovák hrdých na zahraničné ligy, asi by úroveň tej našej súťaže nebola až taká zlá. Ale to sme my, slovač. Všetko, čo nie je zahraničné, je zlé...
- 2.1.2021 - 11:18
- 0
- Atarista
- Jasné. Treba byť hrdí v prvom rade na svoje a naša liga naozaj išla hore. Na druhej strane treba fandiť aj tým, ktorí nás reprezentujú v zahraničí. Hoci sa im možno včera až tak veľmi nedarilo. Je to veľmi ťažké hodnotiť, ktorá liga je aká. Najobjektívnejšie by boli priame zápasy medzi jednotlivými klubmi daných líg. Minule sme sa tu zhodli na to, že obe ligy sú jednoducho iné. S iným štýlom hokeja. Niekomu viac sadne jedno a druhému druhé. Je zaujímavé, že hráči, ktorí by boli celkom dobrí v našej lige, sa v rakúskej vôbec nechytili a asi by to bolo aj naopak.
- 2.1.2021 - 11:42
- +2
- ncaahockey
- Mas pravdu, tiez som hovoril len o vcerajsom zapase ako na mna posobil a skor som hodnotil vykon a zlozenie Caps. Ale liga ma bez debat svoju uroven, su tam kvalitne timy ako salzburg, klagenfurt a pod. Tiez sa to tazsie hodnoti v porovnani s nasimi klubmi, kedze sa tam hra trocha inym stylom. Ale som toho nazoru, ze v sucanosti po hernej stranke je nasa liga o nieco vyssie.
- 2.1.2021 - 11:35
- +1
- burnzie
- Ty o čom točíš že pchajú do zadku hral niekto semifinále CHL z našej ligy?
Salzburg proti Mnichovu v championns hockey league hrali semifinále zatiaľ čo naše kluby možno raz postúpili zo skupiny pozri sa kde sa v tej lige majstrov dostanu naše kluby a kde bola Vienna Salzburg či Bolzano..... Videl som vo Viedni rok dozadu a rok ešte predtým zápas a bolo sa na čo pozerať a tiež poznám 2 hráčov čo tam hrali a podmienky v kluboch 100 a 1 dokonca ten čo mi to vravel tak v RB Salzburg sú ešte lepšie podmienky ako čo mal v českej lige
- 2.1.2021 - 13:06
- +4
- HokejBJ
- Jeezis keď chcete každý pozná niekoho niekde, normálne nepozná ti niekto kto hraje v Južnej Kórei? Dobre že si video zápas ale noa? Aj u nás máš zápasy na ktoré sa dá pozerať wtf veľmi zle argumenty
- 2.1.2021 - 20:07
- +2
- HokejBJ
-
ten autocorrect ma už pekne štve
- 2.1.2021 - 22:11
- +1
- BaW
- Presne ako píšeš. Ale veď to sa dalo čakať. Ďalšia vec je, čo nechápu tí dvaja - traja obhajcovia....tej ligy, že je to od ekonomiky. Ako nehovorím nájdu sa aj výnimky a každý štát ako si to nadstaví. Sú štáty, kde nemajú v úvodzovkách čo papať, ale ligy majú kvalitné a preplatené - viď Ukrajina príklad futbal. Bežný človek tam zarába 120 eur mesačne, ale Šachťar Doneck by mohol našu futbalovú spapať, ale väčšinou je to od ekonomiky a ja si nemyslím, že my chceme ísť cestou, že by sa tu zarábalo 120 eur mesačne a na lístok na skvelú ligu ti ani neostane. Je pravda, že tunajší systém financovania športu je nadstavený zle, na to, aké Slovensko odchvá talenty a veľakrát, čo si neurobíš, nezoženieš, to nemáš - to je fakt. Na to treba tlačiť den, čo deň. Ale hovorím vyžívať sa tu z rakúskej, alebo nemeckej hokejovej ligy, že kde sú, keď ich ekonomika je jednoduch vyššie, mi príde trafené. Skôr si treba vážiť ľudí, čo robia šport vo svojom voľnom čase tu. Samozrejme ako som povedal nezaspať a tlačiť na pílku, financovanie, infraštruktúru, podpora sociálne slabších a propagácia musia byť v 21.storočí inde.
- 3.1.2021 - 0:14
- +3
- pepa78
- ...ani ja...: by som to lepsie nenapisal
a to ja na nich pekneho slova neviem najst Ceco st. sa v hrobe obracia led to vidi
- 2.1.2021 - 10:48
- 0
- Danny23
- "Iný" strojár si príde na svoje 😀
- 1.1.2021 - 21:19
- 0
- Chamois13c
- Dalsi zaujimavy hrac do rumunska, musia prachy krasne davat
https://www.eliteprospects.com/player/9332/ty-wishart - 1.1.2021 - 21:21
- 0
- ZOOMER
- Ten taku 5-6 tam ma v cistom
- 1.1.2021 - 21:23
- +1
- Dzunkes
- Ten bol aj v BB
- 1.1.2021 - 21:31
- +1
- Sunkafit
- Skor zaujal tam prestup z KHL
- 1.1.2021 - 21:35
- 0
- Big Bear
- V Rumunsku maju lekari a ucitelia o dobry kus vyssie platy ako u nas.S hokejistami to bude podobne.
- 2.1.2021 - 2:05
- 0
- bigi BLOG
- Hmm zaujimavy postoj. Mam kamarata rumuna ktory zije uz roky na slovensku jeho mama je riadtelka skoly. Vsetky deti ma na slovensku a keby nemali hospidarstbo tak by sa jeho rodicom tazko zilo
- 2.1.2021 - 12:23
- +1
- BaW
- Prosím ťa. A preto chodia pracovať do Volkswagenu za 550 eur a hovoria, že tu je Amerika. Ja nechápem takúto "náturu". Učitelia, ale vysokoškolský pedagógovia a lekári v nemocniciach v mestách ako Bukurešť, Oradea. Ale zas pokiaľ sa aj tu ako učiteľ vzdelávaš, máš nejakú tú prax - máš to tiež fajn, aj keď to musí ísť určite všetko hore tu, pri cenách.
- 3.1.2021 - 0:20
- +2
- Matchamois
- Dúfam že sa nepotvrdi porekadlo : Ako na celý rok tak po celý rok 😅😂
Každopádne aspoň do playoff by sa mohli Caps dostať ✌️😉 - 1.1.2021 - 21:45
- +5
- Atarista
- Dnes to síce pokašlali, ale vďaka tomu, že to pokašlali aj ich priami konkurenti v boji o playoff, 8. miesto je stále na dostrel. Takže ešte nič nie je stratené.
- 1.1.2021 - 21:53
- 0
- GZA
- Bolo by fajn, keby playoff dali, nech to nie je haMba.
- 1.1.2021 - 23:42
- 0
- Urpiner16
- Tak ako som písal dávnejšie.Treba vybudovať poriadny štvrtý útok čo bude fyzicky a kvalitou nad väčšinu ostatných mužstiev a eliminuje ich najlepšie päťky a nie sa chlácholiť tým že prišiel lepší brankár.Mať checking line len do počtu potom nemôžte pomýšľať na lepšie výsledky.
- 2.1.2021 - 8:34
- +1
- ncaahockey
- Checking line? V dnesnom hokeji potrebujes 4 vyrovnane lajny, z ktorych vie dat kazda jedna gol. Potrebujes tam hracov, ktori vedia co s pukom a nie hracov typu “dump and change.”
- 2.1.2021 - 9:02
- 0
- Urpiner16
- Na výmenu celého kádra nemajú peniaze tak tu neteoretizuj.Stačí na zatiaľ na možnosti v rámci klubu urobia ten krok o ktorom píšem.
- 2.1.2021 - 9:31
- 0
- ElwisNR BLOG
- Mohli naozaj skusit zabojovat a odohrať tento rocnik ked sa hrá bez divakov v TiposExtralige.S týmto mužstvom by okolo 8.miesta mohli byť a navyše by to mohli byť aj ostrejšie zápasy proti Slovanu o vládcu mesta a poľovačka ostatných na ďalší klub z hlavného mesta a zápasy s vyšším nasadením. Videl som niekoľko zápasov v TV a som rád že v takéjto lige moj klub našťastie nehrá.
- 2.1.2021 - 9:59
- +4
- Old School
- Presne tak. Vždy som práve z dôvodov aké si uviedol chcel, aby BA mala v extralige ešte jedného svojho zástupcu, aj keby to malo byť za cenu toho, že by ten klub bol stále v tieni Slovana. Ale treba sa na to pozrieť aj reálne a to, žiaľ, keby to mal byť aj iný klub ako Capitals, ľudia v BA by naň nechodili, keby nehral proti Slovanu a kvôli pár vzájomným zápasom v sezóne sa to neoplatí. Bratislava nie je až také hokejové mesto a kopec mojich známych čo sú z BA nefandia ani Slovanu, lebo hokej ako taký ich nezaujíma, čiže rakúska IHL bola pre Caps, ak sa nechceli teda uskromniť iba s 1. ligou, jedinou najlepšou cestou.
- 2.1.2021 - 10:32
- +3
- kolombo
- Len tieto uvahy su trochu zbytocne lebo primarnym cielom tohto klubu je aby bol hlavny sponzor marketingovo viditelny na zapadnom trhu. Preto hraju tu ligu a nie domacu. Nejde v prvom rade o hokej. A aj ten kader ktory maju je taky akurat na tento ucel - neprehraju vsetko ale ani s nim tu ligu nevyhraju. Bolo by zaujimave keby boli dva kluby z BA v najvyssej setazi ale momentalne je to nerealne.
- 2.1.2021 - 18:03
- +3
- FanusikZamkov
- Je to nereálne preto že Slovan by mal konkurenciu a to Slovan neznáša. Pozrime si futbaloví Slovan. Zničili Inter, zničili Petržálku ale nie len klub ale aj ich štadióny. Toto je kutočnosť.
- 2.1.2021 - 18:42
- +2
- Urpiner16
- Nuž ak by som býval v BA tak mňa by to skôr ťahalo na Capitals a vidieť iné mužstvá na živo a ich štýl ako chodiť na Slovan.
- 2.1.2021 - 12:43
- +1
- Urpiner16
- Veď toto.Chvala bohu že tam nebývam.
- 2.1.2021 - 20:45
- 0
- pupo
- Tu je porovnanie Ebelky a našej ešte s 2018 https://www.laola1.at/de/red/wintersport/eishockey/international/die-slowakische-eishockey-liga--ein-reisebericht/
Pridám ešte Ebelku a Delku
https://www.google.de/amp/s/www.laola1.at/de/red/wintersport/eishockey/ebel/ebel-scout/laola1-experte-bernd-freimueller-vergleicht-ebel-und-del/%3famp
- 2.1.2021 - 13:08
- 0
- pupok77
- No mne BA Caps pripomína Slovan v KHL, čo sa týka výsledkov nič moc...
- 2.1.2021 - 15:56
- 0
- HokejBJ
- Skôr Lev Poprad
- 2.1.2021 - 20:10
- 0