Diskusia: Dáni šokovali Kanaďanov
Hokejisti Dánska prvýkrát v histórii postúpili do semifinále majstrovstiev sveta. Vo štvrtkovom štvrťfinále v domácom Herningu senzačne zdolali favorizovaných Kanaďanov 2:1. Dáni v závere počas 88 sekúnd otočili duel proti tímu s viacerými megahviezdami, Nick Olesen strelil víťazný gól. V boji o finále sa stretnú v sobotu so Švajčiarskom, s ktorým v skupine prehrali 2:5. Druhú semifinálovú dvojicu tvorí Švédsko s USA.
Kanaďania prestrieľali súpera (40:33), ale dlho nevedeli prekonať obranu súpera na čele s brankárom Frederikom Dichowom. Prvý gól padol až v 46. minúte, keď sa presadil Travis Sanheim. Domáci hnaní vypredanou halou odvolali brankára a Nikolaj Ehlers vyrovnal na 1:1. Dáni však 43 sekúnd pred sirénou rozhodli vďaka Olesenovi a vo historicky treťom štvťfinále na svetovom šampionáte uspeli a zahrajú si o cenné kovy. Kanada prvýkrát od roku 2014 nepostúpila do semifinále.štvrťfinále.
MS /Herning/:
Kanada – Dánsko 1:2 (0:0, 0:0, 1:2)
Góly: 46. Sanheim (Crosby, Konecny) – 58. Ehlers (M. Lauridsen, Russell), 60. Olesen (Nicklas Jensen, Russell). Rozhodcovia: Ansons (Lot.), Ch. Holm (Švéd.) – Hautamäki (Fín.), Hynek (ČR), vylúčení: 3:5 na 2 min, presilovky a oslabenia: 0:0, 10.500 divákov.
Kanada: Binnington – Spurgeon, Sanheim, Dobson, Weegar, Montour, Matheson, Evans – Konecny, MacKinnon, O'Reilly – Foerster, Crosby, Celebrini – Johnson, Fantilli, Cuylle – Martone, Danault, Schenn
Dánsko: Dichow – Jensen Aabo, Bruggisser, M. Lauridsen, Lassen, O. Lauridsen, Koch, Nicholas Jensen – Ehlers, Fisker-Mölgaard, Olesen – Nicklas Jensen, Russell, Röndbjerg – Blichfeld, True, Aagaard – Bau Hansen, Wejse, Poulsen – From
Kanaďania začali vo vysokom tempe, no Dáni aj vďaka zákrokom Dichowa držali nerozhodný stav. Favorit sa nevedel presadiť cez defenzívu domáceho tímu, ktorý ubránil napriek veľkej kvalite súpera obe oslabenia v prvej tretine. Dichow potom zneškodnil aj šance O'Reillyho a MacKinnona. Pred prestávkou mal veľkú príležitosť domáci Poulsen, ale neuspel. Röndbjerg mohol na začiatku druhej časti otvoriť skóre, Binnington však chytil obe jeho strely. Dáni boli odvážnejší a aktívnejší oproti prvej 20-minútovke. V polovici duelu zahrozil opäť MacKinnon, no Dichow si poradil s jeho zakončením. Kanaďania zatlačili súpera, ale Crosby s Dobsonom nedokázali dostať puk do siete. Na druhej strane Röndbjerg prihral v prečíslení Ehlersovi, ktorý netrafil puk. Dáni sa už tešili po bekhendovom zakončení Poulsena, ale jeho spoluhráč mu prihral rukou. O chvíľu Ehlersovu strelu tečoval obranca Kanady a puk skončil na hornej žŕdke. V 43. minúte bol blízko gólu Wejse, Binnington zneškodnil veľkú šancu. Krátko na to na druhej strane udrel favorit, keď Crosby našiel voľného Sanheima, ktorý prekonal Dichowa. V polovici tretej tretiny mal ďalšiu „tutovku“ Wejse, Binnington vytiahol dôležitý zákrok. Tri minúty pred koncom tretej časti sa uvoľnil pred bránkou True, ale nedokázal vyrovnať. Dáni sa však dočkali dočkali gólu necelé dve minúty pred sirénou vďaka strele Ehlersa od modrej čiary. Domáci si išlo za víťazstvom a 43 sekúnd našiel Nicklas Jensen pre bránou voľného Olesena, ktorý prekonal Binningtona druhýkrát a ustáli aj tlak favorita.
hlasy aktérov /zdroj: JOJ/:
Nick Olesen, útočník Dánska a strelec víťazného gólu: „Nemám slov, zdolať doma Kanadu a ísť do semifinále, je niečo fantastické. Je to asi najväčšia vec, aká sa mi v kariére podarila. Vedeli sme, že budú od začiatku vyvíjať tlak na našu bránku. My sme sa však snažili hrať našu hru. Nejakým spôsobom sa nám podarilo streliť v závere dva góly.“
Sidney Crosby, útočník a kapitán Kanady: „Dostali sme vyrovnávajúci gól a začalo sa to lámať. Žiaľ sme potom inkasovali druhýkrát. Som sklamaný. Myslím si, že sme hrali na šampionáte aj lepšie. Dnes bol však súper lepší ako my. Nevyužili sme šance a prehrali sme. Mali sme všetko na to, aby sme získali titul, ale nepodarilo sa nám to.“
Rubrika: MS → MS 2025 vo Švédsku a Dánsku
- fank one
- Pekne
- 22.5.2025 - 22:47
- +2
- rogalo
- Takze Rusi budu na cele IIHF rebricka, kedze Kanada musela byt tusim vo finale 😁 a to ani na MS nemusia chodit
- 23.5.2025 - 6:50
- +2
- AquariusPP
- Nuž reálne to odzrkadľuje hokejovú silu 😅😅😅😅
Som sám zvedavý ako sa s tým iihf popasuje. O rok už Rusi budú zrejme aj na olympiáde aj na MS ale sám som zvedavý čo s tým iihf spravia. Vychádzali z toho že Kanada bude mať stále medailu ale na to sa ťažko spoliehať... včera sme videli... - 23.5.2025 - 9:16
- +2
- amaskiea
- reálne to odzrkadľuje nezmyselé nastavenie bodovania rebríčka, kedy sa do čela dostane tím v čase, keď ani nesúťaží
- 23.5.2025 - 9:28
- +7
- Mato-Mi
- Realne to odzrkadluje priposratost z rusov, lebo sa ich boja vyskrtnut z rebricka. Nic viac, nic menej.
- 23.5.2025 - 9:34
- +20
- Tino
- priposratost: urcite nie, stopka na podujatia organizovanych IIHF ukazuje, ze sa neboja pozametat s RUS, toto je skor nedomysleny , resp nerieseny problem, ktory ich dostihol, hoci nemusel, ukazkovy slendrian by som povedal.
- 23.5.2025 - 9:42
- +3
- Dracik_18
- hodiť ich do C skupiny ako dali nás a ostatné krajiny bývalého sovietskeho zväzu.. alebo aj nižšie
- 23.5.2025 - 9:44
- +5
- Mato-Mi
- Od roku 22 neboli schopni zmenit bodovaci system. Bud su priposrati, alebo im za to rusi platia.
- 23.5.2025 - 9:48
- +3
- Tino
- to druhe: je by som povedal celkom dobre mozne,byvaly sef IIHF dostal za dobre sluzby, biznis v RUS.Energiami, resp ziskom z energii uplacaju polku sveta, preto je ten nejednotny v rozhodnuti, definitivne s nimi pozametat.
- 23.5.2025 - 9:55
- +5
- Mato-Mi
- B moznost je teda spravna. Nech si to vyzieraju aj s rublami na uctoch, ze rusi budu prvi v rebricku a nemusia mat ani narodne muzstvo. Takymto bodovanim by mohli byt na prvom mieste v kazdom sporte, kde nemoze startovat 😀
Ale zrejme len v IIHF su uplatni zadubenci. - 23.5.2025 - 10:00
- +2
- FP-jakubj
- No mozu za to clenovia IIHF, kedze Rusko by malo z Acka vypadnut, ale kedze to nechcu, tak dostavaju zadarmo stale body za 3.miesto. Co si pamatam, tak Svedi Fini Cesi su ostro proti, zato Nemci Svajciari alebo Frantici s tym problem nemaju.
- 23.5.2025 - 10:13
- +1
- Tino
- to sa pekne povie: ale ten kto curvi system a robo to cielavedomo, pocita s problemami, predvida a pripravuje sa, roky bezbrehej korupcie krizom krazom spolocnosotu a celou Europou nejde rozpliest tak rychlo, kazitka sa prirodzene brania a zaroven robia to za co boli odmenovane.RUS maju v rozpocte taku zaujimavost, ze sefko nemusi nijako dokladovat, krjaine vysvetlovat ,ako vynalozil s castou prostriedkov, nejakych par desiatok miliard € rocne.Okrem toho ma k dispozicii energostrukturu, ktorou zapaja do biznisu klucove osoby a zaujmy v zahranici, sikovne vymysleny biznis plan, nemusi nic hovorit, kto vie pocitat rozumie preco ma RUS pomahat.napr RF nebrani energie z RUS preto, ze by bol hardcore kremlobot, ,on ma kobylky na haku a oni to vedia,vybavili to s nim tak, ze dostal podiel, mysliet si o kobylkach moze co chce, ale tym ze zachranuje strabicky a vlastny biznis, osetruje zaroven RUS zaujmy.Toto sa budovalo desatrocia, rozpliest to nejde casto vobec, alebo len , velmi, velmi pomaly.
- 23.5.2025 - 11:32
- +4
- kalisSI
- Zázraky sa dejú : Tak sa hrá s vierou, že nič nie je nemožné...
- 22.5.2025 - 22:47
- +8
- DocentMladsi
- kanada mala dalej striedacku preto prehrali
- 22.5.2025 - 22:48
- +13
- Sani
- Zadarmo to nebude, ale ano toto si vo vybornej forme hrajuci Helveti postrazia...
- 22.5.2025 - 22:58
- +3
- Great!
- Nebude USA Dansko?
- 22.5.2025 - 22:59
- 0
- nerorome
- Nie
- 22.5.2025 - 23:01
- 0
- mirec04
- a zase bude druhe miesto
- 23.5.2025 - 7:50
- +4
- matus93
- Stará pravda hovorí že vo štvrťfinále stále je nejaké prekvapenie .. a keďže rakusaci na to nemali .. tak prišli Dani .. klobúk dolu .. aktívny vykon , išli si za tým .. treba si brať príklad z bojovnosti ..
- 22.5.2025 - 22:48
- +12
- Marchand63
- Ktovie aky velky bude strono polatok za hotel v Stokholme pre Kanadanov 😂.
- 22.5.2025 - 22:48
- +13
- to je jedno
- Vybartrujú s Danmi. Tí si určite žiadny hotel nerezervovali vopred.
- 22.5.2025 - 23:17
- +3
- Marchand63
- Aj to je mozne😀.
- 22.5.2025 - 23:29
- 0
- Marchand63
- 😀: https://sport.aktuality.sk/hokej/clanok/ms-v-hokeji-2025-hviezdy-kanady-sa-ani-neodhlasili-z-hotela-2025052304362591452
- 23.5.2025 - 11:13
- 0
- FP-rivaldo7
- ziaden ked jednoducho zdrhnes
- 23.5.2025 - 11:35
- 0
- fanda55
- Neskutočný výkon Danov, že to vydržali celý zápas. Doslova šok. Už treba len získať medailu a zakončiť rozprávku Hansa Christiana Andersena o hokejovej popoluške.
- 22.5.2025 - 22:48
- +5
- rastislavke
- Premrhali sme šancu : vyhrať generacne bohatstvo
- 22.5.2025 - 22:48
- +3
- DocentMladsi
- ukazalo sa ze sme mali velmi slabu skupinu
- 22.5.2025 - 22:49
- +3
- fank one
- Nie, ukazalo sa ze realny hokej to nie je to iste, ako ked ho miestni odbornici hraju na konzole. Je to hra, v ktorej sa moze stat hocico. Lebo jedine niekto, kto nevie nic o realnom svete, moze napisat ze kanada ma na MS slabsi tim ako dansko. A presne to si tou svojou spravou napisal. Crosby a spol su asi teda slabi hraci zo slabeho mancaftu z nasej slabej skupiny.
a Dani, ktori podla priebehu v skupine, v podstate sokovali uz postupom, su od nich lepsi... ale v skutocnosti treba vzdy verit v svoje schopnosti a ist si za svojim cielom, vtedy je v realnom zivote odjakziva mozne vsetko. Skoda ze my tu v tejto bohom zabudnutej Tatranskej gubernii na to akosi zabudame. Hawk!
- 22.5.2025 - 23:24
- +21
- Flak108
- On je troll. 😅
- 23.5.2025 - 6:59
- +3
- fank one
- Šak vím 😀
- 23.5.2025 - 8:02
- +1
- GB11
- Šatana: Uč sa !!!
- 22.5.2025 - 22:49
- +3
- Hrobar
- No. Skôr len taký bonsaj
- 22.5.2025 - 22:52
- +15
- FP-jakubj
- O bonsaj sa musis velmi poctivo starat
- 23.5.2025 - 10:15
- 0
- mirec04
- a to este neznamena, ze bude aj rodit. Mozu ju napadnut rozne choroby ako skriepky, nadutost, pocit nadradenosti, podlizanie sa akoze autoritam alebo rozne ine pliagy
- 23.5.2025 - 7:59
- +4
- Cvikelka
- Ak tú malú balkonovú stĺpovú tak žiadna sláva
- 23.5.2025 - 11:47
- 0
- Podbradok
- Príjemné prekvapenie. Keby sa v skupinovej fáze hrali iba tri zápasy ako na olympiáde, takýchto prekvapení by bývalo o čosi viac. Tie nechutne obrovské skupiny po 8 a nekonečných 7 zápasov je každý jeden rok aj tak hrozná nuda a príliš to nahráva silnejším tímom.
- 22.5.2025 - 22:52
- 0
- Old School
- Tak tento zápas bola reklama na hokej. Dánsku sa podarilo niečo, čo by pred MS málokto povedal a to vyradiť vo štvrťfinále Kanadu s Crosbym a MacKinnonom v zostave, toto sa určite zapíše do dejín MS. Dáni dnes boli technicky a korčuliarsky vyrovnaným súperom Kanade, doplnení famóznym výkonom brankára Dichowa. Myslím že samotní Kanaďania očakávali ľahší priebeh zápasu z ich strany a namiesto toho sa môžu baliť domov. Po dnešku si prajem finále SUI vs DAN. Reálne tipujem však, že majstri budú Švédi, ale bodaj by som sa mýlil.
- 22.5.2025 - 22:53
- 0
- WTF
- Tvoje prianie sa naplnilo uz v semifinále 🤣
- 22.5.2025 - 22:54
- +6
- rogalo
- Ved SUI hra v semi proti DAN, to mi nejako nevychadza
- 22.5.2025 - 22:55
- +5
- Old School
- Aha, sorry, to asi tá eufória, keď Dáni vyrovnali, tak som doma kričal ako keď dal Bondra gól vo finále 2002
- 22.5.2025 - 22:57
- +2
- Zmrzlina
- Krásne časy
- 23.5.2025 - 0:08
- 0
- Shinody33
- Po videnom zapase Kanada - Svedsko som ocakaval, ze Crosby a spol Danov "zhltnu". Nedokazem pochopit ako toto Dani dokazali. A to Kanada mala skutocne kvalitne muzstvo.
Skoda, ze Fleury sa takto rozlucil s karierou.
Neskutocne. Klobuk dole. - 22.5.2025 - 22:53
- +8
- Sesto6
- Ak budeme hľadať nového trénera, možno by sme mali hľadať v Dánsku.
- 22.5.2025 - 22:55
- +1
- Prostars
- Nám sa osvedčil iba prvú sezónu do konca ZC.
- 22.5.2025 - 22:57
- +3
- Fandimhokeju
- Nechcem vyrývať, ale Ceman začal trénerskú kariéru v Dánsku.
- 22.5.2025 - 23:40
- 0
- Zimus21
- Nie v Dánsku ale vo Švédsku. Ak sa nemýlim tak majú trénera zo Švedska.
- 23.5.2025 - 5:14
- 0
- Sani
- Kanada este povyhrava milion titulov a medail, ale pre domacich Danov to musi byt euforia najvyssieho rangu....Strasne im to prajem
- 22.5.2025 - 22:55
- +13
- Great!
- Dobrá blamáž.
Zajtra by ich Kanada v re-match roztrhala. Ale o tom to je, že mali len jeden pokus a nastúpili evidentne hala bala štýl, nejak sa to uhrá. Podcenenie najhrubšieho rangu. Mozno aj pivečko pred zápasom. - 22.5.2025 - 22:59
- +10
- FP-jakubj
- Nesuhlasim, Kanada nemusela hrat vobec zle, len Dani podali velmi dobry vykon
- 23.5.2025 - 10:16
- 0
- nerorome
- Pekná hanba pre Kanadu. Prehrať s najstarším tímom na turnaji 🤪
- 22.5.2025 - 23:00
- +2
- Kurolišek
- Oni šokovali aj mňa... furt si hovorím čo môže od našich chcieť keď Kanada ma také mužstvo. A pozrite - Dáni (jasne antihokej) ale vyhrať doma... nad Kanadou... v playoff? Klobúk dole.
- 22.5.2025 - 23:01
- +2
- zaškatulkovaný
- Aký antihokej?
Však Dáni vyslali na Kanadského brankára o 20 striel viac, ako keď sme proti CAN hrali my.
- 22.5.2025 - 23:05
- +12
- Kurolišek
- 2 tretiny mali ledvo 11 striel. Jasne na konci išli all in a všetko to pálili ako u Verdunu. Ale prvé 2 tretiny to proste hrali tak ako proti Nemcom. Mňa toto neudivuje. To je proste normálne. Mňa skôr udivuje že Kanada proste nieje schopná streliť za 60 minút viac ako gól a čo viac 2 minuty pred koncom to nakoniec pustia tak že ešte prehrajú. To sa bavíme o Kanade v playoff.
- 22.5.2025 - 23:09
- +4
- zaškatulkovaný
- To ale nie je antihokej. To je takticky zahratý zápas. A tak sa väčšinou hrá, keď hráš na jeden víťazný.
- 22.5.2025 - 23:15
- +15
- LenTak93
- vyhrať doma?
však to vyzeralo ako počas zápasu druhej ligy Gelnica-Bardejov
a to nehovorím o tej návštevnosti (nielen dnes)... a IIHF tu s nami chce cvičiť a zvyšovať kapacitu v Košiciach... výsmech a pľuvanec do tváre
snáď tá snaha NHL nevyjde nazmar a tieto MS sa kompletne prekopú - 22.5.2025 - 23:06
- +2
- cy2kz
- Canada - Denmark, attendance 10500: V čem je to výsměch, že chtějí mít tu kapacitu vyšší? Na základní část ti to stačí, ale nejvyšší návštěvy chodí vždy na play off. Ať už je to liga či MS.
- 23.5.2025 - 7:28
- 0
- LenTak93
- no tak sám si včera mohol vidieť, koľko voľných miest tam bolo a aká atmosféra tam panovala... ako píšem, do 59. minúty si ani nevedel, že sú tam nejakí fanúšikovia
dúfam, že Dánsko tak skoro žiadne MS nedostane
a určite takáto návštevnost nie je vždy... tento rok to je riadny prepadák - 23.5.2025 - 9:39
- +2
- FP-jakubj
- Ta hala ma 12000 kapacitu a vcera mala 10500, samozrejme, cast listkov ide sponzorom a dalsim, no oficialne bolo vypredane.
- 23.5.2025 - 10:19
- 0
- nerorome
- Ten tím má vekový priemer vyše 30 rokov. Jedna lastovička im leto nespraví. O rok zase budú pod top 10.
- 22.5.2025 - 23:04
- +1
- Marchand63
- Ziju pre pritomnost, ti ludia co boli doma na stadione a videli ako vyradili Kanadu na to nezabudnu do konca zivota. Ako my na Bondrov gol, alebo ten Japonec co dal do vlastnej.
- 22.5.2025 - 23:06
- +35
- Sani
- Citis sa lepsie pri takychto racionalizacnych vetach...?
- 22.5.2025 - 23:06
- +16
- Tino
- Spravne: Sa mali zmierit s tym,ze su 10. Team, blbi dani
- 22.5.2025 - 23:13
- +31
- moňo
-
- 22.5.2025 - 23:24
- +2
- amaskiea
- Nevies nahodou kolko hracov tam Kanadania mali z NHL?
- 23.5.2025 - 0:00
- +9
- roman
- 😂
- 23.5.2025 - 7:26
- 0
- FP-jakubj
- Menej nez tych, ktori neprisli. Skandal.
- 23.5.2025 - 10:21
- +4
- martin_aston
- Im práveže áno, lebo sú doma.
Ale samozrejme, mohli to poňať spôsobom "Načo brániť, veď ten Kanaďan raz z pásma odíde" 😁 - 23.5.2025 - 8:26
- +1
- AndrejTN
- *Daní šokovali svet
- 22.5.2025 - 23:03
- +1
- P24
- Dodnes si pamätám útržky nášho zápasu z MS b kategórie v Bratislave. Vysledok 6-2 neznie nijak katastrofálne, ale ten rozdiel v kvalite bol asi ako medzi nhl mužstvom a našim extraligistom. Jasné, že keby hrajú spolu 100 zápasov, tak kanada vyhrá 99, ale aj tak.
- 22.5.2025 - 23:06
- 0
- Kurolišek
- Ja si spomínam na 0:6 s Dánskom a potom ako sme im to vrátili 7:1 keď si na nás verili po výhre nad Kanadou. Proste je to hokej a oni sú kvalititávne niekde okolo nás plus mínus. Záleží akí hokejisti nám obom prídu.
- 22.5.2025 - 23:10
- +2
- to je jedno
- Máš na mysli zápas "ma čo Dáni siahki, to im vyšlo. To čo dávali, to som nevidel ani u Rusov za čias, ja neviem Michajlova alebo koho, do prdele"
- 23.5.2025 - 2:38
- +6
- Fandimhokeju
- Ten zápas si pamätám ako včera. Za prvú tretinu sme dostali 6 gólov asi zo 7 striel. Väčšina ich padla po nastrelení od obrancu hladkým priestrelom, či predbránkovým terčom. Budaj tam vyzeral ako keď naháňame
muchy, či komáre. - 23.5.2025 - 7:58
- +1
- KrebsKandidat
- "Stastne" jo vtedy trafil Surovy.
- 23.5.2025 - 9:52
- 0
- vojto1989
- ak myslis to, ked Surovy trafil nasho brankara hokejou, tak to bolo proti Cesku 8:0 v 2009 a v brane bol Halak
- 23.5.2025 - 10:31
- +1
- Kurolišek
- Skoro mu odje..l dekel
To si spomínam
- 23.5.2025 - 11:20
- +1
- KrebsKandidat
- Hm, tak som si to zle pamatal.
- 23.5.2025 - 22:48
- 0
- Vojto83
- Pre toto milujem šport. Je to presná kópia života. Ak si veríte a naozaj idete za tým, po čom túžite, môžete si splniť sny. Dáni naozaj verili, že toto je ten deň. Rozdiel medzi nimi a našimi chalanmi je ten, že naši si neverili od prvej minúty turnaja a tak to aj vyzeralo. Hlava robí veľmi veľa. Mimochodom Crosby je veľký profík. Ked porovnám jeho odpovede po zapase s tými, čo predvádzajú občas kanadania po prehrách, tak je vidno, že je aj ako človek niekde inde.
- 22.5.2025 - 23:08
- +7
- Sani
- Uplne si predstavujem hocikoho z nasich na Olesenovom mieste ako to nezdvihne a trieska to Binningtonovi do betonu....
- 22.5.2025 - 23:11
- +30
- dominator97
- a sukelov (velmi podobny) gol spred zopar dni si nepredstavis?
- 22.5.2025 - 23:17
- 0
- Sani
- Nie, predstavujem si Sukela v situacii ked o nieco ide a ked sa lame historicky zapas...
- 22.5.2025 - 23:20
- +20
- dominator97
- nuz, ja som si na nasich nestastnikov spomenul dnes tiez
...ked mi ich vo svedskom zapase pripomenul lundestrom tym, ako to dvakrat ci trikrat buchal vladarovi do betonov
...ale pri tomto danskom gole, ktory sa dost podobal prave na ten nedavny sukelov gol, je to trochu mimo (sorry, not sorry)
- 22.5.2025 - 23:32
- 0
- sk.miso.sk
- Ja si uplne predstavujem ako by sme tam pred branou my hraca napriklad ani nemali
Isto by bol zasity kdesi za branou alebo pri mantineli a tym padom by k zakonceniu ani nedoslo
- 23.5.2025 - 7:28
- +2
- Fandimhokeju
- A to hrá "len" v českej lige.
Ale asi nevedel, že proti nemu stojí brankár NHL s viac ako 300 štartmi. - 23.5.2025 - 16:32
- +3
- amaskiea
- to pred ním museli zatajiť, ináč by mu to, zmierený s realitou, drbol do betónov
- 23.5.2025 - 16:49
- +2
- MiroHKM
- Nie vždy to tak bolo s Crosbym... Keď bol mladší, tak som mal pár krát chuť bežať tam za ním a dať mu pár otcovských, býval veľmi arogantný a povýšenecký
- 23.5.2025 - 9:08
- +2
- Tino
- Blbi Dani nevedia: Kde je ich miesto, spravne sa mali branit len symbolicky, prijat "realitu", zmierit sa ,ze Can je silnejsia.Posledna tretina fenomenalna.
- 22.5.2025 - 23:09
- +10
- Sani
- Nuz asi nepoculi od svojho ministra obrany...ze netreba nic, lebo raz ten utocnik aj tak odide...
- 22.5.2025 - 23:13
- +13
- Tino
- Presne : Tazky nerozum zo strany DEN,ze kladli odpor, takto sa to nerobi, proti silnejsim mas diaciplinovane prijat ,ze su inde a prehrat
- 22.5.2025 - 23:15
- +7
- black33
- Tak takto sa bojuje reprezentuje so srdcom odhodlaním nasadením a s vierou že sa dá poraziť aj taký gigant akým je Kanada. Hneď sa aj hráčom inak hrá keď nemajú vo vedení prasaciu hlavu ktorá si nevie ani na stoličku sadnúť bez toho aby sa z nej zosypala na zem.
- 22.5.2025 - 23:10
- +2
- Fandimhokeju
- Tak tento zápas, alebo tretia tretina, ešte viac poukazuje na našu mentalitu a alibizmus
ako akákoľvek analýza, podcast, či novinársky článok.
Pred každým našim zápasom, miesto motivačných rečí pustiť posledné 3 minúty. - 23.5.2025 - 8:03
- +3
- AndrejTN
- Kanada o jeden zápas dlhšie na turnaji ako naši no teda nič moc
- 22.5.2025 - 23:16
- +3
- Voevoda
- Takto sa to robi do psej matere. Strasne sa tesim
- 22.5.2025 - 23:18
- 0
- latiméria hravá
- MacKinnon: ofuckuje všetkých novinárov a pohľadom spraží kritikov
- 22.5.2025 - 23:18
- +2
- Dzunkes
- Najviac to prajem Svajciarsku a potom Svedsku
- 22.5.2025 - 23:26
- +3
- Fandimnasim
- Gratulujem Dánom. Toto je fakt "Miracle on The ice". Na jednej strane im to prajem ale na druhej to aj trošku zamrzí kvôli našim. Ja dúfam, že aj toto bude podnetom k zmenám v našom hokeji. Ja stále verím, že v budúcnosti zažijeme úspechy. A dúfam, že zápasy budeme hrať s nasadením a mentálnym nastavením minimálne tak dobre ako na OH proti USA a Švédom, na MS22 proti Dánom a minulý rok proti USA (preto tieto zápasy lebo sa mi najviac za posledné roky v našom podaní páčili).
- 22.5.2025 - 23:28
- +4
- Navi01
- Miracle on Ice
- 22.5.2025 - 23:29
- +2
- Mikan
- Dáni,neskutočné!!!
- 22.5.2025 - 23:31
- +2
- Tino
- cela: 3. tretina neskutocna a ten zaver, to bolo nieco.
- 22.5.2025 - 23:43
- +5
- amaskiea
- Presne, ja som kukal jak puk, ze Dani tlacia Kanadu.
- 22.5.2025 - 23:55
- +1
- Tino
- aj tak: to nebude stacit ako priklad, , ze ak sa chce , vsetko sa da, ide len o to co je kto ochotny urobit pre uspech
- 23.5.2025 - 9:45
- +2
- amaskiea
- tak to nemám najmenšie pochybnosti
- 23.5.2025 - 9:59
- +1
- snowmaker
- Tipovacku zase nikto nevyhra
- 22.5.2025 - 23:43
- +17
- FeroMotyka
- Lotyšsko, Dánsko a my potrebujeme OH so Spengler Cup zostavami aby sme niečo uhrali.
- 22.5.2025 - 23:48
- +1
- MackoPu
- Svajciarom odpadavaju superi.
- 22.5.2025 - 23:50
- +2
- Fandimhokeju
- Našim sa ťažko hrá, keď Országh, Šatan a spol. im hučia do hlavy, že sú mladí, ľahkí a vlastne len zbierajú skúsenosti.
- 23.5.2025 - 0:18
- +8
- juza
- Co je vlastne pravda.A ak naozaj Fandím hokeju musíš uznať, že naši proti súperom hrajúcim fyzický hokej (Lotyšsko, Rakúsko) so svojou hrou založenou na rýchlosti a ľahkosti ,nemali šancu. No a tie skúsenosti s 9 debutantmi , aký to rozdiel oproti starým pánom z Dánska, aj keď sa im podarilo štvrťfinále. A tiež hrali doma, ťažko Kanaďanmi podcenení... a náhodou to vyšlo.
- 23.5.2025 - 9:55
- +1
- amaskiea
- na rýchlosti??? really? jaj, či ty to myslíš asi ako fyzikálnu veličinu, že napr. aj 15 km/h je RÝCHLOSŤ...
- 23.5.2025 - 10:03
- +2
- sloniik
- Dnes už vie každý korčuľovať...
No toto je neskutočné niečo, wow, veľký kalap dole pred Dánmi. - 23.5.2025 - 6:03
- +2
- Dracik_18
- Pravda je taká, že ten Kanaďan fakt raz odíde z tých MS
krása Dáni - 23.5.2025 - 6:07
- +7
- Dracik_18
- Vlastne keď Kanada vypadla tak na prvom mieste v rebríčku bude Mordor ?
- 23.5.2025 - 6:28
- +4
- AquariusPP
- Máš to nejaké domiešané s Tolkienom čičo... Mordor neexistuje. Bude tam Rusko už naveky
- 23.5.2025 - 9:39
- 0
- Tino
- naveky: mal byt aj ZSSR, RUS bude , take ako ho dnes pozname len do momentu, ked bude schopne silou vymahat svoju volu.V momente ked okupovane narody a uzemia zacitia slabost, to pojde raz na raz.
- 23.5.2025 - 10:03
- +2
- amaskiea
- Rusko, ZSSR, VKSb, KSSZ, Čeka, NKVD, KGB... pomenovať si to môžeš, ako len chceš, aj tak to bude stále ten istý Mordor
- 23.5.2025 - 10:05
- +3
- rasti_assez
- Z druhej skupiny postupili tri teamy.Z bojovnych rakusnanov si spravili Svajciari v exibicii trhaci kalendar.Neporazitelny dream team Kanady prehral v riadnom hracom case s Danmi.Zachranili to Svedi.V online chate som tipoval vsetkych, co by bolo pre nas hokej este ponizujucejsie.Sustredili sme sa na dvojtyzdnovy system, ktory po sa po odchode stareho pana uplne zosypal.Za system vychovy, od ziakov az po juniorov, ktori nemaju perspektivu je zly.Hlavne ze agenti maju svoje ksefty.Zasmejeme sa, ze zato moze Huliak, ktory je v urade mesiac a dostal sa do tejto nevdacnej pozicie ako Pilat do kreda. Agenti maju svoje ksefty,liga svoju uroven a podla hokejovych odbornikov je vsetko v poriadku.
- 23.5.2025 - 7:29
- +2
- thovthKe
- Dá sa súhlasiť: až na maličkosť o poľovníkovi z Očovej (či skade v tej kamizole došiel).
Skôr ako porovnať s Pilátom, hodilo by sa iné porovnanie. Tento, ehm, pán, predsa šiel po funkcii ministra ako kojot po zdochline, či pes po údenom. Teda on sa nedostal do nevďačnej pozície, on sa tam dobrovoľne napchal. - 23.5.2025 - 7:47
- +6
- frantapriklep
- Wow. Neskutočné. Ale krásne.
Aj preto máme hokej radi. Že takéto zázraky sú možné. Priznám sa, že som si to vôbec nevedel predstaviť a ak, tak jedine po priebehu, že by Dáni totálnym betónom a nejakým brejkom Kanadu zničili. Ale oni v tretej tretine hrali lepšie ako Kanada a párkrát javorové listy zavreli v pásme a donútili ich zúfalo brániť.
Klobúk dole. Pre krajiny ako Dánsko to prichádza raz za čas, rovnako ako pre nás. Pritom skutočne rozdielového hráča majú Dáni len v Ehlersovi. Sanitky nečaká nič ľahké, ak tento výkon dokážu zopakovať.
Niekedy určite zase príde podobný moment aj pre Slovensko a užijeme si ho rovnako ako Dáni. Tak ako sme si ho užili v roku 2012, kde sme podobne vyprevadili vo štvrťfinále nadupanú Kanadu s Keithom, Getzlafom, Perrym, Tavaresom, Eberleom, Nugentom-Hopkinsom či Kaneom. A kto bol pri tom? Áno, aj nepriateľ internetových bojovníkov číslo 1 v týchto dňoch - 23.5.2025 - 7:45
- +5
- Marchand63
- Zas miesas jablon s hruskou. Ako hraca ho nik nespochybnuje, len odkedy vysperkoval novu diciplinu pchania hlavy do piesku.
- 23.5.2025 - 8:02
- +15
- Marchand63
- V tvojej hlave, ako si mal potrebu pridat tam tu poslednu vetu s nemanazerom.
- 23.5.2025 - 8:40
- +14
- frantapriklep
- Pridaním vety, ktorá nič neporovnáva, len konštatuje 100% fakt, sa miešajú hrušky s jablkami. Zaujímavé.
- 23.5.2025 - 8:50
- +1
- Marchand63
- 100% fuckt.
- 23.5.2025 - 8:52
- +11
- frantapriklep
- Bol pri tom? Bol. Je nepriateľ číslo 1? Je. Takže 100%.
Jedine teda, že by bol nepriateľ číslo 2 a potom sa z hĺbky duše ospravedlňujem za tento prešľap. - 23.5.2025 - 8:55
- +1
- Mato-Mi
- Ak by si vynechal poslednu vetu, tak by bol tvoj prispevok uplne koser. Takto si len zasial semienko a budes sa tesit, ako sa ludia chytia a potom sa stazovat, ze debata je mimo hokeja.
- 23.5.2025 - 9:19
- +10
- Mato-Mi
- Doplnim, budes sa stazovat, ze sa tu siri nenavist.
- 23.5.2025 - 9:19
- +11
- amaskiea
-
hruška = striebro 2012
jabĺčko = plod jablone SZĽH 2025 - 23.5.2025 - 9:25
- +4
- frantapriklep
- A v oboch prípadoch je spojitosťou jedna osoba. Teda to spolu súvisí a nejde o "miešanie hrušiek s jablkami".
- 23.5.2025 - 9:38
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- amaskiea
- Učite? Tak ale potom v našom prípade to bude tak akosi proti nášmu plánu, že my sa predsa potrebujeme len zmieriť s realitou...
- 23.5.2025 - 8:16
- +3
- frantapriklep
- Nebude.
- 23.5.2025 - 8:23
- +1
- amaskiea
- tak dobre
- 23.5.2025 - 8:34
- 0
- HeyYou
- sranda tento kult tichého zabijaka. pred 20 rokmi čosi vyhráš, staneš sa pre ľudí nedotknuteľnou modlou a oni ťa potom budú do smrti uctievať ako pravoslávnu ikonu nech robíš čokoľvek. toto je kríza ľudského ducha v priamom prenose..
- 23.5.2025 - 8:17
- +11
- HeyYou
- veď bol, ale teraz je rok 2025 a debata je o postupe dánska cez kanadu.
- 23.5.2025 - 8:34
- +11
- frantapriklep
- Ktorý som pochválil a prirovnal ho k tomu, čo sa stalo v roku 2012.
Ale nič tam nie je o uctievaní, ani o tom, že je nedotknuteľný. - 23.5.2025 - 8:40
- 0
- HeyYou
- no ale je tam spomenutý a to sa počíta
- 23.5.2025 - 8:43
- +5
- Urpiner16
- Keby si písal stručne a menej možno by ti viacerí rozumeli.Potom tie rozsiahle zbytočné omáčky sú zmiešané ako fučka.
- 23.5.2025 - 8:47
- +1
- Marchand63
- Aj tu omacku mu je rozimiet, len on velmi dobre vedel ze poslednou vetou vyvola nejaky mensi konflikt a potom sa moze ukazat ako MOD. Pimastil si ego.
- 23.5.2025 - 8:50
- +3
- frantapriklep
- Ale to nie je môj problém, že niekto nevie pochopiť dlhší text a je to pre neho "fučka"
- 23.5.2025 - 8:53
- 0
- BieloModra
- a tak uprimne si napisme vobec nebolo potrebne dodavat internetoveho nepriatela, ako na rozprudenie diskusie fajn, inak zbytocne
- 23.5.2025 - 9:11
- +7
- Urpiner16
- Netreba zabúdať že dánom prišiel aj rozdielový hráč z NHL na MS.Nie voči Crosbymu rozdielový ale svojou prítomnosťou pre team.To ako keď Slovinci mali Kopitara ich aj teamový výkon išiel o 50% hore.
- 23.5.2025 - 8:42
- +6
- frantapriklep
- Presne tak. To je veľmi dôležité konštatovanie.
Vidíš, ako sa niekedy vieme zhodnúť - 23.5.2025 - 8:44
- 0
- lili ruza
- Tak to je poriadne šokujúci výsledok. Gratulujem Dánsku a prajem to ich fanúšikom. Musí to byť eufória poriadna. Ale úprimne aj trochu závidím. Nám sa na dvoch domácich MS 2011 a 2019 nepodarilo postúpiť do playoff, čo ma a po toľkých rokov ešte škrie...
Ale táto diskusia??? To čo je??? Na pôde MS sa znovu stalo niečo, čo aleže naozaj nikto nečakal a tu niektorí riešia znovu Šatana alebo Huliaka???
A nemusíte mi písať, že si hádam každý môže napísať do diskusie svoje názor, ja to viem. Ale viem aj to, že niektorí ktorí čo vyčítate fetiš niekomu inému, tak sami ho máte. Taký istý a možno silnejší...
- 23.5.2025 - 8:54
- +1
- BieloModra
- Dani sa raduju (a tak je to spravne), Kanada smuti( a tak je to spravne) treba dopriat a zobrat si priklad
- 23.5.2025 - 9:01
- 0
- AquariusPP
- Dánsku držím palce nech prejdú až do finále to by len bolo niečo...
Spomenul som si na ME vo futbale 1992 dánskych futbalistov stiahli z dovoleniek aby šli hrať ako nahradnici za Juhoslaviu a stali sa Majstrami... - 23.5.2025 - 9:46
- 0
- BieloModra
- doprajem kazdemu co si to feeerovo vybojuje....
- 23.5.2025 - 9:58
- 0
- HokejBJ
- Klobuk dole pred Danskom, ustali tlak v uvode a dovolim si tvrdit ze v druhej polovice zapasu boli jasne lepsi ako Kanada. Jednoducho vcera chceli viacej vyhrat ako Kanada ako sa hovori a velmi som im prial.
Mensi odkaz pre nasich, 2023 uhrali bronz Lotysi, teraz zatial semi Dani. Myslim si ze tu je jasny dokaz toho ze stale tu je sanca aj pre nasu repre vediet uhrat podobny vysledok ak nie aj pravidelnejsie, mame aj my dobrych hokejistov v Europe, aj v zamori. Ale uz musime zacat hrat hokej. Nemozme byt uz donekonecna posraty z hocikoho aj z Francuzska pre panajana. Šatan nech sa spamäta, odhodi to svoje ego obrovske az po Mars a zacne robit to co vie, lebo on hokeju rozumie, a podme aj my nieco podobne dokazat - 23.5.2025 - 9:43
- +2
- AquariusPP
- Tieto dvere sa asi čoskoro zavru lebo keď sa vratia na turnaj Rusi tak aj tími ako Maďarsko či Slovínsko asi pôjdu do nižšej divízie. Ale Dáni toto okno pekne využívajú a ja im prajem finále proti SWE - domáce tími waw...
- 23.5.2025 - 9:49
- +1
- FP-jakubj
- Rusi sa tak skoro na MS nevratia, kedze vyhlasili, ze vojna na UA moze trvat aj 20 rokov. Dufam, ze ich hodia do C kategorie a hotovo.
- 23.5.2025 - 10:25
- +6
- Fandimnasim
- Toto čo dokázali Dáni v podstate už druhý krát za posledné tri roky (predtým v základnej časti) je v podstate dobrý impulz pre OH. Aj keď tam budú riadne namakané tímy ale dá sa hrať so všetkými a nesmieme ísť do toho zľaknutý a v hlave mať, že veď to je ten a ten a majú toho a toho tak ideme sa zúčastniť. Nie my musíme ísť do zápasov, že ich ideme vyhrať. A prestať s rečami, že musíme hrať napr. s Lotyšmi akokeby to bola Kanada. Nie my musíme hrať s každým tak, že ideme vyhrať a všetko ostatné bude sklamanie. Musíme toho veľa zmeniť, ale ako prvé sú tie porazenecké reči a výhovorky. Vždy sebavedomo.
- 23.5.2025 - 9:59
- 0
- Tino
- mentalne: nastavenie nie je mozne prekonat recami, hovorit sice o tom SVK budu,ale neuveria , ze na to skutocne maju, mala slovenska utrapena dusa je presvedcena, ze svet naokolo je zlovolny a nech sa snazi kolko chce , dosiahnut nieco vlastnymi silami je prakticky vylucene.Takto idu mali SVK uz do prijimaciek na strednu, neskor vysoku, skolu, takto sa zaradzuju v pracovnom procese, cela zivot je pdriadeny neochvejnej viere, ze sa neda.
- 23.5.2025 - 10:23
- +3
- FP-jakubj
- Hlavne nam treba poriadneho trenera, kde vidim u nas slabinu. No a potom dodrziavanie jeho pokynov.
- 23.5.2025 - 10:26
- +2
- Tino
- pokyny: ktore su nejedznoznacne, pripadne nie je jasne ako sa maju "vymahat" su problem, ako ja verim, ze hracom RT cosi hovori, ide o to ci hraci vedia ako maju naplnat to co je im hovorene.Skusenost z pracovneho zivota je taka, ze podriadenym musim detailne a opakovane vysvetlovat co a najma ako sa ma robit a ide sa skutocne do detailov, banality, ktore jeden povazuje za samozrejme su casto zasadne
ako laik , z toho co vidim usudzujem, ze SVK nieze nevedia co, oni nevedia ako ,mozno nerozumeju, mozno maju ine navyky vzite do takej miery, , ze v zapale hry a rychlosti nie su v stave dodrziavat nieco co im nie je vlastne a comu ani nerozumeju.hra SVK na tychto bol rybnik, sem tam zablesky nejakej discipliny a systemu, ale vacsinou rybnik a ked na nas super pritlacil , rybnik sa zmenil na zaburinu a patlanie sa v blate ako banda imbecilov.
- 23.5.2025 - 10:47
- +1
- FP-jakubj
- Stazovali sa na to uz viaceri treneri, takze za tym skor vidim nedisciplinovanost hracov. Predlzia si striedanie, zahraju to inak atd. Vedia, ze pripadny neuspech si odnesie trener a u nas mi pride, ze velmi sa zdrahaju najma lepsich hracov posadit na tribunu.
- 23.5.2025 - 10:57
- +1
- Tino
- neschopnos : vymahat pravidla , ktore si nastavili /tie musia byt jednojednoznacne/ moze byt znakom nekompetentnosti.Ak som za nieco zodpovedny a podriadeny z akehokolvek dovodu neplni pokyny je odstaveny, nehra rolu kolko ma rokov, skusenosti, koho pozna, co si mysli o comkolvek.
- 23.5.2025 - 11:02
- +2
- amaskiea
- s výnimkou Studeniča...
- 23.5.2025 - 11:06
- +1
- Tino
- ani nie: rozumel som ostrej reakcii RT na jeho konanie.Teraz to vyznie Trumpovsky, ale ja by som sa v prvom rade vyhol pricinam konfliktu, som presvedceny, ze sa dalo predist tomuto divadlu a vzhladom na situaciu v akej sme sa ocitli by som sa snazil o zmier, vyvinul maximalne mozne usilie, dotlacil hraca k mozno aj nedostojnemu verejnemu kajaniu sa , aby som ho do repre dostal v situacii ked nam repre odmietla cela spicka.
- 23.5.2025 - 11:20
- +3
- amaskiea
- nevieme ako to presne bolo, ale pre mňa neexistuje, že sa chlapec zbalí a odíde - ak tak urobí, nie je pre mňa naveky stratený, ale potreboval by som pre jeho prípadný budúci znovuangažmán nevyhnutne 2 veci: istotu, že pochopil (že mu je ľúto, na to mu sere pes) a že teda už nabudúce si to nabudúce rozmyslí lepšie s prípadným opúšťaním sa
- a po druhé, niečo, neviem konkrétne čo, ja to ani nemusím vedieť, ale aby jeho návrat do repre nebol signál pre ostatných, že repre je stále ten istý holubník ako za hviezdnej čundrpartie - 23.5.2025 - 11:34
- +3
- Tino
- jo suhlas: zariadit to musim k spokojnosti, mysliac na mozne dosledky, ale ja by som tomuto v prvom rade predisiel .Toto sa nemuselo stat, keby mal hrac jasne info ako na tom je.
- 23.5.2025 - 11:43
- +1
- amaskiea
- toto sú tie veci, kde nevieme, ako to bolo, ale vo všeobecnosti hráč videl súpisku, prišiel neskôr, áno, jasné, po dohode, ale čo mu tam mal niekto urobiť individuálny míting, na ktorom by aspoň 15 minút dokázal obkecávať jednu vetu: "Uvidíme podľa priebehu, ako sa veci vyvinú, počítame s tebou." Lebo čo mu asi tak mohli viacej za danej situácie povedať, než toto? A aj to si mohol domyslieť aj sám.
- 23.5.2025 - 13:03
- 0
- strojar
- Mohli aspoň hubu otvoriť, nie vycapiť lajster na dvere kabíny.
- 23.5.2025 - 14:35
- +1
- amaskiea
- v rámci špeciálneho zaobchádzania...
- 23.5.2025 - 15:10
- 0
- FP-jakubj
- To je fajn, ale toto si mozes dovolit, ked mas podporu nadriadenych. Ak ti povedia, toho posadit nemozes, tak ti to je na figu platne. Rovnako si nemas riesit osobnu nevrazivost na pracovisku a napriek tomu je to na Slovensku rozsirene. Ked som sa o tom mohol rozpravat s mladymi na Sk univerzite, tak im to prislo ako z vesmiru, preco by si konflikt na pracovisku nemal vyzerat aj vo vzajomnej nespolupraci.
- 23.5.2025 - 11:29
- +1
- Tino
- ak rozhodujem: ja , tak rozhodujem ja a ked ja nerozhodujem, ale chcu po mne aby som len predstieral, ze rozhodujem , takuto pracu prirodzene neprijmem, funkciu skladam , aby som nebol sucastou choreho systemu, ktory nie je trvalo udrzatelny.
- 23.5.2025 - 11:38
- +1
- FP-jakubj
- Na Slovensku to tak ale funguje, nepochopitelne, no je to tak
- 23.5.2025 - 13:09
- 0
- amaskiea
- ako proti Kanade - prosím ťa, čo je na tom nejasné!
...ja mám také podozrenie, že u nás je to až o takých úplne základných veciach, ako je napríklad krátka doba striedaní - zároveň je to jedna z najstarších našich chorôb, ale 2012 sme mali 35-40sekundové šifty, aj na začiatku Craiga sme mali krátke intervaly. Keď sa zakyslujú, nedokážu sa herne držať s nikým.
Ďalšia vec je odovzdávanie pukov súperovi, u nás 9 z 10 striedaní začína tým, že daná formácia musí naspäť vybojovávať stratený puk a keď končí za hry, tak ho nahodí súperovi a ide striedať, čiže zase sú tam, kde aj začali a takto sami vliezame súperovi pod tlak... A toto sú východiskové veci, keď ich máme takto zažité, nikdy na nich nepostavíme nič, ani proti súperom z nášho rangu - 23.5.2025 - 10:59
- +2
- Tino
- je toho vela: ale vidime, ze cele nase posobenie na lade bol v zasade rybnik, sem tam nejake zablesky, ze to ma hlavu a patu , system, ale boli to len kratke pasaze.Presne o tom pisem, jasne, ale jasne sa povie co a ako sa bude robit v momente ked je nieco nejednoznacne , dochaza k nespravnej intepretacii procesov a ideme do pecka.
- 23.5.2025 - 11:07
- +2
- juza
- Nemyslím si, že Kanaďania smútia. V podstate je to pre nich okrem OH len také rozptýlenie po sezóne. Ale sú nasraní, že to zbabrali. Ale za pár dní na to ani nepomyslia.
- 23.5.2025 - 10:05
- 0
- Tino
- urcite ich to: serie CAN su vitazna mentalita, vypadnut s danmi je ponizujuce, ale hodia to rychlo za hlavu, to je pravda.
- 23.5.2025 - 10:24
- +3
- amaskiea
- toto si videl?:
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgIEDH2pJ8Ls4piWPUobUiRwanSinFvTJ9t1M9J0_KX7F5YtoDQFJeW2vHXx6gP2qUr_rCO8mdX2uvI7j2SIpbTMGuHBsLNJXXZzdusw-B0qfQfthZ0apWOzyX7C8W7pk7M6EuU8eB2MuFSOZdb464LeEETeyBHDb0SjUxRsAKxqQz5XTEAPjTD238bxOmd/s1312/1.jpg - 23.5.2025 - 10:35
- +3
- Tino
- tesne po: prevrate to bolo horsie vtedy sme si hromadne zamienali aroganciu so sebavedomim, toto je dnes dramaticky lepsie, ale stale je problem v tom, ze sebavedomie prilis vela SVK len predstiera,hovoria o sebavedomi, ale neveria si, nie su presvedceni, ze zalezi len na tom co oni sami chcu a co preto co chcu urobia.Neviem co s tym, asi to bude na dekady rozdeleny proces , velmi, velmi by pomohlo, keby SVK netrpelo masivnym odlevom mozgov.
- 23.5.2025 - 10:58
- +1
- amaskiea
- Ja tomu hovorím ruské sebavedomie, čiže imidž - ako vyzeráme navonok, tak (sa domnievame, že) sme potom sebavedomí. Pošramotiť nejako Rusom v zahraničí imidž je smrteľný hriech. U nás viď Mečiarova "medzinárodná agentúra na zviditelňovanie Slovenska", už vôbec koncept zviditelňovania, aj vôbec ako takého a ešte cez nejaké promo/marketingové pôsobenie. To nevymyslíš...
- 23.5.2025 - 11:04
- +1
- Sani
- A nedajboze ked ten obraz navonok niekto kazi...ako ked Kiska pomenoval fungovanie SVK ako mafiansky stat, tak vela ludi viac podrazdilo ze sa o tom verejne hovori, nez samotna podstata problemu....
- 23.5.2025 - 16:03
- +4
- amaskiea
- ako Rusi
- 24.5.2025 - 6:28
- 0
- FP-jakubj
- Kanadania kedysi nesledovali ani tolko U20, nez doslo k znamej bitke v Piestanoch. No a pozrime, kolko ich chodi na U20 dnes.
- 23.5.2025 - 10:59
- 0
- Kurolišek
- Make Piešťany great again!
- 23.5.2025 - 11:22
- +1