Diskusia: Buček v reprezentácii po 26 mesiacoch, Ramsay: "Zaslúži si príležitosť"
Slovenský hokejista Samuel Buček sa prvýkrát od novembra 2021 predstaví v národnom tíme. Priebežne najproduktívnejší hráč Tipos extraligy si zahrá dvojzápas vo Zvolene proti Nemecku ako prvý hráč, ktorý v uplynulej sezóne krátko pôsobil aj v ruskej KHL. Hlavný tréner Craig Ramsay na úvodnom zraze pod Pustým hradom uviedol, že útočník Nitry tvrdo pracoval a druhú šancu si v reprezentácii zaslúži.
Dvadsaťpäťročný krídelník nitrianskych "corgoňov" si naposledy zahral na Nemeckom pohári v roku 2021. Na spomínanom turnaji sa v troch dueloch strelecky presadil dvakrát. Oba tímy sa pred dvojzápasom vo Zvolene dohodli, že svoje kádre vyskladajú z hráčov do 25 rokov, teda s ročníkom narodenia 1998 a mladšími. V januári, keď realizačný tím oznámil nomináciu, uviedol prezident Slovenského zväzu ľadového hokeja (SZĽH) Miroslav Šatan, že medzi lídrov ofenzívy by mal patriť aj Buček. "Tvrdo pracoval na tom, aby dostal ďalšiu príležitosť v národnom tíme a zaslúži si ju. Uvidíme, ako sa predvedie," uviedol pred úvodným tréningom vo Zvolene na adresu Bučeka hlavný tréner Craig Ramsay.
Pozícia lídra so sebou prináša zvýšený tlak, no člen elitného nitrianskeho útoku je podľa vlastných slov s touto pozíciou stotožnený. "Každý hokejista sa musí s tlakom vyrovnať. Mal som to minulý rok v Třinci, keď som musel vyťažiť z minima maximum, takže v tejto pozícii som už ako doma. Nepovažujem sa za lídra, uvidíme, ako to bude na ľade, líder môže byť každý. Nejaké skúsenosti však mám, preto verím, že si to sadne a podáme dobré výkony. Pevne verím, že si fazónu z klubu prenesiem aj sem a pôjde mi to. Hlavné je, aby sme vyhrali," povedal Buček, ktorý s 53 bodmi (23+30) vedie produktivitu najvyššej slovenskej súťaže. Okrem neho je v elitnej tridsiatke najviac bodujúcich hráčov už iba jediný Slovák, zvolenský útočník Peter Zuzin (35 bodov).
Buček sa navyše stal prvým hráčom, ktorý sa vrátil späť do národného tímu po tom, čo si v minulej sezóne nakrátko vyskúšal pôsobenie v ruskej KHL. "Už sa na to nepozerám, je to za nami. Každý môže mať svoj osobný a slobodný názor. Ja som sa prišiel sústrediť na tieto dva zápasy a absolútne by som to neriešil," povedal Buček, ktorý po šiestich dueloch v Nižnekamsku následne zamieril do českého Třinca a získal s ním majstrovský titul. Za uzatvorenú považuje celú "ságu" aj Ramsay: "Samuel nehrá v Rusku, ale hrá slovenskú extraligu a má extrémne dobrú sezónu. Veci, ktoré sa udiali, sú minulosť a nebudeme sa nad tým zamýšľať."
Bučekovo meno sa skloňovalo s návratom do reprezentácie už pred novembrovým Nemeckým pohárom či domácim Kaufland Cup-om. Napokon si však na nomináciu musel počkať až do februára, no asistent trénera Peter Frühauf viackrát potvrdil, že realizačný tím jeho výkony sleduje. "Nemusím nikoho presviedčať, že tie výkony sú fantastické, pretože to ukazujú aj čísla. Budeme zvedaví, ako to zvládne na medzinárodnej úrovni. Čo od neho očakávame, sú góly alebo minimálne gólové príležitosti, do ktorých sa dostane. Dúfame, že bude efektívny tak, ako je v extralige, čo by bolo skvelé," povedal Frühauf.
"Buček je kvalitný hráč, akých na Slovensku veľa nie je. Takí by mali byť v hľadáčiku reprezentácie. Myslím si však, že mal v decembri lepšiu formu než teraz," povedal pre MY Nitrianske noviny po oznámení nominácie český tréner Antonín Stavjaňa, ktorý Bučeka vedie pod Zoborom. "Beriem to tak, ako to je. Či by som dostal pozvánku v decembri, alebo teraz, to je jedno. Ostatní chalani, ktorí hrajú dobre vo svojich kluboch aj v iných súťažiach, pozvánku zatiaľ nedostali. Som len rád, že som tu," reagoval Buček, ktorý počas kariéry odohral za národný tím 13 stretnutí a strelil v nich päť gólov.
Rubrika: Slovensko → Reprezentácia
- tik
- To vazne: Ako ze mu robia laskavost?? Važne??
Smutne …. - 5.2.2024 - 18:26
- +20
- amaskiea
- to si konkrétne z čoho vyrozumel, že mu robia láskavosť?
- 5.2.2024 - 18:43
- +12
- SmrtkaBA
- Ja nebudem pindat, ale radsej budem fandit. Samo s tym postihnutim bude po cely zivot a sypat si popol na hlavu, ale uz nehra v KHL a tak ja mu budem fandit, len mohol by sa k tomu vyjadrit otvorene, lebo inak to je orna poda pre nesvary.
- 5.2.2024 - 18:43
- +4
- topska
- Vyjadril sa otvorene
- 5.2.2024 - 19:11
- +11
- Kekot
- ved sa vyjadril jasne ze jeho cas v khl este pride
- 5.2.2024 - 19:15
- +27
- ZtrykoSlazoU
- radsej nech uz sa vobec nevyjadruje, nikde a k nicomu
- 5.2.2024 - 19:16
- +17
- FanNR
- Mohol by si si zobrať ponaučenie z tvojej mudrej vety.
- 5.2.2024 - 20:37
- +23
- HcKosiceeeeee
- Tak nefandi, koho to zaujíma.
- 5.2.2024 - 20:21
- +23
- Dan88
- Mňa to napríklad zaujíma koľko ľudí ma správne nastavený morálny kompas..
- 6.2.2024 - 5:28
- +31
- Qazz
- “Správne” v tvojom vnímaní sveta
- 6.2.2024 - 7:05
- +17
- mannheim
- Čo navnímaš správneho, alebo nesprávneho na tom svinstve prosím ťa ?
- 6.2.2024 - 12:44
- +10
- bigi
- problem je ze on si ten popol na hlavu nesype, a spravil by to znovu keby ho chceli
- 6.2.2024 - 6:20
- +32
- MackoPu
- Nie, ze nesype, ale ani jediny raz to neoznacil verejne za nejaku chybu.
- 6.2.2024 - 7:34
- +7
- Zmrzlina
- Stojí si za svojim, že spravil dobrú vec v jeho ponímaní sveta. Prachy sú prachy a ostatné ho nezaujíma.
- 6.2.2024 - 8:40
- +8
- Dan88
- “Bohužiaľ niekedy sa veci nevyvíjajú tak ako si želáme a na svoju šancu ukázať sa v KHL si ešte musím chvíľku počkať. Stále som mladý a ešte všetko mám pred sebou. Napriek tomu to bola pre mňa obrovská skúsenosť a toto rozhodnutie neľutujem.” vyjadril sa Samuel Buček po skončení v KHL
Toto snáď hovorí za všetko.. - 6.2.2024 - 7:36
- +21
- aMigos2
- Kámo ty tu davas fakt vyjadrenie spred 2r? Je xy aktualnych vyjadreni, ale ty tu šmarís jedno z tych aby sa ti hodilo
- 6.2.2024 - 7:39
- +2
- MackoPu
- Ti nesedi, co ?
Problem je, ze takto na rovinu asi ine ani nedal.
A ani neda, lebo sa boji, ze by tu sancu v khl opat nedostal. Ale neboj, sudruhovia na toto nepozeraju, ked ide o symboliku. - 6.2.2024 - 7:42
- +5
- HcKosiceeeeee
- Ale ja nerozumiem aký máte problém. Je to jeho život, nech si hrá, kde chce.
- 6.2.2024 - 8:16
- +2
- Captain
- a nech si potom aj reprezentuje kde chce ale nie na slovensku
- 6.2.2024 - 8:17
- +16
- HcKosiceeeeee
- O tom ty ani ja rozhodovať nebudeme, to ti garantujem.
- 6.2.2024 - 8:21
- +8
- MackoPu
- Ved to mu nikto nezakazuje.
A vies, aky je tu problem ?
Tu sa testuje a vytvara precedens. - 6.2.2024 - 8:17
- +2
- KrebsKandidat
- Skus sa ty a tvoji spolufaniskovia vyjadrovat k Bucekovi rovnako intenzive ako ste sa vyjadrovali v Lalondemu!
- 6.2.2024 - 20:53
- 0
- len_tak
- Neviem ako to vyhodnotiť: vyzerá to na test verejnosti ako bude reagovať na 1.hráča, ktorý sa rozhodol ísť zarábať peniaze do krajiny agresora. Z "morálneho" hľadiska je to podľa mňa fail.
- 5.2.2024 - 18:41
- +51
- SmrtkaBA
- Tak dufam, ze to pri tom ostane.
- 5.2.2024 - 18:48
- +3
- MackoPu
- Presne. Pan Satan tuto testuje.
- 6.2.2024 - 7:20
- +1
- Zmrzlina
- Bučekovi nefandím, prajem 0 g + 0 a a tento repre zraz nebudem sledovať.
- 6.2.2024 - 8:42
- +16
- Bielomokry
- Keď to nebudeš sledovať tak by si mohol aj nekomentovať
- 6.2.2024 - 10:08
- +23
- Zmrzlina
- Uviedol som svoj postoj... ostatné bude presne tak ako píšeš a k sledovaniu repre sa vrátim vtedy, keď tam hráči ako Buček nebudú fingurovať.
- 6.2.2024 - 11:03
- +14
- ElwisNR
- Podľa mňa je to v poriadku Buček v khl nepôsobí tak reprezentovať môže.Skôr by ma zaujímalo prečo teraz do systému alebo koncepcie zapadá viac ako keď sa mu pozvánky od pôsobenia v Trinci vyhýbali.
- 5.2.2024 - 19:37
- +6
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- topska
- A nemam pravdu?
- 5.2.2024 - 20:08
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- aMigos2
- On odišiel z Ruska po dohode, tam bolo vela okolnosti. Ale to vobec neni teraz dolezite. Stale sa rozprávame o tom, že ho doteraz nevolali i ked v Trinci sa mu na pomer IT darilo fajn, aj chceli s nim podpisat. Preto verme že im vytrie zrak, aby zas nemohli tvrdit, že sa im nehodi do koncepcie, lebo Samo uz neni hrač len strelec. A to už neni dlho
- 5.2.2024 - 20:07
- +1
- Nerkio
- Oni ho vyhodili?Si si istý?
- 6.2.2024 - 7:09
- 0
- MackoPu
- Strojar ti vysvetli, ako je to s dohodami
- 6.2.2024 - 7:34
- 0
- bigi
- aa toto je take, nie si prva z NR ktora nas ide presviedcat ze vlastne odisiel z tade dobrovolne, a nie ze hovyhodili. ako pekne si to dokazete otocit aby bol za pekneho. kludne vas v tom necham
- 6.2.2024 - 11:33
- +6
- 33
- Ako vsetko: To je pre Nitra fans typucké.
- 6.2.2024 - 12:24
- +4
- Render 77 Nr
- Čo tá vlajka ešte stále propaguje khl?
- 6.2.2024 - 13:33
- 0
- hawkie
- Bigi, to ad hominem si si mohol odpustiť. Isteže Nitrančani v tomto sú trošku biasnutí (keby išlo o nejakého hráča SBA, ty by si nebol? ruku na srdce, prosím), ale napr. Nerkio aj s Bielomodrou zaujali (podľa mňa) správny a vysoko morálny postoj...
- 6.2.2024 - 13:37
- +1
- amaskiea
- nie celkom, to účelové zveličovanie a la "hon na čarodejnice", a jedným dychom apelovanie na klubové okuliare ostatných, v tom duchu, aby boli prezieravejší, opatrnejší do budúcna, lebo čo ak raz aj váš hráč..., mi príde dosť podprahové, nefér
- 6.2.2024 - 13:50
- +1
- fabbeN
- Bože Amas, ty čo si vždy naserieš do huby a keď ide o Slovan tak prižmúriš oči ideš niečo hovoriť o účelovom zveličovaní. Už sa zobuď
- 6.2.2024 - 14:09
- +2
- amaskiea
- keď ide o Slovan, prižmúrim oči
nevadí, nevyšlo, skús zas na budúce
- 6.2.2024 - 14:13
- +2
- fabbeN
- Prižmúril si oko, keď fanušikovia Slovana napadli fanušikov Nitry, prižmuril si oči keď sa kričal skurvený východ na vašom štadióne,….Ty sa ukážeš, len keď sa ti to hodí
- 6.2.2024 - 14:50
- +6
- amaskiea
- strašne by si si želal, aby to bolo tak, však?
- 6.2.2024 - 15:07
- +3
- strojar
- Nahnevalo ťa, že ti napísal pravdu.
Pravda bolí. - 6.2.2024 - 19:22
- +1
- amaskiea
- Aj ty by si si veľmi želal, aby ma to nahnevalo, však?
p.s.: Mňa pravda nebolí, ale som rád, ak sa ti uľavilo, keď si sa podelil o svoje skúsenosti s pravdou. - 6.2.2024 - 19:38
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- amaskiea
- neboj, to prebolí
- 6.2.2024 - 20:15
- 0
- hawkie
- Ok, dajme tomu, že máš pravdu.
Ešte mi prosím povedz, že či by si zaujal rovnaký postoj aj v prípade, žeby sa to týkalo SBA..? (áno, dávam podobný argument, ako FabbeN, ale fakt ma to zaujíma, ako sa budeš stavať, ak (čírou náhodou) v budúcnosti SBA podpíše hráča priamo z KHL..?) - 6.2.2024 - 14:21
- 0
- amaskiea
- kristepane, minimálne od momentu, kedy ohlásili úmysel vstúpiť do KHL (zima/jar 2012), sústavne kritizujem SBA za to; pričom od samého začiatku (teda dlho pred krízou na Ukrajine, vrátane krízy na Kryme) okrem iných uvádzam ako jeden z dvoch hlavných argumentov to, že tam idú robiť užitočného idiota ruskej rozpínavosti na západ; celkovo si nepamätám, kedy by som mal v čomkoľvek pre Slovan dobré slovo a budem sa tu biť za nejaké pomotané trdlo z KHL, čo kedy Slovan podpíše...
- 6.2.2024 - 14:31
- +1
- Render 77 Nr
- Chodíš na ten Slovan co propaguje krvavú ligu fandiť mu ?
- 6.2.2024 - 14:35
- 0
- amaskiea
- Naposledy som bol na Slovane v prvej sezóne v KHL ešte na jeseň 2012, na 2 zápasoch, po ruskej hymne pred zápasom som si povedal, že toto už nie. Písal som o tomto zážitku aj tu. Ďalšie otázky?
- 6.2.2024 - 15:05
- +4
- Render 77 Nr
- Potom si správny ok ja som to nečítal lebo veľa ľudí je falošných.
- 6.2.2024 - 15:10
- 0
- amaskiea
- nie, nie som správny, len mám na túto jednu vec pomerne dlhodobo konzistentný názor, to je všetko
- 6.2.2024 - 15:15
- +2
- Render 77 Nr
- Tak som myslel ze čo hovoríš aj v skutočnosti robíš takých je malo .
- 6.2.2024 - 15:19
- 0
- roman
- Tá Ruská hymna, to by asi dorazilo aj mňa. Ak hrala aj Slovenská? (to by to trochu vykompenzovalo.). Inak si vôbec nepamätám, keď som bol pred mnohými rokmi na zápase Lev Praha v Praze, že by tam hrala Ruská hymna. Nezdá sa mi. Hmmmm...
- 6.2.2024 - 15:33
- 0
- amaskiea
- bolo to pred zápasom, takže asi aj slovenská, ale už neviem, ale tá ruská mi strašne vadila, písal som to tu vtedy v zmysle, že ani nie 50 rokov po 68om a 20 rokov po tom, čo konečne vypadli, a sú tu zas - a ani v najhoršom sne by ma vtedy nebolo napadlo, ako veľmi až mám pravdu. Si o niečo mladší, ale ty toto už máš v podstate doživotne. Zlaté 90te roky aj s celou mafiánskou vystrielavačkou, keď sme si mysleli, že "večné časy" sú naozaj preč
- 6.2.2024 - 15:46
- +1
- amaskiea
- *tiež doživotne
- 6.2.2024 - 15:46
- 0
- roman
- Ty si starší ako jaaa?!?! Wow. Ja som si ťa predstavoval tak okolo 30-tky. Píšeš tak príjemne mlado
- 6.2.2024 - 15:50
- 0
- amaskiea
- :hovado:
- 6.2.2024 - 15:52
- +1
- roman
- Fakt. Predstav si to, ako si ťa predstavujem ako nejakého mladšieho chlapíka, par rokov po vysokej škole, takého chudšieho, vysokého podvýživeného.
Toto je môj mentálny obraz teba.
- 6.2.2024 - 15:56
- 0
- amaskiea
- a pritom v skutočnosti starý obtlstlý páprda vyše 30 rokov po VŠ, ale v žiadnom prípade si nedaj zobrať svoj názor
- 6.2.2024 - 15:59
- +1
- roman
- Wau. To je fakt sranda
. Som šoknutý.Ani si nepamätám, že by som ťa niekedy videl vytiahnuť kartu typu "mám vek a skúsenosti" na niekoho.
- 6.2.2024 - 16:13
- 0
- amaskiea
- ja práve nechcem brať druhým guráž svojím vekom, nechcem mať väčšiu autoritu len kvôli veku, uprednostňujem diskusiu rovného s rovným, bez zbytočných ohľaduplností
Ale ja som mal pocit, že my dvaja sme si vek už dávno vysvetlili, preto mám trochu podozrenie, že si zo mňa teraz iba robíš prdel - 6.2.2024 - 16:27
- 0
- roman
- Ja som zajedno roztržitý, za druhé nepozorný a za tretie zabudlivý. Možno sme už podobnú debatu mali a mne už to stihlo vyšumieť. Alebo, proste môj mozog proste odmieta považovať ťa za staršieho ako 40 rokov. A potom sa čudujem že toľko ľudí je schopných mať nejakú úplne naivnú a šialene komplikovanú predstavu o čomkoľkvek čo sa dá vysvetliť úplne jednoducho.
- 6.2.2024 - 16:48
- 0
- amaskiea
- ty si asi fakt zo mňa kurvanerobíš prdel
- 6.2.2024 - 17:06
- 0
- roman
- Kiež by, chlapče
- 6.2.2024 - 17:12
- +1
- amaskiea
- jejda, ty si aj mňa vedel z času na čas celkom pekne, tak otcovsky zrovnať, teraz už budeš mať zábrany, vidíš, a to je presne to, čo nechcem, aby ľudia predo mnou robili zbytočné okolky...
- 6.2.2024 - 17:14
- 0
- roman
- Ááále, to sa nemusíš vôbec báť
- 6.2.2024 - 17:16
- 0
- amaskiea
- môžem sa spoľahnúť?
- 6.2.2024 - 17:25
- 0
- roman
- Opýtaj sa Strojara.
- 6.2.2024 - 17:28
- +1
- amaskiea
- teraz si ma chcel uraziť
- 6.2.2024 - 17:34
- +1
- strojar
- Pekne ste sa navzájom pohladkali.
To je traz v móde. - 6.2.2024 - 19:27
- +1
- Yxcvbnm
- Ja sa v tomto pridam. Od zaciatku vojny si vsimam a vnimam jeho prispevky a ja som si ho predstavoval tak medzi 35-40, ale sportovej postavy. Naozak je jeho vystupovanie a vyjadrovanie take novodobejsie
- 6.2.2024 - 19:14
- 0
- amaskiea
- lol, toto ma tak trochu demoralizuje, lebo za poslednú dobu sa práveže dosť skúmam a podozrievam zo stareckých myšlienkových pochodov a prejavov - aj tu, písomných...
- 6.2.2024 - 19:34
- 0
- roman
- Si proste doslova aj dopísmenka duchom mladý.
- 6.2.2024 - 19:56
- +1
- amaskiea
-
- 6.2.2024 - 20:02
- +1
- Mato-Mi
- Ja som bol na prvom zapase Lev Praha v KHL v Holesoviciach(tusim ze proti Rige) v roku 2012 a tiez si neviem spomenut, ci hrala hymna pred zapasom.
- 6.2.2024 - 16:01
- 0
- strojar
- Aká strata pamäti.
- 6.2.2024 - 19:30
- 0
- topska
- Pred zapasmi KHL sa hrala ruska hymna aj mimo Ruska
- 6.2.2024 - 20:00
- 0
- roman
- Bavím sa o zápase Lev Praha vs asi CSKA Moskva keď Chára zramoval Šatana. Na tom zápase som bol. 3.november som mal narodky.
- 6.2.2024 - 20:21
- 0
- Mato-Mi
- https://www.youtube.com/watch?v=U8djedunIHw&ab_channel=PragueHockeyMasters
Na tomto zapase som bol 5.9.2012.
Lev Praha - Dynamo Riga. V case 3:10 pocut hymnu Lotysska. Predpokladam, ze po nej sa spievala aj ceska. - 6.2.2024 - 20:28
- 0
- evgeni71
- kto z nich hral za CSKA?
- 6.2.2024 - 21:10
- 0
- roman
- Doplietol som to. Slovan vs Lev to bol. 3.11.2017 Ale nehral Šatan predtým za CSKA či nejaký iný Moskovský klub?
- 6.2.2024 - 21:21
- +1
- strojar
- Načo sa tu hráte?
Pred KAŽDÝM zápasom v KHL sa povinne hrala ruská hymna. - 6.2.2024 - 20:10
- 0
- amaskiea
- Na čo sa hráš ty, pán antický gramatik?
- 6.2.2024 - 20:17
- +1
- strojar
- Takže ešte raz:
Pred KAŽDÝM zápasom v KHL sa povinne hrala ruská hymna.
To, že vy si akože nepamätáte, je úplne smiešne a trápne. - 6.2.2024 - 20:25
- 0
- Mato-Mi
- Z coho vyplyvala ta povinnost?
- 6.2.2024 - 20:29
- +2
- strojar
- Túto otázku nemôžeš myslieť vážne.
- 6.2.2024 - 20:54
- 0
- Mato-Mi
- Tuto odpoved nemyslis vazne, vsak?
- 6.2.2024 - 20:59
- +2
- strojar
- V ruskej lige sa povinne hrala ruská hymna.
- 6.2.2024 - 21:01
- 0
- roman
- Veď vieme. Vymeň si pásku.
- 6.2.2024 - 21:14
- +3
- amaskiea
- teraz ty si celkom zjavne nepamätáš ani len to, kto si tu tú ruskú hymnu pamätá a kto nie
- 6.2.2024 - 20:41
- 0
- strojar
- Vymeň si pásku.
- 6.2.2024 - 20:55
- 0
- amaskiea
- čiže už ani to, kto tu dokola točí pásku o nepamätaní ruskej hymny, si nepamätáš
- 6.2.2024 - 20:59
- 0
- strojar
- Tú pásku.
Nezabudni vymeniť. - 6.2.2024 - 21:02
- 0
- amaskiea
- ja som ďaleko, musíš poprosiť toho, kto ti to zvykne robiť vždy
- 6.2.2024 - 21:07
- 0
- roman
- Ja len hovorím, že si vôbec nepamätám, fakt. Čekol som na internete. Hrala sa.
- 6.2.2024 - 20:23
- +1
- strojar
- Tak nepamätáš.
Škoda v takom mladom veku. - 6.2.2024 - 19:24
- 0
- amaskiea
- rusi zle v roku 2012? to si asi niečo nepochopil
- 6.2.2024 - 21:00
- 0
- hawkie
- Šak kks, normálna otázka, nemusíš sa hneď "zavzdušňovať" (čo si myslíš, že ja ťa tak dobre poznám? nie som tvoj stalker
... napr. tieto detaily som nepoznal)
Každopádne, dík za odpoveď. - 6.2.2024 - 14:38
- 0
- KrebsKandidat
- Sak podpisali a boli ticho.
- 6.2.2024 - 20:54
- 0
- BieloModra
- prestavam ti rozumiet, tak skusim este raz jednoduchou otazkou a davam si slovo ze posledny krat, skus mi odpovedat jednoducho: Bucek sa nominoval sam? V predchadzajucej diskusii som napisala AK nastupi, no a nenastupi, tak dufam ze tuto vec budeme mat uz ukoncenu
- 6.2.2024 - 14:28
- 0
- amaskiea
- Síce mi celkom nie je jasný teraz súvis tejto otázky, ale nevadí: Nenominoval sa sám. Táto situácia je výsledkom alibizmu SZĽH, kedy si mysleli, že sa celému problému vyhnú idiotským blabotaním o nejakom neprípustnom zákaze pracovať hráčom z KHL a podobnými slaboduchosťami v oficiálnom/neoficiálnom rozhodnutí/nerozhodnutí VV SZĽH. Dostali sa do toho sami, neriešili, teraz už nemôžu hovoriť nič ani hráčom z KHL a ani nespokojným sponzorom. Neriešiteľná situácia. Možno aj to "zranenie" Bučeka je len pokus vykorčulovať nejako z tejto slepej uličky. Alibistickí idioti na čele s prezidentom.
- 6.2.2024 - 15:00
- +1
- BieloModra
- dakujem, to mi staci
- 6.2.2024 - 15:04
- 0
- MackoPu
- Ved to je ten problem. Ak by bol ok, tak tam mozno hra doteraz. Uz zase osobne utoky ?
- 6.2.2024 - 7:44
- 0
- Nerkio
- Áno chcel.Trinec to aj má v neakom článku o Bucekovi
- 6.2.2024 - 7:25
- 0
- MackoPu
- Isiel tam nasilu ? Uz sa vtedy vedelo, o co ide. Opat ho oklamal agent ? On ma na nich ale strasnu smolu... Vtedy to uz nebolo ziadne 17rocne ucho.
- 6.2.2024 - 7:23
- +1
- hawkie
- To ale neznamená, že dospelí ľudia nerobia chyby, všakáno
. Len čisto z ľudského hľadiska - týmto ho ospravedlňovať nejdem.. aj ja som za mesiac január urobil jednu chybu v práci, ktorá ide do mierneho prúseru, a teraz to hasím...
Ako ale hovorí zlaté hokejové pravidlo, treba sa z toho poučiť... len čas ukáže, či sa Samuel poučil abo nie (neočakávam žiadne teátro vyhlásenia pre plebs, najmä nech to má on vo svojom vnútri správnym spôsobom zrovnané). - 6.2.2024 - 8:08
- +2
- MackoPu
- Myslim, ze uz uplynula dost dlha doba, aby v tom vsetci mali (mohli mat) jasno. Nie je to ziadna jadrova elektraren. Tu je to ale prave o plebse, pre ktory sa ten hokej hra
- 6.2.2024 - 8:15
- +1
- Dan88
- Chybu si si priznal, ospravedlnil sa a nebudeš to chcieť urobiť zase, či?
A dúfam, že si neslúžil ako propaganda pre vojsko, ktoré zabíja nevinných ľudí na cudzom území, znásilňuje AJ mŕtve telá, atď.. - 6.2.2024 - 8:20
- +3
- ElwisNR
- Rozhodujúce keď je v reprezentácii by malo byť kde hrá teraz keď hrá za národné mužstvo.To že hral v CZ alebo SK mu tiež nijak cestu do reprezentácie neurychlilo.
- 5.2.2024 - 21:01
- +1
- steevee
- Samo ukaz , co je v tebe!: Z 13 zapasov 5 golov je slusne. Verim,ze ten koeficient po dvojzapase vylepsi. Drzim palce.
- 5.2.2024 - 19:58
- +4
- 1925
- Najlepsi hráč v slovenskej lige proste musí hrať za repre
- 5.2.2024 - 20:00
- +23
- aMigos2
- Vážme si to lebo nam nejako ubudaju slovenskí hráči v počte bodov v porovnaní so zahraničnými
- 5.2.2024 - 20:11
- +7
- grna
- Presne tak. Ved z TOP 50 hracov v bodovani je len 8 Slovakov. Dost smutne.
- 5.2.2024 - 20:19
- +5
- aMigos2
- a sinister look
- 5.2.2024 - 20:27
- 0
- MitoBB
- 8 Slovákov je v TOP 50 aj v českej lige
- 6.2.2024 - 8:24
- +1
- Qazz
- To je dôkaz, že naše ligy sú vyrovnané
- 6.2.2024 - 11:33
- +5
- braniiislav
- Tak snáď sa na štadióne nič nestane, no. Protesty boli doteraz na námestiach, ale tak prečo by nemohli byť aj na štadióne pred alebo počas zápasu.
- 5.2.2024 - 20:18
- +7
- HcKosiceeeeee
- Ty si odkiaľ došiel. Nechceš rovno spraviť na štadióne štátny prevrat(puč)?
- 5.2.2024 - 20:22
- +30
- strojar
- Oveľa lepšie by dotyční urobili, keby sa k téme Buček nevyjadrovali.
V konfrontácii s realitou tie vyjadrenia pôsobia smiešne. - 5.2.2024 - 20:27
- +15
- SmrtkaBA
- Tak zasa ked sa ich novinari na to pytaju tak musia odpovedat.
- 5.2.2024 - 20:54
- +3
- carli
- aspoň: ušetrím za elektrinu a aj čas
- 5.2.2024 - 20:39
- +1
- crosbynko
- Sam neviem ako sa k tomu postavit. V KHL uz nehra. Ale asi by hral keby ho nevyhodili ako spinavu handru. A ani to nelutuje. Otazne je ako sa stavat k tymto hracom co hrali v KHL v dobe invazie. Zasluzil by si aspon nejaky transparentik nech sa trochu hanbi za svoje rozhodnutia. Akurat ze sa nebude. A ani transparent nebude.
- 5.2.2024 - 20:55
- +16
- Mato-Mi
- Drzim Samovi palce, nech sa mu splni jeho zelanie.
- 5.2.2024 - 21:09
- +4
- Big brother
- Pekné gesto. Vidno, že sme v hokeji jednotní národ a keď ide o reprezentečné akcie, tak ťaháme všetci za jeden koniec povrazu.
- 5.2.2024 - 21:13
- +1
- Big brother
- *jednotný
- 5.2.2024 - 21:13
- +1
- Mato-Mi
- Aby nevznikli mylne dojmy, v suvislosti so zelanim, ktore je spomenute v clanku. Ja mu zelam, aby mu vysiel angazman v KHL. Zasluzi si to.
- 5.2.2024 - 21:33
- +7
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Mato-Mi
- Ty to Samovi nedoprajes? Preco? Ved je to druha najlepsia liga na svete a ked na to ma, nech mu to vyjde, konecne.
- 5.2.2024 - 21:44
- +4
- Ottawa38
- Ja citim skor,zlobu,neprajnost
- 5.2.2024 - 21:49
- +8
- Mato-Mi
- Zle citis. Ozaj mu doprajem, aby tam siel.
- 5.2.2024 - 21:50
- +5
- Mato-Mi
- Chces aby mu vyslo jeho zelanie presadit sa v KHL? Ja ano.
Mozno si ho po uspesnych MS vsimnu a presvedci ich o svojej kvalite. - 5.2.2024 - 21:49
- 0
- antinamor
- Tak to si nechám rád vysvetliť, kde sa v článku spomína želanie jeho návratu do KHL. Mal by si sa zmazať, lebo to je čistá konšpirácia. Alebo mi sem skopíruj odsek z článku, kde si čítal, že si želá návrat do KHL. Ďakujem. To samozrejme neznamená, žeby som schvaľoval jeho pôsobenie v KHL, práve naopak, bol to poriadny fail, ale zase zachovajme nejakú úroveň a neklesnime na úroveň ľudí, ktorých hlavnou životnou náplňou je vytvárať konšpirácie, klamať a zavádzať ľudí. Pre príklady nemusíme chodiť ďaleko, stačí si zapnúť spravodajstvo v TV. Buďme iní, prosím.
- 6.2.2024 - 7:09
- +2
- Mato-Mi
- Vyssie som napisal, ze mu prajem, aby sa mu splnilo jeho zelanie.
V clanku je spomenute, ze si zela, aby sa mu darilo.
Preto som napisal tento druhy prispevok, aby som neuviedol niekoho do omylu, ze mu prajem, aby mu vyslo ine zelanie, nez to, ktore je spomenute v clanku. Na mojom prispevku nie je nic konspiracne. Vyslovil sa, ze veri, ze jeho cas v KHL este pride.
Dostatocne? - 6.2.2024 - 7:21
- +2
- antinamor
- Kde a kedy sa vyslovil, že jeho čas v KHL ešte príde? Poprosím zdroj.
- 6.2.2024 - 8:12
- 0
- Mato-Mi
- https://sportnet.sme.sk/spravy/hokej-samuel-bucek-koniec-niznekamsk-seattle-nhl-khl-2022-2023/
- 6.2.2024 - 8:30
- +3
- MackoPu
- Ked to vidim takto s odstupom casu, zda sa mi toto vyjadrenie byt este vacsi pruser ako vtedy. Nehovoriac o neexistujucich ciarkach.
Vdaka za pripomenutie. Vzhladom na to, ze ide o citat, by sa toto mohlo brat ako pismo svate pri tych vsetkych spekulaciach. - 6.2.2024 - 15:42
- +2
- Mato-Mi
- Craigove vyjadrenia som maval rad.
- 5.2.2024 - 21:18
- +7
- BlackCrow
- Kde ty loňské sněhy jsou..
- 6.2.2024 - 6:36
- 0
- Mato-Mi
- Vsichni jsou uz v Mexiku...
- 6.2.2024 - 7:26
- +3
- BlackCrow
- Olé
- 6.2.2024 - 7:31
- 0
- strojar
- Celkom by ma zaujímalo koľkokrát od začiatku tejto sezóny videl Ramsay hrať Bučeka v súťažnom zápase.
- 5.2.2024 - 21:22
- +2
- mili28
- to neviem, ale viem, ze ma na to ludí !
- 6.2.2024 - 7:24
- +1
- peters
- Bucek urobil chybu, co by sa dalo chapat, ale ze je nazorovo konzistentný a nema sebareflexiu, to by malo pre neho znamenat doživotnú stopku v reprezentácii, aj keby to bol najlepsi hrac na svete.
- 5.2.2024 - 21:29
- +34
- bigi
- a ono je to pri tom uplne jednoduche, staci vediet kto je agresor a kto je obet, a potom vies ktory nazor je ten spravny
- 6.2.2024 - 6:35
- +16
- Ondro_RedWings
- Názory sa nedelia na správne a nesprávne. Názory sa delia na tie, s ktorými súhlasíš, a tie, s ktorými nesúhlasíš. Správna je napríklad odpoveď v matematickej úlohe. Koľko je 5x5? Jediná správna odpoveď je 25, ostatné sú nesprávne.
- 6.2.2024 - 10:35
- +6
- Captain
- Takže na nacizmus a druhu svetovu vojnu neexistuje správny názor, ani na sovietsku okupaciu Československa 1968?
Ja si myslim, že existuje práve ten jeden správny názor aj dnes na rusku expanziu - 6.2.2024 - 10:42
- +19
- Captain
- aspoň niekto tu myslí
- 6.2.2024 - 11:42
- +7
- Qazz
- Niekto určite
- 6.2.2024 - 12:25
- 0
- amaskiea
- ak máš kontakt s niekým, kto dokáže komunikovať niečo viac, než čo si sám myslí, tak je otázka, prečo tu (s nami) strácaš čas
- 6.2.2024 - 11:43
- +5
- Qazz
- Toto som už nedal
- 6.2.2024 - 12:24
- +1
- worth
- Možno by malo byť vyriešenie takýchto amasovych rebusov podmienkou pre pridanie príspevku
- 6.2.2024 - 21:44
- +2
- bigi
- hej: tak taky klasicky priklad. bol holokaust alebo nebol? niekto ma nazor ze bol a niekto ze nebol. nevidis tam spravny a nespravny nazor?
- 6.2.2024 - 11:37
- +3
- HcKosiceeeeee
- Pozor. To, že holokaust bol je fakt. To, čo si ľudia o ňom myslia, je názor.
- 6.2.2024 - 11:41
- 0
- Captain
- Inception: prekonali sme 12. úroveň logiky tvojho intergalaktickeho zmyšlania
- 6.2.2024 - 11:45
- +8
- bigi
- prekonam sa :
podme to rozviest. takze je fakt ze holokaust bol. ok ale ti co si myslia ze nebol to je nazor? ok a je ten nazor spravny alebo nespravny? - 6.2.2024 - 13:05
- +3
- Mato-Mi
- Nazor je to, podla neho, ci to bolo dobre, alebo zle. A to je hnus.
- 6.2.2024 - 13:17
- +5
- Big brother
- Môže mi niekto povedať prečo mi bol zmazaný príspevok?
- 5.2.2024 - 21:52
- +3
- antinamor
- Žeby porušenie pravidiel diskusie?
V diskusii absolútne odmietame vulgarizmy (ich rôzne skratky a náznaky), rasizmus a neplatenú reklamu. V diskusii sú tiež neprijateľné: provokácie, urážky a zosmiešňovanie iných užívateľov, ale aj ľudí mimo diskusie.. Neradi vidíme: konšpiračné teórie, nepodložené obvinenia, zavádzajúce informácie a ohováranie.
Dĺžka príspevkov nie je obmedzená, ale dlhšie príspevky môžu byť skrátené. Príliš krátke príspevky, príspevky porušujúce naše pravidlá, príspevky mimo tému, chatovanie a tapetovanie môžu (ale nemusia) byť podľa uváženia moderátorov vymazané! Redakcia serveru si vyhradzuje právo na vymazanie akéhokoľvek príspevku, pokiaľ to ktorýkoľvek z moderátorov uzná za vhodné.
Odoslaním vášho príspevku potvrdzujete, že ste sa oboznámili a akceptujete obsah tohto upozornenia, a že moderovanie nebudete komentovať na diskusii. V prípade že budete opakovane porušovať pravidlá, môže vám byť obmedzený prístup do diskusie, prípadne zablokované užívateľské konto. - 6.2.2024 - 6:54
- +1
- MackoPu
- Mam na to iny nazor, ale nemusi ho mat samozrejme kazdy. Kym je vojna, tak by sa o športovcov i, co pocas nej podpisal NOVU zmluvu, nemalo ani len uvazovat. Takze ak bude na ostrom turnaji niekto taky, turnaj nesledujem, ziskam tym aspon kopec casu.
- 6.2.2024 - 7:19
- +13
- BieloModra
- a po vojne uz ano?... ved tak budme zasadovi teda, to mas presne ako nehra KHL, hral aj v Trinci a druhu sezonu je momo KHL... tak ako? lebo stale je tu keby na to mal, tak by hral a pod...
- 6.2.2024 - 7:51
- 0
- Dominios
- mas rovnaky postoj aj povedzme ku nemeckemu pivu?
pozor, v ziadnom, ale absolutne ziadnom pripade nepovolujem nic co sa tam v rusku (teda na ukrajine) deje rovnako ako sa mi nie celkom paci ked nasi hraci tam chodia a potom chcu reprezentovat
ale zase majme sudnost, co bude po vojne este nikto nevie... nikto nevie kedy a ako vojna skonci, nikto netusi co vsetko sa nielen v rusku dovtedy stane a nikto netusi, ci sa nebodaj v rusku nebude menit aj rezim (nepravdepodobne, ale mozne to je)
zasadovy budme, snazme sa vsetci do jedneho konat len podla moralky, ale nesudme nieco o com nic nevieme
rozumni ludia si pockaju na vyvoj situacie predtym, ako zacnu sirit polarizacne svetonazory - 6.2.2024 - 8:40
- +4
- BieloModra
- nepijem pivo
vies, ano nikto nevie co bude po vojne...dozivotne traumy aj tie dusevne, nepominu povedz to tym detom co nemaju rodicov, povedz to tym matkam co maju amputovanu ruku a nevedia sa postarat o vlastne deti, lebo svojich muzov nevideli uz 2 roky a mne sa tazko vyjadruje ja materialne podporujem presne tychto ludi - 6.2.2024 - 9:11
- 0
- HcKosiceeeeee
- Ale veď tu nikto, dúfam, nespochybňuje, že to, čo robia Rusi na Ukrajine je hnus. Ja sa s tým plne stotožňujem.
- 6.2.2024 - 9:17
- +1
- HcKosiceeeeee
- Ale oni nehrajú v KHL preto, aby podporili vojnu na Ukrajine. To ti nedochádza?
- 6.2.2024 - 9:50
- +1
- Dominios
- ja len doplnim
ano, neda sa zatvarat oci pred zraneniami, mrtvymi ani keby vojna skoncila dnes na poludnie, jednoducho neda
a ano, koncom vojny a je fakt jedno kedy a ako sa to z dejin nevymaze a svet sa zazracne agresorovi dvorit nebude (aspon dufam); musime ale pockat ako sa to vyvinie a dat potom tomu cas
inac by sme sa mali asi nenavidiet a nerozpravat nikto s nikym, dejiny ludstva, obzvlast tie davnejsie su presiate konfliktami a vojnami... nie ze krajin ale rodov, malych kralovstiev, kmenov... kludne je mozne, ze ak by sme si urobili kazdy rodokomen dajme tomu 20 generacii dozadu (hypoteticky, samozrejme to je prakticky nemozne), tak zistime, ze uz vela z nas moze byt potomkom historicky znepriatelenych narodov a sme tu, mame rodiny, poniektori uz po generacie stastne - 6.2.2024 - 9:59
- +3
- amaskiea
- Tebe nedochádza, že to je len ich súkromný pohľad. Z pohľadu Ruska ako prevádzkovateľa tú KHL hrajú práve preto, oni aj všetci ostatní, čo tam hrajú, lebo celá KHL sa od začiatku hrá práve preto, práve preto vznikla, totiž aby podporovala a propagovala Rusko, jeho zámery a konanie.
- 6.2.2024 - 10:40
- +7
- Dominios
- ano, ale nie celkom
suhlasim, absolutne suhlasim, ze KHL takto zneuzivana je a suhlasim aj s tym, ze rusi velmi dobre vedeli, ze tak zneuzivana bude od zaciatku, inymi slovami, bolo to takpovediac hraniciace so zamerom
lenze treba povedat aj B a teda, ze nech mame akukolvek averziu voci rusom a primarne ich politickemu smerovaniu (sam poznam asi 2 rusov ktori su inac mimoriadne fajn ludia a celu vojnu odsudzuju), tak hokej hrat rusi vzdy vedeli a ich liga bola vzdy jedna z najkvalitnejich, hned po NHL. Jednoducho tam je aj KVALITA, cisto rydzo sportova a ta jednoducho laka (a vzdy lakala) velmi vela hracov. Zial, je to spojene s propagandou, ale pred vojnou to nikomu nevadilo ani tu... - 6.2.2024 - 10:57
- +3
- Dominios
- prispevok som napisal ako hotentot tak len doplnim este raz to najdolezitejsie na co chcem teda reagovat
"celá KHL sa od začiatku hrá práve preto, práve preto vznikla, totiž aby podporovala a propagovala Rusko"
proste pravda nie je, pretoze KHL je priamim nasledovnikom predchadzajucej ruskej najvyssej sutaze, s viac sexy nazvom a s presahom aj mimo ruske uzemie - 6.2.2024 - 11:01
- 0
- amaskiea
- A na to prišli až dodatočne, ako dobre môže poslúžiť ich "prenikaniu do Európy"?
p.s.: inak ja som pôvodne reagoval na HcKosiceeee, - nepodstatné, ja len aby si si nevzťahoval na seba niečo, čo nepatrilo tebe - 6.2.2024 - 11:21
- +1
- Dominios
- nevztahujem, pohoda, mam pocit ze bez ohladu na nazor a kto na koho reaguje tak minimakne toto vlakno diskusie je mimoriadne korektne
vobec nejde o to ze "prisli na to dodatocne", to je uplne nepodstatne, samozrejme ze to vedeli (explicitne to pisem aj ja)
skusim sa k podstate dostat inac, skusim teda uplne otocit pohlad: KHL je jednoducho primarne vysoko kvalitna hokejova sutaz ruskeho povodu, aj vdaka ktorej maju rusi (aj z obdobia pred nazvom KHL) vytazili vela titulov MS ci olympiad
samozrejme, ako vsetko v rusku, je vsetko, uplne vsetko, regulovane a riadene statom (tak, ako bolo aj u nas pred revoluciou), tak vzhladom na expanziu mimo hranice (btw z vacsiny do krajin byvaleho ZSSR), tak aj KHL je teda zneuzivana na propagandu a sirenie svojho rezimu
co tym chcem povedat je to, ze takto to bolo odjakziva a nazov KHL na tom nic nemeni, pretoze ten spickovy hokej sa tam hral stale
akurat v ludoch to viac rezonuje, pretoze jednak je hokej aj u nas ovela viac popularny a z ruskeho pohladu patri k tym najuspesnejsim, tak ma samozrejme najvacsi vytlak - 6.2.2024 - 11:35
- 0
- amaskiea
- "akurát v ľuďoch to viac rezonuje" - pochopil si pointu
- 6.2.2024 - 11:41
- +1
- amaskiea
- áno
- 6.2.2024 - 10:47
- +2
- strojar
- Takže vylúčiť?
- 6.2.2024 - 12:08
- 0
- amaskiea
- 1. Ide o Slovan - keďže ty máš problém byť priamy, tak som to pomenoval za teba. Nemáš za čo.
2. SBA nie je v repre.
3. Nájdi si moje príspevky, v ktorých som písal, aby SBA neprijali naspäť do ligy, keď sa vracali naspäť z KHL. Ja ti to hľadať nebudem. - 6.2.2024 - 12:18
- +4
- strojar
- Takže si toho názoru, že Slovan nemá čo robiť v slovenskej lige.
To je vážny názor od takého renomovného odborníka. - 6.2.2024 - 21:05
- +1
- amaskiea
- len trepeš dve na tri
- 6.2.2024 - 21:13
- +3
- MackoPu
- Co ma mrzi, ze "dostali" uz aj Craiga. Nominuaciu mu robi GM, ale "Samuel nehrá v Rusku, ale hrá slovenskú extraligu a má extrémne dobrú sezónu. Veci, ktoré sa udiali, sú minulosť a nebudeme sa nad tým zamýšľať." Je velke KAKO. Prave, ze to minulost nie je a na jednom hracovi repre nestoji.
Dalsie 500vkove vlakno, nevadi. Treba si to pripominat. - 6.2.2024 - 7:32
- +18
- Bonati
- To je nič. Ale čo si ten KANAĎAN dovolil povedať tu.:
Ešte sme sa nedohodli, o hráčoch z ruskej súťaže rozhodneme neskôr. Isté je, že všetko sú to skvelí hokejisti. Radi by sme ich mali v tíme, ale…
Vo viacerých smeroch je táto téma o politickom verdikte. Nie je na mne, aby som o tom rozhodol. Budeme pracovať s takými hráčmi, akí budú k dispozícii, cituje kanadského trénera portál sportweb.pravda.sk. - 6.2.2024 - 8:02
- +3
- MackoPu
- Dufam, ze to o "politickom" verdikte nebolo myslene doslovne, ze sa caka na rozhodnutie fica, danka a spol. Resp. ich majitelov.
Halo szlh, nie sme v russku, aby ste nemohli povedat, ako to je a kto na vas tlaci ! - 6.2.2024 - 8:10
- +5
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- counter
- Keď nebudeš čítať hlúposti, nebudeš sa musieť nad hlúposťami zamýšľať.
- 6.2.2024 - 12:11
- 0
- HcKosiceeeeee
- A nie sú to skvelí hokejisti? V čom Ramsey klamal. Prosím, prestaňte s tým honom na vymyslených nepriateľov.
- 6.2.2024 - 8:13
- +4
- BieloModra
- polovica z nich by si tam neskrtla, keby sa krajiny so spravne nastavenym moralnym postojom nerozhodli stiahnut svojich hracov spat. Tak budme realisti ok?....
- 6.2.2024 - 8:29
- +6
- HcKosiceeeeee
- Správne nastaveným... to podľa čoho hodnotíš?
- 6.2.2024 - 8:35
- +4
- BieloModra
- podla toho, ze ja na rozdiel od teba vnimam rovnako ako Finsko Svedsko krajinu v ktorej ma oznacia za neriatela, ako nepriatelsku
- 6.2.2024 - 8:38
- +11
- Bonati
- Možno Rosandič ty polovica. Ináč ostatní tam hrali už pred vojnou, alebo sú kvalitou top, čo môže Slovensko ponúknuť.
- 6.2.2024 - 8:40
- +5
- BieloModra
-
a co taky Kristof?
- 6.2.2024 - 8:41
- 0
- Bonati
- Svoju kvalitu dokázal vo fínsku, česku a dokazuje ju aj teraz v KHL. Mimochodom po zranení má v posledných 6 zápasoch 6 bodov.
- 6.2.2024 - 8:43
- +5
- HcKosiceeeeee
- A to máš odkiaľ?
- 6.2.2024 - 8:57
- 0
- BieloModra
- to e ty nemas info neznamena ze to tak nebude
- 6.2.2024 - 8:59
- +2
- Bonati
- Snáď nebudeš spochybňovať jeho kvality, keď hraje v top tíme Česka. Pri viacerých zraneniach hral minulý zápas centra 1 formácii. Keby na to nemal, tak hraje stále extraligu.
- 6.2.2024 - 9:16
- +2
- Nerkio
- Za iných okolnosti by Rusko o hráča ako Paulovic ani nezakopne.
- 6.2.2024 - 9:26
- +7
- Bonati
- Čiže v Pardubiciach sú hlupáci...
- 6.2.2024 - 9:29
- +2
- Nerkio
- To si napísal ty a nie ja.Ja len tvrdím že keby sa nedialo to čo sa deje,tak by Khl o hráča ako Pavlovic nezakoplo.
- 6.2.2024 - 9:58
- +1
- Bonati
- Keby to bola pravda, tak podpise v 2022 zmluvu s tímom khl a nie s top tímom Európy v čase presýtenia trhu masívnym odchodom európskych hráčov z khl.
- 6.2.2024 - 10:24
- +3
- Nerkio
- Tak si počkaj po sezóne.Ide do KHL .
- 6.2.2024 - 10:53
- 0
- Bonati
- Áno ide. A ide tam preto, lebo sa svojimi výkonmi prestali v jednom z top tímov Európy. Keby hral extraligu, tak ponuku nedostane.
- 6.2.2024 - 10:58
- +1
- Nerkio
- Aha takze Lantosi,Regenda,Sykora a tak dostali ponuku iba náhodou ,však??pricom všetci hrali našu ligu.Sýkoru dáš ako argument draft,tak pridávam Jedlicku napriklad.A to dostali ponuku do Ahl.A napríklad Sahir Gill hra na Slovensku a napriek tomu mal ponuku od KHL na prestup počas sezóny.
- 6.2.2024 - 11:15
- +2
- Bonati
- Veď sú to všetci hráči top európskeho formátu. Prečo by sa o nich nemali zaujímať kluby z kvalitnejších líg v akej hrajú teraz? Veď tam hrajú naši top obrancovia a brankári čo máme v Európe. 😀 Nerozumiem tvojim pochodom nehnevaj sa na mňa.
- 6.2.2024 - 11:29
- +2
- Nerkio
- Napísal si že keby hral Paulovic extraligu tak by ponuku nedostal.Tak som ti len argumentovala že aj v našej lige ponuku hráči dostávajú.
- 6.2.2024 - 11:34
- +1
- Bonati
- Áno. A vytiahla si top produkty extraligy, ktorých sen a predpoklady sú NHL.
- 6.2.2024 - 11:38
- 0
- Nerkio
- Top produkt z nich spravila naša extraliga.Paulovic je dobrý hráč ale ničím výnimočný.Keby nemalo KHL problém s nedostatkom hráčov tak by tam Paulovic nikdy nehral.A týmto to aj s mojej strany ukončím .Pekny deň
- 6.2.2024 - 11:41
- +3
- Bonati
- To je len tvoj názor pre krvavé oči z khl. Keďže sa paulovic presadil v Pardubiciach, ktorých kvalitu snáď nebudeš upierať, sú jeho predpoklady zahrať si khl na mieste. Rovnako ako boli u Gernáta či Jaroša. Keby šiel namiesto paulovica taký matousek alebo bortňák, potom by bol tvoj argument na mieste.
- 6.2.2024 - 11:53
- 0
- bigi
- to ze nerozumies, to je az do nebavolajuce, ale to je tvoja vizitka a nie jej, lebo ona ti pise o jablkach a ty do toho miesas nie ze hrusky ale sle kotvy, a pritom mas problem pochopit o com ti pise, ale fico by mal z teba radost lebo sa snazis dsikusiu prehodit na uplne inu temu
- 6.2.2024 - 12:01
- +1
- Tyna85
- Mne to pripomína typka Ben Shapiro. On tiež tak odpovedá.
- 6.2.2024 - 12:07
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- hawkie
- Nepopulárny názor - KHL už aktuálne kvalitnejšia liga (ako tá česká) nie je (prove me wrong...).
(Asi?) sú tam väčšie platy, možno trošku aj lepšie zázemie, ale kvalita odchodom veľkého množstva kvalitných hráčov riadne klesla. Naopak, najmä švédska a česká liga na úrovni stúpli, a to riadne. - 6.2.2024 - 13:22
- +2
- Wana
- otázka stojí tak že či budeš chodiť Balenciaga teniskách na latrínu alebo v nike na splachovací záchod. Ja napr radšej na splachovací...
- 6.2.2024 - 13:29
- +3
- amaskiea
- to bez debaty
- 6.2.2024 - 13:31
- 0
- hawkie
- Samozrejme Amas
, len to hokejové zázemie. Ilúzie o zemľankách si nerobím. Desiatky miliónov ľudí bez teplej vody a len s latrínou - "vysnívaná budúcnosť", všakáno
- 6.2.2024 - 13:40
- +2
- amaskiea
- myslel som to v dobrom, len ako upresnenie, aby náhodou niekto nebol v omyle, inak s tebou plne súhlasím
- 6.2.2024 - 13:44
- +1
- hawkie
- Veď ja som to aj tak pochopil, no worries
.
- 6.2.2024 - 18:13
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- roman
-
- 6.2.2024 - 15:08
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- roman
- Ja sa nebavím, toto je už pre mňa morálne totálne za čiarou. Na rovnakej úrovni ako popieranie holokaustu.
- 6.2.2024 - 15:11
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- roman
- Stačilo. Toto tu fakt nepotrebujem.
- 6.2.2024 - 15:13
- +1
- Sani
- Mna na tom zaujalo , ze keby Rusi premenovali lekvar na "natierku fruktozoveho typu"...tak od zajtra budu nasi kremloboti natierat vianocku s NFT....uplne automaticky a bez otazok...
- 6.2.2024 - 15:19
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- roman
- Skončil. Je mi ľúto. Je mi jedno či to bol pokus o trolling alebo to myslel vážne, ale toto fakt nie. To je jak keby sme tu riešili holokaust a že či si to židia zaslúžili a či to vôbec bola genocída.
- 6.2.2024 - 15:18
- +5
- amaskiea
- asi tak ...teda názor asi tak, ja za BANy moc nie som, ale to ani nie je moja starosť, chvalabohu
- 6.2.2024 - 15:23
- +1
- HcKosiceeeeee
- Prehnal to.
- 6.2.2024 - 15:25
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- BieloModra
- Viac x som pisala, ze jediny rovny chlap v celej tej zvazovej masinerii je Michal Handzuš. On jediny bol schopny vyjadrit nazor, on jediny vyjadril jasny postoj, jasne pomenoval, ake nazory panuju na zvaze a vo VV a vtedy pre mna repre SKONCILA.
Mna Samo sklamal aj odchodom do KHL, ale tento "hon na carodejnicu", je len vyustenim, postoja zvazu. Repre trener sa vyjadril, ako sa vyjadril na nabehol retoriku zvazu, pekne alibisticky, ved pockame ako sa to vyvrbi, uvidime ved je mozne, ze na MS budu pozivat hracov pre ktorych lepsieho miesta na rozvoj, zarobok a zivot ako v KHL niet.
Aj ako fanusik NR, vas niektorych chapem a dufam, ze ked pride na vase klubove farby, budete rovnako kritickí a zasadovi - 6.2.2024 - 7:45
- +34
- hello, havarju
- Súhlas.
- 6.2.2024 - 7:50
- 0
- BieloModra
- pozyvat
pardon
- 6.2.2024 - 8:03
- 0
- BlackCrow
- píšem si
- 6.2.2024 - 8:17
- +3
- aMigos2
- biiig lajk 😀 tym by som aj ukoncil vsetky nezmyselne komenty co tu zaznievaju, ked tu je tolko zasadovych ludi 😀ale by ma zaujimalo ci su taki zasadovi aj u seba doma 😐
- 6.2.2024 - 8:11
- +2
- MackoPu
- Teraz nie som si isty, ako to myslis, ale protestoval niekto z NR proti jeho navratu do klubu ? Ci myslis reprezantanta z ineho klubu ?
- 6.2.2024 - 8:12
- +3
- BieloModra
- nie nie, reagujem na komenty ktore zazneli aj v predchadzajucich diskusiach. Myslela som to tak, ze ano vratil sa, vratil sa ako odchovanec klubu a jasne kludne nech mu ludia vycitaju, len som strasne zvedava ako sa niektori postavia k tomu ked sa do klubov dostanu hraci hrajuci v KHL. U mna neobstoji mackopes: je ine ked hrac odide z KHL k nam vtedy to az tak strasne nevadi
Ja sama a myslim, ze som dostatocne vyprofilovana zasadne odmietam tu odpornu agresiu, pomaham ako viem, ale stale si myslim, ze to co sa tu od nominacie riesi je len take podupkavanie fanusikov a strkanie hlavy do piesku ludi co by mali zaujat jasny postoj. - 6.2.2024 - 8:25
- 0
- MackoPu
- Macko Pes ?
Odchovanec je u mna polahcujuca okolnost, v podstate mi je jedno, co si robia ine kluby, reprezentacia je nieco ine. A dufam, ze ani po odchode Radosu nebudem musiet riesit u nas nejaku taku dilemu. - 6.2.2024 - 15:33
- +4
- BieloModra
-
mačkopes...a v tom zvysku sa dufam chapeme
- 6.2.2024 - 16:14
- 0
- BieloModra
- a vlastne uz ho zaujali, takze teraz je uz len na tych pre ktorych sa ten hokej robi, aby sa rozhodli ci "kupia listok ci nie". Ale iluzie si rozhodne nerobim
- 6.2.2024 - 8:32
- 0
- bigi
- predstav si ze napriklad na futbal tak skoro nepojdem, a to "len" slovan odohral pripravny zapas s okupantami.
- 6.2.2024 - 12:04
- +2
- BieloModra
- na moj nazor sa mozes vyprdnut, ale chvalim.... uz len tu vlajku zvesit
https://sportovy.cas.sk/clanok/2894531/futbalova-slavia-urobila-s-moravcami-kratky-proces-aj-haluskami-pomohli-ukrajine/ - 6.2.2024 - 12:06
- 0
- strojar
- "My jsme Slavie, vy nejste nic."
- 6.2.2024 - 12:20
- +1
- bigi
- no zrovna slavia je v tom celom pokrytcom a frizejska, kedze este stale ju vlastnia cinania a aj odohrali pripravny zapas s cinanmi
- 6.2.2024 - 13:09
- +2
- roman
- Som si to vygooglil a svojím spôsobom máš pravdu, mali by to formálne uzavrieť na konci februára oficiálne, ale podľa médií je to už hotová vec a Slaviu bude vlastnit Tykač. No jo. Na druhej strane, hovorí z teba tak trochu fanda Slovana. Neviem či je potrebné to až tak vyvažovať
.
- 6.2.2024 - 15:22
- +4
- strojar
- Keď už si googlil, skús googliť ešte raz a pohľadaj si kto je pán Tvrdík.
- 6.2.2024 - 19:42
- 0
- roman
- To už mám prečítané z času keď to bolo v news cykle, ale moc neriešim.
- 6.2.2024 - 19:57
- 0
- Sani
- Cinania maju za usami, ale na rusku uroven zdaleka este "nedorastli" a preto by som tam znamienko rovnasa nedaval...
Celkovo CHI pomaly stahuju kapital z CZ (napriek tomu, ze Slavia bola velmi uspesna im to asi neprinieslo, co si od toho slubovali), cize uz je Chinafree Slavia hotova vec a mne je velmi sympaticke to pro-ukrajinske zanietenie zosivanych...
Co sa tyka Slovana, najtrapnejsie na tom celom boli tie kecy, ze to vlastne cele zrusil este skor Slovan, kvoli zmene dejiska pre vymenu travnika.... - 6.2.2024 - 15:49
- +1
- aRt
- ja ti napriklad s kludnym svedomim mozem povedat ze ano, bol by som kriticky a zasadovy v pripade keby sa tu mal vratit napriklad Hudacek alebo Jurco.
- 6.2.2024 - 15:06
- 0
- errko
- neviem ci sa mam zapajat do tohto, uz dvakrat som zmazal, ale neda mi nevyjadrit sa. Vidim, ze su tu sami silni moralisti, ktori nikdy v zivote nic nevyviedli. Presvedcive nazory "nebudem sledovat repre, vo Zvolene by mali byt transparenty, vypiskanie"... ok kazdeho presvedcenie/nastavenie, aj volici Smeru to robia z presvedcenia, ja sa nepokladam za zleho skazeneho cloveka, usudok mam ovplyneny klubovymi farbami, ale akoby sa nasilu niekto snazil byt papazskejsi ako papez. Toto je na mna vela a nemam so Samom problem. Este budete asi mnohi prekvapeni, ked sa taky Julo objavi v nominacke, vsak uz prichadza z Nemecka, s formou...
Citali ste rozhovor s Dankou Bartekovou? Co teraz, ukrizovat ju? - 6.2.2024 - 10:17
- +7
- hawkie
- Julo sám povedal, že už reprezentovať nebude, reprezentačnú kariéru "zavesil na klinec".
- 6.2.2024 - 10:33
- +1
- Mato-Mi
- Evidentne si mimo diania hokejoveho, inak by si zachytil ze Julius uz do repre nepride. Nastastie
- 6.2.2024 - 10:43
- +6
- HcKosiceeeeee
- Julo už nepríde, lebo mal mierne nezhody s vedením repre, keď ho nedali na zápas proti USA, ale dali tam Húsku a ten dostal 6 kúskov.
- 6.2.2024 - 10:47
- 0
- sanyo
- aky rozhovor prosim ta?
- 6.2.2024 - 11:01
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- DraciaTlama
- Dáš mu TÚ otázku?
- 6.2.2024 - 13:41
- +1
- BieloModra
- nie nie, tu su vsetky otazky zbytocne a najedeny podla mna uz musi byt dost
- 6.2.2024 - 13:43
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- evgeni71
- ale vitajte súdruh Blaha
- 6.2.2024 - 14:06
- +3
- antinamor
- Odinštaluj sa, prosím ťa. Rád ti s tým pomôžem. To sa nedá čítať, vrie vo mne krv čo i len pri zmienke birmovaného kockatého komanča a celej tej zlodejskej nekompetentnej bandy.
- 6.2.2024 - 14:33
- +5
- HcKosiceeeeee
- Mne takisto vrie krv, keď počujem, ako tu niekto hovorí o spasení zo strany PS. Ale čo už diskutovať treba aj z opačne zmýšľajúcou stranou.
- 6.2.2024 - 14:50
- +1
- amaskiea
- nikto tu o spasení zo strany PS nehovorí, ani len medzi riadkami, zas len klameš
- 6.2.2024 - 15:12
- +6
- Mato-Mi
- Ale ked on to tu videl
alebo si len domyslel.
- 6.2.2024 - 15:19
- +1
- amaskiea
- niekto z opačnej názorovej strany, čo si vie poradiť aj bez argumentačných klamov a úskokov, by bol celkom osviežením, čo?
- 6.2.2024 - 15:29
- +4
- Mato-Mi
- Och a akym.
- 6.2.2024 - 15:31
- +1
- aRt
- Nie nemyslime.
- 6.2.2024 - 15:36
- +1
- amaskiea
- PS sa zaoberá nepodstatnými témami, ktoré sú in. Keby vládli, tak bezchrbticový rutinér ako Fico ich pošle do zabudnutia ešte skôr ako Igiota.
- 6.2.2024 - 15:38
- +1
- roman
- Na druhej strane by ale neriešili by účelové zmeny zákonov a znefunkčnenie časti súdnej moci na to, aby ochránili "svojich ľudí". Slovenská Národná Straka by znova neznárodňovala slovensko a na Kultúre by nebola úplne nekultúrna osoba. Ale čo už narobíme. Do roka do dotiahnu a potom už budú riešiť len pekné veci.
- 6.2.2024 - 15:46
- +1
- amaskiea
- to radšej legalizujme kradnutie?
- 6.2.2024 - 15:54
- +6
- HcKosiceeeeee
- Ale veď žiadne kradnutie sa legalizovať nejde. Kde si si to prečítal? V brožúrke SaS, ktorá účelovo zavádza a hovorí len o najnižšom možnom treste, ktorý môže sudca dať, ale schválne si nevšíma, že sudca môže dať aj oveľa vyšší trest.
A k tým drogám, samozrejme, že treba znižovať tresty za domáce uchovávanie drog pre vlastnú potrebu. Ale nie tie tresty rušiť úplne. To z nás potom bude drogová krajina alebo čo? - 6.2.2024 - 15:58
- 0
- amaskiea
- od Sakovej som sa dozvedel, že im ide hlavne o odškodnenie, o čom postupne vysvitlo, že to je len vrátenie ukradnutého - čiže zlodej, čo ukradne, vráti a dostane podmienku, to nie je legalizácia, to je viac, to je výzva, aby zlodej kradol s ešte väčším nasadením než doteraz, lebo sa to vyslovene oplatí
p.s.: Keď ti nevyšlo PS, tak skúšaš brožúrky SaS? Nepripadáš si hlúpo? - 6.2.2024 - 16:06
- +5
- HcKosiceeeeee
- Toto platí, keď ukradne auto za 30000 tisíc. Nie pri väčších škodách.
- 6.2.2024 - 16:08
- +1
- amaskiea
- jaj, tak len za púhych 30.000, to je potom samozrejme niečo úplne iné, to su kĺidný...
- 6.2.2024 - 16:18
- +7
- roman
- Keď ukradne auto za 30 tis. a chytia ho, a vráti peniaze, tak je všetko ok? Mne to pripadá ako veľmi veľmi nie ok. Je fakt potrebné meniť zákon, aby sa mohlo kradnúť viac, s menšim rizikom? Nepripadá ti to ani trochu divné?
- 6.2.2024 - 16:25
- +5
- HcKosiceeeeee
- Ale veď, keď tie peniaze vráti, tak aký je problém? Ako by pomohlo obeti, keby mal páchateľ zhniť v base?
- 6.2.2024 - 16:28
- 0
- Mato-Mi
- Ak niekoho zbijem, bez trvalych nasledkov, staci, ak mu uhradim skodu a mozem ho bit kazdy den?
Tiez obeti nijak nepomoze, ked pojdem do basy. - 6.2.2024 - 16:35
- +4
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- roman
- Chápal by som, keby sme sa bavili o škode niekoľko tisíc eur ako doteraz, ale pre niekoho je 30 tisíc suma, ktorú si musí šetrit pár rokov. Tu sa môžeme baviť kľudne o nejakom podvode, nedodaní služby. Čo zastaví podvodníka, keď mu nehrozí nič moc a vie, že má šancu, že sa to ani nevyšetrí a aj keby, tak to vráti. Toto je morálny hazard, ktorý nás dobehne rýchlejšie ako si vieme predstaviť.
- 6.2.2024 - 16:41
- +6
- HcKosiceeeeee
- Však si počkajme na rozhodnutie ústavného súdu a v prípade, že tento zákon vojde do platnosti, tak aj na skutočnú realitu, kde sa opäť ukáže, že to vôbec nie je tak, ako niektorí strašia.
- 6.2.2024 - 16:45
- 0
- roman
- Skutočná realita? Nevidíš ako to funguje teraz? Myslíš že to bude lepšie pri nižších sadzbách? Už to vidím.
- 6.2.2024 - 16:53
- +3
- amaskiea
- počkajme si, či sa v realite náhodou predsa len neosvedčí, že keď sa znížia tresty, ľudia budú menej kradnúť a korumpovať
Kokos, toto je doslova teror hlúpej menšiny nad neschopnou väčšinou. - 6.2.2024 - 17:08
- +4
- roman
- A jak to zmeráme? Hmm.
- 6.2.2024 - 17:17
- 0
- amaskiea
- Kto je väčšina a kto menšina? To je asi na tom to najmenej podstatné, či? Ale výsledkami volieb sa to dá zmerať s matematickou presnosťou. Nekritickí poživatelia aj tých najokatejších účelových absurdít sú jasne odlíšiteľní od tých, čo z núdze volia beznádejných neschopákov proti bezohľadným gaunerom.
A mlčiaca skupina nevoličov si nechá robiť teror nad sebou v podstate kýmkoľvek, úplne bez pokusu o odpor. - 6.2.2024 - 17:24
- +1
- strojar
- Správne.
Treba vymeniť národ. - 6.2.2024 - 19:48
- 0
- amaskiea
- Kedysi v jednej televíznej diskusii Pál Csáky veľmi trefne odpovedal Slotovi, keď ten opakoval dokola tie svoje instantné bonmoty: "Pón praedsaedo, zobudól vimeňiť pósko." (Pán predseda zabudol vymeniť pásku.)
- 6.2.2024 - 20:08
- +1
- strojar
- Skvelá argumentácia.
Dostal si ma na lopatky. - 6.2.2024 - 20:27
- 0
- amaskiea
- prepáč, že som si nedal väčšiu námahu s dôkladným vyargumentovaním toho tvojho už ixkrát použitého ošúchaného bonmotu
- 6.2.2024 - 20:45
- +2
- strojar
- Vymeň si pásku.
- 6.2.2024 - 20:53
- +1
- HcKosiceeeeee
- Minimálne nám nebudú umierať ľudia v base ako Lučanský, ktorý to nevydržal a zabil sa, alebo advokát Krivočenko.
- 6.2.2024 - 17:19
- 0
- Mato-Mi
- Ako zabranis pachaniu samovrazd?
- 6.2.2024 - 17:24
- +3
- roman
- Môj ex-svokor išiel v UK do protismeru, tiež chvíľku sedel v base kým nemal súd. A Lučanský nešiel len do protismeru, mám nájsť zoznam vecí z ktorých bol obvinený a zdôvodnenie prečo bol
v kolúznej väzbe? Či netreba?
- 6.2.2024 - 17:26
- +2
- amaskiea
- Lučanský mal na rováši krádež do 30.000 a neuniesol to? To som nevedel.
- 6.2.2024 - 17:29
- +1
- roman
- Legalizovanie drog je v tejto debate slamenný panák. Zástupná téma. Bez ohľadu na to, ako to zľahčuješ, tie zmeny zákonov sa dejú kvôli konkrétnym ľudom, ktorých treba ochrániť a vláda je v tomto v konflikte záujmov. Hrubá brožúrka a reči o ochrane ľudských práv sú len snaha to nejak pekne zabaliť. To si myslím, ja, čo nie som volič SMERU, HLASU a SNS, a viem, že ti veríš, že to robia s dobrým úmyslom. Ja im túto motiváciu neverím.
- 6.2.2024 - 16:07
- +3
- roman
- ahem.. ti => ty
- 6.2.2024 - 16:14
- 0
- hawkie
- Myslíš dekriminalizáciu gandže? Lebo zatiaľ sa SVK spoločnosť natoľko neposunula, aby toto urobila (nečudo potom, že za pár gramov marišky je 15-16 rokov, kým za násilnú vraždu dostaneš podmienečných 9 rokov, a po 4 rokoch si out...)
Gandža je to posledné, čo by mi vadilo... - 6.2.2024 - 16:00
- +3
- roman
- A vieš že to ma napadlo
Ale vážne sa zamysli, je legalizácia Marihuany alebo akejkoľvek drogy porovnateľná s amenstovaním ľudí obvinených z korupcie? Legalizácia naopak v podstate likviduje čierny trh a zločinnosť. A ešte si zabudol legalizáciu zväzkov párov rovnakého pohlavia
. Čo by inak mali mať sociálni demokrati v programe. Len sa im to tam už nejak nezmestí zjavne.
- 6.2.2024 - 16:02
- +4
- HcKosiceeeeee
- Tým pádom môžeme zlegalizovať aj vraždenie. Veď by sa znížila kriminalita...
- 6.2.2024 - 16:05
- 0
- amaskiea
- tebe normálne ako keby chýbal v myslení jeden celý modul a ideš len na jednu fázu
- 6.2.2024 - 16:09
- +8
- Mato-Mi
- Nie, on to robi schvalne. Odviest pozornost, dat priklad ad absurdum. A premostit do inej temy...
- 6.2.2024 - 16:12
- +8
- HcKosiceeeeee
- Pre niekoho je ten môj príklad rovnako absurdný ako legalizácia drog.
- 6.2.2024 - 16:17
- 0
- Mato-Mi
- Pre niekoho je tento tvoj priklad rovnako absurdny, ako tvoje posobenie na HP.
- 6.2.2024 - 16:19
- +5
- amaskiea
- určite, takých čo vedia, aký je rozdiel medzi krokodílom, je viac, nie si sám
- 6.2.2024 - 16:20
- +1
- roman
- Majú pravdu. Toto je argument slamenným panákom. Reálne teraz pretláčané zmeny trestných zákonov verzus hypotetická legalizácia drog, ktorá nemá šancu prejsť pokiaľ nebude mať PS 50%, a to nikdy mať nebude. Slovensko je konzervatívna krajina. A ako som už spomínal vyššie, nemali by z rovnakých dôvodov šancu ani s LGBT témami, pretože nieležne v opozícii sa to hemží konzervatívnymi stranami, ale aj soc.demokrati, pre ktorých by tieto témy mali byť prirozdzneé ich na slovensku nepresadzujú, práve naopak.
- 6.2.2024 - 16:29
- 0
- amaskiea
- ja som konzervatívny človek, Slovensko vôbec nie je konzervatívna krajina, Slovensko je zadubená krajina
- 6.2.2024 - 16:39
- +3
- roman
- Musime nikedy dať debatu pri pive o kultúrnych vojnách
- 6.2.2024 - 16:57
- 0
- amaskiea
- rád
- 6.2.2024 - 17:02
- 0
- roman
- Už len si nájsť nejaký dobrý zástupný dôvod ísť do Blavy. Akurát dneska som tam bol na otočku pre kancelársku stoličku, o pol deviatej som bol už nazad
. Akce kulový blesk. Ale rozmyšlal som chvíľku komu zavolať. Hm. Ktovie kedy zas bude nabudúce. Už tam chodím pomenej. ;-/
- 6.2.2024 - 17:10
- 0
- amaskiea
- ja som momentálne dlhodobo mimo BA... ale príležitosť bude, neboj
- 6.2.2024 - 17:15
- 0
- roman
- Budem rád, lebo fakt si potrebujem resetnúť tú moju predstavu.
A tiež som zvedavý na ten konzervativizmus. Môj brácho (4 deti) , je konzervatívec, veriaci, prísny otec atď.. Mám ho veľmi rád a vieme si veľmi príjemne podiškurovať.
- 6.2.2024 - 17:21
- 0
- roman
- To je veľmi zvláštny argument. Porovnávaj to s inými drogami. Alkohol, cigarety sú legálne, zdaňované a vieme dobre, že Alkoholizmus je problém a cigarety spôsobujú rakovinu.
Vraždy sú úplne iný level. Tuna si vystrelil úplne mimo. - 6.2.2024 - 16:16
- +1
- Tyna85
- Vážne by išli? Lebo dekriminalizácia marihuany nie je to isté ako legalizovať drogy.
- 6.2.2024 - 16:03
- 0
- HcKosiceeeeee
- Pán Spišiak v jednom rozhovore hovoril o tom, že sa zamýšľal na dekriminalizáciou všetkých drog.
- 6.2.2024 - 16:06
- 0
- Mato-Mi
- A Fico povedal, ze dialnica medzi BA a KE bude do roku 2010.
- 6.2.2024 - 16:13
- +6
- HcKosiceeeeee
- Za to, že nie je diaľnica nemôže Fico, ale firma, ktorá ju mala dokončiť.
- 6.2.2024 - 16:19
- 0
- Mato-Mi
- Klamal.
- 6.2.2024 - 16:25
- +7
- amaskiea
-
- 6.2.2024 - 16:36
- +3
- Dracik_18
-
- 6.2.2024 - 19:40
- 0
- antinamor
- Blbosť. Za to môže Soroš a slniečkari. To je predsa ten správny argument vládnej normalizačnej úderky.
- 6.2.2024 - 19:59
- +2
- Tyna85
- Tak začni študovať a zistíš, že takou cestou sa už pred vyše 20 rokmi vydali Portugalci.
Keďže takzvaná "vojna proti drogám" nevedie absolútne nikam. - 6.2.2024 - 16:19
- +1
- roman
- Táto úvaha má logiku. Ale je to tak vzdialená ezo téma, že to v dobrej spoločnosti neobstojí vyťahovať to ako protiargument, že je to akási hrozba. Reálna hrozba je momentálne obmedzenie boja proti korupcii na Slovensku cez zmenu zákonov. Ochrana našich ľudí. Treba to opakovať znova a znova. To je hlavná motivácia. Žiadna ochrana ľudských práv.
- 6.2.2024 - 16:22
- +3
- HcKosiceeeeee
- Žiadne obmedzenie boja proti korupcii nebude. Zákony sa iba harmonizujú s ostatnými krajinami EÚ, keďže sme tu mali zbytočne vysoké tresty za korupciu. A tieto vysoké tresty aj tak neznižovali počet korupčníkov, tak sa ide vyskúšať nový systém, netreba zbytočne strašiť ľudí a polarizovať spoločnosť.
- 6.2.2024 - 16:27
- 0
- Mato-Mi
- Tak predsa sa nasiel niekto, kto im uveril
A co vravis na dnesne zvysenie pausalnych vydavkov o 4-5tis.€ pre ministrov?
Lacne potraviny z predvolebnych slubov v nedohladne, ale zvysit si pausal je priorita.
- 6.2.2024 - 16:30
- +4
- HcKosiceeeeee
- No, ani nemali by dostávať ministri oveľa viac peňazí ako poslanci? Veď oni rozhodujú o tom, čo sa v tomto štáte bude diať. K tomu poslanci aj ministri majú podpriemerné platy v porovnaní s tým akým dôležitým článkom SR sú.
A tie lacnejšie potraviny... vraj sa niečo pripravuje do parlamentu potom ako schvália trestný zákon, necháme sa prekvapiť. - 6.2.2024 - 16:34
- 0
- Mato-Mi
- Vidis, ohladom potravin sa este len nieco pripravuje, ale pausal bolo treba zvysit hned.
Prosty lud si pocka, ministri potrebovali hned dnes zvysenie pausali.
Minister je uradnik, ktory je nahraditelny, nepotrebuje zarabat tolko. Ministerstvo bez uradnikov zahynie, bez ministra prezije. - 6.2.2024 - 16:37
- 0
- HcKosiceeeeee
- Inak na ten paušál treba 90 poslancov, myslím. A to sa asi nenájde. Počul som, že možno KDH, ale pri nich si istý nie som.
- 6.2.2024 - 16:40
- 0
- Mato-Mi
- Nie, pausal si schvalila vlada uznesenim. Na zvysenie platov by im bolo treba parlament.
- 6.2.2024 - 16:44
- +2
- HcKosiceeeeee
- Áno, ospravedlňujem sa za chybu.
- 6.2.2024 - 16:46
- 0
- amaskiea
- "Veď oni rozhodujú o tom, čo sa v tomto štáte bude diať." - Počuj, aký ty máš rok v kalendári? Ešte u teba nie je ani r. 1989, však?
- 6.2.2024 - 16:38
- +1
- amaskiea
- Nový systém, že korupcia bude de facto beztrestná, ideme vyskúšať, že či keď ľuďom nebude hroziť za korupciu nič, či s ňou neprestanú.
Naozaj ti na tom nepríde vôbec nič čudné? - 6.2.2024 - 16:32
- +1
- Sani
- Zaujimave, ze ked bol spec. prokurator Dusko Kovacik (a.k.a. specialny zametac)...tak tato institucia bola uplne v poriadku, nikomu zo Smeru nevadila....
Ked neboli obvineni Vyboh, Ziga, Kosc, Bodor atd...tak nebolo treba ani ziadnu harmonizaciu trestneho prava a premlcacich lehot v skratom leg. konanii...nahodicka - 6.2.2024 - 16:32
- +4
- HcKosiceeeeee
- Zdá sa ti, že Kováčik zatýkal Čaputovú, Matoviča alebo Biháriovú?
- 6.2.2024 - 16:38
- 0
- amaskiea
- Kováčik nezatýkal nikoho.
- 6.2.2024 - 16:42
- +1
- Sani
- Co je zas toto za argument..?..Ved pokial by Lipsic stihal politickych oponentov bezdovodne (co podsuvas), tak na to su predsa sudy aby to zmietli zo stola....
Fakt veris tomu, ze aktualne stihania boli len politicky motivovane...? - 6.2.2024 - 16:46
- +4
- roman
- Ja si veľmi dobre pamätám, že Matoviča Fico kriminalizoval cez uniknuté dokumenty z daňového úradu (což je mimochodom trestný čin sám o sebe). Kiska bol scientológ, a keď netancoval ako pískal, tak aj daňový podvodník a doteraz ho ťahajú po súdoch. Monika Jankovská vyslovene zneužila svoju moc na to aby zlikvidovala poškodeného v kauze krádeže majetku do ktorej bola nejakým spôsobom zapletená.
A navyše Výboh, Žiga, Košš a Bodor sú z hľadiska toku peňazí úplne iná liga ako Matovič, Čaputová... a že vôbec spomínaš Biháriovú, tá akože dočerta v čom akože mala mať prsty? Ja uznávam, že si slušný, ale tieto tvoje argumentačné fauly čítať, to je vyslovene výsmech.
Celé zle. - 6.2.2024 - 17:05
- +9
- HcKosiceeeeee
- Biháriovú som spomenul iba ako politickú osobnosť. Predstav si, že by teraz poslal Fico komando na šimečku a sulíka na protestoch. A ďalej, hovoríš o tom ako súdy rozhodujú správne a vôbec nie sú ovplyvňované a zároveň spomenieš, že Kiska je stíhaný len kvôli Ficovi. Nekonšpiruj prosím.
- 6.2.2024 - 17:22
- 0
- amaskiea
- neprekrúcaj, spomínal bezprecedentné zasahovanie Fica do vyšetrovania, ja k tomu pridám aj zneužívanie represívnych zložiek a OČTK Ficom a Kaliňákom v boji proti politickým protivníkom a jednotlivým občanom
- 6.2.2024 - 17:32
- +1
- HcKosiceeeeee
- Máš dôkazy? Ak máš, choď na políciu. Ak nemáš, tak si radšej nevymýšľaj.
- 6.2.2024 - 17:34
- 0
- amaskiea
- dôkazy videli všetci, Fico sám zverejnil informácie v prípade Matovičovej daňovej kontroly, ku ktorým sa nemohol dostať legálne;
Kaliňák na tlačovke dokonca priamo mával dokazovými materiálmi v prípade H.Malinovej.
Predpokladám ale, že tieto veci sú pre teba s tvojím právnym bezvedomím úplne neviditeľné. - 6.2.2024 - 17:38
- +1
- HcKosiceeeeee
- A prečo sa to počas matovičovej vlády nevyšetrilo?
- 6.2.2024 - 17:41
- 0
- amaskiea
- ako to mám vedieť?
- 6.2.2024 - 17:42
- +1
- Sani
- Keby sme aj dali nove dokazy (okrem svedectiev Slobodnika, Makaa a spol), tak vytiahnes novu legislativu podla, ktorej bude vsetko pred rokom 2020 premlcane...
Takze sa tocime okolo stola, kde argumentacne unikas raz sprava, raz zlava, obcas sa rozbehnes aj oproti....skratka vzdy tak, aby to vyhovovalo Smeru.... - 6.2.2024 - 17:44
- +1
- roman
- Si si kvalitne povyberal čerešničky,
Neviem si to predstaviť, pretože protestovať nie je trestný čin.
Súdy rozhodujú vo veciach keď im je to umožnené. Ak sa zmenia trestné sadzby, tak v niektorých prípadoch Fico vyrieši problém svojich ľudí.
Súdy môžu fungovať rôznym spôsobom. Jeden zo spôsobov, ktorým dokážu totálne zničiť človeka sú prieťahy v súdnom konaní. Ak ale súd funguje tak na konci musí rozhodnúť v súlade so zákonmi slovenskej republiky, pretože ak nie, tak sa odsúdený vie dovolať spravodlivosti na vyšších inštanciách. Zmena zákonov, aby niekoho nesúdili, podľa mňa nie je ochrana ľudských práv, ale marenie spravodlivosti.
Áno, Kiska je stíhaný len kvôli Ficovi. Je prvý na Slovensku, ktorý je stíhaný napriek tomu, že nespôsobil žiadnu škodu, pretože všetky peniaze čo mal po daňovej kontrole zaplatil. Nekonšpirujem, to je fakt.
V roku 2017, po konfliktoch s Ficovou vládou. — Generálny prokurátor Jaromír Čižnár (Ficov bývalý spolužiak) nariadil konanie obnoviť a vec sa následne vyšetrovala ako podvod. - 6.2.2024 - 17:44
- +1
- amaskiea
- pozri, uzavrime to tak, že každý, kto s vami nesúhlasí, je len Sorosom platenou súčasťou sprisahania proti Ficovmu úspešnému preCedníctvu
- 6.2.2024 - 17:54
- 0
- HcKosiceeeeee
- Zdá sa ti, že som ti povedal, že si platený Sorosom?
- 6.2.2024 - 17:58
- 0
- amaskiea
- tak nie Sorosom platenou, ale dobrovoľnou súčasťou sprisahania...
- 6.2.2024 - 17:59
- 0
- roman
-
- 6.2.2024 - 18:36
- 0
- roman
- Nemyslím, že Matovič bol niekedy schopný využiť moc tak aby čokoľvek vedel akokoľvek zákulisne riešiť. Takže to že mi povieš že Lipšic je Matovičov nemá pre mňa zmysel nijak rozoberať. Ale ak by ťa to zaujímal, ja Lipšicovej úprimnej snahe bojovať proti korupcii a zločinu verím. Lipšica spochybňujú vždy len nepriamo (nehoda, advokát penty, nejaké kompro ohľadom nevery, a z politického hľadiska asi najväčší prúser boli tie platby za imidž, či o čo išlo, to bolo dávno), zatiaľ nie je žiadna kazua kde by zneužíval moc. Či?
- 6.2.2024 - 18:36
- +1
- roman
- Na to som zabudol. A není to málo soudruhu? Dá sa to vobec porovnať s vyťahovaním daňových priznaní, ovlyvňovaním svedko, snahou o diskreditáciu dozorujúceho prokurátora a zmenou tretstného poriadku v prospech obvinených ľudí zo svojho okolia?
- 6.2.2024 - 19:13
- +2
- strojar
- Podvodne získaná advokátska licencia, podvodne získaná previerka NBU sú v poriadku?
- 6.2.2024 - 20:00
- +1
- Mato-Mi
- Dokazane?
- 6.2.2024 - 20:06
- +1
- strojar
- Áno.
- 6.2.2024 - 20:28
- 0
- Mato-Mi
- Tebou.
- 6.2.2024 - 20:36
- +2
- roman
- Hovoríš o Lupšicovi? S tou advokátskou licenciou ani nevím. Previerku si vybavil cez známosti. Bežná prax, ale dobrý bodík, môžeme mu to pridať na listinu zlých vecí čo spravil. Len stále sa pýtam, či Lipšic je väčšia škodná pre Slovensko ako Fico a jeho zbojnícka družina. Podľa teba je?
- 6.2.2024 - 20:26
- +1
- HcKosiceeeeee
- Neviem ako podľa Strojara. Ale podľa mňa môžeš Slovensku viac ponúknuť Fico ako Lipšic.
- 6.2.2024 - 20:33
- 0
- roman
- To znie tak vzletne ale realita je taká, že momentálna Ficova ponuka je momentálne striktne v intenciách ochrany seba a svojich dlhoročných spolupracovníkov. Uvidíme, čo sa bude diať, keď to vybaví. Predpokladám, že zvyšok vládnutia bude v duchu balíčkov a pragmatického žehlenia si popularity. Ak mu to teda nepokazí tá príšerná zostava ktorú mu tam doniesol hlavne Danko. Blahu zvládne, ale ten zvyšok, nevim nevim.
- 6.2.2024 - 20:37
- +3
- strojar
- Takže ak je to náš človek, potom je v poriadku falošne si vykázať päťročnú koncipientsku prax, ktorá v tom čase bola podmienkou získania advokátskej licencie, ak je to náš človek je v poriadku získať po známosti (podvodne) previerku.
- 6.2.2024 - 20:38
- 0
- roman
- O tomto žiaľ nič neviem. Daj link prosímťa.
- 6.2.2024 - 20:45
- 0
- strojar
- a) pozri si Lipšicov životopis a zistíš, že že časovo jednoducho nemohol absolvovať päťročnú koncipientsku prax vyžadovanú zákonom na získanie advokátskej licencie,
b) previerku na NBU Lipšicovi podvodne zabezpečil vtedajší minister Krajniak - 6.2.2024 - 21:00
- 0
- roman
- b) viem
o a) neviem nič, to je pre mňa novinka a ani sa nevyznám aké sú podmienky na získanie. - 6.2.2024 - 21:02
- 0
- strojar
- Dnes treba na advokátsku licenciu tri roky koncipientskej praxe a advokátsku skúšku.
Vtedy bolo treba päťročnú koncipientsku prax. A to Lipšic oklamal. - 6.2.2024 - 21:15
- 0
- roman
- Toto mi nič nehovorí. Rád by som videl článok kde sa to rozoberá.
- 6.2.2024 - 21:26
- 0
- Sani
- Toto je debata zhruba na urovni, ze: Palo vyplienil pod dediny...no a co, Fero zase udajne ostal plot...
- 6.2.2024 - 20:33
- +2
- roman
- Veď totok.
- 6.2.2024 - 20:37
- 0
- Sani
- Velmi by som bol zvedavy, ze keby sa zacali diat vytrznosti pri terajsich protestoch...ci by to zostalo uplne bez zakroku...
- 6.2.2024 - 19:26
- +1
- HcKosiceeeeee
- V jednom prípade spochybňuješ rozhodnutia súdov a v druhom zase hovoríš aké sú súdy transparentné.
- 6.2.2024 - 17:53
- 0
- amaskiea
- zase klameš, nič nespochybňuje ani neobhajuje, píše o tom ako o dvoch reálnych možnostiach, že môžu konať tak alebo onak
- 6.2.2024 - 17:57
- +1
- roman
- Omyl. Nič také alebo onaké čo mi vkladáš do úst netvrdil. Prečítaj si ešte raz.
- 6.2.2024 - 18:37
- +1
- roman
- To je výhovorka. Reálne sa niekoľko "našich ľudí" dostane hneď zo zóny ohroznia. Nejde sa nič vyskúšať, idú absolútne a účelovo na istotu. Nikto z nás sa priamo nebojí, že ho nejak zasiahne veľká korupcia, nechápem čo to vôbec spomínaš.
- 6.2.2024 - 16:43
- +1
- FP-jakubj
- Hodiny diskutujete a aj tak sa neviete zhodnut, pretoze druha strana robi cherrypicking, acohentizmy a nepripusti, zeby sa mohla mylit. Teraz je v Postoji clanok, kde lekar opisuje gerontokraciu v zdravotnictve, starsi ludia nepustia mladych do dolezitych pozicii a tak odvetvie upada. To sa da pouzit do vsetkeho, sudy trvaju dlho, lebo je tu pan neomylny 363, ktory zahadne bez odvovodnenia pouziva tento paragraf a vobec nepripusta diskusiu. Tusim to bol Fruni, ktory bol chory snad 8 rokov a sudca mu stale toleroval ospravedlnenky. Curillovci su dalsi pripad, bude sa to natahovat, lebo kazdy sudca sa pozera na ine a nez sa doberies na vysledok, tak uplynu roky- vymena vladnej garnitury, najma pod Ficom prinesie zastavenie vysetrovania, lebo to stopne niekto hore. To iste hokej, mame problem s rozhodcami, ti potrestaju kolegov tym, ze nepiskaju 3 tyzdne alebo sa nad sebou maju zamysliet. No tak zivot ide dalej. Niekto majstruje a robi bez faktury, iny pise druhym seminarne prace a tvari sa, ze to nie je podvod, dalsi si postavi akukolvek ciernu stavbu, pretoze urady su bezzube, kazdy si tie pravidla nejak vysvetluje a ziadny urad nevie spravit poriadok. No a kedze toto mnohym vyhovuje, tak tu mame taky bordel na Slovensku, nevieme vlastne povedat preco, nevedia sa nastavit pravidla a tak nejak si vsetci ziju. Casto tie pravidla nevieme nastavit preto, lebo nechceme, aby ich niekto nastavil alebo ak ich nastavi, tak zase nie je toho, kto by ich vymahal pripadne tam existuje moznost toho vymahaca zastavit- pretoze vlada rusi aj akekolvek kontrolne organy. Takto nejak by sa tu ten bordel dal nazvat, upratat ho trva dlho, do toho este nemame vela schopnych ludi a ked su, ta gerontokracia im hodi kolena pod nohy.
- 6.2.2024 - 20:43
- +3
- HcKosiceeeeee
- Inak, v prípade tých kovbojov Čurillovcov už rozhodol právoplatne súd, že pán Mgr. Matúš Šutaj Eštok mal pravdu.
- 6.2.2024 - 21:00
- 0
- roman
- Čím horšie tým lepšie, že?
- 6.2.2024 - 21:03
- +2
- HcKosiceeeeee
- Rozumiem, že ty si prial pánovi Eštokovi skôr opačne rozhodnutie.
- 6.2.2024 - 21:05
- 0
- roman
- Určite nepovažujem za spravodlivé, že títo vyšetrovatelia boli očiernení, že páchateľ uniká spravodlivosti a že fico demagogicky vyťahoval z odposluchov len to čo mu vyhovovalo. Mimochodom, Eštok je tiež Ficova podržtaška. A fakt spoľahlivá.
- 6.2.2024 - 21:08
- +3
- HcKosiceeeeee
- Spáchali trestný čin a boli očiernení...
Zachviľu budú z tvojho pohľadu všetci podržtašky Fica. - 6.2.2024 - 21:10
- 0
- Mato-Mi
- Uz boli odsudeni, ked tvrdis, ze spachali trestny cin?
- 6.2.2024 - 21:14
- +2
- HcKosiceeeeee
- A Fico už bol odsúdený, keď tu vkuse narábate s tým ako by mal ísť do basy?
- 6.2.2024 - 21:18
- 0
- Mato-Mi
- Kto tu s tym naraba? Ja som nieco take napisal?
- 6.2.2024 - 21:19
- +3
- amaskiea
- "vkuse"
(výrobné družstvo Vkus)
- 6.2.2024 - 21:24
- +2
- FP-jakubj
- Ty ani nevieš, o čom súdy rozhodujú. Súd už dávno rozhodol, že ich žaloba je neodôvodnena. Teraz budeme štyri roky čakať, než sa sudcovia konečne zhodnú na tejto relatívne jednoduchej otázke.
- 6.2.2024 - 21:50
- +2
- roman
- Díky za upresnenie.
- 6.2.2024 - 21:09
- 0
- HcKosiceeeeee
- Rozhodol, že minister, rozhodol dobre a v rámci zákona
- 6.2.2024 - 21:13
- 0
- Mato-Mi
- Krajsky sud sa nezaoberal otazkou ochrany oznamovatelov protispolocenskej cinnosti.
- 6.2.2024 - 21:26
- +3
- roman
- Inak o tomto si myslím, že sa to ešte bude ťahať dlho a nakoniec to dopadne v prospech Čurilovcov. Ale už to nikoho nebude zaujímať. Podobne ako obvinenie spravodajcov z čias Galka.
- 6.2.2024 - 21:04
- +1
- amaskiea
- To nie, ale bezchrbticový rutinér Fico by ich poslal do zabudnutia ešte skôr ako Igiota. Nič nevedia, sú zúfalo naivní, bez cieľa, povrchní, celý život prežili na internete, nič nemajú zažité reálne, stratená generácia naučená pohybovať sa životom po dvoch krokoch: game over a start again.
- 6.2.2024 - 15:52
- 0
- Sani
- No tak sice som ich nevolil a urcite je tam vela takych zbludilych dusi ale zase neviem, ci tento popis sedi na takeho Valaska, Spisiaka, Odora, ci trebars aj mladeho predsedu...
- 6.2.2024 - 15:56
- 0
- amaskiea
- keď som to písal, mal som pred očami práve mladého predsedu a ich celkový imidž
- 6.2.2024 - 16:03
- 0
- HcKosiceeeeee
- Dlho ním už asi nebude, keďže čaputová už nebude kandidovať na prezidentku.
- 6.2.2024 - 19:01
- 0
- amaskiea
- keby si namiesto konšpirovania radšej viacej popracoval na vecnej argumentácii a čítaní s porozumením
- 6.2.2024 - 19:02
- +3
- roman
- Pokračuj v rozvíjaní tohto príbehu. Zaujíma ma jeho predpokladaný koniec. Prečo ním už dlho nebude? Ako to súvisí s faktom, že Čaputová už nekandiduje za prezidentku? Hmm?
- 6.2.2024 - 19:10
- +3
- Sani
- Na infovojne vraveli?
- 6.2.2024 - 19:27
- +4
- antinamor
- Aj v TV Slopan dezinfokráľovná spomínali.
- 6.2.2024 - 20:28
- +4
- amaskiea
- Súhlasíš, že Fico je bezchrbticový rutinér? To ma síce u teba prekvapuje, ale to je asi tak všetko.
- 6.2.2024 - 16:11
- +2
- HcKosiceeeeee
- Tak chrbticu má. Súhlasím s tým ostatným.
- 6.2.2024 - 16:12
- 0
- amaskiea
- aj vlastnú hlavu má a dokáže ňou zháňať milióny, na tento rok, aj na budúce roky ...dúfam, že toto teraz nikto nepočúva...
- 6.2.2024 - 18:56
- +1
- roman
- Mohol by si konkrétne odpovedať na konkrétnu časť môjho príspevku, bolo by to jednoduchšie ako sa snažiť domyslieť si mi chceš povedať. A mimochodom, to s tým, že treba vymeniť národ som už čítal pred pár hodinami, asi de ja vu.
- 6.2.2024 - 19:59
- 0
- strojar
- Ak mi pripomenieš tú tebou zmieňovanú "konkrétnu časť príspevku", ktorý máš na mysli, rád odpoviem.
- 6.2.2024 - 20:18
- 0
- tn
- Pripomen mi, kedy si ty aspon jeden krat odpovedal na otazku?
- 6.2.2024 - 20:23
- +6
- strojar
- Čeho?
- 6.2.2024 - 20:29
- 0
- roman
- Nemyslím si to ani ja. PS je plná neznámych ľudí. Nemyslím si ani, Matovičova koalícia bola dobrá. Bolo to hrozné. Ani Radičovej vláda nebola dobrá. Jediné, čo sa odstupom času dá hodnotiť kladne bola Dzurindova vláda, ktorá nás dostala do Schengenu a nastavila na prijatie EUR-a. A vlastne tým pádom aj tá ďaľšia Ficova, čo to dotiahla do konca. Obe tieto vlády sprevádzali aj nejaké škandály. Za oboch vlád boli kšefty a korupcia, ale inak to boli celkom pozitívne roky. Teraz sa politika strašne zvulgarilzovala.
- 6.2.2024 - 15:40
- +2
- strojar
- Dzurindova prvá vláda bola super.
Druhá bola hnus.
A Dzurindova a Miklošova manipulácia s Radičovou ako fantómovou predsedníčkou vlády bola už čistá katastrofa. - 6.2.2024 - 20:04
- 0
- amaskiea
- reformy robila hlavne druhá Dzurindova vláda, takže aj tá bola nadštandardná, čiže za 30 rokov až 2 (z toho jedna so skráteným volebným obdobím) dobré vlády
- 6.2.2024 - 20:13
- 0
- HcKosiceeeeee
- Zabudol si na Ficove vlády, ktoré boli stokrát lepšie ako vlády Dzurindu a Radičovej. A áno, aj terajšia vláda je lepšia.
- 6.2.2024 - 20:17
- 0
- amaskiea
- Keby stokrát, tisíckrát lepšie boli - vo vyžieraní štátnej kasy, eurofondov a vlastnej budúcnosti.
A terajšia vláda je lepšia? Konkrétne aké výsledky porovnávaš? - 6.2.2024 - 20:21
- +3
- antinamor
- Počet kreténov na m2. V tom je naozaj naj. Najmä nominanti Slovenskej prostonárodnej strany vysoko prekonávajú akékoľvek limity.
- 6.2.2024 - 20:26
- +3
- Mato-Mi
- Hlavne v zvysovani pausalnych vydavkov pre seba o par tisic €
kaslat na ludi a lacne potraviny, ktore slubili. Podstatne su ich vrecka. V tomto su najlepsi, to je pravda
- 6.2.2024 - 20:23
- +2
- Mato-Mi
- Pre "nasich" ludi, ale v prvom rade pre seba. Lebo pre ostatnych este nespravili nic.
- 6.2.2024 - 20:36
- 0
- HcKosiceeeeee
- Vlaky zadarmo. 13. dôchodky. Pomoc s energiami. Zrušenie úšp a zmena trestných kódexov. Prijatie eura. Mám pokračovať?
- 6.2.2024 - 20:38
- 0
- Mato-Mi
- Terajsia vlada dala vlaky zadarmo?
Terajsia vlada dala 13.dochodky?
S energiami nepomahala nahodou vlada predchadzajuca? Zrusenie USP pomoze "nasim ludom". Terajsia vlada prijala euro? To ako vazne? - 6.2.2024 - 20:46
- +5
- amaskiea
- asi že nezaviedli znovu korunu,
potom aj to, že sme ešte stále nevystúpili z NATO, je vlastne ich plus ...on je buď AI alebo má 12 rokov, ja to s ním beriem už len ako zábavu, sem-tam čiste vo vlastnom záujme precvičím aj nejaký ozajstný argument - 6.2.2024 - 20:55
- +2
- HcKosiceeeeee
- Fico
- 6.2.2024 - 20:57
- 0
- Mato-Mi
- Uz vypovedal obranu zmluvu s USA?
- 6.2.2024 - 20:59
- +2
- HcKosiceeeeee
- To bola len predvolebná kampaň. Veď mal stretnutie s predstaviteľmi USA a nevypovedal ju.
- 6.2.2024 - 21:04
- 0
- Mato-Mi
- Cize opat klamal.
- 6.2.2024 - 21:06
- +3
- amaskiea
-
keď nebude Fico robiť predvolebnú kampaň, ale niečo iné, povieš nám, sľubuješ?
- 6.2.2024 - 21:09
- +5
- roman
- Okej týmto by sme to aj mohli uzavrieť. Idem zatvoriť diskusiu.
- 6.2.2024 - 21:16
- +3
- roman
- A pre teba je v poriadku, že jedno hovorí doma pre publikum (teba) a druhé robí? Vlastne prečo sa pýtam. Jasné že ti to nevadí. To je len presne ukážka, že ako sa politika zvulgarizovala, vrátane podporovateľov. Je vám jedno, fandíte mu, takže si môže robiť čo chce. Inak to isté aj fanúšikovia Matoviča.
- 6.2.2024 - 21:11
- +2
- Sani
- Cize uz to nie je kataklizmicka hrozba numero uno, ohrozujuca
zivoty, slovenske devy a nasu suverenitu...? Zaujimave... - 6.2.2024 - 21:17
- +2
- roman
- Vlaky zadarmo nebol úplne najšťastnejší nápad, to je niečo podobné ako tie šialené výdavky na dôchodky od Matoviča. Všetci sa to boja zrušiť, ale u Vlakov to spôsobilo problém podfinancovania a zhoršenia kvality a u dôchodkov veľkú sekeru.
Prijatie Eura nebola len Ficova zásluha, ale chvalabohu, že na rozdiel od Čechov mal na to gule, áááléébóó... to malo aj iné výhodyŽe pán Počiatek.
Zrušenie úšp, nie je všeobecne vnímané ako pozitívne pre nás obyčajných ľudí. To teší len teba asi ďaľších 35% obyvatelov. Vrátane zopár desiatok ľudí, ktori rátajú s tým, že ich kauzy budú zametené pod koberec podobne ako za čias Mr.Zero.
- 6.2.2024 - 20:52
- +2
- amaskiea
- Za svoju prácu si zaslúžia zvýšiť diéty na služobných cestách po Slovensku. To je priam tragikomické zhodnotenie samých seba.
- 6.2.2024 - 20:38
- 0
- antinamor
- Zdá sa, že sa náramne zabávaš. Začínam mať dosť tvojho trolenia.
- 6.2.2024 - 20:44
- +2
- roman
- Ber to ako cvičenie v trpezlivosti. Štúdium argumentačných klamov. Imunizáciu a očkovanie. A tak podobne.
- 6.2.2024 - 20:53
- +2
- amaskiea
- presne
- 6.2.2024 - 20:56
- 0
- antinamor
- Keď ja toho boľševika s celou jeho zvrátenou filozofiou, neslobodou, klamstvom, vymývaním mozgov tak strašne nemusím. A to najhoršie z najhoršieho reznuté klérofašistami, dezinfomaniakmi, katolibancami nám tu teraz "vládne" a podobní trolovia ako tento pacient z KE sa z toho vytešujú. Ja si pre svoje deti predstavujem iné Slovensko. Boľševika a neslobodu som zažil v mladosti a to si väčšina dnešných mladých nemá ako pamätať. To by sa divili, čoho všetkého boli komančovia schopní.
- 6.2.2024 - 21:10
- +2
- HcKosiceeeeee
- Odkedy je Fico komunista?
- 6.2.2024 - 21:15
- 0
- amaskiea
- najneskôr od 80tych rokov minulého storočia
- 6.2.2024 - 21:20
- +3
- antinamor
- On je birmovaný komunista. To je vyšší level. Raz klamár, navždy klamár.
- 6.2.2024 - 21:22
- +2
- Mato-Mi
- Od roku 1986, ked vstupil do KSČ.
- 6.2.2024 - 21:28
- +1
- HcKosiceeeeee
- Tak vstúpil. Nebol členom ŠTB.
- 6.2.2024 - 21:30
- 0
- Mato-Mi
- Uz v minulej debate si sa takto mylil. Nie vsetci komunisti boli v Stb. Stb bola obdoba dnesnej SIS. Fico bol clenom komunistickej strany, cize komunista. A stale aj je.
- 6.2.2024 - 21:35
- +3
- HcKosiceeeeee
- Ľudia menia názory. Viď český prezident Pavel.
- 6.2.2024 - 21:39
- 0
- Mato-Mi
- Nazory ano, ale nie presvedcenie. Cize mas rad aj ceskeho prezidenta
- 6.2.2024 - 21:39
- +1
- antinamor
- Byť mladší, v tejto krajine krivých zrkadiel by ma nikto neudržal ani párom volov. Je neskutočné koľko tuposti je v tomto stratenom národe.
- 6.2.2024 - 21:25
- +4
- HcKosiceeeeee
- Vyjadrenie ala Šimečka starší.
- 6.2.2024 - 21:29
- 0
- roman
- Všade je takáto morálna panika. Načo chodiť ven, keď to máš aj tu. Som zvedavý čo povie Arpád keď nastúpi znova Babiš
- 6.2.2024 - 21:29
- +1
- HcKosiceeeeee
- Emigruje do Nemecka. A ak tam vyhrá AfD, tak potom neviem.
- 6.2.2024 - 21:30
- 0
- roman
- Ono, ked sa na to pozrieš z odstupu, všetci sú dobrí ľudia, myslia si že sú dobrí, teda myslíme si, a vlastne sme, máme radi svojich najbližších, snažíme sa vychdázať aj keď máme rozdielne názory atď. Len proste teraz je všetko tak blízko, sme zahltení kopou balastu a riešime to do nemoty. Zo všetkých tých otvorených tém je len zopár naozaj dôležitých.
- 6.2.2024 - 21:19
- 0
- roman
- Stokrát? A to sa ako meria?
- 6.2.2024 - 20:30
- 0
- strojar
- Vidím, že máš vážne problémy s pamäťou.
Aj keď si Roman myslí, že si štíhly mládenec. - 6.2.2024 - 20:31
- 0
- roman
- Druhá Dzurindova vláda, Schengen.
Roman si naozaj myslí, že Amaskiea je štíhly mládenec a pokým ho neuvidí naživo bude stále v jeho očiach vysokých podvýžvený 30tnik. Niečo ako Majk Spirit. - 6.2.2024 - 20:44
- 0
- Mato-Mi
- Preto, ze nemame radi Fica a Pelleho, ci Danka, to neznamena automaticky, ze velebime PS. Roman to vcelku dobre zhrnul.
- 6.2.2024 - 15:45
- +4
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- antinamor
- A to sa hotoval strážiť demokraciu v tomto štáte. Zatiaľ len poslušne nosí kosť, čo mu Robertko podhodí.
- 6.2.2024 - 14:34
- +1
- HcKosiceeeeee
- Už si trápny ako tvoj kandidát na prezidenta...
- 6.2.2024 - 14:50
- 0
- Mato-Mi
- Ty mas svojho kandidata? Kde si kupil?
- 6.2.2024 - 15:01
- 0
- antinamor
- Na alliexprese. Vo výpredaji mali takého malého slniečkára, zatiaľ som ho do boja o prezidentský palác nenasadil, počkám nech dorastie, zmužnie a o 5 rokov šups ho do boja. Tento rok nechám nech sa požerú medzi sebou Magian, Mr. Semafor s najnovšou verziou generátora náhodných slov, jamkatý pelleštuplík a aby som nezabudol na večného to kandidáta Pi-ští-ka. Pukance kúpené, už sa teším na debaty v TV.
- 6.2.2024 - 20:16
- +3
- Mato-Mi
- A ty mas svojho?
- 6.2.2024 - 20:22
- +2
- amaskiea
- nezabudol, má ho tam
- 6.2.2024 - 20:23
- +1
- antinamor
- Nezabudol. Nájdeš ho v texte. Čítaj pozornejšie.
- 6.2.2024 - 20:23
- 0
- HcKosiceeeeee
- Pozerám a pozerám, ale korčoka tam nevidím. Možno ten generátor náhodných slov by sa hodil.
- 6.2.2024 - 20:34
- 0
- roman
- Strašne by si chcel, aby sme nevolali Pelleho podržtaška, ale už od čias kedy nosil pozmeňováky proste bol len poskok. Také koliesko v mašinke. Aj teraz po voľbách zapadol úplne skvele, ani nebolo treba preolejovať. Bude z neho skvelý Gašparovič.
- 6.2.2024 - 20:55
- +7
- tn
- Ja ho volam hemeroid.
- 6.2.2024 - 21:40
- +2
- roman
- Luxusná handra Pelle, ej kej ej podržtaška, ej kej ej univerzálny minister sa v zoznamne samozrejme už nachádza. Ak máš na mysli Korčoka, poprosím aby si my vymyslel, alebo si vyžiadal od súmračnej inštrukcie na novú originálnu prezývku.
- 6.2.2024 - 20:32
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- BlackCrow
- Já teda navrhuju, abychom ty Italy hned z kraje ožrali a oni nám pak podepíšou, co budeme chtít!
Ale vážne. Navrhujem aby v diskusii kde absolútne odmietame vulgarizmy (ich rôzne skratky a náznaky), rasizmus a neplatenú reklamu, provokácie, urážky a zosmiešňovanie iných užívateľov, ale aj ľudí mimo diskusie, konšpiračné teórie, nepodložené obvinenia, zavádzajúce informácie a ohováranie.
ABY SA K TOMU PRIDAL AJ TROLLING. Hneď by tu bolo o pár jedincov menej...
- 6.2.2024 - 12:02
- +11
- BieloModra
- a sofistikovanemu premyslenemu trolingu typu HcKosiceeeeee dali aspon TLCHUBU, lebo v zasade kona tak, aby momentalne nastavene pravidla, neporusil
- 6.2.2024 - 12:09
- +12
- miko 75
- Súhlas,on je troll jak vyšitý.
- 6.2.2024 - 12:13
- +4
- roa
- Echo chamber je situácia, v ktorej sa skupina osôb vzájomnou komunikáciou utvrdzuje vo svojich názoroch. Zhodné názory sa opakovaním zosilňujú (vracajú sa ako ozvena), zatiaľ čo odlišné názory sú zoslabované či priamo vylučované.
Takže treba vylúčiť, vymazať a bude pokoj. - 6.2.2024 - 12:48
- +2
- Wana
- presne, súhlas
- 6.2.2024 - 13:26
- 0
- strojar
- Tak, tvrdo nich, reakcionárov. Po bolševicku.
Kapitán Ořech: „O tom, co je krasné, rozhodujeme my, strana!“
https://www.youtube.com/watch?v=H1ri0L2LtR4 - 6.2.2024 - 12:18
- +3
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- sentexx1nr
- Samo je veľmi špecifický hráč. Myslím že prvý odchod z Nitry bola chyba. Mal tu spraviť ešte 1-2 celé sezóny a odišiel by úplne iný Samo. Odchody do KooKoo a Slovana boli veľkou chybou a aj keď sa vždy vrátil už ho to poznačilo.
- 6.2.2024 - 12:33
- +1
- amaskiea
- 1. Buček čiste ako hokejista, ak neberiem vôbec do úvahy KHL, by musel v príprave presvedčiť, že urobil taký osobnostný pokrok, pre ktorý sa dá plne spoľahnúť na to, že bude počas nejakého významného turnaja prínosom pre tím.
2. Problém KHL - hráči, ktorí po februári 2022 odišli hrať do KHL, reprezentujú úplne iné hodnoty, než si ja predstavujem, že by mala reprezentovať krajina, ktorá chce patriť do Západnej civilizácie.
Všetko. A zároveň len môj názor - ja iné názory nemám, len svoje vlastné. - 6.2.2024 - 12:47
- +4
- Sani
- Po hokejovej stranke by nas mozno nespasil, ale s beruc do uvahy, ze Slovak U25 a strelec je silne nedostatkovy artikel...
Ja by som dokazal spracovat aj tu epizodku v KHL, ale co ma najviac vyrusuje je absencia aspon stipky popola na hlavu, oznacenie to za chybu, naznak pokania.... To sa mi zda byt najvacsi problem v Samovom pripade...
Kazdopadne, priznam sa, ze aj keby som vedome chcel nefandit Nitra, ci repre s Bucekom...nedokazem to, nejde mi to, beriem to ako svoju nedôslednost a slabost...
- 6.2.2024 - 15:39
- +2
- amaskiea
- Netreba to až tak veľmi v sebe riešiť, podľa mňa. Rob to tak, ako to cítiš. Hlavne si nehľadaj a nevymýšľaj ex-post zdôvodnenia.
Ja celkovo fandenie už, asi vekom, neberiem tak ako kedysi. Keď sledujem nejaký zápas našich, vidím to tak nejako v širšom pohľade, pozerám si, ako hrajú, v čom sa zlepšili, v čom stále stagnujú, to ma zaujíma viac, teda viac dlhodobé trendy, než konkrétny výsledok v konkrétnom zápase, dosť ťažko ma napríklad vzruší nejaký rozhodcovský verdikt proti nám, zato náš zbytočný faul, nedisciplína, nedôslednosť, nedostatky v základných činnostiach, z toho viem byť maximálne frustrovaný, takže takto nejako, s určitým odstupom, budem sledovať "našich" aj naďalej. Ako som vysvelil vyššie, nereprezentujú to, čo si myslím, že by európsky štát reprezentovať mal, ale stále sú to moji krajania, "naši", tak ako Slovan je stále klub z "môjho" mesta, takže ich zápasy budem stále sledovať inak, než zápasy všetkých ostatných. Za súčasnej situácie sa mi to v rámci repre už rozpadáva asi len na jednotlivcov, budem zvedavý, kto sa ako ukáže, ako sa prejavia nováčikovia a tak... - 6.2.2024 - 17:01
- +1
- Martin3Archi
- Ťažko sa to tu číta teda … človek by ani nepovedal
Koľko proruských ľudí mame na tom Slovensku … asi by nebolo od veci keby nám tu nechali Ukrajinci nechali prejsť pár tých Rusov aby ľuďom otvorili oči … - 6.2.2024 - 13:08
- +9
- Mato-Mi
- Myslis, ze by to pomohlo? Lebo uz raz sme tu tanky mali, ale evidentne sa prejavil Stockholmsky syndrom.
- 6.2.2024 - 13:16
- +5
- mannheim
- Celá slovenská hokejová reprezentácia sa týmto absurdným gestom dostáva na pomyslené dno. Šatan sa definitívne vyprofiloval a ku ideálu už chýba len kapitánske "Z"ko na Bučekov dres. Vôbec sa nečudujem kam táto krajina smeruje, ak jej predstaviteľia moci vrátane vrcholových manažérov národného športového zväzu dokážu relativizovať aj tie najzjavnejšie fakty. S Michalom Handzušom odišiel zo zväzu nielen zdravý rozum, ale aj zvyšok cti a dobrého vychovania.
- 6.2.2024 - 13:09
- +22
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Ol!ver
- Michal Handzuš je politický aktivista, ktorý sa kamaráti s ľuďmi bez chrbtovej kosti, ktorí (aj)
výslovne podporovali porušovanie medzinárodného práva zo strany veď vieme akej veľmoci a zabíjanie nevinných ľudí a aj preto
je pokrytec, čo ukázal už ako hráč v Bystrici. Takže nie, Michal Handzuš nie je žiadny ľudský vzor.
A len pripomínam, ak by si na mňa chcel zaútočiť - nie som za hráčov KHL v repre. Buček je špecifický prípad, raz povedal niečo, potom povedal niečo iné. Či doživotne nevolať všetkých hráčov, ktorí hrali v Rusku, je už otázka. - 6.2.2024 - 13:33
- +11
- Mato-Mi
- Ja som sa kamaratil s clovekom, ktory bol v base za danove podvody(cca 60mil.€). Som danovy podvodnik?
- 6.2.2024 - 13:41
- +6
- Ol!ver
- *kamaráti sa s nimi a podporuje (!) takých ľudí.
To nie je vhodný príklad, prečítaj si tento článok.
https://ippr.sk/c/154-argumentacne-chyby - 6.2.2024 - 13:47
- +3
- DraciaTlama
- Ďakujem za link. Vynikajúca četba.
- 6.2.2024 - 13:50
- +1
- Wana
- aj ked ten dlhý príspevok od teba pre mňa tu už nieje, len som ti chcel dať vedieť že som si ho prečítal a súhlasím... Padlo to na úrodnú pôdu, aj tak sa s tým dá bojovať že sa tie tlčhuby budú mazať
- 6.2.2024 - 13:52
- +1
- DraciaTlama
- Wana môj,ďakujem ti ze si mi reagoval. Veľmi si to vážim.
- 6.2.2024 - 13:55
- +2
- Nitraaa
- Kapitan Washingtonu Capitals
- 6.2.2024 - 15:26
- +2
- miko 75
- Putlerova onuca.
- 6.2.2024 - 16:11
- +8
- mannheim
- Nechcem na teba útočiť. Michala považujem za inteligentného a čestného chlapa. Vôbec neviem o kom a o čom hovoríš, čo sa týka jeho okolia a situácii okolo jeho pôsobenia v Bystrici, ale nič by som si nepredstavil radšej ako konfrontáciu naživo kde by sa mohol on brániť podobnému internetovému napádaniu.
- 6.2.2024 - 16:16
- +2
- kelnička
- To ze stal na tribune pri protestoch ked sa prevalila kauza CT je fakt,to ze neskor obliekol dres klubu v ktorom bol kápo primo zainteresovany do tej kauzy je tiez fakt...a ziadne internetove napádanie.
- 6.2.2024 - 18:04
- +1
- amaskiea
- To naozaj? Otázna transparentnosť obstarávania za ix-100tisíc evri versus vojenská agresia jedného európskeho štátu voči druhému? woooow
- 6.2.2024 - 18:14
- +1
- MackoPu
- To vazne si premostil Handzusa cez Kovalovo CTcko s klubom?
- 6.2.2024 - 18:53
- +4
- kelnička
- Co tu kto premosťuje?
Medical Group sefoval Kovaľ ked sa Ta kauza prevalila z MH stal na tribunach vtedy v 2014
Ten isty Kovaľ šefoval aj hokejovej BB ktorej dres obliekal Mišo do 2016 - 6.2.2024 - 20:02
- 0
- MackoPu
- Ok, to je skoro ako vojna.
- 6.2.2024 - 20:29
- +1
- kelnička
- Ja to neporovnavam.len pisem na co zrejme naražali nado mnou.to je vsetko.
- 6.2.2024 - 20:40
- 0
- kelnička
- Ako sa na to kto pozera
- 6.2.2024 - 20:41
- 0
- roman
- Veď práve. Trieska, brvno.
- 6.2.2024 - 20:56
- +1
- kelnička
- Deusa poznam od zaciatku 90 tich ked sme chodili na Sladkovicovku doucovat hokejistov.a potom z firemnych akcii po navrate z Ameriky.skromny,inteligentny a priamy chlap.mozem tu verejne vyhlasit ze nepoznam adi cloveka ktory by viac pomohol ludom v nudzi ako prave on.ibaze prave takychto ludi dokazalo vela inych zneuzit na svoje ciele...Miso toto tak nejak dokazal v zivote ustat. No su taky ktorym sa to po navrate z Ameriky az tak nepodarilo a v par nazvime to investiciach nedopadli dobre a tak trochu sa potom museli "zapredať".ale to je ina tema
- 6.2.2024 - 21:05
- 0
- amaskiea
- neprotirečíš si teraz, tvojim predchádzajúcim príspevkom o Handzušovi?
- 6.2.2024 - 21:11
- 0
- kelnička
- V čom konkretne?
- 6.2.2024 - 21:12
- 0
- amaskiea
- tvoj príspevok 18:04 - to je poukazovanie na Handzušove prešlapy cez čiaru, pochopil som nesprávne pointu?
- 6.2.2024 - 21:22
- 0
- kelnička
- Moj prispevok 18:04 je poukazovanie na Handzušove prešľapy o ktorych sa tak nejak bavili Tí predo mnou.
- 6.2.2024 - 21:38
- 0
- Fanusik23
- Tak buček nakoniec hrať nebude vyradilo ho svalové zranenie nahradí ho kukuča.
- 6.2.2024 - 13:56
- +3
- amaskiea
- ochranka ho nechcela pustiť na večierok sponzorov SZĽH a natiahol si pri tom sval
- 6.2.2024 - 14:06
- +1
- Makru
- Nakoniec zväz informuje, že sa “zranil“..
- 6.2.2024 - 13:57
- +2
- ridllley
- Bucek je najdiskutovanejsi hokejista na HP ever...Ze vas to vobec bavi, pri uplne bezvyznamnom hracovi
- 6.2.2024 - 14:00
- +1
- hawkie
- Hm, nebol to náhodou Réway?
- 6.2.2024 - 14:24
- +1
- ridllley
- To je prast jak uhod... Kazdopadne ak by teraz oznamili navrat do repre Hossa, Chara aj Golanka, tak by to vzbudilo mensi zaujem ako nejaky bucek
- 6.2.2024 - 18:05
- 0
- HcKosiceeeeee
- Úžasné. Takže celá táto diskusia bola úplne zbytočná. Buček hrať nebude.
- 6.2.2024 - 14:03
- +1
- amaskiea
- ak si ty mal v pláne touto diskusiou nejako ovplyvniť jeho nominovanie na tento dvojzápas, tak bola naozaj úplne zbytočná ...pre teba
- 6.2.2024 - 14:10
- +12
- Dominios
- To fakt je podla teba predmet a zaver diskusie zavisly od toho, ci Bucek hra, nehra, je na lavicke alebo je zraneny? Nie, nechcem tu diskusiu dalen prudit, je to zbytocne, ale chlapce, mlceti zlato.
- 6.2.2024 - 14:53
- +4
- MackoPu
- Po x hodinach prace pozeram, co nove a asi sa tu diali veci.
Idem si spravit kavu a pocitat trochu. - 6.2.2024 - 15:30
- +1
- NR
- Tak si daj kavu aby si vydrzal s citanim kym si spravis dalsiu kavu.Od Covidu je to to smutne citanie,pritom pri rannej kave si diskusiu bez HP neviem ani predstavit,s FB komentarmi som sa uz rozlucil od politiky po sport,nerad by som zanevrel aj na HP...ale ked sa to podarilo v rokoch minulych ikonam tohto portalu a to sa tu riesili len hokejove veci tak neviem neviem...
- 6.2.2024 - 16:27
- +3
- MackoPu
- Pozeram, ze uz si tu tiez nejaky rok.
- 6.2.2024 - 18:54
- 0
- tn
- Nechce sa mi to cele citat. Tak iba za mna. Ja som z hokejovou reprezentaciou skoncil, kym tam bude satan. A bucekove vyjadrenie o "hrdosti"? Idem sa vyvracat.
- 6.2.2024 - 20:11
- +3