Diskusia: Diváci sa budú môcť v obmedzenom počte vrátiť na tribúny
Po uvoľnení opatrení sa na Slovensku budú môcť fanúšikovia znova vrátiť na tribúny.
Vláda odporúča zmeniť podmienky pre stredne rizikové podujatia, kam patria aj športové súťaže, na zaplnenie maximálne 25 percent celkovej kapacity hľadiska. Presné pravidlá určí vyhláška hlavného hygienika Jána Mikasa.
Podmienky pre hromadné podujatia sa uvoľnia, konať by sa mali v režime OP (očkovaní - po prekonaní ochorenia COVID-19). Pre nízkorizikové podujatia odporúča vláda maximálne 100 osôb alebo naplnenie 50 percent kapacity. Pre stredne rizikové podujatia sa odporúča maximálna kapacita 25 percent. Vláda už v závere minulého týždňa povolila 25-percentnú obsadenosť hľadísk na ME v hádzanej mužov, ktoré sa od 13. januára uskutočnia v Bratislave a v Košiciach.
Organizátor si pri nízko a stredne rizikovom podujatí bude môcť vybrať, či zvolí pre podujatie počet divákov v absolútnom čísle, teda maximálne 100 divákov, alebo sa bude riadiť pomerom kapacity, kde počet divákov môže byť aj vyšší ako 100 osôb. Maximálne 25-percentné obmedzenie kapacity má platiť pre stredne rizikové hromadné podujatia, na ktorých sa ráta s nosením respirátora, fixným sedením či státím. Alternatívou má byť rovnako 100 divákov. Pri oboch variantoch sa má od divákov požadovať očkovanie alebo doklad o prekonaní ochorenia COVID-19.
Podľa hovorkyňe Úradu verejného zdravotníctva SR Dašy Račkovej by nová vyhláška mala byť vo vestníku vlády SR zverejnená najskôr v utorok 11. januára.
Rubrika: Slovensko
- ZACHI.m
- a teraz sú na rade kluby, aby ukázali, že vedia dohliadať na dodržiavanie pravidiel; ukážte sa, že to zvládnete! držím palce
- 11.1.2022 - 6:33
- +45
- Mato-Mi
- V prvom rade by sme to mali ukazat my, fanusikovia, ze vieme dodrziavat opatrenia, ze vieme sediet s respiratormi pocas celeho zapasu. Bez toho, aby nad nami niekto musel stat a kontrolovat to.
- 11.1.2022 - 7:10
- +87
- borussia
- To s tým respirátorom chceš chodiť do konca života ?
- 11.1.2022 - 7:23
- +43
- BieloModra
- ano tiez nechapem preco pre takych myslitelov ako si ty sa ja mam obmedzovat do konca zivota
- 11.1.2022 - 7:29
- +94
- LenTak93
- ... že áno
nijako sa nesnažím popierať existenciu covidu, nie som antivaxer, ale tie respirátory
najhoršie obmedzenie, ktoré tu je dlhodobo... som ochotný akceptovať rúška, ale určite nie respirátory, ktoré zrejme nikdy neboli určené na dlhodobé nosenie
absolútne ma to odrádza a pri každej príležitosti si ich dávam dole (čiže ich mám len v nevyhnutých prípadoch v interiéroch na nevyhnutný čas, v práci vôbec) - 11.1.2022 - 8:04
- +21
- BieloModra
- ja tomu rozumiem ze ludia s tym maju problem, podla pisaneho zrejme nie si ten pripad ako clovek na ktoreho som reagovala, bohuzial niekto nema tu moznost ho nenosit v praci a pod. Iste si zachytil ze ja v nom musim niekedy exitovat aj 10 hod... ja som v tomto nekompromisna ale viem preco
- 11.1.2022 - 8:10
- +4
- HeyYou
- tri davky + respirator, no co ja viem... v tvojej praci ano, ale na miestach, kde su len ockovani a este v obmedzenej kapacite, vies to vysvetlit?
- 11.1.2022 - 8:26
- +4
- BieloModra
- plne ockovany je ten kto ma 2 davky... a ano... respirator vieme vsetci preco ho pouzivame predsa a zaiste si zachytil ze aj ockovany moze byt nakazeny, tak preto
- 11.1.2022 - 8:29
- +8
- HeyYou
- napisem ti spravu.
- 11.1.2022 - 8:41
- 0
- babel
- nemáš celkom pravdu, prečo potom tretia dávka? ako chceš vakcinovať, proti respiračným ochoreniam?
o bežnom respirátore ffp2 škoda hovoriť, každý nech si dohladá.
zhlukovanie divákov, je asi bohužial, neprekonatelný problém. - 11.1.2022 - 8:51
- 0
- BieloModra
- pisem o tom kto sa povazuje podla zakona za plne ockovaneho... ano tretia davka je posilnujuca nuz... a ako pisem ak mam poziadavky treba mat aj zodpovednost
- 11.1.2022 - 9:07
- +4
- babel
- zákon, ti zvýši, hladinu protilátok?
- 11.1.2022 - 10:38
- +5
- BieloModra
- nie zakon mi nic nezvysi... jedine ak dane ale naozaj nie je jasne o com pisem ?
- 11.1.2022 - 11:14
- +3
- hawkie
- No dobre, tak vyhláška, ktorá je z právneho hľadiska na rovnakej úrovni ako zákon (poviem to jak Marge Simpsnová - "Nebuď takovej puntičkař" )
- 11.1.2022 - 11:12
- +1
- BieloModra
- diky.) nechaj ho
- 11.1.2022 - 11:15
- 0
- mno
- tak to radšej : nemám požiadavky a vystačím si so zodpovednosťou. Aj bez sústavného napichávania.
- 12.1.2022 - 15:13
- 0
- BieloModra
- a co sa obmedzenej kapacity tyka tak by nemala byt obmedzena len poctom... mala by byt dodrzana tak aby ludia neboli sice v 25% ale v hniezdach pri sebe.... kapacita sa obmedzuje aby mohol byt dodrzany odstatu ... nie ze zatvorim 2 tribuny a ludi nasekam na zvysne 2 napr
- 11.1.2022 - 8:31
- +13
- BieloModra
- odstup
- 11.1.2022 - 8:32
- +1
- antinamor
- Permanentky sú už predané od augusta, ťažko budú teraz rozsádzať tých, čo si ich zakúpili na B-čko na "svoje" miesta a posúvať ich na nelukratívne miesta po kútoch štadióna.
- 11.1.2022 - 8:49
- 0
- BieloModra
- ja viem... pamatas si ako to bolo na zapasoch kde nas mohlo byt 500? o tom pisem
- 11.1.2022 - 9:06
- +2
- mildik
- a v robote že sme nasekaní všetci vedľa seba očkovaní a neočkovaní to nikomu nevadí a na obede sedíme tiež pokope ale na hokeji treba rozostupy... ten čo sa bojí nech má rozostup ale načo dotoho tlačiť všetkých.. už začnime žiť
- 11.1.2022 - 18:24
- +4
- bigi
- aj v robote mas nastavene pravidla, rozostupy respiratori a neockovany maju byt testovany atd..
- 12.1.2022 - 6:23
- +1
- BieloModra
- ale nechaj ho to je len slabsi pokus o to aby to tu akoze vyvazil. Pravidla su nastavene to ze na ne serie to je jeho vizitka
- 12.1.2022 - 7:21
- +3
- Blackorange
- Jedíííne VSŽ !! Škoda že doma hrame až koncom mesiaca: Nemusíš sa obmedzovať ale potom ked sa budeš dusiť alebo ti krachne nejaký job kvôli tomu tak neplač . Všetko ide ruka v ruke. Treba začať od seba. Nič viac nič menej. Nikto ťa nenúti/ neobmedzuje a každy je strojcom svojho osudu
- 11.1.2022 - 12:06
- +5
- mar11
- Lebo na SVK máme strašne veľa ľudí, ktorí chcú len výhody ale nie sú ochotní nič dodržiavať. Mali sme počas sviakov tri týždne doma neter s priateľom ,ktorí dlhodobo žiju a pracuju v Singapure.Zaujímali sa ,aké máme covid pravidlá ,tak sme ich zaškolili a po pár dňoch skonštatovali ,že tu sa nič nedodržiava.Pre nich je samozrejme,že sa nosia rúška,ak ho niekto nemá,upozorní ho na to bežne hocikto,zákaz vychádzania kontroluje polícia,o preposielaní covid pasov od známych tam nikoho ani nenapadne,zaočkovanosť je 84 %.Do leta mali 34 úmrtí na covid...Je to len príklad zo sveta,že sa dá úspešne bojovť s covidom,ale treba pre to aj niečo urobiť.U nás len každý nadáva na akékoľvek opatrenia,veľa ľudí už teraz vie,ako na ten hokej pôjde aj keď nespľňa to čo má...a potom je na hovno vláda,prezidentka,hygienici,virológovia,lekári a všetci naooklo
- 11.1.2022 - 13:38
- +19
- Tehelnepole
- čo preboha robia v Singapúre?
- 11.1.2022 - 13:40
- +1
- Radovan123
- Ved dlhodobo žijú a pracujú
- 11.1.2022 - 13:43
- +2
- mar11
- Environmentálne projekty a podobne veci
- 11.1.2022 - 20:23
- 0
- RebelMemoryPP
- A aké je podnebie v sigapure ..?taktiež vhodné na šírenie vírusu ako na sk..?
- 11.1.2022 - 22:47
- 0
- mar11
- Neviem, aké je podnebie v Singapure ,je to ázijska krajina, takže sa bude od toho nášho určite líšiť. Ale podstatné nie je podnebie, ale dodržiavanie nastavených pravidiel.
- 12.1.2022 - 7:38
- +3
- button
- Máš pravdu, ale práve teraz už všetci antivaxeri tuho rozmýšľajú, ako všetkých obabrat.
- 11.1.2022 - 7:25
- +26
- BieloModra
- taaak tak tot jeden fanusik ZV tusim uz v tom ma jasno
- 11.1.2022 - 7:27
- +2
- apa
- Zbytočne neprovokuj,on len položil otázku ale nepovedal že ho nebude na zápase mať.
- 11.1.2022 - 8:41
- +3
- BieloModra
- ale no.... ved si precitaj jeho prispevky
- 11.1.2022 - 9:05
- +2
- mno
- položil otázku?: nezdá sa. Položil len ak svoje konštatovanie a proroctvo o iných. Na konci aj bez otáznika.
- 12.1.2022 - 15:18
- 0
- mildik
- A to dokedy to budeme nosiť? od začiatku to nenosím a žijem a ešte ani raz som to nemal... a ako chcete fandiť v respirátore?
- 11.1.2022 - 18:21
- +4
- RebelMemoryPP
- Prečo až tak..?
- 11.1.2022 - 22:48
- +1
- julo
- Lebo s dezole to inak nejde pan klimatolog.
- 12.1.2022 - 10:47
- +5
- RebelMemoryPP
- Nemáme byť lepší a ísť príkladom a neklesnut na úroveň dezole..?
- 12.1.2022 - 14:44
- 0
- Sunkafit
- Mozno umyju u nas konecne podlahu a opravia podavac na papier na hajzli
- 11.1.2022 - 10:39
- +2
- Yuro81
- Podlaha by stratila protišmykovú funkciu, to by bolo na škodu ale ten podávač na papier ma vždy vytočí
- 11.1.2022 - 11:55
- +2
- Sunkafit
- Ako mne je to fuk mam permanentku aj napriek tomu ze som vedel ze na hokej chodit tak lahko nebudeme...ale neuveritelne ma sere ze placeme Kovacik riesi kktiny ale to ze je to tam jak v chlieve to neriesia...alebo ideme prvy na stadion tak dobre ze nemusim odovzdat vzorku stolice ale o hodinu do krista po stadione behaju bar jake individua co by si dali pichnut mozno tak heroin atd atd
- 11.1.2022 - 15:11
- +1
- Yuro81
- Neviem či niekto plače alebo aké kktiny rieši Kováčik. Viem len, že tak ako sú nastavené limity max. návštevnosti sú nastavené aj bezpečnostné opatrenia - je to zdroj príjmu, nič viac.
Jediné ako sa môžeš pričiniť o zmenu je paradoxne tam nechodiť pokiaľ to je nastavené tak ako to je. Iba nízke návštevy ich prinútia riešiť (ne)kultúrnosť prostredia.
Potom je tu skupina ľudí ktorej je to jedno. Nerieši ani hajzle, ani podlahu, ani respirátori na ústach ani COVIDpass a tá je veľká, veľmi veľká. - 11.1.2022 - 17:05
- 0
- RebelMemoryPP
- V prvom rade sa tu porovnáva UK s nami napríklad..ich percento proti nášmu percentu..a nik sa ešte nezamyslel nad tým že ak im povie vláda že tak to má byť..lebo je to ok..a im veria..bo žijú ako ľudia..a veria im..majú hodnu prácu..majú za to plat..netrápi ich chudoba..a nám povie vláda niečo..a vieme že veľká časť populácie žije na úrovni životnej úrovne..tak im nedôveruje..to sa odrazi aj na počte ockovanosti..porovnávať UK a sk je dosť zvratene..ľudia nemajú u nás také istoty od štátu a tým pádom ani takú dôveru..ano vyznievame ako hlupáci..ale kto za to môže..porovnávať sa s UK alebo AU či DE..dobré..sme proti nim v rámci platov chudáci..ale chcú od ľudí byť na ich úrovni..a tu vzniká aj samotný rozdiel v rámci ockovanosti..a zas nehovorme o tom že v tých vyspelých krajinách sú ľudia iní..nie sú..je tam zmes ľudí z celého sveta..a taký turek si dvakrát rozmysly či sa dá pichnúť alebo mu padne kšeft a mal by sa vrátiť do svojej krajiny..nepocet poliakov nespočet moslimov nepocet balkancov sú v UK a chcú tam ostať a nevratit sa domov..tak jasné že ukazujú 70 percent..u nás..u nás čo..biedna slovac čo sa nevie spoľahnúť ani na svojho suseda..nie to ešte na istoty z vlády a ich kecy..
- 11.1.2022 - 23:02
- +5
- BlooD
- Malo...
- 11.1.2022 - 6:36
- +3
- warn1ng
- Vdaka bohu aj za to. Ja uz som sa naucil vela nacakat.
- 11.1.2022 - 7:04
- 0
- BlooD
- Ale je to velmi maaalo...
Ved vsade inde sa ludia zgrupuju ja fakt neviem to ludia z olana nechodia do obchodov? Ci tam im to nevadi ze je hlava na hlave ja uz nechapem nicomu...fotky z donovalov pred bufetmi asi tiez urcite kazdy videl....a tu na zimak ta pustia na kazde 4 sedadlo - 11.1.2022 - 10:15
- +1
- Dzunkes
- uz by sa mohol spustit aj semafor
- 11.1.2022 - 6:59
- 0
- Corgi77
- No ale treba ho upraviť na to,že koľko je ľudí v nemocnici.Lebo ak to bude ako doteraz podľa pozitívnych,ktorých bude ako maku pri omikrone, tak je čierny zachvilu.
- 11.1.2022 - 7:10
- +5
- BieloModra
- a presne taky je plan.... semafor bude podla poctu ludi v nemocniciach
- 11.1.2022 - 7:19
- +8
- apa
- To je čo za hlúposť podľa počtu.Nemôžeš porovnávať okresy podľa počtu obyvateľov a podľa počtu v nemocnici.Je predsa jasné že väčší okres bude mať viac nakazených.Stačí si len pozrieť tabuľky RÚVZ.
- 11.1.2022 - 8:48
- +2
- BieloModra
- mne to nepis ja som si to nevymyslela
- 11.1.2022 - 8:50
- +1
- hello, havarju
- zle si to pochopil - má to byť podľa počtu ľudí v nemocniciach, ktoré majú trvalý pobyt v konkrétnom okrese a sú v nemocnici s Covidom
- 11.1.2022 - 8:54
- +1
- apa
- No veď o tom píšem predsa o ľuďoch v dotyčnom okrese.
- 11.1.2022 - 9:08
- 0
- zvolencok
- veď ale ten počet bude viazaný pomerne na počet obyvateľov daného okresu, tak ako to bolo v covid automate
- 11.1.2022 - 9:17
- +1
- hello, havarju
- Nie nepochopil. Napr. v nitrianskej nemocnici môžu byť pacienti, ktorí majú trvalý pobyt napr. v okresoch Šaľa, Komárno alebo iných a tí sa rátajú do počtov okresov Šaľa, Komárno, atď a nie do okresu Nitra.
- 11.1.2022 - 9:21
- +1
- BlooD
- Ale je rozdiel.tisic ludi v blave a tisic ludi v šali
- 11.1.2022 - 10:01
- 0
- hello, havarju
- a? prepočet na 100.000 obyvateľov
ešte niečo? - 11.1.2022 - 10:03
- +8
- BieloModra
- ked neprsi aspon kvapka
je jasne ze vsetci pojdu na 25% kapacity, osobne sa tesim a verim, ze spolu s POZIADAVKAMI pride aj ZODPOVEDNOST ci od klubov ci od fanusikov a nebudem sa musiet citit trapne po zhliadnuti fotiek ci prenosu. Ak sme spravni fanusikovia a chceme chodit na hokej mali by sme si to vsetci bez rozdielu uvedomit. Osobne som velmi spokojna ze ideme v rezime OP - 11.1.2022 - 7:09
- +34
- BieloModra
- ak tie citacky nie su, co som pocula ze su, tak nech ma kludne kontroluju ja nemam problem SBS ukazat OP
- 11.1.2022 - 7:18
- +16
- Corgi77
- jasné že sú. Páruju tvoj QR kód očkovania s tvojim občianskym preukazom.
Len to je asi drahé pre klub. - 11.1.2022 - 7:24
- +1
- BieloModra
- ja to poznam ved chodim cez taku citacku do robôt ja som to myslela tak ze by mala byt na vstupe.... ale pravda je ze zatial som cez nu este v nasej arenke nepresla
- 11.1.2022 - 7:25
- +1
- Mato-Mi
- Kto ma problem ukazat QR kod a dolozit k tomu aj OP, tak nech sa nederie na stadion.
- 11.1.2022 - 7:38
- +46
- Sunkafit
- Bodaj by ale ved u nas to len pozru ale nemaju ani citacky na to
- 11.1.2022 - 15:22
- +1
- Mato-Mi
- Ak nemaju citacky, v aplikacii greenpass si mozu skontrolovat platnost vakcinacie s menom a priezviskom.
- 11.1.2022 - 15:29
- 0
- BieloModra
- Taka appka na kontrolu QR kodu sa da pohodlne stiahnut do mobilu
- 11.1.2022 - 16:00
- 0
- BieloModra
- popis nam o tom nieco viac
- 11.1.2022 - 7:26
- +5
- Mato-Mi
- Ja skusim za neho. Staci jeden zaockovany clovek, ktoremu je prideleny QR kod a ten svoj QR posle svojim kamaratom, ktori sa na jeho QR kod dostanu na stadion.
Preto by mal byt dolozeny pri kontrole aj OP, aby sme sa tomu vyhli.
Cez vikend v Tatrach tak lyzovalo zopar znamych, ktori nie su ockovani a ani prekonani. - 11.1.2022 - 7:36
- +16
- BieloModra
- Presne preto kde nie su citacky nech to kontroluju... taketo odrbavacske praktiky by som vedela tvrdo trestat...
- 11.1.2022 - 7:41
- +24
- Nerkio
- Mne sa minule chlapík preukázal papierom o prekonaní …Rok narodenia 1900
- 11.1.2022 - 7:42
- +9
- Mato-Mi
- Chyba v pisani sa moze stat. Mne po prvom ockovani napisali na potvrdenie namiesto Martin Marian.
- 11.1.2022 - 7:45
- 0
- Nerkio
- No chyba to nebola …vlastne bola …Jeho vlastná …Mal ho doma vytlačený
- 11.1.2022 - 7:53
- +1
- BieloModra
- kruzok sikovnych ruk v detskej izbe hajzlik!
- 11.1.2022 - 7:56
- +5
- hawkie
- Možno chcel napísať 1990 , len na numerickej klávesnici je tá 9 ďaleko od tej 0 (aha, počkať, on vlastne nepoužil numerickú, ale anglickú klávesnicu (:irony on: ))
- 11.1.2022 - 11:16
- +1
- BieloModra
- je to pruser
- 11.1.2022 - 11:18
- 0
- Mato-Mi
- Ale citacka podla mna funguje tak, ze ti naskenuje QR kod a v citacke ti vyhodi len to, ci je kod platny a meno a priezvisko osoby preukazujucej sa tymto kodom. Cize dolozit kod aj OP by malo byt nevyhnutne. Aspon tak mi to vcera vysvetloval na obede policajt.
- 11.1.2022 - 7:47
- +6
- BieloModra
- takze OP automaticky....
- 11.1.2022 - 7:55
- 0
- BieloModra
- apa... lenze ja si ho nosim vzdy so sebou obzvlast na hokej napr. uz som bola v situacii kedy som ho potrebovala
- 11.1.2022 - 9:18
- 0
- Mato-Mi
- Samozrejme, ze ho nemusis mat pri sebe. Ale ak idem na predstavenie/sportove podujatie a usporiadatel mi oznami a viem, ze pri vstupe bude odo mna vyzadovany QR kod a OP, tak si ho so sebou vezmem, ci?
- 11.1.2022 - 9:35
- +12
- antinamor
- Zjavne nie každý rozmýšľa ako ty: Logicky
U nás je národným športom hľadať spôsoby ako ojebabrať všetkých a všetko. - 11.1.2022 - 9:51
- +11
- Gargamel123
- stredovek neskoncil: stredovek trva
- 11.1.2022 - 10:13
- +3
- bigi
- co takto cele zjednodusit a predavat listky na meno. sice to nie je najdokonalejsie a da sa to ojebabrat ale je to taky jednoduchy kompromis
- 11.1.2022 - 10:14
- 0
- Prima
- Áno býva to zvykom aj ja som mal vstupenku na meno a aj cestovný lístok na vlak na meno v zahraničí. To je ale pri kúpe v predstihu.
- 11.1.2022 - 11:25
- +1
- maros6666
- tak ked ho nemas pri sebe a je to v pravidlach o ktorých si bol informovaný pri kúpe vstupenky dovi dopo. Chod si pren domov a potom ta pustime...
- 11.1.2022 - 14:51
- +2
- Nerkio
- Čítačka ti ukáže presne to iste ako vidíš v aplikacii covid pasu …Takze ak si zoženies niekoho pas a približne rovnaký vek ( aj pohlavie aby sedelo,aj s takým som sa už stretla ) tak ak si od teba nevypytaju op nieje šanca zistiť či si naozaj majiteľ
- 11.1.2022 - 7:56
- +3
- Mato-Mi
- Ved to som pisal.
- 11.1.2022 - 7:58
- +1
- BieloModra
- neviem presne ako to je s preukazovanim OP kto vsetko moze... vy si pytate ?
- 11.1.2022 - 7:58
- 0
- Tehelnepole
- Len policajt môže. Nemôže to nikto vyzadovat. Môžeš maximálne dobrovoľne ústretovo ukázať. Ani SBS nemôže vyžadovať.
- 11.1.2022 - 8:09
- +3
- BieloModra
- no a sme v rici takze pokial klub nebude mat citacky tak umoznime spekulantom spekulovat. No ale kedze moze byt na rizikovom zapase policia tak nech teraz berieme ako riziko nieco ine a nech si kluby dohodnu sucinnost na dodrziavanie opatreni
- 11.1.2022 - 8:14
- +4
- Tehelnepole
- Ako pises na inom mieste, je to hlavne o ludoch. Denne stretavam v MHD cestou do ci z prace ludi co nemaju na hube ani rusko, respik vobec. Mna uz ani nebavi ich na to upozornit. Je to frustrujuce, ked vidim, ako niektori ludi ana to doslova seru, a nic sa im nestane. Nulova kontrola zo strany statnych organov. A to sa tyka aj chovania sa kaciach a podobne. Doslova ma vytacalo, ked boli zabery v telke zo zapasov ako maju niektori divaci (a ze ich bolo dost) dole ruska a fandili. Hlavne, z podmienka vstupu bolo mat to rusko na hube stale. AK ho mam na ksiche 8+ hodin a zijem, moze to mat niekto aj na zapase, ze ano.
Je to proste frustrujuce cele. Akakolvek prevadzka.. vstup s carovnou formulkou "U nas je vitany kazdy zakaznik"... kontrola v obchodoch len formalna. Napriklad Brloh v Auparku. Ta pani predavacka pri vstupe nema sancu overit platnost certifikatu ci pasu. Detto teraz Hornbach v Avione. SBSkar len mavne rukou ze v poriadku.
a tu sa ideme posrat z prijatych opatreni a 50% tam a 25% hentam, a zakaz vychadzania a lockdown-a nic z toho proste nefunguje. NEFUNGUJE.
Som unavena. - 11.1.2022 - 8:56
- +8
- apa
- A čudujes sa pri takejto pasívnej vláde čo nariadenia vydáva, ktoré nemajú hlavu ani pätu a neustále sa menia už aj ľudia (niektorí) na to serú a tiež keď politici a poslanci porušujú pravidlá a nariadenia tak sa nikomu nečuduj.
- 11.1.2022 - 9:14
- +6
- mno
- stačí: ked pred vchod postavia mestských. Aspoň si trochu postoja. Nie len posedia v autách.
- 11.1.2022 - 8:59
- +1
- Mato-Mi
- Nie sme v rici. Stadion je miesto, kde si usporiadatel urcuje pravidla a kto ich dodrziavat nechce, dovidenia. Pamatam si, ze ked som siel prvykrat na zapas do Steel areny v KE, tak vonku prsalo, cize som mal dazdnik, ale pri vstupe ho clovek musel odovzdat. Cize, zhrnute, clovek moze ist s dazdnikom na vela miest, ale usporiadatel urcil, ze na stadion sa s dazdnikom nedostane. Ak ho neodovzdas pri vstupe, nebude ti umozneny vstup na stadion.
Rovnako sa to da osetrit aj s OP, nepreukazes sa dokladom totoznosti, nevpustime ta na stadion. Pocas septembra, oktobra a novembra pri vstupe na nas stadion som sa preukazoval covidpassom a aj OP. - 11.1.2022 - 9:07
- +4
- mitoO
- To mas ako s kupovanim chlastu, cigariet. Nemusis ukazat tete v obchode obciansky, ale ona ti nepreda tovar.
- 11.1.2022 - 9:17
- +9
- hello, havarju
- Ale kluby by si to mohli dať do podmienok vstupu na štadión. Môžu takto urobiť ústretový krok k tomu, že sa aspoň snažia dodržiavať opatrenia.
- 11.1.2022 - 8:21
- +1
- wilkinson22
- U nás pýtajú ku permanentke aj OP
- 11.1.2022 - 8:49
- +1
- Mato-Mi
- Pytat OP moze hocikto, ale clovek je ho povinny ukazat len niekomu.
U nas v praci tiez vyzadujeme predlozenie OP a ludia s tym problem nemaju.
V banke tiez clovek ukazuje OP, aj tete na poste pri preberani zasielky. - 11.1.2022 - 9:03
- +4
- B-MO
- cize ani v banke, ani zamestnavatel pri nastupeni do prace, ani na letikach, ani revizor, atd? len policajt?
- 11.1.2022 - 9:06
- +2
- bigi
- to nie je tak uplne pravda, su veci kde ty nieco chces a ked si niekto ziada za to OP tak mas na vyber ci ukazes a dostanes alebo neukazes a nedostanes priklad banka chces napr uver alebo cokolvek tak bud ukazes OP a budu sa stebou bavit alebo neukazes a nedostanes, a tak isto je to koniec koncov aj s tymto chces ist na hokej ukazes nechces neukazes
- 11.1.2022 - 14:22
- +1
- RebelMemoryPP
- A nepodpisuje sa formulár v banke že mi Banka kontroluje OP..?
- 11.1.2022 - 14:35
- 0
- Mato-Mi
- Ja som bol v banke minuly tyzden a nic som nepodpisoval. Dokonca ani na poste som nic nepodpisoval, ked som pani za okienkom daval OP.
- 11.1.2022 - 14:38
- +2
- ErikHKM
- Na pošte pýtajú OP? To sa ani raz u nás nestalo a ani v banke to nikto nepýtal jedine v tom Pepco či ako sa to vola a aj to potom mávnu rukou a pustia ta tam
- 11.1.2022 - 14:55
- 0
- BieloModra
- ked si ides vyzdvihnut doporuceny list, list do vlastnych ruk, dobierku ci cenny list, vklad na ucet tak bez OP na postu ani nechod
- 11.1.2022 - 15:02
- +1
- Mato-Mi
- Ja mam pocit, ze Erik je bohaty sef velkej firmy, ktory ma na vsetko splnomcnene sekretarky, ktore riesia tieto veci za neho.
- 11.1.2022 - 15:11
- +1
- BieloModra
- tak nieco na tom bude.))) podla mna on OP riesi ockovany prekonany a nie obciansky preukaz sak na co by ti bol v Papku OP to su tie nedorozumenia
- 11.1.2022 - 15:16
- 0
- Mato-Mi
- Vidis, to mi nenapadlo. Ak je to tak, tak beriem spat, co som napisal a sa ospravedlnujem.
- 11.1.2022 - 15:18
- 0
- BieloModra
- nevadi on vstupil do debaty s OP a a mysli OP vsetko ok
- 11.1.2022 - 15:20
- 0
- ErikHKM
- Áno Maťo ja som myslel Ockovany prekonaní 😃😃neboj sa neni som žiadny veľký šéf ale Aďka ma asi pozná najlepšie z Vás 😃
- 11.1.2022 - 17:46
- 0
- Mato-Mi
- Si v zivote nebol v banke a ani na poste? V banke nevybavis nic, pokial ti pani nepretiahne OP cez klavesnicu a na poste ti pani vyda zasielku do vlastnych ruk ak jej nedas OP?
- 11.1.2022 - 15:04
- +1
- wilkinson22
- Možno býva v malej dedine kde každý každého pozná, tak ako u nás, ale keď príde kuriér tak je to iné
- 11.1.2022 - 15:16
- 0
- ErikHKM
- Wilkinson ale u nás ani ti kuriéri ale fakt nepýtajú Občiansky
- 11.1.2022 - 17:47
- 0
- hello, havarju
- Ja mám poštárku sussedu a tá nepýta nic - možno takú myslel, ktorá ho pozná aj keď chodí v trenkách po záhrade
- 11.1.2022 - 15:17
- +2
- ErikHKM
- Moja žena je vedúca na pošte mimochodom 😉😉
- 11.1.2022 - 17:46
- 0
- hello, havarju
- D) D) Tak som skoro trafil
- 11.1.2022 - 18:57
- 0
- ErikHKM
- Ale áno trafil si ved to je to iste koľkokrát musí ist aj ona s poštou ved to je jedna katastrofa čo sa deje na tých poštách
- 11.1.2022 - 19:39
- 0
- maros6666
- po zmene zákona na jeseň minulého roku už môže pýtať OP aj SBS, robili to kvoli vstupom do nákupných centier, na pracovisko a pod. Boli toho plné správy....
- 11.1.2022 - 14:53
- +1
- ufák
- Ale ak chceme ísť dobrovoľne na hokej alebo aj inde ,tak predsa nemám dôvod ho dobrovoľne ukázať .Ak s tým má niekto problém nech sedí doma.
- 11.1.2022 - 16:29
- +1
- Mato-Mi
- Znami znamena, ze tych ludi poznam, nie ze su v okruhu mojich kamaratov a priatelov.
- 11.1.2022 - 9:08
- +2
- antinamor
- Úplne do dokonalosti sa to dá dotiahnuť v prípade, že otec a syn majú rovnaké krstné meno pričom zaočkovaný je len jeden z nich. Ten druhý bez problémov funguje na Covid pas prvého. Dokonca ani OP nič nerieši, pokiaľ po načítaní QR kódu z telefónu sa zobrazí iba Meno a Priezvisko, bez iných údajov. Neviem, ako to je, či sa zobrazí aspoň rok narodenia, alebo len dátum očkovania + meno a priezvisko. (lebo GDPR)
- 11.1.2022 - 8:54
- 0
- wilkinson22
- A koľko takých prípadov nájdeš na SVK?
- 11.1.2022 - 8:59
- 0
- antinamor
- V mojom okolí 1ks (resp.2v1)
- 11.1.2022 - 9:03
- 0
- antinamor
- OK, potom by sa to malo dať skontrolovať
- 11.1.2022 - 9:02
- 0
- BieloModra
- ved prave
- 11.1.2022 - 7:23
- +1
- FP-lacerta21
- ... samozrejme US rozhodol, nie vlada...
som to tam blbo naformuloval - 11.1.2022 - 8:29
- +1
- MMXXII
- https://www.facebook.com/MinisterstvoZdravotnictvaSR/posts/232222285748084
- 11.1.2022 - 9:08
- +1
- FP-lacerta21
- S tym OP a dokonca ani OTP to take jednoznacne asi nebude...
Vlada nam totiz zamlcala rozhodnutie Ustavneho sudu z 31.12.2021 kde rozhodla o neustavnosti delenia ci obmedzovania ludi pri vsupoch do roznych zariadeni podla akychkolvek segregacii, vratane OP ci OTP, pokial nebudu v zakone ci ustave...
To v praxi znamena, ze ak su otvorene restiky, obchody, ci ak otvoria hladiska v sporte ci kulture, hoci pre 25% ci 50%, podla zakona a nasledneho rozhodnutia US nemozu obmedzit vstup na zaklade napr. ockovanosti, ci testu, ci prekonania ochorenia.... Dokonca podla tohto nemoze nikto ani nutit ludi nosit ruska...
Politici o tom ale akosi podozrivo mlcia a zatlkaju... a zatlkaju a zatlkaju ...
https://www.slov-lex.sk/static/pdf/2021/551/ZZ_2021_551_20211231.pdf
- 11.1.2022 - 8:27
- +4
- Prima
- Kde je to tam uvedené. Pokiaľ viem, tak sa to týka karantény a ničoho iného.
- 11.1.2022 - 8:42
- +7
- FP-lacerta21
- prave to zamlcali ... dokonca aj meinstream...
tu je clanok aj s vycucom, kde je aj odkaz na tento zakon....
https://www.badatel.net/ustavny-sud-definitivne-zrusil-ruska-karanteny-covid-pasy-aj-rezim-op-otp/
- 11.1.2022 - 8:47
- +2
- Tehelnepole
- Na Badatel.sk
hm
mas aj iny zdroj..ja neviem.. Zem a vek?
Pripadne parlamentne listy?
- 11.1.2022 - 8:49
- +35
- FP-lacerta21
- ide o link, nie zdroj linku... ... pretoze k tomu rozhodnutiu sa inak dostanes len tazko...
btw. aj preto som sem dal priamo rozhodnutie US a link na zdroj az po tom...
- 11.1.2022 - 8:57
- +1
- Mato-Mi
- Cital si nalez US SR? V linku na badatela je o.i. spomenute, ze US SR zrusil nosenie respiratorov a rusok, lebo su proti zakladnym ludskym pravam a dalej pokracuje v konstatovani toho, ze ruska a respiratori zabranuju dychaniu.
Opytaj sa Bielomodrej, ako dokaze byz kyslika vydrzat v praci 8h-12h, ked podla badatela ruska a respiratori brania v pristupu kyslika do krvi.
Aby som pokracoval, US SR konstatoval, ze karantena po prichode zo zahranicia nie je v sulade s Ustavou SR. US SR taktiez konstatoval, ze v sulade s ustavou nie su "opatrenia na ochranu verejného zdravia, ktorými môže zakázať alebo nariadiť ďalšie činnosti v nevyhnutnom rozsahu a na nevyhnutný čas".
Preluskal som ten nalez US narychlo, ale nedocital som sa nic o zruseni povinnosti nosit ruska a respiratori.
Budem ti velmi povdacny, ak ma navedies na konkretne ustanovenie, kde by US SR zrusil nosenie rusok a respiratorov.
Dalej pises, ze mainstream zamlcal toto rozhodnutie. No neviem, 5sekund s ujom googlom a zistil som, ze mainstream o tom informoval v den, ked US SR rozhodol, t.j., 8.12.2021.
- 11.1.2022 - 9:33
- +18
- Mato-Mi
- *respiratory
- 11.1.2022 - 20:42
- 0
- jannes1
- nauč sa čítať, najlepšie s porozumením a nebudeš za blbca.. to len k tvojmu prelomovému nálezu
- 11.1.2022 - 10:47
- +6
- Captain
- FP lacerra21: Jaky hlupy musiš byť aby si veril takymto sprostostiam na internete?
- 11.1.2022 - 11:19
- +10
- richardd6
- Pozri si Instagram:
Martina_torokova_tv
Tam ti to vysvetli - 11.1.2022 - 9:03
- +2
- Corgi77
- HOAX!
- 11.1.2022 - 9:07
- +6
- Ketchup_Boy#81
- badatel 🤦♂️🤦♂️🤦♂️ mne stačí. Tam len duté prázdne hlavy čítajú a potom sú jak encyklopédie. Mal som takých kamarátov čo by ma pre badatel aj zarezali. Už vďaka bohu nemám. Tam je 90% chujovín...toto čo si dal ďalšia sračka do zoznamu
- 11.1.2022 - 9:17
- +15
- hoKEjka
- Moj mily pobluzneny, hybaj si precitat tieto storky. Tam mas podrobne vysvetlene ako ta ten tvoj badatel klame https://instagram.com/stories/martina_torokova_tv/2748090612097607425?utm_medium=copy_link
- 11.1.2022 - 9:23
- +3
- FanusikZamkov
- Tu je dôkaz žeto čo píšeš nie je pravda. Zavádzaš aj s Bádatelom. Je to Hoax. https://www.aktuality.sk/clanok/8kh5tn7/koronavirus-siri-sa-hoax-ze-ustavny-sud-zrusil-nosenie-rusok-karantenu-ci-covid-pasy/
- 11.1.2022 - 13:33
- +3
- bigi
- treba si precitat cele rozhodnutie US a nie badatela ktory to prekrutil a zistis ze je to tak klasicky badatelovsky a v naleze je nieco ine
- 11.1.2022 - 14:30
- +1
- vajconr
- bádatel ...viacej ani netreba aby si zo seba spravil blbca
- 11.1.2022 - 19:21
- +3
- BieloModra
- ok takze skratene.. povazujem sa za kulturneho cloveka, vaziaci si iste hodnoty vratane tej najvacsej a sice vlastneho zivota a zdravia... co sa mna tyka ja som opatrenia dodrziavala, dodrziavam a budem dodrziavat aj nad ramecec pozadovaneho.
cisto teoreticky :
HK = hokejovy klub= klub (ako spolocenstvo ludi s istym zaujmovym spojenim, „uzavretá spoločnosť; záujmové združenie alebo organizácia (politická, športová a pod.) si moze urciť ake podmienky budu v jeho klube platit ( na sukromnu zahradu si tiez nevolas hocikoho) ak sa klub ako sukromny subjekt rozhodne pre istu cast obyvatelstva. - 11.1.2022 - 8:47
- +6
- FP-lacerta21
- Takto, ja pisem o rozhodnuti ustavneho sudu, nie svoj nazor...
Ako povedal klasik este za sociku: ... mam svoj nazor, ale s nim nesuhlasim ... "
A pre tych, co by v tom videli nejaku provokaciu a pod. a chceli by utocit, ja som ockovany... takze cisto z mojho osobneho pohladu mi je to fuk a vzhladom k mojej profesii robim "zdravotne" a dodrziavam hygienicke opatrenia aj nad ramec... a tlacim do toho aj rodinu s detmi
Dal som to tu len z principu, ze to plati uz takmer 2 tyzdne, politici a vacsina medii to dokonale taja a tak o takychto zavaznych rozhodnutiach malokto vie... - 11.1.2022 - 8:55
- 0
- BieloModra
- rozumiem
- 11.1.2022 - 9:00
- 0
- Queequeg
- este raz: pises bludy...ziadne nosenie rusok sa nezrusilo...je tam napisane: "Aj keď v rozhodnutí súdu to nie je explicitne vymenované, svojim rozhodnutím zrušil:" a vsetko co nasleduje za tym su nezmysly...
- 11.1.2022 - 9:05
- +3
- Queequeg
- kriste pane: ...to plati uz takmer 2 tyzdne, politici a vacsina medii to dokonale taja a tak o takychto zavaznych rozhodnutiach malokto vie...
- 11.1.2022 - 9:11
- 0
- mitoO
- ⚠ Sociálnymi sieťami sa vo veľkom šíri dezinterpretácia staršieho rozhodnutia Ústavného súdu z decembra minulého roka.
Ústavný súd vo svojom rozhodnutí (sp. zn. PL. ÚS 4/2021) označil za protiústavné iba špecifické časti zákona o ochrane verejného zdravia. Niektoré z chýb, ktoré vytkol Ústavný súd, boli už napravené novelou zákona.
Rúška, karantény, covid pasy aj režim OTP/OP zostávajú v platnosti a žiadna senzácia sa nekoná. Ústavný súd tieto veci svojim rozhodnutím nijakým spôsobom "nezrušil".
Už 8. decembra 2021 o tomto rozhodnutí Ústavného súdu informovali klasické médiá pričom tieto správy nevzbudili výrazný rozruch. Napríklad:
https://www.teraz.sk/slovensko/us-casti-zakona-o-ochrane-verejneho/596346-clanok.html
https://slovensko.hnonline.sk/15791633-statna-karantena-bola-protiustavna-ustavny-sud-zrusil-pravomoc-uradov-nariadovat-izolaciu-mimo-domova
https://spravy.rtvs.sk/2021/12/casti-zakona-o-ochrane-verejneho-zdravia-su-protiustavne-uviedol-ustavny-sud/
Teraz, o mesiac neskôr, sa na sociálnych sieťach virálne šíria dezinterpretácie staršieho rozhodnutia Ústavného súdu, ktoré začali blogom na Postoji a pokračovali článkom na portáli Bádateľ.
Chceme vás opätovne požiadať, dávajte si pozor na zdroje a na kvalitu informácii, s ktorými sa stretávate na internete a sociálnych sieťach. - 11.1.2022 - 9:15
- +32
- Ketchup_Boy#81
- 👏👍
- 11.1.2022 - 9:18
- 0
- MackoPu
- Na dezole party tusim vyschlo sampanske
- 11.1.2022 - 19:33
- +1
- hello, havarju
- 1. stal si sa obeťou - oklamali ťa a ty si uveril tým výmyslom
2. sám tu šíriš dezinformácie a klamstvá - 11.1.2022 - 9:25
- +6
- MackoPu
- Nestal sa ziadnou obetou. Borci ako on tomu idu naproti.
- 11.1.2022 - 14:38
- +8
- Nemehlo
- Badatel je taky zdroj ako keby som si teraz kupil domenu FP-lacerta21.sk a 64 fontom tam napisal: "FP-lacerta21 je ud." prijal by si to taktiez za pravdu?
- 11.1.2022 - 11:03
- +6
- antinamor
- Sociálnymi sieťami sa vo veľkom šíri dezinterpretácia staršieho rozhodnutia Ústavného súdu z decembra minulého roka.
Ústavný súd vo svojom rozhodnutí (sp. zn. PL. ÚS 4/2021) označil za protiústavné iba špecifické časti zákona o ochrane verejného zdravia. Niektoré z chýb, ktoré vytkol Ústavný súd, boli už napravené novelou zákona.
Rúška, karantény, covid pasy aj režim OTP/OP zostávajú v platnosti a žiadna senzácia sa nekoná. Ústavný súd tieto veci svojim rozhodnutím nijakým spôsobom "nezrušil".
Už 8. decembra 2021 o tomto rozhodnutí Ústavného súdu informovali klasické médiá pričom tieto správy nevzbudili výrazný rozruch. Napríklad:
https://www.teraz.sk/.../us-casti.../596346-clanok.html
https://slovensko.hnonline.sk/15791633-statna-karantena...
https://spravy.rtvs.sk/.../casti-zakona-o-ochrane.../
Teraz, o mesiac neskôr, sa na sociálnych sieťach virálne šíria dezinterpretácie staršieho rozhodnutia Ústavného súdu, ktoré začali blogom na Postoji a pokračovali článkom na portáli Bádateľ.
Chceme vás opätovne požiadať, dávajte si pozor na zdroje a na kvalitu informácii, s ktorými sa stretávate na internete a sociálnych sieťach. - 11.1.2022 - 9:04
- +16
- Tehelnepole
- Super Antinamor, dobre, ze si to sem dal.
- 11.1.2022 - 9:06
- +1
- antinamor
- Ešte doplním zdroj: Ministerstvo zdravotníctva SR
- 11.1.2022 - 9:18
- 0
- marek25
- .. : Aleluja dočkali sme sa, dúfam ze každý zodpovedne a časom sa pustí aj viac, samozrejme ak nebude mať v TV respirátor jeden zo 100
- 11.1.2022 - 7:11
- +6
- ErikHKM
- Keď neprší aspoň kvapka
- 11.1.2022 - 7:20
- +1
- Deividson.
- Ked nie mlada, aspon babka.
- 11.1.2022 - 8:46
- +3
- snw
- Radujte sa veselte sa. Kým po vás nechcú aj 3 dávku, ináč sa nepozriem nikde. Čoskoro aj na Slovensku.
- 11.1.2022 - 7:55
- +2
- BieloModra
- bre ranko.... ja osobne a x dalsich co tu poznam, tu 3.davku uz absolvovali v kazdom pripade plati ze za plne ockovaneho sa povazuje kazdy kto ma 2 ockovania
- 11.1.2022 - 8:01
- +9
- nnestor
- a ked mam "džonsona", tak som neni plne očkovany?
- 11.1.2022 - 19:04
- 0
- blablabla
- Si, máš to stále platné rok od očkovania
- 11.1.2022 - 22:58
- +1
- MackoPu
- Aj respirator si zozen falosny, aby si sa nezadusil Co2.
- 11.1.2022 - 8:03
- +22
- hello, havarju
- Načo by v ňom spal. Hlavne ho máš nosiť tam, kde je to potrebné a nie vymýšľať ako a kde koho odrbať..
- 11.1.2022 - 8:27
- +22
- OUTBLAST
- 🤣🤣🤣🤣
- 11.1.2022 - 16:42
- +1
- hoKEjka
- Ach ta dezolatska argumentacia. Niekomu poviem, ze covid nie je chripocka a uz dezole na mna vystekne "tak si ostan zavreta doma cely zivot ked sa bojis" Rovnaka logika. Kde na to chodite?
- 11.1.2022 - 9:28
- +20
- Poprad_eskape
- Presne tie isté slová a komentáre dokola. Majú to od svojich vzorov z Facebooku.
- 11.1.2022 - 10:04
- +9
- Suchár
- Tak konecne, dockali sme sa: a k tym ockovacim preukazom, sam som zaockovany tromi davkami z presvedcenia, a nemam problem sa preukazat v Cechach, kde robim, a ani SBS na zimakoch
- 11.1.2022 - 8:11
- +9
- hello, havarju
- Nikto zo zaočkovaných nemá problém sa preukázať..
- 11.1.2022 - 8:22
- +5
- FP-rivaldo7
- snad sa to bude aj prisne kontrolovat. osobne nie som zastancom respiratorov na stadione pre fanklub - je nemozne takto fandit, no vacsinou ich nenosili burici - t.j. ludia ktori nesplnali ani len OTP podmienku lebo si vedeli sikovne preposlat sms o pozitivite alebo o testovani. na stadione uz hrali velkych bujakov a ksicht si nemienili zakryt.
- 11.1.2022 - 8:29
- +3
- richardd6
- Kým sa nebude kontrolovat QR kod spolu s OP nemusia konteolovat vôbec, Slováci sú kúzelníci a nájdu si sposob.
- 11.1.2022 - 8:31
- +7
- wedro
- 🅿🆁🅸🅿🆁🅰🆅🅼🅴🆂🅰🅽🅰4️⃣💉 dávku🤪
Ale nejde o to ale o to ze je nezmysel súčastnosti púšťať ľudí na športové podujatia ☝️
Ale tak keď už sa Rapač ako hovorca 😭
𝙏𝙖𝙠𝙯𝙚𝙩𝙖𝙠®
- 11.1.2022 - 8:43
- +1
- wilkinson22
- Zaujímavé pomalí už nie je diskusia aby si niekto nekopol do Rapacovcov, asi to robia dobre keď niektorým ležia v žalúdku.
- 11.1.2022 - 8:53
- +2
- antinamor
- Pil si?
- 11.1.2022 - 8:57
- 0
- apa
- Možno by stačilo,aby pri vstupe na štadióne pri SBS stál policajt, ktorý by požadoval OP.Lenže v zákone je uvedené že OP nemusíš mať pri sebe a nemôžu ťa za to potrestať.
- 11.1.2022 - 9:04
- 0
- hello, havarju
- Klub si to môže dať do podmienok vstupu na štadión, na hromadné podujatie, tak ako si tam môže dať, že nesmieš priniesť fľašu, dáždnik a pod. a keď to nedodržíš, tak ťa na štadión nevpustí.
- 11.1.2022 - 9:16
- +5
- apa
- Len či by to právne obstálo pred súdom
- 11.1.2022 - 9:23
- 0
- hello, havarju
- Kľudne, z dôvodu práv a ochrany účastníkov hromadného podujatia.
- 11.1.2022 - 9:35
- +5
- Mato-Mi
- Uz sa niekto sudil s bankou, alebo postou, ked od teba pozaduju OP?
- 11.1.2022 - 9:41
- +7
- Poprad_eskape
- Súdiť sa na Slovensku ohľadom hocičoho je takmer utópia. Minimálne dlhý vyčerpávajúci maratón, kedy si človek často hovorí, že či má zmysel vôbec nejaká spravodlivosť.. bohužiaľ
- 11.1.2022 - 9:45
- +2
- B-MO
- dlzka sudneho konania nemeni nic na fakte, ze su a doteraz aj boli rozne okolnosti, kedy cudzi subjekt moze od teba vyzadovat preukazanie toho, ze si dotycna osoba a ze splnas podmienky ake tie subjekty maju. ci na to vierohodne pouzijes OP, alebo for me behind me kristalovu gulu je v podstate len na tebe, ale mne pride ovela jednoduchsie vytiahnut karticku ako hladat ine sposoby..
- 11.1.2022 - 13:15
- +1
- Poprad_eskape
- Ja nemám problém ukazovať svoje kartičky hociakému organizátorovi, keď chcem ísť na jeho podujatie. Ja sa nehanbím za to, čo mám v OP, vodičáku, pase... Ja som mimo toho len povedal, že súdiť sa na Slovensku nemá zmysel. Iba keď chceš byť zaujímavý ako doktor Harabin. Ale asi máš pravdu s tými okolnosťami, nezaujímam sa o pravidlá, kedy ma kto môže čo pýtať. Na ulici okoloidúcim neukazujem, keď chcem niekde vstúpiť, niečo si požičať atď. a oni to vyžadujú, tak ukážem. Takže ja som za ukazovanie, ale ja som nechcel tým príspevkom podporiť lobby, že "nemusíte nič, a obráťte sa na pána Harabina, občania slobodní zvrchovaní.." Práve naopak, takíto sú mi na smiech
- 11.1.2022 - 14:04
- +1
- enforcer92TN
- Nenechame sa ovladat listkovou lobby!!!
- 11.1.2022 - 11:49
- +11
- MackoPu
- Je to biznis ! Odmietam podporovat genocidu a teror na fanusikoch drahymi listkami !
- 11.1.2022 - 14:39
- +9
- jannes1
- Nemusíš mať občiansky, ale máš mať doklad totožnosti to je napr. aj pas. A keď ho nemáš, policajt nemá ako overiť tvoju totožnosť takže ťa môže predviesť na najbližšie obvodné oddelenie kvôli zisteniu tvojej totožnosti.
- 11.1.2022 - 10:43
- +2
- Mato-Mi
- Nie, nemusis mat ziadny doklad totoznosti pri sebe. Ale. Ale na vyzvu prislusnika PZ SR si povinny predlozit doklad totoznosti.
- 11.1.2022 - 10:47
- +2
- jannes1
- Máš pravdu, zle som to interpretoval. Nemusíš nosiť pri sebe nič, ale keď nevieš hodnoverne preukázať svoju totožnosť môže ťa predviesť aby ju zistil.
- 11.1.2022 - 10:57
- +1
- Mato-Mi
- Tak.
- 11.1.2022 - 11:22
- 0
- apa
- nemáš celkom pravdu v zákone je uvedené len vtedy keď spáchaš priestupok inak nie.Policajt nemá právo bezdôvodne požadovať OP od teba to je v zákone.
- 11.1.2022 - 13:23
- +1
- Mato-Mi
- V zakone c. 171/1993 je v § 18 odst. 1 uvedene: "Policajt je oprávnený vyzvať osobu, ak je to potrebné na plnenie úloh podľa tohto zákona, aby preukázala svoju totožnosť dokladom totožnosti"
Co su ulohy podla tohto zakona je uvedene v § 2 odst. 1, konkretne o patrani je pism. l.
Cize nie je pravda, ze policajt od teba smie ziadat doklad totoznosti iba v pripade ak spachas priestupok. - 11.1.2022 - 13:28
- +3
- Mato-Mi
- Aby som to doplnil, otazne je, co povazujes za bezdovodne ty a co policajt.
- 11.1.2022 - 13:30
- +2
- starosta
- Ani policajt si nemôže vyžiadať len tak hocikedy Občiansky preukaz nezabúdaj na to
- 11.1.2022 - 9:08
- +2
- apa
- Lenže pri kontrole či si zaočkovaný môže.
- 11.1.2022 - 9:16
- +2
- starosta
- Iste..
- 11.1.2022 - 9:25
- +1
- starosta
- Musí ťa pekne informovať na základe čoho si ten OP pýta. Musí to byť riadne odôvodnené. Nemôže ťa len tak na ulici zastaviť a pýtať si len tak OP aby zistil kto si čosi a či si..
- 11.1.2022 - 11:33
- +1
- Render 77 Nr
- Na základe ze sa podobaš na osobu v pátraní a co teraz
- 11.1.2022 - 11:47
- +2
- Mato-Mi
- Presne tak.
- 11.1.2022 - 11:52
- 0
- dufus
- Render,presne toto sa mi stalo,kde sa vzali tu sa vzali majáky blikali jak divé,policajti za mnou ,vystúpili obaja ,jeden ruka na zbrani druhý pri okníčku vypýtal OP
skontroloval,vysvetlil že mal podozrenie že som osoba v pátraní,zaželal pekný deň a odišli
ako mi hovorili kamaráti policajti ,postupovali presne podla zákona - 12.1.2022 - 7:19
- 0
- jannes1
- Veď to dáva logiku, ty si videl už niekedy nejakého policajta že by len tak chodil po ulici a vykrikoval po ľuďoch aby mu ukázali občiansky?
- 11.1.2022 - 11:51
- +3
- Caezar
- Stále lepšie ako nič. No títo predstavení sú neskutoční hrobari športu na Slovensku! 25% kapacity a len OP. Fajn, no prečo len 25% a prečo až teraz ?! Keď človek pozerá futbalovú anglickú ligu, kde sú plné štadióny, alebo NFL, kde chodí v priemere 70-80 tisíc ľudí a bez ruška a respiratora tam sedia, biznis tam ide, u nás kluby pomaly krachujú. A čo sa týka ostatných športov, amatérskych súťaží a najmä deti a mládeže, to je neskutočná HANBA! Tak dnes buďme radi za 25%, no od zajtra žiadajme viac, plus nech sa rozbehne šport pre naše deti a naše talenty, ktoré buď sedia doma, alebo trénujú neformálne alebo utekajú za hranice...
- 11.1.2022 - 9:11
- +6
- antinamor
- Napíšeš A a nenapíšeš B. Zámerne? Keď porovnávaš GB s nami, porovnal si aj zaočkovanosť? Či to ti už nehrá do kariet?
- 11.1.2022 - 9:30
- +13
- Gargamel123
- este by som doplnil: ze sa dali zaockovat do-bro-vol-ne
- 11.1.2022 - 10:02
- +2
- aaaaa
- Tak si porovnaj Poľsko ...podobná zaockovanost a tribúny plnšie a bez respiratorov
- 11.1.2022 - 10:38
- +3
- Gargamel123
- traja poliaci: sa v zime vybrali na gerlach, letnou trasou, a uz nie su...
- 11.1.2022 - 10:51
- +3
- starosta
- Lebo nemali 3 dávku.
- 11.1.2022 - 11:33
- +1
- antinamor
- Sprostosť je tiež Boží dar. Preto.
- 11.1.2022 - 12:07
- +4
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- WinnipegJets
- Jasne že ak bude kontrola čisto na kluboch tak to bude vyzerať asi ako posledný zápas s divákmi v Prešove. Kluby by mali byť tí, komu ide o divákov na štadióne najviac a mali by byť prví, kto dostane pokutu za nedodržanie opatrení. Nijak inak nebudú prinútené ich dodržiavať. Samozrejme za predpokladu, že niekomu o to dodržiavanie naozaj ide, keďže na jeseň to vyzeralo ako vyzeralo, vedelo sa o tom a každý sa tváril že nič.
- 11.1.2022 - 9:35
- +2
- Dominios
- ked som bol na jeden zapas v KE, tak hned po vstupe cez turnikety si 90% ludi dalo dole ruska/respiratori a mali to uplne na haku... organizatori na to z vysoka prdeli tiez a ani jedineho cloveka som nevidel, ze by na to upozornili
blba slovac sa proste nedokaze spravat zodpovedne, vsak naco, vsetci sme superhrdinovia a nase rodiny su asi sami nesmrtelni bohovia; vsak nas*at na to, ze zabijem niekomu inemu babku, moja to nebude - 11.1.2022 - 9:39
- +8
- Gargamel123
- mlady musel: dojest horalku na chodbe, tak by nemal byt problem kontrolovat aj nosenie rusok...
- 11.1.2022 - 10:06
- +1
- Poprad_eskape
- U nás zas bežne jeden čas striehli na vykladanie nôh na sedadlo pod tebou (za čo ich chválim). No to fakt len pár mesiacov niekoľko sezón dozadu, potom s tým prestali. Keby sa im tak chcelo aj s rúškami. Ale ako tu viacerí hovoríme, to sa nedá striehnuť na to.
- 11.1.2022 - 10:13
- 0
- WinnipegJets
- to bolo aj v KE, nabehol na teba usporiadateľ jak na vraha
ja som si na jeseň po tom, čo som videl v telke normálne začal myslieť, že keďže je to OTP tak asi netreba nosiť rúška, a to len každý na to sral - 11.1.2022 - 16:08
- +2
- Poprad_eskape
- Však ja som bol rád, že mi tam nejaký gadžo nevytiera svoj sneh, blato a neviem čo na sedadlo a potom mi to nesteká po operadle. Ale potom cúvli. Asi im nejaký agresívnejší gadžo povedal, že nech idú do teplých krajín.
A s rúškami je to jasné,... zas sa budú nosiť len tak, že efekt bude akoby sa nenosili Tam netreba mať vysoké očakávania. Pri vstupe chvíľu a potom a tak "na striedačku hore-dole" alebo vôbec na tribúne. - 11.1.2022 - 16:32
- 0
- Dominios
- Mozete mi prosim vysvetlit ludia, preco vam tak vadia respiratory a ockovacie preukazy a pod.? To sme tak blby narod ze kazdy si fakt mysli ze on (a jeho blizky) su nesmrtelni a ze bude kaslat (doslova) na ostatnych? Preboha, budme radi, ze sa to opat aspon takto otvara. Ani mne sa to nepaci, 25% kapacity mi pride malo, ale niekde zacat treba. Ale kym nezacnete dodrziavat nariadenia, nech uz su obcas naozaj priblble, tak sa situacia nezlepsi ani o 5 rokov a stale budeme mat problemy. To je tak vazne tazke pochopit, ze sa to momentalne inac neda? To vsetci chcete len hladat sposoby ako to prestat a este sa potom bit do hrude, ze aki ste cavovia? To sme teda spolocnost... Nie hygienici, nie ministri, nie kluby su to od toho, aby to na stadionoch vyzeralo ako ma, ale my ludia. Takze prestante mindzovat na respiratory a ak sa vam nepaci, zostante doma. Mate na vyber. Nieste ockovani? Zostante doma, opat mate na vyber. Ani mne sa to cele nepaci, ale zial, v celom svete je situacia aka je a neda sa inac.
- 11.1.2022 - 9:36
- +20
- Poprad_eskape
- Ja mám otázku priamo k článku. Teda k titulnej foto.
Ten pán s účesom "na Jardu" a majú dobre prekryté horné dýchacie cesty?
Ja si myslím, že kontrolovať nosenie respirátorov počas zápasu je nemožné. A ľudia ich nosiť sami od seba nebudú (až na výnimky).
Ale prajem klubom toto otvorenie. Avšak to by malo znamenať, že keď nenaplnia ani tých 25, tak nemajú nárok na dotácie, či? Lebo ich už nik neobmedzuje. - 11.1.2022 - 9:42
- +1
- Poprad_eskape
- *Ten pán s účesom "na Jardu" a tá slečna vedľa neho majú dobre prekryté horné dýchacie cesty?
- 11.1.2022 - 9:43
- +1
- amaskiea
- oni nemusia, oni sú Slavieni
- 11.1.2022 - 10:14
- +2
- Poprad_eskape
- Má rúško? Má.
A keď sa to niekomu nepáči, nech sa kúpe v dezinfekcii a pije Savo. - 11.1.2022 - 10:16
- +1
- amaskiea
- prípadne si to môže aj striedať
- 11.1.2022 - 10:20
- +1
- amaskiea
- čo ti, to si dávaš ako predjedlo
- 11.1.2022 - 10:22
- +1
- hello, havarju
- už zase recepty
- 11.1.2022 - 10:28
- 0
- amaskiea
- som minulé robil cibuľu na masti podľa receptu J. Satinského a znova som sa presvedčil, že to je fakt top
- 11.1.2022 - 12:01
- 0
- hello, havarju
- Všetko sa vracia do starých koľají. Aj masť je už zasa zdravá. Takže zasa - bude ako bolo..
- 11.1.2022 - 13:54
- 0
- amaskiea
- a kedy nebola? to som nepostrehol ...asi som ani nechcel
- 11.1.2022 - 16:37
- 0
- hello, havarju
- Istý čas boli nejaké reči o cholesterole a pod. Ale už to vedci vyvrátili a vraj je to asi ako s alkoholom - netreba to preháňať. Všetkého veľa škodí
- 11.1.2022 - 19:01
- +1
- amaskiea
- klasika, nie čo, ale koľko
- 11.1.2022 - 19:05
- 0
- strojar
- Slovenskí vedci nezaháľali a vyskúmali, že dva-tri poldeci slivovice nie je iba zdravé, ale aj málo.
- 11.1.2022 - 20:32
- +2
- Poprad_eskape
- Máme toľko prostriedkov, len ich nevieme využiť. Už mohla byť chripočka dávno minulosťou.
- 11.1.2022 - 10:23
- +1
- BieloModra
- Aaano ved aj BM test
- 11.1.2022 - 17:52
- +1
- Poprad_eskape
- My sa už len tak pod Tatrami testujeme, odkedy si to tu zaviedla
Čo robíte s tými baranmi. Oni sú jak počasie v horách. Nás roztrepú jak nič. S LM prehrajú. Zvolenu nedajú ani gól. A s vami 4:1 zatiaľ. - 11.1.2022 - 19:51
- 0
- BieloModra
- Ja som vedela ze to zabere 😅 a k zapasu? Celeee zle
- 11.1.2022 - 20:07
- 0
- Poprad_eskape
- Čo už. Čakajú na teba, jak ich budeš naživo povzbudzovať. Tak sa teraz šetria. Aby potom vládali. Pred tvojimi očami.
- 11.1.2022 - 20:23
- 0
- BieloModra
- Najhorsie je ze mam plplanked ja poviem ze mam plan tak treba zbystrit 😅
- 11.1.2022 - 20:29
- 0
- BieloModra
- Plan
- 11.1.2022 - 20:29
- 0
- Poprad_eskape
- Tak nielenže sa podvedome šetria, ale ešte budú mať aj trému určite, keď sa toto dozvedia...
- 11.1.2022 - 21:45
- 0
- Yuro81
- Dobre vám politici a médiá vybrali hlavy ... či už jednej alebo druhej strane spektra. Na jednej aj druhej strane radikálni blázni.
Smejem sa a plačem zároveň. Sledujte prosím renomované zahraničné zdroje. Úplne vypnite FB a po pár dňoch sa na veci budete pozerať inak, rozumnejšie. - 11.1.2022 - 9:44
- +12
- Corgi77
- Presne si to napisal. Radikálni blázni na jednej ale aj druhej strane.
vaxeri vs antivaxeri. Pekne to rozdelilo spoločnosť.
ja už sa odmietam na túto tému baviť a len sa pousmejem keď sa zas niekto v robote háda a snaží sa toho odruhého presvedčiť že má pravdu. - 11.1.2022 - 10:22
- +1
- dusan1980
- Presne. Pekne si to napisal
Vaxceri pohrdaju kazdym kto neni zavaxinovany a pritom chrania len seba sameho lebo roznasaju Covid rovnako
Antivaxeri zas hladaju vsetky mozne dovody preco nie a kategoricky vsetko s vakcinou je zle
Podla mna je to slobodna volba kazdeho cloveka lebo vakcina chrani len seba sameho a je to slobodna volba
Je to niekedy az smiesne
Je demokracia ale niekedy je tento boj az komicky
SME PREDOVSETKYM LUDIA 😀 - 11.1.2022 - 10:27
- +9
- Mato-Mi
- Preco tvrdis, ze vaxeri pohrdaju kazdym, kto nie je zaockovany? Ja som vaxer, kedze som zaockovany, ale nepohrdam kazdym, kto nie je zaockovany. To len na upresnenie.
Inak, vakcinou clovek nechrani len seba sameho, to dobre vies. - 11.1.2022 - 10:32
- +10
- amaskiea
- to je prejav jeho rešpektu voči druhým
- 11.1.2022 - 11:00
- +1
- dusan1980
- No toto je presny priklad
Cakal som ze sa niekto takto chyti
Presne o tom som pisal
Ja som viac, ja mam vakcinu😂 - 11.1.2022 - 15:51
- +4
- amaskiea
- To si fakt vyčítal z môjho príspevku? To si frajer teda. Ale tak keď som "zavaxinovaný", tak musí platiť aj to ostatné z tej tvojej Všeobecnej rešpektu- a pokoryplnej teórie na obe strany...
- 11.1.2022 - 16:42
- +1
- frantapriklep
- Ideálne by bolo, keby oba tábory boli na seba ohľaduplné a rešpektovali sa, lenže to by nesmeli jedni ovplyvňovať životy druhých svojim počínaním. A keďže sa to deje, pochopiteľne sa na oboch stranách vytvorili radikálnejšie krídla, ktoré to potom ženú do krajnosti.
- 11.1.2022 - 10:34
- +4
- Big brother
- Já nemám problém s lidmi co sa nedají zaockovat...ani mi nevadí hloupost a naivita množství antivaxerov...mně však vadí, ked niekto šíří hoaxi a hra sa na odborníka na všecko, přitom o tom vie hovno.
- 11.1.2022 - 10:51
- +9
- lanti
- čo ťa preplo do českého módu z tej vakcíny či jak
- 11.1.2022 - 10:56
- +4
- Tehelnepole
- asi príbuzný toho dovideňá dopočuťá
- 11.1.2022 - 10:59
- +2
- Big brother
- Česky jazyk mám na mobile.
- 11.1.2022 - 11:05
- 0
- Tehelnepole
- A próč jako?
- 11.1.2022 - 11:06
- +2
- lanti
- V pohode srandujem
- 11.1.2022 - 11:09
- 0
- LuukyBB
- Jasné, že je to málo, ale čo už narobíme. Lepšie ako nič. Náš štadión má po rekonštrukcii kapacitu cca 2980 miest. Uvidíme ako sa to u nás bude rátať. Ak z celkovej kapacity, tak u nás je to 745 divákov. Keď odrátame "B" tribúnu, ktorá by mala mať 762 miest a nie je ešte skolaudovaná, tak dočasná kapacita je cca 2218 miest. V tom prípade by to bolo 550 + - divákov. 745 znie určite lepšie a pri dočasnej kapacite by to bola opticky tretina "dokončenej" kapacity...
- 11.1.2022 - 9:46
- 0
- FP-rivaldo7
- v presove sa na zaciatku sezony tiez prepocitavalo kvoli neskolaudovanym tribunam. len neviem ako lebo kombinovali tie rezimy vzhladom na tribuny.
- 11.1.2022 - 11:02
- 0
- Prima
- Ja neviem či mnohí z vás niekedy boli v zahraničí na MS či už vo futbale alebo v hokeji aké sú tam kontroly pred vstupom na štadión, čo sa môže a čo nemôže zobrať do vnútra, kto to kontroluje a koľkokrát. Nesplníš, nevpustia ťa a tu idú poniektorí oháňať sa všeličím možným a robia si z toho svoj vlastný výklad. Ak idem niekde, musím rešpektovať podmienky ním stanovené a ak nechcem rešpektovať, tak tam nejdem.
- 11.1.2022 - 9:50
- +18
- LuukyBB
- Je to presne tak ako píšeš. A môžem to potvrdiť z každého zápasu v zahraničí na ktorom som bol. Balkán som len precestoval, na zápase som tam nebol, to len z hľadiska toho, že viem aké "kontroly" fungujú tam...
- 11.1.2022 - 9:52
- +1
- Poprad_eskape
- Ako kde. Na druhej talianskej lige na futbale to vyzeralo s kontrolou nijako a potom tam lietala pyrotechnika celý druhý polčas. Atmosféra dobrá veru Ale to bol jeden zriedkavý zážitok, inak nechodievam, takže vo všeobecnosti môžeš mať pravdu.
- 11.1.2022 - 9:55
- 0
- Prima
- Ani na dedine niekde nekontrolujú aj napitý ľudia šoférujú. To že sa niekde nekontroluje alebo len povrchne neznamená, že je to pravidlo podľa ktorého sa máme riadiť. A ak nechceme aby nám zakázali vstup na štadióny pre nedodržiavanie nariadení, tak by sme to mali dodržiavať a nie hľadať všelijaké právne nezmysly. Môj dom moje pravidla. Tvoj dom, tvoje pravidla.
- 11.1.2022 - 10:15
- +1
- Poprad_eskape
- Veď súhlasím. Ja som v tomto úplne na tvojej strane. Veď som len tak zo srandy dal jeden blbý príklad. A dedinský futbal a Seria B je trochu rozdiel. Ten štadión bol vypredaný (28 000).
Ja som za dodržiavanie pravidiel, a súčasne dopĺňam, že nemám dôvod na základe skúsenosti si myslieť, že sa tie pravidlá po tomto 25% otvorení na našich hokejových štadiónoch dodržiavať budú. Ale fandím im všetkým, dostali druhý pokus (asi za odmenu, že pri prvom na to kašlali), tak nech sa im ten druhý vydarí lepšie - 11.1.2022 - 10:21
- +2
- amaskiea
- Na Tloventku po tloventky!: Tvoj dom, tvoje pravidlá, môj odrb
- 11.1.2022 - 10:21
- +1
- Prima
- Si na smiech.
- 11.1.2022 - 11:38
- 0
- amaskiea
- chcel som byť podporivý, lebo s tebou súhlasím, holt, nevyšlo, možno nabudúce
- 11.1.2022 - 12:00
- +5
- Prima
- Beriem späť tu svoju poznámku na teba,myslel som, že mi vyčítaš dĺžne čiarku ktoré mi tam chýbali.
- 11.1.2022 - 14:17
- +2
- frantapriklep
- Kluby to detailne kontrolovať nebudú. Nemajú šancu. A pravdepodobne ani právo. Čiže nechajú to na zodpovednosti ľudí. Možno budú avizované nejaké námatkové kontroly policajnými hliadkami priamo na štadióne, aby podvodníkov odhalili.
Čísla v nemocniciach nám klesajú, čo je dobrý trend, ja by som sa nebál otvoriť to aj na 50%. Už naozaj stačilo neustáleho strachu z toho, čo sa môže stať. Všetci mali možnosť sa zaočkovať, mnohí sú prekonaní, každý má možnosť mať na sebe FFP, čím sa chráni, tak už by bolo načase prestať si ničiť šport, kultúru či malé podniky.
- 11.1.2022 - 9:54
- +2
- dusan1980
- Suhlasim s Tebou 100%
Navyse na CT bezala diskusia narozdiel od nasich TV kde boli odbornici ktori sa vyjadrovali. Kazdy mal samozrejme svoj nazor ale vo tam zaznelo tak Omikron ma vacsiu nakazlivost a slabsi priebeh a mohol by zariadit premotenie a tym padom imunitu kedze je jasne ze prekonanie je s ohladom na imunitu este ucinnejsie ako Vaxina.
Cas ukaze
Kazdopadne suhlas a tesim sa na hokej - 11.1.2022 - 10:31
- +5
- Gargamel123
- franto: na tej titulnej foto, to je otvorene na 100%...
- 11.1.2022 - 10:54
- +1
- FP-rivaldo7
- namatkove kontroly boli avizovane uz koncom roka no nejak k nim neprislo. naproti tomu boli anonymne telefonaty ktore hlasili nezaruskovanych na stadione...co potom dokumentovala policia.
- 11.1.2022 - 11:04
- 0
- Nemehlo
- Az na to, ze respiratorom ty chranis okolie a nie seba. Respirator nezabrani preniknut kvapockam napr. do ocnej sliznice. Naopak zachytava kvapocky z tvojho dychu.
- 11.1.2022 - 11:12
- +1
- frantapriklep
- Tak kto sa bude báť o očnú sliznicu, zoberie si aj okuliare, len nie tie potápačské, lebo tie majú dierky a mohli by kvapôčky tade prejsť
Teraz vážne, hovoríme o podujatí, kde budú prekonaní a očkovaní, tak snáď títo nechrlia zo seba toľko. - 11.1.2022 - 11:18
- 0
- frantapriklep
- a už som jak Maďar ... som chcel napísať že nech si zoberú potápačske, lebo iné majú dierky, a domotal som sa.
- 11.1.2022 - 11:23
- +1
- Tehelnepole
- ,,,,,,,,,,,,,,,ja som od rehotu pod stolom
potapacske s dierkami.... to je krasne krasne krasne
Pockaj, ktore ine maju dierky vlastne? - 11.1.2022 - 11:26
- +1
- frantapriklep
- Bežné okuliare nepriliehajú tesne. No a klasické pracovné ochranné majú aj dierky, a potvora kvapôčka, šup tade prejde a hotovo. Vymalované.
- 11.1.2022 - 11:28
- 0
- Tehelnepole
- jáj také myslis...som zblbnuta, sama nosim brýle, dioptricke, tak mi nenapadli tieto pracovne, ochranné.. hej máš pravdu
- 11.1.2022 - 11:29
- +1
- Poprad_eskape
- Okuliare: Višnovský už dávno pred pandémiou nosil okuliare na hromadných podujatiach. Nie ten hokejista, ten gitarista. Fajnšmekri vedia...
https://hudba.zoznam.sk/spravy/22-02-2016-chiki-liki-tu-a-sa-tesia-z-priazne-kritikov-a-pozyvaju-na-jarne-koncerty/fotky/117262/
(link je len pre ilustračný záber. Dopredu oznamujem, že text článku na tom linku nemá priamy súvis s týmto článkom na HP. (Jedine, žeby ho tu niekto našiel.))
- 11.1.2022 - 14:40
- 0
- Render 77 Nr
- Najčastejší prenos je vdychnutim takže respirátor zabraňuje preniknutiu aj .
- 11.1.2022 - 11:22
- 0
- Tehelnepole
- Respiratorom chranim okolie a nie seba?
Madonamia - 11.1.2022 - 11:23
- +5
- bigi
- vidis trosku si odporujes, a kto ten sport kulturu a male podiky nici? nie su to sami oni a ostatny ludia? sam pises ze kluby to nebudu detailne kontrolavat a sme doma, a predstav si ze maju ako len treba chciet a tu je ten problem
- 11.1.2022 - 14:44
- 0
- OUTBLAST
- Realy? 🤦
- 11.1.2022 - 22:01
- +2
- bigi
- ano vazne,je to len o chceni
- 12.1.2022 - 6:30
- 0
- fanpp
- boh žehnaj Maďarom že nas dobehli pre nas zahanbujúcou ponukou urobiť si šampionát v hádzanej aj bez nas pred plnými halami a Matelkovci si všimli, že sme ako posledný národ v strednej Európe hrali pred prázdnymi halami..
- 11.1.2022 - 10:58
- +7
- borussia
- Mali to dať maďarom určite by bola lepšia atmosféra
- 11.1.2022 - 11:21
- +3
- Tehelnepole
- Prekonal covid a boduje. Amerika sa naučila s vírusom žiť, iní nie, vraví Tatar
Ondrej Rusnák v ďalšom Príklepe vyspovedal kamaráta Tomáša Tatara.
S TOMÁŠOM TATAROM sa poznám od mládežníckych čias. V NHL si drží pozíciu najproduktívnejšieho slovenského hráča, ako jediný našinec stabilne nastupuje v presilových hrách.
Pred sezónou podpísal dvojročný kontrakt s New Jersey Devils, ročne zarobí 4,5 milióna dolárov. Pred pár dňami prekonal koronavírus, počas nútenej pauzy sme boli ešte v častejšom kontakte. Po uzdravení som mu zavolal na rozhovor.
V lete si si prvýkrát vyskúšal otvorený trh s hráčmi. Podpísal si dvojročný kontrakt s New Jersey. Ako si zatiaľ spokojný s pôsobením v drese Devils?
Myslím, že to nie je zlé. Možno tých bodov by mohlo byť viac, ale len cez štatistiky by som sa na to nepozeral. Taký je hokej, nie vždy to padá, ale dôležitý je aj pocit, ako sa na ľade cítim.
Už som dosť skúsený na to, aby som vedel posúdiť vlastnú hru. Začiatok som mal ťažší, ale postupne sa to rozbieha. Som rád, že v posledných zápasoch bodujem a darí sa aj tímu.
New Jersey vstupovalo do sezóny s vyššími očakávaniami, než je aktuálna 12. pozícia vo východnej konferencii so stratou 5 bodov na play-off. Kde hľadať príčiny tohto stavu?
Mali sme dve alebo tri dlhšie série, keďzo sme prehrali pár zápasov za sebou. To urobí veľký rozdiel. Sezóna je ešte dlhá a ak by sme chytili rovnakú šnúru výhier, sme späť v mixe tímov bojujúcich o play-off.
Aby to nevyznelo ako výhovorka, máme dosť smolu na zranenia a choroby posledné týždne, a tak tréneri dosť miešali zostavou. Dokonca najbližší zápas (pozn. tento pondelok) už pre choroby a covid hrať vôbec nebudeme.
Hlavným trénerom je ostrieľaný Lindy Ruff. Ako by si ho charakterizoval?
Pre hráča je vždy ťažké hodnotiť trénera (smiech). Čo môžem prezradiť je, že Lindy je správny chlap. Každý tréner má to svoje a Lindy nie je výnimkou. Od všetkých vyžaduje stopercentnú prácu. Aj keď pôsobí ako tréner zo starej školy, tak sa dosť adaptoval a ide s modernými trendami. Preto ma neprekvapuje, že je tak dlho ako hlavný tréner v NHL.
Jeden z dôvodov, prečo si sa v lete rozhodol ísť do New Jersey, bola možná spolupráca s dvomi centrami a jednotkami draftov rokov 2017, resp. 2019, Švajčiarom Nicom Hischierom a Američanom Jackom Hughesom. Ako si s nimi rozumieš na ľade?
Nico je komplexný center. V mladom veku, navyše Európan, je kapitán tímu. To dokazuje, ako si ho Devils cenia.
Hughes je ohromne talentovaný a šikovný hokejista. Korčuľovanie a prácu s pukom má na top úrovni. Jeho štýl hry pasuje do hokeja, ktorým sa uberá NHL. Posledné zápasy sme spolu v útoku a myslím si, že získavame správnu chémiu na ľade.
V tíme ste traja Slováci. Okrem teba aj Marián Studenič a Christián Jaroš. Ako vnímaš ich hru a postavenie v tíme?
'Stuďo' je veľmi prospešný pre tím, dobre korčuľuje a svoju prácu odvádza kvalitne. Škoda, že sa nevedel dlhšie presadiť, potom to vyzerá všelijako. Teraz dal prvý gól, určite ho to ešte viac naštartuje.
Čo sa týka Christiána, na pozícii obrancu je v tíme veľká konkurencia. Máme ich dosť s dlhodobými kontraktmi, preto dostáva menší priestor na ľade. Keď však hrá, svoje úlohy si dokáže zastať.
Je fajn mať Slovákov za spoluhráčov, najmä keď nás je v lige tak málo. Ale za tie roky, čo som v NHL, už poznám takmer každého hráča, národnosti nejak nevnímam a neriešim.
V NHL už hráš desiatu sezónu. V tíme New Jersey patríš k najskúsenejším. Ako sa za spomínanú dekádu zmenil hokej?
No veru, ide to rýchlo. Na nejakého veterána, ktorý je tretí najstarší v tíme sa rozhodne necítim (smiech). Čím som starší, tým vnímam viac a viac, ako sa mení hokej. Myslím si, že to bolo podobné aj pre starších hráčov, keď som ja vstúpil do NHL v Detroite.
Dnes do ligy prichádzajú mladí hráči okamžite schopní hrať. Korčuľovaním a individuálnymi schopnosťami sú všetci nadupaní, ostatné veci sa učia popri tom. Najmä v letnej príprave sa preto snažím prispôsobovať aktuálnemu trendu.
Je mnoho vecí, ktoré sa dajú zlepšiť aj po tridsiatke, napríklad aj v rámci korčuľovania. Dôležité je, že som zdravý a fyzicky sa cítim výborne.
Aký je rozdiel v živote v New Jersey a v Montreale, kde si pôsobil predtým tri roky?
Aj Montreal bol dosť veľké mesto, New Yorku sa však nič nevyrovná. Najväčší rozdiel je tak asi v počasí. V Amerike je príjemnejšie, počasie je podobné tomu na Slovensku.
Takisto je veľký rozdiel ako je vnímaná pandémia v USA a v Kanade. U nás je všetko otvorené. Žijeme, až na základné hygienické opatrenia ako napríklad rúška v interiéri, úplne normálne.
Po vianočných sviatkov si bol vedený týždeň na covidovej listine. Aký si mal priebeh ochorenia?
Mal som dva dni teplotu a pár dni sa cítil unavenejší. To som bol jeden z mála, ktorý mal nejaké príznaky. Ostatní spoluhráči, ktorým vyšiel pozitívny test, väčšinou nemali žiadne príznaky. Až boli prekvapení, že sú pozitívni.
Ako funguje covid protokol v NHL?
V prípade pozitívneho testu ide hráč na 5 dní do karantény a následne po ďalších zdravotných testoch sa môže z covidovej listiny dostať von.
Najprv to bolo prísnejšie, ale tým, že je v podstate celá liga očkovaná a príznaky u hráčov sú minimálne, sa tie pravidlá zmiernili. Čo zostalo je, že ešte stále sa každý deň testujeme PCR testami ráno pri príchode na štadión.
Úplne iný scenár sme videli na juniorskom šampionáte. Tam sa po jednom pozitívnom prípade kontumovali zápasy, majstrovstvá sveta napokon za chodu zrušili. Slováci stihli odohrať dva zápasy a hoci v oboch prehrali, prezentovali sa pekný hokejom. Ako si vnímal, čo sa stalo?
Tie zápasy, ktoré naši chalani odohrali, boli dobré, aj keď sa to na výsledku neprejavilo.
No a zrušenie turnaja? Pre chlapcov to musí byť ťažké. Tešíte sa na tento šampionát v podstate celú mládežnícku kariéru, cítite šancu na úspech a pre radikálne pravidlá, ktoré mal nastavené šampionát a ktoré celkovo panujú v Kanade, sa šampionát zruší. Dobrú reklamu to hokeju neurobilo.
Myslím, že v Kanade aj na základe tejto situácie majú toho ľudia už dosť, najmä v porovnaní s tým, ako žijeme v USA.
Keď sme pri tejto téme, ako vnímaš aktuálnu situáciu v športe v spojitosti s pandémiou?
Ako som vravel, v USA sa to už takmer nerieši. Väčšina ľudí má vakcínu a športy fungujú normálne s plnými tribúnami.
Celkovo tomu však prestávam rozumieť. Nemá to logiku, keď vidíme množstvo ľudí v obchodoch, na pracoviskách, či na lyžovačkách pokope a na štadión sa ľudia nedostanú. To je podobné v Kanade aj na Slovensku.
Kto potom vidí, ako je život v Spojených štátoch naspäť v pohodovom režime, je právom nahnevaný a stráca trpezlivosť.
Po ôsmich rokoch sa na zimných olympijských hrách v Pekingu mali stretnúť opäť najlepší hráči sveta. Napokon sa tak nestane. Prečo?
V zmluve medzi hráčskou asociáciou NHLPA a NHL bola klauzula o tom, že v prípade nepriaznivých pandemických podmienok, ohrozujúcich následný chod NHL by táto dohoda padla.
Najviac zavážil fakt, že v prípade pozitívneho testu v Pekingu by ten hráč musel nastúpiť na 21-dňovú karanténu v Číne. To bolo neakceptovateľné. NHL nebude riskovať zavretie hráčov na tri týždne niekde v hoteli v Číne.
Navyše, pred Vianocami sa situácia zhoršila aj v zámorí, mnoho zápasov sa bude dohrávať. To by sa sezóna znova natiahla do druhej polovice leta. Väčšina hokejistov tak nakoniec súhlasila, aby sme tam necestovali.
Útočník Bostonu Brad Marchand vyhlásil, že účasť na olympiáde by mala byť podmienená osobným rozhodnutím hráča. Ako vnímaš túto myšlienku?
Je to zaujímavý názor a môže mať mnoho podporovateľov medzi hráčmi. Všetci sme sa tešili na olympiádu, ja taktiež. Je to asi najväčšia česť pre športovca reprezentovať svoju krajinu na olympijských hrách.
Hráčska asociácia však funguje na kolektívnej dohode. Vzhľadom na všetky problémy, ktoré by účasť hráčov NHL na hrách teraz sprevádzala, je tak rozhodnutie nezúčastniť sa na OH asi rozumné.
Bez najlepších hráčov sveta sa javia šance slovenského tímu na úspech väčšie. Súhlasíš?
Je pravda, že ostatné tímy neúčasť hviezd NHL postihne oveľa viac ako nás. V plnej sile všetkých mužstiev by boli naše šance o dosť nižšie, ako sú teraz. Myslím, že hokejisti v Európe sú viac vyrovnaní.
Na minulej olympiáde to dokázali Nemci, ktorí skončili strieborní. Bude to zaujímavé sledovať. Hádam sa nám podarí poskladať dobrý tím, ktorý milo prekvapí.
https://www.hokejportal.net/?q=clanok/divaci-sa-budu-moct-v-obmedzenom-pocte-vratit-na-tribuny/115086/diskusia#pid3922217 - 11.1.2022 - 11:36
- +3
- Gargamel123
- ja by som ten: QR kod daval rovno na pipisa, ked mate problem ukazat OP...
a kto ma falosny, rovno odfajfknut - 11.1.2022 - 11:40
- 0
- hello, havarju
- A ženám? To je diskriminácia..
- 11.1.2022 - 11:52
- 0
- wedro
- Na bradavky ☝️🤭
Takže tak® - 11.1.2022 - 12:06
- 0
- Gargamel123
- zena ma vzdy pravdu: tam nie je co riesit
nie su potrebne ziadne ko kody - 11.1.2022 - 12:52
- +2
- B-MO
- 11.1.2022 - 13:36
- 0
- BieloModra
- ja som sa dostala k velkej mudrosti toť nedavno:
iba hlupy chlap sa pyta zeny ci moze do krcmy.... mudry chlap vie aj bez pytania, ze nie - 11.1.2022 - 13:43
- +1
- Gargamel123
- to da: rozum
- 11.1.2022 - 13:52
- 0
- BieloModra
- tak to by sme mali
- 11.1.2022 - 13:58
- 0
- Gargamel123
- jedine,ze pred krcmou: zakopne a nechtiac padne rovno do dveri
- 11.1.2022 - 14:03
- +1
- BieloModra
- ano ved niekedy sa proste proti paranormalnym javom neda bojovat to da rozum
- 11.1.2022 - 14:04
- 0
- Gargamel123
- ach, tie: nestastne nahody
- 11.1.2022 - 14:06
- 0
- Gargamel123
- idem radsej: povysavat
happy wife, happy life... - 11.1.2022 - 14:28
- 0
- Mato-Mi
- Rusnaci boli vzdy popredku
- 11.1.2022 - 11:52
- +8
- Radovan123
- pravda veru
- 11.1.2022 - 12:17
- +1
- FP-rivaldo7
- jak to, sak este stale ziju v minulom roku podla ich kalendara
- 11.1.2022 - 15:03
- +1
- Mato-Mi
- touché
- 11.1.2022 - 15:09
- 0
- strojar
- Zaujímavá debata.
Vyhláška, ktorá určí pravidlá neexistuje, ale miestni analytici idú ako píla. - 11.1.2022 - 12:03
- +8
- frantapriklep
- A čo nikto z nich nespravil žiadnu gramatickú chybu, alebo čo konkrétne je ti ľúto?
- 11.1.2022 - 12:56
- +9
- strojar
- Mne nie je ľúto nič.
Ale dobre sa zabávam na vás analytikoch. - 11.1.2022 - 13:28
- +2
- hello, havarju
- Tak načo to tu oznamuješ. Veď všetci vedia, že vyhláška ešte len bude.
- 11.1.2022 - 13:47
- +2
- Duri_L
- Prajem pekny vecer:
https://www.minv.sk/swift_data/source/verejna_sprava/vestnik_vlady_sr_rok_2022/vyhlaska_2.pdf - 11.1.2022 - 18:44
- 0
- Azrael
- ZAVIEST 100% KAPACITU OTP!: Vychod bez barier! Ochlokraticka vlada teroru prec!
🤗 - 11.1.2022 - 12:36
- +4
- Mato-Mi
- Vychod zo stadiona, ci vychod republiky?
- 11.1.2022 - 12:44
- +2
- wilkinson22
- Choď naháňať škôlkou
- 11.1.2022 - 12:48
- +1
- wilkinson22
- Šmolkov
- 11.1.2022 - 12:48
- +1
- BieloModra
- 11.1.2022 - 13:03
- 0
- frantapriklep
- A čo si pán predstavuje pod pojmom ochlokracia? Lebo ako nad tým dumám, tak dumám, práve ochlokracia by tým tvojim výkrikom sedela
- 11.1.2022 - 13:00
- +4
- Azrael
- Ochlokracia: vlada luzy, podpriemernych. Ja nesplnam definiciu, lebo nevladnem.
- 11.1.2022 - 13:03
- +2
- frantapriklep
- To je práve problém, keď chceš používať cudzie termity a nevieš čo reálne znamenajú. Ochlokracia je pomenovanie pre situáciu, kedy klasickú vládu nahradí po revolúcii dav (alebo ako si to nazval lúza, podpriemerní).
Takže keď v tvojom príspevku voláš jazykom tejto lúzy po zrušení ochlokracie, znie to schizofrenicky. - 11.1.2022 - 13:14
- +3
- Tehelnepole
- prípadne iné mravce..
- 11.1.2022 - 13:15
- +2
- Hokejman
- Termity sú sociálne šváby. Sorry, ako zoológ som si túto "strojárovinu" nemohol odpustiť.
- 11.1.2022 - 13:31
- +3
- Tehelnepole
- Dík. Máš pravdu, ujo Google mi to tiež práve potvrdil. Cize 40 rokov zijem v tom, ze su to mravce a ono nie su.
- 11.1.2022 - 13:35
- +3
- Hokejman
- Človek sa učí celý život.
- 11.1.2022 - 16:51
- 0
- Azrael
- Obdivuhodna schopnost obist podstatu (vlada luzy) a splietat o nahradzani moci. Vies, kazda moc sa nahradza, ide to z jej podstaty takze trapas, robis doleziteho, ale u nespravneho. Dvojslovny text - vlada luzy - staci
- 11.1.2022 - 13:20
- +1
- frantapriklep
- Aby som to teda uzavrel, človek by nemal používať cudzie termity,ak ich nepozná suterénne alebo nie je v dobrej konvici, pretože je tu veľké rizoto, že to skončí fiatom. Každý sa tvári ako suvenír, ale vráti sa mu to ako buzerant!
- 11.1.2022 - 13:29
- +4
- Azrael
- Zbytocna snaha, bude to uz iba trapnejsie. Ani radobykreativny a nevtipny pocin neprekryje tu bezobsaznost. Tolik prace a pritom takova blbost, hovoria Cesi. To zufalstvo uz iba podciarkuje fakt, ze ja naozaj nevladnem (bohuzial, inak by v bolo vsetkym sveta zit).
Vratme sa k podstate:
Ochlokraticka vlada teroru, prec!
🤗 - 11.1.2022 - 13:43
- +1
- frantapriklep
- A bariéry si kde nechal?
- 11.1.2022 - 13:46
- +2
- Tehelnepole
- Možno myslel derniéru.
- 11.1.2022 - 13:48
- +1
- Poprad_eskape
- Škoda, že nevládneš. Lebo ostatné podmienky tvojej definície spĺňaš. Tesnotka..
- 11.1.2022 - 14:06
- 0
- B-MO
- Gargamel123: sprav si s tym kocurom poriadok, cim ho to krmis, ked potom takto bluzni?
- 11.1.2022 - 13:40
- 0
- Tehelnepole
- Ty si pod vplyvom omamných látok, či Tebe dáva zmysel, to čo píšeš?
- 11.1.2022 - 13:08
- +2
- wilkinson22
- Keby len dnes
- 11.1.2022 - 13:19
- +1
- Azrael
- Ved preto sa pytam. Pre tehelnepole: v policajnom zargone boli zelezniciari smolkovia. Viem vedel si. Wilkinsonnowabitcha este boli rit od Rapacovho extempore
- 11.1.2022 - 13:29
- 0
- Tehelnepole
- Nuž, nevedelA som to.
Tvoja posledna veta je uboha. - 11.1.2022 - 13:31
- +1
- Azrael
- Vsak ja viem, ale moj postoj k tejto skutocnosti je z filozoficleho hladiska rydzo nihilisticky - nezalezi na nicom, ergo ani na mojom prispevku.
- 11.1.2022 - 13:55
- 0
- Gargamel123
- odchod do kuta: a dnes uz ziadny internet ani vecera!
- 11.1.2022 - 14:04
- +3
- wilkinson22
- Žiaden šmolko? ☹️
- 11.1.2022 - 14:21
- 0
- Tehelnepole
- Rozmohol sa nam tu taky nesvar... pouzivanie mojho HM bez mojho predchadzajuceho suhlasu. TSTSTS
- 11.1.2022 - 14:30
- +3
- wilkinson22
- Chcel som napísať by copyright Tehelne pole sorry 😁
- 11.1.2022 - 14:59
- +1
- Tehelnepole
- Odpustené
- 11.1.2022 - 15:03
- +1
- borussia
- Nakoniec ešte ideme ďakovať tejto super vláde že nám niečo dovolili.Tak toto je už vrchol
- 11.1.2022 - 13:23
- +4
- frantapriklep
- Tak to nerobte.
- 11.1.2022 - 13:24
- +4
- antinamor
- Podľa mňa, ty a tebe podobní neviete poďakovať doma ani za obed.
- 11.1.2022 - 13:29
- +9
- Poprad_eskape
- No nie. Ale niektorí (aj v tejto diskusii, aj inde) sa dušujú, že nebudú dodržiavať opatrenia, lebo ich vydala neschopná vláda. Tak dúfam, že podľa tejto logiky nebudú využívať ani uvoľnenia z opatrení, ktoré vydala vláda. Žiaden hokej. Na protest za lepšie zajtrajšky a referendum samozrejme, to už je jedno aké a za čo!
- 11.1.2022 - 14:43
- +3
- Pretorian81
- Hm a 2.liga ako ? rád by som u nás v BJ na hokej .. zaočkovaný som pass v mobile.. bude nebude sa dať isť..
- 11.1.2022 - 13:48
- 0
- maros6666
- Ono je to všetko pekné, keď si po zápasoch pozrete fotogalérie a budete tam videť kopu fanúšikov bez respirátora, tak sa nečudujem ak by to o týždeň zase zavreli...A ak to robia na každom štadióne tak ako v NR, že po druhej tretine vypnuté turnikety a dostane sa tam barzjaky bezdomovec bez listka, ruska a pod. je to vsetko nahovno
- 11.1.2022 - 14:56
- +1
- Tehelnepole
- To akože vážne?
- 11.1.2022 - 15:04
- +2
- Tehelnepole
- Tak to je riadne svinstvo voči platiacim divakom
- 11.1.2022 - 18:19
- +1
- Mato-Mi
- U nas sa to robievalo este v casoch prvej ligy v 90tych rokoch. Na tretiu tretinu bol vstup zdarma.
- 11.1.2022 - 18:37
- +2
- MackoPu
- To aj u nas, ale to bolo davno a trochu ina situacia.
- 11.1.2022 - 19:34
- 0
- ErikHKM
- Aďka (Bielomodra) 30 sa vidime u Vás v Nitre 😉
- 11.1.2022 - 15:05
- 0
- BieloModra
- hovbeles Erik 21.1.2022 sa vidime na Buci
- 11.1.2022 - 15:11
- 0
- ErikHKM
- To neviem či nebudem na chalupe ale uvidíme však si napíšeme 😉
- 11.1.2022 - 17:49
- 0
- ErikHKM
- Všetko bude 😃😃ale ja Adku poznám aj osobne my sa nefotime my si spolu slivovicu dame 😃
- 12.1.2022 - 7:05
- 0
- BieloModra
- nuz ako vyzdy kazde siedme kolo sa o to pokusim
- 12.1.2022 - 7:18
- 0
- BieloModra
- na ale ty co sa tu ondies s fotenim? na take veci pri blizkom stretnuti tretieho druhu nie je cas ani pomyslenia
- 12.1.2022 - 7:17
- 0
- dusan1980
- Nech zije hokej
Len sa bojim aby sa ockovani nepobili s prekonanymi pripadne neockovani s ockovanymi ktori prekonali alebo ti ktori prekonali a neboli ockovanins tymi ktori neprekonali ale su nezaockovani
Pani a dámy , stastny novy rok a hlavne vela sportovych zazitkov spolu.
Majme sa radi ci sme O alebo T alebo P alebo nic. 😂 - 11.1.2022 - 15:57
- +1
- strojar
- Tak už je konečne vonku vyhláška.
- 11.1.2022 - 16:07
- +1
- gabi98
- Veru, mozete sa konecne pustit do hladania gramatickych chyb.
- 11.1.2022 - 18:03
- +4
- RhimeSBA
- 12.1.2022 - 6:51
- 0
- FanusikZamkov
- No neviem či sa netešíme priskoro. Rozoberá sa to v diskusii z pravej aj z ľavej strany ale zdá sa že po vyhlásení ministra zdravotníctva Lengvarského by to malo platiť od 19 januára. Do 19 januára ešte 8 dní a to je dlhá doba. Takže brzdime radosť a dúfajme že sa to nezmení k horšiemu. https://domov.sme.sk/c/22818653/lengvarsky-rezim-op-plus-by-mal-platit-od-19-januara.html?ref=trz
- 11.1.2022 - 16:24
- 0
- Yuro81
- Tu mas seklo ... : "Najkratšia karanténa, zrejme trojdňová, by sa týkala osôb s troma dávkami vakcíny." = čím viac pásikov, tým viac Adidas ?
- 11.1.2022 - 17:11
- +1
- Duri_L
- Vyhlaska je uz dnes zverejnena a plati od zajtra:
https://www.minv.sk/swift_data/source/verejna_sprava/vestnik_vlady_sr_rok_2022/vyhlaska_2.pdf - 11.1.2022 - 18:51
- 0
- TeR
- Ak by sa všetci fanúšikovia dohodli, že nebudú povzbudzovať ale iba tlieskať, prípadne dupať, to by sa mohli štadióny zaplniť aj na 50% kapacity
- 11.1.2022 - 20:23
- 0
- Duri_L
- Idu sa uvolnit opatrenia a pustia divakov do 25% kapacity hladiska: otazka teda znie jasne - bude mat Presov vypredane uz v najblizsom domacom zapase v piatok so Zvolenom?
- 11.1.2022 - 18:46
- +6