Diskusia: Do Slovana nikdy, do „repre“ možno
Tomáš Záborský sa nebráni obliecť si opäť reprezentačný dres, v jeho prípade by však muselo prísť k dlhej diskusii. Podľa možnosti s novým vedením.

Tak ako množstvo ostatných slovenských hokejistov, aj Tomáš Záborský si momentálne užíva nie príliš dlhé voľno na rodnej hrudi. Tomáš má za sebou sezónu, počas ktorej sa okolo jeho osoby hovorilo nielen vďaka športovým výkonom. Ako je známe, uzavrel svoju reprezentačnú kariéru. Cez víkend si užil chvíle v rodnom Trenčíne na tenisovom kurte v rámci turnaja Media Cup, kde na pozvanie organizátora STARS for STARS odohral turnaj spolu s ostatnými hokejistami proti novinárom.
Tomáš, nedá nám hneď na úvod nepoložiť otázku týkajúcu sa nedávneho draftu KHL, v ktorom si na vás uplatnil práva Slovan Bratislava. Čo na to hovoríte?
„Ja som bol práve v posilňovni, keď som sa to dozvedel od jedného slovenského novinára. Ja s tým nič nenarobím, jednoducho sa to stalo.“
Čo to pre vás znamená, keďže máte zmluvu vo Fínsku s IFK Helsinki?
„Absolútne nič. Mám zmluvu s IFK a od januára tie práva Slovana na mňa aj tak padnú, pretože budem mať 29 rokov a regule KHL hovoria o tom, že ak hráč dovŕši tento vek, stáva sa voľným a žiaden klub si na neho nemôže uplatniť práva. Aj preto sa voľbe Slovana čudujem, pretože tento krok bol úplne zbytočný.“
Máte v zmluve klauzulu o tom, že keby prišla ponuka z KHL, môžete za nejaké výkupné z Fínska odísť?
„Áno mám. Nielen v prípade ponuky z KHL, ale aj NHL. Ale ja sa tento rok pripravujem opäť na Fínsko. Nerád mením pôsobisko v strede sezóny, dlhšie sa aklimatizujem. Som rád, keď idem niekam, kde už som zabývaný. Verím tomu, že zostanem v Helsinkách celú sezónu, som tam spokojný.“
Vedeli by ste si vôbec predstaviť hrávať za Slovan?
„Nie.“

Kontaktovalo vás vedenie Slovana?
„Nie. Oni dobre vedia, ako sa k tejto veci staviam. Ja som z Dukly Trenčín a za Slovan by som nehrával. Pre mňa je to tým pádom pasé.“
V hypotetickom prípade štartu za Slovan by ste boli vystavený aj riziku, akým je meškanie výplat. Zažili ste niečo také vo Fínsku?
„Neexistuje. Vo Fínsku chodí výplata pätnásteho v mesiaci, keď tento deň vyjde na nedeľu, tak príde už v piatok. Tam sa to nemôže stať aj preto, lebo to hráči môžu súdnou cestou napadnúť. Mne sa to však nestalo ani v Rusku, ani v Amerike. Aj preto rozmýšľam pri podpise zmluvy tak, aby sa mi to nestalo a klub si vyberám aj podľa zázemia a stability.“
Slovákov je vo Fínsku málo. Čím to je, že sa vám tam tak darí?
„Ja sa snažím drieť všade, kde som. Či už počas sezóny, alebo aj mimo nej. Nepijem celú tú dobu počas ligy, snažím sa dodržiavať životosprávu. Aspoň čo sa týka alkoholu a podobných vecí. Idem teda stále naplno, pretože my Slováci máme momentálne zlý kredit. Už nás neberú ako kedysi, že sme hokejová krajina a máme automaticky dobrých hráčov. Musíme si stále niečo vydobýjať a dokazovať, že hokej hrať vieme. Nie je to jednoduché. Niekoľko Slovákov sa vo Fínsku neuchytilo, mali to ťažké, preto na sebe stále pracujem, aby som sezónu odohral čo najlepšie.“
Dá sa vôbec vo Fínsku nepiť?
„Keď je napríklad týždeň voľno, domáci hráči sa „zostrelia“ aj na jeden či dva dni, ale keď sa povie v kabíne, že nás čakajú ťažké zápasy a nebude sa mesiac piť, tak sa mesiac nepije. S tým nemajú problém. Fíni sú v tomto veľmi rozumní. Samozrejme sa vedia dať riadne „do poriadku“ počas sviatkov, vtedy si tiež niečo dám aj ja, ale nie v takom rozsahu ako oni samozrejme.“
Ako sú momentálne nastavení fínski fanúšikovia? Chodí na IFK viac divákov, ako na Jokerit v KHL?
„Zo začiatku to bolo cítiť naopak. Po KHL bol veľký boom, asi rovnaký, ako v Bratislave. Postupne sa však všetko vrátilo do normálu a my sme to ani nepociťovali. Mali sme skoro stále vypredané. My máme kapacitu 7800 divákov a tých 7000 až 7500 divákov bolo skoro stále. Bojím sa, ako to bude tento rok, pretože futbalové IFK postúpilo do najvyššej súťaže, tak cez víkendy bude možno chodiť viac ľudí na futbal. Uvidíme.“
Boli ste sa na nejakom zápase Jokeritu pozrieť aj vy?
„Bol som, keď hrali s Chabarovskom. Mali sme lístky od Michela Miklíka a Marcela Haščáka, boli sme si aj deň pred zápasom sadnúť. Chalanom to pomohlo (úsmev), Michel dal gól a Marcel tuším zaznamenal dve nahrávky. Odohrali dobrý zápas.“
Vás ešte KHL láka?
„Áno samozrejme. Mal som pomerne dobrú sezónu vo Fínsku, ale nedával som toľko gólov, ako si predstavujem. Ak chcem ísť do Ruska, musím mať lepšie čísla. Hrať tretiu, či štvrtú päťku by som nechcel, človek sa v takej situácii dlho v mužstve neudrží. Ak by som mal ísť do Ruska, tak po veľmi dobrej sezóne.“
Skamarátili ste sa s fínčinou?
„Ani veľmi nie, do dlhých koverzácií sa nepúšťam. Čo tréner povie v kabíne, tomu rozumiem. Ale väčšina hovorí aj po anglicky, takže nie je problém. Ani nemám nejaký extra dôvod učiť sa fínčinu.“
Čo vám na fínskej lige najviac chutí?
„Profesionalizmus. Liga je kvalitná, agresívna a už len to, že idete hrať proti najhoršiemu tímu v lige a bojíte sa o body. Je to veľmi vyrovnané a videli sme to aj v play-off a koniec-koncov aj vo finále, ktoré rozhodol až siedmy zápas a predĺženie. My sme skončili na siedmom mieste a na štvrtého sme strácali iba dva body. Aj to svedčí o mojich slovách. Nám sa v prvom kole stalo osudným to, že sme stratili troch centrov.“

Nielen vo Fínsku, ale samozrejme aj vo Švédsku ide hokej na rozdiel od nás veľmi hore, nepríjemní sú v poslednej dobe aj Dáni či Nóri. Je to cítiť aj na lige?
„Je a veľmi. Najmä v mládeži. Vo Fínsku príde junior do mužstva seniorov a je vidieť, ako je vyspelý. Dokáže sa presadiť nielen v góloch či nahrávkach, ale aj silovo. To je oproti nám sto a jedna. Viem to posúdiť aj na sebe. Ja keď som prišiel medzi mužov, bol to obrovský skok. Vo Fínsku príde junior a dajú ho hrať do prvej päťky a úplne s prehľadom zahrá na výbornú. Mladým dávajú veľa priestoru a aj preto majú v drafte NHL toľko hráčov.“
Rovnako sa veľa hovorí aj o fínskej brankárskej škole, mnohí ju dokonca označujú ako najlepšiu na svete. Súhlasíte?
„Tiež si myslím, že to tak je. Tam sa stane, že sa zraní jednotka v mužstve, nastúpi dvojka, vy sa tešíte, že konečne dáte gól, ale ten náhradník je jednoducho rovnako dobrý, ako prvý brankár. My sme mali dvoch osemnásťročných, prvý bol Ville Husso a druhý Lankinen, obaja hrali za reprezentáciu dvadsaťročných a obaja boli neskutoční. Vo Fínsku sa brankárom venujú tak, že majú ráno tréning s trénerom brankárov, potom trénujú s mužstvom, potom majú strelecké cvičenia a takto dookola. U nás nemáme na takýchto trénerov peniaze. Tam to je naopak a odráža sa to samozrejme na kvalite.“
Po známom rozhodnutí ste sa v minulej sezóne rozlúčili s reprezentáciou. Ste v prípade zmeny vedenia opäť pripravený obliecť národný dres?
„Veľa vecí by sa muselo
vydiskutovať. To čo sa dialo v poslednej dobe bol naozaj výsmech. Ja som
niekoľkokrát apeloval na konkrétne veci a nič sa nedialo. Viete, je ťažko
vysvetliť, že musíte hneď po zápase cestovať cez polovicu Európy, jeden deň
odtrénovať a ísť na Nemecký pohár Karosou osem hodín. Pritom som si pozrel
letenky a boli za 50 eur. Vrátite sa z Nemecka a letíte nazad do Fínska a na
druhý deň hráte zápas. Ja som sa veľa vecí snažil vysvetliť, ale bez
úspechu. Veľa vecí sa robí vo vedení neprofesionálne. Ale ak bude nové,
nemám problém si s ním sadnúť. Ale "debila" som zo seba naozaj už robiť
nemienil. V médiách sa tiež išlo iba jednou cestou, vysvetlenie bolo iba zo
zväzu a ak povedal niečo hráč, napokon sa to otočilo proti nemu. Opakujem, aby
som sa vrátil, budem si musieť veľa vecí vyrozprávať. Ak vo voľbách zvíťazí
Rišo Lintner a spojí sa so mnou, nemám problém. Ak nie, je to asi zbytočné,
pretože sa v tom prípade nič nezmení.“
Rubrika: Slovensko
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Sunkafit
- veru povedel....de..la zo seba robiť nemusí
- 13.6.2015 - 21:26
- 0
- gabi98
- Široký, Nemeček, Paštinský.
Všetko významné osobnosti slovenského hokeja. - 13.6.2015 - 20:54
- +24
- ánry
- Golonka, bratia Šťastný, Dzurilla, Pašek, Pokovič, Pukalovič, Starší, zas trochu objektivity by nezaškodilo...
- 14.6.2015 - 14:21
- +4
- hcpozitiv
- otazka: Pukaľvic nieje z Nitry? Aj
- 14.6.2015 - 20:04
- 0
- calamada
- hossa nie je z lubovne? demitra nebol z dubnice?
tieto skolkarske natahovacky kto je na kolko % odkial a kym vychovany su fakt detinske... slovensky hokej je v srackach a jedine co tu clovek cita na diskusiach su este vacsie sracky...
prva a podstatna vec je, ze ja by som tiez v zivote nehral za real madrid... bodka...
cely trapny draft, prava na hracov a podobne veci su celemu svetu na smiech... khl sa hra na mladsieho braceka velkej nhl, ale uprimne mu to nejde...
keby zaborsky hral aspon z casti tolko kolko poskytuje rozhovorov mediam, mozno by mal aj na nhl a nemuseli by sme sa bavit, ci je alebo neni hrac pre repre... - 15.6.2015 - 9:57
- +6
- bigi
- ja len ze keby si bol profesionalny futbalista a prisla by ti ponuka z realu tak ju beres seckymi desiatimi a este sa aj olizujes
- 15.6.2015 - 10:24
- 0
- RhimeSBA
- Aj ty tú z Barcelony?
- 15.6.2015 - 10:33
- +1
- bigi
- ako fanusik urcite nie, ale co by bolo keby som bol profi futbalista to sa nikdy nedozvieme
- 15.6.2015 - 10:40
- 0
- calamada
- podstatne nie je to, ci som alebo nie som profesionalny futbalista... podstatne je to, ze takato ponuka proste neprisla... to ze slovan neprejavil ziadny zaujem na prestup je tiez zname vsetkym okrem pana "novinara" a zaborskeho... a to ze sa tu z toho robi taketo halo je len a len preto, ze mame uhorkovu sezonu, nie je o com pisat, ale citanost musi byt!!!
cize ak si tu chceme nadavat do sedlakov, nech sa paci... ak si tu chceme porovnavat cikule, kto kolko reprezentantov cez noc nastal, nech sa paci... ale nemienim sa tu rozculovat - 15.6.2015 - 12:22
- +2
- hcpozitiv
- ups.: Chcel som este skus mladsie rocniky je rok 2015, aby som nebol zly Višňa sa tvari že je váš co je myslim OK.
- 14.6.2015 - 20:22
- +1
- ánry
- ja nie som fanúšik Slovana! Ja som to napísal, kvôli objektivite! To, že posledné roky nikoho nevychovali nie je môj problém, ale ich vedenia a trénerov! Slovan bol hokejový pojem keď dokázal produkovať vlastných hráčov poprípade vedeli dopracovať talenty, teraz je to len obchodná spoločnosť a rodičia čo tam nosia deti sú ich sponzori.
- 15.6.2015 - 13:25
- +3
- LionsBA
- Že Blavák trápny?
Skús popracovať na gramatike
Inak zas výborný nadpis. HP - 13.6.2015 - 20:55
- +4
- MHC098
- Nemoze byt kazdy najmudrejsi ako ty
- 13.6.2015 - 20:59
- +8
- sob3k
- Presne to by som sa chcel spytat ja teba
- 13.6.2015 - 21:07
- +23
- LionsBA
- V pohode ,,klídek tabáček,, ako vždy
- 13.6.2015 - 21:11
- 0
- sob3k
- A aky? Rusky, slovensky, cypersky?
- 13.6.2015 - 21:12
- +20
- LionsBA
- A nieje to jedno? Permy kupujem tak či tak.
- 13.6.2015 - 21:17
- +1
- LionsBA
- U nás áno akurát u vás sa nejak na to vys...
- 13.6.2015 - 21:29
- +3
- OceliarKE
- nie každý na Slovensku musí byť petolízač, vieš ako...
- 13.6.2015 - 21:31
- +35
- LionsBA
- Normalne si ma pobavil
.
- 13.6.2015 - 22:30
- +3
- lukasbb
- akoze sorry: Ale blava nikoho nevychovala a Anton Marián Peter Šťastný to je nikto či chcete či nie slovan vsž a dukla sú ikony nášho hokeja
- 14.6.2015 - 2:45
- +4
- servac78
- pan bude znalec
: ....Golonka, Dzurilla, Stastny Peter....vsetko clenovia slavy IIHF, svojho casu absolutne TOP hraci vo svete ....okrem nich kopec dalsich, ale ked nemas ani elementarne znalosti o dejinach ceskoslovenskeho a slovenskeho hokeja a hokej u teba zacina postupom nasej reprezentacie z "B" kategorie MS je absolutne zbytocne ti pisat dalsie mena a vobec diskutovat s tebou na tuto temu....
- 14.6.2015 - 8:49
- +6
- buffalo89
- BA ma tiez kvalitnych hracov pasek,stastni bratia. duklov by som sa moc neohanal vela hracov tam slo kvoli vojenskej sluzbe
a okrem dubnicana demitru, ktoreho si pasujete za svojho tak ako aj martincana svehlu tak hraci z TN v repre nikdy moc neukazu hossa,hossa,gaborik,chara ale aj tato megastar z rozhovoru, nieco podobne ako kosicania v nhl
- 14.6.2015 - 8:49
- +7
- sob3k
- A co dokazali Vasi hraci v repre? Kde boli ked sme boli majstri sveta? Koho ste tam mali? Visnovskeho? A este?
Celkom malo nemyslis? Hecl - Dukla, Satan - Dukla, Strbak- konar ... Mnohi za Vas hrali niekedy, ale ani jedneho ste nevychovali. - 14.6.2015 - 10:29
- +2
- sob3k
- Aby sme sa vyhli polemike, Satana odchovali Topolcany, do velkeho hokeja vstupil v Dukle.
- 14.6.2015 - 10:29
- +3
- zahorak009
- Takže v prípade Šatana a Hecla ide o duklákov,aj keď sú obaja(aj Hecl)odchovanci Toplčian.Lebo obaja vstúpili do veľkého hokeja v Dukle,aj keď tam odohrali cca po 2 sezóny.Ale v prípade Štrbáka to neplatí,ten je koňar,aj keď do veľkého hokeja vstúpil v Slovane...Trocha objektivity by nezaškodilo.Mimochodom,keď už rátaš takých za odchovancov,ktorý v dukle vhupli do veľkého hokeja - v Slovane ich bolo tiež dosť,napr.Sakáč,Nedomanský,Rusnák,Višňovský...A v drvivej väčšine hrali len za Slovan,okrem ZVS,ktoré boli povinné.Ale za odchovancov ich nepovažujeme,lebo by sme tým znehodnotili prácu ich materských klubov,ako si to urobil ty v prípade Šatana a ešte viac Hecla a ich materských Topolčian.
- 14.6.2015 - 11:47
- +5
- buffalo89
- polemike s **** sa vyhneme, ze nanho nebudeme reagovat
- 14.6.2015 - 11:54
- 0
- zahorak009
- Ako nič proti,len niekedy je dobré si nechať zadné dvierka,aby si človek nenatentoval do tlamy.Taký Martin Bartek by vedel povedať.Alebo Miloš Lačný
- 14.6.2015 - 7:53
- +5
- calamada
- myslis toho lacneho co musel pomaly holy utekat cez cele namestie s vlajkou slovana v ruke?
ano tomu hovorim nakadit si do ust
a majster slova bartek, co sa v nenavidenom slovane prepracoval az do 4teho utoku - 15.6.2015 - 10:01
- +1
- fresky
- Nakadil si v tomto nielen on, ale aj fanúškovia..
- 15.6.2015 - 10:06
- 0
- OUTBLAST
- Barteka bola škoda...aj napriek tej jeho sedláckej rétorike..Technicky velmi kvalitný hráč ktorých na našich klziskách zas tak veľa nebolo.Škoda že to nemal v hlave v poriadku.
- 25.1.2023 - 18:03
- 0
- matoguco
- Tomáš držím palce! Nech sa v budúcej sezóne darí lepšie ako v uplynulej
- 13.6.2015 - 20:37
- +3
- TVOjTatKO
- Ej Tomašovi sa teraz bude čikutať
ale ma pravdu nedá sa nesúhlasiť.
- 13.6.2015 - 20:40
- +43
- MiroMT
- Frajeris.
- 13.6.2015 - 20:41
- +25
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- rijko
- ...ak by si hral za Slovan,meskala by ti vyplata...uf!
Zabor,vela stastia vo Finsku.
- 13.6.2015 - 20:44
- +1
- axxel
- taky mensi frajirek z Najlepsej U Nich
... ja mam rad takychto typkov
- 13.6.2015 - 20:46
- +3
- erco1999
- co sa ti nepozdava? ked povedal pravdu?
- 13.6.2015 - 21:45
- +3
- bugy11
- hmmmm takže už asi nie každý chce hrať zaslovan....
- 13.6.2015 - 20:49
- +29
- mitoO
- Skoda, ze doma v Nitre moze hrat len jeden tim
- 13.6.2015 - 21:05
- +6
- riskohrasko1
-
- 13.6.2015 - 21:26
- 0
- 88Backo
- A predsa nehrá len jeden...
- 13.6.2015 - 21:47
- +6
- WinnipegJets
- toho mi tu ani nespominaj lebo mi bude smutno
- 14.6.2015 - 12:23
- +1
- Big brother
-
- 13.6.2015 - 20:50
- +1
- LionsBA
- Takých tu už bolo
- 13.6.2015 - 20:52
- +2
- žlto-červený
-
hodne zdaru do budúcna, snáď ťa v repre ešte uvidíme.... - 13.6.2015 - 20:52
- +13
- mitoO
- Blavacikov tu ide puknut, pritom uplne normalna reakcia na otazku.
Predpokladam, ze podobne by znela odpoved na otazku, ci by zahral za KE.
Je to Duklak srdcom, tak to respektujme a nerobme z toho bombu. - 13.6.2015 - 21:04
- +66
- LionsBA
- Ešte tu nájdi jedného blaváčika ktorého ide z toho puknúť (ja ho mám u ...) ty Blavák
- 13.6.2015 - 21:07
- +6
- Big brother
- No ten kto napiše " ja ho mam u ..." je fakt nad vecou teda
- 13.6.2015 - 21:10
- +45
- LionsBA
- Ja viem možno je to ťažké pochopiť, ale ozaj mám u .... či bude hrať v SBA alebo nie. Nikdy mi nebol bohvie ako sympatický. Tak asi preto.
- 13.6.2015 - 21:15
- +1
- mitoO
- este raz to poriadne zdorazni a budeme ti verit.
- 13.6.2015 - 21:45
- +17
- flipper
- normálne som sa pristihol pri tom, že najmä Tebe už naozaj veriť, že nemáš vôbec žiadny komplex z "Blaváčikov"...
- 13.6.2015 - 22:09
- +14
- mitoO
- nemylil si sa.
- 13.6.2015 - 23:04
- 0
- flipper
- ja viem, že nie...Tvoj eminentný záujem o Slovan a články o ňom je prostý...u Vás a momentálne nič nedeje...to je pochopiteľné...len hlupák by si myslel opak...
- 13.6.2015 - 23:12
- +14
- tulen - kosice
- zalez: blaváčik ...
- 14.6.2015 - 7:43
- +5
- flipper
- ďalší...
- 14.6.2015 - 9:28
- +8
- OUTBLAST
- Toto musel byť riadne emotívny článok že aj stará garda vyliezla 😬
- 25.1.2023 - 18:10
- +1
- Sani
- ...ono je to v kontexte trapneho draftu..."schopne vedenie" mohlo teda uplatnit prava takym sposobom aby boli vzajomne sympatie, klub-hrac aspon v kladnych hodnotach....
- 13.6.2015 - 22:04
- +1
- calamada
- tak vies: cela ta trapna koncepcia draftu v khl je nieco ako manazer na pocitaci... aj ja som si vzdy poskladal tym ktory vsetko vyhral a nezaujimalo ma, ci za mna chcu hrat alebo nie a vysledok bol uplne rovnaky, ze hraci ani nevedeli, ze za mna hrali
- 15.6.2015 - 10:05
- 0
- mitoO
- Ja neviem us, ale viem si predstavit, ze aj nejaky bratislavsky odchovanec by takto reagoval, ak by bol.
- 13.6.2015 - 21:11
- +11
- riskohrasko1
- Bratislavsky čo?To maš ako s Kolumbovou ženou,vštci tvrdia že existuje no nikdy ju nikto nevidel
- 13.6.2015 - 21:34
- +26
- zahorak009
- Mal by si si dať neriedenej citrónovej šťavy,aby sa ti ten blažený výraz trocha zmenil.Lebo Košice majú 5 slávnych odchovancov,ktorí sa presadili ma medzinárodnej scéne,či už klubovej,alebo repre.L.Troják,V.Lukáč,Liba,Bicek,Nagy(ospravedlňujem sa,ak som na niekoho zabudol).Všetci ostatní boli odchovancami iných klubov.
- 14.6.2015 - 11:04
- +4
- DobryHokej
- .. Ano, nagy je odchovancom bratislavskej matice, neskor Harvardu a potom prisiel Orel narad.
- 14.6.2015 - 11:26
- +2
- zahorak009
- Ty so si niečo šlahol,alebo nevieš čítať,keď dávaš takto z cesty?
- 14.6.2015 - 12:45
- +4
- crosbynko
- https://www.youtube.com/watch?v=Gj5L9SYhoSE
- 13.6.2015 - 21:12
- 0
- KralGolfovehoKlubu
- ako dobre ze nie kazdy sa musi schovavat za diplomaticke odpovede typu "keby prisla ponuka zvazoval by som ju..." alebo "bola by to pre mna cest keby ma slovan oslovil....." a podobne dristy
- 13.6.2015 - 21:19
- +29
- duri
- Chvalabohu.
- 13.6.2015 - 21:20
- +4
- Atlan
- vela ludi ho tu nemusi ale na druhu stranu aspon povedal preco odmieta repre
- 13.6.2015 - 21:26
- +4
- OceliarKE
- nechápem že ako v tom intergalaktickom klube ako je Slovan nevedia garantovať výplatu...
- 13.6.2015 - 21:30
- +41
- riskohrasko1
- Tu snáď už nikto nič negarantuje
- 13.6.2015 - 21:54
- +1
- MartinZV
- Vidíš to. A pritom si ľudia zaslúžia istoty
- 14.6.2015 - 9:42
- +2
- b015
- Najvačší Pánko : čo vždy povedal pravdu a vačšine cirkusantov sa to nepáčí ...
- 13.6.2015 - 21:31
- +19
- gabby
- Zabor
!!! ako Domino aj Zdeno a vlastne aj Hossic Gabby a Demo kdekolvek ano v Slovane nie! myslim ze toto fanusik pochopit dokaze a rovnako tak sa k tomu postavi! a bez rozdielu ci z TN ci z BA!
- 13.6.2015 - 21:32
- +46
- ekaver
- nemajú sa zapotreby ani vyjadrovať...
- 14.6.2015 - 11:31
- +8
- RhimeSBA
- Graňák s nami niekoľkokrát rokoval a ani sa tým netajil. To teda skutočne nepôspobí ako principiálne nie
- 15.6.2015 - 5:52
- +3
- gabby
- mas tie rokovania na mysli co Maros zavolaj agentovi Granaka (asi) dvakrat a dostal negativnu odpoved
- 15.6.2015 - 8:43
- +1
- LionsBA
- Vidis to keby si sa lepsie ucil mohol si ten agent byt ty a povedat to sladke nie. A nie domyslat si
- 15.6.2015 - 9:03
- +1
- RhimeSBA
- „Mali sme kontakty, ale už bolo neskoro. Vládla tam neistota, a teraz, zdá sa, sa robí všetko narýchlo.“
Toto nie je kategorické nie. Iba aktuálne. Ja nehovorím, že u nás hrať bude, ale že Domino nie je hráč, ktorý by nás nejako principálne odmietal. To je všetko. - 15.6.2015 - 9:08
- +1
- LionsBA
- A mal dovod? Myslim ze nie
- 15.6.2015 - 9:04
- +1
- RhimeSBA
- Ale áno, dôvod určite mal.
- 15.6.2015 - 9:12
- +1
- LionsBA
- Tak potom berem spät.
- 15.6.2015 - 9:20
- +1
- RhimeSBA
- Faktom je, že Hossu nemám ako dokázať, takže toho som asi menoval zbytočne.
- 15.6.2015 - 9:08
- +1
- enforcer92TN
-
- 13.6.2015 - 21:34
- +9
- Senator
- ved ho nepotrebuju: maju fica
- 13.6.2015 - 21:42
- +17
- erco1999
- vela stastia Tomas!
- 13.6.2015 - 21:46
- +1
- 88Backo
- Konečne taký pravý sedlacky rozhovor.čo na srdci, to na jazyku
- 13.6.2015 - 21:49
- +42
- flipper
- myslím, že v tomto sa s pánom Záborským zhodneme...verím, že vedenie nenapadne ho niekedy osloviť...a čo sa týka repre, musel by najskôr poriadne popracovať na mentálnej príprave...osobne mi nechýba ani tam, ani tam....
- 13.6.2015 - 21:49
- +12
- DobryHokej
- Povedz jednu vec ktoru TZ povrdal a vola nezmyselna. Keby sa kazdy hrac aspon zpolovice vyjadroval ako dotycny, tak je nas hokej dalej.
Inak najlsepsi rozhovor tohto roku na HP. Priame novinarske otazky, ziadne sugescie, jednoduche a zmysluplne odpvede. Len tak dalej HP! - 13.6.2015 - 22:09
- +42
- flipper
- ja s Tebou plne súhlasím...
- 13.6.2015 - 22:15
- 0
- homer J
- Nikdy nehovor nikdy: Aj Bartek svojho casu vyhlasoval, ze do SLovana nikdy. A o 2-3 roky bol z neho Slovanista, ako vysity.
- 13.6.2015 - 22:10
- +1
- Dracik_18
- nie roky
ale mesiace
- 13.6.2015 - 22:12
- +4
- Dracik_18
- Ovečkin letí cez pol sveta aby hral za repre pritom ani nemusel ,lebo už niečo dokázal ,ale pánovi Tomáškovi vadí 8 hodín v Karose
...klobúk dole ! to ťa musí proste baviť
máme nového Gréckeho
ohľadne Slovana je aspoň úprimný..snáď ho neuvidím bežať na námestí s fakľou v ruke
- 13.6.2015 - 22:12
- +17
- Borco
- a preco by mal ist v Karose,ked sa da letecky??? uz sa tu ine peniaze rozkradli...zeby nevysloi na letenky??? tomu neverim...
- 13.6.2015 - 22:22
- +11
- Dracik_18
- iným hráčom to nevadí ,len jemu ....by ,ma zaujímalo či aj po fínsku letia...
- 13.6.2015 - 22:31
- +5
- sob3k
- Skor ide o celkovu zataz spojenu s cestovanim a hranim hned po cestovani. V tomto ho chapem, ze kvoli 1 zapasu sa drbat sem, potom 8 hodin karosou, 8 hodin spat karosou, letiet spat a den na to hrat zapas nieje nic moc.
- 14.6.2015 - 0:42
- +11
- DeL
- Ja si myslím že zvyšku sa nikto nepýtal,ale keby prišlo na možnosť voľby,koľko by ich ostalo MHD ?
- 14.6.2015 - 8:45
- +2
- MartinZV
- Ale vadí, len to nepovedia
- 14.6.2015 - 9:47
- +2
- Borco
- po Finsku netreba lietat,tam maju dialnice a je male
- 14.6.2015 - 23:37
- 0
- hcpozitiv
- čo porovnavaš?: semifinale a finale MS s prípravným turnajom? Ide TI...
- 13.6.2015 - 22:25
- +26
- Dracik_18
- chceš mi povedať , že by na prípravný zápas ( keby ho samozrejme klub pustil ) ,že by neprišiel ? ...som na 100% presvedčený , žeby prišiel
- 13.6.2015 - 22:28
- +3
- hcpozitiv
- jasne: letel by z USA na jeden zápas po treningu a hned s5
- 13.6.2015 - 22:32
- +6
- Dracik_18
-
- 13.6.2015 - 22:32
- 0
- lubfito
- To si fakt mozes mysliet len ty. Splietat taketo nezmysly, preco vlastne?
- 14.6.2015 - 0:58
- +4
- riskohrasko1
- Sem tam prirovnaju aj Barcelonu k Slovanu keď nevedia odkial kam to si nevšímaj.
- 15.6.2015 - 8:02
- 0
- bigi
- no vytrhavat s kontextu ti ide a teraz mas nieco k veci?
- 15.6.2015 - 8:21
- +1
- riskohrasko1
- K tebe ako k veci by toho bolo,len to je na dlho a nie v sulade kodexu hp.
- 15.6.2015 - 9:19
- +1
- bigi
- myslim ze rhime ti to nizejsie vysvetlil, ale aj tak to nepochopis takze skoda reci dalej.
- 15.6.2015 - 9:54
- 0
- Dracik_18
-
hlavná vec, že ste ho tu všetci chválili ako reprezentuje a ľaľa zrazu je všetko ináč - 15.6.2015 - 8:21
- +3
- RhimeSBA
- Tak ty si dobrý úd, ak takto vytrhneš z kontextu, čo som napísal.
- 15.6.2015 - 8:29
- 0
- riskohrasko1
- Nič netrham použil si to ako priklad na porovnanie situacii v Sba?ano ,tak co som vytrhol?
- 15.6.2015 - 9:17
- 0
- RhimeSBA
- Že som neprirovnával Slovan k Barcelone. Že som ilustroval pointu pre lepšie pochopenie toho, čo som napísal a ty to tu teraz používaš ako pejoratívum.
Ale ak si taký bulo, že to ti treba vysvetlovať, tak za to vlastne ani nestálo. Pokojne to tu používaj ako chceš, blbca robíš len zo seba. - 15.6.2015 - 9:23
- +5
- riskohrasko1
- Úd,bulo...už nech Vám ta Khl začne.Že ilustroval
- 15.6.2015 - 9:38
- 0
- RhimeSBA
- Na blbosti sa reaguje bud agresívne, alebo sa ignorujú. Ja som zvolil prvú možnosť.
- 15.6.2015 - 9:42
- +7
- hees
- On tým chcel povedať, že to je pre neho náročné takto cestovať a nechce to robiť. Treba to rešpektovať nie je primadona, ale rád robí veci ako chce. To, že ho za to nechce repre, ktorá je v zdevastovanom neprofesionálnom stave ako opisuje tak to nie je jeho chyba. Útokom na Tomáša sa aj tak nezabudne na to čo je v tomto rozhovore a že má 100 percent pravdu.
- 13.6.2015 - 22:56
- +13
- bigi
- on ze nie je primadona??? daj este jedne
- 13.6.2015 - 23:10
- +2
- stojkovic
- ja som isiel 32 hodin karosou a zijem .. starsie generacie chodli stale karosou pocas ligy a hrali dobry hokej .. len niektori su strasne fajnovi ..
- 14.6.2015 - 1:10
- +3
- Atlan
- cca 30 hodinovu cestu busom som zazil len 2x ale som si povedal ze nikdy viac
- 14.6.2015 - 6:25
- +2
- Dracik_18
- kvôli repre aj 132 hodín
- 15.6.2015 - 6:40
- +2
- pena.vodopadu
- jááj, to preto z Teba ostala len vyhrkaná kostra, už chápem
- 15.6.2015 - 16:05
- 0
- Yoda_21
- podla mna vynikajuci clanok
- 13.6.2015 - 22:13
- +4
- enforcer92TN
- To nevie asi ani vedenie...
- 13.6.2015 - 22:18
- +7
- lubfito
- Lebo maju z neho mokre sny. A dnes zistili ze su vlastne to co si o nich vsetci myslia....babraci
- 13.6.2015 - 22:22
- +3
- Big brother
- Chceli ho vytočit.
- 13.6.2015 - 22:24
- +12
- MackoPu
- Vytrollit alebo pobavit, neviem sa rozhodnut
- 13.6.2015 - 22:28
- +16
- lk242
- Zabor , u mňa palec hore...
- 13.6.2015 - 22:16
- +4
- lubfito
- Sorry chalani, ale naozaj sa neviem prestat smiat z toho rozhovoru, to bolo co? Ten nakladal hlava nehlava. Vidieť ze chce zmenu tak ako vsetci...
Tomino, nech sa dari a verim ze ta uvidim v Rusku pod nasou zastavou - 13.6.2015 - 22:18
- +20
- MackoPu
- Normalne mi to spravilo den, ze existuje este nieco ako klubova hrdost. Aj ked toto uz spravil aj Pardak kedysi.
Inak vyborny rozhovor aj o Finsku a vsetko jasne povedane.
A akosi neviem kde je problem s nadpisom, tentokrat to vobec nie je bulvarno manipulacne. - 13.6.2015 - 22:26
- +27
- Dracik_18
- čo spravil Parďak ?
- 13.6.2015 - 22:29
- 0
- MackoPu
- Ked mal ponuku z BA povedal, ze tam nemoze ist, lebo by ho ludia v TN zozrali. +/- .
- 13.6.2015 - 23:01
- +9
- HeyYou
- tak pardavemu sa da verit ten klubizmus, tomas za duklu nic neodohral, ten k vam pride maximalne ukoncit karieru..
- 13.6.2015 - 22:33
- +2
- Big brother
- Bodaj by
a je logicke, ze za acko Dukly nič neodohral, ked ako junior odišiel do Kanady.
- 13.6.2015 - 22:42
- +6
- mitoO
- Este ze sa da verit klubizmu odchovancov Slovana
- 13.6.2015 - 23:03
- +11
- HeyYou
- dokonca aj niektorym neodchovancom sa to da v pohode verit.
a uz nechlastaj tolko, teplo je. - 13.6.2015 - 23:05
- +5
- helmut600
- Supr rozhovor. Takhle by se mel vyjadrovat kazdej. Je to srdcar. V hlave to ma poskladany. Veci uvedl na pravou miru. Kluci ze Slovanu tady by si meli otevrit oci. Nerekl nic spatnyho akurat pravdu kera Vas boli
. Normalne se tesim na to az se Slovan vrati do extraligi a je jedno jestli to bude tedka nebo za tri nebo 4 roky ale vrati se do 5 let urcite tak to budou reakce ostatnich fanklubu
. Boze proc mate tak ,,hore nos,, To nema ani Sparta ani Kometa Brno atd.
- 13.6.2015 - 22:32
- +46
- riskohrasko1
- Oni uz sami nevedia prečo maju hore nos to uz tak zo zvyku
- 13.6.2015 - 22:52
- +19
- HeyYou
- hore nos mame preto, lebo sa pozerame na hviezdy. na skutocne, aj na hokejove.
- 13.6.2015 - 22:58
- +5
- hees
- Čím väčšia metropola (Bratislava nemá metro preto je to len pole) tak tým menšia možnosť pozerať sa na hviezdy za osvetlenie mesta.
- 13.6.2015 - 23:49
- +6
- hees
- Tak sa pozerajte
mne je smiešne, že za najviac sa má považovať niekto kto si pamiatky zalieva betónom aby mala vrchnosť kde parkovať
... mesto v ktorom je tak 20 percent Bratislavčanov a 80 percent ľudí s celého SR...
- 13.6.2015 - 23:51
- +8
- HeyYou
- hrad nie je v sprave mesta-zisti si v koho sprave je hrad
vas hrad tiez nie je v sprave mesta ak sa nemylim, preto by bolo hlupe vas obvinovat, ze ste si zhodili ten historicky most a nahradili lacnou atrapou.. - 14.6.2015 - 0:02
- +2
- maček
- Tak toto bola silná podpásovka. Keď sa už chceš vyjadrovať, najprv si zisti fakty. Tie posrané garáže, to si dal postaviť vychodňar Paška taký svoj pomníček. Aby na neho kamaráti nezabudli. Nepoznám horšieho škodcu mesta, ako náplava v mocenskej funcii. Históriu nepozná, genius loci mu nič nehovorí, ale ukazovať sa, na to ho je.
- 14.6.2015 - 2:06
- +8
- hees
- Aspoň, že máte výhovorky .. Ešte tie zničené cesty, zničené pografitované budovy v strede mesta a nedostavané budovy ... Na všetko hľadajte výhovorku. Hlavne aby ste hrali KHL metropola sveta na smiech
.
- 14.6.2015 - 3:23
- +10
- Urpiner16
- Vidiečan prezlečený za blaváka a ešte slama niekomu trčí z uší.Sa idem zasmiať že metropola.Väčšia dedina ako BB a KE.Metropola tak Praha kultúra,šport atd na úrovni.Absolútne ak niekto pohŕda zvyškom Slovenska tak ja pohŕdam opačne lebo blavácky akcent namyslenosti a výrečného lazníctva mi akosi prestal už dávno chutiť a nebudem v tom osamotený.Ak niekto naďalej obhajuje Śirokokých a bystrozrakých len preto že chcú hrať KHL tak v princípe sami sa budú donekonečna topiť v tom bahne.Hlavne že sme in SBA.
- 14.6.2015 - 8:51
- +7
- HeyYou
- s tebou to lomcuje ako s trabantom na polnej ceste, vazne sa trochu upokoj..
- 14.6.2015 - 9:15
- +10
- hees
- Chudobnejšie krajiny majú krajšie hlavné mesto čo si neničí pamiatky
má v poriadku cesty a nie všade samá diera. V strede mesta rozostavané budovy 10 rokov atď...No hlavne aby hral Slovan KHL.
- 14.6.2015 - 13:36
- 0
- Jozef
- Co ma spolocne vyzor mesta, kvalita ciest so sportovym klubom?
- 14.6.2015 - 18:15
- +2
- LionsBA
- Nic ale v spojitosti BA a SBA vsetko. To by si mohol vediet
- 14.6.2015 - 19:25
- +1
- Jozef
- vzdy sa tu nieco nove naucim
- 14.6.2015 - 19:47
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- sparrow
- Chvalabohu.
- 13.6.2015 - 22:40
- 0
- bigi
- no myslim ze by dopadol v slovane rovnako ako onehda kozal alebo ujlaky vo futbalovan slovane, a on si to sam uvedomuje.
inac urcite mu verim ze na nemecky pohar chodili karosou - 13.6.2015 - 22:55
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- MackoPu
- Uz som sa fakt bal, ze nam nevysvetlis ako to v skutocnosti je.
Resp. ako si zelas, aby to bolo ? - 13.6.2015 - 23:25
- +13
- bigi
- apropos, mne pri de vtipne ako ty ytebe podobny tu vypisujete zvasty o tom ako sme sa urazili ze za nas nechce hrat. ale mohli by ste si pozriet starsie diskusie k tomuto hracovi (ked sa os lsoane ani nechyrovalo,a vela slovanistov tu pisali ze by takeho hraca v muzstve nechceli ani nahodou
ale jasne chodte si to svoje, aspon z niecoho mozte zit - 14.6.2015 - 14:08
- +1
- julo
- Maroš volaj
- 13.6.2015 - 22:57
- +6
- Big brother
- Ficovi akurat tak, nech vyprosika čosi pre "hrdý" Slovan...
- 13.6.2015 - 23:14
- +5
- Áčko
- Sranda aké reakcie Slovanistov
ani nemusím pozerať nik a fotku a hneď by som ich našiel
- 13.6.2015 - 23:12
- +21
- HeyYou
- skor je sranda ako rycho sa z tomasa stal milacik publika, spominam si, ze ked ohlasil koniec repre kariery bolo vsetko inak
- 13.6.2015 - 23:19
- +11
- Áčko
- Ja som po tomto článku zmenil na neho názor ... Nie kvôli Slovanu ale kvôli tomu ze to celé objasnil ...
- 13.6.2015 - 23:26
- +6
- HeyYou
- ..ja som sa ho uz aj v tej dobe pokusal pochopit, kedze viem, ze druha strana zrovna nikdy netrpela na vhodne jednanie a takychto kauziciek bolo viac.
- 13.6.2015 - 23:39
- +2
- flipper
- oni by boli schopní aj toho Fica voliť, keby vybavil, že Slovan z KHL vylúčia...
- 13.6.2015 - 23:30
- +9
- HeyYou
- myslis, ze by im v tom pripade nevadilo, ze "fico je premier celeho svk, nielen bratislavy"?
- 13.6.2015 - 23:37
- +3
- flipper
- je predsa úplne jedno kto pofúka to ich veľké BÓ...momentálne to je doktor Záborský...
- 13.6.2015 - 23:40
- +3
- Áčko
- Aha , takze to ze Fico ( Premier SK ) Vám vybavil KHL u Putina ( ktovie co mu slúbil ) je úplne normálne ? Široký co oklamal stovky ľudi a nakradol milióny- poďme mu pomáhať aby mal este viac ... To je nenormálne co sa to tu deje ...
- 13.6.2015 - 23:47
- +27
- mifinho
- fico: Pozri si, ako dopadol Fico pri volbach v Bratislave. Ludia, veď vy nie ste pri zmysloch
Vyhral všade, iba v BA utrple hlboky debakel!
- 14.6.2015 - 8:46
- +1
- DobryHokej
- Ano, v KE mal tusim 34% a v BA 33%. Totalny prepadak ten SmEr v Bratyslave.
- 14.6.2015 - 10:10
- +9
- hees
- SMER v BA jednoznačne vyhral voľby...
- 14.6.2015 - 13:38
- +3
- el cibo
- Zabro palec hore
- 13.6.2015 - 23:18
- +4
- dusan1980
- akoze klobuk dole: ....pekne si to povedal
- 13.6.2015 - 23:20
- 0
- b.Ryan_9
- on chcel povedat ze nie do Slovanu by nikdy nesiel ale do terajsieho HC VAHOSTAVU BA
- 13.6.2015 - 23:22
- +2
- Áčko
- To máš pravdu
mne len nedochádza preco Jurko nevyplatil hracov - ved si nakradol pekných pár ( možno desiatok ) miliónov ... Ved pre neho tie 3 milióny su "nič"
- 13.6.2015 - 23:55
- +1
- lubfito
- Peknych par? Desiatok? Jeho oficialny majetok sa odhaduje na 250 mil. To je dost na chlapika ktory zacinal s nulou. A v normalnom state by brucal..
- 14.6.2015 - 1:03
- +1
- stojkovic
- zacinal s nulou? .. jakou nulou? co to meles ..
- 14.6.2015 - 1:07
- +1
- lubfito
- Myslim to obrazne.
Pokial ma pamat neklame, tak do 89 sme tu milionarskych podnikatelov nemali. Ja nehovorim ze uz vtedy nekradol, ale potom akoby mu peniaze padali z oblakov - 14.6.2015 - 9:35
- 0
- Jozef
- napr. boris kolar..podla jeho slov mal 4 miliony v 89 alebo 90tom
- 14.6.2015 - 13:03
- +1
- mannheim
- ťažko odvekslované z pred Prioru
- 14.6.2015 - 13:55
- +4
- intel555
- darca v spermobanke
- 14.6.2015 - 16:41
- +8
- pena.vodopadu
- no, som zvedavý, či aj SpermoBanka, a.s. nakúpila dlhopisy z Cypru
- 15.6.2015 - 16:04
- 0
- hees
- Mali sme ... Ono sa len tvárili, že nemajú peniaze. To museli za režim... Všetko fungovalo inak a boli schovaný. PO 89 mohli vyjsť z dier.
- 14.6.2015 - 13:40
- +1
- Great!
- Do repre NIKDY.
Do Slovana možno, musí sa ale zlepšiť.. - 13.6.2015 - 23:34
- +11
- enforcer92TN
- Ved Slovan je repre, ci?
- 13.6.2015 - 23:46
- +6
- semo
- 100 prispevkov v diskusii a tak 5 stalo za to precitat...
Rozhovor fajn, odpovede na urovni, chalan to ma v hlave zrovnane.
Som fanusik Slovana, to este neznamena ze sa mi paci kto ho vlastni a kto menezuje a ze volim Fica ako to tu poniektori spominaju.
Takisto mi nevadi ze by sem nikdy nesiel hrat. A nemam mu to ani za zle.
A to s tou karosou mu verim, ved to aj niekto spominal ze na MS do Ostravy isli karosou. Netvrdim ze je druhy Satan ako kedysi niektori novinari, ale jednoznacne patri k top 5 co mame v Europe a vobec by mi nevadilo keby vobec nehraval po tychto beckovych repre turnajoch a prisiel rovno na MS, kvalitu na to ma. A cisla tiez. - 13.6.2015 - 23:38
- +27
- zomi
- Suhlas semo...Len tak na okraj: Tu Karosu na MS nam vraj poslali organizatori turnaja MS - bratia cesi.
Vraj nase vedenie za to nemohlo...?
Ale, aspon bratom cechom to mozme vratit, ked sa budu presuvat na MS 2019 cez Donovaly a upchate Branisko do Kosic. - 14.6.2015 - 7:07
- +9
- Cylo24
- Po Bondrovi, Sarkym, Palffym a Janosikovi dalsi narodny hrdina. Nevadi, ze nechce reprezentovat
- 14.6.2015 - 0:55
- +2
- stojkovic
- je to rebel ..
- 14.6.2015 - 1:07
- +2
- Big brother
- Vy mate inych "hrdinov"... Široky, Fico...
- 14.6.2015 - 8:36
- +14
- Cylo24
- to je pravda. Ale je od vas mile, ze nam buduci rok zase pomozete znovu ich zvolit... Inak ako premyslam, to asi aj Fico urobil viac pre Slovan ako Zaborsky pre Trencin
- 14.6.2015 - 8:58
- Big brother
- Tak tomu ver, Zabor je športovec, vyhral s Duklou juniorsky titul. Fico vam zachranuje rite, budte spokojni, ešte vam isto nejake kosti hodí...
- 14.6.2015 - 9:12
- +4
- Cylo24
- presne tak. uz je to dohodnute. Ale nenechaj si pokazit den.
- 14.6.2015 - 9:21
- +5
- pena.vodopadu
- po hobble-frankovsky sa to povie: "kosti sú hodené"
- 15.6.2015 - 16:03
- 0
- LionsBA
- Cylo teraz sa musim zastat TZ on pre TN spravil vela okrem juniorskeho titulu povedal ze nikdy do SBA a to staci aby bol pod strechou.
- 14.6.2015 - 9:44
- +3
- Big brother
- A co mal ako spravit? Ved to je hokejista, hra hokej.
- 14.6.2015 - 10:12
- 0
- Gargamel123
- Tak jeden z tych na reprezentacnej urovni oslovenych sa uz vyjadril
- 14.6.2015 - 1:14
- +1
- polok88
- perfektne tomas konecne ma niekto nahaku tu bandu v szlh a pokial tam ostane nemecek tak to pojde este k horsiemu..alebo horsie to uz asi ani nemoze byt ci???....a pekne to povedal ze za slovan nie...a ty ako trencianska ovca sa vzdy vratis len na svoj salas....je to frajeris
- 14.6.2015 - 7:09
- +1
- tulen - kosice
- tak,tak: ostaň tam,kde si ... slovan na teba nemá,repre ťa nepotrebuje
- 14.6.2015 - 7:44
- +8
- žlto-červený
- tohto ročné MS boli príkladom, že ho fakt repre "nepotrebuje".....
- 14.6.2015 - 8:38
- +4
- tulen - kosice
- sme v prdeli: to je pravda ... ale chválabohu tohtoročné ms neboli o ňom
- 14.6.2015 - 10:58
- +4
- bigi
- este ze ked bol na MS vzdy sme brali nejaku medialu a bolo ho citit
- 14.6.2015 - 14:21
- +2
- aaaaa
- Ako vidím vačšine ľudí tu na HP stačí , že hráč povie niečo proti Slovanu a z neoblúbeného sa stane miláčik ľudí
pekne rýchlo viete zmeniť názor
- 14.6.2015 - 9:36
- +8
- BaraniBB
- Nepriateľ môjho nepriateľa je môj priateľ
- 14.6.2015 - 9:50
- +2
- Big brother
- Ty vieš čo je to mat vlastny nazor? Evidentne nie. Ked Zaborsky povie, že nejde reprezentovat, tak si može človek na to urobit vlastny nazor a ked Zaborsky povie, že tam a tam by nikdy nešiel hrat, tak zas može mat na to svoj vlastnt nazor. Jedno može vnimat negativne a druhe pozitivne. To je mat vlastny nazor..a nie teraz ho vlastne odsudzovat za všetko čo povie..to nie je mat vlastny nazor.
- 14.6.2015 - 10:17
- +5
- Baco11111
- Super rozhovor, priame otázky aj odpovede. No nedá mi na adresu autora článku, použiť slovný zvrat "na rodnej hrudi"je aj pre mňa východniara silná káva.
- 14.6.2015 - 10:23
- +4
- imminence
- Naco ho odsudzovat za svoje vyjadrenis..ved ak niekto nechce hrat niekde tak nechce..ide o to ze je to jeho praca a ked chce mat istotu vyplaty tak si vyberie klub pokial mozno co mu tu vyplatu da..ist niekam kde odvadzam svoju robotu a nemam zaplatene je take slovenske no on zazil odmlada ze za hokej sa da brat aj pravidelne peniaze a preco by to mal menit..
- 14.6.2015 - 10:48
- +1
- Big brother
- To jeho vyjadrenie nema nič s meškanim platov v Slovane.
- 14.6.2015 - 10:54
- 0
- imminence
- Ale prosim ta..a s cim to ma spolocne..?? s vedenim nasho hokeja..?? s rivalitou medzi Slovanom a Duklou..?? nebud naivny..Zaborsky za Trencin seniorov neodohral ani prd..ked odisiel a vratil by sa po rokoch na slovensko do slovana ziadny fanusik by mu to nevycital lebo vie ze ho Dukla zaplatit nemoze a hrat z lasky ako Petrovicky natolko este neklesol..v Slovane by sa zmenilo vedenie ujal by sa ho Lintner a aj Zaborsky by mal na sebe dres s papagajom pokial by tam bol plat pravidelne 15teho..vidim ze clanok citas dost podla svojho usudku a nevidis tam pointu aj ked je to v clanku dost jasne medzi riadkami povedane..on ma svoj standart ktoreho sa nechce vzat..
- 14.6.2015 - 12:44
- +5
- Big brother
- Ano, je to kvoli rivalite v ktorej od mládi vyrastal. Po prve, poznam ho, po druhe sa presne tak aj vyjadril pred cca 2 rokmi. Čiže strielaš vedla, ale rozohnil si sa fajnovo, to sa musi nechat
- 14.6.2015 - 12:50
- +3
- flipper
- s tým rozohňovaním by som bol opatrný...mám totiž pocit, že k erupcii tu máš fajnovo našliapnuté Ty s enforcerom...
- 14.6.2015 - 12:56
- +5
- Big brother
- Tak aj to je možne
- 14.6.2015 - 15:02
- 0
- imminence
- Ja nemam vobec dovod sa rozohnovat na to vas je tu dost..
a ver ci nie keby sa ujmu slovana ludia jemu blizky tak je do roka tam..ale ako pisem toto neni podstatne a dolezite..
- 14.6.2015 - 13:12
- +1
- rastislavke
- možno... ale to by museli nastať strašné zmeny...: veľmi to súvisí s politikou slovana za posledné dve desaťročia...
stačí si len zapnúť TV(narkóza, hnojka, kmotrik3) a pochopíš o čom to je... alebo si len prečítaj tento rozhovor a potom ďalších 10 s hráčmi, ktorý s SBA nemajú nič spoločné na tému, či by nechceli hrať za Širokého, ak by mal veľkopodnikateľ o nich záujem...
záborský je jeden z tých, čo majú gule a majú isté zásady a podľa mňa tým pádom si stojí za svojim (aspoň čítam z jeho vyjadrení... hoci pre niektorých charakterov to je niečo nepochopiteľné) - 14.6.2015 - 13:47
- +2
- LionsBA
- Len to jeho vyjadrenie mozes posudit po nejakom case. Uz tu bolo takych co ,,mali gule,, a za chvilu boli v Slovane.
- 14.6.2015 - 15:55
- +1
- marco32
- bohuzial to co povedal je pravda ... na pripravu hracov nezmyselne tahame hore dole po europe a potom sa divime ked reprezentovat nechcu ... je to smutna realita ...
- 14.6.2015 - 11:10
- +4
- ncaa1
- Jonáš je Pán, dobrý rozhovor. Dúfam, že sa raz vráti do repre.
- 14.6.2015 - 11:17
- +3
- sob3k
- Jj, aspon na pripravak do KE, chcel by som si nechat podpisat Dejiny kralovstva Uhorskeho
- 14.6.2015 - 11:21
- +2
- zlatko
- Zaborsky!!! Ci sa to niekomu paci ci nie,povedal otvorene pravdu!!!: Slovan?arogantne neodborne vedenie!!!chybajuce peniaze!!! co neni na tom pravdy!!!akurat to ,ze to nie je Slovan..ale Hc neviem...kto..uz Vondrka si na margo vedenia povedal svoje!Nikto sa tam nehrabe! SZLH vsetci chcete zmenu!!Viem jedno,ze Riso nezabezpeci taky chod penazi,ale mozem sa mylit! Ked napise Zaborsky ,ze nechce pod tymto vedenim hrat,je ZLY!,ale vsetci na tu partiu kydate ostosest..,tak co povedal zle ten Zaborsky?To co vacsina si mysli ,ale on na plno a otvorene!Ja len doplnim,ze pani na cele s rymto vedenim a p.Vujtkom posrali tak vztahy a tolko v tomto smere pokazili,ze bude problem ist reprezentovat a uz vonkoncom nie na dake Deutchland cupy..pretoze vcetne Slowakia cupu su tie pripravy len na predrbanie penazi zo strany urcitych ludi..ti co bojuju ba tychto turnajoch spravia neschopnych a donominuju este neschopnejsich..o com to potom je? Ruske MS budu katastrofou len nebudu moct za to terajsi novy lodivodi,ale byvala partia okolo Vujtka..a to za vztahy,ktore sa nepacia viacerim hracom,nielen Zaborskemu!
- 14.6.2015 - 11:54
- +4
- ori
- Úsmevné. Pár dní dozadu nafúkaný ex-reprezentant, ktorého nepotrebujeme, horenos a po tom čo "naložil" Slovanu nový národný hrdina.
- 14.6.2015 - 12:00
- +4
- Big brother
- Ako naložil Slovanu? To neni žiadny naklad.
- 14.6.2015 - 12:08
- +14
- enforcer92TN
- Nalozil? Ved Tomas uz davnejsie vyhlasoval, ze do Slovana nikdy. Teraz aspon vysvetlil nejake veci ohladom repre a musim s nim suhlasit, funguje to naozaj hanebne, uz len ked som videl tie fotky ako cestovali Karosou na MS som si povedal, ci nahodou nie sme v C kategorii, ale asi je to akasi predzvest...
- 14.6.2015 - 12:28
- +8
- KEWIINN
- Aj samotný fans sba musia suhlasit z vyjadrenim Tomaša pretože nič zle nepovedal len čistu pravdu. akým smerom sa ubera naš hokej a to že povedal že nebude nikdy hrat za slovan je v tom niejaky problem ? je to jeho slobodne vyjadrenie a to treba rešpektovat asi ma nato dovod prečo to tak tvrdo povedal. Chapem že niektorým fans sba maju teraz krvave oči ako si to mohol tomaš niečo take povedat. tomaš poniektorým vrazil dýku priamo do belaseho srdiečka.
- 14.6.2015 - 12:10
- +5
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- b.Ryan_9
- urcite by aj pouvazoval ze by tam siel hrat keby tam nebol Ďuro Š s Fickom a taxiKÁROM ....nemenovany hrac ktory tam hral tuto sezonu a nema vyplatu od novembra sam minule spominal , ze ak nedostanu peniaze co dlzia od novembra tak budu vymahat tie peniaze a hracov je dost co nemaju ani cent. takze hranol Robertko toto co si bol vyprosikat tak to by malo pokryt dlhy z poslednej sezony a dalsie stretnutie s ruskym mecenasom by som uz nechal na Jurka ten uz bude vediet ako na to ....
- 14.6.2015 - 12:21
- +1
- fresky
- Diskusiu som prebehol len tak letmo, ale vychádza mi, že Zábroský za postoj k repre častokrát moralizovaný a kritizovaný, keď odmietne hrať za Slovan tak zrazu vie byť obdivovaný. To je hustý vole
a nech
Btw. teda mne sa Záborského hra vždy páčila, ale keď sa raz jasne vyjadrí, že tu hrať nebude, tak dúfam, že naši ho ani nebudú kontaktovať, keďže by mal problém odviesť plnohodnotné výkony. - 14.6.2015 - 12:21
- +5
- enforcer92TN
- Ano bol, pretoze nam boli podsuvane informacie z medii, ktore ho vystavovali na zlom svetle. To, ze za Slovan nikdy, je len pohladenie na dusi nasho klubizmu, nic viac, koniec koncov, to nie je prvykrat co sa tak vyjadroval ohladom Slovana, takze tieto tezy, ktore od Vas Slovanistov citam typu: "nenavideli ste ho, ale ked si kopol do Slovana, tak je vas hrdina" je len akysi obranny mechanizmus, kedze mate teraz pocit, ze vam sliapol na vasu hrdost.
- 14.6.2015 - 12:36
- +5
- fresky
- Šliapol na hrdosť, prosím ťa.. Keď tu byť nechce tak nebude, spokojné sú obe strany myslím. Mali sme tu prípady, futbal/hokej, kedy sme angažovali takýchto hráčov, čo za nás hrať nechceli a vždy to dopadlo iba jedným spôsobom, nespokojnosť. Takže nech sa mu darí vo Fínsku, všetci mu to určite doprajeme
- 14.6.2015 - 12:54
- +9
- flipper
- veľa kriku pre nič...nepovedal nič nové...a ohľadne repre, ak aj Záborský vložil nohu medzi dvere, aby sa mu úplne nezabuchli, ja by som mu ju tam privrel...ak niekto s fanfárami odchádza, nemôže čakať ohňostroj, keď dá signál smerom k repre "možno"...možno môže povedať kámošovi, keď ho volá na pivo, ale nie ako odkaz budúcemu repre trénerovi...aj keď to "možno" zjavne nie je v tejto diskusii až tak podstatné...
- 14.6.2015 - 13:03
- +3
- fresky
- Ešte je tu teoreticky druhá možnosť, dajme tomu, že sa pomery v našom hokeji otočia k lepšiemu a možno bude rád cestovať na Nemecký pohár. Ale dá sa tomu veriť? a bude ochotný sa prispôsobovať trénerovi, tímu..?
- 14.6.2015 - 14:49
- 0
- flipper
- ono, tí, ktorí frflú, či sa urážajú, dokonca končia v repre, keď ich tréner volá a chce vyskúšať na Nemeckom, či Švajčiarskom pohári nech sa pozrú na Švajčiarov, Fínov, či Švédov...tam nemajú hráči z KHL napr. problém prísť, keď ich tréner zavolá na Švajčiarsky pohár, či EHT...a to je oproti tým našim primadonám trošku iný level hráčov...navyše napríklad takí Švajčiari, sa pravidelne schádzajú na každom turnaji skoro v rovnakom zložení, čo sa prejavuje aj v ich zohratosti na vrcholných turnajoch...to len naše primadony nepotrebujú skúšať...myslia si, že keď ich zavolajú až na MS, budú podávať famózne výkony...omyl...
- 14.6.2015 - 16:08
- +3
- fresky
- Nechcem teraz jeho obhajovať, ale môže zohrať rolu aj to, že my hráme tieto všelijaké Arosa cupy proti tímom mimo špičky, asi každý chalan z našej, českej ligy sa na takúto konfrontáciu v repre drese teší, má mu to čo dať, ale napr. práve hráči ako Záborský, alebo trebars Nagy by si to "mohol dovoliť" nemusia pociťovať na týchto turnajoch nejakú extra motiváciu. že sú tie turnaje dôležité dosť pre trénerov, ktorí si vyberajú zostavu je zas vec druhá, pravda. Navyše, ako výhovorka to neobstojí, taký Haščák letel až z Chabarovska, takže neni o čom.
Inak niesme jediná krajina, veď na týchto MS odrieklo nemcom až 23 hráčov účasť, nejaký Švéd odmietol kvôli NHL repre na OH, ale keďže u nás vládne v hokeji bordel tak potom celý tento príbeh ako aj bordel vyzerá.
Je chybou, že my sa nevieme začleniť do EHT a druhý výber by hral nižší turnaj. - 14.6.2015 - 16:24
- +4
- ncaa1
- Ak by 99% hráčov bolo z našej ligy ako je to u Švajčiarska, tiež by chodili aj na tie béčkové turnaje.
- 14.6.2015 - 16:48
- 0
- imminence
- V clanku hovori ze pocas seznony nepije..alkohol..a ked zamietol reprezentovat mal na to rovnaky nazor ako ma teraz len ho nepomenoval no teraz ked je moznost vyjadrit sa k celkovej situacii u nas a dovod preco odmietol reprezentovat plus k tomu je mimo sezonu tak mozno mal aj nieco.."nakupene"
a jazyk sa mu rozviazal a pomenoval to velmi dobre..podla mna neni hrdinom ze povedal Slovan "Nie" ale to ze vidi rozdieli v hokeji ake su vo svete a ake su u nas..vidi na vlastne oci ze sa to da robit aj lepsie v porovnani s tym ako sa to u nas robi..citaj pracu s brankarmi citaj vyplaty a podobne veci a nie len Slovan Nie..to myslim moze zaujimat len slovanistu a trencana ale my ostatni co sa to tyka aj nas mame na to iny pohlad kde vidime nedostatky u nas ktore Ale sucasne vedenia zakryva nezmyselnymi vyjadreniami..
- 14.6.2015 - 12:58
- +4
- fresky
- Nemám problém s tebou súhlasiť, až na jednu vec. Nejdem teraz hodnotiť aký veľký je jeho vzťah k repre (aj tak je to jeho vec), ale kludne sa mohol už v minulosti vyjadriť spôsobom - "Nebudem reprezentovať pod súčasným vedením" - alebo tak nejak. Stručne a jasne. Lebo teraz si nakakal trošku do úst, no stáva sa aj v lepších rodinách..
Jasne by to deklaroval, ale hlavne nemuselo byť okolo toho toľko kaše. Hlúpo povedané, o pár rokov sa podľa tohto môžme dočítať: "do repre jasné, do Slovana možno". Toto je myslené ironicky, pre tých ktorý by to chceli teraz otočiť proti. - 14.6.2015 - 14:43
- +1
- nerorome
- Zase búrka v hokejportálovom šerbli.. Primadona sa vyjadrila k intergalaktickým témam - hrať či nehrať (Slovan, repre)a hejteri vytiahli národné (pardon, trenčianske) vlajky.. Takýchto reprezentantov nech máme viac, táto naša spoločnosť si ich zaslúži
- 14.6.2015 - 12:45
- +6
- romek
- 1.Rešpektujem právo hráča v ktorom klubu chce či nechce hrať.
2.Súhlasím s názorom že vedenie nášho hokeja je neprofesionálne.
3.Za šéfa Lintnera by bol ochotný reprezentovať je OK.Tu však ide o to že šanca Riša je v tom HNOJI minimálna a druhou vecou je má potrebnú výkonnosť a nájde spoločnú reč s novým koučom repre. - 14.6.2015 - 13:20
- +2
- Shinody33
- Poď do KE, more
- 14.6.2015 - 13:26
- +2
- hees
- Dobre viete, že naše vedenie repre bolo neprofesionálne a chybné. V takomto prostredí chcete aby sa hráč prispôsobil neprofesionálnemu chovaniu a znášal chyby iných ľudí. Som zvedavý kto z vás by sa tak zachoval vo svojom živote, že by sa k nemu správali neúctivo a neprofesionálne a potom vám ešte väčšina ľudí nadávala. Radšej útočiť na Tomáša ako vyriešiť problémy, ktoré spôsobili jeho nechuť... a nie len jeho.
- 14.6.2015 - 13:48
- +1
- zahorak009
- Zaujímavé je,že sa žiadny mladší hokejista nevzdal našej repre,len Tomáš.Znamená to podľa teba,že všetci ostatní sú predajné šlapky bez chrbtovej kosti,len Tomáško je rovný chlap s pevnými zásadami?
- 14.6.2015 - 15:14
- +3
- amaskiea
-
toto je aké trdlo :
Keby povedal, že Slovan v jeho finančnej situácii, so súčasným vedením nie je preňho zaujímavá ponuka, bolo by to profesionálne a nikto, vrátane slovanistov, by nemohol povedať ani fň. Ale keď 28-ročný hráč ide operovať s klubizmom, tak je čistý amatér.
A tento amatérsky nadšenec zo zamrznutého Váhu si ešte ide klásť podmienky pre návrat do repre. Má ho prísť odprosiť, prosím pekne, nikto menší ako "nový" prezident SZĽH! Výkvet slovenskej hokejovej mentality - skrátka dokonalá komédia - 14.6.2015 - 15:31
- +13
- worth
- mam pocit akoby ste niektori citali iba nadpis. on v priamej reci ani raz nepovedal "mozno", povedal, ze si musia veci vykomunikovat s vedenim a ak vo vedeni bude doveryhodny clovek ako lintner tak "nema problem". konkretne v tomto rozhovore nevidim nic zle z jeho strany, iba uprimne odpovede na priame otazky.
a ze priamo povie, ze nechce do slovanu? no sak to nie je profesionalny diplomat, je to chalan z trencina, ktory vyrastal v tom, ze slovan je najvacsi rival. trdlo ho nazvat mozes, ale amater urcite nie je. - 14.6.2015 - 16:25
- +6
- amaskiea
- ja som práve čítal celý článok, a až do konca
: "Ak vo voľbách zvíťazí Rišo Lintner a spojí sa so mnou..."
A ohľadne amatérizmu: ja súhlasím, že to nie je otázka jednotlivých hráčov, ale u nás skôr celoplošný hokejový problém. V každom prípade ale klubizmus je amatérsky prístup, profesionál by mal byť nad takýmito "fanúšikovskými" vecami. Výraz amatér má vlastne pôvodne pozitívny náboj, ale holt je to zároveň opak profesionála. - 14.6.2015 - 16:35
- +4
- rastislavke
- myslené skôr, že ak bude mať Rišo záujem aby hral...: veď sa predsa nemôže sám nanominovať... to isté platí aj o T. Slovákovi... veď mal problém asi s niečim, že sa vzdal možnosti reprezentovať...
tak ak budú mať záujem, tak sa dohodnú na niečom... povie, čo mu vadilo, či sa to dá zmeniť ak nie, tak nič...
aspoň tak to chápem ja - 14.6.2015 - 16:39
- +2
- bigi
- bez urazky, ale ked vyhra citron volby tak sa stane prezidentom zvazu este raz prezidentom, nie trenerom. dufam ze vidis aspon ty v tom velky rozdiel
- 14.6.2015 - 17:52
- +3
- worth
- na smecku je ta jeho priama rec trochu inak
„Ak vyhrá Rišo a zavolá mi, nemám problém. Rozprávali sme sa, vie, aký je môj postoj," uviedol Záborský.
ked uz ho rozoberas slovo po slove, tak nikdy nevies ako to on presne povedal kym ho nepocujes.
pre mna inak definicia profesional / amater je skor o tom ako sa staviam k praci. ja napriklad ako architekt by som nesiel do firmy ktora je uspesna a platili by mi viac, ak by sa mi nepacilo akym sposobom ziskavaju zakazky alebo aky styl architektury navrhuju. necitim sa kvoli tomu byt amater. ale to je urcite o uhle pohladu, samozrejme, ze taky satan alebo chara by sa vyjadrili takym sposobom aky od profesionala ocakavas ty. niekto ma radsej veci povedane na rovinu.
- 14.6.2015 - 22:09
- amaskiea
- s týmto v pohode súhlasím
- 15.6.2015 - 9:26
- 0
- Big brother
- Amatersky nadšenec? Bodaj by ste vy v Slovane vychovavali takych "amaterskych nadšencov". Nechapem čo tu niektori slovanisti robia z toho vedu, ved vaš klub nijako neurazil.
- 14.6.2015 - 16:38
- +3
- amaskiea
- http://primar.sme.sk/c/4116457/desat-rad-ako-zvladnut-dyslexiu-poruchu-citania.html
- 14.6.2015 - 16:43
- +8
- flipper
- ešte raz a pomaly si prečítaj, čo napísal...
- 14.6.2015 - 16:46
- +2
- Big brother
- No ved čital som už treti raz.
- 14.6.2015 - 16:50
- 0
- amaskiea
- nie je dôležitá kvantita ale kvalita
- 14.6.2015 - 16:51
- +3
- Big brother
- Mam začat o sebe pochybovat?
- 14.6.2015 - 17:04
- 0
- amaskiea
- tak zase: to určite nie
- 14.6.2015 - 17:23
- +2
- Jozef
- ten klubizmus je mi sympaticky, nakoniec nepovedal nic nove a ked fakt nechce naco by daval "profesionalnu" odpoved?
- 14.6.2015 - 18:18
- +1
- MackoPu
- "Ale keď 28-ročný hráč ide operovať s klubizmom, tak je čistý amatér." nadherne, aka je tu snaha jeho vyjadrenia bagatelizovat a robit z neho #$%$ . Vztah ku klubu maju uz aj juniori a nieto vyzrety hrac (=v najlepsich hokejovych rokoch), co uz ma nieco odohrate a vie ako to chodi.
Cele je to len o tom, ze ako u uz niekto napisal, vam sliapol na hrdost/ego, odmietol Slovan a to sa predsa nerobi. To predsa nemoze byt normalny clovek, co take nieco spravi. Tam bude nieco chore a zle - prinajmensom amater to je.
... Vykvet slovenskej fanusikovskej mentality ...
- 14.6.2015 - 20:53
- +8
- bigi
- ked uz sme pri tom, tak aby mohol odmietnut slovan tak by najprv musel dostat ponuku, ci?
- 14.6.2015 - 21:08
- +3
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- amaskiea
- Rozmýšľaj: Ak tie práva stihnú dovtedy predať, tak vytlčú aspoň nejaké peniažky ...a nebudú musieť trebárs Marošovej sekretárke predať stoličku spod zadku a písací stroj
- 15.6.2015 - 10:20
- 0
- bigi
- a co ked ich ten klub bral ako vymeny artikel? lebo ten klub tym prakticky nic nestratil len moze ziskat
- 15.6.2015 - 10:22
- +1
- amaskiea
-
Pravdaže:
Som celý hotový z toho, že niekto si dovolí odmietnuť Slovan z klubizmu, ktorý si pestuje odmalička, a nie preto, že Slovan je v súčasnosti synonymom pre neistotu - nielen finančnú, vedený najväčšou zlodejskou chamraďou, aká na Slovensku je, a využívaný na politickú kampaň Moskvou vyškoleného červeného politruka.
A o pozitívnom klubizme (t.j. "môj klub je vždy najviac") tu nebola reč. I keď ani ten nie je u profesionálnych hráčov vždy len na prospech. Napríklad v repre-kolektíve je to dosť kontraproduktívne, hlavne keď sa to preháňa. Alebo snáď máš pocit, že to niečomu prospeje, keď napríklad na Hudáčka pozerajú ostatní reprezentanti ako na žoldáka zo Slovana?
...Tak len toľko k "profesionálnej" zaprdenosti v našom hokeji. - 15.6.2015 - 9:03
- +6
- MackoPu
- Nemiesaj repre vs kluby, to tak nefunguje.
A pokial je pre neho osobne "klubizmus" dolezity, je to jeho nazor, nechapem, aky mas problem. To, ze nespomenul nejake nevyplacania, neistoty tiez neznamena, ze by mu to nevadilo. A ani nikto necakal v rozhovore jeho rozbor akcionarskej struktury.
Skor sa treba pozerat do vlastnych radov, preco vyplytvali draft na spokojneho hraca so zmluvou vo FI, na ktoreho skoncia prava o par mesiacov (bez ohladu na to, ci chce/nechce ist do BA). Bud je to to tazky profik, kto to u vas riesil, alebo to uz bola cista recesia, ked uz aj tak ste mali v KHL koncit - 15.6.2015 - 10:30
- 0
- amaskiea
- achbože, aká kŕčovitosť:
Slovan je v sračkách. Až takých, že teraz aj za najväčšieho lúzra-hráča bude musieť zaplatiť viac, ako by zaplatila jeho konkurencia. A dostal sa do tých sračiek sám, svojou zaslepenosťou a chamtivosťou. Stačí ti to takto, alebo sa budeš naďalej pokúšať hľadať hranicu mojej citlivosti na Slovan niekde hlboko pod tým, kde ona v skutočnosti je (ak vôbec ešte nejaká je)?
A popri vysvetlení, že práva na Záborského kúpili z čírej hlúposti, existuje aj iné, tiež logické vysvetlenie (uff, skoro som napísal, že logickejšie, ale našťastie som si to včas uvedomil) - teda za predpokladu, že v obchodovaní práv na hráčov KHL funguje normálna logika (čo v KHL nemusí vždy platiť) - čiže predajú práva (pred ich vypršaním) klubu, ktorý bude mať aktuálny(!) záujem, a Maroš bude mať na benzín. Môže byť?
A klubizmus: si si akože celkom istý, že hráč, ktorý má klubizmus v krvi a v takom rozsahu, ako si to predstavujú hlavne najlepší fanúšikovia u nás, príde do repre-kabíny a niekde vzadu v hlave len jednoducho prepne páčku...?
Mimochodom, ak teda namiesto pomenovania skutočných príčin, prečo Slovan nie, to podľa teba len zjednodušil na klubizmus, tak to potvrdzuje moju interpretáciu, že tým istej veľkej skupine fanúšikov len hodil kostičku. A ako vidno, celkom mu to aj vyšlo - 15.6.2015 - 10:53
- +7
- zahorak009
- Len nechápem,prečo teba zaujímajú nejaké smiešne drafty v trápnej KHL a konkrétne v nenávidenom Slovane.Nie je pre teba lepšie sa pozrieť do vlastných radov a na to čo ti je odporné sa radšej vybodnúť? Jáj,vlastne ty ten klubizmus nepestuješ,ty radšej "antislovanizmus"...
- 15.6.2015 - 10:57
- +2
- amaskiea
- a len pre prípad, že by to zase nebolo jasné aj bez slov: Slovan má na tej zaprdenosti samozrejme tiež svoj podiel a dokonca je stále toho súčasťou, aj keď je už "preč"
- 15.6.2015 - 9:29
- 0
- fresky
- Tento Zábor sa mi inak strašne do tváre podobá na Lubitza, čo nasmeroval Airbus do skál. A teraz neviem akého dať smajla, tak bez smajlu.
- 14.6.2015 - 15:35
- +1
- ManBearPig
- to tu zas bude slovanistickeho plaču...dobre im stupa tlak
smejem sa
- 14.6.2015 - 15:41
- +1
- fresky
- Ak tu u niekoho niečo práve stúplo, si to akurát ty. A tlak to nebude.
- 14.6.2015 - 15:44
- +2
- enforcer92TN
- Uz placu, vo velkom...
- 14.6.2015 - 15:46
- 0
- LionsBA
- A zakym vlastne?
- 14.6.2015 - 16:01
- +1
- caput rerum
- Čo tak nad značne pošramotenou "značkou" Slovan. Nemyslis ze tymito polroka trvajucimi "telenovelami" a nesplnenymi zavazkami a slubmi tato znacka dost utrpela?
- 14.6.2015 - 16:08
- +7
- amaskiea
- a až mysliteľ Záborský nám teraz otvoril oči
- 14.6.2015 - 16:37
- +6
- LionsBA
- Otazka bola za kym
- 14.6.2015 - 16:37
- +1
- amaskiea
- jo, ešte by ma zaujímalo: to keď voči vedeniu reprezentácie "apeloval na konkrétne veci", ako tomu verejne hovoril v tom čase: "dlhotrvajúce problémy s ramenom", alebo nejaké iné "zranenie"?
- 14.6.2015 - 16:40
- +11
- ekaver
- ej ale kopete
- 14.6.2015 - 18:21
- +3
- rijko
-
ale tu skypela zlc na dunaji z uplne obycajneho clanku
bolavy otlak
- 14.6.2015 - 19:02
- +4
- amaskiea
- skor naopak: par domyslavych blbeckov chce mat silou-mocou pocit, ze im zaborsky hodil kost
- 14.6.2015 - 22:24
- +3
- BlackCrow
- A celkom slusna porcia bratislavskych inteligentov na cele s tebou nas tu okamzite vyviedla z omylu.
- 15.6.2015 - 4:14
- +3
- amaskiea
- tvoj príspevok som tu nevidel,: ale ak máš napriek tomu potrebu zaradiť sa medzi tých blbečkov dodatočne, tak ja to neovplyvním
- 15.6.2015 - 10:02
- +4
- fresky
- Vám tu fakt zateká milí ufónci? Ukážte jedného, ktorý sa tu rozhočuje nad rozhovorom so Záborským.
MitoO, b015, ManBearPig, Enforcer, Rijko, konkrétne vás mám na mysli, keďže vy ste si toto všimli, ďakujem.
- 14.6.2015 - 19:19
- +4
- HeyYou
- nejde o to, ci je to pravda.
ked nic nenajdu, tak si nieco vyfabrikuju. - 14.6.2015 - 19:35
- +5
- fresky
- Len mi je smiešne, že si tu hladkajú ego nad niečím, čo vlastne neexistuje
Ergo mi z toho vychádza, že oni v tom vlastne žijú.
- 14.6.2015 - 19:40
- +3
- rijko
- Venujem ti svoj drahocenny cas a odpoviem ti: hned ten prvy,co uz je aj zmazany a ori,bigi,lions...je vas hooodne frustrovanych.
- 14.6.2015 - 19:38
- 0
- fresky
- Zmazaný nevidno, Ori, to si asi robíš žarty - písal o niečom inom a u Bigiho si prečítaj koment o 14:09.
O nejakom plakaní nad Záborského vyjadrením tu nič nevidím, zato piati z vás, ste toto usúdili celkom priamo. - 14.6.2015 - 19:45
- 0
- Atlan
- len v ramci korektnosti: v tom zmazanom prvom komente pisal slovanista (nepoznam ten nick tak si ho nepamatam) nieco v zmysle "povedala sedlac" nespomeniem si zial na presne slova...no skratka to bol taky ten typicky horenosny (ej ale mi pekne slovo napadlo
) komentar vdaka ktorym dost ludi povazuje bratislavcanov za namyslenych
- 15.6.2015 - 11:56
- +1
- fresky
- Horenosi sa nájdu všade, vidím to skôr inak, to nie Bratislavčan je v princípe namyslený, ale pár nedocenených týpkov čo BA nemusia to "akože" takto vníma, namiesto toho aby si priznal, že on sám sa podradzuje
Totiž ťažko pochopiť, že s veľa mimo BA sa tu v pohode dá o hocicčom, ale pár mien sa neustále sťažuje na akúsi nadradenosť. - 15.6.2015 - 12:27
- 0
- Atlan
- samozrejme len potom sa netreba cudovat ked niektori ludia haklivo reaguju na to ze ich nazyvaju sedlac
- 15.6.2015 - 12:38
- +1
- fresky
- Kvôli správaniu, nie kvôli bydlisku.
- 15.6.2015 - 12:44
- +1
- rijko
- Kto je bigi?
- 14.6.2015 - 20:10
- 0
- bigi
- ten koho si spominal, lebo si si potreboval pohionit ego ale klasicky po tvojom si opat raz trafil mimo
ale tak davam ti este jednu sancu nerobit so seba idiota - 14.6.2015 - 20:28
- 0
- rijko
- Ked s tebou komunikujem,som prinuteny
- 14.6.2015 - 20:37
- +4
- LionsBA
- Prosim ta a z coho som frustrovany? Snad nie zo Zaborskeho
- 14.6.2015 - 20:39
- +1
- bigi
- zahrabavas sa do toho hlbsie ahlbsie. nekomunikoval si so mnou a urobil si so seba idiota. az potom soma prisiel ja a dal som ti sancu z toho vyklznut so ctou. ale holt ....
- 14.6.2015 - 21:07
- +2
- rijko
- Bigi-ten, co vyklza so ctou
- 14.6.2015 - 21:39
- 0
- fresky
- Inak, už je to tu čo si písal
- 14.6.2015 - 19:49
- +1
- HeyYou
- raz o tom napisem knihu. ale teraz kaslat na nich, pome na futbal.
- 14.6.2015 - 19:51
- 0
- Áčko
- Presne ako píšeš
Dúfam ze budeš poriadne držať palce
- 14.6.2015 - 20:00
- 0
- VSS Košice
- presne a nezabudni ťapkať tomu východniarovi na ktorého si nedávno nadával
- 15.6.2015 - 10:21
- 0
- HeyYou
- menovite?
- 15.6.2015 - 11:01
- 0
- RhimeSBA
- Určite myslí Kozáka..akurát neviem ako vie, že si na neho nadával.
- 15.6.2015 - 11:03
- +1
- VSS Košice
- ak nenadával tak sa ospravedlňujem ale predpokladal som keď už mu vadí všetko a všetci na východ od senca tak že do tej skupiny patrí aj tebou menovaný Kozák
- 15.6.2015 - 11:18
- 0
- amaskiea
- ja som nadával: teda ak sa dá za nadávanie pokladať to, keď som vždy hovorieval, že je to taká východná verzia Jožka Adamca
a teraz sa nestačím diviť, aký div sveta ten človek dokázal, klobúk dolu!
- 15.6.2015 - 11:24
- +1
- RhimeSBA
- Fakt? Ja som ho napríklad chcel už pred dvojvládím.
Stále som si hovoril, že ten vožralo z východu s tým niečo urobí. - 15.6.2015 - 11:31
- +2
- amaskiea
- tak to nechápem, ako si to mohol vedieť. Ja to moc nesledujem, pri jeho mene sa mi vždy vybavili iba tie jeho premotivované tlačovkové handrkovačky, nič iné, proste Adamcov dvojník jak vyšitý
- 15.6.2015 - 11:36
- 0
- RhimeSBA
- Tak že by som to vedel, to nie
ale chcel som jeho, zdalo sa mi to po Vrbovi ako najlepšia možnosť.
- 15.6.2015 - 12:56
- 0
- HeyYou
- pri nom zaziva clovek take zvlastne pocity, aj sa raduje, aj trpne zaroven.
- 15.6.2015 - 11:46
- +3
- pena.vodopadu
- ešte furt nerastú? kukám nahuby.sk, aspoň dubáky jesto vraj
- 15.6.2015 - 16:01
- 0
- HeyYou
- zopar, aj tak urcite vsetky cervive.. ale tak u vas aspon prsi obcas..
- 15.6.2015 - 16:12
- 0
- zomi
- Ako vidim aj ja som tu zmazany. Pricom nie som si vedomy, aby som porusil pravidla kodexu. Som dost stary na to aby ma niekto mal ucit, ako sa mam spravat. Od roku 2006 co som tu zaregistrovany pod tymto nickom je to prvy krat. Bravo chlapci mazaci, asi tu vseobecne vobec prestanem prispievat..
- 14.6.2015 - 19:59
- +4
- Áčko
- Je to hanba ... Prvé dva príspevky absolútne nič napriklad neporušili ale ako som sa raz dozvedel moderátory môžu vsetko a mna raz odbil zo slovami môže ma zmazať aj ked ma príspevok zmysel a neporušuje pravidla pretože sa mu jednoducho chce
ze ORI
- 14.6.2015 - 20:09
- +3
- zomi
- Mozno aj z takeho podobneho dovodu niektori fajn chalapci odtial odisli...
- 14.6.2015 - 20:17
- +2
- MackoPu
- Zase neprehanaj, prve dva prispevky boli rovno olej do ohna hned na zaciatku, bez ohladu na "smajliky". Je to otazka pohladu ironia/urazka. A Zomiho zmazane tu uz nic nevidim.
- 14.6.2015 - 20:56
- +1
- Áčko
- Kde prehanam ? Úprimne si povedzme ze su omnoho horšie príspevky ktore sa tu nemazu ...
- 14.6.2015 - 21:27
- +1
- MackoPu
- Moze sa stat, ze sa prehliadnu, alebo s ohladom na kontext nevyzneju tak zle. A kazdy ma iny meter.
- 14.6.2015 - 21:50
- 0
- VSS Košice
- ale no , neobhajuj neobhájitelné
, nemenovaný mód veselo používa vulgarizmy a pri následnom zmazaní sa cíti ukrivdený , ďalší záhadne oslepne keď sa mu to hodí a celkovo na tomto portáli je bežné používať dvojaký meter
mne je sba ukradnutý lebo jeho "sláva" začína a končí pri mene Juraj Široký tak ako bol slovan priemerný klub pred ním tak bude priemerný aj po ňom (až na pár svetlých výnimiek v rokoch sedemdesiatych ) - 15.6.2015 - 10:47
- 0
- MackoPu
- Len to, ze tvoje nic zmazane tu nevidim, asi je to full/ultra/dvojito zmazane
- 15.6.2015 - 10:23
- 0
- amaskiea
- zomi,: niekedy, keď sa maže celý strom, padnú za obeť všetky príspevky bez rozdielu. Ináč si neviem predstaviť, čo by si ty musel napísať za príspevok, aby bol samostatne zmazaný. Veď ty aj keby si napísal holú tú, onú, ehm, ako sa len..., jáj, pravdu
- 15.6.2015 - 10:31
- +2
- -BBB-
- No priatelu, co ti k tomu poviem... ako sme dopustili aby HP vyzeralo, tak aj vyzera .. Dve debaty /tato a debata k Slovanu a jeho moznom pokracovani v KHL/ su toho vykladnou skrinou ..
- 15.6.2015 - 10:41
- +2
- Atlan
- to ze ta zmazali aj ked ta nemazu je len vynimka potvrdzujuca pravidlo takze sa netreba stresovat
- 15.6.2015 - 11:59
- +1
- pena.vodopadu
- nič si z toho nerob, starký, mňa tu mažú tiež často (ale zase treba povedať, že oprávnene, lebo občas tu nadávam, len sa tu tak práši
) ... to je len život ...
... raz Ťa nezmažú a raz hej,
no spája nás HP a hokej,
kvôli citu zopár modov,
nenastal čas hrrr odchodov,
každý má raz vriacu hlavu,
ja tiež patrím k tomu davu,
a potom jak láva stuhneme,
a skôr, než modovi struhneme,
nám svitne, že načo riešiť,
z diskusie sa načim tešiť,
popíšeme zas pár sprostostí,
spoznáme štýl pár bytostí,
a medzi legendy ako halpern miňo,
sa zaradíme náruživo - 15.6.2015 - 16:00
- +2
- Deividson.
- Zmazat Zomiho?
- 14.6.2015 - 23:27
- +2
- Urpiner16
- Staré známe porekadlo:Kto za pravdu horí?Poviem úprimne pravda sa zle počúva aj keď je nepríjemná bolo to už v časoch stredoveku kde sa ľudia pálili a dnes sa za to aj mažú príspevky.
- 15.6.2015 - 10:09
- 0
- bigi
- hlavne ze ty tu pomyslene upalujes slovanistov ked pisu aka je extraliga slaba. jaaj vlastne to sa ti nehodi tak to nie je pravda
- 15.6.2015 - 10:21
- +4
- amaskiea
- veď sám píše, a úprimne,: že sa mu pravda zle počúva, takže to sedí, je konzistentný, tak čo do neho rýpeš
- 15.6.2015 - 10:25
- +3
- Urpiner16
- Tak to si trafil áno.Vy nemáte ani morálne právo hodnotiť extraligu keď ju nehráte tak si daj pohov.Môžeš hodnotiť váš rybníkový prejav v KHL.Váš klub vlastne pre zvyšok Slovenska neexistuje to je holý fakt a to dovtedy dokedy tam bude mašinéria neporiadku,dlhov a prívrženectva k starým štruktúram SZĽH v priamom prenose.
- 15.6.2015 - 10:28
- +3
- RhimeSBA
- Slušný pokritec si ty...
- 15.6.2015 - 10:33
- +1
- Urpiner16
- Nezaujímaš ma howhg!Tvoje odpovedačky každému čo sa len obtrie o Slovan sú trápne až detinské.
- 15.6.2015 - 10:37
- +2
- RhimeSBA
- Tak od teba to fakt beriem
- 15.6.2015 - 10:39
- +3
- bigi
- my nemame moralne pravo hodnotit extraligu kedze ju nehrame. oki v poriadku ale potom ake moralne pravo mas ty hodnoti slovan kedze nie si jeho fanusik a nic ta s nim nespaja? nejak si zacinas poriadne kadit do huby. repsketive je to stale o tom o com bol ten moj prvy koment na teba
- 15.6.2015 - 10:37
- +3
- Urpiner16
- Morálne právo sú tie všetky peniaze na ktoré sa skladá celý štát na meno Slovan poza Širokého dlhy ktoré my všetci budeme musieť splácať.
- 15.6.2015 - 10:41
- +2
- bigi
- a ako sa teda ty konkretne skladas na ten slovan, ked uz si myslis ze mas to moralne prave vdaka tomu. ale konkretne nei tie tupe zvasty
- 15.6.2015 - 10:52
- +3
- Urpiner16
- Vivat KHL VIVAT LOOVE,VIVAT NEMTUDOM BARÁTOM.
- 15.6.2015 - 10:58
- 0
- bigi
- takze odpoved ziadna. cize aj u teba stale stredovek, hlevne ze druhemu to vycitas.
- 15.6.2015 - 11:00
- +2
- Urpiner16
- Celé Slovensko to vie len pár tupcov od dunaja to nevie alebo nechce vedieť.
- 15.6.2015 - 11:02
- +1
- Dracik_18
- nerob prosím ťa haMbu stredoslovenskému kraju
- 15.6.2015 - 11:05
- +4
- bigi
- vsetci to vedia, a ty sa tvaris ze tiez to vies, ale na praimo otazku o tom vedeni uz odpoved nevies dat. tak ako to teda je?
- 15.6.2015 - 11:22
- 0
- Byron
- urpiner: To mas z toho piva ty inteligent?
- 15.6.2015 - 13:39
- 0
- zahorak009
- Ako tak čítam tieto tvoje príspevky,tak myslím,že si nejako neplánovane vysadil lieky,lebo takéto názory hádem nemáš naozaj,či?
- 15.6.2015 - 11:02
- 0
- LionsBA
- Vy nemate moralne pravo hodnotit extraligu ked ju nehrate
- ani som netusil ze ext muzstva hraju KHL ked ju neustale hodnotite.
Vas klub nikoho na SVK neexistuje- vidno pod kazdym clankom.
Idem si naliat urpiner tu 16ku nech aj ja mam krajsie zajtrajsky - 15.6.2015 - 10:41
- 0
- manho
- od tej chvile, co si sa rozhodol, ze nebudes prispievat do diskusii o Slovane, slapes ako hodinky...
- 15.6.2015 - 10:45
- +10
- RhimeSBA
-
- 15.6.2015 - 10:47
- 0
- Dracik_18
-
- 15.6.2015 - 10:51
- 0
- stbE
- Tak to bol dobry draft
- 15.6.2015 - 10:10
- 0
- -BBB-
- Ahojte všetci. Ludia, tolko nevrazivosti kvoli niekomu, kto nechce ani reprezentovat? Nie je to zbytocne? Vsak v podstate nic zle nepovedal, odpovedal len na otazky, uprimne..
Budme vsetci v klude /ako fans BA, tak aj fans TN/.. Tomas neche hrat v Slovane, Slovan nehce aby tu hral, ponuku nedostal a ani nedostane. To ze ma Slovan na neho prava, je uplne o inom, ako o zaujme Slovana o Zaborskeho.
Tomasovi sa vo FIN dari, nech sa mu dari nadalej a snad casom pride na to, ze reprezntovat krajinu je nie povinnost, ale cest, ze hracovi sa netreba prosit, ale hrac ma mat radost ked je osloveny.
Nic menej, nic viac... Pekny den. - 15.6.2015 - 10:40
- fresky
- Aha, ďalší plačko, ktorý nevie strpieť, že Zábor k nám nechce
Je to zreteľné, vitaj v parte!!!
- 15.6.2015 - 10:49
- +6
- RhimeSBA
- Nejdeme sa spolu utopiť do Dunaja?
- 15.6.2015 - 10:52
- +3
- fresky
- Nie, budeme tu na HP niekomu veľmi chýbať
- 15.6.2015 - 10:54
- +2
- VSS Košice
- keď naskačete do dunaja bude belasí , či?
- 15.6.2015 - 11:01
- +1
- pena.vodopadu
- nie, najprv vyplávu špinavé paprče a potom čistí komunisti
- 15.6.2015 - 15:52
- 0
- amaskiea
-
kámo: ty si sa tiež ešte nenaučil, že máš právo byť jedine ticho, keď je tu na HP v akcii Svätá Slovenská Hokejová Spravodlivosť alias SatisfIkcia
- 15.6.2015 - 11:17
- +4
- -BBB-
- Ked chce niekto mna presvedcit o tom, ze mam pravo len drzat hubu, tak reagujem na tento navrch len ked mi ho doruci osobne ..
- 15.6.2015 - 11:22
- +2
- amaskiea
-
: ...a ty ho vítaš aj s prestretým kobercom
- 15.6.2015 - 11:30
- +2
- worth
- mohol by si mi prosim, cisto zo zvedavosti, vysvetlit aky zaujem tym slovan sledoval, ked nanho kupoval prava? to nerypem, normalne sa pytam
- 15.6.2015 - 11:43
- 0
- -BBB-
- Su len dve odpovede ...
1) Povazuju prava na Zaborskeho za vyhodny artikel, o ktory bude teoreticky zaujem, ak pojdu hrat KHL a mozu to vyuzit pri pripadnych vymenach ..
2) Moze niekto pocas sezony zhanat strelca v KHL, sezona je dlha .. /mam na mysli teraz kluby , ktore platia a on by tam siel (CSKA,OMSK.. etc) a tym padom, by tie prava na neho musel ten niekto odkupit od Slovana ...
Berme to tak, ze Slovan tie prava v podstate /realne/ nic nestali .. - 15.6.2015 - 11:47
- +5
- worth
- ok, vdaka za odpoved
- 15.6.2015 - 13:42
- 0
- -BBB-
- Rado sa stalo.
- 15.6.2015 - 13:46
- 0
- zlatko
- Urpiner16!: Mas pravdu,ale oni to proste nechapu!Tu nejde o Slovan,pretoze neexistuje,je To HcZlodejstb..a mas pravdu.peniaze,tazke peniaze im zhana ten pako co ho oni akoze nevolili..a su tak tazky farizeji,ze si nevidia na spicku nosa,lebo namysleny fanuskovia nadavaju na smerakov a oni nimi manipuluju,sa rehlim,alo kon..oni nadavaju na vychod vychodniar ma ich klub a este sa tu za tu biju do prs..to je asi tak ako nam by vladol madar,ale vsade by som na madara kydal..aj ked nechcem nadavat a robit si zarty s bratislavskych fanuskov ale stoji to za zamyslenie..hokej robia co nestali na korculiach vekslak a stb vychodniar peniaze im dava ten co ho nevolia a nenavidia,petra stastneho origos blavaka vyhnali a zkvacili jeho dres
.v muzstve maju tahunov z vychodu a ciech a oni sa za nase peniaze ,za peniaze velej republiky biju do prs aky je kto fanusik..no co si mam mysliet..od 89 ako sa dostali vekslaci a stbci z vychodu k slovanu,nic nevychovali,maju najviac penazi v lige..trener.posty poobsadzovali nie domacimi srdciarmi,ale nenazratymi trenermi,miestami psychopati..,ruzinovsku mladez a talenty odstavili,lebo len smotanka a novodobe k.u.r.v.y sa chodia pretrcat do sky boxov a este sa hraju na hrdych co pozeraju khl,kde trpia neustale hambou..vysledkovou financnou atd..tak ja byt na ich mieste nieze som spokojny a bijem sa do prs..ale rozbijem tomu nagelovanemu k.o.k.o.t.kovi hubu a hambim sa co za chamrad mi ku.r.vi moj slavny klub..ja som to len vysvetlil za urpinera..proti khl a fanuskom nemam osobne nic..proti tomu koho to zastavaju akym stylom vsetko nicia a zhadzuju ako posramotili meno nielen slovanu,ale celej SR sutazi,proti tomu mam osobne vela! - 15.6.2015 - 12:13
- +2
- amaskiea
-
ešte si prdni a bude ti dobre aj fyzicky: hotová nirvana
- 15.6.2015 - 12:25
- +6
- manho
- ja som bol cez vikend tiez na jednej oslave a aj ked viem celkom dobre potiahnut, tak az takto sa nedokazem "sundat"...
- 15.6.2015 - 13:59
- +3
- pena.vodopadu
- okej, a teraz noch einmal, bitte, s poriadnou diakritikou, interpunkciou, s kultúrnym štylistickým prejavom, a nie ako Maďar, na ktorého kydáš
- 15.6.2015 - 15:51
- 0
- zlatko
- Ja? Und was wilst?:
- 15.6.2015 - 16:26
- 0
- zlatko
- ospravedlnujem sa za chyby..ale nejak pri tom obede fajnom som sa sustredil aj na dobre masko,nie len odpoved..!:
- 15.6.2015 - 12:23
- 0
- HeyYou
- ty si take zlatko, ze sa na teba kvoli chybam snad ani nemozno hnevat
- 15.6.2015 - 12:31
- +14
- fresky
-
- 15.6.2015 - 12:43
- +2
- RhimeSBA
-
- 15.6.2015 - 13:00
- +1
- amaskiea
-
: sa neviem prestať rehliť
- 15.6.2015 - 13:59
- +1
- zlatko
- no tak ,to je dobre!Umysel nebol urazat!: POUKAZAT! Velky to rozdiel...HeyYou,ale dik....
- 15.6.2015 - 12:43
- 0
- mamina
- Serte na to chlapci!!! Včera mali v BB na amfíku večíííreeeeek.... ešte jedno pivo! ešte jedno pivo! ešte jedno pivo!!!
- 15.6.2015 - 13:31
- +1
- Atlan
- nerob mi chute na pivo ja este sedim v robote
- 15.6.2015 - 14:35
- 0
- amaskiea
- OT - Nemečkova odpoveď v rozhovore pre SME na otázku: "Prečo je potom slovenský hokej vnímaný u fanúšikov aj bývalých hráčov tak kriticky?"
„Neviem, čo stále chcú vidieť. Všetky reprezentácie, osemnástka, dvadsiatka a áčko máme v A-kategórii (...)":stále nemôžem polapiť dych:
- 15.6.2015 - 15:04
- +7
- RhimeSBA
-
No vidíš..ja neviem, s čím sú všetci nespokojní - 15.6.2015 - 15:06
- +3
- Atlan
- nevdacnici!
- 15.6.2015 - 15:07
- +2
- HeyYou
- jemu sa uz zrejme dlhsie neokyslicuje spravne mozog, naposledy pred mesiacom ked zvestoval, ze hokejisti su vobec prvi sportovci, ktori sa kvalifikovali do pjongcangu
- 15.6.2015 - 15:19
- +2
- pena.vodopadu
- už ho polap, bola by Ťa škoda
(felácia / fóbia)
ale inak by ma zaujímalo, odkiaľ má taký high quality matrošlebo vraj podľa toho rozhovoru:
a) slovenský hokej = zväz (nemajú totiž finančné problémy),
b) "a čo sa týka líg, tam sú rezervy, o ktorých vieme" (áno, už asi 15 rokov o nich viete, resp. prispievate k zhoršeniu ligy, nehovoriac o tom, ako funkcionári furt rotujú medzi pozíciami a nehovoriac o nejakom "pro hokeji" ...)
c) aha, tak na striebro a bronz je hrdý vo funkcii, ja že to hokejisti a nie on ... je to chorobný egocentrik s príznakmi bludného vnímania reality
d) "v tom čase sa to nedalo" ... ani tvoj lénny pán najužší toho nikdy nebol schopný, že?
e) " Nechceme nikomu nič dlžiť, tak ideme do vecí, ktoré môžeme reálne pokryť. A áno, niektoré veci nedotiahli ľudia, to si treba priznať. Ale ľudí vieme vymeniť. Sú rezervy, vieme o nich, ale chceme ich napraviť." ... a 15 rokov sme si váľali gule, lebo veď ľudia sú tam furt tí istí ... a z nás fanúšikov si robíte len kôkôcikov, že?
f) najtrefnejší príspevok z diskusie:
<i> "SZLH=Obcianske zduzenie
Stanovy:
Clanok 16...hospodarenie: http://www.hockeyslovakia.sk/userfiles/download/01%20stanovy%202013%20A4.pdf
(odsek "l" ) si spojme s: http://www.hockeyslovakia.sk/sk/clanok/vykonny-vybor
A...... viac niet co dodat...... " <i> - 15.6.2015 - 15:48
- 0
- P24
- skutocne "obrovska strata" tak pre repre ako ...(ano aj napriek tak mizernej situacii, v akej sa nachadza) aj pre sba.
- 15.6.2015 - 16:25
- +2