Diskusia: Česi cez Kanadu do semifinále. ďalej ide aj USA a Švédi
Českí hokejisti do 20 rokov tretíkrát za sebou postúpili do semifinále juniorských MS. V utorkovom dramatickom štvrťfinálovom súboji v Göteborgu zdolali obhajcu titulu Kanadu 3:2. Hrdinom duelu bol dvojgólový český útočník Jakub Štancl, ktorý rozhodol o triumfe 11 sekúnd pred koncom riadneho hracieho času.
V repríze finále minuloročného šampionátu mali lepší vstup do zápasu českí reprezentanti, ktorí si v prvej tretine vybudovali dvojgólový náskok zásluhou Štancla a Tomáša Cibulku. Kanaďania však v druhej časti zapli na vyššie obrátky a Matthew Wood s Jakeom Furlongom sa postarali o vyrovnanie. Vo chvíľach, keď už zápas spel do predĺženia, sa dostal k strele z hranice kruhu Štancl a v čase 59:49 prekonal brankára Mathisa Rousseaua. Puk si smoliarsky zrazil do vlastnej siete kanadský obranca Oliver Bonk, syn bývalého českého útočníka Radka Bonka. "Vôbec neviem, čo sa vlastne stalo. Chcel som hlavne dostať puk na bránku. Šťastný odraz a potom si už nič nepamätám. Jednoducho neuveriteľné," citoval Štancla portál sport.cz.
Česi tak odplatili súperovi vlaňajšiu finálovú prehru. "Obrovský rešpekt, ako to chalani odmakali. Nebolo to vôbec jednoduché, ale výhru im už nikto nevezme. Povedal som im, že teraz sa turnaj len začína," vravel tréner ČR Patrik Augusta. Kanaďania, ktorí získali zlato na predošlých dvoch MS a štyrikrát za uplynulých šesť rokov, budú chýbať v najlepšej štvorke prvýkrát od roku 2019. Zloženie semifinálových dvojíc bude známe až po konci zostávajúcich dvoch štvrťfinálových duelov.
MS do 20 rokov - štvrťfinále:
Kanada - Česko 2:3 (0:2, 2:0, 0:1)
Góly: 24. Wood (Cowan, Yager), 37. Furlong (Poitras) - 8. Štancl (Rymon), 19. Cibulka (Kulich, Šapovaliv), 60. Štancl (Becher, Rymon)
USA - Lotyšsko 7:2 (3:1, 3:0, 1:1)
Góly: 2. Fortescue (Gauthier), 12. Perreault (Casey), 15. Casey, 26. McGroarty (Howard, Gauthier), 36. Smith (Perreault, Leonard), 40. Perreault (Smith, Casey), 47. Moore (Gauthier) – 14. D. Ločmelis, 53. D. Ločmelis (Fenenko, Vilmanis)
Švédsko - Švajčiarsko 3:2 pp (2:0, 0:1, 0:1 - 1:0)
Góly: 2. Stenberg (M. Hävelid, Edstrom), 18. Lekkerimäki (Öhgren, Wahlberg), 66. Sandin-Pellikka (Lekkerimäki, Östlund) - 38. Hornecker (Reber), 50. Meile (G. Weber, Christe)
ďalší program MS:
štvrtok 4. januára
semifinále
15.00 Švédsko - Česko
19.30 USA - Fínsko
baráž o udržanie
11.00 Nemecko - Nórsko
konečné poradie na 5.-8. mieste:
5. Kanada, 6. SLOVENSKO, 7. Švajčiarsko, 8. Lotyšsko
- vincomir
- Cely zapas sa brania pod obrovskym tlakom a 11 sekund pred koncom zapasu daju gol po 3-nasobnom teci a postupia cez Kanadu do semifinale - ceske stesticko v plnej krase.
My sme prehrali 3x predlzenie v nekrestanskom formate na Playoffs 3na3 v najdolezitejsich zapasoch na vrcholovom turnaji za ostatnych 365 dni. Nie je hokejovy Boh neexistuje, toto neodpusti ani diabol.
Gratulujem nechutnemu Antosovi, ktory by sa mal vediet na tej pozicii aj trochu spravat.
Mesar najdominantnejsi vykon na MSJ od roku 2015 - Reway. V mojich ociach ho aj prekonal, kedze hral komplexne. - 2.1.2024 - 19:32
- +17
- Urban Horn
- Dík Vinco za koment..Tvoje ublížené vřískání je rajská hudba pro moje
uši..Přeju Ti hezký večer a pořádně zapij tu nenávist k "čehuňom"
- 2.1.2024 - 20:23
- +21
- Dracik_18
- Žiaden Boh žiaden diabol ..v prvej mal dať Mesar a Sýkora ,bolo by 3:0 a bol by pokoj (možno)
- 2.1.2024 - 20:39
- +2
- strojar
- Mešár mal od dominatného výkonu veľmi ďaleko.
Ešte otázka:
Ak je 3 na 3 nekresťanský formát aký je ten kresťanský? - 2.1.2024 - 21:40
- +3
- HeyYou
- 1 farár na 1 miništranta.
- 3.1.2024 - 7:58
- +20
- puk11
- Aj si si poplakal? Čo musíš ty byť za zakomplexovaného chudáka, to je naozaj záhada.
- 2.1.2024 - 22:52
- +4
- Sani
- 3 on : ...nekrestansky format je to len pre nas...alebo aj pre ostatne menej veriace
- 2.1.2024 - 23:10
- +1
- len_tak
- Z prdele klika: 16x
- 2.1.2024 - 19:37
- +6
- cy2kz
- Ty první dva góly si dali Kanaďané taky sami. A Bonka jsme na to připravovali od té doby,co ho táta přivedl v Kopřivnici na zimák
- 2.1.2024 - 20:04
- +14
- 97
- Trojský kůň...Tady výraz " důkladná příprava" dostává nový rozměr.
- 2.1.2024 - 20:16
- +6
- len_tak
- To sa spieva v jednej pesničke: Šak dobre, vyhrali ste zaslúžene. Dali ste viac gólov ako Kanada. My sme prehrali a vy ste vyhrali. Užívajte si trocha radosti. Keď prehráte ďalšie dva zápasy, budeme sa radovať my.
- 2.1.2024 - 20:36
- +7
- BlackCrow
- Piš za sebe kašpare
- 2.1.2024 - 20:41
- +17
- len_tak
- Prepáč: *budem sa radovať ja.
- 2.1.2024 - 20:59
- +5
- Pierre
- aj ja
- 3.1.2024 - 9:17
- +5
- DraciaTlama
- mí tú
- 3.1.2024 - 9:31
- +3
- puk11
- Jeho si netreba všímať, prispieva tu aj na inom slovenskom portáli o NHL dlhodobo - je to chorý, zakomplexovaný človek.
- 2.1.2024 - 22:53
- +1
- rabl
- Parada. Strastie praje pripravenym a cesi hraju vyborne cely turnaj az na 2 tretiny v prvom zapase.
Poslite teraz Svedov do boja o tretie miesto.
Galvas hra jak Hughes v NHL. - 2.1.2024 - 20:07
- +7
- DraciaTlama
- Myslím, ze prve bude USA.
Druhé Švédsko.
Tretie Fínsko.
Štvrté Česko. - 2.1.2024 - 20:14
- +5
- rabl
- 1:Cesko
2:Finsko
3:Svedsko
4:USA - 2.1.2024 - 20:17
- 0
- DraciaTlama
- Ten spolukomentátor na ČT je čo za človeka?
"V českých zemiach je radosť, nakoľko Slováci vypadli a český tím pokračuje ďalej!" - 2.1.2024 - 20:24
- +6
- strojar
- Sami Česi majú na takého chumaja také milé pomenovanie:
BURAN - 2.1.2024 - 21:36
- +4
- ElwisNR
- Antoš je primitív čo dokazuje jeho reakcia tak sa profík nezachová je to jeho hanba tak ale aspoň sme sa dozvedeli čo ho dokáže potešiť.Sláva víťazom česť porazeným.
- 2.1.2024 - 22:37
- +2
- HcKosiceeeeee
- Väčšinou by som čakal, že toto si niekto povie doma alebo v krčme, ale určite by som nepovedal, že niečo také vypustí z úst komentátor českej televízie.
- 2.1.2024 - 20:34
- +3
- DraciaTlama
- Mňa to neprekvapuje
Preto im.nefandim, nevadila som a fandit nebudem.
Stále je v nich take to "češství". Reichlovi šašci a podobne - 2.1.2024 - 20:36
- +8
- uiii
- Vždyť je to ukřivděný Pražák. Ten člověk si neodpustí kecy ani na Vítkovice, Kometu, když se hraje extraliga. Ale jo, ty raději hodíš celý národ do jednoho pytle. Možná to je v tobě.
- 2.1.2024 - 20:41
- +10
- DraciaTlama
- Uiiii, nehadzem celý národ
V hokeji vám fandit nebudem z historických dôvodov.
Keď by som tam hadzala všetkých tak sa s Tebou nebavim. - 2.1.2024 - 20:43
- +1
- Zmrzlina
- Veru Robert Reichel je ďalší člen do rady týchto škodoradostných človiečikov, pritom keď sa pozrie do svojho rodokmeňa, tak zistí, že nie je ani len Čech, ale potomok zväčša vysídlených Sudetov.
- 2.1.2024 - 20:47
- +5
- DraciaTlama
- A doplním, že tu mam veľmi rada diskutera Yoplaitera. Kde je vlastne.
- 2.1.2024 - 20:45
- +1
- bigi
- no minimalne jeden z asistentovvasho trenera by mu za to tlieskal
- 2.1.2024 - 21:02
- +1
- DraciaTlama
- A prečo práve Reichel?
- 2.1.2024 - 21:11
- +1
- ptr421
- Antoš proste nestíha. hlava tuší, že by huba mala mlieť, ale nevie čo, tak z neho lezú podobné múdrosti. plus ten češtin. je skoro 15 rokov v televízii a znie ako keby včera zišiel z ľadu (alebo pred prenosom z krčmy...). smutné je, že je to pravdepodobne jeden z inteligentnejších hokejistov. alebo len na Zárubu niečo vie
- 3.1.2024 - 13:50
- 0
- DraciaTlama
- Určite nie.
Som krajšia a nemám bradu a fúzy.
To je paradox, co vole - 3.1.2024 - 14:36
- +1
- slavia1
- Klika,Stesti,Nahoda: Prvy český útok opäť zaúradoval....Čo už,Kanadania ich bijú ako Napoleon pri Slavkove a ešte si dajú aj vlastný gól 11 sekund pred koncom.
- 2.1.2024 - 20:31
- +4
- Urpiner16
- Nadudosť,Povýšenosť,Arogancia:Kanada slabý začiatok,akože my nemáme súpera,no a keď bolo 0:2 začali hrať hokej.Zaslúžené potrestanie kolísky hokeja karmou tam hore.
- 2.1.2024 - 20:39
- +7
- DraciaTlama
- Tak, Urpi,medzi nami, ta frcka po nose večne namyslenej Kanade ma potesila tiež.
- 2.1.2024 - 20:41
- +3
- bigi
- aj stastie patri k sportu. cesi na svoju sancu pockali a vyuzili tak symptomaticky nahodnou strelou 3 krat tecovanou, kanadania mali dost sanci aby ich uz tento gol neohrazil, ale cesi mali vyborneho brankara ktor ich podrzal.
ale uz len za to co povedal po zapase Antos verim ze cesi budu "bramborovi" take nieco nepatri na komentatorske stanoviste , maximalne sa to hodi ledy tak do tejto diskusie - 2.1.2024 - 20:39
- +3
- DraciaTlama
- Jop, Karma je sviňa.
- 2.1.2024 - 20:44
- +2
- amaskiea
- kurvauž raz pochopme aj my slovaci, ze v hokeji skor padaju goly po rychlej, prekvapivej strele, nez po dokonale vystelovanej idealnej strele, dopredu oznamenej telegramom
- 2.1.2024 - 20:49
- +12
- DraciaTlama
- Tu si sadni vedľa nás a pod si lízať rany.
- 2.1.2024 - 20:51
- +1
- amaskiea
-
ja nemam ziadnu, ani vy, len odmietate zahodit navyknuty ritual
- 2.1.2024 - 20:53
- +2
- DraciaTlama
- No...tak vieš. Košeľa. Kabát.
Poroba pod Madarmi
Všetci nám robia zle
Ale hej,mas recht
- 2.1.2024 - 20:55
- +1
- M4K3R
- Ja som rad ze Kanada ide domov, blahozelam bratia.
- 2.1.2024 - 20:45
- +5
- HcKosiceeeeee
- Kanada si zaslúžila vyhrať. Škoda.
- 2.1.2024 - 20:49
- +3
- crosbynko
- Preco preco? Preco nemame tu cesku mentalitu. My sme museli dvakrat tak skaredo bolestivo vypadnut. Ach jaj.
- 2.1.2024 - 20:49
- +4
- Fandimhokeju
- Lebo naša mentalita, nazval by som ju bipolárna porucha. Od maximálnej eufórii až po sebabičovanie a totálnu depresiu. Chýba triezvy pohľad,
zase sa budeme poučovať, a brať si to pozitívne a podobne. - 2.1.2024 - 23:03
- +6
- amaskiea
- Pekne, cesi.
- 2.1.2024 - 20:51
- +5
- Urpiner16
- Spuchnutá gamba z Prahy si do nás kopla ale to neznamená že nebudem držať palce chalanom z čiech keď sme my vypadli.DAILY I MEDAILY budem im fandiť a ANTOŠA nech si vychutnajú jeho vlastní pretože viem že aj veľa čechom či moravákom vyjadrením o slovákoch dvihol žlč.Ak sa takto správa i voči Vítkoviciam ap v lige tak tohto pražského paštikára by bolo treba uzemniť jeho vlastnými.
- 2.1.2024 - 21:01
- +7
- Adriano23
- Gratulácia Čechom. Na druhú stranu kebyže my postúpime kde nás od druhej tretiny zviera súper v našom obrannom pásme, tak sa tu nájde dosť ľudí, ktorým by takáto výhra "vadila". My sme hrali úplne vyrovnaný hokej s Fínmi, dokonca sme mali ešte o pár striel naviac a to ako je "nablito" v diskusii iba ukazuje čo sme to za ľudia (fanúšikovia). Iba dodám, že kritika je namieste, ale to čo podaktorí vedia predviesť nemá s kritikou nič spoločné a dnes tých "podaktorých" je požehnane.
- 2.1.2024 - 21:18
- +6
- emoxx1
- Nech je akokoľvek, stále je lepšie bolbo vyhrať, ako dobre prehrať. Ja v tím naozaj ten koncoví rozdiel vidím.😃
- 3.1.2024 - 11:49
- +2
- Sani
- Na jednej strane Cechom prajem tento uspech...na druhej strane som sa presne obaval, ze to takto skonci... Ked sme ich porazili a cital som ego-honky o tom, ako nasa generacia ukazala tej ceskej svoju sila a podobne...Zial prispevkami o stesticku a vyplakavani tuto jamu trapnosti este prehlbujeme...
- 2.1.2024 - 22:32
- +3
- Kurolišek
- a nechýbalo málo a Švajčiari ktorý boli veľmi nešťastní po prehre s nami a ČR skoro preliezli cez Švédov. Skončilo pri skoro ale Švédov by sa krvi nedoreazal v predĺžení.
- 2.1.2024 - 23:06
- +1
- Deividson.
- Klasika. My sme boli super a cesi slabi, ale mali stastie. Cele roky len stastie maju 😁 Ta nasa mentalita je nezmenitelna, tak nam treba.
- 2.1.2024 - 23:47
- +20
- cy2kz
- Střely na branku 30:22: Kanada měla tlak, ale zásadně nás nepřestřílela. Když chceš dát gól, musíš trefit zařízení. A to se Kanadě zas tak moc nedařilo.
- 2.1.2024 - 23:55
- 0
- DraciaTlama
- Zařízení
A kotúč
A palici - 3.1.2024 - 6:52
- +1
- strojar
- No tak zařízení trefili chvíľu pred českým gólom.
To nestačí. Treba trafiť do bránky. - 3.1.2024 - 10:51
- +2
- DraciaTlama
-
- 3.1.2024 - 11:58
- +2
- Urpiner16
- Tento smajlík škoda že som nedal včera zdutej gambe z čt štúdia.Aj keď nenahovárajme si.Tak ako sú tu hejslováci čo sa tešia z prehry čechov tak aj tam sa nájdu hejčeši s Antošovým názorom.A nás ktorí tieto názory nezdieľame sme ihneď označení ako starí čechoslovakisti.
- 3.1.2024 - 12:13
- +1
- DraciaTlama
- Urpi
je to tako:
dáš hviezdičku *
za ňou (bez medzery za *) napíš: káva na monitore
a daj druhú hviezdičku *, tiež bez medzery za písmenkom
a smajlíky s ich popisom ako ich dať do príspevku nájdeš dole, v texte ktorý sa Ti zjaví pred odoslaním príspevku v texte:
......môže vám byť obmedzený prístup do diskusie, prípadne zablokované užívateľské konto.
P.S.: keby dačo, tuna sú smajlíky, užívajte s mierou.
TUNA SU SMAJLIKY je podciarknute
- 3.1.2024 - 13:20
- +2
- Flak108
- Gratulujem a držím palce v ďalšom priebehu turnaja. Takto sa to robí do piecky.
- 3.1.2024 - 0:22
- +3
- Bianconeri
- Po ¼ zápasoch sa tu opat rozbehlo hodnotenie a klasicke vykriky na základe výsledkov, ako zápasy dopadli. Takze sme sa opat dozvedeli klise typu, Cesi vedie hrat PO, maju vitaznu mentalitu, isli tomu naproti apod. nezmysly, a to len zaklade toho, ze postupili. Ale kto videl priebeh oboch zápasov (CZE, SVK), tak CZE odohrali výbronú 1. tr, ale potom zbytok zapasu ich tam CAN tocila tak, ze mali problem sa dostat z pasma. Co teda rozhodlo o ich postupe? Hlavne výkon GK v porovnaní s CAN, ale aj znacny faktor stastia (nahodny gol 11s pred koncom, alebo tycka CAN minutu predtym), ktory sa v tychto 1 seriovych zapasoch prejavi viac nez v dlhodobej serii alebo sezone.
Naproti tomu si myslim, ze FIN postupili kvoli inym faktorom, a to hlavne trochu lepsie ind. a takticke schopnosti – korculovanie, technika, system, co naplno ukazalo predlzenie 3 na 3, ked sme dostali hned z prvej akcie gol. Faktor stastia v tomto zapase nehral taku ulohu.
Trochu ma mrzi, ze na tieto demagogicke obecne fraze naskukuju aj novinari, alebo snad CAN nevie hrat PO, nemaju vitaznu mentalitu? My sme zasa vyrovnali 2x v 3.tr a to aj v hre bez brankara.
- 3.1.2024 - 9:35
- +2
- amaskiea
- cesi mali stastie, inak by boli tam, kde aj my, takze je vlastne vsetko ok, ako obvykle, dobru noc
p.s.: nabuduce si budeme zase prekvapeni pretierat rozospate oci, ako obvykle, a hladat objektivne priciny, t.j vyhovorky, tiez ako obvykle - 3.1.2024 - 10:16
- +7
- Sani
- Ale este predtym ako budeme nachadzat zdovodnenia pre nepriazen osudu....najprv vytvorime epopeje o bajnej generacii, ktora bude siahat na kovy, bud teraz alebo nikdy!
- 3.1.2024 - 11:24
- +2
- Bianconeri
- A to tam je napisane? Cesi postupili aj kvoli faktoru stastia, my sme nepostupuli,lebo sme boli horsi v urcitych hernych cinnostiach...
- 3.1.2024 - 11:33
- 0
- BlackCrow
- Kanada začala rok tak, ako ho končila. Stratou zápasu v posledných sekundách s Českom. Dobre im tak!
- 3.1.2024 - 9:42
- +1
- theck
- Čechov nemusím ale vyhrali mali šťastie ale na to sa pýtať nikto za par rokov nebude proste zase bude v semifinále a my už 8,9 rok nie to je realita...
PS: vela ludí píše ľudom co nefandia Česku ze sú hlúpy, ze sme bratia a pod. ale musia pochopit aj to ze naša generácia už nevyrastala v ČS a pre nás to tak proste nie je preto nevidím dôvod fandit inému štátu ako svojmu - 3.1.2024 - 10:45
- +3
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- gabby
- absolutne nezalezi z ktorej generacie si ty, ci ja, ci niekto dalsi 😊 zalezi iba na tom ako sa spravame ako si vazime jeden-druheho aku uctu a toleranciu prejavujeme jeden-druhemu, nemusis ziadneho cecha milovat ale ver ze je v europe tvoj najblizsi 🙋♂️ vdaka za dobu ked sme sa rozisli ako ludia a dodnes udrzujeme vzajomne vztahy, respekt a uctu (povacsinou) a hlavne sme dokazali ze my niesme ,,balkan,, 🙌 pekny den 🙋♂️
- 3.1.2024 - 12:29
- +5
- theck
- rešpektujem tvoj názor
- 3.1.2024 - 12:54
- +2
- Urpiner16
- Tak je potom ok.Vieš my sme tu aj takí čo väčšinu života prežili v spoločnom štáte Československu a máme tam i rodinné väzby takže pre našu generáciu nie sú česi cudzí a nikdy ani nebudú.
- 3.1.2024 - 12:59
- +2
- theck
- to mi je jasné, ja to mám inak ale nemám potrebu rýpať do niekoho kto to má inak no bohužiaľ sa nájdu takí ktorí pôjdu do mňa pritom som nič zlé nenapísal
- 3.1.2024 - 13:16
- +2
- Vojto83
- Ja obdivujem tu českú povahu. Tqm, kde my ideme odohrať dobrý zápas, oni idú vyhrať. Tam, kde si to my ideme užiť, oni idú vyhrať. Neustupuju pred nikým. U nich sa nestane, že keď tesne prehraju s favoritom, tqk sú spokojní, že odohrali dobrý zápas. To casto robíme my. Jasne, v rámci bratskej rivalita si často prajem, aby už konečne ta stastena priala aj mladšiemu braskovi.
Lebo občas mám dojem, ze keď raz zomriem a pôjdem do neba, Boh bude mať na sebe český dres.😁 Oni hrali vlani finále, teraz vyradili Kanadu a je dosť možné, že v ňom budú opäť. Nas brutalne ubijaju tie predĺženia. Jednoducho ich nevieme hrat tak, aby sme ich vyhrávali. Aj včera mi bolo jasné, ako to dopadne. Lebo proste predĺženia aj nájazdy, sú našou stopkou. Až ba jednu výnimku. Všetci si pamätáme. 😉 Ale na druhej strane, môžeme si za to sami. Lebo na veľké víťazstvá nemáme hlavy. My nemáme v povahe nič z toho, čo Česi áno. To sú tie veci, ktoré som spomínal na začiatku. Bez sebavedomia a celkovo iného prístupu k zápasom, nič nezmenime. Lebo každý zápas sa vyhrava už pred jeho začiatkom. V hlavách. Oni to vedia, my nie. Občas môžeme vyhrať zápas. Ale keď sa všetko lame, je ta pravdepodobnosť menšia.
- 3.1.2024 - 13:06
- +2
- Urpiner16
- To Vojto 83 absolútne s tebou súhlasím.Príklad v našej lige ide reprezentant na nájazd a neurobí s pukom nič len ho odovzdá brankárovi.Stať sa to môže hocikomu ale toto sú detaily ktoré potom rozhodujú.Viem že sa viacerí nádejali že ak uhráme to predĺženie že nám to Gajan vybojuje.Hovorím vám trt makový by sa stal.Presne ako tak by to dopadlo ako v predĺžení lebo ako Vojto 83 píše nemáme na to hlavy a nie sme mentálne nastavení vyhrávať.Len si to ideme užiť.Tak sa veci bohužiaľ majú a tú mentalitu slovenskú neprerobíš.
- 3.1.2024 - 13:17
- +1
- strojar
- Keby sa každý zápas vyhrával už pred začiatkom v hlavách, tak konkrétne ten včerajší by boli vyhrali Kanaďania. Zápas sa vyhráva na ihrisku. V daný deň a v daný čas.
Je na to aj taká pekná latinská riekanka: Hic Rhodus hic salta. - 3.1.2024 - 13:55
- 0
- Urpiner16
- Bohužiaľ aj pri tej prehre kanadského mužstva štatisticky to nemení nič na tom že mentálne USA A KANADA sú niekde ide ako zvyšok sveta čo sa týka hokejovej abecedy.
- 3.1.2024 - 14:01
- +1
- strojar
- Skús si to po sebe prečítať.
1. Štatistika nemá nič spoločné s mentalitou.
2. Ani hokejová abeceda nemá nič spoločné s mentalitou.
3. V konkrétnom zápase, a to sa včera pekne ukázalo, nerozhoduje ani mentalita, ani štatistika, ale to kto dá viac gólov. - 3.1.2024 - 14:11
- 0
- Urpiner16
- Koľko krát v posledných minútach otočli kanaďania zápas?Aj u v BB konkrétny hráči z kanady otočili zápasy v play off a boli sme majstri.Tak snáď viem čo hovorím.Štatisticky nikto nevie tak postavení mentálne otočiť zápas ako KANAĎANIA.Ja viem ty si dokonalý pisálek ale ja čo som určite viac závodne športoval a viem čo je hra keď už nejde o fazuľky viem toho zo svojími skúsenosťami na ihrisku viac ako ty spoza stola.
- 3.1.2024 - 14:43
- +3
- DraciaTlama
- Theck,
asi tak.
Pričom na spoločnom štáte a rozchode oceňujem tieto veci:
- v 1918 sme si pomohli navzajom
- v 1993 sme sa rozisli mierovou cestou (co by za to dala Juhoslávia)
- dodnes a dufam navzdy budeme mat ako dva narody doslova unikatne prepojenie a vztahy. - 3.1.2024 - 13:29
- +3
- strojar
- Ešte prejde zopár rokov a tie vzťahy budú na nerozoznanie od vzťahov s inými susedmi. Neteší ma to, ale takto to bude.
- 3.1.2024 - 13:57
- 0
- DraciaTlama
- Ja sa bojím že máš pravdu.
10-15 generácií a ... - 3.1.2024 - 14:22
- +1
- Urpiner16
- Neprejde.
- 3.1.2024 - 14:48
- 0
- belo
- Skoda, fandil som kanade.. Cechom to pekne vyslo, pre mna uz MS skoncili. Uz si pozriem len vysledky
- 3.1.2024 - 13:10
- +2