Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Disciplinárna komisia SZĽH potrestala päť klubov sumou 300 eur

zdroj: Ilustračné
17.1.2020 12:35 TASR

Disciplinárna komisia Slovenského zväzu ľadového hokeja (DK SZĽH) potrestala päť klubovej Tipsport ligy finančnými pokutami za nešportové správanie fanúšikov.


V správach delegátov po jednotlivých domácich stretnutiach sa nachádzali previnenia priaznivcov Slovana Bratislava, Dukly Trenčín, Zvolena, Košíc a Popradu. Všetky kluby sú povinné zaplatiť pokutu vo výške 300 eur.

"V prípade každého klubu sme postupovali na základe správy delegáta SZĽH, ktorý v zápise o stretnutí zakaždým jednoznačne uviedol, že prišlo k vulgárnemu skandovaniu fanúšikov v extraligových zápasoch. Verím, že týmto rozhodnutím sme vyslali jasný signál, že takéto správanie už nebudeme riešiť len dohovorom," citoval predsedu DK SZĽH Rastislava Jakuboviča portál hockeyslovakia.sk. Ligová rada už v predstihu avizovala, že jednoznačne odsudzuje akékoľvek vulgárne, xenofóbne či rasistické správanie fanúšikov na slovenských štadiónoch.

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


RudoNR18

 

Som zvedavy ako budu postupovat ked sa kluby previnia znova.. to bude mat kazde kolo niekto zavrety stadion..?
17.1.2020 - 13:35
+2

Akademik

 

???: Zo je trest??? hráčovi za blbosť dajú pokutu 10% alebo viac z platu a zaplatiť poplatky okolo 70 EUR. Tak toto je výsmechm .... čím ich potrestali??? Diletanti nič viac celá komisia
17.1.2020 - 16:02
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Zv123

 

a hráčom miesto bitiek treba nariadiť objatia sa aby sa nepodnecovalo násilie, a ak dá niekto gól tak bude musieť brankárovi kúpiť čokoládu ako ospravedlnenie, že ho ponížil a každý zápas by sa mal skončiť remízou aby sme všetci boli víťazi
17.1.2020 - 13:38

starosta

 

A zakázať všetky vlajky a transparenty. Povoliť len dúhové vlajky. A rovnako ako z vlastných gólov sa tešíť aj z gólov súpera. Tento svet speje do poriadnej
17.1.2020 - 14:03
+67

braniiislav

 

s tými dúhovými vlajkami to bolo trochu od veci. aj s tymi golmi supera.
chcú vytlačiť nadavky a nesportove spravanie fanusikov zo stadionov. a tym otvorit cestu deťom ciel je dobry.
ale tym, ze budeme vymyslat absurdne navrhy, tak to nie je ani smiesne, ani zaujimave.
17.1.2020 - 14:18
+17

starosta

 

Odveci alebo k veci to je každého názor.. Toto všetko začína byť výsledok dnešnej doby.Deti vidia nadávok oveľa viac v TV a hocikde inde.. A dieťa treba vychovať normálne a nie ho skrývať pred nadávkami. Ktovie či sa zlatí chlapci zamysleli či by z teoretického hladiska vlastní fanúšikovia nadávali na vlastný klub. Aj to by trestali?
17.1.2020 - 14:25
+11

LeonardoDavinChi

 

Pekne napísané. V TV j***čka s nadávkami o pol deviatej(niekedy aj skôr), billboardy s gaťkami a holými prsiami, ešte aj niektoré divadelné predstavenia sú s nadávkami. braniiislav, nech sa páči, ak si za takúto "cenzúru", tak globálne a bojuj za svoj názor na všetkých frontoch.
17.1.2020 - 14:54
+18

rasťoZv

 

Určite áno, ako ináč budeme žiť v "slušnej krajine".
20.1.2020 - 12:37
+1

Tizo BLOG

 

No jo nebudeme nadavat lebo deti. A potom ides domov a na ulici fafrnkovia s mobilom na plne a tam hovorene slovo stryca rytmusa. Ktory vulgarne nadava inemu spevakovi a vyjadruje sa o jeho matke...volne dostupne v predaji casto ako darcek od rodicov ktori to tiez pocuvaju...hlavne ze my ideme vychovavat cudzie deti ukazkova tragikomickost.
17.1.2020 - 14:52
+37

ten čo nevie

 

a na hokeji aspoň u nas v pp sopliaci hokejisti to by si mal len počuť a ten neporiadok čo tam narobia
17.1.2020 - 15:05
+1

lukasbb

 

Cenzúra začína už aj na hokeji
17.1.2020 - 16:25
+5

mhc23

 

Tie deti neprídu v hojnom počte na hokej ako si myslia, to ich najprv musia viesť k tomu rodičia. Ja si pamätám keď som ja bola decko tak oveľa viac sa nadavalo na štadiónoch, fanúšikovia sa medzi sebou v hojnom počte bili a nenaučila som sa tam nadávať. Všetko je to len o výchove. Tie deti počujú už doma nadávky nevravím, že všetky a deti sa hlavne učia od seba.
17.1.2020 - 15:08
+17

fortuna

 

Chod do riti s tvojim dobrym napadom.Toto uz ozaj speje k tomu ze sa budeme na stadione vsetci drzat za ryky ako deti v skolke
17.1.2020 - 23:02
+2

petto81

 

Keď som bol dieťa tiež sa nadavalo na hokeji, futbale a prežili sme to. To len teraz robia z detí chudákov. A pritom tie deti už poznajú všetky možné nadávky zo škôlky z ulice školy. Tak načo sa tu ide zasa niekto hrať?? Áno veď nesmie sa to preháňať ale jednoducho to tam bude vždy.
18.1.2020 - 10:32
+2

VSŽ!

 

Presne! Pán Jakubovo nech sa zamysli nad sebou a tou saskarnou z konca minulého sezóny, ako konal. Prvý čo má ísť do riti, dobre?
Kolektívna vína, zodpovednosť za iného, nečlena klubu. Neslychane. Nech trestajú vagabundov individuálne, čo akože má robiť klub?
17.1.2020 - 15:42
+1

FP-csainz

 

Netrep hlúposti s dúhovými vlajkami. Na štadiónoch to vyzerá ako v 4.cenovej. Hlavne na takých, kde hrá Slovan. Už konečne by to u nás mohlo vyzerať ako v civilizovanom svete. Máme sa ešte čo učiť. Ak sa fandí, povzbudzuje bez nadávok, tak pochybujem, že za to dostanú kluby pokuty. Pravidelne som chodieval na zápasy v ČR a tam sú v hokejovej kultúre na míle pred nami. Myslím, že SZĽH nejde o nič iné, len o to, aby si sa na štadión nemusel báť doviesť aj deti.
17.1.2020 - 16:16
+4

starosta

 

Nezabudni deťom pustiť telku. Alebo internet.
17.1.2020 - 17:21
+6

Hanzal61

 

Tak potom vlastne zrusme rovno hokej
17.1.2020 - 14:55
+11

MaxSBA

 

buzerácia.
17.1.2020 - 13:43
+28

Big brother

 

Keby radšej svoju energiu vynaložia k niečomu čo naozaj pomože slovenskému hokeju...
17.1.2020 - 13:44
+33

VSŽ!

 

Total fekál, takéto pokuty, keby to bol člen klubu ako Luptak, nepoviem. Ale vlastne,tam sa skutok nepreukázal. A tu? Zápis delegata. No to už je len dôkaz. Pána Jakubovica ako sudcu by som nechcel dostat
17.1.2020 - 15:45
+3

wedro

 

Disciplinárna Komisia : Prosím koľko stojí Permanentka na základnú + play off.


Takže tak.
17.1.2020 - 13:45
+1

tommy909

 

H.A.N.B.A.
17.1.2020 - 14:04
+3

braniiislav

 

mna naopak prekvapilo, aka bola slušná atmosféra na tom zápase so Slovanom. iba tesne po zápase po hromadnej bitke zaznel chorál ŠK Slovan, čo si myslím, že na pomery v minulosti, na nešportové správanie hráčov Slovana po zápase a vôbec na to, s akou povesťou je to klub, bolo slušné. a to som bol na zápase s deťmi.
takže trest za to je smiešny a nepatričný. keď si len pospomínam pár rokov dozadu, čo sa kričali pokriky, ktoré boli ďlaeko za hranicou a niektoré až zaváňali trestným činom, tak teraz sme aspoň v Poprade úplne inde.
pred desiatimi rokmi by som deti na hokej nezobral. teraz bez problémov. a paradoxne trest za neslušné správanie. niektorým veciam nerozumiem.
17.1.2020 - 14:05
+5

samajamado

 

V Nitre sa volakedy spievalo "ŠK Slovan" hodinu pred zapasom a hodinu po zapase.
17.1.2020 - 14:09
+11

errko

 

plus transparenty a nadavky site na mieru konkretnym hracom ako Rybar, Lazo, Hecl... to vtedy bolo za vsetkymi hranicami a nie to sucasne 1-2x skandovane nadavanie na supera aj to len po mele na lade, provokacii alebo subjektivnom pocite ze rozhodcovia su zaujati.
Urcite nie som za osocovanie supera, ale tak necakam ze nam dakde v Trencine prestanu na privitanie davat Ria Ria a podobne. Zvlast v playoff pri plnych tribunach a po hrubej hre supera sa uz teraz delegati urcite vytesuju ako budu trestat kazdy jeden nevychovany klub
17.1.2020 - 15:40
+2

rijko

 

Minuly zapas nitry na Dukle to nezaznelo ani raz.to len tak bokom.
17.1.2020 - 15:50
0

errko

 

to bol cisto len priklad, nemieril som na nikoho
17.1.2020 - 16:08
+1

mno

 

zvykajte si: a myslite dopredu. Najnovšie bude potrebné asi aj písomné povolenie od rodičov, alebo starých rodičov pre vpustenie na zápas. Kto ich už nemá, tak od notára. S fotkou, odtlačkami prstov a výpisu z registra trestov.
17.1.2020 - 14:19
+10

Tizo BLOG

 

Nezabudni na vytery.
17.1.2020 - 14:53
+8

FacSKA

 

Ako je mozne, ze prvy potrestany je ten co najviac vyplakaval?
17.1.2020 - 14:05
+13

Hc-Ke-1

 

aby sa nepovedalo...
17.1.2020 - 14:07
+13

samajamado

 

Ide príkladom
17.1.2020 - 14:07
+1

KrebsKandidat

 

prvy a posledny (krat)
20.1.2020 - 16:06
0

gta98

 

To tento cirkusantsky odiel ma na starosti aj rozhodcov? Snad ano, lebo aj tam by som chcel vidiet take dosledne trestanie kazdej chyby. (V zapase so Slovanom sa raz zakrical pokrik SK na konci a pokuta)..
17.1.2020 - 14:14
+7

corthez

 

Asi sme mali kričať "Ďakujeme" keď sa po záverečnom hvizde pustili do šarvátiek
17.1.2020 - 14:22
+3

VSŽ!

 

To chcem vidieť aj ja!: Rozhodca za každú chybu 50 EUR. A pôjde klubu na úkor ktorého to bolo. Nie že oni sú chránená zver.
17.1.2020 - 15:47
+2

mno

 

ok: Tak že ak niekomu bude hroziť zavretie štadiona, bude stačiť ak fanúšikovia budúceho súpera si prídu k súperovi len tak zabliakať.
17.1.2020 - 14:23
+4

Zv123

 

A Detva ako ? Kricat na Zvolenskom stadione vy ste p...e je v pohode ? Alebo sku...ny zvolen to je tiez pohode ? Alebo transparent v BB na moste smrt zvolenu a sal s tym istym napisom ?
17.1.2020 - 14:24
+19

tommy909

 

Bohuzial lebo Mirko nema v srdci Zvolen, ale....Mal som ho ako hokejistu rad, ale co vystraja teraz, poburuje to veeelmi vela ludi.
17.1.2020 - 14:40
+8

Patomato

 

Len na odlahčenie:: v BB maju most na zimáku?
17.1.2020 - 14:57
+3

Westbeast0

 

To veru aj mňa pobavilo... Hneď som si predstavil ako by to vyzeralo v úradnej správe.
17.1.2020 - 15:26
0

tommy909

 

17.1.2020 - 15:49
0

Lokomotiv

 

Detva si to zakričí na zimáku aj s hráčmi a potom si to ešte hodia aj na youtube https://www.youtube.com/watch?v=fctW-AHWFjQ&feature=youtu.be&t=465
17.1.2020 - 16:03
+4

stromo

 

Áno áno : A v Kauflande som pocul, že Bryndza je na Hovno! Čiže to bolo na Zvolenský klub a nadávka, PREČO TO TU NENI, si mal napisat.
Vy anjelikovia
17.1.2020 - 21:32
0

Pretorian81

 

Hotová tragikomédia..každý týždeň budú pokuty
17.1.2020 - 14:24
+1

ten čo nevie

 

prišiel cirkus leto(slov..)a je tu cirkus
17.1.2020 - 14:35
+12

ŠKP

 

Kludne nech dnes klub zverejni číslo uctu na veľkoplošnej. Velmi rad im na tu pokutu prispejem.
17.1.2020 - 14:59
+4

Westlund32

 

Keby sa fankluby spojili kazdy zápas by niečo dali na zväz ,tak by zaujímalo či by každé kolo by bol trest prázdny štadión všade
17.1.2020 - 15:02
+7

bwpow

 

Nebudem sa cudovat, ak o par mesiacov budem citat: Ligová rada už v predstihu avizovala, že jednoznačne odsudzuje akékoľvek neúmerne hlasné, vulgárne, xenofóbne či rasistické správanie fanúšikov na slovenských štadiónoch.
17.1.2020 - 15:16
0

VSŽ!

 

Neúmerne hlasné? Kokos pokuta za príliš hlasné povzbudzovanie!!!!
17.1.2020 - 15:57
0

jozino

 

okamzite zrusit bitky: Kto sa pobije, do konca sezony dohral a klub pokutu. Rodicia nechcu aby ich deti na hokeji videli tolko nasilia. Kym budu bitky, deti na hokej urcite nepridu. SZLH zobudte sa! Nech ide Satan na ktorukolvek zakladku na 1. stupen a sa aj nauci nove nedavky. ALebo nech si pusti dnesnych "umelcov" na ktoromkolvek hudobnom programe.
17.1.2020 - 15:22
+11

rijko

 

Mna by zaujimali konkretne porusenia.o co islo.co je toto za spravu,kde nie su informacie?
Co je pre jedneho vulgarizmus,pre druheho nie je.
Ked bude cely stadion v pohode a jeden jediny clovek bude nonstop nadavat,dostane klub pokutu aj tak? Ma ho odpratat sbs?
17.1.2020 - 15:23
+1

ten čo nevie

 

vulgarizmus je to čo sa kriči na slopan
17.1.2020 - 15:25
+4

rijko

 

Hrali sme napriklad so zvolenom
17.1.2020 - 15:51
+1

ten čo nevie

 

aka je uražka,vulgarizmus na zvolen dnes hrame tak aby nebola pokuta
17.1.2020 - 15:59
+2

mhc23

 

Ak chcu dostať deti na hokej tak takýmto spôsobom ich tam určite nepríde veľa. Majú vymýslieť aby ich tam dotiahli. A hlavne najprv by ich rodičia mali viesť k hokeju. Ja keď som bola decko o mnoho viac sa nadavalo a nepouživala som to. Deti sa učia hlavne od seba. Už v škôlke nadavajú deti, stačí, že to počujú doma. Hlavne je všetko o výchove. Vymýšľajú chobotiny ale aby sa starali aby liga išla hore, aby rozhodcovia pískali tak ako majú a keď už nie tak nech sú aj potrestaní, nie len kluby trestať. Takto ten hokej na Slovensku sa nezlepší.
17.1.2020 - 15:28
+2

ufák

 

choré...celé je to choré,normálne mám chuť aby sme sa všetci spojili a odsabotovali celé kolo,nech vidia že my sme hokej a nie funkcionári.Slušnejšie prostredie je čoraz lepšie na našich zimákoch a to chodím cez 20 rokov na Duklu aj von,je to prirodzený vývoj,dá sa na tom popracovať,ale toto je hovadina
17.1.2020 - 15:31
+7

VSŽ!

 

Len tým poškodia klub, ktorý je už teraz rukojemníkom. Čo tak odsabotovat repre zapas doma? To sú lóve pre zväz, tak nech ich nedostane!
17.1.2020 - 15:59
+3

bwpow

 

Ale zvaz neexistuje vo vzduchoprazdne. Je tvoreny prave tymito klubmi.
17.1.2020 - 16:52
0

lazurny

 

alebo to spraviť podobne, ako ruskí fotbalový fanúšikovia. Neviem presne v kolkej minute počas prvého polčasu všetci odislli zo zápasu. Tak ja neviem v prvej tretine napr po 15 minute by všetci odišli a nevtátili sa...
17.1.2020 - 18:31
0

Kamzík18

 

Emócie na tribúnach vyplyvajú zo samotného zapasu a jednoducho patria k hokeju.. ale častokrát tie emócie a hanlivé pokriky z tribún rozdúchavajú nie hráči ale rozhodcovia svojími miestami až komickými verdiktmi.. a tak teda milý belasý Mirko, ako chcete riešiť nezvládnuté zápasy zo strany rozhodcov? aha jedného ste už poriešili,lebo uškodil tvojmu belasému slovanu.. robíte z toho neplatiča doslova zákonom chránenú zver a presne preto je ten neplatič tak nenávidený.. teraz pokuty, potom budete zatvárať štadióny? a z čoho potom budú kluby žiť? zo štátneho rozpočtu ako ten tvoj belasý neplatič? asi nie.. riešte dôležité veci, a nie toto kto ako skanduje..ak bude na každého rovnaký meter a rozhodovať zápasy budú hráči nie rozhodcovia uvidíš ako slušne sa dá na slovenských zimakoch fandiť..
17.1.2020 - 15:35
+14

ten čo nevie

 

mudro ale napiš mu to na fb nech si to prečita
17.1.2020 - 15:40
+1

gta98

 

Satana by trebalo poriadne vypiskat, ked sa objavy na zimaku, mozno sa spamata.. aj ked mu to je asi jedno.
17.1.2020 - 15:49
+1

emoxx1

 

Taktéto nezmysli akých je tu plná diskusia boli aj v ČR keď začali dávať pokuty klubom za fandenie a zvykli si. Tiež si zvyknú aj u nás. Je už iná doba a treba sa posunúť aj v tomto smere.
17.1.2020 - 15:47
+7

gta98

 

Chod do divadla. Jaj, hups.. ved tam sa tiez nadava, akurat to je umenie, sorry.
17.1.2020 - 15:55
+14

emoxx1

 

Nemusíš ísť do divadla kde sa nadáva. Tá voľba je na tebe. Pokiaľ vidíš v TV nevhodný program ako sa písalo vyššie, pošli podnet na radu pre vysielanie. Radi si na tom zgustnú. Problém je, že tie divácke podnety skoro nikto neposiela, tak TV skúšajú divákovu hranicu.
No prestaňme sa tu tváriť, že vulgárne nadávanie na súpera a fandenie je to isté. Ako som písal vyššie, prešlo to v ČR, prejde to časom aj tu. Aj tam sa všetci búrili, no pokuty pri opakovaní stúpali a keď si divák uvedomil, že prenadával rozdielového hráča do PO, ta sa časom zmenil.
17.1.2020 - 16:00
+6

gta98

 

Presne ako pisu vyssie. To co sa dialo pred 10 rokmi sa neda s terajsou situaciou ani porovnavat. Dali nam pokutu za jeden vulgarny pokrik, kedysi ked tu hral Slovan, tak bol limit jeden vulgarny pokrik kazde 3-5 minut. Ale nejde o to. Ja mam s tymto iny problem.

To akoze nas hokej je na takej urovni, ze kazdorocne mame 20 draftovanych hracov, kluby maju vypredane, domaca Liga je na top EU urovni, rozhodcovia pravidelne piskaju finale MS a hraci si vyberaju ci pojdu hrat do Svedska alebo na Slovensko? A v tom sa Satanovi ozve par nastvanych mamiciek, ze ich dieta sa naucilo na hokeji nadavku, nech s tym nieco robia? Alebo sa cele SZLH topi vo fekaliach a oni nemaju iny problem, len vytahovat z klubov posledne peniaze?
17.1.2020 - 16:08
+6

emoxx1

 

Nemyslím si, že to je kvôli mamičkám, ale tu už sa vzdávam ďalšej debaty, lebo podľa mňa miešaš hrušky s jablkami. Kultúrne prostredie a nedostatky ktoré menuješ podľa mňa spolu nesúvisia. Skôr sú to také ospravedlnenia pre seba samého, že nadávame, lebo máme dôvod.
17.1.2020 - 16:15
+2

ten čo nevie

 

prečo sa to rieši až od tejto sezony?lebo slovan už pred sezonou vyplakaval že sa bude na nich nadavať lebo nechali ligu v sračkach a zdupkali do slavnej khl
17.1.2020 - 16:22
+10

emoxx1

 

Trošku tendenčne položená otázka, keďže riadenie ligy sa zmenilo od tejto sezóny. Keby radila ligová rada ligu už vlani a toto by riešila až teraz, tak by bola na mieste. Keby ďalej riadil ligu iba Pro hokej a toto by riešili až teraz tak tiež by bola na mieste. Teraz keď prišli so zmenou vedenia aj zmenené pravidlá sa na to odpovedať nedá, lebo tých dôvodov môže byť podľa mňa viac, aj keď máte všetci dojem že to je kvôli Slovanu.
17.1.2020 - 16:29
+3

strojar

 

Ligová rada riadi ligu od začiatku ročníka.
Prečo Ligovej rade (Šatan, Lintner, Guryča) do 31.kola vulgarizmy nevadili?
Prečo mohol majiteľ Detvy Ľupták revať na rozhodcov "Vy kokoti skurvení" (uvedené v oficiálnom zápise zo zápasu) bez trestu od tejto srandovnej komisie?
17.1.2020 - 16:38
+13

emoxx1

 

Neviem či mám úplne náladu sa o tom baviť zrovna s tebou, keďže si málokedy odpustíš príležitosť sa do mňa navážať, ale skúšal som o tom niečo zistiť. Nebudem menovať, ale jeden zo zúčastnených mi vravel, že bola snaha to riešiť od začiatku ligy, ale zo začiatku to nebola väčšinová mienka ľudí ktorý o tom rozhodujú. Až v priebehu ligy prišlo k tomu, že to už chválili aj ľudia ktorý boli z počiatku proti, alebo sa tvárili nerozhodnuto. Či je to takto správne už nechám na posúdenie každého osobne. Ja si myslím, že to malo byť jasné rozhodnutie od začiatku sezóny, alebo to už odložiť do ďalšej.
S Ľuptákom súhlasím a nie len s ním. Viacerý bafuňári v našich kluboch sa nechávajú v zápasoch počúvať so všelijakými vyjadreniami na adresu súpera, alebo rozhodcu a malo by sa podľa mňa riešiť aj to.
17.1.2020 - 16:58
+2

strojar

 

Aká "väčšinová mienka"?
Kto bol proti? Šatan? Lintner? Guryča?
Lebo iba títo traja sú v Ligovej rade. Takýe keď máš informácie, ktorí dvaja z týchto troch to boli?
17.1.2020 - 18:26
+2

totik

 

Od zaciatku rocnika nemala DK SZLH k dispozicii spravy delegatov. Riesilo sa to, len ked podal niekto podnet. A ten podnet sa mohol podat aj po mesiacoch, nebolo to casovo ohranicene. Preto, ked prisli prve podnety, rozhodli, ze situacie dovtedy sa nebudu trestat. Lebo by nastala situacia, ze vsetci by hromadne podavali podnety a mohli by dat aj 5 naraz. Cize klubu by hned mohli zavriet stadion


K Luptakovi povedal predseda DK SZLH:

„V tomto prípade nám išlo o vyvolanie diskusie. Nemyslím si, že DK má slúžiť ako priestor na riešenie osobných problémov medzi funkcionármi klubov a činovníkmi zväzu. Mierim na to, že konflikt medzi nimi je opakovaný. Pána Ľuptáka sme za konflikty s týmito ľuďmi v minulosti trestali.

Potom je ďalší aspekt, ktorý mal vyvolať diskusiu v rámci zväzu. Mne sa nepáči, keď delegát a videorozhodca pôsobia bez akéhokoľvek rámca na zápase a ich správanie sa a prístup nie je ničím regulovaný. Nepáči sa mi, ak delegát sedí vo VIP priestoroch domáceho klubu, to nie je jeho úloha. Poznám delegátov, ktorí celý zápas strávia pri mantineloch, sledujú, čo sa deje na tribúnach a pôsobenie bezpečnostnej služby. A potom poznám delegátov, ktorí na zápas prídu ako hostia do VIP.

Práve tam prišiel konflikt medzi pánom Ľuptákom a osobami delegovanými zväzom. Verbálny atak smeroval na nich. Nemyslím si, že v tom čase sa nachádzali na mieste, na ktorom sa mali nachádzať. Taktiež videorozhodca. Na každom štadióne sú iné podmienky, ale nemal by sedieť v strede VIP a sledovať zápas, ale niekde, odkiaľ sa vie rýchlo dostať do videomiestnosti.

Pán Ľupták bol na DK riešený a vždy odišiel s trestom. Ale teraz sme to vyhodnotili tak, že nechceme byť platformou, kde sa riešia osobné spory, to nech si vyriešia pri káve. A chceli sme, aby sa dal nejaký rámec pôsobeniu delegátov. Nie je vhodné, keď delegát na zápase komunikuje s členmi klubov a pohybuje sa v priestoroch VIP. On tam má byť ako nezávislý element.

Viem, že sa to mnohým ľuďom nepáčilo. Je podané aj odvolanie. Arbitrážna komisia rozhodne a my to budeme rešpektovať. Ale som rád, že sa vyvolala diskusia a začalo sa to riešiť.”
17.1.2020 - 17:27
0

strojar

 

Takého alibistického a posratého predsedu disciplinárnej komisie treba vyhnať zasratou metlou od slovenského hokeja čo najďalej.
Mimochodom, v tom zápase bol pám Ľupták ožratý ako prasa (ako neraz) a iba za pomoci svojich kamarátov sa nezdrbal priamo na striedačku hosťujúceho mužstva.
17.1.2020 - 18:31
+7

ten čo nevie

 

ved je to kvoli slovanu
17.1.2020 - 16:41
+1

frotto

 

tak ich to asi velmi nepreslo ked tam lietaju pokuty jedna radost.
17.1.2020 - 19:56
+1

emoxx1

 

V 1. lige to sprísnili relatívne čerstvo. Tiež si musia zvykať.
17.1.2020 - 20:03
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
emoxx1

 

Poslal si link s pyro, tak som ti naň odpovedal.
17.1.2020 - 20:08
+1

frotto

 

Ty napises "Taktéto nezmysli akých je tu plná diskusia boli aj v ČR keď začali dávať pokuty klubom za fandenie a zvykli si.", a potom tu sam postnes linky ako v Cesku riesia pyrotechniku a zahadzovanie ladovej plochy co asi znaci, ze v Cesku ich to teda nepreslo a deje sa tam to iste co u nas mozno aj horsie a ziadne pokuty nicomu nepomohli ako sa to ty snazis prezentovat. Po-cho-pil?
17.1.2020 - 20:16
+2

emoxx1

 

Tak pekne po poriadku. Ja som riešil vulgarizmy, ktoré sa v roku 2017 začali v ČR riešiť hromadne a dnes sa situácia výrazne zlepšila. Ty si mi na to poslal link s pyrom, ktoré je na úrovni extraligy už ojedinelý jav, ale tendenčne si odmietol pridať aj fakt, že bol za to uložený trest. Po-cho-pil?
17.1.2020 - 20:21
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
emoxx1

 

Asi nič, nech sa deje ďalej podľa tvojej logiky. Nadávať ti nebudem.
17.1.2020 - 20:43
+2

VSŽ!

 

Kamo, riešia pyrotechniku a zahadzanie plochy. A to je iná káva než nejaké nadávky!
A čo pokriky 'už zasa, pruhované prasa ????'?
17.1.2020 - 20:03
0

emoxx1

 

Kolega poslal link s pyro, nie s nadávkami.
17.1.2020 - 20:07
+2

tep

 

človek si zvykne aj na okovy..
Ale, keď sem dávaš za príklad českú ligu, ja by som si tiež rýchlo zvykol na nový zimák, keby nám ich v každom extraligovom meste zväz troška zaspolufinancuje. To len tak, pomimo..
17.1.2020 - 16:40
+8

VSŽ!

 

Mám nápad, kúpim si dres celku X a pôjdem na ich zápas a budem kričať vulgarizmy s 10 kamarátmi,aby nás bolo počuť. Im zavrú štadión, spokutuju a tým prídu o vstupné a pod. Nekala likvidácia ako bič. Toto ste dosiahli, soudruzi satanovci
17.1.2020 - 15:51
+2

gta98

 

Podla mna staci zakricat delegatovi ze je ***** a netreba ani chorea vymyslat. Ved ked pocuje vulgarny pokrik, mal by konat, ak nie, tak ho treba potrestat, udavaca jedneho.
17.1.2020 - 15:57
+1

samajamado

 

Spominalo sa, ze sa bude rozlisovat jednotlivec od skupiny alebo celeho stadiona. Ak budes kricat sam po delegatovi tak si to pojdete vybavit na kavu ako Luptak.
17.1.2020 - 18:15
0

strojar

 

(Ne)vážený pán Jakubovič,
choďte láskavo aj so svojou komisiou a celým výkonným výborom láskavo do ....preč.
Ako si dovoľujete kohokoľvek trestať za vulgarizmy divákov ak ste bez potrestania nechali nadávky majtiteľa Detvy Ľuptáka rozhodcom "Vy kokoti skurvení" uvedené exaktne v zápise zo zápasu?
Máte vy ešte kožu na ksichte?
Alebo si z toho robíte prdel?
17.1.2020 - 16:14
+18

burnzie

 

S tým Ľuptákom súhlasím on je typická vizitka svk podnikateľa a bývalý Černákovec a biely kúň verejné tajomstvo
18.1.2020 - 18:42
0

strojar

 

Zase, ako obyčajne, si nepochopil.
Problém Ľupták sa dá vyriešiť jednoducho a preto nie je vážnym problémom.
Oveľa horší problém je rozhodnutie disciplinárnej komisie, ktorá Ľuptákovo správanie odobrila a teraz chce iných trestať za vulgarizmy.
No a úplne najhorší problém je, že prezident SZĽH sa tvári, že nič sa nestalo a de facto túto zhovadilosť kryje.
19.1.2020 - 11:49
+3

Nemehlo

 

A teraz, ked to tu napises 100x tak sa nieco zmeni? Su tu podla teba ludia, ktori to maju v kompetencii riesit? Alebo mas pocit, ze diskutujuci to z jedneho precitania nepochopia?
19.1.2020 - 12:28
0

strojar

 

Z miestnych diskutujúcich naozaj značná časť má vážny problém pochopiť prečítané.
20.1.2020 - 11:06
+1

KrebsKandidat

 

si jeden z nich, a inak, ten slovosled mas pozicany od Yodu? Lebo slovensky to nie, pan gramatik.
20.1.2020 - 16:08
+1

Nemehlo

 

Preco nenadavate aj tu, ked je t podla vas v poriadku? Preco neapelujete na hokejportal, nech da prec nadavanie z pravidiel, kedze je to podla vas normalne? Tu viete nenadavat, ale na stadione uz nie? Nadavate v praci, v obchode, v mhd, ...?
17.1.2020 - 16:16
+3

bwpow

 

Ja na nich apelujem vzdy, ked je diskusia o cenzure. Podla mna cenzura nie je akceptovatelne ani na stadionoch, ani tu v diskusii.
17.1.2020 - 16:56
0

Nemehlo

 

Anarchia je sice nadherny koncept, ale mentalita ludi je bohuzial uz starocia nastavena inak.
17.1.2020 - 19:38
0

forwardPP

 

Sranda... Veľa kriku pre nič. A čo tak namiesto vyplakávania rešpektovať pravidlo ktoré nariadil zväz? A fandiť bez vulgarizmov? Ja som napr. ešte nikdy naskandoval vulgarizmy tak by to mohli dokázať aj iný.
17.1.2020 - 16:23
+6

pysta111

 

a rozhodcom by som zakázal pískať aby nedávali z ľadu podneť na vulgarizmy
17.1.2020 - 16:33
+4

Rado7

 

Je to správne a ešte by som pridal jednu nulu na zápasy chcú chodiť aj rodičia s deťmi aby nesedeli doma pri počítačoch sociálne ch sieťach atď...buďme ľudia...nie zveri vykrikujte si v krčmách...
17.1.2020 - 16:45
+2

bwpow

 

Tak sa tam pridaj, nikto ti nebrani
17.1.2020 - 16:57
+3

VSŽ!

 

Čo ma klub s ľuďmi čo nadávajú? Aku má na nich páku? Žiadnu! Ale platiť pokutu za nich to áno. A kto deti nevezme na hokej kvôli dakym pokrikom je sám pokrytec.
17.1.2020 - 19:55
+2

Nemehlo

 

aku ma na nich paku? vypyta si pokutu na vstupnom. Po case ludia sami zacnu vraviet, ze to nemas robit, alebo ta nahlasia SBS a bude vybavene.
17.1.2020 - 19:57
+2

DB_9

 

Presne , lebo sa nadáva len v krčmách! A deti čakajú len na ten moment, keď na ten jeden, prípadne dva zápasy týždenne odídu od počítačov a sociálnych sietí, kde mimochodom žiadne vulgarizmy ,ani iné faktory, ktoré ich menia na zvery nie sú. Tak prosím ľudia nenadávajte, spravme z hokeja ešte niečo slušnejšie ako divadlo!
17.1.2020 - 21:24
+1

paljuka

 

ked uz budu takto drankat peniaze od klubov nech aspon zainvestuju do rozhodcov...
neskutocna buzeracia
17.1.2020 - 17:16
+4

charless

 

A pán nepoškvrnený delegát aj doložil svoju správu dôkazom, alebo len napísal v TN,v KE, v BB.... nadávali a hotovo?
17.1.2020 - 19:29
+2

Athotis

 

Chora doba toto..... chciet odstranit vulgarizmi aby deti chodili na hokej je blbost ....za mojich mladych cias chodilo mrte deti na hokej a nikto nadavky neriesil ,aby deti nenadavali maju vychovavat rodicia a nie szlh
17.1.2020 - 19:35
+8

Dzunkes

 

s prichodom Slovanu prisli aj pokuty
17.1.2020 - 22:52
+5

sammy

 

jednoduchsia cast sa buri, ze si nemoze zanadavat. naco povzbudit vlasnych, ked mozem nadavat superovi. dalsia perla - prezlecieme sa a pojdeme dat zavriet stadion superovi. zloba a nenavist. smutny obraz nasej spolocnosti. potom aj tak vyzeraju volebne preferencie. vraj ide mozno vyhrat strana, ktora ma tu zlobu a nenavist v dna. staci mat jednoduche riesenia pre jednoduchych ludi. a po volbach si spolu vsetci zanadavame. ta jednoduchsia cast na oslavu a ti ostatni od zhnusenia. ale pokutu potom zaplatime aj tak vsetci..!
18.1.2020 - 10:06
+12

RhimeSBA

 

Do kameňa tesať...
18.1.2020 - 10:30
+2

bwpow

 

Nie je znakom jednoduchosti napriklad aj to, ze niekto nie je schopny pochopit, ze ludom kludne moze ist o princip?

Ja na hokeji nenadavam, ani nefandim, len tam sedim a tlieskam. Ale aj tak mi prekaza obmedzenie slobody vyjadrovania. Proste ide o princip.
18.1.2020 - 10:42
+2

RhimeSBA

 

To už ako naozaj povedať ti: "Ty skurvený vyjebanec. Bodaj by si skapal do rána aj s celým východom" je sloboda vyjadrovania?

Mimochodom, nikto nikomu nebráni, aby na štadióne nadával..pochybujem, že klub dostane pokutu, ak po nevyužitej šanci zahrešíš
18.1.2020 - 10:51
+6

bwpow

 

Podla mna ten priklad spada pod slobodu vyjadrovania. Sice si o danom cloveku pomyslim svoje a nechcem s nim mat nic spolocne, ale vobec by ma nenapadlo mu v tom branit.

Samozrejme respektujem pravo sukromnikov nastavovat si pravidla na svojom sukromnom majetku, ake chcu. Ale to neznamena, ze to nebudem kritizovat, bojkotovat, protestovat, nahovarat inych ludi na protest, atd.
18.1.2020 - 11:23
0

RhimeSBA

 

Chápem. Ja som v tomto hodnotovo nastavený inak, tento "americký" spôsob vnímania slobody slova mi nie je blízky, skôr zastávam ten európsky s hranicami.

Ide o to, že šikana vie, vďaka neobmedzenej slobode, prerásť do absurdných rozmerov a ako obeť sa vlastne nedokážeš efektívne brániť.
18.1.2020 - 11:38
+2

bwpow

 

Nebezpecenstvo extremizmu si uvedomujem. Ale prave cenzuru nepovazujem za dobre riesenie problemu. Tak sa len zbytocne vytvaraju "hrdinovia" a mucednici. Ja by som bol velmi rad, ak by sa nadavky vytratili zo stadionov, ale nie stylom pokut a zakazov. Uplne najlepsie by bolo, ak by sa na nadavajucich ludi pozreli okolosediaci a zaklepali by si na celo alebo by inak vyjadrili svoj odpor s chovanim daneho jedinca.

Proste zakazy a pokuty nepokladam za efektivne a uz vobec nie za riesenie problemu. Bojim sa, ze mozu naopak problem este prehlbit a preto proti nim protestujem.
18.1.2020 - 11:45
+1

RhimeSBA

 

Rozumiem ti, nesnažím sa byť v spore.

Úprimne povedané, bol by som rovnako rád, keby bola spoločnosť nastavená tak ako vravíš a súhlasím aj s tým, že cesta vzdelávania je lepšia.

Ja vidím problém neobmedzenej slobody viac napr. v školách ako pri dospelých a extremizme.

Tá šikana môže prejsť do obludných rozmerov a ak je podporená tým, že máš právo povedať čokolvek, neviem ako sa má obeť brániť.

Navyše teda ako hovorím, nemyslím si, že by mal každý mať nárok povedať hocičo, resp. musí byť pripravený znášať následky.
18.1.2020 - 12:03
+1

stojkovic

 

to že šikana je produktom neobmedzenej slobody ... je ultrablbost .. za starych cias bola na povinnej vojne nejaka sloboda? .. nebola a sikana tam len kvitla .. sikana nema so slobodou nic spolocne .. cely problem sikany nieje v slobode slova .. ale v nedostatocnom dodrziavani pravidiel ktore existuju .. cize sorry ale tu si "vedla jak ta jedla"
20.1.2020 - 13:10
+2

Athotis

 

keď už máš slobodu slova s "hranicami" nie je to sloboda slova....ten americký systém je v tomto lepší, dokonca tam myslím nie ani zakázané rasistické, alebo rasistické, či neonacisticke názory a nemám dojem že by to tam toho bolo tak veľa ako v európe kde je to zakázané
18.1.2020 - 13:41
+1

RhimeSBA

 

Príkladom toho, že sa mýliš je Donald, úspech InfoWars a podobne. Donald je vlastne taký Danko Ameriky a vidíš kam to dotiahol.

Žiadna, doslova, sloboda nie je neobmedzená. Sloboda pohybu mi nedáva právo napochodovať k tebe do obývačky. Z povahy spoločnosti proste plynú obmedzenia, na ktorých sa daná spoločnosť dohodla.

O týchto veciach pojednáva aj paradox tolerancie, napríklad.

18.1.2020 - 14:19
+2

stojkovic

 

porovnavat trumpa s dankom len dokazuje, ze nemas potuchy o com hovoris
20.1.2020 - 13:11
0

MackoPu

 

Uplne regulerne porovnanie, nakolko obom trci slama z topanok. Vylestenych. Drahych.
20.1.2020 - 15:04
0

RhimeSBA

 

Čiže využívanie "slobody slova" napríklad pridávaním úplne nepremyslených postov na sociálne siete nemajú spoločné?

Cofveve

Vôbec nemusím riešiť ich politiku, to by sme to tu roztočili do iných obrátok.
20.1.2020 - 17:19
0

strojar

 

Čo myslíš, ako je hodnotovo nastavená disciplinárna komisia SZĽH, keď podľa jej rozhodnutia nadávanie rozhodcom "vy kokoti skurvení" nie je vulgarizmus?
18.1.2020 - 17:06
+5

RhimeSBA

 

Ešte 60x to tu zopakuj. Nemám záujem o tom s tebou diskutovať.
18.1.2020 - 18:22
+1

strojar

 

Aj stokrát to zopakujem, aby sa nezabudlo aká je to celé šaškáreň a pokrytectvo.
Mimochodom, prečo reaguješ, keď nemáš záujem?
18.1.2020 - 18:32
+5

RhimeSBA

 

Pekný večer
18.1.2020 - 18:50
+1

Nemehlo

 

A co v pripade ked sa takto slobodne vyjadrim a dotycny mi jednu pusti, pripadne ma inak napadne a povie, ze sa len slobodne vyjadril? Ci si myslis, ze by takuto urazku, kazdy ustal, len s tym, ze by nereagoval, alebo by odpovedal len slovne? Sloboda vyjadrovania znamena, ze musis a svoje vyjadrovanie niest nasledky, co je v tomto pripade pokuta.
18.1.2020 - 16:02
0

stojkovic

 

ked nepoznas rozdiel medzi recou a fyzickym kontaktom je evidentne zbytocne s tebou tuto temu rozoberat .... za druhe ... no to prave je ten problem .. sloboda prejavu znamena ze svoje reci mozes rozpravat bez nasledkov .. akonahle su tam nasledky uz to nieje sloboda prejavu .. lebo to potom maju "slobodu prejavu" aj v severnej korei .. akurat ked niekto povie ze "kim cong un" je jelito. tak ho postavia k muru lebo narusil kimov safespace ..
20.1.2020 - 13:14
0

bigi BLOG

 

ono aj ta sloboda prejavu musi mat nejake hranice. ciste hypoteticky niekto zscne trebars o tebe vyhlasovat ze si zlodej a vrach a tebe toto obvinenie zacne narusat spolocensky a pracovny status. co urobis? mozes sa branit na sude a vyhras tak uz ma ta jeho "sloboda prejavu" nasledok.
otazka znie ci je n tom nasledku nieco zle alebo zle je ta neobmmedzena sloboda prejavu
20.1.2020 - 14:11
0

zahorak009

 

Teraz neviem, či mám plakať alebo sa smiať. Nad hlúposťami, ktoré tu dokážu ľudia vypotiť pri pohoršovaní sa nad tou drzosťou dovoliť si pokutovať vugarizmus v organizovanom skandovaní. A pritom táto hlúpa diskusia je úplne zbytočná.Žiane pindanie vám nepomôže, len sa prispôsobiť. Buď sa budú dodržovať pravidlá alebo môžeme ostať kvôli pár organizovaným idiotom zostať doma...
18.1.2020 - 22:17
+1

HA RA Bin Ladin

 

A co teraz budeme spievat v subojoch s pazravou? A co oni ? vravim, chlapci prisli z ameriky a trosku pozabudli na europsku tradiciu choralov... chyba.
18.1.2020 - 22:33
+3

bigi BLOG

 

zaujimave co sa tu clovek nedocita, tak vlastne za primitivizmus ludi moze slovan
20.1.2020 - 8:27
+1

Tehelnepole

 

Bigi, je to smutny obraz povahy niektorych...fanuskov? AKo to nazvat.
Uplne zanikaju prispevky ako zahorak009, emoxx, sammy...
20.1.2020 - 10:25
0

weefoe

 

Sú niekde podchytené kritériá...alebo stačí ak delegát pri pisoári začuje šťavnaté slová venované súperovi.
20.1.2020 - 12:05
+1

topska

 

Delegat sam urci ci islo o "jednotlivcov" alebo zborove pokriky a nie len jeden-dva z dovodu vzplanutia okamzitych vasni. Nasledne ak tak urci tak sa informuje klub aby zaslal stanovisko a vysvetlenie a potom o tom az jedna podla zaznamov DK. Ide hlavne o fankluby.
20.1.2020 - 14:33
0

mitoO

 

HK DUKLA Trenčín – DK SZĽH na základe správy delegáta začína disciplinárne konanie pre podozrenie zo spáchania disciplinárneho previnenia (nešportové správanie sa divákov podľa čl. 1 II. oddielu II. hlavy osobitnej časti Disciplinárneho poriadku SZĽH), ku ktorému malo dôjsť v zápase EXS č. 248 HK DUKLA Trenčín vs. HC 05 Banská Bystrica zo dňa 30.12. 2019. Zaslanie stanoviska DK SZĽH určuje do 22.01.2020 do 24.00 hod. DK SZĽH veci prideľuje číslo PL/116/19-20.
20.1.2020 - 12:29
0

mitoO

 

HK Dukla Ingema Michalovce – DK SZĽH na základe správy delegáta začína disciplinárne konanie pre podozrenie zo spáchania disciplinárneho previnenia (nešportové správanie sa divákov podľa čl. 1 II. oddielu II. hlavy osobitnej časti Disciplinárneho poriadku SZĽH), ku ktorému malo dôjsť v zápase EXS č. 287 HK Dukla Ingema Michalovce vs. HC 05 Banská Bystrica zo dňa 17.01.2020. Zaslanie stanoviska DK SZĽH určuje do 22.01.2020 do 24.00 hod. DK SZĽH veci prideľuje číslo PL/140/19-20.
20.1.2020 - 12:30
0

mitoO

 

HC SLOVAN Bratislava – DK SZĽH na základe návrhu Súťažného oddelenia SZĽH na zastavenie registračného konania klubu podľa bodu 2.3.12. Súťažného poriadku SZĽH zo dňa 13.01.2020 začína disciplinárne konanie pre podozrenie zo spáchania disciplinárneho previnenia (neuhradenie štartovného podľa bodu 2.8 Smernice SZĽH o štartovnom), ku ktorému malo dôjsť neuhradením splátky štartovného č. 2 splatnou dňa 14.11.2019. Zaslanie stanoviska DK SZĽH určuje do 22.01.2020 do 24.00 hod. DK SZĽH veci prideľuje číslo PL/138/19-20.
20.1.2020 - 12:32
0

Athotis

 

čo to znamená, že im zákazu prestupy alebo im zastavia činnosť?
20.1.2020 - 12:48
0

totik

 

hrozi im iba pokuta
20.1.2020 - 13:00
0

mitoO

 

Tak, tak.
20.1.2020 - 13:10
0

frantapriklep

 

Oniii nám zakazujúú nadávááť, to sú kok***ííí
20.1.2020 - 12:43
+8

strojar

 

Dávam ti jedenásť bodov z desiatich.
20.1.2020 - 16:50
+1

amaskiea BLOG

 

Absolutna sloboda prejavu? Cize mozem sa PREJAVIT tak, ze sa zastancovi absolutnej a neobmedzenej slobody prejavu vyserem pred dvere? A keby mi v tom chcel akokolvek branit, tak bude stihany za obmedzovanie slobody. Takto je to podla vas, absolutnych slobodymilov, uplne v poriadku. OK?
20.1.2020 - 17:58
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen619:1313
2.Nitra413:912
3.N. Zámky413:88
4.Michalovce416:128
5.Poprad311:56
6.Detva416:176
7.Trenčín514:176
8.Košice310:104
9.Slovan411:152
10.Miškovec46:122
11.B. Bystrica48:172
12.L. Mikuláš13:50
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Viedeň7500232:1516
2.Graz7410225:1714
3.Salzburg6400223:1512
4.Klagenfurt7400315:1412
5.Fehérvár7311227:2712
6.Bolzano5301118:1310
7.Innsbruck8301422:2910
8.Bratislava5210215:198
9.Linz9210623:298
10.Dornbirn6110411:195
11.Villach6100513:263
Aktualizované: 25.10.2020 09:44
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

Salzburg získal bývalého hráča NHL Skilleho

Rakúsky hokejový klub Red Bull Salzburg z nadnárodnej Ice Hockey League získal do svojich služieb bývalého hráča NHL Jacka Skilleho. Tridsaťtriročný krídelník odohral v dresoch Chicaga Blackhawks, Floridy Panthers, Columbusu Blue Jackets, Colorada Avalanche a Vancouveru Canucks 368 zápasov základnej časti s bilanciou 43 gólov a 41 asistencií.
o 12:51 - TASR

Buffalo sa tesne pred arbitrážou dohodlo s Ullmarkom na ročnej zmluve

Klub zámorskej hokejovej NHL Buffalo Sabres sa dohodol na podmienkach novej zmluvy s brankárom Linusom Ullmarkom. Ten bude hrať v tíme ďalší rok za 2,6 milióna dolárov. Buffalo sa tak vyhlo arbitráži, ktorá bola naplánovaná na pondelok.
o 08:04 - TASR

Buffalo sa tesne pred arbitrážou dohodlo s Reinhartom na ročnej zmluve

Klub zámorskej hokejovej NHL Buffalo Sabres sa dohodol na podmienkach novej zmluvy s útočníkom Samom Reinhartom. Ten bude hrať v tíme ďalší rok za 5,2 milióna dolárov. Buffalo sa tak vyhlo arbitráži, ktorá bola naplánovaná už na utorok.
25.10.2020 18:18 - TASR

Calgary podpísalo zmluvu s Leivom

Kanadský hokejový klub NHL Calgary Flames podpísal ročný kontrakt na 875. 000 dolárov s útočníkom Joshom Leivom. Dvadsaťsedemročný krídelník strelil v minulej sezóne sedem gólov a nazbieral devätnásť bodov v 36 zápasoch v drese Vancouveru Canucks.
25.10.2020 12:01 - TASR

Dermott zostáva v Toronte, podpísal ročný kontrakt

Kanadský obranca Travis Dermott podpísal ročnú zmluvu s klubom zámorskej NHL Toronto Maple Leafs. Platový strop organizácie zaťaží sumou približne 740-tisíc eur. "Javorové listy" si 23-ročného Dermotta vybrali v roku 2015 v druhom kole draftu.
24.10.2020 10:50 - TASR

Obranca Nesterov podpísal ročný kontrakt s Calgary

Ruský hokejový obranca Nikita Nesterov sa po troch rokoch v CSKA Moskva vráti do NHL. Olympijský víťaz z roku 2018 sa dohodol na ročnom kontrakte s Calgary Flames. V novom pôsobisku zarobí 700-tisíc dolárov.
24.10.2020 09:15 - TASR

Rossi podpísal nováčikovský kontrakt s Minnesotou

Klub zámorskej NHL Minnesota Wild podpísal trojročný nováčikovský kontrakt so švajčiarskym útočníkom Marcom Rossim. Wild si ho vybrali v nedávnom vstupnom drafte ako svoju prvú voľbu z celkovej 9. pozície. Podľa novej zmluvy si v každej z troch sezón zarobí po 925-tisíc dolárov, no s bonusmi sa jeho zárobok môže vyšplhať až na celkových 5,325 miliónov.
24.10.2020 07:56 - TASR

Fínsky majster sveta Pesonen ukončil kariéru

Potvrdil to v rozhovore pre web kaleva. fi.
24.10.2020 06:55 - TASR

Zug - Zürich 8:2 v piatkovom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Zugu zvíťazili v piatkovom zápase švajčiarskej ligy doma nad Zürichom vysoko 8:2. výsledky: Bern - Biel 6:0, Lausanne - Ambri-Piotta 3:2, Lugano - Davos 4:3 pp, Rapperswil - Langnau 3:2 pp, Zug - Zürich 8:2.
23.10.2020 22:13 - TASR

Gurjanov podpísal s Dallasom nový dvojročný kontrakt

Ruský hokejista Denis Gurjanov podpísal s Dallasom Stars nový dvojročný kontrakt. V nováčikovskej sezóne bol s 20 gólmi najlepší strelec tímu zámorskej NHL. Na základe novej zmluvy zarobí ročne 2,55 milióna USD.
23.10.2020 12:07 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

27. 10. 2020
Košice - L. Mikuláš o 18:00
30. 10. 2020
Michalovce - L. Mikuláš o 17:00
Detva - N. Zámky o 18:00
01. 11. 2020
N. Zámky - Slovan o 16:00
Poprad - L. Mikuláš o 17:00
Detva - Košice o 17:00

Odohrané zápasy

25. 10. 2020
MichalovceN. Zámky
3:4REPORT
23. 10. 2020
N. ZámkyMiškovec
0:0REPORT
KošiceMichalovce
3:4 PPREPORT
20. 10. 2020
N. ZámkyZvolen
1:0 SNREPORT
KošiceMiškovec
4:1REPORT
18. 10. 2020
ZvolenKošice
5:3REPORT

Najviac bodov

Rastislav GašparDEV9 bodov
2.McPherson A.ZVO8
3.Puliš R.ZVO7
4.Nuutinen M.ZVO7
5.Lalancette C.MIC6

Najlepší strelec

Marek BartánusMIC5 gólov
2.Puliš R.ZVO5
3.Klhůfek P.KOS4
4.Hrnka T.NIT4
5.Gašpar R.DEV4

Najlepší brankár

Henri KiviahoNZA94.29 perc
2.Cowley E.NIT94.04 %
3.Rahm R.ZVO92.62 %
4.Rajna M.MIS91.73 %
5.Valent M.TRE90.48 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov