Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka najnovšie v diskusii
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Slovensko má silného súpera: Maďarsko chce organizovať MS 2029 spolu s Českom

zdroj: TASR/AP
11.9.2024 09:27 TASR

Česko má podľa tamojších médií záujem usporiadať hokejové MS v roku 2029 spolu s Maďarskom. Zámer uchádzať sa o organizáciu šampionátu avizoval pred pár dňami aj Slovenský zväz ľadového hokeja prostredníctvom svojho prezidenta Miroslava Šatana, pričom záujem má aj Veľká Británia.


V prípade úspešnej česko-maďarskej kandidatúry by sa jedna základná skupina odohrala v Budapešti a druhá v Brne, kde vyrastie nová aréna. Prezident Českého zväzu ľadového hokeja Alois Hadamczik označil túto myšlienku za "veľmi reálnu", hoci pôvodne sa spomínala aj spoločná česko-slovenská kandidatúra s Bratislavou a Brnom ako dejiskami.

"Výhodou je, že keď bude organizátorom znovu Česká republika, Maďarsko od nás na oplátku spoluorganizáciu neočakáva. Nejde o recipročnú dohodu. Priamo v Brne je letisko, blízko je aj to viedenské. Okrem toho to medzi Brnom a Budapešťou nie je ďaleko autom, takže všetko do seba zapadá," citoval Hadamczika klubový web Komety Brno. Hlavným organizátorom MS 2029 by bolo Maďarsko so štadiónom pre 17 tisíc divákov v Budapešti, Česko by s Brnom bolo spoluorganizátorom, keďže bude môcť ponúknuť novú multifunkčnú arénu. 

Šéf českého hokeja spoločne s prezidentkou maďarského zväzu Zsuzsannou Kolbenheyerovou navštívil prípravný zápas Komety s Olomoucom a celú záležitosť so spoluorganizovaním MS 2029 prerokovali. "Zatiaľ ide o ústnu dohodu, nasledovať bude rokovanie s Medzinárodnou hokejovou federáciou. Do kariet nám hrá, že sme si tento rok urobili veľmi dobré meno - návštevnosťou, organizáciou i predvedenými výkonmi," uviedol Hadamczik podľa sport.cz.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: MS


Marchand63

 

Sach-Mat.
11.9.2024 - 9:44
+9

Endstand

 

Ideal by bolo Bratislava Viedeň (nvm ale či majú štadión).
11.9.2024 - 9:48
0

Zkubydu

 

v Bratislave: myslis???
11.9.2024 - 19:52
+3

BlackCrow

 

A dobre nám tak!
11.9.2024 - 10:09
+17

DraciaTlama

 

Co dodat.
Jedna skupina sa bude skodoradostne odbavovat "lebo Šatan", driha skupina bude reálne pomenováva faktory, prečo to nejde, tie ziak su ozaj v zufalom stave, tretia skupina to bude brat na vedomiea stvrta skupina bude nastvano smutná.
11.9.2024 - 10:12
+1

DraciaTlama

 

Ziak rovna sa zimaky

Autocorrect
11.9.2024 - 10:12
+1

Endstand

 

Štadióny už v tak zúfalom stave nie su. Zaujímalo by ma, či si napr. O. Nepelu na seba zarobí. Bez nejakého dodotovania mesta... Nám nejaké väčšie štadióny pri tých návštevách netreba.
11.9.2024 - 10:15
0

DraciaTlama

 

Lenze potom, MS nezorganizujeme. Kvoli kapacitam.
11.9.2024 - 10:19
+2

Endstand

 

Zorganizujeme.
Bratislava+ bUdapešť (ok tá teraz chvíľku nebude)
Bratislava+ Brno (kľudne to mohlo byť aj tak)
Bratislava + Krakow (majú peknú halu väčšiu ako BA)
Bratislava + Viedeň/Innsbruck
11.9.2024 - 10:26
0

Endstand

 

Ale tak máme čo chcú hrdí Slovieni na Slovensku. Hlavne samostatne... hlavne bez Maďarov .. veď my na to máme... sme pozadu vo všetkom prečo by to nemalo byť aj v hokeji
11.9.2024 - 10:28
+21

mannheim

 

A Maďarsko je ako na tom so zimnými štadiónmi a s diváckym záujmom ? Bohužiaľ vyzerá to ako politické rozhodnutie a rozhodne za to Šatan môže. Tak ako za ix iných vecí. Paradoxne ako jediná dobrá vec jeho šéfovania SZĽH sa javí dohoda s Craigom, inak je to nešťastné rozhodnutie jedno za druhým. A čo sa podarilo dobré je väčšinou zásluhou iných. (Winter classic etc.)
11.9.2024 - 10:35
+17

nerorome

 

Šatan je politicky na opačnej strane barikády, takže všetko robí zle
11.9.2024 - 10:38
0

ekaver

 

nie opačnej, na zlej
11.9.2024 - 13:47
+11

nerorome

 

Ale to hádam nemôže byť rozumný dôvod, kvôli tomu celé jeho pôsobenie na zväze teraz negovať, či? A pozitívum brať len angažovanie Craiga. A pripisovať mu na triko pomaly aj odvolávanie Šimečku...
11.9.2024 - 13:56
0

DraciaTlama

 

Manny, prečo myslíš že je to politické rozhodnutie? Pýtam sa úprimne, zaujíma ma to. Tento rozmer mi totiž nenapadol.
11.9.2024 - 10:54
+1

Tino

 

SVK zvaz : organizuje na drzovku otvorene politika,ak sa CZ rozhodli nam robit "naschval" a toto sa fakt inac citat neda , vysvetlenie preco to Cz robia je teda politika.
11.9.2024 - 11:04
+6

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Tino

 

automaticky ocakavam: ze ohlaseniu kandidatury predchadza dosledny prieskum trhu, musime vediet proti komu pojdeme, vyberame si bitky, ktore nie su vopred prehrate.Ak to tak zvaz neurobil, znamena to, ze svk hokejova diplomacia je v rukach idiotov.
11.9.2024 - 11:21
+8

bigi

 

ale to by potom asi nesli do tohu s HU? ci tam im to neprekaza? kde je to este horsie ako u nas
11.9.2024 - 12:27
+2

Tino

 

neviem: zrejme im to neprekaza, mozno im Hu ponukli nieco lakave, bohvie, CZ vedia ze my kandidujeme a ja chcem verit, ze Satan nie je slabomyselny a ze nasu kadidaturu ma pozichrovanu, jednak co sa superov tyka, ale aj podpory pri hlasovani.Povazujem za samozrejme, ze komunikoval so silnymi krajinami vratane CZ.
11.9.2024 - 13:26
+1

bigi

 

niekde som zachytil ze my nejdeme do MS s branom preto lebo oni este nemaju halu
11.9.2024 - 12:26
0

mannheim

 

Zhruba z tých dôvodov, ktoré tu popisuje Tino. Česi sú (pochopiteľne) veľmi citliví na kroky našeho zväzu a rozhodne nám teraz nebudú veci uľahčovať.
13.9.2024 - 12:15
+1

Fandimhokeju

 

OK. Polovičaté "lacné" riešenia sa vinú našou novodobou históriou. V BA kľudne mohol byť 12-14 tisicový štadión, ale hotel bol dôležitejší. Keď sa vybudoval NTC, tak na finále Davis Cupu, sme museli žiadať výnimku, lebo chýbalo možno 500 diváckych miest. Pritom to bol nový, moderný štadión, ale nespĺňal základné kritérium. Teraz možno doplatíme na podobný fakt aj pri hokeji.
11.9.2024 - 11:33
+6

PeterLucky

 

Hotel s kapacitou Nepelu nema nic spolocne. Ta kapacita na tom skelete sa az tak nafuknut nedala.
11.9.2024 - 16:17
0

amaskiea

 

Hotel úzko súvisí s Nepelom a že s Nepelom úzko súvisí jeho nízka kapacita, si vysvetlil sám
11.9.2024 - 16:49
+4

Fandimhokeju

 

Presne tak, tento štát funguje podľa princípu tu a teraz. Žiadna vízia, aspoň na 20 rokov dopredu.
11.9.2024 - 20:21
+2

amaskiea

 

šak máme konečne vlastný štát, tak aká vízia, načo ešte vízia, čo by si ešte nechcel, furt si s niečím nespokojný!
12.9.2024 - 15:26
+1

fabbeN

 

Silnejší pes jebe. Tak to vo svete je.
11.9.2024 - 11:09
+6

Tino

 

vacsinou: to tak byva, ale priatelstva su najme o komunikacii, dohadujeme si a vyberame take moznosti aby sme nesli to vopred prehranych bitiek, toto mala byt presne taka prilezitost, rozhodnutie CZ uchadzat sa o MS 2029 tiez je cudne, bud nam robia naschval, alebo sa SVK hokejova diplomacia opustila, resp ju robia idioti.
11.9.2024 - 11:19
+4

roa

 

V titulke čítam, že ten pes ešte len chce jebať.
11.9.2024 - 12:01
+1

Zkubydu

 

cize obe : o Satanovi
11.9.2024 - 19:54
0

strojar

 

Zimáky v Bratislave a v Košiciach, ktoré jedine prichádzajú do úvahy, v žiadnom prípade nie sú v zúfalom stave.
Takže nekecaj.
12.9.2024 - 11:07
0

blaznivyir

 

Neviem, len sa pýtam. Pokiaľ Maďarsko vypadne na budúci rok z MS, tak nebudú spĺňať kritériá pre možnosť sa uchádzať o usporiadanie MS?
11.9.2024 - 12:10
+1

mirec04

 

No a je asi vybavene.
11.9.2024 - 10:01
+1

penepi

 

Tieto organizácie viacerými krajinami mi nikdy neboli po chuti, ale hlavne keď to je takéto kombo, že krajiny spolu ani geograficky nesusedia, tak to je úplne trápny nezmysel. Najbližšie bude čo, Švédsko + Taliansko?
11.9.2024 - 10:22
+21

FeroMotyka

 

Neviem prečo ťa napadlo zrovna toto, keďže napr. medzi Brnom a Budapesťou je menšia vzdialenosť než medzi Bratislavou a Košicami, ale to už je jedno lebo jedna krajina.
11.9.2024 - 10:27
+12

RoboKE

 

Myslíš,že česi budú chcieť mať majstrovstvá v Brne?
11.9.2024 - 16:18
0

pifel

 

Je to v clanku
12.9.2024 - 7:24
+2

RoboKE

 

ďakujem za usmernenie priznám sa,že som to napísal pred prečítaním
12.9.2024 - 20:40
0

Fandimhokeju

 

A tiež neexistujúce diaľničné prepojenie, a som presvedčený, že ani v 2029 nebude. A vlaky pôjdu v priemere ešte pomalšie ako teraz
11.9.2024 - 19:54
+3

HokejBJ

 

💁‍♂️neviem Hadamczik už cez MS hovoril ze by si vedel predstaviť naše spoločné MS, lenže Šatan si povedal ze dá sám kandidatúru, nato využili situáciu Maďari a ozvali sa českému zväzu ci by nepodali spoločnú prihlášku, ja si myslím ze ak by sme predbehli Maďarov my tak by sme tiež išli s spoločnou kandidátov

Nechápem preto naše média ktoré z toho robia drámu a snažia sa z toho urobiť nejaké veľké spiknutie susedov proti nám
11.9.2024 - 10:25
+3

Lubino14

 

no sak preto to chcel sam aby mu viac kaplo do kapsy. ozdaj sa nebude s niekym delit ked nemusi.
11.9.2024 - 10:51
0

emoxx1

 

Výsledok napovedá, že musel, len to neodčítal.
11.9.2024 - 12:24
0

VranaKE

 

2030 bude konkurencia este mensia, kedze Madarsko vypadne. Je tam olympiada, takze Finsko/Svedsko nebude mat zaujem. Svajciarsko, Nemecko, Francuzko, Dansko organizuje onedlho, este mozu pockat. Kto dalsi ? Ziadna katastrofa.
11.9.2024 - 10:25
+4

Pa3kSN

 

Ak si odmyslíme USA/Kanadu a Rusko/Bielorusko.
Tak tam ostáva asi len Lotyšsko, prípadne Nórsko/Rakúsko.
11.9.2024 - 17:42
0

P24

 

Pre Čechov tie ms nemajú zmysel, ak sa nebude hrať finále v Brne. A s Maďarmi si toto dohodnú skôr, ako s nami. Každopádne ma celkom teší, že do toho nášmu zvazu hodili vidli.
11.9.2024 - 10:31
+4

nerorome

 

Poslednou vetou a hlavne posledným slovom si sa predviedol dokonale
11.9.2024 - 10:35
+11

Breadman

 

No Ty si sa v tejto diskusii tiez vyfarbil, resp. asi som si Ta malo vsimal, ked ma to teraz prekvapuje.
11.9.2024 - 10:53
+5

nerorome

 

Čechov ten tohtoročný titul a zisky dáko rozkokošili
11.9.2024 - 10:34
+1

miso_col

 

načo je v Budapešti 17 tisícový štadión? Či to idú ešte len postaviť?
11.9.2024 - 10:50
0

Tizo

 

ak to bude multifunkcna hala tak v pesti sa to uzivi kedykolvek.
11.9.2024 - 10:58
+12

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
kosican33

 

Mvm dome, uz sa tam hral aj hokej, Kanada tento a minuly rok pripravny s Madarmi.
11.9.2024 - 11:32
+4

sanyo

 

ak myslia MVM Dome, tak ta uz davno stoji, a je to krasna multifunkcna hala.
11.9.2024 - 18:38
+2

Tizo

 

poviem to uprimne. tych kandidatov na organizaciu tychto sampionatov je tak uzka skupina ze sa cudujem ze si iihf stavia tak idiotske podmienky a 10 im dobre nie je az 11. trebars take slovinsko je 2 milionovy stat a naco mu 11 tisicovu halu? a potom este jednu? proste to tlacia do toho je sa to bude hrat v zamori a v skandinavii pripadne este svajci a nemecku. najblizsie im emiraty postavia 20 halu a daju sae do najvyssej kategorie. co tam po kvalite hlavne ze hala bude zarabat. a potom ked treba zaplatit ucastnikom ligy majstrov aby neboli stratovi tak sa tvaria ako najchudobensia organizacia na svete.
11.9.2024 - 10:57
+4

Standacik

 

Ved ale IIHF sa nestará o to, či sa hala uživí . A každý investor si môže postaviť čo len chce s akou len chce kapacitou..
Spájaš tu veci, ktoré spolu absolútne nesúvisia
11.9.2024 - 11:02
+8

Tizo

 

hala bude zarabat pocas majstrovstiev. a myslim ze to iihf zaujima ci? a myslim ze rozdiel medzi 10 a 11 nie je taky velky aby ako male deti lipli na tom aby sa kdesi stavala hala ktora sa nevyuzije napriklad na slovensku.
11.9.2024 - 15:31
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Endstand

 

Mali by sme si to zorganizovať so Slovinskom. Ljublana ma 10,5k halu.
https://en.wikipedia.org/wiki/Arena_Sto%C5%BEice

A v IIHF okrem Čechov si dokopy nik ani nevšimne, že to organizujú dve krajiny. Dialnica madzi BA a LJ je. Letiská sú. Nevidím problém
11.9.2024 - 11:16
+9

Kopitar11HKPOPRAD

 

A zamoraci uz vobec nebudu vediet kam ist🤣
12.9.2024 - 11:07
+1

Pharaoh111

 

prepiname do modu: experti na organizaciu ms
11.9.2024 - 11:17
+1

ŠIMIKE

 

neviem ci ma cesko sancu uz v 2029
11.9.2024 - 11:19
+2

nerorome

 

Ak by išli do kandidatúry sami, tak pravdepodobne nie,keďže organizovali tento rok. Ak budú kandidovať ako spoluorganizátor(napr. s Maďarmi),tak tam nevidím problém.
11.9.2024 - 11:38
+2

matoguco

 

Zaujímavý projekt. Myslím si, že má veľkú šancu uspieť, pretože v Budapešti je pekná hala, Brno bude mať tiež novú, reálne tento projekt podľa mňa dostane zelenú
11.9.2024 - 11:50
+3

Great!

 

Slovensko v pozícii ohrdnutej milenky milostného trojuholníku
11.9.2024 - 12:02
+3

HokejBJ

 

ale však to my u nás doma sa staviame do takej pozície, neviem ci to robí dobre tu všetkým ci čo
11.9.2024 - 12:16
+2

Sani

 

Tlupa gaunerov si tu postavila svoj chlebicek na hecovani proti vsetkemu zapadne od nas a okydavani partnerov od ktorych zavisi nasa ekonomika aj bezpecnost....Cim vacsie fuckery ukazujeme, tym vacsi aplaus internetovo zranitelnych skupin obyvatelstva.... A ked zrazu ukaze fuckera niekto nam, tak sa neuveritelne cudujeme, ze co to ma znamenat...Keby to nebolo take tragicke, hadam by to bolo aj smiesne....
12.9.2024 - 8:19
+27

amaskiea

 

wow, toto by malo byť žlté
12.9.2024 - 8:40
+5

strojar

 

Ale to je o Miroslavovi a jeho partii na zväze.
12.9.2024 - 11:15
0

HokejBJ

 

A vojna nebude?
12.9.2024 - 9:41
0

Tino

 

bol som: na oslave,odskocil si pozriet aky je priebezny vysledok zapasu/hrali CZ/ , po navrate sa ma pytali kto hral a aky stav teda, ked som povedal, ze CZ spustil sa neskutocny hejt, bludy o tom ako nas CZ nenavidia ,ponizuju, urazaju a furt sa do nas staraju, okolosediaci len kukali, ze co to.Neprekvapil vystuo, od dezole, ktore je takto systematicky nastavovane cez dezinfo sa to dalo ocakavat, skor jeho intenzita,bol to autenticky vybuch nenavisti.
12.9.2024 - 13:33
+4

HokejBJ

 

💁‍♂️bol som v Česku a tvoji priatelia žiaľ majú pravdu. A netreba ísť do zahraničia stačí sledovať sociálne siete, dneska sú už prístupné každému a môžeme kľudne brat ako doveryhodnu vzorku. Ako ja som bol prekvapený co som si vypočul na našu adresu od Cechov väčšinou hrubé útoky, urážky, ociernovanie, primitívne urážlivé prezývky, strasne by ma zaujímalo co to spúšťa co im tam v skole rozprávajú o nás alebo v médiách, tak isto ako som písal sociálne siete, stačí ísť na nejaké české portály a čítať si diskusie, ako normálne co som si tam prečítal som neveril vlastným očiam, ako hlupáci a idioti sa nájdu na každej strane aj u nas ale ja som nezažil ze by Slovak tak útočil na Čecha. Treba sa už zobudiť, kedysi sme si hovorili ze sme britské národy ale dnes už z toho vôbec pocit nemám. Ja ti kludne mozem poslat dôkazy, lebo vedel som ze sa niekedy diskusia tu na HP uberie týmto smerom a zíde sa mi to
12.9.2024 - 13:42
0

HokejBJ

 

*bratske
12.9.2024 - 13:43
+1

amaskiea

 

Tí, čo vybuchli nenávisťou, majú pravdu?
12.9.2024 - 13:47
+1

HokejBJ

 

Aby som to dal na správnu mieru, keď sme boli s kamošmi v Ostrave na MS v hokeji, čiže podstate na Morave (aj keď sú vraj Sliezsko neviem v tom mam dost chaos) tak zas napríklad tam sme sa cítili ako doma, fakt milí ľudia ku nam, bolo vidno ze mame k sebe blízki aj keď sa pozriem na kultúru, mentalitu, zvyky tradície tak Slováci a Morava ia majú veľmi blízko k sebe a tam som pocítil tie bratske vzťahy o ktorých som počúval v detstve ci už v skole alebo od starých rodičov a pod, lenze zas keď si spomeniem keď este ja neviem koľko som mal rokov 14 alebo 15 sme išli s rodičmi na dovolenku do Česka, kde sme fakt boli na zaujímavých mestách, podstate tak ako niekto ide do Grécka Egypta na 2 týždne tak sme išli my celá rodina a úprimne boli sme nemilo prekvapený z nejakých prejavov na nás, a nechce sa mi veriť ze by sme mali len také veľké "šťastie". Hlavne ja to hodnotím aj pidla toho ze napríklad v Maďarsku my nikdy nikto nedal pocítiť ze som Slovák co keď sme tam išli s kamošmi tak som si myslel ze sa to stane.
12.9.2024 - 14:00
0

HokejBJ

 

*mi 🤦‍♂️😯to jak sa mi podarilo
12.9.2024 - 14:02
0

DraciaTlama

 

Potvrdzujem. Mam totoznu skúsenosť.
Moravaci sú ozaj z nášho cesta.
Samozrejme nie všetci Česi si neprijemni voči Slovákom a vice versa.
Prevažujú pozitívne pocity.

Napríklad negativna: chcela som.
vyprazany syr. Čašník akože nerozumel. Tak.mu moji priatelia povedali smažák.

Pozitivna: opäť hospoda,čašníčka " co si dáte" a ja po slovensky a ona sa úplne roztopila, ako je milé "slyšet tu slovenštinu". Záleží.

Ale fakt je, že Moravaci sú nám bližšie.
12.9.2024 - 14:05
+1

HokejBJ

 

🤦‍♂️och tieto primitívne prejavy keď akoze nerozumie jazyku, to ma tak vytočil pri tom dobre rozumie. Alebo ja som zažil také ze akoze nevedia aké máme hlavne mesto, a fakt niekedy také veci som zažil ze si myslia ze tu nefunguje Wolt ani Bolt alebo ze tu není dostupný internet a fakt toho veľa je ani nechcem všetko vypisovat.
12.9.2024 - 14:11
0

DraciaTlama

 

Veru...chápem ta.
12.9.2024 - 14:12
+1

amaskiea

 

akože nerozumie?
Povedz mi, čo je napríklad toto:
sVařák (pozor, nie sMažák, hoci ktovie, či aj to by si predtým vedel)
lilek
květák
chřest
12.9.2024 - 14:18
0

DraciaTlama

 

Vieš čo je trychtíř?
12.9.2024 - 14:25
+1

Wana

 

to je v pohode, ale vygoogli si tuřín...

Ja mám k čechom veľmi vrúcny vzťah, ako blbci sa nájdu všade ale dosť často som v Prahe a cítim sa tam ako osobne tak aj biznisovo vítaný. Nemám pocit že by bol konkrétne voči mojej osobe iný prístup na Slovensku a iný v Česku.
12.9.2024 - 14:32
+1

amaskiea

 

to je tuším burgyňa alebo niečo také
a hádaj z čoho je toto: "Dědečku, vždyť jste jako tuřín." (Bielomodrá by určite vedela) ...čiže asi repa to bude vlastne

Často som v Prahe, párkrát do roka, aj tak nie tak často, ako by som chcel, a často chodím na Moravu (južnú). Negatívnu skúsenosť mám jednu jedinú, síce opakovanú, ale stále len s jedným človekom - u Pinkasů je na poschodí jeden pingl, ktorý má zakaždým nejaký problém, vždy hneď na začiatku vytiahne nejakú vymyslenú blbosť, s ktorou sa snaží prudit, ale keďže ja sa na to nikdy nechytím, tak ho to so mnou nebaví a hneď v zárodku prestane...
12.9.2024 - 14:42
0

DraciaTlama

 

No to ti je lievik.

Trychtýř.

Nuž, blbec sa najde vsade.
12.9.2024 - 14:46
+1

Wana

 

tuřín je kvaka... My sa doma so ženou občas skúšame české slovíčka, ale také ako trichtíř alebo rampouch to je nič. Naposledy ma veru nachytala na tuříne...
12.9.2024 - 14:50
0

amaskiea

 

co je kra
12.9.2024 - 14:53
0

DraciaTlama

 

Kra?
12.9.2024 - 14:54
+1

DraciaTlama

 

Skúsim...ker? KRIAK?
12.9.2024 - 14:55
+1

zasi

 

Kryha
12.9.2024 - 15:04
0

DraciaTlama

 

Heeee?
KRA?
Ty vole
12.9.2024 - 15:08
+1

amaskiea

 

kryha
12.9.2024 - 15:04
0

zasi

 

Prvý👍🤣
12.9.2024 - 15:09
0

amaskiea

 

dva : dve
12.9.2024 - 15:17
0

zasi

 

To ešte od vtedy ťa to drží?😂
12.9.2024 - 15:23
0

amaskiea

 

to je nesmrteľné
12.9.2024 - 15:29
0

zasi

 

A to si to len čítal,keby si to počul v v origo košicko- maďarskom dialekte...🤣
12.9.2024 - 15:33
0

amaskiea

 

to by som asi fakt nedal ale zase aj to jak to sadlo do tej našej debaty vtedy, to malo tiež svoju extra silu
12.9.2024 - 15:36
0

zasi

 

Čaro okamihu😉
12.9.2024 - 15:39
0

Wana

 

netuším, ale už viem že ženu nachytám lebo ani necky som nepoznal
12.9.2024 - 15:01
0

zasi

 

Môžem potvrdiť,takisto za 44 rokov čo tam pravidelne chodievam či u služ.alebo sukromne jedna jediná neg skusenosť s krčmarom
Ale ktovie,možne mu pred mojou návštevou nejaký slovák urobil z krčmi kúlničku na dřívi😁
12.9.2024 - 15:02
+1

vanes je dukla

 

Amas,ak nevadí tak to dám pod teba.Dám to pod teba s vedomím ,že celÿ môj príspevok nebudeš chápať ako útok na teba v celom vlákne ktoré tu vzniklo.
Tú južnú moravu v zátvorke beriem ako indíciu.
Indíciu k tomu,že v čechách ako takých,žijú presne taký istý ľudia ako na slovensku.
Teda okrem južnej moravy tí si žiju svoj svet.
Lenže to sa v dnešnej dobe ,do dnešných debát nehodí.
Dávať za príklad absolútnych pohoďákov ľudí žijúcich z vína a na víne ,tak to v dnešnej dobe musíš dať do zátvorky.
Deliť a selektovať celý národ na základe nejakej zlej skúsenosti nie je dobré(HokejBJ)
Chápem.
Snažím sa pochopiť aj to ,že my môj pätnásťročný syn ďakuje do telefônu za to,že som ho nechal odísť na učňák do BB ,aj keď v Tn spravil skúšky na štvorročku.
Ak je jeho snom byť farmárom ,včelárom a hnojárom tak nevidím v tom problém ,že by mal byť horším človekom ako tuctový gymnazista.
Nebude a ja mám dobrý pocit,že v tom ,čo ho od malička od prvých sliepok ,ovečiek,kozičiek naplňa a baví sa mu stane živobitím.
Ja mu v tom pomôžem .
To ako žijeme a budeme žiť je len na nás.
V reálnom živote neplatí,že tam sú lepší,alebo horší ľudia.teda okrem južnej moravy,horehronia,čremošného(tam to milujem).
Všade na svete sú len dobrý a zlý ľudia.
To je fakt.
Bez rešpektu a úcty to nejde.
Či sme na Slovensku ,alebo v Čechách .
Všade si žijeme taký svoj malý svet.
Delíme to malé slovensko na ešte menšie časti na úplne malé časti,lebo sme sa už upriamili na mesto priatelov a dokonca sme schopný deliť aj vlastnú rodinu.
Toto je však všade na svete rovnaké si myslím.
(teda okrem južnej moravy,horehronia a čremošného).
To sú výnimky potvrdzujúce to,čo som písal.


12.9.2024 - 18:54
+2

amaskiea

 

asi tak nejako, každý sme nejaký a je škoda dopredu škatulkovať ľudí, či dokonca celé skupiny až národy, aj keď aj ja som dosť zaujatý voči Francúzom a hlavne voči Rusom, ale mám na to úplne iné dôvody než osobné, takže ak stretnem nejakého Rusa alebo Francúza osobne, tak s nimi apriori nemám absolútne žiadny problém.
A Banská Bystrica je mesto, ku ktorému mám úplne špeciálny osobný vzťah, takže podľa mňa tvojho chalaniska čakajú závideniahodné roky v BB. Keby som mal mať ešte raz 15 rokov, aj ja by som išiel robiť niečo také, s pôdou, s prírodou... a v BB čokoľvek.
12.9.2024 - 19:18
+1

vanes je dukla

 

Amas asi my neuveríš ,ale nechcel som to sem dať.
Kvôli všeobecnému pokoju.😀
Jedného francúza som v lete držal pod krkom v zápche na dialnici v Slovinsku.
Tak ja tam čakám a žabožrút si to chcel obísť cez prilahlú pumpu.
Nikto iný ,len on.
12.9.2024 - 19:27
+1

amaskiea

 

tak táto vlastnosť je myslím bohato zastúpená u všetkých národov, že to bol v tvojom prípade Fgransüz, je len náhoda
12.9.2024 - 19:30
0

vanes je dukla

 

OK. Fakáča ako spúšťač
ti ukáže každý?
Mohol by si tú celú transeurópsku vzorku skresať aspoň o tretinu v neprospech toho francúza.
Eso z rukáva vytiahnem neskôr.
12.9.2024 - 19:43
0

amaskiea

 

šak určite nie každý, ani Frgansüs určite nie ani zďaleka každý, chvalabohu, ale v každom národe sa takí nájdu...
12.9.2024 - 19:55
0

amaskiea

 

pravdaže, trichtár na dolnom Považí, alebo ešte krachtár - tak sa vraj tomu hovorí v Trenčíne som si teraz vygooglil
ja som asi doteraz prečítal viacej kníh v češtine než v slovenčine a to tak že oveľa, česká kultúra mi je vôbec veľmi blízka, mentalita a myslenie, žiaľ, nie, tie mám naše , ale aj tak sa stále nájde slovíčko, ktorému nerozumiem
vieš čo sú necky? to je pre mňa asi okruh náročnosti ako trychtíř
12.9.2024 - 14:35
0

DraciaTlama

 

Netuším....: Koryto?
Kokos.

Ja som si myslela, že trychrýř je klistýr
12.9.2024 - 14:44
+1

amaskiea

 

čiže v Švejkovi to má byť takto - dr. Grínštajn: "Ale trychtýř na cestu dostanente, abyste si nestěžoval, že jsme vás tady neléčili!"
12.9.2024 - 14:56
+1

DraciaTlama

 

😀😃🙂
12.9.2024 - 14:59
+1

Krtko

 

Klystír na cestu... Nie trychtýř
12.9.2024 - 20:25
0

Mato-Mi

 

😀😀😀 ze nevies, preco Amas zamenil slova, ze?
12.9.2024 - 20:28
+1

amaskiea

 

a ja že kolomajznu
12.9.2024 - 20:42
0

strojar

 

Holomajznu.
12.9.2024 - 20:48
0

amaskiea

 

jo
12.9.2024 - 21:18
0

strojar

 

Tie všetky hádanky doteraz boli nič.
Skús sa mladého Čecha spýtať:
"Si smädný?"
12.9.2024 - 21:53
0

Adrumko

 

pripadne : Prosím ťa, podáš mi tú stoličku?
13.9.2024 - 6:37
0

evgeni71

 

čech: jak si přijel?
ja: na aute
čech: hahahaha jakože na aute na střeche?
13.9.2024 - 8:21
0

Mato-Mi

 

12.9.2024 - 15:00
0

amaskiea

 

toto je celkom dobrý chyták, čo to je kapusta (v češtine), čo to znamená po slovensky (lebo kapusta je po česky zelí, šakpráda )
12.9.2024 - 15:23
0

zasi

 

Kel: Och ja hnidopich🤐už som ticho
12.9.2024 - 15:48
+2

amaskiea

 

Helmut Kohl = Přilbut Kapusta

Tak ešte toto daj, všetci sa tomu vyhli, ale ty to dáš, poď:
svařák
lilek
květák
chřest
12.9.2024 - 15:57
0

Wana

 

Varené víno
Baklažán
Karfiol
Špargľa


Cestné iskričkovske že bez Googlu.

Kedlubna vieme že?
12.9.2024 - 16:11
0

amaskiea

 

neboli kedluben - kaleráb

kopretina?
12.9.2024 - 16:18
0

Wana

 

Papradie?
12.9.2024 - 18:55
0

amaskiea

 

margarétka, ale ináč aj ja som si kedysi myslel, že to je papradie, zvukomalebne to na nás oboch zjavne rovnako pôsobí, ešte teda asi tomu najviac pomáha to, že papradie je kapradina (kapradina - kopretina)
12.9.2024 - 19:00
+1

zasi

 

Bez mučenia priznám že lilek som nevedel
12.9.2024 - 16:13
0

vanes je dukla

 

traktár je to,čím prelievaš slivovicu z demižóna do fliaš.
12.9.2024 - 19:03
0

vanes je dukla

 

A inak dávate tu pixoviny ,ale na bramborák ste zabudli.
12.9.2024 - 20:38
0

zasi

 

Na druhú stranu sa čecha opýtaj čo je to čučoriedka a ani zopakovať to nebude vedieť
A dosť podstatný rozdiel som si všimol medzi st a ml generáciou
Mládež v česku už slovenčinu počujú len v styku zo slovákmi,zatial čo ich rodičia a dedovia aspoň tú polovicu večerných správ a aj športových prenosov mali v slovenčine
12.9.2024 - 14:36
0

DraciaTlama

 

Som.sa.opytala mladého Čecha ci vie, co je to rozpravka.

Nevedel.
12.9.2024 - 14:44
+1

zasi

 

Ja sa ani nečudujem
Naše programi chytaju len na Morave a inde nemaju ako stretnúť slovenčinu
12.9.2024 - 14:54
+1

vanes je dukla

 

Za siedmimi horami a siedmimi dolinami našiel oslík krásnu dračicu😀
12.9.2024 - 21:41
+2

DraciaTlama

 

13.9.2024 - 6:36
+1

Mato-Mi

 

Ja im nemam za zle, ze nevedia niektore nase slova. My tym, ze stale pozerame filmy s ceskym dabingom, tak mame tu cesku slovnu zasobu vacsiu, nez oni nasu. Raz som prisiel do Prahy a zabudol som si doma zubnu kefku, tak hned do prvej drogerky a hladam a hladam a nenasiel som. Tak som sa siel opytat milej pani, ze kde maju kefky. A pozerala na mna, ako keby som prehovoril po cinsky Tak som sa jej teda opytal na kartacek a hned ma nasmerovala.
12.9.2024 - 14:59
+1

Athotis

 

Tak zatiaľ čo mi stále pozeráme české filmy v češtine a Slovenské TV ich púšťajú normálne po cesky , oni majú slovenské filmy predabovane do češtiny
13.9.2024 - 6:09
+1

amaskiea

 

Ešte raz: Tí, čo vybuchli nenávisťou, majú pravdu? Alebo kto má pravdu, pravdu v čom? Napísal si totiž "bol som v Česku a tvoji priatelia žiaľ majú pravdu" - a mne z toho len nie je jasné, s čím sa to má spojiť z príspevku, na ktorý si reagoval, to je všetko.
A ešte k tomu, čo píšeš teraz: to je nejaká automatická vec, alebo priam apriori povinnosť Čechov mať Slovákov radi?
12.9.2024 - 14:11
0

DraciaTlama

 

Kto by nás nemiloval, bol by šelma.
12.9.2024 - 14:13
+2

HokejBJ

 

💁‍♂️neviem, mňa nikdy nenapadlo sa ku niekomu správať nezdorilo len kvôli tomu lebo niekto je inej národnosti, každého súdim ako človeka a ako sa správa a pre mňa za mňa je aj z Marsu, nebudem mat hneď predsudky a dopredu sa budem správať nezdorilo a primitívne. Ale tak niekto asi to tak ma, asi som divný. No a k tomu príspevku, tak si precitaj celý jeho príspevok a myslím si ze to je jasne na čo som reagoval
12.9.2024 - 14:16
+1

amaskiea

 

1. Prečítal som si a vychádza mi len to, na čo som sa pýtal už predtým, totiž že tí, čo vybuchli nenávisťou. Akurát nechápem, prečo ani na tretíkrát nedokážeš na to odpovedať priamo.
2. Celý čas tu vetráš svoje predsudky voči Čechom na základe nejakých jednotlivých osobných zážitkov a skúseností z notabene sociálnych sietí, ale sebaobraz máš samozrejme bez poškvrny, ehm, a tiež bez predsudkov, ako inak...
12.9.2024 - 14:28
+1

HokejBJ

 

Uf, no popravde nechápem jak ti to stále nemoze byt jasne, ale tak na tvoju požiadavku ti to teda skopirujem: "na oslave,odskocil si pozriet aky je priebezny vysledok zapasu/hrali CZ/ , po navrate sa ma pytali kto hral a aky stav teda, ked som povedal, ze CZ spustil sa neskutocny hejt, bludy o tom ako nas CZ nenavidia ,ponizuju, urazaju a furt sa do nas staraju" na toto som reagoval, pretože ja to tak cítim. A to nie sú predsudky, to vôbec, jednoducho mam hlave nazor podľa osobných skúseností ktoré som ja zažil, len na základe toho. Ja nechápem prečo by som mal mat iný pohľad keď realita akú som videl bola taka akú som opísal 💁‍♂️ ci ja neviem podla teba si to cele len vymýšľam? Prečo by som to robil? Ty tu stále pises hlavne mne o sebaklame a ze musíme byť úprimný k sebe, tak by si mohol naprillad v tomto trosku pozrieť na seba lebo mi pride ze dosť žiješ aj ty v tomto sebaklame a mohol by si byt aj v tomto zase naopak ty úprimnej keď už vraj ja nie som v oblasti hokeja (co tomu vôbec nechápem lebo mi pride ze som dosť kriticky k nášmu hokeju)
12.9.2024 - 14:49
+1

amaskiea

 

tak ani na štvrtýkrát nič
12.9.2024 - 15:01
+2

HokejBJ

 

no tak už s týmto ti neviem pomôcť
12.9.2024 - 18:10
0

evgeni71

 

hlavne by si mal pomôcť sám sebe
13.9.2024 - 8:23
+4

Mato-Mi

 

Ale rozumies tomu prispevku?
Ja som to pochopil tak, ze Tino bol na oslave a ked sa vratil, tak sedel so Slovakmi, ktori ked sa dopoculi, ze Cesi vyhravaju(asi?), tak zacali nadavat na Cechov.
12.9.2024 - 15:03
+3

topska

 

Ja len cumim (a fakt jem popcorn) co sa to tu deje ale stale je tu sanca ze my nechapeme HokejBJ
12.9.2024 - 16:02
+6

amaskiea

 

všetci fičíme v protismere a máme fatálne problémy s porozumením čítanému textu, sebareflexiou, predsudkami, sebaklamom...
12.9.2024 - 16:23
+3

topska

 

Dlhodobo zjavne
12.9.2024 - 17:35
+2

HokejBJ

 

no už zas tote tvoje omáčky, normálne už sa smejem z teba
12.9.2024 - 18:13
+1

amaskiea

 

omáčky dávaš ty namiesto odpovede na jasnú a jednoduchú otázku
12.9.2024 - 18:35
+2

HokejBJ

 

a vieš čo nedam ti odpoveď, vieš čítať s porozumením a pracovať s textom, hneď si tam nájdeš odpovedať keď chceš, keď nie tvoja vec, ja tu nebudem celý večer si s tebou písať a naťahovať sa o kktinach, sa tam hádaj s niekym iným
12.9.2024 - 18:48
0

amaskiea

 

jasné, nedaj, tak mi treba, kokotovi
12.9.2024 - 18:50
+5

Wana

 

12.9.2024 - 18:57
0

HokejBJ

 

Normalne nedá mi to 🤣 takže odpoviem ti priamo keďže eje problém si to normálne domyslieť, ano za mna pravdu majú
12.9.2024 - 19:00
0

amaskiea

 

Takže autentický výbuch nenávisti má pravdu, ak je namierený na čechov, konečne mám istotu, že ťa nechápem nejako nesprávne, ja som len mal vnútorné zábrany to takto pochopiť a bez tvojho potvrdenia by som si nemohol byť istý.
12.9.2024 - 19:27
+3

HokejBJ

 

no majú pravdu ze takéto prejavy voči nám sú, neviem kde tam je vyslovene nenávisť, môžeš mi to kľudne vysvetliť (vážne to myslím). Ja konkrétne žiadnu nenávisť k Čechom necítim, ved tvrdím ze každého súdim jednotlivo ako človeka a nie podľa toho odkiaľ je , lebo už začínam cítiť ze chceš zo mňa urobiť toho zlého, ja len hovorím ze mam také skúsenosti aké mám
12.9.2024 - 19:39
0

amaskiea

 

Chlape, na Tinov príspevok, v ktorom opisoval nejakú situáciu slovami, že to bol výbuch nenávisti, si reagoval, že žiaľ majú pravdu, ja som sa ťa opakovane na to pýtal, či to naozaj myslíš tých, čo vybuchli nenávisťou, že majú pravdu, naveľa naveľa si mi odpovedal, že áno, a teraz ti ja mám vysvetľovať, kde tam v Tinovom príspevku je nenávisť? Ty nemôžeš byť takto dezorientovaný, ty si tu z nás celý čas iba robíš prdel, však?
12.9.2024 - 19:52
+2

vanes je dukla

 

Keby si sa ho radšej pokúsil napraviť.
Nenávisť nemá miesto (teda nemala by mať) v žiadnej vyspelej spoločnosti naprieč minimálne celou európou.
Tak ho už nenaťahujte ,že toto sa týka len Svk-Cze .
12.9.2024 - 20:05
0

HokejBJ

 

Súhlasím
12.9.2024 - 20:07
0

amaskiea

 

nápravné ambície ja mám iba voči svojmu potomstvu
12.9.2024 - 20:19
+2

vanes je dukla

 

Celé slovensko je jedna veľká rodina (dedina).
12.9.2024 - 20:26
0

BieloModra

 

Amas?...ale no tak! Su tu deti
12.9.2024 - 20:05
0

strojar

 

Pozerám, že frekvencia (nezmazaných) vulgarizmov od zaslúžilých borcov stúpa.
12.9.2024 - 20:38
+1

amaskiea

 

len človek bez sebaúcty ako ty, čo tu je po protekcii z hora, si môže ešte sťažovať kvôli privilégiám
12.9.2024 - 20:45
+5

vanes je dukla

 

Kto je zaslúžený borec?
Ak je to Amas,tak musím povedať,že promile vulgarizmov v jeho príspevkoch práve dosiahlo hodnotu nealko piva.
Nech je k nemu alkohol tester milosrdný.
12.9.2024 - 20:45
+1

strojar

 

1. Čo je to zaslúžený borec?
2. Na Slovensku je oficiálna tolerancia alkoholu za volantom 0,0
12.9.2024 - 20:50
+1

vanes je dukla

 

Ojebabral som sa v písmenkách.
Krásny smeč.
Musím uznať že vieš využiť momentum a máš cit pre detail.
Vidno,že máš čas zaoberať sa chobotinami v príspevkoch.
12.9.2024 - 21:10
+3

strojar

 

To vieš, dovolenka, teplúčko, Chivas Regal, to je solídna kombinácia.
12.9.2024 - 21:48
0

HokejBJ

 

Nemusíš zo mňa robiť debila, áno rozumiem príspevku a pointe, následne som im dal za pravdu lebo to co tvrdia nie je ďaleko od pravdy práve naopak 🤷‍♂️ a aj keby tomu nechápem nerozumiem co to mení na tom celom
12.9.2024 - 18:10
0

Mato-Mi

 

Nechcel som, aby si si to vysvetlil tak, ze chcem z teba robit debila.
12.9.2024 - 18:22
+2

amaskiea

 

Čiže keď hejtujú češi slovákov, tak to je zle, ale slováci keď hejtujú čechov, tak im dávaš za pravdu?
12.9.2024 - 18:34
+5

strojar

 

Naozaj nemusí.
Dokážeš to sám.
12.9.2024 - 20:40
+1

HokejBJ

 

on narazal na niečo iné ja som sa chytil niečoho iného čoho nebol ten príspevok ani určený, tak ako som písal co to mení na tom o vom ja cely čas pisem
12.9.2024 - 18:14
0

Wana

 

Si len zober ako polovica Slovenska reaguje na Ukrajincov. Mne je občas zo slovákov mdlo, podľa mňa sme v správaní k cudzincom na tom ďaleko horšie ako česi...
12.9.2024 - 14:34
+5

jack13

 

Ale no tak, hlavne nelzi. Konkretne ty mas u mne celkem skraloup, za to jak jsi se choval v jedne livce A socialni site rozhodne nejsou relevantni vzorka. Ty jsi byl v Praze 14 dni a par v Ostrave. Ja v CR ziju 40 let a muzu ti rict, ze tech "antiSlovaku" je rozhodne drtiva mensina.. Prijed nekdy do hospody, kdyz SR hraje nejaky mezistatni zapas a pak to pochopis
13.9.2024 - 14:47
+1

amaskiea

 

no určite si tam púšťate Nohavicu a to zraňuje náš jemnocit (k sebe)
13.9.2024 - 14:56
0

Moravak

 

Souhlas. Já u nás strašně málo vidím nepřát Slovákům při jakýchkoliv zápasech, skoro každý jim fandí - teda když nehrají proti nám. To už je fakt malé procento antiSlováků, kteří mají mindrák.
Sociální sítě jsou zaplněny blbci, kteří si posrali život sami, ale dávají ho za vinu všem dokola...
I když by přijel k nám do hospody, tak by to nepochopil nebo nechtěl pochopit. Když tu zlobu máš v sobě, tak si vždy najdeš důvod proč jsme ti špatní....
13.9.2024 - 15:11
+1

Mato-Mi

 

Tiez si myslim, ze vacsina Cechov nas ma rada. Ja vas tiez, i ked v hokeji nie(jednoducho to nejde)
13.9.2024 - 15:12
+1

Wana

 

Ked počujem milostný trojuholník vždy ma napadne: No vidis ty chuj, takto sa ma krutit s uterakom
11.9.2024 - 22:15
+2

MatoZV

 

uplne spravne, tieto sampionaty by mali krajiny spajat, a mne sa spoluorganizacie napriklad pacia, je to ovela mensi napor na 1 krajinu, je naivne si mysliet ze my niekedy zorganizujeme napr futbalove euro, ale jedna skupina v BA moze byt uplne v pohode. A co sa tyka stadionov, nech sa strcia, male mesta ako Bratislava nemaju co mat 20 tisicove zimne stadiony, ktore budu poloprazdne na domacich ligovych zapasoch, myslim ze to uz davno pochopili aj v iihf, gro ludi to pozera v TV a nie na stadione, to ze ma stadion kapacitu ledva 10k je uplne jedno
11.9.2024 - 13:32
0

PeterLucky

 

Typek zo Zvolena nazve Bratislavu malym mestom. Ty si dobre zakomplexovany.
11.9.2024 - 16:46
0

fabbeN

 

Nepochopil si ho. Porovnal Bratislavu s inými hlavnými mestami a oproti ním je naozaj malá.
11.9.2024 - 17:03
+22

Endstand

 

Veď je to pravda. Okolité hlavne mesta sú Varšava vieden Budapešť Praha. Bratislava je o kategóriu slabšie mesto. Ak sa pozriem na verejne priestranstva tak aj o tri. Ale to súvisí so stavom v akom je stat…
11.9.2024 - 17:19
+8

Raccoon

 

No skor niekto iny tu je zakomplexovany, ked si nevie priznat, ze oproti Prahe, Viedni ci Budapesti je BA len male mesto..
11.9.2024 - 18:16
+10

DraciaTlama

 

Bratislava je síce menšia ako niektoré iné mestá, ale je hlavným mestom Slovenska a má bohatú históriu siahajúcu až do stredoveku.
11.9.2024 - 18:28
+2

Raccoon

 

To je sice pekne, ale stale to nemeni nic na podstate prispevku, na ktory si reagovala. Pre mna z Popradu su len dva vnimania Bratialavy. Ked do nej pride z PP, tak sa citim, ze do akeho mesta som prisiel. Ked pridem z Budapesti alebo Viedne, tak sa citim, ze do akej dediny som prisiel. Tak to proste je.
11.9.2024 - 19:04
+12

DraciaTlama

 

Tvoje pocity su tvoje. To je ok.

Co nie je ok je to ze si arogantny a drzy na moje rodne mesto, tak to proste je.
11.9.2024 - 19:10
+2

Endstand

 

Ale veď to že povie pravdu nie je drzosť Preboha v dnešnej dobre sa všetci už urážajú za všetko.

Osobne mám pol rodiny v BA a pol v PP. Víkendy vyhrávajú Tatry, ale cez týždeň sa mi v Bratislave žije omnoho lepšie ako v Poprade. Poprad je oproti Bratislave diera. Bratislava je podľa mňa super miesta na žitie. Blízko karpaty, na bajky traily, hrádza, v lete super počko, miesto na kúpanie, večer to v meste na svk pomery žije... Ale oproti Budapešti, Viedni, ale aj takému Krakowu čo sa týka žitia v meste je to opäť diera.

Historia. No história v knižkách je jedna vec, druhá je že staré mesto prejdeš za 2hod. A znova v Pešti, Viedni, Prahe sa motáš dni.

Ale ak sa bavíme o hokeji. Bratislava je nejaké 400tis mesto cca mať 20tis štadión je zbytočné. Vidno to na návštevách na Slovane. Jo môžeme argumentovať, že je to multifunkčná hala. Ale zároveň treba povedať, že väčšie kapely, alebo celkovo eventy sú skor výnimka ako teraz AC/DC (osobne si na Nepelovi pamätám len Rammstein a Slipknot). Takže neviem načo by nám bol ešte druhý taký štadión a je jedno či to bude v KE, NI, alebo niekde medzi BB/ZV. Sme malá a pomerne chudobná krajina to je fakt, nie drzosť.
12.9.2024 - 10:55
+5

DraciaTlama

 

Všetko sa da povedať aj inak.
Povedať o niečom že je diera je neslušné.
12.9.2024 - 13:41
+1

Endstand

 

Ale Bratislava a aj Slovensko je v merítku Európy diera.
TO je fakt. To že máme niektorí túto dieru radi, je druhá vec...
12.9.2024 - 13:57
+5

DraciaTlama

 

Hm
12.9.2024 - 13:59
+1

Wana

 

Tu súhlasím, ale zároveň ked sa bavím s Pražákmi tak oni do centra mesta už ani nechodia nakoľko ho okupujú turisti. Ja som žil a stále mám nehnuteľnosť v centre Prahy a poviem ako je na život v centre je Bratislava oveľa lepšia ako Praha a to mi dali zapravdu aj domáci... Napr život s deťmi v centre Prahy je otras, nemáš tam ani poriadne detské ihriská, BA je oveľa viac kids friendly.
12.9.2024 - 14:39
+1

amaskiea

 

do centra Prahy už moc nechodím ani ja ako turista - Hrad, Karlův most alebo Staromák, to sa nedá, len keď nám to náhodou vyjde, tak niekedy neskoro večer, najlepšie keď je zima, nepohoda, raz sme takto boli úplne sami na Hrade, celé to nádvorie okolo sv. Víta celkom prázdne. Teraz chodíme po Prahe pešo, cca. 20-25 km denne, to je úplná paráda, všade niečo zaujímavé plus dobré pivečko, chutné jedlo... Nikdy nejdeme bez konkrétneho plánu, ale aj keby sme sa vybrali naslepo len za nosom, vždy tam na niečo človek narazí.
12.9.2024 - 14:51
0

Mato-Mi

 

Ja do Prahy chodim rad, ale ako pises, vyhybam sa uz Staromaku, mostu a pod. Zato Vysehrad je raj. A hrad az po zotmeni, vtedy tam niet ani nohy a ma to uzasnu atmosku.
12.9.2024 - 14:57
+1

Wana

 

Vieš kedy bolo v Prahe najlepšie? Počas covidu, ked boli zavreté hranice tak sme tam boli každý víkend lebo ako majiteľa nehnuteľnosti a konateľa ma cez hranice púšťali. Vtedy na staromáku nikto, tanková plzeň za 49kaček, to boli časi...

Inak ak ti môžem poradiť raňajkový spot tak skús Kavárna Kaaba, na vinohradoch hned dole kúsok od rozhlasu. Ja to mám 50m z bytu a na raňajky chodíme len tam - tři vejce do skla.

Ja Prahu proste milujem, ked som tam kúpil byt v 2017 tak moja mama začala plakať že sa tam odsťahujeme a ju necháme tu. Popravde aj som nad tým uvažoval, ale na taký každodenný život a to čo od neho ja očakávam mi príde BA možno trošku lepšia ako Praha...
12.9.2024 - 14:59
0

amaskiea

 

určite niekedy vyskúšam, náš ideál na raňajky je kavárna U Černé Madony pri Prašnej bráne
Ja by som nechcel v Prahe bývať, lebo ju chcem mať stále ako turistickú vzácnosť, výlet na ktorý sa teším. Keby som tam mal žiť, bál by som sa, že by mi časom zovšednela, asi nikdy nie celkom, ale predsa...
12.9.2024 - 15:13
0

Wana

 

Nebojsa vieš čo je?
12.9.2024 - 16:12
0

amaskiea

 

tak toto neviem, jedine ma napadá rozprávková postava, ale to asi nebude ono...
12.9.2024 - 16:25
0

Wana

 

Sorry omyl je to Neboj
12.9.2024 - 18:59
0

strojar

 

25 km denne?
12.9.2024 - 20:42
0

Mato-Mi

 

Nesud podla seba.
12.9.2024 - 20:49
0

strojar

 

Vy v totych Mihaľovcoch musíte byť iní chodci.
12.9.2024 - 20:57
0

Mato-Mi

 

Pre mna je to vela. Ale ja, ako slaby chodec, v Prahe denne davam 10-15km.
12.9.2024 - 21:09
0

amaskiea

 

10-15 km je pre mňa slabšia túra po kopcoch (našich malých malokarpatských), nie to ešte po pražskom vydláždenom tobogane so stánkami s občerstvením na každom kroku
12.9.2024 - 21:17
0

Mato-Mi

 

Ja mam rad v Prahe MHD
12.9.2024 - 21:19
0

amaskiea

 

to aj ja, ale od Covidu MHD nepoužívam (aj do Prahy zase jazdíme autom namiesto vlakom ), takže v Prahe týmto pešibusom zabijeme dve muchy, aj viacej vidíme/zažijeme, aj sa vyhneme tlačenici s ostatnými zástupcami vírusu homo sapiens
12.9.2024 - 21:37
0

radopKE

 

My zase v Prahe bez "Lítačky" ani na krok.😄
13.9.2024 - 8:11
0

amaskiea

 

Nie 25 km denne, ale 20-25 km denne, to aj vychádzkovým tempom 4 km/h máš za 6 hodín hotovo, čiže medzi 9 ráno a 22 večer ti stále zostáva 7 hodín na pauzy s nepovinnou kultúrou a povinným občerstvením - pre mňa pražská pohoda
12.9.2024 - 21:12
+1

strojar

 

Tak určitééé.
12.9.2024 - 21:49
+1

vanes je dukla

 

Nie každý sa dokáže orientovat v Prahe.
Môže on za to že sa v Prahe nachodí?
Ja mu to verím,ale nezávidím.
Na jeho mieste by som Prahu vynechal.
12.9.2024 - 21:19
0

amaskiea

 

Strahovský klášter - Malá Strana - Kampa - Náplavka - Vyšehrad - popred Nuselský most - zahrada Grebovka - naspäť cez Vinohrady - Žižkov - pamätník Žižku na Vítkove - a späť pod Strahovský klášter ani nemôžeš moc blúdiť, aby ti to ukázalo len 25 km... Najlepšie je po takomto celodennom záhule stúpať hore Nerudovkou
12.9.2024 - 21:26
0

vanes je dukla

 

V pohode 😀Ja radšej pôjdem hrebeňom Inovca z mojej rodnej viesky az do Hornej-Dolnej.
To je tiez tak na 8 hodín.
Ale naspäť idem autobusom s tromi prestupmi.
12.9.2024 - 21:34
+1

amaskiea

 

no šak, ale ja rád aj to, aj to, a v Hornej Dolnej nesnívam o pražskom pivečku a zase v Prahe nesnívam o hrebeňoch nad HornouDolnou
12.9.2024 - 21:40
0

strojar

 

????
12.9.2024 - 11:17
0

radopKE

 

Odkedy je pravda drzosťou???
12.9.2024 - 13:03
+2

BlackCrow

 

dva sú len kozy!
11.9.2024 - 19:55
+2

Raccoon

 

Este aj madare dva. Su.
11.9.2024 - 20:31
+1

Mato-Mi

 

A piva.
11.9.2024 - 20:42
+1

Profesor

 

Nitra ma väčšiu ... históriu 🙂 (ale ano)
12.9.2024 - 17:46
0

amaskiea

 

síce tu nikto ani náznakom nespochybňuje históriu Nitry, ale mňa by aj tak zaujímalo, že ako si to dokázal zmerať
12.9.2024 - 17:55
0

strojar

 

Ľahko.
12.9.2024 - 20:43
0

Mato-Mi

 

Historicka velkost sa meria podla roku vzniku?
13.9.2024 - 8:13
+4

Wana

 

To úplne nie ale je tam vysoký predpoklad značnej korelácie...
13.9.2024 - 8:26
0

amaskiea

 

tak to sa potom nikto nechytá na Wogastisburg, akurát sa doteraz nevie, kde presne táto naša obec s "najväčšou históriou" leží
13.9.2024 - 9:01
+3

LukasNR

 

Hej a preto sa drviva vacsina z nej v meste nepripomina. Lebo sa to tyka pfuj Uhorskych kralov.
12.9.2024 - 18:42
+2

strojar

 

História Nitry sa uhorských kráľov týka úplne okrajovo.
12.9.2024 - 20:45
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Athotis

 

a to ešte pockaj co sa chysta vo Zvolene
11.9.2024 - 17:34
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
lili ruza

 

Slovensko zorganizovalo MS2011 a MS2019 veľmi dobre, boli ziskové a bola všeobecná spokojnosť. Návštevnosťou patria MS2019 do TOP10. Veľká výhoda v BA prepojenie hlavnej haly s tréningovou a s hotelom. Všetko na jednom mieste. V KE sa aréna čiastočne rekonštruuje, zmenšuje sa ľadová plocha a v hre pre MS je aj navýšenie kapacity o cca 1700 miest. Takže by mohli byť dve haly s kapacitou 10 000.
11.9.2024 - 13:59
0

LukasNR

 

Vedelo sa dopredu že kapacita má byť taká a taká. Vedelo sa dopredu že budú také podmienky. V oboch prípadoch chce zase Slovák oje... systém lebo mu každý ubližuje a kladie polená pod nohy a pritom nám to tak ide. Predvádzať sa s nalešteným hovnom. To isté vo futbale. Bratislava mohla mať a mala mať väčšie štadióny. Bol nato priestor a boli nato financie. Tie sa dohladatelne stratili vo vreckách Širokého a Kmotríka a ešte sa im k tomu postavili súkromné srandy. Za vlády Fica a za 100% kontroly všetkých kroko, finančných tokov a plánov. Ak niekde plakať tak u Fica. Kde je toto vlastne len bezvýznamná epizóda v tom ako rozdrbal tento štát...
11.9.2024 - 14:41
+18

nerorome

 

Slovák systém o*bať nechce, podmienky IIHF hovoria o tom, že minimálna kapacita pre hlavnú halu je 10-tisíc a pre druhú 6-tisíc, odporúčané kapacity sú však 12-tisíc a 8-tisíc. To, že IIHF ako všetkým športovým federáciám ide v prvom rade o zisk a preto preferuje to "odporúčanie" je druhá vec...
11.9.2024 - 15:01
+4

strojar

 

Mýliš sa.
Bratislava nepotrebuje väčší ani futbalový, ani hokejový štadión.
Neužívajte by ich.
12.9.2024 - 11:20
0

strojar

 

Neuživila
12.9.2024 - 12:34
0

Zubo27

 

Odkiaľ máš info, že zvýšia kapacitu o 1700 miest?
11.9.2024 - 22:23
0

Profesor

 

odkiaľ máš informácie o možnosti navýšení kapacity steel areny ?
12.9.2024 - 17:49
0

topska

 

Toto nie je pravda, kosice nemaju sancu dosiahnut 10 000. Bez sance. Napriklad uz len pre tie auta co tam musia dat cez MS.
12.9.2024 - 18:26
+1

lili ruza

 

V prípade, že bude požiadavka, aby mali obe haly kapacitu aspoň 10-tisíc, Steel aréna je pripravená z technickej stránky toto kritérium splniť. Potrebovala by však zvýšiť kapacitu o 1700 miest.

„Myslím si, že by to bolo možné splniť. Boli by však nevyhnutné ďalšie investície do haly. S novou technológiou sme schopní chladiť plochu aj na rozmer 26 na 61 metrov. Každé zmenšenie ľadovej plochy umožňuje zvýšenie kapacity haly,“ vysvetľuje Schwarc.
13.9.2024 - 10:04
0

topska

 

Ja rozumiem, pri urcitych velkych zasahoch do steel areny by sa tych 10 000 dalo dosiahnut. Ale...Pozor aj na to ze su tam dalsie limitovane priestory napriklad pre sponzorov. A ten najmensi rozmer je rozmer NHL co bude pre MS problem. 9000 by slo.
13.9.2024 - 14:31
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
AVEMNE

 

Vdaka
11.9.2024 - 14:42
+1

HC Presov

 

Mne len pride divne preco je tam pani Büdi..sefka APHK..a nie Satan. Cesko reprezentuje prezident zvazu Hadamczik, madarov prezidentka zvazu Kolbenheyerova…
11.9.2024 - 14:47
+2

nerorome

 

Nepochopil si to. Budi tam bola za Maďarov,sprevádzala prezidentku maďarskej hokejovej federácie.
11.9.2024 - 14:54
+2

HC Presov

 

No keby to tam bolo napisane tak to urcite pochopim.
11.9.2024 - 15:08
+2

yoplaiter

 

Náš svaz už podle mého nechce spolupracovat se Šatanem, půlka si myslí, že nedokáže být konzistentní ve slibech ( eufemismus) a druhá půlka se rovnou domnívá, že je to až legrační trouba. Viz kauza EHT. Spálit se zkrátka podruhé nechtějí.
11.9.2024 - 16:10
+14

DraciaTlama

 

Môže byť.
11.9.2024 - 16:26
+2

roa

 

Čo môže byť, takýto príspevok je minimálne neslušný v diskusií a legrační trouby ma aj doma nemusí chodiť ku susedom, či tu sa už môže všetko?
11.9.2024 - 16:34
0

amaskiea

 

lenže on nerieši legrační trouby, ale prezidenta SZĽH, to si si asi nevšimol
11.9.2024 - 16:46
+3

roa

 

A teraz, keď sa nám znepáčil prezident SZĽH tak už dovolené všetko, už ho môžme urážať?
11.9.2024 - 17:03
0

DraciaTlama

 

Roa, samozrejme ze nie.
Nesuhlasim s Yoplim v tom ako ho nazval, ale v tej jeho myslienke, ze mu Cesi asi zratali KHL otocenie plus ostatne veci.
11.9.2024 - 17:06
+4

strojar

 

Skvelé. Konečne ho niekto trefne opísal:
LEGRAČNÍ TROUBA.
12.9.2024 - 11:22
+1

Standacik

 

nestotožňuješ sa s tichým zašivakom?
12.9.2024 - 18:07
+1

martin_aston

 

Tak už máme suverénnu politiku na všetky 4 svetové strany aj v hokeji. A vďaka nej miesto nás zorganizujú MS v hokeji Česi s Maďarmi.

Veľká hanba pre náš hokejový zväz.
11.9.2024 - 17:04
+1

Kurolišek

 

Miesto nás? To už akože bolo isté že to máme? Čo splietaš preboha. Kebyže to ohlási náš zväz tak prvý budeš škriekať prečo s Maďarskom.
11.9.2024 - 17:11
+1

martin_aston

 

Ty možno škriekaš. Ja nie.

Je veľká hanba, ak sa Česi dohodujú radšej s Maďarmi ako s nami. Svedčí to o tom, že aj v športe sa na nás začínajú ostatní pozerať cez prsty, rovnako ako vo veľkej politike. A to má nejaké dôvody (a nie, naozaj nie sú zlí tí všetci ostatní).

Radšej by som spoločný šampionát s Čechmi. Ale keby bol s Maďarmi, bolo by to tiež úplne v poriadku.
11.9.2024 - 20:56
+1

HokejBJ

 

💁‍♂️ale načo je dobre toto sa postavenie do takejto pozície preboha. Nie, nikto sa na nás nepozerá cez prsty, ide o to ze Maďari sami oslovili Cechov ci by s nimi nechceli podať kandidatúru o MS, Česi pobodnenemali záujem o MS 2029, resp nepripravovaki prihlášku. A podla teba Česi mali urobiť čo im povedať ze hm ta ponuka vyzerá zaujímavo ale nechcem aby sa na nás Slovaci urazili tak pockame ci náhodou si Šatan nerozmýšľa samostatnú kandidatúru. Ved prezident ich zväzu Hadamczik ci ako sa vola sa vyjadril cez MS ze on by si vedel predstaviť spoločne MS s nami, lenze očividne Šatan o to záujem nemá

Dneska som pozeral tlačovku Pellegriniho s rakuskym prezidentom a úprimne uplne bolo vidno ze ma totálne v riti co sa u nás deje, nikoho nezaujímajú vnutrostatne problémy iných štátov kým to není nejaký extrem alebo nezasahuje do suverenity iného štátu a to neznamená ze teraz obhajuje našu vládu ja som nikoho z koalície nevolil ani nebudem. Ide o to ze Šatan nechcem povedať co si nespočítal 2+2 a miesto samostatnej kandidatúry mal radšej podať s Maďarmi alebo Čechmi
11.9.2024 - 22:42
+2

martin_aston

 

"Suverénna politika na 4 svetové strany" je z podstaty veci politika zahraničná (inak súhlasím, že ostatní majú našu vnútornú politiku silno v paži, a zároveň som presvedčený, že tú si musíme vyriešiť najmä my sami).

Čo sa týka MS, stále si myslím to isté. Je jedno, či iniciátorom boli Maďari alebo Česi. Stále ostáva otázka, prečo nebol ako prvý oslovený ich priamy sused (teda v oboch prípadoch my), ale krajina bez spoločnej hranice. Keby oslovili napríklad Rakúsko, fair enough.
12.9.2024 - 15:41
0

Kurolišek

 

Slováci ať si delaj ligu s Maďarama a nám ať daj pokoj.... Slováci ať si delaj šampionát s Maďarama mi máme svoje. Tí istí Česi - fantastický zápas Pardubice-Fehervár skončil 7:0, Maďari sice nic neukázali ale za to fantasticky zranili naše 2 hráče. Kam se hrabou Slováci. Šampionát s Blavou nepotřebujem ale udeláme je s fantastickou Budapešti... kde případne semifinále a finále oslavíme potupu Slováku. Česi už nevedia kde majú chvost a kde hlavu ale jedno vedia isto - čo urobí Slovák je katastrofa a na smiech. Síce si zvolia zas SK štbáka Babiša a do snemovne komunistov ale to sa vôbec predsa nedá zrovnávať. Nakoniec aj ten Orbán im bude dobrý. Komedianti. Ak toto prejde tak som zvedavý, ktoré 2 mestá potom budú robiť MS v ČR. Tipujem Praha a Pardubice. Brno už MS nedostane a počká si zas na Maďarsko. Za mňa netreba nič meniť... ak chce IIHF hokej v Maďarsku ktoré áčko hrá len preto že tam 2 tímy niesu a momentálne hrajú prales - ok. Prečo proti tomu namietať - ja len dúfam že nikoho u nás nenapadne podobná blbosť. Rakúsko je max čo som ochotný pochopiť ale radšej samostatne nech je to náš hokejový sviatok. A nestavať žiadne haly kvôli MS. Ak to nestačí tak si pôjdeme zaskákať do Pešti - nech tu srandu zaplatia.
11.9.2024 - 17:07
+7

Endstand

 

Je to jasne že my sme skornuroven Maďarsko ako Česko? Nemyslím oen výsledky ale aj infraštruktúra, štadióny…
11.9.2024 - 17:21
0

Kurolišek

 

Nie nie sme. A to že napíšeš 2x to isté infraštruktúra a štadión ti neurobí MS. Popularita - nulová, História - nulová, 3x po sebe byť v áčku čo je podmienka - nesplnená a nikdy nebude hoci nehrá Rusko a Bielorusko. Navyše Maďari sú hlasná trúba Ruska momentálne, divil by som sa ak by im to IIHF priklepla. A kebyže to ohlási Šatan tak ho zožereme za živa. Brno nemá štadión - preto o ňom Šatan neuvažuje a preto mu to Hadamczik rád vrátil. Ale za mňa totálny krok vedľa od ČR. A nech mi nikto netvrdí že iná top krajina by hrala druhé husle v spoločných MS.
11.9.2024 - 17:27
+5

HokejBJ

 

Veľmi dobre si to napisal a si Cechov vyzliekol do naha. Uz by mohli tu niektorí z toho bratrickovania vytriezvet
11.9.2024 - 23:29
+1

Endstand

 

Infraštruktúra: hotely, reštaurácie, cesty, MHD... Budapešť s Bratislavou sa nedá porovnávať. To je úplné iná kategória mesta. (nehovorím, že v Bratislave sa žije zle, mne sa tu žije dobre a som spokojný). Štadión v Budapešti bude nový väčší. Slováci vykúpia aj ten štadión v Budapešti. Česi svoju skupinu v Brne. Takže, ku nulovej histórií asi toľko. .. že ak to na seba zarobí, čo kľudne môže tak IIHF bude nejaká história šuma fuk. Plus za mňa je lepšie ak sa aj takéto menej hokejové krajiny dostanú ku MS. Treba to spopularizovať. Mádari sú hlasná trúba RuZka a my sme hneď za nimi.

DObre ak to rozdelim nejaké kategórie.. tak CZ je v prvej skupine. My sme v druhej s Nemcami, Švajčiarmi, Lotyšmi a Maďari sú niekde s ostatnými krajinami. Len to SUI, majú tie štadióny lepšie. A ten hlavný bude mať ja Maďarsko u úroveň lepší.
12.9.2024 - 10:48
+1

amaskiea

 

A vôbec, aká história sa to tu vlastne spomína furt. To že sme s generáciou, čo nám vychovali ešte bolševici, dokázali získať jednu komplet kolekciu medailí, lebo s nimi sa už naozaj menej nedalo, hoci sme sa o to snažili na všetkých frontoch? A potom ešte jedno nečakané striebro a jeden OH-bronz - obe de facto úplne proti nášmu tradičnému zámeru dobyť svet "okulahodiacim" hokejom?... Už kurva raz dospejme aspoň natoľko, aby sme sa dokázali pozrieť sami na seba bez tých detských ružových okuliarov.
12.9.2024 - 11:10
+5

strojar

 

Keby tie ružové okuliare boli detské, to by ešte nevadilo. To k deťom patrí.
Oveľa horšie je ak ružové okuliare nosia dospelí.
12.9.2024 - 12:36
+1

HokejBJ

 

Mame peknú hokejovú históriu, áno tie medaile co si ty spomenul, tak isto za Československa aj keď sme objektívne ťahali konkrétne v hokeji za kratší koniec sa objavilo aj medzi Slovákmi hokejisti ktorí patrili v tej dobe k najlepším na svete, mame hokejistov v sieni slávy NHL, a ďalších ktorí sa síce do siene slávy nedostali ale zanechali stopu v NHL. Akoze v tvojej popletenej hlave kludne nemajme históriu a porovnaj nás s hoc kým, ale každý zdravo rozmýšľajúci človek to vidí ďalšia debata je ze sme mmohli/mali dosiahnuť o dosť viacej toho
12.9.2024 - 13:05
+1

HokejBJ

 

Ja neviem, vsak dobre ja súhlasím s par vecami co si napísal, ale nechápem prečo si proste musíš brat do huby históriu slovenského hokeja a znevazovat ho a vybijat si nejakú osobnú frustráciu. Sak jasne ja chápem ze z histórie sa treba pozucit a pozerať sa na neúspechy a robiť veci tak aby sa neopakovali ja tomu všetkému rozumiem ale nebudem si tu teraz brat do huby našu hokejovú históriu na ktorú mame byt hrdý
12.9.2024 - 13:15
0

amaskiea

 

jaj, vidíš, zabudol som, a ešte aj cez tie ružové okuliare akí sme na seba straaaašne precitlivelí...
Máme byť hrdí? Povinne a bez rozmýšľania, aby náhodou..., však? Ako zvyčajne, nič si nepochopil, miestami sa teraz hádaš len sám so sebou a veľmi by si sa divil, keby si vedel, na čo všetko ja som hrdý, aj napriek takým premotivovaným sebavychvaľovačom ako si ty, ktorí ma oberáte o veškerý optimizmus ohľadne vlastného národa. To je vlastne v princípe to isté ako aj v hokeji - 30-ročná história sebaoslavných kecov a mokrých snov.
12.9.2024 - 13:39
+3

HokejBJ

 

aj som čakal takú reakciu, že sabaklami a podobne dristy, hlavne ze som napisal ze sa treba poučovať z histórie a ze sme toho malo dosiahli, vidíš ty už máš nejakú predstavu jaky ja mam nazor a miesto toho aby si pozornejšie prečítal o čom píšem tak hneď útok na mna a jak ja vlastne len sebaklam a ružové okuliare
12.9.2024 - 14:04
0

amaskiea

 

to je presne to, v čom sa hádaš sám so sebou, takže asi si nečítal dosť pozorne
12.9.2024 - 14:14
0

topska

 

Citat diskusiu medzi tebou a HokejBJ tak to by sa mohlo preberat na urcitych predmetoch na akademickej pode

Chlape my sa musime raz stretnut a pokecat ale to asi bude na dlho
12.9.2024 - 14:26
0

HokejBJ

 

no ale ja šofér nebudem
12.9.2024 - 18:22
0

amaskiea

 

tak potom nič, no
12.9.2024 - 18:28
0

Pharaoh111

 

sai pochopil...
12.9.2024 - 18:29
+1

topska

 

nevadi
12.9.2024 - 19:30
+1

sspp

 

Češi čo ine odnich čakať a este si prečitajte ako plaču ze Ukraina mala v Prahe domace prostredie😀😀😀
11.9.2024 - 18:58
+2

AVEMNE

 

pršalo nemohli dojsť...to jak v Poprade ked je drahô
11.9.2024 - 21:19
+3

Zkubydu

 

Nebojte sa Pelle to vyhada: slubi im v maji winterClasik u Kmotrika na tehelku.... Ked mohol kadeco naslubovat....
11.9.2024 - 19:57
0

AndrejTN

 

Jeden z najkrajších ziskov titulu MS za dlhé roky - Češi 2024 -.
11.9.2024 - 20:51
+1

Kurolišek

 

Česi nie Češi.
11.9.2024 - 21:07
+1

Tip-Top

 

Počul som, ze Satan vraj chce dat SK klubom hlasovať o tom kde maju byť MS 2029, ze ak zahlasuju 2 kluby zo 100 ze chcu MS 2029 na Slovensku, a dalsich 98 nebude hlasovať, tak IIHF to bude podľa informácií ktore mam rešpektovať a dá to Slovenku 🇸🇰🇸🇰🇸🇰. Klobúk dole Miro
11.9.2024 - 23:31
+12

Tip-Top

 

*Slovensku
11.9.2024 - 23:32
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Bielomokry

 

Keď česi s maďarmi, my to dajme s chorvatmi
12.9.2024 - 6:57
+1

amaskiea

 

a ešte navrch aj brizolit
12.9.2024 - 7:11
+1

strojar

 

Žiadny brizolit.
Kachličky.
12.9.2024 - 11:24
+1

amaskiea

 

nebojte, Gúd Ajdýja, po novom Chorošaja Iďéja to dá ...akouždi
12.9.2024 - 7:09
+2

MackoPu

 

Nejako ma to vobec nevzrusuje. SNS mozno pride o zabavku pri stavbe stadiona a pocit dolezitosti. A vsetci si budu moct uzit suverennu politiku na 4 svetove strany.
12.9.2024 - 7:11
+7

BlackCrow

 

Mohli by sme kandidovať s Bieloruskom. Myslím že tam by bola silnejšia podpora. Od Ruska, Číny, Turecka, Iránu a tak..
12.9.2024 - 8:32
+6

Corgi77

 

Zas tu riešite konšpirácie ako sa všetci spikli proti Slovensku.

A pritom prvá voľba Maďarska bola Slovensko, len Šatan a spol to zdvorilo odmietli, ďalej to ponúkli Čechom a ti sa potešili.
Takže zase Šatanové ego to domrvilo ako vždy.
12.9.2024 - 8:57
+3

Kurolišek

 

Šatanové ego to domrvilo... Maďarov? Načo by sme preboha robili MS s Maďarskom? To už radšej žiadne. Kebyže toto urobíme tak nás práve tí istí Česi vysmejú že sme Orbánovske prasce a Proruské ho..á. Zrazu je toto pre teba dobrý nápad - robiť MS s Orbánom?
12.9.2024 - 9:38
+4

Cvikelka

 

A Česi môžu? Všetci robia všetko ako im pasuje. Aj keď ké niečo lacnejšie od rusov tak to kúpia. Ale ukazuje sa ne druhých. Normálna bežná vec.
12.9.2024 - 10:10
0

fabbeN

 

To je také Slovenské, pozerať sa na seba skrz oči iných a robiť podľa toho, čo by asi urobil sused.
12.9.2024 - 11:53
0

Cvikelka

 

Stačí postaviť zimák čo má ale 12-14000 kapacitu a máme MS!

Lenže tu bude stáť toľko ako iné 3 štadióny čo majú kapacitu 20000.

Príklad máme bánoveckú cestu.
Nespravia ju za 5 rokov.
12.9.2024 - 9:21
+2

Dracik_18

 

to ešte stále robia ?
12.9.2024 - 10:01
0

Cvikelka

 

Robia? Veď tam nikto není.
Ešte nevedia kto bude stavať most, vlastne dva. Cez Váh a anál.
Jak u demontov to tu je.
12.9.2024 - 10:07
+2

evgeni71

 

keby len stavať, ale kto ho zbura
12.9.2024 - 10:24
0

Cvikelka

 

Ten čo nedostavanú nemocnicu v BA.
Len ak im to padne do kanála, môžu zabiť sumca. Potom príde pár ochranárov a je koniec. Žiaden most nebude 🤣😂
12.9.2024 - 10:45
+2

Dracik_18

 

12.9.2024 - 10:28
0

ElwisNR

 

Dnes hrá v CHL Fehérvár AV19 - Färjestad a zajtra Unia Oświęcim - Red Bull Salzburg to len pre ilustráciu akú pozíciu má náš hokej a ako je to v okolitých krajinách.
12.9.2024 - 19:30
+1

Kurolišek

 

A čo tam uhrali? Ty pozícia. KHL sa hrala aj v Záhrebe ale to z nich neurobilo "pozíciu". Dnes zostaviš tím z Kanaďanov aj v Saudskej Arábii.
12.9.2024 - 23:35
+2

ElwisNR

 

Ide o to že sa tu hráme na hokejovú krajinu my nedokážeme postaviť mužstvo do CHL a ani urobiť dobrý výsledok väčšinou iba hanbu a krajiny ktoré sú hokejovo za nami majú mužstvá v CHL lepšiu infraštruktúru a podmienky.Na internete je rozhovor o tom aké podmienky mal napríklad Roman Rác v Poľsku takže si myslím že máme čo zlepšovať a usporiadanie MS 2029 by bolo veľké prekvapenie ak by to vyšlo.
13.9.2024 - 7:16
0

Kurolišek

 

Dokážeme... ale nechceme. A o tom to je. Nieje to tak dávno čo náš klub požadoval od zväzu peniaze za to, že "musí" hrať CHL. To sa potom nedivme, že keď takto k tomu pristupujeme že sa o to pobijú síce slabší ale o to viac motivovaný. Infraštruktúra je ďalšia vec ale na druhú stranu Slovan a Košice sa tam rozhodne nemali začo hanbiť v tomto smere. Problém je inde, samotná súťaž finančne tápe. Kluby ju často hrajú pre prestíž a peniaze moc neriešia. Návštevnosť je tam nižšia ako v lige. Do toho prídu možné zranenia. Proste má to svoje problémy. No a naše kluby všetko toto zvažujú - pôjdeme tam nalosujú nám Fínov, ŠVédov a Švajčiarov. Pocestujeme si, dostaneme na bendžo a pri troch šťastia uhráme nejaké body. Divákov príde polovica. V Košiciach bolo napríklad len 2 tisícky na 2 zápasy. Poviem rovno nedivím sa. Vidia že o to jednoducho nemáme záujem a robíme tej súťaži horšie meno a podporujeme namiesto rastu skôr jej úpadok. To v Osvienčime Nemcov privítajú nadpisom o Auschwitze ale je tam plno! Kluby týmto zápasom dajú top prioritu (ako sa na Ligu majstrov patrí) a hoci prehrajú fanúšik nemá pocit že prišiel na Vyšehradský pohár (kde Nitra zarobila viac ako v LM mimochodom). MS 2029 je favorit Británia. Jediný majster sveta kde už dlho neboli MS. Ich veľký problém je že nevedia udržať repre v áčku. To má aj Maďarsko. Ináč už dávno stiahneme chvost. Takto je práve pochybnosť či nebudú musieť na úkor nich niekoho nechať spadnúť a to je práve to čomu sa chce IIHF vyhnúť.
13.9.2024 - 8:39
+1

Wana

 

CHL je o tom ako k tomu kto pristúpi... Slovan mal celú CHL v péčku a bral ju ako prípravu. KE mali podľa mňa minulý rok smolu na žreb + možno zle nastavili propagáciu ked im prišlo tak málo ľudí nakoľko káder mali pripravený dobre a po tejto stránke sa im nedalo nič vyčítať. Ked CHL hrala Nitra býval slušne naplnený zimák a aj výjazdy sa robili ako napr legendárny výjadz do Plzne, ale aj odlahlejších destinácií ako napr Stavanger. Ked na to klub prdí a berie to prípravu tak návštevu ani výsledky očakávať nemôže...
13.9.2024 - 9:42
+3

Kurolišek

 

Nitra skutočne pojala LM ako sa patrí a ich výhre v Plzni ocenili aj domáci že taký výjazd prišiel. O to väčšia škoda že to potom skončila takým debaklom s ďalším súperom. Takto nejak kebyže sa prezentujú všetky naše tímy tak všetci vrátane nás to vnímame úplne inak.
13.9.2024 - 19:21
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

SVK

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
TímZSkóreB
1.Spiš. N. V1038:2623
2.Slovan1037:2922
3.Košice1036:2121
4.B. Bystrica1036:2421
5.Michalovce1037:2621
6.Nitra1142:3420
7.Poprad1033:3114
8.Žilina1131:3314
9.Zvolen1030:3411
10.Trenčín1026:446
11.N. Zámky1018:456
12.L. Mikuláš1022:394
TÍMZVVPPPPGB
1.Dubnica9700230:1921
2.Prešov9610234:2020
3.Levice8511128:1618
4.Humenné9510334:2517
5.Žiar n. Hronom8501231:1916
6.P. Bystrica8411229:2315
7.Skalica8321225:1914
8.Bratislava9221421:2611
9.Topoľčany8210528:338
10.Detva8201516:297
11.Trnava8103413:276
12.Trebišov9011719:363
SR 185100412:283
Aktualizované: 11.10.2024 22:37
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200012:06
2HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín2110010:45
3HC Košice HC Košice210108:64
4MHA Martin MHA Martin210105:54
5VLCI Žilina VLCI Žilina2100110:73
6HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad201104:43
6HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava201104:43
8BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica210017:103
9MHKM Skalica MHKM Skalica201015:52
10MMHK Nitra MMHK Nitra201016:82
11HKM Zvolen HKM Zvolen200114:101
12HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200020:120
13JOJ ŠPORT Slovensko 18 JOJ ŠPORT Slovensko 18000000:00
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
Celkové - Základná časť EXD (Základná časť)
TímZVVpPpPSkóreB
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200018:16
2BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica220006:06
3HC Košice HC Košice220006:26
4HKM Zvolen HKM Zvolen2110012:55
5Draci Liptovský Mikuláš Draci Liptovský Mikuláš2100113:63
6MMHK Nitra MMHK Nitra210018:63
7HK Spišská Nová Ves HK Spišská Nová Ves2100110:93
8MHA Martin MHA Martin210014:43
8MHKM Skalica MHKM Skalica210014:43
10HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava210019:103
11HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad210016:83
12HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín210016:133
13VLCI Žilina VLCI Žilina200115:121
14HOBA Bratislava HOBA Bratislava200022:60
15MŠK Púchov MŠK Púchov200020:60
16HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200021:180
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
TÍMZVVPPPPGB
1.Dubnica9700230:1921
2.Prešov9610234:2020
3.Levice8511128:1618
4.Humenné9510334:2517
5.Žiar n. Hronom8501231:1916
6.P. Bystrica8411229:2315
7.Skalica8321225:1914
8.Bratislava9221421:2611
9.Topoľčany8210528:338
10.Detva8201516:297
11.Trnava8103413:276
12.Trebišov9011719:363
SR 185100412:283
Aktualizované: 11.10.2024 22:37
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
a

Bleskovky

Kane prekonal Modana v asistenciách a je druhý medzi Američanmi

Hokejový útočník Patrick Kane sa osamostatnil na druhom mieste v počte asistencií Američanov v histórii NHL. V nočnom zápase Detroitu Red Wings na ľade New Yorku Rangers prihral na jediný gól hostí, ktorí prehrali 1:4, čím dosiahol svoju 814. gólovú prihrávku v základnej časti. Prekonal výkon Mikea Modana a pred sebou má už iba obrancu Phila Housleyho, ktorý má na svojom konte 894 asistencií. včera o 10:42 - TASR


Brno zdolalo Mladú Boleslav 4:2, Kollár a Skalický mali po asistencii

Hokejisti Komety Brno vyhrali v pondelkovom zápase 11. kola najvyššej českej súťaže nad Mladou Boleslavou 4:2. Za domácich si pripísal asistenciu slovenský útočník Andrej Kollár, jeho krajan Pavol Skalický sa zas podieľal na druhom góle hostí. 14.10.2024 21:09 - TASR


Hráčmi týždňa sa stali Guenther, Hellebuyck a Eichel

Hráčmi úvodného týždňa nového ročníka zámorskej hokejovej NHL sa stali útočník Utahu Dylan Guenther, brankár Connor Hellebuyck z Winnipegu a center Jack Eichel z Vegas. Informoval o tom oficiálny web súťaže. 14.10.2024 20:10 - TASR


Tkachuk bude chýbať Floride Panthers týždeň pre chorobu

Americký hokejista Matthew Tkachuk bude chýbať Floride Panthers v NHL približne týždeň pre chorobu. Obhajcovia Stanleyho pohára uviedli, že za dátum návratu 26-ročného útočníka považujú 22. október. 14.10.2024 18:03 - TASR


Chromiak pomohol gólom a asistenciou k výhre Ontaria nad San Jose

Slovenský hokejista Martin Chromiak pomohol dvoma bodmi k výhre Ontaria Reign v nočnom zápase zámorskej súťaže AHL nad San Jose Barracuda 4:3. Dvadsaťdvaročný krídelník zaznamenal gól a asistenciu a pripísal si prvé kanadské body v novej sezóne. 14.10.2024 07:11 - TASR


Celebrini utrpel zranenie v dolnej časti tela, posudzovať ho budú týždenne

Kanadský hokejista Macklin Celebrini zo San Jose Sharks v NHL utrpel zranenie v dolnej časti tela. Zatiaľ nie je jasné, kedy sa vráti. Jeho zdravotný stav sa bude posudzovať na týždennej báze. Tohtoročná draftová jednotka sa zranila vo svojom debute v piatkovom zápase proti St. Louis Blues (4:5 po predĺžení). V stretnutí zaznamenal dva body za gól a asistenciu. 13.10.2024 12:43 - TASR


Barkov má zranenie v dolnej časti tela, Floride nepomôže 2 až 3 týždne

Fínskeho hokejistu Aleksandra Barkova z Floridy Panthers v NHL vyradilo z hry zranenie v dolnej časti tela na približne 2-3 týždne. Dvadsaťdeväťročný center nedohral piatkový zápas s Ottawou Senators po tom, čo v súboji o puk s Timom Stutzlom narazil do mantinelu. 13.10.2024 11:27 - TASR


Hrivík s Cehlárikom prispeli gólom a asistenciou k výhre Leksandu

Slovenskí hokejisti Marek Hrivík a Peter Cehlárik prispeli k víťazstvu Leksandu nad Växjö 4:2 v sobotnom zápase švédskej ligy. Cehlárik zaznamenal 2. asistenciu pri vyrovnávajúcom góle Patrika Zackrissona a Hrivík spečatil triumf hostí, keď sa v závere zápasu presadil do prázdnej bránky. Leksand si pripísal len tretie víťazstvo v deviatich kolách novej sezóny a v tabuľke štrnástich tímov mu patrí 11. priečka. 12.10.2024 20:18 - TASR


Mešár pomohol gólom a asistenciou k víťazstvu Lavalu v Providence 5:3

Slovenský hokejista Filip Mešár z tímu Laval Rocket zažiaril v prvom zápase novej sezóny AHL. Na ľade tímu Providence Bruins si v noci na sobotu pripísal gól a dve asistencie a pomohol tak k triumfu 5:2. 12.10.2024 12:10 - TASR


Úvodný domáci zápas Tampy preložili pre následky hurikánu Milton

Hokejisti Tampy Bay Lightning so slovenským obrancom Erikom Černákom si na domáci debut v novej sezóne NHL ešte chvíľu počkajú. Zápas, ktorý mali odohrať v noci na nedeľu proti Caroline Hurricanes, museli odložiť pre následky hurikánu. 11.10.2024 08:21 - TASR


Viac správ v archíve...

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

16. 10. 2024
Michalovce - Slovan o 17:30
18. 10. 2024
Spiš. N. V - Michalovce o 17:30
Košice - Slovan o 17:30
Poprad - N. Zámky o 18:00
Zvolen - Žilina o 18:00
L. Mikuláš - Trenčín o 18:00

Odohrané zápasy

15. 10. 2024
ŽilinaNitra
3:4REPORT
13. 10. 2024
SlovanSpiš. N. V
2:1REPORT
TrenčínZvolen
3:4REPORT
ŽilinaPoprad
4:3REPORT
B. BystricaL. Mikuláš
5:2REPORT
N. ZámkyKošice
0:6REPORT

Najviac bodov

Zack AndrusiakSNV17 bodov
2.Pollock B.KOS16
3.Cotton A.NIT15
4.Calof A.POP13
5.Wedman M.BBY12

Najlepší strelec

Zack AndrusiakSNV11 gólov
2.Cracknell A.POP10
3.Pollock B.KOS9
4.Boucher M.BBY8
5.Olson K.ZVO8

Najlepší brankár

Dominik RiečickýKOS97.01 perc
2.Rabčan E.BBY94.78 %
3.Aittokallio S.NIT92.93 %
4.Šutov A.SBA92.31 %
5.Mitens M.SNV92.1 %