Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Čajkoviča vylúčili z prípravy na majstrovstvá sveta

zdroj: TASR
4.12.2020 20:46 TASR

Útočník Maxim Čajkovič nebude reprezentovať Slovensko na MS hráčov do 20 rokov v Kanade. Vedenie tímu ho pre hrubé porušenie športových a ľudských hodnôt vylúčilo z prípravy na juniorský šampionát.


V piatok večer preto opustil kemp národného tímu vo Zvolene, informoval oficiálny web Slovenského zväzu ľadového hokeja (SZĽH) hockeyslovakia.sk.
 "Celý realizačný tím sa jednohlasne uzniesol, že správanie Maxima Čajkoviča nekorešponduje s hodnotami, ktoré sú od predsezónneho obdobia nastavené trénermi a hráčmi vrátane neho. V piatkovom prípravnom zápase reprezentantov medzi sebou sa viackrát prezentoval neférovým a nešportovým správaním, ktoré vyvrcholilo tvrdými zákrokmi na spoluhráčov hrajúcich proti nemu výrazne za hranicou únosnosti. Realizačný tím sa zhodol, že takéto správanie hráčov nebude tolerovať. Maxima Čajkoviča preto vylúčil z prípravy na majstrovstvá sveta," uviedol v stanovisku realizačný tím juniorskej reprezentácie. V spomínanom prípravnom dueli dal Čajkovič dva góly "bieleho" tímu, ktorý prehral s "modrými" 3:5.
"Mrzí ma, čo sa stalo. Uvedomujem si, že moje správanie nebolo vhodné a nesiem zaň následky. Rozhodnutie realizačného tímu rešpektujem," povedal v reakcii Čajkovič. Ten je kmeňový hráč tímu Val-d'Or Foreurs z kanadskej juniorskej QMJHL, ktorý pred štartom zámorskej sezóny hosťuje v tíme medzinárodnej IHL iClinic Bratislava Capitals.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Reprezentácia


MaxSBA

 

ach Maxim Maxim.....
4.12.2020 - 20:49
+4

Matej8199

 

Čo mu preplo ?
Ach, mal nás potiahnúť, škoda takého útočníka
4.12.2020 - 20:49
+3

Rusty7550

 

Ten zápas sa mal jednoznačne dať sledovať. Teraz to je ťažko posúdiť či važne až tak prekročil čiaru alebo to rozhodnutie realizačného tímu bolo prehnané.
4.12.2020 - 20:49
+5

B-MO

 

si myslis, ze by ho niekto vyhodil len tak pre nic za nic?
4.12.2020 - 20:51
+68

B-MO

 

„Mrzí ma, čo sa stalo. Uvedomujem si, že moje správanie nebolo vhodné a nesiem zaň následky. Rozhodnutie realizačného tímu rešpektujem,“
4.12.2020 - 20:52
+11

Rusty7550

 

Nie, nechcem ho tu ospravedlnovať. Ofenzívnzch hráčov ako je on bohužiaľ moc nemáme. Rád by som preto videl čo sa stalo. Kanadania svoje zápasy vysielali pokial sa nemýlim. Takto nám len zostáva dúfať že to porušenie displíny bolo natoľko vážne že musel ísť preč.
4.12.2020 - 20:57
+2

kolombo

 

Mozno by si len mohol doverovat zodpovednym osobam ze robia svoju pracu s najlepsim vedomim a svedomim. Ja napr vobec nepotrebujem vidiet co presne sa tam stalo, proste hral nefer a hotovo. Nech si to vyriesia interne. Takto by to kazdy riesil a uskodilo by to Cajkovicovi.
4.12.2020 - 21:08
+15

8sweet8

 

Doveruj ale preveruj podla vyjadrenia proste hral tvrdo a na hrane v zapase kde sa každý chce ukázať nevidim problém v tom
4.12.2020 - 21:18
+7

Ejo

 

Z toho vyjadrenia teda vôbec nevyplýva, že len proste hral tvrdo. Viem si predstaviť XY nešportových zákrokov, za ktorý by si takýto vyhadzov mohol zaslúžiť hneď na prvú. Keďže ale o tom nič viac nevieme, nevytvárajme príbehy, ktoré sa nám vyhovujú.
4.12.2020 - 21:27
+7

8sweet8

 

Ale podla štatistík ziadny faul 5+dkz alebo podobne tam nebol a nemyslim ze sa hralo bez pravidiel takze je to nezmysel
4.12.2020 - 21:30
+2

Ejo

 

Nezmysel je momentálne vytvárať akýkoľvek záver, keďže o tom ty, ja a my tu všetci vieme veľký prd.

Bez ďalších informácií, sú to všetko len emočné šplechy, či už za alebo proti Čajkoviča.
4.12.2020 - 21:38
+18

ajwen77

 

Ver že nieje. Keď hráš oproti svojim spoluhráčom a hráš jak .... (Lakte vyššie, zákerné pichnutia) tak čo si chces dokázať? Aby si zranil spoluhráča za cenu nominácie?? (Keď ju máš na 80% istú)
5.12.2020 - 13:56
+2

kolombo

 

Pokial mas funkciu na zvaze tak to mozes preverovat ak nedoverujes svojim ludom no z pozicie fanusika by si to zbytocne preveroval. Skor by to bolo na skodu.
4.12.2020 - 21:40
+1

pinto1000

 

Keby hral tvrdo tak by to bolo v 100% poriadku. Keby si vedel ako sa v prípravných kempoch NHL hráči mydlia...
Lenže vedenie to povedalo jasne: HRUBÉ PORUŠENIE ĽUDSKÝCH A ŠPORTOVÝCH HODNÔT!!!
5.12.2020 - 8:00
+1

MojNazor

 

8sweet8 :: Je jasne ,ze hraca jeho HERNYCH kvalit by len tak pre nic za nic nevyhodili . O tom ani nemusime polemizovat. Z vyjadrenia realizacneho timu mi skor vypliva , ze islo o prejavy , ktore naburavaju jednotneho ducha teamu. Cajkovic ma dlhodobo problem s prejavmi voci okoliu a bohuzial si stale neuvedomil , ze je mu to len na skodu. Aj ked je sikovny hrac stale este nema narok na hviezdne maniere a nadludsky postoj k ostatnym spoluhracom !!!
5.12.2020 - 10:37
+6

Fidel72

 

Bohužiaľ tomuto realizačnému tímu sa nedá veriť ani nos medzi očami. Keby mali svedomie čisté, zverejnia video z inkriminovaného momentu. Prečo asi s tým majú problém?
7.12.2020 - 1:10
+2

Pistolero

 

presne tak, malo sa to dat sledovat
4.12.2020 - 21:09
+1

pokemon33

 

Absencia streamu ma neskutocne vytaca,rozhodnutia RT su takto nepriestrelne,nielen v suvislosti s Cajkovicom,ale aj dalsimi hracmi
4.12.2020 - 20:58
+2

8sweet8

 

Pritom su zostrihy takze kamera tam bola
4.12.2020 - 21:17
+1

pokemon33

 

Ano,bola
4.12.2020 - 21:21
0

8sweet8

 

Tak potom je to len neschopnosť ľudí nechápem topska by mozno vedel vysvetliť kde asi bol problem ? Ked kamera tam bola
4.12.2020 - 21:24
+2

topska

 

Ja som sa na to pytal a bolo mi povedane ze tam nie je moznost spravit ten zvazovy stream, ze to tam nie je vobec riesene. Neviem aka kamera tam bola, zrejme nejakej televizie nie? Ale tak oni stream len tak nemozu spravit, nevlastnia prava na vysielanie. Ale toto nemam priamo zo zvazu ale od znameho hokejistu ktory sa kto vie kde informoval.
4.12.2020 - 21:34
+1

8sweet8

 

Zvazova myslím ze hockeyslovakia daval reportaz a bol tam ich znak pri tych zostrihoch
4.12.2020 - 21:39
+2

topska

 

Uz vidim ano. Tak asi fakt nevyriesili len ten stream technicky ale podla mna to vysielat nechceli. No to mi zmysel nedava. Tu prvu moznost mi teraz napisal dalsi clovek ktoreho som sa to pytal.
4.12.2020 - 21:52
+2

8sweet8

 

Preco by to nechceli vysielať ? Hmm čudné veľmi
4.12.2020 - 21:57
+1

topska

 

Stava sa ze podobe zapasy su "za zatvorenymi dverami". Tu ale fakt evem co by mohli superi odkuat. Bude to technicka zalezitost zrejme, stale na take vysvetlenie narazam
4.12.2020 - 22:01
+2

8sweet8

 

Ale aky problem by bol ? Wifi tam je kamera tiez tak co potom ? Komentátora oželiem
4.12.2020 - 22:02
+1

Pistolero

 

malo by sa to povinne vysielat taketo akcie, aj verejnost ma pravo vidiet a urobit si svoj nazor
4.12.2020 - 22:29
+1

Daewo_KS

 

Povinne: akoze normalne by tak mal ustanovovat zakon, ze POVINNE?
4.12.2020 - 22:38
+11

Pistolero

 

nechytaj sa slovicok, Kanada problem nema, my hej
4.12.2020 - 22:59
+1

topska

 

Ked chceli streamovat dvadsiatku ludia zo zvazu tak cely ten streamovaci system v PP pripravovali hadam dva dni a nie jeden clovek. Ja neviem preco to je take zlozite, vobec sa do toho nevyznam no roboty s tym bolo jak na kostole. Nie vsetky zimaky (a to nevravim o podobnych halach) tento system maju a tie prenosy tam vedia spravit. Kebyze su v Altise alebo Piestanoch ci inde kde sa pripravovali minule roky a bez bubliny tak by to bolo asi jednoduchsie. No pravdou je ze podobne modelove zapasy sa pred MS casto nevysielaju aj v inych sportoch.
4.12.2020 - 22:39
+1

topska

 

Dokonca aj oficialne repre pripravaky pred MS byvaju uzavrete pred novinarmi ci verejnostoou
4.12.2020 - 22:39
0

B-MO

 

prestan prosim ta, streamovat pripravu bielych proti modrym? kedy si videl, ze by co i len Acko streamovalo simulovane zapasy? a hlavne pred MS, kde si ta mozu superi studovat? pre mna je cudne, ze odrazu tu vsetci chcu vsetko vidiet, dokazovat a podobne hovadiny ..ze ludia neveria uz ani susedovi a vsetkych podozrievaju zo spinavosti, ..
4.12.2020 - 22:16
+29

topska

 

modelove zapasy napriklad dvadsiatky s osemnastkou sa na zimakoch kde funguju streamy sa dali vzdy pozerat na webe szlh
4.12.2020 - 22:35
+2

B-MO

 

aj priprava pred MS? nemyslim uz samotne pripravne zapasy
4.12.2020 - 22:49
0

topska

 

Ano aj take sme mali moznost pozerat a to aj co sa tyka inych krajin ale samozrejme to nie je pravidlo. V pohode to dava ja neviem taka kanada
4.12.2020 - 22:53
+1

Pistolero

 

ked s tym nema problem Kanada, tak preco robime okolky prave my , snad si nemyslime, ze by od nas nieco odkukali
4.12.2020 - 22:58
+1

topska

 

A ty vies skadial ze sme to nevysielali preto aby od nas niekto nieco neodkukal?
4.12.2020 - 23:09
+1

Pistolero

 

ludia trochu na odlahcenie to treba brat, ved co ine na to povedat, vsetci tu hutaju ze preco sa nevysielalo
4.12.2020 - 23:13
+1

vale46

 

myslis, ze je fajn si na odlahcenie zahejtovat?
5.12.2020 - 8:16
+1

B-MO

 

neporovnavajme kanadu, to su hokejovi psychopati, ti by streamovali hadam aj deti v kocikoch keby mali hokejku v ruke ja som si nikdy nikde nevsimol, ze by sme bezne streamovali modelovany zapas z treningu a ak aj bol, tak je to skor vynimka ako pravidlo, preto nerozumiem na com sa teraz pozastavujete? to si fakt myslite, ze zavolali Cajkovica a hned ho vyhodili kvoli blbosti?
4.12.2020 - 23:20
+1

Pistolero

 

myslim ze mohli povedat viac, ze stalo sa to a to, mozno povedia neskor, takto len rozviria hladinu dohadov ci to bolo spravne alebo nie
4.12.2020 - 23:27
+2

Pistolero

 

a moj nazor, ze ak nemam co skryvat, tak preco nevysielat, vsetci by sa iba potesili ak by mohli vidiet taketo zapasy, v dnesnje dobe je uz technika niekde inde
4.12.2020 - 23:28
+1

P24 BLOG

 

Napr preto aby každý tvoj super nemohol do podrobna rozobrať každú minútu tvojho tréningu.
4.12.2020 - 23:38
+1

Pistolero

 

tak preto Kanada vysiela a my nie, len skoda ze to nevieme od nich odkukat my
4.12.2020 - 23:45
+1

braniiislav

 

Potešilo by sa možno 800 ľudí. Nie veľa ľudí zaujíma tréningový zápas v tréningovej hale. V tej hale si neviem predstaviť tu kvalitu prenosu.
5.12.2020 - 7:39
+2

Sunkafit

 

presne si to vystihol
5.12.2020 - 7:26
+1

MackoPu

 

Presne napisane.
5.12.2020 - 13:56
0

Pistolero

 

jasne ze to nechceli vysielat, aby verejnost nevidela a tak nema pravo sa co vyjadrit k zaverecnej nominacke
4.12.2020 - 22:27
+1

braniiislav

 

Nebudes ty rodinný príslušník nejakého hráča? že taký záujem o taký nezmysel
5.12.2020 - 7:40
+1

Pistolero

 

keby som rodinny prislusnik asi viem co sa tam stalo a zaujem maju aj iny
5.12.2020 - 10:09
+1

strojar

 

Jasné, rozhodlo by všeľudové hlasovanie.
4.12.2020 - 21:23
+4

Ejo

 

Chválim.
4.12.2020 - 21:39
0

Tizo BLOG

 

o tom fotbale?
4.12.2020 - 23:16
0

aaaaa

 

Škoda tešil som sa naňho ...aj dnes dal za tretinu dva góly a v Capitals už okúsil mužský hokej a páčila sa mi jeho hra .

Vie niekto viac ? Boli to fakt nejaké zákerne fauly a robil blbosti alebo len tvrdé ?

Lebo v zámorí práve všetepuju do hráčov že aj na tréningu majú ísť tvrdo . Možno len tréneri a realizačný tým očakával , že keď hrajú proti sebe tak to bude také bezkontaktné ...nevidím ani aby bol v tom zápase trest na 5 minút
4.12.2020 - 20:52
+15

DeL

 

To porušenie športových ale hlavne "ľudských" hodnôt vo mne vyvoláva pocit, že sa nejednalo len o štýl hry, ale to je len môj názor.
5.12.2020 - 13:44
+1

Sunkafit

 

Spravne rozhodnutie ak sa nevie chovat k spoluhracom daleko to nedotiahne
4.12.2020 - 20:52
+7

pokemon33

 

Uz dlho sme nemali ziadnu kauzu v dvadsiatke...tazko povedat ci je za tym len jeho tvrda hra, ved v zamori aj na treningoch idu do toho naplno a velakrat tam boli strkanice,ale hraci sa oklepali,podali si ruky a ide sa dalej... hokej nie je balet do paroma... trochu so mmou lomcuju emocie,lebo tento hrac patril do malej(velmi malej) skupiny hracov,na ktorych som sa v nasom time tesil...aj ked je hokej kolektivny sport tak si dovolim tvrdit,ze sila nasho timu poriadne klesla(nie ze by ta sila bola nejak velka)
4.12.2020 - 20:53
+20

Sunkafit

 

Ty si myslis ze tam urobil jednu sarvatku a hned ho vyhodili?....tazko
4.12.2020 - 20:56
+14

pokemon33

 

Neviem,ale ani ty nevies, ci si tam bol,ty mudrc?
4.12.2020 - 20:59
+3

Sunkafit

 

Nemusim tam byt aby som si splietal v hlave konspiracie
4.12.2020 - 21:00
+17

pokemon33

 

Nemusis tam byt ale spochybnujes,ze tam urobil len jednu sarvatku,ty konspiracia
4.12.2020 - 21:05
+2

8sweet8

 

Ja si myslim ze toto je nezmysel vyhodiť niekoho za tvrdu hru na zapase ? Zvlášť takomto kde bojuju vsetci o miesto ? To sa mi nezdá určite chcel vyhrať tak čo
4.12.2020 - 21:14
+1

pokemon33

 

Nejdem spekulovat aby ma konspirator neoznacil za konspiratora... je to uz jedno,vsetko zle je na nieco dobre,takto budu mat sancu ukazat sa dalsi chalani(tych par schopnych,ak aj ich zajtra nevylucia po tvrdej hre,ups uz zase konspirujem)
4.12.2020 - 21:19
+1

8sweet8

 

Na ms ma ist najlepšie nie ukazat sa dalsi bohužiaľ chcel by som vediet realnu pravdu co urobil ak vobec nieco urobil lebo toto vyjadrenie mi nedava zmysel
4.12.2020 - 21:23
+3

MojNazor

 

8sweet8 :: ....paaane boze , niekto spomenul tvrdu hru a uz sa toho drzite ako farba steny . Treba citat s porozumenim : ,, Vedenie tímu ho pre hrubé porušenie športových a ľudských hodnôt “ dava ti toto zmysel ze to bolo pre tvrdsie fauly ???? ..... ak dobre pamatam tak aj Javorcik ho vylucil z pripravy a pomenoval to dost jasne .....
5.12.2020 - 10:48
+2

Vojto83

 

Ak sam povedal, ze jeho správanie nebolo vhodne, asi vie ze to prehnal. Ak má byť v kabíne niekto, kto sa uz na tréningu nevie správať ku spoluhráčom,potom nema na MS co robit. A je jedno, aký je to hrac. Ak by išiel do Kanady, nerobilo by to dobru krv.
4.12.2020 - 20:56
+40

pokemon33

 

Ak sa nemylim,po novom maju aj upravenu reprezentacnu zmluvu,tiez nemoze vsetko povedat,rovnako ako aj realizacny tim,ale nejdem tu mudrovat,spekulovat,aj ked som uz asi s tym zacal
4.12.2020 - 21:03
+2

pupo

 

Vedomosť statusu hviezdy v našich končinách ukončila už dosť chlapcom sľubnú budúcnost. Keď už sem dávaš za príklad zámorie tak tam si tie skutočne hviezdy nedovoľujú take prešľapy ako naše hviezdičky a to nemá s tvrdou hrou nič spoločne
4.12.2020 - 21:40
+13

pokemon33

 

Nejdem teraz pisat co spravil Cajkovic,lebo to neviem... ale s tym zamorim si ma rozosmial,pozri sa na americanov co robili v Nagane ked vypadli... stolicky lietali z balkona a to tam boli tie skutocne hviezdy o ktorych pises a boli to dospeli chlapi,nie pubertaci
4.12.2020 - 23:32
+2

braniiislav

 

Neporovnateľne.
5.12.2020 - 7:41
+5

pokemon33

 

Co je neporovnatelne
5.12.2020 - 8:03
0

Standacik

 

ach horenos
4.12.2020 - 20:53
+3

GB11

 

Bojoval o zostavu ja ho chápem ak to neboli nejaké likvidačné zákroky tak hral tak ako vie
4.12.2020 - 20:55
+3

miro-nr

 

Tie tvoje perly
4.12.2020 - 21:00
+3

88Backo

 

On určite
To jak keby zadreš,že Tatar si musi vybojovať miesto na MS
4.12.2020 - 21:03
+5

Myšo

 

možno práve toto bol problém, čo ak tam prišiel ako hotový kapitán a majster sveta a potom sa mu niečo znepáčilo ? i keď sú to len dohady a myslím, že všetko sa nedozvieme
4.12.2020 - 21:31
+1

Gargamel123

 

robime miesto: tlacenke...
4.12.2020 - 20:57
+3

Gargamel123

 

somarina
4.12.2020 - 23:40
0

Gargamel123

 

ok
4.12.2020 - 23:42
0

Jimmy Tulipan

 

Vidím, že ty sa porozprávaš aj sám
5.12.2020 - 1:21
+19

Gargamel123

 

niekto mi hackol: ucet
5.12.2020 - 13:25
0

belo

 

si zmen heslo boze
5.12.2020 - 20:24
+1

Ol!ver

 

Nový Záborský?
4.12.2020 - 20:59
+7

B-MO

 

neviem o tom ze by Zaborsky skoncil kvoli svojmu nevhodnemu spravaniu voci spoluhracom ..mozes mi to pripomenut?
4.12.2020 - 22:02
+8

Ol!ver

 

Čisto len egoizmom.
4.12.2020 - 23:12
+4

B-MO

 

ked myslis ..ja to tu rozoberat nebudem ..stale to nemeni nic na tom, ze to so Zaborskym nema nic spolocne
4.12.2020 - 23:28
+2

Daewo_KS

 

Urcite nie, v jeho pripade islo o chronicke problemy, tzv. “zaboriozu”, teda opakovany vyskyt zdravotnych problemov alebo inych tazkosti vzdy v obdobi reprezentacnych akcii.
4.12.2020 - 22:24
+7

B-MO

 

vies vlastne ako a preco to vsetko zacalo?
4.12.2020 - 23:06
+3

emoxx1

 

Ja myslím, že to je úplne jedno. Reprezentovať nie je povinnosť. Nebyť verejného tlaku na tento zastaralý názor, tak by sa hráči ani nevyhovárali na choroby a podobne. Proste ďakujem za pozvanie, nejdem a bodka.
4.12.2020 - 23:10
+15

Pistolero

 

tak je, repre ich neuzivi
4.12.2020 - 23:13
0

hello, havarju

 

Tak je. Dohadov je tu plno, ale všetci sa len domnievajú a každý svojím spôsobom. Nikto to konkrétne nevie.
4.12.2020 - 23:24
0

pifel

 

Nechapem vsetkych co to tu hodnotia a pritom to nevideli a nevedia o co ide...
4.12.2020 - 20:59
+6

Ivo

 

Tymto mladym velmi rychlo stupa slava do hlavy...uz len preto lrbo su draftovany...a beru sa akoby uz daco dokazali...no dokazali h.v.o...a vacsina z nich s takymto pristupom to h...aj dokaze...treba ist s pokorou...spravne rozhodnutie nech sa chlapec spamata...v zamori si toto nedovoli tam ho hned uzemnia...a tu bude vyskakovat....budicek chlapce...
4.12.2020 - 21:00
+23

Old School

 

To je tak všade, v každom jednom odvetví. Áno, niektorí hráči si o sebe myslia, že sú nadľudia, to je pravda, najmä tí mladší. Ja dobrým hokejistom, ktorí majú talent a bavia ma svojou hrou fandím, ale vždy sú pre mňa viac celebritami lekári, hasiči alebo ľudia pracujúci v technických odvetviach, ktorí majú pre spoločnosť aj reálny prínos. Hokej je len pre menšie percento populácie (MS raz v roku, ktoré sledujú aj ľudia, ktorí inak klubový hokej nesledujú nerátam) v rámci voľného času bez ktorého sa dá existovať, viď aj terajšia situácia. Tým len chcem povedať, že na niekoho kto je bez pokory a správa sa ako "dick" nájdete v každej práci, v hokeji takisto a deje sa to v každej krajine. Len u nás je to viac medializované, vzhľadom na našu maličkú hráčsku základňu a nám keď aj jeden supertalent vypadne, tak to cítime viac, ako napr. Kanada či Švédsko, ktorí majú tých talentov omnoho viac.
4.12.2020 - 21:17
+4

Kapitán Očivid

 

je to namierene proti Cajkovicovi: Fafrak to coskoro potvrdi na facebooku
4.12.2020 - 21:09
+8

burnzie

 

Fafracik nech je radsej ticho tolko spiny co nakydal na polku trenerov v lige a na Bokrosa ale chyba je asi u neho ked sa leda vie presadit v nasej lige... Strasny horenos
4.12.2020 - 22:27
+3

topska

 

Na koho v lige nakydal?
4.12.2020 - 22:41
+4

Tizo BLOG

 

a urcite za to moze bokros.
4.12.2020 - 23:22
+2

8sweet8

 

Osobne si myslím ze v tom je niečo iné. Rozmýšľal som ze sa mozno opil ( ale sám? To asi nie ) ktovie lebo ano faul atd Možno hral tvrdo ale bol to zápas nemôže byť mäkký ked niekto bojuje o MS toto nemôže byť na pol plynu takze tomuto osobne neverím minimálne ja by som išiel v tomto zapase na 110% naplno a samozrejme daky faul a tak k tomu príde ked sa človek snaží a neverím ze za nejake 2-3 tvrde zakroky vyhodili
4.12.2020 - 21:12
+5

88Backo

 

Tiež si myslím,ze tam je niečo viac čo sa nedostalo na verejnosť
4.12.2020 - 21:23
+12

BieloModra

 

Hokej je timova hra Maxim...tim taha za jeden koniec a ma spolocny ciel...
4.12.2020 - 21:14
+7

matus93

 

Vie niekto, čo sa stalo ? Myslím naozaj nie konšpirácie .. vzhľadom na to aký bol hrac Petrovický tak to musel spraviť riadny pruser
4.12.2020 - 21:21
+5

Kapor

 

Ano viem
5.12.2020 - 9:01
+2

luciakanky

 

A nepoviem...ale aspon si sa pochvalil
5.12.2020 - 14:09
+1

Pistolero

 

ved uz je to vonku, zranil Krajca
5.12.2020 - 16:24
0

Kapor

 

Nie je to len o tom.... ako vyssie uz pisali myslite si ze za tvrdu hru mozno aj so zapricinenim zranenia ho vyhodili? Tu nejde len o spravanie sa na lade ale hlavne mimo neho a k hracom
6.12.2020 - 18:33
0

Pistolero

 

precitaj si dobre vyhlasenie zvazu, pisu tam ze v piatkovom zapase, ostatne su len dohady
6.12.2020 - 18:48
+1

MojNazor

 

Pistolero: Ty citaj s porozumenim . Incident v piatkovom zapase bol uz len poslednou kvapkou. S tymto vyhlasenim este vlastne urobili chlapcovi sluzbu , ze nevykricali do sveta co vsetko je za tym. Jeho problemove a hviezdne spravanie ho sprevadza uz dlhodobo , bohuzial
6.12.2020 - 23:30
0

Pistolero

 

este raz citacia zvazu :"Celý realizačný tím sa jednohlasne uzniesol, že správanie Maxima Čajkoviča nekorešponduje s hodnotami, ktoré sú od predsezónneho obdobia nastavené trénermi a hráčmi vrátane neho. V piatkovom prípravnom zápase reprezentantov medzi sebou sa viackrát prezentoval neférovým a nešportovým správaním, ktoré vyvrcholilo tvrdými zákrokmi na spoluhráčov hrajúcich proti nemu výrazne za hranicou únosnosti. Realizačný tím sa zhodol, že takéto správanie hráčov nebude tolerovať. Maxima Čajkoviča preto vylúčil z prípravy na majstrovstvá sveta,"
z tohoto ich vyjadrenia jasne vyplyva, ze islo o zapas, ak tam bolo nieco ine,mimo zapas, tu to nie je spomenute, a nepostrehol som ziadny iny clanok kde by sa pisalo o niecom dalsom, ak ano, daj to sem, naopak sam Krajc priznal v clanku, ze to bolo v zapase :"Celý realizačný tím sa jednohlasne uzniesol, že správanie Maxima Čajkoviča nekorešponduje s hodnotami, ktoré sú od predsezónneho obdobia nastavené trénermi a hráčmi vrátane neho. V piatkovom prípravnom zápase reprezentantov medzi sebou sa viackrát prezentoval neférovým a nešportovým správaním, ktoré vyvrcholilo tvrdými zákrokmi na spoluhráčov hrajúcich proti nemu výrazne za hranicou únosnosti. Realizačný tím sa zhodol, že takéto správanie hráčov nebude tolerovať. Maxima Čajkoviča preto vylúčil z prípravy na majstrovstvá sveta,"
7.12.2020 - 8:17
+1

Pistolero

 

https://www.sportdnes.sk/hokej/ma-otras-mozgu-prisiel-o-ms-do-20-rokov-vdaka-zakernosti-spoluhraca-cajkovica/

tu je ten clanok, kde pise Krajc, ze to bolo v zapase , predtym mi tam vlozilo citaciu zvazu opat
7.12.2020 - 8:26
+1

FanusikZamkov

 

Pistolero tento článok je dosť krátky a nerieši tie logické otázky ktoré boli včera položené. Ja tu ti dám link na rozsiahlejší článok kde sa už vyjadrilo vedenie z Capitals Bratislava , Bokroš a zaujíma sa o situáciu Tampa Bay Lihtning . Dokonca včera sa tu útočilo na niektorých prispievateľov ktorý poukázali na to že niektorí hráči podporili Čajkoviča. Dočítaš sa tam aj o tom či to je pravda. Tu je článok ,je to zaujímavé čítanie. Iste si spravíš úsudok.
7.12.2020 - 17:37
+1

FanusikZamkov

 

Tuje článok https://sport.aktuality.sk/c/473072/maxim-cajkovic-sposobil-spoluhracovi-otras-mozgu-po-tvrdych-atakoch-prisiel-sokujuci-trest/?utm_source=aktuality.sk&utm_medium=zona-hp&utm_content=box-top-hp-najcitanejsie_new&utm_campaign=cross&_ga=2.68584785.1568646523.1592398270-808713521.1576282392
7.12.2020 - 17:49
0

Pistolero

 

uz som to cital, ziadne nove info nam nedali, stale z toho vyplyva, ze to bolo v zapase, o inom tam nie je reci, a potvrdili, ze sa ho zastali aj niektori hraci, i sucasny klub, dokonca i Bokros povedal, ze problem nemal priamo s nim
7.12.2020 - 17:56
+1

FanusikZamkov

 

Tak tak máš pravdu a včera ktorý to tvrdili boli považovaný za všetko možné len nie za normálnych prispievateľov . Ja mám článok kde sa Samovi Krajčovi ospravedlnil Maxim. Tu je https://www.cas.sk/clanok/1060444/povedal-mi-prepac-ale-aj-tak-ma-to-stve/?AT=wgt.category_kategoria-najcitanejsie-24.c.x...B.
7.12.2020 - 18:08
+1

Pistolero

 

veru, to vies, niekto tam hladal silou mocou nieco ine, dik za clanok a dokonca Krajc priznal, ze sa mu Max ospravedlnil
7.12.2020 - 18:26
+1

pupo

 

Určite to muselo byt cez čiaru keď vyhodili asi najlepšieho útočníka,ktorý mal celkom slušnú formu v Ebelke. Pokora by niektorým chlapcom určite neuškodila, ale na druhej strane je ešte mladý tak dúfam že sa poučí
4.12.2020 - 21:33
+1

squad

 

...: V skratke dalsi nas talent v prdeli... asi dalsi z mnohych majstrov svetla, ktorym sa predpovedala skvela buducnost no mentalna vybava ich limituje
4.12.2020 - 21:33
+23

Sunkafit

 

tiez si ho škrtám
5.12.2020 - 7:31
+1

pokemon33

 

Hahaha: To, ze si ho ty skrtas je pre neho urcite velka strata... vam tu uz vsetkym sibe? Je to mlady chalan,kto nespravil v jeho veku chybu? Za par rokov si to v hlave uprace,vrati sa do repre a bude fanusikom robit radost...a vsetci ti moralisti sa potom budu chciet s nim vyfotit...ty samozrejme nie,ty si si uz do rana stihol vyhotovit jeho voodoo babiku
5.12.2020 - 8:18
+2

Sunkafit

 

tieto tvoje kecy ma vobec nezaujimaju len sa na nich smejem...škrtám a basta!
5.12.2020 - 10:32
+6

pokemon33

 

Uz len to tvoje skrtanie niekoho zaujima, ty klaun
5.12.2020 - 10:44
+1

Sunkafit

 

škrtám
5.12.2020 - 11:42
+6

MaToooo

 

No a teraz daj priklad ked nejaky mlady slovensky hokejista ci futbalista spravil chybu (chyby) poucil sa a urobil paradnu karieru...a ked ho najdes skus si vyhladat hracov ktory sa nepoucili...ten pomer ci skor nepomer bude velmi zaujimavy
5.12.2020 - 10:35
+2

pokemon33

 

Nemozem ho dat,lebo neviem o vsetkych chybach vsetkych hracov za celu historiu hokeja a aj futbalu,aj tu pred internetom,ked sa to az tak neriesilo... ani ty to nemozes vediet,preto pisat o nejakom nepomere nie je na mieste
5.12.2020 - 10:43
0

MaToooo

 

Ale tu sa nejedna o vsetkych hracov...ale o v nasom meradle velke talenty...fakt si nepamatam o hracovi co sa poucil...opacne pripady? Ideme zacat menovat?
5.12.2020 - 11:10
+1

pokemon33

 

Co chces menovat?: Vies o vsetkych nasich velkych talentoch od hokeja az po futbal a aj o chybach,ktore spravili? Ty si myslis,ze je niekde nejaka databaza ich chyb ku ktorej ma kazdy pristup? Tak co si chces pamatat?
5.12.2020 - 11:16
0

marco32

 

vsak treba zacat "vladkom weisom"
5.12.2020 - 20:14
0

tommy909

 

Ja si myslim ze sa tam stalo nieco ine, uplne mimo ladu. Tvrda hra je len zasterka pre media.
4.12.2020 - 21:35
+2

Old School

 

Môže byť. Inak stats, čo sa týka +/- má dosť slabé za jeho doterajšiu kariéru. Vôbec nevie brániť, alebo čím to je? To sa len zo zvedavosti pýtam, juniorský hokej nemám až tak napozeraný.
4.12.2020 - 21:40
0

Brasidas

 

Keď som v minulosti čítal nejaké hodnotenia, tak tam uvádzali, že potrebuje zlepšiť bránenie, neviem, či sa na tom podarilo zapracovať
5.12.2020 - 0:25
0

moke19

 

to že nevie brániť bolo vidno aj v Caps
5.12.2020 - 4:02
+1

Big brother

 

Jeho netímové správanie som si všimol už pred rokom na MS20. Ako keby bol najvačšia hviezda, nikomu ani prihrávat nechcel. Pritom vykonmi vobec nevynikal.
4.12.2020 - 21:37
+29

Handlo

 

Presne tak, taky frajerik vypada.
4.12.2020 - 21:42
+1

starosta

 

Kauzy boli, sú a aj budú. S odstupom času sa to vonku isto dostane čo sa tam udialo
4.12.2020 - 21:37
+1

crosbynko

 

Neviem si predstavit co musel spravit aby ho takto vyhodili z repre po modelovom zapase. Ach jaj.
4.12.2020 - 21:40
+2

gta98

 

To vyjadrenie RT je uplne nestastne. Lebo ja ho chapem tak, ze proste siel naplno, nesetril udermi (tymi sa nema setrit ani na treningu, ak trenujeme na repre urovni tak duplom) a proste horuca hlava mozno spravila nieco cez ciaru.. ale ak to tak nebolo, tak mali to vyjadrenie sformulovat inak. Lebo takto vznika presne priestor na rozne spekulacie od toho, ze sa opil az po to, ze vypixoval vsetkym spoluhracom..

Cize mne z toho vychadza len jedno.. vyjadrenie je proforma, stalo sa nieco ine co radsej nepomenuju ani okrajovo.. mozno sa to dozvieme, ved cas ukaze.
4.12.2020 - 21:41
+6

braniiislav

 

Muselo to byť fakt drsne cez čiaru. Tipol by som, že v rámci zápasu ale mimo ladu a tesne po ňom ukázal, že nebude práve tímový hráč.
4.12.2020 - 21:42
0

Pistolero

 

vraj, tvrdy zakrok na protihraca, ak je to tak, potom nemal byt vyluceny, v Kanade nas tiez nebudu setrit a obchadzat, je to hokej , len nasi si myslia asi, ze ked sa nevypadava, tak sa tam budu vyhybat subojom, ale nie kazdy tam bude bojovat, to si treba uvedomit
4.12.2020 - 21:47
+2

8sweet8

 

Ak je to tak hanba
4.12.2020 - 21:56
+1

Kapor

 

Ale co robite, to co napisali bola len spicka ladovca snad si nemyslite ze ho vyhodia len tak pretoze hral tvrdsie.... myslite preboha a nekritizujte vsetko a vsetkych!
5.12.2020 - 9:17
+3

NR

 

Ked sa veci nepomenuju tak ako su, nikam sa neposunieme a len sa zbytocne riesa rozne konspiracie. Tak ci tak sa to raz dostane von
4.12.2020 - 21:55
+3

svätyna

 

vyjadrenie dali take urcite kvôli tomu, aby sa Maximovi neublizilo v dalsej kariere. on to tak isto radsej nerozvijal. mozno nejaky skrat, nedospelost alebo aj jeho povaha. ale aj na povahe sa da popracovat. tak snad sa pouci a v buducnosti dostane sancu. aj ked uz nie na MSJ, ale tak za to si nesie zodpovednost ako dospely clovek sam. je to skoda aj pre neho, aj pre slovensky tim..
4.12.2020 - 21:59
+14

braniiislav

 

A zároveň aby pomohli ďalším hráčom v budúcnosti. Dostali odkaz - keď si *****, nebudeme to tolerovať.
5.12.2020 - 7:44
+2

Tehelnepole

 

Čiže nikto nič nevie.
4.12.2020 - 21:59
0

Pistolero

 

vieme, ale nepovieme
4.12.2020 - 22:24
0

marco32

 

"porusil udske hodnoty" ... v afekte mu preplo a pravdepodobne si svoju zlost vybil bud na rozhodcoch alebo protihracoch po zapase v satni ... tot moj nazor
4.12.2020 - 22:00
+3

dominator97

 

ach, vsak este sme ani poriadne nezacali a hned odpalena taka bomba?! vsak toto snad nema obdoby...v podstate suverenne najlepsi hrac...vsak horsiu spravu si snad neviem predstavit
4.12.2020 - 22:08
+3

burnzie

 

Na vlaňajších MS nič neukázal zatienil ho Okuliar a Džugan a to v podstate nik nehral bohviečo a to už z neho robili nového Tatara a pod
4.12.2020 - 22:30
+4

dominator97

 

vsak jasne, lopta gulata atd.
ale islo prave aj o toto, ze by mal predsa len este jednu, poslednu, sancu sa predviest, dokonca je vekovo na tom tak, ze starsieho hraca tam uz ani nemozeme mat...
skoda, toto proste zamrzi...a ak sa uz aj uhra akykolvek vysledok, tak nas bude moct hryzt to, ze predsa len sme tam nesli v najsilnejsom moznom zlozeni a ktovie, ako to mohlo dopadnut, keby...
4.12.2020 - 22:41
+2

len_tak

 

Ešte, že tam nie je Bokroš. Potom by bol vinník jasný.
4.12.2020 - 22:34
+8

burnzie

 

Reway v jeho veku bol totálne inde a vôbec v tom veku nemal problém ani s Bokrošom či v teamoch čo hral Tatar a Pánik Vieďo tiež ale uznal si aspoň chybu čo sa cení no ja osobne som vlani od neho čakal keď bol ospevovaný ako svojho času Reway, že to bude niekto na pod úrovni ale ani zďaleka
4.12.2020 - 23:01
+1

Sesto6

 

Vazne ho vyhodili len za fauly?
4.12.2020 - 22:58
+1

Vyskereny Citricus

 

Zranil niekoho? Lebo ak nie, tak je to klasicka ukazka dementnosti dnesneho sliovenskeho hokeja a vobec nasej spolocnosti ako takej. Chceme byt papezskejsi ako papez, korektnejsi ako najkorektnejsi eurobyrokrat a nikomu nevadi, ze sme pri tom chrapuni akym neni paru. Ovela hokejovo vyspelejsie krajiny nemaju problem zapracovat do muzstva ovela komplikovanejsie povahy ako Cajkovic, to my sme schopny verejne lyncovat chlapca, co sa nestastne vyjadri do medii(vid Hudacek pred rokom a pol). Uz ani neviem, ci mam este silu fandit slovenskemu hokeju.
4.12.2020 - 23:01
+10

Standacik

 

Za to z tvojej strany lynč dnešného slovenského hokeja. Toľko hejtu kvôli špekulácii alebo keď chce Vyškerený citrus slovenský hokej haniť, dôvod si nájde.
4.12.2020 - 23:22
+32

omen

 

a dalsia slovenska vlatnost (dementnost) je utvarat si nazor ked este ani neviem o co ide... sme experti na politiku, sport, vsetky vedecke discipliny... neviem, ale uz kritujem... pretoze kritizujem rad, kritizujem dobre
Tym nechcem povedat, ze nemas pravdu, len by som este na tvojom mieste pockal... aj v minulosti bolo viac dovodov na opravnene vyradenie (resp. vyhodenie hraca z klubu) a nemuselo to byt zranenie spoluhraca
4.12.2020 - 23:53
+12

Pistolero

 

mozno zranil, ale ak aj, bol to umysel ? zranenia patria nielen k hokeju , ale k sportu vseobecne, zial
4.12.2020 - 23:05
+2

WOLF 27

 

Asi dal bodyček nejakému synacikovi Petrovicky to je luzer aký nemá obdobu
4.12.2020 - 23:37
+5

Pistolero

 

skoro si trafil
4.12.2020 - 23:44
+3

crystalmeth

 

vsak keby aj crossček,tak co ako
5.12.2020 - 4:49
+1

Gargamel123

 

19: najvyssi cas poupratovat v hlave
snad sa pouci
5.12.2020 - 0:08
+2

crystalmeth

 

Ten hokej sa zacina podobat na basketbal,prestanem ho asi uplne sledovat.
5.12.2020 - 4:49
+2

Baco11111

 

Ak niekto povie A mal by povedať aj B. V opačnom prípade by sa pod obsahovo takto vágnom článku nemala ani otvoriť diskusia, po jej prečítaní sa mi miestami dvíhal žalúdok.
5.12.2020 - 5:53
+5

Janci

 

mäkkýše , asi máme desať lepších , Mauricea Richarda tiež ako mladasa "otestovali" rovno na treningu a domov prišiel so zmluvou ako hráč Canadiens , daká mäkučká doba toto , na MSJ určo budú mať súperi pre Našich červený koberec až do brány nie ? v médiách zas sa bude vyplakávať ako hrajú tvrdo na Nás ,OMYL! tvrdo hrajú vždy to je hokej proste , pred rokom faul na Lafrenierreho prva volba draftu ,ohlasy že skončil na turnaji ,vrátil sa a bol naj hráč turnaja bo to bere normálne žiadná vyplakávačka, oni sú zvyknutí hrať na hrane tvrdosti a keď to Maxim ukázal tak ho dajú do preč ,príklad že sa to stáva Bortuzzo sa pobil na tréningu stáva sa dostal zato dva roky novej zmluvy bo ukázal srdce , boli 15ti na západe v Januári Binningtona dali do brány a hla na jar Stanley Cup nad hlavami hráčov Blues , Naši nemajú jednoducho cit pre hokej preto sme tam kde sme
5.12.2020 - 6:03
+5

-BBB-

 

Pohoda, vsak mame neskutocny pretlak kvality v juniorskom veku, obzvlast v utoku .. Nic sa nedeje .. nic mu nieje, iba otras mozgu ma ..
5.12.2020 - 8:15
+2

McAmont

 

Maxim: No ja som ho mal možnosť sledovať asi 4 treningy vo Zvolene v lete ked tu mala dvadsiatka nejaký kemp. Všímal som si jeho nie herné kvality ale osobnostné, ludské. A tu ma Max veľmi sklamal. Neviem čo sa stalo včera ale jeden moment mi utkvel v pamati ...v podstate v treningu trenovali 3 na 2 po vystrelení puku keď brankár zakrocil Max nechutne dohral jedneho obrancu a dosť ťažko sa ten chlapec zdvíhal z ľadu. Max sa na tom strašne zabával....bolo tam viac takých to vecí...Hokejová kvalita určite tam je no niečo tam chýba....možno pokora ,rešpekt k spoluhráčom ale aj k trénerom.
5.12.2020 - 8:38
+8

crystalmeth

 

Take neico ako Chara? "Max nechutne dohral jedneho obrancu a dosť ťažko sa ten chlapec zdvíhal z ľadu. Max sa na tom strašne zabáva"
5.12.2020 - 10:08
0

McAmont

 

Nemyslím si Chára vs Šatan bolo v zápae....je som písal o tréningu.
5.12.2020 - 10:52
+3

moke19

 

Toto si nemyslel vazne
5.12.2020 - 18:03
+5

crystalmeth

 

Coby nie,je to zakerny hrac a charakterovo zly clovek. Pozri tu https://www.youtube.com/watch?v=o2eM57WVweA ,udrel ho zakerne po skonceni bitky,a ivanans mal zlomenu licnu kost.Kolkokrat on sa hodil o zem a daval tam ruku,koniec,nebite ma.A kazdy to respektoval,aj ti enforceri. (vid kip brennan,chris neil,pozri si videa) A aj toho Paciorettyho naschval narazil s umyslom ublizit mu,len nedomyslel,,ze to bude mat az taky nasledok.Toho Satana nekomentujem,ale kamaratovi z repre by som predsa take nieco nespravil,nie?
6.12.2020 - 1:32
0

Caezar

 

Vzhľadom na to, že ide o nášho najlepšieho hráča v mužstve, rád by som vedel, čo presne spravil a či ten trest bol adekvátny.
5.12.2020 - 9:10
+6

lubos39

 

Tvrdo narazil na mantinel Rayena Petrovického, tak preto Maxima vylúčili z kempu.
5.12.2020 - 9:33
+6

emoxx1

 

A sme doma...
5.12.2020 - 9:44
+7

hoKEjka

 

Kemp slovenskej hokejovej reprezentácie do 20 rokov opustil ďalší hráč. Útočník Dukly Trenčín Samuel Krajč musel z bubliny odísť pre zdravotné komplikácie.

V piatok večer po prvom prípravnom dueli medzi reprezentantmi zamieril do nemocnice. Do bubliny sa vzhľadom na zranenie i prísne opatrenia nemôže vrátiť, čo znamená, že prišiel o možnosť bojovať o účasť na svetovom šampionáte juniorov v Kanade.
5.12.2020 - 10:10
+8

Standacik

 

u koho?
5.12.2020 - 10:16
0

Kapitán Očivid

 

ako uz povedal Stan Mikita: neverte vsetkemu co sa pise v diskusiach na hokejportali
5.12.2020 - 10:25
+19

nerorome

 

Neklam. Zranil Krajča ako píše už hokejka...
5.12.2020 - 10:15
+8

B-MO

 

odkial mas taketo nieco? ci si si len doplnil?
5.12.2020 - 14:28
0

richardd6

 

Ľudské kvality sú niekedy nad hráčske, ale na ľudské sa žiaľ zabúda.
5.12.2020 - 9:44
+1

HA RA Bin Ladin

 

Tak, vitazne vybusne typy treba vylucit a na majstrovstva poslat barankov... kazdy vitazny typ sem tam v afekte hry vybuchne, toto nemoze byt dovod.
5.12.2020 - 10:06
+2

nerorome

 

Zranil Krajča.
5.12.2020 - 10:15
0

-BBB-

 

"zranil Krajca" ... to je velmi jednoducho napisane a zhodnotene .. zranil ho v zapale hry? Mimo hry? Umyselne? Ci nestacne bez umyslu zranit? .. ako hokej nie je balet .. je tam vela otazok a ziadna odpoved.. a to je horsie pre hokejovu verejnost, ako jasne popisat co sa vlastne stalo .. snad nechceme aby sa trenovalo, ci hrali modelovane zapasy stylom, "ani sa seba nedotknite" ..
5.12.2020 - 10:27
+11

Gargamel123

 

mozno v sprche...
5.12.2020 - 11:19
+3

Tehelnepole

 

No tak mu spadlo mydlo no boooze...
5.12.2020 - 13:44
+1

B-MO

 

podla informacii zakrok pocas hry, mimo puku, otras mozgu
5.12.2020 - 14:31
+2

-BBB-

 

Vsak ja som to uz dneska pisal ,, nic mu nieje, otras mozgu ma..
5.12.2020 - 14:33
+4

B-MO

 

otras mozgu v hokeji nic nie je?
5.12.2020 - 14:55
+4

nerorome

 

On zjavne rád ironizuje
5.12.2020 - 15:08
+2

topska

 

Dobsinsky kopec a cestu do bordelu nepoznas?
5.12.2020 - 15:10
+6

-BBB-

 

touche ...
5.12.2020 - 15:13
+3

B-MO

 

ah sooo, teraz si uz spominam, ale je fakt, ze taketo veci ja dlho v hlave nedrzim..
5.12.2020 - 15:39
+1

-BBB-

 

jaaj ,, nepoznas to slovne spojenie z netu?
"nic mu nieje, otras mozgu ma" .. ked to nepoznas, tak beriem, ze nechapes ..v poho ..
Nie, nezlahcujem otras mozgu, nie nebagatelizujem zakrom Cajkovica a ak je pravda co sa tu pise, tak nijak inak ako vyhadzovom to skoncit nemohlo ..
5.12.2020 - 15:11
+4

B-MO

 

veru nepoznam ..ak to je odkaz na daky legendarny vyrok siriaci sa netom potom beriem spat
5.12.2020 - 15:35
0

Gargamel123

 

https://www.youtube.com/watch?v=cOelmiCl1j8
5.12.2020 - 17:35
+1

Kapitán Očivid

 

nahoda? nemyslim? ironia? myslim: Posledne prispevky na stranke SZLH:

Maxim Čajkovič bol vylúčený z prípravy na juniorský šampionát 04.12.2020
.
.
.
Džentlmeni na ľade i mimo neho 04.12.2020
5.12.2020 - 10:28
+3

FanusikZamkov

 

Mne toto vylúčenie Maxima pripomína strom Cháru na Šatana. Celé hokejové Slovensko bolo pobúrené prečo nenechal Chára prejsť celím klziskom Šatana a dať gól. Len zabudli že povinnosť obrancu v tomto prípade Cháru je zamedziť útočníkovi súpera dať gól regulárnym spôsobom. Nevieme kedy ,v akom okamihu narazil Maxim syna Petrovického. Situáciu sme nevideli a preto je ťažké sa vyjadriť . Nevieme či to bolo vrámci pravidiel. Ja si myslím že video z toho je veď by to video malo slúžiť trénerom k vyhodnoteniu prípravného zápasu a k hodnoteniu jednotlivých hráčov. Ututlať sa to aj tak nebude dať pretože niektorý chlapci sa vrátia po príprave do svojich klubov a som si istý že to nezostane v nich.
5.12.2020 - 10:28
+2

Kapitán Očivid

 

"Situáciu sme nevideli a preto je ťažké sa vyjadriť ": na to ze si nic nevidel tak si sa tu dost vyjadril

posielam klucenku za to

a ta fama s tym Rayenom Petrovickym je dobre svinstvo, to zas len treba rozduchavat vasne

ked to nie je Bokros tak dobre posluzi aj Petrovicky (so synom)
5.12.2020 - 10:33
+17

FanusikZamkov

 

Kapitán Ocivid toto si zavinil z môjho pohľadu st. Petrovický . Treba sa vyjadrovať novynárom tak aby to bolo zrozumiteľné a nedalo možnosť na vymýšľanie fám.
5.12.2020 - 10:39
+6

-BBB-

 

Ups.. ako viem, ze novinari su casto natvrdli ,, ale napisat novYnar, je uz na "samislenje" ..
5.12.2020 - 10:50
+8

Jakub_Thrashers

 

Šípim rozšírenie Náuky reči hokejportálovskej o ďalšie heslo.
5.12.2020 - 10:55
+4

Standacik

 

Hanbíš sa za svoje tvíty?
5.12.2020 - 11:13
0

-BBB-

 

ano, nepisat odteraz novYnar by bola haMba.
5.12.2020 - 11:49
+1

Tehelnepole

 

Samislenje ma totálne odrovnalo.
5.12.2020 - 13:46
+2

Standacik

 

a keďže sa podľa teba vyjadril tak, že to dalo možnosť na vymýšľanie fám, tak si tu možnosť naplno využil
5.12.2020 - 10:53
0

Sunkafit

 

hahaha
5.12.2020 - 10:35
+1

MojNazor

 

FanusikZamkov :: .... myslim si ze spominany zakrok na krajca uz bol len posledny klinec . Je dost pravdepodobne ze Maxima hodnotili celkovo a aj z dlhodobeho hladiska. Znova pripominam , ze uz Javorcik naznacil jeho mentalnu nedospelost a aj svoje pohorsenie nad Maximovim spravanim po predchadzajucom vyhadzove z nominacie. 100% nastala situacia ked si treneri museli zhodnotit risk versus benefit Maximoveho posobenia na cele muzstvo. Toto nie je kauza o jednom zakroku toto je kauza o malom Napoleonovi, ktory si predcasne mysli ze je uz velky Napoleon. No zatial je to len talentom obdareny ha...zlik,bohuzial
5.12.2020 - 21:25
+2

FanusikZamkov

 

Samozrejme nikto nevie či to bol Petrovického syn alebo Krajč. Je tam veľa hádaní a konšpirácií.
5.12.2020 - 10:33
0

vale46

 

ale operoval si s tou informaciou ako s faktom
5.12.2020 - 11:11
+7

Kapitán Očivid

 

neuverite koho syna Cajkovic zranil!: Krajčovho syna
5.12.2020 - 11:22
+6

Matej8199

 

Jak to bolo, Černákov syn od otca ? tak nejak
5.12.2020 - 12:09
+1

Standacik

 

černak od otca
5.12.2020 - 13:28
+1

Matej8199

 

Tak tak
5.12.2020 - 13:38
0

starosta

 

Čiže Petrovického syn je viac ako Krajčov syn?
5.12.2020 - 11:38
+1

fany

 

Hlavaj do kempu NHL. Super
5.12.2020 - 11:22
+1

pupo

 

Keďže zväz nechce zverejniť video zákroku tak je dúfam každému jasne že vylúčenie bola jediná správna vec! Že mužstvo stratilo ofenzívneho lídra a asi naj hráča musí ísť bokom. Chápem aj to nezverejnenie videa, je ešte mladý a dúfam že si to teraz v hlave dá dorhomady a sa s tej veci poučí,aby nebola sezóna 2019/20 a zápasy v Ebelke vrcholom jeho kariéry ...
5.12.2020 - 11:38
+1

Nemehlo

 

To vazne sme dospeli do doby, kedy "Co som nevidel, to sa nestalo?" A keby bolo video, tak co by mi branilo ho oznacit za deepfake? Nic. Hroza des.
6.12.2020 - 12:10
0

Handlo

 

Tu plackate ako keby blavacik bol nejaky Gretzky.
5.12.2020 - 11:41
+1

-BBB-

 

Tym tvojim spodobenim s bezvyznamnym potokom pro Trnave si zbytocne rozsiroval info, ktoru si Nam chcel podat .. stacilo jednoduche "Som debil" ..
5.12.2020 - 11:51
+12

Dracik_18

 

5.12.2020 - 12:01
0

Tehelnepole

 

Dnes ti ide BBB
5.12.2020 - 13:47
0

Handlo

 

Dobre blavacik
5.12.2020 - 14:39
+3

-BBB-

 

ocividne tvoja inteligencia a vyjadrovacia schopnost staci len na jednoduche nerozvite vety, kde podmet a prisudok su pre teba nosne piliere vyznamoveho oznamu okoliu .. len skoda, ze aj tie dve explicitne dolezite casti vety sa opakuju a dokazes ich aj tak neskutocne dojebat.
5.12.2020 - 14:43
+5

Tehelnepole

 

.....sa. REHOCEM.....
5.12.2020 - 14:50
0

Handlo

 

Pre blavakov je toto smiesne ? Potom mate dost divny humor.
5.12.2020 - 14:58
+1

Tehelnepole

 

Poznáš hru Blbec na večeru?
5.12.2020 - 15:01
+4

Handlo

 

Dobre blavacky Lacko Borbely.
5.12.2020 - 14:50
0

amaskiea BLOG

 

Nechápem tie špekulácie, ani na jednu, ani na druhú stranu. Chceli by ste ohromne profesionálny hokej na špičkovej odbornej úrovni, pritom vy ste na úrovni klebetárne a la TV Narkóza a nie ste schopní rešpektovať ani len jednoduchú vecnú informáciu, hneď máte hotové ďalekosiahle "ľudové" súdy. Baby na trhu šuvix proti vám mnohým.
5.12.2020 - 11:43
+9

matt-opd

 

Neviem co riesite.
Spravil taku vec, nech to uz bolo cokolvek, ze si vyhodenie zasluzil.
Sam to uznal.
End of story.
5.12.2020 - 11:50
+1

burnzie

 

Jedna vec, že Petrovický je veľký fail ako tréner mašej 20ky a to som si ho ako hráča vážil za jeho postoje k repre a pod ale tréner MS 20? Min rok som nevidel ani jednu kritiku či zvýšenie hlasu na tie otrasné výkony na MS v Česku väčšiu katastrofu v tejto vek kategórii čo sledujem roky som ešte nezažil a on v rozhovore pokojne povie chlapci si zoberú ponaučenie?! V rýchlosti nevedeli polka hráčov spracovať puk a keď sme už pri tom Čajkovičovi toľko je ospevovaný ako pred pár rokmi aj Koyš v jeho veku ale on a Reway boli zrejme pokornejší v tom veku.. Schválne sim si vlani všímal Čajkoviča a neupútal ma ničím či rýchlosť alebo technika nič mi neudrelo do očí ako v prípade Okuliara.... No mnohí tu píšu ako keby sme okolo neho mali stavať team.... A ešte k tomu Bokrošovi zaujímavé, že pár chalanov z tej bronzovej 20ky čo som sa troch osobne pýtal na toho Bokroša nemali s ním žiadny problém tak dosť je diskutabilné hľadať vinu len u trénerov
5.12.2020 - 12:03
+4

Tehelnepole

 

Takže vravíš že Petrovicky je veľký fail...nuž, čo dodať k tomuto vysplechu....
5.12.2020 - 13:48
0

burnzie

 

Na trénovanie repre ako hlavný tréner nemá dostatok skúseností stačí? Iba chváli a žiadna kritika ani len kus a to boli vlani otrasné výkony horšie vystúpenie našich som ešte nevidel ako to čo hrala naša 20ka ppd jeho vedením
5.12.2020 - 14:43
0

mhc23

 

Koyš praveže nebol pokornejší. Keby bol bol by už dávno niekde inde
5.12.2020 - 15:20
+1

yoplaiter

 

Tak si nějak myslím, že Petrovický potřeboval utvrdit nebo snad potvrdit svou autoritu. Myslím, že účinější by bylo nechat si to vyřídit kabinu, pokud byl Čajkovič taková kurva, mohl dostat za zavřenými dveřmi do rypáku, atmosféra by se vyčistila a jelo by se dál, takhle přijít asi o nejlepšího hráče je blbost. Teda za mých mladých let se to tak řešilo Vyřazení z kádru bylo většinou za porušení životosprávy a tak.
5.12.2020 - 12:33
+6

Tehelnepole

 

Nevíme co se stalo kámo...
5.12.2020 - 13:48
0

ElwisNR BLOG

 

Reprezentant má byť reprezentantom a tímovým hráčom,ak nemá dostatočné kvalitatívne a morálne vlastnosti,tak tam nemá čo hľadať môže hrať,tak možno na klubovej úrovni.Pokora rešpekt voči spoluhráčom a potrebám mužstva v reprezentácii tam musia byť, ak to Čajkovič nedokáže v jeho veku splniť nemá tam čo hľadať.
5.12.2020 - 12:37
+5

milmikus

 

Skoda toho,bude to citelna strata
5.12.2020 - 13:00
+1

nerorome

 

Sám si navaril, nech si "sám doma" aj zje...
5.12.2020 - 15:31
+3

Rinan

 

O vyluceni a specialne tohto hraca urcite nerozhodol sam Petrovicky. A kedze sa zhodli viaceri a aj s ohladom na dosledky, bolo zrejme vylucenie adekvatne. Ved by boli sprosti, oslabovat tym za maly prehresok jedneho z naj hracov.
5.12.2020 - 13:46
0

luciakanky

 

Naco chodia okolo horucej kase? Mali narovinu povedat to a to spravil, na zaklade toho sme sa rozhodli tak a tak.
Takto len zbytocne vznikaju dohady
5.12.2020 - 14:19
+3

MackoPu

 

Len spochybnovat a spochybnovat, to je dnesna moda. Co mi to len pripomina.
Nechces este aj lekarsku spravu a rozanalyzovane video ?
Napriek tomu, ze ide o vaznu vec, rozhodli sa jednomyselne a dokonca sam priznal, ze veci prehnal.
A taketo veci sa neudeju po nejakom nahodnom faule, toto malo evidentne este nejake dohry.
5.12.2020 - 17:14
+7

Sunkafit

 

jednoduchší si to tak predstavujú
5.12.2020 - 21:13
+2

Tehelnepole

 

Na Denníku N: Je zamknutý článok, prečo ho vyhodili. Ak má niekto predplatné, hodí to sem?
5.12.2020 - 14:20
0

nerorome

 

Podľa našich informácií ho Čajkovič zranil neférovým zákrokom zozadu a bez puku. Jeden skrat, hoci veľmi vážny, by sa najlepšiemu hokejistovi možno odpustil, ale v takomto štýle hral celý zápas.

Čajkovič sa viackrát zachoval nešportovo a neférovo. V modelovanom predĺžení dokonca spravil ešte jeden horší zákrok. Pri ňom sa však, našťastie, nič vážne nestalo.
5.12.2020 - 14:29
+6

Tehelnepole

 

Toho Krajča?
5.12.2020 - 14:34
+1

nerorome

 

Áno
5.12.2020 - 14:36
+1

Tehelnepole

 

Hmmmm... Ďakujem Nerorome.
5.12.2020 - 14:40
+2

Handlo

 

Takze bol nevinne vtom Maximko vsak
5.12.2020 - 14:49
0

Tehelnepole

 

Prosím?
5.12.2020 - 14:50
+1

nerorome

 

Za málo.
5.12.2020 - 15:09
0

matis444

 

Uznávaný kanadský novinár Scott Wheeler z magazínu The Athletic ho po MS zaradil medzi najväčšie sklamania.
„Zdalo sa, že Čajkovič sa na svojich spoluhráčov hneval v každom zápase – frustráciu prejavoval slovami aj rečou tela. Navyše nehral dobre a bral si toho na seba príliš,“ napísal Wheeler.
„Vo väčšine podobných prípadov by som to pripísal vypätiu momentu alebo tomu, že ide o chlapca, ktorý neznáša prehry. Ale keď som videl Čajkoviča, ako sa trucovito presúva po ľade, vyvolávalo to vo mne pocity, že na jeho prístupe je čosi toxické,“ uviedol Scott Wheeler.


5.12.2020 - 15:48
+24

dusan1980

 

Je to frajerik co potreboval dostat po nose
Snad sa prebere lebo ziadna hviezda nie je aby sa takto choval
5.12.2020 - 15:04
+4

Ol!ver

 

Ani hviezda sa tak nesmie správať.
6.12.2020 - 10:47
+2

dusanTN

 

Krajč dostal podľa mojich info krosček do hlavy od Čajkoviča a má otras mozgu.
5.12.2020 - 15:05
+3

nerorome

 

Nečítal som túto diskusiu úplne celú, takže neviem, či to už niekto vyššie neriešil, ale niektorí "obhajcovia" Čajkoviča tu splietajú také bludy, že by som sa nečudoval, keby začali konšpirovať napr. aj o tom, či by sa realizačný tím zachoval takto striktne aj v prípade, keby sa na nadchádzajúcich MS vypadávalo...
5.12.2020 - 15:17
+4

MackoPu

 

Tak nejak.
5.12.2020 - 15:20
0

Standacik

 

skôr by som ich zaradil k odporcom Petrovického ako k obhajcom Čajkoviča.
5.12.2020 - 15:26
+1

nerorome

 

To sú tu u niektorých prepojené nádoby..
5.12.2020 - 15:29
0

Tizo BLOG

 

nie si prvy co prisiel s touto primitivnou konspiraciou.
5.12.2020 - 19:54
0

Flak108

 

Tak toto mu v kariére moc nepomôže, nech je hokejista aký je.. Hokej je tímová hra a nie individuálny šport.. A to nevravím o tom, ako na toto dbajú zámorí. Aby bol hráč altlet v pravom slova zmysle a nie mentálny.
5.12.2020 - 16:01
+1

Miso26

 

Tak a nakoniec to zranenie Sama Krajča je dokonca len špička ľadovca. “Porušenie športových a ľudských hodnôt” je po jeho predstavení mimo ľadu teda veľmi mierne naformulovanie, asi aby mu v mladom veku neodstrelili ďalšiu kariéru. A samotnému Čajkovičovi asi tiež docvaklo, že to čo následne predviedol, je za všetkými čiarami a preto bol vo vyjadrení ako cukor.
5.12.2020 - 16:32
0

Nerkio

 

Aj nám povieš o čom píšeš alebo ??
5.12.2020 - 16:45
0

Tizo BLOG

 

ze tam toho bolo viac ako len faul a ze ked ho vykopli tak so ctou aby mu nedokazili dalsiu karieru.
5.12.2020 - 19:56
+4

burnzie

 

Viacerí čo čítam čo píšu aj na fb žasnem, že hokej je tvrdá hra a tieto naše baletky to neuniesli a konšpirácie ako chce Petrovický miesto neho dať syna a tiež nezmysli, že talent od čias Hossuba Gáboríka to ma odpálilo úplne v podstate sa ho na fb zastáva drvivá väčšina za to čo spravil, že nie sme vraj v pozícii aby sme nezobrali najlepšieho hráča... Toto nedovolili komplikovanejšie povahy v repre....
5.12.2020 - 17:09
+4

MackoPu

 

Mna uz bohuzial taketo komentare vobec neprekvapuju. Uplne to spada do vzorca inych debat.
5.12.2020 - 17:16
+8

burnzie

 

Prečo? Viacerí to komentujú ako, že také veci sa bežne na tréningoch stávajú no toto mi nepríde bežné a normálne pokiaľ čerpám z tých info čo vyšli von
5.12.2020 - 18:01
0

MackoPu

 

Preto bohuzial.
5.12.2020 - 18:44
0

Kapitán Očivid

 

zvykajme si doba covidova : iba 250 komentarov za 24 hodin

ked tu bol clanok o klobaske na zimaku v trencine tak tu bolo dve tisic komentov za par hodin
5.12.2020 - 20:17
+1

97

 

U tohoto borce to nepřekvapí. Každopádně MSJ tradičně top debata na Hokejportáli a to ještě ani nazačalo. Tohle prostě nezklame.
6.12.2020 - 0:44
+4

Urpiner16

 

Lenže je tu jeden háčik.Nezsatávam Čajkoviča a už vôbec nie Petrovického.Hokeje tvrdý šport to beriem.Otázkou je či tie neprimerané zákroky bol úmysel za niečo lebo ak by nebol tak Čajkovič mal povedať že nič neľutuje a nemá sa začo ospravedlňovať a už tobôž nie keď povie že to berie na vedomie.Tréner v tomto prípade nemal to ihneď šiť horúcou ihlou ale mal zistiť toho viac čo sa v mužstve deje a či tam náhodou nemá dva tábory za a proti Čajkovičovi.Ak ovšem tento hráč ubližoval úmyselne tak tam nemá čo robiť.
6.12.2020 - 8:16
0

Nerkio

 

A aký háčik teda??
6.12.2020 - 8:54
0

MackoPu

 

Stale ti nedochadza, ze to nebol jeden zakrok, nebol to samotny trener a uznal to aj hrac (co je samotne dokazonm, ze to bolo uplbe cez ciaru). A najma by si asi len tak neodpalili jedneho z najlepsich. Zbytocne tu generujes teorie.
6.12.2020 - 10:39
+5

luciakanky

 

Ty si tam bol, ze vies, ze to nebol jeden zakrok?
6.12.2020 - 11:39
+2

MackoPu

 

Ved to uz niekde odznelo, naco sa chytas slamky.
6.12.2020 - 11:41
0

Levy kral

 


Levy kral

Podla 70 %hracov islo o zrazku a nie umyselny faul , co u mna potvrdzuje to ze do dnes nebol znerejneny zaznam a podla mojich informacii sa za Cajkovica postavila vecsina hracov.A mimo ine Krajc do bubliny uz s otrasom mozgu prisiel ,po poslednom ligovom zapase s Nitrov.verim , ze ludia zo zvazu budu mat gule a zakroky na zaklade , ktorych bol Cajkovc suspendovany zverejnia a ukoncia tieto nezmyselne teorie
6.12.2020 - 9:07
+3

pupo

 

Ukradol som to od matisa444

Uznávaný kanadský novinár Scott Wheeler z magazínu The Athletic ho po MS zaradil medzi najväčšie sklamania.
„Zdalo sa, že Čajkovič sa na svojich spoluhráčov hneval v každom zápase – frustráciu prejavoval slovami aj rečou tela. Navyše nehral dobre a bral si toho na seba príliš,“ napísal Wheeler.
„Vo väčšine podobných prípadov by som to pripísal vypätiu momentu alebo tomu, že ide o chlapca, ktorý neznáša prehry. Ale keď som videl Čajkoviča, ako sa trucovito presúva po ľade, vyvolávalo to vo mne pocity, že na jeho prístupe je čosi toxické,“ uviedol Scott Wheeler.
To že sa ho zastala väčšina chlapcov je normálne
6.12.2020 - 9:17
+3

Pistolero

 

nikdy to nezverejnia, isli by sami proti sebe, ale ak je pravda, ze tam Krajc uz isiel s jednym otrasom mozgu, tak v prvom rade si je on zodpovedny za svoje zdravie a isiel podla mna do rizika, kedze pri hokeji je riziko zraneni vzdy
6.12.2020 - 9:57
+3

Kapitán Očivid

 

NETREP: krajc tam isiel s dvomi otrasmi mozgu a treti ho dostal do nemocnice
6.12.2020 - 12:20
+2

Kapitán Očivid

 

za toto by normalne mali byt BANy: to si tu uz fakt moze hocikto napisat co chce?

podla 120% hracov to bol umyselny faul , a podla mojich informacii sa proti Cajkovicovi postavila vecsina hracov


6.12.2020 - 11:44
+3

MackoPu

 

70% ?
To je loz, tolko ich tam ani nebolo.
6.12.2020 - 11:47
+2

topska

 

Staci si precitat historiu prispevkov
6.12.2020 - 14:15
0

MackoPu

 

Neboj sa, ja viem, o koho ide
6.12.2020 - 18:49
0

warn1ng

 

mozes byt talent aky chces, aj vymysleny ale pokial mas v hlave nasrate, tomu neni pomoci.
6.12.2020 - 9:20
+4

fany

 

Otázka znie, že či tento Tvoj, mimochodom správny názor zdieľajú aj všetci čo s mládežou pracujú.Ja viem, že bohužiaľ nie.
6.12.2020 - 11:10
+1

warn1ng

 

Samozrejme ze nie. Pretoze väcsinou ti co maju v hlave nasrate maju hlboke vrecka, a peniaze nikdy nikomu nesmrdeli. Tak to bohuzial vo svete a obzvlast na tom nasom uzasnom Slovensku funguje.
6.12.2020 - 12:26
+1

fany

 

No s týmto na 100% súhlasím. Zostala som v obrovskom, ale že obrovskom šoku zo slov človeka presne smerom ku chalanovi, čo bežne terorizuje svojich spoluhráčov v šatni. Znelo to nejako, že "ale my nemáme dostatok talentov, tak prizmurime trošku oči". Dúfam, že si to pán prečíta, nájde sa v tom a nabudúce porozmýšľa.
6.12.2020 - 12:36
+2

Kapitán Očivid

 

cajkovic je draftovany hrac: a chce hrat muzsky hokej a nie juniorsky

preto radsej bude hrat EBELku za Bratislava Kapitál

ako bonus bude na vianoce doma so zemiakovym salatom od maminy
6.12.2020 - 9:22
+5

Tomo8ZV

 

Na MS U20 sa hra uz muzsky hokej a nie juniorsky. Juniorsky sa hra na MS U18...
6.12.2020 - 10:44
0

Kapitán Očivid

 

dobre tak inak: cajkovic je profesional a chce sa zivit hokejom

v repre dostane maximalne tablet od orangeu

v bratislave Kapitál si v rakusko-madarskej lige zarobi šilingy alebo forinty (neviem v akej mene sa tam plati)

a ako bonus domaca kapustnica namiesto nejakej hotelovej nahrazky v kanade
6.12.2020 - 14:33
+2

-BBB-

 

ono staci to, ze si myslis ze v AUT platia stale silingami ..tam zacina a konci veskera logicka debata o vsetkom..

Poviem ti jedno prekvapenie .. pre hracov tejto vekovej kategorie neexistuje nic viac ako MS U20, nakolko je tam taka koncentracia skautov, aka nie je ani ked zvolaju hromadne skolenie cez sezonu v Las Vegas s kurvami pri tyči ..
7.12.2020 - 5:45
+1

buffalo

 

bbb uz neplačkaj tolko
8.12.2020 - 8:38
+2

gortman123

 

Uz len podla jeho nicku si Kapitan obviously robi len srandu.

A podla mna, mu idu ironicke komentare lepsie ako tebe .
10.12.2020 - 14:31
+1

patuso

 

Myslite ze ho vylucili z nominacie skrz tohto dovodu a nieje za tym nieco ine a nechceli to zverejnit aby mu to neublizilo v dalsej kariere ? Ved ked vidim ze sa hrac nevie vspratat do koze tak ho proste stiahnem z hry a posadim aby vychladol a ukludnil sa ci to spravim az mi zrani par hracov ? Zase netreba verit vsetkemu co sa popise...tymto nepopieram ze Sama zranil ale ked vidim ako hra tak reagujem hned
6.12.2020 - 10:41
+2

FanusikZamkov

 

Tak tu sú dve zaujímavé články : Prvý dokazuje že niektorý prispievatelia asi skutočne rozmýšľajú logicky a pragmaticky hlavne keď položili otázky ktoré boli z kategórie logických. No a druhý článok ten zas dokazuje to že bývalí majstri si myslia viac ako vedia podla tvrdení Šuplera. Tu sú články : https://sport.sme.sk/c/22550360/trener-julius-supler-hodnoti-extraliga-slovan-satan.html a druhý https://sport.aktuality.sk/c/473230/komentar-cajkovicov-koniec-sa-moze-vypomstit-obom-stranam/
10.12.2020 - 7:12
+2

MackoPu

 

Ten Julov clanok som si precital.
Ja mam k nemu pozitivny vztah, ale niektorym veciam fakt nerozumiem, co tym chcel povedat. Niekto tam v debate napisal, ze Golonkovatie, coho sa trochu obavam.
A ty sa aj niekedy zamyslis nad tym, co pises ?
"No a druhý článok ten zas dokazuje to že bývalí majstri si myslia viac ako vedia podla tvrdení Šuplera. " toto je slusny logicky nezmysel.
10.12.2020 - 12:20
+3

amaskiea BLOG

 

Tú diskusiu som čítal včera, bol som prekvapený, ako elegantne a korektne mu tam v podstate všetci unisono naložili. Nebol som prekvapený tým, že mu naložili (s tým všetkým som väčšinou súhlasil aj ja, hoci mám Šuplera rád), ale tou úrovňou, ktorá bola niekde úplne inde, než obvyklá žumpa na SME. Dokonca aj tu na HP by ma taká úroveň v súčasnosti už prekvapila, žiaľ.
10.12.2020 - 13:59
+1

FanusikZamkov

 

No a tu je do tretice ďalší článok ktorý ešte viac zamotáva situáciu ohľadne vyradenia Čajkoviča . Som zvedaví teraz na útoky na Žiga. Dúfam že ten článok od konkurencie nezmažú: https://www.hokejovysvet.sk/clanok/51353/zigmund-palffy-sa-vyjadril-k-vyradeniu-cajkovica-budem-ziadat-video-ci-to-bolo-regularne
10.12.2020 - 11:04
+1

MackoPu

 

Zigo,vzdy proti... Viac snad dodat netreba
Co si predstavuje pod pojmom regularne.
Mam opat zopakovat, co povedal Cajkovic ?
10.12.2020 - 11:43
+3

MackoPu

 

A nezamotava to ziadnu situaciu.
10.12.2020 - 11:44
+2

FanusikZamkov

 

MackoPU ja a myslím že aj ďalší prispievatelia rešpektujú tvoj názor čo je v poriadku ale nie je v poriadku ak ty nerešpektuješ názor druhých a to k tomu ešte renomovaných ľudí ktorý pre slovenský hokej spravili viac než dosť či po odbornej ale hráčskej stránke. Nerobme z nich blbých ,starých senylov len preto že rozmýšľajú logicky. Nerobme z prispievateľov a novinárov blbých a neútočme bezdôvodne na nich za to že položia logické otázky. Nerobme primitíva zo skauta klubu NHL len preto že logicky rozmýšľa a nerobme z vedenia klubu konkrétne Capitals hlúpych lebo chcú vedieť skutočnosti okolo prípadu. Poprosím v tomto prípade konkrétne teba aby si rešpektoval ich oprávnený názor tak ako rešpektujú oni a ja tvoj. Nakoniec áno zamotáva sa to keď aj napriek prosbe či už Ziga alebo skauta NHL alebo vedenia klubu Capitals alebo novinára sa video zatajuje pred nimi. Nie toto je cesta vedúca k riešeniu tohto prípadu.
10.12.2020 - 13:37
+4

MackoPu

 

Zase vidis nieco, co nie je a co som nenspisal. A Suplera respektujem. Ale, ze povazujes niekoho-hocikoho vyjadrenie za "dokaz", to je smiesne. Mohol by som ti nspisat, co konkretne je tam imho nezmysel, ale nema to zmysel.
10.12.2020 - 13:54
+1

FanusikZamkov

 

Omyl Macko PU ja nikoho vyjadrenie práve že nepokladám za dôkaz. Ja tvrdím že je normálne ak mnou pomenované osoby alebo klub žiadajú relevantné vysvetlenie logických otázok. Nikto netvrdí že ich vyjadrenia sú dôkazy. Oni tým sa chcú len dopátrať a presvedčiť o tom že skutočne rozhodnutie bolo v poriadku. Nič viac nič menej a pokiaľ sa budú robiť tajnostky vždy budú pochybnosti a nebude to viesť k vyriešeniu situácie.
10.12.2020 - 14:11
+2

MackoPu

 

Iste, nepokladas... "No a druhý článok ten zas dokazuje to že bývalí majstri si myslia viac ako vedia podla tvrdení Šuplera".
Uz si to mal xkrat vysvetlene aj v mediach.

A naposledy este k Zigovi.
Pises, ze treba respektovat inych nazor.
Zigo spochybnuje nazor a rozhodnutie realizacneho timu a podkopava ich autoritu.
Zigo sam povedal, ze video nevidel, na zapase nebol, nechce nikoho hanit, ale uz teraz si mysli, ze vyradenie bolo predcasne.
Ak ma s tym psychicky problem, mal zavolat Petrovickemu, alebo uz sa nerozpravaju chlapci z JPP utoku ?
A mam ti aj zopakovat, ze sam Cajkovic uznal, ze to prehnal a rozhodnutie plne akceptuje ? Uz toto samotne by malo stacit na to, aby sa v tom Zigo nevrtal takymto sposobom. Ci uz sam, alebo robi uzitocneho ... niekomu inemu. Howgh.
10.12.2020 - 16:42
+3

FanusikZamkov

 

Tak tento tvoj príspevok totálne neguje logické myslenie. Člen V.V. SZĽH podla teba nemá právo si overiť správnosť rozhodnutia realizačného týmu reprezentácie. Nemá právo si vyžiadať možnosť pozretia video záznamu z daného zápas zo sústredenia? Nezamotal si sa do nezmyselných výhovoriek priveľmi? To vážne myslíš že každý je sprostý? Kto je zamestnávateľom Petrovického a jeho realizačného týmu? Kde sme sa to dostali.
10.12.2020 - 17:05
+3

amaskiea BLOG

 

ješšiš, už prestaň s tými hysterickými výlevmi ...alebo sa nauč používať tlačítko "odpovedať", aspoň to by si snáď mohol zvládnuť, aby tu to tvoje "logické myslenie" nebolo rozťahané po celej stránke
10.12.2020 - 17:28
+1

topska

 

4 roky mu to vysvetlujene ale to je ako hrach na stenu hadzat...Nieco ako s odkazmi na konkurenciu ci vysvetlenia ze na hockeyslovakia nie je pred zapasom prvy brankar v piradi okamzite jednotkou
10.12.2020 - 18:06
+1

MackoPu

 

Mam tak trochu podozrenie, ze nevies citat.
10.12.2020 - 18:00
+2

nerorome

 

Vyjadrenie Čajkoviča (pre konšpirátorov na HP a Žiga Pálffyho..): https://twitter.com/Lewysko/status/1337387992906932227
11.12.2020 - 14:55
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Poprad30109:7362
2.Zvolen29102:7561
3.Slovan2992:6657
4.Detva3097:8157
5.Nitra29102:9156
6.Michalovce3089:7850
7.Košice3089:7646
8.Trenčín30100:8145
9.N. Zámky3078:8036
10.Miškovec3069:10529
11.B. Bystrica2970:11523
12.L. Mikuláš3069:1459
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina2119011115:2858
2.Martin201220670:5640
3.Topoľčany201013670:5135
4.Sp.Nová Ves19831765:5831
5.Levice20823755:5631
6.Dubnica18801964:6225
7.Trnava218001359:7924
8.Humenné187001144:6521
9.P.Bystrica17530943:7121
10.Skalica194031246:7215
SR 1811110929:625
Aktualizované: 15.1.2021 23:35
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina2119011115:2858
2.Martin201220670:5640
3.Topoľčany201013670:5135
4.Sp.Nová Ves19831765:5831
5.Levice20823755:5631
6.Dubnica18801964:6225
7.Trnava218001359:7924
8.Humenné187001144:6521
9.P.Bystrica17530943:7121
10.Skalica194031246:7215
SR 1811110929:625
Aktualizované: 15.1.2021 23:35
TÍMZVVPPPPGB
1.Bolzano311934598:5967
2.Fehérvár35184310117:10165
3.Viedeň3316539107:8361
4.Klagenfurt3218149100:6760
5.Salzburg291523992:8052
6.Dornbirn3314421396:8752
7.Graz3211321693:11141
8.Innsbruck32102416105:11738
9.Bratislava3210321886:11438
10.Villach328441672:10035
11.Linz326112462:10921
Aktualizované: 16.1.2021 20:22
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

IIHF rozhodne o dejisku MS 2021 možno už v pondelok

Medzinárodná hokejová federácia (IIHF) možno už v pondelok definitívne rozhodne o dejisku MS 2021. Prezident IIHF Rene Fasel to v sobotu uviedol pre agentúru TASS. Šampionát by sa podľa pôvodného plánu mal hrať v Rige a Minsku, situáciu však komplikuje napätá politická situácia v Bielorusku.
včera o 22:16 - TASR

Boston v bránke s Halákom prehral na ľade New Jersey 1:2 pp

Slovenský hokejový brankár Jaroslav Halák si vo svojom prvom vystúpení v novej sezóne zámorskej NHL pripísal prehru. Jeho Boston podľahol v sobotňajšom dueli na ľade New Jersey 1:2 po predĺžení. Premiérovým gólom v NHL rozhodol o triumfe domácich bieloruský útočník Jegor Šarangovič necelé dve sekundy pred koncom predĺženia.
včera o 21:51 - TASR

Couturier bude Philadelphii chýbať minimálne dva týždne

Klub zámorskej hokejovej NHL Philadelphia Flyers sa mimimálne dva týždne bude musieť zaobísť bez Seana Couturiera. Útočník "letcov" má problémy s rebrami, zranil sa pri piatkovom víťazstve 5:2 nad Pittsburghom. Ľad opustil už v prvej tretine a do hry sa nevrátil.
včera o 21:26 - TASR

Färjestad - Frölunda 1:3 v sobotnom zápase švédskej ligy

Hokejisti Brynäsu prehrali v sobotnom domácom zápase švédskej ligy so Skellefteou 4:5. SHL - sobota: Färjestad - Frölunda 1:3, Leksand - Växjö 1:2, Brynäs - Skelleftea 4:5, HV 71 - Rögle 1:5, Linköping - Oskarshamn 4:2, Örebro - Djurgarden 4:6.
včera o 20:38 - TASR

Schwenningen - Mníchov 4:6 v sobotnom zápase nemeckej ligy

Hokejisti Mníchova zvíťazili v sobotnom zápase nemeckej ligy na ľade Schwenningenu 6:4. DEL - sobota: Schwenningen - Mníchov 4:6.
včera o 20:10 - TASR

KalPa Kuopio - IFK Helsinki 3:5 v sobotnom zápase fínskej ligy

Hokejisti KalPy Kuopio zvíťazili v sobotnom zápase finskej ligy na ľade IFK Helsinki 5:3. Liiga - sobota: KalPa Kuopio - IFK Helsinki 3:5, Ilves Tampere - Hämeenlinna 4:5 pp, Pelicans Lahti - Jukurit Mikkeli 6:3.
včera o 18:59 - TASR

Winnipeg z bezpečnostných dôvodov zrušil sobotňajší tréning

Tím zámorskej hokejovej NHL Winnipeg Jets z preventívnych bezpečnostných dôvodov zrušil na sobotu plánovaný tréning. Dôvodom je opatrnosť v súvislosti s možným výskytom ochorenia Covid-19, viac detailov chce klub zverejniť neskôr. Winnipeg má nastúpiť na svoj najbližśí zápas v pondelok v Toronte, informovali kanaddské médiá.
včera o 18:32 - TASR

Wolfsburg - Iserlohn 1:2 pp v zápase nemeckej ligy

Hokejisti Wolfsburgu prehrali v piatkovom zápase 9. kola nemeckej DEL na domácom ľade s Iserlohnom 1:2 po predĺžení.
15.1.2021 21:16 - TASR

Kouvola - Vaasa 4:3 v piatkovom zápase fínskej ligy

Hokejisti KooKoo Kouvola zdolali doma v piatkovom domácom zápase fínskej ligy Sport Vaasa 4:3.
15.1.2021 20:18 - TASR

Blais dostal dvojzápasový trest za úder do hlavy Devona Toewsa

Kanadský hokejový útočník Sammy Blais zo St. Louis Blues dostal dvojzápasový trest za úder do hlavy obrancu Colorada Devona Toewsa v zápase zámorskej NHL. Dvadsaťštyriročný krídelník sa previnil v prvej tretine štvrtkového stretnutia, ktoré St. Louis vyhralo 4:1, a za úder lakťom dostal menší trest. Neskôr v zápase zaznamenal jednu asistenciu.
15.1.2021 09:10 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

17. 01. 2021
Nitra - Košice o 16:00
L. Mikuláš - N. Zámky o 17:00
Trenčín - Zvolen o 17:00
Slovan - Detva o 17:00
B. Bystrica - Miškovec o 17:00
Michalovce - Poprad o 18:00

Odohrané zápasy

15. 01. 2021
PopradB. Bystrica
3:1REPORT
MiškovecSlovan
2:0REPORT
DetvaNitra
2:1 SNREPORT
KošiceTrenčín
0:3REPORT
MichalovceN. Zámky
3:1REPORT
L. MikulášZvolen
1:3REPORT

Najviac bodov

Marcel HaščákPOP43 bodov
2.Chovan M.KOS34
3.Svitana P.POP33
4.Slovák M.NIT33
5.Skokan D.POP33

Najlepší strelec

Marcel HaščákPOP27 gólov
2.O´Donnell B.SBA18
3.Klhůfek P.KOS16
4.Bondra R.ZVO15
5.Charbonneau J.DEV14

Najlepší brankár

Tyler ParksSBA94.64 perc
2.Riečický D.KOS93.39 %
3.Sholl T.DEV93.01 %
4.Lackovič J.NZA93 %
5.Petrík R.DEV92.53 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov