Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Dokázali čo nikto pred nimi. Osemnástka lámala jeden rekord za druhým

zdroj: Hockey Slovakia
8.8.2021 07:47 Ján Karašinský / HokejPortal.sk

Slovenská reprezentácia do osemnásť rokov dosiahla na Hlinka Gretzky Cupe 2021 svoj najlepší výsledok v histórii. Prebojovala sa až do finále (v ňom prehrala s Ruskom 2:7) a fanúšikovia určite vedia, že konečné druhé miesto je jednoznačne najlepším umiestnením Slovenska na tomto prestížnom turnaji.


Až doposiaľ totiž Slovensko nielenže nikdy nepostúpilo do finále, ale ani do semifinále. Maximom bolo piate miesto ešte z roku 2003. Najčastejšie naša reprezentácia končí na tomto turnaji na poslednom ôsmom mieste.

 

Až doposiaľ bolo najlepším umiestnením SR v základnej skupine tretie miesto. Stalo sa tak päťkrát - v rokoch 2002, 2004, 2008, 2009 a 2018. Inak vždy skončila vo štvorčlennej skupine na poslednom mieste (13 ročníkov). Teraz osemnástka svoju základnú skupinu hranú v Piešťanoch vyhrala.

 

V súčasnom formáte s ôsmimi účastníkmi sa turnaj koná od roku 2002. Predtým sa na ňom zúčastňovalo šesť, štyri alebo dokonca len tri tímy. S jeho organizovaním sa začalo v roku 1991, pričom do Česka a na Slovensko sa presunul v roku 1997. Do tej doby sa konal na rôznych miestach. Okrem Kanady aj v Mexiku a vôbec najčastejšie v Japonsku. Slovensko, a ani Česko, na ňom v tých rokoch neštartovalo.

 

Až doposiaľ boli slovenským maximom na jednom turnaji dve výhry. Aj to sa našej reprezentácii podarilo počas osemnástich ročníkov, ktoré pri tejto štatistike berieme do úvahy, dokopy len trikrát (2002, 2003, 2004). Až doposiaľ vyhrala v základnej skupine maximálne len jeden zápas. Teraz zvíťazila dokopy v štyroch stretnutiach – vyhrala všetky tri zápasy v základnej skupine (USA 5:2, Nemecko 12:2, Švédsko 4:3) a tiež semifinále s Fínskom (6:2).

 

Až doposiaľ nedosiahli Slováci v základnej skupine pozitívne skóre. Výnimkou bol len rok 1998, keď sa celého turnaja zúčastnili iba štyri krajiny a mladí Slováci vtedy na prehry s Českom 1:2 a Kanadou 2:5 reagovali vysokým víťazstvom nad Bieloruskom 8:2.

 

Až doposiaľ bolo práve osem strelených gólov pri výhre 8:2 nad Bieloruskom slovenským maximom. Dvanásť gólov do siete Nemecka tak v tomto smere latku výrazne pozdvihlo.

 

Až doposiaľ Slovensko na Hlinka Gretzky Cupe nikdy nezdolalo USA. Prehralo s ním všetkých dvanásť predošlých vzájomných zápasov. Prvýkrát zdolalo aj Nemecko, ktoré však nie je tradičným účastníkom turnaja a výnimočne zaskočilo za chýbajúcu Kanadu. Z pohľadu výhier – remíz – prehier je sumárna bilancia Slovenska 19 výhier – 2 remízy – 76 prehier. Brali sme do úvahy 97 zápasov, ktoré naši mladíci na turnaji odohrali od roku 1997, kedy sa ho zúčastnili po prvýkrát. Z 19-tich výhier je 7 nad Fínskom, 5 nad Švajčiarskom, 4 nad Švédskom a po 1 nad USA, Nemeckom a Bieloruskom. Dve remízy si ešte pred rokmi pripísali proti Švajčiarsku a Česku.  

 

Až doposiaľ žiadny slovenský hokejista nenazbieral na jednom turnaji 12 kanadských bodov, ako sa to teraz podarilo Daliborovi Dvorskému (5 z, 8+4). Vychádzame z dostupných informácií prezentovaných na stránke turnaja, podľa ktorých bolo absolútnym hráčskym maximom práve 12 bodov Kanaďana Colea Perfettiho z ročníka 2019. Teraz tento výkon ešte o jeden bod vylepšil Rus Matvej Mičkov. Tieto údaje sme však nedokázali porovnať s údajmi napríklad z deväťdesiatych rokov, keďže štatistiky z najstaršieho obdobia sa, zdá sa, nezachovali.

 

Názov Hlinka Gretzky Cup nesie turnaj od roku 2018. Predtým bol známy ako Memoriál Ivana Hlinku (od roku 2007), Svetový pohár do 18 rokov (2003 – 2006) či Pohár národov (1997 – 2002).  

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Mládež


fank one

 

Výborný článok a veľká hrdosť na týchto borcov, ktorý sa nám nepochybne ešte postarajú o nejeden skvelý hokejový zážitok!
8.8.2021 - 8:04
+13

JR4

 

Keď som si čítal článok tak mi čím ďalej tým viac dochádza, aký veľký úspech partia týchto chalanov dosiahla. Veď ako písal aj chatár z Tatier, zopár ľudí ste určite namotali svojou hrou. Aj mne včera kamaráti písali, že kde to môžu pozerať atď. Chlapci slovenský som na vás veľmi hrdý a myslím, že nie som sám. Svojími výkonmi a zanietením ste si získali obdiv nás fanúšikov a ja vám držím palce vo vašich kariérach a verím, že nám urobíte ešte veľa radosti v budúcnosti. Nateraz vám ešte raz gratulujem ku striebru, ale hlavne k výkonom ktoré ste všetci na tomto turnaji predvádzali. Užime si všetci ešte leto a na konci augusta nás verím všetkých čaká ďalšia hokejová nádielka a možno sa všetci nebudete pozerať len pri televízore. Držím vám všetkým palce a všetkým nám aj vám prajem ešte krásne hokejové leto.
8.8.2021 - 8:28
+22

Frey77

 

Títo chlapci sú také veľmi jasné svetlo, na konci nesmierne čierneho tunela
8.8.2021 - 8:49
+11

doc.koniferum

 

Frey77 bodaj by.Ale neklamme si a nelietajme v oblakoch.Vychádzajucich hviezd sme už mali až až.Potom raz za čas tu je článok,kde hrajú a čo je s bývalými hráčmi z Orange/repre 20 a dočítame sa:Francúzsko2-poprípade3,Poľsko, Maďarsko,naša prvá liga,Nemecko 2-3,zopár extraliga,mnohí nehrajú už vôbec a len minimum je niekde vo veľkom hokeji.Za toľké roky je to pramálo.Radšej pochválim jedným/pár slovami "ok,počkám si do budúcnosti"čo z toho bude.Našej mentalite absolútne nesedí,ak mladých nádejných športovcov médiá a fanúšikovia vynášajú do nebies vo veku,keď tí chalani majú všetko ešte len pred sebou.Mnohí sa automaticky vidia so "Stanley Cupom" nad hlavou a že to automaticky akosi pôjde samo a on už nemusí robiť nič.Tvrdim a vždy budem jedno:neni až tak dôležité,koľko talentu Boh hráčovi nadelí,ale ako to má hráč v hlave usporiadané.A ak to usporiadané,ostatné už pôjde samé a nemusí mať toľko nadelené.
8.8.2021 - 9:16
+39

HokejBJ

 

Naše bývalé vychádzajúce hviezdy nikdy nezahrali takto na tomto turnaji
8.8.2021 - 10:51
+10

doc.koniferum

 

to absolútne nemení nič na tom,že je to tak ako som napísal.
8.8.2021 - 11:05
+20

P24

 

V každom ročníku v každej krajine je vždy nejaké percento hráčov, ktorí nikdy nezopakujú úspechy, ktoré dosiahli v mládežníckych kategóriách. Rozdiel je v tom, aké zásadne sú tie úspechy a aké je percento hráčov s tým potenciálom. Je totiž rozdiel, či je to mužstvo, v ktorom sú dvaja traja hráči s potenciálom na nhl draft, alebo 5 hráčov s potenciálom na prvé kolo toho draftu. Práve v tomto je tento ročník vysoko nadpriemerný. Určite aj v tomto mužstve budú hráči, ktorým poznačí kariéru vážne zranenie, alebo takí, ktorí skončí v druhej francúzskej lige. Stále tam však zostane nadpriemerný počet takých, ktorým sa takýto osud môže vyhnúť.
8.8.2021 - 12:09
+16

HokejBJ

 

Joj ale milujem tieto reči. Ja ani neviem ako ti na to správne odpovedať, už to idem písať asi po 4x aby som sa správne vyjadril. Pozri si výsledky našich ročníkov na HGC a potom na MS U18 a U20 od neviem akého roku aký si ty vyberieš. A teraz ich porovnaj s týmito... Proste zistiš že táto repre je suverénne najlepšia a patrí medzi svetovú špičku. Tie očakávania sú úplne realistické do budúcnosti. My ich musíme aj na ten tlak v budúcnosti pripraviť a viesť ich k tomu, tak ako v Kanade ich najväčšie mládežnícke hokejové hviezdy pripravuju a vedú k tomu aby boli lídrami aby boli pripravený na ten tlak... Ale ja vlastne neviem aká je tvoja pointa. Lebo toto je diskusia a ľudia tu hodnotia výkony hráčov bud negatívne a pozitívne a keď hrajú dobre tak logicky ich chváliť budú. Alebo nemôžu? A keď tu vidia ľudia ten potenciál tak je to tiež zle sa na to vyjadriť? Ešte raz pozri si výsledky našich ročníkov pred par rokmi a porovnaj ich s 04 a 05
8.8.2021 - 12:28
+16

doc.koniferum

 

nikoho som ani nezhodli,ani neurazil,ani nenegoval ich výkon.ten bol super,gratulujem im a určite urobili všetkým radosť.a pointa?že nechám sa do budúcnosti príjemne prekvapiť.ja so všetkým čo si napísal súhlasím a držím im všetkým palce.a je jasné,že len pár vyvoleným a to v každej krajine sa podarí preraziť.pri tebe zasa ja neviem,ako napísať.
8.8.2021 - 13:18
+5

pupo

 

Potešil hlavne potenciál ktorý chlapci majú a nieje to o dvoch/troch hráčoch a potom stoja u nás všetci svätý +brankár
8.8.2021 - 10:02
+5

zomi

 

Súhlasím pán kolega, ale iste mi dáš za pravdu, že za tzv. dielčí výsledok si chalani zaslúžia absolutórium. Len na nich bude záležať, ako si budú budovať svoju kariéru. Samozrejme pri zdraví, ktoré tak všetci potrebujeme, a športovci zvlášť. Všetci chalani svojimi schopnosťami ukázali, že majú pred sebou sľubnú a bohatú budúcnosť. Ale myslím si, že dosiaľ Nemec, Slafkovský, Mešár, a Dvorský sú celkom iný level. Celkom úspešne k nim šľape Molnár.
8.8.2021 - 10:18
+11

pupo

 

Samozrejme že výsledok poteší a patrí im veľká vďaka. Ale mna viac než výsledok poteší ten potenciál ktorý chalani majú, je ich tam viacero a aj v 20ke mame hráčov ktorý môžu mat minimálne slušnú EU kariéru. Nesnívam o medailách na MS ale môžeme sa minimálne dotiahnuť na úroveň Ger Sui
8.8.2021 - 10:47
+3

doc.koniferum

 

máš pravdu
8.8.2021 - 11:08
0

michal902

 

Mimo tému ale skusim sa opytat. Prosim Vas, viete mi niekto povedat, kde/ako sa budu dat kupit vstupenky na kvalifikaciu OH? Viem že skrz obmedzenie a neustale zmeny v nariadeniach to bude s divakmi a ich poctom take vselijake, ale reku isiel by som sa pozriet, ak by sa mi podarilo nejaky ten listok uchmatnut Pripadne odkedy budu/su v predaji. Dakujem
8.8.2021 - 10:24
0

pupo

 

IIHF chce bublinu, nás zväz to chce dať s 50% kapacitou uvidíme jak sa dohodnu
8.8.2021 - 10:38
+1

Adriano23

 

Obrovsky uspech, dosiahli nasi na tohtorocnom HG cupe. Stale sa snazime my fanusikovia resp nie len my, porovnat tento rocnik resp "dvojrocnik" s inym nasimi "najuspesnejsimi" rocnikmi, aby sme si spravili pomyselne meritko, kde sa v podobnom roku nachadzali Reway, Cehlarik, Pospisilovci, Jurco, Tatar, Dano, Zaborsky, Zagrapan, Ruzickovci, Studenic ... Je to celkom zaujmave a debaty nikdy nekonciace, preto by som chcel "par" riadkov venovat tomuto tematu.

V prvom rade sa pristavim u Prokopa a Otta Hascaka ktori v nejakych rozhovoroch tvrdili ze toto je naj generacia za poslednych 10-12 rokov. Bodaj by, resp keby bola tak cca hracov tesne pred tridsiatkov mame v NHL/AHL viac ako dvoch ...

V prvom rade si treba uvedomit, ze pred 20 rokmi bola konkurencia vyrazne nizsia a akurat sa NHL zacala vyberat inym smerom (technicky, rychly hokej ...)
Hracov rocnika 1984-1989. Je asi skoda rozoberat, najma co sa tyka ofenzivy. Ved posudte sami, najlepsi hraci: Spirko, Hovorka, Pohanka, Olvecky, Dravecky, Zagrapan, Lascek, Scurko, Zaborsky, Hascak, Mikus, Bliznak, Marcinko, Skokan, Svitana, Kytnar, Tybor ... Tito pani urcite maju svoju kvalitu, ale ani nahodou nie je svetova, dokonca vacsina z nich sa mala problem vyraznejsie presadit co i len v cechach resp ich strop bola ceska liga. Samozrejme to preco nenaplnili podaktori velky potencial, to uz je asi skoda rozoberat ...
Obrana v tychto rocnikov vyzera trosku lepsie: Stehlik, Svarny, Meszaros, Sersen, Baranka, Sekera, Valabik, Mihalik, Mikus, Daloga, Brejcak, Valach ... Tatkiez niektori nenaplnili potencial, kazdopadne tiez to nie je ziadna slava, az na par mien.

Sice v roku 2008 na MSJ sa umietnili hraci rocnika 1989 na 4 mieste, ale tahali nas kosikari, plus viedensky (90), ci Hrivik (91). Fini mali na tomto turnaji snad ich naslabsi rocnik v historii. Lepsie celky nas vyrazne tocili v nasom pasme a uhrali sme to najma v daka Janusovi a neskutocnej efektivite pri strelbe. Ani nahodou sme nehrali okulahodiaci hokej. Bolo vidno, ze z toho timu ma na kvalitu karieru tak max 5-6 hracov. Na tych MSJ Tatar s Panikom hrali velmi dobre a iba u nich bolo jasne, ze na NHL maju. Jednym dychom, ale musim dodat, ze taky skill, aki predvadzaju najlpesi nasi hraci rocnika 04/05, Tatar s Panikom neukazovali.

Rocnik 1990 co sa tyka ofenzivy tak ponuka kvalitu v podobe Tatara, Hudackam, Bakosa, kedysi aj Viedensky, Lapskansky ci J. Sykora. Obrana nic moc

Rocnik 1991: Panik, Hrivik, Stastny, Kudrna, Vandas, Pulis... Obrana, ziadna.

Rocnik 1992: Jurco, D. Bondra, Bubela, Zigo, Cingel ... obrna na druhu stranu velka kvalita: Marincin, Cajkovsky, Janosik ...

Rocniky 90,91,92 dokopy nedosiahli, dostavali prevazne debakle od big6. Jeden rocnik z nich sadostal do stvrfinale MSJ, vtedy ale zo skupiny postupovali len 3 mustva, nie ako teraz 4.

Rocnik 1993: Tak ten z MS U18 vypadol, hodne tragicky rocnik co sa tyka ofenzivy. PRetoze aj taky Kristof sa vysvihol az neskor resp nebol pozyvani na mladeznickych reprezentacii. Utok: Kristof, Tvrdon, Mikus, Mraz, Rapac, Hlinka, Lamper. OBrana: Gernat, Ceresnak a dalej nikto.

Rocnik 1994 mal byt kvalitnejsi a spolu s 1995, mal prinies zaslu slavu. Rocnik 94 spolus 95 na MSJ porazili nemcov 9:2 a to za nemcov hrali Draisaitl, Kahun, Sturm, Tuomie, Tiffels ... O rok neskor 95 ich porazili 5:2, sice uz nehral Draisaitl, ale vsetky ich ostatne hviezdy ktore hraju v NHL/AHL ano (Michaelis, Wiederer ...). Na hlinkovi dostavali oba rocniky debakle, na MS U18 sa 94 vratili spat a 95 vela vody nenamutili. MSJ vytesalo iskierku nadeje, kde sme konecne uz aspon tretinu a pol resp dve vedeli ako tak stihat najlepsim. No a teraz ten spominany bronz z roku 2015. Vsetci co sme tu tak si velmi dobre pamatame, ako nas tocili fini cely zapas. My sme vosli tri krat za zapasdo superoveho obranneho pasma a dali dva goly. Kanada nam nedala absolutne ziadnu sancu. Ano vyrovnane sme hrali s cechmi, ale ti bojovali najma sami so sebou. Co sme, ale zvladli bol zapas o bronz. Dovtedy sme so ziadnym rocnikom na vrcholovm mladeznickom turnaji nehrali tak vyrovnane s timom big5. Obrovsky uspech. Na druhu stranu v tychto dvoch rocnikoch strasne vela hracov zhorelo ako fakly. Nepresadili sa v muzskom hokeji. Asi aj koli tomu, ze sme z nich robili hviezdy a oni dominovali tak max v slovenskej juniorke/doraste. Vascinou tito hraci v zahranicnych juniorkach zhasli a to uz vobec nehovorim o senioroch. Az neskor sa potom znovu podaktori ako tak rozbehli.

Rocnik 1994: utok Dano, Griger, Lunter, Horansky, Gaspar, Tibensky, Kolena. OBrana: Luza, Gachulinec, Hudec

Rocnik 1995: Reway, Cehlarik, Lantosi, Skalicky, Paulovic, Soltes, Koys, Sille, Varga... Obrana: Rosandic, Holenda, Bacik...
Na prvy pohlad sa to nejavi az tak, zle. Treba si ale uvedomit, ze napriklad taky Cehlarik, Lantosi ci Skalicky "vybehli" az neskor a tie najvacsie esa co mali byt, totalne zhasli.

Rocniky 96 a 97 co sa tyka ofenzivy velka slabota, ale ze velka. Pritom rocnik 97 do kategorie U18 (vratane) sa nejavil az tak zle, ale znovu chalani nevedeli tak lahko prejst z juniorkseho ci skor dorasteneckeho hokeja k muzom. Tieto rocniky by pri sucasnom hokejovom trende a to co uz aj slabise timy predvazdaju na MSU18 resp MSJ vypadli.

Rocnik 1996: napokon v utoku sa vyprofilovala aspon trojica zaujmavych hracov... Pospisil, Holesinsky, Sukel, (Sille, Mily ..), obrana: Jaros, Koch, Meier, Romancik ...

Rocnik 1997: R. Bondra, Hecl, Sadecky, Lestan, Valent, Zitny ..., Obrana: Cernak, Grman, Roman, Hatala ...
Pamatame si vsetci ako na MSJ kde bol prim rocnik 97 nasi najlepsi hraci boli kosikari Roman, Ruzicka, Fehervary...

Rocniky 98 a 99 mali byt znovu kvalitne a najma rocnik 99 este kvalitnejsi ako 95 ci 90. Konecne sme pri tychto rocnikoch zacali hrat vyrovnanejsiu partiu s najlepsimi. Pamatam si ako americky vyber centralizovanej pripravy v kategorii U17 99ky porazili. Len skoda ze na HG cupe vysledkovo pohoreli. na MS U18 ukazali, ze maju na absolutnu spicku, ale potom znovu na MSJ, neprekrocili svoj tien. Dost sa tu spomina kde bol Bucek, Ruzicka atd v osemnastich. Urcite ukazovali co sa tyka skillu velku kvalitu. Ale ak to porovnam s hracmi ako Mesar, Slafkovsky, Molnar, ci aj Ciernik s Dvorskym. Tak korculovanie maju snad o dva levely vyssie a v tej rychlosti dokazu s pukom to co Bucek s Ruzickom o dva stupne nizsej rychlosti. Tam je ten diametralny rozdiel vdaka ktoremu tito nasi mladi junaci rocnika 04/05 su tak dobre hodnoteni.
Este sa vratim k rocniku 99, pretoze hodne sa tu o nich hovori. Do kategorie U18(vratane), uplne legitimne patrili ku spicke, asi v time neboli hraci top talentu akym je Nemec, Dvorsky ci Slafkovsky. Ale sirkou kadra, ale aj zrucnostami a kombinacnou hrou patrili k sirsej spicke. Krivosik, Ruzicka, Roman dominovali ako 17 rocni v ceskej juniorke. NEchytali sa na nich ani Necas s Chytilom a Zadinom. Potom, ale to napredovanie nebolo az take velke. Krivosik sa v draftovej sezone trapil vo finskej juniorke. Hrehorcak hral len cesku juniorku, nasledne ako overager mal v kanadskej juniorke cc 0,75 bodu na zapas. Detto Liska, v draftovej sezone mal cca 0,6 bodu na zapas v kanadskej juniorke. Roman po sezone stravenej v ceskej druhej najvyssej sutazi, isiel na tri roky do kanadskej juniorky. Ten prechod k muzom mali podaktori hodne kostrbaty. Stale ukazuju velku kvalitu, ale podla mna podaktori to mali lepsie nasliapnutne. Samozrejme stale maju len 21 resp 22 rokov. Plus pridavaju sa k nim dalsi ako Kelemen, ci Regenda. Na zaver iba dodam, ze z mojho hladiska najvacsi deficit u najlepsich u vacsiny hracov rocnika 98 resp 99 je v rychlosti korculovania a nasledna zrucnost v takej rychlosti... Pretoze napriklad z takeho Lisku sa stal najma bojovnik ktory od polky nahodi puk na mantinel... co este do kategorie U18 ukazoval, veru vacsi potencial.

Rocnik 1998: Studenic, Bucek, Fominykch, Bjaloncik, Vaclav, Galbavy, Lacka, Cacho, Valach... Obrana: Bodak, Zelenak, Rajnoha, Fereta

Rocnik 1999: Ruzicka, Pospisil, Krivosik, Roman, Liska, Hrehorcak, Kelemen, Regenda, Kollar, Kukuca, Urbanek ... Obrana: Fehervary, Ivan, Korencik, Ziak, Demo

Rocnik 2000 mal byt jeden z najslabsich, co sa tyka sirky kadra, ale aj top prospektov. Ale napokon sa javia dvaja kvalitni utocnici a aj obrancovia
Okuliar, Fasko - Rudas, Dzugan, Cederle ... OBrana: Bucko, Vitalos
Este dodam, ze tento rocnik na MS U18 pomerne prekvapil a podal herocike vykony na kvalitu aku mal.

Rocnik 2001 sice vypadol z MSU18, ale taktiez este do kategorie U18 patril resp aj mal patrik k tym najlepsim nasim rocnikom, asi nie ne urovni 99 ci 90, ale bol v nom velky potencial. Mimochodom na tych spominanych MS U18 vdaka ktorym teraz budeme s rocnikom 04 hrat len nizsiu diviziu. Sme smolne prehrali s lotysmi, kde sme ich prvu tretinu jasne prehravali a mohlo to byt vedenie o 3-4 goly, bohuzial prehrali sme 0:2. Detto v zapasoch o udrzanie so svajciarmi sme boli herne lepsim muzstvom. Na to sa ale nehra a prehrali sme. Nezatracoval by som tento rocnik ani nahodou, pretoze su o dost horsie rocniky ktore nevypadli a v tomto rocniku sa najde niekolko velmi kvalitnych hracov z ktorych nasa repre bude tazit dlhe roky, snad.
Rocnik 2001: Cajkovic, Mrazik, Jellus, Turansky, Sojka, Hascak, Skvarek, Jendek (Volko, Melcher). Obrana: Mudrak, Turan, Golian, Hlavac

Rocnik 2002 predstavuje pomerne velku kvalitu do volim si tvrdit ze jeden z naj rocnikov po 99 a 90, mladsie rocniky neberem v uvahu. V kategorii U16 sa javil velmi slabucky, ale postupne vystrelil a taktiez vie zahrat pomerne rovnocenne so spickou.
2002: Chromiak, Myklukha, Kaslik, Kolenic, Jedlicka, Faith, Lasak, Krajc, Michalik ... OBrana: Knazko, Stacha, Petrovicky, Fatul, Jamrich, Jombik ...

V rocniku 2003 sa javi taktiez par zaujmavych hracov, sice nie asi na urovnik ako Chromiak, Cajkovic, ci Kanzko, ale slusny potencial tam je
2003: Geci, L. Nemec, Demek, Baco, L. Kupco, Hadusovsky, Sramaty, Stefancik, Danielcak ... Obrana: Becar, Groch, ...

Ked sa pozriem na menoslov hracov rocnika 2004 resp 2005 a to aky hokej predvadzaju... je mi jasne kde sa momentalne nachadzaju od ich starsich kolegov. Ako som uz vyssie spomenul podaktorych hracov ako Zagrapan, Lascek, Tvrdon, Pulis, Koys, Reway ... je velmi tenka hranica medzi tym ci naplnis svoj potencial, alebo nie. Nasi mladici ukazali, ze maju na absolutnu spicku, pevne verim, ze o to viac budu na sebe makat a neskoncia ako vyssie spominani hraci, pretoze maju daleko na viac... Len ako som uz pisal, to ani nahodou nestaci.

Tak nech sa im dari...





8.8.2021 - 11:02
+84

Turky39Pp

 

Pekne zhrnutie a skvelý prehľad a samozrejme úplný súhlas s napisanym textom
8.8.2021 - 11:12
+5

Adriano23

 

Vdaka Turky a aj tebe pupo
8.8.2021 - 11:25
+2

pupo

 

Pekne zhrnutie,ale u Tatara a Panika bol ten potenciál vidieť, na viac mali Tvrdon Janus možno Viedenský. Reway je bohužiaľ prípad sám o sebe….
Černákov talent sa nedal prehliadnuť už pri prvej účasti na 20kach
Taký Ruzicka sa ohromne zlepšil a tento krok bohužiaľ nezvládlo veľa našich “talentov” ktoré si tu pekne vymenoval. Pekným indikátorom a zrkadlom o stave nášho hokeja je draft
8.8.2021 - 11:24
+1

snw

 

Nebudem sa čudovať ak reway túto sezónu poletí z Košíc za životosprávu. Od piatku do nedele mal tour
8.8.2021 - 12:19
+4

ZOOMER

 

To sudis podla IG ze sa ide najst s Klhufkom a ide s Lacom Romancikom na vodnu ?:_D
8.8.2021 - 12:21
+3

ZOOMER

 

najest*
8.8.2021 - 12:25
+1

LenTak93

 

nooo, neviem, či to bude len o tour
všimni si, že na ľade je to trocha inak poskladané, ako to bolo prezentované
už sa po Košiciach šíria kdejaké reči, takže aj ja budem prekvapený, ak tu Martin ostane do konca
8.8.2021 - 14:48
+1

snw

 

Nie vôbec to nesudim podľa toho. Ak chceš napíš a pošlem fotky z piatka kedy sa im po stole liala vodka šampanské a iné dobroty...
8.8.2021 - 17:15
+4

julo

 

👍 Nie je nad kvalitnu letnu pripravu..
8.8.2021 - 19:12
+6

crosbynko

 

Fuj vodka so sampanskym. Oddelene ok ale dokopy to pit
8.8.2021 - 22:37
+1

gta98

 

Tak ked mas natrenovane, neni problem
8.8.2021 - 23:21
+1

Zidan

 

Ten obrat ročníka 02 je až neuveritelný, v šestnástke prehrávali s Maďarmi a mal to byť naozaj katastrofálny ročník. Nakoniec sa z nich ale stala výsledkovo naša asi najlepšia osemnástka (bola tam séria nejakých 12 zápasov bez prehry, alebo tak.)
8.8.2021 - 11:56
+5

Ol!ver

 

S maďarmi U16?
8.8.2021 - 12:01
0

Zidan

 

Myslím že áno
8.8.2021 - 12:18
0

Adriano23

 

Ano Zidan ma pravdu.
Len potom o rok a pol Bcko vyberu hracov rocnika 02 porazilo ich Acko rocnika 01. Ten progres za dva roky bol enornmy, resp vyskocili dalsi ... Inac z tohto rocnika sa tu dost hejtil napriklad Lasak, ze nema nato a protekcia. Pritom do svojej repre ho chceli aj cesi, ale vybral si slovensko. Dovolim si tvrdit, ze aj pri ceskej repre by patril minimalne k/do sirsej spicke/nominacie ich vyberu. Tym ale netvrdim, ze je to neviem aky velky mega talent, to ani nahodou nie. Skor vypliva z toho to, ze ani cesi v poslednych rocnikoch nemaju o nic lepsich hracov ako my a mlady Lasak predstavuje celkom slusnu kvalitu na nase pomery.
8.8.2021 - 12:47
+8

Ol!ver

 

Lašák bude rád, keď sa dostane na MS20, keďže naňho tlačia kvalitné 2004ky a z 2003 napr. Bačo či Stumpel.
9.8.2021 - 1:05
+5

Zidan

 

Stumpel nanho tlaci len mozno menom
9.8.2021 - 16:37
+7

Ol!ver

 

Tak aj Demek, Stumpel sa ešte môže ukázať v Nitre, nepodceňovať...
9.8.2021 - 23:09
0

poseidon

 

S tým Lašákom si dosť mimo. Je to neviditeľný hráč, treba byť tiezvy.
9.8.2021 - 16:57
+3

PwPIETROO

 

Áno, to si pamätám, v U16 ich prehrávali Maďari a potom veľa hráčov tohto ročníka šlo prudko výkonnostne hore a potom napríklad v U18 na Hlinka Gretzky Cup boli všetkým tímom vyrovnaným súperom, pričom s USA a Ruskom prehrali až po predĺžení. Bohužiaľ, naše perfektné a dovtedy azda aj najlepšie výkony na tomto turnaji hráčom k draftu nepomohli...
8.8.2021 - 12:42
+2

Marek3516

 

Výborný prehľad a na 90% súhlasím, avšak zabudol si na pár hráčov, ktorí medzičasom zhasli a pritom boli považovaní za veľké talenty, napr. R. Mráz alebo M. Chovan, ktorým to aj na MS 20 parádne padalo.

S čím absolútne nesúhlasím je ročník 1995. Ten ročník mal byť jeden z naj za posledné roky a síce tie očakávania nikdy úplne nenaplnili, tak na MS v 2015 nehrali tak zle ako to z tvojho príspevku vyplýva... Reálne sme za Fínmi veľmi nezaostávali a Čechov aj Švédov sme porazili srdcom, ale aj kvalitou, pri ktorej hviezdil Reway a Godla.


Ročníky 1998 a 1999...tu mi bije trochu do očí glorifikovanie hráčov z ročníka 2004 a 2005. Ano títo chlapci majú o 2 triedy lepšie korčuľovanie ako tebou spomínaní Ružička a Bucek by patrili v technike medzi najlepších aj v tomto ročníku. Avšak to ich korčuľovanie je pre nich žiaľ veľká brzda. K tomuto ročníku ešte treba povedať, že tie MS18 v PP ostanú v pamäti, pretože práve tie výkony sa najviac podobali tým z tohto turnaja. Tie výkony boli excelentné, avšak niekedy chýbalo buď trochu šťastia alebo možno líder typu Nemec, Slafkovský. To ako však väčšina hráčov z tohto ročníka dopadla je však naozaj škoda.
8.8.2021 - 23:33
+5

Marek3516

 

Ešte by som doplnil jednu vec, ktorú som zabudol s čím nesúhlasím je to, ževraj Tatar a Pánik sa javili dobre, ale nie tak dobre ako tuto. Tam ta lajna s viedenským v podstate urobila sama 4. miesto (a výborne chytajúci Janus). To čo hrali bolo priam úžasné + to bolo o kategóriu vyššie v U20. Nemyslím, si, že títo chalani (Slafkovský, Dvorský, Nemec), aj keď ich považujem za väčšie talenty a myslím, že to dotiahnú ďalej vystrelili viac ako Pánik s Tatarom. Áno hrali geniálne ale kvalitu mal celý tím. Tam to musela ťahať 1 lajna a brankár.
8.8.2021 - 23:40
+15

kolombo

 

Pri 95kach bolo vidno kvalitu uz vtedy a do velkej miery ju pootvrdzuju aj teraz. Ak definujeme, ze minimum uspechu je stabilny hrac v domacej najvyssej sutazi (co vobec nie je samozrejmost) tak uspesnych hracov z toho sampionatu je dost. Godla, Bacik, Jendrol, Rosandic, Holenda, Kabac, Soltes, Skalicky, Reway, Cehlarik, Lantosi, Paulovic. Okrem nich tam boli mladsie rocniky, ktore sa takisto dokazali presadit. Samozrejme tie 95ky nie su hraci svetoveho formatu, no ked berieme ako konkurenciu slovenske 20tky, tak je to rozhodne nadpriemerne za posledne roky. Alebo sa do chapat ako naznak zlepsenia stavu v praci s mladezou. A ako som pisal, boli tam mladsi Jaros, Bondra, Cernak a Sukel, ktori mali svoju kvalitu uz vtedy a tiez ju potvrdzuju aj teraz. A z Cernaka mame nakoniec hraca svetoveho formatu. Ak by sme dokazali to, ze v kazdej 20tke by bol aspon jeden taky hrac, co sa neskor takto presadi bolo by to zase lepsie. Neskor mozno dvaja - traja. Vtedy sa javilo ze hlavne Reway bude ten top no nakoniec je to inak. Ale celkovo ich sila bola v kolektive kde kazdy jeden mal svoju kvalitu - aspon to ukazuje cas.
9.8.2021 - 11:05
+1

Adriano23

 

Vdaka Marek.

Inac ja nespochybnujem kvality rocnika 95, prave naopak. Len som poukazal ze velke hviezdy mali byt napr taky Koys, Reway, alebo aj od takeho Toroka so Sillem a Soltesom sa ocakavalo co to viac. Detto Kolena (94), ci Siska (96) kym nesiel do zamoria, tak bol povazovany za hodne slubny prospekt.

A tie MSJ v roku 2015. Prvy zapas sme vysoko prehrali s kanadou a v druhom nas fini prestrielali cca 48:12 plus fenomenalny Godla a asi zo 4 zrdky. Tam sme vazne ani nahodou neboli rovnocenni finom, ale sme vyhrali. Suhlasim, ze s cechme a najma so svedmi to boli skvele zapasy.

99ky su podla mna taktiez vynimocny rocnik, len proste ich zatienili 04/05. Ano tie MS U18 v Poprade/spiskej ostali v pamati ... tam hrali nasi skvele. Dovolim si tvrdit, ze to co im chybalo od semifinale to je to co maju tieto dva rocniky 04/05.
9.8.2021 - 18:13
0

Cia

 

Az na par nepresnosti ocenujem pracu ktoru si si s tym dal
9.8.2021 - 5:20
+2

Cia

 

Patrilo pod Adriana
9.8.2021 - 16:19
0

Adriano23

 

Jasne, vdaka Cia. No trvalo to celkom dlho a niekedy v polke vety zmenim myslienku a tak to potom aj vyzera "Stacilo" by si to po sebe precitat ...
9.8.2021 - 18:05
+1

marco32

 

este treba doplnit, ze vela bude zavysiet aj od zraneni ktore im mozu pokazit karierne smerovanie, z tebou uvedeneho je asi najviac viditelny Pulis ktory po tom co si v CZE poskodil oblicku uz nehra to co kedysi.
9.8.2021 - 11:17
0

HC

 

Cernak som nevidel,zeby si spomenul. urcite tam mal byt.
9.8.2021 - 13:32
0

moke19

 

ale mohol si spomenúť aj generáciu 81-83, ktorú úplne "vygumovali" ZG, a tá nám chýbala po Vújtkovom striebre,
9.8.2021 - 19:41
0

gaspi

 

ja som zvedavý na Slafkovskeho či potvrdi talent medzi mužmi, kedže v týchto "detských" kategoriach ťažil hlavne zo svojej fyzickej predispozície
8.8.2021 - 11:20
+3

juromt

 

...: Seniorske MS si n3sledoval?
8.8.2021 - 21:02
+6

gaspi

 

Sledova,l a?
9.8.2021 - 20:13
0

juromt

 

...: lebo si zvedavy na nieco co sa na MS uz potvrdilo. b?
17.8.2021 - 13:06
+2

ElwisNR

 

Ja juniorský hokej veľmi podrobne nesledujem,ale týto chlapci ma veľmi zaujali a gratulujem urobili krásny turnaj a výsledok na "MS"18 a aj hra mala dobrú úroveň a chýbalo málo k historickému triumfu.Netreba sa uspokojiť naďalej zlepšovať podmienky pre mládež dávať mladým šancu v A mužstvách,aby boli takéto výsledky pravidelnejšie.
8.8.2021 - 11:29
+2

jozosvk

 

Skoda posledneho zapasu s Ruskom, mali sme na nich a nepoucili sme sa hlavne takticky oproti priprave s RUS...

Nakoniec sam trener Ruska povedal po zapase toto:

Vladimir Filatov (hlavní trenér Ruska): Naším plánem bylo nenechat Slováky hrát tak, jak hráli s Finskem – tedy agresivně, na puku. A to se nám podařilo. První gól byl strašně důležitý, ale v juniorském hokeji to nikdy není o jedné brance, takže je moc dobře, že jsme skórovali tolikrát. Jeden z našich charakteristických rysů na celém turnaji byl, že když soupeř dal gól, vždy jsme byli schopni rychle odpovědět. A ve finále se nám to také dařilo.
8.8.2021 - 13:23
+3

jozosvk

 

Druhý gól jsi dal těsně po snížení Slováků na 3:1 z vašeho pohledu, to je asi opět srazilo...

Ruský kapitán Ivan Mirošničenko:
Hrají agresivně, my je chtěli porazit protiútoky, a to přesně se při mé druhé brance stalo. Nakoplo nás to, a tak jsme vyhráli.
8.8.2021 - 13:35
+1

Tino

 

si este celkom : zivo pamatam domace MS18, aj euforiu ktora prisla s vykonmi ake sme podavali a nasledne ocakavania...ktore sa nenaplnili, tito chlapci potrebuju hrat tazke ligy, idealne medzi muzmi aby sme v case ked sa dopracuju k U20 neplakali ako sme cosi kdesi opat prehajdakali...vsetci ktori tam boli maju talent, niektori su vynimocni ale toto im bude hovno platne ak nedostanu prilezistost hrat spickovy hokej , konkurencia, ktoru sme porazali v skupoine tak urobi urcite.
8.8.2021 - 14:03
+11

pupo

 

Rozdiel je v perspektíve tu sa bavíme o troch štyroch hráčoch čo budú draftovaný v prvom kole/desiatke. S tej 18ky to dotiahol Fehy a Ruzicka do NHL,Pospisil to má slušne nasliapnute v AHL. Liska Roman Krivosik Hrehorcak takisto nesklamali, Regendu by som tiež ešte neodpisoval. Viac sa očakávalo asi od Fafraka Ivana ale tu sa bavíme o max. Cz lige.
8.8.2021 - 14:43
+4

Tino

 

hladat: a riesit preco a ako sa neda nam aj im bude hovno platne, mame to skvele rozhrane s tymito hracmi ale pojde to dole vodou ak nebudu hrat muzske ligy...pretoz2 konkurencia tak urobi urcite a ten rozdiel sa prejavi o 2 roky na MS U20...
8.8.2021 - 15:22
+4

pupo

 

Ktoré očakávania sa podľa teba nenaplnili? Nie všetci hrali s toho mužstva hneď mužskú ligu,takisto ako kopa iných talentov
8.8.2021 - 15:39
0

Tino

 

v U18: boli plnohodnotne rovnocenni najlepsim v U20 uz nie.
8.8.2021 - 16:19
+5

pupo

 

Tu už rozhoduje väčšia základna tu my jednoducho nemáme,ten ročník určite nesklamal pozri sa kde chalani teraz sú. Kľudne sa môže stat že bude hrať Dvorsky o záchranu v 20kach…. Nemci sa len tak tak zachránili s Draisaitlom Tiffelsom Kahunom 2014 a 2019 hrali so Stüzlem Peterkom Bokkom Schutzom Reichelom Seiderom takisto o zostup.
8.8.2021 - 17:00
+1

Tino

 

zakladna: je dolezite este dolezitejsie ale je ze chalamni nehrali po U18 tazke zapasy medzi muzmi narozdiel od konkurencie ktora im nasledne vykonnostne utiekla...vid tie ms U20
8.8.2021 - 19:35
+3

pupo

 

To odkiaľ máš že nehrali ťažké zápasy? Konkurencia im ušla hlavne kvôli tomu ze mala už vtedy väčšiu kvalitu a ešte raz nás ročník nesklamal a chalani sa presadili v seniorskom hokeji, čo sa o kope našich juniorov nedá povedať. Vedeli sme držať krok (aj vdaka divákom) ale určite sme tam nemali takú kvalitu jak teraz.
8.8.2021 - 20:20
+1

Tino

 

tak este raz: v U18 sme este vedeli hrat vyrovnmanu partiu s kymkolvek o 2r roky uz ti isti hraci vyrazne zaostavali...pretoze im chybalo to co konkurencia mala, ich lidri a nie len ti uz hrali tazke zapasy medzi muzmi...kludne mozeme aj tento rocnik podobne prehajdakat a nasledne kecat ze nesklamali aby smesa nejako osalili...ak nebudu hrat tazke zapasy medfzi muzmi konkurencia im utecie...kapisto?
8.8.2021 - 20:45
+2

Tomo8ZV

 

Podla mojho nazoru nikto z 99 nesklamal. Mozno jedine tak Roman, aj ked jeho aktualny vyvoj kariery urcite sklamanie nie je. Jednoducho tam neboli (nie su) individuality na svetovej urovni. Ano, hrali na MS u18 pekny hokej, ale nie kvoli skillu, ale kvoli timovosti.
8.8.2021 - 20:55
+7

pupo

 

Presne 👍🏼
8.8.2021 - 21:13
0

Tino

 

kde: pisem ze niekt sklamal? vyslovene prizvukujem ze nam usiel vlak,ze v priebehu 2 rkov urobila knkurencia prgres ktory my nie, poukazujem na to ze toto sa moze prihodit aj teraz....
8.8.2021 - 22:26
+2

pupo

 

Kto nespravil podľa teba progres?
8.8.2021 - 22:38
0

Tomo8ZV

 

Mas pravdu ze si nenapisal, ze niekto sklamal, ale "usiel nam vlak" vyznelo ako keby si mal vyssie ocakavania, od toho aka je realita a ze ta teda chlapci sklamali. Chlapci urcite progres spravili a nadalej napreduju. Ruzicka a Fehy ako lidri toho rocnika su na hrane NHL/AHL a to sa cca aj ocakavalo ze v tomto veku na tom takto budu. A stale mozu byt v v buducnosti obaja platni hraci v NHL. Roman sa ocakaval ze bude na rovnakej urovni, je sice "len" v Cesku, ale Ceska liga je kvalitna sutaz, buducu sezonu moze dat 30 bodov a moze v pohode dostat zmluvu v NHL. Naopak, od Pospisila sa to necakalo, ale dnes je v podstate taktiez na hrane NHL, skoda toho zranenia minulu sezonu. Ostatni z toho rocnika neboli nejake velke individuality a su tam kde sa cakalo ze cca budu. Alebo si snad cakal, ze dnes uz bude prave tato trojica pravidelne hravat v NHL a viacero chlapcov budu top hraci minimalne v EU ligach? To urcite necakal nikto. A urcite by som ich nehodnotil v zmysle "usiel nam vlak" na jednom turnaji pod panom Bokrosom.
8.8.2021 - 22:55
+5

pupo

 

Áno vedeli sme držať ale určite sme tam nemali takú kvalitu jak teraz. To že sme pri 20kach už zaostávali nebolo o týchto hráčoch a o tom že nehrali tie podľa teba dôležité ťažké zápasy medzi mužmi.

8.8.2021 - 21:10
0

Sani

 

muzske ligy: ...skoda, ze to nepochopil Chromiak, ktory potom ako sa solidne etabloval v extralige a nakukol do AHL ide hrat kanadsku juniorku...
8.8.2021 - 14:51
+2

HokejBJ

 

Nerob si srandu
8.8.2021 - 15:28
+1

Sani

 

...uplne vazne som presvedceny, ze SVK extraliga by mu dala viac ako kan. juniorka....ked chce pomyslat na najvyssi level, tak v 19tich musi hrat proti dospelym chlapom a latku si posuvat vyssie...
8.8.2021 - 17:33
+5

pupo

 

Ale aj s kanadskej juniorky sa dá bezproblémovo dostať do NHL
Určite nemusia v 18/19tich hrať proti dospelým a hlavne na silu. Chromiak sa prvý rok trápil keď ho tam silou mocou tlačili
8.8.2021 - 18:21
+1

gaspi

 

19 rocny slovak ak chce hrat nhl nemoze hrat juniorsku ligu…
8.8.2021 - 20:45
+2

Tomo8ZV

 

A Cernak hral v 19 rokoch podla teba kde.
8.8.2021 - 20:56
+3

pupo

 

Ruzicka to iste, Edmonton poslal Draisaitla takisto naspäť do juniorky lebo sa trápil.
Tu niektorým uniklo že taká Kanada dominuje 20ky prevažne s hráčmi s juniorky….
8.8.2021 - 21:21
+6

gaspi

 

A v 17 hral kde?
9.8.2021 - 7:16
+2

ZOOMER

 

Myslis ze mame taku silnu ligu alebo celkovo ze sme takak krajina ze si nas rovno picknu z Košíc do NHl? Kamo čo fetuješ? Aj ja chcem niekedy take stavy alebo ani nie...
8.8.2021 - 21:15
0

Peryo

 

Černák si prešiel komplet kanadskou juniorkou a aj odohral dosť na farme. Čajkovič ide rovnakou cestou
8.8.2021 - 21:32
+1

Tomo8ZV

 

AHL ako hrac draftovany z OHL buducu sezonu hrat nemoze podla pravidiel. Ak by minulu sezonu nebola korona a OHL by nebola pozastavena, tak by nenakukol ani na tie 2 zapasy. Ale suhlasim, ak by dostal sancu v Dukle v prvom utoku, 18-20 minut na zapas a presilovky a oslabenia, bolo by to pre jeho rozvoj asi lepsie, ale ani plna sezona s Wrightom nie je na zahodenie a urcite sa dobre vyhra, pochyti do svojej hry taku tu zamorsku jednoduchost a mozno aj nieco od Wrighta a tu dalsiu uz moze do AHL.
8.8.2021 - 19:09
+7

Masalskis

 

Dobrý turnaj, opäť ma to bavilo pozerať hokej. Škoda posledného zápasu, no aj z prehry si človek odnesie veľa.

Hlavne nezaspat na vavrínoch makať a bojovať každý zápas celú sezónu niektorí aj dve. Nech sa ich sny stanú skutočnosťou.
Klubom v Slovenskej extralige to snáď otvorí oči a začnú chlapcom v košíkoch dávať viac realnych šancí hrávať. Lebo iba vďaka mužskému hokeju v mladom veku vieme produkovať hráčov, schopných konkurovať top 6. Zväz by mal začať podporovať projekty ako HMS, lebo aj vďaka ním sme mohli vzhliadnuť takéto výkony.

Vyplynulo veľa radosti no aj veľa nových úloh, ktoré treba spraviť a doladiť.

Chýbajú mi na Slovensku skills akadémie, ktoré by boli zastrešene pod zväzom... aspoň 2 na Slovensku.

Na záver veľké ďakujem!
8.8.2021 - 14:49
+10

PagiSNV

 

Nevidel som ani jeden zápas na yuoutube ale podľa výsledkov by z týchto chlapcov mohli vyrásť dobrí hráči. Pre mňa slušné prekvapenie. Gratulujem im
8.8.2021 - 16:21
+2

cappycathy

 

Uzasny tyzden za nami, len tak dalej, nech na sebe makaju a nedaju sa len tak hocicim znechutit!!!
8.8.2021 - 18:54
+1

TonyClifton

 

Ako vyzeraju rocniky 2006 a 2007? Ma v tom niekto prehlad?
8.8.2021 - 19:26
+2

Tomo8ZV

 

Nie su tam take individiality. 06-ky poslabsie, 07-ky vyzeraju slusne, ale momentalne sa tie rocniky na 04-ky a 05-ky nechytaju a rok sa este hokej kvoli korone nehral, takze to moze byt horsie. Ale Pobezal (late 06), Misak (07), Chovan (07) a Nemec (late 07) vyzeraju zaujimavo.
8.8.2021 - 20:01
+2

mirec04

 

najde sa viac sikovnych chalanov aj v 06-kach len zatial nedosahuju uroven ako mal Slaf, Nemec a spol. v ich veku.
Dufajme, ze sa bude hrat a po par mesiacoch budeme mudrejsi.
8.8.2021 - 20:57
+2

Tomo8ZV

 

Ano, je tam viac chlapcov s potencialom. Ja som vymenoval len tych, co sa javia momentalne ako najvacsie individuality a aj to len podla mna. Snad sa naozaj tie sutaze rozbehnu a uvidime ich v akcii.
8.8.2021 - 21:14
+1

Masalskis

 

Hráči vedia pekne poskočiť za 2-3 roky. Teraz narážam na tie 2006.
Určite nikomu covid sezóna neprospela. Uvidíme aký bude ich najbližší rast a destinácie v rámci hokejového rozvoja 😉
8.8.2021 - 21:20
+2

poseidon

 

06 a 07 ani zďaleka nedosahujú úroveň 04, 05. Je možné, že niekto vyskočí, ale netreba mať veľké oči. Tam Nemca, Slafa, Mešára, Dvorskeho asi nenájdeme.
8.8.2021 - 21:30
+2

Adriano23

 

Moc sa do tychto rocnikov "nevyznam", ale uz par ludi tvrdilo, ze v rocniku 07 su pomerne zaujmavi hraci a tento rocnik moze byt dost kvalitny...

Inac pred cca dvomi rokmi sa vedelo ze Mesar ma talent spolu so Sotekom, dokonca Sotek bol na tom lepsie a teraz je MEsar niekde inde. Detto o Zlnkovi nikto nevedel, tak isto o Ciernikovi ci Gabrielovi. Pred cca tromi rokmi naj talnet rocnika 04 bol Petrovsky. Dost hracov vyskocilo neskor, resp sa vyrazne zacali zlepsovat. Kedze hraci rocnika 07 maju 13-14 rokov, tak za 2-3 roky mozu podaktori spravit obrovsky progres, alebo naopak. Dobry priklad je rocnik 02, ako v kategorii U15 boli tragicki a od U18 patril k nasim najlepsim rocnikom.

V tomto veku bude teraz pre nich najviac zalezat na tom, ako sa bude s nimi pracovat, ci dostanu sancu pri starsich a ci samotni hraci budu chciet na sebe pracovat viac ako ostatni ...
8.8.2021 - 22:08
+16

pupo

 

Ináč pri tých menách v 18/20ke môžme ľutovať že Hossa má len dcér 🙈
8.8.2021 - 22:20
+10

JR4

 

Absolútny súhlas so všetkým napísaným a veľký rešpekt 👍
8.8.2021 - 22:54
+2

Adriano23

 

Vdaka JR
9.8.2021 - 21:58
+1

crosbynko

 

Taki hraci ako Slafkovsky, Nemec ci Dvorsky tu neboli ani 20 rokov predtym. Bavime sa tu o potencialne top 10 v drafte.
8.8.2021 - 22:43
+5

poseidon

 

Okrem nich 06 Pitka, možno Faith /ale tam sa obávam že bude veľký problém s fyz.paramatrami/ a z tých, ktorí sú v zahraničí najmä Šilhár, Tomašec, Kiss, Vrtiel…
8.8.2021 - 21:39
+2

crosbynko

 

Ked to clovek cita az tak si uvedomi co vlastne dosiahli. Tento turnaj mavame horsie vysledky ako na MS. Pamatam obdobie ked sme par rokov neboli schopni vyhrat zapas. Este raz velka skoda ze tentk rocnik hra I.diviziu a teda dufajme ze sa uz konecne uskutocni aby si MS mohli zahrat aspon 05ky.
8.8.2021 - 22:46
+5

Tino

 

co vyhrat: zapas my sme mali problem hrat dostojne, nejake pomyslenie na to ze vyhrame zo SWE ci fin prichadzalo do uvahy len ak sa kalkulovalo s mega stastim...zaostavali sme vo vsetkych zrucnostiach niekedy priepastne...teraz je to celkom ina uroven, iny vesmir.
9.8.2021 - 7:05
+1

crosbynko

 

Mne dnes akurat vyskocila spomienka na FB z roku 2010 ako sme vysoko prehrali so Sui a pochovaval som slovensky hokej
9.8.2021 - 12:44
+2

Ejo

 

Nečítal som úplne celé diskusie, ak sa teda mýlim, tak ma opravte, ale dosť mi tu chýba pochvala trénera a jeho kolegov za tento úspech. Feneš odviedol minimálne tak kvalitnú prácu ako v minulosti Javorčík a tomu sa teda ušla všetka chvála sveta.

Tak teda p. tréner, ďakujem za Vašu dlhodobú prácu.
9.8.2021 - 10:59
+12

dominator97

 

za fenesa posobi 18tka zatial velmi dobrym dojmom...ma pocas tych rokov aj s cim pracovat, ale aj tak...uz pred prvymi zrusenymi MS18 mala repre pod nim take vysledky, ze bola skoda, ze mali hrat iba nizsiu kategoriu
9.8.2021 - 11:35
+1

poseidon

 

Je to ako na stavbe, ak máš dobrý materiál, postavíš kvalitný dom. Tréner je v tomto ohľade druhoradý.
9.8.2021 - 11:43
+6

Ol!ver

 

Toto je hlúposť.
9.8.2021 - 12:09
+12

poseidon

 

Ja ti tvoj názor neberiem. Mám iný.
9.8.2021 - 12:21
+1

hokejka55

 

to vobec nie je hlupost, ja si dokonca myslim, ze Fenes je v tom retazci priam najslabsi clanok. kto vidi do vnutra repre U18 tak bude vediet o com pisem...
9.8.2021 - 12:42
+4

Cia

 

To nemyslis vazne ked sa 20 pohybovala v pasme zostupu za vsetko mohol Bokros nie hraci a pri prvom uspechu je trener len privesok?
9.8.2021 - 16:27
+1

VranaKE

 

Bokros dostal 99 a isel s nimi hrat taky beton, ktory nikdy v repre nehrali. Na to sa tazko pozeralo, co mali nadiktovane.
9.8.2021 - 17:04
+1

BieloModra

 

OT: tak snad vyda aj na hokej:
Európska komisia (EK) v pondelok oznámila, že schválila slovenskú schému štátnej pomoci vo výške 10 miliónov eur na podporu profesionálnych športových klubov postihnutých pandémiou nového koronavírusu.
Schéma bola schválená podľa znenia dočasného právneho rámca štátnej pomoci, ktorý vlani na jar predložila eurokomisia.

Verejná podpora bude mať formu priamych grantov a bude prístupná oprávneným klubom, ktoré v dôsledku pandémie a protipandemických opatrení slovenskej vlády zaznamenali výrazný pokles výnosov.

Cieľom schémy je riešiť potreby likvidity športových klubov a pomôcť im pokračovať v ich aktivitách počas trvania pandémie a po jej skončení.
9.8.2021 - 12:47
+1

BieloModra

 

Komisia zistila, že slovenská schéma je v súlade s podmienkami stanovenými v dočasnom právnom rámci, lebo poskytnutá finančná podpora nepresiahne 1,8 milióna eur v prospech jedného príjemcu a bude udelená najneskôr do 31. decembra 2021.

Exekutíva EÚ dospela k záveru, že toto opatrenie je nevyhnutné, vhodné a primerané na nápravu vážnej poruchy hospodárstva členského štátu a preto ho schválila.
9.8.2021 - 12:48
+4


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 27.9.2021 12:13
TímZSkóreB
1.Slovan2386:5251
2.Zvolen2386:6945
3.Michalovce2261:6641
4.Nitra2075:5737
5.Košice2067:5232
6.Prešov2054:7029
7.Spiš. N. V2061:6327
8.Trenčín2254:6926
9.Poprad1866:6125
10.B. Bystrica2051:6722
11.N. Zámky2255:7522
12.L. Mikuláš2257:7221
TímZVVPPPPGB
1.Žilina241425287:4751
2.Skalica2313415105:6248
3.Topoľčany241421778:5647
4.Humenné231231776:4943
5.Martin231223676:6543
6.Dubnica23952775:6939
7.P. Bystrica231022960:6536
8.Trnava23743973:8232
9.MK Slovan238221166:8030
10.Žiar n. Hronom238041156:7028
11.Brezno226011549:8519
12.Levice224011747:8013
SR 18130111122:603
Aktualizované: 3.12.2021 23:38
TímZVVPPPPGB
1.Poprad191310587:4441
2.Nitra181212372:5540
3.Košice191202568:3938
4.Trenčín19942477:6637
5.B. Bystrica19832655:5732
6.Slovan18901968:6528
7.Skalica195211153:6620
8.SR 189511235:2118
9.Žilina17324842:6017
10.Zvolen172111339:779
11.Martin151101329:755
Aktualizované: 22.11.2021 21:28
TímZVVPPPPGB
1.Slovan201320577:4643
2.B. Bystrica181222276:4142
3.Zvolen201222478:4842
4.Nitra181031456:4037
5.Trenčín21913886:6932
6.Púchov16920548:3231
7.Poprad16803558:4027
8.Skalica16631663:5325
9.Michalovce16621744:4123
10.Košice16522755:6421
11.Trnava206111254:8221
12.Martin193121351:10213
13.Žilina163021133:6911
14.Sp.Nová Ves140011324:761
Aktualizované: 22.11.2021 21:28
TímZVVPPPPGB
1.Žilina241425287:4751
2.Skalica2313415105:6248
3.Topoľčany241421778:5647
4.Humenné231231776:4943
5.Martin231223676:6543
6.Dubnica23952775:6939
7.P. Bystrica231022960:6536
8.Trnava23743973:8232
9.MK Slovan238221166:8030
10.Žiar n. Hronom238041156:7028
11.Brezno226011549:8519
12.Levice224011747:8013
SR 18130111122:603
Aktualizované: 3.12.2021 23:38
Tím ZVVPPPPGB
1.Ľubľana171203267:4139
2.Fehérvár181021564:4535
3.Innsbruck18840656:5432
4.Bolzano17821648:5229
5.Salzburg19662553:4232
6.Viedeň17731644:3828
7.Villach17623661:5625
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 22.11.2021 21:28
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 27.9.2021 12:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 27.9.2021 12:13
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 27.9.2021 12:13

Bleskovky

Čistky vo Vancouveri, kouča Greena nahradil Boudreau, skončil aj GM Benning

Vedenie hokejového klubu NHL Vancouveru Canucks prepustilo hlavného trénera Travisa Greena. Dôvodom sú neuspokojivé výsledky v prebiehajúcej sezóne. Klub, v ktorom pôsobí aj slovenský brankár Jaroslav Halák, povedie Bruce Boudreau.
pred 30 min. - TASR

Iserlohn Roosters – Kölner Haie 7:3, Bíreš asistoval

V nedeľnom zápase 28. kola nemeckej hokejovej DEL zvíťazili hráči Wolfsburgu v Mannheime 7:3. Jednu asistenciu si pripísal slovenský útočník Andrej Bíreš. Jeho Kolín však prehral na ľade Iserlohnu 3:7. výsledky: Adler Mannheim – Grizzly Wolfsburg 3:7, Düsseldorfer EG – Augsburger Panther 3:4, Schwenninger Wild Wings – Eisbären Berlín 0:4, Bietigheim Steelers – Krefeld Pinguine 1:4, Norimberg Ice Tigers – Pinguins Bremerhaven 4:3, Iserlohn Roosters – Kölner Haie 7:3 /za hostí Bíreš 0+1/.
včera o 21:37 - TASR

HK Soči – HC Dinamo Minsk 4:3 pp v nedeľnom zápase

V jedinom nedeľnom zápase hokejovej KHL zvíťazili hráči Soči nad Dinamom Minsk 4:3 po predĺžení.
včera o 17:35 - TASR

Lausanne s Gernátom zvíťazilo na ľade Ajoie 6:1

Hokejisti HC Lausanne v zostave so slovenským obrancom Martinom Gernátom triumfovali v sobotňajšom zápase 32. kola švajčiarskej ligy na ľade Ajoie hladko 6:1. výsledky: Ajoie - Lausanne 1:6, Ambri-Piotta - Zürich 2:3 pp, Bern - Lugano 2:3 pp a sn, Biel - Servette Ženeva 1:3, Langnau - Zug 0:5, Rapperswil - Fribourg 4:5 pp
4.12.2021 22:27 - TASR

Lukko Rauma - IFK Helsinki 3:4 pp vo fínskej Liige

Hokejisti Tappary Tampere deklasovali v sobotnom mestskom derby v rámci fínskej ligy mestského rivala Ilves na jeho ľade 7:0. Liiga - sobota: Ilves Tampere - Tappara Tampere 0:7, HPK Hämeenlinna - TPS Turku 0:1 pp, JYP Jyväskylä - Sport Vaasa 1:4, Kärpät Oulu - Ässät Pori 3:0, Lukko Rauma - IFK Helsinki 3:4 pp, Mikkelin Jukurit - SaiPa Lappeenranta 1:0, Pelicans Lahti - KooKoo Kouvola 4:2
4.12.2021 21:26 - TASR

Rögle - Örebro 4:5 pp vo švédskej lige

Hokejisti Linköpingu v zostave so slovenským útočníkom Róbertom Lantošim vyhrali v sobotnom dueli švédskej ligy na ľade lídra tabuľky Frölundy 2:1 po predĺžení. SHL - sobota: Frölunda - Linköping 1:2 pp, Oskarshamn - Färjestad 0:5, Växjö - Timra 3:2 pp a sn, Brynäs - Djurgarden 4:0, Leksand - Lulea 2:3 pp a sn, Rögle - Örebro 4:5 pp, Skelleftea - Malmö 4:3 pp a sn
4.12.2021 21:16 - TASR

Frölunda - Linköping 1:2 po predĺžení vo švédskej lige

Hokejisti Linköpingu v zostave so slovenským útočníkom Róbertom Lantošim vyhrali v sobotnom dueli švédskej ligy na ľade lídra tabuľky Frölundy 2:1 po predĺžení. SHL - sobota: Frölunda - Linköping 1:2 pp, Oskarshamn - Färjestad 0:5, Växjö - Timra 3:2 pp a sn
4.12.2021 17:57 - TASR

Tappara deklasovala vo fínskej lige mestského rivala Ilves 7:0

Hokejisti Tappary Tampere deklasovali v sobotnom mestskom derby v rámci fínskej ligy mestského rivala Ilves na jeho ľade 7:0.
4.12.2021 17:43 - TASR

Tyler Johnson má za sebou operáciu medzistavcovej platničky

Americký hokejista Tyler Johnson je druhým hráčom NHL, ktorý absolvoval operáciu medzistavcovej platničky. Minulý mesiac podstúpil rovnaký zákrok hokejista Vegas Golden Knights Jack Eichel. Hráč Chicaga Blackhawks by mal byť tímu k dispozícii o tri mesiace.
4.12.2021 09:57 - TASR

Pospíšil strelil štvrtý gól v sezóne, Stockton zdolal San Diego 4:1

Slovenský hokejový útočník Martin Pospíšil bodoval v zámorskej AHL aj v treťom zápase po návrate zo zranenia. Strelil štvrtý gól v sezóne, ktorým nasmeroval Stockton k víťazstvu 4:1 nad San Diegom. Po desiatich odohratých zápasoch má na konte 7 kanadských bodov za 4 góly a 3 asistencie.
4.12.2021 08:03 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

07. 12. 2021
Trenčín - Michalovce o 17:00
B. Bystrica - Poprad o 17:30
Slovan - Košice o 17:45
Spiš. N. V - Prešov o 18:00
N. Zámky - L. Mikuláš o 18:00
Zvolen - Nitra o 18:00

Odohrané zápasy

05. 12. 2021
TrenčínSlovan
1:4REPORT
ZvolenSpiš. N. V
4:6REPORT
L. MikulášPoprad
4:3 SNREPORT
B. BystricaPrešov
0:3REPORT
KošiceNitra
1:3REPORT
MichalovceN. Zámky
2:4REPORT

Najviac bodov

Brant HarrisSBA29 bodov
2.Rapuzzi W.SBA29
3.Takáč S.SBA29
4.Svitana P.POP28
5.Chovan M.KOS24

Najlepší strelec

Pavel KlhůfekKOS13 gólov
2.Buček S.NIT12
3.Harris B.SBA11
4.Šiška J.NZA11
5.Varga R.NIT10

Najlepší brankár

Clint WindsorSBA93.81 perc
2.Melicherčík M.SNV93.64 %
3.Bakala D.NZA93.53 %
4.Williams D.MIC93.26 %
5.Riečický D.KOS93 %