Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Deti odchádzajú do zahraničia, alarmujúci stav mládežníckeho hokeja na Slovensku

zdroj: TASR/ -
7.1.2022 13:48 hockeyslovakia.sk

Návrat do reality po sviatočnom období je pre mladých hokejistov bolestivý a pre slovenský hokej devastačný. Aktuálne protipandemické opatrenia stále nedovoľujú mládeži hrať súťažné zápasy. Komisia mládeže Slovenského zväzu ľadového hokeja (SZĽH) na svojom stredajšom zasadnutí vyhodnocovala dopady nehrajúcej mládeže a zhoduje s v jednom: „Situácia je alarmujúca.“


Rodičia niektorých detí sa rozhodli zobrať situáciu do vlastných rúk a preložili svojich mladých hokejistov do zahraničných líg. Športové oddelenie SZĽH aktuálne eviduje desiatky prestupov a očakáva ďalšie žiadosti. „Je to pre nás katastrofické. V okolitých štátoch ligy fungujú bez obmedzení. Je to boj s veternými mlynmi,“ dvíha varovný prst manažér súťažného oddelenia SZĽH Rastislav Konečný. 

Komisia mládeže SZĽH aj z tohto dôvodu zasadla a vyhodnocovala súčasnú situáciu. Veľká väčšina hráčov očakáva, že keď sa vrátia do škôl, začnú hrať aj súťaže. „Aj kvôli tomu niektorí stále zostávajú na Slovensku. Keď však nebudú môcť hrať, pôjdu do zahraničných líg tiež. Desiatky ďalších hráčov zvažuje odchod. Slovenské kluby im v tom nebudú brániť, pretože nevidia svetlo na konci tunela, náznak riešenia,“ hovorí predseda Komisie mládeže SZĽH Lukáš Pék. 

Čím dlhšie budú kompetentné autority otáľať s povolením hrať mládežnícke zápasy, tým väčší problém môže nastať. „Kluby nebudú mať s kým hrať, keďže niektorí hráči odchádzajú do zahraničia a niektorí končia s hokejom úplne,“ zhodnotil situáciu predseda Komisie mládeže SZĽH Lukáš Pék.

Členovia komisie mládeže sa zhodujú v tom, že schodným riešením by bolo opätovné zavedenie takzvaného COVID semaforu. „Semafor jasne definoval pravidlá, podľa ktorých sme vedeli nastaviť fungovanie súťaží. Jeho zavedenie by bolo to spomínané svetlo na konci tunela,“ hovorí Lukáš Pék a dopĺňa: „Keď sa školy zatvárajú medzi poslednými, lebo deti potrebujú vzdelanie, medzi poslednými by sa mali zatvárať aj športoviská. Fyzicky rozvoj je pre život mládeže rovnako dôležitý ako nadobúdanie nových vedomosti.“

„Komisia mládeže chce aj touto cestou poukázať na aktuálny stav v slovenskom športe a v slovenskom hokeji. Komisia plne rešpektuje protipandemické nariadenia, no zdôrazňuje, že aj okolité štáty majú istú pandemickú situáciu, ale kluby v mládežníckych alebo amatérskych súťažiach súťažné zápasy hrajú. Na Slovensku sa dostávame do stavu, z ktorého nemusí byť návratu,“ uzavrel manažér športového oddelenia SZĽH a člen Komisie mládeže SZĽH Rastislav Konečný. 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


sspp

 

Celkovo na slovensku je vsetko na hlavu aj tie opatrenia
7.1.2022 - 13:59
+40

RytierZV

 

👌👏
7.1.2022 - 16:04
+4

napalmdeath

 

je pravdou, źe opatrenia sú kadejaké, to bez debaty, len mi príde smiešne, ke´d ĺudia stále hovoria, źe na slovensku. Kamaráti z poľska nadávajú tak isto, v čechách to isté, v nemecku to isté.... podľa mnohých kamarátov žijúcich v zahraničí to je na SVK ízy.
tým nechcem obhajovať opatrenia, tobôže naśích, do jedného, politikov. len aj inde máš opatrenia, poćas silných chríbkových vĺn prísnejšie lockdowny a slováci nedovidia za špićku nosa, tak si myslia, že to len tu. ale neboj, to ich prestane baviť, zachvíľku prídu iné starosti.
7.1.2022 - 16:52
+27

sspp

 

Nechce sa mi tu rozpisovat ak by sa siahlo tej akoze sekte konzilium a papalasom na vyplatu aj rozumne opatrenia by sa nasli
7.1.2022 - 18:01
+13

Cia

 

Nechapem co tu obhajujes alebo preco zavadzas je jasne povedane ze treningy a sutaze mladeze v okolitych krajinach prebiehaju z vlastnej skusenosti mozem potvrdit aj ked je potrebne testovanie ale prebiehaju.To ze sa tvoji kamarati stazuju ze nemozu ist na pivo patri do inej diskusie
7.1.2022 - 20:00
+11

Frey77

 

V Poľsku?Zle si trafil kamoš,šup za kopec do Zakopaného,tam uvidíš opatrenia v akcii
7.1.2022 - 21:08
+8

worth

 

Podľa toho "w" v slove lockdown by som tipoval, že týpek už je v poľsku
7.1.2022 - 22:33
+1

Cia

 

Polsky hokej je ten najvacsi konkurent nasmu ked sa s nim zrovname sme v svetovej spicke.
8.1.2022 - 12:21
0

ErikHKM

 

Frey: môžem potvrdiť bol som tam vcera všetko otvorené ale zas aspoň v niečom sme asi zodpovedný lebo domáci Poliaci ani tie ruska extra nemali za to ked si počul Slovenčinu my áno
8.1.2022 - 23:04
0

azzurri

 

Presne tak.vsade vo svete je to podobne ale komentáre niektorých sú take ako keby sa to dialo len na Slovensku a ako keby bol covid len na Slovensku
8.1.2022 - 11:31
+3

sedo

 

jasne že covid má najvačšiu zásluhu na úpadku mládeže, ale Kováčik a Chrenko z NR si tiež môžu spytovať svedomie !!!
9.1.2022 - 20:43
0

Nerkio

 

Hej a čo s tým má Kovacika Chrenko?
9.1.2022 - 21:57
0

BieloModra

 

no ano ano oni dvaja si maju spytovat svedomie... mozno by stacilo pozriet na nasu supisku
10.1.2022 - 8:20
0

Nerkio

 

Myslíš kinder súpisku??a to ešte dalsi čakajú v rade aby sa na súpisku dostali
10.1.2022 - 8:29
0

BieloModra

 

aaaano
10.1.2022 - 8:52
0

BieloModra

 

ten Hascak, Šatan, Ramsay.... prave týchto dvoch pochvália len Sedo ma s tym vyhradu katastrofa! kalamita!
10.1.2022 - 8:52
0

Nerkio

 

Ale strašne rada by som sa Dočítala že akú…
10.1.2022 - 9:08
0

BieloModra

 

aj ja ked sa to dozvies podrcni ma
10.1.2022 - 9:29
0

navždy žlto-zelení

 

Ako ty si z ktorej dimenzie ?? Všetky štáty naokolo majú tribúny otvorené pre divákov nepozerám televíziu internet?? Opatrenia sú na hlavu aj ten Husar čo hovno robí pre šport a ten jeho status na Facebooku je nacgrcanie čo má hanba
9.1.2022 - 14:05
+5

Dukllaaa TN

 

Taká je žial realita no nikto sa tomu nesnaži zabraniť,načo nam su tieto prazne reči? Namiesto konania dookola počuvam len toto veď robťe s tým niečo ale nerobíťe len davate taketo prazne reči do médií.
7.1.2022 - 14:03
+16

dufus

 

Možno začnú konať ak im pôjde o holú existenciu, zatiaľ budú takýto odborníci len kecať a čakať na cinknutie výplaty......
7.1.2022 - 14:13
+2

Woody45

 

Presne tak.Zasadnut s vladou a odprezentovat vsetky tieto dopady netrenovania deti.Je to katastrofa co sa deje na Slovensku. Vlada si neuvedomuje za deti su nasa buducnost tak ich nechajte robit co miluju!!!
7.1.2022 - 15:15
+4

Frey77

 

Chlape sorry.Ako ja fakt len otázku.Žiješ na Slovensku posledné dva roky?Ako povedz mi jedného člena tejto "vlády",ktorí je pri zmysloch a schopný pochopiť danú tému.Pouličný kazateľ?Chorý človek z TT?Úchylný vekslák?Obuvnícko plagiátorsky minister,pod ktorého spadá aj šport?Krokodíl Dundee z Austrálie?Bábkoherečka?.....Normálne mi povedz jedného,ktorý by bol ochotný sa na túto tému baviť a aj reálne niečo vybaviť?!Ak tu predošlé vlády 29r de facto na šport ......(zasa sa netvárme,že tu pred tým bolo ok a problémy neboli) tak táto nevzdelaná,arogantná ,primitívna banda ani nevie,že nejaký šport existuje!Také štrajky ako na Štefana ,to snáď ani nestojí za zmienku Nech sa vezmú pred Úrad vlády spolu s fanklubami(lebo tu je jedno odkial kto je a komu fandi)a sú tam dovtedy,kým ich reálne niekto nevypočuje,nesadne si s nimi a nenájdu reálne riešenia!
7.1.2022 - 17:13
+37

gta98

 

Sklamem ta, za posledne dva roky som sa naucil, ze ludia hladia len na seba a ze tato "vlada" nema problem s fasistickymu praktikami. Cize co by sa stalo? Pokojne by ich pooblievali s vodnymi delami a pustili na nich psov, par jedincov by zadrzali a Kolik by im nachystal nejaky fajny zakon na 10 rokov natvrdo a slo by sa dalej. Kym sa ludia neprestanu obvinovat jeden druheho a zacnu konat pre dobro vsetkych, nic sa nezmeni a pride este horsia vlada. Ale ten scenar s ludmi je tak utopisticky, ze sa s tym celym skor treba zmierit a nezatazovat sa tym. Zial.
7.1.2022 - 17:22
+16

Frey77

 

Žiaľ je to tak,stačí si prečítať niektoré diskusie tu
7.1.2022 - 21:09
+2

Objektivnost

 

Fasisiticke praktiky??: Ty vieš vôbec co to je? Zda sa ti ze na Slovensku mame koncetracne tábory, pracovné tábory, vraždia sa mensiny a podnikajú sa vojenské výpravy do iných štátov?? Tieto stupídne reči su tak neuveriteľne mimo az je to do plaču
8.1.2022 - 18:23
+7

azzurri

 

Tak isto nadávajú na svojich členov vlády vo všetkých krajinách sveta.nedôvera vlád je v každej krajine najhoršia aká môže byt.neboj sa nie je to len tu a takých matovicov majú vsade.ťažko sa teraz vládne bez ohľadu v ktorej je to krajine.môžeš dať opatrenia ake chceš aj tak bude zle a nevyhovies nikdy každému
8.1.2022 - 11:36
+7

emoxx1

 

Alarmujúci stav mládežníckeho hokeja je tu už 30 rokov aj bez kovidu. Toto samozrejme ešte pridalo.
7.1.2022 - 14:11
+39

HokejBJ

 

Tak asi nie pretože inak by sme už nemali hráčov v NHL, nemali by sme už pár rokov hráčov na drafte a hrali by sme 1B divíziu
7.1.2022 - 17:07
+6

doc.koniferum

 

HokejBJ trepeš.To,že máme pár hráčov na drafte neznamená,že sme na tom dobre.Hovorís,že máme hráčov v NHL.To píšeš,ako keby ich tam máme ako za starých čias.Pritom tri prsty stačia na spočítanie tých ozaj dobrých.Emoxx má pravdu,ten stav je katastrofálny.
7.1.2022 - 18:30
+10

HokejBJ

 

netrepem. Ja nebudem písať také tie typické reči ako to tu je všetko katastrofalne. Ja sa na to idem pozerať realisticky. Si myslíš ze v Česku, Nemecku, alebo aj takej Kanade je to inak ako u nás? Čo nás dlhodobo zrazalo bolo veľmi zlý až žiadny systém výchovy hráčov a slabé vedenie deti na šport od rodičov (samozrejme tých čo si to nemohli dovoliť nebudem počítať). Mne vadili niekedy staré priestory na štadiónoch ale už sa to pomaly začína zlepšovať. Inak ten čo chce u nás hrať hokej tak ho úplne v pohode mohol hrať, absolútne mu nič nebránilo keď to dieťa bavilo a rodič ho v tom podporoval. Problém bol vtedy keď sa objavil talentovanejsi hráč a tým systémom tu nemal veľký priestor na rozvoj ale to sa tu nejdem o tom rozpisovať. Upozorňujem ze toto všetko čo som napísal mam buď podľa vlastných skúseností keďže som sám hokej hral alebo podľa môjho mladšieho bratranca ktorého som chodil voziť na tréningy alebo na zápasy (hlavne pred coronou)
7.1.2022 - 19:31
+3

PeterLucky

 

Totalne trepes a Strojar s tebou. Ale to je typicky uzavreto slovenske, povedz cloveku co cely zivot zije v malom meste na Slovensku pravdu a on sa urazi. Stav Slovenska v sporte je katastrofalny a covid-19 iba vyzliekol do naha to, co sa cele roky na oko lepilo.
7.1.2022 - 20:00
+16

HokejBJ

 

Musí byť proste narážka na mesto, musel si si proste kopnúť a keby som bol z Bratislavy už to budeš brat serióznejsie? typické tvoje/slovenské. Lebo mam iný názor ako niekto iný s ktorým sa nestotožňuješ a ja som riešil aktuálne hokej podľa mojich vlastných skúseností ktoré som ja zažil, nie šport všeobecne . Prosím vyvrat mi to čo som teraz napísal
7.1.2022 - 20:45
+6

HokejBJ

 

Opäť sa to spytam. S ktorou vecou čo som napísal nesúhlasiš? Čo som akože napísal zle? Vidíš ty do toho lepšie ako ja?
7.1.2022 - 20:51
0

HokejBJ

 

a ešte sa chcem spýtať, v čom trepem. Čo akože je uplne inak ako som napisal. Ty veľkomeščan
7.1.2022 - 20:53
+2

Yuro81

 

Kroť sa.
Netrepe, povedal že kto chce hrat hokej alwbo k tomu viesť deti má to umožnené. Kde je vôľa tam je cesta a najväčší problém býva neochota a nezáujem rodičov viesť deti k športu keďže ulica ako sme ju poznali my už neexistuje 20 rokov.

Narážky na male mestá si tiez ušetri pretože v tejto krajine nie je žiadne veľké mesto.



7.1.2022 - 20:54
+7

HokejBJ

 

Doplním že to bolo myslene hlavne pred coronou. Samozrejme ze teraz asi ťažko niekto dá niekoho na hokej. Ale nebudem teraz tvrdiť ze 30 rokov to tu takto je
7.1.2022 - 21:02
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
KrebsKandidat

 

To, ze niekto zije napriklad v Novom Amsterdame este neznamena, ze nebude mat klapky na ociach. Alebo, ze nebude oznacovat vsetko co je tam doma, odkial uz vyrastol, za spiatocnicke etc.
Sport je na to mizerne, ale to, ze nemozu trenovat deti ci mladez je maslo tejto vlady a ziadne inej.
Takze, lebo Gusto ci Novak tu teda neplati ani nahodou.
7.1.2022 - 21:54
+5

PeterLucky

 

@KrebsKandidat
Ver mi, ze ma velmi trapi vela veci s nasim sportom. Kebyze nie, mam v pazi celu tuto stranku. Stve ma to iste, co napisal @Emoxx1. Problem nie je len to, ze vsetky slovenske vlady nezaujimal sport, ale aj privatizerov, ci zahranicne korporacie. Vytaca ma, ked vidim Cechov, Rusov, Srbov, Slovakov atd. kupovat a financovat kluby v zahranici z ich “nadobudnutych” penazi a doma to nechaju tak. Toto nie je len Fico-Matovic & covid-19, ale je to aj o tom sukromnom sektore u nas.
8.1.2022 - 5:04
+7

FanusikZamkov

 

Toto je úplné zatmený pohľad na podporu športu zo strany Slovenska. Je rozdiel podporovať zo strany súkromníkov zahraničný šport a šport na Slovensku. V zahraničí je vytvorená štátna legislatíva na podporu športu súkromníkmi. U nás na Slovensku je to utópia. treba sa pozrieť do Maďarska, Rakúska, Polska . Je to obrovský rozdiel . Áno Emoxx1 má totálnu pravdu. 3é rokov nie sú vytvorené podmienky-legislatíva na podporu Športu zo strany súkromníkov. Troška si otvorme oči a píšme skutočnosti.
8.1.2022 - 7:33
0

KrebsKandidat

 

Nezdá sa mi, že by som ti "vyčítal", že Ťa stav športu u nás doma netrápi
Je to veľmi biedne (slušne povedané), ale to, že deťom či mládeži nie je momentálne umožnené trénovať (spolu) vyhliadky rozhodne nezlepší. A to najskôr nebude jediný vedľajší účinok obmedzení.
Vlastniť športový klub na Slovensku je tak trochu za trest - a nie len preto, že je tu covid s nami.
8.1.2022 - 16:20
+4

doc.koniferum

 

ešte máš málo rokov,resp máš málo odsledované chlape.mládežnický hokej má sem tam nejaké svetielko,ale aj napriek tomu je vo veľmi zlom stave.ak sa aj objaví nejaký klub kde to ako tak ide,ten to z biedy nevytrhne.je to v riti chlape.
7.1.2022 - 20:05
0

HokejBJ

 

S ktorou vecou vlastne čo som napísal sa ti nepáči? A s ktorou vlastne nesúhlasiš. O čom ty tu vlastne píšeš?
7.1.2022 - 20:50
+1

emoxx1

 

Ja vlastne so všetkým. To, že nejaké drafty sú nie je zásluha nášho systému výchovy. Až na Nemca tí hráči hokejovo dorastajú úplne inde. Ja po tých našich zimakoch chodím už nejaký ten čas a viem, že žiadny systém výchovy tu v princípe nefunguje. Ono nejaká metodika napísaná je, ale každý klub si v realite ide svoje. Niekde lepšie, niekde horšie a niekde by sa mali na to rovno vysrať, ale politika nepustí. Musia z povinnosti tú mládež držať, lebo ...
On keby tu nejaký systém bol, tak by nemuseli vznikať Svište (ktoré nám zachránili jeden hokejový ročník) alebo Slovakia talents a podobne. Jediný systém ktorý tu funguje je ten upltakrasko protekčný. Spomínal si krajiny ako ČR, alebo Nemecko, či kanadu. O Nemecku ani o Kanade neviem nič, takže tých vynechám, ale poznám dosť rodičov aj hráčov z ČR aj z ich juniorskej repre a aj niektorých trénerov a sú na tom rovnako ako my. Takže nahovno. Systém nefunkčný. Čo má zdravé ruky a nohy uteká na sever, ale majú od nás jednu výhodu. Je ich viac, takže sa u nich nájde aj viac talentov ktoré na oko skrášľujú výsledný stav. Tiež sa tam nájde viac rodičov ktorý sú ochotný tu maškádu platiť, takže v konečnom rátaní sú na tom naoko lepšie ale z pohľadu funkčnosti sú na tom rovnako ako my.

PS, to, že sú drafty neznamená, že systém funguje a že mládež je v dobrom stave. To je zlá pomerová matematika pokiaľ aspoň tretina tých draaftov nejde z našej ligy a na zápasy našej juniorskej ligy nechodia skauti. 😉
7.1.2022 - 21:20
+15

Sunkafit

 

Suhlas
8.1.2022 - 7:18
0

doc.koniferum

 

nie ja,ale ty o čom píšeš.ty očividne žiješ v inej krajine.ja sa poznám s niekoľkými,čo robia buď do hokeja alebo im decká hrajú,hrávali a pod...
7.1.2022 - 21:32
+2

emoxx1

 

V jeho veku som bol tiež nereálny optimista. Ako bodaj by mal pravdu, ale bojím sa, že tá realita je v skutočnosti dosť krutá...
7.1.2022 - 21:40
+4

HokejBJ

 

Vy čo tu zase dvaja splietate? Vy ste vôbec čítali môj komentár? Teraz k tvojej reakcií na mňa. Vlastne ty si napísal to čo som kritizoval ja, len ja som napisal že sme nemali systém výchovy, ty si napísal to isté len si sa o tom rozpísal. Čo ma strašne vytáča tie vaše pripomienky na mňa od vás dvoch. Takže podľa vás pred coronou nebol prístupný pre každého kto chcel? Že keď v roku 2019 niekto zavolal do klubu že jeho syn chce hrať hokej mu akože zložili alebo povedali ze ne nemôže? Lebo s tých vašich reakcií na mňa jak ja žijem v inej krajine to tak aj vyzerá. Pred covidom mohol hrať reálne hokej skoro každý, boli tréningy, bratranec mal 3x tg do dňa, cez víkend zápasy, boli regionálne reprezentačné zrazy kde chodil fakt skoro každý, tam keď niekto chcel sa mohol zdokonaliť v hokeji, tak isto párkrát do roka sa robili regionálne turnaje. Ja keď som hral hokej a keď porovnám bratranca tak mne prišlo že tie deti boli o dosť šikovnejšie ako my takže možno sme vtedy robili nejaký pokrok, ale toto tu veľmi nechcem rozoberat. Určite to nebolo ideálne, ale hokej v tom čase určite nebol v katastrofálnom stave, ano nie vsade vo všetkých kluboch to bolo ideálne, ja ale neviem o žiadnych kluboch kde by mali fakt zle podmienky na tréningy. Teraz ale áno je v katastrofálnom stave. Ale v tom čase to bol najlepší šport na Slovensku ktorý sa u nás robil
7.1.2022 - 22:11
+2

emoxx1

 

Za 1. Neriešil som ťa nijak osobne, tak uber z pary. 😉
Za 2. Ja som nikde nepísal o tom, že niekomu bolo odopreté hrať. Ja len trvám na tom, že stav nášho mládežníckeho hokeja a všeobecne športu je v alarmujúcom stave už roky. Na tom trvám. Keby nebol, tak by z tadeto neutekali všetko schopné a oni dobre vedia, prečo utekajú. Áno je tu pár výnimiek kde sa pracuje lepšie, ale to neznamená, že funguje systém ako celok.
7.1.2022 - 22:17
+7

doc.koniferum

 

chlape ide o to,že ty usudzujes situáciu v jednom-dvoch kluboch.ak to berieme takto,dávam ti za pravdu.urcite svetlé výnimky sú,tu sa zhodneme.ale ak vezmeme situáciu v globále,tam to dobre neni.detí je málo,to je fakt.napr u nás bolo kedysi problém vybrať decká čo sa ich toľko hlásilo na hokej.teraz je situácia taká,že funkcionári chodia po školách a doslova prosia decká a ich rodičov,aby sa dali na hokej.a to je len jeden z mnoha príkladov.podmienky ako také sú.vsak nik sa neháda,nikto nikomu nebráni hrať hokej.ide len o to,ako to ostatné popritom funguje.na celom Slovensku je to tak,že až na minimum výnimiek čo je ako tak schopné,to uteká.to je proste fakt.ja ti názor neberem,ale ako tak kukám takmer nik s tebou nesúhlasí.
7.1.2022 - 22:32
+1

Cia

 

Vcelku suhlasim az na nikto nikomu nebrani hrat hokej a o com je ten clanok?
8.1.2022 - 12:32
0

strojar

 

Trt aj dva orechy.
7.1.2022 - 18:19
+4

Ottawa38

 

Toto je ale priama likvidacia sportu.
7.1.2022 - 19:05
+2

napalmdeath

 

zabavil som sa, že si dal link na fejsbrúk, to mi stačí. ja že na tom frćia len dôchodci a ich nas´tleté vnúčence
7.1.2022 - 16:55
+3

fagaf

 

Bohužiaľ nepoužíva inú soc. Sieť
7.1.2022 - 16:58
0

Riava

 

J&T a Kollár profitujú, takže všetko OK, ale len pre nich

By som sa na takú lyžovačku zvysoka vykašlal aj za nekoronového stavu. Sa tým ľuďom čudujem. Teraz umocnene na tretiu.
7.1.2022 - 17:05
+9

Frey77

 

Tam sa korona nešíri.To len na štadiónoch,obchodoch,reštikách a fitkách
7.1.2022 - 21:12
+6

Riava

 

Je to veľmi čitateľné. Niektorí jednotlivci si myslia, že sme všetci neskutočne sprostí.

Už ten prvý návrh mi nešiel do hlavy - zákaz vianočného stretávania sa s rodinou a lyžovačky možné od 25. 12. 2021, čo bolo postavené na hlavu. Človek sa nemôže stretnúť s rodinou v domácnosti, ale pri vleku je všetko v poriadku. Do neba volajúce nezmysly s jasným zámerom vytvárajú.
8.1.2022 - 10:11
+7

BieloModra

 

ok, tak toto by sme uz vedeli... a čo ďalej ?
7.1.2022 - 14:12
+3

lišiak1

 

referendum
7.1.2022 - 15:22
+5

wilkinson22

 

A čo dalejt?
7.1.2022 - 15:45
+2

lišiak1

 

co co dalej, odprace sa ta nabozensko-fundamentalisticka sekta sportovych a inych analfabetov na cele s olajno.
hocikto po nich pride horsie to nebude, trust me
7.1.2022 - 15:55
+25

Radovan123

 

ale bude. Komunisti už začinajú robiť poriadnu kampaň
7.1.2022 - 16:00
+8

ctibor

 

Ti drbe? Nemusim aktualnu vladu, ale za stav sucasneho sportu na Slovensku asi nemoze vlada, ktora tam je 2 roky, ci? Ja viem, ze masturbujes nad hranolom v kupelni, ale aka bola podpora sportu z ich strany? Ci tebe stacia videjka z Jordanska? Jednoduche hesla pre jednoduchych ludi?
7.1.2022 - 16:27
+40

bach

 

Komunisti zakazali detom trenovať a hrať súťaže. Máš pravdu.
7.1.2022 - 16:49
+24

Gargamel123

 

kde a kedy: si ty zazil "komunistov" marek...
7.1.2022 - 21:30
+6

ctibor

 

Tak ale zase strieľali ľudí na hraniciach a ľudia nemali si ani čím utriet rit.

Preboha… je pandemia a každý stat bojuje ako sa len da. Na Slovensku sa to neriadi najlepšie, ale to len odzrkadľuje kvalitu spoločnosti. Ale ak si niekto mysli, že príchodom SMERu či fasistov sa zlepší úroveň športu, tak si zaslúži facku a mal by odovzdať občiansky. Doteraz nemáme vybudovaný kanál pre rýchlostnú kanoistiku či medzinárodnú strelnicu, Procházková si vari posledné roky sama po ubytovniach a mamutí mostík mame mame najbližšie v Poľsku….ale áno do pici, problem je v súčasnej vláde.
7.1.2022 - 21:33
+21

Riava

 

Ctibor - ja som 100 % antikomunista, ale napísať, že si človek nemal čím utrieť riť, tak to je silná káva aj na mňa.

S ostatným súhlasím, ale zároveň si myslím, že táto vláda dokazuje len chaos a ten by tu predvádzala aj v prípade, že by tu nebola korona - niektoré zákerácke mentality v koalícii sú aj pre koňa veľa.
8.1.2022 - 10:17
+6

Gargamel123

 

v lete: lopuch a v zime smirgel, lebo harmasandrevotrieska bol casto nedostatkovy tovar
8.1.2022 - 11:45
+4

Riava

 

Áno, teraz je to už lepšie a môžeme si vyberať z viacerých variantov papiera. Niektoré veci sú však pritiahnuté za vlasy.

Určite bol celý ten systém postavený na hlavu aj z toho pohľadu, že sme vyrábali a veľa z toho vyvážali, pretože bratia Rusi nemali čas na prácu popri vojnách, ktoré viedli

Som rád, že je boľševik preč.
8.1.2022 - 12:49
+2

ctibor

 

Tak si naštuduj rok 1988 a pozri si nejaké autentické reportáže z toho roku a nepíš mi tu o silnej káve.

Centrálne plánovanie zlyhalo, tak ako cely ten chorý systém, ktorý akurát vyprodukoval toto spiatočnícke zmýšľanie niektorých ľudí, čo je tak typické pre všetky postkomunistické krajiny a najväčší problem tejto krajiny.
8.1.2022 - 12:40
+7

hello, havarju

 

Presne vystihnuté. Veľká väčšina ľudí nemá ani šajnu, čo bolo a ďalší, čo vtedy žili si to stále idealizujú a na zlé radšej zabúdajú, čo je veľká chyba.

Ja to stále hovorím - ani 30 rokov po revolúcii sa zmýšľanie ľudí veľmi málo zmenilo a preto sme stále tam, kde sme.
8.1.2022 - 12:54
+5

Riava

 

Áno, veľa vecí chýbalo a najmä chýbal rozum. Žil som v tom systéme, no napriek tomu, že sme boli antikomunistické živly, tak sme ten papier mali. V poriadku, prijímam, že niekomu v obchode chýbal.

Ono tých 30 rokov je nanič, keď vládnu komunisti, ich deti a ich pohrobkovia ďalej. Škodnú sme neodstavili.
8.1.2022 - 13:24
+5

hello, havarju

 

Ale ja nehovorím o vládach. Tie vlády si zvolili ľudia. Vláda je len zrkadlom toho akí sú ľudia a ako sa sami správajú. Najprv si tu vládu zvolia a potom na ňu nadávajú. Sami ľudia sa tak správajú - kradnú a odrbavajú všade a všetko, kde sa dá, a keď nekradnú, tak podplacajú aj tam kde nemusia, atď. To je to zrkadlo. A preto už ani nevedia, čomu majú veriť, pretože neveria ani susedovi, kamarátovi a každý chce len hrabať pre seba...
8.1.2022 - 13:59
+2

Riava

 

Áno, plne súhlasím a tiež tvrdím, že politici sú len zrkadlom národa a tie vlastnosti, ktoré majú politici, má aj bežný ľud.
8.1.2022 - 14:31
+1

HeyYou

 

ono su to ale spojene nadoby, u nas je ten primitivizmus v politike uz dlhsie sucastou hlavneho prudu, dokonca mam pocit, ze sa to kontinualne zhorsuje, ak chces zaujat, musis prist s este vacsimi hovnami, politici to teda cielene kultivuju preto nie som uplne stotozneny s tym, ze je to len odrazom nejakych narodnych čŕt.
koniec koncov, v historii je dost prikladov, kedy sme si mohli overit, ze toto je skutocne cesta do pekla, pretoze to moze vyustit v zverstva, ktore nakoniec ani nikomu nebudu pripadat neprijatelne..
8.1.2022 - 16:45
0

Riava

 

Toto je tiež pravda. My nie sme stále vyzretí ani len voliť. Z večera do rána sa rozhodne národ voliť niekoho, kto mal v médiách peknú reč alebo povedal pravdu. Veľmi si v svojich predstavách politiko idealizujeme. Stále sme nedospeli k tomu že veci nie sú čiernobiele a riešenia nie sú také jednoduché ako nám ich politici prezentovali.

Tvoj druhý odstavec ma desí ešte viac, že by sa mohol stať realitou.
8.1.2022 - 17:13
+2

wilkinson22

 

Ja to prirovnavam k Mojžišovi a blúdeniu Izraelitov 40 rokov po púšti, aby sa ani jeden človek ktorí zažil Egyptské otroctvo nedostal do zasľúbenej zeme, čiže musí vymriet celá generácia ľudí aby to postkomunistické zmýšľanie zmizlo, ale je to dlhý čas a do vtedy môže prísť iná diktatúra
8.1.2022 - 13:37
+2

rasti_assez

 

A asi to bude aj spravodlive, lebo ten rezim investoval do mladej generacie -Husakovych deti,ktora nebola z hladiska platov nikdy dost dobra pre zapadne firmy, ktore.Vystihol to moj byvaly sef, ked vravel, ze nejaku pracu bude robit teraz Rakusan ci Nemec, s dierou v zadku, za 4-5nasobny plat Slovaka.Ta generacia pomaly bude koncit a ja som velmi zvedavy aka uspesna bude o 30-40 rokov tato nezatazena nova generacia Zeme zasľúbenej.
8.1.2022 - 15:05
+3

Riava

 

Wilkinson a Rasti - veľmi sa obávam, že nepostačí vymretie boľšivizmom pohnutej generácie, pretože tá generácia naučila a učí ďalšie generácie zmutovanému boľševizmu.

Obávam sa, že je to ako s koronavírusom, ktorý mutuje, a tak mutuje aj boľševizmus, ktorý bol zasiaty viac či menej do každého tej doby.
8.1.2022 - 15:37
+3

rasti_assez

 

Nestaci, boli sme vzdy pidradni.Ked bolo malo 1000 rokov v Uhorsku, potom kratko v CSR, ked nas "spojenci" predlozili Hitlerovi na zlatom podnose,potom sme boli podradna slovanska rasa-Untermensch, tazko asi budeme niekedy niecim inym.
8.1.2022 - 18:34
+1

rasti_assez

 

Podradni.Este aj v anglictine je to podobne.Slav(slovan), Slave(otrok)
8.1.2022 - 18:35
0

FanusikZamkov

 

Nie sme ani otrokmi ani podradný. Jednoducho si nevieme spravovať štát. Nevedeli sme za prvého štátu- Tisa nevieme ani teraz. Uveríme Kotlebovim,Ficovím Pelegríniho, Dankovím bludom a potom tak to aj vyzerá.
8.1.2022 - 18:49
+2

HeyYou

 

nebud ukrivdeny, je to trochu smiešne
8.1.2022 - 18:57
+1

FanusikZamkov

 

Žial všetci sme ukrivdený kvôli tomu. Či po zdravotnej stránke ,športovej stránke a hlavne po stránke slobodného života. Toto pochopiť vyžaduje to trocha logického rozmýšľania a to chýba u určitej časti obyvateľov.
8.1.2022 - 19:09
0

rasti_assez

 

Hlavneze nie je smiesne donekonecna nadavat ludom do bolsevikov, hoci dnesna mlada generacia ani nevie ze tu nejake rozdelenie sveta a komunizmus bol.
8.1.2022 - 19:14
+1

HeyYou

 

odbocujes.
8.1.2022 - 19:22
+1

rasti_assez

 

Asi si si neprecital predtym ako si sa zapojil, o com sa tu bavime.
8.1.2022 - 19:29
0

HeyYou

 

ja sa bavim o tom ako si pisal o podradnych, nic viac.
8.1.2022 - 19:34
+1

rasti_assez

 

Ja si nemyslim ze sme podradni.Len nad tym uvazujem, ze ked sme my skazeni komunizmom po 1/3 storocia a taki vychodni nemci boli vylieceni prakticki okamzite,ako spieva No Name,cim to je.Hlavne ked som videl ako decko v tabore pionierskych veducich z NDR.To bola teda ina kategoria.
8.1.2022 - 20:02
0

HeyYou

 

ok. lebo takym sposobom ako si to tam formuloval, to na mna posobilo akoby si snad niekomu nieco zazlieval, od toho uz nie je daleko k ukrivdenosti, co je na slovensku oblubeny sport, ktory aj politici radi nalezite vyuzivaju, ba az prehlbuju a zivia..
tiez si nemyslim, ze vsetko mozno zvalovat na minuly rezim a jeho dosledky, to by bolo prilis zjednodusujuce. ak by som ale mal nadviazat na svoje uvodne vety, ja si prave myslim, ze tomuto narodu prave chyba trochu viac zdraveho sebavedomia a hrdosti, inak by asi nenechali zo seba robit rohozku pre roznych ficov, blahov, mazurekov, kollarov a im podobnemu vykvetu..
8.1.2022 - 20:36
+1

doc.koniferum

 

osobne som bol pri tom v jednej tajnej unimobunke keď to zakazovali pri fľaši Husák,Gottwald,Jakeš a Štrougal.
7.1.2022 - 23:37
+1

Sunkafit

 

a takto to u nás funguje netreba sa čudovať....ti hovorím zozbieram par ludí začnem vrieškať že zdvihnem dochodky postavím metro zoo lunapark a 5% je tam
7.1.2022 - 16:50
+14

Poprad_eskape

 

Presne tak. Toto dnes stačí na predanie sa v politike. A v pandémii stačí ešte menej. Tam sa ponúka tých možností ešte viac. Napríklad ísť zožrať kebab na Vianočné trhy do Varšavy, či ukázať, že v Zakopanom je otvorená reštaurácia A ľudia volia, hádajú sa a pritom ich má každý na háku. Tu sa nevolí za niekoho, ale proti niekomu.

A že je šport v riti. Áno, a aj kopa dôležitejších vecí. Takže zo športom tu nikto tak skoro nepohne a kto hovorí, že áno, je prázdny populista.
8.1.2022 - 10:05
+4

hello, havarju

 

Túto vládu som nevolil. Ale toto je najväčšia blbosť, čo je tu napísaná a ešte k tomu aj opluskovana.
Takto to tu vyzerá, lebo chodia ľudia s klapkami na očiach, nevidia súvislosti. Keď si to tu nezávislý človek prečíta, tak zistí aká je vlastne reprezentácia fanúšikov slovenského hokeja ..
7.1.2022 - 22:15
+4

Gargamel123

 

sak si to smeraci zaplatte: z vlastneho vrecka
nakradli ste toho dost
a fur je vam malo, nenazranci
7.1.2022 - 15:53
+24

doc.koniferum

 

iba smeráci?tí boli pri moci 12 rokov.zvyšok do 30 rokov tí čo?na tých sme zabudli?lebo tu bolo tých figúrok viac.mečiar,dzurinda,slota,mikloš atď.zoznam je pestrý a jeden lepší ako druhý.nech rátam ako rátam,fico ako posledný z tej partie je na konci rebríčka ak by sme šli od vzniku slovenska po poradí.takže poďme pekne rad radom a po poriadku.a nie za 12,ale 30 rokov!lebo (neber to v zlom) kto sa oháňa len ficom a nevidí ešte aj pred neho tak trpí diagnózou "lebopellelebofico".za 30 rokov si veru všetci nemajú čo vykrikovať.jeden za päť a druhý za šesť.
7.1.2022 - 16:03
+30

RytierZV

 

👌
7.1.2022 - 16:08
+2

Gargamel123

 

ja som reagoval: na lisiaka a referendum
a tym sa ohana,nikto iny ako smerohlas
7.1.2022 - 16:08
+8

lišiak1

 

kamo mne je jedno cim sa ohana smer alebo hlas, ja nie som ich volic, ale smer by som kludne volil, s nimi nemam problem, problem mam s hlasom.🤮
skoda ze tu nemame niekoho ako je donald trump, hned by bolo koho s radostou volit
7.1.2022 - 16:24
+2

Shinody33

 

wtf
7.1.2022 - 16:43
+6

napalmdeath

 

stále tvrdím, źe treba prepísať ústavu a v nej odobrať právol voliť určitým skupinám ludí .
aj takým ako ty, ktorý napíśu na stranu, ktorá po sebe zanechala len dlhy a vraźdy nemáš problém. asi ťa baví robiť na druhých a jazdiť po zabitých cestách a pod.skús východ kazachstánu, tab sa sa ti život páćil .
kaślite na politikov,či šašovič, ći ficovič, tí sú niekde na chvoste zodpovednosti za stav dnešného hokeja. široký, nemećek a spol (od 1993) .... a iný hokejovi funkcionáry, ktorí za tie roky neurobili vooobec nič, len sedeli v kreslách, pili, podpisovali pre vývoj hojea zbytočné zmluvy,len poberali plat, tí su za to zodpovední. našťastie už neźijeme v totalite, teda na chod zväzu ty šťátne orgány nepotrebuješ. myslíš, že v nemecku podporuje hokej štát? či v inej krajine (z nórskom neporvnávaj, nonsense)? źe drnkajú od ľudí, ktorí hokej nesledujú dane, aby sa prispelo na mládež? tak to vôbec nefunguje. azda už ani v ćíne. peniaze sa dnes zháňajú úplne inak.
7.1.2022 - 17:13
+11

lišiak1

 

ja by som zas odobral volebne pravo kazdemu kto nevie ani zaklady slovenskej gramatiky
7.1.2022 - 17:16
+14

Marek3516

 

To by nemalo právo voliť 80% Slovákov.
8.1.2022 - 15:23
+5

Breadman

 

Trumpa? No a takito ludia tu maju tiez volebne pravo...
9.1.2022 - 6:35
+2

doc.koniferum

 

gargamel ja som to nemyslel tak,že teba konkrétne som chcel uraziť,to nie.myslel som to všeobecne.
7.1.2022 - 16:26
0

Gargamel123

 

tak zlodeji patria do basy: v normalnej krajine
bez ohladu na to,aky dres nosia
7.1.2022 - 16:53
+3

Riava

 

Gargamel123 - nikdy som nevolil socialistov alebo inak povedané 'socialistov' pre svoje vrecká, ale koniec tejto vlády je viac než potrebný.

Prečo by sme si nemohli v najbližších voľbách zvoliť niekoho iného ako je Smer, Hlas, OĽaNO a Sme rodina?

To, že Matović vykrikuje, že sa mafia vráti, tak to je len jeho jednoduché myslienie a je nevyzretosťou národa, že nedokáže voliť normálne, že si vyberá zlodejov (Fico a Pelle), idiotov (Matović) alebo mafiánov (Kollár).

Ja však stále verím, že si národ dokáže vybrať niečo normálne a morálne, a preto dospejme pri voľbe a dokážeme to - voliť niečo charakternejšie ako zlodejinu alebo chaos.

Som optimista.
8.1.2022 - 10:29
+2

Radovan123

 

Prečo by sme si nemohli v najbližších voľbách zvoliť niekoho iného ako je Smer, Hlas, OĽaNO a Sme rodina?: Lebo volebný system je tak nastavený, že menšie strany nemaju šancu dostať sa do parlamentu. Cela koalicia okrem SaS to mala vo volebnom programe lebo všetci vedeli, že to treba zmeniť aby sa Slovensko posunulo dalej ale ako možme vidieť zatial im system vyhovuje lebo vedia, že im dava väčšie predpoklady pre udržanie moci alebo aspon jej časti.
8.1.2022 - 11:02
0

Poprad_eskape

 

Tie štyri určite nie. Ale daj koho áno.
8.1.2022 - 11:28
0

Radovan123

 

Čo je viem . Je dosť stran z ktorých sa da vyberať a ked ani z nich si nedokažeš vybrať podla teba najsympatickejšiu stranu, potom chod založiť vlastnu. Lebo potom ked nepojdeš voliť, tak daš akoby hlas tej strane, ktoru si mal na poslednom mieste, lebo tak je nastavený system.
8.1.2022 - 11:50
+1

Radovan123

 

strašne som to v rychlosti napisal ospravdlnujem sa lebo, potom....
8.1.2022 - 11:51
0

Poprad_eskape

 

Pochopil som, v pohode.

No neviem si vybrať aj tak. A nechcem si založiť stranu. A aj tak som volič. A v posledných voľbách som nešiel. A teraz by som asi šiel. Ale veľmi málo som presvedčený o tej strane (SaS). Ja som sa pýtal na tvoj názor, ale tak odpoveď "čo ja viem", len potvrdzuje moju vlastnú skepsu.

A inak aj keď dáš hlas tej malej strane (ktorá má malé šance sa dostať do parlamentu), je to takmer presne to isté, ako keby si voliť nešiel. Takže ten výber sa zas zužuje len na pár "väčších" strán. Ale to je jedno podľa mňa, lebo tie menšie tiež stoja za hovno...
8.1.2022 - 11:58
+1

Radovan123

 

je to takmer presne to isté, ako keby si voliť nešiel: nie, nie je. Potom to vysvetlim ked budem mať volny čas.
8.1.2022 - 13:40
0

Poprad_eskape

 

No na to sa budem tešiť. Z matematického hľadiska s ohľadom na výsledky volieb a kreslá v parlamente.

Ostatné je nepodstatné. Lebo na nejaké pocity sa v tomto smere hrať predsa nebudeme.
8.1.2022 - 14:06
+1

Radovan123

 

ako takto aby sme sa chapali, to že budeš voliť aspon nejaku stranu aj malu, tak urobiš oveľa viac ako keby si nešiel vobec voliť.
8.1.2022 - 14:10
0

Poprad_eskape

 

Podľa mňa nie. Lebo vo voľbách ide o ten výsledok. Ja to beriem pragmaticky. Nejde mi o ten pocit, ísť/neísť voliť. Ale beriem aj tvoj postoj.
8.1.2022 - 14:12
+1

bohin85

 

+
7.1.2022 - 16:20
0

MS74

 

Možno je problém, že všetci upínajú pohľad a natiahnuté ruky na vládu. Vláda môže pomôcť iba peniazmi, ktoré predtým zoberie nám a niečo si z nich nechá. Najlepšie, čo môže vláda spraviť je nestáť v ceste a to presne teraz (ne)robí. Milujeme hokej, ale iní milujú iné veci a to všetko má podporovať vláda z NAŠICH PEŇAZÍ??? Keby vládol hranol, všetko okrem jeho rétoriky by na SK bolo presne také isté.
7.1.2022 - 16:52
+1

OUTBLAST

 

Ludia majú krátku pamäť ..
7.1.2022 - 21:59
+1

Dzunkes

 

Ty radsej stichni a poriadne tipuj
7.1.2022 - 20:15
0

BieloModra

 

Bud mily a laskavy a referendum ake? Pooprav ma ak sa mylim v tom ze taketo konstatovania (clanok pod ktorym diskutujeme) by uz mohli skoncit a bolo by celkom fajn ak by sme si precitali skor volaky plan od SZLH ako mieni zatlacit na vladu ( lebo len na tej urovni to prinalezi) aby tento stav nepokracoval
7.1.2022 - 16:22
+7

lišiak1

 

zatlaci len propagacne a lady sa vobec nepohnu.
sorac, ale ja sa tu nebudem prilis vyjadrovat o politike a podobnych veciach pretoze nechcem dopadnut ako napriklad fany, fonte, racmaster a kopa kopa dalsich, ktori su na tej stranke dozivotne zabanovani len pre svoj nazor.
7.1.2022 - 16:28
+6

BieloModra

 

Ja sa bavim o politike? Prave naopak ty sa bavis o politike a referende...skusis mi odpovedat na co sa pytam?
7.1.2022 - 16:35
+9

lišiak1

 

a co ti mam na to napisat?
nevidis ze cele szlh su privrzenci tejto koalicie?
cize logicky spolu s vladou treba vymenit aj vedenie szlh, inak sa dalej nepohneme.
7.1.2022 - 16:45
+5

BieloModra

 

Odpoved mas nizsie. To ci su privrzenci tejto vlady to ja neviem, ale problem mladeze a rozvoja sportu ako takeho sa tu taha x dekad...a vobec to nie je problem len tejto vlady.
7.1.2022 - 16:49
+8

Gargamel123

 

problem je: ze vsade mame zabetonovane
stare bolsevicke kadre
vedenie sa potom moze postavit aj na hlavu
akekolvek uz je
7.1.2022 - 16:56
+3

lišiak1

 

presne tak, vsetky bolsevicke kadre treba vykopat, ale pozor, na tych, ktori sa hraju na liberalov a pouzivaju bolsevicke maniere
ja ako fanusik old school u.s. style vycitim bolsevika na kilometer
7.1.2022 - 17:07
+2

DobryHokej

 

Mozes mi prosim definovat - co to znamena byt fanusikom old school us style politiky? V USA som dlhsiu dobu zil a do politiky sa tiez vyznam relativne dobre. Dakujem
9.1.2022 - 6:14
+1

Riava

 

V roku 1989 sa stala chyba - boľševici a ich potomkovia s pohrobkami neboli postavení mimo verejnú spoločnosť.

Dnes boľševici a ich potomkovia s pohrobkami prekvitajú a zvyšný národ je tam, kde aj bol. Uznávam, nie úplne, ale aj tak sme si takúto zmenu v 1989 nepredstavovali a ani to, že na nás zo všade kukajú bývalí komunisti alebo ich rodinní príslušníci. Žiaľ, náš slovenský národ si po roku 1993 nebol schopný zvoliť ani za prezidenta niekoho iného ako komunistov (Kováč, Schuster a Gašparović) alebo komunistických potomkov (Kiska a Čaputová). Strašné, ale verím, že raz túto zlú sériu zlomíme.

'Proletáři všech zemí, vyližte si prdel!'
8.1.2022 - 10:53
+3

BieloModra

 

No a ak zatlaci len propagacne, tak nech taketo clanky von ani nedavaju lebo neurobili dost na to aby "konstatovali"
7.1.2022 - 16:43
+1

lišiak1

 

neurobili dost pretoze je to len platonicky tlak.
keby chceli pohnut s vecami tak sa naseru a pustia divakov na stadion, vsetkych
no oni len vyplakavaju a vyplakavaju, podobne ako na stefanske kolo, ked si vypocitavo vybojkotovali volny den
a vlada pritom na nich zvysoka vsetci vieme co.
7.1.2022 - 16:51
+3

BieloModra

 

Lisiak ty neodbocuj a neuhybaj ☺bavime sa o mladezi predsa...kolo hal ako je v Lip. Hradku vyrastlo? Kolko klubov ma funcne od pripravky cez juniorku? Kolko penazi stoji sportova vychova dietata? To sa treba pytat
7.1.2022 - 16:59
+4

lišiak1

 

ale preco sa to pytas mna?
opytaj sa radsej tejto vlady co vsetko spravila pre rozvoj mladeze na slovensku
7.1.2022 - 17:09
+2

BieloModra

 

A sme doma 😅😅😅lisiak toto nie je problem len tejto vlady ak sa bavime a vychove mladeze ☺ este som sa ta chcela opytat par veci hokejovych veci ohladom nasadzovania junoriorov poctu legionarov a pod ale neviem tam zakomponovat ani Matovica ani Fica tak uz sa radsej nepytam 😅
7.1.2022 - 17:14
+5

Sunkafit

 

je uplne jedno ake aj tak by bolo neplatne lebo učasť by bola minimálna
7.1.2022 - 16:29
0

Sunkafit

 

hahahaha
7.1.2022 - 16:27
0

paljuka

 

Rakva so slovenskym sportom je uz nad jamou a politici vsetci komplet uz beru lana len aby ju spustili dole do nej… klinceky zatlcene na pevno…
Fakt asi neexistuje krajina v Europe ktora by tu pandemiu manazovala horsie a amaterskejsie…
7.1.2022 - 14:16
+45

burnzie

 

Presne tak toto je žiaľ tá nebezpečná zmena, všetci sme chceli zmenu novú nádej no toto je horšie než hrozné...
7.1.2022 - 14:54
+9

Kamzík18

 

A neexistuje ani krajina kde má očkovanie takú antikampaň ako SR.. Odpad spoločnosti od kotlety škoda riešiť ale to že si politické body na tomto naháňa smer a smerohlas a zvaza si najohrozenejsiu skupinu ľudí bez rúšok na námestia, je len ukážka toho že im o ľudí nejde ako o ich zadky ktoré postupne rieši naka.. Keď povieš A povedz aj, B...
7.1.2022 - 19:14
+15

Poprad_eskape

 

Presne tak. Ja mám veľmi veľa známych a kamarátov (z práce aj z osobného života) z iných krajín. Teraz nemyslím Slovákov, ktorí odišli, ale cudzincov. Samozrejme, že sa ma pýtali na Slovensko a ako to tu je. Keď človeku, ktorý nemá žiaden vzťah k tejto krajine a súčasne o nej nič nevie vysvetlíš, akú tu máme politickú scénu (koalicie a opozície v rôznych časoch), tak on objektívne pochopí, že sme v riti. A ešte k tomu dodá, že chudáci, ešte ste k tomu boli aj vo východnom bloku Takže na tom ako tu nič nefunguje, nie je žiaden paradox. Je to len logické vyústenie neschopnosti slovenských politikov, čo je len obraz neschopnosti Slovákov.

A áno, áno, aj inde je to na prd, aj oni nie sú úplne tip-top spokojní s tým, aké to je v západnej Európe, Austrálii, Poľsku, USA,...ale táto naša krajinka je pre nich len nezaujímavý odstrašujúci príklad, kde by prišli na max týždeň, lebo sú tú ešte niekde pekné zelené kopce. Kde by možno prišli, ale skôr neprídu
8.1.2022 - 10:16
+3

HeyYou

 

pardon, ale ty si dal polsko k zapadnej europe a australii? to snad nemyslis vazne. nechutnejsiu fundamentalisticku kleptokraciu by si tak lahko nenasiel, esteze maju "problematicky" vztah so sovietskym zvazom, inak by chodili do moskvy pravidelnejsie ako žilinka s dankom
8.1.2022 - 11:01
+3

Poprad_eskape

 

Pardon, pán si nemusí domýšľať I keď to tak mohlo vyznieť, uvediem na pracú mieru:

Poľsko som tam dal, lebo odtiaľ mám veľa známych, s Rakúskom najviac od našich susedov a len na dokreslenie toho, že aj to "biedne" Poľsko nás má za rozvojovú krajinu Dal som ich tam naschvál aj kvôli tomu, že oni mali tiež taký odrazový mostík ako my a sú inde. S tou fundamentalistickou kleptokraciou až tak nesúhlasím, hlavne keď porovnáme s nami, tak sú aj v tomto na tom lepšie, ale ako chceš. V hodnotových otázkach to tam majú normálni ľudia ťažšie, to je pravda, ale to tiež aj u nás. Hodnotové otázky podľa mňa vôbec nemajú v riadení štátu čo robiť, v tom sme my aj Poliaci ešte v stredoveku.

8.1.2022 - 11:27
0

Poprad_eskape

 

*na pravú mieru
8.1.2022 - 11:30
0

HeyYou

 

tie "hodnotove otazky" su vzdy znakom a sprievodnym javom populistickej čvargy s autokratickymi sklonmi, ktorej cielom je bud lupit a rabovat alebo znasilnovat a ovladat vsetky mozne institucie demokratickych statov, najcastejsie vsak oboje. je to vyborna dymova clona na odputanie pozornosti luzy od podstatnych problemov, samozrejme to ma svoje narodne specifika, avsak sedi to ako rit na serbel pre to "vyspele" polsko, koniec koncov v madarsku to iste. inak to s tou rozvojovou krajinou ma celkom pobavilo, zvlast ked si uvedomim, ze su rozlezeni vsade mozne po europe jak filcky v (ved vies kde), beriem to tak, ze sami hlasuju nohami..
8.1.2022 - 13:20
0

Poprad_eskape

 

Súhlasím s tým, čo vravíš o hodnotových otázkach.

A Poliaci? My sme pre nich rozvojová krajina. Sú síce skoro všade, ako vravíš, ale na Slovensko sa veru Poliak nevybere,. Len na rýchlo do Tatier. Určite by tu nechceli žiť. Veď ja ich nechválim, že oni sú raj. Len je to podľa mňa dobrý príklad na to, že ani krajina, ktorá je ako vravíš známa útekmi svojich občanov do zahraničia sa k nám nehrnie. Pri tom mi napadá, ako sa vždy smejem, keď nejaký politik varuje Slovákov pred imigrantami Ako kto by už tu chodil? To už musí byť veľmi neznalý imigrant. Ako lepšie ako v Sýrii, ale keď už niekde v našich končinách, tak určite radšej inde ako na Slovensku

A k populizmu. Každý politik, ktorý dnes športovcom sľúbi, že on by to robil lepšie, je populista. Lebo tu sa najskôr iné veci musia zlepšiť, aby sa to prejavilo aj v športe To je ako s tou strechou a stodolou, len v inom merítku.
8.1.2022 - 13:46
+1

KrebsKandidat

 

Oproti Taliansku napriklad mame este velmi standartnu politicku scenu. A taky Israel to tiez mal v poslednom case horsie.
8.1.2022 - 16:11
0

bach

 

Vlada chce aby sme boli zaočkovaní. Ako to má urobiť? Cez deti to evidentne nejde. Ale aj tak deti trpia. 1,5 roky niektoré deti nehrali zápasy. Tak skončia.
7.1.2022 - 14:23
+3

McAmont

 

Je to blbé minulý rok 2 zápasy túto sezónu 11 pre 15 ročného chlapca vo vývoji je strašne málo
7.1.2022 - 14:40
+1

moke19

 

nuž daj fakty ,odkiaľ si?
7.1.2022 - 14:57
0

bach

 

https://www.hockeyslovakia.sk/sk/stats/teams/855/liga-mladsich-ziakov-6-rocnik/team/665042/barani-banska-bystrica

https://www.hockeyslovakia.sk/sk/stats/teams/819/liga-mladsich-ziakov-6-rocnik/team/664369/barani-banska-bystrica-bieli
7.1.2022 - 16:54
+4

Celtic88

 

je to hrôza. Deťom uteká všetko, zábava, šport, zážitky, súťaživosť... osobne to vidim na mojom šiestakovi... strašne ma to sere !!!
7.1.2022 - 14:49
+6

Yuro81

 

Je ten článok kompletný ? Čakám že hop zodpovení odborníci doplnia, lebo toto je taký úvod, také omielanie známej skutočnosti. Chýba mi jadro (predostrenie aspoň troch scénárov ako by to šlo a podmienky za akých by to šlo) a záver (jeden scenár ktorý preferujú s namenším dopadom na mládež).

Takéto PR vyjadrenie si s prepáčením dajte za klbúčik.
7.1.2022 - 14:51
+18

HeyYou

 

aspon desat tych scenarov

to sa skutocne musi kazdy, koho sa tieto "opatrenia" tykaju, chodit pomaly na tyzdennej baze doprosovat pred urad vlady, aby to cele, cely tento cirkus s "opatreniami" daval aspon aky taky zmysel?
7.1.2022 - 23:55
+1

doc.koniferum

 

nemali náhodou extraligisti ukončiť sezónu,resp bojkotovať ak sa diváci nevrátia na tribúny? náhodou nemalo byť kolo myslím niekedy okolo Štefana posledným?lebo zatiaľ to vyzerá tak,že len melú hubami naprázdno do vetra!
7.1.2022 - 15:01
+9

BieloModra

 

to protestne kolo ono vlastne bolo to Štefanské čo nebolo
a teraz maju v plane vpustit na tribuny fanusikov (aj napriek zakazu) a vycestovat na protest do BA (to tiez bolo v plane cca v case ked tam boli zdravotnici z urgentu)
7.1.2022 - 15:05
0

dusan1980

 

Co sme si zvolili to mame
Aj ked velmi na vyber nebolo
Vsade inde sutaze bezia uplne v pohodke
7.1.2022 - 15:08
+5

doc.koniferum

 

bolo.máme na výber z cca 150-160 strán.lenže tento nepoučiteľný a drbnutý národ každé 4 roky volí vo veľkom toho,kto pred voľbami najviac vykrikuje.všimni si to.fakt vždy vyhrá ten,kto najviac bliaka,kope na všetky strany,špiní na každého atd.v konečnom dôsledku je to vždy najhoršie riešenie a v skutočnosti keď sa po voľbách pozrieš na to,že čo ich víťaz pred voľbami sľubuje a detailne sa nad tým zamyslíš tak zistíš,že vôbec nič okrem prázdnych hesiel.
7.1.2022 - 15:18
+19

gta98

 

Teraz si krasne opisal presne naturu Slovakov. Len bliakat, dristat a ked pride na lamanie chleba, stiahnut chvost. Vlada je len zrkadlom naroda, cize to presne sedi. A samozrejme ulievanie si bokom.

Doslova ma dojima ako nejaky Handurbadzo bude vykrikovat, ze Fico nakradol vsetko a pritom cely zivot robi na fusky na cierno. Alebo podnikatel, ktory plati svojim zamestnancom minimalku a sam nevie co s peniazmi.

No nejdem dalej pitvat, to co nam tu vladne od zaciatku Slovenska je len presny obraz tohto naroda. V zasade plati, ze odrb koho mozes a ukradni co sa da a o nikoho sa nestaraj. A vlastne to ludom vyhovuje, aj ked sa hovori nieco ine, take tie typicke dristy co chcu ovce pocut, nieco o spravodlivosti a slusnosti a tak podobne
7.1.2022 - 17:08
+12

vincomir

 

Je 'in' skrývať sa v tomto období za COVID. Kompetentní by si mali dať ruku na srdce a objektívne zhodnotiť, či za odliv detí do zahraničia môže ani nie 2-ročný COVID, alebo ich neschopnosť niečo vymyslieť, čo trvá už zopár dekád.
7.1.2022 - 15:10
+16

HeyYou

 

v sucasnej situacii je ten covid, resp. nezmyselne zrusene sutaze predsalen ten najvacsi problem, ked sa vyriesi tento problem, potom mozeme pokojne poukazovat na ine nedostatky a problemy, ktore samozrejme existuju. avsak v situacii ked ti hori stodola viest dumky o tom ako ma deravu strechu a hrdzave panty na vratach je jednoducho odvadzanie pozornosti od podstaty veci, snad to nie je umyselne.
7.1.2022 - 16:10
+3

Shinody33

 

Zo Slovenska neodchadzaju len mladi hokejisti, ale predosvetkym mladi mludia/studenti, ktori sa sem uz nevracaju. A o to je to horsie. Slovensku chybaju mladi sikovni ludia, ktori by ju posunuli vpred.
7.1.2022 - 15:24
+6

doc.koniferum

 

roky dozadu vypracovala vláda SR akýsi projekt,ktorý mal pritiahnuť nazad na slovensko vzdelaných slovákov zo zahraničia,nazval by som ich "špičkami vo svojom obore".jedna z vecí resp podmienok ako ich pritiahnuť bolo 50 000 eur každému.prihlásil sa až JEDEN človek,resp sa chcel vrátiť.lebo všetci zistili a je to pravda,že 50 000 je nič,zvlášť v dnešnej dobe/posledných rokoch.to minieš hned.a čo dalej?čo ideš tým ľudom ponúknuť,aby sa vrátili?600 eur mesačne?na to sa ti každý vyesere.všetci politici od kraja vykrikujú,aby sa sem ľudia vrátili no ja by som sa stavil o hocičo,že v skutočnosti im tento stav vyhovuje,že tu tí ľudia nie sú.si predstav,že by sa tých cez 120 000 či koľko slovákov to robí v zahraničí naraz hromadne vrátilo.čo im ide štát ponúknuť?nemá čo!väčšina dobrých flekov je zabetónovaných po známosti a za pár eur sa tu nik nevráti.a ak máš dobrého fleka v cudzine,si ozaj dobrý vo svojom obore,nejaký lekár alebo inžinier,tak si tam varený pečený a tu ťa nedostane ani nič a ani nik.lebo ti nič také neponúkne,čo by za to stálo vrátiť sa.
7.1.2022 - 15:42
+7

cy2kz

 

Nevím, jak to bylo mimo covid, ale je pravda, že když u nás hrál Hodonín (nevím, která z mládežnických kategorií), tak pár rodičů ze Slovenska jsem potkal.
7.1.2022 - 15:32
+8

Zkubydu

 

Za Hodonin si musel stretnut slovenskych rodicov, lebo oni vozili slovenske deti po CR: doplneni o 2-3 chlapcov, aj to len preto lebo si posunuli par deti zo SR do hodoninskeho dorastu.
9.1.2022 - 19:48
0

raza1

 

stefanske kolo: ved to len vyhovovalo hracom a klubom odkedy to Lintner zaviedol nic ine nebolo pocut od hracov a klubov naco je take zbytocne kolo aj tak tu nikto nechodi ....to len preto lebo museli trenovat a hrat a ze profici akoze teda .... kolo zrusili nazvali to strajkom a teraz sa hra dalej ....preco uz teraz nechcu zrusit ligu ako prehlasovali cez vianoce
7.1.2022 - 15:39
+3

TatranecPp

 

Tak takéto vyjadrenia nech si strčia??? Čo urobil zväz aby mohli hrať??? Čo urobili kluby pre mládež svoju??? Stále len A mužstvo že nemajú eur atď ... pôjdu štrajkovať pre mládež sa nerobí nič... Rodičia musia chodiť na tajné na turnaje atď .lebo kluby sa nevedia spojiť a niečo vymyslieť... každému je ukradnutá mládež lebo stoho niesu sú eur...kto bude hrať keď už druhý rok nehrajú..veď aby za A klub nevychovaju nikoho...potom bude zase v klube len alebo zahraniční...A u nás v Poprade???? Katastrofálne...vykrikuje do sveta že my sme naj...ale skutočnosť je opačná pre mládež sa tu neurobilo nič z strany klubu. Aspoň mesto konečne dostavia halu . Ale kto tam bude hrať keď pomaly nebude mať kto tam trénovať??? Či ďalšia sezóna 5 zápasov a zase covid?? 4-5 rokov a Reprezentácia bude v B ako aj ostatné kategórie budú dole lebo zväz a Šatan za 2 roky nevymyslelo nič...vlastne áno 🏒 predražené...Výhovorka že nemôžu nič robiť neberieme
7.1.2022 - 15:43
+4

FanusikZamkov

 

TatranecPp. Toto si nemala písať Hlavný mediátor Pp to vysvetlí že všetko je v najlepšom poriadku a ako si dovoluješ kopnúť do Šatana. Vysvetlí že Šatan je záchranca Slovenského hokeja. Toto si dovoliť kopnúť do Šatana veď to sa nesmie. Takže priprav sa hejty, nadávky, urážky a podobne.
7.1.2022 - 19:06
+1

TatranecPp

 

Jedine ten kto nemá dieťa čo hraje hokej ten to môže napísať... Najlepšie by bolo spojiť sa všetci rodičia a oddeliť sa od zväzu a spraviť všetko od znova aby mal kto bojovať za deti a nie sedieť na Zadku a tvrdiť nedá sa...ak môžu hrať muži nevidím dôvod aby nemohli deti aj v podmienkach aké majú muži...len to by bolo práce pre nich strašne veľa...a že NATO by nebolí peniaze drísty..
7.1.2022 - 19:32
+5

gabi98

 

Dobre rano! Objavili teplu vodu
7.1.2022 - 15:44
+4

Tricko30

 

O inteligencii tejto vlády svedčí príspevok pána tajomníka pre sport na fb.tento pan co ma bojovať za sport tam rieši moderátorku ze ju niekto urazil a ked takýto pan ma niečo vybaviť pre sport tak je zalezeny v diere.toto sú hrobari športu a pokiaľ ich niekto nezastaví tak 90 percent detí nie ze pojde do zahraničia ale bude sedieť len za PC bez športu.treba otvoriť zimaky pre ockovanych aj napriek zákazu lebo tá partička na úrade sa spamätá vždy až keď sa na nich pritlaci.a verte ludia radi prídu aj napriek zákazu na zimak
7.1.2022 - 16:00
+5

Urpiner16

 

A čo chceš od antišportovcov?Veď sa pozri na nich tí nevedeli čo je primač,dvojročná základná služba,žiaden telocvik,šport atd.Nohy do x,plné bachory alebo kosť a koža bez svalu.S v hlave prázdnota.Tých by voľakedy ani na odvod nevzali.Pudingy maslové nevyšportované.
8.1.2022 - 1:48
+5

Gargamel123

 

pokial ma komisia : na chlebicky
tak je vsetko v naprostem poratku
7.1.2022 - 16:11
+3

RytierZV

 

Už sa im treba na tie ich opatrenia vysrať lebo toto fakt nikde nevedie ... Aj sa ockuje a hovno z toho...najprv 2 dávky a teraz dobre že netreba 4! Treba sa s vírusom naučiť žiť normálne ako predtým deťom a nám všetko uniká v živote ...už vláda zarobila dosť na pandémii tak by ste nás mohli nechať slobodne žiť a užívať si život so všetkým čo k tomu patrí ... Pustiť divákov všetkých žiadne OTP nič ....nehrajte už viac ich hru! Do kedy ešte budeme obmedzovaní? Nielen nás okrádajú ale aj vás majiteľov klubov atď
7.1.2022 - 16:15
+10

Tip-Top

 

Aj vo vyspelej krajine akou je Kanada nemajú opatrenia? Preto sa turnaj odohral vsak? Tam su tiež všetci na hlavu?
7.1.2022 - 18:01
+4

RytierZV

 

Áno aj tam ale tam aspoň chodia ľudia na hokej
7.1.2022 - 18:33
+3

Lukash_ke

 

Hej tam sú riadne na hlavu. A plačú tak ako my tu.
8.1.2022 - 5:09
0

Dzunkes

 

Bude ich 6 a bude aj viacej neboj 🤣
7.1.2022 - 20:07
+3

Kamisnikow

 

Smradom v Martine: svojich chlapcov na hokej nedám! Radšej uvažujem o Třinci čo je náročné na čas a cestovanie ale všetko sa dá. Pár kusov zo ZA a CA to už tak rieši. Ten papalasizmus rodinkarstvo mi smrdí na kilometer od štadióna. Podobne je aj v iných mestách na sk.
7.1.2022 - 16:20
+1

Mato-Mi

 

Zase kopa “hodnotnych” prispevkov. Asi idem spravit pukance.
7.1.2022 - 16:30
+4

Tip-Top

 

Mato ja uz mastim tretie balenie🤭
Ľuboš Blaha na hrad!
7.1.2022 - 17:59
+2

Mato-Mi

 

Spravne
7.1.2022 - 18:17
+1

doc.koniferum

 

tretie?však ti bachor rozdrbe.
7.1.2022 - 23:30
+1

rasti_assez

 

Je mi tiez z toho smutno.Selekcia prebieha v zdravotnictve, na jiskach vyberaju tych co maju vacsiu sancu na prezitie, sme v stave skoro vojnovom a to sa prejavuje aj v sporte.A ako v kazdej vojne po nej zostavaju stratene generacie,
v tomto pripade snad zostane iba pri generacii sportovcov. Tazko niekoho vinit,ze z toho co zostalo po 30tich rokoch z jedneho najlepsich zdravotnockych systemov.Mam sa hnevat,ze zdravotnici nechcu pre zaluby mladych a zdravych riskovat kolaps tej biedy co este ako tak funguje a ohrozit zivoty starych a chorych?Ze amaterske zapasy nie su rizikom pre zdravie, ked vidim to ignorantstvo a rodicov na treningoch deti?
7.1.2022 - 16:43
+4

KuBaSi6

 

nech v tom pokracuju aj mladsie rocniky vsak nieje na vyber dokial budeme zit v tejto totalite a bude sa zakazovat mladezi sportovat tak nieje ina cesta prajem vela stastia dufam ze trend bude stupat..
7.1.2022 - 18:19
+1

strojar

 

Kde je pán Šatan?
Ak náhodou niekto neviete, to je prezident Slovenského zväzu ľadového hokeja.
Golf?
7.1.2022 - 18:45
+9

FanusikZamkov

 

Ja po prečítaní príspevkom mám jednu jedinú otázku. Kto je povinný konzultovať ,prediskutovať ako partner súčastnú situáciu v Slovenskom hokeji s vládou Slovenskej republika- ministrom školstva ? Nie náhodou zväz a jeho zvolený zástupcovia na čele s Prezidentom zväzu - Šatanom? Kde je ? Prečo je ticho? Prečo sa nestretne s ministrom školstva a prečo nerieši situáciu? Prečo nehľadá- nenavrhne riešenie ? Tu neide len o mládežnícky hokej ale o celú hokejovú spoločnosť ktorú by mal zastupovať. Je hrozné sa pozerať na to ako je ticho a vyčkáva. Alibizmus najväčšieho zrna.
7.1.2022 - 19:25
+5

ánry

 

Pretože je tam za zásluhy, syna má uprataného v zahraničí ako všetci zlatí chlapci! Ešte berú peniaze ... Proste ideálny stav! Ale to vieme, už rok a pol... Nikto s tým nič nerobí. Šatan ani nevie aké súťaže sa tu hrajú! Vôbec ho to nezaujíma...

7.1.2022 - 20:00
+5

Gargamel123

 

uz ani halaszle: nie je to,co byvalo
a moze za to satan
7.1.2022 - 20:08
+9

Tehelnepole

 

pre mňa je toto najidiotskejší príspevok dňa
7.1.2022 - 20:13
+7

Mato-Mi

 

A ze ich tu je pozehnane
7.1.2022 - 20:16
+6

Tehelnepole

 

ja som si konecne sadla po celom dni k HP, ze pokukam, zabavim sa a zistujem, ze si asi radsej zapnem plejko. Kokos...
7.1.2022 - 20:20
+5

Mato-Mi

 

Zavidim
7.1.2022 - 20:34
0

KrebsKandidat

 

hm
7.1.2022 - 22:07
0

hello, havarju

 

Súhlas. Toto je tu jeden grc táto "diskusia".
7.1.2022 - 22:33
+1

Jimmy Tulipan

 

Sleduješ hokej, hraješ ps... To je sen toto...
7.1.2022 - 23:23
0

Adriano23

 

Tak tento prispevok, len vypoveda o marazme v nasej spolocnosti a ako hlboko sme klesli... ani sa necudujem, kde sme a koho si to stale volime, ked tu toto citam.
8.1.2022 - 12:08
+1

NzSlovak

 

Ach jaj: Čiže vy si tu vládu budete obhajovať až kým Vás nedostanú na úplne dno…
7.1.2022 - 20:37
+5

burnzie

 

Presne tak vidíš to pre tunajších diskutérov všetko dobre aj chudoba a žiadny šport hlavne, že tam nie je Fico a Smer
7.1.2022 - 21:23
+6

DobryHokej

 

My si hlavne vieme triezvo zhodnotit ake realne moznosti nasa krajina vlastne ma. A aki politici by s najvacsou oravdepodobnostou prebrali manazment tejto spolocnosti. Hlbsie to rozoberat nemienim.
9.1.2022 - 6:28
+1

Mato-Mi

 

Ako tak citam a pozorujem, ze vas tu niektorych ide rozdrapit, lebo hento a tamto tak sa zamyslam. A nie je to jedno, kolko hejtu znesiete na hlavu hociktoreho cloveka, ktory nesie zodpovednost za to, ze nemozeme byt momentalne na stadionoch, tak tym nic nezmenite? Vypisovat o tom, ako sa vam toto vsetko nepaci, je len na dve veci.
Preto pekne smelo, hlavu hore, pochodooom, zbohom
7.1.2022 - 19:57
+3

Flak108

 

Žiaľ : Veľa ľudí sa sem na HP chodí len "vygrcať"..
8.1.2022 - 3:25
+1

Dzunkes

 

Dakujeme Vam pani vo vlade ale vsak ani nie he zaco!
7.1.2022 - 20:16
+2

dufus

 

Keby vláda povolí aspoň tú 1000ku ľudí,kluby dvihnu ceny lístkov na dvoj-troj násobok aj tak polovica klubov nenaplní "arény"...
Preto by mali športovci tlačiť na vládu ako celok, a nie jednotlive športy samostatne , lebo tu nie je taký šport ktorý dokáže spojiť tisíce ľudí a preto vláda na ich sere
A reči :ukončíme ligu, pustíme ľudí a hotovo.....škoda slov
7.1.2022 - 21:02
+2

Athotis

 

Niekto tu objavil Ameriku , rodičia detí do zahraničia dávajú už dobrých pár rokov , v Česku ,švédsku alebo fínsku ich je po rôznych súťažiach aj na 8 mladeznickych líg na Slovensku
7.1.2022 - 21:22
+2

Urpiner16

 

Jeden pán napísal.Vláda je odrazom národa.Takže od roku 1993 sa nemáme čím chváliť.A bude ešte horšie pokiaľ ostane starý mečiarovský zabetónovaný jeden volebný obvod na Slovensku nič sa k lepšiemu nezmení lebo vždy sa tam dostanú paraziti ktorým ide iba svoje vrecká.
7.1.2022 - 22:25
+2

Urpiner16

 

Jeden pán napísal.Vláda je odrazom národa.Takže od roku 1993 sa nemáme čím chváliť.A bude ešte horšie pokiaľ ostane starý mečiarovský zabetónovaný jeden volebný obvod na Slovensku nič sa k lepšiemu nezmení lebo vždy sa tam dostanú paraziti ktorým ide iba o svoje vrecká.
7.1.2022 - 22:34
+1

Jimmy Tulipan

 

Keď sa situácia zhoršovala, automat sa vypol. Teraz keď sa výrazne zlepšila automat nie a nie zapnúť. Asi ich baví držať nás tu zavretých ako v klietke.

Akurát ľudí to čochvíľa prestane baviť a ich odtiaľ vynesú.

Zase ďalšie voľby po ktorých ľutujem komu som to hodil. Športový analfabeti.

J*b*m na vás aj vaše opatrenia už.

Sorry za slovník... položia túto krajinu.

Permanentné strašenie už dva roky...alfa,beta,gama,delta,omikron...


7.1.2022 - 23:29
+9

DobryHokej

 

V ktorej krajine, kde je zaockovanost polovica a menej “nestrasia” tymi variantami?
9.1.2022 - 6:30
+2

jozosvk

 

Predstavitelia vlády a pandemickej komisia sú VS vzdelaní ľudia, ktorí vedia čo robia a preto by sme ich mali rešpektovať. Maju na to vzdelanie, skúsenosti a charakter. Všetky opatrenia majú preto zmysel,odbornosť a logiku.
Okrem toho majú kladný vzťah k slovenskému športu,čoho dôkazom je skutočnosť, že mnohí z pandemickej komisie športujú, a takisto z vlády. Nemajú problém zabehnúť maratón,kopnúť do lopty, prejsť bycklom 7000 km ročne alebo za 2:20 vystúpiť na Kriváň. Okrem toho majú všeobecne vzdelanie, poznajú históriu,ekonomiku(vedia výšku DPH),poznajú SVK hymnu, farby na SVK zástave, oslavujú vznik SR a sú hrdí na nás národ.Maju radi mier a preto sem radi pozvú cudzie vojská, tak ako to bolo v minulisti ( písal som,že poznajú históriu a učia sa z nej).
Preto by sme mali byť slušní a slušne ich podporovať a tešiť sa z toho, že tam mame to najlepšie, čo môžeme mať.

Dôkazom ich vzdelania, múdrosti a charakteru je skutočnosť, že majú záujem na Slovensku aj s rodinami zostať.
Vazme si ich preto a dôverujme im.
8.1.2022 - 7:12
+6

jozosvk

 

Bicyklom
8.1.2022 - 7:14
+1

VranaKE

 

Som zvedavy ci dokaze rocnik 2007 naplnit svoj potencial alebo ich odstavi tato vlada.
8.1.2022 - 13:43
+1

Jago

 

Ešte stále si niekto myslí, že slovenskí politici budú zachraňovať slovenský šport? Možno ak by z toho mali nejaký osobný prospech. Keby ste sa ich rad radom spýtali,aký je svetový rekord v dvanásťminútovke,tak by nevedeli ani čo to je a nie ešte nejaký čas.
8.1.2022 - 20:04
+3

jozosvk

 

Ak by sme úplne zrušili sport,telocvične štadióny, oni si to ani nevsimnu. Maju uchylku moci a peňazí.
Stačí ísť do histórie, takých uchylakov a primitivov už bolo veľa vo svete. Nemajú vzťah k športu a ani k Slovensku. Skúste sa niekoho z politikov opýtať, čo znamenajú farby na SVK zástave alebo kto napísal text SVK hymny, alebo kedy prišiel Cyril a Metod, Nevedia nič, nepoznajú zákony, DPH, sú to uchulni ľudia so sklonom k moci a peniazom odrezani od realitu bežných ľudí. Cest výnimkám... A veľmi im v tom pomáhajú média primitívne seriály.
8.1.2022 - 20:31
+5

Urpiner16

 

Na šport oni serú.To skôr ich zaujímajú zákony o povolení ľahkých drog kde majú kopu pripomienok v parlamente.
9.1.2022 - 14:18
0

strojar

 

https://sportnet.sme.sk/spravy/hadzana-slovensko-znizena-kapacita-me-v-hadzanej-2022/

Čo pre možnosť účasti divákov na hokeji urobil prezident SZĽH?
8.1.2022 - 20:19
+6


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 27.9.2021 12:13
TímZSkóreB
1.Slovan36142:8479
2.Zvolen35128:9473
3.Nitra33120:9662
4.Michalovce3596:9860
5.Košice34104:9352
6.Spiš. N. V34100:10048
7.Poprad30112:9545
8.B. Bystrica3594:10944
9.Trenčín3179:8641
10.Prešov3384:12041
11.N. Zámky3379:11134
12.L. Mikuláš3581:13327
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3424352139:6083
2.Skalica3619638156:9972
3.Martin3320247111:9068
4.Topoľčany34184111117:8263
5.Humenné34174211104:7661
6.Dubnica3212621297:9450
7.MK Slovan3411531591:11246
8.Trnava34114415117:13145
9.P. Bystrica3112241382:9644
10.Žiar n. Hronom3312151583:10743
11.Levice359132277:11232
12.Brezno336132369:12123
SR 18190111732:953
Aktualizované: 19.1.2022 20:23
TímZVVPPPPGB
1.Poprad191310587:4441
2.Nitra181212372:5540
3.Košice191202568:3938
4.Trenčín19942477:6637
5.B. Bystrica19832655:5732
6.Slovan18901968:6528
7.Skalica195211153:6620
8.SR 189511235:2118
9.Žilina17324842:6017
10.Zvolen172111339:779
11.Martin151101329:755
Aktualizované: 22.11.2021 21:28
TímZVVPPPPGB
1.Slovan201320577:4643
2.B. Bystrica181222276:4142
3.Zvolen201222478:4842
4.Nitra181031456:4037
5.Trenčín21913886:6932
6.Púchov16920548:3231
7.Poprad16803558:4027
8.Skalica16631663:5325
9.Michalovce16621744:4123
10.Košice16522755:6421
11.Trnava206111254:8221
12.Martin193121351:10213
13.Žilina163021133:6911
14.Sp.Nová Ves140011324:761
Aktualizované: 22.11.2021 21:28
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3424352139:6083
2.Skalica3619638156:9972
3.Martin3320247111:9068
4.Topoľčany34184111117:8263
5.Humenné34174211104:7661
6.Dubnica3212621297:9450
7.MK Slovan3411531591:11246
8.Trnava34114415117:13145
9.P. Bystrica3112241382:9644
10.Žiar n. Hronom3312151583:10743
11.Levice359132277:11232
12.Brezno336132369:12123
SR 18190111732:953
Aktualizované: 19.1.2022 20:23
Tím ZVVPPPPGB
1.Ľubľana171203267:4139
2.Fehérvár181021564:4535
3.Innsbruck18840656:5432
4.Bolzano17821648:5229
5.Salzburg19662553:4232
6.Viedeň17731644:3828
7.Villach17623661:5625
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 22.11.2021 21:28
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 27.9.2021 12:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 27.9.2021 12:13
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 27.9.2021 12:13

Bleskovky

V nemeckom Straubingu Tigers pribudlo 16 pozitívnych prípadov za dva dni

Nemecký hokejový klub Straubing Tigers v piatok potvrdil ďalších šesť pozitívnych prípadov na koronavírus. Len deň predtým pritom účastník DEL hlásil desať pozitívnych prípadov, z ktorých sedem bolo medzi hráčmi.
pred 2 hod. - TASR

Jukurit Mikkeli - HPK Hämeenlinna 1:5 v zápase fínskej ligy

V piatkovom stretnutí fínskej hokejovej ligy zvíťazila HPK Hämeenlinna v zostave so slovenským obrancom Máriom Grmanom na ľade Jukuritu Mikkeli 5:1. Posunula sa tak na šieste miesto tabuľky.
pred 3 hod. - TASR

Canucks zaradili na covidovú listinu Millera a Demka

Útočník J.T. Miller a brankár Thatcher Demko nenastúpia v drese Vancouver Canucks v piatkovom zápase hokejovej NHL proti Floride Panthers. Opory kanadského tímu putovali na covidovú listinu.
o 13:09 - TASR

Skelleftea - Timra 5:2 v zápase švédskej ligy

V štvrtkovom stretnutí švédskej hokejovej ligy zvíťazila Skelleftea na domácom ľade nad Timrou 5:2 a dostala sa na čelo tabuľky o skóre pred Luleu a o bod pred Rögle. Linköping zdolal Frölundu 2:1, Róbert Lantoši sa v drese domácich do kanadského bodovania nezapísal.
včera o 21:18 - TASR

Kärpät Oulu - Pelicans Lahti 2:0 v zápase fínskej ligy

Hokejisti Kärpätu Oulu zvíťazili vo štvrtkovom stretnutí najvyššej fínskej súťaže nad Pelicansom Lahti 2:0.
včera o 19:54 - TASR

Straubing - Mannheim 2:1 v 44. kole nemeckej ligy

Hokejisti Straubingu zdolali v stredajšom domácom zápase 44. kola nemeckej ligy Mannheim 2:1. Nemecká liga - 44. kolo: Straubing - Mannheim 2:1, Ingolstadt - Eisbären Berlín 3:4, Wolfsburg - Bietigheim-Bissingen 5:3
19.1.2022 23:02 - TASR

Servette Ženeva - Fribourg 4:1 v 35. kole švajčiarskej ligy

Hokejisti Servette Ženeva zvíťazili v stredajšom domácom zápase 35. kola švajčiarskej ligy nad Fribourgom 4:1. Švajčiarska liga - 35. kolo: Servette Ženeva - Fribourg 4:1
19.1.2022 22:38 - TASR

Stredajší duel 35.kola Topoľčany - Skalica odložili pre maródku hostí

Stredajší zápas 35. kola Tipos SHL medzi hokejistami HC Topoľčany a HK iClinic Skalica odložili z dôvodu početnej maródky v tíme hostí. Náhradný termín stretnutia zatiaľ podľa stránky domácich na facebooku nie je známy.
19.1.2022 15:43 - TASR

Mníchov - Augsburg 2:1 po predĺžení v 44. kole nemeckej ligy

Hokejisti Mníchova zdolali v utorňajšom domácom zápase 44. kola nemeckej ligy Augsburg 2:1 po predĺžení. Nemecká liga - 44. kolo: Düsseldorf - Krefeld 3:4 pp, Mníchov - Augsburg 2:1 pp
18.1.2022 22:49 - TASR

Servette Ženeva - Lausanne 4:3 po predĺžení, Gernát asistoval

Hokejisti Lausanne prehrali v utorňajšom zápase švajčiarskej ligy na ľade Servette Ženeva 3:4 po predĺžení. Asistenciu pri prvom góle hostí si pripísal slovenský obranca Martin Gernát. Švajčiarska liga - výsledky: Ajoie - Lugano 3:7, Fribourg - Bern 3:1, Langnau - Rapperswil 1:3, Servette Ženeva - Lausanne 4:3 pp, Zug - Biel 3:2 pp a sn, Zürich - Davos 3:2.
18.1.2022 22:24 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

23. 01. 2022
B. Bystrica - Spiš. N. V o 16:00
Trenčín - Nitra o 16:15
Prešov - L. Mikuláš o 18:00
Poprad - Michalovce o 19:30
25. 01. 2022
Trenčín - Slovan o 17:00
Nitra - Poprad o 18:00

Odohrané zápasy

20. 01. 2022
PopradSlovan
3:2 PPREPORT
18. 01. 2022
PrešovSlovan
2:6REPORT
PopradNitra
4:6REPORT
N. ZámkyZvolen
3:4REPORT
TrenčínKošice
3:4REPORT
B. BystricaMichalovce
5:1REPORT

Najviac bodov

Brant HarrisSBA47 bodov
2.Rapuzzi W.SBA45
3.Svitana P.POP41
4.Chovan M.KOS37
5.Yogan A.SBA36

Najlepší strelec

Samuel BučekNIT21 gólov
2.Rapuzzi W.SBA19
3.Harris B.SBA18
4.Haščák M.SBA17
5.Varga R.NIT17

Najlepší brankár

Adam TrenčanZVO94.81 perc
2.Melicherčík M.SNV93.86 %
3.Windsor C.SBA93.1 %
4.Weninger E.BBY92.67 %
5.Riečický D.KOS92.45 %