Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Chovan bojoval, no Haščáka nezlomil. Rozhodli časté telefonáty a vízia

zdroj: TASR/ -
5.8.2020 14:58 Pavol Rajtar / HokejPortal.sk

Jeho budúcnosť bola ostro sledovaná počas korona doby i leta. Marcel Haščák, najlepší strelec minulej sezóny, sa nakoniec z Košíc presťahuje do materského klubu. Od médií si celý ten čas dával pokoj. Prečo Poprad? Hovoril pre hokejportal.net


Po ukončení sezóny ste si dali pauzu od rozhovorov. Skúste tak ľudsky vysvetliť prečo?

„Viete, že som bol nahnevaný, keď sa skončila sezóna. Hokejista, ktorý nebol nahnevaný, že skončila sezóna, azda ani nie je hokejista. Desať mesiacov som sa pripravoval a potom to všetko krachlo. Mal som však konečne čas vypnúť a venovať sa malému synovi. Užíval som si pokoj, chcel som si oddýchnuť od hokeja. Osem týždňov som sa pripravoval pod Danom Kičurom v Košiciach. Chcel som si naozaj oddýchnuť a rozhovor dať až keď budem niekde podpísaný. Nechcel som riešiť dohady, rokovania, nič som nikomu nesľúbil, pripravoval som sa a čakal som, čo bude. V podstate ani doteraz nikto nevie, ako bude sezóna vyzerať.“

Na popradský transparentný účet prišlo 50 eur určených trénerovi na kávu s vami. Už ste spolu miešali kávičku?

„Neboli sme ešte, ale určite to príde. Prišlo mi to celkom vtipné. Jeden z hlavných dôvodov môjho rozhodnutia bolo veľké chcenie okolia a klubu, aby som znova hral za Poprad. Otec, mama.... každý deň niekto. Choď do Popradu, Marcel. Samozrejme, vízia, ciele, snaha niečo dokázať, to všetko zavážilo.“

zdroj: TASR

Popradu sa po dlhšom čase podarilo vtesnať do tímu takmer všetkých výborných odchovancov. Čo na to hovoríte?

„Je výhoda, že sme spolu vyrastali. Bol to tiež plusový bod pre moje rozhodnutie. Samozrejme, keď chalanov poznáte od malička, ľahšie sa rozhodnete. Zvlášť, keď chcete niečo aj dosiahnuť.“

Je pravdou, že vás s Michalom Chovanom lanárilo Kladno?

„Nemám takú informáciu. Iné tímy možno áno, ale o Kladne fakt neviem.“

Finálne rozhodovanie bolo medzi Košicami a Popradom, však?

„Áno.“

Július Lang ako zobral vaše rozhodnutie?

„Snažil som sa byť čo najviac lojálny a ústretový voči košickému klubu. Ja sa v Košiciach cítim ako doma, strávil som tam päť sezón, dal som tam veľa gólov, klub pre mňa veľa znamená. V minulej sezóne bola kabína super a všetko fungovalo. Nechcel som sa unáhliť a rýchlo podpísať. V pokoji som sa chcel s každým porozprávať a rozhodnúť sa o najlepšom kroku pre moju kariéru. S pánom Langom som sa stretol, predostrel mi svoju víziu, ja som mu len povedal, aby sa na mňa nehneval. Osobne mám úplné iné smerovanie pre novú sezónu. Všetka česť, ako v Košiciach bojujú za to, aby stabilizovali klub a hrali. Vízia v Poprade sa mi však viac páčila, dal som si na jednu stranu plusy a mínusy a vyšiel mi z toho Poprad.“

Presne túto vetu nám pred niekoľkými týždňami povedal Samuel Takáč a medzi Popradom a Michalovcami mu to vyšlo na Duklu.

„S Michalovcami som rokoval aj ja a tiež to boli veľmi korektné rokovania. Snažili sa so mnou dohodnúť. Samo cítil, že s ním počítajú, mal z toho dobré pocity, tak sa rozhodol vtedy pre Michalovce, to je normálne. Povedzme si na rovinu, ak mu dali aj viac peňazí, prečo by tam nešiel? Účty treba platiť.“

zdroj: TASR

Michal Chovan ako zobral vaše rozhodnutie?

„Odohrali sme parádnu sezónu, bavilo nás to oboch. Do poslednej chvíle sa snažil a bojoval. Veľmi ma chcel prehovoriť na Košice. Fakt robil maximum. V tejto chvíli je Mišo možno najsmutnejší človek v Košiciach. On a ešte jeden môj kamarát, s ktorým som bol dennodenne, ale ten nie je známy verejnosti.“

Popradskí fanúšikovia k vám boli neutrálni vo vašich košických časoch?

„Ja neviem, nejako som to nevnímal. Snažil som sa hrať hokej. Ale podľa mňa ma milujú, veď vlani som bol proti Popradu úplne bezzubý, bilanciu som mal asi 0 plus 0. Už len za to ma musia mať radi.“

Sami považujeme otázku o titule v auguste za hlúpu, faktom však je, že s Popradom sa spája aj skutočnosť, že ho zatiaľ nemá. Toto do akej miery rieši odchovanec klubu, ktorý by mal byť ťahúňom nového tímu?

„Takto vám to poviem. Do Košíc som prišiel, nič som nehovoril, bol z toho titul. Do Brna som prišiel, nič som nehovoril, počkal som dve sezóny a bol z toho titul. Keby som teraz niečo povedal, urazím šťastenu. Jediné, čo viem povedať, že pre dobrý výsledok urobíme maximum, no je to pred nami dlhá a ťažká cesta.“

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


Westlund32

 

Keby Košice dali takú ponuku ako my, tak je teraz tam:-p Poprad mu nikdy nebol dobrý, mam z neho pocit ze tu je ken € aspon keby jednej vete dlho som preč som tu doma, ale tak to mam pocit ge všetci naňho tlačili aby tu bol
5.8.2020 - 15:06
+20

KrebsKandidat

 

Ako velmi na to teraz este zalezi? Ked na lade necha vsetko pre uspech, tak to bude aj tak v poriadku, ci?
5.8.2020 - 15:09
+4

racmaster

 

asi to nikto neuveri, ale normalne sa langa zastanem. vsetci tu riesia to, co som tu roky riesil s par dalsimi prezieravejsimi ludmi a sice, ze lang je nula, neschopny, miestami az diletant. a maju samozrejme pravdu, len kusok neskoro...

a teraz sa ho zastanem. napadlo vobec niekoho, ze tato sezona sa neodohra? ci vsetci ratate s tym, ze covid proste zmizne?

podla mna je to najpravdepodobnejsi scenar. sezona zacne, vsetky timy podpisu hracov, akoby sa nezelenelo, vyplatia im podpisove bonusy, 2-3 vysoke vyplaty a potom schluss. zavrete, tma. corona, izoalcia, koniec sezony.

a lang bude vitaz. on jediny usetri a neprerobi.

jak sa zvyklo este za starych cias skandovat, ze rozhodca je k...t! a potom ked vylucil supera sa to zmenilo na: Nech zije k...t!!!

6.8.2020 - 9:27
+2

yaro.s

 

Keď sa to poriadne nepripraví na všetky možné scenáre, ktoré reálne hrozia, tak bude problem to dohrať.Trochu sa ide do toho hurá systémom, lebo to "máme za sebou", ale hrozby tam sú a z každého smeru.
To nie je šírenie poplašných správ, ale číri pragmatizmus.
6.8.2020 - 9:33
+1

racmaster

 

neda sa na to pripravit. este niekolko rokov sa ani nebude dat. neni na to liek, neni ani len vakcina a ani nebude. ked aj bude, jej uspesnost to cele len spomali, nezastavi. to je dane definiciou virusu a jeho schopnostou mutovat. cize ockovany budes na jednu mutaciu, ale nakazis sa druhou... kym sa urobi vakcina na druhu mutaciu, prejdu mesiace, az roky a za ten cas bude 25 inych mutacii... to iste, co chripka. vakciny su, ale vzdy len na 1-3 mutacie. vo vysledku tu chripka je furt.

zima, vlhkost na lade, v satniach, v zime dokonca vsade na uliciach - perfektne prostredie na sirenie. dokopy zratane podciarknute, neni sanca.

ibazeby spravili podobny extrem, ako nhl. hokejistov a cele realizacne timy zavriet na 10 mesiacov, nikto k nim, oni k nikomu, zavreti, izolovani na hoteloch, kde budu robit len zavreti, izolovani zamestnanci. atd atd atd...

potom ale nevyhnutne prichadza do uvahy otazka, ci ten hokej este vobec stoji za to...
6.8.2020 - 19:18
0

yaro.s

 

áno, súhlasím,je to tak.
Treba však minimálne myslieť na varianty, keď niekto zhora trochu veci opäť obmedzí.My musíme sa naučiť žiť aj s tým vírusom, aj s každým zmutovaným, ktorý eventuálne príde.
šport, firmy, celá verejná sféra.
V prvom rade byť pripravený hrať aj bez divákov a mať príjmy.
Potom tiež určiť nejaké pravidlá pre prípad keď niektoré mužstvo bude von, v karanténe a pod.Je toho veľa okolo toho.
Ja len dúfam, že sa to všetko berie do úvahy,...lebo zatiaľ mi to tak nepripadá.
6.8.2020 - 20:22
0

Gargamel123

 

svoje si odohra: za to co mu zaplatite
teda ked ho mikula neposadi
ale je konecne doma no
5.8.2020 - 15:11
+2

yaro.s

 

Trochu mu krivdíš.Keby zostal v Ke, mal by viac. Teraz v PP má vraj niečo viac než polovicu z toho, čo mu platili KE.
Je Popradčan, má tam rodičov, kamarátov. Vie, že sa tam bude hrať o horné priečky, tak išiel.
Má viac sezón odohratých, než pred sebou.Keďže už do zahraničia veľmi nechce, môže to dohrať u vás.Už by to bolo aj najlepšie keby tam zostal.
My mu samozrejme ďakujeme a želáme úspešnú sezónu.
Na toho "osobitného sponzora" však mám svoj názor...v PP sú hrači skúsení, už nie mladíci, nemusí to robiť dobrú krv.
5.8.2020 - 15:32
+11

noano

 

blbeckom , ktori dru na pase a zavidia vsetko, vsetkym, nevysvetlis
6.8.2020 - 11:11
0

fanpp

 

Na vo to je dobre. Keď evidentne máš prehľad ako cigán vo fyzike?
5.8.2020 - 16:51
+3

Dzunkes

 

ale ze by Poprad mal lepsiu ponuku aj ako Michalovce? trocha sokantne
5.8.2020 - 22:34
0

Chamois13c

 

Michalovce chceli aj haščaka aj skokana a nakoniec su obaja doma nase vedenie dobre zapracovalo to sa musi nechať
5.8.2020 - 22:51
+2

Dzunkes

 

hmm toho Skokana ste nam mohli nahat
5.8.2020 - 23:27
0

Chamois13c

 

prečo ? ved vy mate hammonda
5.8.2020 - 23:39
+1

Radovan123

 

U nás chcel ešte tu košickú to preto
5.8.2020 - 22:52
0

noano

 

ty mudry, hokejista ma len par rokov, aby sa zabezpecil . Uz vidim teba ako ides radsej do firmy x za 100, ked vo firme y ti daju 180
6.8.2020 - 10:54
+1

Gargamel123

 

Ked ho vidim na tej fotke: tak si hned spomeniem na to sedlak trapas vyjadrenie ked ukoncili sezonu kvoli covid. to bola pekna haMba,zial aj nasa
5.8.2020 - 15:09
+9

Westbeast0

 

Ukončenie "kvôli desiatim chorým ľuďom" myslíš? Aj mne sa to vrylo do pamäti, pripomína mi to vyjadrenie člena jednej opozičnej strany.
5.8.2020 - 15:14
+2

Gargamel123

 

prisiel o susne: kvoli ktorym tu "hral"
tak sa necudujem
brano rapac sa vyjadril
ako mali postavene zmluvy
5.8.2020 - 15:20
+1

elnino3101

 

Covid 19 : Mladý muž, čo ten Covid19 urobil na Slovensku? Na to že ty máš vymyty mozog tak ho nemusí mať každý.....
5.8.2020 - 16:30
+3

Westbeast0

 

Marcel, vedel som ze tu mas spraveny profil, vitaj a gratulujem k prestupu do PP!
5.8.2020 - 20:00
+2

Nerkio

 

To máš podobne ako Nitra a Svarny ...aji tomu nie sme dosť dobrý ...až keď nebude iná možnosť
5.8.2020 - 15:09
+5

RudoNR18

 

A ozaj ako sme v tomto smere pokrocili..? Niekto pisal ze uz je podpisany a v pondelok to daju von.. Ha..
5.8.2020 - 16:14
0

speedman

 

Švarný oficiálne v NR.
5.8.2020 - 23:16
0

RudoNR18

 

Naa. Len sme to museli privolat...
5.8.2020 - 23:38
0

Corgi77

 

ach jaj.
5.8.2020 - 23:43
+1

FacSKA

 

Najhoršie je, že za tie peniaze na Švárneho sa dá zohnať hafo lepších obrancov. Naopak pre Poprad je toto vynikajúce. Nikde inde by za tie peniaze nehral.
5.8.2020 - 16:25
+5

bez nicku BLOG

 

Nj, srdciar Ivan.. nech ide radsej inde
5.8.2020 - 16:43
0

Nerkio

 

Ja sa budem opakovať ...ale radšej by som tu videla Mitcha ako Svarneho
5.8.2020 - 17:19
+6

julo

 

Nech sa dari Marcel,snad si o rok opat v KE
5.8.2020 - 15:11
+6

Gargamel123

 

julo nesranduj: ci uz sme ozaj kolotocari
radsej spissku nech potiahne o rok
5.8.2020 - 15:16
0

julo

 

V Ke si svoje stale odohral,potiahol.Nebyt saskovania Langovcov tak je doteraz v hc si myslim..
5.8.2020 - 15:32
+4

Gargamel123

 

v pohode: za mna stale hrac
tak max do tretej patky
u nas preplacany
ale to by sme museli mat
prve dve naslapane
5.8.2020 - 15:36
+3

WOLF 27

 

je to take nasilu moc ze ten PP hrat nechce nvm preco aspon mam s toho taky pocit a kolko ma mat plat 10?
5.8.2020 - 15:16
+2

Gargamel123

 

telensky do gumicky: mu zabali desiatku kedykolvek
to bude ten jeho sponzor
5.8.2020 - 15:18
+4

patkof

 

Keby je telensky takýto že sa rozhadzuje tak v Poprade hrajú hráči o akých by slovenské kluby mohli snívať
5.8.2020 - 16:37
+3

Gargamel123

 

ved staci ze hakiho zaplati: letel som s nim zoparkrat
v saku po vreckach
ma hocikedy desiatku v gumicke
5.8.2020 - 16:54
+1

forwardPP

 

Hej ale desiatku myslíš 10€.
5.8.2020 - 22:46
+5

Ketchup_Boy#81

 

Uz bolo pisane v druhej diskusii ze o 40% ma menej ako v KE...
5.8.2020 - 17:26
0

mitoO

 

Cize z 12 ako tu kde-kto spominal ma tu cca 5ku? Celkom slusne aj tak.
5.8.2020 - 17:29
+1

fanpp

 

Tebe matika veľmi nešla že? ????
5.8.2020 - 17:33
+8

mitoO

 

hej kua sry, narychlo som precital 40% zo sumy, co mal v KE, to je skor citatelska negramotnost, ako to, ze mi nejde matematika
5.8.2020 - 17:36
+1

mitoO

 

tych 7k je este slusnejsie
5.8.2020 - 17:38
+1

fanpp

 

Pohoda. Len aby si to nejakí chchytraci zas neosvojili
5.8.2020 - 17:48
0

Crosby087

 

Cize pre KE za tie roky vyhodene peniaze....
5.8.2020 - 20:53
0

RebelMemoryPP

 

Ty vole tu su dristy popisane a to je tu len par prispevkov..
5.8.2020 - 15:24
+8

fany

 

Ešte si si nezvykol?
5.8.2020 - 15:52
+5

RebelMemoryPP

 

Udivujem sa dakedy viac a viac..
5.8.2020 - 18:28
+2

LenTak93

 

Chovana som tak nemal rád vo Zvolene, teraz sa mi asi chce pomstiť.
5.8.2020 - 15:24
+3

chatka87

 

Vsetko je inak...uzite si best strelca ligy v ppa uz nenariekajte????????
5.8.2020 - 15:28
0

MaxSBA

 

držím palce Marcel, nech sa ti darí
5.8.2020 - 15:36
+1

BretPit

 

Netreba z toho robiť vedu, Poprad mu dal viac ako Košice tak je tu, je doma, keby nie corona, tak zostane v Košiciach, mal tam myslím, viacročnu zmluvu, u nás podpísal len jednu sezónu, kľudne sa môže do Košíc vrátiť,, ináč uplietli sme si pekný bič na seba, vsetci sa z nás vždy smiali, že sme augustový majstri, teraz sú nároky oprávnené vyššie s týmto kádrom, ak nebude finále zase budeme terčom skodorastneho posmechu, proste tak to chodí v športe,,,
5.8.2020 - 15:47
+5

paljuka

 

Pride mi z toho rozhovoru ze neslo az tak o peniaze skor o ambicie a viziu klubu...
Myslim si ze ak by sme mali podpisaneho aspon kvalitneho trenera a nejakych 4-5 kvalitnych hracov tak je Haky u nas...
takto sa mu necudujem a fakt klobuk dole pred Chovanom ze ostava...
nastupovat na kazdy zapas s vidinou nefasovat debakel a dufat ze mozno uhrame 8. miesto po zakladnej casti asi nie je prilis lakave...

Nech je ako je tuto sezonu si v Ke pravdepodobne riadne “vyzerieme” od vsetkych...



5.8.2020 - 15:57
+6

vzdy.na.statie

 

Ak Chovan ostane v KE, stale je tu moznost ze pred playoff odide a posilni klub ktory ma vyssie ambicie napr. Poprad.
5.8.2020 - 16:05
0

paljuka

 

tak s tym asi aj pocita on aj nasi... on nebude mat s ponukami absolutne problem on ma rozhnevanych par fanusikov Zvolena na salame
5.8.2020 - 16:26
+2

fany

 

V tomto sme s Michalom na jednej vlne
5.8.2020 - 16:36
+1

matus93

 

Alebo .. to bude ako onehdy hovoril merciak .. duše odsúdencov sa vzbúrili .. .. my v budúcej sezóne fakt nebudeme mat, co stratiť .. len neviem, ci to manažment využije na potrebný rebuild ..
5.8.2020 - 16:28
+1

warn1ng

 

Ja toho Misa nechapem. Keby isiel do ambiciozneho klubu, ktory ma na titul, pochopim to. Ale takto ostal v Kosiciach sam, uplne sam. Ja si prajem aby Kosice hrali dostojnu rolu v lige buducu sezonu, v podstate tak ako vzdy, ale treba sa pozriet na trh a tam vela kvalitnych a obzvlast slovenskych mien vela neostava. Len Miso. Myslim ze niekedy je lepsie prehltnut vlastnu hrdost kvoli väcsiemu cielu ale bohuzial... Mohol mat dobry plat, mohol hrat so vsetkymi zvolencanmi ktori za nieco stoja (okrem Jura Valacha) a mohol hrat o spicu tabulky. No vybral si inu cestu. Nechapem, ale respektujem. A myslim ze je nacase aby sa mu HKM prestalo kazdu sezonu doprosovat, ked to zjavne zmysel nema. Drzim palce Misovi aj celym Kosiciam. Snad vie do coho ide.
5.8.2020 - 16:08
+18

vzdy.na.statie

 

A mozno to uz nebolo len Misove rozhodnutie...stale mam pocit, ze ho do tych Kosic natlacila manzelka.
5.8.2020 - 16:10
+7

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
mitoO

 

Co nechapes, rodina je prednejsia.
5.8.2020 - 16:10
+7

warn1ng

 

Rodina je samozrejme na prvom mieste. A mne naozaj neprinalezi tu rozoberat niekoho rodinu.... Ale. Ja sa tu bavim o Zvolene. Meste v ktorom dlhodobo zil, aj s rodinou. Keby som sa bavil o nejakom inom meste, alebo inej krajine, uznam to ako argument, ze jednoducho sa mu nechcelo odchadzat niekam do tramtarie bez rodiny a podobne. Ale co sa tyka Zvolena, toto pre mna nieje argument.
5.8.2020 - 16:23
+5

Gargamel123

 

takze: v kosiciach sa nema dobre,ze ano
co ma lepsie vo zvolene,nic v zlom
5.8.2020 - 16:28
+3

warn1ng

 

Keby sme sa bavili pred minulou sezonou, viac faktorov by hralo pre Kosice. Ale teraz? Ani nie. A nikde som nenapisal ze sa v Kosiciach nema dobre, urcite mu slusne zaplatia, aj bude s rodinou... ale z toho sportoveho a karierneho hladiska tam toho vela nieje...
5.8.2020 - 16:33
+3

JamesRebondi

 

Velmi odvazne tvrdenie...prvy krat za 20 rokov su Kosice v pozicii outsidera pred sezonou a ty tu ides rozpravat o nejakych kariernych a sportovych nedostatkoch treba zohladnit aj to, ze pokial nie su uzavrete kadre ,podpisany hraci, tak staviat mantinely uspechu resp neuspechu je zbytocne. Ja sa osobne o Kosice neobavam aj napriek tomu ze zatial nie je zverejnene nic. Pan Stastny minuly rok pripravil extremne vyvazeny a fungujuci kader, teraz su financne moznosti klubu obmedzene ale nemyslim si ze by to bolo tak tragicke ako opisujes.
5.8.2020 - 17:21
+2

warn1ng

 

Miso je hrac, ktoreho by chcel kazdy jeden klub na Slovensku. Kazdy jeden. Zarucene. A ja sa nebavim ani o sezone dozadu, ani desat sezon dozadu. Ja len neviem pochopit ake ambicie musi mat hrac jeho formatu, ked ostane v time ktory pravdepodobne nebude hrat o titul... Tot vse.
5.8.2020 - 17:29
+1

yaro.s

 

Možno dlhodobejšie, možno mu nejde iba o túto sezónu.
No a manželka tiež vie veci ovplyvniť
5.8.2020 - 17:44
0

mitoO

 

Mal by si si to menej pripustat a nechat to na hracov, kde chcu posobit. Mne sa tiez nepaci, ze nas kapitan zdrhol z potapajucej sa lode medzi prvymi tak, ako to zvyknu robit patkane, ale nenarobim s tym nic a nech sa mu tam kde je, jednoducho dari.
Chovan jednoducho nechcel ist prec od rodiny, co je na tom divne?
5.8.2020 - 16:59
+5

warn1ng

 

Sak ja tu nikomu nepisem ze kde by mal posobit. Aj ked nerad vidim Misa v inom drese ako zvolenskom, chapal by som jeho rozhodnutie hrat v klube s najvyssimi ambiciami. Napr. viac by som chapal jeho rozhodnutie hrat za Poprad ako za aktualne Kosice. Nic viac.
5.8.2020 - 17:10
+1

mitoO

 

Nepises hej, ale places tu uz dost dlho nad Chovanom.
5.8.2020 - 17:31
+3

Sheva7

 

Kvalita ešte na trhu je da sa poskladať super tim + 7 legionari ale problem Košice nemaju peniaze na kvalitu
5.8.2020 - 16:10
+2

Adam138

 

Kto kvalitný je ešte voľný ?
5.8.2020 - 16:14
0

Gargamel123

 

polovica: zemegule
5.8.2020 - 16:23
+5

Ricardinho13

 

7 Čechov + Chovan, Majdan, Belluš, Jenčík, Slovák, Reway, Holovič, Šimun, Štrauch... Stále sa z toho dá vyskladať zaujímavé mužstvo, ale na to treba jednanie zo strany vedenia a to čím skôr, tým lepšie
5.8.2020 - 19:33
+8

MaxSBA

 

inak je ešte dosť dobrých mien voľných... možno do brány Melicherčík
5.8.2020 - 19:39
+2

Ricardinho13

 

Áno sú, ale to by sme museli zobrať už všetky tie mená zaradom.
Na jednej strane už majú všetky tímy v extralige viacmenej vyskladané kádre, takže mohlo by to vyjsť ak na to finančne budeme mať.
5.8.2020 - 20:24
0

Urpiner17

 

Beskorwany z BB je volny hrac
6.8.2020 - 14:42
0

yaro.s

 

Dá sa, za normálneho stavu, bez nejakých obmedzení zhora, ak nevstúpi "vyššia moc" na prelome rokov aj pomerne slušné bude...
5.8.2020 - 19:42
+2

julo

 

Reway,Majdan dostali vobec ponuku z ke?
5.8.2020 - 19:52
0

yaro.s

 

Určite.
5.8.2020 - 20:09
+1

patkof

 

Strauch by mal do anglicka ísť ževraj
5.8.2020 - 20:39
0

MaxSBA

 

Presnejšie do Sheffieldu.
5.8.2020 - 22:14
+3

Ricardinho13

 

Dík, to som nevedel.
6.8.2020 - 14:15
0

Urpiner17

 

Sykora, Bubela, Baranka, Pavlin, Ruzicka, Klhufek, Valach.. to len tak z brucha co mi napadlo
6.8.2020 - 14:40
0

paljuka

 

pozri Chovan je momentalne jeden z najlepsich hracov v lige, v Ke dostal pomerne dobry plat je doma s rodinou zakladnu cast sa vytrapi s juniormi a poloamatermi a pred play off dostane tolko ponuk ze si bude moct vyberat a Kosiciam aspon co to kapne za neho nejake drobne...
Manzelka je silny faktor v zivote chlapa
5.8.2020 - 16:20
+1

warn1ng

 

1. Miso je jeden z najlepsich hracov v lige, to som nikdy nespochybnoval a ani nebudem. 2. Zvolen mu ponukol take peniaze ktore mu Kosice podla mna tuto sezonu nedaju, takze je jasne ze mu nejde o peniaze. 3. Kazdy hokejista ma nejake ambicie v kazdej sezone, ci osobne alebo timove. A ja si neviem teraz predstavit ake moze mat ambicie pred vstupom do tejto sezony. Kosice idu skladat mancaft v termine v ktorom ostatne timy maju plne supisky, zacinaju sa hrat pripravne zapasy a s obmedzenym rozpoctom. Tak mi vysvetli ake ambicie ten hrac musi mat? Ze pred playoff dostane tolko ponuk ze si bude vyberat? Tie body Miso sam nenazbiera... Niekto mu na ne bude musiet na hrat, alebo on bude musiet niekomu nahravat. Vsak mozno naozaj Kosice vytiahnu take esa z rukava, ze budeme vsetci cumet ako telata. Ale silno pochybujem.
5.8.2020 - 16:31
+6

axxel

 

A co ked Chovan chce uz ostat zit aj s rodinou v KE ... Ano, tuto sezonu sa vytrapi, ale v dalsej uz budeme mat muzstvo ako sa na Kosice patri ... Aky vyznam pre neho by malo odist na rok
5.8.2020 - 16:33
+3

warn1ng

 

Nikto nevie co bude v dalsej sezone. A pri tom vasom vedeni, by som si tym nebol uplne isty. A to nemyslim nejak posmesne.
5.8.2020 - 16:36
+11

axxel

 

Toto iste vedenie v minulej sezone vyskladalo silny tim ... V kazdom pripade budem rad ked sa vymeni vedenie
5.8.2020 - 16:55
+2

Dellal

 

Co som pocul, tak jeho zena ma v KE skvelu pracu a nechce o nu prist.
5.8.2020 - 16:31
+1

borussia

 

Mišo je pod papučou manželka mu stopla prestup. Len za jej Košice už može hrať ha ha ha
5.8.2020 - 16:32
+30

Gargamel123

 

toto si dal : na urovni jednobunkovca
5.8.2020 - 16:39
+10

lišiak1

 

a co ked ma pravdu?
5.8.2020 - 16:58
+6

ajwen77

 

A ty si potom meňauka
5.8.2020 - 16:59
+8

Renderers.

 

ty davaš na jednobunkovca už hodne dlho.
5.8.2020 - 19:31
+16

Athotis

 

ale ma pravdu
5.8.2020 - 20:30
+3

Stano55

 

Ale pravdivo...
5.8.2020 - 23:09
+1

radopKE

 

Prestaň žrať červy. Robia ti z mozgu kapustu.
5.8.2020 - 22:26
0

Urpiner17

 

Mozno Miso vie o nejakych prichodoch co my nie a preto ho to tam drzi. To je len taka recnicka otazka.
6.8.2020 - 14:39
0

Myšo

 

Takže Mišo zostane v znicenom klube hrať o stred a spodok tabuľky s juniormi a pozbierancami ktorých inde nechceli....nuž kto chce kam ´...
5.8.2020 - 16:15
+1

Daewo_KS

 

Uz si videl nasu supisku?
5.8.2020 - 16:18
+1

julo

 

Niekto ju uz videl?
5.8.2020 - 16:23
+27

Sheva7

 

Brankar a obrana to bude zrejme sranda
5.8.2020 - 16:27
0

Daewo_KS

 

... a presne o to mi islo
5.8.2020 - 18:17
0

borussia

 

Vaša supiska je ako korona nikto ju nevidel ale ona existuje
5.8.2020 - 16:34
+17

Gargamel123

 

Borussia Čierny Balog: ako,idete na titul...
5.8.2020 - 16:41
+4

Fanusik2002

 

Niečo na odľahčenie.
Možno v Košiciach bude nový manažér.
Myslím si,že viacero košických fanúšikov by bolo spokojných.

https://hokej.spravy.sk/clanok/3091847-jurcov-tim-vyhrali-turnaj-o-basu-piva-asi-budem-manazerom/
5.8.2020 - 18:14
+1

BlackCrow

 

Nie kto chce kam.. Už pochopte že mu je Zvolen "u prdele". Ukončená kapitola !
5.8.2020 - 18:02
+1

Selvo

 

BlackCrow: Blacku toto s tebou úplne súhlasím
On má zdá sa Zvolen úplne v prdeli! Niečo sa tam muselo stať . Chovan je v stave že radšej bude hrať za 800€ v LM akokeby musel ísť za 9.000€ do Mrazovho Zvolena . Mne sa Mišo Chovan ako hokejista veľmi páči . Výborný hráč .
5.8.2020 - 22:20
0

fany

 

Selvo myslím,že úplne v prdeli nie,veď vo Zvolene zažil aj veľa pekného.Ale už pár chvíľ(rokov)som čakala kedy vybuchne nejaký hokejista.Že to bude práve Mišo by som si nestavila,ale o to lepšie.Ak už teraz nikoho nezahrká,tak nie je o čom.Michal okrem toho,že je dobrý hráč,bol aj dobrý kapitán a kamarát,vedel sa zastať spoluhráča.
Teraz možno niekto ľahšie pochopí,že som v stave cestovať 2 hodiny na hokej do NZ,či chodiť do "slabučkej"Detvy.A štve ma to o to viac,že konečne sa začali v HKM motať chalani,ktorým verím,ale je neskutočné čo dokáže zničiť jeden,resp.2 ľudia.A ver,že to štve aj Michala.
5.8.2020 - 23:03
+2

Selvo

 

Fany, vieš že tá rad čítam ?
Máš pravdu a dobre píšeš
5.8.2020 - 23:19
+1

fany

 

No a už si na blackliste.
5.8.2020 - 23:47
0

Athotis

 

Nekonspiruj ,to že je v KE je hlavne zásluha pani Chovanovej ,keby nie jej je vo Zvolene...
6.8.2020 - 14:46
+3

BlackCrow

 

Tak skromne si tipnem že Micbal už nikam neprestúpi a kariéru ukončí po x rokoch u nás v Košiciach.
6.8.2020 - 5:30
0

yaro.s

 

Zdá sa mi, že vieš dobre tipovať
6.8.2020 - 8:56
0

Abc

 

Novy "Bartos"?
6.8.2020 - 9:32
0

BlackCrow

 

Bartoš prišiel mladší ak ma pamäť neklame ale dá sa to tak prirovnať.
6.8.2020 - 11:30
0

Ricardinho13

 

Veľmi silné slová. Daj si spiatočku, lebo takto znevažovať niečo, čo ešte nemáš šajnu ako "vypáli" v KE, je pekne odveci.
5.8.2020 - 18:16
+6

Ricardinho13

 

Už máme aspoň jedného hráča dohodnutého.
Prvý útok Jenčík - Chovan - Majdan
5.8.2020 - 16:18
+1

LenTak93

 

aj Majdan ostáva?
5.8.2020 - 16:35
+1

Laci

 

a Kvetoň čo?
Nezaregistroval prestup, ak teda bol...
5.8.2020 - 18:16
0

Sheva7

 

Ak bude možnosť tak ho podpisať Kvetoň je super hrač ,ale podľa mňa nerealne meno pre Košice
5.8.2020 - 18:41
+2

Ricardinho13

 

Kvetoň je finančne nereálny.
6.8.2020 - 14:17
0

BlackCrow

 

To som teda zvedavý kde sa rozhodne podpísať....

Keď je finančne nereálny. Prišiel z druhej ligy a na legionára toho ukázal málo..

Taká 3-
6.8.2020 - 14:34
0

ZOOMER

 

Určite tu ani 3 nemal.
6.8.2020 - 14:44
0

BlackCrow

 

3- má odo mňa. Ako v škole..
6.8.2020 - 15:30
+1

ZOOMER

 

jaj tak
6.8.2020 - 15:32
0

Ricardinho13

 

Ak chcú mať aspoň jeden-dva normálne útoky tak budú musieť podpísať aj Majdana.
5.8.2020 - 18:18
+2

PopradskyInsider

 

a druhy utok neviem - reway - neviem
5.8.2020 - 17:05
+5

UssKe

 

V druhom budem ja , keď prejdem tryoutom.
5.8.2020 - 18:12
+8

Sheva7

 

Držim palce ukažim im to
5.8.2020 - 18:19
+5

MACEK40

 

Keby ta podpisali skor, Hascak by ostal
5.8.2020 - 21:25
+3

fany

 

K Chovanovi podpíšte podľa"zvolenských odborníkov"Obdržálka za zenitom a ešte sa budú diať veci.Netreba zúfať,treba konať.Sezóna ešte ani nezačala a v decembri ,keď začnú páni s veľkými očami a veľkou peňaženkou vyhadzovať hlava-nehlava,tak získate vo výpredaji super hráčov za polovičnú cenu.
6.8.2020 - 12:52
0

Selvo

 

Páčil sa mi tento rozhovor. Marcel v ňom mal pokoru, žiadne rozkekešene reči typu NHL na mna čaká atd
Vidno že mu odchod z Košíc otvoril myseľ . Som zvedavý či mu to tak bude padať aj tuto sezónu . Minula bola bodovo z inej galaxie.
Marcel drz sa nech sa ti darí !
5.8.2020 - 16:47
+6

pohodaci

 

Rozhodli časté telefonáty a vízia.... To vážne? A hlavný dôvod si nespomenul- rozhodli peniaze. Minulý rok ti Košice vyhovovali, lebo ti dali 11 papierov a teraz sú v sračkách , tak ti vyhovuje aj Poprad!! Ty a tie tvoje Vízie - strč i ich tam, kde na nich slnko nesvieti
5.8.2020 - 18:43
+4

Endstand

 

Jazisi normálne nepochopím. Áno peniaze sú dôležité, dôležité je kde sa cíti doma, dôležitá je pohoda v práci a vízia tiež. Tento rok to vyšlo skôr na pp a co? Možno mu dali menej ako v ké ale chcel byť v prípade pandémie s rodinou , zhodnotil že v kabíne ké to nebude ono a chcel na rok vyskúšať pp.. Ako kebyže všetci na fóre robíte v jednej firme v dobrom aj v zlom celý život, nestahujete sa, nič iba slepo v svojom valale a v jednej firme..
5.8.2020 - 20:29
+4

zomi BLOG

 

Popradu sa po dlhšom čase podarilo vtesnať do tímu takmer všetkých výborných odchovancov. Toto mi tak trochu pripomína začiatky 70. rokov minulého storočia keď popraderi chceli stiahnuť svojich odchovancov aby konečne pomohli dostať chlapcov do prvej Československej ligy a tým zvýšiť počet na troch slovenských účastníkov. Také mena ako vtedy boli: Sakáč - Bukovinský, Roháčik - Grandtner, Kordiak, Mrukvia,Skokan (Slovan), Svitana - Selvek,Šupler,Faith,Ščerbák,Lach,Brtáň(VSŽ), Hossa(vtedy na vojne v Trenčíne) a niektrí ďalší boli zárukou toho, že by sa po roku - dvoch mohlo podariť. Lenže vtedy boli iné pravidla v socialistickom telovýchovnom systéme, tak by k tomu nepomohli asi ani žiadne peniaze. Aj keď táto úvaha bola podopretá aj niektorými členmi z vedenia Slovenského hokejového zväzu. Ale nebola kladná odozva z klubov 1.SNHL o prepožičaní niektorých hráčov z klubov najvyššej Slovenskej súťaže. Dnes už je to celkom iné a za peniaze aj: "V Praze dum", aj keď Popraderi nie sú boh vie ako bohatí, ale predsa len euráče s pripojením srdiečok odkiaľ pochádzajú urobila celkom zaujímavú tému s kým by sa o titule v budúcej sezóne mohlo seriózne rozprávať...
5.8.2020 - 19:08
+2

Dinko

 

... Tak veľa šťastia v Poprade a vďaka za všetko, čo si urobil pre Košice...
5.8.2020 - 21:01
+5

Chamois13c

 

Mikula v športe povedal že chovana sa nepodarilo zlomit ale že ešte sa nevzdava vyrozumel som medzi rečou ale že chce este poriešiť na to miesto nejakeho ineho utočnika do prvych dvoch utokov
5.8.2020 - 21:02
+1

omen

 

skor to myslel tak, ze moze Chovan moze prist pocas sezony, napr. pred PO
5.8.2020 - 21:13
+1

ZOOMER

 

Len aby počas sezony Košice nedostali tolko penazi ze preplatia Hascaka z PP.
5.8.2020 - 21:18
+3

MaxSBA

 

Ak nám dáte nejakú finančnú injekciu ako ste tvrdili ze ste za Bezucha dostali peniaze tak nie je problém.
5.8.2020 - 22:16
+2

Selvo

 

Za Bezucha sme dostali 4.500€. Bolo aspoň na letenku do Edmontonu aby pár vyvolených populisticky odovzdalo dres Draisaitlovi a tváriť sa že sme tam na stáži o ktorej v Edmontone nikto nevedel.Ale podhodiť to marketingovo ovciam ako dobre hokej robíme výlet splnil účel ..
5.8.2020 - 22:41
+14

radopKE

 

Milujem tutovky o našom odpise a páde. Ešte sme ani nezačali a už sme v prdeli len preto, lebo veľké mená... Treba počkať a dať im šancu a až potom vynášať súdy. Na niektorých z Vás sa ani Vinco nechytá...
5.8.2020 - 22:33
+3

Dzunkes

 

Miso mohol si skusit Zvolen
5.8.2020 - 22:34
+3

Magma

 

Haky bol, je a bude skvelý hráč pre kohokoľvek v tejto lige...: Bol to jeden z TOP Bakosovych objavov v rámci SK ligy. Pamätám sa ako mladas s kamzikom na hrudi bez obáv zhodil rukavice s kýmkoľvek a neviem, či vôbec prehral nejakú bitku.

Potom prišiel do Košíc a prostredie mu sadlo. Mladý drzacisko na ľade. Keď je v pohode, tak je nezastaviteľný a myslím si, že v Poprade tu pohodu nájde .

Držím palce Haky, nech to sype aj naďalej.
5.8.2020 - 23:13
+7

Stano55

 

Mišo Chovan zistil, že domov je tam kde je rodina šťastná...čiže Košice.
5.8.2020 - 23:19
+2

Dzunkes

 

domov je len jeden a to je Zvolen
5.8.2020 - 23:28
+5

axxel

 

Myslim, ze za Zvolen uz hrat nebude ... Ked ste ho nezlomili teraz tuto sezonu, kde budu mat Kosice slabe muzstvo tak neviem ... Po tejto sezone ked uz budeme mat lepsie muzstvo uz si myslim, ze karieru doklepe tu
5.8.2020 - 23:33
+1

Stano55

 

Domov je len jeden a to je tam kde je rodina šťastná...či už je to Zvolen, Poprad, Bratislava...v Mišovom prípade Košice.
5.8.2020 - 23:34
+1

LeonardoDavinChi

 

Domov je tam, kde sa ti serie najlepšie.
5.8.2020 - 23:58
+10

Sheva7

 

Halasz Riečicky pat a mat to bude sranda 2 brankarske 3 budu chytať v KE . Ešte ak je pravda Poliak v utoku neviem ako vam, ale mne je do plaču
5.8.2020 - 23:40
+1

matus93

 

Poliak v útoku je doplaču prečo ? Si ho už videl ? Mladi Poliaci , Bielorusi, Lotyši , Ukrajinci aj tam sa rodia dobrí hráči a podľa môjho názoru majú oveľa väčšiu motiváciu pretože nepochádzajú častokrát z luxusných podmienok .. takze prečo ich nevyskúšať .. brankárske duo dobre nie je ..halasz ako dvojka ok ako jednotka bude horieť ..
5.8.2020 - 23:46
+4

Sheva7

 

Koľko Poliaci hraju v našej lige ?
6.8.2020 - 0:05
+1

matus93

 

Nepodstatná otázka .. horší ako Hoglund svojho času nebude podľa mna ..
6.8.2020 - 0:15
+2

Sheva7

 

Pozri si Hoglund jeho čisla všade ,kde hral a to nehral v Polskej lige
6.8.2020 - 0:25
+1

BlackCrow

 

Ja by som zase vyskúšal dvojicu Melicherčík Halász. Tí sa navzájom zbožňovali.. Nech to má grády keď už..
6.8.2020 - 5:34
0

Laci

 

Ja zas Mikasa. V tom prípade môžme nastupovať s piatimi útočníkmy.
6.8.2020 - 6:18
0

borussia

 

Stále tu riešite Chovana myslím že taký Allan McPherson v pohode nahradí
6.8.2020 - 8:02
+1

FP-luboszv

 

presne tak...myslím si že McP je aj o trošku lepší ako Chovan...som rád že zostal..
6.8.2020 - 9:09
0

fany

 

Tak sa teš Keď chceš v kolektívnom športe titul,tak v žiadnom prípade nemá nadpriemerný jedinec,nahrádzať nadpriemerného.Ale to Ty taký inteligentný by si mohol vedieť.Mali tu byť obaja a jeden potiahnuť légiu,druhý slovač. Herne Miša možno nahradí MC,ale Mišov vietor v plachtách nenahradí NIKTO.A už vôbec nie ani jeden z tých čo bojujú o kapitána.
6.8.2020 - 9:52
0

vzdy.na.statie

 

Len skoda, ze Michal ma vietor v plachtach len pocas zakladnej casti, ale v Playoff mu to akosi dofuka.
6.8.2020 - 9:55
+3

fany

 

2018 Playoffs 12 1 9 10 2 8
2019 Playoffs 12 0 10 10 2 0

Nech si spraví názor kto chce, aký chce.Ja som ale písala o jeho zmysle pre kolektív,o jeho burcovaní na lavičke......

6.8.2020 - 10:13
0

FP-luboszv

 

z 24 zápasov v playoff dať 1 gól to je neskutočné číslo fakt ...nejak mu ten vietor z plachiet ušiel či?
keď sem nechce nikto ho nenúti...reálne keby prišiel koho by vytlačil?
myslím že v útoku sme OK
aj tak si myslím že ho Mikula zlomí do Popradu
6.8.2020 - 10:55
+1

fany

 

No tak ho zlomí.Ja Mikulu nemusím,ale získa u mňa jedno bezvýznamné plus a PP sa tým pádom stane u mňa TOP. Chovan,Drgoň,Ulrych,Handlovský,Vandas ajajááááj Potom by mi snáď niktorý milý chalanisko z PP aj zohnal lístok,lebo tam to vidím na riadne pretlaky.
6.8.2020 - 11:08
+1

topska

 

Hlasim sa
6.8.2020 - 14:34
0

fany

 

Topska, tak toto si budem pamätať. Ako pán Mráz hovorí, u neho platí slovo chlapa. Vopred ďakujem.
6.8.2020 - 15:44
0

julo

 

Starky nech sa uz kludni
6.8.2020 - 14:42
0

vzdy.na.statie

 

Taky hrac ako Michal mal potiahnut Zvolen k vitazstvu v siedmom zapase proti Nitre minulu sezonu.
6.8.2020 - 12:51
+2

fany

 

Michal bol jeden z mála,čo tam žil.Polovica mužstva na striedačke pôsobila ako zdochnutý kôň.Samozrejme ,jeho vina.Tak ukázal sebareflexiu a uvoľnil miesto preplateným hviezdam,ale zas kydy.Nech by spravil čokoľvek,tak ho zhejtujete.Škoda aj klávesnicu drať.
6.8.2020 - 13:02
0

vzdy.na.statie

 

Takto postavit sa lavicku a burcovat viem aj ja, on bol kapitan od neho sa to ocakava. Ja ho nehejtujem, mna mrzi ze je prec zo Zvolena, ani som nanho nic zle nekrical ked prisiel v kosickom drese, ale za tym si stojim ze hrac ako je on musi ukazat v PO viac ako pocas zakladnej casti.
6.8.2020 - 13:14
0

fany

 

Nedokázal,nemá na to.Tak už v mužstve plnom víťazných typov nie je a tak je to správne.Uvoľnil miesto ,spravil radosť najlepším fans v galaxii a už sa len čaká nato,kedy sa upokojí druhá strana.Z môjho pohľadu už pre titul HKM Michal viac spraviť nevie,tak ho nechajte dýchať tam kde je a hlavne sa neobúvajte do jeho rodiny.A končím s touto témou,lebo sa neudržím.
6.8.2020 - 13:24
0

borussia

 

Chvála bohu že končíš.
6.8.2020 - 14:04
+2

warn1ng

 

Pocuj, vies co je pojem hejtovat? Lebo mam pocit ze nie. Ked hral Miso vo Zvolene, nikto na neho nepovedal/nenapisal ani pol slova, mozno sa naslo zopar bezmozgov ale to sa najde vsade a na kazdeho. A potom ked odisiel zo Zvolena? Ani jeden z nas prispievatelov tu nesuhlasil s piskotom na neho a ani ho NEHEJTOVAL. Ano mozno som aj ja bol na neho niekedy kritickejsi ale myslim ze to bolo vsetko este v norme. Videla si co sa deje vo svete ked nejaka dlhorocna ikona, odchovanec a kapitan muzstva prestupi do muzstva konkurenta? Par piskajucich ludi, je to najmenej... To ze ty si na Misa taka vztahovacna a pri kazdom naznaku kritiky, ci opravnenej alebo neopravnenej, mas potrebu navodzovat dojem ze my si ho vo Zvolene vlastne nezasluzime, to nas problem nieje. Myslim ze diskuteri zo Zvolena patrili vzdy k nezaujatym a ked sa niekomu nieco vydarilo, odohral dobry zapas, pochvalili sme ho (bez ohladu na narodnost) a ked sa mu nieco nepodarilo tak sme ho zkritizovali (taktiez bez ohladu na narodnost). To by sa mal niekto naucit ale o tom sme si tu tiez popisali vela. A to ze mi tu mito napise ze tu cely cas vyplakavam za Chovanom, tak v pohode.. Ja nemam problem si to priznat ze mi v nasom muzstve chyba, ze by som ho rad videl u nas a bohuzial mam potrebu to tu napisat. Ospravedlnujem sa ze tu niekomu prekazam, nikdy som sa tu nikomu neposmieval ze za niekym place, ani Kosicanom za Hascakom, Skokanom a podobne. Pretoze viem ake to je. Mne sa jednoducho tazko pozera na Misa v inom drese ako zvolenskom. Sorry.
6.8.2020 - 14:31
+1

Lukash_ke

 

vecne opakovany bullshit
6.8.2020 - 10:41
+1

vzdy.na.statie

 

Bohuzial fakt...ja ako Zvolencan by som rad vzdy videl Michala hrat doma, ale bez nejakej urazky, ale akonahle sa v PO pritvrdi Michal sa vytrati.
6.8.2020 - 12:49
+3

Lukash_ke

 

zial toto tvrdenie mohlo byt raz a navzdy potvrdene / vyvratene keby sa nezrusilo posledne PlayOff, mozno by sa ukazalo ci bola chyba v ZV alebo v nom
6.8.2020 - 14:03
0

borussia

 

Sorry ale v našom poslednom play off keď tu bol ten vietor ani vidieť nebolo a ešte k tomu jeho náchylnosť na zranenia atď. Je to super hokejista Mišo a bolo by super keby tu boli obaja ale tak rozhodol sa ako sa rozhodol.
6.8.2020 - 14:01
0

mitoO

 

???????? Roman Faith je stále hráčom HC Košice ????????

(Reakcia na medializované správy o odchode Romana Faitha z HC Košice)

HC Košice má s Romanom Faithom podpísanú platnú zmluvu na ďalšie 2 roky. Ak Roman nechce pokračovať v tíme, uvoľníme ho, no hráč a nový zamestnávateľ nás musia kontaktovať a dohodnúť podmienky odstúpenia od zmluvy, alebo uhradiť finančnú kompenzáciu za ročné hosťovanie, ktorého možnosť je súčasťou platného kontraktu.

HC Košice v minulej sezóne prijal Romana späť do svojho kádru po jeho odchode a pôsobení vo Fínsku a podpísal s ním platnú zmluvu na 3 roky, ktorej podmienky klub dodržal a s Romanom rátal aj do budúcnosti.

Roman absolvoval letnú prípravu s košickými trénermi a vedel o našom záujme o jeho služby. V nadchádzajúcej sezóne by Roman mohol dostať výrazne vyššiu porciu času na ľade, ak však nechce hájiť farby HC Košice, nebudeme mu stáť v ceste. Ďakujeme mu za odvedené služby a prajeme veľa úspechov v novom pôsobisku.
6.8.2020 - 9:04
+1

UssKe

 

Ďalšia Obeť peňazí a ega .
6.8.2020 - 9:15
+3

VSZtka1438

 

netrep HCčko s nim rozviazalo zmluvu a novú nepodpísal..ZASE len klamu
6.8.2020 - 11:10
+7

Fanusik2002

 

Teraz v tom mám trochu chaos.Všade sa písalo,že Kosice nemajú letnu prípravu.
Roman mal individuálnu prípravu s košickými trénermi?
V rozhovore spominal,že trénoval pod vedením pána Kičuru a absolvoval aj tréningy na ľade.
Čo som počul ja od nových spoluhráčov,že v Košiciach ho nikto nekontaktoval, preto odišiel do Bratislavy.
6.8.2020 - 10:32
0

ŠIMIKE

 

nespravil daco podobne skalicky svojho casu ?
6.8.2020 - 10:47
0

Lukash_ke

 

Tu som asi stratil poslednu kvapku trpezlivosti s tymto vedenim a svoj plan kupovat permu aj v nasledujucej sezone som velmi rychlo prehodnotil. Co toto bol za status a la odkopnuta milenka? Okate zvalenie vsetkej viny na Faitha, nech uz to bolo akokolvek klub je v srackach a ma sa snazit prehovarat a lobbovat a upokojovat situaciu! To, ze napisu, ze 'vedel o nasom zaujme o jeho sluzby' je ako nejaka zabezpeka? Ak mal rovnaku zabezpeku Hascak a ini tak sa nie je co cudovat, ze je kde je.

Vypluvaju na FB odveci statusy, ktore mali robievat bezne ako sprievodne aktivity, nie teraz ked verejnost zaujimaju uplne ine veci, teraz ideme mat sportovy den kdesi na hlavnej? POZOR BOMBA! Bude tam Jurco!

Onalepkuju sa ako komunitny klub, co mne imho od zaciatku znelo nejak tak, ze: Pripravte sa na menej muziky za menej penazi, z USS vam uz tolko neprispejeme, ale zvysime ceny listkov a zriadime transparentny ucet aby ste mohli platit viac a dostat menej. A pritom ako tzv. komunitny klub sme v sucasnosti najmenej transparentni voci vlastnym fanusikom. Spoliehame sa na ludi co maju zakulisne informacie a su ochotni dat to von.

Z tohto nic dobre nevzijde, pochovat taku znacku v tak rekordnom case to sa snad ani neda.

https://media.loupak.fun/soubory/obrazky_n/_vlastni/6_2015/ae635b0e3c2159d4366c8ee8371a6050.jpg
6.8.2020 - 10:56
+7

Tino

 

trosku: by som bol este trpezlivy...s faithom to moze byt kludne aj hra, resp tlak 3. strany ktora muti vodu....ak to ale s Faithom dokakali v HC hodne, ale hodne velmi si poskodia aj v mojich ociach...a ratam ze nie len v mojich, lenze vec sa nema tak ze musia odist a bude ok, nebude, odist musia ale musi byt neikto kto ich nahradi, niekto lepsi ako oni ...v opacnom pripadne HC klakne, moze to byt docasne ale u nas docasne byva aj ze natrvalo....tlacit na HC bdueme musiet to bezdebaty ale nie bez rozmyslu.
6.8.2020 - 11:13
0

Lukash_ke

 

ratam s tym, ze Faithovci boli v dobrej vyjednavacej pozicii kvoli situacii v akej sa klub nachadza, ale stale nechapem ten status a pochybujem, ze niekto v klube podnikol nieco aby ho udrzali, ved slubim 1.-2. formaciu a neexistuje aby odisiel do Capitals, kde pochybujem, ze sa by hral vyssie nez v 3.
6.8.2020 - 11:36
+1

Tino

 

jo: tiez si to rozoberam...ako prebehiala komunikacia HC s faith , na akej urovni ,ci vobec nejaka....uprednostnit capitals pred KE ak to bolo v KE jasne , ferove je tazko uveritelne....ale potrebujem viac info, ktore zatial nemam.Faith je v nasich podmienkach klenot ten sa vyslovene triast o dasliu pracu nemusel, jeoho vyjednavacia pozicia bola vyrazne lepsia nez HC, co teda vytvara ocakavania ze HC si ho budu predchadzat....aspon ja by som teda toto ocakaval/robil...zatial ale spekulujeme.
6.8.2020 - 11:47
0

Lukash_ke

 

no prave.. ostava len spekulovat lebo oni von nic nedaju, len ako robili vsetko preto, konkretne co robili vsak nikdy nepovedia
6.8.2020 - 12:21
0

Tino

 

suhlas: nizsie pisem ze msuai s verejnsotou komunikovat viac a otvorene to co pustaju je zufalo nedostatocne a zareze ich to...mozno maju dobre umysly, ale to nestaci cesta do pekla je lemovana dobrymi umyslami...schopnost spravne komunikovat so stranou na ktorej su zivotne zavisli je klucova a je jedno aka zla je hospodarska situacia.
6.8.2020 - 12:27
0

Urpiner17

 

Preco by klub rozviazal zmluvu s niekym za koho v drafte moze dostat 250.000-300.000$ ? Myslim ze aj ked toto vedenie je ake je, takuto prilezitost by si nenechali ujst.
6.8.2020 - 14:49
0

Lukash_ke

 

tak mi to vysvetli, pretoze ocividne sa tak stalo
6.8.2020 - 15:38
+3

ZOOMER

 

Mna uz zabanovali na Hc Košice stránke Krasne to nezvladaju
6.8.2020 - 9:43
0

ŠIMIKE

 

zas sa banuje hej ? raz sa tiez banovalo az fanusikovia zalozili druhu stranku
6.8.2020 - 10:07
+2

LenTak93

 

pokojne nech si ich založia aj 10, no nikdy to nenahradí oficiálnu fanpage, kde budeš mať oficiálne informácie
neviem, aký zmysel má sledovať fanstránku niekoho, kto tam bude dávať svoje posty
6.8.2020 - 10:20
+2

ŠIMIKE

 

tam sa vtedy kopirovali posty z oficialnej stranky sa mi zda
6.8.2020 - 10:47
0

mitoO

 

a co si napisal?
6.8.2020 - 10:08
0

ZOOMER

 

že su banda amaterov a klamarov
6.8.2020 - 10:10
0

mitoO

 

to by som ta aj ja zabanoval

a v com klamu teraz konkretne
6.8.2020 - 10:12
+6

ZOOMER

 

Ja viem svoje ale nemozem to povedat.
6.8.2020 - 10:13
0

UssKe

 

Tak načo to sem píšeš
6.8.2020 - 10:31
+2

ZOOMER

 

Odpovedal som iba na to co viem,oni vedia tiez svoje,neboj sa,oni vedeli preco ma vymazali,ja iba podotykam na to co robia .,
6.8.2020 - 10:33
+1

ZOOMER

 

a myslim si ze sa tam pisu horsie veci ako toto a nechavaju to tak. Ja som tomu nechaval volny priebeh od marca som ani ciarku nenapisal a z voleja ban,to akoze je sila toto
6.8.2020 - 10:15
+1

ZOOMER

 

A este tak mito,demokracia,keby nadavam na clenov tak nepoviem ani slovo,ale tebe toto pride normalne co robia hej? Normalne otvorena kritika,20 likov som tam mal a este taka jedna fajna mi dala like som odpadol skoro hovorim pridam si ju a pozeram ze mam ban
6.8.2020 - 10:18
0

mitoO

 

je demokracia, ale je to ich stranka, keby si dosiel ku mne domov a zacal mi vykrikovat veci, tiez ta vyhodim.
6.8.2020 - 10:35
+2

ZOOMER

 

Je rozdiel vykrikovat veci ktore nikoho nepohorsuju a otvorenu kritiku.
6.8.2020 - 10:37
0

LenTak93

 

"kričať" na nich, že sú klamári a amatéri je oprávnená kritika? sa zobuď chlapče
6.8.2020 - 10:53
+4

ZOOMER

 

Tak si precitaj co im pisu ostatni ludia.A podla mna je,ked su neschopni a klamari tak ako to mam nazvat slusnejsie?
6.8.2020 - 10:59
+1

jersey

 

mas pravdu...tam sa uz opat za pravdu banuje...je to smutne kam az tento klub klesol pod tymto vedenim... prerazaju dno kazdym novym dnom
6.8.2020 - 11:09
+3

ZOOMER

 

A pisal som to mitovi tak napisem to aj tebe,nenadaval som konkretne na osoby,neurazal som tam nikoho konkretne,iba som strucne napisal ze ako je mozne,ze od marca pocuvame stale to iste a ako mozu riesit interne veci klubu na stranke a za tym ze su amateri a klamari. Toto je ZLA KRITIKA?:
6.8.2020 - 11:17
0

Nemehlo

 

No napisat niekomu, ze je amater a klamar. Bez dlasieho kontextu ma od kritiky daleko. Ked k tomu mas info mal by si ho napisat. Asi by sa ti nepacilo, kebyze ti zacnem pisat, ze si debil bez nejakeho vysvetlenia.
6.8.2020 - 13:23
+4

fany

 

Jaj mne to tu bežne píšu bez vysvetlenia a ver ,že po tom ani netúžim ,aby mi to vysvetľovali.Ja napr.KE vedenie nepoznám vôbec,ale veľa krokov v poslednej dobe veľmi profesionálne nevyzerá.
6.8.2020 - 13:30
0

Nemehlo

 

Ale keby ti to niekto povie, tak asi sa s nim prestanes bavit. Nebudes s nim chodit na kavicky pripadne keby ti to hovori na kazdej navsteve u teba, tak by tych navstev asi nebolo viac ako 1.
6.8.2020 - 14:17
0

ZOOMER

 

Nemyslis ze to je jedno ked 100 ludi im tam pise ze tu neschopaci? Ono na tom nieco bude+ked amaterizmus neni toto co dnes predviedli s mladym Faithom tak ja neviem potom co.
6.8.2020 - 13:33
0

LenTak93

 

Pamätáš si na kauzu Skalický? Ak ti včera nedali občiansky, tak by si si mal.

Nemehlo ti to pekne vysvetlil.
6.8.2020 - 14:08
+1

VSZtka1438

 

je to oprávnená kritika, nakoľko to píše na základe toho, čo vie a píše úplnú pravdu a vie prečo to píše, pretože tak to proste je.Ten príspevok o Faithovi je odhliadnuc od toho, že bohapusté klamstvo, tak aj keby to pravda bola, tak prejav totálneho amaterizmu a diletanstva, pretože takto sa nekomunikuje. To je akási snaha opäť zvaliť vinu lastného zlyhania na niekoho iného ...čiže sú aj klamári aj amatéri
6.8.2020 - 11:38
+3

fany

 

By si ho vyhodil ,keby Ti povedal pravdu? No neviem či je to tá správna cesta.Ja by som sa snažila dokázať opak.Kritiku treba vedieť prijať.Myslíš,že život je krajší,keď Ťa falošne chvália?Nie,nie je.Kritiku treba prijať a zamyslieť sa.
6.8.2020 - 10:52
+1

mitoO

 

kritiku si predstavujem inak
Napriklad mohol napisat:
Ako je to teda? Romanov otec vas usvedcuje z klamstva, a to je riadna amatercina. Nechcete sa k tomu vyjadrit?
6.8.2020 - 11:11
+1

fany

 

mitoO,ale však to máš pravdu aj tak sa to dá.Ľudia sme rôzny a vidíš ako slušne tu napr.kritizujú mňa a v podstate sa ich to ani netýka.A ja im slušne odpoviem.A potom sa mi ozvú mimo HP tí(konkrétne už traja) čo ich tu slušne kritizujem,povedia mi svoje videnie ,ja im svoje a život ide ďalej.Tým,že niekoho odignoruješ sa nevyrieši nič.
6.8.2020 - 11:40
0

hoKEjka

 

Je snad rozdiel medzi sukromnym domom a firmou, ktora existuje pre fanusikov.
6.8.2020 - 10:54
0

mitoO

 

Jasne, firmu pre fanusikov mozes rovno poslat dpc a ona to musi strpiet hej?
6.8.2020 - 11:12
+2

radopKE

 

Veď su bol len slušný a úprimný.
6.8.2020 - 10:15
0

ZOOMER

 

https://ctrlv.cz/ezYA
Som zvedavy čo odpíše bzučiak
6.8.2020 - 10:16
0

radopKE

 

Nemal si to hodiť aj Vojtovi Pettymu do správy? Možno by ti skôr odpovedal.
6.8.2020 - 10:18
0

ZOOMER

 

Vraj pán Mucha toto spravuje,tak píšem jemu priamo a ak neodpovie,tak napíšem Pettymu.
6.8.2020 - 10:25
0

radopKE

 

Mňa Petty sám kontaktoval, keď som písal kritiku a vysvetlil mi čo a ako...
6.8.2020 - 10:27
+1

mitoO

 

Vojto uz nerobi pre HC
6.8.2020 - 10:27
+3

jersey

 

no vidim ze si v obraze bratu... Petty dostal vypoved k 31.3 tušim
6.8.2020 - 11:07
+1

VSZtka1438

 

tak ako všetci následne s nimi prestali komunikovať a niektorí doteraz nemajú žiadne info o ničom napriek tomu, že sa všade kecá ako oni intenzívne s každým rokujú...minuloročných trénerov nevynímajúc..a keď si teda Faith našiel nový klub, tak je zlý, lebo asi mal čakať do svätého Dindy bez akýchkoľvek konkrétnych informácií čo kde a kedy sa podpíše
6.8.2020 - 11:13
+1

LenTak93

 

tak minimálne Haščák priznal, že rokovali
Chovan, keď ostáva, tak asi tiež rokoval

6.8.2020 - 11:17
+1

VSZtka1438

 

áno, len oni mali toľko trpezlivosti (čomu sa úprimne aj čudujem), že čakali až takto dlho..a povedzme si pravdu, Haščák s Chovanom si nájdu klub hocikedy, ale tí mladí hráči museli riešiť situáciu...a čímsi to asi bude, že drvivá väčšina proste radšej zdrhla inam, než aby čakali na plnenie nejakých nekonkrétnych sľubov
6.8.2020 - 11:21
+1

Lukash_ke

 

presne tak
6.8.2020 - 11:38
0

Urpiner17

 

Ja nerozumiem ako si hrac pod zmluvou moze najst novy klub. To by ho ten druhy klub musel vykupit alebo zobrat na hostovanie. Podla mna je pravda niekde na pol ceste. Podla mna by ale klub neurobil to ze by rozviazal zmluvu s niekym kto mu moze priniest peniaze v pripadnom drafte alebo v pripade prestupu do lepsej ligy. A aj keby je pravda ze si Roman nasiel iny klub, Kosice na tom len zarobia.
6.8.2020 - 14:56
0

VSZtka1438

 

aha a ukončenie zmluvy je čo?
6.8.2020 - 15:02
0

FiredQueen

 

Ehm... pod akou zmluvou??? Zopakujem...pre istotu... hráči (nie všetci) podpísali dohodu o ukončení zmluvy k 31.3.2020... čo tu ešte komu nie je jasné? Ak je zmluva ukončená, nie je už v platnosti... na toto asi netreba mať ukončené tri právnické fakulty... či???
6.8.2020 - 15:03
+1

radopKE

 

To som nevedel. Nežijem s klubom 24/7.
6.8.2020 - 12:43
0

jersey

 

pohoda, nič sa nedeje, na jeho miesto si tam dosadili tohto Muchu, ktorý bzučí ako oni pískajú...
6.8.2020 - 13:21
+2

Lukash_ke

 

Mucha je schopny clovek v neschopnej organizacii
6.8.2020 - 14:07
+2

Janciar17

 

Mna zabanovali okamzite po prvom komente-koli nicku
6.8.2020 - 14:20
0

Tino

 

tak: okolo faith este bude divadlo...HC tvrdi ze maju platnu zmluvu, otec R.Fatha ze ma zmluvu rozviazanu a ka nahliadnutiu...tazka amatercina toto, resp som zvedavy ktora zo stran hra blbych.
6.8.2020 - 10:29
0

mitoO

 

to aj ja
6.8.2020 - 10:36
0

Tino

 

ale : nemam z toho dobry pocit, na nejake tragicke nedorozumenie ja nedam....cele, zle...velmi zle...hodne , ale hodne sa zmeni v mojom a nielen mojom pristupe k HC ak HC nezvladne komunikaciu s Faith.
6.8.2020 - 10:42
0

hoKEjka

 

V prvom rade cely ten ich prispevok je tazka amatercina. Aj keby neviem co tak jeden profesionalny klub sa takto nemoze spravat. Nechutne citove vydieranie fanusikov a aj samotneho hraca. Tiez si myslim, ze s otcom nie su uplne blbi a ak by vsetko bolo koser tak Faith ostava.
6.8.2020 - 10:42
+2

Tino

 

tazko povedat: v hre mozu byt vselijake tlaky....som teda kua zvedavy ktora zo stran mlzi....kazdopadne toto nevytvara predpoklad pre dasliu , pohodovu spolupracu....ale cielom moze byt prave toto.
6.8.2020 - 10:45
0

chatka87

 

zmluva mi skoncila dohodou o ukomceni...tym ze hc ukoncil vsetky zmluvy s kovidom tak sa nemyslel na buducnost a obral sa aj o pripadne kompenzacie...tak odisiel aj Michalcin do ZV zadarmenko????????
6.8.2020 - 10:48
+1

mitoO

 

Zaujimave je, ze napr. Zelenak hovoril, ze jemu zmluva este plati. Sam som zvedavy, ako toto dopadne.
6.8.2020 - 11:14
0

Tino

 

tazko uveritelne: ze by sa dohodol s MI bez dohody s KE ak zaroven vie ze mu v KE bezi kontrakt.... ak rozumiem spravne zelenak sa k zmluve s KE priznava , ale dohodol sa s MI a v KE mu nerobili prieky...takto nejako by to mohlo/ malo fungovat.
6.8.2020 - 11:22
0

caput rerum

 

Ešte čo chceme pre úplné pochopenie toho, že vedenie HC Košice je jedna banda neschopných a amatérskych hlupákov ?
6.8.2020 - 11:27
+8

ZOOMER

 

pozor na ban,mna uz banuju vsade.
6.8.2020 - 11:36
0

Tino

 

KE: by mali,nie mohli, ale mali povedat s kym uz dohodnuti su, ako si to v HC predstavuju dalej...zatial to totiz vyzera na bezradnost,mozno mixnutu nekompetentnosotu...takyto zaver si moze urobit fanusik ak nema odst informacii a tento klub s tymto vedenim bojuje o doveru fanusika....skody ktore vzniknu ak to nebude hrat klub s divakmi a fanusikmi v KE otvorene mozu byt nezvratne , zbytocne velke....z mojho pohladu bude klucove ako klub komunikuje a dohaduje spolupracu s mladymi , najlepsie KE talentmi a kolko preplatenych 3. triednych turistov z CZ mienime do KE odvliect/ podpisat....
6.8.2020 - 11:32
+2

BlackCrow

 

Tu niet čo zachraňovať. V prípade vedenia. Svoju "vojnu" prehralo. It's over.
6.8.2020 - 12:02
+1

Tino

 

mozno: uvidim ci bdue nejake info, resp ake bude to info....moj prispevok je prave o tom , ze nedostatok info ich moze zarezat.
6.8.2020 - 12:13
0

BlackCrow

 

Alebo takto. Ešte stále si relatívne môže zachrániť zvyšok dôstojnosti ak sa mu podarí nájsť investora ktorý bude generálny sponzor a ktorý dosadí do vedenia klubu ľudí so životopisom v hokeji. Najlepšie v Košickom. And stop Czech!! No offens bratři.
6.8.2020 - 12:08
+4

Tino

 

co sa tyka: obmedzenia CZ stopy v KE s tym suhlasim, nemam nic extra proti stastnemu, nemam vedomost ze by spachal nieco vyslovene zle, ale nevidim pridanu hodnotu...napr CZ hraci z minulej sezony boli vata, zbytocna hlusina, je dolezite aby si kazdy cudzinec pracujuci v HC uvedomoval ze svoju uzitocnost musi dokazovat denne...presne tak to funguje v CZ so SVK napr...v momente ked nie sme uzitocni letime, ja to respektujem je to takto spravne a spravne je ked aj my robime to iste.
6.8.2020 - 12:21
+1

Lukash_ke

 

scifi.. take nieco trva dlho.. o 5 minut 12 by to bol zazrak... vacsia sanca je ze na svojom pozemku najdem ropu a zatiahnem to ja.. aj Leona sem dovleciem
6.8.2020 - 12:24
+2

BlackCrow

 

Ja som to nemyslel teraz hneď. Je my jasné že ho tu budem musieť pretrpieť ešte jednu sezónu..
6.8.2020 - 12:52
+1

Nemehlo

 

Ked na svojom pozemku najdes ropu, tak nie je tvoja na to nezabudaj.
6.8.2020 - 14:18
0

Big brother

 

Poprad mi teraz pripomína Dukla z pred 2 rokov. Bude to tím nabitý skusenostami, v prvých trochu formaciach až na Vandasa hadam všetko tridsiatnici (ak nebudu zranenia samozrejme). Ale nikto z nich nie je vyslovene za zenitom, skor naopak...niektorí by mohli zažit vrchol kariery.
6.8.2020 - 11:52
+2

Janciar17

 

V HC tvrdili ze oznamia hracov na dalsiu sexonu hned ako budu pod zmluvou. Ak Roman Faith bol pod zmluvou,preco ho HC nepredstavilo ako hraca na dalsiu sezonu uz pred tym?
6.8.2020 - 12:34
0

LenTak93

 

rovnakú zmluvu má aj Samo Nagy, kontrakty pre ďalšiu sezónu mali aj Michalčin, či Zeleňák

zatiaľ sa neinformovalo, kto pokračuje... predpokladám, že to tak bude v najbližsích dňoch, ešte pred tryoutom
6.8.2020 - 12:47
0

Janciar17

 

Preco?
6.8.2020 - 12:53
0

Duri_L

 

mne to vychadza tak, ze ked prisiel covid a stopla sa liga, tak vsetky zmluvy boli predcasne ukoncene...ale teraz ked bezia pripravy na novu sezonu, tak sa tvaria akoby tie zmluvy (ktore mali pokracovat aj v dalsej sezone) boli skor len docasne pozastavene a chcu ich dodrzanie....lenze asi nie kazdy hrac to vnima rovnako, Faith si mohol mysliet, ze v KE ho uz ziadna zmluva nedrzi.
6.8.2020 - 13:04
+2

Tino

 

tak: to je tazko uveritelne, ze by si to predstavovali prave takto....znamenalo by to tazke pravne nevedomie, ktore je nemyslitelne na urovni HCKE.
6.8.2020 - 13:12
0

VSZtka1438

 

pre teba možno...ale tá pravda je bohužiaľ taká hrozná, ako si ty myslíš, že je nemysliteľné
6.8.2020 - 13:21
+1

Tino

 

ak sa ukaze: ze je to skutocne tak, bude to dostatocny dovod pre personalne zmeny v HC....v krizovej situacii musia byt obsadene funkcie kompetentnymi ludmi.
6.8.2020 - 13:27
0

Duri_L

 

no ale nebolo to ozaj tak, ze v marci sa vsetky zmluvy (vratane tych ktore pokracovali do dalsej sezony) predcasne ukoncili?
6.8.2020 - 13:28
0

Tino

 

ak sa tieto zmluvy: ukoncili...tak boli ukoncene, tazko mozno teraz sermovat a argumentovat ukoncenou zmluvou, dozadovat sa dalsieho plnenia....preto pisem, ze toto je na urovni HC hadam nemyslitelne.
6.8.2020 - 13:34
0

Duri_L

 

komentar z FB:

Pisem v mene Jana Faitha (otec Romana) ..HC Kosice rozviazali zmluvu s Romanom k 31.3.2020 , zmluva je pre siroku verejnost k nahliadnutiu v mojej hokejovej predajni v Arene Srsnov, Drabova 3..Pekny den vsetkym
6.8.2020 - 13:46
+1

Duri_L

 

tak aspon vidis, ze vedenie HC robi teraz ozaj nemyslitelne veci...rozviazalo zmluvu kvoli covidu...teraz ked sa ako-tak davaju veci do normalu a zacinaju pripravy na sezonu, tak chce klub dodrzanie rozviazanej zmluvy.
6.8.2020 - 13:48
+3

Tino

 

ano: cital som aj faith stanovisko...a je to neuveritelne zatial budem verit ze nejake sialene nedorozumenie resp hra 3. strany .
6.8.2020 - 14:23
0

gabi98

 

Ukncit predcasne zmulvu v marci s tym, ze, teraz len strielam, od 1.septembra ta ista zmluva nadobuda znovu platnost.

No neviem .. nie som sice pravnik, ale o moznosti takeho niecoho mam vazne pochybnosti.
6.8.2020 - 13:50
0

Duri_L

 

no podla vsetkeho HC Kosice ozaj tak nejako teraz v pripade Faitha uvazuje...
6.8.2020 - 13:53
0

gabi98

 

No dufam, ze neuvazuje, ale ze to maju overene jednou kompletnou pravnickou kancelariou

V opacnom pripade je to dalsie, uz nie prve, poriadne fiasko vo velmi kratkom case.
6.8.2020 - 13:58
+1

bwpow

 

To na slovensku samozrejme mozne nie je, teda ak hovorime o klasickych zamestnaneckych zmluvach.
6.8.2020 - 20:35
+1

FiredQueen

 

Dámy a páni... hráči (nie všetci) majú (dobrovoľne nasilu) podpísané ukončenia zmlúv k 31.3.2020 - lebo corona... Takže tieto amatérske trápne vyjadrenia naozaj nie sú na mieste... A blokovať ľudí za svoj názor? To je komunitný transparentný klub??? Du blejt, velebnosti...
6.8.2020 - 14:02
+3

gabi98

 

Nezastavam sa ich, ale .... ludia si musia vyjasnit, ze co to znamena mat vlastny nazor.

Ak za nazor povazujes, nadavky bez konkretnych argumentov .... tak potom si na omyle a mazanim takych prispievatelov som jednoznacne na ich strane.

Ak ide o spochybnenie ich manazerskych kvalit, bez invetktiv, pouzitim argumentov ... tak to uz je o niecom inom.
6.8.2020 - 14:15
+3

ZOOMER

 

Vlastny nazor bez nadavok sa rovna vymazanie.
6.8.2020 - 14:20
+1

gabi98

 

Ak niekomu napises, ze je amater a klamar, tak to nie je nazor bez nadavaky, sorry.
6.8.2020 - 14:32
+4

LenTak93

 

presne
stačí mi vidieť, čo stvárajú v tej fans skupine, každý hrdina
6.8.2020 - 14:41
+2

topska

 

Ale take veci sa nemazu nikde hadam na klubovych fb...ved to by sa svojho casu nas admin zblaznil
6.8.2020 - 14:50
+2

gabi98

 

Ja len pisem, ze sa nemozu cudovat, ked sa take nieco zmaze.
6.8.2020 - 15:06
0

topska

 

Ja sa cudujem lebo to je brutalna rarita
6.8.2020 - 15:25
+2

ZOOMER

 

A co to ma byt? Niesu klamari? Klamu o Faithovi a este o dalsich xy veciach. Niesu amateri ked od marca len placu kvoli korone a oceliarstve a nikto tam nebol schopny dotiahnut sponzorov,ked robia len z penazi z USS hlavne a mozno par drobnych pozbierali niekde.+ toto mali napisane dvakrat asi inak tak bola cisto konstruktivna kritika. Nikde nebola napisane jedna nadavka na osoby alebo niekoho z funkcionarov Kosic a pod. Takze podla teba teraz maju vsetky timy toto robit a stratit fanusikov? uz som sa s jednym rozpraval co tomu rozumie dost dobre a tiez mi povedal ze to je amaterizmus.

Ako si ty predstavujes kritiku slusnu podla teba? Od marca som nenapisal ani ciarku k nim lebo som myslel ze sa fakt snazia,ale potom co som sa dozvedel tak vsetko zapadlo A tu je pokracovanie. Ostatni ludia s nimi v dobrom boli aj su aj ja som bol,ale toto co robia ja nechapem.

A este aj ked vy ich idete obranovat tak ja uz tejto planete Zem nerozumiem vobec.
6.8.2020 - 14:50
+2

gabi98

 

Su, len nie je to jedno ako to podas.

Priklad 1:

"Pan Lang, pred par tyzdnami ste vyzvali KE fanusikov na zbierku a sezonu ste podmienili sumou, ktora sa musi vyzbierat. Vyzbierana suma sa ani len nepriblizila tomu, ktorou ste podmienili sezonu. A akoby zazrakom sa gen. sponzor buchol po vrecku a poskytol prostriedky na zacatie sezony, hoci ste tvrdili, ze neprispeje nicim. Je podla Vas spravne takto vydierat a klamat fanusikov klubu ? Ste podla Vas clovekom vhodnym viest takyto, pre slovensky hokej, vyznamny klub ? "

Priklad 2:

"Pan Lang, ste amater a klamar!"

Ak nevidis medzi tymi prikladmi rozdiel, tak sa uz nemam s tebou o com bavit.
6.8.2020 - 15:13
+3

ZOOMER

 

Ale tu to je jedno,kedze ja som v danom prispevku neoznacil konkretneho cloveka,ale v globale som to zobral. To teraz by museli zabanovat pol stranky ze im napisali ze to je amaterizmus. A toto je velky rozdiel.
6.8.2020 - 15:17
+1

FiredQueen

 

Mazali sa komenty aj predtým, aj teraz a budú sa aj potom... tým netvrdím, že treba v jednej vete použiť všetky dostupné nadávky... Len, žiaľ, toto vedenie si iné ani nezaslúži... a to ja si **čujem doma potichu
6.8.2020 - 14:28
+1

Urpiner17

 

Lucinka ty musis vediet. Tebe verime.
6.8.2020 - 15:08
0

RebelMemoryPP

 

Ako to tu tak pozeram, dajte Kosicanom daky clanok alebo len prazdnu diskusiu..lebo nie kazdeho bavi citat pri kazdom nasom clanku o problemoch v KE, ved ano v jednej dvoch diskusiach..ale furt..?
6.8.2020 - 14:44
+4

gabi98

 

Tento clanok sa tyka iba Vasho hraca ?
6.8.2020 - 15:02
+3

RebelMemoryPP

 

Vsetky diskusie sa tykaju uplakanych kosic..
6.8.2020 - 17:28
+1

gabi98

 

a ?

Teba sem núti niekto prispievať ?
6.8.2020 - 18:31
0

fany

 

Jaaaj, sa Ti s ľahkosťou píše, keď ste za vodou
6.8.2020 - 15:37
0

RebelMemoryPP

 

Hlavne ze tu vodu mame..
6.8.2020 - 17:29
+1

fany

 

Celkom tú vodu som nemyslela,ale smečuješ dobre.
6.8.2020 - 21:17
0

Urpiner17

 

Suska sa ze novym prezidentom bude Mucha alebo Madar.
6.8.2020 - 15:00
0

julo

 

Madar tj. Laci Nagy?
6.8.2020 - 15:06
+4

Urpiner17

 

Miroslav Madar z USS
6.8.2020 - 15:06
+1

VSZtka1438

 

Maďar je člen správnej rady....Miroslav sa tuším vola, ale toto je blbosť podľa mňa a že Mucha, tak to už uplna
6.8.2020 - 15:07
0

Urpiner17

 

Co viem prezidentom by mal byt niekto kto je v spojeni s USS
6.8.2020 - 15:09
0

FiredQueen

 

A bolo to niekedy inak???
6.8.2020 - 15:20
0

BlackCrow

 

Počuj barátom.. Všetko ok? Lebo za posledné 3 dni si tu hodil už zo 10 mien..
6.8.2020 - 15:33
0

Urpiner17

 

tak som pocul.. len diskutujem
6.8.2020 - 15:37
0

BlackCrow

 

v poho.. len sa pýtam.
6.8.2020 - 16:48
0

VSZtka1438

 

Jakub Suja už oficiálne BA Capitals, peeeeeeeeeeeeeekne!
6.8.2020 - 15:11
+4

matus93

 

Pre niektorých fanúšikov by bolo asi lepšie, aby klub padol na dno alebo rovno zanikol .. .. je zjavne, že si prejdeme tým istým, čím si prešli slovanisti .. nevadí .. verím v krajšie zajtrajšky
6.8.2020 - 15:23
+3


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen32113:8168
2.Poprad33122:8467
3.Slovan32101:7065
4.Detva3299:8758
5.Nitra32108:10458
6.Michalovce33100:8557
7.Trenčín32107:8650
8.Košice3292:7948
9.N. Zámky3283:8936
10.Miškovec3373:11529
11.B. Bystrica3175:11828
12.L. Mikuláš3275:15012
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina2422011134:3367
2.Martin241320985:7543
3.Topoľčany231123778:6040
4.Sp.Nová Ves221031876:6737
5.Dubnica221102982:6835
6.Levice23923966:7334
7.Trnava249001570:9227
8.Humenné218101252:7326
9.Skalica226041255:7822
10.P.Bystrica205301247:8321
SR 18131101132:755
Aktualizované: 23.1.2021 19:21
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina2422011134:3367
2.Martin241320985:7543
3.Topoľčany231123778:6040
4.Sp.Nová Ves221031876:6737
5.Dubnica221102982:6835
6.Levice23923966:7334
7.Trnava249001570:9227
8.Humenné218101252:7326
9.Skalica226041255:7822
10.P.Bystrica205301247:8321
SR 18131101132:755
Aktualizované: 23.1.2021 19:21
TÍMZVVPPPPGB
1.Bolzano3420455105:6273
2.Fehérvár36185310120:10367
3.Klagenfurt3419249104:6765
4.Viedeň35166310113:9163
5.Salzburg3316251098:8757
6.Dornbirn35144314100:9453
7.Graz3512421799:11746
8.Bratislava3411321887:11441
9.Innsbruck34102517107:12339
10.Villach348541778:10638
11.Linz347122467:11425
Aktualizované: 23.1.2021 12:01
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

MHK Dubnica - SR 18 5:1 vo vloženom zápase

Hokejisti MHK Dubnica nad Váhom zvíťazili v sobotnom vloženom zápase SHL nad slovenskou 18-kou 5:1. MHK Dubnica nad Váhom - SR 18 5:1 (2:0, 2:1, 1:0) Góly: 5. Chatrnúch (Ondruš, Kukuča), 7. Chatrnúch (Mir. Kristín, Jarábek), 39. Kanaet, 40. Haščák (Maniaček, Dúžek), 42. Nemček (Kukuča, Lukáčik) – 40. Demek (Danielčák, Miklovič). Rozhodovali: Valachovič, ...
pred 4 min. - TASR

Columbus vymenil Duboisa do Winnipegu za Laineho a Roslovica

Klub zámorskej hokejovej NHL Columbus Blue Jackets vymenil svojho najproduktívnejšieho hráča z uplynulej sezóny Pierrea-Luca Duboisa do Winnipegu Jets. Opačným smerom putovali fínsky kanonier Patrik Laine a Jack Roslovic. Winnipeg získal aj výber v 3. kole budúcoročného draftu.
pred 30 min. - TASR

SaiPa Lappeenranta - JYP Jyväskylä 2:4 vo fínskej lige

Helsinki 23. januára (TASR) – Hokejisti SaiPa Lappeenranta prehrali v sobotu na domácom ľade s JYP Jyväskylä 2:4 vo fínskej lige. Domácim k úspechu nestačil ani gól slovenského útočníka Tomáša Záborského. výsledky: Jukurit Mikkeli - Hämeenlinna 4:3 pp, KalPa Kuopio - TPS Turku 1:3, SaiPa Lappeenranta - JYP Jyväskylä 2:4 /za domácich T. Záborský 1+0, M. Tomek zlikvidoval 10 striel/, Sport ...
pred 30 min. - TASR

NHL: Columbus vymenil Duboisa do Winnipegu za Laineho a Roslovica

Klub zámorskej hokejovej NHL Columbus Blue Jackets vymenil svojho najproduktívnejšieho hráča z uplynulej sezóny Pierrea-Luca Duboisa do Winnipegu Jets. Opačným smerom putovali fínsky kanonier Patrik Laine a Jack Roslovic. UPOZORNENIE: Správu rozširujeme o ďalšie informácie.
pred hodinou - TASR

Cehlárik asistoval, no Leksand podľahol Färjestadu 2:3

Slovenský hokejový útočník Peter Cehlárik zaznamenal jednu asistenciu v sobotňajšom zápase švédskej ligy, no jeho Leksand prehral doma s Färjestadom tesne 2:3. Dvadsaťpäťročný krídelník nazbieral v 35 zápasoch 33 bodov a v tabuľke produktivity mu patrí piate miesto. S 18 gólmi sa delí o post najlepšieho strelca súťaže. SHL: Frölunda - Örebro 0:3, Leksand - ...
pred 2 hod. - TASR

CSKA Moskva - Jokerit Helsinki 1:3 v sobotňajšom zápase

Hokejisti Jokeritu Helsinki zvíťazili v sobotňajšom zápase KHL na ľade lídra Západnej konferencie CSKA Moskva 3:1. sumáre: HK Soči - Lokomotiv Jaroslavľ 1:5 (1:2, 0:0, 0:3) Góly: 7. Šmeľov - 6. Petersson, 11. Rafikov, 42. Lander, 49. Lander, 56. Beljajev (tr. str.) CSKA Moskva - Jokerit Helsinki 1:3 (0:0, 1:1, 0:2) Góly: 34. Telegin - 25. Schroeder, 48. Hännikäinen...
pred 2 hod. - TASR

Iserlohn - Krefeld 3:6 v 11. kole nemeckej ligy

Hokejisti Krefeldu zvíťazili v piatkovom zápase 11. kola nemeckej ligy na ľade Iserlohnu 6:3. výsledky: Straubing Tigers – Adler Mannheim 2:1, Iserlohn Roosters – Krefeld Pinguine 3:6.
včera o 22:58 - TASR

HC Davos - SCL Tigers 9:2 vo švajčiarskej lige

Hokejisti Davosu triumfovali v piatkovom domácom zápase švajčiarskej ligy nad SCL Tigers 9:2. výsledky: HC Ambri-Piotta – Lausanne HC 0:6, EHC Biel-Bienne – SC Rapperswil-Jona Lakers 3:1, HC Davos – SCL Tigers 9:2, Fribourg-Gotteron – HC Servette Ženeva 3:2, ZSC Lions – EV Zug 1:2 pp a sn.
včera o 22:23 - TASR

KooKoo Kouvola - Jukurit Mikkeli 6:1 vo fínskej lige

Hokejisti KooKoo Kouvola zdolali v piatkovom domácom zápase fínskej ligy Jukurit Mikkeli 6:1. výsledky: JYP Jyväskylä - KalPa Kuopio 1:2 pp a sn, Kärpät Oulu – TPS Turku 1:2, KooKoo Kouvola – Jukurit Mikkeli 6:1, Pelicans Lahti - SaiPa Lappeenranta 2:1.
včera o 20:58 - TASR

Joe Thornton má zlomené rebro

Útočník Joe Thornton bude Torontu Maple Leafs v hokejovej NHL pre zranené rebro chýbať štyri týždne. Zranil sa v stretnutí s Edmontonom (1:3) pri strete s Joshom Archibaldom. Televízne kamery po súboji zachytili Thorntona zhrbeného s bolestivým výrazom v tvári.
včera o 19:53 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

24. 01. 2021
N. Zámky - Trenčín o 16:00
Slovan - Zvolen o 16:00
Michalovce - Detva o 16:00
L. Mikuláš - Nitra o 17:00
B. Bystrica - Košice o 17:00
Poprad - Miškovec o 17:00

Odohrané zápasy

22. 01. 2021
PopradN. Zámky
6:4REPORT
MiškovecMichalovce
0:4REPORT
DetvaB. Bystrica
1:2 PPREPORT
KošiceSlovan
0:1REPORT
ZvolenNitra
6:1REPORT
L. MikulášTrenčín
3:4REPORT

Najviac bodov

Marcel HaščákPOP46 bodov
2.Svitana P.POP36
3.Chovan M.KOS36
4.Slovák M.NIT35
5.Skokan D.POP35

Najlepší strelec

Marcel HaščákPOP28 gólov
2.O´Donnell B.SBA19
3.Klhůfek P.KOS17
4.Bondra R.ZVO16
5.Handlovský L.POP15

Najlepší brankár

Tyler ParksSBA94.96 perc
2.Riečický D.KOS93.39 %
3.Lackovič J.NZA93 %
4.Sholl T.DEV92.85 %
5.LaCouvee C.TRE92.56 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov