Diskusia: Diváci pokazili záver skvelého zápasu, emócie lomcovali aj Ramsaym
Na atmosféru v košickej Steel Aréne sa doteraz niesli iba slová chvály, no po pondelňajšom zápase prišla aj jedna škvrna.
Slovenskí fanúšikovia neuniesli trpkú prehru po dramatickom zápase s Kanadou (5:6), najprv zahádzali ľadovú plochu rôznymi predmetmi, no hlavne počas trvania kanadskej hymny pískali a bučali. Nedôstojný záver duel tak zbytočne pokazil inak výborné stretnutie, v ktorom padlo jedenásť gólov.
Niektorí hráči nad tým krútili hlavami, iní tvrdili, že divákov chápu. Aj tréner slovenskej reprezentácie - Kanaďan Craig Ramsay mal s nimi súcit. Vyhlásil, že aj on by sa po takomto zápase pravdepodobne správal na tribúne emotívne. "Je koniec zápasu a mali by sme rešpektovať hymnu. No na druhej strane chápem emócie po takom divokom zápase, ako bol tento. Musím povedať, že ak by som sedel tam hore, asi by mnou tiež trochu lomcovali emócie. Fanúšikovia sa nás stále snažia hnať dopredu, robia pre to všetko a toto pre nich bolo veľké sklamanie." Frustrácia vyvrcholila sekundu pred koncom, keď strelil v presilovke víťazný gól Mark Stone.
Podľa útočníka Marka Daňa takéto správanie na štadión nepatrí a upozornil, že letiace predmety môžu zraniť divákov i hráčov, ktorým fandia. "Nečudujem sa tomu, ale nemalo by to tam byť. My sme vďační za to, že nás diváci hnali celý zápas a ďakujeme im za podporu. Verím, že tá frustrácia sa dá prehltnúť aj inak, ako takýmto spôsobom, pretože je to nebezpečné a nepatrí to k športu. Ak to nedoletí na ľad, môže to zraniť divákov, ak doletí, môže z toho byť vážne zranenie hráčov," povedal.
Dvadsaťštyriročný útočník zároveň vyzval fanúšikov, aby v nasledujúcich dueloch udržali svoje vášne na uzde. "Verím, že v ďalších dueloch nás budú hnať tým zdravým a športovým spôsobom a my ich dokážeme potešiť a dokážeme nazbierať nejaké body," dodal.
Rubrika: MS → MS 2019 Slovensko
- zomi BLOG
- No toto TASR...?: Dva krat napisat, ze sme prehrali 4:5 a este zduplovat, aby to niekto ten vysledok nespochybnil, ze padlo 9 golov...
- 14.5.2019 - 7:01
- +3
- Ol!ver
- Viem si predstaviť, že v Montréale, po prehre domáceho kanadského tímu a po takom výkone rozhodcov by pískali aj tam. Tým samozrejme nechcem povedať, že s tým súhlasím. Pískanie cez hymnu je cez čiaru slušnosti.
- 14.5.2019 - 7:42
- +9
- andrado-zv
- Presne tak...je to neslusne, ale bohuzial stalo sa a po rovnakom priebehu by sa to kludne stalo aj v obratenom garde...Nerobme zbytocne zo Slovakov hovada, emocie jednoducho spravili svoje.
- 14.5.2019 - 8:18
- +30
- boychuk
- Stačí spomenúť, čo stvárali fanúšikovia Vancouveru po prehratom finále s Bostonom...
- 14.5.2019 - 8:19
- +17
- Gargamel123
- 2011: Furious fans run riot in Vancouver after the Canucks lose the Stanley Cup final to the Boston Bruins. Cars and garbage cans were set ablaze, beer bottles were thrown at outdoor viewing screens and broken glass littered the streets.
2010: Looters smashed windows and clashed with police on Montreal’s Ste-Catherine St. after the Canadiens defeated the Pittsburgh Penguins in the final game of the second round of the Stanley Cup playoffs. At least 25 people were arrested.
2008: Cars were burned and downtown stores were trashed after the Canadiens beat the Boston Bruins to advance to the second round that season’s playoffs.
2006: When the Edmonton Oilers clinched the Western Conference title and advanced to the Stanley Cup playoffs, fans began setting fires and looting along Whyte Ave. Police made about 15 arrests and reprimanded hockey lovers for partying irresponsibly. The Oilers went on to lose the final.
1994: Fans disappointed by the Vancouver Canucks Stanley Cup final loss to the New York Rangers flooded downtown streets after the deciding match, smashing windows and causing more than a million dollars in damage. Both city police and the RCMP were called in to subdue the crowd believed to number at least 50,000. More than 200 people were injured, the most serious being a teenager who was shot in the head by police with a rubber bullet and suffered permanent brain damage.
1993: Montreal’s Stanley Cup victory over the Los Angeles Kings turned ugly when fans began vandalizing stores and setting police cars ablaze. Nearly 170 people were injured and more than 100 were arrested. The violence caused an estimated $2.5 million in damage.
1986 – Some 5,000 jubilant Montreal fans celebrating the Canadiens’ Stanely Cup win over the Calgary Flames rampaged through the city’s downtown. Officials were so poorly prepared that Quebec courts ruled police criminally negligent.
1955: Violence broke out in the streets of Montreal after star forward Maurice Richard was handed a stiff suspension. Richard broke his stick over a Boston Bruins player and hit a linesmen, causing the NHL to suspend him for all remaining games including potential playoff matches. Habs fans rioted in protest of the ruling, which many interpreted as a prejudicial decision based in part on Richard’s francophone heritage. There were roughly 100 arrests and $100,000 worth of property damage during the riot. - 14.5.2019 - 9:35
- +7
- moke19
- dal si si námahu, ale všetky Tvoje príklady z minulosti sa odohrali na klubovej úrovni
- 14.5.2019 - 9:38
- +2
- Barney1313
- Ale v USA sú mestá vačšie než Slovensko... podľa mňa je to porovnateľné... teraz budeme globalizovať, že v tom a v tom meste žijú hovadá alebo v tom a v tom štáte sú všetcia nekultúrne prasce?! Veď to je na smiech
- 14.5.2019 - 10:23
- +4
- Gargamel123
- takze uz sa nebavime: o sporte, fair play a emociach...
na klubovej urovni sa mozu pichat nozmi na ulici...
- 14.5.2019 - 10:25
- +3
- moke19
- tak som to samozrejme nemyslel, ale predsa len štátny symbol akým hymna je a klubové dresy sú rozdiel
- 14.5.2019 - 11:33
- +1
- bohin85
- ale spravanie ludi a kultura by mali byt rovnaka..
- 14.5.2019 - 11:55
- +3
- Ol!ver
- Je jedno, či to robia klubový fanúšikovia resp. reprezentačný. V čom je to iné? Buransky fanúšik je buransky fanúšik bez ohľadu na to, či fandí repre / klubu.
- 14.5.2019 - 14:45
- 0
- Ol!ver
- * fanúšik
- 14.5.2019 - 14:54
- 0
- patrik444
- otázka : Bol si na hokeji v Montreale ? Vieš, kedy sa hrajú hymny v NHL ? Pred zápasmi !!! Iba na svetových podujatiach v kolektívnych športoch a aj v individuálnych sa hrajú hymny po zápasoch alebo pri odovzdávaní medailí. Ako by sa cítila Vlhová, Sagan, Kuzminová, Martikán keby sa pri našich hymnách pískalo ?
Žiaľ máme sa ešte, čo učiť !!!
A predmety na ľade....toto je slovenský folklór, ktorý nie je hodný prezentovať pred svetom ! - 14.5.2019 - 14:28
- +2
- redwings
- Funny: Pred chvíľou som svojmu kanadskému kolegovi oznámil, že nás porazili gólom v poslednej sekunde. Usmial sa a prekvapila ma jeho reakcia. Že odkedy Nordiques odišli z Quebec, tak kašle na celý kanadský hokej
Aj taký je život
- 14.5.2019 - 7:44
- +4
- fanda55
- Takýto emocne vypaty zápas si dlho nepamätám. To bolo šialene, ani neviem, čo bolo kľúčové. Dvakrát presrate vedenie o 2 góly, Trtov hlúpy faul, Trtov neuznany gol, Trtova tutovka v ďalšom striedaní. Ci lacný gol Rybára na 4:5. Faul Černáka, neodpiskany faul na Buca, vyberte si. Na jednej strane tých divákov chápem, aj ja som smaril mobil po tom góle, ale hadzat veci na ľad to sa nerobí. Úžasná dráma so zlým koncom. Teraz musíme zabojovať a hlavne psychicky sa postaviť na nohy. Držím palce.
- 14.5.2019 - 7:48
- +7
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Tehelnepole
- Presne tak.
- 14.5.2019 - 7:57
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- blazon
- Oni ich vyniesli : ale nasiel sa dalsi dobytocek co pokracoval. Aj na konci ich brali prec, dufam ze im vstup na MS uz nedovolia.
A teraz nech mi niekto vysvetli, kto pride z tych hracov Kanady niekedy na Slovensko este, alebo reprezentovat svoju krajinu,, do, pre nich vychodneho bloku. Potom sa cudujeme, preco ak su MS v europe, tak zamorske teams niesu vobec nabite menami. I ked USA tento rok ano. Ja by som sa na takyto divacky dobytok a hrat hokej pre nich vykaslal. A po vcerajsku si myslim, ze vela chlapov z CAN repre to aj tak urobi.
Nehovoriac o tom, ze ked traja fanusikovia kanady zamnou spievali svoju hymnu aj cez piskot, tak vybehli na nich ze ci im maju "prijebat". Tak sa radsej rychlo spakovali. Toto cele je horsie ako "vonava" cisticka v RK.
Poprosim neporovnavat klubovu prislusnost a zdroj obzivy pre profesionalov s hrdostou reprezentovania svojej krajiny. - 14.5.2019 - 10:26
- +2
- blazon
- Este ma hned napadla: myslienka, alebo skor nazor pana Polaka ku SND v rozhovore, ked povedal:
"Neviem, aké posolstvo má hokej, akurát môže vzbudzovať falošný pocit uspokojenia, že my ako národ sme dobrí."
A presne takto som sa vcera citil. A dneska este horsie. - 14.5.2019 - 10:30
- +2
- thovthKe
- Dúfam, že vás to nebolelo?
(vtedy keď vás napadla tá myšlienka) - 14.5.2019 - 22:52
- +1
- Westlund32
- sak 2006v rige na ms lotyšsku ked prehrali kanadou tak naplochu leteli aj topánky...smutný koniec včera
- 14.5.2019 - 7:55
- +3
- Scorpi
- Stale sme sedlaci co uz
- 14.5.2019 - 8:01
- +12
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- jakubj
- Inde to neriešia
- 14.5.2019 - 22:57
- 0
- emoxx1
- Všade sa to nedeje a to že sa to udeje aj inde je úplne rovnaká hanba ako v našom prípade...
- 14.5.2019 - 8:18
- +4
- ŠIMIKE
- tak v kanade a usa sa to deje a to su akee krajiny oproti nasej
- 14.5.2019 - 10:29
- +1
- emoxx1
- Čítaj s porozumením. Ja píšem, že je to hanba nech sa to udeje kdekoľvek a ty mi ideš ako ospravedlnenie menovať kde sa to už stalo. Neospravedlňujme naše zlyhanie tým, že zlyhal aj iný.
- 14.5.2019 - 10:43
- +1
- aaaaa
- Nehovorím že máme byť na to hrdý ale nerobit z toho také haló jak keby sme urobili niečo úplne zvratene a hrozne čo svet ešte nevidel .
Hymny už boli vypiskane v rôznych krajinách a koho horsie ...áno nie je to slušne ľudia nezvládli emócie po tak smolnej prehre , ale netreba tu robiť zo Slovákov tie najväčšia hovada na svete .
Nie , že sa nevieme postaviť za svoj národ , ale ešte keď sa urobí nejaký prešľap tak ideme si sebe sami čím viac naložiť a tým viac sa zhodiť a vŕtať sa v Tom aký sme zlý a úbohý ...Kanada nato zabudne za pár hodín ale my to tu budeme ešte asi dokonca mS riesit
Liverpool fans si spieva a vysmieva sa ako ľudia z united zahynuli pri nehode a nikto to nerieši ale tu ideme veľké haloo robiť z piskania nejakých ludi - 14.5.2019 - 9:15
- +15
- mefistoJACK
- Mame rozdielne nazory na Buceka (asi si pamatas nasu konverzaciu a ak nie nevadi
) ale v tomto 100% s tebou suhlasim...
- 14.5.2019 - 14:02
- 0
- aaaaa
- Pamätám pamätám
a som rád , že v niečom sme sa zhodli
- 14.5.2019 - 14:36
- 0
- 12Bondra12
- Vsetko sa zabudne. Aj Madari piskali pocas nasej hymny po prehre o gol na MS.A uz to nikto ani nespomenie.
- 14.5.2019 - 8:03
- +7
- Corgi77
- Teraz si si spomenul.
- 14.5.2019 - 8:05
- +7
- 12Bondra12
- Normalny clovek pochopil, co som tym myslel.
- 14.5.2019 - 8:29
- +4
- dufus
- vypískať hymnu Kanady...
ved tam sa na štadionoch nepíska,tam sa bučí,to by ste mali vedieť to je elementárny základ
bože pískať ,to je fo-pa jak hovado......
keby sa nič horšie nedeje to by nám bolo sveta žiť - 14.5.2019 - 8:10
- +1
- -BBB-
- Piskat na kanadsku /akukolvek/ hymnu je trapne a ubohe ,, piskat na kanadsku hymnu ked Nas trenuje kanadan je vrchol buranstva a neucty .. SVK hokejisti by si zasluzili lepsich fanusikov .. a je uplne jedno ze sa hralo v KE .. je to trapas, ktory znegoval cely pocit zo vcerajsieho zapasu .. Uz dneska o tom pisu media po celom svete .. Dakujeme SEDLAČ !!! Verim, ze uz nikdy sa MS na SVK nedostanu, nezasluzime si to, nevieme sa chovat.. je naivne si mysliet, ze v BA, NR, BB ci ZV by sa to nestalo .. stalo.. a to je to smutne.. toto nieje problem KE,, toto je problem neucty k superom napriec celym SVK.. Kazdy normalny to musi odsudit a haMbit sa ako svina..
- 14.5.2019 - 8:14
- +64
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Shinody33
- +
- 14.5.2019 - 8:17
- +2
- -BBB-
- Zlahcovat narodnu hanbu vybitim si frustracie jedinca, ktory bol priamo na lade a ktory si poskodil /znicil/ svoj vlastny majetok, cim nikoho neurazil, neohrozil a nikomu neublizil /navyse je to normalny aspekt reakcie sportovca, ktory vidis dnes a denne na lade a nieje to nic neobvykle/, moze fakt len primitiv, ktory pravdepodobne piskal /by piskal/pocsa hymny supera a hadzal /by hadzal/ predmety na lad (keby bol na stadione).. ak chces zo seba robit kompota, napis "som KOMPOT" a bude to strucnejsie ...
- 14.5.2019 - 8:43
- +15
- moke19
- nie som kompot, za mňa bolo jeho a aj chovanie divákov, neprípustné,
- 14.5.2019 - 8:54
- +2
- -BBB-
- sorry priatelu, ale nesuhlasim ,, su to dve diametralne odlisne veci, kedy jedna je dehonestacia a nevazenie si supera a druha je vybitie si osobnej frustracie bez akehokolvek umyslu znevazit supera .. porovnavas neporovnatelne .. ja by som Fehyho reakciu kvitoval, nakolko ukazuje, ze chalanovi to nie je jedno, zije kolektivom a hladom po uspechu ,,
- 14.5.2019 - 9:03
- +13
- moke19
- Pravidlo 168 – NEŠPORTOVÉ SPRÁVANIE SA
Pozri tiež Pravidlo 116 – Napádanie rozhodcov
DEFINÍCIA: Hráč alebo funkcionár tímu, ktorý poruší pravidlá týkajúce sa športového správania sa, fair-play a rešpektu.
- samozrejme Tvoj názor Ti neberiem, aj keď je možné, že práve Feherváry odštartoval neskoršie reakcie divákov - 14.5.2019 - 9:42
- +3
- weefoe
- Ty si vieš dať námahu s argumentáciou nepodstatnej veci, a porovnávať čerešne s klincami.
- 14.5.2019 - 10:00
- +12
- moke19
- nie, ja píšem o správaní sa, rešpekte a fair-play, keď sú tieto veci pre Teba nepodstatné, tak si ma nevšímaj
- 14.5.2019 - 11:36
- +2
- duklaHK
- ja to stale tvrdim ze z tejto spolocnosti sa vytraca zdravy sedliacky rozum...ty si toho prikladom touto argumentaciou. BBB ti pise daco comu ocividne nechapes ani zdaleka a pleties jedno cez druhe. nebit teba tak na fehervariho zlomenu hokejku si nikto nespomenie. na jeho mieste by som ich tam dolamal aj 5 ale nikdy by som nepisakal na hymnu supera...
- 14.5.2019 - 11:32
- +2
- mefistoJACK
- Tebe podla mna vadi aj ze hrac na striedacke pluje alebo ze sa napije a vodu vypluje z ust... nonsens toto ze niekomu moze vadit ze hrac rozmlati palicu o branku ked dostane jeho team 2sek do konca gol..ak uz toto niekomu vadi tak fakt podla mna ten clovek nikdy v zivote sport nerobil
- 14.5.2019 - 14:04
- +3
- Jamboree
- Jaký : Fehyho chování?! Jen vyjádřil emoce, za mě má palec nahoře, já bych tu hokejku taky zlomil. To je normální proboha narozdíl od pískání při hymně
- 14.5.2019 - 10:45
- +3
- Prostars
- mozno keby ma v hladisku kazdy divak v ruke hokejku,tak by ju rozmlatil o sedadlo miesto piskotu.
- 14.5.2019 - 11:31
- 0
- luciakanky
-
normálny človek toto žiadnemu hráčovi nemôže vyčítať a už vôbec sa to nedá porovnávať s tými inteligentmi v hľadisku
- 14.5.2019 - 13:14
- +2
- Sani
- ...bohuzial je to uplna pravda....ja si stale naivne nahovaram, ze je to sposobene 40 komancovskou deformaciou obcianskej spolocnosti....
- 14.5.2019 - 9:00
- +2
- aaaaa
- Aj Kanadania už vypískali hymnu a žijú a nevyplakavali , že si zaslúžia lepších fanúšikov a že sú Sedliaci atd
- 14.5.2019 - 9:18
- +4
- -BBB-
- cize ked je sused kokot a imbecil, tak je ok ze aj ja som kokot a imbecil??,,, presne o sedlakoch ako ty pisem - velmi uboha obhajoba ,, Dakujeme.
- 14.5.2019 - 10:01
- +4
- nerorome
- Tu ide o to, že my Slováci si takéto morálne defekty tak vieme otrieskavať o vlastnú hlavu, až z tej sebatrýzne potom zabudneme, ako sme to vlastne chceli nabudúce zvládnuť inak...
- 14.5.2019 - 10:35
- +4
- FeroMotyka
- Tak najprv napisem, ze som uplne proti piskaniu/bucaniu pocas hymny aj ked Kanada ako tim si urcite moj respekt nezasluzi, kvoli ich stylu ked prehravame tak budeme hrat zakerne a supera provokovat oproti takym finom, kt. moc nemusim lebo na nich nemame, ale vzdy si zasluzia aj potlesk v stoji.
A k veci podla mna tu skor ludia naznacuju, ze sa tu zo slovakov robia najvacsia hovada v hokejovom svete, ale pritom to robia aj fanusikovia inych timov a pochybujem, ze to je myslene tak oni bucia tak mozeme aj my.
Odsudzujem to a ak bucali na rozhodcov tak pocas hymny mali prestat. - 14.5.2019 - 12:12
- +1
- Aladár Miazga
- Neviem, či by to bolo všade rovnaké. Napr. v BA je vďaka KHL už ďaleko kultúrnejšie prostredie a diváci viac disciplinovanejší. Odvykli si zborovo urážať súperov, ako to bývalo v svk lige zvykom. Áno, z času na čas sa hlasnejšie ozvú, že ruské ku..vy, ale to je mienené na rozhodcov, nikdy nie k súperovi.
Taký Radulov nás nie raz zarezal v závere zápasu, ale napriek tomu, bol na konci vždy (aj) súper vytlieskaný.
Tým som chcel povedať, že veľa je o zvyku. Na slovensku je v lige stále zvykom nadávať na súpera, prečo by sa mali potom správať ináč v repre zápasoch, keď je to pre nich prirodzené ?
- 14.5.2019 - 9:20
- +2
- Gargamel123
- tak ked je to mienene na rozhodcov: tak je tu uplne ze v pohode ze ano
- 14.5.2019 - 9:28
- +3
- Aladár Miazga
- nevidíš rozdiel v pískaní( nadavaní ) na rozhodcu a v pískaní ( nadavaní) na súpera, jeho hymnu ? a hlavne počas zápasu a po zápase ?
- 14.5.2019 - 9:34
- +1
- Gargamel123
- veru nevidim: rusky rozhodca je tiez len clovek
- 14.5.2019 - 10:28
- 0
- kurtsteiner
- Sorry,aky je tam rozdiel?
- 14.5.2019 - 13:56
- 0
- Rebel74
- Úplne som si teraz predstavil ako to hovorí Cuky Luky, “v Bratislave by sa toto nestalóóó”. By si sa čudoval koľko Bratislavčanov pískalo tiež. A hlavne aj v Bratislave by boli ľudia z celého Slovenska tak sa tu nehraj na chrumkavého.
- 14.5.2019 - 10:15
- +4
- Aladár Miazga
- Aj by som ti napísal, že zájdi niekedy do BA na hokej, pochopíš. Ale nenapíšem, lebo momentálne to už má s "hokejom" pramálo spoločné. Ale ešte 2-3 roky dozadu by si videl skutočne veľmi slušné prostredie na vypredanom štadióne.
- 14.5.2019 - 11:03
- 0
- Rebel74
- Bol som v BA na hokeji niekoľkokrát, aj na KHL. Súhlasím s tým čo si napísal. Ale tvrdiť, že toto by sa asi v BA nestalo je blbosť. Lebo aj tam by boli ľudia z celého Slovenska. Je jedno na akom štadióne by sa to včera hralo. Na 90% by tam boli identickí ľudia ako v KE a reagovali by úplne rovnako.
- 14.5.2019 - 12:23
- +1
- Tino
- napr to: s hadzanim flias sa nedeje ani v KE pri ligovych zapasoch, sam som bol prekvapeny koho toto napadlo, v KE vedia vsetci ze sa na lad nehadze nic, v sezone som videl 1 individum ktore to skusilo bolo v momente vyvedene a tusim dostal aj distanc na Steel arena...a kedze toto vsetci ktori na ligu chodime veieme nic sa na lad nehadze
- 14.5.2019 - 12:26
- 0
- Fanpoprad
- Myslim ze by to bolo to iste. Ci v BA, KE, PP atd. Boli tam ludia z celeho SVK. Toto nebolo len o KE.
- 14.5.2019 - 11:16
- +1
- Sesto6
- Na MS chodia ludia z celeho Slovenska, vratane Bratislavy. Mnohi z nich mozno neboli na hokeji cele roky a na zapas prisli len preto ze sa tu ha MS.
- 14.5.2019 - 14:03
- 0
- mefistoJACK
- Kedy sa hral naposledy v Blave emocne vypaty zapas? Myslim taky porovnatelny s tymto..playoff hrali naposledy ked bol Dzurinda premier tak co uz tam o jakej emocii moze byt rec? A naviac tam chodia viac menej na supera ti ludia tak... to sa neda ani porovnat
- 14.5.2019 - 14:06
- +1
- Bonati
- Áno zakážme MS všade kde sa píska na hymnu resp kde nejaký somár hodí niečo no ľad. Včera mimochodom vypískali českí fanúšikovia Rusku hymnu. Čiže do zoznamu zákazu usporiadať ms prosím zaradiť aj Česku Republiku. Nakoniec to dopadne tak, ze sa MS bude konať len v Škandinávii. Bez emócie a bez ľudí...
- 14.5.2019 - 9:30
- +8
- rasti_assez
- Rusi sa vypiskat mozu, to je politicky korektne, v sucasnej dobe ziaduce.
- 14.5.2019 - 13:11
- +6
- Bonati
- Sorry na to som zabudol. To je v určitých kruhoch in. Tak potom beriem späť ak môžem a ČR by mala mať za to dodatočne pridelené MS.
- 14.5.2019 - 20:20
- +1
- Kikira
- Každý kto pískal po zápase a hlavne počas hymny je ... doplnte si každý sám. A prečo sa to stalo? Kto sa dostal na hokej? Ako sa predávali lístky? Systém absolútne zlyhal, pokúpili ich aj ľudia ktorí na hokeji v živote neboli, ale teraz má status "bol som na hokeji". Ide ma rozdrapiť keď vidím reklamu rozdáme Vám 1000 lístkov za nákup, počúvajte naše rádio a máte lístky. Ja osobne som bol na hokeji tisíckrát, na MS som bol dvakrát raz v Norimbergu 2001. Tam sa zišli partie naozaj oduševnených fanúšikov, hrali sme proti Fínsku a nálada bola tak priateľská, že po zápase sme sa s Fínmi objímali a gratulovali sme im k víťazstvu. Vo Viedni 2005 som videl na štadióne to ako to vyzerá keď si lístok kúpili len ľudia čo na to majú, mal som pocit že kričať chcem len ja tak málo fanúšikov sa nás tam stretlo. No a teraz aj keď poznám cesty ako sa dostať k lístkom sa ani nesnažím sa tam dostať. Predstava že pol haly dostala lístok v Kauflande k acidofilnému mlieku ma desí. A to vidím ako príčinu včerajšej dovolím si tvrdiť celonárodnej hanby, kedže to pozeral snáď každý. A ešte... takto som národný tím nevidel hrať dlho, počas všetkých troch zápasov som na ich výkon hrdý.
- 14.5.2019 - 9:45
- +3
- pupo
- No tych 1000 listkov urcite nerozdali na zapasy Slovenska. A podla tvojej teorie sa k listkom dostali ty co nato maju,teda elita Slovenska
- 14.5.2019 - 10:12
- 0
- ptr421
- No neviem. Bol som svojho času v Ostrave kde si to kúpil kto mal záujem a tá intergalaktická atmosféra..Nuž presvedčila ma, že na tieto "domáce" zápasy nemá veľmi zmysel chodiť. Kričať my sme tu doma a pískať na súpera ešte ani zápas poriadne nezačal. Čo som v sobotu pozeral tak na Fínov sa tiež hvízdalo hneď pekne pri nástupe. Spústa ľudí si mýli majstrovstvá s ligou a potom to tak vyzerá.
- 14.5.2019 - 11:12
- 0
- emoxx1
- Ja si myslím, že to je práve naopak. Repre má inú fanúšikovskú základňu ktorá sa pretína s tou ligovou len okrajovo. To sú väčšinou ľudia, ktorý deň pred prvým zápasom zistia, že na Slovensku sa hrá hokej, ovešajú auto vlajočkami a za pol výplaty nakúpia vstupenky. Samozrejme majú na to aj rezervy, keďže ich rozpočet nie je zaťažený permanentkami a prípadnými nákladmi na výjazd počas sezóny.
Prejavy ako zahádzaný ľad, pískanie na súpera pred nástupom a podobne sú v lige už veľmi zriedkavé. Až na vulgárne skandovanie sa ako tak podarilo vychovať ligového fanúšika. Teraz treba vychovať toho reprezentačného.
- 14.5.2019 - 11:31
- +3
- ptr421
- Je to možné. Ja to beriem tak, že keď tu v Pžazéé chcem ísť do zoo, tak si stačí na lige sadnúť vedľa niektorých permanent-károv a mám to 2v1. Hlavne keď sa nepripiskujú pre domácich tieto súboje a pády pri mantineloch. Presne to mi to včera pripomínalo.
- 14.5.2019 - 12:58
- 0
- Jurigagarin
- Diváci: sú diviaci
No co velmi sme chceli vsetci vyhrat, to ze sme dostali gol posledne dve sekundy velmi bolelo. Sme hokejova krajina a chceme vyhravat. Je to nas sampionat. Kanada ani poriadne nevie kde je Slovensko takto sa im aspon zapise v hlavach na cely zivot ze tu je mozne vsetko
- 14.5.2019 - 8:26
- +1
- stewart71
- Ďakujem chlapci za výborný výkon, nuž a čo dodať, asi je aj trochu cítiť, že za posledné roky nemáme žiadne skúsenosti z takýchto ťažkých zápasov s vyspelými krajinami.
- 14.5.2019 - 8:29
- +1
- weefoe
- To je tak, keď sa do hľadiska dostanú sviatoční diváci, ktorí na hokej inak nepáchnu a potom nevedia čo so sebou. Najhoršie je, že tí čo robili bordel a pískali počas hymny, by to urobili znova, lebo úbohosť sa ťažko lieči.
- 14.5.2019 - 8:29
- +4
- 24Palffy24
- 3 oslabenia: 3 goly. Nič iné si ani nezaslužili. Tušim nam ten Marcinko este bude chybat
- 14.5.2019 - 8:32
- +1
- moke19
- za mňa chýba
- 14.5.2019 - 8:40
- +1
- Cotillion
- Iste, hrame najlepsi a najrychlejsi hokej minimalne od Vancouveru a chyba nam pomaly Marcinko...
- 14.5.2019 - 9:12
- +9
- 24Palffy24
- Ved ostatni mozu byt rychly. Dokonca by tam mohol byt ako 13ty utocnik, s nejakym 5-6min icetime
- 14.5.2019 - 9:24
- 0
- Bystričan
- Podľa teba nechýba, podľa mňa dosť. Ako príklad - pri každom oslabení fasujeme. Na oslabenia je práve on ideálny hráč.
- 14.5.2019 - 9:32
- +1
- Cotillion
- Za posledne 4 zapasy v priprave sme dostali presne jeden gol v oslabeni a hadaj kto bol zrovna na lade - Marcinko. Ze fasujeme v oslabeni je problem skor toho, ze superovi hraci su prilis dobri. Nie sme jedini, CAN, USA aj FIN (a aj SWE ci RUS) davaju zatial velmi vela golov v presilovkach. Proti slabsim teamom ich tolko nedostaneme.
- 14.5.2019 - 9:36
- +8
- mirec04
- treba dopisat Bondru, s nim nam oslabenia pocas pripravy isli velmi dobre.
- 14.5.2019 - 8:57
- +1
- pablob26
- To co stvarame na stadionoch pocas sezony sme si preniesli s " hrdostou" na svetovy sampionat. Piskat a bucat na hymnu supera bola obrovska hanba a len sme ukazali svetu aky sme maly narod. Dovolim si napisat, ze sa divaci spravali ako sedliaci.
- 14.5.2019 - 8:50
- +3
- micu79
- kedy bude clanok o rozhodcoch ktory to zapricinili a novinari sa venuju len ludom na tribune.
- 14.5.2019 - 8:50
- +11
- Urpiner16
- Keď povie Buc čo hral včera hokej že dostal krošček od kanaďana a nebol vylúčený kanaďan a Big Brother z gauča povie že sme neboli poškodený tak sa nemáme o čom baviť na tému rozhodcovia.A to ste mali vidieť ako som písal v livke Buc čo stvárali včera rozhodcovia proti fínom s američanmi.Uniká príčina.Rieši sa len následok.
- 14.5.2019 - 9:00
- +6
- gabi98
- Mozeme sa hanbit !!!
- 14.5.2019 - 9:01
- +1
- strojar
- Tak sa hanbite.
- 14.5.2019 - 10:16
- +2
- maček
- Berme to z tej lepšej stránky. Viete koľkým infarktom sa tým predišlo ?
Odkaz pre BBB. To, čo urobil Fehérváry JE PRESNE TO ISTÉ ako to, čo spravili diváci, ktorí zahádzali plochu a pískali počas hymny. Nezvládnuté emócie. Nuž a silne pochybujem, že si Fehérváry kupuje hokejky na MS za vlastné. - 14.5.2019 - 9:01
- +3
- Big brother
-
tak to je hadam trošku rozdiel. Tá hokejka za to stála si vybit nervy...hadam nie sme tak zle na tom, aby nam bolo luto jednej hokejky, to je snad žart
- 14.5.2019 - 9:07
- +1
- maček
- Nie. Nie je tam ani kúsok rozdiel. Je to úplne to isté. A hokejku som spomenul iba pre to, že BBB tvrdí, že Fehérváry si rozmlátil vlastný majetok. Čo nie je pravda. A Ty ešte pridáš, že nám tej hokejky nemusí byť ľúto. Očividne Ti uniká podstata. Ak by som argumentoval ako Ty, tak Ti odpoviem, že správanie divákov bolo OK, pretože nám nemusí byť ľúto tých poloprázdnych flašiek. Fehérháry a diváci boli jedno a to isté.
- 14.5.2019 - 9:22
- +2
- Bystričan
- Máš úplne divné zmýšľanie. Neber to ako že kto si urobil väčšiu "majetkovú" újmu. Či hráč, čo rozmlátil drahú hokejku, alebo "fanúšik", čo šmaril svoju, veď už poloprázdnu fľašu.
- 14.5.2019 - 9:36
- 0
- Big brother
- Tu nejde o flašky, keby Fehervary rozmlati hokejku o kanadanovu hlavu tiez by som mu to nekvitoval.
- 14.5.2019 - 11:03
- 0
- Tino
- myslim: ze fehy rozmlatenim hokejky nijako neurazil, neznevazil supera... narozdiel od piskotu pocas hymny CAN kde piskot ma jedine , jasne posolstvo
- 14.5.2019 - 13:38
- +1
- jakubj
- Ja tam teda ziadne posolstvo v tom piskote nevidím. Co sa týka lamania hokejok, v tenise za to majú hráči pokuty od sponzorov ( samozrejme týka sa rakiet)
- 14.5.2019 - 23:03
- 0
- miko 75
- Ja by som to neporovnaval,toto urobil už nejeden hráč, naprieč celým svetom,aj oveľa lepší a známejší,ako Fehervary,roztrieskal hokejku o bránu od hnevu,ale nikoho druhého neurazil,nepospinil.
- 14.5.2019 - 9:13
- +6
- weefoe
- Ďalší prispel perlou...to kam nato chodíte?
- 14.5.2019 - 10:02
- 0
- -BBB-
- Ale no .. to vazne je to to iste? Myslis ze Fehy rozlamanim hokejky o branku /teraz je jedno kto je majitelom/ znevazil supera a preukazal neuctu k superovi? To ako vazne? .. fuu ,, silne kafe ..
- 14.5.2019 - 10:10
- +10
- maček
- Samozrejme, že je to to isté. Neustrážený výbuch hnevu. Vonkajší prejav je odlišný, ale stále je to neadekvátne ventilovanie hnevu.
- 14.5.2019 - 13:21
- 0
- amaskiea BLOG
- v niečom predsa rozdiel je, podľa mňa, Fehy roztrieskal hokejku - svoju vlastnú, pri "svojej" bránke, bol by to kľudne rovnako urobil aj v šatni, malo by to preňho rovnaký efekt - vypustil náhle nahromadený hnev, frustráciu z vlastnej prehry, že to nedokázali udržať o sekundu dlhšie. Myslím si to, lebo také situácie poznám sám na sebe, keď je hnevu náhle toľko, že ho potrebuješ vypustiť a práve preto, že sa nehneváš na nikoho konkrétneho, tak to spravíš takým iracionálnym/agresívnym spôsobom, fyzickým násilím na neživom predmete, lebo keby si to mohol zvaliť na niekoho iného, tým by si ten prvotný agresívny hnev vlastne aj odbúral - racionálne, bez potreby fyzickej ventilácie.
Pískanie fanúšikov pri hymne súpera, tam naopak ide práve o interakciu v prvom rade, dávanie najavo nevôle, riešenie viny, zodpovednosti, ich prenášanie na iných.
Úplne podstatný rozdiel, podľa mňa. - 14.5.2019 - 14:25
- 0
- -BBB-
- Mylis si pojmy a dojmy ,, ja neposem o ventilacii hnevu, ale o neucte k superovi .. stale si myslis, ze rozmlatenie hokejky je prejav neucty k superovi?
- 14.5.2019 - 14:41
- +2
- kabelko55
- porovnávať zlomenú hokejku s hádzaním predmetov na lad to nemôžeš myslieť vážne, koľko napríklad tenistov rozláme raketu
ale na MS zahádzať ľad to je hnus. - 14.5.2019 - 10:45
- +1
- mato-s
- Naša hokejová krajina je hladná po úspechu veď vieme ako na tom sme
Výhra alebo remíza s kanadou by bola senzácia avšak zarezal nás na konci rozhodca tak sa nedivme že sa piskalo.To isté by sa dialo aj v Kanade iked oni sú menej impulzívny a úspech si až tak nevážia lebo sú na to zvyknutí.Cez hymnu by sa samozrejme pískať nemalo ale stalo sa.Myslim že aj kanadania to tak zoberú z nášho pohľadu takže netreba s toho robiť megaskandal.
- 14.5.2019 - 9:06
- +7
- feo
- waw: ja toho Ramseyho zeriem! Jak to chapavo vzal, uz nemoralizujte, ja by som si tiez zapiskal, menej, ale pocut i jedneho. A uz sa cez to preneste! Neboli ste tam a ste ini, ako ti, co piskali.
- 14.5.2019 - 9:25
- +1
- strojar
- Volá sa Ramsay.
Keď už ho tak žerieš, nebolo by zlé naučiť sa jeho meno. - 14.5.2019 - 10:19
- +2
- Standacik
- Ja som rád, že si mu ty prišiel na meno.
- 14.5.2019 - 11:06
- +5
- feo
- ha: kvoli tebe sa budem ucit vies co.... moderny hokej! nie toto co tu parazitovalo, kolko rokov sme stratili s cigerom a vedenim, tak sa mi chce len takto trpko usmievat https://img.beckett.com/images/items_stock/185225/1238240/1238525/front.jpg
- 14.5.2019 - 13:11
- 0
- Urpiner16
- A vy si myslíte keď to tu odsúdite že ak by sa zopakoval takýmto výsledkom a priebehom hry ako včera i zápas s nemeckom že tí diváci čo tam boli to nezopakujú a budú ticho?Odsúdiť je jedna vec ale spoločnosť ako chcete zmeniť?Či tým že si nakreslíte slniečka na hruď alebo si vytetujete na čelo červené kosáky?
Na hymnu ale ruskú sa pískalo i za socializmu na majstrovstvách sveta ako protest za rok 1968 po obsadení ruských vojsk Československom.A to i tajní štbáci z ČSSR tolerovali takže vždy na pískanie hymny je príčina.Ja som ani vtedy nepískal a nepískal by som ani teraz.Je to aj vo výchove ľudí v spoločnosti ale nemám rád toto bičovanie akí je kto moralista lebo i dobrý človek sa dá s davom uniesť a dopustiť sa odsúdeniahodného činu.Stalo sa ale nerobte z toho vedu.Dajte radšej návod ako tomu predchádzať lebo len odsúdiť je to najmenej. - 14.5.2019 - 9:25
- 0
- emoxx1
- Ale od roku 1968 ubehla už nejaká doba. Dôvody z tej doby už dnes nie sú relevantné. "Už sa stalo" je nezmysel. Netreba obhajovať takýto radikálny prešľap nech sa stal kdekoľvek.
- 14.5.2019 - 9:38
- +1
- Urpiner16
- To čo som napísal nie je obhajovanie ale holý fakt a realita či sa to niekomu páči alebo nie.Dôvody tej doby sú poznačené generačne takže relevantné sú lebo tí ľudia čo to prežili žijú prípadne ich deti.A už sa stalo nie je nezmysel lebo to nemáš ako ovplyvniť.Je jednoduché tu napísať že ten čo pískal bol buran ale omnoho ťažšie je napísať ako tomu predchádzať.
- 14.5.2019 - 10:28
- +1
- emoxx1
- Prinajmenšom by sme tým pár lolofónom (keďže je mi jasné, že sa takto nesprával úplne každý na tribúne) dať jasne najavo, že sa za nich musíme hanbiť. Netreba ich ospravedlňovať s tým, že deje sa aj inde.
- 14.5.2019 - 11:01
- +1
- Stano55
- Ja sa vôbec nedivím, že sa stalo čo sa stalo...boli v tom veľké emócie... My sme tu doma! Slovenskooo Slovenskooo!!!
- 14.5.2019 - 9:42
- +2
- feo
- nesuhlasim: sport pozerame hlavne kvoli vsetkym tym emociam, ak ich vynechas, co zoastane? blbe behanie po lade za gumou
- 14.5.2019 - 9:55
- +2
- Partizan51
- Zbytocne to vysvetlujes slovanistovi. Im ostalo uz len to blbe behanie za gumou..
- 14.5.2019 - 10:23
- +5
- emoxx1
- Zbytočne kecáš. On nie je Slovanista...
- 14.5.2019 - 10:38
- 0
- Stano55
- Veď nestála sa žiadna vražda nikto nezomrel...netreba sa viac osierať ako je potrebné... Nestalo sa to prvý ani posledný krát...Vybičované emócie v takýchto zápasoch budú vždy...
- 14.5.2019 - 9:57
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Urpiner16
- Dúfam že si si to prečítal ešte pred tým ako môj príspevok bol zmazaný lebo to pravda je lebo sa to reálne u vás na štadióne stalo a tie emćie ste nezvládli ani vy.Naproti tomu tomu včera niekto napíše ruské špiny a to je všetko ok.Jáj aha.To sa môže lebo to sú tí zlí rusi a tí spoza mora to sú tí naši s ktorými zdieľame svetonázor.
- 14.5.2019 - 10:58
- 0
- emoxx1
- Za jedno on nie je Slovanista. Avatar má z recesie a za druhé nepleť do toho Rusko-Americkú politiku. Tie dôvody sú v oboch prípadoch iné...
- 14.5.2019 - 11:03
- 0
- MadRade
- že tu niekto rieši zlomenú hokejku Fehervaryho len ukazuje, že tu diskutujú aj takí, čo videli šport z lietadla, veď to je v zápase žiadaná emócia, vidno, že ten tím trhá ľad a záleží im na tom... opýtajte sa tenistov koľko rakiet rozmlátia za sezónu https://youtu.be/jikPchYzJPc
- 14.5.2019 - 9:44
- 0
- Kikira
- Táto emócia je známa pre každého kto športoval celým srdcom. Ja keď som to videl, tak som sa videl na jeho mieste. Za mňa prst hore a vysoko hore...
- 14.5.2019 - 9:48
- 0
- Bonati
- To je zbytočné reagovať a strácať energiu niečo vysvetľovať. Poniektorí mam dojem si pomýlili ms v hokeji s Kasiopeafestom. Bez debaty sa takéto správanie nepáči ani mne, ale zase robiť s toho mega škandál, nazývať pre pár premotivovaných fanuskov celý národ sedlakmi a odoberať ms je cez čiaru. Emócie patria k športu, obzvlášť po takom priebehu ich každý človek spracúvava inak. Je maximálne hlúpe, ako tu viacerí vynašate súdy bez akehokolvek prihliadania k okolnostiam. Najkomickejsie je, ze sam Remzi to vie pochopiť a pritom je to jeho vlasť
- 14.5.2019 - 10:04
- +2
- Cotillion
- Je zaujimave, ze ked na nasich piskali v 2009 Madari, potom co Bartecko dal na 4:3 necelu minutu pred koncom, tak KAZDY JEDEN na tomto portali z toho ten mega skandal robil. Presne si pamatam tie prispevky ako taky primitivny narod nema co robit v Acku, ako je to obrovska medzinarodna hanba a urazka atd atd... A teraz to jak retardi spravime my a este si to ideme ospravedlnovat.
- 14.5.2019 - 10:26
- 0
- Bonati
- Počkaj, ja to neospravedlňujem. Sam by som to nespravil, ale rovnako sa s toho nejdem posrat. Namiesto článkov s hráčmi, o tom ako sme perfektne hrali, aké boli chyby a naopak všetci točia len o tom zavere...
- 14.5.2019 - 10:34
- +1
- MadRade
- Ja osobne nič neobhajujem, je to neúctivé a zlá vizitka, avšak ako pozerám nejaké kanadské stránky a pod., tak sú zaplavené akurát tak Slovákmi s potrebou ospravedlňovať sa za celý národ, už len čakám Kiskovo oficiálne vyhlásenie... Zatiaľ čo väčšine Kanaďanov to bolo ukradnuté a už myslia na ďalší zápas. Keď máš vzorku 8300 ľudí, vždy tam nájdeš primitívnych jedincov, ktorých neutíšiš a bohužiaľ stačí 100-200 ľudí a dokážu rozzvučiť piskotom celú halu... Lynčujeme sa tu navzájom úplne zbytočne, kto chce pochopí a nebude ignorantsky hodnotiť celú krajinu na základe pár jednotlivcov
- 14.5.2019 - 10:48
- 0
- Anadyr
- Jednoznačne nesúhlasím s pískaním počas štátnej hymny, ale žial', deje sa to. Emócie divákov sú pochopitel'né, aj ked' kultúrni l'udia by toto nerobili. Ale tiež z toho takú tragédiu netreba robit'. Čítal som ruské správy, tam píšu o najlepšom zápase MS a po takom závere, ešte aj po takých verdiktoch, ani slovo nenapísali o tom piskote. Ani na Čechov nenadávali za ich správanie, asi si zvykli
- 14.5.2019 - 10:13
- +1
- Gargamel123
- Kto to bul: ktory kun.?!
- 14.5.2019 - 10:31
- 0
- hoKEjka
- Snad este trapnejsie ako piskanie pocas hymny je obhajovanie ze sak co ved emocie..
- 14.5.2019 - 10:36
- +4
- Jamboree
- Zklamání: ať se píská a hází na led kdykoliv, já tu křivdu beru, cítil jsem to stejně, ale při hymně prostě nikdy! To jsme se v našich fanoušcích zklamali.
- 14.5.2019 - 10:42
- +3
- Seveda
- Boze, ludia, miesto toho, aby ste sa radovali z vybornych vykonov (zial, dopredu odpisovaneho) team-u, tak sa tu riesi hymna. Nechapem, ako sa moze stat hlavnou temou po takomto vybornom vykone piskanie pri hymne. Hra Slovenska je po dost dlhej dobe vyborna, mladi sa vedia presadit, dufam, ze ich to posunie v kariere. Hokej je o emociach, ja som si tieto tri zapasy uzil (na rozdiel od zapasu Rusko - Cesko, kde som takmer zaspal) a mozem iba podakovat za predvedenu hru + tesit sa na dalsie zapasy.
- 14.5.2019 - 11:07
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- LAUDEO
- z coho sa mame radovat ? ze CERNAK zbytocne faulovala a kvoli nemu sme dostali gol, vsak ako to mali pekne vypocitane 2 sek. pred koncom hnevajte sa kolko chcete ja by so mu ho dal na 2 zapasy bokom to je kvoli nemu ten bod by me mali DAKUJME SA CERNAKOVI
- 14.5.2019 - 11:12
- 0
- NzSlovak
- Ale: Prosim ta. Cernakov faul prisiel 1:20 pred koncom, uplne mimo puku, po dokonceni súboja. Ak sa odpíska takýto faul na konci, potom by mal kanadan dostat za faul na Buca 2+10 a bolo by vymalovane. Kanadu by sme na konci sfúkli, mali sme na nich... Piskot počas hymny je zlý, ale bol by som zvedaví na vás neviniatka, ako by ste správali v ten moment na tom mieste. Každý je múdry. Snáď nemyslíte vážne, že teraz odsúdite celý národ na základe tohoto, my diváci sa z toho musíme poučiť a najbližšie sa snažiť lepšie zvládnuť emóciu.
PS: keď som videl tie úškrny kanaďanov počas celého zápasu, bolo mi zle. Oni sa naozaj chovajú ako sedláci. - 14.5.2019 - 11:33
- +1
- LAUDEO
- nech sa poucia hraci pred koncom ci kolko CERNAK zbytocne fauloval toto je kanada ktora je silna v presilovkach a oni za to pykali bohuzial
- 14.5.2019 - 14:36
- 0
- stan-PP
- Si videl predtym tu debilnu robotu Sekeru??? Cernak uz len hasil nebezpecie.. ked uz ides vyhovarat sa na jednotlivca Sekera sa tam hrajkal s tym nie Cernak
- 14.5.2019 - 12:21
- +2
- Objektivnost
- Tlieskam, prvý objektívny moment v tých stovkách iných.Presne ako píše stan, Cernakov faul vyplynul z toho, že Sekera zatiahol puk úplne zbytočne za vlastnú bránu, kde ho stratil...
- 14.5.2019 - 17:12
- +2
- kurtsteiner
- Ale tak za to že ti Černak poťáhol staru si vyrieš ju a nie sa navážaš do neho
- 14.5.2019 - 17:20
- 0
- LukasPN
- Natrafil som na koment od fans, čo boli priamo na štadióne, .. čítame všetci
..: Sedeli sme za Kanadskou striedačkou a myslim si ze koniec skončil preto tak lebo Kanadania sa otočili všetci do jedného a smiali sa Slovenským fanušikom do tváre a ukazovali rukami nech este pískajú viac. A vtedy nabehli Slováci a začali robit bordel len to kamery už nezachytili radšej takže hanba aj pre druhú stranu vyprovokovali celú arénu ✌
- 14.5.2019 - 11:34
- +3
- LukasPN
- Part 2.: nevidela som záznam ešte ale ak by dala kamera do vysielania ako sa otočili a provokovali neviem či by tolko Slovákov písalo ze to bola hanba ako sme ich vypískali. Bola to reakcia ktorú si vypýtali.
- 14.5.2019 - 11:36
- +2
- Tehelnepole
- ked budu skakat z utesu, budes aj Ty, lebo oni oni oni oni?
- 14.5.2019 - 11:39
- 0
- Urpiner16
- Najlepšie by bolo sa stretnúť s nimi vo štvrťfinále a oplatiť im prehru.A potom nech sa divákom škeria ešte raz.
- 14.5.2019 - 11:47
- +1
- LukasPN
-
jasne, ze nie .. v mojom prispevku nejde o obhajovanie toho, co sa stalo. Sam som proti, len som chcel doplnit informacie, ktore su k situacii obmedzene na "zly-zly Slovaci"
SPOLU SME HOKEJ - 14.5.2019 - 11:47
- 0
- Andy182
- to nie je o zlom zlom slovakovi ... to je o zlom zlom človeku ... dnes sa človek nechá vyprovokovať veľmi ľahko ... veľmi ľahko sa šíri nenávisť .. z toho plynú skratové reakcie ... napríklad pískot, nadávky, volenie LSNS a podobné skratové a hlúpe reakcie.. chýba nadhľad, triezvy rozum ... človek je tvor prchký a veľa ľudí sa nevie kontrolovať
- 14.5.2019 - 12:48
- +1
- LukasPN
- Part 3. pohlad z druhej strany ..: Zaujimave je, ze v kanadskych mediach odovodnuju nas piskot tym, ze sme nezniesli prehru .. zial dovody preco sa tak stalo, resp. info o faule ich hraca predchadzajuceho golu v tom, co "reportuju" za more nejak podozrivo chyba ..
Osobne si myslim, ze sa to dalo zo strany nasich fanusikov zvladnut lepsie, no netreba zabudat, ze 99% ludi doma v obyvackach, v krcmach a na namestiach pocas hymny nepiskalo .. SLOVENSKOOO!!! - 14.5.2019 - 11:43
- 0
- Tino
- myslim: ze ovplyvnovat vieme, realne mozeme len niektore parametre...to ako zachyta brankar asi nie, nebolo to idealne, ale lepsim to ramsey neurobi, dat CAN 5 golov a nevyhrat je luxus ktory si najskor ani RUS nedovolia...a my nie mse RUS potrebujeme v branu oporu bez nej to nejde, toto nei je kritika rybara ale konstatovanie, ale ako pisem toto neovplyvnime, bdue to tak ak oto bdue...co vieme mozeme ovplyvnovat su vlastne meocie a disciplina hracov a ta tiez nebola idealna...niektori napr Dano sa nechali unasat mozno aj atmosferou, hrali divadlo, dalej su to presilovky, su slabe, velmi slabe a nejdu nam nebudem si klamat ani oslabovky, ...ano CAN su v tom skveli, ale ak vyuziju vsetky svoje presilovky znamena to ze nieco robime zle.....co nam ale najviac moze uskodit je ak sa aj hraci namotaju na nejaku divakmi vymyslenu krivdu pachanu na nas rozhodcami....toto nas definitivne zareze, verim ze v kabine uz na tom pracuju ...an rozhdocpv sa nevyhovarame, vobec ich neriesime, kludne ich berme ze su dalsi super , prekazka ktoru musime prekonat.
- 14.5.2019 - 12:02
- 0
- rijko
- A teraz akoze co?budeme dookola 2 tyzdne pisat o piskani cez hymnu?vazne?
Alebo sa zaoberajme hokejom a vecami okolo.
Na stadione bolo 7000 ludi.ak veci hodili 10ti,20ti tak to bolo vela.akoze teraz kvoli 20 ludom ideme znevazovat cele publikum?lebo to co tu citam je strasne hnusne pre tych co fandili a nic neurobili.
Uz sa na to vykaslime a skutocne rozoberajme zapasy.darmo v sebe zivite myslienky,ze vam toto pokazilo dojem zo zapasu.
Zivot sa da brat aj z tejto stranky,ale je potrebne kazit si vylet s rodinou do prirody letnou burkou,ktora prejde za hodinku a povazovat ho za nevydareny?kvoli veci co neovplyvnis? - 14.5.2019 - 12:22
- +4
- granlund84
- S Fínmi sa prehralo po podobnej dráme a nikto ani len necukol pri fínskej hymne. Kanadskí hráči svojim arogantným, provokacnym až zákerným štýlom si o to sami vypýtali. A teraz moralisti a senzáciechtiví pisalkovia povyliezaju z dier a nakydaju do vlastných radov. Tento zápas bol emocne asi top v samostatnosti, tak stalo sa. Stalo sa to aj Talianom vo futbale keď vypískali Francúzom hymnu. Dnes to počujem z každej diery až sa bojím otvoriť chladničku. Stone s trénerom sa nad tým nepozastavuju ale naopak chvália fantastickú atmosféru. Ja chlapcom ďakujem za fantastický zážitok a verím ze v takýchto parádnych výkonoch budú pokračovať
- 14.5.2019 - 12:58
- +4
- hoKEjka
- Ty pozeras hokej asi prvykrat v zivote.
- 14.5.2019 - 13:14
- +1
- Tino
- nesie: sa to v podstate celou diskusiou...jedni tvrdia no a co urobili to aj ini a druha strana hovori a co ze to urobili aj ini?..toto nas ospravedlnuje takto sa da ospravedlnit to co sa stalo?...napadlo ta ze uz len tym ze tuto udalost zlahcujeme pripravujeme prostredie pre dalsie podobne cirkusy?....ze v IT banda volov piskala neznamena ze ak sa nieco podobne dialo na svk nebola to banda volov....ak si robia hanbu It neznamena ze si hanbu mame robit aj my a ked ju uz teda nejako vyrobime rozhodne sa netvarme ze sa nic nestalo lebo dalsia hanba bude vyrobena na velmi rychlo a do roka z toho mame standart.
- 14.5.2019 - 13:17
- +1
- granlund84
- Asi sudis podľa seba ale ja nemám 12 rokov
- 14.5.2019 - 13:18
- 0
- mefistoJACK
- Nechcem nikoho urazit ale ked tu citam ako je problem roztrieskana Fehervaryho hokejka tak to moze napisat clovek ktory sleduje sport len 2 tydne pocas MS a sport neerobil nikdy v zivote..neuveritelne toto citat
Ale na druhej strane .. super som sa na tom zabavil - vyvolalo mi to usmev na tvari ze toto niekto naozaj napise takto verejne
- 14.5.2019 - 14:09
- +1
- vanes je dukla
- Toto čo sa stalo,je len ukážka toho,v akom stave,je slovenská spoločnosť.Plná huba slovenskej pohostinnosti a pritom sa tu denne stretáme s aroganciou,falošnou pokorou a absolútnym diletantstvom.Myslím ,že každý z nás sa s takýmto správaním stretol aj v bežnom živote.A takto vyrastajú aj naše deti.Pred týždnom sme mali rodičko,kde nám pani riaditelka povedala ,že naše deti na prvom stupni majú namierené do krimi novín.Takýto sme národ.Tešíme sa z hovna pod rohožkou u suseda a vlastné nevidíme.Včera na tribúne v priamom prenose sme sa vyzliekli do naha a keď sme zistili,že sme to prepískli,tak aj tú prirodzenú emociu zabalíme s tým hovnom pod rohožku a keď by sme na tom hokejovom poli spravili úspech,tak ju takú osratú zoberieme spod rohožky a budeme velebiť trénera kanaďana.Bohužial so zasratými rukami.
- 14.5.2019 - 14:11
- +2
- mefistoJACK
- K tej teme skoly..bohuzial velakrat si za to mozu novodobí mladi rodicia..ucitelka nejakého spratka posticuje a div ze nechodi po sudoch..rodicia nadavaju pred deckom na ucitela a potom sa cuduju ze nema autoritu..zial...
a nie - neni som ani ucitel ani ich nejdem obhajovat... len zacat treba vzdy od seba - 14.5.2019 - 14:15
- +1
- rijko
- Nejdem nic spochybnovat.vela veci je pravda.ale naozaj ideme posudzovat narod podla desiatok ludi co piskaju cez hymnu?to mozes naozaj spochybnovat cely svet.
Bohuzial vzdy a vsade na svete a mozno aj na inych planetach existuju hlupaci.ja som sa v uliciach stretol s kamaratsvom,spolocnou laskou pre hokej.finov sme dokonca pozyvali na palenku,debatili,tancovali,fotili sa.
Ano,vravi sa,ze napriklad team je tak silny ako najslabsi hrac...ale v tomto si dovolim nesuhlasit.tak ako mam aj ja osobne vo svojom okoli hlupakov,mam chvalabohu vacsinou normalnych a dobrych ludi. - 14.5.2019 - 15:13
- +2
- matrin
-
presne tak.. za seba možem tiež povedať že vo svojej "bubline" sa stretávam väčšinou s normálnymi a dobrými ľuďmi, ale sem tam sa nejaký hlupák vyskytne. To že strhávajú na seba pozornosť neznamená že su väčšina.. nie to ešte celý národ..
- 14.5.2019 - 15:42
- 0
- vanes je dukla
- Rijko ,kultúra na štadione od slovenských fans,je žalostná.Ty fínov pohostíš a druhý priamo na štadione po gole na 2:2 šermuje trom fanúšikom suomi pred očami vztýčeným prostredníkom.
Nie sme tak vyzretý,ako si myslíme,že sme.Tí solventnejší si idú na štadion honiť ego a tí menejsolventný svoj mindrák.A tak isto to je na ulici,za volantom,na úradoch u lekára. - 14.5.2019 - 17:05
- +1
- vanes je dukla
- Učitelka už nikoho ani nepošticuje,tomu ver.Ja som svoj príspevok dal v množnom čísle,lebo aj ja a každý z nás je súčasťou tejto spoločnosti.
- 14.5.2019 - 14:24
- 0
- sanyo
- Vcera som po tom zapase uvazoval, koho vlastne CAN nechala doma, resp. nechcel /nemohol prist.. Z fleku ma napadla tato zostava:
Price, Holtby, Talbot - Doughty, Weber, Rielly, Ekblad, Giordano, Subban, Ellis - McDavid, Crosby, Barzal, Tavares, Stamkos, Skinner, Marner, Point, Drouin, Giroux, Hall, Scheifelle, Eberle
Neviem, ci by nebolo aj lepsie, ak by prisla tato/podobna zostava, dala nam 8 kuskov a vratila nas kruto na zem. Ja osobne, aj napriek fantastickemu vykonu nasich, som mal pocit, ze ked CAN skutocne zapli a pridali na doraze, ostali v nasom pasme, kedy chceli. Nieco ako miestami vcera stvaral Malkin proti Cechom...
K tomu co sa udialo na konci, sa ani nejdem vyjadrovat, mne to proste hlava neberie - taketo spravanie, a uz toboz nie jeho obhajovanie. Tu sa nejednalo o par desiatok ludi, zial.
Nejdem moralizovat, poucovat. Pozerajme sa na seba, uznajme, ze sme nevyuzili presilovku na konci, ze sme boli slaby na buly, ze CAN nas prehravala svojim dorazom v nasom pasme. Ak by sme boli toto vcera odstranili, teraz by sme lietali v oblakoch...
Treba nadalej fandit! Este hrame 4 zapasy, vsetko je este pred nami a v nasich rukach. Hlavne nestrasme slovami ako klucovy zapas a podobne. Sustredme sa na seba samych, hrajme poctivo ako do teraz a 1/4 finale nam nemoze ujst.
Hokeju zdar priatelia! - 14.5.2019 - 15:45
- +1
- sanyo
- ...boli slabi... (sorry
)
- 14.5.2019 - 15:47
- 0
- MR
- Toto uz je len portal ten hokejportal????? pred hodinou som nieco napisal negativne na IIHF, pana Nemecka a po pol hodine sa prispevok zahadne stratil Grc lustruju ako za komunizmu to je fakt hanba nie bucanie po zapase.
Hokejportal = Cenzuraportal!!!! - 14.5.2019 - 18:52
- +1
- vanes je dukla
- Tak na hokejportali sa tolerujú aj tvrdšie slová,ale keď sú k veci.
- 14.5.2019 - 19:09
- 0
- emoxx1
- Ten príspevok v ktorom ich kritizuješ tu stále je, ale v inej diskusii
- 14.5.2019 - 19:17
- +1