Diskusia: Capitals prehrali s Fehérvárom, ktorému chýbal brankár Janus
Hokejisti iClinic Bratislava Capitals prehrali v stredajšom zápase 19. kola medzinárodnej Ice Hockey League (IHL) s maďarským tímom Hydro Fehérvár AV19 1:3.
O víťazstve druhého tímu tabuľky rozhodol v 51. minúte Istvan Bartalis, do prázdnej bránky spečatil triumf János Hari. Capitals zostali v tabuľke na deviatom mieste.
Ice Hockey League - 19. kolo:
iClinic Bratislava Capitals - Hydro Fehérvár AV19 1:3 (1:0, 0:1, 0:2)
Góly: 20. Hults – 36. Erdely, 51. Bartalis (Geiger), 60. Hari (Hargrove). vylúčení: 3:5 na 2 min., presilovky a oslabenia: 0:0, bez divákov.
Bratislava Capitals: Baroš – Sloboda, Finn, Chovan, Guimond, Šedivý, Bohunický, Romančík – Miklík, Bubela, Lapšanský – Čajkovič, Hults, Ahl – Varga, Suja, Higgs – Bezák, Buc, Faith – Šalka
Fehérvár AV19: Ouzas (21. Kornakker) – Campbell, Stipsicz, Vas, Caruso, Szabo, Geiger – Kuralt, Hari, Hargrove – Petan, Sarauer, Erdely – Szita, Bartalis, Mihaly – Kovacs, Sarpatki
Na konci úvodnej minúty mohli ísť domáci do vedenia, ale samostatný únik nevyužil Ahl. V ďalšom priebehu prvej dvadsaťminútovky mali viac z hry maďarskí hokejisti, no domácich viackrát podržal brankár Baroš. Do šatní odchádzali napokon s náskokom Bratislavčania. Pri avizovanom vylúčení predviedli skvelú individiálnu akciu Hults a trinásť sekúnd pred prvou sirénou otvoril skóre. Aj v druhej tretine padol len jeden gól, ale tentokrát sa tešili hráči Feherváru. V 36. minúte prekonal inak výborne chytajúceho Baroša útočník Erdely a vyrovnal. V polovici tretej tretiny mohol svoj druhý gól v zápase streliť Hults, ale sólový únik nepremenil na gól a o pár sekúnd udrelo na druhej strane. K puku sa dostal Bartalis a od modrej čiary dostal hostí do vedenia. Triumf Feherváru poistil v poslednej minúte do prázdnej bránky Hari.
Dohrávka 15. kola:
VSV Villach - Red Bull Salzburg 1:0 pp a sn
Rubrika: ICE HOCKEY LIGA → BA Capitals
- Dzunkes
- Nuz nehrali zle a Baros podrzal...drzim palne v dalsich bojoch
- 26.11.2020 - 6:30
- +4
- N-R-N-R
- noo, čakal som že Caps sa budú pohybovať na nejakom 4-5 mieste.
- 26.11.2020 - 6:53
- +3
- UssKe
- Den otvorených dverí v obrane. Rosťovi sa museli vlasy dupkom stavať .
- 26.11.2020 - 7:56
- +1
- iHC
- Tak, ono táto intenzita zápasov by dala zabrať aj mladším ročníkom. Ako chceme aby 4 zápasy v súťažnom tempe za týždeň dávali chlapi okolo 40tky. Okrem toho, povedzme si úprimne, to najlepšie má väčšina kádra za sebou. Ten zvyšok (až na možno 3 výnimky) zasa nedosahuje prvoligové parametre. Zo súčasného kádra je fajn útok Čajkovič, Ahl, Hults a tým by sme skončili. Brankári sú solídne dvojky (hoci včera Baroš zachytal). O obrane radšej nehovorme.
Výsledkovo mi to pripomína HC Lev PP (aj keď ten bol v úvode kvalitou inde, no to aj KHL). A to nie len včerajší zápas. Tiež väčšinou nedostával laty, ale body nepribúdali. To isté vidíme aj u Caps. Ak to takto pôjde ďalej (a nepríde aspoň aká taká kvalita na každý post), tak play off ostane len nesplneným snom. - 26.11.2020 - 8:34
- +8
- noano
- v Cine robia 40 tnici v bani 12 tky kazdy den
- 26.11.2020 - 11:28
- 0
- moke19
- okolo, ako píšeš, 40-tky má len Michel (38), ak ešte niekto v poli ok, neskúmam, a on hravo prekorčuluje aj kandidátov na ms20, o bojovnosti radšej nehovorím. Mladšie ročníky nebojujú, strední (Varga, Bezák, Suja, Bohunický, Lapšanský, Bezák, ..) nikdy "väčší" hokej v kariére nehrali, a táto súťaž, je veru viac ako naša liga, takže sa nemali kde naučiť. Jediné, v čom s Tebou súhlasím, je že Čajkovičov útok si vie v útočnom pásme aspoň prihrať, to sú viac-menej isté gólové situácie, v prvom útoku to Búbela nevie, a vo štvrtom Buc nemá prihrať komu.
- 26.11.2020 - 12:20
- +1
- UssKe
- Presne tak. Michel predčí všetkých mlaďasov. Stačí sa pozrieť na jeho hru v oslabovkách a rovnako je to aj s vracaním sa do obranného pásma. Vždy naplno.
- 26.11.2020 - 12:46
- +1
- errko
- v kazdom pripade aj na diskusii vidiet, ze tato liga resp tento team skoro nikoho nezaujima. Je to asi nejake nastavenie mysle, ale aj ja osobne si radsej pozriem napriklad Detvu s Trencinom ako Capitals proti hocikomu v tej lige
- 26.11.2020 - 8:37
- +4
- noano
- ze Detvu. Ty musis byt iny masochista.
- 26.11.2020 - 11:35
- +1
- ElwisNR BLOG
- Ja som pozeral minulý týždeň prenos na rtvs možno to trochu skresluje ale mal som pocit z toho zápasu ako keby si partička kamarátov ide zahrať hokej v nedeľu.Čakal som lepšiu úroveň aj nasadenie a capitals by aj TL asi boli iba priemerné mužstvo.
- 26.11.2020 - 8:45
- +4
- hello, havarju
- Ja som pozeral včera tretiu tretinu cez huste a tiež som očakával lepší hokej. Nechcem to však hodnotiť podľa jedného zápasu, alebo dokonca jednej tretiny, ale ozaj som čakal lepšiu úroveň. Už len keď to porovnám s našim ozaj nevydareným zápasom s Miškolcom, tak to čo som videl včera, mi nepripadalo lepšie. A možno už tretiu tretinu hrali nejak len na taktiku, aby neurobili žiadnu chybu (čo síce aj tak urobili), a predtým dve tretiny možno boli lepšie.
- 26.11.2020 - 10:05
- +3
- Atarista
- Hej, len na Detvu a Trenčín si už viacmenej zvyknutý, za tie roky sú vybudovali fanúšikovskú základňu, majú už nejakú tradíciu, a toto je niečo úplne nové, o čom väčšina ľudí ani poriadne nevie. Ono to postupne pôjde. Ani Trenčín a Detva na začiatku svojej histórie takmer nikoho nezaujímali a postupne si fanúšikov našli. Vždy to chce trochu času a trpezlivosti. Každá značka sa buduje postupne a toto potenciál má. Tá liga je zaujímavá a oproti KHL pre náš klub aj reálnejšia. Škoda, že do toho prišla táto nešťastná korona. Ledva Capitals začali a celého sa to stoplo, čo sa týka fanúškov. Skomplikovalo to aj celkový priebeh ligy. Keby si hralo podľa normálneho rozpisu a nehrali by behom 10 dní 7 zápasov, tak by asi aj ich hra vyzerala trochu inak. Neospravedlňujem ich chyby, na tých treba popracovať, posilniť káder, ale ten projekt a nápad s ICEHL vôbec nie je zlý a ja mu do budúcnosti dávam šancu.
- 26.11.2020 - 9:16
- +6
- bigi BLOG
- napisem ti to znovu. ono by to potencial mozno aj malo ale oni si ho zabili uz od zaciatku. holt nasrat domacich a hrat sa na klub pre mimobratislavskych je mozne ale asi nie moc uzitocne v BA
- 26.11.2020 - 9:46
- +2
- Atarista
- Chýbal si mi. Myslel som si, že s tým Kovalom sme si to už svojho času vydiskutovali.
Nerozumime, prečo ho stále znova vyťahuje, keď s terajším Capitals už nemá absolútne nič spoločné. Asi ani Ty ako Slovanista nie si nadšený z toho, keď vám niekto stále vyhadzuje na oči Širokého. Je to minulosť a ustavične si ju vyhadzovať na oči nemá zmysel. Treba ísť ďalej...
- 26.11.2020 - 9:50
- +3
- bigi BLOG
- koval tam uz nie je ale stale je to ten isty klub. a ten klub vznikol vdaka kovalovi.minulost ako minulost. ale placete ze nemate fanusikovlenze tych ste si odohnali, ale darmo to budete hadzat vsak to je minulost fanusikovia nezabuduja tak lahko
- 26.11.2020 - 11:40
- 0
- Atarista
- 1. Nikto naplače, že nemáme fanúšikov. Zopár nás je a postupne budú pribúdať. Žiaden klub ich nemá na začiatku tisíce. 2. Ja stále nechápem, čo máš stále s tým Kovalom. Ten mal s klubom počas jeho 5-ročnej histórie niečo spoločné zhruba polrok a potom sa zdekoval. Oproti Širokému pôsobeniu v Slovane je to len zanedbateľná epizódka. A tiež všeličo povyvádzal, ale na to sa zabudnúť môže, všakže?
- 26.11.2020 - 15:22
- +1
- Atarista
- A aby sme na toho Kovala iba nenadávali a boli objektívni, treba mu uznať, že na minulú sezónu vyskladal mužstvo parádne. Bola radosť sa na nich pozerať, čo sa o terajšom Capitals celkom povedať nedá. A to píšem, ako ich fanúšik.
- 26.11.2020 - 17:37
- 0
- bigi BLOG
- Tak za prve hc bratislava a capitals su dva rozdielne kluby. Capitals vznikli minuly rok cize je spravne spajat ho s kovalom. Ale je zaujimave ze spajas to stale ty. Ja som len pisal o tom ze preco umelina nema a nebude mat fanusikov, lebo na zaciatku vyhlasili vojnu slovanu a orientovali da na CP- ckarov tak nech sa paci na fanusikoch je to vidiet
- 26.11.2020 - 18:43
- +1
- Atarista
- 1. BA Capitals je len premenované HC Bratislava. Stačí sa pozrieť do Obchodného registra. Podľa Tvojej logiky potom Slovan nemá 99 rokov, ale iba 72, pretože meno Slovan nosí iba od roku 1948. 2. To, že by sa Capitals orientovali na CPCkarov, to som akosi nikde nezachytil a bol by som Ti vďačný, keby si mi poslal nejaké odkazy na to, kde to bolo napísané. Predpokladám, že na Slovane kontrolujete pred vstupom na zápas každému rodokmeň a ak sa niekto nepreukáže, že je čistokrvný Bratislavčan, tak ho bez milosti vyhodíte.
- 26.11.2020 - 22:41
- +2
- bigi BLOG
- to prve sam vies ze to nie je pracvda len sa tym zakryvate.
za druhe ja ti to hladat nebudem si pozri vyjadrenia pri vzniku capitals tam to najdes a aby si nechytal za slovicka samozrejme ze tam nebolo napisane CP.
za tretie nie na slovane sa nekontroluju rodne listy, ale slovan ani nemal take vyjadrenia ako umelina - 27.11.2020 - 5:58
- 0
- -BBB-
- Zopar Vas je a postupne budu pribudat?? .. Nesranduj, nikoho v BA nezaujimate..ja osobne zase verim, ze ta umela kravina coskoro zanikne a uz nikdy o nej nebudeme pocut... alebo nech vypadne z BA a ide hrat pre mna za mna aj do Hornej Dolnej .. marketingom, aky na zaciatku zaujali, nemaju v BA miesto.
- 27.11.2020 - 13:12
- +1
- topska
- Ten marketing robil niekto iny. A ten tam uz nie je. Vyhadzuje niekto Slovan zo Slovenska teraz kvoli Sirokemu? Nie.
- 27.11.2020 - 13:18
- +1
- -BBB-
- Ja vyhadzujem Slovan zo SVK.
A nie len kvoli Sirokemu...
Ja vyhadzujem tu umelu picovinu z BA.
A nie len kvoli marketingu... - 27.11.2020 - 13:44
- +1
- topska
- No zjavne sa nechapeme, nechaj tak
- 27.11.2020 - 13:46
- +1
- iHC
- Presne preto netreba jesť jablká, lebo kedysi dávno dvaja jedno zjedli a museli sme von z raja...
Prepáč, ale túto "historickú krivdu" nepociťuje ani samotný Slovan, ktorý napr. neváhal v príprave proti Caps nastúpiť, keď vypadol zápas s Bolzanom.
Takže tešme sa z hokeja, ktorý máme. Ja napr. nemám problém chodiť aj na Caps. Permanentku som mal a verím, že čoskoro mať budem na Slovan (aj keď asi najskôr v budúcej sezóne), ale ak bude tá možnosť, rovnako si ju pre IHL kúpim aj na Caps. A z môjho pohľadu hokejovo úplne ideálne by bolo, ak by Slovan dal A team do KHL, B/"juniorku" do tipsportligy (niečo ako Féhervár v IHL a erste) a k tomu Caps v IHL - bol by fajn hokej prakticky denne - 26.11.2020 - 10:36
- +7
- omen
- ja si dokonca myslim, ze uz tento rocnik bude Slovan pred PO stahovat niektorych lepsich hracov z Capitals
- 26.11.2020 - 10:58
- +1
- N-R-N-R
- budúcu sezónu by mohli zjednotiť permanentky Slovan a Caps - s 1 permou by si sa dostal na zápasy slovana aj caps ... Len také moje uvažovanie
- 26.11.2020 - 11:31
- +1
- bigi BLOG
- trosku pleties hrusky s jablkami stymi jablkami
ano slovan ju nepocituje preneho je to bizniz a hlavne tuto vajnu vyhral na plnej ciare cize si moze dovolit s prehladom hadzat omrvinky umeline a verim ze po pripade ked bude potrebovat tak si zobere nejakych hracov z umeliny.
lenze pre fanusikov sa nejedna o biznis ale skor o emocie. a umelina vyplakava ze ich nema a nema ich preto lebo ich odohnala. keby to nespravili tak by som mozno par krat na ich zapas isiel, takto uz len z principu nikdy a ver ze takych je nas vela - 26.11.2020 - 11:45
- 0
- svätyna
- aka je vlastne ta kvalita IHL? lepsia ako nasa liga? keby nase najlepsie timy hrali v IHL, kde v tabulke by sa asi nachadzali?
- 26.11.2020 - 9:47
- 0
- Atarista
- Ťazko povedať. Podľa rankingov je vraj lepšia. Je to iný hokej, viac kontaktný, menej technický, viac sa útočí ako bráni, a v prípade celkov z prvej polovice tabuľky, je aj rýchlejší. Aj to je problém Caps, že proti ním nestíhajú. Nie som nejaký veľký hokejový odborník a je to len môj nedokonalý odhad - ale asi naše najlepšie mužstvo by bolo v tej lige na takom 3.-4. mieste a ostatné v strede tabuľky.
- 26.11.2020 - 9:59
- +2
- iHC
- V tom rankingu by asi nebudem súhlasiť. Myslím, že Slovan, ak by naplnil potenciál (ten žiaľ zatiaľ nenapĺňa ani doma) by v IHL išiel vlastnú ligu. Rozhodne si nemyslím, že liga je lepšia ako naša. Zápasy sa striedajú - kvalitnejšie aj tie menej kvalitné. Na rovinu však poviem, keby tam nie je slovenský zástupca, tak tú ligu nemám dôvod sledovať - teda nie je ničím výnimočná (oproti produktu doma)
- 26.11.2020 - 10:31
- +6
- Atarista
- Jasné, ani sa nehádam. Je to len naozaj môj nedokonalý odhad. Možno by bolo dobré pozrieť si výsledky priamej konfrontácie celkou z oboch líg v minulosti v Lige majstrov. Napríklad, podľa úspechov klubov v Lige majstrov, je rakúska liga na tom o niečo lepšie, než naša: https://www.championshockeyleague.com/en/rankings
- 26.11.2020 - 10:52
- 0
- ZOOMER
- Podla LM by som to nehodnotil,ja by som dal nasu na 6 miesto s EBEL
- 26.11.2020 - 11:01
- +4
- iHC
- Tak naše výsledky v LM treba vnímať aj optikou účasti - posledné roky (ak vôbec) to bola BB, okolnosti si pamätáme (ideme - nejdeme - pomôžte). V čom vidím IHL pred našou je objem peňazí (možnosť prilákať pár zaujímavých hráčov, ktorých my našťastie eŠte stále máme aj za menej - medializovaný príklad Skokan a Villach) a marketing, resp. schopnosť "predať sa" (napr. IHL je v NHL21 a my nie, live prenosy za poplatok sú na stránke ligy, u nás na stránke stávkovej kancelárie, atď...), hlavne v druhej položke sa je čo učiť.
- 26.11.2020 - 12:11
- +5
- Prima
- Videl som viac zápasov, ale neviem tomu prísť na chuť. To čo som videl je tak na koniec našej tipsport ligy. Slabé korčuľovanie, presnosť prihrávok a rýchlosť my tam chýbajú. Zvolen Poprad a Slovan by boli na špici v tabuľke. Naša liga ma väčšiu úroveň. Fehervár by sa u nás nestratil a podľa mňa Capitals tak medzi LM,TN a BB.
- 26.11.2020 - 11:09
- +3
- Endstand
- Mňa nebaví zase pozerať 6x za rok na detvu Mikuláš a pod. Chcel by som tu pár klubov z Maďarska a Poľska kľudne aj Ukrajiny a urobiť z toho tiež nadnárodné ligu..
- 26.11.2020 - 9:47
- +3
- N-R-N-R
- noo, Maďari, Poliaci OK. Ale Ukrajina?? .. Mne by to skôr pasovalo na nejaku medzinarodnu ligu v ramci V4ky
- 26.11.2020 - 9:58
- +1
- penepi
- Cesi su utopia, ti maju velmi kvalitnu vlastnu sutaz. Ukrajina je tiez blbost, tam nie je ziadny klub na zapade krajiny, takze logisticky nerealne. Realna cesta je podla mna udrzat Miskovec a pritiahnut este 1-2 najlepsie kluby z MOL ligy a tiez nejake 2 kluby z Polska - tam je vyhoda, ze s vynimkou Gdansku su vsetky kluby na juhu krajiny, takze ani logisticky by to nebolo narocne.
- 26.11.2020 - 10:21
- +1
- N-R-N-R
- Kluby z českej extraligy sú naozaj utópia, no z 1. českej, z dolnej polovice taNulky, by sa možno nechali zlákať.
- 26.11.2020 - 10:35
- +1
- penepi
- Ako pises, realne by boli asi iba timy z druhej polovice tabulky a tie uz su zas nezaujimave pre nas. Co by nam dal nejaky Sumperk alebo Usti nad Labem?
- 26.11.2020 - 10:43
- +5
- N-R-N-R
- Väčší a hlavne medzinárodný záber pre sponzorov teamov. Myslím Že práve pre sponzorov by to bolo zaujímavé, z čoho by potom boli aj väčšie príjmy pre SK kluby .. ale to len také moje úvahy
- 26.11.2020 - 11:33
- 0
- penepi
- Neviem si predstavit sponzora, pre ktoreho by bol zaujimavy Sumperk. To uz Mikulas je niekolkonasobne atraktivnejsi.
- 26.11.2020 - 12:07
- +4
- N-R-N-R
- neviem či práve Sumperk, no minimálne by boli zaujímavý z hľadiska návštevnosti, tj. objemu divákov na reklamu. Myslím že taká návštevnosť v 1 CZ lige bola ďaleko pred návštevnosťou Detvy, LM, Budapešti, a myslím že aj Miškolca
- 26.11.2020 - 13:03
- 0
- penepi
- Nemas pravdu: Data z uplynulej sezony:
Průměrná domácí návštěvnost v základní části
1. ČEZ Motor České Budějovice 5 843
2. VHK ROBE Vsetín 2 902
3. Piráti Chomutov 1 919
4. HC ZUBR Přerov 1 701
5. SK Horácká Slavia Třebíč 1 346
6. AZ RESIDOMO Havířov 1 300
7. HC Dukla Jihlava 1 252
8. HC Slavia Praha 1 097
9. HC Stadion Litoměřice 1 086
10. HC Frýdek-Místek 1 052
11. LHK Jestřábi Prostějov 808
12. HC RT TORAX Poruba 2011 732
13. HC Baník Sokolov 681
14. HC Slovan Ústí nad Labem 598
15. SK Trhači Kadaň 356
16. HC Benátky nad Jizerou 252 - 26.11.2020 - 13:06
- +3
- N-R-N-R
- tak v tom prípade sa ospravedlňujem, vychádzal som z roku 2018, kde padali rekordy, a Česká 1. liga parila medzi najnavštevovanejšie v porovnaní s podobnými ligami v EÚ
- 26.11.2020 - 13:37
- 0
- Endstand
- Neviem popravde viem ze Poliaci majú všetky lepšie muzstva na juhu a Ukrajinu som rám pridal bez toho aby som vedel co sa tam hraje a na akej úrovni. Inak už len 2 maďari a 2 poliaci by bolo super k tomu zo 8-10 slovenských a bolo B to lepšie. Časom kľudne nejaké zápasy aj s ICEHL.. Napr. Pohár spoločný..
- 26.11.2020 - 12:06
- +1
- Demon
- Z ukrajinskej ligy je najblizsie asi Biela Cerkva, to je blizko Kijeva. A to je pekelne daleko. Aj z KE, nie to este zo zapadu, ci dokonca z Ceska.
Keby bol nejaky klub v Uzhorode, ci Mukaceve, to by slo. Prinajhorsom v Lvove este by sa asi dalo
Ale v 2. ceskej je kopec pre nas dobre umiestnenych klubov - na vychode krajiny. Taky Havirov, Frydek-Mistek, ci Vsetcin su pre vela nasich klubov blizsie, nez niektore ine kluby z nasej ligy.
To iste Polsko, tam je minimalne polovica prvoligovych klubov na juhu krajiny, teda blizko ku Slovensku aj vychodu CR. - 26.11.2020 - 16:51
- 0
- noano
- ked z druhej najvyssej ceskej- tak z vrchu. Ale to by slo jedine, keby uzavreli extraligu.
- 26.11.2020 - 11:38
- 0
- HokejBJ
- Prečo furt máte tie nápady a medzinárodnej lige však kašlite nato
- 26.11.2020 - 16:48
- 0
- N-R-N-R
- to aby sme sa nenudili, tak špekulujeme
- 27.11.2020 - 7:10
- 0