Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka odkazujúca na dražby na HP Ikonka najnovšie v diskusii
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Slováci podľahli Čechom 0:4

zdroj: TASR
24.4.2025 19:51 TASR

Slovenskí hokejoví reprezentanti neuspeli vo svojom piatom prípravnom zápase pred MS. Vo štvrtkovom stretnutí podľahli v Ostrave - Porube domácim Čechom 0:4 a zaznamenali štvrtú prehru v príprave.


Česi viedli od záveru prvej tretiny zásluhou Michaela Špačeka. Úradujúci majstri sveta v druhej časti dominovali a v presilovej hre zvýšil na 2:0 Filip Chlapík. Tretí gól domácich dal v ďalšej početnej výhode Matěj Stránský a výsledok spečatil v závere Daniel Voženílek.

Slováci nastúpia v druhom prípravnom dueli proti Čechom v piatok opäť v Porube (16.30 h). V závere prípravy absolvujú ešte dve stretnutia proti Francúzsku. Proti tomuto súperovi ich čaká konfrontácia v piatok (2. mája) a v sobotu (3. mája) vo Zvolene. Po poslednom prípravnom zápase oznámi realizačný tím záverečnú nomináciu na MS vo švédskom Štokholme a dánskom Herningu.

prípravný zápas pred MS 2025:

Česko - SLOVENSKO 4:0 (1:0, 1:0, 2:0)
Góly:
19. Špaček (Kousal), 29. Chlapík, 51. Stránský, 58. Voženílek (Chlapík, Kundrátek). Rozhodcovia: Pražák, Zeliska - Dědek, Hnát, vylúčení: 3:5 na 2 min, presilovky: 2:0, oslabenia: 0:0, 3398 divákov.

Česko: Kořenář – Adámek, Krejčík, Košťálek, Kempný, Kundrátek, Ticháček, Kučeřík, Pyrochta – Stránský, Černoch, Beránek – Kousal, Špaček, Zadina – Chlapík, M. Kovařčík, Voženílek – Kurovský, Klíma, Lenc

SLOVENSKO: Húska – Mudrák, Ivan, Grman, Koch, Romaňák, Žiak, Beňo, Golian – Čajkovič, Roman, Kašlík – Faško-Rudáš, Sukeľ, Kudrna – Takáč, Hrehorčák, Nemec – Kukuča, Minárik, Hecl

Slováci zahrozili v 4. minúte Mudrákom, no jeho strelu Kořenář bez problémov zneškodnil. Na druhej strane zakončil Kousal a krátko na to mohol poslať domácich do vedenia Chlapík, Húska podržal tím. Zverenci Orzságha forčekovali, čo robilo Čechom problémy. V polovici tretiny mali šance Kukuča a Pyrochta. Úradujúci majstri sveta dostali presilovú hru, brankár hostí však držal nerozhodný stav. Česi udreli 88 sekúnd pred koncom prvej časti, keď sa dostali do prečíslenia a Kousal našiel Špačeka, ktorý bekhendom prekonal Húsku.

Na začiatku druhej tretiny slovenskí hokejisti nevyužili presilovku. Hneď po nej sa dostal do samostatného úniku Zadina, Húska však zneškodnil veľkú šancu. Česi začali dominovať, rýchlo otáčali hru a súper mal problém dostať sa z vlastného pásma. V 26. minúte domáci zabudli na Faška-Rudáša, ktorý išiel sám na Kořenářa, trafil však hornú konštrukciu bránky. V polovici duelu zvýšil v početnej výhode na 2:0 Chlapík, keď potrestal nedôsledné vyhodenie Kudrnu. Česi mohli pridať aj ďalšie góly, ale vo finálnej fáze im chýbala presnosť.

Tretie dejstvo odštartoval veľkou šancou Kovařčík, vyznamenal sa však Húska. Slováci sa pripomenuli v ofenzíve v 46. minúte, Hrehorčákovu strelu tečoval Kudrna, Kořenář situáciu zvládol. Česi hrali naďalej ofenzívne a v početnej výhode pridali tretí gól. Stránský prešiel s pukom cez celé klzisko a jeho strela prešla slovenskému brankárovi do siete. V 55. minúte zamestnal Kořenářa obranca Mudrák, no opäť bezúspešne. Krátko na to získal puk Sukeľ, sám pred bránkou bol Faško-Rudáš, nedostal však presnú prihrávku. Domáci naopak predviedli presnú kombináciu a Voženílek trafil pomedzi betóny Húsku. V závere zostal po tvrdom zákroku ležať na ľade Romaňák a opustil ho za pomoci lekára.

hlasy po stretnutí /zdroj: TV JOJ/:
Vladimír Országh, tréner SR: „Prvá tretina bola z našej strany dobrá, škoda gólu. V druhej tretine boli Česi agresívnejší, rýchlo otáčali hru. My sme začali prehrávať súboje, nevedeli sme sa dostať z tretiny. Súper bol dve tretiny lepší, zaslúžene vyhral. Berieme do úvahy, že viacerí hráči dlhšie nehrali, ich výkony si rozoberieme. Brankár Húska bol najlepší hráč zápasu, dlho nás držal nad vodou. Zajtra bude určite hrať Lantoši.“
Andrej Kudrna, útočník SR: „Ťažký zápas, zaostávali sme asi vo všetkých činnostiach. Musíme zregenerovať a na zajtrajší zápas sa pripraviť lepšie. Česi sú aktívni, vedia napádať, musíme hrať častejšie s pukom a vytvoriť si viac šancí.“

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Reprezentácia


Marchand63

 

Necakane, nevidane.
24.4.2025 - 19:58
+5

Demon

 

Nechcem byt poslom zlych sprav, ale mam tak trochu pocit, ze tento rok to pre nas bude mez medaily.
24.4.2025 - 20:01
+19

HeLiXo

 

ja som myslel, že budeš hovoriť o zostúpení a ono je reč o medailách tak ten pocit nás sem má asi viacero haha
24.4.2025 - 20:10
+1

topska

 

Nechce sa tu asi diskusne zapliect s jednym diskuterom
24.4.2025 - 20:15
+2

squad

 

…: Tento rok to aspon konecne bude bez zbytocnej dramy a povestnych kalkulaciek 😀
24.4.2025 - 20:38
+5

Demon

 

Dufajme...
24.4.2025 - 21:09
0

FeroMotyka

 

Možno keď poprosíte USA a Kanadu aby prišli v Špengler zostavách ako na ZOH tak by šanca nejaká bola.
24.4.2025 - 23:19
+1

Pukky

 

Dobrý výsledok. Zajtra bude horšie.
24.4.2025 - 20:03
+1

Yuro81

 

Vyzerá to tak. Ak takto odovzdaný výkon zopakujú aj zajtra bude to v prvej tretine vybavené.
24.4.2025 - 21:05
+1

Vojto83

 

Dobre. Kvalitu mame proste takú ako máme. S tým sa treba zmieriť. Ale ten prístup bol otrasný. Ako keby ich niekto nútil tam byť. Taky odovzdaný výkon bez emócií som od našej repre už dávno nevidel. Tam nebol ani náznak toho, že chcú hrať niečo, čo sa aspoň podobá hokeju 2 týždne pred MS.
24.4.2025 - 20:10
+5

Urpiner16

 

To bude tým preceňovaným Országhom.Kľudne si to mohol opäť napísať.
24.4.2025 - 20:14
+7

Vojto83

 

Nie nie... Prehrali len hráči. Orszagh je mimo toho všetkého. On vlastne ani nie je členom repre. To všetko trenčianska klika. Dobre som to napísal? Spokojný?😁 Takto si to chcel?😄
24.4.2025 - 20:17
+6

Urpiner16

 

Ja som oheň nerozdúchal ako prvý.Stačí takto?
24.4.2025 - 20:19
+1

Vojto83

 

Sorry aký oheň? Rozumiem, že si z Banskej, ale ja som to nenapísal preto, že Orszagh je Bystrican. Napísal som svoj názor. A to, že podľa mňa nie je až taký kvalitný trener, akého mnohí v ňom vidia. Tak sorry že som sa vyjadril ohľadom niekoho, kto je z Banskej... A inak... Pardavy je od nás z TN. Aj Fruhauf bol u nás super obranca. Ale tiež si o nich myslím to, čo o Orszaghovi. Je to len môj názor. Smiem ho ešte mat? Ci? Je úplne jedno odkiaľ sú títo páni.Myslim, že na Slovensku momentálne nie je nikto, kto by mohol prebrať repre. Za mňa by to mal byť zase niekto zo zahraničia.
24.4.2025 - 20:25
+4

Urpiner16

 

Keď som na začiatku hovoril že Craig si mal vybrať asistenta zo zámoria a nie aby to mali týto naši nímandi viacerí pixovali že sa naučia a časom to preberú.A čo sa naučili?Mediálnemu mentorstvu?Je to chyba GM ako aj to že sa mu to všetko vymyká z rúk.
24.4.2025 - 20:43
+14

Marchand63

 

GM ma uz viac funkcii a nominacii ako Kim Chong Un.
24.4.2025 - 20:47
+14

Vojto83

 

Vidíš. Tak sme sa nakoniec uplne zhodli. Presne to mam na mysli. My skratka nemame trenerov. A myslieť si, ze sa niekto, kto na to nema, pri Craigovi vypracuje na úroveň trenera repre, to bola úplná blbosť. Teraz na celý ten systém doplácame. A je jedno odkiaľ sú tí asistenti. My nemáme kvalitu. Nemáme tqm osobnosť.
24.4.2025 - 20:47
+3

Tino

 

Vyber: A selekcia ludi, ktori sa mali pri Cragovi zviest zly a nic sme s tym nerobili aj ked sme vedeli,ze je vyber zly.Obklopili sme Craiga vatou a ked ten skoncil musime to lepit niekym, kto v systeme nebol, aby sme potvrdili,ze sme x rokov zivili vatu.Praca s kadromje podobny problem,robili sme ovela menej ako sme mohli a mali.
24.4.2025 - 20:53
+4

amaskiea

 

toto neviem pochopiť, prvé 2-3 roky Craiga to vyzeralo, že v omladzovaní u nás nastala naozaj revolúcia, ale potom to celé zaspalo a to aj napriek tomu, že herný prejav sa zároveň s omladením radikálne zmenil k lepšiemu a začali sa dostavovať aj výsledky, pochopíš to?
24.4.2025 - 20:59
+14

Vojto83

 

Toto treba vyzltit. Do bodky súhlasím. Keď Craig prebral repre, bola to paráda. Radosť pozerať. Hlavne ta rychlost. Až človek neveril, že tak hrame my. Na to sme neboli zvyknutí. Ale vrátili sme sa nepochopiteľne zase naspäť. Ani neviem, kde sa to zlomilo. Ale sme tam, kde sme boli pred Craigom.
24.4.2025 - 21:05
+4

Tino

 

Kamos: Podnika v gastre, dari sa mu pretoze obecny problem SVK je ,ze su nekonzistentni, zacnu fajn, kopec predsavzati a planov ,ale nastavenu latku nie su schopni ani udrzat, nie este zvysovat.Povedal by som,ze podobne to bude v hokeji a nie len tam.
24.4.2025 - 21:25
+3

Tino

 

Vysrali : Sa na to z roznych dovodov, ktore je zbytocne riesit, proste to nerobili tak ako bolo ziaduce , podla mna nevyhnutne, pretoze to ze ideme do problemov sa dalo previdat.Nekonali ked bolo zrejme ,ze okolo Craiga je neschopna vata , ze nerobili ani to ostatne je tak nejak logicke.
24.4.2025 - 21:06
+3

amaskiea

 

Pre mňa najlepšiu hernú fazónu predviedli na domácich MS 2019, aj keď výsledky mali lepšie inokedy (vrátane ZOH 2022), ale celkový herný prejav tímu u mňa najkompaktnejší, najhokejovejší a teda najnádejnejší... v 2019om. Odvtedy to nejako postupne z roka na rok stále na viac a viac miestach začalo "zatekať". Herne, aj veci okolo, mne sa zdalo, že najprv hráči ako keby herne stratili počiatočný rešpekt a zase sa vrátili k svojim "tradičným slovenským špecifikám", až neskôr sa začali diať čudné veci aj okolo RT a "blízkeho okolia", ale možno to je len môj mylný dojem a tá chronológia mohla byť kludne aj opačná. V tomto to vnímam dosť podobne ako aj u Vůjtka, aj ten akoby časom stratil u hráčov svoje čaro...
24.4.2025 - 21:31
+3

Tino

 

pociatocne: nadsenie vyprchalo, tlaky na funkcie obrovske, rozne pofiderne individua sa viacmenej uspesne tlacia v snahe parazitovat na hokeji, co je tiez svk klasika, ked sa zacne nieco menit k lepsiemu zletia sa supy, ktorych jediny ciel je korist.
24.4.2025 - 22:22
+6

Marchand63

 

PripLazia sa.
24.4.2025 - 22:46
+4

Tino

 

napr: a je tam toho viac.
24.4.2025 - 22:48
+2

FeroMotyka

 

Zlým vzduchom v kabíne kvôli podporovateľom vieme čoho.
24.4.2025 - 23:20
+1

MichalLM

 

0:4 vzhľadom na zostavy pohoda
24.4.2025 - 20:10
+1

majco

 

Slovincov dáme hádam.Hlavaj zachytá dúfam.
24.4.2025 - 20:10
0

kelnička

 

Hm
24.4.2025 - 20:12
0

Cvikelka

 

Treba sa uskromniť. Aj striebro na MS bude super. Nemusíme len zlato chcieť.
24.4.2025 - 20:12
+9

doc.koniferum

 

prosím ťa pošli mi trochu tvojho optimizmu.posledný týždeň mám dosť na h---o dni a potrebujem zdvihnúť náladu.ale podarilo sa ti rozosmiať ma takže díky
24.4.2025 - 20:55
+1

MichalLM

 

Však normálne zoberieme All stars extraligy a ideme na titul , dokonca si zavoláme Balušku a spol a neboj výhra je naša.Budeme hrať hokej 5 dopredu 0 dozadu ,to bude masaker, každý zápas 10:8 a podobne.Ved nejde o život... brankár si zájde na striedačku si pokecať s trénerom počas našej presilovej hry,povie mu reku, tá lapačka mi nesedí a aj betóny mám ako z betónu.. snáď ťa to pobavilo
24.4.2025 - 21:22
0

amaskiea

 

je úplne jedno aké medaily, hlavne nech sú zlaté
24.4.2025 - 21:00
+1

micu79

 

Takto hrat to je blamaz nevadi aj ked sa prehra ale takto bojovat za krajnu.
Keby sme aj prehrali tak clovek aj zatlieska ale na toto sa neda pozerat.
24.4.2025 - 20:13
+2

Tino

 

Uzitocna : Skusenost , ak ju spravne spracujeme, v este vyssom tempe sa bude hrat na MS , to este nejako zvladneme, individualne kvality a sposobilosti budu u najlepsich v este vyssej kvalite, len o cosi slabsie budu hrat teamy druhehi sledu .Na toto co sa hralo dnes sa nexytala polovica teamu, musia odist,alebo sa brutalne zlepsit.Brankar musi byt fantasticky , inac bez sance.Nezavidim RT, kde vziat lepsich , ako to zlepit ,aby sa nerozsypali a ustat vonkajsie tlaky na nominaciu vaty.
24.4.2025 - 20:13
+3

Navi01

 

Česko hralo na pol plynu a dominovalo v každej činnosti. Treba si naliať čisté víno a nehľadať na všetko trápne výhovorky. CZ sa aj čudujem, takéto zápasy so Svk im naozaj nič nedajú. Máme v tejto chvíli mužstvo na rozhraní najvyššej kategórie...
24.4.2025 - 20:14
+8

Tino

 

Polovica : Dnesneho kadra na viac proste nema , citili ,ze CZ su iny level a znacna cast sa proste podvolila, nezabojovala o vysledok a nominaciu.My budeme tieti MS bojovat, driet a potit krv , fyzicky to bude extremne narocne a klucova bude osobna disciplina.Individualna kvalita bude nizka, s tymto musime pracovat, preto to dostal Orsagh a nie particka , ktora sa u Cragiga skolila x rokov.
24.4.2025 - 20:18
+3

Navi01

 

Tak dúfam ze budu bojovať, drieť a potiť krv... ako píšeš, lebo dnes tam nebola ani kvalita ani snaha a hold potom sa nemôže nikto diviť, že nasraný je už aj fanúšik...
24.4.2025 - 20:26
+1

amaskiea

 

už? tak chvalabohu...
24.4.2025 - 20:27
+1

Tino

 

Nepomoze nam: Plakat ako je to na hovno , pracovat musime s tym co mame , ze vedie repre Orsagh de facto znamena ,ze sa koncepcia ucenia a naberania skusenosti pri ramseym rosypala.Ze to ide to pecka bolo pritom zrejme uz pred par rokmi.
24.4.2025 - 20:48
+4

GeraltZoZvolena

 

A to pravdepodobne ani nie polovica tohto českého tímu pôjde na MS, lebo očakávajú výrazné posily. V súčte to bude na MS rozdiel niekoľkých tried. Ja to skôr vidím tak že huliakovci očakávajú prúser a preto to dali Országhovi a ak sa tento rok vypadne (čo je úplne reálne), tak ho teatrálne vyhodia a v nižšej kategórii to dajú partičkárom.
24.4.2025 - 20:32
+6

Tino

 

Ze to dostal: Orsagh a nie niektory z ucnov, hovori samo za seba,nemaju na to a vedia to aj ludia na zvaze, mozno aj oni samotni.Mame co mame s tym treba pracovat, Vladovi nezavidim, velmi tazka uloha , kde sa ocakava nezdar a on to vzal aj napriek tomu,ze to vidi.Kde sme je vizitka GM, zvazovych kumpanov a poskokov, tato situacia sa dala predvidat, kader sme mohli a mali omladzovat radikalnejsie, lenze politika a vnutorne tlaky, ze je zle bolo imho potvrdene ked donominovali hecla a kudrnu.
24.4.2025 - 20:45
+8

Demon

 

Nemyslim si, ze Orszagh ma byt obetnym barankom, skor spasitelom.

Huliakovci, podobne ako nas juzny sused, chcu, aby sa mohli o sport opriet v style "chlieb a hry". Vypadnut urcite nie je ich cielom a chcu sa takej blamazi vyhnut.

Lenze na to, aby boli sportove uspechy, treba zvycajne kvalitnych hracov a kompetentny realizacny tim a tam im to uz do kariet nehra.

Preto to (ako-tak) kompetentni dali do ruk Orszaghovi, aby nejako uplietol aspon bicik, ked uz nie poriadny bic.
24.4.2025 - 20:58
+1

Urpiner16

 

Mali si to vyžrať tí čo tam doteraz boli roky pri Craigovi.Normálne som nasraný že to zobral teraz Vlado v tej najhoršej možnej situácii.
24.4.2025 - 21:05
+8

Fandimhokeju

 

Ak by bol prvým trénerom Pardavý, tak by už nemal na starosti presilovky. Takto sa môže naďalej realizovať v činnosti, kde je silný.
24.4.2025 - 21:44
+2

amaskiea

 

ale on je v tom fakt silný, s takým nulovým výsledkom sa tam toľké roky udržať, to chce silu jak hovado
24.4.2025 - 21:51
+7

Fandimhokeju

 

Asi som to mal dať do úvodzoviek.
25.4.2025 - 1:02
0

GeraltZoZvolena

 

ak by sa chceli vyhnúť blamáži, tak Krištof, Grman, Húska a Rybár by momentálne na dovolenkách v Turecku menili u vekslákov ruble za nejaké normálne meny a nehrali by v príprave na MS
24.4.2025 - 21:53
+18

HokejBJ

 

neviem ale tu sa bojuje o miesta na MS na nasej strane a aj na ich. Fakt si myslis ze oni si ten zapas odkorculuju na pol plynu v treningovom tempe? Ze sa nechcu ukazat pred trenerom? Ja by som teda asi nehral na pol plynu ale drel lad
24.4.2025 - 20:38
0

Navi01

 

Vtvoj prístup sa mi páči👌🤛🤜👍....škoda, že naši hokejisti ťa nepočúvali,alebo ak v ich podaní bolo toto , ze sa chceli ukázať a dreli ľad, tak sa teda ukázali...
24.4.2025 - 20:44
+4

HokejBJ

 

ja som reagoval na to ze podla teba CZ na pol plynu. Urcite na pol plynu dnes nehrali, pod Rulikom to je nieco neakceptovatelne, navyse ako pisem aj u nich sa bojuje o miesta, preco by to robili? By vyhrali dnes 2:1 a na MS by mohli zabudnut ti hraci


s ostatnym suhlasim do bodky preto som sa k tomu nevyjadril lebo nemam co k tomu dodat, len na toto som chcel dat svoj pohlad. Inak sme na tej istej strane nazorov
24.4.2025 - 20:51
0

Navi01

 

HokejBJ: Chápem...👍
24.4.2025 - 20:56
0

napalmdeath

 

Vzhľadom na predvedenu hru, miestami komicku, môžme byt s výsledkom spokojní.a to Česi veľké h. hrali. Aj osmičku by sme si zaslúžili. Na druhej strane, nemôžme očakávať, že nám rok, čo rok bude chodiť to naj, čo máme. Tiež že sa za par rokov zmení niečo, co od 1993 nefunguje. Ani počas naj éry sk hokeja nechodili vždy všetci, a keď neprišli, tak sme mali problém vyhrať aspoň zápas v kvalifikačných skupinách na OH. Tak nech sa chlapci učia, aj s orzsagom, hlavne nech si komicky sami sebe nazavadzaju ako dnes každú chvíľu.to pôsobili "ziacky". Ďakujem bratom za to ze nás šetrili.
24.4.2025 - 20:15
+4

micu79

 

Presov Skalica lepsi hokej.
24.4.2025 - 20:16
0

Joey772

 

Česi slabucky a my ešte horší
24.4.2025 - 20:20
+3

rasti_assez

 

Taku slabú reprezentáciu som asi este nevidel.Tipoval by som ze ti chlapci ani nevedia co to slovo znamená. Esteze nasa la Liga urovnou rastie.
24.4.2025 - 20:24
+5

Demon

 

Podla mna ta druha Cigerova nebola o nic lepsia.
24.4.2025 - 20:52
0

Yuro81

 

V našej la lige je to o legionároch.
Mám pocit hraničiaci s istotou že lepší výkon by podal káder vyskladaný len z finalistov KE-NR ktorí sú v laufe aj keď kvalitatívne možno nie tak dobrí.
24.4.2025 - 20:59
+1

DocentMladsi

 

tak hadam neodhalime vsetky karty mesiac pred bezvyznamnym letnym turnajom
24.4.2025 - 20:29
+2

vincomir

 

Zvladli sme to aj bez jedneho z najlepsich hracov svedskej SHL. Studenic by len zbytocne narusil skvele namazany stroj
24.4.2025 - 20:37
+24

marko4

 

To: že Studenič nie je v reprezentácii bolo jeho slobodné rozhodnutie...
24.4.2025 - 20:49
+5

GeraltZoZvolena

 

To že Studenič nie je v reprezentácii je rozhodnutie Huliakovho poradcu
24.4.2025 - 22:12
+19

amaskiea

 

ale na MS v holubníkoch by mohol zažiariť
24.4.2025 - 20:53
+1

Sani

 

Amas nieviem, ci si cital aj vyjadrenia Studenica....ale odhliadnuc od toho, podla teba je toto na dozivotny BAN bez pokusu o urovnanie?
25.4.2025 - 9:34
0

amaskiea

 

určite nie na doživotný, u mňa by mohol kludne už aj tento rok, ale určite by som k tomu potreboval mať istotu, že pochopil, čo urobil, nie len nejaké klišé ospravedlnenia a teatrálne sypanie si popola na hlavu, to nikto (dúfam že nikto) od neho nepotrebuje, a mne by to určite nestačilo na to, aby som celý tím vystavil ďalšiemu prípadnému riziku s týmto hráčom
25.4.2025 - 9:38
0

topska

 

A ako by si ziskal tu istotu ked s nim proste odmietli absolutne rozpravat a a uplne prerusili kontakty? Nie je toto kamen urazu?
25.4.2025 - 9:54
0

amaskiea

 


1. ja môžem hovoriť iba za seba, nie za nich
2. nie, toto určite nie je kameň úrazu, kameňom úrazu je tu jednostranné opustenie tímu hráčom. Isteže ak má druhá strana ješitný prístup, tak to je určite tiež problém, ale načo sa klamať tým, že "kameň úrazu" je ego RT, a bez toho by priam Studeničov prúser nebol prúserom.
25.4.2025 - 10:06
0

topska

 

Kamen urazu pri tej istote ci to mysli vazne som myslel a on nejake vysvetlenie si veci...
25.4.2025 - 11:19
+1

amaskiea

 

ty máš nejaké informácie aj bližšie o tom, než len z médií?
25.4.2025 - 11:36
0

topska

 

Dovolim si tvrdit ze ano ale neviem v tomto pripade samozrejme o vsetkom.
25.4.2025 - 11:58
0

Sani

 

No ved jasne, ze sypanie popola v mediach nestaci....ale je to minimalne ustretovy signal sadnut si za zavretymi dverami a komunikovat, co je podla mna ich robota....
25.4.2025 - 9:56
0

Prostars

 

Od nás nepodarena paródia na hokej.
24.4.2025 - 20:40
+4

Moravak

 

Hokej : Tak dnes slabý hokej. My hráli jen tak, abychom si nezapotili dres. Tak se o MS nebojuje. Strašně málo střel, vše do kuchyně. Vy jste hráli ještě hůř, strašně jste se báli aby nebyl debakl. Zítra musíte přidat a pak i my musíme začít makat, doprčic. Oběma týmům to pak pomůže.
Ale poslouchal jsem ty vaše komentátory 😉, jako jsou vtipný. Ale vrchol byl - vyhození puku ve vlastním oslabení se dá považovat za úspěch 😀.
24.4.2025 - 20:51
+2

Demon

 

Nad tou hlaskou o "ciastkovom uspechu" som sa pozastavil - a nasledne na nej zasmial - aj ja. Ale to si este od nich malo zazil, dokazu aj vacsie perly.

Jeden priklad za vsetky: "Kosice ked daju prvy gol, vacsinou vyhraju. Myslite, ze je to ich taktika, skorovat ako prvi?"
24.4.2025 - 21:08
+3

Yuro81

 

To nie sú komentátori, to sú “fanúšikovia za každú cenu”. Žalostné komentovanie, žiadne insajdy a štúdio kde sa dozvieš…nič..pokiaľ nie si nevidomí.
24.4.2025 - 21:11
+4

wedro

 

Treba vymyslieť niejaky výhovorku že na tohtoročné : MS nepocestujeme z osobných dôvodov 🤔

Čakajú nás ťažké a psychicky náročné zápasy 🇦🇹🇫🇷🇱🇻🇸🇮
PS: aby sme nakoniec keď sme získali zlato tak teraz pre zmenu pôjdeme o poschodie nižšie ☝️



Takžetak®
24.4.2025 - 20:55
+2

tominope

 

Nechcem ja nejak konšpirovať ale predsa nieje normálne zrazu koľko je ospravedlneniek od kľúčových hráčov ktorí boli niekoľko rokov naše opory. Ak hráči cítia a sú si vedomí čo sa deje vo zväze a akí ľudia tam prišli poslednú dobu tak možno ďaleko pravda nebude😉 asi sa tu nenájde niekto čo do toho vidí viac že?🤔
24.4.2025 - 21:04
+6

Joey772

 

Práveže chcem vidieť reálny stav slovenského hokeja bez hviezd
24.4.2025 - 21:11
+3

Yuro81

 

Prosím ťa, môžeš tie hviezdy vymenovať ?
24.4.2025 - 21:14
+2

Marchand63

 

Orion
24.4.2025 - 21:21
+10

gallup nr

 

cokoladove sa nepocitaju
25.4.2025 - 12:46
0

cuchorko

 

Hrali za cesku repre aj hraci z KHL?
24.4.2025 - 21:14
0

tominope

 

Nie overil som si to práve. Ale nám by sa perníkový kráľ Adam veľmi hodil lebo neviem koho ideme vymeniť keďže by sme potrebovali tri 5ky úplne iných hráčov
24.4.2025 - 21:19
+2

doc.koniferum

 

oni aj niekoho v KHL majú?
24.4.2025 - 21:32
0

Cotillion

 

Minimalne Jaskina tusim, ale tak ten je v CZ nevitana osoba odvtedy.
24.4.2025 - 21:58
0

Sani

 

Zda sa mi, ze Jaskin aj prial ruske obcianstvo...
25.4.2025 - 11:05
0

AgentCooper

 

Libor Sulak by asi v repre bol.
24.4.2025 - 21:59
0

FeroMotyka

 

To by sme dostali 10
24.4.2025 - 23:23
0

Urpiner16

 

Ono stačia len slová Slafkovského na naše štuktúry,Zväz ap.
Chlapec si dovolil veľa ale zaťal do živého.Vlastne skapínajúceho.
24.4.2025 - 21:23
+6

Flak108

 

Dnes otras, zajtra sa potvrdí či mame robiť paniku alebo nie. Ale po dnešku si myslím, že je panika na mieste. Možno by to chcelo aj Pánika.
24.4.2025 - 21:29
+1

J4kuubbb

 

Ostaneme radšej len pri panike
24.4.2025 - 21:41
+3

NEWman MHC

 

Treba veru aj Jurča a Pánika za zenitom zavolať...Furt su o lvl vyššie ako to čo som dnes videl😃...
24.4.2025 - 21:45
+4

AgentCooper

 

Vy si fakt niektori myslite, ze ked do tohto slabeho vyberu pride lenivy prefukany kolaborant Ruzicka, tak zrazu zacneme hrat normalny hokej?
24.4.2025 - 21:58
+15

Marchand63

 

Tahal by celu lajnu.
24.4.2025 - 22:48
+11

AgentCooper

 

Adam Ruzicka bude skvely center elitnej lajny. Na lavom kridle bude lietat Robo Kalinak a na pravom Peto Pelegrini so sparadlom namiesto hokejky.
Do branky jednoznacne nepriestrelny Robo Fico, .
24.4.2025 - 23:08
+21

Marchand63

 

😂
24.4.2025 - 23:10
0

Tino

 

Ee: Zo zasluzeneho odpocinku vytiahneme skutocne eso a experta, janka pociatka.
25.4.2025 - 7:03
0

cy2kz

 

25.4.2025 - 9:50
0

Dracik_18

 

a do obrany prvá dáma Gerry
25.4.2025 - 10:07
0

FP-jakubj

 

Gerry je len nafukovacia Anca, prva dama je Nahlik.
25.4.2025 - 10:37
0

GB11

 

Mali by sme zostúpiť aby to otvorilo oči všetkým a buď sa niečo zmení alebo nie a budeme zachvílu hrať se Spojenýma Arabskýma Emirátma lebbo tí idú hore
24.4.2025 - 22:50
+2

pablob26

 

Tak ako sa to pred par rokmi zacalo dobre rizbiehat tak sa to za poskedne 2 roky postupne zase ubera do klasickych
Slovenskych kolaji.
24.4.2025 - 22:53
+3

pablob26

 

Nam pomoze uz len
Luboš Hrouzek...
24.4.2025 - 22:58
+1

Kopcansky Palachar

 

Mnohi nasi, aj ti, co maju byt lidrami k tomu pristupuju v podvedomi tak, aby sa nezranili, resp. nehraju ako mohli a mali. Taketo nastavene zrkadlo je uzitocne. Vieme aku kvalitu mame. Bohuzial na ten system co chceme hrat nemame aktualne zostavu. Ten system je narocny na kondicku a uz v prvom zapase sme po polke odisli v napadani a Cesi zacali dominovat. Cast zapasu sme ich slusne napadali, ako aj oni nas, Ten hokej aj tak vyzeral. Nikto nemal cas na poriadnu rozohravku. Potom ked sme "polavili", teda zacali odchadzat, uz to bola jednoznacna zalezitost. Mali by sme zmenit system, este je cas. Prispobit ho dla hlavneho trenera na defenzivnejsi so zavretejsim strednym pasmom. S tymto inak nemame narok, nemame kondicku, chalani ten system nevydrzia hrat cely zapas. So supermi naseja vyssej urovne sme strateni a odkazani na zazraky v brane.

Co sa tyka diksusi. Jj bolo to hrozne, ale netreba sa opustat v zmysle, ze Vlado je precenovany trener. To si odpustite odbornici. Je to nezmysel. Tady to nie je o treberovi co nema plne kompetencie ake potzrebuje, tak ho neurazaj. Vieme o kom pisem. Ale po takomto zapase najde dalsich frustratov co si spolu drukuju jak Martina z ministerstva kultury so schizofrenickym splnomocnencom pre odlakanie pozornosti.

Stale je to priprava, stale sa nieco skusa, hlada. Nevidime do toho, ale vsetci vsetko vieme. Mozno napriek nechuti z mnoheho, co sa deje v ramci spolku zvazacikov a nominacie hviezd z propagacnej ligy terooristickeho statu co musia asi na rozdiel od ostatnych zivit rodiny, by sme to mali brat viac s nadhladom. Je to len sport, kazdorocne MS, nejde o zivot. Aspon sa ukaze ako na tom ten nas hokej je a kam sa /ne/posunul. Pri absencii par klucovych hracov.sa to pekne odhali, ale uz si viem predstavit tie nase typicke vyhovorky ak ten turnaj dopadne zle.

Neostava nic ine len viac ci menej fandit. To asi bude pre mnoho ludi tazke z mnohych dovodov.

Tomu co tu pise, ze pride takmer v kazdej diskusii Adam Ruzicka. Nie nepride, prestan s tym uz. Magickeho realizmu podporovaneho dojmami a mokrymi snami vydavanymi za argumenty aby podporili nieco prakticky nepravdepodobne, co ale zapada do niekoho videnia sveta vidime v spolocnosti extremne vela a uz dost dlho. V tej spolocnosti co stoji desatrocie na mieste a zacala dokonca aj cuvat.
25.4.2025 - 7:34
+2

amaskiea

 

plus mínus súhlasím, akurát "Aspon sa ukaze ako na tom ten nas hokej je a kam sa /ne/posunul." - teraz bez akejkoľvek irónie alebo nadsázky, toto sa ukazuje (že sa náš hokej nikam neposunul) bez pár výnimiek na každých MS&OH už dobre vyše 30 rokov. Veď to že sme sa postupne prepadli do druhého sledu a už aj tam máme čoraz väčšie problémy, nie je vec poslednej sezóny ani dvoch. Nevidíš to tak aj ty?
25.4.2025 - 7:51
0

kelnička

 

Lenze toto je práve chyba tích tam hore.bez toho aby človek hanil ktorehokolvek hráča.v tomto mužstve spocitas na jednej ruke chlapcov co su pripravení hrať na medzinarodnej urovni.my sme aj s Craigom v podstatne lepsich zlozeniach viacmenej fasovali s muzstvami z top 6 naozaj az na par malo vynimiek.tu sa proste vzdy a kazdorocne spoliehalo na juncov z Ameriky popripade este Cehla s Hrivikom ze to vytiahnu.a potom tu bolo par tích co im vysiel ten ktory turnajenze tu sa nala tvorit kostra okolo chalanov ako Kelemen,Regenda,Hudacek atd...
Nie my sme roky na sezonnych repre akciach experimentovali,agentovali atd.preto mame dnes problem s muzstvami nasho sleds.lebo Rakusania,Lotysi,Dani,Nori
Hraju povacsine spolu ,poznaju sa ,maju specialne formacie ,kdezto my hladame zlozenia utokov este v 6tom zapase v skupine.o tom nasom "systeme" skoda hovorit.
Ano ono ss to tak ako system na zaciatku mozno niekomu javilo ale islo iba o to ze zacali hrat lepsi korculiari.ale ked si clovek spravi prierez 7 rocneho posobenia tohoto RT tak tam.nejaka systemova stopa naozaj neexistuje.
25.4.2025 - 9:48
0

amaskiea

 

1. "Hraju povacsine spolu ,poznaju sa ,maju specialne formacie" - toto je tiež také naše klišé, zohraté dvojičky, trojičky... - to je slepá ulička, každý hráč má byť všestranne pripravený, ovládať základnú latinu (čo je naozaj u nás dlhodobý a obrovský problém), nie naučený na jeden tobogan aj s ďalším nerozlučným kamarátom-dvomi, na takých hlinených nohách sa ti to zákonite rozpadne prakticky pred každým kľúčovým podujatím

2. "Systémová stopa" existovala na začiatku, najvýraznejšie cca. do prvých 3-4 rokov Craiga, úplne podstatná zmena herného obrazu bola zrejmá aj laikom, ako som ja. Prečo sa to postupne vytratilo, je iná téma, o ktorej sa určite tiež dá diskutovať.
25.4.2025 - 10:00
+1

FP-jakubj

 

No pokial stale kresli presilovky Pardavy, nemozeme sa cudovat, ze to nefunguje. Uz mal aj on dost casu si to uvedomit a nieco nastudovat.Lenze to bud nevie, ale skor nechce.
25.4.2025 - 10:39
0

kelnička

 

Može sa to tváriť ako klišé.ale prave v prvych rokoch ktore Ty spomínaš sme to aj my v podstate praktizovali.ved napriklad Craig vzal kompletny utok z PP čomu sa vsetci cudovali a ten utok bol potom v podstate jeden s kľúčovych.
Ano suhlasim ze by mali byt hraci vsestranne prioraveny ale nemame ich tolko ako velmoci ktore vezmu 23 hracov co spolu hraju prvykrat a buchaju to hlava nehlava.nam pridu Skafko s Maťom Pospíšilom a oni nevedia čo s nimi lebo im ostatní nedokazu sekundovať.a RT ich nedokaze zapojit a tapa cely turnaj koho vlastne k nim.ta minulorocna frustracia Slafka bola do oci bijuca a ani za bola ich nerozdelili.cize aj mne ako lajkovi je jasne ze zmeny po prichode Kanadana sice boli ale s nejakou dlhodobou zmenou systemu to moc spolocne nemalo.
25.4.2025 - 11:14
0

amaskiea

 

ja vôbec netvrdím, že sa to tak nemá robiť, keď sa taká situácia ponúka, a tiež určite nie nasilu trhať zohratých hráčov, ale ani zakladať na tom sa nedá nič dlhodobejšie, sú to len také jednorazové ad hoc situácie, a ani Craig určite nemal svoju koncepciu založenú na zohratých dvojičkách-trojičkách
25.4.2025 - 11:33
+1

ElwisNR

 

Tak iba hráči čo sú lídrami svojich klubov v CZ na túto úroveň asi stačiť nebudú a nikoho ďalšieho nemáme
koho volať snáď do obrany pribudne aspoň Rosandič+Vitaloš a do útoku Čederle+Lamper ale Slafkovský asi po dlhej sezóne a mediálnej prestrelke o stave nášho hokeja si myslím nepríde.
25.4.2025 - 7:37
+1

Sani

 

- Cederle zial momentalne nema repre fazonu, ale na zaklade predoslych pripravakov ho asi povolaju...

- robotnikov ako Lamper su tam plne vrecia, ale nevylucujem, ze v panike ho povolaju....

- Rosandic a repre to ma KE fans vysmiali, ale vzhladom na skusenosti a paniku si tiez myslim, ze ho povolaju....

- Vitalos ten ma formu, snad sa nezrani, mohol by posunut kvalitu v momentalnej obrane mierne do plusu....

Ja som este zvedavy, ci pribudne niekto z vyzmykanych finalistov CZE ligy...tipol by som A. Kollar a Kelemen
25.4.2025 - 9:31
+2

ElwisNR

 

No z CZ možno ešte Čerešnák,Ďaloga,Kelemen a K.Pospišil.Cingeľ a Kollár možno do prípravy mňa nejak nepresvedčili.
25.4.2025 - 12:57
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

SVK

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
1. Spiš. N. V 54 173:152 104
2. Košice 54 172:130 101
3. Nitra 54 197:163 97
4. Žilina 54 174:146 94
5. B. Bystrica 54 161:145 88
6. Poprad 54 178:144 86
7. Slovan 54 164:159 81
8. Trenčín 54 150:155 80
9. Michalovce 54 157:153 80
10. Zvolen 54 174:174 73
11. L. Mikuláš 54 140:173 59
12. N. Zámky 54 114:260 29
TÍMZVVPPPPGB
1.Prešov4638107180:68116
2.Žiar n. Hronom4632239182:117103
3.Dubnica46283312139:11693
4.Skalica46265312182:11691
5.Humenné46245314156:11085
6.Topoľčany46187318165:15471
7.P. Bystrica46193717146:14070
8.Levice46135622149:16455
9.Detva46135424127:16753
10.Bratislava46115426124:16847
11.Trnava4611152987:17840
12.Trebišov4655630100:16831
SR 18243002141:1119
Aktualizované: 5.3.2025 21:38
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200012:06
2HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín2110010:45
3HC Košice HC Košice210108:64
4MHA Martin MHA Martin210105:54
5VLCI Žilina VLCI Žilina2100110:73
6HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad201104:43
6HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava201104:43
8BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica210017:103
9MHKM Skalica MHKM Skalica201015:52
10MMHK Nitra MMHK Nitra201016:82
11HKM Zvolen HKM Zvolen200114:101
12HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200020:120
13JOJ ŠPORT Slovensko 18 JOJ ŠPORT Slovensko 18000000:00
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
Celkové - Základná časť EXD (Základná časť)
TímZVVpPpPSkóreB
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200018:16
2BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica220006:06
3HC Košice HC Košice220006:26
4HKM Zvolen HKM Zvolen2110012:55
5Draci Liptovský Mikuláš Draci Liptovský Mikuláš2100113:63
6MMHK Nitra MMHK Nitra210018:63
7HK Spišská Nová Ves HK Spišská Nová Ves2100110:93
8MHA Martin MHA Martin210014:43
8MHKM Skalica MHKM Skalica210014:43
10HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava210019:103
11HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad210016:83
12HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín210016:133
13VLCI Žilina VLCI Žilina200115:121
14HOBA Bratislava HOBA Bratislava200022:60
15MŠK Púchov MŠK Púchov200020:60
16HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200021:180
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
TÍMZVVPPPPGB
1.Prešov4638107180:68116
2.Žiar n. Hronom4632239182:117103
3.Dubnica46283312139:11693
4.Skalica46265312182:11691
5.Humenné46245314156:11085
6.Topoľčany46187318165:15471
7.P. Bystrica46193717146:14070
8.Levice46135622149:16455
9.Detva46135424127:16753
10.Bratislava46115426124:16847
11.Trnava4611152987:17840
12.Trebišov4655630100:16831
SR 18243002141:1119
Aktualizované: 5.3.2025 21:38
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 29.3.2025 13:29
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 29.3.2025 13:29
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 29.3.2025 13:29
a

Bleskovky

Rakúsko - Francúzsko 5:2 v B-skupine, dva góly Kaspera

Hokejisti Rakúska zvíťazili v piatkovom dueli „slovenskej“ A-skupiny MS v Štokholme nad Francúzskom 5:2. Na konte majú päť bodov, držia si šieste miesto a naďalej živia šancu na postup do štvrťfinále. Zostávajúce dva zápasy odohrajú proti Slovincom a Lotyšom. Dvoma gólmi sa na víťazstve podieľal Marco Kasper. pred 30 min. - TASR


Maďarsko - Dánsko 2:8 v „béčku“, domácich nabudila zmena brankárov

Hokejisti domáceho Dánska deklasovali v piatkovom zápase B-skupiny MS v Herningu Maďarsko 8:2. Dosiahli druhé víťazstvo za sebou, po ktorom majú na konte šesť bodov, Maďari majú naďalej tri. Hetrikom sa blysol Mikkel Aagaard. Jedným z hlavných rozhodcov stretnutia bol Slovák Peter Stano. pred hodinou - TASR


Hrehorčák pred Kanadou: „Musíme podať životný výkon“

S ambíciou zaskočiť jedného z najväčších favoritov MS nastúpia slovenskí hokejisti na svoj piaty duel na šampionáte vo Švédsku. V sobotu o 20.20 h si v štokholmskej Avicii Aréne zmerajú sily s Kanadou, ktorá zatiaľ nestratila v A-skupine ani bod. pred 5 hod. - TASR


Tréner Hiller zostane na striedačke Los Angeles aj v budúcej sezóne

Jim Hiller zotrvá na poste trénera hokejistov Los Angeles Kings. Nový generálny manažér klubu NHL Ken Holland vo štvrtok potvrdil, že kormidelníka meniť nebude. včera o 22:30 - TASR


Reichel pre zranenie ramena už nepomôže Nemecku na turnaji

Nemecká hokejová reprezentácia sa musí v ďalšom priebehu majstrovstiev sveta v Dánsku a Švédsku zaobísť bez služieb Lukasa Reichela. Dvadsaťdvaročný útočník Chicaga Blackhawks nedohral utorkové stretnutie s Nórskom pre zranenie ramena. včera o 11:16 - TASR


Abols posilní lotyšskú reprezentáciu, nastúpi aj proti Slovensku

Hokejový útočník Rodrigo Abols posilní lotyšskú reprezentáciu na MS vo Švédsku a Dánsku. Potvrdil to generálny manažér Rudolfs Kalvitis. Abolsov tím Lehigh Valley Phantoms totiž nepostúpil do ďalšieho kola play off v nižšej zámorskej súťaži AHL. 13.5.2025 16:21 - TASR


Gachulinec sa dohodol na pokračovaní spolupráce so Žilinou

Obranca Daniel Gachulinec bude aj v budúcej sezóne pôsobiť v tíme hokejistov DOXXbet Vlci Žilina. S účastníkom Tipos extraligy sa dohodol na viacročnom kontrakte. 13.5.2025 13:17 - TASR


T. Sýkora zostáva v Drážďanoch, zahrá si opäť DEL

Slovenský hokejista Tomáš Sýkora bude aj v nasledujúcej sezóne pôsobiť v nemeckom tíme Dresdner Eislöwen. Tridsaťštyriročný útočník, ktorý vlastní aj nemecký pas, predĺžil s nováčikom DEL zmluvu o ďalší rok. 9.5.2025 18:12 - TASR


Česi dopísali na súpisku Voženílka, Kondelíka i Lauka

Vedenie českej hokejovej reprezentácie dopísalo pred úvodným duelom na MS 2025 na zápasovú súpisku útočníkov Daniela Voženílka, Jáchyma Kondelíka, Jakuba Fleka a Jakuba Lauka. Voženílek nahradí v zostave Martina Nečasa, ktorý pre problémy s doručením batožiny nenastúpi do zápasu proti Švajčiarsku. 9.5.2025 16:39 - TASR


Hischier bude na šampionáte kapitán Švajčiarska

Nico Hischier bude kapitán švajčiarskej hokejovej reprezentácie na MS vo Švédsku a Dánsku. Útočník klubu NHL New Jersey Devils bol vlani v pozícii asistenta kapitána Romana Josiho. Helvéti to dosiahli až do finále, v ktorom prehrali s domácim Českom. 8.5.2025 20:09 - - / TASR


Viac správ v archíve...

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

16. 05. 2025
Švédsko - Slovinsko o 20:20
Švajčiarsko - Nórsko o 20:20
17. 05. 2025
Fínsko - Lotyšsko o 12:20
USA - Nemecko o 12:20
Francúzsko - Švédsko o 16:20
Česko - Kazachstan o 16:20

Odohrané zápasy

15. 05. 2025
KanadaRakúsko
5:1REPORT
ČeskoMaďarsko
6:1REPORT
FínskoSlovinsko
9:1REPORT
ŠvajčiarskoNemecko
5:1REPORT
14. 05. 2025
LotyšskoŠvédsko
0:6REPORT
KazachstanDánsko
1:5REPORT

Najviac bodov

David PastrňákCZE9 bodov
2.MacKinnon N.CAN8
3.Teräväinen T.FIN8
4.Tolvanen E.FIN7
5.Horvat B.CAN7

Najlepší strelec

Eeli TolvanenFIN6 gólov
2.Andrighetto S.SUI5
3.MacKinnon N.CAN4
4.Horvat B.CAN4
5.Solberg S.NOR4

Najlepší brankár

Samuel HlavajSVK93.22 perc
2.Genoni L.SUI91.89 %
3.Pavlenko M.KAZ88.98 %
4.Gudlevskis K.LAT85.94 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.Kanada421:212
2.Švédsko417:312
3.Fínsko416:78
4.Slovensko47:107
5.Lotyšsko410:166
6.Rakúsko512:155
7.Francúzsko57:201
8.Slovinsko44:210
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Česko420:811
2.Švajčiarsko417:810
3.Nemecko416:99
4.USA417:88
5.Dánsko517:206
6.Kazachstan46:143
7.Maďarsko58:283
8.Nórsko49:151